Giriş
(1)

Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller [A-2/A-3] PCI Driver

Karluk
Başlıktaki donanımın sürücüsünü arıyorum ama yok. Intel kendi sitesinden kaldırmış, yayınlayan bir yer para istiyor aylık 3 dolar gibi. Bir başka yer üyelik istiyor ama ne üyelik için ne tek bir yükleme için ne yahoo ne gmail ne de başka adrese aktivasyon kodu yollayamıyor.Bana bu sürücünün direk do
Başlıktaki donanımın sürücüsünü arıyorum ama yok. Intel kendi sitesinden kaldırmış, yayınlayan bir yer para istiyor aylık 3 dolar gibi. Bir başka yer üyelik istiyor ama ne üyelik için ne tek bir yükleme için ne yahoo ne gmail ne de başka adrese aktivasyon kodu yollayamıyor.

Bana bu sürücünün direk download linki lazım. Yani sessiz bilgisayar olmuyor. Bilen, bulan var mı ben yarım saattir arıyorum.
0
Karluk
(15.06.09)
ya bildigin realtek ac'97 o.
www.realtek.com
0
sourlemonade
(15.06.09)
(7)

bilgisayar "dailymotion" u açmıyor.

fuck milk get beer2
arkadaşlar benim bilgisayarım sadece "dailymotion" u açmıyor..firefox 3.0.11windows 7open dnskullanıyorum.http://www.dailymotion.comveyadailymotion.comyazınca açmıyor.. altta "connecting to dailymotion.com" şeklide uzun süre yazıyor ancak sonunda "failed to connect" çıkıyor.ama "blog.dailymotion.com
arkadaşlar benim bilgisayarım sadece "dailymotion" u açmıyor..

firefox 3.0.11
windows 7
open dns

kullanıyorum.

www.dailymotion.com
veya
dailymotion.com
yazınca açmıyor.. altta "connecting to dailymotion.com" şeklide uzun süre yazıyor ancak sonunda "failed to connect" çıkıyor.
ama "blog.dailymotion.com" subdomain'ine girebiliyorum mesala..

cache'leri, cookie'leri temizledim.. gene olmuyor..

ne yapmam lâzım acaba?
0
fuck milk get beer2
(15.06.09)
bende de aynı problem var. ktunnel kullanmaktayım.

www.ktunnel.com
0
gercekleracidir
(15.06.09)
4.2.2.2/ 4.2.2.3/ 4.2.2.4 bunları deneyin ben açabiliyorum şu an
0
edip
(15.06.09)
Ben de cuma günü açıyordu hatta emin değilim ama cumartesi de açıyordu. Ama dün ve bugün açmıyor. Dailymotion yasak değil bildiğim kadarıyla yani geçen ay yasaklandı ama yasak geldiği gibi kalkmıştı.

Çözelim şu sorunu Bayboram!
0
Karluk
(15.06.09)
sorun dns değil arkadaşlar, eminim.
0
🌸fuck milk get beer2
(15.06.09)
eğer youtube'a giriş için bir program kurduysanız (youtubejacker gibi) o engelliyor olabilir. kaldırıp girmeyi deneyin.
0
akustik cinayet
(15.06.09)
Akustik dediğiniz gibi jacker programını kurmuştum hatta siz söyleyince hatırladım ki aslında o programı kurduğumdan beri giremiyorum. Yani haklısınız sanırım. Yalnız şu var; izmir'deki bilgisayarımda da youtube jacker kurulu ama ben dailymotion sitesine girebiliyorum, buna ne dersiniz?
0
Karluk
(15.06.09)
youtube jacker 3 ü kurdum açıyorum artık.
0
Karluk
(16.06.09)
(1)

fm2009'u windowed bi şekilde oynamak istiyorum

ravioli
ne yapmalıyım? (ayarlara baktım göremedim, fark edemedim)
ne yapmalıyım? (ayarlara baktım göremedim, fark edemedim)
0
ravioli
(15.06.09)
preferences -> display & sound'daki combobox'da var windowed secenegi.
0
fdegir
(15.06.09)
(9)

msn smiley'lerini yok etmek

surtunme kuvveti
:) ve :( bu işaretleri yaptığımda ortaya çıkan sarı kafaları yok etmek istiyorum, hem de sonsuza dek. siliyorum geri, geliyorlar, varsayınlanmışlar falan. ne yapmam lazım?
:) ve :(
bu işaretleri yaptığımda ortaya çıkan sarı kafaları yok etmek istiyorum, hem de sonsuza dek. siliyorum geri, geliyorlar, varsayınlanmışlar falan. ne yapmam lazım?
0
surtunme kuvveti
(15.06.09)
gülücük gösterme gibi bi seçenek var ayarlarda biyerlerde. konuşma penceresini bi kurcala.
0
hububrad
(15.06.09)
seçenekler-iletiler

ifadeleri göster-özel ifadeleri göster.
0
ocanal
(15.06.09)
olmadı, ben kendim görmemeyi değil, karşı tarafa sarı kafa yerine "iki nokta ve parantez" yollamayı istiyorum. karşı taraf smiley yollarsa görmek de istiyorum.
0
🌸surtunme kuvveti
(15.06.09)
:] veya =) kullan hocam.. karşı tarafın ne göreceğine karışaman..
0
rednoff
(15.06.09)
hayır siz nasıl gönderirseniz, sizin ekranınızda görünenler aynen karşıya gider.

edit: o zaman yapacak bişey yok, arada bir boşuk bırakarak gönderebilirsiniz ancak.
0
ocanal
(15.06.09)
@ocanal
hayır. sadece ayarlardan değiştirirsem benim ekranımda smilley'ler yok olurken karşı taraf görüyor.
0
🌸surtunme kuvveti
(15.06.09)
ters sımayli da bir alternatif olabilir (:
0
ycan07
(15.06.09)
Message Enchanter diye plus scripti var orda no emotions gibi bir seçenek var onu yaptığın zaman sende de karşı taraftada görünmez.
0
xenophobe
(15.06.09)
ben araya boşluk koymayı tercih ediyorum, tavsiye ederim.
0
selim pusat
(15.06.09)
(3)

çok acaip combofix problemi?

nl extreme
combofixin en güncel halini (2.88 mb) şu ''bleepingcomputer'' mi ne o siteden indiriyorum. masaüstünde logosunu göüzüküyor. çift tıklıyorum. ''error'' yok combofixiniz en güncel versiyon değil veya bilgisayarınıza ''virut'' bulaşmış olabilir vs. işin acaibi bu mesaj çıktıktan sonra combofix kendi ke
combofixin en güncel halini (2.88 mb) şu ''bleepingcomputer'' mi ne o siteden indiriyorum. masaüstünde logosunu göüzüküyor. çift tıklıyorum. ''error'' yok combofixiniz en güncel versiyon değil veya bilgisayarınıza ''virut'' bulaşmış olabilir vs.

işin acaibi bu mesaj çıktıktan sonra combofix kendi kendini siliyor kaydettiğim yerden.

screen shot faydalı olabilir.


not: aramaya inanırım işletim sistemim de vista
0
nl extreme
(15.06.09)
Bazı virüslerin combofix'i tanıyıp çalışmasını engellediğini okumuştum. Bunun önüne geçmek için combofix.exe'yi indirirken adını hdgdgd.exe gibi bir isimle değiştip indirin (indirdikten sonra değiştirmeyin, farklı kaydet deyip indirmeden önce adını değiştirin).
0
crown
(15.06.09)
safe modda çalıştır, ama networking desteği ile..
0
tan vakti
(15.06.09)
aramaya üşendim ama sanki sitesinde, masaüstüne değil de kök dizine (c:\) kaydedin gibi birşey görmüştüm ve çalıştırırken sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırmayı deneyin.
0
edip
(15.06.09)
(3)

photoshop sorusu

tai
resimlerin üzerine başka yerlerde kullanılmamaları için sample türevi silik yazıları nasıl yazarız. şeffaf yazıp outer glow yapsak olucak sanki ama şeffaf yazmayı bulamadım bir türlü. nasıl yaparız?bir de bunun hazırı falan varsa bir yerlerde güzel olur
resimlerin üzerine başka yerlerde kullanılmamaları için sample türevi silik yazıları nasıl yazarız. şeffaf yazıp outer glow yapsak olucak sanki ama şeffaf yazmayı bulamadım bir türlü. nasıl yaparız?

bir de bunun hazırı falan varsa bir yerlerde güzel olur
0
tai
(15.06.09)
yazıyı yazdığın layer'ın opacity değerini azaltsan? blending options falan..
0
rednoff
(15.06.09)
zaten vakt-i zamanında senin dediğin gibi yapmıştım ama asıl istediğim o değil işte. yazının şeffaf dışarısının beyaz vs herhangi bir renkte olmasını istiyorum. örnek bulabilirsem koyucam.
0
🌸tai
(15.06.09)
şeffaf yazma için opacity uygun evet. onu değiştirmek istemezsen layerın üst kısmında normal gibi birşey yazan yeri overlay yaparsan da işini görür. yine de onun da üstüne bir miktar opacity düşürmek faydalı olur.
iyi çalışmalar

edit: o zaman overlay yerine screen seçiceksin, daha sonra blending options üzerinden stroke yapıcaksın keyfine bakıcaksın :) screen seçmeden önce yazı rengini siyah yaparsan iyi sonuç vermesi lazım.
0
prodeq
(15.06.09)
(7)

RAM'imi nasıl öğrenirim

oldu görüşürüz
1) Ram'imim sd mi ddr mi olduğunu kasayı açmadan, ram'leri yerinden çıkarmadan anlayabiliyor muyum? Hatırladığım kadarıyla ddr ama.2) Elimde 10 adet sd ram var, bunların bir aralar para ettiğini duymuştum yarın satacağım. (Benimkinin ddr olduğunu varsayayıyorum) Bunları kaça satayım? Tanesini 500 $'
1) Ram'imim sd mi ddr mi olduğunu kasayı açmadan, ram'leri yerinden çıkarmadan anlayabiliyor muyum? Hatırladığım kadarıyla ddr ama.
2) Elimde 10 adet sd ram var, bunların bir aralar para ettiğini duymuştum yarın satacağım. (Benimkinin ddr olduğunu varsayayıyorum) Bunları kaça satayım? Tanesini 500 $'dan vermeyi düşünüyorum fakat çok mu az olur?
3) Yeni bir ddr ram almak gibi bir niyetim var, bunun en verimlisi, en iyisi hangi markadır, nedir?
4) Anakartımda üç tane slot olduğunu hatırlıyorum. Onlara slot mu deniyordu, ram takılan yer hani? Peki slot ise onlar da; üçüne de farklı ram alıp takmak mı daha verimli oluyor, yoksa birine 50 terabyte ram alıp taksam mı daha iyi olur?
5) O 3 slottan hangileri çalışıyor emin değilim. Bunları ram'i tek tek denemekten başka anlayabileceğim bir yer var mı bildiğin?

Sistemim xp, ileri derece bilgisayar bilgim ilokulda aldığım Temel Bilgisayar Kullanımı dersinden geliyor.
0
oldu görüşürüz
(15.06.09)
2- tanesi 5-30 tl arası gider onların, tabi ne kadarlık oldukları da önemli.
0
ocanal
(15.06.09)
bana bağışlayabilirsin mesela, sd ram'e ihtiyacım var. Bir tanesine talibim.
0
ocanal
(15.06.09)
Bana da lazım ben de alayım 500 dolar bana uyar ama pazarlık yaparak 456 terabyte olanını 750 dolara kapatmayı istiyorum mümkün mü?

Şaka bi yana cidden bana lazım eğer 512, 1gb ya da 2 gb ise fiyat da uygun olursa istanbul içi alabilirim.
0
Karluk
(15.06.09)
(bkz: cpu-z) ile ramlerinin modelini hızlarını ve frekanslarını öğrenebilirsin
0
angelofdeath
(15.06.09)
2) evet sd ramler para ediyor. 512 mb olanları şu anda 50-60 lira civarında. sendeki ikinci el mi sıfır mı bilemiyorum tabii. 256 mb olanları da 30-40 lira arası bir şey.

3- kingston marka ramler fiyat performans açısından çok iyidir. anakartın ddr mı yoksa ddr2 mi destekliyo ona göre alman gerek. ddr ise 400 mhz en iyisidir, ddr2 ise 800 mhz en iyisidir. bir de kaç gb destekliyor onu da öğrenmen gerek.
0
baldur2
(15.06.09)
2) sd ramlarini gittigidiyor sitesinde açık arttırmaya koy ve ortaya çıkan fiyatı beğenmezsen 5 lira üzerine sahibinden sitesine ekle satılırlar :) peynir ekmek gibi gidiyor güzel fiyattan olunca ama tanesi 500$ falan etmez kesinlikle hepsini 350 liraya verirsen çok iyi satmışın diyim sen ordan anla ;)
0
fletch
(15.06.09)
500$ vay be sdramler altından değerli olmuş..
0
emininsel
(15.06.09)
(2)

http adresindeki dosyaları listelemek?

bushwacker
selamlar,sabah bir dersin sınavına gireceğim ve hoca web sitesinden çalışma sorularının olduğu sayfayı kaldırmış. sorular sanırım web sitesinde hala duruyor çünkü bazılarına google vasıtası ile ulaşmış durumdayım fakat hepsine ulaşamıyorum. benim sorum, http://x.edu.tr/y/ ya da http://x.edu.tr/y/ ad
selamlar,

sabah bir dersin sınavına gireceğim ve hoca web sitesinden çalışma sorularının olduğu sayfayı kaldırmış. sorular sanırım web sitesinde hala duruyor çünkü bazılarına google vasıtası ile ulaşmış durumdayım fakat hepsine ulaşamıyorum. benim sorum, x.edu.tr ya da x.edu.tr adresindeki dosyalara ulaşmanın bir yolu var mıdır mesela, ya da buradaki dosyaları listeleyecek bir program vsr mıdır?

sevgiler saygılar, herkese iyi geceler, hedo'ya başarılar dilerim.
0
bushwacker
(15.06.09)
www.httrack.com

işine yarar belki!
0
yirttin gotumu sahin agam
(15.06.09)
google'da yazıp çıkan sonuclardan önbellek seçeneğine tıklarsan açılabilir.
0
ocanal
(15.06.09)
(2)

sipru...(orlando-lakers maçı)

ocanal
maçı izlemek için bir heves sipruyu açtım kullanıcı girişi yaparken resimde ki uyarıyla karşılaştım.sorun nedir?not: maçı izleyebileceğim yeni yollar da beni tatmin edecektir.teşekkürler.
maçı izlemek için bir heves sipruyu açtım kullanıcı girişi yaparken resimde ki uyarıyla karşılaştım.
sorun nedir?

not: maçı izleyebileceğim yeni yollar da beni tatmin edecektir.


teşekkürler.
0
ocanal
(15.06.09)
@baalzebub

farkeden birşey olmadı.yine aynı uyarı çıktı.
0
🌸ocanal
(15.06.09)
dns veya bu işe yarayan herhangi bir program kullanıyorsanız.normale dönüp deneyin.
0
layer26
(15.06.09)
(1)

facebook iletisi?

KoukLa
arkadaslar facebook iletime yunan alfabesiyle bişi yazmak istiorum ama kabul etmiyo karakterleri..bi kaç kere olmuştu artık olmuyo.millet garip garip şeyleri yazıyo kabul ediyo nası yapıyolarsa herneyse..nasıl yaparım bunu ben?
arkadaslar facebook iletime yunan alfabesiyle bişi yazmak istiorum ama kabul etmiyo karakterleri..bi kaç kere olmuştu artık olmuyo.millet garip garip şeyleri yazıyo kabul ediyo nası yapıyolarsa herneyse..nasıl yaparım bunu ben?
0
KoukLa
(15.06.09)
kullanabilecegin karakterler sunlar: www.fileformat.info
0
sourlemonade
(15.06.09)
(2)

vista ve 7 yüklü hd den vista silmek ?

chak 666
evet aynen böyle. vista yüklü hd ye birde windows 7 kurdum. vistayı komple programlarla birlikde c üserinde windows.old klasörüne taşıdı. vistayı kaldırmak istiyorum komple. direk şiftdel boot ekranına bişi yapar mı? ne etmeli ?
evet aynen böyle. vista yüklü hd ye birde windows 7 kurdum. vistayı komple programlarla birlikde c üserinde windows.old klasörüne taşıdı. vistayı kaldırmak istiyorum komple. direk şiftdel boot ekranına bişi yapar mı? ne etmeli ?
0
chak 666
(15.06.09)
aynı olayı ben dün gece yaptım. o klasörü sil dedim direk, ama silemedi yavrucak. kasım kasım kasıldı. sonra içine girip klasör klasör sildim. silindi ve hiçbir sorun yok şu anda.
0
nickim onbes harf
(15.06.09)
çok sağol.
0
🌸chak 666
(15.06.09)
(4)

Combofix sorunu

humanistyamyam
(git: 78327)'de yer alan sorunumu çözmek için combofix yükledim ancak programı kurmuyor.En son şu şekilde rapor veriyor. programı kurmak için ne yapmam lazım?ComboFix 09-06-13.09 - humanist yamyam 14.06.2009 22:44.2 - NTFSx86Microsoft Windows XP Professional [GMT 3:00]Running from: c:\documents and
(git: 78327)'de yer alan sorunumu çözmek için combofix yükledim ancak programı kurmuyor.

En son şu şekilde rapor veriyor. programı kurmak için ne yapmam lazım?

ComboFix 09-06-13.09 - humanist yamyam 14.06.2009 22:44.2 - NTFSx86
Microsoft Windows XP Professional [GMT 3:00]
Running from: c:\documents and settings\humanist yamyam\Desktop\ComboFix.exe

WARNING -THIS MACHINE DOES NOT HAVE THE RECOVERY CONSOLE INSTALLED !!
.

((((((((((((((((((((((((( Files Created from 2009-05-14 to 2009-06-14 )))))))))))))))))))))))))))))))
.

2009-06-09 20:21 . 2009-06-09 20:21 -------- d-----w- c:\program files\ETi Craxla
2009-06-09 20:20 . 2009-06-09 20:20 -------- d-----w- c:\windows\system32\GroupPolicy
2009-06-09 20:20 . 2009-06-09 20:20 -------- d-----w- c:\program files\Windows Desktop Search
2009-06-09 20:20 . 2009-06-09 20:20 -------- d-----w- c:\documents and settings\humanist yamyam\Application Data\Windows Search

.
(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Find3M Report ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
2009-06-14 19:41 . 2009-04-10 01:21 -------- d-----w- c:\program files\AviSynth 2.5
2009-06-14 19:35 . 2009-03-28 15:01 -------- d-----w- c:\program files\Common Files\Akamai
2009-06-14 19:13 . 2009-02-10 08:54 -------- d-sh--w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\MPK
2009-06-09 21:18 . 2009-02-13 20:17 -------- d-----w- c:\documents and settings\humanist yamyam\Application Data\Metacafe
2009-06-09 21:18 . 2009-02-13 20:16 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Metacafe
0
humanistyamyam
(14.06.09)
loststone
(14.06.09)
loststone@ eyw abi. Oradaki herşeye uygun çalıştı. bu durumda probram bilgisayara kendini yüklemiyor olmalı. peki bu warning mesajının hikmeti nedir?

WARNING -THIS MACHINE DOES NOT HAVE THE RECOVERY CONSOLE INSTALLED !!
0
🌸humanistyamyam
(14.06.09)
blgisayarınızda sistem geri yükleme kapalı sanırım, onun bilgilendirme mesajı o..combofix zaten spy tarama vb. işlemlerini adım adım gerçekleştiriyor, bir mavi ekranda geçen adımları bildiriyor size, ekstra bir kurulumu yok, indirdiğiniz dosyayı çalıştırıyorsunuz, gerisi onun işi..

edit : www.temiznesiller.org

zamanında gizli dosyaları görmek için bunu da kullanmıştım @humanistyamyam, içerisinde neler yapacağın yazılı..
0
oligomer
(14.06.09)
kapalı değilde virüslerden dolayı çalışmıyor:)
0
🌸humanistyamyam
(14.06.09)
(2)

bir web sitesinin eski halini görme

bushwacker
selamlar,bir web sitesinin eski halini görebildiğimiz, web sitelerinin eski hallerini depolayan bir web sitesi vardı, neydi o? google'ın cached linkine baktım o tam istediğim halini vermiyor. mümkün müdür bu bahsettiğim şey?teşekkürler şimdiden
selamlar,

bir web sitesinin eski halini görebildiğimiz, web sitelerinin eski hallerini depolayan bir web sitesi vardı, neydi o? google'ın cached linkine baktım o tam istediğim halini vermiyor. mümkün müdür bu bahsettiğim şey?

teşekkürler şimdiden
0
bushwacker
(14.06.09)
bi de google'da sitenin adını aratıp, önbellek/cache'den sayfayı yükletirsen eski hali karşına çıkabilir.
0
loststone
(14.06.09)
archive org'un hizmeti olan wayback machine'nin çalışması için aradığnız sitenin, archive org robotuna izin vermesi lazım. örneğin bizim siteyi burada göremezsiniz. Google cache konusunda da bu cacheler sıklıkla güncellenir yani eğer biraz eskiyi görmek isterseniz bunu başaramama ihtimaliniz yüksektir.
0
Karluk
(15.06.09)
(8)

virüs - açılmayan klasörler ve görünmeyen gizli dosyalar

humanistyamyam
Bilgisayarıma her nasıl oluysa bir virüs girmişti ve bu nedenle belgelerim dışındaki hiç bir klasör tıklandığında açılmıyor "Erişim Engellendi" uyarısı veriyordu. Ancak belgelerimi açıp üst bölümde klasörler linkini tıklayınca sol framede tüm klasörlerin listesi çıktığı ve istediğim klasöre oradan
Bilgisayarıma her nasıl oluysa bir virüs girmişti ve bu nedenle belgelerim dışındaki hiç bir klasör tıklandığında açılmıyor "Erişim Engellendi" uyarısı veriyordu. Ancak belgelerimi açıp üst bölümde klasörler linkini tıklayınca sol framede tüm klasörlerin listesi çıktığı ve istediğim klasöre oradan girebildiğim için bugüne kadar önemsemedim.

Hem iyi tarafı kimse (sevgili vs) bilgisayarımı karıştıramıyordu.

Yine o sıra bilgisayarımı çok fazla ortak kullanmam gerektiği için bazı fotoğraf, sohbet kaydı ve öykü-yazılarımın yer aldığı klasörleride ayrıca gizli klasör haline çevirmiştim.

Ancak şimdi gizli klasörleri göster dediğimde o gizlediğim dosyalar gözükmediği gibi komut yine gizli dosyaları gösterme şekline bürünüyor.

Birkaç virüs programı denedim ancak hiçbiri sorunu çözemedi.
Sorunu kökten çözmek için makineye formatta atmam gerektiği için şimdi gizlediğim dosyalarıda yedekleyemiyorum. ne yapmak lazım?

Sistem geri yüklemeyi denedim ve onuda kabul etmiyor.
0
humanistyamyam
(14.06.09)
combofix candır, canandır, bibuçuk acılı adanadır.
0
ataeril
(14.06.09)
combofix denediniz mi?

edit: oeh adam saniyelerle fark atmış!haha
0
oligomer
(14.06.09)
Başlat - Çalıştır - Regedit

HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Explorer \ Advenced

"Hidden" , "ShowSuperHidden" ve "SuperHidden" DWORD larının değerlerini 1 yapın.
0
akustik cinayet
(14.06.09)
@humanistyamyam ben baktım regedit'e şu anda, aynı yol mevcut, farklı bir sekmede olmayasın?
0
oligomer
(14.06.09)
Başlat - Çalıştır - Regedit yolu doğruymuş. Ben başka bölüme baktığımdan dolayı bulamamışım. çok teşekkürler. Combofix ilede klasörler açılış sorununu çözmeye çalışacağım.
0
🌸humanistyamyam
(14.06.09)
comboifix yükledim ancak sorun çözülmedi.
0
🌸humanistyamyam
(14.06.09)
adını bildiğin dosyaların isimlerini adres bara yazarak o dosyanın içeriğine ulaşma ihtimalin var. mesela:

D:\ccc\Resim\Yeni Klasör

ama bu yedeklediğin yere de virüs bulaşmasını engellemeyebilir.
0
jamesjersey
(15.06.09)
Merhaba,
Bilgisayarınıza bol miktarda USB takıp çıkartmışsınız ve onlardan da bol bol virüs yemişsiniz sanırım. Ben ikinci kısımda anlattığınız "Gizli-gizli olmayan dosya" olayından hareketle sizde bir "amvo.exe" vak'asının yaşandığını düşündüm. Bunun için de hemen kendi entry'mi veriyorum: (bkz: amvo.exe/@nuage) :))). Başlığından da gerekli bilgiyi alabilirsiniz.
Kolay gelsin.
0
nuage
(15.06.09)
(3)

Adsl modem tavsiyesi

einherjer
Bir modem arıyorum,ADSL2+ ve 4 port destekleyen fiyat performans oranı iyi olan, max 40-70 TL arası wireless modem arıyorum.Halihazırda http://www.hepsiburada.com/zte-531b-4-portusb-54mbps-kablosuz-adsl2-modem/productDetails.aspx?categoryid=45&productid=bd99044gibi bir ürüne ulaştım ama nedir ne değ
Bir modem arıyorum,

ADSL2+ ve 4 port destekleyen fiyat performans oranı iyi olan, max 40-70 TL arası wireless modem arıyorum.

Halihazırda

www.hepsiburada.com

gibi bir ürüne ulaştım ama nedir ne değildir bilmiyorum. bilen biri varsa paylaşırsa sevinirim.
0
einherjer
(14.06.09)
bu fiyata bulamazsın aradıgın özelliklerde bi şey al gitsin bunu :)
0
rurouni
(14.06.09)
1 Hafta önce Zyxel 660 aldım wireless ve 4 port ethernetli. 104 TL. Almayın bu ZTE, Airties, Pikatel, Draytek, Inca, Tp-Link, Datron, Edimax, Zoom, Aztech, Cnet, Everest, Smartnet gibi dandik modemleri.
0
pichoscosama
(14.06.09)
o paraya düzgün bir modem bulman çok zor. isslerin bedava modem veren kampanyaları olabilir ancak. o da halihazırrdaki adsl'in iptali ve yeniden başvurma süreci anlamına gelir.
0
gochebe
(14.06.09)
(3)

Proje Yönetimi Yazılımı / Project Management Software

loststone
Mümkünse LAMP tabanlı, açık kaynaklı, hatta özgür bir proje yönetim yazılımı bilen var mı?Hangi seçenekleri önerirsiniz bi de? Kuracam sunucuya. Ama iphone'dan da bağlanacam buna. Başka mobil gereçler de olabilir tabii.Bi buldurun kankilerim.
Mümkünse LAMP tabanlı, açık kaynaklı, hatta özgür bir proje yönetim yazılımı bilen var mı?

Hangi seçenekleri önerirsiniz bi de? Kuracam sunucuya. Ama iphone'dan da bağlanacam buna. Başka mobil gereçler de olabilir tabii.

Bi buldurun kankilerim.
0
loststone
(14.06.09)
Merak ettim ben de. Neyin pm ini yapacaksiniz. Proje ne projesi yani? It falan degil de insaat icinse ilgilenebilirim bile.
0
ozdek
(14.06.09)
çok genel mealde bi şeyler.

basecamp gibi, project2manage gibi yazılımlar aranıyorum.
0
🌸loststone
(14.06.09)
primavera oracle'ındır. ms'inki ms project tir.
0
ozdek
(15.06.09)
(4)

en iyi veri kurtarma programı hangisi ?

eternal_soul
selam herkese. bende bahsettiğim türden bir program var. Restorer2000 adında. fakat bu program da işime tam yaramadı. nette bir sürü program denedim fakat verimli sonuçlar elde edemedim hatta hiç bir sonuç elde edemedim. sadece Restorer2000 programı ile birşeyler oldu.benim sorum başlıkta olduğu gib
selam herkese. bende bahsettiğim türden bir program var. Restorer2000 adında. fakat bu program da işime tam yaramadı. nette bir sürü program denedim fakat verimli sonuçlar elde edemedim hatta hiç bir sonuç elde edemedim. sadece Restorer2000 programı ile birşeyler oldu.

benim sorum başlıkta olduğu gibi. önerebileceğiniz sağlam bir program var mı acaba ?
0
eternal_soul
(14.06.09)
getdataback
0
rurouni
(14.06.09)
file scavenger 3.2 fena sayılmaz. ama hdd formatı fat32 ise tiramisu rakipsizdir.yine de bu programlar ancak partition table uçmasının hemen ardından ve hard diskte bir sorun yoksa işe yarar. diğer durumlarda anca profesyonel şirketler veri kurtarabiliyor.
0
felagund
(14.06.09)
hocam Recover My Files diyorum başka da bişey demiyorum, hadi eywallah

A dur dur diyorum başka da birşey senin ekstradan kurduğun her program hard diskine yaptığın her müdahale senin eski verilerinin üstüne yazma riski oluşturduğu için dikkatli ol gereksiz kopyalama, program kurma işlerinden kaçın derim
0
olmaz boyle nick
(15.06.09)
getdataback de kullandım sonuç pek alamadım..

file scavenger kullanmamıştım deneyeceğim..

recover my files bunu da deniyeceğim. ama zaten hdd takılı değil. kullanmıyorum uzun süredir. ama format atmıştım o hdd'e. dediklerinizi deniyeyim.
0
🌸eternal_soul
(15.06.09)
(2)

Xubuntu?

offday
Xubuntuyu cd'den çalıştırdım.Yükledikten sonra username password ekranı geliyo orayı napmam gerekiyo anlamadım.Boş bırakınca belli bi zaman sonra kapanıyo.Sadece gri bi ekran geliyo açılmıyo hiçbişey 1 saat kadar bekledim.Napmam gerekli sevgili duyurucular?
Xubuntuyu cd'den çalıştırdım.Yükledikten sonra username password ekranı geliyo orayı napmam gerekiyo anlamadım.Boş bırakınca belli bi zaman sonra kapanıyo.Sadece gri bi ekran geliyo açılmıyo hiçbişey 1 saat kadar bekledim.Napmam gerekli sevgili duyurucular?
0
offday
(14.06.09)
kurarken bi username ve sifre koyduuryor onları giricen iste.
0
bryan fury
(14.06.09)
Yok arkadaşım öyle değil.Girince yanlış şifre diyor kaldıki ben cd'den çalıştırdığımı yazdım.
0
🌸offday
(14.06.09)
(6)

Megaupload-Makat ilişkisi

nartallo osvaldo
Merhabalar öncelikle. Önceden sorunsuzca girdiğim Megaupload'a, Makat'ı yükledim yükleyeli giremiyorum. Bugün Makat'ı sildim bilgisayardan, öyle denedim. Yine girilmiyor. Nasıl düzeltilebilir, bilgisi olan var mı?
Merhabalar öncelikle. Önceden sorunsuzca girdiğim Megaupload'a, Makat'ı yükledim yükleyeli giremiyorum. Bugün Makat'ı sildim bilgisayardan, öyle denedim. Yine girilmiyor. Nasıl düzeltilebilir, bilgisi olan var mı?
0
nartallo osvaldo
(14.06.09)
cookieleri temizleyin de öyle bir deneyin bence.
0
sly cooper
(14.06.09)
tam emin olmamakla beraber eğer makat host dosyasına erişiyor ise
c:\windows\system32\drivers\etc içindeki hosts dosyasını notepad ile açop 127.0.0.1 altında olan adresleri silersen düzelir.

megaupload türkiye'den engelli (sanırım), dnsleri otomatik olarak ayarlanmış ise onedenle de giremiyor olaiblirsin. (bkz: opendns)
0
edip
(14.06.09)
Cookileri temizledim bir değişiklik yok ne yazık ki.

Makat host dosyasını değiştiriyor sanırım. Ama host dosyasına sağ tıklayınca birlikte aç gibi bir seçenek yok. Çift tıklasam not defteri ile mi açılır?
0
🌸nartallo osvaldo
(14.06.09)
cift tiklarsan hangi program ile acmayi istedigini sorar sana, diyalog penceresinden notepad'i tiklayip goruntuleyebilirsin.
0
oligomer
(14.06.09)
Host dosyasındaki, Megaupload'la alakalı tüm IP'leri sildim. Netten başka IP'ler denedim. Hala sonuç yok ne yazık ki.
0
🌸nartallo osvaldo
(14.06.09)
megaupload'la alakalı ip'leri sildikten sonra flushdns ya da bilgisayarı tekrar başlatmayı denediniz mi?
0
flexin
(14.06.09)
(1)

Word'de Sayfa Numaraları

Evocati
Merhaba,Word 2003'de tez hazırlıyorum.Şimdi içindekilerden önsözün sonuna kadar romen rakamlarıyla sayfa numarsı vermek istiyorum.Birinci bölümden sonra da normak rakamlarla aynı sayfada 1'den başlayarak sona kadar sayfa numarası vermek istiyorum.İlk iki sayda da kapak kısımları var ve buraları numa
Merhaba,

Word 2003'de tez hazırlıyorum.Şimdi içindekilerden önsözün sonuna kadar romen rakamlarıyla sayfa numarsı vermek istiyorum.Birinci bölümden sonra da normak rakamlarla aynı sayfada 1'den başlayarak sona kadar sayfa numarası vermek istiyorum.İlk iki sayda da kapak kısımları var ve buraları numaralandırma dışında tutmak istiyorum.Nasıl yapılacağını bilen var mı?Tez yazarken bile bu kadar zorlanmamıştım (-;
0
Evocati
(14.06.09)
poseidon55
(14.06.09)
(3)

Samsung D900i

Mccknightt
Annemde bu telefondan mevctu şu pembe olanından(belki özellikleri değişiktir diye söyledm)Bende samsungtan pek anlamam,tuş kilidi koymaya çalıştım resmen burnumdan geldi,telefon kilidi diye bi şifre var ordan ayarlarınıda seçtm tümü diye,herbişeye girerken şifre soruyo ancak direk numara yazıp arars
Annemde bu telefondan mevctu şu pembe olanından(belki özellikleri değişiktir diye söyledm)
Bende samsungtan pek anlamam,tuş kilidi koymaya çalıştım resmen burnumdan geldi,telefon kilidi diye bi şifre var ordan ayarlarınıda seçtm tümü diye,herbişeye girerken şifre soruyo ancak direk numara yazıp ararsan bişey sormadan arıyor,bana esaslı bi tuş kilidi lazm o şifre girilmeden telefonun tuşları aktive olmasın,bu telefonda öyle bir ayar varsa nerde acaba? detaylı bir anlatırsanız sevinirim
0
Mccknightt
(14.06.09)
kaydırma kapaklı değil mi o telefonlar? kapağı kapatınca kitleniyor zaten.
0
ocanal
(14.06.09)
tuş kilidine şifre koyulabiliyor nokia'larda. şifreyi girmeden tuşları hiç kullanamıyorsun. ama samsung'da öyle birşey var mı bilmiyorum.
0
cro magnon
(14.06.09)
d900 kullanıyorum ben de. dediğiniz gibi en aktif şifreleme yöntemi sizin yaptığınız şey. istediğiniz şekilde tüm tuşları kilitleyen bi ayar yok malesef.
0
brkylmz
(14.06.09)
(3)

Şerefsiz Yerel Ağ Bağlantısı

thefalloftekin
selamlar..yerel ağ bağlantımla sorunum var..arada bi delleniyor kendileri, 10 saniye içinde 5 kez "yerel ağ bağlanıtısı yok", yerel ağ bağlantısı kuruldu" uyarıları arasında gidip gelmek sureti ile bağlantının içine ediyor..neden kaynaklandığını hala çözebilmiş değilim, en sonunda modemi ısırcam o o
selamlar..

yerel ağ bağlantımla sorunum var..
arada bi delleniyor kendileri, 10 saniye içinde 5 kez "yerel ağ bağlanıtısı yok", yerel ağ bağlantısı kuruldu" uyarıları arasında gidip gelmek sureti ile bağlantının içine ediyor..

neden kaynaklandığını hala çözebilmiş değilim, en sonunda modemi ısırcam o olucak..

neden olur, nasıl çözülür.. bilen var mı ki?
0
thefalloftekin
(14.06.09)
bağlantı wireless mı acaba? öteki türlü kabloda sorun var demektir.
0
metox
(14.06.09)
wireless değil.. kablodan da daha önce kıllanmadım değil..
0
🌸thefalloftekin
(14.06.09)
ucuz bir şey yahu ethernet kabloları. yenisini alıp deneyiniz bence de..
0
dambil
(14.06.09)
(14)

altyazı

akustik cinayet
şimdi elimdeki 350 mb boyutundaki lost dizilerini dvdde yaktım. izlemek istediğimde bazı bölümlerde altyazıları seçebilmeme rağmen görüntülenmediğini gördüm. bunun sebebi ne olabilir. hepsi aynı şekilde yakıldı ama bazılarında altyazı çıkmıyor. şunu da belirteyim dizinin adı ile altyazının adı aynı.
şimdi elimdeki 350 mb boyutundaki lost dizilerini dvdde yaktım. izlemek istediğimde bazı bölümlerde altyazıları seçebilmeme rağmen görüntülenmediğini gördüm. bunun sebebi ne olabilir. hepsi aynı şekilde yakıldı ama bazılarında altyazı çıkmıyor. şunu da belirteyim dizinin adı ile altyazının adı aynı. yani dizinin adı lost 5X1 ise altyazının adı da lost 5x1. şimdiden teşekkürler.
0
akustik cinayet
(14.06.09)
cd'lerin içinde altyazı dosyalarını görebiliyor musunuz?
0
dambil
(14.06.09)
çalışmayan altyazının formatı farklıdır.
0
poseidon55
(14.06.09)
evet görebiliyorum.

formatı farklı derken sub ve srt uzantılarından mı bahsediyorsunuz.
0
🌸akustik cinayet
(14.06.09)
altyazı dosyalarını sürükleyip bırakmayı deneyiniz player'a. (gerçi dvd player'da filan izlemekse amacınız olmaz tabii bu=))
0
dambil
(14.06.09)
evet. çalışmayanı kopyalayıp çalışanın içine yapıştırın, bir de öyle deneyin.
0
poseidon55
(14.06.09)
@poseidon55

yalnız şimdi baktım hepsinin uzantıları aynı yani çalışan da çalışmayan da srt uzantılı. dvd playerdan kaynaklı olabilir mi bu sorun? gerçi öyle olsa hiçbirini göstermez. ben çıkamadım işin içinden.
0
🌸akustik cinayet
(14.06.09)
diziyi izlerken alt yazı seçeneklerinden alt yazıyı aktif hale falan getirin. bazen oluyor öyle.
0
brkylmz
(14.06.09)
yine de çalışanla çalışmayanı değiştir derim ben. dene en azından.
0
poseidon55
(14.06.09)
@brkylmz

denedim onu da olmadı.
0
🌸akustik cinayet
(14.06.09)
Çalışmayanlarda film dosyası ve alt yazı dosyası isimler aynı mı?
0
pichoscosama
(14.06.09)
son çare olarak olmadı altyazı diziye gömün (embed etmek)..
0
dambil
(14.06.09)
@pichoscosama

dizi ve altyazı isimleri aynı. ondan kaynaklanmıyor sorun.

@dambil

artık bunları yazdık bi dahaki sefere göemceğim altyazıyı çare yok.
0
🌸akustik cinayet
(14.06.09)
uzantısı srt olsa da bazen notepad ile açınca göreceksiniz ki bazıları
1 00:01:00
selam
2 00:03:00
aleyküm selam :)

gibi iken bazıları

{2717}{2759}Diğerlerinin hepsini öldürdüm
{3298}{3343}Ona göz kulak olmalıydın.
gibi olabiliyor, sanırım bazılarını dvd oynatıcın okuyamıyor olabilir.
Sorun aslında başka bir format ikken uzantısı srt olarak kaydedilmesi olabilir.
0
edip
(14.06.09)
bu dvd'nin okumadığı

2
00:00:02,743 --> 00:00:03,743
Hayır, hayır!

bu da okuduğu

2
00:00:05,401 --> 00:00:07,401
400 Dolar'a böyle ev kelepir sayılır.


fark yok aralarında.
0
🌸akustik cinayet
(14.06.09)
(1)

Wireless bağlı olduğu halde bilgisayarın mal gibi beklemesi!..

mortanius
Başlık biraz muallak oldu, farkındayım.Sorunum şu:(Sadece iş bilgisayarımda oluyor) Bilgisayar LAN veya wireless yoluyla(farketmez) internete bağlı olduğu halde firefox veya internet explorer'ı açıp bir sayfaya gitmek istediğimde mal gibi 1-2 dk bekliyor, sanki o an bağlantı henüz sağlanmamış gibi.
Başlık biraz muallak oldu, farkındayım.
Sorunum şu:
(Sadece iş bilgisayarımda oluyor) Bilgisayar LAN veya wireless yoluyla(farketmez) internete bağlı olduğu halde firefox veya internet explorer'ı açıp bir sayfaya gitmek istediğimde mal gibi 1-2 dk bekliyor, sanki o an bağlantı henüz sağlanmamış gibi. Hani henüz "ağ adresi alınıyor" safhasındayken bunu yapmaya çalışsam anlarım da, wireless'a bağlandıktan sonra böyle aptal aptal bekleyince sinirlerimi bozuyor!
Daha önceden yoktu böyle birşey. Son 1 aydır falan var gibi.. Acaba yüklediğim bişeyden dolayı falan mı oldu dicem ama ne yükledim?, neyden dolayı oldu? bu soruların cevabını kendime bile veremiyorum..
Ama bu durum da çıldırtma noktasına geldi artık. Anlamsızca bekleyişleri deli ediyor. Bir çözüm bulmak istiyorum, bulamıyorum..

Fikri, çözüm önerisi olan varsa beri gelsin.
Biraz umutsuz bir vaka gibi ama, son çare olarak buraya yazdım artık, umarım bir çözüm buluruz.. =/

Şimdiden teşekkürler.
0
mortanius
(14.06.09)
Vista ise ağ paylaşım merkezinde kablosuz ağları yönet, xp ise ağ baplantılarımda kablosuz ağa sağ tıklayıp özellikler ile oradan bağlandığın ağ profilin sil. Daha sonra tekrar kablosuz bağlantı arayıp, şifreyi girip bağlan. Belki de ilk internete bağlandığında virüs programın ya da başka bir program güncelleme işlemi yapıyordur ve bağlantının tümünü kullanıyordur.
0
edip
(14.06.09)
(5)

elektronik bateri

başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
merhabalar,öncelikle şunu söyleyeyim, davulcu olmak gibi bir niyetim yok, bas çalıyorum. bunu evde eğlenmek, ve biraz da kendi kayıtlarımı kendim yaparım belki falan diye istiyorum. pro bir şey istemiyorum yani.aramaya inandım, bir tane duyuru vardı orada da alakasız bir muhabbet vardı. benim istedi
merhabalar,

öncelikle şunu söyleyeyim, davulcu olmak gibi bir niyetim yok, bas çalıyorum. bunu evde eğlenmek, ve biraz da kendi kayıtlarımı kendim yaparım belki falan diye istiyorum. pro bir şey istemiyorum yani.

aramaya inandım, bir tane duyuru vardı orada da alakasız bir muhabbet vardı. benim istediğim şu görünümü normal davula benzeyenlerden. örn:

www.mydukkan.com

ben zamanında bu tip davullara biraz bakmıştım da 150 euro civarına falan bu orijinaliyle benzer görünümlü olanlardan vardı diye hatırlıyorum. yanlış mı biliyorum? çünkü bu mytükanda en ucuzu 1100 tl.

daha hesaplı modeller var mıdır? hangi marka iyidir? bir de en ucuzu bu ya da 700-800 falan diyecekseniz boşver sen deyip geçin :). en fazla 250-300 verebilirim.

bonus: bir de önümüzde bir davul animasyonu gibi bir şey vardı, üstüne basarak mı ne davul çalıyorduk. neydi o site?
0
başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(14.06.09)
250-300 veririm diyorsan boşver.
0
fortisvita
(14.06.09)
peki boşver derken benim sadece eğlence amaçlı dediğimi de gözönünde bulundurdun mu? öyleyse boşverdim gitti.
0
🌸başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(14.06.09)
3-4 yıldır elektronik bateri kullanıcısıyım.

bende şu an akita soul drum adı verilen aletlerden bulunmakta. şöyle bir şey :

images.pazaryerim.com

bunların sıfırları piyasada 200-300 tl arasında değişen fiyatlarla satılmakta. ancak bunu alıp bıkan bir çok insan olduğundan dolayı ikinci elini max 100-120 tl lık fiyatlara edinebilirsin.

fazlaca amatör olmakla beraber pek de gerçekçi olmayan davul sesleri barındırmakta. ancak oyalanmak ve bir süre eğlenmek için birebir. oyuncak gibi birşey aslında.

elektronik baterim güzel sesler versin, adam gibi kayıt yapayım diyorsan da roland ve yamaha gibi markalardan almalısın ki onlar da pahalı gerçekten. hatta akustik davul fiyatını aşan modelleri bile var.

ilgilenirim diyorsan ben elimdeki davulu bırakabilirim makul bir fiyata. iletişmek istersen [email protected] adresim. aşağıdaki linkte de bu davulla yıllar evvel yaptığım bir kayıt bulunmakta. arkadaşın elektro kaydının üzerine çalmıştım :

www.snapdrive.net
0
gercekleracidir
(14.06.09)
gerçekleracidir: kayıt açılmıyor. bende mi bir problem var acaba?
0
🌸başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(14.06.09)
sanırım site mp3 uzantısını kabul etmiyor. zipledim , yeni link buyrun :

www.snapdrive.net
0
gercekleracidir
(14.06.09)
(5)

donanımımı tarayan program

scope
Sayın Öss mağdurları;Sorunum şu ki toplama bir bilgisayarım var. Sürücüleri filan her şey yüklü fakat gel gör ki aygıt yöneticisine girdiğim zaman orda sarı renkli bir soru işareti bana bir donanım için sürücünün yüklenmediğini söylüyor.O donanımın ne olduğunu bilgisayarımı tarayarak bulacak bir pro
Sayın Öss mağdurları;

Sorunum şu ki toplama bir bilgisayarım var. Sürücüleri filan her şey yüklü fakat gel gör ki aygıt yöneticisine girdiğim zaman orda sarı renkli bir soru işareti bana bir donanım için sürücünün yüklenmediğini söylüyor.

O donanımın ne olduğunu bilgisayarımı tarayarak bulacak bir program var mıdır? Markasıyla modeliyle işte bu diyecek ben de internet sitesinden sürücüsünü bulup yükleyeceğim.

Teşekkürler.
0
scope
(14.06.09)
bence everest yapar onu..
0
dambil
(14.06.09)
hellguard
(14.06.09)
(bkz: dr hardware)
0
angelofdeath
(14.06.09)
pc wizard
0
bryan fury
(14.06.09)
www.zhangduo.com

Bu program sürücü yüklü değilse bile parçaları tanıyor.
0
pichoscosama
(14.06.09)
(10)

videolarımı nasıl kaydedeyim avi mi mpg mi ya da ne ?

ground
el kamerası ve digital fotodan kaydettiğim videoları hangi formatta kaydetsem daha iyi olur. yani hemen her türlü alette dinleyebileceğim ve kalitesini de çok düşürmeden.hatta insanlara dağıttığım videolar var (anaokulu cd leri) biz bunu çalıştıramadık demeyecekleri format arıyorum.
el kamerası ve digital fotodan kaydettiğim videoları hangi formatta kaydetsem daha iyi olur. yani hemen her türlü alette dinleyebileceğim ve kalitesini de çok düşürmeden.hatta insanlara dağıttığım videolar var (anaokulu cd leri) biz bunu çalıştıramadık demeyecekleri format arıyorum.
0
ground
(14.06.09)
bence avi. bir çok film de bu formatta sunuluyor zaten torrentte rapid'de falan.
0
sanal uyku
(14.06.09)
hangi format daha çok yer kaplıyosa o halde saklamak en iyisi çnkü genelde en kaliteli görntü en çok yer kaplayan görntüdür. tabi izleyip kendiniz karar verin.
0
rentts1
(14.06.09)
asıl amacım vcd, dvd, pc, gibi hemen her ortamda yürütülebilsin.bu özelliklere uyanlardanda kalitesini en az bozan olsun.
0
🌸ground
(14.06.09)
direk .avi o zaman=)
0
dambil
(14.06.09)
eski vcd-dvd playerlar .avi okumaz yalnız. son 3-4 yıllıklar okuyor genelde.
0
sanal uyku
(14.06.09)
mpg2 render'ı alın. bunu dvd'ye de yazabilirsiniz. dvd player larda oynar. bilgisayar paylaşımı için de sd footage için en ideal format budur.
0
sijwocaq
(14.06.09)
ayrı avi dediğiniz tek bir format değil. divx avi xvid avi noncompressed avi dv avi vs. vs. diye gider. yeni nesil divx playerlar divx ve xvid avi okuyabiliyorlar ama bunların harici yaptığınız çevirileri okumayacaktır.
0
sijwocaq
(14.06.09)
avi olarak kaydet o zaman dvd de izlemek istersen de nero da dvd video yap ya da vcd video yap.
0
rentts1
(14.06.09)
hangi format daha çok yer kaplıyorsa o iyidir gibi bir durum yok. formatların kendine has özellikleri ve kıstasları var. avi mpeg'den daha populer bi format olduğu için onu tavsiye ederim.

ayrıca avi iki ayrı kategoriye ayrılır.
1-) old-avi : 1992'den beri var olan ve resimlerin ard arda birleştirilmesini baz alır

2-) new-avi : yeni nesil codeclerle birlikte var oldu. örneğin torrentten indirdiğin avi formatıda budur.bunun sıkıştırılması için mp4,Divx, Xvid veya H.264 codeclerinden birine ihtiyaç duyulur. (kaydeden yazılım bu işlemi kendi yapar)
0
roadrunner_merlin
(14.06.09)
roadrunner merlin;
"genelde en kaliteli görntü en çok yer kaplayan görntüdür." dedim dikkat ederseniz. çnkü olay genelde böyle 5 senedir bu işlerle uğraşan birisi olarak ben daha bu önermeye ters düşcek çok az videoya rastladım. yani gayet de genelleyebiliyorum. boyutu büyük olan genelde kalitelidir. evet budur.
0
rentts1
(14.06.09)
(6)

D-Smart sinyal yok

thenis
selam.ankaraya hayvan gibi yyağmur yağdı ve bizim d-smart kareleşmeye az çekmeye başladı.sonra da sinyla yok hatası verdi.ve bütün kanal ismileri deişti sadece show tv kaldı diğerleri null dio.ben bunu nasıl düzeltebilirim sorun nedir? yardım lütfen...
selam.ankaraya hayvan gibi yyağmur yağdı ve bizim d-smart kareleşmeye az çekmeye başladı.sonra da sinyla yok hatası verdi.ve bütün kanal ismileri deişti sadece show tv kaldı diğerleri null dio.ben bunu nasıl düzeltebilirim sorun nedir? yardım lütfen...
0
thenis
(14.06.09)
Lütfen aletinizi kapatıp 10 dk bekleyiniz ve ardından yeniden açınız.

Kapatma eylemini fişten çekmeden gerçekleştiriniz.

İyi çalışmalar.
0
oldu görüşürüz
(14.06.09)
10 dakikaya gerek yok.
fişi çekip 10 saniye bekle, fişi geri tak düzelir. ben d-smart yamulunca öyle yapıyorum.
0
teritori
(14.06.09)
ya ilginiz için teşekkürler ama 10 dk olayı olmadı:(.fişi çekmeyi de deneyeyim...
0
🌸thenis
(14.06.09)
fişi çektim olmadı ama şimdi nullar gitti yerine bigli yok lar geldi.başka bi önersii olan var mı?
0
🌸thenis
(14.06.09)
vallaha d-smart servisini de arasan farklı bir yardım alamayacaksın onu söyliyim :)
yağmurdan ötürüdür o zaman. yapacak bir şey yok gibi.
0
teritori
(14.06.09)
yağmur bazen antenin alıcısını bozabiliyor. senin reciver dan yapabileceğin bir şey yok. çatıya veya anten neredeyse oraya bi bakman lazım.

şu çanağın odağındaki zımbırtı var ya? onun ıslanmaması lazım. annem pet şişe geçirmişti. karda yağmurda mis gibi tv seyrettik. dene.
0
ne bok yedim ben
(14.06.09)
(2)

asp.net'te veritabanından çekilenleri sözlükteki gibi listelemek

iterator
soru başlıkta gizli aslında. yapmak istediğim veritabanından çektiğim verileri alt alta sıralamak. henüz yeni başladığım için nasıl yapcağımı çıkaramadım. yani mesela ekşi'deki entrylerin sıralanması gibi nasıl yapılır ki acep bu. saygılarr..
soru başlıkta gizli aslında. yapmak istediğim veritabanından çektiğim verileri alt alta sıralamak. henüz yeni başladığım için nasıl yapcağımı çıkaramadım. yani mesela ekşi'deki entrylerin sıralanması gibi nasıl yapılır ki acep bu. saygılarr..
0
iterator
(14.06.09)
Merhaba;

başlıkta gizli olduğunu belirttiğiniz soruyu bulamadım. Lütfen biraz daha açar mısınız?

Listelemek için List komutunu kullanabilirsiniz sanırım.
0
oldu görüşürüz
(14.06.09)
<ul> </ul> icine bir repeater koyarsin.
itemtemplate'e de <li> (gelen veriler burda) </li> yazarsin. olur biter.

<ul>
<asp:Repeater id="repeater1" runat="server">
<itemtemplate> ... </itemtemplate>
</asp:Repeater>
</ul>

.css'e de
ul { list-style-type: decimal; }
eklersin. en basit sekilde sozluk gibi bir gorunum elde edersin.

repeater hakkinda biraz daha detayli bilgi: www.sitepoint.com
0
sourlemonade
(14.06.09)
(3)

Facebook'da herkese açık profillere müzik ekleme

Faraway
Arkadaşlar facebookda bir sayfa açtık, ama nasıl müzik çalar ekleyeceğimizi bilmiyoruz. Birçok takımın sayfasında mevcut. Hangi uygulama en kolay ve rahat bi bilginiz var mı?
Arkadaşlar facebookda bir sayfa açtık, ama nasıl müzik çalar ekleyeceğimizi bilmiyoruz. Birçok takımın sayfasında mevcut. Hangi uygulama en kolay ve rahat bi bilginiz var mı?
0
Faraway
(14.06.09)
Çeşitli uygulamalar mevcut belirttiğiniz iş için. En güzeli, bunların içerisinde en kolay ve rahat olanını bulup sayfanıza entegre etmek.

Xplayer Mba diye bir şey vardı yanlış hatırlamıyorsam. Yanlış da hatırlıyor olabilirim. Lütfen kusura bakmayın.

Sayfanızın gereken ilgiyi görmesi dileklerimle iyi çalışmalar dilerim.
0
oldu görüşürüz
(14.06.09)
baktım Xplayer diye yok :((
0
🌸Faraway
(14.06.09)
apps.facebook.com

tek şarkı koyabiliyosunuz yalnız bunla
0
mngdsr
(14.06.09)
(4)

oturduğun pc'deki şifreler

karamuratbenim
oturduğunuz pc'deki şifreleri gösteren program arıyorum. bununla ilgili program var mı?yani söyle diyeyim. ben mesela kardesimle ayni pc'i kullaniyorum. o benim sifrelerimi görüyor. ben nasıl onunkini görücem. programı söyle diyorum. dalga geçiyor söylemiyor. para da yok pc alalım. öylece kaldım yan
oturduğunuz pc'deki şifreleri gösteren program arıyorum. bununla ilgili program var mı?

yani söyle diyeyim. ben mesela kardesimle ayni pc'i kullaniyorum. o benim sifrelerimi görüyor. ben nasıl onunkini görücem. programı söyle diyorum. dalga geçiyor söylemiyor. para da yok pc alalım. öylece kaldım yani.
0
karamuratbenim
(13.06.09)
www.teakolik.com

edit: ya amaç sadece bilgisayara girmekse, şu anda açıksa bu bilgisayar yeni bir kullanıcı hesabı açsan kendi şifreni girsen daha mantıklı olmaz mı?
0
ocanal
(14.06.09)
@ocanal bu xp sifresini mi kırıyor sadece. yoksa tüm sifreleri mi ?
0
🌸karamuratbenim
(14.06.09)
Muhtemelen PC'ye keylogger kurmustur, butun tus vuruslarini kaydediyordur o. Yani buraya yazdigin duyuruyu dahi...
0
kurukafa
(14.06.09)
siw'de soldan secrets'ı seçince pc'de kayıtlı olan şifreleri gösteriyor mesela..
0
rednoff
(14.06.09)
(3)

en güzel psn oyunları?

this is heavy
selam konsolcular,hayatın anlamını çözdüm ve ps3 dünyasına adımımı attım, ama bıkmadan usanmadan oynayabileceğimiz, fiyat/performans olarak sağlam, tavsiye edebileceğiniz psn oyunları nedir?not: psn usa hesabı açtım, ne bliyim bir japonya ya da bir uk'ye göre farklı oyunlar oluyor mu?
selam konsolcular,

hayatın anlamını çözdüm ve ps3 dünyasına adımımı attım, ama bıkmadan usanmadan oynayabileceğimiz, fiyat/performans olarak sağlam, tavsiye edebileceğiniz psn oyunları nedir?

not: psn usa hesabı açtım, ne bliyim bir japonya ya da bir uk'ye göre farklı oyunlar oluyor mu?
0
this is heavy
(13.06.09)
comet crash: kule savunma mı ne deniyor türkçe'de (tower defense), o tip bir oyun. türü seviyorsan bayağı iyi.

rag doll kung fu alma, çok kısa. bir günlüğüne bedavaydı ben indirdiydim o zaman. güzel ama para vermeye değecek kadar sürmüuor.

flower: bu da bayağı güzel bir oyun. herkese göre değil yine de, sözlükten bakarsın.

bir de çok ucuz değil bunlar yav. iki tanesine verdiğin paraya çok sağlam bir blu-ray oyun alabilirsin.

not: ülkelere göre farklılık olduğunu zannetmiyorum. ayrıca bir hesap açıp bakabilirsin zaten, ama yoktur.
0
başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(13.06.09)
fark kesinlikle var. ben önce uk hesabı açmıştım. bazı oyunların demoları bulunmuyordu. mesela ragdoll kung fu sadece amerika için bedava yayınlandı.
0
soujiro
(14.06.09)
final fantasy serisi
0
rygard
(14.06.09)
(1)

windows 7 yükseltmece

nickim onbes harf
şimdi ben microsoftun sitesinden windows 7'yi indirdim 2 gün önce. build 7100 indi, kurdum. gayet de mutlu bir birlikteliğimiz var 2 gündür. nette baktığımda bunun üst versiyonlarının fink attığını görüyorum. ben bunlardan birini indirip yükseltmek istesem format gerekir mi ? formatsız yükseltme iht
şimdi ben microsoftun sitesinden windows 7'yi indirdim 2 gün önce. build 7100 indi, kurdum. gayet de mutlu bir birlikteliğimiz var 2 gündür. nette baktığımda bunun üst versiyonlarının fink attığını görüyorum. ben bunlardan birini indirip yükseltmek istesem format gerekir mi ? formatsız yükseltme ihtimali var mı ? bunlar resmi sürüm müdür ?
0
nickim onbes harf
(13.06.09)
Format gerekiyor onun için illa ki. Evet resmidir, geliştiricilere dağıtılan yeni sürümlerdir amcak torrent olarak dağıtılmadan önce, içlerine trojen eklendiğini duymuştum. O yüzden bence RC ile devam edin.
0
tcp0203
(13.06.09)
(5)

firefox

coldnick
firefox u kullanmaya yeni başladım.dizi,film yada video izlemek istediğimde sayfa hata veriyor.adobe flash player yüklemem gerektiği yazıyor.yükledim hala değişiklik yokne yapmalıyım??(NOT:vista kullanıyorum)
firefox u kullanmaya yeni başladım.dizi,film yada video izlemek istediğimde sayfa hata veriyor.adobe flash player yüklemem gerektiği yazıyor.
yükledim hala değişiklik yok
ne yapmalıyım??
(NOT:vista kullanıyorum)
0
coldnick
(13.06.09)
flash player i yuklerken bir uyari verir "firefox u kapatman gerekiyor" seklinde. o uyariya uyup kapattin mi??
0
buyerson
(13.06.09)
işletim sistemi ve browser'ı doğru seçtin mi yüklemeden önce?
0
sanal uyku
(13.06.09)
tamamını doğru şeçtim ayrıca firefox u kapatman gerekiyor uyarısına da uydum
ama biçok sayfa da eksik eklenti hatası veriyor
0
🌸coldnick
(13.06.09)
flash plaey güncel değil diyor
ne yapmalıyım.
0
🌸coldnick
(13.06.09)
flash playeri kaldır. adobe.com'dan tekrar indir, kurarken firefox ve explorerı kapa. ondan sonra tekrar aç.
0
nickim onbes harf
(13.06.09)
(8)

Facebook Username

axijazz
Ya şimdi username alıcam acaba diyorum bi markanın adını falan alsam para eder mi ilerde. evet abi aklıma gelen ilk şey bu oldu. umut fakirin ekmeğidir demiş atalarımız.
Ya şimdi username alıcam acaba diyorum bi markanın adını falan alsam para eder mi ilerde. evet abi aklıma gelen ilk şey bu oldu. umut fakirin ekmeğidir demiş atalarımız.
0
axijazz
(13.06.09)
Hmm aslında güzel bir fikir, ama markalar facebookla bu denli ilgilimidir bilinmez. Ayrıca aldığın username daha sonra değiştirilmiyor. Yani markaya devredemezsin malesef.
0
Faraway
(13.06.09)
büyük firma uğraşmaz o işle. gider kendi babalar gibi sitesini açar. hem facebook bugün var yarın yok. garantili iş değil. ama sen yinede bir iki tane al. elinde bulunsun.
(bkz: ya tutarsa)
0
batarmur
(13.06.09)
marka değilde isim almak daha mantıklı. tabi bu da sabah olacaktı, artık çok geç :)

mesela, murat ismini bana bırakana tost + ayran combo yapabilirim :) isim almak daha mantıklı yani onu diyorum.
0
sql
(13.06.09)
hiç biri olmadı zaten. bir tek şahin plastik vardı onuda ben almadım :S
0
🌸axijazz
(13.06.09)
facebook username nasıl alınıyor?
0
humanistyamyam
(13.06.09)
astaroth
(13.06.09)
"Facebook reserves the right to remove and/or reclaim any username at any time for any reason."

para kazanma hayalin yatar kısacası.
0
cro magnon
(13.06.09)
Bu da var
www.facebook.com
0
edip
(13.06.09)
(2)

facebook username ne işe yarıyor?

surtunme kuvveti
ya da şöyle sorayım facebook.com/eksisozluk adresine sahip olmak bir insana ne kazandırıyor?
ya da şöyle sorayım facebook.com/eksisozluk adresine sahip olmak bir insana ne kazandırıyor?
0
surtunme kuvveti
(13.06.09)
sadece kolayca bak beni buradan ekliyebilirsin linki veriliyorsun anladığım kadarıyla..
0
dambil
(13.06.09)
bence myspace'dekine benzer şekilde bir tür kişisel web sayfası gibi oldu artık facebook sayfası. aratmaya filan gerek olmadan facebook.com/username'den profil bilgilerine ulaşılabilecek.
0
papado
(13.06.09)
(2)

acer aspire one

horror
arkadaşlar belki bu aynı soruyu 20nci kere sorusum ama haala bi cozum bulmus değilim linux işletim sistemli bu netbook ta nasıl ddns adresi değiştirebilirim ve nasil codec yukleye bılırım lutfen bunu bana ince bir sekilde anlatin sımdıden cok tesekkur ederim
arkadaşlar belki bu aynı soruyu 20nci kere sorusum ama haala bi cozum bulmus değilim linux işletim sistemli bu netbook ta nasıl ddns adresi değiştirebilirim ve nasil codec yukleye bılırım lutfen bunu bana ince bir sekilde anlatin sımdıden cok tesekkur ederim
0
horror
(13.06.09)
doctus.org
codec içinse ekstra bişi yapmana gerek yok, internet bağlantın olduğu sürece, bir medyayı açamadığında update ile o sorunu çözüyor.
0
abtash
(13.06.09)
abtash abi saol ama dedigim gibi ben bu komutlardan hic bir nane anlamadım yanı ssudo fşşn ms dos gibi kıullanulıo sanırım eger mumkunse msn adresımı eklermısın bunu yaparsan cok memnun olurum ınan cınnet geciricem eger 10 dkk ayırırsan cok sevınırım


msn [email protected]
0
🌸horror
(13.06.09)
(4)

pes serilerinde " swerve " nasıl yapılır ?

eternal_soul
swerve'nin ne olduğunu biliyorum fakat nasıl yapılıyor ?http://www.youtube.com/watch?v=qTTvVhHcy-khack falan diyorlar ama anlamadım ?
swerve'nin ne olduğunu biliyorum fakat nasıl yapılıyor ?

www.youtube.com

hack falan diyorlar ama anlamadım ?
0
eternal_soul
(13.06.09)
o videodakiler abartı zaten yazan adam da hack olduğunu söylemiş gerek yok öyle şeylere oyunun defaultun da var zaten falso. şut çektikten sonra sağa ya da sola ne yöne istyosan analog stick le yön veriyosun bu kadar basit. ama abartı sonuçlar bekleme.
0
rentts1
(13.06.09)
dedim ki hani acaba olabiliyor mu? ama olamıyormuş o kadar. anladım sağol.
0
🌸eternal_soul
(13.06.09)
o olayları belki oyunlar için çıkan trainer denen hack programlarıyla yapabilirsin. zamanında denemiştim ama tüm oyunu uninstal etmen gerekebiliyor bi terslik olduğunda.
0
rentts1
(13.06.09)
basmadan önce L1 veya R1 e basıp vurmak gerekiyor tabi bu kadar falso almıyor. benim en fazla falsolu vurduğumu yazayım mesela;

diyelim ki atak yönünün solundan frikik kullanıyorsunuz ceza sahasına yakın. sağ ayak vuran biriyle vurmanız lazım. vurmadan önce L1'e basılı tutuyoruz. ceza sahasına yakın olduğu için aşşağı tuşuna basıyoruz. şutu ayarladıktan sonra L1'den elimizi çekip üçgen'e basıyoruz ki biraz hızlı gitsin ve sol tuşuna basıyoruz ki sola falso alsın.

eğer vurduktan sonra L1'e basarsanız açık ara dışarı çıkar. belki bu videoda yönünü ayarladıktan sonra vurup sonra L1 veya R1 e basıyorlardır bi denemek lazım. yani frikiklerde vurduktan sonra L1 veya R1 'e basarsanız ayarladıgınız yönde değil çok farklı yöne vuruyor. düzgün falso verdirmek için vurmadan önce L1 veya R1'e basıp, vurduktan sonra elimizi çekmek gerekiyor.
0
etsw
(13.06.09)
(3)

laptop karşılaştırması

loralynn
Mimari çizim programları kullanılacağı göze önüne alındığında http://www.gold.com.tr/compare1/3a.asp?CATEGORY=&urunid=81752&urunid2=84005karşılaştırmasında 200 lira daha verip diğerini almak çok gerekli olur mu ki?Ya da bu?http://www.gold.com.tr/urunozelyeni.asp?ID=79706&ad=HP-CQ60-125ET-AMD-ZM80-3G
Mimari çizim programları kullanılacağı göze önüne alındığında
www.gold.com.tr
karşılaştırmasında 200 lira daha verip diğerini almak çok gerekli olur mu ki?
Ya da bu?
www.gold.com.tr
0
loralynn
(13.06.09)
samsungların ekran kartı tırt, yani senin işini görmez. yani çalıştırır ama kasar. gold'un ekran kartının ne olduğu yazmıyor, ama o da benzer bişi çünkü paylaşımla 1400 yazmış. gpu önemli senin için bence daha farklı modellere bak. illa birini alacaksan, sol taraftaki samsung'u al, en azından onun işlemcisi hepsinden daha iyi.
0
abtash
(13.06.09)
Samsungların ekran kartı Geforce 9200 idi. Kötü. Geforce 9600 veya Ati 4600 altı modellere bakma bile. Çizim programları iyi ekran kartı ister.

HP ise ekran kartı belli bile değil. Büyük ihtimal anakart üzerinde bütünleşik çip var. İşe yaramaz.

Tavsiyem: www.teknosa.com
0
pichoscosama
(13.06.09)
cnonefb
(13.06.09)
(8)

facebook username

sayha
yanlışlıkla bir isim aldım değiştiremiyorum. nerden değişiyor bu bilen var mı acaba.
yanlışlıkla bir isim aldım değiştiremiyorum. nerden değişiyor bu bilen var mı acaba.
0
sayha
(13.06.09)
Değişmiyor, zaten confirm etmeden önce de uyarıyor değiştiremezsiniz diye...
0
crown
(13.06.09)
peki silinemiyor mu yani hiç almamış gibi olmuyor mu?
0
🌸sayha
(13.06.09)
yahu nerden alınıyor bu isim?
0
domine deyus
(13.06.09)
akustik cinayet
(13.06.09)
yeniden sormaya gerek yok ben de burada sorayım..

sizce gerekli midir bu?
0
dambil
(13.06.09)
ben aldim bir username, ama herkes gorsun bilsin istemiyorum.
bunu profilden gormenin bir yolu yok degil mi?
0
lykos
(13.06.09)
@dambil:

ben de çok sık kullanacağımı düşünmüyorum ama başkasına arattırma derdine girmektense bu şekilde direk adresi vermek daha kolay.
0
sanal uyku
(13.06.09)
bence bu nickname olayı juan carlos aberto antonio de souza için falan gelmiştir. bize lazım değildir. (tamamen atıyorum daha nedir, ne değildir incelemedim bile)
0
surtunme kuvveti
(13.06.09)
(11)

notebook tavsiyesi

okocha
2 bin liraya kadar bir notebook tavsiyesi yapabilir misiniz? genel olarak asus ve dell modelleri arasında git gellerdeyim.
2 bin liraya kadar bir notebook tavsiyesi yapabilir misiniz? genel olarak asus ve dell modelleri arasında git gellerdeyim.
0
okocha
(13.06.09)
asus da dell de değil ama en çok satanlardan biri hepsiburadanın ama samsung nasıldır bilemiyorum çok tecrübe edilmiş bir marka değil daha notebook piyasasında. ekran kartına göre falan fiyatı çok uygun gibi özellikle.

www.hepsiburada.com
0
prodeq
(13.06.09)
#15792318

sözlükte yazlnız da değilim diyeyim.
örgütümüze katılmak istersen asus al.
0
domine deyus
(13.06.09)
walla süperinden asus kullanıyorum. daha önce ibm lenovo kullanıyordu. korka korka asus aldım ama çok memnunum. hiç problem çıkarmadı. ibm in pili felan ölmüştü 3 hafta pil beklemiştik te korelerden...
0
son nefes
(13.06.09)
bryan fury
(13.06.09)
www.mavibilgisayar.com

gayet şahane. vista 3gbramden fazlasını desteklemez derler ama seneye vista yok bunu unutmamak lazım.
0
jesters cap
(13.06.09)
asus olsun taştan olsun. vatandan asus n 50 vn almıştım gayet memnunum. (ilk asusum değil)
0
abtash
(13.06.09)
www.vatanbilgisayar.com
abtash ın ki aha da bu gayet de süper. ben de asus kullanıyorum gözü kapalı tavsiye ederim.
0
rentts1
(13.06.09)
kapağını kapatırken ekranla gövdenin birleştiği yerden kırılan bir makineyi sadece bir kez gördüğüm ve bu bir asus modelinde olduğu için, madem makul bir para vereceksin git toshiba al, sony al, makul bir şeyler al derim, bilgisayarda yaşayacağın deneyim sadece işlemci hızı vs'ye bağlı değildir, saat hızı daha yavaş olsa, seni sinir küpü etmeyecek bir alet daha şükeladır...
0
yalnux
(13.06.09)
sony vgn-ns21z
guzel bimakine.netten arastırıp ozelliklerini biinceleyin
0
voodoo 007
(13.06.09)
çoğunlukla asus notebooklar kullandım. hep de memnun kaldım. fekat bir delilik edip şirket için dayanamayıp hp dv5-1255et aldım. inanılmaz mutluyum.
0
atrin
(13.06.09)
pichoscosama
(13.06.09)
(7)

kulaklık önerileriniz

hayali arkadaş
mp3 playerıma verdiğim paranın en az 10 katını kulaklıklara verdim. Hepsinin bir şekilde ya kulaklık kısmı parçalanıyor ya da kablo temassızlığı sonucu çöpe atmak zorunda kalıyorum. Parayı kıyıp kaliteli kulaklıklar aldığım da oldu ama onlar da nerdeyse diğerleri kadar kısa ömürlü oldular. var mıdır
mp3 playerıma verdiğim paranın en az 10 katını kulaklıklara verdim. Hepsinin bir şekilde ya kulaklık kısmı parçalanıyor ya da kablo temassızlığı sonucu çöpe atmak zorunda kalıyorum. Parayı kıyıp kaliteli kulaklıklar aldığım da oldu ama onlar da nerdeyse diğerleri kadar kısa ömürlü oldular.
var mıdır güzel, sağlam ve çok çok da uçuk fiyatlı olmayan bir kulaklık tavsiye edebilecek olan?
0
hayali arkadaş
(13.06.09)
CREATIVE EP-50 9,37 TL ~~> dizüstü, mp3 çalar, telefon istediğin yerde kullan...
tek bir arıza, kablo kırılması vs. sorun ile karşılaşmadım. fiyatına bakma çok güzel kulaklık...

CREATIVE EP-430 58,33 TL ~~> üstteki önerimden tek farkı kulak içi oluşu.. müzik dinlerken uyuyup kalsanda kalktığında kulaklığın yarattığı işkenceyi bu üründe yaşamıyorsun..

2'sinide kullanıyorum fakat ilk önerimi dikkate almanı isterim.. (Y) ha birde creative'den şaşma...
0
synche
(13.06.09)
özensiz taşımalarda meydana gelen kablo hasarına karşı sony'nin kendi yuvarlak kutusunda kablo sarma mekanizması falan da olan modwellweri var. 5 yılı aşkın süredir aynı mekanizmayla kulaklık kullanan tanıdığım var. hala taş gibi çalışıyor kulaklıklar. ama modelini söyle dersen aklıma gelmez :|
0
bloodorbloom
(13.06.09)
sennheiser cx300 kullanıyorum gayette hor kullanıyorum mp3 playerın etrafına sarıyorum cebimde karmakarışık duruyo orasından burasından dış lastigi koptu ama hala taş gibi çalışıyor. 1.5 yıl oldu alalı.
0
rurouni
(13.06.09)
Ben de aynı sorundan şikayetçiydim, Sennheiser CX300-II Precision önerildi, gittim baktım bağlantı noktaları gerçekten başarılı, uzun süredir kullanıyorum, oldukça memnunum.
0
paranormal
(13.06.09)
kullanımada bağlı biraz. philips she-2550 modelini kullanıyorum 4 yıldır. her gün enaz 1-2 saat dinledim 4 yıl boyunca fakat kulaklıkta birkaç yerde aşınmalar ve üzerindeki süngerlerin kaybolmuş olmasından kaynaklanan küçük eksiklikler hariç sapasağlam çalışıyor. philips kulaklıkların en büyük sorunu L şeklinde girişi olan kulaklıklardaki temassızlık sorunudur. zaman zaman kulaklığın birinden ses gelmez falan filan. dikkatli kullanınca pek sorun yaratmıyor. 4 sene boyunca mp3 playerin etrafına sararak kullandım.
ses kalitesi istiyorsan alma basslar aşırı zayıf. tizler idare eder. extra basses yazıyordu kutunun üzerinde birde umarsızca. creative ep 430 bir arkadaşım kullanıyor oldukça sağlam ve kaliteli ses veriyor şiddetle önerebilirim. fiyatıda kendi ayarındaki diğer markaların ürünlerine göre oldukça hesaplı.
0
cura ut valeas
(13.06.09)
westone um serisi bir IEM'i yıpratmak için epey kasmanız lazım. biraz tuzlu lakin fiyatları. bir de ses karakteristikleri size hitap etmeyeibilir. klipsch custom, shure se serilerine bakmanızda da fayda var.
0
boshi
(13.06.09)
Kulaklık çok başa bela cidden. Ne alırsanız alın eninde sonunda aynı sorun olacaktır. Bu nedenle ben yeni bir kulaklık aldığım zaman kablonun kulaklıklarla ve jakla birleştiği noktalara çok az silikon damlatıyorum. Emin olun çok daha sağlam oluyor.
0
johan sebastian
(13.06.09)
(5)

Linux?

offday
Evde bomboş duran bi bilgisayar var ama kendisi biraz eski birinin işine yarasa vericem de kim napsın bu külüstürü neyse buna linux kursam dedim ama heralde epey eski bi versiyon kurmam lazım.Özellikleri Celeron 300 - 196 mb Ram - 32 MB ekran kartı - 4.7 gb hard disk buna linux yüklenir mi yoksa boş
Evde bomboş duran bi bilgisayar var ama kendisi biraz eski birinin işine yarasa vericem de kim napsın bu külüstürü neyse buna linux kursam dedim ama heralde epey eski bi versiyon kurmam lazım.Özellikleri Celeron 300 - 196 mb Ram - 32 MB ekran kartı - 4.7 gb hard disk buna linux yüklenir mi yoksa boşver hiç uğraşma külüstürle mi dersiniz?Yüklenir derseniz hangisi hangi versiyon sizce?Teşekkürler.
0
offday
(13.06.09)
@jugador Çok teşekkürler ilgilendiğin için.Umarım kaldırır benim külüstür bunları bişey daha sorayım xubuntu bildiğimiz ubuntu gibi live kullanılabilirmi yani live cd ayrımı acaba sitede göremedimde?
0
🌸offday
(13.06.09)
araya ben de soru sıkıştırmak istiyorum, senin bilgisayarın rami iyiymiş, bende de böyle bir külüstür var 64 mb ram , 8 gb hd var, benim bilgisayar da kaldırır mı ki acaba xubuntu'yu?
0
ocanal
(13.06.09)
freebsd kur candır.
0
torsque
(13.06.09)
basitcene bir apache server kurulur o sisteme. koyulur güzel bir upload olan mekana. efil efil de soğuttun mu al sana ucuzundan server.
0
darknum
(13.06.09)
gentoo kur. :)
0
samfisher
(10.02.12)
(10)

Ananeye ceptelefonu

pichoscosama
Eyyyyyy anane severler,Ananeme benim eskiden kullandığım kapaklı Z200 verecektim. Ona yeni Türkcell aldım. Z200 batarya ölü olduğundan yeni batarya taktım. Baktım şarj etmiyor. Geri verdim bataryayı. Şimdi bana anane için bir telefon önerin bakayım. Ananemin okuma yazması yok bu arada. Biz arayınca
Eyyyyyy anane severler,

Ananeme benim eskiden kullandığım kapaklı Z200 verecektim. Ona yeni Türkcell aldım. Z200 batarya ölü olduğundan yeni batarya taktım. Baktım şarj etmiyor. Geri verdim bataryayı.

Şimdi bana anane için bir telefon önerin bakayım. Ananemin okuma yazması yok bu arada. Biz arayınca çat açsın kapağı, konuşsun bizle. Ya da yes tuşu at nalı gibi olsun. Aramasın hangi tuşa basacaktım diye. 50-60 TL +- 20 olsun fiyatı.

Hadi canlarım benim. Akıl verin lütfen.
0
pichoscosama
(13.06.09)
nokia 1100 iyi bir seçim olur gibi... kullanımı kolay, sağlam, şarjı uzun gidiyor, ucuz daha ne olsun .
0
lycanthrope
(13.06.09)
nokia 1100 üretimi durdu bulunmuyor diye biliyorum o nedenle nokia 1112 olabilir. 70 ytl falandı sanırım.
0
roadrunner_merlin
(13.06.09)
www.ereyon.com.tr

buradaki fazla mı basit olur?
0
tarantinoesque
(13.06.09)
samsung bakınız derim, kapaklı olmasının dışında ekrandaki yazılar heyvan gibi oluyo genelde. okuması da rahat olur.
0
paradoxical
(13.06.09)
paradoxical'a katılıyorum - babama ve anneanneme samsung'un kapalı eski bi modelini aldım, mis.
0
zkurmus
(13.06.09)
Hangi Samsung modeli?
0
🌸pichoscosama
(13.06.09)
samsung rx200 idi adı sanırım. var. kapaklı ve ucuz oluyoro seri. 80 tl sanırım.
0
sen git ben geliyorum
(13.06.09)
www.kangurum.com.tr!-185970755?psi=6832909&categoryId=287&name=SAMSUNG+C260+Siyah
0
sen git ben geliyorum
(13.06.09)
Kapağı zaten kolay olsun diye istedim. Açsın, konuşsun.
0
🌸pichoscosama
(13.06.09)
C260 aldım. Sağolasın sen git ben geliyorum
0
🌸pichoscosama
(13.06.09)
(1)

asp.net dersleri

iterator
asp.net ile ilgili başlangıç seviyesinden ileri düzeye kadar örneklerin veya anlatımın olduğu bir site bilen var mı acep? programlamaya bayaa aşinayım dolayısıyla ufak tefek farklılıklarını ve kullanımını anlamamı sağlayacak bi kaynağa ihtiyacım var kısaca..c#'ı işimi görcek kadar biliyorum asp.net
asp.net ile ilgili başlangıç seviyesinden ileri düzeye kadar örneklerin veya anlatımın olduğu bir site bilen var mı acep? programlamaya bayaa aşinayım dolayısıyla ufak tefek farklılıklarını ve kullanımını anlamamı sağlayacak bi kaynağa ihtiyacım var kısaca..

c#'ı işimi görcek kadar biliyorum asp.net kullanırken codebehind'da c# kullancam dolayısıyla. kaynak ona göre ayrılıyosa falan söliim dedim :)
0
iterator
(12.06.09)
menbaağında bakmak gerekirse
msdn.microsoft.com

Getting Started with ASP.NET

1. Why ASP.NET

* Start with ASP.NET
www.asp.net

2. Get ASP.NET

* Microsoft Web Platform Installer
www.asp.net
* ASP.NET AJAX
www.asp.net

3. Learn ASP.NET

* Video Tutorials
www.asp.net
* Starter Kit Web Sites
www.asp.net
* Books on ASP.NET
www.asp.net
0
roadrunner_merlin
(12.06.09)
(6)

2 Tane DDR 256 Ram Takılı Olan Makinaya DDR2 Takılır mı?

Karluk
Anakart: CPU Türü Intel Pentium 4, 3000 MHz (15 x 200) Anakart Adı MSI 865PE Neo2-PS (MS-6728 v2.0) (5 PCI, 1 AGP, 4 DDR DIMM, Audio) Anakart Çipseti Intel Springdale i865
Anakart:
CPU Türü Intel Pentium 4, 3000 MHz (15 x 200)
Anakart Adı MSI 865PE Neo2-PS (MS-6728 v2.0) (5 PCI, 1 AGP, 4 DDR DIMM, Audio)
Anakart Çipseti Intel Springdale i865PE
Sistem Belleği 512 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Türü AMI (02/05/04)
İletişim (COM ve LPT) İletişim Bağlantı Noktası (COM1)
İletişim (COM ve LPT) İletişim Bağlantı Noktası (COM2)
İletişim (COM ve LPT) ECP Yazıcı Bağlantı Noktası (LPT1)

Everestle aldığım özellikler bunlar. Şu anda iki tane DDR ram var ben mümkünse bir tane ddr2 2gb falan takayım diyorum ama, olur mu? şimdiden teşekkürler.
0
Karluk
(12.06.09)
efendim everest ten anakartınızın üzerindeki bellek slotlarının hangi tür belleğe ve hızlarına uygun olduğunuda öğrenebilirsiniz.
ddr ve ddr2 slotları ayrıdır bu arada. aynı slota ddr ve ddr2 takamazsınız takılmaz girmez. everestten rapor çıkarıp upload ederseniz yada bahsettiğim uyumluluk kısmını bulabilirseniz daha kesin sonuçlar elde edebilirsiniz
0
cura ut valeas
(12.06.09)
Anakart Özellikleri:
Anakart Kimliği 63-3501-001169-00101111-040201-I865G$1I865XXX_A6728IMS V3.5 020504
Anakart Adı MSI 865PE Neo2-PS (MS-6728 v2.0)

Veri Yolu (FSB) Özellikleri:
Yol Türü Intel NetBurst
Yol Genişliği 64 Bit
Gerçek Saat 200 MHz (QDR)
Etkin Saat 800 MHz
Band Genişliği 6400 MB/s

Bellek Yolu Özellikleri:
Yol Türü Dual DDR SDRAM
Yol Genişliği 128 Bit
Gerçek Saat 200 MHz (DDR)
Etkin Saat 400 MHz
Band Genişliği 6400 MB/s

Çipset Yolu Özellikleri:
Yol Türü Intel Hub Interface
Yol Genişliği 8 Bit
Gerçek Saat 67 MHz (QDR)
Etkin Saat 267 MHz
Band Genişliği 267 MB/s

Anakart Teknik Bilgisi:
CPU Soket/Slot 1 Socket 478
Genişleme Yuvaları 5 PCI, 1 AGP
RAM Yuvaları 4 DDR DIMM
Tümleşik Aygıtlar Audio
Fiziksel Boyut ATX
Anakart Ölçüleri 240 mm x 300 mm
Anakart Çipseti i865PE
Ek Nitelikler CoreCell, Dynamic Overclocking Technology

Anakart Üreticisi:
Firma Adı Micro-Star International
Ürün Bilgisi www.msi.com.tw
BIOS Yüklemesi www.msi.com.tw


Teşekkür ederim.
Anladığım kadarıyla ddr2 olayı yalan oldu. Peki azami nasıl yükseltebilirim rami? Çok tuzluysa hiç yapmam yine böyle idare ederim zaten alışığım yavaş ilgisyarlara. Bundan önce İstanbul'da kullandığım bilgisayarda pencereden pencereye geçerken 10 dakika beklediğimi bilirim sık sık. Ciddiyim.
0
🌸Karluk
(12.06.09)
ddr2 takılamaz. 512 MB ddr ram 50 tl.
0
pichoscosama
(12.06.09)
50'ye izmirdeki diğer bilgisayara 2gb 800 mhzlik ddr2 almıştım hatırlıyorsunuzdur belki geçen başlıktan... valla o parayı vermem ben çünkü şu an zaten 2x256 takılı yani 50 lira daha verip 512 almasam da olur.

Ne yapalım artık bir ara komple bir bilgisayar alacağız para kazanıp :-P
Teşekkür ederim.
0
🌸Karluk
(13.06.09)
ddr lardan birtanesini çıkarıp yerine 1gb ddr 400mhz takabilirsiniz ki kingston un bu modeli malum teknolojiye uyumlu ürünler kolay bulunmadığı için biraz yüksek fiyatlıdır ama kingston bellekler ömürboyu garantili olduğundan ikinci el 1gb lik bir kingston belleği 30lira civarı bir meblağa bulabilirsiniz ve tasviye ederim kesinlikle.
1024+256 şu andakinden kat kat tatmin edici bir sonuç sağlayacaktır size. hatta işlemcinize oc * yaparak alacağınız performansı arttırabilirsiniz.
0
cura ut valeas
(13.06.09)
İkinci el piyasasına bak derim ben.
0
iustitia omnibus
(13.06.09)
(1)

OLP MM1 Gitar Hakkında Yardım

Beelzebub
Merhabalar,OLP nin bu MM1 gitarları hakkında çok iyi yorumlar ve youtube'da çok iyi kayıtlar var.Ve ben almak istiyorum.Epiphone Zakk Wylde Signature alacaktım ancak bunun hem ucuz oluşu ve hem de sesinin mükemmel oluşu beni buna yöneltti.Şimdi size sorum bu gitar almaya değer mi?Çünkü ikinci gitarı
Merhabalar,OLP nin bu MM1 gitarları hakkında çok iyi yorumlar ve youtube'da çok iyi kayıtlar var.Ve ben almak istiyorum.Epiphone Zakk Wylde Signature alacaktım ancak bunun hem ucuz oluşu ve hem de sesinin mükemmel oluşu beni buna yöneltti.Şimdi size sorum bu gitar almaya değer mi?Çünkü ikinci gitarım olacak ve 2 milyar kadar para harcayabilirim.Yani beni uzun yıllar idare etsin istiyorum.Sabit köprülü,blues,rock ve metal çalabileceğim bir gitar arıyorum.Bu gitarı deneme fırsatım da yok.Deneyenler yada bilenler bir yardım eder mi?
0
Beelzebub
(12.06.09)
guitars.musiciansfriend.com
daha uretilmeyen bir gitarmis. Fiyati ne kadar ki?
Sunuda buldum
www.amazon.com
0
badseed
(13.06.09)
(3)

güvenli mod haricinde internete giremiyorum!!!

oksecy
Selam arkadaşlar, benim problemim güvenli mod haricinde internette gezememem. Bu problem sadece bazen geçerli yani nadir de olsa kimi zaman güvenli mod dışında da kullanabiliyorum ama tahmin edebileceğiniz gibi çok sınırlı. Bu problemle ilgili en ilginç detay :`512lik kablonet kullanıyorum bu arada`
Selam arkadaşlar, benim problemim güvenli mod haricinde internette gezememem. Bu problem sadece bazen geçerli yani nadir de olsa kimi zaman güvenli mod dışında da kullanabiliyorum ama tahmin edebileceğiniz gibi çok sınırlı. Bu problemle ilgili en ilginç detay :512lik kablonet kullanıyorum bu arada utorrent 5kb/s gibi download devam ediyor ve aynı zamanda biraz skype biraz sıkıntılı da olsa çalışıyor.* ama internette kesinlikle gezinti* yapamıyorum. windows vista home premium işletim sistemi üzerine Eset, Ad-Aware ve Spybot : Search and Destroy kullanıyorum. Yardımcı olacak arkadaş(lar)a şimdiden teşekkürler.
0
oksecy
(12.06.09)
Normal açılışta, açılan programlar ne? Mesela utorrent başlangıçta otomatik mi açılıyor?
0
pichoscosama
(12.06.09)
utorrent, msn, yahoo messenger,te skype, ad-aware, eset, ati cataylst, daemon tools başlangçta açılan programlar ve güvenli modu ağ istemi ile yaptığım zaman ağ bağlantıları açık olur.
0
🌸oksecy
(13.06.09)
utorrent ve skype kapalı dener misin?
0
pichoscosama
(13.06.09)
(6)

4:3 ekranlı laptop??

eksi daglarinin aslani
Bunların nesli tükendi mi? Hiçbiryerde bulamıyorum, saçma sapan 16:9 ekran formatına mahkum muyum? Hala satılıyorsa canına yandığımının 4:3 formatlı laptoplarından görenlerin duyanların insaniyet namına cevap vermeleri rica olunur. Yoksa masaüstü bilgisayar alacağım:(Sıfır ve min 3 gb ram'li arıyor
Bunların nesli tükendi mi? Hiçbiryerde bulamıyorum, saçma sapan 16:9 ekran formatına mahkum muyum? Hala satılıyorsa canına yandığımının 4:3 formatlı laptoplarından görenlerin duyanların insaniyet namına cevap vermeleri rica olunur. Yoksa masaüstü bilgisayar alacağım:(

Sıfır ve min 3 gb ram'li arıyorum bu arada.
0
eksi daglarinin aslani
(12.06.09)
Neden 4:3?
0
pichoscosama
(12.06.09)
Neden olmasın?
16:9'da fotoğraf bakılmıyor ki ben 4:3 çekiyorum zaten.
0
🌸eksi daglarinin aslani
(12.06.09)
lenovo thinkpadler var hala sanırım da fotoğraf dediğin zaten 3:2 çekilir genelde en uygunu 16:10dur görüntülemek için o yüzden. neyse sen 4:3 çalışıyorsan karışmayalım. son kararım thinkpad diyorum.
0
argent dawn
(13.06.09)
evet haklısın akşam akşam saçmalamışım. Ben de fotoğrafları 3:2 çekiyorum. neyse laptop'dan umudumu kestim. kasa + 19" 4:3 lcd almaya karar verdim.
0
🌸eksi daglarinin aslani
(13.06.09)
inatla 16:10 wide screen tavsiye ediyorum alışınca çok rahat geliyor yayla gibi=)
0
argent dawn
(13.06.09)
www.hizlial.com

258 TL'ye bunu aldım. Bir de masaüstü bilgisayar tabi. kutudan sadece analog kablo çıktı, DVI kablo çıkmadı bir de bunu alıcam şimdi tabi.
0
🌸eksi daglarinin aslani
(16.06.09)
(1)

.bat dosyası ile masaüstüne kısayol gönderme nasıl oluyor?

sql
hani böyle .bat uzantılı dosyalar oluyor. komut dosyası ile açılıyor ve basit işlemler gerçekleştiriyor. yapmak istediğim şey;öyle bişey olsun, ben buna tıkladığımda masaüstüne 1 kısayol bıraksın. örneğin ben buna tıkladığımda masaüstümde 1 kısayol oluşsun, bu kısayola tıkladığımda görüntülenecek kl
hani böyle .bat uzantılı dosyalar oluyor. komut dosyası ile açılıyor ve basit işlemler gerçekleştiriyor. yapmak istediğim şey;
öyle bişey olsun, ben buna tıkladığımda masaüstüne 1 kısayol bıraksın.

örneğin ben buna tıkladığımda masaüstümde 1 kısayol oluşsun, bu kısayola tıkladığımda görüntülenecek klasör şu ip'de olsun; \\82.158.547.159

ve mümkünse kısayolun adını da ben belirliyeyim.
0
sql
(12.06.09)
sourlemonade
(12.06.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.