Giriş
(4)

msn ve hotmail

latoneus
msn in son sürümünü yükledim. eskiden mail butonuna tıklayınca explorer da şifre vs. sormadan sayfamı açardı. şimdi hem mozillada açıyor, hem şifre soruyor hem de açılan sayfa portekizce..nasıl eski haline getirebilirim bunu??
msn in son sürümünü yükledim. eskiden mail butonuna tıklayınca explorer da şifre vs. sormadan sayfamı açardı. şimdi hem mozillada açıyor, hem şifre soruyor hem de açılan sayfa portekizce..nasıl eski haline getirebilirim bunu??
0
latoneus
(15.03.09)
messenger'la birlikte windows live mail'i de yükleseydiniz?
0
mario64
(15.03.09)
bu yüklemede sorun çıktı, windows live peketi yüklenmedi kod:0x8000ffff açıklama: çok zararlı hata diyor, denedim yine aynı sayfa:(
0
🌸latoneus
(15.03.09)
mozillada acilinca otomatikman portekizce aciyor, sifreyi aklinda tutmuyor.
firefoxta acilmasinin nedeni ise firefox'un öntanimli (default) browser'in olmasi.
default'unu internet explorer yap sorun çözülecek.
0
samfisher
(16.03.09)
bende de portekizce açılıyor sanırım. ama şifre hatırlıyor. en üstteki bir seçenek var girişte onu işaretle şifre hatırlıyor. giriş yapınca dil de ingilizce oluyor.
0
lemmiwinks
(16.03.09)
(6)

you tube üyeliği ile ilgili

didemis
cahilliğimi bağışlayın ama bu ktunnelden you tube girip üye olsam,benim ip no belli olurmu? daha doğrusu siz you tube izleyenler üye oluyormusunuz rahatça? üye olunurken gizlenmesi gerekn bilgi vs. bi hokkabazlık yapmak gerekiyormu
cahilliğimi bağışlayın ama bu ktunnelden you tube girip üye olsam,benim ip no belli olurmu? daha doğrusu siz you tube izleyenler üye oluyormusunuz rahatça? üye olunurken gizlenmesi gerekn bilgi vs. bi hokkabazlık yapmak gerekiyormu
0
didemis
(15.03.09)
üye olamazsın sanırım. log in olunamıyordu diye hatırlıyorum, yamulmuyorsam.
0
electropie
(15.03.09)
ktunnelden kasana kadar dns ayarlarıyla oynayıp youtube a daha rahat bir şekilde girebilirsin diye düşünüyorum. reklamıydı virüsüydü derdi de olmaz en azından.
0
readmymind
(15.03.09)
ktunnel vtunnel le falan uğraşmak yerine ben direk youtube jacker ı yükledim çok da memnunum açıkcası..
0
nothing
(15.03.09)
başbakan bile "ben youtube'a giriyorum, siz de girin" dediğine göre takip edilmeyiz, edilsek de bişey olmaz gibime geliyor. yasaklı sitelere girmenin (malum 18 yaş altı içerik dışında) bir yaptırımı olmaması lazım.

youtube'a girmek için en iyi çözüm için (bkz: mahkeme kararı temizleyicisi)
(evet bununla girince üye de olabiliyoruz)
0
wingless
(15.03.09)
ya merak etme kimseyi almazlar yasaklı siteye girdin diye. şu anda herkes giriyor misal, hangi birimize yetişecekler.
0
rectoa
(15.03.09)
youtube jacker kullanın, sitede rahat rahat gezinin, kolayca da üye olun.
0
edoras
(16.03.09)
(5)

Gta san andreasta ekranboyutu sorunu.

kutuyusuk
sanırım sorun ekran boyutuyla ilgili oyuna girdiğimde oyunun sol üst köşesine zoom yapılmış şekilde oynuyorum yaklaşık olarak ekranı 4 e böldüğümüzde ben oyunun sol üst köşesindeki kısmı görebiliyorum sadece. nadiren oyuna tekrar girdiğimde bu sorun düzeliyor. tüm ayarları kontrol ettim, ayarları sı
sanırım sorun ekran boyutuyla ilgili oyuna girdiğimde oyunun sol üst köşesine zoom yapılmış şekilde oynuyorum yaklaşık olarak ekranı 4 e böldüğümüzde ben oyunun sol üst köşesindeki kısmı görebiliyorum sadece. nadiren oyuna tekrar girdiğimde bu sorun düzeliyor. tüm ayarları kontrol ettim, ayarları sıfırladım yine de düzelmedi. ekran çözünürlüğünü de değiştirdim. olmadı. oyunu tekrar kuramıyorum setup u yok. nasıl düzeltilebilir bu sorun?
0
kutuyusuk
(15.03.09)
alt+enter geliyor ilk once aklima
0
samfisher
(15.03.09)
@samfisher: denedim. görüntü aynı.
0
🌸kutuyusuk
(15.03.09)
valla iatersen bir de cozunurlugu degistirmeyi dene.
0
samfisher
(15.03.09)
görüntüyü möntörden küçcült
0
yo wassup
(16.03.09)
ctrl+alt+del yapınca oyun masaüstünde sol üst köşeye yapışıyor. böyle %75 zoomla oynuyormuşsun gibi. o hale getir çeşitli çözünürlükleri dene.

çözünürlüğü değiştirmek için, advanced menüsündeki değeri sağ-sol ok tuşlarıyla değiştirip enter'a basıyorsun. yoksa aktif olmuyor.
0
cruor
(16.03.09)
(3)

gom player

coffee and cigarettes
bir süredir sesleri veriyor ancak sadece simsiyah bir görüntü var ekranda. sildim yeniden yükledim olmadı yine. nereye gitti bunun görüntüsü?muhtemelen bir yerleri kurcaladım da oldu diyeceğim ama bir kaç defa yükledim, güncelledim falan bana mısın demedi. film akıyor, altta süreyi de gösteriyor, se
bir süredir sesleri veriyor ancak sadece simsiyah bir görüntü var ekranda. sildim yeniden yükledim olmadı yine. nereye gitti bunun görüntüsü?

muhtemelen bir yerleri kurcaladım da oldu diyeceğim ama bir kaç defa yükledim, güncelledim falan bana mısın demedi. film akıyor, altta süreyi de gösteriyor, sesi veriyor, altyazılar da çıkıyor ama ekranda bir şey yok.
0
coffee and cigarettes
(15.03.09)
codec sorunu
0
bryan fury
(15.03.09)
klite codec pack yükle tekrar, en son versiyonunu.
0
0 5 ucu olan adam
(15.03.09)
aynı sorun bende de var ama görüntüyü tam ekran yapınca ( alt + enter ) düzelio.
0
spirit crusher
(15.03.09)
(7)

slr ~ fotoşok

o da olabilir
şimdi deviantart'ta o kadar harika fotolar var ki dünya gözüyle o kadar net göremeyiz manzarayı , olayı , enstantaneyi.mesela şu fotolarda bi fatoşop , bi ek müdahale var mı? ha yani slr ile çekilen fotolar tabi canlı oluyor da bunlar ilgincime gitti.http://tamergunal.deviantart.com/art/fried-red-to
şimdi deviantart'ta o kadar harika fotolar var ki dünya gözüyle o kadar net göremeyiz manzarayı , olayı , enstantaneyi.


mesela şu fotolarda bi fatoşop , bi ek müdahale var mı? ha yani slr ile çekilen fotolar tabi canlı oluyor da bunlar ilgincime gitti.


tamergunal.deviantart.com


kaipu.deviantart.com



ovatsug16.deviantart.com
0
o da olabilir
(15.03.09)
domatesler bence temiz. elemanın ayakları bilemeyeceğim
teyzede iyi birine benziyo
yapraklı olanda sanki azcık tonla oynanmıs gibi
0
zapake
(15.03.09)
domates çekti canım ya. elma gibi ısırıp yicen şimdi. of of. :o
0
🌸o da olabilir
(15.03.09)
ikinci ve üçüncüde fotoşok yok. ilkini bilemedim ama onda da yoktur. çok daha fantastiklerini görmüştüm.
0
teritori
(15.03.09)
birinci: hafif bir müdahale var gibi.
ikinci: kesinlikle müdahale var.
üçüncü: yok bişi bunda.
0
axijazz
(15.03.09)
polarize filtre kullanımıyla elde edilebilir gibi görünüyorlar..
0
wingless
(15.03.09)
1: normal renk oynama, keskinlik falan. baya oturmuş hakkını vermek lazım.
2: ya çekerken kullandığı filtre ya da renk oynama 1.deki gibi.
3: doğal. benim görüşlerim bunlar sadece.
0
only
(15.03.09)
hepsinde mevcut. ilk ikisinde vibrance ve contrast ayarı ağırlıkta, üçüncüsüne de tonal müdahele yapılmış gibi. analogda nasıl karanlık oda varsa, dijitalde de photoshop ve benzeri var. bence olmaması daha abes olur.
0
turkish tekila
(15.03.09)
(2)

iphone 2G

raki
Merhabalar,Sorum şu; 1.1.4 versiyonlu iphone'u 3G yapmalı mıyım? Yapmalıysam hangi yolu tercih edeyim? İnternette farklı farklı yöntemler var sanırım hangisine güveneceğimi pek kestiremedim. Eğer yükseltirsem telefondaki kayıtlar siliniyor mu? ( numaralar vs...) Şöyle adım adım anlatan olursa çok me
Merhabalar,

Sorum şu; 1.1.4 versiyonlu iphone'u 3G yapmalı mıyım? Yapmalıysam hangi yolu tercih edeyim? İnternette farklı farklı yöntemler var sanırım hangisine güveneceğimi pek kestiremedim. Eğer yükseltirsem telefondaki kayıtlar siliniyor mu? ( numaralar vs...) Şöyle adım adım anlatan olursa çok memnun olurum yükseltme olayını.
0
raki
(15.03.09)
itouchkaynak.com diye bir site var orası işini görebilir.
0
lostturkey
(15.03.09)
1.1.4 versiyonunu 2.2.1 (en son neyse) onu yapacaksanız hiç sorun takın iphone u acın itunes ı uptade diyin hiçbir şey silinmeden versiyon yükselir yok jailbreak yapıcaksanız işler biraz daha karışık her şey silinecektir ilk olarak söyliyeyim. sonrası için artık bir sürü türkçe kaynakta var oralardan bakın yapın. ingilizanahtarı.com iphonedo.com falan var bakın oralara.
0
rurouni
(15.03.09)
(5)

Cep telefonu almak istiyorum.

ben de bir gun yazar olurum belki
öncelikle (git: 1842) okudum. hayallerimdeki telefonu tarif etmiş olması güzel. ben de benzer bişi istiyorum ama daha mütevaziyim.- tuğla gibi olmasın ama çok küçük de olmasın. - kamerası olmasa da olur. - wi-fi olsun. en çok istediğim özellik bu. - ses kalitesi konuşturabilsin. - yavaş olmasın. ina
öncelikle (git: 1842) okudum. hayallerimdeki telefonu tarif etmiş olması güzel. ben de benzer bişi istiyorum ama daha mütevaziyim.

- tuğla gibi olmasın ama çok küçük de olmasın.
- kamerası olmasa da olur.
- wi-fi olsun. en çok istediğim özellik bu.
- ses kalitesi konuşturabilsin.
- yavaş olmasın. inanılmaz hızlı olmak zorunda değil.
- hafıza kartı takılsın. ya da 4 gb falan hafızası olsun.
- email desteği olsun. (POP falan) ama wi-fi ı varsa aslında o kadar da elzem değil.
- web browseri sık gezdiğim siteleri adam gibi göstersin yeter.
- çok pahalı olmasın. hatta hiç pahalı olmasın.
- pili makul sürelerde gitsin.


hmm, sanırım aslında tek istediğim düzgün çalışan bir wi-fi cihazı.
PDA falan da önerebilirsiniz aslında.

fiyat sınırım 600 lira.
0
ben de bir gun yazar olurum belki
(15.03.09)
nokia e65 sanirim uyuyo bu kriterlere. en azindan e serisi ozellik ve fiyat kriteri olarak coguna uyuyo diyebilirim.
0
polifonik osuruk
(15.03.09)
Asus P535 oneririm.
750 ytl civari simdi fiyati. eger butce biraz esnetilebilirse randimanli bir secim.
0
kartonpiyer
(15.03.09)
Hp İpaq 514...
Kameralı (kullanmadım hiç ama var)
Wi-Fi (Laptop kadar iyi çekiyor)
Ses kalitesi gayet iyi, hızı yeterli. 2 gb micro sd kartı yanında hediye veriyor bir çok yer 4 gb destekliyor mu bilmiyorum, pop3 mail desteği var (outlookda var içinde), pili 2 gün çok rahat gidiyor (4 saat konuşuyorum 2 gün içinde bluetooth kulaklık ile). Fiyatı da 360 Tl gibi birşeydi ben alığımda...
0
skahvecioglu
(15.03.09)
Sen hiç pda işine falan girme.daha once kullanmadıysan seni cok yorar.En iyi secenek E65.2 yılı askın bir suredir piyasada ve fiyatı hiç dusmedi.Memnuniyet oranı %90 ların uzerinde
0
bilgisizbilgili
(15.03.09)
2. el iPhone 2G alabilirsin o paraya. Ne Nokia, ne de PocketPc'ye yaklasma bile, uzulursun.
0
x daemon
(16.03.09)
(4)

Evdeki Ağdan Mesajlaşma

soufigay
Merhaba Arkadaşlar;Şimdi biz evde üç kişi kalıyoruz ve hepimiz genelde bilgisayarın başındayız ve bu üç bilgisayar ağ aracılığıyla birbirine bağlı. Şöyle bir program olsa mesela? Ağdan birbirimizi görüp, birbirimize mesaj yollayabileceğimiz, örneğin msn açık değilken çalışırken falan "Benim karnım a
Merhaba Arkadaşlar;

Şimdi biz evde üç kişi kalıyoruz ve hepimiz genelde bilgisayarın başındayız ve bu üç bilgisayar ağ aracılığıyla birbirine bağlı. Şöyle bir program olsa mesela? Ağdan birbirimizi görüp, birbirimize mesaj yollayabileceğimiz, örneğin msn açık değilken çalışırken falan "Benim karnım acıktı olm, hadi birşeyler yiyelim" diyebileceğimiz?
0
soufigay
(15.03.09)
yıllar önce evrensel kültür de bir karikatür vardı, kızla erkek internetten tanışıyorlar- smileyler muhabbetler gırla. buluşunca ne diyeceklerini bilemeyip birbirlerine bakıp bakıp susuyorlar.. sonra internet kafeye gidiyorlar
0
gunetapar_
(15.03.09)
(bkz: net send)
0
elmalili hamdi yazar
(15.03.09)
elmalılı hocam, başlığa baktım ama nasıl kullanılacağını anlayamadım. var mıdır anneye anlatır gibi anlatanı bunun?
0
mabl
(15.03.09)
xp kurulum cd'sinin içindeki "I386" klasörünün içindeki winchat programcığı işinizi görür sanırım.
0
non descript
(15.03.09)
(6)

Dublaj silme...

kakoy
Selamlar....avi formatinda kayitli videolar var. Bunlara sonradan dublaj yapilarak orjinal dilleri bozulmuş. Dublaj dediysem akliniza on numara işler gelmesin. Bütün filmi bir adam kağıttan okumuş , arkadan orjinal sesler hala duyulabilmekte...Gelelim soruma... Bu sonradan eklenmiş olan sesleri sile
Selamlar...

.avi formatinda kayitli videolar var. Bunlara sonradan dublaj yapilarak orjinal dilleri bozulmuş. Dublaj dediysem akliniza on numara işler gelmesin. Bütün filmi bir adam kağıttan okumuş , arkadan orjinal sesler hala duyulabilmekte...

Gelelim soruma... Bu sonradan eklenmiş olan sesleri silebileceğim bir program var midir ? Varsa nedir ?

Tesekkurler..
0
kakoy
(15.03.09)
Böyle bir şey teknik olarak mümkün değil maalesef.
0
robin
(15.03.09)
remove dual bir programcık var, benim indirdiğim dual bir film içinde. açıklaması da şöyle

This is for removing second audio from movie.avi
1)Avi name must be the same
2)Move avi's into folder
3)Run run.bat
4)Have a only audio avi's
Enjoy!!!
0
efruz
(15.03.09)
anlattıklarınızdan anladığım kadarıyla mümkün değil, çünkü dual olarak kaydedilmemiş. yani sesin üzerine kayıt yapılmış. dual kaydedilmiş olsaydı zaten dil seçenklerinden istediğinizi seçebilirdiniz.
0
abtash
(15.03.09)
tek bir sesi ayıklayabilecek bir teknoloji henüz yaygın bir teknoloji değil ve daha zamanı var ne yazıktırk i :)
0
madyb
(15.03.09)
mp3 için vokal silme zımbırtıları vardı ne kadar işe yarar bilemem de..
0
yuto
(15.03.09)
gerek müzik içerisindeki solist vokalini silme, gerekse film audio track içindeki dublajıo silme gibi işlemler sadece ve sadece frekans silme ile yapılabiliniyor. ve bu da çok sağlıklı olamıyor...
piyasadaki şarkılar içinde yapılmış programların tamamı bu sistem üzerine kurulmuş ve hayli başarısız programlar...
adamın seslendirdiği frekansları silebilir, arka müzikteki veri kaybını görmezden gelerek %42.7 başarı sağlayabilirsiniz...

(küsüratlı yaz, salladığın anlaşılmasın :p)
0
jeanluc
(15.03.09)
(6)

bnm için hayati önem taşiyan soru?

annemadamolgeldedi
slmm duyuru insanı sorumm bilgisayardan ve ağdan anlayan duyuru insanlarına.. aynı modemi kullanan iki internet kullanıcısından biri diğerinin msn de kime ne yazdiğini görme ihtimali varmıdır?? mümkünmü böle bişey??
slmm duyuru insanı sorumm bilgisayardan ve ağdan anlayan duyuru insanlarına.. aynı modemi kullanan iki internet kullanıcısından biri diğerinin msn de kime ne yazdiğini görme ihtimali varmıdır?? mümkünmü böle bişey??
0
annemadamolgeldedi
(15.03.09)
eğer pc ne keylogger yüklemişse senin haberin olmadan mümkün olabilir. keylogger, trojan vs denen bu şeyler basit bi jpeg dosyasına ya da word, excel dosyasına bile gömülerek karşı tarafa yollanabilmektedir. o yüzden dosya alışverişlerinde dosyayı aldıktan sonra hemen çift tıklamadan önce vşrüs programınızla taratmanızdır. ama bu işler öyle kolay değil, yani bu işlerle ilgili biri değilse zor görünüyor.
0
rentts1
(15.03.09)
denemedim ama var böyle bir olay.. programın adı "msn chat monitor & sniffer" olsa gerek..
0
fcskrm
(15.03.09)
evet var, aynı network'teki tüm msn leri okuyabilirsin.
0
thefirstfbli
(15.03.09)
Evet var. Eğer modemin management modu gibi bir durum varsa yönetici olrak tanımlanmış makineye kendisine gelmemesi gereken paketler gelir. Yok öyle bir durum yoksa "arp poisoning" ile yine paketlerin sahibi olmayan makine bunları alabilir.
"Switch Sniffer"
"Msn Sniffe"
bunlar arama kodlarınız olsun.
"Yok ben yapmayacam, çakal ev arkadaşım yapabilir ondan korkuyorum" dersen korunma yolları da vardır muhakkak ama tam bilmiyorum. En azından biraz kaliteli bir router adsl modemin böyle bir numarayı yiyeceğini sanmıyorum.
0
vecna
(15.03.09)
www.secway.fr

buradaki program msn konuşmalarını şifrelediğini ve takip edilemediğini söylüyor.


www.bildirgec.org
0
iustitia omnibus
(15.03.09)
msn konuşmaları şifrelenip yollanıyor,alıcı bu şifreyi kendi key'iyle çözüyor ve ekrana basıyor.(bkz: kriptoloji)
Yani siz bu keye ulaşabiliyorsanız(ki ulaşabiliyorsunuz sanırım) şifreli mesajı çözebilirsiniz.Hazır halde bir program var mı bunu yapan bilmiyorum ama bir tane yapmayı düşünen bir arkadaşım vardı sırf kendini geliştirmek adına.
0
natnan
(15.03.09)
(1)

wireless sorunu yine

dorian greyfurt
laptop evdeki kablosuz ağa bağlanamıyor fakat komşunun ağına bağlanıp nette cirit atmakta.diğer taraftan masaüstü pc kendi modemimizle bağlabiliyor nete. modemde ya da adsl bağlantısında sorun yok. modemin ayarlarıyla oynanmadı. girdim baktım hatta kablosuz engellemesi falan da yok.sorun çıkmadan ön
laptop evdeki kablosuz ağa bağlanamıyor fakat komşunun ağına bağlanıp nette cirit atmakta.
diğer taraftan masaüstü pc kendi modemimizle bağlabiliyor nete. modemde ya da adsl bağlantısında sorun yok. modemin ayarlarıyla oynanmadı. girdim baktım hatta kablosuz engellemesi falan da yok.
sorun çıkmadan önce bir değişiklik yapılmadı yani.
laptop niye görmez evdeki bağlantıyı? ne yapabilirim?

ek olarak: bağlantıyı ful sinyal seviyesinde göremekte ama bağlanmıyor.
0
dorian greyfurt
(15.03.09)
laptoptan kablosuz ag baglantisini kaldirip (baslat > ayarlar > ag baglantilari > kablosuz agi secin > ozellikler > kablosuz baglantilar sekmesine gelin oradan agin ismini bulup kaldir diyin) tekrardan baglanmayi deneyin.

- mac filtreleme kullaniyorsaniz engellemis olabilirsiniz o mac adresini, bi onu kontrol edin.
- windows un kablosuz ag yoneticisi degil de wireless karta ait bir kablosuz ag yoneticisi kullaniyorsaniz ondan kurtulup bir de oyle deneyin.

baglanmiyordan kasit baglanip hicbir yere girememesiyse bunu belirtin.
0
entrapmen
(15.03.09)
(3)

powerpoint iki yana yaslama

denize karsi icen keci
powerpointte metin kutusu içindeki bir metni nasıl iki yana yaslayabiliriz? biçimlendirmede iki yana yasla seçeneği kapalı...
powerpointte metin kutusu içindeki bir metni nasıl iki yana yaslayabiliriz? biçimlendirmede iki yana yasla seçeneği kapalı...
0
denize karsi icen keci
(15.03.09)
sag klik, paragraf icinde olmali
0
nooneatall
(15.03.09)
office 2003 için, araç çubuğunda gözükmüyor benimkinde ama, metni seçip biçim>hizalama>iki yana yasla yapınca oluyor.
0
kobuzchu kiz
(15.03.09)
iki yana yaslanacak metni seçtikten sonra:
format>alignment>justify (biçim>hizalama>iki yana yasla)

powerpoint 2003 içindir bu.
0
kriker
(15.03.09)
(2)

MSI NX8500GT Fan

cumingsoon
İyi akşamlar teknoloji severler.Bu akşam eve gelip bilgisayarı açmaya çalıştığımda uzun bir "dııııt" sesiyle karşıladı beni ve açılmadı. Kasaya baktığımda gördüm ki ekran kartının fanı dağılmış. Ekran kartım başlıkta yazan model(MSI NX8500GT). Şimdi ben bu karta uygun fanı nerden bulabilirim? Bir de
İyi akşamlar teknoloji severler.

Bu akşam eve gelip bilgisayarı açmaya çalıştığımda uzun bir "dııııt" sesiyle karşıladı beni ve açılmadı. Kasaya baktığımda gördüm ki ekran kartının fanı dağılmış. Ekran kartım başlıkta yazan model(MSI NX8500GT). Şimdi ben bu karta uygun fanı nerden bulabilirim? Bir de GPU yanmış mıdır? Şimdiden teşekkürler.

Yer : Bursa
0
cumingsoon
(14.03.09)
vatan bilgisayar da baya fan çeşidi vardı ordan bulabilirsin. ya da zafer plaza daki hızlı sistem de vardı bi iki model veyahut bimeks e bak. 8500GT serisine uygun fan arıyorum dersen yardımcı olurlar zaten.
0
aysiku
(15.03.09)
Bilgisayar fan bozuk diye biplemez, ekran kartin muhtemelen zarar gormustur coktan.
0
kurukafa
(15.03.09)
(3)

Mp3leri listeyle komple taşıma

safepassage
merhaba arkadaşlar, uzun süredir winamp kullanıyorum. fakat dinlediğim şarkılar hard diskimin bir bölümünde duruyorlar. bense uzun zamandır orada bulunan ve sayıca fazla olan mp3leri external hard diskime taşımak istiyorum fakat bunu yaparken playlistim de bozulmasın istiyorum. playlist kayıtlı hald
merhaba arkadaşlar,

uzun süredir winamp kullanıyorum. fakat dinlediğim şarkılar hard diskimin bir bölümünde duruyorlar. bense uzun zamandır orada bulunan ve sayıca fazla olan mp3leri external hard diskime taşımak istiyorum fakat bunu yaparken playlistim de bozulmasın istiyorum. playlist kayıtlı halde var fakat hepsini aynı klasöre bile taşısam başındaki harf D: olacağına F: gibi bir şey olacak ve bütün şarkıları playlistte tek tek değiştirmek için uğraşacak zamanım yok. bunu şip şak halleden bir yol yok mu?

sürücü ismi değiştireyim desem diğer bütün programlar için değiştirmem gerekicek o yüzden onu istemiyorum.
0
safepassage
(14.03.09)
(bkz: m3u )
hanna.pyxidis.org

mp3 konumları d:\ gibiyse find replace le notepad den halledebilirsin gibi geldi. diğer türlüyse, eski konumunun benzeri konumuna f klasöründe koymam yeterli gibi ama tam olarak bilemedim.
0
oharro
(15.03.09)
playlisti not defteriyle açınca şarkının olduğu konumu görebiliyorsunuz. oharro nun dediği gibi find and replace ile tek tıkla yeni adresine uyumlu hale getirebilirsiniz.
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(15.03.09)
süppersiniz. aklıma gelmemişti, sağolun =)
0
🌸safepassage
(23.03.09)
(5)

farenin orta tuşu

türk kelekom
format attıktan sonra farenin orta tuşu (şu tekerlek işte yav) çalışmamaya başladı,ayarlamaya çalıştım fayda etmedi,acaba bunun bir çözümü var mıdır?
format attıktan sonra farenin orta tuşu (şu tekerlek işte yav) çalışmamaya başladı,ayarlamaya çalıştım fayda etmedi,acaba bunun bir çözümü var mıdır?
0
türk kelekom
(14.03.09)
mouse un driver ı falan varsa onu kur...
0
aysiku
(14.03.09)
opticalmouse OP-620D miş driverını bulmak zor baya dandik birşey
0
🌸türk kelekom
(14.03.09)
sorun yazılım kaynaklı değildir muhtemelen. eğer 30 tl üzerinde bir para ödeyip aldıysanız ve el yatkınlığınız da varsa normal bir yıldız tornavidayla açarak devre üzerindeki disk yatağını kontrol edebilirsiniz. Muhtemel sorunlar; disk ve yatak bağlantı sorunu, kir, toz v.b. yabancı cisimlerin ortaya çıkardığı sorun.
0
ne bakiyon kardesimm
(15.03.09)
format atılınca çalışmamaya başlaması donanım arıza olasılığını oldukça düşürüyor. "sürücüsü" lazım diyorum ben de.

bonus:
www.google.com.tr

burda sürücüler gözüküyor.
0
desdinova
(15.03.09)
driver'lar yüklenince olay tamamlanmıştır.
0
🌸türk kelekom
(15.03.09)
(7)

Mail Checker Arıyorum

inugard
Gmail checker diye Msn plus scripti kullanıyordum ama çalışmaz oldu. Mail geldiğinde bink! diye popup çıkacak, ben ona tıklayınca da browserdan mail hesabımı açacak bi program arıyorum.
Gmail checker diye Msn plus scripti kullanıyordum ama çalışmaz oldu.
Mail geldiğinde bink! diye popup çıkacak, ben ona tıklayınca da browserdan mail hesabımı açacak bi program arıyorum.
0
inugard
(14.03.09)
e outlook kullan. ya da thunderbird.
0
teritori
(14.03.09)
mrtksn: zaten sadece gmail kullanıyorum.

teritori: oldum olası sevemedim o programları be...
0
🌸inugard
(14.03.09)
firefoxun gmail manager diye bi addonu var imba
0
yuto
(14.03.09)
gmail notifier yükle
0
macabrex
(14.03.09)
gmail notifier diye çok güzel harika bi tane cancışım miniş tatlı bir program var ille im üzerinden olmayacaksa.
0
dehri
(14.03.09)
veya opera kullan. gmail için en optimum çözümü verdiğini deneyimledim çok kez. opera iyidir operayı tanıyınız :)
0
Oprah
(15.03.09)
ben de webmail notifier diyorum. olmasi gerektigi gibi.
0
osuruklu
(15.03.09)
(1)

geri sayım xml.

nick name
"blog"a koymak için geri sayım kodu arıyorum. -aslında blogspotta gadget eklede, bir tane var ama hata mesajı veriyor eklemeye çalışıldığında. -hazırda bildiğiniz .ml kodu var mı? bir de kaynağın neresine,nasıl yapıştırılacak bu kod?
"blog"a koymak için geri sayım kodu arıyorum. -aslında blogspotta gadget eklede, bir tane var ama hata mesajı veriyor eklemeye çalışıldığında. -
hazırda bildiğiniz .ml kodu var mı? bir de kaynağın neresine,nasıl yapıştırılacak bu kod?
0
nick name
(14.03.09)
www.tickerfactory.com

genel olarak cicili bicili şeyler ama arada sade bir desene sahip olanlar da var. blogunuzun hangi bölümüne koyacaksanız şablondan kurcalayın biraz html kodunu, uygun yeri bulursunuz bence.
0
edoras
(15.03.09)
(2)

Desktop Reminder

zaugnakhaldun
Masaüstünde sabit kalabilecek tarzda, sırayla yazmış olduğum, çoğu da tekrarlanan etkinlikleri bana pop upla ya da başka bir şekilde bildirecek bir program arıyorum. Çok var sanırım böyle programlar ama siz hangisini kullanıyorsunuz, memnun olduğunuz bir şeyi yükleyeyim istiyorum.
Masaüstünde sabit kalabilecek tarzda, sırayla yazmış olduğum, çoğu da tekrarlanan etkinlikleri bana pop upla ya da başka bir şekilde bildirecek bir program arıyorum. Çok var sanırım böyle programlar ama siz hangisini kullanıyorsunuz, memnun olduğunuz bir şeyi yükleyeyim istiyorum.
0
zaugnakhaldun
(14.03.09)
active desktop calender candır.
0
rentts1
(14.03.09)
rainlendar
0
dasblankewesen
(14.03.09)
(4)

pdf sayfası

aero dynamik
elimde 2ye1 şeklinde scan edilmiş bir pdf ders notu var. bu şekilde çalışmak zor olduğu için bunu 1 e 1 hale getirmeye çalışıyorum. bunu yapmanın kolay yolu var mıdır? pdf editorlerde böyle bir seçenek yok, pdf yi bmp ler haline getirdikten sonra resmi alıp ortadan ikiye bölmek sonra tekrar pdf yapm
elimde 2ye1 şeklinde scan edilmiş bir pdf ders notu var. bu şekilde çalışmak zor olduğu için bunu 1 e 1 hale getirmeye çalışıyorum. bunu yapmanın kolay yolu var mıdır? pdf editorlerde böyle bir seçenek yok, pdf yi bmp ler haline getirdikten sonra resmi alıp ortadan ikiye bölmek sonra tekrar pdf yapmak falan aklıma geldi ama görüntü kalitesi kayboluyor
0
aero dynamik
(14.03.09)
pdf to doc yapip office de sayfa gorunumunu degistirmeyi deneseniz?
0
muslum tangoze
(14.03.09)
anladığım kadarıyla dosya pdf formatında.
bence dosyayı zoom özelliği ile büyüt iş çözülür.
yada sen dosyayı zoom ile büyüt sonra pdf sayfasını tek tek resim olarak seç daha sonra word e at.
ister çıktı al ister tekrar pdf e çevir.
0
zayfin
(14.03.09)
aero dynamik, ben de buna benzer bi soru sormuştum, pdfill editör adlı b i program tavsiye edilmişti. kurdum ama istediğim şeyi bulamadım (mutlaka vardı da ben bulamadım),

elimde dediğin gibi pek çok pdf dosyası var ve worde dönüştürmek aşternatif değil, mutlaka ortadan 2ye kesmek gerek, eğer basit bir yol bulursan yeni bir duyuru ile haber veriver.

saplıcakla..
0
kabablanka
(15.03.09)
a-pdf page cut
0
🌸aero dynamik
(14.03.10)
(3)

sqlite java problemi

iterator
database locked diye bi hata alıyorum programın belli bi yerinde. bunun database timeout ile alakalı olduğunu öğrendim ancak bu seçeneği nasıl değiştireceğimi bilmiyorum. java kullanıyorum yine javadan bi metot yardımıyla ayarlamam gerekiyo bunu ama bi türlü bulamadım var mı bi fikri olan..edit: bur
database locked diye bi hata alıyorum programın belli bi yerinde. bunun database timeout ile alakalı olduğunu öğrendim ancak bu seçeneği nasıl değiştireceğimi bilmiyorum. java kullanıyorum yine javadan bi metot yardımıyla ayarlamam gerekiyo bunu ama bi türlü bulamadım var mı bi fikri olan..

edit: burda galiba java kullanıyorum diye müthiş bi kalıp kullanmışım yanlışlıkla onu düzelttim :)
0
iterator
(14.03.09)
öncelikle, abi naptın sen galiba java yazmak nedir? nasıldır.
sonra veritabanı locke olmuş arayüzünden locke u kaldırman gerek. timeout almasının sebebi odur bence.
lock olmasının sebeplerini soyle sıralamışlar
www.sqlite.org

çözüm içinde db dosyasinin ismini değiştir demişler. saçma sapan bir rdbms galiba bu

stackoverflow.com
0
ccompiler
(14.03.09)
ahahah cümle içindeki kelimeleri bile kes yapıştırla değiştirirken onu unutmuşum :)

öyle bi şansım yok. yani sürekli olan bişe değil programı kapatınca lock da kalkıyo ve sonuçta kullanıcıya böyle olunca gir database.in arayüzünden kilidini kaldır demek olmaz dimi ;)
0
🌸iterator
(14.03.09)
mesaj atmıstım buraya da yazayım .

kilidi kaldır demekle olur. ama mysql filan kullan en azından ne .... (kufur vardi burada) birsey bu . adamlar locku kaldırmak icin server a restart onermisler.
select yaparken drop etmeye calisirsan db lockelaniyor sacma.
0
ccompiler
(14.03.09)
(1)

MacBook Ekran Karti

fa tih
herkese merhabalar,simdi benim bu aluminyum kasa olan yeni neslin bi onceki nesline ait bir macbook'um var. malumunuz bu aletlerde ekran karti 128mb paylasimli. sorum su; oyle bir ekran karti var mi ki harici olsun, tak-cikar olsun, usb ve ya baska bir sekilde baglanabilsin?yani bu usb'den baglanan
herkese merhabalar,

simdi benim bu aluminyum kasa olan yeni neslin bi onceki nesline ait bir macbook'um var. malumunuz bu aletlerde ekran karti 128mb paylasimli.

sorum su; oyle bir ekran karti var mi ki harici olsun, tak-cikar olsun, usb ve ya baska bir sekilde baglanabilsin?

yani bu usb'den baglanan portable hdd'ler gibi, gerektigi zaman tak, gerekmedigi zaman cikar mantigiyla calisan bir ekran karti soruyorum.

umarim yeteri kadar aciklayabilmisimdir derdimi, cevaplar icin simdiden tesekkurler, saygilar.
0
fa tih
(14.03.09)
malesef yok oyle bir sey anakart ve ekran karti arasindaki iletisim cok hizli olmali ve external protokoller bu hizi saglayamiyor. asususn zamaninda vardi boyle bir projesi ama olmadi sanirsam.
0
kurukafa
(14.03.09)
(8)

Laptop pili canlandırma

arnatuile
2 yılı bir süre geçniş bir laptop var. pili yaklaşık 2-5 dakika arası gidiyor. ki, buna gitmiyor da deniyor. duyduğuma göre bazı teknik işlemlerle bu pillerin ömrü bir süre daha uzatılıyormuş. 45 dakikayı zorluyormuş galiba. mümkünmüdür bu müdür? yoksa birisi feci sallamış mı?.oluyorsa eğer, istanbu
2 yılı bir süre geçniş bir laptop var. pili yaklaşık 2-5 dakika arası gidiyor. ki, buna gitmiyor da deniyor. duyduğuma göre bazı teknik işlemlerle bu pillerin ömrü bir süre daha uzatılıyormuş. 45 dakikayı zorluyormuş galiba. mümkünmüdür bu müdür? yoksa birisi feci sallamış mı?.
oluyorsa eğer, istanbulda kim, nerede, nasıl yapar bunu?
0
arnatuile
(14.03.09)
lise kimyadan hatıladığım kadarı ile yüksek akım vermek gerekiyordu bir süre :)
0
ilkdefa
(14.03.09)
yeni bi tane alsanıza yauu..

2 yılı geçmiş laptop diyorsunuz, en aşağı bi centrino falandır muhtemelen.. pilin arkasındaki kodu google'da aratın, gittigidiyor tarzı sitelerde böyle laptop pili satan mağazalar var.. 9 cell'li çin malı piller gayet ucuz fiyatlara.. ben 80 ytl'ye almıştım, kredi kartına taksit maksit de yapıyorlar hatta..
0
kveldulv
(14.03.09)
o piller patlamasın laptopta
0
ilkdefa
(14.03.09)
yenisi çok pahalı yahuu... 180 ytl civarı. bilgisayar o kadar :)
0
🌸arnatuile
(14.03.09)
ayni sorun bende de var. benimkinin pili de 200tl. ben sahsen pili cikariyorum direkt prize takiyorum laptopu. pille de enseme enseme vuruyorum, kut kut masaj oluyor. ama bu yol omurlerini uzatti desem yalan olur.
0
terp
(14.03.09)
pil şoklama içinde hiç enerji kalmayıp akımın başlamadığı pillerde, akım oluşturuyor yeniden şarj falan olabiliyor.

ama pilin ömrünü uzatır mı ki
0
efruz
(14.03.09)
pilin plastik muhafazini acip, icindeki esas pillere ulasin. sonra lehimli yerlerinden sokerek, bi tane pili goturun bi pilciye. aynisindan versin size icinde kac tane varsa. eski semasina gore tekrar lehimleyin. maksimum 40 milyona yepisyeni bi laptop piliniz olur.
0
osuruklu
(14.03.09)
şahsen yeni pil almadan önce onu da düşündüm.. bunun için yöntemler var, ama bazı firmalar bunu yapma diye koruma devresi mi neyin yapmışlar pile, eğer pil %100 ölü değilse olmuyor diye biliyorum, ya da kıracaksınız bi şekilde.. internette tutoriallar vardı.. çok kolay da bişe değil sanırsam..

ki şöyle söyliim, ben 9 tane hücre alacaktım yaklaşık 75 ytl fiyat çekmişlerdi zamanında, ki yapabilme garantiniz de yok.. yapamazsanız elinizde patlayabilir =)

pilin yan sanayisini bulmak en güzel çare bence.. =)
0
kveldulv
(14.03.09)
(3)

resimdeki el yazısı fontu

ground
Resimdeki el yazısı fontunu (`iki` `bin` `yedi` ibaresi) nereden bulabilirim. ayrıca tüm elyazısı fontlarını nereden nasıl tedarik edebilirim. 100fount sitesinden arama yapılabiliyor mu ?
Resimdeki el yazısı fontunu (iki bin yedi ibaresi) nereden bulabilirim. ayrıca tüm elyazısı fontlarını nereden nasıl tedarik edebilirim. 100fount sitesinden arama yapılabiliyor mu ?
0
ground
(14.03.09)
tam olarak aynısı değil ama, "little days" diye bir font var buna çok benzeyen.
dafont.com
acidfonts.com
myfonts.com gibi sitelerde handwriting yazarsanız bol miktarda el yazısı çıkıyor.
0
kobuzchu kiz
(14.03.09)
www.dafont.com'a bakmanızı öneririm font için

fontunuz zannedıyorum : Imperial Script ROB
www.myfonts.com buradan aradıgınız fontları resim olarak upload edip bulabiliyorsunuz genellikle. tabi bunu upload etmek için dekupe ettim mecburen.
0
ymerdiveni
(14.03.09)
teşekkürler
büyük ihtimalle adı( texas hero ).
şimdi de ücretsiz indirecek yer telaşı kaldı.
0
🌸ground
(15.03.09)
(1)

msn

hildeshaym
şimdi sevgili arkadişler. live messenger 2009 u yükledim. beğenmedim, bilgisayarı kastı falan filan kaldırdım 8.5 versiyonuna geri döndüm. fakat 8.5 açılmıyor. açılırken numaralı hata vermiyor. sadece iki adam dönüyor ve msn açılmadan geçersiz bir işlem yürüttü hatası alıyorum. dolayısı ile açılmada
şimdi sevgili arkadişler. live messenger 2009 u yükledim. beğenmedim, bilgisayarı kastı falan filan kaldırdım 8.5 versiyonuna geri döndüm. fakat 8.5 açılmıyor. açılırken numaralı hata vermiyor. sadece iki adam dönüyor ve msn açılmadan geçersiz bir işlem yürüttü hatası alıyorum. dolayısı ile açılmadan iptal oluyor. diğer versiyonlarıda denediğimde aynı hatayı alıyorum. nedir bunun derdi. format işine girmeden bir çözüm yolu olmalı. sadece msn açılmıyo diyede format atılmaz değil mi? bizden akıllı olmamalı bu msn. çözüm için her yolu denedim. registry kayıtları falan her şeyi temizliyorum olmuyor olmuyor. bir el atıverinde şu dertten kurtarın beni.
0
hildeshaym
(14.03.09)
dün bende de illet bir sorun verdi yeni live dalgası. direk kaldırdım, yerine 8.0 kurdum. canavar gibi maşallah.
0
teritori
(14.03.09)
(4)

Harici HDD'yi Garantiden Tamir Ettirmek ya da Değiştirmek

ding dong bizim kasap moo moo inekler 2
sevgili ninja kaplumbağalar;benim elimde 1.5 senelik,bimeks'ten alınma, garantisi devam eden bir 400gb. philips taşınabilir HDD var. son bir aydır diske yazma sorunu hasıl oldu ve artık içine hiçbirşey atamıyorum ama içindekileri çalıştırmada bir sorunum yok, ağzına kadar da dolu neredeyse. şimdi be
sevgili ninja kaplumbağalar;
benim elimde 1.5 senelik,bimeks'ten alınma, garantisi devam eden bir 400gb. philips taşınabilir HDD var. son bir aydır diske yazma sorunu hasıl oldu ve artık içine hiçbirşey atamıyorum ama içindekileri çalıştırmada bir sorunum yok, ağzına kadar da dolu neredeyse. şimdi ben bu hdd'yi bimeks'e götürsem desem böyle böyle yan bastı bu makina, -pek ihtimal vermesem de- içindeki verileri kaybetmeden değiştirebilirler ya da tamir edebilirler mi? böyle bir durumda prosedür nasıl işliyor?
0
ding dong bizim kasap moo moo inekler 2
(14.03.09)
içindeki veriler onların sorunu değil. boş gelir disk geriye. senin yedeklemen lazım bi şekilde.
0
emrag
(14.03.09)
hard disk dolunca oluyor böyle sorunlar. içini biraz boşalt ve birleştir. üstünede diskteki hata izlerini düzelten sağlam programlar var. dalıver google a arattır. bulursun sağlam şeyler.
0
hildeshaym
(14.03.09)
ntfs mı fat32 mı, ne kadar veri var içnde vs onları da soylesen daha iyi olurdu da. bu kadarıya diskte bi sorun gozukmuyor.
0
bryan fury
(15.03.09)
-philips 400gb ntsf external hdd.
-ntsf
-7 gb. boş alan vardı bir kısmını boşalttım 40 gb yer var şu an.
-tek tek .mp3 vb. küçük boyutlu dosyaları yazabiliyorum ama atılan dosyanın boyutu büyüyünce tekrar diske yazma hatası veriyor.
-içindeki dosyaların neredeyse hepsi film
-hiç bir program kullanmadan bilgisayarımdaki sistem menüsünden bir iki hareket denedim tınmadı bile.

google'da "veri yazma hatası" sorununu arattım. çoğu kişinin başına gelen bir durum çıktı ve şu an çözümü yok gibi gözüküyor.
bimeks'e götürdüm dün cihazı, haftaiçi philps'in yetkili servisine götürmemi, cihazın artık üretilmediğinden garantiden bir üst modeliyle değiştirileceğini söylediler ama içindeki bilgilere bakmazlar bile doğrudan sıfır cihaz verirler diye de eklediler. ben de bimeks'e "üstün" hizmet anlayışından dolayı teşekkür edip çıktım. şimdi içindeki 350 küsür gb. dosyayı nasıl yedeklesem diye düşünüyorum.

eğer genişçe bir hdd alanı olan bir arkadas varsa benim dosyaları ona yedekleyelim sonra geri alırım diye düşündüm. hem bilgi paylaşımı da olmuş olur p2p hesaabı..
0
🌸ding dong bizim kasap moo moo inekler 2
(15.03.09)
(3)

C nin içinde Asm kodu çağırma

safepassage
Merhaba arkadaşlar;Ben yazdığım C programı içinde assembler kodu çağırmak istiyorum. biraz araştırdım fakat sadece _asm{} bloğunun içine gömüldüğü yazılmış bazı forumlarda.Benim sorunum ise şu: içine yerleştirdiğim asm komutlarının içindeki adreslerle benim kendi programımdaki adresler çakışabilir m
Merhaba arkadaşlar;

Ben yazdığım C programı içinde assembler kodu çağırmak istiyorum. biraz araştırdım fakat sadece _asm{} bloğunun içine gömüldüğü yazılmış bazı forumlarda.

Benim sorunum ise şu: içine yerleştirdiğim asm komutlarının içindeki adreslerle benim kendi programımdaki adresler çakışabilir mi?
Derlemek için Keil uvision3 kullanıyorum. Acaba keil hem asm kodlarını hem de C kodlarını anlayıp adresleri çakışmayacak şekilde düzenler mi? Bu kadar gelişmiş midir?

Ayrıca bu _asm{} kodu yeterli mi? bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.
0
safepassage
(14.03.09)
Açıkçası neden asm kodu çağırdığınızı anlayamadım. C ile asm ile yapabileceğiniz herşeyi yapıyorsunuz zaten.
0
redstreak
(14.03.09)
Google keyword'leriniz:

c inline assembly

c yerine c++ yazarsanız daha güncel ve faydalı bilgiler bulursunuz.
0
fredi
(14.03.09)
@redstreak daha önceden hazırlanmış çok karışık bir asm programı var elimde. ben ise ona C ile biraz geliştirmeler yaptım. şimdi o asm programını tekrar yazacak kadar iyi bilmiyorum C yi.
0
🌸safepassage
(14.03.09)
(3)

harddisk doluyor

efruz
bu vista ne bela birşeydir ki, kafasına göre gigabytlarca bilgiyi saklıyor sonra da silmiyor.c bölümü 15 gb idi, yer yok da yer yok diye beni sinir ede ede, 30 gbta çıkardım formatta. 1 ay kullandıktan sonra hala son mb da kadar kullanıyor dolduruyor.live mail kapisitem 3.5 gb civarı ondan haberim v
bu vista ne bela birşeydir ki, kafasına göre gigabytlarca bilgiyi saklıyor sonra da silmiyor.

c bölümü 15 gb idi, yer yok da yer yok diye beni sinir ede ede, 30 gbta çıkardım formatta. 1 ay kullandıktan sonra hala son mb da kadar kullanıyor dolduruyor.

live mail kapisitem 3.5 gb civarı ondan haberim var. birşey demiyorum
windows klasörü 6 gb... hadi ona da eyvallah
program files 2.5 gb eh olur o kadar
belgeler masaüstü 500 mb olsa
sistem geri yüklemeyi kapatmışım

gerisi hep fasa fiso... nedir 20 gb civarı tutan bu ıvır zıvırlar.

c de pagefile.sys nedir. 2.30 gb. sileyim mi ya da nasıl kücültülür.

c de programdata diye klasör var. ne işe yarar. sileyim mi. içinde sadece symantec 5.26 gb tutuyor. hatta komple programdata yı silsem 8 gb falan yer kalacak

nedir bu işin olması gerekeni
0
efruz
(14.03.09)
pagefile sanal ram gibi bişedir tavsiye etmem silmeni veya küçültmeni..
0
iterator
(14.03.09)
"Program Data is a "virtualized" folder used by Vista so that programs and
users running with normal rights can work around a security feature of
Vista. Only full Administrator users can write to the Program Files folder,
so any time a program or user with lesser rights wants to write to Program
Files, that action is redirected to Program Data instead."

Ccleaner gibi bi temizleme programı kullanarak gereksiz dosyalardan kurtulabilirsin. Windirstat gibi bi program kullanarak da harddiskinde neyin çok yer kapladığını görsel olarak görebilirsin. Gereksiz dosyaları silmek için glary utilities de kullanabilirsin. Glary utilities, windirstat'ın yaptığını da yapabiliyor ayrıyetten.

www.ccleaner.com
windirstat.info
www.glaryutilities.com
0
edge_nabby
(14.03.09)
vista otomatik geri dönme noktası oluşturuyor, her güncelleme yapıldığında. 6 ayda 10-20 gb arası yer tutar bunlar. programları var silmelisin.
0
eyke
(16.03.09)
(1)

Wireless sorunu

rurouni
Efendim asus m51va modeli laptopla wireless kullanıyorum. 2 tane modem var bu iş için kullanabilecegim biri daha yakın bana ama onu gormuyor uzakta olanı gorunuyor onunda sinyal düşük oldugundan kopmalar yaşıyorum ve yavas oluyor baglantı. aynı noktadan ipod touch ile deniyorum laptop un gordugunu g
Efendim asus m51va modeli laptopla wireless kullanıyorum. 2 tane modem var bu iş için kullanabilecegim biri daha yakın bana ama onu gormuyor uzakta olanı gorunuyor onunda sinyal düşük oldugundan kopmalar yaşıyorum ve yavas oluyor baglantı. aynı noktadan ipod touch ile deniyorum laptop un gordugunu gormuyor diğerini görüyor(yani daha yakın olanı). ne yapabilirim bu sorun için.
0
rurouni
(14.03.09)
elle kendin baglanti olusturmayi denesene bir. baglanmak istedigin modemin SSID'sini falan yazarak yani.
0
sourlemonade
(14.03.09)
(3)

Laptop'u rolantiye nasıl alırım?

xellent
şu geceleri torrent için bilgisayarı internetle başbaşa bıraktığımda ve gece karşılaştığımda kan ter içinde çok yorgun bir biçimde buluyorum. nasıl yaparım ne ederim de ısınmasını ve deliler gibi çalışmasını engellerim?nitekim sadece torrentten dizi & film indirse yeter.
şu geceleri torrent için bilgisayarı internetle başbaşa bıraktığımda ve gece karşılaştığımda kan ter içinde çok yorgun bir biçimde buluyorum. nasıl yaparım ne ederim de ısınmasını ve deliler gibi çalışmasını engellerim?

nitekim sadece torrentten dizi & film indirse yeter.
0
xellent
(14.03.09)
notebook firmasinin kendi yazilimlari da beraber geliyorsa guc yonetimi icin olan bir yazilim vardir mutlaka. geceleri onda "battery saving" tarzi bir plan varsa ona gecin. ya da elle ayarlayabiliyorsaniz kendiniz bir plan olusturun. islemci kullanimini dusurun oncelikle. benim asus'ta misal "quiet office" ve "battery saving" adinda iki plan var. ikisinde de islemci gucu 32%'ye dusuruluyor, boylece cok is yapmaya calisip da isinmiyor. gece de usul usul takiliyor.
0
sourlemonade
(14.03.09)
notebook hardware control u da kullanabilirsiniz.
0
diabolus79
(14.03.09)
Aslında notebooklar uzun süreli yüksek işlemler gerçekleştirmek için tasarlanmamışlardır. Bu gibi hareketler notebookunuza zarar verebilir, bence torrent için ne kadar dandik olursa olsun bir desktop pc kullanın...
0
selimse
(14.03.09)
(1)

nod32 karantina naninanii

terp
simdi nod32 userinit.exe diye bi trojan buldu. karantinaya aldim dedi. bunu siliyor mu yoksa hep karantina da mi tutuyor? yapmam gereken bir sey var mi?tesekkurler..
simdi nod32 userinit.exe diye bi trojan buldu. karantinaya aldim dedi. bunu siliyor mu yoksa hep karantina da mi tutuyor? yapmam gereken bir sey var mi?

tesekkurler..
0
terp
(14.03.09)
bende senelerdir bi şeyleri karantinaya alır ama hiç sorun yaşamadım şu güne kadar, bırak takılsın..
0
erostrada
(14.03.09)
(2)

Masaüstü-kablosuz?

chaud
Masaüstü bilgisayarlarının kablosuz internetten faydalanması için bir parça var mı?
Masaüstü bilgisayarlarının kablosuz internetten faydalanması için bir parça var mı?
0
chaud
(14.03.09)
underdose
(14.03.09)
ayrıca bilgisayarların içine takılan pci wireless kartlar da mevcut. bende bir adet asus marka bu karttan var. çok memnunum. pek de pahalı değiller.
0
bellbane
(14.03.09)
(2)

SAP vs Oracle

jagielski
hangisini öğrenmek daha çok işe yarar kurslar ne kadar sürer kaç paradır gidenlerin yorumları nelerdir bi yardım be dostlar?
hangisini öğrenmek daha çok işe yarar kurslar ne kadar sürer kaç paradır gidenlerin yorumları nelerdir bi yardım be dostlar?
0
jagielski
(14.03.09)
hangisi daha çok işe yarar bilemiyorum. ancak sap'i öğrenmek daha kolay ve ucuz olur. ve gördüğüm kadarıyla sap, daha çok tercih ediliyor.
0
sql
(14.03.09)
SAP'de 3-4 yıllık tecrübeli, Oracle ERP programı danışmanı olarak çalışan arkadaşın söylediklerini aktarıyorum:

1) İkisi de aynı bokun soyu aralarında öyle çok bi fark yok

2) ERP dersle, kursla öğrenilmez. Verilen eğitimle bir şey öğrenilmez, programı fiziksel olarak kullanman, kurcalaman gerek. Bu da o eğitimlerde mevcut olmuyor maalesef...
0
selimse
(14.03.09)
(6)

firefox yeni sekme değişikliği

iterator
şimdi efenim bu firefoxta hani bi linke tıklayınca yeni sekmede getiriyo ve direk onu açıyo ya ben istiyorum ki onu arkaplanda açsın. unfocused tab diye mi ne geçiyo hatta bu arkaplanda açma işi. yani ctrl'ye basılı tutup linke tıkladığımızda yaptığı işte. direk tıklayınca arkaplanda, ctrl ile tıkla
şimdi efenim bu firefoxta hani bi linke tıklayınca yeni sekmede getiriyo ve direk onu açıyo ya ben istiyorum ki onu arkaplanda açsın. unfocused tab diye mi ne geçiyo hatta bu arkaplanda açma işi. yani ctrl'ye basılı tutup linke tıkladığımızda yaptığı işte. direk tıklayınca arkaplanda, ctrl ile tıklayınca direk açsın. mümkün müdür bu iki özelliğin yerini değişmek acaba. çok şey istediğimin farkındayım ama firefoxculara belli olmaz yapmış olabilirler :)
0
iterator
(14.03.09)
Orta tuş ya da tekerleği kullanarak linke tıklayınız.
0
inshroud
(14.03.09)
laptop kullanıyorum..
0
🌸iterator
(14.03.09)
valla tools->options->tabs "when i open a link in a new tab switch to it immediately"'nin yanındaki ticki kaldırarak tıkladığınızda arkaplanda açılmasını sağlayabilirsiniz ama ctrl ile tıkladığınızda direk açılması işi olmuyor, çok da önemli değil sanki.
0
leylak sarabi
(14.03.09)
Bir mouse alınız :)

Biraz karıştırdım ama bulamadım, bu yüzden şimdilik en kolay yolu linke sağ tıklayıp "y" harfine basmak şeklinde olduğunu söyleyebilirim. Linke sağ tık menüsünde varsayılan ayarlarda "y" tuşu, "yeni sekmede aç" şeklinde (Türkçe versiyonunda). Daha kolay bir yol bulamadım şimdilik.
0
inshroud
(14.03.09)
@leylak
o seçenek zaten işaretli değildi ama nedense öle yapmıyodu bi seçip ok diyip tekrar kaldırınca oldu :) bu da yeter şimdilik teşekkürler..

@inshroud
yatakta kanepede bilimum yerlerde kullanıyorum bilgisayarı masa başında olduğum nadirdir :) teşekkürler yine de ;)
0
🌸iterator
(14.03.09)
linki sürükleyip tab çubuğuna bırakabilirsiniz. (böyle bir özellik yoksa tab mix plus yükleyin güzeldir)
0
sanal uyku
(14.03.09)
(2)

Galatasaray Tarihi

zeykur valekov
www.galatasaray.org daki sorularin cevaplari nedir bilen var midir?1 - Galatasaray, ilk Avrupa kupası maçını hangi takıma karşı oynamıştır? AC Milan (İtalya) Dinamo Bükreş (Romanya) Frencvaroş (Macaristan)2 - 1995 yılında Galatasaray’a transfer olan ve oynadığı 24 maçta 15 gol atan Galli futbolcu ki
www.galatasaray.org daki sorularin cevaplari nedir bilen var midir?

1 - Galatasaray, ilk Avrupa kupası maçını hangi takıma karşı oynamıştır?
AC Milan (İtalya)
Dinamo Bükreş (Romanya)
Frencvaroş (Macaristan)

2 - 1995 yılında Galatasaray’a transfer olan ve oynadığı 24 maçta 15 gol atan Galli futbolcu kimdir?
Dean Saunders
Mike Marsh
Barry Venisson

3 - Galatasaray formasıyla 1. ligde en çok maça çıkan yabancı oyuncu kimdir?
Gheorghe Hagi
Zoran Simovic
Cevad Prekazi

4 - Galatasaray’ın Türkiye 1. Ligini yenilgisiz tamamlayarak, averajla ikinci olduğu sezon hangisidir?
1970-1971
1981-1982
1985-1986
0
zeykur valekov
(14.03.09)
1) dinamo bükreş
2) dean saunders
3) simovic
4) 1985-86

yarışmada başarılar :)
0
teritori
(14.03.09)
Yine cikmadi.
0
🌸zeykur valekov
(17.03.09)
(5)

msn messenger 8100030d hatası ve bulunamayan çözümü

teritori
evet başlıktan da anlaşılacağı üzere 8100030d kodlu hatadan dolayı msn açamıyorum. google'da çıkan bütün çözümleri denedim yemedi. var mı bilen eden?
evet başlıktan da anlaşılacağı üzere 8100030d kodlu hatadan dolayı msn açamıyorum.
google'da çıkan bütün çözümleri denedim yemedi. var mı bilen eden?
0
teritori
(14.03.09)
off çok fecidir o yaa. kaldırıp tekrardan kurmayı denemişsindir herhalde?
0
mabl
(14.03.09)
live messenger 8.0'ı kurdum, onla girebiliyorum.
0
🌸teritori
(14.03.09)
C:\Documents and Settings\teritori\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\

messenger'in cache dosyaları var burada, ama gizlidir, görünür hale getir ve sil hepsini. ben teritori yazdım, senin oturum açma adın neyse onu yaz. sorunun düzelir. boşuna 8 ile uğraşma. zaten yakında 8 ile oturum açamıyacaksınız.
0
sql
(14.03.09)
ben o konuyla ilgili msne mail bile yazdım.

database zarar görünce, bilgilere erişilemeyince oluyormuş.
msn bilgilerini silince giriyor ama bir kaç saat sonra yine aynı hata veriyor. illet bir durum.

8.0 kullanıyorum mecburen
0
efruz
(14.03.09)
(bkz: #15860238)
0
surprise
(28.03.09)
(4)

amfi yine cızırtı yapıyor ibz10g

efexor
geçen sormuştum şimdi biraz farklı bi durum var.biraz daha bilgi vereyim. gitar cort x2 ve çok kötü durumda. saptaki bi problemden dolayı tamirata götürmüştüm, adam, sap içe doğru kavis yapıyo diye telleri yükseltmiş. teller çok yüksek. (küçük soru: teller yüksek olduğu için hızlı çalamıyorum, ama t
geçen sormuştum şimdi biraz farklı bi durum var.

biraz daha bilgi vereyim. gitar cort x2 ve çok kötü durumda. saptaki bi problemden dolayı tamirata götürmüştüm, adam, sap içe doğru kavis yapıyo diye telleri yükseltmiş. teller çok yüksek. (küçük soru: teller yüksek olduğu için hızlı çalamıyorum, ama telleri alçak bi gitar elime geçerse coşarım diye düşünüyorum; doğru mu bu? yoksa sadece vakit mi kaybediyorum?)

bu gitarı digitech rp50 ile kullanıyodum. (her yanımdan garibanlık akıyo bea, cort x2 rp50 ühü) bu rp50'yi de kulaklıklara bağlıyodum. bi cızırtı fln olmuyodu noise gate 2. seviyedeyken. (2/9)

ibz10g amfi alıp gitarı bağladım (topraklı prize) gain kapalıyken dip ses/cızırtı yok. gain açılınca cızırtı başlıyor.

bugün bi kablo daha aldım. rp50'de noise gate tam açık (9/9) geri kalan herşey kapalı; gitar rp5o'ye bağlı o da amfiye ve gain açıkken cızırtı var :( daha kötüsü noise gate'i açıp kapatmak hiç bir etki yapmıyor.

şunun için soruyorum. amfiyi yeni aldım. hala iade edebilirim. daha önce hayatımda amfi görmedim dese yeri, yani amfide bi anormali var derseniz değiştireyim yoksa amfi böyle oluyomuş deriz.
0
efexor
(14.03.09)
gitarın switchlerinde falan oksitlenme olabilir.
0
dorian greyfurt
(14.03.09)
gitarı başka bir amfide deneme şansınız varsa kesin çözüm o olur. bir stüdyo, gitar satıcısı ya da bir arkadaşınızda deneyin gitarı. aynı jack, pedal vs. ile denerseniz daha kesin bir sonuç alırsınız.

ya da başka bir cort x2 bulup kendi amfinizde deneyin veya aynı ayarda başka bir gitar.
0
insantaklidiyapanmaymun
(14.03.09)
ilk soru için; tellerin yüksekliği çalma hızı ve rahatlığını doğrudan etkiler ama teller yukarıdayken plaj gitaristi modundayken teller aşağıda malmsteen olacağını sanmıyorum kimsenin.

cızırdama içinse, önce prosesörü bağlayıp sonra amfiden drive'ı(gain) açarsan prosesörden yapacağın noise gate olayı hiçbir etki etmez. gitarda efekt olayını belirli bir sırası oluyor, önce drive sonra noise gate olmalı ki işe yarasın, sen önce noise gate sonra drive yapıyorsun.

önerim şudur ki müzik enstrumanları satan bir dükkana gidip güzel bir amfide drive tonunda gitar çalmandır o zaman bu dip gürültüsü olayına alışacağını düşünüyorum.
0
cisegu
(14.03.09)
amfiyi ve rp50yi bagladıgın prizin topraklı olup olmaması ile alakalı da olabilir. benim mesela istanbulda kadıköyde gürültü yapan amfim başka bir şehirde ya da bir mekanda gürültü yapmayabiliyor topraklı zımbırtılardan dolayı.
0
cry baby
(14.03.09)
(4)

Ekran kartı- Overclock

sesee
Yüzde 30'da gayet güzel soğutan fanlarım var, kartım falan da daha 3-4 aylık. Overclock yapsam ufaktan sorun çıkar mı ki?Core clock 750.0 da, memory 900.0 da.Kartım ATI radeon 4870.edit: ...gerçi, 1-2 hafta önce, ekran kartım fazla ısınıyor falan diyordum da, halloldu.edit2: Bir de merak ettiğim, he
Yüzde 30'da gayet güzel soğutan fanlarım var, kartım falan da daha 3-4 aylık. Overclock yapsam ufaktan sorun çıkar mı ki?
Core clock 750.0 da, memory 900.0 da.
Kartım ATI radeon 4870.
edit: ...gerçi, 1-2 hafta önce, ekran kartım fazla ısınıyor falan diyordum da, halloldu.
edit2: Bir de merak ettiğim, her bilgisayarı açtığımda yapsam overclock u, yani kaydetmek yerine, her pc açışımda(ya da her oyun açışımda), kendim elle yapıp, sonra oyunu kapattıktan sonra eski haline getirsem, çat çut oynadığım için ısısıyla, ömrünü azaltmış olur muyum?
0
sesee
(13.03.09)
sanırım ati'nin kendi yazılımıyla işletim sistemi üzerinden oc yapmayı düşünüyorsun. benim tavsiyem gpu'ndan önce cpu'na oc yap, onu da windows'tan yapma, bios'tan yap. tek yapman gereken cpu'na göre adım adım multiplier'ı ya da işlemci frekansını arttırman. adım adım olması önemli, çotanak diye arttırırsan yanarsın.
0
deckard
(13.03.09)
4870 hangi oyunu kaldıramıyor merak ettim ben :)

CCC > ATI Overdrive sekmesinden "Overdrive'ı etkinleştir" deyip hızları %5-10 artırın. Fan hızı ayarlanabiliyorsa biraz onu da arttırmakta fayda var. Oyundan çıktıktan sonra overclock u tabi ki kapatın fazla ısınmayı önlemiş olursunuz.
0
mario64
(14.03.09)
ben ati 4850 kullanıyorum edit2 kısmında yazdıgın şey ile ilgili bir problemin olmasın öyle bir durum yok. fakat şöyle kartın ısısı yükseldigi için oc yapmana ragmen performans alamayabilirsin. yani özetle oyuna göre değişiyor bu durum. mesela gta iv de ben ocli kullandım uzun süre daha iyi olur diye fakat belli bi süre sonra oyun yavaslamaya baslıyordu. sonra ocyi deaktive ettim ve sadece fan hızını artırdım. daha iyi performans aldığımı söyleyebilirim.
0
cry baby
(14.03.09)
İşlemcim core 2 quad 2.8 q9550. Ek bilgi olarak yazayım dedim.
Bu arada overclock u riva tuner la yapmayı düşünüyordum. Hem fan hızı, hem de ekran kartının clock ve core ayarları yapılabiliyor.
Core ve clock ayarını artırıp, sonra fan hızını 5-10 derece artırmak yeterlidir sanırım.
@mario64
Her oyunu kaldırıyor tabi de, biraz performans delisiyimdir her şeyde. Alabildiğimin en yükseğini almak istiyorum. Ha bir de, ati overdrive 2-3 kartı destekliyor ve 4870 bunların arasında değil.
@deckard
Yukarı yazdığım işlemciye overclock gerekir mi? Hiç denemedim de.
0
🌸sesee
(14.03.09)
(1)

winrar ve vista

tepedeki psychedelic adam
xp'de kullandığım winrar'In aynısını vista'ya yükledim. bir klasörü sağ tıklayınca "express to" tarzında seçenekler ya da bir rar dosyasına sağ tıklayınca "extract to" şeklinde seçenekler çıkmıyor. bu winrar'ın eski bir versiyon olmasından dolayı vista'yla uyum gösterememsinden mi kaynaklanıyor? yen
xp'de kullandığım winrar'In aynısını vista'ya yükledim. bir klasörü sağ tıklayınca "express to" tarzında seçenekler ya da bir rar dosyasına sağ tıklayınca "extract to" şeklinde seçenekler çıkmıyor. bu winrar'ın eski bir versiyon olmasından dolayı vista'yla uyum gösterememsinden mi kaynaklanıyor? yeni versiyonu yüklesem sorun gider mi yani yoksa nedendir, nasıl giderilir?

winzip de aynı şekilde işte o tarz sıkıştırma işlemlerinde oluyor böyle sorun.
0
tepedeki psychedelic adam
(13.03.09)
bende v3.80 var. windows vista ultimate x64.
sorun yok.

bir ihtimal, UAC aciksa o shell erisimini engelliyor olabilir. kapatip yuklemeyi deneyin.
0
sourlemonade
(13.03.09)
(4)

cd den oyun yüklemek hakkında

burak
winRar şeklindeki oyunlar cd den nasıl yüklenir.Ayrıntılı anlatabilirmisiniz
winRar şeklindeki oyunlar cd den nasıl yüklenir.Ayrıntılı anlatabilirmisiniz
0
burak
(13.03.09)
Tahmin ettiğim kadarıyla parçalara bölünmüş WinRar arşiv paketlerinden bahsediyorsun. Bu parçalar genelde (X.part1.rar, X.part2.rar vs.) şeklinde olur. CD'den bu parçaların tamamını sisteminizdeki bir klasöre kopyalamalı ve herhangi birini seçip farenizin sağ tuşuna tıklayarak "Buraya Çıkart / Extract To Here" sekmesi ile "setup.exe" olarak o klasöre çıkartmalısınız. Daha sonra "setup.exe" simgesine tıklayarak oyunu normal bir şekilde kurabilirsiniz. Burada dikkat etmeniz gereken, parçalara bölünmüş arşiv paketlerini "eksiksiz" bir şekilde sisteminize kopyalamanızdır.
0
bam bam tusa
(13.03.09)
uzantısı .rar mı? winrarın simgesiyle gözüküp uzantısı farklı olan dolu şey var... bazı image dosyaları da öyle gözüküyor misal
0
mortifera
(13.03.09)
2 tane cd var bunların içinde 1 er part var bunların ikisinide aynı klasöremi kopyalayıp dedğin işlemi yapıcam
0
🌸burak
(13.03.09)
Önce uzantısını bir kontrol et.Mortifera'nın dediği gibi winrar iso tarzı imaj dosyalarınıda açabiliyor.2 cd de 2 part varsa eğer rar dan ziyade iso olmaları daha olası.Winrar ikonu gördüğün için rar sanmış olabilirsin.Dosyaları kopyala bilgisayarda bir klasöre.Daemon Tools'u kur yoksa sonra önce ilk dosyayı aç daemonla.Zaten iso yada bin dosyasıysa Autorun ekranı gelir karşına.Birşey gelmezse de Bilgisayarım'dan cd nin içini kontrol et.Eğer rar yada zipse uzantıları at bi klasöre 2sini de..1. dosyayı bam bam tusa'nın açıkladığı gibi çıkart.
0
noctiluca
(14.03.09)
(3)

keylogger - sanal klavye

tabudeviren
windows'un sanal klavyesi (başlat > çalıştır > osk) veya başka bir sanal klavye ile yazılan yazıları I) keylogger görebilir mi?II) bağlandığımız kablosuz bağlantının sahibi (modemin sahibi) görebilir mi?
windows'un sanal klavyesi (başlat > çalıştır > osk) veya başka bir sanal klavye ile yazılan yazıları

I) keylogger görebilir mi?
II) bağlandığımız kablosuz bağlantının sahibi (modemin sahibi) görebilir mi?
0
tabudeviren
(13.03.09)
on screen keyboard keyloggerlar tarafından görülemiyor diye biliyorum
adam gibi keyloggerlar türemiş olabilir zaman içinde o zaman iş değişir
0
supuki
(13.03.09)
1) sanal klavye yazılımına göre değişir diye tahmin ediyorum. eğer sendkeys gibi klavye vuruşunu simüle eden yollarla yapılıyorsa (mesela windowsunki) keylogger görecektir. ama basılan harf direk olarak bir yazım kutusuna aktarılıyorsa (ki bankaların böyle çalışıyor olması lazım) o zaman basit bir keylogger bunu algılayamaz.

2) siz yazdıklarınızı internet üzerinden yollamadığınız sürece göremez. internette yolladıysanız ve veri şifreli değilse görebilme imkanı var.
0
wingless
(13.03.09)
evet görebiliyorlar. hatta bazı keyloggerlar öyle aşmış ki, mouse tıklarında, cursor'un belli bir alanını resim olarak alıp tarih saatini yazıp saklıyorlar. mouse ile tıkladığın her yerin böyle ufak resminin olduğunu düşün.

bağlandığın modemin sahibi de görebilir evet. ama bu üstteki kadar kolay bi iş olmasa gerek.
0
murtaza koptagel
(14.03.09)
(5)

"program belleğe sığmayacak kadar büyük"

kibritsuyu
evet cd kutusunda bulduğum microsoft flight simulator 2002 isimli oyunu "aa ne güzel lan eskiden uçak uçururdum, dur yükleyim bunu ben" diyerek yükledim. lakin ne zaman oyunu açmak istesem "program belleğe sığmayacak kadar büyük" diyor bana. ne demek bu? neyin eksik diyor bana?ben bu oyunu 2001 yılı
evet cd kutusunda bulduğum microsoft flight simulator 2002 isimli oyunu "aa ne güzel lan eskiden uçak uçururdum, dur yükleyim bunu ben" diyerek yükledim. lakin ne zaman oyunu açmak istesem "program belleğe sığmayacak kadar büyük" diyor bana. ne demek bu? neyin eksik diyor bana?

ben bu oyunu 2001 yılında alınmış 256 Mb ram'li, kaç mb olduğunu hatırlamadığım (alındığı zaman iyi bi megabayttı) asus marka geforce 256 (modeli de 6800 müydü neydi hatta) ekran kartına sahip bir P3-800'de misler gibi oynardım. yüklediğim bilgisayar ise 2004 yılında alınmış bir P4-3ghz HT, 1 gb ram'i var, ekran kartı da yine kaç mb olduğunu bilmediğim bir geforce fx 5200. harddiskimde de 8 gb boş yer var (ki eski bilgisayarın harddiski zaten toplam 10 mb idi. boş alandan da değildir)

daha mı kötü lan bu donanım? niye çalışmaz bu oyun?

ha bir de ek bilgi, cd ile uğraşmamak için oyunu complete installation yapıp komplesiyle bilgisayara kurdum.

edit: şimdi forumlara baktım da 512 mb bilmemneli ekran kartı, 41 gb boş yeri, 2 gb rami olan makinelerde bile bu hatayı verip açılmadık dosyalar oluyormuş.

kara bir ms dos ekranında veriyor bu hatayı ve o ekran hemen kapanıyor. hatta ne yazdığını okuyamadım da cmd yazıp dos komutlarıyla cd program files, cd microsoft games diye diye klasöre gidip elle çalıştırdım,öyle okudum hatayı. virüs müdür nedir acaba?
0
kibritsuyu
(13.03.09)
Task Manager'dan kullanıma uygun bellek miktarınıza bakabilirsiniz. Örneğin vista kullanıyorsanız ya da çok hafıza kullanan başka programlar açık ise, programın ihtiyacı olan bellek miktarı boş olmayabilir belki.
0
HATT0
(13.03.09)
bellek olarak 4 katına çıkmışsın ancak, ekran kartı ondan çok daha yüksek oranda düşmüş. ge force 6800,5200'den çok daha güçlü bir ekran kartı. yanılmıyorsam ekran kartın 128 mb. hatayı ekran kartından dolayı vermiş olması muhtemel. (o zamanlar için o ekran kartı aslında pek mümkün gibi görünmüyor ama neyse ) sistem özellikleri kafanda yanlış kalmış olabilir bence. ekran kartı'ndan gibi görünüyor yine de sorun. sanal bellek miktarını da kontrol etmeni öneririm.
0
abtash
(13.03.09)
yok donanımı adım gibi biliyorum. bir tek ekran kartlarının hafızasını bilmiyorum. 2001 model bilgisayarım da hala duruyo evde. geforce 256 denen modelden olduğuna eminim. 6800 olan şey asus'un model numarası. yani geforce 6800 ile aynı şey değil. eski ekran kartı geforce 256 diye geçiyor. bunlardan hemen sonra geforce 2 çıktı.

sanal bellek 384 mb imiş. onu sistem bilmemne otomatik falan filan yaptım 1000 mb oldu. hala düzelme yok. bu arada geforce 5200 ekran kartım da 128 mb imiş. sanırım 2001 model olan ve oyunu çalıştıran ekran kartı da 32 mb idi.
0
🌸kibritsuyu
(13.03.09)
oyun dos modunda çalışıyor sanırım ondan hata veriyor, şöyle yapmayı deneyin, oyunun .exe'sine sağ tıklayıp özelliklerden uyumluluk moduna gelip, ordan win98 filan seçin olmadı oraları biraz kurcalayın, sanırım oyun eski dos modundan oyuna giriş yapıyor ve dos için ayrılan bellek ya da yeni işletim sisteminin gerçek dos değil sanal dos oluşturmasından dolayı yeterli bellek ayrılamıyor.
0
edip
(13.03.09)
yok ama dos oyunu değil ki.ama eski bilgisayarımda da win xp altında gayet güzel çalışıyordu.

bu arada söylemeyi unuttum, exe dosyasında oyunun simgesi de çıkmıyor. üst kenarı mavi olan beyaz çerçeve şeklindeki simgesiz exe'lerin standart şeysi çıkıyor www.cryptic.co.uk şu resimdeki simgeden işte. bu resmi google'dan buldum örnek olsun deyü. oysa oyunun kendi simgesi çıkmalı). yarın uyumluluk olayını bir deneyeyim. olmazsa başka yollar ararız. teşekkürler.
0
🌸kibritsuyu
(14.03.09)
(1)

Garip bir phishing saldırısı?

alkolik imam
Efenim merhabalar.Attention!!!Your email have won you(GBP5,500,000.00POUNDS) from MICROSOFT AWARD PROMOTION REF NO: MSW-L/200-26937For claims contact the claims office with the below information(1)YOUR FULL NAME .............(2)CONTACT ADDRESS.......(3)TELEPHONE#..................(4)OCCUPATION(S)...
Efenim merhabalar.

Attention!!!
Your email have won you(GBP5,500,000.00POUNDS)
from MICROSOFT AWARD PROMOTION REF NO: MSW-L/200-26937
For claims contact the claims office with the below information
(1)YOUR FULL NAME .............
(2)CONTACT ADDRESS.......
(3)TELEPHONE#..................
(4)OCCUPATION(S)..............
(5)COUNTRY..........
(6)AGE/SEX.............
(7)MARITAL STATUS..............
Contact Mr. Anderson Davi
Email: [email protected]


içerikli bir mail aldım. Basit bir phishing saldırısına benziyor.

Gelen bilgiler şu şekilde;
Konu: Microsoft® Inc. UK 2009 Email Award
Kimden: ([email protected])


Beni spam listesine kaydetmek dışında ne gibi bir bilgi amaçlı kullanabilir açıkçası çözemedim efenim. Nedir bunun sırrı? Var mı benden başka alan?
0
alkolik imam
(13.03.09)
(bkz: nigerian money scam)

ya da direk su entry (bkz: #10466199)
0
fdegir
(13.03.09)
(2)

[ pdf ] Bazı sayfalar açılmıyor?

enola gay
"Wrong operand type" hatası veriyor ve bazı sayfalar görüntülenemiyor. Bunun sebebi nedir?
"Wrong operand type" hatası veriyor ve bazı sayfalar görüntülenemiyor. Bunun sebebi nedir?
0
enola gay
(13.03.09)
eğer adobe acrobat kullanıyorsan başka bir pdf okuyucu ile denesen bir de? misal foxit.
0
teritori
(13.03.09)
eğer acrobat reader açmıyorsa, foxit'i falan zor. ama denemekte yine fayda var. olmadı bir yere upload edin bakalım biz açabiliyor muyuz? tabii gizli bir belge değilse.
0
co2s2
(13.03.09)
(6)

youtube'a üyelik

huzeyfe bilge
ya ben youtube de savaş vb vidyolar izlemek istiorum ama 18 yaşından büyük olman gerek die bi yazı ço,ıkıo. 20 yaşına geldim ama izleyemiorum :) napmam gerek üye mi olmam gerek. üye olmam gerekse nası olunur?
ya ben youtube de savaş vb vidyolar izlemek istiorum ama 18 yaşından büyük olman gerek die bi yazı ço,ıkıo. 20 yaşına geldim ama izleyemiorum :) napmam gerek üye mi olmam gerek. üye olmam gerekse nası olunur?
0
huzeyfe bilge
(13.03.09)
Ana sayfada yikarida sign up linkine tikla. Acilan formu doldur. 18 yas siniri icin dogum gununu uygun gir. Yani sallayacaksan bile 18 i gecmis olarak salla.
0
tcp0203
(13.03.09)
olmadı ya
0
🌸huzeyfe bilge
(13.03.09)
videolardan önce confirm birth date butonu çıkması lazım.
0
teritori
(13.03.09)
gmail hesabin varsa onunla gir youtube'a. yoksa bir gmail hesabi yarat.
0
sonokur
(13.03.09)
youtube açılmıyor ki türkiye'de!! ondan izleyemiyorsunuzdur.
0
co2s2
(13.03.09)
ktunnel tarzi proxy sitelerinden youtube'a girip uye olmaya cali$iyorsaniz, bu pek mumkun degil malesef. eger oyle ise:
(bkz: Hotspot Shield) bu iyidir.
0
karaktersiz
(13.03.09)
(1)

oldukça basit bi modem sorusu

hikaye mesture
evde 3 kişi bir USB bir ethernet çıkışlı (yani 2 portlu) modeme sahibiz. artı 8 portlu bir de switch mevcut. diğer 2 kişi bu ethernetten bağladığım switch'ten alsa internetini, ben de direkt modemin USB'sinden alsam internetimi internet hızlarımız ne olur? usb > et1 = et2 ha?
evde 3 kişi bir USB bir ethernet çıkışlı (yani 2 portlu) modeme sahibiz. artı 8 portlu bir de switch mevcut. diğer 2 kişi bu ethernetten bağladığım switch'ten alsa internetini, ben de direkt modemin USB'sinden alsam internetimi internet hızlarımız ne olur?

usb > et1 = et2 ha?
0
hikaye mesture
(13.03.09)
Sen ilk terminale sahip olduğun için, daha fazla bağlantı alırsın gibime geliyor. Ama yine de işleme göre farklılık gösterebilir. Mesela diğer iki kişiden biri torrent morrent downloada abanırsa, kurutur bağlantıyı. (sanırım)
Diğer iki kişi kendilerine gelen bağlantıyı eşit olarak paylaşır. Bildiğim kadarıyla switch; layer 2 terminali olduğundan, bağlantıyı oranlamaz, her porta eşit gönderir.
0
punkertifo
(13.03.09)
(1)

autocad hakkında

Daimon
arkadaşlar autocad programı kurdum herşey güzel fakat programda yeni menüler acılınca yerlerini ayarlıyamıyorum çıktıkları konumda kalıyorlar ne olmuş olabilir neler yapılabilir acaba yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
arkadaşlar autocad programı kurdum herşey güzel fakat programda yeni menüler acılınca yerlerini ayarlıyamıyorum çıktıkları konumda kalıyorlar ne olmuş olabilir neler yapılabilir acaba yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
0
Daimon
(12.03.09)
bir yerlerde toolbarları kilitleme tuşu varsa onu aktifleştirmiş olabilirsiniz.

edit: mesela autocad 2009'da sağ altta toolbar/window positions var, orada kilitleme kısmı var.
0
sanal uyku
(12.03.09)
(5)

Windows 7

nano mercy
Torrente düşen Windows 7'nin build 7057 sürümü fake midir sizce? (kötü yola düşen gibi oldu ama...) bkz: http://shiftdelete.net/windows-7-build-7057-torrent-aglarina-dustu-9439.html
Torrente düşen Windows 7'nin build 7057 sürümü fake midir sizce? (kötü yola düşen gibi oldu ama...)

bkz: shiftdelete.net
0
nano mercy
(12.03.09)
ben RC1'i build 7048 diye biliyorum.
indirdim, kurdum da bir sorun yoktu.
0
sourlemonade
(12.03.09)
microsoft'un sitesinde zaten ücretsiz olarak yok muydu windows 7?
0
sanal uyku
(12.03.09)
fake değil. yakın zamanda microsoft'un resmi olarak da duyuracağı rc1'in ta kendisi şeklinde dedikodular var.
0
bellbane
(13.03.09)
@sanal uyku, bu da ücretsiz.
0
🌸nano mercy
(13.03.09)
7057 RC1 değilmiş arkadaşlar microsofttan açıklama geldi
0
sp3ciali5t
(15.03.09)
(1)

uydu kanallarına ne oldu

kahlan amnell
birkaç gündür televizyonu açmadığımdan bu olayın ne zaman vuku bulduğunu bilmiyorum, fakat şu anda uyduda hiçbir kanal çıkmıyor. bizim anten veya alıcıda mıdır acaba sorun, yoksa başka mağdurlar da var mı? ben istanbul'da oturuyorum bu arada.
birkaç gündür televizyonu açmadığımdan bu olayın ne zaman vuku bulduğunu bilmiyorum, fakat şu anda uyduda hiçbir kanal çıkmıyor. bizim anten veya alıcıda mıdır acaba sorun, yoksa başka mağdurlar da var mı? ben istanbul'da oturuyorum bu arada.
0
kahlan amnell
(12.03.09)
yağmur/fırtına olduğunda bizimki de gidiyor. bu günlerde de fırtına/yağmur var zaten (istanbul)
0
hia
(12.03.09)
(3)

msn support

asyMMetry
msn adresim ve dolay olarak facebook hesabıma başka biri erişiyor maalesef.msn support'a mail atarak durumumu anlatmak istiyorum fakat hem ingilizcem hem de ne yazacağımı bilmediğim için sorun yaşıyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.teşekürler.
msn adresim ve dolay olarak facebook hesabıma başka biri erişiyor maalesef.
msn support'a mail atarak durumumu anlatmak istiyorum fakat hem ingilizcem hem de ne yazacağımı bilmediğim için sorun yaşıyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
teşekürler.
0
asyMMetry
(12.03.09)
biraz aydınlatırsanız support yerine biz yardımcı olabiliriz
şifrenizi değiştirincede hesabınıza erişebiliyor mu?
hep aynı bilgisayardan mı msn oturumunuzu açıyorsunuz?
0
enter saltman benim
(12.03.09)
evet, hep aynı bilgisayardan oturum açıyorum. gerçi 2 haftadır msn.com uzantılı msn adresimi kullanmıyorum fakat facebook'ta iletişim için kullandığım mail adresi bu. bu yüzden şifre değişikliğini yapamıyorum. anlayacağın hem msn adresim hem de facebook hesabım gitmiş durumda.
0
🌸asyMMetry
(12.03.09)
Feysbuk kullanıcısı değilim ancak msn şifrenizi bir an önce değiştirmeniz gerekir. İkinci olarak feysbuk şifrenizi de değiştirin ve bu iki şifre birbirinden farklı olsun. Bilgisayarınızda keylogger vs yoksa gerisi halledilir.

Bu tür sosyal içerikli siteler adres defterinize ulaşabilmek için sizden msn şifrenizi istiyorlar bence her istenen bilgiyi vermeyin. msn adresinize bizzat feysbuk erişebiliyor herhalde farkındasınız?
0
mario64
(13.03.09)
(9)

demo programları sürekli kullanabilmek

ground
10 gün kullanım süresi var.süre sonunda ben programı komple silip (uninstall) tekrar yüklesem olur mu.yani bazı prg larda denedim oluyor.sınırsız kullanabiliyorum da bu hepsi için geçerli mi ?bunu arada bir kullandığım programlar için yapıyorum mantık falan aramayın.
10 gün kullanım süresi var.süre sonunda ben programı komple silip (uninstall) tekrar yüklesem olur mu.yani bazı prg larda denedim oluyor.sınırsız kullanabiliyorum da bu hepsi için geçerli mi ?
bunu arada bir kullandığım programlar için yapıyorum mantık falan aramayın.
0
ground
(12.03.09)
Bazı programlar bilgisayar tarihini geriye aldığında da yiyor bu numarayı. Ama yeni programların çoğu yemez.

Bunlarla ugraşmak yerine aynı işlevleri gören freeware yazılımlara yönelmek.

Not: Belirli bir süre kısıtlamalı kullandığınız program sürümlerine trial versiyon denir. Demo özellik kısılmış hali.
0
ataturkiye
(12.03.09)
crack'ini bul devamlı kullan.
0
afrodizyaq
(12.03.09)
artık öyle program kalmadı pek.

zaten tüm programların crackini osunu busunu bulmak eskiye nazaran çok daha zahmetsiz.
0
mortifera
(12.03.09)
bios ayarlarından tarihi geri alıp kullanabilirsiniz ama birçok sorun çıkaracağı için pek tercih etmezsiniz sanırım.
0
aynali
(12.03.09)
programı kurmadan önce reg dosyalarını export edip saklayıp trial süre bittikten sonra programı kaldırıp eski regleri geri atmak da çözüm olabilir.
tabi bu esnada pcya regleri etkileyebilecek başka yazılımların kurulmadığını varsayıyorum.
ya da sanal pc üzerine kura da bilirsiniz.

tabi bunlar en en kötü ihtimalle başka bir yol kalmamışsa.
artık herşeyin cracki var neredeyse.
0
domine deyus
(12.03.09)
sistem saatini anlık olark değiştirmek için bu tip programlar mevcut ama antivirusler bazen saatin değiştirilmesine tepki verebiliyorlar.
www.softpedia.com
0
edip
(12.03.09)
ccleaner var, her sey temizliyor.
0
lykos
(13.03.09)
ccleaner bu konuda pek işe yaramıyor.
0
sleep may be the enemy
(13.03.09)
ccleaner ile sildikten sonra regedit i çalıştırıp, program adını aratıp ilgili değerleri silerek babylon proyu bile çalıştırıyordum ben. stardict'i keşfettikten sonra artık uğraşmıyorum, o ayrı.
0
lykos
(13.03.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.