Giriş
(5)

Gölbaşı Pasaport Tanzim Merkezi nerede?

seoman
Benim için çok önemli olan yurt dışı iş fırsatı pasaport gecikmesi yüzünden kaçacak gibi duruyor. İş başa düştü deyip bu gece Ankara'ya gideceğim. Gölbaşı'nda olduğu söylenen Pasaport Tanzim Merkezi tam olarak nerede kalıyor? Burasıyla alakalı bir adres bulamadım çünkü. Herhangi bir bilgisi olan var
Benim için çok önemli olan yurt dışı iş fırsatı pasaport gecikmesi yüzünden kaçacak gibi duruyor. İş başa düştü deyip bu gece Ankara'ya gideceğim. Gölbaşı'nda olduğu söylenen Pasaport Tanzim Merkezi tam olarak nerede kalıyor? Burasıyla alakalı bir adres bulamadım çünkü. Herhangi bir bilgisi olan varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim.

Not: Eğer cevap çıkmazsa bu geceye kadar üstlerde kalabilirse çok iyi olur.
0
seoman
(02.08.12)
cok emin degilim ama sanirim polis akademisinin oralarda. surasi olabilir (ptt yazan yer):
goo.gl
0
tom riddle
(02.08.12)
aynen tom riddle'ın söylediği yer. oraya varınca park ediyorsun 10 kişi 10 kişi içeri alıyorlar ve sizi mekana kadar götürüyorlar zaten. çok beklenebiliyor. yanınızda oyalancak birşeyler olmasında yarar var. oturacak yer var! kantin de var!
0
rague
(02.08.12)
tom riddle ve rague cevaplarınız için çok teşekkür ederim.

Peki araçsız gidecek ben için bir öneriniz var mı? Ben AŞTİ'den inip Gölbaşı minibüslerine binerim, Gölbaşı'nda inip bi yol bulurum diye düşünmüştüm. O durumda taksi şart mı, çok tutar mı?
0
🌸seoman
(02.08.12)
o tarafların yakınında bir otobüs geçtiğini görmüştüm ama neydi bilmiyorum. şimdi biliyorum.. egonun sayfasından baktım otobüs varmış oraya kadar ama yazın çalışmıyor diyor. dolmuşlar tam nerden gidiyordu açıkcası hatırlamıyorum ama eğer içeriye o tarafa doğru girmiyorsa 195 numaralı gölbaşı otobüsü varmış ya son durağa doğru inip taksi yapabilirsin ya da gölbaşına sapınca inip taksi yapabilirsin. çok abartı birşey tutacağını sanmıyorum. 10-15 en fazla. ama taksi yapman muhtemelen gerekir.. biraz uzunca ve yokuş bir yol. yürürüm dersen yürünmeyecek bir mesafe de değil. egonun sayfasından da bak istersen.
0
rague
(03.08.12)
haha vazgeçtim yürüme ya baya yol var orda :p bir de gayet sıkıcı boş bir yol. toki konutlarının orda inip taksi yapmak en kısa ve kolayı.. en kötü ihtimal ordan yürürsün. ama gene de otobüsde sor istersen. en son orda ara yol var diye (google mapse güvenip) gittiğimde yoktu. dediğim gibi dolmuşun yolu nedir bilmiyorum. 193-195 oraya gidiyor ama (egonun yalancısıyım)
0
rague
(03.08.12)
(2)

ataşehir den çengelköy maxi'ye (natoyolu) toplu taşıma seçenekleri

locco
sevgili akbiller,soru başlıktaki gibi, ataşehir den çengelköy natoyolu'na nasıl gidilebilir? minimum aktarma ile olması önemlidir.saygılar.
sevgili akbiller,

soru başlıktaki gibi, ataşehir den çengelköy natoyolu'na nasıl gidilebilir? minimum aktarma ile olması önemlidir.

saygılar.
0
locco
(02.08.12)
ataşehirden 13 numaralı otobüse bin, ümraniye santralde in, dolmuşa bin.
0
ultrasultans
(02.08.12)
ümraniye'den ata-2 minibüslerine de binebilirsin.
0
Samphetamine
(02.08.12)
(4)

masko'ya ulaşım

i got a feeling
Merhabalar,Masko'ya arabamız olmadan mecidiyeköy'den nasıl gideriz bilen var mıdır? metro, metrobüs, otobüs ne olursa artıkteşekkürler
Merhabalar,

Masko'ya arabamız olmadan mecidiyeköy'den nasıl gideriz bilen var mıdır? metro, metrobüs, otobüs ne olursa artık

teşekkürler
0
i got a feeling
(01.08.12)
yok mudur bilen?
0
🌸i got a feeling
(01.08.12)
metrobüsle yenibosna, ordan başakşehir/kayaşehir tarafına giden otobüslerden birine binersiniz.
0
geldiler
(01.08.12)
Mecidiyeköy'den Yenibosna Kuleli'ye geçin. Kuleli'de üst geçidin altındaki duraktan 98H veya 98'den birine binerseniz çok rahat ulaşırsınız.
0
friezy
(01.08.12)
yenibosna kuleli metrobüs durağının orası mı oluyor?
çok teşekkürler
0
🌸i got a feeling
(01.08.12)
(5)

kartaldan libadiyeye

like it or not
nasıl giderim? atalar sahilde oturuyorum. e5 minibüsüyle kozyatağına gidip ordan taksiye binmek en mantıklısı sanırım. ya da kadıköye kadar gidip, otobüse binicem ama çok yorucu olur.
nasıl giderim? atalar sahilde oturuyorum. e5 minibüsüyle kozyatağına gidip ordan taksiye binmek en mantıklısı sanırım. ya da kadıköye kadar gidip, otobüse binicem ama çok yorucu olur.
0
like it or not
(01.08.12)
kozyatağına değil, göztepe köprüsüne gel kartaldan. sonra da otobüs, dolmuş veya taksi.
0
de jure
(01.08.12)
senin iki seçeneğin de olur ya da e-5 minibüsüyle kozyatağında ineceğine göztepe köprüde inip ordan yukarı çıkan minibüs ya da otobüslere binebilirsin.
0
kumulatifvergimatrahi
(01.08.12)
e-5 kozyatağı'ndan kalkan taksim otobüsü var (no'sunu hatırlayamadım şimdi 129T diyesim geliyor).

bir de bostancı'dan kalkan iki katlı taksim otobüsü geçiyordu sanırım. (no'su 202 olabilir)
0
holy diver
(01.08.12)
@holy diver

onlar çift bilet alıyor. fazla masraf olmasın diye söylemedim :) yoksa 129t libadiye caddesinden geçiyor direk.
0
kumulatifvergimatrahi
(01.08.12)
@kumulatifvergimatrahi,

iki katlı olan çift alıyor da, 129T tek biletti benim bildiğim..
0
holy diver
(01.08.12)
(3)

ikm. mly. okl. ve eğt. mrk. k.ligi kucukyali İstanbul

Bysb
Kadıköy'den nasıl gidilir
Kadıköy'den nasıl gidilir
0
Bysb
(01.08.12)
neki bu?
0
bebek terlik
(01.08.12)
İkmal Maliye Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı
0
amaltheia
(01.08.12)
hmm küçükyalı askeriye:) divit in de dediği gibi küçükyalı e-5 ten geçen herhangi bir şeye binsen olur. minibüsle gideceksen, e-5 ten kartal maltepe, yada yakacık minibüsleri geçer. otobüs içinde yanlış hatırlamıyorsam, 17a, 16k türevleri, 130-130a, 21u, 21k, 21c, 21g. 16mk, önünden geçiyor. kapının önüne direkt araç yok diye hatırlıyorum.biraz yürümen gerekcek
0
bebek terlik
(01.08.12)
(1)

Küçüksu Istinye vapuru kaç dakikada karsiya geciyor?

uyuyanadam
ve sabah 9 bucuk gibi avrupa yakasi istinye-bebek arasi yol cok kalabalik oluyor mu?
ve sabah 9 bucuk gibi avrupa yakasi istinye-bebek arasi yol cok kalabalik oluyor mu?
0
uyuyanadam
(01.08.12)
yaklaşık 10 dakikada geçer. ve istinye bebek arasından ziyade ortaköy ve civarı kalabalık olabilir. ayrıca 10:20 de istinye den bebek e motor da var. bebek e 10:50 de varıyo.
0
tahret muslugu
(01.08.12)
(2)

yunanistan'a giden otobüs firmaları

tepedeki psychedelic adam
metro turizm var sanırım, başka bildiğiniz var mı? burdan selanik ne kadar sürer ortalama? bir de sınırda pasaport/vize kontrolünde çok zaman kaybı oluyor mu yoksa havaalanlarındaki gibi midir?
metro turizm var sanırım, başka bildiğiniz var mı? burdan selanik ne kadar sürer ortalama? bir de sınırda pasaport/vize kontrolünde çok zaman kaybı oluyor mu yoksa havaalanlarındaki gibi midir?
0
tepedeki psychedelic adam
(01.08.12)
compadrito
(01.08.12)
(bkz: derya tur)

metrodan yeni aldık bilet. 11 saat sürdüğünü söylediler.
0
orange coffee
(01.08.12)
(3)

old holborn veya drum

pistranger
kadıköy çarşıya yakın "old holborn" veya "drum" sigara tütünlerini bulabileceğim yer var mıdır? Aradım, daha önce de sorulmuş, cevap gelmemiş.
kadıköy çarşıya yakın "old holborn" veya "drum" sigara tütünlerini bulabileceğim yer var mıdır?
Aradım, daha önce de sorulmuş, cevap gelmemiş.
0
pistranger
(31.07.12)
kilisenin orda köşedeki oyuncakçıya bi sor derim.
0
10032007
(31.07.12)
deniz oyuncak.. iskele starbucks un sokagından duz yukarı sağda kilisenin karsısında , açık tutunleride cok kalitelidir
0
mortac
(31.07.12)
moda'da oyun atölyesinin karşısındaki aktarda satılıyor
0
danadeviren
(31.07.12)
(2)

Istanbul'da 500 kisilik yemek organizasyonu

4ever
Cozmem gereken bir organizasyon sorunu var. Bizim burada hollanda yabanci bir organizasyon, Istanbul'da baya tasakli abilere yemekli toplanti vermek istiyor. Beyoglu'na trafik dahil 1 saat mesafede boyle yerler nerelerdir, tek tek aricam.
Cozmem gereken bir organizasyon sorunu var. Bizim burada hollanda yabanci bir organizasyon, Istanbul'da baya tasakli abilere yemekli toplanti vermek istiyor.

Beyoglu'na trafik dahil 1 saat mesafede boyle yerler nerelerdir, tek tek aricam.
0
4ever
(31.07.12)
Çok yakın olmamakla birlikte öyle bir organizasyon için Baltalimanı / Portaxe'i düşünebilirsiniz: www.portaxe.net --Bir çok büyük firma özel gecelerini burada düzenliyor.
Aslında Yıldız Parkı içerisindeki Dahill'i önerecektim (Portaxe'in işlettiği başka bir mekan) ama belediye sebepsizce kapatmış orayı..
0
mocha
(31.07.12)
10032007
(31.07.12)
(1)

emanetçi vb.

pistranger
cuma günü, kadıköy çarşıda çantalarımı birkaç saatliğine bırakabileceğim bir yer var mıdır bildiğiniz?
cuma günü, kadıköy çarşıda çantalarımı birkaç saatliğine bırakabileceğim bir yer var mıdır bildiğiniz?
0
pistranger
(31.07.12)
son çare olarak haydarpaşa garında bozuk parayla çalışan emanet dolapları vardı(oldukça sağlam) onları kullanabilirsiniz.
0
yakuza123
(31.07.12)
(1)

Ankara 100.yılda mekan?

Tam1Hi0n3
İşçi bloklarına yakın maç izlenebilecek mekanlar var mıdır varsa nerededir?
İşçi bloklarına yakın maç izlenebilecek mekanlar var mıdır varsa nerededir?
0
Tam1Hi0n3
(31.07.12)
dsmart ve digiturk 100. yıl çarsısındaki nargilecide var. yani geçen sene vardı. hani şu lunapark olan yerin karşısındaki çarşı.
0
ayiadam
(31.07.12)
(4)

Bu insan nereye tatile gitsin?

balikekmek
tek başına haftaya tatile çıkacak insan nereye gitmeli?kültür turu gibi aktivitelerdense, bir otelde şezlongda yan gelip yatma taraftarıyım. yurt içi deniz güneş kum tavsiyeleriniz nedir?
tek başına haftaya tatile çıkacak insan nereye gitmeli?
kültür turu gibi aktivitelerdense, bir otelde şezlongda yan gelip yatma taraftarıyım.
yurt içi deniz güneş kum tavsiyeleriniz nedir?
0
balikekmek
(31.07.12)
(bkz: akbük)

(bkz: akyaka)
0
uykusuz her gece
(31.07.12)
antalya cok sıcak yeaa, bence amasra'ya git. ama ben olsam gozunun yasına bakmaz serin serin ayder'de takılırdım.
0
heyamo
(31.07.12)
akbük ve akyaka'ya da turla gitmiştim farklı yerlerde olabilir.
sıcak yerlerde olabilir, millet sıcaktan uyuyamadım veya hergün havluyla terimi siliyorum derken bende öyle bir sorun yok
0
🌸balikekmek
(31.07.12)
(bkz: çınarlı)
0
egilincecataligozukmeyenentelmuslukcu
(01.08.12)
(7)

Mecidiyeköy-Ümraniye

napoliten
Selam arkadaşlarYarından itibaren her sabah ve akşam Mecidiyeköy-Ümraniye arasında mekik dokumaya başlayacağım. Kullandığım güzergah Mecidiyeköy-Altunizade metrobüs, ardından az bir yürüyüşten sonra dolmuşlar... Başka bir alternatif var mıdır?Vapur harici bir öneri olursa on numara olur.
Selam arkadaşlar

Yarından itibaren her sabah ve akşam Mecidiyeköy-Ümraniye arasında mekik dokumaya başlayacağım. Kullandığım güzergah Mecidiyeköy-Altunizade metrobüs, ardından az bir yürüyüşten sonra dolmuşlar... Başka bir alternatif var mıdır?

Vapur harici bir öneri olursa on numara olur.
0
napoliten
(31.07.12)
netten aramayı denediniz mi?

ben şu anda denedim ve şunu gördüm misal;
122c mecidiyeköy-ümraniye
0
holy diver
(31.07.12)
@ holy diver elbetteki denedim. Bu alternatifi de biliyorum. Fakat acı gerçek şu ki çooook uzun süren bir yolculuk oluyor.
0
🌸napoliten
(31.07.12)
evet maalesef, normal şartlarda da zaten uzun süren bir yolculuk iken; şu bakım döneminde uzundan beter işkenceye dönüşüyordur eminim.

daha kısa mı uzun mu olur bilmiyorum ama metrobüsten uzunçayır'da inip, kadıköy'den gelen ümraniye otobüslerini de deneyebilirsin.
0
holy diver
(31.07.12)
522 var mecidiyeköyden direk ümraniyeye gidiyor. ama hayatımda bu kadar dolu bir otobüs görmedim.
0
kilise yakan satanist
(31.07.12)
522 den başka bir alternatifiniz yok malesef. satanistin söylediği gibi çok dolu oluyor. ayakta gidip geliceksin o trafikte çekilirmi size kalmış, en azından aktarması yok gider gelirim dersen tek adres 522
0
memetooo
(31.07.12)
Pekala. Hepinize çok teşekkür ediyorum.
0
🌸napoliten
(31.07.12)
Kesinlikle Altunizade'ye kadar metrobüs. Ondan sonra dolmuştansa yine otobüs tavsiye ederim. 522 ömrümü yedi yanına bile yaklaşma.
0
ahmetdursun
(01.08.12)
(3)

Avcılardan Halkalı-Mehmet Akif Ersoy Eğitim Araştırma Hastanesi

kamilkoc
Merhaba,Avcılardan, Halkalı-Mehmet Akif Ersoy Eğitim Araştırma Hastanesine nasıl gidebilirim ?
Merhaba,

Avcılardan, Halkalı-Mehmet Akif Ersoy Eğitim Araştırma Hastanesine nasıl gidebilirim ?
0
kamilkoc
(31.07.12)
Metrobüsle sefaköy. belediyenin önündeki otobüs durağından:

www.iett.gov.tr

hepsine binebilirsiniz.
0
Era
(31.07.12)
Avcılardan 76O'ya binip Halkalı Meydanda inin. Oradan Kanarya tarafına giden minibüslere binerseniz rahatça gidersiniz.
0
friezy
(31.07.12)
yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar
0
🌸kamilkoc
(31.07.12)
(6)

kadıköy'den silivri'ye!

maryjane
sevgili yer-yön timi, kadıköy-silivri > en kolay ulaşım nasıl olur?
sevgili yer-yön timi, kadıköy-silivri > en kolay ulaşım nasıl olur?
0
maryjane
(31.07.12)
metrobüsle yenibosna(kuleli), ordan da 302'lerle silivri.
0
hosein
(31.07.12)
tahmini kaç saat sürer?
0
🌸maryjane
(31.07.12)
kadıköy-yenibosna=55 dk
yenibosna-silivri= tahmini 2 saat
0
bagcivan
(31.07.12)
@bacivan 55 dk ne yaptın sen, 1 saatte nerdeyse avcılara geliyorum söğütlüçeşme'den. silivri desen 1,5 saat sürer, toplam iki saate alırsın o yolu.
0
hosein
(31.07.12)
zaman kazanmak isterseniz metrobüs son durağa kadar gidin ondan sonra silivri otobüslerine binin.
0
lazpalle
(31.07.12)
söğütlüçeşme avcılar metrobüs
ordan beylikdüzü metrobüs
beylikdüzü silivri en mantıklısı olur
0
acilservis
(31.07.12)
(4)

From Yeditepe to İstinye Park

hakmut
Toplu taşıma araçlarını kullanarak en kısa zamanda nasıl ulaşabilirim acep?
Toplu taşıma araçlarını kullanarak en kısa zamanda nasıl ulaşabilirim acep?
0
hakmut
(31.07.12)
otobüse atlayıp 4. levent'te ineceksin. ordan da metroyla itü durağı.
0
efreet sultan
(31.07.12)
19F ile kozyatağı. 129L ile levent. Ordan minibüs ile İstinye Park. Trafiğe göre 1-1.5 saatte oradasın.
0
daddy
(31.07.12)
Metronun gün sonunda kapandığı bilgisini de ekleyeyim.
0
zonely
(31.07.12)
otobüs no'ları değişik olsun 19 ile beyazevler(içerenköy karfur) ordan 500t ile levent. ordan da minibüs.
0
merena
(31.07.12)
(9)

izmir takılmalık

d for domates
izmir'de vakit geçirmelik, ama daha çok dünyanın en güzel yeriymiş gibi sizi mutlu eden cafeler, kahveler, parklar,,,,, nereler?çok sınırlı alanda mekik dokur oldum. sıkıldım. siz nereleri tercih ediyorsunuz?(şu önemli benim için: tavsiye edeceğiniz bir cafeyse ve küçükparktaki gibi masalar dipdibe
izmir'de vakit geçirmelik, ama daha çok dünyanın en güzel yeriymiş gibi sizi mutlu eden cafeler, kahveler, parklar,,,,, nereler?

çok sınırlı alanda mekik dokur oldum. sıkıldım. siz nereleri tercih ediyorsunuz?

(şu önemli benim için: tavsiye edeceğiniz bir cafeyse ve küçükparktaki gibi masalar dipdibe ve mahremiyeti tanımayan bir yerse hiç önermeyin. )
0
d for domates
(31.07.12)
Agora Peximet kışın özellikle akşamları şu alevli gaz sobalarını yaktıkları zaman havuzun da ışığını izleyerek oturmayı çok severim.

Alsancak BAKS güzel atıştırmalıklar var güzel bir mekan.

Bornovayı bilmem ama cafe dediğin yerde insanlar olur kalabalık olur yani.
0
LORDS
(31.07.12)
küçükparkın bir kaç yerinde var bu bahsettiğim. öyle ki tuvalete gidecek olsanız masaların arasından yan yan geçiyorsunuz. hoş bulmuyorum bu denli sıkışık kalabalığı.
0
🌸d for domates
(31.07.12)
Kucukpark: Cafe ahenk. Süvari caddesinde.
0
cevaplazımm
(31.07.12)
Konak Pier Rıhtım var bi de
edit: www.rihtim.net
fiyatlar biraz pek öğrenci işi değil.

bi de konak pasaport alsancak güzergahında vapura binmek çok keyiflidir. manzara çok güzeldir. o güzergahı yürümek de çok keyiflidir. bir de oralarda çok sıkış tepiş olmayan kafeler var aslında ama ben pek bilmiyorum.
0
LORDS
(31.07.12)
alsancak'ın sıkışıklığı canımı sıkmıyor niyeyse :)
0
🌸d for domates
(31.07.12)
konak pier'deki cafeler iyidir mandolin,rıhtım vs. Gün batımında hoş ortam oluyor, sıkışık bir ortam olmaz. Cafeler genelde aynı olduğundan yakınlarda bir yerlere git hacı. Buca'da oturuyorum, kalyon, ibiza, cafemania, kahve diyarı gibi yerler var fena değil mesela.
0
karpuzpeynirekmeksu
(31.07.12)
en iyisi yalıdaki cafelere oturman özellikle siesta cafe fiyatlarda süper müşteriye saygıda süper herşey süper
0
Thunderbirds
(31.07.12)
alsancak, ionia cafe.

hemen arkaasındaki aksak da çok tatlı bi yerdir ama biraz tuzludur.
0
poekmon
(31.07.12)
alsancak'ta gündüzün ortasından sabaha kadar takılmak istiyorum lan! çok özledim lan!
0
Jaaaccckk
(31.07.12)
(3)

mecidiyeköy kabataş direk ulaşım acil

onursensoz
mecidiyeköyden kabataşa direk giden otobüs var mı? metro falan uğraşmak istemiyorum.
mecidiyeköyden kabataşa direk giden otobüs var mı? metro falan uğraşmak istemiyorum.
0
onursensoz
(30.07.12)
iett nasıl giderim dt1 diyor. mecidiyeköy viyadük'ten kabataş lisesi görünüyor.
0
infernal majesty
(30.07.12)
yapma etme metroyla on dk'da ordasın..
0
hosein
(30.07.12)
1- metroyla taksim, oradan kabataş-taksim füniküler (mesai çıkışı saatleriyse tavsiye ederim)
2- mecidiyeköy - viyadük otobüs durağından 30A kabataşa uğrayıp beşiktaşa geçer. dt1 var ama o dolanıyo biraz.
0
sirkelimon
(06.08.12)
(4)

Anadolu yakasında havuz

Rochefort
Burhan Felek'e baktım şimdi, aylık 180 TL, haftada 2 kere, 1 saatlik. Başka neresi var Anadolu yakasında bildiğiniz?
Burhan Felek'e baktım şimdi, aylık 180 TL, haftada 2 kere, 1 saatlik. Başka neresi var Anadolu yakasında bildiğiniz?
0
Rochefort
(30.07.12)
byotel
0
grinito
(30.07.12)
Burhan Felek'de iki tane havuz var. biri Galatasarayın diğeri kimin bilmiyorum. Diğerine gidiyor küçük kardeşim 60 TL veriyoruz aylık. Ben de yazılmayı istiyorum serbest yüzüş için. Bir baksan tekrar ikisi arasındaki farkın ne kadar olduğuna süper olacak.
0
tostoy
(30.07.12)
kumulatifvergimatrahi
(30.07.12)
ahmet şimşek kolejinin havuzu vardı
0
ütopya
(30.07.12)
(6)

yalovada mekan sorusu.

sizofren dedigin psikopat degil ki
bir arkadaşım yarın sabah saatlerinde ortak yakın şehir olarak sevgilisiyle yalovada buluşacakmış bana sordu bildiğin sote, açık olalım öpüşülüp koklaşılabilecek, mekan var mı diye. bilemedim ben de. gece gece yakınlara falan mesaj attık ama bulamadık pek yalovada arkadaş olmadığı için. acaba bilen
bir arkadaşım yarın sabah saatlerinde ortak yakın şehir olarak sevgilisiyle yalovada buluşacakmış bana sordu bildiğin sote, açık olalım öpüşülüp koklaşılabilecek, mekan var mı diye. bilemedim ben de. gece gece yakınlara falan mesaj attık ama bulamadık pek yalovada arkadaş olmadığı için. acaba bilen var mı şehir merkezi civarında rahat rahat başbaşa kalınabilecek güzel mekan? (acil çoook acil)
0
sizofren dedigin psikopat degil ki
(30.07.12)
başbaşa zor da çınarcıkta club'lar var. gitsinler öpüşüp koklaşsınlar bişey olmaz. damsız alınmadığı için problem olmaz yani.
0
bambinoc
(30.07.12)
naaptın abi çok uzak çınarcık. merkez civarı belki böyle...
0
🌸sizofren dedigin psikopat degil ki
(30.07.12)
pansiyon veya günlük daire kiralasınlar.
0
zola
(30.07.12)
pansiyon zor kızın yaşı tutmuyor 10 günden kaçırıyor. vallahi zormuş yav tiksindim şehirden
0
🌸sizofren dedigin psikopat degil ki
(30.07.12)
otel olmadıkça yaş aramazlar.10 günden sorun çıkartacaklarını hiç sanmıyorum.Hiç olmadı günlük dairelerden bakın

araba kiralayıp içindede yiyişilebilir.alternatif çok.
0
zola
(30.07.12)
hadi ya bakayım ben bir. günlük daire kiralayan nereler var isim olarak?
0
🌸sizofren dedigin psikopat degil ki
(30.07.12)
(3)

etnik kıyafet-ankara

damla cikolata
hani bu kök boyalı kıyafetler var ya nepal'den falan gelen ha işte onları ankara'da uygun fiyata nerde buluruz? bi izmir caddesi taraflarında bi yer biliyorum başka var mıdır ki?
hani bu kök boyalı kıyafetler var ya nepal'den falan gelen ha işte onları ankara'da uygun fiyata nerde buluruz? bi izmir caddesi taraflarında bi yer biliyorum başka var mıdır ki?
0
damla cikolata
(30.07.12)
canım ya.

bir ihtimal ankara kalesi yöresi.
0
edgenabby
(30.07.12)
izmir caddesi civarında birden fazla yerde bulabilirsiniz - ama fiyatları çok uygundur, denilemez. türkiye'de birileri üretiyordu benzerlerini, onu da soruşturabilirsiniz. bir de, yıkaması dert olabilir bazılarını; diğer eşyayı boyarlar, dikkat edin.
0
firuz
(30.07.12)
kök çarşısının içinde olması lazım bir iki tane mağaza.
0
psikolog sulugoz
(30.07.12)
(2)

vatan bilgisayar beylikduzunde acılmıs ama tam olarak neresnde?

Söyük
e5teymis ama hangi durakta?
e5teymis ama hangi durakta?
0
Söyük
(29.07.12)
bizimkent'e yakın
0
empty blank
(29.07.12)
kasaba vardı bizimkent köprüsünün orada hatırlarsanız oraya açıldı.
0
gercekten mukemmel bir insan
(29.07.12)
(2)

Dikmen Mürsel Uluç Sağlık Ocağı

heritage
İlker dolmuşlarının son durağındaki yer midir burası? İlker dolmuşunda son durakta insem yakın mıdır?
İlker dolmuşlarının son durağındaki yer midir burası? İlker dolmuşunda son durakta insem yakın mıdır?
0
heritage
(29.07.12)
Evet, İlker son durakta. Emin olmak için dolmuşçuya da bir sorun.
0
otonom
(29.07.12)
Evet tam olarak önünde bırakıyor dolmuşlar. Bi de 183 ve 187 geçiyor az aşağısından.
0
lizaveta
(29.07.12)
(1)

Adana-Sabiha Gökçen- Sarıyer Garipçe Deniz Er eğitim alayına ulaşım

snlyc
Başlıktan da anlaşılacağı gibi böyle bir güzergah izleyeceğiz. İstanbul'un içini ve ulaşımı bilmediğim için en kestirme ve basit yolu tarif edecek biri var mı ?Teşekkürler
Başlıktan da anlaşılacağı gibi böyle bir güzergah izleyeceğiz. İstanbul'un içini ve ulaşımı bilmediğim için en kestirme ve basit yolu tarif edecek biri var mı ?

Teşekkürler
0
snlyc
(29.07.12)
1. sabiha gökçen'den havataş ile taksim. taksim'den otobüs ile sarıyer.
2. sabiha gökçen'den E-10 ya da havataş ile kadıköy. kadıköy'den vapurla beşiktaş. beşiktaş'dan otobüs-dolmuş ile sarıyer.
3. sabiha gökçen'den E-10 ya da havataş ile uzunçayır metrobüs. metrobüs ile zincirlikuyu. zincirlikuyu'dan dolmuş ile sarıyer ki bence en makbulu budur.
0
curiosita
(29.07.12)
(2)

kos mu sakiz mi ?

expansion pack
soru basit ve net . 1 geceliğine gidicez , hangisini tavsiye ederiniz ? her ikisine de yakınım.
soru basit ve net .

1 geceliğine gidicez , hangisini tavsiye ederiniz ?

her ikisine de yakınım.
0
expansion pack
(28.07.12)
kos x2
0
bambinoc
(28.07.12)
sakiz
0
ifıdieyoung
(28.07.12)
(2)

Beşiktaşta iftar yapılabilecek yer

amusan
çorbacı tarzı bi yer olsa hani lahmacun dönere fln kalmayacağımız ucuz bi yer
çorbacı tarzı bi yer olsa hani lahmacun dönere fln kalmayacağımız ucuz bi yer
0
amusan
(28.07.12)
balkan lokantası
0
juninho77
(28.07.12)
1-portakal internet kafenin karşısında bir köfteci var (en kenardaki yer)köfte yemek için ideal Köfte ekmek artı ayran 5 tl hemde doyurucu
2- balkan sofrası (portakal internet kafenin tam yanı)her türlü sıcak yemek vardır
3- katık (kabalcının ilersinde) çok yağlı tavuk döneri var ben seviyorum
4- pilav house (barbaros halının sokağında) pilav yemek için ideal
5-gala kokoreç (chat line internet cafenin orda) kokoreç yersiniz
6- şampiyon kokoreç (alkım kitap evinin orda) kokoreç yersin hamburgerleri falanda var


edit benim favorim balkan sofrasıdır et çiğer türü birşey yemezseniz 10 tlye tıka basa yemek yemiş olursunuz tabi iftarda çok kalabalıkdır
0
Başkan
(28.07.12)
(5)

taksim de kebapçı

gordon shumway
Sevgili gurme arkadaşlar;Benim taksimde (tercihen pera cıvarında fakat orada yoksa taksimin herhangi bir yerinde) bir kebapçı bulmam lazım. Yani işte adana urfa vs. Ben pek sevmediğim için hiç bilmiyorum nerde iyi yaparlar bu mereti. Commercially important bir misafir için soruyorum, dolayısıyla şöy
Sevgili gurme arkadaşlar;

Benim taksimde (tercihen pera cıvarında fakat orada yoksa taksimin herhangi bir yerinde) bir kebapçı bulmam lazım. Yani işte adana urfa vs. Ben pek sevmediğim için hiç bilmiyorum nerde iyi yaparlar bu mereti. Commercially important bir misafir için soruyorum, dolayısıyla şöyle şık ve nezih bir yer olursa iyi olur. Fiyatlar çok önemli değil, ödeyen kişi ben değilim çünkü :)Kebap iyi olsun yeter.
Şimdiden yardımlar için teşekkür ediyorum.
0
gordon shumway
(28.07.12)
hemmen sana en babasının yerini tarif edeyim, meydan tarafında gerçi ama yiyince bana teşekkür edeceksin:

mcdonald'sın aradan sola gir, sokağın sonuna kadar git, sağda bi kebapçı göreceksin. ismi med gibi bişiydi. eğer açsan karışık kebabını öneririm, 30 lira civarıdır ama harikadır. yok çok aç olmayacam diyosan da beyti ye..
0
hosein
(28.07.12)
ağa cami sokak'ta bursa iskender kebapçısı var. studio live'ın çaprazında kalıyor. taksim'de daha iyisini bulamazsın.

harbiyiyorum.com

şık ve nezih kriterlerine uyum sağlar mı bilmiyorum tabii, zira lüks bir yer değil burası.
0
strateji
(28.07.12)
zübeyir ocakbaşı tabiki
0
habula
(28.07.12)
adını bilmiyorum ama tünel'e inerken tünel'e 15-20 adım kala solda bir yer var, terası falan da var. adını hatırlayamadım şimdi.
0
9kuyruklukedi
(28.07.12)
kebapçı sayılmaz ama yemekler nefis, mekan nezih ve şık.
www.haciabdullah.com.tr
0
kayranin kedisi
(28.07.12)
(9)

deniz kenarında yerleşmelik mekan

drgenco
şimdi ev arsa falan alıp yazları gitmeye başlayım. emekli olunca temelli yerleşirim...il ilçe mahalle köy soruyorum.kriterler:-deniz kenarı.-istediği kadar sıcak olabilir.-rüzgar ve nem olabildiğince az olsun.-sakin bi yer olsun. serseri çakal alkol alıp sağa sola bulaşmasın.
şimdi ev arsa falan alıp yazları gitmeye başlayım. emekli olunca temelli yerleşirim...

il ilçe mahalle köy soruyorum.

kriterler:

-deniz kenarı.
-istediği kadar sıcak olabilir.
-rüzgar ve nem olabildiğince az olsun.
-sakin bi yer olsun. serseri çakal alkol alıp sağa sola bulaşmasın.
0
drgenco
(27.07.12)
didim
0
ir10
(27.07.12)
istanbul a yakın bir yer isterseniz (deniz otobüsü ile 1 saat 15 dk) çınarcık
bizimkiler aynen dediğiniz gibi yaptılar, mutlular..
0
su olsam ates olsam
(27.07.12)
izmir dikili merkez, burası, avrupada mı dünyada mı havası en temiz yer gibi bir ünvana sahipti
0
avkatbey
(27.07.12)
sinop hacı bişi diyen olursa duyurudan bana yazarsın =))
0
memnun
(27.07.12)
dikili +1
marmaris-söğüt
marmaris-turunç
0
lepetitprince
(27.07.12)
kimse gelsin istemiyorum ama muğla-ören. dünya üzerindeki cennet. net!
0
lamneth
(27.07.12)
yukarıdan aşağıya doğru;
-altınoluk
-akçay
-pelitköy - içmeler
-gömeç - karaağaç - artur
-altınova
-dikili
-çandarlı
-eski/yeni foça
-karaburun
-mordoğan
-ıldır
-seferihisar-sığacık
0
sli
(27.07.12)
yaşınızı bilmem ama şimdi sessiz sakin, doğa güzel falan diye gözünüze kestirdiğiniz yerin emekliliğe kadar cılkı çıkabilir.
0
mermaid
(27.07.12)
didim +1
0
damla cikolata
(27.07.12)
(1)

Assoslular Bozcaadalılar Toplanın!

su olsam ates olsam
Ağustos sonu İstanbul hareketle Assos'a doğru yola çıkıyoruz. Konaklama için toplam 5 gecelik zamanımız var. Hazır oralara gitmişken 1-2 gecesini Bozcaada'da geçirmek istiyoruz. Tamamen arabasızız.* Bu iki güzide tatil beldesi arasında ulaşım-vasıtalar nedir, nasıldır? **'Assos'tan sonra Bozcaada ye
Ağustos sonu İstanbul hareketle Assos'a doğru yola çıkıyoruz. Konaklama için toplam 5 gecelik zamanımız var. Hazır oralara gitmişken 1-2 gecesini Bozcaada'da geçirmek istiyoruz. Tamamen arabasızız.

* Bu iki güzide tatil beldesi arasında ulaşım-vasıtalar nedir, nasıldır?
**'Assos'tan sonra Bozcaada yerine ....... e gidin, daha güzel olur.'
cümlesindeki noktalı yeri de doldursanız kabulümuz..

Konuyla ilgili her türlü tavsiye ve eleştirilere açığız..

Güzel güneşli günler..
0
su olsam ates olsam
(27.07.12)
o bölgede arabasız gezmek çok zor. haritadan kontrol edersen assos'un biraz sapa bir yerde kaldığını göreceksin. eğer assos'tan ayvacık'a geçebilirsen ordan ezine-geyikli'ye geçebilirsin. yani bir şekilde ezine tarafına geçmen lazım. ama bence sizin yapacağınız en mantıklı iş istanbul'dan çanakkale, ordan'da direkt geyikli'ye geçip bozcaada'ya gitmek olmalı. dönüşte de geyikli-ezine-assos yaparsınız.

geçen hafta araçla akçay-ayvacık-geyikli güzergahıyla bozcaada'ya geçtim. dönüşte bu sefer alt yoldan gülpınar-assos-akçay güzergahıyla geri döndüm. ama dönüş yolu çok kötü ve 40km kadar uzundu.

o bölgede gezecek çok yer var özellikle küçükkuyu ve altınoluk civarında ama dediğim gibi araçsız çok zor.
0
holydreamer
(27.07.12)
(2)

Burası Neresi ?

muratback
Bu fotoğraf'taki yer acaba neresi?
Bu fotoğraf'taki yer acaba neresi?
0
muratback
(27.07.12)
venice | italya

www.google.com.tr
0
keltikfrost
(27.07.12)
sivas - kızılırmak kenarı
0
seyduna6687
(27.07.12)
(8)

cermoderne yol tarifi

bipolar
sevgili angaralılar,cermoderne gidicem. daha önce bi kere sıhhiyeden yürüyerek, bi kere de arabayla gittim. yine arabayla gideceğim ama geçen sefer nasıl gittiğimi unuttum. çankaya tarafından, atatürk bulvarı üzerinden geleceğim. google earth'e bakıyorum, bi hata varmış gibi geliyo. güvenpark'tan so
sevgili angaralılar,

cermoderne gidicem. daha önce bi kere sıhhiyeden yürüyerek, bi kere de arabayla gittim.

yine arabayla gideceğim ama geçen sefer nasıl gittiğimi unuttum.

çankaya tarafından, atatürk bulvarı üzerinden geleceğim. google earth'e bakıyorum, bi hata varmış gibi geliyo.

güvenpark'tan sola döndürüyo beni. ordan gitmek istemiyorum. sanki sıhhiye taraflarında, üst geçitlere girip resim heykel müzesinin oralardan bi dönüşler yapılıp gidiliyodu diye hatırlıyorum.

bana şöyle güzelce tarif edebilecek biri varmı, şunu geçince dön gibi. Bulvar isimlerinde baya kötüyüm çünkü...


bu arada not: Escher sergisinde sona yaklaşılıyo, hala gitmediyseniz haberiniz olsun.
0
bipolar
(27.07.12)
Sihhiye köprüsünü geçince Adliye Sarayı'nın hemen yanından bir yol kıvrılıyor, geldiğin yönden binanın solunda kalıyor. Cer Modern tabelalarını görürsünüz zaten.
0
flamesoul
(27.07.12)
Yalnız o tarafa dönüş var mı Kızılay tarafından, onu bilmiyorum. A yok, biliyorum, te Ulu'tan u dönüşü yapmanız gerekiyor. Bu bağlamda da, Adliye Sarayı'nı geçince dönmeniz gerekiyor. (:
0
flamesoul
(27.07.12)
ulustan u dönüşü yapılabiliyor mu ki?
0
🌸bipolar
(27.07.12)
operadan u dönüşü yapılamıyor ama ben bir kere yapmıştım.. yalnız ulus a gitmeden gitmenin bir yolu olmalı.. yani sıhhıyi köprüsünü geçince sağa dönünce cidden gidilmior mu ki bi bakaım map e..
0
omonia
(27.07.12)
sonradan hatırlar gibi oldum, operanın ordaki kavşağı geçip, sola dönüp üst yola -talatpaşa bulvarıymış- çıkmıştım sanırım önceki gidişimde, sonra da garın oralardan u dönüşü yapıp bi şekilde bulmuştum cermoderni.

acaba google earth ün önerisine mi kulak versem, Atatürk Bulvarı, GMK, Strazburg caddesi ve altgeçitlere yönlendiriyor ama o altgeçitlerde kaybolurum gibi geldi.
0
🌸bipolar
(27.07.12)
ulus'a kadar gitmeye gerek yok. DTCF'nin hemen yanından sağa yüksek ihtisas hasntanesi'ne bir yol gidiyor. oradan dönün. yolun sonuna kadar gidin, yolun sonundan tekrar sağ sonra tekrar sağ yaparsanız sıhhiye köprüsünün üstüne çıkarsınız (celal bayar bulvarı). ondan sonra ışıkları geçtikten sonra hemen sağa giren ara yola girerseniz adliye'nin yanına çıkarsınız. oradan görürsünüz tabelaları zaten.

ya da opera'nın hemen karşısından sağa doğru giren yola dönün, ilk sağ yapın, hoop opera köprüsünün üstüne çıktınız (talatpaşa bulvarı). atatürk bulvarı'nın üstünden geçtikten sonra yine ilk sağ yapıp aşağı inin, hoop karşıdasınız.

google earth'ün önerisine kulak verirseniz yolda kalırsınız. atatürk bulvarı'ndan gmk bulvarı'na sola dönüş yasak. ha hitit heykelinin oradan u dönerek gmk bulvarı'na gidebilirsiniz.
0
kibritsuyu
(27.07.12)
Gar'dan gelirken de var dönüş, Atlama Kulesi'ni geçince ya da o civarda olsa gerek, Cer Modern yazıyor, tabelası var. O da Sıhhiye'den gelen yolun çıkışı zaten. (:
0
flamesoul
(27.07.12)
@flamesoul: evet sıhhiye'den gelen yolun öteki ucundan da girilebilir. selim sırrı tarcan spor salonu'nun yanındaki yol oluyor. atlama kulesinin biraz daha ilerisinde. tam olarak lunapark'taki dönme dolabın karşısına denk geliyor.
0
kibritsuyu
(27.07.12)
(6)

Hisarüstü'nden Ataturk Havalimanına gidiş?

even i say faith no more
Hisarüstü-Kabataş otobüs,Kabataş - Aksaray tramvay, Aksaray - Havalimanı metro uygun bir çözüm müdür?
Hisarüstü-Kabataş otobüs,
Kabataş - Aksaray tramvay,
Aksaray - Havalimanı metro uygun bir çözüm müdür?
0
even i say faith no more
(27.07.12)
Bence en uygun çözümdür..
0
pitcheuse
(27.07.12)
hisarüstü-zincirlikuyu otobüs
zincirlikuyu-şirinevler metrobüs
şirinevler-havalimanı metro

böyle tercih ediyordum ben öğrenciyken , daha kısa sürüyor.
0
adilyashar
(27.07.12)
adilyashar +1
0
merhum
(27.07.12)
Ben olsam Merter'de inerdim metrobüsten. Metrobüse en yakın metro istasyonu Merter diye biliyorum.

Bu arada elbette metrobüslü seçenek, tramvaylı değil..
0
otopsicocugu
(27.07.12)
Metrobüste aktarma için Şirinevler'de inin diyor ama?
0
🌸even i say faith no more
(27.07.12)
her ikisi de olur farketmez.

bence şirinevler aktarması daha pratik ama metrobüs tıkabasa doluysa ve sıcaksa merter'de de inebilirsin. metro nispeten daha boş ve serin oluyor.
0
merhum
(27.07.12)
(1)

kocaeli-kırklareli

dieselsingle2
hangi otobüs firmaları ile gilidir? sefer saatleri kaç gibidir?
hangi otobüs firmaları ile gilidir?
sefer saatleri kaç gibidir?
0
dieselsingle2
(27.07.12)
istanbul seyahat'in kırklareli'ne saat başı arabası var ist'dan kalkan, eh kocaeli - ist arası zaten 15 dk'da bir araba var efe tur'un.

direkt kocaeli - kırklareli dersen istanbul seyahat'e sor derim. onların bazı ank arabaları kırklareli'ne gidiyor.

ha tabi metro firmasını atlamamak gerek. onlara da bi bak..
0
hosein
(27.07.12)
(1)

işler güçler ahmet kuralın evi

condom kurşunu
hangi sitede yea?
hangi sitede yea?
0
condom kurşunu
(26.07.12)
#29538519 entry de kemerlife diyor
0
esek sipasi
(27.07.12)
(2)

Karasu'ya Ulaşım

fightordie
İstanbul Anadolu Yakasından saat 19:00'dan sonra Sakarya/Karasu'ya nasıl giderim? Tercihen Harem'den. Önce Sakarya sonra Karasu mu, yoksa doğrudan var mı Karasu'ya?saat 19:00'da İstanbul'dan yola çıksam, Adapazarı'na vardığımda Karasu'ya minibüs kalır mı? Kaça kadar var?
İstanbul Anadolu Yakasından saat 19:00'dan sonra Sakarya/Karasu'ya nasıl giderim? Tercihen Harem'den. Önce Sakarya sonra Karasu mu, yoksa doğrudan var mı Karasu'ya?

saat 19:00'da İstanbul'dan yola çıksam, Adapazarı'na vardığımda Karasu'ya minibüs kalır mı? Kaça kadar var?
0
fightordie
(26.07.12)
adapazari otogar, ordan karasu minibüsleri kalkiyor.
0
shi aila
(26.07.12)
direk karasuya otobus var VIP VE SEV TURIZM gidiyo sadece, onun dısında adapazarına giidp ordan karasuya gitmek daha zahmetli adapazarından minibüsler var
0
esinikaybetmiscorap
(26.07.12)
(1)

ankara - büyükada

old man in the bathtub
hayırlı akşamlar, ankara'dan büyükada'ya nasıl gidilir? orta yaşlı bir öğretmene anlatır gibi anlatırsanız sevinirim. hususi araç ile gitmeyeceğiz. otobüs tercih edeceğiz.
hayırlı akşamlar,

ankara'dan büyükada'ya nasıl gidilir? orta yaşlı bir öğretmene anlatır gibi anlatırsanız sevinirim. hususi araç ile gitmeyeceğiz. otobüs tercih edeceğiz.
0
old man in the bathtub
(26.07.12)
bir otobüsle istanbul'a gelecek, ataşehir ya da harem'de ineceksiniz. buradan servisle bostancı'ya geçeceksiniz. ordan vapurla büyükada.
0
hope ender
(26.07.12)
(3)

Ümraniye'den Sabiha Gökçen'e

fadetoreality
Merhaba,6'da işten çıkıyorum. Cuma akşamları en erken kaçta, hangi yöntemle Sabiha Gökçen'e varabilirim? İş yerim Ümraniye Alemdağ Caddesi'nde, Haldun Alagaş Spor Kompleksi'ne yakın.Teşekkür ederim.
Merhaba,

6'da işten çıkıyorum. Cuma akşamları en erken kaçta, hangi yöntemle Sabiha Gökçen'e varabilirim? İş yerim Ümraniye Alemdağ Caddesi'nde, Haldun Alagaş Spor Kompleksi'ne yakın.

Teşekkür ederim.
0
fadetoreality
(26.07.12)
Ümraniye'den Göztepe Köprüsü'ne. Göztepe Köprüsü'nden sanıyorum E 3 mü öyle bir otobüs geçiyordu Sabiha Gökçen'e.
0
hicunutmam
(26.07.12)
tepeüstünden kalkan arabayı ben de hatırlıyor gibiyim ama kaldırılmış sanıyorum. aşağıdaki linkte havalimanına giden iett otobüslerini görebilirsin:
www.sgairport.com
ayrıca hiçunutmam a katılıyorum en güzeli işyerinden e5 e çıkıp havataşa binmek veya e-10 da olur ama e-10'un otobandan gidenleri var. ona bin. havataş 8 tl. e-10 çift bilet basıyor. havataş ile e-10 un ekspres seferi aynı duraklara uğruyor. kadıköy - acıbadem - göztepe köprüsü - yenisahra ardından temden direk havalimanı. dün sabah 7de yenisahradaki havataşa bindim, 7 20de havalimanındaydım. ama akşam saati temin de tıkanık olması sebebiyle yenisahradan havalimanı 40 dk sürebilir. ona göre ayarla istersen zamanını.
havataşın kalkış saatleri de:
www.havatas.com
0
esek sipasi
(26.07.12)
taksi, o olmadı korsan taksi. yaşasın korsanlar. en erken bunlar.
0
merena
(26.07.12)
(3)

metrobüs

fistikezmesi
mecidiyeköydeki 34a söğütlüçeşme metrobüsleri mecidiyeköyden önce gayrettepeden mi geliyor acaba? öyle değilse diğer bir sorugayrettepeden söğütlüçeşmeye giden metrobüs var mı?
mecidiyeköydeki 34a söğütlüçeşme metrobüsleri mecidiyeköyden önce gayrettepeden mi geliyor acaba? öyle değilse diğer bir sorugayrettepeden söğütlüçeşmeye giden metrobüs var mı?
0
fistikezmesi
(26.07.12)
durak sıralaması: mecidiyeköy-gayrettepe(zincirlikuyu)-boğaziçi köprüsü-...-söğütlüçeşme

zincirlikuyu - söğütlüçeşme içinse 34z'ye binmen gerek.
0
hosein
(26.07.12)
gayrettepe'de metrobüs durağı yok. zincirlikuyu'ya kadar yürüyüp oradan 34z'ye binmen gerekli. yürümek 10 dakika filan sürer.
0
el magico
(26.07.12)
bak şimdi hacı gayrettepe dedikleri yer zincirlikuyu metrobüs durağına hemencecik yürüme mesafesinde olan bir yer. gayrettepede durak yok.
34z ye bnmelisin. belki gayrettepe veya esentepe yakın olduğundan dolayı oraların ismini kullanırlar ama oralarda durak yok hacı.
0
seyduna6687
(26.07.12)
(2)

522B ve Topkapı PTT AVPİM

jesterdvine
Hani şu Topkapıda, Avcılara giderken sağda kalan gri büyük PTT binası. Bu 522B otobüsleri onun yakınına gidiyor mu?
Hani şu Topkapıda, Avcılara giderken sağda kalan gri büyük PTT binası. Bu 522B otobüsleri onun yakınına gidiyor mu?
0
jesterdvine
(26.07.12)
522B yakınına gitmez onun. uzak kalır. metrobüsle git, topkapıda in. daha yakın olur gibi geldi
0
units
(26.07.12)
metrobus duragi tam onunde.
0
nekodunlangafana
(26.07.12)
(2)

Mersin'de Japon-Çin Mutfağı

woody
Bulabileceğim yer var mıdır? Suşi yapan falan
Bulabileceğim yer var mıdır? Suşi yapan falan
0
woody
(25.07.12)
Yok. :)
0
innatedesire
(25.07.12)
Mersin Hilton Ginger Restoran. Yaklaşık 10 yıldır var. Tüm uzak doğu mutfağı mevcuttur.
0
ben smyrna
(25.07.12)
(1)

İstanbul Büyükşehir Belediyesine(unkapani)

Bysb
uskudardan nasıl gidilir ey duyuru sakinleri.
uskudardan nasıl gidilir ey duyuru sakinleri.
0
Bysb
(25.07.12)
eminönü vapuruna bin, sonra tramvaya bin, lalelide in. sor söylerler.
0
baldur
(25.07.12)
(3)

[ eğlence eğlence ] İstanbul'da Çarşamba akşamı nereye gidilir?

enola gay
Ve dans mode ON ise..A) KikiB) ArafC) Peyote (ne alakaysa)D) NovoE) FacesF) CurcunaG) Nuteras (açık mı onu bile bilmiyorum)H) DogzstarI) NayahJ) Hiçbiri (seçenek belirtiniz o halde)
Ve dans mode ON ise..

A) Kiki
B) Araf
C) Peyote (ne alakaysa)
D) Novo
E) Faces
F) Curcuna
G) Nuteras (açık mı onu bile bilmiyorum)
H) Dogzstar
I) Nayah
J) Hiçbiri (seçenek belirtiniz o halde)
0
enola gay
(25.07.12)
Curcuna değil de belki eelence.
0
eastanbool
(25.07.12)
araf her türlü iş yapar zannımca.
0
el magico
(25.07.12)
rehab de olabilir. bi biraya 20 lira vermek isterseniz, tercih edilebilir. şarkıları felan da güzeldir.
0
fuel oil
(25.07.12)
(2)

ramazanda AVM'ler

egoksen
arkadaşlar forum istanbul veya marmara forum'a götürmeyi planlıyorum misafirlerimi(4 kişi) acaba ramazanda olduğumuz için avmlerde hafta sonu kalabalığı yaşanıyor mudur hafta içi akşamları da? var mı "abi bi akşam gideyim dedim mahşer yeri gibi olduğu için geri döndüm." diyen?sevgiler, saygılar.----
arkadaşlar forum istanbul veya marmara forum'a götürmeyi planlıyorum misafirlerimi(4 kişi) acaba ramazanda olduğumuz için avmlerde hafta sonu kalabalığı yaşanıyor mudur hafta içi akşamları da? var mı "abi bi akşam gideyim dedim mahşer yeri gibi olduğu için geri döndüm." diyen?

sevgiler, saygılar.

--------------

gittim oldu editi: arkadaşlar forum istanbul'a gittim bomboştu iftar öncesi saat 18.00'de ve 23.00'e kadar da kaldık gayet güzeldi rahattı. teşekkürler türkiye.
0
egoksen
(25.07.12)
dün ankara'da ankamall ve kentpark, pazartesi günü de a city iftar saatinde gayet tenha idiler.
0
kibritsuyu
(25.07.12)
tam tersi dostum. bu haftasonu pazar günü istanbul forum a gittim. resmen bomboştu. çok şaşıordım. çünkü genelde pazar günleri iğne atsan düşmez. ayrıca her iki forum da hafta içi 11 e, cuma ve cumartesi akşamları da 12 ye kadar açık oluyormuş. bilgine.
0
and justice erol
(25.07.12)
(1)

istanbul-restoran-farklı mutfaklar

henrychinaski
istanbul'da türk mutfağının yanı sıra mesela fransız mutfağından da yemekler servis eden restoranlar var mıdır? vardır mutlaka tabii, ama bilir misiniz? nasıl bilirsiniz?
istanbul'da türk mutfağının yanı sıra mesela fransız mutfağından da yemekler servis eden restoranlar var mıdır? vardır mutlaka tabii, ama bilir misiniz? nasıl bilirsiniz?
0
henrychinaski
(25.07.12)
mimolett var taksimde oldukca pahali bir yer.

www.mimolett.com.tr
0
cairo
(25.07.12)
(5)

antalya havalimanı- kaş

markasiz
saat 22:00 gibi antalya havalimanında olacağım. bu süre zarfından sonra kaşa gitmem saat kaçı bulur? nasıl gitmeliyim? ne önerirsiniz?
saat 22:00 gibi antalya havalimanında olacağım. bu süre zarfından sonra kaşa gitmem saat kaçı bulur? nasıl gitmeliyim? ne önerirsiniz?
0
markasiz
(25.07.12)
3 saat falan sürüyor diye biliyorum
0
metehan01
(25.07.12)
hususi araçla bile 3 saat sürüyor çünkü öyle basıp gidebileceğin yollar değil dağ kenarı uçurum virajlı falan.
0
9uncu nesilim ama para bende
(25.07.12)
oğlum kaşlıyım ben zaten. sadece antalya içini bilmiyorum :) siz bana antalya- kaş arasını nasıl gidebilirim onu söyleyin. mesela örnek veriyorum;

havalanından havaşa bin. otogara git. otogardan kaş dolmuşlarına bin. bla bla.
0
🌸markasiz
(25.07.12)
Gece otobüsler oluyor, kırmızı büyük otobüsler. 600 mü neydi. Otogara gidersin de otogardan kaşa o saatte bulabilir misin, bilmiyorum. Şehirler arası otobüs firmalarına bakarsan bulma olasılığın da var.
0
Raymond
(25.07.12)
o saatte kaş'a otobüs bulman zor bence. midibüsle 4 saate gitmiştik. gece 2'de orada olursun. ramazan nedeniyle belki olabilir. otogardan sormak lazım.
0
merhum
(25.07.12)
(2)

Milano Otel

joshua brolin
Merhaba,eylül ayı sonunda, verona dönüşü 1 günlüğüne milano'da kalmayı planlıyorum. merkeze yakın, ucuz ve güvenilir bir otel arıyorum. her türlü tavsiyeyi bekliyorum.
Merhaba,

eylül ayı sonunda, verona dönüşü 1 günlüğüne milano'da kalmayı planlıyorum. merkeze yakın, ucuz ve güvenilir bir otel arıyorum. her türlü tavsiyeyi bekliyorum.
0
joshua brolin
(25.07.12)
İllaki biliyorsundur ama belki bir faydası dokunur;

www.hostels.com

www.hostelworld.com
0
kadim kishi
(25.07.12)
Tren garının hemen önündeki sokak içerisinde birçok orta seviye otel bulabilirsin. Ben booking.com'dan bulmuştum bir yer, ismini hatırlamıyorum maalesef.
Ayrıca metro istasyonuna da çok yakındır oralar.
0
ex902
(25.07.12)
(5)

Piknik tarzı iftar yapılabilecek yerler

winstoncash
İstanbul Avrupa yakasında piknik şeklinde iftar yapabileceğimiz mekanlar var mıdır? Piknik yapılabilecek yer çok ama akşam olacağı için ışıklandırma olması da gerekiyor. Bildiğiniz mekanları paylaşırsanız çok sevinirim.
İstanbul Avrupa yakasında piknik şeklinde iftar yapabileceğimiz mekanlar var mıdır? Piknik yapılabilecek yer çok ama akşam olacağı için ışıklandırma olması da gerekiyor. Bildiğiniz mekanları paylaşırsanız çok sevinirim.
0
winstoncash
(25.07.12)
sultanahmet rulz bu konuda, çok da güzel oluyor, hastasıyım.
0
charlesbukowskiineksi
(25.07.12)
Polenezköy
0
ufolursun
(25.07.12)
kağıthane-sadabat.
0
bacardi cola
(25.07.12)
bence de sultanahmet çok güzel oluyor.
bir de eyüp'ü önerebilirim.
0
pinkket
(25.07.12)
Ben de baktım. Avrupa yakasında bu tür yerler pek yok galiba. Daha çok Anadolu yakasında bulunabiliyor böyle mekanlar. Onlar da Beykoz, Polonezköy gibi uzak mıntıkalarda.
Avrupa yakasında belki Kemerburgaz civarında veya Bahçeköy'deki kemerlerin arkasında yer alan restoranlara-piknik mekanlarına falan bakılabilir. Onun dışında istenen özelliklerde bir mekan bulmak için Çatalca'ya kadar uzanmak gerekebilir.
0
izinli
(11.08.12)
(1)

kafası karışık adamın tatil sorunsalı

infinity
kısaca soru şu: önümüzdeki ay 3 küsür haftalık bir tatilim var (yıllık izin), şu aralar çok mutlu ve neşeli sayılmam, kafa dağıtmak için yurtdışına çıkmayı düşünüyorum fakat hiç bir arkadaşımla planlarımızı ayarlayamadığımızdan tek çıkmak zorundayım gibi gözüküyor.. çok girişken bi adam da olmadığım
kısaca soru şu: önümüzdeki ay 3 küsür haftalık bir tatilim var (yıllık izin), şu aralar çok mutlu ve neşeli sayılmam, kafa dağıtmak için yurtdışına çıkmayı düşünüyorum fakat hiç bir arkadaşımla planlarımızı ayarlayamadığımızdan tek çıkmak zorundayım gibi gözüküyor.. çok girişken bi adam da olmadığımdan acaba bikaç gün sonra yalnızlıktan kafayı yer miyim diye düşünüyorum? bu arada kafamdaki rota barcelona-budapeşte-viyana gibi.. yok bunun yerine şöyle bi rota çiz, daha güzel zaman geçirirsin ya da sıkılmazsın diye tavsiyeleriniz varsa da alabilirim..
0
infinity
(24.07.12)
kesinlikle yalnız git, istanbul' da olduğunu varsayaraktan kilyos' a bile gitsen yalnız git.
0
charlesbukowskiineksi
(24.07.12)
(1)

2 kişilik tatil planı

9kuyruklukedi
Kişi başı bütçe: 1000 TLSüre: 5-7 günKonsept: Havuzlu oda+kahvaltı çalışan, plaja uzak olmayan otellerde konaklamaGidilmek istenen yerler: Bodrum - Marmaris - FethiyeLakin nasıl bir plan yapılabilir bilemedik.Rezervasyonları da gitmeden yaptırmak istiyoruz ki ortada kalmayalım.1- Bir haftada otobüsl
Kişi başı bütçe: 1000 TL
Süre: 5-7 gün
Konsept: Havuzlu oda+kahvaltı çalışan, plaja uzak olmayan otellerde konaklama
Gidilmek istenen yerler: Bodrum - Marmaris - Fethiye

Lakin nasıl bir plan yapılabilir bilemedik.
Rezervasyonları da gitmeden yaptırmak istiyoruz ki ortada kalmayalım.
1- Bir haftada otobüsle bu 3 yer arasında seyahat etmek çok mu yorucu olur?
2- Rota kolaylığı açısından sıralama ne olmalıdır?
3- Hangi yere kaç gün ayırılmalıdır?

Teşekkürler.
0
9kuyruklukedi
(24.07.12)
benzer planı kendime yaptım.
3 gün fethiye çalış mutlu otel yarım pansiyon. geçen sene arkadaşlarım gitmiş memnun kalmışlar bu sen tekrar gidiyorlar.
sonra da 4 gün olimpos orange pansiyon yarım pansiyon.
0
zenc
(24.07.12)
(7)

yosunsuz, temiz, kum ve plajlı deniz

zenc
türkiyede nereler var bu özelliklere tamı tamına uyan. özellikle yosunsuz olması çok çok önemli.
türkiyede nereler var bu özelliklere tamı tamına uyan. özellikle yosunsuz olması çok çok önemli.
0
zenc
(24.07.12)
(bkz: içmeler) marmaris merkez kirli ama içmeler temiz.
0
antonin artaud
(24.07.12)
bozcaada-ayazma plajı, saros körfezi ondan sonracığıma ayvalıkta bir yer vardı kum plajlı meşhur ama yosun vardı yer yer orayı boşverelim.
0
merena
(24.07.12)
acayip kalabalık olur ama istediğin özelliklere sahip: didim altınkum
0
el magico
(24.07.12)
Dün mersin susanoglu plajindaydik . tarife uyuyor. yine alaçatı süzer otel plajı, ilica plajı da var.
0
ground
(24.07.12)
sarımsaklı +1
0
samterk
(24.07.12)
Saros körfezini tarif ediyorsun.
0
alkolik imam
(24.07.12)
sarıgerme - dalaman
iztuzu - dalyan
sarımsaklı - ayvalık
badavut - ayvalık
ılıca - çeşme
0
beerserk
(24.07.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.