[q]

kick box -istanbul

(1) 
selam, kick box yapmak istiyorum.bire bir ya da iki kişi ile birlikte ders alabilirim.önereceğiniz h...
[hayvan]

acil acil acil! kör yavrular - 2 erkek yavru kedi -

(1) 
merhaba, nolur bi el atın, veterinerim artık bakamıyor. kaldı bu yavrular. yuva bulmak zorundayım. 2...
[hayvan]

***ACİL Evden atılmış sokakta duramıyor acil yuva bulmam lazım nolur

(4) 
Bu güzel Dişi ne yazık ki Evden atılmış :( ama mümkün değil sokağa çıkamıyor :( durmuyor dışarıda :(...
[hayvan]

ÇOK ACİL!! Kör kediye yuva bulmak zorundayım

(10) 
Bu kedi goz enfeksiyonundan ölmek üzre iken minicikken buldum. Ameliyat oldu her türlü tedavisi bitt...
[q]

Kombi yakıyor muyuz

(17) 
istanbulSb...
[medikal]

botoks iyi mi kötü mü

(5) 
objektif ve deneyim yorumu alabilir miyim?o kadar çok farklı yorum geliyor ki delireceğim :)...
[hayvan]

ödül maması önerisi

(10) 
selam, 3.5 yaşında dişi kısır bir sarmanım var. whiskas'ın hairball ödül mamasını çok seviyor ama pa...
[teknik]

ttnet adsl'den bezdim, başka sunucu önerisine ihtiyacım var

(2) 
sb.teşekkürler...
[q]

folklor oynamak istiyorum (hobi olarak)

(2) 
uzun seneler oynadım. çok ara verdim. şimdi tekrar istiyorum. tercihim karadeniz.var mı böyle grupla...
[hayvan]

minnoş'a acil yuva arıyorum

(2) 
**duyuru yukarıda kalabilir mi?5 haftalık bu kedicik. dişi. yuva bulmamız lazım. ve zamanımız da yok...
[q]

dövmeci önerisi

(6) 
Selam arkadaşlar Minik bir kedi dövmesi yaptıracağım. Çok zor verdim bu kararı :/ Anadolu yakasında ...
[q]

vespa alacağım yardımcı olabilir misiniz

(1) 
selam, mart'ta alıp eylül sonu satacağım (minimum kayıpla satmak istiyorum)tamamen meraktan. ehliyet...
[hayvan]

kendini yakalatmayan sokak kedisi

(6) 
çok minnoş çok tatlı bi sokak kedisi kızım var. çiftleşmeden kısırlaştırmak istiyorum ama bi türlü y...
[q]

iş kanunu bilenler yardımcı olabilir mi...

(6) 
Selam arkadaşlar Çok Canım sıkkın, bilginiz dahilinde yardımcı olabilir misiniz ?bizim zam dönemi oc...
[teknik]

slideshare sitesinden bir sunum indirmek istiyorum

(1) 
ama olmuyor. nasıl indiririm?...
[q]

Şu ayakkabıyı nasıl kombinlersiniz?

(4) 
https://www.camper.com/tr_TR/women/shoes/pelotas/camper-pelotas-K200038-012Teşekkür ederiz şimdiden ...
[medikal]

göğsümde kitle

(7) 
hissettim. doktora gideceğim yarın tabii ama bi şaşkaloza bağladım dün geceden beri. aklımdan milyon...
[hayvan]

part time ev kedim gelmiyor 2-3 gündür

(3) 
yarı sokak yarı ev kedisi...gelir mi? :( çok üzülüyorum ya... karma-kuduz-lösemi aşısını falan yaptı...
[hayvan]

Feci kedi tırmığı

(4) 
Sokak kedilerimden birisi yaralanmış, vet'e götürürken stresten elimi çok fena tırmaladı.Batikon ve ...
[hayvan]

boğaziçi üniversitesi veterinerine ulaşmam lazım

(1) 
tanıyan var mı arkadaşlar. telefonla ulaşamıyorum.bi konuda yardım isteyeceğim.. çaresiz kaldım....
[hayvan]

Kedimi box'ına koyamıyorum

(7) 
Aşısı geldi, resmen kutuya koyamadım diye götüremiyorum. daha önce de çok problem çıkarıyordu. Bugün...
[sarki]

Ukulele

(2) 
merhabaukulele alacağım. özellikle dikkat etmem gereken bir şey var mı?gitar çalabiliyorum, klasik &...
[hayvan]

Kedim dış parazit damlasının birazını yaladı

(2) 
Bi şey olur mu? Damlanın markası strongholdYaladıktan biraz sonra su içti ve birkaç tane ödül maması...
[q]

Voleybol oynamak istiyorum

(4) 
Bir sürü kişiyi bir araya getirmem imkansız. Ama oynamak istiyorum. Hazır oynayan gruplar vs oluyor ...
[film]

The Good Wife

(2) 
7.sezon 20.bölüm yayınlanmadı mı yahu? hangi link'e tıklasam bozuk......
[yer]

Badavut Koyu iletişim

(2) 
Selam arkadaşlar. Yarın badavut koyu'na gitmek istiyoruz ama rezervasyon vb için herhangi bir telefo...
[hayvan]

Kedim rüya mı gördü?

(6) 
Selam, az önce ilginç bi şey oldu. kedim uyuyordu. sonra birden miyav dedi kafasını kaldırdı. sonra ...
[yer]

Ayvalık'ta plajı vs olan aile oteli

(2) 
Selam arkadaslar, anneannem ve aileme gitmek istiyoruz. Nezih bir yer olsun, ve anneannem için de yü...
[q]

hafta sonu için bozcaada

(8) 
cuma-cumartesi-pazargidilir mi? ağustos sonunda...
[hayvan]

sokak hayvanları için vitamin?

(4) 
selam, bu macun şeklindeki vitaminlerden alsam olur mu? daha az sıklıkta hasta olsunlar istiyorum. b...
[hayvan]

Tedavi sürecindeki kediye hills a/d mama verdim, şimdi iyileşti

(2) 
Sokak Kedilerimden biri.Dün son antibiyotik yapıldı ve maşallah iyileşti.1 haftadır a/d yiyordu (işt...
[hayvan]

Sokak kedilerine karma aşı

(6) 
Baktığım 10-15 tane sokak kedim var. Bir veterinerden rica etsem gelip karma aşı yapar mı yapılabile...
[yer]

Bursa'ya en yakın Ege'ye kıyısı olan tatil yeri

(4) 
Anneannemi götürmek istiyoruz. Nereleri önerirsiniz?Araba ile gideceğiz Ege Denizi istiyoruz.Teşekkü...
[hayvan]

Hasta kediye antibiyotiği en kolay nasıl verebilirim?

(10) 
Selam, kedi yakalanmiyor, ama mama verince korkmadan geliyor yiyor. Veterinerin söylediği antibiyoti...
[hayvan]

Kedinin nesi var?

(7) 
edit: fotoları ekledim :) http://hizliresim.com/E8Z8YAhttp://hizliresim.com/ljVjyJArkadaslar acil yo...
[q]

Çöp atılmasını engellemek için ne yapabilirim?

(8) 
Delirmek üzereyim...Arka Sokağın başında boş bir arazi var. Yeşillik ağaçlık bir yer. Ve buranın sok...
[teknik]

11 GB'lık dosya

(6) 
wetransfer vb gibi bir siteden gönderim yapmam lazım. nasıl yapabilirim?yüklenir mi bu kadar büyük d...
[q]

bez ayakkabı yıkanır mı?

(10) 
beyaz renk, markası lacoste...
[hayvan]

Kedi mama kabı ölçüsü

(3) 
Selam arkadaşlar,Mamaların yanında promosyon verilen kırmızı mama kaplarından var bizde.Bunlar kaç g...
[hayvan]

sokak kedilerine vermelik antibiyotik

(3) 
selam arkadaşlar, sokaktaki birkaç kedimiz grip olmuş. tıksırıp duruyorlar :( ne yapabilirim? hepsin...
[yer]

Mall of Istanbul Ulaşım

(1) 
selam arkadaşlar, mall of istanbul'a marmaray & metro kullanarak gitmek istiyorum.web sitesinde ...
[hayvan]

kedimiz gençlik hastalığına yakalanmış olabilir mi?

(2) 
selamlar, ön bilgi kısmı biraz uzun. şimdiden okuyup yardımcı olanlara teşekkür ederim. annemler küç...
[hayvan]

vicdanım sağlığıma zarar verecek seviyeye geldi

(9) 
arkadaşlar selam...canlıları, bilhassa da sokak kedisi ve köpeklerini çok seviyorum.elimden geldiği ...
[medikal]

aile sağlığı merkezinde kan testi

(3) 
selam arkadaşlar, benim ikametgahım maltepe'de. işyerim ataşehir'de. ataşehir ASM'de kan testi yaptı...
[q]

Kalorifer Peteklerinde Hava

(2) 
Selam, peteklerdeki hava nasıl çıkartılır :/ usta mı çağırmak lazım? Teşekkürler...
[q]

Ocakbaşı? İstanbul Anadolu yakasında

(2) 
Selam, gece gece canım istedi :/ Istanbul Anadolu yakasında bildiğiniz güzel bir Ocakbaşı var mı? Bö...
[q]

Rüzgar geçiren Pimapen

(3) 
Yok mu bir hal çaresi :'(...
[q]

2 soru birden: Kombi kullanımı ve kombi mi klima mı

(4) 
Arkadaslar selam, iki sorum var.1- yahu evde olmadığımız ya da evin hayli güneş aldığı zamanlarda bu...
[q]

resmi tatil kaç gün (olacak) şimdi?

(4) 
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/30055448.aspKafam iyice karıştı... Bilen anlayan varsa yardımcı o...
[film]

Gülmekten karnıma ağrılar sokacak bir dizi

(17) 
Yabancı dizilerden, ne önerirsiniz?...
12  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.