Giriş
(4)

kulak altında küçük şişlik

ahmetb
obsesif kompulsif davranış bozukluğu hastasıyım başta bunu belirteyim, sıkıntılardayım yine. kulağımın altında, boğaz, bademcik nahiyesinde küçük bir şişlik var. dokununca ağrımsı acımsı bir his oluşturuyor. küçücük. nedir bu? lenf midir? lenf kanseri belirtisi midir? çıkarın beni bu bilinmezlikten.
obsesif kompulsif davranış bozukluğu hastasıyım başta bunu belirteyim, sıkıntılardayım yine. kulağımın altında, boğaz, bademcik nahiyesinde küçük bir şişlik var. dokununca ağrımsı acımsı bir his oluşturuyor. küçücük. nedir bu? lenf midir? lenf kanseri belirtisi midir? çıkarın beni bu bilinmezlikten.
0
ahmetb
(29.07.10)
lenf bezidir. boğaz enfeksiyonu falan geçirmişsinizdir önemli bir durum yok.
0
fayfim
(29.07.10)
ne olursa doktora koşmam gerekir peki hocam?
0
🌸ahmetb
(29.07.10)
agzinda yara var mi? ya da dis etinde? varsa onun bezesi olur orda tehlikeli degil hatta onemli degil..
0
lule
(29.07.10)
ağzımda farkettiğim bir yara yok fakat yirmilik dişlerim zaman zaman ağrıyor, çıktılar ama hala tamamen değil. ayrıca 19 yaşındayım onu da ekleyeyim.
0
🌸ahmetb
(29.07.10)
(1)

internette satılan prostat,prostatit vesaire

zugongo
internette satılan %100 bitkisel prostata çözüm falan diye reklamı yapılan şu ilaçların gerçekten faydası varmıdır,hiç kendisi yada yakını kullanan varmı
internette satılan %100 bitkisel prostata çözüm falan diye reklamı yapılan şu ilaçların gerçekten faydası varmıdır,hiç kendisi yada yakını kullanan varmı
0
zugongo
(29.07.10)
doktorunuza danışın.
0
kayranin kedisi
(29.07.10)
(6)

kafayı bir yere çarptıktan 1-2 hafta sonra beyin kanaması geçirmek (kafamı çarptım imdat)

serkanserkan
arkadaşlar ben 2 gün önce kafamı bir direğe çarptım, baya da ses geldi ve ağrıdı kafam yarım saat kadar..bugun çarptığım yer morarmış hafiften, saçımın içinde olduğu için görünmüyor ama dokanınca hissediyorum, morarmış bölgeye dokununca gelen ağrı geliyor dokununca.hani vardır ya, haberlerde hep duy
arkadaşlar ben 2 gün önce kafamı bir direğe çarptım, baya da ses geldi ve ağrıdı kafam yarım saat kadar..
bugun çarptığım yer morarmış hafiften, saçımın içinde olduğu için görünmüyor ama dokanınca hissediyorum, morarmış bölgeye dokununca gelen ağrı geliyor dokununca.

hani vardır ya, haberlerde hep duyarız; "kafasını çarptı ve 20 gün sonra beyin kanaması sebebiyle hastaneye kaldırıldı" diye.
hatta geçen gün kamer genç yaşadı bunu, kafasını çarptıktan tam 2 ay sonra beyin kanaması geçirmiş.

ben de bira panik ve takıntılı bir adamımdır, taklılr kalır aklıma.
sizce gitmeli miyim bir hastaneye..
yoksa saçmalıyor muyum?
0
serkanserkan
(28.07.10)
ne demek gitmelimiyim usta yürü hadi gidiyosun
0
deeperdown
(28.07.10)
hemen koş koş koş. çok ciddi mesele. dalga geçmiyorum. çok önemli olabilir. doktora görünmek yüzde yüz gerekli.
0
microfiction
(28.07.10)
bi mr çektirin mutlaka. ne olur ne olmaz.
0
quadropol
(28.07.10)
20 gün sonra olmaz o iş.
Çarpmadan hemen sonra bir doktora gözükmek lazım.
0
apc
(28.07.10)
Yaa yok yaa, korkmayın. Ağır bir travma geçirenleri bile her ihtimale karşı bir gün hastanede tutarlar, sonra gönderirler. Abartılacak bir durum yoktur bence.

Üç gün önce ben de kafamı çok sağlam çarptım pimapene, bu yorum bana girerse şimdiden hakkınız helal edin :)
0
samterk
(29.07.10)
beyin kanaması olmasa bile toplanan pıhtılar ileride tümör gelişimine neden olabilir ya da çok pis sallıyorum. bence mr çektirmenizde fayda var.
0
altinci nesil caylak
(29.07.10)
(1)

kaynayan kırığın olduğu bölgede şişlik

akrep13
arkadaşlar, mart ayında ayak tarak kemiğim kırılmıştı. sonra malum alçı, alçı sonrası sorunlar filan... çok şükür atlattım. şimdi her şey yolunda ama kaynayan yerde diğer ayağımda olmayan bir şişlik var. ve bu şişlik alçı çıktığında da vardı. hatta alçıdan önce ayağımdaki büyük şişlik indikten sonra
arkadaşlar, mart ayında ayak tarak kemiğim kırılmıştı. sonra malum alçı, alçı sonrası sorunlar filan... çok şükür atlattım. şimdi her şey yolunda ama kaynayan yerde diğer ayağımda olmayan bir şişlik var. ve bu şişlik alçı çıktığında da vardı. hatta alçıdan önce ayağımdaki büyük şişlik indikten sonra da vardı. acaba yanlış mı kaynadı diyorum ama iki farklı doktora gitmiştim o zaman. ikisi de bir şey söylemedi. bu konuda bir bilgisi olan?
0
akrep13
(28.07.10)
muhtemelen yanlış kaynamıştır,benimde sol el serçe parmağım kırılmıştı dün film çektirdim,abidik biçimde kaynamış ve şiş bi şekilde.film çektirmek en iyisi yinede emin olmak için.ben filmde bariz görüyorum yanlış kaynadığını.adam(doktor) hiç bişey olmamış gibi egzersiz verdi bi de,tövbe tövbe..
0
flashstriker
(28.07.10)
(8)

bitmeyen ağız kokusu

uykusuz
40 yaş erkek. her türlü iç organına midesine vs bakıldı. sorun yok. doktor onaylı.dişlerinde dişetlerinde vb sorun yok koku yaratacak. doktor onaylı.günde 4-5 sigara içer hemen hepsinden sonra da dişini fırçalar. yani günde 3-4 diş fırçalama var.yine de geçmeyen bir ağız kokusu. nedir, nedendir, ned
40 yaş erkek. her türlü iç organına midesine vs bakıldı. sorun yok. doktor onaylı.

dişlerinde dişetlerinde vb sorun yok koku yaratacak. doktor onaylı.

günde 4-5 sigara içer hemen hepsinden sonra da dişini fırçalar. yani günde 3-4 diş fırçalama var.

yine de geçmeyen bir ağız kokusu. nedir, nedendir, neden geçmez?

4 yasında bir kızı var onda da aynı sorun. onda da diş ve iç organ vs sorunu yok.

karanfil, sakız vs demeyelim daha kesin ve farklı çözüm bileniniz varsa?
0
uykusuz
(28.07.10)
ağız spreyi?
0
pposeidon_1
(28.07.10)
başka bir doktor ve dişçi derim çünkü bu ikisi dışında bir şey olamaz gibi gözüküyor.
0
cemek
(28.07.10)
listerine ağız gargarası. geçici de olsa bir süre idare eder.
0
turuncujelibondanhazzetmeyensarijelibon
(28.07.10)
agiz kokusunun pek cok nedeni olabilir. mide probleminiz yoksa, bogaz enfeksiyonu, sinuzit vs. gibi bir durum olabilir, kulak-burun-bogaz uzmani ile gorustunuz mu? ya da dis ya da dis eti probleminiz var mi?

kiziniz icin birsey oneremeyecegim ama bol sivi tuketin, agiz kurulugu da agiz kokusuna yol acabilir, ya da sakiz cigneyin.
0
Labyrinthe
(28.07.10)
diş yerine dilini fırçalasın,dilde bakteriler uremekte..benimde aklıma bu geldi..
belkide şeker hastasidir.
0
jamswety
(28.07.10)
diş ipini asla es geçmeyin. inanın fırçalamaktan daha önemlidir diş ipi. ve düzenli olarak gargara da kullanabilirsiniz yanında. yukarıda biri listerine demiş. on numaradır.
0
dungangadunganga
(28.07.10)
benimkini cevap olarak görmemişsin ancak sana önerilenler hep geçici çözümler. bu sorunu çözmezsen sosyal ve kişisel ilişkilerinde sorun yaşarsın. Bu iş için diş eti uzmanı olan bir dişçi önereceğim ara sor en azından bence Artun Bey 0212 288 33 66.
0
cemek
(29.07.10)
dil fırçası al. ağız kokularının çok büyük sebebi dil. tung marka dil fırçası işe yarıyor. macunla fırçala. çinkolu bir macunla. tung markanın dil macunu da olabilir. bir de diş taşı temizliği.

%99 geçer.
0
kamile necaset
(13.04.16)
(4)

Kas agrisi

kakoy
Doktora gitmeden evvel akil danismak adina soruyorum. Resimde isaretledigim yerde olusan fena bir kas agrim var. sol bacakta oluyor. Düzensiz araliklarla 2 ayda 3 kere falan oluyor ortalama son 1 senedir. ilk başlarda sallamiyordum ama dunden beri canim fena yaniyor. agriyi siki bandaj yaparak engel
Doktora gitmeden evvel akil danismak adina soruyorum. Resimde isaretledigim yerde olusan fena bir kas agrim var. sol bacakta oluyor. Düzensiz araliklarla 2 ayda 3 kere falan oluyor ortalama son 1 senedir. ilk başlarda sallamiyordum ama dunden beri canim fena yaniyor. agriyi siki bandaj yaparak engelleyebiliyorum. bu ne olabilir ? ne doktoruna gitmeliyim... ?

teşekkür ederim şimdiden.


i1007.hizliresim.com
0
kakoy
(28.07.10)
Ortopedi?
0
aydogank
(28.07.10)
bel fıtıkları özellikle sol bacakta ağrı şeklinde çıkar diye biliyorum, şimdi sallamiyim de. onun için de bi kontrole gidin isterseniz.
0
meriadoc
(28.07.10)
(bkz: shin splints)

gecmis olsun
0
no christ requiress
(28.07.10)
ortopedi filan degil, direk fizik tedavi ve rehabilitasyon bolumune gitceksiniz hastanede.
0
cherrypeach
(28.07.10)
(12)

dikilmiş kızlık zarını anlamak!!

cialis
arkadaşlar dikilmiş kızlık zarını bakarak anlama yolu var mıdır?kızlık zarı dikimi yapan medikal firmaların sitelerinde "jinekologlar veya adli tıp hekimleri harici kimse anlayamaz" yazıyor.ama bunlar "reklam kokan hareketler/yazılar" olabilir, illa ki anlaşılıyordur dikilmiş kızlık zarı, kenarında
arkadaşlar dikilmiş kızlık zarını bakarak anlama yolu var mıdır?

kızlık zarı dikimi yapan medikal firmaların sitelerinde "jinekologlar veya adli tıp hekimleri harici kimse anlayamaz" yazıyor.
ama bunlar "reklam kokan hareketler/yazılar" olabilir, illa ki anlaşılıyordur dikilmiş kızlık zarı, kenarında köşesinde bir şeyi vardır.

ha bir de dip not: pek sevgili entelektüel, elit ve gayet modern görüşlü o ideal güzellikteki insanlar "öküz yobaz herif seni" diye gelmesin üstüme lütfen.. ben ideal güzellikte değilim çünkü..
sorduğum soru "dikilmiş kızlık zarını anlamanın yolu var mıdır? yok mudur?"
0
cialis
(28.07.10)
kenarında köşesinde bir şey olması ne demek oluyor. onu sen çok yanlış anlamışsın.
0
tebelles
(28.07.10)
Arkadaşım bence sen daha kızlık zarı orada mı değil mi onu bile anlayamazsın ki gözünle, dikilmiş mi değil mi onu anlayasın. Hemen kapıdan girince kenarda seni mi bekliyor sanki?
0
cnky
(28.07.10)
anlayamazsın. vajina dış dudakları ve hal hareketler daha güzel ipucular verir.

pfff...
0
trista
(28.07.10)
ah be abicim, hz. muhammet'in saklandığı mağaranın girişini örten örümcek ağı tarzı bişi arıyosun sen.
göremezsin ki?
0
uyuzcan
(28.07.10)
eğer böyle bir bilgiyi cinayet suçlusunu bulmak için kullansaydın dipnot düşme gereği duymazdın eminim. yanlış anlamamak adına bu soruyu neden sorduğunu öğrenmek isterim.

fakat bekarete önem veren bir insansan, ama ilişkiye gireceğin kıza bu konuda güvenmiyorsan sen bitmişsin dostum.
0
shift
(28.07.10)
Anlayamazsınız, elbette adli tıpçı/jinekolog değilseniz.

@trista: Bahsettiğin organlar da ipuçlarını saklayabilir, kolay estetikler var.
0
ornette
(28.07.10)
evet kenarında bandrol var eğer daha önce açılmamışsa o bandrol sağlam duruyor. abi yani kusura bakma da yani zaten kızlık zarını ne sanıyorsun hiç anlamadım. daha önce vajina gördün mü? emin değilim öyle bir zarı görme ya da anlama ihtimalin elbette yok.
0
theos ek mekhanes
(28.07.10)
sökülüp dikildiyse tekrar pot yapar o, ha konu o diilmiş pardon.
0
deeperdown
(28.07.10)
dikmeden önce teğelliyor doktor yeri belli olsun diye, sonra da makinada çift dikiş atıyor. bakınca tak diye belli olur, görürsün yani. bu sıralar duble paça yaptırmak moda.
0
robin crusoe
(28.07.10)
yani sevişmeden kızın orasına nasıl o kadar yakından bakacaksın? bakire kız zaten baktırmaz kolayına. ha diyelim dişisin diktireceksin, o zaman anlaşılmaz diyeyim.

sorunun cevabı ise "yoktur"
0
kediebesi
(28.07.10)
ben anlıyorum, kontrol edebilirim.
0
serseri marti
(28.07.10)
Doktor anlayabilir, eğer doktor arkadaşın varsa bir hafta staj yap sen de anlarsın.
;-)
O değil de bu işin de cılkı çıktı... Ne etsek bilmiyorum, ne güzel vapurlar filan.
0
apc
(28.07.10)
(6)

verrutol

murderers secret
bunu sivilce gibi birseyde deneyen varmi siğil dışında yani?
bunu sivilce gibi birseyde deneyen varmi siğil dışında yani?
0
murderers secret
(27.07.10)
bence sürme cunku cok kuvvetli asit var, deriye geldiğinde, siğilden tastıgında bildigin yakıyo deriyi soyuyo
0
little miss sunshinee
(27.07.10)
sigillerde kullandim zatende ben (hani sivilce benzeri sey) de kullansak ne olur?
0
🌸murderers secret
(27.07.10)
birde galiba senin tavsiyeyle almistim little miss:) hakkatende sigiller gecti bu eksiduyuruyu seviyorum
0
🌸murderers secret
(27.07.10)
sevindim :) işe yarıyor gercekten
ama bence deneme cunku sigilden tassa bile deriye hemen yakıyor yüzüne uygulamak hiç güvenli değil bence onun yerıne baska ilac kullan o asit cok kuvvetli
0
little miss sunshinee
(27.07.10)
baya yakar o kesin bi de öyle sivilceyi koparıp atmanın da iyi bişey olduğunu sanmıyorum. ama siğilde gayet başarılı evet. ben de kullanmıştım.
0
tepedeki psychedelic adam
(27.07.10)
ben sivilce ilacı alırken siğil için de bundan aldım
eczacı "sivilceye sürmeyi düşünmüyosun dmi?!!" diye yüzüme bön bön baktı yoo dedim hea iz kalır çok kötü de ondan sordum dedi, öyle yani
bu da böyle bi anımdır.
0
sweeney
(28.07.10)
(15)

ne ad verilir?

murderers secret
vücudumuzdaki ben gibi ama siyah degil boyle derinin renginde et parcasi var kucuk mesela buna ne ad verilir?
vücudumuzdaki ben gibi ama siyah degil boyle derinin renginde et parcasi var kucuk mesela buna ne ad verilir?
0
murderers secret
(27.07.10)
(bkz: et beni) ?
0
anonimyususer
(27.07.10)
resimlere baktımda sanki degil gibi. cunku deriden ayrı bir parçaymış gibi sırıtmıyor.
0
🌸murderers secret
(27.07.10)
sivilce?
(yüzde olanlar aslında akne, vücuttakinden bahsediyorum)
0
black sabahat
(27.07.10)
yok abi sivilce degil. ya varya genital yerde olmasa cekip capsliycem. bende bu 8 senedir var galiba kucuk birsey yumurtalıklarda... ama kıllı tehlikeli falan birsey degil. galiba jiletle kesmistim oyle olusmustu emin degilim.
0
🌸murderers secret
(27.07.10)
çıban?
herpes?
uçuk?
:)
0
black sabahat
(27.07.10)
neyse ya belkide et benidir emin degilim...
0
🌸murderers secret
(27.07.10)
hocam sanırım siğil den bahsediyorsunuz ^_^
0
busuta
(27.07.10)
hafız siğil değil ona ilaç aldım kullandım geçtide şimdi bu adını bilmedigim seye karşı kullanmak istiyorum.
0
🌸murderers secret
(27.07.10)
siğillerinde farklı türleri var hocam , emin değilim ama düz siğil olabilir mi acaba ? (flat wart)

healthguide.howstuffworks.com
0
busuta
(27.07.10)
bence senin bahsetiğin şey kıl dönmesi kıl içerde kalıyor o yumuşakken çıkarmazsan öyle kalıp taş gibi ben gibi bişey oluyor.
0
layer26
(27.07.10)
@busuta: kardes buna benziyor ama o kadar koyu degil az daha acik ama benziyor gibi... en yakın senin cevap gibi ama hafızda kıl dönmüş falan dedi o da mantıklı gibi...
0
🌸murderers secret
(27.07.10)
img.medscape.com

eger bunun gibiyse kondilom bu.
0
sinema yedinci sanat
(27.07.10)
hocam büyük ihtimalle düz siğildir o , benim bileklerimde vardı ondan dediğin gibi koyu değil böyle aynı deri renginde , açıklar yani. ben verrutol sürmüştüm bi tanesine önce gitmedi ama bir ay sonra hepsi garip bi şekilde kayboldu , yani sadece bi kere ve bi tanesine kullanmıştım. sanırım o ilaçtan dolayı geçmediler ama gittiklerine sevindim açıkçası. verrutolden önce kullandığım başka bi ilaç vardı, bildiğiniz deriyi eritip iz bırakmıştı. o yüzden siğil ilaçlarını kullanırken dikkatli olmak lazım ^_^ geçmiş olsun tekrardan
0
busuta
(27.07.10)
sinema yedinci sanat: yok üstadım yani kötü görünmüyor durun ya capslicem...

ps: karanlık cıkıyor olmadı.
0
🌸murderers secret
(27.07.10)
Eğer genital bölgedeyse normal siğil de olsa, kondilom da olsa, herpes vs de olsa cok buyuk ihtimal cinsel yolla bulaşan bir hastalıktır. Mutlaka erkekseniz üroloğa kadınsanız jinekoloğa görünün. Koter vs gerekebilir. Hatta partnerinizle beraber tedavi olmanız da gerekebilir.
0
sinema yedinci sanat
(28.07.10)
(6)

saclarim dokuluyor (capsliiii)

erich
sabah kahvalti tabaginda bir telsacimi her tarayisimda 4-5 teltoka cikarirken 2 telboyle boyle gunde 30 tel sacim gidiyor hafiz. erkegim, yas 21, sac orta uzunlukta. gunde bi kere sampuanla yikarim. ne yapsam da dokuldurtmesem?caps yok bu arada.
sabah kahvalti tabaginda bir tel
sacimi her tarayisimda 4-5 tel
toka cikarirken 2 tel
boyle boyle gunde 30 tel sacim gidiyor hafiz. erkegim, yas 21, sac orta uzunlukta. gunde bi kere sampuanla yikarim. ne yapsam da dokuldurtmesem?

caps yok bu arada.
0
erich
(27.07.10)
günde 30 telse az bile. normal yani no problem..
0
olkol
(27.07.10)
yahu 4-5 tel dediğin nedir ki
olur o kadar. bence.
0
girl in a coma
(27.07.10)
0
devils trill
(27.07.10)
bioblast diye bi şampuan var. işit ondan kullanıcaksın, bi yan etkisi yok kafa dışında bir yerde kıl çıkarma gibi. benimde saçlarım dökülüyordu, kullanmaya başladım durdu dökülmesi, hatta sertleşti saçlarım, gürleşti bile diyebilirim o derece. 10 numara şampuan. en azından saçları dayanıklı hale getiriyo. 1 senedir kullanıyorum, 2 - 3 günde bir yıkarım saçları, yetiyor. yıkıyorum evde, sürüyorum kafaya, fiyatı da 8.90 bu aralar, bildigin şampuan işte kullanıcan abi, saçından değerlimi.
0
molon labe
(27.07.10)
50-100 tel dökülmesi normalmiş. Ama bu cevap diyil sanırım. Şerbetçiotu kozalağı, devetabanı karışımının durdurduğu söyleniyor:

2 kaşık devetabanı yaprakları, 2 kaşık meşe kabuğu, 2 kaşık şerbetçi otu kozalağı, 1 kaşık nane üzerine 2 litre kaynar su ekleyin, üzerini kapatıp 2 saat demlendirin. Saçlarınızı bu karışımla yıkayın ve kendi halinde kurumaya bırakın.
0
uyuklayankedi
(27.07.10)
her gün yıkamamalısınız bu bir. lavanta yağı ile dökülme durma aşamasına geliyor. güçlendirmek içinse üşenmezseniz haftada bir zeytinyağı+badem karışımında 2-3 saat bekletmek gerek. naısl güçlü kuvvetli oluyor belli değil.
0
perliva
(27.07.10)
(5)

Ben aldirma

theli
Bir arkadasimin (!) omuzunda cocuklugundan beri boyle birsey var. nasil/nerde aldirabilir?
Bir arkadasimin (!) omuzunda cocuklugundan beri boyle birsey var. nasil/nerde aldirabilir?
0
theli
(26.07.10)
bunun çok daha küçüğü vardı bende doktorum böyle oje gibi sürülen bi ilaç vermişti kullandıkça kurudu ve koptu, bi doktora gösterin isterseniz....
0
şarkılarıngünahıyok
(26.07.10)
dermatolog. kriyoterapi onerebilir.
0
ermanen
(26.07.10)
Öncelikle mutlaka dermatolog görmeli ve incelemeli. Damarlanmasına dikkat edilmeli. Yapısı saptanmalı. Ona göre plastik cerrahi polikliniğinde kısa sürede alabilirler.
0
ornette
(26.07.10)
göbeğimin yakınında vardı benim de. plastik cerrahi kısa bir operasyonla almıştı.
0
sanal uyku
(26.07.10)
Plastik cerraha gitmeli.
0
apc
(27.07.10)
(1)

estetikmi yoksa deviasyon mu?

murderers secret
Burnumuzdaki eğriliğin yukardakilerden hangisini gerektirdiğini hastanenin hangi polikliniği bize söyler?
Burnumuzdaki eğriliğin yukardakilerden hangisini gerektirdiğini hastanenin hangi polikliniği bize söyler?
0
murderers secret
(26.07.10)
KBB, doktor önerebilirim istersen.
0
apc
(26.07.10)
(5)

Wi - Fi Öldürür Mü?

toshiro
selamlar.. yav şimdi benim tam yatağın yanında,kafamın hizasında kablosusu airties modem var. geceleri falan da çalışıyo bu,uyurken falan sürekli kulllanılıyor yani. aklıma takıldı şimdi bu meret böyle sürekli çalışıyor ya bunun sağlığa olumsuz bi etkisi olur mu acaba ?? Kanıtlanmış veya kanıtlanmam
selamlar.. yav şimdi benim tam yatağın yanında,kafamın hizasında kablosusu airties modem var. geceleri falan da çalışıyo bu,uyurken falan sürekli kulllanılıyor yani. aklıma takıldı şimdi bu meret böyle sürekli çalışıyor ya bunun sağlığa olumsuz bi etkisi olur mu acaba ?? Kanıtlanmış veya kanıtlanmamış var mı öyle duyumlarınız ??
0
toshiro
(26.07.10)
Valla kanıttan sayarmısın bilmiyorum ama gazeteler 10 yıldur, 2-3 ayda bir "Cep telefonlarının kansere yol açtığı bilim adamları tarafından kanıtlandı" şeklinde haber geçiyorlar. Bu cep telefonu mu değil ama benziyo biraz(dimi?) Neyse ölürsek hepimiz ölcez takma kafana
0
wanxpy
(26.07.10)
havada sürekli veri paketleri uçuşuyor muhtemelen bikaç tanesi orana burana kaçıyordur:)
0
cruex
(26.07.10)
hayır ne yazık ki öldürmez. yasal sınır olarak 100mW lık çıkış gücünün altındadır. yaklaşık değeri sanırım 50mW civarındaydı. cep telefonunun çıkış gücünün 100mW olduğunu düşünürsek yanında şaka gibi kalır. etkisi elbetteki vardır fakat bununla ilgili araştırmalar hala sürmekte. bu tarz mikrodalga yayan cihazlar beyinde çok küçük değerlerde sıcaklık değişimi yaratmakta. bu da beynin içten içe piştiği anlamına geliyor :D mesela baz istasyonları sanırım 10 watt civarında olması lazım , ki çalışır durumdayken 5 metreden fazla yaklaşılması yasak diyebiliyorum .

kıaca bişey olmaz. ama yinede çok yakınında durmanı tavsiye etmiyorum beynine 2.4 ghz lik dalgaların çarpması hoş değil :D
0
janavarorion
(26.07.10)
öldürmez de süründürür.
0
cedric tweedledee
(26.07.10)
Bilimselliğe dayanmayan bir deney yapmışlığım var. Bir önceki yaşadığım evde modem benim odamdaydı ve her sabah baş ağrısı ile uyanıyordum. Sonra geceleri kapatarak yatmayı tercih ettim ve pek ağrı hissetmemeye başladım. Bunun üzerine yeni evde direk salona attım modemi. Ama bu etki psikolojik midir değil midir onu bilemen.
0
borumu
(26.07.10)
(3)

istanbulda deviasyon ameliyatı için hastane önerisi ? vol2

murderers secret
devlet özel farketmez. yalnız max. 4000 lira olsun. lütfen neden tavsiye ettiginizide belirtin. son olarak bunu sigortam karşılarmı bir kısmını?
devlet özel farketmez. yalnız max. 4000 lira olsun. lütfen neden tavsiye ettiginizide belirtin. son olarak bunu sigortam karşılarmı bir kısmını?
0
murderers secret
(26.07.10)
sadece deviasyon ise, benim bildiğim devlette sigorta hepsini karşılıyor zaten.
0
marcelorios
(26.07.10)
peki estetigi deviasyon gibi gosterme sansimiz varmi?
0
🌸murderers secret
(26.07.10)
hastaneden ziyade hekim önerisi sorsan daha iyi olmaz mı? doktorun ayarlar zaten hastaneyi de raporu da. doğan şenocak'ı tek geçerim.
0
evandro
(26.07.10)
(10)

90 Kiloya Yaklaşıyorum!

aydogank
Deli oldum. En son geçen sene tartılmıştım ve 74'tüm. Bu sene, tartıda 87'yi görünce adeta çıldırdım. Uzun boylu olduğumdan yine yırtıyorum biraz. Ancak aynada dikkatlice baktığımda popomun jetpack gibi arkamdan geldiğini gördüm. Göbekte var. Öğrenciye uygun yapılabilecek diyet ve aktivite önerileri
Deli oldum. En son geçen sene tartılmıştım ve 74'tüm. Bu sene, tartıda 87'yi görünce adeta çıldırdım. Uzun boylu olduğumdan yine yırtıyorum biraz. Ancak aynada dikkatlice baktığımda popomun jetpack gibi arkamdan geldiğini gördüm. Göbekte var. Öğrenciye uygun yapılabilecek diyet ve aktivite önerilerini bekliyorum sizlerden. Ramazan da geliyor zaten, hiç olmadı başlayana kadar bir hazırlık yapalım oruç sayesinde veririz. Eksik şeyler varsa sorun, yazarım.

Teşekkürler şimdiden.
0
aydogank
(26.07.10)
aynen ben valla . bugün sabah 30 dk koştum iyi geldi. bende istiyorum izninizle.
0
foverine
(26.07.10)
Aynı sorundan muzdarip olarak şunları uyguluyorum:

- Bir öğününü nesfit tarzı diet mısır gevrekleriyle geçir. Başka birşey yeme.
- Diğer yediklerine aynen devam ama porsiyonlardan azıcık kıs.
- Akşam 7'den sonra birşey yeme, acıkırsan sadece meyve ye.
- Yapabiliyorsan yürüyüş yap.
- Mekik falan çek, en azından kilo vermesende yağlar kas olur.
- Abur cubur yeme.
- Kimileri acıktırdığını düşünsede ben sürekli sakız çiğniyorum. Ağzımda birşeyler olması buzdolabına gitmemi engelliyor.
0
tbugra
(26.07.10)
Süper tavsiyelerin için teşekkürler. Bu duyururuyu yazmadan önce marketten kellogs special k ile 1 paket süt kapıp gelmiştim zaten, iyi oldu.

Valla benim uyku düzenim sarsılmış durumda, geceleri uyuyamıyorum. Sabaha karşı yatıp, yine erken kalkayım dedim uykuyu düzene sokmak için erken yatarım gibisinden. Ama yok, uyuyamadım yine aynı.

Benim sorunlarımdan biri de ekmek tüketimim galiba. Farkında olmadan fazla ekmek yiyorum. Bir de evde makarna pişirme olayı var. Her 3 akşamdan biri makarna ile geçiyor.

Hareket etmek iyi de, doğru bölgeyi çalıştırmak önemli. Bilen birisi şu kısımla ilgileniverse harika olacak.

@foverine, ne demek dostum, buyrun.
0
🌸aydogank
(26.07.10)
- Mekik falan çek, en azından kilo vermesende yağlar kas olur.
Uyuz gibi araya girmek istemezdim ama yağlar kas olmaz. Ne yaptığını bilerek yaparsan daha güzel sonuç alırsın.
0
wrench
(26.07.10)
@wrench aslında bu mesaj bana sürpriz olmadı tam emin olduğum bir şey değildi ama yararlıdır mekik.
0
tbugra
(26.07.10)
öncelikle hayat tarzını değiştirmen, yediklerine dikkat etmen ve bunu mutlaka spor ile desteklemen gerekiyor.

bu yukarıdakileri de istikrarlı bir şekilde uygulaman gerektiğini söylemiyorum bile..
0
sli
(26.07.10)
asıl amacı kilo vermek değil ama (bkz: tibet'in gençlik pınarı ) na bi bak. ben asıl amacı için yaptım ve 10 günde 5 kilo verince bıraktım. inanarak yapman en önemlisi. hiç zor da değil.
0
diyojenimtırak
(26.07.10)
@sli, hemen olsa keşke o dediğin. değiştirilemiyor işte öyle tek başına.

@rentts, benim de (git:bulbapedia.bulbagarden.net )'ım var yani nolmuş. Sayalım adımlarımızı önemli tabii.

@diyojenimtrak, sağol. Uygulayayım bunları da.
0
🌸aydogank
(26.07.10)
hayat tarzında radikal değişiklik kararları alınmadan kilo vermek zor
sabır en önemli etken
(bkz: p90x) bu programı uygulayıp dengeli bir beslenmeyle birleştirirsen sonuç alıyorsun
kendim 3 ayda 12 kilo vermiştim aynı şeyi yaparak.
0
cuma
(26.07.10)
öğün sayısını arttırma nedeni daha çok metabolizmayı sürekli çalışır kılmaktır. metabolizma çalışırken yağ yakar vücut.
0
flexin
(27.07.10)
(4)

eczaneler kaçta başlıyor mesaiye:?

dambil
günaydınlar ahali,8 filan diyen olmuş da, garip geldi. doğrusu nedir ki bunun? tüm ülke için geçerlidir herhalde bu saat?teşekkürler..
günaydınlar ahali,

8 filan diyen olmuş da, garip geldi. doğrusu nedir ki bunun? tüm ülke için geçerlidir herhalde bu saat?

teşekkürler..
0
dambil
(26.07.10)
keyfiyet unsuru da var hocam ama genelde 8 gibi oluyor.
0
glosoli
(26.07.10)
eczaneler de işletme oldukları için, patron birine açtırır, kendisi 10'a doğru gelir, genel itibariyle böyledir. ama 8'de açılır çoğu, özellikle yerel yerlerde buna dikkat ederler.
0
bykush
(26.07.10)
etrafındaki sağlık kuruluşlarına göre değişebiliyor bu, misal 8'de mesaiye başlayan bir polikliniğin etrafındakiler bu saat itibari ile açıkken, normal bir sokak arası eczanesi daha geç açılabilir.
0
sui
(26.07.10)
resmi olarak sat 9da acmalari gerekiyor ama daha erken acanlar oluyor soylendigi gibi...
0
locutus
(26.07.10)
(3)

Kedi niye

money money money
Gırıldar? Bir sebebi vardır illa ki?
Gırıldar?

Bir sebebi vardır illa ki?
0
money money money
(26.07.10)
kediyi sevdiğin zaman mutluluktan gırıldar...
annem bulgur çekiyor derdi bu fiil için..
0
holalay
(26.07.10)
ya mutludur ya da acı çekiyordur. birinci şık genelde...
0
trista
(26.07.10)
anne kedi gözleri kapalı yavruları ile gırıldayarak iletişim kurar ve onları böyle yatıştırır. kedi büyüyünce huzur hissi ile koşullu şekilde gırıldamaya programlanmış olur. doğanın döngüsü işte. kedi, huzurlu olduğunda gırıldar.

bir de, çok yaralı ve acı çeken kediler gırıldar. belki yaralı ve acı çeken insanların annelerine seslenmeleri gibi bir çığlıktır kim bilir?
0
calendil
(26.07.10)
(7)

Ülser, Reflü, Mide Fıtığı Yardım

kamera motor
ocak ayında mide kanaması yüzünden hastaneye gitmiştim, aşırı kusmaktan ülser yaram açılmış galiba öyle bir şeyler olmuş. herneyse; ülser, gastrit, galiba reflü ve 4 tane de mide fıtığı çıktı.doktor gaviscon isimli şurubu verdi. bir süre kullandım ancak çok fazla kullanınca kabız yaptığı için yalnız
ocak ayında mide kanaması yüzünden hastaneye gitmiştim, aşırı kusmaktan ülser yaram açılmış galiba öyle bir şeyler olmuş. herneyse; ülser, gastrit, galiba reflü ve 4 tane de mide fıtığı çıktı.

doktor gaviscon isimli şurubu verdi. bir süre kullandım ancak çok fazla kullanınca kabız yaptığı için yalnızca midemin yandığı günler kullanmayı sürdürdüm.

büyük bir cehaletle mide kanaması geçirdiğim gün çektiğim acılar nedeniyle endoskopiye tekrar gitmekten de korktum.

şimdi, tüm mide hastalıklarına sahip biri olarak soruyorum: gün içinde ve gece yarısında sürekli olarak midemin yanmaması için ne yiyeyim. hayatım boyunca karnabahar yemek zorunda bile kalsam farketmez, yeter ki şunun çaresini öğreneyim. gaviscon da kullanmak istemiyorum. var mı böyle şahane bir diyet bilet, ülser geçmese bile acısını çekmeyeyim nolur.
0
kamera motor
(25.07.10)
not: alkolik değilim. obez de değilim, ideal kilomun üst sınırlarındayım. sanırım stres ve yemek alışkanlığım yüzünden bu hale geldim.
0
🌸kamera motor
(25.07.10)
bi aralar ben de çekerken mide sıkıntısı, beyaz peynir, maydanoz ve koyu renk ekmeklere dadanmıştım. çok ciddi derecede rahatlamıştı midem kısa sürede. sizde de aynı etkiyi gösterir mi bilemem ama denemekten zarar gelmez sanırım.

belirtiyim, herhangi bi diyet ya da profesyonel bir tavsiye değildi. tamamen kendi seçimimdi.
0
bubamara
(25.07.10)
valla ben de miğde kanaması geçirdiğimde sadece haşlanmış patates ve süt ile besleniyordum. hastanede yattığım bir hafta böyle sıkı diyetle geçti, taburcu olunca yavaş yavaş hafif ev yemeklerine (karnabahar ağırlıklı) başladım sonra da hiç sorunum olmadı ki 5-6 sene geçti üstünden. söylememe gerek var mı bilmiyorum ama kola ve türevi bütün gazlı içecekler, patates kızartması ve benzeri bütün yağlı yiyeceklerden mümkün mertebe uzak durmalısın. onun haricinde konunun uzmanları daha sağlıklı yorumlarda bulunabilir. geçmiş olsun.
0
combofix
(25.07.10)
ülser'in ve reflü'nün tedavisi basittir. Acı çekmekten vazgeçip trio veya helipak yazdırın doktorunuza. üstelik perhize de gerek yok.

mide fıtığı operasyon gerektiriyor sanırım. ama ağrı vermiyorsa gerek yok bence.
0
haggi bulut
(26.07.10)
Doktor falan değilim ama kefir var ya şu marketlerde falan satılandan al, her gün ama her gün, özellikle midende yanma başlar başlamaz hatta başlayacağını hissedersen hemen bir bardak iç. Bir de gece rahat etmek istiyorsan tam yatmadan önce iç.
0
cy7
(26.07.10)
Kudret narı diye araştırabilirsiniz netten, çevremde kullanıp da iyileşenleri gördüm.Denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum.
0
sannora
(26.07.10)
kefir:her gün düzenli olarak içmelisin.acayip iyi gelecek.

kudret narı her sabah aç karına bir tatlı yada yemek kaşığı.
yalnız kudret narı zeytinyağı içinde bekletilmiş olanlarından olacak.öyle aktarlarda berbat karışımlar var mideye iyi gelir denilen onlardan alma daha kötü yapabilir.
muhakkak zeytinyağ+kudret narı şeklinde olanlardan olacak.bahsettiğim zeytinyağ+kudret narı versiyonunu aktarlarda bulamayabilirsin.köylerde yaşlı teyzeler yapıyor genelde.


ayrıca işte haşlanmış patates yoğurt falan zaten her zaman yemelisin.
0
grandmasterc
(26.07.10)
(4)

bilgisayar oyunları nedeniyle ağrı

yam'
merhaba herkese,iyi kötü ekran kartsız bir bilgisayarım var. LCD birde monitörüm var. istediğim oyunlarıda çalıştırıyor ama oyun oynayıp kalktıktan sonra başımda şiddetli bir ağrı ve mide bulantısı oluyor. sizce bu nedendir. normalde nette gezindiğimde bir sorun olmuyor ama oyun oynadıktan sonra köt
merhaba herkese,

iyi kötü ekran kartsız bir bilgisayarım var. LCD birde monitörüm var. istediğim oyunlarıda çalıştırıyor ama oyun oynayıp kalktıktan sonra başımda şiddetli bir ağrı ve mide bulantısı oluyor. sizce bu nedendir. normalde nette gezindiğimde bir sorun olmuyor ama oyun oynadıktan sonra kötü oluyorum.


p.s : oyundan çıktığımda monitörde "nonpreset mode!" yazıyor bu nedir?
0
yam'
(25.07.10)
astigmat olabilir. astigmat ekranın durmadan hareket ettiği oyunlarda genelde fpslerde başağrısı ve mide bulantısına sebep oluyor.
0
ayiadam
(25.07.10)
nonpreset mode monitör ile ilgili bir sorun olduğunu gösteriyor. şunları kontrol et

ekran ile bilgisayarı bağlayan kablo iki tarafta da tam oturmuş mu?
Ekran kartına gelen güç kablosu tam olarak takılmış mı yoksa bşir sakatlık mı var?
Monitörün güç kablosunda bir sorun var mı?

Bunlar çözmezse monitörün menüsünden default ayarlara döndür cihazı (set to factory settings falan gibi bir şeydir)

Bahsettiğin sorun da muhtemelen bununla ilgili, normalde fark etmediğin bir titreme vesaire olabilir. oyunda iken ekranın kenarına bir sticker yapıştırıp (referans için düz bir yüzey olsun diye) hemen üstüne bak pixeller sabit mi titriyor mu?
0
rygard
(25.07.10)
(bkz: motion sickness )

bende de oluyor ama istisna olarak bazı oyunlarda daha fazla oluyor. mesela yarım saat half-life oynamak kusmaya kadar gidebiliyor.
0
ency
(25.07.10)
@rygard : teşekkürler uygulayacağım.

@ency : evet. bi ara enter the matrix oynamıştım onda daha kötü oldu. (:
0
🌸yam'
(25.07.10)
(4)

Köpeğimde oluşan egzamaya ne yapmalıyım ? Lütfen yardım...

nakamushi
Selam hayvansever duyurucular...köpeğimde bu yazın karşı konulamaz sıcağı ve verdiğimiz yemeklerin de yaramaması nedeniyle egzama oluştu ve sanırım biraz da ilerlemiş durumda....yaralar olusuyo kaşınma ve tüylerde de azalma var... köpeğim malum kış köpeği olduğundan tüylerinin uzun olması da bir de
Selam hayvansever duyurucular...

köpeğimde bu yazın karşı konulamaz sıcağı ve verdiğimiz yemeklerin de yaramaması nedeniyle egzama oluştu ve sanırım biraz da ilerlemiş durumda....yaralar olusuyo kaşınma ve tüylerde de azalma var...
köpeğim malum kış köpeği olduğundan tüylerinin uzun olması da bir dezavantaj.
şu sıralar veterinere götürecek durumum yok maddi açıdan, bilirsiniz veterinere her uğramak büyük maddi külfet....
şimdi sorum şu ki :
ne yapmalıyım bu ilk etapta ? önerebileceğiniz bişeylere ihtiyacım var ...
şu krem iyi gelir , denize götür tuzlu su iyi gelir falan ???
ne yapmalıyım ?.. biraz uzun oldu ama .... şimdiden teşekkürler....
edit : söylemeyi unutmuşum..köpeğimin cinsi Alaska Malamut ve bahçede yaşamakta kendisi
0
nakamushi
(25.07.10)
insanlarda diş etkenler tetikliyor (hava gibi) cok sıcak havalarda dısari cikarma ilk etapta.
0
all girls dream
(25.07.10)
sampuan olarak dermaleen kullan.
egzamanin nedeni beslenme olabilir. ozellikle de tek tip beslenme ya da sadece ev yemegi, sadece tavuk ya da asiri protein yuklemesi egzamaya neden olabilir. bazi cinslerde bu tip beslenme sorun cikarmasa da kimisinde egzamaya yol acabiliyor. yasina ve cinsine uygun bir mamayla beslemenizi oneririm.
veterinere goturemeseniz de, bir ugrayip, durumu anlatin ve neler yapabileceginizi ogrenin. 3, 5 cumle kurdugu icin para almayacagini umuyorum.
0
pyro clustic flow
(25.07.10)
en azından bir seferlik de olsa veterinerin görmesinde fayda var. varsa bulunduğun ildeki üniversitelerin veterinerlik fakültelerine başvur. tedavisi daha zor hale gelirse pişman olursun.
0
robin crusoe
(25.07.10)
tavsiyeleriniz için teşekkürler
0
🌸nakamushi
(25.07.10)
(7)

masküler?

kenryuyudover
Evet soru bu?anlamını aramakla bulamadım,tıbbi bir terim olduğunu zannetmekle manasını kestiremedim.
Evet soru bu?anlamını aramakla bulamadım,tıbbi bir terim olduğunu zannetmekle manasını kestiremedim.
0
kenryuyudover
(25.07.10)
maskülen olmasın?
0
pinkburger
(25.07.10)
tıpla ilgili ise (bkz: vasküler)
0
sfenx
(25.07.10)
vasküleri diyorsan, damarlarla ilgili demek.
0
peki
(25.07.10)
benim bildiğim kaslı pazulu erkeklere derler muscular'dan gelir...
0
undyingheart
(25.07.10)
böyle mi yazılıyor bilmiyorum ama amerikan ingilizcesinde kaslı erkeksi er kişi anlamındadır.
0
sexy sey
(25.07.10)
müsküler olmasın?
"Kas ile alakalı" demek.
0
apc
(25.07.10)
aslında cümlesinde kullanan şahıs demek ki sadece kullanmak için kullanmış,benim kafayı karıştırmış,cevaplar için teşekkürler...masküler olarak kullanmıştı ama eminim,anlamına bakınca tıbbi terimlerle çıktı karşıma...
0
🌸kenryuyudover
(25.07.10)
(2)

enerji icecegi sorunsali.

ozza
sevgili eksimis insanlar;soyle bir sorunum var; enerji icecegi (aslinda sadece red bull) ictigim gunler (az miktarda iciyorum bu arada), ictikten itibaren 10 saat civari bir sure icerisinde uyumaya kalkisirsam uyuyamiyorum. ama "uyku tutmuyor" degil. yorgun oluyorum, uykum oluyor ama tam dalmak uzer
sevgili eksimis insanlar;

soyle bir sorunum var; enerji icecegi (aslinda sadece red bull) ictigim gunler (az miktarda iciyorum bu arada), ictikten itibaren 10 saat civari bir sure icerisinde uyumaya kalkisirsam uyuyamiyorum. ama "uyku tutmuyor" degil. yorgun oluyorum, uykum oluyor ama tam dalmak uzereyken, -bilincim kapanmak uzereyken desek daha iyi, birden ayiliyorum, dusuncelerim netlesiyor. ve bu eziyet devam ediyor surekli. sanki uyumaya calisiyorsunuz da arkadasiniz surekli sizi durtuyor uyanmaniz icin gibi dusunun.

bu durum nasil aciklanir, bir fikri olan var mi? yoksa normal bir durum mu?
0
ozza
(24.07.10)
(bkzz:yeni başlayanlar için kafein)
0
buffy de vampir sayilir
(24.07.10)
evet kafein vb. kalp ritmini bozan şeyler tüketince bana da oluyor bu. ama benim hoşuma da gidiyor aslında :) tabi sabah erken kalkmam gereken bir durum falan olmazsa..
0
olkol
(24.07.10)
(3)

Elektrik

elmyra
sevgili einsteinlar ,teslalar ;şimdi benim evimin dibinde, maksimum 30-40 m uzaklıkta hani şu dev gibi büyük olan (zannedersem adına transformatör deniliyor ) elektrik direklerinden var. yani çok büyük bir yüksek gerilim hattının yanında oturuyorum ve eminim ki bu da evimin içinde korkunç bir elekt
sevgili einsteinlar ,teslalar ;

şimdi benim evimin dibinde, maksimum 30-40 m uzaklıkta hani şu dev gibi büyük olan (zannedersem adına transformatör deniliyor ) elektrik direklerinden var. yani çok büyük bir yüksek gerilim hattının yanında oturuyorum ve eminim ki bu da evimin içinde korkunç bir elektromanyetik alan oluşturuyor.

-bu durumun benim sağlığım üstündeki zararı nedir ?
-sürekli başımın ağrımasını ve sinirli olmamı buna mı bağlamalıyım ?
-bu etkileri azaltacak kocakarı ilaçları var mu?
-bazı odaların lambaları düğmesine bastıktan bir kaç saniye sonra yanıyor . bu da mı bununla ilgili acaba ?

lütfen evden hemen taşın falan demeyin ,böyle bir imkanım yok şu anda maalesef.

çok teşekkürler..
0
elmyra
(24.07.10)
bugune kadar elektromanyetik dalgalarin insan sagligina zarari tespit edilemedi.
www.hps.org

oda lambalarina gelince, sanirim floresan lamba kullaniyorsunuz, bunlari etkilemesi mumkun. calistigim yerlerden birinin hemen yani basinda genel dusurucu istasyon vardi ki islenen elektrik 100bin volt civarinda ana hattan geliyordu. yagmurlu havalarda guvenli uzaklikta olmamiza ragmen floresan lambayi havaya tutunca lamba yaniyordu. oyle hayvani bir em alani vardi yani.

en onemli zarari bilgisayarlara veriyordu, her sene en az bir pc'nin hdd degisirdi. faraday kafesi falan yaptirmak lazimmis ama kimse ugrasmadi tabi.
0
cench
(24.07.10)
elektromanyetik dalgaların insan sağlığına zararı tespit edilemedi demek oldukça cahilce. Bunun sınırı vardır, belli sınırlar üstündeki güce ve frekansa sahip dalgalar insan sağlığına zarar verebilir.

şu an çok üşengecim, bana bir ara hatırlatırsanız makale arayayım.
0
kimlanbu
(25.07.10)
@cench

oda lambası normal bildiğin ampul. floresan olsa ve geç yansa şaşırmazdım zaten :) ki yüksek frekanslı e&m dalgaların insan sağlığına zararlı olduğunu biliyorum, eminim . sadece bu zararları nelerdi onları detaylı öğrenmek istemiştim .

@kimlanbu

makaleyi heyecanla ve merakla bekliyorum :) teşekkürler
0
🌸elmyra
(25.07.10)
(15)

!Saç Dökülmesi!

follus cerebralis
Lepiska Saçlı Asil Romalılar,Saçı mütemadiyen dökülmekte olan bir arkadaşımla ilgili olarak sorumuz şudur;Bioxcin mi kullanılmalı?Bioblas mı?Tabletleri mi daha etkili, şampuanları mı?Ya da "diğer" seçeneği mi? Lütfen belirtiniz:..........................Neden?Aralarındaki fa
Lepiska Saçlı Asil Romalılar,

Saçı mütemadiyen dökülmekte olan bir arkadaşımla ilgili olarak sorumuz şudur;

Bioxcin mi kullanılmalı?
Bioblas mı?
Tabletleri mi daha etkili, şampuanları mı?
Ya da "diğer" seçeneği mi? Lütfen belirtiniz:..........................
Neden?

Aralarındaki farklar nelerdir? Özellikle de kullanagelmiş kişizadelerden açıklamalarda bulunmalarını önemle rica eder, esenlikler dilerim.

Dip not: Öperim.
0
follus cerebralis
(24.07.10)
bioxcin bende bi ise yaramadi.
0
arnatuile
(24.07.10)
rogaine köpük ve propecia ikilisi oldukça etkili. hatta dökülen yerlerde tekrar çıkarttığı da gözle görülmüş bir gerçektir. ben propecia kullanmıştım, rogaine abd'den getirtmek gerekiyor, uğraşmak istemedim. kullandığım zamanlar oldukça etkili olmuştu. ama sıkıldım sonra nolacaksa olsun dedim, şimdi ardıç katranı sabunuyla yıkıyorum çıkıyorum.

rogaine'i abd'den getirtmek gerek dememin sebebi şu, buralarda taklidi de satılıyor o yüzden güvenemedim açıkçası.

şampuan vs. işine hiç girmeyin derim, para tuzağından başka bir şey değil.
0
burbat
(24.07.10)
bioxcin kullanıyorum bir senedir, dökülmeyi 2/3 oranında azalttı diyebilirim. ne tamamen durdurdu, ne yerine yeni saç çıkardı. şükrettik biz de nabalım.
0
robin crusoe
(24.07.10)
Zamanında ninelerimiz dedelerimiz kil kullanırlarmış. Hiç döküldüğünü görmedim derdi dedem. Bi dene istersen.
0
dizzty
(24.07.10)
bioxcin, bioblas paara tuzağı.en iyi çözüm rogaine.sadece durdurmaz yeni saç çıkarır.almak istersen

cheaptc derim.3 haftada ulaaşıyor.
0
cruex
(24.07.10)
önce bi cilt doktoruna gözüksün, saç dökümü fizyolojik bi sebepten mi kaynaklanıyo (misalen vitamin eksikliği) öğrensin, doktor zaten en uygun kozmetik veya dermokozmetik ürünü ona önerecektir.
0
elenika
(24.07.10)
çam terebentin. otacıda 3,5 lira.denemekten zarar gelmez ve biçok kişide işe yaradığını gördüm
0
hoppa
(24.07.10)
bioxcin sampuan + kur ise yaramdi bende. ustelik 6 ay kullandim. bence bioxcin'i deneme haci cunku teorime gore omuzlarda killanma yapiyor ya da omuzlardaki mevcut killari azdiriyor. hatta kullanan arkadaslar da teorimi yorumlasinlar olumlu olumsuz da sadece benim cevreme ozgu bir durum mu bilelim.
0
ozza
(24.07.10)
dışarıdan herhangi bir maddeyle etki çok düşük sonuçlar verir, durumun başta genetik olmak üzere birçok sebebi olabilir. ilk başta bir dermatoloğa görünmek gerekiyor.
0
snowman
(24.07.10)
doktoruna danışırken bi de "minoxil" diye bi zımbırtı var onu danışsın, kendisi sağlık bakanlığı onaylı saç çıkarma ilacıdır. haricen kullanılmasına rağmen kronik kullanılan ilaçlarla veya düzenli (günde 1 duble rakı gibi) alkol alımı durumunda sorun oluşturabilmektedir.
0
elenika
(25.07.10)
@ozza,

oha çok enteresan, teorinde haklısın sanırım.
0
robin crusoe
(25.07.10)
@ozza,

vallahide doğru,ulan bende niye böyle kıllı oldum diyodum,vay anasını arkadaş!
0
flashstriker
(25.07.10)
@flashstriker

olum benim de dizimde kıl yoktu orda çıktı, sanki bacaklarım daha bir kıllandı falan :|
Saçlarım hep böyle gürdü falan onla alakalı bir tespitim yok ama bacak, göğs falan... Hay... Ulan adamlar saç ilacı diye kıllandırma aparatı mı icat etmiş yani! Dünyanın çivisi çıkmış arkadaş :S:S
0
🌸follus cerebralis
(25.07.10)
hepimize gecmis olsun sevgili bioxcinzede kardeslerim.. sac ektirmeye para bulmamiz gereken yerde bir de epilasyon parasi cikti! ne metroseksuelim lan..
0
ozza
(26.07.10)
@ozza

Bence AB biz metroseksüel Avrupalılar için bir yardım fonu ayırsın. Herkes kılsız olsun, herkes saçlı, herkes taşşş.

(Nasıl bir psikoloji lan benimkisi?! :|)
0
🌸follus cerebralis
(26.07.10)
(2)

GRIP

McCoy
grip olcam galiba , ne alaka demeyin bir sınava gireceğim zihinsel ve psikomotor konsantrasyon ölçen, grip ilaçları ve grip performansımı düşürür mü? düşürmeyen bildiğiniz ilaç var mı?
grip olcam galiba , ne alaka demeyin bir sınava gireceğim zihinsel ve psikomotor konsantrasyon ölçen, grip ilaçları ve grip performansımı düşürür mü? düşürmeyen bildiğiniz ilaç var mı?
0
McCoy
(24.07.10)
marketlerde de eczanelerde de satılan suda eriyen c vitamini alıp her gün iki kere içeceksin, bunun yanında suda eriyen c vitaminli aspirin de içebilirsin.
bunun dışındaki ilaçların çoğu uyku getirir.
ama bu yazdıklarım etkileri azaltır, ağrılaşmasını engeller.
bir de eğer hapşırıyorsan japon yağı bul bir yerden burnuna sür, çok iyi geliyor.
0
jassinpera
(24.07.10)
grip değildir o. soğuk algınlığı olabilir ancak.
0
girl in a coma
(24.07.10)
(2)

Maurers zayiflama hapi hakkinda soru

cyanidapple
baslikta belirttigim zayiflama hapini kullanmayi dusunuyorum. Deneyen&kullanmakta olan arkadaslar bu ilac hakkindaki goruslerini, tecrubelerini paylasirlarsa sevinirim.
baslikta belirttigim zayiflama hapini kullanmayi dusunuyorum. Deneyen&kullanmakta olan arkadaslar bu ilac hakkindaki goruslerini, tecrubelerini paylasirlarsa sevinirim.
0
cyanidapple
(24.07.10)
kendisi uyarıcı bir ilaçtır. "doğal, tammaen bitkiden, yan etki yok" diyene kanma. sana içinde uyarıcı olduğunu söyleyebilirim ki bu normal bir durum değil, hayatını bile değiştirebilir, evet zayıflatabilir ama kiloları 2 katı şeklinde geri alırsın, tecrübe konuşuyor.

ben kullandım, uyarıcı etki gösteriyor, ben olsam uzak dururdum. zaten 3 gün kullanıp bıraktım.
0
trista
(24.07.10)
bu tür ilaçlar zararlı efendim, kısa vadede de uzun vade de. karaciğerde birikme yapıp,metabolizmayı yoruyor.
şöyle düşün bir makina alıyorsun, kullanım süresi üç yıl, sen iki katını kullanırsan yarıya iner kullanım süresi.

eğer vermek istediğin kilo 10 kg falansa az yemeye çalış ne yiyorsan tam yarısını ye verirsin, bir de bol su iç, içkiyi kes bu sürede, hareket etme sürecini artır, her gün 30 dk yürü en azından.mümkünse yüz.
ha vermek istediğin kilo 30-40 kg ise, bir doktora başvur, doktor sana en az zararlı iştah kesici olan xxxx i verebilir.
onu da altı aydan uzun kullanıldığında karaciğer enzimlerinin ağzına sıçıyor, ama altı ayda 25 kg verebilirsin.
0
jassinpera
(24.07.10)
(2)

ibustar nedir?

jirki
bu ilaç ne için kullanılır?
bu ilaç ne için kullanılır?
0
jirki
(23.07.10)
doktor değilim,
ateş düşürücü ve ağrı kesici.



WHAT IBUSTAR AND WHAT IT IS USED
Ibustar are aiding anti-inflammatory and pain drugs (NSAIDs, NSAIDs), which has
characterized by fever dilutive (antipyretic) properties.
For use in children 6 years of age and adults.
Ibustar use:
- Mild to moderately severe pain,
- Fever
symptomatic treatment.
2nd
BEFORE YOU IBUSTAR
Do not Ibustar following cases:
- If you are allergic (hypersensitive) to ibuprofen or any other Ibustar ingredients;
- If you as acetylsalicylic acid or other nonsteroidal anti-inflammatory agents has previously
had allergic reactions, such as:
- Asthma attacks;
- Nasal mucosal edema;
- Skin reactions (such as redness, hives or other similar reactions);
- If you are due to unknown causes blood disorders;
- If you are active or have had recurrent gastric / duodenal ulcer (peptic ulcer)
or bleeding (two or more separately proved ulcers or bleeding events);
- If you had a gastro-intestinal haemorrhage or perforation related to previous NSAID
use;
- If you have bleeding in the brain (cerebrovascular haemorrhage) or other types of active bleeding;
- If you have severe kidney or liver disorders;
1
Approved RSA 21911-161209
-
If you have severe heart failure;
-
the last three months of pregnancy.
Children
Ibustar not be given to children under 6 years of age or children with a body mass of less than
20 kg, since this dose is usually not appropriate.
0
marcelorios
(23.07.10)
evet ağrı kesici ve ateş düşürücü imiş. 400 mg İbuprofen içeriyor. Türkiye'de bulunabilecek eşdeğerleri Brufen 400, Suprafen 400.
0
cubuk kraker
(24.07.10)
(6)

Halsizliğe soğuk algınlığına hızlı çözüm_?

portnoi
Az sonra arkadaşlarımla mini bir tatile çıkıcam 2-3 günlük ama boğazımda bi yanma, biraz halsizlik, hapşırık falan hasıl oldu. Katarin forte genelde böyle durumlarda iyi gelirdi, bi tane aldım yine 1-2 saat önce. Bu halsizliği giderecek, erken tedbir anlamında tatilin zehir olmasını engelleyecek çöz
Az sonra arkadaşlarımla mini bir tatile çıkıcam 2-3 günlük ama boğazımda bi yanma, biraz halsizlik, hapşırık falan hasıl oldu. Katarin forte genelde böyle durumlarda iyi gelirdi, bi tane aldım yine 1-2 saat önce. Bu halsizliği giderecek, erken tedbir anlamında tatilin zehir olmasını engelleyecek çözümleriniz varsa acilen alayım, teşekkürler.

Bir de, alkolle bir anlaşmazlığı olmasa önereceğiniz şeyin çok sevinirim.
0
portnoi
(23.07.10)
ıhlamur , nane limon ve bal karısımı ic hafız saglam destek hep destek..
0
kennym
(23.07.10)
bol bol çorba iç limon sıkarak.
0
yaseka
(23.07.10)
halsizsin, boğazında yanma var hala hem tatil hem de alkol peşindesin.
onaylamıyorum ama eczaneye git bir d3vit ampülü al bir de c vitamini al, portakal,limon, yeşil biber, yeşil ot gibi c vitaminli gıdalar ye.
0
joepiscopo
(23.07.10)
raki
0
hilhan
(23.07.10)
bu önerime herkes gülerek bakar ama tecrübe ettiğim en sağlam ilaç soğan suyudur. bir soğanı bir iki çorba kaşığı suyu çıkacak şekilde rendeleyip bir seferde için.

içtikten sonra 20 dk kadar bana küfredeceksiniz, hayattan soğuyup en kısa intihar metodlarını bulmaya çalışacaksınız ama yarın güneşlenirken "kimdi o uzun isimli şahıs" diye hatırlamaya çalışacaksınız teşekkür için...

bu kadar da iddialıyım...
0
yontup yontup tasi bitiren adam
(23.07.10)
her zaman söylediğim gibi:

umca
0
quasiromantic
(23.07.10)
(7)

Soğuk Duş

msne
yaz sıcaklarıyla soğuk duş olayına başladım. şöyle bir şey yapıyorum; önce normal ılık suyla duş aldıktan sonra yavaş yavaş sıcak suyu azaltarak vücudumu alıştırıyorum ve en sonunda sadece soğuk suyu yaklaşık 10-15dk vücuduma tutyorum. hem rahatlatıyor hem de belki cildim sıkılaşır, çatlaklara falan
yaz sıcaklarıyla soğuk duş olayına başladım. şöyle bir şey yapıyorum; önce normal ılık suyla duş aldıktan sonra yavaş yavaş sıcak suyu azaltarak vücudumu alıştırıyorum ve en sonunda sadece soğuk suyu yaklaşık 10-15dk vücuduma tutyorum. hem rahatlatıyor hem de belki cildim sıkılaşır, çatlaklara falan iyi gelir diye hayaller kuruyorum. peki sorum şu bunun herhangi bir zararı var mıdır? ya da yararı olur mu gerçekten söylediğim şeylere?

bir de arasıra çok sıcak suyla duş aldıktan sonra aniden sıcak suyu tamamen kesiyorum, kalbim duracak gibi oluyor ama çok zevkli:) kalp krizi falan geçirebilirsiniz yazılmış sözlükte ama tutamıyorum kendimi bağımlılık gibi bir şey:) gerçekten de birgün banyoda ölü bulunabilir miyim? :)
0
msne
(22.07.10)
sıcak bardağa aniden soğuk su dökünce nasıl çatırdıyorsa veya soğuk bir bardağa kaynar su dökünce ne oluyorsa sizin vücudunuzda da benzeri olacağına emin olun.
sıcağa maruz kaldığı için genişlemiş damarlar ani soğuk tatbiki ile aniden daralma eğilimi gösterecek ve bu da kalp ritminizi dahi bozabilecek durumlar ortaya çıkaracaktır. kimi zaman damar çatlaması dahi görülebiliyor.
sıcak-ılık-soğuk süreci doğru olandır ama vücut ısısını dengelemeden ısı değişikliği yapmak taklaya getirir adamı.

bizim bi kazım abi vardı benzetmek gibi olmasın...
0
icemanr
(22.07.10)
sıcak suyu aniden kesip soğuk suya geçmezseniz, yani yavaş yavaş soğutursanız suyu bir zararı yok. ben de genelde o şekilde kullanıyorum
0
kahvegibi
(22.07.10)
valla bi haftadır bizde sıcak su yok, o yüzden direk soğuk suyla yıkanıyoz. bişey olmadı henüz.

sıcaktan direk soğuk olayına gelince, bu finliler fin hamamından çıkıp direk buz gibi (hatta yer yer buz tutmuş) göllere atlıyolar, maşşallah hepiciği de taş gibi. ayrıca lüks sauna-hamamların yanlarında da mutlaka bi şoklama havuzu olur. şimdiye kadar oraya atlayıp da ölen duymadım. ha dersen ki damar tıkanıklığı, kalp hastaları, tansiyon hastaları için sakıncalıdır onu da dr.mehmet öz'e sorun derm.
0
halanne
(22.07.10)
dipnot: kalp krizi falan geçirdiğinizi düşünürseniz ölümüne öksürün. kurtulma ihtimaliniz varmış.
0
yuto
(22.07.10)
Ben de öyle yapıyorum. Vücutta rahatlama oluyor tabi. Ama soğuk suyun güzel yanı saçlara iyi gelmesi. Ne zaman sıcak suyla duş alsam saçlarım (uzun kendileri) çok yıpranıyor. Soğuk su ise hiç zarar vermiyor.
0
johan sebastian
(22.07.10)
bende öyle yapıyorum. ama sıcaktan aniden soğuğa değil de ılıktan-soğuğa daha yakın olan ılık- tamamen soğuğa geçiyorum. hele gece uyumadan önce yaparsanız serin serin ohhh =)))
0
sisljem
(22.07.10)
bu sıcaklarda sıcak suyla duş alır çıkarsanız dışarsı size serin gelir ve bunalım yaşamassınız.. ben yapıyorum iyi oluyor işe gidene kadar rahatım..
0
holalay
(26.07.10)
(7)

Lensin batması?

guro1907
ben 1 ay süreli günlük lenslerden kullanıyorum fakat geçen 2 ayda lensin süresi dolmadan batmaya başladı.. hele bu ay daha 20 gün falan olmasına rağmen batmaya başladı, neden olur ki bu? gözüm mü ayvayı yedi yoksa sıcaklardan falan mı?not: güneş gözlüğü kullanmıyorum, yani güneşten falan mı oluyor a
ben 1 ay süreli günlük lenslerden kullanıyorum fakat geçen 2 ayda lensin süresi dolmadan batmaya başladı.. hele bu ay daha 20 gün falan olmasına rağmen batmaya başladı, neden olur ki bu? gözüm mü ayvayı yedi yoksa sıcaklardan falan mı?

not: güneş gözlüğü kullanmıyorum, yani güneşten falan mı oluyor acaba bu?
0
guro1907
(21.07.10)
bende de oluyordu bu, lensi değiştirdim, geçti.

gözünüz kuruyor mu? ya da toza toprağa maruz kalıyor musunuz?
0
black sabahat
(21.07.10)
toz toprağa maruz kalmıyorum, ama gözümün kuruyup kurumadığından emin değilim :)
0
🌸guro1907
(21.07.10)
sıcak ve nemli havalar zarar veriyor olabilir.
0
natnan
(21.07.10)
göz kuruluğu olabilir 2-3 tl ye gözyaşı damlası var eczanelerde. bir de göz bazen lensi kabul etmeyebiliyor. alerji mi ne deniyor bilmiyorum. doktora gitmekte fayda var en kısa zamanda.
0
wanxpy
(21.07.10)
karasal iklimi olan bi yerde yasiyorsan ya da klima vs olan ortamlarda cok bulunuyorsan cabuk kuruyor lensler.. eger kurumaysa sorun yapay goz yaslari satiliyor.. gunesten olacagini sanmiyorum..

geceleri cikarmiyorsan eger cikarmayi dene.. yatarken takma yani lensleri..

solusyonu degistirdiysen yakin zamanda onun etkisi olmus olabilir.. degistirmediysen de degistirmeyi dene :) solo care aqua kullaniyorum ben baya da memnunum..

hic biri olmazsa da at simdiki kullandiklarini.. yeni lenslerle de olursa bir goz doktoruna gorun..

aklima gelenler bunlar..
0
buzzlightyear
(21.07.10)
evet aynı şey bana da oldu. normalde lensi 2 ay falan kullanıyordum ama bu 20 gün sonra batmaya başladı. sonra 3 çift aldığım için hemen yeni bi tane alamadım. ama onlar da 2. günlerinde batmaya başlayınca gittim, sordum. lensin üretim tarihiyle alakalı olduğunu söylediler. hatta dükkanda varsa alma hemen dediler, sipariş verelim şu zaman gelip alın diyenlerden alın dediler.
0
adıgüzel
(21.07.10)
ben 1 senedir kullanıyorum sadece dışarı çıkarken takıyorum evdeyken bilgisayar başında gözlük kullanıyorum. sanırım böyle dönüşümlü kullanmak bi süre rahat ettirir sizi.ama sıcak havalar çok fazla etkiliyor.
0
buffy de vampir sayilir
(22.07.10)
(8)

Sinuzit hakkinda bilgisi olan

PoscheN
Yarin ciddi bi kuruma 1 haftadir devam edemedigim icin rapor verecegim. Yani bir haftadir hastaydim alin doktor raporu dicem. Raporda sinuzit oldugum yaziyor. Bu hastalik 1 hafta yatirir mi? nedir ne degildir? bilenler az yardim etse?
Yarin ciddi bi kuruma 1 haftadir devam edemedigim icin rapor verecegim. Yani bir haftadir hastaydim alin doktor raporu dicem. Raporda sinuzit oldugum yaziyor. Bu hastalik 1 hafta yatirir mi? nedir ne degildir? bilenler az yardim etse?
0
PoscheN
(21.07.10)
Sinüzitim var; ancak kafam ıslak kalmadığı sürece bir sorunum olmuyor, böyle olunca da ağrı kesici işimi çözüyor. Belki de bendeki hafif bir çeşittir bilemiyorum ama hiç yatırmadı beni
0
mentuhotep
(21.07.10)
ciddi kurumdan kasıt devlet kurumuysa, istersen küçük parmak tırnağımı çatlattım de, rapor rapordur, hiç bir şey olmaz. ama özelse, bilemeyeceğim.

kronik sinüziti olan bir insan olarak diyeceğim şu ki, no way jose. sinüzitten bir hafta yatılmaz. taş çatlasın 3 gün.
0
alexander the one point five
(21.07.10)
isin asli stajim baslio. Buyuk buyuk bi kurum. Turkiyenin sayili firmalarindan. Ismini wermeye korktum yarin rezil olmayalim:D yaw bu kulak burun bogazci nie sinuzit raporu verdi o zaman:S
0
🌸PoscheN
(21.07.10)
sinüzit yaygın bişi olduğu için olabilir
0
rebelli00n
(21.07.10)
"ben yaptim oldu" mantigi bence kurtarir durumu. "oyle bi sinizut gecirdim ki komsunun bile t.ssaklari agrimis afedersin" dersen kim ne diyebilir ki? yalan soylemek cok ayip bu arada..
0
ozza
(21.07.10)
yatırabilir
zaman zamna sinuzit başagrıları kan dolasımı bozuklukları ve stresle birleşince inanılmaz kötü yapar insanı.
hem raporun üzerindeki hastalıkla kimse ilgilenmez
tarihlerine bakarlar
0
bentalihsizim
(21.07.10)
walla ben iki hafta ölürcesine yatmıştım. ancak aynı anda farenjit de geçirmişim. sonuç olarak sinüzit sinüsler açılana kadar ızdırabı devam eden bir hastalık. kiminde iki günde akar gider, kiminde ilaç tedavisi biter halen erimez. bence bi hafta gayet uygun bir iyileşme süresi. sorarlarsa başımı kaldıramıyorum, kafama tır parketmiş gibi dersin. ben hep öyle dedim, gerçi cidden öyleydi.
0
yedek ruh
(21.07.10)
sonuc kabul edidi tesekkurler
0
🌸PoscheN
(22.07.10)
(18)

nasıl kilo alırım?

emprevizyon
1.72 cm. boyunda, 58 kg. ağırlığında erkek kişisiyim. maalesef az yemek yiyorum. özellikle ev yemeği yerken fazla ekmek yiyemiyorum. ancak tost oldu mu 1 ekmeği (350 gr.) afiyetle götürüyorum. geceleri yatmadan önce tost yesem kilomu artırabilirmiyim? sucuklu kaşarlı tost yememin, hele ki yatmadan ö
1.72 cm. boyunda, 58 kg. ağırlığında erkek kişisiyim. maalesef az yemek yiyorum. özellikle ev yemeği yerken fazla ekmek yiyemiyorum. ancak tost oldu mu 1 ekmeği (350 gr.) afiyetle götürüyorum. geceleri yatmadan önce tost yesem kilomu artırabilirmiyim? sucuklu kaşarlı tost yememin, hele ki yatmadan önce, sağlık açısından ne gibi sakıncaları olabilir?
0
emprevizyon
(21.07.10)
evde sabah akşam yat,yemek ye.
0
hacı
(21.07.10)
yaş kaç_?
0
ayiadam
(21.07.10)
sabah-akşam yatamam, çalışıyorum.
yaş 23.
0
🌸emprevizyon
(21.07.10)
spor yap
0
jamswety
(21.07.10)
herkesin vereceği sabit bi cevap var bu konuda.spor yap, vücut geliştirme salonuna yazıl.gerisi zaten kendiliğinden geliyor.biraz araştırma yaparsan duyuruda da sözlükte de nette de bunu görebilirsin.
özet: aramaya inan.
0
8kobe8
(21.07.10)
yaş 23 olunca, spor da yapamayınca tek care fast food. aban pizzaya aban dürüme. ama kilo alacam diye koca bir göbek çırpı kollar ile kalırsın ha.
0
ayiadam
(21.07.10)
spor yapıyorum haftanın 3 günü koşu-yürüyüş yapıyorum. evdeki olanaklar dahilinde kas geliştirme hareketleri de yapıyorum
0
🌸emprevizyon
(21.07.10)
fast food a sarıp sağlığının içine etme bence. yağda yumurta ve türevlerini (sucuklu yumurta menemen falan) yemeyi dene çok pis ekmek götürtüyo meretler.
0
yuto
(21.07.10)
spor yapiyorsan 6. ayin sonunda bir gainer cak sonra protein tozu amino, 2 yil sonra seni goren taniyamaz
0
busuta
(21.07.10)
mideni genişletip bir öğünde daha fazla yemen gerek. bunun için de yemeğin yanında makarna veya pilav ye. miden genişleyince de düzenli doyana kadar yemek ye. gün içinde de kurabiye falan ye.
yatmadan hemen önce de yemek yeme. min 2 saat önce yemen gerek çünkü uyandığında o iğrenç hissi farkedersin.
0
sttc
(21.07.10)
çok yazılmış ama tekrar yazıcam: spor yap. vücudun yoruldukça çok daha fazla yemek yiyeceksin, aklın almayacak bir yerden sonra. mesela ben düzenli spora tekrar başlayalı 2 ay oluyor ve 2 ay öncesinde tüm günde yediklerimi tek öğünde yiyorum artık.
0
little bob
(21.07.10)
öğünlerden 5-10 dk önce üzüm pekmezi gibi yüksek şekerli bir sıvı gıda al. iştahını açar.
0
arnold schwarzeneger
(21.07.10)
fast fooda aban:D deli kilo aldirio. 3 ayda 9 kilo aldim
0
PoscheN
(21.07.10)
bende aynı boydayım seninle ama 78 kiloyum istersen bendekileri sana verebilirim.
0
daglien
(21.07.10)
kilo alma çabasında olan birine verilen en gıcık cevap üstteki gibidir.ablam da bana söyleyip dururdu.oldu hemen.
0
8kobe8
(21.07.10)
yatmadan yarım saat önce muhakkak yemek ye (tost olabilir mesela). kola iç, öyle taze fasulye, bamya gibi sağlıklı bilinen şeyleri yeme, abur cubura dadan (öğünler arası cips, çikolata, kek gibi ufak şeyler ye). örneğin ben 3 sene filan önce 1-2 ay evden fazla çıkmadım ve her gün yatmadan önce muhakkak ekmek arası birşeyler yiyordum evde mutfağa gittiğimde gözüme çarpan cipsi filan götürüyordum ve 1.5 ayda 7-8 kilodan fazla alıp bu sefer yediklerime dikkat etmeye başladım.
0
golgesi olmayan adam
(22.07.10)
Dostum, dengesiz kilo almak kendine yapacağın en büyük kötülük olur . Ben de vaktiyle 1.82 boyunda 55 kilogram ağırlığında bir adam idim. Fakat liseyi bitirdikten sonra iş güç şehir hayatı dengesiz beslenme vs. derken 80kg. oldum. Boyumun kaldıracağı bir ağırlık normal şartlarda. ama bedensel aktivite olmadan bu kiloya eriştiğim için tüm olay göbekte toplandı ve artık malesef veremiyorum . Sakın ha spor yapmadan falan öyle tıkınmaya kalkma . Evde yapabileceğim bir takım egzersizler var, onların eşliğinde yüksek besin değerli şeyler tüket. yapay herşeyden uzaklaş... Bir musibet bin nasihatten iyidir derler ya, bana o oldu işte...
0
emrak
(22.07.10)
makarna ye, bol bol çikolata... allaşkına sorduun soruya bak.. yerinde olcam varya :)
0
holalay
(26.07.10)
(3)

kedi kusma

hayali arkadaş
(git: 160938)bu duyuruda anlattığım durumdan sonra kedimi başka bir veterinere götürmeye başladım. diğer veteriner novosef vermişti, onu değiştirip sinulex uygulamaya başladı. kedim iyi görünüyor, ateşi yok, soluk alıp vermesi normal, idrara da çıkabiliyor. yalnız dün akşam da bugün de birşeyler yer
(git: 160938)

bu duyuruda anlattığım durumdan sonra kedimi başka bir veterinere götürmeye başladım. diğer veteriner novosef vermişti, onu değiştirip sinulex uygulamaya başladı. kedim iyi görünüyor, ateşi yok, soluk alıp vermesi normal, idrara da çıkabiliyor. yalnız dün akşam da bugün de birşeyler yer yemez hemen ardından kustu. birazdan tekrar veterinere götüreceğim iğne için ona da danışacağım ama buraya da danışayım dedim endişelenilecek bir durum var mı sizce?

(her gün laktatlı serum alıyor ek olarak)
0
hayali arkadaş
(21.07.10)
Tekrar geçmiş olsun... Ne yazık ki bilemiyorum, yani ben o bahsettiğim ameliyattan sonra kedimde hiç kusma gözlemlemedim, ancak benim kedim 6 gün veterinerin muayenehanesinde kalmıştı, hergün görmeye gidiyordum ama belki de ben olmadığım bir zamanda kusmuştur, yani hiç bilemiyorum ki :(

Bi de o ilk veterinerin ağzını burnunu kırasım geliyo ya...
0
marcelle
(21.07.10)
@marcelle-şimdi iyi neyse ki. hatta nerdeyse eski haline döndü, eskisi gibi hapır hupur yiyor en azından. ilginiz için çok teşekkürler
0
🌸hayali arkadaş
(22.07.10)
Rica ederim, çok çok geçmiş olsun...
0
marcelle
(22.07.10)
(4)

obsesif kompülsif bozukluk hastası olduğundan şüphelenen biri için doktor?

holywitch
var mıdır tanıdığınız, bildiğiniz, güvendiğiniz bi doktor?
var mıdır tanıdığınız, bildiğiniz, güvendiğiniz bi doktor?
0
holywitch
(21.07.10)
kendisi mi şüpheleniyor bu hastalığa yakalandığından? eğer kendisi şüpheleniyorsa bol bol papatya çayı içsin, selamlar.
0
ovayolu
(21.07.10)
evet kendinden şüpheleniyor ve doktora gitmezse şüphelenmeye ve daha da saçmalamaya devam etcek gibi..
0
🌸holywitch
(21.07.10)
Dr. Oğuz Tan (Bu konuda "Takıntılar" adlı kitabı da var, www.uzmantv.com ve www.psikoyorum.com adresinde birkaç konuşması var OKB konusunda önemli uzmanlardan sanırım)
Prof. Dr. Ahmet Ertan Tezcan

Bunları televizyonda izliyorum bazen. Adamları dinlemek bile kafayı belirli ölçüde düzeltiyor. Durum rahatsız edicek boyuttaysa gidip görmek iyi olabilir. Başka doktorlar da vardır eminim.
0
melon_sapka
(21.07.10)
obsesif kompulsif bozukluk iyidir insanı detaycı yapar.. tedavisini olduktan sonra bu detaycı ve incelikli özelliğimi kaybettim... takıntılı ve dikkatli olmak iyidir.. obsesif olmak iyidir asla tedavi olmasın derim ben..
0
holalay
(26.07.10)
(6)

parmak aralarının soyulması

uche
elimin parmak araları soyuluyor. pul pul dökülüyor. nemlendirici sürdüm ama değişen bir şey yok. neden olur? ne yapmak lazım?
elimin parmak araları soyuluyor. pul pul dökülüyor. nemlendirici sürdüm ama değişen bir şey yok. neden olur? ne yapmak lazım?
0
uche
(21.07.10)
cildiyeye gitmek lazım.
0
ssjam
(21.07.10)
bazı antibakteriyel sıvı sabunlar yapabiliyor bunu. protex bende yapmıştı mesela. kullanmayınca düzeldi.
0
hevipeyra
(21.07.10)
Aloe veralı sabunlar yapabiliyor.
0
sourlemonade
(21.07.10)
mantar olmuştur. ssjam +1. ilaç versin doktor geçer.
0
pposeidon_1
(21.07.10)
Şeker hastalığı yapabilir böyle şeyler diye biliyorum.
0
lucy in the sky with diamonds
(21.07.10)
böyle bir arkadaşımı bilirim çocuğu 7 yaşından beri tanıyorum şimdi 20lerde elleri parmak araları hep soyulur tedavisi fln bulunamadı...
hee tabi o elleri tinere sokmuş küçükken sen n'aptın..
0
holalay
(26.07.10)
(4)

Yumurtalıklarda sivilce gibi şişme

Rochefort
Selamlar,Yumurtalıklarımda arada sivilce benzeri şişmeler meydana geliyor. Bunlar genelde ağrısız oluyor. Sonra kendiliğinden geçiyor. Bugüne kadar yumurtalıklarda farklı farklı yerlerde meydana geldiler.Sizce bir an evvel doktora görünmeliyi miyim, yoksa gerçekten sivilce midir bunlar? Hafif kilolu
Selamlar,

Yumurtalıklarımda arada sivilce benzeri şişmeler meydana geliyor. Bunlar genelde ağrısız oluyor. Sonra kendiliğinden geçiyor. Bugüne kadar yumurtalıklarda farklı farklı yerlerde meydana geldiler.

Sizce bir an evvel doktora görünmeliyi miyim, yoksa gerçekten sivilce midir bunlar? Hafif kilolu biriyim, belki sürtünmeden falan da kaynaklıdır diye düşündüm ama bilmiyorum doğrusunu.

Yardım edebilecek varsa sevinirim.
0
Rochefort
(21.07.10)
bence her ihtimale karşı doktora gidin. giderseniz ya gereken önlemler alınır ya da içiniz ferahlar. :)
0
devils trill
(21.07.10)
yumurtalık kadınlarda olur. erkekte buna testis veya erbezi denir.
0
ency
(21.07.10)
ben ürologa gitmiştim ama o dermatologa yolladı. doktorun verdiği ilaçları sürmezsen sayıları bi anda artıyo. tahlillerinde bişey çıkmazsa sebebini tahrişe bağlıcak büyük ihtimalle.
0
wrench
(21.07.10)
ency sende dahil hepimiz testislerinden bahsettiğini anlamışız ama değil mi?
0
zenc
(23.07.10)
(3)

Bacaktaki Kalınlık?

kamera motor
daha önce de açmıştım böyle bir başlık. şimdi arkadaşlar, bacaklarım ve kalça bölümüm fazlasıyla kalın. erkeğim ancak bu kalınlık gene de moralimi bozuyor hatta günlük yaşamıma da etki ediyor (söylemek istemezdim ama pişik vs. :) ).bacaklarımdaki yağlardan ve kalınlıktan kurtulmak için her şeyi yapa
daha önce de açmıştım böyle bir başlık. şimdi arkadaşlar, bacaklarım ve kalça bölümüm fazlasıyla kalın. erkeğim ancak bu kalınlık gene de moralimi bozuyor hatta günlük yaşamıma da etki ediyor (söylemek istemezdim ama pişik vs. :) ).

bacaklarımdaki yağlardan ve kalınlıktan kurtulmak için her şeyi yaparım. peki neleri yapmakla başlayayım?

ekmeği kestim mesela artık. günde yarım saat bi saat de koşu veya yürüyüş yapmaya başladım. ama genel olarak nasıl besleneyim? olabildiğince yağsız yemeye çalışıyorum.

mesela şuan dolapta barbun fasulye var, yiyeyim mi yoksa fasulye gibi şeyler de mi yasak olsun :) bacaklarım dışında hiçbir bölgemde kilo problemim yok şuan. bacaklarımı eritmem lazım. acelem de yok, erisin yeter. tavsiyeler lütfen.
0
kamera motor
(20.07.10)
kalça, bel kilo verirken vücutta en son eritilen bölgeler. vücut yapına bağlı olarak belli ki bacakların da yağdan fazlaca nasibini almış (küçükken fazlaca top oynamadıysan tabi)
bol spor bol sabır..ihtiyacın olan şey bu. Göbekli zamanlarımda bi azimle 1 ay boyunca hergün yarım saat koşup üstüne bir de spor yapmıştım, çok verimli oldu ama tabi sabretmek lazım ikidebir aynaya bakmamak ya da kafaya o kadar takmamak lazım.
saygılar ;)
0
undyingheart
(20.07.10)
diyet yapmakla gitmez onlar. spor yapman lazım ki şekle girsin. en iyi randıman alacağın iki spor yüzme ve yürüyüş. ama ikisi de öyle az değil. örneğin imkanın varsa haftada en az dört gün ikişer saatten yüzmelisin, yürüyüş de her gün 30 dk tempolu 30 dk normal yürüyüşle (ikisi ayrı zamanlarda olmalı) .
0
jassinpera
(20.07.10)
bisiklet sür.. çok rahatlatır pişik olayını... tecrübeyle sabit..
0
holalay
(26.07.10)
(8)

Kontakt Lens alabileceğim (uygun fiyatlı, kaliteli) bir yer?

Kahoist
1 aylık kontakt lenslerim 3. ayını doldurunca gözlerde yarattığı etki de dayanılmaz olabiliyor. Tembellikte sınır tanımayan şahsımı aydınlatabilirseniz müteşekkir olacağım.Mümkünse göz muayenesi de olsun lens alabileceğim yerde. Şu an ne durumdayım emin olmam gerek.Zira en son -1.5 idi. (miyop)Dip N
1 aylık kontakt lenslerim 3. ayını doldurunca gözlerde yarattığı etki de dayanılmaz olabiliyor. Tembellikte sınır tanımayan şahsımı aydınlatabilirseniz müteşekkir olacağım.

Mümkünse göz muayenesi de olsun lens alabileceğim yerde. Şu an ne durumdayım emin olmam gerek.
Zira en son -1.5 idi. (miyop)


Dip Not: Eğer tercihen memnun olduğunuz kontakt lens/solüsyon markalarınız da varsa belirtirseniz sevinirim.
Yer - İstanbul
0
Kahoist
(20.07.10)
Bausch&Lomb'un lensleri iyidir. Şişli'de bir yer var, Sağlam Optik, oranın bir göz doktoru ile anlaşması var. ücretsiz numaraya baktırıp ona göre gözlük/lens veriyorlar. Aylık lensler genelde 35 lira civarı diye biliyorum. Fresh look kullanmıştım aylık, hiç takamadım, sorun oldu gözümde, kızarttı vs... lens kullanmayı bırakıp full time gözlüğe geçtim.
0
deliberte
(20.07.10)
Alacağın tavsiyelerin %60'ından fazlası Acuvue Oasys olacaktır. B&L çok kötüdür, gözü kuruyan adama kalas etkisi yaşatır.

Alacağın solüsyon tavsiyelerinin de %75'ten fazlası Solo Care Aqua olacaktır. Bu combo şu an ülkemizde bulunanlar arasında en iyisi. Biofinity lensini tenzih ederim daha deneyecek kadar cesareti gösteremedim.
0
erobur
(20.07.10)
Solüsyonlar hakkında pek birşey bilmiyorum. Markalar arasında ne farkediyor, ne oluyor da daha iyi vs.

Ama lens markası konusunda kesinlikle Biofinity'i öneririm.
0
esenbogan
(20.07.10)
şuan focus marka kullanmaktayım . bir gözümde astigmat yüksek olduğu için torik alıyorum. doğal olarak 2 farklı kutu alıyorum 6'lık şekilde. normal şartlarda bunun 6 ay kullanılması lazım. fakat geceleri çıkardığım için 1 senenenin üzerinde kullanabiliyorum. hatta şuan 1 sene 1 ay olmuş :D yenisinin siparişini verdim. solüsyon olarakta Renu Multi-plus kullanıyorum.
0
janavarorion
(20.07.10)
hangi şehirdesin ? izmirdeysen daha bi yardımcı olabilirim..
0
cagkan
(20.07.10)
lensmarket.com 'dan aldim ben en son.. Bausch&Lomb kullaniyorum..
0
buzzlightyear
(20.07.10)
Aslında durum şu ki İsveç'e gideceğim ve oradan lens almak gibi bir gaflete düşmeyeceğimden en azından 5-6 aylık lens almamda yarar var.
0
🌸Kahoist
(20.07.10)
B & L kurumaya müsait gözler için rahatsızlık verici olabilir, ben de sorun oluşmadı. Solusyon olarak da Horien diye bir marka kullanıyorum, gayet de memnunum. Solo en bilinendir, ben şansıma almıştım, iyi çıktı.
0
deliberte
(24.07.10)
(9)

kedi histerektomi-soru

hayali arkadaş
perşembe gecesi doğumunu beklediğim hamile kedimde kahverengi bir akıntı başladı ama doğurmaya çalışıyor gibi bir hali yoktu, sabah veterineri aradım 6 saat içinde doğurmazsa getirin dedi, 6 saat sonra götürdüğümde yavruların anne karnında öldüğünü hemen ameliyatla alınmaları gerektiğini yoksa annen
perşembe gecesi doğumunu beklediğim hamile kedimde kahverengi bir akıntı başladı ama doğurmaya çalışıyor gibi bir hali yoktu, sabah veterineri aradım 6 saat içinde doğurmazsa getirin dedi, 6 saat sonra götürdüğümde yavruların anne karnında öldüğünü hemen ameliyatla alınmaları gerektiğini yoksa annenin de öleceğini söyledi. tabi ben de ameliyata izin verdim bunu duyunca. yavrular dışında kedinin rahmini de almış.
yalnız ameliyattan sonra yavruların beşi de yaşıyordu. bu arada kedimin şekerini ölçtü ve şeker 405 çıktı. o geceyi çok zor geçirdik, anezteziden çok zor ayıldı. ertesi gün ölçüldüğünde ise bu sefer şekeri 46 çıktı. bunun üzerine veteriner "demek ki şekeri stresten yükselmiş, diyabeti yokmuş kedinin" dedi. o ilk panik geçince veterinerin çok da gerekli olmayan bir ameliyatı para almak için yapmış olabileceğini düşünmeye başladım, yavruların kesinlikle öldüğünü söylediği için ameliyata izin vermiştim, ameliyattan sonra yavruların beşi de yaşıyordu fakat anne anestezi altında olduğu için süt ememeyip hepsi öldüler. bir taraftan haksızlık ediyor olabileceğimden de korkuyorum, siz ne diyorsunuz?

ikinci sorum da diyabet konusunda şeker düzeyindeki bu çarpıcı dalgalanma tek başına şeker hastalığı belirtisi olamaz mı?
0
hayali arkadaş
(20.07.10)
kedim diyabet hastası. bunu tespit etmek için 10 gün boyunca her gün, günde 2 kere kan tahili yaparak teşhis koydular. biz şeker hastalığından, aşırı iştahına rağmen bir anda aşırı kilo kaybı, günde 2-3 kap su içmesi ve görmedeki bozukluk nedeniyle şüphelenmiştik.
sizinkinin şekeri doktorun dediği gibi stresten çıkmış olabilir.
0
merry shelly
(20.07.10)
Şimdi talihsiz bir durum olmuş, veterinerin haklılığı haksızlığı için danışmam gerekiyor. Kahverengi akıntıyı düşük gibi algılamış veteriner diye düşünüyorum. Bana başka bir sorun varmış ve yanlış müdahale edilmiş gibi geldi.

Şeker konusunda ise hayvanlar stres altındayken şekerin fırlaması normal, ameliyat yani narkoz şekeri fırlatır. Birçok şeker hastası şekeri düşmediği için ameliyat olamaz mesela çünkü bir de narkoz fırlatırsa şekerden gidebilir hasta.

405 oldukça yüksek bir değer, 46 da çok düşük. Bu konuda Türkiye'deki en uzman kişi İstanbul Üniversite Veteriner Fakültesi Dahiliye Bölüm Başkanı Prof. Alev Akdoğan'dır. Yarın sabah götürürseniz kendisine kediyi gösterme şansınız olur, sabahları onun günü. Elbette şehriniz İstanbul'sa, büyük geçmiş olsun.
0
deliberte
(20.07.10)
Çok geçmiş olsun, yavrular için de başınız sağolsun.

Ben de geçen yıl benzer bir problem yaşadım. Kedim hamileliğinin sonuna gelmişti ve 1 tane ölü yavru doğurdu, biz diğerlerini de doğursun diye bekledik, ama 1,5 gün boyunca başka yavru doğurmadı. Hemen veterinere götürdük, ultrason çekildi. Veteriner 2 canlı ve 1 ölü yavru daha olduğunu tespit etti, ancak "ölü yavru doğum kanalını tıkamış" dedi. "Beklersek kedinizin sorunsuzca doğum yapıp ölü yavruyu dışarı atma olasılığı var, ancak eğer doğum yapamazsa ölü yavru çürümeye başlayınca kedinizi zehirler, o anda müdahale edersek yine kedinizi kurtarma ihtimalimiz var ama bu çok düşük bir ihtimal" dedi. Ben de en ufak bir riski bile alamazdım, ama zor bir karardı çünkü kedim 11 yaşındaydı (şimdi 12 yaşında), ameliyattan sonra anesteziden ayılamamasından çok korktum, ama öbür türlü de ölme ihtimali çok yüksekti, o yüzden ameliyata karar verdik. Kedim ameliyat oldu, 1 ölü yavru ve 2 sağlıklı yavru dünyaya getirdi ve benden izin alınarak kısırlaştırıldı. Ama benim şansıma, 1 hafta önce de diğer kedim yavrulamıştı ve 1 tane bebeği olmuştu. Bu 2 bebeği de ona getirdik ve ameliyat olan kedim iyileşene kadar bebekleri diğeri emzirdi. Hepsi sorunsuzca büyüdüler... Sonra diğer kedimi de kısırlaştırdık. Diyabetle ilgili bir sorun çıkmadı bizde. O yüzden kedilerde diyabet konusunda pek bir bilgim yok ama inşallah kediniz bir an önce iyileşip eski sağlığına kavuşur.

Yapılan uygulama ile ilgili tereddütünüz varsa bulunduğunuz yerdeki veteriner fakültesine gidip oradaki hocalara danışın, eğer bir yanlışlık olduğu ortaya çıkarsa uğraşın o veterinerle bence. Çünkü biz onlara bir canlı emanet ediyoruz, çocuk oyuncağı değil bu. Şimdiye kadar ne yazık ki yanlış tedavi ve teşhisten ölen bir sürü hayvan duydum ve bu yanlış kararları veren veterinerlerin meslekten men edilmeleri gerektiği görüşündeyim.
0
marcelle
(20.07.10)
@merry shelley- benim kedim çok iştahlı ve kilolu ama bir kaptan fazla su içmiyor ve görmesinde de bir bozukluk yok sanırım.

@deliberte, marcelle- veteriner kedimi ultrasona sokmadı ve hatta ultrason cihazı bile yoktu ve hatta bebeklerin kalp atışlarını bile dinlemeye çalışmadı. kedinin koktuğunu dolayısıyla yavruların kesinlikle öldüğünü söyledi ve çok emin konuştu. ameliyattan sonra kediyi kapatmadan beni de içeri çağırdığında eldivensiz çalıştığını da görüp iyice öfkelendim zaten. dolayısıyla bu veterinerin hatalı birşey yaptığını düşünme eğilimindeyim, gayet dikkatsiz davrandı çünkü.
istanbulda yaşıyorum ama avcılara epey uzağım, ameliyattan yeni çıkmış kedimi o kadar mesafede yormak da istemiyorum. kediyi götürmeden gidip danışsam işe yarar mı sizce?
0
🌸hayali arkadaş
(20.07.10)
afedersiniz ama gerizekalı veteriner ultrason çekmeden nasıl emin olmuş acaba yavruların öldüğünden? benim kedim de çok korkaktır ve veterinerden ve diğer yabancı tüm insanlardan çok korkar ve veterinerinimiz bunu bildiği halde, ultrason çekmeye zorunluyuz demişti bize. Çok üzülerek söylüyorum ki sizinki veteriner değil, para avcısıymış...
0
marcelle
(21.07.10)
@marcelle- iki veterinerle daha konuştuktan sonra benim kedimi ameliyat eden veterinerin para avcısı olduğuna ben de karar verdim artık.
0
🌸hayali arkadaş
(22.07.10)
Geç gördüm, elbette siz de danışabilirsiniz ama kediyi de görmek isteyeceklerdir. Bir de oradaki hekim arkadaşlarımdan birine sordum:

"Efendim, gebe kedinin doğumun hangi aşamasında olduğunu bilmiyorum. çok yavru olduğunda anne kedi hepsini doğuramıyor ve kedicikler içeride ölüyorlar. çara geldiği halde ıkınmaların 6 saat sonra bile başlamamış olması tedirgin edici olabilir elbette. sezeryan sonrasında fakültede de rutin prosedür olarak uterusu da alıyorlar yanlış hatırlamıyorsam. ayrıca şeker hem stresten hem doğum döneminde hem de anestezinin etkisiyle yükselir bu normal bir durumdur. gerçi 406 ya kadar yükseldiğini hiç duymadım ama yine de kesin bir şey söyleyemem. şunu diyebilirim ki kedi glukoz seviyesi sadece stresin etkisiyle 280lere kadar çıkabilir(kan alma vs gibi durumlarda bile) bunun strese bağlı normal bir yükselme olduğunu söyler makaleler. tek başına şeker hastalığı olup olmadığını söyleyebilmek için kedinin şekerini takip etmek gerekir. düzenli olarak ölçülmesi ve kayıt tutulması aardından da bunlardaki dalgalanmaların değerlendirilmesi gerekir."

dedi.

ayrıca sizin veteriner sırf para avcısı değil şikayet de edilmesi gerekir bence.
0
deliberte
(23.07.10)
Bir de İstanbul'da kliniğinin ve kendisinin adını söylerseniz başkaları için en azından önlem olur.
0
deliberte
(23.07.10)
cevap için teşekkürler.
kliniğin adı fındıkzade veteriner kliniği. veterinerin adı hasan çalık.
0
🌸hayali arkadaş
(24.07.10)
(1)

Sevgili basur ( hemoroid) gecirmis kardeslerimm..

sarue
Beni de buldu bu illet. İnternette her seyi arastirdim, burada daha once yazilanlari okudum, yani ne yiyip ne yemeyecegimi 3 asagi 5 yukari biliorm lakin bi iki konuda kafam karisik; -sigara ve nargile yasak mi mesela? Hergun her an degil sigara gunde 1 tane, nargile ayda yilda bir.. Zarari olur mu
Beni de buldu bu illet. İnternette her seyi arastirdim, burada daha once yazilanlari okudum, yani ne yiyip ne yemeyecegimi 3 asagi 5 yukari biliorm lakin bi iki konuda kafam karisik;
-sigara ve nargile yasak mi mesela? Hergun her an degil sigara gunde 1 tane, nargile ayda yilda bir.. Zarari olur mu??
-akdeniz pizza gibi yesillikli salamsiz sucuksuz pizzanin zarari olur mu? Bi de biliorm baharat yasak ama pizzadaki salamin sucugun ve cok sevdigim pastirmali pizzanin bir zarari olur mu??
-butun cipsler yasak mi? Hic bir pringles urununu yiyemeyecek miyim??
-bi de son olarak butun bunlar yasak diyelim 1 ay hicbirini yemedim kullanmadim, ilaclari falan kullandim ve gecti diyelim. Simdi gectikten sonra abartmamak sartiyla tekrar kebap, cips, aci, baharat herseyi yiyebilior muyum yoksa bunlar omur boyu yasak mi artik bana hastalik gecse de??

Bu arada doktora gittim, fitil ile merhem gibi bi sey verdi onlari kullanmaya basliycam yarin kismetse + kanama fln olmadi hic..
0
sarue
(19.07.10)
öncelikle geçene kadar kremler var onlardan kullanacaksınız, sıcak duş, sıcak küvete oturma işlerini yapıcaksınız. acı baharatlı şeyler ymeeyceksiniz. ama bu geçene kadar.
biraz diyete dikkat edin, cip kola falan geçtikten sonra az az yersiniz.
0
jassinpera
(20.07.10)
(4)

Kondisyon Bisikleti olayi ve bir iki tavsiye

arnatuile
Selam sana ey duyuru. Yahu bu kondisyon bisikletlerinin olayi nedir ? 100 liraya da var, 1000 liraya da var. kalite disinda ne farklari olabilir ki. Benim durumum soyle, Kilo vermem gerek. Yalniz hormonal bi hastaliktan dolayi asiri otesinde terliyorum. Benim terleme hizim soba ustundeki buza 2 taka
Selam sana ey duyuru. Yahu bu kondisyon bisikletlerinin olayi nedir ? 100 liraya da var, 1000 liraya da var. kalite disinda ne farklari olabilir ki.

Benim durumum soyle, Kilo vermem gerek. Yalniz hormonal bi hastaliktan dolayi asiri otesinde terliyorum. Benim terleme hizim soba ustundeki buza 2 takar o derece diyeyim. Gel gor ki kilo da veremiyorum tip 2 diyabet hastaligim yuzunden. Ise ya da okula bisikletle gidiyordum. Yaz da gelince bu terleme sorunu, tibbi boyutunu bir yere koy, sosyal olarak cok zorluyor insani. Her yerde dus alma imkanimiz da yok. Bende diyorum ki, bi kondisyon bisikleti alayim, isten, okuldan gelince kullanayim.

Ne dersiniz, benim durumumda ne yapmak daha akil kari olur ? Ve bu kondisyon bisikletleri hakkinda tecrubesi olanlar ne diyebilirler ?

Sagolun, varolun, cok yasayin...
0
arnatuile
(19.07.10)
ilk dikkat etmen gereken manyetik olup olmadığı(100 liraya manyetik bulamazsın). bu arada sadece bisikletle kilo verebileceğini düşünüyorsan hiç başlama derim. imkanın varsa yüzmeye git. yok illa evde yapacağım dersen bisiklet+kürek derim...
0
late viper
(20.07.10)
Bence kondisyon bisikleti yerine spinnig bisikleti alin cok daha faideli.. Onlarin youtube da videosu da cok onlari aynen uygularsiniz, kondisyon bisikletininden hem daha eglenceli, hem daha fazla yag yaktirio, hem de daha cok yeri calistrio.. bu arada bende de inanilmaz bir terleme vardi, spor salonuna yazildim, haftada 3-4 gun, gunde 2-3 saat yogun bi ter attigimda bi sure sonra ter mer gitti.. Siz de her gun 1 saat spining yaparsaniz kanaatimce terin azaldigini goreceksiniz..
0
sarue
(20.07.10)
100 liraya olanların fazla özelliği olmuyor ve küçük oluyor.pahalı olanlar hem marka oluyor,hem bir sürü fonksiyonu oluyor,hem büyük oluyor.ayrıca taşıma kapasitesi var bir de.ucuz alacaksanız mutlaka bakın.bunu zaten şişman insan kullanır deyip yüksek kapasite koymuyorlar.
0
grgn
(20.07.10)
Spinning bike ile kondisyon bisikkleti arasindaki fark nedir tam olarak ?

Bir de bu spinning bike'lar cok pahali gibi geldi bana :)
0
🌸arnatuile
(20.07.10)
(1)

tetanoz sorusu

ahmetb
2 gece önce yolda yürürken gömleğimi tabelamsı bir yere takıp yırttım, kol kısmını. dirseğimin birazcık üstünde de 1 cm uzunluğunda bir çizik oluşturmuş bahsettiğim tabelamsı şey. bir kanama falan olmadı, çizik mevcut sadece. tetanoz olmamışımdır di'mi? 19 yaşındayım, okullarda yapılan aşılanmalar h
2 gece önce yolda yürürken gömleğimi tabelamsı bir yere takıp yırttım, kol kısmını. dirseğimin birazcık üstünde de 1 cm uzunluğunda bir çizik oluşturmuş bahsettiğim tabelamsı şey. bir kanama falan olmadı, çizik mevcut sadece. tetanoz olmamışımdır di'mi? 19 yaşındayım, okullarda yapılan aşılanmalar haricinde ekstra bir tetanoz aşısı olmuşluğum yok. aydınlatınız.
0
ahmetb
(19.07.10)
kabuk bağladı, bağlıyor. derin bir çizik değil, yüzeysel duruyor.
0
🌸ahmetb
(19.07.10)
(2)

Dİl Şişmesi

janavarorion
Aslında uzun zamandır olan bir durum fakat pek fazla üstüne düşmüyorum. Sabahları kalktığımda dilimde dişlerimin izlerini görüyorum. belli ki gece şişmiş ve dişlerim baskı uygulamış. nedir ne değildir ? internetten biraz araştırdım ama tam tatmin olamadım. sağ tarafta olursa karaciğer sol tarafta o
Aslında uzun zamandır olan bir durum fakat pek fazla üstüne düşmüyorum. Sabahları kalktığımda dilimde dişlerimin izlerini görüyorum. belli ki gece şişmiş ve dişlerim baskı uygulamış. nedir ne değildir ? internetten biraz araştırdım ama tam tatmin olamadım. sağ tarafta olursa karaciğer sol tarafta olursa dalak sorunu denmiş. bu kadar basit bir teşhis olabilir mi ?

www.lokmantaha.com ( Benim dilim değil )

ayrıca dilin renginde bir sorun yok gayet pembe. ayrıca gün içinde bu sorun düzeliyor. sadece sabah kalktığımda yaşıyorum
0
janavarorion
(19.07.10)
kesinlikle vitamin eksiliği
kan sayımı şart
doktor şart
0
.aylin.
(19.07.10)
biraz çağdışı gelebilir bu teknoloji internet iletişim çağında ama :D
kesinlikle bi doktora görünsen daha net sonuçlar alırsın
0
ufuk8484
(19.07.10)
(4)

kalp çarpınıtısı

deeperdown
herkese güzel pazarlar! 21 yaşındayım, günde 20-25 tane kadar sigara içmekteyim, spor yapmıyorum, bedenen yorucu bir işte çalışmıyorum. 1,75 boylu 70 kiloda normal bi adamım. şimdi ön bilgiyi verdikten sonra soruya geçeyim; mesela koltuğun altına kumanda düşüyor, eğilip alıyorum ya, kalktığımda eli
herkese güzel pazarlar!

21 yaşındayım, günde 20-25 tane kadar sigara içmekteyim, spor yapmıyorum, bedenen yorucu bir işte çalışmıyorum. 1,75 boylu 70 kiloda normal bi adamım. şimdi ön bilgiyi verdikten sonra soruya geçeyim; mesela koltuğun altına kumanda düşüyor, eğilip alıyorum ya, kalktığımda elimi kalbimin üzerine koyduğumda deli gibi çarpıyor kalbim. anı şey ayakkabılarımı bağlarken falan da çok oluyor. bazen, hele sıcak havalarda kalbim darlanıyor.

ne bu böyle?ben napayım?

not: doktora git diyenlerin gözlerinden öpüyorum şimdiden.
0
deeperdown
(18.07.10)
dostum en temizi bi 25lik beloc kullan.. zararı falan da yok... ha yine ben bişey derdim ama gözlüğüm var leke olur.
0
ucanus bocekus
(18.07.10)
Arkadaşım mutlaka kardiyo çalışması yapmalısı. Nabzın çok düşük seyirlerde olduğundan en ufak harekette nabzın normalin üstüne çıkmaya başlıyor. Önemli olan düzenli nabız ve kardiyovasküler bakımdır. Şimdi pek soun değil ama ileride kalp krizi riskin artar. Hadi kalk ayağa biraz :)
0
Survivorman
(18.07.10)
sadece egildiginde problem oluyorsa kapakciklarin kan kaciriyor olabilir. ya da o sekilde bir problem olabilir. beloc betabloker sinifinda bir ilac oldugu icin derdine care olacagini dusunmuyorum. tecrubeye dayanarak soyluyorum, doktor degilim.

cozum olarakta bi hocaya git okut ya da mahallenin en yasli ninesine soyle sana bi tarrak otu cayi kaynatsin versin. doktormus falan gerek yok oyle seylere. herkes kardiyolog nasilsa.. gecmis olsun, operim gozlerinden.
0
ozza
(18.07.10)
psikolojik bir sorun olabilir kendinizi dinlemeye başlamışsınız. veya mitral kapak ile alakalı bir konu olabilir, buradan kimsenin size doğru öneriyi yapmasını beklemeyin.

elbette doktora gideceksiniz, gitmelisiniz. kafanıza göre beta bloker vs almayın.
0
kobretti
(18.07.10)
(3)

Başağrısı

zaugnakhaldun
Kafamı hiçbir yere vurmadım, onunla başlayayım.Son 3-4 gündür ilginç bir baş ağrısı çekiyorum. Ani hareket yaptığımda, yorulduğumda, en önemlisi ise eğilip kalktığımda başımın çevresine yoğun bir ağrı giriyor. Sanki beynim başımın sınırını zorluyor da dışarı taşacakmış gibi hissediyorum. Ağrının tür
Kafamı hiçbir yere vurmadım, onunla başlayayım.


Son 3-4 gündür ilginç bir baş ağrısı çekiyorum. Ani hareket yaptığımda, yorulduğumda, en önemlisi ise eğilip kalktığımda başımın çevresine yoğun bir ağrı giriyor. Sanki beynim başımın sınırını zorluyor da dışarı taşacakmış gibi hissediyorum. Ağrının türünü tam olarak anlatamıyorum ama genelde hangi durumlarda ortaya çıktığı ve başımın nerelerinde kendisini gösterdiği belli; yardım edebilirsiniz diye umuyorum.
0
zaugnakhaldun
(16.07.10)
Arada geçen bir ağrı, gün içinde yer yer geliyor; geldiği zaman birkaç saat duruyor.

Alakası var mı bilemem ama bir kere uyuyarak, bir kere de yemek yiyerek geçirdim. Şu anda ise ikisine de ihtiyaç duymuyorum ve hala devam ediyor ağrı.

Pek artan bir ağrı olduğunu söyleyemem, tam tahlil edemiyorum ama bugün çok şiddetli mesela.

Sinüzit yoktu daha önceden.
0
🌸zaugnakhaldun
(16.07.10)
Tansiyonunu ölç istersen
0
ayhsegul
(16.07.10)
Öne doğru eğildiğinde gözlerin göz yuvalarından çıkacak gibi de oluyor mu? aynısı bende var. ben bir sinüzit mağduruyum. geçmiş olsun.
0
biyolog olcakmisim
(17.07.10)
(9)

çook önemli bir sağlık problemi içindeyim dostlar 2..

sarue
dün gece sorduğum soru hastalığı anlatma aşamasında epey yardımcı oldu bana.. şimdi ilk duyuruma şuradan bakabilirsiniz; http://www.eksiduyuru.com/index.php?m=d&id=160047 .. özet geçmem gerekirse; günde 4-5 kere tuvalete çıkıyorum çok afedersiniz, üstelik tuvaletten sonra da sanki yine her an tuvale
dün gece sorduğum soru hastalığı anlatma aşamasında epey yardımcı oldu bana.. şimdi ilk duyuruma şuradan bakabilirsiniz; www.eksiduyuru.com ..

özet geçmem gerekirse; günde 4-5 kere tuvalete çıkıyorum çok afedersiniz, üstelik tuvaletten sonra da sanki yine her an tuvalete gidecekmiş gibi oluyorum, bir türlü rahatlamıyorum.

yine o duyuruda @leyla3 arkadaşımızın dediği gibi bir gaz problemi de var, aynen dediği gibi " bu surekli tuvalete cikma tam bosalmama hissi gaza sebep oluyor, bir yerlerde otururken ha gaz cikardim ha cikaricam aman tuvalete kosmaliyim diyorsunuz ve bu tum hayat kalitesini topluluk icindeki olaylari etkiliyor..."

yalnız karnımda ağrı falan yok, sorun sadece çok afedersiniz kıçım.. ben şimdi diyorum acaba bu doğal yoğrutları kullansam ne zararı olur? tamam faydası olmasın, ama zararı var mı ki? denesem bir zarar görür müyüm ki?

bir de sözlükten baktım meteospasmyl denen bir ilaç var, bu ilacı kullansam bana bir zararı olur mu acaba? yan etkisi falan var mıdır, yoksa burun spreyi kadar mıdır?

ne yapacağım bilmiyorum 2-3 haftadır günde 4-5 kere tuvalete çıkmaktan sıkıldım, doktora da gidemiyorum dediğim gibi maddi nedenlerden ötürü, kaldı ki bugün yarın geçer dedim 2-3 hafta oldu hala aynı durum.. yardım ederseniz çok makbule geçer..
0
sarue
(16.07.10)
bence en guvenlisi bir doktora danısın
0
little miss sunshinee
(16.07.10)
yakınlarında bir sağlık ocağı yoksa en azından eczaneye danış, bilinçsizce durumdan emin olmadan ilaç kullanma.
0
clementine the tangerine
(16.07.10)
bu arada eczane ye durumumu anlatsam böyle böyle desem bana uygun bir ilaç verir mi, yoksa doktora gitmeniz lazım illa mı der??
0
🌸sarue
(16.07.10)
Evvela zehirlenme, amip mamip, kirli sebze meyve sebze durumlarını gözönünde bulundurarak bir doktor, tahlil vs. gerekli. Ama sorunun örneğin ufak bir mide üşütmesi sonucu oluşan basit bir ishal olduğunu düşünüyorsan bir yemek kaşığı içerisine bol miktarda türk kahvesi koy ve içerisine limon sıkarak karıştır. Merhem gibi olsun. Sabah ve akşam 1'er kere toplamda 2 kerede bu terkibi yut. İshal kalmaz. Başka bir sorun varsa denildiği gibi, doktor şart. Geçmiş olsun.
0
pass
(16.07.10)
doktora git der, sonuçta adam orada teşhis koyamaz, ama yardımcı olacağını düşünüyorum, en azından kullanmayı düşündüğün ilacın etkisini sorabilirsin.
0
clementine the tangerine
(16.07.10)
ben kpss ye çalıştığım dönemde spor yapmama rağmen powerade içmiştim ardarda iki gün.. bunun bir etkisi olabilir mi acaba?
0
🌸sarue
(16.07.10)
sıcaklarla birlikte artan sıvı alımından da olabilirmiş gibi geldi bana, ama doktor değilim...kahve-LİMON denediniz mi hiç? çok işe yarıyor.. 1 tatlı kaşıgı turk kahvesıne limonu sıkıp içeceksiniz.. günde üç kez yeterli herhalde. bir zararı da yok. bol bol patates yiyin, tabiki haşlanmış olanını.. bir de sıvıdan da olsa bu dönem çok su kaybettiniz o yüzden bol bol da su içmeniz lazım. han gi yöntemi seçerseniz seçin suyu ihmal etmeyin....
0
lule
(16.07.10)
öss senemde aynısını yaşadım. sürekli gaz vardı, sürekli karnım ağrıyordu. tuvalete çıkıyordum başarısız dönüyorum. en ufak bir streste (deneme sınavı örneğin) ya ishal oluyordum, ya da kabız. bu böyle uzun süren ishal dönemleri takip eden uzun kabız dönemleri şeklinde devam etti. resmen boktan bir mesele hayatımı karartıyordu. doktora gittik. o meteospasmylden verdi. lansor verdi. adını hatırlamadığım daha bir sürü ilaçtan daha verdi. değişiklik olmadı. sonra bir gece karın ağrısından yerlerde sürünürken, acile gittik. yine ishal. testler mestler yapıldı. bir şey çıkmadı. doktor gidin en iyisi kolonoskopi yaptırın dedi. onun korkusundan 1 ay hiçbir sıkıntı yaşamadım. sonra sınav geçti, sorunsuz da gayet. sonra ben hastalığımı unutacak kıvama geldim. psikosomatik bu mide-bağırsak durumları çoğunlukla. hatırlıyorum yahoo'nun spastik-kolon mail grubuna katılmıştım. her gün insanların sıkıntılarını okuyup kendiminkilerle karşılaştırıyordum. sonra dedim ben napıyorum? çıktım hemen gruptan, bir daha da bakmadım. kendimi o hastalığın psikolojisine sokmamaya çalıştım. hala bazen önemli sınavlar öncesinde, önemli biriyle buluşmadan önce vs. kısacası heyecanlı durumlarda karnım ağrır, o günleri anarım. ama şimdi geçti.
bence spor yapmaya ve düzgün beslenmeye devam edin. abur cubur yemeyin. gazlı içecekler ve alkol tüketmeyin. yeşil çay için bol bol. bol su için. hazır mevsimiyken, kayısı tüketin. sağlıklı besleniyorum, hareket ediyorum, hastalığımın devam etmesi için hiçbir sebep yok diye düşünün hep. bence geçecektir. geçmiş olsun.
0
peki
(16.07.10)
muhtelemen kolit olmuşsun, ama daha sürmesi gerek tabi. meteospasmyl iyi gelir,duspatalin de alabilirsin,gazını alır, düzenler. ancak bağırsakla ilgili tek şey yemektr.
yani ne yediğine dikkat et, ne yediğinde dışarı çıkıyorsun, gaz artıyor ona bak. o doğal yoğurtlar çıkamayanlar için ve iyice gaz yapar muhtelemen, bir kaç hafta daha dayan, yediklerine dikkat et, iyice çiğnemeye çalış, gazlı içecekler içme, bol bol yeşil liftli sebzeler ye, bağırsak hareketi nbelki artar ama düzene girer, sonra yavaşça azalır, eğer geçemezse kolit olmuş olabilirsin, bir gastreontoloğa gitmen gerekebilir (yanlış mı yazdım naptım)
0
jassinpera
(16.07.10)
(9)

çook önemli bir sağlık problemi içindeyim dostlar..

sarue
öyle ki bu sağlık problemi benim kpss sınavımı bile etkiledi, ben de doktora gidemediğimden hemen sizlere sorayım dedim.. şimdi benim sorunum kıçım.. günde 4-5 kere tuvalete çıkıyorum çok afedersiniz, üstelik tuvaletten sonra da sanki yine her an tuvalete gidecekmiş gibi oluyorum, bir türlü rahatlam
öyle ki bu sağlık problemi benim kpss sınavımı bile etkiledi, ben de doktora gidemediğimden hemen sizlere sorayım dedim.. şimdi benim sorunum kıçım.. günde 4-5 kere tuvalete çıkıyorum çok afedersiniz, üstelik tuvaletten sonra da sanki yine her an tuvalete gidecekmiş gibi oluyorum, bir türlü rahatlamıyorum inanın.. kaldı ki yemek falan yemesem de sürekli hareket halinde sanki bağırsaklarım sürekli rahatsız ediyorlar beni.. üstelik spor da yapıyorum ( hem de 2-3 saat falan ) günde 3 litre den fazla su içiyorum ama işte bu illet geçmedi bir türlü 2-3 haftadır böyle, bu yüzden kpss de 4 soru yanlış okudum.. ama karnım da bir ağrı veya gurultu falan yok sadece sürekli tuvalete çıkacak gibiyim..

bilmiyorum acaba basur mu oldum dedim ama öyle bağırsağın dışarı çıkması, kanama, ağrı falan yok.. sadece orada sürekli dışarı çıkmayı bekleyen bir kütle var.. ne yapmam lazım acaba, bu basur un sürekli tuvalete çıkmakla falan bir alakası var mı, basur için verilen tavsiyelere ben de uygulasam bir sorun olur mu acaba? bilmiyorum işte belki ülser ve gastrit falan mı var acaba?

doktora da gidemiyorum maddi sorunlar yüzünden, 2 ay var işe başlamama ancak o zaman gidebilirim ama bu durum hakikaten zor durumdayım.. yardımcı olunursa çok makbule geçer..
0
sarue
(16.07.10)
basurla sizin durum çok farklı diye biliyorum ya.çok ağrılı,kanamalı,acile gitmelik bir durumunuz yoksa isterseniz bitki ilaçlarını bir deneyin derim.internette bu işlerle uğraşanların sayfalarında oluyor ya onlar.(prof.dr. olanları diyorum) bunu doktora gidemediğiniz için dedim.parayı bulunca hemen gidin tabi.
0
grgn
(16.07.10)
Son zamanlarda farklı bir yerden bir şey yedin mi? ya da milkshake, çikolata, ceviz gibi bağırsakları hareketlendirecek bir şeyler tüketmeye başladın mı? ayrıca bu sıcak havada biraz sakinleşip evin en serin yerinde 4-5 gün dinlensen fena olmaz mı? ha birde bu kadar su içmek bence doğru değil. bu günde 8 bardak su için demeleri de ortalamalara göre oluşuyor. her bünye bir değil. ve en önemlisi buradan çıkaracağın her ne olursa olsun bir doktora görün. bir bakteri her şeyi allak bullak edebilir. umarım iyilşirsin.
0
silver apple
(16.07.10)
@silver apple, zaten bu spordan sonra bu su olayı iyice dengemi bozdu yaa.. küçük tuvalete her 1 saate bir gider oldum.. acaba onun bir etkisi mi diyorum ama 4-5 gündür gitmiyorum zaten kpss den sonra hiç gitmedim.. yediklerim de aynı değişen bir şey yok..
0
🌸sarue
(16.07.10)
aklıma kolit geliyor. çok bilgim yok ama bir araştır istersen.
0
clementine the tangerine
(16.07.10)
Bir de sunu sorayim; bu probiyotik yogurtlar falan var onlari kullansam bi duzelme yasar miyim?? Bi de sigortasiz bana, devlet hasta tahlili falan bu is bana toplamda kaca patlar?? Bir de( cok bir de oldu ama..:) sizce ne yiyip ne iceyim?? Kahveyi sigara yi alkolu kestim, baska??
0
🌸sarue
(16.07.10)
ya bence bilmeden yoğurtları da yeme, çünkü o yoğurtlar düzene sokuyor deniyor ama genelde tam ters durumlarda kullanılıyor, kabızlığı önlemek vs gibi.. en azından yakınlarda bir sağlık ocağına gidip sorabilirsin belki durumunu anlatıp. hem ucuza nerede yaptırabilirsin falan filan onları da öğrenmiş olursun. mide bağırsak pek ihmale gelmemesi gerek şeyler, ve bilinçsizce daha çok zarar verebilirsin. ne yememen gerektiği konusunda da onlardan yardım alabilirsin.

bir de bak şöyle bir şey varmış belki buradan sorabilirsin, www.doktorumonline.net

aslında bir tel numarası vardı, bedava arıyordun doktora soruyordun ona baktım ama bulamadım numarayı.
0
clementine the tangerine
(16.07.10)
hipertiroidi olabilir gibi geldi. sağlık ocağında basit bir kan testine bakar.
0
trista
(16.07.10)
peki
(16.07.10)
Anladim...Sanirim bu surekli tuvalete cikma tam bosalmama hissi gaza sebep oluyor, bir yerlerde otururken ha gaz cikardim ha cikaricam aman tuvalete kosmaliyim diyorsunuz ve bu tum hayat kalitesini topluluk icindeki olaylari etkiliyor...Yanlis miyim? Degil KPSS bu konu bana cok pahalisina maloldu, cok doktor gezdim, prof u pratisyeni, ozeli yereli i. Ulser kolit irritabl, bir suru bagirsak mide hastaligi var, tetkikler sonuc vermezse irritabl deniyor...
Ama ne olursa olsun, probiyotik yogurtlar ise yariyor. Ben de hem ulse hem kolit hem de irritabl varken ilaclar ise yaramadiginda ise yaradi. Ben yaramayacagina inandim, para tuzagi dedim, o kadar ilac yuttum aaa dedim, yaerayan bir kac kisi zorladi, zehir degil deneyeyim ne var dedim sonra, en azindan yogurt yemis olurum. Ilk bir hafta ise yaramadi ve yine soylendim, 15 gunun sonunda bu bahsettiginiz konu kapandi. yemegi kestigimde bir 15 gun sonra semptomlar geri geliyordu. Bir de tadini sevmiyordum ama sadesi bildigimiz yogurtla ayni tatta. Bir deben Danone kullandim, digeri daha ucuz olmasina ragmen Turk menseeli ve ishal yapiyor.
Reklam yaptigimin sanilmasindan korkarak bildiklerimi yazmak istedim. Bu da cok ucuz bir yontem degil, her gun bir kez, 15 gun min, atlamadan, Son kullanma tarihi cok onemli. Gecmis olsun
0
leyla3
(16.07.10)
(1)

ak$ama dogru zihindeki verim du$u$u

ben nick gordum
sorun $u ki, saat ogleden sonra 4u gectikten sonra zihnin matematiksel performansinda ciddi bir du$u$ ya$iyorum. sinavlar da hep 5ten sonra yapiliyor. sabah takir takir cozdugum sorular onume gelince kagida bo$ bo$ bakiyorum.ozet gecmem gerekirse, bu verim du$u$unu en azindan sinav suresince engelle
sorun $u ki, saat ogleden sonra 4u gectikten sonra zihnin matematiksel performansinda ciddi bir du$u$ ya$iyorum. sinavlar da hep 5ten sonra yapiliyor. sabah takir takir cozdugum sorular onume gelince kagida bo$ bo$ bakiyorum.
ozet gecmem gerekirse, bu verim du$u$unu en azindan sinav suresince engelleyebilecegim kisa vadeli cozumler var midir? sinava girmeden once zihinsel olarak yorulmami$ veya dinlenmi$ olmak istiyorum. buna yardimci olacak herhangi bir ilac veya besin var midir?
0
ben nick gordum
(14.07.10)
beynin glikoza ihtiyaci var. sekerle ilgili bir sorun olabilir. sinavdan hemen once hizli seker ureten tatli abur cubur bir sey yiyebilirsin. daha sagliklisi kompleks karbonhidratlar yiyip gunluk seker seviyesini belli bir seviyede tutmak (bunlar daha yavas cozulur parca parca verirler, yedigin gofret ise hemen karisir ama sonra ani dusme olur, turbo gibi diyelim.).
0
kurukafa
(14.07.10)
(5)

Protein Desteği ve Kas Yapma Olayı Nedir?

mbaran
İyi geceler. Kas yapmak isteyenlere genellikle protein desteği ve bol egzersiz tavsiye ediyorlar.Ben yüksek miktarda (10 kadar) kilo kaybettim. Bunu kas yaparak tekrar kazanmak istiyorum. Kas yapmak için: günde 5 haşlanmış yumurta ye, kalsiyum al, bol su iç, egzersiz yap, düzenli beslen dediler. Bun
İyi geceler. Kas yapmak isteyenlere genellikle protein desteği ve bol egzersiz tavsiye ediyorlar.

Ben yüksek miktarda (10 kadar) kilo kaybettim. Bunu kas yaparak tekrar kazanmak istiyorum. Kas yapmak için: günde 5 haşlanmış yumurta ye, kalsiyum al, bol su iç, egzersiz yap, düzenli beslen dediler. Bunlar yeterli olur mu? Yoksa kas olarak kilo almak için bir desteğe mi ihtiyaç vardır?

Not: yağ almadan kas yapmak da mümkün müdür?
0
mbaran
(14.07.10)
başlangıç için protein desteğine ihtiyaç yok. yumurta+tavuk+ton balığı+et yeterli olacaktır. yiyeceklerin içindeki protein miktarını öğrenip buna göre "vücut ağırlığı*1.5 veya 2=gram cinsinden alman gereken protein" şeklinde protein almalısın. (70 kg için 105 gr mesela).

not: mümkündür. şeker, hamurişi ve tuzu olabildiğince azalt. makarna, pirinç ve bulgur tüket. protein al.
0
ency
(14.07.10)
kas kütlesi kazanabilmen için gereken protein miktarı kilo başına 2 gr'dır ortalama. 70 kiloysan 140 gr seklinde. başlangıç için gerekir mi bilemem ancak protein tozuna (whey) muhtaç olacaksındır bir süre sonra. protein değerinden çok, hızlı sindirilip kaslara girmesi açısından.

www.bodyforumtr.com/forum

buraya göz at.
0
trista
(14.07.10)
kas kütlesi artışı için güç çalışması yani ağırlık antremanı yapman gerek. başlangıç olarak gün aşırı bütün vücudu çalıştıracak bir antreman rutini ile başlayabilirsin. alacağın proteini ise gün içinde en az 4-5 öğün olarak yaymaya çalış.

not: trista'nın linki düzelteyim, detayları orada bulabilirsin:
www.bodyforumtr.com/vbforum
0
arnold schwarzeneger
(14.07.10)
tristanın verdiği rakam doğru. kilon neyse o çarpı 2 gr kadar proteine ihtiyacın olur. ama bol bol spor yaptım protein aldım kas yaparım mantığı pek çalışmaz. Düzenli olarak çalış, aynı kas gruplarını çalıştırmadna önce 24 saat dinlendir, yeterli beslen ve düzenli uyu. Eğer çalışma-beslenme-dinlenme üçgenini tamamlamazsan kas yapman zor olur. Ha bir de bu işe genetik yatkınlık olayı vardır. Kimi hızla kaslanır kimisininki yavaş olur.

(git: www.bodybuilding.com)

burada pek çok bilgi bulabilirsin.
0
hilhan
(14.07.10)
10 kg kas kütlesi kazanmak hiçte kolay birşey değil öncelikle bu aklında bulunsun. ayrıca sağlam beslenme (minimum yağ şeker tuz, maksimum protein)ve sağlam spor gereklidir.

tüm bunlara dikkat ettiğinde ek besin (supplement) desteği ile 6 7 ayda sanırım hedefe ulaşılabilir.

yeni başlayanlara her ne kadar supplement tavsiye edilmese de bence faydası görülüyor.
0
flexin
(14.07.10)
(1)

yıllardır zayıflıktan yakınan birisi gizli şeker hastası olabilir mi?

titiz
şeker hastalığı şişkoları, gizli şeker zayıfları mı vurur yoksa?3 saatlik testin sonuçları:0dk: 9160dk: 227120dk: 136180dk: 72ne kadar ömrüm kaldı tohdur beğ?
şeker hastalığı şişkoları, gizli şeker zayıfları mı vurur yoksa?
3 saatlik testin sonuçları:
0dk: 91
60dk: 227
120dk: 136
180dk: 72

ne kadar ömrüm kaldı tohdur beğ?
0
titiz
(13.07.10)
227 çok yüksek bir değer, 120 üzeri fazldır.
72 de anormal, o kadar düşmemesi gerekir.
bir düzensizlik olduğu aşikar
tip 2 bile olabilirsiniz.
kesinlikle dotor kontrolüne gidin,
ankaradaysanız; Atatürk Hastahanesi Endoterm'i öneririm.
0
mhm
(13.07.10)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.