Giriş
(3)

Virtua Tennis 3te servisin yönü nasıl ayarlanır?

sly cooper
Evet sevgili dostlar. Aranızda virtua tennis 3 oynamış olanlar vardır. Bana servisin yönünü nasıl ayarlayacağımı söylerlerse kendilerine müteşekkir olurum. Sağa sola basıcaz(ya da joystick'i sağa sola çekicez, aynı şey) ama bunu tam ne zaman yapıcaz? Ne yaptıysam olmadı, hep mal gibi ortaya attım se
Evet sevgili dostlar. Aranızda virtua tennis 3 oynamış olanlar vardır. Bana servisin yönünü nasıl ayarlayacağımı söylerlerse kendilerine müteşekkir olurum. Sağa sola basıcaz(ya da joystick'i sağa sola çekicez, aynı şey) ama bunu tam ne zaman yapıcaz? Ne yaptıysam olmadı, hep mal gibi ortaya attım servisleri. Maçta çok problem olmuyor da pin crusherda labutlar(labut çok güzel kelimeymiş lan. labut ehe ehe) sağda sol kalınca uyuz oluyorum, benim topum gamsız gibi yanlarından süzülerek geçip gidiyor. Bi yardım edin be hadi be.
0
sly cooper
(12.06.09)
hocam basılı tutma süresi etkeni de var. yön tuşlarına yani. ilk başlayışta beceremezsin zaten. yapa yapa profesyonelleşiyorsun.

servisi atmadan bir saniye(sıktım) önce falan basıp tam atmadan çekeceksin. tamamen içgüdüsel birşey :)
0
cro magnon
(12.06.09)
o içgüdüsel dediğiniz şeyi anlıyorum çünkü aynı şey fileye yakın atmak için aşağı basarken de var. lakin aynı şeyi sağ sol yön tuşlarında ne kadar denesem de yapamadım. hayır dünya sıralamasında ilk 20deki bir tenisçiyim bugüne bugün ama hala mal gibi servis atıyorum :) nede yapamıyorum ki acaba? bi de o mini oyunları kariyer modu dışında oynamaya kalktığımda "you can't play this mode with only one player, all the players must press the start button" gibi manasız birşeyler söylüyor. cidden tek kişi oynanmıyor mu?
0
🌸sly cooper
(12.06.09)
sanırım oynanmıyor.
0
cro magnon
(15.06.09)
(7)

1500 tl laptop

spitzer
selam, bu fiyata laptop tavsiyesi alıcam. yalnız şöyle ki; ilk aradığım şey dayanıklılık, belki biraz bu şansa bağlıdır ama yine de vardır böyle markalar genel olarak dayanıklı olan, önerilerinizi bekliyorum.
selam, bu fiyata laptop tavsiyesi alıcam. yalnız şöyle ki; ilk aradığım şey dayanıklılık, belki biraz bu şansa bağlıdır ama yine de vardır böyle markalar genel olarak dayanıklı olan, önerilerinizi bekliyorum.
0
spitzer
(12.06.09)
asus, dell, toshiba (no matter what garantisi var)
0
rentts1
(12.06.09)
nasıl bir psikolojik eşiktir kardeşim bu 1500 tl, herkesin 1500 tl'si var,

herneyse, ayrıeten yukarıdaki ara butonuna 1500 tl yazarsan baya bir şeyler çıkacaktır.
0
arigold
(12.06.09)
garantisi var da garanti köşelerine gitmek istemiyorum pek. alıyım evimde yaya yaya kullanayım aleti.
0
🌸spitzer
(12.06.09)
sourlemonade
(12.06.09)
soru biraz eksik kalmış sanki. genelde ne ağırlıklı kullanacaksın. genelde internette takılırım, oyunla işim olmaz dersen, paylaşımlı ekran kartlı bir laptop almalısın. diğer türlü paylaşımsız ekran kartlı almalısın.

senin ihtiyacını bilmemiz gerek.
mesela, mp3 arşivim var diski büyük olsun, database çalışacam ram' i fazla olsun gibi.
0
erzi
(12.06.09)
www.teknosa.com

Kullanıyorum, memnunum.
0
pichoscosama
(12.06.09)
lenova
0
darknum
(12.06.09)
(6)

klavye tavsiyesi

rentts1
geçenlerde yine sormuştum laptop a usb klavye olur mu diye olur dendi. şimdi de şunu almaya karar verdim http://www.vatanbilgisayar.com/ProductDetails.aspx?I_ID=31376bu modeli kullanan var mı daha önceden ya da halihazırda kullanan? önerileriniz, ya da şikayetleriniz var mı bu klavye hakkında?
geçenlerde yine sormuştum laptop a usb klavye olur mu diye olur dendi. şimdi de şunu almaya karar verdim
www.vatanbilgisayar.com
bu modeli kullanan var mı daha önceden ya da halihazırda kullanan? önerileriniz, ya da şikayetleriniz var mı bu klavye hakkında?
0
rentts1
(12.06.09)
Dün Ümraniye Carrefour da Microsoft kablosuz klavye+mouse 45tl, Logitech kablosuz klavye + mouse 49 tl idi. Yanlış görmediysem tabii.
0
iustitia omnibus
(12.06.09)
özellikle kablosuz almak istemiyorum kablolu tercihim. daha önce çok çektim kablosuz muabbetinden.
0
🌸rentts1
(12.06.09)
logitech olsun çamurdan olsun. en ucuz modelini bile bir şeye eğişmem logitechin.
0
teritori
(12.06.09)
Yine aynı mağazada Microsoftun kablolusu vardı 35 civarına. MediaMarkt ta 25-30 çeşit klavye sergileniyo yanyana. Orayada bakın derim ben. Tabiki Logitech bir başka. KEsinlikle tercih nedeni.
0
iustitia omnibus
(12.06.09)
zaten mediamarktta baktım çeşitlere benm merakım bu klavyede donanım haberde falan bazı tuş kombolarında sorun olduğu yazıyodu böle bişi var mıdır onu merak ettim.
0
🌸rentts1
(12.06.09)
benim eski klavyem microsoft'tu ve çatır çutur ses çıkarıyordu yazarken tuşlar. ben hep laptop klavyesi gibi sessiz bir şeyler istiyordum.
carrefour'da bir klavye var, 30 tl'ye. ve gerçekten süper. ne ses çıkarıyor ne bir sorunu var. onu alın derim. markası bile carrefour (bunu yanlış yazıyorum herhalde ya neyse) olabilir. tavsiye ediyorum, en azından gidip bakın bir.
0
sen git ben geliyorum
(12.06.09)
(5)

photoshop açılış hızı

abtash
dün seven 32 bit'ten 64 bit'e geçeyim dedim, geçtim. eskiden 3-5(yazıyla üç-beş) saniyede açılan fotoşop artık 8-10 sn'de falan açılır oldu, ilk açılış süresinden bahsediyorum. windows'u kapatmadan programı kapatıp açınca normal olarak hala 2-3 saniyede açıyor. sinirlendim tekrar 32 bit'e geçtim, fo
dün seven 32 bit'ten 64 bit'e geçeyim dedim, geçtim. eskiden 3-5(yazıyla üç-beş) saniyede açılan fotoşop artık 8-10 sn'de falan açılır oldu, ilk açılış süresinden bahsediyorum. windows'u kapatmadan programı kapatıp açınca normal olarak hala 2-3 saniyede açıyor. sinirlendim tekrar 32 bit'e geçtim, fotoşop hala aynı şekilde açılıyor sinir oldum. gerçi bu hız normal gibi ama eskiden 3-5 sn'de açılması süperdi nedir sorun, bir de kullananlardan yaklaşık açılmas süresi alabilir miyim? ps versiyonu cs4. ps'nin 64 bit veya 32 bit olması fark yaratmamıştı 64 bit 7'de. ikisi de aynı hızdaydı. pirince giderken eldeki bulgurdan olduk resmen.
0
abtash
(12.06.09)
kendi donanımının özelliklerinden bahsedersen daha sağlıklı olur sanırım. çnkü açılış süresi biraz ona da bağlı. ram miktarı, işlemci, harddisk kapasite ve rpm i de önemlidir. cevap verenler de kendi donanımlarının özelliklerinden bahsederse karşılaştırma yapılabilir.
c2d 2.4ghz 3gb ram 7200rpm harddiskle 6sn de açıldı ama cs3 bendeki. ha bi de xp 32 bit.
0
rentts1
(12.06.09)
entry'i tekrar okurken bir şey unuttum demiştim buymuş:)

centrino duo p 8400 2.27 ghz

3 gb ram

nvidia 9650 m gt 1 gb ekran kartı

5400 rpm 250 gb hdd
0
🌸abtash
(12.06.09)
core 2 2.53 intel t9400 işlemci
4gb ram
hd3650 ekran kartı
5400rpm hdd
2sn de açıldı. cs4. vista ultimate 64bit kullanıyırum.
0
rurouni
(12.06.09)
Harddisk'te kendine alakasız bir alanda yer bulmuştur. Defrag candır, açılışını hızlandırabilir.
0
skatheist
(13.06.09)
kendine geldi şerefsiz, eskisinden daha iyi 2-3 sn'de açıyor. seven 32 bit.
0
🌸abtash
(13.06.09)
(2)

(unable to write) hatası

cehcho
unable to write to \\muh-snc\uprt.ini ana makinedeki yazım programı kullanıp kapatmak istedğimizde çıkan hata. nedir bu işin oluru ?
unable to write to \\muh-snc\uprt.ini

ana makinedeki yazım programı kullanıp kapatmak istedğimizde çıkan hata. nedir bu işin oluru ?
0
cehcho
(12.06.09)
kontrol ettim. salt okunur değil.
0
🌸cehcho
(12.06.09)
permissionlara bakın.
0
kobretti
(12.06.09)
(5)

www.nude.hu

pichoscosama
Bu site IP bloklu mu?
Bu site IP bloklu mu?
0
pichoscosama
(12.06.09)
bende açılmadı. opendns kullanıyorum.
0
blackdog
(12.06.09)
dns kullanmıyorum bende de açılmadı :)
0
fatihdr
(12.06.09)
Anca tunel ile açılıyor.
0
🌸pichoscosama
(12.06.09)
auditip.com
bende de açılmadı ama online görünüyor.
0
dedi kalabaligin icinden bir ses
(12.06.09)
yurtdisindan aciliyor.
0
fspades
(12.06.09)
(3)

ABD dışı uluslararası garanti(apple)

dirk pitt
ABD den Macbook Pro getirtmeyi düşünüyorum. lakin bunun için ekstradan uluslararası garanti parası ödemek gerekiyor diye biliyorum(fotoğraf makinasında öyle olmuştu). Apple için bu abd dışı garanti fiyatı ne kadardır?
ABD den Macbook Pro getirtmeyi düşünüyorum. lakin bunun için ekstradan uluslararası garanti parası ödemek gerekiyor diye biliyorum(fotoğraf makinasında öyle olmuştu). Apple için bu abd dışı garanti fiyatı ne kadardır?
0
dirk pitt
(12.06.09)
apple bütün dünyada 1 yıl garanti veriyor satın alınmış aletlere, benim MBP de tamire gitti Türkiye'de br sorun olmuyo. Amerikadan alınan ekstra garanti de burda işe yaramıyor diye biliyorum. Burdan almak gerekiyo
0
felsongy
(12.06.09)
(ekstra) global garanti saglayan bir de su applecare zimbirtisi var.
www.apple.com

$349 sanirim.
0
sourlemonade
(12.06.09)
Apple Care protection plan al 45$ a almıştım 2 senelik ama o sıralar macbook yeni çıkmıştı kampanya falan yapıyorlardı.
0
thefin
(12.06.09)
(3)

explorer 7

coldnick
vista kullanıyorum daha önceden explorer 7 yi kullanıyodum büyük bi hata yaparak 8 i yükledim ama sürekli hata veriyor ve yeniden 7 yi yüklemek istediğimde vista bu programı desteklemiyor hatası veriyor.ne yapabilirm nerden nasıl yükleyebilirm tekrar
vista kullanıyorum daha önceden explorer 7 yi kullanıyodum büyük bi hata yaparak 8 i yükledim ama sürekli hata veriyor ve yeniden 7 yi yüklemek istediğimde vista bu programı desteklemiyor hatası veriyor.
ne yapabilirm nerden nasıl yükleyebilirm tekrar
0
coldnick
(12.06.09)
8'i denetim masasından kaldırmayı dener misin?
0
pichoscosama
(12.06.09)
service pack'leri ve güncellemeleri yaptıysanız böyle bir hata vermiyor olması lazım. ie8'i bir de tabii microsoft'tan ya da yahoo.com'dan indirmiş olmanız tavsiye edilir.
0
gozupek
(12.06.09)
ie8'i silmek için revo uninstaller'ı kurun. ücretsiz süper türkçe bir program. ie8'i kaldırın her şeyiyle. bilgisayarı yeniden başlatın.
0
gozupek
(12.06.09)
(1)

Virüs Belasından Kurtulma Yolu

ceres
Ey yardım etmeyi bir gönül işi hâline getirmiş insanlar, sizlere sesleniyorum,Yine bir sorunla karşınızdayım. Önceki sorunumda yazdığım gibi google ve benzeri sitelerdeki yazı sorunundan şikayetçiydim. Combofix'i kurdum çalıştırdım bir çok sorun buldu sildi, baya bir düzeldi. Yazılar yine italik o d
Ey yardım etmeyi bir gönül işi hâline getirmiş insanlar, sizlere sesleniyorum,
Yine bir sorunla karşınızdayım. Önceki sorunumda yazdığım gibi google ve benzeri sitelerdeki yazı sorunundan şikayetçiydim. Combofix'i kurdum çalıştırdım bir çok sorun buldu sildi, baya bir düzeldi. Yazılar yine italik o değil de ama sorun biraz büyüdü. Nasıl oldu anlamadım ama bu işlemi yaptıktan sonra ünlü conficker virüsü bi hoşbulduk dedi ya da tüm belirtilerini gösteren daha değişik bir şey. Bilgisayarımda kurulu olan avira çalışmıyor. Mcafee, Kaspersky, Avira gibi güvenlik sitelerine girmiyor. Direkt opera ya da explorer'ı kapatıyor bu sayfaları açtığımda ya da google'da bu anahtar kelimeleri girdiğimde. Ama bu virüsü yok etmek için önerilen yollardan ve online checker'lardan bir sonuç alamadım. Hem bu virüs bilgisayarında yok hem de gayet sağlıklı görünüyor diyorlar. Arkada usul usul avira çalışıyor bir kez uyarı verdi ancak ne silebiliyorum ne de açabiliyorum. Açınca da hemen kapanıyor.

İşin özü yardım edin Allah rızası için. Bilgisayar takır takır çalışıyor ama korumasız ve içinde sonradan sorun yaratacak bir şeyler olduğu açık. Ne yapsam ne etsem de paranoyaklık yapmaktan kendimi alıkoysam?
0
ceres
(11.06.09)
doctus.org'a yazmanı tavsiye ederim. Tüm sorunlara çok çabuk ve profesyonelce cevap yazarlar.
0
tekosin
(11.06.09)
(1)

pardus çalışan cd

enter saltman benim
pardus çalışan cd ile bilgisayarımı açıyorum.sonra dosya yöneticisine giriyorum. açılan pencerenin yanında harddiskim görünüyo c d die ancak tıkalyınca hata veriyor ingilizce bişeyler eğer external falan kullanıyorsunuz çıkarınız mı ne diyor anlamıyorum bu sorunu nasıl çözerim(disk simgelerinin altı
pardus çalışan cd ile bilgisayarımı açıyorum.sonra dosya yöneticisine giriyorum. açılan pencerenin yanında harddiskim görünüyo c d die ancak tıkalyınca hata veriyor ingilizce bişeyler eğer external falan kullanıyorsunuz çıkarınız mı ne diyor anlamıyorum bu sorunu nasıl çözerim(disk simgelerinin altında ntfs 3g yazıyor[sata diskler])

gündelik yaşamda pardus live kullanabilir miyim? yani internete girmek vb.
şu meretin çözünürlüğü nerden ayarlanıyor?
0
enter saltman benim
(11.06.09)
pardusu hic kullanmadim, ama live cd'de baya kasiyor isletim sistemleri.
en krali flash bellege ubuntu kur, cd'den cok daha hizli, kullanimi da baya kolay ubuntu'nun. bi hata olusursa da hemen yardim bulabilirsin, cok yaygin.
0
nawres
(11.06.09)
(10)

5.1 ses sisteminden ses gelmiyor artık

Carlito Brigante
şimdi bende bir adet 5.1 ses sistemi mevcut.daha dün akşama kadar çalışıyordu fakat ne olduysa artık ses düzgün çıkmıyor. detaylar şöyle;5.1 pc ye bağlı. bütün hoparlörler pc nin yanında (bas ve arka iki hop. yerde ön ve diğer ön de ve ortada kalan (artık ona ne deniyorsa)monitörün yanında. önde ve
şimdi bende bir adet 5.1 ses sistemi mevcut.daha dün akşama kadar çalışıyordu fakat ne olduysa artık ses düzgün çıkmıyor.

detaylar şöyle;
5.1 pc ye bağlı. bütün hoparlörler pc nin yanında (bas ve arka iki hop. yerde ön ve diğer ön de ve ortada kalan (artık ona ne deniyorsa)monitörün yanında. önde ve ortada kalan hoparlörün üzerinde ses ayarlamak için bir tekerlek var.arıza yaptıktan sonra bu top işe yaramıyor fakat hoparlörlerin hepsinden böyle sessiz bi ortam olursa ancak çok az ses çıkıyor.
pc den ses ayarlarını falan kurcaladım ama olmadı yada ben yapamadım.
bilen varmidur ?
0
Carlito Brigante
(11.06.09)
aslında çok olasılıık var.

bilgisayara nasıl bağlı? 6 kablo mu 3 kablo mu 1 optik mi yoksa 1 coaxiel mi?

ilk ve öncelikle;

windows'da ses düğmesi altta görünüyor mu? görünmüyorsa driver tarafında sorun var. (düğme altta görülsün diye default ayar yapıldığını varsayıyorum)

bunu geçtiysek, denetim masasından ses ayarlarına gelip, önce her şey doğru mu görünüyo bunu kontrol et. doğruysa hoparlör tipini de4ğiştir (stero yap sonraa tekrar 5.1 yap)

burayı geçtiysek arada baka bir mixer programı, ikincvi üçüncü parti ses programı var mı bunun ayaları.

bunu geçince kablo kontrolüne geliyor sıra.

Ardından çözülmedi ise seti başka bir kaynağa bağla, ses alıp alamadığına bak. (mp3 player bile olabilir)

bunların sonucuna göre çözülmedi ise yaz, diğer olasılıklara bakalım.

ses ayarlama düğmesi arızası da buna neden oluyor olabilir bu arada (düğme birşekilde minimumda kalmıştır) analog düğme anladığım kadarıyla, onu aradan çıkarmak bu durumda çözer sorunu eğer öyle ise, olmadı açılabilir vs. neyse feedback önce.
0
rygard
(11.06.09)
hacı benim 2.1 de öyleydi iki saat uğraştım çözemedim meğerse sorun pc çıkışındaymış. pc'ye takılan çubuk var ya adı neyse işte. orada bir temassızlık varmış. bi oynadım düzeldi. bu ihtimal de var yani :)
0
cro magnon
(11.06.09)
@cro magnon pc ye takılan çubuk ne onu anlamadım ben ?
0
🌸Carlito Brigante
(11.06.09)
hoparlörlerin pc'nin ses kartı çıkışına takılan jakı var ya. jak bildiğin jak.
0
cro magnon
(11.06.09)
*setten pc'ye giden kabloları çıkarıp, sistemin sesini biraz açtıktan sonra kabloların ucuna dokunduğunuzda, "dızzt dızzt" sesleri çıkıyor mu? çıkıyorsa ikna edici düzeyde olması gerekir.

*eğer çıkıyorsa, ses kartınızla ilgili bir sorun olabilir. önce driver güncellemesi yapılabilir. dahili bir kart kullanılıyorsa, bios'da ses çıkışının açık olduğu kontrol edilebilir.
*pci slotuna takılıysa, pci slotunu değiştirip deneyebilirsiniz, imkan varsa..

*pc'ye bağlanabilecek farklı bir ses seti ya da hoparlör var mı? bunu deneyebilirsiniz.

* hoparlörler bağlıyken cep telefonunuzu yanında tutup arama yapın, girişim sesi ne düzeyde? normal düzeydeyse, hoparlörler sağlamdır.
pc'den kaynaklanan bir sorun olabilir..

ek: benim başıma şöyle bi şey gelmişti, yağmurlu bir akşam 100m ötedeki binanın paratonerine yıldırım düşmüştü ve elektrik kesilmişti. onboard ses kartım da bu yüklenmeden dolayı yanmıştı. kısa devre ya da tamamen donanımsal bir sorun olması söz konusu da olabilir.
0
paradoxical
(11.06.09)
@rygard ;

"bilgisayara nasıl bağlı? 6 kablo mu 3 kablo mu 1 optik mi yoksa 1 coaxiel mi?"

ses kartı çıkışım onboard 3 soket var.5.1 in kablosu ise 3lü jack ve 5.1 olarak bağlı değil yani.tek jakını bağlayıp bütün kolonlardan ses alıyorum.

"windows'da ses düğmesi altta görünüyor mu? görünmüyorsa driver tarafında sorun var. (düğme altta görülsün diye default ayar yapıldığını varsayıyorum)"

evet görünüyor hoparlör resmi ve realtek işareti de var.oraları da kurcaladım ama bişey olmadı yine.

"burayı geçtiysek arada baka bir mixer programı, ikincvi üçüncü parti ses programı var mı bunun ayaları"

düzgün bi şekilde çalışıyordu bozulduktan sonra veya önce hiç bi şey yüklemedim.

"bunu geçince kablo kontrolüne geliyor sıra."

3lü jak ama ben sadece birini takıyorum demiştim.kullanmadığım diğerlerini denedim onlardanda bi ses alamadım.

"ses ayarlama düğmesi arızası da buna neden oluyor olabilir bu arada (düğme birşekilde minimumda kalmıştır) analog düğme anladığım kadarıyla, onu aradan çıkarmak bu durumda çözer sorunu eğer öyle ise, olmadı açılabilir vs. neyse feedback önce."

tekerlek bi iş görmüyor şimdi ama hoparlörlerden çok az da olsa ses geliyor.ama ben tekerleği sonuna kadar çevirsemde bişey olmuyor.

"Ardından çözülmedi ise seti başka bir kaynağa bağla, ses alıp alamadığına bak. (mp3 player bile olabilir)"

işte bi tek bunu denemedim, deneyemedim.deneyecek bişey yokki başka :)

şimdi driverini güncelliyorum niyeyse bakalım bişey olacak mı.
0
🌸Carlito Brigante
(11.06.09)
şuan ses kartına kulaklık bağladım ve normal çalışıyor bi sorun yok gibi.

şöyle de bi sorunum daha var. driver güncellemesi yapamıyorum.hata veriyor.resimde ki gibi bi hata.

ilk soruya ekledim
0
🌸Carlito Brigante
(11.06.09)
resim biraz ufakmış ama sanırım "realtek hd audio driver kurulumu yapılamadı!" gibi bir uyarı vermiş.
güvenli modda yüklemeyi denemek sonuç verir mi? ya da kurulumun dizinini başka bir dizine ya da diskin farklı bir partisyonuna?
0
paradoxical
(11.06.09)
@paradoxica evet biraz ufak olmuş resim ama doğru okumuşsun.
gücenli kipte de aynı hatayı veriyor.ama diğer seçeneği denemedim.
0
🌸Carlito Brigante
(11.06.09)
ek: yükleme cd'sinde sorun olma ihtimaline karşı driver'ı bi de internetten indirip denemek de ayrı bir umut kapısı olabilir
(kişisel not: müzik dinleyememenin nası bi acı verdiğini biliyorum, aklıma her geleni yazıyorum kusura bakmayın eheh)
0
paradoxical
(11.06.09)
(2)

youtube tarayıcıları göçertiyor

binicem ustune vurucam kirbaci
diğer video sitelerinde sorun olmuyor, flash'lar normal açılıyor. firefox, chrome, ie kurulu bilgisayarımda, hiçbiriyle youtube'a giremiyorum. sadece youtube'a girmese iyi, youtube videosu gömülü olan hiçbir sayfaya giremiyorum. google'da yaptığım arama sonuçlarında youtube önizlemesi varsa bile tar
diğer video sitelerinde sorun olmuyor, flash'lar normal açılıyor. firefox, chrome, ie kurulu bilgisayarımda, hiçbiriyle youtube'a giremiyorum. sadece youtube'a girmese iyi, youtube videosu gömülü olan hiçbir sayfaya giremiyorum. google'da yaptığım arama sonuçlarında youtube önizlemesi varsa bile tarayıcı göçüyor.
firefoxta güvenli kipte denedim, pluginleri kaldırıp denedim, silip yeniden kurdum yemedi. chrom daha adres çubuğuna youtube yazarken göçüyor(you demeden anlayıp önbelleğe almaya çalışıyor sanırsam). onu da silip yeniden kurdum yemedi. ie'yi rahatsız etmedim kendi halinde takılıyor. en son flash playerın eski versiyonlarını denedim, tamamen kaldırdım değişen birşey olmadı.

iki gün önce bir problem yoktu. neden olabilir? bilgisi olan varmıdır?

teşekkürler.
0
binicem ustune vurucam kirbaci
(11.06.09)
Flash plyerı kaldır, gene dene.
0
pichoscosama
(11.06.09)
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc klasörüne git. host yazan dosyayı not defteriyle aç. içinde youtube ile ilgili tüm satırları sil.kaydet çık.düzelirse makat.org dan makatı yüklersin.
0
dedi kalabaligin icinden bir ses
(12.06.09)
(1)

winamp skin sorusu

karadenız1111
winamp da bır skın vardı kendı resmınızı wınamp ustune koyuyodunuz bılen varmı acaba
winamp da bır skın vardı kendı resmınızı wınamp ustune koyuyodunuz bılen varmı acaba
0
karadenız1111
(11.06.09)
xlmn
(11.06.09)
(2)

e250 msn sorusu

karadenız1111
ılk sorum sgh e 250 ıle msn kullanılabılırmı.ıkıncısı ucretlendırme nasıl yapılıyoır.
ılk sorum sgh e 250 ıle msn kullanılabılırmı.ıkıncısı ucretlendırme nasıl yapılıyoır.
0
karadenız1111
(11.06.09)
kullanılabilir. wap.ceptemsn.com telefondan bu adrese girip programı indirmeyi deneyebilirsiniz.
ücretlendirme, gprs tarifenize göre yapılır. örneğin her 1 megabyte'ı 10 kontör gibi. hangi operatörü kullandığınıza göre de değişebilir.

ek: programı indirdikten sonra da yapılması gereken bi ayar var; o da şöyledir:
uygulamalar->java dünyası-> seçenekler-> erişim ayarları ya da ayarlar gibi bi şey
orada yer alan "apn" bölümüne internet yazıp deneyebilirsiniz. eğer operatörünüz farklı bir apn kullanıyorsa, müşteri hizmetlerinden bilgi alabilirsiniz..
0
paradoxical
(11.06.09)
turkcel de var vodafonda
0
🌸karadenız1111
(12.06.09)
(6)

Ttnet tarife değişikliği

Vexq
SelamlarBen şuan 1mbps 4gb kotalı internet kullanıyorum aylık 26 lira olandan.Ben sınırsıza geçmek istiyorum bunun için en uygun zaman bu ay sonu mu yoksa temmuz başı mı ? yani şimdi değiştirsem ne kadar fatura öderim temmuzda değiştirsem ne kadar öderim ?Teşekkürler!
Selamlar
Ben şuan 1mbps 4gb kotalı internet kullanıyorum aylık 26 lira olandan.Ben sınırsıza geçmek istiyorum bunun için en uygun zaman bu ay sonu mu yoksa temmuz başı mı ? yani şimdi değiştirsem ne kadar fatura öderim temmuzda değiştirsem ne kadar öderim ?
Teşekkürler!
0
Vexq
(11.06.09)
şimdi değiştirirseniz haziranda da 45 lira ödersiniz . yani 29 haziranda da talep etseniz 45 tl faturannuza yansır. bu ay kotayı geçip geçmeyeceğinizi ve sınırsıza bu aydan geçmenin bir faydası olup olmayacağını hesaplayın.
0
ykyt
(11.06.09)
kablolu tv yayının varsa uydu net e geçmeni öneririm ben. 1 hafta oldu geçeli çok memnunum. modemi + kurulumu bedava.
0
iker
(11.06.09)
Teşekkürler ykyt o zaman ben geçeyim bu ay zaten kotayı da aşıyoruz.
@iker teşekkürler ama malesef Sakarya'da kablolu yayın kalmadı depremden sonra.
0
🌸Vexq
(11.06.09)
yalniz kotasiza gecerken kotayi astiniz mi diye soruyorlar. sanirim astiginiz zaman daha fazla fatura geliyor. ben kotasiza gectigim ay da 26 odedim. bi sonraki fatura daha gelmedi. ayin 15inde gectigim icin buyuk ihtimalle bu ay 45 odeyecegim.
0
osuruklu
(11.06.09)
@osuruklu
tam olarak anlamadım yani 15'inde geçtin ama o ay 26 lira mı ödedin ? Bu da sanırım kotasız tarifenin bir sonraki ay geçerli olacağı anlamına geliyor ?
0
🌸Vexq
(11.06.09)
hayir, aninda geciyorsun kotasiz tarifeye, ama o ayin faturasi o ayin 1inci gununde basildigi icin 26 geliyor. ama bir sonraki ayin faturasi hakkinda bir bilgim yok. gelince editlerim cevabimi. sen de ara sira takip et.

edit: dostum fatura ttnet'teki hatunun da dedigi gibi 60 lira geldi. 45 lirasi limitsiz tarifeye, 15 lira da ayin ortasinda gecis yaptigimiz icin eklenen kist ucreti denen seye ait.
0
osuruklu
(12.06.09)
(5)

msn istemiyorum

poseidon55
işyerindeki bilgisayardan msn kullanılmasını nasıl engelleyebilirim?
işyerindeki bilgisayardan msn kullanılmasını nasıl engelleyebilirim?
0
poseidon55
(11.06.09)
dambil
(11.06.09)
%windir%\system32\drivers\etc\hosts dosyasını notepad ile açın, şu satırları ekleyin:
127.0.0.1 gateway.messenger.hotmail.com
127.0.0.1 messenger.hotmail.com

messengerın kurulu olması bile fayda etmez bu komutları host dosyasına yazınca :)
0
erzi
(11.06.09)
gerçi internet varsa e-buddy filan elbet bir yolunu bulur insan ya..
0
dambil
(11.06.09)
MSN kurulumu yapılmadan da çalışan bir program. O yüzden MSN'in kullandığı portları kapatmak lazım yoksa ne yaparsanız yapın kullanır.

Bir de ktunnel, vtunel tipi tunneller üzerinde de kullanılabiliyor MSN. Explorer portunu da kapatmak gerekiyor ya da tüm tünelleri otomatik yasaklayacaksınız.
0
Kazmapolitan
(11.06.09)
ebuddy falan kullanmaya kasacaklarını sanmıyorum.

erzi arkadaşın verdiklerini uygulasanız yeterli olur zannımca.
0
cro magnon
(11.06.09)
(6)

microsoft flight simulator- deluxe edition oyunu ..acill

ghostcountry
degerli sozluk ahalisi;yanmış tutuşmuş vaziyetteyim. yarın ki proje görüşmemde danışmanıma bir jest sözü vermiştim. bahsi gecen bilgisayar oyununu yüklemeyi öğrenmem lazım ki o da benim projemde sabunları görmeyiversin. 8 yaşındaki oğlu oynamak istiyomuş bu oyunu. mamafih yükleyemedimm oyunu. bu oyu
degerli sozluk ahalisi;
yanmış tutuşmuş vaziyetteyim. yarın ki proje görüşmemde danışmanıma bir jest sözü vermiştim. bahsi gecen bilgisayar oyununu yüklemeyi öğrenmem lazım ki o da benim projemde sabunları görmeyiversin. 8 yaşındaki oğlu oynamak istiyomuş bu oyunu. mamafih yükleyemedimm oyunu. bu oyunu oynamış olan ve yüklemesini ben bilgisayar fukarası adama anlatacak olan olursa sevinirim. proje sabunlarla dolu, oyunu da yukleyemesek kotu olur. bi el atın be.
0
ghostcountry
(11.06.09)
Problemin nerede?
0
pichoscosama
(11.06.09)
yuklenmiyo oyun. hata veriyo en sonunda sanal disk olayına ragmen
0
🌸ghostcountry
(11.06.09)
Verdiği hata nedir?
0
pichoscosama
(11.06.09)
8 yaşındaki çocuk fs den ne anlar?! Yazık la güzelim oyuna... Oyun orjinal değil anladığım kadarıyla; o yüzden indirilen ISOlarda sorun olabilir. Tam hatayı yazarsan daha iyi olur aslında.
0
tcp0203
(11.06.09)
veledin babası prof olunca oynuyo işte oyunu 8 yasında:)vista benimki.anladıgım kadarıyla ozel bi kurulumu yok bunun
0
🌸ghostcountry
(11.06.09)
@ghostcountry;

Hala hatayı söylemedin ama. :)
0
pichoscosama
(11.06.09)
(5)

excelde formül (floor'un türkçesi de olur)

dunden beri dimdik
iki sayıyı çarpıp çıkan sonucu saniye kabul edip bu saniyeyi saat,dakika,saniye şeklinde görmek istiyorum.35:24:13 gibi
iki sayıyı çarpıp çıkan sonucu saniye kabul edip bu saniyeyi saat,dakika,saniye şeklinde görmek istiyorum.35:24:13 gibi
0
dunden beri dimdik
(11.06.09)
çarpılacak sayılar A1 ve B1 hücrelerinde ise:

=FLOOR(A1*B1/3600;1)&":"&FLOOR(A1*B1/60-60*FLOOR(A1*B1/3600;1);1)&":"&A1*B1-60*FLOOR(A1*B1/60;1)
0
matthias coltrain
(11.06.09)
aynen kopyaladım formülü ama sonuç hanesinde #AD? çıktı.

edit: bendeki excel türkçe floor göremedim formüller arasında ordan mı arıza verdi acaba ?
0
🌸dunden beri dimdik
(11.06.09)
excel'in ingilizce değil. FLOOR komutunu denk gelen komutla değiştirirsen olur, hatırlamıyorum türkçe sürümdeki karşılığını.
0
matthias coltrain
(11.06.09)
FLOOR=TABANAYUVARLA imiş onu öğrendim. fakat şöyle bir durum var çok önemli olmasa da saniye hanesi 0 çıkarsa tek hane gösteriyor. 26:13:0 gibi bunu 26:13:00 şekline getirme imkanı var mıdır ?

dakikada da aynı sorun varmış tek hane gösteriyor başına 0 getirebilir miyiz ?
0
🌸dunden beri dimdik
(11.06.09)
=IF(FLOOR(A1*B1/3600;1)<10;0&FLOOR(A1*B1/3600;1);FLOOR(A1*B1/3600;1))&":"&IF(FLOOR(A1*B1/60-60*FLOOR(A1*B1/3600;1);1)<10;0&FLOOR(A1*B1/60-60*FLOOR(A1*B1/3600;1);1);FLOOR(A1*B1/60-60*FLOOR(A1*B1/3600;1);1))&":"&IF(A1*B1-60*FLOOR(A1*B1/60;1)<10;0&A1*B1-60*FLOOR(A1*B1/60;1);A1*B1-60*FLOOR(A1*B1/60;1))

Türkçe bu şekilde sanırım:

=EĞER(TABANAYUVARLA(A1*B1/3600;1)<10;0&TABANAYUVARLA(A1*B1/3600;1);TABANAYUVARLA(A1*B1/3600;1))&":"&EĞER(TABANAYUVARLA(A1*B1/60-60*TABANAYUVARLA(A1*B1/3600;1);1)<10;0&TABANAYUVARLA(A1*B1/60-60*TABANAYUVARLA(A1*B1/3600;1);1);TABANAYUVARLA(A1*B1/60-60*TABANAYUVARLA(A1*B1/3600;1);1))&":"&EĞER(A1*B1-60*TABANAYUVARLA(A1*B1/60;1)<10;0&A1*B1-60*TABANAYUVARLA(A1*B1/60;1);A1*B1-60*TABANAYUVARLA(A1*B1/60;1))

aklıma daha iyi bir çözüm gelmedi, kesin çok kısa bir yolu vardır :)
0
matthias coltrain
(11.06.09)
(5)

harici hard disk sorunu

msbel
şimid bende 250 gb verbatim harici harddisk var. ben bunu taktım bütün filmleri ve müzikleri buraya attım içinde 25 gb felan boş yer kaldı, gel gör kü şimdi pc hard disk i görmüyor. başka pc de denedim oldu fakat benimkinde görmüyor elektrik gidyo ışığı yanıp sönüyo fakat ne içinden diskin dönme ses
şimid bende 250 gb verbatim harici harddisk var. ben bunu taktım bütün filmleri ve müzikleri buraya attım içinde 25 gb felan boş yer kaldı, gel gör kü şimdi pc hard disk i görmüyor. başka pc de denedim oldu fakat benimkinde görmüyor elektrik gidyo ışığı yanıp sönüyo fakat ne içinden diskin dönme sesi geliyo nede pc de "donanım takıldı" sesi geliyor. bunun sebebi ne olabilir?
0
msbel
(11.06.09)
2.5" mi? Belki yeterli elektrik gelmiyordur. Bir tarafında çift ucu usb olan kablolar var. Birde o şekilde deneyin.
0
iustitia omnibus
(11.06.09)
firmaware varsa o yolla bir dene. eğer yoksa sana derim ki bazwn windows bu tip sorunlar yaratabiliyor. sorun direk olarak windowsla da alakalı olabilir. benim harici disk de donma sorunu yapıyordu, formattan sonra home yerine pro kurdum canavar gibi şu an.
0
evrendeki en mutevazi insanim
(11.06.09)
2.5" evet. firmware bulamadım. ayrıca yeterince güç elmemesinden dolayı olabilir çünkü geçenlerde yeni bir ekran kartı taktık pc ye çalıştırmayabilir dediler yeterli güç yokmuş felan fistan. çalıştırdı ama belki onu taktıktan sonra usb ye yeterli güç göndermiyordur.
0
🌸msbel
(11.06.09)
sanırım aynı harddisklere sahibiz , ben d d aynı sorun olmuştu , dandik usb kabloları bu aleti çalıştırmaya yetmiyormuş , teknosadan pahalı bir usb kablosu aldım , işe yaradı
0
mirac
(11.06.09)
Firmware işine sakın gireyim deme. Acemi biriysen (ki öyle gözüküyor) HDD'yi bozarsın. Bana senin PC'nin USB'ye yeterli enerji veremediği gibi geldi. Çift başlı USB kablosu kullan. Ya da takılı USB aygıtlar varsa (fare, kamera, yazıcı) söküp dene bir.
0
pichoscosama
(11.06.09)
(4)

İmleç sorunu

dusunen hayvanin onde gideni
Arkadaşlar Acer laptopta yazı yazarken otomatik kaydedip imleci başa alıyor. Bir kelime yarıda kesilip cümlenin başından devam ediyor. Daha önce de başka laptoplarda karşılaşmıştım aynı sorunla. Bi buldurun be!
Arkadaşlar Acer laptopta yazı yazarken otomatik kaydedip imleci başa alıyor. Bir kelime yarıda kesilip cümlenin başından devam ediyor. Daha önce de başka laptoplarda karşılaşmıştım aynı sorunla.

Bi buldurun be!
0
dusunen hayvanin onde gideni
(11.06.09)
touchpad ın ayarlarını kurcala?
0
bryan fury
(11.06.09)
yanlışlıkla touchpade dokunuyor olabilirsin. touchpadi kapamayı denesene sahiden =)
0
argent dawn
(11.06.09)
bende de lanet bi acer var o da yapıyor. touch pad bütün sebebi kapat kurtul, gitsin. topusuna lanet gelsin acer'in...
0
artikbenimdebirvolvomvar
(11.06.09)
touchpad probleminin yanında windows kullanıyorsan gudik bi dünya acer yazılımlarından biri güya sana yardım ettiğini düşünüyor olabilir. onu böyle olmadığına ikna etmelisin.
0
styksnw
(11.06.09)
(3)

denetim masası açılırken windows explorer'ın çökmesi

ehlana
arkadaşlar başlıktan da anlayabileceğiniz gibi saçma bir durumla karşı karşıyayım. denetim masasını açtığımda program yanıt vermiyor moduna geçiyor hemen. sora da yanıt vermesini bekle,programı kapat ve programı yeniden başlat diye 3 seçenek çıkıyor karşıma. yanıt vermesini bekledim ama hiç bir geli
arkadaşlar başlıktan da anlayabileceğiniz gibi saçma bir durumla karşı karşıyayım. denetim masasını açtığımda program yanıt vermiyor moduna geçiyor hemen. sora da yanıt vermesini bekle,programı kapat ve programı yeniden başlat diye 3 seçenek çıkıyor karşıma. yanıt vermesini bekledim ama hiç bir gelişme olmuyor. aynı hatayı ağ bağlantılarına girmeye çalıştığımda da karşıma çıkıyor. vista kullanıyorum ve bütün updateleri yapılmış durumda. virüs vardır dedim avast ile tarama yaptım bişi de çıkmadı. sebebini bilen varsa bi el atıversin yawf. uyuz oldum walla.
0
ehlana
(11.06.09)
sebebini bilmem ama system restore' u denemeni tavsiye ederim. bilgisayarı bu soru olmadan önceki bir tarihe restore et. büyük ihtimalle sorunun çözülecektir.
0
erzi
(11.06.09)
Bir soru: Vista 32 bit mi 64 bit mi?

Bildiğim kadarıyla kopya kullanıldığı zaman ve bu kopya çeşitli programcıklarla etkinleştirilmeye çalışıldığında böyle bir problem oluyor. System restore işe yaramamıştı benim tecrübemde. Şayet kopya ise sorun bu olabilir.
0
inshroud
(11.06.09)
ya kusura bakmaın bakamadım kaç zamandır.

@erzi system restore bile açılmıyor ama onu denemekten de korkmuyor değilim aynı zamanda.

@inshroud vista orjinal ve 32 bit.
0
🌸ehlana
(16.06.09)
(7)

d90 vs d5000

ergecsenturk
Kardeşim için giriş seviyesi bir DSRL almayı düşünüyoruz. Nikon olması lazım ki lenslerimizi değiştirebilelim. Şimdi D5000 ve D90 arasında kaldım. Özellikleri birbirine çok yakın İkisinin de fiyatları birbirine yakın, ama D5000 in fotoğraf kalitesi D90 kadar iyi değilmiş sanırım. dpreview.com dan tü
Kardeşim için giriş seviyesi bir DSRL almayı düşünüyoruz. Nikon olması lazım ki lenslerimizi değiştirebilelim. Şimdi D5000 ve D90 arasında kaldım. Özellikleri birbirine çok yakın İkisinin de fiyatları birbirine yakın, ama D5000 in fotoğraf kalitesi D90 kadar iyi değilmiş sanırım. dpreview.com dan tüm özellikleri inceledim ama D5000 kullanan gören varsa resim kalitesi ile ilgili görüş almam lazım. Bu konu hakkında detaylı bilgisi olan var mıdır?

Edit:Bir de bu D5000 de AF motoru yokmuş. Bu nedemek ki şimdi? AF yok mu bu makinede?
0
ergecsenturk
(11.06.09)
seçeneklerin içinde d90 varsa, bütçe de yetiyorsa başka bir şey düşünmeyin bile.
0
kibritsuyu
(11.06.09)
Bir de bu D5000 de AF motoru yokmuş. Bu nedemek ki şimdi? AF yok mu bu makinede?
0
🌸ergecsenturk
(11.06.09)
Nikonlar da genelde gövde de AF motoru olmaz (Canon dan ayrılan yegane olayı budur zaten.)
Lens alırken AF motoru olan lensler (normale göre daha pahalılar) almanız gerekecektir.
misal tamron 17-50 f/2.8 in d80 e göre olanı d40 da AF çekim yapamıyor olacaktı (yamuluyor olabilirim Nikon kullanmadım)
illa Nikon alacaksanız d90 en sağlamı olacaktır.

ekleme : alt serilerinde genelde d40 - d40x falan fıstık gibin
0
sozluknickmiverulan
(11.06.09)
alt seviye nikon gövdelerde AF motoru olmaz bu ise kendi gövdesinde AF motoru olmayan objektifleri bu gövdelerde ancak manuel odaklama ile kullanabileceğiniz anlamına gelir.
Size naçizane önerim ucuz ama temiz bir Nikon D70s veya D50 bulup almanız ve fotoğrafı / fotoğrafçılığı onunla öğrenmenizdir.Bütçenizden artacak para ile lenslere yatırım yapar, işi iyice öğrenince gövde değiştirirsiniz.

Sirkeci de Hayyam da iyi bir 2. el gövde bulabilirsiniz.
0
justaddwater
(11.06.09)
@justaddwater: d50'de de AF motoru yok.
0
kibritsuyu
(11.06.09)
D90 olacak galiba. Herkese çok teşekkürler.
0
🌸ergecsenturk
(11.06.09)
@kibritsuyu d50 de AF motoru var, yıllarca kullandım, çok başarılı bir gövdedir d50 :D
0
justaddwater
(11.06.09)
(1)

solidworks - kesme

hakiki bulut
solidworks'te parçayı ikiye kesmem ve kestikten sonra oluşan iki kısmın da yerinde kalmasını sağlamam gerekiyor, nasıl yaparım? parçayı ayrı ayrı iki defa kesip, birinde 1. parçayı diğerinde 2. parçayı bırakıp daha sonra birini diğerine insert ederek yapılabilir de, kısa bir yolu var mıdır?
solidworks'te parçayı ikiye kesmem ve kestikten sonra oluşan iki kısmın da yerinde kalmasını sağlamam gerekiyor, nasıl yaparım? parçayı ayrı ayrı iki defa kesip, birinde 1. parçayı diğerinde 2. parçayı bırakıp daha sonra birini diğerine insert ederek yapılabilir de, kısa bir yolu var mıdır?
0
hakiki bulut
(11.06.09)
kısa yolu olup olmamasından ziyade tarif ettiğiniz gibi yapmanızı tavsiye ederim. solidworks de her ayrı parçanın .part uzantısında kaydedilip assembly modunda birleştirilmesi en iyisi. yoksa uzun vadede daha büyük problemler çıkabiliyor. Özellikle üretime yönelik çalışacaksanız.

Ha bu arada ayrı ayrı iki defa kesmeniz gerekmiyor. Bir defa kesip kaydedin. Sonra kesme ayarlarına tekrar girip flip side ı tıklayın. Bu sefer diğer taraf kalmış olacak. save as yapın ve assembly de birleştirin.
0
kilroy
(11.06.09)
(8)

şarjlı el süpürgesi

hayali arkadaş
tavsiye edebilecek olan var mı? gırgırdan daha iyi performans göstersin en azından.
tavsiye edebilecek olan var mı? gırgırdan daha iyi performans göstersin en azından.
0
hayali arkadaş
(11.06.09)
fakir rct 108 turbo
0
cedilla
(11.06.09)
Dyson DC-16 var bende cok kuvvetli
0
rich peach
(11.06.09)
arzum AR-424. çekiş iyi, şarjı da çok gidiyor. annem memnun.
0
surprise
(11.06.09)
arçelik'in elxs-316 tr gst modeli var. süper.
0
co2s2
(11.06.09)
hangisi olursa olsun şarjlı el süpürgesi önermiyorum gerçek bir temizlik için.ha öyle ana temizlik değilde hergün koridoru vs şöyle bi temizliyim diye alıyosanızda onun yerine vileda alın hem daha ucuz hem daha temiz.şarjlıların kendilerine faydaları yok bence
0
i like dance and i like romance
(11.06.09)
kedi-köpekli evlerde, şarjlı süpürgeler, normalde makineyi monte etmeye üşeneceğiniz, ama tüylü durumların kurtarıcısı oluyorlar.
0
cedilla
(11.06.09)
evet benim de derdim kedi tüyü ve saksı toprağı zaten. koca elektrik süpürgesini üç tane tüy için salona taşımak çok zor oluyor.
sinbonkinden verdi kardeşim bana, gırgır bile daha iyi topluyor çerçöpü.
0
🌸hayali arkadaş
(11.06.09)
biraz pahalıdır ama en iyisi black and decker dir.
www.blackanddecker.com.tr
0
tathar
(11.06.09)
(5)

facebook

flame of feanor
yaklaşık 2 haftadır facebook hesabıma giremiyorum, şifremi kabul etmiyor. şifre yenilemek işe yaramıyor çünkü onay e-postası gelmiyor.(e-posta adresimi yanlış yazmıyorum, önemsiz posta klasörünü de kontrol ediyorum) defalarca [email protected] ve [email protected]'a ingilizce e-posta gönderdim am
yaklaşık 2 haftadır facebook hesabıma giremiyorum, şifremi kabul etmiyor. şifre yenilemek işe yaramıyor çünkü onay e-postası gelmiyor.(e-posta adresimi yanlış yazmıyorum, önemsiz posta klasörünü de kontrol ediyorum) defalarca [email protected] ve [email protected]'a ingilizce e-posta gönderdim ama yanıt gelmedi. facebook'daki giriş sorunları formunu da defalarca doldurup gönderdim ama sonuç yok. başka ne yapabilirim? yardımcı olursanız sevinirim. erişemediğim bir profilimin olması canımı sıkıyor. kapatılsın ona da razıyım artık...
0
flame of feanor
(11.06.09)
banlanmış olabilir misiniz acep? kaydınız silinmiştir falan?
0
cro magnon
(11.06.09)
kaydım duruyor. hala etkinlik mesajları, şu fotoğrafına yorum yapıldı vs. e-postaları geliyor.
0
🌸flame of feanor
(11.06.09)
belki junk'a gidiyordur?
0
leylak sarabi
(11.06.09)
yanlış hatırlamıyorsam siz bir şekilde ayarlarıyla onayarak hesabınızdan maili yok etmiştiniz,hatta geri alma çabanıza ben yardımcı olmuştum.
bu kadar zamanda bir gelişme olmadıysa en iyisi yeni bir acc. alıp herkesi tekrar ekleyin.
0
afush
(11.06.09)
evet afush doğru hatırlıyorsun.
sözlükten guru yardımcı oluyor. içerde adamları varmış :P hallolacak gibi.
0
🌸flame of feanor
(11.06.09)
(7)

Pikatel ComboMax modem.

bore
modem sayfasına giremiyorum. bunun kullanıcı adısı ve şifresi ne ola ki? internette DSL DSL yazıyor bu olmadı, DSL Router -pw: Password yazıyor bu da olmadı. Ve evet MODEME RESET atıp tekrar denedim. default k.adı ve şifresi ne bunun deliricem sonunda.
modem sayfasına giremiyorum. bunun kullanıcı adısı ve şifresi ne ola ki? internette DSL DSL yazıyor bu olmadı, DSL Router -pw: Password yazıyor bu da olmadı. Ve evet MODEME RESET atıp tekrar denedim. default k.adı ve şifresi ne bunun deliricem sonunda.
0
bore
(11.06.09)
"telekom"lu bir seydi onun sifresi eger turk telekom'un kampanyasi ile aldiysan. kilavuz adi altinda cd'den cikan pdf'te yaziyor.
0
sourlemonade
(11.06.09)
denemişsinizdir ama
user: admin
pass: admin
0
hikaye mesture
(11.06.09)
@assert h
bunu babam modemi bozunca media markt ten birisini eve getirtip yaptırtmış o esnada satın almış, bu skndrk modemide kakalamışlar. üzerindede TTnet ADSL yazıyor turuncu. ibneler işte. kutusu cdsi bulamadım maalesef. aynısından varsa bi zaamet bakar mısn?

@hikaye mesture
daha önce denemiştim, tekrar teyit ettim admin admin de olmuyor.
0
🌸bore
(11.06.09)
pikatel modemler tamamiyle lanet birşey. resetleyip tekrardan kursanız daha az yorulursunuz.

admin şifresi password müş.
0
kobretti
(11.06.09)
@kobretti

ilgine tşkr fakat değil,daha önce denediğimi yazdığım gibi onuda denedim yok yok.
0
🌸bore
(11.06.09)
kullanıcı adı küçük harf ile admin şifresi password şeklindeyken girmiyor mu acep?

referans olarak şuraya bakabilirsiniz;

adslistanbul.ttnet.net.tr
0
kobretti
(11.06.09)
yaz abi:
user: admin
pass: ttnet

img15.imageshack.us
0
sourlemonade
(11.06.09)
(1)

msn de spam midir nedir?

nanochemist
Arkadaşlar, bir tanıdık messengerda yazarken http://apps.facebook.com/ucretsizmesaj/sms.php?hat=turkcell şeklinde bir link sürekli beliriyor ve yazdığı kişiye de(ben) gidiyor bu link, sanki o gönderiyormuş gibi. Ne yapmak gerekir? yardımlarınızı bekliyorum...
Arkadaşlar, bir tanıdık messengerda yazarken apps.facebook.com şeklinde bir link sürekli beliriyor ve yazdığı kişiye de(ben) gidiyor bu link, sanki o gönderiyormuş gibi. Ne yapmak gerekir? yardımlarınızı bekliyorum...
0
nanochemist
(10.06.09)
arkadaşın messenger şifresini değiştirmeyi denesin. muhtemelen kim engellemiş/silmiş görmek için şifresini bir siteye vermiştir.
0
argent dawn
(11.06.09)
(1)

facebook olayı

etna
facebookta x şehrindeki y soyadlı kişileri arayabilir miyiz? evet ise nasıl?
facebookta x şehrindeki y soyadlı kişileri arayabilir miyiz? evet ise nasıl?
0
etna
(10.06.09)
öncelikle facebook'ta arama kutucuğuna soyismi yazıp arattırın. zaten arattırdınız ve bulamadınız değil mi? sonuçların geldiği yerde üstte "Profil Arama" hedesini bulacaksınız, tıklayın; burada soyadı ve memleketini ve şehrini yazıp arattırma yapmanız mümkün fakat ne derece sizi sonuca ulaştırır onun garantisi yok. (kendi soyismimde denedim sonuç: müspet)
0
hasnicktir
(10.06.09)
(2)

virtualbox...

ocanal
win98 işletim sistemi bulunan masaüstü bilgisayarımın üzerine sanaldan reactos kuracağım. Fakat virtualbox'ı bir türlü win98 de kuramadım. En eski sürümünü indirdim bu xp'de çalışır dedi. Virtualbox'ı win98 üzerine kurabilirmiyim? Veya bunun gibi başka bir program var mı win98 üzerinde çalışabilecek
win98 işletim sistemi bulunan masaüstü bilgisayarımın üzerine sanaldan reactos kuracağım. Fakat virtualbox'ı bir türlü win98 de kuramadım. En eski sürümünü indirdim bu xp'de çalışır dedi. Virtualbox'ı win98 üzerine kurabilirmiyim? Veya bunun gibi başka bir program var mı win98 üzerinde çalışabilecek?
0
ocanal
(10.06.09)
amacım oyun kurmak değil reactos bir işletim sistemi amacım reactos'u windows 98 üzerine kurmak. bunun içinde önce virtualbox gibi bir program kurmam lazım.

ama yine de teşekkürler, şu wmware'i biraz araştırayım.
0
🌸ocanal
(10.06.09)
reactosun live cdsi var deneyebilirsin. bu arada qemuyu dene istersen. hatta reactos imajı ile birlikte iniyordu reactosun sitesinden.
0
ency
(11.06.09)
(4)

dailymotion'u açan DNS adresi?

fuck milk get beer2
arkadaşlar ben open dnd kuulanıyorum..ara ara da klasik 4.2.2.1'i kullanıyorum..ancak bunlar "dailymotion" u açmıyor...bir sürü farklı dns denedim sırf dailymotion için.. açmadı hiç birisi..ne yapmam gerekiyor..tabi dailymotion açacağiz diye, diğer sitelerin (youtube vs. vs.) açılmasına zarar vermey
arkadaşlar ben open dnd kuulanıyorum..
ara ara da klasik 4.2.2.1'i kullanıyorum..

ancak bunlar "dailymotion" u açmıyor...
bir sürü farklı dns denedim sırf dailymotion için.. açmadı hiç birisi..
ne yapmam gerekiyor..

tabi dailymotion açacağiz diye, diğer sitelerin (youtube vs. vs.) açılmasına zarar vermeyelim

teşekkürler ;)
0
fuck milk get beer2
(10.06.09)
160.75.25.1'le girdim şimdi.. youtube da açılıyor..

160.75.2.20 de diğer sunucu..
0
rednoff
(10.06.09)
198.6.1.1 gayet stabildir kendileri.
0
kobretti
(10.06.09)
otomatik DNS seçin, dailymotion yasağı kalktı diye bişliyorum, yasaklandığı gün ya da ertsinde kalkmıştı hatta çünkü ben de siteye oradan video ekliyorum.
0
Karluk
(11.06.09)
evet haklısınız 4.2.2.1'ler, host dosyasına dailymotion ip'lerini yazsan bile açmıyordu ama opendns'ye geçtim, gayet güzel açılıyor.
0
frant1c
(11.06.09)
(8)

başka sitedeki formu doldurup yollamak

sanal uyku
kendi sitemizde bir form oluştursak ve bu formu yollayınca istediğimiz başka bir sitedeki formu doldurmuş olsak. yani kendi sitemizdeki formu onaylayınca o bilgileri istediğimiz siteye aktarıp yollasa. nasıl oluyor bu? rahatça yapılabilecek bir şey mi? teknik adı ne bir de bunun?not: programcı falan
kendi sitemizde bir form oluştursak ve bu formu yollayınca istediğimiz başka bir sitedeki formu doldurmuş olsak. yani kendi sitemizdeki formu onaylayınca o bilgileri istediğimiz siteye aktarıp yollasa. nasıl oluyor bu? rahatça yapılabilecek bir şey mi? teknik adı ne bir de bunun?
not: programcı falan değilim, rahatça okuyarak yapılabilecek bir şey olursa ya da al bak hazırı var burada dediğiniz bir şey varsa iyi olur. formu kurmak istediğim sunucu linux.
0
sanal uyku
(10.06.09)
olur. Ancak formu gönderdiğiniz site nerden gelmiş diye kontrol ediyorsa (hangi siteden gelmiş), ve kendi siteleri olmayınca işlemi iptal ediyorsa o ayrı konu.
bu biraz da güvenlik açığı olarak kabul edilir bazı durumlarda. eğer iyi bir niyetle yapmayacaksanız bu işi, pek bulaşmayın derim.
0
tsllbn
(10.06.09)
yok kötü bir şey değil. e nasıl olur peki? :)
0
🌸sanal uyku
(10.06.09)
eger sunucu linux ise php ve curl ü arastırmalısınız ama programlama en ufak bir fikriniz bile yoksa bu konu epey zorlayabilir.
0
yasaluyari
(10.06.09)
yasaluyari'nin cevabına artı olarak : biraz da html.
0
tsllbn
(10.06.09)
hazır php scriptlerle ve html'yle falan uğraşmıştım biraz. o tür bir şey bulamaz mıyız?
0
🌸sanal uyku
(10.06.09)
bu işin aciliyeti nedir?

bu arada phpclasses.org a da bi bakmakta fayda var.

hatta bakın bi bakısta şöyle bisey buldum;
www.phpclasses.org
0
yasaluyari
(10.06.09)
acil değil ama şu 2-3 günden sonra uğraşmaya çok zamanım olmayabilir. yine de öyle büyük bir aciliyeti yok.
0
🌸sanal uyku
(10.06.09)
önce diğer sitedeki formu incelemek lazım eğer form asp yada php ile haberleşiyor ise olay basit. direk ≤form≥ ... ≤/form≥ arasındaki kısmı kopyalayıp kendin açtığın bir web sayfasına yapıştır sonra action kısmındaki adresi kontrol edip ilgili sitenin adresiyle beraber yazdığına emin ol yani. eğer site x.com ise ve action da yolla.php yazıyor ise sen kendi sitende yolla.php olmayacağına göre action kısmını x.com/yolla.php şeklinde değiştirmen gerekecek http:// yazmayıda unutma tabi.
0
see sharp
(10.06.09)
(3)

bilgisayar çalışırken görüntü gitmesi yardım !!

dogan_562
hali hazırdaki çok eski olmayan bilgisayarımın nacizhane özellikleriintel anakart120 gb harddiskati 128 mb 9200 agp ekran kartı2,8 çift çekirdek işlemcisony 21'' crt monütörşimdik; 3dmax kullanırken veya oyun oynarken belli bi süre sonrakasa çalışır durumda iken ekran gidiyor monütör stand by durumu
hali hazırdaki çok eski olmayan bilgisayarımın nacizhane özellikleri
intel anakart
120 gb harddisk
ati 128 mb 9200 agp ekran kartı
2,8 çift çekirdek işlemci
sony 21'' crt monütör

şimdik; 3dmax kullanırken veya oyun oynarken belli bi süre sonra
kasa çalışır durumda iken ekran gidiyor monütör stand by durumuna geçiyor.
kasayı açtığımda ekran kartının baya ısındığını farkettim.sorun acama ekran kartından mıdır ? değilse sorun nerden kaynaklanıyor olabilir ?
yada bnm tespit edebileceğim bi yöntem önerebilir misiniz ?

sevabına bi yardım.
0
dogan_562
(10.06.09)
ekran kartının fanı çalışıyor mu sağlıklı bir biçimde? ekran kartını çıkartıp fanını temizleseniz?
0
ykyt
(10.06.09)
Ekran gittiği zaman çalışan programın sesi de kesiliyor mu ?
Eğer kesiliyorsa bilgisayarın donuyor demektir ve buna sadece ekran kartı neden olmaz.
Eğer ses kesilmiyorsa 'ykyt'ni dediğini yap.
0
tekrenkturkuaz
(10.06.09)
ekran kartımın fanı yok malesef.
evde başka bi tane 128 lik geforce fx 5200 buldum onu taktım.
3-4 saat oldu hala kapanma olmadı ve 3dmax programını kullanabiliyorumş.sanırım ekran kartının miyadı dolmuş.agp için önerebileceğiniz orta halli 100 liraya kadar güzel bi ekran kartı varmı ?
0
🌸dogan_562
(10.06.09)
(3)

bios bilgisayar

dairofo
laptopa format attım.şimdi windowsu kuracam fakat biosta cd room gözükmüo çalışmıyor.napıyım?
laptopa format attım.şimdi windowsu kuracam fakat biosta cd room gözükmüo çalışmıyor.
napıyım?
0
dairofo
(10.06.09)
yanlış anlamadıysam cd den önyükleme ile windows kuracaksınız fakat " 1 tuşa basıp ön yükleme yapın " ekranı gelmiyor. bios ayarlarında First Boot Device: CD-ROM yapın gelir . doğru mudur?
0
ykyt
(10.06.09)
bios ekranında cd room disable diyor ondan bir şey yapamıyorum
0
🌸dairofo
(10.06.09)
cdrom çalışmadan format atamazsın zaten, cdrom çalışıyordur. sata'yı kapatmayı dene..
0
sql
(10.06.09)
(2)

reactos?

ocanal
sözlükten okudum 32 mb ramli bigisayar bile kaldırabiliyor diye, fakat bazı forum sitelerinde 64mb ram ile çalışmaz filan deniyor. Elimde 64 mb ram'li eski bir masaüstü var, buna ben reactos kursam kaldırır mı? Bu bilgisayarın hdd'side 8 gb, acaba aşırı manyaklık mı olur bu bilgisayara reactos kur
sözlükten okudum 32 mb ramli bigisayar bile kaldırabiliyor diye, fakat bazı forum sitelerinde 64mb ram ile çalışmaz filan deniyor. Elimde 64 mb ram'li eski bir masaüstü var, buna ben reactos kursam kaldırır mı? Bu bilgisayarın hdd'side 8 gb, acaba aşırı manyaklık mı olur bu bilgisayara reactos kurmak, ne kadar yer kaplar ki?
0
ocanal
(10.06.09)
dogrudan makina ustunde denemek istemiyorsan virtualbox gibi sanal makinaya kurup 1. elden test edebilirsin.
0
hd
(10.06.09)
reactos bildigim kadariyla normal kullanim icin yeterli stabilitede bir sistem degil. eski makinayi degerlendirmek istiyorsan uygun bir linux dagitimi kurabilirsin.
0
kurukafa
(10.06.09)
(4)

MsWord'de makinalı tüfek gibi superscript/subscript değiştirmek

manfool
Yok mudur bir yolu. Alt+ctrl+space+Ü+; falan gibi saçma bi kısayolu var bunun. yok mu bunu Alt+1 gibi bişeye almak her bastığımda sub/super/normal arasında geçişi yapsın.M1= 15 m2 burada 1 subscript, 2 superscript olacak ama bu yaşıma geldim hala elle seçip font ordan tıkla,sonra yaz sora tekrar fon
Yok mudur bir yolu. Alt+ctrl+space+Ü+; falan gibi saçma bi kısayolu var bunun. yok mu bunu Alt+1 gibi bişeye almak her bastığımda sub/super/normal arasında geçişi yapsın.

M1= 15 m2 burada 1 subscript, 2 superscript olacak ama bu yaşıma geldim hala elle seçip font ordan tıkla,sonra yaz sora tekrar font tiki kaldır diye ilerlemekten gına geldi.

inşallah çok kolay bir yolu çıkmaz kafamı taşlara vururum vallahi.
0
manfool
(10.06.09)
tools - customize üzerinden değiştirebilirsiniz.
toolbar'a da ekleyebilirsiniz. hizmette sınır yok.
0
386 dx
(10.06.09)
o olmazsa makro kaydedip kısayola atayabilirsiniz
0
lhun
(10.06.09)
değişiklilk yapmak istediklerinin hepsini aynı anda seç control'ü basılı tutarak. sonra bi seferde ctrl + shift + 0 ile subscript yap. gayet basit bence.
0
cruor
(10.06.09)
teşekkürler cevaplar için.
ama başlıktaki makinalı tüfek farazi bir teşbih değildi. biliyosunuz ki 'tek' karakteri seçip subscript yaptıktan sonra iş bitmiyor space yaptığımda hala subscript tekrar normale geçirmek için ctrl+shift
neyse word'un sınırları da bir yere kadar. bu arada ctrl+shift+0 işlemiyor 2007de niyeyse. ribbondan manual gidişe devam..
0
🌸manfool
(11.06.09)
(5)

amerika'dan iphone getirtmek?

unspokenlies reloaded
sevgili silikon vadililer...amerika'ya giden bir tanidigim vasitasi ile iphone alma gibi bazi hinzir dusuncelerim var. tabi ki bi uyanik ben degilim yoksa buralari iphone ile dolmustu ama amerika'da fiyati oldukca makul. sayet alirsam ne gibi sorunlar cikar bilmiyorum. kirilmis olmasi sart mi? yoksa
sevgili silikon vadililer...

amerika'ya giden bir tanidigim vasitasi ile iphone alma gibi bazi hinzir dusuncelerim var. tabi ki bi uyanik ben degilim yoksa buralari iphone ile dolmustu ama amerika'da fiyati oldukca makul. sayet alirsam ne gibi sorunlar cikar bilmiyorum. kirilmis olmasi sart mi? yoksa burada bu islemi yapma sansim var mi?
0
unspokenlies reloaded
(10.06.09)
sıfır iphone alındığında kırılması ile ilgili problemler yaşanıyor. misal kuzenim getirdi, jailbreak yapmak mümkün oluyor ancak yellowsn0w ile simlock'u açamıyoruz. yani içine turkcell koyamıyoruz. içindeki yazılımın sürümü ile alakalı bir şey. en son sürüm yazılım henüz kırılamıyor galiba.
0
co2s2
(10.06.09)
bununla ilgili 57bin386 tane soru soruldu bir bakın isterseniz.
0
sifatsiz
(10.06.09)
ben de sıkıştırayım şuraya bi soru. Ordan 199$ a alsak 8gb 3gs bu at&t sözleşmeli olacak sözleşmeli almışken tutup türkiye ye gelsen noluyo? sözleşmesiz nerelerde satılıyor amerika'da?
0
rurouni
(10.06.09)
benim telefon amerika dan geldi kırmak falan pek sorun olmadı.kurcalaya kurcalaya öğreniliyor.
0
dunden beri dimdik
(10.06.09)
@rurouni
www.icihaz.com
0
akustik cinayet
(10.06.09)
(4)

windows 7 ve football manager 2009

thor odinsson
win 7 altında fm 2009 çalışıyor mu? oyunu kurdum, güncellemelerini de yaptım ancak fm.exe herhangi bir tepki vermiyor. uyumluluk modu/yönetici modu da işe yaramadı. bu sorundan başkaları da çekiyormuş, gerçi çalışıyor diyenler de var.
win 7 altında fm 2009 çalışıyor mu? oyunu kurdum, güncellemelerini de yaptım ancak fm.exe herhangi bir tepki vermiyor. uyumluluk modu/yönetici modu da işe yaramadı. bu sorundan başkaları da çekiyormuş, gerçi çalışıyor diyenler de var.
0
thor odinsson
(10.06.09)
win7 uzerinde calisiyor. yonetici modu yaptigima eminim ancak uyumluluk kullaniyor muyum hatirlamiyorum. tekrar deneyiniz.
0
fdegir
(10.06.09)
yok yemiyor. görev yöneticisinden kontrol ediyorum çalışmamış bile.
0
🌸thor odinsson
(10.06.09)
indirdiginiz (veya elinizdeki cd'dedeki) dosya bozuk olabilir. kontrol etme imkaniniz varsa bu yolu bir deneyin.
0
entrapmen
(10.06.09)
daha önceden vista altında oynamıştım, o konuda sorun olduğunu sanmıyorum.
0
🌸thor odinsson
(10.06.09)
(4)

ses sorunu

kottak
arkadaşlar laptopta şarkı dinlerken sesler çok cızırtı yapıyor çok rahatsız oluyor acaba nedendir?
arkadaşlar laptopta şarkı dinlerken sesler çok cızırtı yapıyor çok rahatsız oluyor acaba nedendir?
0
kottak
(10.06.09)
hoparloru patlaktir belki.
0
osuruklu
(10.06.09)
patlak derken...?ama ses çıkıyor patlamış olabilirmi?
0
🌸kottak
(10.06.09)
patlak olmasa bile kotu kalite hoperlor kullanmis olabilirler. guzel ses altiginiz ext. bir hoperlor'e baglayip deneyin bakalim sonuc nasil?
0
orqan
(10.06.09)
nasıl yani?
0
🌸kottak
(10.06.09)
(6)

(Acil) Power Supply (PSU, Güç Kaynağı) Önerisi

ergecsenturk
Aşağıdaki özelliklerde bir sistem için en az kaç watt PSU gerekir?Asus P6T Deluxe V2 AnakartIntel Core I7 920 2.66 GHz3 adet Gainward 9500GT 1024MB4GB DDR3 1066MHzSamsung 320GB SATA 7200 RPMSamsung DVD RW......
Aşağıdaki özelliklerde bir sistem için en az kaç watt PSU gerekir?

Asus P6T Deluxe V2 Anakart
Intel Core I7 920 2.66 GHz
3 adet Gainward 9500GT 1024MB
4GB DDR3 1066MHz
Samsung 320GB SATA 7200 RPM
Samsung DVD RW
...
...
0
ergecsenturk
(10.06.09)
500W
0
bryan fury
(10.06.09)
güç kaynağı olarak Enermax, Thermaltake, FSP önerilir.
minimun 500 watt +80 yada +85 sertifikalı bir ürün iş görecektir.

üstünden geçmeden edemeyeceğim. 3 adet 9500 GT yerine GTX 260,
intel i7 920 yerine de AMD PhenomII X4 940 (ddr2 1200 vs) yada PhenomII X4 955(ddr3) genel fiyat / performans açısından daha makul yerinde seçim olacaktır.
0
sozluknickmiverulan
(10.06.09)
@ sozluknickmiverulan
3 kartin amaci aslinda 6 monitor destegi. SLI falan olmayacak. Bu yuzden tek kart isimizi gormez.

Sonuc olarak biz 650W takmayi dusunuyorduk. Bu sisteme 650W yetecek diyorsunuz yani.
0
🌸ergecsenturk
(10.06.09)
takla bile attırır.
misal ben enermax infiniti DXX 650W kullanıyorum bu alet 4 çekirdekli işlemci 3 ekran kartı 18 sabit diski aynı anda çalıştırabiliyor.
0
sozluknickmiverulan
(10.06.09)
Merakımdan soruyorum, neden 3 adet 9500GT var? Bir de i7 almışken triple channel ram takmak hoş olurdu.

9500gt ler yük altında 110 watt civarı güç çeker, i7 920 de 130 watt tdp ye sahip, sırf ekran kartları ve işlemci totalde 460 watt'ı buluyor. En azından 600 watt derim.

edit: soruda geç kalmışım :)
0
skatheist
(10.06.09)
650w kafi gelir. Biraz araştırın 750 fiyatlarını, onlardanda alabilirsiniz. Markaya dikkat edin. FSP,Enermax,High Power,Tagan,SilverStone olurdu benim tercihim. +12V kanallarından verdiği amper önemli kısacası. Birde gücü arttıkça kablo sayısıda artıyor. Modüler (tak-çıkar) modellere yönelin derim ben.
0
iustitia omnibus
(10.06.09)
(8)

Fotoğraf Makınası Önerisi

asti
mrb.prof fotoğraf makınası önerisi olan varmı.
mrb.
prof fotoğraf makınası önerisi olan varmı.
0
asti
(10.06.09)
nikon d300
0
ykyt
(10.06.09)
mrb. var. fiyat belirtmemişsiniz, dalıyorum

pro makineler full frame olursa hakkını verir.
tavsiye 1: (bkz: canon eos 5d mark ii) [alternatifi (bkz: canon eos 5d) ]
tavsiye 2: (bkz: nikon d3) [alternatifi (bkz: nikon d700) ]
tavsiye 3: (bkz: sony alpha dslr a900)

bunlar film boyutunda (36x24mm) sensöre sahip dslr makineler. (bkz: full frame)
fiyatları uçuktur yalnız.

eğer fazla gelecekse, prosumer modellere bakalım;
(bkz: canon eos 50d) [fiyat alternatifi (bkz: canon eos 40d) ]
(bkz: nikon d300) [fiyat alternatifi (bkz: nikon d90) ]
(bkz: pentax k20d) [fiyat alternatifi (bkz: pentax k10d) ]
(bkz: sony alpha dslr a700) [fiyat alternatifi (bkz: sony alpha dslr a350) ]
(bkz: olympus e-30)

yok "daha da profosyonel takılacağım ben, para bol" diyorsanız, şu başlıklara göz atınız:
(bkz: hasselblad)
(bkz: sinar)
(bkz: mamiya)
(bkz: rollei)
0
paradoxical
(10.06.09)
haddim olmayarak paradoxical'ın ufak bir hatasını düzelteyim. ikinci paragrafta saydığı makineler (canon eos 50d, canon eos 40d, nikon d300 falan) film boyutunda (36x24) sensöre sahip değildir. daha küçüktür. ilk paragrafta saydığı full frame makineler film boyutunda (36x24) sensöre sahiptir. (full frame = sensörü 36x24 boyutunda)

düzeltir, arz ederim.

cevabıma gelince, böyle bodos sorduğunuza göre yeni başlayacaksınız. canon eos 450d alabilirsiniz.
0
kibritsuyu
(10.06.09)
Nikon Coolpix 4300 ve 8800 den sonra dogrudan D300 aldim cunku fotograf cekmeyi seviyorum ve elimden hic dusurmuyorum. Eger surekli birseyler cekmek ve kendini gelistirmek istiyorsan biraz para ayir ve hic Nikonun D60-80-90 larina bulasmadan D300 al derim.
0
ergecsenturk
(10.06.09)
birde nikon d700 var fullframe olarak, düşünülebilir.
0
shape of shapelessness
(10.06.09)
yani kısaca bütçe belirtirseniz daha güzel yardımcı olabiliriz diyor arkadaşlar. hassy bile önerilmiş ki kendileri otuzbin avro kadar. almışken iyisi olsun derseniz tavsiye ederim. ama onu alacağınıza 450D alıp farkıyla da honda civic falan alabilirsiniz.
0
kibritsuyu
(10.06.09)
canon 450 D + sigma 17-80 lens

veya

d300 + 18-200 VR DX lens
0
makineci
(10.06.09)
fiiyatı 1500 tl. diye düşünüyorm tabi çok iyi bir seri bulunursa 2000 e kadr çıkma imkanım olabilir
0
🌸asti
(10.06.09)
(7)

dvd iso paramparça

başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
ben bir dvd indirdim uşaklar. rarlı idi. rar'ını açtık. bu sefer de iso çıktı. adı dvdvolume_iso. bunu da açtık. audio_ts ve video_ts diye iki klasör çıktı. ancak videolar parça parça. bunları birletirebiliyor muyuz? yoksa daha başta mı yanlış yaptık? "iso'yu öyle açmayacaktın." şeklinde bir sitemi
ben bir dvd indirdim uşaklar. rarlı idi. rar'ını açtık. bu sefer de iso çıktı. adı dvdvolume_iso. bunu da açtık. audio_ts ve video_ts diye iki klasör çıktı. ancak videolar parça parça. bunları birletirebiliyor muyuz? yoksa daha başta mı yanlış yaptık? "iso'yu öyle açmayacaktın." şeklinde bir siteminiz olur mu?

tek isteğim tek parça halinde bir video dosyası. çok mu şey istiyorum?

teşekkür ettim.
0
başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(10.06.09)
sağ tıklayıp buraya çıkart dedim. olmaz mı?

bu videolar vts_01_1.vob vts_01_2.vob diye giden herbiri 1 gb'lik dosyalar.
0
🌸başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(10.06.09)
video_ts içindeki dosyalar adı üstünde video dosyalarıdır. dvdnin format gereği bu dosyalar parça pincik olarak bulunabilir. yapman gereken ya isoyu sanal sürücüne mount edip bir dvd player yardımıyla izlemen ya da dvdye yazıp yine bir dvd player yardımıyla izlemen. dvd player derken de illa televizyona bağlananlardan değil yani. dvd oynatan programları kastediyorum =)
0
argent dawn
(10.06.09)
iso'yu acmasan onu direk yazdirirdin, madem actin clonedvd veya neroyla dvd dosyalarini uygun sekilde dvdye yazabilirsin, seni otomatik yonlendirecekler zaten.
0
samfisher
(10.06.09)
splinter usta: iso olarak daha duruyor kendisi.

başta jugador, herkese tekrar teekkür etmeyi kendime bir görev bildim.
0
🌸başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(10.06.09)
dvd'ler öyle parça parça olur.
daemon tools ya da benzeri bir programla iso'yu aç. böylece o dvd'yi takmışsın gibi algılayacak alet. ondan sonra vlc player'la oynat. menüleri falan hepsi çıkar mis gibi.
0
sanal uyku
(10.06.09)
hiç kasma, hazır çıkartmışsın, herhangi bir player ile vts_xxx_vob olanlardan 00 ya da 01'i (filan idi yanılmıyorsam, üsttekilerden biri işte) açarsan oynatır. dvd'nin kopyalanmış versiyonu bu, yani her dvd player oynatır.
0
akkam karakaz
(10.06.09)
bende rar ı açtım ıso cıktı ashampoo burnıng ile dvd ye yazdırdım audıo_ts ve vıdeo_ts olarak dvd içine yazdırdı buraya kadar tamam. pc de oynatıyor doğal olarak fakat dvd playera taktığımda oynatmıyor tv de nasıl izlicez.sonuçta elimdeki başka orjinal dvdlerin içinde de aynı klasörler var onlar açılıyor. yanlış olan nedir.ne yapmalıyım.dvdye yazdırmaya gerek yok demeyin.oğlum için çizgi filmler var onun seyredebilmesi için ıso ları dvd ye aktarıp tv de açabilmeliyim.
cevaplarınızı bekliyorum saygılarımla.
0
mydonnoz
(18.07.10)
(2)

Skystar 2 ile ne yapılır?

fatihdr
Sırf "fiyatı uygun, takayımda pc den tv izleyeyim" mantığıyla aldığım skystar 2 dijital tv kartının sanırsam bayağı bir meziyeti varmış. ben daha kartı bilgisayara ve çanağa bağlamış değilim. kart hakkında da hiçbirşey bilmiyorum. Kimileri bir internet olayından bahsediyor ama olay nedir ne değildi
Sırf "fiyatı uygun, takayımda pc den tv izleyeyim" mantığıyla aldığım skystar 2 dijital tv kartının sanırsam bayağı bir meziyeti varmış. ben daha kartı bilgisayara ve çanağa bağlamış değilim. kart hakkında da hiçbirşey bilmiyorum. Kimileri bir internet olayından bahsediyor ama olay nedir ne değildir pek anlayamadım., işin açığı fazla da araştırmadım. bu işi bilenler veya "bak hacı şu site çok manyak" diyenlerin mesajlarını 4 gözle bekliyorum.
0
fatihdr
(10.06.09)
yayinlari kayit edebilir,
havadan veri topalanabilir :)

ekran kartinin cikisi var ise televizyona da görüntü aktarilabilir.
0
aheste cek kurekleri millet uyanmasin
(10.06.09)
peki bunların nasıl yapıldığını söyleyen zibil gibi site var ama herkes ben sanki herşeyi biliyormuşum gibi davranıyor. yok mudur bunu adam akıllı açıklayan güzel bir kaynak site acep?
0
🌸fatihdr
(12.06.09)
(1)

Photo Booth da ters görüntü sorunsalı.

horacio
Selam duyurucular.photo booth programında çektiğim tüm videolar ters çıkıyor(solak gibi enstruman çalıyorum:)Fotoğraf ters çıktığında problem cmd+f tuşları ile halloluyor ama video çekerken ne yapmalıyım nasıl düzeltirim anlayamadım hala yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
Selam duyurucular.photo booth programında çektiğim tüm videolar ters çıkıyor(solak gibi enstruman çalıyorum:)Fotoğraf ters çıktığında problem cmd+f tuşları ile halloluyor ama video çekerken ne yapmalıyım nasıl düzeltirim anlayamadım hala yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
0
horacio
(09.06.09)
mac im var diyosun yani :D

neyse, photo booth ayna gibi çalışıyor, yani bir terslik yok,
shift cmd f yaparsan çektiklerini otomatik çevirir. ama video çekiyor mu photo booth dersen, benimki çekmiyo.
0
berhan
(10.06.09)
(5)

subtitle birlestirme ?

buyerson
elimde 25frame lik bir filme ait 2 cd lik bi altyazi var ancak benm filmim tek cd.ilk sub:47300:55:33,711 --> 00:55:35,037Yaşasın! Yaşasın!la bitiyor 2.si100:00:15,815 --> 00:00:16,721Kilit!ile basliyor.normal sartlarda script yazmak icin kendimi kasardim ancak uyumadan once izliyeyim istiyorum bu 2
elimde 25frame lik bir filme ait 2 cd lik bi altyazi var ancak benm filmim tek cd.
ilk sub:

473
00:55:33,711 --> 00:55:35,037
Yaşasın! Yaşasın!

la bitiyor 2.si

1
00:00:15,815 --> 00:00:16,721
Kilit!

ile basliyor.

normal sartlarda script yazmak icin kendimi kasardim ancak uyumadan once izliyeyim istiyorum

bu 2sini birlestirecek bi program var mi bidigin?

eger varsa programla alakali ufak bir aciklama yaparsaniz (surdan sunu yapcaksin seklinde cok memnun olurum zira daha once hic senkronizasyon programi kullanmadim nasil yapilir edilir bilgim yok.)

simdiden cok tesekkurler.
0
buyerson
(09.06.09)
subtitle workshop
0
sarere
(09.06.09)
Subtittle Workshop iyidir. KArarlı sürümü indirin. Alttada nasıl kullanacağınıza dair açıklama içeren link var.

www.urusoft.net

divxplanet.com
0
iustitia omnibus
(09.06.09)
subtitle workshop icin saolun

set delay ile hallediyorum 2 sorum olacak,

mesela 00:00:15,815
virgulden sonraki 815 neyi ifade eder?
sadece timing i degistirmem yeterli mi buna da mudehale etmeli miyim ?

bir de altyazi numarasini otomatik olarak nasil arttiririm. misal 1 den degilde 456dan baslamasini istiyorum ve 457, 458 die gitmesini istiyorum?
0
🌸buyerson
(09.06.09)
815 saniyenin 1000'de 815'i oluyor. gerisini ben de bilmiyorum.
0
lemmiwinks
(10.06.09)
altyazı numarası derken "göster / gizle" nin solundaki no.yu kastediyorsanız onu değiştiremezsiniz. onu mu kastediyordunuz?
0
akkam karakaz
(10.06.09)
(5)

laptop'ta ekran açısı

tepedeki psychedelic adam
laptop'un ekranını eğince belli bi açıya gelince yeniden başlıyor bilgisayar. bu bi yerlerden ayarlanıyormuş ama nerdendir ki acaba?
laptop'un ekranını eğince belli bi açıya gelince yeniden başlıyor bilgisayar. bu bi yerlerden ayarlanıyormuş ama nerdendir ki acaba?
0
tepedeki psychedelic adam
(09.06.09)
denetim masası-taşınabilir bilgisayar-pil ayarlarını değiştir-(solda)kapak kapatılınca yapılacaklar.
0
ocanal
(09.06.09)
orda kapağı kapatınca standby yapması için ayarlanmış şu anda mesela. ama bende kapatmadan dar bir açıya geldiğinde yeniden başlatıyor kendini bilgisayar. yani standby da olmuyor. başka bir sorun mu var acaba?
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(10.06.09)
yeniden başlıyor derken? elektrik gidip gelmiş gibi mi oluyor yoksa bilgisayar kapanıyor yazısı mı çıkıyor?
0
ency
(10.06.09)
ona hiç dikkat etmemiştim. şimdi baktım da standby konumuna geçecekken (yani o açılışta masaüstüne gelmeden kullanıcı filan seçtiğimiz ekrana geliyor) ondan sonra da mavi ekran veriyorumuş. dumping physical memory to disk diyip tanımlanınca yeniden başlıyor.
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(10.06.09)
standby yapamadığı için mavi ekran verip restart atıyor yani. kapak kapatılınca hiçbirşey yapma seçeneğini seçersen önüne geçersin sanırım. yada format yolu görünüyor gibi.
0
ency
(11.06.09)
(2)

msn messenger'ın yeni versiyonunu yükledim

füt
ve ne zaman açsam hemen hata raporu verip kapanıyor."windows live communications platform bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. bu durumdan dolayı özür dileriz vsvs." diyor..neden?
ve ne zaman açsam hemen hata raporu verip kapanıyor.

"windows live communications platform bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. bu durumdan dolayı özür dileriz vsvs." diyor..

neden?
0
füt
(09.06.09)
sorunuzun cevabı degil ama onu bırak derim. windows şu sıralar her yerde sapıtıyor. aynı işlevi gören daha iyi bir program amsn kullan

veya hiç program kurmadan www.meebo.com
0
alokozay
(10.06.09)
çözüm çok basit, kapatılması gerekiyor mesajındaki butonlara hiç dokunmadan o kutuyu köşesinden tutup ekranın dışına sürüklemek. bu kadar.
0
lepidodendron
(10.06.09)
(2)

program

karadenız1111
asagıda adlarını yazdıgım programların ne ıse yaradıgını yazacak gonullu .1-abbyy fine reader pro 72-data recovery tools3-flash plugin4-ghost 20025-makromedıa studıo6-teleport pro7-tweak8-vobsub-submux-subresync9-subtıtle studıo
asagıda adlarını yazdıgım programların ne ıse yaradıgını yazacak gonullu .

1-abbyy fine reader pro 7
2-data recovery tools
3-flash plugin
4-ghost 2002
5-makromedıa studıo
6-teleport pro
7-tweak
8-vobsub-submux-subresync
9-subtıtle studıo
0
karadenız1111
(09.06.09)
1 -(bkz: finereader) ocr islemini yapar (bkz: #87680)
2 - (bkz: veri kurtarma yazılımları)
3 - icinde flash animasyonlari olan sitelerin animasyonlarini dogru goruntulemek icin gerekli plug-in
4 - ghost yanilmiyorsam eger su (bkz: #2502378)
7 - (bkz: tweak)
8 - 8'dekiler de yine alt yazilarla alakali, arastirirsan sozlukte veya google'da tam neye yaradiklari yaziyor.
5 - www.adobe.com
0
la traviata
(09.06.09)
1. jpg formatındaki yazıları analiz edip worde morde çeviren bişi.
3. browser için flash şeysi, yükle onu. adobe.com'dan
6. web sitesi indirme programı.
9. filmlere altyazı süresi ıvır zıvırı ayarlayan program.
2. adına bakılırsa bilgisayarın yedeğini alıyorsun, daha sonra tek hamlede yüklüyorsun gibi bişi.
4. bahsedilen ghost, norton ghost ise o da 2'ye benzer.

üstteki mesajdan sonra edit: 2'yi güzel sallamışım.

yine edit: 9 için benim dediğim subtitle workshop'tı yahu. ama dediğin de benzerdir herhalde.
0
sanal uyku
(09.06.09)
(2)

facbook tagleme mevzuu

babatema
bir kişi bir fotoğrafta taglenirse diğer kişiler onu kimin tagladiğini görebilir mi?mesela x arkadaşım y fotoğrafta beni taglasin, diğer kişiler bu bilgiye sahip olur mu?ya da bir kişi bir fotoğrafta kendi kendini taglerse bu anlaşılabilir mi ki?
bir kişi bir fotoğrafta taglenirse diğer kişiler onu kimin tagladiğini görebilir mi?
mesela x arkadaşım y fotoğrafta beni taglasin, diğer kişiler bu bilgiye sahip olur mu?
ya da bir kişi bir fotoğrafta kendi kendini taglerse bu anlaşılabilir mi ki?
0
babatema
(09.06.09)
eski facebookta "x y'i tagledi" diye gözüküyordu ama şimdi sanırım "x taglendi" diye gösteriyor, emin olmamakla birlikte..
0
orange coffee
(09.06.09)
yukarıdaki arkadaşın dediğini teyit ediyorum. artık kimin tag'lediği belli olmuyo
0
plush
(09.06.09)
(3)

lütfen yardım!! Veri Yürütme Engellemesi

coldnick
explorer 8 kullanıyorum.sayfa açıkken yeni bir adrese gitmeyi denediğimde Veri Yürütme Engellemesi hatası veriyor ve sayfayı kapatıyor.Bunun engellenebilmesi için ayarlar üzerinde değişiklik yaptım ama hala bişey değişmedi.Bıktım her sefer bu hatayla karşılaşmaktan.nasıl engelleyebilirim bunu???süre
explorer 8 kullanıyorum.sayfa açıkken yeni bir adrese gitmeyi denediğimde Veri Yürütme Engellemesi hatası veriyor ve sayfayı kapatıyor.Bunun engellenebilmesi için ayarlar üzerinde değişiklik yaptım ama hala bişey değişmedi.Bıktım her sefer bu hatayla karşılaşmaktan.nasıl engelleyebilirim bunu???sürekli bu hatayı veriyor
0
coldnick
(09.06.09)
firefox kullanarak :)
0
gochebe
(09.06.09)
aynen
www.mozilla-europe.org
Hemen indir.Biraz kullan sonra şöyle sana bomba gibi eklentiler söylelim. İnternete böyle girilirmiş diyeceksin :)
0
ilkdefa
(09.06.09)
şiddetle katılıyorum tecrubeyle sabit seyler bunlar ;)yok illede ie diosan 7 yi kullan 8 problemli zaten..
0
KoukLa
(10.06.09)
(5)

Winamp te MP4 izleme problemi

ilkdefa
http://www.free-codecs.com/download/mp4_input_plugin_for_winamp.htmBunu denedim olmadı nasıl yaparız bu işi?Winamp dışında(VLC, WCM, ...vs) seste patlamalar yapıyor. Winamp çok mükemmel ses veriyor. Bir de görüntü olsa ...Yardımmmm
www.free-codecs.com

Bunu denedim olmadı nasıl yaparız bu işi?

Winamp dışında(VLC, WCM, ...vs) seste patlamalar yapıyor. Winamp çok mükemmel ses veriyor. Bir de görüntü olsa ...

Yardımmmm
0
ilkdefa
(09.06.09)
geçici: vlc'den video'yu izler winamp'ten sesi alırsınız..
kalıcı: cccp-project.net
0
rednoff
(09.06.09)
Gaza geldim yükledim diğer bütün codecleri silerek, winamp yine MP4 açmadı ama sanki VLC de ses patlama yapmıyor gibi; psikolojik mi? :)
0
🌸ilkdefa
(09.06.09)
k-lite codec pack + gom player ikilisini denedin mi?
0
roadrunner_merlin
(09.06.09)
Ulaaaaaaaaan :) şimdide k-lite codec pack mi yükleyeyim, yaw hergün hergün program yükelemek istemiyorum, winample duygusal bağlarım var. İlk müzik dinlediğim programdı, yadigar baktıkça eski günleri hatırlıyorum ühühühühhhüü bak ağlattınız beni.
Yok mu bunun yolu ? ühühühühhhüüü
0
🌸ilkdefa
(09.06.09)
hocam k-lite kullanırdım ben de önceden de cccp güzel birşey.. mediaplayer classsic tavsiye ediyorum ben videolar için, salla winamp'i :]
0
rednoff
(09.06.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.