Giriş
(5)

rapid sorunsalı

myblue
şuan bişey indirmedigim halde periyodik olarak günlük kotam azalıyo..kullanıcı adı ve şifreyi değiştirdim security active yaptım yine aynı..çalındımı noldu buna..
şuan bişey indirmedigim halde periyodik olarak günlük kotam azalıyo..kullanıcı adı ve şifreyi değiştirdim security active yaptım yine aynı..çalındımı noldu buna..
0
myblue
(11.08.09)
hesabınıza girin, view logs kısmından bakın olan bitene..
0
dambil
(12.08.09)
oraya baktıgımda bana ait olmadıgını dusundugum bi ip deki traffic artıyo..yalnız anlamadıgım nokta şifreyi degiştirdigim halde nasıl başkası indirmeye devam edebiliyo..üstelik kota doldugu için bana izin vermezken..anlamadım gitti yaa
0
🌸myblue
(12.08.09)
devam eden bir download'u olduğundan sanırım..
0
dambil
(12.08.09)
şifreyi değiştirdiğinizi, mail adresinize gönderiyor mu peki? olay daha ciddi olabilir...
0
bykush
(12.08.09)
şifreyi göndermemiş ama security lock active cod la ilgili mail gelmiş..benim dowloadımı çat diye kesti limit sıfıra gelince ama...
0
🌸myblue
(12.08.09)
(5)

pardus + windows = ?!@?!

1001gecemasallariyla1002gece
ya simdi benim cillop gibi windows 7'm vardi. sonra dedim bi de su pardusa bakayim, hemen bi bolum ayirdim harddiskten oraya kurdum. her sey guzeldi, sonra o bolumu silip hem pardustan kurtulup hem de yer acmak istedim bilgisayarda ve formati bastim. buraya kadar her sey guzel-di. sonra bi restart e
ya simdi benim cillop gibi windows 7'm vardi. sonra dedim bi de su pardusa bakayim, hemen bi bolum ayirdim harddiskten oraya kurdum. her sey guzeldi, sonra o bolumu silip hem pardustan kurtulup hem de yer acmak istedim bilgisayarda ve formati bastim. buraya kadar her sey guzel-di. sonra bi restart ettim, gnub bulunamadi vs. sonra dedim o zaman geri kurayim bu namussuzu, kurdum zira. ama simdi windows'a giremiyorum. cikiyor basta, secince siyah ekran ve en ust sol kosede yazi cubugu var baska da bir sey yok.

kafayi yiyecem, windows 7 cdsini takip yeniden kurayim dedim o da takildi kaldi. repair zaten edemiyor..

ne yapmaliyim duyuru ahalisi, kurtarin beni, windows'u geri istiyorum ben..
0
1001gecemasallariyla1002gece
(11.08.09)
en basta keske ubuntuyu ucurduktan sonra windows 7 ile repair etseydiniz o vakit duzelirdi.

grup dosyasinda bir sorun olusmustur. grub ayarlarinizi bir gosterseniz surada?
0
entrapmen
(11.08.09)
gostermek derken? bi screenshot atayim ama istediginizi tam anlamadim bakalim dogru sey mi atacam
0
🌸1001gecemasallariyla1002gece
(11.08.09)
evet muhtemelen grub'un içindeki partition adları karışmıştır..windows 7 cd'si takılıyor derken hiç gruba fln girmeden önce cd'yi kontrol edecek şekilde ayarladınız değil mi?
0
passion rules the game
(12.08.09)
mesaja yanit bekledim ama henuz gelmedi. bilgisayar basindan bir miktar uzaklasabilirim diyerek buraya yazayim.

fdisk -l ile gelen sonuc soyle bir seyse;

Device Boot Start End Blocks Id System
/dev/sda1 * 1 9727 78132096+ 7 HPFS/NTFS

ise mesajda gonderdigin grub hatali.

rootnoverify (hd0,0) olarak degistirirsen elindekini acilmasi gerekir. sda2 ise hd0,1 sdb1 ise hd1,0 seklinde degisiyor.

sayet buradan halledemezsen www.hiren.info den bu boot cd ile fdisk /mbr yapabilirsin. elinde xp varsa onarma menusune girip fixmbr ya da fixboot (edit: verdigim linkteki ikisi birlikte diyor nedense benim aklimda fixmbr kalmis sadece) diyin yine duzelirdir.

ayrica ilerisi icin bakiniz:
tr.pardus-wiki.org:Pardus%27u_bilgisayar%C4%B1mdan_nas%C4%B1l_kald%C4%B1rabilirim%3F#Windows_XP_CD.27si_yard.C4.B1m.C4.B1yla_Grub.27un_silinmesi.3B
0
entrapmen
(12.08.09)
bana mbr şeysi gibi geldi. hiren's boot cd'de bir sürü güzel alet var. indirin bedavaya kullanın.
0
redlinetheturk
(12.08.09)
(1)

dijital tv kartı ve uydu?

gercekleracidir
herkese selamlar. şu an bu satırları yazmakta olan kardeşiniz bilgisayarına dijital tv kartı takıp uydudan yayın takip etmek ve kaydetmek istiyor. ancak halihazırda makinesinde bir adet analog tv kartı var. ancak o kart bile zaman zaman kasma yapabiliyor (özellikle kayıt ederken). onu sökecek, yerin
herkese selamlar. şu an bu satırları yazmakta olan kardeşiniz bilgisayarına dijital tv kartı takıp uydudan yayın takip etmek ve kaydetmek istiyor. ancak halihazırda makinesinde bir adet analog tv kartı var. ancak o kart bile zaman zaman kasma yapabiliyor (özellikle kayıt ederken). onu sökecek, yerine dijital tv kartı takacak. everest'e "la bu bilgisayar eyi mi" diye sorduğunda şu yanıtı aldı:

CPU Türü Intel Pentium 4, 2400 MHz (18 x 133)
Anakart Adı Asus P4V8X-X (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN)
Anakart Çipseti VIA VT8763 Apollo PT800
Sistem Belleği 1536 MB (PC3200 DDR SDRAM)
DIMM1: 512 MB PC3200 DDR SDRAM (2.5-3-3-8 @ 200 MHz)
DIMM3: Kingston K 1 GB PC3200 DDR SDRAM (3.0-3-3-8 @ 200 MHz) (2.5-3-3-7 @ 166 MHz)
BIOS Türü Asus AMI (08/12/04)

Görüntü Birimi:
Görüntü Bağdaştırıcısı RADEON 9250 - Secondary (256 MB)
Görüntü Bağdaştırıcısı RADEON 9250 (256 MB)
3D-Hızlandırıcı ATI Radeon 9250 (RV280)

sorular ise şu şekilde:

1. ne yapsın bu kardeşiniz dijital tv kartı alsın mı? alacaksa hangi marka, hangi model alsın?
2. discovery channel, national geographic falan izlemek istiyor, bunlar uyduda şifreli midir, şifreleri kırılabilmekte midir?
3. uydu aynı anda hem bilgisayara hem de televizyona bağlanabilir mi?
4. dream tv izleyebilmek onun için çok önemli, d-smarttan başka çaresi dream tv izleme yolu var mıdır? (kablolu demeyin o şansı yok malesef. illegalse var demeniz yeterlidir.)
0
gercekleracidir
(11.08.09)
q9400 işlemcili pc de bile dijital tv kartı kasarken, sen o tarihi esere boşa yatırım yapma bence, sonra çok küfredersin.
0
rentts1
(11.08.09)
(2)

excel dosyası koruma

kibritsuyu
şimdi araçlar menüsünde koruma hedesi var da nasıl kullanacağımı bilemedim.bir mükellefim kendi yaptığım, içine kendim düşünüp yazdığım şahane bir excel tablosuna yeşilleniyor. "bana mail atsana benim de vardı da formatta gitti seninkini bi yollasana" diye isteyip duruyor. "sktir git, bana özel bu,
şimdi araçlar menüsünde koruma hedesi var da nasıl kullanacağımı bilemedim.

bir mükellefim kendi yaptığım, içine kendim düşünüp yazdığım şahane bir excel tablosuna yeşilleniyor. "bana mail atsana benim de vardı da formatta gitti seninkini bi yollasana" diye isteyip duruyor. "sktir git, bana özel bu, veremem" de diyemiyorum. yollayayım ama formüllerimi de görsün istemiyorum. ne görebilsin, ne değiştirebilsin. sadece boş hücrelere değerler girildiğinde sonucu versin. ama sonuç hücresindeki hormülü göremesin, değiştiremesin.

nasıl yaparım bunu?
0
kibritsuyu
(11.08.09)
Biçim>hücreler>koruma buradan gizliyi tiklersin

sonra araçlar>koruma dan da sayfayı şifrelersin. orada ayrıca değişkenlerin yazılacağı hücrelerin değiştirilmesine de izin verince olur senin iş
0
tai
(11.08.09)
araçlar -> koruma -> sayfayı koru diyerek alt menüde korumaya almak istediğin seçeneleri belirleyebilirsin. fakaatttt;

şifreyi koyarken öyle basit bir şifre koyma zira kolayca kırılabilir. en az 15 karakter büyük küçük harf + sayı kombinasyonu ile bir şifre koy. dosyada makro var mı bilmiyorum ama yukarıda dediğim gibi koyduğun şifreyi kırmasını istemiyorsan ek olarak vba'ya da şifre koy. bütün bunları yaptıktan sonra eğer isterse yine kırar o şifreyi ama daha fazla yapacak bir şey yok...
0
mahallenindelisi
(11.08.09)
(3)

sadece mutfakta ceken wireless

palyacopapi
arkadaslar, teknoloji özürlü birisi olaraktan hiç anlamadiğim bir konu ile daha karsinizdayim. biliyorum ki bana yardimci olacaksiniz. yeni bir eve tasindim. int. baglatmadim. aramızda 1 aprtman olan bir arkadasimin kablosuz baglantisi benim evden cekiyor. ama sadece mutfaktan :) o da cok zayif. ben
arkadaslar, teknoloji özürlü birisi olaraktan hiç anlamadiğim bir konu ile daha karsinizdayim. biliyorum ki bana yardimci olacaksiniz. yeni bir eve tasindim. int. baglatmadim. aramızda 1 aprtman olan bir arkadasimin kablosuz baglantisi benim evden cekiyor. ama sadece mutfaktan :) o da cok zayif. ben bu cekim gücünü nasıl güclendirebilirim? onun modeme mudahale etme sansim yok cünkü abisinin odasinda ve abi şahin k. modunda bir adam tırsıyoruz :) nasıl edeyim de ben 3 mt. ötedeki odamdan da ceksin bu baglanti? simdiden cook tesekkürler..
0
palyacopapi
(11.08.09)
komutan
(11.08.09)
komutan bunun hazır yapilmisi yok mu :)))
0
🌸palyacopapi
(11.08.09)
vardır heralde. ben de anlamam pek, geçen biri daha sormuştu ona pringles'tan yap dedilerdi. böyle bi şeyler var mesela ama ne kadar işe yarar araştırınız tabi

www.hepsiburada.com
0
komutan
(11.08.09)
(2)

nokia 5800

tearsinheaven
5800 alacağım ancak 780tl gibi bi fiyat söz konusu. sizce verdiğim paraya değer mi? fiyat uygunmudur yoksa pahalı mıdır? gibi kaygılarım var. cevaplarınız için teşekkürler.
5800 alacağım ancak 780tl gibi bi fiyat söz konusu. sizce verdiğim paraya değer mi? fiyat uygunmudur yoksa pahalı mıdır? gibi kaygılarım var. cevaplarınız için teşekkürler.
0
tearsinheaven
(11.08.09)
Biraz daha para biriktirip/bekleyip N97 fln düşünseniz?
0
ornette
(11.08.09)
size gozum kapalı Omnia Hd diyebilirim,yanlız biraz pahalı ama yeni gelecek güncelleme ile o paraya degicek emın olun bende yakın zamanda almayı planlıyorum...
0
charliee
(11.08.09)
(1)

networkte görünmeyen pc

dinomazu
server 2003 yüklü bir pc var, *workgrouptayız*firewall kapalı*ip adresi verilmiş (dhcp'den almıyor)*local security settings'de "access this computer from the networkte" "everyone" var*domain kuriym dedim yine görünmedi*remote desktop'dan bağlanabiliyorum*onun worgroupunda kimse görünmüyor ama diğer
server 2003 yüklü bir pc var,
*workgrouptayız
*firewall kapalı
*ip adresi verilmiş (dhcp'den almıyor)
*local security settings'de "access this computer from the networkte" "everyone" var
*domain kuriym dedim yine görünmedi
*remote desktop'dan bağlanabiliyorum
*onun worgroupunda kimse görünmüyor ama diğer pc'lerin workgroupunda birbirimizi görebiliyoruz

gözden kaçırdığım bişe mi var acaba, fikri olan var mı?
0
dinomazu
(11.08.09)
netsh winsock reset catalog
netsh int ip reset reset.log
0
🌸dinomazu
(12.08.09)
(2)

ACİL - işyerinde virüs sorunu

swallowed arsenic
işyerimizde 8 bilgisayara sanırım bir network virüsü bulaştı. donanımsal olarak bir arıza olmamasına rağmen internete giriş yapamıyoruz. bütün işlerimiz aksamış durumda. bilgisayarlarda da olmayan bu bağlantı esnasında bazen aşırı derecede anlık yavaşlama ve kilitlenmeler oluyor (hepsinde).lütfen ya
işyerimizde 8 bilgisayara sanırım bir network virüsü bulaştı. donanımsal olarak bir arıza olmamasına rağmen internete giriş yapamıyoruz. bütün işlerimiz aksamış durumda. bilgisayarlarda da olmayan bu bağlantı esnasında bazen aşırı derecede anlık yavaşlama ve kilitlenmeler oluyor (hepsinde).

lütfen yardım edin.. ne yapalım?
0
swallowed arsenic
(11.08.09)
işletim sistemi nedir? Sistem geri yükleme yapabiliyor musunuz? Virüs programı olmasına rağmen mi bu sorun var yoksa virüs programı kullanmıyor musunuz? combofix kullanarak taratmayı deneyin.
0
inshroud
(11.08.09)
İşletim sistemleri Windows XP. Kaspersky Internet Security kurulu hepsinde. Combofix'i deneyeceğiz. Sistem geri yükleme işe yaramadı.
0
🌸swallowed arsenic
(11.08.09)
(8)

Yeni bir ilan sitesi açma evresindeyim, fikir ve düşüncelerinizi duymaya ihtiyacım var.

cenkin gunlugu
Merhaba EkşiDuyuru Mahallesi sakinleri,Yeni bir web sitesi açtım, daha doğrusu tam açmadım, henüz beta gibi, ilk deneyimim. Daha doğrusu kendi adıma açtığım ilk site diyeyim. Terzi kendi söküğünü dikemezmiş ya, ben dikmek üzereyim, fikir almak istiyorum.Rahat olun, yok hacı olmamış bu'lara da açığım
Merhaba EkşiDuyuru Mahallesi sakinleri,

Yeni bir web sitesi açtım, daha doğrusu tam açmadım, henüz beta gibi, ilk deneyimim. Daha doğrusu kendi adıma açtığım ilk site diyeyim. Terzi kendi söküğünü dikemezmiş ya, ben dikmek üzereyim, fikir almak istiyorum.

Rahat olun, yok hacı olmamış bu'lara da açığım, sadece fikir verin yeter.

Sitemin adresi:

www.bubirilandir.com

Not: Reklam da sayılıyor böyle duyurular bir nevi farkındayım, eğer kural dışı bir duyuru olmuş ise düşünmeden siliniz. Henüz kurallara tam olarak aşina değilim malum.
0
cenkin gunlugu
(11.08.09)
oncelikle goze cok hos gelen bir site. karman corman degil. her sitenin olmasi gerektigi gibi olmus gayet sade. siteye girecek olan zaten bir seyler arama telasi icinde olacak, sitenin kolay okunurlugu sayesinde bir de nerde arayacagini bulmakla stress sahibi olmamasi acisindan basarili bir tasarim.

hayvan ilanlari baslig yerine, evcil hayvan ilanlari daha bi hos durur sanki. bu haliyle sanki ilani veren hayvanmis gibi oluyor hem de at deve ilani veilecek degil ya, kedi olur kopek olur sanki yine.

erkegim bayan ariyorum: bu cok fena olmus. erkegim bayan ariyorum tutup skicem zuhaaa gibi. bayan arkadas ariyorum daha bir kibar olur. tabi gorus bu da.

otel motel ilanlari: alinik verinik seklinde ayirsan basligin icine girince daha kolay olur craiglist gibi. hakeza apart kiralik ev ilani icin de. yapmissan da fark edemedim, ki yine ayni kapiya cikar.

gelecekte ingilizce bir duzenek -boyle mi denir ki- hazirlasan da daha da guzel olur tabi. dunya capindayiz- hesabi.

guzel site, ben bakarim. basarilar.
0
gunlerin kopegi
(11.08.09)
ben beğendim. herşey gayet net. ara başlıkların bir kısmında daha farklı ifadeler kullanılabilir ama genel olarak ana sayfa gayet iyi. hatta ilan bile verebilirim.
0
synick
(11.08.09)
bence güzel bi anasayfa, user friendly gozukuyor herseyin be sub-seylerin anasayfada gozukmesi guzel

ama login signup kismisinin ana sayfada sagda bi kosede yer almasi daha guzel olur,
0
tehanu
(11.08.09)
bi de ben hesabımı actigimde kimi ilanlari isaretleyebilmeli, favorilerime ekleyebilmeliyim ve faorilerimi de bi butonla gorebilmeliyim

bi de zaman icerisinde ingilizceye donusme butonunu da ekleyebilirsiniz, burda iş ev arayan ozel ders vereek oln erasmus ogrencilerinin yaninda sitenin profosyonel gozukmesini de saglar
0
tehanu
(11.08.09)
ilişki, aşk ilanları arasında kayıp aranıyor olmamış sanki
0
pegasos
(11.08.09)
Sade ve kullanışlı site , elinize sağlık.. Umarım istediğiniz ilgiyi yakalayabilirsiniz.

Fikir;
-bilgilendirme amaçlı, haraketlilik sağlayan ve küçük alanda (banner da olabilir) bunları biliyor musunuz adı altında, sitenizi öne çıkartabilecek detay bilgiler vermek hoş olabilir. Ör: Sitemizde tatil arkadaşı ilanı verebileceğinizi biliyor musunuz vs.
0
girisimci ruh
(11.08.09)
eline sağlık çok açık, mis gibi bi site olmuş.
0
somethinginthewayshemoves
(11.08.09)
arkadaşlar merhaba,

çok değerli görüşleriniz için çok teşekkür ederim öncelikle, çoğunlukla beğenilmesine çok sevindim, zira henüz beta aşamasının da beta aşamasında.

@gunlerin kopegi: yorumlarını not aldım, çok dikkat çeken şeylermiş, kod içinde boğulunca gözden kaçıyor bu gibi ayrıntılar, sağol, çok süper bir yorum olmuş.

@late viper: anasayfa şu an yok gibi zaten, direk amaca yönelik, zamanla süslenecek, püslenecek.

@tehanu: login olayında haklısın, dediğin gibi bir konsept oturtmayı planlıyorum yakında, ayrıca şu an ilanlara çok ağırlık verdim, userların istekleri pek önemsenmemiş gibi oldu, ileride userlara özel güzellikler de yapacağım dediğin gibi, favoriler, keywordlere özel ilanlar gösterme, vs. gibi.

@girisimci ruh: süper fikirmiş! :) uygulamak için sabırsızlanıyorum. kullanıcıları rahatsız etmeden ufak bilgiler vermek harika olacak.

@terliks: dikkate alacağım.

topluca not: yahu ne süper olmuş buraya yazmam, umut aşılandım, gaza geldim resmen. hepinize tekrar teşekkür ederim.

saygıyla.
0
🌸cenkin gunlugu
(12.08.09)
(5)

Harici HDD

oku oku yazar ol
Yere düştü ve sonuç bu. Işığı yanıyor, motor dönüyor ama hiçbir pc tanımıyor. Farklı kablo, farklı pc de denendi.
Yere düştü ve sonuç bu. Işığı yanıyor, motor dönüyor ama hiçbir pc tanımıyor. Farklı kablo, farklı pc de denendi.
0
oku oku yazar ol
(11.08.09)
biosa girince görünüyor mu? Çalışırken düzensiz ses geliyor mu?
0
inshroud
(11.08.09)
kafa atiyor mu? duzenli ses geliyor mu boyle tik tik tik? oyleyse fiziksel sorun var, kessin, galiba, sanirim.
0
fdegir
(11.08.09)
Diskte problem olduğunu zannetmiyorum,diskte bir sorun olsa bile bilgisayarın onu tanıması lazım, aksine kutuda bir sorun oluşmuştur. İçindeki sabit diski başka bir external hdd kutusuna takıp dene. Eğer yine açılmazsa ozaman disk mefta demektir.
0
aytaral
(11.08.09)
@inshroud ; biostan nasıl göreceğim bilemedim. Ses yok ama.
@fdegir ; kafa atma olayına baktım yok sessiz çalışmaya devam ediyor.
@aytaral ; söktüm kutudan denedim yine aynı hata, USB Aygıtı Tanınmadı.
0
🌸oku oku yazar ol
(11.08.09)
Eğer içindekilerin üzerine soğuk su içebileceksen aldığın yere geri götür, akşam pc ye bağlı olarak kapattım, sabah açtım böyle oldu de. Servise gidiyo felan 1-2 gün içinde değiştiriyorlar...
0
selimse
(11.08.09)
(1)

Firefox Her Şeye Çift Tık İstiyor, Derdi Ne Ola ?

aidiyetsiz
Eskiden tek tıkla açtığım linkler hatta üst pencerenin üzerine dizdiğim kısayollar dahi artık çift tıklamadan açılmıyor.Neden olur ki bu? Nasıl düzeltilir?
Eskiden tek tıkla açtığım linkler hatta üst pencerenin üzerine dizdiğim kısayollar dahi artık çift tıklamadan açılmıyor.

Neden olur ki bu? Nasıl düzeltilir?
0
aidiyetsiz
(11.08.09)
ayarlarından olmasın sakın? evdekinden bakmam lazım ama eve gitmiyorum
0
Kazmapolitan
(11.08.09)
(8)

Cep telefonu önerisi

krstshn
Arkadaşlar telefondan hiç anlamam 5 senedir kullandığım telefonum bozuldu artık yenisini almak farz oldu.aradığım en önemli özellik küçüklük ve görünüş.Özellik önemli değil diyeceğim ama 3 g geldi belki deneriz..mesela 5310 gördüm görünüşü hoş ama 3g ye uygun değil sanırım.neyse buna uygun bit tlf ö
Arkadaşlar telefondan hiç anlamam 5 senedir kullandığım telefonum bozuldu artık yenisini almak farz oldu.
aradığım en önemli özellik küçüklük ve görünüş.Özellik önemli değil diyeceğim ama 3 g geldi belki deneriz..mesela 5310 gördüm görünüşü hoş ama 3g ye uygun değil sanırım.neyse buna uygun bit tlf önerebilir misiniz?

Not:fiyat aralığı 300-400 civarı sıfır gibi takıntımda yok temiz 2.el bulabileceğim biryer, birsey varsa o da olabilir.
0
krstshn
(11.08.09)
www.letsgomobile.org
bu linki bir kurcalayın, en azından fikriniz olur.
0
dinomazu
(11.08.09)
Nokia 5330 Xpress Music ?
0
somethinginthewayshemoves
(11.08.09)
öncelikle kararsızlığını halledersen iyi olur diye düşünüyorum. istersen beraber soruları cevaplayalım.

1) 3G olacak mı, olmayacak mı?
2) kamerasını kullanacak mısın, yoksa olmasa da olur mu? olacaksa 2Mp yeterli mi yoksa üstünü mü istersin?
3) bluetooth farzdır, herhalde.
4) özellik istemiyorum dedin, ama mp3 dinlerim dersen işler değişir.

bunları cevaplarsan, daha spesifik cevaplar alabilirsin. eğer dediğin gibi hiç bir özellik istemiyorum dersen, 300 lira fazla derim.
0
bykush
(11.08.09)
@bykush haklısın hocam karasızlık var.bende ipod touch var birtane müzik,oyun vb işini göruyrm onla ama tlfda olsun mu diye kararsızdım ama son kararım 3g olmasın kamerada cok önemli değil.52200 iş görur gibi geldi?

@kolibrit 5330 cetrefilli gibi 5200ya ne dersin tip olarak benziyr ve dahada uygun sanırım.
0
🌸krstshn
(11.08.09)
Samsung M620 güzel telefon. Nokia istersen 6300'ı beğenirim, ama herkeste var :/
0
bykush
(11.08.09)
@krstshn, ben de seninle aynı durumdayım, 5 yıldır 6230i kullanıyordum bozuldu ve 300 - 400 civarı bi telefon arıyorum öyle çok özellikli olması da gerekmiyor:) 5330 hoşuma gitti 5200 a baktım, arkadasımda var kullanımı rahatmış memnun ama ben pek tutmadım niyeyse. M620 yi de beğendim ama yorumları okudum da kullananların birçoğu tavsiye etmiyor. du bakalım ben biraz daha araştırayım alalım birer telefon.
ekleme: 6220 c yi çok beğendim para ekleyebilirsem alırım onu, bide 6303 var, fiyatı daha uygun. ikinci tercihim de o olur muhtemelen.
0
somethinginthewayshemoves
(11.08.09)
hocam bence en mantıklısı 5200.zaten müzik,foto gibi özellikleri kullanmıyorum hatta mesaj yazmaya bile üşenen biriyim yani klişe olsada ''alo dese yeter''
görüntü olarakta beyazı çok hoş duruyor ve küçük.
bence alalım bunlardan artan parayıda çatır çatır yiyelim hatta ben 2. el alırım muhtemelen:) nedense telefona verilen para fuzuli geliyor bana.yalnız ben portekizdeyim şimdi burdan alsam çalısır mı tr de ordan mı alsam ona karar verip alıcm bakalm.
0
🌸krstshn
(11.08.09)
ben şeklini sevmedim 5200 ın:) öyle de bi takıntım vardır, bide yıllarca kullandığım için içime sinsin istiyorum gerçi sağlam bi ikinci el bulursam ben de alırım. Fransa da yaşayan bi kuzenim var, o ordan telefon getirdiğinde burda pasaportuna işletiyor ama türk pasaportu olması gerekliymiş zannedersem her ülke için geçerli bu.
0
somethinginthewayshemoves
(11.08.09)
(2)

excel sorusu

endiku
fotoğrafın solundaki gibi dizilmiş verileri, fotoğrafın sağ kısmında görülen gibi aralarında virgül olacak şekilde tek bir hücrede nasıl gösterebilirim?şimdiden teşekkür ederim.
fotoğrafın solundaki gibi dizilmiş verileri, fotoğrafın sağ kısmında görülen gibi aralarında virgül olacak şekilde tek bir hücrede nasıl gösterebilirim?
şimdiden teşekkür ederim.
0
endiku
(11.08.09)
h1 aşağıdakini yazarsan olur;
=SUBSTITUTE(SUBSTITUTE(A1 & "," & B1& "," & C1& "," & D1& "," & E1& "," & F1& "," & G1;",,";" ");" ,";"")
sonra bunu tüm sütuna uygularsın.
0
surprise
(11.08.09)
concatenate kullanacaksın.

Ör: =CONCATENATE(A1;",";B1;",";C1)
0
sinuzit
(11.08.09)
(1)

firefox sorunu

mngdsr
merhabalar efenim, şimdi ben firefox kullanıyorum ama son günlerde bi hal oldu, bazı siteler aşırı yavaş. internet hızıyla ilgili sorunum yok ama mesela sözlük gayet hızlı ve düzgün açılırken facebook acayip sorunlu açılıyor. yahoo mail, gmail de aynı şekilde. ama mesela blogspot da düzgün. ayrıca e
merhabalar efenim,

şimdi ben firefox kullanıyorum ama son günlerde bi hal oldu, bazı siteler aşırı yavaş. internet hızıyla ilgili sorunum yok ama mesela sözlük gayet hızlı ve düzgün açılırken facebook acayip sorunlu açılıyor. yahoo mail, gmail de aynı şekilde. ama mesela blogspot da düzgün. ayrıca eski sürüm ie'de de sorun yok. şimdi belli ki firefoxta var bi yamukluk. pek açıklayıcı olmadığının farkındayım ama, nasıl kurtulurumbu sorundan? firefoxu silip tekrar yüklesem düzelir mi? daha kolay bi yolu var mıdır? eğer firefoxu silmek zorunda kalırsam kayıtlı şifrelerimi nasıl korurum?
0
mngdsr
(10.08.09)
facebook ta bir bokluk var bence o sitedeki hatadan kaynaklanıyor
0
alokozay
(11.08.09)
(1)

"slash vs. backslash" feat. "url vs. path"

ermanen
Internet URL'lerinde '(forward)slash ("/") [egik cizgi]', dosya erisim yollarinda 'backslash ("\") [ters egik cizgi]' sinirlayicilari kullaniliyor. Neden boyle? Degistirilemez mi?
Internet URL'lerinde '(forward)slash ("/") [egik cizgi]', dosya erisim yollarinda 'backslash ("\") [ters egik cizgi]' sinirlayicilari kullaniliyor. Neden boyle? Degistirilemez mi?
0
ermanen
(10.08.09)
slash unix'de kullanilan bir durumdur, backslash windows'da. interneti unix (ve benzeri) durumlar uzerinde baslattiklarindan, MS'de herseye kilim ben kendi standardimi yaparim dediginden boyle olmustur. Linux makinen varsa dosya erisim yollari da / olur.
0
compumaster
(10.08.09)
(2)

nokia e75

alokozay
babam bana bu telefonu almışama ben uzun süredir telefon kullanmıyordum yeni çıkanları , özelliklerini felan bilmiyorumsorum şu :bu iyi bir telefon mu?sorunları yoktur inşallahbana biraz özelliklerini anlatır mısınız?güzel bir seçim mi yoksa dandik mi?öyle ahım şahım birşeye ihtiyacım yoktu zaten bu
babam bana bu telefonu almış

ama ben uzun süredir telefon kullanmıyordum yeni çıkanları , özelliklerini felan bilmiyorum

sorum şu :

bu iyi bir telefon mu?

sorunları yoktur inşallah

bana biraz özelliklerini anlatır mısınız?

güzel bir seçim mi yoksa dandik mi?

öyle ahım şahım birşeye ihtiyacım yoktu zaten bunu alsaydın daha güzeldi diyen olmasın lütfen
0
alokozay
(10.08.09)
www.nokia.com.tr

bence iyi ama o fiyata çok daha iyiler var..
0
dambil
(10.08.09)
iyidir iyi. bende e71 var, e75 yenisi oluyor.
0
fdegir
(11.08.09)
(2)

Counter Strike 1.6'da replay kayıt etme

kenevolution
Mevzu şu Counter Strike 1.6'da (non steam) replay kayıt etmek istiyorum ama replay da beni değil tüm maçı göstersin.Benide dışardan veya başkasının gözünden değişik kamera açılarında göstersin.Nasıl olur bu?
Mevzu şu Counter Strike 1.6'da (non steam) replay kayıt etmek istiyorum ama replay da beni değil tüm maçı göstersin.Benide dışardan veya başkasının gözünden değişik kamera açılarında göstersin.Nasıl olur bu?
0
kenevolution
(10.08.09)
HLTV sokman gerekiyor server'a. HLTV'yi biraz araştır, oldukça basit.
0
cyberpunk
(10.08.09)
www.hltv.org a kayıt olup hltv isteyeceksin veya cstrike klasörünün içindeki hltv.cfg dosyanı düzenleyip hltv.exe ile servera kendin sokacaksın.
0
xenophobe
(10.08.09)
(8)

Python IDE tavsiyesi

suursuz deve
Python'un kendi gui'sinden sıkıldım gına geldi, notepad gbi içim kararıyor. Şöyle adam gibi ide istiyorum, her bi haltı yapsın istiyorum, beni matrixe bağlasın istiyorum. Wing IDE, boa constructor, netbeans falan arasından seçemedim ben şimdi. netbeans'e javadan ötürü kılım zaten o yüzden hiç bulaşm
Python'un kendi gui'sinden sıkıldım gına geldi, notepad gbi içim kararıyor. Şöyle adam gibi ide istiyorum, her bi haltı yapsın istiyorum, beni matrixe bağlasın istiyorum. Wing IDE, boa constructor, netbeans falan arasından seçemedim ben şimdi. netbeans'e javadan ötürü kılım zaten o yüzden hiç bulaşmadım, pythonda iyidir derseniz olabilir ama. Bir de fazla olmazsa download linki istiyorum tavsiyecilerden. Yok devenin bale pabucu kendin ara derseniz eyvallah derim boynumu eğer gugıl amcanın yolunu tutarım. Link verenlerede 3 gulhü 1 elham okurum, işleriniz yolunda gider, programınızda bug çıkmaz. süpaneke dinimiz amin.
0
suursuz deve
(10.08.09)
eclipse?
0
kurukafa
(10.08.09)
artılarını eksilerini yazarsan daha iyi olur, isim aramıyorum çünkü.
0
🌸suursuz deve
(10.08.09)
su anda en iyisi komodo IDE bence. cok detayli yazmaya vaktim yok ama stackoverflow.com dan da inceleyebilirsin detayli bi inceleme topigi. (stackoverflow.com)

bi de tabi bahsetmeden gecemen ben onumuzdeki aylarda kendi gelistirdigim python IDE sini piyasaya surucem. windows uzerindeysen hosuna gidebilir. cok istersen ses ver beta surecine dahil edeyim.
0
pascal borland
(10.08.09)
eskiden spe vardı stani's python editor. benim her ihtiyacımı karşılıyordu, mesela code completion.

@pascal borland: gelişmeleri duyurursanız sevinirim.
0
marido
(10.08.09)
pythonun kendi guisi derken idle dan bahsediyorsun herhalde? tatlı bir shell bence :)

boa constructor zaten ide değil tam olarak, dragndrop gui programlama için mantıklı anca, çok şey beklememek gerek.

bunun dışında bence netbeansi çok küçümseme, python için gayet tatmin edici. aptana studio da deneyebilirsin o da hoş.

ağır debug işleri yapacaksan ve bunlar derman olmuyor dersen güzel standalone debuggerlar var python için. (bilhassa bi tane süper vardı da aklıma gelince ekleyeyim)

bundun dışında cpythondan çıkıp, ironpythonla mesela visual studioda, jythonla da herhangi bir java idesinde takılabilirsin. bilhassa ironpython visual studio nimetlerini güzel kullanıyordu lakin ciddi stabilite problemleri vardı en son denediğimde (2-3 sene önce?)

ama genel amaç için netbeans veya aptana dediğim gibi fevkalade. (gerçi onlarda da py shell yok bildiğim kadarıyla.)
0
lhun
(10.08.09)
@marido: henuz bi maillist bile olusturmadim ama [email protected] 'a bos mesaj atman yeter, maillist kurunca eklerim.
0
pascal borland
(10.08.09)
@lhun: aklina gelmeyen buyuk ihtimal winpdb.
0
pascal borland
(10.08.09)
hay yaşa
0
lhun
(10.08.09)
(1)

Internet Explorer 8 yardımı

edwardd
Internet Explorer 8 yüklendi bilgisayara kendi windows yükledi güncelleştirmelerle beraber.fakat şöyle bişey oldu arama çubuğuna yazdığım siteleri her yeni sayfa açtığımda tekrar yazmam gerekiyo yani geçmişte ziyaret ettiğim siteleri arama çubuğunda göremiyom.bunu nasıl düzeltebilirim bir ayarı fala
Internet Explorer 8 yüklendi bilgisayara kendi windows yükledi güncelleştirmelerle beraber.
fakat şöyle bişey oldu arama çubuğuna yazdığım siteleri her yeni sayfa açtığımda tekrar yazmam gerekiyo yani geçmişte ziyaret ettiğim siteleri arama çubuğunda göremiyom.
bunu nasıl düzeltebilirim bir ayarı falan var mı?
0
edwardd
(10.08.09)
Go Start Menu > Control Panal > Internet Option > General Tab & uncheked Delete browsing history on exit.

Baslat -> Kontrol Panel / Denetim Masasi -> Internet Secenekleri -> Genel Tabinda Gezinti Geçmişi'nde varolan "tik" i kaldir. ok de cik.
0
that was just a dream
(10.08.09)
(3)

turkce dilbilgisi- word -bilgisayar

gunlerin kopegi
selam. soru-1) microsoft office word programinda yazarken turkce dilbilgisi denetimi actigimda sadece bir kelimeyi turkce denetleyip sozlugu tekrar ingilizceye aktariyor. bunu turkce sozlukte nasil sabitleyebilirim?soru-2) gorev cubugundaki klavye sekmesi kayboldu, klavyeyi ingilizceden turkceye cev
selam.

soru-1) microsoft office word programinda yazarken turkce dilbilgisi denetimi actigimda sadece bir kelimeyi turkce denetleyip sozlugu tekrar ingilizceye aktariyor. bunu turkce sozlukte nasil sabitleyebilirim?

soru-2) gorev cubugundaki klavye sekmesi kayboldu, klavyeyi ingilizceden turkceye ceviremiyorum. onu nasil geri getirebilirim?

tesekkurler.
0
gunlerin kopegi
(10.08.09)
1)Office dilbigisi denetimini ayarladığın yerde Default diye bir seçenek var. Onu tıklayarak varsayılan ayarın İngilizceden Türkçeye geçmesini sağlamalısın böylelikle hep Türkçe yazabilirsin
2)Şimdi linuxteyim bakamıorm ancak yanılmıyorsam Denetim masası->Bölge ve dil ayarlarından ya da Klavye ayarlarından görev çubuğunda görünmesini belirten bir kutucuk var onu işaretlemen gerekiyordu
0
maresal jedi
(10.08.09)
Yazının dilini ayarlamamış olabilirsiniz. Metnin tümünü seçin (Ctrl+A) sonra da dili Türkçe olarak belirleyin, ondan sonra denetimi yapabilirsiniz.
0
kays el mecnun
(10.08.09)
klavye degistirme kisayolu

sol alt + sol shift tusudur.
0
that was just a dream
(10.08.09)
(1)

youtube

somethinginthewayshemoves
selam. youtube a giremiyorum jackerim de var halbuki. videoyu açarken an error occurred filan diyor. bir bilen varsa burdan olmazsa bmgrnv et hotmail e yazar mı lütfen
selam. youtube a giremiyorum jackerim de var halbuki. videoyu açarken an error occurred filan diyor. bir bilen varsa burdan olmazsa bmgrnv et hotmail e yazar mı lütfen
0
somethinginthewayshemoves
(10.08.09)
(git: 87241)
(git: 86585)
0
dambil
(10.08.09)
(9)

seagate freeagent go 500 gb hdd-- yine yeniden

tahret muslugu
tekrar selamlar sevgili dostlar.. acı, keder ve uğursuzluğun vazgeçilmez adresi tahret muslugu yine soruyor:''şimdi de bu alete veri kopyalayamıyorum, kopyalamaya çalıştığım kaynaktaki veri bulunamadı diyor ve aletin içindeki daha evvelden kopyaladığım klasörleri silemiyorum. vista kullanıyorum ve m
tekrar selamlar sevgili dostlar.. acı, keder ve uğursuzluğun vazgeçilmez adresi tahret muslugu yine soruyor:

''şimdi de bu alete veri kopyalayamıyorum, kopyalamaya çalıştığım kaynaktaki veri bulunamadı diyor ve aletin içindeki daha evvelden kopyaladığım klasörleri silemiyorum. vista kullanıyorum ve muhtemelen sorun vistanın güvenlik ayarlarıyla alakalı diye düşünüyorum. ne yapmalıyım, uğursuzluğuma ağlamalı mıyım?''

teşekkürler

bedbaht musluk
0
tahret muslugu
(10.08.09)
kabloda kalmış veriler.. hard disk'i pc'den aşağıda bir yere koy hallolur sorun..

j/k.

unlocker siler onları..
0
rednoff
(10.08.09)
-başka usb girişlerinde dene
-başka usb kablosuyla dene

bi değişiklik olmazsa gene gel
0
cnonefb
(10.08.09)
başka usb girişiyle denedim olmadı. j/k. nedir? ayrıca aleti biçimlesem bu bir şeyleri çözer mi?

ve ayrıca alet böyle kafayı yedikten sonra kendi programı olan seagate manager, aleti görmez oluyor. bu ne anlama gelmekte?

teşekkürler
0
🌸tahret muslugu
(10.08.09)
bicimlendirsen cozer evet de, dosya silme izni yoksa yıne aynı hatayıda verebilir.
0
bryan fury
(10.08.09)
a.q mantikli seyler yazmak bu kadar mi zor ? (bkz: lafım anlayana)

sorun sahibi arkadas; hocam hdd'in ölüyor, bastan soyleyeyim. bicimlendirsen verilerin gidecek, sen suan vistadan da diskine ulasamiyorsun. yapabilirsen, live xp cd'si edin bi tane. (git: perfectxp.blogspot.com) adresten xp'yi cekip yazdir sonrasinda boot et bu cdden. minixp'yi secip diger araclardan total-commander'i sec. bunlarin oncesinde hdd takili olsun. sonra yedeklerini al.

edit : yedekleri aldiktan sonra minixp'den devam ederek format ve partitionlara ayirma islemini yapabilirsin. tabi hala zamanin varsa.
0
that was just a dream
(10.08.09)
cevaplar için teşekkür ederek, vistadaki ''folder rights'' meselesini sorayım.. sanırım sorun izinlerle alakalı?
0
🌸tahret muslugu
(10.08.09)
hocu, noldu durum ne simdi ?
0
bryan fury
(11.08.09)
durum şu ki beceremedim, az sonra aleti gold a götürüp değiştirme talebinde bulunacağım. :(
0
🌸tahret muslugu
(11.08.09)
aleti değiştirdim, şu an canavar gibi çalışmakta kendisi, mutluyuz huzurluyuz. teşekkürler her şey için :)
0
🌸tahret muslugu
(15.08.09)
(2)

Facebook'ta okunmamış mesajlar

deckard
Mesaj kutumu temizleyeyim dedim. okunmamış onlarca video linki mesajı sildim. 4 tane okunmamış (unread) mesaj gözüküyor. iş yerindeyim 30 küsur sayfadaki mesajlara tek tek bakamıyorum. feci uyuz etti ama o 4 mesaj. hepsini komple seçip mark as read demenin bir yolu yok mu yahu? select > all dediğimd
Mesaj kutumu temizleyeyim dedim. okunmamış onlarca video linki mesajı sildim. 4 tane okunmamış (unread) mesaj gözüküyor. iş yerindeyim 30 küsur sayfadaki mesajlara tek tek bakamıyorum. feci uyuz etti ama o 4 mesaj. hepsini komple seçip mark as read demenin bir yolu yok mu yahu?

select > all dediğimde bi tek o sayfadakileri seçiyor meret. var mıdır o 4 mesajı uğraşmadan bulmanın bir yolu.

duyuru'da da arattım sorulmuş mu diye ama kapsamlı olarak araştıramadım malum iş güç.
0
deckard
(10.08.09)
bende 345 tane var okunmami$ mesaj. $u tek sayfada halledilebiliyorsa cidden cok makbule gecer.
0
astaroth
(10.08.09)
gelen kutusuna giriniz.
hemen üst satırda "seç ---" kısmı var. seç'in yanından okunmamışları seçiniz ve sonra sil kısmına tıklayınız.
geçmiş olsun.
ayrıca o sayfadaki (tek sayfa genelde) okunmuş mesajların hepsini ya da tümünü (tüm sayfalardakileri yani) birden silebilmeniz lazım diğer seçeneklerle.

edü: sayfa sayfa geçerliymiş seçenekler, yuh!
0
aithra
(10.08.09)
(11)

seagate freeagent go 500 gb hdd

tahret muslugu
sevgili dostlar şimdi ben bu ürünü aldım almasına da pcye taktığımda belleği 465 gb gösteriyor. bu normal midir, yoksa gösterimde mi bir hata vardır? ya da aradaki 35 gblik bellek havaya mı uçmuştur, nolmuştur?teşekkürler
sevgili dostlar şimdi ben bu ürünü aldım almasına da pcye taktığımda belleği 465 gb gösteriyor. bu normal midir, yoksa gösterimde mi bir hata vardır? ya da aradaki 35 gblik bellek havaya mı uçmuştur, nolmuştur?

teşekkürler
0
tahret muslugu
(10.08.09)
normaldir
0
sijwocaq
(10.08.09)
normaldir. 1024 kb=1mb olduğu için oluyordu sanırım. çok fena sıkmış olabilirim. biri daha iyi açıklar birazdan.

ama normal ondan eminim :)
0
cilgin fantezilerin adami
(10.08.09)
ram hesabı yaparken 1024 alınıyor katsayı ama hard disklerde direkt 1 milyar byte oluyor 1 gigabyte..
0
rednoff
(10.08.09)
imalatcılar 1000mb yi 1g kabul ediyorlar, os ise 1024mb yi 1g kabul ediyor. fark burdan. bi sorun yok.
0
bryan fury
(10.08.09)
sakin ol sorun yok.
0
cnonefb
(10.08.09)
memnun musunuz bu aletten ya? ben de almayı düşünüyorum.
0
domaine hasret yumuşak g
(10.08.09)
valla an itibariyle henüz çalıştıramadım ve kıvranıyorum. kullanmaya başladığım an sizi haberdar ederim. :)

(git: 89039)
0
🌸tahret muslugu
(10.08.09)
@domaine hasret, ben kullanıyorum aldıgımdan beri 7/24 takılı duruyor gayet de leziz çalışıyor. wd den daha sessiz ve titresimsiz kesinlikle.
0
bryan fury
(10.08.09)
leziz çalışma şeklini bana da çıtlatır mısınız sayın fury? :)
0
🌸tahret muslugu
(10.08.09)
(: mesela senın karsılastıgın sorunların hicbirisini yasamadım. içinde gelen yazılımlardan ben hazetmıyorum aldıgım gbi silmiştim zaten. plug play her daim iyi bisey.

bi de hanı senın sorunda aklıma geldi de, folder rights lara bi gozatsana. take ownership diyip tum dosyalarıa sınırsız erisim yazma silme haklarını al.
0
bryan fury
(10.08.09)
500000000000 byte/1024 byte/kb= 488281250 kb

488281250 kb/1024 kb/mb= 476837 mb

476837 mb/1024 mb/gb= 465 gb

(bkz: hesaplayan adamlar)
0
osuruklu
(10.08.09)
(2)

blogspot sorun..

weierstrass
bazı blogları açmaya çalıştığımda sayfayı "flu"laştırıp öne yerleşen ve ".. süreyi doldurdunuz, devam etmek istiyorsanız aşağıdaki seçeneklerden birine üye olun" temalı gudik bir reklam çıkmakta.. bunu aşmanın bir yolu var mıdır? yoksa blog sahibinin asıl amacı zaten bu mu? yani o logları göremez mi
bazı blogları açmaya çalıştığımda sayfayı "flu"laştırıp öne yerleşen ve ".. süreyi doldurdunuz, devam etmek istiyorsanız aşağıdaki seçeneklerden birine üye olun" temalı gudik bir reklam çıkmakta.. bunu aşmanın bir yolu var mıdır? yoksa blog sahibinin asıl amacı zaten bu mu? yani o logları göremez miyim?
0
weierstrass
(10.08.09)
aklıma reklam önleyici addonlar dışında bişi gelmedi, adblocker falan.

bi de noscript olabilir, evet olur o.
0
schimsonique chaiselongue
(10.08.09)
evet noscript işe yaradı.. bi sürü "blocker" denemiştim ama işe yaramamıştı..
0
🌸weierstrass
(10.08.09)
(2)

online radyolar çalışmıyor??

desingerdez
arkadaşlar slmlar neden net üzerinden radyo dinleyemiyorum sorun nedir bilen varmı ?
arkadaşlar slmlar neden net üzerinden radyo dinleyemiyorum sorun nedir bilen varmı ?
0
desingerdez
(10.08.09)
www.canliradyodinle.com dan dinleyebiliyorum ben..dene bi istersen
0
myblue
(10.08.09)
hım çok saol ama bnm bağlantımda sorun var sanırım oda açılmadı :S
0
🌸desingerdez
(10.08.09)
(6)

Monitörüm geçici olarak titriyor

oldu görüşürüz
Yalnız bir "trırırıı" gibi titreme değil, belli zaman aralıklarıyla kenarlarından "kısılıyor", o sırada benim dikkatim dağılıyor tabii. Ardından sağ ve sol kenarları yine sıfırlıyor. (Olması gerektiği gibi)Bu neden oluyordur? Aklıma voltajla ilgili olabileceği geldi ama atmış olmak istemem.Teşekkürl
Yalnız bir "trırırıı" gibi titreme değil, belli zaman aralıklarıyla kenarlarından "kısılıyor", o sırada benim dikkatim dağılıyor tabii. Ardından sağ ve sol kenarları yine sıfırlıyor. (Olması gerektiği gibi)

Bu neden oluyordur? Aklıma voltajla ilgili olabileceği geldi ama atmış olmak istemem.

Teşekkürler.
0
oldu görüşürüz
(10.08.09)
tüpten kaynaklanır
0
Ayiyogi
(10.08.09)
monitörün refresh rate ayarlarıyla alakalıdır. bi bak oldu görüşürüz.
0
sokak cocugu
(10.08.09)
tüptense fena, ama hakkıdır baya eski.

@sokak cocugu; 70 herzthrtz gözüküyor şu an, onu mu kastediyoruz? 60'taydı diye hatırlayıp 60a düşürdüm ama şimdi de titrek bir şey oldu. Yoksa monitörün üzerindeki tuşlardan yapılan ayar mı dediğin?
0
🌸oldu görüşürüz
(10.08.09)
evet monitörün üzerinden yapılan bi ayar olması lazım.
0
sokak cocugu
(10.08.09)
belki faydalıdır:www.hardwaremania.com
0
sokak cocugu
(10.08.09)
başka elektirik pirizine bağladınız mı? elektirik kaynaklı olabilir.
0
zeki baba
(10.08.09)
(2)

Dosya şifreleme programı arıyorum...

paulista
pc de bazı klasörleri şifrelemek istiyorum.bu konuda en iyi program hangisidir ?
pc de bazı klasörleri şifrelemek istiyorum.bu konuda en iyi program hangisidir ?
0
paulista
(09.08.09)
Encrypt On Click
0
sokak cocugu
(09.08.09)
folder lock basit ve iyidir.

en iyisi dersen truecrypt derım ama sifreyi unutursan data ya elveda dersin.
0
bryan fury
(10.08.09)
(1)

sd kart sorunu

aliscan
bugun fot makinesi için sd kart aldım. valla makineyi gösterdiğim görevliye de sormuştum hangisini alayım die, sd uyumlu oldunu söyledi makinenin.neyse, kartı takınca card is unreadable diyor, card has no supporting format deyip format atmak istiyor bu sefer de card is locked unlock diyor.lakin kart
bugun fot makinesi için sd kart aldım. valla makineyi gösterdiğim görevliye de sormuştum hangisini alayım die, sd uyumlu oldunu söyledi makinenin.

neyse, kartı takınca card is unreadable diyor, card has no supporting format deyip format atmak istiyor bu sefer de card is locked unlock diyor.

lakin kart üzerindeki lock ibresini nereye getirirsem götüreyim unlock gözüküyor meret. çözüm var mıdır.
0
aliscan
(09.08.09)
Bu aldığınız sd kart eğerki 4 gb üstü ise, (sanırım 8 gb var) üstünde garip bi ibare olması lazımdı..
High speed falan tarzı bişey.. Böyle bir ibare varsa aldığınız SD kart üstünde veya kutusunda anlayınki yeni teknoloji sd karttır. Elinizdeki alet desteklemiyordur bu kartı..
Bende anyı tongaya düşmüştüm. 8 Gb ı aldım alete takıcam baktım üstünde sadece şu şu aletlerce desteklenir yazıyo. Tırstım.. Taktım kameraya çalıştı. Sonra okudum kullanma klavuzunu destekliyomuş kamera..
0
quaker
(09.08.09)
(5)

winamp oto tag şeysi

neira
normal: demien rice - the professorototag: amy winehouse - just friendsbu zımbırtı hatalı çalıştığı gibi hatasını kabullenip susmuyor da :( parçanın id3ünü elle değiştiriyorum hatta sonra yine ototag e tıklıyorum ne yapıcak diye, hiçbir şey yapmıyor. ama sonra kapatıp açıyorum yine amy olmuş. bunu i
normal: demien rice - the professor
ototag: amy winehouse - just friends
bu zımbırtı hatalı çalıştığı gibi hatasını kabullenip susmuyor da :( parçanın id3ünü elle değiştiriyorum hatta sonra yine ototag e tıklıyorum ne yapıcak diye, hiçbir şey yapmıyor. ama sonra kapatıp açıyorum yine amy olmuş. bunu iptal etmenin yolu var mıdır?
0
neira
(09.08.09)
elle düzelttikten sonra oto tag'e tıklamak yerine tamama tıklasanız olacaktır=)
0
dambil
(09.08.09)
evet denedim ki zaten winampte amy diye gözüken şeye tıklayınca bi anda damien a dönüşüyor
ama ilk sefer amy işte ne saçma
0
🌸neira
(09.08.09)
musicbrainz picard ile tüm tagler otomatik düzeltilir internetiniz war ise.
0
ayiadam
(09.08.09)
sorun da o zaten. winampinki de internetten yaptı ama bi çoğunu hatalı yaptı simdi bana 4k mp3ü düzenlemek kaldı :( bu programın doğru isim vereceği ne malum :( bana dosya adını id3 bilgisi girecek bi program lazım ki bu hatalıları düzenleyeyim. yinede dediğiniz programı denicem şimdi.
0
🌸neira
(09.08.09)
dene dene rahat ol. yapıyor kendisi winamp gibi sapıtmıyor. winamp belasından sonra kullandım ben de zaten. müziklerin olduğu dosyayı seçeceksin. sonra look up diyeceksin. save diyeceksin tag'ler cillop gibi olacak.
0
ayiadam
(10.08.09)
(1)

Windows 7'de kaydettiğimiz temaları silme\temaların kayıt dizini?

wtf
Soru başlıkta. Personalize bölümünden, istediğim türde bi tema oluşturdum yalnız bu temayı silmek istediğimde silemiyorum? Sürekli orda aynı kayıt ismiyle gözüküyor. Bunun yerine farklı bi tema daha oluşturup, aynı isimle kaydedeyim dedim ki eski kaydettiğim otomatik olarak silinsin fakat hiç bir de
Soru başlıkta. Personalize bölümünden, istediğim türde bi tema oluşturdum yalnız bu temayı silmek istediğimde silemiyorum? Sürekli orda aynı kayıt ismiyle gözüküyor. Bunun yerine farklı bi tema daha oluşturup, aynı isimle kaydedeyim dedim ki eski kaydettiğim otomatik olarak silinsin fakat hiç bir değişiklik olmadığı gibi, birde bunun üstüne aynı isimle 2 farklı tema oluştu. Garip değil mi?
Elle silebilmek için Users klasörünün içeriğini kurcalıyorum ama disk üzerindeki temaların kaydedildiği yeri de bulamadım.

Nasıl yapacağım?
0
wtf
(09.08.09)
Önce başka bir temayı akfit et, sonra silmek istediğin temaya sağ tıkla ve "temayı sil".
0
edip
(10.08.09)
(5)

modemsiz lan bağlantısı

Belegg
elimde 2 tane laptop war ama modemim $u anda yok kablosuzdu.Ethernet kablosu alsam bi ucunu benim laptopuma bi ucunu diğer laptopa bağlasam lan bağlantısı olur mu oyun oynamak için? ona göre kablo alacağım da.
elimde 2 tane laptop war ama modemim $u anda yok kablosuzdu.Ethernet kablosu alsam bi ucunu benim laptopuma bi ucunu diğer laptopa bağlasam lan bağlantısı olur mu oyun oynamak için? ona göre kablo alacağım da.
0
Belegg
(09.08.09)
olur. kablosuz ağ bağlantısı kurabilirsin. kabloya ne hacet.
0
sokak cocugu
(09.08.09)
biri xp biri vista oldu mu sorun çıkabiliyor ama onun dışında evet kurabilirsin
0
cnonefb
(09.08.09)
modem yok elimizde bi kaç gün
0
🌸Belegg
(09.08.09)
cross kablo kullanmak şartıyla yapabilirsin.
0
drip nick i zaten kullanilmakta
(09.08.09)
sadece kabloları bağlayarak apipa ile bilgisayarlar arası ağ kurabilirsin.

apipa hakkında detaylı bilgi için:
wiki.wireshark.org
wiki.networkdictionary.com:_Automatic_Private_IP_Addressing
0
vampir akrep
(09.08.09)
(2)

Dil Çubuğuna Kısayol Atama

feedback
Merhabalar,Laptopun klavyesi ingilizce, türkçe yazmam gerektiğinde türkçeye çeviriyorum dil çubuğundan, kısayol atayabilir miyim bunu değiştirmek için?Mesela ctrl+shift+d yapınca dil ingilizceyken türkçe, türkçeyken ingilizce olsun.Yardımlar için şimdiden teşekkürler.
Merhabalar,
Laptopun klavyesi ingilizce, türkçe yazmam gerektiğinde türkçeye çeviriyorum dil çubuğundan, kısayol atayabilir miyim bunu değiştirmek için?
Mesela ctrl+shift+d yapınca dil ingilizceyken türkçe, türkçeyken ingilizce olsun.
Yardımlar için şimdiden teşekkürler.
0
feedback
(09.08.09)
default olarak alt gr+shift'dir o zati.
0
passion rules the game
(09.08.09)
@feedback duyuruna is oluyorum ama usendim yenisini acmaya hos gor:)

selam. benim tus takimi da ingilizce ve ben sag at koseye tiklayip onu turkceye cevirmeye de raziyim ama kontrol panelinde ne de gorev cubugunda klavye sekmesi yok kaybolmus ortadan. sistem yardimdan da baktim nasil bulurum diye o da ise yaramadi. nasil yeniden getiricem ben bu sekmeyi?

bir de word programinda yazarken dilbilgisi kontrolunu turkceye cevirdigimde sadece bir kelimeyi turkce olarak kontrol edip sonra yeniden ingilizceye geciyor. bunu nasil sabitleriz?

tesekkurler.
0
gunlerin kopegi
(10.08.09)
(5)

Müzik dosyaları program tavsiyesi?

eksi daglarinin aslani
Müzik dosyalarını kesip biçebileceğim, başından veya ortasından sample alabileceğim basit bir program tavsiye edermisiniz. Basit ve freeware olması tercih sebebidir, tşk.
Müzik dosyalarını kesip biçebileceğim, başından veya ortasından sample alabileceğim basit bir program tavsiye edermisiniz. Basit ve freeware olması tercih sebebidir, tşk.
0
eksi daglarinin aslani
(09.08.09)
dambil
(09.08.09)
çok basit bir program var.

(bkz: total video converter)
0
ataturkiye
(09.08.09)
goldwave iyidir
0
ceo07
(09.08.09)
Su programla uzun dosyalar ornegin 60 70 dk'lik dosyalar kolayca yuklenir istenilen kisim hizlica kesilir kayit edilir (kaba bir sekilde)

dugmeleri deneme yanilmayla ogrenirsin.. Basit olarak baslangici seciyorsun sonu seciyorsun.. Save selection yapiyorsun..

Mp3directcut
www.afterdawn.com

Kaba bir sekilde uzun dosyadan kestigimiz minik dosyayi edit'lemek icin "audacity" basit ve free bir programdir.. Kisa dosayalarda kesim icin iyidir cunku dosyanin yuklenmesi sirasinda editleme sirasinda hafiza yetersizligi sorun oluyor bunda o yuzden dosyamiz uzun sureliyse yukardaki programla onceden kesmek daha hizli ve etkilidir..

Audacity
audacity.sourceforge.net

Audacity'de Mp3 olarak kayit icin Lame DLL dosyasi isteyebiliyor o da surda..

Lame DLL MP3 encoderi..
audacity.sourceforge.net
0
lewoxl
(09.08.09)
dur dur hiç kafan karışmasın:

(bkz: mp3 direct cut)
0
anteelope_
(09.08.09)
(10)

ses aygıtı yok

lenor
USB hoparlör taktığım zaman ses çıkaran bilgisayarım, hoparlörü çıkardığım zaman hiç ses vermiyor. Driver'larla ilgili bir problem yok, hepsi güncel, hepsi yüklü. Bu sorunu nasıl halledebilirim?
USB hoparlör taktığım zaman ses çıkaran bilgisayarım, hoparlörü çıkardığım zaman hiç ses vermiyor. Driver'larla ilgili bir problem yok, hepsi güncel, hepsi yüklü. Bu sorunu nasıl halledebilirim?
0
lenor
(09.08.09)
sağ alttaki ses ayar şeysine sağ tıklayın bir kayıttan yürütme aygıtlarında seçili olan hoparlöre bakın. bilgisayarın kendi hoparlörünü etkinleştirin, etkinse zaten oraları biraz kurcalayın.. (sanmıyorum tam sorunun bu olduğunu ama bir fikirdir)
0
dambil
(09.08.09)
yok zaten hoparlör moparlör hiç görünmüyor. oralara tıkladığım zaman sadece mikrofon sekmesi çıkıyor, ses aygıtı yok uyarısı veriyor.
0
🌸lenor
(09.08.09)
o zaman driver sorunu var bence. problem yok demişsiniz ama bir daha yükleyin diyorum ben. aynı sorunla karşılaşanlara baktım %80-90'ı driver'ı tekrar yükleyince halletmiş. öncesinde everest'le bir göz atabilirsiniz driver durumlarına..
0
dambil
(09.08.09)
bilgisayarım'a sağ tıklayıp özelliklere girin. donanım sekmesinden "aygıt yöneticisine uçun.

orada bütün sekmeleri tek tek açıp kontrol edin, tanınmayan herhangi bir bileşen var mı? solundaki ikonunda çarpı işareti falan olacak.
0
cro magnon
(09.08.09)
önerilerinizi denedim, driver yüklemeye çalıştığımda zaten güncel diye bir uyarı alıyorum. aygıt yöneticisinde ise ünlemli soru işaretli bir satırla karşılaşmadım. hepsi takır takır görünüyor. hani zaten driverda bir problem olsa hoparlörden hiç ses çıkmazdı diye düşünüyorum. bilmem doğru mu yapıyorum.
0
🌸lenor
(09.08.09)
hoparlörden ses çıkmıyor demişsiniz zaten?

usb'den hoparlör bağlayınca nasıl ses çıkıyor onu anlamadım? ses çıkışından hoparlör takınca mı demek istediniz?
0
cro magnon
(09.08.09)
"USB hoparlör taktığım zaman ses çıkaran bilgisayarım, hoparlörü çıkardığım zaman hiç ses vermiyor" demişim. logitechin falan var ya ses çıkışından değil de usb'den çalışan hoparlörler, onu taktığımda ses var, fakat çıkardığımda (mesela şu an yanımda değiller) ses yok, ve hatta bilgisayara göre hiç bir ses aygıtı yok, onu diyorum.
0
🌸lenor
(09.08.09)
audio kartınızın veya anakartınıza dahilse anakartınızın driver cdsini takıp ilgili driverı kurunuz, muhtemelen sorun çözülecektir.
0
oligomer
(09.08.09)
ya da bi ihtimal bilg in onboard ses seysini bios dan kapamısınızdır oraya da bakın bi.
0
bryan fury
(09.08.09)
Denetim Masasi -> Ses efekti ve ses aygitlari ozellikleri -> Hoparlör Ayarları -> Gelişmiş -> Hoparlör tabında Hoparlör ayarları acilir-kapanir cubugunda dizustu stereo hoparlorleri olarak degistirip dene bi.
0
that was just a dream
(10.08.09)
(1)

MP4 Player Sorunu?

calimdor
http://img15.imageshack.us/i/adszqpamgb.jpg/nedir problemi nasıl çözülür?
img15.imageshack.us

nedir problemi nasıl çözülür?
0
calimdor
(09.08.09)
içinde çok önemli bir şey yoksa format atmayı deneyin bence bir. sağ tık, biçimlendirden..
0
dambil
(09.08.09)
(3)

refurbished ipod touch

zeykur valekov
Refurbished ipod touch alan, kullanan var mi?Bunlarin digerlerinden bir farki olmadigi görüsünü savunuyordum ben yillardir. Tek farki, kutularinin acilmis olmasi, bu nedenle sifir diye satamiyorlar diyorum.Böyle midir? Yoksa, refurbished aldim, 2.hafta elimde patladi filan diyen var mi?
Refurbished ipod touch alan, kullanan var mi?
Bunlarin digerlerinden bir farki olmadigi görüsünü savunuyordum ben yillardir. Tek farki, kutularinin acilmis olmasi, bu nedenle sifir diye satamiyorlar diyorum.
Böyle midir?
Yoksa, refurbished aldim, 2.hafta elimde patladi filan diyen var mi?
0
zeykur valekov
(09.08.09)
bunların illa kutuları açılıp iade edilmiş olması gerekmiyor. garanti kapsamında bozulup değiştirilen ve sonra tamir edilip tekrar piyasaya sürülen ipodlar da refurbished oluyor. alacağın ipod tamir edilmiş bir ipod da olabilir yani
0
argent dawn
(09.08.09)
Evet tamir görmüş oldukları için böyle deniyor fakat her refurbished üründe de sorun olacak diye bi şey yok. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsin bence. Çünkü zaten ürünü çalışır vaziyette teslim ediyorlar. Yeniden bozulma ihtimali, 0 ürünlerin bozulma ihtimallerinden belki birazcık daha fazladır ama o kadar da değil.
0
wtf
(09.08.09)
her ihtimalde al gitsin. en mantıklısı.
0
cro magnon
(09.08.09)
(1)

Windows Xp'li Pc ve Vistalı notebook arasında ağ kurma sorunsalı

suursuz deve
Şimdi evde bir adet xp'li pc ve vista'lı notebook var. (xp pro, vista home basic) bu ikisi arasında ağ kurup dosya atalım, oyun oynayalım derdindeyiz. nasıl beceriririz bu işi?
Şimdi evde bir adet xp'li pc ve vista'lı notebook var. (xp pro, vista home basic) bu ikisi arasında ağ kurup dosya atalım, oyun oynayalım derdindeyiz. nasıl beceriririz bu işi?
0
suursuz deve
(09.08.09)
sabit ip verin. daha sonra çalıştır'a diğer bilgisayarın ip nosunu yazın (örn:\\192.168.2.15) bağlandığınız bilgisayardaki paylaşım klasörlerine ulaşabilirsiniz.
0
oem
(09.08.09)
(1)

Firefox eklentisi

Zaphod
formattan önce firefoxumda bir eklenti vardı ve internet sitelerinde java ile açılan herşeyi engelliyor ve ben istediklerime izin veriyordum. ve ben bunun adına yıllarca javascript dedim ama şimdi tekrar yüklemeye kalkınca javascript sanki başka birşeymiş gibi karşıma çıktı. bu bahsettiğim eklentini
formattan önce firefoxumda bir eklenti vardı ve internet sitelerinde java ile açılan herşeyi engelliyor ve ben istediklerime izin veriyordum. ve ben bunun adına yıllarca javascript dedim ama şimdi tekrar yüklemeye kalkınca javascript sanki başka birşeymiş gibi karşıma çıktı. bu bahsettiğim eklentinin doğrusu nedir acaba bilen var mıdır ?
0
Zaphod
(09.08.09)
noscript eklentisi.

addons.mozilla.org
0
sokak cocugu
(09.08.09)
(6)

Eldeki CD'yi .ISO Yapmak

HaNeDaN
Elimdeki cdyi .iso yapmam gerekli ancak 2 track var. Nero kullandığımda hem 2 tracki ayrı kaydediyor hem de .nrg olarak kaydediyor. İstiyorum ki tekparça halinde .iso elde edeyim?
Elimdeki cdyi .iso yapmam gerekli ancak 2 track var. Nero kullandığımda hem 2 tracki ayrı kaydediyor hem de .nrg olarak kaydediyor. İstiyorum ki tekparça halinde .iso elde edeyim?
0
HaNeDaN
(09.08.09)
magic iso
0
bryan fury
(09.08.09)
yine 2 track(session) gösteriyor. Tek parça yapamıyorum.
0
🌸HaNeDaN
(09.08.09)
ultra iso yu da bir deneyin olmazsa, iyiydi oldukca...
0
espandon
(09.08.09)
ilk olarak birincisini iso olarak kaydet. sonra ikinci sarkıyı bu iso ya dahil et.
0
bryan fury
(09.08.09)
Ben tam anlatamadım derdimi :)

Elimde multisession bir cd var ve bu cd içerisinde 2 adet session(track olarakta geçiyor) var. Ben .iso yapmaya çalıştığımda cd içerisindeki sessionlar ayrı ayrı 2 adet .iso oluşturuyor. Ama ben olduğu gibi alıp tek .iso oluşturmak istiyorum.

@bryan fury
dahil etme işlemini bilmiyorum.
0
🌸HaNeDaN
(09.08.09)
magic iso da var o. ilk iso yu acıp ikinci sarkıyı direk icine surukle bırak.
0
bryan fury
(09.08.09)
(5)

2 boyutlu eski bir uçak oyunu

8 ortali harita metod defter
90'lı yıllarda bilgisayar dergilerinin cd lerinde bolca dağıtılan bir uçak oyunu vardı. sanırım freeware bir oyundu. oyunda 2 boyutlu bir alanda 2 tane eski uçak olurdu, klavyeden 2 kişi bu uçakları yönetirdi. sadece gaz ve alçal-yüksel tuşları olurdu. bir de ateş etmek için bir buton. adını hatırla
90'lı yıllarda bilgisayar dergilerinin cd lerinde bolca dağıtılan bir uçak oyunu vardı. sanırım freeware bir oyundu. oyunda 2 boyutlu bir alanda 2 tane eski uçak olurdu, klavyeden 2 kişi bu uçakları yönetirdi. sadece gaz ve alçal-yüksel tuşları olurdu. bir de ateş etmek için bir buton. adını hatırlayan varmıdır ?
0
8 ortali harita metod defter
(09.08.09)
wings of fury var ama tek kişilikti. bir de after burner var bildiğim.
0
jamesjersey
(09.08.09)
ne guzel oyundu o yahu ucaklari yandan goruyorduk di mi... taklalar maklalar.
0
kurukafa
(09.08.09)
Carrier Air Wing
0
atmosphere
(09.08.09)
wings of fury de degil carrier air wing de, bu oyun platform oyunu gibi degildi, sabit ekranda 2 tane uçak, aynı bu iki oyundaki gibi dikey eksende 2 boyutlu olarak savasırdı. kurukafa da dogru hatırladı sanırım, surekli takla felan atardınız oyunda ama gazı ve açıyı dogru ayarlamasanız stall felan bile oluyordu. yok mudur baska tahmin ?

art of flying felan gibi bi adı vardı diye bişeyler var aklımda ama duzgun bir sonuc cıkmıyor
0
🌸8 ortali harita metod defter
(09.08.09)
buldum sonunda, oyunun adı triplane www.homeoftheunderdogs.net birileri oturup yenilemiş oyunu o da dogfight www.homeoftheunderdogs.net ikisi de freeware oyunlar
0
🌸8 ortali harita metod defter
(10.08.09)
(4)

laptopu access point olarak kullanmak

bana da bu yakisir
arkadaşlar aslında soru gayet açık ve net.kullandığım internet kablolu ağ ile sağlanıyor.ancak ben psp den nete bağlanmak istiyorum.bunun için de access point gerekiyor.ama gelin görün ki ben bi access pointe sahip değilim.acaba laptopun wireless ını access point gibi gösterebilir miyim?ayarları hak
arkadaşlar aslında soru gayet açık ve net.kullandığım internet kablolu ağ ile sağlanıyor.ancak ben psp den nete bağlanmak istiyorum.bunun için de access point gerekiyor.ama gelin görün ki ben bi access pointe sahip değilim.acaba laptopun wireless ını access point gibi gösterebilir miyim?ayarları hakkında detaylı bilgi verebilir misiniz?
0
bana da bu yakisir
(09.08.09)
benim bildiğim olmuyor öyle birşey
0
tcp0203
(09.08.09)
bağlanırsınız.
ancak kablosuzdan alp kablosuz yayın yapamazsınız.
0
radikalherif
(09.08.09)
kurulabiliyor baglanti o sekilde ama saglikli olmaz ve tek bir cihaza baglanabilirsiniz. (bkz: ad hoc)
(yeni bir network connection olusturup eslestirmeniz lazim) diger cihazla baglanti kurduktan sonra kablolu baglanti ile o baglanti arasinda kopruleme islemi yapmaniz gerekiyor. (bkz: network bridge)
0
sourlemonade
(09.08.09)
benim bildigimde yapılabiliyor oldugu.çünkü 1-2 sene evvel başka bir psp yi bu şekilde internete bağlamıştım kendi laptopum üzerimden.

radikalherif in söyledigine gelirsem zaten ben interneti kablolu olarak alıyorum.yani o yüzden bir sorunum yok.net te biraz araştırdım ama vista için (ne yazık ki vista kullanıyorum) bi açıklama bulamadım.eger nasıl yapacagımı buraya yazabilirseniz veya da bir link verebilirseniz çok iyi olur.gece gece netten medal of honor heroes 2 oynayasım tuttu da ;)
0
🌸bana da bu yakisir
(09.08.09)
(4)

PSP hakkında bir kaç soru

imfuckinlou
selam millet. bugün 8 gb, içerisinde full oyun, usp kablosu(galiba adı bu) ve şarz aleti ile birlike PSP-3004 aldım. ikinci el değil onu belirteyim. neyse hakkında bir kaç soru sormam lazım. sırayla gidelim..1- 400 tl'ye aldım ürünü. nedense içimden bir ses kazık yediğimi söylüyor. sizce nasıldır bu
selam millet. bugün 8 gb, içerisinde full oyun, usp kablosu(galiba adı bu) ve şarz aleti ile birlike PSP-3004 aldım. ikinci el değil onu belirteyim. neyse hakkında bir kaç soru sormam lazım. sırayla gidelim..

1- 400 tl'ye aldım ürünü. nedense içimden bir ses kazık yediğimi söylüyor. sizce nasıldır bu fiyat. uygun mudur.?
2- eve geldim 1 saat önce kadar. hemen açtım makinayı ve dakika 1 gol 1. hemen gözüme ekranın sağ tarafında bulunun kırmızı bir piksel gözüme çarptı. belliki ordaki piksel hakkın rahmetine kavuşmuş. en başta kafayı yedim yarın değiştiriym falan diye. ama sonra düşündüm acaba nazar boncuğu mu olsun diye. lakin sizce napiyim. yarın bunu veriyim değiştiriyim mi yoksa nazar boncuğu olarak kalsın mı bu kırmızı pikselcik.
3- hemen interneti de deneyim dedim. tertemiz girdim. ama ekşi sözlükte kimi yazı karakterleri(ş,ç harfleri gibi) görünmüyor. var mıdır bunun ayarı zımbırtısı.?
4- yine sözlükte öyle deneme amaçlı gezerken patadanak bir uyarı geldi önüme. hafızanız azalıyor falan filan gibisinden, nedir bu?
5- madem başladım şunu da soriyim. sizin için efsane psp oyunları nelerdir? bak şunu kesin oyna dediğiniz.
6- ben bir oyun sorusu sorucam bir de, arkadaşımda görmüştüm çok hoşuma gitmişti. aslında oyun değil bir sanat eseri. bulmaca gibi bir şey. çeşitli yönlere doğru uzanan kolonların üzerinde duran bir adam var sadece. ve biz perspektifi değiştirerek o adamı kolonların üzerinde yürütüp siyah bir deliğin içinden düşürmeye çalışıyoruz. tamamen zekaya dayalıydı oyun. müzikleri falan da şahaneydi. neydi bu?

cevaplar için şimdiden teşekkürler.
0
imfuckinlou
(08.08.09)
1- kazık değil. 3000 serisi o civar. bence iyidir.
2- sıkışmış piksel olabilir. google'da sıkışmış piksel psp diye falan aratın bir video ile sıkışmış piksel sorununu çözüyorlar. ölü pikselse yapacak birşey yok. ama 1 tane ölü pikselden nolacak lan? benim psp'de 34 tane vardı. 1 taneyi mi dert ediyorsunuz? illa ki olur 1-2 tane.
4- hafıza kartında yer kalmadıysa normal. internette dolaşırken veri indiriyorsunuz zira.
5-patapon, god of war chains of olympus, virtua tennis, pes serisini tavsiye ederim. aklıma gelmiyor şimdi çok.
0
cro magnon
(08.08.09)
1.çok iyi fiyata almışsın, ikinci el 2000'ler 300-350 civarında.. (hakket, nerden aldın ya?)
2.kafanı kurcalıcaksa sormuş olmak için git, bi teklif et bakalm değiştirmeyi..
3.homebrew tarayıcılar vardır illa ki, o sayede düzelir sanırım..
5.god of war, liberty city stories, psp için mecut olan tomb raider serisi..
0
thefalloftekin
(09.08.09)
5-grand theft auto vice city stories i tek gecerim bu konuda.

6-Echochrome
0
the man who hears deepest inquisitions
(09.08.09)
5- psp çıkalı baya bir süre olduğundan bolca güzel oyun var artık piyasada. 3 senelik bir psp sahibi olaraktan en güzel oyunları yazayım hemen:

gta vice city stories
gta liberty city stories
patapon
loco roco
god of war chains of olympus
metal gear solid portable ops
star wars the force unleashed
rock band unplugged
lumines
wipeout pure
0
i ve been mistreated
(09.08.09)
(1)

Internet Explorer cannot display the webpage

karapage
arkadaşlar şu lanet hatayı son 2 gundur sıklıkla gormekteyim. internet calısıyor olmasına rağmen bu hatayı alıyorum. ( internetin calıstıgını altta calısan downloadlarımın surmesi ile anlıyorum).genelde 2 dakika mesela devamlı bu hatayı veriyor. sonra duzeliyor 10-15 dk sonra yine 2 dk sitelere girm
arkadaşlar şu lanet hatayı son 2 gundur sıklıkla gormekteyim. internet calısıyor olmasına rağmen bu hatayı alıyorum. ( internetin calıstıgını altta calısan downloadlarımın surmesi ile anlıyorum).
genelde 2 dakika mesela devamlı bu hatayı veriyor. sonra duzeliyor 10-15 dk sonra yine 2 dk sitelere girmiyor. virus filan mi girdi. pc de mi sorun yoksa bağlantıda mı?
0
karapage
(08.08.09)
onla alakası yoktur kanımca. cunku 100 ile dl yapıyorum 200 limit varken. hem son 2 gundur basladı.
0
🌸karapage
(08.08.09)
(2)

jpg'den - > txt

problematik
elimde fotoğrafı çekilmiş birkaç sayfa var.burada yazanları yazı formatına çevirebilecek bir program var mıdır google'dan bulamadım
elimde fotoğrafı çekilmiş birkaç sayfa var.
burada yazanları yazı formatına çevirebilecek bir program var mıdır google'dan bulamadım
0
problematik
(08.08.09)
(bkz: finereader)
0
hububrad
(08.08.09)
ocr olarak geciyor o dedigin. herangi bi ocr yapar onu.
0
bryan fury
(08.08.09)
(2)

Canon Pil Aldım

mozart
Sevgili elektrikçiler, benim bir fotoğraf makinam var, içindeki pil de NB-5L 3.7 V 1120 mAh özelliklerinde.Bu pil esrarengiz bir şekilde bozuldu. Pil bitti diyor bir daha açıyorum full gösteriyor filan. Neyse sorun bu değil. Sorun yeni bir pil almış olmam. Aldığım pil digimax marka ancak 850 mAh. Bu
Sevgili elektrikçiler, benim bir fotoğraf makinam var, içindeki pil de NB-5L 3.7 V 1120 mAh özelliklerinde.

Bu pil esrarengiz bir şekilde bozuldu. Pil bitti diyor bir daha açıyorum full gösteriyor filan. Neyse sorun bu değil. Sorun yeni bir pil almış olmam. Aldığım pil digimax marka ancak 850 mAh. Bunun bir zararı olur mu? Çabuk mu biter? diğerine oranla ne kadar çabuk biter?

teşekkürler
0
mozart
(08.08.09)
3000 mAh olanları varken çabuk biter tabi.
0
cnonefb
(08.08.09)
eskisine göre daha çabuk tükenir doğal olarak
0
buffy de vampir sayilir
(09.08.09)
(4)

Silinen Bir şeyin geri dönüşü? (Fotoğraf makinesi)

calimdor
arkadaşlar fotoğraf makinemdeki resimleri embesil bir arkadaşım yanlışlıkla silmiş. acaba bellek kartında bu işin bir geri dönüşü falan var mıdır? yani ne bileyim bi program, bi bilmem ney falan farketmez herhangi bir şekilde o fotoğrafları geri alma ihtimalim var mı? bunu yapan telefoncular, bilgis
arkadaşlar fotoğraf makinemdeki resimleri embesil bir arkadaşım yanlışlıkla silmiş. acaba bellek kartında bu işin bir geri dönüşü falan var mıdır? yani ne bileyim bi program, bi bilmem ney falan farketmez herhangi bir şekilde o fotoğrafları geri alma ihtimalim var mı? bunu yapan telefoncular, bilgisayarcılar falan var mı?

bilgisayarda falan da silinen dosyaları geri getiren bir program vardı buna benzer bir şey var mı acaba?
0
calimdor
(08.08.09)
kart okuyucun varsa recuva diye süper bir program var. googledan bulabilirsin. baya başarılı bir program.
0
november rain
(08.08.09)
ciddi mi diyorsun, arkadaşımın bilgisayarında var kart okuyucu. hemen programı indirip yarın dniyeyim. bi olursa bütün dualarımı kaparsın :))
0
🌸calimdor
(08.08.09)
EASEUS Data Recovery Wizard Professional var, o kurtarır büyük ihtimal, yalnız full olmalı, demo olursa bulur ama kurtaramaz.

Bir de, kartın üzerine yeni fotoğraf çekmeyin, kurtarma programlarını öyle deneyin.
0
mim
(08.08.09)
Data Recovery Wizard diye programlardan birini aratıp sonra kartı bilg.tak
kartın dosya yolunu göster program sorunca,
dosyaları geri alacaktır,
ama silinen dosyaları geri almadan kartını kullanmaya devam etmemen tavsiyemdir.
0
melekca
(22.12.11)
(1)

biss olayı!

sokak cocugu
nextwave 2500YE receiver var bende. biss girme menüsü falan da var ama o kadar giriyorum giriyorum biss şifresini yemiyor. trt de hofenaym bayern maçına da şifre girdi. izleyen izliyo bissi girip ben giriyorum bissi izleyemiyorum. kafayı yiyicem. derdime bir çare arıyorum.
nextwave 2500YE receiver var bende. biss girme menüsü falan da var ama o kadar giriyorum giriyorum biss şifresini yemiyor. trt de hofenaym bayern maçına da şifre girdi. izleyen izliyo bissi girip ben giriyorum bissi izleyemiyorum. kafayı yiyicem. derdime bir çare arıyorum.
0
sokak cocugu
(08.08.09)
Eğer Biss menüsünde (sağlayıcı) ve (index) seçenekleri varsa sağlayıcı için 001FFE indeks için 01 ve Key için 10 00 00 00 00 00 00 00 yazman yeterli... (Bende Vestel var. Deneyerek buldum.)
0
mim
(08.08.09)
(2)

Ses Girişini Ses Çıkışına Yönlendirme

bubezleeb
Dell Inspiron 6400 notebook sahibiyim. Bilgisayara kayıt için elektronik davulu taktım (davulun earphone çıkışını bilgisayarın line in girişine). Kaydı düzgün yapabiliyorum fakat bu sırada sesleri duyamadığım için tabii ki bir ebleklik oluyor.Ses ayarlarından "line in" i etkinleştirdim. Fakat sorun
Dell Inspiron 6400 notebook sahibiyim. Bilgisayara kayıt için elektronik davulu taktım (davulun earphone çıkışını bilgisayarın line in girişine). Kaydı düzgün yapabiliyorum fakat bu sırada sesleri duyamadığım için tabii ki bir ebleklik oluyor.

Ses ayarlarından "line in" i etkinleştirdim. Fakat sorun çözülmedi Notebookun hoparlörlerinden line in e giren sesi duyamıyorum. Bir kaç forum da bunu bir güvenlik(!) önlemi olduğunu bu yüzden etkinleştirmeye izin olmadığını registry den değiştirlebileceğini duydum ama ilgili regedit anahtarını bulamadım.

Aynı sorunu yaşayan ya da ççözümünü bilen var mı?

Şimdiden kucak dolusu teşekkürler.
0
bubezleeb
(08.08.09)
-yanlış anlamamışımdır umarım-
mikrofon girişinden bilgisayara bağladınız. kayıt yapıyor ama kayıt yaparken sesi duymuyorsunuz.
-yanlış anlamamışımdır umarım-

sağ alttaki sarı hoparlöre çift tıklayın ve mikrofon sekmesindeki sessiz işaretini kaldırın...
ya da denetim masasından "ses efekti ve ses ayarları"nı açın oradan da "gelişmiş..."
0
late viper
(08.08.09)
evvet yanlış anlamamışsınız. fakat çözüm malesefki oakdar basit değil :( . ünkü Playback(Çalma) menüsüne mikrosonu ekleyemiyorsnuz. dell tüm notebooklarında böyle saçma bir ayar yapmış. doğal oalrak record(kaydetme) bölümünde mikrofonu seçip istediğim ayarları yaparken. Playback bölümüne ekleyip ayarlarını yapamıyorum. Bunu registry den eklemenin bir yolunu arıyorum.
0
🌸bubezleeb
(09.08.09)
(1)

C sürücüsünde yer kalmaması

noise
Düne kadar yaklaşık 30Gb boş yeri olan C sürücüme bugün baktığımda sadece 2Gb boş yer kaldığını gördüm. Bu bir günde benim yaptığım tek yenilik, bilgisayarıma iTunes programını yüklemek oldu. Daha önceden Windows Media Player kullanıyordum ve iTunes'u yükleyince oradaki tüm albümler ayrıca bir de iT
Düne kadar yaklaşık 30Gb boş yeri olan C sürücüme bugün baktığımda sadece 2Gb boş yer kaldığını gördüm. Bu bir günde benim yaptığım tek yenilik, bilgisayarıma iTunes programını yüklemek oldu. Daha önceden Windows Media Player kullanıyordum ve iTunes'u yükleyince oradaki tüm albümler ayrıca bir de iTunes'e gitti. Acaba dedim, yaklaşık 30Gb'lık müzik arşivi aynı anda hem Windows Media Player'da hem de iTunes'da yer kapladığından dolayı mı benim bir gecede C sürücüm doldu? iTunes yüklenince bir şarkının kapladığı alan iki ile mi çarpılmış oldu? (bu saçma bir soru oldu galiba ama hiçbir bilgim yok.)
Bu konuda teknik bir bilgim olmadığı için ne yapacağımı bilemedim.
Şimdiden teşekkürler.
(ek bilgi: bilgisayar şahsıma aittir, benden başka kullanan yok)
0
noise
(08.08.09)
iTunes bilgisayardaki müzik dosyalarının türünü, uzantısını beğenmiyor sanırım ve "Belgelerim/Müziğim" klasöründe aynı müzik dosyalarını kendi işine gelen türde depolamak isteyebiliyor. Ben bu programı kurduğumda böyle bir soru sormuştu. Bu tuzağa düşmedim, ancak senin sorununun bundan kaynaklandığını düşünüyorum. Yani müziğim klasöründe yaklaşık 30 Gblık bir klon arşive sahip olmuş olabilirsin. Orayı kontrol et bence.
Galiba müzikler başka bir yerde ve sen buraya uğramıyordun bile ancak iTunes uğramış olabilir.
0
alexanderrobotnick
(08.08.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.