Giriş
(8)

Pil Canavarı Fotoğraf Makinesi

ataturkiye
Merhaba teknik servis yetkilileri;Olympus fe-115 marka model bir fotoğraf makinem var ofiste. Bu son teknoloji harikasına pil dayandıramıyorum. Normal pillerle makine hiç açılmazken çok sağlam piller ancak 2 dakika ya da 10 poz dayanabiliyor. 2700 mAh şarjlı pil aldım, o da aynı.Acaba bu makinenin s
Merhaba teknik servis yetkilileri;

Olympus fe-115 marka model bir fotoğraf makinem var ofiste. Bu son teknoloji harikasına pil dayandıramıyorum. Normal pillerle makine hiç açılmazken çok sağlam piller ancak 2 dakika ya da 10 poz dayanabiliyor. 2700 mAh şarjlı pil aldım, o da aynı.

Acaba bu makinenin sorunu nedir? Pili koklasa benim makinem de, olamaz mı?
0
ataturkiye
(09.06.09)
yapcak bişi yok bununla yaşamaya alışcaksınız. aynı sorun benim eski makinemde vardı. en temizi şarjlı foto makineleri.
0
rentts1
(09.06.09)
bende de hp nin bir modeli var.
bir kere düşürdüm, o da aynı durumda şu an. düşme ile alakası var mı, tesadüf mü bilemiyorum ama düştükten sonra başladı olay.
0
domine deyus
(09.06.09)
atatürkiye, sorması ayıp şarj cihazınız 2700 mAh pili şarj etmeye uygun mudur?
0
alchoburn
(09.06.09)
@alchoburn Valla fizik doç'u amcam uygun iyidir dedi ama anlamanın yolu nedir?
0
🌸ataturkiye
(09.06.09)
aynı makinede bende de var fe 250 ama ben anaokulunda kullanıyorum. bu zamana kadar rahat 5 bin foto çekilmiştir.ve şu an 5. pilini kullanıyorum diğerleri çöpte.servisin cevabıdaa aynı şekilde belli bir kullanım ömrü olduğu yönünde.
0
ground
(09.06.09)
kötüymüş, geçmiş olsun. benim fuji s5800 1 set pille (4 kalem pil işte) 900+ fotoğraf çekiyor. değiştirmeyi düşünürseniz tavsiye ederim :)
0
nevrotik pollyanna
(09.06.09)
piller 2700 değil 12700mah olsa bile her sarj cihazı ile sarj edilir. bundan on yıl once uretilenlerde yada pazarda 3-5 tl ye satılan atabalarlada. tek fark 1000 mah saat için atıorum 20 saat bekliyorsanız 3000 için yuvarlak hesap 60 saat bekliyormusunuz.( pil dolum eğrisi lineer kabul edildi) (her ne kadar olmasada)
0
zapake
(10.06.09)
O kadar bekliyoruz valla zapake, dolu pillerle de aynı muamele.
0
🌸ataturkiye
(10.06.09)
(1)

hangi cihaz?

derindusunur
NEXT YE-G 708'mi yoksa NAVITECH NAV–P200B'mi? birinde harita güncellemesi daha uzun ama diğerinin da yazılımı daha iyi sanırsam. hiç bu aletlerden anlamıyorum kusura bakmayın. tüm türkiye'de kullanılacağım o bakımdan hangisini tavsiye edersiniz?hakkında bilgi içinhttp://www.hepsiburada.com/next-ye-g
NEXT YE-G 708'mi yoksa NAVITECH NAV–P200B'mi? birinde harita güncellemesi daha uzun ama diğerinin da yazılımı daha iyi sanırsam. hiç bu aletlerden anlamıyorum kusura bakmayın. tüm türkiye'de kullanılacağım o bakımdan hangisini tavsiye edersiniz?

hakkında bilgi için
www.hepsiburada.com

www.hepsiburada.com
0
derindusunur
(09.06.09)
navitech'in igo 8 kullanması çok güzel ama haritası başarsoft olmalıydı bence. bu işi bilenler de böyle diyor. ben de onları dinleyerek next aldım. dediğin 708 modelinden. henüz birkaç gün oldu, belki benim aletten kaynaklanıyordur ama (mio ürünlerine göre) harita üzerinde gezinme çok hızlı değil. yani dokunmatik olarak. ama onun dışında diğerlerine göre bir sürü üstünlüğü var.

igo8 ve başarsoft kullanılıyor olması zaten kendini aldırmaya yeterli sebeptir. navitech'i çok incelememiştim zaten, ama next'ten memnunum. araçta da çok tatlı durdu..
0
karabasun
(09.06.09)
(1)

Blogger için template indirdim fakat

gozupek
Duyuru pipıls. Blogger için template indirdim bir tane, çok hoşuma gitti. Bunu özelleştirdim biraz ben. Çok fazla kod bilmiyorum, işte bazı şeyleri değiştirmek benimkisi, yeni bir şey yapamam. Soru şu: şimdi benim indirdiğim template'de "about, contact, rss" gibi butonlar ve kategoriler var ama hali
Duyuru pipıls.

Blogger için template indirdim bir tane, çok hoşuma gitti. Bunu özelleştirdim biraz ben. Çok fazla kod bilmiyorum, işte bazı şeyleri değiştirmek benimkisi, yeni bir şey yapamam. Soru şu: şimdi benim indirdiğim template'de "about, contact, rss" gibi butonlar ve kategoriler var ama haliyle çalışmıyor bunlar. çünkü gidecekleri yeri belirtmiş değilim.

İstediğim şu: Bunları nasıl çalışabilir hale getirebilirim? çünkü o önemli bir şey.

Daha açık olarak istediğim şu aslında: Blogger gibi google gücünün arkasında olduğu bir blog adresim olsun, 5 ayrı tab olsun böyle kategori için, yazılara ekleyeceğim imajlar lightbox ile büyüsün ve küçülsün. hepsi bu. sade ve düz. mümkün müdür bu? blogger için lightbox çok kabız, zor iş imajı ekledikten sonra bir de kod düzenlemek. Wordpress'i denedim ama işin içinden çıkamadım lightbox konusunda. host al bilmem ne al uğraşamadım hiç. her şey hazır olsun, hayat bayram olsun. basit bir blog istediğim, 5 tablı ve lightbox'lı. başka şeye ihtiyacım yok,

evet budur.

ek soru: acaba template monsters ve benzeri bir yerden alacağım template'i koyabiliyor muyum blogger'a?
0
gozupek
(09.06.09)
büyük ihtimalle şu anda orada şöyle bir şey yazıyordur.
<li><a href='*'>Home</a></li> buna yönlendirmek istediğin adresi yazacaksın oda şöyle oluyor:
<li><a href='xxx.blogspot.com'>Home</a></li>
butonların sayısını artırmak istiyorsan yukarıdaki kodu copy paste et hemen altına, adını ve yönlendirmesini yap.

edit:lightbox olayını bende tam bilmiyorum.
0
turunun son ornegi
(09.06.09)
(3)

jwgkvsq.vmx isimli bir dosya taşınabilir diskten silinmiyor

sql
geçen hafta bu yüzden format attım taşınabilir diskime, bugün baktım yine aynı virüs bulaşmış. viruslistten test ettiriyorum conficker, autorun, vb. birçok şey yazıyor. conficker için pc'i tarattım, yok. autorun virüsü ama combofix ile silinecek türden de değil.aşağıdaki linkte yazanları uyguladım a
geçen hafta bu yüzden format attım taşınabilir diskime, bugün baktım yine aynı virüs bulaşmış. viruslistten test ettiriyorum conficker, autorun, vb. birçok şey yazıyor. conficker için pc'i tarattım, yok. autorun virüsü ama combofix ile silinecek türden de değil.

aşağıdaki linkte yazanları uyguladım ama olmadı. var mı formattan başka formül?
disk 1tb'lik, çok zor oluyor içindekileri yedekle, tekrar geri aktar filan çok zaman alıyor.


edit;
link: doctus.org
0
sql
(09.06.09)
stinger.exe ile hallediliyor. indirin ve virusun yerini gösterin siliversin. bir tek o siliyor.
0
derindusunur
(09.06.09)
bu arada bütün usb belleklerini kontrol edin. büyük ihtimal hepsinde vardır. usb bellekler takılınca bilgisayar otomatik okumaya başlar. onu da kapatmanız iyi olur. çalıştır'a gpedit.msc yazınca bazı özellikler çıkıyor. ordan hallediliyordu.
0
derindusunur
(09.06.09)
derindusunur;
bahsettiğini şimdi deniyorum. otomatik çalıştır özelliğini daha önce kapatmıştım.

yapacakbirseyyok;
verdiğin linklerde geçenleri denedim. hatta ilk verdiğin link, soruda yazmayı unuttuğum linkti :)
0
🌸sql
(10.06.09)
(1)

utorrent...

ocanal
utorrent'te istatistikler kısmından şu ana kadar ne kadar download ve upload yaptığımı görüyorum. Peki günlük ne kadar download yaptığımı da görebilir miyim?
utorrent'te istatistikler kısmından şu ana kadar ne kadar download ve upload yaptığımı görüyorum. Peki günlük ne kadar download yaptığımı da görebilir miyim?
0
ocanal
(09.06.09)
settings.dat dosyasinda tutuluyor ve gunluk yok. yani hayir.
0
entrapmen
(09.06.09)
(2)

usb mouse tanımama sorunu

yazar kasa
öncelikle bir saat önce bir iki kere tanımama hatası verdi hub'dan. sonrasında hiç görmüyor mouse'u. fakat harici harddisk cillop gibi çalışıyor. sebebi ne olabilir?
öncelikle bir saat önce bir iki kere tanımama hatası verdi hub'dan. sonrasında hiç görmüyor mouse'u. fakat harici harddisk cillop gibi çalışıyor. sebebi ne olabilir?
0
yazar kasa
(09.06.09)
pc de başka usb portu yok mu? birde aygıt yöneticisinden üzerinde ünlem işareti bulunan usb cihazına gel. driverı güncelle de. yol olarak hiçbişey gösterme. belki bu şekilde çözülebilir.
0
erzi
(09.06.09)
Aynı problem bende de vardı. Ama benim mouseun kablosunda temassızlık vardı. dandik mouselarda çok çıkıyor bu problem. kablo problemsizse diğer tavsiyelere yelken açabilirsin.
0
m3mphis
(09.06.09)
(2)

video uzantı sorusu

karadenız1111
samsung d880 cep telefonumdan cektıgım vıdeoları bılgısayarda ızleyemıyorum sanırım uzantı sorunu olusuyor , ne yapabılırım
samsung d880 cep telefonumdan cektıgım vıdeoları bılgısayarda ızleyemıyorum sanırım uzantı sorunu olusuyor , ne yapabılırım
0
karadenız1111
(09.06.09)
k-lite codec sorununu çözer. dosya ismi bu "klcodec470f". www.inndir.com dan, free olarak indirebilirsiniz.
0
ozi buyudu
(09.06.09)
k-lite codec pack www.free-codecs.com

gom player da candır.
0
ocanal
(09.06.09)
(3)

mp3 player :ses kalitesi + kullanım süresi

magoria
öncelikle : ewet aradım araştırdım lakin zamanımıza ait (generation meselesiyeni modeller falan) ve yeterli bilgi bulamadım, denklemin ana değişkenleri sorudaki gibi, ses kalitesi ve kullanım süresi uzunluğu birincil öncelikli olarak mp3 player aramakdayım, fiyat , ergonomi, kullanım kolaylığı, rad
öncelikle : ewet aradım araştırdım lakin zamanımıza ait (generation meselesiyeni modeller falan) ve yeterli bilgi bulamadım,

denklemin ana değişkenleri sorudaki gibi, ses kalitesi ve kullanım süresi uzunluğu birincil öncelikli olarak mp3 player aramakdayım,
fiyat , ergonomi, kullanım kolaylığı, radyo , mp4( tabi uygun olduğunuzu düşündüğünüz özellikleride ekliyebilirsiniz) falan gibide değişik ikincil değişkenleri göz önüne alırsak bu denklemi hangi markanın hangi modeliyle çözeriz ?
0
magoria
(09.06.09)
(bkz: iriver)
(bkz: iriver t60)

t60 modeli duyduğumua göre üretimden kalkmış ama her halükarda birebir kullanan biri olarak iriver markasını tavsiye ederim.. Radyosunun inanılmaz netliği, ses kalitesi, pili koklaması(içmiyor resmen kokluyor) harika özellikleri.. Tek handikapı yanında gelen kulaklık biraz dandirik.. Birde türkiye desteği yok.. Lakin bu durum benim için bir sorun teşkil etmedi.. 1 sene oluyor alalı, hala canavar gibi maşallah.. sennheiser ya da creative kulak içi kulaklıklarla mp3 playerdan maksimum randıman alırsınız..
0
joehigashi
(09.06.09)
mevzu ses kalitesi ise mutlaka cowon markasını değerlendir.
0
in vito veritas
(09.06.09)
ipod, sony, creative, samsung'un çeşitli modellerini senelerce kullandım ve hem ses kalitesi olarak, hem de şarjının dayanıklılığı olarak en memnun kaldığım alet "samsung u3"tür.

kendisi 70-80 lira. radyolu modelleri 120ye kadar çıkabiliyor. düşünün ipod nano'mu kullanmıyorum bunu kullanıyorum. o derece.
0
cro magnon
(09.06.09)
(3)

internet sayfası sorunu

karbasan
bazı internet sayfalarında tıklayınca açılması gereken sayfalar açılmıyor.pop-up engelleyicimde yok sorunu çözemedim.yardımcı olursanız pek bir makbule geçer.
bazı internet sayfalarında tıklayınca açılması gereken sayfalar açılmıyor.pop-up engelleyicimde yok sorunu çözemedim.yardımcı olursanız pek bir makbule geçer.
0
karbasan
(09.06.09)
hangi tarayıcıyı kullanıyorsun? hangi siteleri açmıyor mesela?
0
ocanal
(09.06.09)
internet explorer kullanıyorum. www.finasbank.com.tr adresinde internet bankacılığına girmek istiyorum ama tıklayınca birşey olmuyor.
0
🌸karbasan
(09.06.09)
internet explorer'ın kendi popup engelleyicisi izin vermiyordur belki de.
firefox deneyin bir de?
0
sanal uyku
(09.06.09)
(1)

Firefox sekmeler arası geçiş?

layer26
Firefoxta sekmeler arası geçiş yaparken yeni açılan sekme ekrana dönerek geliyordu.Eski sayfanın üstüne yandan açılı olarak katlanıp işte yenisi geliyodu.Bi arkadaş formattan sonra bulamadığını söyledi bende ayarlara baktım bulamadım açıkçası.Bunu kullanan varmı duyuru ahalisi acaba bi eklenti miydi
Firefoxta sekmeler arası geçiş yaparken yeni açılan sekme ekrana dönerek geliyordu.Eski sayfanın üstüne yandan açılı olarak katlanıp işte yenisi geliyodu.Bi arkadaş formattan sonra bulamadığını söyledi bende ayarlara baktım bulamadım açıkçası.Bunu kullanan varmı duyuru ahalisi acaba bi eklenti miydi yoksa firefox'un kenidisinde olan bi özellik miydi?

Teşekkürler şimdiden umarım cevabı bilen vardır.
0
layer26
(09.06.09)
dediğiniz bu:
addons.mozilla.org

fakat firefox 2.00'dan sonrası için destek çıkmamış. bir türk arkadaş da yeni versiyon için çıkartmış. o da burada:
addons.mozilla.org
0
nickim onbes harf
(09.06.09)
(1)

Nikon Coolpix L3 webcam olarak kullanılabilir mi? Kullanılmıyorsa

fatihdr
Kullanılmıyorsa tavsiye edebileceğiniz, şöyle ışıklı/ışıksız ortamlarda canavar gibi çalışan bir webcam var mı?
Kullanılmıyorsa tavsiye edebileceğiniz, şöyle ışıklı/ışıksız ortamlarda canavar gibi çalışan bir webcam var mı?
0
fatihdr
(09.06.09)
www.logitech.com&cl=US,EN#
0
cronic
(09.06.09)
(2)

vistada şu olayın kısayolu nedir?

emcedeltate
resimdeki olayın kısayolu ve İngilizce ismi ne olarak geçiyor?
resimdeki olayın kısayolu ve İngilizce ismi ne olarak geçiyor?
0
emcedeltate
(09.06.09)
win + tab.
aero flip 3d olarak geciyor.
0
sourlemonade
(09.06.09)
ek bilgi olarak windowsu basılı tutarken tab'a her basıldığında bir sonraki pencereye geçecektir. isteen pencere mouse ile de seçilebilir tabi.
0
fortisvita
(09.06.09)
(2)

yutup

alokozay
ben proxy denen naneyi yapmıştım rahat rahat giriyordum yutuba . demin internete bişi oldu bir süre baglanamadım. düzeldi sonra. ve yutuba girip vidyo izleyeyim diyince bir baktım kaç yıldır gormedigim yutub engellenmiştir yazısı gordum.güzel güzel gidiyorken niye birden engellendim?benim yutubu açm
ben proxy denen naneyi yapmıştım rahat rahat giriyordum yutuba . demin internete bişi oldu bir süre baglanamadım.

düzeldi sonra. ve yutuba girip vidyo izleyeyim diyince bir baktım kaç yıldır gormedigim yutub engellenmiştir yazısı gordum.

güzel güzel gidiyorken niye birden engellendim?

benim yutubu açmam lazım tavsiyeleriniz?
0
alokozay
(09.06.09)
(bkz: youtube jacker) (bkz: makat)
0
layer26
(09.06.09)
xp kullanıyosan trky-dnsayar diye bi nane var aaraştır bul, bir numaradır...
0
artikbenimdebirvolvomvar
(09.06.09)
(3)

facebook'da albul create ettim, publish ettim, yanlislikla sonra publish'i remove ettim. bi daha nasil publish ederim?

rusdemezale
sual acik.aradim bulamadim, bi el atan olursa ...
sual acik.
aradim bulamadim, bi el atan olursa ...
0
rusdemezale
(09.06.09)
sual pek de acik degil aslinda
0
cisterna
(09.06.09)
ya var ya hani, kendi profilindesin, ustteki comment'i remove edecekdim, yanlislikla publish ettigim albul gitti.
Albumlere giren goruyo albumu, ama publish degil. o yuzden walldan gorunmuyo.
0
🌸rusdemezale
(09.06.09)
wall'dan silinen seyler geri gelmiyor diye biliyorum ben. "this action cannot be undone." seklinde uyarisi da vardi sanirim hatta.
0
sourlemonade
(09.06.09)
(2)

Firefox yer imleri?

layer26
Sayıları epeyce arttı içinde aradığımı bulmak zor oluyor içinde arama yapmayı sağlayan bi eklenti var mı?
Sayıları epeyce arttı içinde aradığımı bulmak zor oluyor içinde arama yapmayı sağlayan bi eklenti var mı?
0
layer26
(09.06.09)
yer imlerine anahtar kelimeler ekleyebiliyorsun sağ tıklayıp özelliklerine girerek. adres satırına yazmaya başladığın an ip gibi dizer sana.
0
nickim onbes harf
(09.06.09)
ctrl+h geçmiş içinde arama yapmak da işini görmüyormu.şahsen ben de aynı dertten muzdarip birisi olarak bu yöntemi kullanıyorum.
0
quasimodo
(09.06.09)
(2)

ttnet 8mb + modem vb..

değirmenci
Geçen gün Türk Telekomdan aradılar ve dediler ki 7 yıldır kullanıp yok biri smile vb... adsl'lere geçmediğiniz için teşekkür ederiz izin verirseniz hediyelerimiz var dediler. Hediyeler şöyle;8mbit sınırsız internet4500 dakika bedava uçan internet330tl değerinde modemdomaingoogle ads vb.. küçük şeyle
Geçen gün Türk Telekomdan aradılar ve dediler ki 7 yıldır kullanıp yok biri smile vb... adsl'lere geçmediğiniz için teşekkür ederiz izin verirseniz hediyelerimiz var dediler. Hediyeler şöyle;

8mbit sınırsız internet
4500 dakika bedava uçan internet
330tl değerinde modem
domain
google ads vb.. küçük şeyler

karşılığında da 3 ay şu anki faturam 20 tl azalıyor sonra 10 tl artıp sabitleniyor o fiyatta. Modem alıcaktım ben de 2002 model bir modemim olduğundan isabet oldu dedim kabul ettim. Sonra aradılar birkaç gün içinde geleceğiz dediler. Ancak internette araştırdım böyle bir kampanya bulamadım. Dolandırıcılık olabilir mi? Değilse de kampanya hakkında ne düşünüyorsunuz? 15GB download limitine takılmayın 8mbit'in, zar zor geçerim onu zaten.
0
değirmenci
(08.06.09)
dolandırıcılık değil abonelerine özel kampanyaları.Fakat sınırsız olamayablir aynı şekilde beni aradılar sınırsız 8 mb hız dediler biraz araştırdım sınırsız değilmiş aylık 15 gb sınır varmış.15 gb yi doldurursan hız 512 kb ye düşüyor.yani standartın yarısı.buna dikkat et
0
coldnick
(09.06.09)
@rurouni:

nasıl yani şimdi bana sınırsız ve bu hediyeler dediler şu an 1mbit sınırsız kullanıyorum, faturam 3 ay 32.50tl olup sonra 65tl olacakmış, bendeki 15GB sınırı olacak mı yoksa sınırsız mı olacak komple? Bir de bunlar arayalı neredeyse bir hafta oldu hala gelmediler :D
0
🌸değirmenci
(09.06.09)
(4)

fifa 2009

coldnick
fifa 2009 u almayı düşünüyorum ama bilgisayarımın özellikleri bunu destekler mi?bi çok mağaza destekler dedi ama bu adamlar zaten herşeye destekler diyor.sizce bu özellikte ki bilgisayarda fifa 2009 u açabilir miyim??İŞLEMCİ: Intel® 667 Mhz. 1.5 GHz 2 MB Cache Core™ 2 Duo T5250 İşlemciRAM: 1 GB DD
fifa 2009 u almayı düşünüyorum ama bilgisayarımın özellikleri bunu destekler mi?
bi çok mağaza destekler dedi ama bu adamlar zaten herşeye destekler diyor.sizce bu özellikte ki bilgisayarda fifa 2009 u açabilir miyim??


İŞLEMCİ: Intel® 667 Mhz. 1.5 GHz 2 MB Cache Core™ 2 Duo T5250 İşlemci
RAM: 1 GB DDR2 667 Mhz (Max. 2 GB)
HDD: 120 GB SATA HDD 5400 Rpm
OPTİK SÜRÜCÜ: DVD-RW Double Layer
EKRAN KARTI: Intel® X3100 358 MB Ekran Kartı
0
coldnick
(08.06.09)
Paranı boşa harcama derim ben...
0
9uncu nesilim ama para bende
(09.06.09)
www.systemrequirementslab.com

burdan baktın mı?
0
hikaye mesture
(09.06.09)
fifa 2010'u bekle, şunun şurasında ne kaldı ki?
0
turkish tekila
(09.06.09)
eski sayılır bir bilgisayarım var,
amd athlon 3000+ 2.4 ghz (tek cpu)
256 mb ati radeon 9550 vga ekran kartı,
1gb ram 400mhz,
80gb samsung sata hdd 7200 rpm, dvd mvd

bu aletle fifa 09'u, arkada emule harici diske dosya indirirken ve winamp'ta müzik dinerken oynuyorum, tabi düşük konfigürasyonda. ufak takılmalar oluyor ama gayet de çalışıyor bu bilgisayarla bile..
0
paradoxical
(09.06.09)
(2)

Düşünce balonuna resim ekleme?

i like dance and i like romance
merhabalarödevimdeki amatör bir çizim için bir düşünce balonuna yandaki resmi eklemem lazım.bunu yapabilceğim bir site veya yöntem varmıdır?
merhabalar
ödevimdeki amatör bir çizim için bir düşünce balonuna yandaki resmi eklemem lazım.bunu yapabilceğim bir site veya yöntem varmıdır?
0
i like dance and i like romance
(08.06.09)
önce google'da "Thought baloon" yazarak görsel arayın, beğendiğiniz balonu seçin, bu imajı da balonun içine MS Paint ile bile yapıştırabilirsiniz.
0
brainfour
(08.06.09)
wigflip.com

Edit: güzel değilmiş
0
axijazz
(08.06.09)
(4)

iPod

sarere
iPod almayı düşünüyorum. 1 gb veya 2 gb hafızası yeter, fazla pahalı olmasın. şu anki mp3 player'ım tam bir pil canavarı 2 saat dinlemeden pili bitiyor, ses kalitesi de çok kötü. uzun lafın kısası bana fazla pahalı olmayan bir iPod lazım(tercihen shuffle, ucuzsa nano da olabilir). neren alınır ?edit
iPod almayı düşünüyorum. 1 gb veya 2 gb hafızası yeter, fazla pahalı olmasın. şu anki mp3 player'ım tam bir pil canavarı 2 saat dinlemeden pili bitiyor, ses kalitesi de çok kötü. uzun lafın kısası bana fazla pahalı olmayan bir iPod lazım(tercihen shuffle, ucuzsa nano da olabilir). neren alınır ?

edit: 1. jenerasyon 2. jenerasyon falan nedir ? hangisi iyidir?
0
sarere
(08.06.09)
yanlış anlamayın da, şikayet ettiğiniz şeyler ses kalitesi ve şarj ömrüyse ipod'u neden tercih ediyorsunuz? bence forumlardan iyi bir araştırma yapın, muhakkak fikrinizi değiştirecek farklı modeller bulursunuz.
0
alchoburn
(08.06.09)
valla bende var ama 80GB classic, garantili falan istersen, 250TL [email protected]
0
someonecute
(08.06.09)
creative muvo alın bence. hem 1 adet ince kalem pille (AAA) çalışıyor böylece yanınıda yedek pil bulundurmak sorun olmuyor, hem de player kısmını pil yuvasından ayırdığınızda usb arabirimi ortaya çıkıyor böylece yanınızda kablo taşımadan istediğiniz yerde istediğiniz bilgisayara takıp müzik aktarabiliyor, ayrıca usb bellek olarak da kullanabiliyorsunuz. itunes ile uğraşmamanız da cabası...
hiç bir mp3 player kutusundan çıkan kulaklıkla iyi ses vermez. ben orta halli bir kulaklık alarak çok memnun kalmıştım muvodan.
0
brainfour
(09.06.09)
bende ipod alacaktım, şimdi iriver clix 2 bakıyorum. ipod tan daha iyi bence. sizde bi düşünün.
0
quadropol
(09.06.09)
(6)

çıktı almak

hayali arkadaş
ebook makale falan takriben bi 2000 sayfa kadar çıktı almam gerekecek. Bu işi en ucuza nerede yaptırırım (istanbul-avrupa yakası)
ebook makale falan takriben bi 2000 sayfa kadar çıktı almam gerekecek. Bu işi en ucuza nerede yaptırırım (istanbul-avrupa yakası)
0
hayali arkadaş
(08.06.09)
mecidiyeköy'de alfa fotokopi var. meydandaki hamurabi'nin yanındaki aradan girince, hemen sağda bir iş hanı var. o iş hanının en alt katında hangi dükkana sorsanız gösterirler.sayfası 35 kuruştan çıktı alıyorlar. 50'den falan kapı açmaya çalışırlarsa 'öğrenciyim abi. gözünü seveyim yap bir şeyler, müdavimin olurum yeminlen' tarzı yakarışlar sonrası 35' e kuruşa halletmiştim olayı ben.sen de dene.
0
fade out again
(08.06.09)
gerçi avrupa yakası demişsin ama bazı kırtasiyeciler bilgisayarı fotokopi makinesine bağlayıp fotokopi parasına çıkarabiliyorlar.
ama avrupa yakasında nerede var bunlardan bilemicem.
0
hicazkar
(08.06.09)
besiktasta bin tane ozalitci fotokopici var
uno, zeki, necdet en bilinenleri ve en pahalilari, onlar disindakilere gidip pazarlik yapin..
uzay vardi sonmez kirtasiyenin yaninda ucuzdu yanilmiyorsam
sokak aralarinda falan da var..
0
cisterna
(08.06.09)
yine mecidiyeköyde çevre hastanesinin ilerisindeki taksi durağından aşağı doğru inince fotokopici dükkanları var. biri yokuşun başında biri sonunda. Fiyatları bana uygun gelmişti. sayfası 10 kuruş diye hatırlıyorum ama tam emin de olamadım.
0
yapyat
(09.06.09)
35 krş çok değil mi büyükçekmece' de dandik bi internet cafede 25 krş a sayfasını çıkartıyordu.
0
ykyt
(09.06.09)
neyin 50 kuruşu, neyin 35 kuruşu yahu. fotokopi makinasına bağlayanlara git. 5 kuruşa yaparlar sayfası. üniversite civarındaki herhangi bir yere gitsen bulursun zaten.
0
ibadeath
(09.06.09)
(1)

orbit nasıl kapanır?

robot
yaw arkadaş bu orbit başıma bela oldu.iyi tama video indirmede yardımcı oluyor ama başka sitelere girincede her yerde zırt pırt çıkıyor bu gelt yazısı.bunu nasıl kaparım arkadaşlar nedir formülü?
yaw arkadaş bu orbit başıma bela oldu.iyi tama video indirmede yardımcı oluyor ama başka sitelere girincede her yerde zırt pırt çıkıyor bu gelt yazısı.
bunu nasıl kaparım arkadaşlar nedir formülü?
0
robot
(08.06.09)
eger program calissin ama, normal bir seyler indirirken cikmasin istiyorsan preferences da monitoring var, ordaki browserlardaki kaldir. oyle ordan burdan atlayip rahatsiz etmez seni
0
turti lr
(08.06.09)
(1)

internet explorer'da bağlantı sorunu

robot
arkadaşlar internet explorer'da bazı blog sitelerine girince karşıma resimdeki gibi bir uyarı çıkıyor sayfa açılmasına rağmen kapanıyor.aynı siteye mozilla'yla girince bir sorun çıkmıyor,sizce sorun neyden kaynaklanıyor?
arkadaşlar internet explorer'da bazı blog sitelerine girince karşıma resimdeki gibi bir uyarı çıkıyor sayfa açılmasına rağmen kapanıyor.
aynı siteye mozilla'yla girince bir sorun çıkmıyor,sizce sorun neyden kaynaklanıyor?
0
robot
(08.06.09)
MAlesef İE8 kullanınca bendede oluyor. Site yüklenir yüklenmez adres çubuğunun sağındaki durdur(ESC) tuşuna basıyorum.
0
iustitia omnibus
(08.06.09)
(6)

transparan ekran...

ocanal
teknoloji bu kadar gelişmedi değil mi daha?http://www.flickr.com/photos/w00kie/sets/180637/show/
teknoloji bu kadar gelişmedi değil mi daha?

www.flickr.com
0
ocanal
(08.06.09)
fotoşok nelere kadir di mi
0
rentts1
(08.06.09)
fotosok deil, kucukken ben de yapmistim, monitorun arkasinin fotografini cekip masaustu arkaplani yapmistim. hey gidi.
0
nawres
(08.06.09)
fotoşokta da yapılabilir diyorum yoksa monitörün arkasının fotosunu çekmeyi biliyorum zaten=)
0
rentts1
(08.06.09)
monitörün tam arkasına yerleştirilecek bir kamera, bilgisayara verilebilecek bir "bu kameradan gelen görüntüyü masaüstü yap" komutu...
0
yoldaki isaretler
(08.06.09)
artik yapmayani dovuyorlar: www.eksibition.org ~punkertifo
0
sourlemonade
(08.06.09)
ayipsin, tabi ki gelisti.

www.youtube.com
0
osuruklu
(09.06.09)
(1)

İtalik Siteler

ceres
Sevgili dominocular,Bilgisayarıma yüklediğim bir oyun tarafından kaptığım trojandan olduğunu sandığım bir adet sorunum var. Sorun ilginç geldi ve yeterli bilgiye ulaşamadım bir türlü. Google veya diğer bazı sitelerdeki yazılar italik oldu yaklaşık bir haftadır. Hani çok da fena değil ama göz zevkime
Sevgili dominocular,
Bilgisayarıma yüklediğim bir oyun tarafından kaptığım trojandan olduğunu sandığım bir adet sorunum var. Sorun ilginç geldi ve yeterli bilgiye ulaşamadım bir türlü. Google veya diğer bazı sitelerdeki yazılar italik oldu yaklaşık bir haftadır. Hani çok da fena değil ama göz zevkime zarar veriyor :) Avira, Norton ve Spyware Doctor'la tarattım bir şey gözükmüyor buna dair. Opera kullanıyorum, onun da ayarlarını kurcalamadım. Zaten explorer'da da aynı şey söz konusu. var mıdır bir çözüm yolu sunabilecek olan?

Hatta bu arada farkettim ki konuyu yazdığım başlık kısmı bile italik gözüküyor.
0
ceres
(08.06.09)
sanal uyku
(08.06.09)
(4)

Bluedot USB Radyo

cellar
http://www.bimeks.com.tr/urun.aspx?kid=1232&uid=105580adreste ki cihaz kullanışlı mı dır?çalışma şekli nasıldır internete bağlı kalmak zorunlumu (değil gibi ama...)sizce fiyat pahalı mı ? (60 lira pahalı gibi)bunu alıcağına gidip tv kartı mı alayım? (uydu alıcı mevcut evde)not: evde radyo kalmadı, t
www.bimeks.com.tr

adreste ki cihaz kullanışlı mı dır?
çalışma şekli nasıldır internete bağlı kalmak zorunlumu (değil gibi ama...)
sizce fiyat pahalı mı ? (60 lira pahalı gibi)
bunu alıcağına gidip tv kartı mı alayım? (uydu alıcı mevcut evde)

not: evde radyo kalmadı, tv kartı var dı sattım artı radyodan kayıt yapmak istiyorum makulmudur bu alet.
0
cellar
(08.06.09)
fiyatı biraz oha geldi bana bi radyo alıcı için.
0
cro magnon
(08.06.09)
www.sahibinden.com
ürünü burada da satıyorlar ama aşağıdaki satır dikkat çekiyor:

"Ürünün Çalışması İçin İnternet Bağlantısı Yeterli"
0
prodeq
(08.06.09)
internet bağlantısı mı :) iyi de o zaman git internetten dinle. resmen ayakta sikiyorlar adamı demek ki. 60 lira.
0
cro magnon
(08.06.09)
"Ürünün Çalışması İçin İnternet Bağlantısı Yeterli" ise yemişim ben bluedottunu.

edit: şimdi fark ettim ki paketin üstünde internet explorer logosu ve dünya resmi var internet üzerinden çalışıyordur kesin bir şekilde.
0
🌸cellar
(08.06.09)
(2)

ara sıra giden usb mouse

majik
yeni topladığım bilgisayarımda a4tech x7 mouse kullanıyorum. windows xp üzerinde bu alet ufak ama sinir bozucu bir sorun yaşatıyor. ara sıra (genellikle bir program veya driver yüklerken) mouse'un tüm gücü gidiyor. ve işin garip tarafı, usb klavyemden bir tuşa bastığım anda mouse'un gücü direk geri
yeni topladığım bilgisayarımda a4tech x7 mouse kullanıyorum. windows xp üzerinde bu alet ufak ama sinir bozucu bir sorun yaşatıyor. ara sıra (genellikle bir program veya driver yüklerken) mouse'un tüm gücü gidiyor. ve işin garip tarafı, usb klavyemden bir tuşa bastığım anda mouse'un gücü direk geri geliyor ve çalışmaya devam ediyor.

ama aynı sorun windows 7 üzerinde bir kere olsun yaşamadım. yorumlarınız nelerdir?
0
majik
(08.06.09)
farenin driver'ı varsa yükleyin.
portunu değiştirin?
0
co2s2
(08.06.09)
kendi cd'sinden driver'ı yüklü, port değiştirince de farketmiyor maalesef.
0
🌸majik
(08.06.09)
(1)

Serbest Bellek

blackidom
Ne anlama gelir bu? benim laptopta(1GB ramlik) 154 mb civarında görünüyor. azaltsam yada artırsam ne olur?bakınız resim.
Ne anlama gelir bu? benim laptopta(1GB ramlik) 154 mb civarında görünüyor. azaltsam yada artırsam ne olur?
bakınız resim.
0
blackidom
(08.06.09)
serbest bellek, programların/uygulamaların ihtiyaçlarına göre aralarında paylaştıkları bellektir. ne kadar yüksek olursa o kadar iyiolur diye biliyorum.
0
insanimsi
(11.02.10)
(4)

Notebook Tavsiyesi

necropharaoh
1000-1200 tl arasında(-50 / +50) öncelikli olarak pil ömrü iyi olan emmeye gömmeye gelebilecek ortalama bir laptop almayı düşünüyorum. hangi markayı tavsiye edersiniz ve nereden almalıyım?
1000-1200 tl arasında(-50 / +50) öncelikli olarak pil ömrü iyi olan emmeye gömmeye gelebilecek ortalama bir laptop almayı düşünüyorum. hangi markayı tavsiye edersiniz ve nereden almalıyım?
0
necropharaoh
(08.06.09)
Marka olarak Dell. Hem en sağlamı hem de teknik desteği en iyi olan marka diyebilirim, ürününü evinden bile gelip alıyorlar servis için.

Nereden sorusunun cevabına gelince, çeşitli mağazaların kampanyalarını kovala derim.
0
9uncu nesilim ama para bende
(08.06.09)
Asus veya Dell iyidir. Ama şimdi param olsa Toshiba düşünürdüm. "No Matter What Guarantee / Ne Olursa Olsun Garanti" diye bir olayları var. Menun kalmazsan, kırılma, düşürme, kahve vs. dökme ve hırsızlık gibi durumlarda yenisiyle değiştiriyorlar. 31 Ağustosa kadarda uzatılmış bu kampanya.

İyice bir araştır. 15 inden önceki kdv indiriminde almaya bak. 15inden sonra ne olacağı belli değil.
0
iustitia omnibus
(08.06.09)
ötv indiriminin uzatılacağını duymuştum ama bilmiyorum. vatan computer iyi midir bu arada?
0
🌸necropharaoh
(08.06.09)
laptop almak için mağazaları araştırdığım zamanlar vatan computer bana çok kazık gelmişti. başka yerde 450 dolar olan netbook burada 650 dolardı. mavibilgisayar'dan aynı aleti çok daha ucuza aldım.
0
cro magnon
(08.06.09)
(5)

yeni bir laptop almayı düşünüyorum

kottak
merhaba arkadaşlar yeni bir laptop almayı düşünüyorum...fiyat aralığı 1-yada 1.5 milyar civarında olsun hem oyun için hemde internet için kullanıcam sesi kaliteli çıksın...önerileriniz...?
merhaba arkadaşlar yeni bir laptop almayı düşünüyorum...fiyat aralığı 1-yada 1.5 milyar civarında olsun hem oyun için hemde internet için kullanıcam sesi kaliteli çıksın...önerileriniz...?
0
kottak
(08.06.09)
o fiyata oyun oynatan laptop olmaz malesef.
0
berhan
(08.06.09)
2. el düşünürsen benim ilanımı inceleyebilirsin.
(git: 77104)
0
brainfour
(08.06.09)
rentts1
(08.06.09)
1.5 milyara oyun oynanan laptop bulunabilir gayet. ama diyorsan ki ben hayvansal grafikte oyunlar oynamak istiyorum, o zaman yetmez.
0
cro magnon
(08.06.09)
www.teknosa.com

Bunla Oblivion 4 full ayarlar açık oynuyorum. Başka bir şey söylemiyorum.
0
pichoscosama
(09.06.09)
(3)

Excel If Statement

godless frog
Sevgili Duyurulular, Excel bilenler, Gooogle'dan arar yine de bulurum diyenler,Soru ŞuŞimdi tablomuzda E2 satırında borç, F2 satırında Ödenen, H2 Satırında fark (borç - alacak), G2 satırında ise döviz cinsi (TL, $, €) yazıyor.Bir de K27 ve K28 de dolar ve euro kuru var.Bir Satıra şunu yazıyorum syn
Sevgili Duyurulular, Excel bilenler, Gooogle'dan arar yine de bulurum diyenler,

Soru Şu

Şimdi tablomuzda
E2 satırında borç, F2 satırında Ödenen, H2 Satırında fark (borç - alacak), G2 satırında ise döviz cinsi (TL, $, €) yazıyor.
Bir de K27 ve K28 de dolar ve euro kuru var.

Bir Satıra şunu yazıyorum syntax mı sorunlu nedir çalışmıyot
=IF((G2="$"),(H2*$K27),IF((G2="€"),(H2*$K28),IF((G2="TL"),H2)))

demek istediğim de şu:
G2 de $ yazıyorsa h2 ile K27 yi çarp, € yazıyorsa H2*k28 , TL yazıyorsa direkt H2 yi ver

olmaz mı?
0
godless frog
(08.06.09)
=IF(G2="$";(H2*K27);IF(G2="€";(H2*K28);IF(G2="TL";H2)))

budur hocam..
0
rednoff
(08.06.09)
hata veriyordu, google docs nanesineymiş virgül gösteriyor helpde noktalıvirgülle oluyormuş.

rednoff'un formülü düzgün çalıştı.
şimdi bir de combobox nanesini kabul etmiyor google docs.
ya office kurucam ya asp yapıcam sinir oldum gogula.
0
🌸godless frog
(08.06.09)
yok boşveriyorum excel mexcel.
bildiğimden şaşmayacam.
gogula da microsoft'a da kafam girsin şu sinirle.
0
🌸godless frog
(08.06.09)
(3)

ip olayı, banlama vs.

cizmedin ki kesesin
şimdi bu mybrute de ben kendi kendime pupiller yaptim, sonra engellendim. yani pupiller level atladkça bir point alamadim. okey.peki beni ip numararama gore engellemediler mi? ben modeme reset attığım zaman yeni ip almmıyor muyum? peki ben farklı ip den girdiğim zaman niye pupillerim level atladıkça
şimdi bu mybrute de ben kendi kendime pupiller yaptim, sonra engellendim. yani pupiller level atladkça bir point alamadim. okey.
peki beni ip numararama gore engellemediler mi? ben modeme reset attığım zaman yeni ip almmıyor muyum? peki ben farklı ip den girdiğim zaman niye pupillerim level atladıkça birşey olmuyor? benim ben olduğumu nasıl anlıyorlar ki? mac adresimizi falan mı öğreniyorlar?
sözlüğü yazdığım zaman mybrute adresimi, yeni pupiller level atladıkça puan geldi.
yani çakma pupil açan kişinin ben olduğumu nasıl anlıyorlar????
0
cizmedin ki kesesin
(08.06.09)
bilgisayarına cookie atıyordur, onu da silmen gerekebilir.
0
berhan
(08.06.09)
flash'ın ayarlarında cookieleri engelleme var. mybrute ile birlikte google'da ararsan yöntemleri bulursun.
0
desdinova
(08.06.09)
sözlükte direk birisi yazmıştı ya. şimdi cellule'yi aç tahta pano'ya sağ tıkla--> ayarlar--> depolama miktarını 0kb yap..
0
dambil
(08.06.09)
(2)

"Bir G/Ç aygıt hatası nedeniyle istek yürütülemedi." hatası

selim pusat
Yukarda yazdığım hatayı veren alet mp3 çalarım. Belki düzelir diye format atayım alete dedim, FAT32 olarak formatlarken tam son anda sanki aleti çıkarmışım gibi ses geliyor ve "format tamamlanamadı" hatası alıyorum. FAT olarak formatladığımdaysa doğru düzgün formatlanmasına rağmen içine bi şey atmay
Yukarda yazdığım hatayı veren alet mp3 çalarım. Belki düzelir diye format atayım alete dedim, FAT32 olarak formatlarken tam son anda sanki aleti çıkarmışım gibi ses geliyor ve "format tamamlanamadı" hatası alıyorum. FAT olarak formatladığımdaysa doğru düzgün formatlanmasına rağmen içine bi şey atmaya çalışırken yine aynı hatayı veriyor. Çözümü nedir? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
0
selim pusat
(08.06.09)
markası nedir? bazı mp3 çalarlar (sony mesela) sadece kendi üzerinden formatlanırsa çalışıyor.
0
thalamus
(08.06.09)
markası creative ve kendini formatlama gibi bir seçenek yok.
0
🌸selim pusat
(08.06.09)
(3)

laptopun ısınması

emraah
şimdi.. benim emektarın 5 yılı çoktan doldu.. zamanında canavardı da zamana yenik düştü.. casper celeron 1.4, 736 ram felan, pek birşey yapmıyorum, yaptığım işlemlere yetmesi lazım. alet acayip ısınıyor. bu senenin başından beri çok zorlayınca da kapanmaya başladı.. bu kapanma zamanı kısalınca, aram
şimdi.. benim emektarın 5 yılı çoktan doldu.. zamanında canavardı da zamana yenik düştü.. casper celeron 1.4, 736 ram felan, pek birşey yapmıyorum, yaptığım işlemlere yetmesi lazım. alet acayip ısınıyor. bu senenin başından beri çok zorlayınca da kapanmaya başladı.. bu kapanma zamanı kısalınca, aramaya inandım; aynı sorudan 3-5 tane gelmiş. gelen ortak cevaba uyarak fanın ordaki vidaları çıkarıp fanın altında üstünde içinde ne kadar toz varsa temizledim. iki hafta önceydi.. birkaç gün kendine gelmiş gibiydi. ama bu aralar tekrar kapanmaya başladı. yıllar yılı karşıma çıkmayan sorun niye karşıma çıktı? sorun yine toz değil sanırım. acaba içindeki parçalardan birinde mi bi sıkıntı var? bi tane ram hafif yerinden çıkmış da o mu ısınıyor mesela, yoksa fan dışında diğer yerlerde mi bi tozlanma kirlenme olmuş? olduğu gibi içini açsam bi göz atsam mı, tırsıyorum.. evet evet masada kullansam bunlar olmayacak da, yorgun geliyorum eve ve yatakta uzanarak kullanıyorum bilgisayarı, ondan hep. neyse, ne yapmalı, cevaplar için teşekkür ediyorum şimdiden.
0
emraah
(08.06.09)
sana tavsiyem notepal by cooler master. al bunu daha da kapanmaz o bilgisayar. internette 80 lira falan ama vatan ya da mavi de 40 liraya aldıydım ben.
0
ayiadam
(08.06.09)
ram tam takılı olmasa öter çalışmaz bilgisayarın. 5 yıl gibi bir süre yataktan kullandıysan o bilgisayarı faydalı ömrünü bitirmişsin sen onun. ama son bi çare ayiadam'ın dediği notebook soğutucuyu al. ama dikkat et, ucuz muadilleri var ki, çok afedersin hiç bi boka yaramıyorlar.
0
abtash
(08.06.09)
fan omrunu doldurmus olabilir. cikmasi gereken degerlere ulasamiyorsa (ki tozlar gobege kacarsa oyle oluyor) isinma normaldir. fani degistirmeyi dusunebilirsiniz kisaca.
0
entrapmen
(08.06.09)
(3)

533 / 667 / front bus / ram

dehri
merhaba,1) laptopa ram alıcam. üzerindekiler 533 mhz. ama notebook'un spesifikasyonlarında "front bus 667 mhz" yazıyo. ben şimdi kendime 2 tane 2 gb ddr 2 667 mhz ram alıcam. bi sorun olur mu? uygun mudur?makine şu:http://eu.computers.toshiba-europe.com/innovation/jsp/SUPPORTSECTION/discontinuedProd
merhaba,

1) laptopa ram alıcam. üzerindekiler 533 mhz. ama notebook'un spesifikasyonlarında "front bus 667 mhz" yazıyo. ben şimdi kendime 2 tane 2 gb ddr 2 667 mhz ram alıcam. bi sorun olur mu? uygun mudur?

makine şu:
eu.computers.toshiba-europe.com

ram de şu:
www.hepsiburada.com

2) sormuşken tam sorayım. makinenin linkini verdik. bu makineyi 4gb ram'e yükseltmek ile 2 gb ram'e yükseltmek arasında performans farkı olur mu? yoksa hazır yükseltmişken 4 iyi midir?
0
dehri
(08.06.09)
32 bit OS varsa en fazla 3 gb olur.
0
eyke
(08.06.09)
Ram yuvaları hangi hızdaysa ramler o hızda çalışır. Daha hızlı ram alabilirsiniz ama düşük hızda çalışırlar.
0
arche
(08.06.09)
yapmışken 4 gb yap. vista 32 bit sp1 4 gb destekliyor.
0
abtash
(08.06.09)
(4)

Bir müzik yazılımı vardı ama...

r_u_h
Midi tabanlı bir programdı muhtemelen, adını bilen var mıdır veya bu çeşit bir yazılım?Zamanında görmüştüm, ölçüleri gösteren kutucuklara akoru seçiyoruz, altada istersek ritm atayabiliyoruz, sonra çalma tuşuna basınca arpej veya ritm falan şeklinde bunları çalıyordu bu program.5dk boyunca akor çalı
Midi tabanlı bir programdı muhtemelen, adını bilen var mıdır veya bu çeşit bir yazılım?
Zamanında görmüştüm, ölçüleri gösteren kutucuklara akoru seçiyoruz, altada istersek ritm atayabiliyoruz, sonra çalma tuşuna basınca arpej veya ritm falan şeklinde bunları çalıyordu bu program.
5dk boyunca akor çalıp kaydetmek ve bir sürü zaman harcayarak alyapı hazırlamak filan zor geliyor alt tarafı solo çalışacağım.
0
r_u_h
(08.06.09)
guitar pro?
bi de guitarRig var gerçi
0
ravioli
(08.06.09)
guitar rig amfi,efekt vb yazılmı, guitar pro da değil, dediğim programda herşey hazırdı sadece akoru seçiyorsun o çalıyor
0
🌸r_u_h
(08.06.09)
fruity loops
0
mavi nota
(08.06.09)
FL'de değil abiler ablalar, MIDI tabanlı, belli başlı hazır arpej ritm ve davul loopları var filan
0
🌸r_u_h
(08.06.09)
(3)

masaüstüne dönmek ya da dönememek

patricia teyze
bir mallık yapıp masaüstü kısayolunu sildim (shift+del,)şimdi görev çubuğundaki masaüstüne dön zımbırtısı bir halta yaramıyor doğal olarak. bi oldurun geri getirin şu butonu hadi bakalım
bir mallık yapıp masaüstü kısayolunu sildim (shift+del,)şimdi görev çubuğundaki masaüstüne dön zımbırtısı bir halta yaramıyor doğal olarak. bi oldurun geri getirin şu butonu hadi bakalım
0
patricia teyze
(08.06.09)
biraz uğraştırsa da çözüm için:

support.microsoft.com

vista da işe yaramıyor bu arada.
0
alan shearer
(08.06.09)
Öncelikle Not Defterinden yeni bir metin belgesi açın ve içine şunları ekleyin.

[Shell]

Command=2

IconFile=Explorer.exe,3

[Taskbar]

Command=ToggleDesktop

Daha sonra bunu “Masaüstünü Göster.SCF” adıyla kaydedin. Daha sonra bunu hızlı başlat üzerine sürükleyin.
0
uncle_sam
(08.06.09)
windows tuşuyla d ye bastığımızda da masaüstüne dönebiliyoruz.. kısayoldan daha kullanışlı
0
rednoff
(08.06.09)
(2)

Mac OS X den NTFSformatted bi USB Stick'e nasil file atarim?

rusdemezale
galiba kendi Macintosh formati plus FAT FAT32 FAT16 haric, Mac OS X yapamiyo gibi.var mi bi cozumu koclar?bi sekilde Mac'den Windows'a resimleri tasimam ve process etmem lazim, Mac ile PC'yi baska turlu nasil baglarim, ozel crossed Ethernet Cable ile bi network mu olusturmam lazim? crossed cable da
galiba kendi Macintosh formati plus FAT FAT32 FAT16 haric, Mac OS X yapamiyo gibi.
var mi bi cozumu koclar?
bi sekilde Mac'den Windows'a resimleri tasimam ve process etmem lazim, Mac ile PC'yi baska turlu nasil baglarim, ozel crossed Ethernet Cable ile bi network mu olusturmam lazim? crossed cable da yok ki ynaimda...!!!
help please...
0
rusdemezale
(07.06.09)
macntfs-3g.blogspot.com (aramaya inanmak ?)
0
sourlemonade
(07.06.09)
(bkz: macfuse)
ya da ayni networke bagla(ikisini de evdeki modeme baglasan olur), windowstan sharingi ac, macten de finderda connect to server var(cmd+k) oraya smb://windowsip yaz (smb://192.168.2.7 gibi) shared dosyalara erisebilirsin oraya dosya da atabilirsin.
mac os ta dosya acmak icinde system preferences tan sharinge girip smb yi aktif etmen lazim
0
jay kay
(08.06.09)
(2)

- acil! - PDF sorusu

pozitif dusunce de kazanir
illustrator'da yaptığım dosyayı pdf olarak kaydettim. ikinci, üçüncü, dördüncü....... sayfaları illustratorde ayrı ayrı olarak kaydettiğimi varsayalım. bu hepsini nasıl 1 PDF dosyası içine atabiliriz? 1-2-3-4.... diye sayfalar olsun yani.yada daha farklı bir yol var mı?
illustrator'da yaptığım dosyayı pdf olarak kaydettim.
ikinci, üçüncü, dördüncü....... sayfaları illustratorde ayrı ayrı olarak kaydettiğimi varsayalım. bu hepsini nasıl 1 PDF dosyası içine atabiliriz? 1-2-3-4.... diye sayfalar olsun yani.

yada daha farklı bir yol var mı?
0
pozitif dusunce de kazanir
(07.06.09)
Merhaba,
downloads.sourceforge.net adresindeki "PDF Merge/Split" işinizi görecektir.
Kolay gelsin.
0
nuage
(07.06.09)
adobe acrobat professional de yapar.
rapid'den ara bul...
0
rusdemezale
(07.06.09)
(7)

Üstünde yazı olmayan Vista DVD'si

pichoscosama
Home mu, Business mi, Ultimate mi YÜKLEMEDEN nasıl anlaşılır?
Home mu, Business mi, Ultimate mi YÜKLEMEDEN nasıl anlaşılır?
0
pichoscosama
(07.06.09)
takın cd'yi kuruluma bir girin. yüklemeden iptal edin. başka bir çözüm bulamadım.
0
cro magnon
(07.06.09)
Hangi aşamada yazıyor?
0
🌸pichoscosama
(07.06.09)
Vista DVD sinden kurulum sırasında hangi sürümün şifresini girerseniz o yüklenir. Yoksa yanlış mı biliyorum?
0
iustitia omnibus
(07.06.09)
@iustitia omnibus;

Eğer dediğin gibiyse çok iyi olur vallahi. Laptopun altındaki Vista Home key işe yarasın, değil mi?
0
🌸pichoscosama
(07.06.09)
iustitia omnibus'un dediği gibi hepsi bir aradadır. Kurulumun ilk aşamasında size hangi sürümü yüklemek istediğinizi sorar.
0
mario64
(07.06.09)
@mario64;

Fekat sanal PC'de yükleme başlangıcı yaptım. Sadece "dil", ", ." seçimi ve klavye türü seçimi çıktı.
0
🌸pichoscosama
(07.06.09)
Serial'ı girdikten sonra hangi versiyonu yüklemek istediğinizi soruyor, o aşamaya kadar gelmelisiniz.
0
montreal
(08.06.09)
(2)

Telefonda Altyazılı Bir şey izlemek?

calimdor
şimdi notre dame de paris'i telefona atıp yolda izlemek istiyorum ama sorum var: -altyazıyı nasıl çalıştırabilirim acaba? altyazıyı gömmem mi lazım, hangi programla gömebilirim ve kaç dakikamı alır? eğer öyle değilse nasıl altyazılı izleyebilirim?
şimdi notre dame de paris'i telefona atıp yolda izlemek istiyorum ama sorum var:

-altyazıyı nasıl çalıştırabilirim acaba? altyazıyı gömmem mi lazım, hangi programla gömebilirim ve kaç dakikamı alır? eğer öyle değilse nasıl altyazılı izleyebilirim?
0
calimdor
(07.06.09)
arigold
(07.06.09)
www.pocketdivxencoder.net

hem altyazıyı gömer, hemde video boyutlarını cep telefonu için daha uygun boyuta getirir.
0
maydogdu
(07.06.09)
(3)

kollektör ve emiter uç...

ocanal
nasıl ayırt edilir?
nasıl ayırt edilir?
0
ocanal
(07.06.09)
npn'de kollektör akımın girdiği, emiter akımın çıktığı bacaktır. 3. bacak ise verdiğimiz bambaşka bir akım ile olayları denetlediğimiz yerdir.
0
posteriti
(07.06.09)
eğer elinde tutup da bakmaysa kastın hatırladığıma göre, çentik olan taraf yani base tarafını sol tarafa doğru tutarsak üstteki kısım kollektör kalan kısımsa emiter.
0
ceres
(07.06.09)
her ihtimale karşı elindeki transistörün referans bilgilerini google dan arat ordan bak. bazı transistörlerde(az olasılıkta olsa) farklı olabiliyor. yada bir elektronikçiye gidip adını unuttuğum bi transistör kitabı vardı(yaşlandım sanırsam) ordan bak.
0
la grande
(08.06.09)
(2)

video sorunu

kottak
arkadaşlar merhaba ben bilgisayarımdaki herhangi bi videoyu açtıgımda video oynarken şu yazılar çıkıyor: audio track input description:22050hz,mono 64 kbps mp2 current input bitrate 64 kbps audio track input description:22050 hz,stereo pcm (uncom current input bitrate :0 kbps....Bu nedemek oluyor?
arkadaşlar merhaba ben bilgisayarımdaki herhangi bi videoyu açtıgımda video oynarken şu yazılar çıkıyor: audio track input description:22050hz,mono 64 kbps mp2 current input bitrate 64 kbps audio track input description:22050 hz,stereo pcm (uncom current input bitrate :0 kbps....Bu nedemek oluyor? ve nasıl yok edebilirim
0
kottak
(07.06.09)
codec kaynakli bir sorun degil. sonucta video oynuyor, codec sorunu olsa oynamaz.

video actigin zaman system tray'de muhtemelen iki icon cikacak. FFa ve FFv yazan. FFv'ye sag tiklayip OSD'nin tick'ini kaldirirsan yazilar gider.
0
sourlemonade
(07.06.09)
yani diyor ki, video'nun audio input'u 22 mhz 64kbps mp2 formatındaymış, sizin codec'in audio output'u 22mhz 64 kbps stereo pcm audio imiş. yani giriş ve çıkış formatları farklıymış..
0
paradoxical
(07.06.09)
(8)

F1'de Sert lastik ve Yumuşak lastik arasındaki farklar nelerdir?

torque
Nelerdir?
Nelerdir?
0
torque
(07.06.09)
yumuşak lastikler zannımca bu sıcakta çok çabuk deforme oluyor, ama aynı zamanda yine sanırım daha hızlı gidiyor.
sert lastik için tam tersi diyeyim.

virajlarla da ilgili olabilir, tam bilemedim.
sert lastiklerle dönüşler daha zor yapılabiliyor olabilir, olmayabilir de.

edit: böyle de bir şey varmış: answers.yahoo.com
0
arigold
(07.06.09)
yumuşak lastik serte göre 0.5 sn/tur hızlıdır enaz. yumusak lastikten çabuk verim alırsın ancak çabuk aşınır. sertte istikrarlı tur atarsın. sürekli yani uzun tur atacaksan sert alırsın. ama yok 4-5 tur atacaksan yumusak lastik seçersin.uzun turda yumuşak lastik seçersen tahriş olur ve arabayı yolda tutamazsın.
0
eskili
(07.06.09)
Yumuşak lastiğin yol tutuşu daha iyidir, ama sert lastiğe göre tutuşu sağlayan katman daha çabuk yıpranır. Tabi yukarda idda edildiği gibi 4-5 tur kadar kısa değil.
0
pichoscosama
(07.06.09)
kaucuk malzemesine gore isimlendiriliyorlar. yumsak olanları yol tutusu daha iyi fekat hamuru yumsak oldugu ıcın daha cabuk asınan/ısınan bir yapıda. boyle olunca da daha cabuk omru tukenıyor. ha sen bu lastigi gunluk kullanımda 2 yılda fln o hale getirebilirsin.

sert lastik ise kaucuk malzemesi daha sert, yol tutusu gorece daha dusuk ama uzun omurlu oluyor.
0
bryan fury
(07.06.09)
@stack;
Virajlar F1 için çok önemlidir. Yol tutuşun ne kadar iyiyse o kadar hız kesmeden viraja girip iyi bir hızla virajdan çıkıp, düzlükte maximum hıza ulaşmak kolay olur.
0
pichoscosama
(07.06.09)
yumuşak lastik yol tutuşu arttırdığı için viraj hızını yükseltir, düzlük hızını ise düşürür.

sert lastik içinse tam tersi.

yumuşak lastik daha çabuk aşınır, sert lastikle spin atmak viraj çizisinden kaymak yanlış frenajda lastiklerin bloke olma ihtimali daha fazladır
0
sijwocaq
(07.06.09)
neden orta yumuşak lastik uretmezler peki, yada ön teker yumuşak arka sert kombinasyonu yapsalar?
0
ency
(07.06.09)
simdi on farklı arka farklı olsa demısler de, on farklı arka farklı oldugunda birisi daha cabuk eskiyecegi için fazladan pite girmesi gerekecektir. o nedenle o iş yaş.
0
bryan fury
(09.06.09)
(5)

Notebook: 1500 tl

efx
Sevgili dostlar,Vergi indirimi bitmeden ~1500 tl'lik, mümkünse harici ekran kartı olan bir sistem almak istiyorum. Uzun zamandır piyasadan uzaktayım, konuyla ilgili önerileriniz benim için değerli. Şimdiden teşekkürler.
Sevgili dostlar,

Vergi indirimi bitmeden ~1500 tl'lik, mümkünse harici ekran kartı olan bir sistem almak istiyorum. Uzun zamandır piyasadan uzaktayım, konuyla ilgili önerileriniz benim için değerli. Şimdiden teşekkürler.
0
efx
(07.06.09)
www.pcdepo.com fikir vermesi açısından.

burdaki asuslar iyidir. fiyatları çok daha ucuz lenovo var. kullanan arkadaşım gayet memnun.
0
geldiler
(07.06.09)
1) Harici ekran kartı diye bir şey yoktur. Bütün ekran kartları dahilidir. Anakart üstünde bütünleşik olan ve kart şeklinde olan diye ikiye ayrılır.

2) 15 gün önce 1400 küsür TL'ye ACER aldım bir tane. İşlemci T6600 2.2 Ghz, Ekran kartı Ati Redeon 4650 1 GB, RAM 4 GB, HDD 320 GB. Teknosa'dan aldım.
0
pichoscosama
(07.06.09)
@pichoscosama şu bilgisayar mı?
www.hepsiburada.com
0
🌸efx
(07.06.09)
@efx;

Evet, 6930G serisi. Ama bunun işlemcisi T6400. 2.0 Ghz. Benimki T6600 2.2 Ghz.

www.teknosa.com

En sevdiğim yanı sağda num takımı da olması. Bu aletle full görüntü ayarları açık aralıksız 7 saat Oblivion IV oynadı kuzenim.

Az daha para ekleyim P serisi bi işlemcili de alabilirsin. Galiba P8700'ler vardı. Ama T6600 bana yeterli geldi.
0
pichoscosama
(07.06.09)
asus'a elini bile sürme.
sozluk.sourtimes.org

heriflerin kendi official sitelerindeki forumda bile bu sorunlar yazıyor.
hani bazen ben asus alma yazınca altına hemen asus al yazıyorlar ya.
işte ben doldurayım dedim savımınn altını.
0
domine deyus
(08.06.09)
(3)

itunes'a mp3 yükleme problemi

cino
arkadaşlar, bu itunes lavuğu bazı mp3'leri kabul etmiyor. ne çift tıklamayla, ne sürüklemeyle, ne de "add file to library" seçeneği ile kesinlikle kabul etmiyor. sürüklerken (+)işareti ve kopyala ibaresi çıkıyor, mesela .doc dosyasını sürüklediğimde, hemen kırmızı çarpı ibaresi çıkarak izin vermiyor
arkadaşlar, bu itunes lavuğu bazı mp3'leri kabul etmiyor. ne çift tıklamayla, ne sürüklemeyle, ne de "add file to library" seçeneği ile kesinlikle kabul etmiyor. sürüklerken (+)işareti ve kopyala ibaresi çıkıyor, mesela .doc dosyasını sürüklediğimde, hemen kırmızı çarpı ibaresi çıkarak izin vermiyor.

mis gibi rush - tom sawyer'ı yükleyemedik, neden olabilir? ne yapılabilir?

cevap verecek hayırseverlerin gözönüne alması için bir kaç detay daha;

1. daha üç gün öncesine kadar ipod'umda çaldığıma eminim. şarkı sanki oradan silinmiş, tekrar da yüklenmiyor,
2. formatı kesinlikle mp3, diğer mp3'ler sorunsuz çalışıyor. bunun gibi bir mp3'üm daha var,
3. tüm library'yi silip tekrar denedim ama yine olmadı,
4. bilgisayarda vista yüklü,
5. acaba bizim itunes'ta mı ipnelik var...

bi buldurun yaa...
0
cino
(07.06.09)
vbr mp3lerde sorun çıkarmıştı bir ara bende de. o olabilir mi acaba sıkıntı?
0
electropie
(07.06.09)
nasıl çözdünüz, sözlükte vbr problemi için vbrfix işlevli programlar tavsiye edilmiş, var mı kullandığınız?
0
🌸cino
(07.06.09)
sanırım orda yazanı denemiştim ama uğraşılacak iş değil o.
mediamonkey kurdum. vbr mp3leri üst kalite cbr'a çevirdim, rahat ettim. kalite kayboluyor teknik olarak ama benim kulağımın farkedeceği bir şey değil, sorun etmedim ondan. ya da aac'ye dönüştürürüm sorun olmaz diyorsan itunes ile yapabilirsin. ama library'e eklemiyor falan demişsin. bilemedim.
0
electropie
(08.06.09)
(7)

WD MyBook Esenntial çalışmıyor

nyx
Arkadaşlar hiçbir problem yokken harici harddisk (500 gb WD MyBook) fişe taktığımda çalışmamaya başladı. İçerisinde hayati öneme sahip 300 gb veri var. Yanmış mıdır, ne olmuştır ki?
Arkadaşlar hiçbir problem yokken harici harddisk (500 gb WD MyBook) fişe taktığımda çalışmamaya başladı. İçerisinde hayati öneme sahip 300 gb veri var. Yanmış mıdır, ne olmuştır ki?
0
nyx
(07.06.09)
Hayati öneme sahip verileri DVD+R disklere kaydederek güvenli bir şekilde saklayın. Harici sabit diskler erişim kolaylığı içindir. Geçmiş olsun.
0
mario64
(07.06.09)
benim de başıma gelmişti, bir foruma yazmıştım, bir kaç kişi içindeki verileri kurtarabileceğini söyleyerek iş yerlerinin adresini falan yazmıştı ama götürmemiştim ben, o kadar da önemli değil diye. tabi hatırlamıyorum nereye yazdığımı falan ama forumtr veya donanımhaber forumlarında falan çare bulabilirsin bence. burdan da çıkabilir tabi :)
0
1001gecemasallariyla1002gece
(07.06.09)
Sonsuzluğa giden verileri unuttuk diyelim, harici diskimi kurtarabilir miyim?
0
🌸nyx
(07.06.09)
İçindeki bilgileri unut, garantisi varsa aldığın yere git kessin değiştirirler. Bi arkadaşım çalışırken 1 metreden düşürüp mundar ettiği harici diski bile garanti kapsamında değiştirtmişler sorunsuz...
0
selimse
(07.06.09)
Dur hemen heyecan yapma. Herhangi bi yere düşürme elektrik gelip gitmesi vb. herhangi bir durum yoksa büyük bir sorun olmasa gerek, belli de olmaz ama. Başka bilgisayarda falan dene fişten çıkar bekle 2-3 saat 1 gün sonra tekrar dene öyle gelip gitmeler harici disklerde olabiliyor.
0
rurouni
(07.06.09)
içinde standart 3.5 inç disk olmalı diye biliyorum. söküp bilgisayara doğrudan bağlamak bir yol olabilir.
0
ency
(07.06.09)
bence henüz paniğe gerek yok. fişe takınca hiç mavi ışık yanmıyorsa, harddisk değil, muhtemelen elektrik ünitesi bozulmuştur. servisine götür ya da söküp içinden hdd'yi çıkarıp bilgisayara direk bağla, içinde standart 3,5 inç hdd var.
0
delikan76
(07.06.09)
(3)

Fm 2008 8.0.2 güncellemesi.

point guard
merhabalar..lütfen bir yardım edin şu konuda.. 3 gündür deli-danalar gibi uğraşıyorum ama oynayamadım şu oyunu bir türlü.8.0.2 güncellemesini yüklüyorum ancak oyuna girdiğimde versiyon seçimi gelmiyor.. direk 8.0 dan devam ediyor. nasıl halledebilirim ?
merhabalar..
lütfen bir yardım edin şu konuda.. 3 gündür deli-danalar gibi uğraşıyorum ama oynayamadım şu oyunu bir türlü.

8.0.2 güncellemesini yüklüyorum ancak oyuna girdiğimde versiyon seçimi gelmiyor.. direk 8.0 dan devam ediyor. nasıl halledebilirim ?
0
point guard
(07.06.09)
8.0.1'e gerek vardır?
0
kirk karaktere sigmayacak adam
(07.06.09)
yokmuş.. öyle okudum sitelerde
0
🌸point guard
(07.06.09)
güncellemeden sonra 8.0.2 için ayrı crack kurdun mu?ben öyle yapmıştım sorunsuz devam etti.eski savelerimide oynadım yani.8.0.1 gereksiz.
0
rosencruz
(08.06.09)
(3)

projektör takayım istiyorum ama simgelerim dağılmasın istiyorum..

p shadow
dizüstü bilgisayar kullanıyorum.. masaüstümde simgeleri sola dayayarak kullanabilen bir insan değilim.. hatta sol şerit mümkün olduğunca boş.. ama pcye projektör taktığım zaman malum çözünürlük falan küçülüyor değişiyor bi şeyler oluyor ve bu simgeler dağılıyor.. engellemek mümkün müdür? hani olmadı
dizüstü bilgisayar kullanıyorum.. masaüstümde simgeleri sola dayayarak kullanabilen bir insan değilim.. hatta sol şerit mümkün olduğunca boş.. ama pcye projektör taktığım zaman malum çözünürlük falan küçülüyor değişiyor bi şeyler oluyor ve bu simgeler dağılıyor.. engellemek mümkün müdür? hani olmadı dağılsın, ama sonra geri düzelsin?..
0
p shadow
(07.06.09)
benim kullandığım InFocus projektör vista'da 1024x768 çözünürlük ile gösteriyor. Bilgisayarın çözünürlüğünü'de o ölçüye ayarlayınca hiç bir sorun olmadan kullanılıyor.
0
ucanokuz
(07.06.09)
Ya şu an mevcut ekranının çözünürlüğünü destekleyen bir projeksyon makinesi alacaksın ya da ekranındaki simgeleri düşük çözünürlüğe göre yerleşireceksin, yani çok aşağıya veya sağa bi simge koymayacaksın...
0
selimse
(07.06.09)
DeskSave 7.0 adlı bir programı kullanıyordum ben, istediğin çözünürlükte simgelerin dizilimini kaydedebiliyorsun, çözünürlük değiştiğinde ait olduğu yere geri getiriyor. Minik güzel bir program.


DeskSave 7.0
(c) 1998-2007 Thorsten Blauhut

DeskSave is a user-friendly tool to save and restore the icon layout of the desktop.
Features:
- Saves the icon layout according to current user and screen resolution
- Restoring works properly, even if 'Auto Arrange' or 'Align to Grid' (Windows XP) is activated
- Accepts command line parameters
- Auto restore at resolution change or program start
- Starts with Windows, if desired
- Import and export of layout and settings
- Undo after restoration
- Provides backups of current and saved layouts
- Supports English and German language
- Optional shell extension for the desktop, thereby easy access to functions without background process
- Very small size (DeskSave.exe: 68 KB, Shell extension: 72 KB)
- No setup routine, just unpack the archive and DeskSave is ready
- Easy deletion of all saved layouts and all settings, DeskSave is completely removable
- Supports Windows 9x/NT/2000 and XP
0
skatheist
(08.06.09)
(8)

laptop a usb klavye nasıl olur?

rentts1
şimdi benim laptop klasik laptop klavyesine sahip. yani numerik tuş takımı yok ben bunun yerine usb den bağlanan ve hem daha ergonomik hem nümerik tuş takımı olan bi alet alsam diyorum. böyle bişi mümkün mü? yani usb mouse gbi klavyeyi de usb den takınca çat diye kullanmaya başlayabilir miyim? ve bu
şimdi benim laptop klasik laptop klavyesine sahip. yani numerik tuş takımı yok ben bunun yerine usb den bağlanan ve hem daha ergonomik hem nümerik tuş takımı olan bi alet alsam diyorum. böyle bişi mümkün mü? yani usb mouse gbi klavyeyi de usb den takınca çat diye kullanmaya başlayabilir miyim? ve bu tüm usb klavyeler için geçerli midir?
0
rentts1
(07.06.09)
e gayet tabi?
0
sourlemonade
(07.06.09)
sadece numerik için istemiyorum kullanım rahatlığı ve erogonomisi için aynı zamanda.
0
🌸rentts1
(07.06.09)
daha rahat olacaktır. şu laptop'larda bileğe gelen denk gelen kısımlara temas bileklerdeki sinirlere çok zarar veriyor. ben de en yakın zamanda alacağım klavye hep erteledim..
0
dambil
(07.06.09)
olur ama ergonomik olur mu koca klavyeyi laptopla taşımak ona emin değilim.

elastik, katlanabilen usb klavyeler var onlar daha mantıklı olur ama.
0
cro magnon
(07.06.09)
bu kadar muhabbet olmuşken ben de şunu sorıyım o zaman:
bende eski masaüstü klavyesi var ama girişi usb değil tabi. ucu yuvarlak olanlardan. küçük aletler olur dönüştürücü mü denir artık ona ne denir bi ucu usb bi ucu da böyle yuvarlak. onun aracılığıyla kullanılabilir. bunlar nerde satılır? bi elektrikçiye gitsem var mıdır?
0
tepedeki psychedelic adam
(07.06.09)
laptop ı taşımıyorum yani sürekli evde kullanıyorum. "desktop replacement" olarak yani.

www.vatanbilgisayar.com
bu yukardakinden almayı düşünüyorum. medimarkt ta denedim gayet ergonomik ayrıca kablolu olması da bence avantaj. kablosuz olan kalem pille çalışıyor ve ne kadar uzun dayanırsa dayansın 1-2 aya yenilemek gerekiyo pilleri zamanında çok çektim kablosuzdan. şarjlı olanları var onlar da 500 lira falan yani ebesinin gözü. şu an bence en mantıklı ve ergonomik çözüm gibi görünüyor. bi de logitech in alto diye bi muabbeti var ama o da gereksiz pahalı. ha bu verdiğim linkteki de çok ucuz değil ama o parayı hak ediyo.
0
🌸rentts1
(07.06.09)
en önemlisi yeni alacağın klavyeye dikkat et, tuş takımı laptop gibi olsun, alışıksan laptopa zorluk çekersin koca koca tuşlarla.
0
yapcak bisi yok
(07.06.09)
ve hatta kablosuz mouse klavye bilem olur. ergonomi açısından yani..
0
paradoxical
(07.06.09)
(5)

Autocad-Hatch

hislicocuk
salı günü proje teslimim var ve ben hala döşme yapıyorum. bir arkadaşımdan bende olmayan değişik şekillerde döşeme örnekleri barındıran bir dosya aldım. fakat bu döşemeleri hızlı kullanamıyorum. alanlar çok büyük ve döşemeler de ölçeğe göre küçültülünce iyice ufalıyor. tek tek birleştirerek döşemek
salı günü proje teslimim var ve ben hala döşme yapıyorum. bir arkadaşımdan bende olmayan değişik şekillerde döşeme örnekleri barındıran bir dosya aldım. fakat bu döşemeleri hızlı kullanamıyorum. alanlar çok büyük ve döşemeler de ölçeğe göre küçültülünce iyice ufalıyor. tek tek birleştirerek döşemek çok uzun sürecek. hatch komutunun custom bölümünden bu döşeme örneklerini kullanmaya çalıştım ama açılan pencere bomboş...

ne yapamam lazım?
0
hislicocuk
(07.06.09)
döşemelerini "solid" olarak hatchleyip, sonra "match attributes" komutuyla arkadaşından aldığın özellikleri atayabilirsin.

komutun kısayolu "MA".
0
matthias coltrain
(07.06.09)
cevap için teşekkür ederim ama ben beceremedim sanırım... :S
0
🌸hislicocuk
(07.06.09)
bayağı uzun bir cevap yazdım, gönder'e bastım ama logout olmuşum. yazdıklarımı kopyalamadığım için uçup gittiler. hırs yaptım bir daha yazcam:

şimdi adım adım ben olsam nasıl yapardım onu anlatıyorum.

- hatchlenecek yerlerin sınırlarını belirleyen çizgileri seçip, "copy" komutuyla (ctrl+c değil) resmin dışında bir yere kopyalıyorum. klavye kısayolu "co" ya da "cp"dir. ya da "modify" menüsünden seçebilirsin ama klavyeden alışmakta fayda var. kopyalanacak mesafeyi kendin girersen iyi olur. "ortho" açık olsun kesin, bi 10000mm falan aşağı kopyala çizgileri.

- şimdi bu çizgilerin tam kapalı alanlar oluşturduğundan emin olmak lazım. eğer ufak kesintiler falan varsa hatch komutu sapıtacaktır. yerine göre "trim", "extend" ve bolca "fillet" kullanarak bunu gerçekleştirdin.

- sıra geldi hatch'e. komut satırına "h" yazıp komutu çalıştırdın. eski ve güzel Acad sürümlerinde karşına ekran çıkmaz, "s"ye basıp istediğin alanı sınırlayan çizgileri bir kerede seçip pat diye "solid hatch"i gerçekleştirirdin. yenilerde komut ekranı açılıyor. canımızı sıkmıyoruz, zaman kaybetmemek için ayar falan yapmaya çalışmadan "add: select objects"e basıp hatclenecek alanı seçip "ok" deyip geçiyoruz.

- tüm hatch işlemi bitince, karşında muhtemelen "angle" stilinde bir sürü alan olacak. şimdi arkadaşından aldığın dosyayı açıp, kullanacağın patterni o resimden ctrl+c ile alıyorsun. kendi resmine kopyalayıp, "match properties" komutuyla özellik aktarması yapman lazım. "ma" yazıp komutu çalıştırdın. diğer resimden getirdiğin hatch'e bir kere tıkladın, mouse işaretçisinin yanında fırça belirdi. sağdan sola bir pencere açarak kendi çizdiğin hatch'lerin alayını seçtin, işlem tamamdır.

- hatch scale resme uygun değilse, ilgili elemanları seçip "pr" komutuyla özellikler penceresini açıp oradan scale değişikliği yapabilirsin. normal "sc" komutuyla falan olmaz, ömrünü harcarsın :)

- son adım, hazırladığın şekilleri asıl resme oturtmak. "ortho" açıktı ve 10000 aşağı kopyalamıştık. hatchlerini seçip "m" komutuyla halledersin.
0
matthias coltrain
(07.06.09)
uğraşın için çok teşekkür ederim matthias coltrain... bunları daha önce de yapmıştım. şimdi sen böyle açıklayınca yine yaptım ve yine aynı şey oldu. solid hatch'in rengi kırmızı oldu sadece. başka bir değişiklik olmadı... :(

ben de çaresiz kaldığım için birleştirerek yapıyorum döşemeleri sabahtan beri. böyle devam etmek zorundayım sanırım... :)))

tekrar teşekkür ederim...
0
🌸hislicocuk
(07.06.09)
sanırım arkadaşın taramaları patlatmış,
dosyaları matthiascoltrain [at] gmail.com'a atarsan yarın sabah bir göz atabilirim. kısa bir yolu olmalı.
0
matthias coltrain
(07.06.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.