Giriş
(2)

Gyzem Türünde Oyunlar Arıyorum

HaNeDaN
Gyzem gibi oyunlar arıyorum.Not: Türkçe
Gyzem gibi oyunlar arıyorum.

Not: Türkçe
0
HaNeDaN
(14.08.09)
www.gyzem.com
araştr siteyi kesinlikle bulabilirsin
0
slymene
(14.08.09)
verdiğiniz sitede en üstte
SİTEMİZ PARAPSİKOLOJİ, METAFİZİK VE GİZEMLER ÜZERİNEDİR. OYUN BULUNMAMAKTADIR.
yazıyor...
0
brainfour
(14.08.09)
(3)

Görsel sorunu

thor odinsson
Sorunum bu. Site farketmiyor, genellikle bu şekilde çalışıyor ama arada düzgün de gösteriyor. `Firefox`, `internet Explorer`, `Flock` vs farketmiyor. Google Görseller, ntvmsnbc vs çoğu sitede sorun var. Windows 7 64-bit kullanıyorum. Bıktım artık, çözüm öneriniz var mı Spartalılar?Eğer çözülürse, `t
Sorunum bu. Site farketmiyor, genellikle bu şekilde çalışıyor ama arada düzgün de gösteriyor. Firefox, internet Explorer, Flock vs farketmiyor. Google Görseller, ntvmsnbc vs çoğu sitede sorun var. Windows 7 64-bit kullanıyorum. Bıktım artık, çözüm öneriniz var mı Spartalılar?

Eğer çözülürse, tonight we dine in hell!
0
thor odinsson
(14.08.09)
ctrl+f5 yapinca duzeliyor mu?
0
osuruklu
(14.08.09)
javascript engelleyen bir addon (gerçi farklı browserlar demişsiniz ama) veya bir program (bazı işgüzar antivirus yazılımları işi bu noktaya kadar getirmiş olabilir, kullanmadığım için bilmiyorum) var mı? Bazı siteler javascript evgellenince css falan yükleyemiyo şekil şemal olarak o duruma benzettim resimden.
0
brainfour
(14.08.09)
ctrl+f5 yapıyordum zaten ama normalde de bir açıyor bir açmıyor.

engelleyen herhangi bir şey olduğunu düşünmüyorum. avira premium kullanıyorum, önceden normal versiyonu vardı, daha önceden norton vardı, bir ara hiçbir şey yoktu :).
0
🌸thor odinsson
(14.08.09)
(2)

Windows Vista kenar çubuğu arama eklentisi

xyz
Windows Vista'da kenar çubuğuna başlat menüsündeki gibi arama eklentisi istiyorum. Bir türlü yapamadım, nasıl yapabilirim?
Windows Vista'da kenar çubuğuna başlat menüsündeki gibi arama eklentisi istiyorum. Bir türlü yapamadım, nasıl yapabilirim?
0
xyz
(14.08.09)
gallery.live.com
burada bir sürü arama gadgetı var ama tahminim hepsi internette arıyr. Benim sana tavsiyem (bkz: launchy) programını kurup onu da gadgetların olduğu gibi sağa yaslarsan ctrl+space ya da atayacağın başka tuş ile bu işleve ulaşabilirsin. bir sürü de araüzü(skin) mevcut.
0
edip
(14.08.09)
bi de google desktop yapıyor masaüstü araması, outlook maillerini falan bile arıyor, acaip bişey
0
brainfour
(14.08.09)
(4)

Sıfır laptopa XP kurmak

mabl
Arkadaş laptop almış, içinden driver cdsi çıkmış sadece. İşletim sistemi cd'si yok. Dos kurmuşlar makineye. Başka bir laptopun (fujitsu siemens) yanında verilen xp cdsinden xp kurmaya çalıştım. Kurun kendi dosyalarını kopyaladığı mavi ekrandan sonra (hani alttan yazılar geçiyor, format ekranına gelm
Arkadaş laptop almış, içinden driver cdsi çıkmış sadece. İşletim sistemi cd'si yok. Dos kurmuşlar makineye.

Başka bir laptopun (fujitsu siemens) yanında verilen xp cdsinden xp kurmaya çalıştım. Kurun kendi dosyalarını kopyaladığı mavi ekrandan sonra (hani alttan yazılar geçiyor, format ekranına gelmeden daha) mavi ekran veriyor, erör oldu diyor. sabit diskte problem diyor. checkdisk yapın, harici sabit diskleri devredışı bırakın, sabit disk yönetici programları iptal edin diyor. tabi sıfır laptop olduğundan yok öyle şeyler. checkdisk te yaptım bi problem yok. REset atıp baştan başlıyorum, gene aynı şeyler, aynı yerde takılıyor.

Dos'ta cd sürücüsünü tanımıyor. Sadece dediğim cd'den başlatınca cd'yi görüyor. Başka bir kopya xp cdsi denedim, cd sürücüsünü görmüyor.

Çok fazla da anlamıyorum bu işlerden ama bi yerde hata yapıyormuşum gibime geliyor. Nasıl olur bu iş?

Ek: Bir de dosta cd sürücüsünü nasıl tanıtabilirim? bi de bu dosta niye edit komutu yok?
0
mabl
(14.08.09)
sata driveri olan bir xp cd si bulun ya da bios dan sata yı ide yapın.
0
bryan fury
(14.08.09)
yeni laptop ise d:\ sürücüsünde orjinal windows kopyasını içeren bir recovery bölümü olur. başlangıçta f11'e basarak format işlemini gerçekleştirebilirsin.. artık dvd'lerde windows kopyası verilmiyor yeni pc aldığında.. (yani en azından hp ve toshiba'nın yeni modellerini kullandığım için biliyorum) inşallah makineden o bölümü silmemişlerdir (tabii varsa) orjinal windows kopyasını kaybetmiş olur..

@bryan fury zaten çözümü söylemiş bende yardımcı olmak babında link paylaşayım.. aşağıdaki linkte windows xp kopyana nasıl sata driver ekleyeceğin ayrıntıları ile anlatılıyor..

link: www.notebook.gen.tr
0
synche
(14.08.09)
Synche ve Jugador/
dosta c: den başka hiç bir sürücüye erişemiyorum. ayrıca başlangıçta sadece F2 bios setup, F12 boot options var. marka lenovo. onekey recovery diye bi özelliği var ama bunla ilgisi var mı bilmiyorum. laptop ucuzluktan alındığından fiyatına zaten işletim sistemi dahil değildi, o yüzden içinde orjinal windows kopyası olacağını sanmıyorum :) 240 TL'ye alındı :) 10 taksit, ayda 24 24 ödeyecek.

muhtemelen bu sata / ide olayı problemi çözecek gibi hissediyorum. o yüzden şimdiden koyuyorum tikleri :)
0
🌸mabl
(14.08.09)
Lenovo'nun sitesinden alıntıdır..
@ Lenovo dizüstü bilgisayarlarınız üzerinde yer alan ‘OneKey Recovery System‘ ile sisteminizi kolayca geri yükleyip sadece tek tuşla değerli verilerinizi kurtarmak mümkün.

Bu yeni nesil dizüstü bilgisayarlardaki RECOVERY özelliği olabilir. Hiç kullanmadığım için yorum yapıp yanlış yönlendirmicem.. birde notebook sorunları konusunda gerçekten iyi bir sitedir notebook.gen.tr (reklam değil) .. takip edersen sorun yaşamazsın bu konularda..

uzun lafın kısası sata driver destekli windows kopyası sorununu çözecektir.. kolay gelsin ;)
0
synche
(14.08.09)
(1)

bi flash oyun vardı

katir cobani
bi flash oyun vardı cidden, bildiğimiz damaya benziyordu, her pulun altında taş-kağıt-makas'tan biri oluyordu, bi taşı yemeye çalışınca buna göre yiyorduk falan. bileniniz var mı?
bi flash oyun vardı cidden, bildiğimiz damaya benziyordu, her pulun altında taş-kağıt-makas'tan biri oluyordu, bi taşı yemeye çalışınca buna göre yiyorduk falan. bileniniz var mı?
0
katir cobani
(14.08.09)
taa ne zamanlarda icq'da vardı böyle bir oyun. o mu acaba? pek severdim ben de, ayrıca indirip oynayasım olsa da o şekilde bulamamıştım.

www.icq.com
0
rabbititus
(14.08.09)
(5)

Windows'tan Mac'e geçsem?.

dambil
selamlar herkese, ya aslında geçeceğim de yok da. çok gelecek bir zamanda alırım belki:) neyse yıllardır windows kullanan bünyenin mac'e alışma süreci zor mu olur? yoksa hemen alışır mı?teşekkürler..
selamlar herkese,

ya aslında geçeceğim de yok da. çok gelecek bir zamanda alırım belki:) neyse yıllardır windows kullanan bünyenin mac'e alışma süreci zor mu olur? yoksa hemen alışır mı?

teşekkürler..
0
dambil
(13.08.09)
bir sure klavyede zorluk cekebilirsin ama tus tanimlamalari da degistirilebiliyor. onun disinda pek zorlanacagini sanmam.
0
sourlemonade
(13.08.09)
5 tam yıllık grafikerlik hayatıma dayanarak söyleyebilirim ki...

birbirleri arasında gidip gelirken yani mac den kalkıp win a geçerken yada win dan mac e geçeren arada karışıyor 5-15 saniye kadar.

ötesinde rabbimin verdiği otomasyon gereği çok güzel adapte oluyorsun.
0
sozluknickmiverulan
(14.08.09)
zorlanacagını sanmam .
0
all girls dream
(14.08.09)
olaya bir de şöyle bakabiliriz, windows'da kullanılan bazı programların açık kaynak karşılığı mac için de mevcut o açıdan ben şahsen sorun yaşamadım;
photoshop -> gimp
bilimum browser -> safari ya da firefox
ms office -> open office

bunlar dışında windows'da sıklıkla kullanılan ve mac'de ancak ücretli alınabilen programların kullanımı şartsa, biraz sıkıntı olabilir. fakat yine windows'ta sıklıkla kullanılan programların ücretli de olsa karşılğı mac için yoksa, tam bir sıkıntı demektir. en fazla mac'e windows kurup o programları kullanmaya devam edersiniz.
bunların dışında hiçbir sıkıntı çıkardığını görmedim (sürüm de belirteyim, mac os x leopard)
0
paradoxical
(14.08.09)
program sıkıntısı çok fazla oluyor. onun dışında ofis programları, fotoğraf işleme, mp3 falan ekseninde dolanan biriyseniz pek sorununuz olmaz. ama oyundu, CAD'di falan derseniz program arar durursunuz. Mac'den windowsu emule edecekseniz de hiç değmez windows kurun yani.
0
ozdek
(14.08.09)
(3)

itunesa cdden şarkı yükle(yeme)mek

uykusuz
merhaba teknik ekşicileripodum var, ıtunes um var, cd lerde müzik arşivim var ve fakat cd den pc ye aktardığım şarkıları ıtunesa yükleyemiyorum, doğal olarak ipoda da.. track 1 ve kısayol track olarak atıyor cd şarkıları pc ye acaba ondan mı?nedir oluru?teşekkürler şimdiden :)
merhaba teknik ekşiciler

ipodum var, ıtunes um var, cd lerde müzik arşivim var ve fakat cd den pc ye aktardığım şarkıları ıtunesa yükleyemiyorum, doğal olarak ipoda da.. track 1 ve kısayol track olarak atıyor cd şarkıları pc ye acaba ondan mı?

nedir oluru?

teşekkürler şimdiden :)
0
uykusuz
(13.08.09)
ben bi cd taksam direk convert diyor şarkıları itunes mp3 e kendisi çeviriyor. default player'ınız itunes değilse ondan olabilir, sallıyor da olabilirim.
0
holly golightly
(13.08.09)
cdyi çevirememişiniz ondandır. holly'nin yazdığını deneyin. olacaktır. windows kendi çevirmeye kalkarsa(media player abuklukları) wma falan yapabilir o da çalışmaz.
0
ozdek
(14.08.09)
kısayol olarak kopyalama çünkü çalışmaz cd yi çıkarınca, orijinalini kopyala ve pc de geçerli bir yere yapıştır. ayrıyeten cd deki şarkıları convert yapmadan atamazsın itunes a ve dinleyemezsin. çoğu mp3 player da çalmaz zaten. sana cd takınca sorması lazım dönüştüreyim mi diye. o işlemi yap.
0
princess 0f suburbia
(14.08.09)
(2)

nooolur yardım edin

demre
vista kullanıyorum, zırt pırt vindovz media center yazısı çıkıyor mavi olarak tum ekranı kaplıyor. ben bundan ne yaptıysam kurtulamadım ne yapmalıyım da kurtulmalıyım televizyon,resim video,tv kayıtları çevrimiçi filan diyor ne yapmalıyım...şifte bastım mı oluyor sanırsam ?
vista kullanıyorum, zırt pırt vindovz media center yazısı çıkıyor mavi olarak tum ekranı kaplıyor. ben bundan ne yaptıysam kurtulamadım ne yapmalıyım da kurtulmalıyım televizyon,resim video,tv kayıtları çevrimiçi filan diyor ne yapmalıyım...

şifte bastım mı oluyor sanırsam ?
rumuz; deli jojuk
0
demre
(13.08.09)
win7 kur.

ya da mediaplayer fln kaldır hepsını de.
0
bryan fury
(13.08.09)
şifte basınca oluyor. neden oluyor bu ? olmasın.
0
🌸demre
(13.08.09)
(4)

Opera Browser - Tabları Kaydetme Olayı

rognug
sevgili ekşi duyuru ahalisi,uzun zamandır firefox kullanıcısıyım fakat şu sıralar iyice yavaşlamaya başladı. opera'yı deneyeyim dedim. gestures falan da varmış hazır içinde çok güzel oldu. fakat bu firefox'ta birden fazla tab'ı kapattığımızda çıkan "kaydedeyim mi abi" fonksiyonu bu opera'da var mıdı
sevgili ekşi duyuru ahalisi,

uzun zamandır firefox kullanıcısıyım fakat şu sıralar iyice yavaşlamaya başladı. opera'yı deneyeyim dedim. gestures falan da varmış hazır içinde çok güzel oldu. fakat bu firefox'ta birden fazla tab'ı kapattığımızda çıkan "kaydedeyim mi abi" fonksiyonu bu opera'da var mıdır?

tercihler bölümünden bişeyler buldum ama ya sürekli kaydediyor açık olan sayfaları ya da hiç kaydetmiyor. bunu firefox'taki gibi keyfimize göre kapatırken ayarlamanın bir yolunu bilen var mı acaba?
0
rognug
(13.08.09)
save session var ya da x e basıp kapatınca kapattıgın tab ları acıyor.
0
bryan fury
(13.08.09)
sekmeler bölümünde de nası yapıcaamı bulamadım mal gibi. rica etsem anlatabilir misiniz?
0
🌸rognug
(13.08.09)
işte demek istediğim o. onu seçince sürekli her açıp kapadığınızda kaydediyor sayfaları. x'e basıp kapattım o da olmadı. oturumu kaydetme olayına da girdim ama onu da ayrıca kenarda kaydediyor. bi acayip oldu böyle.
0
🌸rognug
(13.08.09)
bende en son kaldığım yerden devam et'i seçtiğimde direk açtığım gibi önceki oturumun siteleri geliyor. daha varsayılan tarayıcı olarak seçmedim opera'yı, ondan olabilir mi acaba?
0
🌸rognug
(13.08.09)
(1)

external hard diskten bilgi kurtarma

yum cimih
sevgili ekşidaşlar yarım saat önce sahibi olduğum external hard disk düşerek çalışmaz hala geldi. içinden daha önce gelmeyen bir takım sesler de gelmeye başladı. içinde çok önemli arşivler bulunmakta. bu bilgileri tekrar kurtarabilir miyim? kurtarabilirsem nasıl olur bu? şimdiden teşekkürler....
sevgili ekşidaşlar yarım saat önce sahibi olduğum external hard disk düşerek çalışmaz hala geldi. içinden daha önce gelmeyen bir takım sesler de gelmeye başladı. içinde çok önemli arşivler bulunmakta. bu bilgileri tekrar kurtarabilir miyim? kurtarabilirsem nasıl olur bu? şimdiden teşekkürler....
0
yum cimih
(13.08.09)
açın içini, pc'ye takmaya çalışın.

edit: pardon ses geldiğini okumamıştım. ses geliyorsa harddisk zarar görmüş demektir, iş ciddi. hirens boot cd ile deneyebilirsiniz eğer çalışırsa.
0
carnicero
(14.08.09)
(1)

dailymotion.com sorun

clones
dailymotion.com sitesi açılmıyor, siteye nasıl girebilirim?not: dns 208.67.222.222buna rağmen girilmiyor
dailymotion.com sitesi açılmıyor, siteye nasıl girebilirim?
not: dns 208.67.222.222
buna rağmen girilmiyor
0
clones
(13.08.09)
bluepea
(13.08.09)
(3)

altyazı neden sadece bs player'da acılıyor?

think martini
bı fılm aldım, ızlıyım dıye dvd player'a koydum ama altyazılar acılmadı. bilgisayarda seyrediiyim dedim, aynı sorun windows medıa player'da da var. sadece bs player'da altyazıyı divxplanet'ten ındırıp fılmın ıcıne atınca altyazılar acılıyor oysa fılmın menusunde farklı altyazı seceneklerı var ama se
bı fılm aldım, ızlıyım dıye dvd player'a koydum ama altyazılar acılmadı. bilgisayarda seyrediiyim dedim, aynı sorun windows medıa player'da da var. sadece bs player'da altyazıyı divxplanet'ten ındırıp fılmın ıcıne atınca altyazılar acılıyor oysa fılmın menusunde farklı altyazı seceneklerı var ama secmek bir işe yaramıyor. neden olur mu sorun? tv'de altyazıların gorunmesını nasıl saglayabılırım? ya da bs player'dan baska altyazıları hangı programda acabılırım?
0
think martini
(13.08.09)
dvd'deki altyazı problemli olabilir. ben gom player kullanıyorum. gayet kullanışlı ve basit bi program.
0
weierstrass
(13.08.09)
bs player, gom player, vlc player hepsi oynatır altyazılı.
0
ray simenov
(13.08.09)
media playerda açabilmen için video dosyasıyla altyazı dosyasının tıpatıp aynı olması gerekir. ikisini de aynı ismi verin, açılır.
0
bluepea
(13.08.09)
(2)

gom player altyazı problemi

seviyorum ulan sezenimi deli gibi hem de
hi guys.. gom player 2.1.18 yüklü ve aşağıdaki altyazı formatını tanımıyor.----{105}{145}Selam çocuklar.{162}{240}Ne düşünüyorsunuz?{270}{300}- Ne hakkında?|- Ne?{325}{410}Şaka mı yapıyorsunuz?|Bir ipucu vereyim.{477}{497}Göz.{502}{547}Hayır, senin gözlerin. Hayır!{552}{592}Chandler'ın gözleri!----b
hi guys..
gom player 2.1.18 yüklü ve aşağıdaki altyazı formatını tanımıyor.

----
{105}{145}Selam çocuklar.
{162}{240}Ne düşünüyorsunuz?
{270}{300}- Ne hakkında?|- Ne?
{325}{410}Şaka mı yapıyorsunuz?|Bir ipucu vereyim.
{477}{497}Göz.
{502}{547}Hayır, senin gözlerin. Hayır!
{552}{592}Chandler'ın gözleri!
----

bunu tanımasının bi yolu yok mu acaba?

bsplayer vs. program değiştirmek istemiyorum. çünkü genelde arkdaşlarla izlediğimiz dizileri birbirimize veriyoruz ve herkes gom kullanıyor..

teşekkürler
0
seviyorum ulan sezenimi deli gibi hem de
(13.08.09)
subtitle workshop ile formatı "kare" yerine "zaman" olarak düzeltip kaydedebilirsin.

yalnız, ben de gom player kullanıyorum ve böyle bi sorun yaşamadım hiç. altyazının uzantısından falan kaynaklı olabilir mi?
0
weierstrass
(13.08.09)
kare formatında olanların uzantısını .srt değil .sub olarak değiştirmemiz gerekiyormuş..

teşekkürler..
0
🌸seviyorum ulan sezenimi deli gibi hem de
(13.08.09)
(3)

chatbot

icecrown
Sadece gelecek sorulara verilecek cevapları yazabileceğimiz, msnde kullanılan chatbot bulabilir miyim? Ya da bu işler bu kadar kolay mıdır? Değilse nerden başlamalıyım?
Sadece gelecek sorulara verilecek cevapları yazabileceğimiz, msnde kullanılan chatbot bulabilir miyim? Ya da bu işler bu kadar kolay mıdır? Değilse nerden başlamalıyım?
0
icecrown
(13.08.09)
JMsnBot diye bir program vardı. Yapımcısının adresi kapanmış sanırım ama gayet iyi bir programdı. Link bulunur sanırım.

www.bildirgec.org
0
tberk
(13.08.09)
bi arkadaşla yazmıştık böyle bir bot vakti zamanında. ama cevap haznesini genişletene kadar götümüz çıkmıştı. sabah akşam uğraşmıştık.

edit: msn plus'ın bi scriptiyle kolaylıkla yapılabiliyordu ama unuttum, 4-5 sene oldu rahat.
0
cro magnon
(13.08.09)
Teşekkür ederim tberk aradığım şey bu. Yalnız anladığım kadarıyla bunun cevap verebilmesi için benim yazdığım cümlenin aynısını görmesi lazım. Örneğin:

"selam nasılsın" kayıtlı ise buna cevap verecek fakat "selam bugün nasılsın" dendiğinde cevap vermeyecek..

İkinci cümleye de cevap verebilecek bot imkansız mı?
0
🌸icecrown
(13.08.09)
(6)

Anti Virüs

montreal
Arkadaşlar bir akrabamız benden anti-virüs kurmamı istedi ancak crackli antivirlerin çoğu kullanılan keyi bir süre sonra blackliste alıyor ve değiştirmeden de çalışmıyor. Akrabamız oldukça bilgisiz ve benim oraya devamlı gitme gibi bir ihtimalim yok. Avast dışında(o da çok kötü dendiği için) ya crac
Arkadaşlar bir akrabamız benden anti-virüs kurmamı istedi ancak crackli antivirlerin çoğu kullanılan keyi bir süre sonra blackliste alıyor ve değiştirmeden de çalışmıyor. Akrabamız oldukça bilgisiz ve benim oraya devamlı gitme gibi bir ihtimalim yok. Avast dışında(o da çok kötü dendiği için) ya cracklisi düzgün çalışan ya da bedava olduğu halde ortalama başarımda çalışabilecek anti virüs önerilerinizi bekliyorum.

edit: Avira tam aradığım şey çok teşekkürler.
0
montreal
(13.08.09)
avira antivir hem ücretsiz hem başarılıdır. kaspersky öneririm ama onun key'i de lazım. bloklanabilir de.
0
cro magnon
(13.08.09)
Avira var ücretsiz ev sürümüyle, ortalamanın da üzerindedir.
0
crown
(13.08.09)
Avira nın paralı versiyonu olan Avira Premium Security Suite ı da ücretsiz kullanabilirsiniz. Kadir Has yada Ubisoft kampanyalarından yararlanabilirsiniz bunun için. Her 3 ayda bir yeni lisans dosyası istemeniz yeterli. Oh mis.

www.antivir.com.tr

veya

license.avira.com
0
iustitia omnibus
(13.08.09)
madem bilgiside yok pek indirsin combofix'i haftada bir çalıştırsın baksın keyfine virüs varsa eğer canına okur zaten uğraştırmayınız update idi crağıydı vesairesiydi

(bkz: combofix)
0
ztpz
(13.08.09)
"dışında" demişsiniz ben 2003'ten beri avast kullanıyorum.. gayet aktif bir bilgisayarım da var ama şu ana kadar spam mailler dahil her şeyi hiç sorunsuz halletti.. hiç bir trojan veya virus sorunu yaşamadım.. işlemciyle ram'le de gayet dostlar..
0
weierstrass
(13.08.09)
ben de yılalrdım avast kullanıyorum, hiçbir problem yaşamadım. neden kötü demişler merak ediyorum...
0
stopnsilence
(13.08.09)
(4)

TT net zıkkımında kota aşımı

ya ben lan neyse
tt net 4 gb kotalı internet paket kullanıcısıyım. kota aşımında ücretlendirmeye dair bir bilgi bulamadım sitelerinde. nasıl oluyor kotayı aşınca ücretlendirme? (telekoma güvenmediğimden soruyorum. şimdi kotayı 1 gb aştık diye küçük çaplı bir servet ittirmeye çalışırlarsa inanın hiç şaşırmam)
tt net 4 gb kotalı internet paket kullanıcısıyım. kota aşımında ücretlendirmeye dair bir bilgi bulamadım sitelerinde. nasıl oluyor kotayı aşınca ücretlendirme? (telekoma güvenmediğimden soruyorum. şimdi kotayı 1 gb aştık diye küçük çaplı bir servet ittirmeye çalışırlarsa inanın hiç şaşırmam)
0
ya ben lan neyse
(13.08.09)
1 gb 10 milyon...
0
cizmedin ki kesesin
(13.08.09)
peki şu hala geçerli midir? internette buldum az önce. belki kaldırılmıştır diye soruyorum:

"Bir de not olarak düşmekte yarar var. ADSL kota aşımı miktarınız ne kadar olursa olsun, ödeyeceğiniz bir üst limit var. Yani TTNet sizden aynı hızdaki limitsiz tarifenin en fazla %25 daha fazlasını taleb edebilir."
0
🌸ya ben lan neyse
(13.08.09)
geçerli olması lazım.
0
cro magnon
(13.08.09)
7gba a kadar ücretlendiriliyor. 7gbden sonrası girmiyor giren girmiş oluyor zaten
0
cura ut valeas
(13.08.09)
(2)

Çalarken kapanan telefon.

babatema
"Önemli" bir telefon beklerken telefonum çaldı ve o sırada şarjım biterek kapandı. kimin aradığını göremedim. telefonu tekrar açtığımda da göremedim kimin aradığını. bu arayan kişi de tekrar aramadı. kimin aradığını öğrenmenin bir yolu yok mudur? müşteri hizmetlerini arayıp sorsam söylemezler herald
"Önemli" bir telefon beklerken telefonum çaldı ve o sırada şarjım biterek kapandı. kimin aradığını göremedim. telefonu tekrar açtığımda da göremedim kimin aradığını.

bu arayan kişi de tekrar aramadı. kimin aradığını öğrenmenin bir yolu yok mudur? müşteri hizmetlerini arayıp sorsam söylemezler heralde. o kişi arayıp "beni siz mi aradınız?" gibi bir şey sorma şansım da yok. naapıcaz ki?
0
babatema
(13.08.09)
çağrı tutuluyor mudur bilemem ama konuşmaların kimlerle hangi tarihlerde yapıldığı tutuluyor. dökümünü istediğin her gün için bir miktar ödeme yapıyorsun (hattın kontörlüyse kontör düşer, faturalıysa faturaya yansır.)
0
emrag
(13.08.09)
avea aylık 3 kontöre netten gösteriyormuş çağrı detayları. 4 yıl önce benden günlüğüne 2 kontör istemişlerdi :@
0
emrag
(13.08.09)
(6)

power iso nasıl kullanılır? (oyun)

cizmedin ki kesesin
internetten indirdiğim iso uzantılı oyunun açmak için indirdim bu power iso yu. pek anlamadığım için başka bi klasöre çıkart dedim dosyaları. çıkarttığım yerden oyunu kurdum ama bu seferde oyun cd istiyor. acaba bu power iso da bazı şeyler mi yapmam gerekiyordu??ek soru: bu sanal sürücü dedikleri ne
internetten indirdiğim iso uzantılı oyunun açmak için indirdim bu power iso yu. pek anlamadığım için başka bi klasöre çıkart dedim dosyaları. çıkarttığım yerden oyunu kurdum ama bu seferde oyun cd istiyor. acaba bu power iso da bazı şeyler mi yapmam gerekiyordu??

ek soru: bu sanal sürücü dedikleri ne ola ki?
0
cizmedin ki kesesin
(13.08.09)
Power iso bildiğim kadarıyla sanal sürücü oluşturmuyor. Hem iso çıkarmak, hem de sanal sürücü oluşturmak için power iso yerine Alcohol 120% indir kur.
0
ataturkiye
(13.08.09)
power iso yerine magic iso ve daemon tools kursan daha iyi olur. iki programı da kurduktan sonra cd istememesi için ekranın sağ alt köşedeki araç çubuğundan daemon tools'u sağ tıkla. sanal cd/dvd aygıtını seç sürücülerden birini seç ve kalıp dosyası yerleştir de. iso formatındaki dosyayı seç ve oyununu oyna.
0
orion ares
(13.08.09)
e cracklemediysen tabi ki cd ister.
0
osuruklu
(13.08.09)
crack i falan yokkine...
0
🌸cizmedin ki kesesin
(13.08.09)
Herkes sevdiği programla yanıtlamış. Ben de öyle yapayım: Alcohol 120% var.

Kurulum ve kullanım için de resimli anlatımına buradan ulaşabilirsin:
www.oyun-arsivi.net

Ayrıca oyunun cd istemesi crack'ten de olabilir arkadaşın dediği gibi. Oyun ismini verirsen ona da yardımcı olabilirim.
0
tberk
(13.08.09)
sanal surucu dedigi daemon tools turevleri iste. sanki oyunun cd'sini takmissin gibi kandiriyor bilgisayari. iso'yu gosteriyorsun, bilgisayar onbu cd-rom surucusune cd takilmis gibi algiliyor.

oyunu oradan yuklersin ama cracklemezsen acilista cd ister. oyunun 1. cd'sinin icinde CRACK diye bi dosya olmali. ya da oyunun imajini yaratan grubun dosyasinda olur. DEViANCE veya RELOADED, bunlardan biri mesela.

o cracki, yani oyunla ayni isme sahip .exe dosyasini oyunu kurdugun dizindeki, oyunu acan dosyayla degistirmen lazim. bunu yaparsan cracklemis olursun iste.
0
osuruklu
(13.08.09)
(1)

wireless bağlantı kopması

manyak
şimdi casper marka gayet dandik bilgisayarımla kablosuz olarak internete bağlanmaktayım, sinyal gücü düşük bağlantı hızı olarak da 5.5 Mbps olarak gösteriyor bilgisayar. Buraya kadar herşey normal bağlantıda bi sıkıntı yok ama şu facebook'taki famville denen lanet oyuna girince bilgisayar max 1 dk i
şimdi casper marka gayet dandik bilgisayarımla kablosuz olarak internete bağlanmaktayım, sinyal gücü düşük bağlantı hızı olarak da 5.5 Mbps olarak gösteriyor bilgisayar. Buraya kadar herşey normal bağlantıda bi sıkıntı yok ama şu facebook'taki famville denen lanet oyuna girince bilgisayar max 1 dk içinde bağlantıyı kesiyor, sonra tekrar bağlanıyorum sonra aynısı yine. Farmville sayfasını kapatıyorum, herşey yine güllük gülistanlık. Nasıl iştir bu, sebebi nedir? Bilen var mı?
0
manyak
(13.08.09)
farmville'in baglantiya bir kasti var evet ama nedenini bilemiyorum. opendns kullanirsaniz daha cok yoruyor bunu gorduk sadece , bunu soyleyebilirim.
0
orqan
(13.08.09)
(2)

thunderbird'e şifre koymak için

spinoza
thunderbird ilk açıldığı anda şifre sorsun ve ondan sonra inbox'larıma erişim sağlansın istiyorum. thunderbird'ün güvenlik ayarlarında sadece mail atıp alırken şifre sormak ile ilgili seçenekler var ama inboxlar'ı kurcalamak isteyenleri engellemek için bir şifre yok. bir bilgisi olan var mı bu konud
thunderbird ilk açıldığı anda şifre sorsun ve ondan sonra inbox'larıma erişim sağlansın istiyorum. thunderbird'ün güvenlik ayarlarında sadece mail atıp alırken şifre sormak ile ilgili seçenekler var ama inboxlar'ı kurcalamak isteyenleri engellemek için bir şifre yok. bir bilgisi olan var mı bu konuda
0
spinoza
(13.08.09)
master password diye bir şey olması lazım istediğinizi yapan.
"Tools -> Options -> Privacy -> Passwords -> Set Master Password" diye yazıyor ama eski versiyonlar için geçerli olabilir, bu makinada kurulu olmadığı için de teyit edemedim.
0
brainfour
(13.08.09)
@brainfour: ben yazdığımı zannediyordum ama şimdi bakınca yazmadığımı farkettim; master password'ü de üstüste 2 defa cancel'layınca onu sormayı da bırakıyor ve yine inbox'ı görebiliyorsunuz,istediğiniz iletiyi okuyabiliyorsunuz.
0
🌸spinoza
(13.08.09)
(4)

hdmi kablosu ile laptopu lcd tv ye bağlamak

sayha
arkadaşlar bende hdmi çıkışı olan bir adet düzüstü var. elimdeki hdmi kablosu ile lcd tvye bağladığımda görüntü elde edemiyorum. hdmi kablosu ile lcd yv ye nasıl bağlantı yapılır acaba. direk olarak hdmi kablosu ile bağlayınca olmuyor mu? ya da bağladıktan sonra restart mı yapmak gerekiyor görüntü e
arkadaşlar bende hdmi çıkışı olan bir adet düzüstü var. elimdeki hdmi kablosu ile lcd tvye bağladığımda görüntü elde edemiyorum. hdmi kablosu ile lcd yv ye nasıl bağlantı yapılır acaba. direk olarak hdmi kablosu ile bağlayınca olmuyor mu? ya da bağladıktan sonra restart mı yapmak gerekiyor görüntü elde etmek için. şimdiden teşekkürler.
0
sayha
(13.08.09)
geçtim ben hdmi yazan yere ama görüntü gelmedi fn f8 de denedim yine olmadı.
0
🌸sayha
(13.08.09)
şimdi görüntü almayı başardım monitör ayarlarındaymış sorun ama bu defada görüntü olmasına rağmen televizyonda sadece bilgisayarın markası görünüyor ne bir fare imleci ne de masaüstü sadece marka yazıyor o kadar bunu nasıl düzelteceğimi bilen var mı acaba.
0
🌸sayha
(13.08.09)
görüntü ayarlarından iki masaüstünü de eşitle ayarını seçiniz. şu an ikinci desktop açık gibi geldi bana. o zaman çalışması lazım.
0
ozdek
(13.08.09)
klon screen seçeneğini seçince iki ekrana da görüntü gelmeli.
0
turuncu harpagon
(13.08.09)
(3)

Excel'de kolonlara ayırma

arnold schwarzeneger
Selamlar,Şimdi elimde bir text dosyası var.1234567890 0122134567899 0012121212122 123formatında ben bunu excele kopyalayıp yapıştırdıktan sonra baştaki 10 hane ile boşluklardan sonraki rakamlar farklı kolonlara yerleşsin istiyorum. bir de ikinci sütundaki değerlerin başındaki sıfırları trim
Selamlar,

Şimdi elimde bir text dosyası var.

1234567890 012
2134567899 001
2121212122 123

formatında ben bunu excele kopyalayıp yapıştırdıktan sonra baştaki 10 hane ile boşluklardan sonraki rakamlar farklı kolonlara yerleşsin istiyorum. bir de ikinci sütundaki değerlerin başındaki sıfırları trim etmek istiyorum. işin ilk kısmını çok önceden yapmıştım ama unuttum.
0
arnold schwarzeneger
(13.08.09)
"veri->metni sütunlara dönüştür" ile yapılabiliyor. baştaki sıfırları da veri türünü belirlerken otomatik attı.
0
🌸arnold schwarzeneger
(13.08.09)
surada ilk islem icin isaretleme dili gibi bir sey kullanmis ama detayli okumadim acikcasi. belki isinize yarayabilir.

www.softinterface.com

ikincisi icin de format cells--->custom a bir bakin bakalim sifir mifir var mi?

homm sizinki daha basitmis evet.
0
dahicocuk
(13.08.09)
formülle de yapılabilir;

eğer iki sayı (kelime de olur) aynı hücrede tek bir boşluk ile ayrılıyorsa aşağıdaki iki formülü deneyin;

=PARÇAAL(A1;1;BUL(" ";A1)-1)
=SAYIYAÇEVİR(PARÇAAL(A1;BUL(" ";A1)+1;UZUNLUK(A1)))
0
mahallenindelisi
(13.08.09)
(3)

resimdeki zaman saati (timer) nasıl ayarlanıyor.

ground
resimdeki tipte zaman saati var prize takılı vaziyette.elektrikçi bunu ayarlamıştı ve akşam 8 gece 4 de yanıyordu.ancak ben merak edip kurcaladım ve ayarını bozdum galiba.örnekte olduğu gibi akşam 8-gece 4 arası yanmasını nasıl ayarlayabilirim.
resimdeki tipte zaman saati var prize takılı vaziyette.elektrikçi bunu ayarlamıştı ve akşam 8 gece 4 de yanıyordu.ancak ben merak edip kurcaladım ve ayarını bozdum galiba.örnekte olduğu gibi akşam 8-gece 4 arası yanmasını nasıl ayarlayabilirim.
0
ground
(13.08.09)
vallahi resimden bir sey anlasilmiyor. sorunuzu da oku oku zor anladim. iki tahminim var. artik hangisi olursa.

eger iki adet kadran varsa (dondurebiliyorsaniz yani iki parcayi ayri ayri) ilki, ufak ucgen ile gosterilen, saati gosteriyordur. o kadrani ucgen simdiki saatin uzerine gelecek sekilde ayarlayin. sonra diger kadrandan baslangic, bitis saatini ayarlayin. saati ayarlayinca hafif icine ittirin bakalim. belki ikinci kademeye inip baslangic bitis zamanlarini ayarliyordur.

eger sadece saati ayarlamak icin dondurebiliyorsaniz, o zaman acma kapama zamanlarini ayarlayacaginiz yer saatin kendi pinleridir, centikleridir. acilmasini ve kapanmasini istediginiz saat arasindaki butun centiklere basin. resimde gordugum kadariyla 15 dakikaya bolunmus. iste oralara basilabiliyor mu bir bakin? icine giriyor mu o parcalar. olmadi sonuclardan bir haberdar edin biraz daha fikir yurutelim. yalniz alet guzelmis.
0
dahicocuk
(13.08.09)
Kenarında siyah bölümde küçük çentikler var onlar ile ayar yapılır.
0
anarche
(13.08.09)
önce okun doğru saati gösterdiğinden emin olun. saat 12 ise ok 12 yi göstermeli : ) . neyse.. sonra ışığın yanmasını istediğiniz saatin yanındaki minik siyah şeyi aşağıya indirin, şalter gibi. mesela eğer 8-9 arası 1 saat boyunca yanmasını istiyorsanız 8-9 arasındaki tüm şaltercikleri indirin.
0
deoksiribonukleotit
(13.08.09)
(1)

Casper Nirvana 15.4 acil yardım

73727
bu merete xp kuralım dedik bombok oldu biri bir el atsın lütfen yoksa elimizde kalacak alet.ciddiyim zordayım.. gece gece ne işim var yoksa
bu merete xp kuralım dedik bombok oldu biri bir el atsın lütfen yoksa elimizde kalacak alet.ciddiyim zordayım.. gece gece ne işim var yoksa
0
73727
(13.08.09)
azicik sorundan bahsetseydiniz ve tam modeli yazsaydiniz super olurdu sanki?

ftp://213.194.123.227/Notebook/ burada tum driverlar var gorunuyor. sayet driver sorununuz varsa buraya zaten bakmissinizdir... (bos atiyorum belki dolu tutar).
0
entrapmen
(13.08.09)
(7)

host dosyası

msbel
yahu format attım bu sabah e tabi format atınca hosttaki herşey gidiyo mal gibi yedeklemedim şimdi sitelere giremiyorum. "sitelere" dediysem tüm sitelere hani sadece youtube değil anlayın artık. ben hepsine giriyom hacı diyosanız kendi host dosyanızı upload edip link atabilir misiniz? ama lütfen "ma
yahu format attım bu sabah e tabi format atınca hosttaki herşey gidiyo mal gibi yedeklemedim şimdi sitelere giremiyorum. "sitelere" dediysem tüm sitelere hani sadece youtube değil anlayın artık. ben hepsine giriyom hacı diyosanız kendi host dosyanızı upload edip link atabilir misiniz? ama lütfen "makat" yok anti sansür felan demeyin sıçıyo hepsi ağzına sadece youtube takılıyo pipitorlar. efendime söyleyeyim bi youjizz desen bi spankwire desen cahil kalmışlar yani bu konularda sizin varmı böle bütün yasaklı sitelerin olduğu bi host?
0
msbel
(12.08.09)
dns degistirseniz bunun yerine?
0
entrapmen
(13.08.09)
4.2.2.1 le giriyorum ben hepsine de.
0
bryan fury
(13.08.09)
opendns.com
0
rodeocu
(13.08.09)
valla isterseniz o şekilde sorayım size ben şimdi 4.2.2.1 yapıncada diğer sitelere girmeyi veriyor ne yapayım bi yol gösterin
0
🌸msbel
(13.08.09)
firefox+foxyproxy kullan
0
argent dawn
(13.08.09)
carnicero
(13.08.09)
nette bulduğum bu var misal
tinypaste.com
ama ne kadarı doğru ipdir bilemem, en sağlam yöntem dns ile açmak (youtube hariç) nasıl değiştireceğini resimli olarak çoğu işletim sistemi için mevcut.Ama benim tavsiyem de 4.2.2.1 - 4.2.2.6 arası dns sunucuları
www.opendns.com
0
edip
(13.08.09)
(2)

MSN Messenger

babatema
Oturum açmaya çalıştığımda:"Hizmet geçici olarak kullanılamadığından..."filan diyo, başka adresleri açıyor halbuyse. webmessengerdan falan da girebiliyorum. noolmuş ki buna?
Oturum açmaya çalıştığımda:
"Hizmet geçici olarak kullanılamadığından..."
filan diyo, başka adresleri açıyor halbuyse. webmessengerdan falan da girebiliyorum. noolmuş ki buna?
0
babatema
(12.08.09)
bana da olmustu gecenlerde ama bızde kardesım de gıremıyordu msne. programı kaldırdım tekrar yukledım olmadı, sıldım tekrar ındırdım olmadı, en son eski bi sürüm indirmiş kardeşim, oldu.
0
somethinginthewayshemoves
(12.08.09)
hata kodunu google a yaz. vardır çözümü.
0
wampex
(13.08.09)
(1)

resim sorgulama

sakabilmemneyi
tekrardan merhaba duyuru sakinlerişimdi benim elimde bir resim var, bunun daha kaliteli ( yani pikselleri geniş geniş ) başka bir görüntüsünü bulabilecegimiz bir yöntem var mıdır? girelim bir siteye, yükleyelim resmi bize fıstık gibi olan bir tanesini bulsun. var mıdır ki?
tekrardan merhaba duyuru sakinleri

şimdi benim elimde bir resim var, bunun daha kaliteli ( yani pikselleri geniş geniş ) başka bir görüntüsünü bulabilecegimiz bir yöntem var mıdır? girelim bir siteye, yükleyelim resmi bize fıstık gibi olan bir tanesini bulsun. var mıdır ki?
0
sakabilmemneyi
(12.08.09)
weierstrass
(12.08.09)
(3)

Stereo cihazı

khan shabbir
bir arkadaşın cep telefonunda görmüştüm, (samsung D modeliydi galiba), Bu telefonun bi' zamazingosu vardı, stereo aparatıymış. Telefonda mp3 dinlerken sesi dışarı veriyordu. Bu soykanın laptop için olanı var mıdır?
bir arkadaşın cep telefonunda görmüştüm, (samsung D modeliydi galiba), Bu telefonun bi' zamazingosu vardı, stereo aparatıymış. Telefonda mp3 dinlerken sesi dışarı veriyordu. Bu soykanın laptop için olanı var mıdır?
0
khan shabbir
(12.08.09)
ben anlayamadım, laptop'un kendi hoparlörü yok mu acaba?
0
cro magnon
(12.08.09)
@cro magnon
evet var ama keyif almıyorum bu bahsettiğim soykanın çok kaliteli ses çıkışı vardı.
0
🌸khan shabbir
(12.08.09)
e bildiğin harici hoparlör değil mi o
0
kofteburger
(13.08.09)
(2)

Ubuntu Driver Sorunsalı (acil)

suursuz deve
Ubuntu 9.04 yükledim az evvel. ekran kartını görmüyor sanırım, 800*600 de çalışıyor.gözlerim bir garip oldu. cihaz casper notebook. sis graphics card mı ne öyle birşey var. daha yeni aldım, bedava olunca incelemedim tabi :D neyse, türkçe dil desteği de bir garip, bazı yerler türkçe, bazı yerler deği
Ubuntu 9.04 yükledim az evvel. ekran kartını görmüyor sanırım, 800*600 de çalışıyor.gözlerim bir garip oldu. cihaz casper notebook. sis graphics card mı ne öyle birşey var. daha yeni aldım, bedava olunca incelemedim tabi :D neyse, türkçe dil desteği de bir garip, bazı yerler türkçe, bazı yerler değil. çoğu ingilizce. usb diskten kurdum çatır çatır, sorun çıkarmadı ama driverları tanımıyor sanırım. ne yapmak lazım?
0
suursuz deve
(12.08.09)
cozunurluk için bi dosyayı acıp bi iki satır bisiler eklemek gerekiyor. hatta duyuruda da cevabı vardı.
0
bryan fury
(12.08.09)
tam modeline bakarsaniz windows xp veya hangi isletim sistemini kullaniyorsaniz oradan daha net bir sey soylenebilir. yine de genelde sis kartlar cok sorunludur linux altinda. zira sis linuxla isbirligi yapmiyor bildigim kadariyla.

o ingilizce olma durumu tam yerini hatirlamiyorum ama (acmaya usendim simdi) dil destegini tam yukleyerek cozuluyor. yukaridaki menulerde yonetim kisminda olmasi gerek. dille alakali pek bir sey yok zaten. tikladiginiz anda yukleyeyim mi abi der.
0
entrapmen
(13.08.09)
(3)

Harici Diski, Diğer Bir Harici Diske En Hızlı Şekilde Yedeklemek?

roadrunner_merlin
500GB bi diskim var ve yaklaşık 450GB civarında datası var. Yeni 1TB'lık aldım ve 500GB'lığın bütün verisini 1TB'lığa atmak istiyorum.En hızlı ve hdd'leri yormayacak şekilde hangi program ile yapabilirim bu attıraksiyonu???
500GB bi diskim var ve yaklaşık 450GB civarında datası var. Yeni 1TB'lık aldım ve 500GB'lığın bütün verisini 1TB'lığa atmak istiyorum.

En hızlı ve hdd'leri yormayacak şekilde hangi program ile yapabilirim bu attıraksiyonu???
0
roadrunner_merlin
(12.08.09)
(bkz: tera copy)
0
ansitu
(12.08.09)
tera copy'nin 2. sürümünü pek beğenemedim :/ sorun benden kaynaklı olabilir. 1.22 sürümü hala gözümde kraldır.
0
bykush
(12.08.09)
total commander.
0
bryan fury
(12.08.09)
(4)

outlook gibi...

axijazz
gmail hesabını kullanabileceğim outlook benzeri bir program var mı?
gmail hesabını kullanabileceğim outlook benzeri bir program var mı?
0
axijazz
(12.08.09)
sourlemonade
(12.08.09)
Opera Browser'in bile email client'i var.. O bile yeter.. : : )
0
lewoxl
(12.08.09)
roadrunner_merlin
(12.08.09)
the bat enfestir. ustune tanımam.
0
bryan fury
(12.08.09)
(3)

firefox yer imlerini nerede saklar.hangi dosyada.

ground
notebook çöktü.harddisk yedek alınıyor şu anda. firefox yer imlerinde zibilyar tane yer imi var bana dosya yolunu gösterin yedek alayım.teşekkürler.
notebook çöktü.harddisk yedek alınıyor şu anda. firefox yer imlerinde zibilyar tane yer imi var bana dosya yolunu gösterin yedek alayım.teşekkürler.
0
ground
(12.08.09)
bi tane addon vardi yer imlerini backuplayan ama 3'te cali$miyor. addons.mozilla.org << $u var i$ine yarar belkim.
0
astaroth
(12.08.09)
app data ya da proram files da.
0
bryan fury
(13.08.09)
(3)

altyazılara ne oldu?

kibritsuyu
efem şimdi bilgisayarda film izlemek için media player classic kullanıyorum. gayet de iyi anlaşıyoruz kendisiyle. aslında ben çoğunlukla bilgisayarda film izlemem. divx player'da izlerim, media player classic ile kalitesine bakarım, altyazısının uygun olup olmadığını falan kontrol ederim. altyazı do
efem şimdi bilgisayarda film izlemek için media player classic kullanıyorum. gayet de iyi anlaşıyoruz kendisiyle. aslında ben çoğunlukla bilgisayarda film izlemem. divx player'da izlerim, media player classic ile kalitesine bakarım, altyazısının uygun olup olmadığını falan kontrol ederim. altyazı dosyası, divx player okuyabilsin diye filmle aynı klasörde ve film ile birebir aynı adı taşıyacak şekildedir. media player classic'te de bu şekildeyken filmi başlattığımda altyazıyı otomatik olarak okur.

lakin ne olduysa okumuyor. media player classic'in menüsündeki subtitle şeysi de seçilebilir değil, silik. ne oldu buna?

yalnız rica edeceğim, gom player bsplayer gibi farklı bir oynatıcı önermeyiniz. sadece altyazı incelemek için başka program kuramam. bunu düzeltmenin yolunu bulmak istiyorum.
0
kibritsuyu
(12.08.09)
kendi çalışan ayarlarımı söyleyeyim:
viewdan optionsa gir. sol taraftaki yerden playback->outputa gir sonra. karşına seçilecek bir ton render şeysi çıkacak. directshowdan "vmr9", realmediadan "directx 9", quicktimedan "directx 9"u seç onların altında da vmr7/9 ayarları var. surfaceden 3d surfacesı seç resizerdan "bicubic A -1.00" ve vmr9 mixer modeu tickle. bakalım işe yarayacak mı... ayrıca mpcye sürükle bırak modunda da altyazıyı çalıştırabilirsin illa aynı isimde olmasına gerek yok yani
0
argent dawn
(12.08.09)
sürükleyip bırakınca altyazı dosyasını film zannedip açmaya çalışıyor ve cannot render diyor.

sanırım k-lite codec pack problemi. zira filmi açınca taskbarda çıkan simgeler de yok. windows media player'da da altyazı yok. kaldırıp baştan kurayım bakalım.
0
🌸kibritsuyu
(12.08.09)
ffdshow indirin kurun. sorun hallolur..
0
beerserk
(13.08.09)
(6)

Nasıl hitap edilir?

robinbook
Vali yardımcısı, Belediye bşk. yardımcısı, ws. makam sahipleriyle konu$urken nasıl hitap etmeliyiz?"Sayın Vekilim" var ama daha çok milletvekilleri için kullanılıyor diye biliyorum. Sayın Vali yardımcım demek abes mi olur?
Vali yardımcısı, Belediye bşk. yardımcısı, ws. makam sahipleriyle konu$urken nasıl hitap etmeliyiz?

"Sayın Vekilim" var ama daha çok milletvekilleri için kullanılıyor diye biliyorum.

Sayın Vali yardımcım demek abes mi olur?
0
robinbook
(12.08.09)
Bu tip kademelerde insanların bir üst kademenin sıfatıyla çağırılması gibi bir teamül var. Yalakalık gibi olsa da Sayın Valim, Sayın Başkanım diye hitap edip gönüllerini alabilirsiniz.

Şaka bir yana, doğrusu Sayın Vali Yardımcımız ve Sayın Başkan Yardımcımız. Birinci tekil şahıs olursa sanki o adamı o pozisyona siz getirmişsiniz gibi duruyor :)
0
ezeriko
(12.08.09)
müsteşar yardımcısı olan bir akrabama çevresindekilerin (daha doğrusu yanında çalışan sekreterin vs) "sayın müsteşar, müsteşar bey" diye hitap ettiklerini gördüm.

genellersek, yardımcı kısmını öylemeyip vali yardımcısına "sayın valim", ya da belediye başkanı yardımcısına "sayın başkanım" diyebiliriz gibime geldi. ama abuk da oldu. "başkanım" yine oldu da, "valim" pek olmadı gibi.
0
kibritsuyu
(12.08.09)
iyelik eki getirmek bir gereklilik mi? çok gereksiz bir şey değil mi bu ya. sayın yardımcım da olmuyor. sayın vali demek de valiye ayıp.

Sayın Vali yardımcısı
Sayın Başkan yardımcısı
iyelik eki olmadan daha iyi oluyor.
0
manfool
(12.08.09)
belediyede, daire başkanlarından itibaren herkese "başkanım" diyebilirsiniz. pek de makbule geçer, işiniz daha hızlı olur.
0
cedilla
(12.08.09)
istanbul vali yardımcısı'na etrafındakiler sayın valim diyorlardı.
0
flexin
(12.08.09)
konu eskiymiş baya ama google aramalarda denk geldim, belki başka denk gelen olur diye not edeyim; protokolde kişiler yardımcı unvanı da taşısalar esas makama hitap eder şekilde çağırılırlar. vali yardımcısına "sayın valim", bakan yardımcısına "sayın bakanım" denmesi gibi. zaten bu kişiler o makamı temsilen o ortamdadır; aynı anda hem vali hem vali yardımcısı varsa zaten pek vali yardımcısı ile muhatap olmazsınız.

onun dışında insanları bulundukları en üst makam ile anmak adettendir, görevden ayrılmış da olsa eski bakana "sayın bakanım" falan denir mesela.
0
we used to know
(03.08.21)
(2)

flash türkçe karakter

iterator
xml.den veri okuyan bir flash dosyam var bunda türkçe karakter problemi yaşıyorum. bir saattir naptıysam olmadı. embed ederdim eskiden direk olurdu şimdi yok yemiyor. ne olabilir ki başka derdi?
xml.den veri okuyan bir flash dosyam var bunda türkçe karakter problemi yaşıyorum. bir saattir naptıysam olmadı. embed ederdim eskiden direk olurdu şimdi yok yemiyor. ne olabilir ki başka derdi?
0
iterator
(12.08.09)
xml'yi notepad'de kaydederken farklı kaydet --> utf8 kodlamasıyla kaydet. Sorun çözülecektir.
0
ataturkiye
(12.08.09)
notepad degil de notepad plus plus ile acip format -> "convert to utf-8 without bom" islemi ile kaydedin. bom sorun cikarabiliyor, can sikiyor.
0
sourlemonade
(12.08.09)
(1)

Excel yardim

Deniz81
Varsayalim [12a.20k.], [18a.25k.]... gibi hucrelerden olusan bir sutun olsun. Ve ikinci bir sutunda [=12/2+20/3], [=18/2+25/3]gibi bir hesaplama yapmamiz gerekiyor. Hucre icerisindeki farkli numaralari secebilecegimiz boyle bir formul var mi? Yoksa her bir hucreyi tek tek hesaplamak mi gerekiyor?Uma
Varsayalim [12a.20k.], [18a.25k.]... gibi hucrelerden olusan bir sutun olsun. Ve ikinci bir sutunda [=12/2+20/3], [=18/2+25/3]gibi bir hesaplama yapmamiz gerekiyor. Hucre icerisindeki farkli numaralari secebilecegimiz boyle bir formul var mi? Yoksa her bir hucreyi tek tek hesaplamak mi gerekiyor?
Umarim soru nettir. Yardim edebilirseniz cok sevinirim.
0
Deniz81
(12.08.09)
hücredeki karakter sayısı [12a.20k.] sürekli gibi sabit ve değer A1 hücresinde ise;

=(PARÇAAL(A1;2;2)/2)+(PARÇAAL(A1;6;2)/3)
0
mahallenindelisi
(12.08.09)
(9)

Teknoloji blogları/siteleri

kays el mecnun
Takip ettiğim bir-iki düzgün teknoloji blogu ya da sitesi var. Bunlara yenisini eklemek istiyorum. Önerisi olan arkadaşlar varsa sevinirim.
Takip ettiğim bir-iki düzgün teknoloji blogu ya da sitesi var. Bunlara yenisini eklemek istiyorum. Önerisi olan arkadaşlar varsa sevinirim.
0
kays el mecnun
(12.08.09)
neowin.net
0
passion rules the game
(12.08.09)
shiftdelete.net (beta daha ama hızlı gelişiyor:)
0
dambil
(12.08.09)
@kays el mecnun: sizin takip ettiğiniz siteleri öğrenebilir miyim?
0
spinoza
(12.08.09)
soruya ek yapayım ben de
chip çok sık güncelleniyor. en az onun kadar sık güncellenen ya da daha güzel olan siteler hangileri?
0
sanal uyku
(12.08.09)
donanimhaber'i de unutmamak lazim.
0
blackdog
(12.08.09)
www.engadget.com
gizmodo.com

turk siteleri, bloglari genelde haberleri burdan cevirir. ayrica cok asiri guncellenmese de android ile ilgili bilgilere ulasmak icin
www.androidturkiye.net
0
crucio
(12.08.09)
yahoyt.com var. güzel sitedir, günceldir ama zaman zaman cıvıklaşabilir.:D
0
telepathosspher
(12.08.09)
lhun
(12.08.09)
(2)

Iriver T10 Update Sorunu

yaseka
merhaba arkadaşlar,2 senedir güzel güzel kullandığım İriver T10'uma nerden estiyse bugün firmware yükleyeyim dedim. hay yüklemez olaydım.firmware'i güzel güzel indirdim T10'a. Sonra T10 yükselteyim mi firmware'i dedi, bende yes dedim yüklemeye başladı. 1 dk sonra kadar birden ekran karardı. bende ne
merhaba arkadaşlar,
2 senedir güzel güzel kullandığım İriver T10'uma nerden estiyse bugün firmware yükleyeyim dedim. hay yüklemez olaydım.

firmware'i güzel güzel indirdim T10'a. Sonra T10 yükselteyim mi firmware'i dedi, bende yes dedim yüklemeye başladı. 1 dk sonra kadar birden ekran karardı. bende ne oluyor dedim ve o heyecanla açmaya çalıştım açılmadı. sonra pilini yeniden söküp taktım. yine olmadı.

meğersem ki siyah ekran çıkması normalmiş firmware yüklerken. 4-5 dk beklemek gerekiyormuş o vaziyette.

yani sözün özü makine açılmıyor 1 saattir. pili taktım bekledim yarım saat yok. yeni pil takıyorum olmuyor. bunun bir çaresi var mıdır arkadaşlar? güzelim makineye yazık olmasın.
0
yaseka
(12.08.09)
Valla bu durumlarda makinalar genelde çalışamaz duruma geliyorlar. Pek yapılacak bir şey olmuyor ama bazen servislerde çip değişimi filan yapılıyor. Servise götürmekten başka bir çözüm yok.
0
ataturkiye
(12.08.09)
Iriver'ın türkiye'de servis sağlayıcısı yokmuş sanırım. başka hiçbir yolu yok mudur? canavar gibi çalışan makine bir firmware ile bu hale nasıl gelebiliyor anlamadım gitti. en azından açılıp yeniden format atma gibi bir şansım yok mu? ya da bu aleti yaptırabileceğim herhangi bir yer?
0
🌸yaseka
(12.08.09)
(1)

java mobile

citroc
nokia n70 ile çatır çatır internete girebiliyorum, orada burada fink atabiliyorum. ancak bir opera mini olsun, bir palringo veya vodafone'un gudik mobil messenger'ı olsun internete bağlanamıyor. telefonum internete bağlanmaya çalışıyor, bağlandı gözüküyor ama herhangi bir data alışverişi olmadığı iç
nokia n70 ile çatır çatır internete girebiliyorum, orada burada fink atabiliyorum. ancak bir opera mini olsun, bir palringo veya vodafone'un gudik mobil messenger'ı olsun internete bağlanamıyor. telefonum internete bağlanmaya çalışıyor, bağlandı gözüküyor ama herhangi bir data alışverişi olmadığı için java programlarım bağlanmakta sorun yaşıyorlar ve exceptionlar atarak beni sinirlendiriyorlar. hadi benim bağlantımda sorun var diyecem ama opera mobile da nokia'nın built-in browser'ı da bağlanıyor...

yok mudur bunun bir çaresi, sorunun javadan kaynaklandığına eminim ama internette nasıl aratacağımı bile şaşırmış durumdayım! yardım eden sevgi kelebeklerine buradan selamlar...
0
citroc
(12.08.09)
forum.donanimhaber.com dan n70 başlığını bulup incele derim. ben kendi telefonum olan samsung i780 başlığını takip ediyorum teli aldığımdan beri, telefon ihya oldu diyebilirim :)

bu arada programların wi-fi/edge/3g hangisi ile bağlanıyorsan o bağlantıyı kullanmasını engelleyen bir program yüklemiş olma ihtimalin var mı? yoksa programların hangi internet bağlantısını kullanacağını seçtiğin bir menü olmalı, orayı bir kontrol et derim.
0
911 turbo
(12.08.09)
(3)

linux'ta youtube sorunu

time is a need
selamlar, ubuntu 8.10 kullanıyorum. Daha önce host dosyasında yaptığım ayarlarla youtube'a sorunsuz girebiliyordum. Ancak son 10 gündür -youtube sayfasına erişebiliyorum- videoları görüntüleyemiyorum.videoları açtığımda "an error occurred please, try again later" uyarısı veriyor. flash ya da java so
selamlar, ubuntu 8.10 kullanıyorum. Daha önce host dosyasında yaptığım ayarlarla youtube'a sorunsuz girebiliyordum. Ancak son 10 gündür -youtube sayfasına erişebiliyorum- videoları görüntüleyemiyorum.
videoları açtığımda "an error occurred please, try again later" uyarısı veriyor. flash ya da java sorunu yok. (başka video siteleri sorunsuz açılıyor)

host dosyasını;
208.117.236.70 www.youtube.com
208.117.236.70 youtube.com
208.117.236.70 www.youtube.com
şeklinde yeniden düzenledim ancak sorun devam ediyor. acep ne ola ki?
0
time is a need
(12.08.09)
(git: 89381)
0
dambil
(12.08.09)
bu verilen çözüm windows için sanırım. linux'ta nasıl olacak?
0
🌸time is a need
(12.08.09)
/etc/hosts dosyasındaki yukarda belirttiğin kısımları sil, yerine aşağıdakini yapıştır. Bende de aynı sorun vardı, üşeniyordum düzeltmeye. Senin duyurun tetikledi yani, sağol.
208.117.236.70 youtube.com

208.117.236.70 www.youtube.com

74.125.65.118 img.youtube.com

74.125.13.80 v1.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.83 v2.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.86 v3.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.89 v4.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.92 v5.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.95 v6.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.98 v7.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.101 v8.lscache1.c.youtube.com

74.125.97.17 v9.lscache1.c.youtube.com

74.125.97.84 v10.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.87 v11.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.90 v12.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.93 v13.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.96 v14.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.99 v15.lscache1.c.youtube.com

74.125.97.38 v16.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.82 v17.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.85 v18.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.88 v19.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.91 v20.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.94 v21.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.97 v22.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.100 v23.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.103 v24.lscache1.c.youtube.com

74.125.13.80 v1.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.83 v2.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.86 v3.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.89 v4.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.92 v5.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.95 v6.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.98 v7.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.101 v8.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.81 v9.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.84 v10.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.87 v11.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.90 v12.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.93 v13.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.96 v14.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.99 v15.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.102 v16.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.82 v17.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.85 v18.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.88 v19.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.91 v20.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.94 v21.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.97 v22.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.100 v23.lscache2.c.youtube.com

74.125.13.103 v24.lscache2.c.youtube.com

74.125.99.80 v1.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.83 v2.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.86 v3.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.89 v4.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.92 v5.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.95 v6.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.98 v7.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.101 v8.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.81 v9.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.84 v10.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.87 v11.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.90 v12.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.93 v13.lscache3.c.youtube.com

74.125.97.32 v14.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.99 v15.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.102 v16.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.82 v17.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.85 v18.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.88 v19.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.91 v20.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.94 v21.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.97 v22.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.100 v23.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.103 v24.lscache3.c.youtube.com

74.125.99.80 v1.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.83 v2.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.86 v3.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.89 v4.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.92 v5.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.95 v6.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.98 v7.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.101 v8.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.81 v9.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.84 v10.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.87 v11.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.90 v12.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.93 v13.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.96 v14.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.99 v15.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.102 v16.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.82 v17.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.85 v18.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.88 v19.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.91 v20.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.94 v21.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.97 v22.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.100 v23.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.103 v24.lscache4.c.youtube.com

74.125.99.16 v1.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.19 v2.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.22 v3.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.25 v4.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.28 v5.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.31 v6.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.34 v7.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.37 v8.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.17 v9.lscache5.c.youtube.com

74.125.97.20 v10.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.23 v11.lscache5.c.youtube.com

74.125.170.154 v12.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.29 v13.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.32 v14.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.35 v15.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.38 v16.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.18 v17.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.21 v18.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.24 v19.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.27 v20.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.30 v21.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.33 v22.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.36 v23.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.39 v24.lscache5.c.youtube.com

74.125.99.16 v1.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.19 v2.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.22 v3.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.25 v4.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.28 v5.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.31 v6.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.34 v7.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.37 v8.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.17 v9.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.20 v10.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.23 v11.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.26 v12.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.29 v13.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.32 v14.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.35 v15.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.38 v16.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.18 v17.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.21 v18.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.24 v19.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.27 v20.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.30 v21.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.33 v22.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.36 v23.lscache6.c.youtube.com

74.125.99.39 v24.lscache6.c.youtube.com

74.125.170.208 v1.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.211 v2.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.214 v3.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.217 v4.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.220 v5.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.223 v6.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.226 v7.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.229 v8.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.209 v9.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.212 v10.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.215 v11.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.218 v12.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.221 v13.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.224 v14.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.227 v15.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.230 v16.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.210 v17.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.213 v18.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.216 v19.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.219 v20.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.222 v21.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.225 v22.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.228 v23.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.231 v24.lscache7.c.youtube.com

74.125.170.208 v1.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.211 v2.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.214 v3.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.217 v4.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.220 v5.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.159 v6.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.226 v7.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.229 v8.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.209 v9.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.212 v10.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.215 v11.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.218 v12.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.221 v13.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.224 v14.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.227 v15.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.230 v16.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.210 v17.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.213 v18.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.216 v19.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.219 v20.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.222 v21.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.225 v22.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.228 v23.lscache8.c.youtube.com

74.125.170.231 v24.lscache8.c.youtube.com
0
foma
(13.08.09)
(4)

sims 3 sistem gereksinimleri

vejeteryan vampir
resmi web-sitesinde şunlar diyo:FOR WINDOWS XP * 2.0 GHz P4 processor or equivalent * 1 GB RAM * 128 MB Video Card with support for Pixel Shader 2.0 * The latest version of DirectX 9.0c * Microsoft Windows XP Service Pack 2 * At least 6.1 GB of hard drive space with at least 1 GB o
resmi web-sitesinde şunlar diyo:

FOR WINDOWS XP

* 2.0 GHz P4 processor or equivalent
* 1 GB RAM
* 128 MB Video Card with support for Pixel Shader 2.0
* The latest version of DirectX 9.0c
* Microsoft Windows XP Service Pack 2
* At least 6.1 GB of hard drive space with at least 1 GB of additional space for custom content and saved games



benim elimdeki bilgisayar, acer'ın bir modeli ve bulabildiğim sistem özellikleri şunlar:

-AMD Turion 64 Mobile
Technology MK-38
219 GHZ, 768 MB of RAM
Windows XP Service Pack 2


Bu arada HD ikiye bölünmüş durumda, birinin 21,2 GB, diğerinin 86,2 GB boş alanı var.


Şimdi canlar, ben hiç anlamıyorum. Sims3'ü alsam bu bilgisayarda rahatça oynayabilir miyim? RAM yetersiz gibi sanki ama?
0
vejeteryan vampir
(12.08.09)
Minimum konfigurasyonlar sanırım bunlar. Bu haliyle oyun açılmaz. Ram yetmiyor. Ayrıca ekran kartı hakkında bilgi yok. Ekran kartı en önemli bileşenlerden biridir.
0
ataturkiye
(12.08.09)
çok teşekkürler. açıkçası "bilgisayarım"a sağ tıklayıp "özellikler" kısmını açınca çıkanları yazdım. ama ram zaten yetersizmiş, ekran kartı yeterli olsa bile ram yetersiz olduğundan bir şey değişir mi artık? eğer değişirse eve gidince bir bakayım...
0
🌸vejeteryan vampir
(12.08.09)
Tahminimce 128 mb'dan daha yüksektir ama maalesef değişmez.
0
ataturkiye
(12.08.09)
Aslında 1 GB RAM var sizde, ancak ekran kartınız paylaşımlı olduğu için 256 MB o yiyor, geriye kalıyor 768 (768+256=1024). Büyük ihtimalle çalıştırır sanki ama oynadığınıza pişman olursunuz, 1 GB RAM takviyesi ile canına can katabilirsiniz bilgisayarınızın.
0
brainfour
(12.08.09)
(3)

bilgisayarım kasmaya başladı

de jure
netbookum var, 6 aydır çok güzel çalışırken son bir aydır aşırı kasmaya başladı, sanırım virus vs. var, nod32 ile taradım mamafih bulamadım.bir de ctrl+alt+del yapınca bunu yapmaya yetkiniz yok, yetkili kullanıcı izin vermiyo gibisinden bir uyarı çıkıyor ve görev yöneticisi açılmıyor
netbookum var, 6 aydır çok güzel çalışırken son bir aydır aşırı kasmaya başladı, sanırım virus vs. var, nod32 ile taradım mamafih bulamadım.
bir de ctrl+alt+del yapınca bunu yapmaya yetkiniz yok, yetkili kullanıcı izin vermiyo gibisinden bir uyarı çıkıyor ve görev yöneticisi açılmıyor
0
de jure
(12.08.09)
yetkili kullanıcı hesabından girdiğiniz halde mi o uyarıyı veriyor?

combofix'i de deneyin bir. ben de netbook kullanıyorum.
0
cro magnon
(12.08.09)
evet yetkili kullanıcıyım, zaten bir tane kullanıcı hesabı var...
0
🌸de jure
(12.08.09)
(bkz: #16626499)
0
911 turbo
(12.08.09)
(1)

registry problemi

bushwacker
selamlar, com portlar ile ilgili bir program kullanırken "error reading registry" diye bir hata alıyorum ve sadece com1'i gösteriyor bana, halbuki com 5 - com 15 arasının dolu olduğunu ve bir şeyler bağlı olduğunu biliyorum. bu problemi nasıl çözebilirim sizce? registry düzelten programlar bunu düze
selamlar, com portlar ile ilgili bir program kullanırken "error reading registry" diye bir hata alıyorum ve sadece com1'i gösteriyor bana, halbuki com 5 - com 15 arasının dolu olduğunu ve bir şeyler bağlı olduğunu biliyorum. bu problemi nasıl çözebilirim sizce? registry düzelten programlar bunu düzeltir mi, düzeltirse önerebileceğinizi iyi registry düzeltme programları nelerdir?

bir yarışmanın ortasındayım ve yarışmayı puanlıyorum, o yüzden acele olduğunu söyleyebilirim.

şimdiden çok teşekkürler cevaplar için!
0
bushwacker
(12.08.09)
kullanmakta oldugun yazilimin ismi nedir? veya "herhangi bir yazilim olur farketmez benim icin" diyorsan sozlukten pm at bir tool hazirlayip gondereyim.

iyi calismalar.
0
theknoppix
(17.09.09)
(3)

Dizüstü Bilgisayar

Alice
Dizüstü bilgisayar almak istiyoruz. Sadece internet ve MSN için kullanılacak, ödev vs yazacağız işte.. Ciks programlar, oyunlar gerekmiyor.. Ama Sims 3 çalışsa fena olmaz :P Her neyse, daha önce hep Dell aldık ve teknik servis vs vs çok memnunuz. Bir tane daha Dell alalım istiyoruz. Bize mümkün oldu
Dizüstü bilgisayar almak istiyoruz. Sadece internet ve MSN için kullanılacak, ödev vs yazacağız işte.. Ciks programlar, oyunlar gerekmiyor.. Ama Sims 3 çalışsa fena olmaz :P Her neyse, daha önce hep Dell aldık ve teknik servis vs vs çok memnunuz. Bir tane daha Dell alalım istiyoruz. Bize mümkün oldukça hesaplı olan hangi modeli önerirsiniz? Böyle bir bilgisayar kaça patlar? Bir de nereden bilgisayar alınır??
0
Alice
(12.08.09)
Compaq CQ60-E310 aldım ben geçen hafta aynı amaçlarla kullanacak olan eşime. Webcam i ve hdmi çıkışı olan bir model. Özellikle AMD aldım (hastasıyım). 800 TL tuttu. HP olduğu için servisleri sorunsuz ve 1 sene de kaskoyla birlikte geliyor. 15.6 inç ve çok parlak bir ekranı mevcut. Açıkçası bu paraya bulduğum en iyi cihazdı diyebilirim. Benzerleri mevcut piyasada.
Şu an zevkle kullanıyor. Bir de klavyesi full klavye. Numpad i de var yani. Bu da ödevdi exceldi falan rahatlık sağlıyor.
0
ozdek
(12.08.09)
sadece msn ve internet için kullanacaksanız notebook değil netbook almanızı tavsiye ederim, hani şu küçük olanlardan. 500-550 liraya gayet güzel bir model bulabilirsiniz. hem taşıması kolay, hem yer işgal etmez hem de bataryaları oldukça uzun (kullanıma göre 5-6 saat) gidiyor.
0
911 turbo
(12.08.09)
@911 turbo'ya katılıyorum. birkaç ay öncesine kadar kullanmadığım için pek hoşuma gitmiyordu netbooklar. o ufacık bilgisayar ne işe yarar diyordum. bir iki kere kullanınca bile anlıyor insan. çok rahat ve kullanışlı. gezdirmesi ayrı bir rahatlık.
ilk fırsatım olduğunda bende bir tane almayı düşüyorum.
0
yaseka
(12.08.09)
(1)

Winamp, last fm skroplamama...

loralynn
Winamp 5.55 kullanırken upgrade diye diye sonunda bıkkınlıktan 5.56 yaptım ;ancak sonra last fm'de skroplama yapılmamaya başlandı, sonra onu kaldırıp eskisini yükleyeyim dedim ancak 2, 3 dosya silinmedi, önemsemeyip tekrar indirdim ancak hala skroplanmıyor. Napcam şimdi ben?
Winamp 5.55 kullanırken upgrade diye diye sonunda bıkkınlıktan 5.56 yaptım ;ancak sonra last fm'de skroplama yapılmamaya başlandı, sonra onu kaldırıp eskisini yükleyeyim dedim ancak 2, 3 dosya silinmedi, önemsemeyip tekrar indirdim ancak hala skroplanmıyor. Napcam şimdi ben?
0
loralynn
(12.08.09)
onu kaldırdım derken winamp'ı mı kaldırdın? bence last fm'in programını kaldırıp tekrar kursan olabilir. last fm programını kurarken hangi player'ı kullanacağını seçiyordun. ordan yeni kurduğun winamp'ı seçersen olur gibi geliyor bana.
0
tepedeki psychedelic adam
(12.08.09)
(3)

wireless sifre degisimini nasil yapicam

martinabibenimdebirhayalimvar
arkadaslar bu wireless sifre degisimini nerden ve nasil yapiyoruz.. yardimci olun lutfen..sifremi unuttum
arkadaslar bu wireless sifre degisimini nerden ve nasil yapiyoruz.. yardimci olun lutfen..sifremi unuttum
0
martinabibenimdebirhayalimvar
(12.08.09)
eğer ethernet girişi varsa, ethernet kablonu takıp, 192.168.1.2 adresine gir oradan modem ayarlarını yapabiliyorsun, eğer kablon yoksa şifreyi sıfırlamak için modemin arkasındaki düğmeye uzun süre bas, ışıklarda bi farklılık görene kadar, bazılarında minik bi delik oluyor, ona da iğne sokacaksın artık. sonra 0'dan kurulum yapaacaksın 5 dk'da.
0
abtash
(12.08.09)
ethernet kablosu lazım. modemin yanında geliyo genelde 1 tane.
(bkz: adsl modem şifreleri) buradaki modem marka modeline göre girin
0
perloneth
(12.08.09)
hiç gerek yok

CD vermişlerdir sana modemle birlikte. tak onu baştan kur herşeyi bu kadar basit abi
0
alokozay
(12.08.09)
(1)

Kanserojen msn

sarper361
yazdığım hiç süre geçmeden entera basar basmaz üstte iletilmedi diye çıkıyor ara ara iletiliyor nasıl bir şeydir bu?
yazdığım hiç süre geçmeden entera basar basmaz üstte iletilmedi diye çıkıyor ara ara iletiliyor nasıl bir şeydir bu?
0
sarper361
(12.08.09)
dnsleri degistir.
0
osuruklu
(12.08.09)
(2)

3G anlamadım ?

paulista
arkadaşlar şimdi reklamlarda bu laptoplara takılan modemleri falan gösteriyorlar.bu usb modemler nasıl nete bağlanıyor.hangi telefonlara ihtiyaç duyuyor.bana biraz anlaabilir misiniz.
arkadaşlar şimdi reklamlarda bu laptoplara takılan modemleri falan gösteriyorlar.bu usb modemler nasıl nete bağlanıyor.hangi telefonlara ihtiyaç duyuyor.bana biraz anlaabilir misiniz.
0
paulista
(12.08.09)
bahsi geçen usb modemler harici bir telefona ihtiyaç duymuyorlar. kendi başlarına bir cihaz, içinde sim kart var, kendi numaraları da. belleğinde bulunan programı kurup hemen internet'e bağlantı sağlayabiliyorsunuz.
0
swallowed arsenic
(12.08.09)
sim kart takılan, wifi destekli bir laptop veya netbook varsa, o usb modeme de gerek kalmıyor...
0
tcp0203
(12.08.09)
(12)

unutulan bios şifresi & açılış sorunu

sokak cocugu
aziz ve bi o kadarda leziz duyuru sekenesi;1) unutulan bios şifresini, bios pilini çıkarıp takarak resetleyebilir miyim?2) bilgisayar açılırken F1 e basıp da girilebiliyor. bunu nasıl halledebiliriz?pls,ltf,tşk.
aziz ve bi o kadarda leziz duyuru sekenesi;

1) unutulan bios şifresini, bios pilini çıkarıp takarak resetleyebilir miyim?

2) bilgisayar açılırken F1 e basıp da girilebiliyor. bunu nasıl halledebiliriz?

pls,ltf,tşk.
0
sokak cocugu
(12.08.09)
1) evet, bir sure beklemek kafi geliyor

2) neye girilebiliyor? bios'a mi?
0
entrapmen
(12.08.09)
biostan biosa, modelden modele değiştiği için bilgisayarınızın/anakartınızın modelini yazarsanız daha kolay yardımcı olunur.

misal: toshiba ların bi kısmında bios pilini de çıkartasınız bana mısın demio şifre.
0
sıkay
(12.08.09)
tam marka model yazın.
0
blackdog
(12.08.09)
anakard msi. award phoenix bios.

@entrapmen:bilgisayar açılırken f1 e basmak gerekiyo windowsun açılması için. basmazsan bekle sonsuza kadar.
0
🌸sokak cocugu
(12.08.09)
muhtemelen bir hata veriyordur. press f1 to resume yaziyordur. biostayken hatalarda uyari gosteri never yaparsan sorun ortadan kalkar.
0
entrapmen
(12.08.09)
AWARD SW, AWARD_SW, Award SW, AWARD PW, _award, awkward, J64, j256, j262, j332, j322, 01322222, 589589, 589721, 595595, 598598, HLT, SER, SKY_FOX, aLLy, aLLY, Condo, CONCAT, TTPTHA, aPAf, HLT, KDD, ZBAAACA, ZAAADA, ZJAAADC, djonet

şunları bir dene bakalım.
0
blackdog
(12.08.09)
@entrapmen eyvallah.
@blacdog: şifreyi manuel girdik ve unuttuk şifreyi.
0
🌸sokak cocugu
(12.08.09)
bu şifreler backdoor diye geçer. sen dene.
0
blackdog
(12.08.09)
@blackdog: büyük/küçük harf duyarlılığı var mı?
0
🌸sokak cocugu
(12.08.09)
pilin yanında bir jumper da olabilir. üç dişten ikisinde olacak, çıkartıp diğer ikili kombinasyona takarsanız cmos reset edilir.
0
lhun
(12.08.09)
var.
0
blackdog
(12.08.09)
teşekkürler yardımlar için hallettim. yalnız blackdog şifreleri yemedi. pili çıkarıp taktım. kız olsam hepinize ayrı ayrı verirdim. tşk.
0
🌸sokak cocugu
(12.08.09)
(2)

Captcha cozumlemek icin yollar

entrapmen
Surekli sorgulama yapilan bir web sitesinde dogrulama kodu var. Oldukca gorulebilir cinste olan bu kodlar yuzlerce sorgulama yapilirken her defasinda bu kodlari girmeyle ugrasildigindan cok vakit kaybediliyor. Ayrica buna kolay bir sistem yazmak istiyoruz (direkt form uzerinden sorgulama) fakat bu c
Surekli sorgulama yapilan bir web sitesinde dogrulama kodu var. Oldukca gorulebilir cinste olan bu kodlar yuzlerce sorgulama yapilirken her defasinda bu kodlari girmeyle ugrasildigindan cok vakit kaybediliyor. Ayrica buna kolay bir sistem yazmak istiyoruz (direkt form uzerinden sorgulama) fakat bu captcha'lar biraz isimize tas koyuyor.

Bunlari okuyup anlayabildigini iddia eden programlar veya baslica metodlarla ilgili bilgisi olan, dokuman veya direkt olarak link paylasabilecek birileri var midir?
0
entrapmen
(12.08.09)
(bkz: captcha killer)

oyun falan durumları mı?
0
bykush
(12.08.09)
captcha killer'a baktim ama verified olmadan deneme bile yaptirmiyor.

tam olarak nasil calisiyor oradaki sistem?

@bykush: hayir, bir siteden belli basli bilgilerle sorgulama yaptiriliyor. isle alakali bir mevzu kisaca.
0
🌸entrapmen
(12.08.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.