Giriş
(4)

gps aleti

jay kay
sarji uzun sure gidicek, mobil, cok pahali olmayan gps aleti ariyorum. direk link sahane olur
sarji uzun sure gidicek, mobil, cok pahali olmayan gps aleti ariyorum. direk link sahane olur
0
jay kay
(24.01.09)
bence windows'lu cep telefonu al ona yüklersin, paraları yakındır.
0
thefirstfbli
(24.01.09)
garmin den şaşma.
0
cashkopat
(24.01.09)
cep telefonlarını tavsiye etmem, hangi gps olursa olsun şarjı içecek resmen, telefonunun şarjının da bitmesi iyi olmaz. (benimki telefonda mesela (hp'nin pocketpc'lerinden)

garmin'in grafiklerini çok sevmiyorum ben, içinde iGo yazılımı olan ve başarsoft haritalı gps modellerine bakabilirsin.
0
tom riddle
(24.01.09)
Mio C220 var bende, içinde de Başarsoft'un MioMap'i yüklü, gayet memnunum...
0
crown
(24.01.09)
(18)

ie 7 eklentileri

etna
yıllardır herkes windozdan nefret ettiğini söyler, herkes firefoxu linux'u filan över ama ben bir türlü ne windowstan ne de internet explorer'dan vazgeçemedim. örneğin firefoxa geçersem bir şeylere veya birine ihnaet edecekmişim gibi hissediyorum.ama kullanırkende daha fazlasını istiyo insan.millet
yıllardır herkes windozdan nefret ettiğini söyler, herkes firefoxu linux'u filan över ama ben bir türlü ne windowstan ne de internet explorer'dan vazgeçemedim. örneğin firefoxa geçersem bir şeylere veya birine ihnaet edecekmişim gibi hissediyorum.
ama kullanırkende daha fazlasını istiyo insan.
millet greasemonkey'den filan söz ederken hep imreniyorum ben neden browseri eklentilerle kullanamıyorum diye.
bu uzun girişten sonra sorumda şöyle olacak;
ie 7'nin hayatı kolaylaştıracak eklentileri var mıdır?
varsa hangileridir? nasıl kullanılır ve nerelerde kullanılır?
thank you so much
0
etna
(24.01.09)
olmaz öyle şey. çabuk silin ie'yi...
0
areels
(24.01.09)
chrome kullan, rahatlatir
0
x daemon
(24.01.09)
@gxix
adblock ne işe yarıyor, baktım ama anlayamadım. Kodcu arkadaşların tercih ettiği bir eklenti mi?
0
khan shabbir
(24.01.09)
adam özellik diyor nasıl kullansın chrome? cicili bicili şeyler isteyenlere göre değil ki chrome? chrome bir sakinlik, bir dinginlik gibi, kızgın kumlardan serin sulara dalmak gibi.
0
areels
(24.01.09)
adblock reklamları göz önünden kaybeden bir eklenti. site aynı site oluyor fakat reklamlar yok oluyor, tertemiz püri pak bir görüş sağlıyor.
0
areels
(24.01.09)
Cool iris candır canandır...
Bir çeşit resim arama motorudur. Google da ve ya Deviant Art da arar, bulur, hepsini matrix te gözünün önüne getirir, sen de bilgisayarım ne teknolojik oldu diye övünürsün:D

şöyle bişey: img158.imageshack.us

Firefox için de vardır İE için de...

www.ieaddons.com
0
khan shabbir
(24.01.09)
bende önceden ie den vazgeçmem diyordum ta ki firefoxla tanışana kadar. şu an yüzüne bile bakmıyorum ie nin.
eklentilerle çok daha güzel oluyor zaten herşey. özellikle adblock a alışınca bırakılmıyor gerçekten.
0
3674
(24.01.09)
@paketinsonundakiğrençekirdek:
adblock areels'in dediği gibi reklamları engelliyor. bunu reklamın yüklenmesini engelleyerek yaptığı için siteyi görece hızlı açıyor. adblock ile sayfada görmek istemediğin hemen hemen her şeyi yok edebiliyorsun.
0
gxix
(24.01.09)
@gxix

adblock 'un indir ve sayfasını verebilir misin? Baktım bir çok adblock buldu ama sadece adblock olanı indirdim fakat hata oluştu.
0
khan shabbir
(24.01.09)
adresi şu: addons.mozilla.org
kurulum sonrası liste üyeliği gibi bir şey soracaktır, usa easy list olacak orada (sanırım o idi) ona üye olmanızı tavsiye ederim.
0
gxix
(24.01.09)
@gxix
teşekkürler.
0
khan shabbir
(24.01.09)
adblock var bende ama mesela ekşiduyurunun reklamı olan lafmacun mu ne o çıkıyor
bişi engellediği yok ya da ben kullanamıyorum.
0
nema problema
(24.01.09)
@nema problema
ben de az önce kurdum bi verim alamadım, sildim.
bütün reklamları temizle tuşu yok. sağ tıkla resmi engelle mi ne var, bi de ayıklama modu falan var şu banner gözüksün diğeri gözükmesin gibi. Bol reklamlı bi sitede denedim. Sağ tarafta ki büyük reklamı engelledim sonra sayfayı yeniledim ve farklı, başka bir reklam çıktı. Bu engelleme işini 3 kere tekrarladım ve sayfa ancak reklamsız bi görünüm kazandı.
0
khan shabbir
(24.01.09)
@etna eğer ie eklentileri istiyor isen (ki ben de firefox tavsiye ederim, tadından yiyemezsin, ve googleda "en iyi firefox eklentileri şeklinde arama yaparsan bunun gibi bir çok sayfa bulursun www.pclabs.com.tr " )

www.ieaddons.com
www.ie7pro.com
bu sayfadan eklentiler bulabilirsin.
ama dediğim gibi sadece bu eklenti bile aklını çelebilir :)
addons.mozilla.org
**************
adblock'a da açıklama getireyim. abonelik temelli işliyor yani sağ üstteki kırmızı (ABP) tuşunun yanında tıklayınca ordan tercihler ve süzgeçler- süzgeç aboneliği ekleden istediğiniz bir listeyi (genelde aşağı yukarı aynı performanstadırlar.) seçip ekliyorsunuz ve artık reklamlar yok :). Ayrıca reklamlarını görmek istediğiniz ya da reklam olmayan bir resim,flash engellerse yine kırmızı noktanın yanından bu sitede ya da sadece bu sayfa için devre dışı kal diyebilirsiniz. Öyle de uysaldır.
0
edip
(24.01.09)
opera vaken ie, firefox filan boş işler bunlar.

ayrıca adblock'un işlevini tüm tarayıcılara veren ad muncher diye bir program var.
0
kofteburger
(24.01.09)
ie ve ff adblock once indirip sonra engelliyor yanlıs olmasın.

cooliris bitionda da var.

yine cooliris takımının yaptıgı bi eklenti daha vardı aynı sayfa icinde linkin preview ini acıyordu.
0
bryan fury
(24.01.09)
(bkz: ie7pro) kullanıyorum ben, firefox ve grease monkey'de olan hemen her eklentiyi kurabiliyorsun, tavsiye ederim...
0
crown
(24.01.09)
@bryan fury
Adblock plus, indirmeden engelliyor. Ben onu denedim. Nasıl denediğimi de anlatayım.

Firefox'un cacheviewer diye bir eklentisi var. Firefox'un cache'ini gösteriyor. İndirilen resimler ve videolar falan gözüküyor. Neyse... Ben cache'imi temizledim ve adblock plus'ı pasifleştirip reklamlı bir sayfaya girdim. Cacheviewer ile cache'ime baktım. Cache'imi temizleyip aynı işlemi adblock plus aktifken uyguladım. Sonuçları karşılaştırdığımda adblock plus'ın reklamları indirmeden engellediğini gördüm.
0
edge_nabby
(24.01.09)
(8)

Total Video Converter ve ses kayması

nuage
Merhaba,Yine Ekşi Duyuru sayesinde öğrendiğim (Sağolun! (; ) TVC ile videolardan belirli bölümleri ayırmaya çabalıyorum. Gayet güzel yapabiliyorum ama, bir sorun var: Sesler kayıyor. Sesler görüntüden daha önce geliyor. Ne yaparsam yapayım düzeltemiyorum. Nerede hata yapıyorum acaba videolardan kesi
Merhaba,

Yine Ekşi Duyuru sayesinde öğrendiğim (Sağolun! (; ) TVC ile videolardan belirli bölümleri ayırmaya çabalıyorum. Gayet güzel yapabiliyorum ama, bir sorun var: Sesler kayıyor. Sesler görüntüden daha önce geliyor. Ne yaparsam yapayım düzeltemiyorum. Nerede hata yapıyorum acaba videolardan kesit alırken? Ya da diğer bir deyişle: Bunu düzeltmenin bir yolu var mı?

Teşekkürler şimdiden.
0
nuage
(23.01.09)
yanlış hatırlamıyorsam eğer high quality "sağ tarafta output settingste" seçerseniz bu senkron kayması olmuyordu ama tam emin değilim.
0
edip
(23.01.09)
edip: Teşekkürler cevap için ancak; high, normal ve low olmak üzere tüm hepsini denedim ama, değişen bir şey yok. Hepsinde sesler kayıyor.
0
🌸nuage
(24.01.09)
Öncelikle düzenleyeceginiz videonun ses frames/s kac onu not alin. Ardindan bölümü düzenledikten sonra kaydederken ses bandinin aynen bu frames/s olduguna emin olun.
0
trimpot
(24.01.09)
trimpot: Teşekkürler cevap için. Şimdi baktım da dosya özelliklerinde şunlar yazıyor:

\..\Desktop\123 - The One With The Bird.avi
Format: avi
Duration: 00:21:48.4
Start Time: 0.000 s
Bit rate: 872 kbit/s

Video: msmpeg4, yuv420p, 400x288 [PAR 0:1 DAR 0:1]
Audio: mp3, 48000 Hz, stereo, 128 kb/s

Ben bunları "Audio Option" bölümünde şöyle yaptım:

Audio codec: mp3
-- Sampling rate --
Custom: 48.000 frames/second
-- Bit rate --
Custom: 128 kbits/s

ve olmadı. Neresi yanlış yaptıklarımın? Tam tersi mi olacaktı yoksa?
0
🌸nuage
(24.01.09)
clip2net.com burda işaretlediğimi etkinleştirip dene.
0
edip
(24.01.09)
Tekrar selam,
Öyle yapınca da şöyle bir hata veriyor:

ffmain: unrecognized option '-hq'
0
🌸nuage
(24.01.09)
dönüştürülecek dosya türünü seçtiğiniz yerde "decode with internal decoders only"yi değil "try to decode.." ile başlayanı seçeceksiniz.
0
caturanga
(24.01.09)
caturanga: Çok teşekkürler gerçekten. Oldu! Çok rahatladım ya. Eksik olmayın. (;
0
🌸nuage
(24.01.09)
(5)

Video Düzenleme Programı

soufigay
Bir Fan Club'un partisi için bir tanıtım videosu hazırlamayı düşünüyoruz, yazılar yazıp yazılara efekt verilebilecek falan? Bir örnek diyecek olursanız http://www.circuitfestival.net/newtrailer/ şunun gibi birşeyi hangi programla yapabiliriz?Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Bir Fan Club'un partisi için bir tanıtım videosu hazırlamayı düşünüyoruz, yazılar yazıp yazılara efekt verilebilecek falan? Bir örnek diyecek olursanız www.circuitfestival.net şunun gibi birşeyi hangi programla yapabiliriz?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
0
soufigay
(23.01.09)
peki yazılarla bir animasyon video yapacağımı düşünürsek?
0
🌸soufigay
(24.01.09)
(bkz: swishmax)
0
trimpot
(24.01.09)
zaten programların yazılara uygulanan efekt kütüphaneleri oluyor onlarla yapabilirsiniz ama onlar belli hazır şablona sahiptir, eğer kendiniz yaratmak istiyorsanız after effects tabiki sınırsız imkan sağlar, örnekler ise
www.videocopilot.net
daha fazlası yine aynı sitede.
www.videocopilot.net
0
edip
(24.01.09)
sony vegas cok iyidir bu konuda. ama kullanımı biraz zor.
0
xenophobe
(24.01.09)
(10)

Laptop alacağım, kontürpiyede kaldım

jacob
marka takıntısından nefret etsem de gerek dizaynından gerek sony fetişimden dolayı bir vaio notebook almaya karar verdim. sorularım şöyle:1)vaiolarda fan sensörü yokmuş, fanları sürekli en yüksek devirde dönüyormuş. hurafe midir bu?2)batarya takılıyken fişi de takınca, bataryaya giden akım kesilmiyo
marka takıntısından nefret etsem de gerek dizaynından gerek sony fetişimden dolayı bir vaio notebook almaya karar verdim. sorularım şöyle:

1)vaiolarda fan sensörü yokmuş, fanları sürekli en yüksek devirde dönüyormuş. hurafe midir bu?

2)batarya takılıyken fişi de takınca, bataryaya giden akım kesilmiyormuş. doğru mu?
3-5 ay sonra pili elime almayayım. evdeyken aleti prizle kullanacağım için sürekli batarya tak-çıkart mı yapacağım?

3)bilgisayarda solidworks, autocad vb, kastırmayan analiz programları kullanılacak. çok çılgın oyunlar oynanmayacak. bunun dışında download, film izleme, günlük kullanım..bu kadar. şu modelde karar kıldım:
www.istanbulbilisim.com.tr

*işlemcisi çok mü kötü? (3-5 ay sonra adamı çıldırtmasın)
*ekran kartı çok mu eski? (şaşı bakıp şaşırmayalım)

bunların dışında büyük eksiği var mı? alınır mı?

4)o laptop iyi de bu var, böyle böyle diyebileceğiniz vaio var mı? aşağı yukarı 2 milyarlık.
vaio diye ısrar etmesem aynı paraya daha iyi konfigürasyonlu cihazlar alabileceğimi biliyorum. yine de bu fiyatlardaki laptop önerilerinizin başımın üstünde yeri vardır.

5)'yeni nesil intel 4500MHD' diye bir ekran kartı var ns serisi vaiolarda. nedir bunun olayı? işimi görür mü?


tüm bunların dışında laptop alımıyla ilgili tavsiyeniz varsa da bilmek isterim. teşekkürler.
0
jacob
(23.01.09)
laptop konusunda size şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim, dell ve toshiba dışına sakın çıkmayın.
0
bore
(23.01.09)
peder asus kullanıyor şunu rahatlıkla söyleyebilirim almayın ,abi çok yavaş pc yi kasıyo inanılmaz derecede interneti 2 evet tam 2 dakikada açıyor (virüs filan yok programlarda çok değil) bunun dışında hp modellerine bakın derim 1.700 liraya kaliteli laptoplar var.
0
madrigal
(23.01.09)
toshiba alma, acer alma, kesinlikle ve kesinlikle dell al. kaya gibi bilgisayar valla.
0
sanio
(24.01.09)
büyük ihtimal sony alacağım. marka tavsiyesinden ziyade 1. 2. ve en önemlisi 3. soruya cevap verirseniz sevinirim.
0
🌸jacob
(24.01.09)
2.5 senedir dell kullanıyorum, demode oldu denilebilecek bilgisayar bile süper işliyor. benim de tavsiyem dell olacaktır.

2) babamın toshibası ve benim dell'im ile olan tecrübemiz gösteriyor ki sürekli fişe takılı olarak çalıştırınca 3-5 ay kadar kısa süre sonra olmasa da 1-2 yıl sonra pili elinize alıyorsunuz.
0
tom riddle
(24.01.09)
2- abi kesinlikle pil ölüyor... ben de araştırdım ve hatta burada gördüm pili çıkarmaya gerek yok, zarar görmez vs. yazıyordu ve tam 1 sene sonunda 40 dakkaya kadar düştü... kesinlikle uzun süre kullnımlrda pili çıkarın bence.

ekran kartı için şu siteye bakabilirsiniz, yanda listede ekran kartları sıralanıyor 1. sınıf 2.sınıf diye... www.notebookcheck-tr.com
0
alchemistt
(24.01.09)
Soyle birsey satiyorum ben: www.eksiduyuru.com

Isteklerinin hepsini rahat rahat karsilamakta kendisi. Oldukca ince ve hafif (1.69 kg, pil dahil).

1. Sensor var, hizini bile ayarlayabiliyorsun
2. Hic duymadim oyle birsey, kaldi ki pil de garantide zaten
3. 4gb ram, nvidia 8400gs 256mb ekran karti, hayli kaldirir.
0
x daemon
(24.01.09)
1 yeni model notebookların hepsinde fan sensörü vardır.

2 öyle bir şey olsaydı elektrikler kesildiğinde notebookunuz kapanırdı.

3.a işlemcisi gayet iyi madem kastırmayacaksınız hayli yeter.
3.b ekran kartı yeterli bir ekran kartı ama performans konusunda sizi oyunlarda yarıyolda bırakabilir.

4 "diyebileceğiniz vaio var mı?" dediğiniz için laptop önermiyorum zira sadece markaya bu kadar para bayılmayı doğru görmüyorum =)

5 aşağıda vereceğim linkten piyasada bulunan ekran kartlarının birbirleriyle olan farklarını görebilirsiniz. 8400m ekran kartının çok performanslı bir kart olmadığını söylemiştim 4500mhd ise onunla hemen hemen aynı. driver desteği bakımından nvidia'yı tercih ederseniz başınız ağrımaz.

www.notebook.gen.tr
0
atrin
(24.01.09)
1-)tamamen hurafe. enistemde vaio var. gayet de gerektiginde yavasliyor gerektiginde deli gibi donuo.

2-)atrin in dedigi gibi eger kesilseydi elektrik gittiginde laptop kapanirdi. pilin omru acisindan prizdeyken pili cikarmak daha iyi ama elektrik gittiginde cok hos olmaz. 3-5 ay sonra pilin bitmesi nickel katkili pillerde oluyor diye biliyorum. yaklasik 2-3 yildir bu tur piller kullanilmiyor yanlis bilmiyorsam. ozellikle vaio,toshiba gibi markalardan soz ederken bunun hic aklina bile gelmemesi lazim bence.

3-)cok fena bir bilgisayar degildir. evet islemcisi eskidir sanirim 1,5 senelik bir islemci ustune iki seri daha cikti(t9000 serisi ve p serisi). ama idare eder.
en buyuk handikapi ekran kartinin paylasimli hafiza kullaniyor olmasi. render islemlerinde ve cilgin oyunlarda biraz zorlayabilir ama gunluk kullanimda(film, internet) gayet yeterlidir.

4-)eger garantisiz olur dersen soyle birsey var: #56482
0
crucio
(24.01.09)
cevaplar için sağolun. satılık ilanlarına da baktım ama 15.4 inç ekran dışında düşünmüyorum.
0
🌸jacob
(24.01.09)
(1)

hiç bilmeyen biri için sağlam ve açık online mysql kaynağı

gelaek
evet. türkçe olursa şahane olur, ingilizce de sorun çıkarmaz sanırım.
evet. türkçe olursa şahane olur, ingilizce de sorun çıkarmaz sanırım.
0
gelaek
(23.01.09)
dev.mysql.com

ben buradan öğrenmiştim.Çok hoşuma gitmişti.
0
ilkdefa
(23.01.09)
(1)

windows vista sıralama ölçütü ayrıntıları

yoldaki isaretler
vista kendi kafasından klasörlerin çoğuna müzik albümü muamelesi yapıyor ayrıntılarda tür uzunluk vs gösteriyor. sebebini bilemedim. bunu bilgisayardaki tüm klasörlerde aynı olacak şekilde düzenleyebileceğimz bi ayar var mı? hangi klasörü açarsak açalım ayrıntıları göster dediğimizde tür, boyut, değ
vista kendi kafasından klasörlerin çoğuna müzik albümü muamelesi yapıyor ayrıntılarda tür uzunluk vs gösteriyor. sebebini bilemedim. bunu bilgisayardaki tüm klasörlerde aynı olacak şekilde düzenleyebileceğimz bi ayar var mı? hangi klasörü açarsak açalım ayrıntıları göster dediğimizde tür, boyut, değişitirme tarihi göstersin diye mesela?
0
yoldaki isaretler
(23.01.09)
xp'de tum klasorlere uygula gibisinden bisi vardi ama klasor seceneklerinde, win7'de var mi bilmiyorum..
0
katafalk
(24.01.09)
(1)

firefox sorunu

ghostcountry
arkadaslar merhaba firefox'un gecen ayarlarıyla oynamısım .cogu siteyi acarken "firefox bu sitenin sayfayı kendiliğinden yenilemesini engelledi" diye bir ibare cıkıyor.varmıdır cozumu?
arkadaslar merhaba
firefox'un gecen ayarlarıyla oynamısım .cogu siteyi acarken "firefox bu sitenin sayfayı kendiliğinden yenilemesini engelledi" diye bir ibare cıkıyor.varmıdır cozumu?
0
ghostcountry
(23.01.09)
Araçlar- seçenekler- gelişmiş- Genel tabında "siteler sayfaları ya da sekmeleri yenilemek istediğinde beni uyar" ıkaldırırsan sorunun çözülür.
0
edip
(23.01.09)
(5)

yeniden telekom sacmaligi !

elektromaniac
bugun gelen faturaya baktığımda ş.içi ve ş.dışı toplam 10 ytl lik konusmusum yok sabit ücret yok ötv kdv derken ödemem gereken toplam tutar 29 tl ye çıkıyor.her duyarlı vatandaş gibi ben bu parayı ödemek istemiyorum dolayısıyla hattımı kapatmak istiyorum. su oktada 2 soru sormak istiyorum:1- sabit
bugun gelen faturaya baktığımda ş.içi ve ş.dışı toplam 10 ytl lik konusmusum yok sabit ücret yok ötv kdv derken ödemem gereken toplam tutar 29 tl ye çıkıyor.

her duyarlı vatandaş gibi ben bu parayı ödemek istemiyorum dolayısıyla hattımı kapatmak istiyorum. su oktada 2 soru sormak istiyorum:

1- sabit hattı kapatıp sadece adsl hizmetini alabilirmiyim?
2- yada hem telefon hemde ttnet aboneliğimi sonlandırıp başka bir sağlayıcıdan tel. hattı olmadan adsl hizmeti alabilirmiyim?
0
elektromaniac
(23.01.09)
1- hayır, malesef. telekomla imkansız, olsa ben de yaparım şahsen.
0
xellent
(23.01.09)
2- eğer bulunduğunuz yerde kablo tv veya tellcom'un quicknet hizmeti yoksa hiç bir internet servis sağlayıcıdan telefon hattınız olmadan internet servisi alamazsınız.
0
etna
(23.01.09)
yanlız şöyle bir haber buldum şimdi bu kararla gidebilirsiniz falan yazıyor ne kadar etkili olur?

www.rotahaber.com
0
🌸elektromaniac
(23.01.09)
2009 yılında o imkanın verileceğini duyurmuştu ulaştırma bakanı ama daha ortalarda yok öyle birşey. Biraz sabredeceksin, senini gibi bir çok kişi bekliyor, ben dahil :)
0
edip
(23.01.09)
birisi telefon ve adsl nin ayrı verilmesi konusnda dava acıp kazanmıstı ustune de tazminat almıstı aynı dilekce ile basvur tehdit et. olmadı tazminat istersin.
0
bryan fury
(23.01.09)
(7)

Rapidshareden dosya indirmek suc kabul ediliyormu?

Sugur
Torrentten dosya indirmek suc, tamam. Polisler yakaliyor, ceza yazabiliyor. Rapidshare'den dosya indirmek peki sucmu? Yakalayabilirlermi?
Torrentten dosya indirmek suc, tamam. Polisler yakaliyor, ceza yazabiliyor. Rapidshare'den dosya indirmek peki sucmu? Yakalayabilirlermi?
0
Sugur
(23.01.09)
dosya indirmek değil de onu dağıtmak suç. yani torrent'le indirirken bi yandan upload da yaptığı için öyle bişey olabiliyor.
0
tepedeki psychedelic adam
(23.01.09)
Yasal olarak fikri mülkiyet kapsamında korunan herhangi bir ürünü herhangi bir yerden indirmek suçtur, bu rapidshare ya da torrent farketmez.
ama evine posta ile uyarı gelene kadar indirmeye devam :)
0
edip
(23.01.09)
adam gibi ssl destekleyen tracker kullanın. sizle uğraşma ihtimalleri azalır public trackerlardan o kadar dosya çeken adam varken. bir de bu son mektup yollama olayında kaynak olarak limewire ve emule kullananlar hedef alınmış onu da belirteyim.
0
montreal
(23.01.09)
@elxa

uyari oncelikle.
0
la traviata
(23.01.09)
bu nereden çıktı ya, benim bildiğim posta mosta yok henüz ? yasal olarak paketleri izleyebilmeleri lazım sizin ne indirdiğinizi görmeleri için
0
thefirstfbli
(23.01.09)
montreal ssl destekleyen tracker tam olarak ne demek?
0
gunetapar
(23.01.09)
@thefirstfbli: forum.divxplanet.com adresinde Müyap'ın uyarı yolladığı kişileri görebilirsin. Oldukça çok kişiye yollanmış.

@gunetapar: Private trackerların bir kısmı ssl destekliyor(yani site iletişiminiz şifreleniyor), siteyle ve trackerla olan iletişimizin izlenmesi zor hale geliyor. bu tür sitelere sct, waffles.fm, ftn, bitmetv örnek olarak verilebilir.
0
montreal
(23.01.09)
(2)

fransızca sesli sözlük bilen var mı

o s c a r
web sitesi veya download edebileceğim bir program arıyorum, farketmez. fransızca-ingilizce'de olur.http://www.dictionarist.com/sozluk/ kullanıyordum ama son zamanlarda sık sık takılmaya başladı. şimdiden teşekkürler.
web sitesi veya download edebileceğim bir program arıyorum, farketmez. fransızca-ingilizce'de olur.

www.dictionarist.com kullanıyordum ama son zamanlarda sık sık takılmaya başladı.

şimdiden teşekkürler.
0
o s c a r
(23.01.09)
multimedia dictionary diye bir cd dağıtmıştı bir dergi ya da gazete.
5 dil birden sesli sözlük. çok kapsamlı olmayabilir ama denenebilir de.
0
can see
(23.01.09)
www.eurodict.com
bu yardımcı olur sanırım..
0
nanik
(23.01.09)
(13)

creative 4+1 ses problemi

xellent
hali hazırda yeni bir ses sistemi aldım. 4+1 olup 2 tanesinden ses alamıyorum. ses kartının destekleyip desteklemediniden bi haber olduğumu sonradan anladım. sony vaio fz11z var. ses kartı adı için de "Sound Chip Sigmatel CXD9872 High Definition Audio Codec" mevcuttur. sorunu nasıl aşabilirim acaba?
hali hazırda yeni bir ses sistemi aldım. 4+1 olup 2 tanesinden ses alamıyorum. ses kartının destekleyip desteklemediniden bi haber olduğumu sonradan anladım. sony vaio fz11z var. ses kartı adı için de "Sound Chip Sigmatel CXD9872 High Definition Audio Codec" mevcuttur.


sorunu nasıl aşabilirim acaba?
0
xellent
(23.01.09)
Ses kartının kendi yaılımı var mı? Oradan 4.1 yada buna benzer bir seçeneği seçebilirsin. Bir süre önce arkadaşımın başına gelmişti. Windows un kendi ayarlarından 4.1 diye ayarlasa bile 2 tanesinden ses gelmiyordu.Ses kartının programını yükleyip oradaki arayüzden seçmiştik ilgili seçeneği, sorun hallolmuştu.
0
iustitia omnibus
(23.01.09)
@iustitia omnibus

ben de senin gibi dünüyordum, ses kartının yazılımını indirmek için hali hazırdakini sildim fakat uzun uğraşlar sonunda bulduğum ses kartını yüklediğimde eski sistem windows ayarları ile sadece kontak kurabiliyorum :)
0
🌸xellent
(23.01.09)
cozumu sudur :

sub'in arkasina iki adet kablo gelir front ve rear olarak, biri yesil digeri siyah. sadece front olani takiniz. yani ses kartinin ses cikisina yesil, subwoofer'in arkasindaki girislere de yesil'e yesil. rear'lari takmayin iki tarafa da. boylece 4+1 surround olarak degil, 5+0 stereo olarak calisan bir ses siteminiz olucak.

creative inspire 4400 ile yillardir bunu kullanmaktayim.
0
polifonik osuruk
(23.01.09)
ek bilgi : kullanma kilavuzu ya da icinden cikan devre semasi uzerinde "onboard ses kartlarina baglanmasi" basligi altinda da incelenmis olmasi lazim.
0
polifonik osuruk
(23.01.09)
@polifonik osuruk

4500 kullanıyorum. bunda değişiklik yoksa sistem olarak dediğini anladım ama uygulayamadım.

ya da yanlış anlamış olabilirim. eğer müsait oldugunda mail, msn yoluyla bana yardımcı olursan çok çok mutlu olurum.

[email protected]
0
🌸xellent
(23.01.09)
4500 ile 4400 arasında sistem farklılığı var dediğim gibi.

sendeki girişler bu şekilde iken;

ask.creative.com

bendeki girişlerde sub'a giren 2li gibi değilde içinden gelen kablo şeklinde, yani çıkartım yapamıyorum.
0
🌸xellent
(23.01.09)
bilgisayara sadece yesil'i tak. siyahi takma. o zaman olmasi lazim. eger ki olmuyosa 4400 ile degistir falan. ama olmasi lazim, calisma mantigi bu cunku bunlarin. onboard ses karti sahibi olanlarin hicbiri bunlarin tamamini kullanamicaksa satmamalari lazim mantiken.

bir de yine kullanma kilavuzuna bakip "baglanti" kisminda "onboard ses karti ile baglanti" ya bakmani oneriyorum.
0
polifonik osuruk
(23.01.09)
ccfiles.creative.com

en ustte connectivity diagram'in en sagindaki olayi uygulayacaksin. tek kanalli ses kartinin line out cikisina front cikisini takicaksin. ya da beyaz olaniymis, yesil degil evet. o diagrama bakarak deneme yanilma ile cozebilirsin sorunu.
0
polifonik osuruk
(23.01.09)
tekrar bana yardımcı olursan cok makbule geçer :) yoksa kendimi kötü hissetmeye devam edicem :)
0
🌸xellent
(24.01.09)
arkalardan tılsım misali çok az ses geldiğini fark ettim. anlaşılması zor olacak kadar az..
0
🌸xellent
(24.01.09)
yazdim silindi kil oldum, bi daha da yazmicam zira daha basit anlatamam.

senin bilgisayarin ordaki cd calara tekabul ediyo o belgedeki. wooferdan cikan acik renk kabloyu ses cikisina (hoparlor agladigin yere) tak. o degilse onu cikar otekini tak. ikisinden biri 4 hoparlorden de ses vericek.

hala beceremiyosan git bi tan 2.0 ses sistemi al.
0
polifonik osuruk
(24.01.09)
:) anladım dediğini, fakat yine dediğim gibi olmuyor. muhtemelen ses kartımdan kaynaklanan bir problemdir bu. nitekim eksik bir şey görünmüyor. bir de neden ses kartı dediğime değinicek olursam; tılsım niteliğinde ses geliyorsa neden yükseği gelmediğini buna bağlıyorum.

neyse artık yarın aldığım yere bir bakarım tekrar halletmek için uğraşacağım.

ilgine teşekkürler, sağolasın. yorduk senide.
0
🌸xellent
(24.01.09)
hoparloru mikrofon cikisina bagliyo olabilecegini hic dusundun mu ?
0
polifonik osuruk
(24.01.09)
(5)

Böyle bir program var mıdır?

khan shabbir
mp3 dosyasının üzerine fare imleci ile geldiğimde veya dosyaya bi kez tıkladığımda -hiçbir pencere açılmadan- mp3 ün çalmaya başlamasını sağlayan bi program var mıdır?
mp3 dosyasının üzerine fare imleci ile geldiğimde veya dosyaya bi kez tıkladığımda -hiçbir pencere açılmadan- mp3 ün çalmaya başlamasını sağlayan bi program var mıdır?
0
khan shabbir
(23.01.09)
default windows ayarlarında bunu yapamazsın. registryden kanırtarak tek tıklamaya çift tıklama işlevini yüklersen hani o şekil halledebilirsin. ama ne işine yarar bilinmez.

ha linuxta muhtemelen bir metodu vardır.
0
mortifera
(23.01.09)
eskiden windowsun böyle bir ayarı vardı. tüm dosyalar içindi gerçi.
0
head
(23.01.09)
XYplorer programı böyle bir şey yapıyor. mp3 çalma programı değil, aslında windows explorer alternatifi bir file browser. bunun preview özelliği ile mp3 dosyalarına tek tıkladığınızda altta çalmaya başlıyor. tabii işinizi görmeyebilir. şöyle: www.fileden.com
0
yazark
(23.01.09)
www.musicianstechcentral.com
böyle bir ayar ile tek tıkla medaiplayer classicte çalabilirsin.
bu programında tam sürümünü ara bu da sanırım işine yarayabilir
www.softpedia.com
0
edip
(23.01.09)
windows'ta, herhangi bir pencerede, araçlar->klasör seçenekleri->genel sekmesi altında tıklatma seçenekleri var. burada öğeyi açmak için tek tıklat var. tabii bu bütün öğeler için geçerli oluyor.
bir de şöyle bir şey var:

www.bilgestore.com
0
rodeocu
(23.01.09)
(2)

Excel Bilgisi

trocero
A sütununda ürün kodları var. B sütununda isimleri. ben bunları yanyana tek hücre içinde görmek istiyorum. olur mu ?Ürün kodu ismin bir parçasıymış gibi ama en başta.
A sütununda ürün kodları var. B sütununda isimleri. ben bunları yanyana tek hücre içinde görmek istiyorum. olur mu ?

Ürün kodu ismin bir parçasıymış gibi ama en başta.
0
trocero
(23.01.09)
C1 sütununa ="A1"&"B1" komutunu girerek yapabilirsiniz. bir başka yöntemi de =CONCATENATE(A1;B1) şeklinde girmek...
0
matthias coltrain
(23.01.09)
merge cells yap?
0
mortifera
(23.01.09)
(3)

resimdeki kıvrılan şekilleri psde nasıl yapabilirim?

turunun son ornegi
başlıkta yazdığım gibi photoshopta resimdeki kıvrılan şekilleri yapmak istiyorum. ama çiçek ya da yaprak kısmı olmamalı, flower brushları da olmuyor. vector art oluyor galiba bunlar, düzgün bir tutorialda bulamadım. bi yaptırın be.
başlıkta yazdığım gibi photoshopta resimdeki kıvrılan şekilleri yapmak istiyorum. ama çiçek ya da yaprak kısmı olmamalı, flower brushları da olmuyor. vector art oluyor galiba bunlar, düzgün bir tutorialda bulamadım. bi yaptırın be.
0
turunun son ornegi
(23.01.09)
flourish tutorial diye aratırsan bulabilirsin. ben after da yapıyorum ama ps de nasıl yapılır bir fikrim yok.
0
rentts1
(23.01.09)
ok şeklinde ince uzun düz bir çizgi çekip onu filter -> liquify ile kıvırabilirsin. ama bu daha çok, direkt bir özel fırça ile yapılmış gibi geldi bana. liquify ile de kıvırması maharet ister yalnız..
0
jack of hearts
(23.01.09)
yapacakbirseyyok
(23.01.09)
(4)

yine netbook sorusu

zubundy
evet almak istiyorum, ama asus eeepc 1000h modelini hiçbir yerde bulamıyorum, netten bulduğum yerler de 1000 ytl falan istiyor küçücük şeye ki daha 2 hafta önce 750ytlydi.şimdi ben bu 1000hyi nereden bulurum. ya da 1000h olmazsa şu da olur bak bu da güzel diyebileceğiniz modeller var mı?
evet almak istiyorum, ama asus eeepc 1000h modelini hiçbir yerde bulamıyorum, netten bulduğum yerler de 1000 ytl falan istiyor küçücük şeye ki daha 2 hafta önce 750ytlydi.
şimdi ben bu 1000hyi nereden bulurum. ya da 1000h olmazsa şu da olur bak bu da güzel diyebileceğiniz modeller var mı?
0
zubundy
(23.01.09)
dolarin costugu su gunlerde her halukarda 2-3 hafta oncesine gore pahaliya bulacak olmaniz kacinilmaz tabi. diger yandan abd baglantiniz varsa 330-400$ araliginda bi fiyata eee 904ha/904hd getirtebilirsiniz. yamulmuyorsam 1000h'den tek eksikleri 1 inc daha kucuk olan ekranlari. bir de 904'ler 1000h'lerin aksine vista'yla degil de xp home edition'la geliyorlar, performans acisindan daha rahat olduklari kanisindayim bu nedenle (emin degilim ama. sormak lazim).
0
boshi
(23.01.09)
dun mediamarkt'ta gordum, 750 liraydi. 2 tane kalmisti en son (mersin subesi), diger subelerde varsa bilemem.. siyah olani cok iyiydi..
0
katafalk
(23.01.09)
indirimli satan yerlerin cogunda stokta yok ibaresi getirilmis. 800 ytlden fazla vermek hic mantikli degil, sayet bulamazsaniz bekleyin derim. elbet bir yerlere gelir.
0
entrapmen
(23.01.09)
@boshi, 1000h'ler de vista ile değil Xp ile geliyor.
0
guitarman
(23.01.09)
(5)

parmak izi algılayıcısını sadece parmakla açılsın diye ayarlamak

pascha d
siz orda yokken de bilgisayarınız açılabilsin diye genelde parmak izi algılayıcı programlar bir şifre alternatifiyle çalışıyorlar.. "ben istiyorum ki sadece parmak iziyle açılsın bilgisayarım," ben orda yokken abi şifreyi söyle açalım gibi ekşınlara girilemesin, sözlükteki masonik faliyetler yürüttü
siz orda yokken de bilgisayarınız açılabilsin diye genelde parmak izi algılayıcı programlar bir şifre alternatifiyle çalışıyorlar.. "ben istiyorum ki sadece parmak iziyle açılsın bilgisayarım," ben orda yokken abi şifreyi söyle açalım gibi ekşınlara girilemesin, sözlükteki masonik faliyetler yürüttüğümüz arkadaşların verilerine ulaşılamasın.
var bir yolu? ya da önereceğiniz program falan?
0
pascha d
(23.01.09)
ya tamam da, parmak izi algılayıcısı bozulursa ne olacak? ya da allah korusun sizin parmağa bişey olursa?

"şifreyle açılamasın diye bir program kullanarak şifreyi rastgele bişeyle değiştirdim, ben de bilmiyorum şifreyi" diye sallayın bişeyler ne olacak.
0
386 dx
(23.01.09)
10 parmak yazanlar "şifreyi bilmiyorum, ezbere yazıyorum" deyip sıyrılabiliyorlar.
(bkz: kas hafizasi)
0
tsllbn
(23.01.09)
(bkz: parmak izi tanima)

5. ve 6. entry'yi okuyun..
0
katafalk
(23.01.09)
parmağıma ya da algılayıcıya birşey olması sorun değil bir şekilde açarım ben o harddiski
0
🌸pascha d
(23.01.09)
şifreyi kjlsfkjlsklsa d909t42 gibi bir şeyle değiştir, ve sonra unut.
0
gerrain
(24.01.09)
(4)

Yazıcı

charlesbukowskiineksi
Şirkete yeni bir yazıcı alacağız. All in 1 da olabilir. İstediğimiz şey çok pahalı olmasın. Ama en önemlisi kartuşları dolum yapılabilsin. Bu kartuşların orijinali yazıcıdan pahalı yaw anlamadım gitti. Önerilerinizi bekliyorum. şimdiden teşekkürler.edit: All in 1 olabilir değil olmalı evet.bir de re
Şirkete yeni bir yazıcı alacağız. All in 1 da olabilir. İstediğimiz şey çok pahalı olmasın. Ama en önemlisi kartuşları dolum yapılabilsin. Bu kartuşların orijinali yazıcıdan pahalı yaw anlamadım gitti. Önerilerinizi bekliyorum. şimdiden teşekkürler.

edit: All in 1 olabilir değil olmalı evet.
bir de renkli olması gerekiyor.
0
charlesbukowskiineksi
(23.01.09)
samsung scx 4521f kullanıyoruz biz. 2 senedir tık demedi. toneri de doldurulabiliyor.
0
tai
(23.01.09)
kartuş değil de drum lı laserjet olsun, fotokopiye faksa ihtiyacım yok, sadece seri bir şekilde yazsın deseniz HP Laserjet P2014 öneririm. drum doldurulabiliyor tekrardan.
0
selim alai
(23.01.09)
@tai: renkli olması gerekiyor. belirtmemişim özür.teşkkürler.

@selim alai: fotokopi gerekiyor maalesef. teşekkürler sana da.
0
🌸charlesbukowskiineksi
(23.01.09)
çıktı yoğunluğunuz nedir bilmiyorum ama yüksekse sayfa başına ücret ile anlaşma yapıp cihaz alabildiğiniz yerler var.
sayfabaşına 4 kuruş veriyosunuz örneğin, makinaya, tonere bakıma hiçbişeye karışmıyorsunuz. sadece kağıt koyup baskı ücreti ödüyorsunuz
bizim anlaşmamız www.bedavafotokopi.com ile, ve memnunuz
0
guitarman
(23.01.09)
(3)

Outlook'ta Bir Şey Yapmak İstiyorum

kahvegibi
Sevgili Silikon Vadililer,Bizim şirketteki maillerimizde webmail diye bir sistem kullanılıyor. Bu da şu demek. Maillerimize kendi bilgisayarımız dışında bir başka yerden ulaşmaya çalıştığımızda, sadece yeni mailleri ve eskiden webmail üzerinden gönderdiğimiz mailleri görebiliyoruz. Bu da çok zorluk
Sevgili Silikon Vadililer,

Bizim şirketteki maillerimizde webmail diye bir sistem kullanılıyor. Bu da şu demek. Maillerimize kendi bilgisayarımız dışında bir başka yerden ulaşmaya çalıştığımızda, sadece yeni mailleri ve eskiden webmail üzerinden gönderdiğimiz mailleri görebiliyoruz. Bu da çok zorluk yaratıyor. Şu anda da başka bir sisteme geçme gibi bir düşünce yok.

Bu yüzden ben istiyorum ki, kahvegibininişmailleri et gmail diye bir adres alayım. Bana gelen her mail otomatik olarak outlook tarafından oraya forward edilsin, benim gönderdiğim her mailde de bcc'de o adres olsun. Bunu otomatik olarak yapmanın bir yolu var mı?

Teşekkürler
0
kahvegibi
(23.01.09)
bunun için kural oluşturman gerekiyor. kural şöyle olmalı: x mail hesabından(bu webmailde kullandığın hesap) gelen maillerin tümünün bir kopyasını y mail hesabına(bu da gmail hesabı olacak) gönder.
hangi outlook sürümünü kullandığını belirtirsen daha detaylı bir cevap yazabilirim.
0
el magico
(23.01.09)
aslında outlook ayarlarında "iletilerin bir kopyasını sunucuda bırak" diye bir seçenek var. yani outlook mailleri bilgisayara alınca sunucudaki kopyalarını silmiyor. başka bilgisayardan web üzerinden sunucuya ulaşınca görebiliyorsunuz. ama yeterli alan var mıdır, hepsi depolanabilir mi onu bilmiyorum. eğer mailleri silmeden saklayabileceğiniz yeterli alan varsa bunu tavsiye ederim.
0
kibritsuyu
(23.01.09)
sevgili kahvegibi
belliki işyeriniz servis aldığı yerden POP3 hizmeti alıyor,
eğer mail sunucunuz exchange olsa idi problem yoktu ama sistemde bir değişklik yapmak istemiyormuşsunuz
sana gelen her maili, mümkünse sunucuya bir kural yazarak başka bir yere yönlendirebilirsin. eğer bu mümkün değilse, işyerinde kullandığın bilgisayardaki outlook'a böyle bir kural yazabilirsin.
ancak senin gönderdiğin mailleri de oraya bcc yapmak mümkün mü ona ayrıca bakmak lazım.
şimdi ona da baktım, outlook 2007'de böyle bir kural yazmak mümkün.
akşam gösteririm,
0
guitarman
(23.01.09)
(5)

İşyeri için Kamera Sistemi

bir zamanlar cocuktum
Şimdi bizim ofise dışarıyı izlemek için bir kamera sistemi kurmak istiyoruz,öyle çok komplike, gizli, güvenlik açığı bulunmasın gibi bir derdimiz yok şöyle basitbir kamera ve bunu bilgisayara bağlayıp bu işi halletmek istiyoruz. İşte sorunda burada ortaya çıkıyor, nasıl bir kamera işimizi görür (ucu
Şimdi bizim ofise dışarıyı izlemek için bir kamera sistemi kurmak istiyoruz,
öyle çok komplike, gizli, güvenlik açığı bulunmasın gibi bir derdimiz yok şöyle basit
bir kamera ve bunu bilgisayara bağlayıp bu işi halletmek istiyoruz. İşte sorunda burada ortaya çıkıyor, nasıl bir kamera işimizi görür (ucuz yollu)
ve bunu nasıl bilgisayara bağlayabiliriz (kablo işi biraz zorlu olabilir bizim için metrelerce kablo uzatıp bilgisayara bağlamak v.b ama yok başka yolu derseniz boynumuzda kıldan ince)
kısacası var mıdır bu işin bir olur yolu?
0
bir zamanlar cocuktum
(23.01.09)
izlemek için demişsiniz ama kayıt da yapacaksınız herhalde, yoksa takın kaliteli bir webcam (uzatmalı usb kablo ile)izleyin dışarıyı.
bir adet dom kamera işinizi görür. bunun yanında bir de güvenlik kartı almalısınız, kaç metre istiyosanız o kadar metrelik de kablo hepsi bu, geçen yaz internet cafe'lere az takmadım bunlardan.
0
abtash
(23.01.09)
şimdi izlemek için dedim ancak, kayıtta yapmak istiyoruz tabiki yani harddiskimiz bir kısmını bu verileri saklamak için kullanabiliriz, ancak hangi tip kamera almalı ne yapmalı nasıl yapmalı pek fikrimiz yok (gidip güvenlik sistemide kurmayacağız o yüzden bir şirkete gitmekde mantıklı değil) bizi idare edicek ucuz yollu kolayca halledebilceğimiz, şirketin ön cephesini izlemek için kullanabilceğimiz bir yol yordam arıyoruz. Her türlü fikir öneri çok yararlı olucaktır bizler için.
0
🌸bir zamanlar cocuktum
(23.01.09)
şimdi aklıma geldi eğer tek kamera kullanılacaksa kartsız ip kamera kullanmak da mümkün, onun üzerine erişim de daha kolay dilediğiniz her yerden erişebilirsiniz. modeminize ethernet ile bağlanıyor bu kamera. sadece kameraya para ödersiniz fiyatı 90$+kdv

card'la sistem isterseniz 2 kamera+kart+2 soket 150 tl , ancak belirteyim ip kamera'daki kameranın kalitesi daha yüksek ve daha kullanışlı. bunun için kullanacağınız kablonun 10 metresi 15 tl(diğerinin kablosu standart ethernet kablosu bedava diyelim)
işyerlerimiz mecidiyeköy-ikitelli-kocamustafapaşa cüzzi bir fiyata kurulumda da yardımcı olurum.

mcsamirs(et)hotmail(nokta)com
ayrıntılı bilgi isterseniz yardımcı olurum size.

sahibinden.com ilanı gibi oldu.
0
abtash
(23.01.09)
electroword'de bebek izleme sistemi var, bi kamera bir de bilgisayar bilmemnesi ayrıntılı incelemedim ama yakınsa bakabilirsin. 100tl civarındaydı. kutu içinde bir şey.

çok iyi hatırlamıyorum, yakınsa gidebilirsin ama.
0
thefirstfbli
(23.01.09)
bu tarz bir ürün çok kullanışlı olmaz, www.kobiizle.com sitesine bir gözat istersen. deişik konfigutasyonlar var..
0
bebekizle
(17.09.12)
(5)

linux film özel sürümü

weeping guitar
linux'tan hiç anlamayan biri olarak linux film özel sürümü (adı her neyse) hakkında bilgiye ihtiyacım var. nereden bulunur? nasıl çalıştırılır? filmler harici hdd'de, dolayısıyla harici hdd desteği ve en önemlisi h264 desteği var mı? (sorular komik gelebilir ama dedim ya, linux'un l'sinden haberim y
linux'tan hiç anlamayan biri olarak linux film özel sürümü (adı her neyse) hakkında bilgiye ihtiyacım var. nereden bulunur? nasıl çalıştırılır? filmler harici hdd'de, dolayısıyla harici hdd desteği ve en önemlisi h264 desteği var mı? (sorular komik gelebilir ama dedim ya, linux'un l'sinden haberim yok)
0
weeping guitar
(23.01.09)
Öncelikle linux film özel sürümü diye bi şi yok. Çeşitli linux dağıtımları vardır. Bu dağıtımlar hakkında bilgi almak için şu siteye bakabilirsiniz:
distrowatch.com

Yapmak istediğinizi söylerseniz, yardımcı olabilirim. "linux film özel sürümü" gibi bir şeye neden ihtiyacınız var?
0
edge_nabby
(23.01.09)
nasil ki windows'da codeclerle cozuyorsunuz filmleri linux dagitimlarinda da o sekilde. ozel surumler oluyor genelde ama onlari kullanmanin hicbir mantigi yok. tek yaptiklari cozucu ve oynaticilari default kurulu hale getirmek. ben derim ki bir linux dagitimini (ubuntu misal) indirip bir kurun deneyin gorun. yapamadiginiz bir sey olursa da sorun.
0
entrapmen
(23.01.09)
@edge_nabby, cevap biraz geç oldu kusura bakmayın,

bilgisayarım biraz eski bir model, bluray rip'lerde haliyle performans problemi oluyor. amacım biraz da olsa performans artışı sağlamak.
0
🌸weeping guitar
(23.01.09)
Bilgisayarın eskiyse az sistem kaynağı tüketen bir masaüstü ortamı yükleyebilirsiniz. KDE, Gnome, Xfce gibi masaüstü ortamları (desktop environment) var. KDE en çok kaynak tüketeni. Mesela Pardus ve Kubuntu KDE masaüstü ortamını kullanan linux dağıtımları. Ubuntu Gnome kullanır. Xubuntu Xfce kullanır. Sistemin düşük olduğu için KDE'li bir linux dağıtımı kurmamalısın. Bu üçü arasında en az kaynak yiyen Xfce. Gnome, KDE'den az kaynak yemesine rağmen KDE kadar gelişkindir. O yüzden Xfce ve Gnome arasında bir karar ver, Gnome'a karar verirsen Ubuntu ve Debian var. Xfce kullanan dağıtım pek bilmiyorum, Xubuntu var onu biliyom bi tek.
0
edge_nabby
(23.01.09)
dxva destekli ucuzca bi ekran kartı alıp, x264 codecli videoları, ekran kartına çözdürebilirsin.
0
guitarman
(23.01.09)
(1)

facebook mesaj problemi 2

kindersürpriz
merhabalar..ben de facebooktan mesajlarımı okumak yada mesaj atmak istesem bir uyarıyla karşılaşıyorum..''UyarıUyarı! Diğer kullanıcılar tarafından rahatsız edici veya istismar eğilimli bulunabilecek davranışlarda bulunuyorsun.Bazen kişiler sadece Facebook'un özelliklerinden birini kötüye kullandıkl
merhabalar..
ben de facebooktan mesajlarımı okumak yada mesaj atmak istesem bir uyarıyla karşılaşıyorum..
''Uyarı
Uyarı! Diğer kullanıcılar tarafından rahatsız edici veya istismar eğilimli bulunabilecek davranışlarda bulunuyorsun.
Bazen kişiler sadece Facebook'un özelliklerinden birini kötüye kullandıkları için bu uyarıları alır.''
birdenbire bu yazı belirdi,bileniniz varsa bana yardımcı olabilirse çok sevinirim.
bu durum hep böyle mi sürecek acaba?
0
kindersürpriz
(23.01.09)
spam yapiyormussun, oyle demisler. bi sure gonderme bakalim mesaj. valla iptal ediveriyorlar insanlarin hesaplarini.
0
osuruklu
(23.01.09)
(6)

LapTop noktası

fundamental
Dostlar,durup dururken laptopun ekranında küçük beyaz bi nokta çıktı. niye çıktı bu ya? gece gece moralimi bozdu.nedir ki?
Dostlar,

durup dururken laptopun ekranında küçük beyaz bi nokta çıktı. niye çıktı bu ya? gece gece moralimi bozdu.

nedir ki?
0
fundamental
(23.01.09)
(bkz: ölü piksel)
0
nickini vermek istemeyen suser
(23.01.09)
olu pikseldir muhtemelen. cogunlukla belli bir nedeni olmuyor.
0
entrapmen
(23.01.09)
ve çoğunluklada garanti kapsamı dışında oluyorlar.
0
alkolik imam
(23.01.09)
garanti kapsamına 5 den fazla ise giriyorlar
genellikle class II lcd ekran olur notebooklarda..
ve class II lcd ekranlarda 5 noktaya kadar ölü piksel normal sayılıyormuş..

ben de garantiye verirken laptopumu, garanti şartlarını okurken öğrenmiştim.. ;))
5 den fazla ise garanti bakar..
0
fuck milk get beer2
(23.01.09)
allah belasını versn öyle garantinin.
0
🌸fundamental
(23.01.09)
belki de sadece stuck pixeldir (sonradan olduğunu varsayıyorum).

şuradaki java appleti çalıştır üzerinde:
www.jscreenfix.com

burada da yardımcı olabilecek ekstra bilgiler var:
www.wikihow.com
0
kurukafa
(23.01.09)
(10)

BMW 520i Nasıl bilirsiniz? Hangi servisi tavsiye edersiniz?

ugur dundara yakalanmis firinci
Merhaba,Aşağıda link'ini yolladığım 1999 model 520i aracı satın almayı planlıyorum. Fakat bu aracı nereye göstermek gerekir. Nelere dikkat etmek lazımdır. Varsa kronik problemleri nelerdir. 110.000 Km'de bir araç 32.500 istiyor satıcı daha henüz pazarlık etmedim fakat piyasası nedir? Ne kadar eder.
Merhaba,

Aşağıda link'ini yolladığım 1999 model 520i aracı satın almayı planlıyorum. Fakat bu aracı nereye göstermek gerekir. Nelere dikkat etmek lazımdır. Varsa kronik problemleri nelerdir. 110.000 Km'de bir araç 32.500 istiyor satıcı daha henüz pazarlık etmedim fakat piyasası nedir? Ne kadar eder. Benzer ilanları incelediğimde 20.000 ytl'den 35.000 ytl'ye kadar araçlar var.

BMW tutkunlarından yardımlarını bekliyorum.

www.sahibinden.com
0
ugur dundara yakalanmis firinci
(22.01.09)
karoser kesişim noktalarına bak normalden fazla bir kaynak açıklığı olmasın. yani kaput bi tarafa yakın bi tarafa uzak olmasın ya da bagajın kapağı eğimli olmasın. baktırdığın serviste arabanın sütunlarına baksınlar herhangi bir taklası var mı artı olarak bu araçlarda benim bildiğim 2 sorun var 1.si şanzıman bakımları sağlam yapılmadığı takdirde bi tarafa kaçması artı olarak benzin deposundaki zımbırtının bozulması ve benzini gösterirken saçmalaması, çeyrek deponun altına düşünce benzin pompalamakta sıkıntı çekmesi. benim bildiklerim bunlar. 10 yaşında 110000km'deki bir araca 30küsur bayılmak biraz saçma geliyor bana zira artık o özelliklerde ve konforda çok daha az kullanılmış araçlar alabilirsin.

ps: bmw tutkunuysan son cümleyi boşver.
0
atrin
(23.01.09)
istanbul' da mısın bilmiyorum ama bostancı oto sanayi' de gençler servis var. ersin veya selahattin usta' ya gidersen yardımcı olurlar. fiyat konusunda pek bilgim yok ama o kasa 5 serisinin gelmiş geçmiş en çok tutulan modelidir. ben de hastasınımdır. bi ara bi arkadaşın 528 i ni kullanmıştım. sonra başka arabalar sarmıyo kesinlikle. :)
link teki araçta cam kenarı nikelajları yok. alırsan kesin yaptır, ya da hazır çıtalı bi araba al. tipi oldukça farkediyor. dediğim gibi fikrim olmamakla birlikte fiyat bana biraz yüksek geldi. ikinci elde ciddi düşüşler var bu ara, pazarlığı sıkı tut derim :)

edit: beamerlarda kilometre ile oynama işi oldukça fazladır, buna dikkat et. 10 yaşında arabanın o kilometrede olması tuhaf geliyo bana. ya biz it gibi geziyoruz ya da millet garajından çıkarmıyo arabasını yaw!
0
hevipeyra
(23.01.09)
ben pek anlamam araba işinden ama arkadaşın dediği gibi 10 yılda 108250 km yaptıysa muhtemelen temizdir o araba, mesela bende ford var 4 yılda neredeyse bu kadar yaptı.

ayrıca ikinci eller düşüyor deniyor ama ben adam gibi bir fark göremedim.
sıfırlarda kampanya var diyorlar dandik markalar (çin falan) haricinde pek bir şey yok.
0
alchemistt
(23.01.09)
Açıkçası bende anlamış değilim. Benim şu anda sahip olduğum aracın fiyatı 2 ay öncesine göre 3.000 ytl artmış.

Piyasaya bakıyorum düşen bir fiyat yok ortada.
0
🌸ugur dundara yakalanmis firinci
(23.01.09)
2.0 motorlu bir araç için LPG zararlı değil mi?
0
enter saltman benim
(23.01.09)
bakmayın siz onlara. aç tavuk darı ambarı hesabı coştukça coşuyo millet. senin baktığın arabanın aynılarını 25.000 tl ye satanlar var. sahibinden fiyatlarının ortalamasını alırsan yanılırsın. şöyle diyim, aradığın aracın internette ki en döküntü olanlarının ortalama fiyatını al, sonra aynı rakamı kendine hedef koyarak tertemiz bir araç için pazarlık et. unutmayın sıfır araçlarda donanım zart zurt çok fiyat farkettirse de ikinci elde pek fazla önem arzetmiyo donanımlar.
ha arada sapıtanlar çok var. bunlar ya para saymayı bilmiyor ya da dayak yememiş. :)
0
hevipeyra
(23.01.09)
bu amca dayak istiyor galiba. 32.500 ne yahu? ikinci elde ? daha çok bekler satmayı. 2004 model lagunanın 19 milyara gittiğini geçtiğimiz aylarda gördüm. hani reno bmw kıyas kabul etmez ama yuh.
0
darknum
(23.01.09)
ilan pasif duruma geçmiş
haydi hayırlı olsun :)
0
blackidom
(23.01.09)
kimi arkadaşlar "fiyatlar düşmüyor, yükseliyor" demiş, doğru değil. satılık ilanlarındaki fiyatlara bakmayın herkesin arabası kendine kıymetli tabii, ancak iş satmaya gelince umulan rakamlar hayal oluyor. biraz daha bekleyip araştırırsanız o paraya çok daha iyi bir araba alırsınız.
0
1971 2007
(23.01.09)
o paraya 2005 model honda accord alırsınız.
9 senelik araba, problem çıkarma olasılığı yüksek arabadır.
0
guitarman
(26.01.09)
(5)

Acil

basimabudamigelecekti
Bilgisayarım'da D'ye bastığımda Birlikte Aç çıkıyor, resimde görüldüğü gibi. Nedendir? Trojan vardı, temizledim ama hala bu şekilde. Nedir derdi? Ne yapabilirim?
Bilgisayarım'da D'ye bastığımda Birlikte Aç çıkıyor, resimde görüldüğü gibi. Nedendir? Trojan vardı, temizledim ama hala bu şekilde. Nedir derdi? Ne yapabilirim?
0
basimabudamigelecekti
(22.01.09)
uzun uzadıya düzeltme yöntemleri var ama kısaca combofix kullanırsan bir kaç dakika içinde hem bazı zararlı yazılımlardan hem de bu sorundan kurtulabilirsin.
0
flexin
(22.01.09)
eğer trojanı tamamıyla sildiğinize inanıyorsanız gelen ekranda explorer i seçip seçimi hatırla tikini işaretleyin.
0
alan shearer
(22.01.09)
combofix
0
enter saltman benim
(23.01.09)
autorun dosyasi vardir muhtemelen gizli sekilde. programlar yerine o autorun dosyasini silerseniz ve arkasindan bilgisayari resetlerseniz de cozulmesi gerekir.
0
entrapmen
(23.01.09)
sourlemonade
(23.01.09)
(7)

resim yapma programi

annemadamolgeldedi
slm millet.. aradiğimm şöle microsoft paint gibi ama ondan daha kapsamlı program.. bildiğiniz bişey varsa paylaşirsanız sevinirim... mutluklar yakanızı bırakmasın
slm millet.. aradiğimm şöle microsoft paint gibi ama ondan daha kapsamlı program.. bildiğiniz bişey varsa paylaşirsanız sevinirim... mutluklar yakanızı bırakmasın
0
annemadamolgeldedi
(22.01.09)
(bkz: photoshop)
0
tai
(22.01.09)
nesenbilneben
(22.01.09)
paint.net

www.getpaint.net adresinden ulasilabilir.
0
osuruklu
(22.01.09)
paint shop pro.
0
la traviata
(22.01.09)
windows 7'deki "paint" daha gelişmiş bir şeymiş. Hatta burada sormuşlardı, tek bulunur mu diye...

Ama photoshop taraflarında bir şeyler aramaktaysanız; Gimp...
0
late viper
(22.01.09)
corel painter.. evimde olmayan hatta dükkanda bile bulamayacağınız fırça ve boyaları kullanma imkanı sunuyor.
0
jack of hearts
(22.01.09)
yapacakbirseyyok
(23.01.09)
(3)

rar uzantılı dosyalari birleştirmek?

martinabibenimdebirhayalimvar
slm ekşi dünyanın tatli insanlari..yaw bu web den indirdiğimiz rar uzantılı dosyalari nasıl birleştiriyoruz?? bunu analatan resim yada şema falan varmidir??
slm ekşi dünyanın tatli insanlari..yaw bu web den indirdiğimiz rar uzantılı dosyalari nasıl birleştiriyoruz?? bunu analatan resim yada şema falan varmidir??
0
martinabibenimdebirhayalimvar
(22.01.09)
bir tanesini açıp dosyayı çıkarınca kendi kendine birleşmesi lazım.
0
rodeocu
(22.01.09)
birlestirmekten kasit o parcalarin icindeki dosyalarin cikarilisi heralde. bunu sordugunuzu varsayiyorum ellaham. www.rarlab.com dan winrari indirin ve kurun. butun rar parcalarini ayni klasore koyun efem. sonra herhangi bir parcanin ustune sag tiklayarak buraya cikart (extrack here) ya da klasore cikarti secin. winrar otomatikman butun rar parcalarini elden gecirerek hedeflenen dosyayi cikartir. her rar parcasina tiklayip ayri ayri buraya cikar demeyin yani, winrar otomatik yapoor.
0
sanio
(22.01.09)
ilkini açmaya başlıyorsunuz, açan program diğerlerinden devam ettiriyor zaten.

ha yok rar değil de 001 002 gibi dosyalarsa hjsplit kullanabilirsiniz.
0
386 dx
(23.01.09)
(3)

Winamp'la Aynı Doğrultuda Yürüyen Ses Ayarı

thefalloftekin
aradım mamafih bulamadım..winamp'ta ses ayarı yaptığımda denetim masasındaki ses ayarı da ona göre yol alıyor.. winamp'ın sesini sıfırlarsam bilgisayarın da sesi sıfırlanıyor felan..istiyorum ki bunlar birbirinden bağımsız olsun.. bilen eden varsa yardımını isteyeceğim, nasıl edilir diye..şimdiden t
aradım mamafih bulamadım..

winamp'ta ses ayarı yaptığımda denetim masasındaki ses ayarı da ona göre yol alıyor.. winamp'ın sesini sıfırlarsam bilgisayarın da sesi sıfırlanıyor felan..

istiyorum ki bunlar birbirinden bağımsız olsun.. bilen eden varsa yardımını isteyeceğim, nasıl edilir diye..

şimdiden teşekkürler canlarım..
0
thefalloftekin
(22.01.09)
aynı soruyu gom player için sorayım ben de.
0
sanal uyku
(22.01.09)
Şunu dene Ctrl+p ile winampta iken gelen pencerede plugins te output ve oradan "nulsoft Directsound output seçili olsun . winampı kapatıp aç ve dene.
0
edip
(22.01.09)
işe yaradı edip, sağolasın..
0
🌸thefalloftekin
(22.01.09)
(1)

n 73 ekran

hicazkar
selamlar..nokia n 73 telefonumu düşürdüm, ekranın alt kısmındaki görüntü gitti. şimdilik üst kısmıyla idare ediyoruz :ptelefonun garantisi devam ediyor. orijinal ekranı kaça taktırabilirim?saygılar..
selamlar..
nokia n 73 telefonumu düşürdüm, ekranın alt kısmındaki görüntü gitti. şimdilik üst kısmıyla idare ediyoruz :p
telefonun garantisi devam ediyor. orijinal ekranı kaça taktırabilirim?
saygılar..
0
hicazkar
(22.01.09)
genpaya götürün. garanti kapsamında tamir etsinler.
0
pain
(23.01.09)
(5)

"half - life 2 + orange box" kurulumu

fuck milk get beer2
elimdeki "half - life 2 orange box"'u kurmayı bir türlü beceremedim."steam" diye siyah ikonlu bir şey çıkıyor içinden.. önce 1-2 mb boyutunda olan kendisini install etti.. sanırım onun üzerinden oyunu install edecek..ama kurmayı beceremedim devamını..bu aşamaları geçmiş ve bana yardım edebilecek bir
elimdeki "half - life 2 orange box"'u kurmayı bir türlü beceremedim.
"steam" diye siyah ikonlu bir şey çıkıyor içinden.. önce 1-2 mb boyutunda olan kendisini install etti.. sanırım onun üzerinden oyunu install edecek..
ama kurmayı beceremedim devamını..

bu aşamaları geçmiş ve bana yardım edebilecek birisi var mı arkadaşlar?

teşekkürler şimdiden.
0
fuck milk get beer2
(22.01.09)
direk cdyi takdığında önce steami, sonra oyunları kurması lazım. oyunları kurmadan önce steam hesabı alıp login olman gerekli.
0
passion rules the game
(22.01.09)
dvd'yi takıp autorun'dan install dediğiniz zaman size seçtiriyordu hangilerini yüklemek istediğinizi. tekrar deneyin isterseniz.

edit: tabi en son yüklediğimde benim steam acc. vardı, passion rules the game haklı önce bir steam acc. almanız gerekli.
0
metalon
(22.01.09)
steam'i açtıktan sonra "games" sekmesinde altta "activate a product on steam" diye bir buton var. oradaki direktidleri takip edersen sanırım oluyordu.
0
teritori
(22.01.09)
biz de bu aşamalardan geçtik... önce steam hesabı alıyorsunuz. daha sonra steam'ı kapatıyorsunuz, dvd'nin autorun'ına gidip install diyorsunuz... steam açılıyor; tf2'yi ve diğerlerini dvd'den yüklüyor...
0
milistroke
(22.01.09)
ben de aldım orange box. steam hesabım vardı zaten. oyunun 1 gb falan kadarı cd den yükledi. kalan kısmını steam kendi kendine indirdi internetten.
0
cilgin fantezilerin adami
(22.01.09)
(3)

people you may know tadında facebook application'ı

tepedeki psychedelic adam
şimdi benim bu dönem aldığım introduction to machine learning dersi kapsamında dönem projesi olarak bir facebook application'ı yapmam lazım. daha doğrusu 3 kişilik bir grup halinde yapacağız. tam olarak applicaton'ın yapacağı iş şu şekilde:Facebook Friend Suggestion: The goal is to create a "friends
şimdi benim bu dönem aldığım introduction to machine learning dersi kapsamında dönem projesi olarak bir facebook application'ı yapmam lazım. daha doğrusu 3 kişilik bir grup halinde yapacağız. tam olarak applicaton'ın yapacağı iş şu şekilde:

Facebook Friend Suggestion: The goal is to create a "friendship model" to be used for the following purposes:
1) Recommend a new friend to a user given the user’s existing friends.
2) Given a user’s friends, determine which of those friends would be users’ “best friends.”

bu hususta bazı sorularım olacak.

1 - ben hiç düşünmedim değil tabi ama aklıma bişey gelmedi bir türlü. insanlar arasında böyle bir süzme işlemi yaparken nasıl bir algoritma izleyebilirim sizce? yani şu adamla iki tane ortak arkadaşınız var, o zaman olabilir, bunu döndür gibi bişey olmaması lazım tabi. sonuçta machine learning dersi ve machine learning algoritmalarından bir veya birkaçını kullanarak bir çözüm bulmam gerek. bu algoritmaları bilmiyorsanız bile böyle bu kadar basit olmayan, aklınıza gelen çözümler söyleseniz de yararlı olabilir.

mesela people you may know'da nasıl bi algoritma kullanılıyor biliyor musunuz? ben baktım ama tatmin olmadım bulduklarımla. insanlar gerçi çok da memnun değilmiş herhalde bundan.

2 - facebook ya da application yazmakla alakalı hiçbir bilgimiz yoktu. araştırdığımıza göre, applicatonlar php'le yazılıyor tıpkı facebook gibi ve bunun için de internetten bir host bulmak lazım. peki ben mesela atıyorum c'de bir program yazsam sonra bunu facebook application haline getirsem olmuyor mu? yani oluyormuş herhalde de; php için host bulmak ücretsizken başka bir dille ilgili host'un ücretli olduğunu söyledi bunu araştıran arkadaş. onun için illa php'le yazmamız lazım dedi bunun yanında da. lakin hiçbirimiz de php bilmediğimiz için bu zorlayacak gibi. gerçi kolay öğrenilebilen bişeymiş ama.

3 - bu tarz bi application var mı bildğiniz? onu yapan insana mesaj atıp sorabilirm belki birşeyler.

uzun oldu, aslında başka soracaklarım da vardı sanki ama şimdilik bu kadar. ilerleyen günlerde de bunula ilgili soru sorabilirim gibi. yardımcı olursanız memnun olurum.
0
tepedeki psychedelic adam
(22.01.09)
arkadaşlarının arkadaşları arasından uzunca bir kullanıcı listesi çıkarılabilir
akabinde bu insanların üye olduğu gruplar, katıldığı event'lar, facebook'u kullandığı dil, yaptığı yorumlar ve hatta bulunduğu bölgeye mesafe olarak yakın insanlar (bu yakınlığı bulmak zor olur tabii ama) flan gibi kriterler olabilir.
0
yuxel
(22.01.09)
ne internet'le ne de database olaylarıyla filan ilgilenmemiş bir insan olarak sorduğum soru saçma olabilir.

ben facebook'taki insanların bilgisine nasıl ulaşacağım? yani ben mesela bir isimin bütün arkadaşlarının isimlerine, dahil olduğu gruplara, buunduğu şehire filan ulaşmak istiyorum nasıl oluyor? mesela user diye bir yapı var ve bu user'ın alt alanları var işte friends, city, group gibi. user.kullanıcı filan diyerek direk bütün kullanıcıların listesine ulaşabileceğimiz yapı mı var? nedir?

user.kullanıcı da neyse o kullanıcılar friends olmalı.
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(22.01.09)
Evet aynen dediğiniz tarzda bir yapısı var facebook'un
developers.facebook.com
0
yuxel
(23.01.09)
(1)

Outlook express guncellemesi

terp
elimde outlook express 5 var. bunu guncellemek lazim mi? yoksa kullan hoca elindeki pasa pasami dersiniz? tesekkurler..
elimde outlook express 5 var. bunu guncellemek lazim mi? yoksa kullan hoca elindeki pasa pasami dersiniz? tesekkurler..
0
terp
(21.01.09)
Güvenlik güncellestirmeleri tahminimce yapilmistir zaten. Kullanabilirsiniz bence bir mahsuru yok :)

Güncellestirme yapilmadiysa bile Windows Update sitesine girerek güncellemeleri yükleyebilirsiniz.
0
trimpot
(21.01.09)
(4)

iss yardımı!!

la palette
Beni bu TTnet çilesinden kurtaracak yeni bir yol arıyorum. Sizce quiknet mi yoksa biri adsl mi? (Her ikisini de kullananlar yardımlarınızı bekliyorum)
Beni bu TTnet çilesinden kurtaracak yeni bir yol arıyorum. Sizce quiknet mi yoksa biri adsl mi? (Her ikisini de kullananlar yardımlarınızı bekliyorum)
0
la palette
(21.01.09)
quiknet adsl mi?
türk nokta net'e de bakın derim. kullanmıyorum ama kendi altyapıları en azından.
0
sanal uyku
(21.01.09)
4 aydir biri adsl kullaniyorum; basvuru esnasinda kocnet uzerinden voip hizmeti de istedigimiz icin internetin acilmasi yaklasik 1 hafta surdu. verdikleri modem oldukca guzel, taahhut yok, 3 ila 4 ay indirim sagliyorlar. su ana kadar pek bir sorun yasamadim, tavsiye edebilirim yani.
0
diabolus79
(21.01.09)
hizmet türü adsl olacaksa ttnetten kaçış yok. altyapı aynı.

ya uydunet(eski kablo internet) ya da tellcom quiknet(fiber optik internet) abonesi olacaksınız bölgenizde varsa.
0
hububrad
(22.01.09)
kablonet candır...
0
milistroke
(22.01.09)
(2)

harici harddisk sorunu

kavaleli
maxtor marka harddisk aldım. laptop da sorunsuz çalışıyor ancak pc de kafasına göre takılıyor..bazen hiç tanımıyor, bazen tanıyor ve çalışıyor, bazen de tanımasına ve dosyaları görebilmeme rağmen dosyaların içine girince hiçbirşeyi açmıyor. sorun ne olabilir anlamadım, yardım edebilecek olan varsa s
maxtor marka harddisk aldım. laptop da sorunsuz çalışıyor ancak pc de kafasına göre takılıyor..bazen hiç tanımıyor, bazen tanıyor ve çalışıyor, bazen de tanımasına ve dosyaları görebilmeme rağmen dosyaların içine girince hiçbirşeyi açmıyor. sorun ne olabilir anlamadım, yardım edebilecek olan varsa sevinirim..
0
kavaleli
(21.01.09)
eger harici elektrige ihtiyac duymayanlardansa, USB'den aldigi elektrik yeterli gelmiyor olabilir. "Y" seklindeki USB kablosuyla deneyin bir de.
0
osuruklu
(21.01.09)
Bende de external Maxtor HDD vardı ve aynı sorunu yaşamıştım. Hard diski bazen de diskteki dizinleri açmaya çalıştığımda hata veriyordu. Sorunun güvenlik ayarlarından kaynaklandığını öğrendim.

Diske/dizine sağ tıklayıp özelliklerden güvenlik sekmesine tıkla. Orada okuma/yazma gibi ayarlar var. Bunlar izin verdiğinde sorun çözülecektir büyük ihtimalle. En azından ben halledebildim (İngilizce XP Pro benim ki; dolayısıyla çevirileri biraz farklı olabilir.)
0
meursaults
(21.01.09)
(6)

bir logoyu yeniden çizmek

november rain
200x200 px gibi küçük bir logoyu daha yüksek (4 -5 kat mesela) çözünürlükte özellikle photoshopla (illustrator de olabilir belki) nasıl yeniden çizebilirim? bu konuyla ilgili ders arattım gogılda ama bulamadım.
200x200 px gibi küçük bir logoyu daha yüksek (4 -5 kat mesela) çözünürlükte özellikle photoshopla (illustrator de olabilir belki) nasıl yeniden çizebilirim? bu konuyla ilgili ders arattım gogılda ama bulamadım.
0
november rain
(21.01.09)
genelde maksimum ölçülerde çalıştığım için hiç şunu daha büyüt talebinde bulunan olmamıştı. diyebileceğim tek şey, çek köşesinden uzar o çözünürlüğü fazla kılçıklandırmadan. tabi bir yere kadar.
0
jack of hearts
(21.01.09)
vektör tabanlı bir program kullanırsan çözünürlük derdin olmaz istediğin kadar büyütürsün.
0
axijazz
(21.01.09)
logo halihazırda jpg formatında.
0
🌸november rain
(21.01.09)
valla cizilebilicek gibiyse fontları falan biliyorsan elle yapacaksın, manuel olarak yani.
yok olacak gibi değilse geçmiş olsun o logo yeniden olmaz malesef...
0
ymerdiveni
(21.01.09)
2 yol var.
1- eğer logo çok karmaşık öğeler içermiyosa illustratorda trace yöntemiyle vektörele çevirmeyi deneyin. tabi kendi sample larından değil tracing options dan ayarlarla oynayarak sonuç almayı deneyin.
2- yine illustrator da pen tool la üzerinden geçin.
şimdilik aklıma bunlar geliyor. başka bişeyler gelirse eklerim.
0
la grande
(21.01.09)
la grande arkadaşın dediğine ek olarak,

corel draw'da da deneyebilirsin. onun weld, trim ve intersect şeyleri harikalar yarateyri.
0
loststone
(22.01.09)
(2)

dvd player

submariner
toshiba marka dvd player aldım şimdi farklı olan regionları nasıl seyredecem
toshiba marka dvd player aldım şimdi farklı olan regionları nasıl seyredecem
0
submariner
(21.01.09)
www.news.com

hd-dvd ise yazık olmuş.

yok değil ise de, region farkıyla izleyemiyorsun benim bildiğim yine yazık olmuş.
0
bore
(21.01.09)
servisten bir eleman bul onlarda yazılım cd leri var. en azından profilo da vardı.
0
radikalherif
(22.01.09)
(2)

playstation network

sangria
ps3'ü aldım, psn'e üye olurkan gittim türkiye'yi seçtim.- şu anki üyeliğimle demo falan hiçbir şey yapamıyor muyum?- tek çözüm yeni bir üyelik midir?- yeniden üye olursam, eski kullanıcı adımı nasıl silebilirim?- eski kullanıcı adımı silemezsem, ps3'ü nasıl sıfırlayabilirim?
ps3'ü aldım, psn'e üye olurkan gittim türkiye'yi seçtim.

- şu anki üyeliğimle demo falan hiçbir şey yapamıyor muyum?
- tek çözüm yeni bir üyelik midir?
- yeniden üye olursam, eski kullanıcı adımı nasıl silebilirim?
- eski kullanıcı adımı silemezsem, ps3'ü nasıl sıfırlayabilirim?
0
sangria
(21.01.09)
merhaba.
turkiye'yi secmemeliydiniz (en azindan bu donemde bu boyle)
amerika, ingiltere gibi bir ulke sececeksiniz.

yeni uyelik alin. yeni uyelik aldiktan sonra eski uyeliginizi aktif hale getirip eski uyeliginizle aktifken ucgen tusuyla delete user profile gibi bir secenek cikiyor oyle silebilirsiniz. tek bir uyelik varken, uyelik silinemiyor. daha dun bir suru forumda bunlari arastirmistim.

edit: nicke bakmadan cevap vermisim tanidigim birinin sorusuna. kusura bakma kardis : )
0
la traviata
(21.01.09)
tek çözümü maalesef yeni üyelik. ve kayıt olduğunuz psn kullanıcı adını alamazsınız bir daha, yeni bir isim bulmak zorundasınız. ps3ü sıfırlamak gibi bir şeyin faydası olmaz. ama ps3 profilinden bahsediyorsanız o ayrı, önceki arkadaş anlatmış onu zaten.. ama profillerle psn id'leri birbirine bağlı değil, o yüzden profili silmenin hiç bir faydası olmaz.

ayrıca bir tavsiye, united states olarak kayıt olun, avrupa store'undaki seçeneklerin 2 katı ürün var..
0
mellotron scratch
(21.01.09)
(1)

"c# ve access database" for dummies ((tez için))

p shadow
selam arkadaşlar c# ve access database'in güzel anlatımlarını arıyorum, tez için gerekiyor.. kendi anlatımınız olur, bildiğiniz kaynaklar olur faideli "git"ler geller olur..ilgilenen arkadaşlar şimdiden sağolun varolun..
selam arkadaşlar c# ve access database'in güzel anlatımlarını arıyorum, tez için gerekiyor..
kendi anlatımınız olur, bildiğiniz kaynaklar olur faideli "git"ler geller olur..
ilgilenen arkadaşlar şimdiden sağolun varolun..
0
p shadow
(21.01.09)
yazgelistir.com
csharpnedir.com (veya varyasyonu, tam emin degilim)
0
x daemon
(21.01.09)
(8)

adsl fatura

enter saltman benim
adam sadece msne girdiği hâlde 52 TL(yazıyla elli iki tele) fatura geldi. ethernet modem kullanıyor. görünürde virüsde yok diyor(ben bakmadım). hattı başkasının paylaşması mümkün müdür? yani hatta girmek falan?(kablosuz modem değil.
adam sadece msne girdiği hâlde 52 TL(yazıyla elli iki tele) fatura geldi. ethernet modem kullanıyor. görünürde virüsde yok diyor(ben bakmadım). hattı başkasının paylaşması mümkün müdür? yani hatta girmek falan?(kablosuz modem değil.
0
enter saltman benim
(21.01.09)
msn'den dosya gonderimi var mi? sesli veya goruntulu konusma?
0
wpi
(21.01.09)
uç bir örnek belki de, windows update veya diğer adobe update vb. update'ler yapmış olabilir, sürekli format atıyorsa(msn'den virüs yiyip) başına gelmiş olması muhtemel.

ttnet avukatlarından abtash gururla sundu.
0
abtash
(21.01.09)
Ilk faturaysa da olabilir. Ilk faturada ilk ay ve ikinci ayi topluyorlar ya da oyle bir sey. Faturayi incelediniz mi?
0
wpi
(21.01.09)
bana da 700 ytl geldi..
daha 20 dakika önce öğrendim..

bu başlığı gördüm, tesadüfe bak..

türktelekom azına %+^%$#5&...
0
fuck milk get beer2
(21.01.09)
windows yükseltmeleri, program yükseltmeleri, özellikle antivirüs yükseltmeleri buna sebep olabilir.

ayrıca bu limewire denen programı kullanıp, bin türlü mp3 indirdikten sonra ben bişey indirmedim diyenlerde var.
0
farera
(21.01.09)
@fuck milk;
sıfır fazlalığı yok dimi? :S
700 ytl geldiğini e-faturadan mı öğrendin yoksa kota aşımına göre kendin mi hesapladın?
kota aşımına göre hesapladıysan, belli bir sınıra kadar (atıyorum 4gb kotası olan için 80 ytl ye kadar) fatura düzenliyorlar, kalanını bir dahaki aya devrediyorlar
0
hia
(21.01.09)
yoo kotalı değil zaten net..

haziran temmuz ağustos faturalarımız ödenmemiş meğerse...
araya kaynamış.. aptal tt'da hiç bir şey söylemiyor aylardır..
başka bir iş için gittiğimizde (telefon hattı için bir işlem) o zaman öğrendik.. eskiden kalma borçlar, günlük faizleri falan birikmiş..
700 ytl civarında..
biz de yeni öğrendik akşam üzeri..

detaylı bi fatura alacam hafta içi bakalım, her bir kuruşunu teker teker açıklasınlar şu şunun parası, bu bunun parası toplam 700 ytl diye..
böyle saçma iş mi olur yaa.. çok sinirlendim..
dut yapraği mi bu.. para verecem ben.. ben yemişim bi bok araya kaynamış unutmuşum ödememişim.. hatırlatsana bana borcun var diye.. benim şubeye tesadüfen uğramamı mı bekliyorsun ille.. bu ne aptallık..
0
fuck milk get beer2
(21.01.09)
@abtash hakılsın sanırım bu ay 10(ciddiyim)kere ciddiyim format attı.
@fuck milk get beer bizde bugün bu ayın brcunu sormaya gittiğimizde eylülden borcunuz var dedi ama çocuk ben yatırdım dekontu buluyum dedi.
0
🌸enter saltman benim
(21.01.09)
(4)

bg-tork

cozefka
Merhaba,Elimde standart olmayan (otomobil motoru filan değil) bir mekanik motor var tahmini 2-2.5 kw'lık. Bunun gücünü ölçebileceğim bir dinamometre nereden bulurum, yahut ölçtürebileceğim bir yer laboratuvar ya da işletme gibi bir yer var mıdır?
Merhaba,

Elimde standart olmayan (otomobil motoru filan değil) bir mekanik motor var tahmini 2-2.5 kw'lık. Bunun gücünü ölçebileceğim bir dinamometre nereden bulurum, yahut ölçtürebileceğim bir yer laboratuvar ya da işletme gibi bir yer var mıdır?
0
cozefka
(21.01.09)
liseli öğretmen veya öğrenci tanıdığınız varsa lise laboratuvarı
0
enter saltman benim
(21.01.09)
bu pek münasip bir cevap değil, teknik liseleri bilmiyorum ama liselerde bulunan dinamometreler bu iş için uygun olmayacaktır.
0
🌸cozefka
(21.01.09)
motor sargısı yapan elektrikçilere götürürsen sevabına ölçebilirler herhalde.
0
hevipeyra
(21.01.09)
zannetmiyorum, elektrik motoru değil, bu arabaların girdiği gibi bir dyno lazım bana ama daha küçüğü, neyse laboratuvar filan araştırayım ben biraz...
0
🌸cozefka
(21.01.09)
(7)

linux / macos - antivirus?

tabudeviren
bu iki sistemi kullananlar antivirus kullanmıyormuş?neden acaba? virüs yazanlar mı tenezzül etmiyor, yoksa onlar için virüs yazılamıyor mu? :)
bu iki sistemi kullananlar antivirus kullanmıyormuş?

neden acaba? virüs yazanlar mı tenezzül etmiyor, yoksa onlar için virüs yazılamıyor mu? :)
0
tabudeviren
(21.01.09)
ikisi içinde mevcut virüsler var ve antivirüs programları da var. yazılamıyor diye birşey olamaz. pek tenezzül etmiyorlar sanırım virüs yazan kişiler. etkilemek istedikleri kitleler genellikle windows kullanıcısı. asıl sebebin bu olduğunu tahmin ediyorum.
0
korpse
(21.01.09)
pazar payları, pasta dilimindeki payları windowstan çok küçük olduğu için çok tenezül etmiyorlardır bence.. yoksa unix'ler için virüslerde var, görmüştüm.. ama windows için yazılanların yanında devede pire kalır.
0
fuck milk get beer2
(21.01.09)
ff nin ie den daha az virüs çekmesinin sebebiyle aynı. ie nin pazar payı oldukça büyük. kendini tatmin etmek isteyen hackerlar genelde ie nin açık portlarına göre virüs düzenler-di. şimdi ffnin kullanımı ve açıkları arttı.
mesela söylenti doğruysa alman askeri kuvvetleri, mit'imsi oluşumları (adlarını bilmiyorum) ie kullanmazlarmış. kendi yazdıkları bir program kullanırlarmış. neden? normal internet kullanıcısı bu dışarıya kapalı programı inceleyemiyor, ona göre program düzemiyor...
0
hia
(21.01.09)
Bu tamamen kullanılırlık ile ilgili, hem macos hem de linux/unix türevleri virüse açıktır. tamamen odak meselesi. Takip edenler bilir geçen sene macworld'de saatler içerisinde uzaktan leopard'a yönetici yetkisi ile girilmişti. Yani şimdi virus programı kullanılmaması fazla tehtid altında olunmamasından kaynaklı.
0
edip
(21.01.09)
mac os x veya linux sürümleri, fark etmez, herhangi bir unix sisteminde değişiklik yapabilmek için root olarak (admin'den de önceki aşama) log in olmak gerek. virüslerin veya diğer zararlı içeriklerin amaçlarına ulaşmak için root'ta çalışmaları gerek. unix'de böyle bir account yoktur, özel olarak yapacağınız işlem için sistem sizden izin ister. bu da @mrtksn'ın dediği gibi virüsü sizin tıklayıp, root şifresini yazarak kurmanız gerekiyor. en işlevli anti virüs programı olan siz kullanıcılar ise "hot paris hilton pictures.jpg" gibi bir dosyaya tıklayınca resimleri göstermek için niçin root şifresini istediğini bir düşünüyorsunuz ve "hadi lenn" diyip siliyorsunuz.

(macintosh'ta bu aşamaya bile gelemezsiniz, çünkü "bu sefer de root olarak log in olayım" seçeneği apple firması tarafından itinayla bertaraf edilmiş. makineyi kurarken root'a ulaşma özgürlüğünü talep edebilirsiniz. onun dışında elinizle kuracağınız her virüs ancak home directory'nizi piç edecek, sistem işler vaziyette kalacaktır)

ayrıca unix'ler permission üzerinden çalışır, windows gibi direkt executable içerik zordur, vs vs... şu link'e bakın, biraz uzun ama architecture farkını iyi açıklıyor:

www.theregister.co.uk
0
no avalon
(21.01.09)
no avalon ve mrtksn tarafından yazılanlara ek olarak,

linux, firefox gibi yazılım ve sistemler açık kaynaklıdır. hatta bazıları çılgıncasına özgürdür de. bu sebepten, araya gizlenen kötü niyetli bir şeyi görebilmek pek de zor olmaz. güvenlik açıkları da kolaylıkla tespit edilebilir. yani işi çok zordur virüs yazmaya kalkışanın.
0
loststone
(21.01.09)
bende ek olarak birşeyler yazayım.1-2 sene kadar önce ortamlara bir virüs düşmüştü.platform bağımsızdı yani hem windows da hem linux de çalışıyordu.tabi hürriyet felan gibi alakasız yerlerde bile haber olmuştu.bu olay duyulduktan 5-6 saat sonra bizzat linus torvalds abimiz o anki kernel için bi yama çıkarmıştı ve birkaç saat içinde de tüm dağıtımların depolarında yerini almıştı.yada gene 1 sene kadar önce ubuntu da yapılan bi güncelleme sonunda bi hatadan dolayı (root haklarıyla çalışan bi programdı tam hatırlamıyorum) sifreyi basit bi text dosyasına kaydettiği fark edilmişti ve aynı gece içinde gelen bi güncellemeyle olay çözülmüştü.yani kısaca açık kaynakta bir sorun olsa bile fark edilmesi ve düzeltilmesi çok daha kolay ve hızlı.artı @no avalon un dediği gibi bi resme yada başka bi basit bi dosyaya bulaştırılmış virüs kendini çalıştıramaz.yani unix camiyasında bu kadar az aktif virüs olması yanlızca kullancı sayısıyla açıklanamaz.
0
elanesse
(21.01.09)
(2)

sevgili autocad bilirler

karamell
şimdi şöyle bir sorun var.resimleri de ekledim.1. resimde gördüğünüz beyaz şekilsiz şeye,kırmızı şeyden sıralı olarak yerleştirmek istiyorum.2.resimde bir denemesini göreceksiniz.ama 2. resimde de görüldüğü gibi parçaların arasındaki mesafeler eşit değil,bunu düzeltmem lazım.2.resimdeki sonuç için m
şimdi şöyle bir sorun var.resimleri de ekledim.1. resimde gördüğünüz beyaz şekilsiz şeye,kırmızı şeyden sıralı olarak yerleştirmek istiyorum.2.resimde bir denemesini göreceksiniz.ama 2. resimde de görüldüğü gibi parçaların arasındaki mesafeler eşit değil,bunu düzeltmem lazım.2.resimdeki sonuç için measure kullandım.şöyle yapsan kesin olur diyen,farklı çözüm önerileri sunabilecek birileri var mıdır?
edit:resimlerin yerleri değişmiş ama olsun anladınız siz:)
0
karamell
(21.01.09)
Autocad komutlarını pek bilmem, o yüzden tarif ettiğim yöntem biraz hammaliye gerektiriyor:

kapalı eğrinin polyline olduğunu varsayıyorum; polyline'ı divide komutu ile istediğiniz sayıda parçaya bölebilirsiniz. sonra kopyalanacak parçayı bu bölünme noktalarından yapışacak şekilde çoklu kopyalama yapın. ama işin kötü yanı, her bir parçanın açısını tek tek düzeltmeniz gerekecek.
0
vulpius
(21.01.09)
@mrtksn:o beyaz şey özünde şekilsiz.sorun da o zaten:)ama array i nasıl kullanacağımı anlatırsan bir de onunla denerim.gerçi denedim de yine denerim,belki değişik bişeyler vardır:)çok çaresizim çok.
0
🌸karamell
(21.01.09)
(5)

vista "permission" sorunu..

fuck milk get beer2
C:\Windows\System32\wmploc.dllyolundaki dosyayı silip yerine netten indirdiğim daha yeni versiyon "wmploc.dll" yi koymak istiyorum..ancak "you need permission to perform this action" diyor.. "try again" diyorum.. olmuyor."administrator" olarak bulunuyorum windowsta.. o yönden bir sorun yok..system32
C:\Windows\System32\wmploc.dll

yolundaki dosyayı silip yerine netten indirdiğim daha yeni versiyon "wmploc.dll" yi koymak istiyorum..
ancak "you need permission to perform this action" diyor.. "try again" diyorum.. olmuyor.
"administrator" olarak bulunuyorum windowsta.. o yönden bir sorun yok..
system32 ve windows klasorlerinin permission ayarlarını da değiştiremiyorum. "full control" yapamıyorum.. safe mode ile de giriştim gene olmadı.

ne yapmam gerekiyor arkadaşlar?
"windows vista ultimate" kullanıyorum..

diğer bütün klasorlerde "full control" özelliğim var.. windows klasorunde ve alt klasorlerinde yok bu yetkim..
0
fuck milk get beer2
(21.01.09)
dedim ya işte..
denedim öyle de..
gene olmadı :((
0
🌸fuck milk get beer2
(21.01.09)
her bok için aynı şeyi kullanıyor gibi hissediyorum kendimi ama, live ubuntu cd'si indir onunla aç bilgisayarı. windows'ta dilediğin bölüme git, dilediğin dosyayı sil değiştir.
not: o yaptığın ne işe yarayacak bilmiyorum nicelik olarak, ben sadece nitelik olarak ifade ediyorum.
0
abtash
(21.01.09)
öyle bir çözüm evet benim de aklıma geldi..
ancak dl olması saatler sürer onun..
bi de havadan nerden geldiğini bilmediğim bir wireless network kullanıyorum 4 - 5 aydır beleşten..
350 mb lik bir dizi 5-6 saatte iniyor.. adama da acıyorum, yazık, gariban kesin limitli internet kullanıyordur, şifre koymayı bile bilmiyordur.. kotası dolmasın benim yüzümden.. msn bağlansın, web sitelerini gezeyim yeterli.. dl yapmak istemiyorum adamdan..

şöyle windows'a ayarlamalar ile yapılacak bir çözüm bulamazsam mecbur öyle yapacam ama..
0
🌸fuck milk get beer2
(21.01.09)
o sorunu live cd ile çözemeyeceksin büyük ihtimalle. benim de başıma bu sorun gelmişti. live cd ile denemiştim fakat yine yememişti. o yüzden live cd indirmeyle uğraşma derim. belki söyle bişey olabilir, hdd yi başka bir bilgisayara 2.disk olarak takarsan, işe yarayabliir.
0
erzi
(21.01.09)
unlocker kur, dosyanın kilidini aç, ondan sonra sil. Yenisi de kopyala ve register et (register etmek için regserv.exe veya regserv32.exe nin üstüne sürükleyip bırakmak yeterli)
0
kimlanbu
(21.01.09)
(1)

windows server 2000 den 2003'e active directory kullanıcıları nasıl aktarılır?

el magico
merhaba arkadaşlar...hali hazırda çalışan sunucumuzda windows 2000 sbs kurulu. bunun yerine başka bir donanıma windows 2003 sbs kurup eskisinin yerine alacağız. malumunuz bu iki sunucu aynı ağda çalışamıyor(domain isimleri aynı). sormak istediğim şu; sbs 2000'deki kullanıcı hesaplarını 2003'e nasıl
merhaba arkadaşlar...
hali hazırda çalışan sunucumuzda windows 2000 sbs kurulu. bunun yerine başka bir donanıma windows 2003 sbs kurup eskisinin yerine alacağız. malumunuz bu iki sunucu aynı ağda çalışamıyor(domain isimleri aynı). sormak istediğim şu; sbs 2000'deki kullanıcı hesaplarını 2003'e nasıl aktarabilirim?
geçen gece kullanıcıları manuel açarak denedik. fakat kullanıcıyı eski domainden çıkarıp yeni domaine geçirince(bu işlem sırasında kullanıcının profil klasöründeki dosyaları da kopyalıyorum) masaüstü, belgelerim geliyor ama kullanıcının program ayarları geri gelmiyor(ör: outlook, corel, internet explorer vb.). sanırım sid ile ilgili bir problem. bu ayarlarında gelmesini sağlayacak herhangi bir aktarım yöntemi, yazılım vb. örnek verirseniz, beni çok mesut bahtiyar edeceksiniz.
teşekkürler...
0
el magico
(21.01.09)
msdn ve technet senin en buyuk yardimcilarin olacaktir.
0
x daemon
(21.01.09)
(5)

open science grid computer

frant1c
bunun türkçe karşılığı var mıdır? varsa nedir? yoksa yaratıcı fikirlerinizi bekliyorum.
bunun türkçe karşılığı var mıdır? varsa nedir? yoksa yaratıcı fikirlerinizi bekliyorum.
0
frant1c
(21.01.09)
grid computing başlığı bir ipucu olabilir.
0
dinomazu
(21.01.09)
sanırım türkçe bir karşılığı yok, o başlıkta da ingilizce haliyle kullanmış suserler.
"bilimsel veri işleme bilgisayarı" diyerek popomdan uydurma hakkımı kullanıyorum.
0
🌸frant1c
(21.01.09)
kişisel görüşüm veri işlemeden ziyade internet gibi ağ'ları kullanarak merkez bir bilgisayar tarafından yapılacak işlemin ona bağlanan bilgisayarlara dağıtılması ve elde edilen sonuçların merkez bilgisayardan toplanmasını vurgulamak lazım bence. ama bunu nasıl 3-5 kelime yaparım bilemedim.
0
dinomazu
(21.01.09)
ben de ek$i sözlük cpu power'a bir zamanlar katkıda bulunduğumdan biliyorum, haklısınız ama sonuçta bizim bilgisayarlarda da olsa yapılan bir işlem var, ona vurgu yapmak yeterli olacaktır diye düşündüm, bence ayrıntısına gerek yok, sonuçta bir altyazı çevirisi içindi bu.
0
🌸frant1c
(21.01.09)
bulut kume islem (cloud computing)
0
x daemon
(21.01.09)
(1)

Creative muvo c100 radyo eklentisi

boread
Creative muvo sport c100 mp3 çaların radyo eklentisi olan varsa bi mail atabilir mi? creativin sitesinden kaldırmışlar? [email protected]
Creative muvo sport c100 mp3 çaların radyo eklentisi olan varsa bi mail atabilir mi? creativin sitesinden kaldırmışlar? [email protected]
0
boread
(21.01.09)
(bkz: #10077221)
0
nen var kuzum
(21.01.09)
(5)

ppsx uzantılı dosyayı word ile açmak

girl in a coma
elimde 83 tane ppsx uzantılı dosya var. bunları çıktı almak istiyorum. word ile düzenleyip alayım dedim. bunları word ile nasıl açabilirim, öyle bir program, yöntem vs var mıdır acaba? varsa nasıl? tşk öpt
elimde 83 tane ppsx uzantılı dosya var. bunları çıktı almak istiyorum. word ile düzenleyip alayım dedim. bunları word ile nasıl açabilirim, öyle bir program, yöntem vs var mıdır acaba? varsa nasıl?
tşk öpt
0
girl in a coma
(21.01.09)
linkteki dosyayı indirirseniz açabilirsiniz:

www.microsoft.com
0
cumingsoon
(21.01.09)
linktekini indirmiştim ama faydası yok. ühüh teker teker powerpoint ile açıp kopyalıyorum, napalım.
0
🌸girl in a coma
(21.01.09)
biraz bakındım, net bi cevap değil ama pps'i pdf'e çeviren program varmış galiba. pdf'i de doc'a çeviren program var. bu ikisiyle olabilir gibi istediğiniz.
pps'i pdf'e çevirmek için "pps to pdf converter", "pps pdf çevir"
pdf'i doc'a çevirmek için "pdf to doc converter", "pdf doc çevir" şeklinde google'dan bakabilirsiniz.
0
sanal uyku
(21.01.09)
Powerpoint ile actiktan sonra "Gönder" ==> "Microsoft Office Word..." ise yaramiyor mu?
0
trimpot
(21.01.09)
sanal uyku, söylediğin mantıklı evet ama çok uğraştırıcı :S
trimpot un dediği de oluyor ama powerpoint ile açınca metni kopyala yapmaktan hep de bir fark yok. neyse teşekkür ederim herkese. ben bu dersi tek ders sınavına bırakıyorum.
0
🌸girl in a coma
(21.01.09)
(2)

Fm 2009 Grafik Yardımı

clandestino88
Beyler tam emin değilim ama galiba ekran kartı yetmediğimnden Fm 2009 u açamadım "The failure cannot set up graphic system" falan bişeyler yazdı.Hayır ben 2d ye de razıyım 3d olmasa da olur.Napiyim bi yol gösterin hele.
Beyler tam emin değilim ama galiba ekran kartı yetmediğimnden Fm 2009 u açamadım "The failure cannot set up graphic system" falan bişeyler yazdı.Hayır ben 2d ye de razıyım 3d olmasa da olur.Napiyim bi yol gösterin hele.
0
clandestino88
(20.01.09)
trimpot
(20.01.09)
@trompet
çok teşekkürler bu sadece 2d oynamak için mi yoksa 3d yi de calstırır mı acaba?
0
🌸clandestino88
(21.01.09)
(5)

bilgisayar tekliyor?

the beyin
simdi... yaklasik 30 dakika once kendileri otomatik olarak kapandi ve duman veya toz cikti. aboroheey acaba guc kaynagi mi islemci yandi ki bakalim hangisini yenileyecegiz derken tekrar acabildim. ucuz yirttigimi dusunuyordum ki - normalde takilmayan bilgisayar yine takilmayip teklemeye basladi. tek
simdi...

yaklasik 30 dakika once kendileri otomatik olarak kapandi ve duman veya toz cikti. aboroheey acaba guc kaynagi mi islemci yandi ki bakalim hangisini yenileyecegiz derken tekrar acabildim. ucuz yirttigimi dusunuyordum ki - normalde takilmayan bilgisayar yine takilmayip teklemeye basladi.

teklemek nedir?

mouse imlecini soldan saga dogru sabit ivme ile gotururken arada duraksamasi.
sabit hizla ve hizli bir sekilde bu duyuruyu yazarken 20 karakterin normal yazilmasini gormem ve duraksama sonrasinda 5 karakteri toptan olarak gormem.

acaba sorun nedir?

- avast calisir vaziyette - task manager'da cpu veya ram i oyle azalip artip yiyen bi seye denk gelemedim.

(guc kaynagi yine asiri isinmis sanki - veya ben pimpirikli oldum, pimpirik ne demek onu bilmiyorum iste.)
0
the beyin
(20.01.09)
Kasa içinde bulunan tüm fanlarin calistigina emin misiniz?
0
trimpot
(20.01.09)
güç kaynağıdır o. yakında komple gidebilir. arkadaşınızdan falan alıp deneyebilirsiniz aslında.
0
sanal uyku
(21.01.09)
sabit diskte de sorun olabilir onu da bir "koklamayı" dene ya da disk kontrol programları ile kontrol et.
0
edip
(21.01.09)
ram'de bir sıkıntınız olabilir. bahsettiğiniz sorunlar genel ram sorunları çünkü. 2 slot raminiz varsa fişi çekin ve ikisini de tek tek deneyin. bakın bakalım sorun onlarda mı.
0
atrin
(21.01.09)
mouse-klavye takılmaları %100 olmamakla birlikte genel olarak ekran kartı aşırı ısınmasından meydana gelir. varsa ekran kartı fanınızı gözden geçirin, gerekiyorsa yenileyin yoksa oraları soğutmaya çalışın.
0
abtash
(21.01.09)
(2)

çöken vista üzerine, usb den format atıp xp yi kurabilir miyim?

commorientes
laptop un cd sürücüsü bozuldu. aksi gibi vista da çöktü, şimdi laptop a hem format atmam hem de xp yi kurmam gerek, bunu nasıl yapabilirim acaba? yalnız ikisini beraber çalıştırmak istemiyorum sadece xp yi kurmak, eski güzel günlere dönmek istiyorum..
laptop un cd sürücüsü bozuldu. aksi gibi vista da çöktü, şimdi laptop a hem format atmam hem de xp yi kurmam gerek, bunu nasıl yapabilirim acaba? yalnız ikisini beraber çalıştırmak istemiyorum sadece xp yi kurmak, eski güzel günlere dönmek istiyorum..
0
commorientes
(20.01.09)
evet bunun bir yolu var, guide lari var nette

programin adi usb_multiboot10 olmasi lazim bi rar dosyasi, bayaa da guzel bisey, ama bir win xp imagesi gerekiyor
0
marabahukmununemeklibascavusu gilliali
(21.01.09)
www.chip.com.tr
asus eeepc için anlatılmış ama sana da uyar.
0
edip
(21.01.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.