Giriş
(3)

dişçi tavsiyesi

bonjurkes
İstanbul'da tercihen anadolu yakasında, avrupa da olur, hayvan gibi fiyatları olmayan, bir dolguya şu an 80 lira veriyorum, dişi çekelim biz ya kafasında olmayan, hatta kanal tedavisi iyidir bak acımayacak mentalinden uzak, kısaca hastanın cebini söğüşlemeyecek tercihen "erkek" dişçi arıyorum.Bu şek
İstanbul'da tercihen anadolu yakasında, avrupa da olur, hayvan gibi fiyatları olmayan, bir dolguya şu an 80 lira veriyorum, dişi çekelim biz ya kafasında olmayan, hatta kanal tedavisi iyidir bak acımayacak mentalinden uzak, kısaca hastanın cebini söğüşlemeyecek tercihen "erkek" dişçi arıyorum.

Bu şekilde dişçi tavsiyeleri istenmez belki ama kendi dişçim çok entel olup tatillerde gezdiğinden işime yaramıyor.

Not : O dişçi bugün açık olsa daha güzel olur hatta.
0
bonjurkes
(09.11.11)
Mecidiyeköyde Mecidiye Diş Kliniği var.Birden çok doktor var.Orada Murat Bey oldukça iyidir. Hastanın halinden anlar. Ayrıca Altunizade de yerleri var.Belirli günler Altunizade de belirli günler Mecidiköy'de oluyor. Gitmeden önce bir aramak lazım.

www.yellowpages.com.tr
0
Evocati
(09.11.11)
niye erkek arıyorsunuz? merak ettim.
0
schwannoma
(09.11.11)
Kreuzberg
(09.11.11)
(7)

bacakta ani güç kayıbı

sorubankasi
dedem hoplayan zıplayan bir adamken bu sabah sağ bacağına hiç yük bindiremez oldu.yürürken sanki kıırlcakmış gibi oluyormuş sağ bacağı,solda bir sıkıntı yok.ancak aniden oldu,öncesinde sadece sağ bacakta üşüme varmış.dururken hiçbir şekilde şikayeti yok,sadece yürürken var.bu nedir şimdi?not:doktora
dedem hoplayan zıplayan bir adamken bu sabah sağ bacağına hiç yük bindiremez oldu.yürürken sanki kıırlcakmış gibi oluyormuş sağ bacağı,solda bir sıkıntı yok.ancak aniden oldu,öncesinde sadece sağ bacakta üşüme varmış.dururken hiçbir şekilde şikayeti yok,sadece yürürken var.bu nedir şimdi?

not:doktora gidin demeyin zaten gidicez.
0
sorubankasi
(09.11.11)
Valla buradan bir şey demek zor da derin ven trombozu falan çıkabilir sanki altından. Onun dışında femur nekrozu veya spontan kırık'a gidiş olabilir (hoş kırık olsa hiç yürüyemez).
0
there is nothing left for me
(09.11.11)
Valla üşüme ve güç kaybı yeterli kan gitmemesi fikrini uyandırdı bende. Ben yerinizde olsam acile giderdim. Ama tabi herhangi bir profesyonel bilgim yok bu konuda.
0
onexey
(09.11.11)
bel fıtığı olabilir. Parmak uçlarına yükselebiliyor mu?
0
neslimi kaybettim hukumsuzdur
(09.11.11)
eğer beyin damarları ile ilgili bir şeyse, carotis doppler ultrasonografi ve belki de MR anjiyografi isteyecektir doktor.

durum böyleyse hafife almayın, ciddiye alın. beyin damarı tıkanıklığını kastediyorum.

sağ iliac veya femoral arterle (kasık atardamarı) ilgili bir daralma da olabilir. anjiyo çeker ve bir stentle hallederler.

bu ve benzeri ihtimalleri göz önünde bulundurarak doktora gitme işini ertelemeyin.
0
compadrito
(09.11.11)
amcam sol bacağında zayıflama hissediyordu, sonra sızlama falan, yürüme güçlüğü çekmeye başladı sonra hiç yürüyemez oldu, sonra eller de tutmamaya başladı, sonra konuşamaz yatalak duruma geldi, vücudundaki hiçbir kas çalışmamaya başladı, bu olaylar 1 sene içinde oldu ve yakın zamanda da hayata gözlerini yumdu. hastalığı Alesti.
0
mtrsykl
(09.11.11)
çok acil doktora gidin. burada vakit kaybetme!
0
klassno
(09.11.11)
doktora gittik bacağın röntgenini çekti birşey çıkmadı.yarına randevu aldık belinden mr çekilcek.
0
🌸sorubankasi
(09.11.11)
(3)

çürük dişe ne yapılır?

tolga asp
aslında çürük değilde, yeni yeni çürümeye başlamış (üzerinde nokta kadar siyahlık var) köpek dişine hekim tarafından hangi işlem yapılır dolgu mu?
aslında çürük değilde, yeni yeni çürümeye başlamış (üzerinde nokta kadar siyahlık var) köpek dişine hekim tarafından hangi işlem yapılır dolgu mu?
0
tolga asp
(08.11.11)
nokta kadar siyahlık varsa dolgu yapılır. çok az oyup, aynı renk dolguyu koyar.
0
dogs
(08.11.11)
içi de çürümüş ve siz görmüyor olabilirsiniz. doktora gidip röntgen çektirin
0
tai
(08.11.11)
röntgene gerek yok yahu, diş hekimi onu oyarken ne kadar çürüdüğünü görüyor zaten. bazen dışardan minicik nokta ama oydukça altının komple gitmiş olduğunu görebiliyor. röntgen gereksiz yani bir çürük için. kanala kadar gitmiş olsa ağrıdan sızıldardın.
0
yvonne
(08.11.11)
(1)

doğum kontrol hapı; folik asit

goldentitan
Bugün iki yerde okudum, doğum kontrol hapı kullanılırken folik asit desteği almak gerekirmiş, böyle bir şey var mı?
Bugün iki yerde okudum, doğum kontrol hapı kullanılırken folik asit desteği almak gerekirmiş, böyle bir şey var mı?
0
goldentitan
(08.11.11)
Doğum kontrol hapı kullanımından bağımsız olarak nöral tüp defektini engellemek için üretkenlik çağında olan her kadının folik asit alması önerilmekte. Türkiye'ye henüz gelmese de yurt dışındaki yeni nesil doğum kontrol ilaçlarına düşük dozlarda folik asit eklemeye başladılar. Daha detaylı bilgi için doktorunuza ya da eczacınıza danışın.
0
turkay
(08.11.11)
(1)

Göze Bağdem Yağı

jacque
Yatmadan önce kirpiklerime bağdem yağı sürüyorum ama yağın bir kısmı gözlerime kaçıyor. Yakmıyor ama buğulu görüyorum. Merak ettiğim, her gece gözüme bağdem yağı girmesi göze bi zarar verir mi?
Yatmadan önce kirpiklerime bağdem yağı sürüyorum ama yağın bir kısmı gözlerime kaçıyor. Yakmıyor ama buğulu görüyorum. Merak ettiğim, her gece gözüme bağdem yağı girmesi göze bi zarar verir mi?
0
jacque
(08.11.11)
annemin gençliğinde de sürekli yaptığı bir şeymiş bu.
gözleri sağlıklı, bir sorun yok.
eskimiş/bitmiş/kullanılmayan bir rimelin fırçasını iyice temizleyip onunla uygulayabilirsiniz. o zaman göze neredeyse hiç kaçmıyor.

bir de mavala'nın double lash diye bir ürünü var. oldukça etkili ve kendi fırçası da rimel fırçası gibi olduğu için usturuplu şekilde sürülüyor, aklınızda olsun.
0
blatta hiberna
(08.11.11)
(12)

hap ile zayıflamak (amway)

cagdassalur
mümkün müdür? sağlıklı mıdır?
mümkün müdür? sağlıklı mıdır?
0
cagdassalur
(08.11.11)
sizce sağlıklı mıdır?
0
trinitrotoluen
(08.11.11)
etkisiz daha ziyade. o haplar sadece depo yağların yağ asidi olarak kana verilme sürecinde yardımcı oluyor, dolayısıyla egzersiz yapıyorsan ve beslenmene dikkat ediyorsan zayıflamayı kolaylaştırıyor. hap içerek zayıflama diye birşey yok. o yağları metabolizmada yakmak zorundasın.
0
cro magnon
(08.11.11)
sağlıklı zayıflamanın tek yolu; sağlıklı beslenme ve aktif bir yaşam tarzıdır.
0
desdinova
(08.11.11)
@trinitrotoluen değil tabi laf anlatamadığım insanlar var benim lafımla olmuyor sadece.
0
🌸cagdassalur
(08.11.11)
bence cevabını bildiğiniz soruyu soruyorsunuz. sağlıklı değildir. o kadar spor yapan diyet yapan insanlar gerizekalı mı sizce ?
0
jangbogo
(08.11.11)
yani sonuç şudur ki beslenme ve hayat düzeni aynı bir kişi her hangi bir hap ile sağlıklı bir şekilde zayıflayamaz. doğru mudur?
0
🌸cagdassalur
(08.11.11)
doğrudur. biyolojik olarak böyle birşey mümkün değil. liposuction yaptırılabilir, yalnız o da o bölgedeki yağlanmayı kalıcı olarak engellediği için tekrar kilo alındığında çok ilginç görüntüler ortaya çıkabilir. göbeğinden liposuction yaptırırsan tekrar kilo aldığında göbeğin küçücük ama götün kocaman olabilir mesela.

beslenme ve spor olmadan zayıflanamaz. beslenmeyi modifiye etmek için mideye kelepçe taktılar zamanında. o da patladı.

uyarıcı dediğimiz kimyasal ilaçlar alınabilir, ama o bütün bünyeyi siken birşey.
0
cro magnon
(08.11.11)
hiç girmeyin annem aşırı kilolu idi operasyondan bitkisel yollara ne denediysek daha kötü oldu.mümkünse spor yapın gerisi boş laf.
0
duruoz
(08.11.11)
karbonhidratı (makarna, pilav, patates, ekmek, şeker) azaltın, her gün en az yirmi dakika tempolu yürüyüş yapın. hap filan kullanmayın.
0
in memory of botvinnik
(08.11.11)
ben denedim oldu. mümkün. ama spor yapmadığın için bırakınca geri alıyorsun hemen. o kadar da kötü değildi requiem for a dream falan abartmayın allasen.
0
kta
(08.11.11)
mumkundur. ayrica burada SPOOOOR SPOOR diye bagiran insanlar kesinlikle toplum baskisi altindadir. 15 yil once spor mu vardi ulkede, gene obez insanlar vardi ve onlar da kurtuluyordu yani. spor yapmak istemiyorum, ilaca da guvenemiyorum diyorsaniz yemenizi duzene sokun. obezitenin sebebi fazla yemek degildir, duzensiz yemektir. yoksa metabolizma hizi normal veya normalden biraz daha yuksek olan bir insan 19.00'dan sonra yemek yemedigi takdirde -evet sabah 7'de yatiyor bile olsaniz son saat o- kesinlikle kilo sorunu yasamaz.

ancak derseniz kilo verirken biraz da vucudumu guzellestireyim, biraz da entellektuel artis yasayayim sabahlari kosmayi deneyebilirsiniz. sahsen ben sabahlari kostugum donemde yag yakmanin otesinde kendi vucuduma onem vererek yaptigim bir aktivite oldugu icin mutlu oluyordum.
0
rufflar
(08.11.11)
harikadır.
doğrudan şöyle oluyorsunuz bakın: goo.gl
0
ben smyrna
(08.11.11)
(2)

İnsanlara ilaç diye şeker verme

Dalek
böyle yapara insanları psikolojik olarak iyileştirmenin bi adı vardı. neydi o kelime? yardım edin :(
böyle yapara insanları psikolojik olarak iyileştirmenin bi adı vardı. neydi o kelime? yardım edin :(
0
Dalek
(08.11.11)
plasebo etkisi?
0
fotrsapka
(08.11.11)
0
mr fusion
(08.11.11)
(1)

Böbrek ağrısı

forzabjk
Merhaba. Şimdi benim şöyle bir sorunum var ;İdrarımı biraz tuttuğum zaman-hafif sıkışık durum- hemen böbreklerim ağrımaya başlıyor. İşedikten sonra 10-15 dakikada geçiyor. Birçok arkadaşıma sordum kimsede böyle birşey olmamış. Acaba nedendir, ne yapmam lazım ? Doktora gitsem mi bilemedim.
Merhaba. Şimdi benim şöyle bir sorunum var ;
İdrarımı biraz tuttuğum zaman-hafif sıkışık durum- hemen böbreklerim ağrımaya başlıyor. İşedikten sonra 10-15 dakikada geçiyor. Birçok arkadaşıma sordum kimsede böyle birşey olmamış. Acaba nedendir, ne yapmam lazım ? Doktora gitsem mi bilemedim.
0
forzabjk
(07.11.11)
tutma abi.
0
russalatasi
(08.11.11)
(11)

geçmeyen susuzluk hissi?

bellbane
bir türlü geçmeyen susuzluk hissim var. ihtiyacım olmadığı halde devamlı su içiyorum ama susama hissi bir türlü geçmiyor. devamlı su içtiğim için de çok sık tuvalete gidiyorum. geceleri 2-3 defa kalkıp tuvalete gittiğim oluyor. son 2-3 aydır böyle. nedendir ki?
bir türlü geçmeyen susuzluk hissim var. ihtiyacım olmadığı halde devamlı su içiyorum ama susama hissi bir türlü geçmiyor. devamlı su içtiğim için de çok sık tuvalete gidiyorum. geceleri 2-3 defa kalkıp tuvalete gittiğim oluyor. son 2-3 aydır böyle. nedendir ki?
0
bellbane
(07.11.11)
içtiğin suyu mu değiştirdin 2 3 aydır? çünkü minerali ph.ı bilmemnnesi falan suyun kalitesini belirliyor. kalitesiz su içiyor olabilirsin
0
duydukduymadıkdemeyin
(07.11.11)
kullandığınız ilaçlar var ise yan etkilerinden birisi olabilir. prospektüste ağız kuruluğu şeklinde oluyor genelde. Onun dışında bu dönem yemek kültürünüz değiştiyse, yağlı/tuzlu yemeler o da sebep olabilir.
0
sormaya geldim
(07.11.11)
Diabetes mellitus olmayasınız?
0
ladybug
(07.11.11)
şeker testi yaptırsan?
0
cinna monster
(07.11.11)
(bkz: diabetes insipidus)

psikojenik'te olması mümkün ama ayırıcı tanı yapılması lazım. dahiliye-endokrinoloji polikliniğine başvurun mutlaka.
0
there is nothing left for me
(07.11.11)
çok yemek yeme, çok su içme, çok tuvalete çıkma arkadaşların dedği gibi diabet belirtisi olabilir.bir doktora gidin.
0
primarymaster
(07.11.11)
ya ben 24 yaşındayım =)
0
🌸bellbane
(07.11.11)
24 yaşında olunca diabet olunmuyor mu?
0
Sabac
(07.11.11)
Çok su derken ne kadar su?

Diabetes insipidus olma ihtimali var ama miktar önemli günde 1 damacana tüketiyorsan o zaman insipidus denilebilir, bir kaç nedeni var insipidus ise de, o yüzden miktarı mühim, Dahiliye polikliniğine gitmeni tavsiye ederim, onun dışında normal içtiğinden daha fazla içmeye başlamış isen ve normal içtiğinde günde 18 litre değilse yine dahiliye başvur, diabetes mellitus için sana bir şeker yüklemesi yapsınlar kan şekerine baksınlar, sorunu onlar bulacaktır. Geçmiş olsun.
0
aduketim 30cm
(07.11.11)
bi ihtimal diyabet olabilir.

bu arada türkiyedeki 18 yaş altı diyabetli çocuk sayısı 15 bin.
0
fikox
(07.11.11)
dahiliye poliklinik
0
erkan2
(07.11.11)
(2)

ketoral/ketokonazol/muadili/avrupa

Glarsin
Şu an için yurtdışındayım(İspanya), Türkiye'deyken ketoral şampuan kullanıyordum. Buradan satın satın alabileceğim bir muadilini, alternatifini biliyor musunuz? Sözlükten okuduğum kadarıyla etken maddesi ketokonazol.
Şu an için yurtdışındayım(İspanya), Türkiye'deyken ketoral şampuan kullanıyordum. Buradan satın satın alabileceğim bir muadilini, alternatifini biliyor musunuz? Sözlükten okuduğum kadarıyla etken maddesi ketokonazol.
0
Glarsin
(07.11.11)
www.selsunblue.com
bunu sor aynı işi yapar...
0
kulustur
(07.11.11)
Nizoral veya ketoisdin şampuan olarak büyük ihtimalle eczanelerde bulursunuz
0
primarymaster
(07.11.11)
(2)

çiş sorusu

jjwa
tam karşılık bi kelime bulamadım işemek kaba geldi tuvaletini yapmak da tam açıklayıcı değil çiş diyelim o yüzden. bazen fazla tuvaletim yokken çişimi yapmaya başladığımda çok uzun sürüyo hatta bitti gibi oluyo sonra biraz daha devam ediyo. tam süre tutmamış olsam da 1 dakikanın üstündedir heralde.
tam karşılık bi kelime bulamadım işemek kaba geldi tuvaletini yapmak da tam açıklayıcı değil çiş diyelim o yüzden. bazen fazla tuvaletim yokken çişimi yapmaya başladığımda çok uzun sürüyo hatta bitti gibi oluyo sonra biraz daha devam ediyo. tam süre tutmamış olsam da 1 dakikanın üstündedir heralde. ama yerimde duramayacağım kadar tuvaletim geliyo bazen. ozaman 20 hadi bilemedin 30 saniyede bitiyo işim. neden böyle oluyo? erkeğim bu arada bi ilgisi varsa.
0
jjwa
(06.11.11)
valla bilmiyorum ama sabahleyin benimki de hemen hemen 1 dakikaya yakın sürüyor. yoruluyorum resmen.

seninki enteresamış.
0
efreet sultan
(06.11.11)
ice tea yapıyo nedense öyle, içiyorsan
0
miucee
(06.11.11)
(7)

Yapışan flasterin çıkarılması

astancikannanecopu
Küçük kuzenim ufak bir trafik kazası geçirdi ve bacağında bir kırıkla beraber bolca ezik ve sıyrık var. Bacağı şu an atelde, korkudan elletmiyor. Flasterler bacağıyla bütünleşmiş durumda resmen, çıkarmak için ikna etsek bile canı acıyacağından durumu daha da zorlaştıracağız.Flasteri kolayca, canını
Küçük kuzenim ufak bir trafik kazası geçirdi ve bacağında bir kırıkla beraber bolca ezik ve sıyrık var. Bacağı şu an atelde, korkudan elletmiyor. Flasterler bacağıyla bütünleşmiş durumda resmen, çıkarmak için ikna etsek bile canı acıyacağından durumu daha da zorlaştıracağız.

Flasteri kolayca, canını acıtmadan çıkarmamızı sağlayacak bir yöntem var mıdır?

Not: Flaster deriye değil, yara kabuğuna yapışmış. Kabuğu kaldırmadan çıkarmamız gerekmekte.
0
astancikannanecopu
(05.11.11)
alkol ya da kolonya ile acıtmadan çıkartılabilir. ama sıyrık var demişsiniz yakabilir de.
0
sutlu nescafe
(05.11.11)
ılık suyla ıslatın, flaster kendini bırakır..
0
Keewy
(05.11.11)
Alkol veya kolonya canını yakar muhtemelen, aseton iyi bir çözücü yoksa bu tür durumlarda ama kullanmaya korktuk. Kantaron yağı sürdüler bıraksın kendini diye ama sanırım pek işe yaramamış.

Ilık suyu bir önereyim, denesinler.
0
🌸astancikannanecopu
(05.11.11)
ılık su, krem vs.
0
girl in a coma
(05.11.11)
Bu durum flasterin çeşidine göre değişse de aseton üzerinde yara olabilecek hiç bir şeye kullanmayın, saf alkol en temizidir, yara açık değilse kullanabilirsiniz. Onun dışında ılık su belki bir nebze tesir edebilir, devlet hastanesinde tedavi gördüyse en dandik flasterlerden olup bunları bu dediklerimle çıkarabilirsiniz, özel bir hastanede tedavi edildiyse de büyük ihtimalle hava alan ama su geçirmeyen flasterdir bu yüzden ılık su da işe yaramaz. Alkol belki bir nebze işe yarayabilir. Kabuğu kaldırmamanız ufaklık için en iyisidir bu arada dikkatli davranın.
0
aduketim 30cm
(06.11.11)
zeytinyağ vb. bişeye pamuk bandırıp flasterin orlara sürün. gerçi pamuk kalıntıları rahatsız etmesin sonrada, gazlı bez varsa o da iş görür.
0
merena
(06.11.11)
Teşekkürler cevaplarınız için, yarın ılık su ile çıkarmayı deneyeceğim. Olmazsa alkolle de denerim.

@Merena: Kantaron yağı -saf zeytinyağında masere edilmiş Hypericum perforatum bitkisi- ile denemişler, hala da ara ara sürüyorlar. Şimdilik sonuç alamadık malesef.
0
🌸astancikannanecopu
(06.11.11)
(1)

dmae

little shapeshifter
eczacılar, ilaç uzmanları vs. soru sizetürkiye'de dmae içeren krem nerden alınabilir, ismi nedir bu kremlerin, ne kadara olur acep?
eczacılar, ilaç uzmanları vs. soru size

türkiye'de dmae içeren krem nerden alınabilir, ismi nedir bu kremlerin, ne kadara olur acep?
0
little shapeshifter
(04.11.11)
Life Time ın alpha peptide DMAE Serum u, gnc nin DMAE içeren çeşitli kremleri,
Perricone MD ,Reviva kremi gibi bir sürü DMAE içeren krem var.Kullanım amcanıza uygun olanı dermokozmetik ürünleri satan büyük eczaneler de bulabilirsiniz.
0
primarymaster
(05.11.11)
(1)

hepatit b aşısı

lantel
hepatit b aşısını sağlık ocağı veya hastanelerde yapıyorlar mı? ben ilk dozu oldum. içime dert oldu şimdi. boşuna mı para verdim diye. bedavaya yapıyorlar diye duymuştum birinden var mıdır aslı?
hepatit b aşısını sağlık ocağı veya hastanelerde yapıyorlar mı? ben ilk dozu oldum. içime dert oldu şimdi. boşuna mı para verdim diye. bedavaya yapıyorlar diye duymuştum birinden var mıdır aslı?
0
lantel
(04.11.11)
evet sağlık ocakları bedavaya hepatit b aşısını yapıyor. ben yaptırdım mesela...
0
bilmemkacincinick
(04.11.11)
(4)

Epilepsi ve Cerrahi Müdahale Nörolog Arkadaşlar Buraya

bilmemkacincinick
Merhaba arkadaşlar. Bende sol Mezial Temporal Skleroz mevcut. Nöbetlerim bundan yıllar önce başladı ve hafif mide bulantısı şeklindeydi. Bilincim açık durumda oluyordu. Nöbet de 5-10 sn sürüyordu. 2009 yılında hafiften bilinç kaymaları başladı. Yine kendimdeydim ama farklı bir boyuta geçiyordum bir
Merhaba arkadaşlar. Bende sol Mezial Temporal Skleroz mevcut. Nöbetlerim bundan yıllar önce başladı ve hafif mide bulantısı şeklindeydi. Bilincim açık durumda oluyordu. Nöbet de 5-10 sn sürüyordu. 2009 yılında hafiften bilinç kaymaları başladı. Yine kendimdeydim ama farklı bir boyuta geçiyordum bir kaç saniyeliğine. Doktora gittim, epilepsi teşhisi kondu. Fakat kullandığım ilaçlar pek işe yaramadı. Benim nöbetler ise derinleşmeye başladı. Eskiden mide bulantısı şeklinde olan nöbetlerde artık hafiften bilinç kaybı olmaya başladı. Yine bayılma yok ama bilincim o anda gidiyor. Bu nöbetler de yaklaşık bir 25-30 sn sürüyor. Sonrasında ise gayet sersemlemiş hissediyorum kendimi. Şimdi soruma gelelim. Bir tıp yayınında bendeki epilepsi türünün ilaca en çok direnç gösteren tür olduğu fakat cerrahi müdahaleye en iyi cevabı veren tür olduğu yazıyordu. Doktorum da başarı şansını %70 olarak söylüyor. Bu ameliyatın olası tehlikeleri nelerdir, bana kaça patlar? kısaca aydınlatırsanız beni sevinirim...
0
bilmemkacincinick
(04.11.11)
yalnızca bir doktora mı gittiniz ? ilaç tedavisi cevap vermedi dediniz ama epilepside ilaç tedavisi uygulama şekil olarak çok önemli, yani ilaçların saatini 1-2 saat oynatsanız bile sizi maalesef etkiliyebilir. bence ameliyat gibi ciddi bir karar almadan önce daha iyi bir teşhis ve tedavi sürecini deneyin. epilepsi pek ala ilaçla da kontrol altına alınabilen bir hastalık.
0
elikası
(04.11.11)
@elikası 2-3 farklı doktora göründüm. bu süreçte de toplam 5 ilaç kullandım. şu andaki doktorum ilaçların tedavi etmeyeceğini, sadece baskılayacağını, ömür boyu ilaç kullanmak zorunda olduğumu söyledi. çünkü beynimde skleroz var. yani yapısal bir değişiklik. ilaç bunu değiştiremiyor, tedavi edemiyor. ameliyatla tedavide şansımın %70 olduğunu söyledi ve şahsen gözümü korkutan nöbetlerin niteliğinin değişmesi. derinleşiyor nöbetler.
0
🌸bilmemkacincinick
(04.11.11)
öncelikle doktor değilim. sadece yaşadığımız deneyimleri paylaşmak istedim. ablam 18 yıllık epilepsi hsatası. ve ilk 3 yılı teşhis koyulamamıştı. nöbetleri dudak çevresinde titreme şeklindeydi. sakinleştirici verilip 3 yıl oyalandık özel bir hastanede. daha sonra büyük bir nöbet geçirince bir üniversite hastanesine nakledildi. ve orada teşhis koyuldu. bu süre içinde 3-5 yıl gibi aralıklar ilaçları ve miktarları değişti. hatta kilo alıp vermesine bağlı olarak da miktarları değişti. evet bu hastalık ilaçla kontrol altına alınıyor. ama hastaya düşen görevler de var. eminim doktorunuz bahsetmiştir. televizyon, güneşte kalmak, karanlıkta televizyon izlemek vs. gibi şeylerden kaçınmak gerekiyor. düzenli bir hayat gerekiyor. uykusuzluktan uzak durmak lazım. ablamın en uzun nöbetsiz dönemi 5 yıl oldu. bunla yaşamayı öğrendi, öğrendik. o da çok araştırıp ameliyat olup kurdulmak istemişti. hiçbir doktoru önermedi. ağır nöbet geçiren hastalara önerdiklerini söylediler. siz de bir kaç doktora özellikle de araştırma hastanelerine gidin. fikir alın. çok geçmiş olsun
0
eli eli lema sevaktani
(04.11.11)
uykusuzluk tetikliyor nöbetlerimi bu gerçek. alkol çok nadir tüketiyorum. fakat bir gerçek var ki eskiden ortalama 7 saat uyku yeterken bana, şimdi 9 saat anca yetiyor. eh malum iş hayatı, gençlik zorlanıyorum bu sefer. iki ucu boklu değnek. yaşam standartlarımı yukarı çekmem gerekiyor fakat hastalığın kendisi de bunu aşağı çekiyor. ben teşhis konulduğu zaman "içerim hapları, ilaçları nolcak yaa" filan diyordum ama inanın arkadaşlar bir noktadan sonra bunaltıyor bunlar sizi. zaman zaman sorumsuzca davrandığım oluyor. bunu kabul ediyorum ama inanın kolay değil. yani zıpçıktı, hareketli bir tip değilimdir. öyle gecelere akan, şişenin dibini gören filan.. ben bile bunaldıysam varın siz düşünün gerisini:)
0
🌸bilmemkacincinick
(04.11.11)
(9)

diş eti kızarması morarması

mediterranean
son 3 gündür feci halde ağrıyor.(diş etine bastırıldığı zaman)süt dişinin yanında bulunan o azı dişinin eti morarmaya doğru gitmiş.süt dişine ait olan et te kızarık.sanki sivilce çıkmış.üzerinde bi şişlik var.sigaradan tütüne geçiş yaptım.ondan olabilir mi acaba.ne yapmam lazım geçmesi için.sanki az
son 3 gündür feci halde ağrıyor.(diş etine bastırıldığı zaman)süt dişinin yanında bulunan o azı dişinin eti morarmaya doğru gitmiş.süt dişine ait olan et te kızarık.sanki sivilce çıkmış.üzerinde bi şişlik var.sigaradan tütüne geçiş yaptım.ondan olabilir mi acaba.ne yapmam lazım geçmesi için.sanki azı dişi çıkacakmış gibi hissettiriyor
0
mediterranean
(04.11.11)
çürümüş, iltihaplanmış olabilir. doktor yolu görünüyor gibi. gidene kadar klorex alıp gargara yapabilirsin.
0
kediebesi
(04.11.11)
1- yetiskinlerde sut disi olmaz.

2- var olan bir dis eti rahatsizliginiz (dis etinde enfeksiyon) ileri boyuta ulasmis, "periodontitis" denilen asamaya gecis yapmis. morarma, kizarma, sislik gorulur. dis kokunu cene kemigine baglayan lifler zarar gormus sanirim.

bagisiklik sistemindeki bozukluklar ve tutun/sigara kullanimi bu rahatsizligin seyrini etkiler. belki de tutune gecis yapmaniz rahatsizligin bu asamaya gecmesini tetikledi.

hemen bir disciye gidin.
0
yandim sevket
(04.11.11)
teşekkürler.herhangi bir ilaçla ya da bakım yaparak geçebilir mi peki
0
🌸mediterranean
(04.11.11)
ve bir soru daha,diş eti morarması neden olur
0
🌸mediterranean
(04.11.11)
morarma rahatsizlik nedeniyle artik apse olustugnu gosterir, bircok dokunun kizarmasi/morarmasi artik bagisiklik sisteminin etkilenmeye basladiginin belirtisidir.

ilerlememis seviyeleri ilacla, cerrahi mudahale olmadan gecer ancak ilerlediyse cerrahi mudahale gerekir.

buradan nasil bir rahatsizlik oldugunu bilemedigim icin oncelikle doktora gidip apseyi gostermenizi tavsiye ediyorum. o gerekli ilaci verir.
0
yandim sevket
(04.11.11)
hayır büyük ihtimalle kendi kendine bakım yaparak geçiremezsin.
0
kediebesi
(04.11.11)
@yandim sevket

25 yaşındayım ve ağzımda 24 civarında süt dişi var. çok nadir bulunan bir olay olmakla birlikte süt dişlerinin dökülmediği görülebiliyor bazı insanlarda.
0
nesilsiz
(04.11.11)
aynısını bana da olmuştu...
ve çok ihmal edince daha da azmıştı.
ve doktor kanal gibi bişiler yaptıydı ama hiç acımamıştı. ön diş olduğundan mıdır nedir...
bence hemen git hallet... tedavi ile birlikte antibiyotik veriyor dişçi....
0
enkolaykullaniciadi
(04.11.11)
@yandım sevket yetişkinlerde de süt dişi olur doktor diş filmimi incelerken gülümseyerek 3 tane süt dişimin olduğunu söylemişti.
0
kakao
(04.11.11)
(3)

kanal tedavisi

sakatattor
sözlükteki entryleri okudum. ama çoğunda acısıyla ilgili şeyler yazılmış. merak ettiğim şey; hangi durumlarda yapılır bu tedavi, acının en üst seviyesinde mi yapılır, çürük dişlerde mi olur, su içerken oluşan ufak bir sızıda kanal tedavisi mi yapılmalıdır yoksa başka yöntemler de var mıdır? yani seb
sözlükteki entryleri okudum. ama çoğunda acısıyla ilgili şeyler yazılmış. merak ettiğim şey; hangi durumlarda yapılır bu tedavi, acının en üst seviyesinde mi yapılır, çürük dişlerde mi olur, su içerken oluşan ufak bir sızıda kanal tedavisi mi yapılmalıdır yoksa başka yöntemler de var mıdır?

yani sebebi hakkında genel bir bilgi verebilir misiniz?

teşekkür ederim.
0
sakatattor
(04.11.11)
sinirlere ihtihap iyice işleyince oluyor diye biliyorum, sinirleri alıp içini dolduruyorlar
0
nucleon
(04.11.11)
ağzın kokuyorsa gecikme yaptır.
0
kakao
(04.11.11)
benim dibine kadar çürüyen dişime yapmışlardı. sanırım dolguyla adam olmayacak hale gelince yapıyorlar.
0
boo ya moon
(04.11.11)
(2)

Nedir bu illet ?

tuchi
Sevgili ekşi duyurulu arkadaşlar söyle bir problemimiz var ! 15 - 20 gündür annemde yoğun hipoglisemi var . Hiçbirşeyi yokken bir anda titreme , halsizlik ve üşüme halleri oluşuyor . Hemen sıkça ve pekmez türü birşey yemesi gerekiyor . Bu durumun zaman menfumu yok her an olabiliyor ve asıl sorun ş
Sevgili ekşi duyurulu arkadaşlar söyle bir problemimiz var ! 15 - 20 gündür annemde yoğun hipoglisemi var . Hiçbirşeyi yokken bir anda titreme , halsizlik ve üşüme halleri oluşuyor . Hemen sıkça ve pekmez türü birşey yemesi gerekiyor . Bu durumun zaman menfumu yok her an olabiliyor ve asıl sorun şeker normale dönüşmeye başladığında ateşinin 39 u bulması . :( Doktor birşey demedi herşeyin normal olduğunu söyledi ! yalnız 1 ay önce evladı gibi baktığı 17 senelik köpeğimiz öldü . Depresyonda var ve burumdan sonra oluştu şeker problemi ! Ne yapmak lazım ? :((
Böyle bir konuda tecrübesi veya bilgisi olan arkadaşlar var ise ve bilgi verirse çok memnun olurum . Şimdiden teşekkürler
0
tuchi
(03.11.11)
psikyatra hemen, baska turlu iyilesemez. benim psikyatrim bir hastasindan kanser taramasi istemisti. kadina resmen biyopsi yaptirdi zira kanda lokosit miktari 40bin'in ustune cikmisti. halbuki tamamen uzuntudenmis.

su sozcugu bir arastirin: somatizasyon
0
thunder thunder thunder thundercats
(03.11.11)
şekeri ve ateşi ölçüp de söylüyorsanız bunları, psikiyatr'a gitmeden önce dahiliye polikliniğinden randevu alsın.
0
aksasu
(03.11.11)
(4)

çene kas gevşetici

omonia
geceleri dişlerini gıcırdatan ya da sıkan bilir sonrasında feci bir ağrı olur.. işte bu ağrıyla diş hekimine gittiğimde baya etkili bi kas gevşetici-ağrı kesici vermişti ama adını unuttum.. yine arttı ağrılarım diş hekimine de gidemeyeceğim bu ara.. bilen var mı bu ilacın adını? tesekkurler..
geceleri dişlerini gıcırdatan ya da sıkan bilir sonrasında feci bir ağrı olur.. işte bu ağrıyla diş hekimine gittiğimde baya etkili bi kas gevşetici-ağrı kesici vermişti ama adını unuttum.. yine arttı ağrılarım diş hekimine de gidemeyeceğim bu ara.. bilen var mı bu ilacın adını?

tesekkurler..
0
omonia
(03.11.11)
ilaç yerine dişlik midir nedir onu kullan uyurken
0
artificial zapata
(03.11.11)
sirdalud olabilir mi? doktor bana onu vermişti
0
wendyangelamoiradarling
(03.11.11)
dislik 100% cozum. tecrube ile sabit. bu kadar ilac meraklisi olmayin yaw, caniniza yazik...
0
morartu
(03.11.11)
sirdaluddu hatırladım =) tesekkur ederim..
0
🌸omonia
(04.11.11)
(3)

Dutulmuşum la

Rahmetli Baskan
Gece pencere açık kalmış ve boyun omuz hizası pert olmuş. Bunu illa ki çekeceğiz ama önerebileceğiniz bir şeyler var mı? Sıcak duşa girdim, sıcak tutmaya çalışıyorum.
Gece pencere açık kalmış ve boyun omuz hizası pert olmuş. Bunu illa ki çekeceğiz ama önerebileceğiniz bir şeyler var mı? Sıcak duşa girdim, sıcak tutmaya çalışıyorum.
0
Rahmetli Baskan
(03.11.11)
yakı al eczaneden. yapıştır omza boyna doğru. bir saate bişi kalmaz. ama sırt yakısı de büyük olanlardan versinler.
0
ayiadam
(03.11.11)
sıcak duş + ütülenmiş sıcak havlu.
0
sormaya geldim
(03.11.11)
volteren hap versiyonu, 1 haftadir ayni aciyi cekiyorum bugun hap aldim sabah rahata erdim.
0
cairo
(03.11.11)
(2)

EKG okuyabilecek yardımsever aranıyor!!

kahin ahtapot paul
İstek başlıkta, derivasyonları yeterince okuyamıyorum, bir de QT aralığını değerlendirmeliyim, teşekkürler.
İstek başlıkta, derivasyonları yeterince okuyamıyorum, bir de QT aralığını değerlendirmeliyim, teşekkürler.
0
kahin ahtapot paul
(03.11.11)
Gönder, capsla, sözlükten yaz bir bakalım değerlendirelim yalnız 11'de otobüsüm var bugün değerlenmesini istersen o vakte kadar beni yakalayabilirsin.
0
aduketim 30cm
(03.11.11)
caps?
0
aksasu
(03.11.11)
(4)

l-carnitine kullanan biri kan verebilir mi?

flo
soru başlıkta belirtildiği gibi.son 1.5 senedir spor öncesi düzenli olarak l-carnitine kullanıyorum. Bir arkadaşımın akrabası için kan vermem istendi. ne yapmamı önerirsiniz? kan vermeden önce doldurulan forma "kullanılan ilaçlar" bölümüne yazmam yeterli olur mu? yoksa kan talebini direk geri mi çev
soru başlıkta belirtildiği gibi.
son 1.5 senedir spor öncesi düzenli olarak l-carnitine kullanıyorum. Bir arkadaşımın akrabası için kan vermem istendi.
ne yapmamı önerirsiniz? kan vermeden önce doldurulan forma "kullanılan ilaçlar" bölümüne yazmam yeterli olur mu? yoksa kan talebini direk geri mi çevireyim?
0
flo
(03.11.11)
kullanılan ilaçlar bölümüne işaret bırak yarın bir gün bak bsenden bir iyilik istedim onu da yapmasın dedirtme kendine
0
nisansayısı
(03.11.11)
bence l carnitine doğal bir aminoasit olduğuna göre ekstra bir şeye gerek yok verebilmesi lazım.
0
joepiscopo
(03.11.11)
başlık sahibi müsadenle:
peki protein tozu kullanan biri kan verebilir mi
0
technicalte
(03.11.11)
bahsettiğiniz l-carnitine ve protein tozları ilaç kategorisinde değiller. dolayısıyla tabi ki verebilirsiniz.
0
bykush
(03.11.11)
(12)

Haşlandım...

ataman
Yaklaşık 1 saat önce üzerine bastım sıcak su torbası patladı...dizimin altından,ayağım haşlandı... ortalama 85 derece falan su... İlk şoku atlattıktan sonra hemen çeşmenin altına tuttum ayağımı.. ama hala yanma devam etmekte... Evde yoğurt yok..Bu saatte açık bulabileceğim bi eczanede yok yakınlarda
Yaklaşık 1 saat önce üzerine bastım sıcak su torbası patladı...dizimin altından,ayağım haşlandı... ortalama 85 derece falan su... İlk şoku atlattıktan sonra hemen çeşmenin altına tuttum ayağımı.. ama hala yanma devam etmekte... Evde yoğurt yok..Bu saatte açık bulabileceğim bi eczanede yok yakınlarda krem almak için..Ne yapayım şimdi ben...çok acım var.. ayağmı sürekli soğuk suyun altında tutarsamda hemoroidim azıyo...Nerden baksam tutarsızlık...ayağım kıpkırmızı olmuş durumda..
0
ataman
(03.11.11)
yoğurt bi işe yaramaz zaten. soğuk suya devam. hemoroide rağmen. evde varsa, kuvvetli bir ağrı kesici iç.
0
compadrito
(03.11.11)
çokkkk geçmiş olsun. soğuk suya devam et. nazın geçecek biri varsa krem alsın getirsin sana, gerçekten saat filan boşver yani, önemli.

kendi yaşadığım bir şeye göre bir şeyler yazıcam, ama sen yine de tutabildiğin kadar soğuk suda tut.

sudan çektiğinde çok acıyor biliyorum, ama şunu da biliyorum ki soğuk su altında acı 7 - 8 derece olsun, soğukla temasını kestiğindeki acı 15 dereceye fırlar ama ilk bir kaç dakikayı atlattıktan sonra 7nin filan da altına düşecek.

o kadar geniş bir alanda değil ama fırından çıkan alevalev metal tepsiyi sımsıkı tutup kaldırıp salaklıktan 1-2 sn bırakamayınca ölüyorum sanmıştım, annemlerin ısrarıyla ciyaklayarak buz torbasını bıraktım 40-45 dk sonra. bir hayli azaldı ilk şoktan sonra.
0
dasher
(03.11.11)
acile gitsen olmuyo mu? zira silverdin gibi bir yanık kremi şart. o da acıyı kesmez ama sonrası için çekeceğin acı miktarını azaltır. soğuk su ilk aşamada iyi ama suyla olacak iş değil.
0
jolly jumper
(03.11.11)
Hastane uzak ve acile gidecek kadar param yok...evde kalmak daha iyi o yüzden şimdilik...
0
🌸ataman
(03.11.11)
o zaman illa ki bir yanık kremi bulup alın. ben de üzerime çay döküp yanmıştım. doktor ilk aşamada soğuk duşa girip silverdin sürmemin yanığın derecesinin az olmasında önemli olduğunu söylemişti. yoksa çok iz kalırmış. bi ara eve ilaç getiren firmalar vardı. çok pahalı mıdır bilmiyorum ama yanık acısı ciddi bir şey. çeken bilir.
0
jolly jumper
(03.11.11)
Madem para yok ve hastane uzak, öncelikle bol bol sıvı tüketmeye başla, suyun altından çektikten sonra o bölge kurumaya başlayacaktır böylesi daha sıkıntı verici olur, elinde ph seviyesi 5.5 olan bir krem mevcutsa onu rahatlıkla sürebilirsin en azından nemli kalması önemli, bu arada sürerken üzerinde kabuk ya da soyulma vb. bir oluşum varsa ilk etapta onları soyma, ayrıca da yaranın daha derin olduğu bölümlerde de kremi bolca yayarak sürmeye çalış, arka nem falan iyidir krem önemli.

Not: bundan sonrada su torbasını kullanacaksan torbayı direk kullanacağın yerin altına-üstüne koyma, önce bir yastık kılıfı ya da havlu ile torbayı sar sonra altına-üstüne koy, böylece yanıkları önlemede ciddi bir önlem almış olursun.
0
aduketim 30cm
(03.11.11)
Kabuk falan yok daha... su toplarmı acaba... Cuma akşamı 12 saatlik bir yolculuğa çıkacam..Offf yaa......yanık kremleri etkisini hemen gösterirmi ?
0
🌸ataman
(03.11.11)
Yaranın derinliğine göre su toplayabilir, onu öyle kara kara bakarak bilemezsin. Yanık kremleri içeriğindeki deriyi besleyici karışımlarla etkisini gösterecektir ayrıca vücudu mikroplara karşı koruyan bir tabaka görevini de üstlenir. zaten yanıklarda amaç cildi nemli tutmak, yanıkla beraber kaybedilen sıvı dengesini sağlamak ve derinin yenilenmesini hızlandırmak olduğu için derinin yararına ne yaparsan kardır. Ayrıyeten önceden de dediğim gibi, normal içtiğinden daha çok su tüketmeli ve deriyi canlı tutmalısın. Yalnız böbrek ve kalp problemin yoksa günlük 3-4 litre arası su tüketmen yeterlidir. Onlarda bir problem varsa fazla su senin zararına olur bunu da bilesin.
0
aduketim 30cm
(03.11.11)
sabah silverdin sürüp,ayağımı komple streç filmle sarsam iyileşmesini hızlandırırmıyım_? yani havayla temasını kessem...
0
🌸ataman
(03.11.11)
havayla temasını kesme. olur mu öyle şey su toplar. ve daha kötü olur.
0
andy kaufman
(03.11.11)
Öncelikle geçmiş olsun dostum.

<-- Okunmasa da olur (: -->

10 12 sene kadar önce bir muhabbet kuşumuz vardı. Kendisi ocaktan yeni indirilmiş bir kuru fasulye tenceresinin içine düştü. O telaşla tencereden hemen çıkardık ama çıkardığımız şey doğal olarak küçük bir et parçasıydı tüyleri felan komple yok olmuş.

Sanıyorum bi' 10 dakika içinde öldü.

Ertesi gün ablam iş yerinin altındaki veteriner hekime sormuş. Ne yapsaydık ölmezdi diye. Hekimin dediği şu; bir elmayı rendeleyip oluşan püreyi sürseydiniz hiç bir şey olmazdı.

<-- Okunmasa da olur (: -->

Bu yukarıdaki olaydan yaklaşık 1 2 sene sonra yine ocaktan yeni indirilmiş çaydanlığa (evet ocaktan bir şey alındığında bir bizim evde teklikeli durumlar yaşanabiliyor (: ) yeğenim çaptı ve komple bacağının üstüne döküldü 4 5 yaşlarındaydı o zaman.

Veterinerin elma püresi geldi aklıma iki tane kırmızı elmayı rendeleyip püreyi sürdük bacağına.

Sonuç: bir saat sonra acı, yanık, su toplaması değil bir kızarıklık bile yoktu.

Uzun yazdım ama benzeri durumlarla karşılaşanların aklında bulunsun.
0
SpecialisT
(03.11.11)
yardımlarınız için çok teşekkür ederim.. gece sabaha kadar buzlu suyun içinde beklettim.. duvara yaslanıp uyudum..Sabah uyanıp sudan çıkardıımda ayağım bembeyaz olmustu... şimdi pek acım yok..su topladı biraz..Silverdin ile pansuman yapıp üzerine peçete kapadım ... hızla iyileşiyor.... sadece su topları patlayacak gibi..
0
🌸ataman
(03.11.11)
(14)

ağzınız kapalıyken

isimsiz uye
ağzınız kapalıyken, alt dişleriniz üst dişlerinizin hafif arkasında mı kalıyor? yoksa üst üste mi ikisi? benim alt dişlerim üst dişlerime göre biraz arkada gibi bu ne kadar norm al?
ağzınız kapalıyken, alt dişleriniz üst dişlerinizin hafif arkasında mı kalıyor? yoksa üst üste mi ikisi? benim alt dişlerim üst dişlerime göre biraz arkada gibi bu ne kadar norm al?
0
isimsiz uye
(03.11.11)
bende de oyle.
0
p10
(03.11.11)
benim tam tersine,alt dişlerim ilerde duruyo ust dişlerim arkasında. ben sexmiyim?

Edit: yanlış alarm aynıymış benimde kanka
0
GibsonRules
(03.11.11)
benmde senınkı gıbı ama dişcim dıger turlu daha normal demıstı
0
cmr_sa
(03.11.11)
aralık ne kadar az olursa o kadar normaldir. fazla ise ortodonti tedavisi gerekir.
0
domestos
(03.11.11)
dişlek değilsen boşver gitsin. çenen geride büyük ihtimal,aynı şey bende de var.
0
mor.inek
(03.11.11)
üst dişlerin hafif önde olması normalidir, tam üst üste olmaz
0
r_u_h
(03.11.11)
ben senin seviyene gelene kadar yaklaşık 4 yıl ortodontik tedavi gördüm.seda sayan ya da lerzan mutlu gibi değilsen normalsin;)
0
HNDS
(03.11.11)
ben tam basıyo üst üste yani bunun bi adı vardı ağız kalıbı alınırken bi şey diyolardı unuttum

ama alt çenenin hafif geri de olması lazımmış ve baktığında geride olan insanlar daha güzel görünüyo
0
murtazaaaaaa
(03.11.11)
ben alt dişlerimi istesem bile üsttekilerinin arkasına götüremiyorum.
0
only alcoholica
(03.11.11)
zaten öyle olmalı ki üst alt birbirine denk gelip kırılma yamulma vs.olmasın.
0
mr fusion
(03.11.11)
vahim !
0
besirzade
(03.11.11)
üst üste olmalı bence estetik yaptırmalısın ve daha güzel bi görünüme sahip olursun :))
0
semson
(03.11.11)
bu konu hakkında net bir görüşü olan yok mu? bahsettiğim durum normal mi? yoksa üst üste mi olması gerekir? ortodonti tedavisi mi olmalıyım? estetik mi yaptırmalıyım? veya burada yazılanlara itibar etmeyip tez zamanda dişçiye mi gitmeliyim?
0
🌸isimsiz uye
(03.11.11)
Bunu orta okulda fark edip paniğe kapılmıştım ben de, valla dalga geçmek için yazmıyorum. O sırada dışarıdan da gerdirme aparatı takılmış bir kız arkadaş vardı, çok korkmuştum öyle garip bir diş teli takmak zorunda kalacağım diye.

Özet : Normal.
0
kimlanbu
(03.11.11)
(5)

yaralı kedi sorusu

mrs.dalloway
arkadaşım yaralı bir kedi bulmuş onun evinde kalamayacağı için bana getirdi. gögsünde büyük bir açık yara var, bir bacağı ilhtihaplı ve kırık. ilk bulduğunda vet.e götürmüş yaralar için cyclo diye bir sprey vermiş veteriner.ne kadar sıklıkta uygulanacağını bilmiyor kediyi getiren arkadaşım, şu an(sa
arkadaşım yaralı bir kedi bulmuş onun evinde kalamayacağı için bana getirdi. gögsünde büyük bir açık yara var, bir bacağı ilhtihaplı ve kırık. ilk bulduğunda vet.e götürmüş yaralar için cyclo diye bir sprey vermiş veteriner.ne kadar sıklıkta uygulanacağını bilmiyor kediyi getiren arkadaşım, şu an(sabaha kadar) bir vet.e sorma imkanım yok. sabah uygulanmış sprey, yatmadan önce de sıkayım mı?söyleyebilecek olan varsa sevinirim. bir de synovet isimli hap var spreyin yanında bu ne için acaba?
0
mrs.dalloway
(02.11.11)
bazı ilaçların prospektüs bilgileri internette oluyor, o ilaçların da vardır belki.
0
uykuyastığı
(02.11.11)
uzun uzun aradım ama hiçbir bilgi bulamadım ne yazık ki.
0
🌸mrs.dalloway
(02.11.11)
www.myvetmeds.co.uk ingilizce olarak aratınca bir takım bilgiler çıkıyor fakat benim ingilizcem pek iyi değil.
0
uykuyastığı
(02.11.11)
quasiromantic
(02.11.11)
merhaba, şu numaraları arayabilir misiniz? sabaha kadar açık olan bir veteriner, (0212)2934672 ve (0212)2934672
0
bak ne diycem simdi
(03.11.11)
(2)

Diş ağrısı ve apranax fort ilişkisi

karlmarx
Merhabalar, hemen hemen 15 ay önce kanal tedavisi yapılmış dişim yine ağrıyor. bugün hekim diş hekimi dişin ikinci kanalına da kanal tedavisi yapılması gerektiğini söyledi, neyse sorum o değil. soğuğa sıcağa çok duyarlı, uykuya dalamıyorum ağrıdan apanax fort içicem yatmadan önce, uykuda ölmem dimi,
Merhabalar, hemen hemen 15 ay önce kanal tedavisi yapılmış dişim yine ağrıyor. bugün hekim diş hekimi dişin ikinci kanalına da kanal tedavisi yapılması gerektiğini söyledi, neyse sorum o değil. soğuğa sıcağa çok duyarlı, uykuya dalamıyorum ağrıdan apanax fort içicem yatmadan önce, uykuda ölmem dimi, ve geçirir mi? elimizde şimdilik bu var. novalgin var bir de minoset de olabilir çekmecede.. işte böyle...
0
karlmarx
(02.11.11)
bir şey olmaz. kırıp içme, bütün halde iç.
0
girl in a coma
(02.11.11)
midene dokunmuyorsa iç.
0
african rain
(02.11.11)
(4)

3 kanallı diş tedavisi ücreti

dadas9
3 kanallı azı diş tedavisi yaptırıyorum beyler,önce eski dolguyu söktü,kanal tedavisi yaptı,2 gün sonra tekrar gittim ilaç koydu bişeyle kapattı,2 seans daha gidicem geçiçi dolgu ve sonra gerçek dolgu için.bütün bu işlemlerin hepsi sizce kaça patlar bana?
3 kanallı azı diş tedavisi yaptırıyorum beyler,önce eski dolguyu söktü,kanal tedavisi yaptı,2 gün sonra tekrar gittim ilaç koydu bişeyle kapattı,2 seans daha gidicem geçiçi dolgu ve sonra gerçek dolgu için.bütün bu işlemlerin hepsi sizce kaça patlar bana?
0
dadas9
(02.11.11)
ben bu saydıklarının hepsini 150 tl ye yaptırdım. fakat 3 kanallı ne demek bilmiyorum. zira bizde hiç böyle bir diyalog geçmedi.

edit. ben toplam 3 seans gittim. ilk muayene hariç tabii. özel muayene.
0
mahone
(02.11.11)
ben de 3 kanallı azı dişinin kanal tedavisini oluyorum 5. seansta sormuştum 230 dedi, yarın da gidicem o 8inci seans olacak. belki artmıştır bile. yani
150 olur ortalama. nasıl bir klinik ama, özel muayenahene mi?
0
baldur
(02.11.11)
245 milyona yaptırıyorum şuanda 2. seanstayım daha ne kadar gideceğim bilmiyorum. devlet hastanesinden sevk aldım, böylece verdiğim 245 milyonun birazını sgk'dan alacağım.
0
bendensin
(02.11.11)
muayene=özel.sgkdan para alma olayı nasıl oluyor @bendensin?
0
🌸dadas9
(03.11.11)
(3)

şiddetli boğaz ağrısı ve öksürmede zorluk

baho
boğaz ağrısına alternatif tıp çaresi arıyorum. Ayrıca balgam koparmak istiyorum doktor gargara verdi ama henüz fazdasını göremedim.
boğaz ağrısına alternatif tıp çaresi arıyorum. Ayrıca balgam koparmak istiyorum doktor gargara verdi ama henüz fazdasını göremedim.
0
baho
(02.11.11)
bal+limon+karabiber
afiyet+geçmiş olsun.
0
resimcini
(02.11.11)
Eczaneden Asist isimli ilacı alıp iç. Bol su iç. Dayanabileceğin kadar çok sıcak süt iç ve yanında tereyağ ve bal ye. (Balı süte karıştırma, ayrıca ye). Rus kocakarı ilacı.
0
compadrito
(03.11.11)
teşekürler
0
🌸baho
(03.11.11)
(3)

Sıcakta beklemiş ilaç?

damacana
evet arkdaşlar bütün yaz boyunca evde çekmecede beklemiş bi toz ilaç var gribal enfeksiyon için. evim antalyada malum çok sıcak bir yer ev de çok sıcak oluyor. içip içmeme konusunda kararsız kaldım sıcakta birşey olmuş mudur acaba?
evet arkdaşlar bütün yaz boyunca evde çekmecede beklemiş bi toz ilaç var gribal enfeksiyon için. evim antalyada malum çok sıcak bir yer ev de çok sıcak oluyor. içip içmeme konusunda kararsız kaldım sıcakta birşey olmuş mudur acaba?
0
damacana
(02.11.11)
prostpektusunu kontrol ettiniz mi? genelde ilaclarin oda sicakliginin ( 25 C) altinda tutulmasi gerektigi yazar. boyleyse zaten atin gitsin. bence risk almayin.
0
freefroglet
(02.11.11)
at abi at ben ürtiker yaşadım bozuk ilaçtan 7 ay çektim hele parasetamol olunca içeriği en tehlikelisi

edit:( ankara dönüşü geçen kış halsiz hissettiğim için bi aralar torpidoya salladığım theraflu forte idi içtiğim (torpidoya sadece klima üfler sanıyordum)
bitmedi o yol at abi at
0
saz@n
(02.11.11)
tylol hot ise bişeycik olmamıştır.
0
9kuyruklukedi
(02.11.11)
(6)

ameliyat korkusu

fikox
ahali kasık fıtığım var benim.yıllardır kaçtım ameliyattan korkaklığımdan.amma velakin hakketten artık çekemez oldum bu illeti ve ameliyat olmaya karar vermeye karar aşamasındayım.nasıl aşarım bu korkuyu önerisi olan var mı?sanırım ameliyatı belden aşağı uyuşturup yapcaklar.sırta vurulan o iğneler ç
ahali kasık fıtığım var benim.yıllardır kaçtım ameliyattan korkaklığımdan.amma velakin hakketten artık çekemez oldum bu illeti ve ameliyat olmaya karar vermeye karar aşamasındayım.nasıl aşarım bu korkuyu önerisi olan var mı?

sanırım ameliyatı belden aşağı uyuşturup yapcaklar.sırta vurulan o iğneler çok can yakıyor mu?
0
fikox
(02.11.11)
5 saniyelik bir acı < fıtık sıkıntısı ve acısı korelasyonunu kendine inandırtabilirsin. Onun dışında ameliyatın kendisi konusunda çok bilgim olmamasına rağmen, genel anestezi yapılmasını isteyebilirsin. eğer o da olmuyorsa, güzel bir sakinleştirici vermelerini isteyebilirsin.
0
linaros
(02.11.11)
genel anestezi talep edin doktorunuzdan?
bu güne kadar 4 kere genel anestezi ile uyutulup ameliyat edildim.
1'i de kasık fıtığı ameliyatıydı...
1 kere de endoskopi için uyutuldum.

korkacak bir şey yok, her türlü ağrınız acınız için ilaç veriyorlar zaten.
ama doktorunuzun söylediklerini harfiyen yerine getirin.
sigara içiyorsanız genellikle 1 gün derler ama tecrübelerime dayanarak en az 1 hafta öncesinde sigara tüketimi azaltın, alkol almayın. narkozdan çok daha rahat çıkarsınız. bir gece önce yemek yemeyi ve su içmeyi kesin dedikleri saate riayet edin.
ameliyattan sonra hemen fırlamayın ayağa, vücudunuza dinlenmesi için zaman tanıyın. enfeksiyon ihtimaline karşı kendinize iyi bakın.

kısacası doktorunuzun söylediklerine harfiyen uyun!!! uyarsanız sıkıntısız bir tedavi süreci yaşar, üstüne bunca yıl neden ameliyat olmamışım dersiniz.
uymazsanız; sürünürsünüz! çok net!!! ben şunu yapmadım, bunu etmedim diyen cengaverlere uymayın. herkesin bünyesi farklıdır.
0
balik kraker
(02.11.11)
kasık fıtığından babam ameliyat oldu , 40 - 45 dakika civarı sürdü ameliyatı ertesi gün de eve geldi , öyle çok fazla ağrısı sızısı olmadı , hatta şu anda tekrar sordum kendisine canı dahi yanmamış.yani kendine eziyet etmene gerek yok bence.
0
proustun bir aski
(02.11.11)
genel anestezi en güzeli. sadece kan verir gibi elinize iğne takılıyor. sonra hasta odasında uyanıyorsunuz.. süper..
0
ben smyrna
(02.11.11)
gümüşsuyu asker hastanesi. kısmi anestesi
0
onyetele
(02.11.11)
Genel anestezinin kendine ait riskleri spinal (belden uyuşturma) anesteziden daha fazladır. Bu nedenle spinal anestezi ile hallolabilecek bir işlemi spinal anestezi ile yaptırın. Spinal anestezi yapılırken iğneyi ilk soktuklarında bir acı, kanala girdiklerinde elektrik çarpması gibi bir durum olur. Ardından bacaklarınızda bir ağırlık olur ve ameliyatınız tamamlandıktan sonra uyanık bir şekilde servisinize alınırsınız. Ameliyat sonrası toparlanma daha kısa olur. Korkacak bir durum yok, geçmiş olsun.
0
plastik turambar
(02.11.11)
(3)

Göz muayenesi için – dünyagöz mü acıbadem mi?

uykuyastığı
Merhaba1 yıl önce ssk hastanesine göz ağrısı için gitmiştim bana gözlük vermişlerdi. Çok hızlı bir muayeneydi ben de başka yere gitme fırsatı bulamadan gözlüğü alıp kullanmaya başlamıştım. Şimdi bi genel kontrol yaptırmak istiyorum, göz ağrılarım da biraz artmış bulunmakta ( bilgisayar da çok kullan
Merhaba
1 yıl önce ssk hastanesine göz ağrısı için gitmiştim bana gözlük vermişlerdi. Çok hızlı bir muayeneydi ben de başka yere gitme fırsatı bulamadan gözlüğü alıp kullanmaya başlamıştım. Şimdi bi genel kontrol yaptırmak istiyorum, göz ağrılarım da biraz artmış bulunmakta ( bilgisayar da çok kullandığımdan onun da etkisi fazla olmalı ). Bu sefer ssk hastanesine gitmeyi istemiyorum.

Burda göz hastaneleri ile yazılanları okudum. Ciddi anlamda bir rahatsızlığım yok fakat yine de iyi bir yere gitmeyi istiyorum. Dünya göz ve acıbademden birini düşünüyorum. Hangisi seçsem daha iyi olur, konu ile ilgili deneyimi olanlardan bi fikir rica edeceğim.

Teşekkürler
0
uykuyastığı
(02.11.11)
(bkz: kudret göz hastanesi) akar aga.
0
baldur
(02.11.11)
Kudret Göz en çok methini duyduğum göz hastanesi.
0
stil3tto
(02.11.11)
göz nurunu koruma vakfının hastaneleri . Şişli deki şube kapandı ama merkez Bayrampaşa'da.
0
morartu
(02.11.11)
(2)

KOAH ve Akciğer Kanseri

kahin ahtapot paul
İkisi arasında belli bir korelasyon, bağlantı var mı?
İkisi arasında belli bir korelasyon, bağlantı var mı?
0
kahin ahtapot paul
(02.11.11)
bildiğim kadarıyla yok. babama koah başlangıcı teşhisi koydular yakın zamanda. akciğer kanseri riski olsaydı mutlaka bilgilendirirlerdi.
0
sustain
(02.11.11)
yoktur. var diyen hiç duymadım. ama @sustain'in dediği gibi sebepleri aynıdır. babam da çok içerdi rahmetli, senelerce de koah'lıydı, alakasız bir sebepten vefat etti. o zaman da doktorlar hiçbir şekilde "bu kanserleşebilir" demediydi.
0
no avalon
(02.11.11)
(4)

kan grubu kartı

sanal hayvan
Ben devlet hastanelerine oldukça ters bir yerdeyim. Kızılay'ın kan bağışı merkezleri bu kan grubu kartını verir mi? Özel hastanelerde kaça patlar?
Ben devlet hastanelerine oldukça ters bir yerdeyim. Kızılay'ın kan bağışı merkezleri bu kan grubu kartını verir mi? Özel hastanelerde kaça patlar?
0
sanal hayvan
(02.11.11)
herhangi bi sağlık ocağından da alırsın.
0
kediebesi
(02.11.11)
özel poliklinikden de alabilirsin 10 lira falan.
0
josephinebrunsvik
(02.11.11)
kızılaydan alabilirsin. üstelik, daha sonra kan bağışlamak istersen vb., kızılay çoğu sağlık kurumunun verdiği kan grubu kartını kabul etmediği için kızılaydan almak avantajlı olabilir.
0
oda sicakliginda saklayiniz
(02.11.11)
türk kızılayı'nın kan grubu kartı vermek gibi bir hizmeti bulunmamaktadır.
türk kızılayı gönüllü kan bağışında bulunan bağışçılarına bilgilendirmek maksadıyla gönüllü kan bağışçısı kartı vermektedir.
0
skplgl
(28.11.11)
(2)

diş taşı temizliği ve dolgu

baldur
arkadaşlar dolgu ve diş taşı temizliğinin, bir ağız ve diş sağlığı merkezinde yaptırmamla özel bir klinikte yaptırmam arasında çok fark olur mu? dayanma, ağrı sızı falan açısından?
arkadaşlar dolgu ve diş taşı temizliğinin, bir ağız ve diş sağlığı merkezinde yaptırmamla özel bir klinikte yaptırmam arasında çok fark olur mu? dayanma, ağrı sızı falan açısından?
0
baldur
(02.11.11)
Bence diş hekimi ile alakası var. Fikir vermesi açısından 2 ay önce 4 adet 20 lik diş çekimi, 1 normal çekim, 3 kanal tedavisi, 2 köprü toplam 1100 TL ödedim. Dişçim süperdi. Ağrı sızı mutlaka oluyor, olmuyor diyen yalan söyler.
0
licorne
(02.11.11)
ben eskiden ozelde yaptiriodm sonra devlet poliklinige gittim ayni işlemleri ücretsiz yaptırdım agri sizi da olmadi. fark olmadi. dolgunun ne agrısı olucakki ztn
0
all girls dream
(02.11.11)
(3)

arcalion kullanımı

hkndgn
internette başka bi ilacı araştırırken arcalion'a rastladım. Bu ilacı kullanıp sonuc alanlar var mı? Prospektüsüne filan baktım içinde neler olduğu yazmamış, sanki plesebo kokuyo bu ilaç. Bunu mu tavsiye edersiniz yoksa 2 gün boyunca minimum uyku ve maksimum dinçliği sağlayıp, vucudumun da içine etm
internette başka bi ilacı araştırırken arcalion'a rastladım. Bu ilacı kullanıp sonuc alanlar var mı? Prospektüsüne filan baktım içinde neler olduğu yazmamış, sanki plesebo kokuyo bu ilaç. Bunu mu tavsiye edersiniz yoksa 2 gün boyunca minimum uyku ve maksimum dinçliği sağlayıp, vucudumun da içine etmicek bi öneriniz var mı?
0
hkndgn
(02.11.11)
ben kullandım, şu anda da kullanıyorum. işe yarıyor. hafıza,konsantrasyon ve genel anlamda zihinsel durum üzerinde olumlu etkileri var. bi ay filan kıllanıp bi kaç ay ara vermek gerekiyor kullanırken.
0
yoldaki isaretler
(02.11.11)
MODİODAL kullandım ben bir sınav dönemi no uyku no dirençsizlik:) toksin atımı içinde her sabah bol bol limonlu bir ıhlamur çayı test edildi onaylandı
0
HNDS
(02.11.11)
B vitamini türevidir. Plasebo değildir ama mucize de değil. Sadece 2 günlük fayda için bir işe yaramaz ancak uzun dönemde.
0
cubuk kraker
(02.11.11)
(2)

İnternetten lens

fightordie
lensim bitti. eczaneden 80 liraya almıştım 6lı kutuyu. internette 46 liraya kadar buldum. ama lensimin özelliklerini bilmiyorum. uzağı göremiyorum, 1,5 derece gözüm. doktorun reçetesini kaybettim. 1,5 ise 2,00 derece veriyorum demişti sanırım. tam hatırlamıyorum. ama bunun adı nedir hiç bilmiyorum.
lensim bitti. eczaneden 80 liraya almıştım 6lı kutuyu. internette 46 liraya kadar buldum. ama lensimin özelliklerini bilmiyorum. uzağı göremiyorum, 1,5 derece gözüm. doktorun reçetesini kaybettim. 1,5 ise 2,00 derece veriyorum demişti sanırım. tam hatırlamıyorum. ama bunun adı nedir hiç bilmiyorum. lorik, torik morik bi sürü şey var.

www.lensci.com

şu markaya 6lısına 80 lira verdim. burada 46 lira. ama burda sağ ve sol göz için ayrı kutu gibi bir şey yazıyor. ben bir kutu alıp 2 göz için de kullanmıştım. öyle olmuyor mu ki? ya kardeşim çok karışık bu lens işi. ama eczacıdan almak istemiyorum, çok pahalı. 2.00 derece uzağı göremiyorum, günlük çıkarma zorunluluğu olmayan, bir haftaya kadar gözde kalabilen kaliteli bir lens almak istiyorum internetten. yardım lazım.
0
fightordie
(01.11.11)
aynı markayı kullanıyorum. www.lensoptik.com.tr
2 gün önce buradan sipariş ettim, bir de küçük solüsyon gönderiyorlar.
iki gözünün derecesi de aynıysa bir kutu alıyorsun ve miyop olduğuna göre -2.00 derece alıyorsun. orada açıklaması var zaten. ama benim -3.00 tü ve doktor -2.75 almam gerektiğini söyledi. hangisi doğru bilemedim.
0
adıgüzel
(01.11.11)
uzagi goremiyorsan derecenin onunde eksi isareti olur. yani senin durumunda -2 olacak. ancak asil gozunun bombesini bilmen lazim. 8,6 gibi rakamla ifade ediliyor. bunu bilmen de cok onemli. yoksa lens gozune dogru sekilde oturmaz ve sorun olur.
diger soruya gelince iki gozunun de numarasi ayni ise ayni lensi ikisine de kullanirsin. o kutular bir gozunun derecesi ve rahatsizlik turu (miyop ya da hpermetrop veya astigmat) digerinden farkli olanlar icindir.
0
morartu
(01.11.11)
(5)

Evde burun spreyi yapmaca

karlmarx
Merhabalar, doktor anneme tuz, karbonat ve suyu karıştırıp burnuna çekmesini söylemiş, ama ne kadar tuz ne kadar su ne kadar karbonat belirtmemiş. Bu oranlar ne olabilir ki? Teşekkürler
Merhabalar,

doktor anneme tuz, karbonat ve suyu karıştırıp burnuna çekmesini söylemiş, ama ne kadar tuz ne kadar su ne kadar karbonat belirtmemiş. Bu oranlar ne olabilir ki?

Teşekkürler
0
karlmarx
(01.11.11)
tuz/su orani bir litre suya dokuz gram tuz. ama karbonati bilemedim...
0
thunder thunder thunder thundercats
(01.11.11)
kendim hazirlamistim bi ara; bir bardak suya 1 seker kasigi tuz ve 1 cay kasigi karbonat koymustum. orani nereden ogrendigimi hatirlamiyorum.
0
entrapmen
(01.11.11)
belli bi oranı yokki onun içmicek sonuçta. koyun bol bol.
0
jjwa
(01.11.11)
(bkz: neti pot) Şu başlığı inceleyin, ben bu şekilde uyguluyorum.
0
creepy
(01.11.11)
cubuk kraker
(01.11.11)
(3)

çürük diş-dolgu-kanal tedavisi falan

baldur
1- arkadaşlar şimdi bir çürük dişe gayet iyi bir dolgu veya kanal tedavisi kaç sene dayanır? dişler düzenli olarak fırçalanacak varsayımı altında?2- bir dişe dolgu yapmaktaki amaç nedir? çürüğün dişin kanallarına ulaşmasını önlemek mi tam olarak? bu dolgunun kanal tedavisine evrilme süresi nedir? dü
1- arkadaşlar şimdi bir çürük dişe gayet iyi bir dolgu veya kanal tedavisi kaç sene dayanır? dişler düzenli olarak fırçalanacak varsayımı altında?
2- bir dişe dolgu yapmaktaki amaç nedir? çürüğün dişin kanallarına ulaşmasını önlemek mi tam olarak? bu dolgunun kanal tedavisine evrilme süresi nedir? düzenli fırçalamayla, dolgulu diş çürümemeye devam edebilir mi yoksa dolgu geçici bir çözüm müdür?
0
baldur
(31.10.11)
valla bende 5 sene gitti kanal tedavisi ama o dişim genetik olarak sorunluydu. ağrı yaptı sonra devlet hastanesine gittim normalde gayet iyi diş hastaneleri bi kaç başka devlet hastanesinde de sordum çekilmesi lazım o bitmiş dediler içimden de dedim amk neyi bitmiş zaten sinir minir yok dişde felan yani bi diş hekimini yapacağı en son iş diş çekmek neyse uzatmim sonra dişleri temizletmek için kanal tedavisi yaptırdığım diş hekimine gittim hakketen 10 numara bi hekim dişi çeken hekim bile sordu kim yaptı bunu çok iyi felan diye ona anlattım dedi keşke gelseydin çektirmeye gerek yoktu hallederdik diye şimdi baktığında ikisi de hekim ama farklı dediler hatta çekilmesini söyleyen 2 başka hekim de var

özel muayenehane bi başka tabii

ayrıca bu hekim kocaelide

dolguda hem çürük ilerlemiyo diye biliyorum hem de adı üstünde dolgu işte kovuğu dolduruyo
0
murtazaaaaaa
(01.11.11)
Kanal tedavisinin sadece beş ay dayandığına şahit oldum ben.
Asitli içecekler tüketmek yüzünden olduğu yorumunu da duydum ama inanmadım. Herkes tüketmiyor mu sanki? Kanal tedavisi yaptıran bir daha ömrü boyunca içmeyecek mi yani asitli içecekleri?
0
greenish
(01.11.11)
10 yıl önce iki tane yaptırdım, birinin dolgusu bu sene düştü ama diğeri sağlam ,bu arada kaplama yaptırırsan 20 sene rahat dayanır. Annemde 40 senedir sağlam duranı var! Dişin durumuna, yapan hekime, kullanılan malzemeye ve ağız bakımına
göre değişir. Fazla fırçalamakta zararlı bu arada.
0
commander64
(01.11.11)
(8)

hermafrodit'lerin cinsiyet kromozomları

zanzeita
ne oluyor bunların cinsiyet kromozomları ? xx var xy var ee başka ne var ?
ne oluyor bunların cinsiyet kromozomları ? xx var xy var ee başka ne var ?
0
zanzeita
(31.10.11)
Hangi hayvan için?
0
zamanin otesinden gelen edit
(31.10.11)
insan. ya da bilenlerden öbürlerini de rica edeyim. ben sırf insanda oluyor sanıyordum.
0
🌸zanzeita
(31.10.11)
badamli
(31.10.11)
xxy konusunda daha dün şu makaleyi okudum.. www.guardian.co.uk
bu kişi hermafrodit değil yalnız, sadece erkek cinsel organına sahip.
0
kediebesi
(31.10.11)
xxx var örneğin, süper dişi deniliyor. Ancak bunlara tam olarak cinsiyet kromozomu demek doğru olmaz, mevzunun en başındaki anomalilerden ya da bir çok diğer etkenden olabiliyorlar. Örn. turner sendromu da buna benzer bir örnek. Zaten xx ve xy dışındaki insanlar üremeye normalden daha az yatkın oluyor, ölü doğma oranları da daha yüksek, bazı belirgin fiziksel özellikleri de gözlemlenebiliyor. Yani xx ve xy dışındakilere cinsiyet kromozomu demek ne kadar doğru tartışılır.
0
zonely
(01.11.11)
'bunlar' diyince garip olmuş.

(bkz: intersex)
0
kaset
(01.11.11)
insanda hermafrodit olmaz, hermafrodit demek grektiğinde dişi gerektiğinde erkek gibi davranabilen canlılara denir. yani her iki cinsel organı da barındıranlara.
insanda cinsiyet kromozomları fazladan oluşursa onlara farklı isimleri var, normal bir durum değil. hermafrodit bir canlının doğası gereği olur bu değişim.
0
goldentitan
(01.11.11)
toprak solucanı gibi doğasından dolayı öyle olan hayvanlara hermafrodit denildiği gibi pekala her iki cinsin özelliklerini de barındıran insanlara da hermafrodit/erdişi denir. yalnızca hayvanlara mahsus değildir.

en.wikipedia.org
0
microfiction
(01.11.11)
(5)

benexol b12

xiii
yarın bu ilacı kullanmaya başlayacağım. sınav dönemine de denk gelmiş olacak. bu ilaç alındıktan itibaren ne zaman etkisini gösteriyor? ve ne kadar süre etkili oluyor. benim sınavlarım genelde öğlen 4te. kaçta alayım bu ilacı sizce?bir supradyn değil sanırım bunu biliyorum.
yarın bu ilacı kullanmaya başlayacağım. sınav dönemine de denk gelmiş olacak. bu ilaç alındıktan itibaren ne zaman etkisini gösteriyor? ve ne kadar süre etkili oluyor. benim sınavlarım genelde öğlen 4te. kaçta alayım bu ilacı sizce?

bir supradyn değil sanırım bunu biliyorum.
0
xiii
(31.10.11)
ilaç dediğiniz b12 vitamini. ne tür etki bekliyorsunuz ki? mucize beklemeyin. sınav döneminde dopinge mi ihtiyacınız var ki?
0
ben smyrna
(31.10.11)
ben sabah aksam iciyorum. oyle super gucler falan verecegini zannediyorsaniz... yok oyle bir sey. kisaca kac saat sonra etkisini gosteriyor gibi sorular cok mantikli degil.
0
entrapmen
(31.10.11)
bu bir ilaç değil, metabolik olayların gerçekleşmesi için gerekli olan vitaminlerden biri. siz zaten gün içinde yeteri kadar alıyorsanız fazlasının bir faydası olmaz, yeteri kadar almıyorsanız böylece yeteri kadar almış oluyorsunuz ve normal bir hayat yaşıyorsunuz. olay bu.
0
cro magnon
(31.10.11)
modiodal ile benexol alakasız ilaçlar.

modiodal uyku hastalığı vs. gibi sorunlar nedeniylr gün içinde uyuklamayı engellemek için üretilmiş bir ilaç. sağlıklı insanların kullanması son derece gereksiz. ha ayrıca uyutmuyor ama cin gibi de yapmıyor. aptal bi sersemlikle uyanık kalarak boş boş etrafa baktırıyor.
0
orpheus
(01.11.11)
b vitamininin nasıl bir etki göstermesini bekliyorsunuz? gülsem mi ağlasam mı bilemedim.

aramaya inanmak desem, prospektüs desem sizde bir şeyler çağrıştırır mıyım aceba???
0
mea maxima culpa
(01.11.11)
(2)

kitle-beze

masdeval
çene kemiğimin sonunda kulak memesi hizasında bir kitlenin dün oluştuğunu farkettim. 20 lik dişlerimi henüz çektirmedim, diş problemi olabileceğini bir ihtimal olarak düşünüyorum. doktora görünme niyetindeyim. fakat diş problemi değilse hangi bölümün ilgili olacağını bilemiyorum. ne dersiniz? teşekk
çene kemiğimin sonunda kulak memesi hizasında bir kitlenin dün oluştuğunu farkettim. 20 lik dişlerimi henüz çektirmedim, diş problemi olabileceğini bir ihtimal olarak düşünüyorum. doktora görünme niyetindeyim. fakat diş problemi değilse hangi bölümün ilgili olacağını bilemiyorum. ne dersiniz?
teşekkür.
0
masdeval
(31.10.11)
bilmiyorum. sert bir kitle ve büyüklüğü ise nohut tanesinden biraz irice.
0
🌸masdeval
(31.10.11)
lenf bezi gibi görünüyor. kulak burun boğaz veya dahiliye'ye muayene olabilirsiniz.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(31.10.11)
(2)

istanbul'da masaj için nereyi önerirsiniz?

amiga500int
tırt değil ama harbiden bu işi bilen yer neresidir?
tırt değil ama harbiden bu işi bilen yer neresidir?
0
amiga500int
(31.10.11)
cihangir yoga. taylandlı bi kız var, işi biliyor. masaj işini.
0
terp
(31.10.11)
masaja para vermekten iflahımız kesilince şöyle bi yöntem bulduk, rahat ettik, tavsiye ederim, cidden işlevli. hergün 5 dakika kullan, bariz gevşetiyor.
(bkz: homedics)
internet üzerinden satılıo masaj koltukları. al bi tane, kapı kapı masajcı dolaşmaktan kurtul kardeş.
0
kalinixta agapi mou
(31.10.11)
(8)

migren!

Keewy
ey ahali,yok mudur bu migrenin çözümü?geç kalkarım başım ağrır, yemeğimi geç yerim başım ağrır, ortam çok sıcaktır başım ağrır..bu kadar mı hassas olur bir insan! hayat kalitemi etkiliyor meret..
ey ahali,
yok mudur bu migrenin çözümü?

geç kalkarım başım ağrır, yemeğimi geç yerim başım ağrır, ortam çok sıcaktır başım ağrır..
bu kadar mı hassas olur bir insan! hayat kalitemi etkiliyor meret..
0
Keewy
(31.10.11)
nane yagi
dolorex
0
thunder thunder thunder thundercats
(31.10.11)
o anlık hafifletiyor, fakat içtiğim dolorex'in haddi hesabı yok..
0
🌸Keewy
(31.10.11)
ışıkları kapat, uyu. zomig de iyi gelir.
0
in vino veritas
(31.10.11)
zomig'i de ağırlaştığında kullanıyorum, meretin tanesi 10 lira
0
🌸Keewy
(31.10.11)
Reiki
Babam üfledi püfledi el hareketleri yaptı geçirdi gerçekten.
0
amaltheia
(31.10.11)
akupunktur dan fayda gören tanıdıklarım var
0
mr fusion
(31.10.11)
Aynı sorunu 10 yıldır yaşıyorum haplar artık faydasız iğneler de artık işe yaramaz oldu. 6 gündür sabah akşam acilde serum yada iğne yiyorum banamısın demedi kahrolmayasıca. Yarın bilmem kaçınca bir doktora gidip görüneceğim gene.

Eğer sizin migreniniz yeni başlamış ise bazı ilaç tedavileri yardımcı oluyormuş yada bahsedilen akapunktur da öyle.

Geçmiş olsun.
0
nevsenev
(31.10.11)
migrenin bir tedavisi yok. akupunktur falan tamamen psikolojik şeyler. zaten hepten kurtuldum diyen de yok. ancak krizin etkilerini hafifletebilirsiniz.

bir de çok öznel bir hastalıktır. yani ilaçlar falan kişiye göre değişir. bu yüzden kendi "tedavi"nizi üretmeniz gerekiyor. mesela ben çin yağı+arveles+uyku kullanıyorum. çin yağı ferahlattığı için uykuya dalabilmemi sağlıyor. arveles de uyku sırasında ağrıyı hafifletmeye başlıyor. uyanınca daha rahatlamış oluyorum.

öncelikle krizi tetikleyen şeyleri azaltacaksınız. mesela alkol, sigara, kola, çikolata, fazla veya az uyku, çok sıcak, çok soğuk vs

her şey dozajında olacak. mutlaka yanınızda atıştırmalık bir şeyler taşıyın. bir paket bisküvi mesela. ben kendisini sevmesem de taşıyorum.


bende migren 8 yaşından beri var. yani yaklaşık 25 yıldır. her yolu denedim ama işe yarayan olmadı. tedavi için verilen (düzenli kullanım gerektiren) ilaçlar bağımlılık yapıyor. ilacın etkileri migrenden daha beter oluyor. diabetikler gibi bununla yaşamayı öğrenmen gerek.
0
lancelot du lac
(31.10.11)
(2)

bu aralar inanılmaz başım ağrıyor

murtazaaa
sizin de ağrıyo mu?istanbulhavalardan hep
sizin de ağrıyo mu?

istanbul

havalardan hep
0
murtazaaa
(30.10.11)
ağrının tipine göre vücudun sana bi sürü şey anlatmaya çalışıyor olabilir. baktır bence sen bi ona.
0
alss
(30.10.11)
aynısı bende de var ama galiba nedeni sınavlar ve düzensiz uyku
0
amaltheia
(30.10.11)
(9)

erkeğim ama kazayağında şikayetçiyim

murtazaaa
merhaba kozmetik sektörüşimdi daha 24 yaşındayımama gözlerimin yanlarında az çok belirgin kazayakları varbu nasıl giderilir gülmekten oldu bence gülünce kırışıyo oralara krem ya da ev yapımı bi şeyler var mıdır ya da dolgu vernik mi attırıl doktor napılır iki üç şeyi karıştırıp dünya para isteyen ko
merhaba kozmetik sektörü

şimdi daha 24 yaşındayım

ama gözlerimin yanlarında az çok belirgin kazayakları var

bu nasıl giderilir gülmekten oldu bence gülünce kırışıyo oralara krem ya da ev yapımı bi şeyler var mıdır ya da dolgu vernik mi attırıl doktor napılır iki üç şeyi karıştırıp dünya para isteyen kozmetik sektörünü de kınıyorum
0
murtazaaa
(30.10.11)
yağ bazlı olmayan nemlendirici krem.
mesela: neutrogene radiance eye boost. göz altı torbaları için de ideal. fiyat 20 TL.
0
9kuyruklukedi
(30.10.11)
bu yaşta kazayağın varsa paraya kıyacaksın. 40ında ne olursun onu düşünüp, önlemini alacaksın, iyi bir krem bakacaksın. kozmetik dünyası senin iyi arkadaşın olmalı.
0
girl in a coma
(30.10.11)
@girl im coma

o zamanda kadınsı erkek lezbiyen olabilirim

ve hakketten bu beni kafadan 4 5 yaş yaşlı gösteriyo

gül miyim mi napim?

göz altında torba yok oralar normal sadece gülme ile oluşan kısılma var ya gözlerde orada oluyo

tam olrak şurlarda adamın yüz şekli biraz benziyo bana

alında felan yok başka yerde de yok

imgim.com
0
🌸murtazaaa
(30.10.11)
bol bol su iç, teze sebze ye, c vitamini kolajen üretimini artırır. d vitaminini ölçtür d vitamini eksik olanların telomerleri kısa olduğu için daha çabuk yaşlanırlar. kremler riskli. daha beter olma sonra?
0
ya ben lan neyse
(30.10.11)
gerçek şu ki; iyi markalar dahil bıraktığınızda 1 haftada eskisi gibi gözükecek kremlerle.Kesintisiz kullanmalısınız.
35lere yakın botox uygulatın, çok doğal duruyor artık.
0
The Pleasure of Pain
(30.10.11)
gülmemek de önemli bi etken ama 24'e kadar hiç güneş gözlüğü kullanmadın mı acaba.
0
felsongy
(30.10.11)
@felsongy

valla takmadım şapka neyin de
0
🌸murtazaaa
(30.10.11)
"Güneş gözlüğü ve güneş koruyucu olmadan çıkmam" ana felsefen olmalı. Hatta güneş koruyucuyu yaz kış hiç ara vermeden kullanmalısın. Yüzünü sabunla felan yıkıyorsan göz çevrene değdirme, göz çevrenin kuruduğunu hissettiğinde göz kremi kullan. Öyle her gün sürekli göz kremi kullanma, sonra beyaz butonlar oluşur başedemezsin.
Bu dediklerimi uygula bana çok dua edersin :)
0
felina
(30.10.11)
güneş gözlüğü al ve gözünü bi daha güneşli günlerde kısmak zorunda kalma. bu mahveder göz çevresini
0
felsongy
(01.11.11)
(4)

Cilt Soyucu Krem & Nemlendirici

speculative fiction
sivilce izleri için tedavi uyguluyorum, 1 sabah 1 akşam 2 farklı krem kullanıyorum, sabah sürdüğüm krem cilt soyucu. cildimi çok kurutuyor ve berbat görünmesine sebep oluyor, gün ortasında kremi yıkayıp nemlendirici sürmem uygun mudur? yoksa soyucunun etkisini yok mu eder?
sivilce izleri için tedavi uyguluyorum, 1 sabah 1 akşam 2 farklı krem kullanıyorum, sabah sürdüğüm krem cilt soyucu. cildimi çok kurutuyor ve berbat görünmesine sebep oluyor, gün ortasında kremi yıkayıp nemlendirici sürmem uygun mudur? yoksa soyucunun etkisini yok mu eder?
0
speculative fiction
(30.10.11)
karışma soysun, berbat görünsün. ilerde meyvesini yiceksin..
0
blackmail
(30.10.11)
hangi kremleri kullanıyorsun ?
0
girl in a coma
(30.10.11)
umarım nemlendiricinin içinde güneş koruması da vardır.
0
kayranin kedisi
(30.10.11)
Yanlış kullanıyor olmayın, genelde cilt soyucular akşam kullanılır, güneş görmesin diye.
0
june
(30.10.11)
(1)

rheumon sprey

newsman
merhaba arkadaşlar. boğaz ağrısından muzdarip bünyeme bir şifa olur diye evdeki "rheumon sprey"i boğazıma sıktım. sonra içime kurt düştü, sordum soruşturdum, meğerse bu sprey dize falan sıkılan bir şeymiş. daha önce bir sözlük yazarının başına da bu hadise gelmiş(3. entry);http://www.eksisozluk.com/
merhaba arkadaşlar. boğaz ağrısından muzdarip bünyeme bir şifa olur diye evdeki "rheumon sprey"i boğazıma sıktım. sonra içime kurt düştü, sordum soruşturdum, meğerse bu sprey dize falan sıkılan bir şeymiş.

daha önce bir sözlük yazarının başına da bu hadise gelmiş(3. entry);

www.eksisozluk.com

bi' fikir verin hacılar.
0
newsman
(30.10.11)
korkma birşey olmaz. ağrı kesici antienflamatuar bişi zaten. çok fazla sıkmamışsındır diye tahmin ediyorum.
0
lantel
(30.10.11)
(2)

geçici dolgu

dadas9
arkadaşlar dolgumda kırık vardı ufak hava alıyordu dün dişçiye gittim eski dolguyu çıkarttı geçici dolgu yaptı dedi 3-4 gün bekle hava,ağrı sızı yaparsa gel kanal tedavisi yapalım,ama sanki dişin yarısını doldurmuş gibi yani dilimi dolguya attığımda boşluklar var acaba onlar hava almasını sağlıyor o
arkadaşlar dolgumda kırık vardı ufak hava alıyordu dün dişçiye gittim eski dolguyu çıkarttı geçici dolgu yaptı dedi 3-4 gün bekle hava,ağrı sızı yaparsa gel kanal tedavisi yapalım,ama sanki dişin yarısını doldurmuş gibi yani dilimi dolguya attığımda boşluklar var acaba onlar hava almasını sağlıyor olabilir mi?
0
dadas9
(30.10.11)
ben kanal tedavisi oluyorum dediğin hissi aynen ben de yaşıyorum. ve hava aldığını hissedebiliyorum.
0
baldur
(30.10.11)
hava almazsa cehennem azabı yaratır. Neden bilmiyorum, bir kere geçici dolgum varken acayip acı çekmiştim, üstü tam kapalı olduğu içinmiş.
0
whoosie
(30.10.11)
(3)

Diş Hastanesi Önerisi...

sustain
İstanbul'da (tercihen avrupa, ama anadolu yakası da olabilir) SGK ile anlaşması olan, güvenilir bir diş hastanesi aramaktayız. Çene muayenesi ve diş beyazlatma işlemleri olacak. Bilmediğimiz bi yere gitmek istemedik, ki bu konuylailgili hiç bir yer bilmiyoruz. Bu sebeple tavsiyeleriniz/deneyimlerini
İstanbul'da (tercihen avrupa, ama anadolu yakası da olabilir) SGK ile anlaşması olan, güvenilir bir diş hastanesi aramaktayız.

Çene muayenesi ve diş beyazlatma işlemleri olacak. Bilmediğimiz bi yere gitmek istemedik, ki bu konuylailgili hiç bir yer bilmiyoruz. Bu sebeple tavsiyeleriniz/deneyimleriniz çok önemli.

SGK ile anlaşması olması gerektiğini tekrar hatırlatıyım, tavsiyeleri beklemekteyim, çok teşekkürler.
0
sustain
(30.10.11)
okmeydanı tabiki, ön yargıları bir kenara bırak, ve tavsiyeme uy!
0
onyetele
(30.10.11)
bahçelievler diş hastanesi de çok iyiymiş. diş doktoru olan akrabamın tavsiyesidir.
0
dasher
(30.10.11)
şurada yazdığım cevabı ısrarla yineliyorum. mutlaka okmeydanı'nda iyi hekimler vardır ama oraya gidersen bile adı geçen(adı batsın) adama yaklaşma. gerçi onun branşı senin ihtiyacından farklıa ama aklında bulunsun diye söyleyeyim. her fırsatta onu kötüleyeceğim. kinim çok büyük.

www.eksiduyuru.com
0
dento
(30.10.11)
(8)

günde 4 adet atarax içiyorum

murtazaaa
bu sefer sorularınızı alayım.
bu sefer sorularınızı alayım.
0
murtazaaa
(30.10.11)
neden?
0
excusez
(30.10.11)
amaç
0
cio35
(30.10.11)
anti depresan için anlamlı bi isim seçimi olabilirmiş: atarax...

soruya gelecek olursak: kafam kadar güzel misin? (işte bu çok kötüydü)
sakın cevap vermeyin :(
0
hesabım silindi kırgınım modlar
(30.10.11)
yok çarpıntı yapmıyo hatta sönümlüyo çarpıntıyı

neden ve amaç uyumak
0
🌸murtazaaa
(30.10.11)
2 bira iç abi neden yoruyosun kendini
0
cio35
(30.10.11)
kafası nasıl
0
mtrsykl
(30.10.11)
3' le 4 arasında fark var mı ya?
0
charlesbukowskiineksi
(30.10.11)
unisom iç daha iyi. yirmi tane içsende bir şey yapmaz
0
mr fusion
(30.10.11)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.