Giriş
(9)

Burun ameliyatı olanlar

beholderrulez
1,5 sene önce artık nefes alabileyim diye burun ameliyatı oldum. kemik düzeltildi, burun etine ayar çekildi.Gelgelim ben hala nefes alamıyorum. Elmacık kemiklerime işaret parmağımla basınç uygulayıp dışa doğru çeker yada otrivine kullanırsam azıcık.Yani durum beni hiç memnun etmedi, ne yapmalıyım si
1,5 sene önce artık nefes alabileyim diye burun ameliyatı oldum. kemik düzeltildi, burun etine ayar çekildi.

Gelgelim ben hala nefes alamıyorum. Elmacık kemiklerime işaret parmağımla basınç uygulayıp dışa doğru çeker yada otrivine kullanırsam azıcık.

Yani durum beni hiç memnun etmedi, ne yapmalıyım sizce? Ameliyat olduğum doktor, sana öyle geliyor diyor.
0
beholderrulez
(12.12.11)
panpa ben 2 defa oldum, birinde kemik birinde et aldilar. bi sike yaramadi. birkac tanidigim da ayni dertten muzdarip.

o got doktor da senin burnunu senden iyi biliyor amk
0
nawres
(12.12.11)
Valla kız arkadaşımda olduğu benimkine o da memnun değil, kafayı yiycem arkadaş, gidip bir daha olsam mı diye düşünmüyor değilim. Vay emenike.
0
🌸beholderrulez
(12.12.11)
Ben de yakinda ameliyat olacagim, kikirdak egriligi var. bunun yaninda bi de burnumda alerji var.

doktor ameliyatin cok acil olmadigini, kikirdagin nefes almayi engelliyor olmasinin yaninda asil, alerji yuzunden nefes almakta zorlandigimi soylemisti.

sizde de boyle bir durum soz konusu olabilir belki. bir daha tetkik yaptirmakta fayda olabilir.
0
dahinnotha
(12.12.11)
ameliyat nasıl zor mu 18 yaşımda ben de olucam
0
ozdemirac7
(12.12.11)
Pis bir ameliyat, tamponlar çıkana kadar dakikaları sayıyorsun. beyindeki o basınç sürekli ağızdan nefes alma vs, çileli bir ameliyat.
0
🌸beholderrulez
(12.12.11)
hadi ya ama mecbur olucam 16 yıldır nefes almak için burnumu kullanamadım
0
ozdemirac7
(12.12.11)
Biz de onu diyoz zateyn, olduk ama olmamış gibiyiz. Benim burunlar tıkalı hala.
0
🌸beholderrulez
(12.12.11)
ortaokul yıllarında burundan et aldırdık,ha bir düzelme oldu mu diye sorarsan elbette olmadı.
0
mcsword
(12.12.11)
burun etleri malesef ameliyatla kurtulabilinecek bir şey değil. hele de alerjikseniz hiç değil. benim ilk ameliyatımda doktorum bunu söylemiş ve uyarmıştı yeniden tekrarlayacaktır diye ve öyle de oldu. ikinci küçültmeyi ilk ameliyattan 5 yıl sonra yaptırdım. ama hala her yaz spreylerle nefes alabiliyorum.
0
65 derece
(12.12.11)
(3)

kaşıntı

domo
son bir haftadan beri sağ omuzumda garip bir kaşıntı var. kaşınan bölgede bir kabarma veya kızarma yok. ancak kaşımak fayda vermiyor. kaşıdıkça hafif bir batma oluyor. çaresi nedir?
son bir haftadan beri sağ omuzumda garip bir kaşıntı var. kaşınan bölgede bir kabarma veya kızarma yok. ancak kaşımak fayda vermiyor. kaşıdıkça hafif bir batma oluyor. çaresi nedir?
0
domo
(12.12.11)
stresli bir dönem mi?
0
amlakit
(12.12.11)
stresli sıkıntılı olduğunu bir dönemse olabilir ama sadece sağ omuzunuzda varsa bilemiyorum tam olarak diğer bölgelerede yayılabilir doktora gidin.
0
cio35
(12.12.11)
sıkıntılı bir dönemdeyim evet.
0
🌸domo
(12.12.11)
(5)

Dişe Saplanan kürdan

tchuck
bugün dişimi karıştırırken kürdanın uç kısmı koptu ve dişimin arasına saplandı. bir türlü çıkaramadım çünkü iki dişimin arasında nerdeyse hiç boşluk yok. (yirmilik dişlerin hemen yanındaki azı dişlerinden bahsediyorum)bir başka kürdanla çıkarmayı denedim ama işe yaramadı. daha ince ve iş görecek bir
bugün dişimi karıştırırken kürdanın uç kısmı koptu ve dişimin arasına saplandı. bir türlü çıkaramadım çünkü iki dişimin arasında nerdeyse hiç boşluk yok. (yirmilik dişlerin hemen yanındaki azı dişlerinden bahsediyorum)

bir başka kürdanla çıkarmayı denedim ama işe yaramadı. daha ince ve iş görecek bir kaç şeyle denedim yine olmadı. iğne ile denedim olmadı. en son ilaç plakalarından birini tek slip çeker gibi dişimin arasından çektirdim ve sanırım kürdan iyice diş etime saplandı.

saplandı mı ondan bile emin değilim aslında. saplandıysa da ulaşılması olanaksız bir yerde, iki dişin kesişiminin, hiçbir şeyin ulaşamadığı bir noktada şuan. şuan dişimin tam o noktasında bir şey hissediyorum ama dediğim gibi ulaşmam olanaksız.

vücut böyle bir şyi kendi atar mı, iltihap kapar mıyım (valla ne kadar doğrudur bilmem ama hemen batikon falan damlattım oraya doğru, belki de bu yüzden zehirlenirim bile ama panik anı işte) biraz bekleyeyim mi yoksa sabah acilen doktora gideyim mi napayım
0
tchuck
(11.12.11)
ara yüz fırçasıyla çıkarabilirsin. olmazsa ara yüz fırçasıyla doktora git.
0
pelinn.
(11.12.11)
iltihap kapmaz ama atcağını da sanmam.
0
egomanyak
(11.12.11)
vücut kendi atmaz, batigon falan da faydalı olmaz çünkü ağızda sürekli bakteri var. diş ipiyle deneyin bir. başka iple değil. diş ipiyle de çıkmazsa diş hekimi çıkarsın yarın. geçmiş olsun
0
inthechaos
(11.12.11)
diş ipine diş aralığına göre düğüm at, düğümü oradan geçir...işe yarar belki...
0
velie
(11.12.11)
sabah acilen dişçiye git!
0
commander64
(12.12.11)
(3)

"xls medical" zayiflama hapi kullanan var mi ???

rnlelk
ise yarar mi, yan etkileri var mi, ne kadar zamanda ne kadar kilo verdiriyo sorularima cevap ariyorum.
ise yarar mi, yan etkileri var mi, ne kadar zamanda ne kadar kilo verdiriyo sorularima cevap ariyorum.
0
rnlelk
(11.12.11)
a veya b zayıflama ilacı, hepsi yalan hiçbir işe yaramıyorlar. para tuzağı hepsi. boş umutlara kapılıp paranızı ziyan etmeyin derim ben.
0
deliverance
(11.12.11)
içinde "medical" geçen bir hap... bende hiç güven uyandırmıyor.
0
efx
(11.12.11)
hepsi tamamen kandırmaca.
içine ne koydukları bile belli deil.
bir yerlerden izin alırken sizi oldurmesin yeter sartı araniyor galiba onune gelen bu hapları surmeye basladı.

mantık olarak aklım almıyor ye ic bir hap al ohhh tamam adam orda gunde 15 km tempolu kosuyor kilo vercem diye...
0
Çuvaldızı
(11.12.11)
(11)

sallanıyorum gibime geliyo hep size de oluyo mu ?

semson
otururken birden sallanıyorum gibime geliyo ve hakkaten bi bakıyorum hafiften kendim sallanıyorum ama kendim anlamıyorum.avizeye bakıyorum deprem mi oluyo diye her seferinde.deprem oluyo zannediyorum çünkü.Bu sene olmaya başladı.edit:yaş 18.iş güç fatura ödeme sıkıntım yok.babam ilgileniyo onlarla.ş
otururken birden sallanıyorum gibime geliyo ve hakkaten bi bakıyorum hafiften kendim sallanıyorum ama kendim anlamıyorum.avizeye bakıyorum deprem mi oluyo diye her seferinde.deprem oluyo zannediyorum çünkü.Bu sene olmaya başladı.

edit:yaş 18.iş güç fatura ödeme sıkıntım yok.babam ilgileniyo onlarla.şimdilik bi hastalığımda yok.
0
semson
(11.12.11)
bana da oluyor :)
0
nescafe
(11.12.11)
kendimi sallamıyorum ama bana da sürekli ev sallanıyormuş gibi geliyor. etraftaki eşyaları kontrol ediyorum hemen, tabii hareket falan olmuyor.
0
iste o kavunici balik
(11.12.11)
oluyor. yatakta da oluyor.
0
terp
(11.12.11)
12-13 yaşımdayken 5.5 şiddetinde deprem olmuştu, o gündür bu gündür arada sırada bana da olur ev sallanıyormuş hissi. hatta uyumaya çalıştığım halde uyuyamadığım zaman daha sık oluyor.
0
gogu delen adam
(11.12.11)
bana da olur ...
0
kiral
(11.12.11)
ben uyurken kendimi sallıyorum. fark edeli çok olmadı benim de.
0
pelinn.
(11.12.11)
bende de ama hiç kıpırdamadan oturursam ya da herhangi bir şeye odaklanırsam aynısı bende de oluyor.
0
26eses
(11.12.11)
bana da aynısı oluyor. Bende çözmüş değilim. 2 büyük marmara depremini hissettim. heralde onların etkisi. Ama bu aralar baya hissetmeye başladım.
0
onyetele
(11.12.11)
sürekli oluyor
0
prodeq
(11.12.11)
birebir aynısını bende yaşıyorum, ben de depreme falan baglamıştım ama geçenlerde bir yerde vucuttaki beyinde mi iç kulakta mı ne bir kısımdan kaynaklandıgını gordum ama kaybettim sonra yazıyı.
0
amlakit
(11.12.11)
kulak kristali denen bir sıvı var ve dengeyi sağlayan bu. dengesi biraz bozulunca böyle oluyor.
0
guzellige inancimi sarsan simgeler var
(12.12.11)
(2)

Heyecandan el ve ses titremesi.

false pretension
Selam saykolar;`Esansiyel tremor` deniyormuş galiba. En son okulda sunum yaptığım zaman elimin ve sesimin titremesiyle başıma geldi. Normal yaşamımda sosyal ortamlarda çok az yaşadığım fakat topluluk karşısına geçince veya önemli bir şahsiyet karşısında bire bir konuşurken tavan yapan olay. Bu illet
Selam saykolar;

Esansiyel tremor deniyormuş galiba. En son okulda sunum yaptığım zaman elimin ve sesimin titremesiyle başıma geldi. Normal yaşamımda sosyal ortamlarda çok az yaşadığım fakat topluluk karşısına geçince veya önemli bir şahsiyet karşısında bire bir konuşurken tavan yapan olay. Bu illet şey nasıl geçer? İllaki sakinleştirici veya alkol falanmı almak lazım? Bu konuda psikolojik tedavi almış arkadaşlardan yorum ve yardımlarını bekliyorum.
0
false pretension
(11.12.11)
esansiyel tremordan ziyade normal heyecandan kaynaklanan bir şey sizinki sanırım. bu tip durumları sıkça yaptıkça, özgüveniniz artar. siz de daha az heyecanlanırsınız ve bu duruma alışırsınız.
0
sanal hayvan
(11.12.11)
bende de aynı hastalık vardı. bununla bırlıkte topluluk ıcınde olmasada ozellıkle iş yerınde toplantıda ve mudurumun karsısında konusurken el ve ses tıtremem oluyor. o guzel sesım kız gıbı cıkıyor dıyebılrıım :) hatta yemek ve su bıle ıcemıyorum onların karsısında. psıkologa gıttıgımde bana prozac ılacını onermıstı ve ben bır faydasını goremedım. daha sonra ustune gıtmeye basladım bu hastalıgın. mudurun karsına yemegımı koydum ve gozlerının ıcıne bakarak yemek yedım. ilk baslarda afallasamda devam ettım. ve ınanın ozguvenım arttı. ve belırtmıs oldugunuz ses tıtremesını ıse gunde 5 dk bır kıtabın herhangıbır bolumunu bagıra bagıra okuyarak hallettım. evet komık olabılır bununla bırlıkte faydası olacagına kesınlıkle ınanıyorum. her gun odanızda sadece 5 dk herhangıbır yazıyı veya kıtabın bır bolumunu fark etmez yuksek sesle okuyun !!!
0
ramsesseum
(11.12.11)
(8)

burun akıntısını durduracak bir şey :(

dasher
ya musluk mübarek, 1 gündür çok akıyor. silmekten kenarları tahriş oldu, alkolsüz ıslak mendille silip bepanthen sürmeye başladım. 8 saat insanların resmen burnunun içine gireceğim bir yerde çalışıyorum ve yarın işgünüm. hiç hoş değil elde sümüklü mendille gezmek. bunu durduracak, yavaşlatacak bir ş
ya musluk mübarek, 1 gündür çok akıyor. silmekten kenarları tahriş oldu, alkolsüz ıslak mendille silip bepanthen sürmeye başladım. 8 saat insanların resmen burnunun içine gireceğim bir yerde çalışıyorum ve yarın işgünüm. hiç hoş değil elde sümüklü mendille gezmek. bunu durduracak, yavaşlatacak bir şey var mı?

boğazımda filan ağrı sızı yok. sadece burnum hafiften tıkalı ve akıyor.
0
dasher
(11.12.11)
vicks etkili olur
0
perrycox
(11.12.11)
ilik tuzlu su.

ayrintilar icin (bkz: #22408791)
0
cench
(11.12.11)
geçiyosun musluğun altına sağ elinde baş parmağını burnunun soluna işaret parmağınıda burnunun soluna koyuyorsun ve bütün gücünle bütün sümükleri çıkarıyosun :D başka çare yok bu işin.en azından yarım saat fln akmayabilir onun garantisini verebilirim.
0
semson
(11.12.11)
adım 1 : eczane'ye gidip iliadin veya otrivine adı verilen ilaçlardan birisini satın alıyorsunuz.

adım 2 : öncelikle burnunuzu lavoboda hayvan gibi sümkürüyorsunuz.

adım 3 : kafanızı geri doğru yaslayarak iki burun deliğine de üçer kez damlatıyorsunuz.

adım 4 : kafanızı yere paralel tutarak ilacın aşağıya da dökülmeyecek, genzinize de kaçmayacak şekilde burnunuzun içinde kalmasını sağlıyor ve 10 saniye kadar böyle duruyorsunuz.

adım 5 : doğruluyorsunuz ve burnunuzu kesinlikle sümkürüp ilacı dışarı çıkarmıyor, burnunuzun içinde kalıp tesir etmesine engel olmuyorsunuz.

sonuç : yaklaşık 8 saat boyunca burnunuz o kadar kuru oluyor ki hava soğuksa aldığınız nefesler ciğerinizi bile yakabiliyor.

önemli not : bu işlemleri 3 günden fazla arka arkaya tekrarlamanız önerilmez.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(11.12.11)
Vicksle tuzlu su sadece tıkalı burnu acmaya yardımcı olur burun akıntın devam eder. Nezleye de en iyisi c vitamini almak ve istirahat ama zamanın yok bence tylol hot veya muadili varsa hem bu gece hem de yarın sabah kullan. daha kısa sürede iyileşmene yardımcı olur
0
forzabjk
(11.12.11)
@bugunku antremanda goz dolduran futbolcu,
@forzabjk,

kardiyoloğum tylolhot, iliadin gibi ilaçları yasakladı. kalp çarpıntısı yapan bir madde varmış içinde. abd'de mesela çok zor satıyorlar bunları. ama tuzlu su (serum fizyolojik) ile yapabilirim tabi :) theraflu kullanmaya başladım. bakalım....
0
🌸dasher
(11.12.11)
AVAMYS SPREY
0
yazar oldum mu ben simdi
(11.12.11)
Actifed
0
jack n brooks
(11.12.11)
(2)

primolut n-ertesi gün hapı

benneydim
geciktirici olarak kullanılan bu hap, ertesi gün hapı olarak da kullanılır mı? elimde prospektüs olmadığı için bakamıyorum.
geciktirici olarak kullanılan bu hap, ertesi gün hapı olarak da kullanılır mı? elimde prospektüs olmadığı için bakamıyorum.
0
benneydim
(11.12.11)
sanmıyorum.
ayrıca o en güclü ertesi gün hapının da işe yaramadığına acı bi şekilde şahitlik ettim malesef.
0
ta meta ta fizika
(11.12.11)
en iyi korunma yolu prezervatiftir (doğru kullanım ile %99). keyfinizden kısmen ödün verin, daha sıkıcı mevzularla uğraşmayın.
0
sormaya geldim
(11.12.11)
(7)

yahu bu kist nasıl bir şey?

gominist redar
ebbeet...kediden bulaşacak kist nasıl bir şey?belirtisi nedir?ne kadar zamanda olur?
ebbeet...

kediden bulaşacak kist nasıl bir şey?
belirtisi nedir?
ne kadar zamanda olur?
0
gominist redar
(10.12.11)
kediden kist bulaşmaz. bulaşan parazit veya parazit yumurtaları kist yapar. eğer parazit aşılarını yaptırırsanız öyle bir sorun da yaşamazsınız.
0
ben smyrna
(10.12.11)
kist bulaşan değil oluşan bir şeydir demek istedim.
0
ben smyrna
(10.12.11)
hey allam... kedi vasıtasıyla aktarılan parazitlerin yaptığı kist nasıl bir şeydir?

oldu mu soru...
0
🌸gominist redar
(10.12.11)
(bkz: #8452637)

kedinin yapabileceği tek kist budur, kediye yapılacak bir aşı ile bunun tamamen önüne geçilebilir, kediyle sarmaş dolaş uyunabilir.
0
boo ya moon
(11.12.11)
ya dedim ya. aşısını yaptırıyorsan bulaşmaz bişey. sağlıklı tüy yutarsan bişey olmaz. patilerini falan yalamak gibi bir merakın varsa vazgeç ama. sonuçta kumlarını kazıyorlar :)
belirtisi için kistte olan belirtiler ne ise öyle olur.(yani oluştuğu yere göre) goo.gl burada ayrıntı var.
0
ben smyrna
(11.12.11)
ben bizim pilavın her tarafını ısırıyorum mütemadiyen. ciddiyim bu konu da.
beraber uyuyoruz sürekli de benim yanımda.

ben hayvancağızın bugüne kadar parazit tedavisinin yapıldığını sanıyordum ama sanırım yapılmamış ya da eksik gedik yapılmış ne olduğunu tam bilemiyorum.

bir haftadır yanımda bu hıyar kist korkusu saldı içimi. derdim budur aslen.
0
🌸gominist redar
(11.12.11)
ben onlarca sokak kedisi mıncıklıyorum her gün. bana bir şey olmamışsa size hiç olmaz merak etmeyin.
0
boo ya moon
(11.12.11)
(7)

Zoretanin

ozdemirac7
Zoretanin kullanıyorum ağzımın kenarları kuruyor bepanthen'in hiç bir faydası yok başka ilaç tavsiyesi olan varsa lütfen paylaşın
Zoretanin kullanıyorum ağzımın kenarları kuruyor bepanthen'in hiç bir faydası yok başka ilaç tavsiyesi olan varsa lütfen paylaşın
0
ozdemirac7
(10.12.11)
isokeilit
blistex
bepanthen merhem formu
0
anatomik durus
(10.12.11)
Kesinlikle Hametan. Ben de roaccutanne kullandım ve bu krem sayesinde dudaklarımda hiç sorun yaşamadım tabi düzenli kullanmak lazım
0
forzabjk
(10.12.11)
ilk tedavisi 12 ay aradan 5 ay geçince ikinci tedavisi 5 ay sürerek yarım bırakılmış ki acile kaldırdılar beni uyku halinde açılamıyordum o ilaç benim ömrümü yedi ömrümü.
bırak kurusun dudağın sorun yoksa başkaca ve faydasını da görüyosan bırak yani tek dert o olsun sür ne buluyosan
0
cecilia
(10.12.11)
Ne kadar dozda alıyorsun?Ben 40 mgdan başlamıştım roaccutane'a ve gittikçe düşürdüler 30,20.. ve bitti 6 ayda..hametan kullandım ben

Yalnız öyle kuruduğunda sürmekle olmaz.Ben kullanmadan önce çok forum gezdim netten sende öyle yap.Oradakiler dudak kremini ''gece yatmadan önce sürüp uyuyorlardı'' ve hep bundan bahsediyolardı.Denedim işe yaradı.

Gün içinde çıkarıp krem sürmek falan olmuyor ya ..hele de cinsiyetin ne bilmiyorum ama erkeksen zor işin.Ben bayanım hani parlak ya parlatıcı gibi duruyodu.

Tedavi sonucunda izler konusunda garanti veremem ama herşey güzel olucak, buna değicek inşallah ;)Zoretaninle roac. eşdeğer biliyosun,sormak istersen başka şey yardımcı olurum.
0
aerith
(11.12.11)
ilk 2 ay 30 mg kullandım dün doktor 40 mg'a çıkardı(erkeğim) okul olunca süremiyorum bi tane var madecassol diye yatarken sürebliyorum
0
🌸ozdemirac7
(11.12.11)
Uyumadan önce hep sürmeye çalış ..ya biliyorum şimdi uykuda rahat edemem falan diyiceksin ama gün içinde şimdikine göre çok daha rahat edersin.Hımm doktoruna danış bi de daha etkili bşey verebilir.Kolay gelsin.
0
aerith
(11.12.11)
zaten uyurken hiçbişeyden rahatsız olmam ama gündüzleri çok fena
saol bilgilerin için =)
0
🌸ozdemirac7
(11.12.11)
(2)

FSH (ELISA) ve LH Değerlerim normal mi?

mortingensitrayzee
Haftaiçi test sonuçlarımı doktoruma götüreceğim fakat çok merak ediyorum Konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Bugün hormon testi yaptırdım ve FSH (ELISA) değerim 8.89 (normal değer aralığı 3.85-8.78 yazıyor), LH (Luteinizan hormon) 15.07 çıkmış (normal değer aralığı 2.12-10.89 yazıyor).
Haftaiçi test sonuçlarımı doktoruma götüreceğim fakat çok merak ediyorum Konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Bugün hormon testi yaptırdım ve FSH (ELISA) değerim 8.89 (normal değer aralığı 3.85-8.78 yazıyor), LH (Luteinizan hormon) 15.07 çıkmış (normal değer aralığı 2.12-10.89 yazıyor). Bu ne anlama geliyor?
0
mortingensitrayzee
(10.12.11)
sadece bunlara bakarak ne desek yalan olur ama polikistik over sendromu olabilir. kadın hastalıkları ve doğum uzmanı doğru adres olur.
0
anatomik durus
(10.12.11)
peki diğer değerleri de yazsam?

E2 : 64
FSH : 8.89
LH: 15.07
Prolaktin : 9.26
sTSH : 1.31

Bir de ben antidepresan ilaç kullanıyorum, bu sonuçlarda bunun bir etkisi mevcut mudur?
0
🌸mortingensitrayzee
(10.12.11)
(6)

dikkat sorunu

masdeval
ders çalışırken dikkat dağınıklığı yaşıyorum. 15dk bile konsantrasyon sağlamakta zorlanıyorum. gerçekten çalışmak istiyorum, tüm fiziksel şartları da ayarladım. vakit sıkıntısı yaşıyordum, uykumu da azalttım ama hala dikkat sıkıntım var. bunun için bir doktora gözüksem nasıl bir tedavi verir? bir il
ders çalışırken dikkat dağınıklığı yaşıyorum. 15dk bile konsantrasyon sağlamakta zorlanıyorum. gerçekten çalışmak istiyorum, tüm fiziksel şartları da ayarladım. vakit sıkıntısı yaşıyordum, uykumu da azalttım ama hala dikkat sıkıntım var. bunun için bir doktora gözüksem nasıl bir tedavi verir? bir ilaç falan var mı özellikle istesem?
0
masdeval
(10.12.11)
kafanın meşgul olduğu belli birşey mi var? yoksa alakasız şeylere mi dalıyosun?
0
rodeocu
(10.12.11)
yok, tek problemim okulumu bitirmek, fazlaca ders alıyorum. hukuk son 2 seneyi birlikte okuyorum şimdi. derslere ilgim var okula gidip geliyorum ama akşam dersleri yetiştiremiyorum.
0
🌸masdeval
(10.12.11)
b vitamini al. dikkat toparlatir.
bir de "(bkz: solgar nero nutrients)"
0
serkanserkan
(10.12.11)
bence kütüphanede ders çalışmayı denemelisin.
0
kya
(10.12.11)
ayni sikintiyi ben de yasiyorum, masamin ustunde bir suru sey vardi en sonunda herseyi assa aldim fakat bu sekilde de bi sure sonra dikkatim dagildi
kafamda baska seyler var surekli olarak ondan da olabilir benimki ama B12 yi de aksatmamak lazim
0
timewhatistime
(10.12.11)
teşekkür ederim, b12 kullanayım umarım faydası olur
@kya yurtta etüt salonunda ve okulda isem kütüphanede çalışıyorum. günde 3-4 saat ders çalışıyorum zaten, isteğim 6-7 saat çalışabilmek :)
0
🌸masdeval
(10.12.11)
(5)

Soğuktan ağzımın kenarları kızarıyor ve kuruyor. Ne yapmalıyım?

omen
Ağzımın kenarından başlayarak neredeyse elmacık kemiklerime kızarmış durumdayım. Dove yoğun bakım kremi denedim olmalı. Ne süreyim de pazartesiye kadar azalsın veya geçsin?Şimdiden teşekkürler.
Ağzımın kenarından başlayarak neredeyse elmacık kemiklerime kızarmış durumdayım. Dove yoğun bakım kremi denedim olmalı. Ne süreyim de pazartesiye kadar azalsın veya geçsin?
Şimdiden teşekkürler.
0
omen
(10.12.11)
Kesinlikle terramycin.
0
licorne
(10.12.11)
bepanthen plus krem.
0
pelinn.
(10.12.11)
disariya cikmadan krem sürüyomusunuz yoksa,dönünce zarar gördükten sonra mi?

sirasini degistirirseniz gözle görülür degisiklikler olur sanirim,gecmis olsun.
0
serabetan
(10.12.11)
e vitamini
0
mottoman
(10.12.11)
dove falan yalan.
tek gerçek var o da bepanthene merhem kullanın faydasını ilk andan itibaren hissedeceksiniz.
0
duende
(10.12.11)
(2)

bel incinmesi

fenerliyim ama feneri delgado
belimin sol tarafı, hafif sırtıma kadar olan bölge feci agrıyor ya da acıyor tam ayırt edemiyorum. ters bi hareket oldu diyelim. yatarken ya da otururken bişi yok ama. ne geçirir bunu?
belimin sol tarafı, hafif sırtıma kadar olan bölge feci agrıyor ya da acıyor tam ayırt edemiyorum. ters bi hareket oldu diyelim. yatarken ya da otururken bişi yok ama. ne geçirir bunu?
0
fenerliyim ama feneri delgado
(10.12.11)
bende de aynı türden bir rahatsızlık olmuştu. ters bir hareket mi oldu bilmiyorum ama şarj aletini prize takmak için eğilemiyordum, ağrı giriyordu. bir süre korse takmıştım doktora gitmeden. 2. günden itibaren ağrıda epey azalma oldu, 6-7 günde ise tamamen geçti. elbette en iyi çözüm doktora görünmek ama korse takmanızı tavsiye edebilirim, doğru tedavi yöntemi değilse bile korse takmanın hiçbir zararı yok.
0
gogu delen adam
(10.12.11)
gece yanlış yatıyor da olabilirsin, özellikle de yan yatıyorsan. bazen bel boşluğa düşüyor ve tüm sırtta ağrı yapabiliyor. doğru yatış pozisyonunda dizler üst üste durmalı, bacağının birini fazla ileri ya da geri atman daha rahat gibi gelse de belini zorlayabiliyor. sonuç düzgün yatarsan ağrı da geçer herhalde.
0
nobody inc
(10.12.11)
(3)

karamsarlığın kökünü kurutucu ilaç

malayani
Kendimi bildim bileli kapkaramsarım. En ufak bir şey kötü gitsin hayatımdaki bütün aksilikleri sayıp dökerim ve ne kadar boktan bir hayatım olduğunu terennüm ederim. Yıllarca bunu yapa yapa hayatımın boktanlığı üstel olarak arttı tabi... Bu karamsarlığın kalıtımsal bir nedeni olduğunu anlayabiliyoru
Kendimi bildim bileli kapkaramsarım. En ufak bir şey kötü gitsin hayatımdaki bütün aksilikleri sayıp dökerim ve ne kadar boktan bir hayatım olduğunu terennüm ederim. Yıllarca bunu yapa yapa hayatımın boktanlığı üstel olarak arttı tabi... Bu karamsarlığın kalıtımsal bir nedeni olduğunu anlayabiliyorum bir takım akrabalarımı gözlemleyerek... İçe kapanık büyüdüm hala da genel anlamda öyleyim. İnsanlarla paylaşacağım şeylerimin hep güzel şeyler olması gerekti kusurlarımı paylaşmaktan kaçındım hep vb... Neyse sonuçta toplumsal açıdan sorunlu sikindirik bir şahıs oldum. De arkadaş... Bu karamsarlık necasetini kökten kurutacak bir şey yok mudur? Ne yapmalı ne etmeli? Bari hemen öldürse beni... Öyle hemen de öldürmüyor aheste aheste... Öyle dalgasını geçtik hep ama şimdi pollyanna olmayı çok isterdim yani...
0
malayani
(10.12.11)
anksiyete bozuklugu veya depresif kişilik bozuklugu olabilir... başka seyler de olabilir.. hiçbir sey de olmayabilir
(bkz: serotonin)
(bkz: antidepresan) verirler genelde..
psikiyatriste gidebilirsin..
0
partizan
(10.12.11)
Psikiyatri? Yani beyin kimyandaki veya sinir iletimlerindeki bir bozukluk nedeniyle karamsar olduğunu öne sürmek vs Psikoloji? Yani akla gelen durumsal otomatik düşüncelerinden kaynaklı olarak hayata bakış açındaki bir aksaklık olduğunu öne sürmek?

İki savdan birini seç ve ya bir psikoloğa yada bir psikiyatriste git.
0
jesterdvine
(10.12.11)
bir dönem gittim de o ilaçlar uyutuyor beni... yani kalıcı bir etkisi var mı ki geçici geldi bana...
0
🌸malayani
(10.12.11)
(3)

boyun ağrısı ?

semson
arkadaşlar sabah kalktım kalkmaz olaydım.boynum ağrıyo sabahtan beri sola çevirirken.akşam minoset plus aldım ama hiç etki etmedi.artık nasıl uyuduysam uyku pozisyonum yüzünden ağrıdı galiba soğukta fln kaldığımı düşünmüyorum birazdan yatıcam bakalım umarım başımı yastığa koyunca ağrımaz.sağa dönüp
arkadaşlar sabah kalktım kalkmaz olaydım.boynum ağrıyo sabahtan beri sola çevirirken.akşam minoset plus aldım ama hiç etki etmedi.artık nasıl uyuduysam uyku pozisyonum yüzünden ağrıdı galiba soğukta fln kaldığımı düşünmüyorum birazdan yatıcam bakalım umarım başımı yastığa koyunca ağrımaz.sağa dönüp yatcam tabi ki.ve hangi ilacı almalıyım geçmezse yarına eczaneden esas sorum bu ?
0
semson
(10.12.11)
yaşını yaz panpa, bazen tansiyon yükselince de ağrır orası.

yakın zamanda askere gidecek misin, sınavın düğünün stresli bi olayın var mı? hep yaz bunları...

neyse özet geçiyim. 25 yaş civarı erkeksen kas gevşetici içebilirsin. muscoril 8 mg kapsül. hadi ben kaçtım.
0
drkiraz
(10.12.11)
yaş 18 erkek

stresste yok aç değilim açıkta değilim sevgili derdide yok anasını satayım.sadece ingilizceyle cebelleşiyorum öğrenmek için kurs fln kasıyorum bayaa beyin kapasitemi zorluyorum.1 ayda 1000 kelime fln ezberlemem lazım :D
0
🌸semson
(10.12.11)
Sıcak bir duş al boynunu güzelce ov banyoda, sonra ısıtıcı jellerden sür, havluya sar yat. hafif germeler yap boynuna. bir kaç güne rahatlamazsa doktora git.
0
karnim doymak bilmedi
(10.12.11)
(14)

beyindeki baloncuk

malayani
beyinde baloncuk oluşursa ve patlarsa ne olur diye bir soru yöneltildi bana...???
beyinde baloncuk oluşursa ve patlarsa ne olur diye bir soru yöneltildi bana...???
0
malayani
(10.12.11)
anevrizma deniyordu buna.ölür herhalde insan.
0
çılgındünya
(10.12.11)
beyin kanaması.
0
lorenzen
(10.12.11)
beyine emboli atması işte o. şanslıysan felç kalırsın.
0
isminivermekistemeyenkullaniciiki
(10.12.11)
emboliyle anevrizmayı karıştırmayalım, bilip bilmeden götümüzden sallamayalım. beyinde baloncuk ifadesiyle beyin damarlarında baloncuk kastediliyorsa, anevrizma. anevrizma patlarsa ve müdahale edilmezse, hasta, mevta olur.
0
compadrito
(10.12.11)
tr.wikipedia.org
tr.wikipedia.org
okuyalım, araştıralım, anlayalım ve evet, götümüzden sallamayalım.buyrun, hangisi daha mantıklıymış görelim..
edit: ders kitaplarımı kaldıramadım, bununla yetinelim bugunluk, kusura bakmayın..
0
isminivermekistemeyenkullaniciiki
(10.12.11)
drkiraz
(10.12.11)
beyinde baloncuk oluşursa ve patlarsa ne olur diye bir soru yöneltildiğinde kastedilen %100 anevrizmadır. bir anevrizma patlarsa, kişi hayatında daha önce hiç hissetmediği büyüklükte bir acı hisseder. 3 saniye içerisinde olduğu yere yıkılır. ebru gündeş'in videosunu bulamadım, ama zaten izlemeyeniniz yoktur...
0
drkiraz
(10.12.11)
doktorum kirazım beyinde baloncuk diyor. elimizdeki kısıtlı veriye göre bence ebru gundesın beyın kanamasından yani anevrizmadan daha yakın geldi emboli, bu kadar basit.
0
isminivermekistemeyenkullaniciiki
(10.12.11)
inanır mısın tıp fakültesinde hocalar anevrizmayı anlatırken baloncuk diyorlar. benzer şekilde yaşlı teyzeler acile gelip "benim beynimde baloncuk var" dediklerinde mutlaka tespit edilmiş bi anevrizmaları oluyor. ama tesadüf tabi bunlar, sen ilk anda ne anladıysan, aklına ne geldiyse dünyadaki tek hakikat odur, burda herkes de senin söylediğini kabul etmeye mecbur.
0
drkiraz
(10.12.11)
..bence....daha yakın geldi emboli. bu kadar basit.
bak, tekrar yazdım senin için.
ben birisine kendi dusuncemi diretmeye mi kalkmısım ya da herkes benim gibi dusunmek zorunda mesajı mı vermişim son yazdığım seyde anlayamadım.
0
isminivermekistemeyenkullaniciiki
(10.12.11)
@isminivermekistemeyenkullaniciik, sen mantıklı düşünüyorsun ama baloncuk kullanımı aynen doktor kirazcıgımın dediği gibi geçiyor. ben önce talihsiz bir olayla anevrizmayı tanıdım. sonra arkadasım anneannesinin baloncuktan öldüğünü anlattı. aynen senin mantıgınla beyne emboli atmış demek ki dedim. ordan basladık iddialasmaya arkadasım anevrizma falan dedi. neyse sonrasında cok defa da karsılastım ki baloncuk=anevrizma ama kesinlikle emboli'ye daha uygun bir halk-dili kullanımsısı.
0
art vandaley
(10.12.11)
arkadaşlar senede 1 bana şu oluyor:mesela kafamı çevirirken birden kafamda beynimde yani inanılmaz bi sancı oluyo damar atıyo gibi sonra yavaş yavaş sızlaması geçiyo.senede 1 kez olur bu buna.ve o an çok acır.onun adı ne ? ve sizede oluyo mu tehlikeli mi ? birden derken öyle hızlı fln çevirmiyorum kafamı.ne zaman olcağı belli değil yani bu hadisenin.
0
semson
(10.12.11)
@semson yeni duyuru aç da sor, burda gözükmez. yaşını, ne iş yaptığını, ve bu dediğin kaç senedir oluyor, onları da yaz.
0
drkiraz
(10.12.11)
tamam bu konu hakkında yarın fln açarım yatıcam birazdan cevaplarla ilgilenemem de.ama boynum da ağrıyor şimdi bunla ilgili açıyorum şimdi.
0
semson
(10.12.11)
(10)

şu kardeşimizdeki hastalık nedir?

tuzak kurdu
bu problemli görünüşe sebep olan hastalığın adı nedir?http://9gag.com/gag/962407
bu problemli görünüşe sebep olan hastalığın adı nedir?


9gag.com
0
tuzak kurdu
(09.12.11)
basedow graves ya da graves hastalığı olabilir. salladım
0
uykusuz her gece
(10.12.11)
@uykusuz her gece

sanırım değil bro
0
🌸tuzak kurdu
(10.12.11)
down sendromu olabilir
0
fotrsapka
(10.12.11)
@fotrsapka

sanmıyorum bikaç kere bu görünüşte çocuk gördüm. down ile farklı galiba bu problem
0
🌸tuzak kurdu
(10.12.11)
zehirli guatr (hipertiroidi) gibi geldi
0
hikaye mesture
(10.12.11)
@hikaye mesture

sanki değil gibi
0
🌸tuzak kurdu
(10.12.11)
kesinlikle down.
0
goodz
(10.12.11)
down ya da tiroit ile ilgili olduğunu sanmıyorum.

burun kökü basık, gözler ayrık ve önde. çene küçük. kulaklar düşük. bu haliyle öntanım goldenhar sendromu. ama tabi başka anomali var mı bakmak lazım tabi. görüyo mu, duyuyo mu, parmaklarında yapışıklık var mı, penisinin boyu...
0
drkiraz
(10.12.11)
photoshop olmasın?
0
cilgin fantezilerin adami
(10.12.11)
down sendromu olmadığını çok net söyleyebilirim
0
avonkatalogu
(10.12.11)
(13)

KOAH mıyım ?

insanlik icin buyuk bir adim
Merhabalar,Siz bu duyuruyu okurken ben ölmüş olacağım.5-6 yıldır düzenli olarak bir paket sigara kullanıyorum. 22 yaşındayım. 4 ay önce iş başvurusu için sağlık muayenesine girdim. Bir dizi test yapıldı. Testlerden biri de solunum testiydi. Ağzıma bir boru verdiler sus ve üflemeye devam et dediler.
Merhabalar,

Siz bu duyuruyu okurken ben ölmüş olacağım.

5-6 yıldır düzenli olarak bir paket sigara kullanıyorum. 22 yaşındayım. 4 ay önce iş başvurusu için sağlık muayenesine girdim. Bir dizi test yapıldı. Testlerden biri de solunum testiydi. Ağzıma bir boru verdiler sus ve üflemeye devam et dediler.

Olay burda kopuyor:

Üfleme işlemini tam olarak yapamadım ben sonra hemşire(belki de hemşire değildir bilemiyorum, testi yapan kadın) tekrar üfle dedi tekrar üfledim yine olmadı dedi bir daha üfle dedi bir daha üfledim yine başarısız dedi ve test sonuçlarınıza göre size haber vereceğiz dedi. Tamam dedim eve geldim(Olayın muhakemesini evde şu şekilde yaptım: Kesin heyecandan yapamadın olum! Bişeyin yok senin.) O iş başvurusundan ne bir haber ne bir ses geldi o günden sonra. Hatta o gün kendimi çok kötü hissetmiştim. Sigarayı bırakmaya karar vermiştim(Son iki cümleyi anlatımı akıcı kılmak için yazdım).

Az önce bir hastane tanıtımında KOAH testi diye bir şey gördüm ki bu testte kullanılan ekipman benim ağzıma giren borunun tıpa tıp aynısıydı.

Şimdi kafamda birkaç soru işareti var benim.

1. Bana sağlık muayenesinde yapılan test KOAH testi miydi ?
2. KOAH testi yapıldıysa ve ben üç denemede de beceremediysem KOAH mıyım ?
3. KOAH belirtilerine bakıyorum da öyle çok belirgin bir belirtisi yok şimdilik. Sinsi KOAH diye birşey var mıdır ?

Hekiminize başvurun demeyin şu sıralar hekimime başvuracak halde değilim. Tamamen ciddi bir şey derseniz ancak o zaman hekimime başvururum.

Cinsiyet: Erkek.

Biraz uzun yazdım affedin.


Bu arada pimpirikli bir yapım yok. Toplasan 6-7 kere doktor yüzü görmüşümdür. Onların 3-4 seferi de üniversitede telafi sınavına girebilmek için aldığım raporlardaki yalancıktan muayenelerim.

Edit: Bu işin şakası yok doktora git falan demeyin. Ben de biliyorum şakası olmadığını.
0
insanlik icin buyuk bir adim
(09.12.11)
nefesin yürürken , koşarken, merdiven çıkarken normal günlük faaliyetlerin sırasında kesiliyor mu? nefes daralması denilen şeyi yaşıyor musun? koahsanda yapacak bir şey yok sigarayı bir an önce bırakmaktan başka. not doktor değilim. günde 2 paket sigara içen astımlıyım.
0
mr fusion
(09.12.11)
:) komikti gerçekten.
eğer yanılmıyorsam solunum fonksiyon testi yapmışlar sana.
www.akcigerim.com

yine de sigarayı bırakabilirsin, bunun için koah olmana gerek yok:)
0
goldentitan
(09.12.11)
pimpirikli olmadığına emin misin?

bu arada,muayeneyi de ilahi uyarı olarak görürsen sigarayı bırakmış olursun ve ileriki zamanlarda yakalanabileceğin hastalıklardan kurtulmuş olursun.
0
naturelist
(09.12.11)
@erdinc

Hocam şurda yüzyüze bakan insanlarız ne olur yani şu iki soruyu cevaplasan ?

1. Bana sağlık muayenesinde yapılan test KOAH testi miydi ?
2. KOAH testi yapıldıysa ve ben üç denemede de beceremediysem KOAH mıyım ?
0
🌸insanlik icin buyuk bir adim
(09.12.11)
Naturelistin dediği gibi ilahi uyarıyı almışsın. Sigarayı bırak,doktora git ve geri kalan hayatını böyle korkular geçirmeden yaşa.
0
skywalkeremre
(09.12.11)
@goldentitan:

Linki verdiğin iyi olmuş. Tam da o şekilde aldım ağzıma boruyu.

Kadın çok derin nefes al dedi aldım şimdi bi anda boşalt dedi bolaştırken sorun çıktı. Sanırım kadının istediği kadar erken boşalamadım.
0
🌸insanlik icin buyuk bir adim
(09.12.11)
Yapılan test solunum testidir yani akcierlerindeki oksijenin kapasitesini bunu ne kadar kullanabildiğini gösteren bir test.Sadece bu testle koah olup olmadığı anlaşılamaz.Ayrıca koah(kronik obtsrüktif amfizem hastalığı azcık artizlik yapıyım okuduğum bölümün hakkını veriyim :D )ciddi boyutta hava yolundaki değişimin sağlanamamasıdır.Genellikle 20 yılı aşkın sigara kullananlarda görürülür.Bence koah değilsinama sonuçta sigara kullandığın için solunumunda tıkanıklık olması veya zor nefes alman normal klişe ama acı gerçek bırakmalısın sigarayı genç dostum geçmiş olsun
0
delimiyim evet yoo
(09.12.11)
bi boru verdiler üfleyemedim koah mıyım? tüm yazının özeti budur.
0
emrag
(09.12.11)
''Edit: Bu işin şakası yok doktora git falan demeyin. Ben de biliyorum şakası olmadığını.''

o zaman doktora git bro.biliyosun bu işin şakası yok.
0
otebostan
(10.12.11)
az içiyosun sen zarar almazsın.
0
kim milton nielsen
(10.12.11)
Bir ara ben de internetten bakarak kanser oldugumu zannetmiştim. O nedenle seni anlayarak cevaplıyorum. Sana yapılan test solunum fonksiyon testi. Bu test kaba olarak anlatırsam akciğerin hava kapasitesini,Ne kadar hava alabildiğini ve ne kadarını dışarı çıkarabildiğini ölçüyor.
KOAH testi diye birşey yok. Solunum fonksiyon testi birçok testle beraber (akciğer filmi, BT ,kan testleri vs.) uygulanarak KOAH tanısı konulmasına yardımcı olur. KOAH genelde ileri yaşlarda uzun sigara kullanımı sonucu gelişiyor. KOAH değilsindir.
Bu arada KOAH-Kronik Obstrüktif Akciğer Hastalığı (Kronik bronşit veya amfizem)
Sigarayı bırak bence sen yine de. İlerde KOAHtan korunmak açısından. Çünkü KOAH ta insanın akciğer dokusunun geriye dönüşü olamıyor.
0
forzabjk
(10.12.11)
yoah, değilsin.. normal solunum testi o, ameliyat öncesi babama da yapmışlardı..
0
toshiro
(10.12.11)
Bana kalırsa büyük ihtimalle SFT yapmışlardır, ben yıllar önce liseden mezun olduğum sene sigara içmezken yapıp becerememiştim. Boru o kadar büyüktü ki tüm gücümle üflesem de olmadı. Akciğerlerimde sorun var ancak alakasız tabi, bence korkmanıza gerek yok ama içinizin rahat etmesi için bir doktora danışmanızda fayda var her ne kadar git demeyin deseniz de.
0
thor odinsson
(10.12.11)
(2)

Gözde saplantımsı acı?

hjarteblod
Birkaç gündür grip olan biri var. Şimdi sağ gözüne ağrı saplanıyo gibi' bi şey oluyor ve yaşlar gelıyor gozlerınden, gozu yanıyor vesaire. Ne olabilir bu, nasıl gecer, ne yapmalı, endıselenmelı mı?
Birkaç gündür grip olan biri var. Şimdi sağ gözüne ağrı saplanıyo gibi' bi şey oluyor ve yaşlar gelıyor gozlerınden, gozu yanıyor vesaire.

Ne olabilir bu, nasıl gecer, ne yapmalı, endıselenmelı mı?
0
hjarteblod
(09.12.11)
eğer gripten sonra tekrar ederse göz tansiyonuna baktırmakta fayda var. yani muhtemel grip/sinüslerden falandır ama devam ederse böyle.
0
art vandaley
(09.12.11)
rüzgar çarpması olabilir ama doktora görün.
0
beyaz zambak ve mezar
(10.12.11)
(3)

gözde lens kaybolması

uzaktanbakancocuk
dostlar göz kapağımda lens sıkıştı..sanırım biraz derinde. çıkarmam için ne yapabilirim..1 saattir cebelleşiyorum.çıkaramadım
dostlar göz kapağımda lens sıkıştı..sanırım biraz derinde. çıkarmam için ne yapabilirim..1 saattir cebelleşiyorum.çıkaramadım
0
uzaktanbakancocuk
(09.12.11)
gözünü kapa, nereye sıkıştı ise üstünden ufak ufak aşağıya doğru çek.

gözün kapalı iken kafan ile yavaşça daire çiz.

geçmiş olsun, çok kötüdür :(
0
fakyoras
(09.12.11)
kafam zaten daire..nasıl çizeceğimi çözemedim.
0
🌸uzaktanbakancocuk
(09.12.11)
tamam oldu çıktı..teşekkürler..
0
🌸uzaktanbakancocuk
(09.12.11)
(3)

Vitamin manyağı oldum.

army14
Gün içinde 2 defa b vitaminleri içeren kompleks haplardan içtim. Şimdi de üstüne bir stimol atsam bir şey olur mu? Halsizlik başladı da.
Gün içinde 2 defa b vitaminleri içeren kompleks haplardan içtim. Şimdi de üstüne bir stimol atsam bir şey olur mu? Halsizlik başladı da.
0
army14
(09.12.11)
bişey olmaz.
0
cro magnon
(09.12.11)
vitamin hapları ciddi şekilde organizmanıza zarar verir araştırmalar kansere sebep oldugunu anlatıyorlar fakat ellerinde net bir şey yok ispatlayamıyorlar cunku cok guc bir sey bu durumu kanıtlamak fakat mumkunse kullanmayın zaten taze olmayan bir sey ne derece ise yarar doktor bir kutu vitamin yerine bir elma ye yeterli olur diye konusmustu son defa...
0
duruoz
(09.12.11)
organizma :)
0
hophophoba
(09.12.11)
(1)

İstanbul - Endokrinoloji doktor tavsiyesi

josefen
Merhaba arkadaşlar,İstanbul Avrupa yakasında Endokrinoloji bölümü iyi olan bir hastane yada bu konuda uzman bir doktor tavsiye edecek birileri var mı aranızda ?
Merhaba arkadaşlar,

İstanbul Avrupa yakasında Endokrinoloji bölümü iyi olan bir hastane yada bu konuda uzman bir doktor tavsiye edecek birileri var mı aranızda ?
0
josefen
(09.12.11)
erişkin mi pediatrik mi ?
bir de tanın varsa yazarsan ona uygun daha spesifik doktor bulunabilir. yoksa endokrin deniz deryadır.
0
juanolujuan
(09.12.11)
(4)

Acil servisde iş kazası raporu olayı ?

erginsak
Merhabalar.Yaklaşık 3 saat önce iş yerinde çalışırken bileğimi 2 santim kadar derin bi şekilde kestim.İş çıkışında direk olarak devlet hastanesi acil servisine gittim.Doktor nerde oldu bu sorusuna mal gibi işte oldu dedim.Şu işlemleri yaptır sonra polisin yanında iş kazası raporu tuttur sonrada ben
Merhabalar.

Yaklaşık 3 saat önce iş yerinde çalışırken bileğimi 2 santim kadar derin bi şekilde kestim.İş çıkışında direk olarak devlet hastanesi acil servisine gittim.Doktor nerde oldu bu sorusuna mal gibi işte oldu dedim.Şu işlemleri yaptır sonra polisin yanında iş kazası raporu tuttur sonrada benim yanıma gel diyince bi taraflarım tutuştu.Dikiş pansuman aşı vs yaptım ve aynen uzadım toplukladım yani.polisin yanına gitmedim.

Nitekim işlemleri yaptırırken aradığım arkadaşım rapor tutturursam bu raporun iş yerinede gönderileceğini söyledi.Ki çalıştığım yerde iş kazası durumlarında çok hassas günlerce sorgulanmam demek.Bu noktada size sormak istiyorum.acil servis iş kazası raporunu işverenle paylaşıyormu ?işlemleri bitirmeden çıkıp gittim bişey olurmu ?iyi yapmışmıyım ?

Teşekkürler.
0
erginsak
(09.12.11)
kişisel olarak beni ilgilendirmez sadece bilgi verebilmek için soracam cevap vermene gerek yok sadece kendin için düşünsen yeter

iş kazası sana haklar sağlar o kesik işyerinden atılmana sebep olacak bir kalıcı sakatlanmaya sebep olacak mı onu öğren sinirler, tendonlar, kaslar esilmişse işveren senden umudu keser seni zaten kapı önüne bırakır mı? sorarsan kendi kendine?
kesilme sebebi tamamen senin kusurun mu dalgınlık, koruyucu melsucat mıdır nedir onlar sağlanıyopr muydu işyeri büyüklüğü ve sana sağladığı maddi imkanlar, gelecek ne senin işyeri için önemin, oradaki yerin, kaza öncesi patronun tutum ve davranışı nasıldı size ve kaza sonrası nasıl bunşların hepsi sizin için önemli işyeri ihmali varsa kazada eğer işyeri hatası sebebiyle giderilmeyen bir eksiklikten dolayı ya da önlenmeyen bir uygulamalar süreçler bütününün sonucu kaza olduysa işyeri yükümlükülğü çok büyük tazminat vs alabilirsiniz, sizin hatanız olsa da tazminat alabiilirsiniz ama varsa bir sendikaya danışın haklarınızı sorun uygulamayı bilirim çok zordur özel sektörde mücadele ama ya bu kaza sebebiyle haklarınızı aramazsanız ve kovulduktan sonra bişey ispat edemezseniz? geleceğinizi kendinizi, ailenizi düşünün bir karar vermeye çalışın iş kazası raporunun sağlayacağı haklardan mahrum olmak büyük kayıp olur zaten doktora söylemişsiniz polise ifade vermeseniz de o doktor kesin polise söylediklerinizi aktarmıştır, inkar etseniz de işlem başlatılmış ve çalışma sosyal güvenlik bakanlığı yönergeleri işleme sokulmaya başlanmış olabilir, iş sağlığı güvenliği konusunda doktor kendini riske atmaz siz ne dediyseniz aktarmıştır emin olun er geç ortaya çıkar süreci geciktirirseniz haklarınızı kaybedebilirsiniz. patronun kovmayacağından eminseniz, o iş olmazsa başka iş bulamam diyorsanız işyerine ben demedim derseniz belki kalırsınız işyeri işlem başlatılmadan sizi çıkarırsa haklarınızı almanız çok çok zorlaşır geçmiş olsun
0
cultureent
(09.12.11)
mesaj attım
0
drkiraz
(09.12.11)
şimdi iyi niyetli olarak devam edelim.

Eh işte diye cevap vermek yerine daha sağlıklı cevap vermende fayda var. Ayrıca işte oldu ama benim dalgınlığım sonucunda oldu diye bir tutanacak tutturabilirsin. Çalıştığım yer itibariyle benim de bir çok mesai arkadaşım zaman zaman yaralanabiliyor. Kaldı ki bunlar normal şeyler. Kendi işyerimden örnekleyeyim iş kazası şeklinde rapor tutulmuşsa patron iki dakika kara kola gidip imzasını atıp çıkıyor ne o haklarını kaybediyor ne de bizim haklarımızın önüne geçiyor o yüzden seviyorum dürüstlüğünü adamın. Bence endişelenme hergün nelerle uğraşıyorlar çok önemli değil.
0
nisansayısı
(09.12.11)
dalgınlığınla da olsa işveren gerekli tedbirleri almamışsa, iş makinası ile ilgili uyarıları vs koyulmamışsa ceza alabilir. siz bu durumun oluşmamasını istemiyorsanız eğer, mesela tuvalette vey a iş saatinde de olsa arabanızla falan uğraşırken olduğunu söylerseniz daha mantıklı olur.
0
ground
(09.12.11)
(6)

acilen şu doktor yazısını anlamam gerek

halsiz
merhaba, yandaki resimde yer alan metni acilen okumam gerekiyor. yardımcı olursanız sevinirim.
merhaba, yandaki resimde yer alan metni acilen okumam gerekiyor. yardımcı olursanız sevinirim.
0
halsiz
(09.12.11)
ikinci kelime anestezioloji. başka okuyamadım.
0
unalub
(09.12.11)
bir eczacı bulmanız gerek. onların üniversitedeki müfredatlarının dörtte üçü hekim yazısını çözüp okuma üzerine zaten.
0
microfiction
(09.12.11)
Olmaz olsun böyle yazı!
0
long live rock n roll
(09.12.11)
conduloma acuminata (genital siğil)
0
drkiraz
(09.12.11)
sayın anesteziyoloji hekimi,
condilomalı ........
tanısı .... op. (operasyon?) planlanan ......
0
anatomik durus
(10.12.11)
sayın anesteziyoloji hekimi,
condiloma acu.tanısı ile op. planlanan hastanın....

Kısaca Condyloma acuminata siğilleri almak için antesteziden değerlendirme/ameliyat onayı istemiş
0
primarymaster
(10.12.11)
(2)

tattoo hakkında bir soru

domo
arkadaşlar ben bugün kendimi dövdürdüm. bayağı bi detaylı, renkli falan. eve geldim bepanthene plus sürdüm. ama bir yanma hissediyorum. bu normal mi?
arkadaşlar ben bugün kendimi dövdürdüm. bayağı bi detaylı, renkli falan. eve geldim bepanthene plus sürdüm. ama bir yanma hissediyorum. bu normal mi?
0
domo
(08.12.11)
yanma normal tabi ama ayrıntı vermiyorsun şişme durumu ne kadar? büyüklüğü kapladığı alan? ayrıntılar detaylar, kullanılan malzeme hakkında bilgin var mı? yaptırdığın yer çok lüks de olsa pahalı da olsa bilemezsin ki...yarına yanma, şişlik devam ederse bir uzmana cilt hastalıkları mesela görün mutlaka ama korkma bi günde bişey olmaz uzmana görünmeyi ihmal etme yeter yarın mutlaka içini en iyi o uzmanlar rahatlatır enfeksiyon riski olduğunu söylemediler mi bakımın nasıl yapacağını ne yapıp yapamayacağını normal olanı olmayanı...?
0
cultureent
(09.12.11)
bu dövme için fotoda normal görünüyor deri altına bolca renklendirici girdiği için kaşıntı, yanma, kızarıklık hafif şiş normal, bepanthene plus, diğer sıvı güneş yanığı kremleri, sıvı nemlendiriciler soğuk uygulansa da kişiden kişiye değişebilir sonuçta kimyasal alerji yapmazsa rahatlatır yakması da normal deri illaki tahriş olmuş durumda soğuk su uygulaması da rahatlatır akarsu, musluk önüne tutulursa ya da çok rahatsız ederse küvete vs. soğuk su doldurulup girilebilir bi öneri gerekirse diye bir iki gün geçince şişme kızarıklık azalıyorsa iltihap alerji olmuyorsa np alışılır acaba demiştim ne tür bişey rock, metal, emo nası bi tatoo diye ötekileri saymıyorum cool olmuş benim düşüncem sınıflamam bu başkası buna başka şey de diyebilir anlamayan her şeyi der ya güle güle göster artık
0
cultureent
(09.12.11)
(9)

Böbrek taşı ağrısı

fightordie
şu an karnımda inanılmaz bir sancı var. geçen sene gitmiştim doktora, böbrek taşı oluşmuş, su iç dedi, serum taktı yolladı. bir sene boyunca su içmeye ayrı bir özen göstermedim. doktora gidip serum yiyesim de yok. şu an şu sancıyı bastırmak için ne içer ne yerim? uyutmuyor da.
şu an karnımda inanılmaz bir sancı var. geçen sene gitmiştim doktora, böbrek taşı oluşmuş, su iç dedi, serum taktı yolladı. bir sene boyunca su içmeye ayrı bir özen göstermedim. doktora gidip serum yiyesim de yok. şu an şu sancıyı bastırmak için ne içer ne yerim? uyutmuyor da.
0
fightordie
(08.12.11)
maalesef pek caresi yok böbrek tasi agrisinin...

cok agirsa düsebilme ihtimalide yakin,bi doktora görünün derim.

gecmis olsun...
0
serabetan
(08.12.11)
o ağrının çaresini bilmiyorum ama bol bol siyah çay içmeni öneririm. acayip idrar söktürücüdür. bira yanında halt etmiş

edit: bu arada dikkat ettimde karın yazmışsın. böbrek karında değil. gazın vardır aga sıcak kalorifere sırtını daya osur geçer. bide ağrı ara ara mı geliyor
0
neysene
(08.12.11)
Gilaburu suyu. Tabii bu şey taş düşürmeye yarıyor sanırsam. Kayseride bulunur ve net üzerinden alınabilecek yerler var sanırsam. Eğer netten bulamazsan, ben burdan (kayseri) satan bir yerden bilgi alırım senin için. Geçmiş olsun.
0
army14
(08.12.11)
taşı düşürmenin de idrar yollarını tıkayıp hastanelik etme riski var bu arada. taşın büyüklüğüne göre. tekrar doktora gitmek en mantıklısı.
ha yok ben bu riski göze alıyorum diyorsan eşkina balığının kafasındaki taş etkiliymiş.
0
102030
(08.12.11)
kesinlikle acile git. çekmeye değmez. taş düşürdüm ve doktorum.
0
okuryazarchen
(08.12.11)
bol sıvı almanın düşen taşa bir etkisi yoktur. yeni taş oluşumunu önler.

idrar sökücü bi şeylerin de etkili olacağını sanmıyorum.

büyük bi taş ise ne olacak?

ayrıca taş olduğuna emin miyiz?

acile gidin.
0
drkiraz
(09.12.11)
karın derken neresi tam olarak? apandisit falan olmasın? Acile gitmekte fayda var her türlü taşsa bile o ağrı çekilecek şey değil be hocam.
0
rexex
(09.12.11)
böbrek taşı karında olmaz.
bol su içmene rağmen böbreğindeki bir taş bakarsın bir sene sonra 3cm'e çıkar, kontrol ettirmen gerek, benimki öyle oldu. sonunda da ameliyat olduk :)
0
dessy
(09.12.11)
böbrek taşı ağrısı belde olur. BT çekilmesi gerekiyor kesin teşhis için. geciktirmeden ürologa gitmelisin.
0
juanolujuan
(09.12.11)
(1)

Kalça ağrısı

kalbatros
Gündüz rahatsız etmeyen ama, gece uykudan uyandıracak kadar rahatsız eden kalça ağrısı için hangi bölüme gitmek gerekir? İlginiz için teşekkürler.
Gündüz rahatsız etmeyen ama, gece uykudan uyandıracak kadar rahatsız eden kalça ağrısı için hangi bölüme gitmek gerekir? İlginiz için teşekkürler.
0
kalbatros
(08.12.11)
ortopedi
0
sutlu nescafe
(08.12.11)
(1)

Diyaliz Doktoru Tanıdığı Olan (Acil)

bagcivan
İş yerinde bir çalışanın babası diyaliz hastası. Akli melekeleri de yerinde değil. Boyununa takılan kateteriyi üç kere çıkarmış. Pazartesi günü olaydan haberim oldu doktorlarıyla görüştüm elimden geldiğince onlardan bilgi alıp yol gösterici olmaya çalıştım. O gün takılan kateteriyi yine sökmüş. Şimd
İş yerinde bir çalışanın babası diyaliz hastası. Akli melekeleri de yerinde değil. Boyununa takılan kateteriyi üç kere çıkarmış. Pazartesi günü olaydan haberim oldu doktorlarıyla görüştüm elimden geldiğince onlardan bilgi alıp yol gösterici olmaya çalıştım.

O gün takılan kateteriyi yine sökmüş. Şimdi boyununda aşırı derecede şişlik varmış. Aynı hastaneyi aradım bugün diyaliz bölümü kapalıymış. İki günde bir diyalizi girmesi gereken hasta en son pazartesi günü girdi. Bildiğim biraz daha teknik konuları var. Şimdi onlara yol göstermek için benim de birisine danışmam gerekiyor. Vicdanım rahat değil.

Sizden istediğim tanıdığı diyaliz doktoru olan varsa onlarla acil olarak görüşmek istiyorum.
0
bagcivan
(08.12.11)
İlla katater gerekli mi bilmiyorum (damarları yeterli değilse gereklidir) fakat gerekli değil ise fistül ameliyatı olarak kataterden kurtulabilir doğal olarak istesede fistülü çıkartamaz.

Acil diyalize girmesi gerektiği durumlarda ortalama (doktora bağı olarak) 15-20 dakikalık bir sürede en kötü ihtimal ile kasıktan katater takılarak diyalize girmesi sağlanabilir.
0
bir kac yazar once
(08.12.11)
(5)

su tüketimi ve karın kası

superb
haftada 3 gün hoca eşliğinde fitness, bir gün halı saha maçı ve bir gün 10 km koşu yapmaya başladıktan sonra günde en az 4 lt su içer oldum. bunu kendimi zorlayarak değil susayarak içiyorum. 8-9 kez tuvalete çıkıyorum ve geceleri de tuvalet ihtiyacı için uyarır oldum. sizce bu normal mi?boyum 1.76,
haftada 3 gün hoca eşliğinde fitness, bir gün halı saha maçı ve bir gün 10 km koşu yapmaya başladıktan sonra günde en az 4 lt su içer oldum. bunu kendimi zorlayarak değil susayarak içiyorum. 8-9 kez tuvalete çıkıyorum ve geceleri de tuvalet ihtiyacı için uyarır oldum. sizce bu normal mi?

boyum 1.76, kilom spora başlamadan evvel 62idi şimdi 68 oldum, kilo almak hoşuma gidiyor çünkü zayıf görünüyordum şimdi yanaklarım doldu vs.

amacım karın kaslarımın belirgin olması ancak biraz da göbeğim var bunu eritmek istiyorum hangi egzersizleri ve diyetleri önerirsiniz
0
superb
(08.12.11)
kaslarınız geliştiği için kilo alıyorsunuz sanırım.Zamanla karnınızda şekle girecektir.youtube dan bununla ilgili birçok video var onları yaparak bunu hızlandırabilirsiniz.
0
hystarie
(08.12.11)
özel bi egzersizi oldugunu sanmiyorum.

belirli bi spor yaptiktan sonra,tüm vucut calisiyosa ya da agir bi sporsa,belli bir diyetle beslenirseniz,2-3 aya cok güzel sonuclar alirsiniz.

bunun yaninda mekik direk göbekten yakmaz hemen baslayinca,sadece karin kaslarini toplar ve göbek salivermez kendini ama 3-4 haftada belirgin bi degisim olur,ama göbe kalmasina rahmen daha topludur.

bir cok defa yazildigi gibi,bölgesel eritme yok.
0
serabetan
(08.12.11)
normaldir, metabolizman hızlanıyor.
karın kası için acele etme, mayısta hocan seni definisyona sokar haziran'da plaja six pack'le girersin.
0
ta meta ta fizika
(08.12.11)
gece uyanıyorsan bi seker fln baktır. pek normal deigl gece uyanma kısmı.
0
bryan fury
(08.12.11)
yalnız 4 lt su fazla geldi bana. suyun fazlası zararlıdır. mineralleri daha fazla dışarı atar.
0
c1b2k3
(08.12.11)
(4)

İlaç Önerisi

Bysb
Arkadaşlar,Boğazda ağrı, ateş kırgınlık halsizlik şikayetlerim var.Eczaneden reçetesiz alabileceğim,2 günde ayağa kaldıracak ilaç önerileriniz nedir?
Arkadaşlar,

Boğazda ağrı, ateş kırgınlık halsizlik şikayetlerim var.

Eczaneden reçetesiz alabileceğim,2 günde ayağa kaldıracak ilaç önerileriniz nedir?
0
Bysb
(08.12.11)
az önce uzunca bir cevap yazarken duyurunuzu silmişsiniz, o kadar yazdığım şey boşa gitti. madem tekrar soracaktınız ilk duyurunuzu neden sildiniz????

çok lafa gerek yok, en yakın sağlık ocağına gidin, doktorunuz size uygun uygun ilacı yazacaktır.
0
balik kraker
(08.12.11)
ben az once ayni sikayetlerden doktora gidip geldim.

duruma gore antibiyotik ve yine duruma gore agri kesici ve balgam sokucu veriyor. ama bunlar elbette receteli ilaclar.

recetesiz alacaginiz ancak strepsils olur, ihlamur olur, bitki aromali seyler olur, pek de ise yaramaz agirsa durumunuz benim gibi.
0
la traviata
(08.12.11)
@balik kraker ben duyuruyu silmedim nasıl silindiği konusunda bende düşüncelere kapılıp duyurumun modlar tarafından silindiğini düşünmeye başlamıştım.

rica etsem özelden veya burdan tekrar uzun yazını yazarmısın belki yazdıkların bana şifa olacak.
0
🌸Bysb
(08.12.11)
pastil + portakal + mandalina + bol su.
0
kya
(08.12.11)
(3)

Balgam rengi

Kafkaslı
Arkadaşlar son 10 gündür balgamıma dikkat ettim turuncuya, sarıya yakın bir renkte. Bir hastalığın belirtisi mi acaba? İnternette zatürre, bronşit belirtisi falan yazıyor ama hiçbir yerimde ağrı yok, öksürük yok. 1 ay kadar önce izmir'e geldim ve çok mandalina yiyorum, ondan olabilir mi?
Arkadaşlar son 10 gündür balgamıma dikkat ettim turuncuya, sarıya yakın bir renkte. Bir hastalığın belirtisi mi acaba? İnternette zatürre, bronşit belirtisi falan yazıyor ama hiçbir yerimde ağrı yok, öksürük yok.

1 ay kadar önce izmir'e geldim ve çok mandalina yiyorum, ondan olabilir mi?
0
Kafkaslı
(08.12.11)
sigara içiyorsanız azaltın ve/veya bırakın
bol bol temiz hava alın
şikayetleriniz sürerse bir hekime görünün
0
superb
(08.12.11)
Evet şimdiye kadar içiyordum ama artık içmeyeceğim.
Önemli bir şey değildir di mi?
0
🌸Kafkaslı
(08.12.11)
sanmıyorum ama söylediğim gibi şikayetleriniz sürerse mutlaka bir hekime görünün
0
superb
(08.12.11)
(9)

kış günü terliyorum ne yapmalıyım !?

gündüz m
şöyle bir sorunum var benim. kışın günü dahi terliyorum ara ara özellikle koltuk altından bunun sebebi ne olabilir ve daha önce başına gelen arkadaşlar varsa ne yaptılar öğrenmek istiyorum şimdiden sağolun ;)
şöyle bir sorunum var benim. kışın günü dahi terliyorum ara ara özellikle koltuk altından bunun sebebi ne olabilir ve daha önce başına gelen arkadaşlar varsa ne yaptılar öğrenmek istiyorum şimdiden sağolun ;)
0
gündüz m
(07.12.11)
kilom yerinde. kan değerlerim yüksek sadece ondan da olabilirmiş sınır 20,0 bende 19 lara kadar çıkıyor
0
🌸gündüz m
(07.12.11)
sebebini bilmiyorum ama koku için çözüm kesinlikle rexona , bugün deli gibi koşuşturdum ona rağmen en ufak rahatsız edici koku bile yoktu,diğerleri faso fiso.
0
hmm
(07.12.11)
deotak.
0
naksidil
(08.12.11)
Günlük giydiğiniz kıyafetlerin içine bir tişört giyerseniz hem kokuyu epeyce önlemiş olursunuz hem de kıyafet daha geç kirlenmiş olur.
0
djarwi
(08.12.11)
belki fazla kıllısındır.
0
violence
(08.12.11)
yok yahu kıllı filan değilim :D normal yani..
0
🌸gündüz m
(08.12.11)
nivea dry impact
0
semson
(08.12.11)
iyontoforez..
0
okuryazarchen
(08.12.11)
Marcus Aquila+1
0
Neden Jon Soylesene Neden
(11.04.12)
(1)

Hangi poliklinik??

Wronskian
Odaklanamama sorunum var. modiodal gibi bir ilaç kullansam diyorum. Hangi polikliniğe gitmem gerekiyor yazdırmam için?
Odaklanamama sorunum var. modiodal gibi bir ilaç kullansam diyorum. Hangi polikliniğe gitmem gerekiyor yazdırmam için?
0
Wronskian
(07.12.11)
psikiyatri kliniği. internetten prospektüs okuyup yazdırmayın tabiki. gidin önce 1-2 seansta doktor size uygun ilacı tedaviyi sunar zaten.
0
sormaya geldim
(07.12.11)
(6)

mide balonu

hizari
merhaba arkadaşlarhttp://www.midebalonuslim.com/sizce bu sitedeki sistem doğru olabilir mi?
merhaba arkadaşlar


www.midebalonuslim.com

sizce bu sitedeki sistem doğru olabilir mi?
0
hizari
(07.12.11)
referans kısmındaki photoshoplar iyiymiş :))
0
sutlu nescafe
(07.12.11)
ahaha @sutlu nescafe doğru diyorsun. bu site patlar.

photoshop lvl: 4

edit: cevap vermemişim ama zaten güvenilir olmayan siteden başarı beklemek?
"ABD'deki obezite yükselişini durdu!"
0
hikaye mesture
(07.12.11)
Ata Demirer'in dediği gibi "doğru olsa dünyada şişman insan kalmazdı".

Referanslardaki fotoşop işlerini paint terk birisi yapmış, el insaf, bu kadar da salak yerine konmaz insan. Ben bile daha iyisini yapabilirim.
0
kimlanbu
(07.12.11)
ayrıca 14 günde 17 kilo vermenin sizce sağlıklı bir tarafı olabilir mi? doğru olduğunu sorgulamıyorum bile.
0
bitter cikolata
(07.12.11)
sitenin amatörlüğünden mi gireyim, saçma sapan yazım hatalarından mı, yukarıda söylendiği gibi paint terk görsellerden mi yoksa olayın saçmalığından mı gireyim bilemedim.

her tarafı buram buram sahtekarlık yani. aman kardeşim yemeyin bu numaraları.
0
vakumlu
(07.12.11)
bence doğru olabilir. sabit balonlar mideyi genişletirler. bu ise midede kısa bi süre kalıp sonra gidiyormuş. güzel yani. ama teoride güzel... bir doktor olarak sistemini mekanizmasını sevdiğimi, mevcut tedavilerdeki bir takım komplikasyonları önlemeye yönelik güzel bir şeyler geliştirildiğini söyleyebilirim.

ancak mesela bunu 1000 kişi kullanınca, kaç kişi kaç kilo veriyor, kaçının bağırsakları tıkanıyor, kaçı acil ameliyata alınmadığından ölüyor, o istatistikleri öğrenmeden kimseye kullandırtmam.


bunu şu anda şişman olsam kendim denemem. kullanalım mı diyenlere, kesinlikle kullanmayın derdim.

site çok kaliteli olsaydı da fikrim değişmezdi.
0
drkiraz
(07.12.11)
(2)

menemende dişçi

andromedus
arkadaşlar bildiğiniz tanıdığınız, izmir -menemende tavsiye edebileceğiniz dişçi var mı? böyle işini iyi yapan, ücret giydirme politikası olmayan, hastasını seven bir kişi aramaktayım. şimdiden çok teşekkürler.
arkadaşlar bildiğiniz tanıdığınız, izmir -menemende tavsiye edebileceğiniz dişçi var mı?
böyle işini iyi yapan, ücret giydirme politikası olmayan, hastasını seven bir kişi aramaktayım. şimdiden çok teşekkürler.
0
andromedus
(07.12.11)
azcık bayraklıya gel sevgi yoluna, dişçi neşe sayın var. tam istediğiniz gibi.
0
ground
(07.12.11)
izbanla alsancağa kadar gelebilirseniz alsancak diş hastanesinden hep çok memnun kalıyorum ben...
0
Phoebe
(07.12.11)
(5)

Kemoterapi perisan eder mi?

annesütü
1 Kür kemoterapi almam icap etti. bunun ertesi gunu cok perisan olur muyum? ise gitsem mide bulantisi halsizlik vb cok rahatsiz eder mi? insanlar rahatsizligimi bilmiyor cok belli olur mu?
1 Kür kemoterapi almam icap etti. bunun ertesi gunu cok perisan olur muyum? ise gitsem mide bulantisi halsizlik vb cok rahatsiz eder mi? insanlar rahatsizligimi bilmiyor cok belli olur mu?
0
annesütü
(07.12.11)
anneannem kemoterapi görmüştü, sonrasında iki üç gün halsiz oluyordu.
0
inheritance
(07.12.11)
aldığınız ilaca ve doza bağlı olarak değişir. 1 hafta yataktan kaldırmayıp tuvaletinizi kontrol edememenize neden olanlar dahi var. doktorunuza danışın. eğer sadece mide bulantısı gibi bir yan etki bekleniyor ise emedur gibi anti-emetik ilaçlar semptomatik tedavi sağlar. bir de n ile başlayan bir ilaç vardı, daha etkili idi ama adını çıkaramadım şimdi.
0
screamshot
(07.12.11)
kemoterapide aldığınız ilacın içeriğine ve dozajına ve bünyeden bünyeye göre yan etkiler değişebilir. genellikle tek dozda vücut dirençli olacağı için belirtileri hafif ve geç ortaya çıkabilir.örneğin ertesi gün değil, bir iki gün sonra etkisini görebilirsiniz.
mide bulantısı, halsizlik gibi etkileri olabilir.imkanınız varsa kemoterapinin ertesi günü için iki günlük ya da önümüzdeki 3-4 gün için izin yaptırıp evinizde dinlenin.
sonuçta bol miktarda kimyasal enjekte edilecek vücudunuza, yan etkisini görmeseniz bile bir kaç gün normal temponuzdan sıyrılıp evde dinlenmek sizin için daha yararlı olacaktır.
bir de bu arad bol bol su için (neredeyse 3-3,5 litre) kimyasalın vücudunuzdan atılımını kolaylaştıracaktır.
mideniz bulansa bile beslenmenizi atlamamaya çalışın. yağlı yiyecekler yerine hafif bir salata, peynir ekmek, çorba, haşlanmış patates ve meyve gibi yiyecekler tüketebilirsiniz.
0
balik kraker
(07.12.11)
Cok tesekkur ederim. isin kotusu yarin bu ilaclari alip cuma gunu memlekete gidicem ancak ailemin durumumdan haberi yok. etkisi cok siddetli olacaksa gitmicem. doktora da sorucam tabi ama simdiden bilet almak istiyorum.
0
🌸annesütü
(07.12.11)
hangi ilaçları aldığınızı yazın ki
0
drkiraz
(07.12.11)
(3)

Vitamin

yilmame
Günaydın arkadaşlar. Sizlere bir sorum var. Kardeşimin uyku problemi var. Bu sene öss'ye girecek. Akşamları ders çalışamıyor. Hemen uykusu geliyor. Doktor zenergade diye bir vitamin önermiş. Arkadaşları falan da pharmaton kullanıyormuş.ekşide yan pharmaton'un yan etkilerinden bahsedilmiş bol bol. Va
Günaydın arkadaşlar. Sizlere bir sorum var.

Kardeşimin uyku problemi var. Bu sene öss'ye girecek. Akşamları ders çalışamıyor. Hemen uykusu geliyor. Doktor zenergade diye bir vitamin önermiş. Arkadaşları falan da pharmaton kullanıyormuş.ekşide yan pharmaton'un yan etkilerinden bahsedilmiş bol bol. Var mı bilgisi olan?
0
yilmame
(07.12.11)
Bir psikiyatriste başvursun, uyku sorunu çözülebileceği gibi öss ile ilgili de fayda görebilir.
0
eccocan
(07.12.11)
pharmaton'un pek yan etkisi olduğunu düşünmüyorum. Çeşitli vitaminler ve ginseng özütü içeriyor. Supradyn'in hap ve suda eriyen formları da iyidir ama beslenmesi iyi olan birinin her gün vitamin yutması gereksiz gibime geliyor. Birer gün aralıkla alması daha iyi. Doğadan'ın active çayı da epey işe yarar. Canlandırıcı otlar içeriyor. Ders çalışmak gibi zorla yapılan uğraşlar hepimizde uyku yapıyor, takmasın :)
0
baruch
(07.12.11)
çok uyuma şikayetiyle bi dahiliye polikliniğine gidin. tiroit hormonlarında, kanında bi sorun çıkmazsa ilaç falan kullanmasın.

uyanık olduğu saatlerde isteyerek verimli ders çalışıyorsa, günde 10 saat uyuyarak da istediği bölümü kazanacaktır.

çay kahve içebilir. biz kolaya kahve katıp içerdik falan. sonuçta normal insanın işi değil öss falan... kolay da değil...

ama asıl öğrenmeniz gereken; tiroit hastalığı, kansızlık veya vitamin eksikliği falan yoksa, hiçbir ilaç, mucize yaratmayacaktır. bi ilaca umut bağlamayın derim...
0
drkiraz
(07.12.11)
(6)

göz sızlaması nasıl geçer?

megalomaniac
az uyuduğum için gözlerim çok sızlıyor, akşama kadar geçmiyor :/ bilgisayarın da etkisi var tabii biliyorum ama bunu azaltıcak bi krem fln var mı?
az uyuduğum için gözlerim çok sızlıyor, akşama kadar geçmiyor :/ bilgisayarın da etkisi var tabii biliyorum ama bunu azaltıcak bi krem fln var mı?
0
megalomaniac
(07.12.11)
bu tür duyuruların altına doktora git yazmak çok gıcık bir durum biliyorum ama göz pek şakaya gelmiyor.
0
mlky lvn
(07.12.11)
gerçekten de pek hoş değil bu yaptığın (: o kadar ciddi bi durum değil, ama rahatsız oluyorum işte..
0
🌸megalomaniac
(07.12.11)
yeterden az uyku ve az gözyaşı, az dinlenmeden dolayı enfeksiyon ya da göz tansiyonu riski bile olabilir.

doktora gitmek yapacağınız en iyi şey.
0
franz kafka
(07.12.11)
uyumamak zorunda mısın yoksa uyumamak hoşuna mı gidiyor?şimdi krem falan gozleri kurtarır ama ileriye donuk vucuduna kotuluk yapıyorsun.işin yoksa git uyu.
0
duptıs
(07.12.11)
bu bi süreç aslında, yaklaşık 2 ay böyle yaşamak zorundayım. 2 ay idare etmem lazım... pamuğa çay döküp göz kapağının üstünde bekletiyolarmış, bi işe yarar mı, deneyeniniz var mı?
0
🌸megalomaniac
(07.12.11)
Çay pansumani dinlendiiyor ama çözüm değil. Dr gitsen, cidden tıbbi bir sorunun yoksa suni göz yaşattığı falan verir. Gözlerini gun iceriinde dinlendirmen gerektiğini ve uyuman gerektiğini söyler. En azından bana öyle dedi, herkese mal etmiş gibi oldum ama gözün yorulması iste. En azından saglikocagina görün sıpsak hallolur.
0
felegin gozunu kamastiran adam
(07.12.11)
(5)

diş beyazlatma?

çılgındünya
bir zararı var mıdır? ya da doğal bir yöntem bulan bilen ?
bir zararı var mıdır? ya da doğal bir yöntem bulan bilen ?
0
çılgındünya
(07.12.11)
ceviz kabuğu tabiki. hani daha agacta yeşilken o yeşil kabugu (ellerinde eldiven olması lazım ) alıp diş etine degdirmeden (bu önemli cünkü dişi beyazlatırken diş etini sarartıyor) dişlerine fırcalar gibi sür. gayet beyazlatıyor ustelık mine ye zarar vermeden.
0
dyg*dyg
(07.12.11)
sakın yapma üstteki dallama dalga geçmiş seninle, ceviz kabuğunun yeşili 3-4 ay geçmez vücuda değince, hatta milleti keklemek için yeşil ceviz verilip yemelerini isterler sonra o yeşil ren 2-3 ay çıkmaz
0
efrasiyab87
(07.12.11)
200 TL'ye kalıp yaptırmıştım ben dişçiye. kalıbın içine sıkmak için jelini de satıyorlar ama onu arkadaş aldı parasını da istemedi o yüzden fiyatı bilmiyorum. sanmıyorum pahalı olsun. istediğiniz zaman (altı ay içinde bir hafta mesela) takıyorsun gece yatarken. sabah çıkarıyorsun. 2-3 gece benim istediğim beyazlık için yeterli oluyor. isterseniz bir hafta da olur. bakarsınız aynadan işte, istediğiniz beyazlığa gelince takmazsınız, yıkayıp koyarsınız. bir zararını görmedim.
0
glosoli
(07.12.11)
yeşil cevizi ye demedik farkındaysan sür dedik üstelik dikkat etmesi gereken seyleri özellikle söyledim. çılgındünya sen bakma şu safın dediğine yeşil ceviz yedirmişler yemeye utanmadın madem yazma buraya rezil. hem yesen bile 2-3 ay cıkmaz olayı tamamen kurmaca. pehh
0
dyg*dyg
(07.12.11)
dyg*dyg'nin ilk cevabı %100 çalısıyor. korkmayınız sadece diş etine değdirmeden. tabi yazı beklemek lazım gelecek.
0
art vandaley
(07.12.11)
(6)

MR'a girecek kişi nasıl bi yol izlemeli?

c0sh_kun
Soru yukarıda.. Yarın muhtemel olarak nelerle karşılaşacağım ön bilgi olarak almak istedim.. Oraya gittiğimde şimdi nolcak acaba diye düşünmek istemiyorum.. Kontrast madde uygulaması da olucakmış sanırım.. Bu damardan verilcek bi uygulama diye biliyorum, emin olmamakla beraber.. Kısacası biri beni a
Soru yukarıda.. Yarın muhtemel olarak nelerle karşılaşacağım ön bilgi olarak almak istedim.. Oraya gittiğimde şimdi nolcak acaba diye düşünmek istemiyorum..

Kontrast madde uygulaması da olucakmış sanırım.. Bu damardan verilcek bi uygulama diye biliyorum, emin olmamakla beraber..

Kısacası biri beni aydınlatabilir mi?
0
c0sh_kun
(07.12.11)
üzerinde metal hiçbirşey olmasın. fermuarsız, metal düğmesiz kıyafetlerle git. küpe, piercing flan varsa çıkar hepsini. hareketsiz kal. kısa sürede bitecek zaten. bir de gürültüye kafanı takma. çekim sırasında fazla ses çıkıyor. kapalı yerde kalma fobin varsa o konu da birşey diyemeyeceğim maalesef. bir de bu odalar çok soğuk oluyor. ilaç meselesi de çok büyütülecek birşey değil.
0
sutlu nescafe
(07.12.11)
normal gidip kolunun filmini cektirmenin biraz daha gelismisi.

gurultu olacak ve biraz uzun surecek, onun icin de bazi yerlerde kulaklik verip muzik dinletiyolar. gittiginde ne yapman gerektigini anlatirlar zaten.

hasili, korkma bi sik olmuyor
0
nawres
(07.12.11)
hastane kıyafeti filan giymenize gerek kalmıyor. sadece küpe, takı filan bu tarz şeylerle gitmeyin. dişlerinizdeki dolgudur, implanttır bunları önceden belirtin yetkililere. eğer kontrast madde ile çekilecekse yarım saati bulabilir... önce normal çekerler, sonra damardan kontrast madde verip bir de öyle çekerler. panik yapcak hiçbir şey yok. sadece gürültülüdür. radyasyon gibi yan etkileri yoktur. çalışma prensibi farklıdır bu güzel aletin. kıpırdamamaya çalışcaksın. eğer hareket edersen içerde, en baştan tekrarlanır her şey...
0
bilmemkacincinick
(07.12.11)
cüzdanda kredi kartı atm kartı vs varsa sorun çıkabilir yani kartların manyetiği bozulabilir.
0
pyro clustic flow
(07.12.11)
girmeden önce bir kabinde soyunmanıza izin verirler muhtemelen. cüzdandaki kartlar zarar görür diyen arkadaş da sanırım mr'a tuvalu'da filan girdi. cüzdan'ın ne işi var la mr'da?
0
petrol kalemi
(07.12.11)
manyetik rezonans olduğundan, radyoaktif bir durum yok, oradan başlayayım. ama üzerinizde metal ve türevi şeyler olmamalı... olanlar varsa da mutlaka belirtilmeli... eğer mümkünse uykulu gidin. orada uyur pozisyonda olursunuz.hareketsiz kalmanız ve sıkılmamanız daha kolay olacaktır...
geçmiş olsun...
0
jeanluc
(07.12.11)
(7)

sivilce izleri için peeling ya da lazer yaptıran var mı?

speculative fiction
varsa nerede yaptırdılar, kaç para, faydası oldu mu vs vs..ya da yaptırmayı düşünen var mı?ya da bu konuda bilgili olan bişeyler söylesin işte abiler ablalar boş geçmeyelim bi yardım şu fakire...
varsa nerede yaptırdılar, kaç para, faydası oldu mu vs vs..

ya da yaptırmayı düşünen var mı?

ya da bu konuda bilgili olan bişeyler söylesin işte abiler ablalar boş geçmeyelim bi yardım şu fakire...
0
speculative fiction
(06.12.11)
ben sordum bir yere 100 lira seans başı en az üç seans gitmek gerekiyormuş o da bütçeyi sarsacağından yattı.
0
hmm
(06.12.11)
Benim bi arkadaşım yaptırmıştı,yüzü bildiğin kıpkırmızı ve iltihaplı sivilcelerle doluydu,lazer tedavisi yaptırdı bayağı uzun sürdü tabi 1 yıl falan ama sonuç olarak resmen 0 sivilceydi.Yani işe yarıyor ama fiyat olarak hiçbir fikrim yok.
0
archery
(06.12.11)
dermaroller yaptırdım ben 2 seans. yarı yarıya azaldı izler. iki seans daha yaptırmam gerekiyor ama vakit bulamadım bir türlü. 1 seansı 250 lira benim gittiğim hastanede. düşünürsen doktor tavsiye edebilirim.
0
juninho77
(06.12.11)
lazer yaptıracaksan bakırköy ethica tıp merkezinde dermatolog dr şerafettin saraçoğlu'nu tavsiye ederim. telefonda fiyat alabiliyorsun sanırım, yahut mail atıyorlar.
0
kahveci
(07.12.11)
dermaroller'ı sözlükteki ilk entride gayet güzel açıklamış biri. beşiktaş'ta boğaziçi tıp merkezi var, orada yaptırdım ben. tavsiye ederim.
0
juninho77
(07.12.11)
Dermaroller evde de yapılabilen bir şey ki... Hatta Amerika'da her şey evde yapılan şeyler üzerine olduğu için (saç kesimi vs) kimyasal peeling'i bile evde yapıyor insanlar.
0
reactor4
(02.04.12)
evde yaptırılan dermaroller ile klinikte yapılan arasında kocaman bir fark var. roller üzerindeki iğne uzunlukları belli bir uzunluğu geçince tıbbi cihaz kategorisinde ithal edilirler/üretilirler ve onları da sadece yetkili sağlık personeli kullanabiliyor.

riskleri daha fazla ve bir kez daha vadettiği etkiler de daha fazla
0
kahveci
(24.04.12)
(2)

MR Görüntüleme Yardım (Beyin Cerrahi)

bilmemkacincinick
Merhaba doktor arkadaşlar. Elimde bir MRG sonucu bulunmakta. Bu sonuca bakan doktor, "ameliyat" demiş.. Gerçekten cerrahi bir müdahale gerekmekte mi? Başka bir doktora daha gideceğiz ama öncesinde size sormak istedim...Teknik: Sagital planda T1 ve T2 TSE Aksial planda T2 GRE sekansları uygulanmıştır
Merhaba doktor arkadaşlar. Elimde bir MRG sonucu bulunmakta. Bu sonuca bakan doktor, "ameliyat" demiş.. Gerçekten cerrahi bir müdahale gerekmekte mi? Başka bir doktora daha gideceğiz ama öncesinde size sormak istedim...

Teknik: Sagital planda T1 ve T2 TSE Aksial planda T2 GRE sekansları uygulanmıştır.

İnceleme: Servikal intervertebral disklerde dejenerasyon mevcuttur. Servikal bölgede açıklığı sola bakan hafif skolyoz görüntülenmiştir.

C3-4, C4-5 ve C5-6 seviyelerinde minimal bulging izlenmiştir. Dural keseye anteriordan hafif indentasyon oluşmuştur.

C6-7 seviyesinde disk yüksekliği hafif azalmıştır. Diffüz bulging ve sağ posterolateral disk protrüzyonu osteofitler ile birlikte ön subaraknoid mesafeyi kapatmış ve spinal korda temas göstermiştir. Sağ C7 sinirine yakın komşuluk gelişmiştir. Sağ nöral foramen belirgin dardır.

Vertebra korpus yükseklikleri tabiidir. Korpus köşelerinde osteofitler mevcuttur. Faset ve unkovertebral eklemlerde minimal dejeneratif değişiklikler izlenmiştir. Spinal kanal çapı normaldir.

Medulla spinallis normal kalınlıkta ve homojen sinyal intensitesinde izlenmiştir. İntradural patoloji saptanmamıştır.

Kranio-servikal birleşkede özellik yoktur. Vertebral arterlerde akımın normal olduğu görüntülenmiştir.

Paravertebral yumuşak dokuda patalojik sinyal intensitesi değişikliği gözlenmemiştir.
0
bilmemkacincinick
(06.12.11)
"C6-7 seviyesinde disk yüksekliği hafif azalmıştır. Diffüz bulging ve sağ posterolateral disk protrüzyonu osteofitler ile birlikte ön subaraknoid mesafeyi kapatmış ve spinal korda temas göstermiştir. Sağ C7 sinirine yakın komşuluk gelişmiştir. Sağ nöral foramen belirgin dardır. "

Paragrafa göre diskin biri omuriliğe bası yapıyor. Fizik tedavi gördü mü? Gördüğü halde MR sonucu buysa bence ameliyat şart. Geçmiş olsun.
0
plastik turambar
(07.12.11)
plastik turambar, hayır hiç fizik tedavi filan görmedi. tekrarlayan boyun omuz ağrısı-tutulmaları sonucu doktora gidildi ve sonuç bu. doktor direkt ameliyat demiş...
0
🌸bilmemkacincinick
(07.12.11)
(8)

diyette verilen kilolari almaya baslamak:S

yatagants
Selamlar;Gecen sene 8 ay suren diyetimin sonucunda 30 kilo ya yakin vermistim. Yaklasik 5 aydir diyeti yapmiyorum ancak yogun oss temposuna girmemden dolayi hareketsiz kaldim. Tartida 2 - 3 kilo artmis gozuksemde gobegimde yaglanma asiri artmis durumda ...Bunu engellemek icin neler yapabilirim?PS: s
Selamlar;

Gecen sene 8 ay suren diyetimin sonucunda 30 kilo ya yakin vermistim. Yaklasik 5 aydir diyeti yapmiyorum ancak yogun oss temposuna girmemden dolayi hareketsiz kaldim. Tartida 2 - 3 kilo artmis gozuksemde gobegimde yaglanma asiri artmis durumda ...

Bunu engellemek icin neler yapabilirim?

PS: sabah 7 de evden cikip 10-11 aeasi giriyorum eve...
0
yatagants
(06.12.11)
şu anki diyetinizi değiştiremiyorsanız ve spor yapamayacaksanız o kiloları geri alacaksınız maalesef, kaçışı yok. engellemek için yapılabilecek bir şey de yok.
0
deliverance
(06.12.11)
spor olmadıgı surucede o kılolar gerı alınır
0
cmr_sa
(06.12.11)
ekmek yeme.
0
drkiraz
(06.12.11)
Spor sayilmaz belki ama gun icinde tempolu sekilde 15 dk yuruyorum ordalama bi bucuk iki kilometre
0
🌸yatagants
(06.12.11)
akşam 8 den sonra bişey yeme.
0
funkyfun
(06.12.11)
her zaman yediğinin, yarısını ye. doyma hiç bi zaman.
0
bunaldım a dostlar
(06.12.11)
akşamları karbonhidrat içerikli gıdalar(ekmek, hamur işi, pilav, makarna vs.) yeme. Bol salata ve doyacağım kadar tavuk gögüsü balık gibi et olan besinlerden ye. Kilo almamaya çalış, vermek için kasma, üniversiteyi kazandıktan sonra istediğin kadar spor yapacak vaktin olur.
0
baruch
(06.12.11)
yeşil çay iç
0
karbasan
(06.12.11)
(2)

ağız ve diş sağlığı merkezleri

atalemo
arkadaşlar buralarda dolgu yaptırırken sıgortalı ucret oduyormu? birde sizce kartal agız ve dıs saglıgımı yoksa bostancı agız ve dıs saqlıgımı ıyıdır?
arkadaşlar buralarda dolgu yaptırırken sıgortalı ucret oduyormu? birde sizce kartal agız ve dıs saglıgımı yoksa bostancı agız ve dıs saqlıgımı ıyıdır?
0
atalemo
(05.12.11)
(duyuruyu okuyanlar için)
ethica incirli diş sağlığı merkezi (esthetica) çok kötüdür. neden diye soracak olanlar özel mesaj atabilir.
0
franz kafka
(05.12.11)
bostancıya gittim iyiydi. 4 lira mı ne katkı payı vardı. onu da eczane alıyor hastanede para vermiyorsun. internetten randevu al git
0
mr fusion
(06.12.11)
(1)

balık yağı ve kireçlenme (osteoartrit)

dreamscape
marincap marka balık yağının prospektüsüne bakarken gördüm, yan etkiler kısmında "uzun süreli balık yağı kullanımı ile osteoartrit gelişme riskinin arttığı rapor edilmiştir." yazıyor. ben bunun tam aksine balık yağı kireçlenmeye iyi geliyor diye biliyordum. hatta "kireçlenme hastalığından balık yağı
marincap marka balık yağının prospektüsüne bakarken gördüm, yan etkiler kısmında "uzun süreli balık yağı kullanımı ile osteoartrit gelişme riskinin arttığı rapor edilmiştir." yazıyor. ben bunun tam aksine balık yağı kireçlenmeye iyi geliyor diye biliyordum. hatta "kireçlenme hastalığından balık yağı içerek kurtulun" diye reklam yapan markalar bile var. google'da "kireçlenme balık yağı" diye aratınca da genelde olumlu şeyler çıkıyor. ama bu uyarı tam aksini söylüyor? nedir abicim bu olay? sevgili hekimlerim, hekim adaylarım lütfen aydınlatın beni.
0
dreamscape
(05.12.11)
balık yağını bikere geç a.b.d de bile 1-2 marka(tr de yok )dışında hiçbirini önermiyo fda.
0
funkyfun
(06.12.11)
(7)

düşük tansiyon mu - hastalığım ne?

iddaaci
Genel anlamda son aylarda halsizlik, yorgunluk hissediyorum. Biraz da iştahsızlık. Tansiyonumun düşük olduğunu biliyorum nitekim nabzımı ölçtüğümde genelde 60 - 70 arası gidiyor. Bugün tansiyonumu ölçtürdüm 10,5 - 8 geldi. Düzenli olarak ölçtürcem bir hafta. 1- Düşük tansiyon tedavisi nasıl olur?2-
Genel anlamda son aylarda halsizlik, yorgunluk hissediyorum. Biraz da iştahsızlık. Tansiyonumun düşük olduğunu biliyorum nitekim nabzımı ölçtüğümde genelde 60 - 70 arası gidiyor. Bugün tansiyonumu ölçtürdüm 10,5 - 8 geldi. Düzenli olarak ölçtürcem bir hafta.

1- Düşük tansiyon tedavisi nasıl olur?
2- Dişimde apse var bu neden olur mu?
3- Düşük tansiyona ne iyi gelir?

Saygılar.
0
iddaaci
(05.12.11)
kan tahlili yaptır.

(içmiyorsan) bol su iç.
0
franz kafka
(05.12.11)
tansiyonun öyle pek düşük değil, hatta o 8 10.5'a büyük gelmiş.
tiroid olabilir.
0
art vandaley
(05.12.11)
tansiyondan anlamam ama kilo fazlan varsa da olabilir.

uykusuz olabilirsin,yeterince su icmiyo olabilirsin.düzensiz hayat varsa o da psikolojik olarak yapabilir bunu.
0
serabetan
(05.12.11)
Bir geniş hemogram ve CRP şart, yani kan tahlili gerekiyor. Anemi(kansızlık), bir anda terleme ve baş dönmesi de varsa tiroit hormonlarında bozukluk olabilir bunun yanında b12 eksikliği de mümkün olabilir, dişindeki apsenin vücutta yarattığı enfeksiyonel durumu ise crp gösterir, kısacası tansiyonunu ölçtürmeye devam et, her gün aynı saatte ve aynı mood'da, yani aynı tansiyonu ölçtürmeden önce 5 dakika otur ve dinlen sonra ölçtür. Ölçümde yanlış olmasın, tansiyonun manşonu ile kalp seviyen eşit olsun, manşonu da kolunu bükmeni yarayan eklemin iki parmak üstüne koyarak ölçüm yaptırın. Onun dışında tansiyonunuzu önceden ölçtürmediyseniz ve değerini daha önceden de bilmiyorsanız düşük diyemezsiniz. İdeali 120/80 mmHg yani 12/8'dir ama kişinin damar ve kalp sağlığına göre bu oran herkeste değişir bilinen tek bir şey varki yüksek tansiyonunun ideal ölçüleri birdir onun dışında birinin 12/8'i bir başkasının 10/8'i ile ideal olabilir. O yüzden tansiyonunuza düşük diyemeyiz. dişindeki apse için doktora gittiğinde bu dediklerimde kulağında küpe olur adamın dediklerine yabancı kalmazsın, zaten gittiğinde düzenli bir prosedür gibi bunu sana uygulatacaktır. Kan tahlili için 8 saat aç kaldıktan sonra sabah erken saatte doktora gitmen sonuçların başarılılığını arttırır, bilgine.
0
aduketim 30cm
(05.12.11)
yaş kaç?
0
drkiraz
(06.12.11)
yaş 26
0
🌸iddaaci
(06.12.11)
hani üzülürsün falan tanisyon aniden düşebilir, o zaman tuzlu ayran iç, yemeğine bir öğünlük biraz fazla tuz koy deriz. tuz yani tedavisi. ama kanka düşük tanisyon sürekli mevcut ise sorun kalp kan veya hormonal kaynaklı olabilir.
0
drkiraz
(06.12.11)
(4)

Bel Fıtığı Ameliyatı hakkında bilgisi olan? (kulaktan dolma da olsa olur )

adel
selam arkadaslar,10 gundur ilaçla iğneyle bir türlü geçmeyen çok feci ayak ağrısı var annemin,bel fıtığından kaynaklanıyor. beyin cerrahına MR ve EMG gosterdik , ameliyat olması gerekiyor dedi,2 sene once de aynı rahatsızlık olmuş ve 2 haftalık fizik tedavi seansı aldıktan sonra ağrısı dinmişti. şim
selam arkadaslar,
10 gundur ilaçla iğneyle bir türlü geçmeyen çok feci ayak ağrısı var annemin,
bel fıtığından kaynaklanıyor. beyin cerrahına MR ve EMG gosterdik , ameliyat olması gerekiyor dedi,
2 sene once de aynı rahatsızlık olmuş ve 2 haftalık fizik tedavi seansı aldıktan sonra ağrısı dinmişti. şimdi o yuzden ameliyata bir türlü karar veremiyoruz. ameliyat sonrasında tekrardan aynı ağrıyı çekebilir diyorlar.
çevrenizde bel fıtıgı ameliyatı olmuş ve durumu duzelmiş birisi var mı? tecrubelerinizi paylaşabilirmisiniz?
bel fıtığı ameliyatı için istanbulda hangi devlet hastanesi iyidir , veya olmazsa hangi özel hastane tavsiye edersiniz?
0
adel
(05.12.11)
ben geçtiğimiz yıl bel fıtığı ameliyatı oldum, doktorların bir çoğunun sınır olarak gördüğü şey ağrının ayağa vurması ve çekme yapması eşiği.. mr vs. gibi sonuçlar elbette ki çok bariz şekilde bilgi veriyor ama nihayetinde ameliyat kararı elle ve gözle de muayene sonucunda kesin karara bağlanacak şeylerdir..
ameliyattan sonra kişinin kendine dikkat etmesi yaşam kalitesinin yükselmesi açısından çok önemli, düzenli yürüyüş hafif egzersiz,kilo varsa eğer biraz zayıflamak hepsinin artı katkısı olacaktır..
doktor olarak da
amliyatımı yapan halit şakir togay beyi tavsiye edebilirim kendisi samatya eğitim ve araştırma hastanesinde görev yapıyor..
0
mchslmdnc
(05.12.11)
babam bel fıtığı ameliyatı oldu. O da ameliyat öncesinde bir yıl kadar farklı yollar denedi fizik tedavi dahil ama eninde sonunda ameliyat olacak anneniz sanırım ameliyat olması gerekiyor dendiyse. bunu belki şimdi başka yollarla bir ay geciktirirsiniz ama sonunda olmak gerekiyor. ameliyat esnasında risk durumu var elbet. tecrübeli bir doktora yaptırın ameliyatı zira mikronluk ameliyat. bir sinir kayması felç durumuna yol açabilir. veya ameliyat başarısız geçip ikinci kez ameliyat olmak zorunda kalabilir. bu yüzden tecrübeli doktor aramanızı öneririm.

benim babam şu an gayet iyi durumda. araba kullacak kadar iyi ayağı ki kullanıyor da. şunu söylemek isterim ben kendi tecrübelerimden sonra, ameliyattan sonra mutlaka çok iyi kollamanız gerekiyor annenizi. her gün sabah kalkıp yürümüştü mesela babam bir saat kadar. olmadı biz yürütmüştük zorla. evdeki işleri ona yaptırmayacaksınız bir süre. ağır iş hiçbir zaman yapmayacak. doktorunuzun önerdiği fizik tedavi veya antremanları mutlaka yapın yaptırın düzenli olarak. ben iyiye gidiyorum dese de bir süre vazgeçmeyin. yanında olmanız çok önemli annenizin bu süreçte tabi. onu da ekleyeyim. geçmiş olsun
0
teletabi
(05.12.11)
başka bi beyin cerrahına daha gösterin. o da ameliyat desin öyle olsun. içiniz rahat olur en azından...
0
drkiraz
(06.12.11)
compadrito
(06.12.11)
(5)

Hassas Diş İçin Antibiyotik

jesterdvine
Bu dişin suyu ısındı. Ama önce bi adam olması lazım. Dürüm yedik az önce, o dişin üstüne ısırdığım anda allah dedim acıdan. Çok hasassas kerata :)Neyse, bana bunun hassaslığını alacak antibiyotik lazım, o geçsin çektircem direkt.Ne kullansam ki?
Bu dişin suyu ısındı. Ama önce bi adam olması lazım. Dürüm yedik az önce, o dişin üstüne ısırdığım anda allah dedim acıdan. Çok hasassas kerata :)

Neyse, bana bunun hassaslığını alacak antibiyotik lazım, o geçsin çektircem direkt.

Ne kullansam ki?
0
jesterdvine
(05.12.11)
kullanmayın

iltihaplandıysa antibiyotik olur ama sırf sızlıyor diye doktorla konuşmadan boşuna antibiyotik almayın.
0
kisa
(05.12.11)
doktora çektirmek için gittiğinde zaten iltihabı bitirmek için antibiyotik vercek atıyorum 1 hafta sonra iyileşince gel çekelim diycek o yüzden kendin kafana göre iş yapma bence.
0
joepiscopo
(05.12.11)
O diş yaklaşık 15 yıldır dolgulu da, onun yanındaki diş yerine köprü yapılıp bir ayak da o olacak. İşte bu köprü ayağı olan dişin üstüne sert bir baskı geldiği anda çok acıyor. Şu anda veya sonrasında hiçbir ağrı-sızı yok. Ayrıca şimdi çay içiyorum - ve çay sıcak haliyla - çayı onun üstüne biriktiriyorum hiç acı veya başka birşey de yok.

hassaslığı geçerse tedavi için başlatıcam da, o yüzden ilaç aradım.
0
🌸jesterdvine
(05.12.11)
gargara, antibiyotik ve yukardan aşağı hareketle fırçalama.

muhtemelen kanala giden çürük. geciktirme derim artık.
0
bradshaw
(05.12.11)
Kanal tedavi gerektirebilir. Kök ucunda lezyon oluşmuş da olabilir. muayene ve film çektirmeniz gerekiyor. eğer şişlik yoksa antibiyotik kullanmanıza şimdilik gerek yok.
0
dyna
(05.12.11)
(5)

menisküs röntgende çıkar mı

bisikletci
selam,ağrıdan uyuyamadığım için bu başlığı açtım. bir hafta önce ters bir hareket sonucu dizimden ses geldi ve ağrı başladı. 3-4 gün sonra doktora gittim, tek dizimin röntgenini çekip bir sorun görmediğini söyledi. ağrı kesici verdi ve ağrı devam ederse tekrar gelmemi istedi.fakat ağrım geçmiyor ve
selam,

ağrıdan uyuyamadığım için bu başlığı açtım. bir hafta önce ters bir hareket sonucu dizimden ses geldi ve ağrı başladı. 3-4 gün sonra doktora gittim, tek dizimin röntgenini çekip bir sorun görmediğini söyledi. ağrı kesici verdi ve ağrı devam ederse tekrar gelmemi istedi.
fakat ağrım geçmiyor ve yattığımda bile durmuyor. tekrar doktora gidicem. ama aklıma menisküs yırtığı olasılığı takıldı. böyle bişi röntgende çıkar mı yüzde yüz?
0
bisikletci
(05.12.11)
menisküs için kesin bi mr çekerler de gerisini bilmem. rontgen sadece kemik yapısını gösterir.
0
gaia
(05.12.11)
röntgen değil MR'da çıkıyor genelde o tip şeyler. Menisküs değil de yan bağlar, çapraz bağlar gibi durumlar var. yırtılması var, zedelenmesi var. nasıl bir doktormuş o MR çektirmeyi bile düşünmüyor henüz?
Belki gençsin ve en fazla zorlamışsındır diye düşünüyor olabilir. Gençlerde bu tip yaralanmalar kolay telafi edilebiliyor. Benim bağlar koptu sandım ama düzeldi misal yıllar önce.
0
ozdek
(05.12.11)
aynı olay önceki yaz başıma geldi halı sahada dizimden çatır çutur bir ses geldi, dizde bir boşlu hissi falan oluştu gittim doktora o saf da aynen sadece röntgen çektirdi ve zorlamışsın dedi. bandajladı gönderdi, aradan bir yıldan fazla geçti hala tam çömelemiyorum(sıçar poziyon yani).
0
sertunsuz
(05.12.11)
@sertunsuz Ön çapraz bağların bile kopmuş olabilir. Merdiven inerken dizin öne gidiyor hissiyatı oluşuyor mu? ya da sürekli dizinde güvensizlik hissi?
0
karnim doymak bilmedi
(06.12.11)
karnım doymak bilmedi;

güvensizlik hissi olaydan sonra bir ay boyunca oldu. şimdi sadece çöktüğümde sıkıntı oluyor diğer dizime göre ama çok az söylemesem anlaşılmaz gibi.

ben onun üstüne bu yaz tekrar maç yaptım ikinci maçta tekrar bi sanki diz yerinden çıktı tekrar oturdu gibi oldu orda bıraktım zaten artık ( kaleciden dönmüştü top vurayım diye hamle yaptığımda oldu)

ama allahtan yürürken koşarken merdiven inip çıkarken bir sorunum yok.
0
sertunsuz
(06.12.11)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.