Giriş
(3)

ders calisma +15

cosmicgadin
birinin cok ders calismaktan kolunda uyusukluk olustu. 15 dk dir gecmiyo. gecmez mi?
birinin cok ders calismaktan kolunda uyusukluk olustu. 15 dk dir gecmiyo. gecmez mi?
0
cosmicgadin
(16.11.11)
ders çalışmayası gelmiş o kişinin bence. bıraksın biraz çalışmayı bak nasıl geçiyor.
0
in vino veritas
(16.11.11)
hareketsizliktense hemen hareket etsin. daha da geçmezse doktor. uzun süre hareketsizliğin olumsuz etkilerinden haberdar olmayan var mı halen bu devirde?
0
kisa bisey olsun istemistim
(16.11.11)
@in vino veritas guldurdun bizi:) ders calisan kisi 34unde gunde 10 saat ders yapiyo bu aralar.

@kisa bisey, hareket ettirmekten oldu aslinda, yaziyo iste boyuna biseyler

tavsiyeler icin tesekkur ederim!! ;)
0
🌸cosmicgadin
(16.11.11)
(6)

ağrı kesici kullanımı

bulamıyorum
merhaba, baş ağrım için arada ağrı kesici kullanmaktayım. sınav dönemi düzensiz uykuyla gelen baş ağrılarım sıklaşmaya başlıyor ve ben de ağrı kesici kullanıyorum bazen bu ağrı kesiciler arka arkaya 3 e kadar gelebiliyor ortalama 1-2 saat içinde. bunun bir zararı var mı varsa nedir ?
merhaba, baş ağrım için arada ağrı kesici kullanmaktayım. sınav dönemi düzensiz uykuyla gelen baş ağrılarım sıklaşmaya başlıyor ve ben de ağrı kesici kullanıyorum bazen bu ağrı kesiciler arka arkaya 3 e kadar gelebiliyor ortalama 1-2 saat içinde. bunun bir zararı var mı varsa nedir ?
0
bulamıyorum
(16.11.11)
ağrı kesicinin markasını yaz da ona göre bi şey söyleyelim. içindeki etken maddeye göre değişir, nereni sikerteceği.
0
compadrito
(16.11.11)
majezik 200 mg kullanıyorum
0
🌸bulamıyorum
(16.11.11)
bu gidişle fazla yaşamazsın
0
mtrsykl
(16.11.11)
Usual Adult Dose for Pain

50 mg orally every 6 to 8 hours as needed for pain relief. The maximum daily dose should not exceed 300 mg.

www.drugs.com

yani günde 300 mg'dan fazla kullanma diyor. Senin durumunda, günde bir buçuk tabletten fazla kullanmaman gerekiyor.
0
compadrito
(16.11.11)
zararlı olduğunun farkındayım vermidon, parol, dolorex her birini deniyorum bi kaç gün birinden sonra diğerinden içiyorum tabiri caizse göte geldiğimin farkındayım ama bunun zararı olsa olsa ne olur ? ha ayda ortala 1000-1500 mg alıyorumdur. arka arkaya majezik içmiyorum ama parol veya vermidonu ikişer içtiğim oluyordur.
0
🌸bulamıyorum
(16.11.11)
hocam mide problemlerine dikkat edin. kahve, sigara, nsaii(ağrı kesiciler parol hariç) tehlikeli bir üçgendir..

ülser gibi şikayetler varsa mide kanamasına kadar gidebilir. mide kanaması inanılmaz tehlikeli bir durumdur..

tradil fort(400mg majezik), voltaren sr75 ve advil tablet benim bildiğim güzel alternatifler.. ama yine de parol yettiği sürece kimseye önermem, pek de yazmam..
0
cryosync
(16.11.11)
(4)

tahlil yaptırmak ?

tuchi
Arkadaslar Regl döneminde tahlil (kan,idrar..) yaptırmak sonucları etkiler mi? bilginiz varsa ve paylaşırsanız mutlu olurum . Teşekkürler !
Arkadaslar Regl döneminde tahlil (kan,idrar..) yaptırmak sonucları etkiler mi? bilginiz varsa ve paylaşırsanız mutlu olurum . Teşekkürler !
0
tuchi
(15.11.11)
adet döneminde salgılanan hormonlar farklı olduğundan bazı değerleri etkiler.
0
pelinn.
(15.11.11)
regl döneminde idrar tahlili yapılmıyor sanırım, kan tahlilinde ilgili sorunlar haricinde sıkıntı olmaz diye biliyorum.
0
purkinje
(15.11.11)
kanı bilemem ama idrar etkileniyor.
bi kere idrar tahlili yaptırmadan önce doktor reglsen sonra yaptır demişti. ben üşendiğimden, yok değilim dedim. tahlili anlamayacakları şekilde verdim ama sonuçlarda regl olduğum bile çıktı :/
öyle yaaani.
0
paradise circus
(15.11.11)
evet. havuza vermek için yaptırıyorsanız 2.test yaptırmak zorunda kalmamak için reglinizin bitmesini bekleyin.
0
kakao
(15.11.11)
(6)

terlemem lazım

tolga asp
biraz üşüttüm herhalde, bütün gün burnum aktı ve hafiften boğaz ağrısıda var. terlersen birşeyin kalmaz diyolla, battaniyenin altına girip beklemek yerine daha çabuk sonuç alabileceğim bir yöntem var mı?şöyle şıpır şıpır terleyeyim istiyorum, nasıl olacak?
biraz üşüttüm herhalde, bütün gün burnum aktı ve hafiften boğaz ağrısıda var. terlersen birşeyin kalmaz diyolla, battaniyenin altına girip beklemek yerine daha çabuk sonuç alabileceğim bir yöntem var mı?

şöyle şıpır şıpır terleyeyim istiyorum, nasıl olacak?
0
tolga asp
(15.11.11)
Bir fincan nane-limon, üstüne kara biber, iki adet gripin, karıştırın, soğutmadan için, kendinizi battaniyeye sarmalayın ve uyumaya çalışın. Sabah kendinizi çok daha iyi hissedeceksiniz.
0
cok sey hakkinda az sey bilen adam
(15.11.11)
tylolhot
varsa iyi olurdu..
0
anonimyususer
(15.11.11)
Theraflu fort
0
mahnita
(15.11.11)
aynı şey bana da oldu dün, ne yaptıysam geçmedi, sabah sik gibi uyandım ve gün de öyle geçti, şu an daha iyiyim,
0
mtrsykl
(15.11.11)
nane-limon ya da ıhlamur ya da karışık(ıhlamur, limon, elma, tarçın vs.) bir şeyler hazırla, balla tatlandırıp iç. üstüne bir de aspirin yut. sonra gir yatağa ve boğazına kadar çek yorganı. öyle incecik battaniyeyle olmaz. kalınca bir yorgan olsun. bunu gece uyumak için yattığında yaparsan daha iyi olur. benim bu şekilde sabaha kadar 4-5 kere pijama değiştirdiğim oluyor terden. ince de giyinme. pijamanın altına atlet de giy. sarın iyice, fazla da kıpırdamadan yat. zaten iyi üşüttüysen yatak çarşafın bile ıslanır bu yöntemle.
0
daysleeper
(15.11.11)
corsal kapsül iyi gider?

sahi terlemek iyi geliyo muymuş? :))
0
siradisi00
(15.11.11)
(6)

Kan alınan kolda ağrı

ya ben lan neyse
sabah 9.30 da kan verdim. kan verdiğim yerde deri altında hafif sertlik ve şişlik var. herhangi bir morluk, anormal derece şişme yok. arada kolum orta şiddette ağrıyor. daha önce çok kan aldırdım ama böyle ağrımıyordu.tırsmalı mıyım? hele "emboli" diye bir hastalık varken? emboli riski kesin geçti m
sabah 9.30 da kan verdim. kan verdiğim yerde deri altında hafif sertlik ve şişlik var. herhangi bir morluk, anormal derece şişme yok. arada kolum orta şiddette ağrıyor. daha önce çok kan aldırdım ama böyle ağrımıyordu.

tırsmalı mıyım? hele "emboli" diye bir hastalık varken? emboli riski kesin geçti mi şimdi?

bi de mide bulantısı var. ilgili olabilir mi?

link, kaynak v.s verilse de olur. okurum.

tırsıyorum, varolun.
0
ya ben lan neyse
(15.11.11)
bir süre sonra geçiyor o ağrı ve şişlik. morluk daha sonra başlayabilir.
0
sutlu nescafe
(15.11.11)
emboli riski iğne vurulurken olmuyor mu? kan vermede yok öyle bişey diye biliyorum.
0
art vandaley
(15.11.11)
demek sadece bana denk gelmiyormuş...geçmiş olsun yumruk yap bırak kolunu hareket ettir varsa kas gevşetici sür/al

bu hemşireler sadece yatakta mı iyi işlerini yaparken ne yaparlar anlamam zaten...
0
saz@n
(15.11.11)
banada her kan verdiğimde oluyor sertlik ve ağrı problem yok bişey olmaz yani dert etme. don't worry bro :)
0
semson
(15.11.11)
Üzerine saf alkollü pamuk ya da gazlı bez bastır o şişlik geçecektir, büyük ihtimalle venden alınan kan perifere dağılmıştır, daha önce olmaması hiç olmayacağı anlamına gelmez hemşirelere de bok atmamak gerekir, düşünün ki sadece hemşireyle ilgili olsaydı her şeyin standardı olan Dünya'da bunun da bir çözümü olurdu yalnızca yapanın marifeti değil yani işin içine tıp giriyor, insan bedeni, hücre metabolizması vs. giriyor. Onun dışında bol su iç, perifere dağılan kan dolaşıma katılıp belli bir zaman sonra geçecektir, acıyabilir normaldir, ağrı fazla gelirse ibuprofen içerikli minoset tarzı bir ilaç al bir şey hissetmezsin rahat da uyursun.
0
aduketim 30cm
(15.11.11)
en son kan alınan kolumdaki morluk 10 günde geçti, ve yaşadığım zonklamayı anlatamam o ilk 1 saat. aklım çıktıydı damara bir şey oldu diye. damar bulmada zorlanıyor hemşireler bende.
ben de merak ediyorum nedir ki acaba en büyük risk kan alınırken? acemi hemşire öldürür mü?:)
0
dutturudunya
(15.11.11)
(3)

Böbrek ağrısı, belki de değil...

moonwell
Sevgili duyuru ahalisi.Geçen yıl geçirdiğim ağır idrar yolu enfeksiyonundan sonra gözüm o kadar korktu ki, sırtımdan belimden gelen her ağrıyı böbrek ağrısı sanıyorum.Gerçi geçen yıl ağrıyan yerin tam aynısı ağrıyor (böbreğimin olduğu yer) ama yanlış hatırlamıyorsam enfeksiyon geçirdiğim sırada o ağ
Sevgili duyuru ahalisi.

Geçen yıl geçirdiğim ağır idrar yolu enfeksiyonundan sonra gözüm o kadar korktu ki, sırtımdan belimden gelen her ağrıyı böbrek ağrısı sanıyorum.

Gerçi geçen yıl ağrıyan yerin tam aynısı ağrıyor (böbreğimin olduğu yer) ama yanlış hatırlamıyorsam enfeksiyon geçirdiğim sırada o ağrı hiç kesilmiyordu, şimdiyse normalde ağrımıyor, kendimi kasınca ya da sağa sola dönünce bir de oturup kalkarken ağrıyor. Normal otururken, yatarken filan hiç ağrı yok. Tuvalette de yanma batma filan yok.

Acaba bu sefer enfeksiyon değil de başka bir şey olabilir mi? Gece yamuk yumuk yatmak, hamlamak, üşütmek?

Doktora gidicem ama iş yüzünden önümüzdeki bir kaç gün boyunca hiç vaktim olmayacak. Doktora görünmeden bir fikrinizi alayım dedim.

Antibiyotik filan mı alsam acaba?
0
moonwell
(15.11.11)
apandisit = gidip ortalama bir iki şey atıştırın, yiyebiliyorsanız yüzde 99.99 apandisit değildir.
0
29ekim2011
(15.11.11)
sorun ne tam olarak bilemeyiz tabii ama bilip bilmeden antibiyotik almayın lütfen. böbreğe çok zarar veriyor. ağrı kesici içer gibi antibiyotik içmek olmaz.
0
dessy
(15.11.11)
antibiyotik almak yerine o birkaç gün boyunca yatmanıza oturup kalkmanıza dikkat edin bence. tutulmuş falan olabilir beliniz. düzgün yatınca geçmeye başlayabilir. ama geçse bile siz gene de mutlaka doktora gidin. sağlık şakaya gelmez.
0
kedili madam
(15.11.11)
(3)

Alman boğaz ağrısı ilacı

imparatore
Selam. Bundan yıllar önce bir Alman tanıdık boğazım ağrıyor diye bi adını hatırlamadığım bir alman ilacı vermişti. Tablet şeklinde emiyorsun, ve enteresandır boğazda ağrı mağrı bırakmıyor. Üstelik öyle bir iki saatte değil tamamen. Şimdi istediğim saygıdeğer okuyucu, bu ilacın Türkiye'de muadili var
Selam. Bundan yıllar önce bir Alman tanıdık boğazım ağrıyor diye bi adını hatırlamadığım bir alman ilacı vermişti. Tablet şeklinde emiyorsun, ve enteresandır boğazda ağrı mağrı bırakmıyor. Üstelik öyle bir iki saatte değil tamamen. Şimdi istediğim saygıdeğer okuyucu, bu ilacın Türkiye'de muadili var mı? Soğuk havalar geldi bu ağrı canımı sıkıyor. Sağol.
0
imparatore
(15.11.11)
Bashedilen ilaç hangisidir bilmiyorum ama günümüzde Strefen Pastil önerilebilir.
0
turkay
(15.11.11)
strepsil var
0
goldentitan
(15.11.11)
propolets pastil olabilir(pahalı biraz) ama eczanede satılan en ucuz gargara veya sprey de iş görür..
0
cryosync
(16.11.11)
(5)

hastalandim

cosmicgadin
sogukalginligindan dolayi doktora gittim. bogazlarda enfeksiyon oldugu icin ve bi de iste solunum yollarinda bisiler var fln bana flemoxin diye 1 g lik bir antibiyotik verdi. Gunde 3 defa almam gerekiyomus ama bu bana cok fazla geldi. Daha once hep ya 8 ya 12 saatlik aralarla almistim. Bilgisi olanl
sogukalginligindan dolayi doktora gittim. bogazlarda enfeksiyon oldugu icin ve bi de iste solunum yollarinda bisiler var fln bana flemoxin diye 1 g lik bir antibiyotik verdi. Gunde 3 defa almam gerekiyomus ama bu bana cok fazla geldi. Daha once hep ya 8 ya 12 saatlik aralarla almistim. Bilgisi olanlar soyleyebilir mi acaba normal mi bu kdr cok antibiyotik bi gunde?
0
cosmicgadin
(15.11.11)
8 saat arayla aldığında günde 3 defa oluyor zaten daha öncekilerden bi farkı yok.
0
ucan pirasa
(15.11.11)
günde 3 defa 8 saatlik aralığa denk geliyor yani önceden aldığın bir aralık.
0
bitter cikolata
(15.11.11)
evet günde 3 defa bence de çok, sen bildiğin gibi 8 saat aralıklarla al.
0
bykush
(15.11.11)
hayir ama uyudugun zmn disinda sabahtan aksama kdr olan zmnda uc tane alcaksin. saat araligi fln da yok, sabah oglen aksama diye geciyo. 8 saat arayla ayni degil oyuzden
0
🌸cosmicgadin
(15.11.11)
sabah kahvaltıdan sonra aldın 8'de, öğleden sonra 3-4'te aldın, bir de akşam yatarken 11-12'de aldın, any problem?
0
bykush
(15.11.11)
(1)

Bleocin 15mg flakon kemoterapi ilacı

dusunuyorumoyleysevurun
Bleocin 15mg flakon diye bir ilaçtan haberdar olan, kendisi veya bir yakını kullanmış olan var mıdır? Galiba yakın bir tarihte bu ilacın Türkiye üreticisi kapanmış ve ilacın muadili de yokmuş. Halihazırda yalnızca yurt dışından kaçak getirtilerek karaborsada fahiş fiyatlara satılmakta imiş. İşin köt
Bleocin 15mg flakon diye bir ilaçtan haberdar olan, kendisi veya bir yakını kullanmış olan var mıdır? Galiba yakın bir tarihte bu ilacın Türkiye üreticisi kapanmış ve ilacın muadili de yokmuş. Halihazırda yalnızca yurt dışından kaçak getirtilerek karaborsada fahiş fiyatlara satılmakta imiş. İşin kötüsü bahsi geçen ilaç kanser hastaları tarafından kemoterapi esnasında kullanılmak zorundaymış. Netice olarak mevcut durumda parası olan yaşarken, parası olmayan kötü bir talihe razı olmak zorunda gibi. Bu konuda sosyal farkındalığı nasıl arttırabiliriz?

Konunun güncelliği hakkında bir bilgim yok ne yazık ki. Konudan bir arkadaşımın annesinin ilaç bulamaması ile haberdar oldum. Fakat eczacı arkadaşlara sorduruyorum ve bu ilacın illegal dolaşımı halen devam etmekte, yani bir çözüm getirilmiş değil. İnternet'te ilaç ismi ile arama yaptığımda herhangi bir şikayet, yakınma vesaire dahi bulamıyorum.

NOT: Bir ayırda varmak adına üstte kalabilir mi bir süre?
0
dusunuyorumoyleysevurun
(15.11.11)
Bleolem adlı bir muadili vardı. O isimle aratırsanız belki bulursunuz.
0
plastik turambar
(15.11.11)
(5)

p90x yapability

LalaKazim
sevgili kalori düşmanları; şimdi ben bu spor denen illete bulaşmak istiyorum elimde p90x video ları var şöyle baktığım da adam tekrarları yapabildiğiniz kadar yapın diyor, yani illa şu kadar barfiks çekeceksiniz dememiş. yani 3-5 le başlayıp zamanla yavaş yavaş arttırsak olmaz mı? yoksa önce kondisy
sevgili kalori düşmanları;

şimdi ben bu spor denen illete bulaşmak istiyorum elimde p90x video ları var şöyle baktığım da adam tekrarları yapabildiğiniz kadar yapın diyor, yani illa şu kadar barfiks çekeceksiniz dememiş. yani 3-5 le başlayıp zamanla yavaş yavaş arttırsak olmaz mı? yoksa önce kondisyonumuzu arttırıcı hareketler mi yapmalıyız?
0
LalaKazim
(14.11.11)
ben daha bugün başladım. 1 ay evvel başlayan arkadaşımla konuştum başlamadan. "zaten ilk günlerde 4-5 yapıyorsun, daha sonradan yavaş yavaş artıyor yapabiliten" dedi. ben de bugün genelde 7-8 civarında yapabildim ortalama.

ha ilk gün raporu vericeksem, kollarım feci ağrıyor. =/
0
fuel oil
(14.11.11)
evet yapabildiğin kadar yapacaksın. şöyle bir gaz metodu var, bunların excel dosyaları da var, onları da indir çıktılarını al, hangi çalışmada kaç tekrar yaptığını yaz. bu sayede gelişimini görüp daha iyi motive olursun.
0
bykush
(14.11.11)
ben p90x bitirmiş biri olarak olaya müdahale edeyim. öncelikle bu programa başlamadan önce fit testinizi yapınız ardından sonuca göre p90, p90m veya p90x programlarından birini seçin. eğer p90 ile başlarsanız yavaş yavaş kondisyonunuzu artırabilirsiniz ama zaten 3-4 barfiks çekiyorsanız yavaş yavaş gelişir p90x'de.
siz tüm hareketlerde max. yapmaya çalışın çünkü programın amacı olan muscle confusion max. rep ile sağlanıyor. siz elinizden geleni yapın gerisini vucüdunuza ve tony horton'a bırakın :)
0
free bird
(14.11.11)
@tommy216: nedir sendeki sonuç?
0
terp
(14.11.11)
sonuç beklediğim gibi istediğim ölçülere kavuştum. kendi vücut ağırlığınla yapılan tüm hareketleri rahatlıkla yapabiliyorum. zaten normal ölçülü olarak başladım ve istediğim vücuda kavuştum. sınavlarım bitsin ikinci rounda başlamayı düşünüyorum. genel olarak bulk değil lean olarak kalmak istiyorum.
0
free bird
(15.11.11)
(4)

teflon

cagdassalur
ya biz teflon tavayı çizdik bi kısmını altı çıktı filan ölür müyüz zararları nedir?
ya biz teflon tavayı çizdik bi kısmını altı çıktı filan ölür müyüz zararları nedir?
0
cagdassalur
(14.11.11)
kansorejen derler ama nası olsa biyerden vuracak kanser. hiç değilse neden kanser olduğunu bilirsin.
0
halanne
(14.11.11)
eger mumkunse bir daha kullanmayin o tavayi, olasilik yaparsak size zarar verme ihtimali de var vermeme ihtimali de, riske atmayin.
0
134340
(14.11.11)
kanka kullanma o tavayı çok zararlı. halanne ve 134340 haklı. al yenisini vereceğin paraya değer o riski almaman merak etme.
0
istanbul beyefendisi
(14.11.11)
yeni trend teflon tavayı tamamen eve sokmamak yönünde... ha bekar halimle ben de kullanıorum ama çizik görsem anında voleyi çakarım.

çok ucuz çünkü bu naneler artık.. teflon by dupont(amerikan kimya devi) yazan herhangi bişi alabilirsin..

insanlar tefale bi sürü para bayılınca atmak istemiyorlar..
0
cryosync
(16.11.11)
(5)

akut iltihap

bonjurkes
ne demek arkadaş?bugün sabahtan dişçime gittim, enfeksiyon kapan diş kökü yüzünden yanak şişti antibiyotik bana mısın demedi falan, adam direk çekelim biz bu dişi bu gidici dedi. E dedim yanak iltihap dolu nereyi kessen iltihap akacak nasıl çekecen iltihap varken.O da, bu kronik iltihap, tehlikeli o
ne demek arkadaş?

bugün sabahtan dişçime gittim, enfeksiyon kapan diş kökü yüzünden yanak şişti antibiyotik bana mısın demedi falan, adam direk çekelim biz bu dişi bu gidici dedi. E dedim yanak iltihap dolu nereyi kessen iltihap akacak nasıl çekecen iltihap varken.

O da, bu kronik iltihap, tehlikeli olan iltihap işte ateşli olan gibisinden bişeyler söyledi, nedemek bu onu anlamadım. Diş eti iltihapla doluyken o dişi çekerse bildiğin iltihapın kana karışmasından dolayı niyazi olmaz mıyım?
0
bonjurkes
(14.11.11)
ya niyazi olmak o kadar kolay değil. ama sen yine de 3 gün bi antibiyotik al kullan sonra çektir.
0
crystalsoul
(14.11.11)
antibiyotiği 5 gündür falan kullanıyorum bugün dişçi, normalde iltihap kalmaması lazım dedi sana etki etmiyo mu bu anlamadım falan dedi, yanağım hala şiş, gece sızlıyor falan
0
🌸bonjurkes
(14.11.11)
aynı şey benim de başıma geldi. ama aynısı. antibiyotik kullanmama rağmen şiş inmedi. ve çekimden önce dişçi o şişliği dişi uyuşturduktan sonra ucu kanca gibi olan metal bişeyle yardı. tükürdüm falan sonra çekti. sonuç: bir sorun yaşamadım.
0
crystalsoul
(14.11.11)
sanırım bende de benzer durum oldu ve olacak, yalnız yanağın içi şiş olduğu için çene kemiğini bulamadı kendisi uyuşturamayınca da dişi çekmekten vazgeçti bi süreliğine
0
🌸bonjurkes
(14.11.11)
Kronikleşmesi için şişliğin de olmaması gerekiyor. Radyografiye bakarsınız, kök ucunda bir lezyon vardır, dişin üzerine basamazsınız vs. işte o zaman kroniktir, çekilebilir.
ama ağrı, şişlik, iltihap varsa akuttur. Çekim yapılmaz. Anestezi tutmaz. Çekilmesi halinde iltihap kana karışabilir ve bu durum septisemi tablosu oluşturabilir.

-antibiyotik ile ilgili bir soru: düzenli kullandınız mı? ne kullandınız? anaerobik bakteriler için de etkili bir antibiyotik de kullanmanız gerekebilir. (örn: biteral)

- Bence bir cerraha ya da endodontiste de görünün. belki endodontist dişinizi kurtarabilir.
0
dyna
(15.11.11)
(20)

"boy konusu" üzüliyim mi seviniyim mi bilemedim

avrigus
boyum 1.90m(yuvarlama yok tam) gören herkes hemen boyumun uzunluğundan dem vuruyo. galiba bi de çoğu insandan çok uzun olduğum için benden biraz uzak duruyolar. boy komplexine giriyorum diyolar. bazıları da boyunun uzun olması çok güzel diyo şaşırdım yau!1
boyum 1.90m(yuvarlama yok tam) gören herkes hemen boyumun uzunluğundan dem vuruyo. galiba bi de çoğu insandan çok uzun olduğum için benden biraz uzak duruyolar. boy komplexine giriyorum diyolar. bazıları da boyunun uzun olması çok güzel diyo şaşırdım yau!1
0
avrigus
(14.11.11)
kadın / erkek?
0
sormaya geldim
(14.11.11)
ben 1.90 olmak istemezdim mesela.
1.90'dan kısayım tabii bu arada.
0
tepedeki psychedelic adam
(14.11.11)
erkek
0
🌸avrigus
(14.11.11)
uzunsunuz işte. ve bunda üzülecek birşey yok. o 1.90 boyu spordur vesairedir birde efektif kullanırsan, birde o zaman gör tepkileri.
0
sormaya geldim
(14.11.11)
valla kardeş hiç bozulma geçen cuma gecesi istiklalde bi çocuk gördüm 1.95 filan ama tip 0 ın altında erzurum abi yanındaki kız 1.85 civarı aman allahım demeyen erkek değildir! kız sırf boydan dolayı armutu seçmek zorunda kalmış bi tek boy yakışıyordu 1.80 den uzun bi hatun olsam ben bile bana varmam bide topuklu giyince 5-10 cm takar bana :)
0
saz@n
(14.11.11)
ortalama türk erkeğinden 20 cm uzunmuşsun istatistiklere göre. aşırı zayıf değilsen ne güzel bir durum. kompleks yapıp saçmalama keyfini çıkart.
0
african rain
(14.11.11)
asıl sorun sevdiğim tüm kızlar kısa sinek gibi yaralı yere konuyorum off yaaa
0
🌸avrigus
(14.11.11)
üzülme sevin

o boy bu yaşlarda spor yapmassan ileride sorun çıkarır söyleyim
kamburun çıkarsa çok kötü görünürsün

mümkünse yüzme ya da fitnesse başla sporla ilgin yoksa
0
technicalte
(14.11.11)
ya abicim dersanedeki ,okuldaki bebeler kıskanıyo resmen anlıyorum
0
🌸avrigus
(14.11.11)
Uzun boyluların %10 daha yüksek maaş aldığı, araştırmalarla gösterildi. Boyun misal 202 cm olsaydı, biraz problem olurdu ama, 190 cm ideal. Senin yerinde olabilmek isteyecek binlerce kişi var. istanbul beyefendisi üstadımızın dediği gibi, Ağa Camiine gidip iki rekat şükür namazı kıl.
0
compadrito
(14.11.11)
1.90 problem denilebilecek kadar uzun değil, millet 2 metre dik yürüyemiyor. 1.88 lik erkek olarak, bazen sorun çıkarsa da boyumdan şikayetçi değilim, kısa olsam o koyacak, ortalama olsam uzun tipler kompleks yaptıracak.
0
yuto
(14.11.11)
kızlar da yorum yazsın lütfen hedef kitleye yönelik bi araştırma olsun
0
🌸avrigus
(14.11.11)
tabiki sevin kız olsan neyse de erkekmişsin mis işte git biraz vücut çalış
0
mahnita
(14.11.11)
ben 1.81 im. allah herkese böyle bi boy nasip etsin.

uzun desen uzun, kısa desen kısa.. yılan gbiiyim ortamlarda onu soruyorsan.

seninki birazcık yalı kavağı stayla olmuş.
0
cotillard
(14.11.11)
sen içini doldur yeğenim. avarel'de de boy var amk. taktığın şeye bak. büyüyünce daha büyük sorunların olacak. bunları aşın artık.
0
cha
(14.11.11)
Bence uzun boy=özgüven tadını çıkar ;)
0
ladybug
(14.11.11)
1.90'ım, yüzücüydüm. Gayet memnunum halimden. Bence sevinmelisin. Kambur durma!
0
groovettin
(14.11.11)
bence de sevin, ben çok çekici buluyorum uzun boylu erkekleri, ama biraz da yapılı olması gerek tabi.
0
pinking of you
(14.11.11)
önemli olan dalga boyu. bırak şimdi 190ım yürürken türbülansa giriyorum ayaklarını.
0
terp
(14.11.11)
1.90 normal bir boy arkadaşım.1.96 2.00 falan olsaydan dediklerin doğruydu...
0
funkyfun
(14.11.11)
(5)

Benexol ne zaman alınır?

solenkol
Evet ahali günün hangi vakti alınır bu ilaç bi de balık yağı da kullanacağım.Birini sabah diğerini akşam içsem olur mu ki?
Evet ahali günün hangi vakti alınır bu ilaç bi de balık yağı da kullanacağım.Birini sabah diğerini akşam içsem olur mu ki?
0
solenkol
(14.11.11)
benexol 2x1
balık yağı 1x1
balıkyağını sabah içiyorum. benexol (b12 di mi?) onu da sabah ve akşam. benexol b12 değilse de farketmez. vitamin bu. sorun olmaz.
0
ben smyrna
(14.11.11)
peki yemekten sonra mı alınıyor ikisi de?
0
🌸solenkol
(14.11.11)
ben benexol'u tek başına içiyorum, yemekten hemen sonra ve çok aç karna olmamak kaydıyla herhangi bir zamanda içebileceğimi söylediler bana. genelde akşam 10 gibi içiyorum.
0
dasher
(14.11.11)
ben 2 ye kırıyorum sabah 1 akşam 1 içiyorum çünkü 1 seferde alınan miktar çok fazla ve gereksiz.
0
funkyfun
(14.11.11)
Ac karin almadikca anlamli bir fark yaratmaz.. gunde tek doz yemek ortasinda veya ustune alinabilir...

kendim kullaniyorum.. hastalara da yaziyorum bazen..

balik yagi ise omega 3-6 veya 3-6-9 kompleksleri seklinde olmamali.. kesinlikle yurtdisindan cold-press ve agir metaller icin filtrasyona ugrayan bir urun olmali..

tercihen yemekten once alinabilir.. bu konuda en temiz urunler sanirim canada uretimi olanlar, sertifiklari oluyor genelde...
0
cryosync
(14.11.11)
(5)

Vücut Geliştirme-Beslenme

Barki
Vücut Geliştirmeyle uğraşıp beslenmemizi hiç değiştirmezsek kaslarda hiç mi artış olmaz yoksa beslenmesine özen gösteren birine göre daha mı yavaş artış olur?
Vücut Geliştirmeyle uğraşıp beslenmemizi hiç değiştirmezsek kaslarda hiç mi artış olmaz yoksa beslenmesine özen gösteren birine göre daha mı yavaş artış olur?
0
Barki
(13.11.11)
eğer ki beslenme yetersizse kendinizi hırpalamış olursunuz, vucut geliştirme aslında tam olarak spor sayılmıyor.
0
sabor
(13.11.11)
asıl olay beslenmedir.
0
terp
(14.11.11)
olur ama çok yavaş olur. Ekmek pirinç yiyip kas üstüne kas olan ameleler mesela.
0
tatarcik
(14.11.11)
o işte asıl olay beslenme ve uykudur.
beslenmeyi değiştirmezsen önce biraz shape kazanırsın, sonra ölçü kaybetmeye başlarsın, bırak büyümeyi...
0
delikan76
(14.11.11)
Hiç değiştirmememye karar verdiğiniz beslenmenin durumuna bakar. Ama genel olarak kaliteli beslenene oranla daha yavaş gelişme olur.

Beslenmezsen erirsin,kas kaybedersin vs. vs. gibi hurafeleri dert etmeyin.

Vg. Salonuna girer girmezde insanlar kas yapmaya başlamıyor. Kas yapacak kalitede idman yapacak seviyeye gelirseniz zaten beslenmenin yeterli olup olmadığını da kendiniz anlarsınız.

Body e başlayınca ilk 3-4 ay zaten vücudu alıştırma çalışmalara adapte olmakla geçiyor.

Millet pro sporculara bakıyor ve illada beslenme diye takıntı yapıyor. Salona giren herkes pro olamaz, herkeste vücut yapamaz. Yani beslenme takıntısı yapmayın sporunuzu yapmaya odaklanın.
0
Oguzhang
(14.11.11)
(4)

Boyunda Beze

calimdor
boynumun sol arkasında ense kökünün orda bi beze var. büyükçe gibi bir şey, parmaklayınca farkettim. bastırınca acımıyor, hafif yumuşakça elastik. doktora tabi gidicem de önemli bir şey değildir demi
boynumun sol arkasında ense kökünün orda bi beze var. büyükçe gibi bir şey, parmaklayınca farkettim. bastırınca acımıyor, hafif yumuşakça elastik. doktora tabi gidicem de önemli bir şey değildir demi
0
calimdor
(13.11.11)
muhtemelen yağdır. yine de gidin bir doktora.
0
fakyoras
(13.11.11)
komşumuzdada tarif ettiğin yerde bir beze vardı, detayları bilmiyorum ama sanıyorumki o bezeyi eritmek için kemoterapi görmüştü.

umarım kötü bir şey değildir, vakit kaybeden doktora görün bence.
0
tolga asp
(13.11.11)
bende 7-8 yaşımdan beri var, muhtemelen önemli bir şey değil. ama doktora görünmekte fayda var tabii ki.
0
der meister
(13.11.11)
lenf bezin şişmiş olabilir. doktora görünmende fayda var.
0
bilmemkacincinick
(14.11.11)
(8)

kalp çarpıntısı neden olur?

isimsiz uye
kalp çarpıntısının nedenleri nelerdir? son zamanlarda bende rahatsız edecek derecede kendini hissettirmeye başladı. kardiyolojiye de gitmeye korkuyorum.. neden olabilir sizce bu meret?
kalp çarpıntısının nedenleri nelerdir? son zamanlarda bende rahatsız edecek derecede kendini hissettirmeye başladı. kardiyolojiye de gitmeye korkuyorum.. neden olabilir sizce bu meret?
0
isimsiz uye
(13.11.11)
çay kahve?
0
kediebesi
(13.11.11)
panik atak ve benzeri depresif süreçlerde oluyor.
0
santiago nasar
(13.11.11)
doktor bilir.
0
terp
(13.11.11)
@kediebes: onlar yok ama aşırı tatlı tüketimi var. bir de psikolojik olabilir diye düşünüyorum nedense bu olaya çok kafa yorduğum zamanlar oluyor genelde
0
🌸isimsiz uye
(13.11.11)
depresyon arefesi olabilir. önce kardiyolojiye git, temiz çık rahatla.sonra pskiyatri.
0
croupier
(14.11.11)
tiroid hormonuyla alakalı bir sıkıntı olabilir, bir dahiliye uzmanına görünün.
0
sparkles english
(14.11.11)
aşık olmuşsundur belki
0
mlky lvn
(14.11.11)
yukaridakilere ek olarak sigara ve sedanter ya$am.
genetik.
kalpte ileti bozukluklari.
0
asa
(15.11.11)
(4)

kusma+ateş

sorubankasi
dün halamdan bana bulaştı sözlük ahalisi.dün gece sapasağlamken birden halsizleşmeye ve midem bulanmaya başladı.sonra gece 3 ten 9-10a kadar kusmaya başladım,böyle kustuğumu hiç hatırlamıyorum.sonra hastaneye gittik başkasından bulaştığını söyledik(onada başkasından bulaşmış)tahlillerde birşey çıkma
dün halamdan bana bulaştı sözlük ahalisi.dün gece sapasağlamken birden halsizleşmeye ve midem bulanmaya başladı.sonra gece 3 ten 9-10a kadar kusmaya başladım,böyle kustuğumu hiç hatırlamıyorum.sonra hastaneye gittik başkasından bulaştığını söyledik(onada başkasından bulaşmış)tahlillerde birşey çıkmamış ama serum vermişler,banada öyle yaptılar.serum vurulup eve geldikten sonra biraz ateşimde çıkmaya başladı.şuan kusmam yok ancak ateşim var.

farkındayım günlük gibi oldu ama :)şuan için bir tavsiyeniz var mı?şunu yap şunu yap gibi?birde sıvı alımını nasıl yapıcam su içince midem bulanıyor?kola vs. içsem oda aynı şekilde bulandırır mı?
0
sorubankasi
(13.11.11)
nane-limon iç.
0
fakyoras
(13.11.11)
Sıvı açığını yerine koyman lazım. Seni ne kusturmayacaksa onu iç, ama iç. Tabii kola olabilecek en kötü alternatif :)

Ateş için ateş düşürücü 6 saatte 1 kullanılabilir. Ilık duş alınabilir.
0
there is nothing left for me
(13.11.11)
mümkün oldukça çok dinlen, su tüket. evde varsa tylol hot iç, hem uykunu da getirir.
0
hayley williams ile evlenecek genc
(13.11.11)
Olaki miden bulanıyorsa, sıcak ya da soğuk su içmen tavsiyedir. Misal sıcak suyu çorbayla da içebilirsin, virütik bir durum gibi görünüyor onun araştırması tahlili öyle elzem bir durum olmadığında pek bakılmaz. O yüzden su içip senin atman lazım, kusuyorsan da kusabilirsin ama bu durum seni çok rahatsız ediyorsa antiemetik ilaç alman gerekiyor bunun için doktorunla görüşebilirsin. Kustuğun için yüzünde sararma, aşırı terleme ve baş dönmesi gibi bir durumla karşılabilirsin bu durumu takiben 15 dakika içinde kaslarında çekilme, kramp bir durum söz konusu olursa acil hastaneye gitmen gerekli olur. Dolan dur şimdi, kusmaktan kaybettiğin elektrolitlerin alımı içinde mide bulantısı ve biraz tok mide ile soda içmeni de tavsiye ederim.
Geçmiş ola yoldaş.
0
aduketim 30cm
(14.11.11)
(3)

Osmaniyeli veya Osmaniye-Duzicili olan var mi? (bel fitigi meselesi)

alessandro del pieroglu
Arkaaslar iyi aksamlar. kisa kesecem: Osmaniye'nin Duzici ilcesinde bel fitigini masaj yaparak tedavi eden/ettigi soylenen bir zat var imis. (bizzat kendisinin tedavi ettigi birisinden alddigimiz bilgiye istinaden)oncelikle boyle birisini siz duydunuz mu? duyduysaniz adi, mehmet tas (veya das da ola
Arkaaslar iyi aksamlar. kisa kesecem: Osmaniye'nin Duzici ilcesinde bel fitigini masaj yaparak tedavi eden/ettigi soylenen bir zat var imis. (bizzat kendisinin tedavi ettigi birisinden alddigimiz bilgiye istinaden)

oncelikle boyle birisini siz duydunuz mu? duyduysaniz adi, mehmet tas (veya das da olabilir) mi? hepsi tamamsa, bu zatla alakali bildiklerinizi paylasir misiniz?

zor bir ihtimal de olsa adamla alakali bilgiye hicbir yerden ulasamayinca bir de burayi deneyelim dedik. simdiden tesekkurler.
0
alessandro del pieroglu
(13.11.11)
fizyoterapist diye birşey duydunuz mu acaba?
0
avonkatalogu
(14.11.11)
yau arkadasim biz de biliyoruz tip bilim onemli seyler; sizden ricamiz bu adamla alakali bi bilgiye sahip olup olmadiginiz. gelip de burda millete zircahil numarasi yapmanin ne anlami var? hem siz biliyo musunuz bel fitiklarinin yuzde bilmem kacinin masajla tedavi edilebildigini? ollo ollo
0
🌸alessandro del pieroglu
(16.11.11)
bel fıtıklarının sizin tabirinizle 'yüzde bilem kaçı' sadece masajla değil, doğru insanların yaptığı tedavi programıyla tedavi edilir ve bu program masajı da içerir. bahsettiğiniz terapatik masajı sadece anatomi bilgisi olan insanlar yapabilir öyle bi zat varmış masaj yapıyopmuşla bu iş olmaz. ayrıca bazı durumlarda bel fıtığı olan hastalara manuel tedavi bile uygulanmaz. bel bölgesine yapılcak yanlış bir uygulama hastanızın felç kalmasına bile sebep olabilir. yine de tercih sizin.
0
avonkatalogu
(17.11.11)
(7)

Numaralı Lens

derkampf
Bir arkadaşımın;sağ gözü 2.75, sol gözü 2.50 astigmat ve miyopu var. daha önceden hiç lens kullanmadı, numaralı renksiz lens almak istiyor, genellikle hangi markaları tercih ediyorsunuz, para konusunda bir kısıtlaması yok.
Bir arkadaşımın;
sağ gözü 2.75, sol gözü 2.50 astigmat ve miyopu var. daha önceden hiç lens kullanmadı, numaralı renksiz lens almak istiyor, genellikle hangi markaları tercih ediyorsunuz, para konusunda bir kısıtlaması yok.
0
derkampf
(13.11.11)
ben air optix kullanıyorum. çok memnunum. genelde bu önerilir zaten.
0
gakgul
(13.11.11)
air optix kullanıyorum, kime önerdiysem çok memnun oldular.
0
fakyoras
(13.11.11)
johnson & johnson acuvue kullanıyorum. miyop (9 civarı)+ asigmat (1) var.

uzun zamandır kullandığım marka, memnunum.
0
tedirginlik hucresi
(13.11.11)
2 yıldır acuvue oasys kullanıyorum. gayet memnunum.
0
nickini vermek istemeyen uye
(13.11.11)
purevision favorimdir. şimdi purevision 2 çıkmış.
0
goldentitan
(13.11.11)
genelde hangi marka diye bir şey yok. önce doktora gitmeli ve ona göre gözünün bc curve radius değerini öğrenmeli, ayrıca gözü lense uygun mu onu da öğrenmeli.
ondan sonra tavsiyede bulunabiliriz. çünkü her markanın her göze uygun çeşidi yok. gözü 8,9'sa mesela o değerde lensi olan markaları tercih etmeli
0
baldur
(13.11.11)
en rahat lens normalde genele göre acuvue oasys ancak arkadaşınızın astigmatı da varsa ve yumuşak lens kullanacaksa o zaman başka lenslere bakmalı.

ben en çok air optix aqua da rahat etim.
0
erobur
(13.11.11)
(1)

vazektomi

raizti
vazektominin geri donusu var mi? buyuk ihtimalle varsa da yeni yeni metodlar ile oluyordurdur diye dusunuyorum, cunku yillardan beri hep tersi soylendi.. ve eger var ise, basari ihtimali nedir geri donmek isterse er kisi? simdiden tesekkurler..
vazektominin geri donusu var mi? buyuk ihtimalle varsa da yeni yeni metodlar ile oluyordurdur diye dusunuyorum, cunku yillardan beri hep tersi soylendi.. ve eger var ise, basari ihtimali nedir geri donmek isterse er kisi? simdiden tesekkurler..
0
raizti
(13.11.11)
compadrito
(13.11.11)
(6)

o son birayı içmeyecektik

bacardicola
akşam soğuk soğuk içtim ve sabah kalktım boğaz acısından duramıyorum. sinüzit sahibiyim, genizde akıntı da var. yarın dr gideceğim de, ballı süt nane limon falan fayda etmedi. başka yanmayı azaltacak bir iksir var mıdır ki evde yapılabilecek? ya da bulabilirsem eczaneden alabileceğim?
akşam soğuk soğuk içtim ve sabah kalktım boğaz acısından duramıyorum. sinüzit sahibiyim, genizde akıntı da var. yarın dr gideceğim de, ballı süt nane limon falan fayda etmedi. başka yanmayı azaltacak bir iksir var mıdır ki evde yapılabilecek? ya da bulabilirsem eczaneden alabileceğim?
0
bacardicola
(13.11.11)
ılık su tuz limon gargara denesen ?
0
uykulu
(13.11.11)
strefen boğaz pastili işe yarayacaktır
0
benimneyimeksikki
(13.11.11)
nane-limon iç iyi gelir ;)
0
7876
(13.11.11)
eczaneden gargara al. adı neydi hatırlamıyorum ama hepsi işe yarıyor. yada votkayla gargara yap (ciddi). :)
0
mylord
(13.11.11)
Bir saglam agri kesici + parasetamol iceren bir basit ilac parol gibi bunlarin ustune de 2 strepsils pastil bitince pesine 2 tane daha emip bitiriyorsun. 10-15 dakika suren bu seanstan sonra yrn doktora bile gitmene gerek kalmayabilir.
0
gokriver
(13.11.11)
adaçayı + strepsils
0
silvio dante
(13.11.11)
(14)

kilo almak istiyorum!

slavez
la valla utanır oldum ya. yaş olucak 20 ben hala 45 kilolarda sekmece. napmalı, ne etmeli.iyi de yerim ama yok arkadaş, olmuyor. çocukluktan beri zayıfım. ilkokulda 1'de 16 kiloydum la!artık spor salonuysa spor salonu, bilmem ne tozuysa bilmem ne tozu, iğnesiyse iğnesi. ne yapayım da şöyle bir 60 ki
la valla utanır oldum ya. yaş olucak 20 ben hala 45 kilolarda sekmece. napmalı, ne etmeli.

iyi de yerim ama yok arkadaş, olmuyor. çocukluktan beri zayıfım. ilkokulda 1'de 16 kiloydum la!

artık spor salonuysa spor salonu, bilmem ne tozuysa bilmem ne tozu, iğnesiyse iğnesi. ne yapayım da şöyle bir 60 kilo olayım artık? var mı tecrübeli arkadaşlar :(
0
slavez
(13.11.11)
cinsiyet erkek.
0
🌸slavez
(13.11.11)
ekmeği çok yicen. başka yol yok
0
yagmursuyunacorba
(13.11.11)
cigerdelen, abi annem hemşire. bu tip bi şey gerektirmeden anında yapılabilecek şeylerin allahını denedim, sağolsun.

daha atraksiyonlu şeyler lazım sanırım.
0
🌸slavez
(13.11.11)
karbonhidratlı besinler ye. sana tavsiyem geceleri yatmadan yarım saat 1 saat önce ekmek arası peynir, salam yap ye. uyu. uyumadan önce yemek yemek çok fena kilo aldırır.
0
false pretension
(13.11.11)
Gece yemekleri bu konuda benzersizdir. Normal öğünlerde ne yerseniz yiyin yaramaz da, gece yediğiniz her şey size kilo olarak geri döner.
0
cok sey hakkinda az sey bilen adam
(13.11.11)
ekmek falan halt etmiş. senelerdir 3-5 kilo alayım diye dayandım ekmeğe, yerimde saydım. ama sadece 1-2 ay boyunca günde 1 kahvaltılık kasesi dolusu tahin pekmek bitirince direkt 5 kilo aldım. pişmanımi veremiyorum.
cinsiyet kadın.
0
benneydim
(13.11.11)
abi bira diye bir içecek var, tadı falan da çok güzel. bir kaç taneden sonra hafiften kafa da yapıyor. dene bence.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(13.11.11)
merhaba ektomorf bünye. vucut geliştirme sporu dışında yapabileceğin hiçbirşey yok. bu spor ile de çok hızlı çözüm alabileceğini düşünme. düzenli çalışma ve iyi beslenme ile 1 yılda sağlıklı olarak 8 kilo kadar alabilirisin.
2 ci yılda bu kadar olmasada gene iyi kilo alabilirsin. sonuç olarak bunu kafaya taktıysan uzun ve düzenli bir spor hayatı ile çözebilirsin.

yukarıda anlatılan ekmek ye bira iç, bi iğne varmış vuruyomuşsun 3 ayda duba gibi yapıyomuş hikayelerinin hiçbirini dinleme senin vucut yapına uygun değil o işler. ne yersen ye, ya da ne içersin iç ağır derecede spor yapmadığın sürece sana kilo yapmaz.

tek bir alternatif var 30lu yaşları geçtikten sonra metabolizma hızın düşecek ve biraz daha kilo alırsın ama çok bişey bekleme ve bu sağlıklı bir kilo olmaz.

www.bodyforumtr.com
0
orpheus
(13.11.11)
spora başla. body bulding falan. bir yandan da protein tozları falan kullan. 2-3 aya şişersin, kaslanırsın. bir arkadaşım götsüzdü resmen. 2 ay içinde adama benzedi. şimdi götlendi, hatta kalktı bile götü. o derece etkisini gördü. ama o hergün gidiyor spora ve günde 2-3 yumurta beyazı yiyor falan. bildiğin saldırdı yani proteine. sen de deneyebilirsin.
0
pomolilik
(13.11.11)
Eğer baktırmadıysan tiroid hormonuna baktırsana...
0
there is nothing left for me
(13.11.11)
benden sana verelim ? benimde 60 kilo olmam lazım lan.
0
violence
(13.11.11)
Yatmadan önce ye, çikolataya aban, su yerine bira iç gibi söylemlere takılma. En fazla göbeğin olur. Sorunun çözümü burada değil, bir doktora danış. Fakat olay arkadaşların da dediği gibi düzenli spor yaparak kas kütleni arttırmaktan ibaret.
0
paranormal
(13.11.11)
yukarıda söylenenleri yaparsan kilo alabilirsin ama reflü olursun kesin (yatmadan önce yemeğe abanmak filan). ki reflü çok daha büyük bir problem.
0
wilhelmwasmuss
(13.11.11)
supradyn adlı vitamini al eczaneden 11 tl suda eriyeni 37 tl.ekmek tüketimini arttır.pes etmeden devam et yavaş yavaş alcaksın çünkü kilo sonra bakıcaksın birden artıcak kilon fln sonra frenliceksin kendini ama birden olcak bişey değil sabır please dude. :)
0
semson
(13.11.11)
(2)

Boğaz yanması

gerenkyok
Merhaba duyuru sakinleri,5 ay önce sigarayı bıraktım, hâlâ boğazımdan sigara artıkları geliyor. Esas problem, boğazım yanıyor ve hemen su içme ihtiyacı duyuyorum geçmesi için, soğuk havalarda daha hissedilir oldu. Reflü olabilir mi, süt iç az az iyi gelir diyen oldu. Nedir olay, nasıl geçer ?
Merhaba duyuru sakinleri,
5 ay önce sigarayı bıraktım, hâlâ boğazımdan sigara artıkları geliyor. Esas problem, boğazım yanıyor ve hemen su içme ihtiyacı duyuyorum geçmesi için, soğuk havalarda daha hissedilir oldu. Reflü olabilir mi, süt iç az az iyi gelir diyen oldu. Nedir olay, nasıl geçer ?
0
gerenkyok
(13.11.11)
garantili cozum:
gaviscon surup
0
thunder thunder thunder thundercats
(13.11.11)
@tttt, gittim hemen bir gaviscon advance edindim kendime.

@cigerdelen, umarım sigaraya bu sebeple bir yaklaşma ihtiyacı hissetmem. Dediklerini uygulayacağım.

Öneri ve ilginiz için teşekkür ederim.
0
🌸gerenkyok
(13.11.11)
(1)

mylostan veya musaril

placebo
Almanya'da Mylostan veya Musaril adlarıyla satılmakta olan tetrazepam etken maddeli ilacın Türkiye'deki adı nedir? Çok aradım, bulamadım, yardım n'olur :)Teşekkürler şimdiden.
Almanya'da Mylostan veya Musaril adlarıyla satılmakta olan tetrazepam etken maddeli ilacın Türkiye'deki adı nedir? Çok aradım, bulamadım, yardım n'olur :)
Teşekkürler şimdiden.
0
placebo
(12.11.11)
tetrazepam: It is used mainly in Austria, France, Belgium, Germany and Spain to treat muscle spasm, anxiety disorders such as panic attacks, or more rarely to treat depression, premenstrual syndrome or agoraphobia. Tetrazepam has relatively little sedative effect at low doses while still producing useful muscle relaxation and anxiety relief.

bizim buralarda bu etken maddede bir ilaç yokmuş, sorununun başka etken maddeyle çözümüne bakmalısın.
0
bykush
(13.11.11)
(5)

tırnakların üzerindeki küçük delikler?

ceoz
sizde de var mı bunlardan,toplu iğne batırmış gibi delik delik tırnaklarımın üzeri bi geçip bi geri geliyorlar,halam tırnak sedefi dedi,onda da normal sedef var,bi bilgisi olan var mı?
sizde de var mı bunlardan,toplu iğne batırmış gibi delik delik tırnaklarımın üzeri bi geçip bi geri geliyorlar,halam tırnak sedefi dedi,onda da normal sedef var,bi bilgisi olan var mı?
0
ceoz
(12.11.11)
bende 2 hafta falan önce farkettim bikaç tırnağımda var hatta bir tırnakta 2 tane bile var.
0
hıkmıkzık
(12.11.11)
tırnak sedefi bu:

www.google.com

sende bunlar var mı?
0
compadrito
(12.11.11)
görsellerdeki uzun tırnaklı kişinin tırnakları gibi yani evet,,umarım ilerlemez ve vücuduma sıçramaz,3 yıldır fln vardı ,içim daraldı şu anda,neyse Allah daha büyük dert vermesin,teşekkürler.
0
🌸ceoz
(12.11.11)
Psöriazis'in (Sedef) bir formu veya öncü belirtisi olabilmekle beraber, sayısı az ise herhangi bir hastalığın belirtisi olmadan da bulunabiliyor. Ayrım için bir dermatoloji uzmanına görünmenizi şiddetle öneririm.
0
there is nothing left for me
(12.11.11)
sen bence bekletmeden acil işini bilen bi doktora git.allah şifa versin.
0
semson
(13.11.11)
(4)

et yemeğinden sonra diş ve diş eti kaşıntısı?

schizophrenia
böyle kıytırık şeyler için doktora gitmek istemiyorum ama dişlerim tavuk eti - ya da kırmızı et yerken-yedikten sonra sızlamaya ve delice kaşınmaya başlıyor. Sebep ve pratik çözüm konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum.
böyle kıytırık şeyler için doktora gitmek istemiyorum ama dişlerim tavuk eti - ya da kırmızı et yerken-yedikten sonra sızlamaya ve delice kaşınmaya başlıyor. Sebep ve pratik çözüm konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum.
0
schizophrenia
(12.11.11)
ısıra ısıra yediğinizden belki diş etleri geri itiliyordur. çok da sağlam değilse sıkıntı oluodur. elma ile de bir denesene kaşınırsa ondandır.
0
ayiadam
(12.11.11)
sebebi bilemem, çözümü diş ipi ve kürdan (cure dent yani)
0
compadrito
(12.11.11)
Bu devirde çok zor da olsa C vitamini eksikliği olabilir.
0
there is nothing left for me
(12.11.11)
Lifli gıdalar yedikten sonra iki diş arasına sıkışıp kalan gıda artıkları basit sızlamalardan daha şiddetli ağrılara kadar uzanan bir yelpazede ağrılara neden olabilir.
Dolgularınız, kaplamalarınız var mı? Kaplamalarınız ya da dolgularınızda uyumsuzluk varsa bunları değiştirmeniz gerekebilir. Yoksa ve bu hissiyat yeni oluşmaya başladıysa çürük kaviteleri açılmaya başlamış olabilir. Dolgu yaptırsanız en pratik yoldan probleminizi çözmüş olursunuz. Yok o da değil diyorsanız, diş ipi kullanın.
0
dyna
(13.11.11)
(7)

Lazer epilasyon için iyi bir yer arıyorum İstanbul'da!

cornypop
Hem güvenilir hem de çok pahalı olmayan lazer epilasyon yaptırabileceğim neresi var? İstanbul'da avrupa yakası olursa tercih sebebim.
Hem güvenilir hem de çok pahalı olmayan lazer epilasyon yaptırabileceğim neresi var? İstanbul'da avrupa yakası olursa tercih sebebim.
0
cornypop
(12.11.11)
yer bilmem de ipl olmuyormuş illa alexandrite olsun dikkat et.
0
ekaterina
(12.11.11)
euroderm kadikoy, dedi eşim. ama asya yakasi tabi.
0
la traviata
(12.11.11)
epiderm
0
sopiro
(12.11.11)
sektörde geçirdiğim yılların burada bir şeylere yaramasını umarak biraz detaylı cevap yazayım istedim.

alexandrite bir marka değil,755 nm lazerin üretildiği medyumun tipi... misal palomar veya candela isimli üreticilerin ürettiği alex lazerlerin etkinliği iyi olabiliyorken deka veya adı sanı duyulmamış koreli bir firmanın ürettiği alexler hem kullanıcı için hem de hasta için tam bir baş belası olabiliyor.

ipl ile ilgili olarak, çok kötü olduğuna dair yanlış ama yaygın bir kanı var. bu yıl seul'deki dünya dermatoloji kongresinde sunulan bir çalışmaya göre bir çeşit ipl markasının, kalıcı sonuçları olan ve en fazla tüy temizleme oranına sahip ilk sistem olduğu ortaya konmuş(troilius, bjerring).

aslında ipl bildiğimiz fotoğraf makinalarının flash ışığının kullanılmasıdır. ve teorik olarak en azından epilasyon konusunda tüm lazerlerden daha etkili sonuçlar almanıza imkan verir. çünkü tek bir dalga boyu yerine dalga boyu aralığı ve daha stabil bir enerji kontrolü sağlayabilir. sıradan bir ipl sistemi üretmek ucuz ve kolaydır. fakat lazerlerden daha iyi sonuçları olan ipl sistemler son derece sofistikedir ve üretmek oldukça pahalıya mal olabilir. türkiye'de satışı yapılan danimarka kökenli ellipse bu konuda eşsizdir. bunun dışında amerikalı sciton firmasının bbl'i de bazı eksikliklerine rağmen oldukça etkilidir. ellipse'in sorunu türkiye'deki kullanıcılarının yarısından fazlsının kaçak-korsan uygulama başlıkları kullanmaları(kalitesiz xenon flash lamba, kalibrasyonsuz, kötü filtreler, kötü seramikler, kötü köprü bağlantılar vs). eğer hekim bir ellipse kullanıcı bulursanız sizi 4-5 seansta kıllarınızdan kurtarabilir.

özet olarak ipl ile epilasyon yaptıracaksanız mutlaka bir dermatolog gözetiminde yaptırın.

fiyatlara gelince; diyelim ki bacaklar, bikini bölgesi, koltuk altı için 5-6 seans uygulama yaptıracaksınız. toplam normal fiyat 2000-2500 tl arası olacaktır. buna rağmen toplam 700 tl ye yaptırabileceğiniz yerler de var. fakat bunların kullandığı cihaz'ın medical ce'li, peer reviewed klinik verileri olan bir cihaz olmadığından emin olabilirsiniz. çünkü öyle bir cihazın sarf maliyeti bile bundan daha fazla. kampanyayla vs gerçekten sonuç alabileceğiniz bir cihazla epilasyon maliyetinin minimum 1500 tl olduğunu düşünüyorum.

istanbul'da nişantaşı ve bağdat caddesine göre bakırköy fiyat açısından 100-250 tl daha iyi bir adres olabilir.
0
kahveci
(13.11.11)
''kahveci'' nickli arkadaşın yazdıkları tamamen doğru.Ellipse marka ipl cihazının diğer ipl cihazlarla arasında dağlar kadar fark var.Üstelik Ellipse İPL'i geliştirip İ2PL üretiyor.İPL'den daha üstün,yan etkileri olmayan(dual filtreleme özelliği ile)ve daha iyi sonuçlar alınabilen İ2PL cihazı alex lazerlerden çok daha iyi sonuçlar veriyor.Alex kullanan firmaların internet sitelerinde ipl cihazları karalamaları,tamamen güzellik salonlarından müşteri çalmak ve insanları yüksek rakamlarla polikliniklere çekmek istemelerinden kaynaklanıyor.
0
toner
(09.08.12)
bakırköy meydanına 5 dk yürüyüş mesafesinde "Beautyderm Güzellik ve Sağlık Merkezi" var incirli caddesinde dilek pastanesinin üst katı. ben gittim 3 tane soprano cihazları var bitanesi "ice" tı galiba hiç acısız çalışanlar da çok güler yüzlü denemeni öneririm.
0
arollinable
(09.09.16)
Epiline nişantaşı, sahibi dermatolog.
0
neferkitty
(09.09.16)
(3)

İstanbulda sülük satılan yer

rivaldobebetoronaldo
istanbulda avrupa yakasında sülük satılan yer var mı ? soruyu nere sorayım diye düşündüm ama sülük herhalde medikale girer diye düşündüm :D
istanbulda avrupa yakasında sülük satılan yer var mı ? soruyu nere sorayım diye düşündüm ama sülük herhalde medikale girer diye düşündüm :D
0
rivaldobebetoronaldo
(12.11.11)
Mısır çarşısının solunda bulunan sokakta satıyorlar.
0
tcyx
(12.11.11)
tcyx +1 daha yeni gördüm.
0
hikaye mesture
(12.11.11)
eminönü +1
0
semson
(12.11.11)
(2)

Göz Hastaneleri...

gominist redar
Selam hipermiyoplar...İzmir de tavsiyelik göz hastanesi aramaktayım.Nedir durum?
Selam hipermiyoplar...

İzmir de tavsiyelik göz hastanesi aramaktayım.
Nedir durum?
0
gominist redar
(12.11.11)
kaşkaloğlu
batı göz
0
screamshot
(12.11.11)
balçovada Caner Göz Merkezi var. 15 yıldan fazladır aynı doktorlarla hizmet veriyorlar. Balçova tarafında bilmeyen, gitmeyen yoktur.
0
goldentitan
(12.11.11)
(6)

Kilo vermek, spor?

mad-eye moody
1.70 boyunda ~100 kilo er kişisiyim.` :oha demeden bi devamını oku`üniversite hazırlık döneminde profesyonel olarak oynadığım futbolu bıraktım ve hızla kilo almaya başladım, şimdi 23 yaşındayım. kilo vermeye karar verdim ve bir spor tesisine kaydoldum. tesis mükemmel, her türlü fitness alet edevatı
1.70 boyunda ~100 kilo er kişisiyim. *

üniversite hazırlık döneminde profesyonel olarak oynadığım futbolu bıraktım ve hızla kilo almaya başladım, şimdi 23 yaşındayım.

kilo vermeye karar verdim ve bir spor tesisine kaydoldum. tesis mükemmel, her türlü fitness alet edevatı ve olimpik bir yüzme havuzu var ama ne yazık ki tesisin spor hocası malın teki. ilk başladığımda sadece yürüyüş, bisiklet ve kürek önerdi bana, fitness yapmak istediğimi söyledim (şimdiden 1,5 ayda 5 kilo verdim ve biliyorum vücudum sarkacak)hocanın verdiği cevap, fitness yaparsan daha da şişersin sen yürümeye devam et oldu. adama body building falan demedim, form kazanmak ve sarkmayı önlemek için normal fitness olduğunu söyledim sallamadı. adam zaten tesise çok uğramıyo, tesisteyken de müzik dinleyip facebooka giriyo.

biraz fazla uzattım kusura bakmayın, bana bir spor programı tavsiyesinde bulunabilir misiniz? internette biraz araştırdım ama türkçe kaynaklar hep kadınlara evde yapılacak programları içeriyo, ingilizcem de olmadığı için yabancı sitelerden bakamadım.

herhangi bir sağlık sorunum yok, haftada 5 gün spor yapıyorum.
0
mad-eye moody
(12.11.11)
bu konuda uzman biri değilim ama fitness diyorsan uyguladığım programı yaparsan fayda göreceğinden şüphem yok. bölgesel kilo vermek mümkün olmadığından fitness için tüm bölgeleri çalıştırmak lazım. vereceğim programı uyguladıktan sonra vücudunda göreceğin sıkılaşma ve incelmeden sonra ufak hediyemi bekliyorum. ben haftada 5 gün düzenli bir şekilde uyguladım. ama 4 gün de olur sanırım. program şu şekilde:

- 20 dakika tempolu yürüyüş
- 15-20 dakika tempolu bisiklet
- roman chair (mekik sehpası) 3 x max. başlarda kendini çok zorlama
- çakı ( düz sehpada dizleri kırmadan ayakları yukarı kaldırıp indirme)3 x max.
- twist (omuzlar sabit olmalı) 3 x max.
- mekik makinesi (omuzlardaki yükle eyilip kalkma)sıkılaştırma için 3 x 10.
- bench press 3 x 10 (ağırlıklar aşırı olmamalı, zamanla arttırılabilir)
- butterfly 3 x 10
- enseye çekiş 3 x 10
- kürek 3 x 10
- barbell curl 3 x 10 ( düz bar olmalı)
- triceps pushdown 3 x 10 (aletli çalışırsan iyi olur)

kolay gelsin.
0
knary
(12.11.11)
compadrito
(12.11.11)
tesise devam ama o hocayı bırakın.
www.bodybuilding.com buradaki fat loss sekmesinden egzersiz rutinlerine göz atabilirsiniz.

bol bol türkçe, ingilizceniz varsa da yabancı spor forumlarında vakit geçirin.

doğru çalışma rutini ile maksimum verim sağlayarak faydasını hissettiğiniz bir tempo yakalayabilirsiniz.

kendine faydası olmayan, okuyup araştırmayan apachi antrönümsülerden uzak durmak lazım ilk olarak
0
dyna
(12.11.11)
bu arada ben olsam 3 gün super setlerle ağırlık çalışır, iki günü tamamen kardiyo'ya ayırır, iki gün de dinlenirdim. Şeker tüketimini tamamen keser, öğünlerimi sıklaştırır, meyve şekeri olan fruktoz ile şeker alımı yapar, günde bir avuç kuruyemiş tüketir, mahrumiyet psikolojisine girmemek için haftada bir gün serbest yer içerdim. haftada bir veya birkaç kez yağ oranı düşük kırmızı et yer protein alımını yağsız pişirilmiş göğüs etinden yapardım. Vücudunuzun bir öğünde sentezleyebileceği protein miktarı ise ortalama 21 22 gramdır bu da küçük bir porsiyon yağ ilave eklenmeden pişirilmiş ve derisiz piliç göğüsünde mevcut. Bir başka deyişle ağır antrenman yaptığınız için ağır değil sık beslenin.

Daha önce duymadıklarınız varsa aşağıdaki kelimeleri araştırarak başlasanız epey hızlanmış olursunuz.

cardio interval training
glisemik indeks
basit şeker
kompleks karbonhidrat
0
dyna
(12.11.11)
hoca hakkaten malmış. sarkar o vücut fitness olmadan evet. knaiy nin program iyi görünüyor.ona benzer takıl. ama protein almayı da ihmal etme. toz moz demiyorum et yumurta filan ye yani.
0
croupier
(12.11.11)
çok teşekkür ederim ilginiz ve yardımlarınız için.
0
🌸mad-eye moody
(12.11.11)
(12)

Dudağınız uçukladığında ne yaparsınız?

gijilti
Önlem, tedavi?
Önlem, tedavi?
0
gijilti
(11.11.11)
sarımsak. ortadan kes bıçakla şeritler çiz suyunu salıcak, onu merhem gibi sür sarımsak ile.
0
sormaya geldim
(11.11.11)
asiviral sürüyorum ben sabah uyanır uyanmaz hissettiğimde.
0
jedilance
(11.11.11)
en son aseton denedim epey kuruttu ama tabi yara oldu yine illa ki.
0
kediebesi
(11.11.11)
Zovirax
0
vexations
(11.11.11)
önlem için asiviral, tedavi için zaman.
0
mlky lvn
(11.11.11)
bu soru çok popüler :)

zovirax gibi bir ilaç kullanmak.
bağışıklık sistemini güçlendirmek ve kuvvetli tutmak.
0
ermanen
(11.11.11)
vectavir ya da asiviral. etken maddeleri farklı iki uçuk kremi. bende bazen biri bazen diğeri etkili oluyor.
ayrıca sıcak. derler ya tahta kaşığı ısıtıp dudagına yapıştır. ben onun yerine çay kahve bi sey içerken ucugun olduğu yere değdiriyorum. yanıyor tabi ama etkili.
0
dasher
(11.11.11)
erkeğim, ufak bi nokta fondoten sürüyorum uçuğun üzerine kuruttuğu için bi kaç saat içinde düzeliyor
0
buffy de vampir sayilir
(11.11.11)
(bkz: vectavir)
0
blackdog
(11.11.11)
karbonatı suyla karıştırıp sürünce hemen kurutur
0
eter
(12.11.11)
moderatör bu yazdığımı silecek ama yine de yazayım. siz hiç mi cevaplara tik atmaz mısınız yoksa duyurunun böyle bir özelliği olduğunu mu bilmiyorsunuz?

www.eksiduyuru.com
0
roy keane
(12.11.11)
atarım elbette tik. ama acelem yok. siz de acele etmeyin.. :)
0
🌸gijilti
(12.11.11)
(2)

ankarada diz protezi ameliyatı tecrübesi olan

dukeboy
annem 73 yaşında dizi felaket durumda yürümesi zorlaştı son günlerde. atatürk hastanesine gittik kesinlikle ameliyat olmalı dediler. karar verin gelin dediler. şimdi size sorum şu diz protezi ameliyatı olmuş tanıdığınız var mı yaşlıca ve ameliyat sonrası ne durumda? ameliyatı önerirmisiniz?kime yapt
annem 73 yaşında dizi felaket durumda yürümesi zorlaştı son günlerde. atatürk hastanesine gittik kesinlikle ameliyat olmalı dediler. karar verin gelin dediler.
şimdi size sorum şu diz protezi ameliyatı olmuş tanıdığınız var mı yaşlıca ve ameliyat sonrası ne durumda? ameliyatı önerirmisiniz?
kime yaptırdınız? ameliyat sonrası süreç zor oldumu?
biraz yol gösterseniz sevinirim
0
dukeboy
(11.11.11)
sana tavsiye edebileceğim tek bir dr. var ama bursa da kendisi..prof.dr.ömer faruk bilgen,kendisi annemin dr.udur,ve kimsenin cesaret edemediği ameliyatları başarıyla gerçekleştirdi.12 yıldır tanıdığımız ve kesinlikle gözü kapalı tavsiye edebileceğim tek dr.dur kendisi..
0
brnbrs
(11.11.11)
gectiğimiz yıl annem oldu. ama zaten kalçada protez de vardı. ameliyat sonrasında fizik tedavi sırasında bağları zedelediler.1-2 ay belli bir açıya kadar kırabildi dizini. fizik tedaviye ara verildi. hala, kalçadan kaynaklı, baston kullanıyor. bazen dizleri ağrıyor. ama bu benim annem. şanssızdır biraz. hastanede yan odamızdaki kadın , o da diz protez ameliyatı olmuştu, 2 gün sonra yürümeye başladı. üstelik annemden yaşlıydı. (yas 65 annemin). birde bu yaşta yaptırmak mantıklı. protezlerin ömrü ortalama 15 yıl. bu yaşta olmasını tercih ediyorlar doktorlar bu yüzden. bir e ağrıları için gnc'den triflex diye bir ilaç var ağrı kesicili o da iyi geliyordu.
ameliyat sonrasında yapabiliyorsa yüzsün. en iyisi o.
geçmiş olsun şimdiden.

istanbul bu arada
0
65 derece
(12.11.11)
(1)

yanaktaki şişlik

bonjurkes
Önceden de bahsettiğim üzere diş kökü enfeksiyon kapınca çekilmesine karar verildi, bugün dişçiye gittim o da bakarız ama çekilecek gibi birşey dedi. Dişin kanallarını açıp içine pamuk koydu ki iltihap boşalsın vs.Asıl sorun şimdi sağ yanağım çok hafif de olsa şişti iltihaptan dolayı sanırım, dişimi
Önceden de bahsettiğim üzere diş kökü enfeksiyon kapınca çekilmesine karar verildi, bugün dişçiye gittim o da bakarız ama çekilecek gibi birşey dedi. Dişin kanallarını açıp içine pamuk koydu ki iltihap boşalsın vs.

Asıl sorun şimdi sağ yanağım çok hafif de olsa şişti iltihaptan dolayı sanırım, dişimin ağrısından ziyade artık bu yanağın ağrısı var ve arada sızlayıp zonkluyor.

Güzelim yanağımı eski haline getirme sürecini hızlandırmak için neler yapabilirim acaba?

Antibiyotik ve ağrı kesici kullanıyorum hali hazırda
0
bonjurkes
(11.11.11)
Belki çekilmeden de kurtarılabilir.
Kanallardan iltihap tam akamadığı için şişlik artmış olabilir. Kök ucu hizasında balonumsu bir şişlik oluştu mu?
0
dyna
(11.11.11)
(5)

Diastema (Ayrık Diş) Tedavisi

kampf
merhaba,Ön dişlerimde literatürdeki adıyla diastema (diş ayrıklığı) mevcut.(bkz: diastema)Ortodontik tedavi için yaşım biraz geç,23 yaşındayım.Bu yüzden kompozit dolgu düşünüyorum.Yaptıran var mıdır?Doğal görünür mü ve daha sonra dolgu renginin kararması gibi sıkıntılar doğruabilir mi?Ve tedavinin f
merhaba,
Ön dişlerimde literatürdeki adıyla diastema (diş ayrıklığı) mevcut.(bkz: diastema)
Ortodontik tedavi için yaşım biraz geç,23 yaşındayım.Bu yüzden kompozit dolgu düşünüyorum.Yaptıran var mıdır?Doğal görünür mü ve daha sonra dolgu renginin kararması gibi sıkıntılar doğruabilir mi?Ve tedavinin fiyat aralığı nedir? sorularıma cevap arıyorum.Konuya vakıf arkadaşlar beni bilgilendirirse sevinirim.
0
kampf
(11.11.11)
ortodontik tedavi için geç değil bence diş arkası tellerini filan düşünebilirsin.
0
kediebesi
(11.11.11)
Diş arkası telleri de olsa yine de kompozit dolgu kadar ekonomik ve hızlı bir tedavi yöntemi değil.Tabii ortodontik tedavi daha kalıcı ama tel takmayı düşünmüyorum.
0
🌸kampf
(11.11.11)
(bkz: laminate veneer)
bu da bir alternatif her ne kadar diş hekimleri tarafından öncelik ortodontik tedaviye verilse de.
0
kayranin kedisi
(11.11.11)
En ideal tedavi ortodonti tabii ki. Kompozit son derece doğal gözükebilir, ama zamanla sararabiliyor. O da problem sayılmaz, tekrar rengi eski haline getirilebiliyor. Dişlerim sararmasın, derseniz porselen laminate veneer var. Bu tedavide az da olsa (0.5 mm) diş kesimi yapılması gerekiyor.
0
dyna
(11.11.11)
Laminate veneer'i diş minesine zarar verdiği için yaptırmayı doğru bulmuyorum.Üstelik diş dokunusundan da dediğiniz gibi 0.5 veya 0.3 mm kayıp oluyor.Hem masraflı hem de zararlı bir tedavi.Aslında öğrenmek istediğim estetik diş hekimliğini layığıyla yerine getirebilecek iyi bir diş hekimi.Tavsiyelere açığım ve teşekkür ederim cevap yazanlara.
0
🌸kampf
(11.11.11)
(1)

Minoxil kullananlar kan verebilir mi?

wasanbom
Son üç yıldır düzenli aralıklarla olmasa da kan veriyorum, bugün verirsem beşinci olacak. Lakin eylülden beri minoxil kullanıyorum bir sorun olur mu? Aspirin alanlar bile veremiyor bildiğim kadarıyla, aklıma takıldı şimdi.
Son üç yıldır düzenli aralıklarla olmasa da kan veriyorum, bugün verirsem beşinci olacak. Lakin eylülden beri minoxil kullanıyorum bir sorun olur mu? Aspirin alanlar bile veremiyor bildiğim kadarıyla, aklıma takıldı şimdi.
0
wasanbom
(11.11.11)
ilacı bir gün önceden kesersen bir sorun olmaz. asprin alanların kan veremiyor olması asprinin kan sulandırıcı etkisinden dolayı. yinede kan verirken kullandığın ilacı belirt.
0
lantel
(11.11.11)
(2)

agrım çok

saz@n
hani kalçadan iğne yaptirirsinizda şişer ağrır ya işte o iğne yapılan yerde bi sertlik var ve ağrıyor iğnede olmadım durup dururken bu nedir
hani kalçadan iğne yaptirirsinizda şişer ağrır ya işte o iğne yapılan yerde bi sertlik var ve ağrıyor iğnede olmadım durup dururken bu nedir
0
saz@n
(11.11.11)
iğne olmadım iğne olmadım 7 yıldan beri iğne olmadım
0
🌸saz@n
(11.11.11)
abse olabilir. bi genel cerraha muayene olman lazım.
0
compadrito
(11.11.11)
(4)

Mide Hastalıklarına Diyet

calimdor
2 sene önce midemde kanama olduğu için hastaneye gitmiştim. nese endoskopi sonucunda ülser gastrit reflü ve sanrım 3 tane de mide fıtığım olduğunu öğrendim. ilaç falan verdi, bir süre kullandım biyopsiye gitmedim.neyse, özet geçmek gerekirse: bir iki haftadır midem yangın yeri. geceleri katlanılmaya
2 sene önce midemde kanama olduğu için hastaneye gitmiştim. nese endoskopi sonucunda ülser gastrit reflü ve sanrım 3 tane de mide fıtığım olduğunu öğrendim. ilaç falan verdi, bir süre kullandım biyopsiye gitmedim.

neyse, özet geçmek gerekirse: bir iki haftadır midem yangın yeri. geceleri katlanılmayacak boyutlara ulaştığı oluyor yanmaların, geğiriklerin vs. yediğim yemeklerle alakalı tabi.

ne yiyeyim yav ben? midemi şöyle bikaç haftalık diyete sokmak için ne yiyeyim ve özellikle ne yemeyeyim? rahatlasın azıcık.
0
calimdor
(11.11.11)
patates puresi ulserli mideme cok iyi geliyor, hafif kaliteli tereyagi ve tuyla tatlandirin, blenderdan gecirin, muhtesem, istedigim kadar yiyebiliyorum ben.
kabugu soyulmus elma, erik vs. Aslinda her seyi cig degil biraz haslayip yemeniz gerekiyor, hafif haslanmis elma, sonra bunlarin hosaflari.
Su kizarmis etimek ve grissiniler de mide suyunu aliyor, bana hic dokunmuyor.
0
leyla3
(11.11.11)
yağ falan yememek gerekiyor sanırım dimi? ya da mayalı şeyler? dün kalaitesiz bir pizza yedim, gece uyuyamadım mide yanmasından. poğaçaları falan zaten ağzıma süremiyorum sanırım mayayla alakalı bir durum var doğru mu düşünüyorum?
0
🌸calimdor
(11.11.11)
Kefir için, Marketlerde bulabilirsiniz. Ülker marka almayın diğer markalara bakın. Meyveli tatlı vs olmasın sadece kefir alın.Midenizin çok rahatladığını göreceksiniz.

Kefir nedir derseniz, tadı süt ile ayran arası birşey olan geleneksel kafkas içeceğidir çokta besleyicidir.
0
Oguzhang
(11.11.11)
asitli içecekti, soğandı, ağır yağlı yemeklerdi hepsinden uzak durun. sabah kahvaltısında dahi kruvasan falan yeyince tüm gün zorlanıyorum, midem alt üst oluyor. gece yemek yemeyi zaten unutun, en fazla çay falan olabilir. eğer gün içinde mideniz kötü olursa çubuk krakerle ayranla için. bana çok iyi geliyor. kesmiyor tabi de, dışarıda yiyecek hafif bir şeyler bulamaz da çok zorlanırsam onunla geçiştiriyorum.

meyveden zarar gelmez diyorsunuz, bazen o bile yakıyor. her şeyi az az yeyin, zamanla nelerden uzak durmanız gerektiğini kendiniz de ayırt edeceksiniz. bünyeden bünyeye farklılıklar olabilir.

onun dışında gece iki yastıkla yatın ki kafanız yüksekte kalsın. aklıma gelenler bunlar, uzun süredir reflü sorunum var benim de. sormak istediğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz.
0
alınmayannick
(11.11.11)
(10)

kedi tırmalaması

conivolkır
bi sokak kidısı tarafından tırmalanırsak kuduz aşısı vs yaptırmamız gerenkir mi?
bi sokak kidısı tarafından tırmalanırsak kuduz aşısı vs yaptırmamız gerenkir mi?
0
conivolkır
(11.11.11)
ben kuduz merkesine gittim ve yapmadılar.
kedi suratımı tırmalamıştı.
0
kayranin kedisi
(11.11.11)
evet kuduz aşısı+tetanoz aşısı olacaksın...
0
bilmemkacincinick
(11.11.11)
yalnız arka patisiyle tırmaladı arka patilerini yalaya biliyo mu kidiler (L)
0
🌸conivolkır
(11.11.11)
testislerini bile yalıyabiliyor :)
0
saz@n
(11.11.11)
git yaptır için rahat olsun, zararı olmaz.
0
yetkili birine benzeyen abi
(11.11.11)
endişelenmenize gerek yok aşı yaptırmak konusunda, zira artık kuduz aşısı koldan yapılıyor.
0
Sabac
(11.11.11)
kuduz aşısı yapmıyorlar ki tetanoz aşısı yapıyorlar, hayvanı 10 gün takip edin, 10 gün içerisinde ölürse kuduz aşısı yaparız diyorlar, bildiğim kadarıyla.
0
calculus119
(11.11.11)
ben dizi bile takip etmiyorum kediyi nasıl takip etcem nası bi telkindir bu ya.
0
🌸conivolkır
(11.11.11)
kuduz merkezine göre son 15 yılda ankara'da hiç kuduz vakası görülmemiş. aşının beyin sıvısıyla ilgili bir yan etkisi olabiliyormuş, o yüzden pek aşı yapmak istemiyorlar. ben aşı yapın kedi yüzümü tırmaladı ve kan aktı diye gitmiştim (daha doğrusu pimpirikli anne-baba götürmüştü) ama aşı yapmadan eve yolladılar.
0
kayranin kedisi
(11.11.11)
ilerde bu yazidaki semptomplar olursa doktora git.

tr.wikipedia.org
0
badamli
(11.11.11)
(7)

kedi ısırması

oem
pencerenin altında 2 gecedir miyavlayan yavru kediyi beslemek için eve aldık, yalnız sürekli tısslıyordu. en son kaçarken tutmak istedim elimi ısırdı. kuduz aşısı olmalı mıyım?
pencerenin altında 2 gecedir miyavlayan yavru kediyi beslemek için eve aldık, yalnız sürekli tısslıyordu. en son kaçarken tutmak istedim elimi ısırdı. kuduz aşısı olmalı mıyım?
0
oem
(11.11.11)
olun, tedbir iyidir. %99 bisey yoktur ama binde bir ihtimal dahi olsa, tedbir iyidir. can bu...
0
thunder thunder thunder thundercats
(11.11.11)
tanımadığı ortama girdiği için gerilmiş olabilir. bizim cins kedi bazı insanlara tıslar saldırır ama kuduz değildir. siz tedbiri elden bırakmayın lakin.
0
bak bi
(11.11.11)
en hızlı şekilde bol sıvı sabunla, mümkünse antibakteriyel olanıyla yıkaman gerekiyor.
ama abartı çok yıkamalısın.
genelde temizler aşı gereksinimini kaldırır.
ama yine aşı tavsiye edilir.
0
kumanda pili
(11.11.11)
yaklaşık iki ay önce bahçedeki kediyi beslerken elimden ısırmıştı, tek bir delik halinde, içime sinmedi kuduz merkezi denilen yere gittim. ısırma taciz etme nedeniyle değil yemek yerken olmuş, şimdilik izleyelim demişlerdi. tetanos aşısı oldun mu dediler, hatırlamadığımı söyledim, tetanos yaptılar. 3 gün sonra telefonla bilgi ver, 10 gün kadar da kediyi takip et, hala yaşıyorsa gel imza at dediler.

ama hayvanı takip edemem her gün diyorsan vururlar herhalde kuduz aşısını. birkaç doz tekrarlanması gerekiyor.
0
lori
(11.11.11)
haydarpaşa numuneye 5 dkka da gidip oldum. hiçbir şey sorgulamıyorlar, ısırdı dediğin anda yiyorsun aşıyı. gerisi bilinen teferruat. teşekkürler
0
🌸oem
(11.11.11)
gecmis olsun bilader :)
0
bayas
(11.11.11)
saçmalamayın arkadaşlar bişiycik olmaz ! abartmaya gerek yok ! dök kolanyayı tamamdır:)) kuduz bir hayvan ısırırsa aşı yaptırılır ...
0
tuchi
(11.11.11)
(2)

theraflu / skt'si geçmiş ilaçlar (iki soru birden)

kobuzchu kiz
1. başlama belirtileri gösteren soğuk algınlığı için theraflu forte içsem işe yarar mı? prospektüsünde hipertiroidide dikkatli kullanılmalıdır yazıyor bir de, hipotiroidi için aynı şey geçerli midir?2. antibiyotikten kas gevşeticiye bir dolu son kullanma tarihi geçmiş ilaç buldum evde (tablet, kapsü
1. başlama belirtileri gösteren soğuk algınlığı için theraflu forte içsem işe yarar mı? prospektüsünde hipertiroidide dikkatli kullanılmalıdır yazıyor bir de, hipotiroidi için aynı şey geçerli midir?

2. antibiyotikten kas gevşeticiye bir dolu son kullanma tarihi geçmiş ilaç buldum evde (tablet, kapsül, krem, sprey...) nereye atayım bunları? çöpe atsam, sokaktaki hayvanlar hep karıştırıyor çöpleri, kesin biri tadına bakar. geri dönüşüme de atılmaz, napıcam?
0
kobuzchu kiz
(10.11.11)
1. hipotiroidi icin ayni $ey gecerli olsa prospektuste yazmasi gerekirdi.

2. Ilaclarin belirli kosullar altinda son kullanma tarihleri uzatilabilecegi gibi, son kullanma tarihi gecen ilacin "etken maddesi etkisini yitirir, kimseye zarari olmaz" demek 2. derece cinayet ile suclanmaniza sebep olabilir.

imha icin bolgenizde bulunan universitelerin tip fakultelerine basvurabilirsin, ya da uygun bir acik alanda yakarak imha etmeyi deneyebilirsin.
0
asa
(10.11.11)
nurofen cold iç hiçbir sey kalmaz. ben kırıklık hissettiğim anda alıyorum günde 2 kez alıyorum direkt ayağa kaldırıyor bir de gece yatmadan tylol hot. sorun falan kalmıyor. hastalık tam olarak baslamadan kullandığında hemen ortadan kalkabiliyor.
0
eagle is free
(11.11.11)
(6)

dis doktoruna gidip desem ki

keseci
birader bu isin uzmani sensin ama, benim su agriyan iki disimi cek, kanal tedavisi falan istemiyorum ben dolgu da istemiyorum, cek onlari sonra oraya iki tane dis yapistir, yani o bos olan yerlere yapistir disleri, civi falan da istemiyorum.soru 1; takma dis icin illa disi cene kemigine civilemek m
birader bu isin uzmani sensin ama, benim su agriyan iki disimi cek, kanal tedavisi falan istemiyorum ben dolgu da istemiyorum, cek onlari sonra oraya iki tane dis yapistir, yani o bos olan yerlere yapistir disleri, civi falan da istemiyorum.

soru 1; takma dis icin illa disi cene kemigine civilemek mi lazim, o dis eti denilen yere yapistirma diye bi sey var mi?

soru 2; essek kadar adam oldum acayip korkuyorum ya disciden, dis cekimine gitmeden önce iyice bir kafayi ceksem sorun olur mu, ilac su bu falan.
0
keseci
(10.11.11)
cevap 1: köprü denilen olay var dediğine benzer. o tarz bir şeyler yapılabilir sanıyorum.
cevap 2: kafayı çekersen muhtemelen zararlı olacak. acı çekeceksin. kanaman durmayacak, kanayacaksın.

çözüm : gerekiyorsa kanal yaptır. bir de öyle dene.
0
walkman
(10.11.11)
çektirme ya.. bende çok pis tırsıyorum hatta ömrümde ilk kez "korkudan ayakları titremesi" olayının mecaz değil gerçek olduğunu o koltukta öğrendim(ciddiyim)..

2 diş 8 seans sürdü benim okadar çok korkuyorum.. ama değdi.. 4-5 yıl oldu hala orda 2 tane dişim var..yine gitsem yine 18 seans sürse de çektirmezdim
0
miucee
(10.11.11)
çek dersen çeker. ama,
dişetine yapıştırma diye birşey tabii ki yok.
ya dişin kökü yerine çene kemiğinin içine vida yerleştirilecek = implant
yada köprü yapılacak = çekilen dişin iki yanındaki dişler çepeçevre kesilip küçültülecek.
kanal tedavisi ikisinden de daha kolay.
bir de takıp çıkarılan protez yapılabilir, kancalı falan hani, yatarken bi bardak suya koyulanlardan.
yerine diş yaptırmayayım boş kalsın derseniz, yanlardaki sağlam dişler de zamanla gider, söyleyeyim.
0
inthechaos
(10.11.11)
dis dediginiz sey neticede vucudun bir parcasidir, bir nevi organ yani. kolunuz agridiginda kolunuzu kestirmek gibi. tedavi imkani varsa en sonuna kadar gidin. takma dus, kopru, implant asla ve asla kendi disinizin yerini tutmaz, asla. bunlar tedavi degildir. kanal tedavisinden cok daha fazla aci cekeceksiniz belki de protez disle, ustelik omur boyu, yerine yenisi cikmiyor zira.

yapmayin.
0
doktor hektor
(10.11.11)
alkol olayına girme, ben de çok tırsarım dişçiden, direk sordum dişçime alkol alsam olur mu diye, anestezinin etkisini azaltıyor dedi, haberin olsun.
0
theos ek mekhanes
(10.11.11)
bence de çektirme. köprü yapılırken küçültülen dişlere kanal tedavisi gerekebilir. O yüzden git dolgu filan yaptır çözümüne bak. ben senden de beter durumdaydım. Dişimi çektirmeye gittim dişçim o kadar güzeldi ki platonik aşık oldum. Pendik'e yakın oturuyorsan sana dişçimi öneririm pişman olmayacaksın.
0
licorne
(11.11.11)
(10)

(biraz acil)EEG Sonuçları Kaç Günde Çıkar

dream eater
Arkadaşımdan eeg istemişler yarın randevusu var. O şokla sormayı unutmuş sonuçların ne zaman çıkacağını, ne zaman belli olacağını. Bu işlem hızlı bir işlem mi? Tanı işleminin bitiminde hemen doktor temizsin ya da şöylesin böylesin diyebilir mi?
Arkadaşımdan eeg istemişler yarın randevusu var. O şokla sormayı unutmuş sonuçların ne zaman çıkacağını, ne zaman belli olacağını. Bu işlem hızlı bir işlem mi? Tanı işleminin bitiminde hemen doktor temizsin ya da şöylesin böylesin diyebilir mi?
0
dream eater
(10.11.11)
Ben EEG çektirdim EEG işleiminin kendisi yanlış hatırlamıyorsam yarım saat kadardı. Sonuçlar da taş çatlasın bir hafta, devlet (askeri) hastanesiydi bir de.
0
hipersomniac
(10.11.11)
Hadi ya? :/ Anında çıkmıyo yani?
0
🌸dream eater
(10.11.11)
Özel hastanelerde belki çıkıyordur?
0
hipersomniac
(10.11.11)
hemen çıkmaz sonuçlar. bir nörolog(yanlış hatırlamıyorsam) yorumluyor sonuçları. arkadaşlar ne bu ya? pos cihazı değil sonuçta. orda beynin elektriksel aktivitesine bakılıyor, normal mi değil mi bu inceleniyor.
0
bilmemkacincinick
(10.11.11)
EEG olculdugu anda kaydedilir, sonuclarin belirlenmesindeki sure konuyla ilgili uzman hekimin -ki genelde norologdur bu- kaydedilmi$ verileri inceleyip degerlendirmesi ile belirlenir.
ayni gunde sonuclanmamasi icin bir sebep yok. ama surenin uzamasi hastanedeki doktorun yogunlugu vs ile de alakali olabilir.
0
asa
(10.11.11)
özelde bes dakikada asker hastanesinde 25 günde aldim
0
morte
(10.11.11)
cok oldu yaptıralı ama bi haftada cıkmıştı benim. yanlıs hatırlamıyosam. tıp fakultesindeydi.
0
rurouni
(11.11.11)
pardon da ben mi yanlış biliyorum, eeg'den sonuçlar evet pos makinesi gibi çıkar. şimdi nörolog yorumlayacak falan demişsiniz. zaten eeg'yi isteyecek kişi nörolog değil mi? benim eeg'mi nörolog çekti ve anında da yorumladı. eeg istemişler'deki isteyen kim sanırım bu süreyi o etkiliyor görünüşe göre. bi de bazen doktorlar (sadece eeg'de değil) radyoloji veya nöroloji yorumlarını değil kendileri filmi/dökümü görmeyi tercih ediyor. en son çektirdiğim röntgeni anında aldım ve fizyoterapiste götürdüm. 15 dakikada bitti işim (adana devlet)
0
ben smyrna
(11.11.11)
arkadaşım evet isteyen nörolog olabilir ama eeg'yi yorumlayan farklı bir nörolog oluyor!! benim pos örneği vermemdeki amaç haydi çıktıları aldın hop herşey bitti anlamına gelmiyor demekti. yoksa ben de biliyorum anında bilgisayara işlendiğini. MR Görüntüleme'de bile 2 farklı radyolog yorumluyor görüntüleri!! raporu alıyorsun, götürüyorsun bir de nörolog yorumluyor onu. İnsan sağlığı bu! öyle kolay değil bu işler. Ha gidersin, 10 dakikada da eline rapor verirler ama ne kadar sağlıklı, güvenilir bir rapor olur bilinmez!! Her doktor her yerde istemiyor bu tip şeyleri! Ben EEG'yi normal devlet hastanesinde çektirecektim, doktorum üniversite hastanesinde istedi özellikle! Çünkü yorum çok önemli! Yoksa çıktıyı almakta bi b.k yok!! açın algılarınızı biraz!!!
0
bilmemkacincinick
(11.11.11)
!!!yahu!!! bu kadar !!!kızacak!!! bir şey !!!yok!!! ayrıca evet!!! radyolog!!! yorumluyor !!!mr!!!ı ama !!! bir doktor kendi uzmanlık !!! alanındaki bir !!!görüntülemeyi !!! yorumlayamıyorsa !!! (ki eegyi !!!başka bir !!! nörolog'un !!! yorumladığını ilk !!! kez duyuyorum) o doktora !!! zaten gitmeyin !!! peki muayenehanesinde !!! eeg makinesi !!! olan doktorlara !!! ne demek lazım? onlar ya !!!bu işi bilmeden yapıyor veya !!! demek eeg yorumlayabilen !!! becerikli !!! doktorlar da !!! var. yani bazen 10 dakikada !!! elinize rapor almanın sakıncası !!! da olmuyor demek ki.

ha evet insan sağlığı. bi muayene 3.5 saat sürmeli

!!!!!!!!!!!!
0
ben smyrna
(11.11.11)
(2)

safra kesesi

türkmen03
eşim 4 ay önce kesesini aldırdı ama sancısı aralıklı olarak devam ediyor.neden kaynaklandığı hakkında bilgisi olan var mı?
eşim 4 ay önce kesesini aldırdı ama sancısı aralıklı olarak devam ediyor.neden kaynaklandığı hakkında bilgisi olan var mı?
0
türkmen03
(10.11.11)
bu tür sorunları sanal alemde, duyuru sitelerinde aramak yerine bi doktora gözükmeniz daha faydalı ve doğru olacaktır derim ben.
0
leni 09
(10.11.11)
benim anneminde alındı ara ara ağrıları oluyor o genel de soğuk aldığında dikiş yerlerinin acıdığını söyler belki de soğuk almıştır.
gemiş olsun
0
hmm
(10.11.11)
(3)

ağrı kesici v2

bonjurkes
ref : (git: 325091)1.30 - 4.30 arası uyuyabildim ve hala dişim zonkluyo acile de gitmedim gece, birşeyler yiyip majezik alacam en azından geçen aldığımda işe yaradı.ben bugün bi eczane bulsam, apranaxtan daha kuvvetli birşeyler ver diyecem ama reçetesiz olarak bana advil vs tarzı ağrı kesici verir m
ref : (git: 325091)

1.30 - 4.30 arası uyuyabildim ve hala dişim zonkluyo acile de gitmedim gece, birşeyler yiyip majezik alacam en azından geçen aldığımda işe yaradı.

ben bugün bi eczane bulsam, apranaxtan daha kuvvetli birşeyler ver diyecem ama reçetesiz olarak bana advil vs tarzı ağrı kesici verir mi?

Not : Antibiyotik olarak rovamycine kullanıyorum, dişçim telefonda söyledi.
Gittiğim geçici dişçi agumentin yazarım ben dedi, hatuna uyuz olup rovamycine aldım.

Ağrıyı kesebilecek birşeyler olsa iyi olur, öldürmesin yeter
0
bonjurkes
(10.11.11)
dolorex alin, cift atin...
0
thunder thunder thunder thundercats
(10.11.11)
yeni rakı; olmadı tantum verde.
0
ateistanbul
(10.11.11)
dişinol. geçirmezse gel yanıma.
0
klassno
(10.11.11)
(1)

laserle geniz eti ameliyatı

in vino veritas
var mı gerçekten yoksa uyduruyor muyum? nerde yapılıyor kbbciler yapar mı? özel sağlık sigortası bunu karşılayabilir mi acaba? karşılamazsa ne kadar öderiz aşağı yukarı? bir de geniz eti aldırma ameliyatlarının bu yaşlarda (25 diyelim) yüz şeklinde bozukluklar filan yaptığı söyleniyor doğru mudur? u
var mı gerçekten yoksa uyduruyor muyum? nerde yapılıyor kbbciler yapar mı? özel sağlık sigortası bunu karşılayabilir mi acaba? karşılamazsa ne kadar öderiz aşağı yukarı? bir de geniz eti aldırma ameliyatlarının bu yaşlarda (25 diyelim) yüz şeklinde bozukluklar filan yaptığı söyleniyor doğru mudur? ulan artık nefes alamıyorum resmen, aldırmak istiyorum da korkuyorum. ne yapayım?
0
in vino veritas
(10.11.11)
çok yanlış bi yoldasın. nefes=oksijen=beynin en önemli yakıtı. gece uykuda beynin iyi oksijenlenmediği için hayatının kalitesi sürekli düşük. yapılacak ameliyat çok basit. kafan iyi çalışmıyo bu yüzden. sürekli zarardasın yani. kbbciler yapar. diğer sorularının cevabını bilmiyorum. yüz şeklinde bozukluk meselesi bayaa bi palavra gibi geldi kulağıma.
0
compadrito
(10.11.11)

Septoplasti - Burun ameliyatı

9kuyruklukedi
Bazı problemler ertesi söz konusu ameliyatın (http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=septoplasti ) gerekliliği doktor arkadaşımca tayin edildi.- Devlette mi yaptırılmalı, özelde mi kararsızım. - Bir de KBB mi yapmalı plastik cerrahi mi? Burnun içi ameliyat edilecek ancak görünümünde değişiklik olmasın
Bazı problemler ertesi söz konusu ameliyatın (www.eksisozluk.com ) gerekliliği doktor arkadaşımca tayin edildi.

- Devlette mi yaptırılmalı, özelde mi kararsızım.
- Bir de KBB mi yapmalı plastik cerrahi mi? Burnun içi ameliyat edilecek ancak görünümünde değişiklik olmasından korkuyorum.

Konu hakkında bilgisi olanların yönlendirmelerini beklerim.
şehir: istanbul
Teşekkürler.
0
9kuyruklukedi
(10.11.11)
(13)

Ağrı kesici

bonjurkes
Diş ağrısını kesmem için birşeyler lazım,14.30 da majezik aldım kesti, dişçiye gittim, 17.30 da operasyon için morfin vurdu zaten ağrı yoktu o sırada ağzım 22.30 a kadar uyuştu.23 gibi de apranax fort aldım doktorun verdiği 12 saatte bir alabilirmişim daha sık almam birşey değiştirmezmiş.Sorun şu ki
Diş ağrısını kesmem için birşeyler lazım,

14.30 da majezik aldım kesti, dişçiye gittim, 17.30 da operasyon için morfin vurdu zaten ağrı yoktu o sırada ağzım 22.30 a kadar uyuştu.

23 gibi de apranax fort aldım doktorun verdiği 12 saatte bir alabilirmişim daha sık almam birşey değiştirmezmiş.

Sorun şu ki, dişim eşşek gibi ağrıyor ve uyuyamayacam muhtemelen, yarın iş başı, sanki apranax değil de şeker aldım, bana mısın demedi.

Ağrıdan delirip üstüne majezik alasım var ama geberir miyim bilemedim, bu durumda ne yapabilirim?
0
bonjurkes
(10.11.11)
arveles adlı ağrıkesicinin diğerlerine göre çok daha hızlı ve fazla etki ettiğini gördüm. ama bu bünyeye bağlı birşey de olabilir.
0
orpheus
(10.11.11)
majezik bünyede süper etki yaratıyor ama şu durumda bünyeye geçen saatlerde bu kadar ağrı kesici yüklenmişken art arda ikinciyi almak keser mi bilmiyorum
0
🌸bonjurkes
(10.11.11)
23 de apranax fort aldım üstüne başka bir ağrı kesici alabilir miyim ki?
0
🌸bonjurkes
(10.11.11)
arveles mideye dokunmayan bir ağrı kesici ama bende mesela bir işe yaramıyor.
majezik gayet iyi bir ağrı kesicidir, apranax da onun küçük kardeşidir...
2 majezikle uzun uzun kusmuşluğum da var, üstüste alman pek işe yaramayacaktır bence...
bugünü mecburen ağrılı geçirip, yarın majezikle devam etmeni öneririm.
0
purkinje
(10.11.11)
kafamı duvara vursam ağrı geçer mi? diş kökünde enfeksiyon varmış, şerefsiz bi günde deli ağrı yaptı, uyuyamam bu ağrıyla.

Acilde birşeyler çakarlar mı ki? morfin falan?
0
🌸bonjurkes
(10.11.11)
dişinol sıksan dişine

www.eksisozluk.com oku ama bi
0
saz@n
(10.11.11)
dişinol yok, yakında nöbetçi eczane de yok,

elimde : majezik, advil, apranax fort ve ponstan forte var
0
🌸bonjurkes
(10.11.11)
arveles icin "mideye dokunmayan agri kesici" denmis ama midende herhangi bir rahatsizlik varsa sancidan kivrandirir seni. bi majezik daha agir gelebilir. dolorex'e ne dersin? bende ise yariyodu.
0
King Raptor
(10.11.11)
ilaç kutusuna tekrar bakmayayım, benim sadık dostum majezikti ama şu durumda içmeli miyim bilemedim. Hepsini karıştırıp içicem o derece kulağım zonkluyor lanet ağrıdan
0
🌸bonjurkes
(10.11.11)
geçenlerde yaşadığım bir başağrısı olayından hafif aç karınla majezikle kurtulmaya çalıştıktan sonra kendimi, mide özsuyumu tuvalete istemsiz kasılmalar eşliğinde kusarken bulmuştum. herhalde o anımı suyu sıkılmak için burulan pamuklu bir tişört olarak niteleyebilirim. majeziğin mideye verdiği ayarı küçümseme. bacakları çakmakla ateşe verilmiş böcek gibi kıvranırsın tuvaletin kalebodurunda.
0
sormaya geldim
(10.11.11)
arkadaşım acile git de ağrı kesici iğne vursunlar yoksa o ağrı geçmez çabuk ol acile git antibiyotik kullanıyosundur zaten eeğer kullanmıyosan o ağrı geçmez
0
akal
(10.11.11)
Geçmiş olsun, Allah sabır versin. Ağzında ılık su tutarsan bir nebze iyi gelebilir. Apranax ise çok sağlam bir ağrı kesicidir, uyuşturması lazım. Doktorun dediğinin dışına çıkma. Minimum miktarda ağrı kesici kullan ki ağrı kesiciye direnç oluşmasın.
0
karlmarx
(10.11.11)
cod liver oil iç.
0
joepiscopo
(10.11.11)
(7)

saçlarım ölüyor

ceoz
saçlarım son 1 yıldır bi acayip,nasıl anlatsam böyle kıvır kıvır,telin bi yeri kalın bi yeri ince çekince inceliyor,normalde dümdüz ,parlaktılar boya falan yok hiç olmadı ama 3 yıl kadar önce perma yaptırmıştım salaklık anıma denk gelip,ondan sonra bi bozulma oldu düzelemedi, bunun çaresi nedir üzül
saçlarım son 1 yıldır bi acayip,nasıl anlatsam böyle kıvır kıvır,telin bi yeri kalın bi yeri ince çekince inceliyor,normalde dümdüz ,parlaktılar boya falan yok hiç olmadı ama 3 yıl kadar önce perma yaptırmıştım salaklık anıma denk gelip,ondan sonra bi bozulma oldu düzelemedi, bunun çaresi nedir üzülüyorum bildiğin,kökten kestirsem tekrar kötü çıkma olasılığı var mı ki acaba bilgisi olan var mı?

ekleme
düzleştirme,maşa fön,saç kremi o tür şeyleri de hiç kullanmam
0
ceoz
(10.11.11)
neyin çaresi nedir anlamadım tam olarak ne sorduğunu? permadan dolayı saçların bozulduysa kestir tabii ki. kökten kötü çıkacağını sanmıyorum saç hücrelerinle oynamadığın sürece.
0
african rain
(10.11.11)
saçına uyguladığın bir şeyden şüpheleniyorsan en temizi kafayı 3 numara yapmak. ohh mis gibi saç çıkar.
0
axijazz
(10.11.11)
biraz daha açık yazmaya çalıştım olmuştur umarım,şimdi permadan eser kalmadı yani düzleşme oldu ve pek çok kere kesildi ama çıkmamış saçın yapısını bozabilme gibi bi olayı var mıdır hele bunca yıl süren bi etkisi?
0
🌸ceoz
(10.11.11)
saça perma yaptırınca maalesef permadan sonra saçta dökülme oluyor. en güzeli saçını kestir anladığım kadarı ile kızsın öyle kökünden filan kestirmek zor gelir sen dayanabileceğin kadar kestir. benim saçlarım da bir ara dökülmüştü çam terabantin kullanmıştım, şampuanın içine az miktarda koymuştum, biraz yoğun kokuyor ama işe yarıyor. onun dışında susam yağı da işe yarıyor. saçlarını yıkamadan önce 1-2 saat beklet. tabii bunlar alternatif yöntemler. doktora da gidebilirsin en doğru yolu o gösterir.
0
elikası
(10.11.11)
lush'dan rehab şampuan deneyin.

benim saçlarımı da düzeltti, bir tanıdığımızın kızının da saçları anlattığın gibiydi, upuzun bi de. dümdüz saçlar artık pürtük pütrük ve dalgalı garip bir hal almıştı, rehab ile %90 düzeldi 1 ay içinde.

edit: bulunduğun yeri bilmiyoum, o yüzden internet sitesi ekleyeyim dedim. lushturkey.com
0
dasher
(10.11.11)
perma yapılan kısım hala duruyosa o kısım bozuktur tabi. en kolay çözümü kesmek.
0
kediebesi
(10.11.11)
permadan sonraki dökülme kopma evrelerini geçtim bitti,kestirdim de perma kalıntılarını şimdi permadan hiçbir eser yok ilaç kıvrıklık kopma hepsi eskidendi, işin kötüsü şimdi ouşan o kötü saçları koparma gibi bi alışkanlık oldu,böyle yapınca da beyaz saç gibi çoğalır mı diye tırsıyorum,kökten kestirme işinde düzelme olmuyormuş demin öğrendim
o şampuanı deneyeceğim,teşekkürler herkese.
0
🌸ceoz
(10.11.11)
(2)

diş çekilmesi

bonjurkes
insanlar diş çekiminden gayet sıradan ve normal birşey gibi bahsediyor, yani dişçiler.İşte bu diş enfeksiyon kapmış, ilaç al sonra çekelim gitsin falan, bu olay bu kadar kolay mı?Çekim sırasındaki ağrı, sızı, şişlik, kan revan gibi faktörleri geçtim, ağzın içinde diş boşluğu olması estetik açıdan ço
insanlar diş çekiminden gayet sıradan ve normal birşey gibi bahsediyor, yani dişçiler.

İşte bu diş enfeksiyon kapmış, ilaç al sonra çekelim gitsin falan, bu olay bu kadar kolay mı?

Çekim sırasındaki ağrı, sızı, şişlik, kan revan gibi faktörleri geçtim, ağzın içinde diş boşluğu olması estetik açıdan çok mu hoş?

Bilmem kaç bin lira verip oraya diş taktırmak zaten bütçenin içine eden birşey.

Ben mi aşırı tepki veriyorum bu diş çekimine, onu bilemedim?

edit : bahsi geçen 46 nolu şu ağızdaki en büyük dişlerden biri, adını unuttum
0
bonjurkes
(09.11.11)
reyiz öyle diyen dişçi olmaz olsun.
ben geçen gittim, adama ne sorarsa sorayım, hep diş çekimi en son çare dedi. kanal tedavim de tam 9 seans sürdü mesela. çekse çekerdi belki. diş ölmüş gibi bir şeydi.

estetik açıdan hoş değil tabii, siyah dolgu bile itici görünürken orada diş olmaması kötü bir şey. ama estetikten ziyade sağlık açısından bakman daha iyi olur. orayla rahatça çiğneyemeyeceksin işte düşünsene.
0
baldur
(09.11.11)
Benim tanıdığım diş hekimleri dişi kurtarmak için ellerinden gelen her şeyi yaptıktan sonra çok çok umutsuzlarsa çekiyorlar. Hatta şu anki hekimim sadece dikkatini daha iyi toparladığına inandığı sabah saatlerinde çekim yapıyor.

Aşırı tepki vermiyorsunuz bence.
0
sourlemonade
(09.11.11)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.