Giriş
(3)

ritalin konusunda bilgi

ufuk8484
arkadaşlar yaklaşik iki yildir ritalin kullaniyorum çok faydasini gördüm fakat üni bitti kocaelinden istanbula döndüm iki doktora gittim ikiside ritalin yerine farkli ilaçlar yazdilar kirmizi reçeteye bulaşmak istemediler ve başlarndan attilar kisacasi siz istanbulda hangi hastanede hangi doktora ya
arkadaşlar yaklaşik iki yildir ritalin kullaniyorum çok faydasini gördüm fakat üni bitti kocaelinden istanbula döndüm iki doktora gittim ikiside ritalin yerine farkli ilaçlar yazdilar
kirmizi reçeteye bulaşmak istemediler ve başlarndan attilar kisacasi

siz istanbulda hangi hastanede hangi doktora yazdiriyosunuz lütfen yardmci olun
0
ufuk8484
(31.10.10)
haydarpaşa numune yazıyor. ayrıca benim ilacım bu çok memnunum falan da de.
0
groove salad
(31.10.10)
doktor ismi verebilirmisin acaba sıkıldım salak salak ilaçlar yazmalarından
Biri paxil yazdı sabah akşam uyudum bi tanesi mavi kutulu bi hap yazdı aldım sabaha kadar uyuyamadım

Artık dene yanıldan sıkıldım işin açığı
0
🌸ufuk8484
(31.10.10)
modiodal hic uyutmaz. Esnersiniz, ama gozleriniz cok aciktir. o genelde cok yogun kisilere az uyuyup islerini tamamlamalari icin verilir ve yalnizca bir sureligine!

herhangi bir psikiyatriste daha gidip durumunuzu anlatin bence. yardimci olacaklarini dusunuyorum hala nedense.
0
Ms._mystery
(31.10.10)
(7)

parfüm şeysi

velhasilkelam
duyuru hatunlarına selam olsun.size bir sorum olacak.efenim bendeniz ömrümün 8 yılını Carolina Herrera 212 isimli parfümü kullanarak geçirmiş bir insanım.Niyet ettim ve eylemek için yeni bir parfüm arıyorum.212'nin yıkıcı etkisini bilipte ona rakip koşabileceğiniz parfümleri merakla bekliyorum.sevgi
duyuru hatunlarına selam olsun.
size bir sorum olacak.

efenim bendeniz ömrümün 8 yılını Carolina Herrera 212 isimli parfümü kullanarak geçirmiş bir insanım.
Niyet ettim ve eylemek için yeni bir parfüm arıyorum.

212'nin yıkıcı etkisini bilipte ona rakip koşabileceğiniz parfümleri merakla bekliyorum.

sevgiler saygılar
0
velhasilkelam
(31.10.10)
burberry london.
0
frida zetkin
(31.10.10)
calvin
0
köfte
(31.10.10)
Eğer ki çok ağır demezseniz Clinique Aromatics Elixir güzel. Ben hem bunu hem de 212 Sexy'i kullanıyorum...
0
marcelle
(31.10.10)
Escada-Magnetism (her türlü yıkar geçirir :)
Paco Rabanne- Lady million (yeni çıktı hafif ama güzel)
Dior-Miss Cherie (tatlı ve ağırdır, herkes beğenmez, bence iyi)
Armani-Code (favorim, her tene yakışmıyo ama uyarsa süperdir)

212yi neden öğrenmemişim bu zamana kadar, ilk fırsatta kokluyorum :)
0
ennoia_
(31.10.10)
hugo boss deep red, koşarak alınız
0
duk leto
(31.10.10)
parfüm dediğiniz avrupa'nın özellikle de fransanın işidir, amerikalılar yapsa yapsa kokulu su yapar.

serge lutens'in her türlü kokusunu tavsiye ederim, özellikle feminite du bois.
0
cedilla
(01.11.10)
duyuruya dün gece bişekilde kendime parfüm bakarken ulaştım.

anlamadığım, sen erkeksin ve tavsiyeler hep bayan parfümü :D
0
carpa_diem
(17.12.12)
(1)

Ne ki bu?

rokoko
Iyi aksamlar,sene gecen sene esya filan tasiyoruz evde.Tek elimle kaldirip odaya goturmek uzere oldugum agir sandalye ters dondu.Benim kol da onunla birlikte.Resmen bilekten omuza kadar olan kisimda bir damarin dondugunu hissettim.Ilk basta baya bi agridi kolum sonra gecti.Fakat o gun bugundur,sicak
Iyi aksamlar,sene gecen sene esya filan tasiyoruz evde.Tek elimle kaldirip odaya goturmek uzere oldugum agir sandalye ters dondu.Benim kol da onunla birlikte.Resmen bilekten omuza kadar olan kisimda bir damarin dondugunu hissettim.Ilk basta baya bi agridi kolum sonra gecti.Fakat o gun bugundur,sicak bir alandan soguk bir alana gecince ya da tam tersi,sol kurek kemigimin uzerinde bi agri olusuyor.Bazen durduk yere de bu agriyi hissediyorum.Dayanilmaz bir aci degil ama rahatsiz edici.Ne olmus olabilir ki kac ay oldu gecmedi?Hastanede hangi bolume gidilir bunun icin?Tesekkurler.
0
rokoko
(31.10.10)
ortopedi.
0
fader
(31.10.10)
(1)

Eskişehir'de Psikolog Arıyorum

dwyn
Selamlar, bir iki ay önce açtığım duyuruyu yeniliyorum. Fazlaca önem teşkil ediyor, moderatörlerden mümkünse bir süre üstte kalmasını diliyorum olmazsa da sorun değil:)Eski duyuruyu aşşağıya kopyalıyorum, tamamını okumak istemeyen yalnızca ilk paragrafı okusa yetebilir:) Şimdiden çok teşekkürler.---
Selamlar, bir iki ay önce açtığım duyuruyu yeniliyorum. Fazlaca önem teşkil ediyor, moderatörlerden mümkünse bir süre üstte kalmasını diliyorum olmazsa da sorun değil:)Eski duyuruyu aşşağıya kopyalıyorum, tamamını okumak istemeyen yalnızca ilk paragrafı okusa yetebilir:) Şimdiden çok teşekkürler.

------

Selamlar sevgiler. Şimdi öncelikle buraya tahminimce uzunca bir duyuru gelecek. Sonuna kadar okumak isteyen/istemeyenler için baştan özet geçeyim, beni artık çok rahatsız eden ve halletmem gereken, belli bir konuda aşırı özgüvensizlik ve tembellik diye kısaca anlatabileceğim bi sorunum var. Ve bunu halledebilecek profesyonel birini arıyorum.

Aslında kısaca bahsetmeli miyim bilmiyorum. Bu sorunlarımı tek başıma zaten halledemiyorum, kız arkadaşım sağolsun destek oluyor epey, ancak ben farkettim ki artık en kısa sürede bunu kesinlikle halletmem gerek. Çünkü gün geçtikçe daha da moral kaybetmeme, daha da karamsarlaşmama okul ve özel hayatımı etkilemeye başlıyor. Ayrıca şöyle de bişey var, gerçekten sorunumu çözebilmemde yardımcı olacak iyi birini arıyorum.

Sorunum kısaca şöyle, çizim yapıyorum(güzel sanatlar öğrencisiyim), kendimi geliştirmem gerek. Kız arkadaşım ne kadar bana kızarsa ve haksız olduğumu düşünürse düşünsün, gerçekten memnun değilim olduğum seviyeden. Ancak geliştirmek için de hiç bir şey yap(a)mıyorum, böyle bir döngü içinde gün geçtikçe daha da moralimi bozup karamsarlaşıyorum. Yeterli derecede yetenekli olmadığımı, okuduğum bölümü haketmediğimi, asla iyi olmayacağını dile getirip duruyorum. Ancak bir yandan da sıkıca bir çalışmam gerektiğini, eğer gerçekten bi süre çalışırsam düzelebileceğini düşünüyorum. Ama sanırım karamsarlık daha hoşuma giden taraf.

Her neyse aslında çok uzunca anlatmak da istemiyorum, saçma bir ilanmış gibi de geliyor bir yandan. Ama artık pek çarem kalmadı açıkçası, burayı denemek istedim. Eğer bir psikiyatrsanız, ya da tanıdığınız bildiğiniz biri varsa benle iletişime geçebilirseniz çok sevinirim. Şu anda biri çıkıp hipnozla halledicez bunları dese koşa koşa gidecek durumdayım çünkü. Cevap olarak yardım etmeye çalışmayın pek, zira pek işe yaramayacaktır. Dediğim gibi çok detaylı konuşmak da istemiyorum zaten buradan.

Çok gereksiz uzattım tam olarak açıklayamadım belki de kusura bakmayın:) Kısaca her hangi bir şekilde yardım edebilecek insanlar arıyorum, özellikle yüz yüze görüşebileceğim. Yardımcı olabilen olursa çok sevinirim, buradan ya da sözlükten mesaj atabilirsiniz. Sevgiler
0
dwyn
(31.10.10)
Biraz alakasız olacak ama; Aslında iyi bir psikolog bulup grup terapisi yapmak iyi olurdu. Şöyle haftada bir kaç saat belirli bir yerde toparlanıp bireylerin sorunları hakkında konuşmak, motive etmek ve çözüm yolları aramak kulağa hoş geliyor. Tabiki iyi bir psikolog gözetimi altında olması şart. Farklı insanların benzer sorunları olduğunu görmek/anlamak daha net ve hızlı çözüm verecektir diye düşünüyorum.
0
se7enbullet
(31.10.10)
(4)

sıkıntı maksimumda (uyur-gezer mode on)

ceo
merhaba sıkıntısı maksimumda olan duyuru sakinleri, aklınıza fikrinize ihtiyacım var. şimdi bugün öyle bişey yaşadım ki nası adlandırırım bilmiyorum, galiba uyurgezerlik olabilir. anlatayım hemen, şimdi efendim dün gece birazcık alkol aldım sonra hiç uykusuz sabah çıktım derse gittim, ders dinledim
merhaba sıkıntısı maksimumda olan duyuru sakinleri, aklınıza fikrinize ihtiyacım var.

şimdi bugün öyle bişey yaşadım ki nası adlandırırım bilmiyorum, galiba uyurgezerlik olabilir. anlatayım hemen, şimdi efendim dün gece birazcık alkol aldım sonra hiç uykusuz sabah çıktım derse gittim, ders dinledim buraya kadar herşey yolunda gibi, tabi uykusuzluk en az 18-20 saat üstüne bide alkol. neyse dersten sonra akşam eve geldim 6 gibi yattım uyudum sonra uyku sırasında annemin anlattığına göre uyanmışım ve önce salona annemin yanına gidip " ray seslerini duydunuz mu" demişim sonra balkona çıkp dışarıda ray seslerini göstermeye çalışmışım. bu arada rayla trenle ilgili bir rüyada görmüyordum. annemin anlattığına göre balkondayken bi ara ingilizce konuşmaya başlamışım onları tabi anlamamış valide, ama aksanın hiç olmadığı kadar iyiydi diyo. sonra ray seslerini duydunuz mu diyip tekrar yatmışım.

annem bana bu olayı kendi isteğimle uyandıktan sonra anlattı önce inanamadım ama sonra hayal meyal hatırladığımı fark ettim. daha önce 38-40 saat uykusuz kalmışlığım var, en fazla olduğum yerde uyur kalırım budur tek yarattığı problem, ama bu uyurgezerlik korkuttu beni. kalkıp kendimi balkondan da atabilirdim dimi ama.

şimdi doktora gideyim mi bu sorun için yoksa uykusuzluk ve alkol ikisi beraber mi ağır gelmiştir. yoksa uykusuzluğa son derece alışığımdır.

kafayı mı sıyırıyorum diye annem ölmüş korkudan. anlatınca bende korktum tabi. birde daha önce uyurgezerlik gibi birşey başıma gelmemişti, kendimi uyurgezerken pencereden atma ihtimalim var mı? yoksa yine kendimi tehlikeye atıcak işlerden kaçınabilir miyim.

tam da vize dönemi iki hafta daha uykusuzluk çekicem bu sırada ölmem herhalde bu sorun yüzünden. doktora gitsem ilaçlarla uyku düzeni kurmaya çalışıcak ki ben ilaç kullanmayı reddedeceğim için anlamsız olacak, uyku düzenimi ilaçsız nasıl düzeltebilirim, kimi zaman uykum olduğu halde uyumuyorum, gecenin sessizliğinde daha sakin mutlu oluyorum bunu farkettim. normal insanlar gibi nasıl yatar uyurum, bi düzen şart bana.

şimdi akıl fikir verin bana.

öbdüm sağol
0
ceo
(31.10.10)
bişi olmaz yahu.. korkma... cool ol!!! o kafayla rüyanda hatun görmemen iyi olmuş.. annenin yanına gidip hatunlatı göstersen daha fena olurdu herhalde...
0
zeynelali
(31.10.10)
deeperdown
(31.10.10)
kuzenimin babası çok alkol kullanıyodu. uyurgezermiş bi keresinde balkon korkuluğunun demirinin üstünde gezdiğini görmüşler ve bu konuda çok ciddiyim. eğer tekrar olursa bence bi doktora git.
0
galaxy
(31.10.10)
uyurgezerlik belirtileri aslında söylediklerin. çünkü saçmalamak ve saçmalamanda ısrar etmek tipik uyurgezer davranışlarıdır. ayrıca uyurgezer kendine zarar verecek şeyleri kolay kolay yapmaz. ama daha önce böle bişey olmamış da ilk defa oluyorsa durum biraz değişik. zira uyurgezerlik küçüklükten gelme ve ara ara devam etme şeklindedir. eğer uyurgezer olsaydın rahat ol hiçbiyerden atmazsın kendini diyebilirdim :) bu tür şeyler aşırı yorgunluk ve uykusuzlukla meydana gelebiliyor. bir de alkolün etkisi tabi. şöyle de düşünebilirsin; o kadar derin uyuyosun ki beyin fonksiyonların rüya ve gerçeği birbirine karıştırıyo ve yorgunluk, sıkıntı gibi etkenlerden dolayı uyanmıyosun da. buna benzer durumlarda annen veya evden birisine denk gelirsen saçmalamalarına he tamam sen yat uyu şeklinde telkin etsinler gayet normal bi şekilde. tıpış tıpış gidip yatarsın tekrar :)

ağır uyurgezer richthofen uykudan bildirdi :p
0
richthofen
(31.10.10)
(4)

Gevşeyememek

msne
merhabalar. burada ilk defa tıbbi soru sormanın heyecanı içerisindeyim. sorunum şu, hani çişimizi tutmak için sıktığımız kaslar var ya onlarla anüsteki -artık adları her ne ise- kasları sürekli kastığımı fark ettim. hatta bazen uzandığımda karın kaslarımı da kasıyorum. bazen farkına varıyorum bu dur
merhabalar. burada ilk defa tıbbi soru sormanın heyecanı içerisindeyim. sorunum şu, hani çişimizi tutmak için sıktığımız kaslar var ya onlarla anüsteki -artık adları her ne ise- kasları sürekli kastığımı fark ettim. hatta bazen uzandığımda karın kaslarımı da kasıyorum. bazen farkına varıyorum bu durumun serbest bırakıyorum ve acayip bi rahatlama oluyor, ama sorun şu ki uzun süre serbest bırakamıyorum -bu durum karın kasları için geçerli değil yalnız-. yani ancak istemli şekilde gevşetebiliyorum, ama kısa süre sonra tekrar kasılıyor kendiliğinden ya da ben kasıyorum bilmiyorum. var mıdır bir çözümü bunun?
teşekkürler.
0
msne
(30.10.10)
çişimizi tutarken kaslarımızı kasmayız yaparken kaslarımızı kasarız öyle değil gibi gelse de öyle
0
une ange
(30.10.10)
spor.
0
:/
(30.10.10)
@une ange
niye ya çişimi tutarken sıkıyorum sanki ordaki kasları. neyse anlaşılmştır heralde ne demek istediğim.
0
🌸msne
(30.10.10)
kendini fazla sıkma yavrucuğum isteyen herkeste olur, sen istersen başarırsın bunu hadi bakalım hayırlısı.
0
kbaysak
(30.10.10)
(2)

proscar kıllandırıyor mu?

dieselsingle2
aşağıda bir soruda görünce kıllandım. saç dökülmesi için 5'e bölüp kullananlardanım da. testestoron hormonunun dth'a dönüşmesini engelleyen proscar kıllanma sebebi mi ha? tam tersi olması gerekmez mi?
aşağıda bir soruda görünce kıllandım. saç dökülmesi için 5'e bölüp kullananlardanım da. testestoron hormonunun dth'a dönüşmesini engelleyen proscar kıllanma sebebi mi ha? tam tersi olması gerekmez mi?
0
dieselsingle2
(30.10.10)
ekstra bir kıl kazandırma özelliği yok. hatta tam tersine bazı kadınsal hormonlar içerdiği için jienokomasti ( erkekte gögüs büyümesi ) bile yapabiliyor.

kafadaki etkisi dht yi yok ettiği için dht den etkilenen kıl kökleri beslenip gelişimlerine devam edebiliyorlar böylece saçlar çıkıyor. tabi o folikül tamamen ölmedi ise. o sürede 5 yıl kadarmış.
0
orpheus
(30.10.10)
killandiriyo sirti bebek poposu gibi olan bi herif simdi killandi sirt bölgesinde
0
pembepijama
(31.10.10)
(5)

beyın anjıyosu ıcın ıstanbulda hastane aranıyor

sazz
Merhabalar,bı yakınımız beyın kanaması gecırmıs durumda kendısıne su an ılk mudahale tekırdag-cerkezkoyde yapılmıs durumda. yalnız acıl beyın anjıyosu gereklı, ıstanbulda hıc bır hastanedede yer bulamıyoruz. durum cok acıl, eger bır onerı veya tanıdıgınız varsa burdan ulasabılırsenız cok sevınırız.
Merhabalar,
bı yakınımız beyın kanaması gecırmıs durumda kendısıne su an ılk mudahale tekırdag-cerkezkoyde yapılmıs durumda. yalnız acıl beyın anjıyosu gereklı, ıstanbulda hıc bır hastanedede yer bulamıyoruz. durum cok acıl, eger bır onerı veya tanıdıgınız varsa burdan ulasabılırsenız cok sevınırız.
0
sazz
(30.10.10)
geçmişler olsun.

ipucu kelimelerimiz civan ışlak ve naci koçer.her ikiside cerrahpaşada profesörler.bölümlerinin adını orda tedavi olduğum halde bi türlü ezberleyemedim.google yaptığınızda karşınıza çıkacak.durum acil olduğu sanırım bir bekleme olmayacaktır.
0
cizgilipijama
(30.10.10)
cerrahpasa da ve capa da yer yok ne yazıkkı o yuzden oraları ayarlayamıyoruz.
0
🌸sazz
(30.10.10)
beyin cerrahi alanında beyin kanaması hakkında irtibat kurulması gereken hocalar necmettin pamir ,türker kılıç ,uğur türe . bu isimler üzerinden de araştırma yapılabilir
0
haintırtılpistırtıl
(30.10.10)
1 sene önce sizin yaşadıklarınızı ailece yaşamış biri olarak "Türker Kılıç" marmara üniversitesi nöroşirurji bölümü(maltepe başıbüyük'te) veya üsküdar akademik hospitalde(üsk.adliye yanı) oluyor kendisi randevvu alarak ulaşabilirsiniz asistanın numarası değişmediyse eğer pm attım ararsınız geçmiş olsun
0
psmstc
(30.10.10)
su anda kendisi okmeydani egitim ve arastirma hastanesinde, anjiyo sisli etfalde oldu ve beyin ameliyati olmasina karar verildi (anevrizmaya bagli olarak); yarin ameliyata girecek ve operasyonu yurutecek olan doktorun adi da suat erol celik; aldigimiz duyumlara gore son 1 ayda yaptigi ayni tip ameliyatlardan basariyla cikmis, umarim yine aynisi olur da rahatlariz.
0
🌸sazz
(02.11.10)
(8)

Fittness ile iştigal eden arkadaşlar bir bakabilir mi? Dumbbell ağırlılığı

pangea
Şimdik şöyle: Bazen evde; bazen de spor salonunda çalışıyorum. Spor salonu antremanları için dumbbell kulanmıyorum; ancak evde çalışırkene dumbbelllarla çalışıyorum. Bu evdekiler bayağı dandik. Her tafarı Demirdökümd'den çıkmış gibi. Tuması zor, kavraması zor; ikide bir gevşiyor felan. Bunları, plas
Şimdik şöyle: Bazen evde; bazen de spor salonunda çalışıyorum. Spor salonu antremanları için dumbbell kulanmıyorum; ancak evde çalışırkene dumbbelllarla çalışıyorum. Bu evdekiler bayağı dandik. Her tafarı Demirdökümd'den çıkmış gibi. Tuması zor, kavraması zor; ikide bir gevşiyor felan. Bunları, plastik olanlarla değiştirmek istiyorum; amma velakin kiloda kararsızım. Bu, dandik dediklerim 6x2=12 kg. Bunların yerine 8X2= 16 kilo alsam çok mu ağır gelir? Yoksa, "Bişey olmaz hocam, al tabii." mi geçerlidir?
Yaklaşık, şöyle bir 4,5 aydır çalışıyorum.
0
pangea
(29.10.10)
hacu, ne yapıyorsun sen? 4,5 ay çaliştim diyorsun hala 6 kilo! kendini zorlamazsan ilerleyemezsin. her iki ayda bir kiloyu arttır.
0
ermoo
(29.10.10)
bir hareketi 10 kez yapabiliyorsan o ağırlık az demektir. 8 yapabileceğin bir kiloya geç ve 10 tekrar yapabilene kadar devam et. sonra yine arttır. ayrıca 8 kilo da 6 kilo da çok hafif. 10 kiloyu çoktan geçmiş olman gerekirdi.
0
ency
(29.10.10)
Neresi gevşiyor, anlamadım ki?
Plastik dambıllar hacim olarak dezavantajlıdır, mecbur değilsen kullanmasan daha iyi. Demirler daha iyidir.
0
KarlukYinyang
(29.10.10)
demir dambılda kal, icabında evde bile eldiven kullan. bahsettiğin ağırlıklar ciddi az. senden daha kısa süredir ilgilenmeme rağmen 25 - 30 lbs'le alternate curls, 40 lbs'le de dumbbell press çalışabiliyorum. deneyerek sen karar vermelisin uygun ağırlığa, ency'nin dediği doğru.
0
jack of hearts
(29.10.10)
dostum sen direk 8 lik 2 tane al hatta iki de 10luk al almisken ve onlarla belirli sayidaki setler halinde duzenli calis..kendini zorlamazsan gelisemezsin ve duzenli calismalisin mutlaka..atiyorum 4 set yapacan diyelim, 10kglikla baslarsin ilk sete baktin 2. set cikmiyo dusurursun 8 e ama 4x10u tamamlarsin..duzenli bi sekilde calisirsan buyuyebilirsin..
0
risko
(29.10.10)
Ya, aslında düzenli yapıyorum, ama ciddi ciddi hafif gelmeye başlamıştı da; yine de danışayım dedin. Gevşeme de şöyle: tam hareketi yapacakken, o vida mıdır, civata mıdır nedir, işte o gevşiyi veriyor. Tabi, o zamanda o ağırlık zımbırtıları cıstak cıstak oynuyolar. O yüzedene plastik birşey istiyordum.
Anladığım kadarıyla 8 kg plastik için hafif olacak. 10 veya daha üstü o vakit...
0
🌸pangea
(29.10.10)
demir diyince ben sabit ağırlıklı sandım. ne yaparsan yap plastik alma diyorum. şunlardan bulmalısın bir çift:
www.bodytr.com
0
jack of hearts
(29.10.10)
Yukarıdaki resmi göremezsin. Hotlink protection koymuştum siteye.
www.bodytr.com
Buradaki ilk resim.

Ayrıca, bazılarınız tutturmuşsunuz "aörlök az yov" diyorsunuz ama arkadaş hakkında ne bilginiz var? Belki 55-60 kilo bir arkadaşımız ki bu durumda 6+6=12 kilo ile dambıl bükme (dambıl kaldırma / dumbbell curl) hareketi uygundur.

Hayır, hangi hareketleri yapıyor ki az ya da çok oluyor?
Elbette bütün hareketler söz konusuysa 12 az, ama ya değilse?
0
KarlukYinyang
(30.10.10)
(2)

Benim Şimdi Neyim Varmış?

Kazmapolitan
Bunlar ne demek? I.L5-s1 Minimal bulding, dural keseye minimal basıII.C3-C4, C4-C5 minimal buldingIII. C6-C7 sol paramedian-sol posterolateral protrüzyon. Sol noral forameni daraltaral sol C7 köke indentasyonIV. Servikal lordozda düzleşme
Bunlar ne demek?

I.L5-s1 Minimal bulding, dural keseye minimal bası
II.C3-C4, C4-C5 minimal bulding
III. C6-C7 sol paramedian-sol posterolateral protrüzyon. Sol noral forameni daraltaral sol C7 köke indentasyon
IV. Servikal lordozda düzleşme
0
Kazmapolitan
(28.10.10)
IV: disklerinde bir problem olduğunu gösterir. MR sonucu bu değil mi. Muhtemelen diskin düzleşme göstermeye başlamış... ama daha fazla ayrıntı bilmiyorum. ben de var o ayrı. belim ağrıyor bildiğin...
0
zeynelali
(28.10.10)
boynunda düzleşme başlamış arkadaşm düzenli boyun egzersizi yapmalısın uzun süreli masa başında hareketsz durmamalısın. belin alt kısmında fıtık başlangıcı var sanrsam yani en büyük prblem boyun kısmında belki fizik tedaviye ihtiyaç duyabilr doktor tabi yanılıyoda olablrm :)
0
friends
(29.10.10)
(1)

böbrek ameliyati rapor süresi ?

anasinindanasi
sag böbregimdeki iri kıyım bir kaya parçası ve iltihaplanma nedeni ile bobregim alındı.1 ay rapor aldım.ancak ameliyattan sonra bir cok sorun yasadım nefes darlıgı dıkıs kısmından iltahap gelmesisac dolumesi vs....doktor bunların normal oldugunu soyledi.baska doktora gittim o da bunların benim durum
sag böbregimdeki iri kıyım bir kaya parçası ve iltihaplanma nedeni ile bobregim alındı.1 ay rapor aldım.ancak ameliyattan sonra bir cok sorun yasadım nefes darlıgı dıkıs kısmından iltahap gelmesisac dolumesi vs....doktor bunların normal oldugunu soyledi.baska doktora gittim o da bunların benim durumumdaki bi hasta için normal oldugunu soyledi.rapor suremın bıtmesıne bırkac gun kaldı.doktor ıstersem 1 ay daha rapor verbilecegını soyledı.her neyse cok uzattım. işe bslayalı 7 ay oldu 2.bir rapor almam yanlış anlaşılmaya neden olabilir.ilk fırsatta işten kaytarıyor durumları olussun istemem.
soru şu bu tur ameliyatlarda ne kadar rapor alınıyor iki ay ya da 45 gun rapor almak normal mi?uzun sure oturunca rahatsızlık hissediyorum buna ragmen ise gitsem daha kotu olurmuyum yoksa işle gucle ugrasırken hasta psikolojisini unuturmuyum...bıdı bıdı.bu kadar uzatmayı hastalıgıma verin
0
anasinindanasi
(28.10.10)
devlet dairesindeysen bir şey olmaz, ama özeldeysen sıkıntılı bir durum. patronla bir konuş
0
makineci
(28.10.10)
(11)

Boynum tutuldu. Ne yapayım?

july14
Moral bozukluğum yetmedi, boynum da tutuldu. Tam oldu. Doktora gidecek zamanım yok. Şehir dışına çıkacağım. Hafta sonu, bir de bu sıkıntım olmasın. Evde ne yapabilirim? Önerilerinize minnettar olacağım.
Moral bozukluğum yetmedi, boynum da tutuldu. Tam oldu. Doktora gidecek zamanım yok. Şehir dışına çıkacağım. Hafta sonu, bir de bu sıkıntım olmasın. Evde ne yapabilirim? Önerilerinize minnettar olacağım.
0
july14
(28.10.10)
sıcak su ve masaj.
0
hollowlife
(28.10.10)
kas gevşetici kullanmanı öneririm. bi eczaneden alabilirsin en azından ağrıyı giderir
0
cryptex
(28.10.10)
Annem sar boynunu diye tutturdu. Bunları yapıp, sarayım mı? Çok önceden bir kez daha tutulmuştu. Doktora gitmiştim, bir pomad vermişti. Ne olduğunu hatırlamıyorum.
0
🌸july14
(28.10.10)
bengay ya da kas gevsetici krem varsa sür boynuna ondan sonra sar. sarmak iyidir.
0
ayiadam
(28.10.10)
susam yagı ve pelesenk yagı alıyosun, bunları ısıtıyosun biraz(direk ateşte değil, benmari usulu mesela), guzel bi masajla suruyosun, sonra sar ve sonra montla sıc
0
heyamo
(28.10.10)
pomad değildir o, pomad açık yaralarda kullanılır.
0
cryptex
(28.10.10)
cryptex, yanlış biliyor olabilirim. Doğrusunu öğrenmekten mutluluk duyarım. Alttaki linke bakar mısın?


www.nenedir.net(pomad)-nedir?.html
0
🌸july14
(28.10.10)
muscoflex iyi gelmişti bana. tavsiye edebilirim, biraz daha hızlandırıyor iyileşmeyi sanki diğerlerine göre.
kas gevşetici kremlerin kokusundan da kurtarıyor.
geçmiş olsun.
0
ansiklopedik sozluk
(28.10.10)
Sıcak su ve kas gevşetici.

Masaj yapma sakın.
0
pass
(28.10.10)
Tutukluğun geçtikten sonra düzenli olarak boyun egzersizleri yapmanı şiddetlen tavsiye ediyorum
.
0
KarlukYinyang
(29.10.10)
Boynum bugün biraz daha iyi sayenizde. Önerilerinize ve ilginize teşekkür ederim.
0
🌸july14
(29.10.10)
(1)

AK Sigorta Çalışan?

kobretti
Merhaba dostlar,AK Sigorta Genel Merkez'de çalışan var mı aramızda? Poliçe detayları ile alakalı bir kaç birşey soracağım. Bir iyilik isteyebilirim, konu acil :/Teşekkür ederim..edit: konu aslında beraberinde medikal bir sorunu getiriyor, o yüzden modlardan yukarıda birazcık kalmasını istiyorum.
Merhaba dostlar,

AK Sigorta Genel Merkez'de çalışan var mı aramızda? Poliçe detayları ile alakalı bir kaç birşey soracağım. Bir iyilik isteyebilirim, konu acil :/

Teşekkür ederim..

edit: konu aslında beraberinde medikal bir sorunu getiriyor, o yüzden modlardan yukarıda birazcık kalmasını istiyorum.
0
kobretti
(27.10.10)
mesaj gonderdim.

ayrica aksigorta pitişik yazılıyor :)
0
mat couthon
(28.10.10)
(2)

Deri problemi

cy7
Arkadaşlar benim bu özellikle yanaklarımda rosacea denilen bi olay başladı, böyle habire kızarıyo falan. İşte doktora da gidemiyorum şu ara. Tavsiyesi olan varsa çok makbule geçen. İşte şunu sür, şunu yap şunu yapma falan.
Arkadaşlar benim bu özellikle yanaklarımda rosacea denilen bi olay başladı, böyle habire kızarıyo falan. İşte doktora da gidemiyorum şu ara. Tavsiyesi olan varsa çok makbule geçen. İşte şunu sür, şunu yap şunu yapma falan.
0
cy7
(27.10.10)
nette buldum belki isine yarar. yoksa doktor falan degilim..

ROSACEA BELİRTİLERİ:
Yüzde kırmızı bölgeler. Yanakların burun alın ve çenenin iltihabı. Kırmızı kabarık burun.
TEDAVİ
Rosacea hayatı tehdit etmez fakat görünümünüzü ciddi şekilde etkiler. Kırmızılık bazen baharatlı yiyecekler sıcak içecekler ve alkolden kaçınmakla önlenebilir. Eğer bu sakınma tedbirleri kırmızılığı sizi memnun edecek kadar azaltmazsa doktorunuza danışın.
Uzun süreli antibiyotik tedavisi hemen her zaman bunların yatıştırılmasında faydalıdır. Sağlanan iyileşmeyi sürdürmek için antibiyotiğin dozu yavaş yavaş azaltılır sonunda ilaç rosaceanın nüksetmesi sözkonusu olmadan bırakılabilir. Lazer tedavisiyle inatçı vakalar düzeltilebilir.
0
lule
(27.10.10)
bu zıkkım için 2 senede 10 dr.gittim.bi sürü kremler kullandım.kortizonlu mortizonlu.ama inan hiç bi işe yaramadı netten falan çok araştırdım kayda değer bi bilgiye ulaşamadım.Enson hacettepe dermatolojide lazerle yaktırdım.Toplam 5 seans seans ücreti 70 ytl.İşe yaradı.tavsiyem sıcak yeme içme,yaz kış güneş koruyucu kullan,banyo veya duşta fazla sıcak su kullanma aklıma gelenler şimdi bunlar.
0
ozer37
(27.10.10)
(1)

İlacı alınca vücut ilaca daha az duyarlılık gösteriyor mu? Bunun adı?

ya ben lan neyse
şöyle bir sorum var. tam da alamadım cevabını.şimdi diyelim ki tiroidimiz 10 birim çalışması gerekirken 5 birim çalışıyor. geri kalan 5 birim ihtiyacımızı da ilaç şeklinde alıyoruz. ve bir süre sonra varsayalım ki dışarıdan tiroid hormonu aldığımız için tiroid bezlerimiz dışarıdan da alındığı için 5
şöyle bir sorum var. tam da alamadım cevabını.

şimdi diyelim ki tiroidimiz 10 birim çalışması gerekirken 5 birim çalışıyor. geri kalan 5 birim ihtiyacımızı da ilaç şeklinde alıyoruz. ve bir süre sonra varsayalım ki dışarıdan tiroid hormonu aldığımız için tiroid bezlerimiz dışarıdan da alındığı için 5 birimini iyice azaltıyor ve 3 e düşürüyor. neden? çünkü dışarıdan ilaç aldık.,

burayı anladıysanız bu iki soruma cevap alabilirim:

1. bu varsayımdaki duruma "ilaca tolerans geliştirme" mi deniliyor?

2. bu sadece varsayım. tiroid hormonunu dışarıdan aldığımızda gerçekten de böyle bir durum oluyor mu? böylece belli aralıklarla tiroid ilacının dozunu artırmak mı gerekiyor?

tiroid hormonunun ilacın dışındaki etkenlerden dolayı zamanla daha az çalışabilme ihtimalini gözardı ederek. "sadece ilaca bağlı olarak" tiroidin daha az çalışması durumu söz konusu oluyor mu?
0
ya ben lan neyse
(26.10.10)
yanlış hatırlamıyorsam tiroksin salgılanmasında feedback olayı var. hipofiz kandaki tiroksin seviyesini ölçüyor ve ihtiyaca göre tsh(tiroit stimüle edici hormon) salgılıyor. tsh da tiroit bezinin tiroksin üretip salgılamasını sağlıyor.

buradan yola çıkarsak tiroksin eksikliğinin asıl sebebi tiroit bezi ise dışarıdan hormon alımı tiroksin üretimini azaltmaz. ama sorun hipofiz'de ise dışarıdan verilen hormon tsh salgısını ve dolayısıyla tiroitten tiroksin salgılanmasını azaltır.

zaten sorun tiroit bezlerinde ise tsh tiroidi tiroksin üretmeye zorladığı ve bezlerde yeterli üretim olmadığı için guatr ortaya çıkar.

edit: bu olayda geçerli olmayabilir ama o senin dediğin tolerans geliştirme bazı maddeler için mevcut.
0
cro magnon
(26.10.10)
(8)

El çizgisi olayı ne derece doğru? Araştırılmışı var mı? (capsli)

oldu görüşürüz
arkadaşlar merhaba yeni üyeyim çok güzel bir site. googleda aratmayı da biliyorum ama faydalı cevaplara ulaşamadığım için bir de buradan sormak istedim.biliyorsunuz el çizgileri (avuç içi) için çeşitli yorumlar oluyor, el falı'nı kastetmiyorum. böyle hayat çizgisi uzunsa çok yaşarsın, kalp çizgin şö
arkadaşlar merhaba yeni üyeyim çok güzel bir site. googleda aratmayı da biliyorum ama faydalı cevaplara ulaşamadığım için bir de buradan sormak istedim.

biliyorsunuz el çizgileri (avuç içi) için çeşitli yorumlar oluyor, el falı'nı kastetmiyorum. böyle hayat çizgisi uzunsa çok yaşarsın, kalp çizgin şöyle ise böyle olursun gibi.

çevrenizde 90 yaşında olup da hayat çizgisi gerçekten çok uzun olanlar var mı ellerinde? ya da tam tersi, erken yaşta aramızdan ayrılan bir kimsenin hayat çizgisini hatırlıyor musunuz, kısa mıydı?

bunların istatistiklerini nasıl aratabilirim? sağlık bakanlığına mail attım ancak olumlu bir cevap ile dönmediler henüz. hep olumsuz cevap, hala mailleşiyoruz. en azından hayat çizgisi olayını halledersek sevinirim, yarına lazım.

şimdiden teşekkürler.
0
oldu görüşürüz
(26.10.10)
Eger ingilizce'niz varsa google'dan bir de palmistry sozcugunu de kullanarak arama yapmayi deneyin. Pek cok seye ulasacaksinizdir.

* bilmiyorum denediniz mi gerci bunu da
0
no christ requiress
(26.10.10)
Morglara gidip bakın. En iyi istatistik orada çıkar.
0
sourlemonade
(26.10.10)
@cosmicstring; işte tam olarak o geçti aklımdan da tırstım. nasıl anlatayım "el çizgilerine bakıcam" diye biri görse. hem korkarım da. ölü çünkü. sorumun özü buna çok yakın; biri gidip bakmış mıdır bilimsel anlamda vs gibi.
0
🌸oldu görüşürüz
(26.10.10)
Şu dünyada en az korkacağınız insan ölü insandır. Ha görmeyi sevmezsiniz, ayrı. Sağlık Bakanlığı'na bunu yazın bakalım ne diyecekler.
0
sourlemonade
(26.10.10)
iksir yapıcaz diye albinoları kesen afrikalılar geldi birden aklıma. el çizgilerini geçtim tek yumurta ikizleri bile aynı zamanlarda ölmüyor.
0
emrag
(26.10.10)
yalaaan.. yok oyle bi sey..

ha bi de:
benim sag elimle sol elimdeki çizgiler farklı.. yani kanımca ayaklı kanıtıyım bunun yalan oldugunun..
0
buzzlightyear
(26.10.10)
@buzzlightyear; yalan olma ihtimaline katılıyorum. lakin doğruysa da sanırım herkesin sağ-sol çizgileri zaten farklı, denk geldiğim resimlerde(ekteki de dahil) genelde sol el çizgileri referans alınmış.
0
🌸oldu görüşürüz
(26.10.10)
herkesin sağ ve sol el çizgileri farklı değil yahu.. yani %100 ayni degil tabi de, mesela akil ve kalp cizgisi oldugu iddia edilen iki cizgi var ya.. benim bi elimde bu ikisi tek cizgi halinde.. böyle olduğunu görünce şaşırıyordu hatta insanlar..
0
buzzlightyear
(29.10.10)
(12)

Bıktım bu reflüden....

mcerdem19
Arkadaşlar reflü krizim tuttu ne yapmalıyım sizce...
Arkadaşlar reflü krizim tuttu ne yapmalıyım sizce...
0
mcerdem19
(26.10.10)
Gaviscon? Omeprol? Lansor? Talcid?
0
hair freak
(26.10.10)
Bal? Karbonat? Süt? Rennie?
0
oldu görüşürüz
(26.10.10)
kusarsan rahatlarsın, bir dene.
0
hollowlife
(26.10.10)
gece yastığını yüksek tut.
0
ceo
(26.10.10)
düzenli olarak kefir içmenin baya işe yaradığını duydum.
0
minguinho
(26.10.10)
yatmadan once en az 4 saat bir sey yemeyin.
yüksek yastikta yatin, hep bir açı olsun.
sabahlari ac karna lansor alin ve 40 dakika bisey yemeyin aldiktan sonra.

bunun disinda baharattan, acıdan, ekşiden, domatesten, cikolatadan, kahveden, sicak ve soguk icecek ve yiyeceklerden, asitli her turlu icecek ve yiyecekten, portakal mandalinadan uzak durun.


ha bunlari yaparsam zaten öleyim diyosaniz,
siz de haklisiniz.

: (
imza reflülüler dernegi daimi üyesi
0
la traviata
(26.10.10)
reflü yastığı var, işe yarıyor.
0
susu
(26.10.10)
bir yastık cevabı da bende. yüksek yastık ilaç hikaye
0
zenc
(26.10.10)
laktoza duyarlılığın var mı diye bir test yaptır. reflü krizlerinin çoğu süt ve süt ürünleri (bisküviler dahil) tüketmekten dolayı azıyor olabilir. bu durumda sadece yoğurt serbest olur.
0
unbeknown the black
(26.10.10)
ben çift yastıkta yatıyorum mesela faydsı oluyor bence, ve dedikleri gibi malesef nereyse hiçbişe yememen lazım ne yesen dokunuyo :/ özellikle çikolata ve içinde kakao bulunan şeyler ve de acı reflünün düşmanı. mükemmel bi iradeniz varsa belki kurtulabilirsiniz bu illetten :)
0
ennoia_
(26.10.10)
Yüksek yastık gerçekten fark ettiriyor, ama boynumve sırt ağrılarım kronikleşti, eski dümdüz yastıklarımı çok özlüyorum. Bir de benim midemi en kötü yapan şey uzun süre boş kalması, ara öğünlere dikkat o yüzden.
0
hair freak
(26.10.10)
Cevap yazan arkadaşlara çok teşekkür ederim.Hepsini tek tek deneyecem inşallah...
0
🌸mcerdem19
(26.10.10)
(3)

nurofen cold ve alkol alımı

nictir git
selamlar;dün gece bir adet (yaklaşık saat 10' da) bugün sabah 9 da ve öğlen 3 de birer tablet nurofen cold aldım. şimdi canım çok bira çekti ve bir tane carlsberg aldım. Bünyeye dokunur mu nurofen cold ile birlikte içilen alkol? yoksa alt tarafı bir bira diyip içmek mi lazım?prospektüsde doyurucu bi
selamlar;

dün gece bir adet (yaklaşık saat 10' da) bugün sabah 9 da ve öğlen 3 de birer tablet nurofen cold aldım. şimdi canım çok bira çekti ve bir tane carlsberg aldım. Bünyeye dokunur mu nurofen cold ile birlikte içilen alkol? yoksa alt tarafı bir bira diyip içmek mi lazım?

prospektüsde doyurucu bir şeyler bulamadım
0
nictir git
(25.10.10)
Bana dokunmamıştı. 70 küsür kilo er kişiyim.
0
skatheist
(25.10.10)
abartmazsan bisi olmaz. bi-iki tane falan
0
no avalon
(25.10.10)
kimseye bakma içme derim.ben bi kere bayıldım.ağrı kesiciyle alkol alınca.1 adet 200 mg tablet 300 ml votka .95 kg er kişi.aman dikkat derim.
0
keller
(25.10.10)
(9)

hasta oluyorum ama 2 gün daha hasta olmamam lazım! (acil)

bullet-toothh
selam, yaklaşık yarım saat önce burnumda kaşınma, vücudumda çok hafif kırgınlık başladı ve hapşurma sayımda da önemli bir artış var. kısaca senede 1 kere sonbahar - kış dönemindeki grip olma zamanım gelmiş.ancak benim 2 gün sonra çook önemli bir vizem var ve bu 2 gün içinde kesinlikle hasta olmamam
selam, yaklaşık yarım saat önce burnumda kaşınma, vücudumda çok hafif kırgınlık başladı ve hapşurma sayımda da önemli bir artış var. kısaca senede 1 kere sonbahar - kış dönemindeki grip olma zamanım gelmiş.

ancak benim 2 gün sonra çook önemli bir vizem var ve bu 2 gün içinde kesinlikle hasta olmamam lazım. ders çalıştığım için de ilaç alıp dinlenmem, uyumam mümkün değil. gece 5 saat uyusam yeter.

tüm bu olumsuz şartlara rağmen uykumu getirmeyecek ancak hastalığımı 2 gün erteleyecek (oha) ilaç, bitki, babaanne karışımı ne var? 2 gün sonra yataktan çıkmasam da olur.
0
bullet-toothh
(25.10.10)
2 adet aferin al üstünü kalın giyin ve karanlık ılık bbir ortamda adam gibi uyu. 7-8 saatini feda et ve ebedi mutluluğa ulaş. tanrı hep seninle olsun. amen.
not (ciddiyim)
0
ground
(25.10.10)
sıcak duş, kalın yorgan yazıyorum, bir doz kullanın.
0
hollowlife
(25.10.10)
1 su bardağı sıcak suya rendelenmiş taze zencefil(yoksa toz zencefil de olur sanırım), limon, bal karışımı bana çok iyi gelirdi.
c vitaminli aspirin de iyi gelir bizim aileye.
TYLOL HOT de iyi ama uyku getirebilir.
geçmiş olsun.
0
duygumsu
(25.10.10)
@ground

8 saat uyuma gibi bi lüksüm yok şu anda. bir de aferin uyku getirir mi?
0
🌸bullet-toothh
(25.10.10)
Ihlamur için derim bende işe yaradı.
0
lisko
(25.10.10)
cezveye birer tutam nane, kekik, ıhlamur, elma kabuğu, limon kabuğu, bir çay kaşığı zencefil atıp iyice kaynat. kaynadıktan sonra bal ile tatlandırıp sıcak sıcak iç. günde iki kere yap. bişiciğin kalmayacak.
0
japhone
(25.10.10)
tylol hot deli gibi uyku getiriyor. hele sabah içersen öğlene kadar ayakta uyursun.
bazı sert ağrı kesicilerde majezik türevleri uyku getiriyor diye biliyorum. sonuçta yatıştırıcı hepsi.
ıhlamuru bende öneririm. hasta olma aşamasındaysan kendine geliyorsun. yutkunma sorunun varsa boğazını yumuşacık yapar. içmekte zorlanırsan içine elma, nane gibi şeyler atabilirsin.
0
morcivert
(25.10.10)
vicks first defence kesinlikle olaydır.
0
soufigay
(25.10.10)
acılı turşu suyu içeceksin, ama küçük biberlerin turşusunun çok acı suyundan. ilk yudumu aldığında duvara çarpmış gibi olursun ama geçen her saniyede ıspanak yemiş temel reis gibi sağlık ve enerji doluymuş gibi hissedeceksin. lıkır lıkır içmiyosun tabii. yarım litreyi yudum yudum 1 gün içinde tüket ertesi güne hiçbirşeyin kalmaz.
0
stopnsilence
(25.10.10)
(2)

(diş beyazlatma) şu ürünleri kullanan var mı?

baldur
http://www.hizlial.com/saglik-guzellik/kisisel-bakim/opalescence-beyazlatici-dis-macunu_08.002.0632.0004.htm#tabsşu opalescence diş macununu ya da aşağıdaki plus white diş beyazlazma setini kullanan var mı? varsa nasıl beyazlatıyorlar mı ciddi ölçüde? tecrübeleriniz nelerdir?http://www.fatihkozmetik
www.hizlial.com
şu opalescence diş macununu ya da aşağıdaki plus white diş beyazlazma setini kullanan var mı? varsa nasıl beyazlatıyorlar mı ciddi ölçüde? tecrübeleriniz nelerdir?
www.fatihkozmetik.com
0
baldur
(25.10.10)
özellikle diş beyazlatmaya yönelik olan ürünlerin diş minesini aşındırdığını ve dişlere uzun vadede zararlı olduğunu cerrahpaşa da prof olan bir diş hekiminden duyduğumu belirtmek istedim.

not:ikisinide kullanmadım.
0
seyduna6687
(25.10.10)
@seyduna'nın söylediğini ben de duydum, yani mineye zarar vererek beyazlattığını.

ve fakat plus white'ı kullandım. çok uzun süreler dişlerinizde tutmadıktan sonra fazla zararlı olmaz ve inanılmaz işe yaradığını söyleyebilrim. öyle aman aman lekeli-sarı değildi dişlerim, fakat sigara-kahve ikilisi bozuyor neticede. ilk günkü gibi oldu diyebilirim. ahah bu da zararlı ama kullan der gibi oldu. deneyimi anlattım işte sadece. gayet güzel bir ürün, gayet de beyazlatıyor resmen parlatıyor.
sonrasında ise düzgün bir diş macunu ile clinomyn diş macunu öneririm. temizle&parlat diye mi ne bi serisi vardı, piyasadaki diğer diş macunlarına gayet tur bindirir. sensodyn filan da dahil.
0
ahandanick
(26.10.10)
(2)

bir Grey's Anatomy 7. Sezon 3. Bolum sorusu

soyasoslu revani
sevgili duyuru halki bu bolume adini veren kahramanimiz superfreak hani elleri agac surati sigilli bi insan evladi idi. hastaneye geldiginde Sloan ona teshis koyuyodu diyodu ki bilmemne virusu kapmissiniz. tahmin edersiniz ki sorum bilmemne virusu uzerine; nedir bu bilmemne virusunun adi ve nereden
sevgili duyuru halki bu bolume adini veren kahramanimiz superfreak hani elleri agac surati sigilli bi insan evladi idi. hastaneye geldiginde Sloan ona teshis koyuyodu diyodu ki bilmemne virusu kapmissiniz. tahmin edersiniz ki sorum bilmemne virusu uzerine; nedir bu bilmemne virusunun adi ve nereden nasil kapilir, belirtileri nelerdir? Tedavisi 4 sene sonra mumkun degil, gorduk, fakat erken teshiste mumkun olabilir mi
0
soyasoslu revani
(25.10.10)
en.wikipedia.org söyle bi bilgi var ama işinize yarar sanırım.
0
zartanyan
(25.10.10)
Human Papilloma Virus idi o teşhis.HPV diye aratırsanız google'dan yardımı olur sanıyorum.
0
sannora
(25.10.10)
(3)

lupus hastalığı hakkında

bukafelos
merhabalar.yakınım gözünün görmemesi ve ağrılarıyla doktora başvurdu.kesin olmamakla birlikte lupus hastalığı teşhisi konuldu.bu konu hakkında bilginiz varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim.iyi günler
merhabalar.yakınım gözünün görmemesi ve ağrılarıyla doktora başvurdu.kesin olmamakla birlikte lupus hastalığı teşhisi konuldu.bu konu hakkında bilginiz varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim.iyi günler
0
bukafelos
(25.10.10)
ah house olaydı şimdi...

neyse house şöyle derdi: it's not curable but it's treatable
yani tedavisi mümkün değil ama kontrol edilebilir.
0
no avalon
(25.10.10)
böbreklere ciddi zarar verebilir.
0
sutlu nescafe
(25.10.10)
tr.wikipedia.org
burada güzel anlatılmış, geçmiş olsun.
0
alperen4
(25.10.10)
(4)

diz bağlarında yırtık olma ihtimali

project zero
selamlar,yaklaşık 1.5 ay önce banyodan çıktıktan sonra ayaklarım ıslak olması sebebiyle kaydım ve ters düşerken ayağımı kapı kirişine çok sert bir şekilde çarptım. baya bir acıdı ve takip eden bir kaç gün ayağımı açıp kapamada zorlandım ve dizime bir şey değince acıyordu. birde bir kaç defa yürürken
selamlar,
yaklaşık 1.5 ay önce banyodan çıktıktan sonra ayaklarım ıslak olması sebebiyle kaydım ve ters düşerken ayağımı kapı kirişine çok sert bir şekilde çarptım. baya bir acıdı ve takip eden bir kaç gün ayağımı açıp kapamada zorlandım ve dizime bir şey değince acıyordu. birde bir kaç defa yürürken dizim boşaldı. devamındaki 2 3 hafta yine dizime bir şey değince biraz acıdı ama açıp kapamada sorun olmadı. ardından tedbir olsun diye hastaneye gittim ve röntgen çetkiler orda kırık çıkık vs tarzı bir şey bulunamadı fakat doktor diz bağlarında bir sorun olabilceği sebebiyle mr a gitmemi önerdi. pek zamanım olmadğından gidemedim. şu an da yürürken falan pek problem yaşamıyorum fakat bazen yorucu bir iş yaptığımda dizim özellikle kapalıyken çok ufak bir ağrı hissediyorum, çok rahatsız ediyici olmayan bir ağrı. acaba bağlarda bir yırtık veya cerrahi müdahele gerektiren bir şey olma ihtimali var mıdır?
0
project zero
(25.10.10)
elbette vardır. biri burada çıkıp "yok be abi geçer" falan derse ciddiye alıp sallama sakın. git hastaneye ne çektirmen gerekiyosa çektir.
0
click here to see her naked
(25.10.10)
çapraz bağlarımı kopardığımda ben de pek sallamak istememiştim, bir şey olmamıştır diye. bir süre sonra zaten acısı geçiyor falan. dizlerinin boşalması hayra alamet değil söyleyeyim. çarpma ile kopmaz belki ama gidip bir mr çektirmende fayda var. geçmiş olsun.
0
pisekarv2
(25.10.10)
mr mutlaka cektir, evet. calistigim yerde bir hanim otobus servisine binerken dusup dizinde baglari yirtmis, mr cektirdi ama gecitktirerek, simdi sakatlik ile iyilesme sureci arasina bir yerde surekli sikinti yasiyor.

mr cektir.
0
paranoid corpse
(25.10.10)
diz boşalması hayra alamet değil, öbürlerini boşver. mr'ını çektir, ona göre bir fizik tedavi yapılsın, düzelir. korkma yani ama boşlama da.
0
no avalon
(25.10.10)
(7)

Doğum Kontrol Hapı

purpurum
Selamlar,İlk kez doğum kontrol hapı kullanacağım. Cok sayıda yan etkisi olduğunu ama en son geliştirilen ilaçların yan etkilerinin azaltıldığını duydum. Mesela en korkutanları depresif ruh hali, migreni tetikleme(çünkü migrenim var) ve kontakt lense toleransssızlık(çünkü lens takıyorum)Önerdiğiniz,
Selamlar,

İlk kez doğum kontrol hapı kullanacağım.
Cok sayıda yan etkisi olduğunu ama en son geliştirilen ilaçların yan etkilerinin azaltıldığını duydum. Mesela en korkutanları depresif ruh hali, migreni tetikleme(çünkü migrenim var) ve kontakt lense toleransssızlık(çünkü lens takıyorum)

Önerdiğiniz, en az yan etkisi olsuğunu bildiğiniz/duyduğunuz/tecrübe ettiğiniz doğum kontrol hapı hangisi?

Teşekkürler
0
purpurum
(25.10.10)
hepsinde baslarda birtakim yanetki oalbilir. sisikinlik yapabilir mesela..
ben yasmin kullaniyıorum, yan etkisi neredeyse yok. yani yok aslinda. basta biraz depresif gibi olmsutum ama cevremde kullanan herkes yan etki, kilo aldirmamasi acisindan cok memnun yasmin'den.

not: eger doktor tavsiye ettiyse, ya da sadece dogum kontolu sebebiyle kullanmayacaksaniz, doktor raporu alabilir, ucretsiz alabilirsiniz haplari. Normalde 16-17 tl civari...
0
Ms._mystery
(25.10.10)
birkaç sene yasmin kullandı kız arkadaşım, sonra birtakım sağlık problemleri yaşadı ve doktor hapı kesinlikle yasakladı. ayrıldığım için niye yasakladı ne alakası var bilmiyorum
0
staghound
(25.10.10)
kesinlikle kadın doğum uzmanınızla görüşüp; yaş, migren, aile'de ki göğüs ve rahim kanseri vakaları v.b. bilgileri vererek, doktorun tavsiyesine göre almanız gerekir. Ben myralon kullanmıştım, migrenimden dolayı artık hiç birini kullanamıyorum.
0
Phoebe
(25.10.10)
kesinlikle doktor tavsiyesinde kullanmalısınız +1.
her birinin doğum kontrol etkisi yapan madde oranları hemen hemen yakın olmakla birlikte destekleyici diğer etken maddeleri farklı ya da farklı oranlarda olduğundan farklı öyküsü olan hastalara farklı ilaçlar öneriliyor. en sık yasmin veriliyor doğrudur fakat hormonlarınızla epey oynayacak bir şey bu. genel bir tetkik yaptırmanızı, kan-hormon vs değerlerinize baktırmanızı ona göre doktor tavsiyesini dinlemenizi öneririm ben de.
0
ahandanick
(25.10.10)
yasmin kullanıyordum. bir süre ara verdim, tahlillerden sonra devam edecegim galiba. hem miyop hem astigmat oldugum icin lens toleranssizligi beni cok korkutmustu ama oyle bir sey olmadi. migrenim de var ve migren krizlerimde bir artis gozlemedim. tek olumsuz yani 100% selulitsiz olan bende selulit olusumu basladi, spora abanacagim tekrar. bakalim ne olacak..

annem de ginera kullaniyor. memnun gordugum kadariyla..
0
kayranin kedisi
(25.10.10)
@ kayranin kedisi: selulitin yasmin'den kaynaklandigini nasil anladiniz?
yasmin kullanan biri olarak soruyorum...
0
Ms._mystery
(26.10.10)
tavsiye ettiğiniz doğum kontrol hapı?

okumuş etmiş insanlar olarak bari siz şunu yapmayın! doktor önce ultrasonla yumurtalıklarınıza bakacak, sonra kan tahlili yapacak, hormon değerlerinize göre bir hap verecek, adına göre değil.

ayrıca, yan etki de kişiden kişiye değişir. ben 6 ay yasmin kullandım ve libido düşüşü hariç hiçbir sorun yaşamadım. libido düşüşü de ilaç hormonlara etki ettiği için zaten.

hangi doğum kontrol hapını kullanırsanız kullanın, bol su içmeniz lazım. nitekim kendileri vücutta su toplayan, ödem yapan ilaçlar oluyorlar.
0
peki
(26.10.10)
(9)

Göğse Bir Şey Saplanıyor Gibi Hissetmek?

kamera motor
bazen böyle bir his oluşuyor ve derin nefes almamı engelliyor. yani nasıl anlatayım, durduk yere tam kalbimin oralara sanki iğne saplanıyormuş gibi bir his oluşuyor. derin nefes aldıkça yani ciğer şiştikçe ağır inanılmaz artıyor ve bu yüzden küçük küçük nefes almaya çalışıyorum. birkaç dakika sürüp
bazen böyle bir his oluşuyor ve derin nefes almamı engelliyor. yani nasıl anlatayım, durduk yere tam kalbimin oralara sanki iğne saplanıyormuş gibi bir his oluşuyor. derin nefes aldıkça yani ciğer şiştikçe ağır inanılmaz artıyor ve bu yüzden küçük küçük nefes almaya çalışıyorum. birkaç dakika sürüp bitiyor bir süre sonra.

ne olabilir ki bu, yabancı bi madde falan batıyor olabilir mi fi tarihinde içime kaçmış. veya ne bileyim aklıma da bişey gelmiyor sırf merak ettiğim için yazdım.
0
kamera motor
(25.10.10)
bende ve herkeste olan bir şey bu. olur, geçer.
0
bradshaw
(25.10.10)
kaslarla ilintili bir sey diye biliyorum. herkese olur. gecmesi icin ya bir sure derin nefes almayip unutacaksin, ya da cesaretini toplayip acisa bile derin bir nefes alacaksin.
0
kurukafa
(25.10.10)
doktor değilim lakin bende ki sıkıntıyı birebir tarif ettiğiniz için paylaşıyorum; bu şekilde doktora gittiğimde üşüttüğüm için olduğubu söylemişti, kas gevşetici bir iğneyle rahatlamıştım. sonrasında da ne zaman bu keskin ağrıyı hissetsem birkaç gün kas gevşetici sürüyorum bahsettiğiniz bölgeye, geçip gidiyor ağrım...
0
Phoebe
(25.10.10)
"geçer" ne demek ya? ne kadar tuhaf insanlarsınız... arkadaşım git bi doktora görün. böyle şeylerin cevabını burada bulamazsın.
0
click here to see her naked
(25.10.10)
aynısı bende de oluyor, 15 dk içinde kendiliğinden geçiyor. büyütülecek birşey değil.
yine de doktora sorup bizi bilgilendirirsen fena olmaz ehueh.
0
dieselsingle2
(25.10.10)
bende de oluo. insan korkuo dmi ulaa kalpten mi gidiyorum yoksa diye.
0
saykodeli
(25.10.10)
ehehe... doktorlar bizim gibi (evet kaynımda da var aynı) insanlarla aralarında çok dalga geçiyorlar. emin olun kardiyolji servisinini yarısını benzer şikayetlere sahip çoğunlukla da kadın hastalar dolduruyor.

cevap: kardiya bölgesinde stres, soğukalgınlığı vesair ıvır zıvıra bağlı spazm var. psikolojik olma ihitmali daha yüksek. takmayın geçer.
0
no avalon
(25.10.10)
www.imaeh.gov.tr
randevu işi de sıkıntı değil bir görünün isterseniz tabi istanbuldaysanız
0
dr.ramiz
(25.10.10)
gaz olabiler. mide gazı.
0
peki
(26.10.10)
(3)

ekşi duyuru fahri doktorlarına.

kamilinsan
Öğleden beri yüksek ateş, kabızlık, midede gaz falan gibi problemler yaşıyorum.soğuk algınlığı sandım başta ama kulak burun boğaz üçlüsünde bi zeval yok şu an ama it gibi titriyorum 1 panalgine 1 tylol hot içmeme rağmen.son 4 öğünü de dışarda yedim yolda olduğum için. gıda zehirlenmesi olabilir mi b
Öğleden beri yüksek ateş, kabızlık, midede gaz falan gibi problemler yaşıyorum.

soğuk algınlığı sandım başta ama kulak burun boğaz üçlüsünde bi zeval yok şu an ama it gibi titriyorum 1 panalgine 1 tylol hot içmeme rağmen.

son 4 öğünü de dışarda yedim yolda olduğum için. gıda zehirlenmesi olabilir mi bu?

bağ-kurumun vizesi dolduğu için acile gidemiyorum.
0
kamilinsan
(24.10.10)
sağlık ocaklarında muayene olabilirsiniz. ilacı da tam tutarıyla satın alırsınız.
0
sttc
(24.10.10)
gıda zehirlenmesi olsa şimdiye kadar öğürme, mide bulantısı, hatta kusma falan olurdu.
0
resistance is futile
(24.10.10)
Gıda zehirlenmesi olma ihtimali hala var. Sağlık Ocağı'na görünmenizi tavsiye ediyorum.
0
ornette
(24.10.10)
(3)

dizim kilitleniyor

ayiadam
sağ dizi çatlattım 13-14 ay önce. neyse iyileşti ama sıkıntı var hala. ayakkabıyı çıkarırken, sağ ayağımı hafifçe sağa çevirirken falan deli gibi ağrıyor dizim. yatakta yatarken ayağımın içi tavanı görecek şekildeyse dizimi bükemiyorum ayrıca ağrıyor da. bükebilmek için parmaklarım tavana gelecek şe
sağ dizi çatlattım 13-14 ay önce. neyse iyileşti ama sıkıntı var hala. ayakkabıyı çıkarırken, sağ ayağımı hafifçe sağa çevirirken falan deli gibi ağrıyor dizim. yatakta yatarken ayağımın içi tavanı görecek şekildeyse dizimi bükemiyorum ayrıca ağrıyor da. bükebilmek için parmaklarım tavana gelecek şekilde çevirmem gerekiyor ayağımı.

memlekette ortopediste gittim. menisküs var mı diye yokladı. bişi çıkmadı ama ne röntgen ne mr. elle bastırdı bir sekiz on yere ağrı var mı yok mu onu sordu. sonra yok bişey dedi. sorum şu yarın doktora gidecem. ortopediste mi gideyim yine yoksa başka bir departmana mı_? bir de başına böyle bişi gelen var mı_?
0
ayiadam
(24.10.10)
bende sol dizimde vardı çatlağın tedavisi yok tek yol ne yazık ki ameliyat. ama çok uzun zaman içinde kaynayabiliyor. ben senelerce çektim. inşallah sen çekmessin. git bi doktora röntgen çekmesi için diret röntgende göremesse mr çektirmen gerekiyor. ama ben ameliyata girmekten korktuğum için olmadım seni bilemem. geçmiş olsun.
0
züküş mağduru
(24.10.10)
çatlağın röntgeni var. ama tabi çok eski. ufak ta bişiydi. ben iyileşmiştir diye düşündüm bir sene geçti üstünden. iyileşmemişmidir acaba_?
0
🌸ayiadam
(24.10.10)
eğer hayat kaliteni düşürecek kadar ağrı yapmıyorsa sorun yok. ama sana tedavi olma demiyorum çünkü bunun sakatlığa kadar yolu var.
0
züküş mağduru
(24.10.10)
(7)

ölücek miyim

deeperdown
agalar bende bi ağrı var bu sabahtan beri. yer olarak şöyle tarif edeyim: memelerimiz kordinatları sapmaksızın tam arkamızda olsa nerde olurdu? heh tam orda. ciğerlerimin ağırmasından, ciddi bişey olmasından korkuyorum zira deli gibin sigara içiyorum. durum nedir? nolucak?
agalar bende bi ağrı var bu sabahtan beri. yer olarak şöyle tarif edeyim: memelerimiz kordinatları sapmaksızın tam arkamızda olsa nerde olurdu? heh tam orda. ciğerlerimin ağırmasından, ciddi bişey olmasından korkuyorum zira deli gibin sigara içiyorum. durum nedir? nolucak?
0
deeperdown
(24.10.10)
sigarayı bir süreliğine azalt ve terle. çok terle ama, baya sıcak olsun.
bunlardan sonraki 1 haftada da yürüyüş filan yapıp bol oksijen al. tahminim hem çok sigara hem soğuk alma olmuş. o son sigarayı içmeyecektin.
0
oldu görüşürüz
(24.10.10)
akciğerdir onlar.. en fazla üşütmüşsündür. sağlık ocağına gidip ciğereleri bi dinletmekte fayda var. en zahmetli olacak iş en basitinden bi film çektirmek olur. birde sigara içme müdür.. daha gençsin.
0
ceo
(24.10.10)
akciğer deyip geçme. mutlaka film çektir. pnömotoraks diye hayatını zehir edebilecek bi illet var çünkü. ne olur ne olmaz, en azından bi şey çıkarsa geç kalmamış olursun.
0
click here to see her naked
(24.10.10)
olm yanına bir çay koy kahve koy öyle iç bari. zağar gibi içiyon ondandır ; )
0
oscar wilderness
(24.10.10)
aynı şikayet bende de vardı bir zamanlar. böyle sanki ciğerlerine iğne batıyormuş gibi hissediyorsan üşütmüşsündür.sigara da ağrının şiddetini artırır. doktora git ilaç al rahatlarsın. ama sigara içtiğin sürece hafif te olsa o ağrılar sürekli devam edecektir. sigarayla beraber o ağrıları da geride bıraktım ben.
0
ronaldo17
(24.10.10)
Ciğerlerinin ağrısının oraya kadar vuracağını hiç sanmıyorum... Bilgisayar baiında yanlış konumda oturuyorsundur...
0
janavarorion
(24.10.10)
doktora git.
0
over and over
(24.10.10)
(9)

su sesi ve işemek birbiriyle ne alaka? (bilimsel)

oldu görüşürüz
doğuştan mı geliyor? her insanda oluyor mu? nasıl aratıcam ben bunu bulamadım. bir de bu ses bilinçle karşılık verdiğimiz bir şey değil ya hani, "su sesi duydum dur çişimi yapıyım" demiyoruz yani, onun gibi başka hangi sesler var? limon görmek? salya? ne deniyordu buna, salınım mı? hormon mu?
doğuştan mı geliyor? her insanda oluyor mu? nasıl aratıcam ben bunu bulamadım. bir de bu ses bilinçle karşılık verdiğimiz bir şey değil ya hani, "su sesi duydum dur çişimi yapıyım" demiyoruz yani, onun gibi başka hangi sesler var? limon görmek? salya? ne deniyordu buna, salınım mı? hormon mu?
0
oldu görüşürüz
(24.10.10)
bilinçaltı ve çağrışım şeklinde ilk akla gelen keywordleri sallıyorum ortaya.
0
kelimeyounu
(24.10.10)
bence iseme ve su akisi olaylari dogustan olmasa da, daha sonra birbirine benzerliginden dolayi cagrisim yapar. bir de kucuk cocuklari isetirken "hadi cisssss" seklinde akma efekti verilir, bilincaltina kazinir diye dusunuyorum.
0
samfisher
(24.10.10)
0
hollowlife
(24.10.10)
dediklerinize katılmakla beraber, benim asıl anlamadığım kısım; beyin hangi organa nasıl bir talimat veriyor da çişimiz "geliyor". yani o sesi duymasak gelmiycek belki, iki saat sonra filan gelecek de, kulağımıza giren bir ses neyi nasıl etkileyebiliyor? beyinden idrar torbasına bir kanal mı var?
0
🌸oldu görüşürüz
(24.10.10)
limon - salya örneği şartlı refleks oluyor. bunu pavlov'un deneyinden biliyoruz(bu kesin bilgi yani).

ancak su sesi ve işemeyi de şimdi düşündüm ve mantıklı bir temele oturtarak götümden sallıyorum: şimdi her işediğimizde su sesi duyuyoruz. belli bir süreden sonra su sesini ve işemeyi(ne pis bi kelimeyiş) bağdaştırıyoruz ve bu bizim için refkels haline geliyor. bu olay sonradan öğrenilen bir refleks olduğu için(yani bu şekilde doğmadığımız için) bunun adı "şartlı refleks" oluyor.
0
bullet-toothh
(24.10.10)
2. soru için:

beyinden idrar torbasına giden sinir sistemi var.
0
bullet-toothh
(24.10.10)
@bullet-toothh: "işemeyi" olacak, kelime güzel yani.
0
:/
(24.10.10)
çişimiz gelmiyor o sesi duyunca. insanlar uykuda çişlidir ve bu çişlerini tutarlar. % 100 e yakın kşi sabah kalkıp çişini yapar. yani potansiyel olarak çişli bir şekilde uyuruz. şte bu su sesi de o çişimizi bırakmamız için bir uyarıcıdır.
0
ground
(24.10.10)
mythbusters isledi bu konuyu.hem de baya ciddi bi sekilde.alakasi yokmus malesef.kac defa denediler.en bilimsel cevap bu olur sanirim.programi indir izle.
0
raycharles
(24.10.10)
(9)

aşırı yoğurt tüketimi

agustosba
son 10 gündür, günde ortalama 300 gr. yoğurt tüketmeye başladım. `pms` döneminden midir, `homesick` mi oldum nedir bilmiyorum ama hiç bu kadar yoğurt tüketmezken.. ölecek miyim ?
son 10 gündür, günde ortalama 300 gr. yoğurt tüketmeye başladım. pms döneminden midir, homesick mi oldum nedir bilmiyorum ama hiç bu kadar yoğurt tüketmezken.. ölecek miyim ?
0
agustosba
(24.10.10)
300gr yazınca göze batıyor belki, kafamda dolu bir kase yoğurt olarak canlandı ki bence abartılacak bir durum yok eğer taze tüketiliyorsa. kalsiyum iyidir.
0
stephen dedalus
(24.10.10)
Rahat uyursun herhalde sadece. Geçen sene bu dönemler 500 gr. cacık yiyordum her gün. Şuan tek çektiğim sıkıntı marketlerde bulamamak.
0
daddy
(24.10.10)
yoğurttan ne zarar gelir üstelik 300gr pehh, hatta ballı olursa şu dönemde daha fazla zevk alırsın sanki
0
saykodeli
(24.10.10)
walla hiçbirşey olmaz. Ben o alışkanlığı kazanana kadar neler çekmiştim... Her akşam yemeğinde 1 kase yoğurt iyidir...
0
cnky
(24.10.10)
sanırım ölmeyeceğim. şişkinlikte yapar mı ki bu kadar tüketim?
0
🌸agustosba
(24.10.10)
bolca su da tüketin yalnız. kalsiyum bombardımanı kimi böbreklere pek iyi gelmez zira.
0
vercingetorix
(24.10.10)
Doğal yoğurtsa korkma ne olur 300 gramdan be yav
0
KarlukYinyang
(24.10.10)
Ne ölmesi keşke bende yiyebilsem o kadar yoğurt ama pek sevdiğim söylenemez...
0
zekicalik
(24.10.10)
günde 2,5 litre süt içip yarım kilo yoğurt yediğim oluyor benim. hiçbir şey olmaz.
0
jack of hearts
(24.10.10)
(2)

iğneli epilasyon ne kadar sürede kesin sonuç verir?

beyaz
yüze göbeğe ve bacaklara yapılan iğneli epilasyonla tüyler ne kadar sürede yok olur?
yüze göbeğe ve bacaklara yapılan iğneli epilasyonla tüyler ne kadar sürede yok olur?
0
beyaz
(23.10.10)
yüze yaptırırken iyi araştırın da iz kalmasın.
göbeğinizde tüylenme varsa ve kadınsanız epilasyondan önce bir hormon testi yaptırın. duruma göre doğum kontrol hapı ya da hormon tedavisiyle normal bir insana dönüşebilirsiniz. göbekte ve göğüs çevresinde kıllanma kadınlarda normal değildir.
0
kayranin kedisi
(23.10.10)
tşk ederim araştırmıştım yumurtalıklarımın fazla çalışmasından dolayı olduğunu söylemişti doktorum..
0
🌸beyaz
(23.10.10)
(1)

Karaciğer Hastası için Analjezik

Kazmapolitan
Ağır bir karaciğer hastasının kullanması için eliminasyonu böbrekten olan bir analjezik var mıdır?Varsa generic ya da brand name verebilir misiniz? TR'de olması şart değil. Getirtiriz bir şekilde.
Ağır bir karaciğer hastasının kullanması için eliminasyonu böbrekten olan bir analjezik var mıdır?

Varsa generic ya da brand name verebilir misiniz? TR'de olması şart değil. Getirtiriz bir şekilde.
0
Kazmapolitan
(23.10.10)
eliminasyonu böbrekten olsa bile gene de doz ayarlaması yapılması gerekir siz en iyisi doktorunuza sorun
0
zaditen
(23.10.10)
(4)

supradyn energy

frtcek
Eyyy hipokratlar,"Supradyn energy" kullanıpta hiç başı dönen midesi bulanan oldu mu?neden ki?
Eyyy hipokratlar,
"Supradyn energy" kullanıpta hiç başı dönen midesi bulanan oldu mu?
neden ki?
0
frtcek
(23.10.10)
iştah açıcı mıydı o ya neydi?
0
deep435
(23.10.10)
bende olmuştu.
o dönem djarum'a yeni başlamıştım ve mide bulantısını sigaraya bağlıyordum. daha sonra sigarayı değiştrip sandozu devam ettirdim. mide bulantısı devam edince kestim. baş dönmesi olmamıştı ama hiç.
danışmadım doktora nedeniyle alakalı.
0
datlu
(23.10.10)
nuri alço verirse başın da döner, miden de bulanır, hamile de kalırsın.
bu arada, supradyn energy'nin böyle bir etkisi olur ama senden kaynaklanan çok düşük olasılıklı bir yan etkidir bu.
bodytr.com'a gir, süper site. :))
0
KarlukYinyang
(24.10.10)
aç karna içtiysen olabiliyor. aynı durum pharmaton da da mevcut. tok karna içtiğinde bi sorun yaşayacağını sanmıyorum.
0
faaip de oiad
(24.10.10)
(5)

kaşıntı

biseyler
mübalağsız 3-4 saattir kaşınıyorum. kaşıntıdan uyuyamadım. bu süre zarfında 8 kere falan duş aldım herhalde. yetmedi 5 şişe kolonya bitirdim, her yerime sürüyorum ama bana mısın demiyor. nedir bu? ve bunu acil kesmenin bir yolu var mıdır?
mübalağsız 3-4 saattir kaşınıyorum. kaşıntıdan uyuyamadım. bu süre zarfında 8 kere falan duş aldım herhalde. yetmedi 5 şişe kolonya bitirdim, her yerime sürüyorum ama bana mısın demiyor. nedir bu? ve bunu acil kesmenin bir yolu var mıdır?
0
biseyler
(23.10.10)
bir seye alerjik tepki vermis olabilirsin. yogurt yemek iyi geliyordu sanki salliyor da olabilirim. ayrica daha garanti cozum hitrizin veya baska bir antihistaminik ilac.
0
samfisher
(23.10.10)
uyu sabaha geçer. deli gibi kaşınmaktan iyidir.
0
ceo
(23.10.10)
8 duş oha? e ortada sorun olduğu belli, hastanelerin acil servislerinin ne işe yaradığı belli, neden hala duruyorsun?
0
montreal
(23.10.10)
bende de boyel baslamisti, bir seyden tiksindim gibi geldi, ertesi sabah hastane acilmadan acile gittim, sampuan mi su mu bu mu bilemeyiz dedi, antihistaminik verdi, o gun bugun tekrarladikca kullanirim. alerjiniz baslamis her yasta baslayabilirmis.
0
leyla3
(23.10.10)
geçmeyecek. acilde serum yemelisin. şu sıra çok var.
0
anlam
(23.10.10)
(7)

kan verirken başıma gelen olay

don juan666
arkadaşlar; bi arkadaşımın tanıdıgı ıçın kan vermeye gittim hayatımda ilk kez. kan verdim bi ünite fakat daha sonradan kanı kullanmadıklarını duydum. çünki kan alımı sırasında damarım patlamış. ve su an kan alınan sağ kolum mor bi vazıyette daha önce başına böyle bişey gelen varmı. hastaneyı arayıp
arkadaşlar; bi arkadaşımın tanıdıgı ıçın kan vermeye gittim hayatımda ilk kez. kan verdim bi ünite fakat daha sonradan kanı kullanmadıklarını duydum. çünki kan alımı sırasında damarım patlamış. ve su an kan alınan sağ kolum mor bi vazıyette daha önce başına böyle bişey gelen varmı. hastaneyı arayıp sordum bu bilgiyi verdiler morluğun bi hafta sonra gececegını soyledıler.
0
don juan666
(23.10.10)
damarın patladığı için mi kanı kullanmamışlar? o koldaki morlukta olur öyle, geçer en fazla bir haftaya.
0
ceo
(23.10.10)
bende de oldu o morluk ama bir 10 kuruş kadar değildi. sendeki ne büyüklükte?

(bkz: ilahi morluk)
0
hollowlife
(23.10.10)
doktor değilim ama benim bildiğim iğnenin battığı bölgede kan alındıktan sonra morluk olur. morlukta değildir bildiğim kadarıyla kan sızmasıdır hani o pamuğu bastır kolu kır böle tut der ya hemşirele o açtıkları delikten kan sızmasın azcık tampon yapta kapanır zaten demektir.

genede durun ben doktorum diyen birini beklemek lazımdır :)
0
bytarik
(23.10.10)
damarı patlattıkları için morluğu 2 ay geçmeyen arkadaşım vardı yine kızılayda kan alınırken arada oluyor yani böyle şeyler takılmayın fazla vicut kendisi düzeltiyor.
0
buffy de vampir sayilir
(23.10.10)
oldu... ebadina gore bir haftada da gecer, daha fazla da surebilr. iki haftaydi bi sefer hatirladigim.
0
no avalon
(23.10.10)
anneme her iğne yaptıklarında kan aldıklarında kolunun içi el ayası kadar morarıyor. hiç bir sıkıntı da çekmedi mor görüntüden başka.
0
ayiadam
(23.10.10)
damar patladığı için kan alımını durdurmuşlar ünite tam dolmadığı içinde kullanmamişlar kanı. evet morluk her geçen gün yayılıyor yayıldıkçada geçiyor sanki inşallah tam olarak geçerde bende kurtulurum.
0
🌸don juan666
(24.10.10)
(7)

ÖNEMLİ / Subakut Sklerozan Panensefalit (SSPE)

uyuklayankedi
Merhaba,Başlıktaki hastalık hakkında tıbbi veya istatistiksel bilgi dışında gözleme/tecrübeye/yakınlarının yaşadıklarına dayanan bilgisi olan var mıdır? Paylaşırlarsa çok sevinirim.Teşekkürler,
Merhaba,


Başlıktaki hastalık hakkında tıbbi veya istatistiksel bilgi dışında gözleme/tecrübeye/yakınlarının yaşadıklarına dayanan bilgisi olan var mıdır? Paylaşırlarsa çok sevinirim.

Teşekkürler,
0
uyuklayankedi
(22.10.10)
2001 de kardeşime tanı konmuştu, yaklaşık 8 ay içinde öldü. tedavisi yok. o zaman yurtdışından getirilen bi ilaç vardı tedavi etmiyordu ama süreci uzatıyordu. aradan geçen zamanda bu hastalığın tedavisiyle ilgili pek bi ilerleme olduğunu duymadım. bi ilerleme olsaydı mesleğimden dolayı bilgim olurdu sanırım.
0
ihe sade
(23.10.10)
Başınız sağolsun.

Çin ve Japonya'da değişik yöntemler olduğuna dair biraz bilgi buldum. Türkiye'de de ozon tedavisi var sanırım. Hastalık henüz beyinde kalıcı hasar bırakmamışsa belki bir şans olabilir diye düşünmüştüm. Ancak bu tedaviyi deneyen birilerini bulmak sanırım kolay olmayacak.

Çok teşekkür ederim.
0
🌸uyuklayankedi
(24.10.10)
Öncelikle, geçmiş olsun.

Pediatri kliniğinde birkaç SSPE tanılı hastam olmuştu. Erken evrede interferon tedavisi ve intratekal izoprinozin uygulaması yapmış ve sürvivi uzatmıştık. Ancak bildiğiniz üzere sonuç maalesef parlak değil. Ribavirin kullanan bazı fakülteler de var, ancak oradaki hastalar için de pek parlak sonuçlar ortaya çıkmadı. Evre 1'de %5-6 kür şansı olduğunu, tedavi edilebildiğini söyleyen tıbbi makaleler var. Ancak henüz kür olmuş bir hastaya rastlamadım.

[@ihe sade: Başınız sağolsun.]
0
ornette
(24.10.10)
Evet, kolay olmayacağını ben de söyledim, ama imkansız değildir umuduyla yazdım.

Türkiye'de binbeşyüz kadar SSPE hastası çocuk kayıtlarda mevcut ve her iki günde bir çocuk SSPE'den ölürken, her gün de bir çocuk bu hastalığa yakalanıyor. Bu veriler 1/100.000'den daha anlamlı sanırım.
0
🌸uyuklayankedi
(24.10.10)
Sevgili akalmor, ülkemizde teşhisi "doğru" konan hasta sayısı o kadar az ki, 1100 vaka bile bizim için "iyi" sayılır.
0
ornette
(25.10.10)
@ akalmor, amacım tartışma başlatmak ve kaynak yarıştırmak değildi, ama verdiğim bilgi SSPE Derneği Başkanı'nın demecinden alınmıştır. Kaynak güvenilirliği konusunda hiç de saf sayılmam ve bir websitesinin adı sspehastaligi.com diye de dikkate alamayacağım maalesef.

Ek: Sitede verilmiş bir bilgi değil de, kendi hesaplamanız olduğunu fark ettim. Yaptığınız hesap geriye dönük olarak belki doğrudur, fakat son bir yılda veya birkaç ayda günde bir çocuğun hastalandığı ve iki günde bir de birinin öldüğü bilgisini yanlışlayamaz bu hesaplamanız.

Ek2: Kimsenin çocuk nörologlarını suçladığı izlenimi edinmedim şahsen, belki daha iş oraya gelmeden sorunlar çıkıyordur. Böyle olduğu halde savunma yapma gereği duyulması da ilginç olmuş.

Ek3: Her gün değil de dört günde bir SSPE'ye yakanılması da sevinilecek bir durum değil. Sürekli ek yapıyorum, çünkü yapmam için az satırda çok gerekçe yaratmayı başaranlar var.
0
🌸uyuklayankedi
(25.10.10)
@ akalmor, yazdıklarınızı bir kez daha okuyun lütfen. Tarafsız gözle okumayamıyorsanız da birilerine okutun, tabii tüm yazılanları da okutun.

Kahvehane ağzı yakıştırması da nereden türediyse, bunu söyleyince üstten konuşulmuş oluyor. Kahvehane ağzını ne tanır, ne de bilirim. Biliyorsanız da sizin sorununuz.

Ayrıca dernek benim derneğim değil, nereden çıkardığınızı bilemedim. En azından commercial uzantılı bir site değil. Derneğe ateş püskürülmesi de ölçü değil ve bu dediğim önceki dediğimle çelişmez.

Buraya bu kadar yazmışsınız, ama nedense soruya müteallik şeyler göremedim. Genelde cevap veya doğru cevap sayılmasa da, zahmet edilip yazıldığı için tik atan bir kullanıcı olarak ilk defa olarak bunu yapamadım. Bunu da sağladınız.

Kişiselleştirmiş filan değilim, ancak hastası olan birine sorusuyla ilgisi olmayan cevap yazmanızı zaten anlamamıştım, bunu uzatmanız da tuz biber ekti. Muhtemelen şimdi de benim uzattığımı ileri süreceksiniz.

Konumuz bunlar değil, zahmet olursa sorumu bir kez daha okuyun. Hala devam edecekseniz siz bilirsiniz.

Yazış tarzımı hala kahvehaneye benzetiyorsanız, yapılabilecek bir şey yok. Sizin tarzınız değil de, cevap verme amacınız merak konusu.

Geçmiş olsun.

Ek: Ben size hiç "sen" demedim, siz bana rahatlıkla "sen" diyorsunuz. Yoksa kahvehane tarzı bu mu? Sizi tanımıyorum, yaşınızı bilmiyorum, benden genç olsanız da "sen" diyemem, herhalde kahve kültürümden böyle.
0
🌸uyuklayankedi
(26.10.10)
(4)

istanbulda burun estetiği konusunda markalaşmış

karahan
doktor ya da hastane ya da klinik?
doktor ya da hastane ya da klinik?
0
karahan
(22.10.10)
osman oymak
0
little miss sunshinee
(22.10.10)
yakup avsar ve onur erol
0
zoch
(22.10.10)
barış çakır. ötesi yok.
0
girl in a coma
(22.10.10)
İsmail Kuran, Nazım Çerkeş ve Cemal Şenyuva
0
plastik turambar
(23.10.10)
(2)

Doktorlar Eczacilar: Voltaren 50 kullanim sekli?

mabl
Ac karna mi yemekten sonra mi? Doktor bisey dememis, eczaciya da sormamis. Farketmez mi yoksa?
Ac karna mi yemekten sonra mi? Doktor bisey dememis, eczaciya da sormamis. Farketmez mi yoksa?
0
mabl
(21.10.10)
voltaren mideye dokunan bi ilaç olduğundan tok alsa daha iyi
0
no avalon
(21.10.10)
ben aç karna alıyorum. tok karna aldığımda etki göstermesi geç oluyor.
ama mide problemi varsa tok almak iyidir.
0
sutlu nescafe
(21.10.10)
(11)

bioxcin şampuan kullananlar kullanmayanlar sorum size

züküş mağduru
benim ve sevgilimin saçları uzun süredir fark edilir düzeyde dökülüyor.piyasadaki şampuanların çoğunu kullandık ama hemen hemen hepsi aynı etkiyi yapıyor dökülmeye karşı etkili olduklarını söyleyemem.saç dökülmeleri ile ilgili sorularda bioxcin tavsiyelerine rastladım bir de direk olaraka sormak ist
benim ve sevgilimin saçları uzun süredir fark edilir düzeyde dökülüyor.
piyasadaki şampuanların çoğunu kullandık ama hemen hemen hepsi aynı etkiyi yapıyor dökülmeye karşı etkili olduklarını söyleyemem.
saç dökülmeleri ile ilgili sorularda bioxcin tavsiyelerine rastladım bir de direk olaraka sormak istedim aranızda kullanan veya kullanmış olan varsa bu ürün hakkındaki bilgilerini paylaşabilir mi veya bildiğiniz tavsiye edebileceğimiz başka bir profsyonel markaya da hayır demem parası mühim değil çok pahalı tavsiyelerinizede açığım muckss öpüldünüzz ..
0
züküş mağduru
(21.10.10)
kullanma,omuzlarda kollarda kıl yapıyor,kılsız biriysen,kötüde duruyor.he bu arada bi işe yaradığıda yok
0
flashstriker
(21.10.10)
Saçlarım bir erkek için uzun, öyle metalciler gibi değil :) Saç uzamaya başlayınca tararken vs... daha çok dökülmeye başladı ya da uzun olduğu için göze geliyordu. Dönüşümlü bioplas kullanıyorum(bir yıkamada bioplas diğerinde başka kimi zaman karıştırarak :) ) azaltıyor.
0
ilkdefa
(21.10.10)
@flashstriker ilk kez duyuyorum çok ilginç ve çok kötü birşey bu
evet arkadaşlar başka önerisi olan varsa yazssın lütfen sabırla beklemekteyim
0
🌸züküş mağduru
(21.10.10)
Saç dökülmesi sampuanla durmaz, hele bioxinle hiç durmaz. Mevsim dönüşü dökülmeyi arttırmış olabilir, altında yatan sebep önemli. Uzun süredir demişsin. Sendeki ve sevgilindeki farklı sebeplerdendir, kadınlarda demir eksikliği çok önemli, bir tahlil yaptırmasında fayda var.
0
hair freak
(21.10.10)
flashstriker
(21.10.10)
ben 8 aydır kullanıyorum bioxin şampuan + serumunu ve çok memnunum baya faydasını gördüm ayrıca @flashstriker walla ciltten cilde değişir kesinlikle omuzlarda kollarda kıl yapması gibi bir etki görmedim ve yapmadı bende ilk kez senden duyuyorum böyle bişeyiki çevremde kullanan çok insan var.
0
caner1706
(21.10.10)
saç dökülmesini durdurdu ama yeni saç çıkmadı dökülen yerlerde. kesinlikle kolda omuzda ensede kıllanma yapıyor.
0
son togolu
(21.10.10)
her gün kullanılan clear hem daha ucuz, hem daha iyi sonuç verdi (bende).
0
babilbaligi
(21.10.10)
bende kullandım sıradan bir şampuana göre negatif veya pozitif bir etkisini görmedim.
0
Rmdy
(21.10.10)
başını önüne eğerek yıkarsan ellerinden başka (o da belki) kıl sorunu yaşamazsın. ben kadın olarak kullanıyorum ve çok memnunum. acaip etkili bir ürün.
0
zane
(21.10.10)
saç dökülmesi sorunsalıyla karşıkarşıya kaldığım zaman doktor bioxini önerdi. 1 yıldır kullanıyorum. faydasını da gördüm. tavsiye eder miyim... kesinlikle...
0
thebitterend
(22.10.10)
(2)

Ankara'da yapılacak anjiyo için iyi bir hastane önerisi?

batu
bu sabah annemin kalp ağrısı için gittiğimiz devlet hastanesindeki tanıdığımız bir doktor anneme "size anjiyo yapılması lazım. en kısa sürede techizatlı bir hastaneye, ankara medicana'ya gidin" dedi. biz de "olur" dedik ama, işe gelip sözlükten ve şikayetvar.com'dan okuduğum kadarıyla bu hastaneye d
bu sabah annemin kalp ağrısı için gittiğimiz devlet hastanesindeki tanıdığımız bir doktor anneme "size anjiyo yapılması lazım. en kısa sürede techizatlı bir hastaneye, ankara medicana'ya gidin" dedi. biz de "olur" dedik ama, işe gelip sözlükten ve şikayetvar.com'dan okuduğum kadarıyla bu hastaneye dair şikayet çok. anjiyo konularında verdikleri kararlar da biraz maddiyata dayalı gibi.

zaten annem de ben de sabah sabah anjiyo lafını duyunca üzüldük. bir de hastane üzmesin bizi.

Ankara'da anjiyo için iyi bir hastane (özel-devlet fark etmez) önerebilir misiniz arkadaşlar?
0
batu
(21.10.10)
Gecmis olsun! Dayim GATA'da oldu gayet memnun kaldi...
0
ucan sincap
(21.10.10)
dedem ankara üni'de olmuştu ve memnun kalmıştı ama sanırım daha çok doktorla alakalı bi durum
0
ksl
(21.10.10)
(5)

Lodos ve baş ağrısı sorunsalı

titiz
Lodoslu havalarda baş ağrısı çekiyorum. Aynı anda midemde de deniz suyu varmış gibi bulantı oluyor. Bulabildiiğim tek çözüm uyumak. Lodosla benim gibi hasımlığı olanlar, evet sen, çözüm için neler yaparsın?
Lodoslu havalarda baş ağrısı çekiyorum. Aynı anda midemde de deniz suyu varmış gibi bulantı oluyor. Bulabildiiğim tek çözüm uyumak. Lodosla benim gibi hasımlığı olanlar, evet sen, çözüm için neler yaparsın?
0
titiz
(21.10.10)
bende de lodoslarda baş ağrısı oalbiliyor. atıyorum novaljin ya da minoset bi şeyler geçiyor.
0
cedric tweedledee
(21.10.10)
(bkz: Alka Seltzer)
0
glosoli
(21.10.10)
bende de oluyor o hadise. kesin vardır bir bilimsel açıklaması. ağrı kesici işe yarıyor ama.
0
darknum
(21.10.10)
kulakla ilgili bir şey olabilir.
0
oldu görüşürüz
(21.10.10)
migren tipi baş ağrısı ile lodos'un ilintili olduğunu pek çok yerde okudum ve ayrıca kendimden biliyorum. bu şekilde araştırmanızı tavsiye ederim.ilgili bir linki de ekledim.

www.toplantidunyasi.com
0
Phoebe
(21.10.10)
(2)

böbrek taşının neden olduğu mide bulantısı

tasakless
bunu önlemek için ne yapılabilir ? bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim..
bunu önlemek için ne yapılabilir ? bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim..
0
tasakless
(21.10.10)
bilgim yok ama iç güdüsel olarak ben su içerdim herhalde dedim içimden.
0
ceo
(21.10.10)
emedur novalgine iğne yaptırnız. böbrek taşının ağrısı başka türlü geçmez.

geçmiş olsun..
0
anonimyususer
(21.10.10)
(6)

Anneler- Babalar... ya da doctor shepard'lar...

battaloglu
yahu bebek için en etkili pişik kremi ne olaki. ya da bebenin pişiğini geçirmek için krem mi pudra mı? (başka alternatifler varsa onlar da olabilir)...
yahu bebek için en etkili pişik kremi ne olaki. ya da bebenin pişiğini geçirmek için krem mi pudra mı? (başka alternatifler varsa onlar da olabilir)...
0
battaloglu
(20.10.10)
kiminde pudra daha iyi geliyor kimine krem hatta zeytinyagi
da kullanilabilinir ama sebebiyet vermemek icin ıslak mendil
yerine pamuk ve temiz ilik su kullanilmali bi de unibaby nin
ozel bir urunu var
gecmıs olsun
0
gdduman
(20.10.10)
Pisigi gecirmek icin en etkili yol Bayerin Bepanthen isimli kremini kullanmak, yanliz dikkat edin bunun birde zannediyorum merhem olani var pek bir faydasi olmadi onun, "KREM" olanini isteyin eczacidan !! ayrica johnsons baby'nin tam turkcesini bilemeyecegim ama hani bu bez degistirirken poposunun, pipisinin kremlendigi bir urunu var, internette Johnson's baby diaper rash krem diye aratirsaniz zannediyorum bulursunuz. Gecmis olsun !! Saglikla buyutun !!
0
oeh
(20.10.10)
bepanthen krem tavsiye ederim. bir de altını yıkamıyorsanız eğer uni baby yenidoğan ıslak mendil kullanın. 13 aydır hiç ciddi bir pişik vakası yaşamadık bu sayede.

edit: pudra kesinlikle tavsiye edilmiyor.
0
yumusakdiken
(20.10.10)
hametan diye bi krem vardı hala var mı bilemem. çok etkiliydi.
0
cisimi yapiyom popom kuru kaliyo
(21.10.10)
desitin. creamy olanından. istanbul'da kokoş eczanelerde satılıyor.
0
zkurmus
(21.10.10)
yegenimin bebekliginden kalan izlenim ile: nivea'yi tavsiye ederim.
(biz buyukler de, gunes yaniklarimiz icin medet ummustuk!:) )

rastgele buldugum link:
www.farmasaglik.com
0
dolphingirl
(21.10.10)
(1)

iğneli epilasyon hakkında bilgi

beyaz
mrb iğneli epilasyon yaptıran var mı?yapılacak bölgeye anestezi yapılıyor mu anestezinin etkisi oluyor mu? kaç seansta bitiyor? tşk ederim
mrb
iğneli epilasyon yaptıran var mı?yapılacak bölgeye anestezi yapılıyor mu anestezinin etkisi oluyor mu? kaç seansta bitiyor? tşk ederim
0
beyaz
(20.10.10)
ben 10 sene önce falan yaptırdım (koltukaltı), anestezi uygulanmıyordu
ama şimdi düşününce, gitmeden yapılacak bölgeye bi anestezik krem sürmek işe yarar heralde.. emla iyi bi kremdir, öneririm.

kaç seansta bitiyor a tam cevap veremicem, çok düzensiz gittim çünkü. bi de kıl miktarına ve kalınlığına vs göre değişiyor tabii ama yine de sanırım 1 seneyi bulur en az.
0
cisterna
(20.10.10)
(3)

zoviraks uçuk merheminin son kullanma tarihi geldi, atmasam?

gijilti
bu merheme çok para vermiştim,bitmedi ve SKT: 05.2009atmaya kıyamıyorum.ne dersiniz, merhem türü ilaçlarda SKT çok önemli midir? kullanırsam zarar verir mi?ve de ne zaman atayım, hemen atma derseniz?
bu merheme çok para vermiştim,
bitmedi ve SKT: 05.2009
atmaya kıyamıyorum.
ne dersiniz, merhem türü ilaçlarda SKT çok önemli midir? kullanırsam zarar verir mi?
ve de ne zaman atayım, hemen atma derseniz?
0
gijilti
(20.10.10)
valla direkt cevap değil ama ben buzdolabındaki fenistil jel'i skt'den 1 sene sonra kullanmıştım ve işe yaramıştı.
0
weeping guitar
(20.10.10)
hani 2-3 ay gecse neyse de, 1,5 sene gecmis. hic acilmamis durumda da degil.
ben olsam kullanmazdim.

gerci ben 05.2010 olsa da kullanmazdim pimpiriklikten :)
05.09 cok uzun zaman.
0
la traviata
(20.10.10)
şimdi at hemen at. 20 tl için yapma bunu yapma bunuu
0
medre
(20.10.10)
(1)

izmir'de kandaki demir oranı ölçümü için öneri

eckart muller
selam, sabah dokuz eylül üniversitesi hastanesine gittim kan sayımım için bana 2 hafta sonraya zaman verdiler. sizce işimi bir günde halledebilecek bir hastane olur mu? devlet olursa iyi olur ama özel olursa da mecbur gideceğiz.bir de mümkünse özelin fiyatını tahmini olarak söyleyebilir misiniz? teş
selam, sabah dokuz eylül üniversitesi hastanesine gittim kan sayımım için bana 2 hafta sonraya zaman verdiler. sizce işimi bir günde halledebilecek bir hastane olur mu? devlet olursa iyi olur ama özel olursa da mecbur gideceğiz.
bir de mümkünse özelin fiyatını tahmini olarak söyleyebilir misiniz? teşekkürler.
0
eckart muller
(20.10.10)
İstanbul'da sağlık ocaklarında bile gittiğiniz gün alıyorlar, en geç iki gün içinde de sonucunu veriyorlar. Kızılay'larda çinko testi 20 liraydı mesela. En hesaplısı. Özelde de bir kalem minumum 30dur.
Bir de sadece demiri ölçtürmeyin, mutlaka feritine de baksınlar, demir depoları dolu mu değil mi oradan anlaşılır, düşük çıkarsa yine buralara bir uğrayın ;)
0
hair freak
(20.10.10)
(4)

İşemek

MaraudeR
Bugün maçta direk olarak kasıklarıma basket topu geldi, millet hemen bi galeyana geldi, git hemen işe, koş işe olm bak sakata binmesin iş gibi yorumlar yapıldı. Bu aklıma bir süper lig maçında kalecinin kasıklarına top gelince işemeye gitmesi olayını hatırlattı. nedir bunun tıbbi yorumu? ne alaka ya
Bugün maçta direk olarak kasıklarıma basket topu geldi, millet hemen bi galeyana geldi, git hemen işe, koş işe olm bak sakata binmesin iş gibi yorumlar yapıldı. Bu aklıma bir süper lig maçında kalecinin kasıklarına top gelince işemeye gitmesi olayını hatırlattı. nedir bunun tıbbi yorumu? ne alaka yani darbe gelince işemeye gitmek?
0
MaraudeR
(20.10.10)
bi de bence iç kanama gibi bişey oldu mu filan onun kontrolü. yani işeyince düzelmiyorsun da işte bi sakatlık var mı onu kontrol etmiş oluyorsun.
0
tepedeki psychedelic adam
(20.10.10)
yamulmuyorsam...
bana da idrar yolunda kan pıhtılaşmasın diye yapılıyor gibi geliyodu. hani yaraya da işenir ya... idrar yolundaki yaraya bu şekilde işenir en basit haliyle gibi gibi.
0
şakiloniyılbastınagitmişumunakoyum
(20.10.10)
1- eger darbeyi almadan once idrar torbasi bos degil ise darbe nedeniyle bolgenin hemen uzerinde bulunan kese yirtilabilir/patlayabilir. bu durumda disariya sizan idrar diger organlara zarar vereceginden idrari bir nebze bosaltmaya calismak iyi olur, ama daha onemlisi ve esas amaci da erkek idrar bosaltma sistemi disilerin aksine basinc ile calistigindan iseme sirasinda akis basincina ve agriya gore keseden sizinti olup olmadigi anlasilabilir. lokal agri beklenenden uzun sure devam ederse hastaneye gidilir, idrar kesesinin durumuna bakilir, bence bu mantikli geliyor. hem ayni nedenden oturu cogu spor musabakalarinda, motor sporlarinda vb.. katilimcilarin once idrar yollarini bosaltmalari oneriliyor olmali.
2- darbeden dolayi olusabilecek bir kanama olaydan iki-uc gun sonra bile kendisini gosterebilir, ille de idrar yolunun icine kanama olacak ya da darbeden dolayi bobrekler greve gidecek diye bir sey yok. o yuzden "aa kanamiyormus iyiyiz" demek garanti degil. jockstrap ve uzerine koruma kullanin, kullandirin.
0
bunubenyazdim
(20.10.10)
kontrol montrol değil yæ
top gelince çok ağrıyo ya, ağrı geçsin diye beklemek yerine işiyosun direk, ağrı mağrı hemen geçiyo
0
desdinova
(20.10.10)
(2)

istanbulda lazer epilasyon yapan iyi bir yer arıyorum

beyaz
mrb arkadaşlaristanbulda lazer epilasyon yapan ii bi hastane biliyor musunuz ?yaptırdaysanız ne kadar sürede sonuç aldınız kaç seans sürdü ve yaptırırken acı hissetiniz mi ? (bazılarının acıtmadığını duydum)ne kadara yapılıyor?gerçekten epilasyonun bi zararı yok mu?
mrb arkadaşlar

istanbulda lazer epilasyon yapan ii bi hastane biliyor musunuz ?
yaptırdaysanız ne kadar sürede sonuç aldınız kaç seans sürdü ve yaptırırken acı hissetiniz mi ? (bazılarının acıtmadığını duydum)
ne kadara yapılıyor?gerçekten epilasyonun bi zararı yok mu?
0
beyaz
(19.10.10)
hastane derken ben bi güzellik merkezinde yaptırıyorum.
halen devam ediyor,4 seansta inanılmaz fark etti ve deli gibi acıyor.
0
demoniclewinsky
(19.10.10)
ben bazı özel hastanalerde de yapıldığını duymuştum ona istinaden sordum beşiktaş ta dediler yanlış hatırlamıyorsam ben istanbul dışında yaşıyorum sırf bunun için gidecem..yaşadığım yerde yaptırıyordum acıya dayanamadım bıraktım...
size anestesi yapmıyorlar mı?gaz soğutmalı olan epilasyon aletleri çok acıtıyor hava üflemeli olanlar çok az acıtıyormuş bu da makinenin yeni ve eski olmasına bağlıymış baya araştırdım ben..
siz yüz beölgenize mi yaptırıyorsunuz demoniclewinsky
0
🌸beyaz
(20.10.10)
(1)

Sakal tıraş problemi

turcino
Öyle bir sakal ve cilt yapısı var ki tıraş olduktan hemen sonra bile sen tıraş olmadın mı diyorlar. Çok kalın veya gür değil ama nedense tek yönlü tıraşta mutlaka siyah siyah görünüyor. Tersten alınca büyük oranda temizleniyor ama bu sefer de yüzüm kan revan içinde oluyor. 2 ve 3 bıçaklı gillet bıça
Öyle bir sakal ve cilt yapısı var ki tıraş olduktan hemen sonra bile sen tıraş olmadın mı diyorlar. Çok kalın veya gür değil ama nedense tek yönlü tıraşta mutlaka siyah siyah görünüyor. Tersten alınca büyük oranda temizleniyor ama bu sefer de yüzüm kan revan içinde oluyor. 2 ve 3 bıçaklı gillet bıçaklarla tıraş oldum hep bugüne kadar. Kimi zaman her gün kimi zaman da 3-5 gün durup tıraş oldum, sonuç hep aynı. Kansız adam gibi tıraş için önerileriniz?
0
turcino
(19.10.10)
Valla üstad senin çözümün ustura. Ama Braun'un üst modelleri (üst model demek çok para demek :)) de işini görür gibi...
0
kadim kishi
(19.10.10)
(7)

evde ücretsiz fizik tedavi

hicazkar
var mı böyle bir şey?biraz önce bir eleman geldi.tıp fakültesinde öğrenciymiş. ücretsiz teşhis ve tedavi gibi de bir şey yapacakmış. (tabii o böyle anlatmıyor, daha düzgün ifadelerle şeyediyor, ben kırık dökük şeyettim)bir de alet bırakacakmış, onunla kendi tedavimi yapmaya devam edecekmişim. aylık
var mı böyle bir şey?
biraz önce bir eleman geldi.
tıp fakültesinde öğrenciymiş. ücretsiz teşhis ve tedavi gibi de bir şey yapacakmış. (tabii o böyle anlatmıyor, daha düzgün ifadelerle şeyediyor, ben kırık dökük şeyettim)
bir de alet bırakacakmış, onunla kendi tedavimi yapmaya devam edecekmişim. aylık da gelip kontrol edecekmiş. alet bende kalacakmış, ama aylık 25 lira bir ücret ödeyecekmişim.
--
reklam için, bir alet pazarlamak için gelip gelmediğini başta ısrarla sormama rağmen, "hayır, bu ücretsiz bir hizmettir vs." türünden şeyler söyledi.
--
bir de sigortalılar için fizik tedavi artık ücretli filan dedi, bu nedir?
0
hicazkar
(19.10.10)
ben olsam güvenmem.
0
la traviata
(19.10.10)
bir ara diş macunu getiriyorlardı aynı öğrenciler ve 20 TL alıyorlardı, test amaçlı falan emişler, sağlık bakanlığını da ekleyince annem acıyıp almıştı :)

25 TL verdiysen geçmiş olsun, vermediysen gidip çerez al ye :)
0
pisekar
(19.10.10)
tıp öğrencilerinin o tarz şeyleri oluyor da öyle pat diye eve damlamaz heralde hastaneden ayarlıyorlar benim bildiğim.
0
galadnikov
(19.10.10)
yok, bişey vermedim de.. parayı şimdi de istemiyor. yaptığı şeyin ücretsiz olduğunu söylüyor. diğer aylarda geldiği kontrollerde alacakmış parayı (kabul etseydim tabii).
0
🌸hicazkar
(19.10.10)
hiiiç işin olmasın. bildiğin yoldan şaşma sen. eski zaman tencerecileri şimdinin fizik tedavicileri olmuş. mantık aynı, seni ucuza ya da bedavaya hizmet aldığın yalanına inandırmak. hangi devirde yaşıyoruz, ne bedava ki?
0
paranoid corpse
(19.10.10)
Tıp Fakültesi öğrenci kimlik kartı var mıymış? Sorun, bi göstersin bakalım öğrenci kimliğini...
0
marcelle
(19.10.10)
eleman gideli çok oldu.. yakasında bir kimlik vardı emme tıp fakültesi kimliği değildi, özel bir firma adı yazıyordu. tıp öğrencisi olduğunu kendisi dediydi.
0
🌸hicazkar
(19.10.10)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.