Giriş
(5)

Yet another Dizi Tavsiyesi

crystalsoul
Selamlar,Dizi tavsiyesine ihtiyacım var. Nasıl dizileri sevdiğimi anlamanız açısındanbirinci bölümden son bölüme kadar severek izlediğim dizilere (*) koyuyorum.Bu doğrultuda dizi tavsiye edebilirseniz sevinirim!*American Horror Story*Behzat Ç *Breaking Bad *Shameless (US)*Spartacus *The Walking dead
Selamlar,

Dizi tavsiyesine ihtiyacım var. Nasıl dizileri sevdiğimi anlamanız açısından
birinci bölümden son bölüme kadar severek izlediğim dizilere (*) koyuyorum.
Bu doğrultuda dizi tavsiye edebilirseniz sevinirim!

*American Horror Story
*Behzat Ç
*Breaking Bad
*Shameless (US)
*Spartacus
*The Walking dead
*Lost
*Oz
*Prison Break
*Heroes
*Game of Thrones
*Dexter (Süper bir diziymiş bu, ilk 2 bölümünü yıllar önce izlemiştim sarmamıştı, şimdi yeniden oturdum ve 3 günde 4. sezona ulaştım devam ediyorum)



Süpernatural (bir kaç bölüm izledim ama bir türlü sarmadı)
Fringe (bir kaç bölüm izledim ama bir türlü sarmadı)
Hell on Wheels (1. sezon 5. bölüme kadar izledim ancak çok yavaş ilerliyor, bıraktım)
Entourage (Fazla katlanamadım buna hep zenginlik)
Falling Skies (Fazla dayanamadım buna da)


Bu diziler dışında mutlaka izle dediğiniz dizileri önerirseniz sevinirim. Bir de genelde her bölüm farklı bir konunun anlatıldığı ve diğer bölümlerle alakasız
konuları olan dizileri genelde pek sevmiyorum. Dexter'e ilk başladığımda sevememin sebebi buydu. Sonra tekrar denedim ve aslında her sezonun uzun bir film tadında olduğunu anladım.

Bu arada yukarıda (*) ile işaretlediğim dizileri izlemeyenler varsa herkese tavsiye ediyorum!

Teşekkürler!
0
crystalsoul
(27.08.12)
Saydıklarınla çok alakalı değil belki ama konu devamlılığı açısından Battlestar Galactica'yı dene derim.
0
cakabo
(27.08.12)
Nip/Tuck
0
mortac
(27.08.12)
shameless'ı seven skins'i de sever.
0
lemmiwinks
(27.08.12)
fringe e tekrar başla dexter gibi saracak emin ol.
0
eastanbool
(27.08.12)
The News Room
0
mehmet lutfi
(27.08.12)
(1)

bir film serisi vardı 18 days, 18 year falan diye gidiyordu. bir hastalık

ground
yayılıyordu hani. kudurarak saldırganlaşıp ölenler oluyordu. neydi lan o ? 18 i salladım ama rakamlı bir şeydi.
yayılıyordu hani. kudurarak saldırganlaşıp ölenler oluyordu. neydi lan o ? 18 i salladım ama rakamlı bir şeydi.
0
ground
(27.08.12)
evergreen
(27.08.12)
(4)

film aranıyor

bass solo take one
zenci kölelerin çalıştırıldığı bir gemiyle ilgili bir filmdi. onların çektiği eziyeti falan anlatıyordu. en az 8-10 sene önce izledim. sanırım anastacia benzeri bir adı vardı geminin ve geminin adı filmin adıydı aynı zamanda diye hatırlıyorum. yardımlarınızı bekliyorum.
zenci kölelerin çalıştırıldığı bir gemiyle ilgili bir filmdi. onların çektiği eziyeti falan anlatıyordu. en az 8-10 sene önce izledim. sanırım anastacia benzeri bir adı vardı geminin ve geminin adı filmin adıydı aynı zamanda diye hatırlıyorum. yardımlarınızı bekliyorum.
0
bass solo take one
(27.08.12)
amistad?
0
sanat guresi
(27.08.12)
Amistad
edit:ben yazana kadar sanat guresi cevaplamış zaten.
0
r_u_h
(27.08.12)
benzer şekilde the help filmi var. maalesef bahsettiğin filmi bilmiyorum ama.
0
schizophrenia
(27.08.12)
sanırım amistad çok önce izlediğim için tam çıkaramadım ama bazı yerleri tanıdık geldi.
0
🌸bass solo take one
(27.08.12)
(4)

incir reçeli - spoiler içerir

kibritsuyu
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ulan hep merak ettim, halil sezai'yi sevmediğim için koyup da izlemedim. tv'de görünce bi bakim dedim neymiş. tam orta yerini kaçırdım ama. ilk reklam girdi. halil sezai
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ulan hep merak ettim, halil sezai'yi sevmediğim için koyup da izlemedim. tv'de görünce bi bakim dedim neymiş. tam orta yerini kaçırdım ama. ilk reklam girdi. halil sezai aids'li adamın evine daldı, sevgilisi sandı, onu tehdit etti falan, çıktı gitti. sonra reklam girdi. ben reklam bittikten sonra bi 5-10 dakikasını kaçırdım. bi geldim kız yok, gitmiş. adam da mala bağlamış. ne oldu? kızla adam sevişti mi, adama hiv geçti mi, gidip kıza atar mı yaptı? "o herif kim defol git" falan mı dedi ne oldu o arada?
0
kibritsuyu
(26.08.12)
o adam kızın babası. bu sevgilisi zannetti. ama sonra öğrendi babası olduğunu. sonra tırım tırım aradı hastanede buldu. yok sevişmedi. hayır bulaşmadı. he hikayeyi öğrendi sonra bide. işte babası annesine bulaştırmış annesi bunu emzirmiş.
0
cecilia
(26.08.12)
kıza bir şeyi sevme hakkı vermiyorlar, kız da gidip incir reçelini seviyor işte. bu.
0
deliren agackakan findik agaci dalinda
(27.08.12)
peki kız adamın o eve gittiğini nereden bildi? adam gidip kıza "o evdeki herif kim, sevgilin mi" falan diye anlayıp dinlemeden atar mı yaptı da kız çekti gitti, yoksa kız bunu o evden çıkarken falan mı yakaladı? kız niye gitti, ne oldu da gitti ki? durup dururken mi gitti?
0
🌸kibritsuyu
(27.08.12)
eleman kızın babasına atar yaptıktan sonra sahilde biyerde kendi kendine içiyor. aidsli ablamız bi şekilde buluyor onu. konuşmaya çalışıyor. eleman da kızı dinlemeden verip veriştiriyor. kız da beni dinlemeden önyargılarla karara varıyorsun diyor, babası olduğunu söylemeden gidiyor.
0
ethros
(27.08.12)
(2)

Cehennemden dönen adam filmi.Hellboy gibi bişey.

iscanthere
Ya abi 6-7 yıl önce tv'de izlemiştim başını. Adam evli yanarak ölüyor.Sonra en yakın arkadaşı bu adamın karısıyla evleniyor.Çocuğuna falan bakıyor. Ama bu adam cehennemden dönmüş iğrenç bi suratı var hellboy'a benziyor falan. Devamını izlememiştim.swat gibi bi adı vardı sanırım. Bilen var mı?
Ya abi 6-7 yıl önce tv'de izlemiştim başını. Adam evli yanarak ölüyor.Sonra en yakın arkadaşı bu adamın karısıyla evleniyor.Çocuğuna falan bakıyor. Ama bu adam cehennemden dönmüş iğrenç bi suratı var hellboy'a benziyor falan. Devamını izlememiştim.swat gibi bi adı vardı sanırım. Bilen var mı?
0
iscanthere
(26.08.12)
Spawn?
0
exla
(26.08.12)
0
ermanen
(26.08.12)
(6)

marvel filmi diye hatırlıyorum... marvelcılar! hatırlayan var mı?

saatleriazarlamaenstisusu
sevgili duyuruseverler, yağından sinek bile çıkarılacak değerde bir marvel çizimlerinin filmlerinden birini sormak istiyorum size. filmleri o kadar çok ki, sapla saman iyice birbirine karıştı artık. çok kısa hatırladığım kadarıyla filmin konusu şöyleydi:fiks karakterlerimiz kepten amerika, ayrın men
sevgili duyuruseverler, yağından sinek bile çıkarılacak değerde bir marvel çizimlerinin filmlerinden birini sormak istiyorum size. filmleri o kadar çok ki, sapla saman iyice birbirine karıştı artık. çok kısa hatırladığım kadarıyla filmin konusu şöyleydi:

fiks karakterlerimiz kepten amerika, ayrın men, hatun tiplemesinin adını hatırlamıyorum, inkıredibıl halk vardı.

uzaylılar saldırıyordu dünyaya ve bir adam bunları uzaylılardan korumak maksadıyla bir araya getirmeye çalışıyordu.


hatırlayan varsa allah rızası için bir el atabilir mi?
0
saatleriazarlamaenstisusu
(26.08.12)
the avengers?
0
sir gawain
(26.08.12)
lmgtfy.com

google
google
google
google

google
google
google
google
google
google
google
google
google
google
google
google
google
google
google
0
yons
(26.08.12)
bir araya getirmek isteyen adam professor x mi acaba?
0
rakunzelll
(26.08.12)
the avengers değil. ama yine de teşekkürler sir gawain...
0
🌸saatleriazarlamaenstisusu
(26.08.12)
yons'a özenli çalışmasından dolayı çok teşekkür ediyorum. cidden ben de akıl edememiştim gugıl amcaya bakmaya =)
0
🌸saatleriazarlamaenstisusu
(26.08.12)
rakunzelll onu hatırlayamadım, çünkü bütün marvel filmleri iyice çorba oldu.

ama ek olarak eksik ekiple fabrika gibi bi yere gidiyorlar ve tuzağa düşüyorlardı, sonra yardıma ayrın men geliyordu galibaysa... neyse hatırladıklarımın haricinde diğerlerinin tıreylırlarına bakayım en iyisi. teşekkürler =))
0
🌸saatleriazarlamaenstisusu
(26.08.12)
(4)

kuşlarla ilgili filmler arıyorum

historien
filmin ve kuşların hangi tür olduğu farketmez. içinde bolca kuş olsun yeter.
filmin ve kuşların hangi tür olduğu farketmez. içinde bolca kuş olsun yeter.
0
historien
(26.08.12)
the birds
0
uykusuz her gece
(26.08.12)
winged migration vardı kuş belgeseli. onu izle, bayılırsın.
0
sir gawain
(26.08.12)
The Big Year
0
i-pek
(26.08.12)
avatar? batman?(yarasa?) yarasa memeli olabilir
0
wayne
(27.08.12)
(3)

Banker Bilo - Alternatif Trailer, bakın lan yorumlarınızı bekliyorum

saiko
http://www.youtube.com/watch?v=CXsUqzEUQHsYeni çalışmam fırından taze çıktı, ağır eleştiriye açığım.
www.youtube.com



Yeni çalışmam fırından taze çıktı, ağır eleştiriye açığım.
0
saiko
(26.08.12)
trailer değil bu başka bişey. olmamış. başındaki ali şen, şener şen konuşması uzun. geçiş yok. meraklandırma yok. trailer değil yani.
0
yetkili birine benzeyen abi
(26.08.12)
otur sıfır
bobiler.org de takıl biraz, orda güzel trailer çalışmaları var ,feyz al
0
ihan
(26.08.12)
fena değil fakat trailer dan daha çok özet olmuş. eksi(k)leri

-sahneler uzun parçalardan oluşuyor
-ilyas salmanın sözü bitmeden kesmişsin
-filmin sonunu vermişsin
-geçiş efekti yada iki sahneyi birbirinden ayıran unsurlar.
0
neysene
(26.08.12)
(3)

İzlemelik Belgesel ya da yarı belgesel yarı film..

muratchelik
uzay, uzaylılar, ufo fenomenleriyle falan ilgili, en azından türkçe altyazılı belgesel var mı önereceğiniz? mümkünse illüminatici sosyopatların ya da haktan akdoğan kafasındakilerin yaptığı bir şey olmasın. veya bbc'nin mi ng'nin mi ne insan cinsiyetleriyle ilgili belgeseli vardı adını hatırlayamıyo
uzay, uzaylılar, ufo fenomenleriyle falan ilgili, en azından türkçe altyazılı belgesel var mı önereceğiniz? mümkünse illüminatici sosyopatların ya da haktan akdoğan kafasındakilerin yaptığı bir şey olmasın. veya bbc'nin mi ng'nin mi ne insan cinsiyetleriyle ilgili belgeseli vardı adını hatırlayamıyorum bir türlü. o da olabilir.
0
muratchelik
(26.08.12)
(bkz: ancient aliens) var?
0
yetersiz veri
(26.08.12)
ancient aliens 4 sezon boyunca dünyadaki her boku uzaylıya bağlayarak işin ıncıığını cıncığını sıkacak, uzaylıya doyacaksın. kesinlikle ancient aliens.
0
oldtimer
(26.08.12)
ancient aliens +1. ama imdb den bölüm konularını inceleyip ona göre izlemeni tavsiye ederim. "astronot tanrı" teorisiyle ilgili efsane bölümlerin yanında, "naziler uzaylı mıydı" gibi mal bölümler de olabiliyor.
0
heartcollector
(26.08.12)
(1)

Cehennemin Katlarını anlatan bir film

homo sapiens gotgobekus
Sevgili Kubrick'ler;Bir film var idi, Dante'nin cehennem tasvirine benzer bir cehennem katları sahneleri vardı. Mesela aklımda kalan bir sahnesi çamur deryası göz alabildiğine, insanlar suratlarının ortasına kadar batmışlar içinde, üzerlerine filan basıyordu kahramanımız. 90'lar veya 2000'ler filmi
Sevgili Kubrick'ler;

Bir film var idi, Dante'nin cehennem tasvirine benzer bir cehennem katları sahneleri vardı. Mesela aklımda kalan bir sahnesi çamur deryası göz alabildiğine, insanlar suratlarının ortasına kadar batmışlar içinde, üzerlerine filan basıyordu kahramanımız. 90'lar veya 2000'ler filmi olması lazım.

Filmi hatırlayan varsa pek makbule geçecek.

PS: maklube değil makbule
0
homo sapiens gotgobekus
(26.08.12)
(5)

"Cabin in the Woods" benzeri film

ermanen
ne var? yani klişe korku filmi gibi başlayıp çok garip şeylerin olması..gibi..edit: daha az bilindik söylerseniz güzel olur.. çoğu korku filmini izledim.. ama illa benim izleyip izlememem önemli değil tabii, aklınıza geleni yazın...the mistevil deadmartyrs naboerizlendi.
ne var?

yani klişe korku filmi gibi başlayıp çok garip şeylerin olması..gibi..

edit: daha az bilindik söylerseniz güzel olur.. çoğu korku filmini izledim.. ama illa benim izleyip izlememem önemli değil tabii, aklınıza geleni yazın...

the mist
evil dead
martyrs
naboer

izlendi.
0
ermanen
(25.08.12)
yani klişe korku filmi gibi başlayıp çok garip şeylerin olması..gibi..

diyorsan (bkz: the mist)
0
japon askeri
(25.08.12)
The Evil Dead
0
pokepoke
(25.08.12)
aradığın film martyrs

klişe başlıyor ve hakikaten çok garip şeyler oluyor sonrasında.

www.imdb.com
0
mr rosebud
(25.08.12)
madem öyle naboer isimli şu garip mi garip norveç filmini önereyim. bu da aradığın tarzda:

www.imdb.com
0
mr rosebud
(25.08.12)
la meute
the woman

çok değil ama biraz enteresan şeyler oluyor bunlarda.
0
greyback
(25.08.12)
(1)

Bir erkek parfümü reklamı

cinematography
Şimdi 2001-2003 arası dönemlerde sanırım görüyordum tv'de, kirli sakallı orta yaşlarda gayet hoş bir er kişi oynuyor bu parfüm (sanırım parfümdü) reklamında. Kahve içiyor, bej veya beyaz bir fincanda, altlığıda var böyle elinde alıp bir yudum içiyor işte fincandan, genelde yarı çıplak felan, üst kıs
Şimdi 2001-2003 arası dönemlerde sanırım görüyordum tv'de, kirli sakallı orta yaşlarda gayet hoş bir er kişi oynuyor bu parfüm (sanırım parfümdü) reklamında. Kahve içiyor, bej veya beyaz bir fincanda, altlığıda var böyle elinde alıp bir yudum içiyor işte fincandan, genelde yarı çıplak felan, üst kısmı hep görünüyor, kaslı haliyle, büyük bir odada (penthouse vari bir yer), loş bir oda, en iyi hatırladığım yanı yastığa futbol topu gibi bir tekme vuruyor hafiften, o arada kıçı başıda görünüyordu sanırım, sonra bir gülümseme çakıyor kameraya ve markanın ismi felan geliyor. abi kirli sakallı, koyu kumral gibi...gerçi reklam siyah-beyaz/sepai tonlarında.

ancak bu kadar hatırlıyorum. varmı bu parfümü/reklamını hatırlayan?
0
cinematography
(25.08.12)
tazafacan
(25.08.12)
(2)

Tamda bu saatte izlenecek iyi bir film önerisi?

ceylan2271
Arkadaşlar günün anlam ve önemine uygun bol aksiyon gişe film öneriniz var mı? Tv de bişey yok malum.
Arkadaşlar günün anlam ve önemine uygun bol aksiyon gişe film öneriniz var mı? Tv de bişey yok malum.
0
ceylan2271
(25.08.12)
inside man izlemediysen tavsiye ederim. sürükleyecektir. banka soygunu seviyorsan tavan yapar.
0
feodal moruk
(25.08.12)
kültürsüz cahil soruyor: nedir bugünün anlam ve önemi?
0
Niddleman
(25.08.12)
(18)

okul-öğrenci-öğretmen temalı film

renton
mesela,detachmentto sir with lovedie wellehalf nelson
mesela,
detachment
to sir with love
die welle
half nelson
0
renton
(25.08.12)
1 dil 2 bavul
0
mrv
(25.08.12)
Les Choristes
0
marcelle
(25.08.12)
dead poets society
0
japon askeri
(25.08.12)
yazdıklarının hiçbirini izlememişim gerçi ama bu da var;

(bkz: 3 idiots)
0
ruhibirbanyo
(25.08.12)
187
0
serabetan
(25.08.12)
Kokuhaku
0
uyku inadim inat
(25.08.12)
@mrv teşekkürler.ancak konusu ilgimi çekmiyor.

@japon askeri deads poet society adlı filmi izledim.kitabı ile kıyaslarsak beğendiğim söylenemez.ama teşekkürler.

@ruhibirbanyo 3 idiots filmini izledim.çok da severim.favori filmlerimden.yine de teşekkürler.
0
🌸renton
(25.08.12)
ölü ozanlar derneği
0
unalbey
(25.08.12)
@unalbey dead poets society(ölü ozanlar derneği) hakkında yorumumu belirttim.
0
🌸renton
(25.08.12)
"bir grup serseriyi adam eden idealist öğretmen" konulu filmleri seviyorsan;

(bkz: Freedom Writers)

her hollywood filminde olduğu gibi "holokost" da içeriyor.
0
ein lied
(25.08.12)
yapıştırıyorum:

-cracks (okulda göstermekse amaç bu olmaz gerçi)
-entre les murs (türkçesi "sınıf")
0
pillowlust
(25.08.12)
(bkz: rushmore)
0
mula
(25.08.12)
election
0
there is a light that never goes out
(25.08.12)
black ve 3 idiots en iyileri
0
sekilci zihniyet
(26.08.12)
bang bang you're dead.
0
kirmizibalon
(31.08.12)
taare zameen par
0
denlar
(31.08.12)
@denlar onu da izledim.yine de sağolun.
0
🌸renton
(31.08.12)
something the lord made belki
red like the sky
0
denlar
(31.08.12)
(2)

Bu filmin adı nedir? Youtube Linki-Rusça? (Google translate east west dedi)

uyuyanadam
http://www.youtube.com/watch?v=fbBIoUUhOzUfilmin adı burada hangi alfabede yazılmış bilmiyorum, jenerik sanırım rusça. bana imdb linki lazım.
www.youtube.com

filmin adı burada hangi alfabede yazılmış bilmiyorum, jenerik sanırım rusça. bana imdb linki lazım.
0
uyuyanadam
(25.08.12)
filmin adının ne olduğunu bilmiyorum maalesef ama dil gürcüce(ymiş.)
0
amugochi
(25.08.12)
buldum:

www.imdb.com
0
🌸uyuyanadam
(25.08.12)
(8)

sevgiliden, arkadaştan ya da birinden intikam filmi

seyyar satıcı
merhaba sadece intikam olmasına gerek yok aşağılama da olur film tavsiyelerinizi soracaktım *kurtlar vadisi laz ziyanın asiyeyi asması*melisa p. çocugun kıza beni seviyor musun demesi sonra başını aşağı bastırması ve en sonunda ittirip arkasını dönüp gitmesi*ferdi tayfurun bir filmi vardı evlenecği
merhaba

sadece intikam olmasına gerek yok aşağılama da olur
film tavsiyelerinizi soracaktım

*kurtlar vadisi laz ziyanın asiyeyi asması
*melisa p. çocugun kıza beni seviyor musun demesi sonra başını aşağı bastırması ve en sonunda ittirip arkasını dönüp gitmesi
*ferdi tayfurun bir filmi vardı evlenecği kadına tecazüz eden üç adamı öldürüyordu birinin kafasını kesiyordu kasap dükkanına asıyordu, diğerinin üzerine kmayonu düşürüyordu
* ezel in intikam planı

buna benzer etkileyici orjinal film dizi tavsiye edebilir misiniz

özellikle umursamamak yok saymak.

azcık psikopatça :)

edit: en bombası old boy
0
seyyar satıcı
(25.08.12)
oldboy
www.imdb.com
0
ermanen
(25.08.12)
onu izlemiştim nasıl unuttum hemen ekliyorum...
0
🌸seyyar satıcı
(25.08.12)
chan-wook park'ın intikam üçlemesi;

1- old boy

2- sympathy for mr.vengeance

3- sympathy for lady vengeance
0
ruhibirbanyo
(25.08.12)
kill bill serisi
0
devilred
(25.08.12)
çoğu tarantino filminde intikam konusu işlenir.
0
metallica buyuktur ayran maiden
(25.08.12)
tanriyi gomen cocuk
(25.08.12)
--- spoiler olabilir ---

sert olarak:
el secreto de sus ojos
sleepers
kokuhaku
dogville
la piel que habito
irreversible

hafif yumusak:
lucky number slevin

turkish:
agir roman

--- oyle ---
0
entrapmen
(25.08.12)
C'era una volta il West
www.imdb.com
0
homo sapiens gotgobekus
(25.08.12)
(12)

hangisini izleyeyim? hangisinden başlayayım?

ruhibirbanyo
bugüne kadar ihmal ettiğim önemli filmleri izlemeye başlayayım diyorum. hangisinden başlayayım. sıralama da yapabilirsiniz kendinize göre;1- 25th hour2- leon3- black swan4- forrest gump5- gran torino6- memento7- patch adams8- the english patient9- the lives of other10- saving private ryanbunların iç
bugüne kadar ihmal ettiğim önemli filmleri izlemeye başlayayım diyorum. hangisinden başlayayım. sıralama da yapabilirsiniz kendinize göre;

1- 25th hour

2- leon

3- black swan

4- forrest gump

5- gran torino

6- memento

7- patch adams

8- the english patient

9- the lives of other

10- saving private ryan

bunların içinden izleyip de hiç beğenmediğiniz, çıkar bunu diyecekleriniz var mı?
0
ruhibirbanyo
(25.08.12)
4-2-6-3-1....
0
hurma
(25.08.12)
leon'dan başla. hepsi izlenmesi lazım başyapıt bir cogu.

forrest gump'ta olabilir.


v for vendetta izlemediysen onuda listeye ekle. bunları nasıl izlemeden durabildin senelerce :(
0
feodal moruk
(25.08.12)
@feodal moruk vendetta'yı izlemiştim. sinema beğenime pek uymuyor batıda çekilenler ama bunları beğenirim herhalde diye düşünüyorum.
0
🌸ruhibirbanyo
(25.08.12)
25th hour ve memento'yu kesin izle derim.
0
renksiz hayat
(25.08.12)
black swan anlamsız gereksiz zorlama bir film.

25th da bu konuda onunla yarışır. müzikleri iyidir. sıkıcı bir senaryo - iyi oyuncular... zorlama film evet.

patch adam sıkıcı. ben sıkıldım yani.

10 - 2 - 4 olabilir.

dikkatin yüksekse 6 olabilir.

8 de uzun. 162 dakikaymış be.

9 çok çok çok çok çok çok iyi.

evet önce 9.
0
uyuyanadam
(25.08.12)
5-6-2-4...
0
bass solo take one
(25.08.12)
memento hariç hiçbirini izlememişim ben de. sittir et başka bişiler izle :)
0
tahret muslugu
(25.08.12)
illa çıkar diyeceğim 3 olsun. natalya portmanto'ya özel bir merakın varsa bilemem tabi.

ama 9 diyorum. izle. ve "vay be" de.
0
uyuyanadam
(25.08.12)
bale ilgini çekiyorsa (izlemek) black swan çok güzel bi film gerçi diğer yönleriyle de güzel. leon ve forrest gump'ı da duygusal biriysen beğenme ihtimalin yüksek.
edit: eğer black swan'i izlemeyeceksen sadece son sahneyi bile izleyebilirsin, çok güzeldi.
0
tombombadil
(25.08.12)
2-6-4-10
0
ykyt
(25.08.12)
2-5-6-9-1
0
world
(25.08.12)
full metal jacket i ekle muhakkak
0
tukenmez adam
(25.08.12)
(3)

Sonunda kötülerin kazandığı filmler

razaor2
Sonunda kötülerin kazandığı filmler arıyorum
Sonunda kötülerin kazandığı filmler arıyorum
0
razaor2
(25.08.12)
inside man denemelisin.
0
feodal moruk
(25.08.12)
yani öyle batman gibi falan bi şey değil, demek istediğin oysa, ama primal fear ciddi bi şok yaşatıyor sonuyla. kötü kazanıyor evet. umarım çok spoiler vermiş olmadım.
0
nathanieltroy
(25.08.12)
REC
edit: REC3 den uzak dur
0
Thunderbirds
(25.08.12)
(13)

yolculuk filmi önerisi

metallica buyuktur ayran maiden
önerilerinizi beliyorum. herkese teşekkür ama açmamaşım benim hatam. bilinen yolculuk filmlerinin çoğunu izledim. ben biraz daha arkada kalmış avrupa sinemasından festival filmlerini bekliyorum öneri olarak. izlediklerimi işaretleyecem.
önerilerinizi beliyorum. herkese teşekkür ama açmamaşım benim hatam. bilinen yolculuk filmlerinin çoğunu izledim. ben biraz daha arkada kalmış avrupa sinemasından festival filmlerini bekliyorum öneri olarak. izlediklerimi işaretleyecem.
0
metallica buyuktur ayran maiden
(25.08.12)
nedense aklıma direk Little Miss Sunshine geldi...

ayrıca, elorelia +1
0
spider03
(25.08.12)
(bkz: sideways) şarabı da seviyorsanız hele...
aa im juli'yi unutmuşum ben +1
0
loralynn
(25.08.12)
solskjaer
(25.08.12)
devilred
(25.08.12)
the road
diarios de motocicleta

daha önce de sorulmuştu bikaç kere
0
ermanen
(25.08.12)
The Darjeeling Limited
boyle arabada gecen yol filmi degil ama guzel film.
0
mtfbwy
(25.08.12)
The Motorcycle Diaries
Central Station
Thelma & Louise
0
mononoke
(25.08.12)
interstate 60 şiddetle tavsiye ediyorum
0
gebere jackson
(25.08.12)
before sunrise da sayılır bence. az zorlasa train de vie bile sayılır aslında.
0
in vino veritas
(25.08.12)
www.imdb.com
traktörle bir yolculuk.
0
ester abim
(25.08.12)
(git: www.imdb.com)
0
iscanthere
(25.08.12)
The Motorcycle Diaries
0
gang leader of wasseypur
(25.08.12)
(git: 446962)
0
lemmiwinks
(25.08.12)
(4)

donnie darko

elmalı turta
şimdi bu filmin director's cut versiyonu mu, orijinal versiyonu mu izlenmeli?şuna dayanarak soruyorum.http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=28171575
şimdi bu filmin director's cut versiyonu mu, orijinal versiyonu mu izlenmeli?

şuna dayanarak soruyorum.
www.eksisozluk.com
0
elmalı turta
(24.08.12)
iki kere izle.

ilkinde final cut ikincisinde director's cut.
0
gominist redar
(24.08.12)
benim pek sevemediğim filmdir. mad world'ü dinle sadece.
0
gang leader of wasseypur
(24.08.12)
director's cut
0
madyb
(24.08.12)
haci izle işte birini ama bil ki abartıldığı kadar bir film değil. trollük olsun diye demiyorum ama bi boka benzemiyo :)
0
danadeviren
(24.08.12)
(1)

şıpoylır - the expendables 2 - film müziği

bonjurkes
Şıpoylır------------------------------------------------------------Filmde slyvester amcayla taşıyıcıdaki amcanın birlikte bara girdiği bir sahne var bu sangarlar mı onları arıyorlar hani, bardaki teyzeye ingilizce biliyomusun falan dedikleri sahne. O bara girince bulgarca ya da rusça ya da başka bi
Şıpoylır------------------------------------------------------------

Filmde slyvester amcayla taşıyıcıdaki amcanın birlikte bara girdiği bir sahne var bu sangarlar mı onları arıyorlar hani, bardaki teyzeye ingilizce biliyomusun falan dedikleri sahne. O bara girince bulgarca ya da rusça ya da başka bir dilde bir müzik çalıyor.

O müzik hakkında fikri olan paylaşabilir mi? link falan da olur
0
bonjurkes
(23.08.12)
filmi izlemedim ama bir arkadaş o kısımdan geçen gün bahsetmişti. bulgar sanatçı azis'in şarkısı çalıyormuş. youtube'a gir azis yaz. kesin ordan dinleyerek bulursun ya da o filmin o kısmını bana linkle yolla hemen bulayım şarkıyı.
0
nickin onemi yok zaten silinip duruyo
(13.09.12)
(3)

Ayda mahsur kalmış astronotlu film.

muratchelik
2010 ya da 2011 yapımı böyle bir film vardı. ay olmayabilir de. bi bulduracak olan var mı? afişi de yanılmıyorsam ön canı kırılmış astronot kaskıydı.ayrıca buna benzer konuya sahip uzay konulu filmlerle ilgili tavsiyelere de açığım.
2010 ya da 2011 yapımı böyle bir film vardı. ay olmayabilir de. bi bulduracak olan var mı? afişi de yanılmıyorsam ön canı kırılmış astronot kaskıydı.

ayrıca buna benzer konuya sahip uzay konulu filmlerle ilgili tavsiyelere de açığım.
0
muratchelik
(23.08.12)
(bkz: moon)
0
sttc
(23.08.12)
şimdi aklıma yeni bir şey geldi. bu mahsur kalan ekip dünya kamuoyundan gizli bir şekilde yürütülen son apollo projesiyle gitmişlerdi.
0
🌸muratchelik
(23.08.12)
Uzay yalnızlığı ile ilgili tavsiyeler:
Solaris tercihen bu www.imdb.com daha yenisi için bu www.imdb.com
2001: A Space Odyssey www.imdb.com
Saturn 3 www.imdb.com
Silent Running www.imdb.com
0
james choice
(23.08.12)
(4)

digiturk'te 2002-2003 te yayinlanmis film

boralp
digiturk'un film kanallarindan birinde yayinlanmisti, 2 grup kucuk cocuk bir ormanda agac evi icin birbirlerini falan olduruyordu, aklimda kalan en belirgin sahne bu, hatirlayan adini bilen var mi? soyleyebilir mi?
digiturk'un film kanallarindan birinde yayinlanmisti, 2 grup kucuk cocuk bir ormanda agac evi icin birbirlerini falan olduruyordu, aklimda kalan en belirgin sahne bu, hatirlayan adini bilen var mi? soyleyebilir mi?
0
boralp
(23.08.12)
bi deniz kabuğu vardı. deniz kabuğu elinde olan grup söz hakkına sahip oluyordu falan öyle miydi? ismini hatırlamıyorum ama belki bulmana yardımcı olur eğer doğruysa.
0
kibritsuyu
(23.08.12)
Elinde deniz kabuğunu tutarak liderlik eden gençleri anlatan film bana Sineklerin Tanrısı kitabını hatırlattı. 2 kere sinemaya uyarlanmış:
www.imdb.com
www.imdb.com
0
alper kamu
(23.08.12)
kibritsuyu'nun dediği film lord of the flies kesinlikle. ama boralp'in dediğini çıkaramadım. pek öyle orman, ağaç ev falan yoktu lord of the flies'da.
0
sir gawain
(23.08.12)
War of the Buttons www.imdb.com
wiki
?
0
james choice
(23.08.12)
(8)

Bana dizi önerin millet

siradisi00
Severek izlediğim dizileri buraya yazayım da bana benzer ilginçlikte dizi öneriverin, dizilerim bitti, help!- Spartacus- Game of thrones- Sherlock- House MD- Breaking Bad- Nip/tuck- Continuum...Böyle beyin fırtınalı dizileri seviyorum, polisiye pek sevmiyorum. Oharaa dedirten cinsten diziler olursa
Severek izlediğim dizileri buraya yazayım da bana benzer ilginçlikte dizi öneriverin, dizilerim bitti, help!
- Spartacus
- Game of thrones
- Sherlock
- House MD
- Breaking Bad
- Nip/tuck
- Continuum
...

Böyle beyin fırtınalı dizileri seviyorum, polisiye pek sevmiyorum. Oharaa dedirten cinsten diziler olursa sevinirim.

Kendinize iyi bakın.
0
siradisi00
(22.08.12)
dexter
fringe
0
kredi karti hesap ozeti
(22.08.12)
the wire
dexter
oz
rome
six feet under
fringe
0
ermanen
(22.08.12)
leyla ile mecnun, olaylar olaylar...
0
late viper
(23.08.12)
dexter +1
komedi istersen the big bang theory
0
Düş Hekimi
(23.08.12)
olay istiyorsan fringe var. 20'lerde geçsin, çeteli-gangsterli-entrikalı-politikalı olay istiyorsan da boardwalk empire.
0
ein lied
(23.08.12)
lost room var 6 bölümlük. 1-2 ünde bitirirsin onu.
sons of anarchy yi de izle derim.
0
contavolta
(23.08.12)
sherlock house izlemiş birisi suits'e de bayılır.
0
hkaan
(23.08.12)
alakası yok ama 2 broke girls .(mideme ağrılar giriyor izlerken )
0
hmm
(23.08.12)
(3)

işler güçler

utkugunce12
bu diziyi izleyebileceğim kaliteli bir site var mı acaba
bu diziyi izleyebileceğim kaliteli bir site var mı acaba
0
utkugunce12
(22.08.12)
star tv nin kendi sitesi
(git:www.startv.com.tr )
0
celik comak
(22.08.12)
star ın kendi sitesi
0
contavolta
(22.08.12)
4.bölümü izleyemiyorum başka alternatif var mı?
0
🌸utkugunce12
(22.08.12)
(4)

Hemen şimdi oturup izlemelik belgesel tavsiyesi

homo sapiens gotgobekus
Merhaba sevgili Timothy Geithner'ler;Şimdi izlemelik tarih veya ekonomi ile alakalı sevdiğiniz güzel belgesel önerilerinize açığım. İlla belgesel diye tutturmuyorum tabi, gerçeğe bağlı kalınarak dramatize edilmiş film/dizi de olur. Daha önce izlediklerimi yazmıyorum ki başkalarına da yardımcı olsun.
Merhaba sevgili Timothy Geithner'ler;

Şimdi izlemelik tarih veya ekonomi ile alakalı sevdiğiniz güzel belgesel önerilerinize açığım.

İlla belgesel diye tutturmuyorum tabi, gerçeğe bağlı kalınarak dramatize edilmiş film/dizi de olur. Daha önce izlediklerimi yazmıyorum ki başkalarına da yardımcı olsun.

İngilizce veya Türkçe olması tercih sebebi. Başka bir dilde olup ingilizce altyazı opsiyonuna da açığım.

Şimdiden teşekkürler.

Silmeyeceğim, önerilere şevkatle yaklaşacağım.
0
homo sapiens gotgobekus
(22.08.12)
Ekümenopolis vardı, yakın zamanda vizyondaydı hatta. Gerçi tarih-ekonomi değil kategori olarak ama ben pek merak etmiştim. İzleyemedim bari sen izle.
0
buff
(22.08.12)
16 ton
0
uepuey
(22.08.12)
ekonomi

the corporation
inside job
0
zankoku
(22.08.12)
z ile başlayan bir şey vardı, tam ekonomiyle ilgili herkes önermişti, adını hatırlamıyorum zeitgeist olabilir attım
0
wayne
(22.08.12)
(2)

house m.d. -spoiler olabilebilir-

ykz
sanki ben bu soruyu birkaç ay önce sormuştum ama balık hafızam yine beni yarı yolda bıraktı anlaşılan. neyse. house bir bölümde hastasının yanıldığını kanıtlamak için kendine elektrik veriyordu odasında ki prizlerden. bu bölüm hangi bölümdü hatırlayan bilen var mı?
sanki ben bu soruyu birkaç ay önce sormuştum ama balık hafızam yine beni yarı yolda bıraktı anlaşılan. neyse. house bir bölümde hastasının yanıldığını kanıtlamak için kendine elektrik veriyordu odasında ki prizlerden. bu bölüm hangi bölümdü hatırlayan bilen var mı?
0
ykz
(22.08.12)
dördüncü sezon üçüncü bölüm
0
fluorescein
(22.08.12)
o kadar araştırdım bi şey yazmam lazım. bölüm adı da 97 seconds. bakarsın zaten de :D
0
tunachu
(22.08.12)
(2)

shit my dad says

in vino veritas
niye bitmiş bu dizi yea? kaldığı yer de devam edecekmiş gibi bitmiş ama devamı yok niyee? hiç değilse kim geldiğini göreydik?
niye bitmiş bu dizi yea? kaldığı yer de devam edecekmiş gibi bitmiş ama devamı yok niyee? hiç değilse kim geldiğini göreydik?
0
in vino veritas
(22.08.12)
ama devamı normalde de çekilmemiş. cnbce yayınlamamış değil yani, dizinin 2. sezonu yok :(
0
🌸in vino veritas
(22.08.12)
iptal etmişler diziyi gevurlar. vellakin o kapıdaki kimdi çok merak ediyorum azizim :/
0
mandayinasekeyi hastasi kizilcikserbeti
(23.08.12)
(1)

one piece filmleri

jack of hearts
one piece'i izliyorum bir süredir, şu an 4. sezon 30. bölümdeyim. duyduğuma göre filmleri de varmış serinin. ancak hangi filmi hangi bölümü izledikten sonra izlemem gerektiğini bilmiyorum. bir anda aşina olmadığım bir karakter karşıma çıkar, karakterlerin tipleri değişmiştir, ölen kalan vardır,.. ge
one piece'i izliyorum bir süredir, şu an 4. sezon 30. bölümdeyim. duyduğuma göre filmleri de varmış serinin. ancak hangi filmi hangi bölümü izledikten sonra izlemem gerektiğini bilmiyorum. bir anda aşina olmadığım bir karakter karşıma çıkar, karakterlerin tipleri değişmiştir, ölen kalan vardır,.. gereksiz spoiler görmek istemiyorum şimdi. var mı yardımcı olabilecek? bana bu sezona kadar izlediysen şu filmi izlemende sakınca yok diyebileck?
0
jack of hearts
(22.08.12)
buyur kardeşim; www.facebook.com
0
Kaczynski
(22.08.12)
(8)

dizi önerisi

Kaczynski
ya şu aralar boş vakitlerimin bir kısmını dizi izleyerek geçireyim diyorum ama birkaç arkadaşımın fikir almak için kapılarını çaldığımda daha nasıl bir dizi aradığımı anlamadan direk hastası oldukları diziyi önerme yolunu seçtiler. pek içime sinmedi açıkçası. o yüzden bir de size danışayım dedim. so
ya şu aralar boş vakitlerimin bir kısmını dizi izleyerek geçireyim diyorum ama birkaç arkadaşımın fikir almak için kapılarını çaldığımda daha nasıl bir dizi aradığımı anlamadan direk hastası oldukları diziyi önerme yolunu seçtiler. pek içime sinmedi açıkçası. o yüzden bir de size danışayım dedim. sonuçta ucuz fanboyluğa gerek yok.

şöyle çok uzun olmayan (2-3 hadi en fazla 4 sezon), böyle her bölüm ayrı bir olayı çözmeyen (arka sokaklar gibi), gizem ve gerilimin ön planda olduğu ve sürükleyici bir dizi arıyorum. ''tam bu dediğin gibi değil ama şöyle bi dizi var. beklentilerini fazlasıyla karşılar, mutlaka izle pişman olmazsın'' dediğiniz bir dizi de olabilir

not: öneride bulunurken baya rahat olabilirsiniz. zira supernatural'ın birkaç sezonu dışında hiç bir yabancı diziyi izlemedim. ''hadi lan bunu da mı izlemedin?'' demeyin, evet onu da.
0
Kaczynski
(22.08.12)
şöyle bir dizi var;

-40 dk
-4 sezonu geri de bırakmış , 5. sezona başlamış
-her bölüm ayrı bir olayı çözen
-gizemin ön planda olduğu
-sürekleyici
-mutlaka izle pişman olmazsın dediğim
-polisiye türünde bir dizi var.

(bkz: the mentalist)
0
solskjaer
(22.08.12)
breaking bad i izlemeden ölme !
0
empty blank
(22.08.12)
dostum aradığın dizi game of thrones.
0
iscanthere
(22.08.12)
- 2 sezonda bitti, her sezon 13 bölüm, bölüm başı 40dk
- her bölüm ayrı bir olay çözmeyen
- gizem ön planda
- çok sürükleyici
- finali gördüğüm en etkileyici finallerden biri
- kısaca "tam aradığın gibi"

(bkz: the killing)
0
leadri
(22.08.12)
tabii ki (bkz: suits) ve (bkz: boardwalk empire)
0
noluyo yaa
(22.08.12)
aradığınız şey: sherlock.

her bölüm yeni bir dava çözüyor ama ne çözmek. şimdilik iki sezon yayınladı, birbuçuk saatlik bölümler, toplam 6 bölüm. tadı damağımızda kaldı.


ha bir de dexter kraldır, aslandır, kaplandır.
0
bipolar
(22.08.12)
Fringe şiddetle tavsiye edilir. Belirttiğin beklentilerin çoğunu karşılıyor.
0
whisper of darkness
(22.08.12)
fringe belirttiğin beklentilerin hiçbirini karşılamıyor pişman olursun benden uyarması.
0
leadri
(22.08.12)
(3)

Abraham Lincoln - Ice Age

Adram3lech
Vampir Avcısı Abrahan Lincoln gitmeye değer mi? Yoksa hala izlemediğim Buz Devri'ne mi gitmeli?
Vampir Avcısı Abrahan Lincoln gitmeye değer mi? Yoksa hala izlemediğim Buz Devri'ne mi gitmeli?
0
Adram3lech
(22.08.12)
tabii ki buz devri. kıyaslanmaz bile.
0
in vino veritas
(22.08.12)
Abi ben hangisi demedim ki.
0
🌸Adram3lech
(22.08.12)
anlamayanlar için altyazı:

Vampir Avcısı Abrahan Lincoln gitmeye değmez. Hala izlemediğin Buz Devri'ne gitmelisin.
0
in vino veritas
(22.08.12)
(6)

can sıkıntısı giderecek film öneriniz var mı?

expressive
..
..
0
expressive
(22.08.12)
0
himmet dayi
(22.08.12)
50 ilk öpücük giderir bence de
0
take me rufee2
(22.08.12)
500 days of summer
0
jujugoo
(22.08.12)
50/50
0
sir gawain
(22.08.12)
low-life
(22.08.12)
(bkz: Groundhog day)
0
trawmatolog
(22.08.12)
(7)

The Dark Knight Rises'ta eksik sahne? (spoiler içerir)

spider03
Spoiler içerir...Spoiler içerir...Spoiler içerir...Spoiler içerir...Spoiler içerir...Spoiler içerir...Merhaba Duyuru,Dün sonunda 3lemeyi sinemada sonlandırdım, ancak sanki bi sahne de kopukluk olduğunu sezdim..zaten cinemaximum'a ayrı bi gıcık oldum, filmden önce fragman koymadığı için...sahne şu;Br
Spoiler içerir...Spoiler içerir...Spoiler içerir...Spoiler içerir...Spoiler içerir...Spoiler içerir...

Merhaba Duyuru,
Dün sonunda 3lemeyi sinemada sonlandırdım, ancak sanki bi sahne de kopukluk olduğunu sezdim..zaten cinemaximum'a ayrı bi gıcık oldum, filmden önce fragman koymadığı için...sahne şu;

Bruce ile Miranda şömine başında seviştikten sonra Bruce, Cat Woman ile buluşmak için kalkıyor ve sonra onu bi binanın tepesinde görüyoruz, ardından ansızın Cat Woman ile metro gibi bi yerde konuşurkenki bi sahneye geçiyor...çok işkillendim filmden sahne koparıldı diye...siz izlediğinizde nasıldı?
0
spider03
(22.08.12)
benim de işkillendiğim bir yer var. bu ra's al ghul ile muhabbet ederken nooooooo diyor ve sonra bi anda ayağa kalktığı sahneye geçiyoruz. ses, görüntü her bir şey tık diye dönüyor. director's cut falan çıkacak bence ileride.
0
kta
(22.08.12)
@kta zaten orada ayağa kalkacak gibiydi, ayrıca yönetmen her şeyi göstermek zorunda değil film uzun öylece süre tamamen uzardı, directors cutta onlar değil kesilen sahneler olur, yani onlar zaten öyledir

@spider03 benim gittigimde de yoktu orası, koparılmış olması mümkün değil normal sahne öyledir. adam batmani kalkıp hazırlanıp tren istasyonuna sokmak zorunda değil, böylece film 5 saat olur
0
wayne
(22.08.12)
ya doğru her şeyi göstermek zorunda değil, ama görüntü ve sesin bir önceki sahneyle hiç bir bağlantısının olmaması insanda sahnenin kesildiği izlenimini uyandırıyor. kıytırık bir yönetmen olsaydı neyse derdik de nolan bu.
0
kta
(22.08.12)
kta +1
0
🌸spider03
(22.08.12)
yahu tamamda adam aşşağa mı inicek orada tren istasyonuna zaten yapacağı bir şeyi gösteriyor
0
wayne
(22.08.12)
@wayne; benim kastettiğim, bütün filmde akış güzelken, sahneler arası geçişte bi sorun yokken, o iki sahne arası geçişin dikkat dağıtıcı derecede kopuk olması...kta'nında dediği gibi, başka bi yönetmen olsa amenna ama Nolan'dan bahsediyoruz..yani ben illaki Batman'in metroya nasıl indiğini göstersin demiyorum, sadece bahsettiğim sahneler çok kopuktu, acaba izlediğim sinema mı bi mallık yaptı, merak ettim...
0
🌸spider03
(22.08.12)
anladım haklısınız aslında ama takıldıgınız nokta biraz şey gibi? nası diyim hani " aaa oraya mı takıldın" gibi bir şey değil, bende farkındayım o sahnelerin zaten 3 kere izledim, birden geçtigini biliyorum fakat sonuçta gerek yok, hiç yok, seyirci biliyor diye düşünmüş nolancığım, gerçi seyirci biliyor dedi etrafta "sakalları neden yok:S" diyenler var
0
wayne
(22.08.12)
(9)

arşivinizde kaç film var?

historien
merak ettim. bende 1300 kadar var, sürekli de yenilerini ekliyorum. çoğunluğu yabancı.legal, illegal farketmez.
merak ettim. bende 1300 kadar var, sürekli de yenilerini ekliyorum. çoğunluğu yabancı.

legal, illegal farketmez.
0
historien
(21.08.12)
100-200 arası.
0
baldur
(21.08.12)
600500 kadar 4-5bin e kitap vs
0
ugiii
(21.08.12)
illegal derken? indirip bir klasörde çürümeye terk ettiklerim de varsa mesela, dahil olacak mı? legal olarak, 150 civarı dvd'm var. ama bıraktım biriktirmeyi. blu-ray'ler normal dvd'lerin fiyatlarını çok kırınca şevkim kaçtı.
0
jack of hearts
(21.08.12)
30-40 tane. yarısından çoğu siyah beyaz. izledikçe silip başka indiriyorum.
0
yons
(21.08.12)
ben indirip, siliyorum.
silmesem 1.000 tane olurdu.
izlediğim bir filmi unutmam çok çok zor.
bu yüzden bir işe yaramıyor lanet olasılar.
0
kredi karti hesap ozeti
(22.08.12)
10 bin de bayağı çokmuş yalnız ben de arşiv var zannediyordum kendimde.

350-400 arası. 500'lük hard diski doldurmaya az kaldı. hepsi illegal.
0
greyback
(22.08.12)
Puah, bi ara ben de arşivleyeyim dedim de, bitmiyor. Sonra bir de 100 mbit internet bağlatınca filmlerin boyutları oldu 12-15 GB, sığmıyor. Sildim ben de hepsini, dc++'daki hub da 10 TB paylaşan panpalardan çekiyorum.

Yıl 2012, arşiv nedir yahu
0
dampire
(22.08.12)
80 civarında 3d, 40-50 mkv
200-300 divx
hepsi diskte
3dleri satıyorum genelde
0
vincenzo
(22.08.12)
600 civarında
0
rurouni
(22.08.12)
(5)

Listeden Öneri

Adram3lech
Biraz uzun bir liste oldu. Birinden bolca film aldım, hep yeni filmler olduğundan çoğu filmi izlemedim ama çok klasiklerini de izledim tabi. Siz yine de eğer vaktiniz varsa dilediğinizce göz gezdirip beğendiklerinizi tavsiye ederseniz iyi olur.Edit: Şuradan bakın: http://i.imgur.com/1PXxS.pngEdit ik
Biraz uzun bir liste oldu. Birinden bolca film aldım, hep yeni filmler olduğundan çoğu filmi izlemedim ama çok klasiklerini de izledim tabi. Siz yine de eğer vaktiniz varsa dilediğinizce göz gezdirip beğendiklerinizi tavsiye ederseniz iyi olur.

Edit: Şuradan bakın: i.imgur.com

Edit iki: Dram, lirik (romantik diyeceğim ama yanlış anlaşılacak, romantiğin kelime anlamıyla, duygusal ama illa aşk değil) filmleri, senaryo filmlerini daha çok seviyorum. Öte yandan her anlamda çok iyi, şaheser ya da kült diyebileceğiniz filmlere öncelik veririm.
0
Adram3lech
(21.08.12)
resim çıkmamış, başka bi yere upload edip link ver.
edit: aksiyon/polisiye seviyorsan blitz, killer elite, taken ı gördüm listede mesela.
0
xenophobe
(21.08.12)
50-50, izlemedim ama hoş
in time, mantık hataları var ama hoş
due date, durağan ama hoş
horrible boses, güzeldir komik.
mr.popper's penguins aile komedisi
transformers iyiydi


şimdi izliceksen, in time derim. durağan severim dersen due date.
0
utkucbkc
(21.08.12)
The Future -Vay Arkadaş-Killer Elite-One Day

edit : The Future - durağan ama farklı bir tarzı var.
Vay Arkadaş-komedi
Killer Elite -Aksiyon , güzel film.
One Day-romantik ,izlenmeli.
0
neo
(21.08.12)
barneys version
crazy stupid love
tabiki de drive
the kid with a bike
west is west

bunlara öncelik verebilirsiniz

iyi seyirler
0
eloise
(21.08.12)
whistleblower, bosna-hersek'te var olan kadın ticaretini ele almış. güzel film.
hesher, asiliğin, farklı iki dostluğu koltuğunda rahatsız ederek izleten bir film.
a seperation, yorum yapamıyorum çok beğendiğim bir film.
the future, ilişkilerhakkında değişikbir gidişatı olan üzerine azıcık bilim kurgu serpilmişbir film.
son olarak da sonner'i tavsiye ediyorum. iyi seyirler.
0
kirmizibalon
(24.08.12)
(3)

Komedi

yqzkrttpli
Hafta sonu kız arkadaşla izlemelik komedi filmi önerisi ??? Var mıdır şunu izle ben beğendim diyebileceğiniz filmler ?ps: Sinemada izlemicez evde takılacaz,o sebeple vizyonakilerden önermeyin :)
Hafta sonu kız arkadaşla izlemelik komedi filmi önerisi ??? Var mıdır şunu izle ben beğendim diyebileceğiniz filmler ?

ps: Sinemada izlemicez evde takılacaz,o sebeple vizyonakilerden önermeyin :)
0
yqzkrttpli
(21.08.12)
how high- zenci filmi
0
giggs
(21.08.12)
www.imdb.com
çok güzeldir ama dl ederken 2001 yazmayı unutmayın çoksa sahtesi çıkıyor.
0
neira
(21.08.12)
its a kind of a funny story fena değildi. take me home tonight da izlenebilir. bir de ben serendipity ve happy accidents'ı sevmiştim.

hepsi çok bilinmeyen romantik komedilerden evet.
0
in vino veritas
(21.08.12)
(5)

aile ile izlenebilecek film önerisi?

la femme de turc
tercihen aksiyon olabilir? yardımcı olursanız sevinirim.
tercihen aksiyon olabilir? yardımcı olursanız sevinirim.
0
la femme de turc
(21.08.12)
günah keçisi.
0
komutanlogar
(21.08.12)
ice age
0
ermanen
(21.08.12)
(bkz: The Avengers)

720p'si bugün çıktı daha, sıcak sıcak.
0
mr.goodcat
(21.08.12)
contact
0
belize
(21.08.12)
Amelie izlemeyin.


fast five izleyin.
0
istenmeyen evlat
(22.08.12)
(12)

dizi tavsiyeleri

yüzkırk
selamlar,büyük boşluğa düştüm,bana güzel dizi söyleyebilecek olan var mı? tuttugum izlediğim dizileri veriyorum hani bir fikir verir,dexterhımymsuitswhite collarspartacusbig bang theorycalifornicationgame of throneshappy endingseskiden ;lostfriends felan işte...
selamlar,

büyük boşluğa düştüm,

bana güzel dizi söyleyebilecek olan var mı? tuttugum izlediğim dizileri veriyorum hani bir fikir verir,

dexter
hımym
suits
white collar
spartacus
big bang theory
californication
game of thrones
happy endings

eskiden ;

lost
friends felan işte...
0
yüzkırk
(21.08.12)
prison break'i öneririm. çok sürükleyici
0
aksimetre
(21.08.12)
behzat ç
0
fuerteventura
(21.08.12)
izledim ya onu ben
0
🌸yüzkırk
(21.08.12)
behzatı da izledim yazmamışım
0
🌸yüzkırk
(21.08.12)
breaking bad
0
there is a light that never goes out
(21.08.12)
yüzkırk kere soruldu. yazalım yine de:

rome
fringe
shameless
modern family
sherlock
breaking bad
0
ermanen
(21.08.12)
breaking bad
0
raif_efendi
(21.08.12)
breaking bad e baslıyorum o zaman gogogo
0
🌸yüzkırk
(21.08.12)
(bkz: wilfred)
0
sttc
(21.08.12)
suits izliyorsanız daha drama şeklindeki damages'a bir bakın bence.
himym'a katlanıyorsanız scrubs'a bayılırsınız.
0
garip biseyler
(21.08.12)
rescue me
sons of anarchy
0
late viper
(21.08.12)
friezy
(22.08.12)
(16)

Hayatinizda izlediginiz en iyi 3 film

ecmtnc
Selam,Cok yakin bir arkasimla film gunu yapacagiz. Daha vakit var ama, planlara simdiden basladik. 3 film diyoruz. Bu yuzden sizden izlediginiz en iyi 3 filmi siralamanizi rica ediyorum. 1 kiz 1 erkek cinsiyet. Belki lazim olur diye. Oyle saf romantik komedi falan girilmesin yani. Simdiden tesekkurl
Selam,

Cok yakin bir arkasimla film gunu yapacagiz. Daha vakit var ama, planlara simdiden basladik. 3 film diyoruz. Bu yuzden sizden izlediginiz en iyi 3 filmi siralamanizi rica ediyorum. 1 kiz 1 erkek cinsiyet. Belki lazim olur diye. Oyle saf romantik komedi falan girilmesin yani.

Simdiden tesekkurler.
0
ecmtnc
(21.08.12)
catch me if you can filmini çok sevmiştim
shawshank redemption da sağlam film
ııı 3. ne olur bilemedim bu ikisi şimdi aklıma geldi güzel diye
0
neira
(21.08.12)
1- ther godfather
2- the matrix
3- life is beautiful
0
metal69
(21.08.12)
ilk üçü seçemem ama kesinlikle ilk üçten biri the fall olurdu benim listenin.
0
in vino veritas
(21.08.12)
3- The Shawshank Redemption
2- The Godfather
1- The Dark Knight Rises
0
wayne
(21.08.12)
prestige
v for vendetta
fight club
dark knight
0
sadun.net
(21.08.12)
1. the terminal. mutlaka ama mutlaka izlenmeli
2. snatch.
3. the life of david gale.
0
behzatc.
(21.08.12)
1 kız 1 erkek olarak düşündüğümde izlediğim filmler arasından sana;

1)the shining(jack nicholson-psikolojik gerilim)
2)şeytanın avukatı(al pacino-dram gerilim,,korku,komedi vs her şey var bence)
3)catch me if you can(artık hafiften baymış bünyeye leo di caprio'nun şımarık karakteri iyi gelir.)

hayatımda izlediğim en iyi 3 film olarak;

*the departed(matt damon-leo di caprio yön:martin scorsese)
*Heat(suç ve aksiyon filmi,al pacino VS robert de niro)
*the negotiator(Samuel L. Jackson, Kevin Spacey yeterli sanırım)

bu çok "erkek" bir liste olsa da şu an izlesem bunları izlerdim en iyi film diye ard arda.
0
rudeboy
(21.08.12)
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
Baraka
C'era una volta il West
0
yons
(21.08.12)
Braveheart
The shawshank redemption
Eşkıya

Muhtemelen benim listemi kaale alacaksınız.
Iyi seyirler
0
etna
(21.08.12)
1- 2001 a space odyssey
2- the seventh seal
3- donnie darko
4- memento

kesemedim lan hiçbirini, ne acayipmiş.
0
uyku inadim inat
(21.08.12)
Ben yukaridakilerden izlenenleri sayayim :

Catch me if you can
Matrix
Life is beautiful
The fall
American beauty
The fountain
Prestige
V for vendetta
Fight club
Snatch
Seytanin avukati
The departed
Bravehart
Donnie darko
Memento

Buna gore kesin izlenecek olan : the shawshank redemptation

Godfatheri bekletme taraftariyim.

İncelemeye alinacaklar :

One flew over the cuckoo's nest
The life of david gale
The terminal
The negatiator
The shining
Heat
Baraka
The assassination of Jasse James
C'era una volta il West
2001 a space odyssey
The seventh seal

Bunlari inceleyecegim ama hala oneri alabilirim :)
0
🌸ecmtnc
(21.08.12)
Amelie, The Prestige, Edward Scissorhands bi de fazladan söyliyim Big Fish
0
kukimonstır
(21.08.12)
emir kusturica dan ne bulursan izle.
0
elbar
(21.08.12)
ben olsam yüzüklerin efendisi'ni izlerdim, üçleme şeklinde.
0
hesabım silindi kırgınım modlar
(22.08.12)
the last emperor
the deer hunter
pulp fiction
0
zankoku
(22.08.12)
1- mulholland dr.
2- pulp fiction
3- oldboy
0
metallica buyuktur ayran maiden
(23.08.12)
(2)

community. yabancı dizi şakasını anlamadım.

charlotte blanc
http://www.youtube.com/watch?v=GMAh9QoSTIUtam olarak anlamadım notches falan ne oluyor ? classic winge r ?
www.youtube.com

tam olarak anlamadım notches falan ne oluyor ? classic winge r ?
0
charlotte blanc
(21.08.12)
konusulan seylerin hesabini tutuyorlar. birisi ortaya winger atiyor, laf sokuyor, oburu kiz ne zaman abdominallerinden bahsetse bir cizik-notch atiyor, sondaki herif de masaya cizik(notch) atma hesabi tutuyor. yani sanirim sondaki herif sadece ortama uymaya calisiyor, aslinda hicbirseyin hesabini tutmuyor.
0
beriberi
(21.08.12)
Abed çizik atarak klasik "Winger" (espri)lerinin sayısını tutuyor, Jeff ab'lerinden bahsedilmesi sayısını tutuyor; Troy'sa atılan çizikleri.

Karakterleri tanımayınca Troy'un hareket anlamsız kalıyor tabii, orasını kabul etmek lazım gelir.
0
uyku inadim inat
(21.08.12)
(2)

supernatural 7. sezon nasıl bitmişti?

plastic_angel
unuttum lan. şu leviathan amcalarla ilgili bişi olmuştu ama hafızamı tazeletecek biri aranıyor.
unuttum lan. şu leviathan amcalarla ilgili bişi olmuştu ama hafızamı tazeletecek biri aranıyor.
0
plastic_angel
(21.08.12)
baş leviathanı öldürdüler ama cass ve dean da onların boyutuna geçti.
0
yazbitmesinsipidikterlikdolabagirmesin
(21.08.12)
spoiler spoiler

ben şöyle hatırlamak:

dean/sam/cas leviathanların başı olan adamı öldürür, o esnada adam patlar*, ve dean ve cas kendilerini purgatory'de bulur. cas hadi bana eyvalah diyip kaybolur. dean sap gibi ortada kalır. sam'e ne olduğu bilinmemektedir.
0
turkay
(21.08.12)
(5)

öyle bir geçer zaman ki (hakanın yolu)

macallan
hakan hapisemi girmiç noomuç,niye girmiş.geçen sezon mu girmiş yoksa yeni sezonda mı hapiste başlıcak
hakan hapisemi girmiç noomuç,niye girmiş.geçen sezon mu girmiş yoksa yeni sezonda mı hapiste başlıcak
0
macallan
(21.08.12)
babasını vurdu ya.
0
goldentitan
(21.08.12)
O karakterin acil sevişmesi lazım.
0
faith no more
(21.08.12)
hangi fragman la o görmek istiyorum nolurrr
0
pispisim
(21.08.12)
hadi canım bubasını vurdu ha,hiç takip edememişim.
0
🌸macallan
(21.08.12)
osmanın buyuk hali nasıl tipsiz birsey cıkmıs öyleeee...
0
pispisim
(21.08.12)
(2)

It's Always Sunny in Philadelphia bitti mi ne oldu ?

slap
bayadır yeni bölüm yok
bayadır yeni bölüm yok
0
slap
(21.08.12)
bitmedi, eylül'de yeni sezon başlayacak.
0
blodeuwedd
(21.08.12)
wikipedia'da der ki;
"On August 6, 2011, FX announced it had picked up the show for an eighth and ninth season of 13 episodes each set to premiere in 2012 and 2013, respectively. The season will premiere in October, 2012."

yani daha iki (8 & 9) sezon var. 8. sezonun premier'i ekim ayinda yapilacakmis.
0
fader
(21.08.12)
(3)

kaybedenler filminin sonunda ne oluyordu

fuerteventura
bir türlü hatırlayamıyorum ne oluyordu sonunda?
bir türlü hatırlayamıyorum ne oluyordu sonunda?
0
fuerteventura
(21.08.12)
oha lan cidden ne olmuştu :s
0
kurt cobainden hallice
(21.08.12)
programı bitiriyorlardı.
youtu.be
0
yakuza123
(21.08.12)
kaybedenler'den kastın kaybedenler kulübü mü ki?
0
jack of hearts
(21.08.12)
(2)

IMDB Top 250'de Yer Almayan Meşhur Filmler

bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
Selamlar.Top 250'de yer almayan ama çok meşhur olan filmler söyleyebilir misiniz ?Örnek : titanic, pretty woman, the notebook vs.
Selamlar.

Top 250'de yer almayan ama çok meşhur olan filmler söyleyebilir misiniz ?

Örnek : titanic, pretty woman, the notebook vs.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(20.08.12)
şu listeye göz atabilirsiniz

www.icheckmovies.com

karışık bir liste ama isteğinize uygun vardır içinde.
0
empati kuramayan psikolog
(20.08.12)
(bkz: harry potter) serisi.

woody allen filmleri.
0
noluyo yaa
(20.08.12)
(2)

Bu Filmi Hatırlayan var mı?

kamilkoc
merhaba, 90'ların başında izlediğim bir film vardı hayal meyal hatırlıyorum....hatırladıklarım şunlar;3 kişilik bir aile evlerinde mahsur kalıyorlar,bir sabah uyandıklarında evin babası pencerelerin siyah mat bir metalle kaplı olduğunu görüyor...filmin sonunda da bir uzay gemisi içinde oyuncak evle
merhaba, 90'ların başında izlediğim bir film vardı hayal meyal hatırlıyorum....hatırladıklarım şunlar;

3 kişilik bir aile evlerinde mahsur kalıyorlar,
bir sabah uyandıklarında evin babası pencerelerin siyah mat bir metalle kaplı olduğunu görüyor...
filmin sonunda da bir uzay gemisi içinde oyuncak evle oynayan küçük bir çocuk vardı...sanırım o oyuncak ev içindekilerde sözettiğim aile fertleri olacak.....bu filmi hatırlayanınız var mı ?
0
kamilkoc
(20.08.12)
valla anlattığına en yakın twilight zone'un (alacakaranlık kuşağı)bir bölümü vardı. normal normal otururlarken bir gün evin içinde hapis kalıp dışarı çıkamıyorlardı ve sıcaklık da git gide artıyordu. bölümün sonunda kız çocuğunun oyuncak evlerini mutfaktaki fırına koyduğu ve bir şekilde bir büyü muhabbeti olduğu ortaya çıkıyordu. ama gördüğün gibi uzaylı falan yok.
0
atrin
(20.08.12)
www.imdb.com

Şunu arıyorsun. Şu da girişi:

www.youtube.com
0
ahmetcan44
(20.08.12)
(2)

bu video bir filmden mi alıntı?

hope ender
http://www.youtube.com/watch?v=zJU3r2St8I0&feature=related
0
hope ender
(20.08.12)
Tune for Two adlı bir kısa film. www.imdb.com
0
olkol
(20.08.12)
Gerçi kısa film olduğu söylenmiş ama, bunları da eklemeden edemiycem:
vimeo.com
www.facebook.com
www.primodrom.se
0
james choice
(20.08.12)
(4)

lost ve fringe seven birine

dtirasoglu
başka hangi dizileri önerirsiniz?
başka hangi dizileri önerirsiniz?
0
dtirasoglu
(20.08.12)
lost ve fringe seven biri olarak hala yanlarına yaklaşacak bir dizi bile bulamıyorum ama the mentalist için fena değil diyorlar. biz bilim kurgu tutkunlarına adam gibi dizi izlemek haram panpa.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(20.08.12)
flashforward.
0
kurt cobainden hallice
(20.08.12)
2*(lost + fringe)/3 + k = alias
0
turkay
(20.08.12)
şu sıralar continuum adlı dizi bu yolda ilerliyor gibi. yeni bir dizi olduğu için karşılaştırma yapmak olmaz.
0
uuth
(21.08.12)
(3)

gösterim tarihleri

noluyo yaa
abi bakıyorum, 84'te çıkmış film türkiye'de 90'da falan göstermie girmiş vs. bunlar o zamanlar izleniyor muydu? sonuçta 6 yıl olmuş, hiçbir yolu yok muydu bu filmleri izlemenin?bir de ne zamandan beri eş zamana yakın olarak gösterime girmeye başladı filmler?
abi bakıyorum, 84'te çıkmış film türkiye'de 90'da falan göstermie girmiş vs. bunlar o zamanlar izleniyor muydu? sonuçta 6 yıl olmuş, hiçbir yolu yok muydu bu filmleri izlemenin?

bir de ne zamandan beri eş zamana yakın olarak gösterime girmeye başladı filmler?
0
noluyo yaa
(20.08.12)
sinema salonlarını amerikalılar alıp tüm parayı kendileri götürmek istediklerinden beri.
ayrıca şimdi de bir çok bürokratik işlem var ama o zamanlar muhtemelen sıkıyönetim, olağanüstü hal falan derken her başvuru 3500 yılda ancak onaylanıyordu muhtemelen. o zamanlar da korsa vhs'ler vardı. ama heryerde bulunmaz bir de tabi orijinal olurdu. az çok hatırlıyorum. tıpkı tezgah altı korsan porno gibi bunlar da vardı...
0
ben smyrna
(20.08.12)
filmin ülkemizde yayınlanması kültür bakanlığından ve danıştaydan izin gerekiyor bazen bu izinler çıkmaz veya askıya alınırdı
0
submariner
(20.08.12)
İzleniyordu tabi. Sonuçta alternatif yoktu. Film izleyebilmek için ya TRT'de yayınlanacak, ya video'sunu kiralayacaksın, ki herkesin video player'ı yoktu ve popüler filmler pahalıydı ve başkaları kiraladığı için geri dönmesini beklemek zorundaydın. Her filmin bütün dünya ile eşzamanlı olarak vizyona girmesi de mümkün değildi. Sanat filmlerinden bahsetmiyorum bile. Bir filmi getirmek dağıtımcı şirket için masraflı oluyordu. O filmin haklarını satın alacak, kopyaları çıkartılacak falan. Para kazandırması garanti olan filmler getiriliyordu. Zaten genelde filmler önce büyük şehirlerde gösterime girerdi, sonra da leşi çıkmış kopyalar daha küçük yerlere gönderilirdi. Salon sayısı da kısıtlıydı. O zamanlar tek filmin oynatıldığı salonları sonradan böldüler, küçülttüler, tek salondan üç - beş salon yaptılar. 300 kişilik salonda 50 kişiye film oynatmak yerine 100 kişilik 3 ayrı salonda 3 farklı filmle farklı kitlelere ulaşmaya başladılar. Salonlar daha çok para kazanmaya başlayınca dağıtımcılar da kazanmaya başladı ve daha yeni filmler alabildiler. Sadece geliri garanti olan filmlerin dışındaki filmleri de getirmeye başladılar. Oscar ödüllü filmleri 6 - 7 ay beklemek zorunda kalmadık. Filmlerin dünyayla eş zamanlı olarak Türkiye'ye gelmeye başlaması da 90'ların başlarına denk geliyor. Ki o zamanlar bile seyirci garantili filmlere öncelik veriliyordu. Bazı filmler için özel gösterimleri, festivalleri beklemek zorundaydın veya şansın varsa küçültülmüş salonlarından birini daha "özel" filmlere ayıran ve salonu tek bir filme ayırmak yerine her seansta farklı bir film oynatarak nokta atışıyla meraklısına ulaşmaya çalışan bir sinema buluyordun.

Zor günlerdi, mermer yediğimiz günler oluyordu.
0
james choice
(20.08.12)
(3)

flash forward dizisi kaç sezon?

memetooo
kaç sezon bu dizi? o kadar araştırmama rağmen 2 sezon görünüyor, ama bir türlü 2. sezonunu bulamadım.
kaç sezon bu dizi?

o kadar araştırmama rağmen 2 sezon görünüyor, ama bir türlü 2. sezonunu bulamadım.
0
memetooo
(19.08.12)
1 sezon, sonra iptal
0
bonjurkes
(19.08.12)
@bonjurkes: sağol dostum.
0
🌸memetooo
(19.08.12)
hacı 1 sezon sonunda diziyi yayından kaldırdılar. sezon sonunda da konu bir yere bağlanmıyor. kafandan senaristlik yapıyosun bir sürü. nerde lan bunun 2. sezonu deyip niye izledim ki 1. sezonu o zaman diyosun
0
ethros
(22.08.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.