Giriş
(3)

oto teyp şifre

harura
arabam bakımdan çıktı ama oto teyp benden şifre istiyor kitapçığını kaybettim şimdi bu şifreyi nasıl kırarım programı varmı şimdi beni masrafa sokmayın yetkili servisle uğraştırmayın renault megane
arabam bakımdan çıktı ama oto teyp benden şifre istiyor kitapçığını kaybettim şimdi bu şifreyi nasıl kırarım programı varmı şimdi beni masrafa sokmayın yetkili servisle uğraştırmayın renault megane
0
harura
(12.07.09)
servis para istemez. biraz kasarsanız bi ihtimal telefonla da verirler ama zor olur.
hatta bakımını servise yaptırdıysanız telefonda durumu izah edin, gelemeyeceğinizi söyleyin. büyük ihtimalle verirler.
0
babatema
(12.07.09)
aracınızın 0800 ile başlayan yardım hattını arıyorsunuz. Ruhsattakı bılgıler ıle bır ırtıbat numarası verıyorsunuz ve 2 gun ıcınde sıfre ıcın arıyorlar.
0
lngrad
(12.07.09)
0000 şifresi bizdeki lagunanın öyledi sanırım
0
buffy de vampir sayilir
(12.07.09)
(2)

KMPlayer'da videoyu yakınlaştırma?

pozitif dusunce de kazanir
kesin vardır ama bakmadığım seçenek kalmadı ve bulamadım. bazı video ayarlarından yakınlaştırabildim ama 1,5 katı büyüdü yaklaşık olarak.istiyorum ki dilediğim kadar yakınlaştırabileyim, videoda tehşis etmem gereken bi görüntü var da.(google'a da baktım ama bulamadım)tenks
kesin vardır ama bakmadığım seçenek kalmadı ve bulamadım. bazı video ayarlarından yakınlaştırabildim ama 1,5 katı büyüdü yaklaşık olarak.

istiyorum ki dilediğim kadar yakınlaştırabileyim, videoda tehşis etmem gereken bi görüntü var da.

(google'a da baktım ama bulamadım)

tenks
0
pozitif dusunce de kazanir
(12.07.09)
klavyeden "+" tuşuna basın
0
extirpation
(12.07.09)
shift'e basılı tutarak mouse'tan scroll da yapabilirsiniz.
0
edge_nabby
(12.07.09)
(3)

laptop mikrofonu

migelo
laptop mikrofonu diye bişey varmış. ben de yeni öğrendim. fakat sesi nasıl alıyor bilmiyorum. çünkü resminden gördüğüm kadarıyla ağızla baya bir mesafe oluyor arasında. gerçi teknosadaki eleman "alır abi. sen merak etme" gibisinden konuştu. var mı sizden kullanan? 9 liralık bişey o açıdan soruyorum.
laptop mikrofonu diye bişey varmış. ben de yeni öğrendim. fakat sesi nasıl alıyor bilmiyorum. çünkü resminden gördüğüm kadarıyla ağızla baya bir mesafe oluyor arasında. gerçi teknosadaki eleman "alır abi. sen merak etme" gibisinden konuştu.
var mı sizden kullanan? 9 liralık bişey o açıdan soruyorum. şimdi mikrofonlu kulaklık almaya kalksam hem daha pahalı, hem de ben de zaten kulaklık var. bu açıdan mantıklı ama işte sesi nasıl alıyor?
hama'nın bu arada.
0
migelo
(12.07.09)
Alır alır merak etme. snoopy nin 2.5 liraya aldıgım mikrofonu sokaktaki sesleri alıyodu. Hamanınsa kesin alır.
0
rurouni
(12.07.09)
tahmin ettiğim ürünse bimeks 5 liraya satıyor onu.

kalitesine gelince gayet iyi.

edit: imla
0
cnonefb
(12.07.09)
bugün bi tane alıcam kanyon bimeksten hamanınkini yakında yazarım buraya.

edit: bimeks metrocity deymiş
edit2: arkadaşa aldım o yazsın
0
şehnaztango
(12.07.09)
(2)

[ müzik ] Fizy ve Last.Fm Birlikteliği?

enola gay
Mümkün mü? Last.fm fizy'de dinlediklerimizi tanır mı? scrob mümkün mü
Mümkün mü? Last.fm fizy'de dinlediklerimizi tanır mı? scrob mümkün mü
0
enola gay
(12.07.09)
last.fm dark side a geçtiğinden beri daha da imkansız böyle şeyler. biraz baktım böyle bir hack var mı diye ama yok görünüyor.
0
portik
(12.07.09)
değil. stream müziği last.fm'de scrob'layan bir tek spotify var bildiğim.
0
electropie
(12.07.09)
(3)

netbooklarda son durum

terp
her gun laptop tasimaktan omzum isleme hale geldi. arastirmam sonucu samsung'un nc10 modeline karar verdim. son bir sorayim dedim. nedir netbooklarda son durum, onereceginiz bir model var mi? tesekkurler...
her gun laptop tasimaktan omzum isleme hale geldi. arastirmam sonucu samsung'un nc10 modeline karar verdim. son bir sorayim dedim. nedir netbooklarda son durum, onereceginiz bir model var mi? tesekkurler...
0
terp
(12.07.09)
samsung nc10'un özellikleri iyi fakat pilleri 3 hücreli olanından almayın. 6 hücreli olanından alın. pili 3 hücreli olandan almak çok mantıksız olur.
0
cro magnon
(12.07.09)
uc hucreli daha hafif ama 2-3 saat pil omru var. 6 hucreli daha agir ama 6 saat pil omru var.
0
no avalon
(12.07.09)
www.vatanbilgisayar.com

bu fiyata ne olursa alırım diye aldım oldukça da memnunum. ama 720p bile göstermiyormuş bluray rip olarak. zaten umutlu değildim ama haberiniz olsun.
0
carnicero
(12.07.09)
(2)

500 dolar civarında laptop bakıyorum ...

kedisiyami
500 dolar civarındaki laptoplarla ilgili tavsiyede bulunacak varsa müteşekkir oluruz ... ayrıca viyana floridsdorf tarafında ucuz teknoloji mağazası ikinci el mağazası gerekli yardımlarınıza ihtiyacımız var ... son olarak gratis(telefon bedelsiz her ay belli bi miktar ödeme yapma ) muhabbetleri
500 dolar civarındaki laptoplarla ilgili tavsiyede bulunacak varsa müteşekkir oluruz ... ayrıca viyana floridsdorf tarafında ucuz teknoloji mağazası ikinci el mağazası gerekli yardımlarınıza ihtiyacımız var ... son olarak gratis(telefon bedelsiz her ay belli bi miktar ödeme yapma ) muhabbetlerinde öğrenciler için katakulli çevirmenin bir yolu var mı ?
0
kedisiyami
(12.07.09)
fiyatlar viyana'da nasıl bilmiyorum ama 500 dolara iyi bir alet alınmaz bence orda da. netbook'ları bir düşünün derim.
0
cro magnon
(12.07.09)
son olarak gratis(telefon bedelsiz her ay belli bi miktar ödeme yapma ) muhabbetlerinde öğrenciler için katakulli çevirmenin bir yolu var mı ?,

bir uyanık sen misin ? ödemezsen faiz avukat masrafı bindirirler, ancak orda yaşamıcaksan telefonları alı ülkeyi terkettiğinde ve bir daha schengen e girmeyeceksen olabülür.

florisdorf da bilemem ama geizhals.at benzeri sitelere bak,abilirsin.
0
alchemistt
(12.07.09)
(20)

Mıknatıs, kutup, artı, eksi, uçak kazası, yere düşerken, mıknastılar itişsin, evet

oldu görüşürüz
Öncelikle baştan söyliyim, fizikçiler filan taşak geçmesin pek bilgim yok bu konularda, lisede filan hep 2 gelirdi.Şimdi, mıknatısların aynı kutupları birbirini itiyor (Ya da ona benzer bir şey)Dolayısıyla, iki tane birbirini iten şey orada cebelleşiyor ama kazanan olmuyor (aynı kutupları birleştirm
Öncelikle baştan söyliyim, fizikçiler filan taşak geçmesin pek bilgim yok bu konularda, lisede filan hep 2 gelirdi.

Şimdi, mıknatısların aynı kutupları birbirini itiyor (Ya da ona benzer bir şey)

Dolayısıyla, iki tane birbirini iten şey orada cebelleşiyor ama kazanan olmuyor (aynı kutupları birleştirmenin bir yolu varsa yok sayınız)

Ben de diyorum ki; şimdi diyelim elimizde bir uçak var. Gerçek uçak. Bunun biz alt kısmına + kutuplu bir mıknatıs döşemişiz, kocaman. Baya boydan boya.

Bu alt kısmın altına da(alt kısmın altı evet), bir düzenek yerleştirmişiz, bu düzeneğe göre; uçak düşme anında bunu açabiliyor. Fakat bu da tabii ki mıktasımızın aynı kutuplusu. Yine boydan boya.

Şimdi bunlar birbirini iterse, ve uçağın da insan gibi düştüğünü varsayarsak, düşme anında bir kazancımız olmaz mı, yani yumuşatma gibi. Hani alttaki yine + kutuplu düzeneğimiz itecek ya bizim aleti.

Olür mü, ona göre mühendisleri arıycam şimdi saat geç oldu aramıyım. Hı?
0
oldu görüşürüz
(12.07.09)
hocam herhangi bir mıknatıs (bu mıknatıs 1 nanometre^3 boyutunda bile olsa iki kutupludur) sadece + veya sadece - olmaz. diyelim ki var böyle bişey. sen ikisini de aynı sisteme koyuyosun. yani iki mıknatıs da uçak üzerinde. birbirini itse ne olacak ki? dışarıdan bir kuvvetin itmesi lazım uçağı. uçuk ve gerçek dışı bir şey yani eğer doğru anladıysam söylediğini
0
jangara
(12.07.09)
uçağın ağırlığını kaldıracak kadar güçlü mıknatıslar kaç ton çeker sence? o uçak kalkar mı acaba? ya da o şekille uçabilir mi? ya da bunu yapmak yerine 6 tane daha ekstra motor kullansınlar mesela?

uçağın üstüne acil durumlarda açılacak paraşütler konsa bu fikirden daha mantıklı olurdu bence. en azından düşüşü yavaşlatırdı.

edit: bağırmıyorum yahu :) agresifim biraz bugün o kadar. kompleksliyim de. ekşi sözlük yazarıyım aynı zamanda. haha ben uzayayım.
0
cro magnon
(12.07.09)
Haklısın biraz karışık olmuş, başka türlü anlatayım:

_______> bu uçağımız, yandan

Çizgiye, aşağı (yere) bakan kısmına bulup boydan boya + mıknatıs döşedik. Yani + kısmı aşağı bakacak şekilde.

Bir de alet yaptık, tuşa basınca açılıyor, bu da çizginin altına geldi, atıyorum 10 metre aralık var. + o da.

Böyle ne biliyim bir yaylanma gibi şey olmaz mı?

Anlatması yapmasından daha zormuş yav:)


@cro magnon; ne bağırıyosun arkadaşım! :) Ben nerden bileyim bir mıknatıs kaç kilo gram. Ama praşüt fikrini sevdim, inceliycem. Gerçi benim mıknatıslar güçlü olucak ve ince olucak. Böyle teneke gibi. Ama hakiki mıknatıs. Kaynadığından.

(Başka motor koyma fikrini beğenmedim çok ağırlık yapabilir)
0
🌸oldu görüşürüz
(12.07.09)
Kucuk bir ucakta (cirrus sr20) parasut sistemi yapilmisti ama buyuk ucaklarda birsey bulamadilar bir turlu. Ucaga boydan boya miknatis koymak olmaz ama onun yerine dunyanin manyetik alanina gore dengede kalmasini saglayan, dengeleyici bir manyetik alan olusturan bir sistem olabilir mesela ama nasil yapilir bilmiyorum.
0
ermanen
(12.07.09)
hmm anladım. ama abi gene de uçuk ya:) o zaman direkt yay döşeyelim uşağın altına, düşünce zıplasın "boeing boeing" diye:D

not: cem yılmaz'a saygılar:)
0
jangara
(12.07.09)
e üstteki mıknatıs da alttakini itmeyecek mi, o zaman da düşüş hızlanır sizin teorinize göre. sonucta o mekanizma da uçağa bağlı.
ama onun yerine yeryüzünü toptan + kutuplu mıknatısla kaplayabilirsek olur bu iş. hiç düşmez uçaklar bu itim kuvvetiyle, hep havada kalır hehe.
0
pinking of you
(12.07.09)
bir mühendis olarak başka işlerle uğraşmanı tavsiye ediyorum.

hepsi oldu hadi, uçak yerdeki başka bir manyetik alanın etkisine girse ne olacak peki? o kadar kişinin katili olmayı kaldırabilecek misin dostum ha? bana cevap ver.

resim harika olmuş bu arada.
0
başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(12.07.09)
yalnız evet şöyle bir durum var, iki mıknatıs da birbirini itecek. uçağa etki eden birşey olmayacak ki. alttaki mıknatısın yeryüzünden destek alması lazım uçağa etki etmesi için.

şöyle anlatayım: elin uçak olsun tamam mı. aç elini yatay bir şekilde. alt kısmına(avuç) bir mıknatıs bantla. sonra daha uzun bir bantla elinden aşağı başka bir mıknatıs bağla. iki mıkatıs altalta geldi ve birbirini itiyor şimdi. ve elin aşağı doğru düşüyor. ne olur? mıknatıslar birbirini itmeye devam eder ve alttaki mıknatısı bağlayan bantta gerilim oluşur sadece. düşerken de gerilim değişmez. uçağa giren çıkan bişey yok :)

edit: teorik olarak, yere değdiğinde bir yaylanma olabilir evet. ama birsürü etken var işin içinde. bilemiyorum. oldu görüşürüz, fantastik fikirlerinle hepimizi strese sokuyorsun, mutlu musun :D
0
cro magnon
(12.07.09)
@cro magnon: ben de öyle anladım da, düşünce alttaki mıknatıs yere değecek ya, ondan sonra bi yaylanma olur mu diye soruyor "oldu görüşürüz"
0
jangara
(12.07.09)
Hanımlar ve beyler, ilk mesaja fotoğraf ekledim. Yani resim. Kendim çizdim. Dört sene eğitimini aldım.

Yeşil bölge, (-). Aşağıda(yeryüzünde) + yönü gökyüzüne dönük bir mıkntaıs varsa sıçabiliriz. Ama onu şimdlik boşveriniz. O kırmızı alan, alttakiin alttaki, askıyla gelicek. Çelik olabilir. Çeliğin kilogramı cro magnon'dan öğrenildi, haberler iyi. Tuşa basınca çıkıyor o eklenti. Firefoks eklentisi gibi düşünün, aslında var ama belli olmuyor. Sonra bu yeşil kısım yere çakılıcak. toprağa. Ama o aradaki boşluk var ya, orada itişme olucak. Olucak di mi ya?
0
🌸oldu görüşürüz
(12.07.09)
olacak da bu itişme çarpışma şiddetini ne kadar azaltır bu bir.

ikincisi sen alttaki mıknatısı havadayken nasıl saklayacaksın acep? yani o mıknatısı üsttekine yapıştırayım desen yapışmaz, uçağa sokayım desen nasıl?
0
cro magnon
(12.07.09)
Uçağa sokmasam da olur, öyle bir hedefim yok. Yani aslında basınca çıkıyor ya, direkt çıkık olsun, resimdeki gibi. Ama illa gözükmesin diyorsan o aradaki boşluğu uçağa dahil edebiliriz, bodrum katı gibi. El deneyini arkadaşımın elinde yaptım umarım fark etmez ve şöyle bir sonuç çıktı: Banttaki gerilim artınca, uçak bu gerilime karşı koydu, tamam yine düştü ben havada asılı kalsın demiyorum da; etkisi olmadı mı biraz, delikanlı gibi?
0
🌸oldu görüşürüz
(12.07.09)
uçak düşerken öyle düşmez ki, kafa üstü düşer genelde.

uçak tam yere çarpacakken içindekileri havaya atsa, daha güzel olmaz mı?

buruna takılabilecek bir mıknatıs ne kadar güçlü olursa olsun uçağı aşağıda elle durdurmaya çalışmaktan farksız olur bir de.
0
başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(12.07.09)
@başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm; Soruda "insan gibi düştüğünü varsaymak" derken böyle düşüşü kastetmiştim ama kafa üstü düşerse daha iyi, alandan kazanırım. Alttaki sistemi burnuna takabilirsiniz uçağın.

Uçak yere düşerken içindekileri atması güzel fikir ama çok zahmetli ve masraflı, bayağı bir bütçe gerekebilir. Çünkü uçağın üstünün açılır kapanır olması lazım ve mesela seyrantepe stadının maliyetini düşün. Ayrıca o panik anında pilotun üst tarafı açmasını unutması daha elim olabilir.

---
(2 yolcu oldu o zaman ben şimdi denemek için nasıl düşürebileceğim üzerine çalışmalıyım. Ama bir şey olmıycak.)
0
🌸oldu görüşürüz
(12.07.09)
hobaaaaa.. pilot nereden görecek o zaman önünü? abi geç oldu yat istersen boşver

(lan sanki tek sorun pilotun önünü görmesiymiş gibi ahahah:D)
0
jangara
(12.07.09)
ben de buna benzer süngerden otomobilleri düşünmüştüm. çarpışınca sekiyorlar felan. şahane olurdu. uçaklar için de mıknatıs yerine sünger olayını düşünebilirsin belki. ama yağmurlu havalarda sakat olur. su emiciliğini azaltmak lazım.
0
electropie
(12.07.09)
bence yolcuların kıçına motor monte etmek daha bi efektiv(böle mi yazılıyodu bu).
binerken takılır inerken sökülür. arada dezenfekte edilir tabi, herkesi basur etmenin manası yok.

baktın uçak düşüyor açın mini motorları, püfür püfür...
0
serseri marti
(12.07.09)
@serseri marti; yazdıklarını beğeniyorum genelde ama bu son yazdığın çok mantıksız, sana yakıştıramadım. Bir motorun kaç lira olduğundan ve uçaktaki yolcu sayısından haberin yok galiba? Sonuçta maddi olarak fazla tutmaması gerekli. Bu nedenle cevabına tik koymuyorum ama moderatörler silmesin diye yeni bir şey demek istiyorum:

Haklısın. Motor markası önerir misin daha önce kullandıklarından? (Kullandıysan tabii)
0
🌸oldu görüşürüz
(12.07.09)
ama motorlar bir kez alınacak sonra yıllarca kullan, kulaklık dağıtılır gibi dağıtılacak inişte toplanacak.
maalesef ben daha önce denemedim :( benim kanatlarım var ama yine de uçmak için motorhead öneririm.
0
serseri marti
(12.07.09)
1-Uçak hep tabanı üzerine düşmez.
2-Mıknatıs çift yönlüdür. Hasbel kader uçak ters dönerse bu sefer mıknatıs da ters dönecek. Bu sefer şak diye yer mıknatısın diğer tarafını çekecek.

Not: Bunu oyuncak uçak için sorduğunu varsayarak anlattım. (:

Sevgiler.
0
pass
(12.07.09)
(5)

Vestel Notebook

eferuzgaroglu
arkadaşlar notebookumu satıp netbook almak istiyorum taşınabilirlik açısından. özellikleri şunlar:Core2Duo T7200 2.0 ghz işlemci1 gb ram80 gb harddiskNvidia Geforce 7600 ekran kartı15.4 " ekrankart okuycu, bluetooth, kamera, dvd yazıcı, mikrofon gibi standart özellikler.pil ömrü güzel 1 buçuk saat k
arkadaşlar notebookumu satıp netbook almak istiyorum taşınabilirlik açısından. özellikleri şunlar:

Core2Duo T7200 2.0 ghz işlemci
1 gb ram
80 gb harddisk
Nvidia Geforce 7600 ekran kartı
15.4 " ekran
kart okuycu, bluetooth, kamera, dvd yazıcı, mikrofon gibi standart özellikler.
pil ömrü güzel 1 buçuk saat kadar gidiyor.
ekranda ölü piksel falan yok


şeklinde tertemiz bir makine var elimde. benim gönlümden yüksek meblalar geçiyor oyüzden hem size fiyat danışayım hem de almak isteyen varsa sorayım dedim. evet???
0
eferuzgaroglu
(12.07.09)
ederi 1000lira.
0
rentts1
(12.07.09)
1000 lira hayatta etmez. sıfırı bile 1000 lira etmez bunun.

edit: arkadaş zaten sıfırını kasdettiyse sadece ikinci cümleyi dikkate al ve "bile"yi at :D
0
cro magnon
(12.07.09)
T6600 2.2 ghz işlemci, 4 gb ram, ati 4650 1 gb ram, 320 gb hdd, kamera, bluetooth, dvd yazıcılı 16" ekranlı Acer laptopumu 1500 tlden almışken ve şu ara fiyatı 1300 tlye düşmüşken bu laptop 1000 tl etmez.

500~600 tl arası.
0
pichoscosama
(12.07.09)
bu ara bende leptop aradığım için fiyatları takip edyorum ve bence o leptopu anca 500e okutursun. daha fazla etmez. yani tabi bulursan adamını 1000 liraya da satarsında orası ayrı:D
edit: bu arada @pichoscosama memnun musun bilgisayarından?
0
telepathosspher
(12.07.09)
Çok memnunum telepathosspher.
0
pichoscosama
(15.07.09)
(3)

winrar dan çıkarırken diskte yer olmaması

gholeman
bir oyun indirdim 8 gb boyutlarında ancak an itiariyle farkettim ki c klasörümde sadece 4 gb yer var.ve 8 e kadar indirmem mümkün değil.şuan rar dosyaları d de bunları c yi kullanmadan olduğu yere çıkaran bir program yok mudur?napmak lazım kaldım böyle elim kolum bağlı.
bir oyun indirdim 8 gb boyutlarında ancak an itiariyle farkettim ki c klasörümde sadece 4 gb yer var.
ve 8 e kadar indirmem mümkün değil.

şuan rar dosyaları d de bunları c yi kullanmadan olduğu yere çıkaran bir program yok mudur?

napmak lazım kaldım böyle elim kolum bağlı.
0
gholeman
(11.07.09)
winrar->seçenekler->ayarlar->yollar tabını açıp "geçiçi dosyalar klasörü" kısmını diskte yeterli boşluk olan kısıma ayarlarsan başka bir program kurmadan sorunun çözülür sanırım.
0
torturekiller
(11.07.09)
dosyayi ac, cikarilacak dosyayi sec "extract to" butonu ile istedigin klasoru sec. o zaman da temp klasorunu kullanmadan extract ediyor.
0
sourlemonade
(11.07.09)
dosyaya sağ tıkla, extract here de. c'ye falan hiç aktarmıyor. direk çıkarıyor.
0
cro magnon
(11.07.09)
(4)

laptop bluetooth sorunu?

cizmedin ki kesesin
bilgisayardan telefona btooth la her seyi aktarabiliyorum. ancak telefondan bilgisayara aktaramıyorum. "gönderilemedi tekrar dene" diyor. işletim sistemi vista. acaba yapılacaka ayarlar verilecek izinler mi var?telefon lg...
bilgisayardan telefona btooth la her seyi aktarabiliyorum. ancak telefondan bilgisayara aktaramıyorum. "gönderilemedi tekrar dene" diyor. işletim sistemi vista. acaba yapılacaka ayarlar verilecek izinler mi var?
telefon lg...
0
cizmedin ki kesesin
(11.07.09)
sourlemonade
(11.07.09)
assert h bu konuda bir soru da ben sorayım. ben de her seferinde dosyaları teker teker atmak zorunda kalıyorum bu şekilde bunu batch halinde kabul ettirmenin bir yolu yok mu bu kodumunun bulututunda?
0
argent dawn
(12.07.09)
assert h'a sormuşsun ama naçizane cevap vereyim. örneğin söz konusu bağlantıyı örneğin bir telefonla yapıyorsan(ben sadece telefonla denedim çünkü) "explore my bluetooth" diye bir seçenek var(türkçesi nasıl çevrilmiştir bilemiyorum), onu tıklıyorsun, telefonun hafızasına erişiyorsun. burada kopyala/yapıştır yöntemiyle istediğin kadar dosyayı seçip istediğin klasöre atabiliyorsun. biri bitince öbürünü yollamaya başlıyor. benim izlediğim yöntem budur.
0
jangara
(12.07.09)
@jangra
bende yok öyle bir şey malesef. resim falan atarken zar zor bulduğum nokia suitei falan kullanıyorum da mesela içindeki farklı dosyaları atmak istediğimde saçmalıyor güzelim alet. neyse bir yolunu bulurum artık ben onun değiştirme zamanı geldi zaten hehe=P
0
argent dawn
(12.07.09)
(2)

codeblocks'ta c#...

ocanal
c# kodunu codeblocks'ta nasıl yazıp derleyebilirim. create a new project dedikten sonra hangi uygulamayı seçmem gerekiyor?not: başka derleyici önermeyin.
c# kodunu codeblocks'ta nasıl yazıp derleyebilirim. create a new project dedikten sonra hangi uygulamayı seçmem gerekiyor?

not: başka derleyici önermeyin.
0
ocanal
(11.07.09)
Supported compilers listesine bakilirsa c# compile etmiyor arkadas.
0
sourlemonade
(11.07.09)
Code::Blocks bir derleyici değil ne yazık ki. Birden fazla derleyici destekleyen bir IDE. MSVC++'ı destekliyor fakat Microsoft için tek desteği bu. C#'a dokunabileceğini sanmıyorum.
0
fredi
(11.07.09)
(1)

winamp radyo

hayvan gibi yazar
winamptan önceden yüzlerce kanalda radyo ve tv yayını vardı. şimdi her ikisini tıklayınca 404 hatasını alıyorum. radyosu çalışan veya çözümünü bilen var mı? nasıl çalışır bu radyolar?shoutcast tv ya da radyo şu hatayı veriyor---------------------------------The page cannot be foundHTTP 404 - File No
winamptan önceden yüzlerce kanalda radyo ve tv yayını vardı. şimdi her ikisini tıklayınca 404 hatasını alıyorum. radyosu çalışan veya çözümünü bilen var mı? nasıl çalışır bu radyolar?


shoutcast tv ya da radyo şu hatayı veriyor

---------------------------------
The page cannot be found
HTTP 404 - File Not Found
Winamp was able to connect to the server for this Online Service, however the service has returned an error indicating that the page requested can not be found. This may be caused by a broken link, or other problem with the Online Service.
----------------------------------------
0
hayvan gibi yazar
(11.07.09)
%windir%\system32\drivers\etc klasöründe ki hosts dosyasına;

207.200.100.5 shoutcast.com
207.200.100.5 www.shoutcast.com
205.188.234.120 yp.shoutcast.com

yazdığında gidecektir sorun
0
TATLIEKŞİ
(11.07.09)
(6)

Bu sistemin ederi nedir?

arnold schwarzeneger
MSI MS-7309 AnakartAMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000+ 2,6 ghz1GB RAMSAMSUNG HD252HJ SCSI Harddisk (250,06 GB)Radeon X1650 Series 512 mb ekran kartıSamsung SyncMaster 19,8" LCD monitorKlavye varCD ROM yokBir de bu işlemcinin performansı sizce intel serisinde hangisine denk gelir yaklaşık olarak?
MSI MS-7309 Anakart
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000+ 2,6 ghz
1GB RAM
SAMSUNG HD252HJ SCSI Harddisk (250,06 GB)
Radeon X1650 Series 512 mb ekran kartı
Samsung SyncMaster 19,8" LCD monitor
Klavye var
CD ROM yok

Bir de bu işlemcinin performansı sizce intel serisinde hangisine denk gelir yaklaşık olarak?
0
arnold schwarzeneger
(11.07.09)
250 TL
0
pichoscosama
(11.07.09)
monitörün LCD olduğunu yazmayı unutmuşum.
0
🌸arnold schwarzeneger
(11.07.09)
500 diyorum hepsinin iyi durumda, bayandan temiz kategorisinde olduğunu varsayarak.
ortalama bir sistem ama monitörü çıkarırsanız pek albenisi yok.
benzer bir sistem gördüm 17" lcd monitörlüsü, bir sitede 428,90 isteniyordu.
monitör temizse sistem ve monitör ayrı satış daha kolay olacaktır diye düşünmekteyim.
yinede alırken harcadığınız paranın yarısı kadar bir meblağdan bile az değer biçilebilir.
0
cura ut valeas
(11.07.09)
(git: 83062)
0
cruor
(11.07.09)
bence bu sistemin para edecek parçaları ekran kartı ve monitör. ben aşağı yukarı 400-450 derim.

edit: bir daha düşündüm de 400 anca eder bu. gerçi monitörü büyükmüş. kararsız kaldım lan. ama ram iyi değil. dvd yazıcı da yok. 400 diyelim ona.
0
cro magnon
(11.07.09)
Monitör LCD ise 300 TL. Anakart, işlemci, ekran kartı, hdd eh işte. RAM kötü.
0
pichoscosama
(15.07.09)
(3)

hard disk yazma hizi

osuruklu
yeni harici disk aldim da, yazma hizi yaklasik olarak 8.5 mb/s cikti. bana biraz dusuk geldi acikcasi. laptop 3 yillik ve diski de 4200 rpm. yeni external da 7200 rpm, 32 mb cache falan. attigim dosya da 32*350 mb. yani 11 gb.acaba okunan diskin 4200 rpm olmasindan mi kaynaklaniyor ki? edit: arabiri
yeni harici disk aldim da, yazma hizi yaklasik olarak 8.5 mb/s cikti.

bana biraz dusuk geldi acikcasi. laptop 3 yillik ve diski de 4200 rpm.

yeni external da 7200 rpm, 32 mb cache falan. attigim dosya da 32*350 mb. yani 11 gb.

acaba okunan diskin 4200 rpm olmasindan mi kaynaklaniyor ki?

edit: arabirim de usb 2.0
0
osuruklu
(11.07.09)
Bağlantı arabiriminin de getirdiği bazı hız sınırlamaları vardır.
0
fredi
(11.07.09)
o veriler biraz göreceli, kopyaladığın/taşıdığın dosyanın boyutuna da bağlı büyük boyutlu bir dosya kopyalarken misal daha yüksek sevilyelere çıkar kopyalama hızı. VE kopyalamak taşımaktan daha yavaş olur, o yüzden önce kopyalayıp sonra eski dosyayı silersen daha hızlı olur. BEnim WD 500gb diskim 23-27 mb/s hıza ulaşıyor ama 700mblık filmlerde mesela.
0
edip
(11.07.09)
usb 2.0 ve 5400 rpm de 12 mb fln cıkıyor. 4200 olmasından kaynaklı sanırım.
0
bryan fury
(11.07.09)
(2)

setup inspecting your computer's hardware configuration

buyerson
arkadasimin bilgisayarına orjinal cd snden xp yuklemeye calistigimizda ekranda bu ibare yer alıyor ve akabinde ekran kararıyor.ubuntu yu cok rahat boot ediyor pc ancak is bu cd ye geldiginde sapitiyor.nasil cozeriz bilgisiolan var mı??
arkadasimin bilgisayarına orjinal cd snden xp yuklemeye calistigimizda ekranda bu ibare yer alıyor ve akabinde ekran kararıyor.

ubuntu yu cok rahat boot ediyor pc ancak is bu cd ye geldiginde sapitiyor.

nasil cozeriz bilgisiolan var mı??
0
buyerson
(11.07.09)
toshiba laptop un orjianl cd si,
mouse usb, orjinal donanimla uyumluluk disi kalir die bios dan usb yi devredisi biraktik ama yine sonuca ulasamadik.
0
🌸buyerson
(11.07.09)
hdd bozulmus yeni hdd taktik guzel guzel calisio.
0
🌸buyerson
(11.07.09)
(5)

Cubase mi Flstudio mu?

ataturkiye
4 senelik aradan sonra yeniden müzik yapmaya başlayayım diyorum arkadaşlar. Tabii o zamandan bu zamana çok şey değişti.Şu an Cubase mi daha iyi Flstudio mu? Ya da başka önerebileceğiniz programlar var mı?(Teknik, vst vs olarak ayrı ayrı değerlendirebilirseniz daha şukela olur.)Not: Eskiden Flstudio
4 senelik aradan sonra yeniden müzik yapmaya başlayayım diyorum arkadaşlar. Tabii o zamandan bu zamana çok şey değişti.

Şu an Cubase mi daha iyi Flstudio mu? Ya da başka önerebileceğiniz programlar var mı?

(Teknik, vst vs olarak ayrı ayrı değerlendirebilirseniz daha şukela olur.)
Not: Eskiden Flstudio kullanıyordum.
0
ataturkiye
(11.07.09)
www.reaper.fm
(bkz: reaper)
0
skatheist
(11.07.09)
(bkz: Ableton Live)
0
she runs away
(11.07.09)
Albüm seviyesinde mixler yapmayacaksan Fl Studio ile devam edebilirsin ama biraz daha profesyonel birşeyler istiyorsan kullanımı birazcık daha zor olan Cubase'i öneririm.

Başka bir programa örnek istersen Reason'ı sayabilirim. Arayüzü biraz daha karışık geldi bana ama çok etkiliymiş. kullananların yalancısıyım.
0
the angevil
(11.07.09)
net olarak ableton live...vst konusu ise reason dışında hepsi bu olayı destekliyor...gerek arayüz, gerek kullanım kolaylıgı, gerek bütünlük ve en önemlisi ses kalitesi açısından ableton live tavsiye ediyorum ben sana ...
0
your majesty
(11.07.09)
tabi ki FL studio, versiyon 8 var en son olarak. kullanımı en rahat, en ergonomik olanı budur. Ayrıca başkaları gibi "yok efenim bilg.ın klavyeyi midi board olarak kullanamassın, git midi board al gel lan" pis huyları yoktur. Her vst'yi adam gibi çalıştırır.

Ayrıca cubase'i reason'ı övüp FL'ye bok atanlarada gülüyorum, bu aynı iki kaliteli maldan hangisini alırsın, tabii ki markalı olanı durumuna benzer bir vehamet içermektedir.

FL iyidir,bizden biridir, stüdyolarda Cubase kullanılıyo,en profesyoneli o,geyiğinide bi kenara bırakalım..
0
flashstriker
(11.07.09)
(5)

Harddisk nakli

lhun
Elimizde bir laptop var, harddiski son demlerini yaşıyor.Daha önce yapmadığım için bilmiyorum; bu diskin norton ghost gibi bir programla falan imajını alıp, laptopa yeni alınacak diske `direk` zerketmenin mümkünlüğü nedir? uyumsuzluk vs çıkarma riski var mıdır?Yok herşey okey ise direktif de alabili
Elimizde bir laptop var, harddiski son demlerini yaşıyor.
Daha önce yapmadığım için bilmiyorum; bu diskin norton ghost gibi bir programla falan imajını alıp, laptopa yeni alınacak diske direk zerketmenin mümkünlüğü nedir? uyumsuzluk vs çıkarma riski var mıdır?

Yok herşey okey ise direktif de alabilirim.

tşk.
0
lhun
(11.07.09)
önce farklı bilgisayarımı atacaksın acaba dedim ama aynı bilgisayara atıyormuşsun muhtemelen quick image gibi bir tuş vardır orada eğer herşeyin imagini alacaksan onunla değil de customdan uğraşıp herşeyi teker teker seçtikten sonra olur gibi geliyor. ama madem yeni hdd alıyorsun temiz windows kurup datalarını da imagele falan uğraşmayıp dvdlerle veya harddisk kutusuyla vs aktarmak daha mantıklı bence.
0
argent dawn
(11.07.09)
yok vallahi windozla beraber komple almam lazım. tonla konfigürasyon, sonra efendim yüklemiş programların tekrar yüklenmesi gerekliliği falan ı ıh.
0
🌸lhun
(11.07.09)
olur gibi geliyor bana. sonuçta laptoplarla brlikte de standart bi cd veriyorlar recovery için. çalşır bence. harddiskine hemen format atma da.
0
argent dawn
(11.07.09)
acronis ile imajını alıp yeni takacağın harddiske sorunsuz atabilirsin. yapılmış ve başarıya ulaşmıştır.
0
ency
(11.07.09)
ben de söyleyim acronisle o dediğin şeyin aynısını yaptım cillop gbi oldu=)
0
rentts1
(11.07.09)
(1)

radyosu olmayan telefonda radyo dinleyebilmek?

cizmedin ki kesesin
mümkün müdür? bu bp nin verdiği lgkt520 marka bi telefon geçti elimede. ama radyosu yokmuş. lakin radyo dinleyebilmem için bi zımbırtı falan var mıdır acaba?
mümkün müdür? bu bp nin verdiği lgkt520 marka bi telefon geçti elimede. ama radyosu yokmuş. lakin radyo dinleyebilmem için bi zımbırtı falan var mıdır acaba?
0
cizmedin ki kesesin
(11.07.09)
radyolu kulaklıklar var, telefonun şarjını sömürererk çalışıyorlar.
0
ravioli
(11.07.09)
(1)

Garip bir bilgisayar sorunu

eftalit
Laptopumda Vista yüklüydü. Geçen hafta kendi kendine aniden kapanmaya başladı. Açarken de sadece güvenli modda açılıyordu. Normal olarak ise nadiren açılıyordu. Çoğu zaman da sadece masaüstü resmi geliyor Vista yüklenmiyordu. Dün akşam format atıp Xp yükledim. Ve bam! Aynı sorun devam ediyor. Bu ned
Laptopumda Vista yüklüydü. Geçen hafta kendi kendine aniden kapanmaya başladı. Açarken de sadece güvenli modda açılıyordu. Normal olarak ise nadiren açılıyordu. Çoğu zaman da sadece masaüstü resmi geliyor Vista yüklenmiyordu. Dün akşam format atıp Xp yükledim. Ve bam! Aynı sorun devam ediyor. Bu neden kaynaklanır ki canlar? Nedir bu? Ha Vista'da Win bilmemne virüsü bulmuştu hem de epey bir dosyada.
0
eftalit
(11.07.09)
combofix'le bir taratın, virüs gibi geldi benim kulağıma..
0
dambil
(12.07.09)
(1)

excel formula cok acil yardim

outshined
sorum su: a kolonunda yapilan prosedurun tarihi ve b kolonunda ise kan alinan gunu tarihi yazili. nasil bir formul yazmaliyim ki c kolonunda a ve b tarihleri arasindaki gun sayisi ciksin. tarih ay/gun/yil selinde yazili. mesela 12/31/2008 gibi. bir arkadas yardimci olursa cok sevinirim...
sorum su: a kolonunda yapilan prosedurun tarihi ve b kolonunda ise kan alinan gunu tarihi yazili. nasil bir formul yazmaliyim ki c kolonunda a ve b tarihleri arasindaki gun sayisi ciksin. tarih ay/gun/yil selinde yazili. mesela 12/31/2008 gibi.

bir arkadas yardimci olursa cok sevinirim...
0
outshined
(11.07.09)
sabah sabah tam anlayamadım ama "c" sütununda gün sayısını çıkartmak istiyorsanız;

-----A----|----B-----|----C----
1| 15.06.2009|15.07.2009|=($B1-$A1)

yaptıktan sonra "c1" hücresini hücre biçimlendirden genel veya sayi'ya getirirseniz çıkan sonuç 30 olarak görünecektir.veya "c" sütünuna direk =GÜN(b1-a1) yazarsanız hücre biçimlendirmeden de gün sayısını çıkartabilirsiniz.

bu mudur acaba istediğiniz ?
0
boikot
(11.07.09)
(1)

Excel

mbokani
Sevgili excel sevenler ve yasatanlar dernegi uyeleri, sizlere kisa, minik, kucucuk bir sorum olacak.Excelde, bir hucreyi diagonal olarak ikiye ya da dorde bolersek, boldugumuz her kisima farkli renk verebilir miyiz? Verebiliyorsak nasil?Bir soru demisim lakin iki olmus, hadi yine iyisiniz.
Sevgili excel sevenler ve yasatanlar dernegi uyeleri, sizlere kisa, minik, kucucuk bir sorum olacak.
Excelde, bir hucreyi diagonal olarak ikiye ya da dorde bolersek, boldugumuz her kisima farkli renk verebilir miyiz? Verebiliyorsak nasil?
Bir soru demisim lakin iki olmus, hadi yine iyisiniz.
0
mbokani
(11.07.09)
boldugunuz hucreyi iki ayri hucre gibi doldurma imkaniniz var mi bilmiyorum ama sunu deneyebilirsiniz;

format cells--> fill--> fill effects--> two colors, vertical ya da diagonal up--> OK--> OK

biraz hileli ama denemeye deger. 4'e bolunce pek ise yaramiyormus bir de.
0
dahicocuk
(11.07.09)
(2)

Samsung u900 soul

zimparakagidiyla31cekenpinokyo
Bu model hakkında biraz bilgi verirmisiniz?Sitelerde yayınlanan bilgilerden değil tabi onlara bende baktım. Kullanan varsa anlatsın. Karşılaştığı sorunları, iyi yönlerini falan.Bide bu modelde de bütün samsunglarda olduğu gibi ses az çıkıyor. Bunu düzeltmek için bir kod var mı bildiğiniz.
Bu model hakkında biraz bilgi verirmisiniz?

Sitelerde yayınlanan bilgilerden değil tabi onlara bende baktım. Kullanan varsa anlatsın. Karşılaştığı sorunları, iyi yönlerini falan.

Bide bu modelde de bütün samsunglarda olduğu gibi ses az çıkıyor. Bunu düzeltmek için bir kod var mı bildiğiniz.
0
zimparakagidiyla31cekenpinokyo
(11.07.09)
ben de almayı düşündüm ama ses az çıkıyor derken ahize sesi mi yoksa zil sesleri/dış hoparlör sesi mi?
0
kroc
(11.07.09)
Kulaklık hariç her türlü ses. Kulaklıkta da öyle ahım şahım bir ses yok gerçi. Ama diğerlerine göre iyi. Diğer seslerin hepsi az. Yani konuşma esnasında duyulan ses, zil sesi, müzik sesi..
0
🌸zimparakagidiyla31cekenpinokyo
(11.07.09)
(5)

Ekran kartının modelini keşfetmek

arnold schwarzeneger
Üzerinde R yazdığı içi Ati radeon serisinden olduğunu tahmin ettiğim bir ekran kartı var. Ben Ati Radeon catalyst sürücü paketini yükleyeyim dedim. Ama sisteminizde uyumlu bir sürücü bulunamadı dedi setup. Nasıl yapar da bulurum bu kartın modelini? cpu-z bulamadı bir şey.
Üzerinde R yazdığı içi Ati radeon serisinden olduğunu tahmin ettiğim bir ekran kartı var. Ben Ati Radeon catalyst sürücü paketini yükleyeyim dedim. Ama sisteminizde uyumlu bir sürücü bulunamadı dedi setup. Nasıl yapar da bulurum bu kartın modelini? cpu-z bulamadı bir şey.
0
arnold schwarzeneger
(10.07.09)
everest home edition diye bi program vardı. onla öğrenebilirsiniz sanırım.
0
fuckocalyptica
(10.07.09)
baslat> calistir> dxdiag
0
sanio
(10.07.09)
(bkz: gpu-z)
0
skatheist
(10.07.09)
dxdiagda gpu boş görünüyor keza gpu-z de aynı sonucu verdi. sanırım driverlar yüklenmediği sürece yazılımsal olarak ekran kartını görmek mümkün değil.
0
🌸arnold schwarzeneger
(11.07.09)
seri numarası yok mu üzerinde? değişik varyasyonlarla serisini aratın nette.. olmadı ati'ye mail atıp seri numarasıyla sorabilirsiniz. en azından ati olup olmadığını öğrenebilirsiniz.
0
weierstrass
(11.07.09)
(1)

karaoke

lennonn
mp3'leri karaoke yapabileceğim program tavsiyeleriniz var mı??????
mp3'leri karaoke yapabileceğim program tavsiyeleriniz var mı??????
0
lennonn
(10.07.09)
ermanen
(10.07.09)
(1)

KL Codec Pack Media Player Classic sorunu...

mim
Selamlar, KL Codec Pack 4.95 Full ile beraber ( ve ayrıca bağımsız olarak da) yüklediğim Media Player Classic Homecinema her defasında, ilk başta çalışıyor, daha sonra ise "Microsoft Visual C++ Runtime Library" "R6002- floating point support not loaded" hatası vererek açılmıyor ve yeniden yüklemek
Selamlar, KL Codec Pack 4.95 Full ile beraber ( ve ayrıca bağımsız olarak da) yüklediğim Media Player Classic Homecinema her defasında, ilk başta çalışıyor, daha sonra ise "Microsoft Visual C++ Runtime Library" "R6002- floating point support not loaded" hatası vererek açılmıyor ve yeniden yüklemek gerekiyor. Birkaç siteye baktım, tavsiye edilenleri yaptım ama sorun hala devam ediyor. Şimdi, bu sorun nedir ve bir çözümü var mı?
0
mim
(10.07.09)
baktığınız yerleri keşke yazsaydınız..

olmadıysa daha da kurcalayınız şurayı: tinyurl.com

bana açıkçası bu mantıklı bir cevap olarak geldi:

"" ???? runtime error " hatasının birçok nedeni var , tek bir nedeni olsaydı şayet yukarıda da belirttiğin gibi daha kısa yolu olurdu.

benim bildiklerim ;

- windows uptade (orjinal olması şartıyla)
- microsoft.net framework serisi 2.0
- Ekran kartınızın sürücülerini güncelleyin (Ati - Nvidia )
- Anakart Sürücülerinizi güncelleyin (İntel chipset - Via chipset - vidia chipset - Sis chipset )"

kaynak: www.onlineoyun.gen.tr
0
dambil
(12.07.09)
(1)

egzel makro bilen uzmanlara

sokak cocugu
merhabalar ben bi sokak çocuğuyum ve yardımınızı bekliyorum.egzelde makrolarla bişeyler yapıyorum. 2 de resim koydum fikir verir diyerekten. kayıt sorgulama yapmak istiyorum. tarihi sorgulayıp o gün girilmiş ürünleri sayfa 2 ye yazdırmak istiyorum. nasıl yapabilirim?
merhabalar ben bi sokak çocuğuyum ve yardımınızı bekliyorum.
egzelde makrolarla bişeyler yapıyorum. 2 de resim koydum fikir verir diyerekten. kayıt sorgulama yapmak istiyorum. tarihi sorgulayıp o gün girilmiş ürünleri sayfa 2 ye yazdırmak istiyorum. nasıl yapabilirim?
0
sokak cocugu
(10.07.09)
daha fazla bilgi lazım. neyi nasıl nereye yazdıracaksın? en kolayı excel.web.tr'ye bi bak derim.
0
mahallenindelisi
(10.07.09)
(4)

Ethernet bağlantısı

arnold schwarzeneger
Elime bir pc geçti. Yalnız hiçbir driverı yoktu beraberinde. Format attıktan sonra açınca etherneti görmüyor. aygıt yöneticisinden baktığımda PCI cihazı ve sanırım ekran kartıyla ilgili bir kaç şey yüklenmemiş görünüyor. Bilgisayarı veren şahıs da anlamadığı için işlemcinin ne olduğunu bilmiyorum. A
Elime bir pc geçti. Yalnız hiçbir driverı yoktu beraberinde. Format attıktan sonra açınca etherneti görmüyor. aygıt yöneticisinden baktığımda PCI cihazı ve sanırım ekran kartıyla ilgili bir kaç şey yüklenmemiş görünüyor. Bilgisayarı veren şahıs da anlamadığı için işlemcinin ne olduğunu bilmiyorum. Amd 5400 dedi ama emin değilim. Kasayı açıp bakarak da tahmin edemiyorum. Bu etherneti ne şekilde kurmalıyım? AMDnin sitesinde bir çok driver var.
0
arnold schwarzeneger
(10.07.09)
cpu z bilgisayardaki parçaların markasını modelini gösteriyordu ama hangilerini gösteriyordu bilmiyorum.
0
xenophobe
(10.07.09)
başlat>çalıştır dxdiag yaz entera bas. açılan pencerede sistem modeli bölümünde anakart modeli yazar. onu buraya yaz daha kolay yardımcı oluruz.
0
el magico
(10.07.09)
anakart modeli bu: MSI k9n6pgm2-v
MSI'ın sitesinde bu driverı bulamadım. googledan rastgele driver da indirmek istemiyorum.
0
🌸arnold schwarzeneger
(10.07.09)
www.msi.com buradan alttaki NVIDIA MCP61 Chipset Drivers bölümünden işletim sisteminize uygun olanı seçip yüklerseniz olay tamamdır. Anakart üzerindeki ekran kartını kullanacaksınız bir alttaki bölümden de vga sürücülerini indirip kurun.

edit: yanlış link
0
diabolus79
(10.07.09)
(12)

Youtube'a host dosyasıyla girebilme bitti mi?

pichoscosama
Yoksa vista'da ben mi yapamadım.
Yoksa vista'da ben mi yapamadım.
0
pichoscosama
(10.07.09)
youtube jacker deneyin, ben vista'da gayet memnunum.
0
neslish
(10.07.09)
yok yok bitmedi.ben daha dün yaptım.giriyorum.

ama xp de yaptım.
0
Carlito Brigante
(10.07.09)
host dosyası sadece youtube da işe yarıyor. dns ayarı ile yaparsan her siteye girebilirsin. sadece youtube değil. www.opendns.com sana yardımcı olabilir.
0
zimparakagidiyla31cekenpinokyo
(10.07.09)
Zaten opendns ayarlı. Ama youtube ipleri bloklu olduğu için o işe yaramaz. host dosyasından youtube'un diğer bloklanmamış IP'si youtube.com adresine eşlerştirilmeli. Hep yaptığım işdi ama Vista'da olmadı.
0
🌸pichoscosama
(10.07.09)
bende gayet işe yarıyor opendns.
0
zimparakagidiyla31cekenpinokyo
(10.07.09)
opendns her şeye çözüm.. hosts ile uğraşmayın, opendns ile giremediğim site yok.

not: hiçbir şekilde hosts dosyamla oynamadım, sadece opendns ayarlarını yaptım. herhangi bir sorunla karşılaşmıyorum..
0
vita vinum est
(10.07.09)
hosts dosyana şu satırları ekle:
208.117.236.69 youtube.com
208.117.236.69 www.youtube.com

kaydederken de uzantısının txt olmamasına dikkat et
0
argent dawn
(10.07.09)
www.makat.org
0
pass
(10.07.09)
Makat guzel yapiyor bunu evde kullaniyorum.
0
ozdek
(10.07.09)
Alternatif olarak (git: www.navige.com)
0
Ted Lapidus
(10.07.09)
opendns bazen açmıyor ya da bazen hizmet tamamen kesintiye uğruyor ve bu yüzden bütün internet bağlantısı etkileniyor. en temizi hosts dosyası ile girmek.
0
bira sisesi kapagi
(10.07.09)
Program kullanmak istemiyorum.

208.65.153.253 kullanıyordum argent down. Bir seninkileri deniyeyim.

Edit: sağol argent down.
0
🌸pichoscosama
(10.07.09)
(1)

Firefox tab çubuğunu taşıyabiliyor muyuz?

inshroud
Yeterince açık oldu sanırım başlık. Aradım ama bulamadım. Firefox tab çubuğunu alta (taskbar'ın hemen üstüne) almak istiyorum. Var mı bir yolu?
Yeterince açık oldu sanırım başlık. Aradım ama bulamadım. Firefox tab çubuğunu alta (taskbar'ın hemen üstüne) almak istiyorum. Var mı bir yolu?
0
inshroud
(10.07.09)
sourlemonade
(10.07.09)
(2)

iPhone'da arama cevaplama sorusu...

luin 41
Birisi beni aradiginda zaman zaman hem cevapla hem reddet secenekleri cikarken, bazi zamanlarda sadece cevapla cikiyor - yani reddetme gibi bir sans tanimiyor bana; ya illa konusucam ya da karsi taraf bikana kadar calacak o telefon. Neden oluyor? Misal sevgilime trip atmak istiyorum ama telefonu mes
Birisi beni aradiginda zaman zaman hem cevapla hem reddet secenekleri cikarken, bazi zamanlarda sadece cevapla cikiyor - yani reddetme gibi bir sans tanimiyor bana; ya illa konusucam ya da karsi taraf bikana kadar calacak o telefon. Neden oluyor? Misal sevgilime trip atmak istiyorum ama telefonu mesgule dusuremiyorum, neden?
0
luin 41
(10.07.09)
aynisi sorulmus. :)

forums.ilounge.com
0
lejant
(10.07.09)
kafasındaki tuşa bi kez basın sessize alır aramayı, 2. kez basarsanız reddeder..
0
erostrada
(10.07.09)
(6)

alelade bir facebook sorusu

ahandanick
şimdi, bu facebookta bissürü güzel fotoğraflar biriktirebiliyoruz, badilerimiz cancişlerimiz foto moto ekliyor pek güzel. ama şimdi sülalenin diğer üyeleri "piii neler ediyler göriyn mi" tepkisi vermemesi adına, added by others şeklinde üzerimde tagli bulunan fotoğrafların gizlilik ayarlarıyla oynam
şimdi, bu facebookta bissürü güzel fotoğraflar biriktirebiliyoruz, badilerimiz cancişlerimiz foto moto ekliyor pek güzel. ama şimdi sülalenin diğer üyeleri "piii neler ediyler göriyn mi" tepkisi vermemesi adına, added by others şeklinde üzerimde tagli bulunan fotoğrafların gizlilik ayarlarıyla oynamak, efendim custom setting yaparak kimi insanların bu fotoları görmesini kısıtlamak istiyorum. öte yandan taglerimi kaldırmak da istemiyorum.
kendi albümlerimde bunu yapabilirim evet. istesem atom mühendizi bile olabilirdim, ama bunu yapamıyorum.
var mıdır bir yolu yordamı?
0
ahandanick
(10.07.09)
once tum sulaleni icine alan bir limited profile olustur. sonra www.facebook.com sayfasinda Photos Tagged of You kismini limited profile'in goremeyecek sekilde ayarlarsan hayatta da goremezler
0
kenarortay
(10.07.09)
AYARLAR -> GIZLILIK _> PROFIL

Oradaki seçeneklerden ayarlayabilirsin.
"Etiketlendiğiniz fotoğraflar,etiketliğiniz videolar" falan filan ;)
0
ma
(10.07.09)
0
aithra
(10.07.09)
sülaleni içine alan bir grup oluşturup o gruba özel gizlilik ayarlarıyla da oynayabilirsin. ben şahsen öyle yapıyorum
0
bushwacker
(10.07.09)
limited profile olayı tam olarak nedir bimiyorum ama benim yaptığım bi arkadaş listesi oluşturmak oldu önce.sonra gizlilik ayarlarından profil ayarlarına girip dedikeri gibi etiketlendiğiniz fotoraflar bölümünde özelleştir (customize) diyip "bu insanlar haricinde" kısmında o listeyi seçiyosun.hatta orda üstte bi dalga var arkadaşının ismini yazıp profiliini nasıl gördüğünü bile görebiliyosun büyük icat.
0
şehnaztango
(10.07.09)
facebook'tan sil onları, zaten fark etmezler, "şoo gız ortalıhta görinmiy" derler.
0
hollowlife
(10.07.09)
(1)

Outlook Hakkında

ludwig
Efendim Microsoft Outlook'da E-mailleri döktürürken imzaları döktürmesin istiyorum. Bir de malum şirket maillerinde 'Bu e-mail'in sorumluluğu bize ait değildir ...' vs. gibi ekler de oluyor. 2-3 yere gidince altta bunlar birikiyor ve yazdır deyince hepsi birden döktürülüyor. Bunları döktürmesini nas
Efendim Microsoft Outlook'da E-mailleri döktürürken imzaları döktürmesin istiyorum. Bir de malum şirket maillerinde 'Bu e-mail'in sorumluluğu bize ait değildir ...' vs. gibi ekler de oluyor. 2-3 yere gidince altta bunlar birikiyor ve yazdır deyince hepsi birden döktürülüyor. Bunları döktürmesini nasıl engelleriz?
0
ludwig
(10.07.09)
mailde yazdırmak istediğin bölümü seç, daha sonra yazdırma penceresinden, selection' ı seçtiğinde bir mucizeye tanıklık edeceksin.
0
erzi
(10.07.09)
(2)

dandik ipod

31411903
değerli sözlük cemaati; çoğunuzun bildiği şu dandik çin malı ipodlardan bende de var. yalnız 2 3 ayda bir '' disk error '' şeklinde bir hata vererek içindekilerin silinmesini ve tekrar formatlanmasını gerektiriyor. tabi hassas, içli bir cihaz hava değişiminden de etkileniyor :) ben her defasında yed
değerli sözlük cemaati; çoğunuzun bildiği şu dandik çin malı ipodlardan bende de var. yalnız 2 3 ayda bir '' disk error '' şeklinde bir hata vererek içindekilerin silinmesini ve tekrar formatlanmasını gerektiriyor. tabi hassas, içli bir cihaz hava değişiminden de etkileniyor :) ben her defasında yedeklerim aslında içindekileri ancak şuan tatildeyim ve sevdiğim parçalardan oluşan yaklaşık 1.5 gb lık mp3 ü kurtarmak istiyorum yedeklerine ulaşamadığım için. bu konuda yardım edebilecek biri var mıdır ?
0
31411903
(10.07.09)
çakma'da biraz zor o iş.
0
cro magnon
(10.07.09)
şu verilen linki deneyeyim bakalım pek umutlu olmasam da.
0
🌸31411903
(10.07.09)
(3)

avi video sıkıştırma

kibritsuyu
baylar bayanlar merdivenden kayanlarcanon powershot a610 makinemle çektiğim videolar var. bu hayvan makine videoları zerre sıkıştırmadan kaydediyor. beş buçuk dakikalık bir videonun boyutu 600 megabayt. ben o boyutta bir buçuk saatlik filmler indirip izliyorum. diyorum ki bunu sıkıştırayım, divx xvi
baylar bayanlar merdivenden kayanlar

canon powershot a610 makinemle çektiğim videolar var. bu hayvan makine videoları zerre sıkıştırmadan kaydediyor. beş buçuk dakikalık bir videonun boyutu 600 megabayt. ben o boyutta bir buçuk saatlik filmler indirip izliyorum. diyorum ki bunu sıkıştırayım, divx xvid falan yapayım da küçülsün. hem cd'ye çekip divx player'a takıp televizyondan da izlenmiyor, kodeki neyse oynatıcı desteklemiyor.

şimdi ben bunu nasıl küçülteceğim? total video converter dediler ama videoyu yükleyince bir acaip hata verdi. video bilgileri de, tvc'nin verdiği hata da ekte. bi yardımcı olun da şeyedeyim şunları he olma mı?
0
kibritsuyu
(10.07.09)
(bkz: virtual dub)
0
tyrarcx
(10.07.09)
www.corel.com&tabview=tab0

bunu kullanıyorum.memnunum.
programı full yapman için yardımcı olabilirim.
0
Carlito Brigante
(10.07.09)
herkese teşekkürler arkadaşlar. mesaj atıp format factory'i öneren arkadaşın önerisi yardımcı oldu, hallettim. tekrar teşekkürler.
0
🌸kibritsuyu
(10.07.09)
(3)

General Mobile Cep telefonu

kahvegibi
Artık iki telefondan bıkmış olduğum için ucuz yollu bir çift sim telefon alayım diyorum.General Mobile dst 250 ve dst 350 var. Bazıları şarjı çabuk bitiyor yeaaa filan demiş ama acaba kullanıp da memnun kalan var mı? yoksa bu adamlar bütün gün telefonda oyun oynayıp fotograf çektiklerinden mi şarjı
Artık iki telefondan bıkmış olduğum için ucuz yollu bir çift sim telefon alayım diyorum.

General Mobile dst 250 ve dst 350 var. Bazıları şarjı çabuk bitiyor yeaaa filan demiş ama acaba kullanıp da memnun kalan var mı? yoksa bu adamlar bütün gün telefonda oyun oynayıp fotograf çektiklerinden mi şarjı çabuk bitiyor yeaaa diyorlar?

not: öyle telefon delisi filan bi tip değilim, arada konuşup, iki de mesaj yazsam bana yeter.
0
kahvegibi
(10.07.09)
Gm bildigim kAdariyla kaliteli bir cinli ama ben uzak duruyorum acikcasi. Samsungun duo bir modeli olacakti o uygun olabilir belki. Acikcasi cift telefin tasiyorum ama biri iphone digeri de samsungun 90 liralik katlanan modellerinden dugu icin yer kaplamiyor gecinip gidiyoruz.
0
ozdek
(10.07.09)
samsungun modellerinden şaşmayınız. general mobile bildiğiniz çin malıdır ötesi değildir.
0
atrin
(10.07.09)
samsung c5212 kullanıyorum. çok araştırdım almadan önce çift hatlı dünyasını. kararım bu oldu. çok memnunum. general mobile ise dandik ötesi uzak durulası..
0
sijwocaq
(10.07.09)
(7)

Ederi nedir sizce bunun ?

Carlito Brigante
Satmaya kalksam ne kadar eder bu zamazingo ?İşlemci : DualCore AMD Athlon 64 X2, 2700 MHz (13.5 x 200) 5200+Anakart : Asus M2N-X Plus (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 2 DDR2 DIMM, Audio, LAN)Memory : 2 GB 800 MHz Dual DDR2 BellekHarddisk: SAMSUNG HD321KJ (320 GB, 7200 RPM, SATA-II)Ekran Kartı: Rade
Satmaya kalksam ne kadar eder bu zamazingo ?

İşlemci : DualCore AMD Athlon 64 X2, 2700 MHz (13.5 x 200) 5200+
Anakart : Asus M2N-X Plus (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 2 DDR2 DIMM, Audio, LAN)
Memory : 2 GB 800 MHz Dual DDR2 Bellek
Harddisk: SAMSUNG HD321KJ (320 GB, 7200 RPM, SATA-II)
Ekran Kartı: Radeon X1650 Series Secondary (512 MB)
Kasa : EVR.ATX KASA 400 SİYAH LCD + ISI GOSTERGE (250W)
Monitör : Samsung SyncMaster 920LM/920NW [19" LCD] (H9GQ330397)
0
Carlito Brigante
(10.07.09)
bu işin uzmanı değilim ama bence 400-500 eder.
0
cro magnon
(10.07.09)
350
0
el magico
(10.07.09)
ne 350 si ya?? lcd monitör de var...

500 eder...
0
forrestgump
(10.07.09)
sıfır almaya kalksan 600 e alabileceğin makinenin 2. eli nasıl 500 eder?
0
el magico
(10.07.09)
biraz insaflı olun arkadaşlar. sıfırı 250 lira olan lcd monitörün 5 aylık kullanılmışı kaç lira eder ki. işlemci ve harddisk hiç mi para etmiyor yoksa :) okadar mı eski yani.
0
🌸Carlito Brigante
(10.07.09)
bence günümüzde idare edecek bir makine bu. nereden baksan 400-450 eder diyorum yine. sıfırı 600den fazla olur bunun.
0
cro magnon
(10.07.09)
monitör 120-130 tl
cpu 60 tl
board 60 tl
ram 20 tl
hdd 50 tl
vga 30 tl

el magico haklı sayılır 350-400 arası anca eder. ki bunlar son kullanıcıya satığını varsayarak öngördüğüm değerler. ikinci el pc'cilere satarsan 300 falan anca verirler.
0
cruor
(10.07.09)
(5)

bilgisayarım neden çöküyor?

cilgin fantezilerin adami
2 hafta kadar önce oyun oynuyordum. birden dondu bilgisayar. kapatıp açtım. açıldı ama bi bokluk olduğu belliydi. paso error veriyodu ve acayip yavaşlamıştı. ondan sonra bir kez daha kapatıp açtım (açmaya çalıştım). açılmadı. bir daha kapatıp açtım scandisk yaptı. dizinleri falan düzenledi. ondan so
2 hafta kadar önce oyun oynuyordum. birden dondu bilgisayar. kapatıp açtım. açıldı ama bi bokluk olduğu belliydi. paso error veriyodu ve acayip yavaşlamıştı. ondan sonra bir kez daha kapatıp açtım (açmaya çalıştım). açılmadı. bir daha kapatıp açtım scandisk yaptı. dizinleri falan düzenledi. ondan sonra düzgün çalışmaya devam etti. ertesi gün yine oyun oynarken dondu. bu sefer scandisk falan düzeltemedi dll dosyaları silinmiş. sonra tatile gittim. gelince format attık düzeldi.

bugün yine oyun oynarken dondu. aha sıçtık dedim. reset attım. açılması baya uzun sürdü ama şu an düzgün çalışıyor. yine çökecek diye oyun oynayamıyorum :D sizce bu çökmeler neden olabilir?

powerın fanı sürtüyor biraz. yaz da geldi havalar sıcak. oyun oynarken fazla ısınıp donuyor olabilir mi?

şimdi okudum da çok boktan yazmışım. idare edin. ltf pls tşk.
0
cilgin fantezilerin adami
(09.07.09)
hdd yi kucagına da almıs olabilirsin. ısınmadan da kitlenıyor olaiblir.
0
bryan fury
(09.07.09)
gece download için saatlerce açık bırakınca bile bir şey olmuyor. oyuna girince bir süre sonra donuyor. ekran kartı olabilir mi acaba?

hdd ile ilgili bir problem olduğunu sanmıyorum. daha yeni sayılır.
0
🌸cilgin fantezilerin adami
(09.07.09)
oyun oynarken işlemci vs çok çalıştığından aşırı ısınma yapar. kaç yıllık wc3 oynarken bile oluyordu bende. daha yeni bir oyun daha fazla zorlama da yapabilir.

kasayı aç yanına vantilatör falan daya. yoksa işlemciyi, ekran kartını, anakrtı her şeyi yakarsın benden demesi. oyunu gece oyna hatta.
0
obez kirpi george
(10.07.09)
harddisk sorunu gibi geldi bana da. soğutma sorunu olup olmadığını "setup"tan sıcaklık verilerine bakarak anlayabilirsiniz. bilgisayar hazretleri aşırı ısınma durumunda çat diye kapanır, donma falan olmaz.

bir diğer ihtimal de, güç kaynağının yetersiz kalması olabilir. ekran kartı zorlandığında tek başına 250 watt çekebilen bir alet sonuçta. oyun oynarken bilgisayarın elektrik gereksinimi normal kullanımdan yüksek oluyor haliyle. ama psu'nun yetersiz olması durumunda da çat diye kapanırdı bilgisayar. oyumu hdd arızasından yana kullanıyorum.
0
matthias coltrain
(10.07.09)
benim hddlerden biri sorunluydu, sorunsuz oyun oynamak için onu çıkarıp da fallout 3 oynadığım zaman "reset"lenme değil de "donma" yapıyordu, ısınmadan kaynaklıydı diye düşünüyorum zira ekran kartım fansız, ısı paneline sahip silent magiclerden biri, fan olmayınca daha da ısınıyordu. o yüzden illa ki ısınmadandır diyorum.
0
obez kirpi george
(10.07.09)
(3)

bu amerikada 2.el iphone'lar ne kadardır?

kenarortay
bi tanıdıktan iphone alıcam, 2G ya da 3G daha karar vermedim. ama ne kadar dediğimde sen kaç verirsin muhabbeti çekiyo, ben de ordaki fiyatlari bilmiyorum pek, aşağı yukarı ne kadara gidiyor orda, türkiyedekiyle aynı mı? çok teknoloji meraklısı değilim, iphone u begeniyorum sadece, 2G yi baya ucuza
bi tanıdıktan iphone alıcam, 2G ya da 3G daha karar vermedim. ama ne kadar dediğimde sen kaç verirsin muhabbeti çekiyo, ben de ordaki fiyatlari bilmiyorum pek, aşağı yukarı ne kadara gidiyor orda, türkiyedekiyle aynı mı? çok teknoloji meraklısı değilim, iphone u begeniyorum sadece, 2G yi baya ucuza kapasam da iyi olur aslinda.
0
kenarortay
(09.07.09)
sandiego.craigslist.org

biraz daha ayrıntılı ve hangi şehirde olduğuna göre arama yaparsan daha sağlıklı sonuçlar alabilirsin.
0
edip
(09.07.09)
selamlar,
640 dolara hic kullanılmamıs 3g telefon getirttim yeni.
ikinci el konusunda soyle bir sorun olabilir diye dusunuyorum, amerikadan iphone aldıgın zaman 2 yıllık sozlesme yapıyorsun, ve tabi sozlesmesiyle birlikte telefon baya bi pahalıya geliyor, ikinci el olarakta sozlesmenin kalan bedeli ustune konacagından pahalıya gelebilir.

turkiyeden ikinci el 2g almak mumkun, dogubanka falan gitmenizi tavsiye ederim. yada bir arkadas bulup ondan almanızı. sıfır almıyorsanız amerikadan gelmesi cok bi kar elde ettirmez, zira bir de imei kaydı olayları var, gelen telefonun kayıt ettirilmesi vs. 10tl ama islemleri yaptırmak icin en son bir ay once tr ye giris yapmıs pasaport bulmak gerek vs. vs.

umarım bilgiler isinize yaramıstır.
0
selflearner
(09.07.09)
2g mi? Sakin. 3g yada 3g s den asagisini dusunmeyin. Ayrica trden almak daha mantikli bir suru 3g ilani mevcut ortamlarda.
0
ozdek
(10.07.09)

videolarım gozukmuyor

karadenız1111
fotograf makınemde bırkac tane vıdeo cektım.ve bu vıdeoları bılgısayarıma aktardım makıneden sıldım , .ve bır gun bılgısayarımda gereksız dosyaları sıleyım dedım .bu vıdeoları cd ye kaydettım .ızlemek ıstedıgım zamanlar takıp ızlıyordum .bu vıdeoları fotograf makınemın hafıza kartına atıp makıneden
fotograf makınemde bırkac tane vıdeo cektım.ve bu vıdeoları bılgısayarıma aktardım makıneden sıldım , .ve bır gun bılgısayarımda gereksız dosyaları sıleyım dedım .bu vıdeoları cd ye kaydettım .ızlemek ıstedıgım zamanlar takıp ızlıyordum .bu vıdeoları fotograf makınemın hafıza kartına atıp makıneden ızlem ıstedıgımde makınem kendı kartının ıcınde bulunan vıdeoları gormedıgını farkettım formatını degıstırmedıgım halde neden makınem kendı cektıgı vıdeoları bılgısayara kaydettıkten sonra tekrar kendısıne yuklemek ıstedıgımde gormuyor
0
karadenız1111
(09.07.09)
(3)

excelde buton...

seviyorum ulan sezenimi deli gibi hem de
arkadaşlar excelle ilgili bişey sormak istiyorum.excelde örneğin "A2"de bi değer olacak (default:0). A1 de ve A3 de - + butonları olacak. -'ye basınca değer bi düşcek, +'ya basınca artacak :) fantazim bu. tahminimce bunu çalıştırcak bi formül yoktur excelde. yine de sormak istedim.teşekkürler...
arkadaşlar excelle ilgili bişey sormak istiyorum.

excelde örneğin "A2"de bi değer olacak (default:0). A1 de ve A3 de - + butonları olacak. -'ye basınca değer bi düşcek, +'ya basınca artacak :)

fantazim bu. tahminimce bunu çalıştırcak bi formül yoktur excelde. yine de sormak istedim.

teşekkürler...
0
seviyorum ulan sezenimi deli gibi hem de
(09.07.09)
visual basic ile makro yazmak lazım. pek zor bir şey değil aslında.
0
ency
(09.07.09)
makro yazmadan da olabilir, eğer yanlış hatırlamıyorsam. forms (ya da designer) araç çubuğundan bir adet updown control (spin button) işinizi görür. bilgisayarımda excel kurulu olmadığı için doğru düzgün bilgi veremiyorum ama birileri bu noktadan alıp ileri taşır umarım.
0
cigoretti
(09.07.09)
harika olmuş mahallenindelisi.. eline sağlık
0
🌸seviyorum ulan sezenimi deli gibi hem de
(10.07.09)
(2)

Yurtdisindan Avea Hat ile Türkiye Arama

zeykur valekov
Böyle bir durumda numaranin ba$inda yazan sayi +90 mi olur, yoksa o ülkenin kodu mu olur? Örnegin; avea hat ile almanya'dan türkiye'de bir cep telefonu arandiginda numara +4900 diye mi cikar yoksa +90 diye mi cikar?Sallama degil, kesin bilgi isteyrum
Böyle bir durumda numaranin ba$inda yazan sayi +90 mi olur, yoksa o ülkenin kodu mu olur? Örnegin; avea hat ile almanya'dan türkiye'de bir cep telefonu arandiginda numara +4900 diye mi cikar yoksa +90 diye mi cikar?
Sallama degil, kesin bilgi isteyrum
0
zeykur valekov
(09.07.09)
Avea hat ile hangi ülkeden hangi ülkedeki bir telefonu ararsanız arayın 0090 diye cıkacaktır numaranız...
0
zillosh
(09.07.09)
Butun hatlarda aynidir uluslararasi kodu gorunur. Bazen no gorunmez yalniz sebekeye bagli. Almanyadan gorunur gerci de gittigm bazi ulkelerde gostermiyordu.
0
ozdek
(10.07.09)
(1)

türkçe karakter içeren mail adresi

kibritsuyu
bu dangalak outlook express türkçe karakter içeren mail adresine mail göndermiyor. odtu açtı ya hani geçen sene türkçe karakterli domainleri. hah biri de gitmiş almış türkçe karakterli domain. mail adresi de öyle. ama bu işgüzar dangalak "eşleşme bulunamadı" gibi aptal bir hata ile göndermiyor o adr
bu dangalak outlook express türkçe karakter içeren mail adresine mail göndermiyor. odtu açtı ya hani geçen sene türkçe karakterli domainleri. hah biri de gitmiş almış türkçe karakterli domain. mail adresi de öyle. ama bu işgüzar dangalak "eşleşme bulunamadı" gibi aptal bir hata ile göndermiyor o adrese. niye lan?
0
kibritsuyu
(09.07.09)
türkçe.com gibi bir adresi browser'a yazinca xn--trke-2oa7j.com sekline donusuyor. hani diyorum browser'a yazip sonra bu adresi alip o sekilde gondermeye calissan?
0
sourlemonade
(09.07.09)
(2)

IP adresi öğrenmece

harmonikhakaret
Msn'den konuştuğum, News'de maillerini okuduğum falan gibilerinden etkileşimde bulunduğum IP adreslerini görmemim bir yolu var mı? Bana sanki varmıştı gibi geliyor ama bulamadım.Teşekkür ederim
Msn'den konuştuğum, News'de maillerini okuduğum falan gibilerinden etkileşimde bulunduğum IP adreslerini görmemim bir yolu var mı? Bana sanki varmıştı gibi geliyor ama bulamadım.

Teşekkür ederim
0
harmonikhakaret
(09.07.09)
msnden bulmak için
çalıştır: cmd
netstat -n diye biliyorum yamuluyor da olabilirim.
yüzbinlerce hacker lamer diye dolaşan veledin bulunduğu sitelerde ayrıntılı açıklamaları var ama google bu konuda hangisi hangisidir şeklinde daha iyi yardımcı olabilir.
0
cura ut valeas
(09.07.09)
msn de netstat ile gormek icin aranizda dosya transferi yapiyor olmaniz lazim. direk baglanti anca oyle kuruluyor, yoksa rada sadece microsoft serverlari gozukur.
0
kurukafa
(09.07.09)
(4)

okuldaki wirelessı tırtıklamaca

cyberpunk
merabalar.okula 650m. uzaklıkta oturuyorum. ev cadde üzerinde, okul da caddenin sonunda. kısmen açık alan sayılır ama bir iki apartman giriyor arada.türk telekomdan bezmiş bir insanım. bedavaya şahane internetim olsun istiyorum. biraz araştırma yaptım, kallavi bir anten buldum ebay'de.http://getir.n
merabalar.
okula 650m. uzaklıkta oturuyorum. ev cadde üzerinde, okul da caddenin sonunda. kısmen açık alan sayılır ama bir iki apartman giriyor arada.

türk telekomdan bezmiş bir insanım. bedavaya şahane internetim olsun istiyorum. biraz araştırma yaptım, kallavi bir anten buldum ebay'de.
getir.net (google translate link)

şimdi bu aleti bir kere alayım diyorum. sonuçta ayda 50 tl veriyorum normalde internete, bi de üstüne telefon sabiti falan, 60 tl ediyor. sağlam bi şey alayım ki şimdi ve başka bir yere taşındığımda garanti kullanabileyim.

1) buraya kadar iyi de o dediğin olmaz ki, şunu hiç hesaba katmamışsın diyeceğiniz bir yer var mı?

2) bununla beraber kullanabileceğim pci cardların listesi var sayfada. pci cardın kalitesi de bu range olayını etkiler mi? tavsiye edeceğiniz kart var mı bak şu çok iyidir, bi kere al bi daha işin olmaz diyebileceğiniz? bir de aynı katta oturan 3 arkadaş daha var, onları olaya dahil etmek kolay mı (benim pc'yi access point olarak kullanmak)? ekstra bir şey almam gerekir mi onun için yoksa pci cardın yazılımıyla mı halledilir o olay?

şimdilik bu kadar, bayağı uzun oldu kusura bakmayın.
teşekkür ediyorum zaman ayırıp cevap verenlere.

edit not: bu arada okuldaki bağlantı şifresiz.
0
cyberpunk
(09.07.09)
1- Gözüme bir şey çarpmadı. Ha arakablo alıp anteni balkona ya da cam kenarına koyarsan daha çok performans alırsın.

2- Pc kartın chipseti hack meselelerinde önemli. Intel chipsetli kartlarla hack yapılmıyor. Da bu senin için önemli değil nasılsa.

3- Bu işlerden çok anlamam ama senin pc'nin access point olarak kullanılması mümkün değildi sanki.
0
ataturkiye
(09.07.09)
bu anten bilgisayara mı takılıyor daha uzaktaki sinyalleri çekebilsin diye. sakın modeme takılıyor olmasın? yani daha uzağa yayın yapsın hesabı.
0
kibritsuyu
(09.07.09)
@kibritsuyu
Wireless adaptör linkteki ve bilgisayara takılıyor. (Çok bilmiş gibi yazdım da, bir kaç gün önce araştırmıştım, o yüzden yani)
Hesaba katmadığın bir şey yok, arakablo olayı önemli ama, yap derim.
Bu arada şifre falan koymasınlar daha sonra, sakata gelme.
0
sesee
(09.07.09)
pringles kutusundan 10 dalıra aynı i$levi gören ve piyasa fiyatları 150 dalırı bulan antenler üretebiliyosun aslında. google it!
0
durum serserisi
(10.07.09)
(5)

ek$i sözlük proxy

ocaan
İşyerinde Websense kullanılıyor. Sözlük "Message Boards and Forums" olarak görüldüğü için bloke ediliyor.Binlerce proxy sitesi denedim fakat sözlüğü verimli bir şekilde kullanamadım. Login olunca üste reklam koyup bütün menüyü kaldıranlar. Başlık arama kısmını çalıştırmayanlar. Entry'i yazdırıp faka
İşyerinde Websense kullanılıyor. Sözlük "Message Boards and Forums" olarak görüldüğü için bloke ediliyor.

Binlerce proxy sitesi denedim fakat sözlüğü verimli bir şekilde kullanamadım. Login olunca üste reklam koyup bütün menüyü kaldıranlar. Başlık arama kısmını çalıştırmayanlar. Entry'i yazdırıp fakat göndertmeyenler.

Var mıdır sözlüğü tam olarak olmasa da rahatsız etmeden kullandıran proxy sitesi?
0
ocaan
(09.07.09)
(git: 82915)
0
crucio
(09.07.09)
crucio
verdiğin duyuru silinmiş sanırım...
0
🌸ocaan
(09.07.09)
duyuru disari kapali olarak eklenmis.
cevabi buraya da yazayim ben: (bkz: ultra surf)
0
sourlemonade
(09.07.09)
0
edip
(09.07.09)
navige de çalışmıyo

yerel proxy sunucusu falan kullanılıyo heralde...

sozluğe login olamadığım için burda da dışarı kapalı duyuruları göremiyorum doğal olarak.
0
🌸ocaan
(09.07.09)
(1)

emule'deki önemli dosyalar

baldur2
diyelim format atmak zorunda kaldım, emuleyi tekrar kurduğum zaman yıllardır çalıştığı gibi çalışması için hangi dosyaları yedeklemiliyim? optimum ayarlar, kredi bilgilerini tutan dosyalar falan hangileri? bir de emuleyi yeniden kurmadan gene bu önemli dosyaları değiştirmeden nasıl sürüm yükseltebil
diyelim format atmak zorunda kaldım, emuleyi tekrar kurduğum zaman yıllardır çalıştığı gibi çalışması için hangi dosyaları yedeklemiliyim? optimum ayarlar, kredi bilgilerini tutan dosyalar falan hangileri? bir de emuleyi yeniden kurmadan gene bu önemli dosyaları değiştirmeden nasıl sürüm yükseltebiliriz? gene mantık aynı sanırım?
0
baldur2
(09.07.09)
eMule klasörünün tamamı. formattan sonra kaldığı gibi devam eder. tabi bunun için bi ayar var. normal eMule kullanıyorsanız, seçenekler > genişletilmiş > diğer bilgisayar kullanıcılarıyla eMule paylaşımı > "yapılandırma ve indirmeleri program dizininde depola"
seçili olması gerekir.
sürüm yükseltmek için de eMule'ün sitesinden zipli dosyayı indirip içindekileri eMule klasörüne atınca eskileri gidip yenileri gelir. her türlü rahatlık var eMule'de. teşekkürler eMule
0
farnerud
(09.07.09)
(3)

denize düşen telefon

henry gale
benim telefon denizle buluştu.çıkarıp baktım çalışıyor. kapatım sonra kurumaya bıraktım. kuruyunca açtım ve hala çalışıyordu. sadece ahize sesi düşüktü ama sonradan o da normale döndü.ancak birkaç gün sonra telefon kapandı ve açılmadı (muhtemelen şarjı bitti). ama şarja da takamıyorum zira şarj giri
benim telefon denizle buluştu.çıkarıp baktım çalışıyor. kapatım sonra kurumaya bıraktım. kuruyunca açtım ve hala çalışıyordu. sadece ahize sesi düşüktü ama sonradan o da normale döndü.
ancak birkaç gün sonra telefon kapandı ve açılmadı (muhtemelen şarjı bitti). ama şarja da takamıyorum zira şarj girişi oksitlenmiş. şimdi naapayım ben bu telefonu? şarja taksam iyice sikertir miyim?
0
henry gale
(09.07.09)
suyla haşır neşir olan herangi bi telefonun pilini çıkartmak lazım yoksa başınıza gelen oksitlenme durumu meydana gelir , aynısı benim başıma geldi pili çıkarmamıştım telefoncuya götürdüğümde pili çıkarsaydınız kurtarabilirdik dedi :(
0
busuta
(09.07.09)
sadece şarj girişinde problem varsa, hafif bi zımparayla halledilir o. ama bence işinin ehli bi telefoncuya ya da yetkili servise açtırıp genel bi kontrol ettir derim. (garanti olsa da garanti kapsamına almazlar sanırım)

bu arada oksitlenmenin pille alakası yok, yaşadığımız atmosferdeki oksijenle alakası var. pili çıkarmamanın riski, devreler arasında olabilecek ıslaklıkların , sistemden akım geçtiğinde kısa devreye sebep olması.
0
jangara
(09.07.09)
Denize düşen telefona ilk yapılacak şey musluk suyuyla yıkayıp sonrasında da saç kurutma makinesi ile ara ara kurutmak olacaktı. Tuzlu su devrelerin en büyük düşmanı. Oksitlendi ise eski haline gelmesi çok zor. Yeni bir tane almak şuan için yapılacak en mantıklı hareket olur. Geçmiş olsun..
0
sekosoft
(09.07.09)
(1)

Safari 4 downgrade

don toblerone
`mac os x`'de bana `windows` esintileri yaşatan, sürekli kilitlenip inanılmaz yavaş çalışan `safari 4`'ümü yine eski sürüme (3.2.3 idi sanırım) `downgrade` etmek istiyorum ama bunu bir türlü başaramadım. sorunumu çözen ilk kişiye 250 şükela + badilik hediye edeceğim. kamuoyuna saygıyla arz ederim.
mac os x'de bana windows esintileri yaşatan, sürekli kilitlenip inanılmaz yavaş çalışan safari 4'ümü yine eski sürüme (3.2.3 idi sanırım) downgrade etmek istiyorum ama bunu bir türlü başaramadım. sorunumu çözen ilk kişiye 250 şükela + badilik hediye edeceğim. kamuoyuna saygıyla arz ederim.
0
don toblerone
(09.07.09)
www.filehippo.com

burada var biseyler bir bakın

benim kullandığım sürüm 3.1.2 ingilizce
0
gilbertus albans
(09.07.09)
(1)

çift işletim sistemi

copycat
iki ayrı harddisk'e iki ayrı windows xp kurdum. ikisinin de birbirlerini görmemeleri için ne yapılabilir? devre dışı bıraktım ama başka yöntem arıyorum.
iki ayrı harddisk'e iki ayrı windows xp kurdum. ikisinin de birbirlerini görmemeleri için ne yapılabilir? devre dışı bıraktım ama başka yöntem arıyorum.
0
copycat
(08.07.09)
boot.ini dosyalarını düzenlemek?
0
durum serserisi
(09.07.09)
(4)

böyle bir program var mı bildiğin_?

ayiadam
şimdi bana bir program lazım. içinde davul, elektro ve bas, flüt ve keman sesleri olacak. istediğim sesleri loopa alacak. yaptığım sesleri kaydedebilecek. war mı böyle iş yapan bir program.
şimdi bana bir program lazım. içinde davul, elektro ve bas, flüt ve keman sesleri olacak. istediğim sesleri loopa alacak. yaptığım sesleri kaydedebilecek. war mı böyle iş yapan bir program.
0
ayiadam
(08.07.09)
Fl studio 8 ya da 7 artık hangi versiyonunu bulursan
0
flashstriker
(08.07.09)
dance e-jay
0
poseidon55
(08.07.09)
(bkz: reason) yalnız öğrenmek ve kullanmaya başlamak oldukça vakit alır.
0
ency
(09.07.09)
(bkz: cubase) + pluginler (davul idi, gitar idi)
bu arada ses derken midi halinde mi yoksa gerçek sesler mi? midiyse kolay kullanayım dersen (bkz: cakewalk) bilem olur ama cubase'de yaptıklarının çoğunu yapamazsın + ses kayıt olayı pek iyi değildi en son (baya bir sene önce).
0
akkam karakaz
(09.07.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.