Giriş
(1)

CYBH

norberg
Cinsel yolla bulaşan hastalıkları ücretsiz test ettirebileceğimiz bir yer var mıdır İstanbul'da? Üniversite öğrencisi değilim, sağlık güvencem de yok.
Cinsel yolla bulaşan hastalıkları ücretsiz test ettirebileceğimiz bir yer var mıdır İstanbul'da? Üniversite öğrencisi değilim, sağlık güvencem de yok.
0
norberg
(13.07.10)
bryan fury
(13.07.10)
(1)

Doppler Sonuç Meali

belesh
Pek muhterem Gregory Houselar. Renkli doppler sonuçları alındı. Lakin dohtur izinliymiş, gösteremedik, bilgi alamadık. Aşşadaki gibi bişi var, merak ettim ne olmuş. Türkçe meali ne ola ki acep? Savolun, varolun, allah stetoskopunuza zeval vermesin, amin."Valsalva manevrası ile üst uyluk ve augmentas
Pek muhterem Gregory Houselar. Renkli doppler sonuçları alındı. Lakin dohtur izinliymiş, gösteremedik, bilgi alamadık. Aşşadaki gibi bişi var, merak ettim ne olmuş. Türkçe meali ne ola ki acep? Savolun, varolun, allah stetoskopunuza zeval vermesin, amin.

"Valsalva manevrası ile üst uyluk ve augmentasyon ile kruris derin venlerinde hafif derecede yetmezlik lehine reflü mevcuttur."
0
belesh
(12.07.10)
"ıkınma ile(basınç artırma yöntemi) bacak,üst bacak kısımlarında derin toplar damarlarda hafif toplar damar yetmezliğini gösteren geri kaçış mevcuttur"
anlamı çokönemli olmayan ancak izlem gerektiren derin varisler mevcut. bu durum ağırlaşırsa sıkıntılar olabilir.
geçmiş olsun
0
ceyrekakıl
(12.07.10)
(7)

Hormon ve vitamin testi?

trinitrotoluen
Selamlar,Saç dökülmesi yaşadığım için(başka problemlerim de var) hormon ve vitamin testi yaptırmak istiyorum. Bunun için hangi polikliniğe başvurmalıyım? Cildiyeye gidip tiroit hormonu ve vitamin değerlerime baktırmak istiyorum desem "sen nerden bilcen lan neye baktırman gerektiğini" gibisinden bir
Selamlar,

Saç dökülmesi yaşadığım için(başka problemlerim de var) hormon ve vitamin testi yaptırmak istiyorum. Bunun için hangi polikliniğe başvurmalıyım? Cildiyeye gidip tiroit hormonu ve vitamin değerlerime baktırmak istiyorum desem "sen nerden bilcen lan neye baktırman gerektiğini" gibisinden bir tepki alır mıyım. Yoksa direkt söyleyeyim mi?

Ayrıca ürolojiye de görünmem gerekiyor. cildiye yerine direkt ürolojideki doktora söylesem o beni yönlendirir mi? İki poliklinikle uğraşmayayım şimdi bir günde.
0
trinitrotoluen
(12.07.10)
Hastane ile irtibata geçip sıkıntını dile getirirsen seni en doğru polikliniğe yönlendirirler.

Aynı şey, rahatsızlığını doktorunla paylaştığında da geçerli. Güvenilir bir doktor ise en uygun testleri zaten senden istiyor olacaktır.
0
lucky_meh
(12.07.10)
iyi bi hastanenin dahiliye doktoruna gidersen senden ayrıntılı bi kan testi isteyecektir buna hormon testleri idrar tahlili vb. de dahil eğer ciddi bi problem olursa zaten gerekli yönlendirmeler yapılır ama eğer kanla değil de ciltle alakalıysa zaten tahlil sonucunda bişey çıkmaz cildiyeye görünürsün..
0
sweeney
(12.07.10)
E ne yapayım şimdi ben? Bir sonuca varamadım burdan. Dahiliyeye mi gideyim yani.
0
🌸trinitrotoluen
(12.07.10)
"Saç dökülmesi yaşadığım için(başka problemlerim de var) hormon ve vitamin testi yaptırmak istiyorum."

yani cildiyeye git desem, olmaz çünkü başka problemlerim de var demişsin bi de ben de ayrıntılı kan testi yaptrmıştım dahiliye doktoru bakmıştı şikayetlerimi söyledim o da önce genel bi test yaptı daha sonra nerde bi problem varsa onunla ilgili başka testlere yönlendirdi bi problem olmamıştı yani eğer direkt saç derinle alakalı bi problemse zaten bu sorunla ilgili bişey bulamazlar kan testi sonucunda, seni de isteğin üzere cildiyeye yönlendirirler bu tabi benim fikrim..
0
sweeney
(12.07.10)
evet bu cevap iyi oldu. dahiliye ye gideyim o zaman. teşekkürler
0
🌸trinitrotoluen
(12.07.10)
saçım dökülüyor diye dermatolojiye(cildiye) gitmiştim. tüm testleri yaptırmamı sağladı doktor. dahiliye saç dökülmesi şikayetiyle gidersen strestendir diyip çinko veriyor. cildiye derim
0
köfte
(12.07.10)
hormonlarla ilgilenen tıp dalı endokrinoloji. böyle bir doktora gidebilirsin. ürolojideki yönlendirir.
testleri kendin yaptırabilsen bile sonuçta yorumlaması için bir doktor bulman şart.
bence hangi dala gidersen git, direkt derdini söyle, yönlendirsinler. "başka problemler" dediğin ürolojiye yönelik ise, üroloğa git önce. :) çünkü saç dökülmesi birincil bir sorun değildir, başka sorunlara işaret ediyor olabilir veya doğal bir durum olabilir. yani diğer problemlerin bu konuda daha açıklayıcı olacaktır.
0
kediebesi
(13.07.10)
(8)

tatil / regl

füt
yine bir tatil ve regl olma sorunuyla karşınızdayım. tatilim regl haftama denk geliyor. regl olma zamanımı çeşitli yöntemlerle öne çekebilir miyim sizce?
yine bir tatil ve regl olma sorunuyla karşınızdayım.
tatilim regl haftama denk geliyor. regl olma zamanımı çeşitli yöntemlerle öne çekebilir miyim sizce?
0
füt
(12.07.10)
tatilinden ıkı gun oncesınde adet durdurucu hap almaya baslayabılırsın.en fazla on gun kullanabılıyorsun ve kullandıgın sure boyu hıc bısey yasamıyorsun.kullanmayı bıraktıgında adetın baslıyor
0
iki yüzlük
(12.07.10)
fakat bu tarz ilaçlarda bazen yan etkileri sert geçebiliyor. testesteron yükselebildiği için daha sert ve biraz agresif olabiliyorsun. Ya da libido da korkunç artışlar olabiliyor. İlacı kullanmadan önce prospektüsüne bakarak yan etkilerini okumayı unutma.
0
ehlana
(12.07.10)
ben bir kaç kere kullandım ciddi bir yan etki ile karşılaşmadım. sadece ertelediğin reglin biraz ağrılı geçiyor ama buna değer dersen kullan.günde 2 yada 3 kere alınıyor, adet başlamadan en az 3 gün önce kullanman gerekiyor.

(bkz: primolut n)(eczacına danışarak tabii)
0
tanri siva
(12.07.10)
boyle ilaclar kullanip regl dongunu bozarak sagligindan olacagına, tampon kullan.

bakireler icin tamponlar var.
0
anneke
(12.07.10)
primolut n candır canandır. tamponda bir yere kadar.
0
zenc
(12.07.10)
kobunder
(12.07.10)
maydanoz kaynatıp iç
0
manfool
(12.07.10)
bir aylığına doğum kontrol hapı kullan. ama tarihi iyi ayarlaman lazım
0
sisljem
(12.07.10)
(2)

çocuk doktoru

someonelikejesus
6 aylık yeğenim için çocuk doktoru tavsiyesi rica ediyorum. İstanbul Anadolu Yakası mümkün olursa.
6 aylık yeğenim için çocuk doktoru tavsiyesi rica ediyorum. İstanbul Anadolu Yakası mümkün olursa.
0
someonelikejesus
(11.07.10)
Kadıköy Acıbadem Hastanesi - Dr. Tülin Turan Hızlı. Oğlumuz doğduğundan beri 4 doktor değiştirdik, sonunda şansımız yaver gitti. Tülin Hanım anneanne/babaanne sıcaklığı ile yaklaşıyor, çocuğun boğazına/dişlerine bakacağım diye parmağını ağzına sokmuyor... kesinlikle tavsiye ederim.
0
yumusakdiken
(12.07.10)
teşekkür ederim anne babaya ilettim araştırıyorlar:)
0
🌸someonelikejesus
(12.07.10)
(2)

bacakta ağrı

tueio
arkadaşlar bir aydır bacaklarımda bi ağrı var,kemiklerim ağrıyo sanki.daha çok akşamları oluyor,evde hiç yorulmasamda yine de akşama doğru bi ağrı başlıyo,büyüme ağrıcı dicem ama 23 yaşındayım,neden olabilir bi fikriniz var mı ya da böyle bi ağrı yaşamış olanınız
arkadaşlar bir aydır bacaklarımda bi ağrı var,kemiklerim ağrıyo sanki.daha çok akşamları oluyor,evde hiç yorulmasamda yine de akşama doğru bi ağrı başlıyo,büyüme ağrıcı dicem ama 23 yaşındayım,neden olabilir bi fikriniz var mı ya da böyle bi ağrı yaşamış olanınız
0
tueio
(10.07.10)
0
buffy de vampir sayilir
(10.07.10)
eğer ayak bileklerinize doğru bir ağrıysa romatizma olabilir. genelde havalar soğudu zamanlarda nükseder.
0
silver apple
(10.07.10)
(4)

Gecmeyen karaciger agrisi

psikolojik deli
Selamlar, bugunki ikinci medikal sorum olacak, dertler bir degil ki anasini satayim.Bende en son 4 sene once baktirdigimda agir karaciger yaglanmasi vardi, degerler (alt ast vesair) de gayet sinirin ustundeydi, bir sekil unutulup gecildi. Aradaki yillarda da daha iyi davrandigim soylenemez (kilo mil
Selamlar, bugunki ikinci medikal sorum olacak, dertler bir degil ki anasini satayim.

Bende en son 4 sene once baktirdigimda agir karaciger yaglanmasi vardi, degerler (alt ast vesair) de gayet sinirin ustundeydi, bir sekil unutulup gecildi. Aradaki yillarda da daha iyi davrandigim soylenemez (kilo milo aldim, paso fast food yedim, alkol modere) Simdi bugun oglenki KFC solenimden beri karacigerimde surekli yumruk atiliyormuscasina bir agri var. Dayanilmazlikla dayanilabilirligin sinirinda, dalgalanan bir agri. Basta eskiden bir doktor arkadasimin "fantom agri"dir (meali: gotumden uydurdugum bir agri) dediginden sandim lakin gecmedigi icin bir hayli gercek gibi duruyor. Gaz, bosaltim vesair yollari da denendi, gaz agrisi gibi durmuyor yani :)

Simdi, illa doktora gidilecek, o acidan "doktora git" diye tavsiye vermenize gerek yok, yalniz mesele suan acile gitmeli miyim? Belirgin bir artis veya azalis yok bu agrida, mevzu da bu zaten. Atiyorum su mu toplamistir ciddi biseyler yapmak lazimgelir mi, yoksa sabah kalktigimda agri gecer mi ki acep?

Bu konuda tecrubesi olan varsa, fikirlere acigim!

(Bir de elbette riske atmayip direk hemen acile gitmek en iyisi amma ve lakin gitmemem icin de binlerce sudan sebep var, aile panik yapmasin falan filan. Hani biri "Tecrubeyle sabit, simdi gitmezsen sabaha oldun" diyecek cikmazsa gitmeyecegim :) )
0
psikolojik deli
(08.07.10)
çok geçmiş olsun öncelikle. karaciğer yetmezliği çok ciddidir.biliyorsun diye düşünüyorum. alt ve ast denen değerlerine baktırman lazım. normali 50'nin altında oluyormuş. benim 800 1200'lere çıkmıştı.gidiyordum az daha.

Ancak yine de çok üşenirsen şöyle diyeyim. Benim ilaca bağlı toksik hepatitden olmuştu.
Senin şikayetine ek olarak inanılmaz iştahsızlık, miğde bulantısı yaşıyordum ve çıkara çıkara gittim yollarda hastaneye.

hadi hadi üşenme:9. çık git bi görün. ne olacak ki.ciddiye al.
0
sleeping sun
(08.07.10)
doktor doktor doktorrrrr
0
kediebesi
(08.07.10)
karaciğer ağrısından ziyade sağ üst karın ağrısıdır diye düşünüyorum. sağ omzuna veya kürekçik kemiğine falan vuruyosa, safra kesesi ile ilgili bi durumdan şüphe etmek daha doğru gibi, zonklayıcı bi ağrı sanırım. safra kesesi iltihabı gibi bisey olabilir. acile gitmelisin.
0
ombisome
(08.07.10)
acile gerek yok ama sabah ilk iş doktor. asla ertelemeye gelmez.
0
girl in a coma
(08.07.10)
(3)

İlaç İçtikten Sonra Süt İçilir Mi?

aydogank
Soru açık, ilaç kullanımından sonra süt içmenin bir zararı var mıdır? Yoksa içebilirmiyim? Yeri gelmişken bir soru daha sorayım, multivitamin alıyorum her gün. Sizce aç karnına mı içmek faydalıdır, tok karnına mı? Teşekkürler.
Soru açık, ilaç kullanımından sonra süt içmenin bir zararı var mıdır? Yoksa içebilirmiyim? Yeri gelmişken bir soru daha sorayım, multivitamin alıyorum her gün. Sizce aç karnına mı içmek faydalıdır, tok karnına mı? Teşekkürler.
0
aydogank
(08.07.10)
yemek yerken bir yandan da vitamin hapını al.
0
baldur
(08.07.10)
Ilacina gore degisir, prospektusunde belirtilmesi muhtemel. Mesela tetradox turu antibiyotiklerde alinmiyor bildigim kadariyla.
0
psikolojik deli
(08.07.10)
multivitamindeki "adek" grubu vitaminlerden maksimum faydalanmak için yemekle birlikte.
0
arnold schwarzeneger
(08.07.10)
(6)

diş ağrısı acil çözüm

traxes
arkadaşımın dişi çok fena ağrıo ne yapabiliriz ağsından duramıo diş doktoruna da öle ha deynce gidilmes belki amelyat bile olması gerekebilirmş o dişi yüzünden şmdilik geçici bir çözüm bilen warmı ağrısını nasıl hafifletebiliris
arkadaşımın dişi çok fena ağrıo ne yapabiliriz ağsından duramıo diş doktoruna da öle ha deynce gidilmes belki amelyat bile olması gerekebilirmş o dişi yüzünden şmdilik geçici bir çözüm bilen warmı ağrısını nasıl hafifletebiliris
0
traxes
(08.07.10)
tuzlu suyla ağzı çalkalamak iyi geliyor. geçmiş olsun.
0
schatten krieger
(08.07.10)
ağrı kesici olarak majezik kullanılabilir. zamanında kullanmıştım bayağı bi etkili
0
elektromaniac
(08.07.10)
sert bir ağrı kesici kullanacak, öyle parol tamol falan kesmez.
0
sui
(08.07.10)
"voltaren sr" diye bi ağrı kesici var, süper geliyor.
0
likeinme
(08.07.10)
dolorex işini görür.
0
sealth
(08.07.10)
midesi hassas ise majezik, voltaren ağır gelebilir. hatta mideyi ciddi şekilde tahrip edebilir.
0
sutlu nescafe
(09.07.10)
(5)

Kulak delindikten sonra...

archery
Kulağımı 1 ay önce bir eczanede deldirdim,delerken krem falan sürmedi hiç uyuşturmak namına.Neyse,ben küpeyi geçen gün çıkardım ama deliği ellediğimde sanki içi dolu gibi iltihap birikmiş falan mıdır acaba,o nedir? Bi de kulağıma küpeyi diğer deliklere taktığım kadar kolay takamıyorum,zamanla geçer
Kulağımı 1 ay önce bir eczanede deldirdim,delerken krem falan sürmedi hiç uyuşturmak namına.Neyse,ben küpeyi geçen gün çıkardım ama deliği ellediğimde sanki içi dolu gibi iltihap birikmiş falan mıdır acaba,o nedir? Bi de kulağıma küpeyi diğer deliklere taktığım kadar kolay takamıyorum,zamanla geçer mi?Her gün damla damlatmıştım deliğe mikrop kapmasın diye halbuki...
0
archery
(08.07.10)
keşke krem sürselermiş. ilk hafta hep bepanthen sürerim. 3.delikre de sizin dediğiniz gibi iltihap gibi bir şey dolmuştu, sıkıp bepanthen sürmüştüm. bir kaç gün sonra da geçmişti.
0
devils trill
(08.07.10)
After piercing lotion diye bi damla vermişti her gün damlat diye,damlatmıştım da halbuki...O zaman benim sıkmam mı gerekiyo :S
0
🌸archery
(08.07.10)
zamanla geçiyor o.
0
phoera
(08.07.10)
bepanthen merhem sür 3 çeşidi var. Antimikrobiel olanı diye söylersin eczaneye.
0
kleonis
(08.07.10)
bir süre öyle olur, dokular iyileşene kadar. alerji yapmayan bir metalden küpeyi bir süre daha tak. krem sürmene gerek yok, arada kolonya, alkol, dezenfektan bişi ile az biraz ovuştur. zamanla geçecek. biraz eğri delmiş olabilir, o yüzden takmak zor olabilir, ona da alışırsın.
0
kediebesi
(08.07.10)
(5)

Ciltteki suphe cekici benleri nereye gostermeli?

psikolojik deli
Selamlar,Cildimde yeni cikan benleri kanser mi degil mi diye kontrol ettirmek istiyorum (suphe yaratacak miktarda garipler). Alelade bir cildiyeci bu konuda yetkin midir (dahasi teshisine gonul rahatliyigla guvenilebilir mi) yoksa bunun ayri bir uzmanlik alani mi vardir, ona mi gitmelidir? Mesela An
Selamlar,
Cildimde yeni cikan benleri kanser mi degil mi diye kontrol ettirmek istiyorum (suphe yaratacak miktarda garipler). Alelade bir cildiyeci bu konuda yetkin midir (dahasi teshisine gonul rahatliyigla guvenilebilir mi) yoksa bunun ayri bir uzmanlik alani mi vardir, ona mi gitmelidir? Mesela Ankaradaki Kanser Arastirma Hastahanesine mi gitmek daha mantikli olur?

Ek olarak, daha once boyle ben kontrolune gitmis olaniniz var mi aranizda? Var ise nasil bir muayene tam olarak? bastan asagi gezip bakiyor mu doktor, yoksa yeni cikmis muphem benleri sizin teker teker gostermenizi mi bekliyor?

Ek olarak, bir de genitallerde de bir ben gostermek istesem mesela bunun icin ayrica urologa mi gitmem gerekir? (Gostermek istedigim tum benlerim genitalde degil yalniz)

Ozetle bu konuda her turlu akil fikire acigim. Ankara ici hastahane oneriniz de varsa duymayi cok isterim. (Ozel - degil, farketmez)

Tesekkurler.
0
psikolojik deli
(08.07.10)
bence onlar siğil. dermatolojiye git. bendede vardı. aşırı ve farklı insanlarla seksten oluyor. ciddiyim.
0
murderers secret
(08.07.10)
Fikir icin tesekkurler, ama vucudumdakiler kesinlikle ben (2 boyutlular), sadece renkleri ve sekilleri normal ben rengimden farklilik gosteriyor. Bir de genel olarak gecen sene icinde birden sayica da arttilar. Yine de tesekkurler, aklimda bulunduracagim.
0
🌸psikolojik deli
(08.07.10)
renkleri koyu veya acik olabiliyor ancak tek bende parcali ise rengi vs kontrol ettirmende fayda var, normalde y.disindan bunlara ozel klinikler var tum vucudundaki benlere bakiyorlar bizde nasil olur bilmem sen yine de once kendin inceleyip kafana takilanlari atlarsa kendin gosterim sor bence. asagidaki tip fakultesi dermatoloji bolumunde yaziyor benlerin tanisi takibi vs yapiliyor diye. bir ara sor istersen. benim bildigim dermatolog da bakabilir genital bolgendekine.

tip.baskent.edu.tr
0
2pac
(08.07.10)
nerende olursa olsun cildiyeye yani dermatologa gidiyorsun. benlerinin şekli değişiyorsa, ailede cilt kanseri varsa mutlaka git, ben düzenli gidiyorum, artık zaten tarama yapıyorlar bilgisayarlı sistemleri var, scanner gibi yılda bir gidip tüm benlerini kayda alıyorlar fotoğraf gibi bişi, büyüme değişme vs... varsa izlenmiş oluyor. cildine güneş kremini ihmal etme.

bende henüz kanserimsi bir şey görünmediği için bilmiyorum tedavi nasıl ama ailede hem anne hem baba tarafında var belki o yüzden benimki daha detaylı oluyor olabilir. bir de büyüyorsa cerrahi bir operasyonla alınıyormuş diye biliyorum ama aldırmamak en iyisi
0
ilse
(08.07.10)
dermatolojiye gideceksiniz. eğer şüpheli gördükleri olursa ya takip önerirler ya da plastik cerrahi ile aldırmanızı önerirler. çok basit bir işlemdir hiç korkmanıza gerek yok.
0
fayfim
(08.07.10)
(6)

reçetesiz satılan uyku hapı var mı?

melampyge
merhabalar,kendimi bildim bileli bir uyku problemim var, yatağa girdikten yarım saat, bir saat sonra falan ancak uyuyabiliyorum. bir arkadaşım zamanında kullandığı bir uyku hapıyla kafaya yastığa koyar koymaz uyuduğunu söylemişti. böyle bir hap var mı sahiden mümkünse reçetesiz satılan? reçetesiz sa
merhabalar,

kendimi bildim bileli bir uyku problemim var, yatağa girdikten yarım saat, bir saat sonra falan ancak uyuyabiliyorum. bir arkadaşım zamanında kullandığı bir uyku hapıyla kafaya yastığa koyar koymaz uyuduğunu söylemişti. böyle bir hap var mı sahiden mümkünse reçetesiz satılan? reçetesiz satılmıyorsa bu haplardan sadece psikiyatrın yazdığı bir reçeteyle mi alabilirim, yoksa herhangi bir doktor da verebilir mi?
0
melampyge
(08.07.10)
uyku haplarının bir kısmı bağımlılık yapar öncelikle bunu bilin de kullanın. sonra gece uyuyamıyorsanız bir sorun war demektir gidin doktora konuşun. ya stres altındasınızdır ya da daha büyük sorunlar kapıdadır.

reçetesiz satılan elbet vardır. en basitinden pasiflora vardı eskiden. eczacıya gidip şu hapı alacam derseniz verir büyük ihtimal. ama almayın kullanmayın gereksiz yere.
0
ayiadam
(08.07.10)
avil alerji ilacı kullanın
0
janavarorion
(08.07.10)
unisom var
0
baldur
(08.07.10)
atarax var. anti deprasan ama uyku hapı olarak da kullanıldığı olmuştur tarafımca.
0
ground
(08.07.10)
ayran, süt :)
laktik asit zehirlenmesi en iyi uyku çeşitlerinden biridir. ha bi de ani insülin salgılaması olayı var ama uyumadan önce biraz depresyon yapıyo :) onun için de aç kalıyosun, bir adet eti intense çakıyosun, yarım saat bekliyosun, bi buçuk saat bebek gibi uyuyosun :) bi kaç ay içinde pankreas, karaciğer bozukluğu ile hastaneye koşuyosun.

ikisini de tavsiye etmem.
en güzeli bir papatya çayı içip, yoganın rahatlama asanası denilen, yat tüm kasları gevşet hareketi (hatta hareketsizliği) ile, herşeyin geçici olduğunu, birgün öleceğini hatırlayarak mezara girer gibi yatağa girersin. misss gibi bir uyku çekersin. sabaha pırıl pırıl uyanırsın. korkular, endişeler sardığında şu mantrayı tekrarlarsın "korkunun ecele faydası yok". :) zati ecelden korkuyorsan, gerçekçilikten epeeey uzaksın demektir, orasına ben bişi diyemem.

uyku ilacıynan uyuduğun vakit, neredeyse uyumamış gibi uyanırsın, aynı dertler, aynı sorunlar, hiç bir rahatlama olmaz kafada, bedende. zihin açılmaz, düzgün çalışmaz.
amerikada en son tv reklamlarında sadece uyku ilacı ve sigorta reklamları dönüyordu, yeme-içme, gezme tozma reklamları dışında. bir uyku ilacı, bir sigorta, bir uyku ilacı bir sigorta. korkulardan para kazanmak ne de kolay :) yapmayın büle kardeşler :) kendinize acıyın. hadi kendinize acımıyorsanız iç organlarınıza, karaciğerinize acıyın. karaciğeri ele almanın nasıl korkunç bir durum olduğunu anlamak için ilk duyuruya bir göz atmanız yeterlidir. "yok efendim ben içki içmem sigara kullanmam" diyor olabilirsiniz. ama uyku ilacı, ağrı kesici, hop hop çakılan antibiyotikler, tüm eczane ilaçları, yenmeyen, sevilmeyen sebze meyvelerin eksikliği, bütün ömür tek damla içki içme, bir sigara bile tüttürme, bu şekilde yaşadın mı 20 yılda karaciğeri eline alırsın.

he ne var belki çok önce trafik kazasında ölürüm demeyin, çünkü eceliniz gelmeden ölmezsiniz, sürünürsünüz. hehe

böyle sinir bozucu yazıyorum, çok pis bi insan olduğum için değil, belki birileri okur da gözleri açılır diye. bir ihtimal :)
0
kediebesi
(08.07.10)
remeron var ama kamyon carpmisa dönersin, 2 gün fln kalkamazsin daha önce hic kullanmadiysan..
0
sufishco
(08.07.10)
(6)

Kıl Dönmesi

aydogank
1 hafta önce kadar kuyruk sokumunda ağrı başlamıştı. Akabinde ağrıyla birlikte şişlikler belirmeye başladı ve sağlık ocağına gittim. Kıl dönmesi olabileceğini söyledi ve antibiyotik, ağrı kesici ve krem verdi. 2 gün içinde faydasını gördüm, şimdilik ilaçları kullanmıyorum. Şu an o bölgede çok ufak s
1 hafta önce kadar kuyruk sokumunda ağrı başlamıştı. Akabinde ağrıyla birlikte şişlikler belirmeye başladı ve sağlık ocağına gittim. Kıl dönmesi olabileceğini söyledi ve antibiyotik, ağrı kesici ve krem verdi. 2 gün içinde faydasını gördüm, şimdilik ilaçları kullanmıyorum. Şu an o bölgede çok ufak siyah renkte bir nokta var. Kaşımak ve kazımak istemiyorum. Şimdilik bir şikayetim yok ancak bunun akıbeti n'olacak? Napmalıyım? Başına gelmiş var mıdır yok mudur, buyursun.
0
aydogank
(06.07.10)
çok oturma, orayı temiz tut, hergün sil/yıka vs bir de sağlık ocağıyla olmaz bi cerraha göster önce zaten ne yapacağını detaylı analtıcak sana;)
0
yazbitmesinsipidikterlikdolabagirmesin
(06.07.10)
ameliyat olmuş biri olarak, bence ameliyat ol kurtul. biraz pansuman derdi çekersin, hastaneye git-gel olarak. halısahalardan ve diğer sporlardan da bir süre uzak kalırsın ama geçince eskiden yaptığın herşeyi yaparsın.
0
cumingsoon
(06.07.10)
yazbitmesinsipidikterlikdolabagirmesin nickli yazara tamamen katılmakla beraber, ek olarak derhal doktora görünmeni ve gerekirse ameliyat olmanı tavsiye ederim. zira, senin yeni farkettiğin bir kıl dönmesi vucüdun içinde 1-2 yıl gelişmiş olabilir. ameliyata kadar mümkün olduğunca sık, ayrıca güvendiğin birisi cımbız yardımıyla oradan kıl da çekebilir. en azından bir süreliğine rahatlatır bu seni.
0
enduksiyon bobini
(06.07.10)
Teşekkürler cevaplar için, bir gözükmekte fayda var. Hastahane'nin hangi bölümünde oluyor bu doktorlar? Genel Cerrahi mi? (Evet sağlık bilgim yok denecek kadar az.)
0
🌸aydogank
(06.07.10)
genel cerrahi bakıyor dostum... ameliyat çeşitleri de doktora göre çok farkediyor. benimkisini mesela yarı-açık yapmıştı ama ameliyat bölgesine (ehehe burda kibarlık yapıyım dedim) orayı kapatıcak bi bez dikmişlerdi. pansumanla filan uğraşmamıştım, ayrıca tümüyle kapalı ameliyattaki yüksek tekrar riskini de elimine etmişlerdi. doktora hemen gitmeni, ama gitmeden önce de gerekli soruşturmayı yapmanı tavsiye ederim. ameliyat sonrası izlenimlerimi şurda yazmıştım: www.onursenture.com ilgini çekerse.. geçmiş olsun.
0
meymun
(06.07.10)
genel cerrah bakıyor. (3 yılda 2 ameliyat oldum geçmedi)
0
enter saltman benim
(06.07.10)
(4)

bir günlük 'yoğun' stres ve üzüntüden basur çıkar mı ya?

diyojenimtırak
soru açık..
soru açık..
0
diyojenimtırak
(06.07.10)
yiyecek alışkanlıkları daha etkili olur. sinir/stresin yanında genetik faktörler de önemli tabe.
0
kriker
(06.07.10)
çıkmaz.
bir günde olacak şey değil o bir süreç sonunda meydana gelir.
nazikçe hemoroid kabaca göt lalesi derler.
0
seyduna6687
(06.07.10)
çıkarsa da "bir gün" yüzünden çıkmaz. öncesinde mutlaka bi yaşanmışlık olmalı.
0
meymun
(06.07.10)
hacı mide röntgeni için beyaz bişey içmiştim. ayıptır söylemesi -ama söylicem- çok pis kabızlık yaptı. bir günde başverdi lale sıfırdan. (üsluba bak)

yoğun üzüntülü durumların falan -stres- vs. ilk etkilediği yerler mide ve bağırsaktır. -sindirim sistemi- yine böyle durumların kabızlığa yol açabileceği söyleniyor doktorlar tarafından. hatta bir doktordan birebir duydum. artık kabız olana bile depresyon ilacı yazıyorlar demişti.

yani buna bağlı kabızlık falan varsa mutlaka alakalıdır demek istiyorum. kabızlık yoksa da stresin sindirim sistemine olan etkilerinden dolaylı da olsa basur etkilenmiştir diye bir çıkarım yaptım kendimce.
0
ya ben lan neyse
(06.07.10)
(8)

parmaklarımda sararma oluyor...? capsli

mordorlu ziya
sağ el orta ve işaret parmağımın uç kısımlarına doğru sararma oluyor zaman zaman. diğer elimde ya da başka parmaklarda aynı sorun yok. yalnız bu sararma asla durduk yere olmuyor. sadece elim soğukla karşılaştığında oluyor. mesela sıcak arabadan gece serin bir ortama indiğimde ya da elimi soğuk su il
sağ el orta ve işaret parmağımın uç kısımlarına doğru sararma oluyor zaman zaman. diğer elimde ya da başka parmaklarda aynı sorun yok. yalnız bu sararma asla durduk yere olmuyor. sadece elim soğukla karşılaştığında oluyor. mesela sıcak arabadan gece serin bir ortama indiğimde ya da elimi soğuk su ile yıkadığımda hemen bu iki parmağın ucu sararıyor ve hissizleşiyor. bu açıdan kışın çok daha sık oluyor yazın genelde soğuk su ile sadece... ne la bu şimdi?

edit: 2-3 dk sürüyor sonra kendiliğinden düzeliyor. ağrı falan da yok. hafif soğuyor falan işte.
0
mordorlu ziya
(06.07.10)
kan akışı azalıyor işte soğuktan dolayı.

raynaud fenomeni de olabilirmiş.
0
ermanen
(06.07.10)
e tamam da kimsenin soğuktan dolayı kan akışı azalmıyor -15 derece olmadan falan. bende nedne böyle arabadan indiğim, elimi soğuk suya tuttuğum anda oluyor.
0
🌸mordorlu ziya
(06.07.10)
hocam reynoud fenomeninde morarma olur.
lakin senin mevzu iki parmakta..o yuzden lokal bir dolaşımsal problemin olabilir.bi kalp damarcıya gorun bence..
0
nimrod
(06.07.10)
raynaud fenomenin'de sararma da olur. morarma ileriki aşamalarda olur. zaten reynaud fenomeninde soğuğa karşı daha duyarlı olur uzuvlar, o yüzden daha az soğukta etkileniyor olabilirsiniz. tabiki de doktora gitmeniz gerekiyor, kesin birşeyden bahsetmiyorum burda.
0
ermanen
(06.07.10)
elbette doktora gideceğim zaten fikiralıyorum sadece buradan tedavi istemiyorum. kalp damara mı gidecez, sinir minir olayına mı giricez, neciye gidecez ama orasını tam bilmiyorum.
0
🌸mordorlu ziya
(06.07.10)
kalp damar cerrahisine gitmen gerekiyor.
0
maltepe sahilinde yuruyorum
(06.07.10)
bunun ne olabilecegini sormussunuz ben de onu soyledim. burda yardim etmekten baska birsey yapmiyorum zaten. ayrica baska arkadas da sanki cevabim yanlis gibi cevabimin ustune cevap veriyor. burda olasiliklardan bahsediyoruz zaten. hangi doktora gideceginizi sorsaniz soylerdim zaten ama dediklerimi arastiran biri de damarla ilgilenen bir doktora gidecegini de anlar zaten. gecmis olsun.
0
ermanen
(06.07.10)
(bkz: başka arkadas) :)..geçmiş olsun hocam tekrardan..sinir yapma..hastalık tetiklenebilir..
0
nimrod
(07.07.10)
(2)

Kırk kilit otunu kanser hastaları nasıl kullanmalı?

deliberte
Romalılar!İbrahim Saraçoğlu demiş ki bu at kuyruğu olarak da bilinen ot kanser hastalarına süper, her türlü derde nasıl kullanılacağını yazmış da kanser hastalarının sadece ne zaman kullanması gerektiğini yazmış.http://www.main-board.eu/alternatif-tip/277229-kirk-kilit-otu-faydalari-ve-kullanimi.htm
Romalılar!

İbrahim Saraçoğlu demiş ki bu at kuyruğu olarak da bilinen ot kanser hastalarına süper, her türlü derde nasıl kullanılacağını yazmış da kanser hastalarının sadece ne zaman kullanması gerektiğini yazmış.

www.main-board.eu

Bunun dışında bir bilgisi olan var mıdır?

google araştırmalarımın ot çöp olmasından bunaldım açıkçası...
0
deliberte
(06.07.10)
eğer yanlış bilmiyorsam ibrahim saraçoğlu tıp profesörü değil. kimin ne kadar kullanılacağını da onun için tam bilemez. bazı bitkilerin içerisindeki iki maddeden birisi iyi gelirken ötekisi başka bir etki yaratabilir, ilaçları bunun için hazırlıyorlar. o işe yarayan maddeyi ve miktarı ayarlamak adına.

şurayı okuyunuz:

www.nlm.nih.gov
0
yurdum insani
(06.07.10)
Evet İbrahim Saraçoğlu tıp doktoru olmadığını ifade ediyor ki kendisi kimyager aslında ve ilaçları da kimyagerler hazırlıyor, sonuçta hangi bitki nasıl kullanılırsa hangi maddeleri salar ve bu maddelerin özellikleri nedir'den yola çıkarak bunları söylüyor.

Zaten kanser hastaları şu kadar süre kaynatsın bu olsun diye bir yerde söylememiş sanırım, sadece metastası önleyeceğini yazmış, daha doğru metastası önleyici özler saldığını söylemiş.

Bilgi için teşekkürler.
0
🌸deliberte
(06.07.10)
(3)

Cilt

I'mNotDone
İlk defa başıma geliyo. Dün boyun altı bölgem fazla güneşe maruz kaldı. Sivilce gibi dokundukça acıyan sarı sarı şeyler çıktı. Şimdi baktım çenemin altında da var. Güneş sebepli olsa çenemin altında da çıkması mantıksız gibi geldi. Bilmiyorum dün dikkate almamıştım. Doktora gideceğim, birde size sor
İlk defa başıma geliyo. Dün boyun altı bölgem fazla güneşe maruz kaldı. Sivilce gibi dokundukça acıyan sarı sarı şeyler çıktı. Şimdi baktım çenemin altında da var. Güneş sebepli olsa çenemin altında da çıkması mantıksız gibi geldi. Bilmiyorum dün dikkate almamıştım. Doktora gideceğim, birde size sorayım dedim
Not;Fito krem sürdüm pek fayda etmedi
0
I'mNotDone
(05.07.10)
Sakin ol yahu, hemen doktora mı gideceksin bu yüzden? Arada olur böyle şeyler. Yediğin bişeyler dokunmuştur, doğanın azizliği, vücudun acizliği, hormonlar, haşereler, rutubet, duş jeli, polenler gibi sayısız nedeni olabilir.

Benim bünyem de zaman zaman böyle hatalar veriyor, yeniden başlatınca geçiyor :)
0
samterk
(05.07.10)
(bkz: cilt)
0
coffee and cigarettes
(05.07.10)
uyarı için teşekkür ederim
0
🌸I'mNotDone
(05.07.10)
(4)

Follistatin

arnold schwarzeneger
Pek araştırma fırsatım olmadı. Ama myostatin'i inhibe edermiş bu protein. Dışarıdan alımı mümkün müdür? Bu şekilde alımın yan etkisi olur mu? Fazla terimlere dalmadan açıklayabilecek bir endokrinci ya da biyokimyacı var mı aranızda?
Pek araştırma fırsatım olmadı. Ama myostatin'i inhibe edermiş bu protein. Dışarıdan alımı mümkün müdür? Bu şekilde alımın yan etkisi olur mu? Fazla terimlere dalmadan açıklayabilecek bir endokrinci ya da biyokimyacı var mı aranızda?
0
arnold schwarzeneger
(05.07.10)
myostatini inhibe ederek vücut kas kütlesini artırdığı görülmüş farelerde ancak insanda yapılmş deneylere rastlayamadım ben. ki başka biyokimyasal pathwaylerle de bağlantısı olan bir molekül, bence hastalık durumu dışında dışardan alınması zararlı. ki muhtemelen dışarıdan alınabilecek bişey değil,gen terapisiyle yapılmış araştırmalar.
0
meriadoc
(07.09.10)
Myostatini inhibe etmenin yollarını araştırdım daha sonraları. En basiti kreatin.
Ama düşük myostatin de antrenmanlarda yıpranan kas liflerinin onarimiyla ilgili problemlere neden oluyormuş. Sporda kullanımı ile ilgili araştırmalar oldukça bakir. Ama gerçek su ki düşük myostatin seviyelerine sahip sporcular kas ve güç geliştirme açısından çok şanslı.
0
🌸arnold schwarzeneger
(07.09.10)
ben dışardan suplementtir şudur budur alma taraftarı değilim pek, pek çok kimyasalın aslında nasıl ve neyi etkilediği, ya da gerçekten etkileyip etkilemediği biimiyor.%98i pazarlama harikası böyle şeylerin.
0
meriadoc
(07.09.10)
Yüzde yuz organik beslenmedigin müddetçe ne yesen kimyasal zaten. Supplement yediklerinden daha kötü değil. Kreatin zaten kırmızı ette de var. Supplement şart değil. Follistatindeki problem ise supplement olarak alınmasından çok başka hangi mekanizmalari tetiklediginin belirsizligi.
0
🌸arnold schwarzeneger
(07.09.10)
(5)

bi sürü krem

duygumsu
1)la roche-posay rosaliac xl2)bioderma sensibio ar creme anti rougeurs3)noviderm isoteliale soin anti rougeursbunları kullanıyorum ilk birincisiyle başlamıştım geçen hafta son ikisini ekledi eczacı hanım ama ben kızarıklarda bi azalma göremiyorum ne zaman işe yarar bi fikri olan var mı acaba?her gün
1)la roche-posay rosaliac xl
2)bioderma sensibio ar creme anti rougeurs
3)noviderm isoteliale soin anti rougeurs
bunları kullanıyorum ilk birincisiyle başlamıştım geçen hafta son ikisini ekledi eczacı hanım ama ben kızarıklarda bi azalma göremiyorum ne zaman işe yarar bi fikri olan var mı acaba?her gün suratıma bi şeyler sürmekten bıktım :(
0
duygumsu
(04.07.10)
eczaci hanımın verdigi ilaçlar ve kremlerle olmas ki bu ısler.bi cildiyeci gitmen lazım
ve cilt ile ilgili olan rahatsızlık uzun bir sürec gerektirir.
0
all girls dream
(04.07.10)
gittim cildiyeciye bana 1. kremi verdi sadece.
eczacı ona ek olarak o kremi sürmeden önce temizlemem için yüzümü temizleme jeli ve ek olarak güneş kremi verdi.
artı 1 2 ay sonra jel bitti diye gittiğimde son ikisini ekledi.evet gidicem cildiyeciye yine de perşembe randevum var ama bir an umutsuzluğa kapıldım 3 ay falan oluyor bi gelişme yok:(
0
🌸duygumsu
(04.07.10)
cildiniz irrite olmuş da olabilir, bu da yeni kızarıklıklar demek, yani aynı işe yarayan 3 krem kullanıyorsunuz, eczacınız biraz abartmış, sadece iyi bir nemlendirici ve güneş kremi kullanın bir süre bence.
0
pinking of you
(04.07.10)
valla bende egzama var bi 6 aydır her gün bir fiil krem kullanıorm ve daha da kullanmaya
devam edecegim.
0
all girls dream
(04.07.10)
@ pinking of you şey eczacı kılcal damarların çok dışarda dedi.hepsi aynı işe mi yarıyor.:S
ama eczacı 1. sine ısrarla nemlendirici diyor diğer ikisini sadece yanaklarıma sürüyorum:S
@ all girls dream geçmiş olsun
0
🌸duygumsu
(06.07.10)
(1)

Ankara' da portör muayenesi...

istolethesky
Selamlar,Ankara' da nerede ücretsiz portör muayenesi olabilirim? Batıkent' te yaşıyorum, buralara yakın yer var mıdır?
Selamlar,

Ankara' da nerede ücretsiz portör muayenesi olabilirim? Batıkent' te yaşıyorum, buralara yakın yer var mıdır?
0
istolethesky
(04.07.10)
sağlık ocakları muhtemelen ama hepsi değildir.
0
trista
(04.07.10)
(1)

açlık sorunu

K_U_Z_E_Y
benim bi sorunum var acıkmıyorum acıktığımda ise 5 dakika içinde yemezsem 3 yada 4 saat midem in sancısı geçmiyor sizce ne olabilir (allah microdalga ile dondurulmuş pizzanın mucitlerine gani gani rahmet etsin gavur bile olsalar ) :D
benim bi sorunum var acıkmıyorum acıktığımda ise 5 dakika içinde yemezsem 3 yada 4 saat midem in sancısı geçmiyor sizce ne olabilir

(allah microdalga ile dondurulmuş pizzanın mucitlerine gani gani rahmet etsin gavur bile olsalar ) :D
0
K_U_Z_E_Y
(04.07.10)
mideyi boş bırakmayın, çok acıkmadan bişiyler atıştırın. yanınızda bişiyler bulundurun, sevdiğiniz şeyler olsun. ama pek sevmeseniz de iki lokma atıştırın ne bulursanız.

kimi mide rahatsızlıkları açlıkta, kimileri yedikten sonra oluyor, unuttum şimdi detaylarını.
0
uyuklayankedi
(05.07.10)
(4)

idrar sorunu

hayur
merhaba arkadaşlarbir süreden beri sabahları kalktığımda belimin üst tarafında(sol arka) bir ağrıyla uyanıyordum. hastaneden ultrason için gün aldım. mart ta aldım temmuz 22 ye gün verdi. bu süre içerisinde bazen ağrıdı bazen ağrımadı. ama şu anki sorunum. işeyemiyorum.litrelerce su ve diğer sıvılar
merhaba arkadaşlar

bir süreden beri sabahları kalktığımda belimin üst tarafında(sol arka) bir ağrıyla uyanıyordum. hastaneden ultrason için gün aldım. mart ta aldım temmuz 22 ye gün verdi. bu süre içerisinde bazen ağrıdı bazen ağrımadı. ama şu anki sorunum. işeyemiyorum.

litrelerce su ve diğer sıvılardan içiyorum gün içerisinde hiç tuvalete çıkma ihtiyacı hissetmiyorum, akşam tuvalete gidince de saolsun lütfen azcık ve çok sarı işiyorum. erkeğim.

şimdiden teşekkürler..
0
hayur
(03.07.10)
o ağrı bazen bende de oluyor sabahları ama işeyince geçiyor. yani ağrıya çok takılma diye dedim (yoksa ben mi ciddiye almalıyım bilemedim aslında)
0
hevipeyra
(03.07.10)
tas var gecmis olsun. kirdiricaksin. git goster acilen.
0
numbernine
(03.07.10)
eğer mart ayından bu yana tedavi görmediysen şimdiye ölmen gerekirdi :) büyük ihtimal kum veya çapı çok küçük taşların bulunmakta. ve bu taşlar böbrek havuzlarını tıkadığı için bu havuzlarda biriken idrar baskı yaparak senin canının yanmasına neden oluyor. litrelerce su içip tuvalete çıkmaman gibi bir durum hemen hemen imkanız. tahminimce içtiğin hepi topu 1,5 litre falan sudur. bunu da vucut bu sıcak günlerde işemek yerine çoğunu vucut için kullanıyor. Sana taviyem su miktarını en az bir litre daha arttırman olacaktır. aksi takdirde 10 günde 15 kilo alırdın ve böbreklerinin hacmen 15 litre olurdu :)

www.magazine.ayurvediccure.com

işeme olayını rahatlatmak için buskopan hap alamanı tavsiye ederim. olası iltahabik sorunlar içinde azosilin tavsiye edecem.

buskopan idrar yolları kas geveşeticidir. kanallar genişleyeceği için tuvalate çıkman kolay olacaktır.

not: idrarın renk koyu sarı ise vitamin sorunun olabilir. bulanık ise iltahabik bir sorun olabilir

www.intaniye.com
ailehekimince.com
0
janavarorion
(03.07.10)
hacı öncelikle geçmiş olsun.
büyük ihtimal böbreklerde sorun var. ihmal etme bir doktora git. taş olabilir zira taşda zaman zaman ağrı yapıp zaman zaman yapmayabiliyor. sen ihmal etme bir doktora görün.
0
seyduna6687
(03.07.10)
(5)

dr.a gittim daha kötü oldum

Mercan
Pazartesi boğazım ve kulağım artık kaşınmayı bırakıp ağrımaya başlamıştı, pastil ve boğaz spreyi ile halledebilirim sandım. Salı ballı ıhlamuru da tedavilerim arasına ekledim, ama kendi kendime geçiremeyeceğimi anlayıp dr.dan randevuyu da aldım. Çarşamba sabahı dr.a gittim, fena halde faranjitmiş me
Pazartesi boğazım ve kulağım artık kaşınmayı bırakıp ağrımaya başlamıştı, pastil ve boğaz spreyi ile halledebilirim sandım. Salı ballı ıhlamuru da tedavilerim arasına ekledim, ama kendi kendime geçiremeyeceğimi anlayıp dr.dan randevuyu da aldım.
Çarşamba sabahı dr.a gittim, fena halde faranjitmiş meğer derdim ve lenfleri de iltahaplandırmış. Carşambadan beri Naprosyn cr 750 antienflamatuar ve Lebel 750 antibiyotik içiyorum. Çİlk gün çok da fena değildi ama perşembeden beri yutkunamıyorum, uyuyamıyorum, ateşim düzensiz, halsizlik çok fena, kulaklarım hem ağrıyor hem duymuyor. Sanki ilaçlar iyileştirmek yerine daha kötü yaptı beni. Bu mümkün mü? Yani ilaç içmeseydim hiç şu anki halimden daha kötü olabileceğimi sanmıyorum. İlaçların önce kötüleştirip sonra iyileştirme gibi özellikleri var mıdır? Ekşi duyuru tıp dünyası aydınlat beni lütfen.
0
Mercan
(03.07.10)
belki de ilaçlar, vücudundaki iltihapları sökerken böyle etki ediyordur. bunu düşündün mü hiç?
0
esmer
(03.07.10)
Ben de yaklaşık 4 yıldır kronik faranjitim içmediğim antibiyotik kalmadı neredeyse.Faranjit ilk günlerde normal bir boğaz ağrısı gibi gözükse bile 3-4 gün ağrı max. ulaşır.Senin de tam bu zamanına denk gelmiş.İlaçlar etkisini 2-3. günde gösterebiliyor tam olarak malesef.
Önerim biraz daha dikkat et şu zamanlarda gereksiz konuşma,bağırma,soğuk-sıcak yasakla kendine.2-3 gün dinlen yoksa başın daha kötü belaya girer. :)
0
free bird
(03.07.10)
ilaçlarını içedur ama eczanede dvit3 ampülü al 1 tane iç,
onun dışında da birkaç gün, günde 8 gram c vitamini 3, faydası olur.
0
joepiscopo
(03.07.10)
belki hastalığın bu safhası ilaç kullanmaya başladığın zamana denk gelmiştir. benimde sık sık yaşadığım bir sorundur. ayrıca bademcikler şişince yutkunmak zorlaşır ve östaki adı verilen boğaz ve kulak arasında ki boruya boğazdan bademciklerin şişmesi sebebi ile gelen basınçtan dolayı duyma ağırlığı normaldir. bol bol vitamin takviyesi ve bol bol sıvı gıdalar tüketmeye çalış. antibiyotiki ihmal etme düzenli iç. tantum verde bboğaz spreyi var ondan al 5 tl falan arada bir fıs fıs yap.
geçmiş olsun.
0
seyduna6687
(03.07.10)
penso günlük 1000 mg üç tane alıyorsun 2. güne kalmadan acı sızı gidiyor... hemen bırakmyor kutuyu bitiriyorsun, mutlu biri olacaksın sonunda...
0
ilse
(03.07.10)
(2)

sarı kantaron

pinking of you
evet evet doğadan ın relax çayından bahsediyorum, uykusuzluk çektiğim için son bir haftadır bundan içiyorum, günde bir bardak, uyuyorum evet ama başağrısı ile uyanıyorum sabahları, son bikaç sabahtır böyle, yan etkilerinden biri olabilir mi acaba, kullanan deneyimleyen var mı?çaydaki diğer bitkiler;
evet evet doğadan ın relax çayından bahsediyorum, uykusuzluk çektiğim için son bir haftadır bundan içiyorum, günde bir bardak, uyuyorum evet ama başağrısı ile uyanıyorum sabahları, son bikaç sabahtır böyle, yan etkilerinden biri olabilir mi acaba, kullanan deneyimleyen var mı?
çaydaki diğer bitkiler; melissa, rezene , lavanta, nane.
0
pinking of you
(02.07.10)
ışığa hassasiyet yapar (gözlerde). doğum kontrol ilacı ile kullanılması önerilmez. kapsül halinde olanların doğum kontrol ilaçlarının etkisini azaltabildiğini okudum bir yerlerde, ancak tabi çayda eser miktarda vardır sanıyorum.

rezene ve papatya karışımı bana çok iyi geliyor. tavsiye ederim. böyle çok karmaşık çaylar ben pek içmiyorum. uyku öncesi yaptığın diğer işler de bu durumu tetikler. örneğin bilgisayar veya tv başından kalkıp küt diye yatıyorsan, uyumadan evvel kitap okuyorsan, kafanı çok bulandırıyorsan, uykun gelince değil de uyanma saatine göre uyuyorsan filan normaldir. başka nedenleri çok olabilir baş ağrısının. çay bunlardan en suçsuzu :)

relaks çayı içtiğine göre kafan rahat değil. bedeninde rahat değil. litre litre de içsen yine de işe yaramayabilir. kafa rahatlatıcı başka yöntemlere yönel bence. mesela uyku öncesi rahatlatıcı, gevşetici egzersizler yapabilirsin. düzenli uyumaya gayret edebilirsin. uyku saatlerine dikkat edebilirsin. vs vs vs vs uzaaar gider.
0
kediebesi
(02.07.10)
doğal antidepresan olma özelliğine sahip sarı kantaron. web de hakkında bir sürü bilgiye ulaşılabilir. ağrı kesici, sakinleştirici bir etkiye sahip, sende neden baş ağrısı yapıyor bilemedim. ama bir hatırlatma yapayım. sarı kantaron çayı hazırlarken suda kaynatmamak gerekir. çiçekli bitkilerin çayları hazır kaynamış suda 3-4 dakika bekletilerek hazırlanır.

bir de bu tip uyarıcılara farklı bünyeler farklı tepki verebilir.
0
nalmes
(02.07.10)
(4)

kedinin kirik patisi

hot tequila browwn
selambizim apartmanin onunde bir kedi var, yaklasik 1 yildir on patisinin ayak bilegi civari kirik ve geriye dogru duruyordu. (yanlis ifade ettimse kusura bakmayin, kedilerle iliskim kapi onunde gormekten ibaret)o da uzerine basa basa yuruyordu alismis gibiydiama son gunlerde kirik olan pati biraz d
selam
bizim apartmanin onunde bir kedi var, yaklasik 1 yildir on patisinin ayak bilegi civari kirik ve geriye dogru duruyordu. (yanlis ifade ettimse kusura bakmayin, kedilerle iliskim kapi onunde gormekten ibaret)
o da uzerine basa basa yuruyordu alismis gibiydi
ama son gunlerde kirik olan pati biraz daha ters duruyor gibi, yurumesi de iyice zorlasmis, artik o patiye hic basamiyor.
veteriner bi arkadasim ooyle yasiyosa sorun yok demisti-ilk durumu icin-, kedilerle ilgilenen amca da ben bunu veterinere goturdum, bi sey yapilamiyo demisti
cidden bi sey yapilamaz mi? ben de kapip bunu bi veterinere gotursem, sansimi denesem? her gun goruyorum, icim eziliyo valla.
fikri olan??
0
hot tequila browwn
(02.07.10)
en iyi sonuç veterinerlik fakültelerinden alınır. hemde ucuzdur. biz geçen seneler bir sokak köpeğini götürdük durumu anlattık adamlar ameliyat etti bir tıp doktoru falanda geldi cerrah adam hayvan dostu neyse para falan almadılar. bu olay istanbul üni. avcılar kampüsü veterinerlik fakültesinde olmuştu.
0
seyduna6687
(02.07.10)
veterinerlik fakultesi olan her ilde cok guzel ilgileniyolar. sadece ilaclarin maliyetini karsilaman yeterli onlar icin. o da bisey tutmuyo bile. hic dusunme git. muthis bi huzur bekliyo seni.
0
numbernine
(02.07.10)
tam olarak durumunu çözmeden bence elleme.
dişi mi?
dişi ise bebek bakıyor mu?
bebelerinden ayırmış bile olabilirsin.
erkek ise belki fakülteye götürebilirsin. bir röntgen ile durumu açıklığa kavuşur, neler yapılabileceği öğrenilir. kırığı ters bir yerde olmuş ve çok abzürd bir şekilde kaynamış ise tekrar kırıp tutturmaları mümkün olmayabilir. bunu anca veteriner röntgene bakıp sana anlatabilir.

yani kaş yapıcam derken göz çıkarırsan o huzur seni bulmayacağı gibi vicdan azabına dönüşebilir haberin olsun. tabi sen bunlardan hiç haberdar olmazsan, kayıtsızlığın verdiği huzur da ayrıca tatlı gelebilir, orasını bilemem.

ama tüm bunları yaparken, hayvanı yakalamak güç olacaksa, çok stres yaratacaksa bence ellememek daha iyi. doğayı seleksiyonuna bırakmak gerekiyor. erkek ise kısırlaştırırlar da fakültede, o da iyi olabilir.

uğraşmak istiyorsan, yanına korkmadan yaklaştırıp, sevdiriyorsa al götür fakülteye.
ha başka türlü bir durum ise, yemek, su ver, allahın işine karışma :P


şimdi duyurunu daha iyi okuyunca cevabımı netleştirdim.
bırak elleme, dağınık kalsın.
hayat böyle bişi. acımasız veya hayvan düşmanı olmazsın, tam tersine bilinçli bir insan olursun.
0
kediebesi
(02.07.10)
kedinin bebeleri yoktur buyuk ihtimalle, cunku hic karnini falan gormedim, her gun karsilasiyoruz
ama yanina yaklastirmiyo
sanirim adina da itibar ederek kediebesi nin onerisini uygulayacagim.
0
🌸hot tequila browwn
(02.07.10)
(4)

Bacak ve kol bileklerinde kasinti..

luin 41
:( Cok mutsuzum. Iki uc gundur sadece kol bileklerimde ve bacaklarimin diz kapagi cevresi ve bileklerinde siddetiyle kasintiyla ugrasiyorum. Isin komik tarafi gunun her saati olmuyor, gunduz arasira soyle bir kasiniyor. Ama aksam 7-8 gibi siddeti artiyor. Yatip uyuyunca hicbir sey hissetmiyorum ama
:( Cok mutsuzum. Iki uc gundur sadece kol bileklerimde ve bacaklarimin diz kapagi cevresi ve bileklerinde siddetiyle kasintiyla ugrasiyorum. Isin komik tarafi gunun her saati olmuyor, gunduz arasira soyle bir kasiniyor. Ama aksam 7-8 gibi siddeti artiyor. Yatip uyuyunca hicbir sey hissetmiyorum ama (yani uykudan uyandirmiyor mesela, uyurken kasinmiyorum). Kasinan yerlerde kasidiktan sonra kucuk kucuk kabarciklar oluyor, gozle tam gorulmese de dokununca sivilce gibi hissediliyor. ne zaman doktora gideyim desem, ertesi sabah kasinti olmadigi icin gecti heralde diye dusunuyorum ama aksam yine basliyor. Ilk gun biraz atesim de vardi bu arada.

Bu siralar cok acayip bisi yemedim, degisik bir ilac da almiyorum. Bir ihtimal sadece deterjanimi degistirdim ama boyle bi sey basina gelen var mi? Tavsiyeleri olanlar var mi?

Simdiden tesekkurler...
0
luin 41
(02.07.10)
allah allah. bende de aynı belirtiler var, sivrisinek ısırmıştır diyordum ama sadece sol bileğimde bile 10'un üzerinde kabartı var, o kadar ısırılmış olamam herhalde. neyse yancı olayım ben de, teşhis koyan olursa :)
0
dekila olmeka
(02.07.10)
alerji olabilir. sebep olan madde bulunmasa da tedavisi basit olabilir
0
sttc
(02.07.10)
geçtiğimiz aylarda bende de vardı aynı belirtiler, bir süre sonra kendilinden geçti. polen molen gibi bitkisel tozlardan şüphelendiğimden dolayı alerjiye yordum ben durumu...
0
abcdefghijklmnoprstuvyzqwx1234567890rca
(02.07.10)
hocam en genel ihtimaller..
-egzema bi ihtimal ürtiker(kurdaşen)
-uyuz küçük ihtimal gece kasınmıo ya
-nörodermit (bence bu olabilir)
bir deri ve zuhrevi hastalıkları uzm. görün..ne dicek bana bi bildir..bilmişmiyim
..
0
nimrod
(06.07.10)
(2)

gömülü yirmi yaş dişi çektirmek için yer

Zaphod
iki yirmi yaş dişim de gömülü durumda ve durduğu pozisyonlardan dolayı çekilmeleri gerekiyor. dört sene kadar önce çekilmelerini söylemişti gittiğim dişçi fakat ertele ertle bu güne kadar geldi. neyse isteğim, emekli sandığıyla bir şekilde anlaşmalı (bir kısmını karşılasa da olur) iyi bir yer arıyor
iki yirmi yaş dişim de gömülü durumda ve durduğu pozisyonlardan dolayı çekilmeleri gerekiyor. dört sene kadar önce çekilmelerini söylemişti gittiğim dişçi fakat ertele ertle bu güne kadar geldi.
neyse isteğim, emekli sandığıyla bir şekilde anlaşmalı (bir kısmını karşılasa da olur) iyi bir yer arıyorum bunu yapması için. o dört sene önceki dişçi iyi bir çene cerrahı bulmamı özellikle tembih etmişti çünkü özellikle dişlerden bir tanesi doksan derece yatık durumda.

şehir: istanbul
0
Zaphod
(01.07.10)
Şehir?

Ben dişçiyi tercih etmiştim. Benim çenem biraz ufak ve yirmi yaş dişlerim gömük olmasına rağmen 5 dakika kadar sürdü. İnanılmaz derecede de rahat geçmişti, yalnız daha sonrasında kendi hatamdan dolayı ağrı çekmiştim biraz. Diş çekiminden 2 saat sonra sıcak sıcak yemekleri götürüp üstüne 3-5 bardak çay içince ağrır tabi :hayAllah:
0
iustitia omnibus
(01.07.10)
2 sene önce diş hastanesinde 300 liraya çektirmiştim, evet biraz tuzlu gibi ama bütün bir çenenin baskıdan dolayı uyuşmasından iyidir. büyük ihtimalle diş hekimi bunu yapmaz ve evet cerrahi bir müdahale gerektirecek haberin olsun ve diş filmi isteyecekler sanırım dişinin hangi noktada nasıl olduğunu görmek için.
0
ozclepae
(01.07.10)
(4)

Panik atak ve Hipnoz

tezek
yegenler aranizda anksiyete sorunlarini hipnoz yontemi ile asmaya calismis olanlariniz var mi? var sa deneyimleriniz nelerdir.
yegenler aranizda anksiyete sorunlarini hipnoz yontemi ile asmaya calismis olanlariniz var mi? var sa deneyimleriniz nelerdir.
0
tezek
(01.07.10)
Cipram is gormuyor mu ? Nefes egzersizi falan ?
0
sarhostilki
(01.07.10)
hocam 14 yil diim ben sana sen anlarsin artik.
0
🌸tezek
(01.07.10)
mutlaka işe yarayacaktır. Mutlaka dene, bir seansa git, ardından kararını verirsin.
0
frzn
(01.07.10)
hocam hipnoz ihtimali mevcutmuş..id super ego catısmasını cıkarıomus..lakin kim yapar bilmem.
0
nimrod
(06.07.10)
(2)

Medikal Oyun

notorious brklp
Merhabalarkatildigim bir egitimde endokrin ve sinir sistemi uzerine cuma gunune medikal oyunlar yapmamiz gerekmekte... bu konuda fikirler alabilir miyim?
Merhabalar

katildigim bir egitimde endokrin ve sinir sistemi uzerine cuma gunune medikal oyunlar yapmamiz gerekmekte... bu konuda fikirler alabilir miyim?
0
notorious brklp
(30.06.10)
hayir hayir, medikal oyun degil daha cok skeç gibi tiyatro gibi olacakti...
0
🌸notorious brklp
(30.06.10)
(bkz: Osmosis Jones)
0
gilbertus albans
(30.06.10)
(3)

diş implantı için nereye gidem?

:/
ssk var, ayrıyetten iü öğrencisiyim. bu olayı minimum maddi ve fiziksel hasar ile atlatmak için çapa'ya mı gitsem, ssk ile anlaşmalı bir özel hastane mi bulsam napsam?
ssk var, ayrıyetten iü öğrencisiyim. bu olayı minimum maddi ve fiziksel hasar ile atlatmak için çapa'ya mı gitsem, ssk ile anlaşmalı bir özel hastane mi bulsam napsam?
0
:/
(30.06.10)
okmeydanı ssk nın diş hastanesi var. bir git istersen.
0
zenc
(30.06.10)
fenerliyim ama feneri delgado
(30.06.10)
zamanında ben de çok araştırdım bu konuyu. çapa'dan randevu almayı başaramadım, ssk okmeydanında yapmıyorlar. marmara üniversitesi'nde yaptırdım ben, tavsiye ederim.
0
nesenbilneben
(30.06.10)
(2)

Ayağın Su Toplaması

crazyshark74
Arkadaşlar ayağım bir kaç gün önce basketten sonra su topladı. delip sıvıyı aldım, furacin die bi antibakteriyal pomat da kullandım. Şimdi ise deri tekrar yapışmış olmasına rağmen su toplamış olan bölge sertleşmiş, hafif şişmiş durumda ve üzerine basınca ağırıyor. Enfeksiyon mu kapmıştır? Yoksa norm
Arkadaşlar ayağım bir kaç gün önce basketten sonra su topladı. delip sıvıyı aldım, furacin die bi antibakteriyal pomat da kullandım. Şimdi ise deri tekrar yapışmış olmasına rağmen su toplamış olan bölge sertleşmiş, hafif şişmiş durumda ve üzerine basınca ağırıyor. Enfeksiyon mu kapmıştır? Yoksa normal inflamatuar yanıt bu mudur?
Şimdi geçmesi için naapmalıyım?
Teşekkürler..
0
crazyshark74
(30.06.10)
su keseciğini patlatman açık olmayan yaranın açık yara haline dönüşmesine sebep olmuş. pomad açık yarayı tam korumamış olabilir. efeksiyondan öte açık olan yaranın hassasiyeti de ağrı yapar. şişmesi de buna bağlı olabilir.
yara bölgesini mutlaka temizleyip izole edin (yara büyüklüğüne göre yara bandı flaster gibi bir uygulama yapın.)
muhtemelen 3-4güne geçer.
geçmiş olsun.
0
icemanr
(30.06.10)
Özellikle o kısma fazla değmeyen,sürtünmeyen bir ayakkabı/terlik giyip dolaşın imkanınız varsa.Bana normal bir tepki gibi geldi.
0
afush
(30.06.10)
(2)

beynimde baloncuk mu var? :(

yumusakdiken
yıllardır süregelen prolaktin yüksekliğimin haddini aşması ve 132,5'u bulması nedeniyle çektirdiğim hipofiz mr'ımın (kontrastlı) sonuç kısmı aşağıdaki gibi... sanırım beynimde baloncuk var? hipofizde de sertleşme? tabii anlayamadım tam olarak. bir beyin cerrahından randevu aldım ama yarın sabaha kad
yıllardır süregelen prolaktin yüksekliğimin haddini aşması ve 132,5'u bulması nedeniyle çektirdiğim hipofiz mr'ımın (kontrastlı) sonuç kısmı aşağıdaki gibi... sanırım beynimde baloncuk var? hipofizde de sertleşme? tabii anlayamadım tam olarak. bir beyin cerrahından randevu aldım ama yarın sabaha kadar dayanamayacağım. riski falan fistan nedir ne değildir, aydınlatabilirseniz müteşekkir kalırım.

"hipofiz glandı sol yarısında yerleşimli yaklaşık 6x6 mm boyutlu T1 ve T2W incelemelerde signal void içerisinde İVKM sonrası minimal kontrast tutulumu gösteren fleb tarzında lineer sinyal intansitesinin izlendiği suprasellar sisterne doğru hipofiz glandında bombeleşmeye sebep olup infindibulumu sağ laterale doğru iten lezyon (lezyonun ayırıcı tanısında ön planda bu lokalizasyonda yerleşimli anevrizma düşünülmekte olup olgunun kranial MR anjiyografi ile değerlendirilmesi önerilir.

Lezyon komşuluğunda süperomedialde yerleşimli İVKM sonrası normal hipfiz glandına göre daha az kontrast tutulumu gösteren minimal lineer hipointens alan (Bu lokalizasyondaki bası bulgusuna sekonder perfüzyon değişikliği nedeniyle geliştiği ön planda düşünüldü."
0
yumusakdiken
(29.06.10)
öğrendiniz mi ne imiş?
0
garven
(30.06.10)
mr anjiyo sonucunu bekliyorum :( cts öğreneceğim..
0
🌸yumusakdiken
(01.07.10)
(4)

Diş Apsesi

Carlito Brigante
Üst sıradaki bana göre soldaki 2. azı dişim geçen senelerde dolgu yapılmıştı ve dolgu zamanla düştü dişte kırıldı, sadece kökü kaldı. uzun zamandır sadece kök var orda.bugün ise hem yanağımın altı hem iç taraftan damağım şişti,acıyorda. iltihap akıyo devamlı.antibiyotik galiba apseyi kurutan.bir diş
Üst sıradaki bana göre soldaki 2. azı dişim geçen senelerde dolgu yapılmıştı ve dolgu zamanla düştü dişte kırıldı, sadece kökü kaldı. uzun zamandır sadece kök var orda.bugün ise hem yanağımın altı hem iç taraftan damağım şişti,acıyorda. iltihap akıyo devamlı.

antibiyotik galiba apseyi kurutan.bir diş hekimine gitmeden eczaneden eczacıya sorarak bi antibiyotik alsam olur mu, anlarlar mı hangisinin kurutacağını.
0
Carlito Brigante
(29.06.10)
imkanın varsa doktora git başka birşey de olabilir yoksa ve apse olduğundan eminsen eczaneden ornisid ve dolorex al.
0
sealth
(29.06.10)
birkaç gün önce benim dentist bana iltihap için ilaç yazdı. reçeteden aktarıyorum aynen.

CROXİLEX BİD 1000 MG 14 FİLM TABLET BİR GÜNDE 2 ADET AĞIZDAN(ORAL)

tabi eczacınıza danışın... geçmiş olsun .
0
pekala
(29.06.10)
apse varsa kanal tedavisi gerekiyor malesef dişçiye gitmen lazım. dişçi de önce antibiyotik verecek zaten şiş inmeden tedavi yapamaz. iltihap temizlendikten sonra kanal tedavisi yaparak çözer olayı. biraz git geli çok bir tedavi ama. geçmiş olsun
0
cncn
(29.06.10)
(bkz: augmentin)
0
curiosita
(30.06.10)
(1)

SGK'yı Açtırmak

ghaash
Merhaba,1.5 senedir sigortalı olarak çalışıyorum. Geçenlerde bir rahatsızlığım oldu ilaç almam gerektiğinde eczanedekiler dediler ki senin SGK gözüküyor ama açtırılmamış, açtırman gerekiyor.Nedir bu açtırma mevzuu? Nereye gitmeli, ne yapmalı?
Merhaba,
1.5 senedir sigortalı olarak çalışıyorum. Geçenlerde bir rahatsızlığım oldu ilaç almam gerektiğinde eczanedekiler dediler ki senin SGK gözüküyor ama açtırılmamış, açtırman gerekiyor.

Nedir bu açtırma mevzuu?
Nereye gitmeli, ne yapmalı?
0
ghaash
(28.06.10)
iş yerinizin bağlı olduğu sgk müdürlüğüne gidiyorsunuz, "sigortamı aktive etmek istiyorum" diyorsunuz. sgk sicil numaranız ve tc kimlik no isteniyor. memur bilgisayarda tıkı tıkı bir şeyler yapıyor, 20 saniyede işlem tamamlanıyor.
0
gidici
(28.06.10)
(3)

istanbul'da ssk'nın işlediği en iyi dişçi veya diş hastanesi?

pardonan
uzun soluklu ve oldukça zor diş tedavisine ihtiyacım var. bu tedavinin içinde diş hekimlerinin tabiriyle "gülüş estetiği" de var.beşiktaş'taki dentistanbul'u biliyorum sadece. orası iyi mi? alternatif aramam gerekir mi?kısmen de olsa ssk'nın (sgk sanırım yeni ismi) işe yaraması önemli.
uzun soluklu ve oldukça zor diş tedavisine ihtiyacım var. bu tedavinin içinde diş hekimlerinin tabiriyle "gülüş estetiği" de var.

beşiktaş'taki dentistanbul'u biliyorum sadece. orası iyi mi? alternatif aramam gerekir mi?

kısmen de olsa ssk'nın (sgk sanırım yeni ismi) işe yaraması önemli.
0
pardonan
(28.06.10)
okmeydanında sadece diş için bir devlet hast. var diye biliyorum.. yanılıyorda olabilrim.. bi araştırmnızda fayda var.
0
pekala
(28.06.10)
sağlık bakanlığı il özel idaresi ağız ve diş hastalıkları hastanesi (okmeydanı) var.

212.174.75.178
0
uyuklayankedi
(28.06.10)
kesinlikle okmeydanı. çok profesyonel bir kadro var ve sadece diş üzerine devlet hizmeti.

şöyle anlatayım, 3 gün sonra orada 3. 20 yaş dişi en zor senaryo (çeneye gömülü ve hiçbi şekilde görünmeyen) operasyonumu geçireceğim.

genelde 15 ila 45 dakika arasında olduğu söylenir bu operasyonun. ama okmeydanındakiler resmen günde 6-7 kişiyi kesip biçerek inanılmaz cerrah haline gelmişler. iki ameliyatım da 4-6 dakika sürdü her şey dahil.

mutlaka gidin. çok özel materyaller gerekli ise sadece malzemenin parasını alıyorlar. ameliyatlarımda benden bir şey alınmadı.
0
erobur
(28.06.10)
(3)

kıl dönmesi mi ? sivilce mi ?

tirtsin sen tirt kal buk dedi dudaklari
şimdi sevgili sözlük hekimleri benim kıçımın çatalının orda bir sivilce çıktı. ancak sivilce mi kıl dönmesi mi emin değilim. inanılmaz acılar çektiğimi söyleyebilirim otururken. kendisinde bir sivilce başı gibi beyaz bir noktada bulunmaktadır. bunu nasıl ayırt edebilirim ve ya ayırt etmem birşey değ
şimdi sevgili sözlük hekimleri benim kıçımın çatalının orda bir sivilce çıktı. ancak sivilce mi kıl dönmesi mi emin değilim. inanılmaz acılar çektiğimi söyleyebilirim otururken. kendisinde bir sivilce başı gibi beyaz bir noktada bulunmaktadır. bunu nasıl ayırt edebilirim ve ya ayırt etmem birşey değiştirir mi ? kendisini patlatmayı düşünüyorum ancak kıl dönmesi ise büyük bi problem çıkarabilir mi ? birde bir sivilcenin sadece çıktığı bölge itibariyle bu kadar acı vermesi normal midir ? eline düştüm sözlük bi yardım et
0
tirtsin sen tirt kal buk dedi dudaklari
(27.06.10)
hocam bence hemenvakit gecirmeden bir doktora git, disardan bakarak anlamak zor cunku, kil donmesiyse ne kadar erken mudahale ederlerse o kadar az aci olur, icerden buyurse kil donmesi baya buyuk oluyor operasyon ve sonrasinda cekecegin rahatsizlik.
sivilce bile ise sakin patlatma, iltihap daha kotu olur.
doktora git yuregin rahatlasin
0
weatherlight
(27.06.10)
doktora git, ama söyle bir durum var gece uyuduğunda irin akması yapmıyorsa kokmuyorsa ve etrafı kızarık değilse korkmana gerek yok. ve evet o kadar acı vermesi normaldir sivilce ise.
0
ozclepae
(27.06.10)
teşekkür ederim doktora gittim kıl dönmesiymiş. gerekli işlemleri yapıyorum :) belki bu duyuraya bakıcak problemi olan arkadaşlar için :

bir sivilceye nazaran çok daha fazla irin ve kızarıklık oluyor. dikkat edilmesi lazım.
0
🌸tirtsin sen tirt kal buk dedi dudaklari
(27.06.10)
(5)

tümör

anastra
Bugün teyzemin beyninde tümör olduğunu öğrendim henüz iyi huylu mu kötü huylu mu bilinmiyor şöyle bir ricam olacaktı sizden içinizde bu konuda bilgisi olan hekim arkadaşlar varsa iyi bir hocanız varsa önerebileceğiniz çok acil ihtiyacımız var ve eğer bu tümör kötü huyluysa kurtulma şansı yüzde kaçtı
Bugün teyzemin beyninde tümör olduğunu öğrendim henüz iyi huylu mu kötü huylu mu bilinmiyor şöyle bir ricam olacaktı sizden içinizde bu konuda bilgisi olan hekim arkadaşlar varsa iyi bir hocanız varsa önerebileceğiniz çok acil ihtiyacımız var ve eğer bu tümör kötü huyluysa kurtulma şansı yüzde kaçtır.bir süre üstte kalabilirse çok iyi olur bizim için şimdiden teşekkürler
0
anastra
(27.06.10)
geçmiş olsun öncelikle.

annemde de vardı ilk gazi yaşargile göründü. türkiye de ve dünyada en iyi beyin cerrahlarından biridir. ankarada da çok iyi bir doktor vardı adını unuttum şu an. neyse ameliyatını da amerikada al mefty diye bir doktor yapmıştı. ama tümör annemin hipofiz bezlerindeydi. ö yüzden gazi yaşargil yapmamıştı ameliyatı. ben isim öğrenirsem başka haber veririm size.
0
cedric tweedledee
(27.06.10)
teşekkür ederim ilginiz için Gazi Yaşagil e sanırım yurt dıında yaşıyor ona nasıl ulaşılabilir ki türkiyeden nasıl bağlantı kurabiliriz
0
🌸anastra
(27.06.10)
tek isim tek adres

necmettin pamir,acıbadem istanbul

geçmiş olsun
0
demlikposet
(27.06.10)
geçmiş olsun, kötü huylu olmamasını dilerim.

ablamın hipofiz bezinde iyi huylu tümör vardı. akromegaliye yol açıyordu. tümörün konuşlandığı nokta açısından riskli bir operasyondu, söylendiğine göre %98 başarı elde edildi, hekim florence nightingale'den cengiz kuday idi. önerim ise üniversite hastaneleri olacak naçizane. bulunduğunuz kenti bilmiyorum, istanbul'da mesela cerrahpaşa.

eğer hastalık benzer ise, başarılı bir ameliyat da akromegaliyi durdurmaya yetmiyor, uzun süre, bazan ömür boyu hormon iğneleri kullanılmak zorunda kalınabiliyor.
0
uyuklayankedi
(27.06.10)
İsimleri tek tek not ettim ilginize çok teşekkür ederim.
0
🌸anastra
(27.06.10)
(2)

sesim kısıldı düzelmesi lazım

indeed
Merhaba,Dün gece eğlenceyi ve bağırmayı belli ki biraz fazla kaçırmışım. Şu anda sesim çıkmıyor feci kısılmış vaziyette. Ancak yarın sabaha kadar sesime kavuşmam lazım çünkü bir görüşmeye gideceğim.Ne yemek ne içmek ne yapmak lazım? Önerisi olan var mı?
Merhaba,

Dün gece eğlenceyi ve bağırmayı belli ki biraz fazla kaçırmışım. Şu anda sesim çıkmıyor feci kısılmış vaziyette. Ancak yarın sabaha kadar sesime kavuşmam lazım çünkü bir görüşmeye gideceğim.

Ne yemek ne içmek ne yapmak lazım? Önerisi olan var mı?
0
indeed
(27.06.10)
ılık suya ballı limon koyun için
0
blue_heart
(27.06.10)
sivi yumurta, ihlamur, adacayi icebilirsin
0
crucio
(27.06.10)
(5)

Siyah Noktalar için doğal tedavi

Rmdy
Merhaba,Siyah noktalar için doğal bir temizleme yöntemi biliyor musunuz?şimdiden teşekkürler
Merhaba,
Siyah noktalar için doğal bir temizleme yöntemi biliyor musunuz?
şimdiden teşekkürler
0
Rmdy
(26.06.10)
gül suyuyla tonikleme ve buhar derler hep.
0
voodoo 007
(26.06.10)
süzme yoğurt ve mısır unu karışımıyla peeling yapıldığını duydum ama hiç denemedim.
0
arpacik kumrusu
(26.06.10)
toz halindeki kil. hem yüz temizliği, hem de diğer zımbırtılar için. 200 gram kadar alıyorsunuz 1 liraya. ama tamamen toz halinde. baharat falan satan yerlerde oluyor.
0
lovemyself
(26.06.10)
gül suyu. ötesi yok.
0
sen git ben geliyorum
(26.06.10)
kil maskesi işe yarıyor gerçekten...
0
paspasanahtarinustunde
(26.06.10)
(2)

karbonhidrat hesabı vs kalori hesabı

clementine
hangisi daha mantıklı? tamam az karbonhidrat almak kilo verdiriyor (misal atkins diyeti) ama insanı aç bırakıyorsa, kalori hesabı yapıp aç kalmayarak kilo vermek daha mı mantıklı? misal ben 1200 kalorilik diyet tasarladığım zaman kafamda, hiç aç kalmıyorum ama karbonhidrat günde 125 gramı buluyor.no
hangisi daha mantıklı? tamam az karbonhidrat almak kilo verdiriyor (misal atkins diyeti) ama insanı aç bırakıyorsa, kalori hesabı yapıp aç kalmayarak kilo vermek daha mı mantıklı? misal ben 1200 kalorilik diyet tasarladığım zaman kafamda, hiç aç kalmıyorum ama karbonhidrat günde 125 gramı buluyor.

not: bunun dışında önerilerinizi kendinize saklayınız pls ltf tşk.
0
clementine
(25.06.10)
şöyle bir durum var ikisini birlikte yapıcaksın.. atkinson vs yiyecek guruplarını ayırarak yapılan diyetler uzun vadede zararlı. şimdi diyelim 1200 kalori alman gerek bu 1200 kalori içerisine tüm besin guruplarını orantılı yaymalısın. misal günde 5 porsiyon sebze meyve yemen gerekirken 8-11 porsiyon karbonhidrat alman gerek. ne üstü ne altı olacak yani..
0
süpermaninkızı
(25.06.10)
tabi orası kesin, sonuçta hiç protein almadan günde 3 büyük ekmekle de 1200 kaloriyi bulursun ama 125 gr karbonhidrat çok mu bilemedim...
0
🌸clementine
(25.06.10)
(1)

anne kedimiz...

p.f.g
Selam! 1 haftalık anne kedimizin memeleri çok kızardı, hatta azıcık morarmaya başladı. Yavruları emzirmekte zorluk çekiyor. Papatya çayı ile silmek aklıma gelen tek fikir. Başka önerileriniz var mı?
Selam!

1 haftalık anne kedimizin memeleri çok kızardı, hatta azıcık morarmaya başladı. Yavruları emzirmekte zorluk çekiyor. Papatya çayı ile silmek aklıma gelen tek fikir. Başka önerileriniz var mı?
0
p.f.g
(24.06.10)
yavru sayısı fazlaysa memeler çok kullanılır bundan mütevellit kızarmalar fln olabilir diye düşünüyorum... ama en sağlıklısı bir veterinere sormanız... birde @kediebesi'ne sorun.. zaten cevap gelir ondan :)
0
pekala
(26.06.10)
(4)

Aort Genişlemesi?

kon er
Herkese iyi akşamlar.Bugün kardiyoloğuma öylesine söylediğim "Karnımdaki nabız beni deli ediyor, çok şiddetli atıyor kitap okurken, yatarken filan tık tık hoplatıyor beni" şikayeti üzerine, doktorum elle muayene yapıp "Hmm. Ultrason için randevu alalım sana, belki aort genişlemesi vardır" dedi.Bu ne
Herkese iyi akşamlar.
Bugün kardiyoloğuma öylesine söylediğim "Karnımdaki nabız beni deli ediyor, çok şiddetli atıyor kitap okurken, yatarken filan tık tık hoplatıyor beni" şikayeti üzerine, doktorum elle muayene yapıp "Hmm. Ultrason için randevu alalım sana, belki aort genişlemesi vardır" dedi.
Bu nedir? Ben henüz 24 yaşındayım ve her şeye panik yapan biriyim. Dayanamadım internetten baktım bu olaya, iyi bir şey olmadığını öğrendim.
Ne olacak böyle bir şey çıkarsa? Ultrason randevusu yarın.
Nolur nolur bilen birileri bir şey desin, gerçekten ne idüğü belirsiz bir zamanda beyin kanamasından gidecek miyim? Ya da riskli bir ameliyat sonrası - başarılı olursa - yine de ölüm tehlikem mi olacak?
Resmen oturup daha hiçbir şey kesin değilken ölümü beklemeye, onu kabul etmeye çalışıyorum ve ailemi üzüyorum.
Doğru söyleyin ne olur, çok saçma tamam belirsiz bir şey için, uzaktan uzaktan yorum yapmak ama, ne olur bir şeyler söyleyin...

Edit: Hiçbir bokum yokmuş. Cevaplayanlara teşekkür ederim.
0
kon er
(24.06.10)
beyin kanaması geçirmezsiniz. en büyük tehlike aortun yırtılması. zaten onun da kurtuluşu yok. nereden biliyorum? babamda da aynı hastalık mevcut. düzenli olarak kontrole gidiyor.


paniklemeye ne gerek var? kaldı ki daha teşhis bile konmamış.
0
elmalili hamdi yazar
(24.06.10)
korkmana gerek yok aort çapının normalin birbucuk katı nda olmasına aort genişlemesi denir ama belli sınırları aşarsa ameliyat gerektirir.ameliyatı bilinçli ellerde korkulacak kadar riskli değil.yırtılma riski var ama hipertansiflerde falan bu rsik fazla.ayrıca tanın henüz konmamış.panik yapan biriyim demişsin eğer anksiyete düzeyi yüksek biriysen çarpıntın buna da bağlı olabilir.bence sakin olmaya çalış.
0
eyil
(24.06.10)
ayrıca beyin kanaması riskin yok beyne giden damarlardan uzakta bir damar bu.
0
eyil
(24.06.10)
sen hakikatten çok panik birisin biraz sakin ol. 29 yaşındayım kendimi bildim bileli yüzüyorum. Bu sene havuz için rapor almaya gittiğimde rapora ekg çektirme şartı konduğunu öğrendim. Daha sonrasında da kalp kapakçığımda sarkma olduğunu öğrendim. Çok efor sarfettiren sporlar yapmamam gerekiyormuş !! Daha efor testine girmem , ultrason çektirmem vs.. gerekiyor. Hala yüzüyorum ama hızımı yarıya düşürdüm. ufak tefek önlemler var kalbini zorlamayacağın; kahve kola gibi kafein içerikli şeylerden uzak dur düzenli uyu yorulduğunda kendini daha fazlasına zorlama 10 15 dak dinlen bunlar hayat kaliteni düşürecek şeyler değil. Ultrasonu git çektir. Hatta nacizane tavsiyem bir de pisikiyatriye git . Bu ne böyle daha hiç birşey belli değilken gidip mezarlıktan yer ayırtmadığın kalmış
0
kleonis
(24.06.10)
(5)

reçetesiz öksürük şurubu?

pesen
selamlar,nezle falan olmadığımı düşünüyorum ama boğazım çok kötü, herhangi bir halsizlik vs. olmamasına rağmen, sürekli öksürüyorum ve balgam çıkarmaya çalışıyorum. yani olay sadece boğazda başlayıp boğazda bitiyor.bu durumu geçirecek öksürük şurubu nedir, ne tavsiye edersiniz?
selamlar,
nezle falan olmadığımı düşünüyorum ama boğazım çok kötü, herhangi bir halsizlik vs. olmamasına rağmen, sürekli öksürüyorum ve balgam çıkarmaya çalışıyorum. yani olay sadece boğazda başlayıp boğazda bitiyor.

bu durumu geçirecek öksürük şurubu nedir, ne tavsiye edersiniz?
0
pesen
(24.06.10)
asist isimli balgam söktürücüyü deneyebilirsin. süspansiyondur. yani suya karıştırılıp içilir. ilk başlarda daha çok öksürtebilir, balgam sökmek içindir. zamanla öksürük biter. bi haftaya filan bişiyim kalmamıştı benim. bol bol ılık su içiniz bir de. sigarayı da bırakamazsanız bile azaltınız içiyorsanız.
0
ewet
(24.06.10)
derdini eczaneciye anlat onlar da yardımcı olurlar.
0
wampex
(24.06.10)
asist susp. cüzi bir miktardır.
0
fayfim
(24.06.10)
eczaneye gitmişken bir d3vit ampülü + c vitamini almanı tavsiye ederim bağışıklık sistemine destek için.
0
joepiscopo
(24.06.10)
vicks'in öksürük şurubu da iyi.
0
meriadoc
(24.06.10)
(3)

thalasemia testi için tok karnına kan verilir mi?

meoww
merhaba sevgili duyuru sakinleriben bu sabah nikah işlemleri için nişanlımla birlikte hastaneye gidip talasemia testi için kan verdim. ancak hastaneden döndükten sonra kafama takıldı, ben kan vermeye tok karnına gittim (ayıptır söylemesi kahvaltının üstüne kahve bile içtim) kimse beni uyarmadığı içi
merhaba sevgili duyuru sakinleri

ben bu sabah nikah işlemleri için nişanlımla birlikte hastaneye gidip talasemia testi için kan verdim. ancak hastaneden döndükten sonra kafama takıldı, ben kan vermeye tok karnına gittim (ayıptır söylemesi kahvaltının üstüne kahve bile içtim) kimse beni uyarmadığı için hiç akıl edemedim aç karnına gitmeyi. sorum şu, talasemia testi için kan alınırken aç karnına olmak şart mı??

teşekkürler
0
meoww
(24.06.10)
bütün kan verme işlemlerini aç karnına yapmanız doğrusudur ama eğer sadece talasemi bakılacaksa sorun yaratmaz.
0
fayfim
(24.06.10)
evet sadece talasemiaya bakılacak. teşekkürler:))
0
🌸meoww
(24.06.10)
talasemi testi için aç olmaya gerek yoktur.
0
zengi
(24.06.10)
(3)

ayaklarda yorgunluktan su toplaması

atesikus
birkaç gündür sabah 8 - gece 1 mesaisiyle insanüstü bir performansla, ayakta, bol koşuşturmacalı bir iş yapıyorum. üstelik istanbulun sağanakları yüzünden bu işi rahat bir ayakkabıyla değil de botlarla yapıyorum. şu an ayaklarımın tabanında birçok noktada su toplandı. örneğin sağ ayağımın topuğuna b
birkaç gündür sabah 8 - gece 1 mesaisiyle insanüstü bir performansla, ayakta, bol koşuşturmacalı bir iş yapıyorum. üstelik istanbulun sağanakları yüzünden bu işi rahat bir ayakkabıyla değil de botlarla yapıyorum. şu an ayaklarımın tabanında birçok noktada su toplandı. örneğin sağ ayağımın topuğuna basamıyorum.

bottan vazgeçtim, ayaklarımın ıslanmasını göze alıp rahat bir spor ayakkabı giyeceğim ve sık sık çorap değiştireceğim yarından itibaren. ama bu tempo 5 gün daha sürecek. şu anda ve önümüzdeki günlerde ayaklarımın rahatlaması için ne yapabilirim?
0
atesikus
(24.06.10)
ayaklara vazelin surmek rahatlatir derler. uyurken de ayaklari yukselt biraz. altina yastik gibi destek(ler) koyarak.
0
fader
(24.06.10)
ılık tuzlu su üzerine tanımam. su sıcak gibiyken ayaklarınızı bir leğene koyun, tuz da ekleyin ayaklarınızın rahatladığını hissedeceksiniz. su soğuyana kadar tutun.
0
deliberte
(24.06.10)
sakin patlatma!! naparsan yap patlatma. sonra iki gune inecek su toplamalarin 1 hafta cilk yara olur.
0
no avalon
(24.06.10)
(1)

Parasetamol

november rain
bu madde sentetik bir madde midir? yoksa doğada (yiyecek içeceklerde vb) var mıdır? başağrıma çok iyi geldiği için kullanmak zorunda kalıyorum. bunu ilaç şeklinde olmadan nasıl alabiliriz?
bu madde sentetik bir madde midir? yoksa doğada (yiyecek içeceklerde vb) var mıdır? başağrıma çok iyi geldiği için kullanmak zorunda kalıyorum. bunu ilaç şeklinde olmadan nasıl alabiliriz?
0
november rain
(23.06.10)
Eczacı arkadaşım sentetik bir madde olduğunu, lab. ortamında sentezlendiğini söyledi, bilginize.
0
cnky
(23.06.10)
(4)

hipoyla bulaşık yıkamak?

black sabahat
Bizim evde bulaşıklar hipoyla yıkanıyormuş (anneannem sağolsun), yeni öğrendim. Deliler gibi House izleyen biri olduğum için işkillendim tabii durumdan.Sözlükte bi entry okudum, yavaş yavaş zehirlenirsiniz falan diyodu... Durum nedir, ne yapmak gerekir?
Bizim evde bulaşıklar hipoyla yıkanıyormuş (anneannem sağolsun), yeni öğrendim. Deliler gibi House izleyen biri olduğum için işkillendim tabii durumdan.
Sözlükte bi entry okudum, yavaş yavaş zehirlenirsiniz falan diyodu...

Durum nedir, ne yapmak gerekir?
0
black sabahat
(22.06.10)
hmm çok extreme bişey olabileceğini zannetmiyorum, eğer bulaşıklar makinada yıkanıyorsa. çünkü calgonun çamaşırsuyu katkılı bulaşık makinası deterjanı var eğer elde yıkanıyorsa elbet ki kalıntı oluyordur.
0
buffy de vampir sayilir
(23.06.10)
iyi sekilde durulaniyorsa eser miktardaki camasir suyundan bir sey olmaz. zaten duzgun sekilde durulanmayacak olsa "tat" verir. vucutta birikme yapip zamanla oldurecek bir sey sayilmaz camasir suyu. ona bakarak yillar boyunca maruz kaldigimiz cok daha zehirli seyler var.
her halukarda camasur suyunun bulasiklarda kullanilmasi sanilanin aksine pek saglikli bir durum degil.
0
entrapmen
(23.06.10)
@ buffy: elde yıkanıyor bulaşıklar..
0
🌸black sabahat
(23.06.10)
çamaşır suyu ve benzerlerinin mutfak araç gereçlerinde-alet edavatında kullanılması sağlıklı bir durum değil. ne kadar yıkanırsa yıkansın bir şeyler kalacaktır.
0
noise
(23.06.10)
(8)

tırnaklarım ölüyor!

ekacaddesi
ortalama çirkinlikte bir kızın tek güzel yeri elleriyse bu bir medikal sorun. yaklaşık 2 haftadır tırnaklarım üzerlerinden soyulur gibi dökülmeye başladı, tırmnaklar ucundan açılıp yarısına kadar soyuluyor (yan etler değil direkt turnağın üzeri) dolayısıyla tırnak inceliyor parmak uçları acıyor ve d
ortalama çirkinlikte bir kızın tek güzel yeri elleriyse bu bir medikal sorun. yaklaşık 2 haftadır tırnaklarım üzerlerinden soyulur gibi dökülmeye başladı, tırmnaklar ucundan açılıp yarısına kadar soyuluyor (yan etler değil direkt turnağın üzeri) dolayısıyla tırnak inceliyor parmak uçları acıyor ve dayanıksızlaşıyor.

vitaminsizlik demeyin yeme durumumda değişen bişi yok yıllar yılı aynı öküzlükte besleniyorum. sık ojelemek demeyin oje var sürecek zaman ve sabır yok. benim için hayatın anlamını yitirmek olan bu soruna çare diliyorum.

ulan erkek arkadaşım bile ellerimi seviyor, ilişkim bitecek! yardım edin!
0
ekacaddesi
(22.06.10)
öncelikle kan değerlerinize baktırın genelde demir eksikliği vırt zırt falan çıkıyor, ikinci olarak da paranız bok ise sally hansen, az ise kalyon.
0
gozu yasli kurbaa
(22.06.10)
vitamin eksikliği de öyle her şeyde olaından değil (bkz: biotin ) solgardan, iyidir.
0
frzn
(22.06.10)
canım yaa eller önemli tabi ama senin tek caren doktor ilaç veriyolar başka çaresi yok yani
0
mavi kız
(22.06.10)
yeme durumunuzda değişen bir şey yoktur belki ama stres durumunuz,ruh durumunuz,hava durumu ,kullandığınız bulaşık detarjanı,elinizi değdirdiğiniz her bir şey vs. etkiler.Dolayısıyla kalsiyuma abanın,peynir yoğurt süt tüketin ve gidin iyi bir markanın bu konuyla ilgili bir ürününü alın.önerim sally hansen olacaktır.Ayrıca size GNC firmasından HSN vitaminini öneririm.(HSN=Hair Skin Nails) içinde tınağa,cilde ve saçlara iyi gelecek takviyeler var.
Bir de Ellerinizi kuru tutun
0
afush
(22.06.10)
geçici çözüm: sally hansen'ın çeşit çeşit tırnak güçlendirici ürünleri var, oje türevleri ya da krem-serum falan çeşitleri vardı. hangisinin kullanımı kolay gelirse onu kullanırsınız.

ama bi de sağlık sorunları dolayısıyla olabilir, guatr belirtisi vs olabiliyor. dikkat etmek lazım.

edit: ahah ben yazana kadar iki kişi daha sally hansen demiş. ccc sally hansen ccc!!!
0
kobuzchu kiz
(22.06.10)
yada eğer doğal birşeyler denemek istiyorsanız aktara uğrayıp sorun derim.
0
you are my lethe
(23.06.10)
oncelikle elinizi agzinizdan uzak tutun
sonra da mavala nin tirnak guclendiricisini kullanin
ama bu urunu sadece tirnaginiza surun, derinize surerseniz nasir olabiliyor.
0
hot tequila browwn
(23.06.10)
Ben Flormar'ın Max Growth cilasını kullanıyorum ve de memnunum. Tırnak uçlarımın soyulmasını engelliyor. Hem de açık pembe renkli hoş birşey.
0
dtb
(23.06.10)
(2)

kör ve felçli bir kedi

pinot
Merhaba,Birkaç haftalıkken gözleri iltihaplanmış halde sokakta bulduğum ve bakmaya başladığım kız kedimin, gözlerine sürdüğüm kremler işe yaramayınca ameliyatla gözleri alındı. Yine de bu durum hiçbir engel yaratmadı ve hayatına diğer kediler gibi devam etti ta ki aralık bıraktığım bir camdan dikkat
Merhaba,

Birkaç haftalıkken gözleri iltihaplanmış halde sokakta bulduğum ve bakmaya başladığım kız kedimin, gözlerine sürdüğüm kremler işe yaramayınca ameliyatla gözleri alındı. Yine de bu durum hiçbir engel yaratmadı ve hayatına diğer kediler gibi devam etti ta ki aralık bıraktığım bir camdan dikkat etmediğim bir an düşene kadar. Ne yazık ki alt kattaki parmaklıklara da çarpıp yere düşünce, hemen veterinere götürmemize ve bir buçuk ay tedavi edilmeye çalışılmasına rağmen belinin altını hiç hissedemez duruma geldi. Kedim tuvaletini tutamıyor ve arka ayaklarını kullanamıyor. Ben kendi başıma mamasına ve suyuna benexol katıp arka ayaklarına da jimnastik yaptırdım yaklaşık bir yıl boyunca ancak durumunda kayda değer hiçbir gelişme olmadı. Veterinerimiz de bu durumu kabullenmem gerektiğini söyledi. Acaba konuya hakim olabilecek bir kimse bir çare, düşük de olsa ümit verici bir yöntem önerebilir mi?

İlgililerden ricam, mümkünse bir iki gün yukarılarda kalabilir mi?

Şimdiden teşekkür ederim, iyi akşamlar...
0
pinot
(22.06.10)
keşke bir önerim olabilseydi :( çok geçmiş olsun demek istedim sadece.

umarım az da olsa iyileşme çaresi bulunur, keşke tamamen düzelse...

ek: belki görmemişseniz diye bulduklarımı eklemek istedim:

www.tekirinyeri.net (protezle ilgili)
www.kedigen.com (bakımla ilgili)
www.kedilerimiz.com (konuya dair daha genel şeyler)
0
uyuklayankedi
(22.06.10)
çok üzücü bir durum:(( sizin çabalarınızı takdir etmek gerek, herkesin yapableceği şeyler değil. maalesef önerebileceğim birşey yok, kedicik için bunca fedakarlığınız onun moralini yüksek tutması için çok iyi olmuş:))
0
meoww
(23.06.10)
(5)

psikolog

cikklett
arkadaşlar devlet hastanelerinde psikolog var mı? biraz araştırdım psikiyatrist var ama psikolog yok sanki???Not: İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum.
arkadaşlar devlet hastanelerinde psikolog var mı? biraz araştırdım psikiyatrist var ama psikolog yok sanki???
Not: İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum.
0
cikklett
(22.06.10)
Devlet hastanelerinde psikolog var. Yok gibi geldiyse söz konusu hastanede var olan izinlidir / ayrılmıştır vb. Ama mutlaka kadrosu vardır ve atamaları yapılır.
0
jesterdvine
(22.06.10)
peki şunu soralım; hastayla gerçekten ilgileniyorlar mı? zira her gün onlarca kişi geliyor falan...
bir de, kaç ay sonrasına randevu veriliyor?
0
black sabahat
(22.06.10)
"şu hastanede var" derseniz süper olur
0
🌸cikklett
(22.06.10)
bakırköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde kesin vardır.
0
kalimotxo
(22.06.10)
psikoloğa çok hasta gelmez her zaman. hastayla da gerçekten ilgilenmiyorlar. zira pek çok devlet hastanesinde psikologlara psikiyatrist yamağı gibi bakılıp dümdüz teste koşuluyorlar. ama nedir psikolog kendi çabasıyla birşeyler yaparsa yapar.

makul fiyata psikolog ve gerçekten ilgi isteyenler üniversite hastanesi olarak atıyorum Maltepe'yi düşünmeli. Veya muadili başka neresi varsa. Yada seans başı en aşağı 100 ile 150 arası rakamı göze alıp (bu çoğunlukla yere bağlı. atıyorum Cebeci'de yada Sultanbeyli'de bu fiyatlar olmaz) özel ofise gitmeli.
0
jesterdvine
(22.06.10)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.