Giriş
(7)

kedim hastalandı mı?

McEvely
4,5 aylık bir kedim var, ankara'da kaloriferli bir evde yaşıyordum, kedimle beraber antakya'ya geldim. burda ev sobalı. pek dışarıya çıkarmam kedimi, başka kedilerle de münasebeti yoktur pek ama antakya'ya geldim geleli hayvan uyuyor. tamam biliyorum kediler günde 15 saat uyurlar ortalama ama bu çok
4,5 aylık bir kedim var, ankara'da kaloriferli bir evde yaşıyordum, kedimle beraber antakya'ya geldim. burda ev sobalı. pek dışarıya çıkarmam kedimi, başka kedilerle de münasebeti yoktur pek ama antakya'ya geldim geleli hayvan uyuyor. tamam biliyorum kediler günde 15 saat uyurlar ortalama ama bu çok daha fazla uyuyor. eski canlılığı da yok. ısırırdı, atlar zıplardı şimdi onlar da yok. kedim hasta mı oldu?
0
McEvely
(26.01.11)
yolculuk sarsmıştır yavrucağı.
0
iloushka
(26.01.11)
yer değişikliği ile alakalıdır herhal, ben bile eskişehir'den izmir'e geldim, ilk gün hastalandım kedi napmasın:)
0
dwyn
(26.01.11)
cumartesi gününden beri buradayım ama şimdi mi aklına geldi sarsılmak :) evinden çıkıp geliyor kucağımda yatıyor ki hiç yapmadığı bir şeydir bu. veterinere götürmeme gerek var mıdır yani?
0
🌸McEvely
(26.01.11)
tüyleri sağlıklı ve parlaksa, gözleri canlı bakıyorsa, burnu kuru değilse, iştahında ciddi bir değişme yoksa, kakası ve çişinde ciddi değişimler yoksa ve siz oynamak istediğinizde oynuyorsa büyük ihtimalle hava değişimi sarsmıştır yavrucağı. ayrıca benim şebeklerde gördüğüm kadarıyla soğuk bir ortamda uyumaya daha meyilli oluyorlar. sanırım vücut sıcaklıklarını muhafaza etmekle ilgili bir durum. kucağa gelmesinin sebebi de vücut ısınızdan faydalanmak olabilir. biraz çıkarcı hayvanlardır netekim o konuda :) eğer yukarda saydıklarımda değişimler görüyorsanız bir veterinere danışıp içinizi rahatlatın derim. ancak hassas hayvanlardır. ve suyun tadının ve bileşiminin değişmesi bile mızmızlanmalarına sebep olabiliyor.
0
kedili madam
(26.01.11)
kediler yaşadıkları ev ile özdeşleşirler. ev değiştirince şartlar değişikse depresyona girebiliyorlarmış.
0
mea maxima culpa
(26.01.11)
gözleri dolu dolu, ateşi de var. valla hasta ettim güzelim hayvanı. depresyona girdiyse napacam ki ben? çikolata mı vereyim, oynayayım mı kendisiyle bol bol?
0
🌸McEvely
(26.01.11)
öncelikle fiziksel bir rahatsızlığı olup olmadığını öğrenmek için veterinere gidin
0
mea maxima culpa
(26.01.11)
(14)

Okb anksiyete bozukluğu tedavi edilen bir sorundur.

business
Obsesif kompulsif bozukluk (okb) ya da anksiyete bozukluğu, panik atak vs. vs. bu tip durumlar yaşayan bir arkadaşımız var ise ilaç + terapi ile 4-5 ay içerisinde bütün bu sorunlarınızdan kurtulabilir, tıpkı eskisi gibi olabilirsiniz. Bende de okb anksiyete vardı. bu yöntemle kurtuldum. sadece bu
Obsesif kompulsif bozukluk (okb) ya da anksiyete bozukluğu, panik atak vs. vs. bu tip durumlar yaşayan bir arkadaşımız var ise ilaç + terapi ile 4-5 ay içerisinde bütün bu sorunlarınızdan kurtulabilir, tıpkı eskisi gibi olabilirsiniz. Bende de okb anksiyete vardı. bu yöntemle kurtuldum. sadece bu tip sorunlar yaşayan kişiler var ise çözümün olduğuna inanmaları için bu yazıyı yazma gereği duydum.
0
business
(26.01.11)
bu tüm psikiyatristlerin yapabildiği bir şey zaten. yeni bir yöntem bulunmuş gibi yazmışsınız. ayrıca okb ile anksiyete farklı şeyler.
0
beyaz zambak ve mezar
(26.01.11)
@alkamor

Teşekkür ederim. Elbetteki paylaşabilirim. Bende kaygı bozukluğu vardı. Yani herşeyin en kötüsünü, en kötü ihtimali düşünmek gibi bir takıntı mevcuttu. Mesala örneğin babanız hasta ve hastanede ise ilk aklınıza gelen şey kanser mi acaba? yoksa ölümcül bir hastalığa mı yakalandı? gibi en kötü ihtimalleri düşünmek ve bu düşünceden kaynaklı kaygılanma stress e girme gibi bir bozukluk vardı. ilaç ve terapi ki özellikle terapi bu düşüncelerinizin gerçekciliği üzerine eğilmenizi sağlıyor ve bu düşüncelerin ne kadar mantıksız olduğunun farkına vardıkça bu tip düşünceleri düşünmeyen ya da gerektiği ölçüde düşünen bir adam haline geliyorsunuz. Bugün dönüp baktığımda ne kadar komik ve gereksiz kaygılara büründüğümü görüyorum. :)
0
🌸business
(26.01.11)
@beyaz zambak ve mezar

Çok bilmiş arkadaşım benim birincisi tüm pskiyatrisler bunu yapabiliyor ama bu durumu yaşayanlar sanki hayatı boyunca bu sorundan kurtulamayacakmış gibi hissederler. Dolayısıyla ben yaşayan bir tecrübe olarak bunu söylemeye çalıştım. ikincisi bir insanda hem okb hem de anksiyete bozukluğu ikisi farklı şeyler olsa dahi bir insanda her iki sorun mevcut olabilir.
0
🌸business
(26.01.11)
okb ruh kanseridir ve ne yaparsanız yapın tamamen kaybolmaz, en küçük hücresinden yeniden çoğalır ve yeniden.. hep yeniden.. hep ama.. hep..
0
eromero111
(26.01.11)
@eromero111

işte bu kişiler gibiler yüzünden bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum. :) Bu hastalık geçer geçiyor geçti. daha üzerine yorum katmanın anlamı var mı?:)
0
🌸business
(26.01.11)
ilaçlar insanın düşünce mekanizmasını ya da sistematiğini değiştir(e)mez, sadece geçici rahatlama verir o kadar, alkol gibi, ümitsizliğe sevk etmem istemem ama, zevk almaya bakın..
0
eromero111
(26.01.11)
bu konuya dahil olmak istemezdim ama gercekten senin rahatsizligin obsesif kompulsif bozukluk degilmis, eger sana oyle dedilerse para kazanmak amacli eni kandirmis olabilirler, senin sadece normal duzeyde bir anksiyete bozuklugun soz konusu imis. umarim bu konuyu daha fazla buyutmezsin, sayet hayal kirikligina ugra istemem ama ben 2001 yilindan beri tedavi goruyorum senin soylediklerinden farkli onlarca teshiste bulundular. oyle zannettigin gibi cabuk ve kolay gecmiyor bu hastaliklar.
0
cyclic chronic loser
(26.01.11)
"bu yöntemle kurtuldum" ibaresi yeni bir yöntemmiş gibi algılanabilir, bunu anlatmaya çalışıyorum. ayrıca okb ile anksiyete aynı anda olabilir ama bunu anlatmak için araya "ve" bağlacı koymanız gerekiyordu. okb ve anksiyete. ok?
0
beyaz zambak ve mezar
(26.01.11)
obsesif kompulsif bozukluk bir kaygı (anksiyete) bozukluğudur.
obsesif kompulsif kişilik bozukluğu ise, bir kişilik bozukluğu, kişilik yapısıdır.

bu iki şeyin ayrımını bilmek önemli.

---

ben de çok ağır bir okb hastasıydım, yani kaygı bozukluğum vardı. bu yüzden çok büyük acılar yaşadım.
ve yalnızca bir yıllık ilaç tedavisi ile bu rahatsızlıktan %98 kurtuldum. elbette ufak tefek şeyler kaldı ama onların hiçbir önemi yok benim için. takıntılarım olsa da onları görmezden gelmek benim için artık çocuk oyuncağı, farkına varmam yeterli oluyor. mesela ışığı kapattıktan sonra tekrar açıp kapayasım gelebilir. o an, hayır bunu yapma dersem kendime kaygım yükselmiyor ve hemen unutuyorum.

bununla birlikte burada sözünü etmeyeceğim bir kişilik bozukluğunu da psikoterapi ile atlattım.

ruhsal rahatsızlıklar konusunda lütfen kimse endişeli olmasın.
umutlu olun, yeneceğinize inanın, içgörünüz yüksek ise ve emek verirseniz aşarsınız.
0
gijilti
(26.01.11)
ahahaha cevap yazan arkadaşlar destek olmak yerine insanların moralini bozmak için ellerinden geleni yapmışlar. "hayatta kurtulamazsın, biz kurtulamadık sen de kurtulamazsın, ilaçlar bir işe yaramaz" vs vs... adam kurtulmuş işte ya da kurtulmaya başlamış burda gelip paylaşmak istemiş. sadece ilaç kullandım da dememiş; terapi de gördüm demiş. hemen "hayatta olmaz, çözümü yok" diye saldırmışsınız. bu ne öfke, bu ne çekememezlik???
bu tür hastalıklarda herkes sadece kendi başına geldiğini ve ömür boyunca o şekilde yaşayacağını düşünür. "tedavisi var" denen şeylerde bile kendisine tedavinin fayda etmeyeceğini dolayısıyla denemeye bile değer olmadığını düşünür. ancak başka birinin de aynı hastalıkla savaştığını ve çözüm bulduğunu öğrenirse en azından tedavi olmak için bir çaba harcar. business da gelip benzer durumda olanlara bir örnek olmak istemiş, ne kötülük var ki bunda?

@ business, güzel bir duyuru olmuş +rep
0
kalimotxo
(26.01.11)
Bendede aileden gelen obsesif kompulsif bozukluk var.Bundan 2 sene öncesinde baya bir rahatsız etti beni.Beraberinde anksiyete bozukluğuda getirdi.
Bendeki sadece düşünsel bile değildi.Fiziksel olarak el yıkama, temizlik olarak gösterdi kendini.Hele o kötü düşüncelerin sürekli kanser gibi beyninizi rahatsız etmesi.Bunu hiçbir insan istemez gerçekten kanser olsan ölür kurtulurum dersin çaresi var.Ama onun yoktu.

Sonuç olarak iyi bir psikiyatra gittim.Teşhisi doğru koydu.Doğru ilaçları verdi.Beni bir denek olarak değilde hasta olarak gördü.Bir sene boyunca vermiş olduğu ilaçları kullandım.Hiç aksatmadım.Antidepresan kullananlar bilir, bu ilaçların yan etkileri insanı iyice hayattan bezdirir.Sabrettim ilaçlara ara vermedim.Zamanı geldiğinde bıraktım.Psikoterapi görmedim.

Şimdi eskisine göre çok iyiyim.Sıkıntılı zamanlarım olmuyor mu elbetteki oluyor.Biliyorum bu hastalık ömür boyu benimle birlikte yaşayacak.Şu an dışardan eve geldiğimde yine hemen lavaboya gidip elimi yıkıyorum.Yine temizlikle ilgili ve ölümle ilgili takıntılarım var.Ama eskisine göre çok çok az.

Birde bu hastalığı yaşayan arkadaşlara tavsiyem.Sürekli bir şeylerle meşgul olun.Boş zamanınız hiç olmasın.Eğer meşgul olursanız kötü düşünceler için zaman kalmıyor.
Benim şu an korktuğum tek şey var askerlik.Askere gidersem oranın ortamıyla tekrar hastalanırım düşüncesi var.

Neyse fazla uzattım.Sonuç olarak ne zaman hastalanacak gibi olsam.O aldığım ilaçların yan etkilerini düşünüyorum ve şimdiki halime şükrediyorum
0
matsiyah
(26.01.11)
konu hakkinda direk bir sey demeyecegim ama yukarida "ilaclar insanin dusunce seklini degistiremez" gibi seyler yazanlar var.

"dusunce" dediginiz sey beyindeki kimyasal reaksiyonlardan baska bir sey degildir. ve ilaclar bu mekanizma ile etkilesime girip dusunce patternlerinizi degistirebilirler.
0
kurukafa
(26.01.11)
@kurukafa aynı şeyi bana doktorumda söylemişti.
Antidepresanlar direk beyindeki reseptörlere etki ediyormuş.
0
matsiyah
(26.01.11)
kurukafa hakli. dagilin!!!
0
cyclic chronic loser
(27.01.11)
(4)

balık yağı kullanımı

baldur
balık yağı kullanıp da ne gibi değişiklikler gözlemlediniz kendinizde? faydaları ve zararları neler oldu, diyelim 2 aylık kullanım sürecizde?günlük kaç mg kullandınız bir de?
balık yağı kullanıp da ne gibi değişiklikler gözlemlediniz kendinizde? faydaları ve zararları neler oldu, diyelim 2 aylık kullanım sürecizde?
günlük kaç mg kullandınız bir de?
0
baldur
(26.01.11)
Boyum uzadı, boyu(!) uzadı, kaslarım kendi kendine yüzücü stili aldı. resmen göt göbek bağlamış biriyken artık kenan imirzalioğlu gibi geziniyorum.
hepsini balık yağına borçluyum.
teşekkürler balık yağı.
öyle mg değil ben 70'lik şişeyle içtim. 2 günde bir 70'lik bitirdim.
0
ozdek
(26.01.11)
ortaokuldayken falan kullandım bir süre, hap şeklinde olanlardan. günde bir tane alıyordum, iştahım açılmıştı, dolayısıyla biraz kilo almıştım. saçlarım çok seyrekti, saçlarım gürleşti biraz da olsa. yalnızca kışın kullanmanızı tavsiye ediyor doktorlar bu arada genelde, haberiniz olsun.
0
vercingetorix
(26.01.11)
ben kendimde bir değişiklik gözlemlemedim
ama balık yağı kullandırttığım babam hafızasının güçlendiğini, başının artık hiç ağrımadığını söyleyip çok memnun kaldı. babama günde 1-2 gram arası toplam epa+dha olan cod liver oil vermiştim. birkaç ay sonra sıkılıp bıraktı o başka.
yeğenlerimde de (3-7 yaşlarında çocuklar) cod liver oil içince yemek iştahları artıyormuş ve düzenli saatlerde yemek yemek istiyorlarmış, kardeşim çok mutlu oldu.
yazın kışın yok her gün sağlıklı bir insan en az 1 gr epa+dha alacak
beslenmebulteni.com da
ahmet aydin'in balık yağı üzerine yazısını oku
veya www.westonaprice.org
incele
0
joepiscopo
(26.01.11)
galiba 6 ay kadar balık yağı kapsüllerinden yutmuştum, unutkanlığı azaltmak, omega takviyesi vesair için. bir faydasını görmedim, zararı da olmadı.
0
kirkinin da kulpu kirik kup
(26.01.11)
(2)

Gaviscon - Azitro

kamera motor
ya doktor sivilceler için azitro ilacını verdi. biraz önce içtim ama midem inanılmaz derecede yanıyor.yanmayı kesmesi için gaviscon içersem bişey olur mu?
ya doktor sivilceler için azitro ilacını verdi. biraz önce içtim ama midem inanılmaz derecede yanıyor.

yanmayı kesmesi için gaviscon içersem bişey olur mu?
0
kamera motor
(26.01.11)
doktora danışmalısın mutlaka. bazı ilaçlar gavisconla çalışabilir, bazıları da renine ile çalışmayabilir v.s.
0
redlinetheturk
(26.01.11)
azitro'yu aç karnına içme, mutlaka tok karnına iç. öyle mide ilaçlarıyla falan arasına 1-1,5 saat koy en az. en kolayı doktorunu ara sor.
0
elenika
(26.01.11)
(3)

Üst Solunum Yolu Enfeksiyonu Geçirmece

ataturkiye
Bu lanet hastalıktan bir an önce kurtulmanın yolunu biliyor musun? Sana diyorum, ne aval aval bakıyorsun?Böyle "sözlüx içtim, akşama geçti", "ıhlamuru keçi bokuyla karıştırıp kaynattım içtim, geçti", "portakalı soydum, başucuma koydum, mandalinayı soydum, daha yemeden geçti" tarzı bir ilaç biliyor m
Bu lanet hastalıktan bir an önce kurtulmanın yolunu biliyor musun? Sana diyorum, ne aval aval bakıyorsun?

Böyle "sözlüx içtim, akşama geçti", "ıhlamuru keçi bokuyla karıştırıp kaynattım içtim, geçti", "portakalı soydum, başucuma koydum, mandalinayı soydum, daha yemeden geçti" tarzı bir ilaç biliyor musun?
0
ataturkiye
(26.01.11)
katarin forte her öğünden sonra , beni bir günde kendime getirmişti.
eczacıya sorabilirsin doktora gidemiyorsan.
0
sayinseyirciler
(26.01.11)
(bkz: vicks first defence)
henüz kullanmadım ama faydası var diyorlar.
0
agustosba
(26.01.11)
first defence'le burnu, tantum verde sprey ile de boğazı tedavi ediyorsun. pastillerin çoğu hikaye. tantum'u günde 3, 4 kez 4 fıs yapıyorum, epey işe yarıyor. üstüne bi süre bir şey yiyip içmemek gerekli.

arkasından odun tarçın, kekik, ekinazya, karanfil, ıhlamurlu çayı günde 2 kez içiyoruz.
bi süre sonra da bal yiyoruz yavaş yavaş yutarak.

bu yöntemle hasta olcak gibi olunca olunmaz, olunduysa da 2 günde geçer. ancak ciğerlere indiyse ciğer yanması ve öksürük biraz daha sürer, azalarak..

not: bu üçü sıralama değiştirelerek yapılabilir ama tantum'dan ve baldan sonra bir süre bir şey yiyip içmemek gerek.
geçmiş olsun
0
pyro clustic flow
(26.01.11)
(5)

hangi bölüme gitmeli (memede büyüme)

josephinebrunsvik
erkek arkadaşımın memesinde şişlik var dokununca ele sert bişey geliyo yarın doktora gidicez hangi bölüm daha uygun olur, endokrinoloji mi, genel cerahi mi?
erkek arkadaşımın memesinde şişlik var dokununca ele sert bişey geliyo yarın doktora gidicez hangi bölüm daha uygun olur, endokrinoloji mi, genel cerahi mi?
0
josephinebrunsvik
(25.01.11)
genel cerrahi.
0
algor mortis
(25.01.11)
bence göğüs cerrahisi
0
uykusuz her gece
(25.01.11)
genel cerrahi
0
password
(25.01.11)
genel cerrahiye on lira basıyorum.
0
mr fusion
(25.01.11)
(bkz: jinekomasti)
0
ufuq
(26.01.11)
(2)

aile hekimligi sağlık ocağı vs.

close to the edge
sigortam yok ama muayene olmam lazım 10gündür geçmeyen öksürük sebebiyle.netten aile hekimliği olayına baktım sigortam olmamasına ragmen biri aile hekımım olarak gözüküyor bu normal mi? aile helimine ve bir de sağlık ocagında sigortasız muayene olabiliyor muyum? ve ne kadar ücretleri yaklasık olarak
sigortam yok ama muayene olmam lazım 10gündür geçmeyen öksürük sebebiyle.
netten aile hekimliği olayına baktım sigortam olmamasına ragmen biri aile hekımım olarak gözüküyor bu normal mi? aile helimine ve bir de sağlık ocagında sigortasız muayene olabiliyor muyum? ve ne kadar ücretleri yaklasık olarak? özele göre ekonomik değilse özele gideceğim artık mecburen..
0
close to the edge
(25.01.11)
Muayene icin para odemiyorsun..kimliginle git TC numaranin yazili oldugu.
Ilac icin odemen gerekebilir.
0
jesabel
(25.01.11)
Sağlık güvencesi olmayan kişiler aile hekimine ücretsiz muayene olabiliyormuş öyle okumuştum bir yerde...
0
livaneli kadir
(25.01.11)
(7)

Acil gibi - Kan verme mevzusu. 3,5 durumları

ya ben lan neyse
selamlar sevgili yardımsever duyuru sakinleri,yaklaşık 2,5 saat önce çok acemi bir kan alıcıya tahlil maksatlı kan verdim. kanı alan hakikaten çok acemiydi. hatta şimdiye kadar kan verdiğim en acemi kan alıcıydı. yeni yetme bir doktordu ve belki de doktor olduktan sonra ilk kez birisinden kan almışt
selamlar sevgili yardımsever duyuru sakinleri,

yaklaşık 2,5 saat önce çok acemi bir kan alıcıya tahlil maksatlı kan verdim. kanı alan hakikaten çok acemiydi. hatta şimdiye kadar kan verdiğim en acemi kan alıcıydı. yeni yetme bir doktordu ve belki de doktor olduktan sonra ilk kez birisinden kan almıştı. tabi iğneyi sokmadan anlayamadım ki engelleyeyim.

şimdi bu şırıngayı soktuğunda önce bi çekjmeye çalıştı kanı ama ama epey zorladı şırınga. şırıngaya havasız tam dolduracak kadar kan çekilmesi gerekirken yarı hava yarı kan çekti şırıngaya. ( o durumu bilirsiniz.) sonra ben müdahale etmek isterken dur dur diye ikaz etti beni. şırınganın ucunu hafif geri çekip tekrar soktu damara. o esnada şırınga kendiliğinden az bi şey içindekini damara verdi.

yahu hava falan girmiş olmasın damara dedim. yok biz hiç öyle şey yapar mıyız falan dedi ama ben onu da telaşlı gördüm. kalkmak istedim dur kalkma 2 dakka bekle falan dedi.

benim evim şehrin biraz dışında. bulunduğum yerde de hastahane yok. son otobüste 23.00 da.

eve gidicem tırsıyom. inme geldi gelicek diye 3,5 atıyom. kalp krizi geçiririm belki diye şehir dışındaki evime giddemiyom.

birisi bana şunun mekanizmasını açıklasın yahu. az bi şey de hava girse risk yaratır mı? hava girdiğini farz edelim, kesin risk oluşturur mu? o hava oradan nasıl çıkar girdiyse.

öyle anksiyetem panik atağım falan yok ama meyilim yok da diyemem. bünye meselesi.

yok mudur buralarda doktor, hemşire. bi yol gösteriversin bana?

saolun şimdiden.

edit: ek olarak: böyle hava girme durumlarında kaç saat boyunca havayı yemiş arkadaş risk altındadır? bilgisi olan aydınlatabilir mi?
0
ya ben lan neyse
(25.01.11)
ben maalesef bilmiyorum ancak 112'yi aradığınızda danışman olarak görev yapan dr'lar oluyor telefonda. onlara bağlıyorlar. bence arayın orayı ve anlatın derdinizi.
0
sen git ben geliyorum
(25.01.11)
şimdi bi gözümde canlandırdım da, içeri geri ittirirken eğer şırınganın iğnesi gövdesinden yukardaysa yani yukarı doğru dürtüyoduysa-ki çoook zor bi ihtimal- hava girmiş olabilir ama bildiğimiz pozisyonda soktuysa iğneyi ilk ittirdiğinde kan girmiştir, hava şırınganın son kısmında birikiştir, bence korkmanıza gerek yok.

edit:doktor değilim şırıngayla oynamışlığım var.
0
sweeney
(25.01.11)
hava olmayabilir. negatif basınç oluşturarak daha kolay kan çekmek için damara girmeden enjektörün arka kısmını çekmiştir. haliyle enjektörün arka kısmını bırakınca enjektörün içindeki boş kısım kaybolmuş olabilir.
0
algor mortis
(25.01.11)
doktor değilimde hava girse anında mort diye biliyorum
0
mr fusion
(25.01.11)
112'yi arayıp sordunuz mu?

nerdesiniz?, belki yakınlarda size yardımcı olmak isteyen duyurucu birileri çıkar.
0
pyro clustic flow
(25.01.11)
yok daha sormadım 112 ye. buradaki cevapları bekliyorum. şu ana kadar bir şey olmadı.
0
🌸ya ben lan neyse
(25.01.11)
Venöz (toplar damar) hava embolisi nedeniyle ölmek için 300 cc hava gerekir. Hava kanın kalpte köpüklenmesine ve kalbin pompa fonksiyonunun bozulmasına neden olur. 2-3 cc havayı vücut tolere eder. Korkacak bir durum yok. Geçmiş olsun.
0
plastik turambar
(25.01.11)
(5)

kulaklık, denge kaybı vs

kelimeyounu
iyi salılar,bir süredir, mütemadiyen denge kaybı, baş dönmesi, inceden kafanın arkasında bi ağrı durumu mevcut. çevremdekiler sürekli -kulak içi- kulaklıkla yüksek sesli müzik dinlemenin buna sebep olabileceğine dair birşeyler söylediler. aslı var midur?gittim büsürü para verip yalıtımlı senayzır al
iyi salılar,

bir süredir, mütemadiyen denge kaybı, baş dönmesi, inceden kafanın arkasında bi ağrı durumu mevcut. çevremdekiler sürekli -kulak içi- kulaklıkla yüksek sesli müzik dinlemenin buna sebep olabileceğine dair birşeyler söylediler. aslı var midur?

gittim büsürü para verip yalıtımlı senayzır aldım, çöpe mi atayım :(
0
kelimeyounu
(25.01.11)
ses seviyesini edepli bir yerde tut. doktora git bi de.
0
jameskeenan
(25.01.11)
ben de bir ara sennheiser'in bir modelini kullanmıştım (ie4) kulak salgılarının dışarı atılmasını engelleyici bir etkisi vardı sanırım çünkü daha önce hiç tıkanmayan kulaklarım 1-2 ay içinde tıkanmıştı. (açtırdıktan sonra hiç kulakiçi kullanmadım ve kulaklarım bir daha tıkanmadı.)
0
weeping guitar
(25.01.11)
senin durum biraz boyun düzleşmesine de benziyor, ama öncelikle kbb'ye git bakalım kulağında bişi var mı öğren. boyun düzleşmesi beyne giden damarlara baskı yaptığından ileri vakalarda denge kaybı yapabilir.

yani liseden beri gece dahi kulaklıkla yatan biriyim, hiç olmadı bu bana
0
no avalon
(25.01.11)
vertigo olabilir, ne olduğunu bilmiyorsan netten bir bak derim, belirtiler çok benziyor..
0
eromero111
(25.01.11)
vertigo +1
0
si13el
(25.01.11)
(6)

dermatolog lazim.

atipasha
--çok önemli----çok önemli----çok önemli----çok önemli--merhabalar istanbul'da iyi bir dermatolog'a ihtiyacımız var. tavsiye edebileceğiniz bilgi küpü, hastasıyla ilgili bir doktor var ise lütfen yardımcı olunuz.--çok önemli----çok önemli----çok önemli----çok önemli--şimdiden çok sağolunedit : hasta
--çok önemli----çok önemli----çok önemli----çok önemli--



merhabalar istanbul'da iyi bir dermatolog'a ihtiyacımız var. tavsiye edebileceğiniz bilgi küpü, hastasıyla ilgili bir doktor var ise lütfen yardımcı olunuz.


--çok önemli----çok önemli----çok önemli----çok önemli--



şimdiden çok sağolun


edit : hastanın çenesinde ne oldugunu kismenin anlamadığı acaip yaraya benzer kabarıklıklar çıktı da . çapa'ya gidiyor ama oradaki doktor da her seferinde farklı ilaç yazıyor ve sonuç hep aynı...
0
atipasha
(25.01.11)
avrupa şafak hastanesi uzm. dr. Emine Özge AYABAKAN.
0
e1c1e1m
(25.01.11)
ne için lazım? size cerrahi konusunda aşmış bi dr. ismi verebilirim. sadece danışma amaçlı soruyorsanız iş değişir.
0
coder
(25.01.11)
hacı şuna bir bak.

www.eksisozluk.com
0
pisekar v2
(25.01.11)
piseka ve+1 yani kolsuz agop
0
bordeaux
(25.01.11)
kolsuz agop++
randevu alması zor olsa da bir seferde şıp diye hallediyor.
0
no avalon
(25.01.11)
Ati Selam,
Kazlıçeşme'de Sırp Purgiç Ermeni Hastanesinde "Serkis Barış" ı tavsiye ederim. Randevusuz çalışan bir hastane sabah 7 gibi gidilip sıra alınması gerekiyor, bu çok yaşlı ve uzman bir doktor beklemeye değiyor diye duydum. ssk vs de geçerli. geçmiş olsun.
0
islakkedicorbasi
(25.01.11)
(4)

dövme

tueio
iki gün önce dövme yaptırdım,bugün de su gelmicek şekilde saçımı yıkadım,saçımı kuruttuktan sonra vazelin sürdüm.şimdi pul pul dökülüyo sanki,yani vazelini temizleyince fark ediyorum.dövmeyi yapan kişiye ulaşmaya çalıştım ama telefonu kapalı.bu pul pul dökülme olay nedir,saçımı kuruttuktan sonra old
iki gün önce dövme yaptırdım,bugün de su gelmicek şekilde saçımı yıkadım,saçımı kuruttuktan sonra vazelin sürdüm.şimdi pul pul dökülüyo sanki,yani vazelini temizleyince fark ediyorum.dövmeyi yapan kişiye ulaşmaya çalıştım ama telefonu kapalı.bu pul pul dökülme olay nedir,saçımı kuruttuktan sonra oldu gibi geliyo bi ilgisi var mıdır
0
tueio
(24.01.11)
kabuk bağlatmışsınız, vazelin sürünce de kabuklar atmış. Vazelini duşa girerken sürün, sonrasında bepanthen merhem kullanın, cıvık cıvık olmasın dövme, kuru da olmasın. Problem yok endişelenmeyin, bende de ufak kabuklanmalar oldu.
0
kimlanbu
(24.01.11)
normal bi süreç. dövmeyi sadece yıkanırken değil, sürekli kremlerle nemli tutun. bu arada su deydirmemenin sebebi, açık yaranın sudan kolaylıkla mikrop kapabilme ihtimalidir. oksijenli suyla yikayabilirsin o bölgeyi.
0
crystalsoul
(24.01.11)
vazelin duştan sonra değil, duşa girerken sürülecekti.
0
evegirmekistemiyorum
(24.01.11)
vazelini duştan önce sürdüm,folyo falan sardım ama boynumda olduğu için su biraz belki gelmiş olabilir.panik yok diyosanız tamamdır,saolun
0
🌸tueio
(24.01.11)
(1)

akciğerlerde fibroretiküler dansite de ne ola ki?

gordon shumway
tıp dünyasından arkadaşlara sesleniyorum.babama ait radyoloji raporunda şöyle bişi yazıyor;"yer yer bilateral akciğerlerde fibroretiküler dansite artışları mevcut. Sağ akciğer parakardiak alanda 1x1.5 cm'lik hetorojen dansite artışı mevcut."bu ne demek olabilir, ne yapmak gerekir?pek bir halt anlaya
tıp dünyasından arkadaşlara sesleniyorum.
babama ait radyoloji raporunda şöyle bişi yazıyor;
"yer yer bilateral akciğerlerde fibroretiküler dansite artışları mevcut. Sağ akciğer parakardiak alanda 1x1.5 cm'lik hetorojen dansite artışı mevcut."
bu ne demek olabilir, ne yapmak gerekir?
pek bir halt anlayamadım ben.
0
gordon shumway
(24.01.11)
iki akciğerde de yer yer, dokuları birbirine bağlayan lif ağlarının yoğunluğunda artış varmış. sağ akciğerin kalbe komşu yerinde de heterojen yoğunlukta artış varmış.

ne yapmak gerekir: doktora sormak ve daha ayrıntılı bilgi almak gerekir.
0
ermanen
(24.01.11)
(9)

burun deliklerim sırayla tıkanıyo, ne iş?

temizkopat
genelde hep sol taraf tıkalı ve sol tarafda bi zamanlar 3-4 yıl önce fena sinüzit olmuştum. herneyse, ara ara sol açılıyo ama sağ tıkanıyo aynı anda. sinüzit iltihabı yer değiştiriyo gibi sankim. böyle bişey mümkünmü, iltihabın yer değiştirmesi.yoksa burun eti, geniz eti, burun kemiği eğriliği falan
genelde hep sol taraf tıkalı ve sol tarafda bi zamanlar 3-4 yıl önce fena sinüzit olmuştum. herneyse, ara ara sol açılıyo ama sağ tıkanıyo aynı anda. sinüzit iltihabı yer değiştiriyo gibi sankim. böyle bişey mümkünmü, iltihabın yer değiştirmesi.

yoksa burun eti, geniz eti, burun kemiği eğriliği falan filan gibi şeylerden mi?
0
temizkopat
(24.01.11)
bir kbb ciye aynı şikayet ile gitmiştim, genel olarak yeterli nefes alabiliyorsan önemli değil demişti, bir yıl sonra iyice kötüleşince tekrar gittim, burundaki eti yaktılar, içerdeki kemikte de eğrilik varmış onu da kırıp düzelttiler mis oldu, tabi kemiklerin tekrar büyüme ihtimalide varmış, 3 yıl oldu bi sorunum yok.
0
ravenudon
(24.01.11)
allerjik bir hastalıkta olabilir, en iyisi tabi ki doktora gitmek..
0
lqual
(24.01.11)
ravenudon' un cerrahi müdahalesi kuzenimin başına da gelmişti. sonra bir ara konuşurken bana:
"her iki burun deliğinin de gün içinde aynı anda açık olmasının zor olduğunu, sağ taraf açıkken sol deliğin kanla dolduğunu(tıkandığını) ve nefes almayı kısmen zorlaştırdığını ancak bunun şüphe uyandırıcı birşey olmadığını tam tersine vücudun normal bir işleyişi olduğundan" bahsetmişti. yani biri açıkken diğeri tıkalı olabiliyormuş.

O'na da bu bilgiyi burun eti ameliyatını yapan hekim söylemiş..
0
tzameti
(24.01.11)
bu konuyla ilgili defalarda doktora gitmiş ve ameliyat dahi olmuş biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki alerjiktir. xyz adlı hapı alın günde bir kez. nasacort burun damlası sıkın iki deliğe de günde birer kez sırtüstü yatarken. bir ay sonra şikayetleriniz de azalma olacaktır kesin. özellikle nasacort'u kesinlikle tavsiye ederim.
0
servicio
(24.01.11)
griple alakası olabilir mi, şuan son aşamasındayım atlattım atlatcam neredeyse, bi de sinüzitim hafif hafif hissettiriyo bu aralar kendini.
0
🌸temizkopat
(24.01.11)
şanslısın ikisi de aynı anda tıkanmıyor bak.
0
raki masasinin degismez adami
(24.01.11)
benim de tıkanıyor, sağa yatıyorum sağ taraf sola yatıyorum sol taraf tıkanıyor :) doktorlar bunu alerji olarak görüyor genelde. bi de konkalar büyümüş olabilir diyorlar. iltihap da yer değiştirebilir tabe neticede akışkan bişi.
0
no avalon
(24.01.11)
burun deliklerinden normalde birisi kapanabilir normaldir diyen doktorun kafası iyi sanırım. ortakulak sorunu dolayısıyla bebekliğimden beri halen gitmekte olduğum ve artık kanka olduğum kbb doktorları sayesinde pekçok şey öğrendim ama adana'sından istanbul'una kadar daha birisi kapalıysa normaldir diyenine rastlamadım. hatta tam tersi burundan alınan nefes çok önemlidir, sadece ciğerlere değil sinüsler olsun beyne olsun oksijeni taşımada önemli rol sahibiler. mesela bir başka vakada sırf burnundan iyi nefes alamıyor diye kulaklarında iltihap oluşan hastalar vardı. burun ameliyatı ile kulağı düzelen biliyorum.

netekim sizin sorununuzun cevabı elbette bir doktorda bitiyor belkide ameliyat masasında. sinüzit çok meret bir hastalık ve sanırım maalesef "tamamdır artık bitmiştir" denebilecek bir tedavisi mümkün değil. hem annemde ve genetik olarak bende de var bu sorun. kolay gelsin ne diyim...
0
herospower
(24.01.11)
no avalon'un dediği gibi eğer doğduğundan beri böyleyse sorununun cevabı: konkalar.

sağlık sigortanız varsa radyoterapi ile ücretsiz bundan kurtulabilirsiniz.

edit: özür dilerim. radyoterapi değil radyofrekans
0
hikaye mesture
(24.01.11)
(1)

bağırsak rahatsızlıklarına gastro mu bakar dahiliye mi?

ali87
soru başlıkta
soru başlıkta
0
ali87
(24.01.11)
ikisi de bakar. dahiliye daha genel ama gastroenteroloji bu işle ilgilenen spesifik bir dal. mesela tanıdığınız iyi bir dahiliyeci, gastro bölümünden daha iyi bakabilir. doktoruna göre de değişir yani. tabi dahiliyeye gittiğinizde de gastroya yönlendirebilirler.

kısacası gastroenteroloji bölümüne gidin en iyisi.
0
ermanen
(24.01.11)
(6)

doktoorr!!! koltuk altımda beze mi ne

somethinginthewayshemoves
çıktı. dün fark ettim, sivilce zaten değil, kıl dönmesi gibi de görünmüyor, kırmızı da değil, dokunduğumda ve kolumun üstüne yattığımda acıyor. misketten biraz büyük bir şey ama ne?? yağ bezesi falan mı ki :/doktora gideyim mi?azıcık bekleyip öyle mi gideyim?hiç gitmesem kendiliğinden kaybolsa? :) e
çıktı. dün fark ettim, sivilce zaten değil, kıl dönmesi gibi de görünmüyor, kırmızı da değil, dokunduğumda ve kolumun üstüne yattığımda acıyor. misketten biraz büyük bir şey ama ne?? yağ bezesi falan mı ki :/
doktora gideyim mi?
azıcık bekleyip öyle mi gideyim?
hiç gitmesem kendiliğinden kaybolsa? :) en işime gelen seçenek bu.
teşekkür ederim.
0
somethinginthewayshemoves
(24.01.11)
lenf merkezi vardır koltuk altında o şişmiş olabilir. hastalık geçirmiş olabilirsin. gene de bi doktora görünmende fayda var.
0
uykusuz her gece
(24.01.11)
doktor değilim bu arada.
0
uykusuz her gece
(24.01.11)
git doktora zaman dışında bi kaybın olmaz, genelde bir şey çıkmıyor ama ne olur ne olmaz.
0
ravenudon
(24.01.11)
doktora git antibiyotik versin
0
no avalon
(24.01.11)
Benim de olmuştu birkaç yıl önce. Doktor bir antibiyotik verdi ve geçti. O yüzden korkma, ama mutlaka bir doktora git. Geçmiş olsun...
0
marcelle
(24.01.11)
aynı şey başıma geldi direk korkudan hayatta uğramadığım doktor odasına kapağı attım. bir şey çıkmadı şükür, özellikle pudralı deodorant kullananların gözenekleri tıkandığı için bunlar çıkabiliyormuş ama misketten biraz büyükse ne olur ne olmaz mutlaka git.
0
tekosin
(24.01.11)
(4)

Baş Dönmesi

aydogank
Bir kaç gündür sıklık derecesi arttı. Odadan dışarı çıktığımda gözlerim kararıyor, dengemi kaybediyorum, kendimi yere bırakıyorum falan. Bişey eksikliğinden mi kaynaklanıyordu bu? Neydi o? Hangi bölüm ilgileniyor ayrıca hastahanede? Teşkürler.
Bir kaç gündür sıklık derecesi arttı. Odadan dışarı çıktığımda gözlerim kararıyor, dengemi kaybediyorum, kendimi yere bırakıyorum falan. Bişey eksikliğinden mi kaynaklanıyordu bu? Neydi o? Hangi bölüm ilgileniyor ayrıca hastahanede? Teşkürler.
0
aydogank
(23.01.11)
demir eksikliği olabilir. genelde kansızlıktan olabiliyor.
0
e1c1e1m
(24.01.11)
doktor değilim ama benzer bi durum yaşadığım için deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.

Baş dönmesi ve bayılmanın pek çok nedeni labilir. Ani kalkmalarda sağlıklı insanlar bile baş dönmesi ve denge kaybı yaşayabilirler.

öncelikle kulaktan doğan bir dengesizlik olabilir,kansız olabilirsin, ayrıca eğer şuur

kaybı kısa süreli olan nöbet şeklinde olmayan bayılmalar ise, benim hastalığım olarak

teşhis edilen "Vazovagal senkop" da olabilir.

Tansiyonla ilgili şikayetlerde de baş dönmesi yaşanabilir.

İzlemeniz gereken yol, önce bir dahiliye doktoruna görünmektir.

Daha sonrasında o sizi şikayetleriniz doğrultusunda nörolojiye yönlendirebilir.

Kardiyolojiye de görünmeniz istenebilir.

Geçmiş olsun.
0
mahnita
(24.01.11)
tansiyonunuz düşmüştür, ondandır bu sıkıntılarınız. tansiyon düşüklüğü bir çok sebepten kaynaklanabilir..en yaygın olanı vücutta sıvı azalmasıdır yetersizliğidir. bol tuzlu sıvılar tüketin ve yatağınızda istirahat edin..başınız dönerse yatın ve ayaklarınızı yükseltin kafanızıda aşağı doğru getirtin yatarken, bu şekil başınızı kan sıvılarıyla doyuracaktır...sıcağa maruz kalmakta tansiyonu düşürür, çünkü sıcak damarlarda genişleme yapar ve sıvı eksikliği oluşturur..ani hareketlerde bulunmayın, yatarken birden kalkmayın 3 hamlede kalkın..gün içinde hareket ederkende böyle taksit taksit hareket edin
0
mücrim
(24.01.11)
vertigo?
0
omonia
(24.01.11)
(5)

Accutane kullanıcıları?

kamera motor
geçmişte bu ilacı kullanmışlar memnuniyetleri ne düzeyde? ben yarın doktora gidip bu ilacı kullanmak istediğimi söyleyeceğim de, son bi sorayım dedim. mesela ben beyaz tenliyim, yazın sivilcelerim geçiyor ama kışın durduramıyorum. yüzüm aşırı yağlı. bu ilacı kullanırsam sivilceler iz bırakır mı?- il
geçmişte bu ilacı kullanmışlar memnuniyetleri ne düzeyde? ben yarın doktora gidip bu ilacı kullanmak istediğimi söyleyeceğim de, son bi sorayım dedim.

mesela ben beyaz tenliyim, yazın sivilcelerim geçiyor ama kışın durduramıyorum. yüzüm aşırı yağlı. bu ilacı kullanırsam sivilceler iz bırakır mı?

- ilacı kullandıktan sonra dövme yapabiliyor muyuz? (deriyi pul pul döküyormuş da)
- ilacı kullandıktan sonra ameliyat olacak lursak problem çıkarır mı (kemik eğriliğim var da, ameliyat olabilirim)

vb sorularım ve şikayetlerinizi merak ediyorum. memnuniyetlerinizi de elbet

(22 yaşında erkeğim)
0
kamera motor
(23.01.11)
ben kullandım. ilaçların yan etkilerinden fazla etkilenmeyen, orada burada yazanlara kulak asmayan bir insanım. depresyon, intihar düşüncesini tetiklediği filan söylenir ama bence tam tersi durumlara yol açıyor, çok güzel temizliyor insanın yüzünü ve gittikçe kendini iyi hissediyorsun. kemik ağrısı yapıyor çok fena, dudak ve burun kuruluğuna sebep oluyor, tenin inanılmaz inceliyor. onun dışında bir yan etkisi yok. bir de sürekli kan değerlerine bakılması gerekiyor, kolesterolü yükseltebiliyor çünkü. doktorun uygun görürse kullan bence. ama o bahsettiğin konulardan da bahset doktoruna mutlaka. en iyi o bilir.
0
13
(23.01.11)
ben aknetrent kullandım senin gibi çok yoktu çünkü sivilcelerim ve daha hafif accutane dan iki hafta derin soyuluyo pul pul filan geçio o sonra dudakların çatlıcak bişeyler sürcen habire öle 4 ay sonunda pırıl pırıl olucan ve bi daha çıkmadı bende sivilce
0
böceksever
(23.01.11)
-ilaç kullanımı bittikten 1-2 hafta sonra herşey normale dönecek. istersen bütün vücuduna yaptırabilirsin.
-cildinin aşırı yağlılığı geçmişte kalacak.
-ameliyat durumlarını doktor bilir.
-sivilcelerinden eser kalmayacak. hatta siyah noktalardan bile. sivilcelerinin aşırılığına bağlı olarak iz kalabilir.
-eklem ağrısı çok yapıyor evet ama tam olarak tok karnına alarak biraz biraz önüne geçebilirsin.
-en ufak bi sırıtışında dudakların kızıldeniz gibi yarılacak ama bepanten ile çok güzel bi şekilde önüne geçebiliosun. hatta bepanteni inceden yüzüne de sürebilirsin.
-kullanımın ilk aylarında sivilcelerin patlama yapacak. normal bu.
-sen kullanmak istediğini söyleyeceksin ama bir takım kan testlerinden sonra buna doktor karar verecek. hatta boyunun uzaması devam ediyorsa bile doktor önermiyor.

intihar gibi psikolojik şeyler yaşayacağını sanmıyorum. hayırlı olsun.
0
richthofen
(23.01.11)
hemen kullan sonra da başkasına öner.
0
cenkaksaz
(23.01.11)
5 sene önce kullandım. şimdiye kadar iyiydi de, yeniden çıkmaya başladılar.
0
fatalstorm
(24.01.11)
(2)

sinir olumu?

seyduna sahrud
sırtımda bi noktada -kalbimin bulundugu- sıcaklıgı ve aciyi hisetmiyorum. bazen de sağ topuğumda yersiz yersiz ısınmalar oluyor (sanki biri cakmak tutmus gibi) nedir olay.
sırtımda bi noktada -kalbimin bulundugu- sıcaklıgı ve aciyi hisetmiyorum. bazen de sağ topuğumda yersiz yersiz ısınmalar oluyor (sanki biri cakmak tutmus gibi) nedir olay.
0
seyduna sahrud
(23.01.11)
şekeriniz fln war mı?? sinir bozucu olacak ama bi nöroloğa gidin en iisini o bilir diycem...multiple skleroz die bi hastalık war ona da bağlı olabilir....bi arkadaşımın wardı...
0
semih
(23.01.11)
ancak norolog ya da noro$irurjinin bilecegi bi olay :/
0
no avalon
(23.01.11)
(7)

ayak kokusu

kibritsuyu
yahu hiç ayağı falan kokmayan bir adamdım ben. askerde bile yaz günü çorapla botla bütün gün dururdum da akşam ayağım kokmazdı. daha düne kadar da kokmazdı. her günkünden farklı bir aktivite yapmamama, farklı bir çorap, ayakkabı giymememe rağmen niye bugün ayaklarım leş gibi kokuyor yahu. yıkadım f
yahu hiç ayağı falan kokmayan bir adamdım ben. askerde bile yaz günü çorapla botla bütün gün dururdum da akşam ayağım kokmazdı. daha düne kadar da kokmazdı. her günkünden farklı bir aktivite yapmamama, farklı bir çorap, ayakkabı giymememe rağmen niye bugün ayaklarım leş gibi kokuyor yahu. yıkadım falan fayda etmedi, hala kokuyor. değişik bir şey de yemedim.
0
kibritsuyu
(23.01.11)
kendi ayak kokunuzu sürekli almamanız gerekir. başka biri teyit etti mi? psikolojik olmasın?
0
sen git ben geliyorum
(23.01.11)
inanır mısın, aynı sorun bende de oldu. askerde bile ayağım kokmadı, o kadar spor yaptım yine kokmadı... kendim bileli kokmadı.

teorik olarak her ayak kokar, ter ve amonyak vb. ama işte bizim gibilerin kokmuyor arkadaş...

neyse, geçen gün, 3 hafta kadar önceydi, ayağımı yaktım, sonra işte ondan sonra ayağım kokmaya başladı. ilginç.

şimdi biyolojik bi ürün var, onu deneyeceğim, işe yararsa da o ürünü satacağım hatta.

ilginç aziyyyzim ilginç ama oluyor...
0
alidesidero
(23.01.11)
yok, parmak arasında ya da başka bir yerde en ufak bir anormallik yok. ayaklarım ayıptır demesi ayak fetişinin yalamayı isteyeceği derecede cillop.

burası ayak mı kokuyo yav dememin akabinde eşimin burnuna dayadım. çok net teyit etti kendisi.
0
🌸kibritsuyu
(23.01.11)
bekleyın 3 gun ıçınde koku devam eder-tatlı bır kaşıntı baş gosterırse dermotolağa başvurmanızı onerırım.mevsım nedenıyle mantar çok az gorulur ama bır bekleyın-not çorap yenıleyın terlık-ayakkabıyı gozden geçırın-geçmış olsun
0
kortex
(23.01.11)
hacı, bendeki zımbırtı sanırım işe yarıyor. birazdan yine süreceğim. ayak kokusunu geçiriyor demişlerdi, yalan diilmiş sanırsam.
0
alidesidero
(23.01.11)
banyo yaptıktan sonra ayaklarınızı fön makinasıyla kurutun.
0
ermanen
(23.01.11)
haci senin burnun tikaliymis, yeni acilmis galiba.
0
arnatuile
(23.01.11)
(1)

kronik bronşit

goba
bu illet yine akut alevlenme yaptı oksurukten olduruyor..bi suredir rahatsız etmedigi icin unutmusum kullandıgım bir antibiyotik vardı. İcinde 6-7 tane hap vardı sanırım 50 tl üzerindeydi fiyatı mavi beyaz bi kutusu vardı.. ismini bilen? hatırlayan?
bu illet yine akut alevlenme yaptı oksurukten olduruyor..

bi suredir rahatsız etmedigi icin unutmusum kullandıgım bir antibiyotik vardı. İcinde 6-7 tane hap vardı sanırım 50 tl üzerindeydi fiyatı mavi beyaz bi kutusu vardı.. ismini bilen? hatırlayan?
0
goba
(23.01.11)
moxitec ama bence gıdıp muayene olun gramajları farklıdır
0
kortex
(23.01.11)
(5)

' yakı ' boyna iyi gelir mi?

hickork
boynum tutulmuş galiba. bi ağrı var, boyundan başlayıp kafaya kadar çıkıyo.yakı iyi gelir mi sizce? ya da ne yapmalı? of.
boynum tutulmuş galiba. bi ağrı var, boyundan başlayıp kafaya kadar çıkıyo.
yakı iyi gelir mi sizce? ya da ne yapmalı? of.
0
hickork
(22.01.11)
kas gevsetici icsene ?
0
bryan fury
(22.01.11)
muscoril al hoca.
0
pisekar v2
(22.01.11)
parasetemol
tylol hot, aferin hot vs.
0
sttc
(22.01.11)
deneyip görmek lazım hocu. sana iyi gelir, ona gelmeyebilir.

ender saraçoğlu tavsiye ediyordu ama. onu hatırlıyorum bak. nanelisi, acılısı falan varmış sanırım. hatta tırtıklı da yoldaymış.
0
ya ben lan neyse
(22.01.11)
bi dus al sicak sicak gevsesin azcik. kas gevseticiyi de icme sur derim. bi de agri keici yuttun mu, mis gibi oluyor.

bonus olarak (bkz: boyun duzlesmesi)
0
no avalon
(22.01.11)
(4)

Grip - Votka ilişkisi

o eli bi indir
aramaya inandım ve grip hakkında işe yarar tavsiye olan, votka karabiber ilişkisini okudum fakat ciddiye alamadım. teyit etmek istiyorum. ne dersiniz, işe yarıyor mu?
aramaya inandım ve grip hakkında işe yarar tavsiye olan, votka karabiber ilişkisini okudum fakat ciddiye alamadım. teyit etmek istiyorum. ne dersiniz, işe yarıyor mu?
0
o eli bi indir
(22.01.11)
ben de duymuştum bunu, yakarmış genzi sonra yararmış tedaviye galiba, öyle bir şey.

bir de bir ilgisi var mı bilmem ama bir rus abladan duymuştum, köpek hasta olunca onlar votka verirmiş. ama her hastalıkta mı, sadece köpekte mi, bilmem o kısmını. bir tedavi amacıyla kullanımı var yine de.
0
pomolilik
(22.01.11)
votka hikayede bal varsa karabiber+bal
0
mr fusion
(22.01.11)
votka karabiber limon üçlüsünün olayı bi anda yakarak eğer boğazın doluysa onu bi rahatlatıyo baska bi olayı yok bence 2 saat falan rahat edersin ama.
0
layer26
(22.01.11)
zencefil+karabiber+bal dan daha güçlü olamazlar.
0
dieselsingle2
(22.01.11)
(9)

Bir günde kaç kez sıçıyorsunuz?

yoktur
Bir gün içerisinde normal büyük tuvalete çıkma sayısı kaçtır? Etrafımdakiler genelde günde 1 kez büyük tuvalete gittiklerini söylüyorlar. Hatta bazen iki günde bir olabiliyormuş.Ama ben günde en az 2 kez normalde de 3 kez gidiyorum. Bi sabah kahvaltıdan sonra, bi öğleden sonra bir de gece yatmadan ö
Bir gün içerisinde normal büyük tuvalete çıkma sayısı kaçtır? Etrafımdakiler genelde günde 1 kez büyük tuvalete gittiklerini söylüyorlar. Hatta bazen iki günde bir olabiliyormuş.

Ama ben günde en az 2 kez normalde de 3 kez gidiyorum. Bi sabah kahvaltıdan sonra, bi öğleden sonra bir de gece yatmadan önce. Bağırsaklarımla veya midemle ilgili herhangi sorun yaşamıyorum (sanırsam).
Acaba ben mi çok tuvalete çıkıyorum yoksa çevremdekiler mi az yapıyorlar?
0
yoktur
(22.01.11)
senin gibi bir arkadaşım var çok imreniyorum ona, ben günde bir kez o 3 kez. kahvaltıyı yapıyor, hadi ben bi sıçayım geleyim diyor, öğlen-akşam yemeklerinden sonrada aynı. çok imreniyorum şerefsizim.
0
fiddlerontheroof
(22.01.11)
aynen senin gibiyim her öğünümü 2 saat içinde atarım bu da günde min. 3 kere tuvalete çıkmak demek. hatta saatleri bellidir şaşmaz pek, bence bizim durum normal bağırsakların çalıştığını gösterir
0
josephinebrunsvik
(22.01.11)
kahvaltidan sonra sicmak adettendir zaten, sabah ilk yedigin seyler bagirsaklarini calistirir.

sonra gun icinde bir defa da normal sicsan tamam, ama bir de zevkine montla ya da islak sicilabilir.
0
nawres
(22.01.11)
ohaa. ben 3 günde 1 yapıyorum. sizinki bağırsaklar sağlam çalışıyormuş. dışarda falan ne yapıyorsunuz_? ben mesela dışarda kesinlikle yapamam.
0
ayiadam
(22.01.11)
haftada bir, biriktirip "bödöff" diye sıçıyorum.
şaka bir yana benim de günde 1 gibi. hatta bazen mesela cuma gecesi sıçtıysam c.tesi atlayıp pazar sabahı sıçtığım da oluyor.
0
xenophobe
(22.01.11)
benim de bi ara günde 3-4 e çıkmıştı. baya vakit kaybettiğimden interaktif faaliyetlerin bir kısmını sıçarken yapıyordum. ya da kitap okumak vs. neyse sonra öğrenci evidir makarnadır hazır yiyecektir derken 1günde1 1.5günde1 oldu.
0
dieselsingle2
(22.01.11)
abi yazılanları okudum ama hiç şakaya benzer bir yanı yok, ben genelde 3 hadi bilemedin 4 günde bir sıçarım. gerçi yemek saatlerim çok düzensiz günde 1-2 öğün'le geçiriyorum ve 90 kiloyum ama hayatımda hiç iki günde bir sıçtığımı hatırlamıyorum, hep 3-4 günde bir. mesela bugün yediğimi salı günü falan sıçıcam.
0
toglyy
(22.01.11)
En normali günde 1 keredir tabi ki bünyeden bünyeye değişir mesela ben 2 günde bir çıkarım herhangi bir rahatsızlıkta duymam ama mesela arada bir tutmak güzel bir histir tavsiye ederim...
0
zekicalik
(22.01.11)
biz ailecek oyleyiz. anam emekli oldugundan beri abartti, 4'e falan cikartti. hele salata yediyse iki saatte hooop. rahmetli babam da minimum iki, ben de babaya cekmisim. kardesim var o da oyle. biz hep cift banyolu ev arardik o sebepten :) irsi herhalde dedim. kisaca bi yamuk yok arkadasim rahat olsun hehe.

not: yemin ediyorum lafi yetti tey allaam...
0
no avalon
(22.01.11)
(6)

Kedim Sakat mı Oldu?

geceharamisi
Kedim önceleri evden çıkmayan bir kediydi sonraları dışarıya çok alıştı ve gece gidiyor sabah geliyor. Bu sabah eve geldiğinde topal topal yürüyordu. Dünki koşup eğlenen kedi, bugün yere zor oturuyor. Kuyruğunu elleyince bağırıyor, sol kalçasını elleyince bağırıyor.. Çişini bu sabah miyavlayarak ban
Kedim önceleri evden çıkmayan bir kediydi sonraları dışarıya çok alıştı ve gece gidiyor sabah geliyor. Bu sabah eve geldiğinde topal topal yürüyordu. Dünki koşup eğlenen kedi, bugün yere zor oturuyor. Kuyruğunu elleyince bağırıyor, sol kalçasını elleyince bağırıyor.. Çişini bu sabah miyavlayarak bana belirtti. Tuvalete götürdüm, biraz zorlandı ama severek zorda olsa yaptırmayı başardım. Niye böyle, oldu anlamadım.. Acaba incinmiş olabilir mi? Veterinere götürmek istiyorum ama bu ilçede doğru dürüst bir veteriner yok. İstanbul Küçükçekmece'de oturuyorum. Lütfen bana yardım edin.. İnternette gezinirken bulduğum bir Doğuş Veteriner Kliniği var. Ama orayada tren ile gitmem gerek.. Acaba trene kediyi alırlar mı filan diye tereddütteyim. Birde kutunun içine koyup götüreceğim için. Malum, kafes filan yok. Kapalı kutunun içine koyup götürmek zorundayım.
0
geceharamisi
(22.01.11)
trene bindirebilirsiniz ben daha önce bindirmiştim. sadece miyavlayıp ortalığı yıkmaya başlayınca biraz sinir bozucu olabiliyor.
kırığı vs. olabilir. veteriner kontrol ettiğinde kırık vs. var mı anlayabilir. eski rahmetli kedilerimden biri o şekilde geldiğinde ayağının kırıldığını ve ameliyat gerektiğini öğrenmiştik, mutlaka götürün.
0
reducto
(22.01.11)
Hayır, sanmıyorum. Kırık değildir. Çünkü birazda olsa yürüyebiliyor. Aradığımda vitamin iğnesi filan yaparız demişti ama ne alakası var vitamin iğnesiyle anlamadım. İştahı filan da gayet yerinde..
0
🌸geceharamisi
(22.01.11)
kalbim veteriner diye aratırsanız karşınıza çıkar, online soru veya ona benzer bir bölüm var oradan sorunuzu yazıyorsunuz hemen cevap geliyor. hemen dediğim yine 1-2 günü bulur.
0
toglyy
(22.01.11)
benim kedimde aynı durumdaydı. muhtemelen dışarıda birinden tekme yemiş.
0
sp-qs
(22.01.11)
bizimki oyle bi dayak yemisti, zar zor kuyruga baktik yara olmus meger. bi patinin alti da sismis sicacik... veteriner hallediyor o isleri. kiriksa da hallediyor zati
0
no avalon
(22.01.11)
Hepinize teşekkür ederim. Tren ile zorda olsa götürdük.. Veteriner ilk önce sordu; "sana hap versem verebilir misin" filan sonra vazgeçti 5-6 tane iğne yaptı eve gelince dışarı çıkmak istiyor. 20 gün evde kalıp dinlenecekmiş. Araba ezmiş olabilir dedi.. Röntgen çekti, kuyruk sokumunun oralarda bir kırık olduğunu gösterdi. Süt ve su içmesini önerdi.. Kan işemişti o da geçti. Artık ilk önce Allah, sonra bizim yardımımız. İnşallah iyileşir, dua edeceğim..
0
🌸geceharamisi
(23.01.11)
(5)

kemoterapi işkenceleri...

son nefes
babam, gördüğü kemoterapi nedeniyle ağır psikoloji problemleri yaşıyor. sürekli rüyadaymış gibi konuşma, hafıza problemleri, unutkanlık ve en önemlisi ki bizi şu aralar en çok zorlayan konu, tuvaletini tutamaması. aslında tutamamak da değil problemi, bacağından ameliyat olduğu için yerinden kalkamıy
babam, gördüğü kemoterapi nedeniyle ağır psikoloji problemleri yaşıyor. sürekli rüyadaymış gibi konuşma, hafıza problemleri, unutkanlık ve en önemlisi ki bizi şu aralar en çok zorlayan konu, tuvaletini tutamaması. aslında tutamamak da değil problemi, bacağından ameliyat olduğu için yerinden kalkamıyor, tuvaletini yapması için sonda takıyoruz fakat bu hafıza problemleri yüzünden her gün sodayı çıkartıyor. tabi her daim başında nöbet tutamadığımız için her gün yatağı değiştirmek zorunda kalıyoruz.
onkologların zaten umurunda değil hiçbirşey. nasıl olsa ölecek diye ne sorsak normaldir diye cevap veriyorlar. beyin mr ında orta beyin de atropsi (sanırım uyuşma veya tembellik) çıktı ki dediklerine göre çok normalmiş. beyin damarlarında tıkanma yaparmış kemoterapi. kimi doktor nörolog görsün diyor, kimi kan takviyesi diyor. iyice saçmalamaya başladı yani olaylar bizim açımızdan.
şimdi soracağım soru şu. aynı şeyleri yaşayanlar (istemezdim tabi ama) kesin vardır. bu tarz hafıza problemleri için ne yaptınız? ayrıca bu tuvalet işi gerçekten sinirlerimizi yıpratıyor. bir çare bilen varsa (illaki kanser hastaları için sormuyorum, psikiyatrik hastalıklar da ne yapılıyor) LÜTFEN paylaşsın. aklıma gelen tek çare deli gömleği ki en son istediğim şey.
şimdiden sağolun...
0
son nefes
(22.01.11)
deli gömleği nedir yaa? hem psikolojisi bozuk diyosunuz hem daha çok yoruyosunuz hastayı. benim annem/babam hayatta olsun yanımda olsun neyini tutamıyosa tutamasın arkadaşım bu nedir? siz bebekken çişinizi tutamazken ya da yerinizde durmuyosunuz, bilinçsiz davranıyosunuz diye deli gömleği mi giydirdiler size? şimdi sıra sizde. onca yıl onlar size baktı, şimdi siz ona bakacaksınız. şimdi düşünmeniz gereken tek şey nasıl mutlu ederiz? nasıl gülmesini sağlarız? psikolojisini nasıl düzeltiriz? çişini kakasını tutamıyor diye adamcağıza surat yapacağınıza onu mutlu etmeye çalışın. benim annem/babam şu anda öyle bi durumda olsa altını bağlar bebek gibi bezi kirlendikçe değiştiririm. BABAM diyorsunuz yaa.. Bundan ötesi mi var? Deli gömleğiymiş. Elini falan bağlayın direk çıkarmasın sondayı.
0
mattilda
(22.01.11)
Almanya'dan Orthomol'ü araştırın kemoterapi hastalarına iyi gelen ve direnci yükselten bir vitamin.
0
cenkaksaz
(22.01.11)
işi hastalara bakmak olan insanlar var, yatılı ya da belli saatlerde gelip babanıza bakabiliriler, hem siz de rahatlarsınız, zaten üzgünsüznüz ve babanıza deli gömleği giydirmek gibi sonradan pişman olacağınız şeyler düşünmezsiniz.
çok geçmiş olsun.
0
pinking of you
(22.01.11)
(git: 216010)
0
topuksuz ayakkabi
(22.01.11)
Hastalığını biliyor mu? Tedavisi ile ilgili sürecin farkında mı? Psikolojik destek aldı mı? Bazı hastalar hastalığını öğrendiklerinde, bir kısmı tedavi sürecinde, bir çoğu da tedavi sonrasında ve takip döneminde psikolojik desteğe gereksinim duyuyorlar. Her aşamada destek olunması gerekenler de var. Elbette yakınlarının da hastalık ve süreci hakkında bilgilenmesi gerek. Sizler de destek almalısınız. Zorlu bir hastalık ve bu süreç gerçekten yıpratıcı. Tedaviyi yürüten doktorları ile görüşün, okuyun, çözüm bulmak için elinizden geleni yapın.

Biraz işinizi kolaylaştıracak önerilerde bulunayım. Yatağa geçirilen, fitted, su geçirmez yatak koruyucuları var. Üzeri havlu olan ve gayet kullanışlı. Yatağın ıslanmasını önlersiniz. İki tane alırsanız rahat ederseniz. Çabuk kurutma şansınız varsa, bir tane de işinizi görür. Sizin ve hastanın hayatını kolaylaştıracak pek çok ürün var böyle. Medikal ürünler hakkında bilgi sahibi olun. Sonda rahatsız edici olduğu için, çıkarıyor olabilir. Hastanın durumunu bilemiyorum. Onunla konuşarak ve onayı ile, hasta bezi de kullanabilirsiniz. O da üzülüyordur bu duruma. İncitmemeye özen göstererek, bir şekilde çözüm bulursunuz. Sorularınız olursa, yardımcı olabilirim.

Geçmiş olsun, acil şifalar.
0
july14
(22.01.11)
(4)

el uyusmasi

no avalon
yav uykumdan kalktim gencler. avuc icim, basparmak, isaret parmagi ve orta parmak ic kisimlarina su an igneler batmakta ve karincalanmakta.daha uc-dort hafta once sag kolum yuzunden boyun mr'i cektirdimdi, sadece duzlesme vardi. fitik falan yoktu. sag omuz ve sag biseps sorunum vardi.bugun fizik ted
yav uykumdan kalktim gencler.

avuc icim, basparmak, isaret parmagi ve orta parmak ic kisimlarina su an igneler batmakta ve karincalanmakta.

daha uc-dort hafta once sag kolum yuzunden boyun mr'i cektirdimdi, sadece duzlesme vardi. fitik falan yoktu. sag omuz ve sag biseps sorunum vardi.

bugun fizik tedavim bitti, spor salonuna basladim. hoca biseps guclendirmesi dambil verdiydi, lakin sol bilegimi ve dirsegimi zorlamisti biraz. gece uyurken sinir sikismasi yapar mi ki bu? bi el atin cok uykum var :(
0
no avalon
(22.01.11)
karpal tünel sendromu olabilir. spor yapanlarda da görülebilir. sinir zedelenmesi/nöropati şeklinde gösterebilir kendini. veya elinizin üzerine yatmışsınızdır belki. eliniz kolunuzu ovun, bilekleriniz oynatın biraz. geçmiyorsa doktora gidersiniz artık.
0
ermanen
(22.01.11)
15 dakika salladim da buraya geldim :) uzerine yatsam gecerdi herhalde, daha da doktordan yeni geldim, bugun bitti tedavim:(.

bilegime ve dirsegime muscoril surunce biraz rahatladi sanki, bi de rheumon fislattim... lakin tam gecmedi :(
0
🌸no avalon
(22.01.11)
spordan sonra olabiliyor. kendiliğinden geçiyor sonra. masaj yapın, rahatlamaya çalışın. sonra fizik tedavi hocanıza sorarsınız tekrar.

hoca demişim, doktorunuza :)
0
ermanen
(22.01.11)
muscoril iyi fikir. bengay,orjin türevi mentollü kremler varsa onlar da denenebilir. kan dolaşımını muscorile göre daha çok hızlandırıyor bence.
0
lorenzen
(22.01.11)
(3)

nikotin, sigara

unknown doctor
sigaranın nikotin bağımlılığı yapmadığı olur mu? bağımlılık yapmaması bir hastalık semptomu mudur?
sigaranın nikotin bağımlılığı yapmadığı olur mu? bağımlılık yapmaması bir hastalık semptomu mudur?
0
unknown doctor
(21.01.11)
ben bi ara sigara içtim bağımlılık yapmadı.
0
şaman
(21.01.11)
arkadaşımla ben 6 yıl önce aynı gün başladık sigaraya. ben içmeden bir gün bile dayanamazken arkadaşımın bazen 2-3 ay içmediği oluyor ve canının istemediğini söylüyor. böyle arada içen tipler vardır. bizler de imrenerek bakarız onlara.
0
ronaldo17
(21.01.11)
@ronaldo17 o arkadaşın benim .p bende yıllar önce arkadaş grubumda yoğun sigara içen birisiydim (ki küçük yaşlarımızdan beri). onların hepsi bağımlıydı, ben övünürdüm 'ahaha sizinle aynı içiyorum bağımlı olmuyorum'' falan gibilerinden. onlar da imrenerek buna şaşıyorlardı. derken üniversiteye başladım, bağımlı oldum.
yani sigaraya asla bağımlı olmam diye bir şey olmaz, elbet olunur. ancak bazısı yılda bir çayın kahvenin yanında içer, onlar ayrı bir kesim. benim gibi bir katagoride iseniz, bağımlı olmanız an meselesidir, yada yakın gelecekte sizi sarıp sarmalayacaktır.
son bir şey, yıllarca kullandım, son yıllarda sağlığımı fazlasıyla olumsuz etkileyince ani bir kararla zorda olsa bırakma kararı aldım bıraktım. şuan çok mutluyum, keşke hiç içmeseydim diyorum. zaman zaman halen izlerini hissedebiliyorum (spor vb. aktivitelerde). bu evrenin psikolojik olduğu inancındayım. kafada bitince vücutta bir zaman sonra kabulleniyor. bağımlı olunurken ki koşullar da aynıdır muhtemelen.
0
mutevaziiguanatablosu
(22.01.11)
(1)

fibrotik lezyon nedir?

gordon shumway
arkadaşlar aramızda doktor veya tıp dünyasına yakın bir kişi var ise bana bir bilgi verebilir mi acaba?Akciğerde fibrotik lezyonlar olması ne anlama gelir? tedavisi var mıdır? var ise nasıl bir tedavidir? olay nedir yani kısacası.kendi başıma çıkamadım işin içinden...
arkadaşlar aramızda doktor veya tıp dünyasına yakın bir kişi var ise bana bir bilgi verebilir mi acaba?
Akciğerde fibrotik lezyonlar olması ne anlama gelir? tedavisi var mıdır? var ise nasıl bir tedavidir? olay nedir yani kısacası.
kendi başıma çıkamadım işin içinden...
0
gordon shumway
(21.01.11)
fibrozis ya da fibrotik dokular iyileşme ile ortaya çıkan dokulardır. kötü bişi değil yani.. kendileri tedavi gerektirmez. ancak akciğerdeki fibrotik bantlar ve diğer fibrotik görünümler takip edilmektedir. geçmiş olsun
0
ceyrekakıl
(21.01.11)
(6)

diş lekesi

xlmn
ya ben günde 2 kere istisnasız dişlerimi fırçalarım. (özene bözene. yani nasıl fırçalandığını biliyorum) sigaram kahvem de yok ama dişimde sigara kahve lekesi gibi lekeler var. ve sanırım gittikçe artıyor. ne yapayım ben? kendi kendime geçirebilir miyim? dişçiye mi gitsem? devlet hastanesinde bakarl
ya ben günde 2 kere istisnasız dişlerimi fırçalarım. (özene bözene. yani nasıl fırçalandığını biliyorum) sigaram kahvem de yok ama dişimde sigara kahve lekesi gibi lekeler var. ve sanırım gittikçe artıyor. ne yapayım ben? kendi kendime geçirebilir miyim? dişçiye mi gitsem? devlet hastanesinde bakarlar mı buna?
değilse muayanehanede kaç para alırlar?
0
xlmn
(21.01.11)
ne kadar fırçalarsan fırçala, dişlerin beyazlığı biraz da doğuştan.
0
halanne
(21.01.11)
halanne, beyazlıkla sorunum yok. çürük gibi gözüken lekeler. tırnağımla filan kazıyınca çok az da olsa gidiyor sanki.
0
🌸xlmn
(21.01.11)
vitamin veya demir eksikliği ilacı kullanıyorsan onlarda leke yapabiliyor.
0
yay
(21.01.11)
dişçi temizler, çok pahalıya patlamaz ancak tekrar olur. diş yapısı, kalsiyum eksikliği vs. gibi sebeplerden de oluyor.
0
medievalman
(21.01.11)
merhaba, diş ipi ve ağız suyu kullanmayı ihmal etmeyin. laf olsun diye söylemiyorum cidden işe yarıyorlar. bu arada diş macununuzu da değiştirebilirsiniz.
0
ferishtah
(22.01.11)
Merhabalar,dişte görülen lekelenmeler diş polisajı işlemi ile çok kısa sürede giderilebilmekte ve dişte pürüzsüz bir yüzey sağlanmaktadır.Devlet hastanesinde diş taşları temizlendikten sonra polisaj işlemini doktorlar uygulayabiliyor.
0
sezar35
(27.01.11)
(2)

istanbul'da özel hastane

hakiki ssg
gastroenterolojisi iyi olan hangi özel hastane var istanbul'da?beylikdüzü'nde olacağım için medicana'yı düşündüm. iyi midir o?
gastroenterolojisi iyi olan hangi özel hastane var istanbul'da?

beylikdüzü'nde olacağım için medicana'yı düşündüm. iyi midir o?
0
hakiki ssg
(20.01.11)
anadolu yakasında maltepe üniversitesi hastanesinin gastro servisi iyidir.
0
chainreaction
(20.01.11)
ben medicana ankara'da daha yeni gastro'da muayene oldum. cok donanimli oldugunu soyleyebilirim ama istanbul'un medicana'si icin iyi seyler soylemiyorlar.
0
kon er
(21.01.11)
(3)

Ayak parmakta çarpma sonrası morluk

restlesss
Ayağımı kapıya hızla çarptım dün, bugün bir parmağımın mosmor olduğunu farkettim. Ağrı oldukça azaldı ve parmağı hareket ettirebiliyorum. Bu kadar morluk normal mi?
Ayağımı kapıya hızla çarptım dün, bugün bir parmağımın mosmor olduğunu farkettim. Ağrı oldukça azaldı ve parmağı hareket ettirebiliyorum. Bu kadar morluk normal mi?
0
restlesss
(20.01.11)
en az 1 gün daha bekle hareket ettirmen daha da kolaylaşırsa hiç bişey olmamıştır. iç kanama olacak hali yok ya :)
0
genzo madafakabayasi
(20.01.11)
morarma tabikide İÇ KANAMAdan kaynaklanıyor..dokulardaki iç kanama olayı kılcal damarlardan kan sızmasından olur. çarpmada da aynen buıyüzden morarma meydana geliyor..çarpmanın şiddetine göre de çatlak, kırık meydana gelmiş olur ama böyle bir şey varsa düzelme yönüne doğru değil, kötüleşme yönüne doğru bir gidişat sergiler. siz de gidişatınızın yönüne doğru yönünüzü doktora çevirin.
geçmiş olsun
0
si13el
(20.01.11)
bunu defalarca yapmış biri olarak normal diyorum.
0
ennoia_
(21.01.11)
(5)

İstanbul'da yapılacak fıtık tedavisi için iyi bir hastane önerisi?

zaman öğütücü
Sevgili Yardımseverler, Son birkaç günde yoğunlaşan sırt ağrılarımın büyük bir fıtıktan kaynaklandığı anlaşıldı.Ameliyattan önce son çare fizik tedavi alabilmek.Çalışan bir insan olarak kısa zamanda beni hayata döndürebilecek kadar iyi hizmet sunan ama fiyatı 2000 tlye çıkarmayan bir hastane..Zira a
Sevgili Yardımseverler,

Son birkaç günde yoğunlaşan sırt ağrılarımın büyük bir fıtıktan kaynaklandığı anlaşıldı.Ameliyattan önce son çare fizik tedavi alabilmek.Çalışan bir insan olarak kısa zamanda beni hayata döndürebilecek kadar iyi hizmet sunan ama fiyatı 2000 tlye çıkarmayan bir hastane..Zira acıbadem hastanesi saolsun kol gibi fatura çıkardı.(Ki öncesinde 500 tl lik emar ve 200 tl lik doktor ücretini , özel sağlık sigorta limitime giydirdi , sonra da 15 günlük fizik tedavi için 2340 net fiyat sundu .)

Tecrübelerini paylaşan herkese teşşekürler.
0
zaman öğütücü
(20.01.11)
zamaninda eser alptekin'de fizik tedavi almistim.
kendisini bir arastirin derim.
0
la traviata
(20.01.11)
Teşşekürler.Bir hastane önerisi varsa çok sevinirim..
0
🌸zaman öğütücü
(20.01.11)
medicana olabilir ya da anadolu sağlık merkezi.
0
sert yerden yavas
(20.01.11)
ben memorial'e (okmeydanı) gittim, rıza nejat azeri isminde bir doc var, çok da memnun kaldım.
0
winstoncash
(20.01.11)
Hastanelerden Medical Park , Medicana,Hospitality arasında ve Fizik tedavi merkezlerinden Fizyonom arasında sigorta ve mesafe kısıtlaması sebebiyle seçim yapmam gerekiyor..Hastalık işlerinde hastane seçiminde çok basiretsiz olabiliyorum..Bu sebeple yaşanmışlık paylaşımı yerini kesinlikle buluyor.Paylaşanlara tekrar teşekkürler..
0
🌸zaman öğütücü
(21.01.11)
(3)

Psikiyatrist - ankara

ahandanick
aliler, veliler ve deliler! Geçmişte bir vakit madalyon psikiyatri merkezi ile muhatap olup psikiyatri ilmine inancını yitirmiş bir insanım. Fakat şu anda bir arkadaşımın ciddi olarak psikiyatriste gitmesi gerekiyor. Yardımcı olmak istiyorum ama ankara'da benim madalyon'da yaşadığım handikapları yaş
aliler, veliler ve deliler!

Geçmişte bir vakit madalyon psikiyatri merkezi ile muhatap olup psikiyatri ilmine inancını yitirmiş bir insanım. Fakat şu anda bir arkadaşımın ciddi olarak psikiyatriste gitmesi gerekiyor. Yardımcı olmak istiyorum ama ankara'da benim madalyon'da yaşadığım handikapları yaşatmayacak düzgün bi yer var mı bilmiyorum.

mesele şu; adamlar paragöz. yani psikiyatristler (gerçi doktorlar hep öyle de, gözle görülmeyen bir şeyi tedavi ettikleri için verilen para koyuyo biraz)
neyse, madalyon ilk başta SGK anlaşmalı, 30 lira filan gibi bi farkla yarım saat görüşme şeklinde ayarlıyordu. şimdi öğrendim ki 50 lira fark veriyorsun 15 (onbeş) dakika görüşüyorsun. Lan 15 dakkada hal hatır sorulur ancak!

Bu sebeple politikası madem geldiniz yolalım olmayan, makul seans uzunluklarına sahip, makul seans ücretlerine sahip (100, bilemedin 150) bana geldiyse kesin hastadır diyip kota doldurmaya ilaç dayamaktansa adam gibi dinlemeyi tercih eden vs. bir doktor lazım.
özel de olabilir, hastane de olabilir. duyan eden varsa gerçekten çok makbule geçer.

sağlıklı günler dilerim.
0
ahandanick
(20.01.11)
üniversite hastaneleri gitmeye ne dersiniz.
mesela hacettepe, yabii varsa gidilecek birimi...
istanbulda ordan gelen bir psikoloji prof u tanıdım.
çok iyiydi alanında...
0
gijilti
(20.01.11)
kardeşimin psikiyatristini tavsiye edebilirim ama yarım saati 450tl.
ilgilenirseniz mesajla dönün, iletişim bilgilerini veririm.
0
kayranin kedisi
(20.01.11)
sessiz çığlıklar fısıltılar, bülent çelikel denenebilir
0
modo25
(20.01.11)
(7)

grip olmaya başlıyorum sanırsam

jonturk
hafif boğaz ağrısı ile sabah uyandım şimdi ise baş ağrısı ve hapşırma tıksırma ile devam etmekte ne yapsam da daha fazla ilerlemeden durdursam bu gribi?
hafif boğaz ağrısı ile sabah uyandım şimdi ise baş ağrısı ve hapşırma tıksırma ile devam etmekte ne yapsam da daha fazla ilerlemeden durdursam bu gribi?
0
jonturk
(20.01.11)
little miss sunshinee
(20.01.11)
Grip değil de nezle sanki bu?

Ihlamur+Theraflu 3x1 [tok karna]

2 günde toparlanın.
0
ornette
(20.01.11)
hemen şu anda deneyeceğim bitkisel bi karışım var mıdır çünkü başım çatlayacak böyle ağrımaya devam ederse?evde bu söyledikleriniz yok şu anda .
0
🌸jonturk
(20.01.11)
Turşusuyu kesinlikle.Özellikle cin biberinki filan varsa.2 saat sonra zımba gibisin
0
esma_sultan
(20.01.11)
ben bal-limon-karabiber karışımını denemiştim. ertesi gün bişeyim kalmamıştı,ama zaten o karışımı yemeseydim de iyi olur muydum onu bilemem:) yine de bi deneyebilirsin.
0
aseton
(20.01.11)
c vitaminine abanabilirsiniz.
0
sui
(20.01.11)
bugün doktora gittim faranjit olmuşum grip falan değilmişim yani yine de teşekkürler bu tavsiyeleri de denerim bi ara:)
0
🌸jonturk
(20.01.11)
(2)

Yanlış alçıya para iadesi

vericemparasını
bir arkadaşın annesi kolunu kırdığı için alçıya alınması gerekdi. bu balattaki özel hastaneye götürmüşler. doktor hemen alçılamamız lazım demiş ve uygulamış alçıyı. 200 lirada para almışlar. sonra bunların incirlide ki medikana da tanıdıkları varmış. oraya gitmişler. doktor demiş yanlış alçılamışlar
bir arkadaşın annesi kolunu kırdığı için alçıya alınması gerekdi. bu balattaki özel hastaneye götürmüşler. doktor hemen alçılamamız lazım demiş ve uygulamış alçıyı. 200 lirada para almışlar. sonra bunların incirlide ki medikana da tanıdıkları varmış. oraya gitmişler. doktor demiş yanlış alçılamışlar bileğinde ki kırık olduğundan başka alçı kullanması lazımmış o ayrıntıyı pek bilmiyorum. kırıp tekrar alçılamışlar. şimdi bu arkadaşlar bu balattan o ilk alçının parasını alabilirler mi? boşu boşuna 200 lira?
0
vericemparasını
(20.01.11)
dava açabilirler alçı parası+tazminat
0
mr fusion
(20.01.11)
peki kanıtlamak için neler yapması gerekiyor?
0
🌸vericemparasını
(20.01.11)
(4)

Uçak & Şiddetli Ağrı

naharir
Geçenlerde uçakla İstanbul'a giderken bir anda gözlerim ağrımaya başladı. Sanki çok şiddetli bir basınca maruz kalıyomuş gibi. Bir an gözlerim yerinden çıkacak, başım çatlayacak sandım(cidden bunun olacağını sandım). Bende dalarken baş ağrısını atmak için yaptığım gibi burnumu elimle kapattım sonrad
Geçenlerde uçakla İstanbul'a giderken bir anda gözlerim ağrımaya başladı. Sanki çok şiddetli bir basınca maruz kalıyomuş gibi. Bir an gözlerim yerinden çıkacak, başım çatlayacak sandım(cidden bunun olacağını sandım). Bende dalarken baş ağrısını atmak için yaptığım gibi burnumu elimle kapattım sonrada burnuma hava verdim, sanki kulaklarımdan hava boşalır gibi oldu ve inanılmaz rahatladım. Ancak dönüşte de aynısı oldu. Artık ne zaman binsem aynısı oluyor. Ben de önlem olarak sık sık bunu yaparak acısız atlatıyorum. Bunun nedenini bilen veya başına gelen var mı?

Bu arada alakası var mı bilmiyorum ama küçükken orta kulak iltihabı yüzünden ameliyat olmuştum.
0
naharir
(19.01.11)
benim de hep basima gelir ama anlattigin kadar siddetli degil. agzimi doldururum havayla burnumu tikayip kulaklarima basarim. dengelenir basinc. eger ameliyattan kalma biseyse ki mumkundur bence musait bir zamanda git bir sor doktora.
0
hubble
(19.01.11)
iç kulak yolların daralmış olabilir. bu nedenle de dış ve iç basıncı dengelemekte senin yaptığın gibi ekstra bir zorlamaya ihtiyaç duyuyor olabilirsin.
0
loveinaflipbook
(19.01.11)
15 saatlik bir uçak yolculuğundan sonra orta kulak iltahabı başlangıç tanısı koyulmuş birisi olarak uçağa binerken ağzınızda kocaman bi ciklet olsun efenim.
0
Her Yer Kara
(19.01.11)
öyle durumlarda nefesini tutarak yutkun geçer
0
Aslan Yürekli
(19.01.11)
(5)

boyun ve bel fıtığı başlangıcı

kaleci makabayasi
sevgili dostlar askerlik alımıyla ilgili gittiğim gata da boyun ve bel fıtığı başlangıcı teşhisiyle beyin cerrahisi bölümüne sevk edildim.açıksası hafif tırsmaktayım. nedir bu fıtık, napılır ciddi midir, nedir, ne değildir. teşekkürler.
sevgili dostlar askerlik alımıyla ilgili gittiğim gata da boyun ve bel fıtığı başlangıcı teşhisiyle beyin cerrahisi bölümüne sevk edildim.açıksası hafif tırsmaktayım. nedir bu fıtık, napılır ciddi midir, nedir, ne değildir. teşekkürler.
0
kaleci makabayasi
(19.01.11)
fitik ciddidir! surundurur emma oldurmez... [umarim! :P]
0
ucan sincap
(19.01.11)
tıpla alakam yok fakat, başlangıçta yakalamaları kurtulman yolunda büyük adımdır. hele gata gibi bir yerde.. şanslısın
0
te cetveli dyr
(19.01.11)
fazla ağır kaldırma, eğilip doğrulurken dikkat et, hafif tempoda yürü ve imkanın varsa bol bol yüz..
300 lira vizite ücreti bayılacağın doktor da bunları söyler, gatadaki doktor da, kahvedeki adam da.
ameliyat olma ihtimalin de var ama o konuda uzman birileri bişeyler yazsın.
0
de jure
(19.01.11)
fıtık vakaları %95 oranında fizik tedaviyle çözülmektedir.Elbette gidişatı kötü olanlarında operasyon gerekebilir.bir fizyoterapiste gitmelisiniz.
0
alcapon
(19.01.11)
Uzun bir süre beş altı doktor gezdiğim halde hiç birisi fıtıktan kaynaklanan ağrılarıma çözüm bulamadı.
Doktorların duruma bakışı ; sen artık bu hastalıkla yaşayacaksın der gibiydi.

İnat edip, halimden anlayan bir doktoru en sonunda buldum.

Beyin ve sinir cerrahisi , fiziksel tıp ve rehabilitayson bölümlerine gittim.
Özellikle devlet hastaneleri fizik tedavi bölümlerinin dolu olması nedeniyle fizik tedaviyi önermiyorlar, eğer ağrın varsa sana ssk ile anlaşması olan özel bir hastaneye gitmeni tavsiye ederim.

Bu hastanalerde sadece muayene ücreti ödeyerek 14 günlük fiziksel tedavi işlemlerini ssk anlaşman sayesinde ücretsiz olarak yaptırabilirsin.

Ayrıca fıtığı da önemsememezlik yapma derim, eğer sinirlere baskı yapmaya başlarsa diş ağrısından daha şiddetli bir ağrı yaşarsın.
0
civardanegezer
(19.01.11)
(2)

Zeytinyagi sabunu

summer son
Icinde sodyum klorur ve sitrik asit olmasi %100 dogal olmadigini mi gosterir yoksa dogal diye satilanlarin icinde de bu mu var? Saca zarar verir mi?
Icinde sodyum klorur ve sitrik asit olmasi %100 dogal olmadigini mi gosterir yoksa dogal diye satilanlarin icinde de bu mu var? Saca zarar verir mi?
0
summer son
(19.01.11)
dökülme için kullanacaksan, saçın bakımsızlıktan dökülüyorsa bilemiyorum ama genetik dökülme varsa kesinlikle işe yaramıyor.
0
toglyy
(19.01.11)
o maddeler yağın sabunlaşma rxn'undan sonra çıkan ürünlerden ikisi sabunun da ürün olması kadar doğal aslında.
0
rubiks cube
(19.01.11)
(16)

en iyi prezervatif

baris daima
piyasa zilyon tane çeşit var. en iyisi hangisi ? bunu ciddi ciddi soruyorum makaraya almayın :) teşekkür ederim.
piyasa zilyon tane çeşit var. en iyisi hangisi ? bunu ciddi ciddi soruyorum makaraya almayın :)
teşekkür ederim.
0
baris daima
(19.01.11)
durex. select modeli tercih edilebilir.
0
bellbane
(19.01.11)
durex
0
bryan fury
(19.01.11)
@akalmor
ben peşinen diyeyim dedim :)
herkes durex diyorsa durex iyidir o halde :)
0
🌸baris daima
(19.01.11)
durex (sex yapıyorum manasında)
0
kelimeyounu
(19.01.11)
durex
0
Lola90
(19.01.11)
bir tek ben durex dememişim. ben de diyeyim.

(şaka maka en iyisi durex)
0
mea maxima culpa
(19.01.11)
durex'in geciktirici özellikli olanı var mı ? resmi sitesinde göremedim.
0
🌸baris daima
(19.01.11)
le prezo (made by bim)
0
boran79
(19.01.11)
en iyisi belli olsaydı herkes onu alırdı, tek marka olurdu.
0
desdinova
(19.01.11)
herkes durex demiş ama ben fiyat/kaliteden ötürü ok diyorum. bim'de 9.50 idi 10'lu kutusu.

ha fiyatı önemli değil çüküme en iyisini giyerim diyorsan, durex.
0
xeuszt
(19.01.11)
durex al fazla düşünme
0
seyduna6687
(19.01.11)
Durex'ten sonra OK takınca cuval gibi hissettiriyor.
0
kimlanbu
(19.01.11)
durex, popüler diye en iyi olarak algılanıyor.

yoksa "trojan", "lifestyles" gibi markalar da iyi mesela.
0
ermanen
(19.01.11)
ben bu dünyada kolanın en iyisi coca cola'dır diyeni de gördüm.
0
desdinova
(19.01.11)
durex diyenler daha önce safex-delay kullanmamış olanlardır.

kesinlikle durex'ten kat kat iyidir safex-delay ;)
0
zexustewas
(19.01.11)
800'ün üzerinde kutu bitirdim; hiç çocuğum yok. durex diyorum...
0
terp
(19.01.11)
(4)

Piraldyne ilacı boğaza sürülür mü?

ermanen
Piraldyne ilacını boğaza doğru sürebilir miyiz? Yani küçük dilin arka taraflarına doğru olan yerlere. Yutkununca ağrıyan, kızarmış, şişmiş yerlere. iyi gelir mi?
Piraldyne ilacını boğaza doğru sürebilir miyiz? Yani küçük dilin arka taraflarına doğru olan yerlere. Yutkununca ağrıyan, kızarmış, şişmiş yerlere. iyi gelir mi?
0
ermanen
(18.01.11)
piraldyn kızarmış şişmiş yerlere değil aftlara iyi gelir.. tantum verde sprey yok mu ya da boğaz pastili en olmadı limonlu ıhlamır ya da çay bir de bal emin ol hepsinden iyi gelir.
0
omonia
(18.01.11)
herşeyi denedik. geçmiyor. antibiyotik de alınıyor. bir de bunu düşündük işte...
0
🌸ermanen
(18.01.11)
eğer boğaz enfeksiyonunuz varsa ve antibiyotikle geçmiyorsa ciddi bir enfeksiyon olabilir. sıkıntı bademciklerde mi? örneğin bademcikler şişmişse ve üzerinde beyaz beyaz iltihaplar varsa tahminen kriptik tonsillit olmuşsunuzdur. o zaman da penadur iğnesi yaparlar.
0
bellbane
(19.01.11)
doktor/ eczacı değilim. ben kullanıyorum. ve bence tantum verde gibi spreylerden daha iyi etki gösteriyor. hatta, biokadin diye baticon muadili bir ilaç da sürüyor ablam. bence piraldyne mucize gibi..
0
poisson
(19.01.11)
(4)

multivitaminler hakkında

josephinebrunsvik
multivitamin kullanmaya başlamak istiyorum önereceğiniz bir marka var mı? ve nelere dikkat etmeliyim içerik olarak? gnc ve solgar için yorumunuz nedir?
multivitamin kullanmaya başlamak istiyorum önereceğiniz bir marka var mı? ve nelere dikkat etmeliyim içerik olarak? gnc ve solgar için yorumunuz nedir?
0
josephinebrunsvik
(18.01.11)
gnc'yi bilmiyorum da solgar vm 2000'den herkes memnun.
0
baldur
(18.01.11)
solgar ı bir süre kullandım, gnc yi iyi bilirim de kullanmadım hiç. pharmathon tavsiye edebilirim.
0
vampir akrep
(18.01.11)
pharmaton ya da solgar piyasanın liderleri..

solgar fosforlu işetiyor
0
anonimyususer
(19.01.11)
bence, yabancı sitelerde whole food konseptinde multivitaminler var
onlardan alabiliyorsan al yoksa multivitamin kullanma.
onun yerine
günde 5000 iu d3 vitamini al veya eczanelerden ayda bir dvit 3 100.000 iu ampülü al.
günde 1-2 gram ascorbic asit kullan.
günde 10 gram cod liver oil iç.
herhangi bir markanın b kompleksini al.
0
joepiscopo
(19.01.11)
(2)

izmir de psikolog ya da psikiyatr

ozoz
Ailemizde depresyondan muzdarip birisi icin, Izmir de (ki eger ksk tarafi olursa daha hos olacaktir,olmaz ise de sorun yok), astronomik fiyatlarla calismayan, isinin ehli psikolog yada psikiyatr tavsiyelerinize ihtiyacimiz var. Sizce hangisine gitmemiz daha uygun olur? Simdiden tesekkurler.
Ailemizde depresyondan muzdarip birisi icin, Izmir de (ki eger ksk tarafi olursa daha hos olacaktir,olmaz ise de sorun yok), astronomik fiyatlarla calismayan, isinin ehli psikolog yada psikiyatr tavsiyelerinize ihtiyacimiz var. Sizce hangisine gitmemiz daha uygun olur? Simdiden tesekkurler.
0
ozoz
(18.01.11)
cesav diye bir yer var bostanlı camisinin hemen orada. orada sgk'lı birine on tl civarı bakan bir psikiyatrist vardı. iyi değildi direkt ilaç olayına giriyordu ama az da olsa yarım saat konuşabilirsiniz.
0
sen git ben geliyorum
(18.01.11)
sagolun ama surekli gidebilinecek biri gerekiyor, yarim saat neyi halledebilirki bu anlamda
0
🌸ozoz
(19.01.11)
(5)

grip iken ucmak

nawres
i am so high panpalar,ucmak derken ucakla, yanlis anlasilma olmasin. gripken ucak yolculugu yaptiktan sonra olusan kulak ugultusu 2 gundur gecmedi panpalar. basimi one dogru egince, ya da valsalva manevrasi yaptiktan sonra bir sure duzeliyor. ama bilahare eski haline donuyor, ozellikle aksamustune d
i am so high panpalar,

ucmak derken ucakla, yanlis anlasilma olmasin.

gripken ucak yolculugu yaptiktan sonra olusan kulak ugultusu 2 gundur gecmedi panpalar. basimi one dogru egince, ya da valsalva manevrasi yaptiktan sonra bir sure duzeliyor. ama bilahare eski haline donuyor, ozellikle aksamustune dogru kafada filler sikismesi kivamina geilyor.

nasil gecer bu?
0
nawres
(18.01.11)
Umberto Eco Somon Balığı ile Yolculuk kitabında bundan bahsetmişti. kendisinin kulaklarında iltihaplanma oluşmuş ve bir ay kadar yeniden uçamamışmış. ve yoğun antibiyotik vermişler kendisine.

dl.dropbox.com

sağ taraftaki paragraf.
0
homeless
(18.01.11)
eczaneye git
anti-em al (4 tl falan)
2 tane iç
uyu 15 saat
kalk bir şeyin kalmaz
basınçtan oluyor..

onun için uçakta kulaklarımıza tampon
ağzımıza sakız :))
0
Her Yer Siyah
(18.01.11)
@divit

ne kadar surede gecti peki? bisey yaptin mi yoksa kendi kendine mi gecti?
0
🌸nawres
(18.01.11)
kendim için söyleyeyim
15 saatlik bir yolculuktan sonra orta kulak iltahap başlangıcı diye tanı koydular.. düzeldi bir şeyim kalmadı ama dediklerimi yapmanız lazım
0
Her Yer Siyah
(18.01.11)
uçağa binmeden önce elinizle burnunuzu tıkayıp yutkunun. bunu bıkıncaya kadar yapın ki östaki borunuz açık kalsın.

bir de eğer gripseniz uçağa binmeden bir tane benical cold veye türevi içmek bana doktor tavsiyesidir.

östaki açık kalacak. kural bu.
0
trocero
(18.01.11)
(3)

Sürekli gözden yaş gelmesi ve burun akıntısı sorunu

turcino
Michael Corleone gibi 2 gündür tek gözümden yaş gelip duruyor. Sebebi ise grip sonrası geçmeyen burun akıntısının gözümü yaşartması. Antibiyotik de kullanıyorum ama henüz geçmedi. Sulu göz durumundan etkin biçimde kurtulmanın yolu ne olabilir?
Michael Corleone gibi 2 gündür tek gözümden yaş gelip duruyor. Sebebi ise grip sonrası geçmeyen burun akıntısının gözümü yaşartması. Antibiyotik de kullanıyorum ama henüz geçmedi. Sulu göz durumundan etkin biçimde kurtulmanın yolu ne olabilir?
0
turcino
(18.01.11)
dekonjestan içeren antihistaminik almalısın dostum. örneğin clarinese. sen yine de bi danış tabii.
0
tanri siva
(18.01.11)
Benim de, grip geçtikten sonra 2-3 boyunca tek gözüm devamlı yaşarır. Genellikle ilaç kullanmam ama arkadaşın dediği gibi, clarinese iyi geliyordu.
0
melankomik
(18.01.11)
aynı duruma saman nezlesi demişlerdi. eczacı bi ilaç verdi. çok iyi geldi. adını unuttum :(
0
mahnita
(18.01.11)
(2)

Dİş hekimi (istanbul avrupa)?

cornypop
Çok korkuyorum dostlar iyi bir doktor var mı bildiğiniz çürüyenler var bi dolgular var ne kadardır ki en önemlisi de bu ?
Çok korkuyorum dostlar iyi bir doktor var mı bildiğiniz çürüyenler var bi dolgular var ne kadardır ki en önemlisi de bu ?
0
cornypop
(18.01.11)
dolgu 75-120 tl arası.
sigortan varsa vakıf gureba hastanesi diş bölümü yenilenmiş.
şogzel olmuş. arkadaşım gitti. çok memnuun..
0
iloushka
(18.01.11)
geçenlerde bende dişlerime dolgu yaptırdım 70 tl ye. yoldan geçerken bir arkadaşı gördüm o da dolgu yaptırmış 60 tl ye istersen adresini verebilirim. yeri mecidiyeköyde
0
boran79
(18.01.11)
(7)

Süt

gyroscope
Yirmili yaşlarda birinin her gün 1 litre süt içmesinde bir sakınca var mıdır? Gelecekte herhangi bir sağlık sorununa sebep olma ihtimali var mıdır?Teşekkür ederim.
Yirmili yaşlarda birinin her gün 1 litre süt içmesinde bir sakınca var mıdır? Gelecekte herhangi bir sağlık sorununa sebep olma ihtimali var mıdır?

Teşekkür ederim.
0
gyroscope
(17.01.11)
çok fazla Laktik asit almak sorun yaratır mı? bir de böyle araştırın isterseniz.

Leon filminde Leon içiyordu pek de sağlıklıydı hani.
0
homeless
(17.01.11)
Hazimda sorun yasamiyorsa sakinca yok genel olarak. Ama tabi 1 litre sutteki yag ve genel kalori miktari az degil; onu da unutmamak lazim.
0
wpi
(17.01.11)
kola icmesinden iyidir her hal ve karda. lakin ailede ciddi bir koroner sorun varsa, ilerde belki kolestrol falan filan sebebiyle sorun olabilir. yarim yagli ic o zaman
0
no avalon
(17.01.11)
kalsiyum kemikler icin cok faydalidir fakat asiri miktarda alinirsa kirilganligini arttırır kemigin. bu raddeye gelmedikce sorun yok bence
0
berginyonbaenre
(17.01.11)
bunu 50 yaşına kadar düzenli yaparsanız kalsiyum patlaması yaşayabilirsiniz
0
sabor
(17.01.11)
market sütünü içmesen daha iyi.artık zehirden farkları yok.benim gibi yap.güvendiğin bir yerden (en kötü süt satıcısı bile artık market sütünden iyi süt satıyo merak etme) süt al yoğurdunu yapıp ye.yoğurt sütten daha faydalıdır.eğer sağlığını bu kadar düşünüyosan.ben şehir merkezinde oturuyorum 2 senedir böyle yapıyorum.yok üşenirim diyosan market sütüyle zehirlenmeye devam et.
0
sori
(17.01.11)
Ben de denemiştim zamanında alerji yapmıştı, hergün 1 lt süt içiyordum.Bazen arada sırada bira da içiyordum yanında.Bünyeden bünyeye değişir kanımca.Alerji olunca bıraktım, biraya devam ettim sadece turp gibiyim.
0
ForzAras
(18.01.11)
(3)

kanal tedavisi sonrası apsenin durumu

restlesss
Bugün kanal tedavisi yaptırdım, hiç ağrım olmamasına rağmen, apse uzun süredir durduğu için... şimdi ilk seans oldu, geçici dolgu var, haftaya yine gideceğim. kafama takılan benim apse hacim olarak eskisi gibi duruyor. Ben o içindeki iltahap alınınca iner diye düşünmüştüm. bir anormallik var mı?
Bugün kanal tedavisi yaptırdım, hiç ağrım olmamasına rağmen, apse uzun süredir durduğu için... şimdi ilk seans oldu, geçici dolgu var, haftaya yine gideceğim. kafama takılan benim apse hacim olarak eskisi gibi duruyor. Ben o içindeki iltahap alınınca iner diye düşünmüştüm. bir anormallik var mı?
0
restlesss
(17.01.11)
Antibiyotik kullanırsanız geçer ancak; ben Largopen alıyorum.
0
universitekariyer
(17.01.11)
antibiyotik vermedilerse kullanmayın, yavaş yavaş iner. tamamen geçmesi 6 ay sürer.
0
inthechaos
(17.01.11)
antibiyotik verdi zaten, ama ben dolguyu yapmadan iltahabı halleder diye düşünmüştüm, teşekkürler...
0
🌸restlesss
(17.01.11)
(2)

Antibiyotik ile birlikte ağrı kesici-ateş düşürücü ilaç içmek

ermanen
Antibiyotik ile birlikte "ağrı kesici-ateş düşürücü" ilaç içilebilir mi? Yoksa ikisinin arasına zaman mı koymak lazım?
Antibiyotik ile birlikte "ağrı kesici-ateş düşürücü" ilaç içilebilir mi? Yoksa ikisinin arasına zaman mı koymak lazım?
0
ermanen
(17.01.11)
içilebilir, en azindan doktorlar reçeteye rahatlikla yaziyorlar ve kullaniyorum
bu arada gecmis olsun
0
rn
(17.01.11)
içilir tabi canım. birbirlerine bir etkisi yok.
0
cedric tweedledee
(17.01.11)
(1)

Çene cerrahı

pass
Bi arkadaş için çene cerrahı lazım. Çok sosyete işi olmasın. Ondan var.
Bi arkadaş için çene cerrahı lazım. Çok sosyete işi olmasın. Ondan var.
0
pass
(17.01.11)
(bkz: çapa)
0
all girls dream
(17.01.11)
(9)

çok yağlı yedim napim?

dieselsingle2
sevgili mehteranlar!orta boy lays ve gözün doymaması üzerine ardından yaklaşık 200gr patetes kızartması. hatta mayonezle. bu kadar yağı dengelemek için ne yenmeli ne yapmalı?kilo'sal bir problemim yok, hatta kilo almam lazım. amacım vücuda giren yağı dengelemek, mutlaka bir sistemi bozmuştur birşey
sevgili mehteranlar!
orta boy lays ve gözün doymaması üzerine ardından yaklaşık 200gr patetes kızartması. hatta mayonezle. bu kadar yağı dengelemek için ne yenmeli ne yapmalı?
kilo'sal bir problemim yok, hatta kilo almam lazım. amacım vücuda giren yağı dengelemek, mutlaka bir sistemi bozmuştur birşey yapmıştır
0
dieselsingle2
(17.01.11)
yağı dengelemek diye bişi yok kilo almak istiyorsan yat uzan bişi yapma yalnız allah doyursun kardeş
0
asadas1999
(17.01.11)
Yağçöz iç.

Şaka bir yana; eğer miden bulanmıyorsa, rahatsız olmadıysan problem yok. Yağ zaten çoktan sindirime uğramaya başlamıştır bile.
0
ataturkiye
(17.01.11)
havlu peçete ye. bulamazsan peçete ya da tuvalet kağıdı da olur. bunlar emer yağı.
0
vejeteryan vampir
(17.01.11)
"ye yağlıyı iç suyu donarsa donsun, ye tatlıyı içme suyu yakarsa yaksın"

derler panpa.
0
jangara
(17.01.11)
yarım litre yağsız süt iç. bir kısmını sindirmeden dışkıyla atmanı sağlar.
0
cro magnon
(17.01.11)
yediginde bir sey yok yahu... orta boy cips ve biraz patates kizartmasi yemissin. ac televizyon izle.
0
kurukafa
(17.01.11)
zeytinyağı diğer yağları da yakalayıp atıyomuş diyolla.
0
kediebesi
(17.01.11)
soda iç, akabinde osur! yok olmadı dersen 1 tas yoğurt ye!
0
gece lampulu
(17.01.11)
Acilen parmak at! Kus! Sonra o kusmuğun içinden yağı süz. Geri ye. Bu şekilde hem vicdan azabı hissetmezsin yağlı yedim diye. Hem de yediklerin yanına kar kalır nigga! :)
0
Cimo
(17.01.11)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.