Giriş
(2)

warez bb sorusu

kotak
arkilerbu siteden indirdigim şarkıların hicbirine album arttan albüm kapaa ekleyemiyom. bu bi tesadüf mü, oyle mi kodlu şarkılar?
arkiler
bu siteden indirdigim şarkıların hicbirine album arttan albüm kapaa ekleyemiyom. bu bi tesadüf mü, oyle mi kodlu şarkılar?
0
kotak
(08.08.09)
kodlama şeysinden dolayı sanırım. album art'ı desteklemiyordur.
0
cro magnon
(08.08.09)
mp3tag ile idtag 2.4 e getirin.

belki gönderen adam ape ile taglamıştır, o da albumart desteklemiyordur falan filan.
0
carnicero
(08.08.09)
(1)

kelime yasaklama

november rain
internet explorer (7), mesela içinde "game" kelimesi geçen sayfaları açmasın, engellesin vb istiyorum. nasıl yapabilirim?
internet explorer (7), mesela içinde "game" kelimesi geçen sayfaları açmasın, engellesin vb istiyorum. nasıl yapabilirim?
0
november rain
(08.08.09)
internet kafelerde kullanılan filtreler var. bunlardan birini yükleyip manual game kelimesini girmeniz işinizi görebilir diye düşünüyorum.
0
slavez
(08.08.09)
(6)

paylaşımlı ekran kartı

kazakesnekbankasi
ekran kartının paylaşımlı olması ne anlama geliyor?
ekran kartının paylaşımlı olması ne anlama geliyor?
0
kazakesnekbankasi
(08.08.09)
ram var hanı ordan kullanıyor vga bellegi olarak.
0
bryan fury
(08.08.09)
sistem ram'ini kullandığı anlamına geliyor. genellikle anakarta tümleşik ekran kartı çözümleri paylaşımlıdır. "onboard vga" falan derler. yüksek grafik performansı ihtiyacı bulunmayan sistemlerde maliyetleri kısmak için kullanılır. böylece anakart üzerine basit bir ekran kartı gömülerek ekstra 50$ ekran kartı maliyeti ortadan kaldırılır.
0
blackdog
(08.08.09)
o zaman ekranın parlaklığını filan düşürür mü bu durum ? ya da alakası var mı? pek anlamam da bu işleri :)
0
🌸kazakesnekbankasi
(08.08.09)
bir ilgisi yok.
0
cro magnon
(08.08.09)
sadece oyun ve benzeri yüksek grafik performansı isteyen uygulamaları performanslı çalıştıramaz. onun dışında standart windows kullanımı açısından vb bir fark yoktur.
0
blackdog
(08.08.09)
koministtir o ekran kartı. :P

Paylaşımlı ekran kartı diye bir şey yoktur aslında. Sorun terimleri çorba eden türklerde. Şimdi bilgisayarların monitöre görüntü vermesini VGA çipi sağlar. VGA çipi anakarta takılan başka bir kartın üstündeyse bu karta VGA card (ekran kartı) denir. Eğer VGA çipi anakartın üstünde bütünleşik ise buna onboard vga çipi denir.

Ama işte türkiyede buna saçma sapan terimler üretilmiş. Dahili ekran kartı, paylaşımlı ekran kartı falan filan. Halbuki ortada takılan kart yok ki nereden çıkıyor paylaşımlı ekran kartı? :)

Eğer kafanı karıştırdım ise anlamadığın yeri sor, anlatayım tekrardan.
0
pichoscosama2
(08.08.09)
(9)

İndirilebilen flash oyunlar ya da flash oyunlar indirilebilir mi?

ya ben lan neyse
böyle oldu başlık sanırım anlatabildim özetle.kotalı internet kullanıyorum. kız kardeşim flash oyunların hastası. hani şu boyama yapılan mankenlere kıyafet giydirilen oyunlar falan. oturduğu zaman saatlerce kalmak bilmiyor çoğu zaman. geçen ay 8 gb aşmışız kotayı. sanırım bu oyunları bilgisayara ind
böyle oldu başlık sanırım anlatabildim özetle.

kotalı internet kullanıyorum. kız kardeşim flash oyunların hastası. hani şu boyama yapılan mankenlere kıyafet giydirilen oyunlar falan. oturduğu zaman saatlerce kalmak bilmiyor çoğu zaman. geçen ay 8 gb aşmışız kotayı. sanırım bu oyunları bilgisayara indirip oynamak en mantıklısı. flash oyunları indirebileceğim bir program yahut flash oyun indrebileceğim bir site var mıdır?
0
ya ben lan neyse
(08.08.09)
bende www.miniclip.com'un bütün oyunları var. linklerini de verebilirim, 500 mb falan tutuyor toplamda.
0
cro magnon
(08.08.09)
Flashget kur. İndirmek için otomatik uyarı çıkacaktır flash animasyonların yanında.
0
ataturkiye
(08.08.09)
şöyle anlatayım mantığını sana. kimi flash oyunları sadece swf dosyalarından oluşur. bunları sothink swf catcher diye bir program var onunla indirebilirsin.
ancak kimi flash oyunlar özellikle armorgames ve kongregate'in kaliteli oyunları sunucuya bağlı olarak çalışır kopyalanmasınlar diye. onları çalıştıramazsın kendi bilgisayarında. eğer az bişey html'den anlıyorsan sayfanın kaynağına girip .swf diye aratarakta bulabilirsin linki.
0
jkofte
(08.08.09)
@cro magnon: 500 mb çok fazla benim için. en azından şimdilik. 4-5 oyun yeterli bana :). çok teşekkür ederim teklifin için.
0
🌸ya ben lan neyse
(08.08.09)
40 mb'lık partlar halinde her partta 50şer civarı oyun var. isterseniz vereyim partları, birkaçını indirirsiniz. siz bilirsiniz.
0
cro magnon
(08.08.09)
hani şu mankenleri giydirme oyunları falan var ya. eğer aradığım şeyse tabi ki indiririm. var mı öyle oyunlar?
0
🌸ya ben lan neyse
(08.08.09)
vardır sanırım ama bulamam ki. çok oyun var. bilmiyorum yani. kusura bakmayın.
0
cro magnon
(08.08.09)
O behsedilen .swf dosyaları (internet explorer için) "Temporary Internet Files" klasöründe tutuluyor. Ordan al, silinmesi ihtimaline karşı at başka bir klasöre ve bundan böyle o dosyaları internet explorer penceresine sürüklemek suretiyle çalıştırabilirsin.
0
alexanderrobotnick
(08.08.09)
Mozilla Firefox kullanıyorsan DownloadHelper eklentisi sayesinde oynanan oyunları daha oynarken eklentinin durum çubuğunda dönen hareketli-renkli balonuna tıklayarak .swf formatında kolaylıkla indirebilir ve daha sonra istediğiniz kadar oynayabilirsiniz.
0
mim
(08.08.09)
(1)

ps3 oyunlari

turangue
bugun bir ps3 aldim abdden ve daha bu konuda hicbirsey bilmedigimden soruyorum. ps3yi actiktan sonra oyunu oynamak icin ne yapmak lazim? diski taktim ama bisey degismedi ilk ekrandan lutfen bir yardim. region farki demeyiniz cunku oyunlari da abdden aldim.ek bilgi: ilk denedigim oyun olan nba2k9 gay
bugun bir ps3 aldim abdden ve daha bu konuda hicbirsey bilmedigimden soruyorum. ps3yi actiktan sonra oyunu oynamak icin ne yapmak lazim? diski taktim ama bisey degismedi ilk ekrandan lutfen bir yardim. region farki demeyiniz cunku oyunlari da abdden aldim.

ek bilgi: ilk denedigim oyun olan nba2k9 gayet calisti ama digerleri calismadi.
0
turangue
(08.08.09)
oyunlarda region farki yok hepsi calisiyor.
region farki filmlerde oluyor.

otomatik olarak oyunun baslamasi lazim ama o ozellik deaktif ise, cd yi taktiginizda oyunun ismi cikiyor oraya tiklayarak calistirabilirsiniz.

eger dvd yi takinca hic bir degisiklik olmuyorsa ya blue ray okuyucusu sorunludur ya da oyun bozuktur.

(nba calisti dediginize gore diger oyunlarda sorun var)
0
la traviata
(08.08.09)
(2)

Php de Form'a Girdiyi Kayıt Kuyut Tutturabilme

velhasill
efenim <form method=post action=""> <p> <yazalan cols=xx rows=x name=gelen class=textbox></yazalan> <br> <input name="Submit" type=submit class=button value="Gönder"> <br> </p></form>tipi bir şeyim var. istiyorum ki buraya yazılan bilgiyi bir dosyada tutsun, tarih saat olsun ama hatta meğersem
efenim

<form method=post action="">

<p>
<yazalan cols=xx rows=x name=gelen class=textbox></yazalan>
<br>
<input name="Submit" type=submit class=button value="Gönder">
<br>
</p>
</form>
tipi bir şeyim var. istiyorum ki buraya yazılan bilgiyi bir dosyada tutsun, tarih saat olsun ama hatta meğersem anonim ziyaretçi defteri gibi bi şey olmunmuş bu.
ha derseniz ki: html ile bile yapılır ki bu... ohyş... (mysql falan hep sinir olduğumuz şeyler bunlar) (hemencecik ya log.txt hop bitti)
action="" şeysiyle yapılabiceğini tahmin etsem de, bilemiyorum :(
türkçe karakteri de desteklesin kayıt bi de

neyledir, nasıldır ha canlar?
0
velhasill
(08.08.09)
ufak bir script yazayim ben, bitince edit'lerim.

abi ben sana sadece dosyaya kaydetme olayini anlatmis olacagim, ordan bakarak kendi sistemine yerlestir iste.

~

kolay gelsin. (max. 24 saat sonra siteden kaldiracagim dosyalari)

edit: silmis bulunmaktayim.
0
sourlemonade
(08.08.09)
assert abi sakin ol. form girdisine bağlı fonksiyon falan var :( aynı tipi kullanacaz di mi? ya da fonksiyona yedireceğimiz bi şey olmalı

* özensiz dediğin şey gayet oldukça başarılı bana göre :)
çok teşekkür ederim.
0
🌸velhasill
(08.08.09)
(8)

Yer imlerini nasıl yedeklerim?

torque
arkadaşlar notebook a format atacağım. firefox kullanıyorum ve bir sürü önemli `yer imi` var. ben bunları nasıl yedekleyebilirim? program files'ta firefox u yüklediğim yerdeki bütün dosyalara baktım ama bulamadım.
arkadaşlar notebook a format atacağım. firefox kullanıyorum ve bir sürü önemli yer imi var. ben bunları nasıl yedekleyebilirim? program files'ta firefox u yüklediğim yerdeki bütün dosyalara baktım ama bulamadım.
0
torque
(07.08.09)
sourlemonade
(07.08.09)
efendim geçmiş menüsünden tüm geçmişi göster deyip yer imleri araç çubuğuna gelin içe aktarma ve yedekle menüsünden yedekle yi tıklayıp yedeklersiniz. febe eklentisini kurup bütün profilinizi kopyalayabilirsiniz.
0
sokak cocugu
(07.08.09)
yerimleri menüsü-orda yerimi düzenle- yerimleri menüsü- üst taraftaki içe aktarma ve yedekle butonu
0
adidastan saatmi olur
(07.08.09)
febe eklentisini kurun, her şey format öncesi gibi olsun.

addons.mozilla.org
0
sokak cocugu
(07.08.09)
(bkz: xmarks)
0
carnicero
(07.08.09)
cevaplanmış gerçi ama önereyim yine de..eski adı foxmarks olan xmarks eklentisi de güzeldir.

addons.mozilla.org

firefoxu tamamen yedeklemek için mozbackup var bi de..
0
noctiluca
(07.08.09)
ve hatta (bkz: mozbackup)
0
carnicero
(07.08.09)
rapidshare in programı olan favbackup
0
tyrarcx
(07.08.09)
(4)

vista service pack 2

akustik cinayet
bilgisayara vistayı yeniden kurdum lakin bu sp2 yüklenmiyor arkadaş. dil desteklenmiyor uyarısı veriyor. nasıl geçeriz bu sorunu. microsotf'un sitesine de baktım işime yaramadı. bölge dil seçeneklerini ingilizce yaptım yine yemedi..bir sorum daha var aynı zamanda net Framework 3.5 yüklenmiyor. ne vi
bilgisayara vistayı yeniden kurdum lakin bu sp2 yüklenmiyor arkadaş. dil desteklenmiyor uyarısı veriyor. nasıl geçeriz bu sorunu. microsotf'un sitesine de baktım işime yaramadı. bölge dil seçeneklerini ingilizce yaptım yine yemedi..

bir sorum daha var aynı zamanda net Framework 3.5 yüklenmiyor. ne vistaymış arkadaş.
0
akustik cinayet
(07.08.09)
windows update'te gelmesi lazim? o uygun olani getirir.

hata mesaji aliyorsaniz bir screenshot vs. guzel olurdu.
0
sourlemonade
(07.08.09)
hazır yenı kurmusun bi win7 cek onu kur.
0
bryan fury
(07.08.09)
win7 ye mesafeliyim biraz. vistaya devam edelim tam sürüm çıktığında bakarız win7ye.
0
🌸akustik cinayet
(07.08.09)
ufak bir ayrıntı ama sp2'yi kurabilmeniz için önce sp1'i kurmanız gerekmektedir. yeni kurduğunuz versiyonu bir daha kontrol edebilirsiniz.
0
demcan
(07.08.09)
(2)

Adsl modem sorunu

joehigashi
İş yerinde 4 makineye internet bağlantısı sunan modemimiz bu gün saat 17:30 gibi internet bağlantısını bir anda kesti.. Modemi bir daha açıp kapatarak düzelteceğimi düşündüm ama malesef sorun hallolmadı.. Daha sonrasında ttnet'e telefon açtım, telefondaki görevli "bağlantının olduğunu, modemin ayarl
İş yerinde 4 makineye internet bağlantısı sunan modemimiz bu gün saat 17:30 gibi internet bağlantısını bir anda kesti.. Modemi bir daha açıp kapatarak düzelteceğimi düşündüm ama malesef sorun hallolmadı.. Daha sonrasında ttnet'e telefon açtım, telefondaki görevli "bağlantının olduğunu, modemin ayarlarının kaçtığını ve ayarları bir kere daha yapmam gerektiğini" söyledi.. Modem olayları da beni aştığı için bilgisayarcı bir arkadaştan yardım aldım.. ancak arkadaş ayarları düzgün yapmasına rağmen sorun yine de hallolmadı.. sonra hemen ttnet'e bir kere daha telefon açtık.. Durumu bir kere daha ilettik.. Sonrasında anlaşıldı ki modemin dsl bölümündek "act" ışığı yanmıyor.. Ttnet'e arıza kaydı yaptıktan sonra görüşmeyi bitirdik.. Artık ne zaman ilgilenirler bilmiyorum..

1- Bu "act" ışığının yanmaması telekomdan kaynaklanan bir durum mudur yoksa teknik bir sorun mu var ? Daha doğrusu bu modemlerdeki act ışığı ne anlama gelmekte ?

2- Modemin markası pikatel.. 4 bilgisayara birden internet sağlıyor acaba ağ ile ilgili bir ayarsızlık söz konusu olabilir mi ?
0
joehigashi
(07.08.09)
eğer dsl bölümündeki "act" adsl olduğunu belirten ve sürekli yanan ışık mı yoksa yanıp sönen bir ışık mı? eğer adsl ışığı ise ve yanmıyorsa sorun ttnet de yüksek ihtimal. data ışığıysa eğer o act ışığı o zaman modemin ayarları bozuktur ve modem bozuktur. sanırım modemin ayarlar bozulmuştur. ağ ile ilgili bir yarsızlıktan ziyade sorun nette.
0
sokak cocugu
(07.08.09)
led etiketlerinden anladiğima göre act aktivite anlamına geliyor. Bu durumda adsl ışığı yanıyor değil mi? Modem arayüzünde ip aliyor ve port oturuyor olarak görünüyor mu? Örneğin 1024/256 hız IP adresi:85.x.x.x gibi. Bir de modelini yazsaydınız daha cok yorum yapardık. Eğer adsl var ve ip almış durumda ancak sayfa açamıyor iseniz daha başka bakmak gerekir.
0
ned flanders
(08.08.09)
(3)

yüzücü gözlüğünün sızdırması sorunsalı

makineci
Sevgili balıkadamlar/balıkkadınlararena venture 2 yüzücü gözlüğüm var. cam ile çerçeve arasındaki silikonumsu malzeme deniz suyunu yiyince eridi gitti. artık camların buruna yakın kısmından sızdırıyor.bu cismi tekrar sızdırmaz yapmak için pratik bir çözüm var mı? (araya uhu sık demeyin, bir önceki
Sevgili balıkadamlar/balıkkadınlar

arena venture 2 yüzücü gözlüğüm var. cam ile çerçeve arasındaki silikonumsu malzeme deniz suyunu yiyince eridi gitti. artık camların buruna yakın kısmından sızdırıyor.

bu cismi tekrar sızdırmaz yapmak için pratik bir çözüm var mı? (araya uhu sık demeyin, bir önceki gözlüğüm pul pul dökülmüştü)
0
makineci
(07.08.09)
silikon sık derim.
0
serafettinn
(07.08.09)
yüzücü gözlüğüyle 5-6 metreye falan dalmayın zaten. gözünüze ciddi zarar verebilirsiniz gözlüğün içi ve dışı arasındaki basınç eşitlenmediği için. en fazla 3 metredir tavsiye edilen.
0
burfak
(08.08.09)
aquasure veya bally. aslında dolgu maddesidir, ama iş görür.
0
burfak
(22.02.10)
(2)

skype/yahoo messenger

denizzz
skype kullanıyodum, yahoo messenger'ı indirdim şimdi, onun için ayrı mikrofon ayarı gerekiyor mu yoksa aynen devam mı? ha bir de ücretsiz dimi yahoo'nun voice chat de? edit:ee o zaman yeni ayar yaptığımda bu sefer skypenin ayarı bozulcak, ona döndüğümde tekrar mı ayar yapıcam?
skype kullanıyodum, yahoo messenger'ı indirdim şimdi, onun için ayrı mikrofon ayarı gerekiyor mu yoksa aynen devam mı? ha bir de ücretsiz dimi yahoo'nun voice chat de?

edit:ee o zaman yeni ayar yaptığımda bu sefer skypenin ayarı bozulcak, ona döndüğümde tekrar mı ayar yapıcam?
0
denizzz
(07.08.09)
1) evet
2) evet
0
pichoscosama2
(07.08.09)
edite elcevap: herkesin ayarı kendine, skypenin ayarı neden bozulsun. bozulmaz sorun etmeyin.
0
sokak cocugu
(07.08.09)
(11)

Firefoxta İndirilen İnternet Dosyalarına Ulaşma

aidiyetsiz
Soruyu biraz daha açayım; eskiden IE kullanırken youtube videosuydu, imageshack resmiydi internette dolaşırken indirdiğim tüm dosyları araçlar altından görebiliyordum. Bunu firefoxta nasıl yapabilirim?Aldığım bir iki eşyanın resimleri var, onları bulmam gerek.
Soruyu biraz daha açayım; eskiden IE kullanırken youtube videosuydu, imageshack resmiydi internette dolaşırken indirdiğim tüm dosyları araçlar altından görebiliyordum. Bunu firefoxta nasıl yapabilirim?

Aldığım bir iki eşyanın resimleri var, onları bulmam gerek.
0
aidiyetsiz
(07.08.09)
firefox penceresinin yukarısındaki araçlar-seçenekler-ana sekmesinden dosya kayıt konumunu öğrenebilirsiniz. umarım bunu arıyorsunuzdur da işinize yarar. iyi günler.
0
pomolilik
(07.08.09)
ctrl+j firefox açıkken.
0
sokak cocugu
(07.08.09)
Net anlatamadım sanırım, download et deyip indirdiğim dosyalardan bahsetmiyorum. Örnekle açıklayayım. Misal markafoniye girdim, tişörtlerin resimlerine bakıyorum, o resmi haliyle download etmiş oluyorum ve o resim bir yerle kaydediliyor. İşte, "ora nere? "
IE de araçlar altından "geçici internet dosyalarını görüntüle" diyerek ulaşabiliyordum.
0
🌸aidiyetsiz
(07.08.09)
araçlar/indirme yöneticisi/açılan kutuda dosyaya sağ tıkla, bulunduğu klasörü aç de
0
Bigvocate
(07.08.09)
firefoxta o resimler videolar farklı uzantıyla ve farklı isimlerde göründükleri için onları göremiyoruz özel bir yöntemi yoksa.
0
lemmiwinks
(07.08.09)
@lemmiwinks
en azından bulunduğu klasöre giremez miyiz? Nerdedir o?
0
🌸aidiyetsiz
(07.08.09)
sen firefoxun temporary internet filesına mı girmeye çalışıyosun.
0
sokak cocugu
(07.08.09)
@sokak cocugu
evet.
0
🌸aidiyetsiz
(07.08.09)
tamam şimdi anladım ne istediğini. bak ie için bunu nasıl yapacağını biliyorsundur sanırım. bilgisayarım-windows'un kurulu olduğu part (c veya d)- documents of... belgelerim gibi bir şey var yani o- kullanıcı adının olduğu bölümden giriyorsun işte- ie vs ayrımına geliyorsun ya, orada gizli dosyadır, mozilla'nın dosyası. oraya gel mozillanın dosyası gizli dosyaları gösteri açıp, bak. o dosyanın içinde araştır.
0
pomolilik
(07.08.09)
bende aramdım zamanında buldum da ama dosya uzantıları farklıydı. ie nin ki gibi değildi.

C:\Documents and Settings\kullanıcı adı\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox(gizli dosyaları göster aktif olucak)

ama uzantıları değişik erişilmiyor yani. mozillanın sevmediğim bi özelliği.
0
sokak cocugu
(07.08.09)
about:cache

add-on olarak CacheViewer
0
cruor
(08.08.09)
(2)

Western Digital

alpha05
hepsiburada dan aldığım WESTERN DIGITAL PASSPORT 250GB 2.5"harddiskim arızalandı. garanti kapsamında tamir ettirmek veya değiştirmek istiyorum.sitede:"Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma tarafından yapılmaktadır.
hepsiburada dan aldığım WESTERN DIGITAL PASSPORT 250GB 2.5"
harddiskim arızalandı. garanti kapsamında tamir ettirmek veya değiştirmek istiyorum.

sitede:

"Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma tarafından yapılmaktadır.
Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım klavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servisi arayarak, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz.

Hepsiburada.com'a gönderdiğiniz ürünler de tarafımızdan yetkili servislere gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir."

diyor.

nereden yapabileceğimi bilen var mı?
0
alpha05
(07.08.09)
aynı ürünü geçen yıl hepsiburadadan aldım arızalandı. söylenen şekilde hepsiburadaya gönderdim, hatırladığım kadarıyla önce hepsiburada.com üzerinden arıza kaydı açman lazım. gönderdikten sonra durumu ordan takip edebiliyorsun. benimki gönderdikten 35 gün sonra elime ulaştı. sıfır kutusunda yenisini gönderdiler ben de, oeh diyerek kutulu olarak sattım.
0
drip nick i zaten kullanilmakta
(07.08.09)
Bende My Book Essential var, kutunun içinden Logosoft'a ait garanti belgesi çıktı. Şuradan bilgi alınabilir belki:
www.logosoft.com.tr
0
mario64
(07.08.09)
(4)

Facebook

nephilimsi
Daha önce bir duyurudaki yanıtta görmüştüm ama şimdi bulamadım. Yasaklı olan yerlerde Facebook'a girebilmek için adresin başına bir şey yazılıyordu, neydi o?
Daha önce bir duyurudaki yanıtta görmüştüm ama şimdi bulamadım. Yasaklı olan yerlerde Facebook'a girebilmek için adresin başına bir şey yazılıyordu, neydi o?
0
nephilimsi
(07.08.09)
https mi ki?
0
pichoscosama2
(07.08.09)
ara'ta "facebook yasak" gibisinden bisey yazmayi dene bu koyduklarim gozume ilk carpanlar aralarda vardir yine 2-3 tane..

#79071
#10634
#14421
#15240

(duyuruda bkz veremiyorum ben:))
0
orange coffee
(07.08.09)
(git: 12345) orange, numaralardan biri leşcinsel başlığına gitti, korktum hafif. :)
0
🌸nephilimsi
(07.08.09)
(git: 79071)
(git: 10634)
(git: 14421)
(git: 15240)

o yeah man! o yeah! benim oyum 9 kanka..
0
orange coffee
(07.08.09)
(3)

Bilgisayarı ikiye bölme

sarper361
Nasıl aratacağımı bilemedim vardır büyük ihtimalle de...Bilgisayarımı kardeşim çok fazla kurcalıyor masaüstü resmini filan değiştiriyor ayarlarla oynuyor filan. İki farklı kullanıcı açmak istiyorum ama ne o benimkine karışsın ne ben onunkine onun belli bir hafızası olsun benimde öyle... Nasıl olacak
Nasıl aratacağımı bilemedim vardır büyük ihtimalle de...
Bilgisayarımı kardeşim çok fazla kurcalıyor masaüstü resmini filan değiştiriyor ayarlarla oynuyor filan. İki farklı kullanıcı açmak istiyorum ama ne o benimkine karışsın ne ben onunkine onun belli bir hafızası olsun benimde öyle... Nasıl olacak bu?
0
sarper361
(07.08.09)
Denetim Masası > Kullanıcı Hesapları bölümünden 2. bir kullanıcı açabilirsiniz ve kendi kullanıcı tarafınıza şifre koyabilirsiniz.
0
alkolik imam
(07.08.09)
bilgisayardan fazla anlamıyorsa 2. hesabı sınırlı kullanıcı yaparak, program yükleyip kaldırmasının da önün geçebilirsiniz.
0
sotw
(07.08.09)
judagor u dinleme. cunki boot ederken sacma olacak.
0
bryan fury
(07.08.09)
(2)

dvd rider sorunu

robot
masa üstü bilgisayarımda'ki dvd sürücüsü kendiliğinden otamatik açılıyor..açıldığında kapatmama rağmen tekrar kendiliğinden açılıyor.sorun sizce ne olabailir?yardım ederseniz sevinirim..
masa üstü bilgisayarımda'ki dvd sürücüsü kendiliğinden otamatik açılıyor..açıldığında kapatmama rağmen tekrar kendiliğinden açılıyor.
sorun sizce ne olabailir?yardım ederseniz sevinirim..
0
robot
(07.08.09)
virus girmiş olabilir ya da tuşu takılı kalmıstır.

edit: bildigin uzere rider kapagını acmak için illa dugmeye basman gerekmiyor sag tıklayıp cıkar dediginde de kapak acılıyor...bu komutu herhangi bir yazılımın vermesi gayet dogal.

edit2: pc niz ağa baglı ise birisi sizinle oynuyorda olabilir bakıp bakıp guluyodur belki size.
0
adidastan saatmi olur
(07.08.09)
virüsle nasıl bir ilgisi olabilir,çünkü bilgisayarın kasasındaki dvd sürücüsü kapağı otamatik açılıyor kendiliğinden..??
0
🌸robot
(07.08.09)
(1)

Macbook pro Pc muadili tuşlar

horacio
Selamlar macbook pro da page up page down gibi tuşların muadili tuşlar hangileridir acaba.yada varmıdır?Teşekkürler...
Selamlar macbook pro da page up page down gibi tuşların muadili tuşlar hangileridir acaba.yada varmıdır?Teşekkürler...
0
horacio
(07.08.09)
fn + asagi ok/yukari ok
home icin command yukari ok, end icin command asagi ok
0
kurukafa
(07.08.09)
(3)

jQuery mi Mootools mu?

pichoscosama2
Hangisini öğreneyim?
Hangisini öğreneyim?
0
pichoscosama2
(07.08.09)
ben jquery ile cok mutluyum, ve jquery nin popularitesi hergun artıyor. mootools biraz daha geride kaldı gibi geliyor bana.
0
yasaluyari
(07.08.09)
jquery bence de..
0
noctiluca
(07.08.09)
Teşekkürler. Bildiğiniz PDF tr veya eng güzel anlatım var mı?
0
🌸pichoscosama2
(08.08.09)
(1)

blog sayfalarına girince pencerenin kapanması

Ferfecir
misal; acetobalsamico.blogspot.com e tıklıyorum. firefox bir anda çöküyor, ie donuyor, opera çat kapanıyor. sadece bloglar için de değil justin.tv ye girmek istiyorum. onda da sonuç aynı. atdhe.net ten maçlara girmeye çalışıyorum yine kapanıyor. ktunnelden bağlanmaya çalışıyorum, sayfalar bazen açıl
misal; acetobalsamico.blogspot.com e tıklıyorum. firefox bir anda çöküyor, ie donuyor, opera çat kapanıyor.

sadece bloglar için de değil justin.tv ye girmek istiyorum. onda da sonuç aynı. atdhe.net ten maçlara girmeye çalışıyorum yine kapanıyor. ktunnelden bağlanmaya çalışıyorum, sayfalar bazen açılıyor fakat oynatıcı kısmı piyasada yok.

düne kadar sorun bilgisayardadır dedim. istanbuldan izmirdeki eve geldim burda da aynı.
0
Ferfecir
(07.08.09)
flash player kaynakli gibi sanki. get.adobe.com adresinden yeniden yukleyin bi.
0
entrapmen
(07.08.09)
(7)

ne lan bu 3g

barbaroj
bilgisayar ve ilintili mevzulardan anlayan biriyim aslında, hatta benim işim bu lan. bu işi yapıyorum ben hergün. ama arkadaş bu 3g mevzuu beni ambale etti, aklımı sikti yemin ediyorum trilyon tane reklam bin tane kampanya şu bu. aylık fiyatları bile net şekilde öğrenebilmiş değilim.her neyse ben is
bilgisayar ve ilintili mevzulardan anlayan biriyim aslında, hatta benim işim bu lan. bu işi yapıyorum ben hergün. ama arkadaş bu 3g mevzuu beni ambale etti, aklımı sikti yemin ediyorum trilyon tane reklam bin tane kampanya şu bu. aylık fiyatları bile net şekilde öğrenebilmiş değilim.

her neyse ben istiyorum ki arkadaşım evde internet kullanabileyim. fakat eve telefondu kablonetti sokmayayım. hatta çok mu istiyorum bilmiyorum ama ben istiyorum ki kullandığım kadarını ödeyeyim. öyle 3gb, 5gb peşinen almıyım. bazen 1 gb'ı dolduramam bazen 10gb kullanırım. böyle bir seçenek yoksa ortalama bir down limiti kabulümdür.

bu minvalde benim için en hayırlısı hangi operatördür? hangi pakettir? hangi kampanyadır?

misal bir vodafone kampanyası duydum akıllara zarar, doğru mudur bilmiyorum lakin 24 ay kullanıcam aga ben bu vodafone 3g'yi diyorsun o da diyor ki sana "hay yaşa buyrun teknosadan kullanabileceğiniz 1.000 tl değerinde hediye çeki". sonra teknosa'nın uygun gördüğü ürünlerde bu 1.000 liranı ezebiliyorsun.

yine bildiğim kadarı ile asus & turkcell arasında bir takım bişeyler var.

yardımlarınızı rica ediyorum canlar.

bu arada nası bu 3g'nin internet performansı? yani al aga çatır çatır kullanıyorum ben bilgisayarımda diyebilen var mı? yahut siktiret ya 3g ne omunagoym diyen var mı?
0
barbaroj
(07.08.09)
gelen bilgiler 1024 adsl performasında oldugu yonde.
0
bryan fury
(07.08.09)
valla ilk izlenim olarak limitsiz adsl'e rakip olamayacak gibi görünüyor. ama beklemekte fayda var.
1000 tl lik hediye çekli kampanya çok mantıklı gibi gelmedi bana. belki 1 yıl sonra fiyatlar yarıya düşecek belki yarının da yarısına.. zaten 1 gb abonelik fiyatı bu kampanya dışında 30 lira, 5 gb olan 45 lira. yani 24 ay taahüt veriyorsun ve birine 30 diğerine 35 fazla ödüyorsun. onu da 1000 liranın taksiti gibi düşünmek lazım zaten.

bahsettiğin gibi kullanıkça ödenen bi abonelik yok ama illa alacağım diyorsan taahütsüz olan bişileri en azından denemek için 1 ay kullan bence. turkcell 4 gb 39 lira, vodafone 5 gb 45 lira.
0
hayo
(07.08.09)
bence 3g size çözüm olmaz. kapsama alanı sorunları bir yana, tarifeleri hiç de iç açıcı değil.

bilgisayardan internete 3g ile bağlanmak istiyorsan, hangi operatör olacağına karar verdikten sonra gidip onun 3g modemini alıyorsun. bilgisayarına takıyorsun. mevcut ağları ara diyorsun o kadar.

performans ise şimdilik kötü. tarifeler ondan da kötü.
0
deckard
(07.08.09)
anladığım kadarı ile 3g bana çözüm olmaya olur da kampanyalar bi sikime derman olmaz.

zannedersem kanı şu yönde, bulaşma arkadaşım taahütnamelere bilmem nelere paşa gibi git turkcellden ortalama bi paketi al bir iki ay dene.
0
🌸barbaroj
(07.08.09)
siktiret ya 3g ne omunagoym.ttnet belasına alternatif olmadıktan sonra gereksiz bir olay. süslü gprs
0
dedi kalabaligin icinden bir ses
(07.08.09)
Ben Turkcell'in kampanyasından 24 ay taahhütlü Mini Notebook aldım. Sana bir sim kart veriyorlar, makineye takıp istediğin yerden bağlanabiliyorsun, modemle falan uğraşmana gerek kalmıyor. Aylık 4 GB + cihaz için 24 ay 79 lira ödüyorsun.
Hız genel olarak tatmin edici olsa da, "uçacaksınız, süper hızlı" gibi iddiaları karşılamıyor hatta bazen bağlantıda sorun olabiliyor. Daha yenidir, zamanla düzelir şeklinde telkin ediyorum kendimi.
0
nephilimsi
(07.08.09)
3g bozar seni, bulasma.
0
fdegir
(07.08.09)
(2)

Kabloluyken 5 ama kablosuz baglanamama

gunlerin kopegi
Selam. Sorunumla ilgili olabilecegini dusundugum tum bilgileri sirasiyla vereyim:-evde ikisi kablo uzerinden baglanmak uzere 3 bilgisayar var.-kalan bir bilgisayar kablosuz internet kullanmak zorunda, kablolu bizler speedtest.net den 25 mps donwload notu alirken, kablosuz baglanti essek olusu gibi
Selam. Sorunumla ilgili olabilecegini dusundugum tum bilgileri sirasiyla vereyim:

-evde ikisi kablo uzerinden baglanmak uzere 3 bilgisayar var.

-kalan bir bilgisayar kablosuz internet kullanmak zorunda, kablolu bizler speedtest.net den 25 mps donwload notu alirken, kablosuz baglanti essek olusu gibi agir.

-modemin markasi lynks, ulke kanada

-kablosuz makinaya kablo takilinca o da gayet hizli olabiliyor. bu sefer kablosuzlasan makina kiminse onun ki yavasliktan geberiyor. bilgisayara ozel bir durum degil yani.

-192.168.1.1 diye bi yere girebiliyorum.

-bilgisayarla modem arasinda duvar neyim yok.

-modem sifirlandi ama pozisyin hala ayni.

bu baglantiyi adam etmek icin ne yapmam gerektigi hakkinda bilgi verebilecek siberturnalara tesekkur ederim.

bir de

-yarIn yine is var miakoim ya, bira icsem mi?
0
gunlerin kopegi
(07.08.09)
kablosuz bağlanan makinadaki kablosuz alıcı'nın hızı düşüktür büyük ihtimal,kontrol ettiniz mi?
0
gossamer
(07.08.09)
bu alici hizi nasil kontrol ediliyor bilmiyorum? yani bu evdeki kablosuz da boyle bir sorun var, sItarbaksa falan gidince super cekiyor. yani bilgisayarlar da oldukca yeni. buldurun be.
0
🌸gunlerin kopegi
(08.08.09)
(15)

krom - sözlük - sorun..

dambil
kromda şöyle bir sorun oluyor bug mıdır nedir bilmiyorum, yaşayan var mı görelim benden başka..şimdi mesela şuna tıklayın `ekşi duyuru` sonra sol frame'den yeni bir başlığa tıklayın o başlığı sanki yeni sekmede açıyormuşsunuz gibi oluyor. yani http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=doğa+rutkay&a=td
kromda şöyle bir sorun oluyor bug mıdır nedir bilmiyorum, yaşayan var mı görelim benden başka..

şimdi mesela şuna tıklayın ekşi duyuru sonra sol frame'den yeni bir başlığa tıklayın o başlığı sanki yeni sekmede açıyormuşsunuz gibi oluyor. yani sozluk.sourtimes.org şu şekilde geliyor başlık..

enteresan değil mi?

teşekkürler..

edit: lan sol frame gelmiyor, tıklayın dediğime tıklayınca. kafam karıştı..
edit2: değişiklik yapılan başlık olduğu için galiba neyse şunda oldu: ses
0
dambil
(07.08.09)
dediğiniz başlığın üzerine gelince sol altta doğa rutkaylı linki gösteriyor mesela. bunun gibi mi?
0
sokak cocugu
(07.08.09)
yok yok. mesela ses'e tıklayın sonra sol frame'de herhangi bir başlığa tıklayın. sanki o başlığı yeni sekmede açmışsınız gibi oluyor..
0
🌸dambil
(07.08.09)
chrome la alakası yok galiba mozillada da oldu deneyince. pek yardımım dokunmadı ama..
0
inkey
(07.08.09)
ben de chrome kullanıyorum öyle bir durumla karşılaşmadım hiç. bence silip yeniden yükleseniz çözülür.
0
cro magnon
(07.08.09)
dediğinizi anladım. eskiden misal google da bir şey aratınca misal ses aratalım. sözlük linkine tıkladın mı sayfada sol frame olmuyordu ama şimdi sol frame de çıkıyor. sayfayı tekrar yeniliyor bu yüzden de. sanırım herhangi bir sorununuz yok.
0
sokak cocugu
(07.08.09)
yok öyle değil=) o zaten yeni gelen bir yapılandırma alıştık ona=)

bunda durum farklı. duyuru'ya mı özgü bilmiyorum. buradan ses'e tıkladığınızda (direk tıklayın "ses"e) açılıyor filan buraya kadar sorun yok ama sol frame'deki bir başlığa tıkladığınızda o başlık yeni sekmede açılıyor. yani bu yeni özelliğin gelme amacına aykırı bir durum..

başka deneyen yok mu yahu? kromumu kaldırıp yeniden kurmaya feci üşendim. çok önemli bir hede değil ama denenebilir, di mi?
0
🌸dambil
(07.08.09)
dambil, chrome den acıp deniyorum. merak ettim neymiş :)

edit: anladım ne dediğini. adres barda linki cıkıyor. normalde cıkmaması lazım. doğru mu anladım?

edit2: ne malım lan sol frame nin gittiğini yazmamışım. sdfsdfsdfg firefox da olmadığına göre bug bu. sadece chrome de oluyor.
0
pragmatist kedi
(07.08.09)
@dambil: krom' da denedim, burdan sese tıkladım tamam mı. sonra açıklan sözlük sayfasında sol framede bir başlığa tıkladım başka bi sayfada açılmadı ama bu sefer açtığım sayfa da sol frame kayboldu. bu işlermleri krom da yaptım. önce eksiduyuru açıp ses tıklayp falan
0
sokak cocugu
(07.08.09)
ben anladım. karşımızda sol frame'iyle, her bi bokuyla sözlük var tamam mı. herhangi bir başlık açık. diyelim sol frame'den başka bir başlık açıyoruz. başlığı açtığımızda sol frame, üst kısım falan komple gidiyor. sadece başlık çıkıyor.

doğru anlamışım değil mi?

edit: anaa bende de oluyor lan.

sozluk.sourtimes.org

şuna giriyorum, önce sadece başlık açılıyor. sonra sol frame falan da geliyor. sonra sol frame'de başka bir başlığa giriyorum, sol frame uçuyor. bence bug bu. ama sözlükte dolanırken olmuyor. senin verdiğin ses linkine tıklayınca oldu. ben de anlamadım.
0
cro magnon
(07.08.09)
doğruuuuu, ağlamak istiyorum. yahu hakim olamadığın konuda kendini ifade etmek ne kadar zormuş..

edit: bence de bug. şöyle güzelce ifade edebilecek biri yazsın hadi=)

@cro magnon: ama verdiğin linkte olmuyor. yani bende bir sorun olmadı. of çok karıştı ortalık=)
0
🌸dambil
(07.08.09)
mozillada da oluyo aynı şey ama http:sozluk.sourtimes diye giden değilde ses gizli bkz da oluyo bende.
0
sokak cocugu
(07.08.09)
gizli bakınız verince oluyor. linki direk verince olmadı. boka sardı bu iş.

ses yapınca oluyor. ama gizli bakınızın gittiği adresi doğrudan verince olmuyor.
0
cro magnon
(07.08.09)
evet bariz bug. bu bugu yazacaklar gizli bkz verirken "ses" kelimesini örnek versinler. bana ısındık sese ailecek.
0
sokak cocugu
(07.08.09)
üşenmedim internet explorer ile de denedim onda da aynısı oldu. yönlendirme ile alakalı bi bug heralde. ilginçmiş yalnız harbiden. gece gece uğraştığımız şeye bak eheh.
0
inkey
(07.08.09)
mesela yönlendirilmiş başlıklarda olmuyor problem. o da süper bir özellik..
0
🌸dambil
(07.08.09)
(2)

nero 7 yardım pls

deather
arkadaslar elimde 2 tane nero image dosyası var biri film biri ps2 oyunu film olanın uzantısı .iso oyun olanın .nrg formatında nero 7 kullanıyorum nasıl cd ye cekebilirim. birde 2x gibi yavas bi hızda cekmek istiyorum bu ayarları nereden yapabilirim yardımcı olan arkadaslara simdiden cok tesekkurler
arkadaslar elimde 2 tane nero image dosyası var biri film biri ps2 oyunu film olanın uzantısı .iso oyun olanın .nrg formatında nero 7 kullanıyorum nasıl cd ye cekebilirim. birde 2x gibi yavas bi hızda cekmek istiyorum bu ayarları nereden yapabilirim yardımcı olan arkadaslara simdiden cok tesekkurler:)
0
deather
(06.08.09)
boyutu mu sorun?

direk yazdırın gitsin. 2x ayarını da yaz(burn) demeden önceki aşamada yapıyordunuz sanki nero'da yamulmuyorsam..
0
dambil
(06.08.09)
simdi hafız, soyle yapcan. baslat programlar, nero.

sonra yedekleme mı ne orda kalıbı yazdır var ya da burn image. ona basıp bu dosyalardan birini seciyorsun. sonra bi ekran cıkıyor orda yan tarafı acıyorsun 4x-2x-8x gibi hızlar var ordan secip yazıyorsun.
0
bryan fury
(06.08.09)
(1)

facebook - foto

dodocan
merhaba,arkadsımın sayfasında yer alan benımde ıcınde buludnugum (veya bulunmadıgım) fotoyu kendı fotgraflarım arasına nasıl alabılırım?neden yapamıyorum ben bu işi? yoksa yoksa!
merhaba,
arkadsımın sayfasında yer alan benımde ıcınde buludnugum (veya bulunmadıgım) fotoyu kendı fotgraflarım arasına nasıl alabılırım?
neden yapamıyorum ben bu işi? yoksa yoksa!
0
dodocan
(06.08.09)
tag'leyeceksiniz. sonra arkadaşınız evet bu o diye o tag'i kabul edecek. sonra boom sizin de fotoğraflarınız arasında olacak..
0
dambil
(06.08.09)
(1)

RM ses codec

gonion
uzantısı rm olan videoların sesi çıkmıyor bende.. bunun için bir codec var mı bildiğiniz?
uzantısı rm olan videoların sesi çıkmıyor bende.. bunun için bir codec var mı bildiğiniz?
0
gonion
(06.08.09)
(bkz: real alternative)
tavsiye oynatıcı; kmplayer.
0
late viper
(06.08.09)
(9)

Mac'ten veri aktarılamayan harici harrdisk problemi!

karakedy
1TB'lık Seagate FreeAgent Xtreme model bir harddiski paketinden çıkarıp taze taze Mac'e bağladım (firewire ile). Zannımca dosyalama sistemi windows'a göre ayarlandığı için, harddiski masaüstünde görebilmekteyim, ancak herhangi bir veri aktarımı yapamamaktayım. Mac ayarları konusunda da pek bilgi sah
1TB'lık Seagate FreeAgent Xtreme model bir harddiski paketinden çıkarıp taze taze Mac'e bağladım (firewire ile). Zannımca dosyalama sistemi windows'a göre ayarlandığı için, harddiski masaüstünde görebilmekteyim, ancak herhangi bir veri aktarımı yapamamaktayım. Mac ayarları konusunda da pek bilgi sahibi olmadığım için, bu konuyu en basit nasıl çözebileceğim konusunda yardım edebilirseniz çok sevinirim. Ayarları vs hakikaten bilmiyorum, el yordamıyla kurcalıyorum sadece.
0
karakedy
(06.08.09)
farklı bi dosya sistemi kullanıyordun galiba.
0
enter saltman benim
(06.08.09)
ayar degil de format atman lazım hdd ye. windoz ile de kullanacaksan fat32 olarak yok kullanmam dersen mac in formatı neyse zfs mıydı ne ona gore formatlıcan.

disk management gibi bisey olmalı ya da sag tık format fln.
0
bryan fury
(06.08.09)
ya da, mac icin ntfs okuyup yazabilen proramlar vardı onlara bi bakıver.
0
bryan fury
(06.08.09)
bryan fury
(06.08.09)
su sayfada alttaki commentlerde proramları yazmıslar.

discussions.apple.com
0
bryan fury
(06.08.09)
genelde harici diskler fat32 formatinda geliyor ama seninki herhalde ntfs olsa gerek. formatlaman gerek. ben mac de fat32 li harici kullaniyorum, windows da kullandigim icin. ama buyuk dvd dosyalarini atamiyorsun tabii fat32 olunca.
0
deahy
(06.08.09)
öncelikle ilgilenen herkese çok teşekkür ederim.
harddisk ntfs formatında gelmiş. sanıyorum ben de disk utility ile formatlıycam yeniden. mac evimde olmadığından, artık sabaha.

seçenekler arasında dosyalama formatı olarak fat 32'yi seçebiliyor muyuz bu işlemi yaparken? bir filme ait görüntü dosyaları kopyalayacağım ve üzerinde offline kurgu yaptıktan sonra online işlemi yapılacak şirkete gidecek harddisk. bu durumda neyi tercih etmeliyim?

tekrar teşekkürler:)
0
🌸karakedy
(06.08.09)
kullandiginiz programda ugrastiginiz dosyalarin max boyutu 4gb i gecmiyorsa (tam emin degilim fakat fat32de 4gb olmali tek dosyanin boyut limiti) fat32 yi kullanin hem mac hem de win ortaminda calismak icin.
0
deahy
(06.08.09)
4gb'ı geçiyor dosyaların boyutu.
en iyisi ben mac'e uyayım, "mac os extended" yapayım.
sağolun.
0
🌸karakedy
(06.08.09)
(2)

windows 7 startup problemi - ACiL - FORMATA 5 DAKiKA

fdegir
windows 7 7600 build kurulu idi laptopta. sabah mavi ekran verdi, kapattiktan sonra da bir daha acilmadi. normal boot etmeye kalktigimda "windows is starting" diyerek kaliyor, hdd aktivitesi falan da olmuyor.safe mode, last good configuration dedigimde de ya son driver'i yukledikten sonra kilitleniy
windows 7 7600 build kurulu idi laptopta. sabah mavi ekran verdi, kapattiktan sonra da bir daha acilmadi.

normal boot etmeye kalktigimda "windows is starting" diyerek kaliyor, hdd aktivitesi falan da olmuyor.

safe mode, last good configuration dedigimde de ya son driver'i yukledikten sonra kilitleniyor ya da acildiktan sonra.

google'ladim ancak soylenen install dvd'si takip repair etmem ancak sistemi virtual disk ile image kullanarak kurmustum ve image'i dvd'ye yazma sansim yok sistemi acamadigimdan.

format midir cozumu bunun? ya da recovery tool falan var midir flash'a atip kullanabilecegim?

not: hw degisikligi ya da yeni program yukleme gibi birsey olmadi, sakin sakin kadinin sesi falan izliyordum. kahrindan mi coktu acaba?

acele cevap yoksa bir format faciasi yasanacak buralarda.

tesekkurler.
0
fdegir
(06.08.09)
yıne flash dan boot etsene. boot menu ye girip ordan usb yı sec sonra da repair fln de.
0
bryan fury
(06.08.09)
artik cok gec. mecburen vista'ya hizli bir donus yaptim.

yine de tesekkurler.
0
🌸fdegir
(06.08.09)
(2)

laptop touchpad sorunu

clem
ya benim dell laptopum var, bir sene önce almıştım. ama birkaç ay önce üzerine su döküldü. touchpadin sol tuşu çalışmamaya başladı. garantim sürüyor fakat benim hatam. neyse bugün duyduğum kadarıyla dellin eve de teknik servisi varmış, aradım. önce telefondan denediler çözmeyi, internetten driver fi
ya benim dell laptopum var, bir sene önce almıştım. ama birkaç ay önce üzerine su döküldü. touchpadin sol tuşu çalışmamaya başladı. garantim sürüyor fakat benim hatam. neyse bugün duyduğum kadarıyla dellin eve de teknik servisi varmış, aradım. önce telefondan denediler çözmeyi, internetten driver filan yüklettiler. tabi onlara üzerine su döküldüğünü söylemedim.
sonuc olarak düzelmedi. yarın tekrar arayacağım da eger gelirlerse acaba parasız değiştirirler mi, yoksa bir şey döküldüğünü anlayıp para mı alırlar. bu arada ben o tuşları söküp kurcalamıştım bir ara yani pek iyi gözükmüyor touchpadin iç kısmı şu anda..
gerçi kurcalayınca bir süre çalıştı ama sonra yine gitti. sizce ne yapayım? teşekkürler..
0
clem
(06.08.09)
hem su döküp üstüne birde kurcaladıysan o işi garantiyle hallettirmezler muhtemelen.
0
cnonefb
(06.08.09)
oraya su izi falan yoksa(oha su izi!) kullanımdan aşındığını sanırlar;)
0
enter saltman benim
(06.08.09)
(3)

chrome tablerini sabitlemek

surtunme kuvveti
hani bu tableri tutup bırakarak yeni pencere yapabiliyoruz ya, ben onu yapamayalım istiyorum. nasıl olacak o?
hani bu tableri tutup bırakarak yeni pencere yapabiliyoruz ya, ben onu yapamayalım istiyorum. nasıl olacak o?
0
surtunme kuvveti
(06.08.09)
tutup bırakmamaktan başka yol yok galiba.
0
sokak cocugu
(06.08.09)
google'da aramaya çıkınca chrome'un bu özelliği içinde barındırmadığı ve umutların yazılacak bir eklentiye bağlandığı anlaşılıyor birçok forumda.

en yakın çözüm olarak da aşağıdaki sitede tavsiye edilen eklentiyi önerebilirim ama o da pek düzgün çalışmıyor anladığım kadarıyla:

groups.google.com

bence bu özellik (ister chrome'la beraber, ister eklenti olarak) mutlaka gelecektir ama şu anda mevcut değil.
0
demcan
(06.08.09)
harbi yaa. ne salak bi özelliktir o.. beni de delirtti. ama ben taktiğini şöyle buldum. yeni bi taba tıklayınca tab tamamen önüme gelmeden mouse'u hareket ettirmiyorum. tek çözüm yolu bu heralde.
0
guguriguk
(06.08.09)
(3)

pc kasasinin icinde ki hoparlor

buyerson
sistem uyari verdiginde "dit" die ses cikartan su hoparloru yazilimdan nasil iptal ederim nasil duymam bu igrenc sesi??
sistem uyari verdiginde "dit" die ses cikartan su hoparloru yazilimdan nasil iptal ederim nasil duymam bu igrenc sesi??
0
buyerson
(06.08.09)
hangi yazılım gerekir bilmem de kasayı açıp kablosunu çekin derim.
0
cro magnon
(06.08.09)
kasayi acamiyoruz garantili.
0
🌸buyerson
(06.08.09)
bilgisayar acilirken setup a girip oradan kurcalayin. belki disable secenegi vardir speaker icin.

edit: nette aradigimda da soyle birsey cikti.

1. Open Device Manager
2. In Device Manager click View and click "Show hidden devices"
3. This should make "Non-Plug and Play Drivers" visible in Device Manager.
4. Expand Non-Plug and Play Drivers by clicking the plus and double-click Beep.
5. Within the "Beep properties" window click the Driver tab.
6. Under the driver tab if you wish to temporarily disable this device click the Stop button. If you wish to permanently disable this device under the Startup Type select Disabled.

ingilizce de sorun olacaksa kabaca turkceye cevirebilirim.
0
alan shearer
(06.08.09)
(3)

jdownloader 15 dakika beklemek!

domaine hasret yumuşak g
partlar arasında 15 dk. bekliyorum. sanırım reset atılmıyor modeme kendiliğinden.bu süreyi nasıl kısaltırım? 5 dk download 15 dk bekleme süresi :/modemimim filipis, ne yapmam lazım?http://tinypic.com/view.php?pic=rk99i0&s=3
partlar arasında 15 dk. bekliyorum. sanırım reset atılmıyor modeme kendiliğinden.

bu süreyi nasıl kısaltırım? 5 dk download 15 dk bekleme süresi :/


modemimim filipis, ne yapmam lazım?


tinypic.com
0
domaine hasret yumuşak g
(06.08.09)
(git: 58363)
0
pragmatist kedi
(06.08.09)
orada modeme manuel olarak nasıl reset atıldı anlatılmıs, ben kendiliğinden atsın istiyorum ama. tam anlamadım
0
🌸domaine hasret yumuşak g
(06.08.09)
tekrar bağlan menüsü altında router seç isimli bir düğme var ona basınca bir çok model ismi önünüze geliyor ordan sizdeki philips modeli varsa seçiyorsunuz daha sonra sağ tarafından kullanıcı adı - şifre ve ipsini yazıyorsunuz tabiki bunlar modeme bağlanmak için gerekli olan kullanıcı adı ve şifreler
0
cingibi
(06.08.09)
(2)

windows 7 64-bit build 7600

thor odinsson
windows 7'nin 64 bit versiyonu için build 7600 ne zaman indirilebilir olacak? geçen hafta baktığımda 7100 indirtiyordu hala. bir de otomatik güncellemiyor değil mi? 7600'ü indireceğim yine? bir de indirdiğim zaman bir daha formatla uğraşmadan dvd'ye yazıp güncelliyor mu otomatik olarak?
windows 7'nin 64 bit versiyonu için build 7600 ne zaman indirilebilir olacak? geçen hafta baktığımda 7100 indirtiyordu hala. bir de otomatik güncellemiyor değil mi? 7600'ü indireceğim yine? bir de indirdiğim zaman bir daha formatla uğraşmadan dvd'ye yazıp güncelliyor mu otomatik olarak?
0
thor odinsson
(06.08.09)
bugün technet'e verilecek, bir kaç güne net'e düşer ama key çalışır mı bilemem. normal kullanıcılara ağustos sonu belki.. güncelleme de öyle evet dvd'ye yazıp..
0
passion rules the game
(06.08.09)
hmm iyi o zaman. millet kullanıyor hala 7100'deyim, bir de daha önceden belirttiğim gibi, football manager 2009 çalışmıyor bir türlü, aktivasyonu yaptığım halde oyun açılmıyor.
0
🌸thor odinsson
(06.08.09)
(3)

Giden posta sunucusu port no 25 i 587 ile değiştirme sorunsalı..

gokriver
Soru başlıkta, 25 ten biraz zor gidiyordu, sanki, bazen aksıyordu. 587 yaptım giden posta sunucunu sanki iyi oldu. ama geçici bir değişiklik mi bu? bu yeni ayarlar böyle kalsın mı?
Soru başlıkta, 25 ten biraz zor gidiyordu, sanki, bazen aksıyordu. 587 yaptım giden posta sunucunu sanki iyi oldu. ama geçici bir değişiklik mi bu? bu yeni ayarlar böyle kalsın mı?
0
gokriver
(06.08.09)
geçici bir şey değil. ttnet'in adsl network'unde olusan bu spam aktivitesini en aza indirgemek icin kullandigi bir yontem sadece, ve kalici olarak planlandi.

25 den ya gider ya hic gitmez. biraz zor gidiyorsa baska bir nedeni vardir =)
0
kobretti
(06.08.09)
herhalde gmaille alakalı bir sorundu o gitmedi gitmedi yarım saat sonra tüm mailler peş peşe gitti.. neyse yeni ayarlarda kalsın daha temizdir herhalde.
0
🌸gokriver
(06.08.09)
spamhaus adlı internet sitesi statik ip blokladığından beri ben de 587 portunu kullanıyorum, sanki diğerine göre biraz daha iyi.

bu arada çocukların bi kabahati yok, çılgın gibi günde 10.000 tane spam gidiyor, hangi bilgisyar beceriyor bulamadım :(
0
sotw
(06.08.09)
(5)

PS2

use at your own risk
Merhaba,Oyunlarla cok alakasi olmayan biri olarak gaza gelip ps2 almaya karar verdim. Ancak bir acemi olarak bazi sorularim olacak.1) Oncelikle bu aletin ciplisi makbul saniyorum. cipli oluncada haliyle garantiside olmuyor. Garantisi olmadigi icinde biraz guvenilir bir yerden almak lazim. Var mi bu
Merhaba,
Oyunlarla cok alakasi olmayan biri olarak gaza gelip ps2 almaya karar verdim. Ancak bir acemi olarak bazi sorularim olacak.
1) Oncelikle bu aletin ciplisi makbul saniyorum. cipli oluncada haliyle garantiside olmuyor. Garantisi olmadigi icinde biraz guvenilir bir yerden almak lazim. Var mi bu sekilde bildiginiz bir yer? Gittigidiyor, yazicioglu ve tahtakale alternatifleri var cipli ps2 icin benim buldugum.
2) Cipsiz garantili magaza urunu aldigimi varsayarsak ikinci el oyun piyasasi nasildir? ucuza orjinal oyun bulmak mumkun mu?
3) Cipsizle cipli arasinda kalite farki var mi? cip bu aleti bozuyor mu?
4) Ikinci el piyasasi nasil? ikinci el urunden basim cipliye gore daha mi cok agrir? sonucta ikiside garantisiz.
0
use at your own risk
(06.08.09)
1-Ben araştırırken doğubank, yazıcıoğlu gibi yerleri önermişlerdi, sonra ben forumdonanım'daki bi elemandan aldım, tamamen piyangoydu yani, ama bi sorun çıkmadı.
2-Aslında bir iki orijinal oyun alıp sürekli takas yaparsan çok masrafın olmaz, ps2'ler de baya ucuzladı zaten.
3-Çipin modelini öğrenmen lazım, benim şimdi aklımda değil ama burada cevap veren arkadaşlar olur, birkaç iyi model var, onlarda sorun çıkmaz kolay kolay.
4-Ben 150 liraya almıştım ikinci el, dediğim gibi risk tabii, sözlükten de arada sırada ilan verenler oluyo, burayı da takip et derim.
0
dali dili havali korna
(06.08.09)
çipsiz ps2 alınmaz. çok manasızç çip kalite farkı vs. yaratmıyor. o sektör gayet oturdu, alın çipli bir ps2 temizinden, miss gibi kullanırsınız. çipsiz ps2 yi satarken de pek almak isteyenin çıkacağını sanmıyorum.
0
sijwocaq
(06.08.09)
1- uygar elektronikten kesinlikle şaşma. 2 kez ps2 sahibi olmustum ps3 oncesi, ikisinde de onlara yaptirdim. sorunsuz.

2- orjinal toplu oyun satanlar cok var internette. sahibinden, gittigidiyor, donanimhaber forumlar..

3- chipi takanlar 1 yil garanti veriyor (uygar), ama aleti yordugunu daha cabuk bozdugunu soyluyolar.
0
la traviata
(06.08.09)
ya bence alabiliosan ps3 al ya da pc n varsa ona biraz yüklen ps2den pek bişi bekleme oyunları artık çıkmamaya başlıyo pc de oyun oynayan birisiysen eğer atari oyunu gibi gelio bazı oyunlar(bkz: pes 2009) bu kadar:)
0
thenis
(07.08.09)
Uygar elektronik artik satmiyormus. Yine yazicioglundan vizyon elektronikten aldim.. Ilk gun sorun cikti, goturunce degistirdiler. Su anda sorunsuz oynuyorum. Butun cevaplayanlara tesekkurler
0
🌸use at your own risk
(13.08.09)
(1)

msn messenger 8.5 donuyor

lonn
merhabalarmsn messenger 8.5 kullanıyorum. password girip hesabımı açıyorum lakin 2 veya 3 saniye sonra messnger donuyor. listem açılıyor kişilerin görüntüleniyor ama dediğim gibi çok kısa bir süre sonra msn messengerın yanında "yanıt vermiyor" diyor.yardımcı olursanız sevinirim. bu arada antivirus p
merhabalar

msn messenger 8.5 kullanıyorum. password girip hesabımı açıyorum lakin 2 veya 3 saniye sonra messnger donuyor. listem açılıyor kişilerin görüntüleniyor ama dediğim gibi çok kısa bir süre sonra msn messengerın yanında "yanıt vermiyor" diyor.

yardımcı olursanız sevinirim. bu arada antivirus programı disable yaptım olmadı. kaldırdım programı yeniden kurdum gene olmadı. sp3 xp pro var.
0
lonn
(06.08.09)
aynı sorunu şurada yaşayıp, çözmüşler www.frmtr.com
0
kemal sunal
(06.08.09)
(6)

Web Sayfası Tasarımı

raki
Merhabalar,Şimdi benim bir web sayfası yapmam gerek. Sayfa da aynen şöyle bir şey olması lazım: http://whitecitystories.org/Daha önce hiç flash'la bir sayfa yapmadım. Hatta bu işlerle ilişkim yaklaşık 7-8 sene önce html kodlarından "welcome to my page" düzeyinde kalmıştı. Biraz da frontpage falan ba
Merhabalar,

Şimdi benim bir web sayfası yapmam gerek. Sayfa da aynen şöyle bir şey olması lazım: whitecitystories.org

Daha önce hiç flash'la bir sayfa yapmadım. Hatta bu işlerle ilişkim yaklaşık 7-8 sene önce html kodlarından "welcome to my page" düzeyinde kalmıştı. Biraz da frontpage falan bakmıştım da o zamanlar tabii pek hatırlamıyorum da kolay heralde hatırlanır o.

Böyle bir sayfayı sizce neyle hazırlamalıyım? Ayrıca o "neyle" cevabından sonra o "ne"yi bana güzelce anlatabilecek bir kaynak gösterebilecek var mı? Öyle profesyonel bir iş değil. Ayrıca o sitedeki videolar falan da olmasa olur.
0
raki
(06.08.09)
E yuh.
olmaz o iş.
0
godless frog
(06.08.09)
@godless frog

Olur mu olmaz mı diye sormadım. O kadar profesyonel olması gerekmiyor da dedim. Hatta flash'la olacak diye de bir şey yok. İlla animasyonlar olsun diye de kasmıyoruz. Hadi diyelim hepsine kasıyoruz, hayvan gibi bir site yapacağız o neden olmasın? Neden E yuh? Bu bilgiler doğuştan default geliyor da benim mi haberim yok? Öğrenilemez şeyler mi?
0
🌸raki
(06.08.09)
@mrtksn

Dediğim gibi illa üstüne gelince kıprıdasın, animasyonlar coşsun gerekmiyor pek:) flash'sız yapmak zor olmasa gerek böyle bir sayfayı. Amaç genel olarak bir topluluğu anlatmak, duyuruların düzenli yer almasını sağlamak. Bu konseptte görsel olarak hoş, kolay ne yapabilirim?
0
🌸raki
(06.08.09)
Flash'a sıfırdan başlayarak bunu yapman zamanını alacaktır. swish biraz daha basit.

En iyisi mrtksn'ın dediği gibi uygun template bulup editlemek. Aşağıdaki adresten bir çok template bulabilirsin.

www.google.com
0
ataturkiye
(06.08.09)
flashla yapmayın. bu sitenin aynısını javascriptler ile (birazda ajax gerekebilir) yapabilirsiniz. Flashla yapınca ilerde pişman olacaksınız.
0
darknum
(06.08.09)
bence joomla falan gibi bir cms kullanın.
0
co2s2
(06.08.09)
(4)

msn sözlük?

misszorro
eskiden msn sözlük gibi bişey varmış, msnden ingilizcesini yazıyormuşsun türkçesini, türkçesini yazıyormuşsun ingilizcesini veriyormuş, hala var mı böyle bir şey? gören eden?
eskiden msn sözlük gibi bişey varmış, msnden ingilizcesini yazıyormuşsun türkçesini, türkçesini yazıyormuşsun ingilizcesini veriyormuş, hala var mı böyle bir şey? gören eden?
0
misszorro
(06.08.09)
Evet vardı, benim msn'de ekliydi, 1 sene önce filan aktifti ama. Yaklaşık 8 aydır sürekli server deaktif olduğu için silmiştim ben de. Hatırlamaya çalıştım adresi ama hatırlamıyorum.

Google'dan baktım, bir servis daha açılmış ama durumu nedir bilmiyorum. Ekle, test et istersen.

www.beyaz.us
0
ataturkiye
(06.08.09)
hımm deneyeyim ben, teşekkür ederim:)
0
🌸misszorro
(06.08.09)
[email protected]

son derece aktif.
0
xlmn
(06.08.09)
cura ut valeas
(06.08.09)
(8)

Network bilginizden faydalanmak isterim.

tirt fahrettin
Elimde bir network var. Router üzerine bağlı birkaç tane kompüterimiz var ve biz uzaktan bir tanesinin ip adresine erişebilmek istiyoruz. İnternet erişimimizi sağladığımız ip adresimiz statik, bağlanacağımız cihaza da statik bir local ip atadık. Windows XP SP2 yüklü bu alete en kolay nasıl uzaktan b
Elimde bir network var. Router üzerine bağlı birkaç tane kompüterimiz var ve biz uzaktan bir tanesinin ip adresine erişebilmek istiyoruz. İnternet erişimimizi sağladığımız ip adresimiz statik, bağlanacağımız cihaza da statik bir local ip atadık. Windows XP SP2 yüklü bu alete en kolay nasıl uzaktan bağlanırız acep?

Kestane kebap, acele cevap...
0
tirt fahrettin
(06.08.09)
(bkz: teamviewer)

ya da: Internet baglantinizin sonlandigi cihazda (fw veya router) icerideki statik IP'ye 3389'u NAT yapicaksiniz, daha sonra RDP yapip mutlu olacaksiniz.

hepsi sizin tercihiniz.
0
kobretti
(06.08.09)
teamviewer, ücretli ama bir süre sonra bağlantıyı kesiyor.
edit; nasıl bir cümle kurmuşum, heyt be. demek istediğim ücretsiz ama tam hatırlamıyorum ama 10 dk filan bağlı kalyorsunuz. sonra bağlanılan kişinin programı kapanıyor. daha fazla kullanmak için satın alın diyor. ama karşı taraf programı yeniden başlattığında tekrar girebiliyorsun.
0
hollowlife
(06.08.09)
teamviewer personal use icin ucretsiz. corporate olani ise trial versionu 14 gün diye hatirliyorum daha sonra extend ediliyor.
0
kobretti
(06.08.09)
şimdi uzak bağlantı denince kafalar karıştı. teamview olsun, radmin olsun, RDP olsun bunlar şükela araçlar ama istediğim açıkçası bu değil. network üzerindeki client ın birisi kapalı devre kamera sistemini barındırmakta. dvr yazılımımız da pek hoş bir özelliğe sahip, dvr server özelliğine sahip. local network üzerinde bu cihazın local ip'sini ie'ye yazınca küçük bir activex yükleyip kullanıcı adı ve şifrenizde uzaktan kamera sistemini dikizletiyor.

şimdi benim sıkıntım uzaktaki bir bilgisayardan da bu server'ın ip'sine erişip uzaktan da internet explorer plugini vasıtasıyla kamera sistemini dikizlemek istiyorum. nasıl yapsam da yapsam acaba?
0
🌸tirt fahrettin
(06.08.09)
o server'a teamviewer kurup yapabilirsiniz yada dediğim gibi, dış bacak ip'sine iç tarafdaki serverın statik IP'sini router veya firewall'dan NAT yapmalısınız.
0
kobretti
(06.08.09)
router'ın gerekli bölümlerine girip, html isteklerinin o lokal ip'ye yönlenmesini sağlamanız gerekiyor.

nat ya da virtual servers yazabilir bu bölümün adı olarak. daha sonra oraya html portunun numarasını yazın, 80 olması lazım. daha sonra lokal bilgisayarın da ip'sini yazın. olacak. protokol olarak da tcp seçin. olması lazım.
0
co2s2
(06.08.09)
html kafalari karistirabilir, o protokol aslinda http'dir ve kullandiginiz cihaz her ne ise boyle isimlendirmeyecektir. donanimlarin spesifikasyonunu yazarsaniz daha detayli birseyler yazabilirim
0
kobretti
(06.08.09)
şimdi; öncelikle kullandığımız router'a ait cp screenshot'u budur:

img30.imageshack.us

bu cihazın wan portuna kablonet bağlı, 4 portu olduğundan onu da 24'lü dummybox switch ile çoğaltıp 22 client'a birden router üzerinden internet'e çıkış verdik. bir nevi dummybox'ı akıllı hale getirdik.
0
🌸tirt fahrettin
(07.08.09)
(7)

outlook silinince tüm mailler silinmiş mi sayıldı?

hevipeyra
bizim birader windows'u yükselteyim derken outlook'u da kaldırmış bulunmuş. önemli mailler de vardı burada. bu maillere tekrar ulaşmanın bir yolu var mıdır?
bizim birader windows'u yükselteyim derken outlook'u da kaldırmış bulunmuş. önemli mailler de vardı burada. bu maillere tekrar ulaşmanın bir yolu var mıdır?
0
hevipeyra
(06.08.09)
outlook kur tekrar geri gelir.
0
kurukafa
(06.08.09)
*.pst dosyalarını arat eğer bulamıyorsa bilgisayarda geçmiş olsun.
0
kobretti
(06.08.09)
windows yükseltmek derken? format attıysa mailler silinmiştir. sadece windows yükseltip format atmadıysa, bir ihtimal pst dosyası hala duruyordur.

c:'de bir arama yapın, *.pst aratın. c'de users (ya da documents) klasörünün içinde kullanıcı adınız olan klasörün içinde appdata klasörü var. oradaki local isimli klasörünün içinde microsoft klasörü var, onun da içinde outlook klasörü var. orada bir pst dosyası olacak. adı da outlook.pst olur. eğer bu dosyayı bulabilirseniz mailler geri gelir.
0
co2s2
(06.08.09)
outlook.pst dosyasını buldum. yaklaşık 420 mb. bu dosyayı nereye kopyalamam gerekiyor.
0
mariboca
(06.08.09)
co2s2'ye ek olarak, o dosyayı recover edebileceğiniz bir sürü 3rd yazılım var. google'layınız.

herhangi bir path'den Archive dosyasi olarak tanitip, outlook'da Archive olarak tanimlamalisiniz.

Bu arada sorunu kimin yasadigini anlamadim =), hevipeyra sordu, mariboca devam ettirdi himm.
0
kobretti
(06.08.09)
tamam, yerini de buldum ve kopyaladım. sorun yok şimdi. çok teşekkürler ilginiz için.
0
mariboca
(06.08.09)
hevipeyra abim olur, "bizim birader" diye başladığı da ben. sorunu ben yaşamıştım, sayenizde hallettik. tekrar sağolun.
0
mariboca
(06.08.09)
(4)

erUBK_Folder

hcu
acer aspire 5602 dizüstü kullanıyorum. D:\ konumunda "erUBK_Folder" isimli gizli klasör mevcut bunun bir alt kısmında "images" klasörü var, içinde de 655 mb lık 49 dosya, yani büyük bir kaplama alanı 30.5 gb dolduruyor. ilk olarak arkadaşıma sorduğumda gizli porno arşivin olmasın dedi.. yok böyle bi
acer aspire 5602 dizüstü kullanıyorum. D:\ konumunda "erUBK_Folder" isimli gizli klasör mevcut bunun bir alt kısmında "images" klasörü var, içinde de 655 mb lık 49 dosya, yani büyük bir kaplama alanı 30.5 gb dolduruyor.

ilk olarak arkadaşıma sorduğumda gizli porno arşivin olmasın dedi.. yok böyle bir seçenek..

ve şimdi sizlerede soruyorum tüm bunlar ne halta yarıyor. silme taraftarıyım cevaplarınızı bekliyorum.
0
hcu
(06.08.09)
in google we trust

www.google.com
0
osuruklu
(06.08.09)
@osuruklu

denemiştim google u. tam açıklayıcı bilgiyi algılayamadım hakkında silip silmeme ile ilgili.
0
🌸hcu
(06.08.09)
dosyalarin yerlerini degistirip system hatasi mesaji alinip alinmadigina gore silinebilir denmis.
0
osuruklu
(06.08.09)
@osuruklu

eyvallah önce bir klasöre attım dosyaları, yeniden başlattım baktım sorun yok pervasızca sildim. şuan bir sorun yok.. hayvan gibi yer açıldı.. başarılar.
0
🌸hcu
(06.08.09)
(2)

Google Voice ?

phonex
kaydoldum 2 gün sonra sağolsunlar davetiyeyi gönderdiler. ne yazık ki ülkenizde şu an kullanımda değil sadece us için geçerlidir dedi. türkiyedeyim evet ancak ben adresi us olarak verdiğimden eminim bu tür kısıtlamalar olmaması için. bu voice nedir ne değildir. kullanma isteği ile yanıyorum. bunun ç
kaydoldum 2 gün sonra sağolsunlar davetiyeyi gönderdiler. ne yazık ki ülkenizde şu an kullanımda değil sadece us için geçerlidir dedi. türkiyedeyim evet ancak ben adresi us olarak verdiğimden eminim bu tür kısıtlamalar olmaması için. bu voice nedir ne değildir. kullanma isteği ile yanıyorum. bunun çözümü nedir?
0
phonex
(06.08.09)
valla hic kullanmadim ama verdigin adresin alakasi olmamai lazim, internete nerden ciktigin onemli ki o da kabak gibi gozukuyor.
0
kurukafa
(06.08.09)
misal 7 tane telefonun var bu telefonların herhangi biri çaldığında google voice hepsini çaldırıp, hepsi üzerinden konuşma yapmanızı sağlayabiliyor. size bırakılan sesli mesajları txt e çevirip sms atabiliyo vs.
0
durum serserisi
(06.08.09)
(4)

İnternet Üzerinden Giriş Yapılan Excel Tablosu ya da onun gibi bir şey

aidiyetsiz
Yazık ki excel vb. den anlamıyorum ama şu aralar çok gerekli bana.Nedenini açıklayayım biraz; Ps3 oyunları ateş pahası olduğundan bazı arayışlara itiyor insanı. Ben de oyunların "emaneten" takaslandığı bir grup fikri ortaya attım, çok da taraftar buldu. Bu grup üyelerinin elindeki oyunları ve aradık
Yazık ki excel vb. den anlamıyorum ama şu aralar çok gerekli bana.
Nedenini açıklayayım biraz; Ps3 oyunları ateş pahası olduğundan bazı arayışlara itiyor insanı. Ben de oyunların "emaneten" takaslandığı bir grup fikri ortaya attım, çok da taraftar buldu.
Bu grup üyelerinin elindeki oyunları ve aradıklarını gireceği bir tablo lazım. Ben değişkliklerin bana bildirilmesi ve güncellemekle uğraşmak istemediğimden kullanıcıların kendi işlerini kendilerinin görebileceği bir "şeye" ihtiyacım var.

"İnternet Üzerinden Giriş Yapılan Excel Tablosu ya da onun gibi bir şey" var mıdır? Birde aklıma şu anket siteleri geldi, acaba onlar bir şekilde bu amaç için kullanılabiir mi?

Buldurana ödül olarak fifa 09 dersleri veriyorum onlineda :D
0
aidiyetsiz
(05.08.09)
guugıl şits
0
radikalherif
(05.08.09)
Biraz daha detay verseniz size zahmet..
0
🌸aidiyetsiz
(05.08.09)
demcan
(05.08.09)
Teşekkürler.
0
🌸aidiyetsiz
(05.08.09)
(5)

windows 7 - ekran kartı sürücüsü

yts
windows 7'nin rtm 7600 x64 sürümünü kurdum. bütün donanımları kendisi tanıdı ne güzel. birisi hariç. ekran kartımın "standard vga graphics adapter" olduğunu iddia ediyor. ben de "geforce 8600m gs" olduğunda ısrarcıyım. nvidia'dan indirdiğim windows 7 64-bit uyumlu sürücüyü kuruyorum. bilgisayarı yen
windows 7'nin rtm 7600 x64 sürümünü kurdum. bütün donanımları kendisi tanıdı ne güzel. birisi hariç.

ekran kartımın "standard vga graphics adapter" olduğunu iddia ediyor. ben de "geforce 8600m gs" olduğunda ısrarcıyım. nvidia'dan indirdiğim windows 7 64-bit uyumlu sürücüyü kuruyorum. bilgisayarı yeniden başlattığımda "start" ekranında kalıyor. bir sonraki açılışta "repair" ekranı falan çıkıyor ama sorun her ne ise çözemiyor ve "system restore"a yönlendiriyor.

bir de şu var ki güvenli mod'da işletim sistemi gayet güzel açılıyor ve "device manager"da doğru sürücü yüklenmiş olarak gözüküyor.

evet, bu kadar.
0
yts
(05.08.09)
güvenli modda driveri yüklemiyor ondan takılmıyordur silin başka bir driver edinin
0
yuto
(05.08.09)
@yuto
kurduğunuz cümleyi anlamakta güçlük çekiyorum.
0
🌸yts
(05.08.09)
takılmamasının nedeni olarak "güvenli modda windows'un driveri yüklemeyi dahi denememesi" olduğunu söylüyor arkadaş... denemediği için takılma olmuyormuş. silip, başka bir driver yüklenmeliymiş.

ben hiç anlamam...anlaşmazlığı çözeyim dedim.
0
suda balik
(05.08.09)
@suda balik
biraz daha anlaşılır oldu. teşekkürler.

@yuto
iyi de ben sürücüyü güvenli mod'da kurmuyorum zaten. ekran kartının 'başka bir driver'ı nereden edinilir, o konuda da aydınlatabilirseniz müteşekkir olurum.
0
🌸yts
(05.08.09)
kendi sitesindeki çalışmıyorsa umudu kesin ayrıca yuto siz sürücü yüklüyorsunuz demiyor pc yüklüyor diyor.
0
enter saltman benim
(06.08.09)
(1)

oyun

enter saltman benim
oyun grafik ayarlarını yükseltince işlemcide mi fazla çalışır?
oyun grafik ayarlarını yükseltince işlemcide mi fazla çalışır?
0
enter saltman benim
(05.08.09)
grafik işlemcisi yetmezse cpu da devreye girer topluca fazla çalışmalıdır diye düşünüyorum.
0
ozdek
(05.08.09)
(2)

linux kullanıyorum, m4a'yı nasıl mp3 yapıcam?

ebucan
linux kullanıyorum, m4a'yı nasıl mp3 yapıcam?hangi kodeki indirmeliyim. bilemedim ki.
linux kullanıyorum, m4a'yı nasıl mp3 yapıcam?

hangi kodeki indirmeliyim. bilemedim ki.
0
ebucan
(05.08.09)
www.zamzar.com 'u deneyebilirsin
0
simendiferlerin efendisi
(05.08.09)
şöyle bir deneyebilir misin?

ffmpeg -i input.m4a -ab 320k -ar 44100 output.mp3

parametrelerden anlaşılacağı üzere 320kbps 44.1 khz mp3 çıkmasını bekliyoruz :o)
0
damnlucifer
(05.08.09)
(2)

skype mikrofon

migelo
skype'de kullanmak için bir mikrofon aldım. bir 1-2 aydır gayet güzel kullanıyordum. fakat bugün nedense denediğimde çalışmadı. onun yerine kulaklığı taktığımda o çalşıyor. anlayamadım gitti. başka bir mikrofon vardı evde onla denedim, o da çalışmıyor. sonra bu mikrofnları ses kayıt cihazına bağladı
skype'de kullanmak için bir mikrofon aldım. bir 1-2 aydır gayet güzel kullanıyordum. fakat bugün nedense denediğimde çalışmadı. onun yerine kulaklığı taktığımda o çalşıyor. anlayamadım gitti. başka bir mikrofon vardı evde onla denedim, o da çalışmıyor. sonra bu mikrofnları ses kayıt cihazına bağladım, öyle bi deneyeyim dedim. ses kayıt cihazında çalıştı ikisi de.

evet durum böyle. nedir çare?
0
migelo
(05.08.09)
mikrofonu taktıktan sonra ayarlar->mikrofon'a bakın. yeni aldığınız mikrofonu seçmişsinizdir oradan? (mic takılıyken)
0
dambil
(05.08.09)
yok baktım onlara. ama olmuyor işte.
0
🌸migelo
(05.08.09)
(3)

nokia güvenlik kodu

insanimsi
nedir nokianın standart güvenlik kodu? ya da böyle standart bir kod var mı her modeli için? telefonun kutusunu ben açtım ama kodunu giremiyorum (model: 1203).
nedir nokianın standart güvenlik kodu? ya da böyle standart bir kod var mı her modeli için? telefonun kutusunu ben açtım ama kodunu giremiyorum (model: 1203).
0
insanimsi
(05.08.09)
12345
0
sanal uyku
(05.08.09)
sourlemonade
(05.08.09)
12345
0
enter saltman benim
(05.08.09)
(2)

browser sorunu

hubble
arkadaslar, bir arkadasımın problemini cozemedim, yardım alacagım:desktop'ında browser actı mı internete giremiyor arkadas. modem normal calısıyor, windowsta internet ikonu aktif, her sey normal. ama sayfalar acılmıyor. modeme restart atmıs, browserların (ff ve ie) history ve diger ayarlarını sıfırl
arkadaslar, bir arkadasımın problemini cozemedim, yardım alacagım:

desktop'ında browser actı mı internete giremiyor arkadas. modem normal calısıyor, windowsta internet ikonu aktif, her sey normal. ama sayfalar acılmıyor. modeme restart atmıs, browserların (ff ve ie) history ve diger ayarlarını sıfırlamıs, modeme browserdan girebiliyor, girmiş, icindeki ayarları da sıfırlamıs, ama hala acamıyormus sayfaları.
ben ethernetin driverını guncelle dedim, yaptı mı bilmiyorum.

sizin aklınıza bir sey geliyor mu?

teşekkür..
0
hubble
(05.08.09)
dns'leri 4 2 2 4 ve 4 2 2 5 olarak ayarlayın. veya opendns deneyin.
0
orion ares
(05.08.09)
(git: 87974)
0
sourlemonade
(05.08.09)
(2)

basit ses edit programı

whoosie
bol bol ropörtaj deşifresi yapmak gibi bir şanssızlığım var. şimdi özellikle dış ortamda ya da fuarlarda falan yapılan söyleşilerde dış ortamdan çok fazla ses geliyor ve deşifre çok zorlaşıyor haliylen. bu ses dosyasındaki gürültüleri biraz olsun filtreleyebilecek, bilgisayarda çok yer kaplamayan ba
bol bol ropörtaj deşifresi yapmak gibi bir şanssızlığım var. şimdi özellikle dış ortamda ya da fuarlarda falan yapılan söyleşilerde dış ortamdan çok fazla ses geliyor ve deşifre çok zorlaşıyor haliylen. bu ses dosyasındaki gürültüleri biraz olsun filtreleyebilecek, bilgisayarda çok yer kaplamayan basit bir program var mıdır bildiğiniz?
0
whoosie
(05.08.09)
wpi
(05.08.09)
tüh be gec kaldık.
0
hubble
(05.08.09)
(1)

xp driver sorunu

orodreth
pc ye format attım fakat driver ları yüklemeye çalışırken >setupdll\setupdll.cpp (391)pAPP:PVENDOR:PGUID:$11.50.0.42618@windows xp service pack 2 (2600)ie 6.0.2900.2180şeklinde bir hata veriyor. acil yardım...edit: 2. formatı atınca akıllandı.
pc ye format attım fakat driver ları yüklemeye çalışırken

>setupdll\setupdll.cpp (391)
pAPP:
PVENDOR:
PGUID:
$11.50.0.42618
@windows xp service pack 2 (2600)ie 6.0.2900.2180

şeklinde bir hata veriyor. acil yardım...

edit: 2. formatı atınca akıllandı.
0
orodreth
(05.08.09)
oyle hatalar verebiliyor windows, ben elimde format atarken 2-3 cd tutyorum, birisinde bulamadıgı dosyayı otekisinde bulabiliyor, cdleri arka arkaya aynı sekilde yazmıs olmama ragmen. aklında bulunsun.
0
hubble
(05.08.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.