Giriş
(3)

Uzantısı 7z olan bi dosyayı hangi programla açabilirim??

Rodin
Bir psp oyunu uzantısı 7z yazıyo ne ile açayım??
Bir psp oyunu uzantısı 7z yazıyo ne ile açayım??
0
Rodin
(19.08.09)
7-zip proğramıynan.
0
sokak cocugu
(19.08.09)
7zip
www.7-zip.org
Winrar
www.rarlab.com
0
cashkorkmaz
(19.08.09)
7zip format olarak çok güzel olsa da programı kullanışsız bence.
onun yerine winrar'ın son sürümlerini kullanabilirsiz .7z açmak için
0
kofteburger
(19.08.09)
(2)

Yazarin Yanlisi Farkedememesi Durumu

zeykur valekov
NEydi bu, bilmemne tunnel olmasi lazim.Yani kendi yazdiginiz seyi 10 milyor defa da okusaniz en kücük harf hatasini bile göremeyebiliyorsunuz ya, onun adi iste. Sözlükte ingilizce basligi vardi herhalde.
NEydi bu, bilmemne tunnel olmasi lazim.
Yani kendi yazdiginiz seyi 10 milyor defa da okusaniz en kücük harf hatasini bile göremeyebiliyorsunuz ya, onun adi iste. Sözlükte ingilizce basligi vardi herhalde.
0
zeykur valekov
(18.08.09)
tunnel vision?
0
feedback
(19.08.09)
0
🌸zeykur valekov
(19.08.09)
(7)

cahil cesur olur

zeykur valekov
youtube'da izliyoruz ya video, o kirmizi serit doluyor, oraya kadar mesela kotali internet kullaniyorsak kotadan yiyor.peki kirmizi serit doldugu halde 7-8 kere tekrar izlesek video'yu, kota yine mi gidiyor? cahillik basa bela derlerdi inanmazdim.
youtube'da izliyoruz ya video, o kirmizi serit doluyor, oraya kadar mesela kotali internet kullaniyorsak kotadan yiyor.
peki kirmizi serit doldugu halde 7-8 kere tekrar izlesek video'yu, kota yine mi gidiyor? cahillik basa bela derlerdi inanmazdim.
0
zeykur valekov
(18.08.09)
yemez , müsterih olun
0
fatihdr
(18.08.09)
videoyu izlerken zaten bilgisayarına kaydetmiş oluyorsun. bu nedenle de kotayı etkilemez.
0
pragmatist kedi
(18.08.09)
sanırım geçici olarak bir yere kopyalanıyor o video. pcde dosyaları karıştırırken o gün içinde izlediğim bir videoyu bulmuştum ben. hatta izlediğiniz videoyu da indirmeye çalışırsanız 1 saniye gibi kısa bir sürede indiğini görürsünüz.
0
fuckocalyptica
(18.08.09)
önbellekte veri tutmuyorsanız(browserınızın ayarlarından bu) videoyu tekrar tekrar indirecektir.
0
obez kirpi george
(18.08.09)
firefox ile izliyorsaniz 50mb cache ayirdigi icin kendisine, ff'i kapatip acinca cache temizlendigi icin tekrardan dl eder. kota yer. ie icinde ayni sey soz konusu olabilir.
0
that was just a dream
(18.08.09)
opera bendeki
0
🌸zeykur valekov
(18.08.09)
20mb opera .. izlediginiz sayfayi kapatmadiginiz surece sorun yok yani, ff ile gezinin bence, en azindan add-on( eklentileri) fazlaligi (her turlu media indirme yoneticisi) mevcut. opera da israrciysaniz, cache'i yukseltin ve video indirmek icin bi eklenti edinin.
0
that was just a dream
(19.08.09)
(6)

Internet Explorer'ın hafızasını silme(girilen siteler, kullanıcı adı kutusunun hafızası...)

ya ben lan neyse
geçmişi sil seçeneğinden bahsetmiyorum daha geniş kapsamlı. google'da yaptığımız aramalardan tutun da herhangi bir sitede kullanıcı giriş kısmındaki kutucuğun hafızasına kadar.(popmundo'da daha önce giriş yapan kullanıcı adları gibi) nasıl yapabilirim bunu?
geçmişi sil seçeneğinden bahsetmiyorum daha geniş kapsamlı. google'da yaptığımız aramalardan tutun da herhangi bir sitede kullanıcı giriş kısmındaki kutucuğun hafızasına kadar.(popmundo'da daha önce giriş yapan kullanıcı adları gibi) nasıl yapabilirim bunu?
0
ya ben lan neyse
(18.08.09)
araçlar => internet seçenekleri=> gözatma geçmişi (sil) => tümünü sil
derseniz parolalar, kulanıcı adları, ziyaret edilen sayfalar, geçmiş hepsi silinir.
0
ceyrekakıl
(18.08.09)
@ceyrekakıl: onu bulamadım be hocam. genel sekmesinde mi o?

hmmm. genel sekmesinde olması gerekiyor ama yok.
0
🌸ya ben lan neyse
(18.08.09)
menü çubuğunu yok etmişsiniz sanırım. bulunması gereken yere sağ tıklayıp menü çubuğunu işaretlerseniz geri gelir o.
0
fuckocalyptica
(18.08.09)
ie 6 kullanıyorum. şu anda 7 ye yükseltmek üzereyim. halen bulamadım.

cahillik kötü be.

7 ye yükseltince çıktı ama bu sefer de ingilizce oldu internet. hehe
0
🌸ya ben lan neyse
(18.08.09)
masa üstündeki ie logosuna sağ tıklayın. "özellikler" i seçin. oradan da açılıyor
0
ceyrekakıl
(18.08.09)
cevaplama zahmetinde bulunan arkadaşlara çok teşekkür ederim. halletim sorunu.
0
🌸ya ben lan neyse
(18.08.09)
(2)

samsung d900 "no" tuşunun nomaması

happy killer
samsung d900 telefonun "no" tuşu işlev görmeyi aniden bıraktığından kapanan telefon açılamıyor da haliyle.. var mıdır tricky bi metodu filan en azından şimdilik açabilmek için?
samsung d900 telefonun "no" tuşu işlev görmeyi aniden bıraktığından kapanan telefon açılamıyor da haliyle.. var mıdır tricky bi metodu filan en azından şimdilik açabilmek için?
0
happy killer
(18.08.09)
oyle yazilimsal bi sihir yok, ama on tarafi sokebilirim dersen tus takiminin altinda, tus takiminin board'unda ic ice gecmis iki iletken goreceksin. ic ice gecmis iki tane "o" harfi gibi dusun. sen tusa bastigin zaman bu iki iletken temasa geciyor. yani demem o ki, bi seferligine bi dene istersen. yalniz bu anlattiklarim plastik tus takiminin is gormemesi halinde uygulanabilir. anakartta falan bi problem varsa bu islem de ise yaramaz dogal olarak.
0
osuruklu
(18.08.09)
kaydıraklı telefon değil mi d900? sadece no mu bozuldu, yoksa diğer tuşlarda da bozukluk var mı? telefonun iki parçası arasında bi şerit var ince, kayan kısımda, o bozulyo yırtılıyo bazen. telefoncular 20 tl ye felan değiştiriyo onu 5 dakkada. o olabilir sorun.
0
mabl
(19.08.09)
(5)

MacBook pro 17" mi, 15" mi?

rosemariegirbach
Su an amerika'dayim ve MacBook pro almaya karar verdim.hem okulda gunluk islerde kullanabilecegim hem de final cut pro ya da premierle rahat bir sekilde HD goruntu montajlayabilecegim bir alet olsun istiyorum.17" olan ekran buyuklugunden dolayi montaj isleri icin iyi ama gun icinde surekli tasimak y
Su an amerika'dayim ve MacBook pro almaya karar verdim.hem okulda gunluk islerde kullanabilecegim hem de final cut pro ya da premierle rahat bir sekilde HD goruntu montajlayabilecegim bir alet olsun istiyorum.17" olan ekran buyuklugunden dolayi montaj isleri icin iyi ama gun icinde surekli tasimak ya da derslerde kullanmak acisindan zor.15" olaninsa tasimasi nispten daha kolay.hangisini alirsam 3.0ghz olan modelini alacagim, yaklasik olarak tenik ozellikleri ayni..karar veremedim, hangisini tavsiye edersiniz?
0
rosemariegirbach
(18.08.09)
17 inçi taşımak işkence olur. 15 inç al derim.

edit: gerçi ikisi de işkence olur lan. 17 de alabilirsin. hatta 17 al evet.
0
cro magnon
(18.08.09)
17" kesinlikle. o işler 15'te çekilmiyor.
0
blackdog
(18.08.09)
egere parada problem yoksa direk 17, insan alısıyor 15ine 17sine bakmıyor bi sure sonra.
0
hubble
(18.08.09)
montaj diyosun tabii ki 17
0
sijwocaq
(19.08.09)
bana da calıntı malıntı temiz 2.el alsana 1000 usdem var?
0
deus ex
(19.08.09)
(2)

Konsol kablosu?

99cent
Cisco ürünlerin içinden çıkan standart konsol kablosunu NewBridge 2902 modeme konsol olmama yardımcı olması için, RJ45 uçlarında ne gibi bir değişiklik yapmam gerekecek. Renk sırası mesela?Yani Cisco kablonun RJ45 tarafındaki renk sıralaması nasıl olmalı. Elimde DB9 ve RJ45 tarafının numaralarla nas
Cisco ürünlerin içinden çıkan standart konsol kablosunu NewBridge 2902 modeme konsol olmama yardımcı olması için, RJ45 uçlarında ne gibi bir değişiklik yapmam gerekecek. Renk sırası mesela?

Yani Cisco kablonun RJ45 tarafındaki renk sıralaması nasıl olmalı. Elimde DB9 ve RJ45 tarafının numaralarla nasıl bağlandığını yazan bir şema var ancak DB9 tarafındaki renkleri göremediğimden hangi renk hangi numarada kestiremiyorum. Varsa bilen şimdiden teşekkürler..
0
99cent
(18.08.09)
soyle birsey buldum ben:

RJ-45 (8 pin modular)

1 blue
2 orange
3 black
4 red
5 green
6 yellow
7 brown
8 white

www.epanorama.net
0
alan shearer
(18.08.09)
buraya kadar tamam ama ben mevcut kabloyu 9 pinlik kısmına dokunmadan sadece RJ45 ucunu nasıl değiştirim onu bulamadım bir türlü..
0
🌸99cent
(18.08.09)
(2)

Freedom Fighters İlk Ba$ta Normal ama..

Belegg
Dün gece netten freedom fighters indirdim,yükledim.Gayet normal bir $ekilde açıldı ve ilk 4-5 bölüm sorunsuzca geçtim.Ancak az önce açtığımda karakter bir ileri gidip takılıyor,belinin üstü yok oluyor vs.. Reinstall yaptım ama sorun aynı.Ne olmu$ olabilir ilk ba$ta gayet düzgün çalı$ıyordu?
Dün gece netten freedom fighters indirdim,yükledim.Gayet normal bir $ekilde açıldı ve ilk 4-5 bölüm sorunsuzca geçtim.Ancak az önce açtığımda karakter bir ileri gidip takılıyor,belinin üstü yok oluyor vs.. Reinstall yaptım ama sorun aynı.Ne olmu$ olabilir ilk ba$ta gayet düzgün çalı$ıyordu?
0
Belegg
(18.08.09)
ss koydum sözlükçüler bir el atın be.Çok heves ettim yıllar sonra tekrar oynamak için.
0
🌸Belegg
(18.08.09)
oyun eski olduğu için muhtemelen ekran kartı sürücülerin veya işletim sistemin ile uyuşmazlık yapmış. Eski sürücüleri indirmeyi deneyebilirsin, genellikle işe yarar :)
0
enedwaith
(18.08.09)
(1)

bir ftp klasöründeki dosyaları bilgisayarımdaki bir klasör ile sekronize olarak tutmak ama nasıl

zengec
şimdi durum şu bir ftp e klasörüne gün içinde çeşitli dosyalar geliyor ve ben bu dosyaların 10 15 dakkada bir bilgisayarımdaki bir klasöre kopyalanmasını ve bilgisayarıma inen dosyanın ftpden silinmesini istiyorum.. bunu halledebilecek ücretsiz bir program varmıdır teşekkürler
şimdi durum şu

bir ftp e klasörüne gün içinde çeşitli dosyalar geliyor ve ben bu dosyaların 10 15 dakkada bir bilgisayarımdaki bir klasöre kopyalanmasını ve bilgisayarıma inen dosyanın ftpden silinmesini istiyorum.. bunu halledebilecek ücretsiz bir program varmıdır

teşekkürler
0
zengec
(18.08.09)
smartftp'nin ona benzer bir senkronizasyon özelliği vardı. "senkornize et" butonuna basarak oluyor, 10-15 dakkada bir kısmına emin değilim. bir kur dene.
0
blackdog
(18.08.09)
(5)

Asus Notebook Ekran Sorunu.

bakteric
arkadaşlar elimde asus g1s model bir alet var. bilgisayarı sabah açtığımda ekran gelmedi fekat windows sesleri gelmeye başladı bu 2-3 kere daha olmuştu ama kapatıp açtığımda düzelmişti ve servis bir sorun bulamamıştı o zamanlar. şimdi ise garantisi bitti.1. sorumben bu sorundan garantiye vermiştim v
arkadaşlar elimde asus g1s model bir alet var. bilgisayarı sabah açtığımda ekran gelmedi fekat windows sesleri gelmeye başladı bu 2-3 kere daha olmuştu ama kapatıp açtığımda düzelmişti ve servis bir sorun bulamamıştı o zamanlar. şimdi ise garantisi bitti.

1. sorum

ben bu sorundan garantiye vermiştim ve tamiri olmadı. şimdi ise benden ücret talep etcekler muhtemelen. ben buna itiraz edebilir miyim? etsem bile elime bir şey geçer mi?

2. sorum

bu sorunu kendim çözebilir miyim olası nedenler nedir.
bazı sitelerde ram yazılmış değiştirdim olmadı.
0
bakteric
(18.08.09)
ekranin gelmemesinin sebebi & teknik servisin sorun bulamamasi, sanirim yanlis tus kombinasyonuyla alakasi, soyle anlatiyim; fn+f5 (toshiba'da) ekran gecis tusudur. bu tusa dokundugunuz takdirde, harici bir monitor bagliysa nb'a ilk basista varolan ekrani harici uniteye gonderir. ikinci kombinasyonda hem nb hem harici unitede ayni goruntuyu alirsiniz. 3. kombinasyonda ise goruntu nb'a geri doner. bunu neden soyledim; boyle bir durumla karsi karsiya olabilirsiniz yada ekran karti ayarlarinda acilis onceligini 2. ekrana vermissinizdir yanlislikla, windows acilir ama ekran gorunmez. bu durumda fn+ekran gecisi tusu'nu kullnarak nb'a goruntu gelmesini saglayabilirsiniz. bi deneyin.
0
that was just a dream
(18.08.09)
bahsettigim ayarlar bios'tan degil nb'a windows ekranin gelmesi durumunda masaustunde ekran karti ikonunu tiklamak suretiyle gerceklestirilebilecek bir eylem. ufak bi arastirma yapiyim. geri donerim. guugle yardimcim olsun [:.
0
that was just a dream
(18.08.09)
evet soyle bisi yapicagiz,

nb'u kapatin tamamen (power butonuna 5sn basili tutun)
1 adet vga monitor tedarik edilecek ( yada varsa baglayin nb'a vga girisinde)
baglandiktan sonra nb'u acalim. sayet goruntu geliyorsa harici monitore bilgilendirin.
0
that was just a dream
(18.08.09)
anakart gitmis buyuk ihtimalle.


(git: vip.asus.com
(git:
forum.notebookreview.com

(git: www.fixya.com>)

son linkte pc'den bataryayi sokup, birkac saat oyle bekletin diyor. sonra sadece sarj la calistirip acilisi gozlemleyin.
0
that was just a dream
(18.08.09)
insallah (umarim) calisir, lakin benim de nb'lardan yana sansim gulmedi, 3. toshiba'yi aldim, aldigim hafta problem var dedim sorunlu bu nb servise gonderdim degisim onayi cikti ama bimeks degistirmedi, ne oldu, anakart'i 2 kere degisti, ilk degisimi kendi arizali oldugu icin, 2. degisimi bi bardak suyu boca ettigim icin (hos burda bin lira bayilmistim).

hala nb'ta sorun var, mesela kapagini kapatip (nadir) acinca, ekran gidiyo, sacma cizgiler olusuyor. fn tus kombinasyonu ile (2. ekran takarak) ekrani duzeltebiliyorum.

"neden hala toshiba sorusu sorulabilir, klavyesi ve harman kardon ses sistemi diyebilirim [:"

sonuc olarak, sen biraz daha 2. monitoru takip denemelerini yap hoca, calisma ihtimali yuksek oyle. hala calismamakta direniyorsa, servise gidip, onlari bu konu hakkinda bilgilendirdigini, ama onlarin dikkate almadigini, yada calismasi gereken surede calistirmayip sorunu gormediklerinden nb'ta ariza olmadigina dair rapor cikardiklarini kendilerine ilet. sonucta ilgilenmeyen onlar, bi sekilde hakkini arayabilirsin. su fatura tarihinide tekrar kontrol et [: 3 sene olabilir.
0
that was just a dream
(18.08.09)
(1)

Windows 7

brainfour
Yaklaşık 2 ay önce Windows 7 kurdum bilgisayarıma, hangi sürümüydü tam hatırlamıyorum ama sanırım 7100 sürümüydü. Bunu RTM sürümüne upgrade etme şansım var mıdır, kurulu programları bozmadan? Windows Update aracılığı ile böyle bir güncelleme yaptığını sanmıyorum, RTM'nin iso'sunu indirip kursam upgr
Yaklaşık 2 ay önce Windows 7 kurdum bilgisayarıma, hangi sürümüydü tam hatırlamıyorum ama sanırım 7100 sürümüydü. Bunu RTM sürümüne upgrade etme şansım var mıdır, kurulu programları bozmadan? Windows Update aracılığı ile böyle bir güncelleme yaptığını sanmıyorum, RTM'nin iso'sunu indirip kursam upgrade mi ediyor, yoksa sıfır mı kuruyor? En önemlisi teorik bilgi değil, deneyip yapan var mı?
0
brainfour
(18.08.09)
sanirim asagidaki link aradigin cevabi iceriyor.

(git: www.docums.net)
0
that was just a dream
(18.08.09)
(2)

Pasta - cila, boya koruma + vinil koruma ne kadar tutar?

Sh0nuff
Yandaki apartmanı boyarlarken arabanın üstüne boya sıçramış nokta nokta. Dün uğraştım hafif sıcak suyla kendim çıkarttım yalnız küçük çizikler kaldı bazı bölümlerde. O yüzden yaptıracağım. Ziebart harici (veya onun gibi pahalı olanlar hariç) pasta - cila, boya koruma + vinil koruma ne kadar tutar?
Yandaki apartmanı boyarlarken arabanın üstüne boya sıçramış nokta nokta. Dün uğraştım hafif sıcak suyla kendim çıkarttım yalnız küçük çizikler kaldı bazı bölümlerde. O yüzden yaptıracağım. Ziebart harici (veya onun gibi pahalı olanlar hariç) pasta - cila, boya koruma + vinil koruma ne kadar tutar?
0
Sh0nuff
(18.08.09)
yan apartmanı boyayan insanların sorunu bu . söyleyin yaptırsınlar. ilgilenmek zorunda değilsiniz
0
mirac
(18.08.09)
Zaten pasta cila parasını onlar verdi ben fazladan boya ve vinil koruma yaptırmak istiyorum.
0
🌸Sh0nuff
(18.08.09)
(7)

gene win7

de jure
tiny7 expperience kurdum, driver falan bütün sorunları hallettim ama şimdi de msne bağlanmıyor bu meret, acaba neden...uyarıda internete bağlı olmayabilirsiniz diyor ama bağlıyım. bir de firewall engelliyor olabilir diyor, evet bu olabilir ama ben firewall settingsi değiştiremiyorum, sanırım tiny7n
tiny7 expperience kurdum, driver falan bütün sorunları hallettim ama şimdi de msne bağlanmıyor bu meret, acaba neden...
uyarıda internete bağlı olmayabilirsiniz diyor ama bağlıyım. bir de firewall engelliyor olabilir diyor, evet bu olabilir ama ben firewall settingsi değiştiremiyorum, sanırım tiny7nin bir kusuru bu..
nasıl düzelteceğim ben şimdi bunu
0
de jure
(18.08.09)
msn son versiyonda boyle bir sorun var sanirim, dun de ayni olay basima geldi, 8.5 sorunsuz baglanirken, sitesinden cektigin messenger win7 uzerinde baglanmadi. uninstall edip kurmayi denediniz mi tekrardan?
0
that was just a dream
(18.08.09)
hımm, hiç aklıma gelmemişti, bir deneyeyim bakalım, olursa tick atarım sana :)
0
🌸de jure
(18.08.09)
bendeki problemin cozumu,

C:\Users\[kullanici_adi]\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts\

burdaki klasorleri sildim. messenger kendine geldi. deneyebilirsin. [:

olmuyorsa, hata kodunu yaz buraya cozeriz.
0
that was just a dream
(18.08.09)
gene olmadı
hata kodu 81000306
0
🌸de jure
(19.08.09)
olabilecek cozumleri yazalim o zaman,

1) araclar - secenek - baglantı - gelısmıs ayarlar - sına 'tıklayip bekleyin. sonra oturum acmayi deneyin. olmazsa;

2) bu sorun modemin MTU ayarı ile ilgilidir.
Air ties modemi olanlar explorer arama satırına 192.168.2.1 yazıp çıkan sayfadaki yere tamam diyerek modeminin araylar bölümüne girsin,adsl sonra adsl ayarları yazan yerde MTU yeri var
orayı 1400 yapsın,kaydet desin,
kayıt yapmazsa araçlar-fabrika ayarlarına geri dön deyip tekrar aynı şeyleri girsin (vcı bölümü değişir sadece adsl ayarlarından) kullanıcı adı şifre MTU değer olarakda 1400 girdimi sorun bitmiştir. olmazsa;

3) saat - tarih ayarlarini kontrol edin.

4) usb modemse, 10 sn kabloyu cekip tekrar takin.

5) haberdar edin [:
0
that was just a dream
(19.08.09)
bu akşam deneyeceğim...
teşekkür ederim
0
🌸de jure
(19.08.09)
oldu, çalışıyor
teşekkür ederim
0
🌸de jure
(19.08.09)
(1)

Jailbreak'mek ya da jailbreakmemek

sijwocaq
Gerzek bir başlık oldu farkındayım ama elde bir ipod touch mevcut. Jailbreak tam olarak ne yapmamızı sağlıyor. Aletin garantisine bir zararı var mı? Jailbreak yapmanın avantajları ya da dezavantajları nelerdir?
Gerzek bir başlık oldu farkındayım ama elde bir ipod touch mevcut. Jailbreak tam olarak ne yapmamızı sağlıyor. Aletin garantisine bir zararı var mı? Jailbreak yapmanın avantajları ya da dezavantajları nelerdir?
0
sijwocaq
(18.08.09)
yok. restore edince eski haline doner.
0
sourlemonade
(18.08.09)
(2)

Omnia'yı kaça satmalı?

sijwocaq
Geçen sene eylül'de alınmış Samsung i900 nam-ı diğer Samsung Omnia telefonumuz var. Alet çok temiz (bayandan) - (devamlı kılıfında kullanıldı) ve sorunsuz. Satmak istiyoruz, ne kadar eder? Nedir piyasası?
Geçen sene eylül'de alınmış Samsung i900 nam-ı diğer Samsung Omnia telefonumuz var. Alet çok temiz (bayandan) - (devamlı kılıfında kullanıldı) ve sorunsuz. Satmak istiyoruz, ne kadar eder? Nedir piyasası?
0
sijwocaq
(18.08.09)
Kaç gb hafızası? Normalde donanimhaber forumlarında 750-650 arası gidiyor.
0
ataturkiye
(18.08.09)
Hafızası 16 gb
0
🌸sijwocaq
(18.08.09)
(1)

MSSQL Server - Bir verinin bulunduğu tabloları bulmak

arnold schwarzeneger
Elimde 20 karakterlik bir string var. Bu stringi bir hücresinde bulunduran bütün tabloları nasıl çekebilirim?
Elimde 20 karakterlik bir string var. Bu stringi bir hücresinde bulunduran bütün tabloları nasıl çekebilirim?
0
arnold schwarzeneger
(18.08.09)
vyaskn.tripod.com

yukarıdaki linkte örnek bi stored procedure var.
0
dinomazu
(18.08.09)
(2)

hosts dosyasını değiştiremiyorum

arnold schwarzeneger
windows/system32/drivers/etc altındaki hosts dosyasını youtube için değiştirmeye çalışırken başıma geldi bu. önce dosyayı bu dizinde bulamadım. ben de explorer'ın adres kısmına adını yazarak açtım dosyayı. ama save etmeye kalktığımda "cannot create the file" gibi bir hata veriyor. dosyayı sileyim de
windows/system32/drivers/etc altındaki hosts dosyasını youtube için değiştirmeye çalışırken başıma geldi bu. önce dosyayı bu dizinde bulamadım. ben de explorer'ın adres kısmına adını yazarak açtım dosyayı. ama save etmeye kalktığımda "cannot create the file" gibi bir hata veriyor. dosyayı sileyim dedim command prompttan. dosya görünmüyor. silinemiyor da. "gizli dosyaları göster" seçili bu arada.

ne yapılır?
0
arnold schwarzeneger
(18.08.09)
dosya read only imiş geri aldım düzeldi.
0
🌸arnold schwarzeneger
(18.08.09)
@rocko, muhtemelen dosyada bir format bozukluğu oldu, bir virgül fazla koyuldu vs, ilk haline döndürün, zaten hosts dosyasıyla da uğraşmayın, (bkz: opendns)
0
brainfour
(18.08.09)
(2)

Facebook Arkadaşları Hakkında

hacettepeli
Kardeşlerim.. Romalılar.. Hatırlarsanız Facebook'un eski versiyonunda bir sayfaya veya gruba tıkladığımızda ilk sıralarda o sayfa veya gruba üye olan arkadaşlarımızı görüyorduk.Şimdi grup anasayfasındaki sıkışık 6 kişilik ekranda görüyoruz ama tüm üyeleri göstermeye çalıştığımızda göremiyoruz.Bu no
Kardeşlerim.. Romalılar..

Hatırlarsanız Facebook'un eski versiyonunda bir sayfaya veya gruba tıkladığımızda ilk sıralarda o sayfa veya gruba üye olan arkadaşlarımızı görüyorduk.

Şimdi grup anasayfasındaki sıkışık 6 kişilik ekranda görüyoruz ama tüm üyeleri göstermeye çalıştığımızda göremiyoruz.

Bu normal midir? Çözümü yok mudur?
0
hacettepeli
(18.08.09)
10 kere refresh ya da f5 bütün arkadaşların olmasa bile çoğunu bulmanı sağlar (o gördüğün altı kişilik alandan bahsediyor yazar).
0
bykush
(18.08.09)
üye listesinde view all dersen ilk önce o gruba üye olan arkadaşların çıkıyor. böylelikle hepsini görebiliyorsun.
0
kahvegibi
(18.08.09)
(4)

Fotografla ilgili programlar ??

copy paste
tatil bitti sayılır. orada burada şurada çokça çektiğim fotografım var. ama profesyonel anlamda değil daha çok anı maksadıyla çekilden hatta çoluk çoçuğa çektirilen fotograflar bunlar.zaten makinede compact 6.0mp bi alet. format atmadan önce picassa programı vardı. canım sıkıldıkça fotolarla oynardı
tatil bitti sayılır. orada burada şurada çokça çektiğim fotografım var. ama profesyonel anlamda değil daha çok anı maksadıyla çekilden hatta çoluk çoçuğa çektirilen fotograflar bunlar.zaten makinede compact 6.0mp bi alet.

format atmadan önce picassa programı vardı. canım sıkıldıkça fotolarla oynardım. şimdi çektiğim fotolara bakınca crop yapmam gereken, kesip biçmem gereken, rengini açmam gereken, kırmızı gözleri kara göz yapmam gereken, kullanması basit ama çok marifetli program arıyorum. hani bi yükleyim daha hiç silmeyeyim istiyorum.

photoshop'u vakti zamanında yükledim ama anlayamadım kullanamadım. daha çok kullanması için kaynak gerektirmeyen tarzda bişeyler olursa süper olur tadında yenmez valla.var mı bildiğiniz böyle programlar. bi el atı verin gayri.

tşk.
0
copy paste
(18.08.09)
turkish tekila
(18.08.09)
Xnview
download.xnview.com
Türkçe dil desteği de var.
0
Sh0nuff
(18.08.09)
0
thinkbeforedoing
(18.08.09)
picasa 3 candır canandır.
0
justaddwater
(18.08.09)
(6)

windows7 yukledim ama

de jure
driver bulamiyorum, elimde asus eeepc 1000h var. asusun sitesine da baska sitelere de baktim ama windows7 icin driver yok. nereden bulabilirim bunu ben.bir de tiny 7 experience surumunu yukledim, asil surum cok kasacagi ve buyuk oldugu icin. zaten asil surumu yuklesem kaldirmazdi herhalde..goruntu f
driver bulamiyorum, elimde asus eeepc 1000h var. asusun sitesine da baska sitelere de baktim ama windows7 icin driver yok. nereden bulabilirim bunu ben.
bir de tiny 7 experience surumunu yukledim, asil surum cok kasacagi ve buyuk oldugu icin. zaten asil surumu yuklesem kaldirmazdi herhalde..
goruntu falan, islevsel de bu yuzden xpye donmek istemiyorum...
bir de bu windowsu nasil turkceye cevirecegim ben
0
de jure
(18.08.09)
turkcesi cıkmadı ki.

vista diriverları varsa onları kur ya da xp diriverlerını kur yiyor genelde.
0
bryan fury
(18.08.09)
türkçe dil paketleri var forumlarda. indirdikten sonra bölge ve dil kısmından dil yükle/kaldır kullanarak yükleyebilirsiniz.
0
dnk3r
(18.08.09)
xp driver olmuyor, vista driver da yok zaten.
normalde kendisi tanıyor, vista ve 7, ama bendeki sürüm tiny surum, az yer kaplaması ve az memory yemesi için, içindeki ıvır zıvırı silmişler, haliyle driverlar da yok..

bu arada türkçeleştirme işini hallettim, teşekkur ederim dnk3r..
bryan fury sana tik atmamak çok zor geldi bana be, hadi buluver şu driverları da kurtar beni
0
🌸de jure
(18.08.09)
drivera gerek yok. update ediyorsunuz, o kendisi bulup indirip yüklüyor. control panelden windows update'e tıkırdatın.

edit büdüt: yüklediğiniz sürümde işe yarar mı bilmem. benim notebookun da sürücülerini görmemişti, update ettim canavar gibi oldu.
0
suursuz deve
(18.08.09)
update ettim, sadece 2 dakika falan sürdü, sonra da yeniden başlattım ama olmadı
0
🌸de jure
(18.08.09)
tekrar update ettim, oldu bu sefer
0
🌸de jure
(18.08.09)
(2)

Elektrik Akıllı Sayaç Okuma

iustitia omnibus
Sayaç okuyup faturaları sıfırlama vaktimiz gelmiş efendim. Ama görmeyeli sayaçlar mesleğimle ilintili olarak gelişmiş, serpilmiş, pek bir akıllı olmuş... Neyse, bu yeni tür akıllı sayaçları nasıl okuyacağız? Üstünde iki tuş var bastıkça ekrandaki değerler değişiyor. saat tarih ıdı vıdının arasında b
Sayaç okuyup faturaları sıfırlama vaktimiz gelmiş efendim. Ama görmeyeli sayaçlar mesleğimle ilintili olarak gelişmiş, serpilmiş, pek bir akıllı olmuş... Neyse, bu yeni tür akıllı sayaçları nasıl okuyacağız? Üstünde iki tuş var bastıkça ekrandaki değerler değişiyor. saat tarih ıdı vıdının arasında bir ara T1, T2, T3, T4 değerlerini göstermeye başlıyor. Sanırım bunlar tarifeler. Bu değerleri mi yazıp gideceğiz elektrik idaresine. Yoksa "Yok lan yok! Bu yeni nesilleri okumuyorsun bile gidiyorsun söylüyorlar o kadarda akıllılar işte" mi?
0
iustitia omnibus
(18.08.09)
aynen. hepsinin ücreti farklı, web sitelerinde var dağıtıcıların.

oradaki fiyatlarla ayrı ayrı çarpıp fatura hesaplayabilirsiniz. veya sadece o T'leri götürün onlar fatura çıkarsın size.

okunurken de adam getirip rfid ile okuyor. olmadığı zaman dediğiniz gibi elle yazıyor.
0
carnicero
(18.08.09)
bkz:makel
0
harrykewell
(19.08.09)
(2)

adobe reader'dan excel'e tablo geçirmek

filmarası
adobe reader'da tablo şeklinde bi veri var. bunu düzenlemek için excel'e geçirmem gerek ama excel'e geçirince tablo değil de satır satır oluyor. buna bir çözüm bulabilir miyiz?
adobe reader'da tablo şeklinde bi veri var. bunu düzenlemek için excel'e geçirmem gerek ama excel'e geçirince tablo değil de satır satır oluyor. buna bir çözüm bulabilir miyiz?
0
filmarası
(17.08.09)
acrobat professionalde belki excel belgesi yap seçeneği varıdır.
0
kofteburger
(18.08.09)
(git: 89642) suna benzer bir sey mi yapmak istediginiz acaba?
0
dahicocuk
(18.08.09)
(2)

Firefox eklentisi arıyorum

binicem ustune vurucam kirbaci
merhaba. Firefox'ta gezindiğim sayfaların özelliklerini kurcalayabileceğim birşey arıyorum. bazen uzun yazılar beyaz zeminli sayfalarda denk geliyor, çok göz yoruyor. benzer durumlarda sayfanın arkaplan rengini veya yazı tipini bilmemnesini değiştirebileceğim bir eklenti var mıdır?teşekkürler.
merhaba. Firefox'ta gezindiğim sayfaların özelliklerini kurcalayabileceğim birşey arıyorum. bazen uzun yazılar beyaz zeminli sayfalarda denk geliyor, çok göz yoruyor. benzer durumlarda sayfanın arkaplan rengini veya yazı tipini bilmemnesini değiştirebileceğim bir eklenti var mıdır?

teşekkürler.
0
binicem ustune vurucam kirbaci
(17.08.09)
Web Developer

addons.mozilla.org
0
HaNeDaN
(17.08.09)
Web Developer gereğinden fazla ayrıntılıymış. tek tıkta ayarlanan renkleri uygulayan bir eklenti buldum. ilgilenenler için link: addons.mozilla.org
0
🌸binicem ustune vurucam kirbaci
(18.08.09)
(2)

müzik parçası oluşturmak

tey tey
bilgisayarımda amatör kayıtlar yapıyorum. fakat cubase bilmediğim için birçok program kullanıp birbirine ekliyorum vs. örneğin: guitar pro açıp bateriyi yazıyorum. sonra mid olarak kaydediyorum. drumsite açarak mid sesini gerçek sese yakın bir hale getiriyorum (ne derece kaliteli orası tartışılır).
bilgisayarımda amatör kayıtlar yapıyorum. fakat cubase bilmediğim için birçok program kullanıp birbirine ekliyorum vs.

örneğin: guitar pro açıp bateriyi yazıyorum. sonra mid olarak kaydediyorum. drumsite açarak mid sesini gerçek sese yakın bir hale getiriyorum (ne derece kaliteli orası tartışılır). wav olarak kaydediyorum. üstüne elektro-gitar, akustik gitar ekliyorum guitar fxbox programıyla. bassı da yine fxbox kullanarak elektrogitarın pitch ayarını yükselterek üstüne yazıyorum. en sonunda sesler çok da orantılı çıkmıyor:D

bu işkenceden beni kurtaracak bir program veya öneriniz varsa,

mid dosyasındaki bateriyi drumsitetan daha kaliteli bir şekilde wav'a çeviren bir program varsa,

cubase kullanmayı nasıl öğrenebilirim bir de bu konu hakkında bildiklerinizi paylaşırsanız sevineceğim.

şimdiden teşekkür ederim.
0
tey tey
(17.08.09)
Merhabalar.

FL Studio (Fruity Loops) diye bir program vardı, ben pek anlamam MIDI filan ama kullanımı kolaydı, davul partisyonlarını yazmak filan da kolaydı, yani ne bileyim dilediğiniz gerçekçi davul seslerini step sequencer ile rahatça düzenleyebiliyodunuz, quantize filan da edebiliyordunuz. Uzun zaman oldu kurcalamayalı..
0
aakuru
(17.08.09)
Steinberg - Cubase
0
that was just a dream
(17.08.09)
(4)

İnternet Explorer in Uninstall şeysini bulamadım.

ya ben lan neyse
ie8 kullanıyorum ve bilgisayarımdan tamamen kaldırmak istiyorum. Install şeysini buldum da uninstall ini bulamadım. programekle-kaldır kısmında explorer yok. nasıl kaldırıcam bunu bilgisayardan?
ie8 kullanıyorum ve bilgisayarımdan tamamen kaldırmak istiyorum. Install şeysini buldum da uninstall ini bulamadım. programekle-kaldır kısmında explorer yok. nasıl kaldırıcam bunu bilgisayardan?
0
ya ben lan neyse
(17.08.09)
galiba vista kullanıcısınız. ie'yi kaldırma gibi bir seçeneğiniz yok maalesef.
0
dnk3r
(17.08.09)
xp kullanıyorum hocam. onda da mı yok? kısayolunu silmekten başka çare yok mu yani?
0
🌸ya ben lan neyse
(17.08.09)
demcan
(17.08.09)
bak söylüyorum, kendimi övmek için demiyorum ama, bu kıyağı sana babam yapmaz. ben vaktinde inim inim inledim kimse söylemedi, sonunda kendim buldum.

c:\WINDOWS\ie7\spuninst

aynı şeyi ie8 için de muhtemelen

c:\WINDOWS\ie8\spuninst

tabi windowsun d: sürücüsündeyse onu d diye değiştirmeyi akıl edersin artık.

bu klasöre giriyorsun, spuninst.exe isimli dosyayı çalıştırıyorsun. kaldırma işlemini yapıyor. işlem bittikten sonra restart atıyorsun makinene, açtığında gitmiş oluyor.

başka türlü çok uğraştım olmuyor. en hızlı ve en kesin çözüm bu.

edit: benim babam yapar mı bilmiyorum da senin baban yapmaz demek istedim. :)
0
cenkin gunlugu
(17.08.09)
(7)

yutup dns lazım

alokozay
4.2.21. kullanıyorudum engelledidegistirdim 4223 yaptım engellendi anındabana başka bir tane dns no verebilirmisiniz işe yarayacakve birde neden engelleniyor hemen yutupu izlerken telekom beni farkediyormu yoksa? nedir bu işin sırrı
4.2.21. kullanıyorudum engelledi

degistirdim 4223 yaptım engellendi anında

bana başka bir tane dns no verebilirmisiniz işe yarayacak

ve birde neden engelleniyor hemen yutupu izlerken telekom beni farkediyormu yoksa? nedir bu işin sırrı
0
alokozay
(17.08.09)
4 2 2 6
4 2 2 5
0
ne nicki be
(17.08.09)
208.67.222.222
0
joepiscopo
(17.08.09)
eğer xp kullanıyorsan www.makat.org a girip oradaki programı kur bi daha dns ile falan uğraşma.
0
hayur
(17.08.09)
4.2.2.1
4.2.2.5
0
meraklı
(17.08.09)
www.opendns.com
sağ altta yazar dnsler
0
prodeq
(17.08.09)
host dosyasına ipsini yaz dns'den sorgulamadan direk sayfayı açar
0
huff
(18.08.09)
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc adresinde bulunan hosts dosyasını notepad ile açıp içine sunları yazın,

208.117.236.69 youtube.com
208.117.236.69 www.youtube.com

kaydettikten sonra başlat->çalıştır burayada ipconfig /registerdns yazıp entere basın youtube girebilirsiniz.
0
kemal sunal
(18.08.09)
(6)

Hangi fotoğraf makinası?

pichoscosama2
Kuzenin düğünü yaklaşıyor. Karanlıkta iyi çeken (kumsuz), ardarda hızlı foto çekebilen, pili uzun giden, fotograf makinası arıyorum. 10 20 pixel olması mühim değil. Lensi iyi olsun.
Kuzenin düğünü yaklaşıyor. Karanlıkta iyi çeken (kumsuz), ardarda hızlı foto çekebilen, pili uzun giden, fotograf makinası arıyorum. 10 20 pixel olması mühim değil. Lensi iyi olsun.
0
pichoscosama2
(17.08.09)
(bkz: canon eos 1d mark ii) Lens ne çekeceğinize bağlı. :]
0
mhm
(17.08.09)
Bu alet çok pahallı ve profesyonel. Şipşak tarzı bir şey istiyorum ben. Tabi müneccim değilsiniz ki bilesiniz. Benim hatam.

Kuzenin düğünü yaklaşıyor. SLR olmayan, karanlıkta iyi çeken (kumsuz), ardarda hızlı foto çekebilen, pili uzun giden, fotograf makinası arıyorum. 10 20 pixel olması mühim değil. Lensi iyi olsun.
0
🌸pichoscosama2
(18.08.09)
karanlıkta çekim için iso değeri yüksek olması gerekiyor bildiğim kadarıyla

benim aldığım bu:

urun.gittigidiyor.com

satışı kapandığı için önerebileceğim de bu:

urun.gittigidiyor.com
0
ukde
(18.08.09)
Canon Digital IXUS 980 IS bu sizi keser.
0
that was just a dream
(18.08.09)
makina tavsiyesinde bulunmayacağım ama bir önerim var. madem bir düğünün fotoğraflarını çekeceksiniz, özel bir fotoğrafçı tutulmayacaksa, düğün fotoğrafçılarının sitelerine bakmanızı tavsiye edeceğim. sadece düğün süresince değil düğün hzırlıkları esnasında da çok hoş çekimler yapılabilir bence güzel hatıralar o surattaki heyecanlar gelinin makyajı hazırlıkları damadın hazırlanışı filan. bi kere olacak bişi, düğün de yakınınızınmış, bir öneri.. mutluluklar diliyorum.
0
mahnita
(18.08.09)
Fotocu tabiki olacak. Ama annemin takıntısı da bu. Otu *oku çekmek. İyi bir makinası olsun elinde dedim. Hepinize teşekkürler.
0
🌸pichoscosama2
(20.08.09)
(3)

opera - bookmark

hakiki bulut
versiyon 10 öncesi adres çubuğuna sürükleyip bırakarak bookmark faviconları ekleyebiliyorduk. versiyon 10'da bunu nasıl yapabiliriz?
versiyon 10 öncesi adres çubuğuna sürükleyip bırakarak bookmark faviconları ekleyebiliyorduk. versiyon 10'da bunu nasıl yapabiliriz?
0
hakiki bulut
(17.08.09)
oluyor bende aynen?
0
kofteburger
(17.08.09)
surukleyip birakirken shift'e basili tutmayi deneyin...
0
pispinti
(17.08.09)
veya persnal bar ı acıp oraya da gosterebilirsin.
0
bryan fury
(17.08.09)
(4)

ethernet switch ile bağlantı dağıtmak ?

weierstrass
mevcut malzemeler:1 adet dizüstü pc (vistaos)1 adet masaüstü pc (xp os)1 adet tek ethernet portlu adsl modem1 adet 4 portlu ethernet switchbu malzemelerle interneti iki bilgisayara dağıtmak istiyorum. soru 1 - bu iş için kaç adet ve ne tipte kablo gerek (cross, düz??)..soru 2 - bağlantıyı nasıl kura
mevcut malzemeler:

1 adet dizüstü pc (vistaos)
1 adet masaüstü pc (xp os)
1 adet tek ethernet portlu adsl modem
1 adet 4 portlu ethernet switch

bu malzemelerle interneti iki bilgisayara dağıtmak istiyorum.

soru 1 - bu iş için kaç adet ve ne tipte kablo gerek (cross, düz??)..
soru 2 - bağlantıyı nasıl kuracağım? bağlantı sırası, yapılacak ayarlar, ağ kurma??

bu ikisini anneye anlatır gibi anlatır mısınız? google'da falan aradım ama dügünce anlatan bişey bulamadım.
0
weierstrass
(17.08.09)
ADSL modeminizin Ethernet portuna ethernet kablonuzun bi ucunu(düz kablo olacaktır) takıyorsunuz. Diğer ucunu da switch e takıyorsunuz. Böylece internet sinyallarinin switchin damarlarında dolaşmasını sağladık. Sıra geldi bilgisayarlara bu sinyalleri göndermeye. Switchimizin bi portunu ADSL modeme bağlayarak doldurduk. Şimdi 2. porta bi ethernet kablosu(düz) daha takıyoruz ve bunun diğer ucunu bir bilgisayara takıyoruz. Switchimizin 3. portuna da bi ethernet kablosu(düz) takıyoruz ve bunun diğer ucunu da interneti paylaşacak diğer bilgisayara takıyoruz.

İnternet bilgisayarlar otomatik olarak paylaşılıcaktır(en azından kendi yaptıklarımda öyle).

Kolay gelsin.
0
HaNeDaN
(17.08.09)
teşekkür ederim.. modemin sürücüsü her iki bilgisayara da yüklenmeli sanırım, değil mi? bir de bazı sitelerde ip çakışmasından bahsediliyor, elle ip'yi nasıl verebilirim çakışma olmaması için?
0
🌸weierstrass
(17.08.09)
modemin içinde router varsa hanedan'ın dediği şekilde yapman yeterli. herhangi bir bilgisayara sürücü vs. yüklenmesine gerek yok.
router yoksa işler karışır.
0
coolspot
(17.08.09)
modem sürücüsüne falan gerek yok ethernette bodoslama takın. ip vermek için de önce hubın ipsini bilmek lazım gateway olarak çalışıyor sanırım o. onu bilmiyorsanız bırakın otomatik yapsın gerek yok hiç. illa deneyeceğim diyorsanız denetim masası->ağla ilgili yerden xp için ethernet bağlantınıza sağ tıklayıp özellikler diyip tekrar özellikler diyip oradan ipv4 gibi bir şeye tıklayarak ipnizi girebiliyorsunuz. vista için ise ekranın sağ alttaki ağ simgesine sağ tıklayıp oradan ağ bağlantılarımı göster gibi birşeye basıp (şu anda gözükmüyor bende uyuz anlaamadım neden) çıkan pencereden durumu görüntüle diyip yine ipv4 e tıklayarak açılan yeni pencereden girebilirsiniz.
0
argent dawn
(17.08.09)
(3)

Kayıt Defterinde Arama Yapan Program

ceres
Sanırım yine ekşiduyuru'da görmüştüm bir kaç ay önce ama hatırlayamadım şimdi geçen başlığı. Kayıt defterinde arama yapan bir program vardı. Uninstall programları gibiydi. Programın ismini yazdığımızda kayıt defterinde ne var ne yoksa bulup siliyordu. Başka programlar denedim ama böyle özelliği olan
Sanırım yine ekşiduyuru'da görmüştüm bir kaç ay önce ama hatırlayamadım şimdi geçen başlığı. Kayıt defterinde arama yapan bir program vardı. Uninstall programları gibiydi. Programın ismini yazdığımızda kayıt defterinde ne var ne yoksa bulup siliyordu. Başka programlar denedim ama böyle özelliği olan bir programa takıldı kafam.
Şimdiden teşekkürler.
0
ceres
(17.08.09)
add/remove pro

isimli bir program vardı.
0
co2s2
(17.08.09)
regcleaner olabilir mi?
0
fuckocalyptica
(17.08.09)
teşekkürler ancak bunlar değil aradığım programlar.
0
🌸ceres
(17.08.09)
(1)

kendi kendine "cid" yazılı açılan sayfa ve pop uplar

ya ben lan neyse
ie kullanırken kendi kendine "cid: cart curt" isimli sayfalar ve resimde kaç tane top var sorulu pop up lar açılıyo.buna benzer bir soruyu bir ay kadar önce de sormuştum. arkadaşlardan birisi search and destroy adlı programı önerdi. kullandım ve kurtuldum.4-5 gündür aynı sorun var 22 temmuzda indird
ie kullanırken kendi kendine "cid: cart curt" isimli sayfalar ve resimde kaç tane top var sorulu pop up lar açılıyo.

buna benzer bir soruyu bir ay kadar önce de sormuştum. arkadaşlardan birisi search and destroy adlı programı önerdi. kullandım ve kurtuldum.

4-5 gündür aynı sorun var 22 temmuzda indirdiğim search and destroy u kullandım. temizlediği yazıldı fakat sorun devam etmekte.

ne yapılabilir? bu tür programlar güncelliğini kaybedebiliyor mu? sorun bundan kaynaklanabilir mi? ya da başka bir sorun mu vardır?

cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
0
ya ben lan neyse
(17.08.09)
kökten çözüm firefox, biraz kullanın alışacaksınız
0
HaNeDaN
(17.08.09)
(4)

ucuz veya 2. el ekran kartı?

tulkas
arkadaşlar, ekran kartımı yakmış bulunmaktayım. kasa açıkken fanı söküp geri takma ekşınım sonucu kendisini feda eden ekran kartımın yerine, yenisini koymam gerekli. ama zaten oyun oynamayan, internete girip çıkan birisi olan bana pahalı bir ekran kartı gerekmemekte. şöyle anlatayım ekran kartını ya
arkadaşlar, ekran kartımı yakmış bulunmaktayım. kasa açıkken fanı söküp geri takma ekşınım sonucu kendisini feda eden ekran kartımın yerine, yenisini koymam gerekli. ama zaten oyun oynamayan, internete girip çıkan birisi olan bana pahalı bir ekran kartı gerekmemekte. şöyle anlatayım ekran kartını yakalı 2 -3 ay oluyor ve benim ana kartta da sanırım on board ekran kartı varmış, onunla idare ediyorum, ekran kartı eksikliği de hissetmiyorum internette gezerken. ancak film izlerken tam boyut yapınca kesik kesik görüntü oluyor ve ufak ekranda film izlemem gerekli oluyor. haliyle başka mecralara yönlenmem gerekiyor.

her neyse konuyu iyice sapıttırmadan, ne yapmalı? nereden bulmalı? ayrıca ne kadardır? 2. el alsam elimde patlar mı, zira elektronik eşyaları hiç 2. el almışlığım yoktur. 1. el alsam ne almalı, nereden almalı? hangi model almalı.

falan fıstık işte.
0
tulkas
(17.08.09)
elimde 128 mb ati ekran kartı var ama vga ekran kartı var. satabilirim...
0
wampex
(17.08.09)
bende de agp 256 mb geforce 5200 fx var, anakartımda agp slotu yokmuş yalandan arkadaştan almış oldum, daha sıfır gibi. arkadaşıma sorayım lazım değilse satabilirim, işini görürse...
0
benim de soyleyeceklerim var
(17.08.09)
sadece film izleyeceksen, 2. el bi ekran kartı almalısın ve 5-10 milyondan (max. 20) fazla ödememelisin. bil ki, o paraya alacağın bir ekran kartı ile bile, age of (kings gold) oynaman da imkan dahilinde. hangi şehir?
0
aksasu
(17.08.09)
eğer izmirdeysen geforce 64 mb mx400 ekran kartı var. boş boş duruyor. bedava verebilirim.
0
weierstrass
(17.08.09)
(5)

bu hoparlörü nasıl bilgisayar bağlarım?

tulkas
yıllar önce gazeteden aldığımız müzik setini hiç kullanmamış olmanın ezikliğini yaşayarak, artık bir işe yarasın diyerekten hoparlörlerini bilgisayara bağlamak istiyorum. fotoğrafını ekledim. ancak direk bilgisayarın girişine uygun değil kabloları. 2 hoparlörden çıkan 2 adet kablovar. bu ikisini önc
yıllar önce gazeteden aldığımız müzik setini hiç kullanmamış olmanın ezikliğini yaşayarak, artık bir işe yarasın diyerekten hoparlörlerini bilgisayara bağlamak istiyorum. fotoğrafını ekledim. ancak direk bilgisayarın girişine uygun değil kabloları. 2 hoparlörden çıkan 2 adet kablovar. bu ikisini önce birbirine bağlayıp, sonra da bilgisayara sokmam lazım. nasıl yapabilirim?

zamanında kaç kupon biriktirmiştik be bunun için, hey gidi günler.
0
tulkas
(17.08.09)
steroo erkek jack alıp yapabilirsin, havyan falan yoksa elektronikçiye gidip lehim yaptırırsın. ama sen yine de jackları alıp öle elektronikçiye git.
0
sokak cocugu
(17.08.09)
direk baglasaniz da calismayacaktir muhtemelen. amfi gerekli bunlari bilgsayarda kullanabilmeniz icin.
0
alan shearer
(17.08.09)
öncelikle bir tane bildiğimiz 3.5 mm'lik kulaklık jakı alınır.

şundan: www.ftdichip.com

iki hoparlörde ikişer adet kablo ucu var. sağ hoparlörden ve sol hoparlörden gelen kablolardan birer tanesi ground'dur. bu ground'lar (kablo kaplamasında birinde çizg vardır, birinde çizgi yoktur. muhtemelen çizgi olmayanlar ground) alınıp birbirine bağlanır. şimdi elimizde üç tane kablo ucu oldu. bağladığımız ground'lar jakın ground olarak gösterilen yerine, diğer ikisi de öteki ikisine lehimlenir hangisini hangisine lehimlediğiniz fark etmez, ters olursa hoparlörlerin yeri değişik olur. sağdakini solai soldakini sağa koyarsanız düzelir.

işte bu kadar.
0
kibritsuyu
(17.08.09)
optimum verim için "alan shearer" 'ında dediği gibi amfi veya amfisel bir aygıta ihtiyaç vardır, 5+1 sistem varsa ona bağlanır güzel güzel çalışır diyecem,lakin olsa niye bunla uğraşasın, ucuzundan bi amfi bulman şart,haricen kendide elektrikle beslenen,aksi takdirde garip pc'nin zavallı ses kartı ben bunun isteklerini karşılayamam deyip, inilti şeklinde bir ses çıkartabilir muhtemelen..
0
flashstriker
(17.08.09)
amfi olarak teybin kendisi kullanılabilir, çalışır durumdaysa müzik setinin arkasındaki aux'tan aşağıdaki gibi bir kablo ile bağlanabilir.
www.casmfg.com
yani hoparlörler müzik setine bağlı olacak, müzik seti bilgisayara bağlanacak. müzik seti aux'da olacak. (aux tape cd am/fm seçeneklerinden aux seçilecek, o zaman pc'nin sesi müzik setinin gücünü kullanan hoparlörlere aktarılır.)
0
midesiz
(17.08.09)
(4)

emule ip saklamak

tan vakti
internetten film indirmeye vb ceza geleceğinden bahsediliyor. bunu yapmalarının yolu tahmin edilebileceği üzere türkiye üzerinden e-mule KAD veya server'lara bağlananların, dosya paylaşanların IP adreslerini tespit etmek olacaktır. Peki e-mule'de ip adresini gizlemenin imkanı var mı? bir şekilde yur
internetten film indirmeye vb ceza geleceğinden bahsediliyor. bunu yapmalarının yolu tahmin edilebileceği üzere türkiye üzerinden e-mule KAD veya server'lara bağlananların, dosya paylaşanların IP adreslerini tespit etmek olacaktır. Peki e-mule'de ip adresini gizlemenin imkanı var mı? bir şekilde yurtdışındaki proxy vb üzerinden dosyalar paylaşılabilir mi? indirmeye nasıl devam ederiz?
0
tan vakti
(17.08.09)
Fırsatçılık yapıp bir soruda ben ekleyeyim. Torrentlerde de tespit edilme ihtimali var mı?
0
ilkdefa
(17.08.09)
proxyde verim düşer.
0
pichoscosama2
(17.08.09)
Torrentlerde de tespit edilme ihtimali var. Hatta en kolayı o.
0
pichoscosama2
(17.08.09)
tor kullanmak lazım kesin anonimity için. belki bu kanun çıkarsa kullanılır belli mi olur.
0
ozdek
(17.08.09)
(3)

External USB HDD İçeriğine Ulaşamamak

actionary
Elimde çok değerli verilerin bulunduğu bir WD external HDD var. Kısa bir süre önceye kadar gayet iyi çalışan bu aygıt maalesef birden bire Windows tarafından tanınmamaya başladı. USB kablosunu herhangi bir bilgisayara bağladığımda "USB aygıtı takıldı" anlamına gelen "didong" sesini duyuyorum, sağ al
Elimde çok değerli verilerin bulunduğu bir WD external HDD var. Kısa bir süre önceye kadar gayet iyi çalışan bu aygıt maalesef birden bire Windows tarafından tanınmamaya başladı. USB kablosunu herhangi bir bilgisayara bağladığımda "USB aygıtı takıldı" anlamına gelen "didong" sesini duyuyorum, sağ altta "Aygıt sürücüsü yükleniyor" ve ardından "Aygıt sürücüsü başarıyla yüklendi" mesajları çıkıyor (olması gerektiği gibi). Ancak ne Bilgisayar'da ne de Disk Management'ta bu sürücüyü bulabiliyorum. Disk Management'ta harfsiz bir şekilde duruyor, üzerinde "Başlatılmadı" yazıyor (başlatamıyorum da), ancak müdahale edemiyorum. Aygıt Yöneticisi'nde diskler arasında "WD" adıyla duruyor, ancak içeriği ulaşılmaz durumda.

Bu o içinde notebook HDD'si olan aletlerden. 200GB filan olması lazım. Akla ne geliyor ilk etapta? Yapılabilecek bir şey var mı?
0
actionary
(17.08.09)
garantiye gönderilmek istenmiyorsa direk içindekilere ulaşmaksa amaç söküp başka bir kutuya takarak veya direk notebooka takarak denemek geliyor akla. o da olmazsa kurtarma işlemleriyle ilgilenen bürolardan birine verilir verileri çıkarmaları beklenir.
0
prodeq
(17.08.09)
kesinlikle söküp takmanı önermem. bu işi soft halletmelisin.

başka bir bilgisayara takmayı denedin mi, ya da işletim sistemi farklı olan bir bilgisayara? linux?
0
aksasu
(17.08.09)
belki external disk kutusunun icindeki kart zarar gormustur ama hdd sagladir.
verileriniz diskten daha degerli ise, dis surucuyu acip icinden diski cikarin. pc ye direk ide/sata ile baglayin. bu sekilde gormezse, disk kurtarma programlari var.

not: external kutuyu acarsaniz, garantiniz sona erebilir.
0
cench
(17.08.09)
(4)

Harcama takip programı

lorxar
harcamalarımı takip etmeyi kolaylaştıracak bir program ve ya excel tablosu önerebilir misiniz ?ps: bedava olursa şukela olur.
harcamalarımı takip etmeyi kolaylaştıracak bir program ve ya excel tablosu önerebilir misiniz ?

ps: bedava olursa şukela olur.
0
lorxar
(17.08.09)
nokia cep telefonların bazılarında uygulamalarda bütçe takibi var sanırım. başka bilmiyorum.
0
jkofte
(17.08.09)
crown
(17.08.09)
excel'de basit bir tablo tutabilirsiniz, sutunlarda aylar, satırlarda harcama kalemleri olabilir mesela.
sonra da google docs'a upload edip internetin olduğu her yerde erişip update edebilirsiniz.

ben böyle yapıyorum şahsen.
0
ezeriko
(17.08.09)
www.vertex42.com

www.spreadsheet123.com

bu da türkçe: www.nilinternet.com

şurda da konu hakkında bişeyler var: www.gatherlittlebylittle.com
0
hakiki bulut
(17.08.09)
(2)

"Geçersiz görüntü sağlama toplamı" :-s

mortanius
Öncelikle söylemeliyim ki ilk defa bu tarz uyuz bir hatayla karşılaşıyorum.Bilgisayarı açtığımda windows yükleme ekranından hemen sonra ekte görebileceğiniz "mavi ekran" 1-2 saniyeliğine görünüp bilgisayar tekrar kendini baştan başlatıyor ve bunu adeta "infinite loop" modunda tekrarlıyor. ve lanet
Öncelikle söylemeliyim ki ilk defa bu tarz uyuz bir hatayla karşılaşıyorum.
Bilgisayarı açtığımda windows yükleme ekranından hemen sonra ekte görebileceğiniz "mavi ekran" 1-2 saniyeliğine görünüp bilgisayar tekrar kendini baştan başlatıyor ve bunu adeta "infinite loop" modunda tekrarlıyor. ve lanet olsun ki değil bilgisayarı Güvenli Mod'da açmak, MS-DOS komut sisteminde bile başlatamıyorum!
Ayrıca sorun şu ki bilgisayarda hem C, hem de D sürücülerinde yedeğini almam/kurtarmam gereken bazı önemli kişisel verilerim var.
Windows XP cdsini takıp Onar dedikten sonra Yönetici parolası falan soruyor-bilmiyorum; (bilgisayar iş bilgisayarı) ve kendisine bunu sorduğumda IT'cimiz direkt olarak "O öyle düzelmez, bilgisayarı bana gönder" dedi. Ama bahsettiğim kişisel verilerimi almadan göndermek de istemiyorum. Notebook'un harddiskini bile sökmeyi denedim ama başka bir şekilde başka bir yere bağlayabilme imkanım da yok. :( Birşeyler yapabileceğim konusunda hala bir umut olduğuna inanmak istiyorum, ama denediğim her yolun aynı mavi ekrana çıkması da beni deli ediyor..

Hala yapabileceğim birşeyler var mıdır? DOS üzerinden falan harici bir harddiske bahsettiğim verileri atabilmemin bir yolunu öğrenebilsem o da yeter, çok mağdur durumdayım.. =/
0
mortanius
(17.08.09)
bir linux live cdsi ile bilgisayarı açıp komple yedek almanız mümkün.
0
cigoretti
(17.08.09)
(bkz: erd commander)
0
erzi
(17.08.09)
(4)

ne olmuş olabilir?

clem
dün gece tam dalmak üzereydim. bir anda bir sesle uyandım. bir baktım bilgisayarım kendi kendine açılmaya başlamış. önce düşündüm acaba kapamadım mı diye ama kapalı olduğuna emindim. sonra kalktım normal bir şekilde gittim yeniden kapadım. kaparken saate baktım 03:02. yattım 5 dk sonra jeton düştü.
dün gece tam dalmak üzereydim. bir anda bir sesle uyandım. bir baktım bilgisayarım kendi kendine açılmaya başlamış. önce düşündüm acaba kapamadım mı diye ama kapalı olduğuna emindim. sonra kalktım normal bir şekilde gittim yeniden kapadım. kaparken saate baktım 03:02. yattım 5 dk sonra jeton düştü. bilgisayarın açılış tarih ve saati (17 ağustos 03:02).
depremde bir yakınımı kaybetmiş olsam onun ruhunun geldiğine şüphe bile etmezdim herhalde, ama allaha şükür öyle bir şey de yaşamamıştım.
peki kim açtı benim bu bilgisayarı tam o dakikada??
0
clem
(17.08.09)
windows güncellemeleri o saate ayarlıdır, siz de kaparken rebootlamıştır falandır filandır.
0
manfool
(17.08.09)
evet bende de sık oluyor, ruhlarla ilgili değil merak etmeyin.. @manfool un dediği gibi özellikle vista kullanıyorsanız windows update ile alakalı o..
0
kalim
(17.08.09)
biosta kapalı bilgisayarı açmakla ilgili ayarlar var, onlardan biri açıksa, açık olan modemden gelen bir sinyalle dahi açılabiliyor bilgisayar, onları disable edebilirsiniz..
0
ayheytmayselfenvanttuday
(17.08.09)
Ben de sevdiğim şarkıyı söylerken bi anda media player o şarkıyı açtı. Ödüm bokuma karıştı anlatamam yalnız değilsin merak etme. Bilimsel açıklaması hacker spiritüel açıklaması zihin kontrolü ile kumanda
0
chaud
(18.08.09)
(2)

flash ve browser scroll sorunu..

buyerson
cursor, flash uzerindeyken mouse tekeri vasitasiyla browser scrollu nasil calistirilir.misal: 800x600 flash banner uzerindesiniz ancak sayfayi mouse tekeriyle assagi scroll etmek istiyorsunuz. bunu nasil yapabiliriz.??
cursor, flash uzerindeyken mouse tekeri vasitasiyla browser scrollu nasil calistirilir.

misal: 800x600 flash banner uzerindesiniz ancak sayfayi mouse tekeriyle assagi scroll etmek istiyorsunuz. bunu nasil yapabiliriz.??
0
buyerson
(17.08.09)
html, flash yada js cozumu istiyorum.
0
🌸buyerson
(17.08.09)
(git: fcontheweb.com)
(git: livedocs.adobe.com

bunlar yardimci olabilir belki.
0
that was just a dream
(17.08.09)
(5)

3 laptop arasinda kaldim [gelin beraber karar verelim]

osuruklu
bildiginiz karar veremiyorum. bir de size sorayim dedim.1-http://www.vatanbilgisayar.com/productdetails.aspx?I_ID=389802-http://www.bimeks.com.tr/urun.aspx?kid=1002&uid=1062403-http://www.sadecenotebook.com/?pid=2&uid=1954simdi nedenini bilmiyorum ama benim gonlum lg'den yana. icim cok isindi o alet
bildiginiz karar veremiyorum. bir de size sorayim dedim.

1-www.vatanbilgisayar.com
2-www.bimeks.com.tr
3-www.sadecenotebook.com

simdi nedenini bilmiyorum ama benim gonlum lg'den yana. icim cok isindi o alete. (ekran karti 512mb ve 128 bit)

lenovo'yu da bimeks'te calisan arkadasim tavsiye etti, 1360 liradan alma imkanim var. (ekran karti 256 bit oldugu icin ozellikle bunu tavsiye etti ama 512 mb)

samsung'un ozellikleri daha bi guzel. ama bunu da bulmak mumkun degil. hep stoklarda kalmadi diyor internette.

izmir'de oturuyorum. boyle detayli bakabilecegim nereler var? napsam arkadaslar, hangisini tavsiye edersiniz?
0
osuruklu
(17.08.09)
3 makine de güzel. hp niye tercih etmediğinizi merak ettim doğrusu :)

mesela şöyle bir hp' de güzel olurdu;
www.vatanbilgisayar.com

illa yukarıdaki 3 laptop dan birini alacağım dersen, ben lenovo yu tercih ederdim.
lg' de güzel ama, o kadar para verip lg almazdım. en azından toshiba, hp falan bakardım.
sonuç da bu aletler desktop pc gibi değil. o yüzden kaliteli olmasına, yani markaya önem vermen gerekir.
0
erzi
(17.08.09)
oda arkadasimin hp'si vardi. hic memnun degildi. optik laboratuarinda da bi tane hp pav vardi kutuk gibi. sozlukte de hp pav 6 serisi icin pek de iyi seyler soylenmemis. o yuzden pek istemiyorum hp. hem bunun ekran karti pek iyi degilmis. 4650 veya gt130m'in yaninda...
0
🌸osuruklu
(17.08.09)
senin sorundan sonra burnout paradise ve call of juarez'i denedim. yüksek ayarlarda oynayabildim. (lg'den bahsediyorum tabi)
0
marido
(17.08.09)
lg kesinlikle tavsiye etmem. abim kullandı bi dönem, modeline has olabilir belki ama çok dandik makineydi. ben olsam lenovo'yu alırdım, eski ibm thinkpad'im hayatım boyunca kullandığım ve gördüğüm en kaliteli diz üstü bilgisayardı.
0
sijwocaq
(17.08.09)
Kesinlikle Samsung Yalnız carrefour a bi bak orada daha ucuz ve mükemmel bir alet
0
chaud
(18.08.09)
(2)

kubuntu nasil uninstal edlir?

dirk pitt
acil durumlar icin bulunsun diye live cdden kubuntu yukledim. yukledikten reboot ettimda ve ondan sonra olanlar oldu. grub diye birsey error 17 doye bir hata veriyor. windows 7 ye hicbir sekilde ulasamiyorum. win 7 yi tekrar indirip cdye yazmacagim ama onyinede daha pratik ve hizli bir cozumu var
acil durumlar icin bulunsun diye live cdden kubuntu yukledim. yukledikten reboot ettimda ve ondan sonra olanlar oldu. grub diye birsey error 17 doye bir hata veriyor. windows 7 ye hicbir sekilde ulasamiyorum. win 7 yi tekrar indirip cdye yazmacagim ama onyinede daha pratik ve hizli bir cozumu var mi bunun? kubuntuyu win 7nin oldugu diske degil, baska bir diske kurdum ve windows uzerinden kurmadim. live cd uzerinde de uninstall veya repair gibi secenekler yok ve linux konusunda kumak ve biaz kullanbilmek disinda pek bilgim yok kod falan bilmem yani konsoldan. buna gore birileri yol çok açık şekilde gosterirse sevinirım.

(fıxmbr ve hatta mbr ve dahı grub murb gıbı seyler ne anlam geliyor zerre bilgim yok, forumlarda da da benzer bilgiler vardi ve onlari da anlamadim o yuzden buraya sordum. cahilim kisaca bu konuda budur. cahilsen neden ubuntu kuruyorsun da demeyin bir zahmet)
0
dirk pitt
(17.08.09)
fixmbr yabcan
0
bryan fury
(17.08.09)
fixmbr ve fixboot komutları vista ve 7'de çalışmıyor. başka komutlar vardır belki bilemiyorum. benim aklıma gelen (ki daha geçen yaşadım aynı sorunu) windows cd'sini takıp windows'u repair etmek. windows grubu sildiğinde başlattan control panel/ administrative tools/ açılan pencereden computer management ordan da sol altta çıkan disk management'a tıklayıp kubuntunun bulunduğu disk bölümünü sağ tıklayıp silin. sonra yeni bölüm oluşturun, onu da biçimlendirin. mis gibi olur.
0
suursuz deve
(17.08.09)
(5)

altyazı çevirmek

hayali arkadaş
çok beğendiğim bi film var türkçe altyazısı hala çıkmadı, ben çevireyim dedim ama çeviri dışında hiçbir kısmını bilmiyorum bu işin.bir inceliği var mıdır? ne bileyim bi programdır bişeydir falan?
çok beğendiğim bi film var türkçe altyazısı hala çıkmadı, ben çevireyim dedim ama çeviri dışında hiçbir kısmını bilmiyorum bu işin.
bir inceliği var mıdır? ne bileyim bi programdır bişeydir falan?
0
hayali arkadaş
(17.08.09)
türkçe altyazısı yoksa kesin ingilizce altyazısı vardır. ingilizce altyazıyı tercüme etsen yeter sanıyorum. gerçi o kadar kolay değil bu işler; ama bir cümleyi üç cümle olarak çevirmezsen sorun olmaz sanıyorum hocam.
0
karacoğlan der ki
(17.08.09)
peki divxplanet dışında nerden altyazı indirilir emniyet içinde?
divxplanetta ingilizcesi bile yok altyazının
0
🌸hayali arkadaş
(17.08.09)
altyazıları: www.opensubtitles.org üzerinde bulabilirsin.
0
cumingsoon
(17.08.09)
çevirmek değil de senkron kısmı kafayı yedirtebilir.
0
sutlu nescafe
(17.08.09)
@ozz- umarım görürsün çok geç fark ettim mesajını.
filmin adı totally baked, bendeki altyazısını format sırasında kaybettim, yenisini de ne ben bulabildim, ne yardım istediğim başkaları.
0
🌸hayali arkadaş
(12.09.09)
(3)

nete girememe

askintoomuch
hem wireless hem de kablolu bağlantıda bu sorunu yaşıyorum..connected görünmesine ragmen bir türlü sayfa açılmıyor. yurtdışında sürekli kullandığım laptop, türkiyeye geldiğimden beri nete bağlı görünse de sayfa bi türlü açılmıyor..sorun nedir ve nasıl çözülür fikri olan var mı???
hem wireless hem de kablolu bağlantıda bu sorunu yaşıyorum..connected görünmesine ragmen bir türlü sayfa açılmıyor. yurtdışında sürekli kullandığım laptop, türkiyeye geldiğimden beri nete bağlı görünse de sayfa bi türlü açılmıyor..sorun nedir ve nasıl çözülür fikri olan var mı???
0
askintoomuch
(16.08.09)
Borçtan veya hatalı şifreden dolayı ADSL bağlantısı probleminden kaynaklanıyor olması muhtemeldir.
0
pass
(17.08.09)
1)statik ip almaya calisiyor olabilir mi? network ayarlarindan onu kontrol ediniz.
2) modemin kontrol sayfasini acabiliyor musunuz? modem sayfasinda internet var gozukuyor mu?
3)dns server numaralariniz dogru mu? eger dns server lariniz calismiyorsa internete bagli olursunuz ama yazdiginiz sayfalarin iplerini bilgisayar cozemedigi icin hicbir sayfa acilmaz.

messenger'a baglanmaya calisarak sorunun hangi asamada oldugunu bulmaya calisabilirsiniz
0
crucio
(17.08.09)
1) pc 'de sabit ip verilmistir / ag baglantilarim (network connections) sag tiklayip (right click) ozellikler (properties) Genel tabinda (General Tab) Internet Iletisim Kurallari (Internet Protocol Properties) bolumunde TCP/IP'yi cift tiklayip Otomatik Bir IP Adresi Al (Obtain an IP address Automatically) isaretlenir, aynisi DNS icinde gecerlidir.

bunlari yaptik sorun normale donmedi, baslat (start) calistir (run) cmd yazip entere basin.
" ipconfig /flushdns "
" ipconfig /release "
" ipconfig / renew "

ucunu tek tek yazip entere basin.

hala ip almadi / sorun devam ediyorsa,

modemin bilgilerini buraya yazin. statik ip vermeyi deneyebilirsiniz.

hala baglanmiyorsa, modem'de mac address filtreleme acik olabilir. mac'inizi modeme girmeniz gerekiyor bu durumda.

bunlari yaptiniz. nete giris yoksa, telefon kablonuzu kontrol ediniz.

son olarak ag kablonuzu kontrol ediniz.

444 0 375'i arayiniz.
0
that was just a dream
(17.08.09)
(6)

Windows Se7en Sistem Gereksinimleri ?

ercü
Merhabalar,Intel Celeron 2.4 Ghz768 MB Ram128 MB E.Kartı80 GB Hard DiskŞimdi sorum şu; Ben bu sistemin Ramını 2 GB (DDR 400) yapsam. Windows 7 yi stabil olarak kullanabilirmiyim.Çok oyun program falan takılan biri değilim. Örneğin Bazı programlar MSN,Firefox falan hızlı ve stabil çalışsın istiyorum
Merhabalar,
Intel Celeron 2.4 Ghz
768 MB Ram
128 MB E.Kartı
80 GB Hard Disk

Şimdi sorum şu; Ben bu sistemin Ramını 2 GB (DDR 400) yapsam. Windows 7 yi stabil olarak kullanabilirmiyim.

Çok oyun program falan takılan biri değilim. Örneğin Bazı programlar MSN,Firefox falan hızlı ve stabil çalışsın istiyorum (kasmadan). yani günlük işlerimi hızlı ve seri yapmak istiyorum. XP de de kalabilirim. Lütfen yeni sistem al önerisi yapmayın.
0
ercü
(16.08.09)
celeron 2.4 ghz 7 için çok yavaş. vista gene bir nebze ama 7'nin bir ton görsel efekti bilmem nesi var, onlar olmadan da kullanmanın bir zevki yok açıkçası. vista deneyin, olmazsa xp'ye devam derim.
0
suursuz deve
(16.08.09)
adamın biri pentium 400 de çalıştırmıştı, 128 mb ram mi ne vardı.

bence rami arttırsanız çalışır. ama ultimate yüklemeyin, kasarsa aero'yu kapatırsınız.
0
carnicero
(17.08.09)
bu sistemde bile canavar gibi calisir. abimin celeron 1.2 ghz 512mb ram li notebookunda bile sorunsuz hizmet vermekte. xp den performans olarak hicbir farki olmayacagini dusunuyorum.
0
crucio
(17.08.09)
çalışır çalışmasına ama ne kadar süre stabil çalışır? 2 ay sonra ıkınmaya başlamasın? başlar başlar, windows bu. sisteminiz kaldırsa bile bel bağlamamakta fayda var.
0
suursuz deve
(17.08.09)
win7 vistaya benzemez. ole kasmalar tikanmalar olmaz. win7 yi ilk betasindan beri kullaniyorum. hala ilk gunku performansini koruyor. oyundur, programdir, kodlamadir. herseyle denedim. windows 7 icin bu sefer olmus diyebiliriz. gonul rahtligiyla her turlu bilgisyara yukleyebilirsiniz
0
crucio
(17.08.09)
-"Yok artık sayın seyirciler"
yahoyt.com
-"266 MHz işlemci, 96 MB bellek ve 4 MB ekran kartından ibaret olan donanıma maruz bırakılan 2009 yılının işletim sistemi, 1997'den kalma sistemde güzelce yüklenip açılmayı başarmış. İşi daha da abartıp bir de 166 MHz işlemci ve 1 MB ekran kartıyla deneyen hackerman1, bellek yetmediği için orada kalmış."
0
roadrunner_merlin
(17.08.09)
(3)

Word'de imla kontrolü mü nedir onu yapmasın?

problematik
word dosyası açıyorum bütün kelimelerin altını zigzag şekilde çizmiş. her kelimeyi ayrı ayrı sağ tıkla "ignore all" demeden nasıl kurtulucam bakmasa şu hatalara? bulamadım yerini bir türlü nereden kurtuluyorduk bundan?
word dosyası açıyorum bütün kelimelerin altını zigzag şekilde çizmiş. her kelimeyi ayrı ayrı sağ tıkla "ignore all" demeden nasıl kurtulucam bakmasa şu hatalara? bulamadım yerini bir türlü nereden kurtuluyorduk bundan?
0
problematik
(16.08.09)
hepsini çizmişse farklı bir dil olarak görüyordür. dil seçeneklerinden türkçe ya da metniniz hangi lisanda ise onu seçin.
0
synick
(16.08.09)
kelimenin üzerine sağ tıkla geldiğimde Set Language var oradan Türkçeye getirdim tamam dedim ama yine her açtığımda English (Canada) yapıyro kendiliğinden. nereden yapacağım onu?
0
🌸problematik
(17.08.09)
office 2007 üzerinden anlatıyorum.
sol üstteki microsoft office simgesini tıklatın.
word seçenekleri/yazım denetleme şeklinde devam edin ve burada "yazarken yazımı denetle" seçeneğindeki tiki kaldırın.

ama aslında iyidr düzeltmesi.
0
supergirl
(17.08.09)
(3)

Dosya ayıklama

Rodin
Windows c de az yer kalınca dosya ayıklayım mı diyor ayıklasa ne kaybederim? bide windows bunu önermeden kendim nasıl başlatabilirim ayıklama işlemini?
Windows c de az yer kalınca dosya ayıklayım mı diyor ayıklasa ne kaybederim? bide windows bunu önermeden kendim nasıl başlatabilirim ayıklama işlemini?
0
Rodin
(16.08.09)
kendin yapacaksan ccleaner
0
bryan fury
(17.08.09)
c cleaner nedir?
0
🌸Rodin
(17.08.09)
google it.
0
bryan fury
(17.08.09)
(2)

western digital hd player

schwannoma
western digital hd player'a mkv uzantılı 4gb'lık film atmaya çalışınca "too large for destination file system" tadında bi hata veriyor. küçük dosyalar atılıyor. nedir ne değildir?
western digital hd player'a mkv uzantılı 4gb'lık film atmaya çalışınca "too large for destination file system" tadında bi hata veriyor. küçük dosyalar atılıyor.

nedir ne değildir?
0
schwannoma
(16.08.09)
ntfs olmadğı içindir.
exfat diye de bir şey var alet desteklier mi bilmiyorum.
0
kofteburger
(16.08.09)
Şimdi öncelikle wd hd player'a film atamazsınız çünkü alet sadece oynatmaya yarar ve içinde disk yoktur.Sanırım siz taşınabilir diske film atmaya çalıştınız ve bu uyarıyı aldınız.Arkadaşlarıın söylediği gibi bu durum diskin fat32 olmasından kaynaklanıyor.Disk bilgisayarınıza takılıyken msdos komut istemini açarak convert e: /fs:ntfs (e yerine diskinize hangi harf verilmişse onu yazmalısınız) komutuyla diskinizi ntfs'ye cevirebilirsiniz.Üstelik içindeki veriler kaybolmaz.Bu işlem sonrası değil 4 gb 10 gb filmleri bile atabilirsiniz.
0
im2shy
(17.08.09)
(1)

Yurt dışından gelen telefon

bubamara
merhabalar. kktc'ye yurt dışından gelen telefonlar, türkiyedeki gibi kapatılmıyor değil mi kktcell tarafından ?
merhabalar. kktc'ye yurt dışından gelen telefonlar, türkiyedeki gibi kapatılmıyor değil mi kktcell tarafından ?
0
bubamara
(16.08.09)
hayır kapatılmıyor. gönlünüzce kullanabilirsiniz.
0
yasaluyari
(16.08.09)
(5)

Youtube hatası

diyorum ve burayi dagitiyorum
zamanında youtube yasaklandığında bir program yüklemişti. ismini şu an hatırlamıyorum ve bulamıyorumda. velhasılı şu an youtube giriyorum lakin videoları izlemek için tıkladığımda ""An error occurred, please try again later."" hatası veriyor. var mıdr bu amansız derde bi çare?
zamanında youtube yasaklandığında bir program yüklemişti. ismini şu an hatırlamıyorum ve bulamıyorumda. velhasılı şu an youtube giriyorum lakin videoları izlemek için tıkladığımda ""An error occurred, please try again later."" hatası veriyor. var mıdr bu amansız derde bi çare?
0
diyorum ve burayi dagitiyorum
(16.08.09)
makat veya youtubejacker olabilir
0
osuruklu
(16.08.09)
bildiğim kadarıyla bu fişlendiğiniz anlamına geliyor. yani bu uyarı çıkıyorsa ipniz banlanmış artık youtube izleyemeyeceksiniz. bence ip'ninizi değiştirmein yolunu bulun nolur nolmaz.
0
manfool
(16.08.09)
ip'yi kendiniz elle ayarladiysaniz onu otomatik olarak degistirin, sorun cözülür büyük ihtimalle.
0
zeykur valekov
(16.08.09)
ben hergun ayni link'i vermekten biktim: www.eksiduyuru.com
0
sourlemonade
(16.08.09)
4 2 2 6 ve 4 2 2 5 dns i de ise yariyor
0
ne nicki be
(16.08.09)
(1)

excelde hucre atlatma

aton
excelde baska bir calisma sayfasinda bulunan ve 4er veya 7şer satır aralıklarıyla kullanmam gereken verileri ne şekilde kullanabilirim acaba .ornek vermem gerekirse .=IF([book1.xls]Sheet1!$H$2194<>0;(([book1.xls]Sheet1!$H$2194));"") ve bir sonraki veri H2198 , H2202 şeklinde devam etmekte.su anda k
excelde baska bir calisma sayfasinda bulunan ve 4er veya 7şer satır aralıklarıyla kullanmam gereken verileri ne şekilde kullanabilirim acaba .
ornek vermem gerekirse .
=IF([book1.xls]Sheet1!$H$2194<>0;(([book1.xls]Sheet1!$H$2194));"") ve bir sonraki veri H2198 , H2202 şeklinde devam etmekte.
su anda kullandigim formul yukarıdaki ve yaklasik 100,200 veriyi ayni anda tek tek elle girmek zorunda kaliyorum her seferinde .bu işin bir kolayi olmalı mutlaka istedigimiz araliklarla hücre atlatma ile ilgili bir formul var mı ?
0
aton
(16.08.09)
$ ile hücreyi sabitlemişsiniz. dolarları silip 4 aralıkla 2-3 hücreyi elle girin. Sonra aşağısından tutup aşağıya doğru çekin (kopyala yapıştır da olu ama $olmayacak).
Muhtemelen olacaktır.
Olmazsa excelinizi gönderirsiniz daha pratik bir yol önerebilirim. muhtemelen sumif le falan çözülebilecek bir işlem yapıyorsunuzdur.
0
ozdek
(16.08.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.