Giriş
(4)

tork, beygir gücü, motor hacmi?

on kaplan
arkadaşlar benim yukarıdaki üç kavrama dair kafam karışık. bu üç kavramın birbirinden farkı ne?motor hacmi büyük olan araç her zaman yüksek beygir gücüne mi sahiptir, yüksek beygir gücü olan her zaman yüksek tork mu üretir.tork'la çekiş gücü aynı şey midir vs.araba alırken yokuşlarda araba doluyken
arkadaşlar benim yukarıdaki üç kavrama dair kafam karışık. bu üç kavramın birbirinden farkı ne?
motor hacmi büyük olan araç her zaman yüksek beygir gücüne mi sahiptir, yüksek beygir gücü olan her zaman yüksek tork mu üretir.
tork'la çekiş gücü aynı şey midir vs.
araba alırken yokuşlarda araba doluyken bile bayılmasın, otobanda ceylan gibi seksin istiyorsak çekişe mi torka mı motor hacmine mi önem vermeliyiz?
0
on kaplan
(08.07.09)
tork la cekis gucu aynıdır evet. buyuk motor hacmı her zaman cok beygır demek degildir ama genellikle oyledir. turbo olsun baska seyler olsun kucuk motorda da yuksek beygır gucu urettirir.

motor hacmı pistonların toplam hacmıdır,
beygir gucu motorun urettigi guctur.
tork bunun lastiklerce yola iletilen kısmıdır. n/m2 dir birimi.
torku yuksek olan motorun cekisi de iyidir, seridir kıvraktır cevik ve ahlaklıdır.
0
bryan fury
(08.07.09)
hacmi buyuk olan motorun illaki de fazla beygir gucune sahip olmasi beklenmez. farz-i misal 125 beygir gucunu 1.6 litre hacme sahip bir motorla da, 1.8 litre hacme sahip bir motorla da elde etmek mumkundur.

tork ise dondurme momentidir. ne kadar fazla olursa aracin ivmelenmesi o kadar kisa zamanda gerceklesir.
0
osuruklu
(08.07.09)
ivmelenme icin tork, maksimum hiz icin beygir gucu onemlidir. yokusta bayilmasin istiyorsan torku yuksek arac alican. dizel motorlarin torku yuksektir. bu yuzden kamyon tir gibi araclarda dizel kullanilir ki o koca kasayi yokuslarda cekebilsin.
0
crucio
(09.07.09)
beygir gücü, motorun devir aralığı boyunca ürettiği torkun yani çekişin toplamıdır.

yani integrali diyebiliriz.

aslında arabanın ivmelenmesini veya yokuşlarda çekmesini hep torku belirler. maksimum hızını da üst devirlerdeki torku belirler.

Dizellerin torku yüksektir, anca maksimum devirleri düşün olduğundan beygir gücüne baktığınızda düşük gözükür.

motor hacmiyle doğrudan bir yere ulaşamazsınız. mühendisler için büyük hacimden daha fazla güç çıkartmak tabii ki daha kolaydır. burada işin içine motorun dayanıklılığının ne kadar olmasını istediğiniz falan da giriyor tabii. 100 beygirlik motorun hacmine dokunmadan 150 beygir de çıkartabilirsiniz belki ama yapacağınız işlemler motorun ömrünü kısaltabilir.
0
burfak
(09.07.09)
(1)

almanca cerrahi cdsini kopyalayamıyorum

kedisiyami
cd 2003 yapımı üstünde interaktive olduğu ameliyatları yapan hocaların adları flan yazıyor...dosyaların uzantıları .dxr/vob.dll/vob-pcd ayrıca xtras klasöründe .x32 uzantılı dosyalar var nasıl bilgisayara veya cd ye kopyalayıp çalışmasını sağlarız .emek verecek olanların aklına sağlık şimdiden ...
cd 2003 yapımı üstünde interaktive olduğu ameliyatları yapan hocaların adları flan yazıyor...dosyaların uzantıları .dxr/vob.dll/vob-pcd ayrıca xtras klasöründe .x32 uzantılı dosyalar var nasıl bilgisayara veya cd ye kopyalayıp çalışmasını sağlarız .emek verecek olanların aklına sağlık şimdiden ...
0
kedisiyami
(08.07.09)
1.magic iso, ultra iso gibi bir program ile imajını alıp demon tool gibi bir program ile sanal cd olarak çalıştırabilirsin
2. Gizli dosyaları göster dedikten sonra görünen gizli klasörlerde ya video ya flash tabanlı dosyalar olacaktır onları kopyalayıp çalıştırmayı deneyebilirsin.
Tabi cdyi göremediğim için ne ile üretilmiş bir cd olduğunu (video,flash vs) bilemiyorum.
0
edip
(08.07.09)
(2)

[Harddisk] Lavuk laptop

arigold
Bahsi geçen laptop mavi ekran verdi, yeniden başlatmaya çalıştığımda da, "no boot sector on internal hard drive" demekte. biostan baktım harddiski görüyor.Herneyse, çok önemli şeyler zaten yoktu bilgisayarda da, bana asıl harddiskteki recovery dosyaları lazım. Quick format vesaire için. Harddiskteki
Bahsi geçen laptop mavi ekran verdi, yeniden başlatmaya çalıştığımda da,
"no boot sector on internal hard drive" demekte. biostan baktım harddiski görüyor.

Herneyse, çok önemli şeyler zaten yoktu bilgisayarda da, bana asıl harddiskteki recovery dosyaları lazım. Quick format vesaire için.

Harddiskteki verileri nasıl kurtarırım, biraz forumlarda dolandım, harddiski söküp bir şey aracılığı ile veriler başka bilgisayara aktarılabiliyormuşmuşmuş.

Nedir aslı astarı?
0
arigold
(08.07.09)
hdd yi sokup baska bi makinede slave olarak takıp icindekileri kopyalama olayı o.
0
bryan fury
(08.07.09)
Şimdi zaten elinizde orijinal işletim sistemi cdsi var ise onu takıp format atarsanız, laptopun kurtarmak için ayrılan bölümüne birşey olmaz, ya da sistem açılırken boot ekranında (misal F9) kurtarmak için özel bir konsol olur onu açarak kurtarma yapabilirsiniz. Boot sektörünün olmaması sadece işletim sistemini açmanızı engeller. ayrıca boot sektörünü de onarabilirsiniz
(bkz: fixmbr)
0
edip
(08.07.09)
(7)

msn messenger

RhapSody
arkadaşlar msnim düzenli olarak 8100030d adlı hatayı veriyor. defalarca format atmama ragmen en fazla 1 hafta kullandıktan sonra bu hatayı veriyor. isin garip tarafi diger hesaplardan msne sorunsuz bir şekilde girmesi. format atmaktan gına geldi artik bunun kalıcı bir çözümü yok mudur? şimdiden teşe
arkadaşlar msnim düzenli olarak 8100030d adlı hatayı veriyor. defalarca format atmama ragmen en fazla 1 hafta kullandıktan sonra bu hatayı veriyor. isin garip tarafi diger hesaplardan msne sorunsuz bir şekilde girmesi. format atmaktan gına geldi artik bunun kalıcı bir çözümü yok mudur? şimdiden teşekkürler
ps: win7 kullaniyorum msn live messenger var
0
RhapSody
(08.07.09)
www.frmtr.com

ikinci cevap sizinkiyle benzeşiyor bi bakın isterseniz.
0
layer26
(08.07.09)
bu sayfadakiler de sorunuma çözüm değil maalesef. yine de teşekkürler
0
🌸RhapSody
(08.07.09)
orada yazıyor ama saat ve takviminizi bir kontrol edin. tarih bugününkiyle farklıysa saçmalıyor
0
argent dawn
(08.07.09)
C:\Documents and Settings\"kullanıcı ismin"\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts

klasöründe ne varsa silip, halletme yoluna gitmiş ve başarılı olmuştum.
dipnot: bu klasörün içindekiler möhüm şeyler değilmiş
0
flashstriker
(08.07.09)
arkadaşım çok özenti olucak ama : dude! you gotta be a f.cking saint!
çok teşekkür ederim =)
0
🌸RhapSody
(08.07.09)
Sonra şu klasöre gidin:
C://Document and Settings/Kullanıcı Hesabı/appdata/local/microsoft/Windows Live Contact
ve bu klasörün içindeki dosyaları silin.
Sorun halledilmiş oluyor.

benm verdiğim linkte aynısı vardı.
0
layer26
(09.07.09)
asıl mesele işte bi hafta kadar kullanıp msn'i sorunsuz bir şekilde sonrasında birden kesilmesiydi. sorun o klasördeki dosyaları silmemle çözüldü tabi. zahmet edip cevap yazan herkese çok teşekkür ederim
0
🌸RhapSody
(09.07.09)
(3)

windows 7 güvenli mi?

portakal
Arkadaşlar biri değil çok açık var diyor diğeri birşey olmaz diyor ,kuralım mı bu yeni ve hızlı işletim sistemini? vista ve avira antivir kullanıyorum herhangi bir virüsle karşılaşmadım bu güne dek. ne dersiniz??? kurmalı mıyım???
Arkadaşlar biri değil çok açık var diyor diğeri birşey olmaz diyor ,kuralım mı bu yeni ve hızlı işletim sistemini? vista ve avira antivir kullanıyorum herhangi bir virüsle karşılaşmadım bu güne dek. ne dersiniz??? kurmalı mıyım???
0
portakal
(08.07.09)
evet, kurunuz.
0
carnicero
(08.07.09)
yaklaşık olarak 1-1,5 aydır kullanıyorum pek bir sorunla karşılaşmadım. tek derdim msn'de "ne dinliyorum" özelliği bir türlü aktif olmuyor, ama win 7 kullanan başka bir arkadaşımda çatır çatır çalışıyor nedense. onun dışında gayet güzel.
0
thor odinsson
(08.07.09)
ilk versiyonlardan beri kullaniyorum ve sık sık çöküyor efsanalerine rağmen hiçbir sorunla karşılaşmadım. ha olur da uyumluluk sorununuz olursa adamlar babalar gibi compability troubleshoot yapmışlar. mutlaka denemenizi tavsiye ederim
0
RhapSody
(09.07.09)
(3)

Youtube problemi ( böylesi ilk )

hayhay
bi süredir youtube açıldığı zaman hangi browserla (opera,moziila,explorer) olursa olsun browser kendi kendine uyarı vermeden kapanıyor. Combofix denedim, ilk başlarda çözdü ama bilgisayarı kapatıp açtığımda yeniden kurmama rağmen o da çare etmedi..şöyle de bi hata veriyo tekrar operayı açtıktan heme
bi süredir youtube açıldığı zaman hangi browserla (opera,moziila,explorer) olursa olsun browser kendi kendine uyarı vermeden kapanıyor. Combofix denedim, ilk başlarda çözdü ama bilgisayarı kapatıp açtığımda yeniden kurmama rağmen o da çare etmedi..

şöyle de bi hata veriyo tekrar operayı açtıktan hemen sonra

"Opera E-posta başlatılırken bir hata oluştu.

Store Init failed
Engine Init() failed"


başına gelmiş, sorunu çözmüş , en azından sorunun ne olduğu konusunda fikri olanlar yardımcı olursa çok sevinirim, şimdiden teşekkürler
0
hayhay
(08.07.09)
böyle bişey vardı alakalı mıdır ki?
(git: 77731)
0
emraah
(08.07.09)
evet ,şimdi host dosyasına baktım...youtube ile ilgili inanılmaz dolmuş, sanırım sebebi bu , teşekkürler..
0
🌸hayhay
(08.07.09)
tik koy o zaman cevabıma:)
0
emraah
(08.07.09)
(2)

Iphone 3g alsam nasil olur?

neronas
2. el alicam. Nesine dikkat etmem gerekiyor? Tüm versiyonlara jailbreak yapilabiliyor mu? Ben becerebilir miyim tutoriallarla? Bir de gps ini sebekeden bagimsiz kullanabiliyor muyum? Navigasyon yapiyor mu sebekeye bulasmadan?Tesekkürler.
2. el alicam. Nesine dikkat etmem gerekiyor? Tüm versiyonlara jailbreak yapilabiliyor mu? Ben becerebilir miyim tutoriallarla?
Bir de gps ini sebekeden bagimsiz kullanabiliyor muyum? Navigasyon yapiyor mu sebekeye bulasmadan?

Tesekkürler.
0
neronas
(08.07.09)
Navigasyon simdilik yok, fakat yakin zamanda bir application gelecek bunun icin.
Ikinci el alirken dikkat edecegin pek fazla bir sey yok aslinda, cizigi vurugu yoksa alabilirsin bence.
Tum versiyonlara jailbreak yapabilirsin.
Gps'i kullanabilmen icin simdilik edge aboneligin olmasi gerekiyor (Wireless internetin olmadigi yerlerden bahsediyorum) (Fakat jailbreak edilmis bir telefonla edge olmadan da haritalari direkt iPhone uzerinden gorebilirsin, pek verimli calismasa da)
0
msb
(08.07.09)
acelen yoksa yılsonunu bekle 3GS al derim.
0
deckard
(08.07.09)
(1)

alternatif mms gönderme yöntemi

tiny axe
diyelim ki benim cep telefonum mms gönderemiyor, alıcı cep telefonu da e-mail alamıyor.bilgisayardan herhangi bir şekilde alıcı cep telefonuna mms gönderilebilir mi?ya da bilgisayardan alıcı cep telefonuna fotoğraf nasıl gönderilir bilen eden var mı?
diyelim ki benim cep telefonum mms gönderemiyor, alıcı cep telefonu da e-mail alamıyor.
bilgisayardan herhangi bir şekilde alıcı cep telefonuna mms gönderilebilir mi?
ya da bilgisayardan alıcı cep telefonuna fotoğraf nasıl gönderilir bilen eden var mı?
0
tiny axe
(08.07.09)
hattım turkcell değilse peki?
0
🌸tiny axe
(08.07.09)
(6)

NVIDIA Güncelleme 2

türk kelekom
Aşağıda bahsettiğim güncellemeyi yaptıktan sonra restart attım pc'ye ve karşıma ekran böyle geldi. Şuan bu yazıyı güçlükle yazıyorum. Sizce sorun ne. Düzelmiyor özelliklerden nfalan.
Aşağıda bahsettiğim güncellemeyi yaptıktan sonra restart attım pc'ye ve karşıma ekran böyle geldi. Şuan bu yazıyı güçlükle yazıyorum. Sizce sorun ne. Düzelmiyor özelliklerden nfalan.
0
türk kelekom
(08.07.09)
renk ayarları karışmış.. sürücüyü roll back yap..
0
metox
(08.07.09)
Roll Back nedir Metox ?
0
🌸türk kelekom
(08.07.09)
sürücüyü geri sarma yani.. eski sürücülerine geri dönme. aygıt ayarlarında bir yerlerde kesin vardır.
0
metox
(08.07.09)
dedim ben sorun yoksa güncellemek gereksiz diye. aygıt yöneticisine gir, ekran kartını bul sağ tıkla özellikler de. daha sonra sürücü tabına geç orada alttan 2. buton.
0
emrag
(08.07.09)
Sanırsam başaramadım. Başka bir sürücü bulunamadı diyor alet.
0
🌸türk kelekom
(08.07.09)
Tamam şimdi oldu. Herkese teşekkürler.
0
🌸türk kelekom
(08.07.09)
(4)

1 cd ye en fazla track nasıl kaydedilir.

ground
malum kendinden cd çalarlı aracım var.ve bu sadece track çalıyor.değiştirmek epey maliyetli.şu çakmağa takılanları da kullandım ama ses çok kötü idi.bari trackları küçültmenin bir yolu olsa.50 tane falan track sığdırabilite yolu var midur ?
malum kendinden cd çalarlı aracım var.ve bu sadece track çalıyor.değiştirmek epey maliyetli.şu çakmağa takılanları da kullandım ama ses çok kötü idi.bari trackları küçültmenin bir yolu olsa.50 tane falan track sığdırabilite yolu var midur ?
0
ground
(08.07.09)
Normal audio CD olarak kaydediyorsaniz en fazla 70 dakika muzik kaydedebilirsiniz. Baska yolu yok.

*assert h duzeltti, 80 dakika olacak, 70 degil.
0
wpi
(08.07.09)
daha öncede yazıldığı gibi audio cd ler için dakika önemli. 1, 1.5 dakikalık 50 şarkıyı sığdırabilirisin. kapasite artırımı için (bkz: overburn) yapmayı deneyebilirsin.
0
crucio
(08.07.09)
overburn u her player okumaz tabi o da var.
0
bryan fury
(08.07.09)
Teknolojik olarak bir CD en fazla 99 şarkı (track) alabilir. Ancak içerisinde 101 şarkı olan "short music for short people" isimli bir CD mevcuttur. Bu CD'nin son 3 şarkısı 99 no'lu track'e kaydedilmiştir. Çok bişey yazmıyor ama, ayrıntı için bkz:

en.wikipedia.org
0
barada0
(08.07.09)
(2)

Linux kaldırmak/silmek? (hem normal, hem wubi)

late viper
Yine linux soruları ile karşınızdayım. ilki; `wubi` ile (x)ubuntu'yu kaldırsam bile açılıştaki seçme ekranı kalıyor, onu nasıl kaldıracağım?Diğeri; normal kurulan linux'u sorunsuz nasıl kaldırırım, silerim?
Yine linux soruları ile karşınızdayım. ilki; wubi ile (x)ubuntu'yu kaldırsam bile açılıştaki seçme ekranı kalıyor, onu nasıl kaldıracağım?
Diğeri; normal kurulan linux'u sorunsuz nasıl kaldırırım, silerim?
0
late viper
(08.07.09)
ilki sorunun cevabı c:/boot.ini dosyasını notepad ile aç "C:\wubildr.mbr = "Ubuntu"" yazısını silip kaydet.

ikincisi için önce bi linuxun kurulu olduğu sürücüyü formatla. sonra windows cd si ile bilgisayarı açıp recovery moda geç

FIXBOOT C:
FIXMBR
BOOTCFG /rebuild

komutlarını ver.
0
ency
(08.07.09)
hımm, ikinci için cd'siz bir çözüm çıkar belki demiştim(win cd'si de var ama). Ben şöyle düzeltmiştim; hiren's boot cd ile açıp "MBR (Master Boot Record) Tools" kısmındaki programlardan biriyle(Partition Table Doctor galiba)...
0
🌸late viper
(08.07.09)
(2)

Nvidia GeForce FX 5200

türk kelekom
Bu ekran kartına sahip bir pc'ye NVIDIA'nın sitesinden tekrar güncellemesini indirmek bir getiri sağlar mı?
Bu ekran kartına sahip bir pc'ye NVIDIA'nın sitesinden tekrar güncellemesini indirmek bir getiri sağlar mı?
0
türk kelekom
(08.07.09)
2008 haziranda yayinlanmis son surum, o da asagidaki linkte. bence her zaman driverlarin en sonuncunun yuklenmesi gerek. eski bir kart bile olsa. ben de kiz arkadasima vermeden once fx 5200 u kullaniyordum, yukseltmistim. ha ne kadar getirisi olur bilemem.

www.nvidia.com
0
la traviata
(08.07.09)
bende de fx5200 var ve en son çıkan sürücü ile kasayı tv ye bağlayamıyorum. görüntü vermiyor. bir önceki sürümde bu sorun yoktu. ben son değil ondan bir öncekini kullanıyorum bu yüzden. bunun dışında ekstra bir performans, özellik getirisi falan görmedim. bir sorun yoksa fx5200 için gereksiz güncelleme.
0
emrag
(08.07.09)
(1)

PES 2009 Edit-Option-Tactics Dosyaları

oyvind
Selamlar,Biz bir grup arkadaş düzenli olarak(her ayın ilk cumartesisi) PES 2009 oynuyoruz. Belirli kurallar çerçevesinde bir PS kafede turnuva düzenliyoruz yani. Herkesin kendine ait bir takımı var vs. Takımları güncel tutmak amacıyla oyuncu transferlerini oyunun içinde gerçekleştirdiğimiz ve herkes
Selamlar,

Biz bir grup arkadaş düzenli olarak(her ayın ilk cumartesisi) PES 2009 oynuyoruz. Belirli kurallar çerçevesinde bir PS kafede turnuva düzenliyoruz yani. Herkesin kendine ait bir takımı var vs.

Takımları güncel tutmak amacıyla oyuncu transferlerini oyunun içinde gerçekleştirdiğimiz ve herkesin kendine ait bir taktiği olduğu için bunlarla vakit kaybetmemek için oyundaki "Options File", "Edit Data" ve taktik dosyalarını yanımızda bulunan memory stick kaydediyoruz.

Bugüne kadar kaydettiğimiz dosyaları bazen oynadığımız makinaya yüklemeyi başardık, çoğu zaman ise başaramadık. Hatta bazen bir makinada kaydettiğimiz dosyaları hemen yanındaki diğer makinada yüklemede başarısız olduk. Yaptığımız işlem çok fazla vakit almadığı için bu bir sorun oluşturmadı bize bugüne kadar.

Fakat şimdi bir manyaklık yapıp güçlü-güçsüz takımlar arasındaki farklılığı ortadan kaldırmak amacıyla oyundaki tüm iyi oyuncuları kendi aramızda adil bir şekilde paylaşmaya karar verdik. Yani yaklaşık 140 tane oyuncuyu takımlar arasında bölüştüreceğiz. Evet bu normal bir şey değil, kabul ediyorum. Ama sanırım ya çok fazla vaktimiz var ya da bu işi fazla ciddiye alıyoruz.

Şimdi kabul edersiniz ki her seferinde bu oyuncuların takımlarını tek tek değiştirmek ve formasyonları ayarlamak bir hayli zaman alacak. O yüzden artık bir kere oluşturduğumuz verileri flashdiskten oturacağımız makinaya yükleme konusu önem kazandı.

Bu işle biraz uğraşmış olanlar için başımıza gelenleri ve sorunumuzu kısaca anlatayım. Oyuna başladıktan sonra hani o ortadaki yuvarlak tuşla PS3 menüsüne giriyoruz, daha sonra game data (yanlış hatırlıyor da olabilirim bu klasörün ismini) klasöründeki dosyaları siliyoruz, flash diskimizin içinde önceden yaratmış olduğumuz 3 dosyayı kopyalıyoruz oyunun içine. Fakat daha sonra örneğin taktik dosyasını yüklemek istediğimiz zaman "no data to load" gibi bir ibare görüyoruz, yani sanırım oyuna yüklediğimiz dosyaları tanımıyor oyun. Fakat aynı dosyaları başka bir makinaya yüklediğimizde bu yöntem işe yarıyor. Ama takdir edersiniz ki PS kafe de tek tek makinaları dolaşıp hangisinde bu yöntem işe yarayacak diye deneme şansımız olmuyor.

Bu karşılaştığımız sorunun kaynağının ya konsolun firmware versiyonunun ya da içindeki oyunun versiyonunun farklılığından kaynaklanabileceğini düşündüm. Ama bu iki ihtimalden hangisinin doğru olduğu konusunda bir fikrim yok.

Bu konuda bilgi sahibi olan ve bana yardımcı olabilecek birisi varsa çok memnun olurum.

Teşekkürler.
0
oyvind
(08.07.09)
Büyük ihtimalle oyunun versiyonundan kaynaklanıyordur. Tam emin olmamakla birlikte region farklılığı da olabilir. Her ps3 her regionu çalıştırıyor ama misal siz amerikan PES'ine yapmışssınızdır editi, oyun Uk versiyondur. problem çıkabilir bu yüzden.
0
kovse
(11.08.09)
(5)

hangisi?

pain sustains
Aşağıdaki linklerdeki mp3player'lardan hangisini alırdınız? Ya da yaklaşık bu fiyat aralığında önerebileceğiniz daha iyisi var mı?http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=110360862&CS_Category=_mp3_calar714&CS_Catalog=_mp3http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Product
Aşağıdaki linklerdeki mp3player'lardan hangisini alırdınız? Ya da yaklaşık bu fiyat aralığında önerebileceğiniz daha iyisi var mı?

www.teknosa.com

www.teknosa.com
0
pain sustains
(08.07.09)
kıyaslama yapmadım, sadece fiyata baktım ama buna da bir bak:
www.hepsiburada.com
0
sanal uyku
(08.07.09)
gittigidiyor.com da, yurt dışından ipod getiriyorlar. ürünler 1 yıl uluslararası garantili.
yaptığı alışverişlerde de %99 olumlu yorum var. bence denenebilir.
sony ile aynı para neredeyse.

urun.gittigidiyor.com
0
erzi
(08.07.09)
sony kullanıyorum çok memnunum, pil ömrü ve ekran kalitesi çok iyi.
salla philipsi sony al hiç düşünmeden.
0
readmymind
(08.07.09)
philips'in ses kalitesi iyidir. illa ikisinden birini alacak olsam philips'i alırdım.

ha teknosa'dan almazdım o başka.
0
gonion
(08.07.09)
valla pili değişebiliyor olsun, daha da önemlisi attığınız şarkıları tekrar geri kopyalabiliyor olun. bence fazlasıyla önemli bir şey.

benim creative zen'i hangi bilgisayara bağlasam çat diye external hd olarak görüyor, sonra sömür sömürebildiğin kadar arkadaşın arşivi. öyle programa falan gerek yok. başka bir formata çevirmen de gerekmiyor.

ipod'u olan insanlara acıyorum bu yüzden.
0
burfak
(09.07.09)
(4)

[Excel] - Tüm Dosyayı Rusça'dan İngilizce'ye çevirmek

arigold
Elimde birkaç tab'den oluşan bir excel dosyası var,Bu dosyayı tümden çevirebilecek bir program/online servis vesaire var mı?спасибо
Elimde birkaç tab'den oluşan bir excel dosyası var,

Bu dosyayı tümden çevirebilecek bir program/online servis vesaire var mı?

спасибо
0
arigold
(08.07.09)
google translate?

save as web page yapın, ya da csv kaydedin, sonra dayayın gitsin.
0
386 dx
(08.07.09)
önemli bir şeyse iş için falan gugıl ın sıçabilitesi yüksek olur kullanmayın derim.
0
justaddwater
(08.07.09)
bende cevirebilirim cok uzun degilse...
[email protected]

not simdi cikmak uzereyim. maillersen sabaha karsi geldigimde geri gonderirim.

not2: bilgisayarimda excel yokmus bu arada... : /
kelimeleri yazarsan yine cevirip gonderebilirim.
0
kakoy
(08.07.09)
teşekkürler kakoy,

hayvani boyutlarda bir excel bu, ama çok da hayati değil yani, bazı önemli noktaları google translate ile hallettim, kolayladım.

ama mailini yazdım kenara:)
0
🌸arigold
(09.07.09)
(2)

Blogspotta Bir Kaydı Yayından Kaldırmak ama Silinmemesi

afush
Kendi çapımda ufak bir blogum var blogspot bünyesinde,private idi fakat o kadar da private olmadığına kanaat getirip umuma açtım =)Sorum şu ki; daha önce yazdığım bazı yazılarımın sayfamda ziyaretçilere görünmemesini sağlamak(yani yayından kaldırmak) ama şu "Yazdığım postlar ve taslaklar" tarzında o
Kendi çapımda ufak bir blogum var blogspot bünyesinde,private idi fakat o kadar da private olmadığına kanaat getirip umuma açtım =)

Sorum şu ki; daha önce yazdığım bazı yazılarımın sayfamda ziyaretçilere görünmemesini sağlamak(yani yayından kaldırmak) ama şu "Yazdığım postlar ve taslaklar" tarzında olan listede kalmalarını sağlamak,sonsuza dek uçmalarını engellemek mümkün müdür acaba?Sadece bana görünsün veya ilerde blogumu tekrar private e çevirirsem tekrar yayınlayabilmek istiyorum onları.Mümkünse nasıl yapabilirim bunu?

Çok teşekkür
0
afush
(08.07.09)
yayından kalkan ama kontrol panelinde size görünmesini istediğiniz yazılar için "taslak olarak kaydet" derseniz olur sanırım.
0
rectoa
(08.07.09)
çok teşekkürler evet aradığım buydu =)
0
🌸afush
(08.07.09)
(2)

[ software ] PSD Editor.. mümkünse online

enola gay
Var mı bildiğiniz? Photoshop dışında bana basit araçları olan bir psd editor lazım, online cici sevimli editörler de olur?
Var mı bildiğiniz? Photoshop dışında bana basit araçları olan bir psd editor lazım, online cici sevimli editörler de olur?
0
enola gay
(08.07.09)
ps nın kendi sayfasında da var bi tane online ps.
0
bryan fury
(08.07.09)
gimp
0
strencher
(08.07.09)
(4)

Opendns

sesee
Dns ayarlarının (opendns mesela), belirgin bir zararı var mıdır? İnterneti yavaşlatma, güvenlik açığı vb. gibi.
Dns ayarlarının (opendns mesela), belirgin bir zararı var mıdır? İnterneti yavaşlatma, güvenlik açığı vb. gibi.
0
sesee
(08.07.09)
ben de ekleme yapayım: özellikle de güçlü firewall'lar ile korunan bir holdingte giriyorsak?
0
enola gay
(08.07.09)
ben kullanıyorum ve çatır çatır download yapıyorum her gün. güvenlik konusunu bilemem.
0
nihavent uvertur
(08.07.09)
holding vs gibi bi yerden değiştirebiliyorsan dns ayarlarını it ci ilginc birisiymıs. bizde erisim yok oralara mesela.
0
bryan fury
(08.07.09)
IT'ci ile aram iyi olduğu için o tür sınırlamalar koymadı ama bugün gördü ve sildi, engelleme yoluna da gideceğini söyledi :( ne zararı var ki kendi dns imi eklememin?
0
enola gay
(08.07.09)
(1)

Microsoft Visual Studio 2008 için Winamp add-in var mı?

tjutg
Kod yazarken şarkı değiştirmek, müziğin sesini açmak/kapamak gibi saliselik işler için winamp i açmak bildiğin ızdırap. FoxyTunes tarzı bir eklenti mevcut mudur, yoksa çok mu ütopik bir şey istiyorum bilemedim.
Kod yazarken şarkı değiştirmek, müziğin sesini açmak/kapamak gibi saliselik işler için winamp i açmak bildiğin ızdırap. FoxyTunes tarzı bir eklenti mevcut mudur, yoksa çok mu ütopik bir şey istiyorum bilemedim.
0
tjutg
(08.07.09)
global hotkeys kullan winampte.
0
lhun
(08.07.09)
(3)

avira antivir

baldur2
bunun webguard'ını nasıl kapatabilirim arkadaşlar kalıcı olarak?
bunun webguard'ını nasıl kapatabilirim arkadaşlar kalıcı olarak?
0
baldur2
(08.07.09)
Katabilirim derken, kapatabilirim demek istemişsen eğer ; extras > configuration > expert mode > webguard > enable webguard tikini kaldır.
0
sesee
(08.07.09)
expert mode'dan sonra webguard yok bende, acaba free personal edition'ı kullandığım için mi?
0
🌸baldur2
(08.07.09)
freesinde webguard yok. premium ve security suite de var.
0
entrapmen
(08.07.09)
(8)

videonun yeşil olması

tabudeviren
- ekran kartı driverını tekrar yükledim, olmadı.- internetten driver güncelledim, olmadı.nasıl düzeltilebilir bu?
- ekran kartı driverını tekrar yükledim, olmadı.
- internetten driver güncelledim, olmadı.

nasıl düzeltilebilir bu?
0
tabudeviren
(08.07.09)
kullandıgın kodec paketini kaldırıp guncel bir kodec kur.
0
bryan fury
(08.07.09)
en güncel k-lte mega codec pack kurdum, olmadı..
0
🌸tabudeviren
(08.07.09)
olişit,

player ın grafik ayarlarından gama fln fln kurcalasana bi.
0
bryan fury
(08.07.09)
quicktime player kur. mega codec pack te quicktime yok sanırım.
0
cura ut valeas
(08.07.09)
@thecomqueror

winamp ve media player classic ile de denedim, olmadı.
0
🌸tabudeviren
(08.07.09)
@cura ut valeas

quicktime'dan iğreniyorum :)
0
🌸tabudeviren
(08.07.09)
quicktime kullanmak için değil zaten quicktime'ın kendi codec'i var birtane onu yüklüyor. bende hiç kullanmıyorum quicktime ı ama gomplayer quicktime yüklü olmadan bazı videoları açmıyor :)
0
cura ut valeas
(08.07.09)
wmp 10'dan dolayı ise sorun, şu sayfada bir fix dosyası var en altta ama olur mu bilmem:
support.microsoft.com
0
midesiz
(08.07.09)
(3)

Windows'a KDE kurmak?

late viper
evet var böyle bir şey: http://windows.kde.org/ama nasıl oluyor? tam idrak edemedim, mevcut "windows explorer" arayüzü gidip yerine `KDE` mi geliyor ne oluyor? Ne bitiyor? Beğenmezsek eskiye döndürebiliyor muyuz?sitede kuruluşu detaylı anlatılıyor ama ne görünümü var, ne de beğenmez isek ne olacağı
evet var böyle bir şey: windows.kde.org
ama nasıl oluyor? tam idrak edemedim, mevcut "windows explorer" arayüzü gidip yerine KDE mi geliyor ne oluyor? Ne bitiyor? Beğenmezsek eskiye döndürebiliyor muyuz?
sitede kuruluşu detaylı anlatılıyor ama ne görünümü var, ne de beğenmez isek ne olacağı hakkında bir bilgi...
0
late viper
(08.07.09)
ohha diyorum, daha da bişey demiyorum :)
vista için KDE'nin de olduğu open source fuarlarında az gezinmedi bu lavuk Microsoft.
KDE gelince nasıl olacak aceboğ.?
0
kunthar
(08.07.09)
dikkat edersen "KDE applications" diyor. yani desktop environment değil de, gui toolkit gibi birşey sanırım. e gtk yüklüyorduk windowza glade, gimp falan çalıştırıyorduk sanırım o hesap.
windoz explorer yerine dolphin diye bir file manageri var, haliyle yerine kullanmak mümkün olabilir.
ha bahsettiğin explorer ise onun replacementindan bahsettiklerini sanmıyorum.
0
lhun
(08.07.09)
Denedim kurdum efendim sabah sabah maksat macera olsun, lhun'un yazdığı gibi kde uygulamalarını kuruyor ve çalıştırabiliyorsunuz amarok olsun kwrite olsun falan filan, bunun dışında derseniz ki ben windows explorer yerine dolphin kullanıcam onun için registry path değiştirmeniz gerekiyor şurada yazıldığı üzere techbase.kde.org ama çok da tavsiye etmiyorlar anladığım kadarıyla henüz stabil olarak herşey çalışmadığı için ama uygulamaların neredeyse hepsi çalışıyor.
0
she runs away
(08.07.09)
(4)

Poivy - Voip - Sabit telefondan arama

mabl
Poivy kullanıyorum bir süredir. 3 ayda bi €10 yükleyerek bedava konuşuyorum sabit hatlarla. Mikrofon kulaklık felan kullanarak. Ama normal ahizeli telefonla da arama yapılabiliyormuş. Poivy kullanıp ta sabit telefondan arama yapan var mı? Varsa nasıl oluyor? Sitesini kurcaladım ama, sanırım Türkiye'
Poivy kullanıyorum bir süredir. 3 ayda bi €10 yükleyerek bedava konuşuyorum sabit hatlarla. Mikrofon kulaklık felan kullanarak. Ama normal ahizeli telefonla da arama yapılabiliyormuş.
Poivy kullanıp ta sabit telefondan arama yapan var mı? Varsa nasıl oluyor? Sitesini kurcaladım ama, sanırım Türkiye'de olmuyor, listede Türkiye yok. Ben mi yanlış baktım nedir.
0
mabl
(08.07.09)
sabit telefon seklinde usb telefon olmasin bahsettigin?
orn: www.hepsiburada.com
0
sourlemonade
(08.07.09)
Hmm bu da güzel bi aletmiş. Poivy ile sorunsuz çalışacağını bilsem direkt alırdım.
Ama sorduğum bu değil, sanırım. Akrabalar kullanıyormuş, voip ama sabit telefondan arama yapıyorlarmış. Bu da olabilir bu tanıma göre lakin, poivy'nin account ekranında şöyle bi seçenek var:

Make VoIP calls from your fixed/mobile phone

Bunun olurunu soruyorum asıl.
0
🌸mabl
(08.07.09)
hmm o zaman direkt voip telefonlardan bahsediyorsun. cisco'nun, philips'in, siemens'in falan var oyle cihazlari.
www.hepsiburada.com
0
sourlemonade
(08.07.09)
voip destekli modem veya voip cihazı işini görecektir. bunlara bildiğimiz analog telefonları takıp konuşabilirsin. mesela linkte verdiğim cihaz gibi. cihaz hem modem hem voip destekli. ama bu cihaz sadece telekutu ile çalışıyor. aynı cihazın açık olanlarını da piyasada bulabilirsin.
www.hepsiburada.com
0
mavikurbaga
(08.07.09)
(4)

bu tasınabilir ya öyle görünen hdd yi nasıl bilirsiniz

temizkopat
http://www.kangurum.com.tr/kangurum3-web/showProductDetail.do?psi=8065484&categoryId=12883&name=SMARTDISK+1TB3%2C5%22TA%C5%9EINAB%C4%B0L%C4%B0RDISK#shortLinkfiyatı çok iyi geldi, almak istedim. pek de anlamam. alsam mı.bi de western digital in var bimekste aynı kapasite 10 lira falan daha pahalı. ha
www.kangurum.com.tr


fiyatı çok iyi geldi, almak istedim. pek de anlamam. alsam mı.
bi de western digital in var bimekste aynı kapasite 10 lira falan daha pahalı. hangisi daha iyidir?
0
temizkopat
(08.07.09)
wd iyidir.
0
synick
(08.07.09)
smartdisk hakkında bir şey diyemeyeceğim, fakat WD candır, hatta piyasanın lideridir. 10 lira verip WD almak iyidir.
0
bykush
(08.07.09)
bu cihazın içinde samsung sabit disk var. yanında duran hayvani fan istersen çalıştırılabiliyor, istersen durdurulabiliyor.

bu tarz ürünler alınırken dikkat edilmesi gereken en önemli husus cihazın masa üzerinde dikey olarak değil de yatay olarak durup duramadığına dikkat edilmesi (dikey duran WD my book'um el çarpması sonucunda yatay konuma gelince cortlamıştı). Smartdisk masa üzerinde yatay duramıyor.

media markt'ta şunu 179 liraya satıyorlar: www.hepsiburada.com
0
kriker
(08.07.09)
Verilen linkteki hdd'yi 3 aydır kullanıyorum. Hdd uzmanı falan sayılmam ama kötü bir ürün olmadığını, fanının çok iyi soğutma yaptığını ve performansının da iyi olduğunu söyleyebilirim. Ama her zaman için seagate tercih ederim.
0
gyroscope
(08.07.09)
(2)

Spotify

gokriver
Adamlar enseledi beni, taşınmışsın birader galiba diyorlar log in olamıyorum. pratik bir çözümü var mı? ne yapmalıyım log in olabilmek için..
Adamlar enseledi beni, taşınmışsın birader galiba diyorlar log in olamıyorum. pratik bir çözümü var mı? ne yapmalıyım log in olabilmek için..
0
gokriver
(07.07.09)
profilindeki ulke bilgisi neyse, o ulke uzerinden baglanti yapman lazim. proxy ile oluyor bu isler de.
0
sourlemonade
(07.07.09)
Lisans işleri dolayısıyla "15 gün gezebilirsin" şeklinde bir uyarı veriyor. Bu 15 gün zarfında ülkeni değiştirmezsen eğer hesabın kapanıyor. Keşke değiştirip Türkiye yapsaydın; bir kaç popüler ismi kapatıyor. Gerisi aynı.
0
suda balik
(08.07.09)
(4)

hangi harici hard-disk?

portakal
herkese selamlar. harici bir hard-disk almak istiyorum şöyle sorunsuz içindeki veriler kaybolmucak,bozulmucak şekilde.200 ytl'ye kadar çıkabilirim. hangi marka ve modelleri tavsiye edersiniz??? saygılar...
herkese selamlar. harici bir hard-disk almak istiyorum şöyle sorunsuz içindeki veriler kaybolmucak,bozulmucak şekilde.200 ytl'ye kadar çıkabilirim. hangi marka ve modelleri tavsiye edersiniz??? saygılar...
0
portakal
(07.07.09)
western digital
(gelen cevapların yarısı western digital, diğer yarısı da seagate olacak zaten)
0
sanal uyku
(07.07.09)
bende wd 640 gb var, media markt'ten 180 lira gibi bi fiyata almıştım. kesinlikle tavsiye ederim, hızlı, kullanışlı, şık filan. daha ne istersin ki.
0
drink the stars
(07.07.09)
ceks
(08.07.09)
ilki emir olduğu üzre WD'den geliyor:

www.hepsiburada.com

ikinci, doğal olarak ikinci sıradaki firmadan geliyor:

www.hepsiburada.com

Seagate almaya karar verirsen Vatan'da 168'e bulabilirmişsin.
0
bykush
(08.07.09)
(2)

uydunet rapidshare sorunu

flame of feanor
1 hafta önce 1mb uydunet bağlattım. bağlantı hızım çok iyi, torrent'den rahatça indirme yapabiliyorum ama rapidshare'den dosya indirirken hız ortalama 5 saniye aralıklarla bir 110 oluyor bir 0 oluyor. bağlantı kopmuyor, dosya sağlam iniyor sadece hız sıfırlanıp çoğalıyor. neden böyle acaba? nasıl dü
1 hafta önce 1mb uydunet bağlattım. bağlantı hızım çok iyi, torrent'den rahatça indirme yapabiliyorum ama rapidshare'den dosya indirirken hız ortalama 5 saniye aralıklarla bir 110 oluyor bir 0 oluyor. bağlantı kopmuyor, dosya sağlam iniyor sadece hız sıfırlanıp çoğalıyor. neden böyle acaba? nasıl düzeltilir? teşekkürler.
0
flame of feanor
(07.07.09)
Aynı sorun bende de var ama düzeltilecek bir şey olduğunu zannetmiyorum.
Hatta şöyle oluyor bende: 120>50>60...> 230(?)>180> 120.
Bir inip bir çıkma durumu var ama herhangi bir yavaşlık yok. Yani normalde kaç dakikada indiriyorsa, aynı.
0
sesee
(08.07.09)
benim hız 600-500-0-400-200-0-110-0-110-0... şeklinde. arıza ekibi ping sorunu var demişti. bununla bir alakası var mı acaba?
0
🌸flame of feanor
(08.07.09)
(5)

c#'da html parsing

iterator
c# kullanarak bilgisayardaki bir html dosyasını parse ederek bazı bilgileri çekmek istiyorum. internette bayağı baktım, mshtml sınıfını kullanmam gerektiğini falan gördüm ama bir türlü beceremedim. şöyle olayı anlayabileceğim açıklamalı bi kullanım örneği falan var mı bildiğiniz. not: ek dll falan k
c# kullanarak bilgisayardaki bir html dosyasını parse ederek bazı bilgileri çekmek istiyorum. internette bayağı baktım, mshtml sınıfını kullanmam gerektiğini falan gördüm ama bir türlü beceremedim. şöyle olayı anlayabileceğim açıklamalı bi kullanım örneği falan var mı bildiğiniz.

not: ek dll falan kullanmak istemiyorum onu belirteyim
0
iterator
(07.07.09)
(bkz: regex)

diyelim id'si test olan bir div'in icerigini almak istiyorsun,
Regex re = new Regex("<div id=\"test\">(.*)</div>");
seklinde bir regex yazman gerekiyor. istedigin gibi genisletip gelistirebilirsin tabi. ondan sonra aldigin veriyi de islemek sana kaliyor.
0
sourlemonade
(07.07.09)
teşekkürler ama bu sanki olayın daha sonraki kısmı oldu gibi :)

mesela bilgisayardaki a.html dosyasını açmak için mshtml kullanmam gerekmiyo mu. yoksa direk filestream falan da kullanabiliyo muyum?
0
🌸iterator
(07.07.09)
StreamReader sayfa = new StreamReader(@"C:\hede.html",Encoding.Default);
isini gormesi lazim?

msdn.microsoft.com
0
sourlemonade
(07.07.09)
tamamdır buraya kadar süper, şimdi son soru bununla çektim bi stringe attım mesela hepsini(ki yaptım :) daha sonra onun içinde uyan yeri bulmak için regex'i nasıl kullanabiliriz.. çok teşekkürler bu arada..

edit: tembellik edip bakmadan sormuşum bi bakınca gördüm. teşekkürler tekrar ;)
0
🌸iterator
(07.07.09)
C# taki WebBrowser kontrolünüde kullanabilirsin, elindeki dosyayı sunucu gibi gösterebileceğin biryere at. WebBrowser kontrolünden o sayfaya gir ve webbrowser sınıfının fonksiyonlarına bir bakıver, baya kullanışlı fonksiyonlar var.
0
sekizbit
(08.07.09)
(2)

ufak oda için klima

bushwacker
selamlar,yaz sıcaklarına dayanamayan bir bünye olarak soruyorum: 20 metrekare civarındaki bir odayı efektif olarak soğutabilecek, az enerji harcayan bir klima ne kadara malolur? yani montaj maliyeti, satın alım için ucuz yerler ve aylık elektrik faturasına ne kadar yansıyacağı hakkında bilgisi olan
selamlar,

yaz sıcaklarına dayanamayan bir bünye olarak soruyorum: 20 metrekare civarındaki bir odayı efektif olarak soğutabilecek, az enerji harcayan bir klima ne kadara malolur? yani montaj maliyeti, satın alım için ucuz yerler ve aylık elektrik faturasına ne kadar yansıyacağı hakkında bilgisi olan var mıdır? bu yeni teknolojiler vardı en son havayı temizleyen klima vs tarzı, nedir bu klima sektöründeki son teknolojiler? faydası var mıdır, tavsiye eder misiniz?

ev 6. katta.

bu arada fiyat sınırlaması yok, istediğiniz gibi tavsiyede bulunabilirsiniz.

şehir: istanbul

şimdiden teşekkür ederim herkese!
0
bushwacker
(07.07.09)
Aslında geçici bi heves ile alıyosan, portatif klima almanı tavsiye ederim. Montaj vs.. derdi olmaz, rahatlıkla istediğin yere taşıyabilirsin hemde. Eskiden arçeliğin falan vardı ama şimdi nerelerden bulabilirsin bilmiyorum, en son bir arçelik mağzasıdna görmüştüm ellerinde kalmış bitane vardı.
0
sekizbit
(08.07.09)
tansas'ta bile satiliyor artik dandik klimalar. yalniz az enerji harcasin diyorsaniz -ki diyorsunuz- klimanin inverter olmasi gerekiyor. kapasite olarak ben sizi yaniltmayayim, kesfe gelen ekip sizi daha dogru bilgilendirir ama 12-15000 btu bi klima sizin ihtiyacinizi fazlasiyla karsilar gibi.

eger saglam, evladiyelik bir sey olsun derseniz de mitsubishi electric veya daikin'dan baskasina bakmayin derim. eger inverter teknolojisine sahip bi alet alirsaniz 7/24 calistirsaniz bile elektrik faturasi 70 liradan fazla gelmez. zaten su an bile en az 30 lira geliyordur. o bunaltiyi cekmeye degmez bile.
0
osuruklu
(08.07.09)
(3)

Laptop TV e bağlama

rurouni
Elimizde bir laptop var üzerinde hdmi ve vga çıkışlarını olan bir de televizyon var eski tüplü scarttan başka girişi olmayan bu laptobu bu televizyona bağlamak mümkün müdür. Mümkünse nasıl. Nasıl bir ara kablo yardımı ile bu iş olur?
Elimizde bir laptop var üzerinde hdmi ve vga çıkışlarını olan bir de televizyon var eski tüplü scarttan başka girişi olmayan bu laptobu bu televizyona bağlamak mümkün müdür. Mümkünse nasıl. Nasıl bir ara kablo yardımı ile bu iş olur?
0
rurouni
(07.07.09)
Scan convertor ile mümkün olabilir sadece.
0
audionaut
(07.07.09)
www.amazon.co.uk

bundan lazım size ama türkiyede bulamadım. istanbuldaysanız karaköy selanik pasajında mutlaka vardır diye düşünüyorum. yazıcıoğlunda da vardır büyük ihtimal.
0
alan shearer
(07.07.09)
mümkündür. yılbaşı civarı sattıydım elimdekini. yenisini buradan sipariş verebilirsin.
şahane bir alet.
www.dealextreme.com

sakın türkiyeden alma hıyarlar yazıcıoğlunda buna 250 ytl istediler.
0
darknum
(08.07.09)
(1)

pcı veya pcı-e slotu agp'ye çevirme

benim de soyleyeceklerim var
evet soru başlıkta. mümkün müdür böyle birşey elimde bir adet agp ekran kartı var ve anakartımda agp slotu yok. bu tür teknolojilerden bir süredir uzaktayım, en son yoktu böyle bir olanak ama malum tıp ilerledi...
evet soru başlıkta. mümkün müdür böyle birşey elimde bir adet agp ekran kartı var ve anakartımda agp slotu yok. bu tür teknolojilerden bir süredir uzaktayım, en son yoktu böyle bir olanak ama malum tıp ilerledi...
0
benim de soyleyeceklerim var
(07.07.09)
yoktur ole birsey. ikinci elde onu pci-e kartla takas et. en kolayi bu.
0
crucio
(07.07.09)
(2)

ipod touch 2g şarjı

v4vendetta
merhabalar ekşi duyuru sakinleri,İpod touch'ı dışarda şarj etmek için şarj cihazı aramaktayım. gittigidiyor'dan bunu buldum;http://urun.gittigidiyor.com/iPod-ICIN-220V-DAN-SARJ-CIHAZI-5-1V-1000mAH_W0QQidZZ17659051Bunu veya bunun benzerini kullanan var mı, tavsiye eder misiniz? Ipod touch ile uyumlu
merhabalar ekşi duyuru sakinleri,

İpod touch'ı dışarda şarj etmek için şarj cihazı aramaktayım. gittigidiyor'dan bunu buldum;

urun.gittigidiyor.com

Bunu veya bunun benzerini kullanan var mı, tavsiye eder misiniz? Ipod touch ile uyumlu olduğu yazıyor, alıp kullansam alete herhangi bir zararı olur mu?
0
v4vendetta
(07.07.09)
touch ile uyumlu yazısını ben göremedim. sonradan hak iddia edemeyebilirsiniz böyle bir yazı yoksa. bunu da göz önünde bulundurun derim.

veyahut ben bakan körüm.
0
hellguard
(07.07.09)
sakın almayın bunların hiçbiri ipod touchlarla calışmıyor. Hatta cogu ipodla da calışmıyor bir sürü farklı model de denemiştim zamanında. Evde duruyor bir tane isterseniz karşı ödemeli yolluyabilirim aynısından.

Electro Worldten Artwizz marka ipod un orjinal kablosunu takarak prizden şarj edeceginiz bi cihaz aldım sorunsuz çalışıyor.
0
rurouni
(07.07.09)
(13)

Seçim yapamıyorum hangisi olsun acaba ?

Carlito Brigante
5.1 Ses sistemi almak istiyorum ama 2 ürün arasında kararsız kaldım. linkler aşağıda. hangisini tavsiye edersiniz? neden ?http://www.hepsiburada.com/logitech-x-540-70w-51-speaker-siyah-970223-0914/productDetails.aspx?categoryid=256&productid=bd49085http://www.hepsiburada.com/philips-mms460-51-speake
5.1 Ses sistemi almak istiyorum ama 2 ürün arasında kararsız kaldım.
linkler aşağıda. hangisini tavsiye edersiniz? neden ?

www.hepsiburada.com

www.hepsiburada.com
0
Carlito Brigante
(07.07.09)
philips alın, daha kaliteli.
0
metox
(07.07.09)
logitech döver. lakin bulabilirseniz x-530.
0
karapolisnas
(07.07.09)
philips mms460.
0
midesiz
(07.07.09)
logitech biraz pahalıdır ama bilgisayar aksesuarları konusunda şukeladır.
0
crucio
(07.07.09)
@karapolisnas neden x-530 ?
0
🌸Carlito Brigante
(07.07.09)
philips'in 2+1 ini kullanıyorum gayet iyi fakat 5+1'in de aynı performansı verir mi bilemedim.

logitech daha cazip gibi. yine de her ikisinden de mucizeler beklemeyin derim. özellikle müzik dinleme hususunda.
0
hellguard
(07.07.09)
philips şekil olarak çok daha iyi olmasına rağmen

üzülerek söylüyorum ki logitech daha iyi
0
cnonefb
(07.07.09)
x-540'la x-530 arasındaki fark x-530'da bulunmayan ses kumandası. x-540 daha mantıklı yani.
0
sanal uyku
(07.07.09)
Z-5500 al tum dertlerin bitsin derim. Acayip memnunum.
0
ozdek
(07.07.09)
illa bu ikisi arasinda secim yapilacaksa, philips. ama sunu belirtmeden edemeyecegim, ikisini yan yana koyun, bi microlab etmez.
0
paradoxical
(07.07.09)
bende creative inspire 5200 var. bir gün hiç aklımda olmamasına karşın alışveriş sırasında logitech x540 alıverdim. öncelikle şunu söyleyeyim: bassları güzel. görünüşü şık. kablolar kalın, kaliteli ve yeterli uzunlukta. ama benim sevmediğim yanı, bassları düşürünce uydulardan gelen seslerin önceki sistemime göre daha cılız çıkmasıydı. sanırsam bu uydudaki hoparlörlerin daha küçük olmasından kaynaklanıyor. özellikle klasik müzik dinlerken iyice belli ediyor kendini. 4-5 gün sonra gidip geri verdim zaten.
0
milistroke
(07.07.09)
@ozdek bütçem ona yetecek kadar fazla değil.

@paradoxical microlab a da benim kanım ısınmadı nedense.
0
🌸Carlito Brigante
(07.07.09)
philips mms460 i 4 senedir severek kullaniyorum.fiyat&performans acisindan gayet mantikli bi secim olur. pek tabii ki bu fiyata cok iyi bi ses kalitesi beklememelisin ama bass lari iyidir.
0
cheshirepisi
(08.07.09)
(1)

M-any marka fsv-1320 model bir ses kayıt cihazı driver'i

gereksiz insan
silikon vadisinin yılmaz savunucuları,Elimde böyle garip bir alet var, ancak bilgisayar tanımıyor. Netten bir süre driver'ini araştırdım ancak bulamadım. Kutunun üstünde yazan web adresinin de yerinde yeller esiyor. (www.m-any.com) e driver cd si de kayıp zaten. Bi el atıp ittirseniz de şu aleti bil
silikon vadisinin yılmaz savunucuları,
Elimde böyle garip bir alet var, ancak bilgisayar tanımıyor. Netten bir süre driver'ini araştırdım ancak bulamadım. Kutunun üstünde yazan web adresinin de yerinde yeller esiyor. (www.m-any.com) e driver cd si de kayıp zaten. Bi el atıp ittirseniz de şu aleti bilgisayara tanıtsak?
0
gereksiz insan
(07.07.09)
www.badongo.com

şöyle bişey buldum ama doğru mudur bilemem.
0
sutlu nescafe
(07.07.09)
(4)

u torrent sorusu

sanio
simdi 2 tane sorum war genclerbirincisi utorrentte torrentleri sirali sekilde nasil indiriyoruz. yani ayni anda iki torrent degilde sirasiyla biri bitince oburune gecsin istiyomikinci soru ise bi torrentte 3-5 dosya oluyo onlarida ayni sekilde sirasiyla indirsin program istiyorum. mumkunmudur?
simdi 2 tane sorum war gencler

birincisi utorrentte torrentleri sirali sekilde nasil indiriyoruz. yani ayni anda iki torrent degilde sirasiyla biri bitince oburune gecsin istiyom

ikinci soru ise bi torrentte 3-5 dosya oluyo onlarida ayni sekilde sirasiyla indirsin program istiyorum. mumkunmudur?
0
sanio
(07.07.09)
ilk soru için;

ctrl+p yapıyoruz, queuing'de maximum number of active downloads'u 1 yapıyoruz, birer birer iniyor.. ikinci sorunun cevabını ben de merak ediyorum..

edit: neyse..
0
rednoff
(07.07.09)
ben 1.6.1 kullanıyorum halen fakat teker teker indirmek için gerekenleri yine de anlatayım. fazla bir şey değişmemiştir son versiyonlarında da sanırım.

options>preferances>queueing

burada "maximum number of active downloads" u 1 olarak ayarlıyorsunuz.

2. soru için de torrent a tıklayıp altta çıkacak sekmelerden files seçeneğini seçiyorsunuz. önce inmesini istediğiniz part'ı sağ tıklayıp "high priority" ayarlıyorsunuz. önce high iner sonra normal sonra low.
0
hellguard
(07.07.09)
benim kullandığım versiyonda olduğunu sanmıyorum. ki albüm olur dizi sezonu olur bu gibi zımbırtıların indirilmesinde gayet işe yarar bir yöntemdir.

tabii ben şu ana kadar partların sırayla inmesi hayati önem taşıyan bir torrent indirmedim ondan da olabilir.

edit: eheh
0
hellguard
(07.07.09)
2. için hellguard'ın dediğini uygulayabilirsiniz.

1. için hellguard'ın dediğine ek olarak, indirdiğiniz torrente sağ tıklayıp bandwidth allocation'dan torrent önceliğini ayarlayabilirsiniz.
0
sanal uyku
(07.07.09)
(1)

Pidgin'de Kişisel İleti Olayı?

roadrunner_merlin
Var mıdır? Varsa Nasıl?p.s. Ubuntu makinada msn'e bağlanılıyor.
Var mıdır? Varsa Nasıl?


p.s. Ubuntu makinada msn'e bağlanılıyor.
0
roadrunner_merlin
(07.07.09)
Vardır. Durumu (online, busy, invisible falan) seçtikten sonra onun altında beyaz bir boşluk çıkacak oraya yazıyorsun.
0
yurdum insani
(07.07.09)
(8)

Age of empires çözünürlük

sarper361
en yüksek çözünürlük oyun ayarlarında pasif olarak(paslı gibi) çıkıyor. Yeni aldığım bilgisayarımda hevesim kursağımda kaldı bu sorunu aşmanın bir yolu var mı?
en yüksek çözünürlük oyun ayarlarında pasif olarak(paslı gibi) çıkıyor. Yeni aldığım bilgisayarımda hevesim kursağımda kaldı bu sorunu aşmanın bir yolu var mı?
0
sarper361
(07.07.09)
nasıl paslı? renkler mi bozuluyor. öyleyse onun çözümü alt-tab yapmak. bide çözünürlük en fazla 1280-1024 olur.
0
thinkbeforedoing
(07.07.09)
hah işte o bende seçilmiyor paslı dediğim o soluk tıklanmıyor.
0
🌸sarper361
(07.07.09)
rednoff
(07.07.09)
laptop mu alet yoksa masaüstü mü?
0
emrag
(07.07.09)
@emrag
dizüstü
@rednoff
o sayfada sürücü güncellemeyi anlatmış galiba uzun uzun benim sürücü lastest version dedi yüklemeye çalıştığımda.
0
🌸sarper361
(07.07.09)
nedir bu dizüstünün özellikleri, markası modeli falan?
0
brainfour
(07.07.09)
dizüstünde böyle olması normal. malum desteklenen çözünürlükler sınırlı. 1024x768 de oynayacaksın mecbur.
0
emrag
(07.07.09)
yok internette bazı cengaverler çözmüş olayı sürücüyü kaldırarak ama bende olmadı o bende demekki oluyormuş dedim. cpu duo P8600 15.4"WXGA+ 3gb ram nvidia geforce 9300m gs.
edit:asus m50vc
0
🌸sarper361
(07.07.09)
(3)

çalma listesine çift tıkladığımızda dosya ekle penceresinin açılması.

hoot
sorun yeterince açık sanırım. program farketmeksizin (winamp, aimp ya da kmplayer) çalma listesinde ki herhangi bir parçaya çift tıkladığımızda(diğer adıyla manuel olarak ilerlediğimizde) "add files" penceresi açılıyor. sistemim windows 7winamp 5.56herhangi bir codec paketi yüklü değil.dosyanıon mp3
sorun yeterince açık sanırım. program farketmeksizin (winamp, aimp ya da kmplayer) çalma listesinde ki herhangi bir parçaya çift tıkladığımızda(diğer adıyla manuel olarak ilerlediğimizde) "add files" penceresi açılıyor.
sistemim windows 7
winamp 5.56
herhangi bir codec paketi yüklü değil.
dosyanıon mp3 ya da wma olması fark etmiyor.
0
hoot
(07.07.09)
cok alakasiz olabilir ama babylon 8 kullananlarda olabiliyormus bu sorun.

209.85.135.132
0
entrapmen
(07.07.09)
yıllar önce sanki benzer bişi hatırlıyorum , şöyle bodoslama şekilde shift, alt , numlock tuşlarına falan bastım rastgele ve düzeldi diye anımsıyorum , ama tamamen sallıyor da olabilirim.
0
alwaysdrunk
(07.07.09)
çok teşekkür ederim arkadaşlar babylon 8 i kaldırınca sorunum düzeldi.
0
🌸hoot
(07.07.09)
(4)

Firefox log-out sorunu

thor odinsson
firefox 3.5 kullanıyorum. iki gün öncesine kadar böyle bir problemim yoktu ama artık herhangi bir siteyi kapattıktan sonra/firefox'ı kapattıktan sonra log out oluyor ve tekrar login olmak zorunda kalıyorum. öncesinde yoktu, ekşi'ye vsye her girişimde baştan login olmak zorundayım. herhangi bir ayar
firefox 3.5 kullanıyorum. iki gün öncesine kadar böyle bir problemim yoktu ama artık herhangi bir siteyi kapattıktan sonra/firefox'ı kapattıktan sonra log out oluyor ve tekrar login olmak zorunda kalıyorum. öncesinde yoktu, ekşi'ye vsye her girişimde baştan login olmak zorundayım. herhangi bir ayar değiştirmedim. neden olabilir?
0
thor odinsson
(07.07.09)
bi kaç gün öncesine kadar facebook'ta ben d böyle bir sorun yaşadım. "araçlar" menüsünden "yakın geçmişi temizle"ye basın. (ctrl+shift+del kısayolunu da kullanabilirsiniz) "temizlenecek dönem" ayarını "her şey" seçin, alttaki her şeyi tikleyin ve temizleyin. bu işlemi yaptıktan sonra logout olmayacaktır.

not: sitelere üye girişi yaparken "beni hatırla" seçeneğini işaretlemeyi unutmayın tabi ki.
0
edge_nabby
(07.07.09)
bykush
(07.07.09)
sadece ekşi'de değil, bütün sitelerde oluyor.
0
🌸thor odinsson
(07.07.09)
dediğimi yapmadın mı?
0
edge_nabby
(07.07.09)
(7)

resim boyutu

gonion
elimde 274kb'lik bir jpeg var. bunu sağdan soldan kırpmadan nasıl 30kb altına çekerim?
elimde 274kb'lik bir jpeg var. bunu sağdan soldan kırpmadan nasıl 30kb altına çekerim?
0
gonion
(07.07.09)
resize yap veya sıkıştırma oranını yükselterek kaydet.
0
tcp0203
(07.07.09)
hangi programı kullanmam gerektiğini falan yazarsanız sevinirim. [fotoşop hariç]
0
🌸gonion
(07.07.09)
photoshop'ta kalitesini düşürebilirsin.
0
sanal uyku
(07.07.09)
acd see den de yapabilirsin resize
0
narcissa black
(07.07.09)
paint ile aç farklı kaydetten uzantılarını değiştirerek yapabilirsin. biraz uğraştırır.
0
yirttin gotumu sahin agam
(07.07.09)
powerpointe yapıştırıp küçülterek resim olarak kaydedebilirsin
0
iki basamak daha
(07.07.09)
photoshop'ta save for web yapınız bir miktar küçülttükten sonra.
0
scissorshands
(07.07.09)
(2)

işletim sistemi silme

nickim onbes harf
ikiye bölünmüş harddiskte win7 ve vista kurulu. ikisi de farklı sürücülerde. vistayı silmek istiyorum. nasıl yapabilirim ?
ikiye bölünmüş harddiskte win7 ve vista kurulu. ikisi de farklı sürücülerde. vistayı silmek istiyorum. nasıl yapabilirim ?
0
nickim onbes harf
(07.07.09)
ikiye bölünmüş diskse normal boot ekranında vistanın kurulu olduğu partitionu formatlayın direk.ama c ve d varsa iki işletim sistemide c de yüklüyse o iş yaş.
0
sarper361
(07.07.09)
çok emin olmamakla birlikte :

bilgisayarım sağ tık -> özellikler -> gelişmiş -> "Başlangıç ve Kurtarma" bölümünde ayarlarda aynı liste çıkacak..Sanırım ordaki düzenle ile vistayı kaldırdıktan sonra formatı basabilir ya da vistanın klasörünü silebilirsiniz diye düşünüüyorum..
0
natnan
(07.07.09)
(3)

mp3 ler gozukmuyo

karadenız1111
d880 samsung kullanıcısıyım bazı mp3 ler cep telefonuma attıgım halde gozukmuyo pc ye baglayınca gozukuyor. bunun ıcın ne yaılabılır
d880 samsung kullanıcısıyım bazı mp3 ler cep telefonuma attıgım halde gozukmuyo pc ye baglayınca gozukuyor. bunun ıcın ne yaılabılır
0
karadenız1111
(06.07.09)
aynı problemi ben de yaşıyorum. bazı cd playerların cd seçmesi gibi bu telefon da mp3 seçiyor. bakmayın mp3 dediğime, başka formattaki şarkıların da bir kısmını görüp bir kısmını görmüyor telefon. göremedikleri, gördüklerinden çok az ama..
0
kantelem
(06.07.09)
şarkının ismini kısaltırsan gözükebilir
0
fbu95
(06.07.09)
Şarkının ismini kısaltmayı deneyin.
0
sarere
(06.07.09)
(1)

Print ederken hata olustu diyor ama hala print ediyor

ermanen
Print edilen bir dokuman var hali hazirda ama hata olustu dedi, ama print edilecekler listesinde hala duruyor ve print edildigi yaziyor. Printer da 8 kat yukarda, niye hata verdi ki bu simdi, yanlis alarm verir mi bu printer'lar?
Print edilen bir dokuman var hali hazirda ama hata olustu dedi, ama print edilecekler listesinde hala duruyor ve print edildigi yaziyor. Printer da 8 kat yukarda, niye hata verdi ki bu simdi, yanlis alarm verir mi bu printer'lar?
0
ermanen
(06.07.09)
verebiliyor. eğer sizin bilgisayardan gönderdiğiniz belgelerden önce sırada birçok iş varsa, sizin bilgisayar o hatayı veriyor bir süre geçince. ama printer sıra sizinkine gelince işini yapıyor. en azından bizim iş yerinde böyle.
0
ibrahim kocyigit
(07.07.09)
(2)

logitech wireless trackball alıcısı(receiver) nerden bulunur

lhun
wireless bir trackman wheel var logitech in. ben bunun alıcısını haşat ettim, böyle sesi kesilen kulaklık misali, kabloyu kıvırıp belli bir açıya tutturunca veya canı isteyince çalışıyor, istemeyince de çalışmıyor haliyle. garanti olayı da mevzu dışı.tek merak ettiğim salt o parçasını (reciever kısm
wireless bir trackman wheel var logitech in. ben bunun alıcısını haşat ettim, böyle sesi kesilen kulaklık misali, kabloyu kıvırıp belli bir açıya tutturunca veya canı isteyince çalışıyor, istemeyince de çalışmıyor haliyle. garanti olayı da mevzu dışı.
tek merak ettiğim salt o parçasını (reciever kısmını) nereden bulabilirim? tek satılır mı?
0
lhun
(06.07.09)
bence sadece alıcısını almak yerine elinizdekini tamir etme yoluna gidin. eğer kabloyu kıvırınca falan çalışıyorsa belki basit bir problemi vardır. eğer siz yapamıyorsanız bir elektronikçiye falan götürün. sadece alıcı bulmanız bence zor.
0
alan shearer
(06.07.09)
Geçenlerde benim mouse'um aynı sorundan kafayı yedi. Kestim kablosunu içinin kırık olduğunu tahmin ettiğim yerden, aradan birkaç santim parça attım tekrar lehimledim misler gibi çalışıyor şu anda. Alıcı bulmanız imkansıza yakın.
0
skatheist
(06.07.09)
(1)

Gamepad- Logitech

sesee
Precision modeli mi , yoksa Cordless rumblepad 2'yi mi önerirsiniz? Rumblepad daha iyidir tabi de, fiyat/performans oranını göz önünde bulundurursak hangisi daha iyi?
Precision modeli mi , yoksa Cordless rumblepad 2'yi mi önerirsiniz? Rumblepad daha iyidir tabi de, fiyat/performans oranını göz önünde bulundurursak hangisi daha iyi?
0
sesee
(06.07.09)
rumplepad 2'yi bilmiyorum ama o fiyata alınabilecek en iyi model precision'dır, aylardır kullanıyorum defalarca yere düştü bir şey olmadı, arka tuşlar da sapasağlam zaten. kontorland, snoopy gibi markaların birçok modeli precision'dan daha pahalı olabilir ama aynı segmentte precision 10 basar diyorum.
0
baldur2
(06.07.09)
(10)

[ internet ] Son 1 Haftadır İnternet Sorunu Yaşayanlar

enola gay
El kaldırsın.. Özellikle de 8 Mbit'e geçtikten sonra bağlantının korkunç derecede sıkıntıya uğradığını düşünüyor musunuz? Yoksa sadece bana mı böyle oluyor?Kanımı emen wireless kullanıcıları yok, spam yok, spyware yok, virüs yok, bağlantı sorunu var! Sizde de var mı? Yer Beşiktaş / İSTANBUL. Her şeh
El kaldırsın.. Özellikle de 8 Mbit'e geçtikten sonra bağlantının korkunç derecede sıkıntıya uğradığını düşünüyor musunuz? Yoksa sadece bana mı böyle oluyor?

Kanımı emen wireless kullanıcıları yok, spam yok, spyware yok, virüs yok, bağlantı sorunu var! Sizde de var mı? Yer Beşiktaş / İSTANBUL. Her şehrin yanıtını bekler, gözlerinizden öperim..
0
enola gay
(06.07.09)
bende de var. içerenköy/istanbul. (8mbit'e geçmedim bu arada)
0
zgrydn
(06.07.09)
bende de var.pendik/istanbul
0
zozjotejmnk
(06.07.09)
8 mbit'e geçtim hiçbir sorun yok. İyi kaynaktan 935kb/sn görüyorum. Antalya/merkez
0
sarere
(06.07.09)
bende son 1 aydır var. 8mbit in ne olduğunu bilmiyorum. Bilgisayara format attım, canavar gibi oldu, internet can çekişiyor.

merkez/sivas
0
acaba
(06.07.09)
çapa / istanbul

8mbite gectim gecen hafta, gecene kadar her sey yolundaydi. simdi habire internetim ya yavas ya da kopmalar var.

lanet olsun boyle ise..
0
la traviata
(06.07.09)
anladığım kadarıyla 8 Mbit Türkiye için henüz fazla.. en azından Türk Telekom altyapısı ile..
0
🌸enola gay
(06.07.09)
1 Mbit kullanıyorum evde. 3 haftadır inanılmaz yavaş. Wireless daha da yavaş. Gün içinde nadiren de olsa hızlanıyor falan.. Şişli/istanbul
0
sıkay
(06.07.09)
Bende de var aradım teknik yapı yenileme falan feşmekan dediler. PK:80600 Barış Manço/Moda.
0
eftalit
(06.07.09)
sözde sınırsız abonelikte kota sınırı vardıya belki ondan olabilir mi bazılarının sorunu ?
0
73727
(07.07.09)
tehh ben de kabahati zavallı bilgisayarımla modemime buluyordum. bi aya yakındır, internet arada kopuyor. böyle 3-4 saniye bağlantı yok diyor sonra geliyor. böyleyken böyle.

kuzey yarım küre
konya/meram
0
denizin kulleri
(07.07.09)
(1)

basit bir php script yazmak için?

gholeman
aklımda arkadaşlarla vakit geçiricek güzel bi site projesi var.azıcık html bilgim var. sayfa hazırlayabiliyorum. ancak sayfaya üyelik yeni konu girebilme gibi aktif olayları ekleyemiyorum.sitenin basitliği açısından bilgi vermesi için.üyelik olucak.sayfa yapısı aynı ekşiduyuru gibi olucak. ancak kon
aklımda arkadaşlarla vakit geçiricek güzel bi site projesi var.

azıcık html bilgim var. sayfa hazırlayabiliyorum. ancak sayfaya üyelik yeni konu girebilme gibi aktif olayları ekleyemiyorum.

sitenin basitliği açısından bilgi vermesi için.
üyelik olucak.
sayfa yapısı aynı ekşiduyuru gibi olucak. ancak konusunun alakası yok.
yeni konu açma konuya cevap verme olayları olucak.

bunları yapmama olanak vericek online kaynak var mıdır? google da nasıl aratsam bilemedim.
biliyorum kitapları var ama bu konuda nirvanaya ermek gibi bir amacım yok sadece küçük birşeyler yazabilmek istiyorum.
0
gholeman
(06.07.09)
www.w3schools.com

çok temel konu anlatımı.

Edit:Çok klasik bir linktir.İlk öğrenme durağı
0
ilkdefa
(06.07.09)
(9)

Mirror's Edge Kötü Görüntü

Alice
Gökyüzü resimdeki gibi gözüküyor bende :( Video ayarlarındaki herşeyi değiştirmeyi denedim hiç fayda etmedi. Niye böyle oluyor :( Halbuki çok sevdim, çok eğleniyoruz şu görüntüsü olmasa .. Bilgisayarım benim eski, ondan mı acaba?Dell 6400 C282 iki yıldan fazla oluyor alalı .. Başka yerde video ayarı
Gökyüzü resimdeki gibi gözüküyor bende :( Video ayarlarındaki herşeyi değiştirmeyi denedim hiç fayda etmedi. Niye böyle oluyor :( Halbuki çok sevdim, çok eğleniyoruz şu görüntüsü olmasa .. Bilgisayarım benim eski, ondan mı acaba?

Dell 6400 C282 iki yıldan fazla oluyor alalı .. Başka yerde video ayarı fln var mı kurcalasam ?

Bu adamlar da aynı sorunu yaşamış:
on-mirrors-edge.com

Bendeki de böyle:
img188.imageshack.us
0
Alice
(06.07.09)
ekran kartı yetersiz olabilir mi?
ben de oyun oynarken ekranda benzer noktalar çıkıyordu. tamirci ekran kartının fanı çalışmadığı için dedi.
0
poseidon55
(06.07.09)
ekran kartı sürücüsünü bi upgrade etsene akıllanır belki.
0
argent dawn
(06.07.09)
Nasıl bulacağım sürücüsünü? ATI Mobility Radeon X1400 (Windows XP Home Edition) için şuraya baktım ve indirdim:

support.amd.com

Ama yüklenemiyor, bilgisayar üreticisine danışın dedi? Başka yolu var mı ? Yanlış yere mi bakmışım yoksa?
0
🌸Alice
(06.07.09)
omega driverlarini deneyebilirsin?
www.omegadrivers.net
0
yirtik foto
(06.07.09)
Teşekkür ederim öneriniz için ama onu kurunca herşey kocaman oldu, ekran darmağın oldu. Silip ancka eski haline getirebildim :( Oyun hala düzgün çalışmıyor :( Oynamaya devam ediyoruz ama düzelse çok iyi olacak. Herkese öneriyoruz bu arada, acayip eğlenceli ve çok heyecanlı.
0
🌸Alice
(06.07.09)
emin olmamakla beraber bana sürücüden çok ısınma problemi gibi geldi. daha iyi soğutmayla yeniden deneyin derim.
0
hellguard
(07.07.09)
allah allah.
resolution ayarlarini filam yaptiniz miydi ki?
0
yirtik foto
(07.07.09)
Ya masaüstüne sağ tıklayıp değiştirmeye çalıştık ama izin vermedi. Sadece en düşük olan çözünürlük vardı. Açıp kapattık, normal açılır diye yine de düzelmedi. Zar zor kaldırdık da eski haline döndü. Isınmayı nasıl yapacağımızı bilmiyorum? Bilgiayar (dizüstü) ısınıyor tabi .. ama öyle aşırı bir şey değil, arada bir fanı çalışıyor sonra duruyor. Oda sıcaklığı çok düşük aslında, klimamız var uzun kollu giyip oturuyoruz :D Bilmiyorum bunun bir yardımı oluyor mudur tabi eheheh .. Ama oyun hala aynı üff :(
0
🌸Alice
(07.07.09)
ya bir de şurada sorun bence, nispeten daha aktif bir forum gibi duruyor.

forum.ea.com
0
hellguard
(07.07.09)
(2)

Laptop klavyesinde ters soru işareti

indeed
Laptop klavyesinde ters soru işareti nasıl yapılır?Daha doğrusu, ASCII karakterler nasıl yapılır? alt tuşuna basıp sayılara basınca birşey çıkmıyor.teşekkürler.
Laptop klavyesinde ters soru işareti nasıl yapılır?
Daha doğrusu, ASCII karakterler nasıl yapılır? alt tuşuna basıp sayılara basınca birşey çıkmıyor.

teşekkürler.
0
indeed
(06.07.09)
alt + 168 ¿

numeric keypad kullanin.
0
la traviata
(06.07.09)
function tuşuna da basmak lazımmış. bu da bana ders oldu.
0
🌸indeed
(06.07.09)
(2)

Rapidshare collerctor account

sarere
Hazır 8 mbit e geçmişken upload yapıp premium alma olayına gireyim diyorum. Ama ne upload edip nerelere koyacağımı bilmiyorum. İşin ehli olan arkadaşlar; Ne yapayım ?
Hazır 8 mbit e geçmişken upload yapıp premium alma olayına gireyim diyorum. Ama ne upload edip nerelere koyacağımı bilmiyorum. İşin ehli olan arkadaşlar; Ne yapayım ?
0
sarere
(06.07.09)
www.allyoulike.com

www.irfree.com

bunlar çok hit alan sayfalar. bunlara üye olup uploader olacaksınız.
0
metox
(07.07.09)
film dizi anime falan upload edeceksen
divxm.com
divxlerim.com
0
edge_nabby
(07.07.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.