Giriş
(1)

final cut xp?

rentts1
elimde bir adet windows xp yüklü asus laptop var ben buna final cut ı nasıl kurarım? mac osx yüklemem şart mı? eğer şart ise mac osx ve xp yi aynı anda yükleyebilir miyim? ayrıntılı açıklayabilir misiniz? ya da ayrıntıların olduğu bir sitede kabulumdür. teşkürler.
elimde bir adet windows xp yüklü asus laptop var ben buna final cut ı nasıl kurarım? mac osx yüklemem şart mı? eğer şart ise mac osx ve xp yi aynı anda yükleyebilir miyim? ayrıntılı açıklayabilir misiniz? ya da ayrıntıların olduğu bir sitede kabulumdür. teşkürler.
0
rentts1
(13.05.09)
dinomazu
(13.05.09)
(2)

wordden worde sayfa kopyalama

makineto
bir word dosyasındaki bir sayfanın tamamını kopyalayıp başka bir word dosyasının boş sayfasına yapıştırıyorum(ikiside a4 boyutta), fakat aynı boyuta sığan kopyaladığım sayfa, yapıştırdığım sayfada 2 3 sayfaya dağılıyor, aradaki boşluklar artıyor kendini kaybediyor resmen(ortalanmış kelimeler yana ka
bir word dosyasındaki bir sayfanın tamamını kopyalayıp başka bir word dosyasının boş sayfasına yapıştırıyorum(ikiside a4 boyutta), fakat aynı boyuta sığan kopyaladığım sayfa, yapıştırdığım sayfada 2 3 sayfaya dağılıyor, aradaki boşluklar artıyor kendini kaybediyor resmen(ortalanmış kelimeler yana kayıyor falan). Yok mudur çözümü, siz nasıl kopyalıyorsunuz. Yani bir anlamda ben kelimeleri değilde sayfa kopyalamak istiyorum direk.
0
makineto
(13.05.09)
yapıstır deyince altta bi kutucuk cıkıyor, orda keep orıgınal format, match destiantıon format gibi seyler var.
0
bryan fury
(13.05.09)
yeni word sayfası actıgında o eski word sayfasındaki sayfa düzen kurgusu nasılsa sen de o yeni actıgın wordde kurguyu o sekilde yap.hani yazı tipini gösteren menü var ya, hani madde işaretlendirme işaretleri var ya, onların arasında 3 tane seçim var o şekilde. işte öyle birşey.bir de bryan fury'in dediği gibi herşey yaptıktan sonra "yalnızca metni koru" ya tıkla. en altta çıkar bi ufak bişi. cümlenin sonunda. sürekli yaptıstır gözüne carpar.
0
karamuratbenim
(13.05.09)
(9)

video boyutu sorunu

daglien
2 dakika 50 saniyelik bir video var elimde ama boyutu 623 MB3 dakika 59 saniyelik bir video var elimde ama boyutu 847 MB Yukarıdakiler gibi 10 tane falan video var elimde, bunları daha kısa boyutta nasıl yapabilirim?
2 dakika 50 saniyelik bir video var elimde ama boyutu 623 MB
3 dakika 59 saniyelik bir video var elimde ama boyutu 847 MB

Yukarıdakiler gibi 10 tane falan video var elimde, bunları daha kısa boyutta nasıl yapabilirim?
0
daglien
(13.05.09)
cevap değil ama uzantıları nedir ki onların? ayrıca kaliteleri ne kadar süper?

merak ettim de mazur görünüz..
0
dambil
(13.05.09)
1080p olsa gerek diyecegim ama onlar bile bu kadar tutmaz.

dandik bir wmv nin hatali cevrilmis halleri olabilir mi acaba diyorum?
0
entrapmen
(13.05.09)
bildiğim tek converter bu (bkz: total video converter). daha iyileri vardır mutlaka...

3 dakika ve 700 mb, hmm... time warp'un orjinal kayıtlarına ulaştınız sanırım...
0
mahallenindelisi
(13.05.09)
format factory adlı mükemmel programı tavsiye ediyorum hemi de beleş.
0
rentts1
(13.05.09)
ayrıca boyutlar gayet normal mini dv nin ham avi olarak görüntüsü 5dk 1gb tutmakta.
0
rentts1
(13.05.09)
.mpg
.avi
türünde dosyalar, ha birde dvd var ama ona lafım yok, o büyük olsun tamam, onu bir şekilde ufaltırım video dönüştürme programlarında falanda. Bu 2 dakikalık görüntüler nasıl bu kadar boyut almış?
Görüntüler çok kaliteli bu arada. Bir kısa film yönetmenine ait videolar bunlar. Bildiğimiz tv dizilerindeki görüntüler gibi.
0
🌸daglien
(13.05.09)
ham, işlenmemiş görüntülerdir onlar. çeşitli codec ve programlar yardımıyla makul boyutlara indirebilirsiniz.

şurayı bir inceleyin isterseniz:
forum.divxplanet.com
0
sallayancay
(13.05.09)
mac kullanıyorsanız handbrake iyidir.
0
turkish tekila
(13.05.09)
her şeyi unutun. sorenson squeeze'i deneyin. Hatta bakın başlıkta yazılan entry'ye. %100 doğru birt entry'dir o. Ben sorenson squeeze'den başkasına asla elimi değmem. Böyle bir optimizasyon olamaz, enfestir.
0
gozupek
(13.05.09)
(3)

Windows XP SP2 : Start --> Run yokoldu.

rusdemezale
selam Lapland, Laponya,sual belli. Windows XP SP2 : Start --> Run yokoldu.cidden yokoldu, Taskbar bozulmustu. boyle dual cikiyodu calisan programlar filan.restart yapdim. gecti, ama simdi farkettim ki solda hani Start--> Run var (hani genelde cmd.exe yapariz ordan)yokolmus, gorunmuyo.ctrl-alt-delete
selam Lapland, Laponya,

sual belli. Windows XP SP2 : Start --> Run yokoldu.
cidden yokoldu, Taskbar bozulmustu. boyle dual cikiyodu calisan programlar filan.
restart yapdim. gecti, ama simdi farkettim ki solda hani Start--> Run var (hani genelde cmd.exe yapariz ordan)
yokolmus, gorunmuyo.

ctrl-alt-delete yapip Task Manager'dan New Task yapip Command Shell'e access ediyom ama gene de, Start-Run bi ihtiyac dostlar.
nasil geri getiririm Run'i mi ??
please.
0
rusdemezale
(12.05.09)
Başlata sağ tıkla özellikler de.Başlat menüsü yanında özelleştir var.Oraya gir görüceksin çalıştır komutu diye?
0
layer26
(12.05.09)
win tusu+r kombinasyonuyla da calistirabilirsiniz.
0
diabolus79
(13.05.09)
Taskbarda herhangi bir yere tıklayıp properties e gir. Orada start menü sekmesine tıkla. Start menüyü hangi seçenekte kullanıyorsan yanındaki customize butonuna bas, aadvanced sekmesine gel "start menü items" yazan yerde biraz aşağıya gidersen run command diye bir yer olduğunu göreceksin onun yanına tik at sorun çözülür...
0
selimse
(13.05.09)
(3)

Video İzlerken

deliktas
Ey bana ne zaman başım sıkışsa yardım eden o insanlar !Bilgisayarı açıp uzun süre bir şeylerle meşgul oldum diyelim. Sonra film vs izleyesim geliyor ve açıyorum (öncelikli olarak) gom player'ımı. Başlıyorum izlemeye. Daha doğrusu başlayamıyorum çünkü ses var görüntü yok. Görüntü de var aslında ama b
Ey bana ne zaman başım sıkışsa yardım eden o insanlar !

Bilgisayarı açıp uzun süre bir şeylerle meşgul oldum diyelim. Sonra film vs izleyesim geliyor ve açıyorum (öncelikli olarak) gom player'ımı. Başlıyorum izlemeye. Daha doğrusu başlayamıyorum çünkü ses var görüntü yok. Görüntü de var aslında ama böyle kırmızı ve mavi noktalar oluyor çok az onlar oynuyorlar. Yeniden başlatınca düzeliyor. Ama yine bilgisayarda başka şeylerle ilgilendikten sonra aynı sorun oluşuyor. Ben kısaca oturumu kapat yapıyor ve öyle düzeltip izliyordum filmleri bir kaç gündür. Ancak canıma tak etti.

Sizden yardım talep ediyorum bu konuda.
0
deliktas
(12.05.09)
k lite codec pack kullan, gom un yaptığı her işi yapar, hem uğraşmaşzsın. bugüne kadar oynatamadığı videoyu ben görmedim.
0
beni boyle sev seveceksen
(12.05.09)
video oynatmakta problemim yok. sorun zaten tek bir videoda ya da formatta değil. ram ya da ekran kartında sanırım sorun var. bilmiyorum ama ne zaman yorulsa oynatamıyor. her video ve her program için geçerli. yeniden başlatınca düzeliyor ama. emektarlığından da olmaz heralde.
0
🌸deliktas
(12.05.09)
o kadar önemli bir sorun değil ya. aynısı bende var kendimi öyle rahatlatıyorum. ekran kartı sapıtmıştır. ekranı 1-2 gün mümkünse kapalı tutun, sonra kendisine gelir büyük ihtimal.ç
0
dambil
(13.05.09)
(1)

band-in-a-box

tozzerresi
arkadaşlar band-in-a-box ta bir altyapı hazırlıyorum üzerine okumasını da yapıyorum proğram üzerinden dinleyebiliyorum ama mp3 formatına çeviremiyorum. her denediğimde midiler dönüyor ama audio kayıt dışında kalıyor. yolunu bilen bir arkadaş yardımcı olursa çok sevinirim.
arkadaşlar band-in-a-box ta bir altyapı hazırlıyorum üzerine okumasını da yapıyorum proğram üzerinden dinleyebiliyorum ama mp3 formatına çeviremiyorum. her denediğimde midiler dönüyor ama audio kayıt dışında kalıyor. yolunu bilen bir arkadaş yardımcı olursa çok sevinirim.
0
tozzerresi
(12.05.09)
altyapıyı illa band in a boxta hazırlayacaksan hazırla, sonra onu başka programa atıp orda okumasını yapman daha iyi olur bence...
midi olarak atsan mesela cubase'e...
0
jeanluc
(12.05.09)
(5)

Microsoft Office

layer26
bu programın 2007 versiyonunda kaydedilen veriler 2003'te açılmıyor bilindiği gibi bir yama kurmak gerekli fakat bunu nerden bulabiliriz?live update olunca korsanlık çakıyor sevgili micro napsak?
bu programın 2007 versiyonunda kaydedilen veriler 2003'te açılmıyor bilindiği gibi bir yama kurmak gerekli fakat bunu nerden bulabiliriz?live update olunca korsanlık çakıyor sevgili micro napsak?
0
layer26
(12.05.09)
google'dan bulunabilir mesela.
0
osuruklu
(12.05.09)
sourlemonade
(12.05.09)
2007 de farkli kaydet deyince bir secenek olmasi lazim 2003 ve alti olarak kaydet gibi bir sey olmali ismi. 2007 si olan bir arkadasin dosyayi acip, bu sekilde kaydedip sana yollarsa sorunu kisa vadede halledebilirsin. ama uzun vadeli cozum icin bahsettigin yamayi illa ki birisi soyleyecektir.
0
ak you war
(12.05.09)
blackdog
(12.05.09)
üşenmezsen microsoftun sitesinden office 2007 enterprise indirilebiliyor, gene üşenmezsen bir sürü ürün anahtarı var, biraz daha üşenmezsen aktive edecek minik program da var (: boyutu 400 küsur mb.

kaydettiğin yerde sol üst köşedeki office simgesine tıklarsan farklı kaydet seçeneği çıkıyor, oradan 97-2003 uyumlu olarak kayıt yapılabiliyor.
0
kimlanbu
(12.05.09)
(3)

chessbase'de bilgisayara karşı oyun

yoldaki isaretler
herkese selam! az önce chessbase light'ı indirdim ama bilgisayara karşı nasıl oyun açılacağını bulamadım. ya yoksa bu programda öyle bi olay yok mu? sadece kayıtlı oyunlar ve oyun kaydetmek için fln mı bu?
herkese selam! az önce chessbase light'ı indirdim ama bilgisayara karşı nasıl oyun açılacağını bulamadım. ya yoksa bu programda öyle bi olay yok mu? sadece kayıtlı oyunlar ve oyun kaydetmek için fln mı bu?
0
yoldaki isaretler
(12.05.09)
Yanlış hatırlamıyorsam chessbase database programıydı. Bilgisayara karşı oynamak istiyorsanız aynı firmanın Fritz'ini edinin.
0
skatheist
(12.05.09)
arena isimli bir küöük amma kuvvetli satranç programı var onu deneyiniz.
bu programa isterseniz açılış ansiklopedisi de yükleyebiliyorsunuz. bir kaç forumda aratsanız mutlaka çıkacaktır..
0
kabablanka
(12.05.09)
www.chessclub.com a gidiyorsun
orda downloaddan dasher i çekiyorsun 7 mb filandı. onda pcye karşı oynuyabiliyorsun ratingini de tutuyor. + sitede free trial alırsan 7 gün internette insanlara karşı ratingli oynuyabiliyorsun.
0
joepiscopo
(13.05.09)
(2)

excel'de eski versiyon kayıt etmeme

r12
bi makrom var, bir suru excel dosyasını açıp içinden bilgileri çekiyor. açtığı dosya eski versiyon ise makro ilgili dosyayı kapatırken yeni versiyon icin kayit edeyim mi diye uyari mesaji geliyor. makroyu 1000 küsür dosya için arkamı donup bırakığ gidemiyorum diye basında beklmem gerekiyor.ayarlarda
bi makrom var, bir suru excel dosyasını açıp içinden bilgileri çekiyor. açtığı dosya eski versiyon ise makro ilgili dosyayı kapatırken yeni versiyon icin kayit edeyim mi diye uyari mesaji geliyor. makroyu 1000 küsür dosya için arkamı donup bırakığ gidemiyorum diye basında beklmem gerekiyor.
ayarlardan bu kontrol yapmaması icin tavsiyesi olana bira ısmarlarım, sözüm söz.
0
r12
(12.05.09)
soruya cevap vermek için makroyu görmek lazım sanırım ama ben görsem bile yardım edebileceğimi zannetmiyorum. en iyisi (bkz: excel.web.tr)
0
mahallenindelisi
(12.05.09)
excel options -> save -> save workbooks'ta "Excel 97-2003 Workbook" opsiyonunu secersen sormaz diye tahmin ediyorum. yalniz tabii boyle yapinca da default save'in degismis oluyor, baska dosyalari kaydederken sorun yaratir mi bilmem.
0
layouter
(13.05.09)
(1)

samsung nc10 ve samsung nc20

yapcak bisi yok
gönlümde yatan aslan "samsung nc20" fakat türkiye'de ne zaman satışa çıkacak? bu konuda türkçe sitelerde bir bilgi bulamadım belki sizler denk gelmişsinizdir.eğer 1-2 gün içinde net bir bilgi edinemezsem samsung nc10 siparişimi veriyorum.meraklısına not: nc10 740 tl hızlıal'da.
gönlümde yatan aslan "samsung nc20" fakat türkiye'de ne zaman satışa çıkacak? bu konuda türkçe sitelerde bir bilgi bulamadım belki sizler denk gelmişsinizdir.

eğer 1-2 gün içinde net bir bilgi edinemezsem samsung nc10 siparişimi veriyorum.

meraklısına not: nc10 740 tl hızlıal'da.
0
yapcak bisi yok
(12.05.09)
sen bakmışsın beğenmişsin ama bence bekleme hiç.
via işlemciyi başkaları test etsin:)
bu arada kadıköy eksen'de 710 tl nakit vardı haftasonu.
0
vadidekikaktus
(12.05.09)
(3)

avatar sorunu

hebelehübele
arkadaşlar bir sitede kullanmak için avatar arıyorum fakat site 114 x 156 boyutlarda istiyor bulduğum resimler büyük geliyor bi de link i ekleyerek resmi kaydetceğim için işin içinden çıkamadım bi yardım etseniz bilen varsa.. teşekkürler
arkadaşlar bir sitede kullanmak için avatar arıyorum fakat site 114 x 156 boyutlarda istiyor bulduğum resimler büyük geliyor bi de link i ekleyerek resmi kaydetceğim için işin içinden çıkamadım bi yardım etseniz bilen varsa.. teşekkürler
0
hebelehübele
(12.05.09)
link isine bisey diyemeyecegim ama irfanview ile istedigin boyutlara ulasabilirsin.
0
uctumdageldim
(12.05.09)
imageshack.us e uplaod ederken resize image yapıp, upload edip, sonra da resmi farklı kaydedip yapabilirsiniz.
0
dambil
(12.05.09)
en basit şekilde paint'te açıp, ctrl+w ve ctrl+e ile gerekli ayarları yapabilirsin.
0
nickim onbes harf
(12.05.09)
(2)

Frontpage Yardım (Açılır menü yapımı)

calimdor
arkadaşlar iki gündür frontpagele uğraşıyorum biraz öğreneyim diye. neyse, kendime photoshopta birkaç buton falan tasarladım ancak bir isteğim var sizden;acaba, kendi butonlarımı kullanarak nasıl açılır menü yapabilirim? yani, mouse bir butonumun üstüne geldiğinde, yana doğru açılıp diğer butonları
arkadaşlar iki gündür frontpagele uğraşıyorum biraz öğreneyim diye. neyse, kendime photoshopta birkaç buton falan tasarladım ancak bir isteğim var sizden;

acaba, kendi butonlarımı kullanarak nasıl açılır menü yapabilirim? yani, mouse bir butonumun üstüne geldiğinde, yana doğru açılıp diğer butonları gösterecek ama asıl problem olan kısmı burdaki butonların tümü benim tasarladıklarım olucak.

internette arattıklarımın hepsi yalnızca tek renk zemin üstüne yazı yazılan, biraz dandik butonlardı. kendi tasarladığım butonlara bunu nasıl yapabilirim?
0
calimdor
(12.05.09)
flash menu yapmaya yarayan basit programlar var. işini fazlasıyla görecektir.

www.tamindir.com
0
blackdog
(12.05.09)
flash veya javascript kullanılıyor sanırım onun için. biraz aratıp, kodlarını kendine göre düzenleyip frontpage'e ekleyebilirsin istersen.
0
sanal uyku
(12.05.09)
(1)

Toshiba Satellite A210-1ap Amd Turion laptopa xp nasıl kurulur

SPEAR
slm arkadaşlar;başlıktada belirttiğim gibi elimdeki laptopa format atıp xp kurmak istiyorum. kendim birşeyler yapmaya çalıştım ama format atıp xp kurduktan sonra makinayı açtığımda hemen güç kesiliyor eksik yaptığım şeyleri soyleyip yardımcı olursanız sevinirim.
slm arkadaşlar;

başlıktada belirttiğim gibi elimdeki laptopa format atıp xp kurmak istiyorum. kendim birşeyler yapmaya çalıştım ama format atıp xp kurduktan sonra makinayı açtığımda hemen güç kesiliyor eksik yaptığım şeyleri soyleyip yardımcı olursanız sevinirim.
0
SPEAR
(12.05.09)
kurulum yaptığın cd'de sorun olabilir.
0
blackdog
(12.05.09)
(4)

ses efekti midir, ses filtresi midir ne halttır

kibritsuyu
özkan uğur'un sesini arçelik robotu çelik'in sesi yapan filtreyi arıyorum. hangi programla, hangi efektle bu sese yaklaşabilirim?
özkan uğur'un sesini arçelik robotu çelik'in sesi yapan filtreyi arıyorum. hangi programla, hangi efektle bu sese yaklaşabilirim?
0
kibritsuyu
(12.05.09)
adobe audition da bu efekti bulabilirsin => mechanic effect
0
anki06
(12.05.09)
önce konu hakkında biraz bilgi:

en.wikipedia.org

windows için bazı yazılımlar:

download.cnet.com
0
loststone
(12.05.09)
Kullanilan sey bir vocoder. Yapan arkadas hangi program ile yaptigini soylemisti ama unuttum. Herhangi bir vocoder isini gorur.
0
kurukafa
(12.05.09)
vocoderla bunu yapabilirsin. mantik soyle. normal konustugun sekilde bir ses kaydi olmasi gerek. ornegin "aksama eve gidegim" dedin ve bunu kaydettin. daha sonrasinda ise bir ses dosyasi olmasi gerek ki senin konusmani vocoder bu ses ile harmanlasin. ornegin bir piyano sesi olsun ve daha dun annemizin calsin. vocoder bu iki dosyasi birlestirip daha dun annemizin melodisi ile aksam eve gidecegim demeni saglayacak. simdi sen ne yapabilirsin fikir acisindan. yildirim sesi bulursun ve kaydedersin. daha sonrasinda tapin ulan bana kolelerim dersin. vocoder bu ikisini birlestirip yildirim sesi ile tapin ulan bana demeni saglar. vocoder surada belese var: www.freedownloadscenter.com
0
kadirsavun
(12.05.09)
(9)

blog arayışı

ninaurora
şu alanlarda harikulade içeril bloglar mutlaka var ben niye bilmiyorum diye hayıflandım:- tasarım/trend/etc- advertising/marketing teraneleri- world politics- haber/yorum- plastik sanatlar- sci-fi
şu alanlarda harikulade içeril bloglar mutlaka var ben niye bilmiyorum diye hayıflandım:
- tasarım/trend/etc
- advertising/marketing teraneleri
- world politics- haber/yorum
- plastik sanatlar
- sci-fi
0
ninaurora
(12.05.09)
karaktersiz
(12.05.09)
advertising için elma alt shift iyidir.
sci-fi için blog sayılmasa da tor.com olabilir
0
turkish tekila
(12.05.09)
ha bi de scaryideas var, tamamiyle reklama dayalı. bazen tasarım formatında bazen gag formatında
0
turkish tekila
(12.05.09)
stumbleupon yükleyin
0
susannah
(12.05.09)
sci-fi için io9.com dan daha iyi bir blog olduğunu sanmıyorum. abartmıyorum. belki de abartıyorumdur kim bilir
0
gunetapar_
(12.05.09)
bigumigu - trendler ve reklam
sezyumcom - komik falan bildiin kaan sezyum
icmihrak - tasarım-sokak yazılaması vs
extramucadele - usttekinin aynisi
nisimasaturkey - sinema kollektifi :) (bu da bizim blogumuz itiraf ediyorum)
0
tehanu
(12.05.09)
world politics news vs içinse;

bağımsız olanlardan bi kuple;

- indymedia istanbul (istanbulu degil de küresel olanını tavsiye ederim yani istanbul.org)

- bianet (my favorite)
- sendika.org
0
tehanu
(12.05.09)
sci fi için
ara bölge adlı blog. muhteşem bir blogtur kendileri. post apokaliptik konusunda uzmanlar hem...
0
son nefes
(12.05.09)
hellojack
(15.11.14)
(8)

linux a ne kadar surede alisir

ninaurora
ortalama zekalı bir insan
ortalama zekalı bir insan
0
ninaurora
(12.05.09)
ubuntu için söylemek gerekirse, ortalama bir kullanıcı windows'dan daha kısa sürede alışır. fakat 10 senedr windows kullanan ve windows'u özelleştirme meselesinde çok ileri düzeylere gelmiş birinin alışması zor. yine de ubuntu kullanmanın windows kullanmakla aynı zorlukta olduğu inancındayım.
0
blackdog
(12.05.09)
genel kullanım 1 gün, ofis 1 iş, detaylı kullanım 1 problem, özgür yazılım, paha biçilemez.
0
darknum
(12.05.09)
1 haftada windows'a dönmekte zorluk çekecek kıvama bile gelebilirsin. ahanda bunu ubuntu'dan yazıyom bak.
0
loststone
(12.05.09)
ubuntu icin yaklasik gunde 8 saat kullanimla bi hafta, pardus icin de 3-4 gun diyorum. ubuntuya alismakta farkeden birazcik console oluyor. bi kac komut bilmen gerekiyor.
0
osuruklu
(12.05.09)
bunu en iyisi siz gorebilirsiniz, vmware yada virtual pc gibi yazilimlara bir linux distrosu kurun, ozellikle ubuntu'yu tavsiye ederim, arada bir fark olmadigini goreceksiniz.

bahsi gecen linux distrolarinin GUI'leri microsoft'un GUI'sinden daha sukeladir.
0
kobretti
(12.05.09)
eğer windowsa bağımlı programlara bağımlı değilsen alışması çok uzun sürmez. mesela ben sırf photoshop ve farklı bir iki program yüzünden çok istememe rağmen linuxa geçemiyorum. her ne kadar wine ile bazı programları çalıştırabilsen ya da bu programların linux alternatifleri olsa bile aynı havayı vermiyor.
0
november rain
(12.05.09)
tabii ki alışmaktan ne anladığımızı da bağlı ancak her yerde söylenen işte internet tarayıcı - ofis araçları - msn - müzik kullanıcısı iseniz 1-2 saat.
ancak linux'un eşsiz leziz dünyasına kendinizi kaptırmanız 1-2 ay. hani böyle script falan yazmaya başlarsanız. grub'ta windows seçerken içiniz burkulur, linux açılırken kendinizi evinizde hissedersiniz.

son olarak ümit besen'den gelsin:

(bkz: alışmak sevmekten daha zor geliyor)
0
harmonikhakaret
(12.05.09)
Ubuntu için bir haftadan daha azdır bu süre, hemen alışırsınız ve XP'ye dönmeye üşenirsiniz, paşalar gibi lisanslı ürün kullanmış olursunuz, görselliği ve hızı mükemmeldir. XP programlarına alternatifleri de mevcut. Gittikçe de yaygınlaşıyor, güzel bir şey. Süper bir icat, misler gibi güncelleniyor, XP gibi virüslerle baş edeceğim, acaba hangi SpyWare programı şahane diye dolaşmazsınız, virüs sayısı çok çok azdır, XP'ye göre virüs yoktur denilebilir, ev kullanıcıları için en ideali. Kaldı ki profesyonel kullanıcılar için de, belirli şeylere alıştıktan sonra vazgeçemeyeceksiniz. İlk sorun daha birinci günde Üff demeden XP kurmaya kalkmak. İkinci günün sabahı daha özgür bir gün olacak.
0
gozupek
(12.05.09)
(5)

Windows 7 sorunu

thor odinsson
`Windows 7`'yi indirdim `Microsoft`'un sitesinden. `DVD`'ye de yazdım lakin şöyle bir sorunla karşılaşıyorum, sistemi açıp kuracağım zaman şöyle bir hata veriyor daha en baştan:"No device drivers were found. Make sure that the installation media contains the correct drivers, and then click OK" ve "A
Windows 7'yi indirdim Microsoft'un sitesinden. DVD'ye de yazdım lakin şöyle bir sorunla karşılaşıyorum, sistemi açıp kuracağım zaman şöyle bir hata veriyor daha en baştan:

"No device drivers were found. Make sure that the installation media contains the correct drivers, and then click OK" ve "A Required CDROM Drive device driver is missing" uyarıları beliriyor. Neden olabilir, ne yapılabilir?
0
thor odinsson
(12.05.09)
bilemedim neden kaynaklanabilir ama şöyle bir çözüm varmış, belki işinize yarar;

www.chip.com.tr

kısacası bios'tan boot-up sırasını öncelikli olarak dvd sürücünüze vermenizi öneriyor, ondan daha önce başka bir yerden boot etmeye çalışmasın diyor.
0
demcan
(12.05.09)
boot olayı ile ilgili sorun yok. yani "kur" çalışıyor. yani şöyle diyeyim:
www.techtalkz.com

"install now"a bastıktan sonra oluyor o, eula ekranına geçemiyorum o arada veriyor hatayı.
0
🌸thor odinsson
(12.05.09)
Dvd de genelde kayıp dosya sorunu yaşanır. cd den yükleme denemeniz faydalıdır.
0
desperate0082
(12.05.09)
elimde usb bellek olsa en garanti yol ondan yüklemek ama o da yok. psp'deki memory stick'i normal usb gibi kullanabilir miyim psp'yi usb'den bağlayarak? alternatif geldi aklıma. dur bir deneyeyim :)
0
🌸thor odinsson
(12.05.09)
olayı çözdüm, indirme programı kullanmadan tekrar indirdim microsoft'un sitesinden, onu dvd'ye çektim sorun çıkarmadan yüklendi :)
0
🌸thor odinsson
(12.05.09)
(2)

photoshop'ta farklı kaydet

iterator
hacılar bu photoshop'ta farklı kaydet dediğimizde her defasında tür olarak default olarak psd geliyo ya onu png'ye çevirmenin yolu var mı acaba? yaklaşık 150 resimde falan bu işlemi yapcam ve ilk 20 resimden bıktım daha her defasında onu değiştirmekten..not: direk converterla hepsini çevir demeyin o
hacılar bu photoshop'ta farklı kaydet dediğimizde her defasında tür olarak default olarak psd geliyo ya onu png'ye çevirmenin yolu var mı acaba? yaklaşık 150 resimde falan bu işlemi yapcam ve ilk 20 resimden bıktım daha her defasında onu değiştirmekten..

not: direk converterla hepsini çevir demeyin olmazz çünkü kesip biçiyorum hepsini..
0
iterator
(12.05.09)
save for web seçeneğini kullanırsan olur. eğer işlediğin dosyalarda katmanlar varsa otomatikman .psd çıkıyor.
0
blackdog
(12.05.09)
ctrl+alt+shift+s
0
sourlemonade
(12.05.09)
(6)

visual studio'da c derleme

tepedeki psychedelic adam
şöyle bi hata veriyor ve sonrasında yes'e basınca çalıştırıyor ama önceden böyle yapmazdı. nedendir bu hata?
şöyle bi hata veriyor ve sonrasında yes'e basınca çalıştırıyor ama önceden böyle yapmazdı. nedendir bu hata?
0
tepedeki psychedelic adam
(11.05.09)
once re-build edip daha sonra debug etmeyi bir dene istersen.
0
sourlemonade
(11.05.09)
denedim onu. hiç error veya warning vermeden build ediyor. bu ekranda yes'e basıp program çalıştıktan sonra kosolu kapattığımda şöyle bişey yazıyor bir de aşağıdaki output penceresinde:

'hi.exe': Loaded 'C:\Documents and Settings\sem\My Documents\Visual Studio 2005\Projects\hi\debug\hi.exe', Binary was not built with debug information.
'hi.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll', No symbols loaded.
'hi.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll', No symbols loaded.
The program '[924] hi.exe: Native' has exited with code 0 (0x0).
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(12.05.09)
sorun olacagini sanmiyorum. zaten verdigi uyari da "debug bilgisi"nin bulunamadigini soyluyor. program ile ilgili bir sorun degil.
0
sourlemonade
(12.05.09)
kodu copy paste edip yeni bir projede çalıştırmayı deneyin bir de bakalım.
0
ocanal
(12.05.09)
onu çalıştırdı tamam ama daha önce yazdığım ve yine şimdi çalıştırmaya çalıştığım dizinden daha önce çalışan bir projeyi çalıştıramadı mesela. koyduğum ikinci resimdeki gibi hata verdi. bu nedendir ki acaba?

@ocanal: onu da denemiştim.
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(12.05.09)
soyle bir sey var: social.msdn.microsoft.com
0
sourlemonade
(12.05.09)
(4)

Bilgisayarı sınırlayacak bir program

zaugnakhaldun
Selamlar,Arkadaşıma şöyle bir olay lazım, kendi ağzından aktarıyorum:"Abi ben bilgisayarı açtığımda sadece winampı ve internet explorer ı açabilmek istiyorum. Bir program olsun, sadece bu ikisini açmama izin versin şifreyi giremediğim sürece; internet explorer'da da sadece x sitesini açabilsin. başk
Selamlar,


Arkadaşıma şöyle bir olay lazım, kendi ağzından aktarıyorum:

"Abi ben bilgisayarı açtığımda sadece winampı ve internet explorer ı açabilmek istiyorum. Bir program olsun, sadece bu ikisini açmama izin versin şifreyi giremediğim sürece; internet explorer'da da sadece x sitesini açabilsin. başka bir site açamayayım şifre girmeden."

Bilgisayarda yapılabilecekleri şifreye bağlı olarak bu şekilde kısıtlayabilecek bir program biliyor musunuz?
0
zaugnakhaldun
(11.05.09)
vista'da parental controls ile yapmak mumkun.
0
sourlemonade
(11.05.09)
@ assert h bilgisayar xp ne yazık ki
0
🌸zaugnakhaldun
(11.05.09)
internet cafe'lerin kullandığı yazılımlar var söylediğini yapabilen. onları bir araştır istersen.
0
blackdog
(12.05.09)
tam bilmiyorum ama fikir olması açısından xpde yeni kullanıcı yarat belki güzel bir arayüz varsa düzenlemek için izinleri belirle..

düşündüm de yoktur yahu..
0
natnan
(12.05.09)
(1)

championship manager 2001-2002 türkçe sorunu

karamuratbenim
merhaba cm'ciler. ben cm oyununu 8 yıldır kesintisiz oynarım. network'ta affetmem de sorun o değil. sorun son patch'i indirdim 2009 kadroları ve oyun ingilizce oldu. türkçe yapmak için ne yapmak lazım. bir de oynadıktan 5 yıl sonra falan oyun hata veriyo. mesela 2006 sezonuna geliyorum pat oyun tıka
merhaba cm'ciler. ben cm oyununu 8 yıldır kesintisiz oynarım. network'ta affetmem de sorun o değil. sorun son patch'i indirdim 2009 kadroları ve oyun ingilizce oldu. türkçe yapmak için ne yapmak lazım. bir de oynadıktan 5 yıl sonra falan oyun hata veriyo. mesela 2006 sezonuna geliyorum pat oyun tıkanıyor. var mı yapabileceğiniz ya da önerebileceğiniz birşey? ingilizce oynamak istemiyorum.
0
karamuratbenim
(11.05.09)
türkçe dil dosyasını biryerlerden bulup languages klasörüne atın.

verdiği hatanın ne olduğunu yazarsanız yardımcı olabiliriz belki.
0
xenophobe
(11.05.09)
(4)

cm 01-02 kurulum hatası

griphook
oyunu resmi sitesinden ve gayet legal yollardan indirdim.fakat kurulum bittiğinden sonra oyunu açtığımda hata veriyor.bildiğimiz raporlu maporlu hata işte.sizce nedir bunun sebebi?
oyunu resmi sitesinden ve gayet legal yollardan indirdim.fakat kurulum bittiğinden sonra oyunu açtığımda hata veriyor.bildiğimiz raporlu maporlu hata işte.sizce nedir bunun sebebi?
0
griphook
(11.05.09)
hata nedir?
0
dinomazu
(11.05.09)
cm0102.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.

hata bu.
0
🌸griphook
(11.05.09)
cm0102.exe'nin üzerine sağ tık, özellikler, uyumluluk dedikten sonra bu programın çalışacağı uyumluluk moduna bir tik atın ve windows 98 / me seçip deneyin.
0
dinomazu
(11.05.09)
çok seviyorum hepinizi.sorun halloldu ve gerçekten çok teşekkür ederim:)
0
🌸griphook
(11.05.09)
(8)

laptop tavsiyesi

dolunay
arkadaşlar, elimde kalmayacak, film falan da seyredebileceğim en ucuz laptop hangisidir? tavsiyelerinizi bekliyorum. teşekkürler...
arkadaşlar, elimde kalmayacak, film falan da seyredebileceğim en ucuz laptop hangisidir? tavsiyelerinizi bekliyorum. teşekkürler...
0
dolunay
(11.05.09)
acer yada asuslara bak.
0
coldnick
(11.05.09)
aşırı spesifik olmana gerek yok biraz istediğin aletin genel özelliklerinden bahsetseydin=)
0
rentts1
(11.05.09)
ucuz olsun ama performansıgörünürde iyi olsun diyorsan- asus ve acer
ucuz olsun performansı göz boyamasın diyorsan - hp
ucuz olmasına gerek yok performansı göz boyamasın, iyi bişey olsun diyorsan - toshiba
0
ocanal
(11.05.09)
blackdog
(11.05.09)
asus alma
asus alma
asus alma
.
sözlükte hakkında yazdığım fikrilerime bir göz atıver.
mücadelem devam edecek.
0
domine deyus
(11.05.09)
asus yahut vaio
0
atmosphere
(11.05.09)
datron kullanan var etrafımda çok memnunlar. eğer ank.daysanız teknik servisi tunalıda ve çok hızlı.
0
papalina
(11.05.09)
asus dan şaşma.
0
rentts1
(11.05.09)
(3)

Laptop + Monitör

fredi
Herkese merhaba,Optiquest marka LCD monitörümü Packard Bell marka dizüstü bilgisayarıma bağlamak istiyorum. VGA-DVI çevirici ile kabloyu laptopun DVI çıkışına bağlıyorum, bilgisayarı yeniden başlatıyorum fakat Fn+F3 (Altında dizüstü bilgisayar ve monitör ikonu olan fonksiyon tuşu) dizüstü ekranımın
Herkese merhaba,

Optiquest marka LCD monitörümü Packard Bell marka dizüstü bilgisayarıma bağlamak istiyorum. VGA-DVI çevirici ile kabloyu laptopun DVI çıkışına bağlıyorum, bilgisayarı yeniden başlatıyorum fakat Fn+F3 (Altında dizüstü bilgisayar ve monitör ikonu olan fonksiyon tuşu) dizüstü ekranımın gidip gelmesi dışında hiçbir işe yaramıyor.

Nvidia Kontrol Paneli'nde bulunan "Birden çok ekran kur" sayfasında da monitörüm listelenmiyor. "Ekranım bu listede yok" özelliği de işe yaramıyor.

Nasıl çözerim sorunu acaba?
0
fredi
(11.05.09)
Görüntü ayarlarında ikinci ekranı ilişkilendir dedinizmi?
0
layer26
(11.05.09)
Aslında nasıl yapıldığını bilmiyorum. Vista kullanıyorum, Görüntü Ayarları diyaloğundaki ikinci monitörü seçip "Masaüstünü bu monitöre genişlet" seçeneğini kullandım fakat bir şey değiştirmedi.
0
🌸fredi
(11.05.09)
Onu yaptıktan sonra fn + f3 denesek.
0
layer26
(11.05.09)
(5)

Basit bir animasyon için ne önerirsiniz? (Sorusu, animasyondan uzun oldu)

late viper
Kafadan flash mı? Yoksa swish mi?(Zamanında biraz swish kurcalamıştım kolay gibiydi.) Ya da gif mi dersiniz?(İmageReady gibi bir şey ile). Ya da bambakşa bir şey mi?Aslında seçeceğim programda olmasını istediğim en önemli özellik şu:Nasıl anlatsam; böyle animasyonun kımıl kımıl olmasını istiyorum, y
Kafadan flash mı? Yoksa swish mi?(Zamanında biraz swish kurcalamıştım kolay gibiydi.) Ya da gif mi dersiniz?(İmageReady gibi bir şey ile). Ya da bambakşa bir şey mi?

Aslında seçeceğim programda olmasını istediğim en önemli özellik şu:
Nasıl anlatsam; böyle animasyonun kımıl kımıl olmasını istiyorum, yani çizdiğim/kullandığım şekil hafif titrek(?) olmalı. Tam anlatamadım ama bazı animasyonlarda var, hani belki bilirsiniz. Bu titrekliği kare kare çizmeden, ne bileyim bir efekt ile, bir algoritma ile kendi yapabilen bir program var mıdır?

Bir de önereceğiniz program için "bildiğiniz" iyi bir eğitim şeysi*(tutorial) varsa paylaşır mısınız? "Bildiğiniz" diyorum, çünkü önemli kısmı orası, yoksa gogilden bir sürü çıkar ancak tavsiye edebileceğiniz bir tane varsa daha çok işime yarar.
0
late viper
(11.05.09)
hangi amaçla kullanacağınızı da yazsaydınız keşkem.
0
babatema
(11.05.09)
hatırlayabilsem hemen koyardım ama aklıma gelmiyor bir türlü.
animasyon olmasa da görsel açıdan verebileceğim yakın örnek; eski, sessiz, siyah beyaz filmlerdir. Hani onlarda belli belirsiz bir titreklik vardır, tam istediğim şey olmasa da verebileceğim yakın bir örnek budur. Hatta şu da bir link:
www.youtube.com
0
🌸late viper
(11.05.09)
after effects te var öyle zibilyon tane filtre. kullanması da flash a göre kolaydır. basit bir şey yapacaksanız help e bir kaç kez bakıp kavrarsınız.
0
babatema
(11.05.09)
hımm, ikisini de dener sonuca göre tiklerim...
bir de bahsettiğim eski film görüntüsü değil, oradaki titreme. Yani normal görüntüye o eski filmlerdeki titrekliği verebilmek.
tabi decompiler ile sadece titreklik verecek şekilde ayarlanıyordur belki, deneyeceğim sağolun.

şimdi baktım:
Adobe After Effects CS4 Final(+content) - 1.5GB
Adobe Flash CS4 Professional v10.0 - 888.85MB
Swish Max2 - 31.96MB

İlk önce swish ile deneyeceğim; 30 saniye bile sürmeyecek bir deneme için önce en küçüğünü denemek en mantıklısı gibi geliyor...
ki şair de bana seslenmiş:
(bkz: #14865457)
0
🌸late viper
(11.05.09)
Ola ki son seçenek olarak After Effects kullanırsanız, Wiggle expressions'ı kullanın. StopWatch'a ALT + Sağ Tık yapıp wiggle (2, 15, 10) yazın, küçük enter'a basın, olay tamamdır. Bunun dilediğiniz zamanda başlayıp biten bir salınım hareketi için Null Object'e Slider Control efekti atamanız gerekiyor. O işi de Pick Whip ile kolayca halledebiliyorsunuz. Zaten Pippet Pin Tool ve Masking yöntemiyle çok güzel animasyonlar yapılabiliyor. Tabii daha yüzlerce seçenek var. Bu yazdıklarım belki sizin işinize hiç yaramayacak ama, yine de bir seçenektir, arayan ulaşabilir.
0
gozupek
(12.05.09)
(4)

navbar kodu arıyorum

386 dx
Siteme koymak için bir navigation bar kodu arıyorum.Bir menü çubuğundan açılan alt menüler şeklinde olacak. Yani Windows ya da Mac uygulamalarındaki gibi. Örneğin atıyorum:Resim | Müzik | Ivır | Zıvır | İletişimdiye bölüm isimleri olacak yatay bir çubukta dizilmiş şekilde. Bunlardan birinin üstüne g
Siteme koymak için bir navigation bar kodu arıyorum.

Bir menü çubuğundan açılan alt menüler şeklinde olacak. Yani Windows ya da Mac uygulamalarındaki gibi. Örneğin atıyorum:

Resim | Müzik | Ivır | Zıvır | İletişim

diye bölüm isimleri olacak yatay bir çubukta dizilmiş şekilde. Bunlardan birinin üstüne gelince altında diğer linkleri içeren menü açılacak. Tercihen o açılan menüdeki öğelerin de üstüne gelince sağlarında açılan alt menüleri de olabilecek.

Bu tip tasarımı olan bir site bilen, elinde bu işi yapacak kod olan ya da bu kodu nereden bulabileceğimi söyleyenleri sürpriz ödüller bekliyor.

Flash istemiyorum hayır.
0
386 dx
(11.05.09)
"sothink dhtml menu" var. tam senlik.
tasarimi yapiyorsun, script'i generate ediyor. www.sothink.com
0
sourlemonade
(11.05.09)
0
roadrunner merlin
(11.05.09)
www.dynamicdrive.com
edit: roadrunner merlin önce davrandı
bu da olabilir
www.dynamicdrive.com
0
ency
(11.05.09)
şahanesiniz.

tam istediğimi yapan şunu buldum aynı sitede: www.dynamicdrive.com
0
🌸386 dx
(11.05.09)
(7)

Photoshopçular yardım lütfen..

joehigashi
Arkadaşlar photoshop konusunda bir hususa takılmış durumda olup bilgisi olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var.. amaç aşağadaki fotoğrafın bir benzerini photoshopta icra etmek.. Ancak bir hususta takıldım.. hususta şu :Resimde görüldüğü üzere sandal ile karpuzun birleştiği noktanın hemen alt tara
Arkadaşlar photoshop konusunda bir hususa takılmış durumda olup bilgisi olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var.. amaç aşağadaki fotoğrafın bir benzerini photoshopta icra etmek.. Ancak bir hususta takıldım.. hususta şu :

Resimde görüldüğü üzere sandal ile karpuzun birleştiği noktanın hemen alt tarafında dalgalanmalar var.. Bu dalgalanmalar nasıl ve hangi araçla yapılmış ? Şimdiden ilginiz için teşekkürler.. İşte resim

img17.imageshack.us
0
joehigashi
(11.05.09)
(cok basarili olmasa da) gecisleri yumusatma amaci ile yapilmis bir sey o.
layer'a filter mask ekleyip, siyah-transparan gradient cekmisler.
0
sourlemonade
(11.05.09)
bana direk fırça ile yapılmış gibi geldi.
0
blackdog
(11.05.09)
eraser ile silmiş o kadar.
eraser'ın opacity'i düşürün, %20 gibi. sonra silmeye başlayın. aynı noktaya 1-2 kez vurunca istediğiniz etkiyi elde edersiniz.
0
Gulyadkin
(11.05.09)
opacity'nin yanında hardness'ı da düşürerek silmeyi deneyin. kayıkla denizin birleştiği bölgelerde soft tool ve smudge tool kullanılmış ayrıca.
0
jack of hearts
(11.05.09)
edit : jack of hearts benden önce davranmış :)

eraser ile yapmış dooru ama araç olarak eraseri seçtikten sonra resmin üstünde sağa tıkla altta handness derecesi var o eraser in kenarını sola çektikçe (mesela % 30 iyi gibi) yumuşatır. sonra teknenin üzerine getirdiğin karpuz layerını yavaş yavaş silersin böle bişe çıkar ortaya...
0
cembirdek
(11.05.09)
Ayrıca başarılı bir çalışma olmamış zaten örnekteki...
0
pass
(11.05.09)
3 tane Mask, 2 tane Erase Tool darbesi ve 3 defa Move Tool ile yapılmış, hepsi bu kadar. Photoshop'a ilk başlayanlar genellikle böyle başlarlar. Sonra gelsin uykusuz geceler (:
0
gozupek
(12.05.09)
(11)

Ucuz yollu notebook mouse

rurouni
Asus un notebookla beraber verdigi mouse un sol klik tıklarken işkence cektiriyor. Bunun çözmenin bir yolu var mıdır?(Sanırım yoktur)İşte bu yüzden mouse a ihtiyacım var Ucuz yollu bir mouse arıyorum tavsiye edebileceginiz bir model var mıdır. Direk linkle alırsam sevinirim, teşekkürler.
Asus un notebookla beraber verdigi mouse un sol klik tıklarken işkence cektiriyor. Bunun çözmenin bir yolu var mıdır?(Sanırım yoktur)

İşte bu yüzden mouse a ihtiyacım var Ucuz yollu bir mouse arıyorum tavsiye edebileceginiz bir model var mıdır. Direk linkle alırsam sevinirim, teşekkürler.
0
rurouni
(10.05.09)
gigabyte marka tavsiye ederim.
www.hepsiburada.com
0
rentts1
(11.05.09)
gns
(11.05.09)
aynı dertten muzrarip olaraktan a4tech in mouse larını tavsiye ederim.
0
yazar kasa
(11.05.09)
rentts'in linkini verdiği mouse fiyatına göre süper bir alet. uzun süre kullandım. ben de tavsiye ederim.
0
blackdog
(11.05.09)
a4 tech
0
sanal uyku
(11.05.09)
www.hepsiburada.com
uzun zaman kullandım, hiçbir zorluk çıkarmadı. fiyatı da gayet makul.
a4 wop 49z
0
hicazkar
(11.05.09)
logitech wireless, küçük gri bişey, ucuz da.
0
derectus
(11.05.09)
www.hepsiburada.com

bunu kullanıyorum gayet güzel.derectus'un kastettiğide bu galiba.
0
layer26
(11.05.09)
bu sorunu çözmenin bir yolu var.
mouse'u açtığında kapağının altında, devredeki butona basan bir tırnakçık var. bu tırnakçığın aşındığını görebilirsin. aşınan kısımı japon yapıştırıcısı ve kül kullanarak (ben daksil kullanarak yapmıştım.)eski haline getirdiğinde sorun ortadan kalkmakacaktır.

mouseumuz budur sanırım ?
www.xbitlabs.com
0
boikot
(11.05.09)
ben de layer26'ın linkini verdiği fareyi kullanıyorum, gayet güzel, çok pil de harcamıyor.
0
yalnux
(11.05.09)
resimde gördüğün yapışkan ayakları kaldırdığında vidaların orada olduğunu göreceksin.
mouseun içini açtığın zaman aşınan tırnakçığı göreceksin.
başarılar!:)

img15.imageshack.us
0
boikot
(11.05.09)
(4)

nic.tr ve google apps

sangria
şimdi nic.tr'den bir alan adı aldım, gittim google apps'e de kayıt oldum, lakin ikisini birbirine bağlayamıyorum bir türlü, google apps CNAME kaydından falan bahsediyor ama nic.tr yönetici panelinde yok öyle bir şey. ne yapacağım ki ben?
şimdi nic.tr'den bir alan adı aldım, gittim google apps'e de kayıt oldum, lakin ikisini birbirine bağlayamıyorum bir türlü, google apps CNAME kaydından falan bahsediyor ama nic.tr yönetici panelinde yok öyle bir şey. ne yapacağım ki ben?
0
sangria
(10.05.09)
sadece domain ile olmuyor malesef.
bir de hosting almaniz lazim ki o server'a gelen mail'ler google server'ina yonlenebilsin.
0
sourlemonade
(11.05.09)
nic.tr için özel bir durum mudur peki bu?

şöyle ki, google apps üzerinden godaddy'den aldığım domainler hosting olmadan doğrudan mail adresine yönlendirilebiliyordu?
0
🌸sangria
(11.05.09)
www.everydns.com'a kayıt ol, nic.tr'den domain'ini everydns'e yönlendir. google apps'ın istediği ayarları everydns üzerinden yapabiliyorsun. belki başka çözümü vardır ama ben böyle halledebildim.
0
hgn
(11.05.09)
dnspark.com 'u kullan. ücretsiz nameserverları nic.tr'den yönlendir dnspark'ın söylediği adreslere. sonra dnspark'dan cname ayarlarını yapabilirsin.
0
darknum
(11.05.09)
(8)

Kasa içi temizlik

sesee
Böyle evde, amatör modda değilde, adam gibi bütün parçaları söküp temizleyip, tekrar takan yer var mıdır? Ne kadara mal olur?
Böyle evde, amatör modda değilde, adam gibi bütün parçaları söküp temizleyip, tekrar takan yer var mıdır?
Ne kadara mal olur?
0
sesee
(10.05.09)
lego yapar gibi bir pazar gunu cok keyifle yapabilirsin
neredeyse tum bilgisayarcilar yapar.. istabulda yazicioglunda da yaptirabilirsin.bir de besiktas da sinanpasa pasajinin altindaki bilgisayarcilar yapar.. fiyat pazarliga ve muhabbete tabiidir. herhalde bi 20-30 ytlini alirlar..
ancak ben olsam caniiiim bilgisayarimi kimseciklere emanet etmezdim..
0
maj
(10.05.09)
Öyle bir yer var mıdır yok mudur bilmiyorum ama bence siz de kabaca temizleyebilirsiniz. ben yapıyorum mesela. dvd sürücüsünü hddyi falan söküyorum. elektrikli süpürge falan sokuyorum. gayet cillop oluyor.
0
cro magnon
(10.05.09)
Amatör modu yok bu işin, profesyonel modu hiç yok daha doğrusu. Sonuçta altı üstü bir temizlik, bir kaç püf noktasını (ben hepsini bilmiyorumdur onun işçin hiç söylemiyorum) bilirseniz daha iyi temizlersiniz.

20-30 TL'yi de çatır çatır yersiniz
0
Karluk
(10.05.09)
Aslında kendim yapmam için daha önce de yazmıştım burada ve sağolsun herkes de çok güzel yardım etmişti ama uzun süre boşladım ve gerçekten fazlasıyla tozlandığını gördüm kasanın. Üstesinden gelebileceğimden emin değilim.
Özellikle ekran kartının boşta 58 derece çalışması sinirimi bozuyor. (Daha önce 50 dereceyken)
0
🌸sesee
(10.05.09)
oto yıkamacıların hava tabancası çok güzel yapıyor o işi. süpürge herşeyi çekemiyo ama basınçlı hava zerre bırakmıyo.sonrada bi contackt spreyle cila atarsın misss..
0
gns
(10.05.09)
Kasayı balkona çıkarıp saç kurutma makinesiyle temizleyebilirsin; sırf temizlemek için kasayı bilgisayarcıya taşımak ve üstüne para vermektense. Ki bilgisayarcılar da farklı birşey yapmayacaklar. Kartları anakarttan çıkartıp temizlemenin çok faydası yok diye biliyorum. Ama kesinlikle balkonda yap yoksa evin için yün gibi toz öbekleriyle kaynıyor.
0
guzelmarmara
(10.05.09)
gns haklı. ben sırf bu yüzden hava kompressörü alıp dün balkonda kasayı temizledim. yeni kasa olmasına rağmen toz bulutu çıktı içinden. (fan bobinlerine toz sıkısmış ses yapıyordu.)
0
pain
(11.05.09)
Nerden alınır bu kompresörler ve özellikle şu markayı al dediginiz var mı? Yoksa hepsi aynı iş yapar mı?
Bir de, güçlü bir saç kurutma makinesi var evde (sıcaklığını falan da ayarlayabildiğimiz), o da aynı işi görür mü ki?
0
🌸sesee
(11.05.09)
(8)

video kasetten digital ortama geçiş ve geçiriş yöntemleri

mojosnik
şakşamlar.elimde bol miktarda mal var. 90'lı yıllara denk gelmiş olan teenage'liğimin eseri olarak 100lerce saat süren televizyon kayıtlarından bahsediyorum. timur selçuk'un katılmış olduğu erol evgin programlarından, ferhan şensoy'un a takımında milletin ağzına sıçışına, televizyon çocuğunun "at ço
şakşamlar.

elimde bol miktarda mal var. 90'lı yıllara denk gelmiş olan teenage'liğimin eseri olarak 100lerce saat süren televizyon kayıtlarından bahsediyorum. timur selçuk'un katılmış olduğu erol evgin programlarından, ferhan şensoy'un a takımında milletin ağzına sıçışına, televizyon çocuğunun "at çocuğum topu" listelerinden eko tv'nin canlı performanslarına, hbb'nin her gece gösterdiği iron maiden klip toplamalarına kadar saçma sapan yarım yamalak envai çeşit görüntü mevcut. hem görüntüler harap olmadan kurtarayım, hem de insanlarla paylaşayım istiyorum.

sözün özü, videokasetteki görüntüleri nasıl dijital ortama taşırım tv kartı bile olmayan bir insan olarak? "ver köşedeki vcd'ciye yapsın hepsini" en iyi çözüm mü yoksa?
0
mojosnik
(10.05.09)
ekran kartım yok demeseydin keşke.ayrıca ferhan şensoyun a takımı sıçartmasını nası da merak ettim.
0
gns
(10.05.09)
Köşede ki vcd'ciye fiyat sorduktan sonra (DVD capture için saat başına 6TL alıyorlardı en son) size en mantıklı yol bir VHS player ve capture kartı.
0
anarche
(10.05.09)
ekran demişim resmen. tv o tabi. tv kartım yok.

ferhan abimiz de telefonla bağlanan bir seyirciye, bi de ben ekmek parası için oyunculuk yapıyorum diyen yusuf azuz muydu neydi öyle bi adama ağız payı veriyor. faydalı görüntüler.
0
🌸mojosnik
(10.05.09)
dvd ya da hdd recorder'ı olan bi tanıdığın varsa daha basit.direk recordera bağlarsın ve dvd olarak kayıt alırsın.
0
gns
(10.05.09)
Hugo'da küfreden çocuğun videosu da var mı?
0
ikinoktayedi
(10.05.09)
alkışlarlayaşıyorum için bu tip bulunmaz hint kumaşı içerikler arıyorum. ne yapıp ne edip onlar bende de olsunlar çok isterim. izmirdeysen bana ver hepsini hem sana hem de kendime dvd olarak hazırlattırayım. ya da gönder falan ne bileyim heyecanlandım be
0
beni birak saraba bak dayi
(11.05.09)
dvd kiralama dukkani olan bi arkadasim yapiyordu bu isi.

dazzle diye bi capture karti vardi elinde. cd basina (72 dakika) 5 lira aliyordu ki bence bu isi kendiniz yapmaya baslasaniz daha ucuza mal olur. bu capture olayi da zaman olarak 1:1 surdugu icin haftalar surer ama hem bi yandan izlersiniz, ayni zamanda da sizin emeginiz olur.
0
osuruklu
(11.05.09)
tamam güzel, bu capture card aradığım şey sanıyorum. şimdi ne menem bişeydir bu capture card onu araştırayım ben.

@ikinoktayedi: video kayıtçılık tarihinin kutsal kasesinden bahsediyorsun. herkes peşinde, ama varlığı bile bir muamma.

@ beni bırak şaraba bak dayı: yok abi, istanbuldayım ben. sağol çok.
0
🌸mojosnik
(11.05.09)
(2)

Windows 7 Beta dan RC'ye

sijwocaq
Build 7000 W7 beta yüklü. yeni yükleme yapmadan rc'ye update etmenin bi yolu var mıdır?
Build 7000 W7 beta yüklü. yeni yükleme yapmadan rc'ye update etmenin bi yolu var mıdır?
0
sijwocaq
(10.05.09)
To upgrade from beta you need to:

- Extract the .iso contents to a storage location you wish to run the upgrade from (a bootable flash drive or a directory on any partition on the machine running the old build).
- Browse to the sources directory.
- Open the file cversion.ini in a text editor like Notepad.
- Modify the MinClient build number to a value lower than the down-level build. For example, change 7100 to 7000.
- Save the file in place with the same name.
- Run setup.exe like you would normally and the version check will be bypassed...

ben de böyle yapmıştım. isoyu bi iso editörü ile (ultra iso vs..) açıp cversion.ini dosyasında gerekli düzeltmeleri yapınca oluyo.

ek: sonrasında ister dvd ye yaz boot et, ister diskten setup çalıştır.
0
cyclops
(10.05.09)
7000 den 7100 e upgrade yaptigimda makineyi felç etti. Sorunsuz çalışıyordu ama performans vistayi aratir oldu. 2 hafta dayanabildim. 7000 i silip 7100 yükledim dün aksam.
0
aredhelrim
(11.05.09)
(2)

Actionscript 3 - Abstract class

lex
Değerli kodırlar.Bildiğiniz üzere gerizekalı Adobe (götümüze girmez heralde bu da), AS3'de abstract class mevzusunu implement etmemiş. Daha doğrusu kendi internal classları için etmiş (DisplayObject falan filan). Bildiğiniz / aklınıza gelen herhangi bir yöntem var mıdır abstract class tadında bir ol
Değerli kodırlar.
Bildiğiniz üzere gerizekalı Adobe (götümüze girmez heralde bu da), AS3'de abstract class mevzusunu implement etmemiş. Daha doğrusu kendi internal classları için etmiş (DisplayObject falan filan).

Bildiğiniz / aklınıza gelen herhangi bir yöntem var mıdır abstract class tadında bir olay yakalamak için?

Lütfen object oluşturma o zaman falan gibi espiri yapmayınız.

Thanks in advance.
0
lex
(10.05.09)
as3 sux great times.

bir iki link:
www.bit-101.com
www.bit-101.com

“AS3 doesn’t support them, so chill out and stop trying to force them into existence.”
0
fredi
(10.05.09)
Elemanın bir küfür etmediği kalmış.
Eh alternatifimiz olana kadar AS3 kullanıcaz mecburen.
Bu abstract mevzusunu da reflection ile falan halledicem demek ki.
Teşekkürler yine de.
0
🌸lex
(10.05.09)
(1)

winamp sorunsalı

sakabilmemneyi
sevgili ve çok saygıdeger duyuru sakinlerişimdi elimizde bir adet winamp 5551 versiyonuyla bilgisayarımızda duruyor. elimizin altında bulunan ne kadar şarkı var ise içine atıp karışık çal seçenegini işaretledikten sonra keyfimize bakabiliyoruz. benim istegim bu winamp arkadaş karışık çalma işlemi sı
sevgili ve çok saygıdeger duyuru sakinleri

şimdi elimizde bir adet winamp 5551 versiyonuyla bilgisayarımızda duruyor. elimizin altında bulunan ne kadar şarkı var ise içine atıp karışık çal seçenegini işaretledikten sonra keyfimize bakabiliyoruz. benim istegim bu winamp arkadaş karışık çalma işlemi sırasında biraz akıllı davrasın aynı albüm dosyası ya da aynı klasör içinde benim belirleyebilecegim sayıda bir parçayı arka arkaya çalsın.

misal müzeyyen senarın a,b,c albümü elimizde bulunuyor. öyle bir ayarlama yapayım ki shuffle mode müzeyyen senarın a albümünden 3 adet şarkı çalsın, sonra gitsin herhangi bir şarkıcının şarkısını kafasına göre seçsin ve sonrasında bu şarkıcının 3 adet şarkısını daha ard arda çalsın, yani başka sanatçıya atlamadan, ya da başka bir klasöre gitmeden aynı klasörden gene kendi kafasına göre olmak üzere 3 şarkı seçsin.


winampta kullanabilecegim böyle bir ek özellik ya da eklenti var mıdır? yoksa saniyesinde cevap vermek üzere hevesimi kırabilirsiniz.
0
sakabilmemneyi
(10.05.09)
Zannetmiyorum öyle bir özellik olduğunu, hatta %99 yoktur.
0
edge_nabby
(11.05.09)
(1)

Frontpage Yardım

calimdor
arkadaşlar daha yeni yeni öğreniyorum ve birkaç sorum olucak. (internette bununla ilgili bir şey bulmak imkansız gibi. herkes alakasız şeylerle ilgili bilgiler vermiş.)şimdi; -ben photoshoptan kendime birkaç tane buton tasarladım ve bunu koymak istiyorum. -ancak butonları, sol tarafta bir layer oluş
arkadaşlar daha yeni yeni öğreniyorum ve birkaç sorum olucak. (internette bununla ilgili bir şey bulmak imkansız gibi. herkes alakasız şeylerle ilgili bilgiler vermiş.)

şimdi;

-ben photoshoptan kendime birkaç tane buton tasarladım ve bunu koymak istiyorum.
-ancak butonları, sol tarafta bir layer oluşturarak uygulamak istiyorum. yani butonlar bu layerın içinde yer alıcak ancak layerın rengi, arkaplan renginden biraz daha koyu olucak.

peki asıl merak ettiğim şey, frontpage'de nerde var bu istediklerimi yapacak? shape denen bir şey buldum, sol layerda istediğim şekli oluşturabiliyorum ancak üstüne resim koyulmuyor. ayrıca resimleri sayfanın istediğim yerine ekleyemiyorum, bunu nasıl düzelticem? yalnızca satır üstlerine falan koyabiliyorum.

birazcık el atarsanız sevinirim.

bir de arkadaşlar, anasayfada sürekli yeni bilgiler ekleyebileceğim bir yazı bölümü olmasını istiyorum. nasıl yapabilirim?
0
calimdor
(10.05.09)
Siteni tablolara bölerek istediğin şekli verebilirsin.

Html ise mesela javascript kullanarak kayan bantlar filan hazırlayabilirsin. Ama sitene her yeni sayfa eklediğinde orayı da elle güncellemen gerekecek.
0
ataturkiye
(10.05.09)
(6)

sizce güç kaynağı mı yanmıştır, ekran kartı mı

marcelorios
hafta sonu evde değildim, misafir gelmiş, bilgisayarı açmış. 5 dk sonra da bilgisayar kendi kendine kapanmış ve bir yanık kokusu gelmiş. ekran kartının güç kablosunu çektiğimde bilgisayar açılıyor. normal ışıkları yanıyor, ama tabii ekran kartı çalışmadığı için ekrana bir yazı geliyor mu bilemiyorum
hafta sonu evde değildim, misafir gelmiş, bilgisayarı açmış. 5 dk sonra da bilgisayar kendi kendine kapanmış ve bir yanık kokusu gelmiş. ekran kartının güç kablosunu çektiğimde bilgisayar açılıyor. normal ışıkları yanıyor, ama tabii ekran kartı çalışmadığı için ekrana bir yazı geliyor mu bilemiyorum. bilgisayar açıldıktan biraz sonra klavyeden windows tuşu+ yukarı ok +enter ile görmeden bilgisayarı kapatabiliyorum. bu da bilgisayarın normal bir şekilde açıldığını gösteriyor.
ekran kartının güç kablosunu taktığımda ise bilgisayar hiç açılmıyor. araba teklemesi gibi cpu nun fan ı bir tur dönüyor ama o kadar. ekran kartını deneyebileceğim başka bir bilgisayar da yok.
sorun sizce hangisinde


edit: ekran kartı yanmış.
0
marcelorios
(10.05.09)
Ekran kartında olduğunu sanmıyorum, sorun monitörde gibi duruyor. Ekran kartında sorun olsaydı bios uyarı mesajı verirdi.
0
ataturkiye
(10.05.09)
bilgisayarim hic acilmiyor diyor.

bence ekran kartinda bir sorun var. bi takip cikarmayi deneyin bakalim, ekran kartini ne olacak.

bi de ekran kartinin fani filan varsa bi kontrol edin donuyor mu diye... sanki yanik kokusu 'cpu frit'e isaret etmekte...

ama beri taraftan guc unitesi de olabilir sorun, sonucta yeterli guc saglayamiyor olabilir dusundugunuz gibi.

bden sizin yerinizde olsam, buram buram koklardim ekran karti ile guc kaynagini.
0
yirtik foto
(10.05.09)
aynisi basima gelmis biri olarak

sorun %90 ekran kartında
0
cnonefb
(10.05.09)
ekranda görüntü yok iken yaptığın "windows tuşu" kombinasyonu aslında windows değilde bios'un post ekranı olabilir, ya da şöyle bir ihtimal var, anakart üzerinde onboard bir ekran kartı var ise sen ekran kartını çıkarınca o çalışıyor olabilir. Eğer kasanın arkasında başka bir vga çıkışı (genelde mavi delikli) var ise monitörünü oraya takıp sistemin açılıp açılmadığını anla, zira eğer ekran kartı sorunlu ise zaten bios ekranını geçmez yani senini windowsu kapatma gibi bir şansın olmaz, ve ekran kartını çıkarınca çalışıyor ise ekran kartındadır sorun yoksa güç kaynağı olsa sistem açılmaz ya da açılıp kendi kendine kapanır.
0
edip
(10.05.09)
benzer sorunla karsilasmistim bir kac hafta once, bende pc yi acinca fanlar calisiyordu ve kasa dugmesindeki isik yaniyordu, sistem acilmiyordu. sizinki gibi degildi, kapatmak icin dugmeye uzun basmam yada guc kaynagindaki dugmeyi kullanmam gerekiyordu. once sorun ekran karti sandim(pc olayindan pek anlamam) monitor stand by konumunda gibi davraninca, elimde pc dekinin aynisi bir ekran karti bir de guc kaynagi vardi. ekran kartini soktum yenisini taktim degisiklik olmadi, guc kaynagini degistirdim calisti. baska pc den sokup deneme sansiniz varsa deneyin bence siz de.
0
eick
(10.05.09)
ekran kartında sorun var buyuk ıhtımal ama sunu dene cd rom un flopy ın guc kaynaklarını cek yanlızca ekran kartınınkını tak eger yıne aynı problemı yaparsa cd rom a taktıgın guc kaynagı kablosunu ekran akrtına takıp ekran kartını ıyıce oturt yıne olmazsa son care ekran kartının fanı varya onun ustundekı kablosunu cıkar dene bunlardada aynı sonucu alırsan %100 ekran kartı gıttı demektır monıtor falan gıtmemıstır hıkaye
0
bugra222
(12.05.09)
(7)

Firefox vs. Opera

henry gale
Uzun süredir kullandığım opera'nın saçmalaması sonucunda tekrar eskiden kullandığım firefox a dönmüş durumdayım. Lakin operada alıştığım birçok şeyin firefox ta olup olmadığını varsa da nerede olduklarını bilmiyorum. Bu yüzden firefox kurtlarına birkaç sorum olacak.1. Opera’da çok kullandığım yapışt
Uzun süredir kullandığım opera'nın saçmalaması sonucunda tekrar eskiden kullandığım firefox a dönmüş durumdayım. Lakin operada alıştığım birçok şeyin firefox ta olup olmadığını varsa da nerede olduklarını bilmiyorum. Bu yüzden firefox kurtlarına birkaç sorum olacak.

1. Opera’da çok kullandığım yapıştır ve git adlı özellik var mıdır firefox’ta. Yani bir link kopyaladık diyelim. Yeni bir sekme açıp oraya yapıştırıp tekrar enter a basmadan aynı anda sayfayı açmasını sağlayan bir zımbırtıdır bu.

2. Sayfadaki reklamları engellemek için adblock plus diye bir eklenti indirdim. Ama nasıl kullanılıyor bilmiyorum. Bilenler şey etse? Bazı resimlerin yanında engelle butonu çıkıyor oradan hallediyoruz da bazılarında da hiçbir şey yok. Onları nasıl hallediyoruz?

3. Firefox'ta kısa yollar nerede? Onları değiştirebiliyor muyuz?

4. İstediğimiz sıklıkta sayfa yenileme olayı var mı firefox’ta. Mesela şu sayfa 3 dakikada bir yenilensin veya sürekli otomatik olarak yenilenen bir sayfa artık yenilenmesin diyebiliyor muyuz?

5. Opera’da kayıtlı kullanıcı adı ve parolaları firefox a aktarabiliyor muyuz?

6. Belki de en önemlisi, kapattığımız bir sayfayı tekrar geri getirebiliyor muyuz operadaki gibi?

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Diğerlerini hatırladıkça eklerim. Teşekkürler.
0
henry gale
(10.05.09)
2- block tuşu çıkar dediğiniz gibi, çıkmayanlar için de bloklamak istediğinize sağ tıklayınca adblock frame diye bir şey çıkar, o da çıkmıyorsa sağ üst tarafta ABP ikonuna tıkladığınızda bloklanabilir bütün frame'leri görürsünüz sayfada, frame'leri gezerken de görülebilir öğeler ise etraflarında kırmızı bir şerit yanıp söner. sonra istediğiniz frame'e geldiğinde çift tıklayıp ok deyip bloklarsınız.

3- internette kısa yolların nasıl değiştirileceğine dair bir yazı okumuştum fakat şimdi hatırlayamıyorum, google'da firefox change shortcuts vs diye aratırsanız belki çıkabilir. ama firefox değiştirme şansı sunmuyor bildiğim kadarıyla, siz firefox un bir dosyasını editliyorsunuz ve öyle değiştiriyorsunuz.

4- tab mix plus eklentisi bu ihtiyacınızı görür. yükledikten sonra tab'a sağ tıkladığınızda "reload page every x seconds" gibi bi seçenek var. diğeri için de freeze tab var sanırım.

5- yüklerken "içe aktar/import wizard" da yapılabiliyor olması lazım? eğer çoktan yüklediyseniz "file -> import"

6- yine tab mix plus, ctrl + f12 tuş kombinasyonu ya da tab çubuğuna gelip "undo closed tab" yaparsanız oluyor. ayarı da var, en son kapattığınız kaç tane sayfayı kayıtlı tutacağına dair. ben 99 yaptım, bugüne kadar daha fazlasına da ihtiyaç duymadım.
0
bushwacker
(10.05.09)
bushwacker
(10.05.09)
bu soruya ek yapayım;
örneğin sözlükteki flash reklamları nasıl engelliyoruz. adblock halen engellemedi??
ayrıca bir sağ tuş sorusu daha;
mouseun sağ tuşuna seçtiğimiz yazıyı google translate ile çevirmesini istiyorum. veya seçtiğim yazıyı youtubta aratmak istiyorum. sağ tuşa bu özelliği nasıl ekleriz.
0
etna
(10.05.09)
bende adblock plus'ı yüklediğim tarihten beri sözlükte reklam gözükmüyor. reklamı bloklamak yerine reklam frame'ini bloklamayı deneyebilirsiniz? onu da yukarıda anlattım.

google'da firefox için istediğiniz herhangi bir özelliği aratarak varsa bulabilirsiniz.

mesela,

sağ tıklandığında google translate özelliği için

right click google translate firefox yazarsanız eğer google'a, size ilgili add-onları gösterecektir. ben 2 tane gördüm, ilgimi çekmediği için çekip denemedim.

arama olayı içinse yine yukarıda yazdığım gibi right click search firefox yazarsanız sonuçlar çıkıyor ama ben genelde firefox'un sağ üst taraftaki arama moturunu kullanıyorum, oraya bir sürü şey ekleyebiliyorsunuz. bende wikipedia, youtube, amazon, ebay, gittigidiyor, discogs, delicio.us, cplusplus.com, imdb, last.fm, tdk, tureng.com vs vs gibi bir sürü arama motoru mevcut orada. daha sonra arama yapmak istediğiniz metni seçip oraya sürüklediğinizde otomatikman arama yapıyor zaten.

sevgiler
0
bushwacker
(10.05.09)
3- ReloadEvery diye bir plugin var onu kurduktan sonra istediğinz sıklıkta yenileyebiliyorsunuz.

6- Ctrl+shift+t yaparsanız son kapatılan sekmeyi geri getirir.
0
xenophobe
(10.05.09)
İsteklerinizi ve daha fazlasını yerine getiren bir çok eklenti var. Bazı isteklerinizi birden fazla eklenti yapabiliyor ve bu eklentilerin başka özellikleri de olabiliyor. O yüzden mozilla'nın eklenti sitesinden uygun arama kelimeleriyle istediklerinize ulaşabilir, aralarında seçim yapabilirsiniz.
addons.mozilla.org

Örnek olarak;
addons.mozilla.org
0
edge_nabby
(10.05.09)
1- bu da işe yarayabilir
addons.mozilla.org

2- Kırmızı ABp tuşuna sağ tıkla tercihler ve Süzgeçler Abonelik ekle , burda ben easylist + germany tavsiye ederim seç ve abone ol de.

@etna adblock plus ta süzgeç aboneliğinde easylist + germany seç muhtemelen engeller.
ve youtube vs arama için önce mycroft.mozdev.org burdan istediğin sitelerin aram kayıtlarını firefox'un normal arama yerine ekle ve alttaki eklentiyi yükle, daha sonra istediğin kelimeyi seçip sağ tıkla ve "...ile ara" dan youtube,google ve seçip arat.
addons.mozilla.org
0
edip
(10.05.09)
(1)

bas amfisi için randall mı laney mi?

flexin
evde çalışmak için ikinci el bir amfi alacağım. iki aday var. biri Laney HCM 30B diğeri ise Randall RB30XM. hangisi daha iyidir acep?
evde çalışmak için ikinci el bir amfi alacağım. iki aday var. biri Laney HCM 30B diğeri ise Randall RB30XM. hangisi daha iyidir acep?
0
flexin
(10.05.09)
Fotoğraftaki Laney'i kullanıyorum. İhtiyaçlarını karşılama konusunda zerre kadar sorun yaşatmaz. Ama evde kullanacaksan önermem. Aşırı ağır olduğundan bir odadan diğer odaya bile taşıması güç. Ama stüdyo için çok ideal.

Ama uygun bir model bulursan ben Hartke öneririm.
0
the great pretender
(10.05.09)
(2)

youtube vs ben

roadrunner merlin
sevgili yutub severler,benim bu yutub ile ilgili bir problemim var ve sadece bana mı onu öğrenmek isterim. şimdi ayarlarda video playback quality'i Always play higher-quality video when it's available dememe rağmen aradan biraz süre geçtiğinde bunu varsaylan değere geri çekiyor ve beni kaliteli vide
sevgili yutub severler,

benim bu yutub ile ilgili bir problemim var ve sadece bana mı onu öğrenmek isterim. şimdi ayarlarda video playback quality'i Always play higher-quality video when it's available dememe rağmen aradan biraz süre geçtiğinde bunu varsaylan değere geri çekiyor ve beni kaliteli videolar izlemekten mahkum bırakıyor. sizde de oluyor mu? yada nedeni hakkında bir fikri olan var mıdır?


bahsedilen ayarlara erişim;
> youtube.com
>> My Account
>>> Account Settings
>>>> Playback Setup
*Video Playback Quality (Choose the default setting for viewing videos)
-Choose my video quality dynamically based on the current connection speed.
-I have a slow connection. Never play higher-quality video.
-I have a fast connection. Always play higher-quality video when it's available. (benim şetiğim ve varsyılan kalmasını istediğim)


p.s. feedback yapmadan bir sorayım istedim
0
roadrunner merlin
(10.05.09)
aynisi bende de oluyor, ki benim baglantim 100kbit. bug olsa gerek.
0
helpless
(10.05.09)
@helpless
vay nımızsız yutub
0
🌸roadrunner merlin
(10.05.09)
(1)

küçük bir matlab sorusu

jacob
matlabda dandik diyebileceğimiz bir program yazdım. programı çalıştırınca da göstermelik bir processing ekranı yaptım. şimdi bu processing sırasında, yani programı çalıştırınca, arkada bir ses dosyaı çalsın istiyorum. 19 saniyelik bir şey. processing kısmını da 19 saniyeye ayarlayacağım. bu ses dosy
matlabda dandik diyebileceğimiz bir program yazdım. programı çalıştırınca da göstermelik bir processing ekranı yaptım. şimdi bu processing sırasında, yani programı çalıştırınca, arkada bir ses dosyaı çalsın istiyorum. 19 saniyelik bir şey. processing kısmını da 19 saniyeye ayarlayacağım. bu ses dosyasını arkaya nasıl embed ederim?
0
jacob
(10.05.09)
pek emin degilim ama help kisminda söyle birsey var, wavplay(signal,freq,'async'), burada
-signal, double type vector, -1 ile 1 arasinda degerler alan.
-freq, sample rate of signal. Birimi Hz.
-'async', buda ses dosyasinin calmasini saglayan komut.

yinede bi help kismindan bak istersen.
0
killer baby
(10.05.09)
(4)

Word'de referans

cumingsoon
İyi günler güzel insanlar,Kız arkadaşım tezinde kullandığı alıntılar için referans vermek için Word'de sayfanın altına bir çizgi çekip çizginin altında açıklama yapmayı düşünüyor. Bunu Word'de nasıl yapıcaz. Bir yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
İyi günler güzel insanlar,

Kız arkadaşım tezinde kullandığı alıntılar için referans vermek için Word'de sayfanın altına bir çizgi çekip çizginin altında açıklama yapmayı düşünüyor. Bunu Word'de nasıl yapıcaz. Bir yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
0
cumingsoon
(10.05.09)
sourlemonade
(10.05.09)
Insert>Footnote

(bkz: dipnot)
0
sui
(10.05.09)
muhtemelen o duzeyde bir tez degildir ama kurumlarin tez yazim formatlari o kurumdan cikan tezlerdeki referanslarin hangi formata uygun olmasi gerektigini de belirler. dipnot kullanmak formata aykiri ise onceden bilmek faydali olabilir.

biraz daha genisce bilgi: en.wikipedia.org
0
feeling the blanks
(10.05.09)
word 2007'de reference tuşu var direk olarak, ona basıyorsunuz yapıyor, tezin sonuna da bibliyografiyi otomatikman ekliyor. eğer footnote yaparsanız bibliyografiyi de kendiniz eklemek durumunda kalırsınız.
0
bushwacker
(10.05.09)
(2)

Wireless ağdaki insanları görebilme

nochristrequiress
Wireless modem'im var ve bunda şifre yok diyelim. Hangi hayvan herifler beleşe yatıyor, benim modem üstünden nete giriyor bunu bulma şansım var mı? Yani benim internet/telefon hattımdan bağlanmış olan ip leri gorme sansım var mı? Nasıl?
Wireless modem'im var ve bunda şifre yok diyelim. Hangi hayvan herifler beleşe yatıyor, benim modem üstünden nete giriyor bunu bulma şansım var mı? Yani benim internet/telefon hattımdan bağlanmış olan ip leri gorme sansım var mı? Nasıl?
0
nochristrequiress
(10.05.09)
(git: 71173)
0
sourlemonade
(10.05.09)
eğer görmek istediğin, modemin kendisine bağlanan bilgisayara verdiği ip adresi ise (ki zaten onu görebilirsin internete seninle ip adresinden bağlanır aynı bağlantı üzerinden olduğu için), modem marka ve modeline göre değişmekle beraber genelde tarayıcı üzerinden modem ayarlarına girersen kaç bilgisayarın wireless ile bilgisayarına bağlı olduğunu ve modemin bu bilgisayarlara verdiği ip adresini bağlanan bilgiayarın ismini görebilirsin.

bunun için tarayıcıya modem'in ip adresini yazman gerekiyor. bu ipyide ağ bağlantısı ayarları sayfasında görebilirsin.
0
acemioglan
(10.05.09)
(6)

firefrox sorularım

etna
1. şu yukarıda "yer imleri araç çubuğu" var ya;oraya yer imlerini ekliyorum ama hem favicon hemde ismi yazıyor, ismin görünmemesini (yani sadece faviconn görünmesini) veya site isminin faviconun yanında değilde altında görünmesini nasıl sağlayabiliriz?2. ie'de yandaki resimde gördüğünüz yer sayesind
1. şu yukarıda "yer imleri araç çubuğu" var ya;
oraya yer imlerini ekliyorum ama hem favicon hemde ismi yazıyor, ismin görünmemesini (yani sadece faviconn görünmesini) veya site isminin faviconun yanında değilde altında görünmesini nasıl sağlayabiliriz?

2. ie'de yandaki resimde gördüğünüz yer sayesinde tek tıklamayla yeni sekme açabiliyorduk, firefoxta yeni sekme açmak için çift tıklamam gerekiyor. tek tıklamayla yeni sekme açabilir miyiz? evet ise nasıl?

3. adblock plus'ı en etkin nasıl kullanabiliriz? mesela halen sözlükteki reklamları gösteriyo??
0
etna
(10.05.09)
1. favicon'a sağ tıklayıp özelliklerden ad kısmını silerseniz sadece favicon görünür. tek tek silmek biraz zor olabilir. kısayolu var mı bilmiyorum.
0
inkey
(10.05.09)
1. istediğin yer imine sağ tıkla, özelliklere gir, adını sil.

2. çoook uzun süredir o butonları kullanmadığım için (all-in-one gestures sağolsun) firefox orjinalinde nasıldı hatırlamıyorum ama tab mix plus yüklersen onun detaylı ayarları var.
0
sanal uyku
(10.05.09)
madem bir süre daha cevap gelmeyecek, geçici 1-2 şey söyleyeyim.

2 için, about:config 'e girin, newtab diye aratın, newtabbutton, newtabicon, benzeri bir şey var mı? varsa ona çift tıklayın bakalım ne olacak.

3. süzgeç eklemek gerekiyor ama nasıl eklendiğini de hatırlamıyorum tam olarak. bir de şu var, ABP logosuna sağ tıklayın, engellenebilecek öğeleri göster deyin. bazı öğeler kırmızı renkte olur, onlar muhtemelen reklamdır. bu şekilde tek tek uğraşılmasa da sık ziyaret edilen yerlerde işe yarayabilir.
0
sanal uyku
(10.05.09)
3) Altta verdiğim süzgeçi eklerseniz sözlük reklamlarından kurtulursunuz.
sozluk.sourtimes.org*

Bunun dışında en iyi şekilde reklam engellemek için easylist aboneliğini eklemeyi unutmayın. (muhtemelen kurduktan hemen sonra eklemişsinizdir.) Bir de, resim veya flash olmayan reklamları (yazı olan reklamlar, örneğin google reklamları) da engellemek için adblock plus'ın yanına şunu da kurun:
addons.mozilla.org
0
edge_nabby
(10.05.09)
2) şu ikisi var:
addons.mozilla.org
addons.mozilla.org

aynı ie'deki gibi tab'in sağına koyan vardı bi tane, ama onu eklenti sayfasından kaldırmışlar, bulamadım. ama şunu buldum:
www.whibb.com
0
edge_nabby
(10.05.09)
edge_nabby
(10.05.09)
(6)

yine xampp, apache-php-mysql filan

tepedeki psychedelic adam
xampp kurdum, apache olsun, mysql olsun running görünüyor panelde fakat nerden mysql server'a bağlanıp da database'ler tablolar filan oluşturacağım? yandaki admin butonuna bastım ve açılan pencerede de bununla alakalı işlemler yok sanki. ya da ben mi göremedim? sonra bunu kaldırıp bu üçünü ayrı ayrı
xampp kurdum, apache olsun, mysql olsun running görünüyor panelde fakat nerden mysql server'a bağlanıp da database'ler tablolar filan oluşturacağım? yandaki admin butonuna bastım ve açılan pencerede de bununla alakalı işlemler yok sanki. ya da ben mi göremedim? sonra bunu kaldırıp bu üçünü ayrı ayrı indirip birbiriyle ilişkilendirerek kurulumu vardı internet'ten arattığımda, onu yapmaya çalıştım ama o da olmadı. bulduklarım hep php'nin daha eski sürümleriyle alakalı anlatımlardı ve orda bahsedilen bazı şeyler benim indrdiğim dosyalarda yoktu mesela. bu yüzden o anlatımlar da sonuç vermedi. aradığımda da hep php'nin en son sürümünü indirmek için seçenekler çıkıyor.

şimdi ben xampp'ı kurduktan ne yapıyım da mysql'i kullanıyım? ya da xampp'ı kurmadan başka bişey mi yapıyım? ne yapıyım? sinir oldum valla.
0
tepedeki psychedelic adam
(10.05.09)
Hepsini tamamen kaldırdığınıza ve portların da sağlamlığına emin olduktan sonra (xampp-portcheck.exe) yeniden kurulumu yapıp mysqlde veri tabanı felan kurmak istiyorsanız: localhost adresinize bağlanarak mysql üzerinde at koşturabilirsiniz.

xampp' ın kontrol panelinde de mysql' in ve apache' nin started olarak göründüğünü kontrol etmenizi tavsiye ederim. Hatta sürekli bu işle ilgilenecekseniz service olarak kurulumu gerçekleştirin. (kurulum esnasında Install mysql as service? Install apache as service? olarak soruyor ya da xampp kontrol panelinde üstte service yazan text' in altında checkbox' ı da işaretleyebilirsiniz). xampp kontrol paneline xampp' ı kurduğunuz klasörün içerisinde bulunan xampp-control.exe programını çalıştırarak erişebilirsiniz.
0
artuc
(10.05.09)
evet tamam. bir de wamp'ı kurup da yapmaya çalışmıştım ve böyle bir sayfayı açmıştım orda. ve orada tablo filan oluşturup ulaşmaya çalışmıştım ve ulaşamamıştım. şimdi o zaman başka bir soru sorıyım. bu server'a bağlantıyı sağlamak için mesela şöyle bir şey yazmak gerekiyor di mi:

$conn = mysql_connect($dbhost, $dbuser, $dbpass) or die ("Error connecting to mysql");
$selected = mysql_select_db("database_ismi",$conn);

sonrasında da bu conn isimli connection'ı kullanılarak işlemler yapılr filan. o dbhost'un filan da yukarda değerlerini veriyoruz. ama mesela sunucu ve kullanıcı isimleri varken verdiğiniz sayfada, password'le alakalı bir bilgi yok. zaten kurarken veya sonrasında da bi şifre bilgisi istemiyor. oraa neyi geçirmek lazım?
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(10.05.09)
mesela şu anda böyle bir connection kurup bir database'deki tabloya bir şey eklemeye çalıştığımda şöyle bir hata verdi. yani bağlanamadı işte.

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'root@localhost'@'localhost' (using password: YES) in C:\xampp\htdocs\open_student.php on line 5
Error connecting to mysql
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(10.05.09)
veri tabanı ve bunun içerisine tabloları oluşturduysanız, evet bir connection açmanız lazım mysqlde. default kurulumdan devam ediyorsanız ve açtığınız veri tabanının adının da tepedekiadam oldugunu varsayacak olursak alttaki kodu kullanınız (php.net' den alıntıdır).

$link = mysql_connect('localhost', 'root', '');
if (!$link) {
die('Not connected : ' . mysql_error());
}

// make foo the current db
$db_selected = mysql_select_db('tepedekiadam', $link);
if (!$db_selected) {
die ('Can\'t use foo : ' . mysql_error());
}


MySql' i kurarken sizden şifre istemez direk şifresiz kurar. Eğer şifre koymak istiyorsanız mysql' inize ve xampp' ı da c:/ root' a kurdugunuzu varsayacak olursak:

C:\xampp\mysql\bin klasörü içerisinde bulunan winmysqladmin.exe programını çalıştırın. Username kısmına root, olmasını istediğiniz şifre kısmına da şifrenizi yazın. mySQL' i, bir önceki mesajımda belirttiğim kontrol panelinden stop / start yapın.(service olarak kurduysanız denetim masasında bulunan administrator tools > services içerisinden de yapabilirsiniz.

artık mysql' e erişmek için şifre belirtmeniz gerekmekte. connection stringinizi şu şekilde değiştirmelisiniz:

$link = mysql_connect('localhost', 'root', 'sifreBuraya');
(diğer satırlar aynen kalacak).

yolun başındasınız anlaşılan.
kolay gelsin
0
artuc
(10.05.09)
el atmışken xammp maddesini de dolduruverin bi zahmet (oha :)
lamp bundle gibi bir şey mi bu?
0
can see
(10.05.09)
xampp maddesinden kast ettiğinizi anlamadım fakat, yorumlamak gerekirse xampp nedir diyorsanız, php, mysql, filezilla, mercury (smtp) ve apache' yi bir arada sunan aşmış bundle paketidir. iyidir hoştur, yanında pear paketiyle gelir, cok tatlıdır.

daha ayrıntılı bilgiyi sözlükten: (bkz: xampp)
ya da kendi web sayfalarından: www.apachefriends.org alabilirsiniz.
0
artuc
(10.05.09)
(4)

Müzik'ten sesi nasıl ayırabiliriz?

tuba87
elimizde çok güzel bir parça var ama müziği sesten ayırmak istiyoruz. bunu nasıl yapabiliriz? aimp'te insan sesi silici diye bir özellik var ama verim alamadık ondan. lütfen yardımcı olur musunuz?
elimizde çok güzel bir parça var ama müziği sesten ayırmak istiyoruz. bunu nasıl yapabiliriz?

aimp'te insan sesi silici diye bir özellik var ama verim alamadık ondan. lütfen yardımcı olur musunuz?
0
tuba87
(10.05.09)
bu duyurunun en favori sorularindan. bu islemi tertemiz yapacak bir program yoktu su gune kadar lakin gecen gun aldigim mailde bahsedilen yeni bir sistem ile bunun mumkun olabilecegi hatta koca bir senfoni orkestrasindan istedigimiz enstrumani bile tek alabilecegimi okudum. videosunu izledim basariliydi ama fake miydi bilemedim eger mail yazarsaniz maili yonlendiririm size.

su an icin parcanin karaoke versiyonunu bulmaya calisin ya da silebildiginiz kadar silin derim.
0
la traviata
(10.05.09)
audacity deneyebilirsin, cogu programdan daha iyi sanirim.

yutup'ta da aciklamis:
www.youtube.com
0
ermanen
(10.05.09)
audacity'de denemişliğim var; sonuç pek tatmin etmeyebilir..
instrumentalini aratabilirsiniz sağda solda, bulunuyor bazen..
0
thefalloftekin
(10.05.09)
geri geldim..

aldigim mail su sekilde idi, buyursun herkes bir kontrol etsin..

---------
digital-audio-editor.prosoniq.en.audiofanzine.com



www.musotalk.de



www.youtube.com





-Programın fiyatı 1.690 Euro veya $1.849 USD olacakmış.



-Prosoniq firması Windows'a desteği bıraktığı ve Apple'ın Cocoa teknolojisini kullandığı için program sadece Mac'lerde çalışacak.

-Minimum System Requirements
Intel Mac with 2.66 GHz Core 2 duo or 2.8 GHz Quad-Core Intel Xeon CPU or better,
4+ GB RAM (8+ recommended),
125+ GB free disk space (250+ recommended for working with large files),
MacOS X 10.5.6 or higher (required).
------------------------------------------
0
la traviata
(10.05.09)
(4)

Harddisk Recovery Program

roadrunner merlin
Öncelikle Merhabalar,-Üç farklı `hdd`'de de datalarımı geri getirmek istiyorum ve ne yapmak istediğimi şöyle özetleyeyim;Elimde bir adet 400GB'lık arızalı `hdd` var, dosyaları görebiliyorum ama erişemiyorum bu `hdd` içersindeki dataları hangi baba yiğit `harddisk recovery program` ile sorunsuz getir
Öncelikle Merhabalar,

-Üç farklı hdd'de de datalarımı geri getirmek istiyorum ve ne yapmak istediğimi şöyle özetleyeyim;

Elimde bir adet 400GB'lık arızalı hdd var, dosyaları görebiliyorum ama erişemiyorum bu hdd içersindeki dataları hangi baba yiğit harddisk recovery program ile sorunsuz getirebilirim? Bir kaç program denedim ama onlarda da sadece bazı jpg ve pdf dosyalarını getirdi ancak jpg dosyalarının yarısı gözükmüyor vs.(fotoğrafın üstü var altı yok gibi)

-Ayrıca şu an var olan sorunsuz çalışan 200GB ve 500GB'lık iki hdd içinde de daha önce sildiğim dosyaları geri getirmek gibi bir durum söz konusu.



Sonuç olarak internette övülen neredeyse bütün recovery programlarını denedim gibi ama istediğim performansı alamadım. Şunu denedim çok iyi yada bu programın adını duydum gibi önerilerinizi öğrenmek isterim. Var mıdır önerisi olan?
0
roadrunner merlin
(09.05.09)
www.recovermyfiles.com bu program var duyuru açık olduğundan linki sen bulursun artık.
0
edip
(10.05.09)
en süperi recover my files diyorum ben de.yalniz ücretsiz versiyonda dosyalari buluyor ama yedekle deyince şifre istiyor o yüzden önce orijinal programı alın ki o kadar süre tarattığınız süre boşa gitmesin.
0
vampyria
(10.05.09)
çok geçmiş olsun öncelikle. Sorunuzun cevabı:

Easeus Data Recovery.

çünkü, bundan birkaç zaman önce son 8 yıldan beri biriktirdiğim verilerin tamamı buhar olmuştu. dvd yığınları evreninde allah bilir nereye kayıtlı veriler bunlar ve daima baktığım şeyler.

Piyasadaki istisnasız hemen hemen bütün programları denedim, hepsini yani. yaklaşık 20 tane recover programını denedim, hatta sinirden bazılarını iki kere kurmuşum. Bununla birlikte hiçbirisi adam gibi çare bulamadı. Bazıları dosyalara 001 gibi kafadan isimler atadı, bazıları (açık kaynak olanlar) sadece formattan sonrasını buldu.

Görünümü ortaçağdan kalma gibi görünse de Easeus Data Recovery hızır gibi yetişti, abartısız 4 format öncesi, benim varlığını bile unuttuğum dosyaları çekip çıkardı, bir klasöre aynen kaydetti. Başka bir arkadaşın bilgisayarındaki hayati ehemmiyeti haiz verileri de aynı yolla kurtardık, hem de harddiski bölünmemişti. Diğer programlar başka yere kaydederim diye trip atarken Easeus Data Recovery canavar çıktı, hepsini alt etti. % 100 test edilmiştir, şahanedir.
0
gozupek
(10.05.09)
bu recovery programlarında şuna şahit oldum: eğer bir programla deneyip başaramayıp başka programla tekrar deneyip gene olmayıp bi başka programla daha daha daha... diye giderseniz kurtarabileceğiniz datanın kalitesi her seferinde düşüyor.

bu sebeple kişisel tecrübeme dayanarak ilk ve tek seferde r-studio tavsiye ediyorum. aynı bir üstteki cevap gibi bende ve başkalarında muhteşem bir performans gösterdi. ek olarak misal 200gb lık hdd yi kurtarmak için onu 200< boş alanı olan başka bir makinaya bağlamayı da tavsiye ediyorum.

kolay gelsin.
0
portik
(10.05.09)
(2)

64-bit Windows 7 & RAM Sorunu

the rain baron
4gb ram e sahip bilgisayara 64-bit Windows 7 yükledim. Başta sadece 3gb görürken, BIOSu update ettikten sonra 4 görüyor ancak 3 kullanabiliyorum diyor.Aynen şu şekilde:Installed Memory (RAM): 4,00 GB (3,00 GB usable)Ekran kartım NVIDIA GeForce Go 7400"Video Memory: 256 MB of TurboCache™ video Memory
4gb ram e sahip bilgisayara 64-bit Windows 7 yükledim. Başta sadece 3gb görürken, BIOSu update ettikten sonra 4 görüyor ancak 3 kullanabiliyorum diyor.

Aynen şu şekilde:
Installed Memory (RAM): 4,00 GB (3,00 GB usable)

Ekran kartım NVIDIA GeForce Go 7400
"Video Memory: 256 MB of TurboCache™ video Memory including 128 MB dedicated video memory." diyor laptop özellikleri arasında da.

Ne yapmam gerekiyor sizce? 1 GB'ı Ekran kartı yemiyordur değil mi?
0
the rain baron
(09.05.09)
64bit kullandıgından emın mısın ?
0
bryan fury
(09.05.09)
64 bit kullandığımdan eminim, evet.....
0
🌸the rain baron
(10.05.09)
(1)

acill cyber webcam KS-1211 driver lazım

thenis
başlıktaki gibi durum:)
başlıktaki gibi durum:)
0
thenis
(09.05.09)
www.frmtr.com

burda anlatmis?
0
la traviata
(09.05.09)
(1)

masa üstü ikonu

füt
masaüstünde ikonların isimlerinin olduğu yerin rengi masa üstünden farklı oluyor bunu nereden değiştirebiliyoruz?
masaüstünde ikonların isimlerinin olduğu yerin rengi masa üstünden farklı oluyor bunu nereden değiştirebiliyoruz?
0
füt
(09.05.09)
Bilgisayarım sağ tıkla çıkan menüden özelliklere bas sonra sırasıyla:

gelişmiş>performans/ayarlar>görsel efektler>masaüstündeki simge etiketlerin bu işaretli olsun
0
anarche
(09.05.09)
(2)

photoshop kurulum cdsinin ortamlara akma istegi

happy killer
yüklemeye başlarken "yüklemeye devam etmek için lütfen photoshop cs3 ortamını takın" diye arıza çıkaran cd'yi karılı kızlı ortama sokmak sorunumu çözer mi?bu çözmezse ne çözer?
yüklemeye başlarken "yüklemeye devam etmek için lütfen photoshop cs3 ortamını takın" diye arıza çıkaran cd'yi karılı kızlı ortama sokmak sorunumu çözer mi?
bu çözmezse ne çözer?
0
happy killer
(09.05.09)
o cd legal mi korsan mı belirtmemişsin. öncelikle bi cd içeriğini harddiske atıp dene. olmadı korsan ise at çöpe gitsin netten iki dakikada tekrar bul indir ama iso olarak değil de direk setup'ını indir. legalse zaten burda niye soruyon adobe'a sor.
0
blackdog
(09.05.09)
simdi hacı, senın o cd korsan. kurulum için soyle yapmak gerkeiyor; Adobe Photoshop CS3 diye bir kalsor acıp tum dosyaları ıcıne atıp ordan kur diyerek kuruluyor.

gerci ben lisanslı kopyada da aynı hatayı almıstım da.
0
bryan fury
(09.05.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.