Giriş
(3)

firefox'da acilmayan fotograf

egotm
linkteki i.e. nin aksine firefox'da acilmiyor, nedendir?http://schueler.freepage.de/cgi-bin/feets/freepage_ext/41030x030A/rewrite/maverrick/Brasize.jpgayrica baktiktan sonra hangi meyveliyi sececeginizi yazarsiniz di mi? merak benim ki velhasil. mesela ben `pointers` derim.vielen dank.
linkteki i.e. nin aksine firefox'da acilmiyor, nedendir?

schueler.freepage.de

ayrica baktiktan sonra hangi meyveliyi sececeginizi yazarsiniz di mi? merak benim ki velhasil. mesela ben pointers derim.

vielen dank.
0
egotm
(17.09.08)
muhtemelen mime type'i serverdan text falan geliyodur. IE dosyanin icerisinden ne oldugunu anlamaya calisiyor genelde ordan cakiyodur bunun fotograf oldugunu.
0
badseed
(18.09.08)
öncelikle oranges diyorum :)

resimde sorun yok sanki. indirip firefox'a sürüklediğiniz zaman firefox açabiliyor. hatta üşenmedim imageshack'e de upload ettim: img140.imageshack.us açılıyor gayet güzel. demek ki linkte bi sorun var.
0
edge_nabby
(18.09.08)
badseed'in dediği gibi, server http response'ta content-type'a "text/html" koyuyor. firefox ta efendi bir browser olduğunudan, "madem bu bir html sayfası ben bunun içeriğini gösteririm (html olarak göstermeye çalışıyor)" diyor. ie bildiğin "standart dışı" işler çevirip, "her şeyi açabilen" moduna yatıyor :)

şuradan headerları görebilirsiniz:
web-sniffer.net

cevap olarak ise:
1. pointers
2. under chinners
3. oranges

:)))
0
silhouette
(18.09.08)
(4)

vista 'ya catia yükleme sorunu

hayati yasayan adam
bilgisayarımda 32 bit windows vista ultimate yüklü. elimde ise catia V5 R18 sürümü var ama ne yaptıysam yükleyemedim. bir zahmet el atsanız da öğretseniz şu garibe nasıl yüklenir bu meret vistaya diye.
bilgisayarımda 32 bit windows vista ultimate yüklü. elimde ise catia V5 R18 sürümü var ama ne yaptıysam yükleyemedim. bir zahmet el atsanız da öğretseniz şu garibe nasıl yüklenir bu meret vistaya diye.
0
hayati yasayan adam
(17.09.08)
www.catiav5forum.de

surda cakma bi yontem soylemısler. xp li bi makineye kur dosyaları vistaya kopyala diye.

kuramamanın nedenı catia vista desteklemıyormus.
0
bryan fury
(17.09.08)
0
bryan fury
(17.09.08)
su daha guvenılır geldi.

www.catiav5forum.de
0
bryan fury
(17.09.08)
abi aynı şekilde bende vista ultimate kullanıyorum fakat sana anlattığım gibi sadece ağ destekli güvenli modda yükledim programı.daha sonra normal başlatım çalıştırdım.biraz xp uyumluluk modunda açtırmayı denedim sonra kapattım uyumluluğu.şu an normal çalışıyor bende.(v15, v16 için söylüyorum)
0
aysiku
(18.09.08)
(4)

aynı anda çift işletim sistemi

zittirulp
ben aynı anda iki tane os kullanmak istiyorum ama başlangıçta seçmek istemiyorum. geçen birinde gördüm vista da bi pencere açmış o pencerede xp kullanıyordu onun gibi birşey nasıl yapılır? for dummies olarak anlatırsanız cok makbule gecer.
ben aynı anda iki tane os kullanmak istiyorum ama başlangıçta seçmek istemiyorum. geçen birinde gördüm vista da bi pencere açmış o pencerede xp kullanıyordu onun gibi birşey nasıl yapılır? for dummies olarak anlatırsanız cok makbule gecer.
0
zittirulp
(17.09.08)
0
bryan fury
(17.09.08)
Sanal makine yazılımlarıyla yapabilirsiniz bunu. Bir pencere içinde apayrı bir bilgisayar çalışıyor gibi, ve o bilgisayarın sabit diski diskinizdeki tek bir dosya oluyor.

Vmware bu alandaki galiba en ünlü yazılım, ama ücretli filan, bir de çok çeşidi var, karışık gelebilir.

Ben Virtual Box kullanıyorum, Sun'ın. Ücretsiz, güzel. www.sun.com adresine gidin, Virtual Box ya da xVM diye filan arayın, bulamazsanız ya da kurulumda filan sorun çıkarsa bana mesaj atın.
0
fadetoreality
(17.09.08)
vincenzo
(17.09.08)
VWware'in playerinin ucretsiz olmasi lazim. Ama player ile yeni isletim sistemi yukleyemezsiniz sadece kurulmus isletim sistemlerini bulup calistirabilirsiniz. Micrososf'un virtual pc'si icinde kendi sitesinde hazir kurulu sistemler vardi yanilmiyorsam. Mesala IE'nin yeni surumu yuklu bir XP dosyasi vardi.
0
badseed
(18.09.08)
(4)

Wireless modem önerisi

colg fusion
125m2 bir evimiz var, bu evin hemen hemen her yerinde çatır çatır çekebilecek, abuk subuk arızalar çıkarmayacak bir wireless modeme ihtiyaç var. önerileriniz nedir? ben kullandım çok iyi diyebileceğiniz ne var? robotics,linksys, airties?
125m2 bir evimiz var, bu evin hemen hemen her yerinde çatır çatır çekebilecek, abuk subuk arızalar çıkarmayacak bir wireless modeme ihtiyaç var. önerileriniz nedir? ben kullandım çok iyi diyebileceğiniz ne var? robotics,linksys, airties?
0
colg fusion
(17.09.08)
linksys, karşı mahalleden bile çeker!
0
jazzblues
(17.09.08)
linksys.

ama airties'de çekiyor.
0
thefirstfbli
(18.09.08)
airties'a yaklasma bile. linksys fena degil. tomato firmware yuklenebileni alirsan gucunu daha da artirabilirsin aletin
0
x daemon
(18.09.08)
bina kalitesine göre değişir bu. denemeden olmaz. çok sağlam duvarlarsa geçmeyebilir. robotics olan bir arkadaşım odasındaki modemi hol'e getirmek zorunda kalıyor ki salondan çeksin. çok zorlarsa bir adet access point de alınabilir ikinci el bile olur. ama sanırım bir tek modem/router olacaksa linksys bu piyasadaki en iyisi. ben denemedim yine ama duyumlar öyle. (802.11n olanları tercih edebilirsin).
0
cardioid
(18.09.08)
(4)

Star TV'nin BISS şifresini bilen var mı?

atomant
Bazı sitelerde 001fff - 100000000000 olarak verilmiş ama bu işe yaramıyor. Var mıdır şifresini bilen yoksa bu akşam da mı maç izleyemeyecez?
Bazı sitelerde 001fff - 100000000000 olarak verilmiş ama bu işe yaramıyor. Var mıdır şifresini bilen yoksa bu akşam da mı maç izleyemeyecez?
0
atomant
(17.09.08)
osuruklu
(17.09.08)
Sağolasın.
0
🌸atomant
(17.09.08)
Şu adreste tüm cihazlar için bilgiler nasıl girilecek vs. hepsi mevcut.
www.nasill.com

Özet olarak şöyle :

Portekiz'in Porto takımı, 17.09.2008 Şampiyonlar Ligi G Grubu maçında Fenerbahçe'yi Estadio do Dragoa Stadı'nda ağırlayacak. Karşılaşma 21:45'te başlayacak ve Star TV'den canlı yayınlanacak.


Uluslararası yayın hakları nedeniyle maçı yayınlayacak olan star yayınını şifrelemek zorunda.

STAR yayını sadece UYDU için şifrelenecek. Kablo tv, dsmart, digiturk, normal anten den izleyenler için bir sorun yok.

Sorun uydu yayınının avrupaya da ulaşmasından dolayı yayın haklarında çakışmalar olması. Bu sebepten uydudan yayın yapan kuruluşlar şifreleme yapmak zorunda kalacaklar.

Star gibi şifresiz platformlar şifreleme yaparken biss gibi kolayca girilebilen yöntemler seçerek seyircilerini üzmemeye çalışıyorlar.

Star yayını maçlar sırasında şifreleyecek. Şifreler ile ilgili gelişmeleri bu başlık altından takip edeiblirsiniz.


Şifreyi (key) biss bölümüne yazmanız yeterli.

Star biss id si: Biss ID: 01FFF Eğer 6 haneli giriş yeriniz varsa o zaman 001FFF yazın.

key: A021230035461400

Eğer soruluyorsa provider id: 011794 veya 11794

Eğer soruluyorsa Biss Frequancy : 011794 veya 11794

Eğer soruluyorsa Polarizasyon: H

Eğer soruluyorsa Symblrate : 5632

Bunlardan sorulmayanlar ayrıntılarda problem yok. ekranda girecek yer yok diye üzülmeyin. Bazı cihazlarda biss id ve key girmek yetiyor, cihaz kanala direk giriş yaptırdığı için zaten diğer frekansları vs. biliyor.

Biss key gireceksiniz. Yanlış şifreleme sistemine girmeyin.
0
manonflier
(17.09.08)
şifre 100000000 olarak değişmiş. yani en baştakini 1 yapacaksınız
0
alan shearer
(17.09.08)
(9)

İstenilen DNSyi kullanamama

kofteburger
Internet ayarlarında ne dns adresi girersem gireyim kullanmıyor ttnetin dnslerini kullanıyor. Aynı modeme ağlı başka bir bilgisayarda denedim onda düzgün oluyor. Bu bilgisayarda (Win XP Sp2) flushdns yapmayı yeniden başlatmayı filan denedim neden windows kabul etmez dns adresini acep?
Internet ayarlarında ne dns adresi girersem gireyim kullanmıyor ttnetin dnslerini kullanıyor. Aynı modeme ağlı başka bir bilgisayarda denedim onda düzgün oluyor. Bu bilgisayarda (Win XP Sp2) flushdns yapmayı yeniden başlatmayı filan denedim neden windows kabul etmez dns adresini acep?
0
kofteburger
(17.09.08)
evet ama onunla alaksı yok modemin dnssini de değiştirdim telnet ile yine olmadı. zaten o modeme bağlı başka bilgisayarda sorun yok.
0
🌸kofteburger
(17.09.08)
treewalk kullanıyorum zaten. 127.0.0.1 giriyorum 4.2.2.1 giriyorum opendns giriyorum olmuyor.
dns değiştirmekle girilemeyen siteler var evet ama onlarda Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir yaz(a)mıyor timeout hatası alınıyor diye biliyorum.

sallamasyon bir ip girince aynı şey oluyor oraya ne girersem gireyim ttnet dnslerini kullanıyor. hayır olay girememek değil teknik olarak nasıl olabilir böyle bir şey o beni deli ediyor.
0
🌸kofteburger
(17.09.08)
olmadı hatta treewalku kapatım başka dnsler de denedim o da olmadı.
0
🌸kofteburger
(17.09.08)
ağ bağlantılarında kullanılan bağlantının ayarlarından değiştiriliyor, airties modemlerin dns adresleri sabit.
0
luzumsuzadam
(17.09.08)
tamam ben de öyle yaptım olmadı. şimdi yine telnet çektim modeme sonra otomatik al dedim windows oldu bu sefer gibi. hayır ben aynı ayaları aynı modemi 2 senedir kullanıyorum dün oldu böyle bir şey neyse.
0
🌸kofteburger
(17.09.08)
luzumsuzadam
(17.09.08)
tamam öyle yapıyorum bende olmuyor. kullanmıyor oraya yazdığımı.
0
kofteburger
(17.09.08)
evet
0
kofteburger
(17.09.08)
bağlantı için kullandığınız network cihazının (ethernet card olur, wireless olur hangisi ise) driver'ını silip baştan yüklemeyi deneyin.
0
raj
(17.09.08)
(2)

airties rt-205 sorun

glasscow rangers
bunu aldığımda kutusunda modem yazıyordu fakat evde biblo vazifesi görüyor.deliricem neredeyse!sorun şu ppp ışığı sabitlenmiyor.doğal olarak nete bağlanmıyor.telekomu arıyorum splitter diyorlar.canım splitera takmışlar kafayı.yok birşey diyorum o zaman restart diyorlar.yani bir gerizekalının bile dü
bunu aldığımda kutusunda modem yazıyordu fakat evde biblo vazifesi görüyor.deliricem neredeyse!

sorun şu ppp ışığı sabitlenmiyor.doğal olarak nete bağlanmıyor.telekomu arıyorum splitter diyorlar.canım splitera takmışlar kafayı.yok birşey diyorum o zaman restart diyorlar.yani bir gerizekalının bile düşüneceği şeyler.

5-6 gündür net yok.dün ve bugün 3dk geldi gitti.telekom elemanı çağırdım benim modem çalışıyor senin modemin transistörü bozuk olabilir dedi.gitti.net yüzünü gösterdi.yine 3dk ama.

forumlarda da baktım çözüm yok.evrim teorisi gibi bir bilinmezin içine mi girdik.modem mi tırt.

[evet delirdim]
0
glasscow rangers
(17.09.08)
eger sürekli ppp yanip sönüyorsa(aynısı bana da olmuştu..) airties destek servisini(0212 444 0 239)arayın.bir dizi kontrol yaptırdıkdan sonra modemin bozuk olduguna kanaat getirip airties servisine yollamanızı isteyecekler.çok kısa zamanda geri yolluyorlar bende şaşırdım pazartesi akşam izmirden yolladım,perşembe elime geldi modem..
0
tutty
(17.09.08)
modemi evdeki farklı prizlere takıp dene (biraz acayip görünüyor ama bir defasında arkadaşımın modemindeki köyün delisi niteliğindeki sinyal alamama sorunu bu şekilde çözüldü). bir de adaptörünü değiştirip dene.
0
blackdog
(17.09.08)
(1)

word'e font eklemek

psyche
internetten font indirdim ve inen de .ttf uzantılı bir dosya. bunu word'de nasıl kullanabilirim?
internetten font indirdim ve inen de .ttf uzantılı bir dosya. bunu word'de nasıl kullanabilirim?
0
psyche
(17.09.08)
şuraya at C:\WINDOWS\Fonts
0
flame of feanor
(17.09.08)
(4)

Vista'da download ile reset sorunu

sijwocaq
Casper lap top. Daha yeni. Orjinal vista yüklü. Herhangi bir download başladığı zaman bilgisayar kendi kendine reset atıyor. Windows kendisi reset atıyor yani. Öyle çat diye kapanıp açılmıyor baya download u iptal edip kapatıyor kendini ve açıyor. Güvenlik ile ilgili bir ayar vs. olabilir mi? Nedir
Casper lap top. Daha yeni. Orjinal vista yüklü. Herhangi bir download başladığı zaman bilgisayar kendi kendine reset atıyor. Windows kendisi reset atıyor yani. Öyle çat diye kapanıp açılmıyor baya download u iptal edip kapatıyor kendini ve açıyor. Güvenlik ile ilgili bir ayar vs. olabilir mi? Nedir bu problem?
0
sijwocaq
(17.09.08)
download islemini herhangi bir programla mi yapiyorsunuz yoksa kendi download manager'i mi?
0
trimpot
(17.09.08)
aynısı xp kullanan kız arkadaşımın bilgisayarında olmuştu. ccleaner ve kaspersky hamlelerinden sonra sorun kalmadı.
0
teritori
(17.09.08)
kendi download manager i
0
🌸sijwocaq
(17.09.08)
download yaparken güvenlik duvarını kapat bir de öyle dene istersen.
0
from brain to fingers
(18.09.08)
(1)

acer aspire 4710g

chak 666
bu bilgisayara sahip olup vista'nın yerine xp kurup driver larında sorun çekmeyen var mı?AVCI ve Intel VGA driver larını yüklemekte sorun çekiyorum. sürekli sistem yeterli değil diyor. yapmadığım güncelleme kalmadı. nedir bu işin aslı ?
bu bilgisayara sahip olup vista'nın yerine xp kurup driver larında sorun çekmeyen var mı?

AVCI ve Intel VGA driver larını yüklemekte sorun çekiyorum. sürekli sistem yeterli değil diyor. yapmadığım güncelleme kalmadı. nedir bu işin aslı ?
0
chak 666
(17.09.08)
valla ben de aynı sorunla karşılaştım kurarken bunda xp ye. internetten guncel suruculerini de indirdim ama nafile. en son olarak vistayı kurmak zorunda kaldım. bende olmayan ses kartını tanımasına ragmen ses gelmiyordu.

nette de epey dokuman okudum ama saglıklı bişi olmadı malesef.
0
mavimor
(18.09.08)
(9)

çıldırtan winrar - II

deckard
previously on duyuru (git: 40096)şu winrar'ın dosyaları bozuk indirmesi iyice sinirimi bozuyor artık. dosyaları firefox ile indirdiğimde hiçbir sorun olmuyor fakat flashget bozuk indiriyor. ben de idm kurdum deneme amaçlı. gayet güzel indiriyordu.. derken o da bozuk indirmeye başladı. flashget'i den
previously on duyuru (git: 40096)

şu winrar'ın dosyaları bozuk indirmesi iyice sinirimi bozuyor artık. dosyaları firefox ile indirdiğimde hiçbir sorun olmuyor fakat flashget bozuk indiriyor. ben de idm kurdum deneme amaçlı. gayet güzel indiriyordu.. derken o da bozuk indirmeye başladı. flashget'i denedim bu sefer düzgün indiriyordu.. derken o da sorun çıkardı.

ram modüllerinden birini çıkardım öyle denedim sorun yine var, sonra onu takıp diğerini çıkardım sorun yine var. tahminim ram'de sorun yok.
0
deckard
(17.09.08)
modeminle ilgili bir problem olabilir, bağlantı kablolarıyla ilgili bir problem olabilir, bulunduğun semtteki internet hatlarıyla ilgili bir problem olabilir, indirdiğin serverlarla ilgili bir problem olabilir.
0
tannhauser
(17.09.08)
modemden yahut kablolardan olup olmadığını nasıl anlarım? semt ile ilgili olduğunu sanmıyorum. bir de yani firefox'tan sorunsuz iniyor fakat download manager işi bozuyor işte.
0
🌸deckard
(17.09.08)
ödünç bir modemle deneyebilirsin mesela. kabloları da sorarsın bir bilene, kaliteli mi diye. bir ihtimaldir tabi. ama inca filan gibi bir modemin varsa, kuvvetli bir ihtimale dönüşebilir.
0
tannhauser
(17.09.08)
nerden indiriyorsun dosyayı? rapidshare gibi bi yerden mi? yoksa direct link var elinde, ordan mı indiriyon?
0
edge_nabby
(17.09.08)
evet rapidshare'den. ama indirdiğim dosya ile alakası yok çünkü başka herkeste çalışıyor. dosya bana inerken bozuk iniyor sorun orada.
0
🌸deckard
(17.09.08)
@tannhauser, evet modemim inca. peki benim anlamadığım niye sadece .rar dosyalarında sorun var? internetle ilgili diğer her şey düzgün çünkü.
0
🌸deckard
(17.09.08)
"indirdiğin dosyayı" başka bir bilgisayarda açabiliyor musun? önceki sorunda "dosyayı bir arkadaşa yolladım sorunsuz açtı" demişsin, "indirdiğin dosyayı" mı yollladın yoksa linkini mi yolladın?
0
kurukafa
(17.09.08)
sorun şu ki ben dosyayı bozuk indiriyorum. haliyle dosyayı kime yollarsam hiçbirinde açılmıyor. linki yollarsam ise indirdiklerinde sorunsuzca açabiliyorlar. yani dosya benim bilgisayara inerken şifayı kapıyor.
0
🌸deckard
(17.09.08)
cevabıma baktın mı? işe yaraması lazım. rapidshare premium kullanıcısı mısın?
0
edge_nabby
(18.09.08)
(3)

Liverpool Maçı , Şampiyonlar Ligi , Star ve Kablo Tv dikdörtgeni

alwaysdrunk
şimdi bu akşam malum şampiyonlar ligi başladı.bu sene herbok birbirine girdi , yok d-smart, yok recieverlar için biss şifresi cart curt.bu akşam liverpool maçı başlamadan yayın dondu kaldı ve maçtan sonra açtığımda banttan yayınlana chelsea maçı çatır çatır gösteriliyordu.benim de bu konularda hiç b
şimdi bu akşam malum şampiyonlar ligi başladı.
bu sene herbok birbirine girdi , yok d-smart, yok recieverlar için biss şifresi cart curt.
bu akşam liverpool maçı başlamadan yayın dondu kaldı ve maçtan sonra açtığımda banttan yayınlana chelsea maçı çatır çatır gösteriliyordu.
benim de bu konularda hiç bir bilgim yok , acaba kablo tv yayınına da ambargo falan mı kondu ne oldu? yoksa sadece yayında bir aksaklık mı oldu bu gece ?

yarın gece Fenerbahçe maçı sırasında da olacaksa bu şimdiden önlemimi alıp başka yerde izlemenin yollarını arayayım , yoksa katil olurum.
0
alwaysdrunk
(17.09.08)
1. Uydu alıcınızın Biss şifre çözebilme özelliğine sahip olması gerekmektedir. Çoğu uydu alıcılarında bu özellik bulunmakta fakat aktif durumda değildir. Eğer uydu alıcınızın şifre çözme özelliği açık durumda değilse uydu alıcınızı aldığınız yetkili servisten destek isteyiniz.

2. Uydu alıcınızın menüsünde CAS‚ Key Girişi‚ CAS System‚ CAS Keys veya benzer bir isimle yer alan KEY girişi menüsüne gelin.

3. Açılacak menüde yer alan şifreleme tiplerinden (Şifre Tipi‚ Cas Type veya benzer bir isimdeki seçenek) Biss olanını seçin.

4. Açılacak menüde yer alan talimatları uygulayarak aşağıdaki değerleri girin.

Biss ID: 0x1FFF (eğer 6 haneli ise biss ID 0x001FFF olarak girilmelidir.)
Biss TP: 11892/12800(H) (Bazı modellerde bu sorulmamaktadır.)
Key Değeri: A021230035461400 (eğer 12 hane varsa key değeri A02123354614 olmalıdır.)
5. Şifreyi kaydedip (Kaydet‚ Tamam‚ Save veya OK) menüden çıkın.

6. Şifreyi kaydettiğiniz halde yine izleyemiyor ve hl kanal şifreli gibi bir uyarı ile karşılaşıyorsanız uydu alıcınızı kapatıp açın.

7. Eğer alıcınız hala şifreyi çözemiyorsa lütfen cihazınızı satın aldığınız yetkili servisten destek isteyin.
0
iyilik yap pitbull
(17.09.08)
cevap için teşekkürler ;
eminim uydu alıcısı olan arkadaşların işine yarayacaktır fakat benim sorum tamamen , kablo tv ile ilgili.
0
🌸alwaysdrunk
(17.09.08)
kablo tv'de böyle durumlarda bir kısıtlama yok. sadece türkiye içi yayın yaptığı için.
0
darknum
(17.09.08)
(4)

Otomatik Yenileme

babatema
Açıkta olan sayfayı browser benim yerime yenilesin istiyorum (1-2 dakikada bir) fazla kastırmadan nasıl olur bu iş? greasemonkey ile falan olur mu?
Açıkta olan sayfayı browser benim yerime yenilesin istiyorum (1-2 dakikada bir) fazla kastırmadan nasıl olur bu iş? greasemonkey ile falan olur mu?
0
babatema
(17.09.08)
firefox 2'de vardı bu özellik , n saniyede bir refresh et diyebiliyordun.
elimdeki ff3 sürümüne baktım göremedim ama.
0
alwaysdrunk
(17.09.08)
greasemonkey ile yapılabiliyor.

ben şu script'i kullanıyordum:
userscripts.org
0
moroff
(17.09.08)
firefox'da reload every eklentisiyle da$ gibi yapiyorum. hem sayfada post varsa uyariyor aman diyim yanlis yapmayalim diye. daha saglam bence, daha pratik greasemonkeyden;

addons.mozilla.org
0
only
(17.09.08)
reload every eklentisi yapıyor only'nin dediği gibi. tab mix plus eklentisinin de bu özelliği var. yani tmp kurcaksan reload every'ye gerek kalmaz.
0
edge_nabby
(17.09.08)
(3)

harici harddiskten veri kurtarma

chaud
harici harddiskim 1 kez yere düştü ve bum açılıor fakat hiçbirşey açmıyor sanki gücünü yitirmiş gibi.(pfff anlatamıorum)Benim harddiskim olsa hay kafama tüküreyim derdim ama kardeşimin yani ölüm kalım meselesi oldu. Sizce içindeki veriler kurtarılabilir mi ? Var mı bildiğiniz iyi bir veri kurtarma
harici harddiskim 1 kez yere düştü ve bum açılıor fakat hiçbirşey açmıyor sanki gücünü yitirmiş gibi.(pfff anlatamıorum)Benim harddiskim olsa hay kafama tüküreyim derdim ama kardeşimin yani ölüm kalım meselesi oldu. Sizce içindeki veriler kurtarılabilir mi ? Var mı bildiğiniz iyi bir veri kurtarma merkezi ?

--google da çıkan firmalara güvenemiyorum istanbuldayım hanfendinin kurtarılan her bir resmi için binlerce şükran duyacağım evet tırsıyorum
0
chaud
(16.09.08)
(git: 37201)
0
light beam
(16.09.08)
hdd'yi kutusundan çıkarıp, kasa içine, direkt anakart üzerinden bağlamaya çalışın.
0
tannhauser
(17.09.08)
@tannhauser sanırım okuma başlığıyla ilgili para bayılmaya kararlıyım
0
🌸chaud
(17.09.08)
(4)

laptopa haller oldu

mortifera
laptopun birden function tuşu çalışmamaya başladı, yani aslında tuş teorik olarak çalışıyor da (bilgisayar basıldığını anlıyor) diğer kombinasyonlarıyla vermesi gereken tepkileri gerçekleştirmiyor. (parlaklık açmak, kapamak gibi)bu arada bilgisayarın kendi ses açıp kapama fonksiyonu media playerın f
laptopun birden function tuşu çalışmamaya başladı, yani aslında tuş teorik olarak çalışıyor da (bilgisayar basıldığını anlıyor) diğer kombinasyonlarıyla vermesi gereken tepkileri gerçekleştirmiyor. (parlaklık açmak, kapamak gibi)

bu arada bilgisayarın kendi ses açıp kapama fonksiyonu media playerın filan ses ayarına döndü. yani önceden bilgisayarın sesini açıp kaparken programlardan bağımsız açıp kaparken (bilgisayarın ortasında sarı bir gösterge çıkardı işte vs vs) şimdi normal programların ses ayarını etkilemeye başladı

bu iki sorun ilintili sanırsam birbiriyle, ikisi aynı anda oldu
0
mortifera
(16.09.08)
fn tuşu bende vistayı xp'ye çevirdiğimden beri fonksiyonsuz. geçenlerde klavyeyi dağıttım diyordun sanırım, onunla alakalı olabilr mi?

bir de şu fn tuşu olayını çözene benden de bir adet +rep!!!
0
teritori
(16.09.08)
@teritori tuşlarla tamamen alakasız. zaten tuşlar da, ses açma kapama düğmesi de çalışıyor. olay bilgisayarın bunu algılayışıyla ilgili :)

zaten tuşları kurcaladıktan günler sonra oldu bu
0
🌸mortifera
(16.09.08)
bilgisayar milleti değil mi topunun allah belasını versin.
bu arada @hamsi: o dediğin şey en azından benim içim işe yaramadı.
0
teritori
(16.09.08)
windows disinda calisiyor mu?
0
algoritma
(17.09.08)
(3)

Virüs !!

joehigashi
Yaklaşık 20 gündür zannedersem harici harddiskimi virüslü virüslü kullanmışım şöyle ki.. Harici harddiskim aldığım günden bir kaç gün sonra kendisini usb'den makineye bağlar bağlamaz avira virüs programı tarafından uyarılmıştı. Tabi bir anlam verememiştim çünkü harici harddiski gizli dosyalar ile bi
Yaklaşık 20 gündür zannedersem harici harddiskimi virüslü virüslü kullanmışım şöyle ki.. Harici harddiskim aldığım günden bir kaç gün sonra kendisini usb'den makineye bağlar bağlamaz avira virüs programı tarafından uyarılmıştı. Tabi bir anlam verememiştim çünkü harici harddiski gizli dosyalar ile birlikte açtığımda avira'nın belirttiği dosyalar ortalıkta yoktu.. Dediğim gibi pek tınlamadım hani bazen sözlükte bile saçma sapan virüs uyarıları veriyor ona yormuştum.. Ancak avg kurulu bir makinede de bu uyarı ortaya çıktığında kıllanmaya başladım ve an itibariyle gizli dosyaları aç komutuyla birlikte sistem dosyalarını aç sekmesini tıklamamla karşıma daha önce bu diske koymadığım davetsiz misafirler çıkıverdi.

kk3.bat
ov.cmd
f.bat
n.bat
ph.bat
autoron.inf

ve harici diske kesinlikle atmadığım System Volume İnformation klasörü.. Bundan sonra ne yapmamı önerirsiniz ? Dosyaları direkt shift+delete ile sileyim mi system volume information dahil? Acaba harici harddiski taktığım diğer makinelere de virüs musallat olmuş mudur ? Çözüm ve bu illetten kurtulmak için önerilerinizi bekliyorum..
0
joehigashi
(16.09.08)
cisimi yapiyom popom kuru kaliyo
(16.09.08)
system volume information'ı da silin. ben sildim daha önce. o zaten hdd'yi windows olan bir bilgisayara taktığında otomatik oluşan bir şey. sen onu silince tekrar oluşacaktır ve bir sorun olmaz yani silersen.

hdd'yi taktığınız bilgisayarlara da bulaşmıştır. usb ile bağlanan şeylerin kötü yanı bu. virüs çok rahat bulaşabiliyo. çünkü hdd'ye autorun'ını koyuyo virüs. sen bi bilgisayara taktığın zaman, sen hiç bi şeye tıklamadan hdd'nin autorun'ı çalışıyo (bu autorun virüsü çalıştırıyo) ve ne olduğunu anlamadan bulaştırmış oluyorsun. bunu engellemek için windows'un autorun özelliğini kapatın ve usb ile bağladığınız şeyleri bilgisayarım'dan sağ tıklayarak "aç" diyerek açın. (eğer autorun'ı kullanmak isterseniz, çift tıklayarak kullanabilirsiniz yine, yani autorun özelliğini kapatınca bi kaybınız olmuyor.)
0
edge_nabby
(16.09.08)
@hopeless

system volume information olmaması gereken hdd'lerde de olabiliyor bu klasör, mesela system recovery tamamen devre dışı ancak extrernal hdd'de system volume information klasörü belirebilir (windows'un yüklü oldupu diskte olmadığı halde) ve silmeye kalktığınızda "this action requires admin rights vs vs" diyebilir. bu durumda virüs veya malware yüklüdür o hdd'de, ve kendini system volume olarak saklamaktadır.

öncelikle, aktif process'leri check etmenin yolunu bulun, gözünüzün tutmadığını sonlandırın, aynı şeyi internetten alakalı sayfaları okuyarak windows services için de yapın. system volume'u kullanan process veya service'i kapattığınızda artık o klasörü silebilirsiniz.

o klasörü sildikten sonra mutlaka virüs taraması yapın ve hatta belki de makinenin net ile bağlantısını kesin.
0
raj
(17.09.08)
(3)

PSP Slim şarj süresi?

teritori
Ne kadar gitmektedir bu aletlerim şarjı? 375 liraya bir sitede gördüm almaya değer mi?
Ne kadar gitmektedir bu aletlerim şarjı? 375 liraya bir sitede gördüm almaya değer mi?
0
teritori
(16.09.08)
kesinlikle almaya değer bişey kendim kullanıyorum oyun ve müzik için ideal ama müzik için kesinlikle başka şeylere yönelmelisin.şarjına gelince ekran değerlerine göre değişiyor ama genelde 4-5 saat gidiyor. 375 lira fazla 280ytlye alabilirsin spot olarak.
0
cause
(16.09.08)
değerde, yaşına bağlı. yani belli bir yaştan sonra insan tek başına oyun oynamıyor, ama birileri gelince pes'de kapışma arzusu devam ediyor.
0
thefirstfbli
(16.09.08)
4 saat.
0
hlathguth
(16.09.08)
(3)

IPod || IPhone kulaklığı?

ophelia
benim iphone'un kulaklığı boku yedi kısacası. Şimdi ben bi kulaklık alacam ama problemliyim. Şimdi iphone un kutusuyla beraber gelen kulaklığın ucunda 3 halka var. gittigidiyora baktım ipod iphone kulaklığı diye sattıkları kulaklıklarda 2 halka var. apple ın storeuna baktım bişey göremedim. googleda
benim iphone'un kulaklığı boku yedi kısacası. Şimdi ben bi kulaklık alacam ama problemliyim. Şimdi iphone un kutusuyla beraber gelen kulaklığın ucunda 3 halka var. gittigidiyora baktım ipod iphone kulaklığı diye sattıkları kulaklıklarda 2 halka var. apple ın storeuna baktım bişey göremedim. googleda arattım iphone earphones diye, hepsi 3 halkalı kulaklık uçlarına sahip.
normal kulaklık iphone da çalışmıyor galiba, peki ya 2 halkalı ipod kulaklığı?

ayrıca gidip güzel bi kulaklık mı almalıyım yoksa bu çük gibi kullanışsız kulaklıktan başka seçeneğim yok mu?

fotoğrafları ataçladım, biri iki biri üç halkalı. öptüm.
0
ophelia
(16.09.08)
kays el mecnun
(16.09.08)
üç halkali jack; ucaklarda kullanilan bir jack'imis ve bu model Nokia N95, Apple iPhone ve HP IPAQ 500 Voice Messenger'larda da kullanilmis : en.wikipedia.org

ben ipod için iki halkali (stereo jack) sony kulaklik kullaniyordum. herhangi bir sorun yasamadim, aksine kaliteli bir ses aldim.

eger illa ki ben orijinal ipod kulaklik kullanmak istiyorum dersen evde hic kullanmadigim bir vaziyette durmakta. mesaj atman yeterli, tamam.
0
trimpot
(16.09.08)
aynı olay bende de gerçekleşti. yani ipod kulaklığından tam verip alamadığımı farkedince kulaklık arayışlarına girdim.
uzun arayışlardan sonra sennheiser cx300 ü kesinlikle tavsiye ederim. ipod da müzik keyfini kesinlikle 10 a katlıyacaktır. (ne reklam yaptım arkadaş sanki babamın markası)
0
dis kapinin mandali
(16.09.08)
(3)

Şu tarz bi virüs var mıdır ?

joehigashi
Herhangibir alışveriş sitesine girip alışverişimizi tamamlerken yazdığımız kredi kartı numarasını direkt kötü niyetli kişilerin ellerine gönderen iğrenç solucanlar mevcutmuş. Bunlar çok yaygın mıdır ? Hani worm falan diyoruz bunlardan makinede bir tane bile çıkması ayvayı yediğimizin habercisi mi ?
Herhangibir alışveriş sitesine girip alışverişimizi tamamlerken yazdığımız kredi kartı numarasını direkt kötü niyetli kişilerin ellerine gönderen iğrenç solucanlar mevcutmuş. Bunlar çok yaygın mıdır ? Hani worm falan diyoruz bunlardan makinede bir tane bile çıkması ayvayı yediğimizin habercisi mi ? korunmak için avira, avg gibi virüs programları tek başına yeterli olur mu ? Ve bu tarz çok luzumlu şifrelerimi olduğu gibi kötü adamların ellerine gönderen programcıklardan korunmanın başka bir yolu var mı ?
0
joehigashi
(16.09.08)
bilgisayarinda keylogger olabilir tabiki. bunlar bir ihtimal ama korunmakta fayda var. avira'nin yaninda Advanced WindowsCare cok iyi gider.

www.download.com
0
trimpot
(16.09.08)
firewall kurmanızı öneririm. bu işte zonealarm ve comodo iyi sanırım.
www.download.com
www.download.com

ben windows'ta zonealarm kullanmıştım. gayet memnundum. senin izin verdiğin programlar dışında hiç bi program internete bağlanamıyor. ya da istediğin programa sadece download izni verebiliyorsun. (upload yapamıyor yani o program.) sadece bildiğin programlara (firefox, msn, flashget ...) izin verdiğin için, sistemindeki keylogger aldığı şifreyi internetten gönderemiyor (diye basit bi mantık yürüttüm, doğrudur heralde).

not: anti ad/spyware programı yükleyip belli aralıklarla bilgisayarı taratmak da güvenlik açısından önemli, ama firewall kadar önemli değil. spybot önereyim onun için de.
www.download.com
0
edge_nabby
(16.09.08)
zone alarm tavsiye etmem kesinlikle, comodo'nun da son sürümü ömür törpüsü, bir önceki sürümü (2.4.18) iyidir.

ayrıca anti spyware programları da (mesela spybot) böyle gizli programcıkları temizler.
0
ashh
(16.09.08)
(4)

Var mi bilen ?

kr4z33
URL'lerde karşımıza çıkan yüzdelik gariplikler %20, %2520, %50 gibi ibarelerin tam manasi nedir ? Misalen %20'nin boşluğa (space) tekabül ettiğini biliyorum. Var mi bunun bir listesi ?Ayriyetten [ ve ] karakterlerinin dengi nedir ?
URL'lerde karşımıza çıkan yüzdelik gariplikler %20, %2520, %50 gibi ibarelerin tam manasi nedir ?
Misalen %20'nin boşluğa (space) tekabül ettiğini biliyorum. Var mi bunun bir listesi ?

Ayriyetten [ ve ] karakterlerinin dengi nedir ?
0
kr4z33
(16.09.08)
"Percent-encoding" ya da "URL encoding"

en.wikipedia.org
www.w3schools.com
0
ermanen
(16.09.08)
[ ve ] karakteri dediğiniz & ise, o işaret iki değişkeni ayırmaya yarıyor GET metodu kullanılırken. user=actionary&pass=1234 gibi. tabii sorunuz buysa =)
0
actionary
(16.09.08)
köşeli parantezi soruyor sanırım.
0
kibritsuyu
(16.09.08)
Şimdi mesela "www.aaa.com bisey/aaa.php" diye bir adresimiz var, görüldüğü üzere düzgün çıkmıyor link olunca.
Halbuki "www.aaa.com" yazınca oluyor.

Amaç bu tip kısıtlamaları aşmak yani. Tırnak işareti, yabancı karakterler, kod içinde özel anlamları olabilecek bazı karakterler falan bu şekilde direkt yazılmadan belirtilebiliyor.
0
386 dx
(16.09.08)
(2)

KMPlayer

rurouni
KMplayer ayarlarından her zaman üstte secenegini kaldırmak istiyorum bir turlu bulamadım var mı bilen eden yoksa oyle bir secenek yok mu ? :)
KMplayer ayarlarından her zaman üstte secenegini kaldırmak istiyorum bir turlu bulamadım var mı bilen eden yoksa oyle bir secenek yok mu ? :)
0
rurouni
(16.09.08)
peki media player deki F11 (full ekran) nasıl yapılıyor? film izlerken üst ve alltaki siyah bölgeler çok yer kaplayınca görüntüdeki karakterler iyice şişman görünüyor.
0
pain
(16.09.08)
pain sorun ne anlayamadım ben. media player dediğin windows media player ise, sorunun kmplayer'la ne alakası var?
0
bodom
(16.09.08)
(4)

Internet gecmisi ve girilen siteler

ermanen
Internet gecmisini ozel programlarla silsek bile yine de daha once hangi sitelere girdigimiz tespit edilebilir mi? Edilirse nasil edilir?
Internet gecmisini ozel programlarla silsek bile yine de daha once hangi sitelere girdigimiz tespit edilebilir mi? Edilirse nasil edilir?
0
ermanen
(16.09.08)
edilir.
0
from brain to fingers
(16.09.08)
edilir ee?

nasil edilir?:)
0
🌸ermanen
(16.09.08)
sanırım aynen dosya kurtarmada oduğu gibiedilir. bunlar da sonuöta dosya olarak tutuluyor. silince siliniyor ama iz bırakıyor. recovery programları da buluyordur haliyle.
0
kibritsuyu
(16.09.08)
hard diskteki boş yerleri iyice temizleyen programlar var, silinmiş dosyaları geri döndürülemez hale getiriyor. belki bu şekilde izler tamamen silinebilir.
0
edge_nabby
(16.09.08)
(5)

DVD room Sorunu

Bravefart
Yaklaşık olarak 1 aydır devam eden bi sorun..Bilgisayarım bir senelik dvd room da hiç bir problem yoktu ama ne olduysa artık sadece dvd okuyor ve yazıyor.Hiç bir şekilde ne Cd okuyor nede yazıyorBunun sebebi ne olabilir acaba Bir keresinde sürücüsü açıkken dizim çarpıp yerinden fırlatmıştı dvd Room
Yaklaşık olarak 1 aydır devam eden bi sorun..

Bilgisayarım bir senelik dvd room da hiç bir problem yoktu ama ne olduysa artık sadece dvd okuyor ve yazıyor.Hiç bir şekilde ne Cd okuyor nede yazıyor

Bunun sebebi ne olabilir acaba

Bir keresinde sürücüsü açıkken dizim çarpıp yerinden fırlatmıştı dvd Room u söküp tekrar yerine takmıştım o sırada elim ayağım kristaline sürtünmüş olabilirmi acaba

Ama öyle olsada kristalide temizlemiştim anlamadım gitti ?
0
Bravefart
(15.09.08)
driver update çözüm olabilir. bir de room değil direk rom. :)
0
passion rules the game
(15.09.08)
( kusura bakma ingilizce aciklicam ) device manager'dan ( aygit yoneticisi ) uninstall reinstall edin sonra bilgisayarinizi acip kapatin. hala devam ediyorsa firmware update yapin derim ben. fiziksel bir sorun olduguna karar vermeden en son format derim. ama bu opsiyonlar ise yarayabilir.
firmware'leri bilgisayarinizin uretici sitesinden bulabilirsiniz, ( misal toshibalarin cogu modelinde bulunurdu ) olmadi dvd rom'un markasina bakip dvd'nin ureticinin sitesinde bulebilirsiniz.
0
wish i could fly
(15.09.08)
Yradımlarınız için çok sağolun
Bide okurken hani böyle ruuuumm diye okuruzya ingilizce kıtlığından bende room diye yazdım :)

Ben direk hödük gib

-Bi açayım temizleyeyim şunu beeee kristal tozlandı heral

Çok biliozya :)
update i bi deneyeyim
0
🌸Bravefart
(15.09.08)
garantisi devam ediyordur, sen hic ugrasma, direk tamire gonder. degistirirler muhtemelen
0
x daemon
(16.09.08)
Garantisi devam etse bile ben en azından yirmi kere bağırsaklarını döküp topladım o dvd rom un :)

Gönderdiğim gibi direk postalarlar

Yeni bi tane alırız artık bayılıcaz 45 lira
0
🌸Bravefart
(17.09.08)
(6)

1080i mi 1080p mi?

sangria
http://www.vestel.com.tr/msib20/tr/kategoriler/tuketici_elektronigi/televizyon/lcd_televizyonlar/pixellence_usb_full_hd_42822_42_lcd_tv.aspxalet bu, soru da yukarda. nedir?
www.vestel.com.tr

alet bu, soru da yukarda. nedir?
0
sangria
(15.09.08)
1080i 1080p farkını tam bilmiyorum ama 1080p olması gerek. full hd olunca 1080p(1920x1080) oluyor hd ready(1280x1024) 720p.
0
rurouni
(15.09.08)
1080i interlaced, 1080p progressive tarama oluyor. FullHD'ler 1080p oluyor.
0
deckard
(15.09.08)
diyelim ki pal formatında yayın alıyorsunuz. bu 640x480 çözünürlük ve saniyede 25 kare demektir. data yoğunluğunu azaltmak için görüntü interlace edilir. bu durumda ilk karede satırlardan 2-4-6-8-........480 numaralı olanlar ikincide 1-3-5-7-9-............-479 olanlar iletilir (lower fileld first interlace, tek rakamlı satırlarla başlarsa upper field first oluyor) ve bu tekrar eder. yani her karede aslında resmin yarısını görürsünüz ama saniyede 25 kare izlediğiniz için aradaki boş satırları göremezsiniz. SD formatında bu çözünürlük 720x576 HD de ise 1920x1080 dir ama mantık aynıdır. Progressive taramada field olayı yoktur, tüm satırlar doludur.
0
audionaut
(15.09.08)
urun 1080p yani 1920X1080 destekliyor.
1x yanda, 2x arkada hdmi giri$i var. guzel urun.
0
charm
(15.09.08)
1080p
0
x daemon
(16.09.08)
kaç "i" ya da kaç "p" olur ise olsun, "vestel" almadan önce bir düşünün derim ben. az biraz daha dişinizi sıkıp para biriktirip samsung hatta lg gibi bir markaya yönelmeniz, sizin açınızdan çok daha iyi olabilir kanısındayım.
0
trawmatolog
(16.09.08)
(8)

parca indirme

pembeli kiz
parcayi sadece web sitesi üzerinden dinleyebiliyorum bilgisayara yüklemenin yolu var midir
parcayi sadece web sitesi üzerinden dinleyebiliyorum bilgisayara yüklemenin yolu var midir
0
pembeli kiz
(15.09.08)
evet, var..
audacity isimli ses programını kullanabilirsin, kayıt yeri olarak ses girişini seçersen o an bilgisayardan hangi ses çıkıyosa onu kaydeder program..
sonra da kaydı mp3 olarak bilgisayarına kaydedebilirsin..
yalnız diğer ses çıkaran programlar (msn, winamp felan) kapalı olmalı ki şarkının ortasına gayipten sesler kaydetmesin..

yardıma ihtiyacın olursa haber et..
0
thefalloftekin
(15.09.08)
@thefallenone;

programiindirdim de ses kaydini nasil yapacam bulamadim bir türlü?
0
🌸pembeli kiz
(15.09.08)
1.deneme amaçlı olarak winamp'ta bi parça çaladursun fonda..
2.arayüzde aux, video, cd player gibi seçeneklerin olduğu bi bölüm var bu play, rec tuşlarının alt tarafında.. orda stereo mixer seçeneğini seçiyosun..
3.bi kez kayıt tuşuna bas (kırmızı yuvarlak). eğer ekranda dalgalı dalgalı mavi bi ses göstergesi dolmaya başlamışsa tamamdır, ki öyle de olacaktır. durdur kaydı, o dolmuş olan mavi şeyi de sol üstteki x tuşuyla kapat.
4.winamp'ı kapa, siteye git.. şarkı tam başlamadan kayıt tuşuna bas.. yalnız başka bi programdan ses çıkmamasına gayret göster..
5.şarkı bitince stop'a bas.. file'dan save project as'ı seç.. kayıt yerini felan seç.. tamamdır..

not: bu 5. adımda programın yamuk yapabilme ihtimali var, kaydetmeyebilir; lame diye bi dosya var, onu isteyebilir.. isterse haber et.. anlarsın ya, yasal değil ayaklarına felan yatmaya kalkabiliyor.

kolay gele..
0
thefalloftekin
(15.09.08)
evet yapabildim kocaman kayit tusunu görememisim zaten gecen hafta göz doktoru iki gözümün de yüzde 50 görmedigini söylemisti körlügüm kendim onaylamis oldum...
0
🌸pembeli kiz
(15.09.08)
ehuhe geçmiş ola..
kaydetti mi bari sorunsuzca?
0
thefalloftekin
(15.09.08)
evet o bahsettigin dosyayi istiyor onu da halettim yardimlarin icin tekrar tesekkürler
0
🌸pembeli kiz
(15.09.08)
firefox kullanıyosanız download helper isimli eklenti flv,mp3 vs tüm media dosyalarını kaydetmenizi sağlıyor.Kullanımı da basit.Şarkıyı oynatıyorsunuz,eklentinin simgesi kıpırdanıyor ona tıklayıp kaydet diyosunuz ve şerkı bittiğinde dosya oluşmuş oluyor.
www.downloadhelper.net
0
edip
(16.09.08)
edip ellerin dert görmesin pek hoş bişimiş bu eklenti. kurdum video müzik ne varsa çekiyor canavar :)
0
kojiro
(16.09.08)
(2)

En iyi Mobil İşlemci

rurouni
Intelin core 2 quad notebooklar icin de var sanıyordum ben yokmus sanırım. santa rosa daha iyi demişler. Bir Notebook icin su an piyasada olan en iyi işlemci nedir.AMD leride işin icine dahil edelim tabi.
Intelin core 2 quad notebooklar icin de var sanıyordum ben yokmus sanırım. santa rosa daha iyi demişler. Bir Notebook icin su an piyasada olan en iyi işlemci nedir.

AMD leride işin icine dahil edelim tabi.
0
rurouni
(15.09.08)
ermanen
(15.09.08)
mevcut mobile işlemciler içerisinde tek dört çekirdekli işlemci qx9300 extreme; 2.5 ghz hızında çalışıyor, 1066mhz fsb'ı destekliyor ve 12mb l2 cache sahibi. en iyi çift çekirdekli işlemci ise x9100 extreme; 3.06ghz hızında, 1066mhz fsb desteği ve 6mb cache sahibi. hangisinin daha iyi olduğu kullanım şeklinden kullanım şekline farkedebilir. amd fiyat/performans kategorisinde belki intel ile karşılaştırılabilecek işlemcilemciler sunsa da iş en iyiye geldiği zaman en azından şu an için rakipsiz. santa rosa bir işlemci değil, bir platformun adı.
0
opteron
(16.09.08)
(1)

opera resim gösterme sorunu

lancelot du lac
sorun şöyle ki; sitelerdeki resim linklerine tıkladığımda resmi yeni sekmede falan açmıyor, "farklı kaydet" falan demişim gibi kaydet ekranı açılıyor ve resimleri ancak kaydederek görebiliyorum. önceden böyle değildi sanırım ayarları değiştirmişim farketmeden ama bulamıyorum nasıl düzeleceğini.
sorun şöyle ki; sitelerdeki resim linklerine tıkladığımda resmi yeni sekmede falan açmıyor, "farklı kaydet" falan demişim gibi kaydet ekranı açılıyor ve resimleri ancak kaydederek görebiliyorum. önceden böyle değildi sanırım ayarları değiştirmişim farketmeden ama bulamıyorum nasıl düzeleceğini.
0
lancelot du lac
(15.09.08)
bu daha önce de sorulmustu. normal bir durum. sadece opera'ya has bir durumda degil ayrica. ie'de de durum ayni.
0
trimpot
(15.09.08)
(2)

dijital ses sorunusalı

thinkbeforedoing
şimdi kasamda dijital audio out çıkışım var. bir adet de 2.0 müzik setim var ama dijital kablo girişi yok, standart 3.5mm stereo kablo girişi var. ben diyorum ki şimdi bi ucu dijital bi ucu stereo jack olan kablo var mıdır? ki bi ucu kasaya bi ucu müzik setine takayım. varsa almaya değer mi klasik s
şimdi kasamda dijital audio out çıkışım var. bir adet de 2.0 müzik setim var ama dijital kablo girişi yok, standart 3.5mm stereo kablo girişi var. ben diyorum ki şimdi bi ucu dijital bi ucu stereo jack olan kablo var mıdır? ki bi ucu kasaya bi ucu müzik setine takayım. varsa almaya değer mi klasik stereo jack den aldığım sesden çok farkı olur mu?
0
thinkbeforedoing
(15.09.08)
kasadaki çıkış digital out, 2.0 daki giriş anolog.
benim bildiğim böyle bir çevirici yok.
zaten "digital in" bulunan aygıtlarda bu digital/anolog çeviricisi kendi içerisinde bir devre olarak mevcut, apartla olacak gibi değil yani.
0
vincenzo
(15.09.08)
hocam analog cikis da olmasi lazim yahu, eger "ses kartimdan yalniz spdif ya da optik cikis yoluyla dijital sinyal alabiliyorum," diyorsaniz bilemem de, normalde analog cikisinin da olmasi lazim yani, aksi takdirde ilginc bi ses kartiniz varmis diyebilirim.

ha, kastettiginiz sey fiziksel farkliliksa sadece (yani kasadaki giris RCA ise) olay basit: bi ucu dişi 3.5mm stereo (speaker'lari takicaksiniz buna), diğer uçları erkek RCA analog (kırmızı ve siyah uç çifti) bir kablo alicaksınız elektrikçiden, 5ytl'ye falan bulunur. şunun gibi bişiy ==> www.priceguidenetwork.com

ha analog yok sadece dijital var diyorsanız araya bi DAC koymanız gerekecektir sanırım.
0
boshi
(15.09.08)
(3)

Photoshop CS için brush aranıyor!

cha
efenim, internet materyalleri içeren yani internet ile ilgili öğeler barındıran, internet temasını işleyen brushlar arıyorum fakat bulamadım. aramak için uygun keyword mu bulamıyorum yoksa gerçekten böyle brush yok mu bilemedim. canlar?
efenim, internet materyalleri içeren yani internet ile ilgili öğeler barındıran, internet temasını işleyen brushlar arıyorum fakat bulamadım. aramak için uygun keyword mu bulamıyorum yoksa gerçekten böyle brush yok mu bilemedim. canlar?
0
cha
(15.09.08)
www.softarchive.net e baktınız mı?
0
tcp0203
(15.09.08)
la grande
(15.09.08)
browse.deviantart.com en beğenilenden itibaren sıralanmış hali...
0
kobuzchu kiz
(15.09.08)
(4)

Ücretsiz Domain arıyoruz

neronas
Geocitiesde halihazırda bulunan, şirin ülke Bhutan'ın tanıtımı ve seyahat için grup oluşturulması nedeniyle hazırlanmış (tek gidilemiyor malesef sadece grup turist kabul ediyor Bhutan)kar amacı gütmeyen websitemiz için ücretsiz domain aramaktayız. Site gayet amatördür, abartı bandwith e ihtiyacımız
Geocitiesde halihazırda bulunan, şirin ülke Bhutan'ın tanıtımı ve seyahat için grup oluşturulması nedeniyle hazırlanmış (tek gidilemiyor malesef sadece grup turist kabul ediyor Bhutan)kar amacı gütmeyen websitemiz için ücretsiz domain aramaktayız. Site gayet amatördür, abartı bandwith e ihtiyacımız yoktur. Geocities den iyi olsun, kullanımı kolay olsun yeter (dosyaları öylece upload edelim, çalışsın site).
0
neronas
(15.09.08)
www.freewebs.com u deneyin bir. ayrıca sizin aradıgınız host değil mi ya ?
0
rurouni
(15.09.08)
thefalloftekin
(15.09.08)
domain:
www.freedomain.co.nr
www.co.cc
www.dot.tk
www.iis.com.tr -> burada da alan adı alana hosting bedava diyor.
hosting:
www.110mb.com
www.l4rge.com
0
deadstar
(15.09.08)
host mu, domain mi?
0
reeper redeemer
(15.09.08)
(7)

Msn

dambil
dün sorduğum ama kendi kendisine düzelen msn de enter tuşumumun çalışmama sorunu tekrardan oluştu. neden çalışmıyor enter tuşum msn de. diğer heryerde çalışıyor. izninizle fak demek istiyorum.
dün sorduğum ama kendi kendisine düzelen msn de enter tuşumumun çalışmama sorunu tekrardan oluştu. neden çalışmıyor enter tuşum msn de. diğer heryerde çalışıyor. izninizle fak demek istiyorum.
0
dambil
(15.09.08)
sorunuza cevap değil ama bu veslie ile paylaşmış olayım, benim msnm da "ş ve i" tuşlarına basınca kapanıyor. ahahah evet bildiğin kapanıyor program. bilen biri varsa bu fantastiş probleme de bir el atıversin.

teşekkürler.
0
uzunbinik
(15.09.08)
bilgisayarındaki shift, ctrl, alt, alt-gr tuşlarına aynı anda bir kaç kere rastgele bas.
düzelebilir.
0
desdinova
(15.09.08)
@desdinova

olduramadım maalesef..
0
🌸dambil
(15.09.08)
msn plus kuruluysa onu kaldırmayı dene bi. belki onun denyoluğundandır.
0
teritori
(15.09.08)
bu bana da oluyordu. enter'a basınca alt satıra geçiyordu. ben de düşündüm, bunun sebebi ya msn plus ya da a-patch'dır deyip ikisini de tekrar kurup tüm özelliklerine baktım. ve de voila!
0
tom riddle
(15.09.08)
dambil, msn'i açtığında "Internet Script Error" aliyorsan, hata penceresinin altında "YES" ve "NO" göreceksin (Do you want to continue running scripts on this page?). "YES" de, çalışıyor enter :) Nedendir, ne alakadır, hakikaten bilmiyorum.
0
actionary
(15.09.08)
@actionary

budur.

ek soru. bu hata neden:)
0
🌸dambil
(15.09.08)
(4)

winrar'ın kıllığı

deckard
winrar bana kıllık yapıyor şu aralar. hangi dosyayı extract etmeye çalışsam hata veriyor. şifrelenmiş olanlara yanlış parola, şifrelenmemiş olanlara ise bozuk dosya diyor. 10-12 dosyayı denedim hepsinde aynı. hatta bir dosyayı arkadaşa yolladım o denedi, sorunsuz açtı. nedir winrar'ımın sorunu?
winrar bana kıllık yapıyor şu aralar. hangi dosyayı extract etmeye çalışsam hata veriyor. şifrelenmiş olanlara yanlış parola, şifrelenmemiş olanlara ise bozuk dosya diyor. 10-12 dosyayı denedim hepsinde aynı. hatta bir dosyayı arkadaşa yolladım o denedi, sorunsuz açtı. nedir winrar'ımın sorunu?
0
deckard
(15.09.08)
yok ondan değil. fazladan basılmış space tuşu da değil.

"şifrelenmemiş olanlara ise bozuk dosya diyor" burada dediğim gibi aynen.
0
🌸deckard
(15.09.08)
ben de henuz gecemedim ama (bkz: 7zip) diyeyim.
0
layouter
(15.09.08)
Bu gibi sorunlar RAM arızası göstergesidir(winrarı tekrar falan kurduğunu varsayıyorum). Bir memtest+ yazıyorum.
www.memtest.org
0
kurukafa
(15.09.08)
evet winrar'ı kaldırıp yeniden kurdum nafile. RAM'lerde sorun olmasın ya 2 ay önce yenilemiştim. teste bakayım şimdi.
0
🌸deckard
(15.09.08)
(3)

Sorunlu Sim Kart

montreal
Abimin cüzdanında 1 ay boyunca kalan simkart(kendisi asker) şu anda sanırım bozulmuş durumda. Birkaç telefonda denedim takınca tanınmıyor telefon "sim kart takın" uyarısı veriyor. İçindeki telefon rehberi önemli olduğu için bu sim kartın kurtarılması için çabalamam gerekiyor, bu işi çok da pahalıya
Abimin cüzdanında 1 ay boyunca kalan simkart(kendisi asker) şu anda sanırım bozulmuş durumda. Birkaç telefonda denedim takınca tanınmıyor telefon "sim kart takın" uyarısı veriyor. İçindeki telefon rehberi önemli olduğu için bu sim kartın kurtarılması için çabalamam gerekiyor, bu işi çok da pahalıya yapmayacak bildiğiniz yerler var mıdır?
0
montreal
(14.09.08)
istanbulda isen beşiktaş merkezde barbarosa doğru sinanpaşa tarafından çıkarken solda 2 katlı bir cep telefonu dükkanı var, büyükçe. yolun düşerse oraya uğra.
0
mortifera
(14.09.08)
bildiğim belli bir yer yok ama sim yedekleme ya da kopyalama yapan bazı telefonuclar bunun içinde verileri alabilirler belki. denemeye değer..
0
eleventh american esme has met
(14.09.08)
benim turkcell sim kartım bozulmuştu. bi turkcell extraya gidip 7 ytl vererek yenisini alıyosun, veri veya kontör kaybın olmuyor.
0
cereal killer
(15.09.08)
(4)

UK IP ' sine nasil sahip olabilirim?

egotm
BBC'nin sitesindeki online yayinlarini izlemek istiyorum ama bunun icin UK'de ikamet etmem gerekiyor. IP mi degistirip bu isi nasil kivirabilirim?ornek bir video:http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/b008s99k/
BBC'nin sitesindeki online yayinlarini izlemek istiyorum ama bunun icin UK'de ikamet etmem gerekiyor. IP mi degistirip bu isi nasil kivirabilirim?

ornek bir video:

www.bbc.co.uk
0
egotm
(14.09.08)
ingiltere kökenli proxy bulup o proxy ile giriş yapabilirsiniz.
www.samair.ru
0
alwaysdrunk
(14.09.08)
bulduğun proxy anonymous olsun mümkünse.
0
mortifera
(14.09.08)
Proxy kontrolü de yapılıyor bazen haberiniz olsun.
0
ozdek
(15.09.08)
ya evet, proxy degistirerek girmek ise yaramadi. bunun baska bir cozumu var midir? :S
0
🌸egotm
(15.09.08)
(5)

VBR CBR farkı

feelindivine
Yine bir mp3 sorusu ile karşınızdayım ama bu son olacak. 320 kbps CBR (sabit bit rate'li) bir mp3 mü daha kaliteli ses verir yoksa 320 kbps VBR (değişken bit rate'li) bir mp3 mü ? Ya da ikisinin de kalitesi aşağı yukarı eşit midir?
Yine bir mp3 sorusu ile karşınızdayım ama bu son olacak. 320 kbps CBR (sabit bit rate'li) bir mp3 mü daha kaliteli ses verir yoksa 320 kbps VBR (değişken bit rate'li) bir mp3 mü ? Ya da ikisinin de kalitesi aşağı yukarı eşit midir?
0
feelindivine
(14.09.08)
teoride cbr daha kaliteli verir. ama vbr denilen encoding yönteminde de kulağın daha az duyduğu bölümler daha fazla sıkıştırıldığı için aşağı yukarı eşit olduğunu söylemek daha doğru olur.
0
tom riddle
(14.09.08)
CBR daha iyi ses verir ama VBR ile arasındaki boyut farkı belirli tip müziklerde o kadar farklı olur ki, aradaki ufak ses farkını kompanse eder.

VBR müziğin fazla yoğun olmadığı noktalarda daha az veri kullanır müziği ifade etmek için ve oralardan ettiği tasarrufu daha yoğun noktalarda daha az sıkıştırarak kullanır. Fakat mp3 standardı 320kbps nin üzerinde veri taşımadığı için 320kbps vbr de bu bir avantaj olmaktan çıkar.

mesela 128cbr ve 128vbr deseydin, 128vbr daha iyi derdim. çükü 128 vbr de müziğin yoğun olmadığı yerlerden yapılan tasarruf ile gerekli yerlerde anlık bitrate 320ye kadar çıkabiliyor ama dosyanın boyutu yine 128cbr civarlarında kalıveriyor. Ancak 320kbps için böyle bir avantaj olduğunu sanmıyorum.
0
kurukafa
(14.09.08)
Bir de mp3 için doğal sınır neden 320 kbps onu anlamıyorum. Yani mp3 formatında atıyorum neden 1150 kbps yok. 320 kbps'nin neden üstüne çıkılamıyor. Mp3'ün doğal sınırı mı bu yani 320 kbps'yi aşarsak başka bir format mı ortaya çıkardı?
0
🌸feelindivine
(14.09.08)
O kadar teknik bilgiye sahip değilim konu hakkında ama demek ki Fraunhofer Mp3 standardını belirlerken böyle bir kısıtlamaya gitmiş. Sonuçta mp3 decode eden algoritmanın beklediği bir veri tipi var. Sen bu veri tipini kafana göre değiştiremezsin. Decoder dosya üzerinden dosyayı "nasıl" okuması gerektiğini öğreniyor ve ona göre dosya üzerinde işlemler yaparak sonuçlarını ses kartına yolluyor. Ve bu "nasıl" okuyacağı ile ilgili bilgiler öntanımlı, bunlar dışında bir şey yapamazsın, yaparsan da okunamaz en basit haliyle.
0
kurukafa
(14.09.08)
320kbps'den büyük bit rate'ler formatın sıkıştırılmış olma özelliğini önemsiz kılmaya başladığından, yani dosyaların boyutu sıkıştırılmamış haline yaklaştığından, 320kbps yeterli görülmüş.

yoksa fiziksel bir limit değil yani.
0
actionary
(14.09.08)
(1)

Msn

dambil
her yerde çalışan enter tuşum msn de çalışmıyor. lütfen el atın. 2 dakikada msn den soğudum.
her yerde çalışan enter tuşum msn de çalışmıyor. lütfen el atın. 2 dakikada msn den soğudum.
0
dambil
(14.09.08)
kendiliğinden düzeldi:S
0
🌸dambil
(14.09.08)
(2)

linux php excel scripti

fizikopat
linux altında php nin excel dosyalarını okuyabilecegi bir script arıyorum.sadece okuma işlemini görsün yeter.şöyle kullanımı kolay iki oda bi salon...
linux altında php nin excel dosyalarını okuyabilecegi bir script arıyorum.sadece okuma işlemini görsün yeter.şöyle kullanımı kolay iki oda bi salon...
0
fizikopat
(14.09.08)
php'nin linux altında olması bir şey değiştirir mi ki?
0
natnan
(14.09.08)
windows , linux falan farkedeceğini sanmıyorum.
ödül almış bu script , işini görür sanırım.

www.phpclasses.org
0
alwaysdrunk
(14.09.08)
(3)

RAM Sorusu

actionary
birbiriyle özdeş iki RAM'i farklı renklerdeki slotlara yerleştirmek, yani birini kırmızı, diğerini beyaz slota yerleştirmek, diğer bir deyişle dual channel interleaved özelliğini elin tersiyle itmek, sistemin unstable olmasına yol açar mı? örneğin rastgele meydana gelen mavi ekranlar (bsod) ve resta
birbiriyle özdeş iki RAM'i farklı renklerdeki slotlara yerleştirmek, yani birini kırmızı, diğerini beyaz slota yerleştirmek, diğer bir deyişle dual channel interleaved özelliğini elin tersiyle itmek, sistemin unstable olmasına yol açar mı?

örneğin rastgele meydana gelen mavi ekranlar (bsod) ve restart gibi?

ben hiçbir sorun yaratmadığını düşünüyordum, ama ram'lerimi bu şekilde yerleştirdikten sonra bilgisayar paso bsod vermeye başladı ve çekilmez hale geldi.

farklı renk kombinasyonu böyle bir soruna yol açar mı?
0
actionary
(14.09.08)
benim yediğim bsod'ların sebebi genelde kutudan çıktığı haliyle anakartı kullanmam ile ilgili oluyor. yani hiç bios update etmeden falan güncel olmayan haliyle kullandığım zaman (bi dönem bios update nedir bilmezken yapardım bunu) sık sık bsod yerdim.

ramlarin dual channel özelliğini kullanmamak stabil çalışmasını engellemez, performansta farkedebileceğimiz ya da edemeyeceğimiz bi fark yaratmakla beraber, bence. ben olsam başka yerlerde arardım problemleri, bios'u update, driverları update falan edin bence, etmediyseniz.
0
karapolisnas
(14.09.08)
senkronizasyon sorunu yaratır gibi geldi bana
0
mortifera
(14.09.08)
normalde(bilesenler sorunsuz ise) bir sorun yaratmamasi gerekir(performans disinda)
0
algoritma
(15.09.08)
(5)

MSN Ekleme Talepleri - Yüzlerce!

actionary
Bir ay kadar önce, iki aydır açmadığım MSN'imi açtığımda 200+ MSN ekleme talebiyle karşılaşmıştım. Üşenmeden hepsini tek tek reddettim ve engelledim. Jenerik bir e-mail adresim olduğu için alakasız kişiler tarafından her gün 5-6 request gelmesini normal karşılıyorum.Bu olaydan birkaç gün sonra, MSN'
Bir ay kadar önce, iki aydır açmadığım MSN'imi açtığımda 200+ MSN ekleme talebiyle karşılaşmıştım. Üşenmeden hepsini tek tek reddettim ve engelledim. Jenerik bir e-mail adresim olduğu için alakasız kişiler tarafından her gün 5-6 request gelmesini normal karşılıyorum.

Bu olaydan birkaç gün sonra, MSN'imi notebook'umda çalıştırdım. AYNI 200+ talep bu kez de notebook'umdaydı. Hepsini tek tek reddedip engellemeye üşendim bu sefer. Notebook'ta MSN kullanmayacaktım, bu kadar basitti.

Ancak az önce yine PC'de MSN'i çalıştırayım dedim, ve yine AYNI 200+ kişinin talebi YİNE gelmiş!

Bunları böyle tek tek reddedip engellemekten başka bir yol yok mu? Mesela "tüm talepleri reddet" gibi?
0
actionary
(14.09.08)
msn plus ta varsa vardır, orda da yoksa yok.
0
bryan fury
(14.09.08)
bir kaçtane pencerede iptal butununa basinca diğerleride otomatik olarak kapaniyor ama geçiçi bir çözüm sanirim.
0
05
(14.09.08)
bilmem ne kadar kökten bir çözüm olur ama görev yöneticisinden hepsini seçip kapatabilirsin. en azından kalabalık etmemiş olurlar.
0
insanimsi
(14.09.08)
actionary benimde aynı şekil bir jenerik mailim vardı. sizin gibi engelliyordum. gün geldi kimseyi engelleyememeye başladım. sonra sordum öğrendim. limit 1000'miş.
0
sql
(14.09.08)
Yeni MSN adresi acip, butun kisilerini oraya tasiyabilirsin
0
ermanen
(14.09.08)
(4)

flash'la hazırlanmış bir sitedeki sesleri farklı kaydetmek

weeping guitar
şu sitede yer alan ses efektlerini (menülerin üstüne gelince çıkan "svişt" sesi falan) nasıl ayrıştırıp bilgisayarıma kaydedebilirim?www.nseries.com/index.html#l=home (link gözükmediğinden bu şekilde yazdım)("ben hepsini ayrıştırdım, kaydettim, al bu da linki" diye karşıma çıkana euro96 çıkartma kit
şu sitede yer alan ses efektlerini (menülerin üstüne gelince çıkan "svişt" sesi falan) nasıl ayrıştırıp bilgisayarıma kaydedebilirim?

www.nseries.com/index.html#l=home (link gözükmediğinden bu şekilde yazdım)

("ben hepsini ayrıştırdım, kaydettim, al bu da linki" diye karşıma çıkana euro96 çıkartma kitabından abdullah ercan veya tomas skuhravy çıkartması hediye edicem, ehe.)
0
weeping guitar
(14.09.08)
teleport pro ile sitenin yedegini al, ordan ayrıstır kendin.
0
bryan fury
(14.09.08)
maxthon kur sonra araçlar-dosya koklayıcı yı seç. ondan sonra karşına gelecek pencereden tüm dosyaları seç. sitede ne var ne yok koklar. muhtemelen swfleri de. daha sonra swfleri ayrıca irdeleyip içinden sesleri alabilirsin belkim, ilk aklıma gelen bu şimdilik idare et :))
0
nukleer baslikli kiz
(14.09.08)
www.soundsnap.com buradan hemen hemen bütün flashlarda kullanılan sesleri bulmanız mümkün. tavsiye olarak bunu belirteyim bende
0
alkolik imam
(14.09.08)
bu sitede varmış aslında hepsi, uğraşmama gerek kalmadı, teşekkürler (:
0
🌸weeping guitar
(14.09.08)
(6)

sorular

inkey
şimdi efendim benim üç sorum var. 1- yer imlerini başka bir bilgisayardan ulaşabileceğim şekilde yedekleyebilir miyim? [browser mozilla firefox 3.0] 2- bir pdf üzerinde istediğim yazıları silebilir miyim? eğer evetse nasıl yapabilirim? galiba şifresiz bir pdf elimdeki ama yine de sil vs gibi bir şey
şimdi efendim benim üç sorum var.

1- yer imlerini başka bir bilgisayardan ulaşabileceğim şekilde yedekleyebilir miyim? [browser mozilla firefox 3.0]

2- bir pdf üzerinde istediğim yazıları silebilir miyim? eğer evetse nasıl yapabilirim? galiba şifresiz bir pdf elimdeki ama yine de sil vs gibi bir şey göremedim. abby fine reader denilen program yaparmış sanırım ama başaramadım. ayrıntılı olarak açıklayabilirseniz çok sevinirim.

3- resimdeki şahıs kimdir? cern mühendisiymiş sanırım, aşk meşk meselesi istemeye gidicez bir el atın.

istediğiniz sorudan başlayabilirsiniz. :P şimdiden teşekkürler
0
inkey
(14.09.08)
2-) pdf convert word olarak google üzerinde arama yapın. inen program ile pdf dosyalarını doc uzantılı hale getirip istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz. Sonrasıda pdf yapın bitti gitti.

3-) Böyle resimler gösterip mühendis diyorsunuz sonra gençler gidince fakültelerine dumur oluyorlar efenim. Yapmayınız inanmayınız. 10 erkeğe 1 erkek düşüyor. Çağla Kubat ve bu kadından başkası yok güvenin bana :)
0
alkolik imam
(14.09.08)
1-online saklayan eklentiler vardı sanırım, onları kurarak heryerden erisebilirsin ya da usb versiyonu kullan

2-pdf editor olan her bisey yapar o dedigini. olmadı jpeg e cevir sil tekrar pdf e cevir.

3-cern den adam cıkmaz.
0
bryan fury
(14.09.08)
boomarks / organize boomarks / import and backup
yedek icin
0
muslum tangoze
(14.09.08)
1- foxybookmarks
0
darknum
(14.09.08)
@sicktired returns
"ekşi sözlük yazarı olunca daha iyilerini bulursun." derken? "Zamanında o kadar yazdım nerdeydiler?" diye sorar, alkolik imam'ın affına sığınarak yanıtını modifiye eder sunarım.

Böyle yanıtlar verip yazar diyorsunuz sonra gençler gidince sözlüğe dumur oluyorlar efenim. Yapmayınız inanmayınız. 10 erkeğe 1 erkek düşüyor. Çağla Kubat ve bu kadından başkası yok güvenin bana :)
copyright ©
0
late viper
(14.09.08)
3)yok o insan değil patlamadan sonra kara delik yerine bu çıkmış.
0
şaman
(14.09.08)
(1)

Bütün fontları kaldırmak

babatema
sistem fontları dışında bütün fontları silmek istiyorum. nasıl yapıcaz bunu? komple seçip delete desem zaten sistem fontlarını zaten silmez mi yoksa? denemeden bi soruyum dedim.
sistem fontları dışında bütün fontları silmek istiyorum. nasıl yapıcaz bunu? komple seçip delete desem zaten sistem fontlarını zaten silmez mi yoksa? denemeden bi soruyum dedim.
0
babatema
(13.09.08)
atıyorum ama, windows cd.si varsa onu takıp, font klasörünü bulup kendininkinin üzerine yazmayı deneyebilirsin belki...
0
ashh
(14.09.08)
(2)

nereden tümsek ayna bulabilirim

madik atak
efendim, tıpkı resimdeki gibi(şener şen ustanın arkasında) bir aynayı en ucuz nereden bulabilirim. daha küçüğü de olabilir, ancak görüntüyü mümkün olan en az bozulmayla ve en simetrik halde verebilmeli. geniş açı olduğundan dolayı meydana gelen bozulmadan bahsetmiyorum. geniş açılı objektiflerde de
efendim, tıpkı resimdeki gibi(şener şen ustanın arkasında) bir aynayı en ucuz nereden bulabilirim. daha küçüğü de olabilir, ancak görüntüyü mümkün olan en az bozulmayla ve en simetrik halde verebilmeli. geniş açı olduğundan dolayı meydana gelen bozulmadan bahsetmiyorum. geniş açılı objektiflerde de bozulma vardır ama bu bozulma resmin merkezinden kenarlara doğru simetrik olarak meydana gelir, o şekilde olmalı..
teşekkür ederim.
0
madik atak
(13.09.08)
en yakın oto sanayi bölgesine gidip bir aynacı bulursanız o derhal sağlayacaktır size bir tane.
0
actionary
(14.09.08)
dışbükey ayna.
0
thefirstfbli
(14.09.08)
(3)

e-mule'daki win xp'ler

tan vakti
e-mule'da win xp kurulum cd'sini rar yada image file olarak aratınca bir sürü alternatif çıkıyor. bunlardan hangisi en iyi adam akıllı çalışır? linkini nereden buluruz? merci dabık..
e-mule'da win xp kurulum cd'sini rar yada image file olarak aratınca bir sürü alternatif çıkıyor. bunlardan hangisi en iyi adam akıllı çalışır? linkini nereden buluruz? merci dabık..
0
tan vakti
(13.09.08)
emule'daki exe.lerin çoğunda virüs çıkabiliyor, zipler şifreli olabiliyor, dikkat etmen gerek. 5-6 ytl verip satın almak daha güvenli, hiç olmazsa çalışmadığında götürüp aldığın kişinin kafasına atabilirsin :)
0
ashh
(13.09.08)
boyutu 574,88 MB olmali
0
algoritma
(14.09.08)
en son service pack 3 kurulu hatta işe yarar bir kaç program yüklü (.net framework vs gibi must have şeyler) bir distrosunu indirdim rapidden. tavsiye ederim de adını unuttum.

aradım buldum :Windows XP SP3 Original Extended (x86 32bit)
WinLite.ISO 1.23 GB (1,323,433,984 bytes)

temizdir bu.
0
darknum
(14.09.08)
(1)

MİDİ olayı

tan vakti
Bilgisayarıma yeni bir hard diskte win xp service pack 3 kurdum. t.c. electronic konnekt 24'e midi klavye bağladım ama cubase'de veya hiçbir yerde midi klavyenin midi sinyalini göremiyorum. kurduğum windows cracked kurulumunda şifre sormuyor kendi office programlarını otomatik yüklüyor bundan olabi
Bilgisayarıma yeni bir hard diskte win xp service pack 3 kurdum. t.c. electronic konnekt 24'e midi klavye bağladım ama cubase'de veya hiçbir yerde midi klavyenin midi sinyalini göremiyorum. kurduğum windows cracked kurulumunda şifre sormuyor kendi office programlarını otomatik yüklüyor bundan olabilir mi?
0
tan vakti
(13.09.08)
midi klavyeyi midi portundan mı, usb ile mi bağladınız?

firmalar win xp sp3 için AYRI sürücüler çıkartıyor. sp2'nin sürücüsü sp3'e uymuyor.

en azından m-audio ses ürünleri için bu böyle.
0
actionary
(14.09.08)
(1)

kad'a bağlanamama

tan vakti
nedense bugün KAD network'e bağlanamıyorum acep nedenki? server'lara high id ile bağlansam da KAD'da hiçbir bağlantı gözükmüyor. nasıl çözeriz?
nedense bugün KAD network'e bağlanamıyorum acep nedenki? server'lara high id ile bağlansam da KAD'da hiçbir bağlantı gözükmüyor. nasıl çözeriz?
0
tan vakti
(13.09.08)
seçenekler>bağlantı burada "ağ" kısmında kad'in işaretli olduğundan emin ol. belki budur sebebi.
0
rimednac
(13.09.08)
(2)

DC++ Kullanıcıları

goodbyecruelworld
Download ettiğimiz bir dosya 1 veya 2 kişide var diyelim. bu kişilerin hangi hub'larda olduğunu bulabilir miyiz? 900mb lık dosya indiriyordum, 50mb kadar kaldı ama vatandaş ortalarda yok. gelişigüzel hub arıyorum ben de... ya da bu dosyanın başka kimde olduğunu bulmak için "search for alternatives"
Download ettiğimiz bir dosya 1 veya 2 kişide var diyelim. bu kişilerin hangi hub'larda olduğunu bulabilir miyiz? 900mb lık dosya indiriyordum, 50mb kadar kaldı ama vatandaş ortalarda yok. gelişigüzel hub arıyorum ben de... ya da bu dosyanın başka kimde olduğunu bulmak için "search for alternatives" dışında bir seçenek var mı? ya da bildiğiniz iyi bir hub var mı?

teşekkürler
0
goodbyecruelworld
(13.09.08)
hash code mu ne vardı ona gore arat. dosya ismi degisse bile hash kaydı degismıyordu fln.
0
bryan fury
(13.09.08)
search for alternatives zaten en iyi secenek ki. hash code denilen sey uzerinden ariyor zaten bu secenek. yalniz dosyayi buldugu zaman sag tusla "download to" seklinde eski dosyanin ustune indirmen lazim. direk download deyince isin icinden cikamamistim bi kac sefer. bastan indirmeye basladi, biseyler yapti kendi kendine falan , en temizi download to seklinde yapmak.
0
osuruklu
(14.09.08)
(3)

vista home ağdaki bilgisayarı görmüyor da görmüyor..

co2s2
iki tane yeni laptop aldım, üzerine gerekli programları kurdum falan..bir tanesi ağda görmesi gereken ve sürekli olarak üzerinden iş yapacağı bilgisayarı gık demeden kurdu ama diğeri görmedi. ikisinde de vista home var. bütün ayarlar aynı. ama gerizekalı bilgisayar diğer bilgisayarı görmemekte ısrar
iki tane yeni laptop aldım, üzerine gerekli programları kurdum falan..

bir tanesi ağda görmesi gereken ve sürekli olarak üzerinden iş yapacağı bilgisayarı gık demeden kurdu ama diğeri görmedi. ikisinde de vista home var. bütün ayarlar aynı. ama gerizekalı bilgisayar diğer bilgisayarı görmemekte ısrar ediyor. sinirlerim iyice bozuldu....

not: vista home olduğu içindir diyenler için tekrarlıyorum, bir vista home görüyor ama diğeri görmüyor.
0
co2s2
(13.09.08)
gözü çıksın microsoftun, aynı derdi ben xp'de yaşıyorum.. dosya transferi için falan kullanacaksanız her bilgisayara bir teamviewer tükleyip bill gates'e ağız dolusu içinizi dökün derim
0
reeper redeemer
(13.09.08)
antivirus programlari dogru konfigure edilmezse ag trafigini engelleyebiliyorlar. eger varsa av programini devre disi birakip baglanmayi deneyin.
0
diabolus79
(13.09.08)
soruna cevap olurmu bilmiyorum ama, evde bir xp bir vista var, her iki bilgisayarda da bütün ayarları kendim yapmak zorunda kaldım. yani ipsini, subnet mask, default gateway ve dnsleri,
yalnız vistada iki kere ayarlamam gerekmişti, yani ayarladım apply-ok sonra tekrar girdiğimde ilk ayarlardan bazıları silinmişti tekrar girdim apply-ok.
deneme yanılma ile bulmuştum. firewalun varsa training mode yada trusted ip lere eklemen gerekebilir.
0
acpi
(14.09.08)
(3)

Yeni PC satın almak

kriker
Yeni bir sistem topladım. O kadar para vermişken kötü birşey almak istemem doğrusu. "Onu alma, bunu al", "Şöyle yaparsan daha iyi olur." gibisinden görüşlerinizi bekliyorum.Bu bilgisayarı Mavi Bilgisayar'dan online satın alsam Türkiye'nin ücra bir köşesinde ikamet etmekte olan şahsıma ulaşana kadar
Yeni bir sistem topladım. O kadar para vermişken kötü birşey almak istemem doğrusu. "Onu alma, bunu al", "Şöyle yaparsan daha iyi olur." gibisinden görüşlerinizi bekliyorum.

Bu bilgisayarı Mavi Bilgisayar'dan online satın alsam Türkiye'nin ücra bir köşesinde ikamet etmekte olan şahsıma ulaşana kadar bilgisayarın ve fantastik monitörünün canı çıkar mı?
0
kriker
(13.09.08)
optimum sistem 1000$'dır.. daha pahalıya alacağınız bir sistem de sadece bir kaç ay sonra 1000$ fiyatlarına düşecektir
0
reeper redeemer
(13.09.08)
bende işlemci q4000 var, quad core gerçekten güzel. cordless desktop bende de var biraz basit ama ben memnunum. bi de klavye çok ses çıkarıyo basarken. samsung t190 var bende monitör ama samsungun her modeli cidden kaliteli. benim ram ocz, öncesinde kingston alacaktım. bilmiyorum ama en iyisi ocz dediler. anakart olarak kesinlikle asus derim.

monitör biraz fazla büyük gibi gereksiz yere, çok büyük monitörlerde göz yorulması, çözünürlük gibi problemler okumuştum. onu 19 inç yapıp başka bir şeyi biraz daha upgrade etseniz daha güzel olur bence.
0
passion rules the game
(14.09.08)
ben 24 inç ekranı çok gereksiz buluyorum. 21 inçe kadar bir ekran bakıp aradaki farkla bakkaldan cips, çikolaya ve kola almanızı öneriyorum. hatta uludağ limonata daha da güzel olur.
0
bodom
(14.09.08)
(2)

Bir bilgisayarın yedeğini başka bilgisayara kurma

3200
2 bilgisayarım var. Birine yep yeni sistem kurdum cillop gibi oldu, windowsu güncelledim, sürücüleri yükledim, gerekli programları yüklkedim ve acronis true image ile bu cillop halin imajını aldım. Şimdi laptop'u da yenileyeyim istiyorum ve aklımda da şöyle bir plan var. Bu imaj dosyasını diğer bilg
2 bilgisayarım var. Birine yep yeni sistem kurdum cillop gibi oldu, windowsu güncelledim, sürücüleri yükledim, gerekli programları yüklkedim ve acronis true image ile bu cillop halin imajını aldım.

Şimdi laptop'u da yenileyeyim istiyorum ve aklımda da şöyle bir plan var. Bu imaj dosyasını diğer bilgisayara atıyım, cd'den true image çalıştırma cd si yapılıyor (boot cd), o cd ile açarsam program çalışır, önceden atmış olduğum back up'ı gösterip yüklerim. Bir tek sürücüler fark eder, onları da elle kurarım artık.

Sizce bu fikir nasıl, denemiş olan var mı?
Cillop kurulmuş hazır sistem back up ı kullanarak başka bir bilgisayarı kurmak için daha iyi bir fikriniz var mı ?
0
3200
(13.09.08)
vista bilmem ama xpde olmaz muhtemelen.. örnek olarak da şunu verebilirim; bir bilgisayara xp yükleyin, sonra o harddiski başka bir bilgisayara takarsanız çalışmaz.. bunda da benzer bir durum yaşanır gibi geldi bana
0
reeper redeemer
(13.09.08)
Acronis ile image alırsan olur (driver'ları tabi baştan kurman lazım) ama Ghost ile image alırsan olmaz...
0
crown
(13.09.08)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.