Giriş
(1)

vista'da hata...

ocanal
top spin 2 adlı oyunu yüklemeye başlarken resimdeki uyarıyı alıyorum.Nedir, ne değildir bilen var mı?
top spin 2 adlı oyunu yüklemeye başlarken resimdeki uyarıyı alıyorum.
Nedir, ne değildir bilen var mı?
0
ocanal
(16.08.09)
cd dvd surucunun firm ini guncelle.
0
bryan fury
(17.08.09)
(8)

Winxp açmak? (önceden açılıyordu)

late viper
"bad sector"den vazgeçtim tek derdim winxp'yi açabilmek... winxp yükleme ekranı geliyor, tam açılacak diye beklerken yeniden başlıyor("güvenli kip"te de aynı durum).acronis ile kurcalayana kadar normaldi, ki o da iptal oldu ayrıca olmasa bile yapacağı işlem işletim sistemine dokunmuyordu boş alanı s
"bad sector"den vazgeçtim tek derdim winxp'yi açabilmek... winxp yükleme ekranı geliyor, tam açılacak diye beklerken yeniden başlıyor("güvenli kip"te de aynı durum).
acronis ile kurcalayana kadar normaldi, ki o da iptal oldu ayrıca olmasa bile yapacağı işlem işletim sistemine dokunmuyordu boş alanı silecekti.
neyse bundan sonra açılmamaya başladı, bir kaç kere farklı programlarla "rebuild mbr" yaptım, winxp kurtarma ile "fixmbr", "fixboot", "chkdsk" ve "chkdsk /r" yaptım. hep aynı winxp ekranı geliyor biraz sonra tekrar açılıyor(bu böyle sonsuza giden bir döngü).
Güncellemeleri, sürücüleri, programları tekrar kurmak istemiyorum(şimdilik), o yüzden format atamam. Açılsın yeter, sadece internet için kullanılıyor zaten, gittiği yere kadar gitsin istiyorum...
0
late viper
(16.08.09)
XP CDsinden "Repair Installation" belki çözebilir.

1. When the Press any key to boot from CD message is displayed on your screen, press a key to start your computer from the Windows XP CD.

2. Press ENTER when you see the message To setup Windows XP now, and then press ENTER displayed on the Welcome to Setup screen.

3. DO NOT choose the option to press R to use the Recovery Console.

4. In the Windows XP Licensing Agreement, press F8 to agree to the license agreement.

5. Make sure that your current installation of Windows XP is selected in the box, and then press ---R--- to repair Windows XP.

6. Follow the instructions on the screen to complete Setup.
0
silhouette
(16.08.09)
İlk R'yi seçmeyeceksiniz, ilk başta normal kurulum yapacak gibi ENTER yapacaksınız.
Lisans sonrası diskteki XP'yi görecek. Bu aşamada -R- (Repair) yapacaksınız.

!!!İkinci aşamada Repair çıkmıyorsa başka bir şey seçmeden setupı sonlandırın!!!
0
silhouette
(16.08.09)
değişen bir şey yok, restart üstüne restart...
0
🌸late viper
(16.08.09)
olmadı aynı bölüme bi daha kur. windows klasörünün adı farklı olmak koşuluyla format atmadan kurulabiliyor. (format atma dediğine dikkat et)
0
kofteburger
(16.08.09)
acronis true image ile işletim sisteminin imajını aldım, şimdi işletim sisteminin olduğu bölüme format atsam, o imajı kullanarak aynı hali ile yeniden kurabilir miyim?

bu arada "hiren's bootcd"deki minixp ile hiç bir şey olmamış gibi açabiliyorum, dosyalarda cirit atabiliyorum. neden açmıyor anlamadım gitti.
0
🌸late viper
(16.08.09)
XP Boot sırasında (geriye sayım yaparken) F8'e basıp "Last Known Good Configuration" seçmeyi denediniz mi?

Bir ihtimal açabilir...

(Bu arada Hiren's BootCD'deki miniXP anladığım kadarıyla portable bir XP kurulumu. Yani siz kendi XPnizden açmıyorsunuz sisteminizi. Diskte sorun olmadığından dosyalara da erişiyorsunuz haliyle.)
0
silhouette
(17.08.09)
elbet denedim;) olmuyor...
ayrıca bunun nedeni son güncellemeler olabilir, ya da sabit disk lanetli...
şimdi bu sorun çıkaran en son epey bir güncelleme yaptı, bir kere düzgün açıldı sonra restart da restart. ben epey cebelleştim. neyse başka sisteme slave olarak taktım bu diski. O sistemde 2-3 gündür açılmamıştı o da aynı güncellemeleri kurdurdu. Bir kere düzgün açıldı ardından xp açılıyor masaüstü geliyor 30 saniye geçmeden restart. ya bu sorunlu olan sağlamı bozdu(saçma geliyor), ya da bu son güncellemeler sistemin ebesine atladı(bu daha mantıklı geliyor). neyse önce kurtarma denedim, f8+r, içeri gittim döndüğümde xp kuruyordu, dedim aman zaten önemli değil kursun, kurdu etti bilgisayarı açılır duruma getirdi.
"e ötekine de öyle yap" dediğinizi duyar gibiyim, işte onu yapamam. en azından şimdilik. üzerindeki dosyaları kurtarmaya çalışıyorum, olursa belki... hatta sonrasında low level formata bile giderim, dosyalar sağ sağlim bir kurtulsa.
0
🌸late viper
(17.08.09)
Oki, kolay gelsin :)
0
silhouette
(17.08.09)
(1)

kablonet ve yasaklı site sorunsalı...

hislicocuk
kablonet'e geçtiğimden beri ttnet'le bağlanırken çeşitli programlarla yasaklarını kırdığım sitelere giremiyorum. mesela youtube'u açabiliyorum ama videolar hata olduğu gerekçesiyle açılmıyor. bir yolu var mıdır?
kablonet'e geçtiğimden beri ttnet'le bağlanırken çeşitli programlarla yasaklarını kırdığım sitelere giremiyorum. mesela youtube'u açabiliyorum ama videolar hata olduğu gerekçesiyle açılmıyor. bir yolu var mıdır?
0
hislicocuk
(16.08.09)
opendns.
0
sesee
(16.08.09)
(1)

firefox kitleniyor

eja
4-5 tane youtube penceresi açıkken yavaşlıyor.. kitleniyorfirefox 3 kullanıyorum.. bilgisyarda 500mb ram var onlamı alakalı?2ye donsem yine aynı şeyi yaparmıki
4-5 tane youtube penceresi açıkken yavaşlıyor.. kitleniyor
firefox 3 kullanıyorum.. bilgisyarda 500mb ram var onlamı alakalı?
2ye donsem yine aynı şeyi yaparmıki
0
eja
(16.08.09)
google chroma dönmelisin bence. 2gb ram ile bile kasar hale geldi firefox
0
kadox
(16.04.10)
(6)

kurmak ya da kurmamak... windows se7en

de jure
elimde bir netbook var (asus 1000h)xp yavaştan kasmaya başladı, bugun-yarın format atacağım, acaba diyorum windows7 kursam ne olur, kaldırır mı benim ufaklık bunu.ya da netbooklar için özel windows7 sürümleri falan var mıdır..ya da ben xp kursam ama onun üzerine bişeyler kurup windows7 gibi görünmes
elimde bir netbook var (asus 1000h)
xp yavaştan kasmaya başladı, bugun-yarın format atacağım, acaba diyorum windows7 kursam ne olur, kaldırır mı benim ufaklık bunu.
ya da netbooklar için özel windows7 sürümleri falan var mıdır..
ya da ben xp kursam ama onun üzerine bişeyler kurup windows7 gibi görünmesini ve işlevsel olmasını sağlayabilir miyim? bunu yapabilsem bile sakın yapma diyen birileri var mı burada?
0
de jure
(16.08.09)
1. kur. kesinlikle kur. kaldırır. 512 ram'li p4 3ghz ht işlemcili bi makinaya kurmuştum geçenlerde. bana mısın demiyor. asus 1000h'ın 1 gb ram'i olması lazım. işlemcisi de atom olsa da yine de süper çalışır. arkadaşım acer'ın netbook'una kurmuştu. süper performansı vardı. senin de memnun kalacağına eminim.

2. sanmıyorum. yine de hız açısından tatmin olmazsan eğer, görselliği minimuma çekebilirsin.

3. xp kursan, windows 7 gibi görünmesini sağlayabilirsin gayet tabii. bunun için 3. parti yazılımlar mevcut fakat tavsiye etmem. daha da beter olur sistemin bi süre sonra. hiç bulaşma bu seçeneğe derim.
0
killer
(16.08.09)
xp kadar stabil ama vista kadar performans canavari. xp den sasma. hele ki netbooksa.
0
that was just a dream
(16.08.09)
vista kadar sistem canavarı değil kesinlikle. vista ile kasan laptop'um (1.6 ghz, 2 GB RAM) win7 ile aslanlar gibi çalışıyor, gayet memnunum.
0
tberk
(16.08.09)
tiny 7 experience diye bir windows 7 sürümü var, gereksiz sürücüler ve programlar çıkarılarak düzenlenmiş bir versiyonu, 700mb boyutunda ve kurulum sonrası 150mb kadar kaynak harcıyo. denemenizi öneririm.
0
sheeper
(16.08.09)
tiny7 kurdum ama driverlari bulamadim, siz nerden buldunuz yahu... bir de nasil turkceye cevrilecek bu simdi
0
🌸de jure
(18.08.09)
tiny7'i denememiştim ama orada da windows update fonksiyonu olması lazım. kaldırmamışlardır heralde tiny diye. windows update'ten otomatik buluyor yani.
aynı update bölümünden de dil güncelleştirmelerine bakıp, tr paketini indirebilirsin.
0
killer
(19.08.09)
(1)

ad yieldmanager!!

clem
ya bu virüs müdür nedir? nasıl kurtulurum? sürekli pop-up şeklinde açılıyor. explorer yerine firefox yükledim bir şey değişmedi. teşekkürler.
ya bu virüs müdür nedir? nasıl kurtulurum? sürekli pop-up şeklinde açılıyor. explorer yerine firefox yükledim bir şey değişmedi. teşekkürler.
0
clem
(16.08.09)
spybot & search and destroy ve combofix ile bir taratin. muhtemelen gidecektir.
0
entrapmen
(16.08.09)
(1)

bozuk msn

denizin kulleri
efenim internet bağlantsında çok ciddi bir problem olmamasına rağmen messenger doğru düzgün çalışmıyor. oturum açılıyor ancak bi anda gönderilenler gitmiyor, yazılanlar gelmiyor ve gelmediğine dair bir bilgi de yok. çıldırmak üzereyim 2 aydır filan böyle. ne yapsam ki? silsem yeniden kursam veya alt
efenim internet bağlantsında çok ciddi bir problem olmamasına rağmen messenger doğru düzgün çalışmıyor. oturum açılıyor ancak bi anda gönderilenler gitmiyor, yazılanlar gelmiyor ve gelmediğine dair bir bilgi de yok.
çıldırmak üzereyim 2 aydır filan böyle. ne yapsam ki? silsem yeniden kursam veya alternatif bi program kullansam?

sabır değil, felsefe: üşeniyorum; öyleyse yarın! :))
0
denizin kulleri
(16.08.09)
2 aydır öyle ve hala silip kurmadınız mı=) sabır denilen şey bu olsa gerek..

silip kurun..
0
dambil
(16.08.09)
(1)

microsoft sam

kazakesnekbankasi
vistada bu microsoft sam abi nereye gitmiş?
vistada bu microsoft sam abi nereye gitmiş?
0
kazakesnekbankasi
(16.08.09)
yerine anna bakıyor vista'da. başlat'a "metin okuma" yazarsan çıkar. özellikle sam amca'yı soruyosan bilmiyorum.
0
hububrad
(16.08.09)
(4)

ttnet 8 mbit

paintov
ben şuan 1mbit sınırsız kullanıyorum 49 lira ödüyorum ve torrent kullanıcısıyım oyun,film ne varsa artık15gb adil kullanımlı olan pakete geçsem mi acaba geçenlerin tecrübelerini ve tavsiyelerini alabilirmiyim?
ben şuan 1mbit sınırsız kullanıyorum 49 lira ödüyorum ve torrent kullanıcısıyım oyun,film ne varsa artık

15gb adil kullanımlı olan pakete geçsem mi acaba geçenlerin tecrübelerini ve tavsiyelerini alabilirmiyim?
0
paintov
(16.08.09)
adslkota.ttnet.net.tr'a girip aylık ortalamanıza bir bakın derim. düzenli olarak 15ten fazlaysa bulaşmayın bence hiç bulaşmayın özgürlük varken quiknet'i falan araştırın.
0
yuto
(16.08.09)
15 olan arkada$ımdan biliyorum $öyle oluyor antalyaya geldiğim gibi onun pc'sinden heroes of might and magic,red alert 2 , warcraft dota falan indirdim ki bunlar gb lik oyunlardı.Oyunları torrentten 700-800 kb\sn arasında indirdim.$u anda kotası doldu ve para ödemek yerine internet hızı 512 kb\sn ye dü$tü. Her ay hayvan gibi oyun indirmicekseniz 15 gb size yeterde artar bile.he kotayı geçsen bile 512 kb internetin oluyor onlara msn facebook ek$isözlük gibi sitelere çok rahat girmene yeterlidir.:)
0
Belegg
(16.08.09)
veya bizim gibi speed testte 1.7mbitte kalırsınız bir halta yaramaz bir de kotalı olursunuz. download yapan insansanız hiç uğraşmayın 1mbit iyidir güzeldir ayrıca 49 değil 45 ödüyorsunuz sanırım 8mbite geçerken 3 4 lira daha fazla vereceksiniz.
0
argent dawn
(16.08.09)
kota bilgilerime baktım benim için imkansız görünüyor (:

1 hazirandan 15 ağustos kadar 225 gb dl yapmış :D
0
🌸paintov
(16.08.09)
(1)

Google Chrome - geçici bellek sorunu...

hislicocuk
bir süredir google chrome kullanıyorum. şu ansa bilgisayarım yetersiz disk alanı diye yırtınıyor. herhangi bir yeni program yüklemedim. ya da yer kaplıcak yeni bir şey yok. geçici internet dosyalarının buna sebep olabileceğini düşünüyorum ama google chrome'un geçici internet dosyalarını depoladığı k
bir süredir google chrome kullanıyorum. şu ansa bilgisayarım yetersiz disk alanı diye yırtınıyor. herhangi bir yeni program yüklemedim. ya da yer kaplıcak yeni bir şey yok. geçici internet dosyalarının buna sebep olabileceğini düşünüyorum ama google chrome'un geçici internet dosyalarını depoladığı klasörü bulamıyorum. acep nerdedir?
0
hislicocuk
(16.08.09)
ccleaner kurup tarat bilgisayarını. geçici dosyaları siler o.
0
pragmatist kedi
(16.08.09)
(5)

adsl, virüs, redirecting, yardım, lütfen.

uckac
firefox veya explorer'dan internete giremiyorum. messenger düzgün çalışıyor. beni ikisi de http://212.156.225.20:9988/r/forward.jsp?UN=kullanıcıadım@ttnet&EC=4 adresine yönlendiriyor. virüs müdür? iki bilgisayarda da aynı şeyi yaptı. acaba modem mi virüs kaptı? ultra surf 9,5 programıyla birlikte ex
firefox veya explorer'dan internete giremiyorum. messenger düzgün çalışıyor. beni ikisi de 212.156.225.20 adresine yönlendiriyor. virüs müdür? iki bilgisayarda da aynı şeyi yaptı. acaba modem mi virüs kaptı? ultra surf 9,5 programıyla birlikte explorer'ı çalıştırıp girebiliyorum sayfalara. bir fikri veya tecrübesi olan allah rızası için beri gelsin.
0
uckac
(16.08.09)
1. Modeme virus girmesi diye bir şey yoktur. TT teknik destek ekibinin uydurduğu bir hikayedir sadece.

2. O adres nereye çıkıyor emin değilim ama kullanıcı adı ve şifreniz modem ayarlarından değişmiş/değiştirilmiş olabilir. Onu bir kontrol ederseniz...
0
tcp0203
(16.08.09)
ip telekom'un ip'si. 9988 de muhtemelen benim içinde bulunduğum subnet anladığım kadarıyla. subnete bir şekilde sinyal gelmese bunları şu an yazamazdım. sorun yazılımsal zannımca. biraz önce spyware taraması yaptım fakat değişmedi.
0
🌸uckac
(16.08.09)
bu yonlendirme isini adsl kullanici adiniz veya sifreniz yanlis girildiginde yapiyor tcp'nin dedigi gibi. ama ultrasurf ile nete girebildiginize gore bu secenek de devre disi kaliyor gibi. bilemedim.
0
osuruklu
(16.08.09)
kardeş halletiysen banada söyle aynısı banada oldu.valla çıldıracam. format atayımmı bilimiyom. mail aderesim hkazma2 hotmail ltfen cevap ver. şimdiden teşekkürler.
ps: aynı şekilde hiç biyer açmıyo ancak ultrasurfle girebiliyorum. annamadım ban bunu
0
hkazma2
(20.08.09)
kardeş ben formatta attım değişen bişey yok aynı naneyi yiyo
0
hkazma2
(20.08.09)
(3)

göz kırpan monitör sorunu

mubuto87
notebookumda bazen görüntü bir anda gidip geliyor,göz kırpar gibi. birkaç kez oldu bu ve daha ciddi bir problemden kaynaklanmasından korkuyorum. sebebi donanımsal mıdır yoksa yazılımsal mı? naçizane fikirlerinize ihtiyacım var.
notebookumda bazen görüntü bir anda gidip geliyor,göz kırpar gibi. birkaç kez oldu bu ve daha ciddi bir problemden kaynaklanmasından korkuyorum. sebebi donanımsal mıdır yoksa yazılımsal mı? naçizane fikirlerinize ihtiyacım var.
0
mubuto87
(16.08.09)
donanımsaldır kanısındayım.
0
cro magnon
(16.08.09)
sadece windows'ta oluyorsa yazılımsaldır. bios'a gir, orada da oluyorsa donanımsaldır.
0
blackdog
(16.08.09)
elektrik girişi bozulmuş olmasın? fişi çekince oluyor çünkü bende de.
0
supergirl
(16.08.09)
(5)

100TL altı telefon

sesee
Cep telefonumun artık şarj edilememesinden mütevellit -takılamıyor kablosu- (Arka kapağının kopması, tuşların basılamaması gibi sorunlar da var) yeni bir şey almaya karar verdim. 3g, fotoğraf çekme, kahve pişirme gibi özelliklere önem vermiyorum. Tuşlara rahat basılsın ve şarjı iyi gitsin yeter. Var
Cep telefonumun artık şarj edilememesinden mütevellit -takılamıyor kablosu- (Arka kapağının kopması, tuşların basılamaması gibi sorunlar da var) yeni bir şey almaya karar verdim. 3g, fotoğraf çekme, kahve pişirme gibi özelliklere önem vermiyorum. Tuşlara rahat basılsın ve şarjı iyi gitsin yeter. Var mı böyle bildiğiniz bir şey?
--Fiyat 100 tl altı dedim ama az buçuk esnek de olabilir--
0
sesee
(15.08.09)
philips'in xenium serisi telefonlarının şarjı en aşağı 15 gün gidiyor.. 150 200 civarında bir modeli vardı geçen sene şuan fiyatı düşmüştür. bir araştır derim..
0
ztpz
(15.08.09)
nokia 1200
0
adidastan saatmi olur
(15.08.09)
philips'in xenium serisi on numara seridir, X500 ara bul. şarj dediği gibi, yoğun kullanımda (günde 1 saat telefon görüşmesi, bir saat de müzik) 10-15 gün gidiyor. ilk çıktığında-şubat 2009 gibi- 167 TL idi. Şimdi uygun fiyata bulursun diyorum. on numara telefondur.
0
kaldirim diplomati
(15.08.09)
samsung c 260
0
buffy de vampir sayilir
(16.08.09)
izaleisuyuu
(16.08.09)
(4)

ethernetten usb'ye geçiş ?

weierstrass
airties rt101 modemle ethernetten internete bağlanıyorum. ama ethernet yerine usb'yi kullanmam gerekiyor. bu geçişi nasıl yapabilirim? usb driver'ı indirdim ama setup.exe'si falan yok. ethernet kablosunu çıkarıp usb'den modeme bağlayınca bağlantı kuramıyor. yaral ağ bağlantılarında da bir tek ethern
airties rt101 modemle ethernetten internete bağlanıyorum. ama ethernet yerine usb'yi kullanmam gerekiyor. bu geçişi nasıl yapabilirim? usb driver'ı indirdim ama setup.exe'si falan yok. ethernet kablosunu çıkarıp usb'den modeme bağlayınca bağlantı kuramıyor. yaral ağ bağlantılarında da bir tek ethernetin bağlantısı var. bi el atıverin gari..
0
weierstrass
(15.08.09)
modemi taktığında yeni donanım bulundu vs der sonra driver aramaya başlar bulamayınca da ben bulamadım sen biliyorsan yerini göster der sen de o klasörü gösterirsin bulur yükler muhtemelen.
0
argent dawn
(15.08.09)
yok o kadar anlıyorum aygıt yüklemeden.. demediği için duyuruyu açtım.. modemi usb'den bağlayınca hiç bir tepki vermiyo alet
0
🌸weierstrass
(15.08.09)
hmm peki aygıt yöneticisinden yeni donanım aratmayı denediniz mi?
0
argent dawn
(16.08.09)
denedim olmamıştı son çare modemi fabrika ayarlarına döndürüp tekrar yaptım ayrları. sağolun yine de..
0
🌸weierstrass
(16.08.09)
(4)

ortak yazıcı

notus gladyus
öncelikle `kendimi ifade edibilecek kadar` bilgisayar biliyorum desem yeridir. kaybolsam yolumu bulurum ama çokta teknik konulanara kafam basmıyor. iki bilgisayaramız var iş yerinde. tabi ki tek yazıcı.. bilgisayarlardan birisi masaüstü, diğeri fi tarihinde notebook şimdi masa üstü işlevinde. notebo
öncelikle kendimi ifade edibilecek kadar bilgisayar biliyorum desem yeridir. kaybolsam yolumu bulurum ama çokta teknik konulanara kafam basmıyor.

iki bilgisayaramız var iş yerinde. tabi ki tek yazıcı.. bilgisayarlardan birisi masaüstü, diğeri fi tarihinde notebook şimdi masa üstü işlevinde. notebookta wireless yok. birkaç aşamadada olsa soru şimdi geliyor. yalnız ayrıntılı cevap lazım.

1-) pikatel ea 130 modemimiz var. 1 usb+1 ethernet girişi var. bunun üzerinden bağlantı kurabilir miyim? nasıl kurarım? yazıcıyı nasıl paylaşırım?

2-) o olmuyosa pratik yöntemler nelerdir?

(bkz: ltfn pls tşk)
0
notus gladyus
(15.08.09)
2- birincinin cevabını bilmiyorum; o yüzden direkt buna geçtim.

Notebook'ta ethernet kartı var mı? Varsayıp aşağıya geçiyoruz.

Masaüstüne ethernet kartı alıp kabloyla iki bilgisayarı birbirine bağlıyoruz. Daha sonra yazıcıyı bir bilgisayara tanıtıyoruz. Yazıcıyı ağa paylaşıma açıyoruz. Ağa girdiğimizde yazıcı paylaşımda görünecektir.
0
ataturkiye
(15.08.09)
a) yazıcın ethernet printer ise(printer'ın adını yazmamışsın) bir 4 veya 8 lik swich alıp ayarlarını yaptıktan sonra ağdaki pc'lere erişebilir hale getirebilirsin

yada

b) usb yada ethernet fark etmez iki pc'den birine yazıcıyı bağlayıp (Kontrol panelinden "Yazıcılar ve Fakslar"'daki )yazıcının üstüne sağ tıkladığında gelen menüden "Paylaşım..." seçeneğini izleyerekde yazıcını paylaştırabilirsin.


Gelelim bu iki yöntemin dez/avantajlarına;
a'da modeminde sadece bir tane ethernet portu olduğu için Switch alman gerekecek(5-10$) ama b'yi uygularsan ve printerın bağlı olmadığı pc'den çıktı almak istersen printer'ın bağlı olduğu makinanın açık olması gerekecektir.
0
roadrunner_merlin
(15.08.09)
printer panasonic kxp1150.şuradan kendiside, girişide görülebilir.
image5.sahibinden.com

notebookun ethernet girişi var, masaüstündede usb girişlerinin yanında olması lazım ethernet girişi acaba işe yarar mı ki?
0
🌸notus gladyus
(15.08.09)
yazıcın ethernet printer değil(paralel portu var sadece printerın), o nedenle direkt olarak yukarıda yazdığım b maddesini yapabilirsin ancak.
0
roadrunner_merlin
(16.08.09)
(7)

laptop üzerinden psp ile internete bağlanmak

bana da bu yakisir
aslında başlık gayet açık.şimdi ben internet bağlantımı kablolu modem ile sağlıyorum.ve bu şekilde laptop üzerinden internete bağlanabiliyorum ama benim amacım psp den de internte baglanabilmek.(oyun filan oynamak amaçlı).şimdi windows 7 kullanıyorum ben bu laptop ta ama teorik olarak vistanın aynıs
aslında başlık gayet açık.şimdi ben internet bağlantımı kablolu modem ile sağlıyorum.ve bu şekilde laptop üzerinden internete bağlanabiliyorum ama benim amacım psp den de internte baglanabilmek.(oyun filan oynamak amaçlı).şimdi windows 7 kullanıyorum ben bu laptop ta ama teorik olarak vistanın aynısı.ben burdan bilgisayarlar arası ağ kur dediğim zaman kuruyor ama ad-hoc modunda yayın yapıyor ne yazık ki bu psp den bağlanmamı sağlayamıyor.infrastructure modunda bir bağlantı yapabilirmiyim windows üzerinden?yaparsam nasıl yaparım?linux üzerinden yapılabiliyormuş google da aratınca bile çıkıyor linux üzerinde nasıl yapılacagı ama windows için pek bir şey bulamadım.eger bilen arkaşlar varsa ve yardımcı olabilirse minnettar olurum.
0
bana da bu yakisir
(15.08.09)
ad-hoc baglantisi kurup network bridge ile yapiliyor teoride ama psp kabul etmiyor. ben de zamaninda ugrasmistim oyle yapmaya ama yok.
0
sourlemonade
(15.08.09)
aslında bende network bridge yapmayı dendim ama yapamadı onu.o zaman benim şu anda psp ile internte bağlanam bir hayalden öteye gidemez mi?
0
🌸bana da bu yakisir
(15.08.09)
access point ya da wi-fi destekli modem olmadigi surece, malesef.
0
sourlemonade
(15.08.09)
napalım artı bizde mecburen ya bi access point alıcaz. :( peki acaba ucuza access point nasıl ve nerden alınır? :)
0
🌸bana da bu yakisir
(15.08.09)
wireless access pointler neredeyse wireless modemler kadar geçen teknosa da baktım da fiyatlara uçuk yaw. modem al daha iyi bence
0
argent dawn
(15.08.09)
peki böyle 10-15 liraya ucuz yollu bi modem bulabilirmiyiz acaba bi yerlerden ikinci el falan?benim amacım belli sadece bana psp için wireless baglantı saglasın yeter.fazlasına ihtiyacım yok :D
0
🌸bana da bu yakisir
(15.08.09)
benim yazın aldığım kablosuz modem teknosada 70 liraydı valla öyle 10 15 liraya modem bulunmaz aramana değmez yani =). access pointlerde 50 60 liradan falan başlıyor yine bu teknoloji marketlerinde. belki ufak bilgisayarcılarda çin malı falan birşey bulabilirsin bakın istersen.
0
argent dawn
(15.08.09)
(1)

MATLAB'da s-domain matris çözümü?

posteriti
arkadaşlar matlab da s-domainde yazılmış bir matrisi çözmem gerekiyor. yardımcı olurmusunuz? MATLAB kodları ne olmalıdır?Çözmem gereken matris ekteki resimdedir.
arkadaşlar matlab da s-domainde yazılmış bir matrisi çözmem gerekiyor. yardımcı olurmusunuz? MATLAB kodları ne olmalıdır?

Çözmem gereken matris ekteki resimdedir.
0
posteriti
(15.08.09)
soruyu tam olarak anladım mı bilemiyorum ama symbolic math toolbox'u ile yapabilirsiniz sanırım.

A=[sym('3/s+10') -10; -10 sym('4*s+10')];
b=[sym('4/(s+10)');sym('2/(s+1)')];
xs=A\b;
xt=ilaplace(xs); %t domainine geçiyor burada.
0
marido
(16.08.09)
(1)

Flash Page Flip (FPF) İndirme (Download)

Karluk
Bu mümkün mü? Yani biz bu formatta hazırlanmış bir şeyi indirebilir miyiz, indirirsek tarayıcımızdaki gibi açabilir miyiz?Nedir ne değildir?
Bu mümkün mü? Yani biz bu formatta hazırlanmış bir şeyi indirebilir miyiz, indirirsek tarayıcımızdaki gibi açabilir miyiz?

Nedir ne değildir?
0
Karluk
(15.08.09)
Ya hu bi indirebilsem editlemeyi sonra düşünürüm belki ama editlemek değil indirip öyle seyreylemek istiyorum.
0
🌸Karluk
(21.08.09)
(4)

wireless üzerine denemeler

sakabilmemneyi
merhaba duyuru sakinleribenim merak ettigim bir konu var. şimdi bizim bir evde bir masaüstü bilgisayarımız var, ona baglı bir wireless donanımlı modemimiz de var. hayırlı olsun. bu wireless modeme baglı 2-3 laptop oldugunu varsayarsak herhangi bir laptop üzerinden ag ayarları ile oyanayrak ya da cin
merhaba duyuru sakinleri

benim merak ettigim bir konu var. şimdi bizim bir evde bir masaüstü bilgisayarımız var, ona baglı bir wireless donanımlı modemimiz de var. hayırlı olsun. bu wireless modeme baglı 2-3 laptop oldugunu varsayarsak herhangi bir laptop üzerinden ag ayarları ile oyanayrak ya da cin fikirli iki üç hareketle oluşturulmuş bir program ile bu cihazlara ulaşım saglanıp, bilgisayarın içi kurcalanabilinir mi?

şimdiden teşekkür ediyorum cevaplarınız için.

not: ahaha aha tipsize bak bilgisyardan anlamıyor türünden gelebilecek cevaplara karşı cevap verme hakkım gizlidir. :p
0
sakabilmemneyi
(15.08.09)
yazınızdan pek bir şey anlamadım ama anladığım kadarıyla sorunuz şu; kablosuz ağınıza bağlı bir laptopdan diğer bilgisayarlara ulaşılabilir mi?

eğer buysa, evet ulaşılabilir. gayet de basit bir işlemdir. hatta ulaştığı bilgisayara trojan gibi bir yazılım upload ederse, o bilgisayarı kendi bilgisayarından istediği gibi kullanabilir.
0
suursuz deve
(15.08.09)
öncelikle ağınıza şifre koyun hatta yetmiyorsa mac adreslerini filtreleyin. yok bunları yapacak durumda değilseniz o zaman paylaşıma dosya açmayın kesinlikle ve modemin ana menü şifresini değiştirin. firewall kurmak da yararınıza olur.
0
argent dawn
(15.08.09)
@suursuz deve

trojanı işe sokmadan bunu nasıl halledebiliriz?

ayrıca güzel güzel açıkladım ben herşeyi yahu, neyi anlamadın? :(
0
🌸sakabilmemneyi
(16.08.09)
karşı tarafın haberi olmadan o bilgisayara erişim istiyorsanız tek şansınız trojan türü programlar. windows'un kendi uzaktan yönetim aracı var fakat onun için karşı tarafında onay vermesi ve çeşitli işlemler yapması gerek.
0
suursuz deve
(16.08.09)
(1)

kurulan programlar niye windows a restart istiyor ki?

cizmedin ki kesesin
evet nedir bunun mantığı? niye programın kurulumu bittikten sonra bu programlar makineye reset attırıyor?
evet nedir bunun mantığı? niye programın kurulumu bittikten sonra bu programlar makineye reset attırıyor?
0
cizmedin ki kesesin
(15.08.09)
oncelikle, regedit degil o registry.
registry ile birlikte, cogu program bazi servislerin baslatilmasini ya da yeniden baslatilmasi gerektirir. elle yapilabilecek bir islem olsa da her kullanici yapamayacagi icin en temiz yontem restart etmektir. oyle de olur.
bir baska sebep de sistem dosyalarina mudahale edilmesi gerekiyor olusudur. sistem kullanimdayken mudahale edilemeyecegi icin restart edildikten sonra logon isleminden once yapilir gerekli seyler.
0
sourlemonade
(15.08.09)
(3)

winamp yardımı acil,

edwardd
winambı kurdum normal radyoları görürken dinlemem bitti kapattım.tekrar açtığımda shoutcast radio kısmına tıkladığımda aynı youtube ye girmek istediğimizde çıkan sayfa gibi telekominikasyon falan yasakladı sayfası çıktı. radyoları göremiyom yani bir yolu falan varmı bunun radyoları, diğer özellikler
winambı kurdum normal radyoları görürken dinlemem bitti kapattım.
tekrar açtığımda shoutcast radio kısmına tıkladığımda aynı youtube ye girmek istediğimizde çıkan sayfa gibi telekominikasyon falan yasakladı sayfası çıktı. radyoları göremiyom yani bir yolu falan varmı bunun radyoları, diğer özellikleri nasıl görücez?
0
edwardd
(15.08.09)
dns ayarı ile olur herhalde.
(bkz: treewalk dns) (bkz: open dns)
0
kofteburger
(15.08.09)
iyi de winambı neden yasaklıyolar radyo dinliyoduk ne güzel porna mı bu korsanla falan alakası mı var anlayamadım
0
🌸edwardd
(15.08.09)
evet korsan. ben öyle biliyorum en azından.
ayrıca porno da var shoutcast tvde
0
kofteburger
(15.08.09)
(1)

facebookla ilgili

orange coffee
yorum yazdığım bi fotoğraf ya da video ya da herhangi birşeye benden sonra yorum yapan olunca bana notification geliyordu. şimdi gelmiyor. ayalarla da oynamadım neden gelmiyor olabilir?
yorum yazdığım bi fotoğraf ya da video ya da herhangi birşeye benden sonra yorum yapan olunca bana notification geliyordu. şimdi gelmiyor. ayalarla da oynamadım neden gelmiyor olabilir?
0
orange coffee
(15.08.09)
default olarak dğiştirmiş olabilir facebook tekrar bir ayarlara bak bence
0
argent dawn
(15.08.09)
(3)

infrared pda klavyesi?

anaglareb
ben infrared, katlanabilen, küçük bir klavye istiyorum. psp fat'ime bağlayıp çılgın atmak istiyorum. türkiye'deki siteleri fellik fellik gezdim ancak bulamadım satan bir yer, nereden bulurum ne kadara bulurum, lütfen buldurun.ebay'de 14-15 dolara var istediğim tarz şeyler, kullanıcı yorumlarında da
ben infrared, katlanabilen, küçük bir klavye istiyorum. psp fat'ime bağlayıp çılgın atmak istiyorum. türkiye'deki siteleri fellik fellik gezdim ancak bulamadım satan bir yer, nereden bulurum ne kadara bulurum, lütfen buldurun.

ebay'de 14-15 dolara var istediğim tarz şeyler, kullanıcı yorumlarında da fena olmadığı söylenmiş. ama işte uğraşmak istemiyorum hiç ebayle ve günler günler süren usps ile.

yardım?
0
anaglareb
(15.08.09)
psp fat infared'den klavye algılamıyor bildiğim kadarıyla?
0
cro magnon
(15.08.09)
sadece fat algılıyor hatta diye bir bilgim var ancak?
0
🌸anaglareb
(15.08.09)
sadece fat'te infrared var ama o infrared'i özel işler için kullanamıyorsun bildiğim kadarıyla. belki bi yöntem bulunmuştur ama emin değilim. ben televizyon kumandası olarak kullanıyordum mesela ama klavye olayı daha komplike.
0
cro magnon
(15.08.09)
(3)

vistada eski oyun çalıştırmak- zork the grand inquisitor

tahret muslugu
selam ahalicanımız ciğerimiz efsanevi edvençır oyunumuz `zork the grand inquisitor` u vistada çalıştırma yolu var mıdır? oyunu yükledikten sonra uyumluluğunu falan değiştirdiysem de çalıştıramadım oyunu.bi çalıştırtın be.
selam ahali
canımız ciğerimiz efsanevi edvençır oyunumuz zork the grand inquisitor u vistada çalıştırma yolu var mıdır? oyunu yükledikten sonra uyumluluğunu falan değiştirdiysem de çalıştıramadım oyunu.

bi çalıştırtın be.
0
tahret muslugu
(15.08.09)
demcan
(15.08.09)
256 renk modu denenebilir.
0
efexor
(15.08.09)
şu an yüklemede. çok teşekkür ediyorum cevaplar için :)
0
🌸tahret muslugu
(15.08.09)
(4)

sadece ekşi duyuruda pc nin (özellikle de mausenin) yavaşlaması

ground
diğer sekmelerde pc canavar gibi olmasına karşı,ekşi duyuru sekmesini aççtığımda inanılmaz bir yavaşlama var mause da.yazı yazarken veya klavye ile ilerken hiç bir sorun yok emmee,fareyi ilerletmek o kadar zor ki .bu arada 3 farkı pc ve laptop kullanıyorum ama sadece birinde yapıyor.
diğer sekmelerde pc canavar gibi olmasına karşı,ekşi duyuru sekmesini aççtığımda inanılmaz bir yavaşlama var mause da.yazı yazarken veya klavye ile ilerken hiç bir sorun yok emmee,fareyi ilerletmek o kadar zor ki .bu arada 3 farkı pc ve laptop kullanıyorum ama sadece birinde yapıyor.
0
ground
(15.08.09)
ram yahut işlemci yetersizliğine bağlıyorum. sadece ekşiduyuru tab'ı açıkken deneyin bir de?
0
cro magnon
(15.08.09)
kullandığınız browser yapabilir, o anda sayfa içerisinde virüs taraması yapan anti virüs programı varsa o yapabilir. en önemlisi de cro magnon'un dediği gibi bilgisayarınızın ram'ı yapabilir.
0
oligomer
(15.08.09)
ekşi duyuru'ya girdiğinizde veya bir arama yaptığınızda, sadece duyurular değil, duyuruların altındaki yorumlarda yükleniyor sayfaya, kabloyu çıkartıp test edebilirsiniz, hepsini açtığınızda ciddi anlamda uzun bir sayfa olduğunu göreceksiniz, cihazınız biraz vitaminsiz(ram'siz) kaldıysa normal bu.
0
abtash
(15.08.09)
teşekkürler ama şimdi farkettiğim üzere; kullanıcı adımla giriş yaptıktan sonra oluyor yavaşlama.sayfa ilk açıldığında gayet hızlı her yere bakıyorum falan. ama giriş yaptığımda veya ekşi sözlük kullanıcısı olarak girdiğimde anında yavaşlama başlıyor.
0
🌸ground
(15.08.09)
(2)

facebook sorunu

coldnick
dün akşamdan beri facebook a bağlanırken aşağıdaki hatayı alıyorum.Neden olabilir?Service Unavailable - DNS failureThe server is temporarily unable to service your request. Please try again later.Reference #11.8d0d9cd4.1250324370.110a5b74
dün akşamdan beri facebook a bağlanırken aşağıdaki hatayı alıyorum.Neden olabilir?

Service Unavailable - DNS failure
The server is temporarily unable to service your request. Please try again later.

Reference #11.8d0d9cd4.1250324370.110a5b74
0
coldnick
(15.08.09)
herkes öyle. panik yok.

(bkz: ttnet yurtdışı çıkışları)

edit: dns olarak 208.67.222.222 kullan. ben giriyorum çatır çatır.

(bkz: opendns)
0
cro magnon
(15.08.09)
(bkz: #16681669)
(bkz: #16682354)
0
pragmatist kedi
(15.08.09)
(3)

rapid

sayha
giremiyorum acaba bende mi sorun.
giremiyorum acaba bende mi sorun.
0
sayha
(15.08.09)
şimdi başka siteleri açmaya çalıştım onlardan da kimi açılıyor kimi açılmıyor. ttnet bölgenizde çalışma va dedi ama ara ara bu tip sorunlar oluyor bağlantımda. dns ayarlarından diye düşünüyorum ama bunu nasıl çözeceğimi bilmiyorum. yardımcı olursanız sevinirim.
0
🌸sayha
(15.08.09)
opendns kullan olsun bitsin.
0
cro magnon
(15.08.09)
bende giremiyordum çerezleri falan sildim şu an sorun yok.
0
axijazz
(15.08.09)
(3)

Engin Ardıç'ı direkt okumak

portik
önceden http://sabah.com.tr/Yazarlar/ardic.html gibi bi adresten günlük yazılarını okuyabiliyorduk kendisinin. ama artık sayfa bulunamadı diyor. illa okumak için gastanın anasayfasına mı girmek, önce memecana mı tahammül etmek lazım?
önceden sabah.com.tr gibi bi adresten günlük yazılarını okuyabiliyorduk kendisinin. ama artık sayfa bulunamadı diyor. illa okumak için gastanın anasayfasına mı girmek, önce memecana mı tahammül etmek lazım?
0
portik
(15.08.09)
demcan
(15.08.09)
hatta o arsiv szayfasina bile girmeden nasil okunur ki? Bu yazarlarin rss'i olmuyor di mi?
0
ikinci ihtimal
(15.08.09)
altı üstü iki hit için bi feed çıkarmıyorlar yazarlara. gerçi bi tane servis vardı gasta yazarlarına feed oluşturuyodu diye hatırlıyorum ama belki de uyduruyorumdur. olsa iyi olur ama.
0
🌸portik
(15.08.09)
(6)

Windows 7 ekran kartını artık tanıyor.

bykush
sevgili duyuru sakinleri bir eşeklik edip windows 7 yükledim, mis gibi xp sp3'ümü bırakarak hem de. serial'ını bulmak için o kadar uğraştım neyse ki bunu atlattım. şimdi ise sorunum, ekran kartı güncellemesi, ses driverları yüklenmesi problemleri. ilk kurulumdan sonra bütün driverları kendisinin kur
sevgili duyuru sakinleri bir eşeklik edip windows 7 yükledim, mis gibi xp sp3'ümü bırakarak hem de. serial'ını bulmak için o kadar uğraştım neyse ki bunu atlattım. şimdi ise sorunum, ekran kartı güncellemesi, ses driverları yüklenmesi problemleri. ilk kurulumdan sonra bütün driverları kendisinin kurduğunu sanıyordum, daha açılmadan, wireless bağlantıları bile görmeye başladı. işte bu ekran kartı sorunu baya sıkıntı yarattı. yüklediğim windows ise 7600 x64 ultimate versiyonu. nerden bulunur bunun driverları?

edik: altta cevap olduğu için şu kısmı silmiyorum. farkettim ki asıl sorunum farklıymış, windows 7 ekran kartımı görmüyor, ya da ben gösteremiyorum. nasıl tanıtabiliriz ekran kartını windows'a? sanırım önce bunu halletmemiz gerekiyor.

saatler sonra edit hem de çözüm tadında: bu kadar duyuruyu işgal ettik bari kendi çözümümüzü de verelim. control panel'de gezinirken windows update farkedilir, güncelleme yap denir, hepi topu 27 Mb olan 6 tane güncellemenin bi tanesinin de ATI X1700 driver olduğu farkedilir, windows ekibine 7 gibi bir sürüm çıkarttığı için ne kadar teşekkür edilse az geleceği farkedilir, eşeklik edip 7 kurduğunu belirten bünyeye ibret olsun diye bu duyuruyu silmeme cezası verilir, mutlu mesut win7 ile hayat sürdürülür, buraya kadar da okuyan herkese ayrıca teşekkür edilir :)
0
bykush
(15.08.09)
sahip olduğunuz ekran kartının sitesinden windows 7 driverını bulabilirsiniz.. hem ati hemde nvidia win7 için driverlarını yayınladılar..
ses kartı biraz daha sorunlu olabilir ama yine aynı şekilde onu da bulabilirsiniz..
0
xwayz
(15.08.09)
@xwayz cevap için teşekkürler, lakin denediğim bir yöntemdi o. ekran kartım x1700 olması gerekiyor. yalnız GPU-Z'den baktığımda bunu göremedim, sitede de bununla ilgili driver yok malesef :/
0
🌸bykush
(15.08.09)
windows 7 için yoksa vista driverlarından x1800 için olanı deneyebilirsiniz..oyun performası konusunda kesin birşey söyleyemiyorum malesef şuan..ama işinizi görecektir büyük ihtimalle..
0
xwayz
(15.08.09)
to bykush (@ olmaz orada bakıyorum hep @ kullanıyorsunuz )

orjinal serial mi ?? nerden buldun sorması ayıp
0
opethianskies
(15.08.09)
to opethianskies: @ yoksa cevap da yok :p

orijinal serialleri işe yaramadı malesef. işe yarasa o kadar uğraştırmayacaktı zaten, gecenin bi yarısı memlekette internetcafe arattırdı bünyeye, o da benim bulduklarımı buldu, son anda bir tane buldu, umutsuzca onu da yazdım, eve geldim girdim ve çalıştığını görmemle havalanmam bir oldu :) biraz tadını çıkarayım sonra veriyim :)
0
🌸bykush
(15.08.09)
@ bykush (sizin dediğiniz gibi olsun :D )

valla ben tokens ve pkeyconfig dosyalarını değiştirip RC key girerek aktive ettim ama marta kadar aktive oldu... marta kadar bi çözüm bulacaz inş.
0
opethianskies
(15.08.09)
(4)

ra uzantılı dosya

ocanal
nedir?nasıl açılır?gom player-k-lite codec pack işe yaramadı.
nedir?
nasıl açılır?

gom player-k-lite codec pack işe yaramadı.
0
ocanal
(15.08.09)
www.fileinfo.com

bu da tr'si gibi bi şi: www.dosyauzantisi.com
0
dambil
(15.08.09)
galiba real player dosyası o.
0
prdeay
(15.08.09)
0
blackdog
(15.08.09)
late viper
(15.08.09)
(3)

nic.tr'den domain almak

salute
"adsoyad.com.tr alan adını 12 ytlye kefilsiz, belgesiz adımızı bile söylemeden alabilmişizdir kendisinden..." muhendisce ekşisözlükte nic.tr hakkında böyle yazılmış.Ancak siteye girdiğimde Vatandaşlık Numarası'ndan tutun vergi numarasına kadar her şeyi istediklerini gördüm.Nedir bu sitenin olayı ben
"adsoyad.com.tr alan adını 12 ytlye kefilsiz, belgesiz adımızı bile söylemeden alabilmişizdir kendisinden..." muhendisce

ekşisözlükte nic.tr hakkında böyle yazılmış.Ancak siteye girdiğimde Vatandaşlık Numarası'ndan tutun vergi numarasına kadar her şeyi istediklerini gördüm.Nedir bu sitenin olayı benim atladığım bir yer mi var ? (Bireysel alımı seçiyorum )
0
salute
(14.08.09)
DNS Çalışma Grubunun almış olduğu karar uyarınca, “biz.tr", “.info.tr” ve “tv.tr" uzantıları 17 Kasım 2008 tarihinden başlamak üzere, belgesiz olarak “ilk gelen alır” prensibi ile kayıt edileceği duyurulmuştur.

Uygulama tarihi 17 Kasım 2008 olup sözü geçen tarih öncesinde yapılan tüm başvurular mevcut kurallar dahilinde değerlendirilecektir. Başka bir deyişle, ilgili tarih öncesinde yapılan başvuruların sonuçlandırılabilmesi için talep edilen belgelerin iletilmesi gerekmektedir. İlgili belgelerin, online başvuruyu takip eden 15 günlük belge bekleme süresi içerisinde tarafımıza iletilmemesi durumunda, başvurular iptal edilerek alan adları yeniden tahsise açılacaktır.

Konu ile ayrıntılı bilgi ve her türlü alan adı işlemleri için Nic.tr sayfamızda yer alan “Destek İstiyorum” linkinden tarafımıza ulaşabilirsiniz.

Saygılarımızla,
Nic.tr (“.tr” Alan Adları) Yönetimi

bununla karıştırıyor olmayasın? sadece “biz.tr", “.info.tr” ve “tv.tr" uzantılarını kapsıyor.. ayrıca bir deneme yapayım dedim yapmaz olaydım.. bir güvenlik kodu çıkardılar içim bir kötü oldu yahu.. :S

( bkz. img198.imageshack.us )
0
synche
(15.08.09)
adsoyad.com.tr alınabiliyor diye yazmışlar sözlükte.
0
🌸salute
(15.08.09)
Evet alınabiliyor. İstenilen belge de yoktur. TC Kimlik numaranız ve sizin adınıza kayıtlı bir kredi kartı gerekiyor. Alınmıştır, deneyiniz.
0
conrad moricand
(15.08.09)
(3)

Notebook Önerisi?

bubezleeb
Arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucunda (yaklaşık 1.5 saat) http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?CategoryId=98&productId=bd750057#tablnk adresindeki notebook'u almaya karar verdim. Asus notebooklar hakkında pek de şukela şeyler okumadım sözlükte. Ne dersiniz? Alınabilir bir şey mi? Buna b
Arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucunda (yaklaşık 1.5 saat)

www.hepsiburada.com

adresindeki notebook'u almaya karar verdim. Asus notebooklar hakkında pek de şukela şeyler okumadım sözlükte. Ne dersiniz? Alınabilir bir şey mi? Buna benzer fiyat/performans oranın sahip tavsiye edebileceğiniz şeyler var mı?

Aklıma gelmişken benim için ram ve cpu önemli ekran kartı pek umrumda değil. daha çok compiling ve rendering işleri (abartmamadan), günlük kullanım, internette surf, çet, karı kız tavlama için kullanacağım:)
0
bubezleeb
(14.08.09)
Bence işini görecek bir notebook, ben bir Asus kullanıcısı olarak önerebilirim. Servislik bir durumum henüz olmadı ama yakın çevremde teknik servisi ile sorun yaşayanını da hiç duymadım. Güle güle kullan :)
0
oligomer
(14.08.09)
asus çevremde çok kullanan var. çok iyi bir laptop. te kötü yanı dış kaplama brs dandik çabuk çatlayıp kırılıyor. ama onun dışında hiç düşünülmeden alınacak bir laptop.
0
cedric tweedledee
(15.08.09)
toshiba al, asus al ama sakın ha sakın hp pavilion serisi alma.. yani nasıl söyleyeyim bildiğin kömür sobası.. asus un servis'i çok güzeldir. çevremde asus servisi veya bilgisayarı ile sorun yaşayanı görmedim. gayet şık ve güzel bir bilgisayar seçimi.. hayırlı olsun..
0
synche
(15.08.09)
(3)

Piratebay'ı açmak için ?

Vexq
Arkadaşlar piratebay sitesi torrent için lazım açmak için falan ne yapmalıyız.dns ayarı ile hallolur mu [email protected]
Arkadaşlar piratebay sitesi torrent için lazım açmak için falan ne yapmalıyız.dns ayarı ile hallolur mu acaba?.
[email protected]
0
Vexq
(14.08.09)
dns ayari ile oluyor bende.
0
fspades
(14.08.09)
0
late viper
(15.08.09)
4.2.2.5 yapın dns'i her şeyi açarsınız dns ile engellenen.
0
raj
(15.08.09)
(3)

C dil programı

thenis
ya ben yen başladım.şöyle bi program var mı; normal bi şekilde yüklencek,yazma ekranı gelcek, ve arada dos şeklinde çalıştırabilcem?saygıalr sevgiler:)
ya ben yen başladım.şöyle bi program var mı; normal bi şekilde yüklencek,yazma ekranı gelcek, ve arada dos şeklinde çalıştırabilcem?


saygıalr sevgiler:)
0
thenis
(14.08.09)
compiler mı?

şurada var: ceng230.ceng.metu.edu.tr solda compilers'ta gayet basittir bunlar.

devc++ var o biraz daha işe yarar. ilk üsttekileri kullan birkaç programda mallayabilirler olmazsa direk devc++'ye geçersin..
0
dambil
(14.08.09)
öncelikle basitlik açısından devc++, kullanıcı arayüzü açısından code blocks.
www.codeblocks.org
0
ocanal
(14.08.09)
ben de öğrenirken codeblocks kullanmıştım gayet kullanışlı. sonra öss falan bıraktım tabii. aklıma getirdin tekrardan başlayayım:) çok dağıttım codeblock iyidir. evet.
0
bubezleeb
(14.08.09)
(6)

Vista ile Aynı Diske Yüklenmiş Ubuntu'yu Kaldırma Sorunsalı

suursuz deve
evet sözlükçüler. bir bok yedim ubuntuyu gittim vista ile aynı diske yükledim. ubuntu da pert olunca (ekran kartı driverı indirip kurdum, darma duman oldu) silesim geldi. Lakin nasıl kaldıracağımı bilmiyorum. Kaldırırsam vista uf olur mu onu da bilmiyorum. Soruyu toparlayayım;Vista'nın belini incitm
evet sözlükçüler. bir bok yedim ubuntuyu gittim vista ile aynı diske yükledim. ubuntu da pert olunca (ekran kartı driverı indirip kurdum, darma duman oldu) silesim geldi. Lakin nasıl kaldıracağımı bilmiyorum. Kaldırırsam vista uf olur mu onu da bilmiyorum. Soruyu toparlayayım;

Vista'nın belini incitmeden ubuntu 9.04'ü nasıl kaldırırım? Bu arada ubuntu ekran kartı driverı yüzünden açılmıyor. Daha doğrusu masaüstü ekranı gelmiyor.

Teşekkürlerimi fışkırtıyorum.
0
suursuz deve
(14.08.09)
@jugador: evet grub yüklü. fekat linux meraklısı olmama rağmen acemiyim, nasıl kaldıracağım?
0
🌸suursuz deve
(15.08.09)
safe mode'da acip daha sonra driver i tekrar yuklemeyi deneyebilirsiniz. yok ben ugrasamam onla dersen windows icindeyken partition manager ile silip arkasindan fixmbr yaparsan sorun hallolur.

tr.pardus-wiki.org:Pardus%27u_bilgisayar%C4%B1mdan_nas%C4%B1l_kald%C4%B1rabilirim%3F#Windows_XP_CD.27si_yard.C4.B1m.C4.B1yla_Grub.27un_silinmesi.3B

burada windows xp + pardus anlatilmis ama yontem ayni.
0
entrapmen
(15.08.09)
@entrapmen: ubuntuyu sildim çok güzel lakin orda yazan fixmbr ve fixboot komutları çalışmadı. ben de bir bok daha yedim restart ettim notebooku. şimdi grub error 17 hatası veriyor ve açılmıyor kalıyor öyle. acil düzeltmem gerek nasıl olacak bu iş?
0
🌸suursuz deve
(15.08.09)
mesaj olarak cevap vermistim buraya da yazalim. bu gibi durumlarda cd yazabilen bir bilgisayar daha varsa;
(bkz: hiren's bootcd)
0
entrapmen
(15.08.09)
bas formatı seven yükle... vista tarih olacak yakında :)
0
opethianskies
(15.08.09)
cevap gecikince taktım pardusu yükledim, grubu yeniden kurdum, şükela oldu.
@opethianskies: öyle yapacağım zaten. pardus 2009 cd'si istedim tübitak amcamdan, o gelsin yükleyeceğim. ubuntu falan ne uğraşıyorum ya türk malı varken :D
0
🌸suursuz deve
(15.08.09)
(2)

laptop, ekran karti falan

osuruklu
simdi yeni bi laptop alicam ama ekran karti konusunu pek netlestiremedim. ara sira oyun oynarim yani. en azindan oynatmasini isterim.512 mb rami olan bi ekran kartinin 1 gb rami olan baska bi ekran kartindan iyi olma olasiligi nedir?ya da su bilgisayar iyi midir? http://www.vatanbilgisayar.com/produ
simdi yeni bi laptop alicam ama ekran karti konusunu pek netlestiremedim. ara sira oyun oynarim yani. en azindan oynatmasini isterim.

512 mb rami olan bi ekran kartinin 1 gb rami olan baska bi ekran kartindan iyi olma olasiligi nedir?

ya da su bilgisayar iyi midir?

www.vatanbilgisayar.com

of kararsiz kaldim ya.

edit: valla yeni cikan oyunlari da bilmiyorum gerci ama; fear, crysis, cod 4, bioshock, prototype gibi fps'ler olabilir. 2007-2009 arasi cikan oyunlar diye genellesem?
0
osuruklu
(14.08.09)
ekran kartının üzerindeki ram'den daha önemli değerler var, örneğin işlemci hızı ve bellek hızı. bazen üzerindeki 1024'ün 512'den bu yüzden daha yavaş olduğunu söyleyebiliriz. o ekran kartıyla ilgili link şurda mevcut:

www.notebookcheck-tr.com

ayrıca ara sıra oyun oynarım yerine, oynayacağım oyunlar şunlar olacaktır şeklinde açıklamalar daha kesin sonuçlara ulaştırmakta.

edik: öneri demişim link olarak düzelttim. ayrıca şu yeni çıkan GT'leri hiç anlamadığım için pek de yardımcı olamadım Sh0nuff'un belirttiği gibi kaliteli bir şey olsa gerek.
0
bykush
(14.08.09)
Seçtiğininiz LG'nin ekran kartı hiç de fena sayılmaz(İşlemci ve ram hızları mesela). Bykush'un verdiği linkte teknik özellikleri açıklanmış ki, kampanyalı fiyatı 1.360 TL olan bir laptop için gayet iyi. Bir de 256 bit olsaymış daha da güzel olurmuş ama o zaman bu makinaya koyamazlardı. Şuradaki sıralamada da 48. sırada yer alıyor GT 130M(Üstünde yer alan modellerin çoğu daha "high end" diyebileceğimiz pahalı laptoplarda bulunabiliyor:

www.notebookcheck.net
0
Sh0nuff
(14.08.09)
(1)

Ram timing ayarı ve Memtest...

matrix
KHX8500AD2K2/4G4GB DDR2 1066MHz Non-ECC CL7şeklinde ram'ler var...bu aralar;1) tcpip.sys kaynaklı mavi ekran alma2) oyunlarda ekranın birden tek renk haline gelmesigibi sorunlar mevcut. "belki ram'lerdendir" diyerekten Memtest86 ile tarama yaptırdım ama hiç error almadım.tek emin olduğum şey sistemi
KHX8500AD2K2/4G
4GB DDR2 1066MHz Non-ECC CL7

şeklinde ram'ler var...

bu aralar;

1) tcpip.sys kaynaklı mavi ekran alma
2) oyunlarda ekranın birden tek renk haline gelmesi

gibi sorunlar mevcut. "belki ram'lerdendir" diyerekten Memtest86 ile tarama yaptırdım ama hiç error almadım.

tek emin olduğum şey sistemi kurarken bios'tan ram kontrolü yapmamıştım ben. acele ettik vs. şubat başı gibi toplandı kasa ve kuruldu sistem. tcpip olayı mart ortası gibi başladı. oyunlardaki durum da 3- günlük.

bu ram firmalarının sitelerinde belirttikleri timing dalgaları oluyor ya.. kingston'un sitesinde timing olarak şöyle bilgi verilmiş:

7-7-7-20
1.85-2.0V

neyse işte şimdi bios'tan da bakınca şöyle görünüyor bizimkinin özellikleri:


1st information: 6-6-6-18-3-52-6-3

CAS# LATENCY : 7 DRAM CLOCK
DRAM RAS# TO CAS# DELAY : 7 DRAM CLOCK
DRAM RAS# PRECHARGE : 7 DRAM CLOCK
DRAM RAS# ACTIVATE TO PRECHARGE : 15 DRAM CLOCK

2nd information: 8-3-6-4-6-4-6
3rd information: 15-5-1-7-7

daha böyle epey bilgi var da hepsini yazmaya gerek yok heralde...


pek çakmam ama elle değiştirmem gereken kısım galiba 15 DRAM olan yeri 20 yapmak. işin ilginci de o liste en fazla 15 olarak görünüyor (diye hatırlıyorum).


tüm bunlardan... sistemdeki sorunları oluşturmak adına bir abukluk görebiliyor musuz? ne öneriyorsunuz? (başka bir bilgi isterseniz verebilirim, sistem xp (vista veya w7 de kurabilirim...)

şimdiden ilginiz, önerileriniz ve değerli vaktiniz için teşekkür ederim.
0
matrix
(14.08.09)
memtest hata vermediyse timingleri degistirmenizin bir anlami yok. ayrica tcpip.sys yanilmiyorsam internet baglantisi ile ilgili bir sistem dosyasiydi. bozulmus veya silinmis olabilir. yine oyunlar icin ekrankarti surucusu ve directx guncellemelerini yuklemeniz yararli olabilir. ramlerle ilgili bir hata olmasi pek olasi degil.
0
opteron
(14.08.09)
(1)

hasarlı hdd

akustik cinayet
arkadaşlar bilgisayarımın hard diski hasar görmüş. teknik servisteki eleman kurtaramadık verilerinizi dedi. kurtarılanlar hasarlı çıkıyormuş hep. şimdi benim için çok önemli bu diskteki veriler ve yedeklemediğim için hıyarlığın büyüğünü etmişim kabul. ama yok mu bunu kurtarmanın bir yolu yöntemi. gi
arkadaşlar bilgisayarımın hard diski hasar görmüş. teknik servisteki eleman kurtaramadık verilerinizi dedi. kurtarılanlar hasarlı çıkıyormuş hep. şimdi benim için çok önemli bu diskteki veriler ve yedeklemediğim için hıyarlığın büyüğünü etmişim kabul. ama yok mu bunu kurtarmanın bir yolu yöntemi. gitti mi tamamen bu veriler. geri getirme progrmları ile de denemişler olmamış. yardımcı olabilecek olan var mı acaba aranızda.
0
akustik cinayet
(14.08.09)
hasarlı diskleri kurtaran şirketler var. ancak çok yüksek meblağlar söz konusu. yani sıradan bir kullanıcı için soğuk su içmekten başka bir yol yok maalesef.
0
pragmatist kedi
(14.08.09)
(1)

kyk.gov.tr

Belegg
zar zor giriyorum zaten ama ne zaman girsem güvenlik kodu yanlı$ diyor.Hata benden mi siteden mi?
zar zor giriyorum zaten ama ne zaman girsem güvenlik kodu yanlı$ diyor.Hata benden mi siteden mi?
0
Belegg
(14.08.09)
Problem sitede var bende bi türlü başvuramadım :(
0
isacelik91
(14.08.09)
(1)

"b&h photo video" ile ilgili sorularım

vudin
herkese merhaba;http://www.bhphotovideo.com sitesini yeni keşfetmiş birisi olarak birtakım sorularım olacak.1- sözlükten okuduğum kadarıyla güvenilir bir şirket olduğu kanısına varabiliyorum ama yine de burada tekrar sorayım. özellikle internet alışverişinde güvenilir bir yer midir?2- free shipping
herkese merhaba;
www.bhphotovideo.com sitesini yeni keşfetmiş birisi olarak birtakım sorularım olacak.

1- sözlükten okuduğum kadarıyla güvenilir bir şirket olduğu kanısına varabiliyorum ama yine de burada tekrar sorayım. özellikle internet alışverişinde güvenilir bir yer midir?

2- free shipping yazan ürünlerde gerçekten hiç ekstra para ödenmez mi?

3- ilk kez yurtdışı bir siteden alışveriş yapacağım için soruyorum, gümrük veya herhangi bir ekstra masrafla karşılaşır mıyım?

4- bir de daha önce bu siteden alışveriş yapanlar varsa, türkiye'ye kaç gün içinde ulaşır aldıklarım?

cevaplar için şimdiden teşekkürler
0
vudin
(14.08.09)
1- güvenilirdir.

2- totalde ne kadar hesap çıkarıyorlarsa onu ödersiniz.

3- 100 euro'yu aşan alışverişlerinizde gümrüğe takılma riski mevcut. bu aşamadan sonra ekstra masrafı siz karşılarsınız.

4- seçtiğiniz opsiyona bağlı. ama en ucuz opsiyon dahi 20 günü geçmez.
0
boshi
(14.08.09)
(2)

mesene smiley'leri

sektoid
bir bilgisayardaki msn'e kayıtlı smiley'leri başka bilgisayardakine nasıl aktarabilirim?
bir bilgisayardaki msn'e kayıtlı smiley'leri başka bilgisayardakine nasıl aktarabilirim?
0
sektoid
(14.08.09)
aynı hesapsa aktarmanız zor. başka bir hesaba göndereceksiniz. o hesap da 2. bilgisayardakine gönderecek.

veya ultra bilgisayar bilgisi olan birileri bu dosyaların kayıtlı olduğu yeri söylerse ordan kopyalayabilirsiniz.
0
mea maxima culpa
(14.08.09)
C:\Documents and Settings\KULLANICI ADI\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\KULLANICI MSN ADRESİ\ObjectStore\CustomEmoticons

yoluna gidin, garip garip doyalar göreceksiniz. hepsini başka bir klasör e kopyalayın (kopyalamazsanız similey lerinizi msn de kullanmak için tekrar eklemeniz gerekir) sonra kopyaladığınız dosyalara anlamlı isimler verin ; a.gif ya da mahmut.gif gibi. sonra bunları diğer msn e teker teker ekleyin. =) daha hızlı bi yolu olabilir ama bu stabil :P
kolay gelsin
0
Seytan
(14.08.09)
(1)

flash player ses sorunu!!? görüntü var ses yok

winsome
yutup ve bilimum sitelerdeki videolardan ses duyamıyorum. ancak görüntü oynuyor? flash player ses vermiyor bu ne lanet şeydirbilgisayarda mevcut olan mp3, avi, mpg gibi bilimum dosyaları sorunsuz oynatabiliyorum. ses ile görüntü sorunsuz var.ancak internet sitelerinde görüntü var ses yok.!?ie, ff3,
yutup ve bilimum sitelerdeki videolardan ses duyamıyorum. ancak görüntü oynuyor? flash player ses vermiyor bu ne lanet şeydir

bilgisayarda mevcut olan mp3, avi, mpg gibi bilimum dosyaları sorunsuz oynatabiliyorum. ses ile görüntü sorunsuz var.
ancak internet sitelerinde görüntü var ses yok.!?

ie, ff3, opera ile denedim. pc de mevcut flash player zamazngolarını kaldırıp denedim.
klite kodek filan kaldırıp kurdum yine aynı. yutup ve bilimum sitelerden ses çıkmıyor. görüntü var.

hatta sourberry radyosunun flash playarında play ikonuna basmama rağmen 0:00 da kalıyor ilerlemiyor ses çıkmıyor.
p.s. işletim sistemi windows xp
0
winsome
(14.08.09)
bi ara bi arkadasimin da boyle bi problemi olmustu. soyle dandik bi stringle aramistim. sen de bi bakiver.

www.google.com

ya da

www.google.com
0
osuruklu
(14.08.09)
(3)

50 GB veri kayıp.

ground
harddisk değiştirildi ve 50 gb lik bilgiler yeni harddiske atıldı. ancak bulamıyorum şu anda.yedekleyen kişi göstermişti yerini ama unuttum.xp arama ise hiçbir şeyi bulamıyor.nasıl bulacağım şimdi.
harddisk değiştirildi ve 50 gb lik bilgiler yeni harddiske atıldı. ancak bulamıyorum şu anda.yedekleyen kişi göstermişti yerini ama unuttum.xp arama ise hiçbir şeyi bulamıyor.nasıl bulacağım şimdi.
0
ground
(14.08.09)
dosya uzantısı .bkf ise *.bkf yazarak aratmayı deneyebilirsiniz.
0
nerede o eski bayramlar
(14.08.09)
herhangi bir klasore sağ tıkla özellikler de, buyuklugune bak, eğer 50gbden buyukse aradığın şey ondadır, onu çift tıkla aç ve karşına cıkan penceredeki klasorlere de aynı işlemi yap, böyle devam et, en fazla 3-4 dakika surer aradığını bulman
0
de jure
(14.08.09)
çok komik ama ben serviste kaşla göz arası aynı model ve markada başka birinin cihazını alıp gelmişim eve.herkese teşekkürler allah ta belamı versin bu arada.
0
🌸ground
(15.08.09)
(5)

canım duyuru, PS2 diyorum...

vejeteryan vampir
Canım manyak derecede oyun oynamak istiyor. Macbookum sizlere ömür, yerine kullandığım dizüstünün de kapasitesi oyun kaldırabilecek güçte değil. Ben de en uygunundan bir konsol alayım diye dusundum. Sanırım bu konuda playstation 2, en iyi minimum alet. Fiyatları da diğerlerine nazaran uygun görünüyo
Canım manyak derecede oyun oynamak istiyor. Macbookum sizlere ömür, yerine kullandığım dizüstünün de kapasitesi oyun kaldırabilecek güçte değil. Ben de en uygunundan bir konsol alayım diye dusundum. Sanırım bu konuda playstation 2, en iyi minimum alet. Fiyatları da diğerlerine nazaran uygun görünüyor.

Şimdi sorularım:

-www.teknosa.com neden rengine göre fiyat değişiyor? Yani gümüş konsolün daha ucuz olmasındaki bit yeniği nedir?

-duyuruda bir mesajda okumuştum, biri 40-50 oyunla geliyor gibi bir şey söylemişti. Var mı cidden böyle bişi? Yoksa oyun da satın almadan (en azından ilk etapta), bu konsol işlevsiz bir karakutu mu sadece?

-bayanım. öyle futbol ve yarış oyunlarından mümkün mertebe kaçıyorum. bu durumda tavsiye edebileceğiniz oyun isimleri nelerdir acep?

teşekkürler şimdiden..
0
vejeteryan vampir
(14.08.09)
1. az satıldığından olsa gerek.. nitekim psp'nin 2. ellerinde de var bu durum çoğu zaman..

2. kırma/çip takma/harddisk bağlama gibi varyasyonları var aletin.. tam ayrıntılı bilmiyorum o konuları ama evet, ilk aldığınız zaman sadece bi kara kutu.. cd takıp müzik dinleyebilirsiniz, dvd izleyebilirsiniz ama..

3. müzikle ilgiliysen direkt gitarlı bi guitar hero almanı öneririm..
0
thefalloftekin
(14.08.09)
gittigidiyor gibi siteler üzerinden ikinci el almalısın bence. halihazırda çip takılmış olur ve satan kişi %99 elindeki tüm oyunları da sana vermeyi kabul edecektir.
0
minyatur dev
(14.08.09)
2.el almak istiyosan satabilirim,hemde çipli.İrtibata geçersin düşünürsen
0
jpsartre
(14.08.09)
irtibat kurabilmem için hiç bir şey vermemişsin jpsarte?
0
🌸vejeteryan vampir
(17.08.09)
[email protected] buraya yazabilirsin.
0
jpsartre
(19.08.09)
(11)

Acer e-management şifresi

melankomik
Acer marka bir laptop'ım var. doğal olarak bütün acer'lar gibi bozuldu ve garantiye vermem gerekiyor fekat içerisinde bikinili ve en önemlisi de üstsüz fotoğraflarım var. bunlar acer marka laptoplarda default olarak gelen e-management zımbırtısıyla encrypt decrypt şeklinde şifrelenmiş halde duruyorl
Acer marka bir laptop'ım var. doğal olarak bütün acer'lar gibi bozuldu ve garantiye vermem gerekiyor fekat içerisinde bikinili ve en önemlisi de üstsüz fotoğraflarım var. bunlar acer marka laptoplarda default olarak gelen e-management zımbırtısıyla encrypt decrypt şeklinde şifrelenmiş halde duruyorlar. bilgisayarımın ekran kartı arızalandığı için bir başka monitore falan takıp diske ulaşamıyorum, mecburen bu şekilde vermek zorundayım, günlük hayatında tesettür felsefesini benimsemiş bir insanım, bahsettiğim fotoğrafları başkalarının görmelerini istemiyorum. söyleyeceğim şu ki, acer'ın bu şifreleme programı ne denli güvenilirdir, kırılabilir mi bu şifre? vereyim mi bilgisayarımı garantiye? sonra fotoğraflarımı internette bulursam gelip size sorarım ona göre.
0
melankomik
(14.08.09)
Valla o şifreyi koyarken kocaman yazı çıkıyor unutursan bi daha açamazsın diye. Bikinili fotolar geri gelmemek üzere gitti yani.
0
eftalit
(14.08.09)
eğer öyleyse sevindim çünkü şifremi unutmuş değilim sadece başkalarının kırıp kıramayacağını merak ediyorum. çok teşekkür ederim.
0
🌸melankomik
(14.08.09)
kırılır tabi, kırılmaz olur mu, oradaki uyarı kullanıcının dikkatini çekmek için, olmaz diye bir şey yok bilişimde. anakart şifreli bilse minik bir kısa devre ile açılıyor, olmadı zart zurt.

hdd'yi sök ve servise öyle yolla, verilerinin özel ve önemli olduğunu belirtirsin, sonra bition'da görmeyelim fotoğraflarını.
orada test edecek tonla uyumlu cihaz-hdd var, sorun olmaz.
0
abtash
(14.08.09)
abtash? abi hdd'yi sökmek için makinayı açmak gerekiyo. makinayı açınca da garanti yalan olmaz mı?
0
vital
(14.08.09)
@ vital
hdd söküldü diye hiç bir cihaz garanti dışı bırakılmaz, ram de dahil buna. aslında kasa açıldı diye de genelde garanti dışı bırakılmaz cihaz, dağınık bi şekilde toplanmışsa( yanlış vida, kablonun yanlış yerden geçmesi vb) ve cihazın tamiri maliyetli gelecekse o zaman zevkle garanti dışı bırakılır, gönül rahatlığıyla sökebilirsiniz hdd'yi.

edit: hem hdd ve ram'in dışarıdan kolay erişilebilecek konumda olması bu sebeptendir. kullanıcı rahatça erişebilsin diye.
0
abtash
(14.08.09)
şifre aşılabilir fakat siz dosyaları elleme deseniz bile şirket veri kurtama adı altında sizden para talep edeceği için sizde buna karşı çıkacağınız için bence kıllandırmayın. bilgisayarımın ekran kartında sorun var diye gönderin, yapıp veya değiştirip geriye göndersinler. çünkü içerisini açayım diski çıkartayım derseniz harddiski kapatan kapağı açmak zorundasınız, muhtemelen üzerinde garanti etiketi var mı yok mu bilmiyorum, gıcıklık yaparlar daha sonra, işte kurcalanmış falan diye.. dediğim gibi zaten şifrelenmiş dosyalar, direk gönderin ekran kartı sorunu sebebi ile zaten ya ekran kartı değişir, veya komple notebook değişir..
0
oligomer
(14.08.09)
@oligmer ekran kartı takıldıktan sonra cihazın test edilmesi gerekecek, o şifreyi kırmak servis için çok kısa bir süre alacak, eğer o an, o model cihaz yoksa hdd şifresini kırmak cazip olabilir, tekrar söylüyorum hdd söküldü diye cihaz garanti dışı bırakılmaz. kaldı ki hdd'yi yollarsanız, sisteminiz sorunlu denilip yedekleme teklifi için aranabilirsiniz, gerek yok buna efendim, sökün hdd'yi BİR SORUN OLMAZ.
amma uzadı yahu ne fotoğraflarmış. dsagfsdfdsas
0
abtash
(14.08.09)
@abtash, abi ben resimlere bir şey demiyorum ki, ben olduğu gibi gönderin diyorum. servis elemanı ana burda şifreli klasör var, açak bakak la demez herhalde. yani ben olsam şifreyi kırmaya bile kasmazdım en azından. artı teknik servislerin hassasiyetini biliyorsun, en ufak durumda iteklemeye çalışıyorlar. kurcalamışınız, diski sökmüşünüz, siz bunun içini açıp kartıda karıştırmışınız garanti dışı derse napacaklar o zaman? :)
0
oligomer
(14.08.09)
@oligomer
acer'ı bilmem de toshiba, asus, hp ve sony adına konuşuyorum cihazın açılması konusunda bir sıkıntı çıkarmıyorlar. acer'ın da ne aşağı kalır tarafı var ki. dediğim şey, ekran kartı geldikten sonra test için 3d mark vb. bir yazılımla test edilecek, o an uyumlu sistem kurulu hdd yoksa şifresi kırılır bakılır, e teknik servistekiler de insan, illa bi bakan çıkabilir :)
son olarak diyorum SÖKÜN:)
0
abtash
(14.08.09)
@ abtash

sökeceğim diski ama garanti dışı derlerse sorumlusu sensin.
0
🌸melankomik
(16.08.09)
tamam sök, bişi olursa mesaj atarsın sözlükten:)
0
abtash
(17.08.09)
(2)

kamera ile çekilmiş mpeg dosyalarını editleme hakkında...

matrix
tekrar merhabalar...elimizde harddiskli bir sony handycam ile çekilmiş ve bilgisayara mpeg olarak aktarılmış 30-40 tane vidyo dosyası var...bu malzeme ile genel hatlarıyla şu tarz bir çorba yapmak istiyoruz:-vidyolardan gereksiz bölümleri kesmek-vidyolar arasına tek renk bir arka-zemin üzerinde dura
tekrar merhabalar...

elimizde harddiskli bir sony handycam ile çekilmiş ve bilgisayara mpeg olarak aktarılmış 30-40 tane vidyo dosyası var...

bu malzeme ile genel hatlarıyla şu tarz bir çorba yapmak istiyoruz:

-vidyolardan gereksiz bölümleri kesmek
-vidyolar arasına tek renk bir arka-zemin üzerinde duran bir yazı eklemek
-direkt vidyoların üzerinde gerek alttan geçen yazı şeklinde, gerek ekranda birden belirip sonra yokolan yazı şeklinde birşeyler ekleyebilmek
-gerekli alanlarda vidyonun sesini komple kısıp herhangibir müzik ekleyebilmek
-bazı sahnelerin hızlı, bazı sahnelerin ağır çekimde geçebilmesini sağlamak


bu işlemler için hangi işlevli programı (veyahut da program kardeşliğini) önerirsiniz bana?
0
matrix
(14.08.09)
Bunlarin %98ini Windows Movie Maker yapar.

Yaptigindan emin olmadigin alttan yazi gecme var. Digerlerini yapiyor.
0
wpi
(14.08.09)
(bkz: premiere pro)
0
sijwocaq
(14.08.09)
(1)

mini-dv kasetleri dvd veya vcd'ye çevirmek

matrix
elimizde 3-4 tane mini-dv kaset var.. ama elimizde bunu çeken, oynatan bir kamera yok.bunları adam gibi dvd veya vcd'leştirmek için hangi yolu önerirsiniz, daha kolay olur?1) bunları okuyan bir alet varsa, o aletten satın alıp, bilgisayar bağlantısını yapıp, bilgisayara aktarmak şeklinde mi?2) sirke
elimizde 3-4 tane mini-dv kaset var..

ama elimizde bunu çeken, oynatan bir kamera yok.

bunları adam gibi dvd veya vcd'leştirmek için hangi yolu önerirsiniz, daha kolay olur?

1) bunları okuyan bir alet varsa, o aletten satın alıp, bilgisayar bağlantısını yapıp, bilgisayara aktarmak şeklinde mi?

2) sirkeci gibi bi yerde bu iş için para kazanan bir mekana bırakma şeklinde mi?

3) mini-dv kamerası olan birinden kamerayı ödün alarak mı? (bunu seçenekler çok görünsün diye yazdım. yoksa öyle bir tanıdığım yok.)


cevabınız 2. ise o kadar dükkandan rastgele bir seçim olsun istemiyorum aslında. güvenilir bi yer bulmak istiyorum. antenlerimiz uyuşsun istiyorum. yani referanslarınız varsa sözlükten özel mesaj da bekleyebilirim arkadaşlar...
0
matrix
(14.08.09)
işin en temizi 2 numarayla olur. adamların işi bu sonuçta. tavsiye mekan istiyorsan, onu da tavsiye edeyim.

sirkeci'de lokantaların olduğu bir sokak vardır. hep lokanta vardır. o sokağı biliyor musunuz? adını hatırlamıyorum şimdi sokağın. ama sirkeci'den cağaloğlu'na çıkarken, sol tarafta kalıyor bu sokak. yuvam fotoğrafçılık vardır o cadde üzerinde onun karşısındadır bu sokak. (yuvam foto iki yerde vardır. biri bu cadde üzerinde. karışmasın.) sokağa girince ilk soldan dönün. aşağı doğru giden bir sokaktır. sokağın sonunda sağ tarafınızda bir han olacak. hocaoğlu han olması lazım. ismini tam hatırlamıyorum. o hana girin. hana girdikten sonra önce sola döneceksiniz. devam edin, hemen sağda bir dükkan var. zaten kapısında yazar. vhs kaset vs. diye. oraya yaptırabilirsiniz. sağlam mekandır. sirkeci civarındaki pek çok fotoğrafçı da buraya iş yaptırmaktadır.


hanın karşısında sokak var. ordan da gelebilirsiniz. bu şekilde tarif edecek olursak, bahsettiğim lokantaların olduğu sokağın altındaki sokaktır. bu sokağa girin, sokağın sonunda bu han var.

takıldığınız bir soru olursa, yardımcı olmaya çalışırım.

iyi günler.
0
pomolilik
(14.08.09)
(6)

kend aramızda yazışmak

simpleequation
şirkt içinde kendi aramızda yazışmak istiyoruz. msn gibi birşey olabilir bu, ama sadece şirkete ait olacak. sadece biz yazışacağız. yani yeni adresler alıp onları ekleyip bir ağ oluşturmak yerine sadece burada bilgisayarlar açıldığında otomatik bağlanacak birşey, bi programcık. nasıl birşey yapabil
şirkt içinde kendi aramızda yazışmak istiyoruz. msn gibi birşey olabilir bu, ama sadece şirkete ait olacak. sadece biz yazışacağız. yani yeni adresler alıp onları ekleyip bir ağ oluşturmak yerine sadece burada bilgisayarlar açıldığında otomatik bağlanacak birşey, bi programcık. nasıl birşey yapabilirim bunun için?
0
simpleequation
(14.08.09)
bedava LAN messenger'lar mevcut ya da office communicator kullanabilirsiniz.
0
sourlemonade
(14.08.09)
(bkz: office groove)
0
dahicocuk
(14.08.09)
local networkdeki sunucunuza jabber servisini kurabilirsiniz.

daha sonra pidgin ile bağlanabilirsiniz. www.pidgin.im
0
pentium100mmx
(14.08.09)
exchange server varsa en iyi çözüm office communicator olacaktır
0
brainfour
(14.08.09)
Windows 98 sürümlerinde Winpopup, Windows Xp üzerinde WinChat uygulaması hbalihazırda var aynı network üzerindeki pclerde pek güzel mesajlaaşabilirsiniz. 3. parti bir yazılıma ihtiyaç duymadan
0
solo
(14.08.09)
ancak durum şudur ki hem mac hem de pc var burada. yani dolayısıyla her ikisine de uyumlu olması lazım.
0
🌸simpleequation
(24.08.09)
(2)

Google'da arama yapanda solda çıkan -boş- frame

aakuru
Nedendir? Vürüz mü?
Nedendir? Vürüz mü?
0
aakuru
(14.08.09)
ie nin dandikligi o.
0
bryan fury
(14.08.09)
Daha önce gül gibiydi. Bugün oldu böyle bu.
0
🌸aakuru
(14.08.09)
(6)

TTnet -netlimitsiz tarifesi-ne geçiş süresi ?

busuta
internet üzerinden online işlem yaptım, ilk önce şu anda gerçekleştiremiyoruz gibi bi cevap çıktı, tekrar tıkladığımda aynı ay içersinde 2kez tarife değiştiremezsiniz felan çıktı ,daha sonra baktığımda tarifem net limitsiz olarak gözüküyor ama hız hala aynı ? ne zaman gelir bu hız ? (8mbit e kadar )
internet üzerinden online işlem yaptım, ilk önce şu anda gerçekleştiremiyoruz gibi bi cevap çıktı, tekrar tıkladığımda aynı ay içersinde 2kez tarife değiştiremezsiniz felan çıktı ,daha sonra baktığımda tarifem net limitsiz olarak gözüküyor ama hız hala aynı ? ne zaman gelir bu hız ? (8mbit e kadar )
0
busuta
(14.08.09)
12 saat.
0
karapolisnas
(14.08.09)
Anında! Ben 1 mibt 2 mbit değişikliği yaptım tamama basınca bağlantı resetlendi :) Geldiğinde 2 mibt olarak geldi. Sonunda iyi birşey yapmışlar.
0
ozdek
(14.08.09)
8mbps hızı garanti etmiyor ttnet. o ulaşılabilecek en yüksek hız. yani hız olarak 1mbps de görebilirsiniz 5mbps de. bulunduğunuz yere göre değişir. ayrıca 15gb'ı geçtiyseniz hızınız ay sonuna kadar 512kbps olacak.
0
emrag
(14.08.09)
evet, arkadaşım da 8'e geçti, geçiş sırasında hiç bir sorun çıkmadı ancak bağlantı hızını haal 1 görünce ttnet'i aradı, "santralle aranızdaki uzaklıktan dolayı 1'in üstüne çıkamayacağı" söylendi ancak paketi hala 8 görünüyordu. biraz çemkirdi falan düzelttiler, tekrar 1 sınırsız'a aldılar tarifeyi.
0
brainfour
(14.08.09)
(bkz: #16432998)
0
dunyayi kurtaran adamin babasi
(14.08.09)
2 sokak arkamdaki kuzenim de anında değiştiğini söyledi , bu kadar farketmez ki yahu ... adam 8mbit kullanıyor hem ?!
0
🌸busuta
(14.08.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.