Giriş
(6)

facebook suggestions ne ayak?

ravioli
öyle tipler çıkıyor ki sadece tanıyorum sağdan soldan, liseden filan. başka hiçbir bağım yok, ortak arkadaşım yoki msn listemde, gtalk listemde yok. sözlükten de bi iki kişi çıktı, sadece sözlük üzerinden mesajlaştığım, başka bi bağımın, ortak arkadaşımın olmadığı. nasıl oluyor da orada yer alıyor b
öyle tipler çıkıyor ki sadece tanıyorum sağdan soldan, liseden filan. başka hiçbir bağım yok, ortak arkadaşım yoki msn listemde, gtalk listemde yok.
sözlükten de bi iki kişi çıktı, sadece sözlük üzerinden mesajlaştığım, başka bi bağımın, ortak arkadaşımın olmadığı. nasıl oluyor da orada yer alıyor bu insanlar? neye göre suggestion?
0
ravioli
(28.06.09)
arkadaşının arkadaşının arkadaşıdır, ya da aynı okuldan mezunsundur, o da olmadı bir yerden bir şekilde bağlantın vardır.

(bkz: six degrees of separation)
0
mahallenindelisi
(28.06.09)
ikiniz de ekşi sözlük grubundasınızdır belki? ya da fanı olduğunuz grupların bir kısmı tutuyordur?

tamamen sıktım.
0
cro magnon
(28.06.09)
@mahallenindelisi: arkadaş listesinde hiç kimse yok.
@cro magnon: gruplarla ilgili bi durum olsa üye olduğum her gruptan onlarca insan çıkardı, o kadar abartı kalabalık yok.
0
🌸ravioli
(28.06.09)
üye olduğunuz grupların çokluğu + ortak arkadaş zinciri belki?
0
deckard
(28.06.09)
ya facebookta bi yerde okudumdu sanırım, o insan sizi aratmışsa yahut bi şekilde profilinizi incelemişse suggestionsda çıkabiliyormuş.
0
wish i could fly
(28.06.09)
aratmayla suggestion çıkmıyor. biryerlerden email bağlantınız vardır. mail almışsınızdır o kişilerden.
0
jamesjersey
(28.06.09)
(2)

kuş gibi öten harddisk

prompter
Harbiden de ötüyor alet. 2 adet hdd bağlı makinaya. birisi xp'nün yüklü olduğu 80 gb'lık dalga, ötekisi oyun film şarkı markı gibi şeylerin olduğu 250 gb'lık hdd. şimdi sorun şu efem, xp açıldıktan sonra 250'liliğin içinden herhangi bir bilgi çağırdığım zaman alet bildiğin gibi "ciiyk" ediyor ve mak
Harbiden de ötüyor alet. 2 adet hdd bağlı makinaya. birisi xp'nün yüklü olduğu 80 gb'lık dalga, ötekisi oyun film şarkı markı gibi şeylerin olduğu 250 gb'lık hdd. şimdi sorun şu efem, xp açıldıktan sonra 250'liliğin içinden herhangi bir bilgi çağırdığım zaman alet bildiğin gibi "ciiyk" ediyor ve makina kendisini resetliyor. her zaman olan bir durum değil ama can sıkıyor yine de. kablolarını çektiğim zaman hiç bir sorun yok, win kilitlenmiyor. neden böyle kuş mu kaçtı hdd'nin içine?
0
prompter
(28.06.09)
İğne yamulmuş olabilir:(

Harddiski biraz hırpalarsanız düzelmesi kuvvetle muhtemeldir. (Çalışırken hırpalayınca)
0
oldu görüşürüz
(28.06.09)
hdd, ölmüşümde kimsenin haberi yok diyor. bilgilerini yedekleyip başka(yeni) bir hdd'e geç derim. yakın bir zamanda gidici o hdd.
0
roadrunner_merlin
(28.06.09)
(4)

google apps mail servisi mail gönderimle sorun yaşayan var mı?

nihilanth
Şirkette Google Apps hesabına giriş yapabiliyoruz, e mail de aktif gözüküyor fakat bir süredir(birkaç gün) mail gönderdiğimizde alıcıya ulaşmadı maili geliyor. Bu sorunu yaşayan var mı acaba bizden başka?
Şirkette Google Apps hesabına giriş yapabiliyoruz, e mail de aktif gözüküyor fakat bir süredir(birkaç gün) mail gönderdiğimizde alıcıya ulaşmadı maili geliyor. Bu sorunu yaşayan var mı acaba bizden başka?
0
nihilanth
(27.06.09)
mailin içeriğinde şöyle bir şeyler mi yazıyor?

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 sorry, mail to that recipient is not accepted (#5.7.1) (state 14).
0
roadrunner_merlin
(28.06.09)
aynen ona benzer bir şeyler yazıyor. nedir acaba problem?
0
🌸nihilanth
(28.06.09)
mx kayıtlarından dolayı. banada oldu az önce, gittim güncelledim mx kayıtlarını şimdi sorunum çözüldü. hem mail atıp, hemde alabiliyorum an itibariyle.

www.google.com.tr
www.google.com

ayrıca test etmek için;
private.dnsstuff.com
0
roadrunner_merlin
(28.06.09)
Çok teşekkürler. deneyeceğiz..
0
🌸nihilanth
(28.06.09)
(2)

Acil Gibi! Termal Macun ?

nevrochaotica
Islecinin fani yerinden oynamis bilgisayar bir sure kasip kapandi.Simdi fani soktum alttaki kurumus termal macunu temizledim.Termal macun surmeden fani takip kullanmaya devam etsem ne olur?simdiden tesekkurler
Islecinin fani yerinden oynamis bilgisayar bir sure kasip kapandi.Simdi fani soktum alttaki kurumus termal macunu temizledim.Termal macun surmeden fani takip kullanmaya devam etsem ne olur?

simdiden tesekkurler
0
nevrochaotica
(27.06.09)
Yanılmıyorsam o macun ısı iletimini sağlayarak daha etkin soğuma sağlıyordu. Macun yoksa daha fazla ısınma yapacaktır ki bunu önermeyiz. Ama kutuplarda yaşıyorsanız sorun olacağını sanmam.
0
gyroscope
(27.06.09)
Kısa vadede problem olmaz. 2-3 liraya al bir termal macun nohut büyüklüğünde sık işlemcinin ortasına
0
buzdagi
(01.05.15)
(1)

ps3 ve tüplü tv

jack in the box
tüplü tv'ye bağladığım ps3'te sorunsuz oyun oynamama rağmen, dvd'den film izlemeye çalıştığımda renkler yeşile çalıyor, siyah ve yeşilin çeşitli tonlarından oluşuyor görüntü. bunun sebebi ne olabilir ve bu sorun nasıl düzeltilebilir? (ps3 tv'ye rgb kablosuyla bağlı ve ayarları ona göre yapılı)
tüplü tv'ye bağladığım ps3'te sorunsuz oyun oynamama rağmen, dvd'den film izlemeye çalıştığımda renkler yeşile çalıyor, siyah ve yeşilin çeşitli tonlarından oluşuyor görüntü. bunun sebebi ne olabilir ve bu sorun nasıl düzeltilebilir? (ps3 tv'ye rgb kablosuyla bağlı ve ayarları ona göre yapılı)
0
jack in the box
(27.06.09)
DVD nin scart soketi tam takılmayınca böyle yapar.
0
frown
(29.06.09)
(5)

u torrent için port açmak

eja
merhaba netmaster ttr 101 adsl modem kullanıorum. port açmak için modemden googledaki tum sonuçlar farklı bir ttr 101 i gösteriyor.http://img20.imageshack.us/img20/5735/19323944.jpghttp://img4.imageshack.us/img4/6026/50777727.jpghttp://img4.imageshack.us/img4/6026/50777727.jpg
merhaba

netmaster ttr 101 adsl modem kullanıorum. port açmak için modemden googledaki tum sonuçlar farklı bir ttr 101 i gösteriyor.
img20.imageshack.us
img4.imageshack.us
img4.imageshack.us
0
eja
(27.06.09)
sorunuzun cevabı değil ama ben port açmadan 100-110 ile dl yapıyorum 1mbit bağlantıda. sürümden olmasın. versiyon 1.7.2 benimkinin.
0
geldiler
(27.06.09)
1.8.3 versiyonu u torrentin.
acaba demonoid yuzundenmi ratio baya düşük 0.55
0
🌸eja
(27.06.09)
Torrent için port açmak hızı pek fazla etkilemiyor. Emule kullansaydınız port gerekirdi. Ben port falan açmadan, bittorrent 6.1.2 kullanarak, yeterli seed ve peer ile 105 kb/s ile indiriyorum. Ratio ile alakası olacağını sanmıyorum. Sorun ya seed/peer yeterliszliğidir ya da internet bağlantınızdaki bir sorundur.
0
gyroscope
(27.06.09)
www.portacma.net

yardımcı olur büyük ihtimalle.


ratioyla alakası yok ayrıca. port açmadan yüksek hızlara ulaşmak için kaynak durumunun iyi olması lazım.
0
kbsy
(27.06.09)
anladım sanırım seed lerden kaynaklanıyor..

tesekkurler herkese
0
🌸eja
(27.06.09)
(5)

Mersinli internet kullanıcıları tüm Türkiye'deki kullanıcıların kaçta kaçıdır?

loststone
Var mı böyle bi istatistik veriyi çekebileceğim bi yer? Nereden baksam?
Var mı böyle bi istatistik veriyi çekebileceğim bi yer? Nereden baksam?
0
loststone
(27.06.09)
Bağcılar'a gitmemi de önerebilirdin. İnsaflı davranmışsın. Sağ olasın.

Hazır yapılmış anket falan biliyorsan onu da paylaşır mısın?
0
🌸loststone
(27.06.09)
walla bizim kıbrıstaki tum internetlerde mersin gozuktugu icin bilgiler azicik yaniltici olabilir:D
0
turti lr
(27.06.09)
bence yaş, eğitim durumu açısından trkkiye ortalamasında bi şehirdir mersin. hatta ortalamaya doğudan da batıdan da daha yakındır. nüfusunun türkiye'ye oranı istediğiniz oranı da verir bence.

bilimsel veri, kaynak veremedim kurusa bakmayın. bunu da beğenmeseniz servis kaldırabilirsiniz.
0
geldiler
(27.06.09)
ben gene de iyi niyete puan veriyorum burada. acep başka nereye sorsam ki?
0
🌸loststone
(27.06.09)
telekom'u denemek lazım. toplam adsl abonesi ile mersindeki adsl abonelerinin adedini isteyeceksin. nasıl olsa tüm altyapı onların toplam port sayısını ve doluluk boşluk oranını istemek de çözüm.
sen iste de verirler mi bilmem.
0
ozdek
(27.06.09)
(1)

lütfen yardım edin!!!

elektromaniac
an itibariyle virüs yemis bulunuyorum makinemi yeniden baslattıgımda windowsu kurarken verdiğim "f" isimli kullanıcı hesabıyla acmaya calıyordu hicbir sifre girmeden ok bastıgımda açılış sesi geliyor fakat masaüstüm gelmiyordu. sistem geri yüklemeyi denedim fakat her seferinde "sistem geri yükleme b
an itibariyle virüs yemis bulunuyorum makinemi yeniden baslattıgımda windowsu kurarken verdiğim "f" isimli kullanıcı hesabıyla acmaya calıyordu hicbir sifre girmeden ok bastıgımda açılış sesi geliyor fakat masaüstüm gelmiyordu.

sistem geri yüklemeyi denedim fakat her seferinde "sistem geri yükleme bilgisayarınızı koruyamaz lütfen bilgisayarınızı yeniden baslatın" diye bişey söylüyor.

bende f kullanıcısını sileyim dedim bana silerken f klasöründeki dosyalarda silinsinmi diye bir sey sordu evet dedim ve olan oldu. makineyi yeniden başlattığımda tertemiz bir masaüstüyle karşılarşım. bilgisayarımdaki bütün olmassa olmaz dosyalarım belgelerim dökümanlarım mp3 lerim yani kısacası herşey masaüstündeydi ve hiç biri artık yok.

sistem geri yükleme hala çalışmıyor onu çalıştırabilirsem geri gelebilirlermi?
evet ise nasıl çalıştırabilirim yardım ederseniz cok sevinicem simdiden teşekkürler...
0
elektromaniac
(27.06.09)
recuva ya da recover my files işini görebilir. arama yerini= C:\Documents and Settings yaparsan dosyalarını bulabilirsin. kurtardıktan sonra diğeri içinse windowsu sil format at vistayı kur.
ayrıcan (git: 71942)
0
tyrarcx
(27.06.09)
(3)

yavaslatılmıs ama geride kalmayan görüntü

wasowsky
selam..bu coldplay videosunda oldugu gibi aslında agır cekimde gibi gorunen ama sarkıya gec kalmayan cekimlerin mantıgını tam anlayamadım?? madem yavaslatılmıs goruntu o zaman nasıl sarkının sozleriyle uyuyor?? mevcut goruntuyu yavaslatmak yerine aradan kare eksiltip kalan karelerin ekranda kalma su
selam..
bu coldplay videosunda oldugu gibi aslında agır cekimde gibi gorunen ama sarkıya gec kalmayan cekimlerin mantıgını tam anlayamadım?? madem yavaslatılmıs goruntu o zaman nasıl sarkının sozleriyle uyuyor??
mevcut goruntuyu yavaslatmak yerine aradan kare eksiltip kalan karelerin ekranda kalma suresini mi uzatıyoruz.. nedir mantıgı??

www.youtube.com

ps.karısık anlattım.. mevcut videoyu izleyince taslar yerine oturacaktır...
0
wasowsky
(27.06.09)
klibi çekerken şarkı hızlı çalıyordur, chris martin'de o hızda eşlik etmiştir mesela..
0
rednoff
(27.06.09)
rednoff'un mantığı doğru.

en.wikipedia.org(song)#Music_video

The video was shot at 50 frames per second, twice the regular speed. At the shoot, Chris Martin had to sing the song at double speed so that the audio and visual content would be in sync, a common yet difficult practice of music videos. The final product is slowed to 25 frames per second, giving the slow motion effect of the video. The transition of the video from night to day was achieved through telecine.
0
roadrunner_merlin
(27.06.09)
mtv de 4-5 defa bu kliplerden bazılarının çekimlerini göstermişti birkaç sene önce. Şarkının hızını belli bir oranda yükseltiyorlar, sahneleri çekerken söyleyen kişi hızlı hızlı söylüyor. çok komik görünüyor bu arada bu dediğim sahne.
sonra yavaşlatınca dudak hareketleri hızlıdan normale dönüyor, diğer hareketler de yavaşlıyor. ama bu yöntemi en çok kullanan grup da bahsettiğiniz gibi coldplay'dir herhalde...
0
twang
(27.06.09)
(4)

Windows 7

brainfour
Arkadaşlar yeni aldığım bilgisayarda Vista'ya hiç bulaşmamak niyetindeyim (Lisanslı olarak alacağım için Vista'ya para vermek istemiyorum, Windows 7 çıkınca direk onu alacağım). Şimdiden Windows 7 RC kursam oyunlarda vs (özellikle World of Warcraft) sorun yaşar mıyım, hiç deneyen oldu mu şimdiye kad
Arkadaşlar yeni aldığım bilgisayarda Vista'ya hiç bulaşmamak niyetindeyim (Lisanslı olarak alacağım için Vista'ya para vermek istemiyorum, Windows 7 çıkınca direk onu alacağım). Şimdiden Windows 7 RC kursam oyunlarda vs (özellikle World of Warcraft) sorun yaşar mıyım, hiç deneyen oldu mu şimdiye kadar?
0
brainfour
(27.06.09)
win7 şu anki haliyle bile vistadan daha stabil ama adı üzerinde release candidate, yani sonuç itibariyle beta ve fantastik sorunlar çıkartmaya meyilli.

en mantıklı yolu win7 üzerinde çalıştıracağın olmazsa olmaz programların listesini yapıp forumlardaki olumlu/olumsuz yorumları dikkatlice takip etmek sanırım.
0
roadrunner_merlin
(27.06.09)
wow değil de farklı bir çok uygulama denedim, şu ana kadar sadece diablo 2 hata verdi. adobe cs4 visual studio 2008 cart curt tonla program kurulu sorunsuz. hatalı uygulamaları da xp mod'da çalıştırabilirsin.
0
abtash
(27.06.09)
bildiğim kadarıyla 26 haziran'dan sonra alınan vista'larda win7'e upgrade bele$ olucak. bi ara$tır istersen
0
durum serserisi
(27.06.09)
hmmm bu sonuncusu epey ilginç bir bilgi, ilgilenen herkese teşekkür ederim
0
🌸brainfour
(27.06.09)
(4)

Google Arama Metodu--Telif Hakki Istemiyorum[ ahah vazgectim istiyorum, mal zeykur mal]

zeykur valekov
Haci $imdi google'da her bi foku arama yolu var. Benim uzun süredir üzerinde dü$ündügüm bir mevzuu var, google'a iletecek, telif hakkini alip satacak biri varsa ula$tirsin.resim arama aparati olsa google'da nasil olur? images'tan bahsetmiyorum yalniz. Ben bilgisayarimdan bir resim upload edecegim, a
Haci $imdi google'da her bi foku arama yolu var. Benim uzun süredir üzerinde dü$ündügüm bir mevzuu var, google'a iletecek, telif hakkini alip satacak biri varsa ula$tirsin.
resim arama aparati olsa google'da nasil olur? images'tan bahsetmiyorum yalniz. Ben bilgisayarimdan bir resim upload edecegim, ara diyecegim ve bu resim nerelerde gecmi$se google bana gösterecek.
Yani bir film yildizi fotosu var, adini hatirlayamadim adamin, foto elimde, bunu upload ediyorum, ara diyorum ve imdb'den bu fotoyla e$le$tiriyor, bana ahanda aradigin adam zeykur el valekov diye getiriyor.
Olmaz mi?
0
zeykur valekov
(27.06.09)
kurukafa
(27.06.09)
ulan niye hic bir sey bulamiyorum ben ya, bir kac kere yeltendim bir sey icat edeyim, herkes rahata ersin diye, hep yapilmis hep yapilmis. kendimi kesecegim sonunda.
0
🌸zeykur valekov
(27.06.09)
innovation ile uğraş, yeni bir şey bulmak zor. link kullanışlı gibi.
0
alchemistt
(27.06.09)
yok i$im olmaz inovey$in filan, kendi halinde bir internet kullanicisiyim, istedigim $eylerin hali hazirda bulunmu$ olmasi i$ime geliyor zati :) ben de denedim 3 te 2 buldu resimleri. idare eder, ama aslolan zor durumlarda, gerekli zamanlarda i$e yaramasi tabii. ki, beta sürümlerin de bu zamanlarda genelde i$e yaramadigini da tespit etmi$tim zamaninda :)
0
🌸zeykur valekov
(27.06.09)
(2)

Visual Basic

gone with the sin
mouse hareketlerini nasıl tekrarlattırabilirim? mesela masaüstündeyim, prog. çalıştırdığımda belirlediğim koordinatlara (örn. bilgisayarım simgesine) sürekli önce sağ tıklayacak, sonra sol tıklayacak. mümkün mü? nasıl?
mouse hareketlerini nasıl tekrarlattırabilirim? mesela masaüstündeyim, prog. çalıştırdığımda belirlediğim koordinatlara (örn. bilgisayarım simgesine) sürekli önce sağ tıklayacak, sonra sol tıklayacak. mümkün mü? nasıl?
0
gone with the sin
(27.06.09)
bunun icin ozel programlar var. onlari kullanmayi denesen

www.google.com.tr
0
crucio
(27.06.09)
özel programlar olduğu gibi windows shell kullanılarak vbscript'le yazılabileceğini biliyorum. mouse simulate with vbscript diye google'da aratırsan baya bir öenek çıkar karşına.
0
roadrunner_merlin
(27.06.09)
(2)

Sildiğim milyon tane dosya...

luin 41
geri gelmiyolar! Yanlışlıkla (nasıl yanlışlıksa) milyon tane dosyayı sildim. Duyurudaki bütün duyuruları gözden geçirdim, aramaya inandım, bütün programları denedim, gelmiyo dosyalar?! Neden? Napıcam?
geri gelmiyolar! Yanlışlıkla (nasıl yanlışlıksa) milyon tane dosyayı sildim. Duyurudaki bütün duyuruları gözden geçirdim, aramaya inandım, bütün programları denedim, gelmiyo dosyalar?! Neden? Napıcam?
0
luin 41
(26.06.09)
getdataback de getirmiyorsa, umudu kesin.
0
carnicero
(26.06.09)
Yok o bile geri getiremedi... Nasıl oldu da böyle oldu? Neden????? Nedeen? Beeeeeööööööööö!!!
0
🌸luin 41
(26.06.09)
(7)

aşağıdaki markalar size ne çağrıştırıyor? IT'ci kankalar size soruyom

loststone
Borusan TelekomRadore HostingNatroKoçnetDoruknetTellcomGlobal İletişimGrid Telekomyani misal, "Doruknet - Volvo" "Tellcom - Hyundai" gibisinden çağrışımlar soruşuyom.
Borusan Telekom
Radore Hosting
Natro
Koçnet
Doruknet
Tellcom
Global İletişim
Grid Telekom

yani misal, "Doruknet - Volvo" "Tellcom - Hyundai" gibisinden çağrışımlar soruşuyom.
0
loststone
(26.06.09)
tellcom - turkcell
0
crucio
(26.06.09)
kocnet sandıgın gibi bi yer degil.
0
bryan fury
(26.06.09)
Büryan abim, nasıl bi yer sandığımı nerden biliyon yaw?
0
🌸loststone
(26.06.09)
koçnet'de kızlar teklif ediyormuş.
0
rygard
(26.06.09)
marka degeri olarak ddimdi.
0
bryan fury
(26.06.09)
natro - pepsi (ihs coke, o nedenle şey ettim)
0
boshi
(27.06.09)
kocnet-dell (yetkili satıcısı oldugundan)
borusan-bmw (duzgun işleyise binaen)
0
bryan fury
(29.06.09)
(5)

Kablosuz ağ sinyal kalitesini arttırmak

fretboard
Öncelikle selamlar.Birbirinden karşılıklı 50-60 uzaklıkta bulunan iki daire arası kurduğumuz benim laptopla yararlandığım wireless ağımız var.Ağdaki modem Cnet Kablosuz Router ve üzerindeki anten 2dbi.Bu sistemde ben ağı 2 çubuk anca görebiliyorum.Arada anormal sinyal zayıflamaları nedeniyle 1 çubuk
Öncelikle selamlar.Birbirinden karşılıklı 50-60 uzaklıkta bulunan iki daire arası kurduğumuz benim laptopla yararlandığım wireless ağımız var.Ağdaki modem Cnet Kablosuz Router ve üzerindeki anten 2dbi.Bu sistemde ben ağı 2 çubuk anca görebiliyorum.Arada anormal sinyal zayıflamaları nedeniyle 1 çubuk hatta bağlantı kopmalarını da bolca yaşıyorum.Kısacası pek performanslı olmuyor bu ağ benim için.Fark eder mi acaba diyerek modemin yerini değiştirmek istedik ama münkün olmadı.Sonuç olarak bu bilgiler ışığında sorum şudur ki biz bu wireless sinyal kalitesini hangi yollardan nasıl arttırabiliriz?.Modemin üstündeki anteni 8-10dbi lik bir antenle mi değiştirsek bir fark yaratır mı? Yoksa sinyali alamayan ben olduğumdan benim laptopa usb wireless stick alıp onu 8-10dbi'lik antenle desteklemem işe yarar mı? Google bana bilgi olarak hep el yapımı anten sayfalarını çıkartıyor ki yazlıkta benim el yapımı anten işine girişmem zor.Kablosuz ağ üstatlarının önerilerine ihtiyacım var.Teşekkürler.
0
fretboard
(26.06.09)
pringles wireless diyeceğimm ama el yapımı zor diyorsunuz.
0
huleyn
(26.06.09)
7dbi omni bir anten alip deneyebilirsin. 30 lira civarında olması lazım.

Ancak Söylediğin iki olasılık da mümkün (senin anten mi güçsüz, yayın yapan mı). bu sayede hangisi sorunlu öğrenmen lazım önce. Bunun için

kendi bilgisayarının bulunduğu noktaya başka bir cihaz koy. kendi bilgisayarının yerini değiştir, yaklaştır. bunun sonucuna göre hangi tarafta problem var öğrenirsin.

Sorun olmayadabilir. 50 60 metre arada fazla da duvar varsa, senin sorunun ile karşılaşmak için hayli yeterli bir mesafe standart antenlerde.

Başka bir çözüm de yönlendirilmiş anten olabilir (eğer sadece iki istemci varsa tabi) fiyatına göre seçebilirsin senin için uygun çözümü.
0
rygard
(26.06.09)
anten iş görmesse iyi bir access point'i bridge olarak da kullanılabilinir.
0
roadrunner_merlin
(26.06.09)
boşver sen el yapımı takıl çok zor şeyler değil onlar ben de böyle birşey bulmuştum zamanında deneyeceğim bir ara heheh. 8km diyorlardı sanırım menziline.
www.usbwifi.orconhosting.net.nz
0
argent dawn
(27.06.09)
anten değiştirmek çözüm olabilir gibime geliyor, sizin problem biraz range ile alakalı sanırım.. anten kullanınca sinyalde bir güçlenme olmuyor ama uzaklıkta avantaj sağlıyor diye biliyorum..

alternatif olarak daha güçlü anteni olan bi routerla deneyebilirsiniz.. bendeki linksysde 10 dbilik anten var yanlış hatırlamıyorsam, ama 2 oda öteden doru dürüst de çekmiyor duvarlardan dolayı.. o da var =)
0
kveldulv
(27.06.09)
(2)

LabView'cilere

domine deyus
seri porttan 4 byte data alıyorum. AABB CCDD gibi mesela.bunu tam sayı olarak çeviremedim bir türlü. nası şeyapsak?
seri porttan 4 byte data alıyorum. AABB CCDD gibi mesela.
bunu tam sayı olarak çeviremedim bir türlü.
nası şeyapsak?
0
domine deyus
(26.06.09)
1) başlat - programlar - donatılar - hesap makinesi
2) görünüm - bilimsel
3) görünüm - onaltılık (ya da F5)
4) çevirmek istediğiniz sayıyı girin (CDBD gibi)
5) görünüm - ondalık (ya da F6)

bu şekilde çevriliyor.
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(26.06.09)
eheh teşekkürler, ama bu çevrimi bir labview fonksiyonu/vi'ı ile yapmalıyım.
yani arayüzde decimal göstermem lazım.
0
🌸domine deyus
(26.06.09)
(5)

Wireless adaptör

sesee
Çok sömürdüm ekşiduyuruyu ya neyse.Ethernet kablosuyla falan uğraşmayayım diyerek, wireless adaptöre yöneldim. Ama bir sürü model var. Hangisi iyidir. Kullanan, bilen biri var mı?
Çok sömürdüm ekşiduyuruyu ya neyse.
Ethernet kablosuyla falan uğraşmayayım diyerek, wireless adaptöre yöneldim. Ama bir sürü model var. Hangisi iyidir. Kullanan, bilen biri var mı?
0
sesee
(26.06.09)
linksys ve us robotics kullandim simdiye kadar. pek sorun cikartmiyorlar. kendi tecrubelerime gore sadece anten gucune dikkat edin diyebilirim.
0
entrapmen
(26.06.09)
alında standarttan uzaklaştığın nokta, ekstra sinyal gücüne ihtiyacın olan nokta olmalı. Yani en ucuz modeller dahi standart bir evde sorun yaratmaz. Öte yandan çok manyetik alan, fazlaca duvar, fazalaca mesafe varsa o zaman alternatiflere yönelmek gerekiyor.
0
rygard
(26.06.09)
cnonefb
(26.06.09)
@rygard
Gayet yan oda için. Öyle 40-50 metrelik bir durum yok.
0
🌸sesee
(26.06.09)
hiç fark etmez, en ucuzu o zaman. Taktığın an bozulmasın (feridun wirelesscilik ve tavukçuluk ltd. şti. olmasın) yeter.
0
rygard
(26.06.09)
(2)

skype

migelo
skype'den biriyle konuştum. ama sadece sesli olarak. kamera açmadık. yaklaşık 1 saat konuştuk.peki bunun kotaya etkisi ne kadar olur? kaç mb gitmiştir tahminen?bir de kotalı internet kullananların skype kullanmaması tavsiye ediliyor hep. ama ben dediğim gibi sadece voice chat yapıyorum. bu durumda d
skype'den biriyle konuştum. ama sadece sesli olarak. kamera açmadık. yaklaşık 1 saat konuştuk.peki bunun kotaya etkisi ne kadar olur? kaç mb gitmiştir tahminen?

bir de kotalı internet kullananların skype kullanmaması tavsiye ediliyor hep. ama ben dediğim gibi sadece voice chat yapıyorum. bu durumda da hiç bulaşmayalım mı?
0
migelo
(26.06.09)
kota sayfanizdan bakin.

ses dosyasiysa sadece muhtemelen cok fazla gitmemistir. saniyede 10 kb desek fazla fazla, dkda 600 kb, saatte 36000 kb. bol 1024'e 35,15 mb. yani cok bir sey tutmaz. yine de dumeter olsun, kota sayfasi olsun bunlar guzel seyler.
0
entrapmen
(26.06.09)
Skype de ortalama 20-30kb/sn veri gidişi oluyormuş..
0
dambil
(26.06.09)
(2)

Phoenix BIOS Update?

alkolik imam
Selamlar;Phoenix Bios D686 BIOS olan bir anakarta bios update yapmam gerekiyor. Lakin nasıl yaparım nasıl ederim bir türlü çözebilmiş değilim? Bi yardımcı oldurun be.
Selamlar;

Phoenix Bios D686 BIOS olan bir anakarta bios update yapmam gerekiyor. Lakin nasıl yaparım nasıl ederim bir türlü çözebilmiş değilim? Bi yardımcı oldurun be.
0
alkolik imam
(26.06.09)
laptop'sa laptop'un markasinin internet sitesine girip modeline göre driver bulacaksin, bious update de driverlarin arasinda. yok desktop pc ise anakart modeline göre anakart üreticinin sayfasina girecek modeli seçip indireceksein. phoenix bios biraz sikintili olabiliyor yalniz, eger ciddi bir problem yasamiyorsan bios update tavsiye edilmez.
0
samfisher
(26.06.09)
ilk önce kesintisiz güç kaynağı alarak başlayabilirsin.
0
tyrarcx
(27.06.09)
(6)

internete adam gibi girebileceğim cep telefonu

surtunme kuvveti
1,5 milayarı geçmese iyi olur. ne alayım lan ben? bugün saat 6'ya kadar alırsam yarın yolda sıkılmayacağım için, telefonu önerene bira falan da ısmarlarım. aramaya inanmadım, çünkü sorum güncel, üzmeyin beni lütfen.
1,5 milayarı geçmese iyi olur. ne alayım lan ben? bugün saat 6'ya kadar alırsam yarın yolda sıkılmayacağım için, telefonu önerene bira falan da ısmarlarım. aramaya inanmadım, çünkü sorum güncel, üzmeyin beni lütfen.
0
surtunme kuvveti
(26.06.09)
sourlemonade
(26.06.09)
benden de bir oy gidiyor nokia e71. aliniz/aldiriniz.

biraz beklerim diyorsaniz 72'si geliyor.

(bkz: nokia e72)
www.gsmarena.com
0
fdegir
(26.06.09)
En başarılı surf deneyimi iphone'da sanırım.
0
crown
(26.06.09)
bu iphone işinde de kafam karışık 18 aylık sözleşme falan yapmak istemiyorum. nereden kaç paraya alabilirim bu aleti? kime güvenebilirim her taraf taklit doluyken..
0
🌸surtunme kuvveti
(26.06.09)
kesinlikle iphone u tavsiye ederim. ancak safari degil de opera kullanmak istiyorum dersen windows mobile tabanli bir htc bakabilirsin. iphone kadar kullanimi kolay degil ama kullanilabilitesi yuksek.
saygilar.
0
thoth
(26.06.09)
İnternet kullanilabilirligi acisindan kesinlikle iPhone derim. Yakin zamanda pesin 1150 TL'ye bir arkadasa aldim, daha uygun bir yer bulamadim.
0
msb
(26.06.09)
(2)

wordpress blogunu başka adrese taşımak

aongoren2
şimdi wordpressde bir club sayfamız var:http://opelinsigniaclub.wordpress.combu sayfayı opelinsigniaclub.net adresine içindeki herşey ile birlikte taşımak istiyoruz. (anket falan dahil)nasıl yapabileceğimi en bilgisiz salak insanın anlayabileceği şekilde anlatabilecek ve bana yardımcı olabilecek ola
şimdi wordpressde bir club sayfamız var:

opelinsigniaclub.wordpress.com

bu sayfayı opelinsigniaclub.net adresine içindeki herşey ile birlikte taşımak istiyoruz. (anket falan dahil)

nasıl yapabileceğimi en bilgisiz salak insanın anlayabileceği şekilde anlatabilecek ve bana yardımcı olabilecek olan var mı?

şimdiden teşekkürler...
0
aongoren2
(26.06.09)
sitenin tamamen aynı kalmasını, tekrar wordpressten düzenlenip yayınlanmasını fakat adresinin deği$ik olmasını istiyorsanız eğer yıllık 15 lira gibi cüzi fiyatlar ödeyerek domain adresi satın alıp, wordpress adresinizi yönlendirebilirsiniz. böylece insanlar opelinsigniaclub.net yazarak opelinsigniaclub.wordpress.com adresine yönlenmi$ olurlar.
(bkz: domain)
0
durum serserisi
(26.06.09)
- öncelikle 9-10 dolar karşılığı "www.opelinsigniaclub.net" adresini satın alacaksın..
- bu domain'i satın aldığın firma sana bir panel verecek.. o panelden "dns ayarları"ndan wordpress in dns'lerini gireceksin.. alias ayarlarını yapacaksın.. wordpress için bu dns ayarlarını ve alias ayarlarını google'dan rahatlıkla bulabilirsin..
- sonra wordpress'e gideceksin, ordan "dışa aktar" bölümüne gidip "www.opelinsigniaclub.net" yazacaksın..
- 1 gün sonra (bazı servislerde anında olabiliyor) kendi domain'in ile girebiliyorsun blog'una..
0
fuck milk get beer2
(26.06.09)
(3)

Başka bilgisayarda Itunes

murat mc
Cok basit bir konu ise cahilligime verin... ipod'a baska bir bilgisayardan sarki eklemek ve bunu yaparken aleti formatlamadan, yani icindeki mevcut sarkilar dururken yapmam mumkun mudur? Evet ise nasildir.Aksam seyahata cikacagim, bu yuzden mevcut listeyi kaybetme luksum yok malesef. Aksi takdirde k
Cok basit bir konu ise cahilligime verin... ipod'a baska bir bilgisayardan sarki eklemek ve bunu yaparken aleti formatlamadan, yani icindeki mevcut sarkilar dururken yapmam mumkun mudur? Evet ise nasildir.

Aksam seyahata cikacagim, bu yuzden mevcut listeyi kaybetme luksum yok malesef. Aksi takdirde kafa goz kendim dener sizler mesgul etmezdim...

tesekkurler simdiden,

Edit: Bir kere denedim, oldu sandim tum PL uctu, o yuzden isin erbaplarına danisayim istedim.
0
murat mc
(26.06.09)
diger bilgisayarda da ayni parcalar ve playlist(ler) varsa sorun olmaz. ama yoksa malesef ucuruyor iTunes. alternatif olarak yamipod var.
0
sourlemonade
(26.06.09)
yamipod için sözlükte güzel şeyler yazmıyor aman dikkat
0
demlikposet
(26.06.09)
iphone icin sunu yukledim. Cok ileri islemler yapmadim henuz, sadece bir kac sarki gonderdim falan, sorunsuz calisti. Diger cevaplar icin de tesekkurler,

www.copytrans.net
0
🌸murat mc
(29.06.09)
(1)

js de apostrof kullanımı

buyerson
javascript de apostrof noktali virgul gibi karakterleri kullanamiyorum betigi boluyor bunun icin ne yapmali ne etmeli??
javascript de apostrof noktali virgul gibi karakterleri kullanamiyorum betigi boluyor bunun icin ne yapmali ne etmeli??
0
buyerson
(26.06.09)
\'
0
sourlemonade
(26.06.09)
(2)

FAT32'den NTFS'e kayıpsız geçiş

matthias coltrain
selam duyuru sakinleri,elimdeki wd harici harddisk'in dosya sistemini NTFS'e çevirmek istiyorum. Yalnız bunu yaparken elimdeki arşivden olma korkusu uykularımı kaçırıyor. Şu an kullandığım bilgisayarda Windows XP yüklü. DOS komut isteminde "Convert I:fs:ntfs" yazdım, "geçersiz sürücü" diye uyarı ver
selam duyuru sakinleri,

elimdeki wd harici harddisk'in dosya sistemini NTFS'e çevirmek istiyorum. Yalnız bunu yaparken elimdeki arşivden olma korkusu uykularımı kaçırıyor.

Şu an kullandığım bilgisayarda Windows XP yüklü. DOS komut isteminde "Convert I:fs:ntfs" yazdım, "geçersiz sürücü" diye uyarı verdi. var mıdır bu işin başka bir yolu?
0
matthias coltrain
(26.06.09)
sourlemonade
(26.06.09)
"Convert I:/fs:ntfs" olacakmış doğru komut. slash'i severim iyi gitaristtir.

5 dakikada halloldu, teşekkürler duyuru, teşekkürler assert h.
0
🌸matthias coltrain
(26.06.09)
(1)

wordpress'in logosunun yerine flash logo kullanabilir miyim?

sql
daha önce deneyen var mı? amacım wordpress'in kendi logosu yerine, .swf uzantılı bir logo koymak.normalde logo temanın css dosyasından çağrılıyor. ben ne yapsam da logonun olduğu yere flash ile yaptığım logoyu koysam.
daha önce deneyen var mı?

amacım wordpress'in kendi logosu yerine, .swf uzantılı bir logo koymak.
normalde logo temanın css dosyasından çağrılıyor. ben ne yapsam da logonun olduğu yere
flash ile yaptığım logoyu koysam.
0
sql
(26.06.09)
büyük ihtimalle header.php ya da index.php içinde (wordpress değil joomlacıyım. çok fena götümden sallıyorum) o class bir div tagı olarak çağırılıyordur. swf'nin object kodunu o tagın içine yerleştirin.

--
şimdi indirip baktım, wp-content/themes/default altında header.php dosyası var. bu standart kubrick teması imiş sanırım farklı bir tema kullanırsanız sadece default yerine tema adı olur. her neyse orda bulduğu satır şu;

<div id="header" role="banner">
<div id="headerimg">
<h1><a href="<?php echo get_option('home'); ?>/"><?php bloginfo('name'); ?></a></h1>
<div class="description"><?php bloginfo('description'); ?></div>
</div>
</div>
bu div bloğun içine swf kodunu koyarsanız sanırım olur.
0
phonex
(26.06.09)
(1)

.mov dosyasi düzenleme veya değiştirme

ak you war
nikon makinanın çekmiş olduğu ".mov" formatlı videoları doğal olarak windows movie maker ile düzenleyemiyorum. ne kadar converter indirdiysem hepsi sessiz convert ediyor. çıldırmak üzereyim. bir şekilde bu vieoları kesip biçip arka arkaya dizip tek bir video dosyası haline getirmeliyim. final cut pr
nikon makinanın çekmiş olduğu ".mov" formatlı videoları doğal olarak windows movie maker ile düzenleyemiyorum. ne kadar converter indirdiysem hepsi sessiz convert ediyor. çıldırmak üzereyim. bir şekilde bu vieoları kesip biçip arka arkaya dizip tek bir video dosyası haline getirmeliyim. final cut pro falan 2.5 gb. bana acil çözümler lazım. şu garibe bir yardım.
0
ak you war
(26.06.09)
total video converter gibi yaygın kullanılan basit bir program ile wmv formatına çevirip öyle işlein movie maker da
0
sijwocaq
(26.06.09)
(2)

iphone os 3.0

insantaklidiyapanmaymun
bu sürüm ipod touch'ın 2.jenerasyonu için paralı mı?
bu sürüm ipod touch'ın 2.jenerasyonu için paralı mı?
0
insantaklidiyapanmaymun
(26.06.09)
sourlemonade
(26.06.09)
nasıl iş yaptıklarını anlayamadım ondan sormuştum. yeni cihazın içine en yeni sürümü koymayıp sonra üstüne para istiyorlar. teşekkürler cevap için...
0
🌸insantaklidiyapanmaymun
(26.06.09)
(3)

Çalışan Proxy

fatihdr
elinde sağlam bir proxy adresi olan varsa ve bunu paylaşırsa pek müteşekkir olurum. Not: kötü amaçlar için kullanılmayacak :)
elinde sağlam bir proxy adresi olan varsa ve bunu paylaşırsa pek müteşekkir olurum.

Not: kötü amaçlar için kullanılmayacak :)
0
fatihdr
(25.06.09)
rygard
(25.06.09)
sourlemonade
(25.06.09)
fredi
(26.06.09)
(3)

photoshop kisayollari

buyerson
pek ps le hasir nesir olan bi adam degilim ancak bazi kisayollara ihtiyacim var...misal "crop" ozelligine calisma sayfasindan tek tikla ulasmam ve secili olan alanin haricini cat diye kesmesini saglayacak bi shortcut i nasil edinirim??yada marquee tool a birden fazla "fixed size" atayip bunlar yine
pek ps le hasir nesir olan bi adam degilim ancak bazi kisayollara ihtiyacim var...

misal "crop" ozelligine calisma sayfasindan tek tikla ulasmam ve secili olan alanin haricini cat diye kesmesini saglayacak bi shortcut i nasil edinirim??

yada marquee tool a birden fazla "fixed size" atayip bunlar yine elimin altinda bulundurabilir miyim?

cevaplar icin simdiden tesekkurler.
0
buyerson
(25.06.09)
kısayollar işlevlerin yanında zaten yazıyor veya topluca görmek istiyorsanız ayarlar bölümünden bakabilirsiniz ve değiştirebilirsiniz.
0
suursuz deve
(25.06.09)
About bölümünde keyboard shortcut var orada atanmış klavye tuşları anlatılıyor.
ya da
morris-photographics.com
0
edip
(25.06.09)
crop: marque tool ile seçilen alana croop uygulamak için alt tuşuna basarken sırası ile i ve p tuşlarına basılıyordu yanlış hatırlamıyorsam. şu an kullandığım bilgisayarda photoshop yüklü olmadığı için deneyemiyorum.
0
flexin
(26.06.09)
(13)

format sonrası E diski kayboldu

yum cimih
sevgili ekşidaşlar başlıktan da anlaşılabileceği gibi format attıktan sonra c ve e olarak ikiye ayrılmış bilgisayarda sadece c kaldı. neden e kaybolmuş olabilir? ve nasıl geri bulabilirim? şimdiden sağolun.
sevgili ekşidaşlar başlıktan da anlaşılabileceği gibi format attıktan sonra c ve e olarak ikiye ayrılmış bilgisayarda sadece c kaldı. neden e kaybolmuş olabilir? ve nasıl geri bulabilirim? şimdiden sağolun.
0
yum cimih
(25.06.09)
denetim masası > yönetici araçları > bilgisayar yönetimi > disk yönetimi. burada olması gerek, varsa sağ tıklayıp harf atayın
0
carnicero
(25.06.09)
malesef orda da gözükmüyor...
0
🌸yum cimih
(25.06.09)
format atarken her adımda doğru şeyi yaptığınıza emin misiniz?
0
rentts1
(25.06.09)
muhtemelen c yi bastan bolmussun, c surucunun boyutu eskisinden fazla mi?
0
kurukafa
(25.06.09)
eminim... lakin insanlık hali hata olmuşsa bu nasıl sonuç verir?
0
🌸yum cimih
(25.06.09)
aynı değişen bir şey yok c format öncesindeki ile aynı sadece içi boş
0
🌸yum cimih
(25.06.09)
hocam format işleminden sonra windows'u yeniden yüklerken partiton atama kısmında e'yi de formatlamışsınız, yeniden biçimlendirmemişsiniz gibi geliyor bana.
0
cro magnon
(25.06.09)
partition magic programı bu sorunu çözer
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(25.06.09)
partition magic, acronis disk director gibi bişey lazım.
0
ency
(25.06.09)
partition magic programı bu sorunu nasıl çözer peki?
0
🌸yum cimih
(25.06.09)
şu anda sizin e partitionunuz yok. biçimlendirirmemiş alanınız var kocaman. partition programlarında o biçimlendirilmemiş hard disk kısımlarını biçimlendireceksiniz(ntfs falan hangisini istiyorsanız).

böylece o hafızaya erişebilirsiniz. ama boş olacak yani :) e'nin içindekilere baybay.
0
cro magnon
(25.06.09)
çok sağolun ekşidaşlar ilginiz için... galiba bu E bi daha gelmiyecek (=
artık arkasından bi helva yaptırır sizlere dağıtırım...
0
🌸yum cimih
(25.06.09)
partition magic programını internette bulup yükle, soldaki menüden create a new partition ya da buna benzer birşey var ona tıkla sonra atıyorum 80 gb harddiskin var şu anda 30 unu görüyosun ya, orda diğer 50 yi de görüyosun o boyutu ayarlayıp bitiriyosun sonra sol en altta yapılcak işlemler listesinde görülüyor o, onun altında apply gibisinden bişey yazıyo ona tıklayınca bişeyler doluyo sonra e sürücüsü gelmiş oluyor. yeniden başlatmak isteyebilir belki uygulamak için. programı yükleyince görceksin zaten kolayca yapabiliyosun. önemli nokta, eğer işlemler uygulanırken bilgisayar yeniden başlarsa format atmadan geri getirmen mümkün olmayabilir, * uzun sürse bile bekle.

dağınık anlatmış olabilirim anlamadığın yeri sorabilirsin. programı yükleyip biraz uğraş yapamazsan programı ben de yükleyip adım adım anlatıcam :)
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(25.06.09)
(1)

excel sorusu

etna
excelde bazı hücrelerin başında " * " yıldız işareti var. bu yıldız işaretlerinin hepsini kırmızı yapmak istiyorum. en kısa yoldan nasıl yapabilirim?
excelde bazı hücrelerin başında " * " yıldız işareti var.
bu yıldız işaretlerinin hepsini kırmızı yapmak istiyorum. en kısa yoldan nasıl yapabilirim?
0
etna
(25.06.09)
- metnin olduğu hücreyi seçin.
- "biçim" -> "koşullu biçimlendirme" menisine girin.
- "formül"ü seçip yandaki bölüme =BUL("*";A1)>0 yazın. seçtiğiniz hücre A1 den farklı ise A1 yerine o hücrenin adresini yazın.
- "biçim"e tıklayın, "desenler"den kırmızıyı seçin
- "biçim boyacısı" ile istediğiniz hücrelere uygulayın.
0
mahallenindelisi
(25.06.09)
(6)

wireless şifre sorunu

machapichu
sorunum şöyle bişey; arkadaşımın wireless modemi var, bende faydalanmak istiyorum ama şifresini bilmiyor bunu nasıl öğrenebiliriz.
sorunum şöyle bişey; arkadaşımın wireless modemi var, bende faydalanmak istiyorum ama şifresini bilmiyor bunu nasıl öğrenebiliriz.
0
machapichu
(25.06.09)
modemi fabrika ayarlarina alarak agi yeniden kurun. modemin sifresini biliyorsa zaten arayuzden degisir.
0
kakoy
(25.06.09)
bi yere sordum orasıda ara yüz dedi ara yüz olayını nasıl yapabilirim.
0
🌸machapichu
(25.06.09)
başlat/çalıştır: 'cmd' yaz enter'a bas.
gelen dos ekranında 'ipconfig' yaz enter'a bas.
ağ geçidi satırındaki ip numarasını gör
internet explorer aç '192.168.0.1' şeklinde orda gördüğün ip numarasını gir.
modemin paneline şifre girilmişse onları gir.
menüden kablosuz güvenlik sayfasını bul.
orda yazar.
0
syn
(25.06.09)
arkadaşın kullanmanı istemiyor ve bu yüzden şifreyi bilmiyorum diyor olabilir.
0
eyke
(25.06.09)
öyle bi ihtimal olamaz faturayı ortak ödeyeceğiz teklif ondan geldi zaten.
0
🌸machapichu
(25.06.09)
syn'nin yöntem ise yarar, eger modem arayüzünde sifre **** seklindeyse internette asterisk recovery tarzi bir program bulup halledebilirsin.
0
samfisher
(25.06.09)
(4)

5.1 Ses sistemi tavsiyeniz var mı ?

Carlito Brigante
(git: 77755) buna istinaden yeni bir ses sistemi almak istiyorum.detaylar şöyle;*100-130 lira arasında olacak*Uzaktan kumandalı olacak*Hertürlü cihaza bağlanacak (Pc,dvd vs...)
(git: 77755) buna istinaden yeni bir ses sistemi almak istiyorum.

detaylar şöyle;

*100-130 lira arasında olacak
*Uzaktan kumandalı olacak
*Hertürlü cihaza bağlanacak (Pc,dvd vs...)
0
Carlito Brigante
(25.06.09)
sana ŞİDDETLE cambridge soundworks marka bi ses sistemi öneririm. eski modelleri o fiyata bulabilirsin. hatta 250-300 liraya mükemmel bi ses sistemi olan creative megaworks(cambridge soundoworks ün creative için ürettiği bi model) alıp 500W lık bi güçle kendinden geçebilirsin. ama bütçe o kadarsa dediğim gbi cambridge soundworks kolonları ara bul 2. ellerini pişman olmazsın.
0
rentts1
(25.06.09)
@rentts söylediğin markaya baktım biraz ama 2. eli bile söylediğim fiyatın üzerinde.

ilk 2 şık asıl önemli olan benim için. 3. şık o kadarda önemli değil ama olursa da tadından yenmez...
0
🌸Carlito Brigante
(25.06.09)
logitech x540 iyidir, ucuzdur.
0
cnonefb
(25.06.09)
forum.donanimhaber.com
millet zamanında 200 liraya caanım seti kapmış. çok nadide parçalar bunlar tabi bulmak zor ama nette bulamazsan bit pazarı ya da spotculara da bakabilirsin. bi arkadaş 4+1 ini 30 lira gibi komik bi fiyata bulmuştu bi zamanlar. aklında olsun.
0
rentts1
(25.06.09)
(4)

Video Problemi

deliktas
Etraflıca düşündükten sonra eski sorunu hallettiğimizi ve sorunu başka bir boyuta taşımamız gerektiğine karar kıldık.Her türlü kodeği yüklemiş ve oynatıcımızı açmış bulunuyoruz. Açtığımız anda(an yani 1 saniye kadar) problem yok ancak görüntü devam edince ekran yemyeşil oluyor, kişiler seçiliyor anc
Etraflıca düşündükten sonra eski sorunu hallettiğimizi ve sorunu başka bir boyuta taşımamız gerektiğine karar kıldık.

Her türlü kodeği yüklemiş ve oynatıcımızı açmış bulunuyoruz. Açtığımız anda(an yani 1 saniye kadar) problem yok ancak görüntü devam edince ekran yemyeşil oluyor, kişiler seçiliyor ancak yeşermiş ve bir takım çizgilere bezenmiş bulunuyorlar. Görüntüyü durdurup, bilgisayar ekran kartı denetleyicisinden, ki o da Catalyst Control Center oluyor, ayarlarla oynayınca görüntü yine düzeliyor. Ancak play tuşuna basıp oynatınca, anında yine yeşil bozuk görüntü halini alıyor. Kimileri kodek dedi kimileri dua et. Ben ise size sığınıyorum.

LÜT
FEN
0
deliktas
(25.06.09)
sadece bütün codecleri değil bütün sonradan yüklediğin video playerları kaldırman lazım. ardından r.m. nin dediği gbi klite codec pack i yükle. video programları kurulunca kendiliğinden bazı codec leri seçiyo işgüzarlık yapıyo ve o codec daha önce başka bi program tarafından kullanılıyosa çakışma yapabiliyor.
0
rentts1
(25.06.09)
mp4 formatında bir videoyu k-lite codek pack kurulu media player klasikle açıp, o açık dururken izleyeceğim xvid formatlı filmi gom player'dan açınca, mp4 formatlı video bozuk ama gom playerdan açtığım xvid formatlı video sorunsuz çalışıyor. keşfetmiş olmam sevindirici olsa da bu ne boktan bir iştir demeden geçemiyorum arkadaşlar. tüm kodekleri silebilsem sileceğim ama yapamadım sanırım. ve hatta bi de xvidcore.dll sorunu çıktı karşıma. bilemedim...
0
🌸deliktas
(25.06.09)
ya çok hayvanca ve üşengeç bir cevap olacak ama bir format atın, ardından k-lite codec pack yükleyin. her şeyi de media player classic ile izleyin. codec packler bildiğim kadarıyla böyle yüklnip silindikçe falan sistemi şişiriyor, amına koyuyor iyice.
0
sly cooper
(25.06.09)
O yeşillikler xvid kaynaklı oluyor genelde, aklınızda bulunsun.
Çözüm olarak r.m.'nin ve r.'nin önerileri makul evet.
0
kenjau
(25.06.09)
(1)

Outlook'ta imza

mabl
Microsoft Outlook Express 6 kullanıyorum (Türkçe)Mail yollarken her mailin altına otomatik imza atsın istiyorum. İşte Felanca Ltd. Tel şu Faks bu gibi. Ya da Posta Oluştur penceresi açınca her seferinde metin kutusunun alt kısmında yazsın bunlar imza olarak, gönderirken de editleyebileyim.Bunlardan
Microsoft Outlook Express 6 kullanıyorum (Türkçe)
Mail yollarken her mailin altına otomatik imza atsın istiyorum. İşte Felanca Ltd. Tel şu Faks bu gibi. Ya da Posta Oluştur penceresi açınca her seferinde metin kutusunun alt kısmında yazsın bunlar imza olarak, gönderirken de editleyebileyim.

Bunlardan biri ya da her ikisini nasıl yaparım?

Edit: Ehe mehe. Bu da ibret olsun diye dursun burda. Gözümün önündeymiş.
0
mabl
(25.06.09)
Windows Mail yada Outlook Express'de e-postalara imza eklemek

Windows Mail yada Outlook Express gibi e-posta programlarında yeni bir e-mai oluşturduğunuzda imzanızın (isim, adres, tel gibi bilgilerin) hazır gelmesini istiyorsanız şu işlemleri yapabilirsiniz.

1- Outlook Express yada Windows Mail programını açın.

2- Menüden Araçlar > Seçeneklere girin.

3- İmzalar sekmesine girin.

4- "Tüm giden iletilere imza ekle" kutucuunu işaretleyin.

5- Yağ taraftan "yeni" butonuna tıklayın

6- İmza Düzenle kısmına İsminizi, firmanızı, adres veya telefon bilgilerinizi girin.

7- Tamam butonununa tıklayın.



Artık yeni bir posta oluşturduğunuzda imzanız iletinin altında otomatik olarak gözükecektir. Logolu imza oluşturmak icin öncelikle bir html sayfası oluşturmanız ve bu sayfayı araçlar > Seçenekler >imzalar bölümündeki dosya kısmına çağırmanız gerekiyor.

Microsoft Outlook 2003 ve 2007 programlarındaki işlemler yukarıdakinden biraz farklıdır.




kaynak: www.aso.com.tr
0
roadrunner_merlin
(25.06.09)
(5)

Jailbreak'in yasal olarak beyinde patlamasi ihtimali

gimbal
Arkadasimin Amerika'dan getirttigi ve zamaninda bricked olmus iPhone'u su an unlock etmis bulunuyorum. Kendisi Turkcell hattim ile gayet guzel bir sekilde calismakta.IMEI numarasini sorgulattigimda telefon kayitli degildir tarzi bir seyler soyluyor. Fakat kullanmaya baslayali 1 gun olmasina ragmen h
Arkadasimin Amerika'dan getirttigi ve zamaninda bricked olmus iPhone'u su an unlock etmis bulunuyorum. Kendisi Turkcell hattim ile gayet guzel bir sekilde calismakta.

IMEI numarasini sorgulattigimda telefon kayitli degildir tarzi bir seyler soyluyor. Fakat kullanmaya baslayali 1 gun olmasina ragmen herhangi birinden "kaydettirmezseni telefonunuzu kapattiracagiz" mesaji almadim (kaydettirmek derken pasaportla yapilan islemden bahsediyorum).

Sorular sunlar:
1 - Telefonun durup dururken Telekominikasyon idaresi tarafindan kilitlenme ihtimali var mi (uyari olmaksizin)?
2- IMEI numarasi fake degil, yani aletin uzerinde yazan numarayla hala ayni. Yasa disi bir is yapiyor olma ihtimalim var mi?

Nedir ne degildir
0
gimbal
(25.06.09)
Telefonu kaydettirmen lazim. Kullanima kapanmadan once yaparsan iyi olur, cunku kapandiktan sonra cok uzun suruyor tekrar acilmasi.
0
wpi
(25.06.09)
normalde oyle bir durumda mesaj gondermiyorlar mi kapatacagiz diye?
0
🌸gimbal
(25.06.09)
mesaj gonderiyorlar.
0
bryan fury
(25.06.09)
mesaj göndermeyebiliyorlar da.
2 telefonda başımıza geldi. birinde gönderdiler mesaj, birinde göndermemişlerdi.
0
electropie
(25.06.09)
sim karti taktiktan sonra 15 gun suren var. o sure icerisinde kayit altina aldirman gerek telefonu. aksi halde kapanir.
0
x daemon
(25.06.09)
(1)

Hayvan Ara'nın Altındaki Reklam

kenjau
Nasıl uçurabiliriz? Resmini engelledim de, tamamen yokolsun istiyorum. FF 3.0.5Teşekkürler şimdiden. Ek: Tekrar teşekkürler. Süper bi eklentiymiş.
Nasıl uçurabiliriz? Resmini engelledim de, tamamen yokolsun istiyorum. FF 3.0.5
Teşekkürler şimdiden.

Ek: Tekrar teşekkürler. Süper bi eklentiymiş.
0
kenjau
(25.06.09)
sourlemonade
(25.06.09)
(2)

Veri kurtarma

ilkdefa
Flashı bilgisayar görmüyor. İçinde çok önemli veriler var. format attıktan sonra veri kurtarma programları işe yarar mı?
Flashı bilgisayar görmüyor. İçinde çok önemli veriler var. format attıktan sonra veri kurtarma programları işe yarar mı?
0
ilkdefa
(25.06.09)
baska bir usb portta o da olmazsa baska bir bilgisayarda deneyin isterseniz once. baska bilgisayar yok su an derseniz de bir internet cafede rica edip deneyin.

güvenli kaldirmadan bilgisayardan cekmis olmak veya virus gibi etkenler de buna sebep olmus olabilir.
0
la traviata
(25.06.09)
işe yarar. ama bu işi pek bilmiyorsan uğraşma, kurtarılamayacak hale gelir. bi ara duyuru vardı, data kurtarma yapıyoruz uygun fiyata diye. arat bi duyuruda, ya da öyle ilan ver. bi sürü firma da var bu işi yapan, çok önemli ise eğer.
0
abtash
(25.06.09)
(6)

Cep telefonu tavsiyesi.

mtrsykl
Arkadaşlar yeni bi cep telefonu almak istiyorum internetten, 100-200 fiyat aralığında iyi bir telefon almayı düşünüyorum ne tavsiye edersiniz?
Arkadaşlar yeni bi cep telefonu almak istiyorum internetten, 100-200 fiyat aralığında iyi bir telefon almayı düşünüyorum ne tavsiye edersiniz?
0
mtrsykl
(25.06.09)
Merhaba,

100-200TL fiyat aralığında iyi bir telefon alamazsınız (İkinci el hariç.). Yalnızca "işinizi görecek" bir telefon alabilirsiniz. Sanırım sizin dediğiniz de o.
Şöyle bir şey buldum: www.msxlabs.org

Bunun için yapacağınız şey, bence, Google'a girip telefon karşılaştırma siteleri arayıp istediğiniz özellikleri belirtip fiyat karşılaştırması yapmak.

Kolay gelsin.
0
nuage
(25.06.09)
bu söylediğin aralıkta hepsiburada'da en cok satan telefon digiphone denilen aletmiş:

www.hepsiburada.com

bahsettiğim aralığı da buradan gorebilirsin:
www.hepsiburada.com
0
eleventh american esme has met
(25.06.09)
yani şöyle resim falan çeksin, hafıza kartı olsun, bluetoth falan radyo vs olsun. yani bu fiyata bunlar vardır niye olmasın ki? digiphone iyi gibi duruyor sanki.
0
🌸mtrsykl
(25.06.09)
samsung e250 al daş gibi.
0
manfool
(25.06.09)
çin markalarından, çakma iphonelardan felan uzak dur bence. digiphone felan da başına dert olabilir. o fiyat aralığında tavsiyem samsung veya nokia modellerini araştırmandır. hepsiburada.com'da da fazlaca çeşitlilik var; ilgili filtrelemeyi yaparak inceleyebilirsin
0
gochebe
(25.06.09)
sen git ben geliyorum
(25.06.09)
(1)

notepad plus plus

germe
bu programda "folder tree"yi gösteremiyor muyuz?
bu programda "folder tree"yi gösteremiyor muyuz?
0
germe
(25.06.09)
plugini var light explorer mı ne onu yüklemen gerek
0
lhun
(25.06.09)
(3)

facebook kafa izni var mi? nasil oluyo

rusdemezale
askiya aliim diyom da bi, 2-3 ay en az.deactivate edince bi daha ayni isimle filan girilemiyomu?
askiya aliim diyom da bi, 2-3 ay en az.
deactivate edince bi daha ayni isimle filan girilemiyomu?
0
rusdemezale
(25.06.09)
deactive tam olarak kafa iznine tekabul ediyor. deactive ederseniz daha sonra girmek isteyene kadar (login olana kadar) mesaj alamiyor, atamiyor, insanlar sizi goremiyor. sonrasinda geri dondugunuz anda kaldiginiz yerden devam ediyorsunuz.
0
entrapmen
(25.06.09)
aslında kafa iznine tekabül etmiyor.

istediğin an, kullanıcı adın ve şifren ile giriş yapabiliyorsun deactive etmiş olsan da.
sözlük gibi değil yani.
0
arigold
(25.06.09)
insan beyninden güzel kafa izni var mı?

hesabını deactive ettikten sonra 2-3 ay girme. hem dışarıdan aranmazsın hem istediğin zaman açabilirsin. iradede bitiyor iş.
0
deckard
(25.06.09)
(3)

Mozilla'yı şifrelemek

prompter
Arkadaşlar, böyle bir add-on var mı? Mozilla açılırken şifre sorsun istiyorum. Çünkü işyerimde bir çok siteye şifre hatırla dedim, gelen giden zart zurt girmesin.
Arkadaşlar, böyle bir add-on var mı? Mozilla açılırken şifre sorsun istiyorum. Çünkü işyerimde bir çok siteye şifre hatırla dedim, gelen giden zart zurt girmesin.
0
prompter
(25.06.09)
"ana parola kullan" seçeneği var güvenlik ayarlarında, o işe mi yarıyor acaba?
0
rednoff
(25.06.09)
şifrelemeyle ilgili bi eklenti bulamazsanız şey yapabilirsiniz; profil oluşturun kendinize, siz kullanırken onu seçersiniz, çıkarken de default u seçip bırakırsınız böylecek şifrelerinizi girdiğiniz siteleri vs. kimse görmez. profil oluşturmak için firefox sayfaları kapalıyken başlat > çalıştır > firefox -p yazıp entera basın ordan oluşturabilirsiniz.
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(25.06.09)
sıkıntınız yalnızca şifreler konusundaysa: (git: addons.mozilla.org)

şiddetle tavsiye edilir.
0
yine ben
(25.06.09)
(2)

Chart nasıl yaparım?

portik
iş yok güç yok, kendime iş yaratıyorum. resimdeki gibi bi chart nası yaparım? elimde düzensiz tarihlere ait 1 ile 100000 arası sayılar var.mesela:14.4.2009a:87678b:74547c:5737517.4.2009a:83638b:69896c:51815gibi.excelden anlamam pek, şurası ( http://code.google.com/apis/chart/types.html#line_charts)
iş yok güç yok, kendime iş yaratıyorum. resimdeki gibi bi chart nası yaparım? elimde düzensiz tarihlere ait 1 ile 100000 arası sayılar var.
mesela:

14.4.2009
a:87678
b:74547
c:57375

17.4.2009
a:83638
b:69896
c:51815

gibi.

excelden anlamam pek, şurası ( code.google.com) ilgimi çekti ama çok karışık geldi...

bunun basit yolu, sitesi falan yok mudur?
0
portik
(25.06.09)
excel candır
0
tulkas
(25.06.09)
excel kullanmayacaksan başka bir spreadsheet uygulaması kullanacaksın bu işler böyle. o linkteki excelin daha az görsel olan hali.
0
argent dawn
(25.06.09)
(2)

vista harabesinden veri kurtarma

hicazkar
geçen akşam film izlerken bilgisayar birden dondu. film durdu. ne yaptım ettimse tık yok. sabaha düzelir dedim, yattım. sabah kalktım, aynı. kapattım, açmaya çalıştım, ekrana gri bir renk geldi, gerisi yok. beti benzi attı zavallıcığın.toshiba'nın kurtarma dvd'si vardı, belki dedim, xp'de olduğu gib
geçen akşam film izlerken bilgisayar birden dondu. film durdu. ne yaptım ettimse tık yok. sabaha düzelir dedim, yattım. sabah kalktım, aynı. kapattım, açmaya çalıştım, ekrana gri bir renk geldi, gerisi yok. beti benzi attı zavallıcığın.

toshiba'nın kurtarma dvd'si vardı, belki dedim, xp'de olduğu gibi -formatlamadan- üzerine kurabilirim filan.. kurulum esnasında ilk ekrana bir iki yazı çıktığında harddiskteki bilgiler silinir deyu hemen kapattım makineyi.

bugün bir harddisk kabı aldım, bilgisayardan çıkardığım harddiski ona taktım ama yine gösteremedim bilgisayara.

harici diski bilgisayara taktığımda dıdııınn diye bir ses geliyor, takılan aygıt kullanıma hazır filan yazıyor. ama bilgisayarım'da göremiyorum. harddiskin çalıştığı dışarıdan anlaşılıyor, hem titreşimden hem sesten. donanımı güvenle kaldır deyince de vızıltısı duruyor filan.

şimdi,
1. teşhis nedir? vista mı göçmüştür?
2. bu harddiskteki malzemeyi nasıl kurtarabilirim?
0
hicazkar
(25.06.09)
Hdd yi diğer bilgisayara takınca bilgisayarıma sağ tıklayıp yönet (manage) ı seçin. Açılan pencerede disk yönetimi (disk management) var eğer hdd yi orada görüyorsa sorun yok, yok göremiyorsa bi de partition magic programını yükleyip görmeyi deneyin. Sonucu buraya yazın konuşalım...
0
selimse
(25.06.09)
partition magic açılmadı, niye bilmiyorum. "Init failed: Error 100. Partition table is bad." yazıyor ikazda, kapanıyor sonra.
indirdiğim program da demo sürümü ayrıca. görse bile kurtarır mı bilmem yani.

easeus diye bir tane daha program indirdim (EASEUS Partition Master 4.0 Home Edition). o görüyor ama bir problem var sanki..

disk 1 disk 2 diye ayırmış, harici diski disk 2 başlığı altında görüyor.

type: unallocated
size: 186.31 GB (disk 200 GB'lık)
used: 0 Bytes
unused: 186.31 GB
status: none
pri/log: logical

disk boş mu görünüyor, ben mi yanlış anladım acep?
0
🌸hicazkar
(25.06.09)
(1)

dr. divx ile dosyaları sıraya dizmek

gholeman
pek ala bir yazılım imiş altyazıları bile gömüyor. 45dk lık video 30dk da falan oluyor. dedim ki ben videolarımı toptan çevireyim divx e tv de sorun çıkmasın. ancak bu programda sırayı dizemedim dosyaları. istiyorum ki gece ben uyurken usul usul çevirsin makine:)
pek ala bir yazılım imiş altyazıları bile gömüyor. 45dk lık video 30dk da falan oluyor. dedim ki ben videolarımı toptan çevireyim divx e tv de sorun çıkmasın. ancak bu programda sırayı dizemedim dosyaları. istiyorum ki gece ben uyurken usul usul çevirsin makine:)
0
gholeman
(24.06.09)
buldum. batch encode yazıyormuş eşşek kadar.
0
🌸gholeman
(25.06.09)
(5)

ekran kartı tavsiye

portakal
arkadaşlar evdeki bilgisayara ekran kartı alacağım.şöle ucuz bişey olsun istiyorum.hangisini tavsiye edersiniz? bir sorum daha vAR.aldığım ekran kartını evde tek başıma monte edebilir miyim.Cevap veren herkese teşekkürler...
arkadaşlar evdeki bilgisayara ekran kartı alacağım.şöle ucuz bişey olsun istiyorum.hangisini tavsiye edersiniz? bir sorum daha vAR.aldığım ekran kartını evde tek başıma monte edebilir miyim.Cevap veren herkese teşekkürler...
0
portakal
(24.06.09)
thg turkiye sitesinde her ay sonu ekran kartı incelemeleri oluyor toplu olarak. istediign fiyat aralıgında bakabilirsin ordan.
0
bryan fury
(24.06.09)
ikinci soru: evet monte edebilirsin. çok çok ve hatta çok kolay, en fazla beş dakika.
0
başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(24.06.09)
ben daha geçen sene ucuz diye nvidia 8500 almıştım. sorun çıkarmadı hiç. ekran kartları hakkında bildiğim bu kartla sınırlı. şimdi 9800 ler vs var ama fiyatlar tuzlu sanırım.

monte kolay iş.
0
gholeman
(24.06.09)
geforce için x600 gs ve gt serileri (yeni isimlendirmeleri var ama ben pek anlamıyorum 250 gts tarzı)

ve ati (amd) 'nin hd x650 serileri genelde (bi dakka 670 miydi bak unuttum onu) fiyat performans olarak en uygun kartlar olur.
ucuz ama iş görür kartlardır bunlar.
0
darknum
(25.06.09)
evdekş bilgisayarınızın. en azından anakartınızın markasını modelini söylemeden bişey diyemeyiz. kendiniz monte edebilirsiniz.
forum.donanimhaber.com iki gün şuradaki topicleri kurcalayın fazlasıyla fikriniz olur.
0
geldiler
(25.06.09)
(3)

wubi; "installation size" ne ki?

late viper
`wubi`'yi açınca ilk çıkan ekranda var bu(installation size). Ne işe yarıyor? En az kaç GB olmalı? Aynı bölüme bir de pardus kurmayı planlıyorum, bir etkisi olur mu?Peki sıra fark eder mi? Pardus'u kurmadım henüz, ubuntu'yu kurduktan sonra kurmayı düşünüyorum, fark eder mi?
wubi'yi açınca ilk çıkan ekranda var bu(installation size). Ne işe yarıyor? En az kaç GB olmalı? Aynı bölüme bir de pardus kurmayı planlıyorum, bir etkisi olur mu?
Peki sıra fark eder mi? Pardus'u kurmadım henüz, ubuntu'yu kurduktan sonra kurmayı düşünüyorum, fark eder mi?
0
late viper
(24.06.09)
fark etmez, grub kendisi ayarlıyor onu.

ubuntu yu ne kadarlık bir alana kuracagını soruyor. ubuntunun kendi nerdigi 2g kadarlık bir alan. hdd de yer varsa 10g fln ayırabilirsin. surekli kullandıgında dosya indir kaldır kur fln gerekli olaibliyor.
0
bryan fury
(24.06.09)
peki şifre koymamak gibi bir seçenek yok mu, şifre istiyor illa...
bir de "accessibility" kısmı ne işe yaramakta?
0
🌸late viper
(24.06.09)
sifre koymamak gibi bir secenek yok, bir admın hesabı acılıyor yaptıgın tum kurulumlarda onu istiyor.

accessibility yi bakayım aksam.
0
bryan fury
(25.06.09)
(5)

Mobil Internet

wecarealot
Telefon hattı olmayan bir yerde bilgisayarla internete girmenin kolay ve ucuz yolu nedir? Araya cep telefonu filan girmesin, bir de yeni telefon almayalım. Fiyatlar nasıldır bir de?
Telefon hattı olmayan bir yerde bilgisayarla internete girmenin kolay ve ucuz yolu nedir? Araya cep telefonu filan girmesin, bir de yeni telefon almayalım. Fiyatlar nasıldır bir de?
0
wecarealot
(24.06.09)
kablonet ttnetten daha ucuz ve kullanışlı. Bulundugunuz bölgede varmı bakmak için:
www.uydunet.net
arayıp bilgi alabilirsiniz.
0
canseven
(24.06.09)
lhun
(24.06.09)
avea usb stick var

1 gb 29 4 gb 40 lira

www.avea.com.tr
0
tragamin
(24.06.09)
Sadece 1-2 aylık, tatil için olduğunu söylemeyi unutmuşum. Sürekli kullanımda usb stick'ler iyiymiş yalnız.
0
🌸wecarealot
(24.06.09)
ttnet'in var usb sticki. o daha ucuz sanirsam. bi onu arastir istersen
0
tragamin
(25.06.09)
(1)

vista da uyarı sorunu

eskili
arkadaşlar resimde görülen sorunu veriyor benim pc. ok diyorum yada kapatıyorum 10-15 sn içinde tekrar DIN sesi eşliğinde(uyarı sesi) çıkıyor ekrana. kafayı yiyecem nolur yardım
arkadaşlar resimde görülen sorunu veriyor benim pc. ok diyorum yada kapatıyorum 10-15 sn içinde tekrar DIN sesi eşliğinde(uyarı sesi) çıkıyor ekrana. kafayı yiyecem nolur yardım
0
eskili
(24.06.09)
explorer bozulmuş heralde virüs vardır
0
enter saltman benim
(24.06.09)
(2)

win.32 parite virüsü

halıcı
bu virüsü nasıl temizlerim? diğer dosyaları bilmiyorum da film dosyalarını açmaya çalıştığımda bulaştığını farkettim hata kodunu aratarak. başına gelen ve nasıl çözüleceğini bilen varsa söylesin lütfen. combofix demeyin, denedim. bitdefender'in removal tool'u ile şu anda tanıyorum ama sonlara doğru
bu virüsü nasıl temizlerim? diğer dosyaları bilmiyorum da film dosyalarını açmaya çalıştığımda bulaştığını farkettim hata kodunu aratarak. başına gelen ve nasıl çözüleceğini bilen varsa söylesin lütfen. combofix demeyin, denedim. bitdefender'in removal tool'u ile şu anda tanıyorum ama sonlara doğru yaklaşmasına rağmen bir şey bulamadı. (sonucunu yazarımö bittiğinde)

edit: bulamadı bir şey.

önerdiğiniz antivirüs, removal tool, anti-spyware ne varsa söyleyin ama siz kullandığınız için değil, taraftarlığını yapmayın. gerçekten işe yaramalı. ayrıca formatsız ve yedek almadan bir çözüm lazım. şimdiden teşekkürler yardımcı olacak arkadaşlara.
0
halıcı
(24.06.09)
free.avg.com

bunun temizliyor olması lazım.
0
başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(24.06.09)
bulamadı bunlar bir şey.
0
🌸halıcı
(24.06.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.