Giriş
(9)

USR 9108 kullanmış olanlar, nasıl bilirsinir bu aleti?

pichoscosama
Alma niyetindeyim.Yerine (airties gibi dandirik markalar dışında) öneri var mıdır?
Alma niyetindeyim.

Yerine (airties gibi dandirik markalar dışında) öneri var mıdır?
0
pichoscosama
(28.05.09)
zyxel kullanmanı tavsiye ederim. demir gibi namussuz.
0
teritori
(28.05.09)
Hangi model tavsiyeniz? Zaten favori 3 markam Linksys, USR, Zyxel.
0
🌸pichoscosama
(28.05.09)
9108 vaktiyle baya bir sömürdüğüm sağlam bir modeldir. çekme gücü ve kapsama alanı iyi. bu kadarını söyleyebilirim.
0
halıcı
(28.05.09)
@halıcı;
Bazı yerlerde wireless çekim gücü hakkında iyi konuşmuyorlardı. Doğruluk payı nedir?
Şu an ne kullanıyorsun? 9108'i bırakma sebebin nedir?
0
🌸pichoscosama
(28.05.09)
külüstür yahu bu. iyidir hoştur. bi olayını görmedik yıllardır.
0
carnicero
(28.05.09)
@carnicero;
Peki alternatif öneriniz nedir?
0
🌸pichoscosama
(28.05.09)
bırakma nedenim şifrenin değiştirilmesi :p
0
halıcı
(28.05.09)
USR 9108 kullandım ve halen kullanmaktayım. Ondan önce Linksys WAG54G vardı, çok kullanılmaktan içindeki kapasitörler cortlamıştı. Bu yeni USR i de linksys kadar kullandım, hatta daha da fazla kullandım bi sorunu yok, çekişi biraz daha iyi gibi geldi bana. Wireless adaptörlerimin hepsi MaxG özelliğine sahip ama bi olayını göremedim onun hız yine aynı hız. Özellikle bilgisayarlar arası dosya paylaşımı daha iyi olmalıydı ama bence bi farkı yok...

Haa bi de unuttum USR linksys e göre çok çok daha az ısınıyor...
0
selimse
(29.05.09)
@halıcı;
Reset yetmedi mi?

@selimse;
Şu an kullandığım USR 9104 7/24 açık. Tek kusuru wireless değil. :) Linksys'ten az ısınıyor demişsin ama 7/24 açıkken performans nasıl 9108'in? Evimde 2 laptop, 1 PC var. Kaldırır mı 9104'üm gibi?
0
🌸pichoscosama
(29.05.09)
(6)

DVD writer'ımın Light scribe özelliği var mı?

cucuk remezan
Başlıktan da anlaşılacağı üzere dvdwriter'ımın light scribe özelliğinin olup olmadığını bilmiyorum. Sağına baktım soluna baktım , lightscribe diye yazmıyor. Lakin ben bunu alırken satıcının ''light scribe özelliği var'' dediğini hayal meyal hatırlıyorum :) Nasıl öğrenebilirim bilen var mı acaba? mod
Başlıktan da anlaşılacağı üzere dvdwriter'ımın light scribe özelliğinin olup olmadığını bilmiyorum. Sağına baktım soluna baktım , lightscribe diye yazmıyor. Lakin ben bunu alırken satıcının ''light scribe özelliği var'' dediğini hayal meyal hatırlıyorum :) Nasıl öğrenebilirim bilen var mı acaba? modeli : SH-S182 samsung.
0
cucuk remezan
(28.05.09)
www.tape.com
bundan mı sizinki? var diyo özelliklerinde..
0
paradoxical
(28.05.09)
Birkaç sitede var görünüyor, var kabul ettim ben.
0
ataturkiye
(28.05.09)
Paradoxical , verdiğin linktekinin beyazı benimki sanırım. Cevabın için teşekkürler.
Atatürkiye , sana da çok teşekkür ederim. cevaplarınızın olumlu olmasına acayip sevindim. Eyvallah. Lakin şöyle bi durum var , nero'da uyumlu dvd taktığım halde light scribe özelliğini göremiyorum.
0
🌸cucuk remezan
(28.05.09)
belki neron eskidir de lightscribe desteklemiyordur?
0
argent dawn
(28.05.09)
Evet , aklıma geldi ve nero 8 sürümünü kurdum az önce. Şimdi de çok ilginç bir şey oldu , label flash seçeneği çıktı nero 8'de. 2 tane dwd rw var bende.Demek ki diğer dvd rw label flash'ı destekliyormuş.Onunla yakmayı denedim ama yak seçeneği bir türlü aktif olmadı. Anlamadım gitti , nasıl olcak bu iş?
0
🌸cucuk remezan
(29.05.09)
bence üzerinde lightscribe amblemi yoksa o özellik yoktur. model için internette var yazması da bence güvenilmez bir bilgi. yani bir seride yoktur o özellik misal. çinli bu, pirinç yimekten kafası güzelken üretmiştir.
0
delikan76
(29.05.09)
(1)

Youtube'a Upload Sorusu

ornette
Youtube'a upload edilen bir videoya sadece linkten ulaşılması, aramalarda vs. çıkmaması gibi bir opsiyon var mı? "Kişiye/kişilere özel video" anlamında.Bilgisi olanlar, yanıtlarınızı beklemekteyim!
Youtube'a upload edilen bir videoya sadece linkten ulaşılması, aramalarda vs. çıkmaması gibi bir opsiyon var mı? "Kişiye/kişilere özel video" anlamında.

Bilgisi olanlar, yanıtlarınızı beklemekteyim!
0
ornette
(28.05.09)
ingilizceniz varsa youtube'da şöyle anlatılmış:
"If you'd like to make sure your video(s) are seen only by the people you hand-pick, you should set your video to "Private". Here's how:

Sign in and go to "My Videos".
Click the "Edit Video Info" button beside the video in question.
Scroll down to the Broadcast section and select the "Private" option.
Be sure to then select the specific contact list you want to see the video.
If a list is too large, select the individuals with whom you'd like to share the video.
When using lists, always double-check to be sure the contact list you select includes only the people you want to see that video. Check your Contact Lists.
Click the "Update Video Info" button."

www.google.com
0
cedex
(28.05.09)
(3)

kablonet

iker
selam memleketin en yardımsever vatandaşları. şimdi ben 1 mbps 4gb kotalı adsl kullanan bir insan evladıyım. fakat bu 4gb ı her zaman geçiyorum. 50 liralık faturalar dönüyor evin etrafında. uydunet in bir kampanyası varmış. 1 mbps sınırsız internet 36 lira + modem + kurulum ücretsiz.(adsl'nin 1 mbps
selam memleketin en yardımsever vatandaşları.
şimdi ben 1 mbps 4gb kotalı adsl kullanan bir insan evladıyım. fakat bu 4gb ı her zaman geçiyorum. 50 liralık faturalar dönüyor evin etrafında. uydunet in bir kampanyası varmış. 1 mbps sınırsız internet 36 lira + modem + kurulum ücretsiz.(adsl'nin 1 mbps sınırsız internet paketi 45 lira)

yüzeysel bildiğim için bu konuları uydunet bana daha avantajlı gibi geliyor. mesela hızda falan bir düşme yaşanır mı? siz ne diyorsunuz bu konuda
0
iker
(28.05.09)
adsl fiziki olarak bakır kablodan geldiği için paket kaybı daha çoktur. 1mbit ile 110kb'ı maksimum görürsünüz. ancak uydunet'te (eski adı kablonet) bu sorunu yaşamazsınız. 1mbit ile 125kb'a kadar sorunsuz download yaparsınız. ancak tabii ki uydunet kullanabilmeniz için binanızda kablo tv şebekesi olması gerekiyor. ayrıca, uydunet kullanmak için kablo tv abonesi olmanız gerekiyor, ki o da ayda 7 lira (iki ayda bir fatura edilir).

uydunet adsl'e oranla çok daha avantajlıdır fakat tabii ki bölgenize de bakar. bazı bölgeler geçen yıla kadar çok sorunluydu. o yüzden bölgenizde uydunet kullanan bir üye bulup onunla konuşmanız sizin için daha faydalı olur.

ben 4mbit uydunet kullanıyorum, saniyede ortalama 480-490kb çekiyorum.

donanimhaber'de bu konuyla ilgili büyük bir başlık var (forum.donanimhaber.com) bu başlıkta tüm sorularınızın cevabını bulabilirsiniz.
0
cevaps
(28.05.09)
bir yıldır kablonet sınırsız kullanıyorum. (şimdiki uydunet) bir yıldır hiçbir sorunum olmadı. 24 saat boyunca 120'yle indiriyorum filmleri klipleri. ve kablo tv de 1 tl oluyor internetle beraber bağlayınca. adsl gibi sabit telefon ücretin yok, modemi de bedavaya veriyorlar, aylık fiyatın tamamen yarıya düşüyor. yani şu dünyada anlamadığım iki şey var biri bu dünya nası oluyo da dönüyo böyle kendi kendine ikincisi insanlar niye kablonet kullanmıyor adsl'e para yatırıyor?
0
qranta
(28.05.09)
@jugador
adsl'yi alırken öğenci kampanyasından yararlanmıştım. sadece bağlantı ücreti ödememiştim. bilmem kaç ay fatura edilmedi muhabbeti varmıydı o kampanyanın bilmiyorum. arayıp sorsak öğreniriz heralde başımıza ne çorap öreceklerini.
0
🌸iker
(29.05.09)
(2)

word'de link kaldırma

whoosie
word 2007'de bir metin içindeki tüm linkleri tek hamlede kaldırma yolu var mıdır? varsa nasıldır?
word 2007'de bir metin içindeki tüm linkleri tek hamlede kaldırma yolu var mıdır? varsa nasıldır?
0
whoosie
(28.05.09)
tüm metni kesip(ctrl+x) yapıştırınca(ctr+v) bir kutucuk çıkıyor. orda sadece metni koru seçeneğini seçince olur mu ki
0
akilsiz basin cezasi
(28.05.09)
Önce Ctrl+A tuşları ile bütün yazıyı seçeriz.
Ctrl+Shift+F9 tuşlarına birlikte basarak linkleri topluca ortadan kaldırırız.


Kaynak: www.fikircephesi.com
0
gezinen adam
(28.02.12)
(4)

Autocad 'de ekranda sarı acayip şekil

manfool
Hocalar nedir bu? zoom in zoom out yaparken oluyor.
Hocalar nedir bu? zoom in zoom out yaparken oluyor.
0
manfool
(28.05.09)
bu ne yahu
orda oyle dev bi obje var gibi silmek gerekiyor gibi
ama sadece zoom yaparken cikiyo olmasi sacma
0
cisterna
(28.05.09)
ekram kartıyla alakalı bir sorun olabilir.
0
anarche
(28.05.09)
openGL ayarlarınızı kontrol edin ve ekran kartınızı güncelleyin. en son ihtimal aero ile sıkıntısı vardır. bunlar yardımcı olmazsa programı autodesk'in resmi sitesinden indirip bir daha deneyin, programın güncellemeleri varsa mutlaka kurun.
0
gozupek
(29.05.09)
teşekkürler. tahminim vista olması çünkü xpde yapmıyor aynı dosya. ama her dwgde de yapmıyor işin ilginç yanı. vistada aero kapalı malum nitekim aero yavaşlatıyor autocad2008i.
0
🌸manfool
(29.05.09)
(2)

Facebook Chat

babatema
Kişi engelleme olayı nasıl bunda? profilimi görmemesini falan değil de, benle çet, çüt yapamasın istiyorum. beni online göremesin, edemesin yani.
Kişi engelleme olayı nasıl bunda? profilimi görmemesini falan değil de, benle çet, çüt yapamasın istiyorum. beni online göremesin, edemesin yani.
0
babatema
(28.05.09)
arkadaşını bir gruba al ve o gruba offline gözük. yeni chatte böyle bir seçenek var.
0
argent dawn
(28.05.09)
Chatte öyle bir opsiyon var zaten artık, kiminle çet yapıp yapamayacağını kime görünüp görünmeyeceğini ayarlayabiliyorsun son bir kaç haftadır.
0
sui
(28.05.09)
(1)

Laptoptaki ram modülü sayısı

44
Kulklanmakta olduğum laptopta takılı ram modüllerinin 2 tane 1'lik mi yoksa 1 tane 2'lik mi olduğunu kapağını açmadan tespit edebilir miyim?HP Pavillon DV 6700
Kulklanmakta olduğum laptopta takılı ram modüllerinin 2 tane 1'lik mi yoksa 1 tane 2'lik mi olduğunu kapağını açmadan tespit edebilir miyim?

HP Pavillon DV 6700
0
44
(28.05.09)
cpu-z programı ile yapabilirsiniz.

ek: program çalışınca spd sekmesine gelin. memory slot selection der. boarddaki slotlarda modül olup olmadığı, var olanların tipi, boyutu ve hızı gibi bilgileri bulabilirsiniz...
0
cyclops
(28.05.09)
(3)

facebook sorunu

flame of feanor
bir arkadaşım nasıl becerdiyse aynı mail adresiyle 2 tane facebook hesabı almış. birini silmemi istedi ama aynı mail adresiyle aldığı için sadece birine giriş yapabiliyorduk. ben de girebildiği hesabının mail adresini değiştirirsem belki diğer hesabına ulaşabiliriz diye düşündüm. ama mal gibi kendi
bir arkadaşım nasıl becerdiyse aynı mail adresiyle 2 tane facebook hesabı almış. birini silmemi istedi ama aynı mail adresiyle aldığı için sadece birine giriş yapabiliyorduk. ben de girebildiği hesabının mail adresini değiştirirsem belki diğer hesabına ulaşabiliriz diye düşündüm. ama mal gibi kendi facebook hesabımdaki mail adresimi yazdım. o şekilde girip şifresini falan da değiştirdim. bir kaç mail onaylama trafiğinden sonra hiç bir sonuca varamadım. mail adresini tekrar eski haline çevirdim şimdi kendi facebook hesabıma giremiyorum. şifremi kabul etmiyor. şifre yenileme talebi istiyorum o da gelmiyor mail adresime. (junkda da yok) başka bir arkadaşın hesabından girip profilime baktığımda iletişim bölümünde yazan mail adresim de kaybolmuş. karmançorman oldu. ne yapabilirim? teşekkürler.
0
flame of feanor
(28.05.09)
durumu facebook yetkililerinden birine anlatsanız çözer diye düşünüyorum.
0
afush
(28.05.09)
yeterli ingilizcem olmadığı için anlatamıyorum. bu konuda yardım edebilir misiniz?
0
🌸flame of feanor
(28.05.09)
tabi ki.
Siz bana yollamak istediğiniz metni mesaj olarak atın ben size çevirilmiş halini yollayayım.
0
afush
(28.05.09)
(6)

iRobot Roomba 560 temizlik robotu

4ever
yakın zamanda bu aletten almayı planlıyorum bir tane.gördüğüm kadarıyla en güncel 560 serisi var, http://www.youtube.com/watch?v=CLIPLiQDIk0&hl=tr adresinde izlenebilir. Sanırım amazon'dan sipariş edeceğim ama çok da emin değilim bazı konularda. Bilen eden varsa danışmak istedim. Başka yerlerden de
yakın zamanda bu aletten almayı planlıyorum bir tane.
gördüğüm kadarıyla en güncel 560 serisi var, www.youtube.com adresinde izlenebilir.
Sanırım amazon'dan sipariş edeceğim ama çok da emin değilim bazı konularda. Bilen eden varsa danışmak istedim. Başka yerlerden de sipariş edebiliyorsam bilenler belirtirse bundan çok memnun kalırım.

Amazondan hep kitap sipariş ettim çok net bu tür donanımsal şeylerle ilgili nasıl bir olay söz konusu bilmiyorum. $400 gibi bir fiyatı var, acaba amazon'dan böyle bir sipariş gelir mi? amazon linki de şu sanırım: www.amazon.com

bir de kafama takılan soru şu, temizlenmesi nasıl oluyor biliyor musunuz? Yani mesela toz haznesi ne şekilde, toz torbası almak gerekiyor mu düzenli olarak. gerekiyorsa nereden nasıl bulunur?

bozulursa servis garanti maranti işleri nası olacak. Ya da kolay bozuluyor mu, taş gibi alet midir? nedir ne değildir?
0
4ever
(28.05.09)
Youtube da kullanan birinin yorumunu sizinle paylaşayaım..

"Wow !Roomba works great! I've had it amost 2 years and no problems (well it's side brush fell off had to buy a new one) It's great!

The only thing I would suggest is to have some sort of tone or beep noise so you can find it when it dies. Sometimes it's hours before I can find it. It gets stuck in the strangest places!

The best thing it goes under the bed. You know what a dust catcher that place is! "

herhalde bu sorularınıza biraz yanıt verebilmiştir.

Tabi nasıl temizlenir kısmını ben de bilmiyorum ama
(bkz: http://urun.gittigidiyor.com/iRobot-Roomba-560-Akilli-Supurge_W0QQidZZ14128118)

giderseniz üst kısımda satışı devam etmekte olan diğer roombaları göreceksiniz.Onların satıcılarına soru sorduğunuzda her türlü bilgiyi size verirler diye düşünüyorum.
0
afush
(28.05.09)
Amazon bu ürünü Türkiye'ye göndermeyecektir. Gönderse de gümrüğe takılacaktır. Uğraşırsınız yani çok fazla.
0
ozdek
(28.05.09)
Bende farkli modelleri var. En dandik serisini kendim kullaniyorum bi ust modelini annemlere almistim bu modelide(ya da 530) ev hediyesi aldim.

Oncelikle fiyat arama motorlarinda bir kiyaslama yapmani tavsiye ederim. Amazon genelde guzel fiyatlar sunuyor ama bazen indirimler olabiliyor baska yerlerde. (google product search mesala) www.overstock.com
Turkiyeye gondericek birilerini bulman biraz zor ebay'den belki cikabilir ama.

Roomba kesinlikle tavsiye edecegim bir alet. Ama 400 dolar deger mi bilmiyorum. Ev cok buyuk degilse standart modellerde gayet is goruyor. Sadece sarj cabuk bitiyor ve yavas sarj oluyor.

Aletin arkasi (pasta dilimi gibi dusunursen 100 derecelik bir bolge) cekince cikiyor. Toz haznesi burada. Torbasi yok. Filtre var haznenin ustunde ama ben 1 senedir hic degismedim arada bir yikiyorum. Onun haricinde altta donen fircasi var asil temizligi o yapiyor. Kenarindaki kucuk beyaz firca ile kenarlardaki pislikleri onune aliyor sonra digeri ile temizliyor. Asil firca baya bir sac vesaire toparliyor ama temizleme zimbirtisi ile cok zor olmuyor temizlemek.

En buyuk sorun bunlarin abd'den gelen adaptorlerinin 110 volt ile calismasi. Ve ucunu basit 220-110 volt cevirici taktiginizda sorun yaratmasi. Kilavuzunda ozellikle belirtmisler 220-110 cevirici ile kullanmayin diye. Tabii ben kullandim ve adaptor biraz yandi. Sonra internetten arattim adaptorun icinde degismesi gereken bir kapasitor varmis. Onu degistirttim (adaptor de yanmamis sigortasi atmis) ve suan sorunsuz calisiyor.
0
badseed
(28.05.09)
Son kismini atlamisim. Genel olarak saglam bir alet denebilir ama sorun cikarabiliyor. Saginda solunda baya bi alici oldugundan bu alicilara birsey olursa alet manyiyor. Arkadaslarin tekerindeki alicada birsey var surekli geri gitmeye calisiyor mesala. Icini acip temizlemek gerek muhtemelen.
0
badseed
(28.05.09)
@ozdek > "Amazon bu ürünü Türkiye'ye göndermeyecektir. Gönderse de gümrüğe takılacaktır. Uğraşırsınız yani çok fazla."

bunu daha once benzer bir durumda basina geldigi icin mi biliyorsun? Yoksa tahmin midir? Kitap gelirken kolilerce bir sorun olmazken bunda olmasinin sebebi elektronik alet olmasi midir?


@badseed
kafamdaki sorunlari cozdugun icin cok tesekkur ederim, 560 almak istememin sebebi tamamen usengeclik. Saat 10'da ben evden cikinca alet temizlesin istiyorum. Digerlerinde yoktu sanirim, yoksa var mi bu ozellik? Sen ne sekilde almistin bu arada?

@afush gittigidiyor'dan almak cok mantikli gelmedi shipping dahil amazon'dan 700 tl gibi bir fiyata denk geliyor, en az 200 kardayim gibi bir durum soz konusu, ama ozdek'in dedigi gibi bir gumruk problemi olacaksa ugrasmaktansa keske 200 lira daha verseymisim diyebilirim belki de...
0
🌸4ever
(28.05.09)
Elektronik oldugu icin Amazon'un gonderecegini sanmiyorum. Sadece kitap cd dvd gonderiyor olmasi lazim. Yanliz gonderecek bir yer bulursan ve bayram yilbasi gibi bir tarihe getirirsen gumruge takilmama ihtimali var.

Asil soruya gelirsek programlama ozelligi sanirim o modellerde var. Birde sarj aletine kendi geri donup sarj oluyor isi bitince. Ama buyuk evlerde bulamayabilir sarj aletinin yerini. Birde virtual wall geliyor bu modelle. Programlama ozelligi guzel duruyor ama cok onemli degil benim icin. Evden cikarken calistirirsan zaten ayni hesaba gelmis olacak. Gurultu kismini dusunuyosan normal elektrik supurgesi kadar gurultu yapmiyor. Ben amerikadayim ondan ne sekilde alabilirsin kismindan emin degilim.
0
badseed
(29.05.09)
(4)

Belge Karşılaştırma

alpha05
İki belgeyi (listeyi) karşılaştırıp aynı kelimeleri (misal isimleri) tespit edip gösteren bir program var mı? Ofice ailesinden biri yapıyor da ben mi bilmiyorum nasıl olduğunu yoksa?
İki belgeyi (listeyi) karşılaştırıp aynı kelimeleri (misal isimleri) tespit edip gösteren bir program var mı? Ofice ailesinden biri yapıyor da ben mi bilmiyorum nasıl olduğunu yoksa?
0
alpha05
(28.05.09)
Daha evvel denemedim fakat şöyle bir yol varmış office familyasında :
office.microsoft.com
0
skatheist
(28.05.09)
compare documents'ten ziyade merge documents var aynı menüde. birbirine çok benzer metinlerdeki farklılıkları tespit etmek için daha iyi bir yol. Word eğer 2007 sürümüyse görsel olarak daha anlaşılır bir sonuç veriyor.
0
mojosnik
(28.05.09)
liste hakkinda biraz daha bilgi verirsen mesela excel charti mi, kac degisken var, kac veriden olusuyor gibi... ?
0
buyerson
(28.05.09)
Elimde bir dosya olduğu için değil de böyle birşey yapsam nasıl olacağını merak ettiğim için sordum.
diyelim ki düz bir liste: sıra no ve ad-soyad var.
bunda nasıl yaparız?
veya bir metin. var bunda ne yaparız?
0
🌸alpha05
(28.05.09)
(2)

vista'ya tema arıyorum

nickim onbes harf
vista'da kullanabileceğim, güvenilir bi tema indirilebilen site arıyorum. hangi siteler var bu işi yapan ?
vista'da kullanabileceğim, güvenilir bi tema indirilebilen site arıyorum. hangi siteler var bu işi yapan ?
0
nickim onbes harf
(28.05.09)
www.themebin.com da güzel şeyler var.
0
1001gecemasallariyla1002gece
(28.05.09)
weeping guitar
(28.05.09)
(1)

visual basic ile media player yapımı (örnek)

sql
arkadaşlar bana ödev için media player kodları lazım. visual basic studio'da açıp, basitçe düzenlenebilecek birşey. başka bir editör varsa o da olabilir. yardımcı olan olursa çok sevinirim.
arkadaşlar bana ödev için media player kodları lazım. visual basic studio'da açıp, basitçe düzenlenebilecek birşey. başka bir editör varsa o da olabilir. yardımcı olan olursa çok sevinirim.
0
sql
(28.05.09)
Windows Media Player'i kullanarak cok rahat yapabilirsin.
forum.codecall.net
www.martin2k.co.uk
0
badseed
(28.05.09)
(1)

gta sorunu

eskili
arkadaşlar crack ını açmaya çalıştığımda resimdeki uyarıyı veriyor varmı çözümünü bilen?
arkadaşlar crack ını açmaya çalıştığımda resimdeki uyarıyı veriyor varmı çözümünü bilen?
0
eskili
(27.05.09)
ogg.dll'yi bulamıyor.. çünkü crack'i yanlış yere koymuşsun..
gönderdiğim crack'i doğru yere koydun di mi hocam..
bak tam olarak şuraya koyacaksın..

dosyaların yerleşimi böyle olacak...

img41.imageshack.us
0
fuck milk get beer2
(28.05.09)
(2)

operation system not found

cymbaline
selam sevgili sözlükçüler;küçük bir sorum olacak;vista kullanııyorum, pc açılırken "operation system not found" hatası alıyorm ve tabiki açılmıyor pc. hdd'de sorun olmadığını biliyorum başka bi yerde denedim hdd sağlam.format atmaya çalıştığımda ise hdd görünmüyor. sizce ne yapmalıyımi sorun anakar
selam sevgili sözlükçüler;

küçük bir sorum olacak;
vista kullanııyorum, pc açılırken "operation system not found" hatası alıyorm ve tabiki açılmıyor pc. hdd'de sorun olmadığını biliyorum başka bi yerde denedim hdd sağlam.

format atmaya çalıştığımda ise hdd görünmüyor. sizce ne yapmalıyımi sorun anakartta olabilir mi?

teşekkürler.
0
cymbaline
(27.05.09)
boot.ini bozulmuş olabilir. eğer hdd sata ise kurulum cd sinde sata driver olan bir kurulum cd si deneyin.
0
phonex
(27.05.09)
hdd'de sorun olmadığını biliyorum demişsin, ama format atmaya çalıştığımda hdd görünmüyor demişsin.

format atmak için dos altından "format c:" falan mı kullanıyorsun? hddyi bağladığın başka pc'de tekrar formatla ya da gparted live cd kullan, sistemi gparted cd den boot et öyle bak.

bir de vista "boot.ini" kullanmaz, vista boot loader diye ayrı bir olayı vardır onun, hdd'yi başka bir yere bağlayıp easybcd ile vista boot loader'ı onarabilirsin.
0
raj
(27.05.09)
(2)

yepisyeni ancak c64 ayarında çalışan pc

majik
Sistem şöyle:--------------AMD Phenom II x3 720 BE | Gigabyte GA-MA790GP-DS4H | OCZ Reaper 2x2gb ddr2 1066mhz kit | HIS Radeon HD 4850 IceQ4 512MB | Samsung 1TB + 400GB HDD | Samsung 2333sw 23" Monitör | High Power 500W | Coolermaster RC-690 | Creative Prodikeys | A4Tech X7 Mouse--------------Bu sis
Sistem şöyle:

--------------

AMD Phenom II x3 720 BE | Gigabyte GA-MA790GP-DS4H | OCZ Reaper 2x2gb ddr2 1066mhz kit | HIS Radeon HD 4850 IceQ4 512MB | Samsung 1TB + 400GB HDD | Samsung 2333sw 23" Monitör | High Power 500W | Coolermaster RC-690 | Creative Prodikeys | A4Tech X7 Mouse

--------------

Bu sistemi fiziksel olarak biraraya getireli 2 ay kadar oluyor ancak sistemdeki bitmeyen sorunlar yüzünden bir türlü kullanmaya başlayamadım. Önce anakart bios değişimi sırasında bozuldu, garantiden gelen yeni anakartla kurduğum sistem ise aşırı ama çok aşırı yavaş. Öyle bir yavaşlık ki, windows xp yüklemesini bitirene kadar 3-4 kere baştan başlamak zorunda kalabiliyorum. Windows xp yüklemesi tamamlandığında ise sistem daha ilk açıldığında boştayken %30-40 civarı işlemci kullanımı görünüyor ve aşırı bir kasılma oluyor.

Sıfırdan windows 7 kurmayı ne kadar denesem de başarılı olamadım, sadece 1 kere windows xp üzerinden kurunca başarabildim. Windows 7 gayet sorunsuz çalışıyordu. Ram, Hard Disk ve İşlemci testleri uyguladım ve hiçbirinde en ufak bir sorun dahi çıkmadı. Sizce sorunum anakart kaynaklı mıdır? Ona göre servise tekrar yollayıp başka bir marka veya model isteyeceğim çünkü. =/
0
majik
(27.05.09)
Formatlayıp 64 bit vista ultimate kurmayı deneyin.
0
mario64
(28.05.09)
derdim işletim sistemiyle değil temel düzeyde, sıfırdan windows kurulumlarında dahi bilgisayar ağlıyor, görmeniz lazım cidden.
0
🌸majik
(28.05.09)
(1)

motools ve ajax

rockntbcik
meraba pazartesi günü teslim etmem gereken bitirme projesine bugün başlamış olmanın dayanılmaz hafifliğiyle yardım istiyorum.motools ve ajax ın web sayfaları üzerine antegrasyonu ile alakalı yaklaşık 60 sayfalım içerik hazırlamamam lazım. gösterebileceğiniz kaynak, upload edebilşeceğiniz içerikl vs
meraba pazartesi günü teslim etmem gereken bitirme projesine bugün başlamış olmanın dayanılmaz hafifliğiyle yardım istiyorum.

motools ve ajax ın web sayfaları üzerine antegrasyonu ile alakalı yaklaşık 60 sayfalım içerik hazırlamamam lazım. gösterebileceğiniz kaynak, upload edebilşeceğiniz içerikl vs varsa deli rahatlarım. mailde atabilirsiniz : [email protected].

teşekkürler ii geceler hayırlı işler odin e emanet olun şaka şaka allaha emanet olun.
sizi seviyorum ekşi duyuru insanları umarsızca yardım etmeye çalışıcaksınız biliyorum.eyv.
0
rockntbcik
(27.05.09)
emrag
(27.05.09)
(1)

2500 TL'ye kasa

redlinetheturk
selamlar,donanımhaber vb. donanım sitelerini falan gezdim ama üslupları çok itici okurken uçuyor gidiyorum... öyle bir kasa olsun ki oyun oynatsın, stabil olsun. minimal bir miktar da premiere, photoshop ve illustrator kullanıcam. öyle yani.şu an kasamda radeon hd3870 var, hd video acceleration olay
selamlar,
donanımhaber vb. donanım sitelerini falan gezdim ama üslupları çok itici okurken uçuyor gidiyorum...
öyle bir kasa olsun ki oyun oynatsın, stabil olsun. minimal bir miktar da premiere, photoshop ve illustrator kullanıcam. öyle yani.
şu an kasamda radeon hd3870 var, hd video acceleration olayı var diye aldıydım, pişman oldum.1080p video decode etsin, hatta xbox360'ıma rahatça transcode etsin. bol bol da download yapıcam. hatta şu anki sistemimi yazayım gerek var mı yeni sisteme siz söyleyin;SiSoftware Sandra

System
Model : Gigabyte Technology Co., Ltd. M56S-S3
Workgroup : WORKGROUP
Host Name : Egosentry
User : Umut

Processor
Model : AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+
Speed : 2.61GHz
Cores per Processor : 2 Unit(s)
Threads per Core : 1 Unit(s)
Type : Dual-Core
Integrated Data Cache : 2x 64kB, Synchronous, Write-Back, 2-way, Exclusive, 64 byte line size
L2 On-board Cache : 2x 512kB, ECC, Synchronous, Write-Back, 16-way, Exclusive, 64 byte line size

System
Platform Compliance : AMD LIVE!
Mainboard : Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-M56S-S3
BIOS : Award Software International, Inc. F1 (07/02/2007)
Bus(es) : X-Bus PCI PCIe IMB USB FireWire/1394 i2c/SMBus
Multi-Processor (MP) Support : No
Multi-Processor Advanced PIC (APIC) : Yes
Total Memory : 2GB DIMM DDR2

Chipset
Model : AMD Athlon 64 / Opteron HT Hub
Front Side Bus Speed : 2x 1GHz (2GHz)
Total Memory : 2GB DIMM DDR2
Memory Bus Speed : 2x 261MHz (522MHz)

Memory Module(s)
Memory Module : 1GB DIMM DDR2 PC2-4300U DDR2-534 (4-4-4-12 2-16-4-2)
Memory Module : 1GB DIMM DDR2 PC2-4300U DDR2-534 (4-4-4-12 2-16-4-2)

Video System
Adapter : ATI Radeon HD 3800 Series (320 SM5.0 850MHz, 512MB DDR4 2x1.19GHz, PCIe 2.00 x16)

Graphics Processor
Adapter : ATI Radeon HD 3800 Series (320SP 850MHz, 512MB 1.19GHz)

Storage Devices
Hitachi HDT725032VLA360 (320GB, SATA300, 3.5", 7200rpm, NCQ, 15MB Cache) : 298GB (C:)
WD 5000AAV External 500.1GB (USB) : 466GB (I:)
ST3300631A (300GB, USB, 3.5") : 279GB (K:)
Generic USB SD Reader (USB) : N/A (E:)
Generic USB CF Reader (USB) : N/A (F:)
Generic USB SM Reader (USB) : N/A (G:)
Generic USB MS Reader (USB) : N/A (H:)
TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D (ATA33, DVD+-RW, CD-RW, 2MB Cache) : N/A (D:)
OL5465U KHH878G (ATAPI, DVD+-R-DL, CD-R) : N/A (L:)

Logical Storage Devices
Hard Disk (C:) : 198GB (NTFS) @ Hitachi HDT725032VLA360 (320GB, SATA300, 3.5", 7200rpm, NCQ, 15MB Cache)
7 RC : 100GB (NTFS)
Optical Drive (D:) : N/A @ TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D (ATA33, DVD+-RW, CD-RW, 2MB Cache)
3.5" 1.44MB (A:) : N/A
Optical Drive (L:) : N/A @ OL5465U KHH878G (ATAPI, DVD+-R-DL, CD-R)
TAM TERABAYT HAHA (I:) : 466GB (NTFS) @ WD 5000AAV External 500.1GB (USB)
SEA_DISK (K:) : 279GB (FAT32) @ ST3300631A (300GB, USB, 3.5")
Removable Drive (E:) : N/A @ Generic USB SD Reader (USB)
Removable Drive (F:) : N/A @ Generic USB CF Reader (USB)
Removable Drive (G:) : N/A @ Generic USB SM Reader (USB)
Removable Drive (H:) : N/A @ Generic USB MS Reader (USB)

Peripherals
LPC Hub Controller 1 : Giga-Byte MCP65 LPC Bridge
LPC Legacy Controller 1 : ITE IT8716F
Audio Device : Giga-Byte MCP65 High Definition Audio
Audio Codec : Realtek Semiconductor 888 High Definition Audio
Audio Device : Hightech Information System Radeon HD 3870 Audio device
Audio Codec : ATI (AMD) AA01h
Serial Port(s) : 1
Parallel Port(s) : 1
Disk Controller : Giga-Byte MCP65 IDE
Disk Controller : Giga-Byte MCP65 SATA Controller
USB Controller 1 : Giga-Byte MCP65 USB Controller
USB Controller 2 : Giga-Byte MCP65 USB Controller
FireWire/1394 Controller 1 : Giga-Byte TSB43AB23 1394a-2000 OHCI PHY/link-layer Controller
SMBus/i2c Controller 1 : nVidia MCP5+ SMBus 1
SMBus/i2c Controller 2 : nVidia MCP5+ SMBus 2

Printers and Faxes
Printer : Microsoft XPS Document Writer (600x600, Colour)
Printer : HP Photosmart C3100 series (600x600, USB, Colour)
Printer : HP Photosmart C3100 series (1200x1200, USB, Colour)
Printer : HP LaserJet 1020 (600x600, USB)
Fax : Microsoft Shared Fax Driver (200x200)
Printer : HP LaserJet 1020 (600x600, USB)

Scanners and Cameras
Digital Camera : USB CF Reader (USB)

Network Services
Network Adapter : NVIDIA nForce Networking Controller (Ethernet, 1Gbps)
Network Adapter : Hamachi Network Interface (Ethernet, 1Gbps)

Power Management
Mains (AC) Line Status : On-Line

Operating System
Windows System : Microsoft Windows Vista Ultimate 6.00.6001 (Service Pack 1)
Platform Compliance : x64
0
redlinetheturk
(27.05.09)
o dediğin fiyata (2500 lira)
www.inventus.com.tr
burdaki en manyak sistemi alırsın. havada karada her işini de yaparsın.
inventus
0
rentts1
(27.05.09)
(1)

virüs programı

karadenız1111
panda virüs programı kullanıyorum, play 89 oyun sıtesınde oyun teklıfı aldıgım zaman virus olarak algılıyo. sorum şudurki koruma duzeyini nasıl dusurebılırım yardım..
panda virüs programı kullanıyorum, play 89 oyun sıtesınde oyun teklıfı aldıgım zaman virus olarak algılıyo. sorum şudurki koruma duzeyini nasıl dusurebılırım yardım..
0
karadenız1111
(27.05.09)
settings de play 89 izin ver
0
blowup
(27.05.09)
(1)

Office Publisher Benzeri Program

redskull
MerhabaBasit broşürler falan tasarlayabileceğim photoshop kadar komplike olmayan publisher muadili bir program arıyorum. yardım pls.
Merhaba

Basit broşürler falan tasarlayabileceğim photoshop kadar komplike olmayan publisher muadili bir program arıyorum. yardım pls.
0
redskull
(27.05.09)
openoffice draw var benzer olarak bildiğim.
why.openoffice.org

www.openoffice.org
0
genc irisi
(27.05.09)
(2)

Bilgisayar formatı için gerekenler

qwertyali
selamlar. sitede arama yaptım ama bulamadım. gözümden kaçmışsa özür dilerim şimdiden. ben bilgisayarımı formatlayacağım da, yalnız hiç tecrübem yok bu konuda. nasıl format atıldığını google da aratıp öğrenirim, çok zor birşey değilmiş sanırım ama sonrasındaki driver yükleme olayı konusunda biraz kor
selamlar. sitede arama yaptım ama bulamadım. gözümden kaçmışsa özür dilerim şimdiden. ben bilgisayarımı formatlayacağım da, yalnız hiç tecrübem yok bu konuda. nasıl format atıldığını google da aratıp öğrenirim, çok zor birşey değilmiş sanırım ama sonrasındaki driver yükleme olayı konusunda biraz korkuyorum. ben bilgisayarın hangi driverlara ihtiyaç duyduğunu nasıl bulabilirim. öyle bir program var mı mesela programı çalıştırıyorum ve ses kartımdan anakartıma hepsinin modelini adını falan söylüyor? eğer varsa adlarından google da aratıp bulabilirim sanırım driverları. mümkün müdür? bir de özellikle hangi bilgisayar donanımlarının driverlarını bulmam gerekecek? bilgisayarım pc. hiçbir donanım cd m yok.teşekkürler şimdiden, umarım yardımcı olursunuz.
0
qwertyali
(27.05.09)
program: everest

driver'lar ise masaüstü ve toplamaysa bilgisayarınız tek tek google yardımıyla bulabilirsiniz aratıp, dizüstüyse direk modeli + driver yazarsanız google'a rahatlıkla bulabilirsiniz kanımca..
0
dambil
(27.05.09)
yeterli bilgi ve donanıma sahip değilseniz driver yüklemek format işleminden zordur çoğu zaman. fakat elinizde gereken cd'ler olduktan sonra pek sorun teşkil etmez. öncelikle elinizde üzerinde "mainboard" yazan anakart cd'sine sahip olmanız, otomatik setup'u vasıtasıyla ethernet-ses kartı-ekran kartı(onboard ise) direkt kurulumuna yardımcı olacaktır. en basit yöntemi de budur. gereken cd'lerin elinizde bulunmadığını varsayarsak pc'niz şu an çalışır ve driverları tanımlı haldeyken tüm driverların yedeklerini alabilmeniz için size bir program önerebilirim. Driver.Magician.v3.28.. kullanımı kolay bir programdır. Yedeklerinizi ister zip ister setup.exe şeklinde alabilir bu dertten de kurtulursunuz. programı bulamazsanız: fly_emirates[at]msn[dot]com ekleyin göndereyim.

kolay gelsin..
0
hasnicktir
(27.05.09)
(2)

yere düşen external harddisk

a7x
yaklaşık 6 ay önce maxtor 750 gb external harddisk aldım, daha 2. kullanışımda kendisi ufak bir yere düşme yaşadı, o günden beri çalışmıyor, kendisini fişe takdığım anda aletten periyodik olarak inleme sesi çıkıyor.. büyük olasılıkla cortladı her ne kadar yere düştüğünde cidden ufak bi sarsıntı geçi
yaklaşık 6 ay önce maxtor 750 gb external harddisk aldım, daha 2. kullanışımda kendisi ufak bir yere düşme yaşadı, o günden beri çalışmıyor, kendisini fişe takdığım anda aletten periyodik olarak inleme sesi çıkıyor.. büyük olasılıkla cortladı her ne kadar yere düştüğünde cidden ufak bi sarsıntı geçirsede, ama bir şekilde kendisini çalıştırma ihtimalim, içindekileri yedekleme ihtimalim nedir?
0
a7x
(27.05.09)
içindeki hard diaki cıkarıp baska bi kutuya tak. sorun nerde bi gor çlışırsa kutudadır verilerin guvende. çalışmmazsa harddisktedir havada bulut verileri...
0
zapake
(27.05.09)
ihtimalın sıfıra yakın, aynı durumu yaşadı bir arkadaşım. içindeki bilgileri kurtarma ihtimalin var belli bir ücet karşılığında, ama garantisi yalan oluyor tabii.. önemli bilgilerin yoksa direk aldığın yere ver garanti kapsamında değiştirirler büyük ihtimal.
0
kenarortay
(27.05.09)
(2)

gta sorunu

eskili
''gta.san.exe çalışmayı durdurdu '' bu sorunun veriyor oyunu açmaya çalıştığımda. forumlarda gezmekten midem bulandı başım döndü artık. n'olur bana bi çare.(bu sorunuma çare bulana yüzbinlira veriyorum:)
''gta.san.exe çalışmayı durdurdu '' bu sorunun veriyor oyunu açmaya çalıştığımda. forumlarda gezmekten midem bulandı başım döndü artık. n'olur bana bi çare.(bu sorunuma çare bulana yüzbinlira veriyorum:)
0
eskili
(27.05.09)
farklı çalıştır secenegi nerede? sağ klik yapınca yönetici olarak çalıştır var e yine aynı sorunu veriyor ondada. vista da oynayabileniniz varmı bu Gta SanAndreas ı ?
0
🌸eskili
(27.05.09)
save dosyalarını kopyala bi yere, oyunu sil tekrar kur..
bi de farklı bir crack ile dene :))

bi de oyunun özelliklerini en yüksekte tutma.. minumuma çek.. sonra teker teker, her hamlede "bakalım bu yukseltmede de oyunu çalıştırabiliyor mu" diye kontrol ede ede yükselt..

bendeki crack'ten çalişiyor oyun, crack bulamassan yollayabilirim mailine ;)
0
fuck milk get beer2
(27.05.09)
(5)

Video Upload Edememe Sorunu

Karluk
Arkadaşlar bi haftadır dailymotiona youtube'dan indirdiğim bir videoyu yüklemek istiyorum bir türlü yükleyemiyorum, hayır hiç bişey yükleyemiyorum. Biliyorum asserth dns diyecek görürse :-) sahiden onunla mı alakalıdır, değiştireyim mi? Kaç yapayım? Ya hu video upload etmek zorundayım, ama edemiyoru
Arkadaşlar bi haftadır dailymotiona youtube'dan indirdiğim bir videoyu yüklemek istiyorum bir türlü yükleyemiyorum, hayır hiç bişey yükleyemiyorum. Biliyorum asserth dns diyecek görürse :-) sahiden onunla mı alakalıdır, değiştireyim mi? Kaç yapayım?

Ya hu video upload etmek zorundayım, ama edemiyorum 8-S

Upload etmiyor öyle edermiş gibi yapıyor arada bi birazcık doluyor sonra bi saat beklesem gene hiç ilerlemiyor.
0
Karluk
(27.05.09)
Tam anlayamadım ama DNS dotomatik alma dedim, bunu al dedim verdim 4.2.2.4'ü verdim 4.2.2.5'i girdim "yükle!" dedim hızlıca yüzde %18'e kadar geldi orada durdu şimdi bekliyorum daha hala orada...

Bundan önce de %10'a kadar geliyordu, gelişme var sanırım :-))

DNS'leri devre dışı bırakamamış mıyım yoksa?

Ya bu arada benim youtubeyle bi derdim yok ben videomu indirdim youtubeden flv formatında duruyor bende. Oradan upload etmeye çalışıyorum dailymotion'a daha önce yaptığım gibi ama olmuyor.

BU olay dailymotioana geçen gelen yasaktan sonra oldu, yasak kalktı ama bu olay düzelmedi.

Evet, donduğu yetmezmiş gibi interneti mahvetti. Hiç bi siteyi açamıyorum. Yazının yayınlanmasını ya da google anasayfasının açılmasını boşuna bekliyorum. Otomatik DNS'e dönüp geleyim, işte yüklemediği gibi bi de böyle interneti de göçertiyor.

Hay bin kunduz! :-) İnterneti kesip yeniden bağladım o derece gitti yani.

N'örcez?
0
🌸Karluk
(27.05.09)
Cacheni sildin mi? FF3 ile denedin mi?
0
pichoscosama
(31.05.09)
Şimdi windowstaki temp klasörünün içini komple sileceğim, bi de öyl deneyeyim. Bu arada pichoscosama son zamanlarda süpermen gibi tüm başlıklara yetişiyorsun, eyvellah diyorum.

Ek: Cache silme temp klasörnü temizlemekten fazlası mı onu da bilmiyorum ama zaten orayı da temizleye medim 3 tane dosyayı kesinlikle silmedi, biz bunu kullanıyoz sen napıyon silemezsin dediler. FF3, firefox3 demekse zaten onu kullanıyorum dur bi de internet exploreri deneyeyim.

Ek2: ie'de saçmalıyor. ie'yle giriş yağptım ve yükle dedim, 15,8 MB'lik videoyu sadece 3 saniyede %97'sine kadar yükledi.Sonra da ff'deki gibi dondu kaldı tabi.
0
🌸Karluk
(31.05.09)
Evet, FF3=FireFox.

Cache dediğim windowsun temp değil, browserın (ie, ff, chrome, opera, safari) tempi. Şimdi annemin window xp tr'de FF'e baktım, önbellek diye geçiyor. IE de ise "Temporary Internet Files" "Geçici .....". Onları sil. Olmadı Google Chrome kur dene bi.

www.youtube.com bunu şimdi senin için FF3 ile attım az önce. Sorunsuz attı.


Ya bir de attığın dosya dev gibi değil, değil mi?
0
pichoscosama
(02.06.09)
selam,
attığım dosya dev gibi değilsdi dailymotiona yazdım, bana firefoxun ve flashın son sürümünü yüklememi önerdiler. galiba sorun çözüldü ama denemedim video yüklemeyi, hevesim kaçtı artık :-P
0
🌸Karluk
(06.06.09)
(3)

yedek alma (linux dosya sistemi)

manganese
merhabalar.ubuntu yüklü disk bölümünün yedeğini alıp, sorun çıktığı zaman aldığım yedekten geri yükleme yapmak istiyorum. windows yüklü bölüm için ghost ile yıllardır sorunsuz yapıyorum ama dosya sistemi değişik olunca iş değişti.ghost'un son sürümü dahil birkaç sürümünü denedim yedek bile alamadı.
merhabalar.
ubuntu yüklü disk bölümünün yedeğini alıp, sorun çıktığı zaman aldığım yedekten geri yükleme yapmak istiyorum. windows yüklü bölüm için ghost ile yıllardır sorunsuz yapıyorum ama dosya sistemi değişik olunca iş değişti.
ghost'un son sürümü dahil birkaç sürümünü denedim yedek bile alamadı. acronis true image ve paragon drive backup programlarını denedim, yedeği geri yüklediğim zaman grub hata verdi.

yukarıda adı geçen programlar dışında öneriniz var mı ya da bu programlarla yapmanın bir püf noktası var da ben mi bilmiyorum?

teşekkürler.
0
manganese
(27.05.09)
aslında gayet basit bi yöntemi vardı hatta kullandığın dğıtımı o anki haliyle(güncellemeler,yüklediğin programlarla felan) tümden kurulabilir iso haline getirebilen bi programda vardı ama adını hatırlayamıyorum şuan. ubuntu-tr de başka alternatiflerde vardı ama serverde sorun varmış 1 hazirana kadar kapalı bikaçgün sonra forumdan öğrenebilirsin.
0
genc irisi
(27.05.09)
www.debianadmin.com
ubuntuforums.org

özellikle ikinci linkteki yöntem güzel. herşeyi tarlıyorsun. yalnız grubu elle kurmak gerekiyor.
0
ency
(27.05.09)
cevaplar için teşekkür ederim.
ency, ilk yöntemi denemiştim. olmamıştı. ikinci yöntemi de akşam deneyeceğim.
0
🌸manganese
(27.05.09)
(1)

simulasyon

zipirinsan
simülasyon yapmayı öğrenmem lazım. gpss kurdum. ancak simscript ve gasp gibi başka alternatifler de varmış. neler bunlar? yeni başlayan için ne önerirsiniz?
simülasyon yapmayı öğrenmem lazım. gpss kurdum. ancak simscript ve gasp gibi başka alternatifler de varmış. neler bunlar? yeni başlayan için ne önerirsiniz?
0
zipirinsan
(27.05.09)
her amaçla. yani öğrenciyim. lojistik, sağlık, finans vs gibi konularda olabilir mesela.
0
🌸zipirinsan
(27.05.09)
(5)

ram sorusu

karadenız1111
anakartımın markası,ve modelını asagıda verdım.ram yukseltmek ıstıyorum,acaba maxımum ne kadar ram kaldırabılır. ayrıca ddr2 ram alsam calıstırırmı.? su an 512mb ram var bunun yanına ne almalıyım'ki performans artsın .
anakartımın markası,ve modelını asagıda verdım.ram yukseltmek ıstıyorum,acaba maxımum ne kadar ram kaldırabılır. ayrıca ddr2 ram alsam calıstırırmı.? su an 512mb ram var bunun yanına ne almalıyım'ki performans artsın .



p4 cpu 2,40 ghz


gigabyte GA-8S655FX
0
karadenız1111
(27.05.09)
4 ram slotlu ve maksimum 4gb destekliyormuş. Bu modelin iki versiyonu olmasına rağmen ikisi de aynı sanırım. Daha detaylı bilgi için:

www.gigabyte.com.tw
0
upland prince
(27.05.09)
bıraz ayrıntı lutfen,4tane 1 gb mı alayım,yoksa 1tane 4 gb'mı ayrıca ram'lar kendı aralarında cesıtlerı var sanırım ddr1,ddr2 gıbı ben hangısınden almalıyım
0
🌸karadenız1111
(27.05.09)
kart ddr2 desteklemiyor malesef.. bence 1 tane daha ddr 512 alıp yanına tak.. daha fazlası gereksiz olur..
0
metox
(27.05.09)
bende de 512*2 dual ddr vardı, sadece iki slotum olduğu için çıkardım, 1024*2 dual yaptım. Performans artışı olarak sadece bilgisayarın takas belleği daha az kullanması olarak gördüm. Tavsiyem toplamda en az 2gb lık ram kullanmanız. Bir de ram alırken (mevcut rami de kullanacaksanız eğer) ram hızlarının aynı olmasına dikkat edin.
0
upland prince
(27.05.09)
bende 4 tane ram yuvası var mevcut olarak 512mb ram var ne almalıyım sımdı soyleyın bakalım
0
🌸karadenız1111
(27.05.09)
(5)

usb stick neler yapmış

whoosie
dün ben ofisten çıktıktan sonra biri gelmiş, x yerden fotolar vs getirmiş bize lazım olan. bizimkiler de takmışlar usb belleği bir bilgisayara, o sırada kitlenmiş alet, heralde çok program açıktı ondan diye başka bir bilgisayara takmışlar, o da kitlenmiş. ama eleman yarım saat önce başka bir yerde b
dün ben ofisten çıktıktan sonra biri gelmiş, x yerden fotolar vs getirmiş bize lazım olan. bizimkiler de takmışlar usb belleği bir bilgisayara, o sırada kitlenmiş alet, heralde çok program açıktı ondan diye başka bir bilgisayara takmışlar, o da kitlenmiş. ama eleman yarım saat önce başka bir yerde bilgisayara taktığını, bir şey olmadığını söylemiş vs.

sonuç olarak şu anda ağ destekli güvenli kipte çalıştırabiliyorum bilgisayarları ama sistem geri yükleme yapınca bile normal kipte açılmıyor, windows başlama ekranında kitleniyor. bilgileri yedekledik ama formattan önce tavsiye edebileceğiniz bir şey varsa pek memnun olabilirim.
0
whoosie
(27.05.09)
1. seçenek: güvenli moddayken daha önceki bir tarihe sistem geri yüklemesi
2. seçenek: windows kurulumunda repair modda sistemi kurtarma
0
roadrunner_merlin
(27.05.09)
antivirüs var mıydı?
0
ozdek
(27.05.09)
Büyük ihtimal format atacaksınız, ancak formatı attıktan sonra "Denetim Masası > Varsayılan Programlar > Otomatik Kullan Ayarlarını Değiştir > (En Üstte) Tüm medya ve aygıtlar için otomatik kullanı etkinleştir" deki tiki kaldırın. Bir daha autorun.inf virüsü yemezsiniz.
0
cevaps
(27.05.09)
bir de dracula virüs temizleyici diye bir program var, türkçe ve bedava. gezginler.net'te filan bulursun. bu tip flashdiskle yayılan virüsleri temzizliyor. şimdi işe yaramasa da format filan atarsan sonra bulunsun.
0
drink the stars
(27.05.09)
format atmadan kurtarmayı becerdim, güzel virüsmüş, takdir ettim kendisini, getirenin fotoğraf makinesinin hafıza kartını da pert etmiş, çöpe atmış çocuk artık sonunda.

autorun virüsüne karşı ayarları değiştirme fikri de iyiymiş, teşekkürler.
0
🌸whoosie
(28.05.09)
(2)

anakart kaç mb ram destekler ?

ezgii
VT82C693A via modelindeki anakartım kaç mb ram destekler en fazla ?
VT82C693A via modelindeki anakartım kaç mb ram destekler en fazla ?
0
ezgii
(27.05.09)
8 banks up to 1.5 GB DRAMs (256Mb DRAM technology)

tinyurl.com
0
sourlemonade
(27.05.09)
3 slotunuz var ve her birine max 256mb ram takabilirsiniz yani toplam 768mb.
www.memory-up.com

edit: benim baktığım google'da ilk karşıma çıkan site idi, assert h'ı dikkate alın via'nın kendi dökümanını göndermiş. hatta ben bunu silerim az sonra kafa karıştırmasın.
0
dinomazu
(27.05.09)
(1)

usb kablosu

ninaurora
motorola razr v8 uyumlu kabloyu bulma ihtimalim yüksek olançeşit çeşit data kablosu satan müstesna yer neresi olabilir?
motorola razr v8 uyumlu kabloyu bulma ihtimalim yüksek olan
çeşit çeşit data kablosu satan müstesna yer neresi olabilir?
0
ninaurora
(27.05.09)
karaköy'de yer altı geçidi. olmadı doğubank tarafları.

daha da basiti sokak aralarındaki neredeyse envai telefoncu.
0
co2s2
(27.05.09)
(7)

internet kafayımı yedi?

robot
arkadaşlar benim sorunum internet bazı siteleri bazen açıyor bazen açmıyır..mesela youtube'a giremiyorum ama 10 dk sonra tıkladığımda giriyorum..bu olay bazı siteler içinde oluyor..sizce sorun nedir..yardım lütfen
arkadaşlar benim sorunum internet bazı siteleri bazen açıyor bazen açmıyır..mesela youtube'a giremiyorum ama 10 dk sonra tıkladığımda giriyorum..bu olay bazı siteler içinde oluyor..sizce sorun nedir..yardım lütfen
0
robot
(27.05.09)
dns dns dns.
degistir degistir degistir.
0
sourlemonade
(27.05.09)
"otomatik" dışında dns kullanmak da yol açabiliyor bazen.
0
sanal uyku
(27.05.09)
dns değiştirdim zaten,otamatik yapıncada youtube giremiyorum..eee hacı nasıl olacak bu iş??
0
🌸robot
(27.05.09)
youtube jacker 2 yükle.
0
sanal uyku
(27.05.09)
kullandigin dns serverinde problem vardir. bazen bana da oluyor. ozellikle 4.2.2.1 ve 4.2.2.2 kullanirsam. bu siralar 4.2.2.4 ve 4.2.2.5 sorunsuz calisiyor. youtube'u da aciyor
0
crucio
(27.05.09)
1. yurtdışı çıkışları cuppa cuppa oldu yine. home.netone.com.tr
2. dün akşam itibariyle opendns de cuppa cuppa oldu. 208.67.222.220 kullanıyorsanız bir günlük ara verin. yavaş yavaş düzeliyor gerçi.
0
cevaps
(27.05.09)
walla sorunuma çare bulamadım yine:(bakalım yarın nasıl olucak bakalım
0
🌸robot
(27.05.09)
(1)

yeni aldığım domain'i, blogspot üzerindeki blog'uma yönlendirmeyi bi türlü beceremedim.. help me !

fuck milk get beer2
"blogismi.blogspot.com" şeklindeki blog'umu "ulen neden bir domain alıvermiyorum ki anasını satim 9-10 milyon bişe" düşüncesi ile gaza gelip dün aldığım "www.blogismi.com" formatındaki domain'e yönlendirmek istiyorum..ancak olmadı bi' türlü..su ana kadar yaptıklarım şunlar.. hatam veya eksiğim varsa
"blogismi.blogspot.com" şeklindeki blog'umu "ulen neden bir domain alıvermiyorum ki anasını satim 9-10 milyon bişe" düşüncesi ile gaza gelip dün aldığım "www.blogismi.com" formatındaki domain'e yönlendirmek istiyorum..

ancak olmadı bi' türlü..
su ana kadar yaptıklarım şunlar.. hatam veya eksiğim varsa söyler misiniz?

* "ihs" üzerinden "www.blogismi.com" şeklinde domain aldım..
* ihs'nin panelinden "kullanıcı bilgileri / varsayılan name server" bölümünden

name server 1: ns1.dnspark.net
name server 2: ns2.dnspark.net

yaptım..

*daha sonra www.dnspark.net ' e gidip "add domains" bölümünden "www.blogismi.com" domain'imi ekledim.. ancak burda karşıma çıkan şu uyarı kafamı karıştırdı..
--------
This domain is currently dormant. Please contact your registrar and have the domain properly delegated to the nameservers listed for the domain blogismi.com and ensure the services will not be suspended. All free services will remain dormant until the nameservers at your registrar recognize DNS Park as authoritative for the zone.
--------

* daha sonra "blogismi.blogspot.com" olarak blog'uma gidip "ayarlar / yayıncılık" bölümünden "www.blogismi.com" şeklinde etki alanımı girdim...

ancak adres çubuğuna yazınca açılmıyor..
sanırım 15-16 saat beklemek gerekiyor..

peki şu ana kadar yaptığım eksik veya yanlış bir şey var mı?
0
fuck milk get beer2
(27.05.09)
dns'lerin tam olarak güncellenmesi için 12-15 saat gerekir. beklediniz mi?
0
cevaps
(27.05.09)
(1)

oracle lisansı ve telekom server ilişkisi

tepedeki psychedelic adam
oracle lisansı kaçtan başlıyo, nasıl ilerliyo fiyatlandırması, nasıl oluyo bu işler? şimdi biraz acele ve telaşla baktığım için bi anda bulamadım google'dan, oracle'dan filan ama tabi vardır oralarda bi yerde.bi telekom serverlara özel hizmet veriyormuş galiba? bunun fiyatlandırması nasıl?
oracle lisansı kaçtan başlıyo, nasıl ilerliyo fiyatlandırması, nasıl oluyo bu işler? şimdi biraz acele ve telaşla baktığım için bi anda bulamadım google'dan, oracle'dan filan ama tabi vardır oralarda bi yerde.

bi telekom serverlara özel hizmet veriyormuş galiba? bunun fiyatlandırması nasıl?
0
tepedeki psychedelic adam
(27.05.09)
sourlemonade
(27.05.09)
(1)

arabadaki ses sistemi

ataeril
bir arkadaşım arabasına ses sistemi taktırmış tamam güzel gümbür gümbür baslar mükemmel ama cd lerdeki müziğin kalitesinliye oranttılı olarak ses tizlerde patlama yapıyor ve o bunu farketmiyor kalitesiz mp3 leri elden geçirmenin bir yolu varmı (kalitesiz demeyelim ama özelikle s ler patlıyor işte)
bir arkadaşım arabasına ses sistemi taktırmış tamam güzel gümbür gümbür baslar mükemmel ama cd lerdeki müziğin kalitesinliye oranttılı olarak ses tizlerde patlama yapıyor ve o bunu farketmiyor

kalitesiz mp3 leri elden geçirmenin bir yolu varmı (kalitesiz demeyelim ama özelikle s ler patlıyor işte) baslar yine gümbür gümbğr o ayrı tabii
0
ataeril
(27.05.09)
equalizer dediğimiz hadise bu işe yarar. arkadaşınız bu kadar süper ses sistemi takdırdıysa illa vardır. yüksek frekansları kısarsanız, tiz seslerin patlamasını engelleyebilirsiniz.
0
lhun
(27.05.09)
(3)

Opera

orodreth
yaklaşık 3 gündür opera kullanmaktayım çok beğenmeme rağmen bir yamuğu çıktı. arada sırada sol klik ile sağ klik yer değiştiriyor. oldukça sinir bozucu olmaya başladı. çözümü var mıdır firefox a dönmeden önce uygulanacak?
yaklaşık 3 gündür opera kullanmaktayım çok beğenmeme rağmen bir yamuğu çıktı. arada sırada sol klik ile sağ klik yer değiştiriyor. oldukça sinir bozucu olmaya başladı. çözümü var mıdır firefox a dönmeden önce uygulanacak?
0
orodreth
(27.05.09)
bazı laptoplarda reverse mouse ayarı sadece bir tuş ile yapılıyor. bir bakın bakalım var mı öyle bir tuş.
0
ayiadam
(27.05.09)
yok bu sadece opera açıkken oluyor. browser la ilgili bir sorun ama nedir bilemedim. ayrıca laptop değil pc.
0
🌸orodreth
(27.05.09)
Tuşlar yer değiştirmiyor. Bir metni çift tıklama ile seçerseniz, otomatik olarak sağ tık menüsü de açılıyor.
0
joelskellington
(27.05.09)
(3)

firefox kurtları! sorum sizlere

etna
resimde yuvarlak içine aldığım yerlerin ikonlarını değiştirebilir miyiz? klasör resmi içimi açmıyo nedense?
resimde yuvarlak içine aldığım yerlerin ikonlarını değiştirebilir miyiz? klasör resmi içimi açmıyo nedense
?
0
etna
(27.05.09)
favicon picker eklentisi yapar bu işi.
0
sanal uyku
(27.05.09)
yok bu klasörler için işe yaramadı, diğerleri oluyoda..
0
🌸etna
(27.05.09)
webdesigns.ms11.net
adresinden chromedit plus eklentisini kurup, userChrome.css dosyasına aşağıdaki satırları ekleyebilirsiniz.(klasör simgesi olarak kullanmak istediğiniz dosyanın adresini gösterin.)

.bookmark-item[container="true"] {
list-style-image: url('file://H:/Backup7/XD/Font-Icon/Icons/FolderIcons/11/128.ico') !important;
-moz-image-region: rect(0px 16px 16px 0px) !important;
}

edit:
klasörlerin simgelerini ayrı ayrı değiştirmek için:
forums.wincustomize.com
0
midesiz
(27.05.09)
(10)

USB Stick aldim 500 Gigabyte, ne FAT ne NTFS Format atamiyom. hangi program lazim?

rusdemezale
sual basit.500 GByte bi USB Stick aldim internet uzeri.formatlamam gerek simdi.ne NTFS ne FAT32 calismiyo... :(MyComputer r-click atiyom, Manage --> Device Manager --> Disk Drives diyom. gidiyom ustune USB'nin : r-click --> Properties --> Policies --> Optimize for Quick Removal diyomama FAT, FAT32 g
sual basit.500 GByte bi USB Stick aldim internet uzeri.formatlamam gerek simdi.
ne NTFS ne FAT32 calismiyo... :(

MyComputer r-click atiyom, Manage --> Device Manager --> Disk Drives diyom. gidiyom ustune USB'nin : r-click --> Properties --> Policies --> Optimize for Quick Removal diyom
ama FAT, FAT32 gelmiyo. format etmeye calisinca. tamamen bos geliyo, format type.


MyComputer r-click atiyom, Manage --> Device Manager --> Disk Drives diyom. gidiyom ustune USB'nin : r-click --> Properties --> Policies --> Optimize for performance diyom
format atmaya kalkanda NTFS cikiyo, amma en sona geliyo, cannot be formatted diyo. yapamamis NTFS'i de

attached jpeg'lere bakin analrsiniz olayi. ne yapiim tavsiye edeceginiz 3rd party program var mi?
0
rusdemezale
(26.05.09)
aynısını yaşadım, baya da bir program denedim ama başarılı olamadım ben de vaktinde. kısa formatta sorun çıkmıyordu, uzun formatta sorun çıkıyordu bende. sonra kuzenin bilgisayarda denedim ve problem olmadan attı format. 1.5 yıldır sorunsuz çalışıyor alet.
0
sanal uyku
(26.05.09)
Partition Magic USB Stick'i gormuyo.
hangi Program faideli olabilir peki?

satici test ettik, calisiyo deyo.
0
🌸rusdemezale
(26.05.09)
bu hakkaten bir USB stick ise, guzel kaziklanmissin uzgunum.
0
kurukafa
(26.05.09)
benim bildigim usbsitckler simdilik en ama en fazla 64 gb, o da esske yukuyle para verirsen.
0
yirtik foto
(26.05.09)
ya adam, Sony USB Stick'i patch ettik diyodu.
yani Sony Stick dis kabi icine kendi proprietary hardware koymus.
500 GByte gorunce, hemen atladim tabii.
Windows 511 Gigabyte diye goruyo, ama formatliyamiyo neticede...
0
🌸rusdemezale
(27.05.09)
hakkaten usb stickmiş, hard disktir diye bakmamıştım hiç. valla eğer öyleyse işin zor.
0
sanal uyku
(27.05.09)
hızlı format seçili olsun (quick format)
ayrıca unit size kısmını birde 4096 yaparak deneyin.
ancak mutlaka (her durumda) iki veya üç kere deneyin.
0
etna
(27.05.09)
balon, uğraşma boşuna.
0
desdinova
(27.05.09)
Siz de bunların mağduru olmuşsunuz galiba, geçmiş olsun.

www.chip.com.tr
0
mim
(27.05.09)
oyle oldu, resmen dolandirildik.
parayi aldim ama posta masrafi filan gitti.
devlet buna bi$ey yapmali!
0
🌸rusdemezale
(05.06.09)
(7)

çerez temızleyici

karadenız1111
ziyaret ettiğim sitelerin bıraktığı çerezleri güvenle silebilecek . program onerılerınız
ziyaret ettiğim sitelerin bıraktığı çerezleri güvenle silebilecek . program onerılerınız
0
karadenız1111
(26.05.09)
ccleaner. www.ccleaner.com
baska temizlikler de yapabilirsin bu program ile.
0
bunubenyazdim
(26.05.09)
bende ccleaner kullanıyorum bilgisqayardaki sorunları çözüyor pc açılırken açılan ıvır zıvır programların açılmamasınıda sağlıyor
0
Adil Can
(26.05.09)
bu program gereklı programları' da sılıyor dıye duydum ? kullanıp memnun olan varmı ?
0
🌸karadenız1111
(26.05.09)
program kullanmdan da yapabilirsiniz aslında.
browser'ların böyle ayarları var. örneğin firefox seçeneklerde gizlilik sekmesinde "çerezler" ayarı var. çerezleri tutma süresi olarak "firefox kapatılana dek"i seerseniz browseri her kapattığınızda otomatik olarak siler.
0
etna
(26.05.09)
uninstall ederken proramların bıraktıgı antin kuntin seyleri de siliyr kastettigin buysa bu da gerekli bi ozellik.
0
bryan fury
(26.05.09)
Ctrl+Shift+Del
0
mario64
(27.05.09)
ccclenaerla yapılan tarama sonucu neyi silip neyi silmeyeceğini seçebiliyorsunuz.o yüzden rahatlıkla kullanabilirsiniz onu.
0
aynali
(27.05.09)
(1)

youtube a nolmuş

rentts1
video upload edemiorum hiçbi türlü. edebilen var mı?
video upload edemiorum hiçbi türlü. edebilen var mı?
0
rentts1
(26.05.09)
Yok, bende edemiyorum. Son dakikada hata veiyor.
0
ne bakiyon kardesimm
(26.05.09)
(5)

Micorosft Office Power Point 2007 açılmıyor..

griphook
Micorosft Office Power Point 2007 açılmıyor evet..viewer falan da indirdim ama hiçbir şekilde açılmadı.hemde çok acil lazım.yardım ederseniz sevinirim.
Micorosft Office Power Point 2007 açılmıyor evet..viewer falan da indirdim ama hiçbir şekilde açılmadı.hemde çok acil lazım.yardım ederseniz sevinirim.
0
griphook
(26.05.09)
ne gibi bir hata verdiğini söylerseniz arkadaşlar yardımcı olabilir.
0
szqnn
(26.05.09)
açılmıyor derken? hiç mi cevap vermiyor yoksa hata mı veriyor?
0
roadrunner_merlin
(26.05.09)
cevap vermiyor hiçbir şekilde.
0
🌸griphook
(26.05.09)
kaldırıp tekrar yükleyin. klasik bir cevap ama en geçerli çözüm olabiliyor bazen.
0
yaseka
(26.05.09)
denetim masası > prg. ekle/kaldır'dan office kaldırma kısmına gelin orada "kaldır" ve "onar" tadında iki şey çıkar. onar'a tıklayın. eğer kurulum esnasında kaynak dosyaları silmeyi işaretlemediyseniz onarım yapar. sorun hallolur umarım.
0
onurude
(29.05.09)
(4)

apple ipod kumanda ve mikrofonlu kulaklık hakkında

akselz
merhaba,apple ın bu http://store.apple.com/uk/product/MB770G/A?fnode=MTY1NDA0Ng&mco=MjE0NDgxMg kumanda ve mikrofonlu kulaklığın sadece kumanda özelliğini 1.nesil ipod touch ile kullanabilir miyim bilen var mı?benim için mikrofon özelliği önemli değil kumanda etsin yeter
merhaba,
apple ın bu store.apple.com kumanda ve mikrofonlu kulaklığın sadece kumanda özelliğini 1.nesil ipod touch ile kullanabilir miyim bilen var mı?benim için mikrofon özelliği önemli değil kumanda etsin yeter
0
akselz
(26.05.09)
ipod touch 2. nesil ile uyumlu olduğu yazıyor ama 1 . nesilden emin olamadım.
0
cumingsoon
(26.05.09)
ben de emin olamadım.mikrofon kullanılmasa bile kumandasının kullanılması güzel olur
0
🌸akselz
(26.05.09)
dostum yapma etme o kulaklıktan alma, verdiğin paraya yazık günah... onun yerine sennheiser al yine kumandalı ve mikrofonlu.
yalnız 1. nesille onlar çalışıyor mu ben de emin değilim..
0
1001gecemasallariyla1002gece
(27.05.09)
olur tabi sennheiser de olur tabi tadından yinmez ama kumanda kontrolü oluyo mu işte onu öğrenmem gerek.bilkoma mail attım bakalım sordum
0
🌸akselz
(27.05.09)
(1)

string.h

uckac
visual studio 2008'de c'de yazdığım kod error C3861: 'strtok': identifier not found hatası veriyor. include ettim string.h'ı. değişik parametrrelerle denedim ama olmuyor. deli olacağım. bir fikri olan söylesin.
visual studio 2008'de c'de yazdığım kod error C3861: 'strtok': identifier not found hatası veriyor. include ettim string.h'ı. değişik parametrrelerle denedim ama olmuyor. deli olacağım. bir fikri olan söylesin.
0
uckac
(26.05.09)
express edition mi? Eger oyleyse Tam surumunu kurmayi dene. Hatirladigim express editionlarda bir suru seyi ayri olarak kurmak gerekiyordu. Tam surumler 30 gun ya da 60 gun kullanilabiliniyor. Ondan sonra acarken bilgisayarin tarihini bir kac gun geriye alarak acabilirsin. Actiktan sonra sorun yaratmiyor tarihi duzeltebilirsin.
0
badseed
(26.05.09)
(2)

otomatik download dagilimi.

buyerson
daha duzgun ifade edebilen bir basik bulamadim lakin ben soyle birsey istiyorum.browserim download siralamasinda onde olsun istiyorum, torrent downloaderim 2. planda kalsin istiyorum. internette islerimi hallederken o siteden bu siteye fink atarken torrent kendini kissin internet hizim cossun istiyo
daha duzgun ifade edebilen bir basik bulamadim lakin ben soyle birsey istiyorum.

browserim download siralamasinda onde olsun istiyorum, torrent downloaderim 2. planda kalsin istiyorum. internette islerimi hallederken o siteden bu siteye fink atarken torrent kendini kissin internet hizim cossun istiyorum. yada msn de arkadasim x dosyasini gonderirken ben browser da istedigim gibi takilayim torrent kendini kapatsin istiyorum.

1- browser
2- msn
3- torrent

boyle bir organizasyon yapabilir miyim ?
var mi bir yol bildigin ?
0
buyerson
(26.05.09)
cfosspeed'de öncelik verebiliyorsun sanırım
0
argent dawn
(26.05.09)
(bkz: netlimiter)
0
teritori
(26.05.09)
(2)

usb bellek problemi

etna
diski bilgisayara taktığımda sağdaki uyarıyı vermeye başladı. ntfs olarak biçimlendirmek istediğimde de diski kullanan başka dosyalar var onları kapatın diyo resimdeki gibi. ama onu kullanan hiç bir şey açık değilki!ne yapabiliriz?birde flash belleğin içinde 800 mb'lık readybost var. ben readybost o
diski bilgisayara taktığımda sağdaki uyarıyı vermeye başladı. ntfs olarak biçimlendirmek istediğimde de diski kullanan başka dosyalar var onları kapatın diyo resimdeki gibi. ama onu kullanan hiç bir şey açık değilki!
ne yapabiliriz?
birde flash belleğin içinde 800 mb'lık readybost var. ben readybost olarak kullanmak istemediğimden onu silmek istiyorum ama onada müsade etmiyo.
ne yapcaz?
0
etna
(26.05.09)
once ready boost u kapat sonra da autorun ı kapat. sonra formatla.
0
bryan fury
(26.05.09)
virüs bulaşmış. combofix kullan
0
enter saltman benim
(26.05.09)
(7)

Mimarlık öğrencisine laptop tavsiyesi

loralynn
Daha önce soruldu diyeceksiniz; ancak benim için geçerli bir cevap göremedim. Bir mimarlık öğrencisi olarak autocad, archicad vs. kullanacağımı düşünürsek hangi özelliklere sahip bir laptop almalı? Bilgisayardan çok anlamam o yüzden işlemci, ekran kartı falan hangilerini etkiler bu tarz programlar v
Daha önce soruldu diyeceksiniz; ancak benim için geçerli bir cevap göremedim. Bir mimarlık öğrencisi olarak autocad, archicad vs. kullanacağımı düşünürsek hangi özelliklere sahip bir laptop almalı? Bilgisayardan çok anlamam o yüzden işlemci, ekran kartı falan hangilerini etkiler bu tarz programlar ve bu özellikler en az ne olmalı?
0
loralynn
(26.05.09)
Acer 6930
0
pichoscosama
(26.05.09)
harici ekran kartli core 2 duo bir laptop isinizi gorur. 4 gb ram'i olmasi da elzemdir. ekran boyutuna ise siz karar vereceksiniz, 17" ler iyidir ama oldukca agir oluyorlar. toshiba qosmio lar var ornegin ama 4,4 kg.
0
entrapmen
(26.05.09)
ekran büyüklüğü kadar ekran çözünürlüğünüde hesaba katmalısın bende zamanında bir asus m6 vardı 15.4"ti ama 1680x1050 çözünürlük vardı yayla gibiydi çok rahat çizim yapabiliyordum. sonra bozuldu tabi o da benim şansızlığım. inşaat mühendisliği okuyorum bu arada aşağı yukarı aynı şeyden müzdaribim yani senden. ben pek taşımayacağım diyorsan 17" de alabilrsin tabi ama dedikleri gibi büyük ve ağır oluyorlar onu iyice düşün.
0
argent dawn
(26.05.09)
nvidia veya ati ekran karti olmali. tumlesik intel ekran karti olanlar sorun yasatir 3d calisirken.
0
gofret
(26.05.09)
Harici ekran karti diyenlerden hızla uzaklaşınız. Bütün ekran kartları dahilidir, laptopun içindedir. Bir şeyin harici olması için dışında olması gerekir.

( Yoksa USB'den bağlanan VGA birimi çıktı da benim haberim mi olmadı? :) )

Ha tabiki onboard VGA'lardan uzak durunuz. Atilerde 3600 ve 4600 üstü, Geforcelarda 7600 ve 8600 üstündeki seri ekran kartları hedefin olsun.
0
pichoscosama
(26.05.09)
acer diyenlerden de uzak durun madem. te allam.
0
entrapmen
(27.05.09)
O Acer ile şu an 13** x 768 çözünürlükte, full her video ayarı high olarak kasılmasız Oblivion 4 ve Crysis oynuyor bu satırların yazarı ama. :)
0
pichoscosama
(29.05.09)
(2)

2,5 " Kulaklık...

skahvecioglu
Arkadaşlar Merhaba...Hp Ipaq 514'ümle gelmiş olan kulaklığımı kaybettim. Şimdi bana acil bir kulaklık lazım 2,5 " girişli ne tavsiye edersiniz. (Çok profesyonel olmasın, uçmayın fiyatlarda :)
Arkadaşlar Merhaba...

Hp Ipaq 514'ümle gelmiş olan kulaklığımı kaybettim. Şimdi bana acil bir kulaklık lazım 2,5 " girişli ne tavsiye edersiniz. (Çok profesyonel olmasın, uçmayın fiyatlarda :)
0
skahvecioglu
(26.05.09)
2-3 liraya 2.5mm 3.5mm cevirici ve sonsuz kulaklik opsiyonu tavsiye ediyorum.
0
vghost
(26.05.09)
Peki çevirici kullandığımızda herhangi bir ses kalitesizliği yaşar mıyım? şimdi o çevirici büyüktür ya telefona takınca komik durur...
0
🌸skahvecioglu
(26.05.09)
(3)

lüzümsuz bi iş

sir vival
hanımlar beyler. elimde bi işlemci fanı var. bir usb kablosunu kesip biçmek suretiyle usb den aldığım elektrikle (ki kendisinin bana karşı boş olmadığını biliyorum) bu fanı çalıştırmak için dikkat edilmesi gereken parametreler nelerdir? bak elimde hala fan..
hanımlar beyler. elimde bi işlemci fanı var. bir usb kablosunu kesip biçmek suretiyle usb den aldığım elektrikle (ki kendisinin bana karşı boş olmadığını biliyorum) bu fanı çalıştırmak için dikkat edilmesi gereken parametreler nelerdir? bak elimde hala fan..
0
sir vival
(26.05.09)
kısa devre yaptırma yeter.
0
bryan fury
(26.05.09)
yaptırmayım da nasıl.. bu kabloların hangisinden elektrik geçiyo hangisi veri taşıyo yok mu bu işin bi standartı..
0
🌸sir vival
(26.05.09)
usb nin içindeki kısımda en sağdaki ve en soldaki olması lazım. kabloların renkleri tutuyorsa şurdan bakabilirsin www.biltek.tubitak.gov.tr
ayrıca bi de şu var
www.gadgetvenue.com
v bus ve gnd yazan kısımlarda elektrik var. d+ ve d- data aktarımı için

son olarak: o fan 12 volttur. usb de 5 volt var.
0
Poly
(26.05.09)
(3)

MSN user list

pichoscosama
Sınırı var mı? En fazla kaç kişi olabiliyor?
Sınırı var mı? En fazla kaç kişi olabiliyor?
0
pichoscosama
(26.05.09)
600. bundan sonrakilerde iki kisi beraber eklemeli ancak o sekilde konusulabiliyor. bir de limiti arttiran ek yazilimlar var.

edit:
su daha guncel bir bilgi:
limit 1000 imis ama sinirsiz da yapilabiliyormus.
social.msdn.microsoft.com
0
ermanen
(26.05.09)
1000 imiş anladığım kadarıyla. (postların hepsini okumadım gerçi)

kaynak: social.msdn.microsoft.com
0
dambil
(26.05.09)
eğer herkesinsizi eklediği bir hesabınız varsa ayarlar>gizlilik'ten "yalnızca izinverilem listemdekiler durumumu görebilir ve bana ileti gönderebilir"i pasif yapın.
0
hoot
(26.05.09)
(1)

[Linux] sanıyorum roting gibi bir şey

harmonikhakaret
Şimdi ben bir yerden ofisteki vpn server'ına bağlıyım ve internete bulunduğum yerin ağından değil de vpn üzerinden çıkmak istiyorum.anlatabildim mi bilmiyorum ama yapabilir miyim? nasıl yapabilirim?teşekkürler
Şimdi ben bir yerden ofisteki vpn server'ına bağlıyım ve internete bulunduğum yerin ağından değil de vpn üzerinden çıkmak istiyorum.

anlatabildim mi bilmiyorum ama yapabilir miyim? nasıl yapabilirim?

teşekkürler
0
harmonikhakaret
(26.05.09)
default gateway ini vpn ile bağlandığın yerin gateway i yap.
0
torsque
(26.05.09)
(5)

NTLDR is missing?acil yardım pls!

fade out again
bugün bilgisayarı açınca bu hatayla karşılaştım.'NTLDR is missing.press any key to start'sonra bilgisayar acıldı. teknik forumları da arastırdım biraz.ama pek anlayacagım dilde anlatmıyolardı çözümü. ve anladıgım kadarıyla bu hatayı veren bilgisayarlar açılmıyormuş. ama benimki çalışıyo şu anda. ne
bugün bilgisayarı açınca bu hatayla karşılaştım.

'NTLDR is missing.press any key to start'

sonra bilgisayar acıldı. teknik forumları da arastırdım biraz.ama pek anlayacagım dilde anlatmıyolardı çözümü. ve anladıgım kadarıyla bu hatayı veren bilgisayarlar açılmıyormuş. ama benimki çalışıyo şu anda. ne yapmam gerekiyor acaba? bana dokunmayan bin yıl yaşasıncılık yapıp kendi haline bıraksam hard diskin patlama ihtimali var mıdır? cevap lütfen?
p.s: tek bildiğim çözüm format atmak :( nolur başka bi çözüm yolu varsa, kurtarın beni formattan!:)
0
fade out again
(26.05.09)
cd yi takıp repair de, ya da netten aynı dosyayı cekip hangi klasor diyorsa oraya atın.
0
bryan fury
(26.05.09)
format değilde windows cd'sini takıp repair yapabilirsin.
0
blackdog
(26.05.09)
Genellikle fazla overclock yaptığımda çıkıyor bu hata bende. Eğer bi şekilde önceden yaptığınız hızaşırtma varsa işlemcinizde, yazın havanın ısınması ile işlemci sorun çıkartıyor olabilir. Sorun buysa, biosdan işlemciyi default hızına ve voltaj değerlerine çekip deneyebilirsiniz.
0
HATT0
(26.05.09)
birden fazla hdd kullanıyorsanız, bios'dan hdd sıralarına bakın, işletim sisteminin kurulu olduğu hdd'yi birincil yapın. ben bu şekilde çözmüştüm sorunu.
0
berdush
(26.05.09)
google'a "ntldr fix" yazıp aratırsanız bir takım devaları mevcuttur.

ntldr hatası harddiskinize fiziksel bir zarar vermez ya da verileriniz kaybolmaz. çok çok windows çöker.

ya da berdush'un dediği gibi çift hdd varsa boot sıralamasını düzenlemek de alternatiftir.
0
onurude
(29.05.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.