Giriş
(2)

Prime time'da neden eski yapımlar yayınlanmıyor?

kostüm çok güzel prenses misiniz
Yarışma programları hariç tv izleyen biri değilim, malum kalite yerlerde. Ama mesela akşamları Avrupa Yakası, Tatlı Hayat gibi diziler verilse gayet de oturur izlerim. Bugs Bunny koysunlar örneğin, günümüz aptal dizilerinden daha çok reyting alacağını düşünüyorum dsfsgİsteyen internetten açıp izler
Yarışma programları hariç tv izleyen biri değilim, malum kalite yerlerde. Ama mesela akşamları Avrupa Yakası, Tatlı Hayat gibi diziler verilse gayet de oturur izlerim. Bugs Bunny koysunlar örneğin, günümüz aptal dizilerinden daha çok reyting alacağını düşünüyorum dsfsg

İsteyen internetten açıp izler de, ben daha çok kanallar neden nostalji kuşağı tarzı bir proje yapmıyor onu merak ediyorum. Yılın tamamına yakınında doktorlar, arka sokaklar falan veriyorlar da tabii ki onları kastetmiyorum. Geçmişin kaliteli yapımlarını ve çocukluğunu özleyen çok, eskiler izlenir ya bence. Yayın politikaları, telif vs. gibi durumlar sebebiyle mi olmuyor yoksa kanal sahipleri bile televizyondan umudu mu kesti?

Siz ne düşünüyorsunuz?
0
kostüm çok güzel prenses misiniz
(18.06.20)
Prime time adı üstünde, o saatte eski yapımlarla rakip kanallarla yarışamazsın. Genelde en ölü günlerde eski yapımlara başvurulur zannımca
0
olaylar olaylar
(18.06.20)
Gecenlerde yedi numarayı tekrar vermeye başlamışlardı. Ciddi miktarda insan izlemiş ve reytinglerde iyi bir başarı elde etmişti.

Kanallar riske girmek istemiyor olabilir eski yapımlarla.
0
biseysorcaktim
(18.06.20)
(1)

nemlendirici krem

Pertev nail
allah düşmanımın başına vermesin dediğim seboreik dermatitin neden olduğu kaştaki kepeklenme için iyi bir nemlendirici krem arıyorum. çözümü yok bari görüntü olarak kötü durmasın. teşekkürler
allah düşmanımın başına vermesin dediğim seboreik dermatitin neden olduğu kaştaki kepeklenme için iyi bir nemlendirici krem arıyorum. çözümü yok bari görüntü olarak kötü durmasın. teşekkürler
0
Pertev nail
(18.06.20)
Yağlı görünüm vermeyecek bir şey arıyorsan neutrogena visibly clear yağsız yüz nemlendiricisi. Ciltte tamamen emiliyor ve yumuşaklık sağlıyor. Ama içinde çok küçük miktar salisilik asit de var, peeling etkisi yapması için. Haberin olsun.
0
malaika
(18.06.20)
(3)

burs olanakları

walser
merhaba yurtdışında bulunan iyi okullar için burs olanağı olarak jean monnet bursunu biliyorum. bunun dışında bildiğiniz burslar ne var?
merhaba yurtdışında bulunan iyi okullar için burs olanağı olarak jean monnet bursunu biliyorum. bunun dışında bildiğiniz burslar ne var?
0
walser
(18.06.20)
dönüşte türkiye'de gönderildiğiniz kurum ya da üniversite adına çalışmanız karşılığında da ylsy bursu var
0
avatar is back
(18.06.20)
fulbright var abd icin ve ingiltere icin de chevening ve great bursu.
0
nefertarii
(18.06.20)
tev
tübitak
0
rewlack
(18.06.20)
(6)

Saç makinası

black mamba
En fazla kaç numaraya kadar çıkıyor? Makasla saçlarımı kestim ana yanları makineyle akşam iyi olur. Ama çok kısa olsun istemiyorum. 5 numara kısa geliyor mesela.
En fazla kaç numaraya kadar çıkıyor? Makasla saçlarımı kestim ana yanları makineyle akşam iyi olur. Ama çok kısa olsun istemiyorum. 5 numara kısa geliyor mesela.
0
black mamba
(18.06.20)
Bendeki makinede en yüksek 8 numara (25 mm) var. Daha da yükseği var mıdır bilmiyorum ama.
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(18.06.20)
yüksek numarayı makineyla kesmek sıkıntılı oluyor, araya kaçıyor saçını çekiyor ya da biçimsiz olabiliyor. makas şart belli bir uzunluktan fazlası için.
0
inancsiz deve
(18.06.20)
ben de var philips 4.2 cm kadar kesebiliyor. daha uzununu görmedim
0
Mehmet Ersoz
(18.06.20)
Saçlarımı ölçtüm. Üst bölge için önler 5 cm arkalar 3 cm. Yanları makasla almak zor oluyor. Oraları da 1.5 cm yapmışım.

Siz makineyle kendiniz mi kesiyorsunuz? Arkaları ve enseyi nasıl yapıyorsunuz? Makina akşam düzenli olarak kesmek mümkün mü?
0
🌸black mamba
(18.06.20)
Yan derken göz hizasındaki kulaklara kadarki yer. Bir orayı incelttim. Diğer yerler 3 cm.
0
🌸black mamba
(18.06.20)
www.amazon.fr

şu makineyi kullanıyorum, 8 numaraya (25 mm) kadar ucu var ama sadece 0-4 arasını kullanıyorum. eğer saçın uzunsa büyük numaralar sorun çıkarır onu da söyleyeyim. saçlar bıçağa yatay şekilde geleceği için çekiştirir, iyi kesmez.
0
chezidek
(18.06.20)
(8)

linkedin mesajlaşma

diffarentiationation
bir kişiye son attığım mesajın yanında profil fotosu vardı görüldüğünü belirten. bugün tekrar mesaj attım, bir süre o profil fotosu bir üst mesajda durdu ama şuan profil fotosu kayboldu. yeni mesajda da eski mesajda da yok. ne olmuş olabilir?
bir kişiye son attığım mesajın yanında profil fotosu vardı görüldüğünü belirten. bugün tekrar mesaj attım, bir süre o profil fotosu bir üst mesajda durdu ama şuan profil fotosu kayboldu. yeni mesajda da eski mesajda da yok. ne olmuş olabilir?
0
diffarentiationation
(18.06.20)
Kendi profilini gizlemiş olabilir, fotoyu kaldırmış olabilir, bağlantınız yoksa sizi engellemiş olabilir, bağlantınız varsa çıkarmış olabilir. Hala 1 yazıyor mu yanında?
0
himmet dayi
(18.06.20)
@himmet bağlantıdayız hala, profilini görüyorum.profil fotosu aynı duruyor. mesajımdan sonra profilini gizleyecek birine pek benzemiyor holding'in yönetim kurulunda.

hangi yanında 1 yazıyor mu? profilinde isminin yanında 1st yazıyor, o mu?
0
🌸diffarentiationation
(18.06.20)
şu: prnt.sc
0
himmet dayi
(18.06.20)
1st yazıyor bende 1. değil. ne anlama geliyor?
0
🌸diffarentiationation
(18.06.20)
Bağlantılarından çıkarmamış. Profilinde fotosunu görüp mesajlarda görmemen ilginç. Sebebini bilemedim vallah.
0
himmet dayi
(18.06.20)
1st, first. Yani doğrudan bağlantın olduğunu gösteriyor. 2nd ya da 2. yazsa idi ortak bir bağlantınız var demek olacaktı.

1st ya da 1 yazması farklı platform ya da farklı ekran çözünürlüğü ile ilgili olabilir.
0
biseysorcaktim
(18.06.20)
@birsey valla ben onu şirkette 1. derecede önemli gibi bir şey sanıyordum çok iyiymiş :D

ben bu adamların profiline sürekli girip bakıyorum, bunlara sürekli benim baktığımın bildirimi gider mi?
0
🌸diffarentiationation
(18.06.20)
Premium sa görür.
Değilse, eğer sen sana bakanları görebiliyorsan onlar da seni gorebilir. Gizlilik ayarlarında var bu
0
biseysorcaktim
(18.06.20)
(1)

tablet önerisi

dali dili havali korna
anneme alacağız. genel olarak video izlemek için kullanacak, bazı basit oyunları da yükleyebiliriz. samsung'lar işimizi görür gibi görünüyor, ancak eğer 600-750 tl aralığında işimizi görebilecek başka marka/modeller varsa onlara da bakacağız. öneriniz var mı?
anneme alacağız. genel olarak video izlemek için kullanacak, bazı basit oyunları da yükleyebiliriz. samsung'lar işimizi görür gibi görünüyor, ancak eğer 600-750 tl aralığında işimizi görebilecek başka marka/modeller varsa onlara da bakacağız. öneriniz var mı?
0
dali dili havali korna
(18.06.20)
işlemcisinin snapdragon olmasına dikkat edin yeterli. samsung exynos kullanıyor genelde ve uzun sürece kullanacaksa anneniz ısınma yapabilir.
0
inancsiz deve
(18.06.20)
(4)

en büyük a101

biseysorucam
selam, anadolu yakasında özellikle, en büyük a101ler nerelerde var bildiğiniz?
selam, anadolu yakasında özellikle, en büyük a101ler nerelerde var bildiğiniz?
0
biseysorucam
(18.06.20)
hayatımda gördüğüm en çok a101'i üsküdar'da gördüm. bikaç tanesi baya büyüktü haritadan bakabilirsin
0
inancsiz deve
(18.06.20)
genel olarak hepsi ayni buyukluktedir. atiyorum 500-700 m2 arasindadir. cunku bu marketler 600-1000 arasi urun satarlar o yuzden m2 ler benzerdir, carrefour express, carrefour hipermarket 2m migros 5m migros gibi urun sayilarinda fark olmadigi icin benxzer metrekarelerdedir genelde
0
exlibris
(18.06.20)
Batı Ataşehir'de (Barbaros Mh, Ardıç Sk) çok büyük bir tane var.
0
yargin
(18.06.20)
çok sağolun arkadaşlar
:)
0
🌸biseysorucam
(18.06.20)
(5)

Su bilgisayar nasıl?

Filinta61
Konudan anlayan arkadaşlar. Çok anlamamakla beraber oyun için laptop baktin bunu buldum. Bu nasıl bir bilgisayar , çok mu pahalı yoksa parasını hakediyor mu?
Konudan anlayan arkadaşlar. Çok anlamamakla beraber oyun için laptop baktin bunu buldum. Bu nasıl bir bilgisayar , çok mu pahalı yoksa parasını hakediyor mu?
0
Filinta61
(18.06.20)
aynısının masaüstü versiyonunu 7-8'lere toplarsınız. ihtiyaç laptopsa f/p iyidir. öyle çok oyun delisi değilseniz abra serisine de bakabilirsiniz bir düşük versiyonu tulparların.
0
golgi aygıtı
(18.06.20)
Toplama yapacak kadar teknik bilgim yok. Çocuk için alacağım. Uzun süre kullanılabilir olsun yani yeni çıkmış ve 2 - 3 sene icinde çıkacak oyunları oynatsin, böylece beş altı seneyi değişebilirse, birde arıza filan çıkartmasın, parası da donanimina gore uygun olsun yeterlidir. Çok mu şey istedim.
0
🌸Filinta61
(18.06.20)
monster çöptür. illa oyun bilgisayarı olarak araştırmanıza gerek yok. çocuk için gtx1650 ekran kartı da yeter. bu karta sahip standart bir lenovo, hp bakabilirsiniz daha uyguna bulunur.
0
inancsiz deve
(18.06.20)
donanıma göre iyi fiyat. monster nispeten ucuz olması nedeni ile satılıyor. ben ön yargılıyım monstera. o kadar çöp değil, 3 yıldır kullanan arkadaşım var bi sıkıntı olmadı. ama sıkıntı olanlarda yok değil

www.hepsiburada.com

şöyle bir şey düşünebilirsiniz.ekran kartıda %10-15 gibi daha az performanslı işlemcisi 1-2 tık aşağıda gözüküyor ama yeterli oyun için.

www.epey.com şu var aynı ekran kartı ama trendyolda var sadece.
0
fezagezgini
(18.06.20)
oyun için laptop önermem.
sistem ne kadar iyi olursa olsun, hem konforlu olmuyor hem de kısa zamanda bozulabiliyor.
oyun için masaüstü alın, rahat rahat oynayın.
0
attirmayin makedonun kafasini
(18.06.20)
(1)

Jandarma komando, Jandarma farkı.

ya ben lan neyse
x ili jandarma komutanlığında bir jandarma komando bölüğü var, bir de jandarma bölüğü var.görev olarak ne farkları var?
x ili jandarma komutanlığında bir jandarma komando bölüğü var, bir de jandarma bölüğü var.

görev olarak ne farkları var?
0
ya ben lan neyse
(18.06.20)
Jandarma teşkilatı illerde il jandarma komutanlığı (alay) ilçe jandarma komutanlığı (bölük) ve karakol komutanlıkları şeklinde. Jandarma komando bölüğü il jandarmaya bağlı komando olarak ihtisaslaşmış ama ilçe için değilde daha genel çalışan bir birim.
0
infernalcadre
(18.06.20)
(6)

Unalan muhiti nasildir?

nefertarii
Iki kadin burada guvenle yasar mi? Buralarda ev tutulur mu?Tepe mahallesi sanirim bahsettigim mahalle tam olarak.
Iki kadin burada guvenle yasar mi? Buralarda ev tutulur mu?
Tepe mahallesi sanirim bahsettigim mahalle tam olarak.
0
nefertarii
(18.06.20)
kötüdür. özellikle anadolu yakasında kıyıdan uzaklaştıkça her yer sıkıntılıdır.
0
inancsiz deve
(18.06.20)
Ben olsam tutmam, biraz daha yukarılara bakılmalı, K. Çamlıca, Libadiye tarafları.
0
alfred
(18.06.20)
kesinlikle hayır.. merkezi bir yer olarak konumlansa da çevresi iyi değil bence. özellikle iki kadın için tavsiye etmem.
0
walser
(18.06.20)
kelimenin tam anlamıyla çok vasıfsız bir semt. ben orada yaşamak istemezdim.
0
orpheus
(18.06.20)
Örnek mahallesi tavsiye olunur muhit çok yaşanilir kiliyor.
0
follow rivers
(18.06.20)
örnek'in emaar'a doğru olan tarafları için follow rivers +1
eski kız arkadaşım o tarafta yaşıyordu yalnız, memnundu. ben de geç saatlerde gittim geldim, tekinsiz bir ortam görmedim.
0
Bruce
(18.06.20)
(9)

zorunlu olmadan yapilan iyiligin miktari

in vino veritas
https://twitter.com/tolgaakpinar/status/1273528995062198272?s=19twitter'da, sozlukte linc etmisler kadini 10 euro da para mi hic birakmasaymis vs vs. diye. kadinin icinden gelmis oyle bir sey yapmis, yapmayabilirdi de kim ne diyebilirdi? bu durumda bile kadinin biraktigi para yuzunden linc edilmesin
twitter.com

twitter'da, sozlukte linc etmisler kadini 10 euro da para mi hic birakmasaymis vs vs. diye. kadinin icinden gelmis oyle bir sey yapmis, yapmayabilirdi de kim ne diyebilirdi? bu durumda bile kadinin biraktigi para yuzunden linc edilmesine anlam veremiyorum insanlar neden boyle? sizin fikriniz nedir? ozellikle lincci tayfanin gorus ve mantikli aciklamasini merak ediyorum.
0
in vino veritas
(18.06.20)
onların nefreti almancılara karşı olduğu için bir yerden vurmaya çalışıyorlar. malatyalı bir teyze 10 tl koysaydı kimse cimri demezdi. almancıları ben de sevmiyorum orası ayrı.
0
bohr atom modeli
(18.06.20)
Gönülden geçendir. Muhtemelen durumu çok da iyi değil. Ergen veya ergen zihinli kişilerin yorumları bence onlar.
0
Fusha
(18.06.20)
Linç kültürünün korkunç bir yere gittiğine güzel bir örnek. İnsanlar ne yapsa yaranamıyor artık kimseye. İsterse 5 euro bırakır isterse hiç bırakmaz. Her şeyi eleştiren tayfa bir rahat bıraksın artık insanları..
0
kostüm çok güzel prenses misiniz
(18.06.20)
Bunu linç edenler muhtemelen isyankar ergen tayfa. Hiçbir şeyi beğenmemeye yemin etmişler.
0
ruhen hastayim ben
(18.06.20)
En hastasi oldugum da bari 100 euro biraksaymis diyenler. 100 euroyu hayatlarinda gorduklerini sanmiyorum. 100 euroyla burada ekmek falan aliyoruz sanıyorlar heralde. Millet 1.5-2 haftalik mutfak alisverisi yapar tek kisi 100 euroya.
0
logisticsmanager
(18.06.20)
sözlükte de kimse dememiş, kadının durumu kötü olabilir ama muhtemelen kendi parasını bile kazanmıyor başkasının eline bakmak zorunda. para bırakmayıp sadece o notu bile bırakması çok anlamlı. kaldı ki bir öğrenci için 10 euro hiç de az değil, şu anki kurla 76 tl. paraya az demek ayıp bence. 10 lira bıraksaydı da az denmez. herkesin imkanı farklı.
0
curious mind
(18.06.20)
benim takıldığım 10 euro değil de almanya'da yaşayan bir türk'ün yazı yazmayı bilemiyor olması. hem cümle kuramıyor, hem de yazısı çirkin. bu insanlar en gelişmiş ülkelerden birinde refah içinde yüzerken biz burada o 10 euro için adam bıçaklayacak tiplerle birlikte yaşıyoruz.
0
attirmayin makedonun kafasini
(18.06.20)
Makedon hocam, takılmamak lazım. Almanya'ys gidip Almanca öğrenmeyen insan çok var. Ülkemizde de okuma yazma bilmeyen çok fazla insan var. Komşum emekli öğretmen ama karısı okuma yazma bilmiyor. Çok garip ama alışmak lazım artık. Maalesef.
0
Fusha
(18.06.20)
Saçma tabi ki. Bu ona devletin sağladığı bir imkan. Nitekim o kaldığı oda da, yatak da o öğrencinin şahsi malı değil, devletin sağladığı bir imkan yine. Öyle bir not bırakmak zorunda değilken bile harçlık bırakması gayet şık, içimizi ısıtan bir hareket. Ayrıca curious mind +1
0
black holes in the sky
(18.06.20)
(4)

Apple Watch Alternatifi Arıyorum

Ranchoddas
merhaba herkese apple watchlar bana bir tık pahalı göründü. alternatif önerileriniz var mıdır çok ucuz da olabilir belki çok fiyat farkı olmayıp performans olarak da daha iyi olabilir. burada asıl amacım saate bakmak veya şık görünmesinden ziyade sağlık datasını ölçmesi ve bunu düzgün yapması.
merhaba herkese apple watchlar bana bir tık pahalı göründü. alternatif önerileriniz var mıdır çok ucuz da olabilir belki çok fiyat farkı olmayıp performans olarak da daha iyi olabilir. burada asıl amacım saate bakmak veya şık görünmesinden ziyade sağlık datasını ölçmesi ve bunu düzgün yapması.
0
Ranchoddas
(18.06.20)
Huawei'nin saatlerine bakabilirsin. Ben kullanmadım ama epey övülüyor.
0
himmet dayi
(18.06.20)
Eğer iphone kullanıyorsanız, sağlık datasını en doğru takip eden cihaz Apple Watch. Ha buna alternatif Samsung olur, Garmin olur. Series 3'ün fiyatları uygun ve yeni çıkmış Huaweilere, Xiaomilere göre bence tek bir kötü yanı var: Bataryası günü anca geçirtiyor. Çin markası saatlerin bazı ölçümleri gayet salladığını düşünüyorum.
0
malheiros
(18.06.20)
FitBit ve Garmin diyorlar.
0
damba
(18.06.20)
arabayla işe giderken 5000 adım atmak istiyorsan huawei, xiaomi ve fitbit öneririm.

apple watch series 1 de aynısını yapıyor gerçi ama daha az yapıyor.

parası fala geliyorsa series 3 fiyatları gayet uygun ondan alabilirsiniz.
0
ozdek
(18.06.20)
(2)

Orkide uzmanlarına bir soru

megalomaniac
2 dal orkidem vardı, çiçekleri döküldü. Daha sonra yeni dal verdi, yeni dalı çiçek açtı ama eski dalları duruyor öylece. Yeni dalın çiçeklenmesi henüz bitmedi hala 3 tomurcuk var açılacak(inş) Ben bu eski dalları ne yapayım? Budamam gerekir mi? Yeşil duruyor, kurutmamaya çalışıyorum ama halkalarının
2 dal orkidem vardı, çiçekleri döküldü. Daha sonra yeni dal verdi, yeni dalı çiçek açtı ama eski dalları duruyor öylece. Yeni dalın çiçeklenmesi henüz bitmedi hala 3 tomurcuk var açılacak(inş)

Ben bu eski dalları ne yapayım? Budamam gerekir mi? Yeşil duruyor, kurutmamaya çalışıyorum ama halkalarının etrafı kuruyacak gibi, tam yapışık durmuyor.
0
megalomaniac
(18.06.20)
bırakın öyle. toparlıyorlar sonra. 1 sene sonra bile olsa farketmiyor böyle bitki görmedim. hastalık falan olmadıkça toparlıyor ve yine açıyor açıkçası.
0
ozdek
(18.06.20)
çiçekleri dökülen dalların altından üste doğru 3 boğum sayın ve 3. boğumun biraz üzerinden o dalı kesin. o noktadan tekrar dal çıkartır veya kurur yeni baştan bir dal çıkar.
0
ozgur bir kusun hatirati
(19.06.20)
(2)

Terleyince akmaya dayanıklı göz altı kapatıcısı

damba
Göz altı kapatıcısı arıyorum. Sıcak havalarda beni mağdur etmesin istiyorum ama bunun bazı, pudrası vs sürünce galiba akmıyor sıcakta? Ya da daha dayanıklı mı oluyor? Neyse bana bi göz altı kapatıcısı önerebilir misiniz? İnanılmaz pahalı olmasa çok güzel olur :)
Göz altı kapatıcısı arıyorum. Sıcak havalarda beni mağdur etmesin istiyorum ama bunun bazı, pudrası vs sürünce galiba akmıyor sıcakta? Ya da daha dayanıklı mı oluyor?

Neyse bana bi göz altı kapatıcısı önerebilir misiniz? İnanılmaz pahalı olmasa çok güzel olur :)
0
damba
(18.06.20)
clinique. kapatıcıda tek geçerim. üstüne hafif bir transparan pudra sürüyorum ben. yazın hiçbir problem yaşamıyorum.

www.trendyol.com
0
anksiyetik pia
(18.06.20)
@anksiyetik ben de clinique kullanıyordum, estee lauder’a geçtim yıllar önce, sabitlemeye bile gerek olmuyor.
ben estee lauder double wear diyorum, akma toplanma yapmıyor, ama pahalıca biraz..
0
ozgur bir kusun hatirati
(19.06.20)
(1)

2. el dijital fotograf makinesi satisi ve tamiri kadikoyde nerelerde var

bundanboyle
2. el dijital fotograf makinesi satisi ve tamiri kadikoyde nerelerde varYazicioglu is hanini biliyorum onun disinda bildikleriniz varsa tarifle varsa acik adresle yazarsaniz sevinirim.Ben fotograf cekmesini cok seven birisiyim maalesef akilli telefonumu kaybettim eskiden onla cekiyordum simdi cekemi
2. el dijital fotograf makinesi satisi ve tamiri kadikoyde nerelerde var

Yazicioglu is hanini biliyorum onun disinda bildikleriniz varsa tarifle varsa acik adresle yazarsaniz sevinirim.

Ben fotograf cekmesini cok seven birisiyim maalesef akilli telefonumu kaybettim eskiden onla cekiyordum simdi cekemiyorum 2. el akilli tel almak istedim en dusuk fiyat 1000 tl dediler o kadar param yok daha cok uzun sure akilli cep telefonu alamayacagim.

Eger kullanmadiginiz bir dijital fotograf makineniz varsa onu makul bir flyata satarsaniz cok sevinirim hem kullanmadiginiz makine benim isimi gorur hem de siz kullanmadiginiz makineyi paraya cevirirsiniz.

Istanbuldayim satmak isterseniz kargo ile degil bulusup elden almak elden odemek istiyorum cumartesi gunu kadikoyde olacagim kadikoye yakin olanlar ya da kadikoye gelebilecekler yazarlarsa sevinirim.
0
bundanboyle
(18.06.20)
Kadıköy’dense Hayyam daha iyi, Marmaray ile Sirkeci istasyonunda indiğinde üst sokakta kalıyor.
0
Northern Mariner
(18.06.20)
(1)

İkinci el Apple Watch alınır mı?

Ranchoddas
İkinci el Apple Watch alınır mı?
İkinci el Apple Watch alınır mı?
0
Ranchoddas
(18.06.20)
temizse alınır. kasasını değiştirmiş olabilirler tabi ama anlaşılır zaten bakınca.

ufak çizikler falan normal ama düşme falan olmasın.

series 1'in bile hala gideri var açıkçası.
0
ozdek
(18.06.20)
(5)

İş bilgisayarı vpn kopup durması

denizgonen
Merhabalar evimde gayet sorunsuz uzak masaüstüne vpn ile bağlanan bilgisayarım yazlığa geçtiğimden beri telefon internetim gayet hızlı ve tam çekmesine rağmen sık sık kopuyor. Bugün zaman zaman 1-2 dakikada bir koptu bir iş yapamaz hale geldim. It'yi aramadan yapabileceğim bir şey var mı acaba?
Merhabalar evimde gayet sorunsuz uzak masaüstüne vpn ile bağlanan bilgisayarım yazlığa geçtiğimden beri telefon internetim gayet hızlı ve tam çekmesine rağmen sık sık kopuyor.

Bugün zaman zaman 1-2 dakikada bir koptu bir iş yapamaz hale geldim.

It'yi aramadan yapabileceğim bir şey var mı acaba?
0
denizgonen
(18.06.20)
cep telefonu interneti genelde ev interneti kadar stabil olmaz. arada kopuyordur bağlantın ama haberin olmuyordur. Farklı bir hatla dene istersen. Voda çekmiyordur da Turkcell çeker falan belki.
0
hububrad
(18.06.20)
cep telefonu internet bağlantısı pek stabil değildir.

hangi vpn client kullanıyorsunuz ? belki timeout vs. ayarı vardır.
0
delidir yakalayin
(18.06.20)
VPN bağlantıları genelde süreli olur. Belirlenen ölçüde atıyorum 2 saatte bir kullanıcıları atar ki, işi olmayan ancak bir şekilde bağlanmış ve bağlı kalarak sistem üzerinde yük olan kişiler ayıklansın. Sistemde işi olanlar uygulaa üzerinden bir kaç saniye içinde tekrar bağlanır bu durumda.

Sizin durum tabi ki bu değil ancak birkaç dakikada bir düşüyorsanız VPN'den çok internet bağlantınızla ilgili bir sorun var gibi duruyor.
Bunun haricinde VPN sunucusunda oluşan yoğunluk ya da yine sunucu üzerinde yapılan bir düzenleme yüzünden de bir kaç saatliğine böyle bir durum yaşamış olabilirsiniz.
0
foolrules
(18.06.20)
@delidir yakalayin: forticlient vpn kullanıyoruz.

@foolrules: evet evimdeyken her gün 15:00 gibi atardı vpn, fakat öğle arasında vpn'den bağlantıyı kesince bir sıkıntı yaşamaz, 15:00 gibi atmazdı.

Fakat yazlıkta erken saatlerde -mesela bu saatlerde pek sıkıntı olmazken akşamüstü kopup dururdu. Dün ise iyicene kontrolden çıktı. Diğerlerine sordum bir sıkıntı yaşamamışlar vpn ile.
0
🌸denizgonen
(19.06.20)
O zaman kuvvetle muhtemel sizin internet bağlantınızla ilgii bir sorun var.
0
foolrules
(19.06.20)
(3)

Avukat arkadaşlardan yardım yardım

yeni eksici hatun
Ben de stajyerim sizlere danışmak istedim. Çalındığı yada kaybolduğu şüphesi ile zayı olduğu iddiası ile Çek iptali ile alakalı açmış olduğumuz bir davada Çek takasa sunulduğu için konusuz kalan esas hakkında hüküm kurulmasına yer olmadığına karar verildi.Benzer davalarda tecrübesi olan avukatlardan
Ben de stajyerim sizlere danışmak istedim. Çalındığı yada kaybolduğu şüphesi ile zayı olduğu iddiası ile Çek iptali ile alakalı açmış olduğumuz bir davada Çek takasa sunulduğu için konusuz kalan esas hakkında hüküm kurulmasına yer olmadığına karar verildi.

Benzer davalarda tecrübesi olan avukatlardan yardım bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim :)
0
yeni eksici hatun
(18.06.20)
zaten olması gereken şekilde karar verilmiş, ne için bir yardım bekliyorsunuz anlayamadım.
0
karsiyakaliyiz
(19.06.20)
Çekin takasa sunan kişinin kimlik bilgisi için bankaya müzekkere yazılmıştı. Söz konusu müzekkereye cevap gelmeden bu karar verildi. İstirdat davası ve suç duyurusunda bulunucaz ama kimlik bilgisi yok elimizde.
0
🌸yeni eksici hatun
(19.06.20)
Çeki takasa sunan kişiye yönelik suç duyurusunda bulunulması hiçbir işe yaramaz. Bu davalarla sürekli ilgilenmiş biri olarak söylüyorum. Çeki çaldıran ya da kaybeden kişi arkasını yazdırtmadıysa, yani çekteki silsile doğru şekilde gidiyorsa suç duyurusunda elde edebileceğiniz hiçbir şey yoktur. Ancak kimin çaldığına dair tanık ya da kamera kaydı var ise işinize yarar.
Hukukumuz hem ceza hem ticari davalarda elinizde çok kuvetli delil olmadıkça çeki elinde tutanı korur.
0
limon rengi
(19.06.20)
(1)

Neden facebook'tan indirdiğim video daha yavaş iniyor?

Fusha
aynı boyuttaki videoyu dailymotion dan on kat daha hızlı indiriyorum. neden olabilir?
aynı boyuttaki videoyu dailymotion dan on kat daha hızlı indiriyorum. neden olabilir?
0
Fusha
(18.06.20)
facebook bant genişliğini kısmıştır belki.
0
orient blue
(18.06.20)
(1)

Pencere için koruyucu cam önerisi

alttire
yaz kış yaşanacak bol pencereli bir ev yapacağız. Pencere çok olacağından sıcaktan da soğuktan da bizi koruması lazım. Bunun için ne tür cam kullanabiliriz? Öneri fikir her şekilde yorum yaparsanız sevinirim.
yaz kış yaşanacak bol pencereli bir ev yapacağız. Pencere çok olacağından sıcaktan da soğuktan da bizi koruması lazım. Bunun için ne tür cam kullanabiliriz? Öneri fikir her şekilde yorum yaparsanız sevinirim.
0
alttire
(18.06.20)
Camları 4+12+4 değil de, 4+16+4 şeklinde yaptırın. Daha geniş var mı hatırlamıyorum, bi araştırın. İki cam arasındaki boşluk ne kadar çok olursa o kadar yalıtım sağlar.
0
John Bloor
(18.06.20)
(4)

bir schengen sorusu

arvuti
merhaba,1 veya 2 senelik max 90 günlük bir schengen alırsak eğer, 90 gün kaldık diyelim, sonra geriye kalan sürede giriş çıkış nasıl yapılıyor? 2 senelikse schengen 1 sene, 9 ay boyunca türkiye'de mi kalmak gerekiyor? uzun süreli vizenin anlamı ne max 90 gün kalmalı verildiği için?
merhaba,

1 veya 2 senelik max 90 günlük bir schengen alırsak eğer, 90 gün kaldık diyelim, sonra geriye kalan sürede giriş çıkış nasıl yapılıyor? 2 senelikse schengen 1 sene, 9 ay boyunca türkiye'de mi kalmak gerekiyor? uzun süreli vizenin anlamı ne max 90 gün kalmalı verildiği için?
0
arvuti
(18.06.20)
90 gun toplam vize suresi icin degil, 180 gunluk periyot icin sinir. 180 gunluk periyotta maksimum 90 gun kalabilirsiniz. 180 gunluk dilim bittikten sonra bir 90 gun daha kalabilirsiniz ve bu sistem 2 sene boyunca gecerli olur eger vize 2 yillik ise.

www.schengenvisainfo.com
0
crown
(18.06.20)
o zaman 3 ay Avrupa, 6 ay Türkiye, sonra 3 ay Avrupa'da kalma hakkım yine oluyor bu şekilde 2 sene boyunca, değil mi?
0
🌸arvuti
(18.06.20)
evet
0
in vino veritas
(18.06.20)
ec.europa.eu

buraya giriş çıkış tarihlerinizi yazarsanız size kalma hakkınız olup olmadığını, ya da ne kadar kalabileceğinizi yazar. ileriye dönük uçak biletlerinizi vs. alırken çok işe yarar.
0
semyasa
(18.06.20)
(8)

gidiyor musunuz spor salonlarına?

bilmem ki
instagram'dan falan bakıyorum da eskisi gibi yoğunluk yok sanki. gidenler ise pek dikkat etmiyor gibi maske kurallarına. peki sizler ne yapıyorsunuz? gidiyor musunuz? önlem alıyor musunuz? yoğunluk durumları nasıl?
instagram'dan falan bakıyorum da eskisi gibi yoğunluk yok sanki. gidenler ise pek dikkat etmiyor gibi maske kurallarına.

peki sizler ne yapıyorsunuz? gidiyor musunuz? önlem alıyor musunuz? yoğunluk durumları nasıl?
0
bilmem ki
(18.06.20)
Gitmiyorum, gitmeyeceğim. Kapalı mekanlara girmemeye çalışıyorum.
0
fotrsapka
(18.06.20)
spor salonlarında maske zorunluğu yok diye biliyorum
0
fezagezgini
(18.06.20)
Gitmiyorum
0
Mirket
(18.06.20)
gitmiyorum,evde bir bölümü spor salonuna dönüştürdüm.böyle daha rahat, hazırlanıp gitme derdi yok.
0
anksiyetik pia
(18.06.20)
havuzuna gidiyorum.
0
ateistanbul
(18.06.20)
Gidecegim, insaat vardi haftaya aciliyor.
0
logisticsmanager
(18.06.20)
Gitmiyorum kasima kadar zor
0
palmtree
(18.06.20)
Gitmiyorum hatta üyeliğimi özel derslerimi vs yaktım bu yıl kapısından girmem butik salon olmasına rağmen
0
photo85
(19.06.20)
(1)

Türkçe sorusu

rose parks
Hem 4. cümle hem 5.cümle özne ve yüklemden oluşmuyor mu?https://hizliresim.com/FuJAiU
Hem 4. cümle hem 5.cümle özne ve yüklemden oluşmuyor mu?

hizliresim.com
0
rose parks
(18.06.20)
4. Cümle: Özne/D.T/Yüklem
5. Cümle: Özne/Yüklem
0
Başkalaşım
(18.06.20)
(1)

türk telekom taahhüt iptali

atcapar
istanbul büyükçekmece de ikamet ediyorum. Bulunduğumuz bölgede fiber yok ne turkcelin ne de türk telekomun. Türk telekomun dsl 16 mps ye kadar olan internet paketini kullanıyorum. Evde 7 kişiyiz. internet hızından hiç memnun değiliz. bulunduğumuz bölge en fazla 16 mps yi destekliyormuş. Şimdi diyoru
istanbul büyükçekmece de ikamet ediyorum. Bulunduğumuz bölgede fiber yok ne turkcelin ne de türk telekomun. Türk telekomun dsl 16 mps ye kadar olan internet paketini kullanıyorum. Evde 7 kişiyiz. internet hızından hiç memnun değiliz. bulunduğumuz bölge en fazla 16 mps yi destekliyormuş. Şimdi diyorum türk telekomu iptal edip uydu internete geçsem istediğim hızı ve paketi seçebiliyor muyum? uydu internette konum fark ediyor mu hızda? Diğer soruma gelince türk telekom ile olan internet taahhütüm 7 temmuz 2021 de bitiyor iptal ettirsem tahmini ne kadar ceza öderim?
0
atcapar
(18.06.20)
uydu internet dediğiniz kablo tv üstünden internet herhalde. binada kablo tv altyapısı varsa geçersiniz tabii.
0
orient blue
(18.06.20)
(2)

Halkbank kredi kartı hesap ücreti hk

Fusha
65 lira kart ücreti çekmişler karttan. Daha önce almıyordu. Neyse kapatmak için müşteri hizmetlerini arayıp kapatmak istiyorum diyerek uğraşayim mi yoksa çalındı diyerek iptal mi ettireyim. Ücreti geri almanın yolu vardı sanki. Bilen varsa lütfen yazsın.
65 lira kart ücreti çekmişler karttan. Daha önce almıyordu. Neyse kapatmak için müşteri hizmetlerini arayıp kapatmak istiyorum diyerek uğraşayim mi yoksa çalındı diyerek iptal mi ettireyim. Ücreti geri almanın yolu vardı sanki. Bilen varsa lütfen yazsın.
0
Fusha
(18.06.20)
2-3 fatura otomatik ödemedeyse iade edebiliyorlar. Onun dışında kredi kartı ücreti yasallaştı. fakat bankalar size en az 1 adette aidatsız kart seçeneği sunmak zorunda
0
janavarorion
(18.06.20)
İhtiyaç duyduğum bir kart değil, maaş bir ara halkbanktandi o yüzden geçmiştim. Şimdi başka bir bankada tüm faturalar vs.
0
🌸Fusha
(18.06.20)
(2)

Excel Ters Döndü

calmdown
Exceldeki her şey neyi açarsam açayım ters gözüküyor. Bunun çözümünü bilen var mıdır? https://ibb.co/wNDz3h0
Exceldeki her şey neyi açarsam açayım ters gözüküyor. Bunun çözümünü bilen var mıdır?
ibb.co
0
calmdown
(18.06.20)
dosyayı .xsl olarak kaydedip tekrar açın (.xlsx değil)

sonrasında versiyonu güncelleyin.
0
janavarorion
(18.06.20)
sadece excel m yoksa tum ekran mi?

tum ekransa altgr ve ok tuslarini kullanip duzeltebilirsin. (ekranin yonunu ayarlar)
0
exlibris
(18.06.20)
(5)

Kira Depozitosuyla İlgili

mentuhotep
Yasada 1 yıldan önce boşaltılan evlere ilişkin depozito geri ödemesi yapılmayacağına ilişkin bir ibare var mı? Ya da tam tersi, bir yıldan önce ev boşaltılsa da depozito geri ödemesi yapılması gerektiği üzerine bir ibare?Kira sözleşmesini "Azami 1 Yıl" şeklinde düzenledik. Şimdi ev sahibi ve emlakçı
Yasada 1 yıldan önce boşaltılan evlere ilişkin depozito geri ödemesi yapılmayacağına ilişkin bir ibare var mı? Ya da tam tersi, bir yıldan önce ev boşaltılsa da depozito geri ödemesi yapılması gerektiği üzerine bir ibare?

Kira sözleşmesini "Azami 1 Yıl" şeklinde düzenledik. Şimdi ev sahibi ve emlakçı birlik olup 1 yıldan önce evi boşalttığınız için depozito ödemesi yapılmaz diyorlar.
0
mentuhotep
(18.06.20)
Elinizde kira sözleşmesi yok mu?

www.isbank.com.tr
Şurada "Kira sözleşmesi yapılırken depozito alındıysa bu bedeli mutlaka sözleşmeye de yansıtmalı; hangi koşullarda iade edileceği ya da edilmeyeceğini özellikle belirtmelisiniz" diye bir uyarı var mesela.

www.milliyet.com.tr
Bu haberde de (2017) "Taraflar arasındaki kira sözleşmesinde kiracıya herhangi bir bedel veya tazminat ödemeksizin erken fesih hakkı tanınmamıştır. Kira süresi bitiminden önce kiralananı erken tahliye eden kiracı şirket sözleşme gereğince kira süresi sonuna kadar tüm kiraları ödemekle yükümlüdür," diyor ki, normal koşullarda ev sahibi sizden sözleşme sonuna kadar kalan tüm kira bedelini de isteyebilir demek oluyor bu.
0
kobuzchu kiz
(18.06.20)
Kira süresi dediğim gibi, "azami 1 yıl" olarak yazıldı. Depozitonun geri ödemesiyle ilgili olarak ekstra bir şart belirlenmedi, sözleşmede de böyle bir durum yok.

Kalan süreyle alakalı habere baktım, orada sözleşmede "Kiracı kira süresi içinde mülkü tahliye ve terk ettiği takdirde kira döneminin kalan aylarına ilişkin kira bedelinden sorumlu olacaktır"

Şeklinde bir maddeye imza atmış kiracı.

Benim sorum şunun üzerine, yasada "bir yıldan az süreli kiralarda sözleşme süresine bakılmaksızın" depozito geri ödemesi yapılmaz gibi bir ibare olup olmadığı. İlgili yasa nedir, başka hangi yasalarla bağlantılıdır bilmiyorum. Bunun için sordum.

Yoksa sözleşme süresi ve depozito miktarı konusunda net olmayan bir şey yok. Mahkemede depozitomu alabilirim, ama buna gerek kalmadan ev sahibine işin mahkemeye gitmesine gerek kalmadan inanacağı bir ispat vermek istiyorum, zira kendisi bir yıldan önce ev boşaltıldığı için depozito ödenmez diye diretiyor.
0
🌸mentuhotep
(18.06.20)
Bu arada söz konusu depozitonun miktarı da sözleşmede yazıyor evet
0
🌸mentuhotep
(18.06.20)
Genellikle çıkmadan 1 ay önce haber verdiyseniz ev sahipleri sorun etmez. Ama ev tekrar kiraya verilene kadar "evin makul yeniden kiralanma süresi" boyunca ev sahibi sizden kira talep edebilir. Borçlar kanununda "kiralananın benzer koşullarla kiraya
verilebileceği makul bir süre için devam eder" şeklinde bir ifade geçiyor. Aslında yıllık sözleşmenin amacı da bu, yoksa 1 yıllık sözleşme denmesinin bir anlamı kalmıyor. Depozitoyla ilgili bir ifade görmedim.

Borçlar kanunu:

www.mevzuat.gov.tr - 55. sayfa - MADDE 325.
0
Abdurrahman
(18.06.20)
depozito evden çıkarken eve herhangi bir zarar gelirse, oradan karşılanmak içindir.evden erken çıkmanın cezası diye bir şey sözleşmede yazsa bile söz konusu olamaz. ancak sözleşme tarihinden önce evi boşaltıyorsanız, ev sahibi evi yeni birine kiralayana kadar kirayı sizden talep edebilir sözleşmeniz bitene kadar. yasal olarak bu konuda dava açma hakkı da vardır.
0
anksiyetik pia
(18.06.20)
(3)

yaz okulu hk.

nickimi verin bana
bir 4 yıllık lisans öğrencisi düşünün;sürpriz olmazsa gelecek dönem 2'ye geçecek. yalnız bazı sebeplerden ötürü yks 2020'ye girip şuan zaten kayıtlı olduğu okulu tekrar yazıp, okuldan kayıt silip tekrar kayıt yapıp güz dönemi başında yapacağı ders okutma -intibak mı ne- işlemi ile 2. sınıftan devam
bir 4 yıllık lisans öğrencisi düşünün;

sürpriz olmazsa gelecek dönem 2'ye geçecek. yalnız bazı sebeplerden ötürü yks 2020'ye girip şuan zaten kayıtlı olduğu okulu tekrar yazıp, okuldan kayıt silip tekrar kayıt yapıp güz dönemi başında yapacağı ders okutma -intibak mı ne- işlemi ile 2. sınıftan devam edecek.

buraya kadar anlaşıldıysa olay şu;
bu öğrenci, yaz boyunca tüm bu tercih,kayıt sil, başvurular esnasında başka bir üniversitede yaz okulunda ders alabilir mi? hani şöyle bir olay mümkün mü; öğrenci yaz okulunda dersler devam ederken kendi üniversitesinden ayrılıp tekrar yazılacak?

anlaşılmayan kısımlar varsa sorun lütfen. biraz değil baya karışık mevzu.
0
nickimi verin bana
(18.06.20)
Okuldan ilişiğini kestiğin an yaz okulu işi yatar. Yaz okulu alabilmen için eski okulunda kayıtlı olmalısın.

Özel değilse sebebini sorabilir miyim ? Aynı bölümü ve okulu tekrar niye yazasın ki ?
0
infernalcadre
(18.06.20)
ilginç bir soru

ama öğrenci kayıtlı iken yaz okuluna başladı başka ünide misafir öğrenci olarak, arada kaydı sildi, aldığı dersler geçersiz mi oluyor ? niye olsun. pratikte nasıl yürür, kim farkeder bilemedim.

sebebini ben de merak ettim.

Edit: galiba not ortalaması için yapıyor. geçtiği dersler intibak sonucu transkriptte muaf gözükecek muhtemelen, kaldıklarını/not düşük olanları da saydırmayacak.
0
fezagezgini
(18.06.20)
İlginç bir durum. Mevcut kaydınızı sildirdiğiniz anda yaz okuluna da devam edememeniz gerekir. Öğrenci statüsünde olmayan birisi sınavlara girip not alamaz.
0
wish i could find a way to disappear
(18.06.20)
(6)

metal yüzeyden çizik nasıl giderilir?

me23
https://www.tekzen.com.tr/kale-cerman-mandalli-barel-68-mm-krom-809564anahtarın mandal kısmında çizik oluşmuş, bunu nasıl giderebiliriz?
www.tekzen.com.tr
anahtarın mandal kısmında çizik oluşmuş, bunu nasıl giderebiliriz?
0
me23
(18.06.20)
evde zor. metal atölyelerinde bazen parlatma bölümü oluyor onlar halleder belki ama derinliğe de bağlı. onlar farklı kimyasallar falan kullanıyor. ya da çok ince zımpara cart curt.
0
bohr atom modeli
(18.06.20)
nasıl bir çizik niye gidermek istiyorsunuz görsle olarak mı ? merak ettim :

@bohr'a katılıyorum. zımpara kağıdı edinip çiziğin derinliğine göre, kalından inceye el ile yapılabilir. el becerisi/tecrübe yoksa zor biraz.

www.youtube.com şu tarz diye biliriz kabaca el ile.

makinaları var misal www.youtube.com
0
fezagezgini
(18.06.20)
genelde o mandal ve diğer kapı aksesuarları üzerinde çok ince bir vernik katmanı mevcut. Zımpara, bulaşık teli gibi şeyler o katmanı kaldıracak ve yakın zamanda tek sorununuz o çizik değil, oksitlenme olacaktır.

Nasıl bir çizik bu kadar rahatsız eder bilemiyorum, ama bulaşık süngerinin yeşil kısmını deneyebilirsiniz veya şeffaf oje ile çiziği doldurabilirsiniz
0
janavarorion
(18.06.20)
Sırasıyla 120 - 220 - 400- 600 - 800 - 1000 - 1200 - 1500 - 2500 - 3000 - 5000 yağlı zımpara. Ardından polishing pastası ve keçeyle parlatma. Güneşe falan tutmayın parlar gözünüzü kör eder :D
0
joker hakki
(18.06.20)
çiziğe göre 120 den başlamaya gerek yok.. 3000 ve 5000'e de gerek yok biraz fuzuli olur bu durum için. ama pasta yoksa olabilir
0
fezagezgini
(18.06.20)
a101 de pasta cila var ondan alın deneyin 5 10 liraydı galiba.
0
m orak
(18.06.20)
(8)

Maskesiz dolaşma yasağı ileride peçesiz dolaşma yasağına döner mi?

muhayyer divan
Dönerse halk buna itiraz eder mi?
Dönerse halk buna itiraz eder mi?
0
muhayyer divan
(18.06.20)
İleride bir zaman sonra İran gibi Afganistan gibi şeriat ülkesi olur muyuz diye soruyorsaniz böyle bir şeye hiç ihtimal vermiyorum ben. Konum itibari ile Türkiye ye biçilen rol ılıman İslam. Bknz: yeşil kuşak projesi.
0
biseysorcaktim
(18.06.20)
Yoo niye etsin ? Şimdi herhangi bir protesto oluyor mu herhangi bir olumsuzluktan ötürü.Tabi bu varsayımda bir kısım 'vadan hayinleri' hariç tutulmuştur.
0
infernalcadre
(18.06.20)
soru ciddi mi bilmiyorum ama insanlar toplu tepki verdiğinde bırak irticayı taksim meydanındaki üç tane ağacı bile kesemezsin. türkiye iran'a benzemez bu konularda. zaten akp de buna teşebbüs edecek bir parti değil.
0
bohr atom modeli
(18.06.20)
Bu soruyu ciddi olarak sormadiginizi farzediyorum zira asla bir ilişki kuramadım ben aralarında.

Dönmez diye cevap vereyim yine de.
0
fraise
(18.06.20)
Yok artık! Ne alaka?
0
superfluid
(18.06.20)
ne alaka? güncel durumlarla maskeyi dini nedenlerle zorunlu kıldıklarını düşünecek nasıl bir bağ kurdun?
0
anais
(18.06.20)
Dindar da degilim sag goruslu de degilim.

Ama sirf cogunluk dini islam diye ulkenin su tarz olasiliklarin dusunulmesini hic anlayamiyorum.
Biz oyle bi ulke degiliz ki.

Mumkun mu hic pece falan zorunlulugu turkiyede. Bagnaz bi ulkeye donmeyiz hicbir zaman merak etmeyin.
0
Kittie
(18.06.20)
soru ciddi mi bilmiyorum ama dönmez.
0
ya ben lan neyse
(18.06.20)
(4)

şöyle bir topluluk

cosmicgadin
Şimdi bi topluluk oluşturulacak ve güncel etkinlikler olacak. Ama bu grup esasında potansiyel müşterilerden oluşacak. İnsanları çekmek için etkileşim olmalı. Yani mesela bir facebook grubu ama aynı zamanda bu sıkıntı. Çünkü burada fazlaca deneyimlerden faydalanabilir, aklına gelen her şeyi sorabilir
Şimdi bi topluluk oluşturulacak ve güncel etkinlikler olacak. Ama bu grup esasında potansiyel müşterilerden oluşacak. İnsanları çekmek için etkileşim olmalı. Yani mesela bir facebook grubu ama aynı zamanda bu sıkıntı. Çünkü burada fazlaca deneyimlerden faydalanabilir, aklına gelen her şeyi sorabilir veya kendi içlerinde organize olabilirler (ki bunlar kilit noktalar)
Instagram sayfası düşündüm ama o da grup için uygun bir ortam değil gibi. Sıkıntıları göze alıp facebook grubu mu açmalı yoksa instagramla mı işimizi görmeliyiz? Bilemedim, belki ufkumu açacak bir şeyler çıkar diye sorayım dedim.
Teşekkürler.
0
cosmicgadin
(18.06.20)
mail grubu olabilir. daha profesyonel olur. instagram fazla kişisel, facebook modası geçti. veyahut whatsapp
0
buenosdias
(18.06.20)
telegram makul olabilir.
0
siradam
(18.06.20)
telegram ve whatsapp daha fena. çok aşırı bi etkileşim olmamalı.
0
🌸cosmicgadin
(18.06.20)
Biraz daha bilgi verebilir misiniz? İnsanlar tüm grup vb olaylarından bıktılar maalesef.
0
kaset
(19.06.20)
(2)

Ankara (Kızılay, Bahçeli vs.) GPU Tamircisi?

aguen
Merhaba duyuru, 4.5 senelik ekran kartımı (R9 390) kasım gibi yeni jenerasyonla değiştirecektim ama erken emekli oldu.Aslında birkaç gün önceye kadar açılıyordu bilgisayar ama rastgele hard freeze oluyordu, hatta benchmark falan açınca birkaç saniye +100 fpslerde açıp sonra donuyordu yine.Thermal pa
Merhaba duyuru, 4.5 senelik ekran kartımı (R9 390) kasım gibi yeni jenerasyonla değiştirecektim ama erken emekli oldu.

Aslında birkaç gün önceye kadar açılıyordu bilgisayar ama rastgele hard freeze oluyordu, hatta benchmark falan açınca birkaç saniye +100 fpslerde açıp sonra donuyordu yine.

Thermal paste falan değiştirsem olur herhalde diyordum ama dün hiç açılmadı PC, moboda VGA ışığı yandı.

Ülkedeki ikinci el kültürü sağolsun 4 aylığına geçici bir GPU almam da mantıksız oluyor.

100-200 hatta ilk güne dönecekse 300 liraya falan nerede tamir ettirebilirim bilen var mıdır?
0
aguen
(18.06.20)
eskisi gibi mekanik tamir çok zor bu tip kartlarda
kat kat kat yol ve devre var orada, bir entegre yanmış olsa, ısıtıp, entegre söküp, aynısını takıp yine lehimlemeli ve kat kat devre yolları da zarar görmemeli.

çinde olsan tamam da, türkiyede ekran kartı gibi kompleks ve çok katmanlı bir kartı
300 liraya hem de tamir ettiremezsin diye düşünüyorum.
0
Corc
(18.06.20)
reddit'te tarif etmişler çok benzer bir problemi, tornavida ve parça replacement dahil $10'a oluyor diye de beni şüphelendiren dünden beri hiç açılmaması gpu'nun.

teşekkürler yorumunuz için aslında genel olarak ben de öyle düşünüyorum ama bi umut :/ çünkü sıfırından 150 lira ucuza satılıyor ikinci eller ve yeni nesle bu kadar az kalmışken almak istemiyorum.
0
🌸aguen
(18.06.20)
(4)

balkona yıldırım düşmesi ihtimali

arkadakiadam
merhaba, şu anki istanbul yağmurunun keyfini çıkarmak için balkonda biraz vakit geçireyim dedim. fakat sonra yıldırım fobim yüzünden içeri geçme kararı aldım :dsorum bu ihtimalin ne olduğu. bir de bizim balkonda dışarıya doğru eğilmiş durumda olan uzun bir bir saksı bitkisi var, bu da sanki yıldırım
merhaba, şu anki istanbul yağmurunun keyfini çıkarmak için balkonda biraz vakit geçireyim dedim. fakat sonra yıldırım fobim yüzünden içeri geçme kararı aldım :d
sorum bu ihtimalin ne olduğu. bir de bizim balkonda dışarıya doğru eğilmiş durumda olan uzun bir bir saksı bitkisi var, bu da sanki yıldırım çekecekmiş gibi hisettirdi.
0
arkadakiadam
(18.06.20)
etrafınızda sizden daha yüksekte bina vs yok mu ? çatıda da değilsiniz anladığım kadarı ile
0
fezagezgini
(18.06.20)
@fezagezgini, pardon bu bilgiyi eklemedim. çatı katındayım, 9. kat. etrafı boş arsa olan üç binalı bir sitedeyim. ve sitedeki bir binada paratoner var, bu bina ile arada 40 metre var.
0
🌸arkadakiadam
(18.06.20)
Yakında paratoner var, siz terasta değil balkondasınız, yani üstünüz kapalı. Mutlaka sizin çatıda da anten vs vardır, sizin binaya denk gelse de antene denk gelir herhalde.
0
John Bloor
(18.06.20)
uc kez arka arkaya buyuk ikramiye kazanma sansim


www.youtube.com

sen yine de oturma
0
exlibris
(18.06.20)
(1)

Twitter iOS log'lari

pass
Merhaba. Daha once bir kullanıcı takip etmiştim. 1-2 gun takip edip takipten ciktim ama simdi tekrar bulmak istiyorum? Eski loglara ulaşabilir miyim?Teşekkürler.
Merhaba.

Daha once bir kullanıcı takip etmiştim. 1-2 gun takip edip takipten ciktim ama simdi tekrar bulmak istiyorum? Eski loglara ulaşabilir miyim?

Teşekkürler.
0
pass
(18.06.20)
Veri talebinde bulunup Twitter in senin hakkında tuttuğu verileri paket olarak alabiliyorsun. Bunun içinde takipten vazgeçtiklerin diye bir yer var mı bakmak lazım.

help.twitter.com
0
biseysorcaktim
(18.06.20)
(4)

Netflix Mini Dizi

gmzo
Netflix Türkiye'de olan, severek izlediğiniz mini dizi önerebilir misiniz? Tür, ülke önemli değil..
Netflix Türkiye'de olan, severek izlediğiniz mini dizi önerebilir misiniz? Tür, ülke önemli değil..
0
gmzo
(18.06.20)
Maniac güzeldi onu öneririm. Bir sürü var ama diğer hiçbiri aklıma gelmedi şu an :/ Gelirse eklerim.

Edit: @meiyisi yazmış The Spy çok iyiydi bir gece başlayıp ertesi sabah bitirdim sonra işte acı çektim tüm gün, o derece güzel.
0
aguen
(18.06.20)
unorthodox, the spy
0
meiyisi
(18.06.20)
Stranger
0
sta
(18.06.20)
the end of the fucking world - sadece ilk sezonu izledim, eğlenceli ve akıcı
tabula rasa - yavaş tempolu, gerilim
the mind, explained - mini dizi olarak geçiyor ama belgesel
0
kostüm çok güzel prenses misiniz
(18.06.20)
(2)

Covid 19 felsefesi

adwokat
virüsün modern devlet ve siyasal iktidarına olası etkileri hakkında düşünceleriniz neler arkadaşlar?
virüsün modern devlet ve siyasal iktidarına olası etkileri hakkında düşünceleriniz neler arkadaşlar?
0
adwokat
(18.06.20)
modern devleti bilmiyorum fakat kara veba döneminde ingiltere ve fransa arasındaki yüzyıl savaşları'nın bu felaketten neredeyse hiç etkilenmediğini, devletlerin savaşmaktan pek çekinmediğini okumuştum.
0
arkadakiadam
(18.06.20)
devletlerin kontrol gücünü arttırdığını düşünüyorum. yani sokağa çıkma yasağı gibi özgürlüğü kısıtlayıcı uygulamalar olağan hale gelebilecek. totaliter rejimler bizi bekliyor.
0
Pertev nail
(18.06.20)
(2)

amazon, hb gibi yerler için indirim kodu vs nerden bulabilirim?

avatar is back
7k'lık elektronik alışverişi olacak. işim olmadığında hep görüyordum yok 1000 liraya 150 lira yok şu kadara şu kadar falan ama şimdi hiç karşılaşmıyorum. nedir nerden bulunur bunlar?
7k'lık elektronik alışverişi olacak. işim olmadığında hep görüyordum yok 1000 liraya 150 lira yok şu kadara şu kadar falan ama şimdi hiç karşılaşmıyorum. nedir nerden bulunur bunlar?
0
avatar is back
(18.06.20)
kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(18.06.20)
bu ne yahu adam 1000 liralık çeke 960 lira istiyor hahaha :d çılgın şey.
0
🌸avatar is back
(18.06.20)
(3)

Çeviri - bu arkadaş ne diyor

iste o bendim
we have new project we are starting soon we will need 45,000 m2what will be your price? and how much you can commit to send in a mount?Özellikle son cümlede ne diyor ?45 binin ne kadarını gönderebilirsin mi diyor ?Yoksa tek yuklemede 45 binin ne kadar gönderebilirsin mi diyor ?
we have new project we are starting soon

we will need 45,000 m2

what will be your price?

and how much you can commit to send in a mount?


Özellikle son cümlede ne diyor ?

45 binin ne kadarını gönderebilirsin mi diyor ?

Yoksa tek yuklemede 45 binin ne kadar gönderebilirsin mi diyor ?
0
iste o bendim
(18.06.20)
Month yazacağına mount yazmış sanırım. 1 ayda ne kadar gönderebilirsin diye soruyor.
0
auroraaurora
(18.06.20)
ben de 1 ayda 45 binin ne kadarini gonderebilirsin diyor diye anladim.
0
in vino veritas
(18.06.20)
45 bin metrekare ye ihtiyaçları varmış. Fiyatı nedir ve bir ayda ne kadar göndermeyi taahhüt edebilirsiniz? Diyorlar.
0
emcekare olmadi einstein olsun bari
(18.06.20)
(1)

Libadiye de oturan yada tanıdığı olan acilll

iamx
Arkadaşlar konu acil acaba burada oturan yada tanıdığı olan var mı? Abim kızını Sebahat Keles okuluna yazdırmak istiyor ama çocuğun ikameti Libadiye de gözükmesi lazım yardımcı olabilecek var mıdır acaba?
Arkadaşlar konu acil acaba burada oturan yada tanıdığı olan var mı? Abim kızını Sebahat Keles okuluna yazdırmak istiyor ama çocuğun ikameti Libadiye de gözükmesi lazım yardımcı olabilecek var mıdır acaba?
0
iamx
(18.06.20)
Soruya cevap değil ama bunun önüne geçmek için MEB dikkatli davranıyor, bu yüzden ceza yiyen insanlar da var.

Çünkü sahte bir ikamet gösteriyorsunuz bu bir suç en başta...Müdüre gidin ve derdinizi anlatın, okul aile birliğine yapılacak bir miktar nakit yardımı ile işinizi halledebilirler.
0
John Bloor
(18.06.20)
(2)

modemin dsl ışığı gittiği aniden dumurum yardım edin.

gadlemler
patron acil internet bekliyor. 4 ethernet çıkışı var hepsi çalışıyordu lan1dekini bi çektim şimdi 3ü çalışmayıp biri çalışıyor...ttnet - zyxel kullanıyorum.Nolur yardım edin
patron acil internet bekliyor. 4 ethernet çıkışı var hepsi çalışıyordu lan1dekini bi çektim şimdi 3ü çalışmayıp biri çalışıyor...

ttnet - zyxel kullanıyorum.

Nolur yardım edin
0
gadlemler
(18.06.20)
bizim de geçen aynısı oldu. ttnet'i aradık. uğraştılar bayağı sonra arıza kaydı açtılar. 4 saat sonra düzeldi kendiliğinden.
0
matilda
(18.06.20)
Dsl isigi yanmiyorsa hatla ilgili ya da santraldeki dslam karti ile ilgili bir sorun vardir. Hemen ariza kaydi birakin. Cok cabuk halledilmeyebilir. Mobil internet uzerinden isinizi halletmeyi deneyin. Arizanin duzelmesi uzun surebilir. Lan isiklari falan demissiniz, modem de gidik olabilir. Ariza kaydinda gelip modem de sorun var mi diye bakarlar. Bakmazlarsa gelen ekibe modemi test edin diyin.
0
Kirmizibavul
(18.06.20)
(4)

Sultanahmet’e gidersem arabayı nereye park edeceğim?

damba
Merhabalar, Arkadaşlarım sağolsunlar buluşma ayarlamışlar Sultanahmet civarı bu karışıklıkta. Peki ben oralara gidince arabayı nereye park edeceğim? Mükemmel bir kullanıcı değilim, Fatih Sokakları’nda survivor yaşamak istemiyorum pek açıkçası. Bildiğiniz önerdiğiniz bir yer var mı park için? Gece ar
Merhabalar,

Arkadaşlarım sağolsunlar buluşma ayarlamışlar Sultanahmet civarı bu karışıklıkta. Peki ben oralara gidince arabayı nereye park edeceğim? Mükemmel bir kullanıcı değilim, Fatih Sokakları’nda survivor yaşamak istemiyorum pek açıkçası.

Bildiğiniz önerdiğiniz bir yer var mı park için? Gece arabasına yürüyecek bir kadın olarak ıssız olmamasını tercih ederim.
0
damba
(18.06.20)
beyazıt meydanda ve çemberlitaşta ispark var..


beyazıt tranvay durağı varya hani arabaları en son gidebildiiği yer orada
0
xdenizx
(18.06.20)
III. Ahmet Çeşmesi ilerisinde var ispark. topkapı girişi/ayasofya tarafında olan çeşmeden bahsediyorum. buraya 100 mt. falan ispark. tabi boş yer bulma işi eziyet. bekleyecek yer dahi yok, tamamen şans işi.
0
han20
(18.06.20)
Çatladıkapıdan girince Arasta çarşısına gelmeden de var. Ama han20nin bahsettigi de dahil bu yollar hep dar ve çoğunlukla tek yönlü sokaklardan oluşuyor. Sahil tarafı da olduğundan otelleri restoranları bol bir bölge. Yürürken sorun olmaz ama araç için olabilir.
0
beetlejuice
(18.06.20)
ayasofyanın arkasında vardı otopark. sahilden çıkın yukarıya doğru. yani birkaç yıl önce vardı değişmediyse.
0
bohr atom modeli
(18.06.20)
(5)

plaza insanları, çalışma ortamı

ronartest
büyük şirketlerin çalışma ortamlarına bakıyorum genellikle he bu tarz görüntülerle karşılaşıyorum.https://youtu.be/DFsnY0UsuPs?t=35anlıyorum takım çalışması filan da, abi bu nedir kahve gibi ortam, içerideki koku burnuma kadar geldi. genelde plaza insanlarının ortamları böyle mi, plaza ofisinde çalı
büyük şirketlerin çalışma ortamlarına bakıyorum genellikle he bu tarz görüntülerle karşılaşıyorum.

youtu.be

anlıyorum takım çalışması filan da, abi bu nedir kahve gibi ortam, içerideki koku burnuma kadar geldi.

genelde plaza insanlarının ortamları böyle mi, plaza ofisinde çalıştım daha önce fakat ekip küçük ofis büyüktü, 3 metre yakınımda insan yoktu mesela. bu görüntüleri görünce garipsiyorum. montları da sandalye arkasına filan asmışlar, dolap da mı yok arkadaş.

yeni iş arıyorum ilanı görüp ofisine bakıyorum, bırak iş başvurusu yapmayı, şirketten soğuyorum baya.

sizlerin ofisler de böyle mi?
0
ronartest
(18.06.20)
Hayır böyle değil, herkesin ayrı masası var. Videodaki oda kadar alanda 6 kişi falan çalışıyor toplam.
0
sckxyss
(18.06.20)
Bu bir şirket içinde bölümden bölüme dahi değişebilen bir yapı ile alakalı.

Mesela IT ofisinde 70 metre kareye 4 kişi düşüyor ve herkesin ayrı masası var ancak İK için 30 metre karelik odalarda 3 kişi olarak bulunuyorlar. Müdür odaları ise 25-50 metre karelik tek kişilik odalar gibi.

Yapılan işte grup çalışmaları ya da ekip işleri varsa iletişim, hızlı tepkime vs gibi sebeplerle daha fazla fazla insan daha yakın olacak şekilde bir arada tutuluyor. (Genellikle de yazılım ekipleri bu şekilde oluyor.)

gerçi apartman bozması ofislerde de bulundum. 20 metrekareye 4 hatta 5 kişinin oturduğu odalar da mevcut.

Bu işler tamamen duygusal işler.
0
foolrules
(18.06.20)
ofise göre değişir. bizim eski ofis böyleydi.
0
jelly bear
(18.06.20)
bizim şirkette böyle bir tanıtım filmi çekileceği sırada diğer birimlerden adam çağırmışlardı. boş masa görünmesin, kalabalık görünelim diye.

eminim bu görüntüler de biraz rol icabıdır.

zaman zaman bir monitöre iki bakıyoruz. hatta bazen üç dört kişi baktığımız oluyor ama çok nadir.

askı falan var ama hırkamı montumu sandelyeme asıyorum ben. askı kalabalık olunca aradığımı bulamıyorum.

ama leş bir ortam olmuyor. kahvehane gibi bir ortam değil. sıkışık ya da hava alınmayacak gibi de değil. bu videolar "bakın biz çok relax'ız, rahatız" mesajı vermek için.
0
biseysorcaktim
(18.06.20)
bir kaç sene içerisinde dikey bir yerleşkeden yatay bir yerleşkeye taşındık (1000+ kişi)

eskiden biraz rahatsız olabiliyordu sizin dediğiniz gibi ama şuanda açık ofiste çalışmamıza rağmen (sadece direktör üstü kişilerin odaları var) gayet ferah bir çalışma ortamımız var. çok büyük dörtlü masalar var fakat dörtlüler arasında mesafe çok.

yatay rahatlıktır.
0
a darkness coming
(18.06.20)
(1)

Multinet geciyor mu gecmiyor mu?

proletarier aller lander vereinigt euch
Uygulamadan bakiyorum bir suru yer var ama arkadasa gore orada gecmiyor aslinda, burada gecmiyor aslinda. bu uygulamaya guvenebiliyor muyuz yoksa arkadas mi salliyor?
Uygulamadan bakiyorum bir suru yer var ama arkadasa gore orada gecmiyor aslinda, burada gecmiyor aslinda. bu uygulamaya guvenebiliyor muyuz yoksa arkadas mi salliyor?
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(18.06.20)
Ben uygulamada gördüğüm yerlere gittiğimde sorun yaşamadım. Her üründe geçmiyor, öyle bir şey var. Alkol ve sigaralar mesela geçmiyor. Gerçi geçenlerde redbull aldım ona da geçmiyor dediler. Redbull ne alaka anlamadım ama onu nakit ödedim mesela.

Eğer mekanın camında multinet etiketi varsa ve burada geçmiyor ayağı yapıyorlarsa uygulama üzerinden şikayet edin. Hemen arayıp ilgileniyorlar.

Ben bir kere Subway'de kullanmak istedim. Sadece çipli alışveriş oluyor dediler. Benim kartta da sadece manyetik bant var. Dolayısıyla kullanamadım. Ama uygulamada hem çip hem manyetik bant hem de kare kod kullanılabilir yazıyordu. Uygulama üzerinden gerçekle uyuşmadığını belirttim. Aynı gün mesaj geldi sorun tespiti ve düzeltme ile ilgili.
0
himmet dayi
(18.06.20)
(1)

Arıyorum : Animasyon - Negatifliğin aktarımı üzerine

o kadar da degil aga
Bir sosyal medya hesabımda görmüştüm. Simsiyah bir adam, beyaz bir adama dertlerinden bahsederken; kendisi beyazlıyor, dinleyen kararıyor. Kişinin negatif düşüncelerinin karşıya aktarmasını konu alıyordu. Bunu bulabilir miyiz? Çok teşekkürler şimdiden.
Bir sosyal medya hesabımda görmüştüm. Simsiyah bir adam, beyaz bir adama dertlerinden bahsederken; kendisi beyazlıyor, dinleyen kararıyor. Kişinin negatif düşüncelerinin karşıya aktarmasını konu alıyordu. Bunu bulabilir miyiz? Çok teşekkürler şimdiden.
0
o kadar da degil aga
(18.06.20)
geçenlerde de burada sorulmuştu: www.youtube.com
0
ganbatte
(18.06.20)
(4)

vekaletname ve ev alimi

baldur2
arkadaslar ev alim islemi icin kardesime vekaletname versem, bu vekaletnamede evi satan kisinin de mi bilgilerinin yazmasi gerekiyor? yoksa genel vekaletname is gorur mu?
arkadaslar ev alim islemi icin kardesime vekaletname versem, bu vekaletnamede evi satan kisinin de mi bilgilerinin yazmasi gerekiyor? yoksa genel vekaletname is gorur mu?
0
baldur2
(18.06.20)
yazmasına gerek yok. notere gidip ev satmak için vekaletname vereceğim deyin onlar şablondan çıkartıyorlar.
0
malheiros
(18.06.20)
@malheiros
ozel mesaja baksana bir kanka.
0
🌸baldur2
(18.06.20)
Hayır, özetle vekaletnemede şu yazacak;

123456 tc numaralı john, 7890123 tc numaralı baldur adına gayrimenkul almaya, tapuda ve belediyede işlemler yapmaya vs vs vs yetkilidir.

Kardeşin de olsa satma yetkisi verme, sadece alma yetkisi ver yeter. Satıcıyla da alakası yok, bu vekaletle istediği kişiden istediği mülkü satın alır senin adına.
0
John Bloor
(18.06.20)
il ilçe bilgisi de verebilirsiniz. o da yeterli olacaktır.
0
prodeq
(18.06.20)
(2)

Eve dönünce aşırı uyku basması

condom kurşunu
Maskeli çalışıldığı için mi oluyor acaba sizde de oluyor mu? Saat 6’da uykum geliyor. Maske içinde sürekli kendi nefesini alıp verdiğin için uyku mu getiriyor nedir anlamadım.
Maskeli çalışıldığı için mi oluyor acaba sizde de oluyor mu? Saat 6’da uykum geliyor. Maske içinde sürekli kendi nefesini alıp verdiğin için uyku mu getiriyor nedir anlamadım.
0
condom kurşunu
(18.06.20)
bana da oluyor ya saat 6-7 arası inanılmaz bir uyku. o eşiği atlatınca 11'e kadar oturuyorum.
0
aynenbencede
(18.06.20)
O vakitler basar uyku. Bi de sabah kuşluk vakti. Orayı atlatırsanız gerisi kolay :)
0
damba
(18.06.20)
(2)

Tatil köyunde maske takmak zorunlu mudur?

ir mania
Maske takma zorunluluğu getirilen bir tatil köyünde durum nedir acaba polis bekçi giremiyor diye biliyorum özel güvenlik var milletin gidiş amacı tatil yasaklar buraları da etkiliyor mu?
Maske takma zorunluluğu getirilen bir tatil köyünde durum nedir acaba polis bekçi giremiyor diye biliyorum özel güvenlik var milletin gidiş amacı tatil yasaklar buraları da etkiliyor mu?
0
ir mania
(18.06.20)
zorunludur, uygulanmayabilir.
0
ateistanbul
(18.06.20)
tatil koyu kurallarinda maske takma zorunlulugu varsa ve takmiyorsaniz sizi kovabilirler. yani karsi cikarlarsa zorla kalamazsiniz.

sigara icilmeyen yerde sigara icmek gibi dusunun. bekci polis yok ama yine de sorun cikar.
0
hot potato
(18.06.20)
(5)

Ya bu videolar neydi yaa? pff :/

0zzy
Ya şimdi internette 2 tane birbiriyle alakasız video izlemiştim geçmişte, Aşağıdaki ipuçlarından yola çıkıp hatırlayan olursa iyi olurdu ya :)Video 1:Bu video bir skeç gibi bişeydi sanki, mottosu "hiç kimse birbirine yalan söylemese, herkes düşündüğünü direkt söylese dünya nası bir yer olurdu" gibi
Ya şimdi internette 2 tane birbiriyle alakasız video izlemiştim geçmişte, Aşağıdaki ipuçlarından yola çıkıp hatırlayan olursa iyi olurdu ya :)

Video 1:
Bu video bir skeç gibi bişeydi sanki, mottosu "hiç kimse birbirine yalan söylemese, herkes düşündüğünü direkt söylese dünya nası bir yer olurdu" gibi bir sorusu vardı videonun. Videoda bi toplantı odasında böyle beyaz yakalı tipler falan vardı sonra adamın biri geç kalıyodu falan galiba "noldu niye geciktin" falan diolardı o da "bu gereksiz toplantiya gelmek istemedim yolda vakitm gecirdim" falan diodu galiba (belki bole bisey yoktur bile emin deilim xD), sonra kadının tekine "bugün süper gözüküyon sana çakmak isterdim v.s. tarzı bişiler diyodu yamulmuyosam. Sonunda da kaos mu çikiodu ne toplanti odasinda, Böle bişeydi işte ya video maksimum 10 dkka falandı herhalde.

Video 2:
Bu bi speedpainting videosuydu böyle 3 5 tane birleştirilmiş speed painting videosuydu, her cizimde insan figürlerini önce kemiklerini,sonra kaslarını, sonra onun üzerine derisini, elbiselerini falan katman katman cizerek yapılan bi cizim videosuydu. Dijital cizimdi galiba.

Hadi şimdiden sağolun ^^ umarım buluruk.
He bi de hemen cevap yazamazsam kusura bakmayın bilinki uykudan bayılmışımdır. ^^
0
0zzy
(18.06.20)
video 1 bu sanırım : www.youtube.com
0
avatar is back
(18.06.20)
Çok sağol ilgin için ama, yok o değil, ama bişeyi farketmemi sağladın, video 1 ingilizceydi, solemeyi unutmuşum sorry :/ bu videoyu da bugün gördümde izlemedim konusu öyle bişeymiymişki? XD linkte nefesini tut var dogru demi ^^
0
🌸0zzy
(18.06.20)
kardes niye incisozluk yazari ve anime karakteri gibi konusuyosun ya
0
hjarteblod
(18.06.20)
çizim kesin anime ekolündendir?
0
isveperver
(18.06.20)
@hjarteblod
canım öyle istediği için kardeş, okumak zorunda değilsin, en azından bundan sonra konuya girmeden nickname'e bakarsın ve beni görünce okumazsın, zor değil, yapabilirsin sana inanıyorum...

@isveperver
Öncelikle ilgin için çok teşekkürler. Valla olabilir hocam ya, çok eskiydi pek hatırlamıyom böyle uzanmış bi hatun mu vardı ne, onu falan çiziyodu mesela çizimlerden biri oydu, anime tarzı bişey de olabilir hatırlamıyom ^^
0
🌸0zzy
(18.06.20)
(2)

bu hangi anime

hitsumo
eski bir anime bir çoçuk vardı karakalem resim yapardı hangi animeydi bu?
eski bir anime bir çoçuk vardı karakalem resim yapardı hangi animeydi bu?
0
hitsumo
(18.06.20)
karakalem değil de kaligrafi üzerine barakamon var.
0
inheritance
(18.06.20)
bu değil. 70 ler ile 90 lar arasında bir animedir diye tahmin ediyorum
0
🌸hitsumo
(18.06.20)
(5)

ağaçlara tutulan ilaca maruz kalmak

newlywed
annem sokakta yürürken (yüksek duvarlı bir yerden geçiyor). oradan tam geçerken kafasından aşağı yağmur gibi bir şey inmiş. o da bakmış ki duvarın yanındaki ağaçlara ilaç atıyorlarmış. ne bu diye sorunca ağaçtaki tırtıllar için demiş adam. bir zararı yok demiş ama kendinde de gaz maskesi varmış.bunu
annem sokakta yürürken (yüksek duvarlı bir yerden geçiyor). oradan tam geçerken kafasından aşağı yağmur gibi bir şey inmiş. o da bakmış ki duvarın yanındaki ağaçlara ilaç atıyorlarmış. ne bu diye sorunca ağaçtaki tırtıllar için demiş adam. bir zararı yok demiş ama kendinde de gaz maskesi varmış.

bunun ne gibi bir zararı olur?
0
newlywed
(18.06.20)
o ağaçlara insanlar ve kedi-köpek gibi hayvanlar da temas ediyor.
yani muhtemelen çok zararı olmayacak bir şeydir.
hassasiyeti varsa belki kaşıntı maşıntı yapar en fazla.
yıkanıp temizlendikten sonra bir etkisi olmaz.
kamuya açık alanda yapılan bir ilaçlama sonuçta, biohazard bir şey olacak hali yok.
0
blatta hiberna
(18.06.20)
blatta +1

onların maske takmasının nedeni uzun süre maruz kalmaları
0
fezagezgini
(18.06.20)
Kontankt bir ilaç olduğu için yıkanınca etkisi geçer.

Aklınızda şüphe varsa ulusal zehir danışma merkezini (114) arayabilirsiniz.
0
beetlejuice
(18.06.20)
Duş alsın yoğurt yesin, yukarıdakiler +1
0
megalomaniac
(18.06.20)
Doğrudan solumadığı sürece bir şey olmaz, hatta az miktarda istemeden solusa da bişey yapmama ihtimali var ilacına göre.

Ciltte en fazla kaşıntı yapar, yıkadıkça geçer.
0
John Bloor
(18.06.20)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.