Giriş
(11)

notebook - tv bağlantısı..

rednoff
selamlar..elimizde yaklaşık 4 yıllık bir casper notebook (ekran kartı onboard olsa gerek) ve bir adet yepisyeni lg lcd tv var.. notebook'u tv'ye bağlayıp film izlemem için gerekli olacak malzemeler nelerdir? (tahmin edebileceğiniz gibi hdmi çıkışı yok notebook'ta..teşekkürler..
selamlar..

elimizde yaklaşık 4 yıllık bir casper notebook (ekran kartı onboard olsa gerek) ve bir adet yepisyeni lg lcd tv var.. notebook'u tv'ye bağlayıp film izlemem için gerekli olacak malzemeler nelerdir? (tahmin edebileceğiniz gibi hdmi çıkışı yok notebook'ta..

teşekkürler..
0
rednoff
(01.07.09)
vga to dvi/hdmi çevirici.
0
rygard
(01.07.09)
ses falan?
0
🌸rednoff
(01.07.09)
temel olarak baglanti kablosuna ihtiyaciniz var.

ancak laptop'un uzerindeki cikislari ve tv'nin uzerindeki girisleri daha detayli yazmaniz gerekiyor...
0
ucan sincap
(01.07.09)
@ucan sincap
süper cevap :] kabloya ihtiyacım var biliyorum hocam.. ne kablosu diye soruyorum, hani bunlar standarttır falan diye.. cihazlar bende değil şu an o yüzden ayrıntı yazamıyorum..
0
🌸rednoff
(01.07.09)
ehehe...tesekkurler efem! de bu kablolarin standart oldugu vakitler nuh nebi'de kaldi :P

iyi ihtimalle goruntuyu s-video ile, sesi de kulaklik girisine takdiginiz coax cikisli bir kablo ile halledeceksiniz.
0
ucan sincap
(01.07.09)
siyah kisim bilgisyar'a [yer varsa], sari kisim tv-in'e [yer varsa]

images.gittigidiyor.com

siyah kisim bilgisyar'a - headphone [yer vardir mutlak], kirmizi - beyaz kisim tv-in'e [yer varsa]

img.donanimhaber.com
0
ucan sincap
(01.07.09)
@ucan sincap
bu süper oldu eyvallah.. bu 3'ünü scart adaptörü gibi birşey de birleştirebiliyorduk sanki değil mi? yamuluyorsam düzeltin..
0
🌸rednoff
(01.07.09)
şöyle birşey
img.tomshardware.com
0
edip
(01.07.09)
svideo olmaz, çamur gibi görüntü alırsın. vga'dan hdmi'a dönüştür.

Ses için çok özel bir kabloya ihtiyaç yok. tv'deki girişe uyan muhtemelen çift lale jaktır, diğer ucu da standart stereo tek jaktır (kulaklık kablosu gibi)

Ses için varsa harici hoparlor kullan, televizyonun üstündeki nasıl olsa dandik bir şey.
0
rygard
(01.07.09)
evet scart tvde girisi varsa birlesir ucu voltrani olusturur vesselam! :)

adaptor ucu alirken mutlaka stereo olanindan alin. [madem o kadar masraf etmissiniz ] yani sari - beyaz / kirmizi girisleri olsun mumkunse... [ kasmayin ama bulabiliyorsaniz tum deliklerinden igne cikan adaptor bulmaya calisin ileride de kullanirsiniz belkim ...]
0
ucan sincap
(01.07.09)
cevaplar için teşekkür ederim.. 2 seçenek olması iyi oldu, hangisini bulursam onu alırım artık..
0
🌸rednoff
(01.07.09)
(3)

Geçmişi ve üyelik şifrelerini silme işlemi Mozilla

ymerdiveni
selam.mozilla'daki girdiğim sitelerin geçmişi sildim, ancak "hatırla" dediğim şifreleri şimdi deaktif edemiyorum. mesela geçmişi sildim eksiduyuru.com yazdım girdim ymerdiveni yazar yazmaz pat diye şifrem çıktı. keza facebook da öyle ve bilimum siteler. şimdi hepsini silmek istiyorum. komple hiçbir
selam.
mozilla'daki girdiğim sitelerin geçmişi sildim, ancak "hatırla" dediğim şifreleri şimdi deaktif edemiyorum. mesela geçmişi sildim eksiduyuru.com yazdım girdim ymerdiveni yazar yazmaz pat diye şifrem çıktı. keza facebook da öyle ve bilimum siteler. şimdi hepsini silmek istiyorum. komple hiçbir şey hatırlamasın. nasıl yapabilirim, anneye anlatır gibi anlatırsanız cok sevineceğim.
0
ymerdiveni
(01.07.09)
yanlış hatırlamıyorsam

araçlarda özel verileri temizle diye biyer vardı.orayı açınca hepsini işaretle (kayıtlı paralolar da dahil) sonra hepsini sil dersen olur gibi.
0
Carlito Brigante
(01.07.09)
tools->clear private data ya da araçlar->özel verileri temizle.
0
emrag
(01.07.09)
ctrl + shift + del

candır.
0
barbaroj
(01.07.09)
(2)

Kablosuz modem bağlantı sorunu

artikbenimdebirvolvomvar
Direk konuya giriyorum. Geçenlerde quake diye kablosuz bir modem aldım. taktım bilgisayara dvd'sinden ayarlarını yaptım. herhangi bir program yüklemedi. sadece dvd'yi taktıktan sonra şu vpi vpo, ttnet şifren felan o kısımları doldurdum. tamam hacı dedi internet bağlantım geldi. ethernet kablosunu çı
Direk konuya giriyorum. Geçenlerde quake diye kablosuz bir modem aldım. taktım bilgisayara dvd'sinden ayarlarını yaptım. herhangi bir program yüklemedi. sadece dvd'yi taktıktan sonra şu vpi vpo, ttnet şifren felan o kısımları doldurdum. tamam hacı dedi internet bağlantım geldi. ethernet kablosunu çıkarttım kablosuz bağlanayım diye. bağlandım. sorun işte tam burada. 2-3 dakika sonra çat diye bağlantı gidiyor ve rahat 5 dakika gelmiyor. yani kablosuz ağ listesinde bi benim modem yok anasını satayım. etherneti takınca net var ama kablosuz bağlanamıyorum. görünmüyor modemim listede. bilgisayarının wireless modeminde sorun var demeyin. eğer öyle olsaydı diğer komşuların modemlerinş göstermezdi herhalde değil mi ? bi yardımcı olun dostlar.
0
artikbenimdebirvolvomvar
(01.07.09)
modemimin marka ve modeli farklı olmasına rağmen tıpatıp aynı şeyi ben de 2-3 hafta boyunca yaşadım. modemde de laptopta da sorun olmadığından emindim ve sabırla bekledim ve geçti. türk telekom'dan dolayı olabilir mi diyeceğim ama saçma olacak, bu sebeple demiyorum. çözüm olarak ise ben şahsen modemi restart etmiştim, fabrika ayarlarına geri dönmüştüm ve sabırla beklemiştim. bu arada bu sorun bende WEP şifreleme açıkken oluyordu ama hiçbir şifre koymamışken olmuyordu. sizde de öyle mi?
0
nesilsiz
(01.07.09)
galiba ben de şifreleme kısmında sıçtım. wpa wep derken karıştı. kılavuzda bununla ilgili pek bişi yok. ben de şifreleme konusunda pek bişi bilemdiğim için saçmalamış olabilirm. fabrika ayarlarına dönüp tekrar düzgünce yapmayı deneyeceğim artık.
0
🌸artikbenimdebirvolvomvar
(01.07.09)
(4)

internet üzerinden konferans

yapcak bisi yok
şimdi şöyle ki çalışmaya başladığı firma haftalık olarak telefon üzerinden dünyanın 7 ülkesi ile aynı anda konferans yapıyor. fakat ses ve anlaşabilirlik konusunda bazı sorunlar mevcut. bu modeli daha da iyi yapabilmek amaçlı, internet üzerinden bu olayı başarabileceğim bir program mevcut mu ? asıl
şimdi şöyle ki çalışmaya başladığı firma haftalık olarak telefon üzerinden dünyanın 7 ülkesi ile aynı anda konferans yapıyor. fakat ses ve anlaşabilirlik konusunda bazı sorunlar mevcut.

bu modeli daha da iyi yapabilmek amaçlı, internet üzerinden bu olayı başarabileceğim bir program mevcut mu ? asıl problem, o 7 ülkedeki herkez her an pc başında olamayabiliyor, telefonla da katılım mümkün olursa süper olur.

biraz mantıksız, zorlama bir istek ama bir sorayım dedim.
0
yapcak bisi yok
(01.07.09)
telefon olayi zor gibi geliyor bana. onun disinda microsoft office live meeting'i oneririm.
0
sourlemonade
(01.07.09)
Skype uygun bir seçenek. Ses kalitesi ve bantgenişliği yönetimi oldukça iyi.
Ayrıca telefonla katılımı da olası kılıyor. Elbette uluslararası aramaları ucuzlaştırması da cabası.

www.skype.com
support.skype.com
0
malmoth
(01.07.09)
bu konuda profesyonel çözüm almak isterseniz cisco kralıdır bu konuların bilginize.
hatta bkz: cisco telepresence
0
darknum
(01.07.09)
cisco adamın aklını alır.tavsiye ederim.
0
pazubant
(01.07.09)
(2)

Windows Başlangıç

türk kelekom
Windows (Xp) açılırken uTorrent'inde açılmasını istiyorum. MSCONFIG yazıp denedim ancak sadece kaldırmaya yarıyor eklenecek bir yer göremedim orada? Yolu yordamı var mıdır?
Windows (Xp) açılırken uTorrent'inde açılmasını istiyorum. MSCONFIG yazıp denedim ancak sadece kaldırmaya yarıyor eklenecek bir yer göremedim orada? Yolu yordamı var mıdır?
0
türk kelekom
(01.07.09)
utorrent'in kendi ayarlarinda bile var o. "start utorrent on system startup"
0
sourlemonade
(01.07.09)
programın kendi ayarlarında vardır, öyle bir ayarı olmayan programlar içinse Başlat/Programlar/Başlangıç klasörünün içine atman yeterli.
C:\Documents and Settings\Kullanıcı ismi\Start Menu\Programlar\Başlangıç
0
vincenzo
(01.07.09)
(3)

sunucuda ssd(solid/katı disk) kullanan var mı hiç?

el magico
firmamızdaki sunucuda performans artırmak için sas diskler yerine ssd kullanmayı düşünüyoruz. sunucuda sadece sql server çalışıyor ve toplamda yaklaşık 80 gb veritabanı var. aynı anda ortalama 10 kişi bağlanıyor.güvenirlik, performans, sağlamlık konusunda sas'la karşılaştırınca ne dersiniz?mantıklı
firmamızdaki sunucuda performans artırmak için sas diskler yerine ssd kullanmayı düşünüyoruz. sunucuda sadece sql server çalışıyor ve toplamda yaklaşık 80 gb veritabanı var. aynı anda ortalama 10 kişi bağlanıyor.
güvenirlik, performans, sağlamlık konusunda sas'la karşılaştırınca ne dersiniz?
mantıklı mı? neden?
0
el magico
(30.06.09)
bildiğim kadarıyla şu anda pek uzun ömürlü olacak şekilde üretilemiyorlar ve fiyatları baya yüksek.
0
majik
(30.06.09)
firma 10 kişilik değil. ortalama sunucuya bağlantı sayısı o.
0
🌸el magico
(01.07.09)
Performans açısından pek öyle matah bir duruma ulaşmadı henüz SSD teknolojisi. Gerçek meyvelerini vermesi için biraz daha zamana gerek var.
Önerilebilecek en iyi çözüm ise, SAS diskler ile RAID.
Elbette kullandığınız veritabanı sunucu yazılımı ve konfigürasyon da önemli. Buradan körleme öneriler vermek zor; ancak örneğin Oracle kullanıyorsanız, tablespace'leri ayrı SAS diskler üstüne ayırarak performansın yedi ceddini belleyebilir, uçuşa geçebilirsiniz.
0
malmoth
(01.07.09)
(5)

lcd temizleyici

sanal uyku
rexpo'nun var dandik bir ürünü. temizleyicilere para vermek istemiyorum. güzel bir bezle ve su kullanarak temizlesek bir sorun olur mu?
rexpo'nun var dandik bir ürünü. temizleyicilere para vermek istemiyorum. güzel bir bezle ve su kullanarak temizlesek bir sorun olur mu?
0
sanal uyku
(30.06.09)
lcd temzlyclere para dökmeyin. ben yaptım boşa giden paradan başka bi işe yaramadı. en güzeli eski gömleklerinizi (bildiin okul gömleği cinsinden olanlar) çok az nemlendirip onunla silin. sonuç mükemmel. ne iz kalıyo ne toz.
0
rentts1
(30.06.09)
benim laptop da toz içinde. normal bezle temizlemeye korkuyorum çizerim diye. bugün bimeks'e baktım 7,90TL'ye temizleme seti vardı ama almadım, en ucuzu da oydu. ayrıca LCD TV yi de temizlemem gerek.

teknoloji marketlerde çalışanlar bu ürünlerin tozlarını nasıl alıyorlar ki acaba? mağazada mutlaka teşhir ürünlerini temizliyorlardır di mi?
0
ikinoktayedi
(30.06.09)
marketlerde temizlik reyonunda satılan mikrofiber bezler işinizi görür. sıvı temizleyiciye pek ihtiyacınız yok nasılsa
0
argent dawn
(01.07.09)
izopropil alkol bulabilirsen kullan.
0
tyrarcx
(01.07.09)
vaktinde en ucuz seti aldım goldtan. memnunum. ekranı çizme-temizlememek gibi dertleri yok.
0
darknum
(01.07.09)
(2)

intel sata-raid

blu
yeni intel chipsetlerinde bulunan bu raid özelliği ile ilgili olarak bir maruzatım bulunmakta.ornek olarak iki adet sata diskin ilk 100'er GB sini raid-0 ve kalan kısımlarını raid-1 yapabilir miyim?
yeni intel chipsetlerinde bulunan bu raid özelliği ile ilgili olarak bir maruzatım bulunmakta.

ornek olarak iki adet sata diskin ilk 100'er GB sini raid-0 ve kalan kısımlarını raid-1 yapabilir miyim?
0
blu
(30.06.09)
yapabilirsin.
0
el magico
(30.06.09)
teşekkürler, cevap (bkz: intel matrix raid) hatta en.wikipedia.org
0
🌸blu
(30.06.09)
(2)

intel core 2 quad q8200 vs q8200s

blu
merhabalar,intel 4 çekirdekli işlemciler için 65W lık -s ek namıyla bilinen işlemciler piyasaya sürdü. q8200s, q8400s modelleri var.bu işlemciler ile 95W'lık versiyonları arasında bir ısınma problemi olacak gibi görünüyor. ucuz versiyonunu alıyor olmak bunun dışında nasıl bir dezavantaj getirebilir.
merhabalar,

intel 4 çekirdekli işlemciler için 65W lık -s ek namıyla bilinen işlemciler piyasaya sürdü. q8200s, q8400s modelleri var.

bu işlemciler ile 95W'lık versiyonları arasında bir ısınma problemi olacak gibi görünüyor. ucuz versiyonunu alıyor olmak bunun dışında nasıl bir dezavantaj getirebilir.

bu konuda kesin bilgileri daha çok tercih ederim. :)
0
blu
(30.06.09)
overclock potansiyeli o serini daha düşük, ortalama performansı farklı değil gibi görünüyor gelen testlere bakarsak.
ayrıca tükettikleri enerji de aynı techgage.com
0
sozluknickmiverulan
(01.07.09)
enerji tüketimleri aynıysa sadece o/c icin ekstra para odemeye değmez diye düşünüyorum. teşekkürler.
0
🌸blu
(01.07.09)
(3)

Web Hosting

Daimon
Merhaba arkadaşlar GKG.NET'ten hosting alıcam fakat kafam acayip karıştı simdi arkadaslar gkg.net'e girip personal hosting dediğim zaman karşıma hosting paketinin bilgileri geliyor ii güzel ama burada şöyle bir sorun var ki burada ki windows hosting paketi aylık mı 3.39$ yoksa yıllık mı ? arkadaşlar
Merhaba arkadaşlar GKG.NET'ten hosting alıcam fakat kafam acayip karıştı simdi arkadaslar gkg.net'e girip personal hosting dediğim zaman karşıma hosting paketinin bilgileri geliyor ii güzel ama burada şöyle bir sorun var ki burada ki windows hosting paketi aylık mı 3.39$ yoksa yıllık mı ? arkadaşlar bakıp bir yardımcı olursanız cok sevinirim şimdiden teşekkürler.
0
Daimon
(30.06.09)
24 aylık taahüt edersen aylık 3.39.. Yani 3.39*24=70 $ civarı (hesaplamaya üşendim) Ayrıca tavsiyem bu tür çok bilinmeyen sitelerden hosting almamanız.. Hele ingilizceni yoksa hiç bulaşmamanız..
0
buzutku
(30.06.09)
$3.39/mo

Yani month... Aylık...
0
can emre
(30.06.09)
saiko
(18.04.13)
(1)

Everest usb wireless

sarere
Everest WL0105 model usb wireless cihazı aldım bugün. kurdum herşey çok güzel çalışıyor ama cihazın üzerindeki flashbelleğe benzeyen şey çok sıcak. Bu normal midir? kullanan arkadaşlar varsa bi el atın be. :)
Everest WL0105 model usb wireless cihazı aldım bugün. kurdum herşey çok güzel çalışıyor ama cihazın üzerindeki flashbelleğe benzeyen şey çok sıcak. Bu normal midir? kullanan arkadaşlar varsa bi el atın be. :)
0
sarere
(30.06.09)
normal.
0
sourlemonade
(30.06.09)
(2)

İde Hdd Kablosu

skahvecioglu
Arkadaşlar merhaba...Dizüstü bilgisayara ait bir hard diski masaüstü makinamıza takmak istiyoruz. Bunun için ide diski varsa İzmir'de nereden bulabiliriz? Eğer yoksa;Hard disk kızağı için bu 2.5" lik diskler için kablo oluyormuş onu nereden buluruz?
Arkadaşlar merhaba...

Dizüstü bilgisayara ait bir hard diski masaüstü makinamıza takmak istiyoruz. Bunun için ide diski varsa İzmir'de nereden bulabiliriz?

Eğer yoksa;

Hard disk kızağı için bu 2.5" lik diskler için kablo oluyormuş onu nereden buluruz?
0
skahvecioglu
(30.06.09)
soyle bir urun alabilirsiniz.

www.bimel.com.tr

bimel in izmir'de de subesi varmis arayabilirsiniz.

Tel:(232) 489 07 55
(232) 445 68 22
Fevzi Paşa Bulvarı 1363 Sok. 1/305, 35230 Çankaya İZMİR
0
alan shearer
(30.06.09)
şöyle bir kablo var ama ben hiç görmedim
store.mp3car.com

gitti gidiyorda şöyle bir şeyler var
images.gittigidiyor.com
0
vincenzo
(01.07.09)
(1)

bilinmeyen aygıt

hakiki bulut
flash diski usb girişine taktığımda bilinmeyen aygıt uyarısı alıyorum. bir süredir bu sorun oluyor, daha önce yoktu. başka bilgisayarda sorun olmuyor. bios ayarları normal. ayrıca fare de usb girişinde takılı ve çalışıyor. daha önce konuyla alakalı soru sorulmuş ama cevaplar benim işime yaramadı. aş
flash diski usb girişine taktığımda bilinmeyen aygıt uyarısı alıyorum. bir süredir bu sorun oluyor, daha önce yoktu. başka bilgisayarda sorun olmuyor. bios ayarları normal. ayrıca fare de usb girişinde takılı ve çalışıyor. daha önce konuyla alakalı soru sorulmuş ama cevaplar benim işime yaramadı. aşağıdaki sorunun son cevabından şüpheleniyorum, transistör yanmış olabilir mi? eğer öyleyse farenin de çalışmaması gerekmez mi? ne dersiniz?

(git: 76291)
0
hakiki bulut
(30.06.09)
Büyük ihtimalle Power Supply'iniz miadını doldurmuştur.
Tabi bunu tüm usb girişlerini denediğinizi varsayarak söylüyorum.
0
tekrenkturkuaz
(01.07.09)
(3)

internette video yu indirmek ile indirmeden izlemek arasındaki fark?

cizmedin ki kesesin
kota açısından soruyorum. mesela bi youtube videosunu indirerek izlemekle indrimden izlemenin arasında fark var mı?
kota açısından soruyorum. mesela bi youtube videosunu indirerek izlemekle indrimden izlemenin arasında fark var mı?
0
cizmedin ki kesesin
(30.06.09)
Bir kere izlersen fark yok. Ama bazı siteler (mesela metacafe) birkaç kez izlediğinde aynı videoyu tekrar tekrar yüklüyorlar. Bu açıdan indirmek daha avantajlı.
0
ataturkiye
(30.06.09)
farkı yok ama bazen olabiliyor.
mesela youtube da bir video var x mb,
bu video yu izlediğin zaman x mb, sonrasında bir programla indirirsen x mb daha kotadan gider.
izlemeden indirirsen sadece x mb indirmiş olursun.
ama youtube zaten izlediği videoları temporary internet files a kaydediyor.(buradan çekmen daha mantıklı)
bahsettiğim programlar ise videoları baştan indiriyor.
0
tyrarcx
(30.06.09)
bir kez izleyip kapatacaksanız youtube üzerinden izleyin sorun olmaz. ama defalarca izleyecekseniz indirin dursun kenarda.
0
sanal uyku
(30.06.09)
(4)

MacBook

türk kelekom
İnternete bağlanırken ayrıca yapmamız gereken birşey var mı MacBook ile?windows xp değil bu arada
İnternete bağlanırken ayrıca yapmamız gereken birşey var mı MacBook ile?
windows xp değil bu arada
0
türk kelekom
(30.06.09)
Yurt disindan aldiniz herhalde?
0
msb
(30.06.09)
evet
0
🌸türk kelekom
(30.06.09)
ayrıca derken? hiç mi bağlanamıyorsunuz? güvenlik için ekstra birşeyler mi soruyorsunuz?

eğer adsl modeminiz ethernet ten bağlıysa; ekranın en sol üst ucundeki elma ya tıklayıp, system preferences->Network ten bağlantınızın çalıştığından emin olun (açılan pencerenin sol tarafındaki listede ethernet' yeşil yanıyordur). DHCP veya manuel ip adresi girerek DHCP seçip DNS serverlarınızı modeminizinkilere ayarlayın problem olmaması lazım.

airport la bağlanamıyorsanız kayıtlı bütün wifi noktalarınızı silerek başlayın. tekrar bağlantı noktanızın şifrelerini girin. ama bu yöntem bende her zaman işe yaramıyor (bir ikinci bilgisayar bağlanınca mac in tüm bağlantısı kesiliyordu, gerçi bu benim modemimle ilgili bir sorunda olabilir). bunu hah kesin şudur diye bir çözüm bulamadım. ethernetten devam ediyorum.

aynı ip yi kullanan başka birbilgisayar varsa mac os x uyarı veriyor mnuel ip girmek işe yerayabilir.

umarım yardımcı olur.
0
norrin radd
(30.06.09)
network diagnosis ile sorunu tespit ederseniz yardimci olmasi kolaylasir (network preference'ta 'assit me'ye basinca cikar).

airport icin en basit tipleri vereyim yine de:
- network preference'tan location'i automatic yapin.
- @norrin radd'in dedigi gibi wi-fi bilgilerini resetleyin.
- 'advance' tab'inda kendi wifi'inizi en uste tasiyin ki ilk ona baglansin.
- tcp/ip tabinda ipv4'u 'using dhcp' yapin.
- ipv6'i automatic yapin.
- wireless modem/router, ne kullaniyorsaniz onun ana sayfasina girip gerekli ayarlari yapin.
- bazi mac modellerinde (bir sene oncekilerde ozellikle) bazi WPA sifrelerini yazarken basina sonuna % isareti mi ne kullanmak gerekiyordu. yoksa bir suru anlamsiz rakam veriyordu. sifreyi mac'in dogru algiladigindan emin olun.

yine olmazsa bize sorun :)
0
no avalon
(30.06.09)
(2)

Telefon / Ses Gitmemesi

murqx
merhabalar. bire bir şahit olmadım kendim konuştuğum için ancak; telefonla konuşurken karşımdaki kişiler sesimin çok fazla kesik kesik gittiğini söylüyorlar. bunun üzerine dün, telefonumu tamirciye verdim ve mikrofonu değişti. ancak bugün anladım ki sorun çözülmemiş. başka neden kaynaklanabilir acab
merhabalar. bire bir şahit olmadım kendim konuştuğum için ancak; telefonla konuşurken karşımdaki kişiler sesimin çok fazla kesik kesik gittiğini söylüyorlar. bunun üzerine dün, telefonumu tamirciye verdim ve mikrofonu değişti. ancak bugün anladım ki sorun çözülmemiş. başka neden kaynaklanabilir acaba bu sorun?

telefon: sony ericsson w810i
0
murqx
(30.06.09)
düzgün değiştirememiş ya da değiştirmemiş olabilirler

servisler bunu yapıyor
0
demlikposet
(30.06.09)
telefonun ses kaydedicisi varsa bir şeyler kaydet, mesela telefonla konuşur gibi konuş. sorunsuz dinleyebiliyorsan mikrofonda sorun yoktur.
0
mevta
(30.06.09)
(2)

bilgisayarda kullanılabilecek bir geri sayım sayacı

efexor
çok basit, sadece dakika ve saatleri sayması yeterli, durdurulabilip tekrar başlatılabilecek bir geri sayım sayacı lazım, elektronik ortamda. bir porgramın parçası da olur, bi program da olur, bi sitede eklenti de olur...
çok basit, sadece dakika ve saatleri sayması yeterli, durdurulabilip tekrar başlatılabilecek bir geri sayım sayacı lazım, elektronik ortamda. bir porgramın parçası da olur, bi program da olur, bi sitede eklenti de olur...
0
efexor
(30.06.09)
opaline
(30.06.09)
powerpoint ile çalışıyorsa çok işime yarar.Teşekkür ederim
0
ugur
(30.06.09)
(3)

Bilgisayarımda Enteresan Şeyler Dönüyor

ceres
Selamlar,Az önce ilginç bir şey yaşadım nedenini bilen var mı merak ettim. Baya kıllandım çünkü. Ne dönüyor bir bilen vardır belki.Normal normal internette gezerken birden bire explorer sayfası açıldı -ben opera kullanıyorum- ve benim kontrolümde olmayan msn/hotmail hesabı aç sayfası gözüktü. Sonras
Selamlar,
Az önce ilginç bir şey yaşadım nedenini bilen var mı merak ettim. Baya kıllandım çünkü. Ne dönüyor bir bilen vardır belki.

Normal normal internette gezerken birden bire explorer sayfası açıldı -ben opera kullanıyorum- ve benim kontrolümde olmayan msn/hotmail hesabı aç sayfası gözüktü. Sonrasında yeni kayıta geldi ve tüm alanlar dolmuş olarak bekledi bir kaç saniye. Sadece diğer adresi öğrenmek istedikleri kutucuğa ne yazdığına bakabildim. [email protected] yazıyordu. Sonra da kapattım hemen ne olduğuna daha fazla bakamadan. Sanırım bu program da msn kayıtlarını takip etmek için kullanılan bir program.

Zaten şüpheleniyorum şu Allah'ın belası conficker virüsü olduğundan ama bir türlü kesin olarak çözüm bulamadım. Bundan kaynaklanıyor da olabilir. Nedir bu olanlar? Var mı fikri olan?
0
ceres
(30.06.09)
Bir botnet parcasi olmus sizin bilgisayar. Hemen virus tedavisine baslamakta fayda var.
0
wpi
(30.06.09)
combofix!
0
cro magnon
(30.06.09)
yok combofix her derde deva değil abi kusura bakmayın.
0
🌸ceres
(30.06.09)
(8)

alkışlarlayaşıyorum.com

domaine hasret yumuşak g
içeriği indirebiliyor muyuz? sanki öyleydi ama bulamadım öyle bi buton.
içeriği indirebiliyor muyuz? sanki öyleydi ama bulamadım öyle bi buton.
0
domaine hasret yumuşak g
(30.06.09)
artık indiremiyoruz.
0
akustik cinayet
(30.06.09)
hadi ya.
0
🌸domaine hasret yumuşak g
(30.06.09)
Sayfanın kaynağını görüntüleyip videonun kodunu buluyoruz.

O da şu şekilde;
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="alkislarlayasiyorum.com" style="" id="mpl" name="mpl" bgcolor="#" quality="high" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="sameDomain" wmode="opaque" flashvars="image=alkislarlayasiyorum.com &amp;file=alkislarlayasiyorum.com&amp;callback=analytics&amp;autostart=true&amp;bufferlength=10&amp;logo=alkislarlayasiyorum.com &amp;skin=alkislarlayasiyorum.com&amp;frontcolor=#ffffff&amp;lightcolor=#cc9900&amp;controlbar=bottom&amp;stretching=exactfit" height="330" width="400">

Burada file: yazan bölümdeki link videonun linkidir. Adres çubuğuna onu kopyala yapıştır yapıp entera bastığın anda bilgisayarına indirebilirsin.


.flv olan yere kadar.

alkislarlayasiyorum.com
0
alkolik imam
(30.06.09)
idm dogrudan video'yu indirme tusu cikariyordu video'nun uzerinde.(2 gun once oyleydi, simdi degisti mi bilemem.)
0
fdegir
(30.06.09)
keepvid.com

bu siteyi dene istersen.
0
jamesjersey
(30.06.09)
firefox için...

addons.mozilla.org
0
kakoy
(30.06.09)
Firefox için video downloadhelper öneririm.
addons.mozilla.org
0
pyrotoxin
(30.06.09)
Alkışlarla yaşıyorum üye videolarıyla gelişmiştir. Şimdi ne demeye indirtmiyormuş ki. Yani bu sitenin geçmişinde videolarını karşılıksız paylaşan kişilerin videosu vardı. Şimdi indirtmiyorlarsa ayıp gibi gibi. Ama indirmek isteyenin önüne isteseler de asla geçemezler. Bana indirilemeyen bir video söyleyin?
0
Karluk
(30.06.09)
(3)

vista tanımlanmayan ağ vol.II

tai
http://img149.imageshack.us/img149/3074/adszmt9.jpgşöyle bir tanımlanmayan ağ problemiyle bir türlü internete bağlanamıyorum.google da araştırmadığım forum kalmadı ama ı ıh olmuyor nafile.ipconfig yapınca da karşıma abuk abuk değerler çıkıyor. varsıyılan ağ geçidi boş mesela bu normal mi? ne yaptıys
img149.imageshack.us
şöyle bir tanımlanmayan ağ problemiyle bir türlü internete bağlanamıyorum.

google da araştırmadığım forum kalmadı ama ı ıh olmuyor nafile.

ipconfig yapınca da karşıma abuk abuk değerler çıkıyor. varsıyılan ağ geçidi boş mesela bu normal mi? ne yaptıysam çözemedim.

hadi diyelim bunu çözemiyoruz hiçbir şekilde. verileri yedekleyip recovery yapsam, ilkgünkü haline gelen pc hala tanımlanmayan ağ der mi sizce? böyle bir uyarıda bilgisayarı kırmam ne derece makul olur?
0
tai
(30.06.09)
modemde bağlantı görülüyor değil mi ?
0
os
(30.06.09)
kastettiğin şey o ağ bağlantıları vs ise bağlı görünüyor. ayrıca bazen pc ip alamdığında çıkan sarı ünlem bile yok. sadece tanımlanamayan ağ. bilemedim
0
🌸tai
(30.06.09)
ağ bağlantılarında modem görünüyor mu? görünüyosa çif tıkla arayüze gir mac filtreleme falan olabilir.
0
perloneth
(30.06.09)
(2)

hjsplit windows-mac

oharro
windows ta hjsplit ile ayırdığımız dosyaları mac de birleştirebilecek bir program var mıdır? veya her ikisi içinde versiyonu bulunan ve windowsta bölüp mac de birleştirmeyi sorunsuz yapan bir program bulunur mu?
windows ta hjsplit ile ayırdığımız dosyaları mac de birleştirebilecek bir program var mıdır? veya her ikisi içinde versiyonu bulunan ve windowsta bölüp mac de birleştirmeyi sorunsuz yapan bir program bulunur mu?
0
oharro
(30.06.09)
winrar programı hem ms hem de mac üzerinde çalışır ayrıca istediğiniz boyutta parçalara da bölebilir dosyanızı.
www.rarlab.com
0
edip
(30.06.09)
şu adresten kendine uygun hjsplit'i indirebilirsin: www.freebyte.com

şurda mac için 2 program var:
www.freebyte.com

şu da java versiyonu. java yüklü olan her yerde çalışır:
www.freebyte.com
0
edge_nabby
(30.06.09)
(4)

Facebook arkadaş listesiyle ilgili 2 soru...

pass
Merhaba.1-Bizi silenlerin kim olduğunu öğrenmemizin yöntemi var mıdır?2-Arkadaş listem profilimde, normalden daha az gözüküyor. All friends dediğim zaman 219 görülüyor, profilimdeyse 208 kişi. Bunun sebebi ne olabilir.Teşekkürler.
Merhaba.

1-Bizi silenlerin kim olduğunu öğrenmemizin yöntemi var mıdır?
2-Arkadaş listem profilimde, normalden daha az gözüküyor. All friends dediğim zaman 219 görülüyor, profilimdeyse 208 kişi. Bunun sebebi ne olabilir.

Teşekkürler.
0
pass
(30.06.09)
mylittle black book diye bir application silenleri veya hesabını kapatanları gösteriyor.
0
arwear
(30.06.09)
arkadaş listenizde yoksa sizi silmiştir ya da profilini kapamıştır işte :)
bir de o 11 kişi sadece arkadaşlarım görebilir şıkkını işaretlemiştir profilinde. dışardan bakarken görünmez ama arkadaş listenizde çıkabilirler.
0
aithra
(30.06.09)
İşte bir log yok mudur, kim sildi kim kapattı diye?
0
🌸pass
(30.06.09)
bildiğim kadarıyla silenleri gösteren hiçbir yöntem yok

şu eklentiyi kur göstersin bu eklentiyi kur göstersin gibi olaylar yalandır inanmayınız

bide silinmiş şeyi nasıl göstericek?
hani yedek almak gibi bir şey olması gerekmiyor mu önceki listeyi alıcak şimdiki listeyi alıcak sistemden karşılaştıracak fln
yalan ve de dolan bu işler sanırım
0
demlikposet
(30.06.09)
(1)

dvd sürücü sorunu

kayip ruh
dvd sürücüm son zamanlarda bazı marka dvd'leri okumamaya başladı, örneğin spesifik olarak datron ya da yeşil yazılı maxell dvd'leri okumuyor. böyle bir sorun daha önce yoktu, aynı marka dvd'leri okuyor ve yazabiliyordu. okumadığı dvd'leri de bununla yazmıştım. şimdi;1. bunun açıklaması ne olabilir,
dvd sürücüm son zamanlarda bazı marka dvd'leri okumamaya başladı, örneğin spesifik olarak datron ya da yeşil yazılı maxell dvd'leri okumuyor. böyle bir sorun daha önce yoktu, aynı marka dvd'leri okuyor ve yazabiliyordu. okumadığı dvd'leri de bununla yazmıştım. şimdi;

1. bunun açıklaması ne olabilir, özellikle marka ayırımı yapmasının?
2. sorunun bir çözümü var mıdır? varsa nedir?
0
kayip ruh
(30.06.09)
olur öyle bir süre sonra....normaldir.bence kasayı açıp lensi yumuşak bir mendil ucu ile kolonya ile çok hassas silin..ben 2-3 ayda bir aynı şekilde çözerim o sorunu.
0
rosencruz
(30.06.09)
(1)

telefon hafızası sorunu

3674
nokia n70 telefonum var. 2 gündür telefon hafızası dolu gösteriyor ve gelen mesajları alamıyorum. dün birkaç program sildim telefondan düzelmişti. bugün tekrar aynı şey oldu. sorun ne olabilir? vodafone messenger var telefonda onla alakalı olabilir mi? çünkü bugün kullandığım tek şey vodafone messen
nokia n70 telefonum var. 2 gündür telefon hafızası dolu gösteriyor ve gelen mesajları alamıyorum. dün birkaç program sildim telefondan düzelmişti. bugün tekrar aynı şey oldu. sorun ne olabilir? vodafone messenger var telefonda onla alakalı olabilir mi? çünkü bugün kullandığım tek şey vodafone messengerdı. sohbetleri falan kaydedip hafızadan yeme gibi birşey söz konusu mu? bi anlam veremedim olanlara. anlayan varsa yazıversin.
0
3674
(30.06.09)
sohbetleri kaydeder; + virüs de olabilir.
0
desperate0082
(30.06.09)
(3)

MiniDv'den DVD'ye kayıt

november rain
evet, minidv kaseti bilgisayara atıyorum yaklaşık 12-13 gb ediyor. bunu bir dvd'ye yazacak kadar, kalitesini bozmadan çevirebilecek, mümkünse freeware bir program var mıdır, varsa nerdedir?
evet, minidv kaseti bilgisayara atıyorum yaklaşık 12-13 gb ediyor. bunu bir dvd'ye yazacak kadar, kalitesini bozmadan çevirebilecek, mümkünse freeware bir program var mıdır, varsa nerdedir?
0
november rain
(29.06.09)
freeware degil ama bulabilirsen adobe premier pro vb programlar var minimum kayipla dvd ye atabilirsiniz
0
porn star
(30.06.09)
neroya at dvd video yap seçeneğini seç olur.
0
rentts1
(30.06.09)
(git: 65498)

www.corel.com&tabview=tab0
bu programla halledebilirsin. freeware değil ama istersen yardımcı olabilirim.

selimkurban et hatmeyil nokta kom
0
Carlito Brigante
(30.06.09)
(8)

şu klasörler virüs mü?

baldur2
flash diskte gizli ve c diskinde gene gizli olarak yer alan root, recycled, next ve recycler isimli klasörler virüs mü acaba?
flash diskte gizli ve c diskinde gene gizli olarak yer alan root, recycled, next ve recycler isimli klasörler virüs mü acaba?
0
baldur2
(29.06.09)
evet virüstür hatta recycler şeyisi bayaa bi uraştırır seni geçmiş olsun
0
dumurullah
(29.06.09)
bu allahın belası virüsleri nasıl silecem acaba? combofix ile avira antivir fayda etmiyor gibi günlerdir.
0
🌸baldur2
(29.06.09)
bende de vardı. combofix'i denedim, daha sonra avast ile boot olmadan flash disk'i de takarak bütün pc'ye tarama yaptım. çok da güzel sildi.
0
nihavent uvertur
(29.06.09)
hangi avast ile yaptınız ve boot olmadan nasıl tarama yapıyosun nihavent uvertur, avast'a yabancıyım da.
0
🌸baldur2
(29.06.09)
fayda etse de taktıgın baska yerlerden virusu kapıyorsundur.
0
bryan fury
(29.06.09)
panda cloud antivirus de çözebilir bu işi. hem beleş.
0
november rain
(29.06.09)
Linux ile açarak direkt silebilirsin.
0
alkolik imam
(29.06.09)
avast'ta derinlemesine tarama var. kolay o iş ya. soruyor zaten "yapalım mı taramayı bir dahaki açılışta" diye. tamam diyorsun. tararken virüs bulursa birkaç seçenek sunuyor sana.

1. virüslü dosyayı sil.
2. virüslü dosyaların hepsini sil.
3. karantinaya al...
4. hepsini karantina al

gibi.

ben kökten hepsini sil'e basıyorum. tuşu da seçeneklerdeki numarası. 2'ye basıyorsun.
0
nihavent uvertur
(30.06.09)
(3)

Yok Artık ! 104 derecede CPU ?!

nevrochaotica
kompüter kasmıyor.ama fanı çıkarıp taktım az evvel.belki de hiç takmadım kim bilir :)normal değerler 55-60 derece civarıydı en son benim hatırladığım.bilgisayarı kapatsam iyi mi olur ki ?
kompüter kasmıyor.ama fanı çıkarıp taktım az evvel.belki de hiç takmadım kim bilir :)

normal değerler 55-60 derece civarıydı en son benim hatırladığım.bilgisayarı kapatsam iyi mi olur ki ?
0
nevrochaotica
(29.06.09)
fan tam oturmamış. termal macun etkisini yitirmiş olabilir.
0
deckard
(29.06.09)
fanı sabitleyen tırnaklardan birisi kırılmış.teşekkürler.
0
🌸nevrochaotica
(29.06.09)
kriker
(30.06.09)
(6)

Firefox, indiremiyorum

acaba
Merhabalar;Öncelikle, bilgisayardan anlamıyorum, alay ederseniz küserim.Soru'm:Bilgisayarımda şuan internet explorer var. Firefox kurmak istiyorum. Doğal olarak girdim Firefox'un sitesine ve indir dedim.%99 indirdikten sonra, hala indirircesine devam ediyor, fakat %99 değeri sabit kalıyor.Yardım kıs
Merhabalar;

Öncelikle, bilgisayardan anlamıyorum, alay ederseniz küserim.
Soru'm:

Bilgisayarımda şuan internet explorer var. Firefox kurmak istiyorum. Doğal olarak girdim Firefox'un sitesine ve indir dedim.
%99 indirdikten sonra, hala indirircesine devam ediyor, fakat %99 değeri sabit kalıyor.
Yardım kısmında eğer böyle olursa, eski sürümleri indirin demiş ama, onları indirirken de aynı şey söz konusu.
Veee..
İşte tam burada siz devreye giriyorsunuz.

Ne yapsam?
0
acaba
(29.06.09)
her türlü download'da yarıda kalıyorsa (özellikle İE'de) cache silmeyi deneyin. bilmiyorsanız ccleaner indirin, IE'yi kapatın, ccleaner ile taratın temizleyin, tekrar deneyin.
0
bykush
(29.06.09)
Şeyy..
Onu da indiremiyorum.
Yine %99 dedi ve kayışı koparttı:(
0
🌸acaba
(29.06.09)
onu anti-virus programı da yapıyor olabilir. anti-virus yazılımı devre dışı bırak, sonra bir daha dene.
0
hollowlife
(29.06.09)
Soruda da söylemiştim. Bilgisayardan anlamıyorum.
Virüs programını kapatırsam, indirdiğim dosyanın virüslü olabilme ihtimalini göz ardı etmiş olmuyo muyum?
0
🌸acaba
(29.06.09)
Doğal olarak ediyosun tabiki.
0
layer26
(29.06.09)
sanırım sorun ie nın antivirusu baslatamıyor olusundan kaynaklanıyor. %99 olunca indirme tamamlanmıs oluyor aslında, iner inmez de ie antivrusu calıstırıp taratması gerekiyor sonra da tamamlandı diye bilgi verecek.

neyse, sorunun cozumu antivırusu tekrardan kurman ya da ie nın ayarlarından antivirusun kısayolunu dogru gostermenle duzelecektir. veya virus taramasını kapataiblirsin yine ie ayarlarından.
0
bryan fury
(29.06.09)
(4)

Acilll İnternete Giremiyorum

artens
Portunuza ait olmayan bir kullanıcı adı ile bağlanmaya çalışıyorsunuz. ADSL no ve telefonunuzu aşağıdaki alanlara girerek doğru erişim bilgilerine ulaşabilir, bunları modeminize kaydederek,modeminizi kapatıp açtıktan sonra bağlantı kurabilirsiniz.Diyor ne yapmalıyım Modem benim hat benim
Portunuza ait olmayan bir kullanıcı adı ile bağlanmaya çalışıyorsunuz. ADSL no ve telefonunuzu aşağıdaki alanlara girerek doğru erişim bilgilerine ulaşabilir, bunları modeminize kaydederek,modeminizi kapatıp açtıktan sonra bağlantı kurabilirsiniz.

Diyor ne yapmalıyım Modem benim hat benim
0
artens
(29.06.09)
444 0 375'i ariyorsun.
0
kurukafa
(29.06.09)
Bilgisayari kapat. Modemi kapat. 2 dakika bekle. Modemi ac. 1 dakika bekle. Bilgisayari ac. Sorun cozulmemise modeme bilgileri yeniden girmeyi dene. Girdikten sonra kapatip ac.

Yine olmazsa adamlari ara.
0
wpi
(29.06.09)
adamları aradık bilgisayarcı çağırın diyorlar:/
0
🌸artens
(29.06.09)
tamamen salliyorum;
modemin kendisine reset atmis olabilir, bilgilerini gir baglanmayi dene. baglanirsan sorun yoktur..
0
tragamin
(29.06.09)
(3)

imleç sağındaki karakterler nireye gidiyor?

eskili
entry, duyuru yada msn de yazarken yazdıklarımdan beğenmediğim yeri değiştirmek için mouse ile geri alıyorum imleci. bazen hiç sorun olmadan yazıyorum ve imlecin sağ ında kalan yazılar iler kayıyor yeni karakterker geldikçe. ama bazen imleci yazını sonundan geriye alıp araya birşey yazmak istediğim
entry, duyuru yada msn de yazarken yazdıklarımdan beğenmediğim yeri değiştirmek için mouse ile geri alıyorum imleci. bazen hiç sorun olmadan yazıyorum ve imlecin sağ ında kalan yazılar iler kayıyor yeni karakterker geldikçe. ama bazen imleci yazını sonundan geriye alıp araya birşey yazmak istediğim zaman imlecin sağ tarafında bulunan yazıla, yeni karakerler geldikçe kaymıyor tam tersine eriyor. yani 10 harflik geriye alıp 10 yeni harf e basınca imlec sağında hiçbirşey kalmıyor. bunun ayarı varmıdır? varsa nerdedir? adı nedir?
0
eskili
(29.06.09)
klavyeden insert tuşuna basman gerekiyor.

edit: klabye yazmışım ben de. geç olsun yanlış olmasın diyorum.
0
emrag
(29.06.09)
klavyede insert tuşu.

edit: hızlı olmam lazım çok çalışmam lazım
0
cnonefb
(29.06.09)
insert tuşuna basman lazım!

(hiç işim olmaz hızla falan!)
0
rygard
(30.06.09)
(1)

Laptop Vista sorunsalı..

cumingsoon
İyi günler Bill Gatesseverler.Kardeşime nisanda Lenovo IdeaPad Y530 laptop aldık. İçinde Vista Home Basic kurulu. Bizim sorunumuz laptopda hiçbir ayar yapamamamız. Masa üstünde boş bir alana sağ tıklayıp "kişiselleştirme"ye tıklayınca önce beyaz arka planlı bir pencere açılıyor, 1 saniye geçmeden ka
İyi günler Bill Gatesseverler.

Kardeşime nisanda Lenovo IdeaPad Y530 laptop aldık. İçinde Vista Home Basic kurulu. Bizim sorunumuz laptopda hiçbir ayar yapamamamız. Masa üstünde boş bir alana sağ tıklayıp "kişiselleştirme"ye tıklayınca önce beyaz arka planlı bir pencere açılıyor, 1 saniye geçmeden kapanıyor. Aynı şeyi Bilgisayarım'a sağ tıklayıp "Özellikler"e tıklayınca ve denetim masasında birçok simgede aynı sorunu yaşıyoruz. Laptop u ilk aldığımızda böyle bir sorun yoktu, birkaç gün sonra başladı. Kardeşim aldığımız yere götürüp format attırdı. Formattan sonra ilk birkaç saat normaldi, sonra yine aynı sorun ortaya çıktı. Bunu düzeltsek de nasıl düzeltsek? Bi yardım edin ağalar. Şimdiden Teşekkürler.
0
cumingsoon
(29.06.09)
vista'da durmayın ya bir ileri gidin ki bu da Win7, ya da bir geri XP şükeladır. Bill Gates'i sevmiyoruz, duyuruları dışarıya kapatmatyı seviyoruz.
0
bykush
(29.06.09)
(1)

MO Excel 2003 buton?

frtcek
tek bir hücreye "macro kullanmadan" farklı değerler yerleştirmek ve bu değerler arasında yandaki oku kullanarak(explorer daki adres çubugunun yanındaki ok gibi) geçiş yapmak mümkün mü?o hücreyi başka bir hücredeki değere atıyacağım borunun yarıçapları gibi değiştirdikçe hacim değişecek??
tek bir hücreye "macro kullanmadan" farklı değerler yerleştirmek ve bu değerler arasında yandaki oku kullanarak(explorer daki adres çubugunun yanındaki ok gibi) geçiş yapmak mümkün mü?

o hücreyi başka bir hücredeki değere atıyacağım borunun yarıçapları gibi değiştirdikçe hacim değişecek

??
0
frtcek
(29.06.09)
görünüm -> araç çubukları -> formlar dedikten sonra söylediğiniz butonu sayfada oluşturun. sağ tıklayıp denetim biçimlendir dedikten sonra en küçük değer ve diğerlerini istediğiniz gibi ayarlayıp hücre bağlantısına tuşları kullandıkça değişmesini istediğiniz hücrenin adresini yazın.
0
mahallenindelisi
(29.06.09)
(1)

çökmek üzere olan pc

modo25
merhabalar,nod32 yi kullandığımız 6 yıllık masa üstümüze bişiyler oluyor, daha öncede olurdu ve format attırırdık, şimdi format attırmamıza gerek kalmadan benim yapabileceğim bi şeyler yok mudur? sayfada hata veriyor, uygulamada hata gibi bişiyler sölüyor, açtığımız sayfa açılır açılmaz kendiliğinde
merhabalar,
nod32 yi kullandığımız 6 yıllık masa üstümüze bişiyler oluyor, daha öncede olurdu ve format attırırdık, şimdi format attırmamıza gerek kalmadan benim yapabileceğim bi şeyler yok mudur? sayfada hata veriyor, uygulamada hata gibi bişiyler sölüyor, açtığımız sayfa açılır açılmaz kendiliğinden kapanıyor, tehtit algılandı ekranı çıkıyor ben de sil kısmı aktif olmadığı için kapat diyorum... ne önerirsiniz?
0
modo25
(29.06.09)
6 yıllıksa format yalaması yapınız onu. benim de vardı 3 ayda bir periyodik bakımını yaparsanız elinizde kalmaz.
0
bykush
(29.06.09)
(2)

Ses dosyası broadcasting? Youtube gibi ama değil gibi.

gereksiz insan
Pek sevgili voice of america dinleyicileri,Elimizdeki ses dosyasını (1 saate yakın bir röportaj - mp3) bir siteye upload edip oradan yayınlama şansımız var mıdır? Yani youtube/googlevideoya bir şey yükleyip sitemizde embeed ediyoruz ya işte onun ses için olanı. Bir resim koyup video yap demeyin, bir
Pek sevgili voice of america dinleyicileri,
Elimizdeki ses dosyasını (1 saate yakın bir röportaj - mp3) bir siteye upload edip oradan yayınlama şansımız var mıdır? Yani youtube/googlevideoya bir şey yükleyip sitemizde embeed ediyoruz ya işte onun ses için olanı. Bir resim koyup video yap demeyin, biraz uzun bir röportaj ve resim falan zor olacak şimdi.
0
gereksiz insan
(29.06.09)
shoutcast? canlı yayın olması gerek onun ama.
0
cro magnon
(29.06.09)
www.entertonement.com
www.goear.com

"google : audio only youtube alternative"
0
lhun
(29.06.09)
(4)

GP şarjlı pil

kibritsuyu
şarjlı pil alıcam GP marka. ulus konya sokak'ta (ankara'nın elektronik merkezi) 2700'lüklerin tanesine 4,5 lira dedi. 2500'ün tanesine de 4 lira dedi. ben iki sene önce 4 tane 2700'lüğü 35 lira gibi bir fiyata almıştım. bu ulus'taki bayaa bi ucuz geldi. tam yarı fiyatı lan. çakma makma mıdır, 18 lir
şarjlı pil alıcam GP marka. ulus konya sokak'ta (ankara'nın elektronik merkezi) 2700'lüklerin tanesine 4,5 lira dedi. 2500'ün tanesine de 4 lira dedi. ben iki sene önce 4 tane 2700'lüğü 35 lira gibi bir fiyata almıştım. bu ulus'taki bayaa bi ucuz geldi. tam yarı fiyatı lan. çakma makma mıdır, 18 lira falan ama boşa para vermeyeyim? oluyo mu bunların da çakması. bayaa teknosa'da satılanlar gibi paketi maketi her şeyi tamam.

bir de 2700 yerine 2500 alsam çok fark eder mi? parasında değilim de öteki 2700'lerle karışsın istemiyorum. şekil şemal aynı çünkü. kullanım süresi çok fark ettirir mi?

kestane cevap acele kebap (açım).
0
kibritsuyu
(29.06.09)
2700lerin üstüne bişey yapıştırırsınız asetat kalemiyle çizgi atarsınız ne gerek var 50 kuruş için daha düşüğünü almaya. :) fiyat gayet uygun ama sahte olduğunu zannetmiyorum çünkü bu pil satıcıları ara ara esnaflara gerçekten uygun fiyatlara getiriyorlar toplu bir şekilde peşin parayla satmak için. yani faturasız girmiştir felan kimsenin gp' nin sahtesini yapacağını düşünmüyorum çünkü zaten ucuz şarjlı pil markasıdır kendisi. varta falan yapar yapacak olan.
ucuz olduğunun nacizane kanıtı :)
www.hepsiburada.com
0
prodeq
(29.06.09)
2700 2500 çok farketmez. referans fiyat olarak hepsiburada'dan kontrol edebilirsin. teknosa nedense daha pahalı bu tip şeylerde (nesi ucuz? )
0
ozdek
(29.06.09)
2700 2500'den iyidir. daha uzun gidiyor. üzerine renkli bant filan yapıştırıp ayırt edebilirsin. aradaki fark da -4 tane alıyorsan- topu topu 2 lira. düşündüğüne değmez. çakma değilse hiç bekleme.
0
hicazkar
(29.06.09)
ben konya sokaktan aldım GP2500. senelerdir kullanıyorum, bi şikayetim yok. çakma diildir heralde ama gerçeğiyle kıyaslayamadığım için bişey diyemiyorum.
0
karafaki
(29.06.09)
(4)

Gitarda sap ayarı (ince mi telinde problem)

auzril
Ben ibanez rg350 kullanıyorum bir kaç hafta önce gitarıma bakım yaptırdım ve eve geldiğimde ince mi nin ilk 4 perdesinden ses gelmiyordu. Sap ayarı yapmam gerek genel olarak sap ayarının nasıl yapıldığını biliyorum ama ince bir iş olduğundan yardım istedim. O yüzden yardımlarınızı bekliyorum ekşi in
Ben ibanez rg350 kullanıyorum bir kaç hafta önce gitarıma bakım yaptırdım ve eve geldiğimde ince mi nin ilk 4 perdesinden ses gelmiyordu. Sap ayarı yapmam gerek genel olarak sap ayarının nasıl yapıldığını biliyorum ama ince bir iş olduğundan yardım istedim. O yüzden yardımlarınızı bekliyorum ekşi insanlar :)
0
auzril
(29.06.09)
gitarı görmeden bişey söyleyemem ama ben olsam işe, teli köprüden birkaç mm yükseltmeyi deneyerek başlardım. gerçi edge bu işleme ne derece izin verir ya da birini yükseltmişken hepsini mi yükseltmek gerek bilmiyorum ama denemekte fayda var.
0
maglor
(29.06.09)
gitarı bakımdan aldığında sap ayarı bozuksa bence bir daha oraya bakım yaptırma, hatta kapısının önünden bile geçme.
önce maglor'un dediği gibi biraz o teli yükseltmeyi dene, olmazsa gitarla birlikte alyen anahtarı verilmiştir, verilmediyse git bir gitarcıdan hatta nalburda 3-4 numara alyen anahtarı al. genel kanı 1. ve son perdeye aynı anda bastığında 8. perde üzerinde 1mm civarında boşluk olmasıdır. Sapın yukarı kısmında veya gövdeyle birleştiği yerde anahtar için yer vardır. eğer 8. perdede boşluk az ise saat yönünün tersine çevirerek gevşet, boşluk çok ise saat yönünde çevirerek sık(normal vida mantığı).
Bir seferde çeyrek turdan fazla döndürme,fazla zorlanma sapın atmasına neden olabilir. Bir de değişiklik hemen olmaz sapın şekil alması ağacına bağlı olarak birkaç saat veya birgün sürebilir. Çeyrek tur döndür bekle birkaç saat sonra bak hala yeterince olmamışsa çeyrek tur daha döndür. Böyle böyle bulursun. Toplamda 1 turu geçirmemeye bak.
0
r_u_h
(29.06.09)
floyd rose mu vardı abi o gitarda? eğer öyleyse kolay gelsin diyorum. çok mıncırdatıyo maalesef. sözlük yazarlarından flate'e bi mesaj atıp gitarını nereye bakıma verdiğini sorabilisin tekrar bi yerlere bırakıcaksan eğer. bu problemi o da ya$amı$tı mis gibi $imdi gitarı.
0
durum serserisi
(29.06.09)
Ibanezler için pipo alyan gerek, normalleri olmuyor.
0
skatheist
(30.06.09)
(7)

rapidshare problemim (herkesin başına gelebilir)

kurtulan adam
arkadaş rapidshareden bişey indirmediğim halde indiriyorsun şu an,az bekle bitsin diyor.cookie cart curt silme,pcyi kapatıp açma gibi şeyler sorunu çözmedi.. ne yapsak acaba?
arkadaş rapidshareden bişey indirmediğim halde indiriyorsun şu an,az bekle bitsin diyor.cookie cart curt silme,pcyi kapatıp açma gibi şeyler sorunu çözmedi.. ne yapsak acaba?
0
kurtulan adam
(29.06.09)
1. bağlantın kablosuz olabilir. bunun için ne yapacağını biliyorsun.
2. (ingilizce biliyorsan bunu okuma) ingilizcen ile ilgili problem olabilir. zira bir şey indirdikten sonra 15 dk beklemeni söylüyor o olabilir.
3. rapid saçmalıyor olabilir. bu çok düşük bir ihtimal.
0
bykush
(29.06.09)
modemin sifresini degistir. virus taraması yap.
0
bryan fury
(29.06.09)
i want to admit something.. yav ben bi devlet dairesinde çalışıyom.bütün bilgisayarların ip si mi aynı acaba?benden başka hınzır mı var ki?ancak 2 saattir çekiyor bişeyler o zaman?işte de yeniyiz soramıyoz ki
0
🌸kurtulan adam
(29.06.09)
öyledir. başka biri de kullanıyordur.
0
serseri marti
(29.06.09)
sorduğun hata hocam. sömüren sömürenedir şimdi o hattı.
0
cro magnon
(29.06.09)
ne indirdiklerini görebilir miyiz acep?bana kalırsa bunlar pek hayırlı bişey indirmiyolar.5 mb bişey çekcez saatlerdir bekliyoz.
0
🌸kurtulan adam
(29.06.09)
onu unutmuştum pardon. aynı şirketten tek ip çıktığı için herhangi biri indiriyorsa indiremezsin. indirmesi bitse 15 dk beklersin. yalan o yani. izin veriyorsa torrent, yoksa megaupload, bearshare anca paklar.
0
bykush
(29.06.09)
(3)

XP'de düzenli dosya yedekleme icin alternatif yazilim ariyorum.

alric
Is yerinde kullandigim XP yüklü bilgisayarda Mac OS X'teki TimeMachine benzeri bir yedekleme sistemine ihtiyacim var. Aslinda yapmak istedigim sey cok cok basit, bir kac tane dosyanin sürekli yedeginin olusmasini istiyorum. Yani günde bir kac kez dosyayi yedekleyecek ve her biri ayri sürümler olarak
Is yerinde kullandigim XP yüklü bilgisayarda Mac OS X'teki TimeMachine benzeri bir yedekleme sistemine ihtiyacim var. Aslinda yapmak istedigim sey cok cok basit, bir kac tane dosyanin sürekli yedeginin olusmasini istiyorum. Yani günde bir kac kez dosyayi yedekleyecek ve her biri ayri sürümler olarak yedek klasörde yerini alacak. Gerekirse ben 1 haftadan eski dosyalari silerim.

Bu tarz bir islemi XP’de ücretsiz yapan bir yazilim ariyorum. Toucan diye bir yazilim buldum ama istedigim isi tam olarak yapmiyor, hep ayni dosyanin üzerine yaziyor.
0
alric
(29.06.09)
ücretsiz olması şart mı? zira sadece opensource'lardan performans elde edebilirsin. bununla ilgili bir program var mı bilmiyorum. ücretsiz olması şart değil dersen dışarı kapalı yap, daha fazla yardım alabilirsin.
0
bykush
(29.06.09)
is yeri oldugu icin ücretsiz olmasi gerekiyor, lisanssiz yazilim kullanamam. ama güzel bir yazilim buldum, belki isimi görür:

www.lacie.com
0
🌸alric
(29.06.09)
yazılıma ihtiyaç yok aslında. şöyle bişey yazdım (linux üzerinde olduğum için deneyemedim.)

cd d:
Set mm=%DATE:~4,2%
Set dd=%DATE:~7,2%
Set yyyy=%DATE:~10,4%
mkdir %yyyy%-%mm%-%dd%
xcopy c:/yedek d:/%yyyy%-%mm%-%dd%

bu kodu yedekle.bat diye kaydedip zamanlanmış görevlerden günlük olarak çalıştırmak işe yarar diye umuyorum. bu kod d klasöründe tarihe göre klasör açıp c deki dosyaları kopyalıyor. dos komutlarını biliyorsan kodu isteğe göre değiştirebilirsin.
0
ency
(29.06.09)
(5)

format öncesi mesaj yedekleme

pain sustains
merhaba. Samsung D900i telefona sahibim. Telefonun kapağında problem oluştuğundan servise vereceğim. Ancak söyledikleri kadarıyla servise giden her telefona yazılım yükleniyor ve format atılıyormuş. Telefonun içinde yıllardır sakladığım, `silmeye kıyılamayan sms mesajları `m var. Bu mesajları -ki sa
merhaba. Samsung D900i telefona sahibim. Telefonun kapağında problem oluştuğundan servise vereceğim. Ancak söyledikleri kadarıyla servise giden her telefona yazılım yükleniyor ve format atılıyormuş. Telefonun içinde yıllardır sakladığım, silmeye kıyılamayan sms mesajları m var. Bu mesajları -ki sayısı 200 kadar- asla kaybetmek istemiyorum. Servise vermeden önce bunları bir şekilde yedekleme şansım var mı? Varsa nasıl?
Şimdiden çok teşekkür ederim.
0
pain sustains
(29.06.09)
samsung un pc yazılımı ve data kablosuyla olmuyor mu ki ?
0
bryan fury
(29.06.09)
hayır olmuyor malesef...
0
🌸pain sustains
(29.06.09)
sd karta atabiliyor musun peki mesajları ? karta atınca kartı cıkarıp teleofnu oyle gonder.
0
bryan fury
(29.06.09)
hayır hafıza kartına da atılamıyor malesef. bir şekilde bilgisayara geçirebilmem, sonra da bilgisayardan telefona geri yüklemem gerekiyor. ama bunu nasıl yapacağım bilmiyorum.
0
🌸pain sustains
(29.06.09)
eğer hattın turkcell'se yedekleme servisi ücretsiz olarak herşeyi yedekliyor.mesaj, resim, video dahil..
0
gaia
(29.06.09)
(3)

msn üzerinden kayıt

mesutdg66
arkadaşlar msn de karşılıklı olarak görüntülü arama yapıp konustugum kişiyi kayıt etmek istiyorum yani benimle konuşurken videosunu çekmek istiyorum. böyle bi program bilen varmı varsa bana yardımcı olsun teşekkürler
arkadaşlar msn de karşılıklı olarak görüntülü arama yapıp konustugum kişiyi kayıt etmek istiyorum yani benimle konuşurken videosunu çekmek istiyorum. böyle bi program bilen varmı varsa bana yardımcı olsun teşekkürler
0
mesutdg66
(29.06.09)
camtasia
0
kakoy
(29.06.09)
Bu tur programlari Google'da basit bir aramayla bulabilirsin.

Zamaninda sevgili olunmus hatun kisisinin erkegine guven duyarak actigi mahremini, ayrildiktan sonra tum internet alemine yayma ihtiyaci hisseden bok kafali adamlarin sıklıkla kullandigi programlardir. Boyle adamlarin bu ulkede cok miktarda bulundugunu dusunursek, programa ulasmak da sorun olmayacaktir.
0
msb
(29.06.09)
karsi tarafin rizasini da alirsaniz ne güzel olur mesela..
0
atmacaged
(29.06.09)
(8)

format öncesi bookmarkları saklamak

tepedeki psychedelic adam
bu bookmark'a eklediğim sayfaları tarayıcıyı yeniden kurduğumda tekrar orada görebilmek için ne yapmalıyım? firefox kullanıyorum.
bu bookmark'a eklediğim sayfaları tarayıcıyı yeniden kurduğumda tekrar orada görebilmek için ne yapmalıyım? firefox kullanıyorum.
0
tepedeki psychedelic adam
(29.06.09)
foxmarks ile yedeklemiş isen, bu eklentiyi tekrar kurup,log in olup eşleme yapabiliyorsun
0
relativity
(29.06.09)
firefox'ta Bookmarks -> Organize Bookmarks diyip (ya da CTRL+Shift+B) acilan pencerede Import and Backup seceneginden Backup diyerek JSON formatinda ya da Export HTML diyerek HTML formatinda kaydedebilirsiniz. Daha sonra sistemi yeniden kurdugunuzda Firefox'u yukledikten sonra Import Bookmarks diyerek bookmarklari import edebilirsiniz.
0
fdegir
(29.06.09)
yedekleme için ise yine foxmarks eklentisini kurup üye oluyorsun. hem otomatik hem manuel yedekleme yapıyor.
0
relativity
(29.06.09)
peki eklentiler için böyle bişey var mı yoksa onları tek tek bi daha mı kurmak gerekiyor?
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(29.06.09)
eklentilerle uğraşmadan da halledilebiliyor yedekleme işi..

xp'de : C:\Documents and Settings\Kullanıcı-Adı\Application Data\Mozilla
vista'da : C:\Users\Kullanıcı-Adı\AppData\Roaming\Mozilla

klasörlerinde saklanıyor bütün kişiselleştirilmiş zımbırtılar.. bu klasörü kaydedip bir sonraki kurulumda oluşturulanla değiştirirsen eskisi gibi olur herşey..

edit: kurulu eklentiler de dahil..
0
rednoff
(29.06.09)
ben yer imlerinin olduğu klasörü usb belleğe atmıştım. formattan sonra tekrar eski yerine copy paste yapmıştım. olmuştu..

edit: evet rednoff'un yazdığı gibi=) geç kalmışım..
0
dambil
(29.06.09)
ff extension backup extension mu ne vardı, eklentilerin yedegini de o alıyordu.
0
bryan fury
(29.06.09)
ff kullanıyorsanız eğer (bkz: #15529334) hiç uğraşmaya gerek kalmadan tüm extensionlar dahil toptan halledebilirsiniz.
0
oligomer
(29.06.09)
(4)

web sayfalarına girememe

kibritsuyu
arkadaşlar evdeki bilgisayarımdan hiçbir web sayfasına giremiyorum. internet bağlantısında sorun yok. emule bağlanıyor, indiriyor. ama hiçbir web sayfası açılmıyor. dns 4.2.2.2 idi, otomatik aldırttım düzelmedi, open dns denedim düzelmedi, ttnet arıza kaydı bıraktım, geri gönüp onlar bi dns verdi, d
arkadaşlar evdeki bilgisayarımdan hiçbir web sayfasına giremiyorum. internet bağlantısında sorun yok. emule bağlanıyor, indiriyor. ama hiçbir web sayfası açılmıyor. dns 4.2.2.2 idi, otomatik aldırttım düzelmedi, open dns denedim düzelmedi, ttnet arıza kaydı bıraktım, geri gönüp onlar bi dns verdi, denedim düzelmedi, adres satırına ip yazdık onu da açmadı. yani internet bağlı ama web sayfaları açılmıyor. hatta hiç bakmıyor bile. adresi yazıp enterladığım anda çıt çıt (windows sesi) edip adres geçersiz diyor. virüs müdür ne halttır bu?

ie kullanıyorum. hiçbir yere bağlanamadığım için firefox indirip deneyemedim.
0
kibritsuyu
(29.06.09)
ie 8'i kullanıyorsan böyle bi sorunla karşılaşabilirsin.bende böyle bi sorun olmuştu. başka bir program denemende fayda var.
0
relativity
(29.06.09)
proxy ayarlarini kontrol ettiniz mi? belki ayarli bir proxy vardir ve o yuzden sorun yasiyorsunuzdur.

control panel + internet options + connections + lan settings

buradan "automaticly detect settings" secili oldugundan emin olun.
0
alan shearer
(29.06.09)
başlat -->çalıştır -->cmd (enter)
modemin gateway adresini pingle (192.168.2.1 veya 192.168.1.1) pinglerse modem pc arası sağlam demektir.
ardından;
tracert 74.125.39.106 komutunu çalıştır.
kaçıncı adımdan sonra duruyor?
1 ise modem-pc arasında sorun var
2.satırı geçemez ise modem sorunlu olabilir.(modeme hard reset atıp (arkadaki delikten) yeniden kurulum deneyebilirsin)
sonrasında paket geçmiyorsa tt sorunu olabilir.
eğer izleme tamamlanıyorsa (15. satırda veya en fazla 30.satırda) pcde virus trojan warm vb. bir durum mevcut olabilir. bu işlemleri ağ destekli güvenli modda yapmanı tavsiye ederim.
0
gochebe
(29.06.09)
hiçbiri işe yaramadı. firefox da çalışmadı. en son düzgün çalışan zamana sistem geri yükledim düzeldi.

herkese teşekkürler.
0
🌸kibritsuyu
(30.06.09)
(3)

airties modem için adaptör

samed karagoz
taşınırken airties marka modemin adaptörü kayboldu. buna uygun adaptörü nereden bulabilirim.
taşınırken airties marka modemin adaptörü kayboldu. buna uygun adaptörü nereden bulabilirim.
0
samed karagoz
(29.06.09)
modemin altına bak. orda hangi voltaj ve hangi amperde adaptör kullanacağın yazar. ona göre gidip elektronikçilerden bile alabilirsin.

not: modemini de yanında götür bence.
0
Carlito Brigante
(29.06.09)
Şurayı arayıp sorabilirsin.

AirTies Kablosuz İletişim Sanayi ve Dış Ticaret AŞ
Büyükdere Caddesi No:103 K:5
Mecidiyeköy – Istanbul TÜRKİYE
www.airties.com
Tel : (212) 444 0239
Faks : (212) 318 6298
Email : [email protected]
0
jolietjake
(29.06.09)
airties'ı aradım. ücretsiz gönderdiler, kargo ücreti bile almadılar. tebrik etmek lazım.
0
🌸samed karagoz
(03.07.09)
(2)

XHTML validate edemiyorum

safepassage
" <img src="./spain_docs/madrid-architecture.jpg" alt="Architecture of Madrid" /> "yahu bu kodun nesi yanlış? validate ederken sürekli hata veriyor http://validator.w3.org sitesinde.
" <img src="./spain_docs/madrid-architecture.jpg" alt="Architecture of Madrid" /> "

yahu bu kodun nesi yanlış? validate ederken sürekli hata veriyor validator.w3.org sitesinde.
0
safepassage
(29.06.09)
" yerine ' kullanmayı deneyin.

edit:
tırnaklardan değilmiş yav, direk body'nin içine değil de div'in içine falan yerleştirmenizi istiyor.
aşağıdaki örnek valide oluyor misal:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
"www.w3.org">
<html xmlns="www.w3.org" lang="en" xml:lang="en">
<head>

<title>Title</title>
</head>

<body>
<!-- ... body of document ... -->
<div>
<img src="./spain_docs/madrid-architecture.jpg" alt="Architecture of Madrid" />
<img src='./spain_docs/madrid-architecture.jpg' alt='Architecture of Madrid' /></div>
</body>

</html>
0
dinomazu
(29.06.09)
<p> gibi birşeyin içine yazılması gerekiyormuş sorunu çözdük.
0
🌸safepassage
(29.06.09)
(7)

codec, tvc

sanal uyku
.avi için total video converter'da hangi codec seçilmeli? yer çok problem değil, kalite olarak hangisini kullanmalı?
.avi için total video converter'da hangi codec seçilmeli? yer çok problem değil, kalite olarak hangisini kullanmalı?
0
sanal uyku
(28.06.09)
Uncompress (saniyesi 10mb) en iyisidir. Ama Dv-avi yeterli kaliteyi sağlar.
0
edip
(29.06.09)
tamam da ne için?

arşivlemek için mi? paylaşmak için mi? editlemek için mi?

.avi uzantılı ayrıca yeterli bir bilgi değil. elinizdeki dosya avi de ne avi? dv avi mi? sıkıştırmasız avi mi? divx, xvid avi mi?
0
sijwocaq
(29.06.09)
hem xvid hem divx olarak çevirdim, çözünürlüğe dokunma dediğim halde ikisinde de birazcık küçültmüş.
çevrilecek avi'nin ne olduğunu bilmiyorum. mini dv kameradan bilgisayara kaydettim, 1 saati 13 gb olan bir şey. 45 dakika = 10 gb kayıt var elimde.
çevirme amacım daha az yer kaplaması ve flash bellekle falan da rahatça taşınabilmesi. yani 2 gb'a kadar bir boyut yeterli. e kalitesi de pek düşmesin tabi.
0
🌸sanal uyku
(29.06.09)
mini dv den aktardığınız dv avi'dir. saati 16 gb. 45 dakikası 10 gb normal yani. çözünürlüğe dokunmadan yaptığınız çevirilerde pixel aspect ratio'sunda bir hata yapmış olabilirsiniz.

çeviri için hangi programı kullanıyorsunuz? benim size tavsiyem bu iş için tmpeg sorensson squeeze gibi ileri seviyede bir program kullanmanız. divx,xvid codecleri işinizi fazlasıyla görür, h264 de kullanabilirsiniz.
0
sijwocaq
(01.07.09)
aspect seçeneğinde "normal" "4:3" ve "16:9" şıkları var. "normal" yaptım onu da fakat dediğim gibi kenardan çok az bir küçültme yapmış.

dediğiniz programa da bakayım madem.
0
🌸sanal uyku
(01.07.09)
geniş ekran değilse görüntü kullanmanız gereken ayarlar 720X576 ve 4:3 olmalı
0
sijwocaq
(01.07.09)
çözünürlüğün kaç olduğunu yine unuttum ama dediğiniz değildi. orjinal çözünürlüğe dokunma yerine kendim çözünürlük girdim problem olmadı bir daha. düzgün şimdi.
0
🌸sanal uyku
(01.07.09)
(5)

web formu

pinkburger
web sitemin contact us sayfasındaki form doldurulunca mailime gelsin ya da biyerlerde biriksin istiyorum, nasıl oluyodu o işler? ucundan ipucu sağlarsanız gerisini halledebilirim sanki...şimdiden teşkür
web sitemin contact us sayfasındaki form doldurulunca mailime gelsin ya da biyerlerde biriksin istiyorum, nasıl oluyodu o işler? ucundan ipucu sağlarsanız gerisini halledebilirim sanki...

şimdiden teşkür
0
pinkburger
(28.06.09)
wordpress ya da blogger tabanlı bir web sitesiyse, bir çok eklenti seçeneğiyle kolayca hallediliyor bu. ama değilse şöyle bir şey var belkilim iş görür:
www.freecontactform.com
0
yine ben
(28.06.09)
aşağıdaki linkte yapımı anlatılmış. google documents kullanarak new > form diyerek te oluşturabiliyosunuz galiba. siteniz asp mi php mi söyleseydiniz iyi olurdu ama php.arsivimiz.com veya aspindir.com dan da kendinize göre bişeyler bulabilirsiniz.

kisiselbirsey.wordpress.com
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(28.06.09)
roadrunner_merlin
(28.06.09)
asp.net mi php mi kullanıyorsunuz?
0
dj linux
(29.06.09)
gelen cevaplara teşekkür, zamanında teşekkür edemediğim için özür dilerim.
0
🌸pinkburger
(30.06.09)
(4)

Facebook anasayfasına neden reklam almaz? (Login olmamışız)

oldu görüşürüz
Evet neden almaz? Alsın demiyorum bak. Fakat bu anasayfayı günde herhalde bir 100-150 kişi görüyordur, oradaki tuhaf dünya haritası yerine neden coca cola reklamı göremiyorum? Görmek istiyorum. Şayet facebook anasayfasına reklam alırsa buna tepkiniz ne yönde olur? İmajını nasıl etkiler? Faceboook'ta
Evet neden almaz? Alsın demiyorum bak. Fakat bu anasayfayı günde herhalde bir 100-150 kişi görüyordur, oradaki tuhaf dünya haritası yerine neden coca cola reklamı göremiyorum? Görmek istiyorum.

Şayet facebook anasayfasına reklam alırsa buna tepkiniz ne yönde olur? İmajını nasıl etkiler? Faceboook'tan nefret eder misiniz?

Yoksa Anasayfadaki o mavi haritanın çok işlevsel bir şey olduğunu düşünenlerden misiniz?

Not: Moderatörlerden ricam bu başlık bir süre ortalarda kalabilir mi? Kalabilirse sevinirim.

Edit: Sağolun.
0
oldu görüşürüz
(28.06.09)
google anasayfasına neden reklam almıyor gibi bir soru var muhtemelen de cevabı hemen hemen aynı, sonuçta başka şekilde gelir kazandıkları için kurumsal imajlarını ön plana çıkarmak adına anasayfaya reklam almamaları doğal karşılanabilir. mavi harita da güzüme peh matah bişiymiş gibi görünmüyor. bir de her gün o anasayfayı binlerce kişi görüyordur bence.
0
baldur2
(28.06.09)
100-150 kişi ne ya? facebook'a milyonlar girmiyor mu günde?
0
eyke
(28.06.09)
@oldu görüşürüz
facebook'un marka değeri, ana sayfadaki gelecek 3-5 kuruşluk reklam gelirinden kat be kat daha fazla olduğu için. adamlar zaten normalde o kadar fazla reklam alıyor ve sitenin marka değeri o kadar yüksek ki, ana sayfadaki muhtemel reklamlardan gelebilecek para 3-5 kuruş gibi komik rakamlarda kalıyor.
0
roadrunner_merlin
(28.06.09)
e ben bugun anasayfada rock'n coke reklami gordum? sag ustte event seklinde gozukuyordu. ustunde de sponsored yazıyodu, ben kendi adıma rahatsız oldum hatta.
0
kenarortay
(28.06.09)
(5)

format sonrası bilgisayar

elektromaniac
merhaba arkadaşlarmakineye yeniden windows kurdum ve tüm driverlarımı programlarımı ne var ne yoksa yükledim sorum şu bana öyle bir program söyleyinki birdaha format attığımda bunların hepsi tek click le yüklensin varmı böle bişey?
merhaba arkadaşlar

makineye yeniden windows kurdum ve tüm driverlarımı programlarımı ne var ne yoksa yükledim sorum şu bana öyle bir program söyleyinki birdaha format attığımda bunların hepsi tek click le yüklensin varmı böle bişey?
0
elektromaniac
(28.06.09)
sistem back-up alabilirsiniz..
0
dambil
(28.06.09)
(bkz: hiren's bootcd ) içerisinde (bkz: norton ghost) var. norton ghost ile direkt sistemin image'ını alabilirisin.
0
roadrunner_merlin
(28.06.09)
(bkz: norton ghost)
0
tai
(28.06.09)
oligomer
(28.06.09)
ghost un içine sonraadan proram ekleyemıyorsun acronıs le aldıgında sonradan imajı değiştirip yenı bir halini ekleyebliyorsun fln. bi de norton u baska bilg e kuramıyorsun sanırım acronıste boyle bir dert yoktu.
0
bryan fury
(29.06.09)
(7)

resme photoshopta düzenleme yapıldığını anlayabilme

tabudeviren
resmin üzerinde oynandığını nasıl anlayabiliriz?
resmin üzerinde oynandığını nasıl anlayabiliriz?
0
tabudeviren
(28.06.09)
iki adet goz gayet yeterli olur.
0
stevedore
(28.06.09)
onu anlayabilecek birikim ve tecrübe gerekir. bu işlerle uğraşanlar şıp diye anlar fakat uğraşmayanlar bile anlıyor. o yüzden biraz eğilmek lazım mevzuya.
0
cha
(28.06.09)
Eğer amatörce yapılmış birşeyse resmin gamma, contrast, brightness gibi değerleriyle oynayarak rötuşlanmış kısımları anlama ihtimaliniz var.
0
johan sebastian
(28.06.09)
resmin ne resmi olduğuna ve nasıl resmedildiğine bağlı. tekstür ise farklı, portre ise farklı, manzara ise farklı, geometrik ise farklı şekilde anlarsınız. mesela tekstür resimlerde ve fotograflarda fırça izi göremezsiniz ama kopya üniteler görürsünüz. örnek veriyorum, 200 kişilik bir topluluk fotografında kalkıp 15 kişilik fırça büyüklüğüyle klonlama yapacaksa bunu tekrar yapan renklerle anlarsınız.

vesikalık fotograf veya bir portre ise saçlardan, makyajdan anlayabilirsiniz. fotograf makineleriyle yüzü kaymak gibi gösterecek fotograf çekmek photoshop'tan çok daha zordur.

manzara ve benzeri şekilde geniş kompozisyonlara sahip olan fotograflarda ve genel anlamda birçok görüntüde photoshop olup olmadığını fotografına göre fazla büyüterek veya fazla küçülterek, fırça izi, renk, kontrast ve görüntü kalitesi farklılıklarıyla anlayabilirsiniz.

kolay gelsin.
0
pass
(28.06.09)
bir de genelde üzerinde oynanmış resimlerin exif bilgileri uçar. exif'i yoksa çok büyük olasılıkla üzerinde oynama yapılmıştır.
0
bellbane
(28.06.09)
fotoşokta açılıp kaydedilmiş fotoğraf, exif bilgisine iz bırakır edit: adobe fotoşok falan diye. tabi hiç oynanmamış, sacece boyut küçültülmüş falan da olabilir.
0
kibritsuyu
(29.06.09)
arkadaşlar ben exifleri değil görsel değişiklikleri kastetmiştim.
0
🌸tabudeviren
(29.06.09)
(2)

indirdiğim her şey hatalı veya eksik...

gorunen koyun gorunmez kilavuzu
Internet'ten bir şeyler indiriyorum, açmaya veya bilgisayara kurmaya çalıştığımda eksik veya hatalı uyarısı alıyorum. sorun nereden kaynaklanıyor olabilir?
Internet'ten bir şeyler indiriyorum, açmaya veya bilgisayara kurmaya çalıştığımda eksik veya hatalı uyarısı alıyorum. sorun nereden kaynaklanıyor olabilir?
0
gorunen koyun gorunmez kilavuzu
(28.06.09)
flalshget kullanıyorsan olur öyle.
0
godless frog
(28.06.09)
flashget kullanırsan da bazen olabilir.
hattınızda çok collision da varolabilir.
normal ie veya firefox ile de birşeyler indirdiğinizde de sorun oluyorsa bi mişteri hizmetlerini arayın derim.
0
alpha05
(28.06.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.