Giriş
(5)

Firefox sorusu..

henry gale
firefox ta sayfalarda ileri geri yaptığımızda sayfalar tekrar yüklenmese önceki haliyle anında karşımıza çıksa ne güzel olur. var mıdır böyle bir özellik, ayar?
firefox ta sayfalarda ileri geri yaptığımızda sayfalar tekrar yüklenmese önceki haliyle anında karşımıza çıksa ne güzel olur. var mıdır böyle bir özellik, ayar?
0
henry gale
(20.05.09)
dosya menüsünden çevrimdışı çalış diyebilirsin.
0
ency
(20.05.09)
demek istediğim o değil. opera kullananlar bilirler. browser normal çevrimiçi çalışırken eski sayfaları tekrar yüklemesin istiyorum sayfada geri veya ileri gittiğimizde.
0
🌸henry gale
(20.05.09)
onu opera'da her sayfada yapamaz. bazı sayfaların yeniden yüklenmesi gerekiyor illaki. sözlükte öyle bir şey yok ama. yeniden yüklenmiyor firefoxta da operada da.
0
blackdog
(20.05.09)
Eski halini açıyo sayfanın. Sözlükte mesela rastgele butonuna basın. Sonra geriye basarsanız solda başlıkların güncellenmiş halini değil, eski halini göreceksiniz.
0
edge_nabby
(20.05.09)
adres satirina about:config yazip enter'ladiktan sonra filter kismina browser.cache yazin. kalan seceneklerden browser.cache.check_doc_frequency bunu belirliyormus sanirim. cift tiklayip degeri degistirebilirsiniz. 0 ya da 2 istediginiz isi yapacaktir anladigim kadariyla:

kb.mozillazine.org
0
ainothia
(21.05.09)
(3)

winrar nereye atar bu dosyayı?

hamza
winrar dosyaları çıkarırken(unrar ederken)bilgisayar kapandı işlemin bitmesinede az kalmıştı. şimdi sormak istediğim konu şu dosyanın o kadarı çıkmış gözüküyor ve hdd de yer kaplamaya devam ediyor silicem ama bulamadım. çıkartmaya çalıştığım hedef klasörde değil bu arada.
winrar dosyaları çıkarırken(unrar ederken)bilgisayar kapandı işlemin bitmesinede az kalmıştı. şimdi sormak istediğim konu şu dosyanın o kadarı çıkmış gözüküyor ve hdd de yer kaplamaya devam ediyor silicem ama bulamadım. çıkartmaya çalıştığım hedef klasörde değil bu arada.
0
hamza
(20.05.09)
bilgisayarında tanımlı olan %temp klasörüne atar.
0
alperz
(20.05.09)
kullanıcının içinde appdata diye bir yere atıyor.
0
ocanal
(20.05.09)
teşekkürler asıl dosyayı bulamadım ama sanırım onuda sildim bir şekilde eski haline döndü hdd
0
🌸hamza
(20.05.09)
(3)

Ne yapmam gerekiyor?

november rain
Partition magici çalıştırdığımda resimdeki hatayı veriyor.
Partition magici çalıştırdığımda resimdeki hatayı veriyor.
0
november rain
(20.05.09)
başka bir partition programi denediniz mi? EAUS Partition Master (tam hatırlayamadım) diye bir program var bir göz atın isterseniz.
0
kobretti
(20.05.09)
EAUS Partition Master kurup denedim. program başlıyor, kilitlenmiyor ama hiç bir menüsü aktif olmadan öyle duruyor.
0
🌸november rain
(20.05.09)
muhakkak yedek al. zamaninda bunu gorup "hadi canim sen de" deyip, partition resize edip veri kaybetmisligim vardir, yedeklerden cekmistim.
0
kurukafa
(20.05.09)
(4)

External harddisk - bozulmuş dosya

harmonikhakaret
Az önce Wd harddiski taktım Windows'ta bazı dosyalara tıklayınca "erişilemiyor dosya bozuk" falan dedi. Ubuntuda açtım yine Input / Output error diyerekten o dosyalara erişemedim.şimdi bilgisayarı windows'ta yeniden başlattım dosyalar hiç görünmüyorlar.kurtarma şansım, bir yol bir yordam var mıdır?t
Az önce Wd harddiski taktım Windows'ta bazı dosyalara tıklayınca "erişilemiyor dosya bozuk" falan dedi. Ubuntuda açtım yine Input / Output error diyerekten o dosyalara erişemedim.

şimdi bilgisayarı windows'ta yeniden başlattım dosyalar hiç görünmüyorlar.

kurtarma şansım, bir yol bir yordam var mıdır?

teşekkürler
0
harmonikhakaret
(20.05.09)
çok çok önemli ise bu işi yapan yani veri kurtarma işini profesyonel olarak yaptığını iddia eden şirketler var. google dan bulablrsin. kendi çabalarınla da bazı recovery programları var onları deneyebilirsin.
www.acronis.com
0
rentts1
(20.05.09)
o şirketler horoz gibi öttürür adamı.
0
blackdog
(20.05.09)
paragon'un partition manager diye bir programi var. o programin kendi file system explorer'i mevcut. eger sansin varsa oradan dosyalarini export edebilirsin. recovery programlari kullanacaksan bile dikkatli ol. sonra dosya kurtaracagim derken eldekinden olma.
0
pointer
(20.05.09)
bilgisayara takılıyken windows'tan başlatınca kendisi scan disk yapıp kurtarmış güya dosyaları. found diye bi klasör içinde bi sürü ne idüğü belirsiz dosyalar var.

öyle şirkete gidip kurtarın diyeceğim kadar önemli değildi dosyalar.
0
🌸harmonikhakaret
(21.05.09)
(2)

xp'de tek kullanıcı ülküsü

efexor
hello stranger! xp administrator diye bi kullanıcı açmış ben bilgisayarı açınca gidip onun oturumunu açıyor. ben istiyorum ki bilgisayarı açtığımda direk kullandığım kullanıcıdan açsın, onay penceresi fln açmasın. nasıl yaparız bunu? biri adım adım anlatırsa müteşekkir olurum.
hello stranger! xp administrator diye bi kullanıcı açmış ben bilgisayarı açınca gidip onun oturumunu açıyor. ben istiyorum ki bilgisayarı açtığımda direk kullandığım kullanıcıdan açsın, onay penceresi fln açmasın. nasıl yaparız bunu? biri adım adım anlatırsa müteşekkir olurum.
0
efexor
(20.05.09)
admin den giri bi hesap olusturun, sonra da sifre sorma deyin. admın hesabını da gizle deyin. bu sekilde olunca direk yenı hesaptan acacak.
0
bryan fury
(20.05.09)
başlat - çalıştır deyip "control userpasswords2" (tırnaksız) yazıp enter'a bas.
orada en üstteki tiki kaldır. "add"e tıkla kullanıcı adını gir, şifre yazma. son kısımda kullanıcı grubu olarak en altaki seçenekten "administrators"u seç. ok de çık, yeniden başlat.
0
blackdog
(20.05.09)
(5)

Resimleri renklendirme sekillendirme?

digaa
Arkadaşlar bilgisayarıma program indirip,yüklemeden herhagi bir siteden resimlerimi düzenleyebileceğim,renklendirebilecğim(siyah-beyaz yapma) bildiğiniz bir site varmı...?
Arkadaşlar bilgisayarıma program indirip,yüklemeden herhagi bir siteden resimlerimi düzenleyebileceğim,renklendirebilecğim(siyah-beyaz yapma) bildiğiniz bir site varmı...?
0
digaa
(20.05.09)
online fotosop var kendi sitesinde.
0
bryan fury
(20.05.09)
link verebilirmisniz
0
🌸digaa
(20.05.09)
office ile gelen picture manager var
0
jadle
(20.05.09)
clickcrop.com Türk sitesidir hem de, sermayeyi yabancıya kaptırmayın :-E
0
Karluk
(20.05.09)
clickcrop ta ingilizce amaaaa:(:(
0
🌸digaa
(20.05.09)
(1)

sanal bellek uyarısı

tylolhot
merhabalar!bilgisayara format atmayı düşünüyorum.1-2 günden bu yana bilgisayarda sanal bellek uyarısyla karşılaştım.format atıldıktan sonra bu uyarı ekrandan gider mi?yardımlarınız için teşekkürler.
merhabalar!bilgisayara format atmayı düşünüyorum.1-2 günden bu yana bilgisayarda sanal bellek uyarısyla karşılaştım.format atıldıktan sonra bu uyarı ekrandan gider mi?yardımlarınız için teşekkürler.
0
tylolhot
(20.05.09)
sanal bellegi artırabilirsin ki ?
0
bryan fury
(20.05.09)
(5)

Windows Vistada (XP de olur) Dosya isminin renkli olma olasılığını sevdim ben

bir zamanlar cocuktum
Merhaba Sevgili Emperyalizmin kölesi Dostlarım,Başlıktan da anlaşılamadığı üzere bir sorunum vardır. Şimdi elimizde bir excel dosyası var, adı ekşi.xls olsun. şimdik ben bu dosyanın bulunduğu klasörde onlarca benzerinden ayırılıp bir anda gözüme çarpsın deyu; dosya isminin kırmızı renkte gözükmesini
Merhaba Sevgili Emperyalizmin kölesi Dostlarım,

Başlıktan da anlaşılamadığı üzere bir sorunum vardır. Şimdi elimizde bir excel dosyası var, adı ekşi.xls olsun. şimdik ben bu dosyanın bulunduğu klasörde onlarca benzerinden ayırılıp bir anda gözüme çarpsın deyu; dosya isminin kırmızı renkte gözükmesini istiyorum.

Var mıdır bir yolu ya da başka bir yöntem ile "ekşi.xls" dosyasını aynı klasörde bulunduğu onlarca benzerinden farklılaştırmanın ve bir bakışta bulabilmenin, hemen o klasöre girer girmez ahanda ekşi.xls imde buradaymış dedittirecek bir yolu var mıdır?

umarım açıklayıcı anlatabilmişimdir, yok anlatamadıysam vah bana vahlar bana...
0
bir zamanlar cocuktum
(20.05.09)
ismi renklendirmek pek mümkün değil, olsa da topyekün olur dosyaya spesifik olmaz. ama şöyle yapabilirsin aynı klasörde o dosyaya bir kısayol yaratıp, kısayola özel bir icon atayabilirsin.
0
blackdog
(20.05.09)
dosyanın kendisine özel bir icon yaratma şansımız var mıdır?

bir diğer isyanımda bill gates'e: olm yapsana renklendirme şeeysi.
0
🌸bir zamanlar cocuktum
(20.05.09)
ya boşver yapmasın. zaten kasım kasım kasılıyo bütün windowsların arabirimleri. bir de şekil yapmaya kalksalar külliyen kullanılmaz olur.

dosyaya özel icon window'un kendi imkanları dahilinde sadece türe özel olarak atanabiliyor bildiğim kadarıyla. ayrı ayrı dosyalara yapabilen bir üçüncü parti yazılım olabilir belki. googleylemek lazım.
0
blackdog
(20.05.09)
dosya ismini bilmemde dosyalarını ayrı ayrı klasörlere atıp klasörleri renklendirebilirsin...

www.turk3.org
0
Carlito Brigante
(20.05.09)
mac'te bu renk hadisesi label olarak geçiyor. label colors vista gibi bir arama ile belki bir şeyler çıkabilir.
0
turkish tekila
(20.05.09)
(11)

ekran fotosu cekebilmece

tm 100 series
aga simdi o kadar kolay bir program soyleyin ki;1-cok az yer kaplasin2-kullanimi cok kolay olsun3-pcnin ekraninin resmini cekebilsin(onun bi adi vardi ama neydi)4-windows vista ile calissin.5-dunya neseyle dolsunlutfen ?
aga simdi o kadar kolay bir program soyleyin ki;

1-cok az yer kaplasin
2-kullanimi cok kolay olsun
3-pcnin ekraninin resmini cekebilsin(onun bi adi vardi ama neydi)
4-windows vista ile calissin.
5-dunya neseyle dolsun
lutfen ?
0
tm 100 series
(20.05.09)
program değil de önerebileceğim tuş var. printscreen tuşu, candır.
0
hollowlife
(20.05.09)
amacınızı söylerseniz daha iyi olur.
yoksa hiç bir şey yüklemeden; print screen tuşuna basıp, sonra paint açıp "ctrl+v(yapıştır)" deyince de yapılır.
Önemli olan, araçtan önce amacı belirlemek.

yoksa irfanview de candır...
0
late viper
(20.05.09)
FastStone Capture var, çoook memnunum kendisinden, ekranı geçtim ekranın alamadığı yerlerin bile görüntüsünü alıyor :)
0
readmymind
(20.05.09)
3 "screenshot"
0
kobuzchu kiz
(20.05.09)
"Gadwin PrintScreen" az yer kaplar, kullanımı kolay.

www.gadwin.com
0
cellar
(20.05.09)
Gadwin PrintScreen

tek tuşla ekran görüntüsünü alıp otomatik olarak jpg formatında kaydeder.
0
ocanal
(20.05.09)
windows vista'nin tablet pc seylerini de acarsan snipping tool diye bir sey bulacaksin. harikadir, pek kullanislidir.
0
sourlemonade
(20.05.09)
snipping tool'un türkçe vista'daki adı ekran alıntısı aracı. donatılar altında bulabilirsin.
0
yalnux
(20.05.09)
birde sidebar için bir gadget var screensnapperdı galba ismi istersen sadece açık olan bir pencereyi veya senin belirlediğin bir alanı da kaydedebiliyorsun. aha da linki:
www.gadgetsforvista.net
0
argent dawn
(20.05.09)
vista'nın içinde gelen bir özelliği zaten bu..
ekstra bir programa gerek yok..

ayrıca imageshack'ın toolbar'ı screenshot'u çekiyor, bi de imageshack'e upload ediyor anında..

ikisini de göstereyim..
aha da bunlar;

img301.imageshack.us
0
fuck milk get beer2
(20.05.09)
printkey kullanıyorum çok uzun zamandir. 575 kb sadece. başlangıca oturttuğunuzda her printscreene bastığınızda geliyor kendiliğinden. hem populer hem moduler.

www.webtree.ca
0
mat couthon
(20.05.09)
(1)

Acik Kaynak, Ozgur Market Yazilimi

4ever
Ey Ahali,Simdi basit bir market'te (bakkal da denilebilir) (bir tane kasa olan) cok da dagitik calimasina gerek olmayan bir stok takip, satis ve fiyatlandirma, raporlama, faturlandirma amaciyla kullanilacak, bizim bakkal amcalarin rahatlikla kullanabilecegi bir acik kaynak yazilim aramaktayim.Gavur
Ey Ahali,

Simdi basit bir market'te (bakkal da denilebilir) (bir tane kasa olan) cok da dagitik calimasina gerek olmayan bir stok takip, satis ve fiyatlandirma, raporlama, faturlandirma amaciyla kullanilacak, bizim bakkal amcalarin rahatlikla kullanabilecegi bir acik kaynak yazilim aramaktayim.

Gavur bu tur yazilimlara "point of sale" diyormus galiba, simdi gogli'de de aratinca "open source" "point of sale" diyince de allahina kadar openbravo pos cikiyor. Ancak gordum baktim ettim hic fena yazilim degil, cok da guzel ama korkuyor insan isin icinde fis fatura neyim olunca entegre olur mu simdi diye.

Bu konuda benzer biseyler yapmis, haberdar olan genc yazilimcilar varsa sorum sizedir.
Boyle kurulum, entegrasyon filan olsun bas agritmayacak biseyler aramaktayim bir arkadasin ricasini kiramayip biseyler deneyecegiz.

Saygilarimi sunarim.
0
4ever
(19.05.09)
soyle cici bir sey var:

www.tekir.com.tr
0
armish
(20.05.09)
(1)

office 2007 word sorusu

hepatus
ekşili suserlersol üstteki office logosuna- düğmesine herneyse tıkladığımda kaydet, farklı kaydet vs. menüsünün yanındaki -son kullanılan belgelerin- gösterimini nasıl engellerim?aradım bulamadım beceremedim
ekşili suserler

sol üstteki office logosuna- düğmesine herneyse tıkladığımda kaydet, farklı kaydet vs. menüsünün yanındaki -son kullanılan belgelerin- gösterimini nasıl engellerim?
aradım bulamadım beceremedim
0
hepatus
(19.05.09)
seceneklerde gelismis de sayisini 0 yapinca gostermiyor ama orada son belgeler diye bos bir alan durmaya devam ediyor. ben oyle bir cozum buldum, rahatsiz edici biraz ama...
0
entrapmen
(19.05.09)
(4)

Cep telefonu

layer26
Şarjı uzun süren basit bi telefon lazım arkadaşlar.Tavsiyeniz varmı acaba philipslerin şarjı epey gidiyo diyorlar kullanan varmı acaba şu 70 liralık telefonları falan.Nokia'da olabilir tabi 100 ü geçmemek suretiyle aranan özellikler şarjının çok gitmemesi arama mesaj bu kadar.
Şarjı uzun süren basit bi telefon lazım arkadaşlar.Tavsiyeniz varmı acaba philipslerin şarjı epey gidiyo diyorlar kullanan varmı acaba şu 70 liralık telefonları falan.Nokia'da olabilir tabi 100 ü geçmemek suretiyle aranan özellikler şarjının çok gitmemesi arama mesaj bu kadar.
0
layer26
(19.05.09)
Philips'lerin şarjı stand-by da 1 ay gider. Xenium serisi tabii.
0
ataturkiye
(19.05.09)
1680 nokia olabilir gibi 90 lira civarında
0
bibakalim
(19.05.09)
nokia 1200

70 lira . şarjı uzun gidiyor renkli ekran olmadığından ayriyetten feneri de var gayet güzel aydınlatan. telefonu alırken yanında 1 tane de 10 liraya yedek batarya alın. şarjınız hiç bitmez. kullanıyorum gayet memnunum. n serisi verseler değişmem çünkü ihtiyacımı karşılıyor, boyut olarak küçükte.
0
ykyt
(20.05.09)
Derdin şarj süresiyse Philips'ten şaşma derim, "Şarj aletinin yerini unutacaksınız" tarzı bir iddiaları var ki doğru, diğer markalarda 2-3 günde bir şarj etmek gerektiğinden hep elinizin altında olan şarj aletinin varlığını bile unutuyorsunuz, ayda bir "Nereye koydum lan ben bu aleti" diye arıyorsunuz. Daha da iyisi bazı modelleri direk usb kablosu ile şarj oluyor.
0
lord seithel
(20.05.09)
(4)

Hangi cep telefonu?

gochebe
merhaba ulu tüketiciler,cep telefonu alacağım, piyasa araştırması sonucunda 2 seçenekle başbaşa kaldım. biraz da tüketicioyu araştırması yapmak istiyorum; zira seçenekleri 1e indiremedim. siz olsanız hangisini alırdınız?1-) LG KF600http://www.hepsiburada.com/lg-kf600-5-yil-garantili-/productDetails.
merhaba ulu tüketiciler,

cep telefonu alacağım, piyasa araştırması sonucunda 2 seçenekle başbaşa kaldım. biraz da tüketicioyu araştırması yapmak istiyorum; zira seçenekleri 1e indiremedim. siz olsanız hangisini alırdınız?

1-) LG KF600
www.hepsiburada.com

2-)Samsung i200
www.hepsiburada.com
0
gochebe
(19.05.09)
Samsung'da windows mobile var. Eğer program yükleyeceğim ben dersen Samsung.

LG'nin kamerası daha iyi. 3,15 mp.

Geri kalan her şey aynı zaten.
0
ataturkiye
(19.05.09)
linklere bakmadım ama samsung marka olarak daha önde bence.

bir de lg'nin kamerası daha iyi denmiş ve 3.1 megapixel olduğu söylenmiş. kameranın diğer özellikleri nasıl bilmiyorum ama megapixel kamera kalitesi hakkında bilgi vermez.
0
sanal uyku
(19.05.09)
bunların ekranları çok küçük? xenium 800 dururken saçma değil mi?
www.hepsiburada.com
0
areels
(19.05.09)
(bkz: htc p3400)
0
jaaaccckkk
(20.05.09)
(2)

power supply

berdush
şimdi bugün bilgisayarı açmak üzere düğmeye bastğımda supply kıvılcımlar saçarak mevta oldu, haliyle yenisini aldım(350w)taktım tırsa tırsa hddleri bağlamadan deneme yapayım dedim bir güzel çalıştı bilgisayar, düğme ile kapatım ve hdd'leri taktım lakin anakartta elektrik olmasına rağmen açılmıyor bi
şimdi bugün bilgisayarı açmak üzere düğmeye bastğımda supply kıvılcımlar saçarak mevta oldu, haliyle yenisini aldım(350w)taktım tırsa tırsa hddleri bağlamadan deneme yapayım dedim bir güzel çalıştı bilgisayar, düğme ile kapatım ve hdd'leri taktım lakin anakartta elektrik olmasına rağmen açılmıyor bir türlü, fanlar şöyle bir göz kırpıp kaçıyorlar geri. sorun ne olabilir ki.
0
berdush
(19.05.09)
aynı sorun benim başıma da geldi. power supply nin üzerinde 20+4 pinlik güç kablosu dışında bir de ufak 4 pinlik bir güç kablosu vardır. onu takmayı unutmuşsun %99. muhtemelen de kasanın power butonuna bastıktan sonra fanlar şöyle bir dönüp tekrar duruyorlardır.

img265.imageshack.us

işaretledim şu resimde kabloyu takman gereken yeri.
0
sarere
(19.05.09)
sarere'nin dediğini yaptıktan sonra da çalışmazsa daha yüksek güç sağlayan bir psu almalısın, 500w idealdir.
0
solverger
(20.05.09)
(1)

oracle kodlarını calısma sitesi

sırımsı
selamlar, baslıktaki gibi bir site var mıdır acaba?select, create, vs.. edebileyim, tabloları olsun, bildigim kodları kullanıyım, block yazayım, yazdıgım kod yanlıssa uyarsın, dogruysa outputunu göstersin, gibi..?
selamlar,
baslıktaki gibi bir site var mıdır acaba?
select, create, vs.. edebileyim, tabloları olsun, bildigim kodları kullanıyım, block yazayım, yazdıgım kod yanlıssa uyarsın, dogruysa outputunu göstersin, gibi..?
0
sırımsı
(19.05.09)
oracle'dan express edition indirebilirsin, sanirim lisansli degildi:

www.oracle.com
0
nooneatall
(19.05.09)
(6)

harddiskim öldü mü?

pozitif dusunce de kazanir
harddiski takınca resimdeki uyarıyı veriyor?bi kaç b.sayarda da denedim aynı uyarı...harddisk rahmetli mi oldu yoksa başka bir çözümü var mıdır?
harddiski takınca resimdeki uyarıyı veriyor?
bi kaç b.sayarda da denedim aynı uyarı...

harddisk rahmetli mi oldu yoksa başka bir çözümü var mıdır?
0
pozitif dusunce de kazanir
(19.05.09)
harddiskle alakası olduğunu zannetmiyorum.misal kendi pc'min usb giri$leri yalan olduğu için hangi usb aygıtı taksam aynı hatayı veriyordu.Ba$ka bir bilgisayarda dene o zaman görürse harddiskinde sorun olmadığını anlarsın.
0
beleg
(19.05.09)
eğer bir çok bilgisayarda denediysen ve hep bu hatayı veriyorsa, garantisi de yoksa tek yapabileceğin harddiski kutusundan ayırıp doğrudan bilgisayara takıp denemek. o şekilde çalışırsa yeni bir kutu alırsın 10-15ytlden başlıyor fiyatları. o şekilde de çalışmazsa bu sefer yeni bir harddisk alıp kutuya takarsın. tabi bunu kaliteli bir kutu ise yap.
0
blackdog
(19.05.09)
benim laptopla alakası yok, başka makinelerde de aynı hatayı veriyo.

kutudan ayırdım diyelim nası takıcam usbsiz anlayamadım? :(
0
🌸pozitif dusunce de kazanir
(19.05.09)
şimdi ne marka ne model bir disk var sizde bilmiyorum ama genel konuşayım. sizin usb'den bağladığınız harddisk aslında bir adet üzerinde sata arabiriminden usb arabirimine dönüştürücü düzenek olan kutu ve buna monte edilmiş bildiğiniz pc'lerde kullanılan harddiskten oluşuyor.

örneğin bak şu linkte adam western harici diskin içindeki harddiski söküp ps3'e takıyor:
the-port.co.uk
0
blackdog
(19.05.09)
seagate marka uyduruk bişey.
içini açarım tamam da pc'ye nasıl monte edeyim?
pc içindeki harddiski söküp bunu mu takayım?
o zaman windows filan olmaz nasıl olacak, donanım konusunda çok bilgisizim...
0
🌸pozitif dusunce de kazanir
(19.05.09)
donanım konusunda bilgisiz iseniz bir teknik servisten yardım isteyebilirsiniz.
0
blackdog
(20.05.09)
(5)

4 Çekirdek Laptoplar

realturk
4 Çekirdek Laptoplar ne zaman gelecek türkiyeye haberi olan varmı bu konu hakkında casper in 4 çekirdeği var fakat diğer markalar neden yok piyasada...
4 Çekirdek Laptoplar ne zaman gelecek türkiyeye haberi olan varmı bu konu hakkında casper in 4 çekirdeği var fakat diğer markalar neden yok piyasada...
0
realturk
(19.05.09)
monster ın quad core lu bilgisayarları var.
www.fokusbilgisayar.com
0
s man chen
(19.05.09)
4 çekirdekli olan hp veya toshiba gelse piyasaya alicamda monster filan alınmaz ama...
0
🌸realturk
(19.05.09)
Monster turkiyede alabilecegin en performansli laptop pclerden bir kismini satar, kullandigi barebonelar asus ve compal olmakta genelde, sorarsan bilgi verirler, ve destekleri acayip iyidir.
0
kurukafa
(19.05.09)
Yanlış hatırlamıyorsam Casper ında var.
0
iustitia omnibus
(20.05.09)
hp ya da tosiba yerıne yurt dısından bi custom dell makıne al kafadan sorunsuz bir bilgisayarın olsun. dell dell dell dell dell

dell delldell delldelldelldleldleldleldelldeldelldelledelldellldellldell.
0
bryan fury
(20.05.09)
(2)

mp3 çalar ve harici hard disk kablosu..

rednoff
creative zen stone'umun usb kablosunu kaybettim ve aldığım yere sorduğumda kablosunu satmadıklarını söylediler.. baktım harici hard disk'in kablosu cuk oturdu, ben de taktım hemen şarja.. bir zararı olur mu bunun?
creative zen stone'umun usb kablosunu kaybettim ve aldığım yere sorduğumda kablosunu satmadıklarını söylediler.. baktım harici hard disk'in kablosu cuk oturdu, ben de taktım hemen şarja.. bir zararı olur mu bunun?
0
rednoff
(19.05.09)
usb kabloları standarttır zaten bir sorun olacağını zannetmiyorum.
0
argent dawn
(19.05.09)
sorun olmaz güle güle kullanabilirsin.
0
cnonefb
(19.05.09)
(1)

Internet'e erişimi engelleme ve benim istediğim sayfaya yönlendirme...

gorunen koyun gorunmez kilavuzu
Bilgisayardan internete erişimi engellemek ve kullanıcıyı kendi belirlediğim sayfaya yönlendirmek istiyorum. Belli internet sitelerini engellemek kolaylıkla bir filtreleme programıyla yapılıyor. Ama bu istediğimi yapma yöntemini bulamadım. Ya da öyle bir filtreleme programı var mı?
Bilgisayardan internete erişimi engellemek ve kullanıcıyı kendi belirlediğim sayfaya yönlendirmek istiyorum. Belli internet sitelerini engellemek kolaylıkla bir filtreleme programıyla yapılıyor. Ama bu istediğimi yapma yöntemini bulamadım. Ya da öyle bir filtreleme programı var mı?
0
gorunen koyun gorunmez kilavuzu
(19.05.09)
justfilter?
0
voodoo 007
(19.05.09)
(5)

frame'in arka planı

tepedeki psychedelic adam
bir frame'in arka planı'nı sabitleyebiliyor muyuz? yani orda hangi sayfa açılırsa açılsın aynı resim olsun mesela? bi de bu resmi bütün frame'e yaymak nasıl oluyor? birden çok resim basmıcak da tek resim yayılacak işte.
bir frame'in arka planı'nı sabitleyebiliyor muyuz? yani orda hangi sayfa açılırsa açılsın aynı resim olsun mesela? bi de bu resmi bütün frame'e yaymak nasıl oluyor? birden çok resim basmıcak da tek resim yayılacak işte.
0
tepedeki psychedelic adam
(18.05.09)
css dosyasina soyle bir sey ekle (degerleri degistir kafana gore iste)

body {
background: #fff url('images/bg.jpg') repeat fixed;
}

sayfa kodlari icinde

<head>
<style>
body {
background: #fff url('images/bg.jpg') repeat fixed;
}
</style>
</head>

seklinde sey etmen de mumkun.
0
sourlemonade
(18.05.09)
şöyle sorıyım o zaman, html'le yazarken bir dosyada sayfayı frame'lere bölersin hani. bu dosyada yazabileceğim bir şeyler var mı bunun için. css dosyası yok yani.
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(18.05.09)
evet öyle yaptım sonuç olarak orda açılacak her sayfanın içine öyle bir şey ekledim ama sadece bir dosyanın içinde değiştirerek yapabilir miyim diye sormutum. onun için de css'ye girmek lazım herhlde.
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(19.05.09)
css dosyası oluşturmana gerek yok.

Assert h'ın dediği gibi ana html kodunun içersine ufak bi style ekleyerek bu işi halledebilirsin. Ya da dışarıda bir CSS oluşturup oradan çekebilirsin.
0
alkolik imam
(19.05.09)
<head>
<body style="background: #fff url('images/bg.jpg') repeat fixed">
</body>
</head>

bu şekilde her elemana stil verebilirsin.
0
ency
(19.05.09)
(5)

şarkı yavaşlatmak istiyorum

gunetapar_
beyefendiler hanımefendilerörneğin ki 4 dakikalık bir şarkıyı aynı şekilde 5,5 dakika süresince dinlemek istiyorum. sanki sanki kafam biraz yerimde değil olduğu zaman gibi. hangi program yapar bunu? sesi de kalınlaşmasın aynı zamanda
beyefendiler hanımefendiler

örneğin ki 4 dakikalık bir şarkıyı aynı şekilde 5,5 dakika süresince dinlemek istiyorum. sanki sanki kafam biraz yerimde değil olduğu zaman gibi. hangi program yapar bunu? sesi de kalınlaşmasın aynı zamanda
0
gunetapar_
(18.05.09)
e nasıl olacak ki ben anlamadım. şarkı o kadarsa, ses kalınlaşmadan süreyi uzatmak ancak şarkıdaki nakaratı ustaca copy-paste yapmakla mümkündür.
0
deckard
(18.05.09)
wmp 11 yapıyor bunu..

ama ses illa ki kalınlaşır ki...
sonuçta 4 dakikayı 5,5 dakikaya yayıyorsun..
1 saniyelik kısım 1.2 saniyede falan çalınacak..
0
fuck milk get beer2
(18.05.09)
yanımdaki arkadaşım sesi kalınlaştırmadan bunu yapan bir program olduğuna emin. eğer varsa da arkadaşımdan ayrı olarak ayrıca çok sevineceğim. emin misin sesin kalınlaşmak zorunda olduğundan fk beer?
0
🌸gunetapar_
(18.05.09)
kalinlastirmadan yapmak mumkun, tabii ki ses kalitesinde kayip olacaktir (bu stretch yaparken de reduce ederken de gecerli), ama ekstrem bir stretch istemiyorsun bu yuzden gayet imkan dahilinde (yarattigi etki biraz olsa farkedilir ama), fakat ben bunu profesyonel anlamda yapacak yazilimlari biliyor/kullaniyorum sadece. O yuzden basit bir tavsiyem yok, ama kolay bir sekilde yapan yazilimlar oldugundan eminim.

"mp3 time stretcher" falan gibi bir seyler ararsan muhakkak cikar. bunlari ayrica muzisyenler, parcalardaki sololari cikarmak, yavastan hizliya calismak icin falan kullaniyor.
0
kurukafa
(18.05.09)
winamp kullandığınızı varsayıyorum, şu pluginle dediğinizi yapabilirsiniz :
www.winamp.com

stretch'i +%40 falan yapın, pitch sabit kalsın, tamam oldu işte.
0
weeping guitar
(19.05.09)
(3)

Çok çok acemi bir photoshop sorusu

joehigashi
Evet soru başlığımdan ve sorduğum sorudan da anlayacağınız gibi acemi bir photoshop kullanıcısıyım, ya da öğrencisi.. Aşağada linkini verdiğim şekli kabataslak hallettim yalnız tek sorun o içersindeki koyu gri halka renkler.. Bu halka renkleri photoshopta hangi aşamalardan sonra elde edebilirim ?htt
Evet soru başlığımdan ve sorduğum sorudan da anlayacağınız gibi acemi bir photoshop kullanıcısıyım, ya da öğrencisi.. Aşağada linkini verdiğim şekli kabataslak hallettim yalnız tek sorun o içersindeki koyu gri halka renkler.. Bu halka renkleri photoshopta hangi aşamalardan sonra elde edebilirim ?

img301.imageshack.us
0
joehigashi
(18.05.09)
soruyu biraz daha açabilir miyiz?
0
kobuzchu kiz
(18.05.09)
en genelden alayım o zaman.. Web tasarım kursuna gidiyorum.. sınıfta toplu olarak bir monitör çizdik photoshop üzerinden.. sorduğum soru da çizdiğimiz monitörün alt destek kısmı.. diğerleri az çok aklımda olmasına rağmen bu alt kısımda bahsettiğim o gri halkayı bir türlü yapamadım.. İşte alt kısmın birleştiği monitör çizimi de bu :

img301.imageshack.us

Dediğim gibi bunu sınıfta çizdik.. Ben şu an gördüklerimden ve anladıklarımdan yararlanarak kendi başıma bir kere daha çizmek istiyorum ama dediğim hususta takıldım.
0
🌸joehigashi
(18.05.09)
yanlış anlamadıysam eğer :)

önce, brush'ı kullanmak için keskin kenarlı bir fırça seçin, 5 px olabilir mesela.

(yeni bir layerda)ellipse tool'la o gri halkanın olması gereken yere gri elips'in uzun çapı kadar bir çember çizin, elips çizerseniz perspektif veremiyoruz, o yüzden çember çizdik... (içi dolu olmayacak, sadece "path" çizeceksiniz.) bu pathi çizdikten sonra, sağ tıklayıp "stroke path" deyin. açılan pencereden brush dediğimizde (stimulate pressure seçili olmayacak) başta seçtiğimiz brushla dolduracak çemberin kenarlarını.
sonra da bu çemberi ctrl+t (free transform) ile distort ve perspective seçenekleriyle istediğiniz açıdan göreceksiniz.

daha kısa çözümleri de var gibi gelyor ama, bu geldi aklıma :)
0
kobuzchu kiz
(18.05.09)
(6)

laptop ısınma sorunsalı

mubuto87
elimde bir casper nirvana var. ilk zamanlar saatlerce pes oynayabiliyorken artık internette dolaşırken bile alt tarafı korkunç derecede ısınıyor. bu yüzden bilgisayar kapanmaya başladı. bu sorunla mücadele etmek için neler önerirsiniz? laptopu pilini çıkarıp mı çalıştırayım, soğutucu mu alayım yoksa
elimde bir casper nirvana var. ilk zamanlar saatlerce pes oynayabiliyorken artık internette dolaşırken bile alt tarafı korkunç derecede ısınıyor. bu yüzden bilgisayar kapanmaya başladı. bu sorunla mücadele etmek için neler önerirsiniz? laptopu pilini çıkarıp mı çalıştırayım, soğutucu mu alayım yoksa servis yolları mı taştan?
0
mubuto87
(18.05.09)
Soğutucu al elbette. Ama ilk gördüğünü alma.
Fanların bulunduğu bölgeler değişen pek çok model var. Senin dizüstü bilgisayarındaki ısı üreten bileşenlerin (işlemci ve sabit disk) altına gelecek konumlarda ve altta hava kanalı varsa o bölgeye hava üfürecek tipte bir şey al. Mümkünse sessiz de olsun çünkü kötü markalar pancar motoru gibi ses yapabiliyor. Bir süre sonra yansın gebersin şerefsiz der hale gelebilirsin.

Pil çıkartmak elektrik kesintisi gibi durumlarda elindeki canım kesintisiz güç kaynağından olman anlamına geliyor. Yeni nesil piller dolunca şarj etmeyi kesiyor ve takılı kalmalarının bir zararı yok diye biliyorum.
0
akincibeyi
(18.05.09)
laptopu pilini çıkartıp kullanmayın.
laptoplar özellikle pille kullanılsın diye tasarlanmamıştır.
pil bir feature sadece.
0
turkish tekila
(18.05.09)
yaz aylarının gelmesiyle bu sorun oldukça sık bir şekilde burada sorulacaktır sanıyorum (aynı gün içerisinde 3'üncü kez aynı cevabı c/p ediyorum). eski bir konu magduru olarak ben kendi kendine sıcaklardan dolayı kapanan notebook' uma çözüm için kompressor ile temizleme çözümünü geliştirdim.

bunu şu şekilde yapabilirsiniz:
bisiklet tamircileri (lastik) ya da oto yıkama ama daha iyisi internet cafelerde felan kompresörler olur, tazyikli hava püskürtürler. Bununla, bilgisayarın sağında solunda bulunan her türlü delikten içeriye hava püskürtürsünüz. Bunu ilk defa yapacağınızı varsayarak söylüyorum ki, yüzyıllardır okunmamış kitabın kapağını kapattığınızda meydana gelen toz kümesine benzeyen bir toz kütlesi çıkacaktır (hazır olun).

Burada dikkat etmeniz gereken tek şey var o da, kompressorlerin içerisinde su veya yağ zerrecikleri oluşur ve bunları da bilgisayarınızın içerisine gönderirseniz sorununuz kendi kendine kapanmamasından daha farklı olabilir. Bunun yerine, kişisel tavsiyem, öncelikle kendi elinize 30 - 40 saniye kadar havayı püskürterek kontrol etmenizdir. Baktınız su, yağ veya başka herhangi bir zararlı olacak şey gelmiyor havayı bilgisayarınıza yöneltebilirsiniz.

Ayrıca, nerelerine püskürtmek lazım diyorsanız, öncelikle işlemcinin hemen üstündeki deliklerden (fanın altındaki) başlayabilirsiniz. Daha sonrasında, klavyenin altı üstünü de temizleyin ki, susam, sigara külü v.s. aradan gitsin. Sonrasında da çoğu notebookta olan arka tarafında (altında değil, arkasında) düz çizgili alanlara girişebilirsiniz.

Bunu arada sırada (3-5 ayda bir) yapmak iyidir hoştur.
Fanın çalışmama sebebi ise, toz - pislik birikmiş olmasından olmalı. Eğer bozulmadıysa tabii. Yalnız öncelikle bunu yapmanızı tavsiye ederim.
0
artuc
(18.05.09)
teşekürler arkadaşlar...
0
🌸mubuto87
(18.05.09)
Eğer notebookunuz pil %99 a düştüğü anda şarj etmeye başlıyorsa o zaman pili çıkartın yoksa her elektriğe takıp çıkarmanızla alet yeniden şarj etmeye başlar. 1-2 yıl içinde de batarya nanay olur. Ama direkman şarj etmiyorsa çıkartmayabilirsiniz. Tabii o zaman da elektrik giderse veriler kaybolur onu göze almanız laazım...

Isınma konusunda da fanları temizledikten sonra hala kesmiyorsa www.bitenekadar.com adresinde de görülebilecek rexpo 3 fanlı standı alabilirsin. Hem sessiz hem de iyi üflüyor sen bile hissedebiliyorsun...
0
selimse
(18.05.09)
bence de stand almak hayli işe yarar. fakat aldığın standin fanlı olmasının yanı sıra aliminyum olmasına da dikkat ederseniz, hiç fan çalışmadığında bile gayet soğuk olup bilgisayarı soğuk tuttuğunu hayretler içerisinde göreceksiniz...
0
jeanluc
(19.05.09)
(2)

Bir Sistem Dosyası Teminin SigmaTel High (bilem ne) Audio Codec Tanımlılığındaki Yeri ve Önemi

non descript
virüslerin ciğerini pare pare ettiği bir masaüstü bilgisayar söz konusu... her bi' şeyini hallettim de;sigmaTel ses kartı driver'inde bir bileşen eksikliğinde (audio codec) tanımsızlığı yüzünden ses çıkaramama sorunu kaldı... install tipli tanıtımı işe yaramıyor... virüs bir sistem dosyasına zarar v
virüslerin ciğerini pare pare ettiği bir masaüstü bilgisayar söz konusu... her bi' şeyini hallettim de;
sigmaTel ses kartı driver'inde bir bileşen eksikliğinde (audio codec) tanımsızlığı yüzünden ses çıkaramama sorunu kaldı... install tipli tanıtımı işe yaramıyor... virüs bir sistem dosyasına zarar vermiş ya da bulaşıp sildirtmiş diye tahmin ediyorum anti-virüse...
o sistem dosyasının adı nedir? o sistem dosyasının adı : sfng32.sys dir / nereden bulabilirim?
0
non descript
(18.05.09)
@diamonds defalarca denenmiştir.. bu ve bunun kombinasyonları, sonra efenime söyleyeyim hazır tanımış sistemin ilgili device imajları... hühüüühü
0
🌸non descript
(18.05.09)
gezmediğim yapmadığım aramadığım şeyler değil bunlar. en mantıklı önerisi hotfix, zaten sp3 kurulu, sp3 ü kaldırıp hotfix de denendi zamanında.. off of.
0
🌸non descript
(19.05.09)
(2)

isinan adaptor

berrak sudaki kırmızı balık
hp dizustu bilgisayarımın adaptoru son on gunde diyim yarım saatte neredeyse kızgın olmaya basladi. plastik kablosunun bir bolumu bile isiniyor.bilgisayarımı edineli daha bir yıl olmadı. gecen haftalarda arkadasim benimkine uyuyor diyerek alıp kullanmisti başka bi model kendi hpsi icin bir süre. bur
hp dizustu bilgisayarımın adaptoru son on gunde diyim yarım saatte neredeyse kızgın olmaya basladi. plastik kablosunun bir bolumu bile isiniyor.bilgisayarımı edineli daha bir yıl olmadı. gecen haftalarda arkadasim benimkine uyuyor diyerek alıp kullanmisti başka bi model kendi hpsi icin bir süre. burdan bi sıkıntı olmus olabilir mi? Yoksa omru boyle 8 ayda dolar mı bunların?değiştirmek mi lazım artık.
0
berrak sudaki kırmızı balık
(18.05.09)
dizüstü bilgisayarın çok amper çekiyor olabilir. bir yerlerde kısa devre olabilir. elektrik şebekesinden olabilir.
0
hollowlife
(18.05.09)
Valla benim notebookun adaptörü alev gibi 1-2 saat sonra elde tutulamıyor, kışın filan ayaklarımı ısıtıyorum onunla o kadar ama yine de 2-3 yıldır çatır çatır çalışıyo. Sorun olmaz bence...
0
selimse
(18.05.09)
(2)

turksat kanal frekansları

sly cooper
selamlar ekşi duyuru ahalisi.ablamla annem yazlığa kaçıcaklarmış 1-2 günlüğüne de, orada uydu alıcımız var. şu an en güncel frekans listesine nereden ulaşabilirim acaba? sürekli değişiyodu ya bi ara, ondan size sordum canlar. şimdiden teşekkürler.
selamlar ekşi duyuru ahalisi.
ablamla annem yazlığa kaçıcaklarmış 1-2 günlüğüne de, orada uydu alıcımız var. şu an en güncel frekans listesine nereden ulaşabilirim acaba? sürekli değişiyodu ya bi ara, ondan size sordum canlar. şimdiden teşekkürler.
0
sly cooper
(18.05.09)
www.lyngsat.com
0
ravioli
(18.05.09)
tek tek elle eklemek yerine uydu aliciniz destekliyorsa network arama acik halde arama yaptirabilirsiniz. bunun icin turksat tanitim kanali olan 12731, 3333, 3/4 v'i girip arama yaptirmaniz yeterli. tum kanallari otomatik ekleyecektir. bunu yapmadan once hafizasindaki kanallari silmezseniz uydunuz yavaslayabilir.

ayrica tum kanal listesi surada; www.turksat.com.tr
0
entrapmen
(18.05.09)
(2)

8,91 m2

cellar
8,91 m2'lik içi dolap ve yatakla dolu yaz sıcağında 50 dereceyi bulan sıcaklığa sahip, pencere mutfak boşluğuna baktığından diğer dairelerin yemek kokularından dolayı penceresini açamadığım küçük odama serinlemek amacıyla link de ki vantilatörü almayı düşünüyorum bu cihazı kullanan var mı? Tavsiye e
8,91 m2'lik içi dolap ve yatakla dolu yaz sıcağında 50 dereceyi bulan sıcaklığa sahip, pencere mutfak boşluğuna baktığından diğer dairelerin yemek kokularından dolayı penceresini açamadığım küçük odama serinlemek amacıyla link de ki vantilatörü almayı düşünüyorum bu cihazı kullanan var mı? Tavsiye eder misiniz ? ne dersiniz ?

portatif iyonizerli kule vantilatör;
www.ufomarketim.com
0
cellar
(18.05.09)
fiyatlari oldukca yuksek olmasina ragmen guzel aletler ama vantilatorle hasta neyim olmayasiniz oda da kucuk sayilir carpabilir biraz fazla kullanimda.
0
entrapmen
(18.05.09)
hepsiburada.com da daha ucuz
0
zeki baba
(18.05.09)
(2)

WMP 11 Equalizer Ayari

karadoli
Laptopuma format atildiktan sonra, muzik dinlemek adeta işkenceye dönüştü benim için. Şöyle ki, mesela bazı şarkılarda geriden gelen ritm gitari duyamıyorum vs. Fakat aynı şarkıyı BSPlayer da dinledigimde Equalizer ındaki Laptop ayari ile gayet guzel duyuyorum. Aynı ayarlari alıp WMP'a koyayım dedim
Laptopuma format atildiktan sonra, muzik dinlemek adeta işkenceye dönüştü benim için. Şöyle ki, mesela bazı şarkılarda geriden gelen ritm gitari duyamıyorum vs. Fakat aynı şarkıyı BSPlayer da dinledigimde Equalizer ındaki Laptop ayari ile gayet guzel duyuyorum. Aynı ayarlari alıp WMP'a koyayım dedim olmadi. WMP icin tanimlanmis Laptop Equalizer ayari gibi bir sey indirebilecegim bir site ya da onun dısındaki onerilerinizi paylasirsaniz sevinirim.
0
karadoli
(18.05.09)
Grafik EQ ise eğer BS Player'daki görüntüyü(EQ görüntüsünü) WMP'de elde etmeye çalışabilirsin.
0
alperz
(18.05.09)
yapmaya calistim, olmadi..
0
🌸karadoli
(18.05.09)
(6)

Bilgisayarı paylaşmak

sarere
Türlü zorluklarla edindiğiim bir masaüstü bilgisayarım var. Gözüm gibi bakıyorum. Ama nedense hiçkimse ile paylaşmak istemiyorum bilgisayarımı, abimle bile. Abim bilgisayarda iken birşeyler yapıp bozacağı paranoyasına kapılıyorum ancak birşey de söyleyemiyorum. Misafir gelen amca kızı, hala kızı, oğ
Türlü zorluklarla edindiğiim bir masaüstü bilgisayarım var. Gözüm gibi bakıyorum. Ama nedense hiçkimse ile paylaşmak istemiyorum bilgisayarımı, abimle bile. Abim bilgisayarda iken birşeyler yapıp bozacağı paranoyasına kapılıyorum ancak birşey de söyleyemiyorum. Misafir gelen amca kızı, hala kızı, oğlu falan da var, arsız birşeyler sormadan etmeden bilgisarın başına geçiyorlar. Aslında soruyor da genelde bu soru " "bilgisayar açık mı" oluyor. Doğal olarak ailesinin yanında birşey de diyemiyorum. Nasıl engellerim bu akraba çocuklarının bilgisayarımdan uzak durmasını. Abim kullansın neyse, ona birşey demem ama. İstemiyorum aga veletlerin bilgisayarımı kullanmasını.
0
sarere
(18.05.09)
arkadan power düğmesini kapat, açmaya çalışırlarsa bozuk bak açılmıyor filan dersin.
0
ocanal
(18.05.09)
Acilen bir doktora gözükün :-)
Şaka tabi ama yani bence pek normal bir ruh hali değil sizdeki ya.

Ellemen oynasınlar ya hu
0
Karluk
(18.05.09)
ben de ayar oluyorum bilgisayarımla bilmeyen biri oynadığında. amca kızı falan tarzı bir durum olunca birlikte oynuyoruz o yüzden :D
0
cilgin fantezilerin adami
(18.05.09)
mönitör soketini çekip bozuldu ayağına yat ve ya klavyenin
0
wampex
(18.05.09)
guest hesabını verin kullansınlar işte. ne bişeyi bozabilirler ne sizin dosyalarınızı kurcalayabilirler.
0
386 dx
(18.05.09)
kendinize parola korumalı bir admin hesabı yaratın. birde başka bir hesap.
diğerleri diğer hesaptan girsin. yönetici olmasınki kolayca ayarlarını değiştiremesinler.
0
etna
(18.05.09)
(6)

Midi Klavye / Ses Kartı vs..

alembic
Elimde usb çıkışlı casio wk-110 klavye var. usb den girip midi klavye olarak kullanabiliyorum. Yeni alacğım ses kartı ile (usb/firewire) bu klavyeyi kullanabilir miyim (genelde midi in out portları var ses kartı üzerinde ve bunlar midi portu, usb değil).2. soru ise latency den mümkün olduğunca uzak
Elimde usb çıkışlı casio wk-110 klavye var. usb den girip midi klavye olarak kullanabiliyorum. Yeni alacğım ses kartı ile (usb/firewire) bu klavyeyi kullanabilir miyim (genelde midi in out portları var ses kartı üzerinde ve bunlar midi portu, usb değil).

2. soru ise latency den mümkün olduğunca uzak duracağım, 8 -10 kanal audio ve midi kanal kaydını yapabileceğim ort. 500ytl bütceli hangi seds kartını önerirsiniz?
0
alembic
(18.05.09)
klavyeni usb den baglamaya devam edersin, bir sey olmaz. midi input olarak onu secmeye devam edersin yani, ses kartinin icinden gecmek zorunda degil.

8-10 kanal audio derken, ayni anda 8-10 mikrofondan gelen audioyu kaydetmekten mi bahsediyorsun? Yoksa bilgisayar icinde 8-10 kanal ile ayni anda islem yapmaktan mi bahsediyorsun, ilik ise 10 tane inputu olan bir ses karti alman icap eder, ikincisi ise ses kartinin olayla alakasi yoktur, kac kanal ile calisabilecegin bilgisayarinin kuvvetine bakar. Eger ayni anda 10 kanal audio kayit almayi dusunmuyorsan, fiyat performans canavari bir m-audio fasttrack pro alabilirsin. Laptop kullanmiyorsan ve internal bir ses karti ariyorsan EMU kartlara bak, 1212m falan guzel aletler.
0
kurukafa
(18.05.09)
klavyeyi kullanabilirsiniz.

hem 10 kanal demişsiniz hem usb demişsiniz hem de 500 tl olsun demişsiniz de biraz zor gibi geldi bana bu. M-Audio Fast Track Ultra var fakat ingiltere fiyatı 500 tl nin üzerinde ki türkiyede muhtemelen 2 katına yakındır fiyatı. belki dışarıdan getirme şansınız vardır diye söylüyorum.
0
deahy
(18.05.09)
8-10 kanalı eş zamanlı kaydetmeme gerek yok.. söylemek istediğim, 10 track eklediğimde de sorun yaşamıyo olmak. ama min 2 kanalı eş zamanlı kaydetmemin zararı da olmaz :)

Bu arada laptop kullanıyorum. Kullanılmış M-Audio FireWire 410 bakıyorum, fiyatı belirttiğim aralıkta ama biraz daha ekleyip M-Audio Firewire 1814 gibi bişey almak daha mı mantıklı mıdır diye düşünmüyo değilim..
0
🌸alembic
(18.05.09)
fasttrack pro ile iki kanal kayit alirsin, veya 2 analog + 2 digital 4 kanal kayit alabilirsin. Uzerindeki 2 kanalda preamp var, emin degilim ama fw410 da preamp yok diye hatirliyorum. yani condenser mikrofon kullanmak istersen preamp alman gerekir. firewire ses kartlarinin ayri bir derdi de bilgisayarinin kullandigi fw chipsetidir, ses karti bununla anlasamazsa basin cok cok fazlaagrir, sonunda kendine uygun bir pci express fw kart almak zorunda kalirsin, bu is tam kumar.laptopunun modeli ile fw410 aramayi deneyebilirisn nette sorun yasayanlar var mi diye, boyle bir sorun olmazsa sorunsuz kullanilir tabii. Bence ayni anda 10+ kanal kayit alacak bir ses karti aramiyorsan firewiredan uzak dur. Bilgisayarda ayni anda calisabilecegin kanal sayisi ile ses kartinin ve kullandigi arabirimin (usb/fw) baglantisi yok. Islemcin ne kadar kaldiriyorsa o kadar kullanirsin.
0
kurukafa
(18.05.09)
İki kanal kayıt yapacaksan 410 fazlasıyla yeter. en temizine bile 400 liradan fazla vermene gerek yok. Piyasası öyle o kartın.
0
alperz
(18.05.09)
iki kanallı bir kart alacaksın o halde. kurukafanın da dediği gibi bilgisayarda kaç ayrı kanal üzerinde çalışabileceğini bilgisayarın performansı belirler.
0
deahy
(18.05.09)
(1)

Active X sorunu

Carlito Brigante
hemen soruya gireyim.logmein kullanıyorum. ve evimdeki pc ye bağlanmak istiyorum iş yerindeki pc den. sayfa açılırken resimdeki gibi bi uyarı geliyor.ama active x i yükle diye bi şey çıkmıyor.benden devam ediyorum yükleyemediği için.fakat bağlandığımda sayfanın yapısı çok farklı oluyor.nasıl yaparım
hemen soruya gireyim.

logmein kullanıyorum. ve evimdeki pc ye bağlanmak istiyorum iş yerindeki pc den. sayfa açılırken resimdeki gibi bi uyarı geliyor.ama active x i yükle diye bi şey çıkmıyor.benden devam ediyorum yükleyemediği için.fakat bağlandığımda sayfanın yapısı çok farklı oluyor.

nasıl yaparım.bu active x i kaldırıp tekrar yüklersem sorunum çözülürmü. çöüzülürse nasıl kaldırırım bu mereti.

yardım ederseniz sevinebilirim...

Not: Sistemim XP Pro ...
0
Carlito Brigante
(18.05.09)
tam anlayamadim ama, eger activex'i yukle diyen bar cikmiyorsa ya da cikiyor da yukle secenegi gelmiyorsa guvenlik ayarlarindan olabilir. bendeki ie 6'da araclar - internet secenekleri - guvenlik - ozel seviye'den gidiliyor activex ayarlarina.

kurulu activex bilesenlerinin(?) bazilari windows\downloaded program files klasorunde yer aliyor. buradaysa sag tiklayip kaldir diyebilirsiniz.
0
ainothia
(18.05.09)
(2)

"Router Konfigürasyonu" hakkında döküman.

beta version
Sevgili sözlükçü,Router konfigürasyonu hakkında her nevi Türkçe kaynağa ihtiyacım bulunmakta.Link vermek yada pdf gibi somut dosya paylaşmak için özel mesaj atmanızı rica ederim,teşekkürler. !
Sevgili sözlükçü,
Router konfigürasyonu hakkında her nevi Türkçe kaynağa ihtiyacım bulunmakta.
Link vermek yada pdf gibi somut dosya paylaşmak için özel mesaj atmanızı rica ederim,
teşekkürler. !
0
beta version
(18.05.09)
router konfigurasyonu dediğiniz tam olarak nedir?

hangi vendor a ait routerlar bunlar? temel networking dökümanlarımı istiyorsunuz ben tam anlayamadım orasını :)
0
kobretti
(18.05.09)
Efendim temel networking bilgisi olarak gerekmekte, yani belirli bir vendor yok. Haliyle işin temelini irdelemek üzere herhangi bir yapılandırma incelenebilir, analiz edilebilir.
Özetle, konu aynen bu şekilde "router konfigürasyonu hk inceleme"
0
🌸beta version
(19.05.09)
(6)

a$ırı Laptop ısınması sorunsalı

xellent
arkadaşlar sony vaio fz11z modelinden var. performans olarak çok mutlu olduğum halde biraz daha rahatlaması açısından 3 ay önce vistadan xp ye geçtim. fakat eskiye göre bu düzende kat ve kat ısınmakta. acaba bunun nedeni ne olabilir?xp ye geçişim vs mi yoksa bir temizliği hak ediyor mu?
arkadaşlar sony vaio fz11z modelinden var. performans olarak çok mutlu olduğum halde biraz daha rahatlaması açısından 3 ay önce vistadan xp ye geçtim. fakat eskiye göre bu düzende kat ve kat ısınmakta.

acaba bunun nedeni ne olabilir?

xp ye geçişim vs mi yoksa bir temizliği hak ediyor mu?
0
xellent
(18.05.09)
kesinlikle temizlik. ya da fix programları var onları kullanın ama bundan önce bios'tan bi optimization deneyin derim. muhtemelen bilgisayarınız daha fazla ses de çıkarıyordur.
0
yoa
(18.05.09)
kesinlikle ses de vermeye başladı. temizlik derken?

biraz daha açabilir misin, ne yapmak gerekiyor?
0
🌸xellent
(18.05.09)
ben 20ytl'lik bir rexpo soğutucu alarak çözdüm ısınma sorununu.
0
blackdog
(18.05.09)
ben de 30 ytl'lik bi soğutucu aldım ama 4-5 derece soğutmaktan başka bi işe yaradığı yok.

oyun oynarken 97 derecelere çıkıyo o yüzden oyun da oynayamıyorum.

realtemp isimli programı indirin bence, alarmı filan var istediğin derecede ötüyo.. ben 95'e ayarladım ayarlamasam habersiz daha fazla ısındığından kapanıyodu laptop. ne kadar ısındığını öğrenirsiniz en azından.

tabi bu anlattıklarım bir çözüm değil.

bu arada laptopun altındaki deliklerin hepsine süpürge tutmuştum ve hayvani şekilde toz çıkmıştı ama bu da ısınma sorunumu çözmedi.

bana olduğu gibi size de servis yolu gözüküyor sanırım...
0
pozitif dusunce de kazanir
(18.05.09)
elektrik süpürgesiyle korka korka uzaktan uzaktan hava girişlerini temizlemeye çalışın.
0
yoldaki isaretler
(18.05.09)
az once de aynısını yukarıda ki bir soruya yazdım. direk c/p.
yaz aylarının gelmesiyle bu sorun oldukça sık bir şekilde burada sorulacaktır sanıyorum. eski bir konu magduru olarak ben kendi kendine sıcaklardan dolayı kapanan notebook' uma çözüm için kompressor ile temizleme çözümünü geliştirdim.

bunu şu şekilde yapabilirsiniz:
bisiklet tamircileri (lastik) ya da oto yıkama ama daha iyisi internet cafelerde felan kompresörler olur, tazyikli hava püskürtürler. Bununla, bilgisayarın sağında solunda bulunan her türlü delikten içeriye hava püskürtürsünüz. Bunu ilk defa yapacağınızı varsayarak söylüyorum ki, yüzyıllardır okunmamış kitabın kapağını kapattığınızda meydana gelen toz kümesine benzeyen bir toz kütlesi çıkacaktır (hazır olun).

Burada dikkat etmeniz gereken tek şey var o da, kompressorlerin içerisinde su veya yağ zerrecikleri oluşur ve bunları da bilgisayarınızın içerisine gönderirseniz sorununuz kendi kendine kapanmamasından daha farklı olabilir. Bunun yerine, kişisel tavsiyem, öncelikle kendi elinize 30 - 40 saniye kadar havayı püskürterek kontrol etmenizdir. Baktınız su, yağ veya başka herhangi bir zararlı olacak şey gelmiyor havayı bilgisayarınıza yöneltebilirsiniz.

Ayrıca, nerelerine püskürtmek lazım diyorsanız, öncelikle işlemcinin hemen üstündeki deliklerden (fanın altındaki) başlayabilirsiniz. Daha sonrasında, klavyenin altı üstünü de temizleyin ki, susam, sigara külü v.s. aradan gitsin. Sonrasında da çoğu notebookta olan arka tarafında (altında değil, arkasında) düz çizgili alanlara girişebilirsiniz.

Bunu arada sırada (3-5 ayda bir) yapmak iyidir hoştur.
0
artuc
(18.05.09)
(9)

keylogger?

layer26
Bir bilgisayarda keylogger olduğundan şüpheleniyoruz.Bunu bulmanın bi yolu varmıdır?Çeşitli spywarelerle tarandı bazı şeyler buldular.Antivirüs bişey bulmadı vardıysa silindi mi acaba?
Bir bilgisayarda keylogger olduğundan şüpheleniyoruz.Bunu bulmanın bi yolu varmıdır?Çeşitli spywarelerle tarandı bazı şeyler buldular.Antivirüs bişey bulmadı vardıysa silindi mi acaba?
0
layer26
(17.05.09)
cevaplayacak profesyoneller çıkacaktır mutlaka ama, zamanında amatörce ben de uğraşmıştım hatta bir kaç makineye kurduğum keyloggerlar olmuştu. eğer kurulan program profesyonel birşeyse sıradan antivirüslerle kolay kolay bulunamaz diye biliyorum.

en iyisi bilgilerinizi kurtarıp makineye tam bir format atın. korkulu rüya görmektense uyanık kalmak evladır.
0
beni boyle sev seveceksen
(17.05.09)
eğer imkanınız varsa direk format atın rahat edin bence uğraşmaya gerek yok. ama yoksa task managerdan çalışan processlerden bakabilirsiniz bilmediğiniz bir şey var mı diye. (gerçi bilmiyorum kendini saklayabilen keylogger var mıdır..) sonra eğer şüpheli bir isim görürseniz google'da aratıp rahatça bulabilirsiniz onun hangi programa ait olduğunu falan..
0
1001gecemasallariyla1002gece
(17.05.09)
Evet teşekkürler bende format atıcam ama bazı nedenlerden dolayı mümkün değil.Başka cevapları da bekliyorum spywareler bulabilirmi keyloggerları?
0
🌸layer26
(17.05.09)
avg nın ozel antı spyware programı var onu yukle varsa bulur bu keylogger ler ıcın yapılmıstı
0
bugra222
(17.05.09)
eger generic(yani yazani/cizeni az cok bilenen) bir keylogger degilse bulunmasi imkansiz gibi bisi.
0
yirtik foto
(17.05.09)
ctrl + alt + shift + k kombinasyonunu deneyin. bir şeyler çıkacak mı bakalım çıkmazsa kombinasyonun k kısmını değiştirerek altarnatiflerin hepsini bir deneyin derim.
0
ykyt
(17.05.09)
görev yöneticisinin bir screenshotını yollarsanız bakabiliriz.
0
ency
(17.05.09)
keylogger'lar genelde tcp 25 üzerinden aktarım yapıyor diye biliyorum..

başlat menüsü'nden aç'a girip ''cmd'' yazarak command'ı çalıştırın..akabinde

netstat -an | find '':25''

yazarak o içinde 25 geçen portlarda, başta port 25 tabii, faaliyet olup olmadığını görebilirsiniz.. | çıkartmak için alt+ z'nin yanındaki tuşa basıyoruz bu arada..

ayrıca donanımsal keylogger'lar var..klayve'nin içine takılıyor vs. ama casuslar savaşı yaşamıyorsanız donanımsal keylogger'la işiniz yoktur. *
0
godot yu hacklerken
(17.05.09)
daha önce rastladığım bir program kendini baya iyi gizliyordu..ne görev yöneticisinde görünüyor ne de program files'ta bi klasörü vardı.açmak için bi tuş kombinasyonu giriliyordu falan..yani en iyisi önemli verilerinizi yedekleyip formatı basmak bana sorarsanız..
0
noctiluca
(18.05.09)
(4)

dvd çalıştırma sorunu

soujiro
elimde bir adet house 2. sezon dvdsi var. aslında divxleri içinde toplamışlar ya neyse. şimdi ben bu cdyi playstationa taktığımda çatır çatır çalışıyor. ama bilgisayara taktığım zaman dvd görünmüyor. belki bu dvd'de bi sorun vardır dedim ve içerisindeki bölümleri arkadaşın bilgisayarına atıp(evet cd
elimde bir adet house 2. sezon dvdsi var. aslında divxleri içinde toplamışlar ya neyse. şimdi ben bu cdyi playstationa taktığımda çatır çatır çalışıyor. ama bilgisayara taktığım zaman dvd görünmüyor. belki bu dvd'de bi sorun vardır dedim ve içerisindeki bölümleri arkadaşın bilgisayarına atıp(evet cd onda çalışıyor) yeniden yazdırdım. cdyi eve getirdiğimde yine bilgisayarda oynatamadım. dvd romda hiç bir sorun yok çünkü bundan başka her şeyi çalıştırıyor. olay ne olabilir? bu cd nasıl çalışır? şimdiden teşekkürler
0
soujiro
(17.05.09)
bende belirli bir aciklamasi yok hocam ama ayni sekilde cok basima geldi.

benim laptopun dvd surucusu de belli basli dvd'leri okumuyordu. ayni markanin baska bi modelinin firmware'iyle update ettim, biraz toparlanmisti. yalniz sonradan iyice bozuldu. degistirmek zorunda kaldim.
0
osuruklu
(17.05.09)
işletim sistemi linux mu?
0
cro magnon
(17.05.09)
işletim sistemi mac os x mi?
0
jeanne hebuterne
(17.05.09)
hayır windows xp
0
🌸soujiro
(17.05.09)
(4)

iso dosyası...

ocanal
elimde bulunanlar:1-magic iso2-bir adet 6 gb'lık iso dosyası.3-istemeyeceğin kadar 700 mb'lık cd.4-istemeyeceğin kadar 4.7 gb'lık dvd.soru: ben bu iso dosyasını nasıl bir yol izleyerek cd'ye veya dvd'ye yazdırabilirim?Parçalamam mı gerekiyor nasıl oluyor bu iş?
elimde bulunanlar:

1-magic iso
2-bir adet 6 gb'lık iso dosyası.
3-istemeyeceğin kadar 700 mb'lık cd.
4-istemeyeceğin kadar 4.7 gb'lık dvd.

soru: ben bu iso dosyasını nasıl bir yol izleyerek cd'ye veya dvd'ye yazdırabilirim?Parçalamam mı gerekiyor nasıl oluyor bu iş?
0
ocanal
(17.05.09)
double layer dvd kullanabilirsiniz..
0
dambil
(17.05.09)
winrar ile partlara bölüp cd'lere ya da dvd'ye aktarabilirsin. sonra hedef bilgisayara dosyaları atıp orada tekrar winrar ile birleştirebilirsin.

resimli anlatım için hepimizin dostu google'a başvurdum ve karşıma ilk çıkan bu oldu: www.bilgipasaji.com
0
mc u
(17.05.09)
Bildiğiniz gibi DVD'lerde kullanılan kodek MPEG-2 ve baya yüksek bitratelerde. DVD Shrink veya muadili bir yazılımla bu bitrate insan gözünün algılayamayacağı kaliteden ödün verilerek işlemden geçirilerek 4500 MB'düşürülebilir.
0
pichoscosama
(17.05.09)
yazacağın medya eğer oyun/program ise googledan how to burn x to dvd5 gibi bir arama yapıp nasıl yazılacağını bulabilirsin. ben bir kaç oyunu öyle yazdım iki dvdye çalışıyorlar düzgün yaparsan.
0
argent dawn
(17.05.09)
(1)

TP LİNK modeme şifre konulması

archidead
Arkadaşlar ben daha yeni kablosuz modeme geçtim. Daha önceleri kablolu modem kullanıyordum. Benim sorunum konu başlığında da yazdığı gibi ne yazık ki adsl bağlantıma bir türlü şifre koyamıyorum. Hayır etrafta pek bağlanacak adam olduğunu sanmıyorum ama gene de güvenlik açısından önemli diye düşünüyo
Arkadaşlar ben daha yeni kablosuz modeme geçtim. Daha önceleri kablolu modem kullanıyordum. Benim sorunum konu başlığında da yazdığı gibi ne yazık ki adsl bağlantıma bir türlü şifre koyamıyorum. Hayır etrafta pek bağlanacak adam olduğunu sanmıyorum ama gene de güvenlik açısından önemli diye düşünüyorum.

Modemimin modeli TD-W8901G. Explorer adres satırına 192.168.1.1 yazıp gereken ayarları yaptım fakat internete bağlanacağım zaman kendi bağlantım için güvenliği etkinleştirimemiş ağ diyor. İnternette arattım fakat bulduğum bir kaç ekran görüntüsünde ki arayüz benim girdiğim arayüzden farklı. Yani o kadar zamandır hep kablosuz ağa bağlanan arkadaşlarımın şifre girdiğini görüyordum ama nasılsa gerekmiyor diye umursamıyordum. Demek ki neymiş? Dikkatli olmak lazımmış.

Sonuç olarak bağlantımın adını nasıl değiştirebilir ve şifre koyabilirim? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
0
archidead
(17.05.09)
usta bak benim modemin arayüzü.
img198.imageshack.us
kablosuz kısmında güvenlik altında şifreleme seçenekleri görünüyor. sende de öyle bir kısım vardır ordan halledebilirsin.
ama mutlaka wpa şifrelemeyi kullan.
0
etna
(17.05.09)
(5)

fotoşok vs bilenlere bir soru

ayheytmayselfenvanttuday
durum biraz acil:elimizde bir adet görsel var ama biraz küçük.. bize baskı almak için biraz daha büyüğü lazım ama o zaman da çözünürlüğü düşüyor, bunu yapmak teknik olarak mümkün müdür, nasıl neyle yapılır ve yapabilecek var mıdır vs vs?edit: ekledim görseliedit2: durumun aciliyeti gittikçe artmakt
durum biraz acil:

elimizde bir adet görsel var ama biraz küçük.. bize baskı almak için biraz daha büyüğü lazım ama o zaman da çözünürlüğü düşüyor, bunu yapmak teknik olarak mümkün müdür, nasıl neyle yapılır ve yapabilecek var mıdır vs vs?

edit: ekledim görseli
edit2: durumun aciliyeti gittikçe artmakta..
edit3: ayheyt gmai1 com adresine mai1 atabilirsiniz..
0
ayheytmayselfenvanttuday
(17.05.09)
Görseline göre teknik değişebilir. Eğer bir yerin fotoğrafıysa photoshop ile yapılabilir, biraz uğraştırır ve çok tatminkar olmaz. Eğer bir çizim ise (logo falan) vektör haline getirilerek istediğiniz kadar büyütülebilir. Tabi bilen birilerine yaptırmanız gerekiyor.
0
wingless
(17.05.09)
görselin dosya türü nedir? coreldraw filansa büyütebiliriz istediğiniz kadar. yok eğer resim dosyasıysa öyle bir imkan fizik kurallarına ters. çünkü doğada hiç bir şey yoktan var olamaz fiziğe göre. olmayan pikselleri resme ekleyip çözünürlük artırmak... ı ıhh.
ama arama motorlarından aynı resmin büyük boyutlusunu filan bulabilirsiniz belki.
veya basit bir görsel ise bize verin vektörel tabanlı olarak tekrardan çizelim?
0
etna
(17.05.09)
ekledim kendisini yukarıya, çizim ve çok basit değil sanırım, büyüğünü de bulamıyorum ve bulmam pek mümkün gibi görünmüyor..
0
🌸ayheytmayselfenvanttuday
(17.05.09)
Üst menüde image den image size a tıklayın. Resolution 72 ise bi 300 yapın. Üst ksımda ölçüler değişecek bu bastırabileceğiniz en son ölçüdür. normalde resolution 300 ise biraz daha büyütebilirsin. Çözünürlğünün düşmesini istemiyorsan freehand,corel vb bir vektörel programda üzerinden tekrar çizersen bina bile giydirecek kadar büyütebilirsin. Bunu çok rahat çizersin zaten orjinali vektöreldir bu çalışmanın kesin.
0
maymuncuq
(17.05.09)
gri alanı da beyaza çevirin. sonra bunu brush olarak (bütün resmi) tanımlayın. ihtiyacınız olan alanı yeni bir döküman olarak açın ve brush (siyah renk üstte olacak) olarak boyayın.
0
Gulyadkin
(17.05.09)
(3)

microsoft office 2007 product key

ak you war
benim amerika' dan aldigim laptop' da dogal olarak orjinal windows vista falan kurulu geldi. microsoft word ise belli bir sure sonra product key istemeye basladi. bir dosyayi goruntuleyebiliyorum ama kendim yazi yazamiyorum. yani microsoft office bildigimiz shareware idi herhalde. simdi benim orjina
benim amerika' dan aldigim laptop' da dogal olarak orjinal windows vista falan kurulu geldi. microsoft word ise belli bir sure sonra product key istemeye basladi. bir dosyayi goruntuleyebiliyorum ama kendim yazi yazamiyorum. yani microsoft office bildigimiz shareware idi herhalde. simdi benim orjinal windows' a sahip olmam bir avantaj saglamiyor mu bana bu office konusunda. product key istedi, dostlugumuz bitti mi yani?
0
ak you war
(17.05.09)
aranızdaki herşey bitmiş malesef. çaresi ya windows'un sitesinden satın almak ya da ürün anahtarlı bir ms office sürümü bulmak. torrent sitelerinde mutlaka vardır.
0
cumingsoon
(17.05.09)
windows ayrı şey, ms office ayrı şey..
yani orijinal windows'a sahip olmanızın, office için hiç bir önemi yok.. size office'in 60 günlük deneme sürümünü koymuşlardır muhtemelen, o sürede bitmiştir..

torrent'de var..
0
fuck milk get beer2
(17.05.09)
ogrenciyseniz, ogrenci surumu office edinin bi tane, nispeten ucuz oluyor. bulasmayin oyle korsana filam.
0
yirtik foto
(17.05.09)
(1)

ps2'ye çip taktık ve sapıttı

atrin
evet başlıkta da gördüğünüz gibi ps2'ye çip taktırdık ama internetten oyun indirdim. hatta god of war 2. biraz oynadım sonra kapattım 3 4 gün sonra tekrar açmaya çalıştığımda dvdrom'undan gudik gudik sesler gelmeye başladı. indirdiğim başka bi oyunu koydum onu denememiştim onu da hiç açmadı? ama ori
evet başlıkta da gördüğünüz gibi ps2'ye çip taktırdık ama internetten oyun indirdim. hatta god of war 2. biraz oynadım sonra kapattım 3 4 gün sonra tekrar açmaya çalıştığımda dvdrom'undan gudik gudik sesler gelmeye başladı. indirdiğim başka bi oyunu koydum onu denememiştim onu da hiç açmadı? ama orijinal bi oyun koyduğumda açtı? niye yapar bunu dostlar bir yerde hata mı yapıyorum?
0
atrin
(17.05.09)
yillar önce yaptığın nutella şakasın karması seni bulmuştur belki de :P

wii'de oldu bize, oyunu yazdırdığın dvd'nin iyi kalitede olması (biz maxell kullanıyoduk, şiimdi philips) ve oyunu yazdırırken en yavaşından yazdırman işe yarayabilir (bizde yaradı).
0
zkurmus
(17.05.09)
(1)

LG kf 600

gochebe
arkadaşlar merhaba,cep telefonu araştırması içerisindeyim. dikkatimi lg kf-600 modeli çekti. iyi de indirim var bu aralar. bu telefonu kullanmış olanlar öncelikli olmak koşuluyla, tavsiye edeniniz var mıdır? nasıl bir telefondur? merakla yanıtlarınızı bekliyorumhttp://www.hepsiburada.com/productdeta
arkadaşlar merhaba,

cep telefonu araştırması içerisindeyim. dikkatimi lg kf-600 modeli çekti. iyi de indirim var bu aralar. bu telefonu kullanmış olanlar öncelikli olmak koşuluyla, tavsiye edeniniz var mıdır? nasıl bir telefondur? merakla yanıtlarınızı bekliyorum

www.hepsiburada.com
0
gochebe
(16.05.09)
yerinizde olsam bu parayı buna vermek yerine wireless destekleyen bir telefon alırdım. ama lg'nin başka modellerinden kullandım bir süre, fena değildi.
0
cro magnon
(16.05.09)
(1)

uydu fotografi

arch101
degerli eurovision severler,turkiye sinirlari dahilinde belirli bir bolgenin her hafta cekilmis guncel uydu fotograflarina erismek istiyorum. bunun icin belirli bir butce de ayirabilirim.sorum, bu servisi hangi yerli/yabanci sirketler saglamakta? veya turkiye sinirlari dahilinde oldugu icin ordu boy
degerli eurovision severler,

turkiye sinirlari dahilinde belirli bir bolgenin her hafta cekilmis guncel uydu fotograflarina erismek istiyorum. bunun icin belirli bir butce de ayirabilirim.

sorum, bu servisi hangi yerli/yabanci sirketler saglamakta? veya turkiye sinirlari dahilinde oldugu icin ordu boyle bir kaynaga sahip midir?
0
arch101
(16.05.09)
hgn
(17.05.09)
(1)

aşırı hızlanan bilgisayar...

ocanal
aylardır yavaşlıktan beni sinir etmiş, antivirüs programı açıkken dahi oyun oynatmayan bilgisayarım canavar gibi oldu birden. Değil antivirüs programı 3-4 tane oyun açsan banamısın demiyor. Eskiden oyun oynarken takılma olurken şimdi aslanlar gibi oyunumu oynayabiliyorum. Sihirli bir değnek mi değdi
aylardır yavaşlıktan beni sinir etmiş, antivirüs programı açıkken dahi oyun oynatmayan bilgisayarım canavar gibi oldu birden. Değil antivirüs programı 3-4 tane oyun açsan banamısın demiyor. Eskiden oyun oynarken takılma olurken şimdi aslanlar gibi oyunumu oynayabiliyorum. Sihirli bir değnek mi değdi nedir. Şimdi elbette bundan memnunum ama bu hızlanmanın sebebini öğrenmek istiyorum.

Bilgisayarda hızlanmadan önce yaptığım değişiklikler şunlardı.Acaba hangisi hızlandırdı bu bilgisayarı böyle?

1- 3-4 haftadır readyboost olarak kullandığım 4 gb'lık hafıza kartını çıkardım. dosya filan yükleyip 1 günlük kullandıktan sonra tekrar takıp biçimlendirdim. Daha sonra tekrar readyboost olarak kullanmasına izin verdim. Şimdi eğer bu hızlandırmış olsa önceden de hızlı olurdu ne değişti ki?

2- O gece gelen windows güncelleştirmelerini yükledim.
a.Definition Update for Windows Defender - KB915597
b.Windows Vista Güncelleştirmesi (KB955430)
0
ocanal
(16.05.09)
2 nin b sinde donanımla ilgili bi uyumsuzluğu çözmüş olabilir gayet
0
yuto
(17.05.09)
(1)

video oynatıcısı ses cıkarmıyoo YARDIM EDİN

mesutdg66
kameramda çektiğim videoları bilgisayarıma attığımda görüntü var ses yok.real player,antisanplayer,bsplayer indirdim ama ses çıkmıyo varsa bildiğiniz bir pragram onuda indireyim. yoksa benim bilgisayarımdamı bi sorun mu var? çok acil yardım istiyorum düğün videolarımı izleyemiyorum evleneli 1 yıl oı
kameramda çektiğim videoları bilgisayarıma attığımda görüntü var ses yok.real player,antisanplayer,bsplayer indirdim ama ses çıkmıyo varsa bildiğiniz bir pragram onuda indireyim. yoksa benim bilgisayarımdamı bi sorun mu var? çok acil yardım istiyorum düğün videolarımı izleyemiyorum evleneli 1 yıl oılacak ya niye videolarımda ses yokki!
0
mesutdg66
(16.05.09)
önce klite mega codec pack i yükle yine ses çıkmazsa bence capture ederken sesi almamış olabilir. tekrar capture sorunu çözer die düşünüyorum. ya da kayıtta da ses almamış olablir(tabi bu daha düşük ihtmal)
0
rentts1
(16.05.09)
(2)

photoshopda belgenin üzerinde oynama

kakashi
nasıl yapılır tutorialı varmıdır, elimdeki bir evrak üzerinde bazı yazıları değiştircem , nasıl yapılır burdan tarif edilirmi, tutorial varsa super olur
nasıl yapılır tutorialı varmıdır, elimdeki bir evrak üzerinde bazı yazıları değiştircem , nasıl yapılır burdan tarif edilirmi, tutorial varsa super olur
0
kakashi
(16.05.09)
değiştireceğin yeri eraser ile silip text tool ile uygun font ile yeniden yazacaksın. ötesi yok.
0
blackdog
(16.05.09)
freephotoshoptutorials.org çeşit çeşit tutorial var video halinde. youtubedan derleme ama hiç olmamasından iyidir :)
0
prodeq
(16.05.09)
(3)

Satellite A205-S5801 Xp Kurulumu

ekril
Ubuntu 9.04 Beta ve Win98'in gördüğü hdd'yi göremeyen XP Pro (SP2 ve SP3) çakma cdlerim var. sanırım HDD'yi tanıtmam gerek f2 ya da f6 ile ancak bulamıyorum o driverı. bilen eden var mıdır?
Ubuntu 9.04 Beta ve Win98'in gördüğü hdd'yi göremeyen XP Pro (SP2 ve SP3) çakma cdlerim var. sanırım HDD'yi tanıtmam gerek f2 ya da f6 ile ancak bulamıyorum o driverı. bilen eden var mıdır?
0
ekril
(16.05.09)
bu hdd driver'larının entegre olduğu xp isoları var nette. onlarla sorunsuz kurarsın.
0
blackdog
(16.05.09)
Kuzey Kıbrıs'dayım ve bağlantı hızı berbat bu gerekçe ile nLite deneyeceğim..

Teşekkür ederim..
0
🌸ekril
(16.05.09)
eğer sorun hard disklerinin sata olmasından kaynaklanıyorsa biostan sata mode seçeneğini ide mode olarak ayarla. o zaman kurulumu yapabilirsin.
0
babycut
(17.05.09)
(6)

Türkiye'de internet adresı uzantısı neden "com.tr"?

late viper
Diğer ülkeler doğrudan ülke kısaltması ya da "co.uk, co.il" gibi şeyler kullanırken bizimkiler neden ".tr" kullanmıyorlar da "com.tr, net.tr..." kullanıyorlar?Sadece ".tr" kullanan varsa da görmedim...
Diğer ülkeler doğrudan ülke kısaltması ya da "co.uk, co.il" gibi şeyler kullanırken bizimkiler neden ".tr" kullanmıyorlar da "com.tr, net.tr..." kullanıyorlar?

Sadece ".tr" kullanan varsa da görmedim...
0
late viper
(16.05.09)
"alanadı.tr" biçiminde bir alan adı alamaz mıyım?

Türkiye, 1990 yılında TÜVAKA (Türkiye Üniversiteler ve Araştırma Kurumları Ağı) tarafından alınan karar doğrultusunda "ikinci düzey alt alan adı modeli"ni benimsemiştir. Dolayısıyla, "alanadı.tr" biçiminde alan adı kaydı yapılmamaktadır.

nic.tr sitesinden. (aha bu arada tek istisna da nic.tr galiba. kendilerine almış, bize vermiyorlar)
0
kibritsuyu
(16.05.09)
Bunun icin nic.tr adresinde gerekli aciklama bulunabilir. alt gruplara bölerek daha fazla gelir elde etme amacli bir sistem gibi dursa da, oldukca kötü bir sistem tabi.


tabi tc yerine tr nin benimsenmesi (kullanim hakki elde edilmesi) ayri bir komedidir, onu da arada bahsetmis olalim.
0
aheste cek kurekleri millet uyanmasin
(16.05.09)
.tc uzantısı var zaten. bilmem ne adalarının uzantısı.
0
blackdog
(16.05.09)
artık var
www.tsk.tr
0
zapake
(16.05.09)
diğer ülkelerin öyle kullanması bir avantaj değil, daha çok seçim gibi. fransa com.fr i brezilya da com.br i kullanıyor mesela. neden böyle kullanıyoruz bilmiyorum ancak dünya da ".com" en yaygın uzantı olduğu için, "insanların buna alışması daha kolay olur" diye düşünülmüş olabilir.
0
crystalsoul
(16.05.09)
.com.tr neyse de birisinin gerekli başlıktaki entrysindeki gibi k12.tr 'tarzı saçma sapan şeyler var. hoş çoğu bilgisayar kullanamayan vekillerin yönettiği, bilgisayar sahibi olanlarında çok büyük bir kısmının google'da aratmakla adres satırına adresi yazmak arasındaki farkları bilemediği bir ülkeden bahsediyoruz.
0
darknum
(17.05.09)
(3)

wireless

balik kraker
merhaba ahalişu an annemin laptop bilgisayarını kullanmaktayım. datron marka, modelini bulamadım. ama alınalı en az 4-5 sene oldu üzerinde sadece dvd rom var diyeyim siz anlayın ne olur?şimdi soru şu. ben bu bilgisayarı wireless'a nasıl bağlarım. üzerinde bir wireless düğmesi var ama basınca çalışmı
merhaba ahali
şu an annemin laptop bilgisayarını kullanmaktayım. datron marka, modelini bulamadım. ama alınalı en az 4-5 sene oldu üzerinde sadece dvd rom var diyeyim siz anlayın ne olur?
şimdi soru şu. ben bu bilgisayarı wireless'a nasıl bağlarım. üzerinde bir wireless düğmesi var ama basınca çalışmıyor. (wireles modem olan bir yerde denedim) ayrıca da bilgisayarın yan tarafında üzerinde wireless simgesi olan bir giriş var (usb değil)bir de çubuk üzerinde wireless ikonunun üzerine gelince (no supported wireless adapters avaible in the system) diye bir mesaj veriyor.

eğer wireless bağlantısı kurabileceksem gidip modem alacağım. bir de telekomda wireless modem satıldığını duydum, doğru mudur önerir misiniz?bulunduğum yer itibarıyla her marka model modem bulmam imkansız. netten sipariş edecek vaktim de yok.
0
balik kraker
(16.05.09)
En son soruna cevap vereyim: Türk telekomdan modem alacağına git o parayı fakire fukaraya ver. Hem ruhen rahatlar hem de sevaba girersin. Tam tersini yaparsan yaşayacağın sorunla hem strese hem de edeceğin küfürlerle günaha girersin. En dandik modemleri telekoma verirler çünkü.
0
ataturkiye
(16.05.09)
2 senelik üyelik şartıyla airties rt 205 veriyorlardı bir zamanlar..Pek çok kişi memnundur airties'ten arayüzü de kullanıcı dostudur.Hala veriyorlarsa öneririm.

Soruna gelince acaba daha önceden wireless kullanılmış mı biraz eski olduğu için boşa kürek çekmeyin yoksa..Görev Yöneticine de bakmanızı öneririm herhangi bir sorun var mı diye..
0
cikrikci
(16.05.09)
laptop yeterince eski ise içinde wireless bağdaştırıcısı olmayabilir. (kasada wireless tuşu olması aletin içinde bağdaştırıcı olduğunu göstermez, çünkü kasalar genellikle 3-4 model için standart üretilir.)

bu durumda bir adet harici wireless adaptörüne ihtiyacınız var öncelikle. şöyle bişi:

tinyurl.com
0
uyuzcan
(16.05.09)
(2)

pdf dosyalarında bazı cümleleri renkli nasıl yaparım?

commorientes
seçtiğim cümleleri nasıl kırmızı yaparım?
seçtiğim cümleleri nasıl kırmızı yaparım?
0
commorientes
(16.05.09)
- Foxit pdf editor
- Adobe Acrobat Pro

Bunlardan biri ile yapabilirsin.
0
anarche
(16.05.09)
word'e convert edip renklendirip sonra tekrar pdf'e de convert edebilirsin tabi ama bu biraz kulağını şöyle tutmak gibi oluyor: *şöyle*
0
mortifera
(16.05.09)
(2)

Tablet PC, Windows sorunsali

neronas
Elimizde yeni bir tablet pc var. Dili almanca oldugundan format atip ingilizce isletim sistemi yüklemek istiyoruz. Su anda Vista Home Premium 32bit yüklü. Ram 4gb islemci amd 64bit 2.4. Bu veriler dogrultusunda XP 64, Vista Ultimate 32 ve Vista Ultimate 64 arasinda hangisini kurmamizi önerirsiniz?Te
Elimizde yeni bir tablet pc var. Dili almanca oldugundan format atip ingilizce isletim sistemi yüklemek istiyoruz. Su anda Vista Home Premium 32bit yüklü. Ram 4gb islemci amd 64bit 2.4. Bu veriler dogrultusunda XP 64, Vista Ultimate 32 ve Vista Ultimate 64 arasinda hangisini kurmamizi önerirsiniz?

Tesekkürler simdiden.
0
neronas
(16.05.09)
yerinizde olsam vista yüklemezdim. bildiğin grafik modifiye xp. hiç gerek yok. xp 64bit yüklemenizi öneririm.

tabii herkes vista'dan nefret etmeyebilir :)
0
cro magnon
(16.05.09)
vista gereksiz olur. xp o bilgisayarda hız bakımından oldukça iyi çalışır. 64 bit sürümü 4 gb ramin tamamını da görür.
0
babycut
(17.05.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.