Giriş
(3)

Diş duşu denen cihaz faydalı mı

Aşk Adamı
Efenims elamlar diş sağlığı konusunda fırçalamaktan öteye gitmmeyen bir insan evladıyım. 2. azı dişi denen dişimin kırık olmasından dolayı içine bişiler kacıyor surekli rahatsız ediyor tazyikli su ile cıktıgını fark edince bu diş duslarınında aynı işe yaradıgını ogrendım. Oncelikle faydalı mıdır gor
Efenims elamlar diş sağlığı konusunda fırçalamaktan öteye gitmmeyen bir insan evladıyım. 2. azı dişi denen dişimin kırık olmasından dolayı içine bişiler kacıyor surekli rahatsız ediyor tazyikli su ile cıktıgını fark edince bu diş duslarınında aynı işe yaradıgını ogrendım. Oncelikle faydalı mıdır gorundugu gibi illa kullanınız vardır. Ote yandan 600 700 liralık bir cihazla 2 bin liralık arasında çok fark olur mu ucuza kacmaya calısıyorum marka onerınız varsa sevınırm sagolun
0
Aşk Adamı
(01.03.24)
yıllardır almaya karar verip verip vazgeçiyorum. şu marka bu işin en iyisi www.amazon.com.tr
binlerce de yorum var genel olarak çok memnun insanlar. yaklaşık 4 yıl önce falan da bu cihaz 2bin lira civarındaydı. bu sene bu fiyatlara gelmiş daha yeni.
0
veritaslibertas
(01.03.24)
www.a101.com.tr
bunda kullanıyorum. memnunum. şarjlı olması kolaylık ama haznesi bir küçük.
0
renegade
(01.03.24)
bende bundan var. çok memnunum.

www.amazon.com.tr
0
gabe h coud
(01.03.24)
(2)

Suadiye ferida, allen, paolina hangisini seversiniz?

ala09
dogum gunu icin gerekiyor. teeenks
dogum gunu icin gerekiyor. teeenks
0
ala09
(01.03.24)
Diğerlerini bilmiyorum ama dün Allen'daydım ve içeride korkunç sigara içiliyordu. Belki siz de kullanıyorsunuzdur ama çok rahatsız ediciydi, paylaşmak istedim. Onun dışında kokteyller ve yiyecekler güzel, servis iyi.
0
fotrsapka
(01.03.24)
Ben de Ferida için konuşayım; yemekleri çok standart, kokteyleri de öyle. Kendi karışım kokteyleri de bana aşırı şekerli geldi hep.

Ama servis ve personel ilgisi güzel.
0
fraise
(01.03.24)

Liseye giden bir öğrencinin aylık masrafı

a man alone
Ne kadar tutar? Öğrenci doğuda büyük bir şehirde yaşıyor. Yani İstanbul, Ankara, İzmir değil.Yiyecek, yol, kitap vs masraflarını soruyorum aslında.İnternette güncel bilgileri pek bulamadım, haberler geçen yıldan vs
Ne kadar tutar? Öğrenci doğuda büyük bir şehirde yaşıyor. Yani İstanbul, Ankara, İzmir değil.

Yiyecek, yol, kitap vs masraflarını soruyorum aslında.

İnternette güncel bilgileri pek bulamadım, haberler geçen yıldan vs
0
a man alone
(01.03.24)
(5)

mouse seçimi

bahçedekisandal
https://www.akakce.com/mouse/en-ucuz-logitech-pebble-m350-optik-bluetooth-mouse-fiyati,557689201.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA84CvBhCaARIsAMkAvkK6L3X_6lJZIgxSXJbZ8xIOkvIzh9kXRMBa96AtC56qnVWdZWSn0BkaAsL2EALw_wcBLinkteki akakçede logi mouse fiyatlara baktım ama fiyatlar çok farklı karar veremiyorum
www.akakce.com

Linkteki akakçede logi mouse fiyatlara baktım ama fiyatlar çok farklı karar veremiyorum. Pazaramadan alacağım aslında puanım var. Ancak hiç yorum falan da yapılmamış zammbakk satıcısı vs.?
0
bahçedekisandal
(01.03.24)
dostum o mouse hiç ergonomik değil.
0
delidir yakalayin
(01.03.24)
elim ince ve parmaklarım uzun olduğundan şu an kullandığım mouse parmaklarımı ağrıtıyor.
peki başka tavsiyeniz var mı?
@delidir yakalayin
0
🌸bahçedekisandal
(01.03.24)
www.technopat.net

bence en iyisi mağazada deneye deneye karar vermek.
0
kesmekes laleler
(01.03.24)
paylaştıgınız linkteki mouse minyon insanlar ve çocuklar için. bu ikisinden biri degilseniz uzak durun. eger mouse alacaksınız bir kere bundan alın çok uzun yıllar boyu hem eliniz hem kafanız rahat etsin.
ısrarla tavsiyemdir.
www.akakce.com

www.logitech.com
0
limonlu eksi
(01.03.24)
Mouse secimi don secimi gibi bisey, model olarak bize rahat gelen size uymaz.

Ben senelerdir Logi M325s kullaniyorum, kucuk ve fazla tusu yok. Hastasiyim.
Bunun hatta silent diye bir modeli cikmis, tiklama sesi de yok.
Ama benim mouse'u goren arkadaslar bunu nasil kullaniyorsun elinin icinde kayboluyor diyor.

Gidip denemek lazim, mouse bence dokunmadan alinmaz.
0
cooperr
(01.03.24)
(2)

burun estetiği için doktor tavsiyesi

tabudeviren
sizin ve çevrenizin yaptırıp memnun kaldığı..istanbul içi..
sizin ve çevrenizin yaptırıp memnun kaldığı..
istanbul içi..
0
tabudeviren
(01.03.24)
Paran varsa direkt git barış Çakır veya erhan Coşkun a ol. Başka doktor aramana gerek yok. Ali Murat akkus da çok iyidir. Bir kere yaptırıp tam yaptırmak istiyorsan bu doktorlar işin erbabı
0
dedeminhirkasi
(01.03.24)
Servet Karaca
www.instagram.com
0
PhoenixRising
(01.03.24)
(2)

fazla su içememe sorunu

kondansator
diyetisyen günde 3,5lt kadar su içmem gerektiğini söyledi. normalde 2 lt kadar içiyordum. şimdi yarım saatte bir tuvalete gidiyorum bu aşırı su tüketimi sayesinde. bu duruma vücut alışıyor mu acaba, yoksa devamlı günde 3,5lt su içip günün yarısını tuvalette mi geçiriyoruz
diyetisyen günde 3,5lt kadar su içmem gerektiğini söyledi. normalde 2 lt kadar içiyordum. şimdi yarım saatte bir tuvalete gidiyorum bu aşırı su tüketimi sayesinde. bu duruma vücut alışıyor mu acaba, yoksa devamlı günde 3,5lt su içip günün yarısını tuvalette mi geçiriyoruz
0
kondansator
(01.03.24)
Her yarım litre için bir tuvalet gibi düşün işte. Bünye alışıp da sidik torbası kaçak kat mı çıkacak kendine imarsız.

Bu yarım litrelere çayı, kahveyi, salatalığın domatesin suyunu da ekleyeceksin tabi.
0
Mirket
(01.03.24)
günde 3 lt su içtiğim dönemde, ilk hafta çok fazla tuvalete gittim. tuvalete gidiyorum demeye utanıyordum 20-30 dakikada bir gidiyordum. 1 hafta sonra azaldı, 2 hafta sonra normale döndü bende.
0
gule gule
(01.03.24)
(4)

Tansiyon ilacı etkisi

benarrivo
Tansiyonum 14/10 civarı olduğu için doktor bana tansiyon hapı verdi. Akşam 9 gibi içiyorum iki gündür. Ama tansiyonumda bir düşüş yok. Günde 2 3 defa olcuyorum yine 13.5 -15.5 arası gidip geliyor. Etkisini göstermesi için bir süre devam eder şekilde kullanmak mi gerekir? Doktor akşam da alabilirsin
Tansiyonum 14/10 civarı olduğu için doktor bana tansiyon hapı verdi. Akşam 9 gibi içiyorum iki gündür. Ama tansiyonumda bir düşüş yok. Günde
2 3 defa olcuyorum yine 13.5 -15.5 arası gidip geliyor. Etkisini göstermesi için bir süre devam eder şekilde kullanmak mi gerekir? Doktor akşam da alabilirsin dediği için akşam içiyorum, araştırdığım kadarıyla sabah veya akşam fark etmiyormus. Ama farkederse sabah da icebilirim. Düzenli olarak her aksam 9da içmeyi planlıyorum
0
benarrivo
(01.03.24)
Aynı gün düşürmesi lazım. Her gün aynı saatte al da zaman çok sorun değil.
Birkaç gün ölçüp kaydet. Düşmemişse tekrar doktora git. Doz ayarlaması veya ilaç değişikliği yapacaktır. Her ilaç herkese eşit tesir etmiyor.

Geçmişolsun.

Not: Gerçi hekim söylemiştir ama, beslenme alışkanlığını gözden geçirdin mi? Tuzu kestin mi? Yemeklerde sıfır tuz uygulamasına başladın mı?
0
Mirket
(01.03.24)
@mirket tuzu kestim diyemem ama babam da tansiyon ilacı aldığı için evde yemekler çok az tuzla pişirilir. Beslenme alışkanlığım iyidir. Düzenli spor yapan ve dietine onem veren biriyim
0
🌸benarrivo
(01.03.24)
akşam değil sabah içeceksin
0
sizofren06
(01.03.24)
ben de benzer değerlerle doktora gittim, ilacı verirken sabahları iç ve aynı saatte iç diye özellikle söyledi ve ben bayağı rahatladım, hatta fazla düşürdüğü için bir düşük dozunu verdi bitince.
sigara çok etkiliyor benim tecrübe ettiğim kadarıyla. normal sigaradan elektronik sigaraya geçince daha da rahatladım. sigara kullanıyorsanız azaltmayı, bırakmayı veya elektronik sigaraya geçmeyi değerlendirebilirsiniz.
0
mustafakesekci
(02.03.24)

Kartal, Istanbul - Kedi sahiplendirmek istiyorum 7 Aylık bir sevgi yumağı

m hzen
Selam,Adı Minik, henüz 7 aylık. Evimiz küçük ve iki kediye bakmak cidden zor o yüzden sahiplendirmek istiyoruz.Birkaç haftalıkken sokakta bulundu. Kedi sütü ve kaliteli mamalar ile beslendi. Parazit aşıları yapıldı . Enfeksiyonlar için tedavi edildi. Henüz genç olduğu için kısırlaştırılmadı.https://
Selam,
Adı Minik, henüz 7 aylık. Evimiz küçük ve iki kediye bakmak cidden zor o yüzden sahiplendirmek istiyoruz.
Birkaç haftalıkken sokakta bulundu. Kedi sütü ve kaliteli mamalar ile beslendi. Parazit aşıları yapıldı . Enfeksiyonlar için tedavi edildi. Henüz genç olduğu için kısırlaştırılmadı.

i.ibb.co

i.ibb.co

drive.google.com
0
m hzen
(01.03.24)
(3)

deri bot açar mı?

elorelia
marka tamer tanca. hakiki deri demişler. boydan sorun yok ama yanlardan sıkıyor biraz. açar mı?
marka tamer tanca. hakiki deri demişler. boydan sorun yok ama yanlardan sıkıyor biraz. açar mı?
0
elorelia
(01.03.24)
sığır derisiyse hemen açmaz ama zaman içinde açar, dışarıdan destekle hızlandırabilirsiniz internette çok yöntem vardır. genişletici spreyler, ayak kalıpları var ilk aklıma gelen.
0
gule gule
(01.03.24)
Ayakkabı tamircileri ısıyla açıyorlar.
0
PhoenixRising
(01.03.24)
iki uc kat torbaya su doldurup ayakkabinin icine yerleştirin. sonra buzluga koyun, illa acma yapacaktır.
0
oscar
(02.03.24)

Nedir bu muhtar ve azaları, encümen heyeti vs

dedeminhirkasi
Merhaba dostlar,Seçimde görev çıktı. Benim bu olaylara dair en ufak bilgim yok. Her yerde bir pankart bilmem ne adayı muhtarı. İl genel meclis encumeninin azasi vs. Nedir bu iş . Mala anlatır gibi anlatır mısınız.Başkan olarak görev çıktı. Kaç zarf kaç oy pusulası olacak bunların adı ne. Hiç bir şey
Merhaba dostlar,
Seçimde görev çıktı. Benim bu olaylara dair en ufak bilgim yok. Her yerde bir pankart bilmem ne adayı muhtarı. İl genel meclis encumeninin azasi vs. Nedir bu iş . Mala anlatır gibi anlatır mısınız.
Başkan olarak görev çıktı. Kaç zarf kaç oy pusulası olacak bunların adı ne. Hiç bir şey bilmiyorum
0
dedeminhirkasi
(01.03.24)
(2)

bankadan hgs

sweetoffice
şirket arabası kullanılıyordu yıllardır :) simdi sahsa alinan arac icin isbankasi internet bankaciligindan hgs basvurusu yapsak, artik her sey online ve plakaya mi tanimlaniyor yoksa yine eskisi gibi aparat geliyor mu
şirket arabası kullanılıyordu yıllardır :) simdi sahsa alinan arac icin isbankasi internet bankaciligindan hgs basvurusu yapsak, artik her sey online ve plakaya mi tanimlaniyor yoksa yine eskisi gibi aparat geliyor mu
0
sweetoffice
(01.03.24)
hgs için etiket geliyor. ama etiket olmadan plaka ile de çalışıyor deniyor. ben denemedim.
0
inheritance
(01.03.24)
etiket geliyor ama şart değil. plaka okunuyor zaten. hgs de şart değil bu arada.
geçiş yaptıktan sonra 15 gün içinde edevletten ödeyebilirsin borcu.

hgsnin tek artısı içine para atıyorsun ordan çekiyor
0
jelly bear
(01.03.24)
(2)

Şöyle triko ayakkabılar hiçbir yerde yok mu

megalomaniac
https://www.vivaia.com/item/pointed-toe-kitten-heels-scarlett-p_10016504.html?gid=10016336Bu sayfa devamlı karşıma çıkıyor, pek güvenmiyorum. Türkiyede buna benzer ayakkabılar üreten yok mu?
www.vivaia.com

Bu sayfa devamlı karşıma çıkıyor, pek güvenmiyorum. Türkiyede buna benzer ayakkabılar üreten yok mu?
0
megalomaniac
(01.03.24)
bana da sürekli geliyor. bir de birden fazla var bunun aynısının tıpkısını yapan. bir tık daha ucuz ama yurt dışı. siteler güvenilir ama sıkıntı şu ki denemeden ayakkabı alınmaz. trde yok yani ben bulamadım baya bi bakındım.
0
neira
(01.03.24)
bunlara balerin babet deniyor. bizde genellikle rugan veya iyice uyduruk şeyler oluyor. bunun gibi konfor öncelikli hiçbir şey yok bizde. bulursan yeşillendir beni ^^
0
neira
(01.03.24)
(2)

Yükseltme yapılan laptopun garantisi nasıl bozulmuyor?l

dolantindr
Merhaba. Sıfır laptop bakıyorum, satıcı demiş ki ürünün normal ram'i 8 gb da, biz bunu 16 gb yaptık. Garantide bir değişiklik olmuyor diyor. Bu nasıl iş ya ben anlamadım. Biz kullanıcı olarak laptopun vidasına dokunsak garanti bozuluyor, satıcı istediği gibi laptopla oynayıp garanti bozulmadan nasıl
Merhaba. Sıfır laptop bakıyorum, satıcı demiş ki ürünün normal ram'i 8 gb da, biz bunu 16 gb yaptık. Garantide bir değişiklik olmuyor diyor. Bu nasıl iş ya ben anlamadım. Biz kullanıcı olarak laptopun vidasına dokunsak garanti bozuluyor, satıcı istediği gibi laptopla oynayıp garanti bozulmadan nasıl satıyor? Çıkarıp taktığı ram de aynı kalite mi, daha dandik bir şey mi takıyor kullanıcı nereden bilecek bunları. Başka ülkede bu durum normal mi? Ya da macbooklarda da mesela böyle oluyor mu, satıcı ram i ssd yi yükseltip garanti değişmiyor diye satabiliyor mu?
0
dolantindr
(01.03.24)
macbookta yükseltme yok hiç.

satıcı 3. partiyse alma zaten. bilinen pazaryerlerinden kendi satıcılarından al.
0
jelly bear
(01.03.24)
bozulmuyor ben hp laptop için müşteri hizmetlerine sormuştum kasa yada devre kartını kırmazsanız sorun yok demişlerdi m.2 sdd taktım, ram ekledim açmışken wifi kartını değiştirdim bir yıl sonrasında pil arızası yüzünden servise de verdim sorun çıkmadı.
0
Sir Anthony Hopkins
(01.03.24)
(3)

Konut kredisi en mantikli hangi banka

screwedup2
Konut kredisi icin hangi banka tercih edilebilir?
Konut kredisi icin hangi banka tercih edilebilir?
0
screwedup2
(01.03.24)
Ziraat veya diğer kamu bankaları. Tabii alabilirsiniz
0
doharkoman
(01.03.24)
kamu bankalarının verdiği konut kredisi miktarı çooook düşük. 300 ya da 500 diyorlardı en son. onun dışında hangisi en düşük faizi veriyorsa. gidip görüşmek lazım.
0
elorelia
(01.03.24)
En düşüğü Akbank sonra da İşbankası veriyordu çok yakın zamanda. Akbankın faiz oranının 2.80 olması lazım.
0
biryazgünü
(01.03.24)
(2)

Seçim görevine itiraz hk

dedeminhirkasi
Arkadaşlar seçimde görev yazmışlar başkan olarak. İtiraz etme süresi ne kadar bilginiz var mı?
Arkadaşlar seçimde görev yazmışlar başkan olarak. İtiraz etme süresi ne kadar bilginiz var mı?
0
dedeminhirkasi
(01.03.24)
Tam olarak hatirlamamakla birlikte gecen secimde esim itiraz icin ayni gun benden belge istemis, bir gun sonra sabah da ilce secime dilekceyi goturmustu.

Sunu da belirteyim, ben yurtdisindaydim o zaman ve kucuk cocugumuz vardi ancak itiraza epey direnmislerdi.
0
va
(01.03.24)
Yakın bir yere çıktı
0
🌸dedeminhirkasi
(01.03.24)
(9)

Krediye Girsem mi? - Araç Alımı

bradshaw
Hatchback aracım var, suv almak istiyorum. Opel'in güzel mart teklifleri var, %0 faizli. Liste fiyatının altında da fiyat alıyorum.Durum şu; Maaşımın %35'ini krediye vermem lazım (12 ay kredi, çok uzun değil)Baz maaşım dışında primler de olacak ama ne kadar olur bilmiyorum. Hadi worst case yılda 2-3
Hatchback aracım var, suv almak istiyorum. Opel'in güzel mart teklifleri var, %0 faizli. Liste fiyatının altında da fiyat alıyorum.

Durum şu; Maaşımın %35'ini krediye vermem lazım (12 ay kredi, çok uzun değil)
Baz maaşım dışında primler de olacak ama ne kadar olur bilmiyorum. Hadi worst case yılda 2-3 maaş diyelim.

Sizce mantıklı bir şey mi yapıyorum? Seçimden sonra dolar artacak, her şeyin fiyatı yükselecek, yıl sonu dolar beklentisi zaten 40 seviyelerinde deniyor. Bu tabloya bakınca sıfırların fiyatı zaten artacak ciddi oranda. Kampanya da varken mantıklı geliyor bana ama dış gözle de yorum almam lazım.
0
bradshaw
(01.03.24)
mantıklı. %35 çok değil.12 aymış zaten.
0
jelly bear
(01.03.24)
Opel dışında mantıklı.
0
malheiros
(01.03.24)
Yatırım için değil de kullanmak için, zevkiniz için bir şey alacaksanız ve ödeyebilecek durumdaysanız asla ertelemeyin.
0
Mirket
(01.03.24)
%0 faizli ne bulsam girerim, eski arabada eski modelse hiç durmam, kredisiz birşeye sahip olunuyor. %35 çok bir para değil zaten 4 aya o para eriyecek.
0
eja
(01.03.24)
Malheiros +1
0
abbabaabbaababbabaababbaabbabaab
(01.03.24)
opel, verdiğim en mantıklı karar aslında. :)
0
🌸bradshaw
(01.03.24)
Malheiros +1
0
since1907
(01.03.24)
ödeyebilecek durumunuz varsa kesin alın derim. su an arac bollugu var, pazarlık rahat olur en azından. gecen sene 6 ay bayiden arac bekledim yüzüme bakmadılar sinir olmuştum
0
delidiyorum
(01.03.24)
Araba marka modelinden hiç anlamam sadece maaşının %35i ile krediye girme olayı için yorum yapıyorum. Kesinlikle al arabayı. Tamam bu sene ara zam olayı olmayacak deniliyor ama belki ağustos gibi patronla konuşup zam da isteyebilirsin. 1 yıllığına girilir bence sıkarsın dişini.
0
turuncu tonlarda
(01.03.24)
(14)

Peynir severler, uzmanları; Hangi peynir?

silver apple
En sevdiğiniz üç peyniri iyiden başlayarak sıralar mısın? Marka önerisi de ekleyebilirsiniz.
En sevdiğiniz üç peyniri iyiden başlayarak sıralar mısın? Marka önerisi de ekleyebilirsiniz.
0
silver apple
(01.03.24)
Ezine- bergama tulumu- boğatepe gravyeri
0
adivar
(01.03.24)
koyun keçi inek karışık ezine - min 12 aylık
yine üstteki karışımla kelle-mihaliç
iyi bir deri tulumuna asla hayır diyemem
0
delidiyorum
(01.03.24)
parmesan
mozeralla
gravyer
0
mikahakkinen
(01.03.24)
eski kasar / kars gravyeri - kars gravyeri tam gravyer degil de eski kasar gibi. kahvaltilarda yemeye bayiliyorum. yurtdisindaki muadilini bulamadim.

rokfor - cok guclu keskin aroma. tuzlu. mavi kuflu peynirlerden ayni tadi alamiyorum. ama cok yagli oldugi icin cok yenmez. azicik bi parca alip sarapla yemek guzel oluyor.

gruyere (gravyer) - yapimi zor olsa gerek bazilari cok yavan oluyor ama guzel yapilmis bir isvicre/fransa gravyeri gunes yermis gibi hissettiriyor.

parmesan - yemeklere de gider, tek basina da yenir.
0
antikadimag
(01.03.24)
Manchego - ispanyol peyniri

St. Marcellin - fransiz.

Pecorino romano- italyan

Buche de chevre- fransiz. Türkiye'de büş diye geçiyor ama tam aynısı değil.

Comté - fransiz.

Tête de moine - İsviçre.
Türk olarak da izmir tulum, eski kaşar ve karışık ezine.


Aslında bitmez yani bu sorunun cevabı malum Fransa'da yaşıyoruz.
0
logisticsmanager
(01.03.24)
kars gravyeri, gouda, izmir tulum, racklette peyniri. parmesansız makarnaya da makarma diyemiyorum.........
0
ala09
(01.03.24)
Geçen gün aldığım günlük süte sirke karıştırarak yaptığım lor'un lezzetinin yanına hiçbiri yaklaşamıyor. En azından ne yediğimi biliyorum.
0
Mirket
(01.03.24)
konya küflü peynir
orta sert ezine
kars eski kaşar

kars gravyeri fazla aromatik geldi. gouda da aynı şekilde.
0
unalub
(01.03.24)
provolone piccante
polonya kaskavali
gorgonzola veya benzeri blue cheese
Avusturya'nin salam gorunumlu smoked peyniri
Not: y.disi, Turk peynirlerine ulasimim yok
0
neck_and_neck
(01.03.24)
Ezine lokum beyaz
Deri tulum
Kokulu Koyun peyniri
0
hasmetizm 2046
(01.03.24)
Şok peyniri
Bim peyniri (biraz bozdu ama kıvamı iyi)
A101 peyniri

bonus: migros indirimleri
Sayarak bitirebildim, malum Türkiye'de yaşıyorum.
0
Etanglement
(01.03.24)
Doğruluk ezine peyniri, böbreklerimi satacağım yakında. Çanakkalede peynirci arkadaşım gönderiyordu önceden :(

Silifke küflü peynir

Deri peyniri

Yurtdışında da bulduğum her peyniri yedim çok sevdiğim için, güzeller. bizim peynirlerimiz onları tokatlar ama reklamı, argesi falan yok.
0
durgunfoton
(01.03.24)
ezine
kelle-mihaliç
tam yağlı lor-kelle loru
0
zikardo
(01.03.24)
Burrata
Mozzarella
Trakya Eski Kaşar.
0
kumandanim
(01.03.24)

Youtube premium aile üyeliği 1 kişilik yer

diviner
Merhaba, çıktığı günden beri devam ettiğimiz aile üyeliğinden 1 kişilik boş yer açıldı. ücret an itibariyle 3 aylık 70 TL'dir whatsapp grubu üzerinden ödeme zamanları iletişim kuruyoruz. katılmak isteyenler yazabilir.
Merhaba, çıktığı günden beri devam ettiğimiz aile üyeliğinden 1 kişilik boş yer açıldı. ücret an itibariyle 3 aylık 70 TL'dir whatsapp grubu üzerinden ödeme zamanları iletişim kuruyoruz. katılmak isteyenler yazabilir.
0
diviner
(01.03.24)
(1)

Diksiyon ve hitabet eğitimi

etna
Bu kursu alan oldu mu aramızda? İşe yarar mı? Mesleğim (pazarlamacıyım) için deneyeyim diyorum ama fos çıkma ihtimali de var sanki.
Bu kursu alan oldu mu aramızda? İşe yarar mı? Mesleğim (pazarlamacıyım) için deneyeyim diyorum ama fos çıkma ihtimali de var sanki.
0
etna
(01.03.24)
Yarar tabii. Iyi bir diksiyon ve hitabet ile çoğu kişinin önüne geçersiniz.

Ben de yakında eğitim vereceğim. Düşünürseniz link aşağıda;

www.instagram.com
0
daglien
(01.03.24)
(2)

yurtdışından 99 euroluk cep telefonu alırsam ne olabilir?

Acil kan
Bir kripto airdropu ihtimaline karşı 99 euroluk bir telefonu satın alsam gümrükte ne kadar masraf çıkartabilirler bana ya da başka bir şeyler? kullanma gibi bir amacım yok. alacağım koyacağım kenara sadece.
Bir kripto airdropu ihtimaline karşı 99 euroluk bir telefonu satın alsam gümrükte ne kadar masraf çıkartabilirler bana ya da başka bir şeyler? kullanma gibi bir amacım yok. alacağım koyacağım kenara sadece.
0
Acil kan
(01.03.24)
anladığım kadarıyla gelirken yanında getirmeyecek. internetten satın alacak, kargoyla gelecek. yani cebine koyup getiremeyebilir.
0
kibritsuyu
(01.03.24)
kargoyla asla sokamazsın. bi şeyin içine saklaman lazım.
0
jelly bear
(01.03.24)
(5)

Seçimden önce sıfır araba alınır mı?

condom kurşunu
2 senelik arabamı yenilesem mi diyorum snra fiyatlar uçar diye ama mantıklı olur mu şu an piyasa nasıl?
2 senelik arabamı yenilesem mi diyorum snra fiyatlar uçar diye ama mantıklı olur mu şu an piyasa nasıl?
0
condom kurşunu
(01.03.24)
İmkanım olsa yapardım ben. Alım gücümaz sürekli azalıyor. Seçimden sonra 4 daha seçim dertleri olmayacağğndan, ekonomi iyice kötüleşecek minvalinde yodumlar var.
0
abbabaabbaababbabaababbaabbabaab
(01.03.24)
alınırsa seçimden önce alınır
0
adivar
(01.03.24)
alınır
0
jelly bear
(01.03.24)
Al
0
basond
(01.03.24)
illa yenilenecekse okey ama 2 yıllık arabayı değiştirmek israf gibi geliyor bana.(çocuk vs. doğup ekstra bir gereklilik çıkmadıkça)

ama ileride alamam mantığı baskın ve tüketim çılgınlığına kapılıyoruz.
0
nhk ni youkosu
(01.03.24)
(4)

Gayrimenkul soruları part 897123

twelfth
Sadece 2 seçeneğim var. Yatırım amaçlı hangisi daha iyi, neden?1- Ataşehirden 30 senelik ve kentsel dönüşüm hevesi olmayan 10 katlı 40 daireli binada bir daire mi?2- Zümrütevler/Esenşehir/Aydınevler gibi yerlerden 5 senelik 4 katlı binada daire mi?Kira getirileri eşit diyelim.
Sadece 2 seçeneğim var. Yatırım amaçlı hangisi daha iyi, neden?

1- Ataşehirden 30 senelik ve kentsel dönüşüm hevesi olmayan 10 katlı 40 daireli binada bir daire mi?
2- Zümrütevler/Esenşehir/Aydınevler gibi yerlerden 5 senelik 4 katlı binada daire mi?

Kira getirileri eşit diyelim.
0
twelfth
(29.02.24)
İkincisi tabiki. Hele birde depreme dayanıklı ise hiç düşünme bile.
0
etna
(01.03.24)
belediyeler eski binalara(30+) yıkım kararı çıkartıyorlar, belediyeden sorun böyle bir karar varmı, karar yoksa dahi 2 gün sonra böyle bir karar çıkabilir.
Arkadaşımın kendi yaptırdıkları deprem için özel demirli 30+ binaları yıkım kararı aldı, itü ile uğraşıyorlar yıkımı iptal ettirmek için, bu gibi durumlar çıkabilir.
eski bina riskine girmezdim.
0
eja
(01.03.24)
2 diyorum. yatırım amaçlı ise bölgedeki arsa değerleri de önemli.
0
paintov
(01.03.24)
Ne amaçla almak istiyorsunuz önce ona bir karar verin ona göre kategorize edelim. Sadece kira getirisi düşünüyorsanız 5 yıllık bina daha mantıklı fakat eski olan binanın lokasyonu daha değerli olabilir kentsel dönüşüm sonrası değerini katlayacaktır gayrimenkul uzun vadeli bir yatırım olduğu için eski olan daha cazip geliyor. İBB'de mevcut yönetimin değişmesi durumunda seçimlerden sonra İstanbul'da ciddi bir kentsel dönüşüm bekleniyor.
0
doharkoman
(01.03.24)
(4)

Kapaksız tabut hangi durumlarda kullanılır?

beetlejuice
Cenazeyi yıkamışlar, tabuta koyup kapağını kapatmadan puşide örtüp musallaya yerleştirmişler. Neden?
Cenazeyi yıkamışlar, tabuta koyup kapağını kapatmadan puşide örtüp musallaya yerleştirmişler. Neden?
0
beetlejuice
(29.02.24)
@dissendium bahsettiğim: naaş kefenlenmiş, tabutta ama kapaksız, üzeri yeşil örtüyle örtülmüş sadece. Cenaze namazı kılınıyor ve cenaze arabasına da o şekilde yerleştirip mezarlığa götürülüyor.
0
🌸beetlejuice
(29.02.24)
tabut kapagi kapali olacak diye bir zorunluluk yok. bazi bolgelerde o sekilde yapiliyor merasim.
0
duyulmasi gerektigi kadar
(29.02.24)
Uygun kapak bulamamışlardır. Mana aranacak bir şey değil.
0
kibritsuyu
(01.03.24)
İlk zamanlarda sedye gibi düz bir şeyin üzerinde taşınırmış naaş. Arabistan'da hâlâ böyleymiş. Hz Ayşe annemiz -kefen içinde de olsa- vücudunun görülmesini istemediği için şimdiki gibi hertarafı kapalı ve kapaklı tabut icat olmuş ve kullanımı yaygınlaşmış.
Yani, kapaklı-kapaksız, örtülü-örtüsüz, açık-kapalı vb pek mühim değil
0
abbabaabbaababbabaababbaabbabaab
(01.03.24)
(2)

Klozet seçimi

zikardo
Evdeki klozeti yenileyeceğiz. İnternetten baktım bunlarda bir kanallı bir de kanalsız modeller varmış. Kanalsız olanların rutin temizliği çok kolay deniyor, ama aynı zamanda bir çok kişi şikayet etmiş, sifon çekildiğinde suların dışarı sıçradığından bahsetmişler. Var mı kullanan, tecrübesi olan? Kan
Evdeki klozeti yenileyeceğiz. İnternetten baktım bunlarda bir kanallı bir de kanalsız modeller varmış. Kanalsız olanların rutin temizliği çok kolay deniyor, ama aynı zamanda bir çok kişi şikayet etmiş, sifon çekildiğinde suların dışarı sıçradığından bahsetmişler. Var mı kullanan, tecrübesi olan? Kanalsız alalım mı yoksa eski usül kanallı modelden devam mı?

Bir de çeşit çeşit marka var, 4 binden başlayıp 50 bin civarına çıkan etiketler gördüm :( Nedir bunlarda şimdi fiyat performans markası? Şöyle 5-6 bin civarına hangi markadan bakalım?
0
zikardo
(29.02.24)
kanalsiz tavsiye etmem. bizim evde var su an, ben degistirmek istiyorum. oturuken sifon cekerseniz sular oraniza buraniza carpiyor. kapak acikken yerlere sicriyor, kapaliyken kapaga sicriyor. her turlu kotu.
0
lemmiwinks
(29.02.24)
Bizde kanalsız var hiçbir yere su sıçratmıyor. Eğer sifonunuzun su kapasitesi klozete uygun değilse su sıçrar. Zaten aldığımda bunun için uyaran ibareler vardı. Herhangibir sorun çıkmadı. Temizliği de çok kolay
0
rodeocu
(29.02.24)
(4)

formula 1 - red bull'lar

absel
neden iki tane red bull takımı var? başka bir marka giremiyor mu, şartları mı karşılamıyor? bu durum rekabete zarar vermiyor mu?
neden iki tane red bull takımı var? başka bir marka giremiyor mu, şartları mı karşılamıyor? bu durum rekabete zarar vermiyor mu?
0
absel
(29.02.24)
bu zaten olan bir tartışma konusu. diğer takımların girebilmesi için fia'nın onayı lazım. şartlar neler bilemiyorum. geçenlerde hatta andretti takımının başvurusunu reddetmişlerdi.
0
ilgeru
(29.02.24)
Aslında 2 tane redbull takımı yok,
RedBull zamanında Jaguar takımını satın almıştı ve merkezleri İngiltere'de.
RB Visa Cash ise Minardi'yi satın almıştı zamanında ve merkezleri İtalya'da.
ancak evet üstten bakınca bu iki takım çok yakın ilişkide.
Başka markalar da gerekli şartları sağlarlarsa girebilirler (muhtemelen yatırım ve karşılığındaki ödül bir çok marka için çekici olmayacaktır)
0
bartholomew87
(01.03.24)
yani redbull ve rb(alpha tauri) ilişkisi kadar olmasa da diğer takımlarda da bağlantılar var. rb şuan tamamen alt takım konumunda işleyiş açısından ama williams ve mercedes arasında da benzer ilişki var mesela. mercedes'in yetiştirdiği pilotlar williams takımında deneniyor, george russell oradan geldi mesela ve williams mercedes motoru kullanıyor. benzer bi olay haas ferrari arasında da vardı. msc tutsaydı başarılı olsaydı ileride ferraride görecektik. eski msc/ferrari günleri yüzünden ferrarinin geleceği için şans verildi oğluna haas takımında.

dediğim gibi redbull/rb kadar bağlantı yok ama hiç bağlantı yok da değil bu takımlar arasında. yine ana takım ile iletişim halinde bu alt takımlar, kısmen ana takımların gelecekte düşündüğü pilotların test platformu olarak kullanılıyorlar ve motoru bu ana takımlar sağlıyor. sadece redbull örneğindeki kadar direkt bir etki yok. enazından bildiğimiz kadarıyla

2020 Sakhir gpde mesela russell williams pilotu olduğu halde mercedes sürmüştü hamilton yarışamadığı için. williams aa biz rekabet ediyoruz rakibimiz için süremez pilotumuz demedi. bi takımın pilotu diğer takımın reserve pilotu bile olabiliyor.
0
konetsu
(01.03.24)
red bull bir akademi zamanında takım satın aldılar, bağları var ama alttaki takımı da serbest bırakıyor. yazılanlar gibi bu iş yatırım işi bir girip deniyim çıkayım olmuyor. fia kalıcı takımları ve kalıcılıklarını göz önüne alıyor.
0
mikahakkinen
(01.03.24)
(2)

sertifika vermek

daglien
yakın zamanda online eğitim vereceğim. kurs sonunda öğrencilere sertifika vermek istiyorum. önceliğim meb onaylı olması. olmuyorsa da e-devlet üzerinden görüntülenebilir üniversite onaylı sertifika ya da başka hangi çeşit varsa o şekilde olması.nereden başlamak gerek, bu işlerden anlayan var mı?
yakın zamanda online eğitim vereceğim. kurs sonunda öğrencilere sertifika vermek istiyorum. önceliğim meb onaylı olması. olmuyorsa da e-devlet üzerinden görüntülenebilir üniversite onaylı sertifika ya da başka hangi çeşit varsa o şekilde olması.

nereden başlamak gerek, bu işlerden anlayan var mı?
0
daglien
(29.02.24)
Üniversitelerin sürekli eğitim merkezlerine başvurun. Kursu onların bünyesinde açın
0
rodeocu
(01.03.24)
halk eğitime de başvurabilirsiniz.
0
halanne
(01.03.24)
(1)

Vasi atanmış kısıtlı hk.

digits
Arkadaşlar merhabs Abim hafif derece zihinsel engeli ve psikolojik sorunları nedeniyle yıllar önce kısıtlandı. Babam vasi olarak atandı ama yaşlı olduğu için abimi çok takip edemiyor.Abim yanında vasisi olmadan hastaneye gidip doktorlara şikayetlerini yalan yalan yanlış anlatıp farklı ilaçlar reçet
Arkadaşlar merhabs

Abim hafif derece zihinsel engeli ve psikolojik sorunları nedeniyle yıllar önce kısıtlandı. Babam vasi olarak atandı ama yaşlı olduğu için abimi çok takip edemiyor.

Abim yanında vasisi olmadan hastaneye gidip doktorlara şikayetlerini yalan yalan yanlış anlatıp farklı ilaçlar reçete ettiriyor. Kullandığı bu ilaçlardan dolayı 2 kere ölüm tehlikesi atlattı.

Bankalara gidip hesap açtırıp emekli maaşı da olduğu için kredi kartı çıkarıyor.Kredi başvurusu yapıyor.

Durum içinden çıkılmaz hale geldiği için izin alıp babamla birkaç kurum ile bankaya gittik. Abimin kısıtlı olduğunu imza yetkisinin babama devrini, vasi belgesinin sisteme girilerek kısıtlı ile işlem yapılmamasını istedik.

Abim bu sefer de az bilinen bankalara gitmeye başlamış.

Gsm şirketlerinden sürekli yeni hatlar çıkarıyor bir de..

Her kamu kurumjna bankaya tek tek gidip abimin kısıtlı olduğunu beyan etmek bizim için günler sürecek. İş yerinden zar zor izin alabiliyorum.

Hastanelere, bankalara, kamu kurumlarına, gsm şirketlerine vasi kararını tek tek tebliğ etmek yerine vasi belgesini çıkardığımız sulh hukuk mahkemesinden tüm kurumları kapsayacak genel bir yazı yazmasını talep edebilir miyiz?
0
digits
(29.02.24)
Daha önce hiç yapmadım böyle bir talebi sulh hukuk Mahkemesi yerine getiriyor mu bilmiyorum ama bence bir deneyin kalemi arayıp sorun, kısaca bir dilekçe yazın tüm bankalara ve tüm gsm operatörlerine bu kararın tebliğini talep ederim diye. bir gidin bakalım ne diyecekler.
0
turuncu tonlarda
(01.03.24)
(4)

mutfak tartısı için öneriler

semaforo de medianoche
amazonda aratıp popülerlerden birini almak yeterli mi sizce veya şu özellik önemli şuna bak dediğiniz bir durum var mı? veya direkt şu markaya bak dediğiniz bir ürün varsa ona da bakabilirim. hiç bilmediğim bir dünya olduğu için bir sormak istedim.profesyonel kullanmayacağım tabi ama yorumlara bakıy
amazonda aratıp popülerlerden birini almak yeterli mi sizce veya şu özellik önemli şuna bak dediğiniz bir durum var mı? veya direkt şu markaya bak dediğiniz bir ürün varsa ona da bakabilirim. hiç bilmediğim bir dünya olduğu için bir sormak istedim.

profesyonel kullanmayacağım tabi ama yorumlara bakıyorum da mesela darayı alınca çok çabuk ürünü yerleştirmeniz gerekiyor yoksa sıfırlanıyor denmiş bir üründe bu sinir bozucu olur. bu tarz siniz bozucu şeyler olmasın bir de çabucak bozulacak dandiklikte bir şey olmasın yeterli.
0
semaforo de medianoche
(29.02.24)
Her yerde üzerinde farklı etiket basılmış şekilde ucuza satılan bir mutfak tartısı var.
www.trendyol.com

Bu tartıyı yaklaşık iki yıldır günde iki defa 135 gramlık köpek mamasını tartmak için kullanıyorum ve pek özenli de davranmıyorum. Bozulmadı, teklemedi.
Daha şık veya profesyonel bir cihaza ihtiyacınız varsa seçenekleri bilmiyorum ama bu ucuz cihaz benim işimi gördü. Hassasiyetiyle ilgili bir bilgim yok, hiç başka tartıyla karşılaştırmadım.
0
michael_knight
(29.02.24)
rossmandan alirdim
0
ala09
(29.02.24)
bir çok marka çinde fason yaptırıyor, tartıları karşılaştırın görünüm olarak birbirinin aynısı olup, en ucuzunu sipariş geçin gitsin.
0
Rao
(01.03.24)
biz de şunu almışız www.amazon.com.tr eylül 2023'te. sorun çıkarmadı.
0
Improbable
(01.03.24)
(2)

Sahis sirketi (esnaf) olup kredi kullanan var mi son zamanlarda

instant crush
Yakin zamanda esnaf olup kredi cekmis olan var mi? hangi banka en yuksek tutarda ve en düşük faizde kredi veriyor acaba? Tesekkurler
Yakin zamanda esnaf olup kredi cekmis olan var mi? hangi banka en yuksek tutarda ve en düşük faizde kredi veriyor acaba? Tesekkurler
0
instant crush
(29.02.24)
en uygun esnaf ve sanatkarlar odası veriyor galiba. limit 650binden 60 ay vadeli, faiz oranı yıllık %25 olarak veriyordu geçen sene. bu sene için 750bine çıkacak limit diye söylenti var. oda ile görüşün, faiz oranları şu an bankadan daha iyi.
0
duyulmasi gerektigi kadar
(29.02.24)
Esnaf kooperatifi olan yerlerde kooperatif aracılığıyla olmayan yerlerde doğrudan halkbank şubelerine başvurarak %25 faizle maksimum 5 yıl vadeli 750'000tl ye kadar esnaf kredisi kullanabilirsiniz. Esnaf odası kaydı gerekiyor.
0
mosquera
(29.02.24)
(1)

tüketici hakem heyeti beni haklı buldu.

f02561
özetle n11den bir satıcıdan indirimle 400tl lik bi ürünü aldım ama iptal edildi. normalde 600-700 lira falandı şimdi belki bin lira olmuştur. şikayetim sonucu 400 tl ye satılmasına karar verildi. ben şimdi nereye ödicem parayı kimden alıcam ürünümü bundan sonraki süreçte muhattabım kimdir?
özetle n11den bir satıcıdan indirimle 400tl lik bi ürünü aldım ama iptal edildi. normalde 600-700 lira falandı şimdi belki bin lira olmuştur. şikayetim sonucu 400 tl ye satılmasına karar verildi. ben şimdi nereye ödicem parayı kimden alıcam ürünümü bundan sonraki süreçte muhattabım kimdir?
0
f02561
(29.02.24)
Karşı tarafla iletişim kurup karar hakkında bilgi verip talepte bulunabilirsiniz. Eğer talebe karşılık bulamazsanız kararınızı alıp direk icraya gidebilirsiniz. İcra vasıtasıyla temin edersiniz.
0
dedeminhirkasi
(29.02.24)
(1)

Adana sıcakları için klima tavsiyesi

Fernand Sansua
Selam. Yaz gelmeden 680*520 ölçülerindeki salona klima alayım diyorum. 18 bin BTU yeter galiba. Binam çok eski, direkt güneş almıyor ancak Adana yazın malum. Mitsubishi ve Daikin'e param yetmiyor. Maksimum 30 bin TL'ye hangi marka/model klimayı tavsiye edersiniz? Şimdiden teşekkür ederim.
Selam. Yaz gelmeden 680*520 ölçülerindeki salona klima alayım diyorum. 18 bin BTU yeter galiba. Binam çok eski, direkt güneş almıyor ancak Adana yazın malum. Mitsubishi ve Daikin'e param yetmiyor. Maksimum 30 bin TL'ye hangi marka/model klimayı tavsiye edersiniz? Şimdiden teşekkür ederim.
0
Fernand Sansua
(29.02.24)
kaira ve daylux marka klimalar var daikin üretimi onlara bir bakın derim. birebir aynı daikin ile.
0
delidir yakalayin
(01.03.24)

Satilik sifir playstation 5

bugunolmadiamayarinkesinolacak
Almanyadan saturn/mediamarketten alindi.Tek kolu dijital versiyon.Yalnizca istanbul icine satilacaktir.Acilmamis kapali kutusunda.
Almanyadan saturn/mediamarketten alindi.Tek kolu dijital versiyon.Yalnizca istanbul icine satilacaktir.Acilmamis kapali kutusunda.
0
bugunolmadiamayarinkesinolacak
(29.02.24)
(6)

Kilolu insanlar için ambulans hizmeti nasıl veriliyor?

michael_knight
Kilolu yaşlı bir kadın akrabam var. İstanbul'da asansörsüz bir apartmanda 1. katta yaşıyor.Kilosu sanırım 90 civarında ama ortalama bir insandan çok daha büyük, şişman. Benzer kilo ve boyuttaki başka biri için ambulansın gelip "biz merdivenden aşağıya taşıyamayız" dediğini ve apartmandan insanlar bu
Kilolu yaşlı bir kadın akrabam var. İstanbul'da asansörsüz bir apartmanda 1. katta yaşıyor.
Kilosu sanırım 90 civarında ama ortalama bir insandan çok daha büyük, şişman. Benzer kilo ve boyuttaki başka biri için ambulansın gelip "biz merdivenden aşağıya taşıyamayız" dediğini ve apartmandan insanlar bulunup onların taşıdığını anlatmışlardı.

Acil bir sağlık sorunu olduğunda ambulans gelip onu sedyeyle alabilecek mi? Bu iş için bir kilo-boyut sınırı var mı?
Özel ambulansların kilolu hastalara yönelik bir hizmeti, tarifesi var mıdır?
0
michael_knight
(29.02.24)
eğer hastanın özellikle yatay gitmesi gerekmiyorsa, o sedyeyi sandalye haline getirip indirip çıkarabilirler. hani acil durumu olanları mutlaka taşıyorlardır, fakat sallıyorum sondası çıkmış hastanın tekrar hastaneye gitmesi gerekli mesela, onları taşımamış olabilirler.
0
malheiros
(29.02.24)
Geçen sene yazlıkta komşu rahatsızlandı, iri yarı da bir adam. İki tane çıtı pıtı kadın paramedik, bi de şoför geldi. Üçünün adamı kaldırıp götürmesi mümkün değil. Geldiler bize haber verdiler, konu komşu gidip 6-7 kişi bi ucundan tutup taşıdık ambulansa.
0
kibritsuyu
(29.02.24)
gelen görevliler genelde bayanlar olabiliyor. ya da erkek bile olsa halterci değiller sonuçta. sedyeyi indirmek kaldırmak için yardım istiyorlar. bir yakınımızı birlikte indirmiştik. yardım etmek gerekiyor.
0
exlibris
(29.02.24)
Böyle taşırlar: youtu.be

Normalde 2 kişi taşır aslında. Garanti olsun derseniz ve yardımcı kimse yoksa, 2 ambulans çağırın. Bir kamu, biri özel bile olabilir mesela. Yardımcı
sayısı iki katı olur.

240 kg hastayı 6 kişi taşıdığına şahidim. Ama çok anormal bir idi. Tabii sandalye değil, çarşaf filan kullandılar. Sizinki 90 kg...
0
alfired
(29.02.24)
zayıf kilolu farketmez, ambulans görevlisi hastanızı aşağı getirmenizi bekler. defalarca yaşadım bunu, sağdan soldan yardım alarak indirirdik. çevremde başka örnekler de bu şekilde. özel ambulansları bilmiyorum bu dediğim 112.
0
delidiyorum
(01.03.24)
aralık ayında teyzem için benzer bir durum yaşadık. kilosu yüksek olanlar için daha büyük (obez) ambulansı var ama sağlık görevlileri teyzem 7. katta olduğu için indiremedi. hammal tutuldu ve o arkadaşlar indirdi. ambulans gelir ancak indirmesi yakınlarına kalmış bir durum. yani bir böyle bir tecrübe yaşadık.
0
mikahakkinen
(01.03.24)
(4)

karikatüristler ne yapıyor?

oldtimer
yiğit özgür başlığı karşıma çıkınca aklıma geldi. bir zamanlar gayet popülerdiler ve dergiler iyi satış rakamlarındaydı, ancak artık o devir bitti hepsi genç yaşta ortadan kayboldu. neler yapıyor nasıl para kazanıyorlar acaba? umut sarıkaya var hala mesleğe devam eden ama yılda 1 dergiyle nasıl dönü
yiğit özgür başlığı karşıma çıkınca aklıma geldi. bir zamanlar gayet popülerdiler ve dergiler iyi satış rakamlarındaydı, ancak artık o devir bitti hepsi genç yaşta ortadan kayboldu. neler yapıyor nasıl para kazanıyorlar acaba? umut sarıkaya var hala mesleğe devam eden ama yılda 1 dergiyle nasıl dönürüyor ki bu pahalılıkta?
0
oldtimer
(29.02.24)
emekli olup yazlık beldeye yerleşen var, hepten bırakıp başka sektöre geçenler var, workshop yapanlar var, teknoloji ile kaynaşıp işlerini artık o kanaldan yürütenler var. (görebildiğim kadarıyla çoğu böyle, instagramda çizim satma, patreon vs) yani yine sanatları üzerinden kazanıyorlar.
0
deranzo1
(29.02.24)
Reklam sektörüne giren, senaryo yazanlar da olabilir.
0
morfeus emmi
(29.02.24)
Podcast, Youtube yapanlar da var, gayet de eğlenceli oluyor...

Emrah Ablak Youtube kanalını ve Varyete podcastini takip ediyorum, kafası değişik adamları dinlemek eğlenceli oluyor... Emrah Ablak bazen canlı yayın açıp yorumlarda söylenenleri sohbet eşliğinde çiziyor, bir şeyler anlatıyor...
0
malimetin11600
(01.03.24)
ersin karabulut çizgi romanlarını fransızca basmaya başlamıştı. fransa veya amerika'ya taşınmıştı en son.
0
unalub
(01.03.24)
(5)

Yabancı borsalardan düşük komisyonla hisse alabilmek

fobfilm
Nasdaq gibi Amerikan borsalarından hisse almak istiyorum. Ama Türk bankalarının komisyon oranı çok yüksek. Mesela garanti bankası'nda binde 3 ama min tutar 15 dolar diyor. Ben 1000 dolarlık farklı hisselerden sepet yapmayı planladığım için bana % 1,5 olacak ve sadece al sat yaptığımda sırf komisyona
Nasdaq gibi Amerikan borsalarından hisse almak istiyorum. Ama Türk bankalarının komisyon oranı çok yüksek. Mesela garanti bankası'nda binde 3 ama min tutar 15 dolar diyor. Ben 1000 dolarlık farklı hisselerden sepet yapmayı planladığım için bana % 1,5 olacak ve sadece al sat yaptığımda sırf komisyona % 3 vereceğim.
Daha düşük komisyonlu güvenilir seçenekler nelerdir?
0
fobfilm
(29.02.24)
Midas'ta işlem başı 1,5 Dolar
0
Mirket
(29.02.24)
midas sonrasi hepsi indirim yapti, yapan digerleri:
is yatirim, ykb, akbank, philip capital onlara da bakmani tavsiye ederim.

alttaki tivit daha bugun onume dusmustu :)

twitter.com
0
bay b
(29.02.24)
@bay b Çok iyiymiş bu :) Vergi ne kadar kesiliyor acaba?
0
🌸fobfilm
(29.02.24)
vergi hesabi karisik abi, detayli anlatan bir cok kaynak var hatta hazir excel form paylasanlar bile oluyor twitter'da. tabi bu al-sat icin satmadikca vergi yok :)

Sadece temettu gelince onun vergisi var sanirim ama cok hakim degilim yanlis bir sey soylemek istemem kendin arastirsan daha iyi.
0
bay b
(29.02.24)
wct3 org
(29.02.24)
(3)

En mantıklı araç? (>700k)

dejame
- Şehir içi kolay park edilecek,- Arka koltuklarını yatırıp iki büyük valiz sığacak,- Olabildiğince yeni model (2021 ve sonrası),- Manuel (emekli babam kullanacak, sadece manuel istiyor.)- Parçası/ustası bol,- 700 bin TL'ye kadar,Seçenekler neler?
- Şehir içi kolay park edilecek,
- Arka koltuklarını yatırıp iki büyük valiz sığacak,
- Olabildiğince yeni model (2021 ve sonrası),
- Manuel (emekli babam kullanacak, sadece manuel istiyor.)
- Parçası/ustası bol,
- 700 bin TL'ye kadar,

Seçenekler neler?
0
dejame
(29.02.24)
2021 sonrası çok bir seçenek olmaz. dacia stepway reno clio
0
mikahakkinen
(29.02.24)
egea, clio.

ama valiz aranıyorsa ben berlingo tarzı araçlara da bakardım. park açısından çok farkları yok bence
0
jelly bear
(29.02.24)
Egea, clio
0
doharkoman
(01.03.24)
(5)

erkek hassas bölge traş makinesi tavsiyesi

ilgeru
jilet'in banyo olanını kullanıyordum ama sürekli bitmesinden ve tahriş etmesindne bıktım. Tahriş etmeyen ve düzgün kesen bir makine arıyorum. Kullandığınız var mı?
jilet'in banyo olanını kullanıyordum ama sürekli bitmesinden ve tahriş etmesindne bıktım. Tahriş etmeyen ve düzgün kesen bir makine arıyorum. Kullandığınız var mı?
0
ilgeru
(29.02.24)
Philips bodygroom yıllardır çok memnunum.
0
mirty
(29.02.24)
@mirty, hangi model?
0
🌸ilgeru
(29.02.24)
Yıllar önce Philips Bodygroom aldım, 1 kere kullanıp kaldırdım kutusuna. Belki 2. şansı vermişimdir emin değilim. Ama beni remen yolmuştu aşırı acıtmıştı.
0
pianeta
(29.02.24)
erkek arkadasim Philips Oneblade'den assssssiri memnun. yuzu icin almisti ama her yere kullaniyor.
ben internetlerde gezinirken bulup "boyle bir sey kullanir misin?" diye atmistim. simdi keske daha once alsaydim diyor.
0
supergirl
(01.03.24)
Bendeki bg5020 halen satışı var mı emin değilim
0
mirty
(01.03.24)
(2)

Basit gıda zehirlenmesi halinde

muhayyer divan
Doktora gitme vakti yoksa ama işe gidecek halde de değilsek ne yapabiliriz, ne yapılıyordu unutmuşum. Bilenler yazarsa çok memnun olurum...
Doktora gitme vakti yoksa ama işe gidecek halde de değilsek ne yapabiliriz, ne yapılıyordu unutmuşum. Bilenler yazarsa çok memnun olurum...
0
muhayyer divan
(29.02.24)
zehirli maddeyi emebilen aktif karbon içerikli haplar (sorbex vardı tr'de var mı emin değilim) ve solüsyonlar var. şunun gibi: titck.gov.tr başka şeyler de olabilir eczanelere sorabilirsiniz, geçmiş olun.
0
engelbert humperdinck
(29.02.24)
mide bulantısı veya tek kusmalık gibi bişeyse bol bol yoğurt yedirir anneler ve nane limon kaynatırlar mide rahatlaması için
0
eja
(29.02.24)
(14)

Evlilik teklifi fikri (Çok mu basit?)

furry burns
Arkadaşlar merhaba,3.5 yılı doldurduğumuz mutlu bir birlikteliğimiz var, evlenme fikrimiz de bayadır netleşti gibi, geçtiğimiz 4-5 ayda evlenme teklif etmeyi planlıyordum ama bir türlü olmadı. Yaptığım planlar sarpa sardı, planladığımız yerlere gidemedik, çok uzadı ve artık hani ekstra bir plan yapm
Arkadaşlar merhaba,

3.5 yılı doldurduğumuz mutlu bir birlikteliğimiz var, evlenme fikrimiz de bayadır netleşti gibi, geçtiğimiz 4-5 ayda evlenme teklif etmeyi planlıyordum ama bir türlü olmadı. Yaptığım planlar sarpa sardı, planladığımız yerlere gidemedik, çok uzadı ve artık hani ekstra bir plan yapma şansım kalmadı. Bir serzenişle bile karşılaştım geçenlerde, "her ay farklı planlar yapıyorsun ben de evlilik teklif edeceksin sanıp heyecanlanıyorum ama arkası boş çıkıyor." şeklinde :(

Bu bilgilerle birlikte, artık ekstra sürpriz bir etkinlik de yapamayacağım için ben de birkaç kere gittiğimiz, bizim için anlamı olan, ilk buluştuğumuz cafe/restaurantta evlilik teklif etmeyi düşünüyorum. Bilenleriniz vardır belki Taksim'deki Limonlu Bahçe. Gitmeyeli de aylar oldu şimdi tekrar girip fotoğraflarına bakınca nedense bir kötü geldi, bizim için tatlı-güzel bir yerdi ama fotolarda işte masalar ufacık, aralar dar. Ne bileyim diz çökülecek bir yer gibi durmuyor. :)

Sizler ne düşünürsünüz. Başka bir çıkış yolu var mıdır bu garip için?
0
furry burns
(29.02.24)
Bence nasıl evlilik teklif ettiğinizden daha önemli bir şey varsa zamanında teklif etmek :D sizin durumunuzda mesela karşınızdaki kişi "hadi artık teklif et" deme ihtiyacı hissetmiş. Bu sürprizin bir kısmını baltalayan bir şey. Bu kişi bunu söylemek istemezdi, kendiliğinden olsun isterdi. Bundan sonrası yokuş aşağı olur, tadı kaçar, arıza çıkar, hevesiniz kursakta kalır, en iyi planla da gelseniz birkaç ay önce yaptığınız vasat bir plandan daha az sevinç yaratır vs. Neticede yine evlenirsiniz önemli değil, ama hani kaygınız en iyiyi bulmaksa diye söylemek istedim.

Gidin cafede teklif edin.
0
akhenaten
(29.02.24)
ve belediye otobüsü beklerken evlilik teklifi alan ben ortama giriş yapıyorum :D

ya bir kere restoranda diz çökmek mi kaldı derken asıl diz çökmek mi kaldı??? basitliğini geçtim aşırı manasız bir durum. yani yemeğin ortasında şimdiki eşim diz çöküp yüzük çıkarsa ay ne oluyoruz derdim. üstelik insanlar da bize bakacak vs... özel bir durumu genel hale getirmek aşırı saçma geliyor bana. kız istemeye meşale yakarak gitmek gibi bir durum.
...

bence baş başa olduğunuz bir an çıkar ver. eve çağır, otele götür ne bileyim bungalovlar meşhur bu ara... hepsi olabilir yani.
0
elorelia
(29.02.24)
@edmond honda Çok da değil aslında, abartılı veya büyük şeyleri sevmez. O zamanından ve sürekli beklenti yapıp bir türlü edemeyip sarkıtmamdan rahatsız oldu. Yoksa yolda yürürken teklif etsem bile mutlu olacak bir insan.
0
🌸furry burns
(29.02.24)
@dissendium Çok klasik geliyor ve sık yaptığımız bir şey değil, özel gün haricinde boğaz manzaralı bir yerde yemek yemek. Direkt niyeti ortaya çıkaracak bir şey gibi.
0
🌸furry burns
(29.02.24)
Kadınım. Sizi seviyorsa evde etmeniz bile çok mutlu eder/etmesi gerekir. O yüzden samimi bir anınızda edin.
0
ruhen hastayim ben
(29.02.24)
Oncelikle diz mi cokeceksin gercekten. Cokme : D

Cikar yuzugu ver yemek esnasinda. Limonlu bahce ilk bulustugunuz yer madem bence guzel olur. Hic gitmedim oraya, cok sikisiksa dedigin gibi yani yan masalar her seye sahit olacaksa yakinen baska yere gidin.

Sizin durumunuzdan ayri konusuyorum ben genel olarak bi yemekte, aksiyonsuz sade bir teklifi tercih ederim. Belki bu yuzden hic teklif asamasina gelememis de olabilirim, gosteris seven kadinlar daha talep goruyor : D

Ama naparsan yap diz cokme plz djdj
0
Kittie
(29.02.24)
fotograflara baktim bana cok tatli ve sirin bir yer gibi geldi ya. yapi olarak öyle abarti seyleri sevmeyen, zamaninda kalabalik ortamda evlenme teklifi istememis biriyim.

pazar kahvaltisi icin yer ayirtip sonra uygun bir anda teklif edilebilir gibi geldi bana. manevi bir degeri de var mekanin sonucta. organizasyondan cok söylediginiz seyleri düsünmek önemli bence, dümdüz teklif etmeden öncesinde bi kac güzel söz vs.
0
mamu
(29.02.24)
Evlilik teklifi çok abartılacak bir şey değil aslında. Çok uzun uzadıya plan program yapmaya gerek yok. Evlilik teklifinde dikkat edilmesi gereken tek şey diz çökmemek :)
0
rock n roll
(29.02.24)
Ben limonlu bahçeye bundan Birkaç yıl önce gitmiştim Bence tatlı bir yer. Yani bence evlenme teklifi olayı tamamen karşındakine bağlı bir mesele. karşındaki Eğer böyle abartılı ve Instagram'da paylaşması için böyle havalı bir yer bekliyorsa limonlu bahçe olmaz fazla sade kalır.

Benim bir arkadaşımı sevgilisi Karaköy'de yemeğe çıkartmıştı Boğaz manzaralı rakı içmeye gitmişlerdi ama kız direkt de anlamıştı bugün bana evlenme teklif edecek galiba Çünkü bana güzel giyin falan dedi demişti. Yani eğer öyle bir ortam bekliyorsa anlayıp anlamaması önemli değil öyle bir yere götür.

Ama zaten mütevazı ve böyle daha sadelikten hoşlanan biri ise yemek yedikten sonra tatlınızı yerken yüzüğü çıkarıp işte teklifini yapabilirsin.

Ya da mesela Taksim'de Bir Şarap Evi bulup gel şarap içmeye gidelim Yarın akşam deyip böyle şarap içtikten sonra biraz Çakır keyif olduktan sonra yüzüğü çıkarıp romantik bir konuşma yapıp o şekilde de teklif edebilirsin.

Bu arada Bence de diz çökme hiç güzel bir hareket değil. Benim eşim evlenme teklifi ederken böyle insanların içinde diz çökseydi pek hoşlanmazdım.
0
turuncu tonlarda
(29.02.24)
her zamanki yerde teklif yapma bence. daha özenli olduğunu hissettirebilirsin de asıl mevzu evliliğe hazır olduğunda teklif etmek diyeyim ben de. teklif edip 2 sene sonra evlilikse sevgililigi bozma hiç
0
ala09
(29.02.24)
Şöyle bir fikir geldi aklıma. Bu fikir için ayrı duyuru açabilirsiniz sizce nasıl diye.

Gayrettepe metro durağının altında Diyalog Müzesi var. Sessizlikte diyalog ve karanlıkta diyalog diye 2 bölümden oluşuyor. Sessizlikte diyalog duyma engellilerle empati yapabilmek için kurulmuş karanlıkta diyalog ise görme engelliler için.

Sizin yerinizde olsam Sessizlikte Diyalog'a katılırdım.
www.istanbuldiyalogmuzesi.org

İşaret dili kullanmaya çalışıyorsunuz. Cafe bölümünde işaret diliyle sipariş veriyorsunuz falan. Kulaklık takıyorsunuz, sağır oluyorsunuz o an yani gerçekten. 3-4 aşamadan oluşuyor. Oyun gibi düşün bazı aşamalar oluyor.

Ben olsam etkinlik sonunda işaret diliyle evlilik teklifi ederdim yüzüğü de o an çıkarırdım.

Hiç beklemediği bir anda sürpriz bir teklif olur. Böyle bir etkinliğe davet ettiğiniz için ve duyarlı bir insansa daha fazla etkilenir. Çıkışta da metroya binin, taksim'e gidin, önceden manzaralı bir yerde rezervasyon yap, geceyi yemekle taçlandır. Bitti gitti, hayırlı olsun..

Ama tabi diyalog müzesini arayıp sorun etkinlik sonunda yüzük çıkarıp teklif etsem saygısızlık olur mu, o an eşlik edecek olan duyma engelli rehbere de bilgi verilir öncesinden. Ne olduğunu anlar en azından, insanlar alkış falan yapar. Bence onlar için de ilginç ve unutulmaz bir deneyim olur. Ben olumsuz bir şey diyeceklerini sanmıyorum. Max 2 dakikalarını çalmış olacaksın. Bunun için sıkıntı yapmamalılar.
0
Cesario
(29.02.24)
Cesario +1.

Tabii ben "Akşam birlikte yemek yeriz, balık aldım" diyen bir adamın evine gidip, balık, salata falan hazırlayıp; sonrasında koltukta dizi izlerken evlilik teklifi almış bir insanım. Hala neden böyle oldu diye düşünürüm. (Şovlu evlilik teklifleri beni utandırır ama benimki de çok özensiz bence, belki kabul etmesem bugün daha mutlu olurdum.)
0
marla is in my head
(29.02.24)
Güzel şık bi restoranda edin teklifinizi. Diz çökmeye, çok dikkat çekmeye gerek yok. Evet gönlü olan kadın için bunların hiç birine gerek yok, ama yıllar sonra da hatırlanacak bir anı olarak kalacak, arka planı güzel olsun.
0
anthemis nobilis
(01.03.24)
@cesario Fikir çok hoşuma gitti. Daha önce Karanlıkta Diyalog'a gitmiştik kız arkadaşımın isteğiyle. Sessizlikte diyalog'a da gidelim demişti birkaç kez ama gidemedik henüz fırsat olmamıştı. Değerlendireceğim bunu sağolun.
0
🌸furry burns
(01.03.24)
(1)

sesli dosyayi yaziliya cevirmek

songforsomeone
merhabalar, ilk kez boyle bir sey deneyecegim sesli ingilizce ya da turkce ses dosyalarini ing - ing ya da turkce - turkce yaziliya cevirmek icin kullandiginiz bir program ya da site var mi? Tesekkurler
merhabalar, ilk kez boyle bir sey deneyecegim sesli ingilizce ya da turkce ses dosyalarini ing - ing ya da turkce - turkce yaziliya cevirmek icin kullandiginiz bir program ya da site var mi?

Tesekkurler
0
songforsomeone
(29.02.24)
otter.ai ingilizce'de çok iyi
0
summerjam0306
(29.02.24)
(2)

oyuncu ismi

deranzo1
kaygısızlar'ın ilk sezonunda oynayan gülçin karakterinin gerçek ismi nedir? tanıyan var mıdır? 1 dakikalık figuranların bile ismi yazılmış listede ama bu kişinin yok çok ilginç.https://youtu.be/ZbDuMIs1zUI?t=1211
kaygısızlar'ın ilk sezonunda oynayan gülçin karakterinin gerçek ismi nedir? tanıyan var mıdır? 1 dakikalık figuranların bile ismi yazılmış listede ama bu kişinin yok çok ilginç.

youtu.be
0
deranzo1
(29.02.24)
Gülçin Hatıhan mı?
0
summerjam0306
(29.02.24)
yok o değil. linkte attım zaten. karakterin ismi gülçin. oyuncunun ismini merak ediyorum.
0
🌸deranzo1
(29.02.24)
(2)

Yurtdışından Maaş

Nocturne
Selamlar,Yurtdışından bir firma 2 aylık deneme süresi için benim SGK'mı ödemiyor ancak benim gelir ile ilgili ödeme yapmam için stopaj ve ilgili miktarı bana ayrıca ödüyorlar. 2 Ay için benim resmi olarak bu gelirle ilgili yapmam gereken bir şey var mı?Tecrübesi olanlar bilgi aktarırsa sevinirim, ço
Selamlar,

Yurtdışından bir firma 2 aylık deneme süresi için benim SGK'mı ödemiyor ancak benim gelir ile ilgili ödeme yapmam için stopaj ve ilgili miktarı bana ayrıca ödüyorlar. 2 Ay için benim resmi olarak bu gelirle ilgili yapmam gereken bir şey var mı?

Tecrübesi olanlar bilgi aktarırsa sevinirim, çok teşekkürler.
0
Nocturne
(29.02.24)
Belki bir muhasebeci ya da mali müşavir daha doğru cevap verir. Benim bildiğim kısmı şöyle: Bu firmanın Türkiye'de hiçbir kaydı yoksa ve koşulları karşılıyorsanız gelir vergisinden muaf olabilirsiniz.
lebibyalkin.com.tr
Mevzu bu ama bir muhasebeciye danışmanız daha iyi olur.
0
kobuzchu kiz
(29.02.24)
yurtdısından döviz olarak ödeme alıyorsan döviz hesabına, vergi çıkmıyor diye biliyorum. en azından ben 2 sene böyle ilerlettim, vergi dairesi de onayladı
0
monicapp
(29.02.24)
(1)

Bel/omurga protezi diz protezi ameliyatından daha mı zor?

noxie
İki dizinden aynı anda protez ameliyatı olan bir yakınım çok zorluklar çekmişti ameliyat sonrasında. Şu an iyi ama 3 ay sürdü iyileşmesi.Şimdi bel/omurga için de protez ameliyatı şart dedi doktor. Bel protezi daha zor bir ameliyat mı? Nekahat dönemi nasıl?Bilgisi olanlar yazabilirse sevinirim.
İki dizinden aynı anda protez ameliyatı olan bir yakınım çok zorluklar çekmişti ameliyat sonrasında. Şu an iyi ama 3 ay sürdü iyileşmesi.

Şimdi bel/omurga için de protez ameliyatı şart dedi doktor. Bel protezi daha zor bir ameliyat mı? Nekahat dönemi nasıl?

Bilgisi olanlar yazabilirse sevinirim.
0
noxie
(29.02.24)
protez tam nedir bilmiyorum ama babamın omuruna (belde) platin takıldı ve dolgu iki omura yapıldı. ilk gün ağrısı oldu, ağrı kesicileri yüklediler, uyudu bolca. ikinci gün çok daha iyi oldu. ağrı yönetimi önemli bu konuda.
0
inawen
(01.03.24)
(4)

Hisse senedi Fonları hakkinda

dedeminhirkasi
Tefas da ya da fonun kendi sitesinde hangi hisse senetlerini barındırdığını bulmak için çok uğraşıyorum. Hangi siteyi önerirsiniz fona tıkladığımda bünyesindeki hisse senetlerini göstersin bana
Tefas da ya da fonun kendi sitesinde hangi hisse senetlerini barındırdığını bulmak için çok uğraşıyorum. Hangi siteyi önerirsiniz fona tıkladığımda bünyesindeki hisse senetlerini göstersin bana
0
dedeminhirkasi
(29.02.24)
fundflux.io
fintables
0
nuisance 2
(29.02.24)
böyle bir şey mümkün değil. @nuisance'nin dediği ile de ancak bir önceki ay bünyesinde neler vardı onları öğrenebilirsiniz.
0
eisberg
(29.02.24)
kap'dan bakıyorum içeriklerine. ama bir ay önceki verileri görebiliyorsunuz.

örneğin ak3 fonu için
www.kap.org.tr

kap>ak3>özet bilgiler>bildirim sorgu...
0
exlibris
(29.02.24)
kap'ta tek tek yaziyor ama fintables artik gosteriyor o daha rahat bence.
0
bay b
(29.02.24)
(4)

Bu yıl kış gelmeyecek mi?

büyük engizisyoncu
Bu yıl kış gelmeyecek mi, direkt bahara mı geçeceğiz? Hava durumu uygulamaları günlerce sıcak gösteriyor hala. Ankarada 3-4 gün soğuk oldu geçti sadece bu yıl. Bitti mi şimdi kış?Bu konularda yetkili kişilerin fikirleri falan var mı duymadığımız?
Bu yıl kış gelmeyecek mi, direkt bahara mı geçeceğiz? Hava durumu uygulamaları günlerce sıcak gösteriyor hala. Ankarada 3-4 gün soğuk oldu geçti sadece bu yıl. Bitti mi şimdi kış?
Bu konularda yetkili kişilerin fikirleri falan var mı duymadığımız?
0
büyük engizisyoncu
(29.02.24)
mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır demiş atalarımız. ayrıca ankara haftaya eksi dereceleri gösteriyor.
0
sizofren06
(29.02.24)
Cemre düştü ama gecen ki yerel seçimlerde ağaçların don yediğini unutmadık hâlâ. O seçimde yine Mart ayında yapılmıştı.
0
etna
(29.02.24)
muhtemelen geçen yılki gibi olacak. martta soğuklar başlar, temmuzda anca ısınır. tuhaf ama artık böyle olacak sanırım:)
0
nothing in my way
(29.02.24)
Yalnız geçen yıl bu zamanlar donuyorduk tam olarak böyle de değildi. Hatta şubat ayı içinde baya kar falan yağmıştı. Bu saatten sonra kar olmaz heralde ama soğuk olur o zaman en fazla.
0
🌸büyük engizisyoncu
(29.02.24)
(3)

Aklımda kalan 2 sahneden film veya diziyi bulmak

inancsiz deve
çılgınvari bir kadın vardı, tavandan halatla bağlı ordan oraya sallanarak elinde fırçayla resim yapmaya çalışıyordu sanki.yine aynı film veya dizi olması lazım aynı kadın yatakta cenin pozisyonunda bacaklarını tutup kendine çekerek spermleri hızlandırdığını daha çabuk hamile kalacağını falan söylüyo
çılgınvari bir kadın vardı, tavandan halatla bağlı ordan oraya sallanarak elinde fırçayla resim yapmaya çalışıyordu sanki.

yine aynı film veya dizi olması lazım aynı kadın yatakta cenin pozisyonunda bacaklarını tutup kendine çekerek spermleri hızlandırdığını daha çabuk hamile kalacağını falan söylüyordu yanında yatan adama.

sherlock dizisi olduğuna ve kadının irene adler olduğuna emindim ama değilmiş.
çok aradım, chatgpt'ye falan sordum asla bulamadım.
0
inancsiz deve
(29.02.24)
the big lebowski

ikinci bu kesin. ama ilki bu mu bilmiyorum. kadın julianne moore

ilki de buymuş.
www.youtube.com
0
elorelia
(29.02.24)
evet ulan buydu ya. sağolasın 5 saniyede buldun. yapay zeka hikaye yemin ediyorum şunu bile bulamadı
0
🌸inancsiz deve
(29.02.24)
kadın Julianne Moore, film The Big Lebowski +1

chatgpt’nin dünyanın en meşhur filmlerinden birini en ikonik sahnelerden bulamaması da garipmiş.
0
sir gawain
(29.02.24)

Şahsi firmanın noterde başka biri ile %50 olmanın resmiyeti olur mu?

sonhakan
...
...
0
sonhakan
(29.02.24)
(5)

Yüz yüze iş görüşmelerinde not almak

condom kurşunu
işveren tarafı harıl harıl yazıyor ben anlattıkça bense onların çoğu dediklerini unuttugum için artık not defteriyle mi girsem görüşmelere diyorum. Teamste yaparken not alıyorum mesela ama yüzyüzede bu zamana kadar hiç not almadım almak mı lazım ki artık?
işveren tarafı harıl harıl yazıyor ben anlattıkça bense onların çoğu dediklerini unuttugum için artık not defteriyle mi girsem görüşmelere diyorum. Teamste yaparken not alıyorum mesela ama yüzyüzede bu zamana kadar hiç not almadım almak mı lazım ki artık?
0
condom kurşunu
(29.02.24)
Vaka analizi ya da alanla ilgili teknik mulakat degilse cok absurt durur bence. Ikci bana eski isyerimden neden ayrildigimi, zayif yonlerimi falan sorarken neyini not alacagiz ki
0
freedonia
(29.02.24)
gereksiz ve çok şov bir hareket. ik’cı olsam ‘napıyor lan bu?’ derdim içimden.
0
sir gawain
(29.02.24)
işveren iş için kaç kişi ile görüşüyor kim bilir. kimin ne dediğini hatırlaması mümkün değil. illaki bir şeyler için not alması gerekir. ancak ben birini işe almak için görüşürken karşımdaki not alıyorsa garipserim açıkçası. o yüzden pek tavsiye etmem. ama teknik bir görüşme olacaksa (ki o durumda da kağıt kalemi işyeri vermeli) o zaman normal derim.
0
shadowfollower
(29.02.24)
Vallaha ben çok iş görüşmesi yaptim is veren olarak, not alan insan çok oldu. Hiç de yanlış karsilamadim.

Ik kısmı neyse ama is veren müdür ile görüşmede mantıklı bence. Ben de aldım yaptığım görüşmede.
0
logisticsmanager
(29.02.24)
cok lazim oluyorsa yap ama ne yaziyorsun ki? is gorusmesinde paso yazi yazmak da garip bence. belki 3-5 anahtar kelime yazarsin tamam. onlar da zaten akilda tutulmayacak seyler olmaz.
0
bohr atom modeli
(29.02.24)
(4)

Tapuda rayic bedel zorunlu mu?

goodman
webtapu da isleme devam ederken kendisi rayic bedeli sistemden cektigini yazdi. Ama ben ne kadar oldugunu goremiyorum. Baska ilde oldugu icin belediyeden alma sansim yok. Bu rayic bedeli tapuya gittigimde soylerler mi?
webtapu da isleme devam ederken kendisi rayic bedeli sistemden cektigini yazdi. Ama ben ne kadar oldugunu goremiyorum. Baska ilde oldugu icin belediyeden alma sansim yok. Bu rayic bedeli tapuya gittigimde soylerler mi?
0
goodman
(29.02.24)
Rayiç bedeli evin bulunduğu ilçe belediyesinden email/telefon vb. ile öğrenmeyi deneyebilirsiniz.
0
cek
(29.02.24)
Belediyeden rayiç bedeli almak zorunlu diye biliyorum ben de isterseniz bir tapuyu arayıp telefonda sorun emin olmak için
0
turuncu tonlarda
(29.02.24)
rayiç bedeli belediye verir, belediyeye de normalde borcu varsa söylemez ama mart ayı geldi, kira vergisi için istiyorum dersen verirler. 2023 ve 2024 rayiçlerini iste.
0
liberal
(29.02.24)
Artık birçok belediye tapu ile entegre halde, sistemden direkt çekiyor. O belge olmadan tapu satış yapmaz, siz sorarsanız söylerler ne kadar olduğunu, zaten eğer siz imza atacaksanız imza attığınız resmi senette en başta yazıyor ne kadar olduğu. (Sözleşmenin olduğu kısım değil orada sizin satış yaptığınız bedel yazar, rayiç bedel en üstte taşınmaz özelliklerinin yazdığı kısımda yazar, orada görebilirsiniz.)
0
hayalhayal
(29.02.24)
(3)

Budva mı? Kotor mu?

steyro
MerhabaMayıs ayının başında ailece 3 gece karadağa gideceğim ama nerde kalacağım hakkında kararsız kaldım. iki şehiri de bilen birileri tavsiye verebilir mi? (ev veya otel tavsiyesi de olur)
Merhaba
Mayıs ayının başında ailece 3 gece karadağa gideceğim ama nerde kalacağım hakkında kararsız kaldım. iki şehiri de bilen birileri tavsiye verebilir mi? (ev veya otel tavsiyesi de olur)
0
steyro
(29.02.24)
Mayısta denize giremeyeceğiniz için Kotorda kalıp diğer yerlere günübirlik gitmek daha mantıklı.
0
ruhen hastayim ben
(29.02.24)
Kotor'da daha çok ve uygun oteller var. Budva daha küçük ve pahalı. iki şehir birbirine çok yakın zaten. 20-25 km filan.
0
ankarakecisi
(01.03.24)
teşekkürler
0
🌸steyro
(18.03.24)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.