Giriş
(1)

Silinemeyen yazıcı

teritori
Vista işletim sisteminde kullandığım yazıcım artık yazdırmamaya başladı. Bağlantı sorunu filan da vermiyor, ama herhangi bir yazdırma işlemine de başlamıyor. Ben de silip tekrardan sürücüsünü yükleyeyim dedim ama bu sefer de mevcut sürücüsünü silemiyorum. "hata - siliniyor" gibi bir ifade yazıyor de
Vista işletim sisteminde kullandığım yazıcım artık yazdırmamaya başladı. Bağlantı sorunu filan da vermiyor, ama herhangi bir yazdırma işlemine de başlamıyor. Ben de silip tekrardan sürücüsünü yükleyeyim dedim ama bu sefer de mevcut sürücüsünü silemiyorum. "hata - siliniyor" gibi bir ifade yazıyor denetim masasındaki işaretinin altında. ne yapsam bilemedim...
0
teritori
(06.07.09)
sanıyorum ki; daha önce yazıcıya gönderdiğin bir çıktı yazılmamış. o da sırayı tıkamış.
hepsini iptal edip yazıcıyı kapatıp açınca düzelir diye salık veriyorum.
0
hollowlife
(06.07.09)
(1)

Yazıcı Sorunsalı

olmaz boyle nick
Dostlar Daha önce hiç işim olmadığı için ve satın da almadığım için şu yazıcı seçerkenki incelikler konulu dersi alamadım. hani "yok abi onun toner i yazıcıdan pahalı , yok işte o az sayıda basıo " tarzı konulara biraz uzağım. Konunun inceliklerini biraz öğrenmek için ağrıtıorum başınızı Gelelim ası
Dostlar

Daha önce hiç işim olmadığı için ve satın da almadığım için şu yazıcı seçerkenki incelikler konulu dersi alamadım. hani "yok abi onun toner i yazıcıdan pahalı , yok işte o az sayıda basıo " tarzı konulara biraz uzağım. Konunun inceliklerini biraz öğrenmek için ağrıtıorum başınızı Gelelim asıl konuya Şimdi çok yoğun olmayan bir muhtarlığa ne tür bir yazıcı gider , bilemedim.e küçük mahalle bütçe de pek yüksek değil haliyle :)...günde 10- 15 çıktı diyebiliriz .

Hangi tip yazıcı önerirsiniz , hata direk model olursa süper olur.

Şimdiden teşekkürler
0
olmaz boyle nick
(06.07.09)
samsung ya da hp'nin baz lazer yazıcı modelleri işinizi görür. Samsung ML-1610, HP 1018 ya da muadilleri. Bu modeller markaların en ucuz modelleri. Ayrıca piyasa da da en yaygın kullanılan modeller bunlar. Tonerleri de sizin için uzun süre idare eder. Bir kez de doldurarak kullanırsanız gayet ekonomik olur.
0
44
(06.07.09)
(2)

video'nun bir kısmını pikselleştirme?

cevaps
hani haberlerde olur ya, suçlanan kişi mahkemeye götürülürken yüzleri piksel piksel yapılır. ama video olduğu için her karede o kişinin yüzünü tek tek pikselleştirmek gerekir. bunu nasıl yapıyorlar? bir videoda bunu yapmak istiyorum fakat hangi programla tam olarak yapabilirim bulamadım. sony vegas
hani haberlerde olur ya, suçlanan kişi mahkemeye götürülürken yüzleri piksel piksel yapılır. ama video olduğu için her karede o kişinin yüzünü tek tek pikselleştirmek gerekir. bunu nasıl yapıyorlar? bir videoda bunu yapmak istiyorum fakat hangi programla tam olarak yapabilirim bulamadım. sony vegas deniyorum ama o sadece geçişlerde pikselleştirme yapıyor sanırım.

özetle, bir nesneyi takip edebilecek (mouse'la ben göstereceğim heralde) ve o alanı pikselleştirecek bir yazılım var mı bildiğiniz?
0
cevaps
(06.07.09)
basit bi yöntemi var mı bilemiyorum ama adobe after fx programı ile track motion özelliğini kullanarak istediğin kısmı kristalize edebilirsin.
www.kkymn.com adresinde kadir köymen'in tutoriallerini izleyerek nasıl yapıldığı hakkında bilgi alabilirsin.
0
hasnicktir
(06.07.09)
boikot
(06.07.09)
(1)

arama motoru

ozdenkyer
yaklasık bi'sene kadar once kullandıgım bi'arama motorunu vardı. Beyin fırtınası, zihin haritası/mindmap gibi isleyen ve aradıgınız seyi ag yapısı ve algoritma olarak iliskili konuları gosteren bi gorsel altyapısı olması lazım. tekrardan adresini bi'turlu bulamadım, hatırlayan varsa sevinirim ..
yaklasık bi'sene kadar once kullandıgım bi'arama motorunu vardı. Beyin fırtınası, zihin haritası/mindmap gibi isleyen ve aradıgınız seyi ag yapısı ve algoritma olarak iliskili konuları gosteren bi gorsel altyapısı olması lazım. tekrardan adresini bi'turlu bulamadım, hatırlayan varsa sevinirim ..
0
ozdenkyer
(06.07.09)
www.hakia.com

bu mu acaba?
0
nikdediginnedirki
(06.07.09)
(3)

attention!

kaisa
harry potter adlı oyunu yükledim,sonra oyunu açmaya çalıştığımda bana "cannot display this video mode,Change computer display input to 1280X1024~60Hz"uyarısını veriyor.bakıyorum zaten ayarlarım bu özellikte sorun ne olabilir,başka nasıl bu sorunu çözebilirim?
harry potter adlı oyunu yükledim,sonra oyunu açmaya çalıştığımda bana "cannot display this video mode,Change computer display input to 1280X1024~60Hz"uyarısını veriyor.bakıyorum zaten ayarlarım bu özellikte sorun ne olabilir,başka nasıl bu sorunu çözebilirim?
0
kaisa
(06.07.09)
ekran kartı driverları ve directx versiyonu güncel mi?
0
metox
(06.07.09)
o kadar pc bilgim yok ama kendim güncellemediğim için güncel değil sanırım,nasıl güncelleyebilirim?
0
🌸kaisa
(06.07.09)
ekran kartının markası ne acaba? kendi sitesinden güncelleyeceksiniz.

directx şuradan: www.microsoft.com
0
metox
(06.07.09)
(2)

Network

arnold schwarzeneger
Selamlar,Bana öyle bir kaynak lazım ki network kurulumu, bakımı, protokoller ıvır zıvırla ilgili anneye anlatır gibi bilgi versin. Yani zaman ayırıp okuduğumda genel konseptle ilgili hiç anlamayan biri olarak fikir sahibi olayım.Internet üzerinde mevcut bir kaynak olursa daha süper olur. Hele hele T
Selamlar,

Bana öyle bir kaynak lazım ki network kurulumu, bakımı, protokoller ıvır zıvırla ilgili anneye anlatır gibi bilgi versin. Yani zaman ayırıp okuduğumda genel konseptle ilgili hiç anlamayan biri olarak fikir sahibi olayım.

Internet üzerinde mevcut bir kaynak olursa daha süper olur. Hele hele Türkçe olursa.
0
arnold schwarzeneger
(06.07.09)
roadrunner_merlin
(06.07.09)
kıyıdan kö$eden: alper.web.tr
0
durum serserisi
(06.07.09)
(2)

notebook karşılaştırması

ibrahim kocyigit
http://www.hplaptoptr.com/hp_laptop_pavilion_tx2630et_3gb.htmhttp://www.hplaptoptr.com/hp_laptop_pavilion_tx2z_2000.htmyukarıdaki iki notebook arasında neredeyse fiyat farkı yok. birinde ram 4gb, diğerinde ise 3 gb. ama 3gb olanında işlemci 2.3Ghz ve önbellek 2mb. 4gb olanının işlemcisi ise 2.2Ghz v
www.hplaptoptr.com
www.hplaptoptr.com

yukarıdaki iki notebook arasında neredeyse fiyat farkı yok. birinde ram 4gb, diğerinde ise 3 gb. ama 3gb olanında işlemci 2.3Ghz ve önbellek 2mb. 4gb olanının işlemcisi ise 2.2Ghz ve önbellek 1mb.

ram'in daha fazla olması işlemci ve önbelleği telafi eder mi? bu aletler arasında ciddi bir performans farkı var mıdır?

şimdiden teşekkürler.
0
ibrahim kocyigit
(06.07.09)
*ram'in daha fazla olması işlemci ve önbelleği telafi eder mi?
-etmez
0
roadrunner_merlin
(06.07.09)
performansta en onemlı etkenlerden birisi cache dir. cache işlemcinin ramidir. bilgiler işlemciye ne kadar yakın olursa o kadar performans alırsın. o yuzden alacağın bilgisayardaki cache in yuksek olmasına dikkat et. 2.5ghz 1mb cache lı işlemci yerine 2.3ghz 2mb cachli işlemciyi tercih edebilirsin hatta etmelisin
0
crucio
(06.07.09)
(3)

nedir bu youtube'un hali allasen?

terp
normal yoldan bir giriliyor bir girilmiyor, niye boyle bu? gecen kose yazarinin da teki yazmisti, youtube yasaginin kalkmasiyla rahat rahat girebiliyoruz, ozlemisiz diye.benim bilgisayarda mi yoksa sorun? bu da iste benim size sorum. tesekkurler...gelisme: yasagin nasil ustesinden gelirizden cok ned
normal yoldan bir giriliyor bir girilmiyor, niye boyle bu? gecen kose yazarinin da teki yazmisti, youtube yasaginin kalkmasiyla rahat rahat girebiliyoruz, ozlemisiz diye.

benim bilgisayarda mi yoksa sorun? bu da iste benim size sorum.

tesekkurler...


gelisme: yasagin nasil ustesinden gelirizden cok neden bir girilip bir girilmedigi merak ettigim. yani yasagin durumu ne? ykosa basbakan bile giriyorum diyor, biliyorum...
0
terp
(06.07.09)
yasak kalktı mı kalkmadı mı bilmem ama ben dns ayarlarını değiştirdim çatır çatır giriyorum, hiç kasamam yasak varmış kalkmış bilmem ne olmuş falan. gayet rahat böyle.
0
suursuz deve
(06.07.09)
youtube jacker kullanabilirsin.
0
tyrarcx
(06.07.09)
bende anlamadım bu durumu.youtube host dosyası değişikliğiyle aşılıyordu ama host dosyasına eklemediğim engelli siteleri(bkz.thepiratebay) de açabiliyorum bazen.garip.
0
karabasmayan
(06.07.09)
(5)

pc'den yerli yersiz gelen sms sesi

baschar
"bip bip" idi bir aralar şimdilerde "cızt cızt" şeklinde sesler gelmekte. scan ettim o kadar. ne var ne yok sildim. hala ses gelmekte. format atmak haricinde pratik bir çözümü olan var mıdır?
"bip bip" idi bir aralar şimdilerde "cızt cızt" şeklinde sesler gelmekte. scan ettim o kadar. ne var ne yok sildim. hala ses gelmekte. format atmak haricinde pratik bir çözümü olan var mıdır?
0
baschar
(06.07.09)
acbaa diyorum bu esnada msn messenger açık olabilir mi? messenger'ın ana penceresinin altında yeralab flash reklamlar bazen bu tür sesler çıkartabiliyor.
0
flexin
(06.07.09)
haklısın o tip reklamlardan da benzer sesler gelmekte ama öyle bir şey değil. baya baya herşey kapalı iken gelebilmekte. bildiğin illet.
0
🌸baschar
(06.07.09)
bip sesi harddiskten geliyor olmasın.harddiskiniz kafa atıyor olabilir.(cümleye bak hizaya gel)
0
karabasmayan
(06.07.09)
yok, harddisk kaynaklı bir ses de değil.
0
🌸baschar
(06.07.09)
görev yöneticisinden işlemler sekmesine geçip şüphe duyduğunuz işlemleri sonlandırp deneyin bir de. bakalım devam edecek mi?
0
flexin
(06.07.09)
(11)

notebook klavyesınde cıkan tus

anneke
cıkmadı aslında muhtemelen kırıldı.alt taraf sılıkon. japonla sılıkona gelmeyecek sekılde yapıstırsam ıdare eder mı? bılgısayarı da yenı aldım sayılır sınır oldum
cıkmadı aslında muhtemelen kırıldı.

alt taraf sılıkon. japonla sılıkona gelmeyecek sekılde yapıstırsam ıdare eder mı? bılgısayarı da yenı aldım sayılır sınır oldum
0
anneke
(06.07.09)
çıksa bile takması zordur onların, servis yakınlardaysa atlayın dolmuşa fln gidin yaptırın.
0
radikalherif
(06.07.09)
yeni dedigim bir yil oluyor
0
🌸anneke
(06.07.09)
kırılmamıştır çıkmıştır o. benim de başıma gelmişti. kırıldı sanmıştım. öyle oynarken çıt diye yerine girmişti. ara sıra çıkıyor aynı tuş yine. böyle sağlı sollu bastrınca giriyo yerine.
0
asanisimasa
(06.07.09)
çıkardım taktım gene. tam ortaya getirip bastırınca çıt diye diye giriyor benimki valla. dene istersen bi.
0
asanisimasa
(06.07.09)
iki yıldır garanti. hem bittiyse bile kırık(eğer gerçekten kırıksa) tuşa yapabileceğin bişey yok. götür servise.
0
jangara
(06.07.09)
yok tusun arkasında dort cıkıntı olması lazım, 3 tane var. kırık yanı. sokmaya calıstım yamuk duruyor parmagıma takılıp elıme gelıyor fılan. gotureyım.

kac para ısterler sızce
0
🌸anneke
(06.07.09)
standart şekilde kendi servisine götürürsen 100 liradan aşağı olmaz da hangi marka? burada ismini vermek istemediğim bir marka ise yardımcı olabilirim ücretsiz. ana servise götür rica et. klavye gibi "ucuz" parçalar garanti dahilinde değiştirildiğinde kargoya tamire değmediği için yurt dışına yollanmıyor. direkt değiştirilip eskisinin sadece tuşları kullanılır. tr distribütörüne bişi girmediği için servisler görmezden gelebiliyor. olmadı bir tuş da takılabilir. makineyi servise bırakıp çıkma mümkünse, rica et ufak bi iş hemen yapılabilir yani. klavye değiştirilmez de o tuş takılır falan. neyse çok uzattım.
0
abtash
(06.07.09)
servisle falan hiç uğraşma. istanbuldaysan mecidiyeköyde, izmirdeysen çankayada, ankara'daysan bilmiyorum nerde laptop tamircilerinin yan yana sıralandıkları yerlere git, "çıkma laptop tuşu" sor. mecidiyeköy'de tanesini 3-5 ytl'den veriyorlar hurda makinelerden söküp.
0
dehri
(06.07.09)
ankaradayım. markası asus.

ben gıdıp ya durduk yere oldu bılmıyorum yarın da gıdıyorum cok magdur oldum fılan demeyı dusunuyorum asuscuya. 100 lıra ısterse vermem ama tek tus ıcın. japonla yapıstırır otururum o ne ya cok paraymıs
0
🌸anneke
(06.07.09)
japon falan dokundurtma klavyeye, garanti dışı kalır yok yere. ya çıkma tuş al, ya servise götür ya da öyle kalsın, yazık olmasın garantine.
0
abtash
(06.07.09)
kedim klavyeyi tırmaladığında ve epey bir tuşu söktüğünde servis tonla para istemişti, kırık yerine dikkatlice japon sürersen oluyor. tuşu yerine takmak epey bir dert, beni çok uğraştırmıştı, ama oluyor, sakin ol ve dikkatli çalış:)
0
yalnux
(06.07.09)
(4)

Rapidshare Hız Sorunu

Vexq
SelamlarRapidshare'e bugünlerde bir şey mi oldu yoksa sorun sadece ben de mi anlayamadım.çok yavaş dosya indiriyorum mesela şuan 35 kb/s ile iniyor bazen 24'e düşüyor sizde bir sorun var mı?
Selamlar
Rapidshare'e bugünlerde bir şey mi oldu yoksa sorun sadece ben de mi anlayamadım.çok yavaş dosya indiriyorum mesela şuan 35 kb/s ile iniyor bazen 24'e düşüyor sizde bir sorun var mı?
0
Vexq
(06.07.09)
yavaşlık değil de arada bir download tamamen duruyor. indirdiğim linki browser'a yapıştırınca sayfayı da açmıyor. sonra geçiyor. ben de anlamış değilim.

not: flashget'le indiriyorum. free download manager falan dene.
0
jangara
(06.07.09)
bugün bişey indirmedim ama dün indirirken bende de vardı yavaşlama olayı.
0
copy paste
(06.07.09)
Firefox'ta bende de download durma olayı oluyor chrome da bu olmuyor ama bu sefer de hız 20 kb'ye düşüyor.
0
🌸Vexq
(06.07.09)
rapidshare premium kullanıcılar için uzunluğu belirli olmayan bir süre için kotaları kaldırdı. herkes yüklendiğinden hızlar düşmüş olabilir.

ya da yine ttnet kaynaklı bir sorun.
0
sutlu nescafe
(06.07.09)
(2)

Formatlanmış ve şifreli micro sd kart sorunu

dragonlarin hastasiyim
nokia 6300 telefonuma ait micro sd karta ne zaman koyduysam bir şifre koymuşum ve hatırlamıyorum. şimdi başka bir telefonda kartı kullanmak istediğimde şifre soruyor. şifre silinir düşüncesiyle karta format attım ama silinmedi. okuduğum forumlarda bazı file explorer programları ile telefonun c: dizi
nokia 6300 telefonuma ait micro sd karta ne zaman koyduysam bir şifre koymuşum ve hatırlamıyorum. şimdi başka bir telefonda kartı kullanmak istediğimde şifre soruyor. şifre silinir düşüncesiyle karta format attım ama silinmedi. okuduğum forumlarda bazı file explorer programları ile telefonun c: dizini altındaki mmcstore dosyasına ulaşıp açarak şifremi öğrenebileceğim yazılmış ama formatladığım için mmcstore dosyası da yok :( nasıl yaparız?

ya da nokia 6300 kullanan ve bana mmcstore dosyası gönderebilecek olan var mıdır?
0
dragonlarin hastasiyim
(06.07.09)
kartı bilgisayarda mı formatladın telefonda mı?
0
jangara
(06.07.09)
kartı hem pc'de hem de telefonda formatladım.
0
🌸dragonlarin hastasiyim
(06.07.09)
(1)

Laptop to TV

maj
Desktop bilgisayarim'da VGA+ SVIDEO 7 pin output varEski model JVC marka TV'imde de 3lu RCA giris (1 video+2ses)Svideo 4 pin girisY/v-Cb-Cr giris Bilgisayarimdan TV'ye en basit nasil goruntu aktaririm. Tesekkurler
Desktop bilgisayarim'da VGA+ SVIDEO 7 pin output var

Eski model JVC marka TV'imde de
3lu RCA giris (1 video+2ses)
Svideo 4 pin giris
Y/v-Cb-Cr giris

Bilgisayarimdan TV'ye en basit nasil goruntu aktaririm. Tesekkurler
0
maj
(05.07.09)
www.bimel.com.tr
www.bimel.com.tr


bu ürünleri alınca olabilir diye düşünüyorum. ama ses için ekstra bir çözüm üretmek gerekebilir. bu ürünlerle sadece görünütüyü alırsınız. ses için de pc nin ses çıkışından televizyonun girişine bir kabloyla bağlantı yapabilirsiniz ya da pc ye speaker bağlayabilirsiniz. vga to s video kablo da bulmak mümkün ama nette bulamadım ben.
0
alan shearer
(06.07.09)
(2)

E-mule dosya indirme hızı

tan vakti
emule'de bazı dosyaların kaynak sayısı fazla olduğu halde inme hızı çok yavaş oluyor. Bazı dosyalarda ise tam tersi. 5 kaynakla 150 kaynaklık dosyadan çok daha hızlı bir indirme hızına ulaşılabiliyor. bunun sebebi nedir? yavaş inan dosyaları hızlandırmanın bir yolu yok mu? emule bağlantım high ID bu
emule'de bazı dosyaların kaynak sayısı fazla olduğu halde inme hızı çok yavaş oluyor. Bazı dosyalarda ise tam tersi. 5 kaynakla 150 kaynaklık dosyadan çok daha hızlı bir indirme hızına ulaşılabiliyor. bunun sebebi nedir? yavaş inan dosyaları hızlandırmanın bir yolu yok mu? emule bağlantım high ID bu arada..
0
tan vakti
(05.07.09)
rurouni'ye katılmakla beraber adsl hızınız 1 mb ise upload hızınızı 16-18 mb yapın en az.
0
baldur2
(05.07.09)
bu her zaman olan bir durum mu yoksa arada bir oluyor dikkatinizi mi çekiyor. eğer arada bir oluyorsa sebebi çok kaynaklı dosyanın türkiye gibi dandik internet bant genişliği olan ülkelerdeki kullanıcılardan çekiyor olmanız olabilir. ve daha bir sürü sebep geliyor aklıma aslında.

ama büyük ihtimalle sorun a4af isimli özelliktir. şimdi siz bir sürü dosya ekliyorsunuz. listenizdeki dosyalar aynı anda aynı kullanıcıda olabilir. emule otomatikman sizi sıralardan daha az kaynak olan dosyaya koyacak diğerine de a4af diyecektir. böylece o kişiden daha az kaynaklı olanı indirirsiniz. diğer yandan çok kaynaklı dosyaların isteyeni de çok olur ve siz yeni bir emule kullanıcısıysanız benim gibi kredi dosyalarını itinayla yıllara yayan hayvanlar gelir sıranızı kaparlar. bunun bir sorun olduğunu düşünüyorsanız modlu emule sürümlerini karıştırmanızı, daha önce indirmek istediğiniz dosyalara manuel "yüksek" öncelik vermenizi tavsiye ederim.

bir başka sebep de çok kaynaklı dosyalardaki kişilerin aslında kaynak olmayabileceği durumu olabilir. yani gördüğünüz sayıdaki insanlarda bulunan dosya parçaları sizde zaten mevcut olabilir. vs vs vs gider bu...
0
tannhauser
(06.07.09)
(5)

silmek ya da silmemek !

pongiyen
arkadaşlar, windows/temp dosyasının içindekileri silersem ne olur? C de yer açmam lazım da..
arkadaşlar, windows/temp dosyasının içindekileri silersem ne olur? C de yer açmam lazım da..
0
pongiyen
(05.07.09)
Hiç bir şey olmaz
siliniz.

Temp zaten temp, ha bi dk ya, windows temp i bilmiyorum sorumluluk kabul edilmez bu sitede yazanların hepsi yalandır. Şeydeki temp klasörünü silmek serbest ama. Local settings mi neydi.
0
oldu görüşürüz
(05.07.09)
silebildiğini silersin zaten silemediğini elleme ama
0
argent dawn
(05.07.09)
ccleaner kullan.
0
bryan fury
(05.07.09)
local settings 'i de silmişim :D bu sorun olur mu ki? onu bulamadığımdan windows/temp e saldırdım..
0
🌸pongiyen
(05.07.09)
yer açmak için sistem geri yüklemeyi iptal edebilirsiniz. böylece geri yükleme dosyalarını silecektir. daha sonra tekrar ihtiyacınız olursa tekrar aktif edip sistem geri yükleme noktası oluşturabilirsiniz.
0
alan shearer
(06.07.09)
(6)

quad core

pelin kalp
acilen bir adet masaüstü pc almam lazım, soru silsilesi şöyle:1) online alışverişte neresi uygun? ben vatan bilgisayar'dan başka bir yer bilmiyorum, bir de hepsiburada.2) quad core işlemcilerde q8300, q8400, q9300, q9400 hangisini tavsiye edersiniz? bunların farkı ne, sadece hız mı?3) overclock nedi
acilen bir adet masaüstü pc almam lazım, soru silsilesi şöyle:

1) online alışverişte neresi uygun? ben vatan bilgisayar'dan başka bir yer bilmiyorum, bir de hepsiburada.
2) quad core işlemcilerde q8300, q8400, q9300, q9400 hangisini tavsiye edersiniz? bunların farkı ne, sadece hız mı?
3) overclock nedir, niye yapılır? kasayı açıp mı yapıyoz, yoksa masaüstünden mi? tehlikeli mi?
4) i7 fiyatları düşsün diye beklemeli mi acaba, değer mi?
5) yeterince cahil miyim pc konusunda?

not: internet, yoğun word-excel ve zaman zaman da pc-kastıran oyunlar için kullanılacak olup kullanıcı teknik olarak pek bir şey bilmemektedir, dolayısıyla hazır pc gerekli, "abi zeus5x işlemci al, bir de su soğutmalı turbo perikles fan tak, cillop olur," demeyiniz
0
pelin kalp
(05.07.09)
1-vatan, gold var iste
2-q su yuksek olan daha iyidir, yenı cıkmıs oluyor sınma vs olarak daha basarılı bir seri
3- overlock 2.2 ghz bi islemciyi 2.5 fln gibi bi hızda calıstırmak oluyor. sogutucun iyiyse pek bi sorun cıkmıyor saece garanti dısı kalıyor.
4-thg nın sitesine bak bi yenı islemci serisi cıkacaksa eskiler dogal olarak ucuzluyor.
5-yok normal gayet.
0
bryan fury
(05.07.09)
nickine bakıp da bayan olduğun düşünülürse, quad'ı bilmen seni baya bir adım öne bile taşımış diyebiliriz :)

1) bunun cevabı verilmiş, vatan, hepsiburada candır.
2) quad işlemci henüz bir çok program desteklemediği için gereksiz görülüyor. eğer çok ileriye dönük düşünmüyorsan çift işlemciler gayet yeterli olacaktır.
3) overclock'un türkçesi hızaşırtmak demektir. biraz ayarlarıyla oynamanız gerekir, bulaşmayınız.
4) i7 fiyatlarının düşmesini beklerken 8 çekirdekli işlemciler çıkar bu sefer onları beklersiniz, sonu yok yani,
5) en başta verdim cevabı.

pc toplamak isterseniz, herkes yardımcı olur, bilmemenizi dert etmenize gerek yok.
0
bykush
(05.07.09)
yakın bir tarihte bilgisayarımı yenilediğim için bu konuda tecrübem oldu..ben sana kafadan quad işlemci al derim. yeni kastıran oyunların hepsi quadları destekliyor ve öneriyor. dolayısı ile duo işlemciler yakında çöp olacaklar.. tabii 1 GB ekran kartı da olması oyunlar için şart..
0
tan vakti
(05.07.09)
hmm evet, anlıyorum, lakin önce şunu belirteyim bayan değilim, sözlükçüler bilir, eheh :) ama şu da bi gerçek ki bayan nicki daha fazla sayıda cevap alıyo, iyi bişiy o yüzden :)

sonuç olarak şu iki pc üzerinde karar kılmaya çalışıyorum, vatan bilgisayardan, fiyatlar uygun gibi geldi bana:
1)INTEL CORE2 QUAD Q8300, 4 GBRAM, 640 GB HD, NVIDIA G100 512/1GB VGA, DVDRW, VISTA HOME PREMIUM.
USB Yazıcı Kablosu, 19" CASPER GENİŞ EKRAN LCD MONİTOR - SIYAH, CANON IP1300 YAZICI FİYATA DAHİL
1,100 TL, 5 TAKSİT
2) INTEL CORE 2 QUAD Q8400, 4 GB RAM, 640 GB HD, 1/2GB ATI HD 4650 VGA, DVDRW, VISTA HOME PREMIUM.
USB Yazıcı Kablosu, 19" CASPER GENİŞ EKRAN LCD MONİTOR - SIYAH, CANON IP1300 YAZICI FİYATA DAHİL
1,189 TL, 5 TAKSİT

Görüldüğü gibi tek fark ekran kartları iken birinin işlemcisi Q8300, diğeri Q8400. Yanına bir de yazıcı sokuşturmuşlar ama fiyatı etkileyecek bir şey olduğunu sanmam. İki pc arasındaki fiyat farkı normal mi?
0
🌸pelin kalp
(06.07.09)
2) Satıştan kalktı mı bilmiyorum ama eğer q95xx yada yukarısını alamıyorsan q6600 efsanesini denemelisin. Fiyat/performans oranı yüksek. Ayrıca işlemci takoz çıkmazsa anakartını O.C. konusunda kendi haline bıraksan bile uçuyor. Çarpanı küçük bir kere. 45nm lik q serilerinin çarpanı büyük, fsp değerleri pek artırılamıyor.

Ekan kartında ise moden numarasının ikinci rakamına bakman daha yerinde bir hareket olacak. Şu listeden ekran kartı yaklaşık performans tablosuna bakabilirsin.

www.thgtr.com

Nvidia GTX 260, GTX 275 ve Ati 4870, 4850, 4770 modelleriyle gayette performanslı biçimde günümüz oyunlarını oynarsınız. Bir ay içerisinde bende bir 4870 almayı düşünüyorum.

Siz gene araştırın bir ama şunların fiyatları fena değil gibi.
www.exa.com.tr
www.exa.com.tr
0
iustitia omnibus
(06.07.09)
1)www.inventus.com.tr
2)hızları bellekleri genel olarak ufak farklar ufak performans farkları
(AMD lere de bir bakın misal AMD Phenom II X4 serisi (920 940 955 filan)))
3)Overclock hız aşırtmadır.sistemin daha hızlı çalışması için yapılır. bu konuda bilgi sahibi değilseniz bulaşmayın (sabit bir yerden yapılmaz overclock yapınca ısınma oluşur kasayı açmanız gerekir(fan değişimi falan filan (forumlara bakınız)))
4)i7 lere verilen para bence hiç değmiyor (anakartları 350 $ bellekleri 300$ sevyesinde)kesinlikle fiyat / performans ürünü değiller
5)inventus özellikle size bu konuda yardımcı olacaktır.
diğer mağazalar ile fiyatlarınıda kıyaslayın toplam bir bilgisayarda 100$ a varan karınızı görüceksiniz.

ayrıca, evvel zaman önce gold pc den bir görevli ile diyaloğum vardı arz ederim.
(ben=B, gold pc görevlisi=G)
ön bilgi
sene 2001-2002 aralığı AMD Athlon 64 işlemcileri overclock da ortalığı yarıyorlar ama çekirdekleri özel kodla geliyor sozluknickmiverulan internette kafayı yarıyor 250 dolar vereceği işlemcisi için araştırıyor serikoduna kadar buluyor ve gidiyor alış verişe
(ki halen hatırlarım kodun sonu BP olacak ki AMD Athlon 64 işlemcimiz Venice çekirdekli olsun ki iyi overclock olsun)

B -Merhaba.
G -Merhaba.
B -ben Amd işlemci almak istiyorum Athlon 64 serisi 3200 + ama venice çekirdekli üretim serisinde ki kod numarası BP olmalı.
G -beyfendi iki çekirdekli işlemciler bize henüz gelmedi
B -beyfendi istediğim işlemci tek çekirdekli hani bunlar isimlendiriliyor kodları seri seri oluyor
G -eöö ahmet beyyy
G2 - buyrun bey fendi ben ahmet size nasıl yardımcı olabilirim
B -off ulan offff
(bu şekilde 4 kişi dolaştım sonuca varılamadı depoya indim sonununda ısrarlarımla kendim aradım baktım buldum aldım) kısacası bilgisizler efenim gold pc den kaçınız
vatan ın ise kazıklarına (fiyat) dikkat ediniz.
0
sozluknickmiverulan
(06.07.09)
(9)

msn de kim engellemiş dalgası

toxxicfox
böyle siteler vardı bi ara kimin engellediğini falan göstermek için şifre istiyordu. gerçekten çalışıyor muydu bu dalga? yani tamam çalıyorsa yine çalsın şifreyi de, cidden doğru bi sonuç veriyo muydu? ha bi de neydi adı tabi..
böyle siteler vardı bi ara kimin engellediğini falan göstermek için şifre istiyordu. gerçekten çalışıyor muydu bu dalga? yani tamam çalıyorsa yine çalsın şifreyi de, cidden doğru bi sonuç veriyo muydu? ha bi de neydi adı tabi..
0
toxxicfox
(05.07.09)
hayır dogru sonuc vermiyo kimin engelledigini ogrenme şansın yok. Sadece kimin sildiğini öğrenebilirsin.
0
rurouni
(05.07.09)
MSN Messenger'da seni kim silmiş/listesine eklememiş görebiliyorsun, o siteler bu işi görüyor ama gerek yok: messengerda da var bu özellik, görebiliyorsun bunu. Ama engelleyeip engellemediğini görmek mümkün değil gibi. Anca durumunu görürsün online/busy/away gibi, ama bu da araçlar > seçenekler > gizlilik > yalnızca izinli listemdeki kişiler durumumu görebilir demedinse olur. Ama çooook zor engellendiğini anlamak. Silinip silinmediğini öğrenmesi kolay ama, o bakımdan işe yarıyor o bahsettiğin siteler kesin. Güvenli de. Son olarak: www.blockstatus.com.
0
peki
(05.07.09)
o sitelerin çoğu virüs yuvasıydı.
0
türk kelekom
(05.07.09)
(git: 81046)

ben burdaki @dnk3r nin söylediğini uyguladım işe yarıyor gerçekten.
0
alan shearer
(05.07.09)
@alan shearer
Onu ben de denedim ama o da çalışmıyor. Tamamen tesadüf yani. Beni engelleme imkanı olmayan - nasıl yapıldığını bilmeyen annemde çıkmadı "not gönder". O daha çok profil sayfasıyla ilgili ya da kişisel ileti adına bişi yapmamış insanlarda öyle oluyor.
0
luin 41
(06.07.09)
@luin 41
ben deneme amaçlı bana ait olan 2 adresimi kullandım ve birinde diğer adresimi silip engelledim. daha sonra diğerinde kontrol ettiğimde "not gönder" kısmı çıkmadı. engellemeyi kaldırıp tekrar denediğimde bu sefer çıktı. hatta emin olmak için birkaç kez denedim ve her seferinde doğru sonuç verdi.
0
alan shearer
(06.07.09)
@alan shearer: sildiğiniz için çıkmıyor olabilir not gönder kısmı.

o siteler de hiç bi işe yaramıyor bildiğim kaddarıyla.
0
denizin kulleri
(06.07.09)
benim denemelerime göre not gönder olayı tamamen silip silmemekle alakalı, engellemekle değil.. bir şey daha sorayım peki, profili açtığımda yenilikler kısmında iletinin değiştiğini, yenilendiğini görüyorum ama msn listesine yansımamış bu değişiklik, bu engellediği anlamına gelir mi?
0
🌸toxxicfox
(07.07.09)
@toxxicfox

hayır gelmez. O kişiyle aynı anda online olmazsanız yaptıgı değişiklikler yansımaz mesenger a. Ve bildigim kadarı ile mesengerdan engellerse msn profiline de bakamıyorsunuz.
0
rurouni
(07.07.09)
(5)

Ipod Touch'ı Nasıl Bilirsiniz?

suursuz deve
Bi tane creative zen mp3 çalarım vardı, burda övdük övdük o kadar, nazar değdi, bugün arka cebime koyduğumu unutup kayalıklara oturunca ekranın ağzı burnu kaydı, yarısı göstermiyor, yarısı da bulanık. garanti belgesini de cüzdanıma koyup, cüzdanımı da kaybettiğimden kelli garantiden şansımı deneme i
Bi tane creative zen mp3 çalarım vardı, burda övdük övdük o kadar, nazar değdi, bugün arka cebime koyduğumu unutup kayalıklara oturunca ekranın ağzı burnu kaydı, yarısı göstermiyor, yarısı da bulanık. garanti belgesini de cüzdanıma koyup, cüzdanımı da kaybettiğimden kelli garantiden şansımı deneme imkanım da yok. Dedim yeni alayım bari. ifot taç düşünüyorum. fotoğraf, müzik ve video çok kullanırım. rock metal dinlerim. şarjı uzun gitsin isterim. çanta taşımadığım için ya cebime koymak ya da kemer askısı tarzı bişey isterim. bu beklentilerimi karşılar mı ifot? ve sahip olanların yorumları nelerdir?
0
suursuz deve
(05.07.09)
Yaklaşık 1.5 yıldır kullanıyorum.Hiçbir kusurunu görmedim,bir şey hariç.Ya benimkinde mi bi anormallik var bilmiyorum ama şarj ediyorum iphone şarjıyla,anca 3-4 saat dayanıyo.USB ile pcden şarj edince daha uzun ama genele göre daha kısa yani.

Onun dışında gerçekten muhteşem ötesi bi varlık.Gerek foto kalitesi,gerek ses kalitesi..
0
archery
(05.07.09)
cidden başarılı bi tasarımı var. kullanımı filan güzel. seviyoruz =))
şarjı iyi gidiyor, ancak cepte taşımak için büyük olabilir sanki?
bi elinize alın bakın boyutu problem olmazsa özellikleri memnun edecektir. =)
0
denizin kulleri
(05.07.09)
Sadece mp3 çalar olsun derseniz;

www.advancedmp3players.co.uk (TR de nerde bulursunuz bilmiyorum:)

Onun dışında Ipod Touch i cok iyi biliriz. 1.5 yıldır kullanıyorum ben de 20 saat gidiyor sarjı music icin bir de 2. nesillerde bu süre arttı. tatmin eder sanırım. wifi falan da fazlsıyla güzel bence.
0
rurouni
(05.07.09)
dediğim gibi fotoğraf ve videoyu da çok kullanıyorum, creative zeni bu yüzden almıştım, ekranı acayip güzeldi. onu kullandık bu seferde başka bir şey deneyeyim diye ipod touch alayım diyorum. her seferinde bir şekilde bozup başka marka alıyorum, alışkanlık oldu :D
0
🌸suursuz deve
(05.07.09)
gayet iyi biliriz ve tavsiye ederiz.. wireless, ekran ışığı vb kapatınca iyi gider şarjı..
0
tan vakti
(05.07.09)
(2)

Windows(XP) Dosya ve Dizin Paylaşımı

roadrunner_merlin
Diyelimki 500GB harici hdd'kimiz var. bu hdd içinde de yaklaşık 400-450GB data(film, oyun, yazılım vs.) var. Ben bu diski paylaşıma açtığımda yada paylaşımdan kaldırdığımda 5-10 hatta doluluğa göre 20 dk işlemin bitmesini beklemek zorunda kalıyorum. Windows'ta dosya ve dizin paylaşımı işlemlerini bu
Diyelimki 500GB harici hdd'kimiz var. bu hdd içinde de yaklaşık 400-450GB data(film, oyun, yazılım vs.) var. Ben bu diski paylaşıma açtığımda yada paylaşımdan kaldırdığımda 5-10 hatta doluluğa göre 20 dk işlemin bitmesini beklemek zorunda kalıyorum. Windows'ta dosya ve dizin paylaşımı işlemlerini bu durumdaki gibi çok dosya/dizinin olduğu durumlarda 20dk değilde 20sn'de bitirmek için yazılım/yöntem var mıdır?
0
roadrunner_merlin
(05.07.09)
dosya sistemi ne harici hdd'nin?
0
bushwacker
(05.07.09)
klasör ayarları ayarlanıyor zımbırtısından bahsediyorsanız beklemek durumunda değilsiniz.
iptal edin efendim. iptal etsenizde paylaşım açılır/kapanır etmesenizde.
0
boikot
(05.07.09)
(3)

JDownloader

orodreth
dosya indirirken jd kullanıyorum fakat internet bağlantısı gidip gelince her şeyi sıfırlıyor, yeniden indirmeye başlıyor tabi bu da benim canımı çok sıkıyor. var mıdır bir çaresi yoksa yeni sulara yelken açmak mı gerek?
dosya indirirken jd kullanıyorum fakat internet bağlantısı gidip gelince her şeyi sıfırlıyor, yeniden indirmeye başlıyor tabi bu da benim canımı çok sıkıyor. var mıdır bir çaresi yoksa yeni sulara yelken açmak mı gerek?
0
orodreth
(05.07.09)
idm: internet download manager bir numaradır.

indirdiğiniz sabit linkse dediğinizde de sorun çıkmaması lazım.
0
geldiler
(05.07.09)
configuration (yapılandırma) altında general (genel) sekmesinde "let internet reconnections interrupt resumable downloads" (bunun türkçe'sini uyduramadım) yanındaki tiki kaldırmayı deneyin. etkili olması için yeniden başlatma gerekebilir.
0
tannhauser
(05.07.09)
eğer premium hesabın yoksa bağlantın kopunca baştan başlaması normal.
0
sutlu nescafe
(05.07.09)
(1)

Telefon Numaralar

buzutku
Selam gönül dostları, yardımsever insanlar, emeğine saygı demeyenler..Benim emektar k750 telefonum iskartaya çıkmış durumda.. Bende ne zamandır notları kağıda yazıp kaybettiğimden bir pda alayım diyordum. Herneyse fazla uzatmadan Toshiba G710 aldım. K750'deki numaraları sıfır sim karda yükledim. Sim
Selam gönül dostları, yardımsever insanlar, emeğine saygı demeyenler..

Benim emektar k750 telefonum iskartaya çıkmış durumda.. Bende ne zamandır notları kağıda yazıp kaybettiğimden bir pda alayım diyordum. Herneyse fazla uzatmadan Toshiba G710 aldım. K750'deki numaraları sıfır sim karda yükledim. Sim kart 200'den fazla almıyormuş. Toshiba'da bazı numaralar var, bazıları yok.

Yani sorum şudur ki; Turkcell'de böyle rehberli bir durum vardı. Araştırdım pek anlayamadım. Oraya kayıt olup tüm numaraları telefonuma otomatik gönderiyorlar mı? Birde ben orada kayıtlı arkadaşlarıma toplu mesaj atabiliyor muyum?
0
buzutku
(05.07.09)
her gönderilen mesaj başına ücret alıyor türksel o konuda.mesaj yollarken telefondan hepsini seç tarzında bişeyle yollarsanız yine olur.
0
buffy de vampir sayilir
(05.07.09)
(3)

N95 Symbian Programları

redskull
selamlar;n95 telefonum için güzel programlar arıyorum ama bulduklarım hep imza sertifika hataası vs.sorunlu çıktı iyi bir site bilen var mı? hatta zip halinde varsa gönderebilirse çok daha şukela olur.
selamlar;

n95 telefonum için güzel programlar arıyorum ama bulduklarım hep imza sertifika hataası vs.sorunlu çıktı iyi bir site bilen var mı? hatta zip halinde varsa gönderebilirse çok daha şukela olur.
0
redskull
(05.07.09)
symbian 3rd edition sanırım o model. ben de vaktinde baya aramıştım, forumlardan da araştırmıştım ama çaresini bulamadım. sis yerine sisx oyunlar ararsanız sorun olma ihtimali azalır. bir de symbian yerine java oyunlara bakabilirsiniz.
0
sanal uyku
(05.07.09)
paketler halinde thepiratebay'de falan var. s60 3rd edition onun symbian ona gore aratirin. ayrica s60v3 diye de gectigi oluyor bazen.

thepiratebay'de falan symbian s60v3 olarak aratin.

java oyunlari gotume benzedigi icin onlarla ugrasmayin sisx uzantili olanlari indirip kurup deneyin derim.
0
entrapmen
(05.07.09)
maxicep.com un forumlarında bir dünya program var. imzalı ve imzasız olarak belirtiyorlar
0
atrin
(05.07.09)
(1)

internet explorer sorunu

nickim onbes harf
win7 kurulu bilgisayardaki internet explorer çok aşırı biçimde anlamsız kasıyor. ama sadece explorer açılırken ve yeni sekme açarken. niye yapar ki bunu ? çok sinir ediyo insanı.not: firefox kullanıyorum ama maillerime bakmak için explorer kullanıyorum
win7 kurulu bilgisayardaki internet explorer çok aşırı biçimde anlamsız kasıyor. ama sadece explorer açılırken ve yeni sekme açarken. niye yapar ki bunu ? çok sinir ediyo insanı.

not: firefox kullanıyorum ama maillerime bakmak için explorer kullanıyorum
0
nickim onbes harf
(05.07.09)
araçlar > internet seçenekler > gelişmiş > sıfırla yaparak düzeltmiş bulunuyorum. başkasının da başına gelir diye dursun burda bi yerde.
0
🌸nickim onbes harf
(05.07.09)
(4)

virüsün BIOS'a yerleşip yerleşmediğini anlayabilmek...

gorunen koyun gorunmez kilavuzu
bir virüs var bilgisayarımda, ama nerde olduğunu bulamadım. BIOS'ta olma ihtimali yüksek. virüsün BIOS'a yerleşip yerleşmediğini nasıl anlarım?
bir virüs var bilgisayarımda, ama nerde olduğunu bulamadım. BIOS'ta olma ihtimali yüksek. virüsün BIOS'a yerleşip yerleşmediğini nasıl anlarım?
0
gorunen koyun gorunmez kilavuzu
(05.07.09)
hiçbir antivirüs bulamadı.
0
🌸gorunen koyun gorunmez kilavuzu
(05.07.09)
Antivirüs programları yok derken varlığını nasıl iddia ediyorsun?
0
ataturkiye
(05.07.09)
bazi anakartlar biosda bir sey var mi diye acilista kontrol edebiliyor (virus check). bios ayarlarina bir bakin.
illa bios'dan supheleniyorsaniz bios'u tekrar yukleyince ortadan kalmasi gerek.
0
entrapmen
(05.07.09)
aktif bilgisayar dunyasinda bios virusu diye bir sey yok, o ihtimali gozden cikar diye ekliyorum.
0
kurukafa
(05.07.09)
(1)

facebook kullanici adi gizleme

lykos
sanirim bugunden itibaren profil sayfalarinda kullanici numarasi yerine kullanici adi gosterilmeye baslanmis. bu durumdan kurtulmanin bir yolu var mi? kullanici adi gizleme secenegi yok mu facebook'ta?
sanirim bugunden itibaren profil sayfalarinda kullanici numarasi yerine kullanici adi gosterilmeye baslanmis. bu durumdan kurtulmanin bir yolu var mi? kullanici adi gizleme secenegi yok mu facebook'ta?
0
lykos
(05.07.09)
eğer bir kişi kendisine kullanıcı adı ayarladıysa bizim kendisini öyle görmemizi istiyor demektir. bunu kapatmanın gizlemenin bir yolu olduğunu sanmıyorum. kendi hesap ayarlarınıza girdiğinizde kullanıcı adı çıkıyor, bir kereye mahsus olmak üzere değiştirebiliyorsunuz. ama gizleme için bir şey diyemiyorum maalesef.
0
pandora
(08.08.09)
(2)

iphone 3gs

yamyum
amerika'dan alsak sözleşmeli mi alacağız kırdırmak falan mı gerekir? alıp türkiye'ye getirmeyi düşünüyoruz ama bu sözleşme olayı nedir? sözleşmesizi yok mu bunun varsa fiyatı nedir?
amerika'dan alsak sözleşmeli mi alacağız kırdırmak falan mı gerekir? alıp türkiye'ye getirmeyi düşünüyoruz ama bu sözleşme olayı nedir? sözleşmesizi yok mu bunun varsa fiyatı nedir?
0
yamyum
(05.07.09)
crown
(05.07.09)
Amerika'dan sozlesmeli Iphone alamazsin,cunku eligible(gecerlilik) degilsin. Bu ne demek? Amerikan vatandasi degilsin,kim oldugun belli degil,hem kel,hem fodulsun demek.Yani adama vermezler telefonu.Onceden alinabiliyordu Apple Store'dan bu cihaz ama 17 Temmuz itibariyle AT&T yasakladi cihazin kontratsiz satisini Apple'a.Kirdirmak icin bir suru program var netten bulup kendin bile kirabilirsin SIM Kilidi'ni. Sozlesmesiz alacak olursaniz sagdan soldan(Ebay,Craigslist.com) 16 GB'liga 700'den fazla vermeyin,600'den asagi beklemeyin((bkz: too good to be true)
0
Gkcn
(25.08.09)
(6)

ubuntu'da ekran kartı tanıtmak?

late viper
Ubuntuda yazılar çok fena, özellikle internet sitelerindekiler. Görsel ayarlardan kurcalamadık yer bırakmadım fark etmedi. Ekran kartı sürücüsü yüklenmediği için böyle olduğunu düşünmeye başladım(vindoz deneyimlerinden hareketle). Gittim ati sitesinden sürücüyü indirdim ama olmuyor, çalışmıyor. "run
Ubuntuda yazılar çok fena, özellikle internet sitelerindekiler. Görsel ayarlardan kurcalamadık yer bırakmadım fark etmedi. Ekran kartı sürücüsü yüklenmediği için böyle olduğunu düşünmeye başladım(vindoz deneyimlerinden hareketle). Gittim ati sitesinden sürücüyü indirdim ama olmuyor, çalışmıyor. "run" uzantılı bu dosya... "deb" uzantılı dosyaları sorunsuz kuruyor ama bu run uzantılı, olmuyor, kurmuyor. Nasıl olacak?
0
late viper
(05.07.09)
cd /home/driver'ın olduğu klasör/
sudo ./ati-driver.run

diyince çalıştırmıyor mu?
0
skatheist
(05.07.09)
misal: getir.net
burada deb'e çevirin diyor, diyor demesine de önce bahsettiğin gibi klasör yolunu girmek gerek masaüstündeki dosya için ne yazmalıyım? orada "cd Desktop" örneği var ama ben onu yazınca saçmalama diyor(No such file or directory).

son durum:
oradaki için; "sh: Can't open ati-driver-installer-9-3-x86.x86_64.run".
senin dediğin için; "sudo: ./ati-driver-installer-9-3-x86.x86_64.run: command not found"
0
🌸late viper
(05.07.09)
envy'i deneyerek kurmaya çalış. "envy-gtk" paketini kur synapticten, o yönlendiriyo seni. nvidia'da kartın modelini sitesine girdiğinde sana kullanman gereken sürümü söylüyodu, ati'de varsa böyle bişey aynı yolu izleyerek halledebilirsin.
0
qranta
(05.07.09)
envy bir tane gösteriyor ve ona da uygun değil diyor...
ati'nin sitesinden indirdim zaten sürücüyü, kartı seçtim, işletim sistemini seçtim; bu run uzantılı dosyayı verdi...
0
🌸late viper
(06.07.09)
forum.ubuntu-tr.org şu sitede araştırmadıysanız buraya bakın. şimdi ben de fazla anlamıyorum benimki nvidia idi ben envy ile halledebilmiştim ve biliyorum ubuntu'da birşeyi kurcalayıp bozduğun zaman düzeltmesi ömür götürüyor adamdan. yanlış bişey yaptırmak istemiyorum burdan. arattım şimdi "ati" diye baya bi başlık var. yardımcı olur heralde.
0
qranta
(06.07.09)
eyvallah,
vallahi son yaptığımdan daha beter olmaz herhalde...
o sh ile olanı yarım yamalak yaptım, kaydı, sonra bir şeyler yaptı eskiye döndü... kesmedi envyden o olmaz dediğini de kurdum tam kaydı;)
baştan bir temiz kuracam...
0
🌸late viper
(06.07.09)
(10)

Ucuz dizüstü bilgisayar

msb
Yalnizca internete girebilsin, word dokumanlarini acabilsin yeter. Bir arkadasin babasi icin bakiyoruz. Var midir bildiginiz bir kampanya, ya da onerebileceginiz bir model?
Yalnizca internete girebilsin, word dokumanlarini acabilsin yeter. Bir arkadasin babasi icin bakiyoruz. Var midir bildiginiz bir kampanya, ya da onerebileceginiz bir model?
0
msb
(05.07.09)
ikinci el dusunun derim. 300 liraya oldukca guzel aletler alabilirsiniz.
0
entrapmen
(05.07.09)
Söylediğiniz mantıkli fakat alacak olan kişi yaşlı ve takıntılı bir insan, kesinlikle sıcak bakmayacaktır bu fikre :)
0
🌸msb
(05.07.09)
asus modellerine bakın işte. takmasın diz üstüne koysun.
0
emininsel
(05.07.09)
İkinci el olmasın demişsiniz ama şunu da hatırlatmadan geçemeyeceğim:
(git: 82169)
0
kriker
(05.07.09)
neden netbook lara bakmıyorsunuz. sanırım 350 liradan başlıyordu fiyatları. (350 liralık olan alınmaz ama) 450 ye 500 e asus un çok güzel eeepc lerinden alabilirsiniz. tam da aradığınız şeyler için tasarlanmışlar hem şıklar hem hafif hem de pilleri çok uzun süre dayanabiliyor. daha ne olsun?
0
rentts1
(05.07.09)
en ucuzundan bi netbook süper olur işte.
0
geldiler
(05.07.09)
@rentts @geldiler

İlk olarak ben de netbook onermistim fakat ekranlari kucuk oldugu icin yazilari okumasi zor olacaktir.
0
🌸msb
(05.07.09)
bu resim ne alaka ki?
0
jeanne hebuterne
(05.07.09)
çözünürlüğü büyütür öyle kullanır kullancak olan kişi. laptop "taşınabilir" pc diye çıktı ancak her laptop kullanıcısı bilir ki laptop taşımak modern insana yapılabilecek en modern işkencelerden biridir. hele ki ucuz bişi istemişsiniz. hani fiyat kısıtlaması olmasa macbook air alın dicem 1,5kg falan ya da sony nin karbon fiber kasalı olan laptoplarını ama zaten ucuz istemişiniz yapcak bişi yok bence netbook almaya ikna edin. gidin bi media markt a orda envayi çeşidi var yapılacak en güzel iş o. hem kullanır hem parmaklarsınız aletleri en iyisine karar verirsiniz.
0
rentts1
(05.07.09)
@rentts +1 diyorum. çantası adaptörü faresi kılı tüyüyle 4 kiloya yaklaşan dizüstü hiç de taşınabilir bişey değildir. omuzçökerten olsa adı neyse.
0
geldiler
(05.07.09)
(6)

windows 7 ile "ne dinliyorum?"

thor odinsson
trt programı gibi oldu ama evet derdim bu, `windows 7` altında `live messenger`'ın "ne dinliyorum?" özelliği çalışmıyor. `media player`'da da, `winamp`'ta da. benden farklı bir işlem yapmayan arkadaşımda takır takır çalışırken bende hiç sallamıyor bile. öneri var mıdır ki?
trt programı gibi oldu ama evet derdim bu, windows 7 altında live messenger'ın "ne dinliyorum?" özelliği çalışmıyor. media player'da da, winamp'ta da. benden farklı bir işlem yapmayan arkadaşımda takır takır çalışırken bende hiç sallamıyor bile. öneri var mıdır ki?
0
thor odinsson
(05.07.09)
belki last.fm yüklemişlerdir. bende de çalışmıyordu, last.fm kurdum çalıştı. kel alaka di mi? ama öyle işte heralde.
0
bellbane
(05.07.09)
last.fm bende kurulu zaten, ayrıca winamp için olan eklentiyi de kurup aktif hale getirmiştim.
0
🌸thor odinsson
(05.07.09)
last.fm'in özelliklerinde var o. bi bak istersen.
0
edge_nabby
(05.07.09)
ı ıh ondan da değil.
0
🌸thor odinsson
(05.07.09)
last.fm'de var abi, valla bak :)
0
edge_nabby
(05.07.09)
last.fm'deki zaten işaretli. sorunla last.fm'in bir ilgisi yok yani. daha önce last.fm'i olmayan arkadaşta çalışıyordu, kurdu hala çalışıyor bir değişiklik yok.
0
🌸thor odinsson
(05.07.09)
(3)

pos makinesi girişine spliter kullanarak telefon da bağlanır mı ?

wish i could fly
aslında başlıkta konu gayet açık ama detaylı anlatayım biraz. şimdi bizim ofiste pos makinesinin bağlı olduğu bir hat var, o hatta aynen modem telefon durumu gibi spliter kullanrak telefon dahil edebilir miyiz acaba ? ikisi de aynı anda sorunsuz çalışır mı ?
aslında başlıkta konu gayet açık ama detaylı anlatayım biraz. şimdi bizim ofiste pos makinesinin bağlı olduğu bir hat var, o hatta aynen modem telefon durumu gibi spliter kullanrak telefon dahil edebilir miyiz acaba ? ikisi de aynı anda sorunsuz çalışır mı ?
0
wish i could fly
(05.07.09)
hayir. o zaten telefon hattini kullaniyor. paralel telefon baglaman lazim.
0
sourlemonade
(05.07.09)
hemen hemen her posta line (gelen hat) ve tel (çıkan hat) olarak iki soket girişi vardır. tel yazan bölümden hat çekerek sorunsuz olarak telefon hattını kullanabilirsin.
0
titiz
(05.07.09)
eğer pos'ta telefon çıkışı yoksa hat çoğaltıcı zımbırtılar var(en fazla 2-3 liradır). line'ı o kutuya sokarsın çıkışları da telefona ve posa takarsın olur biter.
0
dunyayi kurtaran adamin babasi
(05.07.09)
(4)

Altyazı FPS

türk kelekom
İndirdiğim filmin Türkçe altyazıları sadece 23.976 FPS'de ve sanırsam bana 25'lik olanı gerekiyor. Bunu ayarlamanın bir yolu var mı acaba?
İndirdiğim filmin Türkçe altyazıları sadece 23.976 FPS'de ve sanırsam bana 25'lik olanı gerekiyor. Bunu ayarlamanın bir yolu var mı acaba?
0
türk kelekom
(04.07.09)
sanal uyku
(04.07.09)
(git: 69357)
0
yemdihan ucak
(05.07.09)
alternatif olarak kmplayer kullanırsan bunu alt yazı fps dönüşümünden zahmetsizce yaparsın.
0
hoot
(05.07.09)
timeadjuster diye bi program var alt yazısı koyuyorsun sonra filmi açıp filmin en basındaki ve en sonundaki cümlenin geçtiği noktayı seçiyosun o altyazıları ayarlıyor ama belki direk fps ayarı da vardır bilemiyorum bi bak istersen
0
neira
(05.07.09)
(5)

torrent hızı

madrigal
daha önce yazdığım duyuru link dolayısıyla silinmiş heralde neyse bi şekilde torrent indirmeye başladım fakat hızı 24 kb hızlarında seyretmekte , hızı nasıl arttırılır bi yardım lütfen.teşekkürler.not: wireless ile bağlanıyorum,ayrıca torrent bilgisi sıfır bir insanım , anneye anlatır gibi.
daha önce yazdığım duyuru link dolayısıyla silinmiş heralde neyse bi şekilde torrent indirmeye başladım fakat hızı 24 kb hızlarında seyretmekte , hızı nasıl arttırılır bi yardım lütfen.

teşekkürler.

not: wireless ile bağlanıyorum,ayrıca torrent bilgisi sıfır bir insanım , anneye anlatır gibi.
0
madrigal
(04.07.09)
torrent bilgisiyle alakası yok, bir şekilde torrent'e bulaştıysan pc bilgin olduğu kabul edilir. ben de yeni bulaştım dolayısıyla seni en iyi anlayacak benim galiba :) öncelikle hızının 1024 olduğunu kabul ediyorum. 24 ile seyrediyorsa muhtemel sebepler şunlardır:

1. upload hızın çok fazla bağlantının çoğunu bu yiyor o yüzden yavaş gidiyor. torrent'e bulaştıysan bir de netlimiter'a bulaş o upload hızını düşür.

2. çektiğin dosya eskiyse seeder sayısı leecher'dan az ise (yazar burda anneye anlatır gibi anlatması gerektiğini hatırlar ve seeder besleyen, dosyayı çektiğin kişi sayısı; leecher ise dosya çeken sömürücüler der) dosya hızının o seviyelerde olması normaldir. ben dexter'ın 2 sezonunu o hızda çektim 3 gün full açıkken bitti.

3. bu dediklerimi yapıp da güncel bir dosya çekerken hızının 100'lerde gezinmediğini farkedersen bağlantı ayarlarında kesinlikle problem var.
0
bykush
(04.07.09)
bykush'un 1. yazdığına düzeltme olarak: boşver netlimiter'ı, cfosspeed kullan.

2. yazdığına benzer olarak: dosyayı paylaşan sayısı (seeder) azsa 24'le indirmen normaldir. bunun yanında bir de dosyayı şu anda indiren sayısı çoksa sana ulaşma hızı da düşer doğal olarak.

portun kapalıysa düşük hızlarda indirmen normaldir. port açman lazım. (modem marka ve modelinle birlikte "port forward" "port yönlendirme" "port açma" anahtar kelimeleriyle arayabilirsin.


edit: utorrent kullanıyorsan options > speed guide > test if port is... kısmına tıklayarak port açık mı kapalı mı öğrenebilirsin.
0
sanal uyku
(04.07.09)
Torrent hızını arttırmak için port açmak pek işe yaramaz. Port açmak emule gibi programlar için geçerlidir. İndirme hızı düşükse ya internet bağlantınızda bir sorun vardır ya da indirmeye çalıştığınız torrent'in seed/leech oranındadır sorun. Diğer arkadaşın dediği gibi upload hızı fazlayasa da hızınız düşebilir. Bunun için ek bir programa gerek yok. Torrent işlemcisinin içinde [bittorrent, utorrent vs.] ayarlar kısmından sınır koyabilirsiniz. Ben çok denedim ve kanımca en iyisi upload hızını 10 olarak belirlemek. İndirme yapmak için özel tracker [private tracker][Demonoid, bakabt vs.] tercih edin. Herkese açık trackerlarda [public tracker][Mininova, bjunkie vs.] çok fazla seed etmeden kaçan kişi var. Son olarak ben de wireless ile bağlanıyorum. 1 mb internet hızı ile 105 kb/s ile indiriyorum.
0
gyroscope
(05.07.09)
cfos'u yıllarca kullandım geçen sefer yüklemek için aradım. pro olanı buldum, yapamadım, kaldırdım, bütün her şey gitti, toparlayamadım, format attım, normal olanı yükledim, torrent'e link attım, hiç bir şekilde yükselmedi hızı, kaldırdım, netlimiter kurdum, sonra farkettim ki dexter'ın seeder'ı azmış. bir daaki formatta cfos deniycem, sanal uykuya katılıyorum, cfos candır.

@gyroscope: programın içinden uploadı düşürünce download'da düşüyor, yoksa bu kadar insan netlimiter kullanmazdı ;)
0
bykush
(05.07.09)
eğer utorrent kullanıyorsan mesela upload hızını 15 kb/s yapsan bile tracker senden 30-40 arası çekebilir ve sen bunu farketmezsin. en azından utorrentte böyle.
0
tyrarcx
(05.07.09)
(1)

önceki windows sisteminden firefox bookmarkları nasıl kurtarılır?

dirk pitt
2 yıldır kullandığım vista anlaşılmaz bir sebeple boot etmemeye bqaşladığı için(parititon sorunu) başka bir partition a windows 7 kurdum. eski sistemi hiç bir şekilde şu an açamadığımdan, firefoxtaki bookmarklarımı nasıl kurtarırım?
2 yıldır kullandığım vista anlaşılmaz bir sebeple boot etmemeye bqaşladığı için(parititon sorunu) başka bir partition a windows 7 kurdum. eski sistemi hiç bir şekilde şu an açamadığımdan, firefoxtaki bookmarklarımı nasıl kurtarırım?
0
dirk pitt
(04.07.09)
C:\Documents and Settings\username\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\randomstring\bookmarks.html

yolunda bulunuyormuş..
0
oligomer
(04.07.09)
(3)

Modem Sorusu

aidiyetsiz
airties rt-205 modemim var. ps3 te faydalı olması açısından UPnP yi aktif etmek istiyorum. arayüz sayfasını didik didik ettim bulamadım. nasıl yapılır?ayrıca herhangi bir firewall programı kullanmıyorum ama avg kurulu bilgisayarımda, antivirüs programı olarak. o bir şeyler yapıyordur herhalde... ney
airties rt-205 modemim var. ps3 te faydalı olması açısından UPnP yi aktif etmek istiyorum. arayüz sayfasını didik didik ettim bulamadım. nasıl yapılır?

ayrıca herhangi bir firewall programı kullanmıyorum ama avg kurulu bilgisayarımda, antivirüs programı olarak. o bir şeyler yapıyordur herhalde... neyse uzatmayayım ; modemin firewall unu kapatırsam ne olur?
0
aidiyetsiz
(04.07.09)
airties modemler eğer destekliyorsa UPnP varsayılan olarak enabled geliyor.
0
roadrunner_merlin
(04.07.09)
ayrıca, yardımcı olması açısından;
forum.divxplanet.com
0
roadrunner_merlin
(04.07.09)
demek ki UPnP yok modemde. teşekkürler.
0
🌸aidiyetsiz
(04.07.09)
(5)

K- Lite Codec registry key silmemi istiyor

ermanen
K-Lite Codec kurdum. Registry'deki bir kayitin gecersiz oldugunu ve silecegini soyluyor, yerine baska birsey koyacakmis. Bunu kabul edersem bir sorun cikar mi?
K-Lite Codec kurdum. Registry'deki bir kayitin gecersiz oldugunu ve silecegini soyluyor, yerine baska birsey koyacakmis. Bunu kabul edersem bir sorun cikar mi?
0
ermanen
(04.07.09)
cikmaz.

edit: o islem "detect broken codecs" secenegi isaretliyse yapiliyor. bozuk olan ya da artik var olmayan seyleri siliyor.
0
sourlemonade
(04.07.09)
k-lite yamuk yapmaz. ama sen bi screen shot alda ona göre yorum yapalım
0
roadrunner_merlin
(04.07.09)
screenshot almadan kabul ettim.
0
🌸ermanen
(04.07.09)
k-lite da yamuk olmaz. bana da bazı bazı yüklerken soruyor okumadan kabul ediyorum. benden önce kaç milyon kişi kullanıyor onu. bir sorun çıksa yeni sürümünü hemen çıkarırlar.
0
bykush
(05.07.09)
codec paketleri yüklemek artık eski moda gibi bir şey oldu, kendinden codeclerle gelen video ve ses oynatıcılar var.

video için the kmplayer, vlc
ses için ise foobar2000, winamp tavsiyedir.

eğer dert encoding ise onun için de ayrı programlar var elbet.

sevgiler saygılar
0
bushwacker
(05.07.09)
(1)

Steam hesabım çalındı

xenophobe
steam hesabımı açıyordum, yanlış şifre dedi. hesabın sayfasına baktım son online 6 saat önce yazıyordu ki ben o sırada uyuyoırdum ve pc de kapalıydı. yeni şifre istedim ama mail adresinide değiştirmiş sanırım o da gelmedi falan. steam a mail atmam lazım, türkçe desteği var mı steamın? yoksa ingilizc
steam hesabımı açıyordum, yanlış şifre dedi. hesabın sayfasına baktım son online 6 saat önce yazıyordu ki ben o sırada uyuyoırdum ve pc de kapalıydı. yeni şifre istedim ama mail adresinide değiştirmiş sanırım o da gelmedi falan. steam a mail atmam lazım, türkçe desteği var mı steamın? yoksa ingilizce olarak hangi adrese mail atıcam?
0
xenophobe
(04.07.09)
Steam forumlarında destek kısmına gireceksin. Support. Üye olup, giriş yaptıktan sonra, kayıt bırakıyorsun, hesabım çalındı diye. Sana bir kayıt numarası verecek sonra (ticket). Eğer elinde kutu varsa, üzerindeki seri numarasının yanına ticket numaranı yazıp, resmini çekip gönder. Kredi kartıyla doğrudan steam üzerinden aldıysan, kartının son 4 hanesini falan istiyorlardı sanırım. 3-4 güne geri alırsın, dert etme.
0
tcp0203
(04.07.09)
(7)

web cam'i pc'den bağımsız çalıştırmak

pozitif dusunce de kazanir
pille veya başka yöntemle mobil olarak çalıştırmak, hatta görüntüyü kaydetmek mümkün mü?mümkünse nasıl?
pille veya başka yöntemle mobil olarak çalıştırmak, hatta görüntüyü kaydetmek mümkün mü?
mümkünse nasıl?
0
pozitif dusunce de kazanir
(04.07.09)
goruntuyu neye kaydetmeyi dusunuyorsun? yani webcamlerin icinde hafiza yok, bir yere kaydetmen, yani bir seye baglaman gerekiyor. olay baglamakla bitmiyor tabii ki ama istedigin seyin mantikliligindan emin olup olmadigini sorgulaman icin soruyorum sadece. :)
0
kurukafa
(04.07.09)
bana da mantıksız geliyo :) ama ne bilim belki vardır bi yolu diye sormuştum.
0
🌸pozitif dusunce de kazanir
(04.07.09)
yani muhtemelen teoride mumkun, pratikteyse imkansizdir ama bir yolu olabilir. tam olarak neye baglanmasi dusunuluyorsa cozumu de ona gore olacaktir ama.
0
gimbal
(04.07.09)
pc'den bagimsiz olarak kucuk bir alet uzerinden yapabilirsin usb host giri$i olan. icerisinde embedded bir i$letim sistemi varsa daha kolay olur.
0
arcano
(04.07.09)
mp3 çalara bağlanabilir mi ki?

tamam çok saçma ama bir yol arıyorum gerçekten
0
🌸pozitif dusunce de kazanir
(04.07.09)
mp3 calarda usb host giri$i yoktur, slave olarak cali$ir. uzerindeki usb giri$i bilgisayardaki usb giri$i gibi olan bir alet olmasi gerekiyor.
0
arcano
(04.07.09)
pille calisan ufak embedded bir makina ayarlarsin icinde linux calisir. sonra webcamin icin surucu yazarsin (veya halihazirda bulunan biri icin webcam alirsin), yani gimbal'in dedigi gibi yeterince hacker isen teoride mumkun, ancak gorunuse gore pratikte mumkun degil su an senin icin. :)
0
kurukafa
(04.07.09)
(1)

diff (patch)

turkish tekila
mac'teki bir app için elimde diff dosyası mevcut. bunu nasıl patch olarak kullanabilirim? hiç anlamadığım bir konu.
mac'teki bir app için elimde diff dosyası mevcut. bunu nasıl patch olarak kullanabilirim? hiç anlamadığım bir konu.
0
turkish tekila
(04.07.09)
patch kaynak dosyalarin bulundugu klasore konur, teminalden "cd /dosyalarin/bulundugu/yer/" diyerek o klasore cikilir sonra yine terminalden "patch -p0 > dosya.diff" yazilirsa olmasi lazim.
0
kurukafa
(04.07.09)
(4)

3g mobil internet

sarper361
romalılar!!!bu 3g geldiğinde mobil internet adslnin yerine geçecekmiş diye duydum ne kadar doğru? 8mbitlik yaptıracaktık bir şeyler duyduk 3g gelince internet uçacak ttnet yusuflarda her yere başvuru noktası açıp milleti sözleşmeli yapıyor diye doğru mudur?
romalılar!!!
bu 3g geldiğinde mobil internet adslnin yerine geçecekmiş diye duydum ne kadar doğru? 8mbitlik yaptıracaktık bir şeyler duyduk 3g gelince internet uçacak ttnet yusuflarda her yere başvuru noktası açıp milleti sözleşmeli yapıyor diye doğru mudur?
0
sarper361
(04.07.09)
telefondan internet büyük ihtimalle telekomununkinden daha hızlı olacak ama uygun bir fiyata düşmesi için senelerce beklememiz muhtemel..
0
erostrada
(04.07.09)
aslında 3g adsl ile rakabet edebilir. ama telekom ve gsm şebekelerinde karmaşık çıkar ilişkileri olduğu için bu tip halk yararı oluşturabilecek güdüler oluşamıyor. tahminim 3g ile mobil internet fiyatları da düşecek ama adsl e göre pahalı olacak. hele sınırsız mobil internet biraz hayal gibi şimdilik.
0
hayo
(04.07.09)
Uzun vadede Telekom bir hayli zora girecek orasi kesin, girsin de zaten.

Mesela su anda evimde bulunan sabit hatli telefonu kullanmamama ragmen her ay sabit ucretiydi osuydu busuydu en az 20-25 tl para oduyorum. E bir de 30 TL adsl ucreti! Yani her ay 50-55 TL en dusuk hizda internete ulasabilmek icin odedigim rakam (Dunyanin en dusuk hizda internetine en yuksek ucret, yolunacak tavuguz ya biz). 3G yayginlasinca direkt olarak ev telefonumu ve adsl hattimi iptal ettirip, Avea sınırsız tarifesine gecip, Telekom'la tum ilisigimi kesmeyi dusunuyorum. Bircok insanin da benim gibi dusundugunu zannediyorum. Telekom bunu hak ediyor cunku, pislik herifler!
0
msb
(04.07.09)
şu anda adsl tarfielerinin iki katı gibi olacağı söyleniyor. ayrıca sınırsız tarife hiç olmayabilir gibi bir söylenti de mevcut. genellikle kıbrıs da 6 aydır tcell bu hizmeri verdiği için oradaki fiyatları baz alıp böyle olacak diyenler de mevcut. ama bi akıllılık eder de adsl fiyatları ile aynı bile olursa turk telekomdan gına gelmiş bir çok insan anında 3g ye terfi eder mobil modemlerle.
0
sijwocaq
(05.07.09)
(2)

Rourter mı switch mi?

inugard
Şimdi airties rt-102 modem var. Ethernet çıkışını evin diğer ucundaki makine, usb çıkışını da benim makine kullanıyor ama 3 metrelik kabloyla. Nete fazla yüklenince artık kablo uzunluğundanmıdır nedir bir süre sonra bağlantı kopuyor, kabloyu çıkar tak yapınca düzeliyor. İstiyorum ki benim makine de
Şimdi airties rt-102 modem var. Ethernet çıkışını evin diğer ucundaki makine, usb çıkışını da benim makine kullanıyor ama 3 metrelik kabloyla. Nete fazla yüklenince artık kablo uzunluğundanmıdır nedir bir süre sonra bağlantı kopuyor, kabloyu çıkar tak yapınca düzeliyor. İstiyorum ki benim makine de ethernet kullansın. Rourter mı switch mi hangisiyle nasıl yapılmalı?
0
inugard
(04.07.09)
(git: 47854)
0
ocanal
(04.07.09)
switch ile olur..
0
metox
(04.07.09)
(2)

bu hdd ıyı mıdır?

think martini
merhaba, teknosa toshıba'da kampanya yapmıs; fıyatı makul. hdd alırken nelere dıkkat etmek lazım, pek bılgım yok. duyuru'dakı dıger soruları da okudum bu konuda ama bu urun nasıl, karar veremedım? yoksa seagate ya da maxtor mu alsam? toshıba ıyı mıdır? bunun artıları/ eksılerı nelerdır?http://www.te
merhaba, teknosa toshıba'da kampanya yapmıs; fıyatı makul. hdd alırken nelere dıkkat etmek lazım, pek bılgım yok. duyuru'dakı dıger soruları da okudum bu konuda ama bu urun nasıl, karar veremedım? yoksa seagate ya da maxtor mu alsam? toshıba ıyı mıdır? bunun artıları/ eksılerı nelerdır?

www.teknosa.com
0
think martini
(04.07.09)
bu fiyata 250gb pekte makul sayılmaz

edit: bu varmış mesela hiç zorlanmadan bulduğum

www.bimeks.com.tr
0
cnonefb
(04.07.09)
@cnonefb
+1

-------------

vatanbilgisayar.com
vatanbilgisayar.com

seç, beğen, al.
0
roadrunner_merlin
(04.07.09)
(4)

çok teknik sorular ( youtube falan)

başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
merhabalar, çok erken olmuş ben yatıyorum siz cevaplayın.-pc'de hosts dosyasına ip ekleyerek youtube'a giriyorum. fekat laptop'ta hosts dosyası yok. hosts1 var ona da kopyaladım olmadı. niye?-psp'de youtube izleniyordu bir şekilde. neydi o program? başlığına yazmaz mı lan insan? hayırsızlar.-diğer
merhabalar, çok erken olmuş ben yatıyorum siz cevaplayın.

-pc'de hosts dosyasına ip ekleyerek youtube'a giriyorum. fekat laptop'ta hosts dosyası yok. hosts1 var ona da kopyaladım olmadı. niye?

-psp'de youtube izleniyordu bir şekilde. neydi o program? başlığına yazmaz mı lan insan? hayırsızlar.

-diğer soracağım sorular neydi? en az iki tane daha vardı. onları da cevaplayın.

teşekkürler.
0
başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(04.07.09)
2. psptube
0
ermanen
(04.07.09)
*pc'de hosts dosyasına ip ekleyerek youtube'a giriyorum. fekat laptop'ta hosts dosyası yok. hosts1 var ona da kopyaladım olmadı. niye?
- (bkz: mahkeme kararı temizleyicisi)

*psp'de youtube izleniyordu bir şekilde. neydi o program? başlığına yazmaz mı lan insan? hayırsızlar.
- forum.donanimhaber.com

*diğer soracağım sorular neydi? en az iki tane daha vardı. onları da cevaplayın.
- ???
0
roadrunner_merlin
(04.07.09)
diğer iki sorunun cevabi
a- beggin
b- yaramaz o kiz sana.
0
la traviata
(04.07.09)
youtube'un yasaklı olması psptube'u etkilemiyor değil mi?
0
🌸başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(04.07.09)
(1)

Almanya Üzerinden İnternete Girmek !

ercü
Merhabalar. Bir site var ve bu siteye Almanya üzerinde bağlanıyormuş gibi girmem gerek.Proxy falan varmı bi teknik bilen.İşe yarayan bir site mesela.(ALMANYA ÜZERİNDEN)Tşk !
Merhabalar. Bir site var ve bu siteye Almanya üzerinde bağlanıyormuş gibi girmem gerek.Proxy falan varmı bi teknik bilen.İşe yarayan bir site mesela.
(ALMANYA ÜZERİNDEN)

Tşk !
0
ercü
(04.07.09)
www.4proxy.de
bu var my-i-p.com bu siteyi açarsan ip'ni almanyada gösterirse işine yarayabilir.
0
edip
(04.07.09)
(1)

rapidden modemi yeniden başlatıp seri dosya indiren program

tgc
neydi abi bunun adı?
neydi abi bunun adı?
0
tgc
(04.07.09)
CryptLoad olabilir mi ben bunu kullanıyorum gayet işe yarıyor.
0
zozjotejmnk
(04.07.09)
(6)

hdd den fotoğraf kurtarma programı?

eternal_soul
google da aradım. tek tek denersem sabah olur. işim acil, sabaha kalmamam gerek. bildiğiniz program var mı?not: data programları işe yaramıyor. ayrı foto kurtarma programları var.
google da aradım. tek tek denersem sabah olur. işim acil, sabaha kalmamam gerek. bildiğiniz program var mı?

not: data programları işe yaramıyor. ayrı foto kurtarma programları var.
0
eternal_soul
(04.07.09)
pc inspector smart recovery var bende hafıza kartlarındakini kurtarıyor herhalde harddiski de kurtarır ama uzun sürüyor baya aklında olsun
0
argent dawn
(04.07.09)
ayrı foto kurtarma programını sizden duydum ilk defa. data datadır, foto olsun, müizk olsun ne olursa olsun. (bkz: recuva)
0
turkish tekila
(04.07.09)
uzun sürüyor derken? yani süresi data kurtarma programı gibi mi?
0
🌸eternal_soul
(04.07.09)
@turkish tekila, çok denedim data programı ile foto kurtarmayı. kurtaramıyor. açılmıyor resimler. 3 farklı program ile denedim. restorer2000, getdataback, myrecovery.

nette dolaşıyor foto kurtarma programı diye. ben de tam bilmiyorum, ilk bu gece duydum.
0
🌸eternal_soul
(04.07.09)
ötekileri denemedim ama 1gblık kartı 1 saatte falan tarıyordu yanlış hatırlamıyorsam
0
argent dawn
(04.07.09)
Photorec işe yarayabilir ama arayüzü karışıktı diye aklımda kalmış.Yine de siz bir göz atın
www.cgsecurity.org
0
fretboard
(04.07.09)
(4)

Windows 7

sarere
Xp sp3'ün yerine kurmayı düşünüyorum bunu. Xp sp3 kadar stabil, oyunlarda falan arıza çıkartmayacak, vista gibi saçma sapan hatalar vermeyecek, user friendly sürümü hangisidir windows 7 nin?
Xp sp3'ün yerine kurmayı düşünüyorum bunu. Xp sp3 kadar stabil, oyunlarda falan arıza çıkartmayacak, vista gibi saçma sapan hatalar vermeyecek, user friendly sürümü hangisidir windows 7 nin?
0
sarere
(04.07.09)
oyunlarda ariza cikarmasi garantidir, emin olabilirsiniz. mimari olarak sonucta vista gibi. yine de bir sekilde calistirmayi basariyorlar. uyumluluk modu bilmem ne. sayet bir sikayetiniz yoksa bir muddet daha xp ile devam edin. niye durduk yere duzgun calisan seyden hala deneme surumu olan seye gecesiniz var anlamadim.
0
entrapmen
(04.07.09)
5 aydir kullaniyorum. hicbir oyunda sorun cikarmadi. vista tabanli olabilir ama adamlar armut toplamiyor. sukela bir isletim sistemi.
0
crucio
(04.07.09)
aynı şekilde benim de indirip kurasım var ama stabil sürümünü bekliyorum betalarla uğraşmak istemiyorum. biraz daa bekleyin ekim'de çıkacaktı sanırım.(çok pis salladım umarım tutmuştur)
0
bykush
(04.07.09)
2010 baharı gibi aklımda kalmış ama yamuluyor da olabilirim.

işletim sistemi gerçekten bu sefer olmuş gibi, europa universalis 2 oynuyorum, fm 2009 oynayamıyorum bir türlü çalışmıyor. bakalım formatla tekrar deneyeceğim. fm'i çalıştırabilenler de var, benim gibi oynayamayanlar da. cm 01/02 devam :)
0
thor odinsson
(04.07.09)
(4)

print edilemeyen pdf

papado
merhaba,elimde bir pdf var. 400 sayfa civarı. yazarı pdf'i şifreleyip, "secured" yaptığı ve printi engellediği için print edemiyorum. print opsiyonu açılmıyor. print için ne yapmam lazım?
merhaba,
elimde bir pdf var. 400 sayfa civarı. yazarı pdf'i şifreleyip, "secured" yaptığı ve printi engellediği için print edemiyorum. print opsiyonu açılmıyor.
print için ne yapmam lazım?
0
papado
(03.07.09)
word dosyasına çevirme şansınız var mı?
0
rodeocu
(04.07.09)
kopyalamayi da engellediginden word de yapilamaz muhtemelen.
suradakiler isinize yarayabilir;
www.eksiduyuru.com
www.eksiduyuru.com

bunun gibi daha bir suru duyuru var, aramaya pdf yazip aratin.
0
entrapmen
(04.07.09)
www.ensode.net

edit: 5mb ile sınırlandırmışlar. eskiden yoktu böyle bişe.
0
cruor
(04.07.09)
foxit reader oyle sinirlamalari sallamiyor olabilir
0
yirtik foto
(04.07.09)
(2)

Yahoo Mail - Bütün EMaillerin Toplam Sayılarını Bulmak?

roadrunner_merlin
yahoo mail'deki adresimde bulunan bütün maillerimin toplam sayısını hangi pratik ve hızlı yöntem ile öğrenebilirim?
yahoo mail'deki adresimde bulunan bütün maillerimin toplam sayısını hangi pratik ve hızlı yöntem ile öğrenebilirim?
0
roadrunner_merlin
(03.07.09)
tümünü okunmadı olarak işaretlerseniz klasörlerin herbirinin toplamını vermesi gerekir, iş görür gibi.
0
slipper
(03.07.09)
@c sharp
tam istediğimde buydu
buraya hangi navigation yöntemiyle geldik?
0
🌸roadrunner_merlin
(03.07.09)
(3)

toplama bilgisayar,nerden alırım?

bluewhale
inernette var ,toplama pc sihirbazı falan, ama pc parcalarının ozelliklerini cok fazla bilmiyorum. hangi anakart iyidir hangi islemciye uyar bilmem. oyuzden bana yardımcı olacak profesyonel olarak pc toplayacak bir yer var mi istanbulda.tercihan bakırkoy ve cevresinde.bu arada hazır toplanmıs pc sat
inernette var ,toplama pc sihirbazı falan, ama pc parcalarının ozelliklerini cok fazla bilmiyorum. hangi anakart iyidir hangi islemciye uyar bilmem. oyuzden bana yardımcı olacak profesyonel olarak pc toplayacak bir yer var mi istanbulda.tercihan bakırkoy ve cevresinde.bu arada hazır toplanmıs pc satan bi yerde olabilir oyun oynamak icin alıcam zaten kendisini.
0
bluewhale
(03.07.09)
gold computer olabilir.
0
tyrarcx
(03.07.09)
inventus'dan şaşmayın derim.
0
yurdum insani
(03.07.09)
hazır pc'yi herkes toplar. ama yanlış olan satıcısına toplatmaktır. en iyisi istediğiniz pc için, ne kadar fiyat ayırdığınızı, ne tür uygulamalar için kullanmak istediğinizi yazın, parçaları verelim. tek tek alın, sonra kurmayı bilen biri yardımcı olur.

bir de tek yerden almayın bütün parçaları.
0
bykush
(03.07.09)
(6)

fotoğraf makinesi kullanıcılarına sevgilerle...

flormar_319
sevgili sözlük sakinleri;bir arkadaşıma hediye olarak nikon d80 için polarize filtre almak istiyorum fakat bu konuda bilgim olmadığından yanlış bir şey almamak için sorayım dedim. 50 mm'lik lens (hani şu vesikalık için kullanılanlardan) için polarize filtre kullanılmaz mı yoksa başka bir ölçüsü mü v
sevgili sözlük sakinleri;

bir arkadaşıma hediye olarak nikon d80 için polarize filtre almak istiyorum fakat bu konuda bilgim olmadığından yanlış bir şey almamak için sorayım dedim. 50 mm'lik lens (hani şu vesikalık için kullanılanlardan) için polarize filtre kullanılmaz mı yoksa başka bir ölçüsü mü vardır? zira 50 mm yazıp aradım pek bişey çıkmadı.
0
flormar_319
(03.07.09)
üzerinde uv filtre varsa çaktırmadan bak kaç mm olduğuna. 50 mm odak uzaklığı onun.
0
zihuatanejo
(03.07.09)
peki bütün 50 mm lenslerin çapı aynı mıdır? fotoğrafçılara gidip baksam belli bir ölçü bulabilir miyim?
0
🌸flormar_319
(03.07.09)
selamlar, objektif 50mm f/1.8 ise 52; d80'lerde kit lens olan 18-135mm ise 67mm'lik filtrelerden almalısınız. alacağınız yere lensin odak uzaklığını söylerseniz zaten size doğru filtreyi vereceklerdir.
0
ibrahim kocyigit
(03.07.09)
bildiğim kadarıyla f/1.4, makinenin kendi lensi için evet 67 mm'lik filtre var ama ben 50 mm için başka bir filtre gerekir diye düşünmüştüm. o zaman alacağım yere sorayım, teşekkürler.
0
🌸flormar_319
(03.07.09)
50mm f/1.4 için de 52mm gerekir (d serisi). ama g serisi ise 58mm almalısınız.
0
ibrahim kocyigit
(03.07.09)
tamam 52 mm alacağım o zaman, çok ii oldu çok teşekkürler.
0
🌸flormar_319
(03.07.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.