Benim gibi alicilar oldugu surece Toyota gibi olmalarina gerek yok.
Toyota arabadan bir beklentisi olmayan biri icin harika bir arac. Guvenilir, sade, sorunsuz... Zamaninda yapilmis ufak tefek bakimla bir toyotayla 300 bin+ km'yi rahat gorursun.
Gel gelelim cok silik bir arac profili var. Ben burdayim demez, dikkat cekmez, ozel bir yani yok, ici iyi degil...
Mesela ben bu yuzden Toyota almiyorum. Buyuk, guclu, yuksek, performansli bir araci yari omurlu olmasina ragmen Toyotaya tercih ederim. Cunku eglenceli, keyifli, agresif.
Bak kendi kamyonetlerimden birini paylasayim:
ibb.co