Giriş
(3)

Kulak içi temizliği

onyetele
Sevgili Gümüşhaneliler ve gümüşhaneyi yaşatma ve kalkındırma ihtiyar heyeti,Benim kulağımın derdi ne? Normal duyuyorum fakat telefonla biriyle görüşürken ses buğuk geliyor. Acaba kulağımda bir sorun mu var?Küçükken kulağımın içini temizletmiştim, rahat 100 gr .ok çıkmıştı.. şimdi de temizletsem olur
Sevgili Gümüşhaneliler ve gümüşhaneyi yaşatma ve kalkındırma ihtiyar heyeti,

Benim kulağımın derdi ne? Normal duyuyorum fakat telefonla biriyle görüşürken ses buğuk geliyor. Acaba kulağımda bir sorun mu var?

Küçükken kulağımın içini temizletmiştim, rahat 100 gr .ok çıkmıştı.. şimdi de temizletsem olurmu? temizleten varmı? hangi hastane iyi kime gidiyim?

İst-avrupadayım, isimim kenan yeşil gözlüyüm 1,85 boy atletiğim
0
onyetele
(30.10.11)
Avusturya Saint-George Hastahanesi'ni tavsiye ederim, Kuledibi'nde, SGK kabul ediyor. Ücretleri hem oldukça makul, hem de iyi temizliyorlar kulakları. Oraya gidip kulaklarınızı doktora göstermenizi tavsiye ederim.
0
bak ne diycem simdi
(30.10.11)
her hangi bir hastaneye gidebilirsin. doktor gliserin verecek üç gün damlatıp sonra gideceksin temizleyecek. temizlettikten sonra ki his hiç bir şeye değişilmez mono dan 5.1 e geçiş gibi oluyor.
0
mr fusion
(30.10.11)
git bi elli gram daha alsınlar, buğuk çıkan ses boğuğa dönüşsün.
0
compadrito
(30.10.11)
(3)

Aylık Lens

bonbonsekeri
Aylık (yani bir ay boyunca gözden hiç çıkarmaksızın kullanılan) lenslerimin miadı dolduğundan yenisini alacağım ama önceki kullandığım marka olan Night & Day'den (Ciba Vision)hiç memnun kalmadığım için başka marka önerebilir misiniz?
Aylık (yani bir ay boyunca gözden hiç çıkarmaksızın kullanılan) lenslerimin miadı dolduğundan yenisini alacağım ama önceki kullandığım marka olan Night & Day'den (Ciba Vision)hiç memnun kalmadığım için başka marka önerebilir misiniz?
0
bonbonsekeri
(29.10.11)
air optix iyidir.
3 yıldır kullanıyorum, çok kişiye önerdim, önerdiğim herkes air optix'e devam etti.
0
fakyoras
(29.10.11)
biofinity
0
kocayusuf
(29.10.11)
pure vision
0
goldentitan
(29.10.11)
(3)

kedimiz sakatlandı acil yardım edebilecek veteriner arıyoruz.

annebenyazarolucam
Dostlar, canımız tarcın kedımiz dustu ayağını kırdı ve 2 pın takılması gerekıyormus Ancak maddi sıkıntı cekıyoruz tanıdık ödeme kolaylığı saglayabılecek güvenilir bir veteriner arıyoruz ay sonu olduğu için çok sıkıstık acil mesajla donebılırsenız o kadar şahane olur kı.. Yardım edebilecek arkadaşlar
Dostlar, canımız tarcın kedımiz dustu ayağını kırdı ve 2 pın takılması gerekıyormus Ancak maddi sıkıntı cekıyoruz tanıdık ödeme kolaylığı saglayabılecek güvenilir bir veteriner arıyoruz ay sonu olduğu için çok sıkıstık acil mesajla donebılırsenız o kadar şahane olur kı.. Yardım edebilecek arkadaşlar Lütfennnnnn.....

arkadalarımın duyuruusudur. ilgilenen olursa çok iyi olur. biraz üstte kalabilirse...
0
annebenyazarolucam
(28.10.11)
istanbul üsküdarda zeynep kamilde kedi bu arada.
0
🌸annebenyazarolucam
(28.10.11)
arkadaşlar çok teşekkür ederim ilginiz için. birini bulmuşlar şimdi yarın sabah ameliyat olucakmış:) umarım iyi geçer ameliyat.
0
🌸annebenyazarolucam
(29.10.11)
kedi iyiymiş bu arada, çıkmış ameliyattan. yatıyormuş öyle yavrucuk ama iyi iyi.
0
🌸annebenyazarolucam
(29.10.11)
(3)

sürekli dıt dıııt dıt dıt (mors alfabesi gibi) sesler duyuyorum.

diskbudur
http://www.teachertube.com/viewVideo.php?title=Morse_Code&video_id=136345şu sesin aynısını. ama çok daha hızlısını. herhangi bir ses; müzik, televizyon vs açıkken bu sesi duyuyorum. sessizken bir şey yok.neyim ola ki? kulağımda mı bir sorun var?
www.teachertube.com

şu sesin aynısını. ama çok daha hızlısını.

herhangi bir ses; müzik, televizyon vs açıkken bu sesi duyuyorum. sessizken bir şey yok.

neyim ola ki? kulağımda mı bir sorun var?
0
diskbudur
(27.10.11)
uzun kısa şeklinde not edip mors translater'a yaz bakalım. biri bi şey anlatmaya çalışıyordu belki :/
0
dwight
(27.10.11)
kulak doktoruna gidin. benim kulağımda iltihap vardı. mors kadar değil ama sesler geliyordu.
0
ben smyrna
(27.10.11)
tansiyonunuza da baktırın doktora giderseniz
0
ceoz
(28.10.11)
(7)

Midenin büyük bir kısmı alındıktan sonra geri kalan parça büyür mü?

aritra
Merhabalar arkadaşlar,bir arkadaşla mide kanseri üzerine konuşuyorduk ve mideden geriye bırakılmış parçanın büyümeyeceğini iddia ediyor. benim bildiğim ve bir yakınımızın tedavisi hakkında konuşulanlardan aklımda kaldığı kadarıyla, midenin tamamının alınması şart değilse, bırakılan bir parça daha so
Merhabalar arkadaşlar,

bir arkadaşla mide kanseri üzerine konuşuyorduk ve mideden geriye bırakılmış parçanın büyümeyeceğini iddia ediyor.

benim bildiğim ve bir yakınımızın tedavisi hakkında konuşulanlardan aklımda kaldığı kadarıyla, midenin tamamının alınması şart değilse, bırakılan bir parça daha sonra büyüyerek ileride işlevini yerine getirebilir hale gelmekte.

kanserin haricinde düşünerek cevap vermenizi rica edeceğim, burada asıl mesele kanser tedavisinden sonra olanbilecekler değil, midenin ufak bir parçasının zamanla büyüyerek varlığını sürdürüp sürdürmediği.

böyle donuk bakışlar atarak, ifadesiz bir suratla konuşuyor çok fena hırs yaptım.
0
aritra
(27.10.11)
karaciğerin 2/3'ü alınsa bile sonradan kendini yenileyebildiğini okumuştum ama mideyi hiç duymadım.
0
irbat
(27.10.11)
Büyümez.
0
ZZ
(27.10.11)
mide kendini yenilemez. yenileyen iç duvardır. ki o da rutin bi yenilemedir. 3 5 gün süre ile.

zaten bir bölümü alınıyorsa, ülsere kadar gider.

tabi tedavi edilirken bir parçası alınıp kesiliyordur, sonra orası dikiliyordur falan. ya da götten bacaktan parça alınıyordur falan.

kök hücre de olabilir.

bilmiyorum. fakat yenilemiyor.
0
cotillard
(27.10.11)
ne diyeceğimi bilemedim şimdi.

teşekkürler arkadaşlar.
0
🌸aritra
(27.10.11)
mide olarak büyümüyor ama bişekilde kendini onarıyor.
babamın midesi alındı kanser sebebiyle, doktoru yemek borusunun en altta kalan kısmının bile kendini revize ederek mide işlevini üstleneceğini söylemişti.

eğer mideden kalan parça varsa daha kolay oluyormuş vs.
0
anonimyususer
(27.10.11)
@anonimyususer ben de buna benzer bir şey biliyordum. zamanla da genişlediğini söylemişlerdi.
0
🌸aritra
(27.10.11)
gençliğinde dedemin midesinin yarısını almışlar, zavallı dedem hayat boyu günde 10 öğün yiyerek yaşadı. midesi küçük kaldığı için az az yiyebiliyordu ancak. kısaca mide büyümez.
0
kalinixta agapi mou
(27.10.11)
(6)

Kedi Hastalıkları Hakkında

tohyy
Selam duyuru sakinleri, kedi besleyen güzel insanlar.Kedim yaklaşık iki aylık. Dün sabahtan bu yana bir şey yemiyor, bıraktığımız yerde hareketsiz kalıyor. akşam ve gece yaklaşık 7 defa kustu bu sabah düne nazaran biraz daha iyi, su içiyor ama mamasını dünden beri hiç yemedi. bu durum tahminen neden
Selam duyuru sakinleri, kedi besleyen güzel insanlar.

Kedim yaklaşık iki aylık. Dün sabahtan bu yana bir şey yemiyor, bıraktığımız yerde hareketsiz kalıyor. akşam ve gece yaklaşık 7 defa kustu bu sabah düne nazaran biraz daha iyi, su içiyor ama mamasını dünden beri hiç yemedi. bu durum tahminen neden olmuştur, çözümü nedir? Bi el atın da iyileştirelim şu yavruyu.

not: veteriner bey başka bir semtte özel kliniğinde olduğu için veterinere ulaşamadık.
0
tohyy
(27.10.11)
kendisini pazartesi günü veterinere götürdük, parazit aşısı yapıldı, gayet normaldi, dün sabah da yaklaşık 1 saat gayet hareketli şekilde oynadık kendisiyle. okula gittim ve geldiğimde arkadaş hasta olduğunu söyledi ki akşam saat 7'ydi.
ankara'nın dağında da veteriner ha diyince bulunmuyor ne yazık ki...

öneriniz için teşekkürler.
0
🌸tohyy
(27.10.11)
genelde parazit aşılarından sonra böyle hastalanabiliyorlar ama 7 defa kusma falan pek normal değil. hareketsizse hele bir de oyun oynamıyorsa napın edin bi veteriner bulun. yemiyorsa veterinere gidene kadar zorla yedirmeye de pek çalışmayın. kusmaktan boğazı tahriş olmuş ve acıyo olabilir.
0
kedili madam
(27.10.11)
gençlik hastalığı olabilir. hemen götürün doktora.
0
botamaniaensis
(27.10.11)
ekleme yapayım istedim:


kedimizi veterinere götürdük. sanırım biz yokken yüksek bir yerden düşmüş ya da soğuktan etkilenmiş. bu bilinmiyor. gittiğimizde 34 dereceye düşmüştü vücut ısısı, 37 ye çıkarıldı ve serum verildi. yarın tam sorununun ne olup olmadığınıı öğreneceğiz. yardımlarınız için gerçekten teşekkürler.
0
🌸tohyy
(28.10.11)
tekrar bir ekleme.
önce kötü haber. kedimizi kaybettik ne yazık ki..

kedi bulunduğunda yavru bir halde ve sokaktaydı, veteriner beyin söylediğine göre anne sütünden yoksun büyümş, bu da vücut direncini etkilemiş, ufak bir rahatsızlıkta bile kaybederdik dedi, ki sanırım sandığımızdan önemli bir şeymiş. biz evde değilken kimyasal bir şeyler blup yeme ihtimali olabilirmiş, yaş mama veriyorduk, yaştan kuruya geçerken midede sorun olmuş olabilir, bu şekildeki hayvanlar(anne sütü içemeyen) çok çabuk kaybedilebiliyormuş ne yazık ki. destekleriniz için teşekkürler.
0
🌸tohyy
(28.10.11)
çok üzüldüm. Anne sütü çoğu zaman çok önemli olabiliyor, ama sanırım gençlik hastalığı da olabilir ölme sebebi. bağışıklık sistemi çöküyor çünkü kediler aslında neyi yemesi gerekip gerekmediğini bilebiliyorlar. ama önemli değil artık.
0
botamaniaensis
(28.10.11)
(1)

ayakkabı spreyi alerji yapar mı?

frtcek
şu içine sıktığımız kokuyu önlesin diye olan spreylerden bahsediyorumayağımın üzerinde böcek ısırmış gibi peşpeşe 10 a yakın sivilcemsi şeyler çıktı kullanmaya başladıktan 1 gün sonra..onunla mı alakalı acaba?
şu içine sıktığımız kokuyu önlesin diye olan spreylerden bahsediyorum
ayağımın üzerinde böcek ısırmış gibi peşpeşe 10 a yakın sivilcemsi şeyler çıktı kullanmaya başladıktan 1 gün sonra..

onunla mı alakalı acaba?
0
frtcek
(26.10.11)
vücudunuz için vücut ile ilgili olmayan ve bazen tamamen doğal bile olsa herşey alerji yapabilir.
0
ben smyrna
(26.10.11)
(2)

parkinson uzmanı doktor

morartu
Bursa sınırları içinde, Parkinson tedavisinde uzman bir doktor arıyoruz. Bilen varsa ve paylaşırsa çook müteşekkür olacağız.
Bursa sınırları içinde, Parkinson tedavisinde uzman bir doktor arıyoruz. Bilen varsa ve paylaşırsa çook müteşekkür olacağız.
0
morartu
(26.10.11)
bak şu sayfanın başındaki isimlere ulaşabilirsin:

www.noropsikiyatriarsivi.com

ilk sayfanın sonunda iletişim bilgileri var. o doktor seni yönlendirir.
0
compadrito
(26.10.11)
sorunun tam cevabı değil ama istanbulda bu hastalığın uzmanı bir çok doktorunda hocası olan
Haşmet hanağasını araştırabilirsiniz.
0
mrctrk
(04.09.22)
(6)

dik durmayi saglayan aparat

perkele
sevgili ortopedistler,bilgisayar basinda otura otura kaportayi bozdum, resmen notre dame oldum mk. soyle bir aparat yok mu bilgisayar basinda otururken giyeyim, dik durmami saglasin? bel agrilarindan, oturus bozuklugundan kurtulayim. saglikli bir adam olayim?linkleri, capslari, tavsiyeleri gorelim.
sevgili ortopedistler,

bilgisayar basinda otura otura kaportayi bozdum, resmen notre dame oldum mk. soyle bir aparat yok mu bilgisayar basinda otururken giyeyim, dik durmami saglasin? bel agrilarindan, oturus bozuklugundan kurtulayim. saglikli bir adam olayim?

linkleri, capslari, tavsiyeleri gorelim. sukular hazir...
0
perkele
(26.10.11)
valla abi link caps yok da mekan var. herhangi bir yapı markete git. araba reyonunu bul. orda bezden ve süngerden olmak üzere koltuğa takılan dalgalar var. onu takıyorsun koltuğa sırta güzel destek oluyor.
0
ayiadam
(26.10.11)
al caps de buldum.

urun.gittigidiyor.com
0
ayiadam
(26.10.11)
verilen ürünleri doktor yazmadan kesinlikle kullanma
bir ortopediste git, hangisini kullanman gerektiğini o sana söyleyecek
yanlış korse takarsan eline alabilirsin
0
desdinova
(26.10.11)
urun.gittigidiyor.com bu ürünün işine yarayacağını düşünüyorum, fizyoterapistim ben ve hastalara genelde bunu öneriyoruz. Dik durmak için bire bir. Manyetik olup olmaması çok da önemli değil.
0
karnim doymak bilmedi
(26.10.11)
aynı şekildecompadritonun gönderdikleri de zaten buna benzermiş özür dilerim.
0
karnim doymak bilmedi
(26.10.11)
(2)

Başın sol arka kısmında yanma hissi

morgaine gb
Bir kaç zamandır bu his olurdu yanma hissi ama sanki ani bir sinir akımı oluyor gibi, ancak bugün oldukça sık gerçekleşti. önce yanma hissi oldu, sonra nefes aldıkça şiddetlendi. biraz şöyle bir his, üşüttüğümüzde ciğerlerimiz nefes alınca bir yanma hissi olur, aynı his ben nefes alınca başımda olma
Bir kaç zamandır bu his olurdu yanma hissi ama sanki ani bir sinir akımı oluyor gibi, ancak bugün oldukça sık gerçekleşti. önce yanma hissi oldu, sonra nefes aldıkça şiddetlendi. biraz şöyle bir his, üşüttüğümüzde ciğerlerimiz nefes alınca bir yanma hissi olur, aynı his ben nefes alınca başımda olmaya başladı. hatta başımın sol kısmı şişmiş gibi hissettim, sanki burnum sulandı(kan yok baktım.) neden kaynaklanıyor olabilir? çok ciddi midir?
0
morgaine gb
(25.10.11)
Çok kapalı kutu bir soru, stres anında mı ortaya çıkıyor? Bu bilinmeli, düzenli olarak kullandığın bir ilaç var mı? Son zamanlarda vücudunun herhangi bir bölgesine batan bir cisim oldu mu? Boyunda düzleşme ya da boyunla ilgili bir ağrın var mı? Yanma hissiyle beraber özellikle ellerdeki küçük parmaklarda uyuşma hissediyor musun? En önemlisi de Başın sol arka kısmını ellediğinde eline gelen bir çıkıntı, kitle vs. gibi bir şey var mı?

Kısacası iş kafa olunca işler karışabiliyor. O yüzden detayı bol olmalı ve bu hissettiğin şey eskiden olduğu halde şu anda şiddetlendiyse kesinlikle doktora gitmeni tavsiye ediyorum. Erken tanı ve tedavi önemli bir basamaktır atlatma.
0
aduketim 30cm
(27.10.11)
hım bi tür saplanma gibi mi? şimşek veya? bi doktora gidin derim tansiyona da baktırın.
0
kediebesi
(27.10.11)
(7)

bunu turkiyeye getirmenin yolu var mı

bordeaux
http://www.hema.nl/winkel/herenkleding/herenverzorging/glucosamine-chondroitine-msm-tabletten-120-stuks-%2811430107%29hollandaca mıdır nedir hiçbişi de anlaşılmamakta
www.hema.nl

hollandaca mıdır nedir hiçbişi de anlaşılmamakta
0
bordeaux
(25.10.11)
Kikirdak doku icin Glucosamine ve chondroitin diyor. GNC'de yok mu? Yurtdisindan bu tip seyler getirtmek zor olabilir.
0
wpi
(25.10.11)
yok, işlevini biliyorum da bu marka gerekiyor. ama hiçbir sitede bulamadım, en azından ingilizce içerikli sitelerde bulamadım
0
🌸bordeaux
(25.10.11)
Glukozamin chondroitin markası arkası önemli değil hepsinin içeriği aynıdır. Türkiyede bolca bulunmaktadır. Glukozamin zaten vücutta kkırdak,eklem içerisinde bulunan maddenin adıdır. Eklem rahatsızlıklarında kullanılır, hatta Glukozamin in Türkiyede üretilen Chondurax isimli bir merhemide bulunmaktadır.

Gittigidiyor gibi sitelerde rahatlıkla görebilirsiniz. Sanal eczaneler var orda.
0
Oguzhang
(25.10.11)
Hema bir magaza zinciri. Buradaki urun de kendi markalari, yani matah bir sey degil. O yuzden baska marka almayi tekrar dusun derim.
0
wpi
(25.10.11)
orqan
(25.10.11)
evet biliyorum teşekkür ederim zaten annem yıllardır trlü çeşit markasını kullandı başta solgar olmak uzere. ama bir süre sonra aynı markanınki işlevini yitiriyor. en son bunu yurtdışından tesadüfen edinmiştik bir tanıdığımız yardımıyla ve yine dizlerini ustune basabilir hale geldi. bu nedenle hazır fayda görmüşken aynısından edinip alısana kadar bir süre de bunu kullandırmak niyetindeyim.
0
🌸bordeaux
(25.10.11)
Şöyle bir durum var, bu ürünleri kullanınca hemen fayda görülmüyor. Yani 1-2 kutu kullanırsınız faydası yavaş yavaş görülmeye başlamışken marka değiştirirsiniz, yeni markanın üzerine kalır. Birde içerik önemli mesela solgardaki tüm ürünlerde içerik çok düşüktür tablet başına Glokozamin ve chondroitin içerik mg lerini karşılaştırmak lazım. Solgarın 2- hatta 3 misli içeriğe sahip tabletli ürünler mevcut.
0
Oguzhang
(26.10.11)
(1)

Hipotriodi erken mi yaşlandırır, yaşlanmayı mı geciktirir?

ya ben lan neyse
selam dostlar,ben hipotriodi nin metabolizmayı yavaşlattığı için yaşlanmayı da geciktireceği çıkarımını yapmıştım düz adam olarak.geçenlerde okuduğum bir yazıda 50 den sonra metabolizma yavaşlar diyordu. acaba hipotriodi de metabolizmayı yavaşlattığı için yaşlanmayı mı hızlandırıyor? 50 yaşından son
selam dostlar,

ben hipotriodi nin metabolizmayı yavaşlattığı için yaşlanmayı da geciktireceği çıkarımını yapmıştım düz adam olarak.

geçenlerde okuduğum bir yazıda 50 den sonra metabolizma yavaşlar diyordu. acaba hipotriodi de metabolizmayı yavaşlattığı için yaşlanmayı mı hızlandırıyor? 50 yaşından sonrakimoda mı sokuyor? çünkü bildiğim kadarıyla 50 den sonra yaşlanma iyice ivme kazanıyor.

yoksa yaşlanma ve tiroid durumları arasında hiçbir korelasyon yok mu?

sağ olunuz.
0
ya ben lan neyse
(25.10.11)
bende de var,erken mi yaşlanıcaz yoksa :(

hatta göz kıvrımlarımda ufaktan çizgiler meydana geldi,bu mimiklerden mi yoksa bu hastalıktan mı? merak sardı şimdi.
0
f3n0men
(25.10.11)
(5)

Öksürük bir türlü geçmiyor!

diaspora
Arkadaşlar merhaba, yaklaşık 3 gündür boğazımda bir gıcıklanma ve buna bağlı şiddetli öksürük halini yaşıyorum. evdeki öksürük şurublarını denedim ama faydası olmadı. Sanki boğazıma bir şey yapışmış gibi hissediyorum. Bu öksürüğün çaresi nedir?
Arkadaşlar merhaba,

yaklaşık 3 gündür boğazımda bir gıcıklanma ve buna bağlı şiddetli öksürük halini yaşıyorum. evdeki öksürük şurublarını denedim ama faydası olmadı. Sanki boğazıma bir şey yapışmış gibi hissediyorum. Bu öksürüğün çaresi nedir?
0
diaspora
(25.10.11)
bir kaç güne geçer üç gün balgamlı öksürüğün geçmesi için yeterli süre değil.

bu süre zarfında bal ve zencefili karıştırarak boğazınızda birazcık tutmanızı. ıhlamur içmenizi ve mide bulantısına dayanabilirseniz sirke ile gargara yapmanızı önerebilirim. üçü de tedaviye yardımcı süreçler.
0
istanbul beyefendisi
(25.10.11)
@istanbul beyefendisi

Peki bende hiç halsizlik ya da burun akıntısı gibi normal grip şikayetleri yok tek problem boğazımda kaynaklanan bu öksürük
0
🌸diaspora
(25.10.11)
meyan balı kökü şekeri var böyle siyah. onu kırıp emiceksin. o balgamı söktürecek. 2 güne atarsın. rahat edersin.
0
mahnita
(25.10.11)
eğer balgamı atamama gibi bir problemin varsa öksürük şurupları işe yaramaz. hatta daha kötü olur. balgam söktürücü alman lazım.
0
lantel
(25.10.11)
o bende 3 yıldır var. inşallah benimki gibi değildir. sıcak şeyler iç.
0
zlatan1937
(25.10.11)
(5)

Depremde iyi durumda kurtarılan Yunus un öldüğünü öğrenince aklıma takıldı

uncountable
Nat. Geo. da yıllar önce izlediğim bir kurtarma operasyonunda enkaz altında kalanlara enkaz kaldırılmadan evvel önce serum uygulaması yapılıyordu. Sebebi de uzun süredir kan dolaşımı olmayan bölgedeki kanın, enkaz kaldırılınca vücuda karışması şoka veya ölüme neden olması diye açıklanmıştı. Enkaz al
Nat. Geo. da yıllar önce izlediğim bir kurtarma operasyonunda enkaz altında kalanlara enkaz kaldırılmadan evvel önce serum uygulaması yapılıyordu. Sebebi de uzun süredir kan dolaşımı olmayan bölgedeki kanın, enkaz kaldırılınca vücuda karışması şoka veya ölüme neden olması diye açıklanmıştı. Enkaz altında saatlerce dayanabilen birinin bu yüzden hayatını kaybedebileceğini söylemişlerdi. Öncelikle bu durumun tıbbi ifadesini merak ediyorum. İkincisi misal bu çocuğun ölümüne bu durum sebep olmuş olabilir mi? İç kanama demişler ama böyle bir ihtimal de var gibi. Kurtarmalar sırasında ilkyardımda bu durumun gözönünde bulundurulacağını umarak cvp verenlere şimdiden teşekkürler. Umarım saçmalamamışımdır, belgeselin yalancısıyım ben de.
0
uncountable
(25.10.11)
çocugun tvdeki görüntülerinini ardından öldüğü haberini duyunca çok şaşırdım,ister istemez bu ihtimaller geliyo akla, ben de merak ediyorum.
0
öseleköselek
(25.10.11)
sorduğun soruya doğrudan cevap olmayabilir ama konuyla ilgilenenler için:

dels.nas.edu

pdm.medicine.wisc.edu

www.massey.ac.nz
0
compadrito
(25.10.11)
burada biraz açıklamış arkadaş;
(bkz: enkazdan çıkarılan kişinin kısa sürede ölmesi)
0
rodeocu
(25.10.11)
evet, boğa etkisi entry'sinde izah etmiş durumu. sağlık ekibinin olmadığı bir yerde birini apar topar çıkarmak gayet ölümcül olabilir yani... bu şekilde hayatını kaybedenler varsa çok üzücü.

bi de ufak bi gezinti sonucu şuna ulaştım.
www.istanbulsaglik.gov.tr
41. sayfada marmara depreminde çoğu hastanın hiperpotasemi nedeniyle kaybedildiği ifade edilmiş.
(bkz: crush sendromu)
(bkz: ezilme sendromu)
0
🌸uncountable
(25.10.11)
Sıvı replasmanı ve burası daha önemli, bu kişiye acil bir şekilde diyaliz yapılmalıydı. Ezilme sendromunu okuyunuz önemli bir bilgi içeriği oradadır. Her doktorunda bu bilgiyi bilmesi gerekir.
0
aduketim 30cm
(27.10.11)
(4)

mide yanması

kur
gece 3 ten beri midem yanıyo resmen. şirkette bir arkadaşım pantpas diye bir ilaç verdi kullansam zararı olur mu acaba?
gece 3 ten beri midem yanıyo resmen. şirkette bir arkadaşım pantpas diye bir ilaç verdi kullansam zararı olur mu acaba?
0
kur
(25.10.11)
Once Rennie veya Gaviscon tarzi bir sey al. Sonra da doktora git. Pantpas yazabilir sana ama su anda sana gecici cozum saglamaz o.
0
wpi
(25.10.11)
Rennie veya gaviscon gecici cozumdur, 3 gecedir mideniz yaniyorsa doktora gidin size lansor, pantpas gibi bir ilac yazsin. Arkadasiniz verdi diye kullanmayin, belki derdini farklidir da midenize vuruyordur, bilemezsiniz :)
0
orqan
(25.10.11)
talcid?
0
mahnita
(25.10.11)
Bildiğim kadarıyla tüm ilaçlar geçici çözüm sağlıyor zaten. 2 yıldır sürekli lansor kullanıyorum. 2 gün içmediğimde yanma tekrar başlıyor. Ayrıntılı çözüm için bir uzmana görünmem gerek ama "perhiz yap" diyecek diye gitmiyorum. Acı, turşu, çay olmadan da çekilmez ki!
0
44
(25.10.11)
(6)

yoga ile kamburluk tedavisi?

ilkinci
var mı böle bişey. mesela bende hafif duruş bozukluğu var, anca biri uyardığında aklıma getirip düzeliyorum. 2 dk sonra aynı. tedavi edilebiliyormuş yoga ile. gören duyan, şuraya git orda sana yardımcı olurlar diyebilecek olan var mı?
var mı böle bişey. mesela bende hafif duruş bozukluğu var, anca biri uyardığında aklıma getirip düzeliyorum. 2 dk sonra aynı. tedavi edilebiliyormuş yoga ile. gören duyan, şuraya git orda sana yardımcı olurlar diyebilecek olan var mı?
0
ilkinci
(25.10.11)
pilates ve yoganın duruş bozukluklarına iyi geldiğini biliyorum. ancak bunlar bir bardak su ile içip de yarım saat sonra etki edecek haplar, ilaçlar değil.

düzenli ve devamlı olarak yapmanız gerekecektir.
0
mea maxima culpa
(25.10.11)
kısa bir süredir yoga yapıyorum. hocamız tedavi edilebildiğini söyledi. hatta kendisinin tespitlerine göre derse gelen herkesin iskeleti yamukmuş ve 40 yaşında kambur olcakmışız :) pazarlama taktiği deme çünkü derse para ödemiyoruz.
0
i was there
(25.10.11)
karate gibi olimpik dövüş sporları da duruşu düzeltiyor.
0
toshiro
(25.10.11)
bu kurslara gidenler kaç para ödediklerini nerde olduklarını da yazsa fikir vermesi açısından yararlı olacak, hem benim hem bu duyuruyu favorilerine ekleyenler için. teşekkürler :)
0
🌸ilkinci
(25.10.11)
bakın bi de tesadüfen bunu buldum. okumaya üşendim ama siz okuyun :)
www.reuters.com
0
i was there
(25.10.11)
var çok iyi geliyor. ankaradaysan darşana gel. ist daysan cihangire git en çok orayı duyuyorum. sonra kendin yönlenirsin zaten.
0
kediebesi
(25.10.11)
(4)

devlet hastanesi muayene ücreti?

emrag
1. şehirden şehire farkediyor mu ücretler?2. farketmiyorsa benim kaç numara gözlük almamı söyleyecek göz hastalıkları kısmı ne kadar?(sosyal güvence yok)
1. şehirden şehire farkediyor mu ücretler?
2. farketmiyorsa benim kaç numara gözlük almamı söyleyecek göz hastalıkları kısmı ne kadar?

(sosyal güvence yok)
0
emrag
(24.10.11)
bildiğim kadarıyla büyük optiklerde göz numarası da ölçülüyor bedavadan. gözlüğü ordan alıcaksın tabi.
0
santiago nasar
(24.10.11)
farketmez. 15 tl.
0
cubuk kraker
(24.10.11)
15,5tl
0
miucee
(24.10.11)
Var mı arttıran 15,5tl oldu. Optikçiye değil uzmana git, adı üstünde adına sanına bakman için adam "title" peşinde koşuyor vardır bir bildiği. Sonra makina ölçücek optikçide astigmatın olucak ve de makina senin miyobunu arttıracak vb. gelişi güzel hikayeler çok oluyor bu memlekette ve göz katakulliye gidiyor, yanlış hareket.
0
aduketim 30cm
(24.10.11)
(6)

dişarda yemek yedigi zaman miğdesi yananlar?

morte
napıonuz? Dişardan yememeye mi çalisiyorsunuz yoksa mütemadiyen yanınıza renine fln mi tasiyorsunuz?
napıonuz? Dişardan yememeye mi çalisiyorsunuz yoksa mütemadiyen yanınıza renine fln mi tasiyorsunuz?
0
morte
(24.10.11)
yağlı şeyler yememeye özen göster. dışarıda içeride farketmez.
0
zlatan1937
(24.10.11)
sabah açma yedim dişarda midemin amk koydu cok afedersiniz.
0
🌸morte
(24.10.11)
ne yiyorsun dışardan atıyorum döner mi yazın saat 11:30 ila 13:00 arası yiyeceksin çünkü uzun sürede ateşte kalınca yağ allak bullak eder yemeğin en yağsızını seçeceksin hamur işinin kalitelisini tutturamıyorsan burger ve mc tarzı ye onlar en kilo aldırıcı olsada genede en strili !

''Pahalıdır vardır hikmeti ucuzdur vardır illeti''
0
saz@n
(24.10.11)
ev yapımı kudret narı kullanıyorum ben. kudret narını ya kurutuyosun, ya da zeytinyağına atıp bekletiyosun. sonra minnacık yiyosun, şıp kesiliyor.
0
kediebesi
(24.10.11)
gastrit olabilir ilerlemeden doktora git..3
0
camasirsuyu
(24.10.11)
rennie, evet çözüm gibi görünüyor da sürekli taşımak can sıkıcı. belirtildiği gibi gastrit olma ihtimali yüksek, doktora başvurmalısın.(belki ilaç başlar) bir de restoranların diyet menüsünü kullanmaya çalış, soslu bir şeyler yememeye özen göster.
0
zigzagazgiz
(24.10.11)
(4)

aşırı refleks nörolojik bir rahatsızlık mıdır

murtazaa
merhabainbugün vaviyeni bir kez daha izleyince aklıma geldi yineengin günaydın aşırı tepki veriyo ya biri araksından cıkınca sessiz bekleyince yanında birden görünce vesayreaynısı ve hatta daha fazlası bende var çok iğrenç bi durumbu depresyonla alakalı bi durum mudur?kimseyi öldürme planı yapmadım
merhabain

bugün vaviyeni bir kez daha izleyince aklıma geldi yine

engin günaydın aşırı tepki veriyo ya biri araksından cıkınca sessiz bekleyince yanında birden görünce vesayre

aynısı ve hatta daha fazlası bende var çok iğrenç bi durum

bu depresyonla alakalı bi durum mudur?

kimseyi öldürme planı yapmadım tetikte bi hayatım yok :D

uykudan uyandırıldığımda sıcrayarak uyanırım ve inanılmaz bir şekilde de kusma öğürme refleksi de var bunun icin hangi doktoro gidilir.

özellik geceleri nefes alamama daral gelme ve kalbin ani hızlı atışları

herkes kendisinin doktoru ise ben de kendimin psikoloğuyum ve teşhisler koydum kendime panik atak borderline bozukluk anksiyete gibi

şaka maka depresyon yaşadığımı kabul ediyorum ama sinir sistemlerim altüst mü oldu ki kakır kakır gülerken birden ağlamaklı olabiliyorum ama hep bunları modern insanın hastalık hastası olmasına verdim falan

ve bi şey daha çok yoğun stresli günler geçirdiğim dönemlerde 2 sene önce falan kekelemek değil de yakın bi durumda konuşurdum şimdilerde düzeldi

nöroloji servisine gitsene dediğinizi duyar gibiyim
0
murtazaa
(24.10.11)
nöroloji değil abi psikiyatri servisine git, fayda görürsün.
0
compadrito
(24.10.11)
hatta hiç unutmama bi arkadas yeni tanısmıstık sabah uynadı balkondayım güneşten yansıma var içerisi görünmüyo arkadas da sert yüz hatlarına sahip bu konuda bi kaç bi şey anlatmıştı konudan bağımsız neyse balkona gelince kapı sesini duyar gibi oldum arkdamı döndüğümde her zamanki gibi irkildim adama bunu anlatana akdar canım cıktıydı senle alakalı değil ben hep böyleyim diye
0
🌸murtazaa
(24.10.11)
Daha çok psikiyatrik gibi duruyor sorun. Panik atak veya benzeri bir anksiyete bozukluğu olması kuvvetle muhtemel. Anlattığınızdan da "yaygın anksiyete bozukluğu" en yakın tahmin.
0
there is nothing left for me
(24.10.11)
ve 24 yaşındayım bu gibi şeyleri nasıl halledeceğimi bilmiyorum cocuk da değilim galiba sorunum yaygın olan psikolojik rahatsızlkları kabul etmemek herkesde var bende de olsa sorun olmaz değil de psikolojik rahatsılıklarımla gündem yapmak istemiyorum hayatımda gibi
0
🌸murtazaa
(24.10.11)
(3)

Kırık kol

0dy
Merhaba,Düştüm. Çok bi ağrım yoktu. sadece hareket kısıtlaması vardı. doktor sol kolumda bileğe yakın ufak kırık-çatlak gibi bişey olduğunu söyleyip alçıya aldı. 3-4 hafta durcak dedi. hemen hemen hiç ağrım yok. parmaklar falan da gayet iyi. Bu kırığa yardımcı olcak ne yenir içilir?bir de, sağ dirse
Merhaba,

Düştüm. Çok bi ağrım yoktu. sadece hareket kısıtlaması vardı. doktor sol kolumda bileğe yakın ufak kırık-çatlak gibi bişey olduğunu söyleyip alçıya aldı. 3-4 hafta durcak dedi. hemen hemen hiç ağrım yok. parmaklar falan da gayet iyi. Bu kırığa yardımcı olcak ne yenir içilir?

bir de, sağ dirsekte bişey görünmüyodu filmde. elimi yüzüme değdiremiyodum ama. hafif çatlak ya da ezik vardır diye ister 2-3 gün alçıya alalım, istersen bandajla dedi. yarım alçıya aldık. 2 gün sonra çıkardım. bandajladım. şimdi enseme dahi dokunuyorum ama kolumu dümdüz yapamıyorum. ve de ağır şeyler kaldıramıyorum, hafif ağrı oluyor. bu nasıl geçer çabuk? ne yapmalı.

teşekkürler.
0
0dy
(23.10.11)
seviyosan kelle paça iç sevmiyosan jelibon ye
0
kediebesi
(23.10.11)
geçmiş olsun. kırığa bu saatten sonra yeme veya içmeyle yardım edemezsin. öncesinde ne yiyip içtiysen onların semeresini göreceksin. sadece çok tuzlu yeme şişme yapmasın. havalar soğuk sıcak tut. başkada yapacağın bir şey yok.

diğer kas ve eklem ağrıları için eczaneden fastjel alıp sürebilirsin. buz koyabilirsin. soğuk suya tutup sonra sıcak suya tutabilirsin. ağır şeyler zaten kaldırma. biraz dinlensin bir kaç gün kadar. eğer problemin devam ederse. doktoruna danış fizik tedavi gerekir mi diye. çokta kaygılanma eğer çok sert darbe aldıysa ordaki bilimum kas ve diğer bağlar zedelenmiş ezilmiştir. 2 haftadan önce randıman alamazsın.
0
fukka
(23.10.11)
normal beslenmene devam et, ekstradan et süt yumurta yersen yani kısaca iyi beslenirsen daha çabuk geçer.
geçmiş olsn
0
technicalte
(23.10.11)
(4)

Kan verme

mvpdirk
bir kişi ne kadar sıklıkta kırmızı veya beyaz kan verebilir bunun süresini merak ediyorum.
bir kişi ne kadar sıklıkta kırmızı veya beyaz kan verebilir bunun süresini merak ediyorum.
0
mvpdirk
(23.10.11)
kişiden kişiye değişir ama 6 ay denilir.
0
fakyoras
(23.10.11)
kırmızı için 120 gün.
0
uykusuz her gece
(23.10.11)
kadın yılda 3 erkek yılda 4 kez
0
ben smyrna
(23.10.11)
3 ay 4 ay dense de 6 ay idealdir...
0
bisanthe
(24.10.11)
(5)

8 aylık bir bebekte astım hastalığı tedavi edilebilir mi?

diaspora
Arkadaşlar merhaba,8 aylık bir yiğenım var 2 hafta önce öksürme ve nefesindeki hırıltı nedeniyle doktora gittik doktor normal öksürük şurubu vs. ilaçları verdi. Bugünlerde düzeldi zannediyorduk ama bu nefesindeki hırıltı devam edince tekrar doktora götürdük alerjik astıma çevirdiğini söyledi ve bizi
Arkadaşlar merhaba,

8 aylık bir yiğenım var 2 hafta önce öksürme ve nefesindeki hırıltı nedeniyle doktora gittik doktor normal öksürük şurubu vs. ilaçları verdi. Bugünlerde düzeldi zannediyorduk ama bu nefesindeki hırıltı devam edince tekrar doktora götürdük alerjik astıma çevirdiğini söyledi ve bizi başka bir hastaneye yönlendirdi. Bu astımin tedavisinin olmadığını biliyorum. Bizim ufaklık ömür boyu bu hastalıkla yaşamak zorunda mi ? Yoksa bu hastalığın tedavisi var mi ? Teşekkürler
0
diaspora
(23.10.11)
alerjikse alerjenlere karşı bağışıklık kazanması için (bkz: immunoterapi)
0
mr fusion
(23.10.11)
öncelikle çok geçmiş olsun. benim kuzenimde de astım 40 günlükken dediğiniz belirtilerle çıkmıştı daha sonra ilaçlar falan kullanmaya başladılar.*sordum da bir yıl gibi bir süre kullanmışlar o havaları. 1 yılın sonunda astım ilaçlarını kesmişler ama vücudun direnç düşüklüğünden dolayı 7 yaşına kadar dikkatli olunması gerektiği söylenmiş. şuan 17 yaşında ve astımdan pek bi eser yok gayet sağlıklı durumda:) bebeklik döneminde olmasa da benim de 7 yaşında alerjik astımım ortaya çıkmıştı uzun süre etkisini göstermiş olsa da şuan aşırı toz/polen, sigara gibi rahatsız edici ortamlar ve uzun süre koşmak haricinde nefes tıkanması yaratması bitti sayılır. ergenlik döneminde hastalığın hafifleme ihtimali çok yüksek diye biliyorum.
0
takintili insan modeli
(23.10.11)
bebeklik döneminde solunum yolları rahatsızlıkları çok sık rastlanıyor. tedavisi yapılabilen ve 3 yaşını geçince nüksetmeyen bir tiptir bence. İçinizi rahat tutun .
0
sayinseyirciler
(23.10.11)
tedavsi elbet mümkün. içiniz rahat olsun. ama tedavisini hiçbir şekilde aksatmayın.
0
clones
(23.10.11)
astım hastalığı iyi bi bakım olursa gerçekten en ağır hastalarda bile tadavisinin mümkün olduğunu biliyorum kardeşim buna en iyi örnektir ama ilaçların saatine terlememesine gülmesine ağlamasına bile dikkat ediceksiniz ergenliğe kadar bakım iyi olursa iyileşir futbolcu sergen bile astım hastasıymış düşünün yani
0
mavi kız
(24.10.11)
(9)

Yazmam lazım

tchuck
bir süredir geceleri, daha tam uykuya geçmemişken ama uyanık da değilken yataktan kalkıyorum ve kafamda acaip düşünceler beliriyor. bir dönem mesela 1-2 hafta öncesine kadar bu olaylar olmamaya başlamıştı, rahatlamıştım.geçen hafta arkadaşımın bağ evinde yatarken yine uyandım. burun tıkanıklığı soru
bir süredir geceleri, daha tam uykuya geçmemişken ama uyanık da değilken yataktan kalkıyorum ve kafamda acaip düşünceler beliriyor. bir dönem mesela 1-2 hafta öncesine kadar bu olaylar olmamaya başlamıştı, rahatlamıştım.

geçen hafta arkadaşımın bağ evinde yatarken yine uyandım.
burun tıkanıklığı sorunum var, kemik eğriliği. korkumdan mıdır, üşengeçliğimden midir ameliyat olmuyorum. neyse, o gece de burnum baya tıkalı olduğu için gece uyandım. felaket bastı. asla bir daha uyuyamayacağımı düşündüm.

asla uyuyamıycam, bu şekilde asla uyuyamam. seneye askere gidicem, askerde 6 ay boyunca böyle olucak ve kimse bana yardım etmeyecek. diye düşündüm mesela. bu aklıma gelen ilk örnek, milyonlarca şey birkaç dakikada aklımdan geçiyor.

annemler ölcek, yalnız başıma kalıcam ve bir gece yine bunun gibi felaket bastığında varlığını bildiğim kimse olmayacağı için asla rahatlamayacağım diye düşünüyorum ya da.

ya da ne bileyim, yine nefes alma problemimle ilgili şeyler düşünüyorum.

düşüncelerimin ucu hep sonsuz şeylere çıkıyor. asla uyuyamayacağım, askerde aylarca asla kimse yardım edemeyecek, asla annemleri bir daha göremeyeceğim, asla mutlu olamayacağım, asla etrafımda kimse olmayacak gibi sonsuzlu şeyler. felaket bastıran şeyler ve kafamdan dakikalarca atamadığım uykumu kaçıran şeyler.

niye böyle oluyor anlamıyorum.

acaba burun ameliyatı olursam belki nefes işi düzene girerse gecelerim de düzelir mi diyorum.

ya da 1-2 hafta öncesine kadar kpss çalışıyordum tek başıma, nedense şu sıralar bıraktım, çok odaklıydım halbuki. acaba kendime böyle odaklanabileceğim bir şey bulmakla mı ilgili, kendimi boşlukta mı hissediyorum nedir.

iyi değilim yav. mesela şuan aklımdan geçen şey, seneye de durumum böyle olursa askerde deliririm gibi bir şey.
0
tchuck
(23.10.11)
açık söylüyorum; ya rahat batmış sana, ya da çok sıkıntın var, olur öyle, her türlü de kendine yapacak bir uğraş ve dolu dolu arkadaşlar edinmeye bak derim
0
nucleon
(23.10.11)
Psikolog değilim ama bence panikatak başlangıcı. Geçmişte bende de şey olmuştu oradan biliyorum. Bi' psikiyatr'a görünmenizde fayda var.
0
maimai
(23.10.11)
doktor değilim, doktora, bir psikoloğa gitmeniz siz rahatlatabilir..

ama tanıdık geliyor :) anksiyete bozuklukları diye bir bakın internetten. panik atak değil bence. fiziksel etkisi yok çünkü. aslında beynin bir tür savunma mekanizması derler. uyku düzeninizi mutlaka kontrol edin, kafein vb uyarıcı maddeler almayın uykudan 3-4 saat öncesine kadar. uykuyla uyanıklık arasında gelir genelde bu "basan"lar. bileğinize bir lastik takın, saç tokası, veya normal paket lastiği. basmaya başladığında bir çekip çtak diye bırakın. bazen işe yarayabilir.

tabi bunun altında yatan bir neden/nedenler varsa da kendinizin çözebileceğinden emin değilim, hakkaten yardım almanız sizi çoook rahatlatacaktir. korkmayın. geçecek.
0
zkurmus
(23.10.11)
(bkz: hipokondriyazis)

eğer ameliyat olduğunda, bu düşüncelerin değişecekse, hiç düşünme derim.
0
Pis moruk
(23.10.11)
o alemiyattan ben de oldum, rahatladım. Korkulacak bir durum yok.
0
alkolik imam
(23.10.11)
dostum yaşadıklarını ben de yaşıyorum hatta şu an

farkları ise senin o korkuların var ya annemler vefat edicek falan o oldu bende

geceleri nefes alamıyorum artık doktora gittim koah moah korktum yedikuleye baktı etti ciğerler sağlam anlattım dedim nefes alamıyorum daral geliyo kalbim bir atıyo ayağım bacağım titriyo dediki doktor büyük ihtimalle psikolojiktir ya da nefes alma problemindendir. göğüs kafesimde boşluk hissi oluşuyor sürekli falan filan düşman başına uykular haram oluyor resmen hayat standartım düşüyo 4 yıldır böyleyim
0
murtazaa
(23.10.11)
senin yerinde olsam, önce ameliyat olur, sonra askere giderdim. nefes alman zor olduğu için, özellikle uyku sırasında beynine yeterli oksijen gitmiyor. bildiğin gibi, beynin en önemli ihtiyacı oksijen. iki dakika oksijensiz kalsa, ölüyor.
ayrıca beynin uykuda dinlenebilmesi için de oksijene ihtiyacı var.

(bkz: şişmanların havayı daha fazla kirletmesi) yazımda biraz anlatmıştım.

bu senin yaşadığında bir kısır döngü var. uykunda beynin oksijensiz kaldığı için uyanıyorsun. gecenin köründe aklına abuk sabuk düşünceler geliyor.
gece iyi dinlenemeyen beyin, gündüz konsantre olamaz. anlamaz, problem çözemez. gözün açık uyuklarsın, unutkan olursun. misal, iyi havalandırılmamış odada uyuyan insanlar, yataktan dinlenmemiş kalkarlar ve o günü verimsiz geçirirler.

ayrıca ameliyattan önce askere gidersen, askeri eğitimler sırasında iyi nefes alamadığın için çok zorlanır ve nal toplarsın. sana iyi davranmazlar. soğukta eğitim yapacak olursan, sürekli ağzından nefes alacağın için yani hava, ısınmadan doğrudan ciğerlerine gireceği için kolayca bronşit olursun.

ögp: ameliyatı erteleme. anlattığın durumda çok faydasını göreceksin.
0
compadrito
(23.10.11)
kemik eğriliği zor nefes almana neden olur ama bu söylediklerine neden olmaz. bunlar anksiyete bozukluğuna benziyor. sevdiklerine bişey olacak korkusu, delirme korkusu sebepsiz korkular. bir psikiyatra git. basit çözümü olan şeyler bunlar. ama kendi haline bırakmanın anlamı yok.
0
croupier
(23.10.11)
bugün hafif bir soğuk algınlığı var üstümde. burnum tıkalı, otrivinle açabiliyorum gerçi, boğazım şiş. ve şuan asla uyuyamayacağımı düşünüyorum yine. başımı yastığa koyasım yok, ama aynı zamanda da başımı kaldıracak halim yok. kötüyüm ben baya
0
🌸tchuck
(23.10.11)
(7)

Lenslerim flu

yarmasimo
Sağ gözümdeki lensim flu görüntü veriyor. Değiştirip yenisini açtım, pek bir değişiklik olmadı. Sorunun lensten kaynaklı olduğu bir ihtimal olarak kenarda dursun. Benim sorum şu, gözümle alakası olabilir mi? Batma, yanma yok. Lens torik.
Sağ gözümdeki lensim flu görüntü veriyor. Değiştirip yenisini açtım, pek bir değişiklik olmadı. Sorunun lensten kaynaklı olduğu bir ihtimal olarak kenarda dursun. Benim sorum şu, gözümle alakası olabilir mi? Batma, yanma yok. Lens torik.
0
yarmasimo
(22.10.11)
ne zaman oluyo bu taktığın zaman mı yoksa uzun süreler gözünde kaldıktan sonra mı?
0
baldur
(22.10.11)
taktığım süre boyunca.
Bir de ben lensimi değiştirince çöpe atmadım. ikisini de salaklık edip aynı solüsyona koydum ve sonra da karıştırdım hangisi eski hangisi yeni diye. Bugünün iki lensimi de uzun denilecek bir süre taktım. bir tanesi neredeyse hiç net olmadı. diğeri de ara sıra netleme yaptı.
0
🌸yarmasimo
(22.10.11)
göz numaran ilerlemiş olabilir.gözlerin torik lense uygun olmayabilir.aklıma bir de hijyen konusu gelmekte.solüsyonu bir kerelik kullan 2 gün üst üste kesinlikle kullanma.hem gözlerin zarar görür hem lenslerin
0
canercan
(23.10.11)
göz numaramın ilerlediğini sanmıyorum. gözlüğüm de var zaten. bu sorun lensin odak ayarlamasıyla ilgiliymiş gibi geliyor.
sağ gözüm normalde soldakinden daha iyi anlaşırdı lensle.
hijyen konusunda dikkatliyim.
0
🌸yarmasimo
(23.10.11)
Lenslerin birbiriyle değişmiş olmasın?

Numara uyumsuzluğu çok mantıklı geliyor.
0
pass
(23.10.11)
Cık. gözümü sımsıkı kapatıp açtıktan sonra kısa bir süre iyi görüyorum. sonra görüntü tekrar bozuluyor. kayıyor mu nedir anlamadım. kayıyorsa niye daha önce kaymıyordu onu da anlamıyorum. hiçbir şey anlamıyorum.
0
🌸yarmasimo
(25.10.11)
Sebebi konjonktivitmiş. Göz kapağımın altındaki iltihaplı oluşumlarmış. Lens alerjisiymiş.
0
🌸yarmasimo
(10.05.12)
(10)

Panik mi geçiriyorum nedir?

chuck
Perşembe günü sabahtan öğleden sonraya kadar bayağı fena bişey geçirdim, işte böyle durmadan nefes alıp veriyorum falan, ama sanki nefes alamıyorum gibi hissediyorum, ertesi gün doktora gittim panik dedi. Zaten bayağıdır başka birşey için antidepresan falan kullanıyorum, başka bişey vermedi. Ama ben
Perşembe günü sabahtan öğleden sonraya kadar bayağı fena bişey geçirdim, işte böyle durmadan nefes alıp veriyorum falan, ama sanki nefes alamıyorum gibi hissediyorum, ertesi gün doktora gittim panik dedi. Zaten bayağıdır başka birşey için antidepresan falan kullanıyorum, başka bişey vermedi. Ama ben biraz önce yine kötü hissetmeye başladım. Sık sık nefes alıyorum falan, yine mi gelecek nedir ? Ne yapayım ben buna, ne geçirir bunu ?
0
chuck
(22.10.11)
alkol iyi geliyor genelde.
0
topuklu
(22.10.11)
psikyatri doktoruna gorunmeni oneririm, anksiyete bozuklugu ola bilir ya da buna benzer hastaliklar, ya da hormonal ola bilir, psikyatr seni yonlendirir eger oyle bir durum varsa. tiroid falan bakarlar belki.
0
badamli
(22.10.11)
@topuklu alkol tabiki de iyi gelmez.

nefes alamama hissine kapılmak panik atak rahatsızlığında çok normal bir şeydir o yüzden önce sakin ol. elini yüzünü yıka temiz hava alabileceğin yerlere çık konsantrasyonunu farklı şeylere yönelt. ama en önemlisi psikiyatrına hemen görün, muhtemelen yeni ilaç başlayacaktır.
0
benceböyle
(22.10.11)
arkadaşlar gittim doktora adam bişey olmaz dedi, başka ilaç falan vermedi ama ben yine nefes alamıyormuş gibi hissediyorum, başım dönüyor
0
🌸chuck
(22.10.11)
rahat ol..geçiceğini bil. ama yeniden doktora görünmen lazım anladığım kadarıyla, yeni ilaç başlamalı yani olmadı doktorunu değiştir. uygun ilacı başladığında bunların hiçbirini hissetmiceksin.
0
benceböyle
(22.10.11)
@benceböyle çok korkuyorum yaw daha önce hiç böyle olmamıştım.
0
🌸chuck
(22.10.11)
@leman lemon bugün bi sigara içtim ama ondan olduğunu zannetmiyorum yaw
0
🌸chuck
(22.10.11)
korkma emin ol geçicek ama sakin olmalısın. dediklerimi yap sadece ve derin nefesler almamaya çalış. küçük, sakin nefesler al o hisse kapıldığında.
0
benceböyle
(22.10.11)
İlacını tarif edildiği gibi kullanmassan ortaya çıkabilir bu gibi durumlar... Sakin olmaya çalışmak , olumlu düşünmek , geçirir..
0
ataman
(22.10.11)
nikotin yoksunluğu kendi başına anksiyete sebebi zaten. korkup sigara bırakmak doğru hareket değil şu anda. tabii ki bırak ama bunun için değil.

antidepresanın etkisi oturana kadar ara ara yaşarsın ama fiziksel bir şeyin yok bunu bil ve sakin olmaya çalış. rahatlatıcı bitki çayları içi gün boyu. çay kahveden uzak dur. bir de sabırlı ol ve ümitsizliğe kapılma. aslında çok basit olan ama bi o kadar da sıkıntı veren bir süreç. gerçekte hiç bir zararı olmayan şeyler yaşadığını düşün her an.hepsi kafanın içinde :)
0
croupier
(23.10.11)
(3)

Diş beyazlatma?

pisal
selamlar.http://www.sehirfirsati.com/deals/istanbul/bbdis/1248398 bu fırsatı almalı mıyım acaba? BBdis'i daha önce duymadım, güvenilir olur mu? 15 dakikada dişlere zarar vermeden beyazlatma işlemi olabilir mi? 99 tl bunun için çok ucuz değil mi? teşekkürler.
selamlar.www.sehirfirsati.com bu fırsatı almalı mıyım acaba? BBdis'i daha önce duymadım, güvenilir olur mu? 15 dakikada dişlere zarar vermeden beyazlatma işlemi olabilir mi? 99 tl bunun için çok ucuz değil mi? teşekkürler.
0
pisal
(22.10.11)
Bana hiç inandırıcı gelmedi. Gerek yok bence.
0
gogu delen adam
(22.10.11)
çizikle ne alakası var bu bilinen ve doktorlarca yapılan bir yöntem kanıtlanmış bir zararı da yok bildiğim kadarıyla.

ha bu merkez iyi midir dersen bilmiorum ancak yeri iyi olmasına rağmen bana çakma geldi bilindik bir diş merkezine git.
yaklaşık 500 tl civarında bir ücreti var bu işlemin.
0
drip nick i zaten kullanilmakta
(22.10.11)
bu tarz lazerle ya da farklı yöntemlerle diş beyazlatma başarılı olabiliyor. ama asıl mesele bunu kampanyalarla yapan yerler. sonuçta bu sağlık. bir diş hekiminin kampanya yaptım gelin demesi bana çok itici geliyor. bir diş hekimine danışın derim. sağlıkla tüccatr zihniyetini bağdaştıramıyorum.
0
eli eli lema sevaktani
(22.10.11)
(2)

dişim ağrıyor, dişim ağrıyor vs

tarihi yarım oda
2 ay önce doktora kontrole gittim ve sağ en arkadaki dişimde görünürde bir şey olmamasına rağmen(ağrı da yok) dolgu yapdı. o günden sonra zaman zaman ağrı değil de dişte bi sızı oluyordu. ben de dün bu sızlamadan sıkılarak başka bir doktora gittim durumu anlattım, dişe baktı dolguya falan elledi, bi
2 ay önce doktora kontrole gittim ve sağ en arkadaki dişimde görünürde bir şey olmamasına rağmen(ağrı da yok) dolgu yapdı. o günden sonra zaman zaman ağrı değil de dişte bi sızı oluyordu.

ben de dün bu sızlamadan sıkılarak başka bir doktora gittim durumu anlattım, dişe baktı dolguya falan elledi, bir şeyi yok 20 lik diş olduğundan arka tarafın kenarındaki etten kaynaklanır gibi bir şeyler söyledi.


şimdi o elledikten sonra iyice ağrımaya başladı, deli olucam.
0
tarihi yarım oda
(22.10.11)
o 20lik disin etrafindaki etler hep dert; arada yoklar. agri yapar sonra gecer birkac gun sonra. 32 yasina geldim, 17 yasimdan beri boyle, vay anasini 15 sene olmus :S
0
freefroglet
(22.10.11)
yaşlanmışsın sen ya, senin çocukların dişlere bak artık sen:)
0
🌸tarihi yarım oda
(22.10.11)
(2)

Sabah uyanınca akciğerde ağrı/rahatsızlık

r_u_h
Günde 2-4 tane de olsa sigara içiyorum, ve sanırım daha çok gece sigara içtiğimde oluyor bu durum. Sabah uyanıyorum ciğerlerimde böyle bir rahatsızlık hissi, nefes alırken hafiften gıdıklanma gibi birşey. Sonra geçiyor 15 dakikaya falan genelde. Sizde de oluyor mu böyle, normal birşey mi yoksa acil
Günde 2-4 tane de olsa sigara içiyorum, ve sanırım daha çok gece sigara içtiğimde oluyor bu durum. Sabah uyanıyorum ciğerlerimde böyle bir rahatsızlık hissi, nefes alırken hafiften gıdıklanma gibi birşey. Sonra geçiyor 15 dakikaya falan genelde. Sizde de oluyor mu böyle, normal birşey mi yoksa acil doktor yolu göründü mü?
0
r_u_h
(21.10.11)
bize olmuyor çünkü sigara içmiyoruz. bizim ciğerlerimizin rengi pembe.
0
compadrito
(21.10.11)
Doktora gittiğinde sana ileride KOAH(Kronik Obstrüktif Akciğer Hastalığı) olma riskinin olacağını dile getirecek ve sigarayı bırakmanı önerecek. Şu televizyonda çıkan sigarayı bırakın reklamları var ya onları gözüne sokacak, meleti bırakacaksan şu anda bırakma vakti, bırakamıyorsan da gece üst-üste o kadar sigara içme, her sigara içişinden sonra da bünyeye bol bol sıvı takviyesi yap, yani su iç. Bir kaç gün böyle dene, bu gıdıklamalar soluk almanı rahatsız edecek boyuta geldiği an ise doktora koşturma vaktin gelmiştir.
0
aduketim 30cm
(22.10.11)
(5)

Kedimin kuyruğuna ne olmuş olabilir?

kon er
Merhaba,Evimde 4 adet siyam kedim var. 1 tanesinin yaklaşık 2 gündür kuyruğunun ucu inanılmaz derecede hassas. Sürekli kaloriferin üzerinde uyumak istiyor, çok fazla hareket etmekten kaçınıyor ve kuyruğunun en ucuna dokununca neredeyse çığlık atıyor ve hemen sonrasında dudaklarını yalıyor. Kuyruğu s
Merhaba,
Evimde 4 adet siyam kedim var. 1 tanesinin yaklaşık 2 gündür kuyruğunun ucu inanılmaz derecede hassas. Sürekli kaloriferin üzerinde uyumak istiyor, çok fazla hareket etmekten kaçınıyor ve kuyruğunun en ucuna dokununca neredeyse çığlık atıyor ve hemen sonrasında dudaklarını yalıyor. Kuyruğu safkan olduğu için tıpkı bir tavşan kuyruğuna benziyor. Yani kıvrık ve top gibi olmuş bir kuyruk doğuştan. Bunun sebebi ne olabilir dersiniz? Maddi sıkıntıdan dolayı veterinere ancak yarın götürebileceğim, şimdilik yalnızca bir fikir sahibi olmak istiyorum. İnternette bu konuda pek bir bilgiye rastlayamadım. Kuyrukta oluşan enfeksiyonlardan bahsediliyor ama bilmiyorum. Ateşi yok, kulakları ve ağzı normal, gözünün akı beyaz, hafif pembeleşmiş ama her zamanki gibi (rutin olarak dördüne de bakıyorum değişiklik var mı diye en azından). Bu kedim babasıyla çok sert oyunlar oynuyor ama baba genelde inanılmaz şefkatli ve yumuşak oynuyor. Evdekilere sordum ve üzerine de basmamışlar poposunun falan, kapıya sıkışmış olsa da fark edilirdi. Evde az biraz yaramaz 3 yaşına merdiven dayamış bir kardeşim var, o mu bastı ne yaptı bilmiyorum öğrenmem de imkansız. Ne olur bir fikir!! Şimdiden teşekkürler.
0
kon er
(21.10.11)
veterinere gitmek?
0
raist
(21.10.11)
@raist, veterinere gitmek?? neden daha önce düşünemedim ki bunu?
şaka mı bu? duyurunun tamamını okudun mu? veterinere yarın gideceğim zaten, şu an için bir fikir sahibi olmak istediğimi söylüyorum! sırf cevap vermiş olmak için ya da adını duyurmak için neden çabaladığını anlamadım.
0
🌸kon er
(21.10.11)
yalama sıkılığı fazla ise alerji olabilir.
0
exodia
(21.10.11)
nöbetçi bir veteriner var burada, sordum, bir yere sıkışmış olabilir dedi, genellikle bir darbe, yaralanma vs neticesinde böyle bir şey olabilirmiş. acil getirilmesini gerektirecek bir şey var mıdır dedim, yazınızı aynen okudum, yarın en yakın veterinere götürmenizi tavsiye etti. neredesiniz bilmiyorum ama istanbul'daysanız bir veteriner önerebilirim, telefonunu da verebilirim, ayrıca anlayışlı bir veterinerdir kolaylık da sağlar, siz bana haber edin yeter.
0
bak ne diycem simdi
(21.10.11)
vay be, insanlık ölmemiş! ilginiz için tekrar teşekkürler @bak ne diycem simdi.
0
🌸kon er
(21.10.11)
(9)

Öksürüğü ne keser?

diaspora
Öksüre öksüre artık boğazımda oluşan tahribatı anlatamam evdeki malzemelerle bişiler yapılsa bu öksürüğü dindirse ne güzel olur? Ne yapabilirim ne iyi gelir ne keser bu öksürüğü?
Öksüre öksüre artık boğazımda oluşan tahribatı anlatamam evdeki malzemelerle bişiler yapılsa bu öksürüğü dindirse ne güzel olur? Ne yapabilirim ne iyi gelir ne keser bu öksürüğü?
0
diaspora
(20.10.11)
Bal + Karabiber
Hazırlanışı:
Bir çay tabağına bir çay veya tatlı kaşığı bal konur,üzerine karabiber dökülür ve karıştırılır. Daha sonra hazırlanan karışım kaşığa geri alınarak yutulur.

Şifa olsun efem...
0
skywalkeremre
(20.10.11)
sıcak süte karabiber ve balda koyabilirsin tadı da güzeel haniii:)
0
destina
(20.10.11)
zencefil+bal
0
tekilabambam
(20.10.11)
GAYABEN şurup haricen de kullanabilirsin
0
K_U_Z_E_YY
(20.10.11)
bepanthen pastil al sen en iyisi. tahribat için tabi.
0
girl in a coma
(20.10.11)
kahve fincanına zeytinyağı, dövülmüş aspirin ve rakı karışımının pamukla sırtına sürülmesi.

çok sıcak süt içiyorsun. yanında bal ve tereyağı yiyorsun. balı süte karıştırmıyorsun.

öksürük sinüzite bağlıysa başka, soluk borusu iltihabına bağlıysa başka yaklaşım lazım.

sinüzite bağlıysa, naapsan geçmez, çünkü geniz akıntın ciğerlerini tahriş ettiği için refleks olarak öksürtüyordur. mesela sabah uyandığında hiç öksürüğün yok, ayağa kalkar kalkmaz, yer çekimi etkisiyle geniz akıntısının ciğerlere inmesi öksürüğü tetikler filan gibi.
0
compadrito
(20.10.11)
aynı dertten muzdaribim yaklaşık 2 aydır öksür öksür boğazım yırtılcak. hatta bi dönem boğazımın tahriş olmasından ötürü ağzımdan kal geldiği oldu. sıkıldım yeminle, doktor da bişi demiyo. alerji astım falandır diyip geçiştirdi. kesin çözümü war mı bu illetin?
0
shadowelves
(21.10.11)
sabah uyandığın gibi 2 kapak boğma rakı. bende işe yaramıştı
0
hikmetkaraman
(21.10.11)
annemin yaptığı iğrenç karışım bademciklerdeki koca koca iltihapları ertesi güne yok ediyordu. 3yemek kaşığı bal içine 1 çay kaşığı karabiber, yarım limonun suyu, 2diş sarımsak, küçük bir soğanın dörtte biri kadar soğanın suyu ile birlikte rendesi. karıştır sabah akşam bir kaşık at ağzına. ardından da su içme. ama tadı tahmin edebileceğinden daha kötü.

ya da eczaneden alınabilirse; asist plus diye bir toz ilaç var sulandırıp içiyorsun.
0
shadowelves
(28.03.13)
(5)

Dökülen saçı geri çıkarma

muratdemir
Sağ kısımdan bir açılma var, bu saç dökülmesi olayını durdurma ve dökülen saçları geri nasıl çıkarabilirim, bixocin falan gerçekten işe yarıyormu geri çıkarmada
Sağ kısımdan bir açılma var, bu saç dökülmesi olayını durdurma ve dökülen saçları geri nasıl çıkarabilirim, bixocin falan gerçekten işe yarıyormu geri çıkarmada
0
muratdemir
(20.10.11)
dökülmenin tipine bağlı. dermatoloğa danışın.
0
de nada
(20.10.11)
adını doğru hatırlıyorsam minoxil diye bir ilaç vardı, ilacı kullandığınız süre boyunca saçlarınızda artış oluyormuş ama kalıcı bir çözüm değil tabi..
0
toshiro
(20.10.11)
de nada'ya katılmakla birlikte; susam, badem, sarımsak ve zeytinyağını karıştırıp diplere masaj yapabilirsiniz. bunun içine e vitamini kapsülü de ekleyebilirsiniz.
0
eli eli lema sevaktani
(20.10.11)
minoxil yüzde yüz etkili oluyor.onunda söyle bi dezavantajı var.o ilaca mahkum olmanız gerekiyor.6 ay kullanımdan sonra belirgin olarak sac cıkısı oluyor ama bıraktıgınız andan itibaren dökülmeler tekrar baslamakda.yakınım kullanmakta ,izlenimlerimi sizle paylastım.herhangi bi deneyimim yok şahsen.ama olay bundan ibaret tamamen.
0
tuzlanmis sekersever
(20.10.11)
entele adında bi solüsyon satılıyor aktarlarda. 30 ml'lik fısfıslı şişelerde ve fiyatı 15 tl civarı. içinde bit otu ve elma sirkesi var. kendiniz de hazırlayabilirsiniz aynı solüsyonu, daha uygun olur fiyatı böylece. bit otunu bulmak pek kolay olmayabilir, zehirli bir bitki ayrıca.

bende bölgesel olarak açılma yoktu ama genel olarak saçlarımın artmasını ve güçlenmesini sağladı. araştırın tabi siz yine. nasıl hazırlanacağını da bulabilirsiniz zaten netten, ben şu an hatırlamıyorum.
0
cacik
(20.10.11)
(1)

Ani İşitme Kaybı - Kulak Çınlaması

hayattan sikilan adam
Selamlar,Bir arkadaşım bir sabah uyanıyor ve kulağında bir çınlama ve ağrı. Baş ağrısı ve mide bulantısı da var.Doktorlar bir sürü testten sonra ani işitme kaybı diyor ve belli bir tedavisi yok diyor. Hastaneye yatırdılar ve günde 2 kere serum verdiler. Serum açar dediler. Bugün 11. gün ve hiçbir de
Selamlar,

Bir arkadaşım bir sabah uyanıyor ve kulağında bir çınlama ve ağrı. Baş ağrısı ve mide bulantısı da var.

Doktorlar bir sürü testten sonra ani işitme kaybı diyor ve belli bir tedavisi yok diyor. Hastaneye yatırdılar ve günde 2 kere serum verdiler. Serum açar dediler. Bugün 11. gün ve hiçbir değişiklik yok. Doktorlar yarın taburcu edecekmiş ve hapla tedaviye devam edeceklermiş.

Bu işi bilenler bir yol yordam gösterin. Nedir bu olayın çözümü. Gerçekten bilinen bir çözümü yok mu?

Arkadaş öğrenci ve okul çok fena aksamış durumda. Okulu geçtim çocuğa hayat zindan oldu.
0
hayattan sikilan adam
(19.10.11)
kulak içinde çok hafif iltihaplanma sonrası kulak duvarında çöküntü oluşur vucut basınç dengesizliği yaşadığı anda ! kortizonlu bir hap vardı bundan kullanmıştım yanında 3 hap daha hiç biri iyi gelmedi zamanla geçer dediler

not:koca karının biri sakız çiğnettirdi bana 4 saatte duymaya başladım
0
K_U_Z_E_YY
(19.10.11)
(8)

endoskopi meselesi

filmhicbitmesin
endoskopi yaptırmak istiyorum ama emekli sandığının karşıladığı bi yer var mıdır? ya da indirimli olan? bir de taksime yakın olması lazım. ya da fındıklıya..
endoskopi yaptırmak istiyorum ama emekli sandığının karşıladığı bi yer var mıdır? ya da indirimli olan? bir de taksime yakın olması lazım. ya da fındıklıya..
0
filmhicbitmesin
(18.10.11)
gata'da yapılıyordu..
0
toshiro
(18.10.11)
gata da ailemde asker yok hem o ankarada değil mi?
0
🌸filmhicbitmesin
(18.10.11)
istanbulda da gata var
0
morte
(18.10.11)
sivillere de hizmet veriliyordu. askeri personel/ asker ailesi olmanız öncelik sırasında bi avantaj, yoksa aynı muamele yapılıyor. tabi bu dediğim geçen sene, sivillerin muayene olmasını engelleyen yeni bi uygulama yapılmışsa onu bilemem.
0
toshiro
(18.10.11)
anladım ama ben böyle sağlık poliklinikleri falan gibi bi yer bakıyorum.. aslında taksim ilkyardım geçti kafamdan ama orda da gastroloji yokmuş galiba.. taksimde ya da taksime yakın devlet hastanesi de olur.. çok geç bi zamana verirler mi endokopiyi bilemiyorum ama...
0
🌸filmhicbitmesin
(18.10.11)
taksim ilkyardimda yapiyorlar eminim
0
notorious brklp
(18.10.11)
devlet hastahaneleri çok geç bir tarihe randevu veriyor,üstelik bayıltmadan yapıyorlar bu işlemi(yani bursa'da öyle)ama özelde 1-2 gün içinde randevu alıp uyurken bir şey hissetmeden endoskopini olur çıkarsın..
0
brnbrs
(18.10.11)
Gata ile ilgilenirsen geçen sene orada staj yapıyordum bilgilendireyim, sivillere bakıyorlar yalnız yoğunluktan ötürü geç bir zamana gün veriyorlar, gittiğin gibi de o gün içerisinde yapmıyorlar ertesi gün falan oluyor genellikle ve o kadar saat aç kalıyorsun tabi damardan sana günlük gereksinimleri veriyorlar, yalnızca beslenmiyorsun.(Aynı zamanda sedatif dediğimiz narkotik ilaçlarda veriliyor, biraz tecavüz ilacı gibi, çünkü sana komut verdiklerinde yapıyorsun ya da nasıl hissettiğini sorduklarında cevaplıyorsun ama işlem bittikten sonra hiç bir şey hatırlamıyorsun :)
0
aduketim 30cm
(18.10.11)
(2)

2009 yılında ensefalit geçirmiş bir kısı askerden muaf olur mu

morte
olmaz mi?
olmaz mi?
0
morte
(18.10.11)
madde 52 - (değişik: 2000/34 - 11.1.2000) a) komplikasyon yapmadan tamamen iyileşmiş bakteri, virüs, fungus, protozoon ve diğer parazitlerin neden olduğu menenjit, meningo-ensefalit ve ensefalitler.


demekte. ben burdan muaf oldugum varsayımına varıyorum o zaman. haksız mıyım?
0
🌸morte
(18.10.11)
a b c d şeklinde gruplanmıştır onlar. a askere gidebilir, d muaf.
asıl kararı asker hastanesindeki doktor vereceği için buradan bakman pek de sağlıklı değil.
0
sutlu nescafe
(18.10.11)
(2)

largopen vs klavunat bid 1000 doktorlar diş doktorları

iddaaci
Selam,Diş doktorum bana largopen vermişti. Kullan gel dişi alacağız dedi. Galiba iltihap var. Acaba largopen yerine klavunat bid 1000 kullansam olur mu?
Selam,

Diş doktorum bana largopen vermişti. Kullan gel dişi alacağız dedi. Galiba iltihap var. Acaba largopen yerine klavunat bid 1000 kullansam olur mu?
0
iddaaci
(18.10.11)
Kullanabilirsin.
0
plastik turambar
(18.10.11)
olur
0
beltedmanatee
(18.10.11)
(3)

Aile hekimine muayene olduktan sonra herhangi bir belge alınıyor mu?

ahmet demir
Merhaba arkadaşlar,Aile hekimine gidip muayene olacağım ama bana protokol numarası diye bir şey lazım olacak. Tam olarak nedir bilmiyorum ama sanırım reçete veya benzeri bir şey üzerinde yazılı. Muayene sonrasında bu numarayı alma şansım var mı?
Merhaba arkadaşlar,

Aile hekimine gidip muayene olacağım ama bana protokol numarası diye bir şey lazım olacak. Tam olarak nedir bilmiyorum ama sanırım reçete veya benzeri bir şey üzerinde yazılı. Muayene sonrasında bu numarayı alma şansım var mı?
0
ahmet demir
(18.10.11)
muayeneye gittiginde ekrandan sana kayit aciyorlar, o sirada sorarsan yardimci olurlar bence.
0
qwertyuo
(18.10.11)
Reçete üzerinde yazar, reçete almazsanız hekiminizden isteyebilirsiniz.
0
44
(18.10.11)
reçetede yazar.
0
beltedmanatee
(19.10.11)
(11)

elektrik çarpması insanı neden öldürür

Fakin idiyıts
soru başlıkta gizliaklım almıyo bu olayıaltı üstü vücuttaki atomlara elementin yapısını değiştirmeyen ve vücudun kullanamadığı parçacıklar yerleşiyo veya gidiyo saçma değil mi
soru başlıkta gizli
aklım almıyo bu olayı
altı üstü vücuttaki atomlara elementin yapısını değiştirmeyen ve vücudun kullanamadığı parçacıklar yerleşiyo veya gidiyo saçma değil mi
0
Fakin idiyıts
(17.10.11)
gozyakansakiz
(17.10.11)
sinir sistemindeki elektrik iletimi bozulabilir,
aşırı ısı oluşup hücre-> doku-> organ yapıları bozulabilir...
0
jangara
(17.10.11)
kalp elektrik tetiklemesiyle çalışıyor. kalbin ritmi bozuluyor ya da tamamen duruyor olabilir.
0
condospree
(17.10.11)
sinir sistemindeki hücreler arası bilgi alışverişi elektrokimyasal bir yolla gerçekleşiyor demişti lisedeki biyolojici. e vücuttaki heryerde sinir hücreleri vardır sanırım, her organın her yapının etkilenmesi bozulması normal gibi. sadece benim düşüncelerim, asıl olay bambaşkadır belki.
0
rodeocu
(18.10.11)
Birincil nedeni kalp krizi ve solunum yetmezliğidir.
0
Simrug
(18.10.11)
bildiğim kadarıyla sinir hücrelerimiz o kadar yoğun elektriği taşıyamıyor ve pert oluyor ama arkadaşın dediği gibi 1. sebep kalp sanırım, sonuçta elektrikle çalışıyor.
0
fatihdr
(18.10.11)
Bu da Tübitak'tan gelsin:
www.biltek.tubitak.gov.tr
0
Simrug
(18.10.11)
kimse amper dememiş, ben diyim bari, amper! insanı öldüren şey amperdir. bir yerde okumuştum 10 mA (mili amper) insanı öldürebilirmiş, tabii direkt olarak kalbe uygulanırsa. amperi çok düşük 10,000 volt saçlarını filan kaldırımış. fuarlarda filan yapıyorlar ya, hah işte o.

onun dışında elektrik her şeye zarar verir. demir-çelik fabrikalarında elektrik kullanılarak, tonlarca soğuk demiri eritirler.

çok önemli: (bkz: tesla coil)
0
hollowlife
(18.10.11)
Kalbin varsa dokunur.
0
aduketim 30cm
(18.10.11)
il anda ölmediyseniz;
(bkz: akut tübüler nekroz)
(bkz: akut böbrek yetmezliği)
0
the kene
(19.10.11)
aritmiye sokar, ayrıc ayanıklar hipotermiden ve dehidratasyondan götürür valla.
0
de nada
(20.10.11)
(4)

Diş Beyazlatma

cloudy
Dişlere zararlı mıdır diş beyazlatmak? Bir de farklı farklı yöntemleri var mı bunun? Varsa hangisini tavsiye edersiniz?
Dişlere zararlı mıdır diş beyazlatmak? Bir de farklı farklı yöntemleri var mı bunun? Varsa hangisini tavsiye edersiniz?
0
cloudy
(17.10.11)
her yöntem hafiften diş minesinden de götürüyor diye biliyorum. emin değilim. sadece kirleri temizleyecek kadar iyi birşey var mı bilmiyorum. her türlü mineden biraz fedakarlık yapacaksın.
0
condospree
(17.10.11)
daha önce de yazmıştım. yine yazıyorum. kuvvetle muhtemel daha da yazıcam.
diş beyazlatma olayında teknolojinin şu anda geldiği son nokta -uzun yıllardır-H2O2(Hidrojen peroksit). bu da diş minesine ciddi zararları olan bi bileşik. öyle ki demire bile H2O2 ekleyip bekleseniz demiri bile bi miktar beyazlatır. değil diş minesi yani...
fakat italyada yeni bi teknoloji çıkmış, sadece bi çeşit ışın kullanarak dişler beyazlatılabiliyormuş. piyasaya sürülmesi an meselesiymiş. dedi bursada bir diş deposu sahibi. fakat yayacağı radyasyonun zararı hakkında bi bilgisi vermedi. ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum.
ben derim 1 sene daha bekle. çıkmassa yaptırma.
0
hephaistos
(18.10.11)
lazer teknolojiyle türkiyede de diş beyazlatmak mümkün. ama dişte dolgular varsa onlarında değişmesini gerektiren bir durum oluşuyor. diş klinikleriyle görüşülmesinde fayda var. onun dışında eczanede satılan jellere filan kanmayın, işe yaramadığı gibi dudak filan uçuklatıo çoğu.
0
kalinixta agapi mou
(18.10.11)
hidrojen peroksit ya da carbamit peroksit kullanılır. ofis ve ev tipi olarak ikiye ayrılır. en etkilisi ofis ve ev tipinin beraber yapıldığı türdür.
Kimyasal bir uygulamadır ama dişe herhangi bir zarar verdiği kanıtlanmamıştır. Uygulama sonrasında kısa süreli hassasiyet görülebilir. İşlem esnasında diş etlerinin korunması gereklidir. Bu yüzden diş hekimi gözetiminde yapılması önemlidir.
0
dyna
(18.10.11)
(3)

Mantar ve Bakteri

fadetoreality
Antibiyotik tedavi tamamlanmadan bırakılmaz ya hani, mantar ilaçları için de öyle bir şey var mı? İlacı düzgün kullanmadığımızda direnci artar mı mantarın?
Antibiyotik tedavi tamamlanmadan bırakılmaz ya hani, mantar ilaçları için de öyle bir şey var mı? İlacı düzgün kullanmadığımızda direnci artar mı mantarın?
0
fadetoreality
(17.10.11)
mantar inatçı ve öyle iki ilaç sürünce çekip gitmeyen bir hastalık. dolayısıyla direnç konusunu bilmiyorum ama tedavide azim şart. yok olana kadar.
0
saatgeceninonikisi
(17.10.11)
Anlıyorum, tedaviye özen gösterilmeli. Ama gösterilmezse daha dayanıklı hale gelir mi bu şey?
0
🌸fadetoreality
(18.10.11)
Tabiki de, direnç kazanmak her bakteri ve hücre için geçerlidir bunu etki-tepki olarak da düşünebilirsin. Ne kadar etki gösterirsen ya o kadar tepki verir ya da verdiğin etkiyle tepki veremeyecek kıvama gelir. O yüzden tedaviyi yarıda kesmek, gösterip gösterip vermemek gibidir. Bu yüzdende çoğu mantar enfeksiyonu tedavi tamamlanmadığı için tekrarlamaktadır.
0
aduketim 30cm
(18.10.11)
(7)

aile hekimi rapor yazıyor mu

clementine
çok fena grip oldum yataktan kalkamıyorum. rapor yazar mı aile hekimi? (geçmiş günlere de) yok yazılmak istemiyorum :( devam zorunluluğu var da
çok fena grip oldum yataktan kalkamıyorum. rapor yazar mı aile hekimi? (geçmiş günlere de) yok yazılmak istemiyorum :( devam zorunluluğu var da
0
clementine
(17.10.11)
sağlık ocaklarındaki doktorlar rapor yazar buna aile hekimi de dahildir.
0
cemallamec
(17.10.11)
evet yazıyor sağlık ocağındaki aile hekimine gidersen roporunu alırsın.
0
mavi kız
(17.10.11)
peki geçmiş 3 gün için yazabilir mi çünkü o zamandan beri hastayım
0
🌸clementine
(17.10.11)
yazabilir sen yine de git bi konus. üç gündür hastaydım evden çıkacak halim yoktu filan dersin yol göstermek gibi olmasın sümüklerin hafiften aksın ağla filan :D
0
cemallamec
(17.10.11)
doktor hasta olduğumu biliyor zaten, yazar ama yetkisi dahilinde mi diye sormuştum
0
🌸clementine
(17.10.11)
bir önceki günün dosyası, kaydı, adı neyse artık kapatılmış olduğu için geçmişe dönük yazamıyorlar.
0
inthechaos
(17.10.11)
geçmişe dönük hiç bir şekilde rapor yazılamaz. bugün giderseniz bugünden itibaren rapor yazabilir.
0
faaip de oiad
(18.10.11)
(6)

istanbulda romatolojist?

likeinme
iyi, ama gercekten iyi bir romatolojist arıyorum. teşhis koyulamayan şikayetlere çare olabilecek biri olmalı. yeri farketmez muayenehane veya hastanede olabilir. tecrübe ile onaylanmış olmasını istediğim için soruyorum. şimdiden teşekkürler.
iyi, ama gercekten iyi bir romatolojist arıyorum. teşhis koyulamayan şikayetlere çare olabilecek biri olmalı. yeri farketmez muayenehane veya hastanede olabilir. tecrübe ile onaylanmış olmasını istediğim için soruyorum. şimdiden teşekkürler.
0
likeinme
(17.10.11)
prof. dr. hasan yazıcı. cerrahpaşa hocalarından, muayenehanesi moda da.
randevuları muhtemelen yıl sonuna kadar doludur.
0
serseri marti
(17.10.11)
prof. dr. huri özdoğan. nişantaşı'nda muayenehanesi. cerrahpaşa'dandır kendisi.
prof. vedat hamuryudan. o da nişantaşı'nda, o da cerrahpaşa'da.

huri hanım'ı tavsiye ederim. şeker gibi birisidir.

bir de göztepe'de füsun moral oğuz var. o da iyidir. göztepe ssk müdürlüğünün karşı sırasında muayenehanesi.
0
sutlu nescafe
(17.10.11)
Bana da Yeditepe Üniversitesi Hastanesinden Yard. Doç. Müge Bıçakçıgil tavsiye edilmişti. Yaklaşık 3 ay önce aradığımda doğum izninde olduğunu öğrenmiştim yanlış hatırlamıyorsam. Gidemediğim için tavsiye edemem ama bana tavsiyeyle geldiği için bilgi olarak vereyim.
0
eteria
(17.10.11)
ben kendisine gittim ama sanırım biraz daha ilgli birine ihtiyacım var. o yüzden başkasını sormuştum. onunla bir kontrolüm daha var ama değiştirmeyi düşündüğüm için sordum..
0
🌸likeinme
(17.10.11)
eşimin doktoru prof.dr.izzet fresko, hem adamlığı hemd de doktorluğu bence 1 numara, vizite pahalı yanlız biraz..
yeri şişlide metroya 5 dk.
0
huysuzsirin
(17.10.11)
ahmet gül, istanbul tıp fakültesi
0
anatomik durus
(18.10.11)
(4)

mide ağrısı

moonlight
na nedir iyi gelen yiyecekler
na nedir iyi gelen yiyecekler
0
moonlight
(17.10.11)
(bkz: leblebi)

(bkz: rennie)
(bkz: lansor)
(bkz: talcit)
0
zenlaid
(17.10.11)
beyaz leblebi mide suyunu alır derler..
0
mahnita
(17.10.11)
nar olabilir.

gıda dışında çözüm özellikle midenin üzerine gelecek şekilde yüzüstü 15-20 dk hatta 30-45 e kadar gider, uzanmak. midede gaz varsa (yüksek ihtimal) büyük oranda rahatlamanızı sağlar.
0
kisa bisey olsun istemistim
(17.10.11)
(bkz: rennie) ama tablet diil şurup
0
hadiordan
(17.10.11)
(8)

Aile Hekiminin İlaç Yazma Olayı?

jesterdvine
Yıllardır kullandığım bir ilaç var ve istiyorum ki aile hekimim de bunu yazsın. Tamam uzman nörolog olmasa da, son bir yılın ilaç dökümüne baksa yeter.Bilen var mı, uzman doktorun alanına giren ilaçları yazabiliyorlar mı?
Yıllardır kullandığım bir ilaç var ve istiyorum ki aile hekimim de bunu yazsın. Tamam uzman nörolog olmasa da, son bir yılın ilaç dökümüne baksa yeter.

Bilen var mı, uzman doktorun alanına giren ilaçları yazabiliyorlar mı?
0
jesterdvine
(17.10.11)
yazabilir ama devlet ödemez.
0
aiclia
(17.10.11)
yazamıyorlar.
0
sutlu nescafe
(17.10.11)
evet yazıyorlar, aile hekimi bana cipram yazdı ve devletimiz de ödedi.
0
african rain
(17.10.11)
@african rain, cipram'ı uzman doktor yazmak zorunda değil zaten.
0
turkay
(17.10.11)
annemin şeker ilacını aile hekimi yazdı ve aldık.
0
kakao
(17.10.11)
hangi ilaç olduğuna bağlı. sadece uzman hekimlerin yazabildiği ilaçsa, rapor çıkaracaksın. aile hekimi de o rapora bakarak ilacını yazabilecek. yok sadece aile hekimi yazabiliyorsa alırsın, hangi ilaç olduğuna bağlı?
0
groove salad
(17.10.11)
cipram uzman ilacı değil mi? hımm annem tansiyon için yazdırıyor aile hekimine (raporlu) ancak adam bazen dozu arttırıyor, ilacı değiştiriyor filan. yapıyor böyle şeyler.
0
african rain
(17.10.11)
groove salad'ıin dediği gibi uzman hekimin yazabildiği bir çok ilacı aile hekimi rapor varsa yazabiliyor. fakat kendi kafasına göre dozu, kullanım şeklini değiştiremez. değiştirse bile sgk raporda nasıl yazıldıysa onu esas alır (yanılmıyorsam).

cipram ve benzerleri şu anda uzman hekim gerektirmiyor, yarın ne olacağı belli olmaz.
0
turkay
(17.10.11)
(1)

Implant vs. köprü

SiyamkedisiZorro
yaklaşık 20 sene kadar önce hıyar bir diş hekiminin diş kanalındaki pamukları temizlemeden dişimi kapatmasıyla dişimden oldum. Şimdi neredeyse her gittiğim doktor "orayı kapatmak lazım, yoksa diş yapın bozulur" diyorlar. Diş yapım bozulmadı ancak iki yanındaki dişlerdeki dişetlerinde çekilme oluyor,
yaklaşık 20 sene kadar önce hıyar bir diş hekiminin diş kanalındaki pamukları temizlemeden dişimi kapatmasıyla dişimden oldum. Şimdi neredeyse her gittiğim doktor "orayı kapatmak lazım, yoksa diş yapın bozulur" diyorlar. Diş yapım bozulmadı ancak iki yanındaki dişlerdeki dişetlerinde çekilme oluyor, özel dişmacunu filan hassasiyeti önlüyorum, zaten öyle fazla bir çekilme de yok. Şimdi karar zamanı. Karar alınırken implant için doktorun istediği ohannesburg fiyatı gözönüne almayacağım şimdilik. Alternatifler:
1- Bırak öyle kalsın, 20 sene geçmiş, bir şey olmamış
2- İmplant dediğin şey ömürlük değil, o da bir süre sonra gidiyor, delik bir çene kemiğiyle kalakalıyorsun, iyisi mi eski usûl köprü
3- Köprü yaptırdığın zaman o iki yan dişler de gidiyor, implant süper
0
SiyamkedisiZorro
(17.10.11)
implant süper, ekonomi+ kalite+ diğer dişlerin ve ağzın ön bakımı açısından üniversite hastanesi
0
radikalherif
(17.10.11)
(6)

Korneanın normalden kalın olması iyi bişey mi kötü bişey mi?

karrdanadam
Mozambikliler, rutin göz ölçüm muayenelerinde, göz fısfısı yapan naneler dedi ki hayvan gibi göz içi basıncın var ( tam değer hatırlamıyorum)hadi len dedim, doktora gösterdim bir de o ölçtü hakkaten öyle dedi.sonra göz röntgeni gibin bişey çekildi. göz haritasına benzer bir şey çıktı. meğersem korne
Mozambikliler, rutin göz ölçüm muayenelerinde, göz fısfısı yapan naneler dedi ki hayvan gibi göz içi basıncın var ( tam değer hatırlamıyorum)

hadi len dedim, doktora gösterdim bir de o ölçtü hakkaten öyle dedi.

sonra göz röntgeni gibin bişey çekildi. göz haritasına benzer bir şey çıktı. meğersem korneam normalden baya kalınmış. yani son sınır kırmızılara tekabül ediyordu, benim gözün merkezi full kırmızıydı gibi bişey.

uzunca süredir de kontak lens kullanıyorum ~7 yıl gibi. gözlerim de renkli olduğundan mütevellit (duyuru bayanlarına selamlar) pek hassaslar ve yazları göz alerjisiyle uğraşırım fix. neyse ben diyorum ki madem korneam kalın lens kullanmanın retinayı incelttiği söylenir hep o zaman ben devam edeyim bu lens meretine ha ne dersiniz?

ha bir de, lensle yatmam, hafta sonları lens takmam, akşamları iş dönüşü gözlük moda geçerim. iyi bakarım, temiz kullanırım, tükürükten solüsyon yaratmaya çalışmam.
0
karrdanadam
(16.10.11)
e doktora sorsaydin ya?
0
kullanici adimiz
(16.10.11)
bana da kornea ile karıştırıyorsun gibime geldi zira retina kalınlığı diye bir şey duymadım hiç.
0
eter
(16.10.11)
aa pardon ya kornea olacak o.
0
🌸karrdanadam
(16.10.11)
ince olursa göz çizdirilmiyo tek bilgim bu asdf
0
inbiziddid
(16.10.11)
lan arkadaş sorunlu musunuz ya, ben bilmiyo muyum doktora sormayı, sene olmuş şimdi öylesine aklıma takıldı sordum. hallah hallah...

artizlere bak cevap vereceklerine beni azarlıyolar, benim kafam çalışmıyo sanki doktora sormayı düşünecek kadar..
0
🌸karrdanadam
(16.10.11)
iyi birşey tabi ki. düz mantık kur hacı eksik olsa yerine konmazdı ama fazlası var gerektiğinde alınır üstünden. lazer denilen olayda bu zaten.

fazla kornea göz çıkarmaz
0
the kene
(19.10.11)
(4)

durduk yere kilo almak

Labyrinthe
selamlar,insan gunluk aktivitesi, yeme durumu vs. degismeden durduk yere bir-iki hafta icinde 2-3 kilo alir mi? yillardir kilosu cok degismeyen bir insanim, simdi ise tartiya her ciktigimda yeni bir artis goruyorum, ve tabi ki bu durumdan hic de hosnut degilim. nedir bu durum? cevaplar icin simdiden
selamlar,

insan gunluk aktivitesi, yeme durumu vs. degismeden durduk yere bir-iki hafta icinde 2-3 kilo alir mi? yillardir kilosu cok degismeyen bir insanim, simdi ise tartiya her ciktigimda yeni bir artis goruyorum, ve tabi ki bu durumdan hic de hosnut degilim. nedir bu durum?

cevaplar icin simdiden tesekkurler.
0
Labyrinthe
(16.10.11)
yas

gebelik ihtimali

hormon sorunlari , yumurtalik kisti vs...

hava degisi mi?

dikkat edilmeyen bir besin (mesela yaw bu firrapppucinoo negzelmis yaaa gibi)
0
cairo
(16.10.11)
cevap soruda saklı.(durduk yere).vücudunuzda yeni reaksiyonlar gelişmiş olabilir bence spor yapın hafiften yürüyüş filan.
0
dadas9
(16.10.11)
30 yaşından sonra ufak ufak başlıyor bu.. bende 33 ten sonra her 3 yılda bir artarak devam etti. sizde de metabolizma yavaşlıyor olabilir. ( yazdığım yaşsal olaylar varsa )
bir de guatr varsa, kimisinde yapıyor kilo tiroid sorunları.
0
pyro clustic flow
(16.10.11)
ödem veya su tutma durumu da olabilir
0
dyna
(16.10.11)
(8)

-10 derecede lens donar mı?

canercan
donar mı donmaz mı? bi el atın nolur
donar mı donmaz mı? bi el atın nolur
0
canercan
(16.10.11)
kontakt lens? fotoğraf makinası lensi? ne lensi?
0
fortisvita
(16.10.11)
pardon kontakt lens so söry
0
🌸canercan
(16.10.11)
kimsenin burada kesin bir yanıt vereceğini sanmıyorum ama google araştırmaları donabileceğini söylüyor.
answers.yahoo.com
answers.yahoo.com
www.optiboard.com
answers.yahoo.com

belirtmemişsin ama lens gözünde mi? boş kapta mı? solüsyon içinde mi? bir de çözüldüğünde tekrar kullanılabilirmiş kontakt lensler.
0
hikaye mesture
(16.10.11)
donmaz sanirsam ama gozyasi damlalariyla nemlendirmen gerekebilir sanki gozunu. kisin ortalama -15 derece olan bir yerde 4 sene gecirdim, lens takanlar bir sorun yasamiyordu sanirsam.
0
norwegian wood
(16.10.11)
donmaz
0
keseci
(16.10.11)
donmuyor tabii ki, vücut sıcaklığın ısıtır onu.
ben rusya soğuklarında lens kullandım ve bazen burnumun içi donardı ama lenslerim donmadı hiç.
0
kayranin kedisi
(16.10.11)
hic bi turlu donmuyor. -30 gordum gozumde ve cantanmda lenslerle.
0
demented
(16.10.11)
donsa ne olacak ki atarsın ılık suya çözülür.
0
the kene
(19.10.11)
(12)

Ağzımda çıkan aft yarası

boz ayı
arkadaşlar ağzımdaki aft yarası nerdeyse 1 haftadan beri aynı şekilde durup beni gebertiyordu. bende evde limon tuzu bulup bastım yara kanadı şimdi dudağımda biraz şişti ama acı macı hissetmiyorum. bide yara eskisinden de fazla beyazladı. siz yaptınız mı böyle bişey yoksa kötü mü ettim.
arkadaşlar ağzımdaki aft yarası nerdeyse 1 haftadan beri aynı şekilde durup beni gebertiyordu. bende evde limon tuzu bulup bastım yara kanadı şimdi dudağımda biraz şişti ama acı macı hissetmiyorum. bide yara eskisinden de fazla beyazladı. siz yaptınız mı böyle bişey yoksa kötü mü ettim.
0
boz ayı
(16.10.11)
vitamin kombosu yapmalısın,bişey olmaz ve cok su degdirmemeye calıs tukuruk falan iyileşmesi gerekiyo. gecmiş olsun oldurmez surundurur bilirim!
0
GibsonRules
(16.10.11)
gargara alınız. daha sağlıklı bir çözüm, zor birşey de değil.
0
cro magnon
(16.10.11)
gargara margara kullandım ama ufacık yara geçmedi gebertti beni.
0
🌸boz ayı
(16.10.11)
kenakort falan var eczanelerde bunun için.Ayrıca bantları da var.
0
VickVickyVale
(16.10.11)
aft genelde c vitamini eksikliğiyle ilgilidir limon, portakal suyu bolca c vitamini tüketin
0
sirena
(16.10.11)
tik atmak cokmu zor be hacı!
0
GibsonRules
(16.10.11)
sirena çalıştığım yerde hergün portakal suyu içiyorum kardeşim. abartmıyorum hergün içiyorum. sıkılmış portakal suyu.
0
🌸boz ayı
(16.10.11)
(bkz: oralmedic)
0
vital
(16.10.11)
b12
0
sttc
(16.10.11)
bu işin tek tedavisi vardır aslında, orayla oynama, iyileşsin. normalmiş gibi davran. biliyorum o.çocukluğu yapıyor namussuz durmadan ama budur bunun yolu
0
radikalherif
(16.10.11)
kenacort-A orabase pomat sizi rahatlatacaktır. Zaten genelde aftlar bir hafta 10 gün içerisinde kendiliğinden iyileşir
0
dyna
(16.10.11)
ben ağzımda ne zaman aft çıksa direkt tuz basarım. tamam biraz mazoşistce ama sonrasında daha iyi hissediyorum. yani yalnız değilsin :) ayrıca eczanelerde aftojel diye bir ilaç var onu da kullandım. o da fena değil...
0
thebitterend
(17.10.11)
(2)

ortodontist arıyorum

goldentitan
istanbul anadolu tarafında çok pahalı olmayan ama işinde iyi bir ortodontist önerebilir misiniz?
istanbul anadolu tarafında çok pahalı olmayan ama işinde iyi bir ortodontist önerebilir misiniz?
0
goldentitan
(15.10.11)
turgut akmenek
0 216 330 28 70

çok çok çok kaliteli insanlardır. 20 yıldır tüm sülalemizin ve arkadaş çevremin dişçisi.
0
darknum
(15.10.11)
kesin bir tedavi için doçent Korkmaz Sayınsuyu öneririm. 0216 4782371 fiyat açısından düşük meblaları hayal etmeseniz iyi olur. Taksitle hallledebilirsinz
0
dyna
(16.10.11)
(3)

2 gözün bir olmaması

hintbülbülü
loş ısıkta yaptıgım testler sonucu emin oldugum bir gerçek var, sağ gozum soldan karanlık goruyor. sebebi ne olabilir?
loş ısıkta yaptıgım testler sonucu emin oldugum bir gerçek var, sağ gozum soldan karanlık goruyor. sebebi ne olabilir?
0
hintbülbülü
(15.10.11)
www.dunyagoz.com

burdan bak bi, dediğine uyan 3 görüş var
0
mor.inek
(15.10.11)
Valla benimde oyle. Cok dikkat edersem biri daha sicak digeri daha karanlik goruyor. Hatta bir tanesi isiga daha hassas. Oyle bir tanesini kapatip dikkatli bakarsan daha neler gorursun :) daha bu gun doktordaydim. Gayet normalmis gozum. Takinti yapma.
0
ZZ
(15.10.11)
şimdi önce birini sonra birini kapatıyosun ya test için beki daaa ondan olabilir okuduktan sonra denedim bende de oldu %100 çalışıyo
0
murtazaa
(16.10.11)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.