Giriş
(1)

firefox ile ilgili

batarmur
firefox da hepsiburada.com u tıkladığımda bad request yazısı çıkıyor ama ie ile girdiğimde ise bu siteye rahatça girebiliyorum ve sadece hepsiburada da oluyor bu sorun. sebebi nedir acaba?
firefox da hepsiburada.com u tıkladığımda bad request yazısı çıkıyor ama ie ile girdiğimde ise bu siteye rahatça girebiliyorum ve sadece hepsiburada da oluyor bu sorun. sebebi nedir acaba?
0
batarmur
(01.06.09)
cache'i temizleyip girebilirsiniz..
0
taediumvitae
(01.06.09)
(2)

divx sorunsalı

elektromaniac
arkadaşlar sorun şu;elimde 580 mb lık yani yaklaşık 2 saat süren bir film var bunu açmaya çalıştığımda bs player 2 saat olarak gösteriyor ama 3 dakika izleyebiliyorum sonra bitiyor diğer oynatıcılardada böle oluyor varmı bi çaresi?
arkadaşlar sorun şu;

elimde 580 mb lık yani yaklaşık 2 saat süren bir film var bunu açmaya çalıştığımda bs player 2 saat olarak gösteriyor ama 3 dakika izleyebiliyorum sonra bitiyor diğer oynatıcılardada böle oluyor varmı bi çaresi?
0
elektromaniac
(31.05.09)
şöyle bir şey var işini görebilir.

sourceforge.net
0
abtash
(31.05.09)
elinizdeki filmde bir sorun var. 580 mb lık ve 2 saatlik bir film olmaz genelde. divx filmler scene releaselerini kastedersek 700 mb ve katları şeklinde olur. muhtemelen tek parça olarak bir paylaşım programından (limewire, utorrent vs gibi) indirilmiş ve yarım kalmış olabilir. 3 dakikalık bir hash sağlamdır ve onu oyntıyordur ama gerisinde sorun çıkıyordur.
en sağlam çaresi yeniden indirmektir. hatta gerçekten 580 mb ve iki saatse hiç indirmemek de çözümdür. adam gibi divxler dururken..
0
ozdek
(01.06.09)
(4)

word

krstshn
arkadaslar internetten aratıp buldugum yazıyı worde kopyaladım ama aratırken kullandıgım kelimenin altında sarı fon var bunu nasıl sileri?Birde yine aynı yazı makale oldugundan sayfanın yarısını kaplayan bir şekilde ve yukarıdaki saga sola yasladan falanda sayfanın tamamına dolduramıyrm,öyle yarım s
arkadaslar internetten aratıp buldugum yazıyı worde kopyaladım ama aratırken kullandıgım kelimenin altında sarı fon var bunu nasıl sileri?

Birde yine aynı yazı makale oldugundan sayfanın yarısını kaplayan bir şekilde ve yukarıdaki saga sola yasladan falanda sayfanın tamamına dolduramıyrm,öyle yarım satırdan sonra asagıda kalıyr diğer satır,bunu nasıl düzeltirim birde?

Word ingilizce aynı zamanda ona göre tarif edebilirseniz.
0
krstshn
(31.05.09)
tum text'i secip "clear formatting" butonuna tiklarsin, olur.
img188.imageshack.us
0
sourlemonade
(31.05.09)
sağol hocam format sıfırlandı.ama hala tum satıra yayamadım yazıyı yarım satırdan sonra asagıda kalıyr,şiir gibi yani ama ben tüm satır yapmak istiyrm.tek tek yukarıya cekilecek kadarda kısa degil.
0
🌸krstshn
(31.05.09)
Ctrl+h
değiştirilecek olan ^p
yerine geçecek olan bir boşluk

Bunu yaptıktan sonra paragrafı olmayan bir metniniz olur, ama o aşağıya atma olayı düzelir. Paragrafları açmak da diğer yukarı çekeye göre daha kolay sonuçta.
0
sui
(31.05.09)
Paste Special > Unformatted Text bu şekilde yapıştırırsanız düz metin olarak gelir.
0
mario64
(31.05.09)
(4)

Cep telefonumu değiştireceğim ama...

alkolik imam
Selamlar;uzun yıllardır 6600 telefonumu kullanıyorum. Değiştirmek gibi bir niyetim hiç olmadı. Öyle telefon fetişisti bi bünyede değilim. Fakat artık bu telefon yavaşlığıyla aşırı derecede canımı sıkmaya başladı. İnternet ile haşır neşir olan bi bünyeyim. işim gereği sürekli e-postalarımı kontrol et
Selamlar;

uzun yıllardır 6600 telefonumu kullanıyorum. Değiştirmek gibi bir niyetim hiç olmadı. Öyle telefon fetişisti bi bünyede değilim. Fakat artık bu telefon yavaşlığıyla aşırı derecede canımı sıkmaya başladı. İnternet ile haşır neşir olan bi bünyeyim. işim gereği sürekli e-postalarımı kontrol etmek zorundayım. Word, pdf gibi dosyaları açmak zorunda kalıyorum. Hani orta hallide bi kamerası olan blackberry tarzı bi pda düşünüyorum.

Bütçeyi minimum düzeylerde. Zira sevmiyorum arkadaş şu telefon denen mereti :)

Tavsiyeleriniz nelerdir acaba?
0
alkolik imam
(31.05.09)
htc p3400 arıyorsunuz siz. metro market te 300 liradan satılıyordu. bir bakınız, hala varsa kaçırmayınız. wifi yok bu pda da, bunu da şöyle çözebilirsiniz. takılan cihaza wifi özelliği veren sd kartlar var. birtane alırsınız ilerde, misler gibi takılırsınız. word, pdf, xls dosyaları falan açar. fiyat performans olarak daha iyisi zor sanırım.

www.cimri.com
www.hepsiburada.com
teknomarketim.com
0
jaaaccckkk
(31.05.09)
senin gibi ben de 5 senedir 6600 kullanıyorum. ben çıkınca eğer fiyatı da uygun olursa n97 almayı düşünüyorum ama sanırım o kadar uygun olmayacak.
0
argent dawn
(31.05.09)
samsung c3053 aldım hepsi buradadan bi kontrol et derim güzel telefon.
0
batarmur
(01.06.09)
bende sana nokia e71 öneriyorum. bi incele, teşekkur ediceksin:)
0
notorious brklp
(01.06.09)
(8)

dizüstü bilgisayarıma ram uydurmak istiyorum.

pastafaryan misyoner
bilgisayara takılı olan bellekler 1gb so-dimm ddr2-667(333mhz). anakart veri yolu etkin saati 800mhz bellek yolu etkin saati 667mhz. bunları everest söylüyor; resimleri de koydum hatta. sorum ise şudur: ben elimdekileri 2gb iki adet bellekle değiştirmek istiyorum. lakin 800mhz alsam olur mu? ya da e
bilgisayara takılı olan bellekler 1gb so-dimm ddr2-667(333mhz). anakart veri yolu etkin saati 800mhz bellek yolu etkin saati 667mhz. bunları everest söylüyor; resimleri de koydum hatta.

sorum ise şudur: ben elimdekileri 2gb iki adet bellekle değiştirmek istiyorum. lakin 800mhz alsam olur mu? ya da en iyisi ben ne alayım?

bir de elimdeki ramler 667 mi, ne? parantez içinde neden 333mhz yazıyor?
0
pastafaryan misyoner
(31.05.09)
ddr2 olduğu için 333x2 hızda çalışıyo pratikte.

anladığım kadarı 2x2gb modül takmak istiyorsunuz. anakart en fazla kaç gb ram desteği veriyo?? 4ü destekler mi??
0
cyclops
(31.05.09)
2+2 yapmayı planlıyorsun fakat 4GB ram desteği var mı bilgisayarın? Ayrıca vista kullanıyorsan 64 bit değilse maksimum 3GB ram destekleyecektir 4gb'ın tamamını görmeyecektir.
0
alkolik imam
(31.05.09)
aldığım yerde desteklediğini söylemişlerdi. fakat kesin olarak bilmiyorum. eğer nasıl öğrenebileceğimi söylerseniz sevinirim.

vista 32-bt kullanıyorum. bilmiyordum böye birşey olduğunu. ve evet 2+2 yapmak istiyorum.

ayrıca şimdi ev arkadaşımın bilgisayarına baktım da -onun da 32-bit vista- 4gb ram görüyor.
0
🌸pastafaryan misyoner
(31.05.09)
bilgisayarın marka modeline göre üreticinin sitesinde açıklamışlardır büyük ihtimal, sistem özelliklerinde yazılıdır web sitesinde.

ek.. vista sp1 ile 32bitte de 4gb desteği gelmiş durumda halen.
0
cyclops
(31.05.09)
evet destekliyormuş. fakat benim esas merak ettiğim, dediğim gibi belleğin hızı ne olabilir en fazla?
0
🌸pastafaryan misyoner
(31.05.09)
2*2 800 mhz al o şekilde kullan. zaten 667'den yukarısı desteklemese de 667 olarak çalışır. fiyatlar arasında da bi fark yok denecek kadar az zaten.
0
abtash
(31.05.09)
hayır vista 32 bitte sp 1 de olsa 4GB ı kesinlikle desteklemiyor.
yaptığı tek şey 4 gb takılı olduğunu söylemek ama 3 gb olarak çalışıyor. 1 gb video belleğe aktarılıyor.
0
eyke
(01.06.09)
yani, yine de tabiri caizse elimdeki 4. gigabayt boşa gitmemiş, turbocache'in harcadığı belleğe harcanmış oluyor. doğru anladım sanırım?
0
🌸pastafaryan misyoner
(01.06.09)
(5)

windows 7'de windows vista kadar kastırıyor mu bilgisayarı?

fuck milk get beer2
arkadaşlar 2008 haziranda kurmuştum bu windows'u bilgisayara (windows vista ultimate)ancak bilgisayarın ram'i 1 gb olduğu için pek yemiyor bilgisayar vista'yı.. bazen çok kasılıyor.. bütün performans gerektiren, kaynak harcayan ayarları minimumda tutuyorum..ama gene de kastırıyor..şimdi ben windows
arkadaşlar 2008 haziranda kurmuştum bu windows'u bilgisayara (windows vista ultimate)

ancak bilgisayarın ram'i 1 gb olduğu için pek yemiyor bilgisayar vista'yı.. bazen çok kasılıyor.. bütün performans gerektiren, kaynak harcayan ayarları minimumda tutuyorum..
ama gene de kastırıyor..

şimdi ben windows 7^ye geçsem, indirsem torrent'den onu kursam.. acaba windows 7'de vista kadar kasıyor mu bilgisayarı, habire "not responding" veriyor mu? yoksa bu durumu düzeltti mi microsoft, windows 7 ile.. vista kadar kastırmıyor diye bir söylenti vardı bi aralar.. doğru mu bu?

xp'ye geri dönme gibi bir şansım malesef yok.. arasıra xp kurulu makinelere oturuyorum, inanılmaz ilkel geliyor, vista'ya çok pis bi' alışmışlık durumu var..

bi de windows 7'de kurulumunda aynı vista gibi hdd'yi formatlamadan kuruluyor di mi..
"windows.old" klasoru oluşturup, eski dosyaları buraya atarak ;)
0
fuck milk get beer2
(31.05.09)
Eğer "huzur" arıyorsan sisteme 1 gb bellek ilave etmelisin. Vista sp2 nin türkçesi yakında çıkar.
0
mario64
(31.05.09)
windows 7 arayüzü vistaya oldukça benziyor. taskbar biraz farklı (aslında mac'ten yürütmüşler) ancak çok güzel bence. kesinlikle vista kadar kastırmıyor, oldukça stabil çalıştı şimdiye kadar. 1-2 program haricinde her şeyi çalıştırdı. en fazla uyumluluk moduna almam filan gerekti. tavsiyem torrent'den değil windows'un sitesinden indirmen. adamlar betayı dağıtıyolar zaten, torrent kullanmanın çok manası yok. ve evet, dediğin şekilde kurulabiliyor. bende 2 gb ram var, gayet rahatım ama 1'de ne olur bilemiyecem.
0
fortisvita
(31.05.09)
evet farkındayım 1 gb daha ram eklemenin gerektiğini ama yakın zamanda imkansız bu duygusal sebepler gerekçesi ile..

vista'nın sp2 mi çıktı yaa!! hiç haberim yok nası gözümden kaçmış.. türkçesinin çıkmasına gerek yok.. ingilizce windows kullanıyorum zaten.. teşekkürler..
ben windows 7'yi çekip de kurayım en iyisi..
umarım 3-5 ay sonra "beta süresi bitmiştir, bu windows'u kullanamazsınız artık" falan demez.. :))
0
🌸fuck milk get beer2
(31.05.09)
@fuck milk get beer2

The rest of the dates in the mail were correct. Here’s a quick summary: Version: Starts shutting down every two hours: Expires:
Beta July 1, 2009 August 1, 2009
Release Candidate March 1, 2010 June 1, 2010

rc'nin kullanımı daha uzun. mart 2010 a kadar sorunsuz, sonrasında 2 saatte bir sistem kapanacak. haziran 2010 da ise expired.. MS mailinde açıklamış...
0
cyclops
(31.05.09)
vista'dan daha hızlı daha stabil ancak bazı uygulamalarda sorun çıkarıyor. mesela diablo II'yi çalıştırmadı, pes 2009'u çalıştırdı. adobe cs4, visual studio 2008 cart curt programlarda pek bi soruna rastlamadım şimdiye kadar, bu programları açış ve kullanım hızı, vistaya göre ciddi anlamda daha hızlı. xp'ye göre ise karşılaştırmak zor. benim kullandığım notebook'a xp yüklediğimde hem vista hem de seven'dan yavaş kaldı, directx 10'dan dolayı olsa gerek. masaüstüne de kurmuştum bir süre( iş yeri bilgisayarı olduğu için sadece deneme amaçlıydı) orada da iyiydi seven.
0
abtash
(31.05.09)
(4)

ps2 tamiri

bilgisayar ogretmeni
ps2 de ufak bir arıza var ve bir usta görsün istedim. İstanbul-Avrupa yakasında bildiğiniz güvenilir bir yer varmıdır, teşekkür ederimNot : slim değil eski tiplerden
ps2 de ufak bir arıza var ve bir usta görsün istedim. İstanbul-Avrupa yakasında bildiğiniz güvenilir bir yer varmıdır, teşekkür ederim

Not : slim değil eski tiplerden
0
bilgisayar ogretmeni
(31.05.09)
sirkecide Doğubank'ın arka sokağında ŞAH AS HAN var oranın ikinci katında merdivenlerden çıkınca sağda (tam adresi de vardı da şimdi evde olduğum için veremiyorum) bir dükkan var, işinin ehli.fiyatıda piyasaya göre uygun.
0
vincenzo
(31.05.09)
Selamlar. İstanbul değil çorlu'dayım. PS tamiratı işini yapıyoruz.Sony yetkili servisliği. Dilersen kargoyla yollayabilirsin.
0
alkolik imam
(31.05.09)
kargo ile zor çünkü karmaşık biraz ama teşekkür ederim alkolik imam .vicenzo eğer yarın öğlene kadar dükkanın adını yazarsan çoook memnun olurum Teşekkür ederim
0
🌸bilgisayar ogretmeni
(01.06.09)
Özkan Elektronik, Turgay Karacan Hamdiye cad. Şah As Han 36/10 Sirkeci- 511 38 69
0
vincenzo
(02.06.09)
(2)

Windows 7 sorun

redstreak
Şu windows 7 i bi de ben kurayım dedim. ama şu aşağıdaki sorunla karşılaştım. Nasıl çözüleceği sanırım yabancı sitelerde var ama ingilizcem olmadığı için çözemiyorum. bi yardımcı oluverin be. Setup was unable to create a system partition or locate an existing partition.
Şu windows 7 i bi de ben kurayım dedim. ama şu aşağıdaki sorunla karşılaştım. Nasıl çözüleceği sanırım yabancı sitelerde var ama ingilizcem olmadığı için çözemiyorum. bi yardımcı oluverin be.


Setup was unable to create a system partition or locate an existing partition.
0
redstreak
(31.05.09)
setup bölümlenmiş alan yaratılamadı ya da bölümlenmiş alan bulunamadı diyor. harddisk sorunu var gibi,harddiski formatlamak gerekiyor bir daha.
0
frosties
(31.05.09)
onu denedim de olmadı.
0
🌸redstreak
(31.05.09)
(2)

messenger'daki "sık görüşülenler" hedesi

sangria
şimdi son sürümde böyle bir hede var biliyorsunuz. sağ üst köşedeki mail simgesine tıklayınca da, ki sanırım o çıkan sayfa live anasayfası, sık görüşülen kişilerin son 3-5 aydaki tüm kişisel ileti güncellemelerini görebiliyorsunuz.peki orada bir gün öncesine kadar güncellemelerini gördüğümüz sık gör
şimdi son sürümde böyle bir hede var biliyorsunuz. sağ üst köşedeki mail simgesine tıklayınca da, ki sanırım o çıkan sayfa live anasayfası, sık görüşülen kişilerin son 3-5 aydaki tüm kişisel ileti güncellemelerini görebiliyorsunuz.

peki orada bir gün öncesine kadar güncellemelerini gördüğümüz sık görüşülen kişi, artık görünmemeye başlamışsa, bu bizi engellediğine mi dalalet eder? yoksa alakası yok mudur?

bir arkadaşım soruyor bu arada yanlış anlaşılmasın, benle hiiiç alakası yok.
0
sangria
(31.05.09)
tıklayınca mailleri açıyorsun. orayı açmışken live sana rastgele kişi listenden şu şöyle yaptı falan diye bir şeyler diyor. sık görüşülen olmasına gerek yok. sadece kişisel ileti değil, resim falan değiştirdiyse onları görmek de mümkün. bunları görmemek direkt engellendi anlamına gelmemeli, o an denk gelmemiş olabilir.
0
abtash
(31.05.09)
eğer arkadaşın engellenip engellenmediğini görmek istiyorsa msndeki kişiye sağ tık>görüntü>profil desin açılan sayfada çıkan feedlere not gönder seçeneği vardır. onların birine bassın. eğer kapalıysa büyük ihtimalle engellenmiştir. tabi adam komple yorum yazmayı da kapamış olabilir ama kimse uğraşmıyor live profillerle genelde.
0
argent dawn
(31.05.09)
(3)

Desktop Smiley Sorunu Daha Doğrusu Belası

Karluk
Geçen aylarda alexanın hot urls kısmından bi urlnin deli gibi ziyaret edildiğini görünce ben de girdim. Sonra baktım bi download olayı var beleş oyun falan, ben de arada sırada küçük oyunları severim e bi yüklüyüm falan dedim, güven geldi siteye. Neyse yükledim baktım dandirik bişeyler + toolbarı va
Geçen aylarda alexanın hot urls kısmından bi urlnin deli gibi ziyaret edildiğini görünce ben de girdim. Sonra baktım bi download olayı var beleş oyun falan, ben de arada sırada küçük oyunları severim e bi yüklüyüm falan dedim, güven geldi siteye. Neyse yükledim baktım dandirik bişeyler + toolbarı var. Kaldırdım tabi ama tam anlamıyla kalkmamış demek ki.

Ben ie'yi pek kullanmam ama ne zaman girip ctrl+enter kombinasyonunu kullanarak adresi www-com arasına almak istesem karşıma www.desktopsmiley.com'un saçma sapan sonucu çıkıyor mecbur elle yazıyorum ben de.

Bu sorunu çözmek için CCleanerle herbirşeyi temizlemekten tutun bir sürü takla attım. Bi ie'yi kaldırmayı denemedim bi de format atmayı.

Bu beladan nasıl kurtulabileceğimi bilen var mı?
0
Karluk
(31.05.09)
bi de spybot kurup deneseniz?
0
kobuzchu kiz
(31.05.09)
Kobuzchu şimdi indiriyorum, çok teşekkür ederim işe yarayacak gibi :-)
0
🌸Karluk
(31.05.09)
işe yaramadı :-( ama yine de 6 tane uğursuz şeyi sildi bu program.
hala bu lanet sorunu yaşıyorum ya gerçi önemli değil ie kullanmıyorum, sağol yardım için :-)
0
🌸Karluk
(01.06.09)
(1)

internet baglantisi sorunu

selfadjoint
merhabalarinternette problem yasiyorum. Girmeye calistigim web sayflarinin bir kismi hic acilmaz isken bir kismi da tam olarak acilmiyor. gmail de dahil olmak uzere bazi sitelere giremiyorum. (g-mail in html versiyonuna girebiliyorum). sorunun internet baglantimdan oldugunu tahmin ettim ve telekoma
merhabalar

internette problem yasiyorum. Girmeye calistigim web sayflarinin bir kismi hic acilmaz isken bir kismi da tam olarak acilmiyor. gmail de dahil olmak uzere bazi sitelere giremiyorum. (g-mail in html versiyonuna girebiliyorum). sorunun internet baglantimdan oldugunu tahmin ettim ve telekoma saydirdim. kendileri hattimda bir sorun olmadigini soylediler evdeki iki farkli bilgisayarda da ayni sorun var yani sorunun donanim ile ilgili olmadigina neredeyse eminim (gerci her iki bilgisayar da ayni modemi kullaniyorum). bilgisayara birkac arama motoru kurmayi denedim (explorer modzilla ve chrome)durum degismedi. DNS ayarlari ile oynadim durum degismedi, isletim sistemim vista virus programim nod 32 e smart security (programin kendi icinde bir firewall u var) modem i yeniden kurmayi dusunuyorum. ancak bunu yapmadan once bir sorayim dedim belki bir hali yolu vardir diye
0
selfadjoint
(31.05.09)
Aynı sorun şu sıralarda Afyonkarahisar dolaylarında da mevcut. Küfre devam.
0
ataturkiye
(31.05.09)
(2)

ek$i sozluk cpu power?

phonex
yıllar evvel daha okurken bu oluşuma laptop ile katılmış laptop işlemcisinin bu yüke bu kadar alışkın olmaması sebebiyle bırakmıştım. tekrar insanlığa faydamız olsun diyerek katıldık. ancak aklıma takılan birkaç soru var. dün sabah katılıp sınava giderken (yaklaşık 3 saatlik çalışma sonucunda %60 ı
yıllar evvel daha okurken bu oluşuma laptop ile katılmış laptop işlemcisinin bu yüke bu kadar alışkın olmaması sebebiyle bırakmıştım. tekrar insanlığa faydamız olsun diyerek katıldık. ancak aklıma takılan birkaç soru var. dün sabah katılıp sınava giderken (yaklaşık 3 saatlik çalışma sonucunda %60 ı tamamlamıştı) pc'yi açık bıraktım. ancak ben gittikten sonra elektrikler kesilmiş, bilgisayar kapanmış ve işlem sıfırlanmış. sonucun bitip gönderildiğine dair de bir kayıt yok gecede çalışır vaziyetteyken kapattım pc'yi. sabah açtım yine yok. bilgisayarı açma-kapama ya da yeniden başlatma yapacakken snooze mu yaptırmak gerekiyor. özel bir ilgi alâka gerekiyor mu bu konuda? aklıma bu şüphenin düşmesinin sebebi de takımda birçok adamın katılımı gözükmekte iken katkısı sıfır görünmektedir.
0
phonex
(31.05.09)
Elektrik kesilince ne olur bilmiyorum da bilgisayarı açıp kapatırken özel bir muameleye gerek yok. "Messages" bölümünde log tutuyor ne indirmiş ne yapıp upload etmiş gibi.
0
crown
(31.05.09)
isledigi kisimla ilgili verileri sık sık sabit diske kaydettigi icin bilgisayar bastan baslasa da, elektrik gitse de cok ozel bi sorun olusmadikca yuzde birkac geriden baslamasi lazim. o arada bitirip gondermis olmasin? web sayfasindan giris yaptiktan sonra solda "results status"ten bakabilirsiniz.
0
ainothia
(31.05.09)
(6)

msn de engellenme olayı

bubamara
iyi sabahlar.. bir zamanlar www.blockstatus.com adresinden msn de sizi kimlerin engellediğini görmek mümkündü. hala da mümkün. fakat düzgün çaışmıyor. artık sürekli belirli bir zamanın engelleyen listesini gösteriyor. acaba bu işe yarayan bildiğiniz başka web siteleri var mıdır ?
iyi sabahlar.. bir zamanlar www.blockstatus.com adresinden msn de sizi kimlerin engellediğini görmek mümkündü. hala da mümkün. fakat düzgün çaışmıyor. artık sürekli belirli bir zamanın engelleyen listesini gösteriyor.
acaba bu işe yarayan bildiğiniz başka web siteleri var mıdır ?
0
bubamara
(31.05.09)
Biraz meşakkatli de olsa yöntem şudur. Üst menüden Tools > Options > Privacy soldaki ekranda Contacts lists > See who has added you to their contact list karşısında bulunan view butonuna tıkladığınızda karşınızdaki pencerede sizin kimin listenizde olduğunu gösterir. eğer biri sizi listenizden silmişse kesin gösterir ama engelleme de gösterir mi ondan emin değilim.
0
phonex
(31.05.09)
sizi engelleyenleri görmeniz mümkün değil. ancak silenleri görebiliyorsunuz, onun için de blockstatus gibi siteleri kullanmak yerine phonex'in dediklerini yapmanız daha kolay.
0
sql
(31.05.09)
atıyorum sizi ayşe engelledi ve fatma da ayşenin en yakın arkadaşı. [email protected] diye adres alın ve ayşe' yi ekleyin kabul edip online olmasını bekleyin. bunun dışında ayarlar secenekler gizlilik sağ klik seçeneği ile sadece silenleri görebilirsiniz. web sitelerine de google dan araştırıp aa bu site engelleyenleri gösteriyormuş diye aldanıp gimeyin mail adresinizden olursunuz.
0
ykyt
(31.05.09)
sizi kimin engellediğini öğrenmek hiç bir zaman mümkün olmadı ama o tarz sitelerde, msn status checkler var, zaman zaman oraya kişinin msnini yazıp online olup olmadığını denerseniz, online yakaladığınızda sizin listenizde online değilse bloklandığınızı anlarsınız. ama çok uzun manyakça bi iş olur.
0
red g
(31.05.09)
blockstatus.com yada msndeki tools/seçenekler bölümünden vs. hiçbiri sizi engelleyeni göstermez. hiçbir siteye şifrenizi vermeyin o yüzden. mümkün değil göstermesi. sizi listesinden silen kişileri gösterir sadece. üstelik bazen yanlış da gösterir. 10 dk. önce konuştuğunuz kuzeninizi sizi silmiş(engellemiş değil) olarak gösterebilir. sizi engelleyeni görmenin bir yolu var. o da kesin bir yol değil.
kişinin online olduğuna emin olduğunuz bir anda, msn listenizde kişiye sağ tıklıyorsunuz, profile git diyorsunuz. orda msn görünümü, web görünümü yer alıyor. msn görünümü görünmüyorsa sadece web görünüyorsa sizi engellemiş demektir.
fakat aynı zamanda kişi offline ise yine msn görünümü görünmemekte. dolayısıyla anlamak için kişinin online olduğuna emin olmak gerekir. böyleyken böyle.
0
girl in a coma
(31.05.09)
bir rivayete göre msn den sizi engelleyenleri görmenin tek bir yolu varmış, bu yol çok çetrefilli bir yolmuş ve bunu sadece bill gates biliyormuş.
0
mtrsykl
(31.05.09)
(2)

mouse yardım

seloz
arkadaşlar çok saçma bir soru biliyorum ama kendime de iş üretmeden edemiyorum. şimdi, benim en dandiğinden microsoft lazer mousem var, kablolu basit siyahı ve beyazı vardır hani. ben bi işgüzarlık edip bunun üstüne su döktüm. bi çalışır gibi oldu ama şimdi banamısın demiyor. olayı anlattıktan sonra
arkadaşlar çok saçma bir soru biliyorum ama kendime de iş üretmeden edemiyorum. şimdi, benim en dandiğinden microsoft lazer mousem var, kablolu basit siyahı ve beyazı vardır hani. ben bi işgüzarlık edip bunun üstüne su döktüm. bi çalışır gibi oldu ama şimdi banamısın demiyor.

olayı anlattıktan sonra soruma geleyim; bu mouselar vidasız presslenmiş veya yapıştırılmış bişey değil mi, yani ben bu aygıtı usturuplu şekilde açsam bile (tamir ettiğimi var sayın) tekrar bir araya getiremem değil mi? biliyorum ucuz bişey yenisi alsana birader diyorsunuz ama işte bi aksiyon olsun diyorum. yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim, sevgiler saygılar..
0
seloz
(31.05.09)
altinda dört kösede yuvarlak mevzular var ya da göbek de bir etiket, iste onlari kaldir bakalim ne cikacak.
0
aheste cek kurekleri millet uyanmasin
(31.05.09)
arkadaşlar teşekkür ettim, sağolun
0
🌸seloz
(31.05.09)
(1)

facebook

asutan
facebooktaki güncellemelerdebana bu kişiden gelen haberleri/güncellemeyi gösterme dediğimiz noktadabu kişinin haberi oluyor mu- onun haberlerine pek meraklı olmadığımızı öğreniyor mu?i love/hate networking
facebooktaki güncellemelerde
bana bu kişiden gelen haberleri/güncellemeyi gösterme dediğimiz noktada
bu kişinin haberi oluyor mu- onun haberlerine pek meraklı olmadığımızı öğreniyor mu?
i love/hate networking
0
asutan
(31.05.09)
olmuyor
0
moroff
(31.05.09)
(4)

me pe üç çalar

hicazkar
daha önce creativeden muvo tx fm ve c100 müydü ne, sport bişeydi, kullandım bunları. sony de kullandım.sony, bilgisayardan parça atarken sıkıntı. kendi programı olmadan kabul etmiyor, gıcık.kreativin sport modeli de ayrı bir kablo ile bilgisayara bağlanıyordu, her zaman yanımda kablo taşımak zorunlu
daha önce creativeden muvo tx fm ve c100 müydü ne, sport bişeydi, kullandım bunları. sony de kullandım.
sony, bilgisayardan parça atarken sıkıntı. kendi programı olmadan kabul etmiyor, gıcık.
kreativin sport modeli de ayrı bir kablo ile bilgisayara bağlanıyordu, her zaman yanımda kablo taşımak zorunluluğu getiriyordu, olmasa daha iyi olur.
muvo tx fm hoş idi, usb girişi gövdesinde, radyolu, ekolayzırlı, ses kayıtlı, her bişeyli yani.. usb zımbırtısı arızalandı, yaptırdım satmıştım..

bugün de kreativin zen modelinden gördüm bir tene, dışarı ses veriyordu. şuydu galiba:

tr.creative.com

yalnız ekran olmayınca, ne yaptığımı bilmeyince ne bileyim işte, içime sinmedi.

marka takıntım yok ama en azından satış sonrası servis işi olsa veya alıp iki gün sonra elimde kalmasa..

böyle küçük,
hafif -bu önemli-
radyo olabilir, güzel olur
dışarı ses verme özelliği hoşuma gitti, olabilir
bilgi ekranı olan
ek bir kablo ile bağlanma şartı olmayan
usb'den şarj olabilir
ses kayıt özelliği olabilir ama şart değil
hafıza, 1 gb'den başlasın. üst sınır koymayı düşünmedim (yuh)
fiyat 100 kaimeyi aşmazsa.. +/- ~20 lira

tavsiyeler, mümkünse kullanıp memnun kaldığınız aletlerden olursa sevinirim.
---
şunu da ekleyeyim, kreativin ikinci bahsettiğim modeli (bkz: creative muvo sport c100) normalde radyosuz geliyor bunlar ama kendi sitesinden yazılımını indirip radyo yüklemiştim.
hani böyle güzellikler de varsa bal üstü kaymak olur yani..

teşekkürler..
0
hicazkar
(31.05.09)
o paraya phiilips ve samsunglar var. philipsten uzak dur, samsung iyidir.
0
zubundy
(31.05.09)
marka takıntım yok demişsin ama bence olmalı mp3 çalar konusunda. çünkü bir mp3 çaların markası, ses kalitesini belirleyen şey olacaktır. bir de servis meselesi var dediğin gibi. creative/sony/apple ses kalitesi açısından tavsiye edebileceğim markalar. 100 liraya bulabilir misin emin değilim ama.
0
fortisvita
(31.05.09)
öncelikle link de verdiğiniz cihaz fena değil. bir arkadaşım dışarı ses vermeyen versiyonunu kullanıyor çok da memnun. ancak dezavantajı bu cihazların bilgisayara bağlanmasında ara kablo gerektirmesi. tx fm rahatlığına alıştıysanız derim ki aynı ürünün 2gb lık versiyonları hala piyasada iken alın (ben hala 512mb lık versiyonunu kullanıyorum)
c/p modunda istediğiniz tüm dosyaları içine atmanın özgürlüğü hiçbir şeyle ifade edilmiyor.

not: unutmamak gerekir ki creative çok güzel ses verir ancak ilk verdikleri kulaklıklar (çoğu markanın olduğu gibi) dandik ötesidir. cihazı alırken yanında birde kulaklık alın belki indirim yaparlar =)
0
angelofdeath
(31.05.09)
discmanden mp3playera geçmeye çalışırken bazı araştırmalarım oldu:Pşunu öğrendim ki tüm markalar aynı teknolociyi kullanıyo önemli olan kulaklık.ona göre tercih yap yani.ucuz bi şey al kulaklık iyi olsun
0
zombikanı
(31.05.09)
(2)

Speedstream 3020 ADSL Modem Driver

hagi10
Acil olarak Speedstream 3020 ADSL Modem driveri aranmaktadır. Bulanlar bulmayanlar duyanlar duymanlara sonra hepsi bana yardımcı olabilirse mutlu mesut yaşar gideriz..
Acil olarak Speedstream 3020 ADSL Modem driveri aranmaktadır. Bulanlar bulmayanlar duyanlar duymanlara sonra hepsi bana yardımcı olabilirse mutlu mesut yaşar gideriz..
0
hagi10
(31.05.09)
soyle bir sey var ama?
kb.efficient.com

edit: aslanlar gibi aciliyor bende.
direkt download: kb.efficient.com
0
sourlemonade
(31.05.09)
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Line 1: Incorrect syntax near '='.

/display/2/kb/article.asp, line 27

Şu tarz bir hata alıyorum o sayfada..
0
🌸hagi10
(31.05.09)
(8)

site yapmak

başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
ya ben eskiden böyle kısa hikayeler ya da güncel yazılar falan yazardım bolca, yazmayı da severim hani. bir kaç arkadaşla birlikte düzenli olarak yazmaya ve bunları bir sitede toplamaya karar verdik, millet takip ederse memnun olurum tabi de, esas amacım hepsinin birlikte durması. böyle bir şey iç
ya ben eskiden böyle kısa hikayeler ya da güncel yazılar falan yazardım bolca, yazmayı da severim hani. bir kaç arkadaşla birlikte düzenli olarak yazmaya ve bunları bir sitede toplamaya karar verdik, millet takip ederse memnun olurum tabi de, esas amacım hepsinin birlikte durması. böyle bir şey için site açmak mı uygun olur, ya da blog şeklinde yazmak mı? ortalıkta çok fazla blog olduğu için bana blog uzantılılar itici geliyor bir de.

bir de böyle bir şey için az da olsa programlama falan bilmek gerekir mi? gördüğünüz gibi tamamen cahilim bu konuda.

edit: ya site yapmak için elbette programlama gerekir de, ben yapıldıktan sorna yeni yazılar ekleme kısmını falan diyorum.
0
başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(30.05.09)
ortalıkta çok fazla web sitesi de var zaten? ya da kitap yazmaya kalksan çok fazla kitap da var. blog aç bence yazına güveniyorsan, önemli olan içeriktir.
0
fortisvita
(31.05.09)
blog şeklinde yapmak için bu joomla dışında bir şey bilmek gerekiyor mu peki? yoksa hemen kurcalamaya başlayayım bunu.
0
🌸başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(31.05.09)
ne joomla'sı ya, kur bir wordpress takıl sonra. öyle programlamaya falan gerek de yok.
0
sanal uyku
(31.05.09)
Wordpress ile bunu cok rahat yapabilirsin. Hem turkce kaynak bol hemde bazi hosting firmalari otomatik olarak kurabiliyor sitene. Ayrica bazi programlar sayesinde direk bilgisayardan post edebilirsin
0
kamyon
(31.05.09)
peki bu wordpress'te yönetim kadrosu iki kişi olabiliyor mu? sadece ben yazabileceksem yatar o iş.
0
🌸başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(31.05.09)
olur olur
0
sanal uyku
(31.05.09)
Ben seni iyi bi hostinge yönlendireyim. Yerli hosting alma eğer ciddi düşünüyorsan çünkü zaten bizde doğru düzgün hosting yok çoğu hosting emlakçısı, boşa para kaptırmaya gerek yok.

Tabii ciddi bi site düşünüyosan. Daha sonra hostingi alırken ilk domainin beleşe gelecek, ddwhois.com'a girip boşta olan bi domain seçeceksin, .com uzantılı almanı öneririm. Ondan sonra da wordpressi ve gerekli eklentileri kurup yardıracaksın. Yönetim hakkını da istersen 2 değil, 25 kişiye vereceksin.
0
Karluk
(31.05.09)
hiç bir programlama bilgin olmasına gerek kalmadan şaşırabileceğin siteler yapman mümkün. wordpress yerine joomla tavsiye ederim, sadece blog değil, siteni ileride kendin bile tanıyamayacağın hale getirebilirsin, wordpress de iyidir, ancak joomla'nın eklentileri wp'den daha iyi bence. yetkileri de istediğin gibi verirsin, x kişisi konu eklesin, ama silemesin y kişisi hem eklesin hem silsin şeklinde falan filan.
0
abtash
(31.05.09)
(1)

Facebook

ttg
Facebook'ta birini engellesek ama engellediğimizi kendisi farkedemese, profilimizde engellediğimiz gün ne varsa görse fakat yaptığımız güncelleştirmeleri falan alamasa. Bunu yapmak mümkün müdür?
Facebook'ta birini engellesek ama engellediğimizi kendisi farkedemese, profilimizde engellediğimiz gün ne varsa görse fakat yaptığımız güncelleştirmeleri falan alamasa.

Bunu yapmak mümkün müdür?
0
ttg
(30.05.09)
facebook'u kapatalı oldu baya ama bu dediğinin mümkün olacağını sanmıyorum. çünkü resmen "feysbuk bana yardım et de şu karşımdaki keriz benimle irtibatta olduğunu sansın" diyorsun. limited profile özelliği vardı facebook'un, ne kadar sınırlama getiriyor bilmiyorum ama karşındaki limited profile gördüğünü bilecektir yine. dürüst olmak en güzeli.
0
fortisvita
(30.05.09)
(3)

resim upload etme sorunu

sessia
başka bilgisayardan upload edebiliyorum 3 mblık resmi ama kendi bilgisayarımda bu resmin boyutunu paintle kb'lara da indirsem yükleyemiyorum, uzun bir süre beklettikten sonra yüklenemedi diyor ya da boyut büyük diyor hiç bir upload adresi ve forumda yüklemiyor. ne zmndan beri var bu sorun bilmiyorum
başka bilgisayardan upload edebiliyorum 3 mblık resmi ama kendi bilgisayarımda bu resmin boyutunu paintle kb'lara da indirsem yükleyemiyorum, uzun bir süre beklettikten sonra yüklenemedi diyor ya da boyut büyük diyor hiç bir upload adresi ve forumda yüklemiyor. ne zmndan beri var bu sorun bilmiyorum ama iki gundur farkettim. bilgisayarımdaki bazı ayarlardan kaynaklanıyor olabilir gibi geliyor ama ne olabilir bilmiyorum???
0
sessia
(30.05.09)
onu da denedim, yuklemiyor çok uzun süre bekliyorum sonunda ya hata veriyor ya da ben kapatıyorum artık

sorun bilgisayarımda sanırım, çünkü okuldan yuklediğimde iki dkda yukleniyo hemen
0
🌸sessia
(30.05.09)
yok
0
🌸sessia
(30.05.09)
jugador
verdigin adresten yukleyebildim şimdi, ne oldu bilmiyorum ama bu seferki bekleyisimin sonucunda link alabildim:) tesekkurler
0
🌸sessia
(30.05.09)
(4)

çözünürlük

sanal uyku
19 ya da 21 inç geniş monitör var. buna uygun çözünürlükler nelerdir?1440x900 olarak deneyeyim dedim ama sağ taraf komple siyah kaldı, daha yüksek çözünürlük denedim onda da çok büyük oldu.monitör asus, ayarlarda yatay veya dikey olarak konum değiştirme var ama sağa sola çekiştirme yapamıyorum. nası
19 ya da 21 inç geniş monitör var. buna uygun çözünürlükler nelerdir?
1440x900 olarak deneyeyim dedim ama sağ taraf komple siyah kaldı, daha yüksek çözünürlük denedim onda da çok büyük oldu.
monitör asus, ayarlarda yatay veya dikey olarak konum değiştirme var ama sağa sola çekiştirme yapamıyorum. nasıl çözülür bu iş?

edit: 1440x900 yapınca fontlar yatayda basık oluyor, şu ekranı sadece yatayda çekiştirebilsem sorun çözülecek ama...
0
sanal uyku
(30.05.09)
ati'nin gelişmiş ayarlarına gir. monitör özellikleri > ayarlar > senkronizasyon kısmından yatayı ayarla.
0
🌸sanal uyku
(30.05.09)
19 inç monitörümde 1280x1024 ayarlı. memnunum.
0
poseidon55
(30.05.09)
Marka model ne?
0
pichoscosama
(31.05.09)
valla en son 1440x900 ayarladım gayet de iyiydi görüntü.
geniş ekran demiştim bu arada, 1280x1024 uymazdı yani.
0
sanal uyku
(31.05.09)
(5)

OpenDNS ile justin.tv nasıl açılır?

justhink
OpenDNS ile justin.tv açılmıyor. Nasıl çözebiliriz?
OpenDNS ile justin.tv açılmıyor. Nasıl çözebiliriz?
0
justhink
(30.05.09)
hiç kasma
en.justin.tv'den gir
0
xlmn
(30.05.09)
gene açmıyor..
0
🌸justhink
(30.05.09)
bilmediğimden değil abi opendns ayarları yapılı bende ama hep açılan justin tv şimdi açılmıyor işte.
0
🌸justhink
(30.05.09)
www.byterelay.com

burada anlatılan yöntemle dns ayarlarıyla oynamadan erişimi engellenen bütün sitelere girebilirsin.
0
bitliperi
(30.05.09)
opendns+youtube jacker II çatır çatır açılıyor şu an.
0
alkolik imam
(30.05.09)
(1)

xbox 2x180

yirtik foto
Merhabalar,1) Su anda ortalikta xbox 360in icini acmadan firmware cekme olanagi var mi?2) Yoksa, yeni firmware ile aleti kendi kendine patchleyenler hangi kaynaklari kullandi?birinci soru icin biraz bakindim, oyle bir ihtimal yokmus gibi.ikinci soru icin de adam gibi step-by-step gosteren bir dokuma
Merhabalar,

1) Su anda ortalikta xbox 360in icini acmadan firmware cekme olanagi var mi?

2) Yoksa, yeni firmware ile aleti kendi kendine patchleyenler hangi kaynaklari kullandi?

birinci soru icin biraz bakindim, oyle bir ihtimal yokmus gibi.
ikinci soru icin de adam gibi step-by-step gosteren bir dokuman bulamadim.

p.s.: sadece meragimdan soruyorum, onumuzdeki iki sene boyunca olusacak 3k'ya karsi garantili bir aleti bu yolda heba etmek istemem.
0
yirtik foto
(30.05.09)
1)yok
2)ne demek ki bu? dvd-rom u xbox'tan çıkardılar pc'lerine bağladılar. geçen ben de yaptım.

xbox sky a üye ol, orda bir sürü anlatım ve gereken programlar mevcut...
0
forrestgump
(31.05.09)
(8)

ps 3 lcd de mi plazmada mı daha iyi performans sağlar

machapichu
görüldüğü üzere soru gayet açık; play station 3 lcd de mi yoksa plazmada mı daha iyi performans sağlar? tv almayı düşünüyorumda. her zaman lcd de oynuyorum ama plazma hakkında hiçbir fikrim yok yardımcı olursanız sevinirim.
görüldüğü üzere soru gayet açık; play station 3 lcd de mi yoksa plazmada mı daha iyi performans sağlar? tv almayı düşünüyorumda. her zaman lcd de oynuyorum ama plazma hakkında hiçbir fikrim yok yardımcı olursanız sevinirim.
0
machapichu
(30.05.09)
lcd de en iyi performansı alırsın plazma hem artık bitti hem de lcd ye oranla çok daha fazla parlama olayı var. al adam gbi bi full hd lcd bak keyfine derim.
0
rentts1
(30.05.09)
evet lcd kesinlikle. bütçe yeterse de full hd.
0
başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(30.05.09)
teşekkürler sağolun bu bilgi bana yeterli...
0
🌸machapichu
(30.05.09)
şimdi bir de led tvler çıktı başımıza bir de onlara bak derim ben
0
argent dawn
(30.05.09)
lcd plazma farketmez çok tırt bi model almadığın sürece. ama lcd daha ekonomik hemde ucuz plazmaya göre. ama her türlü full hd almak lazım tabi.
0
yuto
(30.05.09)
hd ready gayet yeterlidir çünkü 1080p lik oyun pek yok ve çok çok büyük ekranlar olmadıkça 720p ile 1080p arasındaki farkı ayırt etmek biraz uzmalık işi. genelde gözü yanıltan renk kontrast vs. ayarıdır. onun için oyun modu olan ve 32 inçten(82 ekrandan) büyük, vasatın üzerinde bir markanın televizyonu ps3 için idealdir.
0
aidiyetsiz
(30.05.09)
projektörlerin lamba ömrü yok mu? üzerinde yazan süreyi ben bir senede bitiririm.

edit: ee hesapladım da bir senede bitiremezmişim.
0
marido
(31.05.09)
sırf ps3 için full hd almaya gerek yok... oyunlar zaten hep 720p

sorunun cevabı da lcd tabii ki...
0
forrestgump
(31.05.09)
(2)

Laptoba koca bardak çay içirdim, neler yapabilirim?

o s c a r
Yardımsever ekşi duyuru ahalisi,Sabah kahvaltıda güzelim çayı laptopa dökmüş bulunmaktayım. Klavyesinden alt kısmına kadar valla bir nevi duş aldırmış olduk. Şarj aleti de baya bir ıslandı. Bu işlerden pek çakmadığım için açıkçası baya panik yaptım ilk başta. Silebildiğim kadar sildim. Sonra bir sür
Yardımsever ekşi duyuru ahalisi,

Sabah kahvaltıda güzelim çayı laptopa dökmüş bulunmaktayım. Klavyesinden alt kısmına kadar valla bir nevi duş aldırmış olduk. Şarj aleti de baya bir ıslandı.

Bu işlerden pek çakmadığım için açıkçası baya panik yaptım ilk başta. Silebildiğim kadar sildim. Sonra bir süre ters çevirdim. Yurttaki birkaç arkadaş saç kurutma makinası tut dediler, onu bile yaptım:)

Açmaya çalıştım 4-5 defa, ya ekran karanlık kaldı ya da masaüstünü görmemle birlikte bilgisayar kapandı. Sonra bir ara çalışır gibi oldu, bu sefer de şarj aletini taktığım an kapandı, onu yeteri kadar kurutamamışız herhalde:) Akşama kadar dinlensin, iyice kurusun filan diye bıraktım. Demin dayanamadım açtım, sorun yok gibi şu an.

Olayın üzerinden 4 saat filan geçti, hata mı yapıyorum şu an kullanmakla, kapatıp birkaç saat daha kullanmamam mı gerekir, ne dersiniz? Bilgisayar çok hayati benim için, istediğim her an kullanabilmem lazım. Servise filan vermeye kalksam en az 1-2 hafta beklerim değil mi? Bir de yurtdışındayım ama bilgisayarı Türkiye'deyken almıştım, garantisi nasıl olur bilemem, vs. Karışık yani o kısmı. Ama uzun vadede ciddi bir sorun oluşturacaksa o zaman da bu şekilde kullanmamalıyım herhalde, baktırmak en iyisi gibi duruyor.

Uzman arkadaşların ve eskiden başına bu tür bir olay gelenlerin önerilerini bekliyorum.

Kalın sağlıcakla.
0
o s c a r
(30.05.09)
niyeyse link veremedim ama duyuru' da " kahvaltı yapan laptop " diye arat.. böyle başlık var, cevapları yardımcı olabilir.
0
pongiyen
(30.05.09)
Bisküvi ver çayın yanına. :D

Şaka şaka kızma.

Ters çevrik biçimde 2 gün beklet. Kurutma makinası sakın kullanma. Su buharı oksitlenme yapabilir.

2 GÜN HİÇ AÇMA. 2 GÜN HİÇ AÇMA. 2 GÜN HİÇ AÇMA. 2 GÜN HİÇ AÇMA. 2 GÜN HİÇ AÇMA.
0
pichoscosama
(30.05.09)
(10)

iş bankası internet subesi

think martini
İş Bankası'nın internet bankacılığını ne zaman kullanmak istesem giriş ekranındakı "parola" kısmına bir şey yazamıyorum. harflere basıyorum, ekranda sadece bir tek harf yazıyor ve devamı gelmıyor. dolayısıyla sisteme giriş yapamıyorum. uzun zamandır bu sorunla karşılaşıyorum. sizde de aynı sorun var
İş Bankası'nın internet bankacılığını ne zaman kullanmak istesem giriş ekranındakı "parola" kısmına bir şey yazamıyorum. harflere basıyorum, ekranda sadece bir tek harf yazıyor ve devamı gelmıyor. dolayısıyla sisteme giriş yapamıyorum. uzun zamandır bu sorunla karşılaşıyorum. sizde de aynı sorun var mı? giriş yapabiliyor musunuz?
0
think martini
(30.05.09)
bilgisayarinda keylogger benzeri bir program vardir. is bankasi'nin koruma zimbirtisi oyle durumlarda yazmani engelliyor.
0
sourlemonade
(30.05.09)
nasıl cozerım pekı ben bu sorunu?
0
🌸think martini
(30.05.09)
cesitli anti-virus programlari ile taramalar yap oncelikle. (symantec endpoint protection oneririm mesela)
0
sourlemonade
(30.05.09)
avg ile tarama yaptım gecen gun. yıne yaparım sımdı, sonrasında ne yapmam gerekır?
0
🌸think martini
(30.05.09)
bir sey bulabilirse anti-virus(ler) silecektir tabi, ondan sonra tekrar denersin. ama sirf bu yuzden ici rahat etmeyip format atan arkadasim bile var. ki bence de en kesin ve guvenilir cozumdur.
0
sourlemonade
(30.05.09)
o kadar ciddi bi sorun oldugunu bılmıyordum. format işi gozumde buyudu. tekrar tarama yapıyım o zaman, umarım hallolur.
0
🌸think martini
(30.05.09)
aynı durum benim başıma da geldi. fakat iş bankasının güvenlik çemberi dediği zımbırtıyı kurmadan önce herhangi bir sorun yoktu. şimdi ie ile işbankası internet şubesini kopyala yapıştır ile kullanabiliyorum fakat firefox ile gayet rahat giriyorum. bence virüs değil sorun asıl olay iş bankasının kurdurduğu güvenlik çmberinde. nasıl bir çemberse o.
0
akustik cinayet
(30.05.09)
ekran klavyesi kullanın?
0
sanal uyku
(30.05.09)
akustik cinayet'in dediği gibi farklı browser'da deneyınce calısıyor. guvenlık cemberı kurmuslar, sısteme gırmeyı engellıyor, tebrık edıyoruz kendılerını.
@sanal uyku; ekran klavyesı kullanmayı denemedım ama bır dahakı seferde onu da denerım, tesekkurler.
0
🌸think martini
(30.05.09)
eğer win7 de ie8 de hatayı alıyorsanız bu normal. win7'de böyle bir sorun var genelde.
0
ali87
(30.05.09)
(2)

ayarlari bozulmus hesap makinasi

cisterna
bi tane scientific hesap makinam var, catiga diye bi marka. biseyler kurcaladim ayarlari bozuldu galiba. sin30'u 0.4554768450 falan diye hesaplamaya basladi. bi kere daha olmustu boyle bisey, bi arkadasim duzeltmisti bi sekilde ama hatirlamiyorum simdi nasil yaptigini. eski haline getirmek icin ne y
bi tane scientific hesap makinam var, catiga diye bi marka. biseyler kurcaladim ayarlari bozuldu galiba. sin30'u 0.4554768450 falan diye hesaplamaya basladi. bi kere daha olmustu boyle bisey, bi arkadasim duzeltmisti bi sekilde ama hatirlamiyorum simdi nasil yaptigini. eski haline getirmek icin ne yapmak gerekiyor, bi fikriniz var mi?
0
cisterna
(30.05.09)
D-R-G
DEG-RAD-GRA
degree-radian-gradient

falan gibi bir ayar olmalı. o ayar gradient (G, GRA veya GRAD olarak gösteriliyor olabilir) olmuş. degree'ye (D veya DEG olarak gösterliliyor olabilir) çevirmeniz lazım.

casio'ya benziyorsa fx5500'de shift+1 yapınca çıkıyor bu dediğim ayar.
0
kibritsuyu
(30.05.09)
internetten "catiga, radian, degrees" olarak arat, birinden birine convert etmeyi bulursun zaten
0
mortifera
(30.05.09)
(5)

silinen dosya kurtarma, kurtaramama

cubuk makarna
kayıtlı fm oyunumu dün yanlışlıkla sildim. uzantısı belli, yeri belli...birkaç kurtarma programı denedim. my recovery files ile arama yaptım ama sadece kendi içindeki uzantıları aradığı için sonuç yok. en iyisi buymuş. ama olmadı işte.getdataback kullandım bulamadı. recuva ile denedim, buldu ama çok
kayıtlı fm oyunumu dün yanlışlıkla sildim. uzantısı belli, yeri belli...

birkaç kurtarma programı denedim.
my recovery files ile arama yaptım ama sadece kendi içindeki uzantıları aradığı için sonuç yok. en iyisi buymuş. ama olmadı işte.
getdataback kullandım bulamadı.
recuva ile denedim, buldu ama çok zayıf dedi, kurtar dedim, bozuk kurtardı.
easeus kullandım, o zaten baya dandikmiş

yok mu bunu kurtarmanın bi yolu, mucizevi bi program falan???
0
cubuk makarna
(30.05.09)
(bkz: easy recovery)
bende işe yaramıştı.
0
cisegu
(30.05.09)
(bkz: magic recovery)
bu da bende işe yaramıştı.
0
dunden beri dimdik
(30.05.09)
file scavenger'la kafanı iyice bulandırayım.
0
sanal uyku
(30.05.09)
hepsini denedim yine olmadı. sistemi geri yüklemeyi de denedim. o da hata veriyo yüklemiyo.
recover my files ile aradım zaten. acaba format araması yapsam bulur mu. çok uzun sürüyomuş diye onu denemedim.
0
🌸cubuk makarna
(30.05.09)
oyun duruyo sadece belgelerimden sildim. 2009
0
🌸cubuk makarna
(30.05.09)
(2)

Animasyon nasıl yapılır sorusu (Aptalca bir soru)

eftalit
Saygıdeğer ekşi ahalisi,``http://pencilmation.com/`` sitesindeki animasyonlar gibi bir animasyon yapmak istiyorum bir ders için. Ancak photoshop haricinde bir program bilgim yok. Animasyon nasıl yapılır onu da bilmem. Gösterdiğim sitedeki animasyon nasıl bir teknikle ve hangi programlarlar yapılır b
Saygıdeğer ekşi ahalisi,

pencilmation.com sitesindeki animasyonlar gibi bir animasyon yapmak istiyorum bir ders için. Ancak photoshop haricinde bir program bilgim yok. Animasyon nasıl yapılır onu da bilmem. Gösterdiğim sitedeki animasyon nasıl bir teknikle ve hangi programlarlar yapılır bilen var mı?
0
eftalit
(30.05.09)
adobe flash ile yapmak mümkün, başka hazır programcıklar da vardır sanırım.
library.creativecow.net

şuradan basit bi giriş yapabilirsin.
0
abtash
(30.05.09)
photoshop ile beraber gelen imagereadyi kullanarak yapabilirsin.
0
ency
(30.05.09)
(6)

spy, virüs, trojan vb (internet bağlantısı gitti)

halıcı
bir önceki sorumda googlaa virüsü demiştim. temizlemek için spyware doctor ve spybot kullanmaya çalıştım ama baya kastırdılar. ayrıca update yapamadıklar. meğer internet bağlantısı gitmiş. firefox ve internet explorer'dan sayfa açamıyorum. msn de açılmıyor. ama ilginçtir, torrent indirebiliyorum. ka
bir önceki sorumda googlaa virüsü demiştim. temizlemek için spyware doctor ve spybot kullanmaya çalıştım ama baya kastırdılar. ayrıca update yapamadıklar. meğer internet bağlantısı gitmiş. firefox ve internet explorer'dan sayfa açamıyorum. msn de açılmıyor. ama ilginçtir, torrent indirebiliyorum. kaş yaparken göz çıkardım galiba. yardım...
0
halıcı
(30.05.09)
eksi duyuru resmi antivirusu olan combofix'i denediniz mi?
0
osuruklu
(30.05.09)
evet, bir önceki sorumda da yazdım. ve hatta dahi, combofix'i kullandıktan sonra kesilmesinden mütevellit, ondan da kıllanmıyor değilim.

ayrıca, neymiş bu combofix be. "pc açılmıyor?", "combofix!", "ishal oldum..." "combofix dene". bambaşkaymış.
0
🌸halıcı
(30.05.09)
virüs sistem dosyalarına bulaşmış büyük ihtimalle, antivirüsler böyle durumlarda genelde karantinaya alıyor, kritik dosya olduğu için silmiyor. combofix dos altında dosya yürütmüş olabilir. sistem geri yükleme veya, windows repair deneyin. kayıt defteri yedeğin varsa onu da yükleyebilirsin.
0
abtash
(30.05.09)
bir şekilde düzeltti arkadaş. da googlaa virüsü hala duruyor. var mı bir fikri olan?
0
🌸halıcı
(30.05.09)
temiz bir format
0
etna
(30.05.09)
e o son çare... onun dışında...
0
🌸halıcı
(30.05.09)
(6)

ingilizce xp yi türkçe yapmak

qwertyali
daha yeni format attım. elimdeki windows cd si ingilizce xp pro idi. başka bir türkçe xp bulup tekrar format atmadan nasıl türkçe yapabilirim. diller seçeneğinde türkçe görünüyor, hatta türkçe q klavyeyi falan da seçtim. ama birşey değişmiyor. yardım edin lütfen.
daha yeni format attım. elimdeki windows cd si ingilizce xp pro idi. başka bir türkçe xp bulup tekrar format atmadan nasıl türkçe yapabilirim. diller seçeneğinde türkçe görünüyor, hatta türkçe q klavyeyi falan da seçtim. ama birşey değişmiyor. yardım edin lütfen.
0
qwertyali
(30.05.09)
(git: 21250)
(git: 59563)
(bkz: aramaya inanmak)

edit: haha kapaliymis hakkaten. neyse, abtash'in verdigi link var zaten onlarda da.
0
sourlemonade
(30.05.09)
o duyurular sanıyorum dışarıya kapalı olmak.
(bkz: ben basınca görememek)
0
🌸qwertyali
(30.05.09)
download.microsoft.com

buradan bakabilirsin.
0
abtash
(30.05.09)
teşekkürler ama oradan indirdiğim zımbırtıyı kurduktan sonra, birşey değişmedi. sanıyorum bunun benim sp3 lü olmamla bir ilgisi var. ya da yok, bilemedim.
0
🌸qwertyali
(30.05.09)
onu kurduktan sonra tekrar regional settings'e gideceksin, ordan display language'i turkce olarak degistireceksin.
0
sourlemonade
(31.05.09)
dediğini yaptım ama olmadı yine.
0
🌸qwertyali
(04.06.09)
(1)

Flatcast

Seaized
Flatcast'da radyo yayını yaparken mikrofon ile konuşmak istiyorum. Bu mümkün mü? Mümkünse hangi mikrofonları önerirsiniz?
Flatcast'da radyo yayını yaparken mikrofon ile konuşmak istiyorum. Bu mümkün mü? Mümkünse hangi mikrofonları önerirsiniz?
0
Seaized
(30.05.09)
gayet mümkündür. flatcast kullanacağına göre profesyonel bir şey de değildir sanırım amacın o sebepten istediğim mikrofonu kullanabilirsin. 5 liralıklar bile olur.
0
teritori
(30.05.09)
(1)

mac os x de nrg uzantılı dosya açma

horacio
selam duyurucular.aynen başlıkta belirttiğim meselenin muhatabı program hangisidir acaba yada nasıl hallederim ben bu işi teşekkürler.
selam duyurucular.aynen başlıkta belirttiğim meselenin muhatabı program hangisidir acaba yada nasıl hallederim ben bu işi teşekkürler.
0
horacio
(29.05.09)
roxio toast da yazabiliyordu sanki nrg leri
0
dunden beri dimdik
(30.05.09)
(2)

rapidshare'de bağlantı sorunu

copy paste
rapidshare'dan bi dosya indirmeye başlıyorum.misal dosya 200mb boyutunda. tıkır tıkır iniyor, hızım yerine göre tavan yaparken bazı zamanlar taban yapıyor. ama dosya bir şekilde inmeye devam ediyor. fakat nedendir bilmiyorum; bi zaman oluyor dosya %90 da 181mb'ı indirilmişken takılıp kalıyor.(şu and
rapidshare'dan bi dosya indirmeye başlıyorum.misal dosya 200mb boyutunda. tıkır tıkır iniyor, hızım yerine göre tavan yaparken bazı zamanlar taban yapıyor. ama dosya bir şekilde inmeye devam ediyor. fakat nedendir bilmiyorum; bi zaman oluyor dosya %90 da 181mb'ı indirilmişken takılıp kalıyor.(şu anda da olduğu gibi) 3gün beklesemde biliyorum ki ilerlemeyecek o dosya.yazık değil mi günah değil mi bu şimdi. neden %90 neden %5'de değil ha sorarım size..bunun önüne geçmek için varmıdır bildiğiniz bir yol.

not: indirmeye firefox'un indirme yöneticisinden yapmaktayım.
0
copy paste
(29.05.09)
bende flashget le indirmekteyim bende aynı problem var.Zaten an itibariyle rapid in sayfasına da girilmiyor.
0
myblue
(29.05.09)
bende de aynı problem var, paralı üyelik olmasına karşın sorun çıkıyor bugünlerde bu şekilde.
0
adivar
(29.05.09)
(2)

googlaa virüsü

halıcı
google'ladım ancak forumlarda adamakıllı çözüm yok. sözlükte başlığı bile yok. anasayfayı değiştirdim yani boş yapabildim ama hala etkin değil. direk sayfa yazılmıyor. nasıl temizlerim bu virüsü. kardeşim bulaştırmış :s
google'ladım ancak forumlarda adamakıllı çözüm yok. sözlükte başlığı bile yok. anasayfayı değiştirdim yani boş yapabildim ama hala etkin değil. direk sayfa yazılmıyor. nasıl temizlerim bu virüsü. kardeşim bulaştırmış :s
0
halıcı
(29.05.09)
combofix dene oncelikle. (en azindan registry kayitlari duzelsin)
0
sourlemonade
(29.05.09)
maalesef bir getirisi olmadı bunun.
0
🌸halıcı
(30.05.09)
(5)

Excele laf anlatma

mojosnik
Daha önce sormuş bulunduğum fakat cevabını alamadığım bir soruyla şansımı deniyorum. Excel 2007 kullanıyorum, bulunduğum sheet son dolu hücre olarak gerçekten son dolu hücreyi değil(ki kendisi 10 bininci satırda) sayfanın dibini (milyonuncu satır) görüyor. Dolayısıyla satır ekleyemiyorum, find deyip
Daha önce sormuş bulunduğum fakat cevabını alamadığım bir soruyla şansımı deniyorum.

Excel 2007 kullanıyorum, bulunduğum sheet son dolu hücre olarak gerçekten son dolu hücreyi değil(ki kendisi 10 bininci satırda) sayfanın dibini (milyonuncu satır) görüyor. Dolayısıyla satır ekleyemiyorum, find deyip arattığımda milyarlarca hücreyi aradığından dakikalar sürüyor, vlookup falan çektiğimde iyi bir takılıyor vb. Ben bu excele oraların boş olduğunu nasıl anlatırım?

Oturup konuşmayı, boş hücreleri silmeyi, toptan satırları silmeyi denedim, bana mısın demedi.
0
mojosnik
(29.05.09)
excel 2007 kullanmadığım için bilmiyorum fakat verilerin olduğu bölümü yeni bir sheet e copy paste yapsanız olmuyor mu?
0
mahallenindelisi
(29.05.09)
denedim, oldu, birkaç gün sonra yeni sheeti de aynı hale getirmeyi başardım fakat. bu sefer kaçmak yerine savaşmak istiyorum.
0
🌸mojosnik
(29.05.09)
excel 2003 te şöyleydi belki işe yarar;

ctrl end ile en son hücreye gidin, hücreyi silin, sonra A1 hücresini seçin, dosyayı kaydedin (yedek aldıktan sonra tabi). o da olmadı xls olarak kaydedin aynı işlemi öyle deneyin, o da olmadı xls veya xlsx olarak bi yere upload edin biz bakalım...
0
mahallenindelisi
(29.05.09)
ctrl end olayı işe yaramadı ama xls olarak kaydedince satır sayısını mecburen 60 binlere düşürdü. tekrar xlsx'e çevirince de 60 binde kaldı. buna da razıyım. teşekkürler.
0
🌸mojosnik
(29.05.09)
Belki sonlardaki hücrelerden birine çerçeve, biçimlendirme filan yapıyosundur o zaman da o hücreyi dolu sayıyor...
0
selimse
(30.05.09)
(2)

ms word 2000 ile etiket hazırlamak

magistrance
Zarf etiketi hazırlamanın yolu nedir. bir türlü beceremedim a4 boyutunda yapışkanlı zarf kağıtları aldım ancak bir türlü baskıyı içlerine oturtamadım.
Zarf etiketi hazırlamanın yolu nedir. bir türlü beceremedim a4 boyutunda yapışkanlı zarf kağıtları aldım ancak bir türlü baskıyı içlerine oturtamadım.
0
magistrance
(29.05.09)
e-mail adresinizi iletirseniz size word'de hazırlanmış etiket formatını gönderebilirim.
0
yumusakdiken
(29.05.09)
tools->letters and mailings->envelopes and labels->labels->options
araçalr-> mektup bişi->zarf ve etiketler->etiketler-opsiyonlar :P

burada istediğiniz etiketi seçebiliyorsunuz, elinizdeki etiketi cetvelle ölçüp buradakilerden birini seçiniz ya da alt tarafta detay kısmı var oradan gerekli düzenlemeleri yapıp uydurunuz, bin sekiz yüz on iki yıl önce ben öyle yapmıştım.

bir de şöyle bir şey var:

www.dokumanistan.com
0
cozefka
(29.05.09)
(2)

ip belirleme

thorstein
herhangi bir forum sitesine yorum bırakan bir kişinin ip si tesbit edilebilir mi? veya nerden bağlandığı en azından. forumda yönetici falan değilken tabi ki..
herhangi bir forum sitesine yorum bırakan bir kişinin ip si tesbit edilebilir mi? veya nerden bağlandığı en azından. forumda yönetici falan değilken tabi ki..
0
thorstein
(29.05.09)
savcılık bulur bir şikayetiniz varsa.
0
emrag
(29.05.09)
daha önce sorulmustu, bir ararsan bulabilirsin. ip yi verince tahmini sehri ve bölgeyi veren siteler var ama ne kadar güvenilir orasi belli degil. tam adres istiyorsan savciliktan ya da telekom dan tanidik bulman gerekiyor sanirim.
0
atmacaged
(30.05.09)
(2)

browser sapıtması mı!

hevipeyra
2 gün evvel internet explorer'ı açtığım zaman, açılış sayfam olan ekşi sözlük'te tuhaflıklar farkettim. "her zamanki" adlı standart temayı kullanıyorum ama bu temanın çizgileri falan hafif kayık. yazı karakterleri bi tuhaflaştı. hayvan ara butonunun etrafında ve mesaj, çöp, olay butonlarının etrafın
2 gün evvel internet explorer'ı açtığım zaman, açılış sayfam olan ekşi sözlük'te tuhaflıklar farkettim. "her zamanki" adlı standart temayı kullanıyorum ama bu temanın çizgileri falan hafif kayık. yazı karakterleri bi tuhaflaştı. hayvan ara butonunun etrafında ve mesaj, çöp, olay butonlarının etrafında koyu bir çizgi var. sağ tarafta bulunan ara butonunun sadece yarısı görünmesine rağmen sayfa tam görünüyor. aşağıda herhangi bir kaydırma çubuğu belirmiyor. ayrıca ekşi duyuru'da da bazı tuhaflıklar var. oklarla sayfayı aşağı yukarı indirmek istediğimde çok ağır hareket ediyor.

sahibinden.com'u açtığım zaman url adresinin yanında beliren kendilerine ait sembol yerine facebook sembolu beliriyor. başka sayfaları açtığım zaman da örneğin garanti bankasının küçük sembolü çıkıyor burada. henüz limon'da ya da ekşibişında böyle tuhaflıklar görmedim. hürriyet ya da facebook'ta da bir anormallik yok gibi.

bilgisayardan çok fazla anlamam ancak combofix ve nod32 ile bilgisayarı tarattım ve bir anormallik çıkmadı. nedir benim aletin sorunu? ya da sorun bu sitelerden kaynaklı bir sorun mu?
0
hevipeyra
(29.05.09)
yaptım ama fayda etmedi. başka fikri olan yazsın diye bunu yazıyorum.
0
🌸hevipeyra
(29.05.09)
-kaymalar icin ctrl+0 yapip deneyin bi de. eksisozluk acikken.
-eksiduyuru icin de normal gibi o agir kayma hareketi, daha onceden de eskisine gore agirlastigindan bahsedilmisti. ama cok cok agir degil, rahatsiz etmiyor bende.
0
only
(29.05.09)
(2)

kırılan laptop kapağı

karamell
şimdi efendim,benim sevgili kardeşim fujitsu siemens amilo pi 1505 laptopunun kapağını kırmış,menteşesi hareket etmiyormuş hiç,bu da zorlamış sanırsam biraz,kırmış kapağı.kendisi yakınımda olmadığından onun bana anlattığını aktarıyorum.bu durumda menteşeyi ve kapağı değiştirmek gerekecek sanırsam am
şimdi efendim,benim sevgili kardeşim fujitsu siemens amilo pi 1505 laptopunun kapağını kırmış,menteşesi hareket etmiyormuş hiç,bu da zorlamış sanırsam biraz,kırmış kapağı.kendisi yakınımda olmadığından onun bana anlattığını aktarıyorum.bu durumda menteşeyi ve kapağı değiştirmek gerekecek sanırsam ama nerede kaça yapılır bu işler bilemiyor.varsa böyle güvenilir bir yer,servis,yedek parçacı,artık neresi olursa...kendisi izmit te ama istanbul falan da uyar.sıpa hergün istanbulda zaten.
0
karamell
(29.05.09)
gelsin yazıcıoğlu na kadıköye orda sürüyle notebook servisi var en ucuz fiyat çekene yaptırsın.
0
rentts1
(29.05.09)
benim kardeş de geçen yaz düşürmüştü, menteşesi kırılmıştı. dell servisi 400 dolar deyince masaüstü bilgisayarı olarak kullanmaya karar vermiştim :p yazıcıoğlu'da ilke bilgisayara götürdüm, 80 liraya yaptılar. belki orijinali gibi olmadı ama neticede oldu. sağlam işte. en azından masaüstülüğe düşmedi.
belkim daha ucuzları da vardır.
senin kapak da kırıldıysa fiyat biraz daha çıkabilir. benimki sadece menteşe idi.
0
hicazkar
(29.05.09)
(3)

Excel'de rank list yapmak

neronas
Bir sayfada kisilerin aldigi puanlar var. Digerinde de aldiklari puanlara göre siralamasi. bu siralamayi otomatik yapmanin bir yolu var mi? Her hafta yeni puan girilecek ve siralama degisecek. puanlar 1-cok iyi 5-cok kötü seklinde.Tesekkürler.
Bir sayfada kisilerin aldigi puanlar var. Digerinde de aldiklari puanlara göre siralamasi. bu siralamayi otomatik yapmanin bir yolu var mi?
Her hafta yeni puan girilecek ve siralama degisecek. puanlar 1-cok iyi 5-cok kötü seklinde.
Tesekkürler.
0
neronas
(29.05.09)
makro yazılabilir belki.
0
9unkaresi81
(29.05.09)
tablo karmaşık bir şey değilse, notlardan herhangi birini seçip üzerinde AZ bulunan ya da SORT yazan bir düğmeye basarsan sıralarlar.
0
desdinova
(29.05.09)
Cözümü buldum. Tesekkürler.

www.auditexcel.co.za
0
🌸neronas
(29.05.09)
(2)

partition table

carnicero
saygıdeğer geek'ler, bilgisayar ilmine gönül vermişler- partition table doctor ile bilgisayarımın içine sıçtı ve benim partition table'ın sys dosyalarını içeren partition'u uçtu.- ama 2. part olan 800 (791993) GB'lik film arşivi duruyordu.- gparted ile açtım, create partition table diyince komple he
saygıdeğer geek'ler, bilgisayar ilmine gönül vermişler

- partition table doctor ile bilgisayarımın içine sıçtı ve benim partition table'ın sys dosyalarını içeren partition'u uçtu.
- ama 2. part olan 800 (791993) GB'lik film arşivi duruyordu.
- gparted ile açtım, create partition table diyince komple hepsini sildi ve hiçbirşey kalmadı.
- acronis recovery expert ile açtım ilk partition'u buldu (120 GB)(122880) geri geldi ama şimdi 2'yi bulamıyor.

elimde 2. partition'un toplam boyutu, başlangın cycle(15665), head(33) ve sector(4)'leri var fakat görüyorum ki acronis recover ettikten sonra bunlar değişmiş. 1 TB'lik harddiskte böyle bir yer 120. GB olabilir mi? 2. partition ile arasında raw yoktu. o yüzden bunun direk bitişindeki cycle'dan başlar desem yanılır mıyım?

şimdi hayatımdaki tüm yedeklerimin de bulunduğu bu partition'u kurtarmak için neler yapabilirim. biri elimden tutuversin lütfen.

asıl amacım bu recover zımbırtılarından değil, çünkü bunlar fs başlangıçlarını arıyorlar ve bulamayınca da kurtarmıyorlar. ben baştan elimle girip yaratmak istiyorum.

anlaşıldığı üzere çok önemlidir. çok şahane hediyelerim var bu işi çözene. kib bye thx eyw.
0
carnicero
(29.05.09)
Eger o bilgiler benim icin bukadar onemli osaydi en az risk icin soyle yapardim. Getdata Recover My Files programi ile kurtarabildigin kadar bilgi kurtar. Sonra 1TB diskinin aynisindan bir tane daha al. Bunun uzerine elindeki bilgiler ile tamamen ayni 2 partition yarat. Sonra yine bu program ile 2. partitionun head, sector gibi bilgilerini eski hardiskinin uzerinde dene. Olursa ne ala olmazsa program ile kurtarabildiklerin zaten elinde olacak. Ben bunu denerdim enazindan. Iyi sanslar.
0
ergecsenturk
(29.05.09)
Active@ Partition Recovery ile hallettim.
0
🌸carnicero
(30.05.09)
(9)

Wordpress'e Lightbox eklentisi kurmak

gozupek
Şimdi Wordpress blogum var. Sorun şu: Fotoğraf ya da resim ekliyorum ancak söz gelimi 1024x768 bir imaj gösterilmek için fazla büyük, haliyle şaftı kayıyor. Oysa ben istiyorum ki resme tıklandığında resim büyüsün, diğer kısımlar hafif gri olsun, karanlık olsun. Buna Lightbox diyorlar galiba. Wordpre
Şimdi Wordpress blogum var. Sorun şu: Fotoğraf ya da resim ekliyorum ancak söz gelimi 1024x768 bir imaj gösterilmek için fazla büyük, haliyle şaftı kayıyor. Oysa ben istiyorum ki resme tıklandığında resim büyüsün, diğer kısımlar hafif gri olsun, karanlık olsun. Buna Lightbox diyorlar galiba.

Wordpress'in içerisinden bir türlü halledemedim. En son gece 3 gibi FileZilla ile uğraşırken buldum kendimi.

Bunun yolu nedir? Aşağıdaki adreste anlatmış amca:

wordpress.org

Diyor ki /wp-content/plugins/ klasörüne atacaksın eklentiyi. İşte ben bu klasöre ulaşamıyorum.

FileZilla kurdum ama sanırım sunucu adresi ile ilgili bir şey yapamadım, bir türlü giriş sağlayamadım.

Eğer bu lightbox Wordpress için problem olmaya devam edecekse, Blogspot ile sorunu çözebilir miyim? Çünkü bir sürü imaj upload edeceğim ve boyutları hep farklı farklı olacak. Lightbox olmadan çok çirkin oluyor.

Devlet buna da bir şey yapması lazım.
0
gozupek
(29.05.09)
blogunuzun hostu size mi ait yoksa bir blog sitesinde mi durmakta? host sizdeyse herhangi bir ftp programi ile de (filezilla da buna dahildir) roota eri$ebilirsiniz. ha yok siteniz hazir blog sitelerinden birindeyse ftp ile eri$im yapamiyorsunuz sanirim. onlarin kurmaniz icin hazirladiklari pluginlerden birini kullanabilirsiniz anca. (herhalde)
0
astaroth
(29.05.09)
Wordpress'e herhangi bir eklentiyi kurmak için bahsettiğiniz plugin klasörüne ftp'den ulaşmanız şart değildir. Admin panelinden "eklentiler->yeni ekle kısmından zip formatındaki eklenti dosyalarını yükleyerek anında kurabilirsiniz.
0
Karluk
(29.05.09)
@ Karluk,

eklentiler > yeni ekle gibi bir şeye rastlamadım. şöyle bir screenshot aldım, belki sen görebilirsin:

img30.imageshack.us

@ Astaroth,

sadece wordpress blog adresim var, hepsi bu. ve içerisine bu eklentiyi kurmak istiyorum. mümkün değil midir bu?
0
🌸gozupek
(29.05.09)
wordpress duayeni degilim ama sistem/plugin mantigiyla yazdim usttekini. karluk hakli olabilir bu konuda, illa da ftp'den girmenize gerek olmayabilir. bu arada screenshot'i goremiyoruz, imageshack'e falan atarsan linkini verebilirsin.
0
astaroth
(29.05.09)
img30.imageshack.us

evet olay bu. bütün arayüz burada.
0
🌸gozupek
(29.05.09)
soldaki menude appearance veya araclar bolumlerinde bile$enler, extralar falan var. kendi pc'imde olsa kurup denerdim ama di$ardayim malesef. kesin oralardan bir yerlerden ekleniyordur.

ayrica: www.wpturkey.com
0
astaroth
(29.05.09)
Ben de size kendi panelimden bir ekran görüntüsü göstereyim:
img43.imageshack.us

Kullandığınız versiyon ya da özelleştirilmiş arayüz yüzünden böyle bir sorun yaşıyorsunuz. Bir benimkine bakın, oh mis! :-)

Bu arada wordpress panelinden kurmak çok daha kolaydır. FTP'lere dalmaya gerek yok. Bir not daha, wordpress eklentilerini her zaman zip'li olan dosyalardan yüklemeyi tercih edin. Çünkü bazı host dosyası yönetim sistemlerinde rarlı dosyaları açmak sorun çıkartıyor (ftpden kurmak isterseniz)
0
Karluk
(29.05.09)
@ Karluk,

peki şimdi ben nasıl halledeceğim, yani seninki gibi nasıl olacak? Theme mi değiştirmem lazım? Güncelleme mi lazım, versiyon derken? nasıl oluyor ya hu? Bu wordpress çok mu karışık?
0
🌸gozupek
(29.05.09)
Konuyu inceledim. Sizin durumunuz için söyediklerimiz geçersiz oldu.

Wordpress hiç karışık değil aslında. Kurulumu için türkçe bir destek sitesi vardır wordpress'in artık aktifliğini yitirse de. Oradan 2.7.1 sürümünü yükseltip yine aynı sitedeki kurulum videosu yardımıyla kurmanız lazım tabi orada hosting hizmeti alan biri için kurulum anlatılıyor.

Sizin durumunuzu ben anladım, siz wordpress.com üzerinden blog almışsınız (çok zekiyim di mi? zaten bunu söylemiştiniz ama devamında açıklıycam) buradan alınan ücretsiz bloglara eklenti kurulamıyor.

Sadece sol menüdeki "bileşenler" kısmından size otomatik yüklenmiş widget, eklentileri kullanabilirsiniz. Bunun için "bileşenler" sayfasına gidin:
- Açılan sayfada sol tarafta "Akismet"le başlayan bir liste göreceksiniz. İşte bunlar sizin kullanabileceğiniz eklentiler/widgetler
- Ekranın sağında "yan menü" yazan bir satır var
- Akismet ya da diğer eklentileri bu satırın altına "sürükle bırak" yöntemiyle sürükleyip bırakın.
- İstediklerinizi buraya sürükleyip bıraktıktan sonra değişiklikleri kaydedin ve eklentiler üzerinde gerekli ayarlamaların bir kısmını yine bu ekrandan (yan menüye aldığınız bileşenlere tıklayınca yeni bir menü açılıyor.) ya da yan taraftaki ana menünüze yeni bir kısım eklendiyse oradan ayarlayın.

Bütün eklentiler özgürce kurabilmek için bir yerde barınmanız lazım :-) hosting evet. Cjb.net gibi yerler bu hizmeti veriyor mu onu bilmiyorum ama hostinge para vermeyi düşünürseniz sizi dünyanın en uygun yerlerine yönlendirebilirim.
0
Karluk
(30.05.09)
(1)

photoshop'ta kolayca nesne uçurma

abtash
http://www.youtube.com/watch?v=qadw0BRKeMkşu video'da başta yapılanları photoshop'ta content aware scale'den basitçe yapıyorum, ancak videonun sonlarına doğru 4. dakikada resimden adamları bir tıkla uçuruyor. o yaptığı şeyin adı nedir ve nasıl yapılır, gimp'te bu işler çok eskiden beri yapılıyor, bi
www.youtube.com

şu video'da başta yapılanları photoshop'ta content aware scale'den basitçe yapıyorum, ancak videonun sonlarına doğru 4. dakikada resimden adamları bir tıkla uçuruyor. o yaptığı şeyin adı nedir ve nasıl yapılır, gimp'te bu işler çok eskiden beri yapılıyor, biliyorum ama gimp'le pek işim yok.
0
abtash
(29.05.09)
yaptığı işlem maskeleme de, bilmiyorum en son cs2 kullandım, o şekil maskeleyip silince silinen adam kadar boşluk oluşuyor. bu adamın yaptığında o boşluk sağdan soldan otomatik daraltılıp yok ediliyor.
0
kibritsuyu
(29.05.09)
(1)

bluetooth - internet

mngdsr
merhabalarşimdi bende blackberry 8800 var. bluetooth aracılığıyla bilgisayardaki adsl bağlantımla telefonla internete girebilir miyim? yani telefondaki bağlantıyla laptoptan değil de laptoptaki bağlantıyla telefondan bağlanmak istiyorum. giremem gibi geliyor ama yine de bi sormak istedim.
merhabalar

şimdi bende blackberry 8800 var. bluetooth aracılığıyla bilgisayardaki adsl bağlantımla telefonla internete girebilir miyim? yani telefondaki bağlantıyla laptoptan değil de laptoptaki bağlantıyla telefondan bağlanmak istiyorum. giremem gibi geliyor ama yine de bi sormak istedim.
0
mngdsr
(29.05.09)
Internet'te biraz baktım aşağıdaki bilgilere ulaşabildim , belki yardımcı olur.

1- USB Bluetooth Aparatı
2- Symbian İşletim sistemli teller için( Nokia 6600,3650,6630 ve benzeri Siemens Sx1 gibi
3- Nokialar için PC Suite Siemens Sx1 için Data Suite programının yüklü olması gerekiyor.
4- ADSL hattı bulunması gerek.

Telefonda yapmanız gerekenler:

1. Ayarlara girin.
2. Bağlantı, sonra erişim noktalarına gidin.
3. Seneçeneklerden Yeni Erişim Noktası -> Varsayılan Ayarları Kullan.
4. Oluşturacağınız yeni Bağlantı Noktasında şunları yazın.
Bağlantı Adı : İstediğiniz bir şey yazın.
Veri Taşıyıcısı :GPRS
Erişim Noktası Adı : Bluetooth cihazının adı. (Bunu doğru olarak girmeniz çok önemli)
Kullanıcı Adı : Yok
Doğrulama : Normal

Bilgisayarda yapmanız gerekenler:

1. Önce bilgisayarınıza PcSuite programını kurun ve bilgisayarınızı yeniden başlatın.
2. Denetim masasındaki Bluetooth Aygıtlarına tıklayın.
3. Com Bağlantı Noktaları sekmesine tıklayarak yeni bir Com Bağlantı Noktası ekleyin.
4. Saatin yanında görülen simgeden bu eklediğiniz bağlantı noktasını seçin. PcSuite telefonunuzla bağlantı kurduğunda simgenin değiştiğini göreceksiniz. Bunu yapmadan önce telefonunuzun bluetooth özelliğini aktif etmeyi unutmayın.

Telefonunuzda oluşturduğunuz erişim noktasını Opera, Agile Messenger, WirelessIRC gibi programlara tanımlayarak evde, ofiste, işte, okulda bedava internete bağlanabilirsiniz. Yalnız bu erişim noktası wap için kullanılamıyor. Bu özelliğin Ngage sahipleri tarafından daha çok sevileceğini düşünüyorum. Artık ngage sahipleri ngage arenaya gönül rahatlığıyla bedava bağlanabilecekler.
0
lngrad
(29.05.09)
(1)

acarken hata veren rarlı klasor c diskinde yer kaplıyo nasıl silebilirim

temizkopat
c den d ye acmak istediğim 5gb kadar olan rarlı klasor bitmek üzereyken pc reset attı kendıne ve 4-5 gb kadar bi alanım doldu c diskinde ama d ye de acamadım rarlı klasoru. c de ki bu kullanılmayan kısmı nasıl silebilirim.
c den d ye acmak istediğim 5gb kadar olan rarlı klasor bitmek üzereyken pc reset attı kendıne ve 4-5 gb kadar bi alanım doldu c diskinde ama d ye de acamadım rarlı klasoru. c de ki bu kullanılmayan kısmı nasıl silebilirim.
0
temizkopat
(29.05.09)
%temp% klasorunu bosalt
0
sourlemonade
(29.05.09)
(8)

eee pc 1000h - ram takviyesi vs garanti kapsamı

ben de bir gun yazar olurum belki
sevgili `pazar sevişgenleri` ve diğerleriçok şahane bir `eee pc 1000h` aldım. 1 gb ram i var. ben 1 gb daha olsun istiyorum. gidip bir adet uygun ram alıp kendim taksam garantisine halel gelir mi? illa asus teknik servisine götürüp bissürü para mı bayılmalıyım kendim yapabileceğim bir iş için?aman d
sevgili pazar sevişgenleri ve diğerleri
çok şahane bir eee pc 1000h aldım. 1 gb ram i var. ben 1 gb daha olsun istiyorum. gidip bir adet uygun ram alıp kendim taksam garantisine halel gelir mi? illa asus teknik servisine götürüp bissürü para mı bayılmalıyım kendim yapabileceğim bir iş için?

aman doktor, derdime bir çare...
0
ben de bir gun yazar olurum belki
(28.05.09)
vidalardan birinde bile tornavida izi bulurlarsa garanti kapsamı dışına çıkar. gerisini sen düşün.
0
cevaps
(28.05.09)
Şu bağlantıdaki sayfanın sonlarına doğru sorunuzla ilgili bir şeyler konuşulmuş. Bir göz atın isterseniz.

resim.donanimhaber.com
0
akincibeyi
(29.05.09)
şu garanti muhabbetine herkes öyle güzel sallıyo ki artık ben yoruldum cevap vermekten. yahu arkadaş akıl var mantık var neden garanti kapsamı dışı kalsın. bu eepc leri bilmiyorum ama genel olarak 2 ram slot lı gelmez mi bu makinalar? ve bunlardan biri boş olmaz mı genelde? peki adamlar ne diye boş bırakmışlar acaba o slot ı? hava alsın diye mi? hayır tabi ki sen ilerde ihtiyacın olursa, git oraya bir ram daha al, tak, biz bi tane daha takıp şimdi fiyatı 40-50 dolar daha yukarıya çekmek istemiyoruz diye düşündükleri için. aynı şey harddisk için de geçerli. merak edenler için bonus asus marka laptop ım var harddiskini 7200rpm ile değiştirdim ram i de 2gb idi 3gb yaptım (neden 4 diil de 3 çnkü 32 bit xp en fazla bu kadar destekliyor) ve garanti kapsamı dışında kalmadı. donanımhaberde bu konuyla ilgili saçmalayan çok çıkar o yüzden pek de takılcak bi mekan değildir. uzun zamandır üyesiyim ve içinde abuk sabuk kurtlar vadisi izleyip kahvede takılan çoluk çocukla dolu.
edit: yeni gördüm bi de tornavidayla açarken çok dikkatli açmalıymışız da anlarlarmış da bik bik bik csi miami anasını satayım.
0
rentts1
(29.05.09)
rentts; garantilerde her zaman sabit bir madde vardır, makinayı kendiniz kurcaladığınız an garanti kapsamı dışına çıkar. her zaman yetkili teknik servise göndermek zorundasınız. firma çalışanları farkedip pek umursamayabilir, ya da farketmeyebilir. ama yasal olarak garanti kapsamı dışına çıkar cihaz. garantör firma ile ilgili hiç bir hak iddia edemezsiniz. siz bildiğinizi okumaya devam edebilirsiniz tabii.
0
cevaps
(29.05.09)
@cevaps
ya arkadaş asus ta öyle bi durum yok ben bizzat teknik servisle muhattap oldum. adamların dediği şu sizin taktığınız parçanın garantisini üstlenmeyiz o kadar. yani neymiş taktığımız harddisk, ram vs. gibi şeylerin kendi garantileri var zaten onları üstlenmiyor adamlar. asus için durum budur. diğerlerini de bilenler söylesin. isteyenlere numarasını vereyim kısıklı daki asus servisinin arayıp sorsunlar.
0
rentts1
(29.05.09)
ram takarken kısa devre yaptırıp, ne bileyim yamuk takıp anakartı neyin yakarsanız, "sizin parçanızın garantisini üstlenmem ama kurcalarken aleti komple yakmışsınız, getirin de garanti kapsamında anakartı değiştirelim" de demezler yalnız.çıkarılıp takılabilir cihazlar, kullanıcının kolay ulaşıp çıkarıp takabileceği şekilde vidasız midasız olur zaten. pcmcia kartı gibi mesela. istediğim şeyin kartını disket sokar gibi sokup kullanır çıkarırsın. kablosuz ağ kartı alır takarsın mesela, onu takıp çıkarırken bozulursa garanti kapsamı içindedir. vidalı olan her yer garantiyi bozar. vidalı kapak altındaki kablosuz ağ kartını söküp değiştireyim dersen garantiyi eline alırsın. ram de öyle. evet iz bırakmadan değiştirirsen anlamazlar, anlasa da umursamazlar ama o taktığın şey yüzünden bilgisayar bozulursa da garanti kapsamnda tamir etmezler.
0
kibritsuyu
(29.05.09)
@kibritsuyu
aynen öyle valla benim de anlatmaya çalıştığım şey bu işte. yani sen bu işlerden az çok anlıyosan ve ben bunu kırmadan değiştiririm hacı diyosan hiç bi sorun yok.
0
rentts1
(29.05.09)
Bu arada bildiğim kadarıyla 1000H da tek slot var. Yani bir tane daha 1GB'lik ram takamazsınız. 2'lik alıp içindekiyle değiştirmeniz gerekir.
0
44
(29.05.09)
(2)

tv kanallarım

halıcı
türkiye'deyim. bbc, itv, europort vb daha doğrusu çoğu popüler ingiliz kanalını (britanyanın köpeği olmamla alakası yok, o konuya sonra geliriz.) bunların yanında rai, rtl vb. nin yanında tabii ki türkiye'deki kanalları da anten kullanmadan izlemek istiyorum. kombine bir çözüm önerisi verebilir misi
türkiye'deyim. bbc, itv, europort vb daha doğrusu çoğu popüler ingiliz kanalını (britanyanın köpeği olmamla alakası yok, o konuya sonra geliriz.) bunların yanında rai, rtl vb. nin yanında tabii ki türkiye'deki kanalları da anten kullanmadan izlemek istiyorum. kombine bir çözüm önerisi verebilir misiniz, ancak çok karışık ve masraflı bir çözüm olur diye tahmin ediyorum ama yine de söyleyin siz. internetten izleme imkanım yok bu kanalları, sevmem de netten izlemeyi. elimizde şu an için sadece tüplü tv olduğunu varsayıyoruz. hd meraklısı falan da değilim yani.
0
halıcı
(28.05.09)
Hem internetten izlemek istemiyorsunuz hem de anten kullanmak istemiyorsunuz, o zaman tek çareniz kablolu tv...
0
selimse
(28.05.09)
antenden kastettiğim, şu eski antenlerdi :)

wizard_merlin, cevap için teşekkürler. peki hangi modeli nereden nasıl alırım. sonra çalışmama ayarlayamama gibi problemlerim olsun istemiyorum. ya da eleman ayarlamadan önce "abe bu uymaz ki, biz sana en iyisi şundan verelim" demesin. bir defa yapayım ve koltuğuma yaslanayım istiyorum. ben uğraşamam, bilen biri yapsın. parası neyse verelim ama kazıklanmayalım da.çok zor değilse ben de yapabilirim ama pek yatkın değilimdir böyle işlere açıkçası.
0
🌸halıcı
(28.05.09)
(6)

hyundai servis

tulkas
bir arkadaşım hyundai sonata almayı düşünüyor. sonata modeli muhtemelen. 2. el olacağından, sağlam baktırmak lazım gelmekte, iyi bir hyundai servisi arıyoruz. bilenler yardımcı olaiblirse pek sevineceğim.bir de alternatif araba siz ne tavsiye edersiniz marka / model?15 - 25 bin tl arası bütçe için?
bir arkadaşım hyundai sonata almayı düşünüyor. sonata modeli muhtemelen. 2. el olacağından, sağlam baktırmak lazım gelmekte, iyi bir hyundai servisi arıyoruz. bilenler yardımcı olaiblirse pek sevineceğim.

bir de alternatif araba siz ne tavsiye edersiniz marka / model?

15 - 25 bin tl arası bütçe için?
0
tulkas
(28.05.09)
renault megane hb 1.5 dci dynamic.
0
mat couthon
(28.05.09)
o bütçe varsa ne sonataya bakın ne megane'a. gidin 2007 model ford focus 1.6 tdci ya da 1.6 ghia alın. hatta gidin o fiyata bulabilirseniz yeni honda civic alın. canavar gibi gezin. ben de 19 lira sınırına kadar arıyorum sanıyorum polo alacağım. ayrıca 25 liraya çok rahat 2. el vw jetta bulabilirsiniz. (sonata dediğiniz için golf demiyorum çünkü sonata ile golf aynı sınıf değil ama jetta rahatlıkla sonataya rakip olabilir)
0
atrin
(28.05.09)
valla bizim bi tanıdık geçen ay honda civic 1.6 aldı 2005 model. deri döşeme, otomatik vites. 24bin tl civarı yanılmıyorsam. araba da hasarsız, gayet bakımlı. honda civic'i de bi düşünün derim.
0
xatai
(28.05.09)
o bütçeye golf 4 kasa alabilirsiniz . hyundai' den çok daha iyidir. volkswagen sonuçta ..

servis için, istanbul'daysanız , topkapı teknik oto sanayi sitesi ulaşabileceğiniz yerdeyse mail atın. konuşalım, yardımcı olabilirim.
aykutt (et) hotmail.it
0
ykyt
(28.05.09)
ben de hyundai taraftarı değilim; ancak arkadaş takmış bir kere. büyük araç arıyor onun için golf olmaz. civic tavsiye ediyorum ve hatta taraftarıyım. başka tavsiye var mıdır?
0
🌸tulkas
(29.05.09)
focusu neden tavsiye etmezsiniz, güzel gözüküyor dışarıdan? gerçi hiç kullanmadım ama
0
🌸tulkas
(29.05.09)
(4)

bilgisayarı açan program

fortisvita
ey ekşi sözlük ahalisi, bilgisayarı önceden ayarlanmış bir saatte kendiliğinden açan bir program vs var mıdır? yardımcı olabilirseniz müteşekkir olacağım.
ey ekşi sözlük ahalisi, bilgisayarı önceden ayarlanmış bir saatte kendiliğinden açan bir program vs var mıdır? yardımcı olabilirseniz müteşekkir olacağım.
0
fortisvita
(28.05.09)
Bazı bioslarda var o dediğin.
0
pichoscosama
(28.05.09)
wake on lan üzerinden açabilirsin ancak. bağlı olduğu ağda başka bir bilgisayar tarafından tetiklenmesi gerekir. kasılırsa, router üzerinden yapılabilir, yani internet üzerindeki başka bir bilgisayar senin bilgisayarını açabilir ama bu senin istediğinden hayli uzak bir seçenek sanırım.
0
carnicero
(28.05.09)
Auto Power-on & Shut-down v2.10 isimli bir program mevcut ayrıca power anahtarına timer bağlayarak yapılabilir. işini iyi bilen bir elektronikçiden yardım alabilirsiniz.
0
ukde
(29.05.09)
@ukde: teşekkürler, sanırım program işe yarayacaktır :)
0
🌸fortisvita
(29.05.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.