[alsat]

alınık spotify artist hesabı

bir kaç aydan daha önce açılmış bir spotify artist accountu arıyorum. elinde artık kullanmadığı bir ...
[q]

dupont kalem

(3) 
elimde 96 yılında alınmış fakat hiç kullanılmamış bir dupont kalem var sertifikasıyla birlikte falan...
[q]

duyuru sabitlenmesi için ne yapmak gerekiyor?

(8) 
duyurumun altına not düştüm bir iki gün üstte kalırsa çok sevinirim diye. acil bir şekilde ev arıyor...
[q]

Havaalani sorusu

(4) 
Selamlar. Bir soru var kafamda. Diyelim ki herhangi bir yerden(bir onemi var mi bilmiyorum ama muhte...
[q]

Amerika aktarmalı uçak/valiz sorusu

(1) 
şimdi bu akşam istanbuldan frankfurta, ordan miamiye, ordan da venezuelaya aktarmalı uçağım var. sor...
[q]

ispanya konsolosluğunda çalışan/kayıp pasaport sorusu

(3) 
Bir arkadaşım şu an ispanya'da. pasaportunu kaybetti. Haliyle yeniden çıkarması lazım, fakat yeniden...
[q]

kredi kartı sorusu

(4) 
selamlar. mesela şöyle bir ekstre özet mesajı geliyor, x numaralı kart borcunuz x tl y usd, asgari o...
[film]

Arşivlemelik dizi/film

(7) 
6 aylığına adam akıllı internetin olmadığı bir yere gideceğim. giderken yanımda götürmek için dizi v...
[film]

Ghost in the shell

(1) 
Bunun komple halde bir torrentini bilen var mı? filmler + anime + ovalar gibi. Ya da arşivinde olan ...
[q]

Bir şeyler okurken anlatım bozukluğu

(6) 
Özellikle internette, sözlükte redditte forumlarda falan bir şey düzgün yazılmamışsa, yani anlam kar...
[q]

Kibris doviz sorusu

(3) 
Simdi havalanindayim aksam kibrisa gidecegim de yanimdaki dovizleri bozdurayim mi havaalanindayken? ...
[sarki]

Gorillaz

(1) 
Tadında başka kim var?...
[teknik]

Telefon sorusu

(4) 
Selam, biliyorum onlarca telefon sorusu var halihazırda ama malum her gün durumlar değişiyor. Bir te...
[q]

Şirkete isim önerisi

(5) 
Köy yumurtası üereten bir şirkete güzel isim önerileriniz varsa alabilir miyim?...
[yer]

14 Şubat'ta nereye gidelim?

(3) 
Viktor Levi vardı aklımda ama rezervasyon için çok geç kaldım haliyle. Anadolu yakasında güzel bu ta...
[dil]

Acil, ufak ingilizce sorusu

(2) 
İlk cümleden ne anlam çıkarıyorsunuz? Variable-interval one-minute schedule of reinforcement kısmınd...
[medikal]

3 4 gündür sağ şakağımın üstü ağrıyor

(3) 
Aslında ağrıdan ziyade sanki şişmiş, ya da dolu(dolmuş?) gibi. nedendir ki bu...
[medikal]

hasta olacak gibiyim, napiym?

(7) 
gittim mal gibi hasta olan arkadaşın bardağından içtim. nedir önlemlerimiz?...
[q]

Go öğrenmek

(7) 
Go'yu hiç (ama hiç) bilmeyen ve öğrenmek isteyen birine tavsiye edebileceğiniz siteler var mı? İngil...
[medikal]

uykuya dalmak üzereyken elim/kolum uyuşuyor

(1) 
neden bu? sadece uykuya dalarken değil, gün içinde de oluyor kısa süreli. ara ara sersem gibi(lighth...
[q]

bir fantastik kitap sorusu da benden

(3) 
Zaman çarkı tadında bir şeyler arıyorum. yani olaylar ana kahraman ve maceraları tadında değil de da...
[q]

fantastik kitap soruyorum koşun

(2) 
elimde olanlar bunlar hangisine başlayayım? daha önceden sevdiklerimin başında zaman çarkı gelir. Ac...
[yer]

cumartesi sabah 9.45te bostancıdan sabiha gökçene kaç dk?

(3) 
Kaç dakikada giderim? araç ile gideceğimi trafik olur mu? bir de sahilden mi gideyim e5ten mi...
[medikal]

sağlık sorum var koşun

(8) 
göğsümde ara ara bir acı oluyor yaklaşık üç dört gündür. sağ meme ucumun biraz üst tarafına doğru. p...
[sarki]

Cello suite no 1 benzeri parçalar arıyorum

(6) 
ama komple onun gibi de olmasın. bazı kısımlarını beğeniyorum. genelde https://www.youtube.com/watch...
[yer]

E9 Nerden kalkıyor

(1) 
Ve kaç dakikada sabiha gökçende olur? saat 2- 2bucuk gibi bineceğim, bugün...
[medikal]

Kafam yanıyo!

(3) 
Vallahi kafam yanıyo. Son iki üç gündür kafamın üst kısmı böyle tahriş olmuş gibi, saçları düzeltirk...
[q]

murray berdych maçı

(3) 
noolur sizce?...
[q]

ultima online

(8) 
zamanında oynamış, gönül vermiş, sınıfta kalmış, hala oynayan veya oynamak isteyen var mı? varsa ner...
[q]

internetim sik gibi

(5) 
sizzinki de öyle mi?lokasyon idealtepe...
[q]

Vadesiz dolar hesabı açtırmak için en uygun banka

(1) 
Hangisi?...
[q]

Ayfon bulamıyoruz!

(7) 
o kadar zenginiz ki parayı ne yapacağımızı şaşırdık. arkadaşım bir haftadır istanbulda her yerde iph...
[q]

parti giyimi

(3) 
aşağılarda bi soru vardı üniv. partisine şu giyerek mi gidilir diye. millet kot tshirt gitme demiş. ...
[ev]

Izmir ev

(4) 
Selamlar. Izmirde disi bireye ev ariyoruz. Ev arkadasi arayan varsa iletisime gecerse cok seviniriz....
[hayvan]

Kopek - cis sorunu

(6) 
Kopegimiz iki gundur cisini eve yapmaya basladi, ve oldukca sik sekilde. Normalde hep tutardi. Son z...
[teknik]

başkasının whatsapp mesajlarını görme?

(7) 
mümkün mü böyle bir şey? telefon hard olarak elinde olmadan?...
[q]

bu ne demek? (kredi kartı işleri)

(5) 
beynim yetmedi de benim. toplam borcum ne oluyor şimdi? oradaki o +lar ne anlama geliyor? tl ve usd ...
[yer]

istanbul - izmir yol

(5) 
selamlar. yakın tarihte istanbuldan izmire gideceğim de, en mantıklı yol hangisi diye sizin bir fikr...
[q]

lotr bileklik

(5) 
geçenlerde bi kızda gördüm. gondorun beyaz ağacının olduğu bir bilekliği vardı. öyle çok kaliteli bi...
[q]

okul uzatma / atılma / rtenin konuşması

(7) 
selamlar herkese. benim aklıma takılan bir konu var son zamanlarda. benim okulum şu an 7. senesinde,...
[q]

ben bunu içeyim mi?

(7) 
fotoğraf ekte. daha önce görmedim neymiş diye aldım da kör olmayayım?...
[q]

at kafası arıyorum

(5) 
evet o bildiğiniz at kafalarından arıyorum. aslında amazondan alabilirim ama bildiğiniz satan bir ye...
[q]

bana çakralarımı açtırın

(3) 
bi el atıverin :( kaynak/rehber/yol gösterecek bir şey bulamadım. daha doğrusu buldum da, çok bilgi ...
[dil]

italyanca & ispanyolca

(6) 
selamlar. şimdi aklımda bir soru var, bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum.italyan bir şirket...
[yer]

Gezi ulaşım (Anadolu yakasından)

(6) 
farkındayım çok gezi duyurusu var. fakat şu an yardıma ihtiyacım var. çantamda gaz maskesi sirke fal...
[yer]

üsküdar musahipzade celal sahnesi

(2) 
Buraya en rahat nasıl gidebilirim? E5'e yakın oturuyorum, üsküdar sapağına gitsem ordan doğancılarda...
[q]

beats kulaklık tamiri?

(4) 
selamlar. elimde bir adet beats kulak içi kulaklık var. şimdi bu elimizdeki kulaklık ingiltereden ge...
[q]

ronaldo - mesut namaz capslerinin çıkış noktası

(2) 
bu capslerin bi çıkış noktası vardı neydi o. mesutun bi açıklamasıyla ilgiliydi sanırım? bi buldurun...
[medikal]

kulak yıkatma?

(1) 
özel hastanelerde kulak yıkatma fiyatı aşağı yukarı nedir?...
[q]

tek taraflı ses yalıtımı mümkün müdür?

(2) 
sorum bu. bir odanın ses yalıtımı şu şekilde dizayn edilebilir mi: içerden konuşulanlar dışarıya gay...
12  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.