Giriş
(2)

bilgisayarımı güvenli kipte açamıyorum -safe mode?!

gorunen koyun gorunmez kilavuzu
bilgisayarı güvenli kipte açmaya kalktığımda yeniden başlıyor. neden ola ki?
bilgisayarı güvenli kipte açmaya kalktığımda yeniden başlıyor. neden ola ki?
0
gorunen koyun gorunmez kilavuzu
(23.05.09)
f8 tuşu başka bir işlev için atanmış olabilir anakart'ında. benim aklıma bu geldi.
0
laughtear
(23.05.09)
bilgisayarınızda spyware virüs vb. olabilir.
bir taratmayı deneyin.
0
sleepy99
(23.05.09)
(7)

task manager'a ulaşamıyorum -namı diğer görev yöneticisi

gorunen koyun gorunmez kilavuzu
task manager açılmıyor efendim.CTRL+ALT+DEL yaptığımda "task manager has been disabled by your administrator" diyor.ne yapmalı?edit: gpc modülünü denediğimde, o anlık açılıyor, ama daimi olarak düzelmiyor.
task manager açılmıyor efendim.

CTRL+ALT+DEL yaptığımda "task manager has been disabled by your administrator" diyor.

ne yapmalı?

edit: gpc modülünü denediğimde, o anlık açılıyor, ama daimi olarak düzelmiyor.
0
gorunen koyun gorunmez kilavuzu
(23.05.09)
C:\Windows\System32\taskmgr.exe

ama sanırım gene "it has been disabled" diyecek..
gene de bir bu yola gidip çift tıklayın..
umarım açılır.
0
fuck milk get beer2
(23.05.09)
Başlat -> Çalıştır -> gpedit.msc
. Kullanıcı Yapılandırması
.. Yönetim şablonları
... Sistem
.... Ctrl+Alt+Del Seçenekleri
..... "Görev Yöneticisini Devre Kaldır" a çift tıkla "Devre Dışı" seçeneğini işaretle.

Ayrıca, lmgtfy.com

Edit : Hala düzelmiyorsa trojan yemişsiniz. Bir antivirüs ile taratmanızda fayda var.
0
cevaps
(23.05.09)
antivirüs yüklesem bile açılmıyor. bilgisayara 3 defa format attımi bana mısın demiyor.
0
🌸gorunen koyun gorunmez kilavuzu
(23.05.09)
format attığınız cd üzerinde oynanmış mı saf mı? oynanmış cd ise normaldir, saf cd bulun. saf cd ise, imkansız.
0
cevaps
(23.05.09)
(bkz: ComboFix)
0
oku oku yazar ol
(23.05.09)
tuşlar çalışıyor mu?
0
radikalherif
(23.05.09)
cevaps ın dediği gibi. cd de veya format attıktan sonra bilgisayardaki diğer verilerde hata var.. bunlar indirilen driverlar.. d sürücüsü.. harici disk vs vs olabilir. saf bir xp cdsiyle denediyseniz ctrl alt ve delete tuşlarınız çalışıyorsa. çalışmaması imkansız... görev çubuğuna sağ tıklayıp görev yöneticisine tıklayın.. en kısa yolla öyle denersiniz tuşların sağlam olduğunu :)
0
serafettinn
(23.05.09)
(5)

video programı

coldnick
slm arkadaşlar,netten online izlediğin videoları(youtube vs.)indirebileceğim bir program var mı?
slm arkadaşlar,

netten online izlediğin videoları(youtube vs.)indirebileceğim bir program var mı?
0
coldnick
(23.05.09)
(bkz: ashampoo clipFinder )şahane bişiy bizzat evimde de kullanıyorum
0
zombikanı
(23.05.09)
firefox + free download manager + flashgot cok guzel bir cozum. sadece video indirme degil, her seyiyle superdir.
0
entrapmen
(23.05.09)
eğer firefox kullanıyorsanız, DownloadHelper isimli harika bir add-on var..
o anki sayfanızda indirilebilecek herhangi bir dosyayı algıladığı zaman direk yanıyor..

img188.imageshack.us
0
fuck milk get beer2
(23.05.09)
sothink webvideo downloader.
0
rectoa
(23.05.09)
Easy Video Downloader
0
anki06
(23.05.09)
(2)

yazı stili-logo yapmaca yardımı

i like dance and i like romance
Saygıdeğer ve yardımsever sözlükçüler;Pazarlama dersinde almış olduğumuz bir ödevde marka,logo yaratma gibi işlerimiz var.marka adını vs bulduk fakat logo yaratmaya gelince takıldık.Şöyle ki logomuzda kristal veyahut pırlanta olsun istiyoruz.bunuda öyle bir kenara pırlanta resmi koymak yerine bir ha
Saygıdeğer ve yardımsever sözlükçüler;

Pazarlama dersinde almış olduğumuz bir ödevde marka,logo yaratma gibi işlerimiz var.marka adını vs bulduk fakat logo yaratmaya gelince takıldık.Şöyle ki logomuzda kristal veyahut pırlanta olsun istiyoruz.bunuda öyle bir kenara pırlanta resmi koymak yerine bir harf pırlantalardan oluşsun istiyoruz.

(git: www.dafont.com)daki gibi pırlantalarla veya o tip ışıltılı falan yazı yazabileceğimiz birşey arıyoruz.

nasıl birşey olabileceği hakkında hiçbir fikrim yok.size bir resim sunmak isterdim ama malesef tamamen bir hayal ürünü bu.

şimdiden teşekkürler kolay gelsin
0
i like dance and i like romance
(23.05.09)
photoshop elmas yazı efekti belki işinize yarar
0
dunden beri dimdik
(23.05.09)
eğer bulduğunuz marka adını da söylerseniz fikir vermek daha kolay olur sanırım.
bulduğunuz pırlantalı yazı karakterini photoshopta 3 boyutlu ya da en azından parlak hale getirirseniz hoş durabilir.
veya harflerden biri yerine varsa harflerdeki nokaları pırlantadan yapabilirsiniz.

bana kalırsa en güzeli bir pırlantanın üzerine aralarında boşluklar bırakarak sade bir yazı karakteriyle markayı yazmak. sade ve şık duracaktır.

benden bu kadar =)
0
aritra
(23.05.09)
(5)

firefox 'ta olur böyle şeyler

khan shabbir
örnek verecek olursam; internethaber.com sitesine girdiğimde genellikle haber linklerinin üstüne çarşaf gibi reklam gelir, ben de bu reklamın kapat tuşunu bulup kapatırım, sonrasında bu haber linkleri tıklanamaz bir hal alır, tıklayabilmem için ya reklamın kendiliğinden kapanmasını beklemem gerekir
örnek verecek olursam; internethaber.com sitesine girdiğimde genellikle haber linklerinin üstüne çarşaf gibi reklam gelir, ben de bu reklamın kapat tuşunu bulup kapatırım, sonrasında bu haber linkleri tıklanamaz bir hal alır, tıklayabilmem için ya reklamın kendiliğinden kapanmasını beklemem gerekir ya da sayfayı yenilemem gerekir. Var mı bu sorunu aşacak yama, betik, eklenti?
0
khan shabbir
(23.05.09)
tam çözüm değil ama IE tab eklentisini kurup sorun olduğu zaman tek hareketle IE ye geçebilrisin.
0
huleyn
(23.05.09)
bu cok uzun zamandir var olan bir sorun. cozumu de yok maalesef.

(bkz: #10435784) tersi gorusler olsa da boyle.
0
entrapmen
(23.05.09)
adblock işinizi görmüyor mu?
0
turkish tekila
(23.05.09)
adblock plus kuruyorsun ve rahat ediyorsun.
0
ozdek
(23.05.09)
bildigim kadariyla bu sorun çözüleli epey oldu
0
samfisher
(23.05.09)
(1)

dolia marka çin malı telefon

uygar
dolia marka çin malı telefon'um var.ve bir sorun yaşıyorum.. telefonumun mp3 yürütücüsüne hafıza kartında kayıtlı olan müziklerimi kopyalayamıyorum.nasıl yapabilirim....???umarum bilen vardır..kafayı yemek üzereyim
dolia marka çin malı telefon'um var.ve bir sorun yaşıyorum.. telefonumun mp3 yürütücüsüne hafıza kartında kayıtlı olan müziklerimi kopyalayamıyorum.nasıl yapabilirim....???umarum bilen vardır..kafayı yemek üzereyim
0
uygar
(23.05.09)
fantastikmiş. üreticinin servisi falan vardır onlarla irtibata geçin.
0
ozdek
(23.05.09)
(5)

Bsplayer çok geri alıyor!

khan shabbir
Uzun zamandır Bs player kullanıyorum, filmi izlerken alt yazı kaçırdığımda haliyle geri yön tuşuna basmak zorunda kalıyorum fakat film, eski sürümlere nazaran yeni sürümlerde çok fazla geri gidiyor. Bunu sizde fark ettiniz mi:D Bi' de bunun bi' ayarı var mı?
Uzun zamandır Bs player kullanıyorum, filmi izlerken alt yazı kaçırdığımda haliyle geri yön tuşuna basmak zorunda kalıyorum fakat film, eski sürümlere nazaran yeni sürümlerde çok fazla geri gidiyor. Bunu sizde fark ettiniz mi:D Bi' de bunun bi' ayarı var mı?
0
khan shabbir
(22.05.09)
seçenekler/ tercihler/ tuş tanımlamaları.. pencere ve tam ekran moduna göre ayarlayabilirsin. genelde varsayılan, ileri-geri atlama (10 sn.) için sağ-sol yön tuşları, ileri-geri oynatma (1 sn.) için ise nokta ve virgül kullanılır.
ayarlarını istediğiniz tuşlara göre değiştirebilirsiniz.
0
hicazkar
(22.05.09)
ya sorunuza cvp veremiyor altına bir soruda ben yazıyorum artık kusura bakmayında. evet dediğiniz olay bende de var ama çok daha sinir bozucu bişey da var bsplayerla ilgili o da şu; bsplayerla bir dizi açıyorum, dizinin bir yerinde alt yazı aniden kayboluyor, geri getirmek içinse komple programı kapatıp geri açmak gerekiyor.tabi şanslıysam giden yerde tekrar gitmiyor. bu neden ooluyor ki?esikden olmazdı bu..

birde bu alt yazının boyutunu değiştirmek için kısa tuş kombinasyonu nedir yahu? ilk açtığımda yazılar devasa büyüklükte oluyor uyuz oluyorum ayar çekene kadar...
0
copy paste
(22.05.09)
copy paste, seçeneklerinden altyazı boyutunu ayarlamayı da kendin seçebilirsin. istediğin tuşu/tuşları istediğin görevler için atayabilirsin (oradaki seçenekler dahilinde tabii :))
0
hicazkar
(22.05.09)
@hicazkar teşekkürler, oh be dünya varmış:))
@copy paste, bende de ona benzer bi problem oluyor, altyazı takılıp kalıyor. Biraz geriden bi daha oynatıyorum yine aynı yerde taklıyor. Çaresi ileri sardırıp kaldığın altyazıya geri geri ulaşmak ve sonra oynatmak.
0
🌸khan shabbir
(22.05.09)
Hala bsplayer mı kullanıyosunuz diyim ben.
0
edge_nabby
(24.05.09)
(2)

mozilla firefox..help me..

annemadamolgeldedi
bu firefoxta proxy ayarlarını nasıl denetlioruzz.. yardımcı olun..
bu firefoxta proxy ayarlarını nasıl denetlioruzz.. yardımcı olun..
0
annemadamolgeldedi
(22.05.09)
eğer sürekli proxy değiştirmek için soruyorsanız firefox add-on'ları arasında proxy'leri girdikten sonra tek tık ile değiştirebildiğiniz add-on'lar var, aklınızda olsun. benim bildiğim foxyproxy var örneğin.
0
tom_riddle
(22.05.09)
torbutton da gayet iyidir firefox icin.
0
astaroth
(22.05.09)
(3)

nokia telefon yazılım güncelleme

karbasan
nokia telefonumu nokia.com.tr sitesinden usb kablo yoluyla güncellemek istiyorum fakat en sonda 256mb yer yok diye mesaj çıkıyor.ama bilgisayarımda 20gb boşyer var.yardımcı olacak kişi varsa pek bir makbule geçer...
nokia telefonumu nokia.com.tr sitesinden usb kablo yoluyla güncellemek istiyorum fakat en sonda 256mb yer yok diye mesaj çıkıyor.ama bilgisayarımda 20gb boşyer var.yardımcı olacak kişi varsa pek bir makbule geçer...
0
karbasan
(22.05.09)
acaba bilgisayariniz c-d falan diye partitionlara ayrilmis durumda ve siz dolu olan yere falan mi indirmeye calisiyorsunuz?
0
la traviata
(22.05.09)
c ve d olarak ayrılmış ama ikisindede yer var gözüküyor.
0
🌸karbasan
(22.05.09)
256 mb bos yeri telefonda istiyor olmasın(:
0
pandoraninkutusu
(22.05.09)
(6)

TV'de divx player ile lost izlemek

vito andolini
merhaba ey sözlük ahalisi,bana, "keşke yumatu alsaydım" dedirten, .avi uzantılı divx videoları oynatmayan bir sony dvd-divx oynatıcım var. illaki .divx olacak uzantılar. böyle bir bela alette altyazıyla birlikte lost'u nasıl izleyebilirim? videolarımı en hızlı nasıl recode edebilirim? alyazıyı video
merhaba ey sözlük ahalisi,
bana, "keşke yumatu alsaydım" dedirten, .avi uzantılı divx videoları oynatmayan bir sony dvd-divx oynatıcım var. illaki .divx olacak uzantılar. böyle bir bela alette altyazıyla birlikte lost'u nasıl izleyebilirim? videolarımı en hızlı nasıl recode edebilirim? alyazıyı videonun içine gömmem mi gerekecek? konuyla ile ilgili bilgili arkadaşların yardımı bekliyorum.
0
vito andolini
(22.05.09)
forum.divxplanet.com

Şurada anlatılan programa bir bak... İşlem sonunda uzantıyı .divx yapıyor... İşine yarayabilir.
0
tcp0203
(22.05.09)
altyazi destegi yoksa (.srt, .sub veya .idx) altyaziyi icine gommek durumunda kalirsiniz. bunun icin en iyi ve en kolay programlardan birisi AVIAddXSubs. Re-encode icinse cok fazla program mevcut. eger divx ile kodlanmis bir .avi niz varsa sonunu divx yaparak izlersiniz muhtemelen zira zaten divx ile kodlanmistir.
suraya bakmak isteyebilirsiniz; forum.divxplanet.com
0
entrapmen
(22.05.09)
@jugador
denedim açmadı öyle. şu anda divx converter ile recode ediyorum. eğer problemsiz oynatırsa altyazıları da içine gömerek arşiv yapabilirim.
0
🌸vito andolini
(22.05.09)
sony'nin sitesinden cihazınız için firmware arayın. Muhtemelen güncellemeden sonra avi uzantılı divx filmleri altyazı desteği (srt, sub vb.) desteği ile izleyebiliceksiniz.

Tabii hangi model olduğu da önemli ama sony'nin divx oynatıcıları harikuladedir bence.
0
marido
(23.05.09)
@marido
güncelleme yaptım. zaten güncelleme yapmayınca divx oynatmıyordu.
0
🌸vito andolini
(23.05.09)
modeli ne ki? benimkinde oynatıyordu altyazıları.
0
marido
(02.06.09)
(5)

adsl?biri?

şaman
şimdi ben eve 3 aylığına sınırsız internet bağlatacağım.internetten araştırdım biri adsl'in 10 mbit sınırsızı ilk 3 ay taahütsüz 46 lira diye görünüyor.şimdi buna şu an olan türk telekomu iptal ettirip bağlansam,3 ay sonra bunu iptal ettirip türk telekom'a geçsem bir sorun olur mu?http://www.biri.co
şimdi ben eve 3 aylığına sınırsız internet bağlatacağım.internetten araştırdım biri adsl'in 10 mbit sınırsızı ilk 3 ay taahütsüz 46 lira diye görünüyor.şimdi buna şu an olan türk telekomu iptal ettirip bağlansam,3 ay sonra bunu iptal ettirip türk telekom'a geçsem bir sorun olur mu?

www.biri.com.tr (özgür biri'de)

yok efendim olmaz biri şöyle kötüdür,o kampanya yalandır diyen varsa da önerileri bekliyorum.
0
şaman
(22.05.09)
sözleşme genelde 1 senelik olur, yani kampanyadan yararlanmak için belirledikleri süre boyunca iptal etmemelisin, edersen farkı alıyorlar.
0
alchemistt
(22.05.09)
"özgür biri" kampanyasının altında öyle birşey belirtilmemiş yani sözleşme falan yok ama bir çakallık var mıdır diye de düşünmeden edemedim.
0
🌸şaman
(22.05.09)
santraliniz adsl2+ i destekliyorsa o hizmetten yararlanabiliyorsunuz, bunu biliyorsunuz degil mi? bunun disinda oradaki sartlar icinde herhangi bir sey belirtmiyor abonelik iptaliyle ilgili. isterseniz birinin musteri hizmetlerini arayip bir sorun. ayrica once biri'den baslayip sonra ttnet'e donme hevesinizi de anlayamadim. biri de gayet kaliteli bir hizmet sunuyor diye duyuyorum etraftan.

ayrica sunu da unutmayin o 3 ay su sart altinda gecerli;
"Kampanyada belirtilen fiyatlar; Worldcard ile yapılan satışlarda 3 ay, diğer kredi kartları ile yapılan satışlarda 2 ay, kredi kartı dışındaki diğer ödeme yöntemleriyle yapılan satışlarda 1 ay boyunca uygulanacaktır."
0
entrapmen
(22.05.09)
ben biri kullanıyorum, adamlar işlerini iyi yapıyor. asla ttnete gecmezdim yerinde olsam.
0
zubundy
(22.05.09)
24 ay taahhüt yazıyor altında emin misiniz yazmadığına! kesin unutmuşlardır. diğerlerinde var çünkü?
0
ozdek
(23.05.09)
(5)

Ağ Bağlantılarımda bir şey çıkmıyor.

auzril
Olay şu ki dns ayarlarımı değiştirmek istiyorum ama şöyle bir sorunla karşılaştım ağ bağlantılarımda görünen hiç bir şey yok (hani çıkar ya kablosuz ağ, yerel ağ falan diye.) Başlat çubuğunda internet durumunu gösteren simge de yok. Resmi de gönderdim acaba yardım edebilir misiniz?
Olay şu ki dns ayarlarımı değiştirmek istiyorum ama şöyle bir sorunla karşılaştım ağ bağlantılarımda görünen hiç bir şey yok (hani çıkar ya kablosuz ağ, yerel ağ falan diye.) Başlat çubuğunda internet durumunu gösteren simge de yok. Resmi de gönderdim acaba yardım edebilir misiniz?
0
auzril
(22.05.09)
görünmüyorsa ethernet donanımında sorun olabilir. aygıt yöneticisinden kontrol edin bakalım donanımlarınızda ünlem veya soru işareti var mı?.
0
dedi kalabaligin icinden bir ses
(22.05.09)
hayır normal gözüküyor. Başka aklınıza gelen bir şey var mı ?
0
🌸auzril
(22.05.09)
Vista kullanmıyorum (xp home) ve evet system tray demek istemiştim. Sorunum hala çözülmedi başka fikri olan ?
0
🌸auzril
(22.05.09)
hayır ne yazık ki yine bomboş bir ağ bağlantılarım. Hayatımda karşılaştığım en garip olay. Her bilgisayarda bulunur halbu ki.
0
🌸auzril
(23.05.09)
Ağ Bağlantılarım'a değil Ağ bağlantıları na bakın.Ağ bağlantılarım da aynı workgroup a dahil bilgisayarları görebilirken, ağ bağlantılarında kablosuz ağ, yerel ağ vs ıvız zıvırları görürsünüz. Öyle garip, fuzuli bir ayrım var.

Denetim masası> Ağ Bağlantıları yolunu izleyin.

Olmadı başlat/çalıştır'a "control netconnections" yazın.
0
skatheist
(23.05.09)
(3)

PDF dosyayı PPT'ye nasıl çeviririz ?

trocero
Bir ppt dosyayı pdf'ye çevirerek postaladılar. Benim ise o dosyayı sunumda kullanmam gerek. gönderene değiştir de diyemiyorum. sayfa sayfa kopipeyst de olmuyor ( bir iki değişiklik yapmam lazım) ne yapacağım ?
Bir ppt dosyayı pdf'ye çevirerek postaladılar. Benim ise o dosyayı sunumda kullanmam gerek. gönderene değiştir de diyemiyorum. sayfa sayfa kopipeyst de olmuyor ( bir iki değişiklik yapmam lazım) ne yapacağım ?
0
trocero
(22.05.09)
şuraya bi bak
download.cnet.com
0
Poly
(22.05.09)
"able 2 extract" programını öneririm.
0
arigold
(22.05.09)
resim resim capture edebilirsiniz son çare
0
jesters cap
(22.05.09)
(7)

İp adresi

sarere
Modemin fişini çekip taktığımda yeni ip adresi alıp internete bağlanmam 30 saniye civarında sürüyor. Bunu 3-5 saniyeye düşürmek, tek tuşla yeni bir ip adresi almanın yolu nedir ?
Modemin fişini çekip taktığımda yeni ip adresi alıp internete bağlanmam 30 saniye civarında sürüyor. Bunu 3-5 saniyeye düşürmek, tek tuşla yeni bir ip adresi almanın yolu nedir ?
0
sarere
(22.05.09)
kendin bir IP atayabilirsin. her defasında kendi almaz, onu kullanır.
0
hollowlife
(22.05.09)
Tam emin değilim ama "onar" tuşuna basınca yeni IP adresi alıyor sanırım.

Şöyle oluyor: Sağ alt köşedeki minik bilgisayara tıklıyorsunuz, açılan pencereden "destek" sekmesine geliyorsunuz. Orada onar düğmesine basıyorsunuz. Haydi hop tereyağlı ballı ekmek diyorsunuz. Hop.

Not: Onar dedikten sonra açık kalan pencerede yapılan işlemleri hızlı hızlı geçiyor. Evdeki bilgisayarda bir ara "IP adresi yenileniyor" diyor ama iş yerindekinde demiyor. Onun nedenini bilmiyorum, yazayım dedim.
0
denizen
(22.05.09)
Rapidshare için işe yaramıyor onar tuşu, kendim ip atasam yine olmaz.
0
🌸sarere
(22.05.09)
yanlış anlamadıysam sen global ip ilen yerel ip olayını karıştırıyorsun.
0
hollowlife
(22.05.09)
amacım rapidshare'den download yapmak. ipconfig /release ve ipconfig /renew de işe yaramadı.
0
🌸sarere
(22.05.09)
modemin resetlenmesi zaten yaklaşık bir dakika falan sürer bununla ilgili yapabileceğin birşey yok.
0
argent dawn
(22.05.09)
adslden bahsettiğini varsayıyorum.
yeni ip adresini isp in sana verene kadar "alamazsın" takdir edersin ki. aletinin restart sürecini kısaltabilirsin belki ama.
hem arkadaşın dediği gibi router web arayüzünden restart bir çözüm, daha kısası alete telnetle bağlanıp (web arayüzü için kullandığın aynı şifre kullanıcı adıyla oluyor genelde, bir de aktif değilse yine bu arayüzden aktifleştirme gibi seçenekler de oluyor) restart komutu yollarsan fişi çekmene gerek kalmadan restartlamış, şayet isp in de ip yi değiştirmeyi uygun görürse yeni ip ni almış olursun.
0
lhun
(22.05.09)
(2)

Excel problemi

neronas
Excelde bir kontrol listesi hazirladim. Her bölüme 1 ile 5 arasi not verilecek. Sonunda bu notlarin ortalamasini alacak falan. Burasi tamam. Baska bir sayfaya da özet seklinde bir karne yaptim. Son sonucu ufak bir grafikle göstermek istiyorum. 1-cok iyi 5-cok kötü araliginda bir bar olsun, bizim no
Excelde bir kontrol listesi hazirladim. Her bölüme 1 ile 5 arasi not verilecek. Sonunda bu notlarin ortalamasini alacak falan. Burasi tamam. Baska bir sayfaya da özet seklinde bir karne yaptim. Son sonucu ufak bir grafikle göstermek istiyorum. 1-cok iyi 5-cok kötü araliginda bir bar olsun, bizim not bu barda hangi araliga denk geliyor görelim.
mümkün müdür? karmasik birsey olmamali sadece bir bar ve bizim notun bardaki yeri.
Tesekkürler simdiden.
0
neronas
(22.05.09)
evet tek sonuc olacak. ama o grafikler benim istedigimi vermiyor
0
🌸neronas
(22.05.09)
Tamamdir. Cok karmasik düsünmüsüm ben. Tesekkürler.
0
🌸neronas
(22.05.09)
(4)

nrg dosyası

ninaurora
bu dosyaları nero ile dvd ye yazdırabilmem mümkün müdür? how?
bu dosyaları nero ile dvd ye yazdırabilmem mümkün müdür? how?
0
ninaurora
(22.05.09)
burn image ile yazabilirsin.
0
bryan fury
(22.05.09)
ya ben de onu aradım ama bulamadım bu nero9da burn image die bi hadise
0
🌸ninaurora
(22.05.09)
nero express'te "kalıp, tasarı, kopya" gibi bir şeyler var mı? ona benzer bir şeyler olmalı.
0
sanal uyku
(22.05.09)
yedekleme menusunun altında mı ne cıkıyor burn image.
0
bryan fury
(22.05.09)
(2)

adsl upstream hızı

metox
değerli arkadaşlar, ayıptır söylemesi turknet ten 8 mbit sınırsız abone oldum. evim santrale de yakın.. sorun şu ki; "Trained Modulation: ADSL_2plus, Upstream Rate (Kbps): 799,Downstream Rate (Kbps): 8187" neden upstream 1024 olmuyor? telekom ile bağlanırken tam 1024 oluyordu. download hızım normal,
değerli arkadaşlar, ayıptır söylemesi turknet ten 8 mbit sınırsız abone oldum. evim santrale de yakın.. sorun şu ki; "Trained Modulation: ADSL_2plus, Upstream Rate (Kbps): 799,Downstream Rate (Kbps): 8187" neden upstream 1024 olmuyor? telekom ile bağlanırken tam 1024 oluyordu. download hızım normal, hatta notmalin üzerinde bile diyebilirim.. download hızımı da bozarlar diye telefon açmayada korkuyorum açıkcası.

değermi sizce, yani benden götürüsü ne bu hız kaybının? elime bir multimetre alıp ölçsem telefon hattını? nesini ölçeceğimi de bilmiyorum ama işte telefon hattı ile ilgili multimetreyle nasıl ölçüm yaparım ve hangi sonuçlara ulaşmam lazım? teşekkür ettim.
0
metox
(22.05.09)
aynı olay bende de var bende ttnet 8 mbit abonesiyim.dl hızım oldukça iyi fakat ul hızım seninkiyle aynı ve bi gıdım yukarı çıkmıyor.
ama böylede mutluyum.takma kafana bence...
0
Carlito Brigante
(22.05.09)
8 mbit le 15 gb download sonrası 512 kb için ne düşünüyorsunuz. yoksa 15 gb indirme yapmıyor musunuz? merak ettim.
0
ozdek
(22.05.09)
(3)

samsung daki internet tuşu iptali

ground
sürekli elim değiyor ve bağlanmaya çalışıyor. tamam internet ayarlarını bozdum giremiyor ama o tuşu iptal edip başka şekilde de kullanamaz mıyım ? mesela direk taslaklar açılsın ona basınca.
sürekli elim değiyor ve bağlanmaya çalışıyor. tamam internet ayarlarını bozdum giremiyor ama o tuşu iptal edip başka şekilde de kullanamaz mıyım ? mesela direk taslaklar açılsın ona basınca.
0
ground
(22.05.09)
olmuyor bendeki samsunglarda nedense. delirtiyor adamı biliyorum.
0
ozdek
(22.05.09)
onu yaptım diyor ya zaten.
0
kibritsuyu
(22.05.09)
tamam yaptım zaten. ben o en ayak altında tuşun da bi halta yaramasını istiyorum.
0
🌸ground
(22.05.09)
(5)

aglayan laptop adaptoru

fdegir
bir adet acer 5920g modeli kaya sahibiyim. gunun her saati degisik ortamlarda bununla takilmaktan hoslandigimdan geziyoruz bununla ev icinde boyle. birkac gun once bunun kablosu takildi bir yerlere ve o gun bugundur adaptor laptop'a giren noktasindan hafif oynasa laptop'a gelen guc kesilmekte ve ada
bir adet acer 5920g modeli kaya sahibiyim. gunun her saati degisik ortamlarda bununla takilmaktan hoslandigimdan geziyoruz bununla ev icinde boyle.

birkac gun once bunun kablosu takildi bir yerlere ve o gun bugundur adaptor laptop'a giren noktasindan hafif oynasa laptop'a gelen guc kesilmekte ve adaptor her 50ms'de bir cik cik sesler cikarmakta. ben kablodan diye dusunuyordum (walkman kulakligi gibi boyle kivirip ittirince, yamultup bastirinca guc geri geliyor.) ancak laptop uzerindeki giris yeri de olabilir dedim simdi. nasil anlariz nerede problemi bu yavrucagin? neden garip sesler cikariyor?
0
fdegir
(22.05.09)
alıp bir multimetre kontrol etmek lazım. en garanti yol bu.
0
ency
(22.05.09)
çok kıvırıp ittirmeden servise veya iyi bir elektronikçiye göster adaptörü bence.. laptopun anakartı yanabilir. hayır ben yaktım yani aynı şekilde ordan biliyorum. birde adaptör alacaksan orjinal almaya çalış, onunla ilgili de kötü anılarım var.
0
metox
(22.05.09)
gerekirse: www.adaptorcu.com diye bir site var, geçenlerde aldım oradan bir adaptor gayet düzgün çalışıyorlar, bir kaç saat içinde elime geldi ürün. aklınızda olsun lazım olursa...
0
artuc
(22.05.09)
multimetre bulma sansim yok. bunun haricinde bir yontem var mi problemin adaptor'de mi yoksa giris noktasinda mi oldugunu bulabilecegim?

ebay kullanacagim mecburen, adaptorcu.com kullanma sansim yok. ebay'da orijinal dedikleri de orijinal'dir degil mi? simdiye kadar ebay'den hic alisveris yapmadim. sanirim feedback skoruna bakip satici secmeliyim, mesela sunun gibi

cgi.ebay.ie

tesekkurler cevaplar icin bu arada. hala arizanin nerede oldugunu anlayabilecegim alternatif bir yontem ariyorum dedigim gibi.
0
🌸fdegir
(22.05.09)
multimetre yoksa şunları dene

1-Adaptör ucunu diline değdirebilirsin. Tavsiye etmiyorum.
2-Bir adet ufak ampül alıp kabloyla adaptöre bağlayabilirsin. 19 volt var adaptörde. nasıl bir ampül bulunabilir emin değilim
3-iletken bir nesne ile adaptör uçlarına kısa devra yapıp kıvılcım çıkıp çıkmadığına bak. adaptör uçabilir, kısa devre süresini doğru ayarlamak önemli.
0
ency
(22.05.09)
(4)

Laptopun Modem Girişi

cronic
Şu laptoplardaki 56k modemler için olan girişten bahsediyorum. Laptopumu aldığımdan beri 1 defa olsun bile kullanmadığım o delik var ya gecenin bu saatinde beni çok hüzünlendirdi be :( Nasıl da öyle sessiz sessiz duruyor ya offf :( şu zamana kadar 1 defacık bile olsun içini dolduramadığım için kendi
Şu laptoplardaki 56k modemler için olan girişten bahsediyorum. Laptopumu aldığımdan beri 1 defa olsun bile kullanmadığım o delik var ya gecenin bu saatinde beni çok hüzünlendirdi be :( Nasıl da öyle sessiz sessiz duruyor ya offf :( şu zamana kadar 1 defacık bile olsun içini dolduramadığım için kendimi çok suçlu hissediyorum.. soruya gelirsek bu deliği nasıl işlevsel bir duruma getirip, onun da tıpkı diğer usb delikleri gibi aktif bir yaşamı olmasını sağlayabilirim?
0
cronic
(22.05.09)
oraya bir telefon hattı bağlayıp 146'dan internete bağlanabilirsin... ama inan ki gerek yok, üzülme bir delik için bu kadar.
0
fortisvita
(22.05.09)
fax kullanarak :) veya 56k dan baglanarak sonra da faturayı odeyince kendine gelerek.
0
rurouni
(22.05.09)
Faks almak ve göndermek için çok kullanışlı bir delik o.
0
mario64
(22.05.09)
benim o delik fanın yanında oludğu için, ona s.k ayarladım taharet borusundan, süper bir fan ve buz aparatı yardımıyla soğuk havayı üflüyorum buraya. on nemoro oluyo. tasarımı kötü o da olsun, bir gün resmini çekip bitiona koycam.
0
radikalherif
(22.05.09)
(1)

insonified nedir??

tanimadigim ten
başlıkta da geçtiği üzre "insonified" ın tam olarak karşılığı nedir bulamadım bilen var mı?
başlıkta da geçtiği üzre "insonified" ın tam olarak karşılığı nedir bulamadım bilen var mı?
0
tanimadigim ten
(22.05.09)
sonar yöntemiyle bir bölgeyi -genellikle deniz tabanını- incelemek miymiş öyle birşeylermiş.
www.google.com.tr
0
bellbane
(22.05.09)
(1)

kurulu windows xp'ye raid?

pascal borland
bir de teknik sorum olacak,windows xp'yi bastan kurmadan elimdeki extra diskleri raid-0 icin kullanmak istiyorum. googledan kisa bi arastirma boyle biseyin imkansiz oldugunu soyluyor (illa kurulumda olacakmis raid ayari) ama varsa tavsiyesi olan simdiden tesekkur ettim.
bir de teknik sorum olacak,

windows xp'yi bastan kurmadan elimdeki extra diskleri raid-0 icin kullanmak istiyorum. googledan kisa bi arastirma boyle biseyin imkansiz oldugunu soyluyor (illa kurulumda olacakmis raid ayari) ama varsa tavsiyesi olan simdiden tesekkur ettim.
0
pascal borland
(22.05.09)
Birinden ödünç yeterince büyük bir harddisk alın, norton ghost gibi bir program ile mevcut xp kurulumunu bu harddiske taşıyın. Elinizdeki harddiskleri raid-0 yaptıktan sonra ghost ile geri taşıyın. Ödünç aldığınız harddiski de geri vermeyin, raid-0 pek güvenilir birşey değil, backup diye tutarsınız elde.
0
skatheist
(22.05.09)
(8)

görev yöneticisini bloklayan virüs

soujiro
bilgisayarıma bu virüsten girdi. her bir şeyi denedim. her türlü antivirüs programı cart curt. üç kere bilgisayara format attım. virüs gitmek bilmiyor. "d" diskinde saklanmakta herhalde. d'de bissürü müzik ve resim olduğu için silmeyede kıyamıyorum. d yi başka bir harddiske atsam bu sefer virüs oray
bilgisayarıma bu virüsten girdi. her bir şeyi denedim. her türlü antivirüs programı cart curt. üç kere bilgisayara format attım. virüs gitmek bilmiyor. "d" diskinde saklanmakta herhalde. d'de bissürü müzik ve resim olduğu için silmeyede kıyamıyorum. d yi başka bir harddiske atsam bu sefer virüs oraya geçecek ve her kullanışımda tekrar bilgisayara girecek. bu konuda kesin bir çözümü olan birisi varsa yardım edebilir mi?
0
soujiro
(21.05.09)
güvenli modda combofix denediniz mi?
0
kobretti
(21.05.09)
hemen deneyip cevap veriyorum
0
🌸soujiro
(21.05.09)
bilgisayarım güvenli modda açılmıyor. combofix'i normal şekilde açtığımda biraz taradıktan sonra bilgisayar mavi ekran verdi. hala çözüe ulaşamadım.
0
🌸soujiro
(21.05.09)
o tur sorunlari combofix cozer ama o da calismiyorsa (ki bsod dediniz) format yolu gorunmustur. zaten su dakikadan sonra adam olmaz o sistem.
0
sourlemonade
(22.05.09)
"d yi başka bir harddiske atsam" sözüne binaen;
hardiskini başka bir bilgisayara slave olarak bağlayıp antivirus programını çalıştırmayı denedin mi?
0
anarche
(22.05.09)
bootable bir cd ile ornegin erd commander ile birseyler yapilabilir diye dusunuyorum ben. bu sekilde repair etmeyi deneyin bence. free scan yapabileceginiz bir program calistirabilir veya web'den bulabilirseniz, virus'un adi neymis google'da aratip bakariz.
0
kobretti
(22.05.09)
aynı sorunu nod32 ile hallettim ama hala alt+ctrl+delete ile açamıyorum görev yöneticisini.ama kısayol olarak masaüstüne ekledim oradan açıyorum.
0
ground
(22.05.09)
@ground virüsü temizledikten sonra registry editor de DisableTaskMgr diye aratın bulunan anahtarın değerini 1 yapın task manager yeniden çalışacaktır...
0
selimse
(22.05.09)
(5)

playstation 3 ve altyazı

soujiro
playstation 3'e yüklediğim divx'lere altyazı ekleyebilmek gibi bir opsiyonum var mıdır? bunun için herhangi bir yazılım mazılım bulunmakta mıdır?
playstation 3'e yüklediğim divx'lere altyazı ekleyebilmek gibi bir opsiyonum var mıdır? bunun için herhangi bir yazılım mazılım bulunmakta mıdır?
0
soujiro
(21.05.09)
altyazı gömebilirsiniz divx'lere..

(git: 44926)
0
dambil
(21.05.09)
gömmeden olmaz mı? bir yolu yok mudur?
0
🌸soujiro
(21.05.09)
su an gommeden gosterilemiyor. baska yol yok.
dilerim oyle bir guncelleme cikabilsin (mumkun mudur sadece version guncelleme ile onu da bilmiyorum gerci)
0
la traviata
(21.05.09)
kasip da linux kurarsan olabilir pek tabi ama o islem de biraz sancili diye biliyorum. wishmaster kurmustu bir ara, belki yardimci olur.
0
sourlemonade
(22.05.09)
evinde bilgisayarın varsa bilgisayarına PS3 Media Server programını kurarsın,
bilgisayarındaki filmleri wiriless(varsa) bağlantı ile ya da ethernet kablosu ile PS3 üzerinden altyazılı olarak izleyebilirsin.

not: wiriless bağlantı gayet hoş gözükse de veri alış verişi yavaş olduğu için filmler takılabiliyor
0
frown
(22.05.09)
(1)

Visual Basic 6.0 Yardım

lonelyman
Selam dünyalılar ben dostum yardım edin bana :)Şimdilik pek muhterem programcı kardeşlerim. Visual basic'te öyle bi program yazmam gerekiyor ki bir textbox olacak 1000 karakter sınır olacak. Ayrıca bir command button olacak ve bu buttona basınca o textbox'taki kelimeleri sayacak ve msgbox olarak açı
Selam dünyalılar ben dostum yardım edin bana :)

Şimdilik pek muhterem programcı kardeşlerim. Visual basic'te öyle bi program yazmam gerekiyor ki bir textbox olacak 1000 karakter sınır olacak. Ayrıca bir command button olacak ve bu buttona basınca o textbox'taki kelimeleri sayacak ve msgbox olarak açılan pencerede top 10 most frequent words yazacak. Yardım edene gördüğüm de yerde bira ısmarlarım içmiyosa DONAS ısmarlarım gönlüm o kadar da geniş :P
0
lonelyman
(21.05.09)
Uzun zamandır vb6 kullanmadığım için bu dilde yazamadım ancak sırf senin için şuan c# ile dediğin şeyi yaptım belki işe yarar diye dursun burda.

private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
{
string[] kelamlar =textBox1.Text.Split(' ');
Dictionary<string, int> kelamSayilari = new Dictionary<string, int>();
foreach (var item in kelamlar)
{
if (kelamSayilari.ContainsKey(item))
{
kelamSayilari[item]++;
}
else
{
kelamSayilari.Add(item, 1);
}
}
var siraladik = kelamSayilari.OrderByDescending(p => p.Value);
string top10 = "";
int k = 0;
foreach (var item in siraladik)
{
if (k == 10)
break;
top10 += item + Environment.NewLine;
k++;
}
MessageBox.Show(top10);
}

private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
textBox1.MaxLength = 1000;
}
0
see sharp
(21.05.09)
(2)

ücretsiz kartvizit temaları aranıyor.

leontes
photoshop için ücretisiz kartvizit temaları arıyorum .psd formatında. çok anladığım yok ama güzel bişey bulabilirsem iyi olur. saolun
photoshop için ücretisiz kartvizit temaları arıyorum .psd formatında. çok anladığım yok ama güzel bişey bulabilirsem iyi olur. saolun
0
leontes
(21.05.09)
www.48hourprint.com burda var bir şeyler
0
kobuzchu kiz
(21.05.09)
turkish tekila
(22.05.09)
(1)

.amr uzantılı dosyayı bölmek ve mp3 yapmak?

kobuzchu kiz
(bana balık tutmayı öğretmeyin, balık ekmek verin lütfen) :)efenm, mesele şu ki...geçenlerde yaşlı bir teyzeyle röportaj yapmıştım ben, belgesel dersim için. röportajda bir yandan da telefonla ses kaydı aldım.şimdi bu kayıtlardan birinin bir kısmını kesip, mp3 olarak kaydetmem gerekiyor (proshow'da
(bana balık tutmayı öğretmeyin, balık ekmek verin lütfen) :)

efenm, mesele şu ki...
geçenlerde yaşlı bir teyzeyle röportaj yapmıştım ben, belgesel dersim için. röportajda bir yandan da telefonla ses kaydı aldım.
şimdi bu kayıtlardan birinin bir kısmını kesip, mp3 olarak kaydetmem gerekiyor (proshow'da kullanmak için)

yapabilecek birileri var mıdır ki?

edit: mamu sağ olsun, iki dakikada balık ekmek, yanında soğan, salata; hepsini halletti. jugador da nasıl balık ekmek yapılır konusunda bilgilendirdi. müteşekkirim!
0
kobuzchu kiz
(21.05.09)
sözlükten iletisime gecerseniz yardimci olabilirim.
0
mamu
(21.05.09)
(10)

ıp değişmesi

41
şimdi sorum şöyle. modemi kapatınca ıp adresi değişiyor. lakin benim sabit bi ıp'ım var mı herkesin görebildiği. ya da bana dair bir iz. bi kere benim bilgilerimi alan, ıp değişse dahi ben olduğumu anlayabilir mi?
şimdi sorum şöyle. modemi kapatınca ıp adresi değişiyor. lakin benim sabit bi ıp'ım var mı herkesin görebildiği. ya da bana dair bir iz. bi kere benim bilgilerimi alan, ıp değişse dahi ben olduğumu anlayabilir mi?
0
41
(21.05.09)
Sormak istediğinizi biraz daha iyi ifade edebilirseniz, yorum yapabiliriz aslında.

Herkesden farklı olarak, dinamik değil statik bir IP kullanıyorsunuz buraya kadar anladım, daha sonra bu statik IP adresini değiştireceğinizi ve daha sonra sizi tekrar kimin/nasıl tanıyıp tanımayacağını mı öğrenmek istiyorsunuz burasını tam anlamadım?

Edit: Yanlış okumuşum, herkesin görebildiği bir IP'niz var evet, mail attığınızda eğer o IP'yi kullanarak mail atıyorsanız, local IP adress bilginiz mailinizin header kısmında gözükür tabi bunu anlayacak kişininde bundan haberdar olması lazım.
0
kobretti
(21.05.09)
hayır.
0
kayip ruh
(21.05.09)
(bkz: mac adresi)
0
layer26
(21.05.09)
mac adresi remote olarak zart diye gorunen bir bilgi degildir arkadasi yaniltmasin.
0
kobretti
(21.05.09)
modem'in sayfasına girip, dhcp'yi kendiniz atayın.
0
baldur2
(21.05.09)
@kobretti Evet haklısın ben okunmalı diye yolladım aslında onu belirtmeliydim altına teşekkürler yanıltma olmasın.
0
layer26
(21.05.09)
şimdi eğer aldığın hizmet statik ip hizmeti değilse ip seviyesinde sen olduğun anlaşılmayabilir; ancak girdiğin websitesi işletim sisteminde varolan çerezler veya sistem kayıtlarına herhangi bir iz bırakırsa ip adresin değişse dahi sen olduğun anlaşılabilir.
0
gochebe
(21.05.09)
yasadisi bir sey yaparsan, olayin oldugu zamanda o ip nin kimde oldugunu verebilir ISP diye biliyorum.
0
kurukafa
(22.05.09)
şöyle bi cevap da benden.

1 günlük bir araştırmayla bu soruyu hangi adresten yaptığını bulabilirim. hem de yasal yollardan.
0
godless frog
(22.05.09)
teşekkür ederim. çok saolun.
0
🌸41
(22.05.09)
(1)

Server sisteme XP kur(ama)mak

erginsak
Entegre olarak PERC4/Di SCSI ve RAID kontrolcüsü olan bir server var elimde (Dell Poweredge 2600) .XP kurmak istiyorum , boot ediyor ancak kurulum dosyaları yüklendikten sonra "kurulacak harddisk yok" diye hata veriyor.Ancak makine harddiski görüyor.Bunun üzerine üretici firmanın sitesinden SCSI dri
Entegre olarak PERC4/Di SCSI ve RAID kontrolcüsü olan bir server var elimde (Dell Poweredge 2600) .XP kurmak istiyorum , boot ediyor ancak kurulum dosyaları yüklendikten sonra "kurulacak harddisk yok" diye hata veriyor.Ancak makine harddiski görüyor.Bunun üzerine üretici firmanın sitesinden SCSI driverlerini indirdim.Diskete yükledim kurulum sırasında F6 yapıp 3.parti kontrölcü olarak yükledim , başarılı olarak yüklendi.Banamısın demedi yinede.BIOS'dan komple kontrolcüleri kapattım nafile...

Nerde hata yapıyorum acaba ? :?

Teşekkürler.
0
erginsak
(21.05.09)
raid controller ve scsi driverlarını birde nlite vasıtasıyla xp bootable cd yapıp ekleyin.
forum.pclabs.com.tr
0
phonex
(21.05.09)
(6)

Laptop önerisi!!

axijazz
Arkadişler. sadece internete bağlanmak için bi laptopa ihtiyacım var önerisi olan var mı? Ucuz bir şey arıyorum.Arigato.
Arkadişler. sadece internete bağlanmak için bi laptopa ihtiyacım var önerisi olan var mı? Ucuz bir şey arıyorum.

Arigato.
0
axijazz
(21.05.09)
netbook bak sen bence.
asus eee pc serisinden bir seyler bakabilirsin butcene uygun.
0
sourlemonade
(21.05.09)
Bu iyiymiş:
www.hepsiburada.com

Bir AMD-sever olarak mansiyon:
www.hepsiburada.com
0
mario64
(21.05.09)
sadece internet & msn gibi şeyler için 1000tl'ye kadar birçok marka-model bulmak mümkün. www.hepsiburada.com

1000tl altı notebooklar arasında şu süper bence: www.hepsiburada.com
0
stephen dedalus
(21.05.09)
ikinci el temiz bişiler düşürebilirsin 500 tl civarına cillop gibi..
0
kveldulv
(21.05.09)
ttnet'in asus net book ve biri adsl'in grundig net book kampanyalarını inceleyebilirsin bence. internet yanına hediye olur
0
gochebe
(21.05.09)
asus mu? allah kahretsin onları.
grundigler zaten uzak doğundan alınıp üstüne marka basılan şeyşler.
dell iyi acer ucuz diyim ben de.
0
domine deyus
(22.05.09)
(4)

tel lazım

386 dx
ufak bir parça tel lazım bana (10cm falan). dışı plastik kaplı, içi nefis metal. ince bişey.en kolay nereden sökerim (ya da alırım/bulurum) ?para da vermeyeyim mümkünse.
ufak bir parça tel lazım bana (10cm falan). dışı plastik kaplı, içi nefis metal. ince bişey.
en kolay nereden sökerim (ya da alırım/bulurum) ?
para da vermeyeyim mümkünse.
0
386 dx
(21.05.09)
en en kolayı bilgisayardaki ethernet kablonun içini açarsan resimdekinin birebirini bulursun.

ama internet gider :)
0
onurude
(21.05.09)
bozuk, kullanmadığın bi elektronik eşyan varsa saldır derim. en olmadı elentirikçiye git iste para almaz.
0
axijazz
(21.05.09)
telefon prizinde genellikle 5-6 cm fazladan kablo olur şansını dene derim (5x3=15cm kablo)
0
angelofdeath
(21.05.09)
masa lambaları, sarkıt avizeler gibi aydınlatıcıların içinden de çıkar.
0
stephen dedalus
(21.05.09)
(2)

ACİL! yeni bir dvd player aldım altyazıda problem yaşıyorum

slzng
premier PRD-9537M dvd player aldım divxleri çalıştırırken bazılarının altyazısını açıyor bazılarının ingilizce açıyor bazılarını hiç açmıyor anlamadım neden ola ki? ne yapmalı?
premier PRD-9537M dvd player aldım divxleri çalıştırırken bazılarının altyazısını açıyor bazılarının ingilizce açıyor bazılarını hiç açmıyor anlamadım neden ola ki? ne yapmalı?
0
slzng
(21.05.09)
film ile altyazının adını aynı şekilde düzenleyip bir de öyle deneyin. o da olmazsa altyazı uzantısıyla ilgili bir şey olabilir.
0
artikbenimdebirvolvomvar
(21.05.09)
altyazı işleri bir dvd/divx playerın en büyük sorunudur.
almadan önce marka ve model olarak sorun yaşanmadığını bildiğin bir markayı, modeli, forumlardan bakarak almalıydın.

ne yazık ki galiba hep sürüneceksin.

ben de benzeri bir hata yapıp rastgele aldım ucuz ve markası iyi diye. altyazı sorunları hiç bitmedi. sonra forum forum gezdim philips dvp 5160 ile tüm sorunlar çözüldü. sorun çıkaranı da gönderdik kardeşimize... :)
0
delikan76
(22.05.09)
(5)

iphone çıldırdı!.. :-s

mortanius
Ne olduğunu anlayamadım bile!.. Bugün iş telefonuyla konuşurken cebim çalmaya başladı, zil sesini susturmak için volume down tuşuna bastım, sustu. Sonra arama da bitti zaten, ekranda cevapsız olarak görünüyordu.. Ne olduysa bundan sonra oldu!..Menüden "Telefon"a girmeye çalıştığımda ekteki resimde g
Ne olduğunu anlayamadım bile!.. Bugün iş telefonuyla konuşurken cebim çalmaya başladı, zil sesini susturmak için volume down tuşuna bastım, sustu. Sonra arama da bitti zaten, ekranda cevapsız olarak görünüyordu..
Ne olduysa bundan sonra oldu!..
Menüden "Telefon"a girmeye çalıştığımda ekteki resimde görebileceğiniz ekran açılıyor, biraz bekliyor (bu sırada ekranın neresine dokunursanız dokunun algılamıyor) ve sonra kendi kendine tekrar ana menüye dönüyor.
Tek sorun bu da değil! Bahsettiğim sorundan kaynaklandığını düşünmekle beraber, arama sırasında ekranda çıkan "beklet, sustur, bitir" gibi tuşlar da artık çıkmıyor! Bugün aramayı kapatacağım halde ekranda hala "cevapla / reddet" butonları görünüyordu..

Telefonu en az 2-3 defa kapadım açtım ama hiçbir düzelme belirtisi yok! Belki yanlış keyword'lerle aradım ama gogılda bile bulamadım.. =/

Ne yapabilirim? Derdime bir çare!.. :(

Ek Bilgi: iPhone 2G , Sürüm: 2.2
0
mortanius
(21.05.09)
safe mod da bak bakalım normal mi ?
bu olaydan hemen önce yüklediğin programlar falan varsa onları kaldır
yoksa restore yolu görünüyor gibi
0
dunden beri dimdik
(21.05.09)
hard reset te soft reset te attım, hala düzelmedi =/ hatta son yüklediğim (kendisinden şüphelendiğim) programı da uninstall ettim. herhangi bir düzelme yok..
bu arada restore konusunda da hiçbir deneyimim yok, daha çok bok ederim diye korkuyorum.. =|
0
🌸mortanius
(21.05.09)
istanbuldaysanız yardım edebilirim, 1 senedir kullanıyorum her türlü ıvır zıvır durumdan kurtardım..
eğer değilseniz de msn'den falan bikaç şey deneyebiliriz..ama ben derim önce restore'a basın, bundan daha kötü bi şey olmaz zaten, restore her derde derman..
0
erostrada
(22.05.09)
www.quickpwn.com

şu linkte en üstteki linkten 2.2 firmware indirip, ardından itunes'ta iphone bağlıyken shift + restore yapabilirsiniz normal restore işlemezse..
0
erostrada
(22.05.09)
öncelikle cevaplar için çok teşekkür ederim.
hayatta risk almadan ilerlenmiyor hakkaten. en azından bende böyle oluyor hep..
restore olayına girmiyim derken battı balık yan gider deyip önce 2.2.1 sürümüne yükselttim, akabinde de quickpwn ile unlock ettim.
şimdi cillop gibi oldu. hem bir üst sürüme yükselttim, hem de bahsettiğim sorunumdan da kurtulmuş oldum.. :)
0
🌸mortanius
(22.05.09)
(2)

sapıtan laptop

ninaurora
pili yeni degismiş olmasına rağmen, şarja takılınca bir doluyor diyen bir dolmuyor diyen sapıtmış laptopun derdi nedir, sonuçta şarj oluyor ama kesik kesik. şarj aletini mi değiştirmek icab eder?
pili yeni degismiş olmasına rağmen, şarja takılınca bir doluyor diyen bir dolmuyor diyen sapıtmış laptopun derdi nedir, sonuçta şarj oluyor ama kesik kesik. şarj aletini mi değiştirmek icab eder?
0
ninaurora
(21.05.09)
jak da da sorun olabilir.
0
bryan fury
(21.05.09)
bakalım yeni şarj aleti çözmesse bi post daha atıcaz:)
0
🌸ninaurora
(21.05.09)
(5)

xp parola

ventiquattro
bizim çaycının oğlu uykulu biçimde şifreyi değiştirmiş kucağında laptopla da uyuya kalmış. açıyorlar laptopu password istiyor. ama hafıza uçmuş çocuğun ne yaptığı meçhul. kısaca açılmıyor. ne kull. adı ne de parola biliniyor. nedir çözüm?not: güvenli modda açınca da şifre istedi..
bizim çaycının oğlu uykulu biçimde şifreyi değiştirmiş kucağında laptopla da uyuya kalmış. açıyorlar laptopu password istiyor. ama hafıza uçmuş çocuğun ne yaptığı meçhul. kısaca açılmıyor. ne kull. adı ne de parola biliniyor. nedir çözüm?

not: güvenli modda açınca da şifre istedi..
0
ventiquattro
(21.05.09)
xp logon hack die milyon tane program var nette. imaj dosyasıdır zaten. yazın cd ye, acın pcyi o cd ile, sonra bekleyin evet deyin o kadar:)
0
zapake
(21.05.09)
guvenli mode degil de admın hesabından girip mudahale edileiblir.
0
bryan fury
(21.05.09)
$ifre istediği zaman 2 kez ctrl+alt+delete tıkla bi sayfa açılır ordan administrator yaz kullanıcı adına entera bas bide onu dene genelde administratore $ifre koymazlar.
0
beleg
(21.05.09)
güvenli modda adimin hesabıyla aç şifreli kullanıcıyı sil.
0
anarche
(21.05.09)
ctrl+alt del siz direk administrator yazdım ve daldım xp ye. ne kasmışım güvenli mod falan. tam cd ye yazmaya karar vermiştim xp logon hack olayını. sağolun makbule geçti sevindi çocuk.
0
🌸ventiquattro
(21.05.09)
(5)

şarjlı pil

yaseka
benim bir senedir kullandığım kodak marka şarjlı pilleri son üç aydır artık ömrünü tüketmiş şekilde kullanıyorum. tam 1 gün boyunca şarj olmasını geçtim, şarj bittikten sonra takınca da 1 saat ya kullanılıyor ya kullanılmıyor. bu çeşit pillerin bu kadar erken ömrünü tüketmesi normal midir?asıl sorum
benim bir senedir kullandığım kodak marka şarjlı pilleri son üç aydır artık ömrünü tüketmiş şekilde kullanıyorum. tam 1 gün boyunca şarj olmasını geçtim, şarj bittikten sonra takınca da 1 saat ya kullanılıyor ya kullanılmıyor. bu çeşit pillerin bu kadar erken ömrünü tüketmesi normal midir?

asıl soruma gelince fotograf makinesiyle birlikte gelen şarj aleti ile yeni alacağım mesela 2700 lük pilleri şarj edebilir miyim (şarj aletinin üzerinde böyle bir ibare görmedim)? ve hangi marka şarjlı pil almalıyım fotograf makinem için?

bende olan piller(bendekiler 2100 lük): is.gd
0
yaseka
(21.05.09)
fotoğraf makinesini ne sıklıkta kullanıcaksın, mesela atıp bir köşeye aklına geldikçe mi kullanıyorsun? eğer öyleyse GP recyco tavsiye ederim, 2100 lük bunlar. 6 ay beklese bile boşalmıyor şarjı. 2700 lük piller 1 hafta beklerse şarjı bitiyor kendi kendine. ama eğer seri çekim yapıyorsan oldukça dayanıklılar. Yine 2700 için de GP tavsiye ederim. ayrıca evet o şarj aletiyle 2700lük pilleri de kullanabilirsin. sadece daha uzun sürer dolmaları.
0
ency
(21.05.09)
Bir senede kac kere sarj ettiniz? Bu piller belli bir omurleri var ve genelde sarj/desarj sayisiyla olculur. Anlasilan sizinkiler omulerini tuketmis.
0
wpi
(21.05.09)
@ency: ilk cümlede söylediğin gibi çok sık kullanmıyorum makineyi. GP recyco 2100 lükler tam bana göre gibi görünüyor. teşekkür ederim.

bir soru daha soracağım bu beim eski piller bazen birgün şarj olduktan sonra ilk taktığım anda makinede kırmızı ışık yanıp yapanıyor. yani piller şarjsız demek istiyor ama hiç olmazsa (bazen yaptığı gibi) bir süre çekime niye izin vermiyor. bu kadar tükenebiliyor mu piller. makinede bir sorun olduğunu düşünüyorum bazen.

@wpi: sayısını hatırlamıyorum ama 100 civarı şarj etmişimdir, bilemiyorum. bu sayı son zamanlarda kısa sürede bitmesinden dolayı fazla görülebilir.
0
🌸yaseka
(21.05.09)
duracell'e de bakın isterseniz. 2650'lik var onun da.
0
sanal uyku
(21.05.09)
pillerde memory effect denen bir nane oluşur zamanla. şöyle anlatayım. elimizde bir boru var içine kum dolduruyoruz. normalde sorun çıkmadan ağzına kadar doldururuz ama bazen kum bir yerde takılır. borunun artık 1/4 lük bir kısmı dolmaya başlar. işte sizin pil de böyle olmuş. yani ne kadar şarj etseniz de tam olarak dolmayacaktır. kural şu, asla tam olarak şarjı bitmeden pili doldurma.
0
ency
(21.05.09)
(7)

ınternet

suskunçocuk
eve ınternet çekmek istiyorum bu konu hakkında hiç bir bilgiye sahip olmadığım için siz değerli arkadaşlara sorma zahmetinde bulundum. adsl mi yoksa biri biri mi hangisi daha avantajlı yada hangisini önerirsiniz.
eve ınternet çekmek istiyorum bu konu hakkında hiç bir bilgiye sahip olmadığım için siz değerli arkadaşlara sorma zahmetinde bulundum. adsl mi yoksa biri biri mi hangisi daha avantajlı yada hangisini önerirsiniz.
0
suskunçocuk
(21.05.09)
varsa quiknet.
0
deckard
(21.05.09)
kabloluyla uğraşmam alacaksam kablosuz alırım. hem dediklerinizin hepsini yaparım ki sadece ben değil herkes yapıyo:))

haa unutmadan modem yok

"deckard" yaa bu bahsettiğin her yerde varmı yada nerde bulabiliriz. bize bilgi verebilecek.
0
🌸suskunçocuk
(21.05.09)
quiknet'in hizmet verdiği yerler:

Ankara'da Oran, Batıkent, Çankaya, Eryaman, Söğütözü-Çukurambar, Yenimahalle
İstanbul'da Ataköy, Ataşehir, Bahçeşehir, Başakşehir, Beylikdüzü, Boğazköy, Çekmeköy, Çengelköy, Esenler, Halkalı, İçerenköy, Kemerburgaz, Sarıgazi, Soğanlık, Soyak-Göztepe, Taşdelen, Topkapı, Ümraniye,
İzmir'de 75.Yıl, Buca, Kuzey Mavişehir, Mavişehir
Bursa'da Yeşilşehir

ttnet ve biri arasında ise biri daha ucuz sitelerden anladığım. 24 ay taahhüt var
0
jangara
(21.05.09)
çeşitli kampanyalar olur onlardan biriyle alırsan modemini bedavaya alırsın genelde. Olmadı teknoloji mağzalarında seç beğen al tarzında istediğinizi alırsınız. İnternet bağlatmak için eğer ki tt den alacaksanız. Bir tt bayisine gidersiniz aboneliğinizi yaparssınız. Zaten gittiğinizde size kampanyaları anlatacaklardır. Olmadı önceden bilgi almak istiyorsan eğer www.ttnet.com.tr burdan kampanyalar hakkında bilgi alabilirsiniz. Türkiye'de tt bu işi tekelinde tuttuğundan işkence etmekte kullanıcılarına. Ama yavaş yavaş biri adsl, kablo net, smile adsl gibi alternatifleri çıkmaya başladıkça biraz düzene girecektir. Şimdilik bana göre tt'den almanız daha mantıklı, ama diğerlerini kullanmadığım için kesin konusmak da istemiyorum. Bu arada diğerlerinin de adreslerini vereyim kampanyalarını incelersiniz artık.

www.smileabone.com
www.biriadsl.com
www.uydunet.net
0
ocanal
(21.05.09)
quiknet alma imkanınız yoksa hiç düşünmeyin gidip ttnet'ten alın derim.. biri adsl dediğiniz şirket de size ttnet'ten aldığı bağlantıyı satıyor sonuçta, farklı bir şey yaptıkları yok.. biri'de sorun yaşadığınız zaman direkt olarak ttnet'e yönlendiriliyor arıza.. bir sorun olması durumunda önce biri'ye oradan ttnet' diye uğraşmaktansa direkt olarak ttnet'ten alın derim ben..

ttnet'ten ne kadar memnun olmasak da biri veya smile gibi aracı firmalarla uğraşmak bu işkenceyi körüklemekten başka bir iş yapmayacak..
0
frtslck
(21.05.09)
yaaa quiknetin türkiyeye yayılması epey zaman alacak. türkiye koşullarında bu kadar güzel bir projenin yapılması zor. neseee biz yinede adsl ve biri biriye yönelelim hem quiknet türkiyenin her tarafına yayıldığında alırız. "jangara" ne diyorsun fikrin ney hangisi ve kaçlık
0
🌸suskunçocuk
(21.05.09)
@suskunçocuk: valla bilirkişi olmadığımı söyleyeyim öncelikle. biri kullanmadım. senelerdir ttnet kullanıyorum, bi yamuğunu görmedim.(tabi bu ttnet'in yamuk yapmadığı anlamına gelmez). söylendiği gibi quiknet haricinde hepsi aynı hatları kullanıyor. yani bence ucuz olanı seç düşünme gerisini. sitede belirttiklerine göre 1mbit sınırsız bağlantı kampanya dahilinde 21.28tl'ymiş. ancak,

kampanya 15mayıs'a kadar denmiş ama siteden kaldırılmamış. arayıp sormak lazım. bide
* "Kampanyada belirtilen fiyatlar; Worldcard ile yapılan satışlarda 3 ay, diğer kredi kartları ile yapılan satışlarda 2 ay, kredi kartı dışındaki diğer ödeme yöntemleriyle yapılan satışlarda 1 ay boyunca uygulanacaktır." denmiş.
* "50-TL modem depozito bedeli sadece kredi kartı haricindeki satışlarda alınacaktır. " denmiş.

bana biraz müşterinin ağzına bal çalmak gibi geldi. 2 yıl adamlara bağlanıyosun sonuçta. ben sonuç olarak fikrimi değiştirip ttnet diyorum. "frtslck"'nin söyledikleri de mantıklı ayrıca.

yine de araştır, incele, kablointernet seçeneğini de dahil edebilirsin bu arada.
0
jangara
(21.05.09)
(1)

5310 musıc expers telefon hakkında

mesutdg66
arkadaşlar 5310 music expres telefonum var ama sesi çok az çıkıyo yani müzik dinlerken hoporleri çok az ses cıkartıyo yükses ses çıkarmam için ne yapmam gerekir bilgisi olan varsa yardımcı olsun teşekkürler
arkadaşlar 5310 music expres telefonum var ama sesi çok az çıkıyo yani müzik dinlerken hoporleri çok az ses cıkartıyo yükses ses çıkarmam için ne yapmam gerekir bilgisi olan varsa yardımcı olsun teşekkürler
0
mesutdg66
(21.05.09)
nokia.com'dan yazılım güncellerseniz bu sorun ortadan kalkıyor.
0
kibritsuyu
(21.05.09)
(6)

fotoğraf makinası ama hangisi?

roadrunner_merlin
selamlar,başlıktanda anlaşılacağı gibi, 200-300 ve hatta 400 ytl civarlarında bir fotoğraf makinası almayı düşünüyorum. güzel çeksin(optik zoom, yakın plan çekim performansı vs), marka olsun(bi şey olursa servis arayıp durmayayım), sesli video kaydı yapıp webcam gibi olursada güzel olur. kodak ve ca
selamlar,

başlıktanda anlaşılacağı gibi, 200-300 ve hatta 400 ytl civarlarında bir fotoğraf makinası almayı düşünüyorum. güzel çeksin(optik zoom, yakın plan çekim performansı vs), marka olsun(bi şey olursa servis arayıp durmayayım), sesli video kaydı yapıp webcam gibi olursada güzel olur. kodak ve canonun güzel modelleri var ama birde size sorayım istedim.



sevgiler, saygılar...
0
roadrunner_merlin
(21.05.09)
www.fotozeynep.com.tr olabilir mesela.
0
november rain
(21.05.09)
eğer temiz bir ikinci el bulursan canon s5'i tavsiye ederim.. Ben geçen aylarda eos 450d almak için 450 liraya satmıştım s5'imi.. Birde video çekimi olağanüstü derecede kalitelidir..
0
joehigashi
(21.05.09)
dostum sana samsung ST50 öneriyorum manyak bir camera istediğin herşey içinde var. aslında bende alma taraftarıyım fiyatkonusunda biraz pahalı ( 600 ) ama yinede hani almışken güzel bişey alim diyorum. dediğim gibi onu tavsiye ederim.
0
suskunçocuk
(21.05.09)
Sony makinalara göz atmanı öneririm, video çekimlerinde seste boğukluk olmuyor. Carl Zeiss lensli olanları gayet iyidir. Tek olumsuz yanları memory stick kullanmaları.
0
stephen dedalus
(21.05.09)
model olarak aklımda bir şey yok ama profesyonel bir şey düşünmüyorsan sony'nin carl zeiss lensli makinalarına ya da canon'lara bak.
0
sanal uyku
(21.05.09)
Geçen hafta boyunca Sony'nin DSC H10 modelini kullandım. Grubumuda bulunan bilumum Koda, Canon, Samsung ve Benq marka cihazlardan çok daha kaliteli resaimler çektim ancak pili maalesef çok az gidiyor. Tam şarj olmadan kullanılmıyor ve tam şarjlıyken de gün ortasında pili bitiyordu.

Kendi samsung S 850 makineme ise maalesef pil dayanmıyor. Gerek sıfır aldığım alkalik piller gerek tam şarj ettiğim şarjlı piller 2(evet bildiğiniz 2) çekim yapmadan kapanıyor.
0
44
(21.05.09)
(6)

laptop'ın 5.1 uyumluluğu

nickim onbes harf
şimdi şöyle, aşağıdaki linkteki bilgisayarı teknosadan aldım. kargoda şu anda. bir de yanında 5.1 ses sistemi aldım. sorum şu;teknosaya gidip bilgisayarı görme imkanım oldu, üzerinde dolby home theater yazıyor. bu 5.1'e uyumlu olduğunu mu gösterir ? orada çalışan eleman uyumlu olduğunu söyledi ama b
şimdi şöyle, aşağıdaki linkteki bilgisayarı teknosadan aldım. kargoda şu anda. bir de yanında 5.1 ses sistemi aldım. sorum şu;

teknosaya gidip bilgisayarı görme imkanım oldu, üzerinde dolby home theater yazıyor. bu 5.1'e uyumlu olduğunu mu gösterir ? orada çalışan eleman uyumlu olduğunu söyledi ama ben pek de inanmadım ona. sallıyo gibi geldi. bir de kulaklık girişinin yanında mikrofon girişi ve ona benzer siyah renkli bir giriş daha vardı. "spdcf" gibi bişey yazıyodu sanki. durum böyle. cevaplarınızı bekliyorum.

teşekkürler

tinyurl.com

edit: bahsettiğim girişte s/pdif yazıyor.
0
nickim onbes harf
(21.05.09)
diyecegim tek şey teknosa görevlisine güvenmemekle iyi ettiginizdir.

(bkz: teknosa)
0
alokozay
(21.05.09)
5.1 oldugunu sanmiyorum, zira eger linkteki resim ise onda 5.1 kadar cikis goremedim. 5.1 desteklemesi icin 5 cikis olmasi lazim mikrofon ve kulaklik disinda (2rear, 2 front, 1 sub). fakat eger ki 5.1 sistem stereo kullanilmayi destekliyorsa surround olmasa da 5.1 stereo olarak kullanabilirsiniz. inspire 4.1'lerde bi baglanti cakalligi ile yapiliyordu, destekliyorsa muhtemelen kullanma kilavuzunda yazar.

bu arada evet, teknosa'ya guvenmeyiniz ve hatta sadece guvenmemekle kalmayip para da kazandirmayiniz... herifler 1 numarayiz diye geziyo, gotumle gulmekten gotumde kil dondu...
0
polifonik osuruk
(21.05.09)
resimdekiyle aynı değil ürün. bi de aparat takılıyo çoklayıcı gibi. onunla mı kullanabiliyoruz 5.1'i ?
0
🌸nickim onbes harf
(21.05.09)
S/PDIF diyorsa optik ses çıkışı alabilmen lazım diye düşünüyorum? ya da coax? bunu bilen birine göster sana gereken kabloyu ve sistemi söyleyecektir. ses sisteminin optik girişi olması lazım misal optik kablo kullanabilmen için. z5500 de var misal.
0
ozdek
(21.05.09)
S/PDIF çıkışı varsa uygun kabloyla 5.1 alabilmen gerek, en azından denemek gerek, hatta böyle bir soru vardı ama sonuç ne oldu bilemiyorum.
0
late viper
(21.05.09)
s/pdif bir dijital çıkış yöntemi. bu 5.1 konusunda her soruda bir sürü insan sallıyor. şimdi laptoplarda ses kartları 5.1'e destek verebiliyor. napıyor line in ve mikrofon girişlerini de yazılımından 5.1 analog çıkışlarına çeviriyor. biz buna daha önce cevap verdik.

dijital içinse tek bir kompozit benzeri çıkış vardır. Aldığın ses sistemininde bu çıkışı desteklemesi gerekir. Varsa mis gibi kullan kullanabildiğini.
0
darknum
(21.05.09)
(5)

adobe flash player 10 & mozilla sorunsalı

torque
Arkadaşlar `adobe flash player 10` un `mozilla` da çalışmamasının sebebi nedir? Var mıdır bi çözüm yolu?
Arkadaşlar adobe flash player 10 un mozilla da çalışmamasının sebebi nedir? Var mıdır bi çözüm yolu?
0
torque
(21.05.09)
mozilla'dan kastin heralde firefox'tur? da gayet calisiyor yani, ne gibi bir sorun var? bir screenshot falan alsaydin?
0
sourlemonade
(21.05.09)
flash playerı kurmayı tekrar deneyin bence.
fpdownload.macromedia.com
0
dinomazu
(21.05.09)
mozilla yı açıp kapatın. eklenti yukledigim zaman açıp kapatmanızı istiyor mozilla
0
alokozay
(21.05.09)
manuel olarak indiriyorsan
2 seçenek olacak orada mozilla opera firefox uyumlu falan diye yazıyor 2, tercihteki 1,8mb lık olan dosyayı indirmen gerekiyor
0
efendi kaptan
(21.05.09)
Bende de aynı problem var. Son sürüm olmadan videoları izleyemiyorum. Defalarca efendi kaptan'ın önerisini yaptım, her defasında "son sürümü yüklemeniz gerekir" uyarısı veriyor.
0
44
(21.05.09)
(5)

ps3 alma rehberi

mononoke
Merhaba arkadaşlar,bu günlerde 80gb PAL ps3 alma niyetindeyim.azıcık piyasayı dolaşınca kafam karıştı. Bu aletin resmen garantisi kaç yıl bilen var mı?bir de garantisinin euroasia olması ne demek? Türkiye buna dahil mi?Yoksa Sony Türkiye garantisi başka birşey mi?Piyasada bu ürün 800-1200TL arası de
Merhaba arkadaşlar,
bu günlerde 80gb PAL ps3 alma niyetindeyim.
azıcık piyasayı dolaşınca kafam karıştı. Bu aletin resmen garantisi kaç yıl bilen var mı?
bir de garantisinin euroasia olması ne demek? Türkiye buna dahil mi?
Yoksa Sony Türkiye garantisi başka birşey mi?
Piyasada bu ürün 800-1200TL arası değişirken teknosa gibi sağlam bir yerden 1200 verip almak mı lazım?

Bir de PS3 alırken hatalı bir seriye denk gelmemenin yolları var mı?(bazı esnaflar ps3'ün bir dönemki serilerinde blueray oynatıcının 4-5 ayda bozulduğunu söylediler.)
pek karıştı kafam. Aydınlatabilirseniz çok mutlu olurum.

teşekkürler...
0
mononoke
(20.05.09)
eurasia sony nın tr ithalatcısı oluyor.

eurasia garantisi olan herangi bi yerden rahatca alabilirsin, bosuna kazık yemenın alemı yok.

tr de satılan her turlu elektronık alet 2 yıl garantılı.
0
bryan fury
(20.05.09)
Blueray konusunda gayet haklılar, hem garantiye cevap hem blueray' e cevap olarak, sözlükte de bir kaç ayrı entry' de belirtildiği gibi (beklemeye üşendim) maksimum 1 ay sonra sana yeni ürünü veriyorlar. Böyle bir güzelliği var, bunun dışında, tabii kişisel tercihtir ve çok gelişen bir ürün olduğundan kaynaklı olarak 40 GB da alabilirsin, öyle film müzik basmicaksan içine GB' larca, yetmesi gerekiyor diye düşünüyorum. Ek HDD takılabiliyor ayrıyetten kendisine.

Son olarak, 40 GB' lık kaldı mı ya piyasada, aramaya üşendim.
0
artuc
(20.05.09)
forumlardan daha güzel cevap alabilirsin

konsolcular veya donanımhaberi tavsiye ederim
0
demlikposet
(20.05.09)
oyunlar için min. 600 tl lik bir bütçeniz var mı? Sürekli oyun alıp satmaktan dolayı oluşacak zararınızı şimdiden kabul ediyor musunuz? Oyun başına 50 tlye varan zararınız olabilir. ayda 1 oyun oynasanız bu da yılda 600 tl yi bulabilir.
0
ozdek
(21.05.09)
ayrıca Sony yeni çıkan tüm serilerde PS2 oyunlrını oynatma özelliğini çıkartmış. Gerekçe olarak halen PS2'nin satılması gösteriliyormuş.
cevaplar için teşekkür ederim...
0
🌸mononoke
(25.05.09)
(3)

iMac G3 problemi, derdime bir çare...

karapolisnas
İkinci el temiz bir imac aldım, dv 400 modelinden.10 gb hdd'si vardı içinde, biraz gürültülü çalıştığı için değiştireyim dedim.İçindeki 9 küsur OS ile problemsiz çalışıyordu evveliyatında alet.Açtım içini internette bulduğum kaynaklarla, basit bir sökülüşü var zaten (açmadan önce fişini söktüm), esk
İkinci el temiz bir imac aldım, dv 400 modelinden.

10 gb hdd'si vardı içinde, biraz gürültülü çalıştığı için değiştireyim dedim.

İçindeki 9 küsur OS ile problemsiz çalışıyordu evveliyatında alet.

Açtım içini internette bulduğum kaynaklarla, basit bir sökülüşü var zaten (açmadan önce fişini söktüm), eski diski söktüm, yerine yeni disk taktım.

Geri monte ettim ve aygıttan bir daha görüntü alamadım.

Alet açılıyor, açılıştaki şu ses çıkıyor, sanki çalışıyormuş gibi ses geliyor makinadan ama görüntü kesinlikle yok.

Hiçbir yere dokunduğumu zannetmiyorum alakam olan şeyler hariç. Çok fena moralim bozuldu, hediye olsun diye almıştım bunu.

Önerileriniz nelerdir?

(Ne olur yetkili servise götürün demeyin, zaten kendilerine gıcığım, bak sana şu forumda yardımcı olurlar deseniz bile olur)
0
karapolisnas
(20.05.09)
eski diski yeniden takınca açılıyor mu?
0
passion rules the game
(20.05.09)
hayır, önce bunu düşünüp eski diski geri taktım, sonuç aynı.
0
🌸karapolisnas
(20.05.09)
birşeyleri istemeden yerinden oynatmış olabilir misin? bağlantıları teker teker kontrol et bence. bir seçenek daha var o da statik elektrik yükü. kendini ve aleti toprakla bir güzel. musluk veya petek bu iş için uygun sanırım.
0
argent dawn
(20.05.09)
(5)

Php-Xml-Flash Üçlüsü ve Kontrol panel problemi.

serafettinn
http://www.meroshe.com/gallery/123.phpdosyasını sql'den çekiyorum... xml formatında.ama gel gelelim ki flash bunu okumuyor.. şu dosyayı okuyor ama.. bu dosya statikhttp://www.meroshe.com/gallery/kolye.xml ben bu xml'e kontrol panel yazmaya çalışıyorum...ne yapmam gerekli... belirli aralıklarla xml'e
www.meroshe.com
dosyasını sql'den çekiyorum... xml formatında.
ama gel gelelim ki flash bunu okumuyor.. şu dosyayı okuyor ama.. bu dosya statik
www.meroshe.com
ben bu xml'e kontrol panel yazmaya çalışıyorum...
ne yapmam gerekli... belirli aralıklarla xml'e döküm alan bir php dosyası yaratabilir miyim? bu arada
www.meroshe.com yerine dosya upload da yapamadım.. sql'e kaydetmesi gerekli veriyi çünkü..
yardım edene host veririm. radyo veririm. her şey veririm :))
0
serafettinn
(20.05.09)
tam anlayamadım. 123.php dosyası sqlden çektiği verileri xml olarak basıyor. sende bunları flash içerisinde okutmak mı istiyorsun?
0
artuc
(20.05.09)
evet. ayynen öyle hocam.
0
🌸serafettinn
(20.05.09)
php de nasıl yapılır bilmiyorum ama
123.php içersinde xml çıktısını yazmadan önce "content-type" ı
"text/xml" olarak set etmen gerekiyor gibi.
0
hommer jay simpsons
(21.05.09)
echo "<?xml version = \"1.0\" ?> \n ";

diye geçiyor kod... ben mi yanlış ayarladım acaba?
0
🌸serafettinn
(21.05.09)
php için şöyle birşeymiş;

header('Content-Type: text/xml');
0
hommer jay simpsons
(21.05.09)
(4)

Lcd alma işleri...

emresorkun
http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?CategoryId=155051&productId=evph32pfl5604 ahancık bu arkadaş çok da ilgimi çekiyor. Ancak teknik adam olmamanın sıkıntılarını yaşıyorum. Siz sözlük yazarı LCD severler ne dersiniz, bu alet alınır mı? Alınmaz ise ne almak lazımdır, alınır ise nereden alm
www.hepsiburada.com

ahancık bu arkadaş çok da ilgimi çekiyor. Ancak teknik adam olmamanın sıkıntılarını yaşıyorum. Siz sözlük yazarı LCD severler ne dersiniz, bu alet alınır mı? Alınmaz ise ne almak lazımdır, alınır ise nereden almak daha akıl karıdır, hapsi burada iyi bir tercih midir? Genelde dvix, dvd seviyorum, bu arkadaşı alırsam da pc'den bağlama çekmek istiyorum çok düşer mi görütüntü kalitesi???

Şimdiden teşekürler...
0
emresorkun
(20.05.09)
lcd televizyonlarda genelde contrast oranına bakıcaksın oenmli olan budur.. bunun parlaklığı 50000:1 yeterli bir oran..
0
sensizlik impossible
(20.05.09)
özellikleri fiyatına göre çok güzel ben kaçırma derim.uygun fiyata almak için bir iki teknoloji marketlerin sitesine girip araştırma yapabilirsiniz.pc konusuna gelince bayağı bir hd özelliği var çok düşmesini zannetmem.
0
madrigal
(20.05.09)
Full hd + 50000:1 çözünürlük üzerine 6 ms tepkime. Daha ne :) Fiyatı normal.
0
ataturkiye
(20.05.09)
lcd televiztonda kesinlikle philips önermem. samsung'lara da bir bakın.
0
kibritsuyu
(21.05.09)
(1)

vista sorunu

nen var kuzum
selamlarbugun sabah bilgisayar durduk yerde C\windows\system32\config\systemprofile\desktop erisilemiyor hatasiyla acilmadi. derdi ne ola ki acabamasaustunde sadece bilgisayarim var digerleri gitmis. klavye ingilizceye donmus falan filan.bi yardim eli uzansa ne guzel olurtesekkurler
selamlar

bugun sabah bilgisayar durduk yerde C\windows\system32\config\systemprofile\desktop erisilemiyor hatasiyla acilmadi. derdi ne ola ki acaba

masaustunde sadece bilgisayarim var digerleri gitmis. klavye ingilizceye donmus falan filan.

bi yardim eli uzansa ne guzel olur

tesekkurler
0
nen var kuzum
(20.05.09)
"kullanıcılar" ile ilgili bir sorun olması olası gibi.
0
babatema
(20.05.09)
(2)

Sistem geri yükleme sonrası açılmayan filmler

sarere
d deki filmlerin olduğu klasörü yanlışlıkla windows update'in olduğu klasöre sürükledim filmlere erişemedim ve sistem geri yükleme yaptım. ancak şimdi de filmlerin hiçbirisi açılmıyor. mediaplayer classic, gom player, vlc player hiç biri açmıyor filmi... ne yapmalıyım. 30 gb film yalan mı oldu ?
d deki filmlerin olduğu klasörü yanlışlıkla windows update'in olduğu klasöre sürükledim filmlere erişemedim ve sistem geri yükleme yaptım. ancak şimdi de filmlerin hiçbirisi açılmıyor. mediaplayer classic, gom player, vlc player hiç biri açmıyor filmi... ne yapmalıyım. 30 gb film yalan mı oldu ?
0
sarere
(20.05.09)
bence yalan oldu.
0
blackdog
(20.05.09)
bütün disklerdeki geri yüklemeyi kapat bence, güvenlik açığı vs. sorun olabiliyor. + bence de yalan oldular.
0
stephen dedalus
(21.05.09)
(6)

3 Fanli Laptop Sogutucu

zeykur valekov
http://www.bitenekadar.com/index.cfm?fuseaction=anasayfa.ikincifirsatvar mi alan, kullanan, tavsiye eden?benim fanlarda ejderha ya$iyormu$ gibi durumum $imdilerde, faydasi olur mu?ek: laptop isinmayla ilgili bir sürü sorun var duyuru'da gerci ama, nokta atisiyla alet hakkinda konusalim deyü actim bu
www.bitenekadar.com

var mi alan, kullanan, tavsiye eden?
benim fanlarda ejderha ya$iyormu$ gibi durumum $imdilerde, faydasi olur mu?

ek: laptop isinmayla ilgili bir sürü sorun var duyuru'da gerci ama, nokta atisiyla alet hakkinda konusalim deyü actim bunu.
0
zeykur valekov
(20.05.09)
bu üründen aldım ben ( bitenekaar' dan ) 6-7 aydır kullanıyorum bi'sorun yok. Gerçi laptopumda öyle aşırı bi' ısınma yoktu ana yine de almıştım o zaman. Fena bi'şey değil yani tavsiye ederim.
0
charlesbukowskiineksi
(20.05.09)
şu anda tıpkısının aynısını kullanıyorum.

bende 15" toshiba L20 var, ısınma yüzünden divx filmlerde bile atlamalar oluşuyordu. o yüzden almıştım. daha önce makineyi bir şeylerin üzerine koymam gerekiyordu, çünkü alt kısım zemine dayalı durduğunda çok ısınıyor laptop. bu soğutucu makinenin yer ile temasını kestiği için ve fanlar sayesinde çok ısınmasını engelliyor ama öyle buz gibi de yapmıyor makineyi. fanlar hızla toz tutuyor, temizleyip durmak lazım. malzeme kalitesi rezalet. bildiğin naylondan yapmışlar (gerçi görünmüyor mavi ışığı dışında), fanlar da çok zayıf. daha güçlü fanlar takılmış olsa daha iyi soğutabilirdi.

anlayacağın süper bir alet değil ama çok ucuz, hatta bedava. al dene, hakkında tartışmaya bile değmez.
0
blackdog
(20.05.09)
bu arada ben de 3-4 aydır kullanıyorum. yazın bu performans yetmeyecek muhtemelen.
0
blackdog
(20.05.09)
bende de var aynısından. dejavantajları malzeme kalitesi cidden çok kötü çatladı mesela benimki, bir de öyle çok ısınan bilgisayarı buz gibi yapacak bi kapasitesi yok. benim laptop 15.4, tam fan deliğinin altına gelmiyor o fanlardan biri o yüzden de olabilir. daha çok 15 inc.lik bilgisayarlar için bu edevat sanırım. avantajı ise ucuz olması ve hiç yoktan biraz soğutma yapması diyebiliriz. yani alıp denemeye değer bi fiyatı var bence..en kötü ihtimalle yazın dizüstüne koyduğunuzda buz gibi oluyor bacaklarınız falan serin serin. :)
0
inkey
(20.05.09)
bunu da aldım, yine aynı siteden metal olan var onu çok seyrek veriyorlar ama onu da aldım. arada 4 lira civarı fark var.

çok fazla soğutma amaçlı düşünmeyin ama en azından yerle direk temasını kestiği için iyi olur. bir de bunun 4 tane ayağı var, kucaktayken falan daha zor oluyor tutması, metal olanda ayak yok, platform şeklinde olduğu için kucakta da daha rahat.
0
sanal uyku
(20.05.09)
Benim laptop altinda fan deligi filan yok o nolcak :) Fan $eysi sol üst tarafta, usb giri$inin yaninda bende. Orayi sogutabilecek mi bu alet?

Gerci sipari$i de verdim de bakalim nolcak :)
0
🌸zeykur valekov
(20.05.09)
(3)

Pegasus Havayollari websitesi calismiyor mu?

wpi
Bende acilmiyor bugun. En son gecen hafta bir gun denemistim, yine acilmamisti. Sizde aciliyor mu http://www.flypgs.com/ ?Yoksa baska bir adres mi var?
Bende acilmiyor bugun. En son gecen hafta bir gun denemistim, yine acilmamisti.

Sizde aciliyor mu www.flypgs.com ?

Yoksa baska bir adres mi var?
0
wpi
(20.05.09)
bende sorunsuz açılmakta.
0
karapolisnas
(20.05.09)
aciliyor bende. dns'leri dürtüklerseniz sizde de acilacak gibi.
0
osuruklu
(20.05.09)
Tamam, sorun benim baglandigim agda sanirim. Tesekkurler.
0
🌸wpi
(20.05.09)
(2)

Digital Compact Fotograf Makinesi

rurouni
Canon powershot a85 vardı bozuldu tamir icin 120-160 lira arası bir şey olur falan dediler, üstüne biraz daha koyup yeni bir şey alabir miyim acaba diye düşündüm.Powershot a85 in tamirine o kadar vermeye değer mi öncelikle.(iyi bir makine diyor herkes ama)compact makine piyasasıyla ilgilide hiçbir f
Canon powershot a85 vardı bozuldu tamir icin 120-160 lira arası bir şey olur falan dediler, üstüne biraz daha koyup yeni bir şey alabir miyim acaba diye düşündüm.

Powershot a85 in tamirine o kadar vermeye değer mi öncelikle.(iyi bir makine diyor herkes ama)

compact makine piyasasıyla ilgilide hiçbir fikrim yok nerydese. Burda da canon ve nikon değişilmez mi? Yoksa sony de iyidir casio falan duyuyoruz. 200 lira üst limitle alınabilecek bir şeyler bulabilir miyiz?
0
rurouni
(20.05.09)
ben a550'yi yani senin makinenin bi kaç versiyon üstünü 150 liraya almıştım geçen sene. başka da bişi demiyorum sana=)
0
rentts1
(20.05.09)
eğer bozulan kısmı ccd yongasıysa erkayalar garantiye bakmaksızın ücretsiz yonga değişimi yapıyor.
0
solverger
(20.05.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.