Giriş
(2)

ekran kartı seçimi

oku oku yazar ol
SAPPHIRE HD4670 512MB GDDR3(DX 10.1) PCI-EX16 HDMIhttp://www.izmirmarket.com/asp/show_stock.asp?product=11138-13-20RSAPPHIRE HD3850 512MB GDDR3 PCI-EDUALDVI-I/TVO/R Lhttp://www.izmirmarket.com/asp/show_stock.asp?product=11121-42-20RBu iki kart arasında karar veremedim tavsiyesi olan ya da muadili bi
SAPPHIRE HD4670 512MB GDDR3(DX 10.1) PCI-EX16 HDMI
www.izmirmarket.com

SAPPHIRE HD3850 512MB GDDR3 PCI-EDUALDVI-I/TVO/R L
www.izmirmarket.com

Bu iki kart arasında karar veremedim tavsiyesi olan ya da muadili bir kart öneren..
0
oku oku yazar ol
(03.07.09)
biraz daha sıkıp 4830 alsan daha iyi edersin sanki..
0
kveldulv
(03.07.09)
öncelikle o linklerin 2si de aynı yere çıkıyor:

SAPPHIRE HD4670 512MB GDDR3(DX 10.1) PCI-EX16 HDMI için link şu olacaktı:

www.izmirmarket.com

4670 serisinde bir çok model var. 512 Mb olan, 1Gb olan, DDR3ü, DDR4'ü. eğer onu alacaksan iyice araştır yanlış bir şey alma. şu linkte ilgili karşılaştırmayı bulabilirsin.

www.hepsiburada.com

en mantıklısı 4670 512 Mb DDR4 gibi gözüküyor. vatan'da 139'a bulunabiliyor.
0
bykush
(03.07.09)
(3)

bu fotoğraf makinasının tamiri yapılır mı

edwardd
mrblar, nenemlerden kalma 50- 60 yıllık bi fotoğraf makinası buldum şu eski filmlerdeki gibi üstten bakarak fotoğraf çekiliyo makinanın üzerinde sadece şöyle yazılar var OMO MADE IN USSR,tamiri olur mu ne kadardır ve kaça satarım satacak olsam
mrblar, nenemlerden kalma 50- 60 yıllık bi fotoğraf makinası buldum şu eski filmlerdeki gibi üstten bakarak fotoğraf çekiliyo makinanın üzerinde sadece şöyle yazılar var OMO MADE IN USSR,
tamiri olur mu ne kadardır ve kaça satarım satacak olsam
0
edwardd
(03.07.09)
tahminimce omo değil de lomo'dur o.
www.thecamerasite.net
resimdeki gibi bir şeyse:
antika.gittigidiyor.com
cgi.ebay.com.my
0
midesiz
(03.07.09)
bence yaptırın. satarak ciddi bir gelir elde edemezsiniz. ben eski fotoğraf makinelerini toplamaya çalışan biri olarak eski ussr yapımı makinaları dahi 100-200 lira arası alabiliyorum. kesinlikle yaptırabilirsiniz. sirkeci'deki hayyam hanın alt katında çok iyi bir usta var. dükkanın adı flaş optik. ustanın adı nazif usta. makinalarla ilgili değerlendirme de yapıyorlar. bir gidin derim.

(bkz: hayyam pasajı )
0
paulhilbert
(03.07.09)
hayyam pasajında sesli foto var. oraya gotur. ali usta var. lomo uzmanıdır.
0
isli lamba
(25.01.10)
(2)

Uçan WD Harddisk ve İçindeki Verileri Kurtarma

im2shy
Wd Elements marka 620 gb'lık external diskim havlu içerisinde saklamama,taşırken patlayıcı taşıyormuş gibi dikkat etmeme rağmen durup dururken uçtu.Nasıl olabilir böyle bişey,durup dururken ne olup da herşey silinmiş olabilir,format atılan diskler bile kurtarılabiliyorken elli tane program denememe
Wd Elements marka 620 gb'lık external diskim havlu içerisinde saklamama,taşırken patlayıcı taşıyormuş gibi dikkat etmeme rağmen durup dururken uçtu.Nasıl olabilir böyle bişey,durup dururken ne olup da herşey silinmiş olabilir,format atılan diskler bile kurtarılabiliyorken elli tane program denememe rağmen içinden sadece 8 gb'lık bilgi kurtarabildim.

Şimdi bu durumu bana açıklayabilecek biri var mı?Noluyorda siliniyor dosyalar,neden tekrar bulunamıyor?

Bir de özellikle video kurtarmak için özel bir yazılım var mıdır bildiğiniz?

İçinde yeğenimin doğumundan bugüne olan bütün arşivi var ki ileride kendisine hediye etme hayallerimiz mahfoldu.

Çok üzgünüm be sözlük...
0
im2shy
(03.07.09)
partition table bozulmuş olabilir. active partition recovery programını tavsiye ederim.
0
carnicero
(03.07.09)
forumlarda hep yazıyorum, external hdd leri arşiv amaçlı kullanmayın diye millet benimle kavga ediyor. harddisk'ler daha karmaşık ve hassas yapıları yüzünden, kaliteli ve düzgün şekilde yazılıp, uygun yerde saklanan dvd'lere göre çok daha güvensizdir. external hdd'de böyle yerine konulamayacak verileri saklamanız ve yedeğini almamanız büyük hata...

neyse olan olmuş... denemediyseniz easy recovery pro'yu önerebilirim, onun dışında türkiye'de de özel olarak harddisk üzerinden data kurtaran yerler olduğunu duymuştum. hatta sanırım reklamını görmüştüm bir dergide... buraları da araştırmak lazım. tabii fiyatları tuzlu olabilir.

başka yapabileceğiniz bir şey yok... düzgün bilgisayarcılarla da bir görüşün isterseniz, harddisk'i göçen ya da yanlışlıkla format atan, dosya silen müşterilerinden dolayı malum programları kullanmak konusunda sizden daha tecrübeliler.
0
forrestgump
(03.07.09)
(6)

Winrar İle Dosya Bölme

artens
Benim 500 mb lik word dosyam var.Bunu Bölmek istiyorum fakat oluşan bölmeler birbirinden bağımsız çalışabilsin istiyorum yani 1. part ı tek başına da açabilmeliyim.Ne yapmam gerek
Benim 500 mb lik word dosyam var.Bunu Bölmek istiyorum fakat oluşan bölmeler birbirinden bağımsız çalışabilsin istiyorum yani 1. part ı tek başına da açabilmeliyim.Ne yapmam gerek
0
artens
(03.07.09)
oluyor mu öyle bir şey. ben hiç beceremedim. sonuçta 1. veri 2. veri 3. veri diyebölmüyor. kafasına göre ortaya karışık yaptığı için dosyalarında kullanılabilir olabileceğini düşünmüyorum.
0
Kazmapolitan
(03.07.09)
olmaz sanırım o. word dosyasını kendiniz sayfa sayfa ayırıp ayrı ayrı rarlayın?
0
sanal uyku
(03.07.09)
bu şekilde sadece 1. partı açabilirsiniz. Direk ikinci partı açmaya kalkışırsanız hata verecektir, sizden 1. partı isteyecektir. Örneğin 10. partı açmak için 10'dan önceki bütün partları açmanız gerekir. Fakat sadece 1. partı açmaya çalışırsanız birinci partı arşivden çıkardıktan sonra ikinci partı istediğinde iptal filan demeden dosyayı çıkardığı yere bakarsınız, çıkardığı dosya görünecektir. Fakat ikinci partı istediğinde iptal derseniz, oraya çıkardığı dosyayıda iptal etmiş olacaktır.
0
ocanal
(03.07.09)
yani tek başına açacağım part 4 de olabilir 2 de olabilir.Sadece 1. part değil benim sorunum
0
🌸artens
(03.07.09)
Bu winrar'dan degil de, belki word'den olur. Word'un, birden cok dosyayi tek bir dokumanda toplama gibi bir ozelligi vardi gibi hatirliyorum. Belki biraz arastirirsaniz bulabilirsiniz.
0
wpi
(03.07.09)
Sayın ocanal, isteğinizin mümkün olmadığını anlatmış. Winrar'la böldüğünüz dosyaları açmak istediğinizde öncelikle 1. parçayı ve sırasıyla diğer parçaları açmaya çalışacaktır. Yani 4. paçayı açmak için 1, 2 ve 3. parçalar da açılır.

En basit çözüm manuel olarak ayrı dosyalara kaydetmek olacaktır. Ayrıca 500 mb'lik word dosyasını açmak için herhalde bilgisayar tüm gün boyunca başka bir iş yapmıyordur:)
0
44
(03.07.09)
(3)

virtua tennis 3...

ocanal
bu oyunu pc'de iki kişi oynamak mümkün müdür? Elimde sadece bir tane joystick var. Bir kişi klavye bir kişi joystickle oynayacak şekilde. Ben daha bu oyunu tek başıma nasıl joystickle oynayacağımı bile bulamadım bu arada.
bu oyunu pc'de iki kişi oynamak mümkün müdür? Elimde sadece bir tane joystick var. Bir kişi klavye bir kişi joystickle oynayacak şekilde. Ben daha bu oyunu tek başıma nasıl joystickle oynayacağımı bile bulamadım bu arada.
0
ocanal
(03.07.09)
o oyunu bi aralar kurmuştum ben de ama karşılıklı oynama konusunda müspet bir netice alamamıştım.şimdi top spin var çok daha iyidir onu bul kur..
0
horacio
(03.07.09)
peki tek kişi joystickle oynamak mümkün mü?
0
🌸ocanal
(03.07.09)
bilmiyorum açıkcası ben o oyuna sinir olup anında silmiştim:)oynanıyordur büyük ihtimalle diye düşünüyorum ama..
0
horacio
(03.07.09)
(5)

Kablosuz Ağ <del>Modemi</del> Kartı İçin Öneriler

Karluk
9-10 senelik bi bilgisayardan kablosuz ağlara bağlanabilmem gerekiyor. Evimde kablosuz internete girmemi sağlayacak modem var, zaten misafir falan geldiğinde giriyor. Ama bişlgisayar eski ve kablosuz ağlara bağlanamıyorum.USB girişine takılan ve bilgisayarın içine takabileceğim alternatifler nelerdi
9-10 senelik bi bilgisayardan kablosuz ağlara bağlanabilmem gerekiyor. Evimde kablosuz internete girmemi sağlayacak modem var, zaten misafir falan geldiğinde giriyor. Ama bişlgisayar eski ve kablosuz ağlara bağlanamıyorum.

USB girişine takılan ve bilgisayarın içine takabileceğim alternatifler nelerdir?
0
Karluk
(03.07.09)
Kablosuz modemin ethernet cikisi yok mu?
0
wpi
(03.07.09)
Ethernet var ama evdeki bu masaüstünü benim odaya taşoyacağım şu an salonda. Salon ve ada arasında mesafe var ve kablo çok kısa. Kaldı ki kablo alsam bile kötü bir görüntü oluşturmadan ya da duvarlara kablo tutucu takmadan odaya kadar taşıyamam.

Şu an ethernetle bağlı.

Ek: www.exa.com.tr
www.exa.com.tr
www.exa.com.tr

Bunlar daha da ucuz ne farkları var ki, çekme alanı, görülebilen internet hızı gibi farkları varsa sorun değil.
0
🌸Karluk
(03.07.09)
ilki pcmcia zaten. yani notebooklar icin, senin isine yaramaz. diger ikisi olur. muhtemelen cin malidir, ondan ucuzdur.kisa mesafede kullandigin icin sinyal acisindan sorun yasiyacagini sanmam ama cabuk bozulabilirler. bi 10tl daha verip saglam bir marka almakta fayda var derim.
0
crucio
(03.07.09)
Bir aralık bana bi öneride bulunursanız sevinirim çünkü mesela zytech var ama 70 lira ama atıyorum beytech olsun 40 lira olsun daha kısa mesafede çeksin ama beytechde güvenilir bir marka olsun.

Ben açıkçası pek bilmiyorum markaları ondan sizden öneride bulunmanızı istedim, bi ara önerinizi yazarsanız sevinirim çünkü bugün yarın almam lazım.

Hepinize teşekkür ediyorum.
0
🌸Karluk
(03.07.09)
(1)

telsiz telefon ~ hoparlör uyumsuzluğu

efexor
telsiz telefonların civardaki hoparlörde cızırtı yaptırma gibi bi etkisi var. bunla ilgili, hoparlörleri telsiz telefondan uzaklaştırmaktan başka, ne yapabiliriz?
telsiz telefonların civardaki hoparlörde cızırtı yaptırma gibi bi etkisi var. bunla ilgili, hoparlörleri telsiz telefondan uzaklaştırmaktan başka, ne yapabiliriz?
0
efexor
(03.07.09)
birkaç sorum olacak.
telsiz telefonun baz istasyonu yani şarj ettiğiniz, sabit merkezi söz konusu hoparlörün yakınında mı?
telsiz telefon ne marka?
misal panasonic'lerde bu durum bazen oluyor siemens ve philips'lerde ise nadiren görünüyor.
veya Senao marka uzun mesafe telsiz telefonudur o zaman ona başka bir şey yapmak gerekir.

Ama genel olarak önerebileceğim yöntem telefonun baz istasyonunu yani sabit olan kısmını elektronik cihazlardan en az 1'er metre mesafeye koymak. Çünkü Telsiz telefonların bir çoğu 2ghz bandında yayın yapar ve çok kuvvetli sinyal yollarlar aynı cep telefonları gibi.(cep telefonlar 1.8-1.9ghz'de yayın yapar).
Telsiz telefonun sabit kısmı açık alanda olduğu sürece diğer elektronik aletlere kolay kolay enterfere/parazit yapmaz.
0
icemanr
(03.07.09)
(3)

senkronizasyon sorunu

benim de soyleyeceklerim var
sevgili sakinler;avi dosyasında ses ve görüntü senkronizasyonundaki uyuşmazlıkları düzeltmek için ne yapılabilir? elimde bir film var ve ses görüntüden 1-2 saniye kadar önde gidiyor, ne yapabilirim bu konuda?
sevgili sakinler;

avi dosyasında ses ve görüntü senkronizasyonundaki uyuşmazlıkları düzeltmek için ne yapılabilir? elimde bir film var ve ses görüntüden 1-2 saniye kadar önde gidiyor, ne yapabilirim bu konuda?
0
benim de soyleyeceklerim var
(03.07.09)
hmm www.divxplanet.com da araçlar bölümünde bişeyler vardır belki, oraya bak bence.
0
fortisvita
(03.07.09)
yanlış hatırlamıyorsam " Ctrl " + " ileri / geri " ya da " yukarı / aşağı " tuşlarıyla film oynarken değiştirilebiliyor. olmassa " shift " i falan da dene, hatta bi de " alt " ı dene
0
pongiyen
(03.07.09)
@pongiyen: o dediğin oyantıcı olarak kullanılan programa bağlı birşey biraz.
0
fortisvita
(03.07.09)
(4)

yaz mevsimi ve bilgisayar sıcaklığı

natnan
her yaz olduğu gibi bir izmirli olarak sıcaklar yine bilgisayarımı vurdu.Daha önce power supply yakar yenisini alırdık her yaz.Geçen yıl dizüstümün fanını bozduk yenisini taktırdık garantiyle yaklaşık 7 ay önce.Şu an normal kullanımda problem yok aslında da oyun oynarken kendinden geçiyor şu an ve k
her yaz olduğu gibi bir izmirli olarak sıcaklar yine bilgisayarımı vurdu.Daha önce power supply yakar yenisini alırdık her yaz.Geçen yıl dizüstümün fanını bozduk yenisini taktırdık garantiyle yaklaşık 7 ay önce.

Şu an normal kullanımda problem yok aslında da oyun oynarken kendinden geçiyor şu an ve kapatıyor direk kendisini.Aynı oyunu rahat rahat oynardım bundan 1-2 ay önce. şimdi azami 45 dk dayanıyor.

Nabayim ben buna?Dizüstü olduğundan açayım kasayı serinlesin püfür püfür diyemiyorum.

İçini açayım temizleyeyim dedim daha baştan iki vida yalama çıktı servis sağolsun onları açamadım.Zaten sonra da öğrendim ki bu hp pavilion serisinin arkasını açmanın klavyeden başlayıp bütün bilgisayarı parçalamaya giden bir yol olduğunu öğrendim ve vazgeçtim.Zaten dışardan oldukça temiz gözüküyor fanlar..

Bir yerlerden fanı zorlayayım dedim,bios'ta boot dışında ayar değiştirme seçeneği çıkmadı.Bu işler nerden yapılır,ayrıca bilgisayarın sıcaklığını ölçen bir servis var mı xp'de?(atinin control centerında vardı ama nvidia bendeki)

Oyun the last remnant ayrıca,o kofti grafikler bile eşşek gibi kasıyor ve yakıyor.ayıp
0
natnan
(03.07.09)
laptop soğutucu ürünler var. onlardan kullanabilirsin.
tinyurl.com
0
el magico
(03.07.09)
elektrik süpürgesi ile hava kanallarını temizleyebilirsiniz. Eğer mümkünse, süpürmeden önce fanın dönmesini tornavida gibi birşeyi araya sokup engelleyebilirseniz, süpürgenin yarattığı hava akışının fanı fazlacana devirli döndürüp rulmanlarına zarar vermeini de engelleyebilirsiniz.
0
skatheist
(03.07.09)
aynı sorun aylardır bende de var. acer marka laptop, real temp diye bi program indirdim sıcaklık 60 ila 90 arasında gidip geliyor. oyun oynamak ise havaların ısınmasıyla artık imkansız hale geldi. 95 dereceden sonra da kendini kapatıyor alet.

laptop soğutucu almıştım 30 liraya ama en fazla 5 derece düşürüyor pek işime yaramadı. daha pahalılarının da pek işe yarayacağını düşünmüyorum açıkçası. süpürge ile bir avuç toz çıkarttığımda da oldu laptopun altından ama o da etki etmedi.

servise de vermek istemiyorum çünkü ne kadar sonra geri alacağımı bilmiyorum, bu yaz evde oturmak zorundayım o yüzden bilgisayarsız kalmam benim için ölüm demek.

sayenizde ben de içimi döktüm. laptopun kaderi bu heralde bilmiyorum...

buz dolu bir tepsi üstüne koymayı dahi düşündüm.
0
pozitif dusunce de kazanir
(03.07.09)
laptobu ısıyı kolayca alan bir zemin üzerine oturta birlirsiniz. ben ufak saçtan yapılmış çay tepsisini ters çevirip altına koyuyorum.
0
Kazmapolitan
(03.07.09)
(6)

Rapidden gelen mail | Your RapidShare account XXXXXXX was shared

tragamin
Selam, rapidden bu maili aldim az önce. Ne demeye calismis rapid? Senin hesabının hacklendigini yada paylastigini anladik(yakaladik) bu yasal degil bu nedenle sifreni degistirdik sifren de afadsf mi diyor? baska seyler de soyluyor mu? Ne diyorsunuz?Simdiden ilgilenen arkadaslara tesekkürler------Dea
Selam, rapidden bu maili aldim az önce. Ne demeye calismis rapid? Senin hesabının hacklendigini yada paylastigini anladik(yakaladik) bu yasal degil bu nedenle sifreni degistirdik sifren de afadsf mi diyor? baska seyler de soyluyor mu? Ne diyorsunuz?

Simdiden ilgilenen arkadaslara tesekkürler

------
Dear customer XXXXXXX,

Based on your download logs, your Premium Account XXXXXXX was shared with other people. This is not allowed.

It follows a list of all /16 networks having downloaded via your account today:

78.160.0.0/16 (78.160.0.0 - 78.160.255.255)
78.161.0.0/16 (78.161.0.0 - 78.161.255.255)
78.166.0.0/16 (78.166.0.0 - 78.166.255.255)
78.187.0.0/16 (78.187.0.0 - 78.187.255.255)
81.213.0.0/16 (81.213.0.0 - 81.213.255.255)
85.104.0.0/16 (85.104.0.0 - 85.104.255.255)


It might also be possible that your account has been hacked and other people were using it as well without your knowledge.

To protect us and yourself from hackers, we have changed your password to XXXXXXX.

Feel free to change your password to something suiting you better.

Please notice that if we detect many different IP addresses in your account in the future, we reserve the right to permanently close your account.

You can check the IPs using your account in the log section of your premium zone.

Best regards,
RapidShare.com - Support
0
tragamin
(03.07.09)
öyle diyor. ayrıca "şifreni istediğin gibi değiştirebilirsin ammaaa ilerde de böyle bi durum olursa hesabını kapatma hakkımız var, unutma" diyor. hesabını kullanan ipleri "premium zone'daki log bölümünden takip edebilirsin, onu diyor bi de.
0
jangara
(03.07.09)
download kayıtlarına göre hesabınız başkalarıyla paylaşılmış. buna izin vermiyoruz.

hesabınızdan bugün şu ip'ler download yapmış:

hesabınızın hacklenmiş olma olasılığı da var, başkaları sizin bilginiz dışında kullanıyor olabilir.

sizi ve kendimizi hackerlardan korumak için şifrenizi değiştirdik.

uygun olduğunuz bir ara şifrenizi değiştirmekten çekinmeyin.

ileride farklı ip'lerden hesabınıza giriş yapıldığını tespit edersek, hesabınızı kalıcı olarak kapatma hakkımız var.

premium zone'dan, hesabınıza giriş yapılan ip'leri kontrol edin.

sevgiler saygılar.


birebir çeviri değil ama temel olarak böyle.
0
sanal uyku
(03.07.09)
Bu account sürekli 2 kişi tarafından kullanılıyor. Napacagiz? birimizden birisi kullanmayacakmiyiz yoksa?
0
🌸tragamin
(03.07.09)
sanırım 'aynı anda' download yapmazsanız böyle uyarılara gerek kalmaz.


edit: belki anlaşılmayabilir;

aynı anda 2 farklı ip den download yapmayın.
0
esmer
(03.07.09)
evet önemli olan aynı anda download yapmamanız, ek bilgi de şu olsun 3+ kişi hesapta aynı anda online olursa gene şifreniz değişiyor..
0
dambil
(03.07.09)
ayni anda download yapmayin. ayrica rapidshare kullanirken modemi surekli resetlemeyin. ttnet size dinamik bir ip verdigi icin her resette ip degisiyor ve rapidshare bu ip degisikligini sanki siz degilde baska biri download yapiyormus gibi algiliyor (ozellikle ayni gun icerisinde reset nedeni ile ip cok sık degisirse). zaten yukaridaki ilk 4 ip de muhtemelen modem reset sonucu ortaya cikmis bir durum gibi.
0
helenart
(03.07.09)
(1)

Msn i silmek ne kadarda zormuş

tugba_ti
windows live temel parçalar şeklinde birşey var program ekle kaldırdafakat kendisine tıklayınca tepki vermemekteprogram filestada herhangi bir uninstall bulunmamakta.benim bildiğim yollar bu kadaryardımcı olabilecek var mı acabaaldığım bir hata sebebiyle kaldırmaya çalışıyorum.bilgisayarımın admin k
windows live temel parçalar şeklinde birşey var program ekle kaldırda
fakat kendisine tıklayınca tepki vermemekte
program filestada herhangi bir uninstall bulunmamakta.benim bildiğim yollar bu kadar
yardımcı olabilecek var mı acaba
aldığım bir hata sebebiyle kaldırmaya çalışıyorum.bilgisayarımın admin kullanıcısnda açılmazken guest hesabımda açılıyor buda ilginç tabi
0
tugba_ti
(02.07.09)
www.ursoftware.com

bu programla denemenizi tavsiye ederim.
0
layer26
(02.07.09)
(5)

avira antivir IMDb.com'a girince uyarı veriyor.

pozitif dusunce de kazanir
ahanda uyarı:WarningIn order not to compromise your security, this page will not be accessed.The requested URL has been identified as a potentially dangerous website.In order not to compromise your security, the access to this page has been blocked.For more information why this page has been blocked
ahanda uyarı:

Warning
In order not to compromise your security, this page will not be accessed.

The requested URL has been identified as a potentially dangerous website.

In order not to compromise your security, the access to this page has been blocked.

For more information why this page has been blocked, please click here.

You can find a description how to bypass the blocking for this page here.
(only in German and English).
Requested URL: www.imdb.com

Category/categories:
Malware



size de oluyor mu bu? akşama kadar bir problem yoktu.
0
pozitif dusunce de kazanir
(02.07.09)
evet bana da aynı uyarıyı verdi.
0
deckard
(02.07.09)
webguard olarak kullanmayın antivir'i
0
anarche
(02.07.09)
girmem önemli değil, yanlış alarm mıdır nedir bu?
0
🌸pozitif dusunce de kazanir
(02.07.09)
E imdb sonuçta. Sorun çıkmaz. Yanlış alarm yani. Bu arada webguard ı kapatma önerisine ben de katılıyorum. Download da feci yavaşlıyor webguard olunca. Gerekli bir şey değil pek.
0
sesee
(02.07.09)
Dzeltmişler sanırım. Şu anda hata vermiyor.
0
iustitia omnibus
(03.07.09)
(5)

wireless sifresi tamam ama...

tm 100 series
ya simdi arkadasin wireless sifesini biliyorum, ipod baglaniyor ama internete girmiyor. ayni sey laptop icinde gecerli, tamam diyor sifre dogru diyor, ama internete girdigimde once bi nete baglan yahu diyor. ne yapalim
ya simdi arkadasin wireless sifesini biliyorum, ipod baglaniyor ama internete girmiyor. ayni sey laptop icinde gecerli, tamam diyor sifre dogru diyor, ama internete girdigimde once bi nete baglan yahu diyor. ne yapalim
0
tm 100 series
(02.07.09)
şifre yanlış, herhangi bir şeyler yazıp girdiğim ağlar var. ama aslında bağlanmıyorsun yada bir şekilde bağlanıyorsun ama sana internete çıkma yetkisi vermiyor.
0
hollowlife
(02.07.09)
mac kontrolu yapiyor olabilir. bu gibi durumlarda atanan ip'ye bakmak yeterlidir. 169 lu falan bir ip veriyorsa bilin ki kandiriyordur sizi.
0
entrapmen
(02.07.09)
sifre 1234567890 egerki yanlis olsaydi ipodtouch yok kardesim bu yanlis derdi, ipodtouch da baglaniyor ama nete girmiyor serefsiz. var mi boyle alengirli bir seyler mesela beni alsin ucursun nete?

edit: he yaaa ip soruyormus, neler neler cikiyor ya basimiza bu dunyada.
0
🌸tm 100 series
(02.07.09)
sen hala adsl almadın mı?
birkaç ay önce de milletin adsl'ini nasıl sömürürüm diye soruyordun.
0
arigold
(02.07.09)
@arigold, ya aldim ben de zaten var. ben simdi avusturyada yasiyom, burda ucuz diye aldik zamaninda bir baglanti o da limitli 3gb. anlasmayi degistirmek ya da kapatmak istersen 100 euro ceza oduyon. e o da yetmiyo, anlasmanin bitmesine de var daha.

sen napiyon iyimisin, beni iyi tanidin valla, ben seni cikaramadim ama :D
0
🌸tm 100 series
(02.07.09)
(2)

1 adet facebook suali

orange coffee
bir insanın ismini yaşını çalıştığı yeri mezun olduğu okulu falan bu tip şeyleri biliyorum ama mail adresini bilmiyorum ismi de çok yaygın bir isim olduğu için sayfalarca sonuç çıkıyorbu kişiyi facebokta nasıl bulabilirim?
bir insanın ismini yaşını çalıştığı yeri mezun olduğu okulu falan bu tip şeyleri biliyorum ama mail adresini bilmiyorum ismi de çok yaygın bir isim olduğu için sayfalarca sonuç çıkıyor

bu kişiyi facebokta nasıl bulabilirim?
0
orange coffee
(02.07.09)
ortak arkadasdan gidebilir misin?
0
badseed
(02.07.09)
önce sadece ismini arat, sonra sayfanın dibinde okula-şirkete göre arama seçeneği çıkacak. ordan aratıver.
0
zgrydn
(02.07.09)
(2)

pianoteq

flax
bu programın işlevleri tam olarak neler?
bu programın işlevleri tam olarak neler?
0
flax
(02.07.09)
bir piyanonun fiziksel modellemesini iceriyor. yani sample tabanli piyano paketleri gibi degil de, bir tusa bastiginda, piyanonun govdesi icinde titreyen tel ve ona vuran cekic matematiksel olarak modellenmekte, ve sesi bunun sonucundan almaktasin. sample bazli sistemlere gore buyuk avantajlari var, ornegin sympathetic resonance gibi (bir notaya bastiginda, onun overtone serisi ile uyumlu diger tellerin de titremesi) veya halihazirda titreyen notaya tekrar basinca olusan faz degisimleri gibi fiziksel gercek bir piyanoda mevcut fakat sampling yontemlerinin olusturmayi basaramadigi bir cok detayi icinde barindirabiliyor boylecene. Ayni zamanda piyanoyu olusturan olculeri, malzemeleri falan degistirerek gercekte olmayan piano-like enstrumanlar yaratmak mumkun oluyor, olay tamamen matematiksel formullerle uretildigi icin, parametreleri degistirmis oluyorsun cunku sadece.

bunlarin yaninda boyut olarak da buyuk bir avantaji var, ortalama bir piyano sample kutuphanesi gblarca yer tutarken, bu sadece bir kac mb... cunku icinde onceden kaydedilmis bir materyal bulundurmuyor.

islevlerini kabaca istersen, bilgisayarda piyano calmana yariyor. :)

en.wikipedia.org

Bir benzeri konseptte calisan, daha cok orkestral enstrumanlara yonelik bir yazilim da "synful orchestra".
0
kurukafa
(02.07.09)
valla işlev olarak steinberg'in the grand 2'sunu sallandırır bu arkadaş. boyutu yeter zaten: diğeri gb'larca yer kaplarken buna sihirli bir değnek değmiş gibi birkaç mb'ta halletmişler işi.
0
boshi
(02.07.09)
(1)

Office 2007 Word Hata Mesajı

loststone
Selamlar,Word 2007 ekteki hata mesajını veriyor zırt pırt. Acep nasıl çözülür? Anlatılanları yanlış mı uyguluyorum acaba?
Selamlar,

Word 2007 ekteki hata mesajını veriyor zırt pırt. Acep nasıl çözülür? Anlatılanları yanlış mı uyguluyorum acaba?
0
loststone
(02.07.09)
dosya ilk açıldığında, üstte makroyu etkinleştiri seçmen gerek...
0
tcp0203
(02.07.09)
(4)

türkçe karakter çevirme

turkish tekila
şimdi kısaca özetlersek, elimde altyazı dosyası var (srt), ve ben bunun içindeki türkçe karakterlerin (ç ş vb) benzeri karakterlerle (c s vb) değişmesini istiyorum. bunu kendim tek tek yapmak istemiyorum çünkü bu filmi izlemeden önce senaryoyu okumak gibi birşey. bunu otomatikman yapabilecek program
şimdi kısaca özetlersek, elimde altyazı dosyası var (srt), ve ben bunun içindeki türkçe karakterlerin (ç ş vb) benzeri karakterlerle (c s vb) değişmesini istiyorum. bunu kendim tek tek yapmak istemiyorum çünkü bu filmi izlemeden önce senaryoyu okumak gibi birşey. bunu otomatikman yapabilecek program var mı? mac olursa daha iyi ama win'de de halledebiliriz.
0
turkish tekila
(02.07.09)
Subtitle Workshop ile yapabilirsiniz. ctrl + f yapın ve çıkan ekrandan ara ve değiştir sekmesine gelin. Tek tıklamada yapabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi;

divxplanet.com

[En başta anlatılan türkçe karakter düzenleme işini yapmayı unutmayın.]
0
gyroscope
(02.07.09)
ms worde kopyalayıp bul ve değiştir seçeneğiyle yapabilirsin kolay şekilde.
0
layer26
(02.07.09)
notepade sürükle bırak alt yazıyı onla da yapabilirisn. büyük küçük harfe duyarlı olsun ama bence
0
argent dawn
(02.07.09)
bul - hepsini değiştir standartmış text editörlerde. mac'te textedit ile hallettim.
0
🌸turkish tekila
(02.07.09)
(1)

iphone - altyazı

turkish tekila
şimdi, handbrake altyazılı converti sadece dvd ripte yapıyor. bu yüzden işime yaramıyor.http://www.tuaw.com/2008/04/28/muxo-adds-soft-subtitle-support-for-iphone/ adresindeki muxo'yu denedim. sonuç yok. hatta itunes'ta altyazıyı açmaya kalkınca program kapanıyor. dolayısıyla muxo'da bug'lı gibi. pek
şimdi, handbrake altyazılı converti sadece dvd ripte yapıyor. bu yüzden işime yaramıyor.
www.tuaw.com adresindeki muxo'yu denedim. sonuç yok. hatta itunes'ta altyazıyı açmaya kalkınca program kapanıyor. dolayısıyla muxo'da bug'lı gibi.
peki nasıl yapacağım?
0
turkish tekila
(02.07.09)
fixed - türkçe karakter yüzünden oluyormuş. ingilizce altyazıyla yağ gibi kayıyor film.
0
🌸turkish tekila
(02.07.09)
(11)

pc teknek yardım

gilbertus albans
pc konusunda canavar arkadaşlardan yardım istiyorum. efendim calısır durumda bir pc devraldım (enkaz değil ama yakın). temizlik manasında içini açtığımda anakarttaki bazı yerler için sorularım olacak.1 no lu yerde bir kablo var bostaydı ve elektrik kablosu oldugunu sanıyorum bu nedir acaba?2 no lu s
pc konusunda canavar arkadaşlardan yardım istiyorum. efendim calısır durumda bir pc devraldım (enkaz değil ama yakın). temizlik manasında içini açtığımda anakarttaki bazı yerler için sorularım olacak.

1 no lu yerde bir kablo var bostaydı ve elektrik kablosu oldugunu sanıyorum bu nedir acaba?
2 no lu sogutucu dalgayı sokemiyorum ustte ve altta metal kısımlar acılmıyor bir yolu var mı . (içinden yarım kilo toz cıktı sokersem temizleyip gene takacağım)
3 ve 4 no lu yerlere ne için?

ayrıcabiri sogutucu digeri sol tarafta olmak uzere 2 fan soktüm temizliyorum ustum basım ellerim battı içinden bildigin zift cıkıyor.

tesekkur ederim.
0
gilbertus albans
(02.07.09)
numaraları daha net belirtirsen iyi olur tam seçemiyorum.
1) neresi göremedim
2) o fan işlemcinin fanı sökebilirsin ama tavsiye etmem. söktükten sonra tekrar takmak için termal macun sürmen lazım. eğer o yoksa işlemciyi yakarsın.
3) pci-exp girişi. ekran kartı takmak için
4) pci kart girişi. ses kartı, tv kartı vs. takmak için
0
crucio
(02.07.09)
öncelikle tesekkurler 1 numara sol altta kalıyor yanında daire var.
2 noyu macunu tahmin etmistim ama ustteki metal mandal zımbırtılar sökülebilir gibiydi.
3 ekran kartı yeriyse bu nane nasıl calısıyor?? he ehe harbi enkazmış
4 no ses var kulaklık veya hoparlor çalışıyor.

tekrar tesekkurler
0
🌸gilbertus albans
(02.07.09)
1) cd sürücüsünüden direkt ses çıkışı almak için onboard ses kartı ile cd sürücüsü arasına takılan kablo. Son derece gereksiz, çıkartabilirsiniz.
2) Bu kadar kirlendiyse söküp temizlemeniz daha iyi olacaktır. Termal macun da kurumuştur zaten ama soğutucu ve işlemciyi temizledikten sonra tekrar takarken termal macun kullanmalısınız muhakkak. Soğutucuyu sökmek için tırnakları bastırarak geriye doğru çekmeniz gerekiyor, biraz zahmetli bir iştir. Keza takmak da aynı şekilde. Anakarta fazla yüklenmeniz zarar verebilir.
3) agp girişi, ekran kartı takmak için
4) pci girişi, pci karı takmak için
0
inshroud
(02.07.09)
eğer pc çalışıyorsa ekran kartı ve ses kartı onboard demektir. yani anakarta entegre. eğer onlar yetersiz gelirse 3. ve 4. yerlere yeni modellerini takabilirsin. inshroud'un dediği gibi agp girişiymiş dikkatli bakmamışım.
ayrıca termal macun pahalı bişey değil. kadıköyden, mecidiyeköyden yada bi bilgisayar mağazasından 15-20tl ye bulabilirsin.
0
crucio
(02.07.09)
crucio ve inshroud teşekkür ederim. bilgisayarı açıp teknik özelliklerini öğrendikten sonra ona göre bir harcama yapmayı duşunuyorum. zaten anakart bana cok uyduruk geldi bir toplıyayımda.
0
🌸gilbertus albans
(02.07.09)
@crucio parasından ziyade ugrasmak istemiyorum bir de dusuk konfigirasyon bir makina gibi geliyor değmez sanki bir toplıyıp bakayım belki yaparım. zaten islemci takalım derken anakartı elime alma ihtimalim yüksek. lego gibi maclerden sonra bunlar karısık geliyor bunyeye. :)
0
🌸gilbertus albans
(02.07.09)
İslemci Celeron (R) CPU 2.40 Ghz, 2.42 Ghz, 96.0MB RAM buna upgrade yapmaya değer mi ?
0
🌸gilbertus albans
(02.07.09)
degmez. zaten ona islemci ve ram alabilmen icin anakarti degistirmen lazim. o da zaten yeni pc demek :)
0
crucio
(02.07.09)
tahmin etmistim :( neyse

ben de ne guzel fear oynarım diye hayaller kuruyordum. half life ile botlu cs oynarım bende :P

bir de 2 ram takılydı ama 98 mb gorunuyordu 128 mb cıkadım bende olanlardan 256 taktım simdi 480 mb ram oldu

ne alakaysa??
0
🌸gilbertus albans
(02.07.09)
degistirdigin ram bozukmus
0
crucio
(02.07.09)
ama bayağı hızlandı afacan. uygun bir zamanda uygun fiyatlı bir ekran kartı alırım belki ama çoğunlukla nette takılmak için kullanıcaz sanırım teşekkürler.
0
🌸gilbertus albans
(02.07.09)
(2)

laptop karsilastirmaca

kenarortay
babam laptop istiyor, bende bir tane var ama almisken yenisini kendime alayim, eskisini ona vereyim diye dusunuyorum. fiyatlarin da ucmamasi lazim tabi. teknosa'da bunu buldum (teknosa ya da carrefour'dan almak zorundayim cunku)http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductI
babam laptop istiyor, bende bir tane var ama almisken yenisini kendime alayim, eskisini ona vereyim diye dusunuyorum. fiyatlarin da ucmamasi lazim tabi. teknosa'da bunu buldum (teknosa ya da carrefour'dan almak zorundayim cunku)

www.teknosa.com

bu benim almayi dusundugum bilgisayar


www.alalimsatalim.com

bu da su anda kullandigim bilgisayar. tek farki ram'ini 3 GB yaptim.

bunlarin ikisi arasinda cok fark var midir? olmamasi daha isime gelir zaten, kendi bilgisayarimdan memnunum cunku. LG Acer'dan kötü müdür ya da?
0
kenarortay
(02.07.09)
alacağın bilgisayarın ekran kartı belirtilmemiş muhtemelen on board. oyun falan oynuyorsan canını sıkabilir aklında olsun onun dışında fena değil
0
argent dawn
(02.07.09)
yok oyunla falan işim olmaz :)
0
🌸kenarortay
(02.07.09)
(1)

Ubuntu'ya Java kurulumu

gozupek
Ubuntu cd üzerinden yazıyorum bu mesajı, ona göre. Şimdi, Java kurmam lazım, bir sitede işlem yapabilmek için. Ancak Java'nın sitesinden indirdiğim şeyi bir türlü kuramadım. Konsola bir şeyler yaz şeklinde yazılar okudum, hiç kafam basmadı. Nedir bunun yolu?Konsolu açtım, ubuntu@ubuntu:~$ yazıyor, d
Ubuntu cd üzerinden yazıyorum bu mesajı, ona göre. Şimdi, Java kurmam lazım, bir sitede işlem yapabilmek için. Ancak Java'nın sitesinden indirdiğim şeyi bir türlü kuramadım. Konsola bir şeyler yaz şeklinde yazılar okudum, hiç kafam basmadı. Nedir bunun yolu?

Konsolu açtım, ubuntu@ubuntu:~$ yazıyor, dedikleri şeyleri kopyala yapıştır yapıyorum olmuyor. İhtimalle ben Ubuntu olayını yanlış anlamışımdır. Gelgelelim Java lazım, hem de Live CD üzerinden. Bu nasıl olacak?
0
gozupek
(02.07.09)
@ Jangara;

peki hangi komutları vermem gerekiyor? Bir sürü karmaşa (; Önce Java dosyasını internetten indireyim de öyle mi vereyim komutları?
0
🌸gozupek
(02.07.09)
(8)

bilgisayar özellikleri

karacoğlan der ki
nedir bilmiyorum valla. bilgisayarıma tıklayıp özellikler diyorum. sadece 384 mb ram diyor. diğer özellikleri nereden öğrenebilirim? pc açılırken siyah sayfada bir şeyler çıkıyor; ama çok hızlı geçtiğinden anlaşılmıyor.diğer özellikleri nereden öğrenebilirim acep?
nedir bilmiyorum valla. bilgisayarıma tıklayıp özellikler diyorum. sadece 384 mb ram diyor. diğer özellikleri nereden öğrenebilirim? pc açılırken siyah sayfada bir şeyler çıkıyor; ama çok hızlı geçtiğinden anlaşılmıyor.

diğer özellikleri nereden öğrenebilirim acep?
0
karacoğlan der ki
(02.07.09)
www.gtopala.com

kurulumsuz çalışan bir program.. sistem hakkındaki her türlü bilgiyi veriyor..
0
rednoff
(02.07.09)
ya dun ben de buna yakin bir soru sordum ama tam yanit alamadim, utandigimdan tekrar soramadim da. cok sagolasin valla soru icin. ha birisi dun demisti ki bir yere git sag tikla orda ozellikler var dedi ama, o dedigi yere gidemedim bi turlu.
0
tm 100 series
(02.07.09)
i43.tinypic.com
tinypic.com

böyle bir şeyler diyor? antika mantika da modifiye etmek istiyorum ya. dvd filan açmıyor. biraz daha hızlanıp daha güçlenmesini istiyorum kasanın.

ortalama ne kadar harcamak gerek?
0
🌸karacoğlan der ki
(02.07.09)
everest de harikadır.
0
ali87
(02.07.09)
ben yorumyapmanızı istemiştim arkideşler? hmm şu biraz zayıf, takviye lazım gibilerinden :D
0
🌸karacoğlan der ki
(02.07.09)
güzelinden bi ram upgrade'i yap.
0
jangara
(02.07.09)
upgrade yapcam demissin tam olarak ne icin upgrade yapıcan? oyun oynarmısın grafik işlemi yapar mısın? veriler yetersiz.
orta karar hafif bir oyun bilgisayarı için:
işlemcin baya eski kalmış. internet için yeterli ama daha fazlasını beklememek lazım. güzel bir core2duo işlemci lazım. e8400 yeterli olur bütçen varsa daha üst modellerede bakabilirsin. işlemci değiştirmek için anakartın da değişmesi lazım. tabi söylendiği gibi ram takviyesi şart. 3 yada 4gb ram taktırabilirsin. ramler ucuz zaten. ekran kartı olarak da amacına uygun onboard yada orta seviye biseyler alabılırsın
0
crucio
(02.07.09)
download ve sörf için kullanıyorum bilgisayarı. profesyonel bir amaca yönelik değil. ama neblim most wanted,cod2, san andreas filan kaldırsa şükela olur.
0
🌸karacoğlan der ki
(02.07.09)
(3)

Dell adaptör sorunu

myblue
Adaptörü prize taktığimda ışığı yanmadı ve kesik kesik tiz bir tonda sanki geri sayım yapıyomus gibi sesler çıkarmaya başladı.Kesin olarak bozulmuşmudur ve tek çare yeni adaptör almak mı?
Adaptörü prize taktığimda ışığı yanmadı ve kesik kesik tiz bir tonda sanki geri sayım yapıyomus gibi sesler çıkarmaya başladı.Kesin olarak bozulmuşmudur ve tek çare yeni adaptör almak mı?
0
myblue
(02.07.09)
Ayni sey bana oldu. Bir iki kere calisti bunu yaptiktan sonra ama ondan sonra hic calismadi. Yeni adaptor aldim mecburen.
0
wpi
(02.07.09)
adaptörü garanti kapsamında değiştirebilirsin, hiç elleme. fiziksel bir sorun olmadığı sürece 2 yıl garantili.
0
abtash
(02.07.09)
yenisini alacaksaniz mecburen. benim adaptor de aglamakli olmustu, miymiymiy, ebay'den 20 yoro'ya almistim. garantisi yoksa ebay.
0
fdegir
(02.07.09)
(3)

ya bu facebookta....

annemadamolgeldedi
slm insanlar... bu facebook denen platformda sadece adini ve ulkesini bildigim birini bulabilrmiyim...yada nasil bulabilirim..nolur yardim edin...
slm insanlar... bu facebook denen platformda sadece adini ve ulkesini bildigim birini bulabilrmiyim...yada nasil bulabilirim..nolur yardim edin...
0
annemadamolgeldedi
(02.07.09)
direk ismini arat işte. daha sonra ülkesine göre filtreleyebilirsin arama sonuçlarını.
0
emrag
(02.07.09)
adını dediğin sadece ismini biliyorsan çok zor. amerika'dan falansa imkansız diyebilirim hatta. tipini de bilirsen, bütün profil fotolarını incelersin, şansın bulursun. veya başka bir özelliğini bilirsen, o da şans eseri profiline yazmışsa aramaya yazarsan yardımcı olabilir.
0
bykush
(02.07.09)
facebook'ta en etkili arama şekli mail adresiyle yapılandır.
0
gonion
(02.07.09)
(3)

windows 7'yi deneyenlere soru

inshroud
Windows 7'de türkçe sesli komut (`speech recognition`) var mı? Ya da eklenti veya yama ile yapabiliyor muyuz? Araştırdım ama konuyla ilgili bilgi göremedim.
Windows 7'de türkçe sesli komut (speech recognition) var mı? Ya da eklenti veya yama ile yapabiliyor muyuz? Araştırdım ama konuyla ilgili bilgi göremedim.
0
inshroud
(02.07.09)
denetim masasında speech recognition sekmesi var ama hiç denemedim. (RC7100 64bit versiyon)

edit: türkçe kısmını görmemişim. benimki ingilizce.
0
crucio
(02.07.09)
henüz yok (7100). türkçe dil paketini sırf bu vardır belki diye kurmuştum ama sesli komut türkçe desteklemiyor.
0
laughtear
(02.07.09)
Tahmin ettiğim gibiymiş, umarım türkçe desteğini de yakında eklenti olarak çıkartırlar. Vista'da ingilizcesini kullandım uzun süre, windowsun şivesi bozuldu beni anlamaya çalışmaktan. Türkçe olursa epey rahat edicez.
0
🌸inshroud
(02.07.09)
(1)

airties rt 104tt modem sorunu

ne gerek var ki
modem --- splitter - splitter --- pc4 | | | pc1 pc2 pc3şeklinde bir ağ yapısı var ben pc4deyim ve airties modem üzerinden ağdaki diğer makinaların açık ya da kapalı olduklarını nasıl anlarım?lan istemcileri kısmında şöyle bir liste var fakat anlamıyorum bunlardan han
modem --- splitter - splitter --- pc4
| | |
pc1 pc2 pc3

şeklinde bir ağ yapısı var ben pc4deyim ve airties modem üzerinden ağdaki diğer makinaların açık ya da kapalı olduklarını nasıl anlarım?
lan istemcileri kısmında şöyle bir liste var fakat anlamıyorum bunlardan hangisi

MAC Adresi IP Adresi Kalan Kira Süresi LAN Grubu
1. 00:1F:C6:AC:- 192.168.2.2 0 Gün, 0:0:0 Saat lan0
2. 00:0F:EA:51:- 192.168.2.8 0 Gün, 0:0:0 Saat lan0
3. 00:13:D4:61:- 192.168.2.3 0 Gün, 1:37:17 Saat lan0

bu tablo nasıl yorumlanır?
0
ne gerek var ki
(02.07.09)
0:0:0 ve 1:37:!7 ler o mac adresinin açık olduğu süreyi belirtiyor sanırım.
0
argent dawn
(02.07.09)
(5)

internete veri depolamak, ubuntu ve xp ile ilgili bir soru (3'ü bir arada)

gozupek
Duyuru insanları, Dün gece XP'ye bir şey oldu, bir virüs dadandı galiba. Neyse XP çöktü ve çalışmıyor. Başlangıç ekranı bitiyor ve mavi ekran veriyor. Ben de Ubuntu 9 cd'sinden bu soruyu soruyorum. * XP format yiyecek ancak veri kurtarma programlarıyla da uğraşmak istemiyorum. Verilerimi internette
Duyuru insanları,

Dün gece XP'ye bir şey oldu, bir virüs dadandı galiba. Neyse XP çöktü ve çalışmıyor. Başlangıç ekranı bitiyor ve mavi ekran veriyor. Ben de Ubuntu 9 cd'sinden bu soruyu soruyorum.

* XP format yiyecek ancak veri kurtarma programlarıyla da uğraşmak istemiyorum. Verilerimi internette nasıl saklayabilirim? Çok önemli olanları diyelim ki 4 gb. Bunları nasıl halledeceğim? Yani upload müessesesinin en basit yolundan bahsediyorum. Dropbox ve Rapidshare dışında bir şey var mı? Çünkü Ubuntu uzmanı değilim, Ubuntu'yu Xp üzerine kurarken her şeyi yok edip Norton Partition Magic gibi programlara muhtaç kalmak istemiyorum.

* Format atmadan XP'yi düzeltmenin bir yolu yok mudur? Yani virüs temizlerken silinen dosyamı XP yerine koysun, her şey eskisi gibi olsun. Yok mu böyle bir seçenek?

* Ubuntu'da sıkıştırdığım bir veri XP'de açılabilecek mi?
0
gozupek
(02.07.09)
1.msn live ın skydrive diye bir hizmeti var 500 MB yer veriyordu, burayı kullanabilirsiniz.
2.windowsu onarım modunda kurabilirsiniz. eski program ve ayarlarınız aynen kalacaktır.
3. zip ile sıkıştırırsanız açabilirsiniz, evet.
0
vampir akrep
(02.07.09)
format atmadan xp'yi düzeltmek anlamında şunu yapabilirsin: xp cd'sini takarsın, bununla başlatırsın ve format atmadan xp'yi kurdurursun. eski sistemi bir klasöre koyup yenisini kurar. böylece sana ait dosyaları daha sonra buradan alır, yedeklersin ve sonra atarsın formatı tertemiz yapmak için (virüs falan var diyorsan).
0
laughtear
(02.07.09)
@ laughtear,

Format atmadan, eski Xp zaten var uyarısı verecektir, o zaman yenisini mi kur dememiz gerekiyor?
0
🌸gozupek
(02.07.09)
humyo.com 10 gb depolayabilirsin. ücretsiz hemde.
0
eternal_soul
(02.07.09)
windows xp cd sini takıp bilgisayarı başlattığında setup eski versiyonu algılıyor ve listeliyor. onarım mı, yoksa direkt kurulum mu yapmak istediğini bu noktada soruyor ve istersen ve seçtiğin windows un üstüne (diskinde birden fazla windows olabilir) kurulum yapıyor.
0
vampir akrep
(02.07.09)
(4)

Adwords + Facebook reklam maliyetleri

zaugnakhaldun
Selamlar, Türkiye'den Google ve Facebook reklamlarında etkin bir şekilde yer alan internet sitelerinin tahmini reklam maliyetleri hakkında bilgi bulmaya çalışıyorum; kafasında fikir olanlar varsa bilgilendirebilir mi acaba?Yani, "internetten alışveriş" diye arattığınızda google reklamlarında ilk sır
Selamlar,



Türkiye'den Google ve Facebook reklamlarında etkin bir şekilde yer alan internet sitelerinin tahmini reklam maliyetleri hakkında bilgi bulmaya çalışıyorum; kafasında fikir olanlar varsa bilgilendirebilir mi acaba?

Yani, "internetten alışveriş" diye arattığınızda google reklamlarında ilk sıralarda kangurum, hepsiburada ve gittigidiyor çıkıyor. Bunların o sıralarda çıkabilmek için aylık / yıllık ne kadar harcama yapmaları gerekir yaklaşık olarak?
0
zaugnakhaldun
(02.07.09)
o kadar çok kritere bağlı bir durum ki bu, ortalama bir butce soylemek pek mumkun degıl sanırım. rekabet cok onemlı, kelımelerın reklam metnı ıle ne kadar alakalı olduguna baglı, tıklanma oranına baglı vs vs. pek yardımcı olamadım sanırım:)
0
think martini
(02.07.09)
Yani kaç milyarlar dönüyor onu çözmeye çalışıyordum; mesela bir internet sitesi 6000 - 30.000 arası ziyaretçi getirecek bir reklam paketi için 2000 TL + KDV diyor; bu mantıklı mıdır, çok daha yukarıya çıkılabilir mi; miktarın ciddi anlamda artırılması her şeyi değiştirir mi yoksa bir noktadan sonra etkilemez mi vs.


Çok fazla kriter var ama belki bir fikir alabilirim diye umuyorum=)
0
🌸zaugnakhaldun
(02.07.09)
6.000-30.000 arası cok buyuk bır aralık. zaten su kadar butceverın su kadar zıyaretcınız olsun mantıgı google ıcın yanlıs bır yaklasım. google boyle bır taahhutte bulunmaz mesela, sız sureklı kampanyayı kontrol edersınız, butce ıle, kelıme bası maalıyetle oynarsınız. sadece butceyı arttırmak en basta ıse yarayabılır belkı ama tek basına bununla en ustte olmanın garantısı yok.
0
think martini
(02.07.09)
bir ara kurcalamıştım.google sizin bütçenize göre ziyaretçi getiriyor.
diyelim 100 lira günlük bütçe 100 ziyaretçi getiricem diyor.getiremezse diyelim o gün 80 getirdi, 80 lira kesiyor.
biraz dengesiz anlattım ama öyleydi benim bildiğim. :)
0
ercu
(02.07.09)
(3)

Format öncesi driver yedeklemesi

Carlito Brigante
başlık az çok belli ediyor soruyu.ofisteki pc ye format atmam gerekti. yalnız hiç bir driveri falan yok.anakartın markasıda Matsonic diye bi marka. internet sitesi yok galiba.format atmadan önce driverlerini yedekleyebileceğim ve format attıktan sonra bir tuşa basıp bütün driverleri geri yükleyeceği
başlık az çok belli ediyor soruyu.

ofisteki pc ye format atmam gerekti. yalnız hiç bir driveri falan yok.anakartın markasıda Matsonic diye bi marka. internet sitesi yok galiba.

format atmadan önce driverlerini yedekleyebileceğim ve format attıktan sonra bir tuşa basıp bütün driverleri geri yükleyeceğim bi program arıyorum.

varmı "aga bak bu süper bunu kullan" dediğiniz zımbırtı? he?
0
Carlito Brigante
(02.07.09)
(bkz: drivermax)

güncelleme konusunda da epey başarılı.
0
apar
(02.07.09)
bir de (bkz: driver magician) var..
0
eleventh american esme has met
(02.07.09)
abtash
(02.07.09)
(2)

bir network te internet onceligi

marabahukmununemeklibascavusu gilliali
"sevgili" santiye arkadaslarimin bazilari ayni network icinde 600k ile download ederler iken benim butun veri akışımı bloke edip agzima sicip, wow da oynatmiyorlar. routerin admin sayfasina erişimim yok. acaba bir şekilde network ta priority kazanabilir miyim?eger bu mumkun degil ise, airties model
"sevgili" santiye arkadaslarimin bazilari ayni network icinde 600k ile download ederler iken benim butun veri akışımı bloke edip agzima sicip, wow da oynatmiyorlar. routerin admin sayfasina erişimim yok. acaba bir şekilde network ta priority kazanabilir miyim?

eger bu mumkun degil ise, airties model modemimin admin page ine brute force ile girebilir miyim?

simdiden herkese cok tesekkurler
0
marabahukmununemeklibascavusu gilliali
(02.07.09)
bandwith manager programları oluyor. çok efektif olmasa da işe yarar heralde.
0
mngdsr
(02.07.09)
sorun su, kendi bilgisayarimi degil de butun networkun bandwidth inden kendime daha cok pay cikarmak istiyorum
0
🌸marabahukmununemeklibascavusu gilliali
(02.07.09)
(4)

mozillada yukardakiler

hayali arkadaş
saçma bi başlık oldu ama isimlerini bilmiyorum onların. Hani most visited, getting started, latest headlines diye gidiyo sen yeni şeyler eklemediğinde.işte onlara yenileri nasıl eklenir diye soracaktım
saçma bi başlık oldu ama isimlerini bilmiyorum onların.
Hani most visited, getting started, latest headlines diye gidiyo sen yeni şeyler eklemediğinde.

işte onlara yenileri nasıl eklenir diye soracaktım
0
hayali arkadaş
(02.07.09)
boş alana sağ tık, sonra yeni yer imi.
0
başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(02.07.09)
ya adres satırının solundaki ikonu ya da açık herhangi bir tabı oraya sürükle bırak.
0
emrag
(02.07.09)
görünüm - araç çubukları - yer imi araç çubuğu
0
jamesjersey
(02.07.09)
ekleyeceğin site açıkken ctrl+d'yi de deneyebilirsin.
0
kirk karaktere sigmayacak adam
(02.07.09)
(4)

itunes'u karistirmadan ayarlari bozmadan (hayir isi neticesinde) baskasinin ipod'una sarki atmanin yolu?

the gambit
annemin bir arkadasi ipod almis ve fransizca sarkilar sinatra felan doldurmami istiyor icine tatile gitmeden, tamam ben yaparim dedim de sonradan sunu idrak ettimkendi itunes'umun icine sadece kendi dinledgim sarkilar var. yani jon baez beklerken `fuck you gently` dinlemesin kadincagiz.o yuzden itun
annemin bir arkadasi ipod almis ve fransizca sarkilar sinatra felan doldurmami istiyor icine tatile gitmeden, tamam ben yaparim dedim de sonradan sunu idrak ettim
kendi itunes'umun icine sadece kendi dinledgim sarkilar var. yani jon baez beklerken fuck you gently dinlemesin kadincagiz.

o yuzden itunes kullanmadan direkt olarak ipodun icine sarki atmaca programina ihtiyacim var. bilen birileri mutlaka vardir.
soyle alakasiz programi acayim ipod degilde cikarilabilir diskmis gibi mutlu mesut calisan diger mp3 calarlarmis gibi davransin?
0
the gambit
(02.07.09)
(bkz: yamipod) falan diyolardi ama?

use at your own risk deniyor ama dikkat.
0
la traviata
(02.07.09)
yamipod'u yerin dibine sokmuslar ama.

aksam olmadan garden of eden bir program cikmazsa, kullanacagiz ama yarina lazim.
0
🌸the gambit
(02.07.09)
wmp'nin işe yarar bir plug-in'i vardı ama adını hatırlamıyorum. google'da şansını bir dene.
0
electropie
(02.07.09)
eneeeee.
yamisoft tabiri caizse sinkaf etti ne var ne yoksa.
sildigim sarkilar bos, dolu olanlar var gibi duruyor ama hic bir sarkiyi gostermiyor.
meh.
0
🌸the gambit
(02.07.09)
(3)

format atsam bile virüsten kurtulamıyorum...

gorunen koyun gorunmez kilavuzu
lanet bir virüse bulaştım efendim. format atıp, bilgisayarı açar açmaz antivirüs kursam bile bulaşıyor herif. virüs'ün iki etkisi var bana. bunlardan biri TASK MANAGER'a ulaşamıyorum. ikincisi ise, SETUP dosyaları hep hata veriyor. 'corrupt' diyor.ne yapmalı da kurtulmalı?
lanet bir virüse bulaştım efendim. format atıp, bilgisayarı açar açmaz antivirüs kursam bile bulaşıyor herif. virüs'ün iki etkisi var bana. bunlardan biri TASK MANAGER'a ulaşamıyorum. ikincisi ise, SETUP dosyaları hep hata veriyor. 'corrupt' diyor.

ne yapmalı da kurtulmalı?
0
gorunen koyun gorunmez kilavuzu
(02.07.09)
combofix denedin mi?
0
poseidon55
(02.07.09)
bir keresinde virüslü windows cd'sine denk gelmiştik. öyle bir şey olmasın? ya da aklında olsun.
0
apar
(02.07.09)
İlk olarak Commbofix denenmeli fakat sanırım yedeklerinden geliyor virus arkadaş...
0
can emre
(02.07.09)
(1)

program adi - muzük

goddar
elimde bir sarki var bu sarkinin uzerine wma ses kaydini eklemem gerekiyor. bunun icin basit, freeware ya da trial da olabilir, AZ yer kaplayan bir müzük programi ariyorum.yardimci olursaniz sevinirm
elimde bir sarki var bu sarkinin uzerine wma ses kaydini eklemem gerekiyor. bunun icin basit, freeware ya da trial da olabilir, AZ yer kaplayan bir müzük programi ariyorum.
yardimci olursaniz sevinirm
0
goddar
(02.07.09)
Mixcraft işine yarar.
0
türk kelekom
(02.07.09)
(3)

ethernet kablosu birbirine bağlama

rurouni
ethernet kablosu birbirine bağlamaya yarayan bir aparat vardı sanki burda bir duyuruda görmüştüm adı ne bunun her yerde bulunur mu acaba ?Bir performans düşüşü olacaktır kesinlikle ama teorik olarak yine 100mbps mi gösterir hızı? elimizdeki ttnet baglantısını sorunsuz kullanır mıyız?
ethernet kablosu birbirine bağlamaya yarayan bir aparat vardı sanki burda bir duyuruda görmüştüm adı ne bunun her yerde bulunur mu acaba ?

Bir performans düşüşü olacaktır kesinlikle ama teorik olarak yine 100mbps mi gösterir hızı? elimizdeki ttnet baglantısını sorunsuz kullanır mıyız?
0
rurouni
(02.07.09)
switch sanırsam bahsettiğiniz..

www.ucuzu.com
0
dambil
(02.07.09)
elektrikçilerde oluyor genellikle.
www.radum.com.au
uçları güzel çakıp oturttuktan sonra pek problem çıkartmaz.
0
vincenzo
(02.07.09)
sıkay
(02.07.09)
(6)

Bir hard disk'in daha önce kullanılıp kullanılmadığını nasıl anlayabiliriz?

loststone
Bir arkadaşıma ikinci el bir bilgisayar satılmış olmasından şüpheleniyoruz. Kendisinin yüklemediği bazı fotolar bulmuş bilgisayarda. Bi de, korsan kopya Microsoft Office yüklemişler. Onun da Program Files klasöründe oluşturulma tarihi, bilgisayarın fatura tarihinden 5 ay önce görülüyor.Get Data Back
Bir arkadaşıma ikinci el bir bilgisayar satılmış olmasından şüpheleniyoruz. Kendisinin yüklemediği bazı fotolar bulmuş bilgisayarda. Bi de, korsan kopya Microsoft Office yüklemişler. Onun da Program Files klasöründe oluşturulma tarihi, bilgisayarın fatura tarihinden 5 ay önce görülüyor.

Get Data Back adlı bir yazılım kullanarak vaktiyle silinmiş bir dosya var mı diye arattık. Ancak pek bir şey çıkmadı. Acep daha önceden format atılıp atılmadığını yahut 2. el olup olmadığını anlama yolumuz var mıdır?

Esenlikle:)
0
loststone
(01.07.09)
recovery programlarından birini kullanarak eski dosyaları görmeye çalışırsın, eğer dosya çıkarsa kullanılmış demektir.

edit: pardon direk başlığa cevap yazdım ben.
0
ocanal
(01.07.09)
@ocanal, Get Data Back'le onu denedik. işe yaramadı.

bi de bulduğu fotoğraflar da fatura tarihinden önce yüklenmiş gibi duruyor.
0
🌸loststone
(01.07.09)
sistem geri yükleme tarihine bakarsanız ve satın aldığınız tarihten önce sistem geri yükleme noktası tarihi görünüyorsa o zaman o bilgisayarın sabit diski önceden başka bir makine de kullanılıyormuş demektir. fakat sistem geri yüklemeyi kapatmış olabilirler o zaman tarih olarak hiçbir şey göremezsiniz.

Başlat/Programlar/Donatılar/Sistem Araçları/Sistem Geri Yükleme

ek: divit değinmiş; imaj dosyası kurulması daha kolay olduğundan divit in dediği gibi çakmışlarsa hdd ye eski dosya şeklinde gözükebilir. şayet geri yükleme noktası varsa, o zaman da yanıltır, yamultur. benim öneri patlıyor o zaman.
0
lejant
(01.07.09)
harddiskin sağlığını ölçen programlar var. "smart" diye bir keyword olacaktı hatta.
harddisk monitör falan diye arat. orada işte ulaşım başarı yüzdeleri falan gibi low level detaylardan yola çıkarak hard disk "health" diye bir yüzde verebiliyorlar, bu kullanımla oluşan zararla doğru orantılı. o %100 derse bu kullanılmamıştır diyebilrsiniz sanırım.

hah ismi de buldum
google: active harddisk monitor. limited versiyonu dahi işe yarar sanırım.
0
lhun
(01.07.09)
crystalmark.info

harddiskin sağlığı ile beraber kaç saat çalışmış olduğunu da işletim sisteminden bağımsız olarak gösteren bir programdır kendisi.
0
diabolus79
(02.07.09)
Komut satırını açıp "systeminfo" yazarsan Windows ne zaman kurulmuş görebilirsin. Fotoğraflar bulmandan dolayı adamların satmadan önce format atmadığını varsayıyorum.
0
crown
(02.07.09)
(2)

Nikon D80 İle İlgili Sorular ? Tuşlar hakkında bilgiye ihtiyacım var.

patetespüresi
selamlar yakın zamanda edindiğim fotoğraf makinesiyle ilgili sorularım var.. aşağıdaki linkte işaretlediğim tuşlar hakkında bilgisi olan varsa yazabilirse çok iyi olur. şimdiden teşekkürler. neredeyse çoğu tuşu bılmıyormusum o da ayrı bi olay :) http://img135.imageshack.us/img135/4356/d80.jpg
selamlar yakın zamanda edindiğim fotoğraf makinesiyle ilgili sorularım var.. aşağıdaki linkte işaretlediğim tuşlar hakkında bilgisi olan varsa yazabilirse çok iyi olur. şimdiden teşekkürler. neredeyse çoğu tuşu bılmıyormusum o da ayrı bi olay :)

img135.imageshack.us
0
patetespüresi
(01.07.09)
sözüm meclisten dışarı
(bkz: rtfm)
0
makineci
(01.07.09)
ben bildiklerimi yazayım.

sol üst fotoğraf:

en üstteki dioptri ayarı. vizör ile kendi gözünüzün derecesini eşitlemeye yarar. vizörden bakınca bulanık görüyorsanız aşağı yukarı çevirip doğru ayara getirirsiniz.

ortadaki AE-L (Auto Exposure Lock) AF-Lock (Auto Focus Lock) yani poz kilidi ve fokus kilidi. bir yerden ışık ölçümü aldınız ve sonraki tüm fotoğrafları o ölçüm bozulmadan çekmek istiyorsunuz. makineyi karanlığa çevirseniz bile ayar aynı kalsın istiyorsunuz. buna basıp kilitliyorsunuz. aynı şey fokus için de geçerli. uzağa çevirince oraya ayrıca fokuslamasın, önceki fokus ayarı bozulmasın diyorsanız da aynı şeyi yapıyorsunuz.

alttaki de netleme noktasını seçebilme şeysi. yani yukarı getirince ok tuşlarıyla fokus noktasını seçiyorsunuz. seçtikten sonra L yapıp kilitleyince hep o noktayı netliyor.

sağ üstteki fotoğraf.

BKT: bracketing tuşu. nikon'da nasıl kullanılıyor bilmyiorum ama özellikle HDR için üç ayrı çekim falan yaparken siz deklanşöre bir kere basıp bırakıyorsunuz, o tanımlı olan kadar fotoğrafı kendiliğinden arka arkaya çekiyor.

sol en alttaki fotoğraf:

deklanşörün sol tarafındaki ışık ölçüm modu. yani merkez ağırlıklı mı, spot mu falan ona basıp tekerlek çevirerek ayarlıyorsunuz.

deklanşörün sağ yanındaki pozlama telafisi tuşu. yne basıp tekerlek çevirerek pozlama telafisini kısıp açıyorsunuz.

üç tane arka arkaya kare gibi olan seri çekim tuşu. deklanşöre basılı tuttukça takır takır seri çekmenizi sağlıyor. (edit: zamanlama ve uzaktan kumanda seçimi de aynı tuştan yapılıyor)

onun altındaki AF'yi bilmiyorum ama canon'da da var böyle bir tuş, yarım deklanşör yapmak gibi. ona bastığınızda objektifin baktığı noktaya af yapıyor. (edit: hayır değilmiş. yarım deklanşördeyken sürekli AF yapıp durayım mı, yani konu hareket ediyorsa ben de sürekli ona netleyeyim mi, yoksa bastığım anda nereyi netlediysem orada kalayım mı şeklindeki AF motorunun davranışını seçeceğiniz düğme imiş)

sağ alttaki fotoğraf.

A-M tuşu. bu tuş zaten makinenin değil lensin üstünde. lensin otofokus manuel fokus seçim düğmesi. peki arkasında bir tane daha AF-M tuşu var makinenin üstünde, o ne derseniz bilemeyeceğim ama sanırım aynı ayarın makineden yapılanı.

sol ortadaki fotoğraf: üsttekini bilmiyorum. alttaki alan derinliği önizleme tuşu.

bu arada: www.k-state.edu
0
kibritsuyu
(02.07.09)
(4)

Iphone GPS yurtdisinda calismiyor mu?

wpi
Turkcell'den alinma 3G Iphone'un GPS'ini 3 ayri ulkede, data roaming acik ve kapaliyken denedim, hic calismadi. Calismamasi mi gerekiyor, benim Iphone'da mi sorun var?
Turkcell'den alinma 3G Iphone'un GPS'ini 3 ayri ulkede, data roaming acik ve kapaliyken denedim, hic calismadi.

Calismamasi mi gerekiyor, benim Iphone'da mi sorun var?
0
wpi
(01.07.09)
Benim de çalışmamıştı, nedenini bilmiyorum ama.
0
luin 41
(01.07.09)
roaming'e aciksa calismasi lazim, benim calismisti, soyle ki
settings,general,network altinda
data roaming 'i on yapacaksiniz, tabi operatorunuzden de roamingini acik olmali.
0
korkmam yalandan yilandan kadar
(01.07.09)
normal gps ise çalışması lazım. sonuçta gsm şebekesiyle bir işi yok. telefonun çekmediği dağ başında olsanız da, uluslararası karasularda olsanız da çeker.
0
burfak
(02.07.09)
@korkmam yalandan yilandan kadar, data roaming acik olarak denedim zaten. Senin hangi ulkede calisti?
0
🌸wpi
(02.07.09)
(1)

hp r927 dijital fotoğraf makinesi, şarj, batarya ve hafıza kartı (ankara veya online)

beyaz geceler
elimde hp r927 dijital fotoğraf makinesi var fakat şarj aleti bulunmuyor.nerden bulabilirm.ayrıca makinenin bir şar edilebilir bataryası var. 2.sini nereden bulabilirm.son olarak her makine için olan hafıza kartları bu makineye de olur mu?
elimde hp r927 dijital fotoğraf makinesi var fakat şarj aleti bulunmuyor.

nerden bulabilirm.

ayrıca makinenin bir şar edilebilir bataryası var. 2.sini nereden bulabilirm.

son olarak her makine için olan hafıza kartları bu makineye de olur mu?
0
beyaz geceler
(01.07.09)
www.adaptorcu.com bu adres belki yardımcı olur size genelde laptop var fakat başka ürünlerde vardı.
0
layer26
(01.07.09)
(5)

eMule kullanıcı sorusu

leon
emule'den indirdiğimiz bir dosyanın dağıtıcısını(?) bulup, onun diğer dosyalarını da indirebilir miyiz?virüs ve illegal içerikten korktuğum için emule'ün "ara" kısmından korkarak dosya indiriyorum, o yüzden.
emule'den indirdiğimiz bir dosyanın dağıtıcısını(?) bulup, onun diğer dosyalarını da indirebilir miyiz?

virüs ve illegal içerikten korktuğum için emule'ün "ara" kısmından korkarak dosya indiriyorum, o yüzden.
0
leon
(01.07.09)
başka bir yol daha var internet üzerinden release linkler yayınlanıyor. o şekilde indirebilirsin.
örneğin www.divxforever.in
ben hiç aramaya gerek duymadan bu releaselardan indiriyorum. tabi illegal içerikten kastın nedir tam onu anlayamadım. çünkü emule'de çoğu dosyalar film, müzik ve oyun gibi dosyalar olduğundan çoğu dosyada illegal içerik olarak sayılır.
0
clones
(01.07.09)
emuleyi 3-5 yıldır kullanıyorum hiç virüs kapmadım, listeye eklediğiniz dosyaları sağ tık yorumlar diyin, en sol sekme olan isimlere bakın, orada farklı farklı kaynaklarda, dosyanın ismi hep aynıysa o dosya indirmek istediğiniz dosyadır. diğer türlü de genelde porno çıkar. virüs olanlar ise, genelde fake zip ve rar dosyalarıdır. bunların da ismi çoğu zaman arattığın dosya artı crack full serial falan olur. onlara da sağ tıklayıp mark as spam derseniz bir dahaki aramalarınızda çıkmaz.
0
baldur2
(01.07.09)
clones, haklısın hepsi illegal, ben daha ağır suç sayılabilecek türden videolardan bahsetmek istemiştim.

baldur2, diyelim ki ben görüntüler diye arattım ve indirdim, formatı avi, mpeg vb. olanların virüs olma olasılığı yok mu? bilemedim
0
🌸leon
(01.07.09)
işte ona da aktarımlara kısmında inen dosyalara sağ tıklayıp yorumlar dedikten sonra isim kısmında bakacaksın gene, uzantılar da ggene bütün kaynaklarda aynıysa çekinmeden indir.
0
baldur2
(01.07.09)
ayrıca en güzeli clones'in dediği gibi forum.divxplanet.com gibi sitelerden indirmek, oradan güvenle indirebilirsiniz, virüs yemezsiniz.
0
baldur2
(01.07.09)
(2)

excel de özel formül yapıştırma sorunu

burke
Arkadaşlar,Excel 2000 de kopyala, özel yapıştır, formülleri dediğimde kopyaladığım hücrede hangi değer varsa onu kopyalıyor, formül de kopyalanmış görünüyor ancak formül işlemiyor, çalışmıyor. Sorun nedir? Var mı tavsiyesi olan*Şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar,

Excel 2000 de kopyala, özel yapıştır, formülleri dediğimde kopyaladığım hücrede hangi değer varsa onu kopyalıyor, formül de kopyalanmış görünüyor ancak formül işlemiyor, çalışmıyor. Sorun nedir? Var mı tavsiyesi olan*

Şimdiden teşekkürler.
0
burke
(01.07.09)
Formülünüzde hücre adreslerinde $ işareti kullanılmışsa nereye yapıştırırsanız yapıştırın hücre adresleri değişmyecektir. Bu işaret harfin önünde bulunuyorsa har, rakamın önünde bulunuyorsa rakam değişmez, ikisinin önünde de varsa ikisi de değişmez.

Örneğin C1 hücresindeki formülünüz =A1+B1 olsun.
Bunu bu haliyle kopyalayıp C2'ye yapıştırdığınızda =A2+B2 olur.
Ya da D1'e yapıştırdığınızda bu kez B1+C1 olacaktır. Yani kopyalamada sonuç hücrenin değiştirdiği yere göre referans hücreler de değişir.

Eğer formülü =$A$1+$B$1 olarak değiştirirseniz, kopyalayıp C2'ye yapıştırdığınızda aynen kalacak hiç değişmeyecektir. Burdaki $ işaretleri kopyalayıp yapıştırma sırasında kendisinden sonra gelen sütun harfinin ya da satır numarasının değişmemesini sağlarlar.

=$A$1+B1 formülünü D1'e kopyaladığınızda yeni formülümüz =$A$1+C1 olacaktır.

Aynı formülü D2'ye kopyaladığınızda ise =$A$1+B2 olacaktır.
0
44
(01.07.09)
hesaplama kapatılmış olabilir.

araçlar - seçenekler - hesaplama - "otomatik" seçersen her formülü eşzamanlı hesaplar
el ile dersen sadece F9'a basınca günceller.
Hücre içinde formül yazar fakat hesaplama yapmaz.
0
ocaan
(02.07.09)
(1)

Symantec Endpoint Protection

pichoscosama
Symantec Endpoint Protection vs Symantec Endpoint Protection Small Business Edition farkları nedir?
Symantec Endpoint Protection vs Symantec Endpoint Protection Small Business Edition farkları nedir?
0
pichoscosama
(01.07.09)
Symantec Endpoint Protection devasa bir suit. Symantec Endpoint Protection Small Business Edition ise bunun bir parçası. öyle bir versiyon yani, daha az özelliği var. İkisi de işletme çözümleri sunuyor. Birisinde daha fazla lisanslama hakkı da var. 20'ye 100 gibi.
0
gozupek
(02.07.09)
(1)

sadece media kontrol tusları olan klavye

cimri
uzerinde sadece, multimedia klavyelerde bulunan ses acma kapama, play/pause/stop gibi tuslar olan bir multimedia klavye var mıdır?
uzerinde sadece, multimedia klavyelerde bulunan ses acma kapama, play/pause/stop gibi tuslar olan bir multimedia klavye var mıdır?
0
cimri
(01.07.09)
Aradığın şey bir uzaktan kumanda olabilir mi?
0
underdose
(01.07.09)
(1)

internet explorer hata veriyor

2enkucukasalsayidir
sevgili sözlükçüler internet explorer ım içinde video bulunduran sitelerde hemen kapanıyor. youtube yazıp açıyorum mesela; youtube u göremeden kapanıyor site. bobiler.org u da açamıoyrum. aynı sorun kendisini wimbledon.org'da da gösteriyor. bi örnek daha vermek gerekirse lostbilgisayari.blogspot.com
sevgili sözlükçüler internet explorer ım içinde video bulunduran sitelerde hemen kapanıyor. youtube yazıp açıyorum mesela; youtube u göremeden kapanıyor site. bobiler.org u da açamıoyrum. aynı sorun kendisini wimbledon.org'da da gösteriyor. bi örnek daha vermek gerekirse lostbilgisayari.blogspot.com da açıldığı gibi kapanan siteler arasında kendine yer bulmuş durumda. yardımlarınızı bekliyorum.
0
2enkucukasalsayidir
(01.07.09)
combofix deneyiniz
0
sourlemonade
(01.07.09)
(3)

ADSL Modem Tavsiyesi

themaster
Sevgili dostlar,evimizde uzun zamandır kullandığımız zoomx5 modeli modemimiz hakkın rahmetine kavuştu.Kendisinin yerini alacak yeni bir modem almak da farz oldu.Zoom x5 le arada sırada sorunlar yaşadık.Modem 2 bilgisayar için ortak kullanılacak.Şöyle uzun süredir kullandığınız, fiyat/performans bakı
Sevgili dostlar,
evimizde uzun zamandır kullandığımız zoomx5 modeli modemimiz hakkın rahmetine kavuştu.Kendisinin yerini alacak yeni bir modem almak da farz oldu.Zoom x5 le arada sırada sorunlar yaşadık.Modem 2 bilgisayar için ortak kullanılacak.Şöyle uzun süredir kullandığınız, fiyat/performans bakımından memnun kaldığınız modem tavsiyelerinize kulaklarımız sonuna kadar açık.

Ankara'dayız _hele 'ben şurdan şu marka/modeli aldım , çok memnunum tavsiye ederim' diyen çıkarsa lokum olur.Teşekkürler
0
themaster
(01.07.09)
Airties tavsiye ederim.Hiç sorun yaşamadım.
0
layer26
(01.07.09)
Siemens tavsiye ederim.
www.teknolojievi.com
0
msb
(01.07.09)
Şu anda evinde airties rt210, air6271, wav140, inca(connexant çipli), pikatel ve zyxel modem bulunan gariban bir dslci miyendis olarak söyleyebilirim ki, performans bakımından kesinlikle zyxel, ama fiyatı yüksek buluyorsanız airties da ehven-i şer'dir. pikatel'i tavsiye etmem. ayrıca kaliteli modemi ucuza getirebileceğiniz isslerden adsl paketi almak da seçilebilecek bir yoldur.
0
gochebe
(01.07.09)
(3)

Boş Usb Belleğe Büyük Dosya Atarken Sürücü Dolu Hatası Almak

ding dong bizim kasap moo moo inekler 2
Efendim şimdi benim bir adet 16gb. hp usb stick'im var. Kendisi fat32 tabiiki. Şimdi ben bu arkadaşın içine 2-3 gb'lık .iso vb. tek dosyaları atamıyorum atmak istediğimde "hedef sürücüdeki disket dolu devam etmek için bir disket yerleştirin" diye bir mesaj alıyorum ama .iso dosyasını winrar ile 100m
Efendim şimdi benim bir adet 16gb. hp usb stick'im var. Kendisi fat32 tabiiki. Şimdi ben bu arkadaşın içine 2-3 gb'lık .iso vb. tek dosyaları atamıyorum atmak istediğimde "hedef sürücüdeki disket dolu devam etmek için bir disket yerleştirin" diye bir mesaj alıyorum ama .iso dosyasını winrar ile 100mb'lık parçalara bölüp atabiliyorum.
Başka usb portlarına sokmayı denedim, disk biçimlendir ile içini tamamen boşalttım ama durum böyle maalesef...
Nasıl çözülür ki bu sorun?
0
ding dong bizim kasap moo moo inekler 2
(01.07.09)
ntfs'ye çevirin.
0
gonion
(01.07.09)
fat32 de 4gb limiti var. ntfs olarak formatlarsan olur
0
kurukafa
(01.07.09)
çok çok teşekkür ederim.
şöyle de bir site buldum ntfs'ye çevirme konusunda belki işine yarayan olur benim gibi.
www.siberhoca.com
0
🌸ding dong bizim kasap moo moo inekler 2
(01.07.09)
(4)

Vista sp2 kaç MB?

ttg
nedir bu paketin boyutu acaba?
nedir bu paketin boyutu acaba?
0
ttg
(01.07.09)
1300 küsür olması lazım.
0
sotw
(01.07.09)
1300kusur olan (ya da her neyse) five-language standalone olan muhtemelen. windows update'ten cekersen daha kucuk oldugunu gorursun. hem kendi isletim sisteminin dilinde olur hem de yuklu olan guncellemelere bagli olarak boyutu azalir. windows update'ten kontrol et.
0
sourlemonade
(01.07.09)
windows update'de boyutu yazmıyor.
0
🌸ttg
(01.07.09)
sag click - view details
0
sourlemonade
(01.07.09)
(2)

pes 2009 ses sorunu

insert coin
pes 2009'un commentary voice dosyası bozuk sanırım, ilk zamanlar spikerin sesi takılıyordu, şimdi ise hiç gelmiyor. ses dosyasını mı değiştirmem gerekir? eğer öyleyse dosyanın adı nedir? değilse nasıl bi çözümü vardır?
pes 2009'un commentary voice dosyası bozuk sanırım, ilk zamanlar spikerin sesi takılıyordu, şimdi ise hiç gelmiyor. ses dosyasını mı değiştirmem gerekir? eğer öyleyse dosyanın adı nedir? değilse nasıl bi çözümü vardır?
0
insert coin
(01.07.09)
o sanırım bilgisayarın ses ayarlarıyla alakalı. ses denetimlerinden sisteminizde kullanan cihazı masa üstü hoparlör olarak ayarlamak gerekiyordu. benim sorunum bu şekilde çözülmüştü.
0
tai
(01.07.09)
aynısı oldu bana oyunu kaldırıp yükledim düzeldi.
0
torsque
(01.07.09)
(1)

notebook - tv bağlantısı v2

rednoff
hai, önceki soruma gelen cevaplar üzerine bir koşu gidip s-video(4pin) + ses kablosu + scart uç aldım.. fakat notebook'un video çıkışı 7 pin'miş.. kabloyu aldığım yerdeki bir notebook'un 7 pin'li çıkışına 4 pin'li kablo cuk oturdu.. şimdi sadece video çıkışı için 7 pin'li çıkışa 4 pin'li kablo olur
hai, önceki soruma gelen cevaplar üzerine bir koşu gidip s-video(4pin) + ses kablosu + scart uç aldım.. fakat notebook'un video çıkışı 7 pin'miş.. kabloyu aldığım yerdeki bir notebook'un 7 pin'li çıkışına 4 pin'li kablo cuk oturdu.. şimdi sadece video çıkışı için 7 pin'li çıkışa 4 pin'li kablo olur mu?
0
rednoff
(01.07.09)
iş güç var diye bakamamıştım da google'dan buldum cevabı oluyormuş.. bu bilgi de burada kalsın lazım olur belki birine :/
0
🌸rednoff
(01.07.09)
(10)

mozilla firefox 3,5 sekme kapatma zımbırtısı "x"

snow bros
hola amigosben bu yeni firefox u indirdim henüz yeni yeni kurcalıyorum fakat açtığım sekmeyi kapatmak için "x" butonu sekme üzerinde yok, eskisinden alışmışım böyle bir gıcık oluyor. nasıl çözeriz bunu dostlar bi el atıverseniz.
hola amigos

ben bu yeni firefox u indirdim henüz yeni yeni kurcalıyorum fakat açtığım sekmeyi kapatmak için "x" butonu sekme üzerinde yok, eskisinden alışmışım böyle bir gıcık oluyor. nasıl çözeriz bunu dostlar bi el atıverseniz.
0
snow bros
(01.07.09)
ctrl + w sekme kapatıyor..
0
dambil
(01.07.09)
peki bunu browser üzerinde sekmeye ekleyemezmiyiz?
0
🌸snow bros
(01.07.09)
kesin yeni sürüme uyumlu bir eklenti vardır.
0
deckard
(01.07.09)
ba$ligina da yazdim bu hatayi, bende de oluyor bazen. browseri tamamen kapatip acmak duzeltiyor $u anda.
0
astaroth
(01.07.09)
yeni tab açıp about:config yazıp enter'a basın
orada browser.tabs.closeButtons'ı bulun.
Value kısmı 0 ise 1 yapın, her tab'e çarpı işareti gelecek.
0
simendiferlerin efendisi
(01.07.09)
@simendiferlerin efendisi söylediğin yöntem halletti sağolasın, herzamam ki gibi süpersiniz canlar.
0
🌸snow bros
(01.07.09)
oha direkt x yokmu$ sende. benim dedigim hatada x'ler var fakat i$levsizdi ^^
0
astaroth
(01.07.09)
olmadı gene yapıyorum o an için geliyor "x" ama kapatıp geri açtığımda kayboluyor, lan bi seferde düzgün yapın bişeyi arkadaş yaaa pööfff
0
🌸snow bros
(01.07.09)
Henüz 3.5 sürümünü yüklemediğimden sorunuza ilaç olmayacak belki ama şayet masaüstü sistem kullanıyorsanız, yani farenizin orta tuşu varsa sekmenin üstünde orta tuşa basınca kapanır, pek kullanışlıdır, bilmeyenlere katkımız olsun.
0
inshroud
(01.07.09)
tab mix plus ilacınız, ama ne yazık ki 3.5 uyumlusu çıkmadı daha :(
0
no avalon
(01.07.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.