Giriş
(2)

bilirubin miktarı

pinking of you
kanda bulunması gereken bilirubin miktarı max 1.2 iken, 1.36 çıkarsa endişe edilmeli midir, nedir ki bu bilirubin? doktora gidilecek de daha birkaç gün var merak içindeyiz.teşekkürler şimdiden.
kanda bulunması gereken bilirubin miktarı max 1.2 iken, 1.36 çıkarsa endişe edilmeli midir, nedir ki bu bilirubin? doktora gidilecek de daha birkaç gün var merak içindeyiz.
teşekkürler şimdiden.
0
pinking of you
(20.12.11)
ekşi sözlük diyor ki:

3 günde toplam 5 saat uyuyunca baya artıyor.

bilirubin
0
ben smyrna
(20.12.11)
ben laboratuvarda çalışırken sarılık vakalarında yüksek oluyordu. ama onların ki çok yüksek olurdu. bu senin dediğin t bil sanırım. yani total bilirubin. birde d bil var herneyse. bu biluribin denilen şey eritrositler yani kan hücreleri ölünce bu hemoglobin safrada parçalanıyor ve kırmızı hemoglobin işte bu sarı bilirubine dönüşüyor. şimdi artık karaciğere gidip suda çözünebilir hale getirilmesi gerekiyorki sen bunu idrarla at. ee karaciğerin bu bilirubini düzgün bir şekilde suda çözünür hale getiremezse ne olur. kanında oran artar. hatta yeni doğan sarılığı böyle oluyor işte. sapsarı görünüyor bebek. bu gilbert sendorumu da bu mevzu ile alakalı benim bildiğim. gilbert te çok yükselmiyor sanırım seninki gibi. ama tabi ki en sağlıklısı bir gastroenterolog'a göstermen.
0
chemicalbass
(21.12.11)
(5)

Diş etimde birşeyler var ?

utkucbkc
4-5 gündür var soğuk algınlığıdır dedim ama sanki artıyor, yarın doktora gitmeyi düşünüyorum, dokununca acıyor. resmini çektim ama pek net değil;http://imgur.com/me8ZMbeyaz iltihap gibi, apse değil, birşeyler yerkende acıyor, yanıyor, nedir bu ? önemli mi ?
4-5 gündür var soğuk algınlığıdır dedim ama sanki artıyor, yarın doktora gitmeyi düşünüyorum, dokununca acıyor. resmini çektim ama pek net değil;

imgur.com

beyaz iltihap gibi, apse değil, birşeyler yerkende acıyor, yanıyor, nedir bu ? önemli mi ?
0
utkucbkc
(19.12.11)
bende vitaminsiz kaldığım zamanlar çıkıyordu, dişçiye git tabi yine de. zayıf düşmüştür bünyen muhtemelen
0
in vino veritas
(19.12.11)
franz kafka
(19.12.11)
(bkz: aft) vücudunuz zayıf düşmüş. kenacort a ya da bulabilirseniz oralmedic ile tedavisini yapabilirsiniz. bol bol meyve yiyin.
0
boo ya moon
(19.12.11)
diş etiyle ilgili değil vitaminsizlikten ağzında yara çıkmış bence aile hekimine gitsen yeterli gibi geldi bana
0
mrv
(20.12.11)
Aft'mış gargara verdi doktor o kadar, teşekkürler hepinize

ve ayrınca :D

@kimilolo
sıcak ve baharatlı şeylerden uzak dur bi süre dedi :D

(bkz: kaynar suya kekik koy ağzını çalkala bişey kalmaz)
0
🌸utkucbkc
(21.12.11)
(3)

selsun blue alternatifi?

hububrad
daha önce saç derisinde kaşıntı/sivilce için kullanıp acayip memnun kalmıştım. niyeyse şimdi piyasada bulunmuyor. bu meretin tam bir muadili var mı? bir eczacı selenyumlu bir vichy modeli önerdi. alayım mı?
daha önce saç derisinde kaşıntı/sivilce için kullanıp acayip memnun kalmıştım. niyeyse şimdi piyasada bulunmuyor. bu meretin tam bir muadili var mı? bir eczacı selenyumlu bir vichy modeli önerdi. alayım mı?
0
hububrad
(19.12.11)
head & shoulders clinical strength

koyu mavi kabi var.

edit: turkiye'de var mi bilmiyorum bu arada.
0
ermanen
(19.12.11)
ben 1 yıldır (bi ara adı değişti ama şimdiki adı) salicade diye bir şampuan kullanıyorum. eczanelerde var. (selsun blue bazı marketlerde de oluyordu da)
300 ml 15 tl civarı. 1-2 tl +- olabilir şehrine göre. çok memnunum.
0
ben smyrna
(19.12.11)
Vichy nin Dercos Selenium sulift şampuanı selsun blue ile benzer üründür.ama selsuna göre oldukça pahalı
0
primarymaster
(20.12.11)
(2)

Halüsinasyon

Uğuz
Uykuya dalarken halüsinasyon görüyorum bir müddettir çeşitli aralıklarla. Gördüğüm şeyler uyduğum odadaki nesnelere ilişkin oluyor genellikle. Hipnogojik halüsinasyon deniyormuş sanırım bu duruma ama neden olduğuna dair bir bilgiye erişemedim. Doktora görüneceğim ama yine de merak içindeyim, neden o
Uykuya dalarken halüsinasyon görüyorum bir müddettir çeşitli aralıklarla. Gördüğüm şeyler uyduğum odadaki nesnelere ilişkin oluyor genellikle. Hipnogojik halüsinasyon deniyormuş sanırım bu duruma ama neden olduğuna dair bir bilgiye erişemedim. Doktora görüneceğim ama yine de merak içindeyim, neden oluyordur sizce bu durum?
0
Uğuz
(19.12.11)
beynindeki visual cortex'ın pathway'lerinde bir sorun olabilir.
0
botamaniaensis
(19.12.11)
"Psychedelic" bir şeyler aldıysan zamanında bir müddet olur öyle.
0
kimlanbu
(19.12.11)
(3)

sakinleştirici !!

spesifikasyon
günün bazı kesimlerinde aşırı derece stresli oluyorum.şöyle beni yormayacak, uykumu getirmeyecek bir sakinleştirici söylerseniz sevinirim
günün bazı kesimlerinde aşırı derece stresli oluyorum.şöyle beni yormayacak, uykumu getirmeyecek bir sakinleştirici söylerseniz sevinirim
0
spesifikasyon
(19.12.11)
0
yuto
(19.12.11)
pasiflora. tamamen bitkisel. reçetesiz. ama bir süre sonra işe yaramaz. abanmamak lazım.
0
zlatan1937
(19.12.11)
lustral da uyku yapmıyor. ilk 4 gün yarım alacaksın. 5.günden itibaren de tüm alacaksın hapı. Not: 50 mg'Lık olanla başla bakalım.
0
dancer
(19.12.11)
(3)

göz yorgunlugu mu bu

sonsuzluk
hemen sağımdan veya solumdan siyah, uçan bir şey görüyorum. başımı çevirir çevirmez orada bir şey olmadığını farkediyorum. ama geçip giden şey çok net. hatta bi yüzü var. uykumu da aldım. az uyumuş falan değilim. ne ki bu. korktum gece gece. sabah uyandıktan sonra da olmuştu. korkup ne yapıyorsam bı
hemen sağımdan veya solumdan siyah, uçan bir şey görüyorum. başımı çevirir çevirmez orada bir şey olmadığını farkediyorum. ama geçip giden şey çok net. hatta bi yüzü var. uykumu da aldım. az uyumuş falan değilim. ne ki bu. korktum gece gece. sabah uyandıktan sonra da olmuştu. korkup ne yapıyorsam bırakıp gözlerimi kapatmıştım. geçmişti. yine oldu.
0
sonsuzluk
(19.12.11)
uçuşanımsı şeyler renksiz boşluklar gibiyse tehlikesiz, siyah gibiyse bazı göz hastalıklarıyla ilgili olabiliyormus
0
amlakit
(19.12.11)
yakın zamanlarda sigara alkol vs bıraktınız mı ?
0
ground
(19.12.11)
bana da oluyordu, şimdi daha az oluyor. bin tane test yaptırdım hepsi çok olumlu çıktı. göz yorgunluğu olabilir.

ama kesinlikle ve kesinlikle doktor a da git.
0
amanda
(19.12.11)
(3)

ritalin nasıl elde edilir?

longitudinale posteriore
gidip doktora bana ritalin yaz desem yazmaz. ne desem yazar? ya da başka türlü bulmak mümkün müdür? bilen-kullanan var mı?
gidip doktora bana ritalin yaz desem yazmaz. ne desem yazar? ya da başka türlü bulmak mümkün müdür? bilen-kullanan var mı?
0
longitudinale posteriore
(19.12.11)
"dikkatimi toplayamıyorum, ders çalışamıyorum" diyene bunu yazıyorlar psikiyatristler.. deneyebilirsin.
0
black sabahat
(19.12.11)
Yahu bu ilac cok ciddi bir ilac, anlamiyorum boyle insanlarin kolaylikla nasil kullanmaya karar verdiklerini hakikaten. Dikkatli olun derim bu karari verirken.
0
kobretti
(19.12.11)
@kobretti, arkadaşın amacı farklı olsa gerek...
0
Rawkon
(19.12.11)
(3)

Memeliler ve Menstrüasyon

cnky87
Diğer memeli hayvanlarda da menstüral döngü yok mu? Neden kanamaları olmuyor eğer varsa?
Diğer memeli hayvanlarda da menstüral döngü yok mu? Neden kanamaları olmuyor eğer varsa?
0
cnky87
(19.12.11)
oluyor. kediler, köpekler, tavşanlar. çok daha az kanama.
0
fenotiyazin
(19.12.11)
kimisinde oluyor ve çok az gözlemleniyor ama önemli fark bu değil.

primatlarda menstrual cycle gözlemlenirken, diğer birçok memelilerde estrous cycle gözlemleniyor (türkçelerini bilmiyorum). ikisinin de fizyolojik özellikleri birbirinden farklı, o yüzden kanama olarak nitelendirdiğimiz şey bütün memelilerde, bildiğimiz anlamda, oluşmuyor.
0
demcan
(19.12.11)
insanlardaki gibi düzenli adet görmek bir tek keseli sıçanlarda oluyor. köpekler yılda bir kez, tavşanlarda hepsi değil bazı tavşanlar kızgınlık döneminde çiftleşmezse kanama görülebiliyor ama onun haricinde tavşanlar uyarıyla yumurta bırakırlar.
0
r_u_h
(19.12.11)
(6)

Balık yağı

nicolodenpolidis
daha önce balık yağı takviyesi kullanan arkadaşlarım hangi markayı tercih ettiniz ?
daha önce balık yağı takviyesi kullanan arkadaşlarım hangi markayı tercih ettiniz ?
0
nicolodenpolidis
(19.12.11)
başucumda seven seas one a day
0
traxes
(19.12.11)
FOREVER LİVİNG omega 3 ?
0
🌸nicolodenpolidis
(19.12.11)
ascenta nutrasea
0
ermanen
(19.12.11)
balya 4 tl. ulan balık yağı dediğiniz a ve d vitamini. balya da sanofi aventis üretiyor sonuçta. ne sosyetiksiniz ha.
0
ben smyrna
(19.12.11)
elde edilen hayvanın yaşama yerinin özelliğinden tutun da içerilen epa, dha miktarının fiyatları belirlediğini düşünürsek kaliteye ve etken madde miktarına göre fiyat farkı olması gayet normal, her üründe olduğu gibi.. artı moleküler distilasyon fln yapılıyor olması yine fiyatı etkileyebilir.. (bu distilasyon işlemi civayı, atıkları uzaklaştıran bi yöntem) ben efa daily'yi kullanıyorum. seven seas'i de tavsiye ederim..

ayrıca balık yağı a ve d vitamini değildir.
0
merena
(19.12.11)
carlson balık yağı.şurup şeklinde olan.tadı gayet güzel.
0
yanik
(20.12.11)
(1)

aids virüsü

dinkof78
Bu 'aids' denilen şey ne şekilde bulaşır. Ve ne şekilde oluşur. ?
Bu 'aids' denilen şey ne şekilde bulaşır. Ve ne şekilde oluşur. ?
0
dinkof78
(18.12.11)
(4)

aferin + votka

srkn9191
kalbim gümbür gümbür atıyor hacı 20 saat önce alkol aldım 10 saat önce de aferin aldım, bişey olurmu acaba
kalbim gümbür gümbür atıyor hacı 20 saat önce alkol aldım 10 saat önce de aferin aldım, bişey olurmu acaba
0
srkn9191
(18.12.11)
götür babangil harçlık versin.. asırlar geçmiş hacı su mu iç bol bol.. gazını çıkar.. for more informeyşın pres 9
0
lewoxl
(18.12.11)
eyvallah hacı * korkusu işte
0
🌸srkn9191
(18.12.11)
semptomlardan semptom beğen diyeyim sen anla.
0
insomniac 299
(18.12.11)
aferin
0
mercyrium
(22.12.11)
(1)

kan verme - alkol

otopsicocugu
soru başlıkta..kan verebilmek için ne kadar zaman alkol almamış olmak gerekiyor?tşk.
soru başlıkta..

kan verebilmek için ne kadar zaman alkol almamış olmak gerekiyor?

tşk.
0
otopsicocugu
(18.12.11)
hatırladığım kadarıyla aşağı yukarı 48 saat içerisinde dolaşımdan tamamen temizlenir.
0
cro magnon
(18.12.11)
(3)

sayın duyuru doktorları

free bird
yaklaşık 4 gündür feci bir hastalık yüzünden kıvranıyorum.ilk gün gayet iyiydi sadece boğazım ağrıyordu, ben de ılık su ve türlü bitki çayları ile boğazımı epeyce yumuşattım. gördüğünüz gibi herşey ne kadar güzeldi.ikinci gün afedersiniz* salya sümük ortaya çıkmaya başladı ama vücudumda hafif kırgın
yaklaşık 4 gündür feci bir hastalık yüzünden kıvranıyorum.

ilk gün gayet iyiydi sadece boğazım ağrıyordu, ben de ılık su ve türlü bitki çayları ile boğazımı epeyce yumuşattım. gördüğünüz gibi herşey ne kadar güzeldi.

ikinci gün afedersiniz* salya sümük ortaya çıkmaya başladı ama vücudumda hafif kırgınlık haricinde pek bir şey yoktu. bunun gecesi 5 saatlik bir seyahate gittim.

işte kırılma noktası burada başlıyor. salya sümük yerini ilk sarı daha sonra koyu renk balgama burada bıraktı. geniz, burun hatta ciğerlerime bile dolmaya başladı. biraz ılık su ve zencefil bal yapınca temizlendi ama yataktan kalkınca yine cin çarpmış gibi oluyorum. tabi eklemeyi unutmamak lazım uyku süreleri 10-13 saate dayanmaya başladı. bu arada dün ateşim de epey yüksekti yanıyordum duyuru sakinleri

bugün yani 4. gündeyim. gece 2 de yattım 12 de kalkıp az tv izleyip geri yattım ve şuursuz bir biçimde uyumaktayım. arada bir de bal zencefil yapmış. balgam sökme öksürükleri, sinüslerin dolması, baş ağrısı ve en kötüsü tekrar boğaz ağrısı feci durumdayım.


8-9 aydır ilaç kullanmıyorum ve kullanmamakta da diretiyordum. doktora falan da gözükmedim. sizce gözükmenin zamanı mı yoksa zaten son aşama da gibi geldi hastalık 1-2 gün daha dinlensem geçer mi?

her türlü tavsiyeye açığım duyuru sakinleri, çekinmeden yazınız.
0
free bird
(17.12.11)
doktora gitmemekte neden ısrar ediliyor anlamıyorum? benim doktorum da yerli yersiz ilaç kullanımına karşı ama hastasın sen. her baş ağrısında ağrı kesici almak başkadır, üşüttüğün zaman ilaç almak başkadır. aralarında fark vardır. vücudunu hırpalamış oluyorsun. iyileşsen bile, toparlaması daha uzun sürecek.. mutlaka doktora görün.
0
bilmemkacincinick
(17.12.11)
hemen doktora gitmelisin yoksa zatüre olursun.ilaçların yanında da nane limon içmeyi unutma geçmiş olsun.
0
ozdemirac7
(17.12.11)
doktora git , haftasonu olduğu için acile git iki ilaç versinler böylece sürünmekten de kurtulursun:)

bitkisel ilaçlar tedavi etmez, tedavi sürecine yardımcı olurlar. grip zatürreye çevirebilir.
0
naturelist
(17.12.11)
(2)

Dermatolog, Cildiyeci aranıyor

contavolta
saç dökülmesi ve sivilceler için doktora gitmek istiyorum ama hafta içileri çalıştığım için çok müsait olamıyorum. yaş 23, er kişisiyim, saçlar gittikçe dökülüyor, önünü alamıyoruz. hafta sonları açık olan yerler neresidir? hangi doktorları tavsiye edersiniz? muayene ücretleri ne kadar olur? taksim,
saç dökülmesi ve sivilceler için doktora gitmek istiyorum ama hafta içileri çalıştığım için çok müsait olamıyorum. yaş 23, er kişisiyim, saçlar gittikçe dökülüyor, önünü alamıyoruz. hafta sonları açık olan yerler neresidir? hangi doktorları tavsiye edersiniz? muayene ücretleri ne kadar olur? taksim, beşiktaş, levent, şişli civarlarında olması daha makbul.
0
contavolta
(17.12.11)
kendim için araştırırken serkis barış'ı buldum. yeri kurtuluş'ta ve ücreti 120 tl denmiş 2010 yılında. google ise harbiye'de bir adres veriyor. sanırım harbiye'ye taşınmış, herhalde 150'yi geçmez. ben de yakında gitmeyi planlıyorum. aynı doktor yedikule surp pırgiç'te de çalışıyormuş, ama telefon ve internet randevusu diyil, sırada bekleme sistemi varmış.

daha önce gittiğim ve memnun kaldığım iyi bir doktor da zekayi (yazım hatası yok) kutlubay. bir süredir peşindeyim, değişik kurumlarda çalıştı, şimdi ise hastanede filan çalışmıyor sanırım. ortağı olduğu estetik merkezinde hekimlik yapıyor olabilir. google bulacaktır size. lazerart gibi bişiy olmalı.

geçmiş olsun.
0
tedirginlik hucresi
(17.12.11)
tedirginlik hücre'sinin bahsettiği iki dermatologu da tanırım, çok iyi uzmanlardır ikisi de.
bakırköy'de ethica tıp merkezinde şerafettin saraçoğlu cumartesi de çalışıyor.
0
kahveci
(18.12.11)
(8)

kilo problemi

pas atsaniza lan
aynı kilosunda 2 gün bile kalamayan sadece ben miyim ? bazen duyuyorum da "4 yıldır xx kiloyum" falan diye. NASIL OLUYOR arkadaş bu. bende niye olmuyor lan o zaman ?!yemekten önce 85 idim. yalanım yok yemekte 1 tabak çorba ve sonrasında 1 dilim tatlı yedim. şimdi ise 86-86,5 arası çıkıyorum tartıda
aynı kilosunda 2 gün bile kalamayan sadece ben miyim ? bazen duyuyorum da "4 yıldır xx kiloyum" falan diye. NASIL OLUYOR arkadaş bu. bende niye olmuyor lan o zaman ?!

yemekten önce 85 idim. yalanım yok yemekte 1 tabak çorba ve sonrasında 1 dilim tatlı yedim. şimdi ise 86-86,5 arası çıkıyorum tartıda !
0
pas atsaniza lan
(16.12.11)
şaka gibi.

e herhalde adam 4 yıldır her ne yerse yesin ne yaparsa yapsın:

87.4329848382 kiloda durmuyor.

gün içinde insan 2-3-4-5 kilo bile değişir.

sıcak 1 yaz günü oruç tutun, iftar öncesi ve sonrası 6 kilo bile değişmek mümkündür lan.
0
29ekim2011
(16.12.11)
kaarşim her şeyi anladım da dandrik bi yemek 5 dk içinde nasıl 1,5 kg artırır lan oha.
0
🌸pas atsaniza lan
(16.12.11)
herkeste olan bir durumdur.ona bakılırsa tuvalete girip çıktıktan sonra 85 kg olunabilir.
0
alciphron
(16.12.11)
en iyisi sen yemek yemeden önce yemeği tart. kendini tart. her şeyi tart. aşk için tartmalı aşk o zaman aşk.

neyse yemekten sonra da kendini tart.

açken sen + sana girenler (yemek su falan) = tokken sen.

denklemde sıkıntı, fazlalık varsa o zaman yandın.
0
29ekim2011
(16.12.11)
denemek lazım. hayır bide güya dikkat ediyorum yani. çorba üstüne bide yemek yeseydim 90 kilo kalkardım heralde sofradan.
0
🌸pas atsaniza lan
(16.12.11)
ya ama bu yemekten sonra karnın şişmesi gibi bir şey ki. bir gün 80 ertesi gün 90 olunsa tamam ama 85-86-84-85 sıkıntı olmaz bence.
0
der meister
(16.12.11)
herkes gün içerisinde yediği şeye göre tartı üzerinde kilo değişimi yaşar ama bu durum kilo alınıp verildidiği anlamına gelmiyor.
yani tartılmadan önce 10 litre su içersen tartıda 10 kilo fazla gözükürsün bu kadar basit.
gerçek kiloya ulaşmak için, sabah uyanır uyanmaz, aç karnına, tuvalete gittikten sonra çıplak olarak tartılmak gerekiyor. yarın sabah böyle tartıl, 1 hafta sonra da aynı şekilde tartıl. kilo alıp vermediğini aradaki farka bakarak anlarsın.
0
kamile necaset
(16.12.11)
vücut gün içinde su tutabilir. hem zaten çok sık tartıya çıkmak da önerilen bir şey değil.. aydan aya çıkmak iyidir.

potasyumun su tutulmasını azalttığını duymuştum. muzda varmış bolcana..
0
sevenay
(17.12.11)
(8)

diş ağrısı

traxes
rakı dışında bildiğiniz bir yöntem var mı felaket bir diş ağrısı var arkadaşımın nasıl geçirebiliriz? vermidon etki etmiyor
rakı dışında bildiğiniz bir yöntem var mı felaket bir diş ağrısı var arkadaşımın nasıl geçirebiliriz? vermidon etki etmiyor
0
traxes
(16.12.11)
Ağzımdaki dişlerden en az 6-7'si yüzünden fena ağrılar çektim, denemediğim ağrı kesici kalmadı ama Apranax Fort benim kullandığım en etkilisiydi.
0
homo statisticus
(16.12.11)
agri kesici + antibiyotik
0
keseci
(16.12.11)
apranaxa bile gülüp geçen bi bünyem olduğundan zamanında çok araştırdım. cataflam gibisini görmedim.
0
bibbidibobbidibooo
(16.12.11)
son çare olarak, eğer dayanabilirseniz benim ilaçsız yöntemi deneyebilirsiniz. bir bezin içine buz doldurup yanağınıza bastırın.
0
lazpalle
(16.12.11)
diş ağrılarında hekimler genellikle Apranax Ford verir.
0
alciphron
(16.12.11)
cay bardagının 4'te 1'i ne su koyun. sonra icine eritebileceginiz kadar fazla tuz atın. karısıtırın ve eritin. sonra agrıyan bolgede calkalayın.
0
goba
(16.12.11)
bende yıllardır kronik diş ağrısı çekerim alışıp etki etmemesi gerekirken 1000 lik amoklavin hemen durdurur sağolsun
0
Cihangir
(17.12.11)
yatar pozisyonda durmasın dik dursun. uyuyacaksa 2-3 yastık verin
0
nightwalkerg
(17.12.11)
(2)

ilaç prospektüsü

konserve misir
meteospasmyl prospektüsünde şu yazıyor:Organik Nitratlar/Alkol: Alkol, nitratların hipotansif etkisine olan belirgin hassasiyeti artırabilir.ne demek bu acaba
meteospasmyl prospektüsünde şu yazıyor:

Organik Nitratlar/Alkol: Alkol, nitratların hipotansif etkisine olan belirgin hassasiyeti artırabilir.

ne demek bu acaba
0
konserve misir
(16.12.11)
türkçesi: "uçağa binmeden önce motoru söküp kontrol etmediğinize veya kaptanı sözlüye çekmediğinize göre, prospektüsün ilginç ayrıntılarında kaybolmanız da, size pek bir şey kazandırmıcaktır"
0
29ekim2011
(16.12.11)
bu ilacın içinde organik nitrat yapısında madde yok bir kere. normalde organik nitratlar tansiyonu düşürürler ve alkol ile kullanıldıklarında bu etkileri artar. fakat bu ilaçla bu söylediklerimin hiç bir ilgisi yok. internetten okuduysanız hata olabilir.
0
lantel
(16.12.11)
(4)

psikolog

crocus
psikolojik olarak kendimi iyi hissetmiyorum bunlara nelerin sebep oldugunuda biliyorum kendi kendime halledebilecek gibi değilim yardıma ihtiyacım var bir arkadaşımla konuştum onunda benden kalır yanı yok oda böyle bir arayış içinde oldugunu söyküyor. yalnız bir sorun var maddi açıdan bizi sarsmama
psikolojik olarak kendimi iyi hissetmiyorum bunlara nelerin sebep oldugunuda biliyorum kendi kendime halledebilecek gibi değilim yardıma ihtiyacım var bir arkadaşımla konuştum onunda benden kalır yanı yok oda böyle bir arayış içinde oldugunu söyküyor. yalnız bir sorun var maddi açıdan bizi sarsmaması gerek. istanbul avrupa yakasında bir psikolog önerebilir misiniz ? devlet hastanelerinde var mı yok mu hiç bilmiyorum nedir ne değildir bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
0
crocus
(16.12.11)
işyerinde konuşmalardan duyduğum kadarıyla :
devlet hastanesi yada özelde de görüşme olmuyor, psikanaliz sadece doktorun muayenehanesinde yapılıyormuş.
150 lira civarında fiyatı var imiş bir sene olmuştur bu muhabbet geçeli...
0
zirveler
(16.12.11)
üniversite hastaneleri de devlet hastaneleri de bu hizmeti veriyor. devlet hastaneleri biraz daha kalabalık üniversite hastaneleri daha iyi bir tercih olabilir. iyi bir doktor bulabilirseniz özel hastanelerden de katkı payı ödeyerek faydalanabilirsiniz.( hastanesine göre değişiyor bu katkı payı ama genel olarak 20-30 lira arası)
0
elikası
(16.12.11)
devlet hastaneleri derdinize bakar, ölümcül değilse işte kafayı yemediyseniz henüz zilyon tane hastası var diye sizi bir seansta yollamanın bir yolunu bulur. ya sinirinizi bozar bir daha gelmeyin diye ya iyisin iyisin der. kısacası hiçbirine güvenmiyorum.
0
su nanesi
(16.12.11)
Kızılay'ın psikoloğuna giden bir arkadaşım var. Sanırm seansı 50 TL.'ymiş.
0
ginevra molly potter
(16.12.11)
(2)

Yurtdışında bepanthene merhem ve krem ayarında ne var?

ermanen
Özellikle Kuzey Amerika'da
Özellikle Kuzey Amerika'da
0
ermanen
(16.12.11)
Dekspanthenol etken maddesi. Sanırım doktorunuza&eczacınıza sorarak müstahzar adı öğrenebilirsiniz.
0
astancikannanecopu
(16.12.11)
bepanthene oct bir ilaç ki. bak amazonda bilem var. ayarında değil kendisini al bence.
0
ben smyrna
(16.12.11)
(6)

burun ameliyatı geçirenler

cantstandya
burundaki kemik ya da etten dolayı operasyon geçirenler. sorum size ;operasyon sonrası gerçekten bir rahatlama oluyor mu?18 yaş sonrası ameliyat gerekir demişti doktor , yaş oldu 28 hala dokundurmadım.özellikle spor yaparken çok kolay nefessiz kalıyorum.ağzım kapalı duramıyorum. burun işlevsiz.
burundaki kemik ya da etten dolayı operasyon geçirenler. sorum size ;
operasyon sonrası gerçekten bir rahatlama oluyor mu?
18 yaş sonrası ameliyat gerekir demişti doktor , yaş oldu 28 hala dokundurmadım.
özellikle spor yaparken çok kolay nefessiz kalıyorum.ağzım kapalı duramıyorum. burun işlevsiz.
0
cantstandya
(16.12.11)
bariz bir rahatlama olmuyor. ama tabii oluyor bir şeyler... iyi bir doktora yaptır derim.
0
satanist evlat arif
(16.12.11)
bende ciddi bir düzelme oldu nefes konusunda ancak akıntı hala devam ediyor,3 yıl önce yaptırdım.Hoş hala uyurken ağzım açık kalıyor ama olsun nefes alsam yeter.
0
Abraxass
(16.12.11)
Panpa bahsettiğin gibiyse tabiki yaptır. Dr gerekli açıklamaları tapar.
0
kreider
(16.12.11)
ameliyat sonrası durum çok değişken. mesela bende kemik eğriliği vardı, burun deliklerinin bir tanesinden kolay nefes alamıyordum. ameliyattan sonra biraz etkisini hissettim ama sonra diğer delik tıkanmaya başladı. başka bir arkadaşım ilk ameliyatta sorunlarından tamamen kurtuldu. bir tanıdığımızın kızı da 2 kere amaliyat oldu fakat yine de bir fayda görmedi.
0
toshiro
(16.12.11)
illa ki rahatlıyor insan. hem ameliyat rahatlatıyor hem de artık daha dikkatli yaşıyorsun. bende alerji var mesela doktora gittikten sonra farkettim alerjim olduğunu, neye olduğunu. test mest yapıldı gerçekten kendimi daha iyi tanımaya başladım. daha dikkatli yaşıyorum şimdi. ameliyat oldum tekrar gerek kalmasın diye yediğime içtiğime dikkat ediyorum, darbelerden koruyorum filan...
ha bir de burnun tıkanık olduğu için nefes alamıyorsan boğazın falan da tahriş olmaya başlıyor, sürekli hastalanıyorsun. ben bu şikayetlerimden kurtuldum mesela ameliyattan sonra. iyi ki de olmuşum.
0
hukukcu6
(16.12.11)
Sende horlama da oluyudur
0
kreider
(16.12.11)
(2)

Ayak parmaklarında ani his kaybı

rafet el morad
Hasta ve halsiz olduğum için bilgisayar koltuğunda yarı uzanık yarı oturur pozisyonda oturmaktaydım. Bir anda sağ ayak serçe ve yanındaki iki parmakta his kaybı oluştu. Uzun süre kan gitmeyince oluşan hise benziyordu. Parmakları oynatmaya çalıştım ama olmadı. ayağa kalktım ve yürüdükten bir kaç sani
Hasta ve halsiz olduğum için bilgisayar koltuğunda yarı uzanık yarı oturur pozisyonda oturmaktaydım. Bir anda sağ ayak serçe ve yanındaki iki parmakta his kaybı oluştu. Uzun süre kan gitmeyince oluşan hise benziyordu. Parmakları oynatmaya çalıştım ama olmadı. ayağa kalktım ve yürüdükten bir kaç saniye sonra geçti.

Olayın omurilik ile ilgisi olabilir mi?

Teşekkürler.
0
rafet el morad
(16.12.11)
ulnar sinir konusunu bir araştır. bisikletçilerin de el ve ayak parmakları baskı sonucu uyuşur ve his kaybı gerçekleşir geçici olarak.
0
ayanux
(16.12.11)
gece yatmadan önce bunu yazmıştım. gece boyunca sırtımın tam ortasında uyutmayacak derecede ağrı oluştu.
0
🌸rafet el morad
(16.12.11)
(3)

egzamam mı var?

domo
arkadaşlar bu konu hakkında daha önce de duyuruda yazmıştım. o zaman sadece sağ omzumda hafif bir batma ve içten gelen bir kaşıntım vardı. şimdi ise kaşınan bölgelerde sivilce benzeri şeyler ortaya çıktı. ancak küçükler ve aralarında 2'şer santimlik aralar var. internette gördüğüm kadarıyla egzamala
arkadaşlar bu konu hakkında daha önce de duyuruda yazmıştım. o zaman sadece sağ omzumda hafif bir batma ve içten gelen bir kaşıntım vardı. şimdi ise kaşınan bölgelerde sivilce benzeri şeyler ortaya çıktı. ancak küçükler ve aralarında 2'şer santimlik aralar var. internette gördüğüm kadarıyla egzamalar, kızarık ve bayağı irinli gözüküyordu. sizce egzama başlangıcı mı?

not: kaşınan bölgede kızarıklık yok.
0
domo
(16.12.11)
dostum burda kim ne dersin doğru olmayacak,fakat fikir vermesi açısından bana sedef başlangıcı gibi geldi,yine de hekime görünmen senin yararına olur,geçmiş olsun
0
ruhadam
(16.12.11)
Doktora git
0
egostatic
(16.12.11)
Senin kesinlikle bir cildiyeye uğraman lazım.
Ayrıca becerebiliyorsan stressiz bir yaşam seç kendine.Bi de ben doktor değilim ne anlarım ama egzama değil seninkiler.
0
amaltheia
(16.12.11)
(3)

Diz ağrısı, mr çektirmek?

asq me
Değerli duyuru sakinleri, dizimdeki ağrıdan dolayı doktora gitmek istiyorum, her halısaha maçından sonra şiddetlenen bu ağrıyı başta önemsememiştim ama bayaa ağrıyo artık sağ dizim.Babamın sağlık sigortasından yararlanıyorum ve istanbulda muayene olacağım. Nereye gidip göstermeli bu mereti var mı bi
Değerli duyuru sakinleri, dizimdeki ağrıdan dolayı doktora gitmek istiyorum, her halısaha maçından sonra şiddetlenen bu ağrıyı başta önemsememiştim ama bayaa ağrıyo artık sağ dizim.

Babamın sağlık sigortasından yararlanıyorum ve istanbulda muayene olacağım. Nereye gidip göstermeli bu mereti var mı bi tavsiyeniz? Ayrıca mr çektirmem gerekirse sgk karşılıyor mu masrafları? Televizyonda haberlerde seyrediyoruz 1 yıl sonrasına mr sırası verdiler benzeri haberler, gerçekten öyle mi durum?
0
asq me
(16.12.11)
öncelikle geçmiş olsun. öyle 1 yıl sonrasına mr randevusu verildiğini duymadım. ama gittiğin gibi mr da çekmiyorlar acil durumlar dışında. sgk'lıysan mr'ı karşılar. hangi şehirde olduğun da önemli tabi.
0
bilmemkacincinick
(16.12.11)
1 yıl sonrasına mr meselesi pek kalmadı artık. özelde 2 saatte çekiyorlar. bence 3-5 kuruş fark verip özele gidin orada mr'ı sizistemeseniz de çekerler.
0
ben smyrna
(16.12.11)
mr'ı en kalabalık yerde 1 haftada çektirirsin. ancak mr raporunu yorumlayacak doktor mr çektirmekten daha önemli.

acıbadem hastanelerinde erkal bilen adında bir doktor vardı. her şeyi çok net açıklayan iyi bir doktordur. gideceksen mutlaka mr ı çektir öyle git.
0
ayanux
(16.12.11)
(3)

şekerli ter kokusu(biraz iğrenç oldu ama)?

ceoz
son iki aydır böyle terlediğimde şekerli şekerli kokuyorum,yediğim değişik bir şey yok,kullandığım ilaçlar var,bir hastalığa işerat eder mi ter kokusunun değişmesi?
son iki aydır böyle terlediğimde şekerli şekerli kokuyorum,yediğim değişik bir şey yok,kullandığım ilaçlar var,bir hastalığa işerat eder mi ter kokusunun değişmesi?
0
ceoz
(15.12.11)
ben de doritos-çiğ köfte-bandırma köfte-ızgara köfte ile beslenme ihtiyacımı geçirdiğim 2 hafta içinde, terimin baharatımsı koktugunu gozlemledım. sanmıyorum ki tehlikeli olsun.
0
hjarteblod
(15.12.11)
İlaçlar ter kokusundan çiş kokusuna kadar değiştiriyor.
0
kimlanbu
(15.12.11)
peynir yediğimde terim peynir kokar ve o an kendimden iğrenirim (biraz iğrenç oldu ama)
0
semson
(15.12.11)
(3)

bademciklerim sismis

keseci
sabah doktora gittim, agri kesici, antibiyotik, gargara verdi.sizin evde yapabilecegim önerileriniz var mi ?
sabah doktora gittim, agri kesici, antibiyotik, gargara verdi.

sizin evde yapabilecegim önerileriniz var mi ?
0
keseci
(15.12.11)
doritos
çay
bal
0
partizan
(15.12.11)
Dinlenmek.
0
Saat1
(15.12.11)
old man in the bathtub'ın soyledıgıne gore etkısı olmasa da, çok güzel bir placebo olabilir ne azından: chai tea latte. bissürü baharat neyin var, çay var, süt var.
0
hjarteblod
(15.12.11)
(1)

işaret parmağım için ilk yardım

jimicik
sabah sabah işe gelirken önüme kırdığı için sinirlendiğim kamyon şöförünün peşinden çemkiricem diye yardırırken bu sefer kendi hatam sonucu arkasına hafif çarptım motorla. yere düşmedim de sol elciğin orası çarptı. elimde eldiven vardı ama işe gelince gördüm ki sol işaret parmağımın tırnağının altın
sabah sabah işe gelirken önüme kırdığı için sinirlendiğim kamyon şöförünün peşinden çemkiricem diye yardırırken bu sefer kendi hatam sonucu arkasına hafif çarptım motorla. yere düşmedim de sol elciğin orası çarptı. elimde eldiven vardı ama işe gelince gördüm ki sol işaret parmağımın tırnağının altındaki eklem yerinin üstündeki deriyi yerinden kaldırmışım. yaklaşık 2cm ucunluğunda ve daha kalın bi deri. barnağı suya tuttum, deriyi de yerine örttüm ama %100 örtmedi, kenarda azıcık aralık kaldı. şimdi bu barnak sızlıyo ama azaldı sızlaması. ilk yardımı yaptım kendime de ikinci yardım konusunda bi danışayım dedim. bu deri geri kaynar mı yerine? yapmak gereken başka bişi var mı? fln fln..
bi de önemli not: trafikte sinir yapmayın, boşverin. elemanın pencereye tıkladım, dedim önüme kırdın eziyodun beni. özür diledi görmedim dedi. peki dikkat et dedim gittim. e noldu şimdi? olan barnağa oldu..o yüzden boşverin!
0
jimicik
(15.12.11)
geçmiş olsun. katılıyorum.
bence bir yere göster. düzgün örtülüp üstünün kapanması ya da kapanmaması gerekebilir bunu da en iyi hastanedekiler bilir. git bir acile hemen hallettir.
0
ozdek
(15.12.11)
(1)

bacardi gluten ve maya içeriyor

samatya
merhaba gluten ve maya'ya aynı anda intöralanslı çıktım. bacardi bu ikisini ya da birini içeriyor mu? içeriyorsa içemeyen bir içki biliyor musunuz? teşekkürler...
merhaba gluten ve maya'ya aynı anda intöralanslı çıktım. bacardi bu ikisini ya da birini içeriyor mu? içeriyorsa içemeyen bir içki biliyor musunuz? teşekkürler...
0
samatya
(15.12.11)
Genelde mayalı içkiler glutenli olur, bacardi'de yoktur.
www.celiac.com

hatta
www.celiac.com
0
whoosie
(15.12.11)
(9)

HPV ve tedavisi

a340
bi arkadasim hpv sorunu yasiyor. daha dogrusu sigil benzeri birseyler var deyince benim aklima direk hpv geldi.hpv tedavisinde anladigim kadariyla antibiyotik kullaniliyor. peki antibiyotik kullanimi sonunda bu sigiller geciyor mu yoksa sozlukten de okudugum gibi yakma islemi uygulanmak zorunda mi?
bi arkadasim hpv sorunu yasiyor. daha dogrusu sigil benzeri birseyler var deyince benim aklima direk hpv geldi.

hpv tedavisinde anladigim kadariyla antibiyotik kullaniliyor. peki antibiyotik kullanimi sonunda bu sigiller geciyor mu yoksa sozlukten de okudugum gibi yakma islemi uygulanmak zorunda mi? ek olarak hangi antibiyotikler kullaniliyor ve ne kadar sureyle?

not: hasta erkek
0
a340
(14.12.11)
siğil bendede vardır. çok sayıda kadınla korunmasız ilişkiye girince oluyor. antıbıyotık bı ıse yaramaz. sadece gıtsın medıcal parka sıgıllerı dondursun. ıste 4-5 defa gıdecek gececek. ama yaktırmasın. yaktırınca yıne cıkıyor. ama dondurup yok etme yanı kreyoterapı en ıyı sonucu verıo. bende cok vardı yenıden cıkanlarından medıcal park kurtardı beni.
0
atalemo
(14.12.11)
benim de aklıma direk herpes geldi, bi doktora danışsanız?
0
inthechaos
(14.12.11)
hpv'de antibiyotik tedavisi yok, bi dermatoloğa gitsin uygun tedaviyi seçsin.
0
anatomik durus
(14.12.11)
ek olarak lütfen iyileşinceye kadar kimseyle ilişkiye girmesin çünkü hpv'nin kadınlarda kansere kadar gidebilen sorunlara yol açma potansiyeli var. erkeklerde o risk yok bildiğim kadarıyla. prezervatif geçmesini engellemiyormuş bu arada.
0
quasiromantic
(14.12.11)
ameliyatla alıyorlar onları.
0
overdose
(14.12.11)
kadınlarda koruyucu ası var bu arada erken yaslarda yapılırsa. erkeklerde nuksedebiliyor. antibiyotik tedavisi yok. sıvı azotla ya da elektrikle yakıyorlar ıkısı de aynı sey zaten.
0
bryan fury
(14.12.11)
sıvı azot ya da elektrikle yakma ikisi aynı şey değil ve tek tedavi seçenekleri de değil. artısını eksisini doktoruyla konuşmasında ve tedavisini seçmesinde fayda var.
0
anatomik durus
(15.12.11)
simdi herpese baktik ve o da olabilir sanirim. ama agri sizi yok boyle sigil gibi, kabarcik gibi. ici dolu ama sivi falan yokmus icinde. ayrica once 1 tane olmus boyle gozun kenarinda falan cikar ya yag bezesi gibi onun gibiymis aynen sonra yaninda bi tane daha cikmis, bi tane daha derken 10 tane falan olmus.

cuma gunu icin randevu aldi doktordan ama merak ediyoruz yine de nedir bu diye.
0
🌸a340
(15.12.11)
bir de molluscum'a bakın
0
anatomik durus
(15.12.11)

aspirin plus c

crocus
iyi bir ağrı kesici midir ? hızlıca baş ağrısını geçirir mi ?
iyi bir ağrı kesici midir ? hızlıca baş ağrısını geçirir mi ?
0
crocus
(14.12.11)
(5)

plastik çatalın ucunun bi parçasını yuttum

jimicik
adamlar üç kuruş kar edicez diye dandik almışlar malzemeyilokmamı yerken kırıldı parça. lokmamı tükürmek de istemedim yazık. yavaş yavaş çiğnerken dişime denk gelince alır atarım dedim ama lokma bitti çatalın ucu denk gelmedi. arada yuttum heralde. şimdiye mideme inmiştir değil mi? yolda takılır kal
adamlar üç kuruş kar edicez diye dandik almışlar malzemeyi
lokmamı yerken kırıldı parça. lokmamı tükürmek de istemedim yazık. yavaş yavaş çiğnerken dişime denk gelince alır atarım dedim ama lokma bitti çatalın ucu denk gelmedi. arada yuttum heralde. şimdiye mideme inmiştir değil mi? yolda takılır kalır mı? takılsa farkeder miyim? delmesin sağımı solumu..tehlike ne zaman geçmiş demektir?
0
jimicik
(14.12.11)
ben de yutmuştum. şimdi bu satırları yazıyorum. bi dahaki sıçışında geçer.
0
tepedeki psychedelic adam
(14.12.11)
inputta sorun olmadığı gibi outputta da sorun olmaz ;) koca zeytin çekirdekleri çıkıyor da plastik çataldan bişi olmaz.
0
icemanr
(14.12.11)
ahah hadi bakalım :)hayırlısıyla gönderelim de kanalizasyona..evden çatal getirmek en iyisi herhalde..
0
🌸jimicik
(14.12.11)
plastik parçası eğer biraz büyükse hayatının sonuna kadar sindirim sisteminde kalabilir. şimdi olmasa da birgün çok ciddi rahatsızlıklara sebep olabilir malesef. plastik yutan bazı canlılarla ilgili video: vimeo.com
0
kahveci
(14.12.11)
o martılara bakınca çatal parçası çok anlamsız geldi şimdi..
0
🌸jimicik
(15.12.11)
(8)

saçları kükürtlü sabunla yıkamak saça zarar verir mi?

remy1
verir mi?
verir mi?
0
remy1
(14.12.11)
biz kükürdü kedinin sırtındaki yara kamuklarını iyileştirmek için kullanıyoruz :)
iyi bişi yani belki yararı bile olabilir
0
neira
(14.12.11)
sabunu siz yapmadıysanız zarar vermez :) aksine dermatolojik bi hastalık varsa iyi bile gelir.Sivas sıcak çermikte kaynar kükürtlü su çıkıyor.
0
Abraxass
(14.12.11)
@Abraxass
markası moos. seboreik dermatit hastalığı var.
0
🌸remy1
(14.12.11)
vermez ancak saçı matlaştırır onun için de elma sirkesiyle durulama yapmalısınız.
0
pelinn.
(14.12.11)
belki iyi gelebilir ama hem saçlarını kurutur hemde kükürt sabunu kötü kokar. şayet bir sorun varsa saçlarında ketoralla prospektüsündeki gibi düzenli bir şekilde yıkamanı öneririm :)
0
gıdaklayan domuz postu
(14.12.11)
Kukurt kepeğe iyi gelir ama kukurtku sampuanlar genelde kötü kokuyor.
0
drip nick i zaten kullanilmakta
(14.12.11)
ben doktora sordum. olmaz dedi.

edit: direk kükürtle yıkamayı sormuştum ben.
0
ya ben lan neyse
(14.12.11)
doktor sedef için kükürtlü şampuan vermişti zamanında ama leş gibi kokuyodu
0
r_u_h
(14.12.11)
(2)

Dört İlacı Aynı Anda İçmek

civardanegezer
''Metpamid,Parol,Ercefuryl ve Flagyl'' zaman olarak arayı açmak gerekir mi ?
''Metpamid,Parol,Ercefuryl ve Flagyl'' zaman olarak arayı açmak gerekir mi ?
0
civardanegezer
(14.12.11)
metpamid'i yemekten 1-2 saat önce almanız uygundur. flagyl'i yemek esnasında, parol ile ercefuryl'i de yemekten sonra alabilirsiniz. pek bir etkileşme yok zaten aralarında. geçmiş olsun.
0
merena
(14.12.11)
metpamid yemeklerden 30dk önce aç karnına,flagyl ve ercefuryl 8 saate 1 tane
parol günde 3 defa 1 tok
0
primarymaster
(14.12.11)
(2)

merdiven çıkarken enseden gelen "çıt çıt sesleri"

ground
hani ağızda çıt çıt patlayan sekerin çıkardığı seslere benziyor. genelde hızlı yürürken veya merdiven çıkarken kafamın arkasında ense bölgesinden duyuyorum. duyuyorum derken kulaktan değil içten gelen bir ses. önemli bir şey mi herkesde var mı nedir ne değildir ?
hani ağızda çıt çıt patlayan sekerin çıkardığı seslere benziyor. genelde hızlı yürürken veya merdiven çıkarken kafamın arkasında ense bölgesinden duyuyorum. duyuyorum derken kulaktan değil içten gelen bir ses. önemli bir şey mi herkesde var mı nedir ne değildir ?
0
ground
(14.12.11)
bende de oluyor arada. ama nedir ne değildir hiç bir fikrim yok.
0
clones
(14.12.11)
boyun düzleşmesi, boyun fıtığı başlangıcı olabilir. doktora görün geç olmadan.
0
el magico
(14.12.11)
(3)

dövme hakkında iki soru

domo
selamlar 5 gün önce dövme yaptırdım. bepanthen plus'ı ihmal etmiyorum. şu anda dövmem kabuk atmaya hazırlanıyor heralde. çünkü buruşmaya başladı. şimdi ilk sorum şu, birincisi bugün kremlerken ufak bir parça kabuk kendiliğinden elime geldi. ancak kabuğun koptuğu yer bayağı bir soluk kaldı. oralarda
selamlar 5 gün önce dövme yaptırdım. bepanthen plus'ı ihmal etmiyorum. şu anda dövmem kabuk atmaya hazırlanıyor heralde. çünkü buruşmaya başladı. şimdi ilk sorum şu, birincisi bugün kremlerken ufak bir parça kabuk kendiliğinden elime geldi. ancak kabuğun koptuğu yer bayağı bir soluk kaldı. oralarda renkler kendini toparlar mı? ikincisi bugün dövmenin olduğu yerde hafiften yanma hissediyorum. sizce kabuk atmaya başlıyacağı için mi?
0
domo
(14.12.11)
kabukları koparmamaya özen göstermeni öneririm. zira kabuklarla beraber renklerde cıkabilir. dövme cok sırıtır sonra. yanmadan kastın kaşıntı gibi bişeyse kabuk attığı içindir. bekle kendiliğinden düşecektir zaten.
0
leni 09
(14.12.11)
gittikçe solcak
0
ceymısın
(14.12.11)
Dövmeyi yapıp bilgilendirmeyen dövmecilerin ta amına koyayım. Pardon sert giriş oldu.

Özel mesajla da yazmıştım tekrar etmeyeyim kendimi. Yanma normal, musluk suyu değdirme enfeksiyon kapma riski doğuyor, benek benek iltihap yapıp dövmeyi berbat eder.

Kabukları kendin soyma, krem sürerken yumuşayıp koparlar zaten, boyayla birlikte kabuklar da çıkar, sanki dövmen komple silinecekmiş gibi olur.

1-2 hafta derinin üst tabakası kendisini toplayana kadar dövmenin rengi soluklaşır, sonra düzelir. Dövmenin rengi asla ilk günkü yapıldığı gibi olmayacak bunu da aklında tut, hayal kırıklığı yaşama.
0
kimlanbu
(14.12.11)
(6)

dövme sonrası bakım

Cimo
Merhabalar,15 gün önce kolumun iç tarafına fazla büyük olmayan ama küçük de olmayan bi dövme yaptırdım. 3 gün su değmicek dediler. Tamam dedim. Neyse. Ben sanıyorum bu dövmeye çok iyi baktım. Rengi falan harikulade duruyo. Şimdi ben ilk kez yaptırdığım için kaç kere deri dökülmesi gerektiğini de bil
Merhabalar,
15 gün önce kolumun iç tarafına fazla büyük olmayan ama küçük de olmayan bi dövme yaptırdım. 3 gün su değmicek dediler. Tamam dedim. Neyse. Ben sanıyorum bu dövmeye çok iyi baktım. Rengi falan harikulade duruyo. Şimdi ben ilk kez yaptırdığım için kaç kere deri dökülmesi gerektiğini de bilmiyorum. İlk haftadan sonra bir katman deri döküldü. Ben de vazelin ve bephanten sürmeye devam ettim. Bikaç gün sonra da kendi haline bıraktım. Krem falan hiç bişey sürmedim. Bu sefer de bi alttaki deri buruşuk bi şekilde dövmenin üstünde kaldı. Bu derinin de dökülmesi gerekiyodu da ben mi iizn vermedim? Yoksa dökülcek mi daha sonra? Akıbeti nedir bu olayın? Umarım buruşuk bi şekilde kalmaz öyle ya. Hafif kabarık da duruyo... Tecrübeli olanlar varsa bu konuda büyük bi dikkatle dinliyorum.
Şimdiden teşekkür ediyorum.
0
Cimo
(14.12.11)
bir şey olmaz dökülür o, yine de bephantenle nemlendirmeye devam et bence bir kaç gün daha .
0
kamilinsan
(14.12.11)
Açıkçası bephanten için pek iyi konuşmadı bi arkadaşım. Rengini alır falan dedi. Ben de çok kullanmak istemedim. Yine de denicem. Teşekkür ederim.
0
🌸Cimo
(14.12.11)
ne kadar geç dökülürse o kadar iyi. kremi bırakmayın ben rahat 1-2 hafta kremledim. ne kadar geç pul pul soyulursa o kadar canlı kalır
arkadaşın seni yemiş. rengini falan almaz. ne kadar çok sürersen o kadar iyi. 3 tüp bitirdim hala simsiyah dövmem
0
metehan01
(14.12.11)
aman bephanteni eksik etme en az 1-2 hafta
0
kayone
(14.12.11)
Tamam Metehan01. Çok teşekkür ediyorum. Kremi kullanmaya devam ediyorum. Şu an çok canlı duruyo simsiyah. Bozulmasını istemem. :)

(ya bi de arkadaşım beni niye yesin. :) O da iyiliğimi düşünmüştür heralde. :)
0
🌸Cimo
(14.12.11)
ben de tam tarif ettiğin yere tarif ettiğin büyüklükte yaptırmıştım :) bişey olmaz boşa telaş yapmışsın bephanten sürmeye devam et.
0
kayone
(21.02.12)
(3)

diş beyazlatma, diş hassasiyetini artıryor mu?

çılgındünya
bir arkadaşım dişimi beyazlattıktan sonra soğuk bir şey içemedim demişti.doğru mudur?
bir arkadaşım dişimi beyazlattıktan sonra soğuk bir şey içemedim demişti.doğru mudur?
0
çılgındünya
(14.12.11)
mineyi inceltiyorlar diye biliyorum. bu da hassasiyeti arttırır elbet.
üstünü iyice temizleseler bile o temizlenen şeyler bir kalınlık hissi veriyordur, onlar kalkınca yine bir incelme olur.
0
fakyoras
(14.12.11)
forever bright die bir diş macunu var dehşet bir beyazlama sağlıyor dişlerinde.ürünü merak edersen bana mesaj atabilirsin kesinlikle öneririrm
0
nicolodenpolidis
(14.12.11)
dişteki tartar vs. yi temizleyen şey minesini de alıp götürüyor. minesi incelen diş hassaslaşıyor. diş temizletmek-beyazlatmak çok da sağlıklı bir şey değil sanırım.
0
croupier
(14.12.11)
(5)

hepimiz hepatit kapmış olabilir miyiz ?

semson
şimdi yıllarca diyorlar hepatit hastalarının tabağı kaşığı ayrı olacak ayrı yıkanacak fln diye.e biz restauranta gidince önümüze hep aynı kaşığı koyuyolar kim bilir kaç bin kişi yedi o kaşıkla çatalla.sadece hepatit değil neler neler kaparız değil mi ? yoksa yanlış mı düşünüyorum yada vücudumuz sağl
şimdi yıllarca diyorlar hepatit hastalarının tabağı kaşığı ayrı olacak ayrı yıkanacak fln diye.e biz restauranta gidince önümüze hep aynı kaşığı koyuyolar kim bilir kaç bin kişi yedi o kaşıkla çatalla.sadece hepatit değil neler neler kaparız değil mi ? yoksa yanlış mı düşünüyorum yada vücudumuz sağlam olduğu için mi hastalık hortlamıyo ? kan testi yaptırmak gerekir mi ben fenna tırsıyom he bu hepatitten.
0
semson
(13.12.11)
olabiliriz ama bu kadar nem kapmaya gerek yok.sakin ol.arada kan testi yaptırmak iyidir.
0
duptıs
(14.12.11)
Hepatit b oral bulaşmaz .kan yoluyla bulasir sadece. Yani catal bıçakla bulaşmaz. Ama Hepatit A oral bulasir, o da ciddi bir hastalık yapmaz.
0
chainreaction
(14.12.11)
nerden bilcezki burasi turkiye her turlu pislik bu ulkede
0
🌸semson
(14.12.11)
Neyi nerden bilicez anlamadım. bilmesen de, hepatit b oral bulaşmaz diyorum . Bilsen de bulaşmaz. Dis hekimi setleriyle , ameliyat malzemeleriyle bulasir bak. Kan yolu
Diyorum. Ama onlar da sterilize edilir, yine de olabiliyor tabi.
0
chainreaction
(14.12.11)
telden yazdım o mesajı senin iletini daha okumamşıştım onu yazarken old man in the bathtuba yazmıştım sonra sayfayı yenileince senin mesajını gördüm ayfondan yazmıyorum ki takos bi telefondan yaıyorum sabır gösterin please :D
0
🌸semson
(14.12.11)
(6)

ertesi gün hapı?

atalemo
abi ben bu ilacın fonksiyonunu anlamadım bir türlü? 1)şimdi bu ilacı en sağlıklı şekilde gebeliği önlemesi için ilişkiden ne kadar zaman sonra almak lazım? 2)en bilineni hangi marka?3)bunu sürekli mi almak lazım yoksa ilişkiden sonra 1 defa alsan yetiyormu?4) doğum kontrol hapını ilişkiden önce aldı
abi ben bu ilacın fonksiyonunu anlamadım bir türlü?

1)şimdi bu ilacı en sağlıklı şekilde gebeliği önlemesi için ilişkiden ne kadar zaman sonra almak lazım?

2)en bilineni hangi marka?

3)bunu sürekli mi almak lazım yoksa ilişkiden sonra 1 defa alsan yetiyormu?

4) doğum kontrol hapını ilişkiden önce aldık ve diyelim partnerin içine boşaldık. şimdi bu partner sürekli gebeliğini ertelemek için dogum kontrol hapı mı alması lazım?
0
atalemo
(13.12.11)
1. ilk 72 saat içinde.

2. marka bir sürü de etken madde aynı. preven olur mesela.

3. 1 kez alsan yetiyor.

4. doğum kontrol hapı = ilişkiden önce 1 kez al korur

değil ki.

devamlı alması lazım. hatta belli bir sürr ÖNCESİNDE de başlaması lazım.
0
29ekim2011
(13.12.11)
öncelikle, ertesi gün hapına güvenerek korunmadan ilişkiye girmek gibi bir hata yapmayın zira sık kullanım için tasarlanmış ilaçlar değil bunlar. yani bir doğum kontrol yöntemi olarak her ilişkiden sonra alayım bir hap ooh kafam rahat diye bi olay yok, böyle bir bilinçsizlik yapmayın. ilişkiden sonra ne kadar kısa sürede alınırsa o kadar etkili. ilacın içinde de bu bilgiler yer alır. zaten bu süreyi geçirdiğiniz takdirde almasanız da olur, heyecanla partnerinizin sıradaki regl tarihini bekleyebilirsiniz.
0
antenlikarinca
(13.12.11)
atalemo +1.

ertesi gün hapı kadın için sarsıcı. dahası zaten enfeksiyonlara karşı da korumuyor. ve ayrıca 1 adet döneminde birden fazla alınması tavsiye edilmiyor. satrançta rok gibi.
0
29ekim2011
(13.12.11)
kafam karıştı hakkaten adet dönemi falan canım arkadaşlarım. şimdi içine boşaldıktan sonra partnerimiz bir defa alsa bu haplardan hamile kalmaz. doğrumudur?
0
🌸atalemo
(13.12.11)
1- ertesi gun haplari siradisi olaylarda islev gormesi amaciyla uretilmistir. prospektusunde de yazar en gec 72 saat icinde alinmalidir diye, sure uzadikca riskte artar.

2- norlevo sanirsam

3- ertesi gun hapi dogum kontrol hapi degildir, dedigim gibi siradisi durumlarda kullanilabilir. surekli kullanimda uzun vadede sakatliklar cikartabilir.

4- dogum kontrol haplarini bildigim kadariyla surekli almak lazimç
0
rising creeps
(14.12.11)
Ertesi gün hapını kullandığı halde hamile kalan ve sonrasında kürtaj olmak zorunda kalan bir tanıdığım var. Lütfen koruyucu olarak kullanmayın.
0
dessy
(14.12.11)
(2)

benek benek

huysuzrumi
ya kızarıklık görünce aklıma geldi.banyo yaptıktan sonra böyle yüzümde boynumda falan minik kırmızılıklar oluyor sonra geçiyor. benekli gibi. nedir ki acaba bu?
ya kızarıklık görünce aklıma geldi.
banyo yaptıktan sonra böyle yüzümde boynumda falan minik kırmızılıklar oluyor sonra geçiyor. benekli gibi. nedir ki acaba bu?
0
huysuzrumi
(13.12.11)
kullandığın sampuanın sabunun falan ph i ile alakalı. bende ne zaman ph'ı 5.5 olan sıvı sabunlarla elimi yıkasam aynı şey oluyo hatta hafif yanma da oluyo. normal el sabununda olmuyo ama mesela. zaten geçiyo sonra önemsemiyorum o yüzden.
0
olkol
(13.12.11)
benim de bir ara kullandığım sıvı sabundan dolayı avuç içimin bazı bölgeleri benek benek kızarırdı. sıvı sabunu değiştirince düzelmişti.
0
hepiniz oleceksiniz
(13.12.11)
(7)

Deride döküntü kızarıklık

nedendir bilinmez
Burnumun yanında gözümün altında deride bir döküntü kızarıklık oluşuyor. Yalnız garip olan aynı yerde ve büyüklükte zaman zaman çıkıp zaman zaman hiç bir iz bırakmadan ortadan kaybolması. Daha çok kış aylarında beliriyor. Yıllardır da var orada pek elleşmiyorum nasılsa geçiyor diye. Fikirlerinizi al
Burnumun yanında gözümün altında deride bir döküntü kızarıklık oluşuyor. Yalnız garip olan aynı yerde ve büyüklükte zaman zaman çıkıp zaman zaman hiç bir iz bırakmadan ortadan kaybolması. Daha çok kış aylarında beliriyor. Yıllardır da var orada pek elleşmiyorum nasılsa geçiyor diye.

Fikirlerinizi almak istedim sürekli aynı yerde çıkıp hiç bir iz bırakmadan yok olan bir deri sorunu ne olabilir?
0
nedendir bilinmez
(13.12.11)
(bkz: seboreik dermatit)

aynısını ben de çekiyorum. kesin çözümü yok, olduğunda ilacı kullanıyosun, geçiyor, ilacı bırakıyorsun, yine olursa yine ilacı kullanıyorsun. kafanın arka tarafında ve göğüste sivilcemsi yapılar ve deri döküntüleri de aynı rahatsızlığın etkileridir. cildiye uzmanına görünün yine de.
sözlükte daha ayrımntılı bilgi var.
0
marki
(13.12.11)
Burnumun sadece sağ yanında çıkıyor ek olarak başka herhangi bir yerde doküntü olmuyor. Kaşıntı da yapmıyor. Ama bir krem kullanmaya başlayayım bakayım iyi gelecek mi?
0
🌸nedendir bilinmez
(13.12.11)
öyle başlıyor, bendeki 6 ay sonra daha geniş alana yayılmaya ve kaşınmaya başladı. stres en temel sebebiymiş.
0
marki
(13.12.11)
stres olabilir aslında hep sınav dönemleri çıkardı şimdi de iş stresi var demek ki. bende 3-4 senedir var hiç büyümedi aynı yerde aynı sınırlar içerisinde çıkıyor sonra arkasında hiç bir iz bırakmadan yok oluyor.

Teşekkürler yanıtın için öğrenmiş olduk böylece.
0
🌸nedendir bilinmez
(13.12.11)
lanet olsun, aynisi bende de var. marki'nin de soyledigi gibi ismi seboreik dermatit. kulak arkasinda, sac altinda, gogsun tam ortasinda, goz ustunde/kaslarda ve koltuk altinda olabiliyor. tedavisi yok, ilaclar cok bir halta yaramiyor maalesef. baharatli yiyeceklerden ve stresten uzak durmak faydali.
0
phanax
(13.12.11)
geçmiş olsun.
0
marki
(13.12.11)
arkadaşların dediği gibi seboreik dermatit gibi görünüyor. bir doktora danışın. eğer öyleyse genelde stressten olur. geçmiş olsun.
0
animus
(14.12.11)
(2)

öksürünce hıçkırmak

neyapmali
iki gündür çok sık hıçkırıyorum. az önce farkettim ki öksürür öksürmez hıçkırmaya başlıyorum. sorun ne olabilir? bir haftadır günde bir paket sigara içiyorum ve sınavlar olduğu için sürekli fast food tükettim. midemde de hafif bir yanma var.durduk yerde nerden çıktı bu hıçkırık
iki gündür çok sık hıçkırıyorum. az önce farkettim ki öksürür öksürmez hıçkırmaya başlıyorum. sorun ne olabilir? bir haftadır günde bir paket sigara içiyorum ve sınavlar olduğu için sürekli fast food tükettim. midemde de hafif bir yanma var.durduk yerde nerden çıktı bu hıçkırık
0
neyapmali
(13.12.11)
oksururken hava yutuyosun aynı hızla.o yuzden..
gaviscon surup al eczaneden 5 tl sonra bana dua et..
0
jamswety
(13.12.11)
bende de oluyor bazen. ben sık öksürmenin diyaframı tetiklediğini (hani kalbi durmuş birine elektrik şoku verilerek atmasının sağlanması gibi) düşünüyorum. çünkü hıçkırık diyaframın kasılıp gevşemesi. e öksürerek (daha doğrusu sık öksürerek) bu başlangıcı yapıyorsunuz.. marşa basmak gibi.

not: diğer sorunlarınız bende yok. sigara yanma vs.
0
ben smyrna
(13.12.11)
(3)

ms hastası olup, lustral kullanan kişilerdeki psikolojik sorunlar ???

rnlelk
başlangiç seviyesinde ms hastasi olup, iğnesini düzenli yapan ve antidepresan olarak düzenli ve hergün lustral kullanan bir kişide psikolojik problemler olma ihtimali varmi ve nelerdir acaba bilen var mi???ör:mutsuzluk, karşisindakini mutlu edememe korkusu gibi gibi...
başlangiç seviyesinde ms hastasi olup, iğnesini düzenli yapan ve antidepresan olarak düzenli ve hergün lustral kullanan bir kişide psikolojik problemler olma ihtimali varmi ve nelerdir acaba bilen var mi???
ör:mutsuzluk, karşisindakini mutlu edememe korkusu gibi gibi...
0
rnlelk
(13.12.11)
bu öyle ağır bir konu ki. bence sadece ve sadece doktorunuz cevaplamalı ve onu dinlemelisiniz.
0
ben smyrna
(13.12.11)
MS hastası ve psikolog olarak diyim ki, daha en baştan antidepresana gerek yokki?! Hatta eğer www.eksisozluk.com 'de yazanlara bakarsan, başında sonunda kesinlikle öyle bir gerek yok.

Karşındakini mutlu edememe korkusu bambaşka bir şeydir.
0
jesterdvine
(13.12.11)
betaferon vs gibi interferon kullaniyorsaniz intihar dusunceleri ve depresyon olusabiliyor, bunun icin lustral veriyor doktorlar. lustral yuzunden bahsettiginiz sorunlar olmaz aslinda, biraz daha kaygi bozukluguna benzettim ben. onun icin de gerci lustral tarzi ilaclar kullaniliyor ama ayri bi sekilde bir psikiyatriste gidip anlatabilirsiniz. annem de ms hastasi ve benzer sorunlardan sikayetci (100 mg lustral special kullaniyor olmasina ragmen) ve ona terapi onermisler.
0
tom riddle
(14.12.11)
(1)

Dis hekimlerine bir soru

tom riddle
Sol ustteki birinci azi disimde buyuk bir curuk vardi ve dis hekimim pulpanin bir yerden aciga cikmasindan dolayi kuafaj uyguladi ve dolgusunu yapti. Bu islem uzerinden yaklasik bir ay gecmesine ragmen hala daha tatli-eksi, sicak-sogukta disim agriyor. Bir sure sonra geciyor bu agri. Sorum, acaba bu
Sol ustteki birinci azi disimde buyuk bir curuk vardi ve dis hekimim pulpanin bir yerden aciga cikmasindan dolayi kuafaj uyguladi ve dolgusunu yapti. Bu islem uzerinden yaklasik bir ay gecmesine ragmen hala daha tatli-eksi, sicak-sogukta disim agriyor. Bir sure sonra geciyor bu agri. Sorum, acaba bu agri kanal tedavisine gitmem gerektigi anlamina mi geliyor?
0
tom riddle
(13.12.11)
diş hekimi değilim ama benzer bir şeyi ben de yaşadım. dolgu sonrası ağrı ve hassasiyet geçmeyince yeniden gittim ve tekrar dolgu yaptı ve düzeldi. (devlet hastanesiydi, pişmanım) sıcak soğuk hassasiyeti dolgu sonrası bir-iki hafta sürebiliyor. ama bir ay sanki uzun gibi. hekime tekrar gitmenizde fayda var galiba.
0
freakme
(13.12.11)
(1)

Trabzon'da Psikiyatrist

thor odinsson
Duyurunun sevgili `Sofia Lamb`'leri. (http://bioshock.wikia.com/wiki/Sofia_Lamb)Bir süredir içinden çıkamadığım bir sürü durum var ve farklı rahatsızlıklar oluşturmaya başladılar. Sürekli saçma bir şeyler yapmak gibi (Ne olduklarını söylemeyeyim) düşüncelerim var, ama bunları en azından ara tatilde
Duyurunun sevgili Sofia Lamb'leri. (bioshock.wikia.com)

Bir süredir içinden çıkamadığım bir sürü durum var ve farklı rahatsızlıklar oluşturmaya başladılar. Sürekli saçma bir şeyler yapmak gibi (Ne olduklarını söylemeyeyim) düşüncelerim var, ama bunları en azından ara tatilde eve gidene kadar ertelemek istiyorum.

Aslında doktorun çok da muhteşem olması gerekmiyor, ertelememi sağlaması yeterli ancak hiç umursamadan beş dakikada ilaç yazıp göndermesi de çok sinir bozucu. O yüzden en azından ilgileniyor gibi yapacak bir doktor bulmaya çalışıyorum Trabzon'da. Internet üzerinde bakmaya çalışıyorum bir süredir aslında ama, çoğunun kişisel bir detayı yok. Bir tanesi de "Ömer Çelakıl", "hacı kop kop devir kopma devri" gibi sayfaları beğenmiş bir adam, yani ben onu tedavi etsem daha iyi. Yazık la kimin doktoruysa.

Her neyse, Trabzon'da memnun kaldığınız, bildiğiniz bir psikiyatrist var mı? Dediğim gibi sadece 1-2 aylık erteleme istiyorum bazı şeyler için.

Ha bu arada öğrenci olduğumdan ve bu durumdan aileme henüz tamamen bahsetmemiş olduğumdan dolayı peder beyden gelen sosyal güvencem ile gideceğim doktora. Yani milyorlar değil öyle çok para da verecek durumda değilim şu anda başka bir sürü harcama açtığımdan başıma.
0
thor odinsson
(13.12.11)
Geçmiş olsun

Yrd. Doç. Dr. Ahmet Tiryaki harikadır.
(www.farabihastanesi.ktu.edu.tr
Eğer o olamıyorsa onun asistanlarından biri yardımcı olacaktır.
0
eccocan
(13.12.11)
(2)

İstanbul'da Açık Mr ? ( Biraz Acil )

toshiro
selamlar ahali.. istanbul'da açık mr ile görüntüleme yapan devlet hastanesi yok mu? hastamızın klostrofobisi var, bu yüzden beyin çekiminin açık mr ile yapılması gerekiyor. emekli sandığı ile anlaşması olan özel hastaneler veya görüntüleme merkezleri de olur. emekli sandığı ile anlaşmalı bi kaç yerl
selamlar ahali.. istanbul'da açık mr ile görüntüleme yapan devlet hastanesi yok mu? hastamızın klostrofobisi var, bu yüzden beyin çekiminin açık mr ile yapılması gerekiyor. emekli sandığı ile anlaşması olan özel hastaneler veya görüntüleme merkezleri de olur. emekli sandığı ile anlaşmalı bi kaç yerle görüştük ortalama 350-400 tl fiyat verdiler. bundan daha uygun bi yer biliyorsanız, duyduysanız yazıverin lütfen..
0
toshiro
(13.12.11)
Kartal Devlet Hastanesinde çektirebilirsiniz ama randevuyu ne zamana verirler bilemiyorum. Onun dışında da özellerde pazarlıkla fiyatların ne kadar düşebileceğini de hesaba katın. Geçmiş olsun.
0
alcapon
(13.12.11)
@alcapon, teşekkürler cevap için. kartal devlete de 2 hafta önce sormuştuk ama bize hastanede açık mr olmadığını söylemişlerdi. siz ne zaman sormuştunuz?
0
🌸toshiro
(13.12.11)
(1)

boğaz şişmesi hastalanma

dieselsingle2
her kışın fix sorusu bu sefer benden geliyor. bu sabah itibariyle boğazımda şişlik dolaysıyla seste değişme başladı. bu işe baştan dur demek için hangi kaynana tavsiyelerine kulak asmalı, hangi ilaçlara başvurmalı?
her kışın fix sorusu bu sefer benden geliyor. bu sabah itibariyle boğazımda şişlik dolaysıyla seste değişme başladı. bu işe baştan dur demek için hangi kaynana tavsiyelerine kulak asmalı, hangi ilaçlara başvurmalı?
0
dieselsingle2
(13.12.11)
bol ıhlamur elbette, limonlu olacak:)
atkı sarılacak illa.
bol dinlenme. yorulunmayacak, uykusuz kalınmayacak.
bol yemek yenecek, kahvaltı atlanmayacak, pekmez içilecek.
sarmısak yenecek.
bunlar anane tavsiyeleri.

doktor çocuğu tavsiyesi ise, pastil+ aferin forte
0
goldentitan
(13.12.11)
(2)

Eskisehirde KBB

dahinnotha
daha once eskisehirde herhangi bir saglik kurulusuyla isim olmadigi icin bilemiyorum.kulak burun bogaz doktoruna gitmem gerekiyor. nereyi tavsiye edersiniz?
daha once eskisehirde herhangi bir saglik kurulusuyla isim olmadigi icin bilemiyorum.

kulak burun bogaz doktoruna gitmem gerekiyor. nereyi tavsiye edersiniz?
0
dahinnotha
(13.12.11)
yunus emre devlet hastanesi. 2 ay önce gitmiştim, iyiydi. verdiği ilaçla 3 günde geçti boğazımdaki ağrı.
0
pelinn.
(13.12.11)
mavi hastanede'de erdal beyi'i tavsiye ederim.

www.eksisozluk.com
0
balik kraker
(13.12.11)
(1)

konsantrasyon ya da dikkat eksiliği belki de procrastination

hoot
merhaba millet, bende bu illetlerden mi yoksa daha beteri mi var bilmiyorum ama herneyse dersin başına oturup güzel güzel, kalkmadan o konuyu öğrenene kadar çalışmak istiyorum. tamam herkes bu dediğimi yapsa herkes eşit olurdu ama artık okulu bir defa daha uzatmadan bitirmek istiyorum çünkü hala on
merhaba millet, bende bu illetlerden mi yoksa daha beteri mi var bilmiyorum ama herneyse dersin başına oturup güzel güzel, kalkmadan o konuyu öğrenene kadar çalışmak istiyorum. tamam herkes bu dediğimi yapsa herkes eşit olurdu ama artık okulu bir defa daha uzatmadan bitirmek istiyorum çünkü hala on dersim var. evde çalışmayı tamamen bıraktım kütüphaneye başladım ama orada 40 dk. çalışsam gözüm kitaplara kayıyor ve onları alıp karışıştırmaya başlıyorum. 10 dk bakayım desem bir saatim geçiyor(derse 40 dk bakmışıştım).
benimle aynı bölümden olan kimseler var yine kütüphanede çalışıyoruz. görüyorum benden önce oturmuşlar -kız erkek fark etmiyor- ne yemek ne tuvalet molası vermeden sabahtan akşama çalışıp gidiyorlar.
ösws çalışırken de böyleydim. hatta sınavlarda bile sıkıldığımdan soruları sadece hızlı bir şekilde çözüp kağıdı teslim ederdim. tabi, üniversitede ders çalışma şekli test çözmeye benzemiyor. bu bir hastalık mı yoksa normal bir durum mu?
0
hoot
(12.12.11)
aynı durum bendede var. Hayatımda 1 saatten fazla ders calistiğimi bilmem. Ancak lisans ve yüksek lisansı kendi calisma yöntemimi keşvederek bitirmeyi başardım. Örneğin ufak kelimeleri not alarak, hafızamda onlarla bağlantılar kurmaya calisarak tuğla kadar kitapları calisip sınavlarda başardığım zamanlar oldu.
0
ned flanders
(12.12.11)
(4)

yemek yiyemiyorum.

Panpa
sorunum şu ateşimin baya yükseldiği bir gecede salak gibi üşüdüğümden örtündüm sonra sabahında ağzımda yaralar çıktı ve giderek arttı. bunlar aft a benziyor. diş etlerim büyüdü ve akşamları ateşim daha da çıkıyor. bi halsizlik erken yorulma ve iştahsızlık var bademciklerimde ağırıyor. çok kötüyüm b
sorunum şu ateşimin baya yükseldiği bir gecede salak gibi üşüdüğümden örtündüm sonra sabahında ağzımda yaralar çıktı ve giderek arttı. bunlar aft a benziyor. diş etlerim büyüdü ve akşamları ateşim daha da çıkıyor. bi halsizlik erken yorulma ve iştahsızlık var bademciklerimde ağırıyor. çok kötüyüm be sözlük bu mesajıda iş yerinden yazıyorum bi çare bulun doktora gittim ilaç verdi ama pek beni anlamadı gibi. acaba diyom bu yaralar ateşten değilde, öpüşmeden mi yoksa eski bi şarap vardı onu içtim ondan mı oldu.

not: bu olaylar başlamadan önce ağzımda bir tane aft a benzer yara vardı. şimdi dudağımdan tut tüm ağzım böle.
0
Panpa
(12.12.11)
check up yaptirsan...
hiv testi ve hepatit de lazım olabilir.
0
Çuvaldızı
(12.12.11)
doktor dün böle kafamla oynadı serbest bırak dedi hı tamam bişey yok dedi ek bilgi olsun.
0
🌸Panpa
(12.12.11)
Bence enfeksiyon kapmışsın ama vucudunun neresinde onu tetkik ettirmen lazım...
0
commander64
(12.12.11)
ise gitme panpa bu halde. kotuymussun sen. git duzgun bir doktora.
0
jaaaccckkk
(12.12.11)
(3)

Diz ağrısı ?

karsiz ve donsuz geceler diliyorum
Uyandım ve sağ ayağımın eklemlerinde şişlikler olduğunu farkettim dün biraz soğukta kalmıştım bu yüzden olabilir mi ? yoksa bi acile falan gitmek gerekir mi ?
Uyandım ve sağ ayağımın eklemlerinde şişlikler olduğunu farkettim dün biraz soğukta kalmıştım bu yüzden olabilir mi ? yoksa bi acile falan gitmek gerekir mi ?
0
karsiz ve donsuz geceler diliyorum
(12.12.11)
soğuk ile ilgili olacağını zannetmiyorum. ortopedi ya da romatoloji ile ilgili birşey var sanki
0
sutlu nescafe
(12.12.11)
hep şişlik hem de ağrı var. ama sadece sağ bacağımda. yaklaşık 4 aydır herhangi bir zorlamada da bulunmadım vücuduma. ayrıca 2 haftadır da soğuk algınlığından yatıyoruz evde. bakalım uğramak gerek sanırım.
0
🌸karsiz ve donsuz geceler diliyorum
(12.12.11)
eklem yerinde sıcaklık varsa, sabah olan ağrı öğlene doğru azalıyorsa vakit kaybetme.
0
sutlu nescafe
(12.12.11)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.