Giriş
(5)

Belgrad ormani otomobille giris 65 tl mi oldu?

mor oje
Tarim orman’in sitesinde gordum az once. En son 25 tl idi, 65 tl mi oldu gercekten? Son donemde giden varsa yazabilir mi?65 ne ya hey allahim..
Tarim orman’in sitesinde gordum az once.
En son 25 tl idi, 65 tl mi oldu gercekten? Son donemde giden varsa yazabilir mi?
65 ne ya hey allahim..
0
mor oje
(17.05.23)
geçen hafta sonu 35 verdim. uzun süredir 35 tl. Son bir kaç günde değişmediyse, 35 tl. 35 tl demiş miydim? kimse dememiş ama 35 tl.
0
gabe h coud
(18.05.23)
@gabe selam :) iyi bari, herhalde zamlanmamistir bir haftada. tarim ormanin sitesinde 65 demesi cok sacma geldi ama neden orada o fiyat verilmis onu da anlamadim.
@gabe ne kadar verdin gecen hafta sonu, 35 tl’yi yazmamisin yalniz sjsjsj
0
🌸mor oje
(18.05.23)
vatandaştan tepki geliyor fazla artış olunca. geri çekiyorlar. hala 35'tir :)
0
gabe h coud
(18.05.23)
@gabe 35’miş, test edildi onaylandı. :)
0
🌸mor oje
(19.05.23)
Evet, bugün ben de gittim. 35 verdim :)
0
gabe h coud
(19.05.23)
(1)

Yakın zamanda ticari kredi alan var mı?

grgn
Konut kredisi kısıtından sonra taksitli nakit avans da gitti. Taşıt ve ihtiyaç kredilerinde de sorun var diyorlar. Ticari ne durumda biliyor musunuz?
Konut kredisi kısıtından sonra taksitli nakit avans da gitti. Taşıt ve ihtiyaç kredilerinde de sorun var diyorlar. Ticari ne durumda biliyor musunuz?
0
grgn
(17.05.23)
esnaf kefalet yavaş da olsa ilerliyor
edit: arayıp sordum. merkezden para gelişi durmuş. mevcut üyelerden geri dönen kredi ödemeleri ile çıkıyorlarmış.
0
phonex
(18.05.23)
(1)

Mail engelleme

personaa
Bir kişinin mail atmasını nasıl engellerim? Direkt maili görmek istemiyorum yani çöp kutusuna bile düşmemeli
Bir kişinin mail atmasını nasıl engellerim? Direkt maili görmek istemiyorum yani çöp kutusuna bile düşmemeli
0
personaa
(17.05.23)
genelde mail clientlarda kural oluşturabiliyorsun. kural oluşturacaksın, bu kişiden gelen e-postaları komple sil diyeceksin.
0
desdinova
(18.05.23)
(1)

Kredi kartı

mekaniker
Tek çekim 50k alışveriş yapıp bunu 12 ye bölebiliyor muyuz? Bunu da mı kisitladilar? Teşekkürler
Tek çekim 50k alışveriş yapıp bunu 12 ye bölebiliyor muyuz? Bunu da mı kisitladilar? Teşekkürler
0
mekaniker
(17.05.23)
Bunu kısıtlayan da var. Bankadan bankaya değişiyor gerçi
0
primetime
(18.05.23)
(1)

city maçı ne olur sizce?

altaw
real maçı.
real maçı.
0
altaw
(17.05.23)
O sene bu sene değil. City elbet şampiyonlar ligi kazanacak ama bunu şu anda real madrid'i eleyerek yapacak sakinlik ve tecrübede değiller. Penaltılarda real eler.
0
Bruce
(17.05.23)

Ikea hediye ceki

sanguine
İnternetten kod şeklinde alınamıyor mu ya bir türlü bulamadım, bir tanıdığıma hediye olarak bunu göndermek istiyorum
İnternetten kod şeklinde alınamıyor mu ya bir türlü bulamadım, bir tanıdığıma hediye olarak bunu göndermek istiyorum
0
sanguine
(17.05.23)
(1)

iki farklı google drive üyeliğindeki dosyalardan birini diğerine aktarma

halanne
kurumsal google drive üyeliğimizde kota aşımı sebebiyle depolama alanındaki veriler silinecekmiş. buradaki arşivimi kendi kişisel üyeliğime aktarmak istiyorum. bilgisayara indir sonra yeniden yüklemek yerine birinden diğerine transfer için bir yol var mı? bonus soru: kişisel google drive üyeliği son
kurumsal google drive üyeliğimizde kota aşımı sebebiyle depolama alanındaki veriler silinecekmiş. buradaki arşivimi kendi kişisel üyeliğime aktarmak istiyorum. bilgisayara indir sonra yeniden yüklemek yerine birinden diğerine transfer için bir yol var mı?

bonus soru: kişisel google drive üyeliği sona erdikten sonra arşivde yer alan kayıtlara erişebiliyor muyum, yoksa para yoksa arşiv de mi yok?
0
halanne
(17.05.23)
saatlik VPS kiralayıp, rclone ile VPS üzerinden iki hesap arasında aktarım yapabilirsin. rclone.org
0
malheiros
(17.05.23)
(8)

Sinan Oğan'ın tavrı ne şekilde olacak sizce?

magni
Cumhur İttifakı ile uyuşamayacağı çok keskin konular var. Millet İttifakı ile uyuşamayacağı konular da var. Nasıl olacak? 2. tur için nasıl bir duruş gösterir sizce, çekimser bir tavır mı sergiler?
Cumhur İttifakı ile uyuşamayacağı çok keskin konular var. Millet İttifakı ile uyuşamayacağı konular da var. Nasıl olacak? 2. tur için nasıl bir duruş gösterir sizce, çekimser bir tavır mı sergiler?
0
magni
(17.05.23)
tamamen subjektif bir yorum. bahçeli kesinlikle oğanı istemez en büyük rakibi. diğer tarafta meral istemez ancak bu yolda herkesi yanına alan muhalefet oğanı yanına alabilir. ancak seçmeni kesinlikle gelmez.
0
mikahakkinen
(17.05.23)
Sinan ogan aciktan kimseyi desteklemeyecek. Secmenine size birakiyorum diyecek bence. Hdp var iken millet ittifakini desteklemez.
0
oscar
(17.05.23)
Seçmeni diğer ittifaklara da tepkili yeni bir kitle ve kendisinin çoğunluğunu yönetmesi,yönlendirmesi imkansız. Oylar, çabuk yön değiştirecektir.

Seçmenlerinin daha çok milli güvenlik kaygıları öne çıkacak bu 2.turda ve Erdoğan için de büyük avantaj. Seçim öncesi oğan seçmelerini esas alan anketlerde de genel görüş bu şekildeydi.
0
diyecevaplandı
(17.05.23)
Adam ikinci turda ne yapacağını söyledi zaten önceden.
0
chavezding
(17.05.23)
Kafamda şöyle bir senaryo var.

Millet ittifakı kendisine 'Göç/Göçmen bakanlığı' teklif eder, kendisi de kabul eder ikinci tura kadar bu konuda yoğun bir emek sarfederse Millet ittifakına katkısı olur.

Aksi taktirde, kendisine gelen oylar, küskünlerin oyları. O oy potansiyeli asla ona gitmez. Onun dediğini yapmaz.
0
Mirket
(17.05.23)
1- sagci sagciyi destekler. hayalperest olmamak lazim.
2- kendi cikarini gözeten bir siyasetci su durumda kazanmaya yakin olan tarafi secer.
0
sir gawain
(17.05.23)
Kk kazanmak istiyorsa ata ittifakı ile anlaşmalı. Mhp den Oğan ile ilgili ters açıklamalar geliyor. Millet ittifakına destek verecek bence.
0
mekaniker
(17.05.23)
sinan oğan'ın kendine ait bir tabanı olduğunu düşünmüyorum. kendisine oy veren seçmenin tamamı ona aitmiş gibi bir peşin kabulle temellendirme kurarsak kategorik bir hata yapmış oluruz.
dediğim gibi kendisine gelen oylarının tamamını yönlendirecek bir potansiyeli olduğunu düşünmüyorum. yani ekseriyeti için böyle düşünüyorum ama belki %20-25'lik kesimi gerçekten oğan'a karşı duyarlı olabilir benim tahminime göre. verilen %5'lik oy protest/tepki oylarının bir göstergesi büyük ölçüde. ince çekilmeseydi kuvvetle muhtemel kendisi alırdı bu protest oyların ekseriyetini. başka bir isim olsa yine aynı.
burada keramet kişi de değil esasen. bu sebeple sinan oğan'ın ne yöne göz kırpacağının seçimin sonucuna etki edecek bir önemi olduğunu düşünmüyorum.

varsayalım ki kılıçdaroğlu'na desteğini açıkladı. mevcut denklemde kk'nin kazanabilmesi için sinan oğan'ın oylarının tamamına yakınını alması gerekiyor. bunun gerçeklik payı nedir peki? işte bu sebeple sinan oğan'ın yalnız başına verdiği karar seçim sonucuna doğrudan etki edemiyor. kendisine verilen oylar 3'e bölünecek. x miktar erdoğan'a y miktar kk'ye ve z miktarda da sandığa gitmeme kararına göre 3 farklı kategoriye dağılacak.
0
ezkaza
(17.05.23)
(3)

Ucuz oyun kolu

pstm
Oyun kolu ne önerirsiniz bütçem az.
Oyun kolu ne önerirsiniz bütçem az.
0
pstm
(17.05.23)
Kontorland öneririm.
0
halitkin
(17.05.23)
Xbox 360 controller
0
nothing in my way
(17.05.23)
xbox 360 gayet iyidir fakat benim 2014'te aldığımla birkaç yıl önce arkadaşımın aldığı aşırı farklıydı (plastik kalitesi vs. olarak)

Ya microsoft bişeyleri kıstı veya Türkiye'de sahteleri satılmaya başlamış olabilir.
0
nhk ni youkosu
(17.05.23)
(2)

masaj için nereyi tercih ediyorsunuz?

duyurukullanıcısı
nuspa'ya gidiyordum ama son zamanlarda hem çok zamlandı hemde kalitesi kötüleşti.temiz, güzel ve mümkünse az insanın gittiği neresi var?
nuspa'ya gidiyordum ama son zamanlarda hem çok zamlandı hemde kalitesi kötüleşti.

temiz, güzel ve mümkünse az insanın gittiği neresi var?
0
duyurukullanıcısı
(17.05.23)
Nuspa’yi severim, ortakoy subesi de iyi bayagi. Olmadi gumussuyu’nda opera hotel’in spa’si iyiydi. Akaretler’deki w hotel de ayni sekilde ama orasi ucmustur
0
mor oje
(17.05.23)
hafta içi holiday inn pendik.
0
kimlanbu
(17.05.23)
(4)

yurt dışı oy sorusu: seçimin iki turu arasında vatandaşlıktan çıkmak

viyana kangurusu
selam, seçimin iki turu arasında vatandaşlıktan çıkmış olan biri ikinci turda da listelerde var mıdır ve kullanabilir mi? ilk turda kullanmış ve ikinci tur gelmeden kimliğini geri iade etmiş ve pasaportu da delmişler. soru bu nedenle
selam, seçimin iki turu arasında vatandaşlıktan çıkmış olan biri ikinci turda da listelerde var mıdır ve kullanabilir mi? ilk turda kullanmış ve ikinci tur gelmeden kimliğini geri iade etmiş ve pasaportu da delmişler. soru bu nedenle
0
viyana kangurusu
(17.05.23)
E zaten hangi kimlikle kanıtlayacak ki bu belgeleri elinden alındıysa?
Diğer geçerli belgeleri deneyerek tabii zorlayabilir ama zaten ysk'nın sitesinde hala listede var mı kontrol da edebilir.
0
quaker
(17.05.23)
listede adı gözükür muhtemelen. çünkü ysk sitesinde bir duyuru var listeler kesinleştiğine değişiklik olmayacağına dair.

ama oy kullanamaz. kimliği yok +1
0
Lubb
(17.05.23)
kimligi kayip olursa(!) geri de veremez ve oy kullanir büyük ihtimal
0
c1b2k3
(17.05.23)
bence vatandaşlıktan çıkan biri artık türkiye için hiç bir şey yapmasın. gitsin yeni ülkesi için oy atıp, yeni ülkesini düşünsün.
0
mesuta
(17.05.23)
(4)

iş yerinde ortama güzel koku verecek ne kullanabilirim?

gezer
iş yerinde maalesef ki oda arkadaşım ter kokuyor. söyle, yıkansın diyecekler olabilir ama sorum o değil. sürekli oda parfümü vs sıkamayacağıma göre ne kullanabilirim, aklıma bir şey gelmedi. teşekkürler.
iş yerinde maalesef ki oda arkadaşım ter kokuyor. söyle, yıkansın diyecekler olabilir ama sorum o değil.

sürekli oda parfümü vs sıkamayacağıma göre ne kullanabilirim, aklıma bir şey gelmedi.

teşekkürler.
0
gezer
(17.05.23)
kahve,
tütsü,
oto kokusu,
sabit duran oda kokusu(pıstlamayan)
0
erty_ksk
(17.05.23)
Bambular mantıklı bence de. Bizim serviste de bir eleman var ter kokusunu parfümle bastırmaya çalışıyor. İki kokuyu birden almak daha zor. Kenara çekip konuşacağım. Bkz. Kibar olma gerçek ol
0
hasmetizm
(17.05.23)
siz bunu söylemediğiniz sürece kendisini düzeltemeyecek. radical candor yaklaşımına bakarsanız böyle zor konuları konuşmanın yollarını bulabilirsiniz.
0
montreal
(18.05.23)
(2)

schengende 6aylik+ alanlar

ala09
mutlaka ileti tarihli plan gosteriyorlar mi yoksa rastgele mi cikiyor? multiye basvuracagim tabii ama suresi uzun vadeli istiyorum. planladigim avr gezisi once otelde konaklamali daha sonra baska tarihte akraba evine gitmek ise bilet ve davet mektubu gostermeli miyim? bunu yapmak istemiyorum daha bi
mutlaka ileti tarihli plan gosteriyorlar mi yoksa rastgele mi cikiyor? multiye basvuracagim tabii ama suresi uzun vadeli istiyorum. planladigim avr gezisi once otelde konaklamali daha sonra baska tarihte akraba evine gitmek ise bilet ve davet mektubu gostermeli miyim? bunu yapmak istemiyorum daha birinci tatili bile ayarlamadim. biz 1 haftalik planlamistik schengen 6 ay verdi diyen oldu mu hic?

danke
0
ala09
(17.05.23)
hiçbir zaman ileri tarihli ikinci bir plan göstermedim, sürekli 6 ay, 1 yıl, 3 yıl vs. vize aldım. ülkesine göre ve o ülkeden aldığınız kaçıncı schengen olduğuna göre değişir.
0
semyasa
(17.05.23)
pek bir işe yaramıyor. ne vereceklerse onu veriyorlar. biz iş için 1 senelik toplantı tarihlerimizi koyduk birimize 3 ay çıktı diğerimize 6 ay. daha önce aldığınız shengen yoksa 1 ay çıkar
0
mr.goodcat
(17.05.23)
(5)

schengen bitiyor. vize randevusu yok. başka ülkeden alsam ne olur

stevie
selamlar. 26 haziranda schengen vizem bitiyor. 27 haziranda'da ispanya uçak biletim var. ispanya vizesi için ise hiç yer bulunmuyor. vizemi daha önce aldığım almanya'dan alsam? sonra onunla ispanya'ya gitmeye kalksam sorun olur mu?
selamlar. 26 haziranda schengen vizem bitiyor. 27 haziranda'da ispanya uçak biletim var. ispanya vizesi için ise hiç yer bulunmuyor.

vizemi daha önce aldığım almanya'dan alsam? sonra onunla ispanya'ya gitmeye kalksam sorun olur mu?
0
stevie
(17.05.23)
Herkes ilk girişten vize al der ama uzun gün kalış olacaksa uzun kalınan yerden vize almak da bir çözüm. Almanya'da 2 gün işim var sonra 2 hafta ispanya'dayım o yüzden oradan aldım vizeyi dersin Almanyaya girerken, en fazla ispanya'daki konaklamanı göster derler öyle girersin.
0
Bruce
(17.05.23)
peki vizeyi aldığım yere hiç gitmesem?

almanya'ya desem ki: ben ispanya'ya gideceğim. 6 gün kalacağım. ordan sonra ispanya-almanya uçuşum var bu şekilde size gelip 13 gün kalacağım. sonra da evime döneceğim..

vizemi alsam..

Sonra ispanya'ya gidip doğrudan gezip geri dönsem? hastalandım belki sonuçta. ne oluyor ki öyle bişey yapsam?
0
🌸stevie
(17.05.23)
ya da aklıma gelen 2. konu

ispanya gidiş dönüşlü almanya gezisi aldım desem?

uçak barcelona'ya inecek. o gün orayı gezicem. sonra akşam otobüsle almanya'ya gidicem. orda kalıcam 5 gün sonra geri dönüp son gün bir daha barcelona'yı gezdim desem? kim ne bilecek ki? alırım otobüs biletlerini sonra iptal ederim. aradaki ülkelerde pasaport kontrolü oluyor mu? sanmıyorum.
0
🌸stevie
(17.05.23)
Neden bu kadar son dakikaya bıraktınız ki?

Daha önceki vizenizi ispanya'dan aldıysanız bu vizede de oraya başvurmanız şu anlamda manalı, daha uzun vize süresi verebilirler.

Almanya falan öyle çetrefilli işlere kolay kolay vize vermez yani buradan vize verin ama ben ispanya'ya gideceğim sonra almanya falan...

Ya bileti erteleyin ya da bir tur şirketinden randevu almaya çalışın. Tur şirketleri ya da vize acentaları bi şekilde randevu buluyor
0
anten
(17.05.23)
Yunanistandan alın, aynı gün gidip gelin. Çok ucuza turlar var.
0
jazzabel
(17.05.23)
(5)

Nakit avans alternatifi yöntemler ?

sassot
Nakit avansa kısıtlama gelmiş, kartın asgarisini yatırıp sonra tekrar nakit avans olarak çekiyordum. ne yapacağımı bilmiyorum şu an.kredi kartından nasıl tüm limiti çekebilirim?
Nakit avansa kısıtlama gelmiş, kartın asgarisini yatırıp sonra tekrar nakit avans olarak çekiyordum. ne yapacağımı bilmiyorum şu an.

kredi kartından nasıl tüm limiti çekebilirim?
0
sassot
(17.05.23)
kredi kartıyla fiziksel altin alıp kuyumcuda bozdurabilirsiniz, ama tabi masraflı olur.
0
nuisance
(17.05.23)
çözüm bilmiyorum ancak nakit avansa ek olarak kuyum harcamalarına da %30 sınır getirildi. kuyumcudan altın almak çözüm değil.
0
Rumble Fish
(17.05.23)
Asgariyi ödemekte avans çekmek gibidir.
0
hunharca ben
(17.05.23)
www.r10.net
binance kimlik doğrularsanız kartla usdt alabilirsiniz. ama bunu yaparken google play üzerinden ödeme yapmalısınız. diğer türlü yurtdışı nakit çekim olarak yansıyabiliyor.
kartla usdt aldğınızda spottan satarsanız avantajlı bir makas var bir süredir.
0
wop
(18.05.23)
Fiziksel altın işi de engellendi. Bir esnafa git kartı cektir, komisyonunu ver, elden paranı al
0
primetime
(18.05.23)
(5)

Turkiye'den yurtdisina para gondermek

baldur2
En mantikli ve ucuz yol hangisi?Turk lirasini doviz burosunda dolar yapmaya gerek var mi?Transfergo calisiyor? Meblag 150 bin lira civari bu arada.
En mantikli ve ucuz yol hangisi?

Turk lirasini doviz burosunda dolar yapmaya gerek var mi?

Transfergo calisiyor? Meblag 150 bin lira civari bu arada.
0
baldur2
(17.05.23)
ben yakın zamdan da kripto para ile gönderdim. ama tutar daha düşüktü. riskli tabii biraz.
0
mahone
(17.05.23)
7-8 bin euro gönderip geri aldım birkaç ay önce iki parça halinde. wise 6 euro mu ne kesti her transferde.
0
bohr atom modeli
(17.05.23)
@mahone kriptoda nasıl bir risk var anlamadım. stabil koin (usdc-usdt) gönderebilrsiniz rahatlıkla. Tabi karşı ülkede kripto için vergilendirme sistemi nasıl ona da bakmak lazım.
0
nuevo
(17.05.23)
Ben yapi kredi ya da garanti kullaniyorum, swift
0
camussar
(17.05.23)
teb'in anlaşmalı olduğu yurtdışı bankaları var. en masrafsız ve kolay yolu bu.
0
roe
(17.05.23)
(3)

bu abla kim?

oberon
https://www.instagram.com/p/CsQQ0NdoLzR/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==serbestiyet gibi mecralarda yazı yazan biri ama adını bulamadım bi türlü
www.instagram.com


serbestiyet gibi mecralarda yazı yazan biri ama adını bulamadım bi türlü
0
oberon
(17.05.23)
emin değilim ama sevgi kılıç olabilir mi?
0
rakicandir
(17.05.23)
sevgi kilic degil ama kim bilmiyorum
0
ala09
(17.05.23)
bbc'de de yazmış galiba
0
🌸oberon
(18.05.23)
(6)

video mülakat ve iş görüşmesi

hknty
part time bir iş için video mülakat ve olursa daha sonra sanırım yüz yüze mülakata girmem gerekecek. ancak sosyal fobim var :( erteliyorum. yapmasam mı? zaten bana göre de bir iş değil. daha önce hiç mülakata falan girmedim.
part time bir iş için video mülakat ve olursa daha sonra sanırım yüz yüze mülakata girmem gerekecek. ancak sosyal fobim var :( erteliyorum. yapmasam mı? zaten bana göre de bir iş değil. daha önce hiç mülakata falan girmedim.
0
hknty
(17.05.23)
Girin, deneyim olur.
0
Kahvedesu
(17.05.23)
müthiş deneyim olur, kaçırmayın.
0
benaslinda
(17.05.23)
Eğer şimdi pratik yaparsanız İleride sizlik işler için mülakata girerken daha rahat hissedersiniz. Kaçırmayın yani. Deneyim diye düşünün.
0
zimbirik
(17.05.23)
dene mutlaka. kaybedecek bir şey yok. her mülakat bir tecrübe. ben öyle bakıyorum.
0
ezkaza
(17.05.23)
girmicem çünkü :/ pbs.twimg.com
0
🌸hknty
(17.05.23)
mülakata girdim. ancak aptalca bir şey söyledim :') sorulara verilen sürede cevap verip kaydetmek gerekiyordu. sırf süreyi doldurmak için aptalca bir şey söyledim. o kadar aptalcaydı ki ölüyorum utançtan. :/ ama tecrübe oldu.
0
🌸hknty
(19.05.23)
(1)

cmk avukat sorusu (danışmanlık değil)

ckorkmaz
hem müşteki hem şüpheli olduğum nur topu gibi bir davam var. şimdilik basit yargılama aşamasında olduğu için henüz duruşması görülmeyecek. karşı taraf bu süreçte bir avukat tutmuş, benim ne yazık ki öyle bir şansım yok. cmk avukatı ile ilgili olarak:1- hangi durumlarda atanır, benim durumumda mümkün
hem müşteki hem şüpheli olduğum nur topu gibi bir davam var. şimdilik basit yargılama aşamasında olduğu için henüz duruşması görülmeyecek. karşı taraf bu süreçte bir avukat tutmuş, benim ne yazık ki öyle bir şansım yok. cmk avukatı ile ilgili olarak:

1- hangi durumlarda atanır, benim durumumda mümkün mü?
2- benim bir şey yapmam gerekli mi, gerekliyse hangi aşamada?
0
ckorkmaz
(17.05.23)
Mahkemeye savunmamız için cmk ilgili maddesi uyarınca ocas sistemi üzerinden müdafi talep ettiğinizde dair yazılı dilekçe vermeniz yeterli.

Suçlu bulunmanız halinde karşı tarafa vekalet ücreti ödeyeceğininizi ve yargılama masraflarının üzerinize kalacağını da unutmayın o yüzden davanızda haklı durumdaysanız ücreti mukabilinde bir müdafi tutmanız daha yararınıza olacaktır.
0
apocalipy
(17.05.23)
(5)

vakti dışında ezan?

jeanne hebuterne
biraz önce mahallemdeki (fenerbahçe) camiden ezan okundu? neden olabilir sizce?
biraz önce mahallemdeki (fenerbahçe) camiden ezan okundu? neden olabilir sizce?
0
jeanne hebuterne
(17.05.23)
e vakti?
0
kibritsuyu
(17.05.23)
ne ezanı oluyo peki? ezan saatlerini kontrol ettim buraya yazmadan? 04:43'de okundu.
0
🌸jeanne hebuterne
(17.05.23)
sabah ezanı imsak vaktinden belli bir süre sonra okunuyor Ramazan ayı hariç.
0
meiyisi
(17.05.23)
ramazan ayında büyük bir hata yapılarak alakasız bir saatte ezan okunuyor. gerçek saati bu.
0
alperz
(17.05.23)
ramazanda sabah namazı vakti girişinde; diğer zamanda, genelde, sabah namazı vaktinin (güneş) çıkmasından 60 dakika öncesinde okunuyor sabah ezanı.
0
abbabaabbaababbabaababbaabbabaab
(17.05.23)
(4)

TİP oyları neden görünmüyor?

basaran
Tutanakta 43 oy aldığı görünürken YSK'nın sonuçlarında TİP yer almıyor. "Diğer" yazan bir kutucuk var 54 oy görünüyor. Hatalı bir giriş mi var, yoksa mantıklı bir açıklaması var mı?
Tutanakta 43 oy aldığı görünürken YSK'nın sonuçlarında TİP yer almıyor. "Diğer" yazan bir kutucuk var 54 oy görünüyor. Hatalı bir giriş mi var, yoksa mantıklı bir açıklaması var mı?
0
basaran
(17.05.23)
Digerin icinde diger partilerle birlikte tip de var.
0
unidentified floating object
(17.05.23)
Ysk'nın sonuçlarında tip yer alıyor ama chp'nin sitesinden baktığınız için onlar kolaylık olması için sadece barajı kendisi geçen partileri ayrı yazmaya karar vermişler
0
ted
(17.05.23)
aynı meraka ben de düştüm. aşağıdaki adreste gördüm orjinal tutanağı.
tutanak.oyveotesi.org
0
tukenmez adam
(17.05.23)
tip ve diğer küçük oy alan partiler diğer seçeneği altında listeleniyor. ysk sisteminde de chp sisteminde de akp sisteminde de böyle.
0
ezkaza
(17.05.23)
(3)

Futbol, basketbol formanız var mı

dissendium
Merhabalar. Futbol, basketbol formanız var mı? Spor dışında giyiyor musunuz? Messi futbolu bırakmadan bir Messi forması almak geliyor içimden.
Merhabalar. Futbol, basketbol formanız var mı? Spor dışında giyiyor musunuz? Messi futbolu bırakmadan bir Messi forması almak geliyor içimden.
0
dissendium
(17.05.23)
Lee Eul-yong'ın antrenmanda kendi giydiği forması var, kıymetinden giyemiyorum :) Anca halı saha maçına gidersem.

O kim diyenlere: www.youtube.com
0
halitkin
(17.05.23)
var, imzalı olanları giymem için özel bir neden olması gerekiyor yoksa giymiyorum. Ac Milan'nın gri antreman forması vardı eski sezonlardan onu dışarıda çok giydim, hala duruyor ama artık dışarıda giymek için pek uygun değil.
0
bartholomew87
(17.05.23)
Roma ve Liverpool var. Beşiktaşlıyım :) Maç dışında giymem.

Beşiktaş'ın 100. yılında çıkardığı nostalji forması da vardı ama kayıp sanırım.
0
gabe h coud
(17.05.23)
(11)

Ülkeye dair umudunuz kaldı mı?

canım sıkılıyor
Zaten son 5 senedir sabrediyordum şimdi napacam bilmiyorum. İşım var ama torpili olmayan yükselemiyor akademik kariyer desen orda da aynı terane. Sabah 6da kalkıp işe gideceğim ama hiçbir amacım yok. Kültürlü biri olmanın ne anlamı var ki Afganistanda? Yurt dışına gitmesi zor orda hayat sürdürmesi d
Zaten son 5 senedir sabrediyordum şimdi napacam bilmiyorum. İşım var ama torpili olmayan yükselemiyor akademik kariyer desen orda da aynı terane. Sabah 6da kalkıp işe gideceğim ama hiçbir amacım yok. Kültürlü biri olmanın ne anlamı var ki Afganistanda? Yurt dışına gitmesi zor orda hayat sürdürmesi de. Kısacası hedefsizim taliban yönetimindeki Afganistan halkı gibiyim. Siz neler yapıyor nasıl motivasyon buluyorsunuz kendinizi geliştirmek için?
0
canım sıkılıyor
(17.05.23)
Türkiye ekonomik açıdan hep sorunlu bir ülkeydi ama eğlenceli bir ortam vardı. Artık bu yok. Kültür olarak hep irticaya yatkınlık vardı. Bu da bu dönemde patladı. Geçmişte benzer tablo olmasına ordu engel oldu.

Torpil falan bu topraklarda osmanlı'dan beri var.
0
roe
(17.05.23)
torpil heryerde var, bizdeki kadar kor gozune parmak seklinde yapilmiyor ve adi networking olmus.

beyaz yakaysan ziplayarak yukselmeni oneririm, ilk 20 sene ayni sirkette 2-3 seneden fazla kalmayacaksin, her zipladiginda pozisyon ve maas yukselterek ilerleyeceksin.

fortune favors bold, risk alman lazim..
0
cooperr
(17.05.23)
Mesele ekonomi değil ki sadece. Mesela 20 sene önceki komedi dizisi bile şimdikilerden komikmiş. Masonlar hakimmiş ülkeye artık tarikatçılar hakim ve Erdoğan seçilirse daha da artacak.
0
🌸canım sıkılıyor
(17.05.23)
gençlere çok güveniyorum. 15 yaşındaki çocuk reddit'te "beyler, reşit olmadan müşahit olabilir miyim" diye soru soruyor. gözlerim doldu. bu senin derdin mi olmalıydı kardeşim.

geçen sene ülkeye global headler gelmişti. ülkeyi anlattım, sunum yaptım. kısa ve orta vadede umudum yok dedim. yolsuzlukları anlattım ve bu düzenin değişmesinin çok zor olduğunu anlattım. "yolsuzluk insanınızın karakterine oturmuşsa, devletin her yerine sızmışsa burada başka bir karar vermek lazım, ülkeden çıkmayı bile düşünebiliriz" dediler. kendi ayağıma sıkıyordum neredeyse.

bu hafta örneğin, yatırım teşvik nedeniyle bir vergimizden muafız. buna istinaden yatırım yapılmış. adamlar telefonla arıyor, geçmiş beş yıla vergi kesmişler. e kanun, hakkımız diyince, biz resen yapıyoruz, mahkemeye gidin diyorlar. yazılı hiç bir şekilde dönülmüyor. ama artık korku duvarı yıkılmış, telefonda görevliye söylemediğim kalmadı.
0
gabe h coud
(17.05.23)
oncelikle torpil her yerde var ve hep vardi. avrupa ulkesinde neymis cvye yas yazilmazmis... romantiklik baska bi sey degil.

peki yazmadin, gorusmeye cagrildin, elenmen yasak mi?!

kimse kimseyi kayirmiyor mu saniyorsun mesela ingilterede. yurt disinda iyi bir ulkede hayatini surdurebilecek durumda bile olsan yukselememe ihtimalin buradakinden daha fazla. sen fransiz degilsin ki ingilterede biraz rahat olasin. nereye gitsen orta dogulusun irkciliktan yukselememe ihtimalin var yani.

tek derdin isinse, bu ulkede oyle boyle bir yerlere gelirsin merak etme.

ben de umutsuzum ama secim sonrasi umutsuzluk seviyem degismedi. hep umutsuzdum. kemal gelse ne olacakti, en onemli sorunumuz siginmacilar bizim. cozulecek miydi... bu daha iyi gunlerimiz, hani su an senin onune haksiz yere gecen turkler var ya yakinda suriyeliler de eklenecek onlara.
0
Kittie
(17.05.23)
Bizim mahallede bir kıytırık özel okul vardı f etö olayları olduğunda kapattılar. o okulu sonra adı kopuzlar öğrenci yurdu oldu. (cemaat yurdu)sonra adını ilim yayma cemiyeti olarak değiştirdiler. dün bir tabela eklediler gençlik ve spor bakanlığı diye. bu toplamda şöyle olmuyor mu , kopuzlar ilim yayma cemaati gençlik ve spor bakanlığına bağlı. müsait bir zamanda resmini atayım o zaman daha iyi yorumlanabilir. bu arada muhit kozyatağı
0
rumpleteazer
(17.05.23)
Çözüm öneriniz nedir peki? Umutsuz bir şekilde yaşanır mı. 5 senedir huzurluyum belki ama mutsuzum. Sevdiğim ne bir insan ne bir şey var.
0
🌸canım sıkılıyor
(17.05.23)
canım sıkılıyor+1 kesinlikle. ekonomik sikintiyi her turlu kaldirabilirim ama sosyal hayatin tatsizligindan, otokrasiden, kalitesizlikten, egitimsizlikten, sansurden, cahillikten, dis sikmaktan yoruldum.
0
ala09
(17.05.23)
kittie +128, ki kendisine genelde katilmam :)
0
cooperr
(18.05.23)
umut her zaman vardır rocky
0
mysql34
(18.05.23)
yoktu.
o yüzden önüme yurt dışında çalışma fırsatı çıkınca 2019'da hiç düşünmeden değerlendirdim.
hala yok.
gerçi genel olarak hayata dair umudum yok.
olay ülkeye dair umudu olmamaktan hiç bir şeye dair umudu olmamaya döndü.
0
rain when i die
(18.05.23)
(1)

İnegöl'den Kayseri'ye en rahat ulaşım

mirafiori
Yabancı bir arkadaş soruyor. Arabayla 7 saat civarı, sabiha'ya yol 2 saat civarı, indi bindi checkindi uçuş süresi derken 4-5 saat oluyor. Yolları nasıl karayoluyla (transfer olacak muhtemelen) daha mı rahat gidilir?
Yabancı bir arkadaş soruyor. Arabayla 7 saat civarı, sabiha'ya yol 2 saat civarı, indi bindi checkindi uçuş süresi derken 4-5 saat oluyor. Yolları nasıl karayoluyla (transfer olacak muhtemelen) daha mı rahat gidilir?
0
mirafiori
(17.05.23)
Karayolu en mantıklısı.
0
duster
(17.05.23)
(4)

Ölmeden önce mal Paylaşımı Nasıl Yapılır?

camussar
Anne baba hayatta, cesitli gayrimenkuller var, bunu hayattayken paylastirmak istiyoruz. Nasil yapabiliriz? 6 kardes. Hukuken nasil olur? Tesekkurler
Anne baba hayatta, cesitli gayrimenkuller var, bunu hayattayken paylastirmak istiyoruz. Nasil yapabiliriz? 6 kardes. Hukuken nasil olur? Tesekkurler
0
camussar
(16.05.23)
böyle ciddi bir şey için bir avukata danışın. hem sağlıklı bilgi verir hem yapılacak işlemleri de yapabilir
0
paintov
(17.05.23)
Eşit paylaşılmayacak mı?

Eşit paylaşılmayacaksa avukattan yardım alın ki her muris ona göre sözleşmeye onay vs versin.

Ha yok eşit paylaşacaksanız, zaten problem olmaz. Ki eşit olacaksa ölmeden mal paylaşmanın da pek bir getirisi yok gibi.
0
John Bloor
(17.05.23)
1 esit paylasilmayacak, bazilari feragat ediyor
2 her bir gayrimenkul, 6ya bolunmeyecek. Atiyorum a kisisi bir ev, b kisisi bir arsa gibi, mevcutta herkes ok, ama yillar sonra sacma sapan davalar acilmasin diye ebeveynler bugunden cozmek istiyor, kendileri hayatta iken
0
🌸camussar
(17.05.23)
Eğer böyleyse kesinlikle sonradan davalar açılmasın diye bir avukattan, hatta bu konuda uzman bir avukattan yardım almak lazım.
0
John Bloor
(17.05.23)
(3)

Sprey yağdanlık

Mirket
Güzel püskürtüyor, donmuyor, tıkanmıyor dediğiniz, önerebileceğiniz bir çeşidi var mıdır?
Güzel püskürtüyor, donmuyor, tıkanmıyor dediğiniz, önerebileceğiniz bir çeşidi var mıdır?
0
Mirket
(16.05.23)
nano-pax.com

Eşime sıcak hava fritözü aldıktan sonra bu fısfısları da iyice araştırıp bu ürünü aldım, kendisi çok memnun, tavsiye ederim. Verdiğim adresten alırsanız NPSM10 kupon kodunu sepette ekleyin, %10 indirim olmuş, ben de öyle almıştım.
0
zaman ilac degil insanlar unutkan
(17.05.23)
Sonuncuyu sen almışsın Abi. Stokta yok :)
0
🌸Mirket
(17.05.23)
www.hepsiburada.com

Ben de birkaç ürün denedikten sonra şükür bunu buldum. Yağı fışkırtmıyor, gayet homojen bir şekilde dağıtıyor.
0
marjory
(17.05.23)
(8)

Arabayi suraya cekip sahili izliyorum, denizi izliyorum dediginiz bir yer ?

balpolen
Var mi? Yagmur yagarken, arabada kitap okumayi cok seviyorum da. Ama dalga sesi de olmali:)
Var mi? Yagmur yagarken, arabada kitap okumayi cok seviyorum da. Ama dalga sesi de olmali:)
0
balpolen
(16.05.23)
Kadıköy-Moda sahilinde kapatmadılarsa böyle bir alan vardı. Şehir merkezinde burası geldi aklıma. Otoparkların denizi gören tarafları genelde görüşü kapatan şeylerle dolu. Bir de Üsküdar sahili var. Orada denize paralel park ediyorsun tabii. Aynı şeyi verir mi, bilmiyorum.
0
nawar
(16.05.23)
north berwick'e geçen aralıkta gittiğimde çok sevmiştim baya üşüyüp arabaya sığınıp dediğinden bir kuple yapmıştım keyifliydi. klasik olarak portobello beach'te vardı ama orası sakin ve huzurlu değil o kadar. yağmur da dalga sesi de eksik olmaz zaten buralarda
0
avatar is back
(16.05.23)
Var. Balıkesir Altınoluk ta sahin tepesi
0
deer hunter
(16.05.23)
bodrum aktur (bitez)
0
etna
(16.05.23)
Denize paralel ayni seyi vermiyor malesef ya, verse zaten cadde tarafinda dururum
0
🌸balpolen
(16.05.23)
sahil şeridindeki İBB otoparklarına bakın bence. bir iki tanesi "oaa buradan çok güzel izlenir" dedirtmişti. İsim hatırlayamadığımdan böyle abuk bir cümle ile cevapladım.
0
sparkle kiddle
(16.05.23)
Avrupa yakasında Kireçburnu sahilden Sarıyer ve sonrasına var öyle yerler.

Benim en sevdiğim Garipçe'deki kalenin oradaki yer ve Rumeli Feneri'nin oralarda bulduğum şu an tarif edemeyeceğim kayalıklar.

Her iki yerde de içen vs. oluyor yalnız gidecekseniz temkinli olun ne olur ne olmaz.
0
chicha_v2
(16.05.23)
dolmabahçe sarayının yanındaki çay bahçesi.harika bir ortam.
0
since1907
(17.05.23)
(1)

8-9-10 Şubat tarihlerinde atılan tweet sayısı?

bapyemir
arkadaşlar selamlar,ablamın cancel culture konulu akademik çalışması için #netflixboykot #starbucksboykot #spotifyboykot 8-9-10 şubat tarihlerinde bu hashtagler kullanılarak atılan tweet sayılarını öğrenmenin bir yolu var mı acaba?Tşk
arkadaşlar selamlar,

ablamın cancel culture konulu akademik çalışması için #netflixboykot #starbucksboykot #spotifyboykot 8-9-10 şubat tarihlerinde bu hashtagler kullanılarak atılan tweet sayılarını öğrenmenin bir yolu var mı acaba?

Tşk
0
bapyemir
(16.05.23)
www.exportdata.io
getdaytrends.com
www.twtdata.com
www.twitter-trending.com netflixboykot keyword'ü ile arattığımda 6 şubat'a ait atılan tweet sayısını göstermeyen bir tt buldum mesela. günü ve saati burdan çözüp üstteki sitelerde gezinebilirsiniz. starbucksBoykot için ise 12k tweet atılmış.

detaylı kurcalamak, 1*2 saat kafa yormak gerek
0
avatar is back
(16.05.23)
(5)

Siparişi bekleyeyim mi?

Unde bach canim
Bilindik bir kıyafet markasının kendi sitesinden alışveriş yaptım. 10-11 mayısta verdiğim sipariş 12 mayısta kargoya verildi diye mesaj geldi marka üzerinden. Ama getirecek olan aras kargo daha mesaj atmadı, gönderdiklerini takip no geçersiz diyor. Linke tıklayınca bilgileriniz alınmıştır diyor. Bay
Bilindik bir kıyafet markasının kendi sitesinden alışveriş yaptım. 10-11 mayısta verdiğim sipariş 12 mayısta kargoya verildi diye mesaj geldi marka üzerinden. Ama getirecek olan aras kargo daha mesaj atmadı, gönderdiklerini takip no geçersiz diyor. Linke tıklayınca bilgileriniz alınmıştır diyor. Bayağı uyguna da aldığım için iptal edesim gelmiyor. Bekleyeyim mi?
0
Unde bach canim
(16.05.23)
bekle
0
ala09
(16.05.23)
Fiyat değişmediyse bir tane daha al, teslim almazsın fazla gelirse.
0
michael_knight
(16.05.23)
Arada benimde başıma geliyor. Kargo takip no geçersiz diyor ama en geç bir gün içinde düzelmiş oluyor.
0
nhtzmc
(16.05.23)
Bekle, kargoya verildikten 10 gün sonra falan gelmişti benim, yine bilindik markaların birinden.
0
kafasizbiri
(17.05.23)
1 hafta olmuş daha. zaten uygun fiyata almışsın bekle
0
paintov
(17.05.23)
(1)

engelli vergi indirimi belgesi gelir idaresi başkanlığı

konstantin dimitric levin
merhabalar,yakın zamanda engelli vergi indirim belgesi alan var mı? interaktif vergi dairesi üzerinden engelli vergi indirimi belgesi başvurusu sonrası kaç gün içinde bu belge çalıştığımız iş yerine ulaşır acaba? babam şu an çalışmıyor ve başvuru anından belge gelene kadar da sigortalı olmak gerekiy
merhabalar,
yakın zamanda engelli vergi indirim belgesi alan var mı? interaktif vergi dairesi üzerinden engelli vergi indirimi belgesi başvurusu sonrası kaç gün içinde bu belge çalıştığımız iş yerine ulaşır acaba? babam şu an çalışmıyor ve başvuru anından belge gelene kadar da sigortalı olmak gerekiyormuş? çok uzun sürer mi acaba bilgisi olan var mıdır? yazabilirsen sevinirim
0
konstantin dimitric levin
(16.05.23)
İnteraktif vergi dairesi üzerinden başvurdum.Ertesi gün arayıp rapor numaranı sordular telefonla.Kasımda başvuru yaptım,hala belge işyerime gelmedi.
0
arenas
(16.05.23)
(6)

vatandaş oy sayımına kalıp tutanağın fotosunu çekebilir mi?

0zlem
şimdi radyoda duydum. var mı böyle bir şey?oy verdiği yer için soruyorum
şimdi radyoda duydum. var mı böyle bir şey?

oy verdiği yer için soruyorum
0
0zlem
(16.05.23)
evet
0
freebird5406_2
(16.05.23)
evet isteyen herkes oy sayımını takip edebilir, tutanağın fotoğrafını çekebilir.
zaten sonuçlar ilan edilip kapılara da asılıyor herkes görsün diye.

ama ıslak imzalı tutanağı alıp yanında götüremez, onun için bir partiden müşahit olması lazım. ki bu da aşırı kolay bir şey.
0
patronaj1
(16.05.23)
Tutanak islemler bittikten sonra kapiya asilir. Isteyen fotografini cekebilir.
0
ne istedigini bilmeden aglayan cocuk
(16.05.23)
Evet. Islak imzalı tutanak vermezler ama sayımı izleyebilirsin (ki izle) ve fotoğrafı çekebilirsin (ki çek). Sayım sonrasında kapıya asarlar imzalı tutanak bu arada.
0
nawar
(16.05.23)
Evet var.
O yüzden ismi "gizli oy, açık sayım"
0
michael_knight
(16.05.23)
evet, o yüzden derler ki, "oyu kimin verdiği değil, kimin saydığı önemlidir".
Bu arada oy verdiğiniz sandık olmasına bile gerek yok.

Herhangi bir sandık da olabilir. Yani sizin sandığınızda tanıdığınız biri varsa, başka sandığı da takip edebilirsiniz.
0
burfak
(17.05.23)
(1)

2023 secimi icin sandik numaralarinin listesine nasil erisebilirim?

duyulmasi gerektigi kadar
ulkedeki tum sandiklarin sandik numaralarina ihtiyacim var, elinde boyle bir liste olan ya da surdan erisebilirsin diyorsaniz yardimlarinizi bekliyorum.
ulkedeki tum sandiklarin sandik numaralarina ihtiyacim var, elinde boyle bir liste olan ya da surdan erisebilirsin diyorsaniz yardimlarinizi bekliyorum.
0
duyulmasi gerektigi kadar
(16.05.23)
saydik.biz
0
efruz
(16.05.23)
(3)

gümrük sorusu?

bir ileti paylastim
selam,almanya'dan diş ile ilgili malzeme sipariş etmek istiyorum. adamlar yolluyor da ülkemize, fakat akılda bir soru... gümrükte takılırsa vergilendirmesi en çok ne olabilir? neyi göze almalıyım? ürün gümrükte kalır mı? dhl ile yollayacaklar kargoyu? teşekkürler.
selam,

almanya'dan diş ile ilgili malzeme sipariş etmek istiyorum. adamlar yolluyor da ülkemize, fakat akılda bir soru...

gümrükte takılırsa vergilendirmesi en çok ne olabilir? neyi göze almalıyım? ürün gümrükte kalır mı? dhl ile yollayacaklar kargoyu?

teşekkürler.
0
bir ileti paylastim
(16.05.23)
Yasaklı bir ürün değilse parantezinde 150 Euro’nun üstündeyse hiç bulaşmayın. Altındaysa Amazon’dan alır gibi alabilirsiniz, vergi %30. Gümrüğe her halükarda girer.
0
orient blue
(16.05.23)
Ben üçyüz küsür Dolar'a bir AB ülkesinden kıyafet almıştım. DHL ile ülkeye geldi bugün hatta. Ancak orient blue'nun uyardığı gibi gümrüğe takıldı. Parası neyse DHL'den haber verirler ve öder geçer diyordum ancak öyle kolay değilmiş. Çok sayıda yazışma ve noter tasdikli evraklar dahil ömür törpüsü angaryalar istediler. Yıldım ve iade istedim. O da ayrıca ücrete tabi olacak. Özetle, 150 Euro üstüyse ve çok mühim değilse uğraşmayın.
0
nhtzmc
(16.05.23)
devlet postası ile göndermelerini isteyin (bizim ptt gibi). dhl ile uğraşmazsınız.
0
izole
(17.05.23)
(9)

Arabayı kaça yıkatıyorsunuz?

canbonomobenseno
Selamlar,Güncel fiyatlar nedir acaba? Konum da belirterek yazarsanız genel bir bilgi sahibi olunmuş olur.İstanbul Kadıkoy civarı önerebileceğiniz yer var mıdır?Teşekkürler,
Selamlar,

Güncel fiyatlar nedir acaba? Konum da belirterek yazarsanız genel bir bilgi sahibi olunmuş olur.
İstanbul Kadıkoy civarı önerebileceğiniz yer var mıdır?
Teşekkürler,
0
canbonomobenseno
(16.05.23)
Avrupa yakasında muhtelif yerlerde iç ve dış 120 TL.
0
liberal
(16.05.23)
150 iç dış süngerli-sedan
170 iç dış süngerli-suv

fırçalı ise 20 tl eksiği

ankara
0
jelly bear
(16.05.23)
maltepe-iç dış 180 araç suv

15 gün için 200 liraya çıktı bile fiyat
0
prezarlatif
(16.05.23)
meydan avmde normal araba için 200TL verdim iç dış için cumartesi günü. bir ay önce 150TL idi.
0
inheritance
(16.05.23)
150 iç dış. Sarıyer Maslak
0
gabe h coud
(16.05.23)
ankara da en son 230 tl vermistim yanlis hatirlamiyorsam
0
sweetoffice
(16.05.23)
Sariyer-ayazaga 80 dis - hatchback
0
mor oje
(16.05.23)
Konak İzmir / İç-Dış Sedan 80 TL

Benzinlik içindeki oto yıkamacı
0
paraustunualmayanadam
(16.05.23)
kendi şampuanım ve bezimle yıkıyorum otomatlarda. yaklaşık 30-40 tl arası.
0
false pretension
(16.05.23)

temel çizim eğitimi kaynak önerisi

sondan birinc
Merhaba, 37 yaşındayım, hobi amacıyla çizim yetkinliğimi geliştirmeyi ümit ediyorum, bu konuda bana kaynak önerisi verebilecek (udemy eğitimi, eğitim kitabı ya da diğer kaynaklar...) olan ve bu süreçte nasıl bir yol haritası izlemem gerektiği ile ilgili tavsiyesi olabilecek deneyimli arkadaşlara şim
Merhaba, 37 yaşındayım, hobi amacıyla çizim yetkinliğimi geliştirmeyi ümit ediyorum, bu konuda bana kaynak önerisi verebilecek (udemy eğitimi, eğitim kitabı ya da diğer kaynaklar...) olan ve bu süreçte nasıl bir yol haritası izlemem gerektiği ile ilgili tavsiyesi olabilecek deneyimli arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
0
sondan birinc
(16.05.23)
(6)

Ev icin kamera, xiaomi alternatifi

fakyoras
Selam,Normalde xiaomi’nin kameralari var evde. Ama bir de ne goreyim bulut kullanimini tamamen kaldirmislar, artik 9 saniyelik videolari bile goremiyoruz. Eve bir sey olsa, gelen kisi kamerayi alip gitse haberimiz olmayacak. Bulut aboneligine baktim, aylik 53 pound diyor (bu gercek mi yav, soygun).B
Selam,

Normalde xiaomi’nin kameralari var evde. Ama bir de ne goreyim bulut kullanimini tamamen kaldirmislar, artik 9 saniyelik videolari bile goremiyoruz. Eve bir sey olsa, gelen kisi kamerayi alip gitse haberimiz olmayacak.

Bulut aboneligine baktim, aylik 53 pound diyor (bu gercek mi yav, soygun).

Bu isin alternatifi nedir?

rasberry pie’yla bi sunucu falan kurup onun uzerinden bisi yapabilir miyiz veya bu urunlerin alternatifi nedir?

Simdiden tesekkurler
0
fakyoras
(16.05.23)
anker eufy 360 kullanıyorum. kameradan memnunum ama en son buluttaki kayıtlarla ilgili epey bir güvenlik açığı olduğu yazılıyordu.
0
barabas
(16.05.23)
Ring - tek gecerim
0
sunriseee
(16.05.23)
Wyze Cam var. ücretsiz olarak 12 saniye görüntü kaydediyor. Bunu 5 dakikada 1 kere yapıyor. Cam Plus üyesi olursanız özellikler sınırsız hale geliyor. Aylık 2 dolardı en son.
0
iustitia omnibus
(16.05.23)
Tp-Link Tapo C210 kullanıyorum. Çok memnunum. Araştırmanızı öneririm.
0
xuma
(16.05.23)
Tp-Link Tapo C210 bende de var işimi görüyor. Bulut kullanmadım hafıza kartı üzerine kaydediyor.
0
goodz
(16.05.23)
TP link kullandım uzun sürelerle, sürekli takılıyor ve epey sorunlu, bulut da paralı, bilginiz olsun başka markalara yönelin derim
0
babafingo
(17.05.23)

Araç kiralarken kredi notu

gallienus
yolcu360 üzerinden araç kiraladıktan sonra, kirala yapılan firma teslimat sırasında kredi notu sorgulaması yapıyor malum.Benim geçen yıl kredi notum 1300 küsürdü, şimdi baktım 1220'ye düşmüş, az risklinin başlarında görünüyor. Niye düştü onu da anlamadım, düzenli ödeme yapıyorum. Geçen yıldan bugüne
yolcu360 üzerinden araç kiraladıktan sonra, kirala yapılan firma teslimat sırasında kredi notu sorgulaması yapıyor malum.
Benim geçen yıl kredi notum 1300 küsürdü, şimdi baktım 1220'ye düşmüş, az risklinin başlarında görünüyor. Niye düştü onu da anlamadım, düzenli ödeme yapıyorum. Geçen yıldan bugüne kadarki tek fark, 1 kredi çektim ve nakit avans kullandım, bu yüzden düşmüş olabilir mi? Ki bunları da düzenli ödüyorum, ona rağmen niye düşüyor çözemedim.

Neyse asıl sorum, firmaların burdaki minimum puanı kaç? Puanım kaç olursa sorun çıkarmazlar?

Central firmasından kiralıyorum bu arada. Burdan beşinci kiralamam falan olacak, düzenli müşterileri gibi bir şey oldum artık nerdeyse.
0
gallienus
(16.05.23)
(2)

Eski tarihli çeyrek altını yenisiyle değiştirmek

condom kurşunu
Mümükün mi aradaki farkı vererek ya da bedava bi şekilde kuyumcudan yapabiliyor öuyuz?
Mümükün mi aradaki farkı vererek ya da bedava bi şekilde kuyumcudan yapabiliyor öuyuz?
0
condom kurşunu
(16.05.23)
Geri satarken tarihine göre fiyat verdiklerine göre o fark ile değişirler de sanki.
0
John Bloor
(16.05.23)
Yaparsın da, eski, yeni tarih farkını alır. Paragöz biriyse alım satım makasının tamamını ya da bir kısmını tırtıklamak ister. Şu an İzmir'de çeyrek altında eski yeni tarih arasındaki fark 10 lira.

2380 lira- 2370 lira da Kemeraltı, kuyumcular çarşısı fiyatları
0
Mirket
(16.05.23)

Ayak pudrası ile normal pudranın farkı var mı?

Unde bach canim
Antiperspirant diyor ama?
Antiperspirant diyor ama?
0
Unde bach canim
(16.05.23)
(3)

Ayna - Hareket Sensörü

sos fistik olsun mu
hareket sensörlü bir gece lambası alacağım ama kullanacağım yerin karşısında ayna var ve aynadaki görüntüyü görüp çalışırsa işimi görmez.hareket sensörünün çalışma prensibi nedir? aynadaki görüntüden tetiklenir mi?
hareket sensörlü bir gece lambası alacağım ama kullanacağım yerin karşısında ayna var ve aynadaki görüntüyü görüp çalışırsa işimi görmez.

hareket sensörünün çalışma prensibi nedir? aynadaki görüntüden tetiklenir mi?
0
sos fistik olsun mu
(16.05.23)
Görüntüden etkilenmemesi lazım. Hatta camın arkasındaki hareketi bile algılamıyor diye biliyorum
0
kisa
(16.05.23)
Hatta
www.alarmgrid.com:~:text=No%2C%20alarm%20motion%20sensors%20do,not%20easily%20detected%20through%20glass.
0
kisa
(16.05.23)
Şu an Xiomi'nin sensörlü lambasını denedim. Aynadaki görüntüden etkilenmiyor.

İstersen gece karanlığında bir daha denerim.
0
Mirket
(16.05.23)
(4)

Vadeli döviz hesabı önerisi

jemjum
Selam güzel insanlar,Halihazırda 3bin dolar bankada öylece yatıyor.Bu paranın sıfırdan yüksek bir getirisi olması için oluşturulması gereken en akıllıca hesap nerededir?Kullandığım bankalar garanti, ak, Yapı kredi, iş, halkTeşekkürler
Selam güzel insanlar,

Halihazırda 3bin dolar bankada öylece yatıyor.
Bu paranın sıfırdan yüksek bir getirisi olması için oluşturulması gereken en akıllıca hesap nerededir?
Kullandığım bankalar garanti, ak, Yapı kredi, iş, halk

Teşekkürler
0
jemjum
(16.05.23)
burgan
0
burakdonmez95
(16.05.23)
eurobond ya da yurtdışı hisse. döviz faizleri yerlerde sürünüyor.
0
zakk
(16.05.23)
3bin dolar güzel bir miktar. euroband ya da yurtdışı bono u2güzel getiri bilir. yazılımcı mısınız?
0
belirsizlik
(17.05.23)
Türkiye cds'lerinin yükselmesiyle eurobond faizleri yüzde 9lara çıktı. Devletin temerrüde düşmeyeceğine güveniyorsanız eurobond alabilirsiniz.
0
synesthesia
(17.05.23)
(5)

Meclis mi, cumhurbaşkanı mı güçlü?

vizivozo
Şu anki sistemde.Farklı partilerde olursa ne olur?
Şu anki sistemde.
Farklı partilerde olursa ne olur?
0
vizivozo
(16.05.23)
Cumhurbaşkanı
0
logisticsmanager
(16.05.23)
Meclis'te yeterli çoğunluğun varsa bütün cb kararnamelerini iptal edebiliyorsun. 360'ın varsa anayasayı değiştirebiliyorsun veya seçimleri yenileyebiliyorsun. Meclis daha "güçlü" o yüzden.

Fakat mecliste ne idüğü belirsiz 600 tane adam bi konuyu tartışıp edip bi karara varana kadar, alanında uzman danışmanlara araştırıp kısa sürede kararname çıkartabiliyorsun. O açıdan daha "güçlü" değil ama daha "efektif".

Yukarıda bahsettiğim meclis çoğunluğu / cb olayının farklı partilerde olma ihtimali çok düşük. Öyle bişey olursa tekrar seçime gidilir zaten kısa sürede.
0
plutongezegendegilmi
(16.05.23)
İlaveten, para mecliste. Bütçeyi Meclis onaylıyor. Para olmadan da bir şey yapılmaz.

Bu sistem, Meclis çoğunluğunun Cumhurbaşkanı tarafında olacağı düşünülerek oluşturulmuş bir sistem. Tersi olma durumunda taraflardan birinin seçime karar vermesi gününe kadar ülke kilitlenir.

12 Eylül öncesinde Meclis 115 oylama yapmış Cumhurbaşkanını seçememişti. Meclisin Cumhurbaşkanını seçememek dışında hiçbir fonksiyonu kalmamıştı. Herşey kilitlenmişti.

Bu sistem de benzeri durumlara gebe.
0
Mirket
(16.05.23)
cb güçlü ama şu ekonomik krizde muhalefet kazanırsa çok zor olacağını yavaştan anlayacağız galiba.
0
mikahakkinen
(16.05.23)
Meclis. Rte, meclis çoğunluğu elinde olduğunudan rahat politik hareketler yapabiliyor.
0
abbabaabbaababbabaababbaabbabaab
(17.05.23)

Roborock s7 sonic modeli hakkında eşleşme sorunu

nivoandmira
Arkadaşlar bu modeli alalı bir hafta oldu.Başlangıçta sorun yaşamazken şuan eşleşme sorunu yaşıyorum. Evde wifi olmadığı için internet paylaşımıyla tabletimden bağlantı kurmaya çalışıyorum ama bir türlü eşleşme olmuyor.
Arkadaşlar bu modeli alalı bir hafta oldu.Başlangıçta sorun yaşamazken şuan eşleşme sorunu yaşıyorum. Evde wifi olmadığı için internet paylaşımıyla tabletimden bağlantı kurmaya çalışıyorum ama bir türlü eşleşme olmuyor.
0
nivoandmira
(16.05.23)
(1)

yfba1 fon alımı

kondansator
tebde marifetli hesabı kullanıyordum, eşdeğer bir hizmet olmadığını ama yfba1 fon alımı ile hesaptaki parayı değerlendirebileceğimi söyledi banka. şimdi fon sayfasında farklı fonları gördüm de bunu göremedim. bu alımı nasıl sağlayabiliyorum? bir de sakıncalı, kaçınmam gereken bir tarafı var mı acaba
tebde marifetli hesabı kullanıyordum, eşdeğer bir hizmet olmadığını ama yfba1 fon alımı ile hesaptaki parayı değerlendirebileceğimi söyledi banka. şimdi fon sayfasında farklı fonları gördüm de bunu göremedim. bu alımı nasıl sağlayabiliyorum? bir de sakıncalı, kaçınmam gereken bir tarafı var mı acaba
0
kondansator
(16.05.23)
Ben beğenmedim. Bunu alacağıma gider fiziki altın alırım ya da BIST'te AltınS1 hissesi alırım daha iyi. Ama karar senin tabii.
0
Mirket
(16.05.23)

sabah koşusu

gule gule
arkadaslar saat 6/7 arasi olacak sekilde yapilan sabah kosusunda sokak kopekleri sikintisini nasil hallediyorsunuz?
arkadaslar saat 6/7 arasi olacak sekilde yapilan sabah kosusunda sokak kopekleri sikintisini nasil hallediyorsunuz?
0
gule gule
(16.05.23)
(13)

Siyaset ile ilgilenmeyi bırakmak?

sassot
ne kadar mümkün?son seçimden sonra hayatımın hayal kırıklığını yaşadım. duygusal biri olduğum için 2 gündür 4 saat falan uyudum üzüntüden hiçbir şey yapamıyorum.
ne kadar mümkün?

son seçimden sonra hayatımın hayal kırıklığını yaşadım. duygusal biri olduğum için 2 gündür 4 saat falan uyudum üzüntüden hiçbir şey yapamıyorum.
0
sassot
(16.05.23)
maalesef türkiye'de mümkün değil. ancak değiştiremeyeceğiniz şeyler için kendinizi yıpratmayın yapacak bir şey yok. size iyi gelecek bir uğraş varsa onla ilgilenin.
0
anon1m
(16.05.23)
biraz düşününce siyasetle ilgilenmemek değil ilgilenmek daha zor aslında. yıllardır ilgilenmiyorum. oy günü gidip görevimi yapıyorum sadece. onun dışında düz bir yaşantım var. haftanın 5 günü evde veya iş yerinde spor yapmaya çalışıyorum. arta kalan vakitte (artık ne kadar kalırsa) izlenecek binlerce kaliteli dizi film, gidilecek yüzlerce kaliteli tiyatro, konser vb aktivite var. new york şehir merkezinde bir insan her akşam farklı bir restaurantta yemek yemek istese, gittiği yere bir daha gitmese, hepsini bitirebilmek için 50 yıla sahip olması gerekiyormuş. ki hayat akıyor, yenileri açılmaya devam ediyor. düşününce korkunç. güzel çoğu şeyi yaşayamadan öleceğiz.
0
onemoremile
(16.05.23)
Uzaklaşmak mümkün. Haberleri izlemiyorum, sürekli siyasi paylaşım yapan arkadaşlarımı sessize alıyorum. Çok büyük bir şey olursa her yerde karşıma çıkıyor ve öğreniyorum zaten. Merak ettiğim bir şey varsa açıp okuyup kapatıyorum. Siyaseti deli gibi takip eden arkadaşlarım adını bile duymadığım birilerinin yaptığı saçmalıklardan bahsederken "hıhı evet" diye kafamı sallayarak dinliyorum, sonra unutuyorum. Haber okumayı bırakalı akıl sağlığım yerine geldi, kesinlikle tavsiye ederim.

Ufak bir Avrupa ülkesi olsak, ABD'de eyalet seçimi olsa da adayların vaatleri, geçmişleri, eğitimleri önemli olsa takip edeyim, kimmiş, bana ne vadediyormuş öğreneyim. E burada onun da anlamı yok? Elimizdeki mal belli, alıcı belli. Zaten tarafsız haberci yok, siyasi meylimiz ne yöndeyse o tarafın haberlerini takip ediyoruz ama (şimdi çok insanı kızdıracağım) Sözcü okuruyla Yeni Akit okuru birbirinin aynısı. Aktivist AKP teyzesiyle CHP teyzesi birbirinin aynısı. Hepimiz kendi çevremizi çoğunluk sanıyoruz, Türkiye'nin geri kalanını hem unutuyoruz hem düşman saymaya başlıyoruz. Seçimden önce arkadaşlarım KK yüzde 51,5 mi alacak 52,2 mi, 53'ü geçer mi yoksa 50,3'te mi kalacak diye bahis açarken yüzde elliyi geçemez dediğim için bozuluyorlardı. Ülke bu. Biri ölmüş gibi karalar bağlamanın faydası yok. (Oh, içimi dökesim varmış.)

Twitter'ı kapatın, silin. Hiç haber sayfası/siyasetçi takip etmeseniz de sürekli önünüze düşüyor.
Instagram'da Facebook'ta haber sayfalarını, siyasi içerik paylaşanları, sosyal medya cengaverlerini takipten çıkın, hiç olmadı sessize alın.
Dizi izleyin, kitap okuyun, puzzle çözün, canınız haber istedikçe gidip bir bardak su için. Sigarayı bırakır gibi davranın diyorum galiba, evet. Kendinizi zorlaya zorlaya uzaklaşın.
İki hafta sonra da gidip oyunuzu verin, yapacak başka bir şey yok şu an.
0
kobuzchu kiz
(16.05.23)
türkiyede sürekli kutuplaştırıcı dil var. göçmen, cemaat,kürt vb ana maddeler olduğu sürece uzak kalma şansın yok. durduğun yerde terörist vb tarz sıfatlara maruz kalınca sende ister istemez dahil oluyorsun.
0
mikahakkinen
(16.05.23)
-televizyon izlemiyorum
-gazete okumuyorum
-^^yani ozetle haber takip etmiyorum
-eksisozluk'e girmiyorum (bu cok onemli)
-yakin dostlarimla zaten siyaset konusmuyoruz cunku hepimizin fikri ortak, ekstra farkli bir durum yok
-benimle siyaset konusmaya calisan baska insanlara evet haklisin abi diyorum

bu sayede hicbir seyi kafaya takmiyorum zira ben bu ulkeden 20 sene once umudu kesmistim zaten. hicbir sey sasirtmiyor beni
0
nibba
(16.05.23)
Bizimki gibi ülkelerin kaderi bu. Siyasetil yaşantımızı direkt etkiliyor. Kafa dağıtmak için TV açsan aynı adamlar senelerdir beyni yıkıyor. Diziler aynı.
0
vizivozo
(16.05.23)
Ara sıra detoks yapıyorum. Twitter ve sözlükten hatta haberlerden uzak kalarak. Ama yerine bir şey koyman lazım. Takip etmek daha zor +1
0
mekaniker
(16.05.23)
Tablo kötü görünebilir ama zaten senelerdir bu buhranı yaşıyoruz; üzülme, kahrolma planlarımızı 2 hafta daha ertelememiz lazım. 2.tur referandum dinamiğinde gerçekleşecek, yalnızca 2 aday. 'Hangisini seçeceğim' den çok 'Hangisini seçmeyeceğim' algısı hakim olacak. Çevremizden ikna edebildiğimiz kadar insanı ikna etmemiz ve yine müşahit olmamız gerekiyor. Ha sonra duruma göre yine kahrolabiliriz, daha ne kadar kahrolacaksak.
0
lüzumsuz adam
(16.05.23)
Abi bu böyle Avrupa'da falan oluyor. Bak Fransa'da en son ne zaman haber izledim, macron ne yapıyor falan ne benim ne eşimin haberi var çünkü siyasetin hayata etkisi az. Çünkü kimse 15 yaşında kızlar evlenebilir vs diye konuşmuyor.

Türkiye böyle değil. Türkiye zaten siyasetin boslanmamasi sebebiyle böyle biraz. Aman abi akp de olsa chp de olsa ayni diye diye geldi işte. Bu noktada siyasetten kaçmak zor oluyor çünkü alınan her karar insanın hayatini ciddi etkileyebiliyor ve bunu engelleyecek hiçbir kurum yok. Yarın sassot'u dövme şenliği deseler koruyacak bir merci yok.

Keşke, ben misal türk futbolu için de böyle diyorum. Keşke yaşadığım yerin yerel takımına gönül kaptirsam bira sosisli ile Maç izleyip gelsem diye ama bağımlı gibi kaldık türk futbolunu dandik hakemler, yabancı sınırı, bilmem kaç yıldız goygoylarina. Coğrafya kader işte.
0
logisticsmanager
(16.05.23)
siyaset yetmez. bu ulkede ruh ve akil sagligini korumak istiyorsan 3 seyden uzak duracaksin.

1. siyaset
2. ekonomi
3. din

ben yaklasik 5 yildir boyleyim. kim benle bu konulari konussa yada muhabbet acsa sessiz kaliyor yada uzaklisiyorum. sosyal medyada, basinda cikan cildirtici haberlerden, trendlerden, taglerden uzak duruyorum. ha buyuk bir dezavantaji da var bu durumun.

bir sekilde boyle bir muhabbetin icinde durmaya mecbur kalinca orasi sana zindan oluyor.
0
dokunmakalbime
(16.05.23)
Ben son 6-7 senedir çok çok uzaktan takip ediiyorum. Seçimlerimin herhangi bir şeyi değiştirmediğini ve değiştirmeyeceğini kabullendikten sonra şu dünyadaki sınırlı zamanımı koca bir grup gerizekalının buhranları ile başa çıkmaya, onları anlamaya çalışmaya vermek yerine kendime ve yakınlarıma adamayı daha anlamlı buluyorum. Seçime yakın biraz takip etmeye başlarım, seçim günü gider oyumu kullanırım, onun dışında mümkün olduğu kadar uzak dururum. Evden çalışıyor olmamın ve çoçuk sahibi olmaanın da etkisi var.

Twitter, ekşi sözlük, yerel medya kanalları, televizyon kanalları hayatımda yok. Dünya gündemini genelde reddit üzerinden takip ediyorum. Akşam bir şey izliyorsak zaten %95 yabancı içerik. Babam ara sıra linkler atıyor. Cevap vermiyorum. Yüzyüze konuşurken konu açılırsa da fazla sürdürmüyorum.
0
chavezding
(16.05.23)
Sosyal medya kullanmıyordum zaten uzun süredir. Ekşiyi de bıraktım seçim sonrasında. Bir şeyler okuyayım dersem masal kitabım var yanımda kısa bir masal okuyorum. blog yazmaya başladım, Onunla ilgileniyorum. İş yerindeki siyaset geyiğinden de müzik dinleyerek uzak duruyorum. 1 oy kadar sözüm varsa fazla konuşmaya ve düşünmeye de gerek yok diyor ve işime bakıyorum
0
hasmetizm
(16.05.23)
Arkadaşlar, seçimden seçime gidip oy verip sonra da açtığınız şarap eşliğinde fox tv'den seçim takip ederek bu sistemi değiştiremezsiniz. Eğer bu şekilde mümkün olsaydı emin olun şimdiye 50 kere değişmişti. Ama maalesef Norveç'te yaşamıyoruz. Siyasetle ilgilenmezseniz, nefret ettiğiniz siyasilerin sizleri mahkum ettiği hayatı yaşamak zorunda kalırsınız.

Siyaset ve politakadan uzaklaşmak değil, tam tersi çok daha fazla aktif ve içinde olmak gerekiyor. Sadece oy atmak değil, aktif siyasetin bir parçası olmak, sandıkları beklemek, daha sonra da bu sistemi değiştirmek için siyasi faaliyetlere dahil olmak gerekiyor. Çünkü mutsuzluğunuzun sebebi olan partiler bunu fazlasıyla yapıyorlar. En az onlar kadar aktif olmadığınız, en az onlar kadar örgütlü olmadığınız sürece, onların size çizdiği sınırların içerisinde yaşamaktan başka şansınız kalmaz maalesef.

Evet üzüldük, moreller bozuldu ama artık tüm bunları geride bırakıp elimizden geleni, yapabileceğimizi yapma zamanı. Küsmek, boş vermek kendimizi kapatmak bu seçimleri kazanmamıza yardım etmeyecek. Çünkü karşınızdakiler küsmeyecek, boş bırakmayacak, vaz geçmeyecek. Yine her sandığın başında 5 kişiyle hazır olacaklar.

Birilerinin sorunları bizim adımıza halletmesini beklemeyin. Yapamıyorlar, edemiyorlar diye beddua edince oylar artışa geçmiyor. Herkesin elini taşın altına koyması gerek. Bunu yapamam diyorsanız sonuç belli. Maalesef Türkiye simülasyonunda yaşamak kolay değil. Keşke sadece oy verip hayatımıza devam edebilseydik ama maalesef gerçekler bunlar.
0
thracia
(16.05.23)
(4)

Göz altı kremin kapağı kırıldı, bozulur mu?

fakat
Offf ya, pahalı bir göz altı kremi aldım, Pegasus bagajda kırmış, yanıma aldirmadilar, şimdi de kapağı kırılmış, daha da yeni almıştım, bozulur mu ya da alternatif kapak yöntemleri nelerdir?
Offf ya, pahalı bir göz altı kremi aldım, Pegasus bagajda kırmış, yanıma aldirmadilar, şimdi de kapağı kırılmış, daha da yeni almıştım, bozulur mu ya da alternatif kapak yöntemleri nelerdir?
0
fakat
(16.05.23)
Bir kapak uydurana kadar streç film çekin her kullanımdan sonra. Kırılan kapak çok mu parçalanmış? Yapıştırıp toparlanamaz mı?
0
John Bloor
(16.05.23)
Kapak degil de kremi baska kutuya aktarsaniz? gratisteki seyahat kitleri gibi. sunda uc tane kucuk krem kutusu var mesela www.gratis.com
0
ala09
(16.05.23)
Ben de seyahat boy kutulara boşaltıyorum, sadece kremi boşaltmadan önce boş kutuyu alkolle dezenfekte etmenizi öneririm.
0
jazzabel
(16.05.23)
seyahat kitine doldur.
0
kafasizbiri
(17.05.23)
(5)

amazon.com.tr'de

hot potato
biz evde yoksak karsi komsuya birakin pakedi diye bir not birakabilir miyim siparise? bulamadim
biz evde yoksak karsi komsuya birakin pakedi diye bir not birakabilir miyim siparise? bulamadim
0
hot potato
(16.05.23)
kolay gelsin'le gönderiyorlarsa geleceği gün mesaj atıyorlar, linke tıklıyorsun, sitesinden "başka birine teslim et" seçeneğini işaretleyebiliyorsun.
0
plutongezegendegilmi
(16.05.23)
kolay gelsin ile geliyorsa, kolay gelsin gelsin sitesinden komşuya bırak seçeneğini işaretleyebilirsin.
0
Barbaros59
(16.05.23)
Evet var öyle bir seçenek.
0
halitkin
(16.05.23)
ok bakayim o zaman. siparisi henuz verdim daha kolay gelsin'le mi geliyor baska bir seyle mi geliyor belirginlesmedi.
0
🌸hot potato
(16.05.23)
prime dan verirsen kolay gelsin, satıcıdan verirsen farklı kargo. satıcıların büyük bir kısmı kolay gelsini tercih etmiyor
0
kondansator
(16.05.23)

Camper Pelotas Defo

OttoVonLilienthal
Selam bir siyah bir kahverengi olmak üzere iki pelotasım var. Siyah olanı Hepsiburada üzerinden spx mağazasından, kahverengiyi ise camper'in kendi İnternet sitesinden aldım. Siyah olan geldiğinde ayakkabının tekinde uç kısmında tabanla üst derinin tam birleşim yerinde hafif bir açıklık vardı. Bu aya
Selam bir siyah bir kahverengi olmak üzere iki pelotasım var. Siyah olanı Hepsiburada üzerinden spx mağazasından, kahverengiyi ise camper'in kendi İnternet sitesinden aldım. Siyah olan geldiğinde ayakkabının tekinde uç kısmında tabanla üst derinin tam birleşim yerinde hafif bir açıklık vardı. Bu ayakkabının kullanımında veya genel görüntüsünde problem yaratacak bir şey değildi, ufak bir defo gibi daha çok. Kahverengi olan da ise herhangi bir problem yok. Siyah olanın iç derisinde aşınmadan dolayı değişime gönderdim yeni gelen modelde de bu sefer tekinin uç kısmındaki boya mat ve tabanla yine üst derinin birleşim yerlerinde özensizlik var gibi. Aklıma şu soru geldi Camper dışında diğer satıcılar defolu malları daha ucuza alıp karlı mı satıyorlar ? Böyle bir şey olabilir mi ? Ya da Camperlarda ufak tefek böyle defolar olabiliyor mu ?
0
OttoVonLilienthal
(15.05.23)
(1)

az önceki akp reklami

in vino veritas
kibariyenin sarki soyledigi bir akp reklami gordum az once, erkek vokal husnu arkan'a cok benziyordu hem ses hem gorunus olarak. o muydu acaba emin olamadim? goren duyan oldu mu? o muydu ya?
kibariyenin sarki soyledigi bir akp reklami gordum az once, erkek vokal husnu arkan'a cok benziyordu hem ses hem gorunus olarak. o muydu acaba emin olamadim? goren duyan oldu mu? o muydu ya?
0
in vino veritas
(15.05.23)
www.youtube.com eğer bu reklamsa yücel arzen .
0
dr doofenshmirtz
(15.05.23)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.