Giriş
(1)

zincirlikuyu-beylikdüzü

topal
gürpınar 80.yıl lisesine ne kadar sürede ve nasıl gidebilirim? kaç metrobüs değiştireceğiz? sonra otobüs/minibüs nasıl oluyor? 2 saate gider miyim?
gürpınar 80.yıl lisesine ne kadar sürede ve nasıl gidebilirim?
kaç metrobüs değiştireceğiz? sonra otobüs/minibüs nasıl oluyor? 2 saate gider miyim?
0
topal
(11.01.13)
Zinciirlikuyudan binince Avcılarda ineceksin oradan geçen 458 numaralı gürpınar otobüslerine bineceksin. Yeni bosnadan kalkıyorlar.

Bakırköyden kalkan 76Glerde var ama saatte 1 kalkıyor onlarda
0
efrasiyab87
(11.01.13)
(2)

Kavacık Rüzgarlıbahçe'ye nasıl gidilir?

smoothcriminal
Mecidiyeköy'den otobüs var diyorlar. Son durak mı oluyor, nerde inmek lazım? tşkler
Mecidiyeköy'den otobüs var diyorlar. Son durak mı oluyor, nerde inmek lazım? tşkler
0
smoothcriminal
(11.01.13)
121b ye binersen son durakta iniyorsun.121a ya binersen kavacık mezarlığın orda iniyorsun(köprüyü geçtikten sonra ikici durak yani).
0
proustun bir aski
(11.01.13)
kavacık mezarlıkta in yukarı doğru yürü, çok kolay.tam nereyi arıyorsun? yardımcı olabilirim.
0
yasanmamısyıllar
(11.01.13)
(2)

Zincirlikuyu'daki siyah, başı boş bina

efreet sultan
Ne zamandır soracaktım. Nihayet şimdi aklıma geldi. Zorlu'nun önünde terk edilmiş bir bina var. Siyah renkte. Bu binanın hikayesi nedir? Miras sorunu nedeniyle davalık olduğu için öyle duruyormuş diye duydum ben? Milyon dolarlık arazi lan orası.Bi de bu binanın karşısında Tat Towers mı ne var. O ne
Ne zamandır soracaktım. Nihayet şimdi aklıma geldi. Zorlu'nun önünde terk edilmiş bir bina var. Siyah renkte. Bu binanın hikayesi nedir? Miras sorunu nedeniyle davalık olduğu için öyle duruyormuş diye duydum ben? Milyon dolarlık arazi lan orası.

Bi de bu binanın karşısında Tat Towers mı ne var. O ne ayak? O da boş gibi sanki.
0
efreet sultan
(10.01.13)
@shnhkn evet bu. ulan kimden duyduysam miras diye artık.

edit: demek miras olayı tat towers'taymış. karıştırmışım o zaman.
0
🌸efreet sultan
(10.01.13)
istanbullu değilsin sanırım, yer eski karayolları binası, zorlu inşaatı bitirsin onun da icabına bakacak. şimdi mühendisleri falan takılıyor.

bu arada ilginç bi detay miras hikayesi olmasada başka bir olay var.zamanında yolun karşısısındaki çifkurtların imiş o arazi. yıllar evvel devlet orayı karayolları binası yapılacak diye kamulaştırıyor. bi kaç sene evvelde ihale usulu o yanındaki alan ile beraber zorluya sattı.çifkurtlar dava etti sonuc alamadıç şimdi olay avrupa insan hakları mahkemesinde. sonuç çıkarsa milyar dolarlar tazminay odeyecek devletimiz. yani kısaca oranın komple ozelletştirme degeri kadar meblag odenecek. giren kime mi olur? orasını bende bilemdim
0
cahit tomruk
(10.01.13)
(2)

sisli terakkiden metroya

condom kurşunu
En yakin metro neresi oluyor ve cok mu yurunur?
En yakin metro neresi oluyor ve cok mu yurunur?
0
condom kurşunu
(10.01.13)
levent durağı en yakın. yürümüştüm bir iki kere, 15 dk civarı diye hatırlıyorum.
0
kül
(10.01.13)
şu yoldan levent durağına:

maps.google.com
0
merhum
(11.01.13)
(1)

Esenyurt'tan Florya'ya Nasıl Gidilir?

alisky
Esenyurt Solarkent sitesinden Atatürk Havalimanı'nın Florya tarafına gideceğim (Flyinn civarına) sabah 08:00'da orada olmam için kaçta çıkmalıyım ve hangi vasıtaları kullanmalıyım?
Esenyurt Solarkent sitesinden Atatürk Havalimanı'nın Florya tarafına gideceğim (Flyinn civarına) sabah 08:00'da orada olmam için kaçta çıkmalıyım ve hangi vasıtaları kullanmalıyım?
0
alisky
(10.01.13)
metrobüsün florya durağı var ancak sahil tarafına gideceksen minübüse binmen lazım oradan.
0
sifirin altinda
(10.01.13)
(6)

Beşiktaş çarşıdaki Mado

hjarteblod
Benim buraya gitmem lazım acilen. En yakınındaki metro-tramvay durağından inip nereye gideyim, nası yapayım? Tam olarak nerde olduğunu da bilmiyorum google maps'ten bakayım
Benim buraya gitmem lazım acilen. En yakınındaki metro-tramvay durağından inip nereye gideyim, nası yapayım? Tam olarak nerde olduğunu da bilmiyorum google maps'ten bakayım
0
hjarteblod
(10.01.13)
sen neredesin? nereden neyle geleceksin?
0
jimjim
(10.01.13)
oraya yakın metro, tramvay durağı yok. beşiktaş meydana giden otobüs ya da minibüslere bin. karşıdaysan beşiktaş vapuru ya da motoruna binip geçebilirsin. meydan ve iskeleden yürüyerek 3-4 dakika.
0
el magico
(10.01.13)
tramwayla son kabataş durağında inip otobüse bin
0
dokunmakalbime
(10.01.13)
Laleli'deyim ben.
0
🌸hjarteblod
(10.01.13)
tramvayla kabataş.
herhangi bir otobüs; beşiktaşta in. caminin olduğu köşeye geç.çarşının içine doğru yürü.
1.mc.donalds'ın olduğu taraftan yürüyeceksen karşına çıkacak.
2.kabalcının olduğu taraftan yürüyeceksen, 3ler marketi geçince sağa dön, karşına çıkacak.

yani her halükarda görmemen imkansız.
0
jimjim
(10.01.13)
karıyla mı buluşuyorsun kanka şu sakallıyla mı
0
der meister
(10.01.13)
(5)

Harem'den Tuzla'ya...

leon
İş görüşmesine çağırdılar. Anlaştığımızı varsayarsak her gün harem'den tuzla'ya gidip dönmek akıl karı mıdır sizce?
İş görüşmesine çağırdılar. Anlaştığımızı varsayarsak her gün harem'den tuzla'ya gidip dönmek akıl karı mıdır sizce?
0
leon
(10.01.13)
çok çok iyi şartları yoksa değildir.
0
mesa
(10.01.13)
maaşa bakar.
aracın varsa iyi yoksa hemen bitane al. motor olur otomobil olur.
marmaray açılınca kartala kadar rahat gidersinde daha 1 sene var.
0
fukka
(10.01.13)
iyi şartlar ve servis varsa bence kabul edilebilir.
0
jpsartre
(10.01.13)
Servis yoksa şirket arabası versinler, iyi bir aracın varsa yolda ziyan etme.
0
hiko seijuro
(10.01.13)
banliyo treniyle çok da çekilmeyecek yol değil bence. şartlar ve maaş iyiyse yardır.
0
nesilsiz
(10.01.13)
(10)

kadıköy kartal metro hatti üstü avm

tirtirlitestere
Kadıköy kartal metro hattı üstünde herhangibir istasyona yakin avm tavsiyesi lütfen
Kadıköy kartal metro hattı üstünde herhangibir istasyona yakin avm tavsiyesi lütfen
0
tirtirlitestere
(09.01.13)
yenisahra istasyonu - optimum avm. ya da biraz daha uzak olsa da, palladium avm. (palladium daha iyidir)
0
fuel oil
(09.01.13)
Uzak tan kastınız nedir. Ne kadar yürürüm
0
🌸tirtirlitestere
(09.01.13)
içerenköy durağında carrefour
0
Kreuzberg
(09.01.13)
optimum +1

palladium cok alakasız diil mi ya yürüncek mesafe değil orası.
0
demoniclewinsky
(09.01.13)
acıbadem den nautilus.yürüme mesafesiyle maksimum 10 dk
0
mutsuzadam
(09.01.13)
içerenköy carrefour +1 açık ara en yakın o. En güzeli dersen palladium
0
ned flanders
(09.01.13)
15-20dklık yürüme mesafesinde, barbaros mahallesinden necla caddesi, yokuşun sonunda habire yahşi lisesi. liseden yürüyerek 3 dk uzaklıkta zaten, halk caddesi'nin hemen başında.

koordinat olarak : optimum avm 40.988224,29.085828
palladium 40.985098,29.099862

google maps'tan bakın isterseniz.
0
fuel oil
(09.01.13)
@fuel oil. yenisahradan direk 8a ya binsin. daha kolay olmaz mı ? metronun çıkışında hemen durak var orda :D
0
Kreuzberg
(09.01.13)
@kreuzberg, o da olur tabi de, hani ben uzaklığın ne kadar olacağını belirtmek için demiştim yürüme mevzusunu :) 3 duraklık mesafe, ben aşırı acelem yoksa binmem mesela : )
0
fuel oil
(09.01.13)
@fuel oil, kanka metrodan indikten sonra otobüse öğrenci akbiliyle binersen aktarma ücreti olarak 45 kuruş ödersin, niye yürüyorsun ? değer mi o yola ? :D
0
Kreuzberg
(10.01.13)
(3)

moskovaya bu zamanda gidilir mi?

i got a feeling
10 gün sonra moskovaya gitsem soğuktan donar mıyım?accuweather'dan baktığım zaman oradaki hissedilen sıcaklık -17C diyo burada ise -2.
10 gün sonra moskovaya gitsem soğuktan donar mıyım?
accuweather'dan baktığım zaman oradaki hissedilen sıcaklık -17C diyo burada ise -2.
0
i got a feeling
(09.01.13)
uygun ayakkabı ve montun varsa donmazsın.
ben -30 falan görmüştüm vaktiyle, dışarıda yürürken bacaklarımız karıncalanır, burnumuzun içi donardı.
0
kayranin kedisi
(09.01.13)
isveçte termometre -29 gösterirken dışarıda gayet dolaşılıyor, nem az olduğu için buradaki gibi üşütmüyor, hatta havayı hissetmiyorsun. moskovada durum ne bilmiyorum ama örnek olsun diye söyledim.
0
medievalman
(09.01.13)
ben -42 gördum moskovada. eğer çok iyi bir bot, yun çorap, bası kurklu bir pardesu yoksa mokoko. ölumden döndum diyebilirim. kontrol edilemeyen kasılmalar baslamıstı. kuvette geçirdim bir gunu.
0
qui totum vult totum perdit
(11.01.13)
(4)

Atatürk kitaplığı Taksim metrosunun neresinde?

Geceler
Metroyla gitisem kolay bulabilirmiyim?
Metroyla gitisem kolay bulabilirmiyim?
0
Geceler
(09.01.13)
akm nın yanında dolmus taksı vb. Duragı var. O sokaga gır, dumduz asagıya ın, hemen karsında.
0
findikkiran
(09.01.13)
şu şekilde
goo.gl
0
raif_efendi
(09.01.13)
kapanmadı mı orası?
0
matematik
(09.01.13)
@matematik, kapanmadı, bir dönem 2 sene bıyunca tadilata girmişti
0
🌸Geceler
(09.01.13)
(2)

Eskişehir'de Haberleşme/Elektronik Stajı

swordandstone
Kategori ne kadar doğru olur bilmiyorum.Elektrik-Elektronik Mühendisliğinde okuyorum. Ara dönemde Eskişehir'de haberleşme stajı yapmak istiyorum. Önerebileceğiniz bir yer var mıdır?Not: Naylon staj olmayacak.
Kategori ne kadar doğru olur bilmiyorum.

Elektrik-Elektronik Mühendisliğinde okuyorum. Ara dönemde Eskişehir'de haberleşme stajı yapmak istiyorum. Önerebileceğiniz bir yer var mıdır?

Not: Naylon staj olmayacak.
0
swordandstone
(09.01.13)
hava ikmal bakim merkezi.
edit: ara donemde staj mumkun mu bilmiyorum.
0
groovettyn
(09.01.13)
Aselsan
0
Mikail bey
(09.01.13)
(2)

Sirkeci'den Topkapı'ya?

leon
Merhaba. Harem'den Sirkeci vapuruna binip indigim yerden Topkapı matbaacılar sitesi'ne gitmek istiyorum. Sirkeci'den tek vesaitle (dolmus, minibüs, otobüs) hedefe varmam mümkün mü? Metrobuslere mahkum etmeyin beni :(
Merhaba. Harem'den Sirkeci vapuruna binip indigim yerden Topkapı matbaacılar sitesi'ne gitmek istiyorum. Sirkeci'den tek vesaitle (dolmus, minibüs, otobüs) hedefe varmam mümkün mü? Metrobuslere mahkum etmeyin beni :(
0
leon
(09.01.13)
tramvaya binin sirkecide, topkapıda inin.
0
hosein
(09.01.13)
eminönünde otobüsler var. hangisi matbaacılar diye sorarsan gösterirler
0
dokunmakalbime
(09.01.13)
(4)

İstanbul Küçükyalı Centrum İş Merkezi'ne gidiş - metro?

indeed
MerhabaKüçükyalı'da E5 üzerindeki Centrum iş merkezie toplu taşıma ile nasıl gidilir?Gideceğim yer İETT Mavi Evler Durağı'nın karşısında.Kadıköy-Kartal metrosuna binip Küçükyalı durağı'ndan insem işe yarar mı? Çok mü yürümek gerekir? Veya miniüs vs. var mı?Şimdiden teşekkürler.
Merhaba

Küçükyalı'da E5 üzerindeki Centrum iş merkezie toplu taşıma ile nasıl gidilir?
Gideceğim yer İETT Mavi Evler Durağı'nın karşısında.

Kadıköy-Kartal metrosuna binip Küçükyalı durağı'ndan insem işe yarar mı? Çok mü yürümek gerekir? Veya miniüs vs. var mı?

Şimdiden teşekkürler.
0
indeed
(08.01.13)
kartal tarafından gidiyosan belediye otobüsü ile mavievler durağı.

diğer taraftan geliyorsan minibüsle git. metro çok uzak.
0
hope ender
(08.01.13)
küçükyalıda inip karayolunun oradaki çıkıştan çıkarsan 15 dakika yürürsün tahmini.
nereden geleceğine bağlı. gebze haremler işine yarar.
0
jameskeenan
(08.01.13)
Avrupa Yakası'ndan geleceğim. Şişli'den otobüse binsem ne kadar sürede Mavievler durağına varır ki acep? Gerçi bu kar kış kıyametde nasıl olacak onu da bilmiyorum ama?
0
🌸indeed
(08.01.13)
inin cinin top oynadığı bir yer değil. metrobüse bin uzunçayırda in 19-319 harici otobüslere bin.
0
mr fusion
(08.01.13)
(5)

eskisehir'de ev yemekleri yapan yer

mr.goodcat
Neresi vardir. Guzel ve temiz olmali. Koprubasi, kanatli avm civarlarindayim.
Neresi vardir. Guzel ve temiz olmali.

Koprubasi, kanatli avm civarlarindayim.
0
mr.goodcat
(08.01.13)
yildiz duraginda yildiz.

guzel ve temiz degil. ama yildiz iste. eger ogrenciysen muhakkak heer ogrenci bir kere yemistir ordan ogrencilik hayatinda , ye derim.

su bedavaydi en son.
0
harrage
(08.01.13)
yıldız kötü dediler. o yüzden gitmem. öğrenci değilim.
0
🌸mr.goodcat
(08.01.13)
hala var mıdır bilmiyorum, adalar migrosunun sol tarafındaki sokatan girince biraz ilerde evce yemek vardı. yemekleri gerçekten güzeldi. ama iki senedir eskişehir'de değilim, kapanmış da olabilir.
0
antihero
(08.01.13)
www.kirintievyemekleri.com
burası çok iyidir.
0
puc
(08.01.13)
anadolu üniversitesinin içinde satı ana var 2 tane. birisi öğrenci merkezinde diğeri cuma kapısında. o da fena değil.
0
rakunzelll
(11.01.13)
(3)

polimer kil (ve gereçlerini) satan yer?

knight of cydonia
eminönü, tahtakale ve civarında polimer kil (fazlaca renk seçeneği ile birlikte), pişirilebilir yapıştırıcı ve toz pastel satan, bunları bir de uygun fiyata satan bir yerler bileniniz vardır kesin?
eminönü, tahtakale ve civarında polimer kil (fazlaca renk seçeneği ile birlikte), pişirilebilir yapıştırıcı ve toz pastel satan, bunları bir de uygun fiyata satan bir yerler bileniniz vardır kesin?
0
knight of cydonia
(08.01.13)
ismini hatırlamadığım bir yer tarif edeceğim.
sirkeci garının önünden cağaloğluna çıkan yokuşu tırmanırken o yolda yani yokuşun başlangıcından yaklaşık olarak atıyorum 300 metre kadar sonraki çatalda, cağaloğluna doğru yol döner, sağa dönen o yolun girişinde hemen sağda (soldaki büyük kırtasiye malzemecisinin karşısına denk geliyor) bir sanat malzemeleri satan yer var; dar bir dükkan. burası aynı zamanda marmara güzel sanatların içindeki sanat malzemecisidir. fiyatları uygun çeşitleri çoktur.
başı kel bir abimiz vardır orada. alakalı ve bilgilidir.

yahut, eğer kadıköye yolun düşerse orada da güven var. akmarın iski tarafındaki girişinin tam karşısında. orası da makuldür.
0
agy3
(08.01.13)
0
sadegazoz
(08.01.13)
site süpermiş ama sanki burada biraz pahalı mı? (tam bilmediğim için yanlış söylüyor da olabilirim.) çok miktarda almayı düşünüyorum da o yüzden.
0
🌸knight of cydonia
(08.01.13)
(9)

Bilkent Cyberpark A Plaza'ya nasıl gidilir.

bilgisayar muhendisi adayi
Ankaralı arkadaşlar,Acil olarak Bilkent Cyberpark A Plaza'ya nasıl gidildiğini öğrenmem lazım. Bildiklerim, 111 nolu otobüs dediğim yere çok uzaktan geçiyor. 175 nolu otobüs biraz daha akın sanki. Bu uygulamalı yabancı diller yüksek okulunun yanlarında bir durak gözüküyor. oradan geçen otobüs var mı
Ankaralı arkadaşlar,
Acil olarak Bilkent Cyberpark A Plaza'ya nasıl gidildiğini öğrenmem lazım. Bildiklerim, 111 nolu otobüs dediğim yere çok uzaktan geçiyor. 175 nolu otobüs biraz daha akın sanki. Bu uygulamalı yabancı diller yüksek okulunun yanlarında bir durak gözüküyor. oradan geçen otobüs var mı?

Ayrıca, Bilkent Cyberpark'a girişte kimlik kontrolü tarzı, otobüsten indirme falan oluyor mu?

Yardımlarınızı bekliyorum.
0
bilgisayar muhendisi adayi
(08.01.13)
çamlık sitesi durağından geçen otobüslere bineceksin.
0
nofearman
(08.01.13)
Ulus tarafından kalkıp, aştinin önünden geçen bilkent-ösym dolmuşları var, kampüsün içine kadar gidiyor, teknoplaza binasının alt tarafında kalan büfenin ordan geçiyor. Ona bin. Kimlik kontrolü yapılıyor evet. girip misafir kartı alırsın, dolmuş bekliyor.
0
coder6006
(08.01.13)
bazı dolmuşlar doğu kampüse gidiyor binmeden sor merkez kampüs mü diye. 111 çok alakasız yerden geçiyor, hazırlıkta doğu kampüste zaten.
0
jedilance
(08.01.13)
111 ebesinin nikahına gidiyor sakın ona binmeyin. binerken de sordum, şoförün bile cyberpark'ın ne olduğunu bilmemesinden kıllanmalıydım.

cyber'ın ana girişi beytepe köyü yolunun üstünde. 175 de o köy yolundan geçiyor. cyber'ın kapısında meteksan'ın orda inersiniz.

bi de merkez kampüse giden 110 numaralı otobüs varmış ama daha hiç rastlamadım kendisine.
0
kibritsuyu
(08.01.13)
cevaplar için teşekkürler. peki bu 175 güvenpark'tan kalkan 175 değil mi? benim saat 9 buçuk gibi orda olmam lazım. hareket saatlerine bakıyorum. 06:30, 7:50, 10:45 diyor, daha sık seferi olan başka otobüsler geçmiyor mu?
0
🌸bilgisayar muhendisi adayi
(08.01.13)
evet 175 o 175. şimdi ego'nun otobüs takip şeyinden baktım. 110 diye bir otobüs bulamadım, ya ben salladım, ya kaldırıldı. bilkent tarafına giden de sadece 111 var. bir de beytepe köyü'ne giden, cyber'ın da önünden geçen 175. başka yok.
0
kibritsuyu
(08.01.13)
teşekkürler. bu nizamiyede kimlik kontrolü nasıl? bekliyor mu otobüsçüler? ayrıca ne kadar uzak nizamiye, a plazaya ?
0
🌸bilgisayar muhendisi adayi
(08.01.13)
ben hiç otobüsle gitmedim. arabayla gittim, 175'i de arabayla giderken gördüm. cyberplaza'ya gidiyordum. ama arabayla girişte kimlik falan soran olmadı. elimi kolumu sallayarak girdim, cyberplaza'nın misafir otoparkına park ettim. bir tek bina girişinde turnikeden geçiş kartı verdiler o kadar.
0
kibritsuyu
(08.01.13)
evet arkadaşlar. bir gün hiç bilmeyen biri gitmek isterse yol tarifini yazıyorum. bugün gittim, gördüm öğrendim.

güvenpark'tan gidecek olanlar 175 nolu otobüse biniyor yaklaşık 45 dk - 1 saat içinde cyberpark'ta oluyorsunuz. otobüs önce bilkent park sitesinde dolanıyor ordan çıktıktan sonra otobüsün gittiği güzergahın sağ tarafı orman ve cyberpark girişinde de cyberpark tabelası var, ayrıca kocaman meteksan yazısı var. otobüste burda indiğinizde hemen karşınızda nizamiye var. kimlik kontrolü yapılmadı. güvenliğe sorup cyberpark tarifini alabilirsiniz. ya da yolu izleyip hafif sağa dönüp, diğer güvenliğe de sorabilirsiniz. zaten karşılıklı aynı iki binayı görürsünüz. A ve B blok olmak üzere.

Ama 175 nolu otobüs cyberpark'ın olduğu yere girmiyor. nizamiyede inmeniz lazım.

Ayrıca sıhhıye'den dolmuşla gelirseniz daha rahat olabilir çünkü, cyberpark'ın bulunduğu yere, bilkent'in içine giriyor yani. sürekli dolmuş gördüm oralarda. dönüşte de dolmuşları tercih etmek daha mantıklı olur.

yani gitmesi de gelmesi de kolaymış. umarım yardımcı olur.
0
🌸bilgisayar muhendisi adayi
(09.01.13)
(19)

İstanbul'un en yaşanabilir semti

yedinumara
1000-1500 arası kira verebilirim. Ferah bi semt arıyoruz. Sizce neresi burası?
1000-1500 arası kira verebilirim. Ferah bi semt arıyoruz. Sizce neresi burası?
0
yedinumara
(08.01.13)
ferahevler.

özür dilerim :(
0
hope ender
(08.01.13)
Kurtuluş,zira Taksim'e,Nişantaşı'na,Beşiktaş'a çok yakın mesafede merkezi bir semt.Düşündüğün rakamlarada iyi bir daire bulabilirsin diye düşünüyorum.
0
beyefendi
(08.01.13)
Kadıköy ve yakın kısımdaki sahil şeridi (kalamış, fenerbahçe vs.)
0
whoosie
(08.01.13)
Keyif senin tabi. Ama o kadar kira vermek yerine yarı kira fiyatına beylikdüzüne taşınabilirsin.
0
Agnahie
(08.01.13)
moda, acıbadem. kurtuluş'a bulaşmayın derim.
0
okumakistiyorumburadakileri
(08.01.13)
istanbul'un en yaşanabilir yeri kadıköydür
0
sarızeybek
(08.01.13)
kozyatagı erenköy scedid
0
partizan
(08.01.13)
tabiki ataköy.9.kısımda 1+1lere bakabilirsin çok rahat bulursun o fiyata.
0
jpsartre
(08.01.13)
tarlabaşı. gayet ferah. hem merkezi. taksime iki dakika.
0
hepiniz oleceksiniz
(08.01.13)
kalamış-fenerbahçe hattında o kiraya ev bulmak çok zor, biraz daha yukarılara çıkmak gerekir. feneryolu-kızıltoprak-ziverbey-kuyubaşı civarına falan. buralar da ferahtır.
0
fuel oil
(08.01.13)
ferah ne yahu? nufus yogunlugu dusuk mu yani? en yasanabilir kadikoy-moda civaridir bence.
0
fortisvita
(08.01.13)
göztepeden bostancıya kadar takip eden güzergah bence uygun isteğine.
0
girl in a coma
(08.01.13)
c1b2k3
(08.01.13)
cihangir rulezz
0
durdenist
(08.01.13)
Nezih semt Gayrettepe'dir.. Sanki özel sitede geziyormuş hissi uyandırır sokaklarında yürürken..
0
quaker
(08.01.13)
bostancı
0
nıç
(08.01.13)
Moda, Koşuyolu, Caddebostan, Kalamış, Çiftehavuzlar, Fenerbahçe, Erenköy, Suadiye...

Buralarda uygun bir ev bulursan kaçırma.
0
msb
(08.01.13)
ben de oyumu gayrettepe'den yana kullanıyorum.
0
flexin
(08.01.13)
Ferahtan kasıta bağıdır. Yaşayacak olan aile midir ? Aile ise genç bir aile midir çocuklu bir aile midir? İş yerleri nerede olacaktır ? Gece çıkmayı severler mi ? Toplu taşımadan nefret ederler mi ? Kalabalık ve gürültüyle araları nasıl ?

Kimi Kilyosta oturup kafasını dinlemek isteyebilecekken kimi cihangirde 2 dk içinde taksime akayım der. Çok göreceli yani. Ferah tanımı yetersiz olmuş. Saygılar..
0
salemtheservant
(08.01.13)
(2)

istanbul tatil durumları

yusufist
bulunduğunuz semtlerde yollar,yağış vs. nasıl beyler?
bulunduğunuz semtlerde yollar,yağış vs. nasıl beyler?
0
yusufist
(08.01.13)
Beylikduzu icin, arabaylaydim yollar normal yağış yok.
0
Eureka
(08.01.13)
bostancı ve küçükyalı yağış yok stop. vs. kısmında sokakta bir adam bağırıyor o kadar stop.
0
mega idea
(08.01.13)
(2)

çapa fındıkzade civarı optik

eksi sozlukte eksiyen adam
gözlüğümü kırdım da aynı camdan, aynı numarayla tekrardan yaptırmam gerekiyor, çerçeve sağlam. bunu yapabilen bir optik biliyor musunuz?
gözlüğümü kırdım da aynı camdan, aynı numarayla tekrardan yaptırmam gerekiyor, çerçeve sağlam. bunu yapabilen bir optik biliyor musunuz?
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(07.01.13)
reçete yoksa anlaşılamıyor diye biliyorum, yanlışta biliyor olabilirim yanılma hakkım saklıdır. :)
0
ili
(07.01.13)
@ili internetten çıkıyor diye biliyorum, daha önce bursadayken optiğe gidip yaptırmıştım 3. ye kırışım falan bu gözlüğü. :D
0
🌸eksi sozlukte eksiyen adam
(07.01.13)
(8)

istanbulda silah kullanabileceğim bir yer

Ramiegovic
var mı ? hani sarı gözlükleri ve kulaklıkları takıp hedefi magnumla vurmak gibi
var mı ?

hani sarı gözlükleri ve kulaklıkları takıp hedefi magnumla vurmak gibi
0
Ramiegovic
(07.01.13)
did you mean: poligon
0
hope ender
(07.01.13)
poligon diye aratirsan google'da bulabilirsin, ama once silah ruhsati alman gerekiyor.

edit - yanlis hatirlamisim
0
sakura
(07.01.13)
silah sahibi olmana gerek yok, ücretini ödersen orada veriyorlar kullanmak için
0
korg
(07.01.13)
ne silah ruhsatım var ne de silahım
oraya gidip atış yapıp döneceğim
0
🌸Ramiegovic
(07.01.13)
benim bi arkadaş paintball tüfeği almıştı. samatyada bi çatı katı evi vardı bunun, yaz geceleri çatıda içip içip gece 4'te gelen geçen taksilere tüfekle sıkar, eğlenirdi. bi alternatif.
0
hope ender
(07.01.13)
www.silahdunyasi.com

altunizade de var, capitolun karşısına doğru. parasını veriyorsunuz kullanıyorsunuz, ruhsata fln gerek yok.
0
ohh beee
(07.01.13)
üst bostancı'da e-5 kenarında poligon olması lazım.tam yerini hatırlamıyorum ama.
0
mesa
(07.01.13)
floryada beşyol metrobüs durağının orda bi tane vardı vaktinde.
0
dengesiz bir insan
(07.01.13)
(2)

Şişli Veterinerliği

SemihCebrail
Kediyi kısırlaştırmak istiyorum özel veterinerlerin bayağı pahalı olacağını düşünoyurum şişli belediyesinin veterinerliği var şurası http://www.sislibelediyesi.com/site/frame.asp?pg=veteriner/index.htmve harita resmi şu http://www.sislibelediyesi.com/site/veteriner/img/veteriner_isleri.jpg mecidiyek
Kediyi kısırlaştırmak istiyorum özel veterinerlerin bayağı pahalı olacağını düşünoyurum şişli belediyesinin veterinerliği var şurası www.sislibelediyesi.com
ve harita resmi şu www.sislibelediyesi.com
mecidiyeköyden nasıl gidebilirim.
0
SemihCebrail
(06.01.13)
üzgünüm artık gidilse de yardımcı olabileceklerini zannetmiyorum.

www.eksisozluk.com

telefon açıp sormak lazım önce.
0
prochaine station
(06.01.13)
şişliye gitme hiç, ben gittim ordan biliyorum sadece sokak hayvanlarına bakıyorlar, sahipliyse kapı gözüküyor yani. beşiktaşı tavsiye ederim ortaköy yolunda, bir ay kadar önce gittim hizmet vermişti bana, isterseniz arayın orayı kesin cevap alırsınız.
0
ruz
(07.01.13)
(3)

İngiltere Tier 4 vizesi ile Schengen'e giriş?

sweet child o mine
Merhaba,Pasaportta sadece İngiltere tarafından verilmiş 6 aylık Student C vizesi varsa Schengen bölgesine girilemiyor. İngiltere sınırlarına hapsoluyorsunuz anlayacağınız. Schengen vizesi alabilmek için de tekrar Türkiye'ye gelip başvurmak gerekiyor.Peki tam zamanlı öğrenciler, çoğunlukla da yüksek
Merhaba,
Pasaportta sadece İngiltere tarafından verilmiş 6 aylık Student C vizesi varsa Schengen bölgesine girilemiyor. İngiltere sınırlarına hapsoluyorsunuz anlayacağınız. Schengen vizesi alabilmek için de tekrar Türkiye'ye gelip başvurmak gerekiyor.

Peki tam zamanlı öğrenciler, çoğunlukla da yüksek lisans öğrencileri için verilen Tier 4'da durum nedir? Bu vize ile şu anda İngiltere'de kalan/okuyan arkadaşlar illa vardır. Vizesiz Schengen bölgesine giriş ve tekrar aynı şekilde İngiltere'ye dönüş mümkün mü? Yoksa Tier 4 sahiplerinin bile herhangi bir Schengen ülkesini ziyaret etmek istediği zaman vize mi alması gerekiyor?

Not: Sadece Türk pasaportu sahiplerine ve Türk vatandaış olanlara soruyorum.
0
sweet child o mine
(06.01.13)
6 aylık Student C vardı bende. O vize ile oradayken okuldaki öğrenci işleri başvuramayacağımı söylemişti. Tier 4 ile de Schengen'e geçmek için vize isteniyor bu durumda. Elimizi kolumuzu sallayarak geçemiyoruz yani. Kötü.
0
🌸sweet child o mine
(06.01.13)
Tier 4 ile schengen'e ingiltereden başvurabiliyorsun. Daha önce Londradan başvurduk.

Onun dışında schengen bölgesine tier 4 vize ile girdiğini iddia edenleri duydum fakat benim bildiğim kadarıyla kesinlikle vize alman gerekiyor.
0
espandon
(06.01.13)
hangi ingiltere vizesine sahip olduğun fark etmiyor, yeşil pasaportun yoksa schengen'e ihtiyacın var.

bazı ülkelerin konsoloslukları ingiltere'de kalıcı olarak yerleşik olmayanların başvurularını kabul etmiyor, gideceğin ülkeye göre bakman lazım ona.
0
slackerbitch
(06.01.13)
(2)

İstanbul'da onerebileceginiz HİNT Restaurantlari?

wagner love
İstanbul'da onerebileceginiz;-> cok pahali olmayan (fiyatlari 5 tl ile 15 tl arasi)-> tercihen acik bufe secenegi de olan Hint restauranti ya da hint mutfagindan yemekler sunan restaurantlar var mi?Tesekkur ederim
İstanbul'da onerebileceginiz;

-> cok pahali olmayan (fiyatlari 5 tl ile 15 tl arasi)
-> tercihen acik bufe secenegi de olan

Hint restauranti ya da hint mutfagindan yemekler sunan restaurantlar var mi?

Tesekkur ederim
0
wagner love
(06.01.13)
çok pahalı değild, taj mahal var asmalımescit'te. yalnız kişi başı toplamda 15 liraya çıkmanız biraz imkansız gibi herhangi bir hint restoranından. sadece ana yemek+içecek bile 20 olur.

şurdan bi bak fiyatlara, menuler falan da var: istanbul.yemeksepeti.com(Tunel)/5395/TR_ISTANBUL/m.ys

şimdiye kadar ne yediysem hepsi çok lezzetliydi o tatlı ayran hariç.
0
april12th
(06.01.13)
sultanahmet ayasofyanın orada dubb var çok güzel ama pahalı

taksim talimhane crystal otelin yanında Müsafir var orası ucuzdur.
0
fistikliemenems
(06.01.13)
(1)

Uzunçayır Metrobüs - Ulus

ack3000
Uzunçayır'dan metrobüse bindikten sonra Ulus' a en kıs anasıl gidebilirim? Hangi durakta inip neye binmem gerekir?
Uzunçayır'dan metrobüse bindikten sonra Ulus' a en kıs anasıl gidebilirim? Hangi durakta inip neye binmem gerekir?
0
ack3000
(06.01.13)
z.kuyu dan otobüs
0
veilofsin
(06.01.13)
(3)

pazar günü açık fotokopici

knight of cydonia
tercihen maslak, taksim veya beşiktaş'ta bulunan, pazar günleri açık fotokopici bilen acil beri gelebilirse çok makbule geçecek. acil ama. çok acil.
tercihen maslak, taksim veya beşiktaş'ta bulunan, pazar günleri açık fotokopici bilen acil beri gelebilirse çok makbule geçecek. acil ama. çok acil.
0
knight of cydonia
(06.01.13)
üni fotokopicileri açıktır final zamanları şimdi.
0
mutevazi
(06.01.13)
beşiktaşta zeki copy var. açık oluyor pazarları.
0
minguinho
(06.01.13)
bizimki açık değil sanırım (itü). zeki'yi buldum 19:00'a kadar açıklarmış, baktım burada da zeki denmiş. teşekkürler yanıtlar için.
0
🌸knight of cydonia
(06.01.13)
(4)

fotoğraflardaki yer tam olarak neresi?

someone of god
ekte fotoğraflar göreceksiniz. burası tam olarak nerde biliyo musunuz?
ekte fotoğraflar göreceksiniz. burası tam olarak nerde biliyo musunuz?
0
someone of god
(06.01.13)
bana ergenistan gibi geldi.
0
bir kac yazar once
(06.01.13)
Köprü erasmusbrug gibi ama bilemedim
0
waboose
(06.01.13)
kocaeli.
goo.gl

tren bu köprü ve duvarın yanından geçiyor.
0
ben smyrna
(06.01.13)
izmit halkevi duragi.
maps.google.com
0
groovettyn
(06.01.13)
(6)

İspanya Schengen Vizesi

maymuncuq
Selamlar,Duyduğuma göre en stressiz vizeyi Sinaniş dostlarımız veriyormuş. 60 günlük şengen vizesine ihtiyacım var başvuru yapacağım ancak şöyle bişi var. SSK yok çalışmıyorum ama param var.4 yıl bir şirkette çalıştım seyahat etmek için ayrıldım. Şimdi vize almak için yine mi SSK lazım bana? İki ara
Selamlar,

Duyduğuma göre en stressiz vizeyi Sinaniş dostlarımız veriyormuş. 60 günlük şengen vizesine ihtiyacım var başvuru yapacağım ancak şöyle bişi var. SSK yok çalışmıyorum ama param var.

4 yıl bir şirkette çalıştım seyahat etmek için ayrıldım. Şimdi vize almak için yine mi SSK lazım bana? İki arada bir derede sıkıştım bir akıl rica ediyorum.

1. Şimdi ben çalışırken nasıl seyahat edeyim, geçici bir işe girip vizeye basvursam, "yavrum sen 60 gün nereye seyahat ediyorsun, şirketin bişey demiyor mu" derler.. Demezler mi?

2. E işe girmesem de senin gidip dönmeme ihtimalin var veremeyiz sana vize derler. Ne yapıcam ben yahu puf :(
0
maymuncuq
(05.01.13)
parayı göster susarlar.

neden 60 gün istediğini bir dilekçe ile belirt ama, çok rastlanan bir şey değil. kıllanmasınlar.
0
carnicero
(05.01.13)
sirketten birkac ay once ciktigini varsayiyorum, calistigin son ayin bordrosunu koy dosyaya.
0
trento
(06.01.13)
vermezlerse yunanistandan al ordan aktarma ile gidersin ispanya'ya yunanistan red oranı yüzde 0,50'in altındaydı geçen sene parasızlıktan herkese veriyolar işe falan bakmazlar
0
texaco
(06.01.13)
öyle bir sormuşsun ki sanırlar sgk sız kimseye vize çıkmıyor..
Sanırım sen de biliyorsun ki; sgk sadece senin gittiğin ülkede "kaçak yollarla uzun süreli" kalmaman/ ülkene geri dönmen için bir teminat. Bunu başka yollarla da yapabilirsin; örneğin dönüş uçak biletini alıp göstermek.
Veya bir şekilde (bknz: para pul mal mülk; vadesiz banka hesabında 2 ay ve daha uzun süredir duran para) benim sizin ülkenizde gizli gizli kalmaya gözüm yok, paşalar gibi dönücem fikrine ikna edebilirsin.
Aynı şekilde destekleyici unsur olarak o 60 gün napacağını kanıtlar bir belge de sunarsan tadından yenmez.
Velhasıl sgk şart değil tabiiki.

1.çalışırken seyahat edersin kimse de karışamaz.
2.açıkladım,param var dersen döneceğine ikna olurlar.
0
jimjim
(06.01.13)
bana da en rahat italya demişlerdi, iki kere başvurdum, sorunsuz aldım.

(bkz: idata)
0
sezercik yavrum benim
(06.01.13)
Teşekkürler, Tüm ülkelere giriş çıkış uçak tren biletlerimin rezervasyonunu yaptırıp, dönüşüm de dahil göstermeyi planlıyorum. Umarım alırım bakalım:)
0
🌸maymuncuq
(06.01.13)
(4)

ankarada ders çalışabilecek mekanlar

pclik
evde dikkatim dağılıyor. böyle serinimsi mekanlar var mı ders çalışabilenecek? çok sıcak olunca da dayanamıyorum beyin duruyor uykum geliyor.
evde dikkatim dağılıyor. böyle serinimsi mekanlar var mı ders çalışabilenecek? çok sıcak olunca da dayanamıyorum beyin duruyor uykum geliyor.
0
pclik
(05.01.13)
enteresan gerçekten, gel birlikte çalışalım benimde ders çalışmam gerekiyor.
0
erol egemen
(05.01.13)
üniversite kütüphaneleri. sorununu çözecektir.
0
in vino veritas
(05.01.13)
milli kütüphane
0
alabamaclarence
(06.01.13)
kumrular sokakta adnan otuken kutuphanesınde ıyı calısabılrsn..
0
garagas
(07.01.13)
(2)

wacom bamboo tablet kalemim kayıp

efendy
çok acil iş var elimde, kalemi kaybettiğimden tasarım yapamıyorum.yarın yenisini bulmam gerekiyor. avrupa yakasında nerde bulurum bunu bilen var mı? off çok boktan.
çok acil iş var elimde, kalemi kaybettiğimden tasarım yapamıyorum.
yarın yenisini bulmam gerekiyor. avrupa yakasında nerde bulurum bunu bilen var mı?

off çok boktan.
0
efendy
(05.01.13)
Organize Sanayi Bölgesi 4. Cadde No:1 34775 Y.Dudullu Ümraniye / İstanbul - Türkiye

444 10 58

0216 645 91 00

0216 540 50 72

www.medyasoft.com.tr
0
ben smyrna
(05.01.13)
çok geç oldu ama www.3p.com.tr burayla bi iletişime geç ayarlarlar belki.

ben de kaybetmiştim evdeki tabletin kalemini burda var ama hemen gelir mi bilmiyorum. durumun aciliyetini anlatırsan yardımcı olmaya çalışırlar sanırım.

bir de kanyondaki troy'a bak.
0
april12th
(06.01.13)
(2)

Genelkurmay Kavşağı

Cimo
Ankaralılara soruyorum.. Ne zaman bitecek bu rezalet. Eskişehir yoluna çıkmak için ta kumruların oraya inip bakanlıkların arasında dolaşmaktan bıktım. Hadi 1 km uzatsın yolumu, bişey değil de.. Ne yapıyolar bu kadar aydır merak ediyorum. Sinirlendim gündüz vakti ya.. Sıkıldım Ankara'nın bu delik deş
Ankaralılara soruyorum.. Ne zaman bitecek bu rezalet. Eskişehir yoluna çıkmak için ta kumruların oraya inip bakanlıkların arasında dolaşmaktan bıktım. Hadi 1 km uzatsın yolumu, bişey değil de.. Ne yapıyolar bu kadar aydır merak ediyorum. Sinirlendim gündüz vakti ya.. Sıkıldım Ankara'nın bu delik deşik hallerinden. Yollar da zaten bok gibi. Bütün amartisörlerim süspansiyönlerim patladı a.q..
0
Cimo
(05.01.13)
aynen.. asfaltların üzerine artık kamyonların taşıdığı kum oturmuş.. sağ şerit bitmiş.. bir de sanki yol düzgünmüş gibi bariyer koyuyorlar..
0
drdolantin
(05.01.13)
Ankara Belediyesi gerçekten bi işi ne yapıyo, ne de yapıcağı zaman tam yapıyo.. Bakalım o metrolar bitecek de kullanıma açıalacak da.. Hey yavrum heeey.
0
🌸Cimo
(05.01.13)
(4)

Küçükköy

beaylem
Küçükköy'den Kartaltepe metrosuna minibüs-otobüs vs. var mıdır?
Küçükköy'den Kartaltepe metrosuna minibüs-otobüs vs. var mıdır?
0
beaylem
(04.01.13)
küçükköy'den gaziosmanpaşa'ya bineceksin, gaziosmanpaşa hastanesinin orada inip, indiğin yerde kırmızı başlıklı kartaltepe-kocatepe minibüsüne bineceksin.
0
xenophobe
(04.01.13)
Peki Vatan Caddesi'ne var mı minibüs ya da otobüs?
0
🌸beaylem
(04.01.13)
küçükköy'de oturmuyorum ben, gaziosmanpaşa'da oturuyorum o yüzden küçükköy'deki otobüslerden pek emin değilim. vatan caddesi için de aynı şekilde küçükköy'den gaziosmanpaşa minibüsüyle meydana gelip meydandan aksaray minibüsüne binmen lazım.
0
xenophobe
(04.01.13)
Küçükköy'den 38 ve 38Z numaralı otobüsler Vatan'dan geçiyor.
0
supergirl
(05.01.13)
(3)

Rusya Büyükelçiliğine nasıl gidilir? (Ankara)

kobuzchu kiz
http://goo.gl/maps/KXMKGKızılay'dan toplu taşıma ile? Ya da Öveçler'den?Bir de oralarda oturup vakit geçirilecek kafe gibi bir yerler var mıdır?
goo.gl

Kızılay'dan toplu taşıma ile? Ya da Öveçler'den?

Bir de oralarda oturup vakit geçirilecek kafe gibi bir yerler var mıdır?
0
kobuzchu kiz
(04.01.13)
öveçler'den direk dolmuş vs. yok. önce kızılay'a geçeceksiniz ordan oran ya da yıldız, çankaya dolmuşları gidiyor. cinnah'ta ineceksiniz. sonrası tabanway zaten. büyükelçilik yakınlarında illa ki cafe vs. oluyor zaten merak etmeyin :)
0
psychosocialll
(04.01.13)
otobüs numarası olarak da 413 gidiyor cinnah'a.
0
psychosocialll
(04.01.13)
subayevleri-bakanlık-ayrancı otobusu onunden gecer.. 427 numara..

kizilay'da durak var.. ovecler dolmusla kizilay.. guvenparktan ataturk bulvarina cik.. solda asagida durak var.. metro guvenpark cikisinda..

cinnahla filan ugrasma..

portakal cicegine dogru az yuru orada var biryerler oturacak..
0
bigman
(04.01.13)
(9)

İzmit'te güzel mekan arayışı

djarwi
Yarın sevgilimle İzmit'te olacağız. Rahatça oturup sohbet edebileceğimiz, güzelce yiyip içebileceğimiz mekan önerilerine ihtiyacım var.Sabah buluşacağız. Kahvaltı için bir yer önerebilirsiniz mesela.Sonrasında da akşam 5'e kadar oturabileceğimiz; sıcak, sakin, içindeki insanlardan ve ortamdaki müziğ
Yarın sevgilimle İzmit'te olacağız. Rahatça oturup sohbet edebileceğimiz, güzelce yiyip içebileceğimiz mekan önerilerine ihtiyacım var.

Sabah buluşacağız. Kahvaltı için bir yer önerebilirsiniz mesela.
Sonrasında da akşam 5'e kadar oturabileceğimiz; sıcak, sakin, içindeki insanlardan ve ortamdaki müziğin kalitesinden rahatsız olmayacağımız bir yer olursa çok güzel olur.
0
djarwi
(04.01.13)
cafe de la rue. yürüyüş yolunda valilik civarı.
0
ekaterina
(04.01.13)
fethiye caddesinin sonlarına doğru jazz cafe diye bir yer var. sanırım ismi değişmiş ama hemen gözünüze çarpar zaten. bulamazsanız da arka bahçe diye bir cafe var orayı sorun, onun hemen yanındadır. hem müzikleri çok hoştur hem de çalışanları ve geleni gideni kalitelidir. 18 yaş üstünü alıyorlardı zaten.
0
la mort heureuse
(04.01.13)
yeni cuma camisinin orada kedi cafe var (orada sorarsanız gösterirler). hem kahvaltı hem sonradan rahat rahat oturmak için güzeldir. şiddetle tavsiye ediyorum.
0
dylancash
(04.01.13)
Fethiye caddesinde Garniture var. İzmit'teki en sağlam kahvaltıyı orada bulabilirsiniz.
0
timburton
(04.01.13)
garniture jazz cafe'nin büyüğü denilebilir, ikisi de iyidir. ben olsam soğuk olmazsa hava, seka park'ta marina ya da diğer kafelere giderdim. deniz kenarı oh mis
0
dieselsingle2
(04.01.13)
Bizim için çok önemli bir ayrıntı: sigara içiyoruz. Belirtmek aklıma şimdi geldi.
0
🌸djarwi
(04.01.13)
jazz corner, izmitte yapabileceğiniz en doğru tercihtir. (fethiye caddesi üzerinde, dükkan değil , dükkan üstü 1. kat gibi düşünün)

Kahvaltı için ise arabanız varsa, karşıya gidebilirsiniz, deniz gören güzel mekanlar var. Yok merkeze yakın bir yer istiyorsanız Hoşgör'ün poğaçaları gayet güzel. Ama şunu da söylemek lazım hoşgör bildiğiniz pastahanenin 6-7 katlı olanından. Poğaça ve limonatası dışında da pek bi' numarası yok. (yürüyüş caddesi üzerinde)

Tüm bunların dışında, şiddet zoru yoksa eğer, ''de la rue'' ve 'de la rue'nın 100 metre çapında ki mekanlardan kesinlikle uzak durun. Asla sizin isteklerinizi karşılayan yerler olmayacaktır. Anca Sevgilinizden ayrılırsanız filan gidersiniz de la rue' ya . (yürüyüş yolunda, köre sorsanız gösterir)

Ve kedi kafe, 'kedi kafe'yide standart solcu kafeteryası olarak düşünebilirsiniz, kahveden bozma masa ve sandalyeler eşliğinde, hiç de komünizme yakışmayacak fiyatlarla karbonatlı çayınızı içersiniz. tabi içerisinin tasarımını yabana atmamak lazım ama, sizin konseptiniz için uygun değil bence. (bu biraz arada bir yerde kalıyor, internette aratırsanız ayrıntılı tarifi var)

marina dolaylarında oturmak ise; bu tamamen zevk meselesi. zibil gibi ali cengo'yla beraber soğuk bir mekan olarak döşenmiş bir yer, tek artısı denize nazır olması.

düzeltme: jazz corner'de tam emin olmamakla beraber otururken malesef sigara içemezsiniz. Ama diğer mekanların hepsinde kılıfına uydurulmuş sigara içebileceğiniz yerler var. Zannımca marina da da açık havaya oturmanız lazım sigara içmeniz için ama, tüm bu sigara mevzularından emin değilim.
0
mete kudur
(04.01.13)
Garniture +1
ya da seka park. hem sakin, hem de deniz kenarı.
0
iste o kavunici balik
(04.01.13)
hava güzel olursa seka park'a gidin, gerçekten güzel.
0
roket adam
(04.01.13)
(2)

Bursa'da bu haftasonu

zalex
Selam, haftasonu iş dolayısı ile Bursa'da kalacağım. Mekan tavsiye edebilir misiniz? Yemek yemek ve sonrasında eğlenmek için?detaylar : ekip: 3 kişi, 2 dişi-1 erkekyemek : $$$/$$$$ kategorisinde eğlence : canlı müzik - blues/rock ya da club :)
Selam, haftasonu iş dolayısı ile Bursa'da kalacağım. Mekan tavsiye edebilir misiniz? Yemek yemek ve sonrasında eğlenmek için?
detaylar :
ekip: 3 kişi, 2 dişi-1 erkek

yemek : $$$/$$$$ kategorisinde
eğlence : canlı müzik - blues/rock ya da club :)
0
zalex
(04.01.13)
akşam yemeği için hünkar köşkünü tavsiye edebilirim
0
sensor1um
(04.01.13)
heykelde ki iskender, öğle yemeği için gitmişken denemek iyi olur.
0
piotr
(04.01.13)
(1)

Bağcılar inönü caddesi'ne ulaşım

mvpdirk
inönü caddesi üzerinde collezione'un genel müdürlüğü varmış iett'den baktım otobüs durağı olarak en yakın durak karacaoğlan ilköğretim okulu görünüyor. avcılar'dan buraya en kolay nasıl gelebilirim?
inönü caddesi üzerinde collezione'un genel müdürlüğü varmış iett'den baktım otobüs durağı olarak en yakın durak karacaoğlan ilköğretim okulu görünüyor. avcılar'dan buraya en kolay nasıl gelebilirim?
0
mvpdirk
(03.01.13)
şirinevlerden mahmutbey ateştuğla minibüslerine bir sor büyük ihtimal önünden geçiyorlar
0
yok öle bişi
(04.01.13)
(1)

İst. avrupa yakasında kız arkadaşla gidilebilecek içkisiz güzel temiz yerle

mücrim
9 gün sonra ilk defa sevdiğim bir kızla bulaşacağız yemeğe gideceğiz bir kaç saat vakit geçireceğiz. Aslında soracak çok soru var ama önce götüreceğim mekanları tespit edeyim gerisini düşüne düşüne bulurum. İstanbul avrupa yakasında başbaşa yemek yiyebileceğimiz güzel kalabalık olmayan içkisiz yer t
9 gün sonra ilk defa sevdiğim bir kızla bulaşacağız yemeğe gideceğiz bir kaç saat vakit geçireceğiz. Aslında soracak çok soru var ama önce götüreceğim mekanları tespit edeyim gerisini düşüne düşüne bulurum. İstanbul avrupa yakasında başbaşa yemek yiyebileceğimiz güzel kalabalık olmayan içkisiz yer tavsiyenize ihtiyacım var arkadaşlar
0
mücrim
(03.01.13)
Belediyenin tesisleri.

KAdırga tesisi güzeldir, tam deniz kıyısında, genelde sakin, yemekleri kaliteli.

Fİyatı da ucuz olmasa da çok pahalı da değildir.

Onun dışında tavsiye edilecek yerler varsa bende öğreneyim, merak ediyorum
0
efrasiyab87
(03.01.13)
(1)

aöf sınav yeri sorunsalı (izmir)

telecastır
konak metro istasyonundan bu adrese en kolay nasıl gidebilirim?MİMAR SİNAN TEK. VE END. MESLEK LİSESİ BİRLİK MAH. KEMALPAŞA CAD. NO:145 ALTINDAĞ
konak metro istasyonundan bu adrese en kolay nasıl gidebilirim?
MİMAR SİNAN TEK. VE END. MESLEK LİSESİ BİRLİK MAH. KEMALPAŞA CAD. NO:145 ALTINDAĞ
0
telecastır
(02.01.13)
konak'tan 57 numaralı altındağ-konak arabasına binin. şehitler durağında inin.

bu bilgiler eshot ve yandex haritalar yardımıyla edinilmiştir.
www.eshot.gov.tr
harita.yandex.com.tr
0
sanat guresi
(02.01.13)
(3)

Avrupa gezisi

soguk dus etkisi
Roma-Floransa-Venedik-Milano-Paris-Brüksel-brugge-Rotterdam-Amsterdam bu şehirler hakkında bilgi verebilir misiniz?şurda şunu yap burda bunu yap dediğiniz şeyler var mıdır?
Roma-Floransa-Venedik-Milano-Paris-Brüksel-brugge-Rotterdam-Amsterdam bu şehirler hakkında bilgi verebilir misiniz?şurda şunu yap burda bunu yap dediğiniz şeyler var mıdır?
0
soguk dus etkisi
(02.01.13)
Amsterdam'da Rijks müzesi ile vakit kaybetmeyin. Kanal turu mutlaka yapın. Arkadaşlarınızla gidiyorsanız live sex theatre'lar eğlenceli olabilir. Onun dışında Amsterdam gibi bir şehirde yapacağınız şey zaten belli. Karnınızı tok tutun.
İlla da müzeye gitmek istiyorsanız Van Gogh ve Heineken Experience dışında bir yer tavsiye etmiyorum.
Öğle yemeği için de Centraal'in az ilerisinde halk kütüphanesi var (Bibliothek). Buranın en üst katındaki La Place güzel bir yer. Amsterdam'a yukarıdan bakabileceğiniz tek yer hatta.

Paris'te Lourve müzesini mutlaka görmelisiniz. Yalnız müze çok büyük olduğu için sabah erken saatte gidip bütün gününüzü ayırmanız gerekir. Modern sanatı seviyorsanız George Pompidou Center'ı mutlaka görmelisiniz.
0
sapare aude
(02.01.13)
pariste pierre hermes, sadaharu aokiye gitmeden dönmeyin. (pastane bunlar. birinde makaron, biri de çikolata yiyin. çikolatalar da bildiğin çikolata değil.)
floransada gece 12'de bir büfede toprak kapta çorba içmiştim. eğer rastlarsan öyle bir şey yap. ne yerini ne adını hatırlıyorum ama çok güzeldi.
venedikten cam kolye alınır. (erkeksen kız arkadaşına, kardeşine, annene fln alabilirsin.)
0
goldentitan
(02.01.13)
Roma'da kalacak yer ayarlamadıysanız Edyta'da kalın. Ceri'ye de Türkiye'den selam getirdik deyin. :)

www.tripadvisor.com.tr
0
buttercup
(02.01.13)
(4)

3.Levente nasıl gidilir?

smoothcriminal
3. Levent'e gitmek için ne yapmak lazım?topkapı civarından gideceğimi düşünün.
3. Levent'e gitmek için ne yapmak lazım?

topkapı civarından gideceğimi düşünün.
0
smoothcriminal
(02.01.13)
3. levent diye bi yer yok. evet aynştaynın kayıp dölüyüm.
0
alexsandro de souza
(02.01.13)
tam şuraya gidicem.

maps.google.com
0
🌸smoothcriminal
(02.01.13)
levent metrodan taksi ile 5 dakika sürer.
0
9kuyruklukedi
(02.01.13)
kabataştan fünikülerle taksim ordan 4. levent, çeliktepe tarafından çık sapphire in önündeki tarafta olacak şekilde çık, ordaki otobüs durağından 59 RS geçiyor ona bin, 2 3 durak sonra zaten 3.Levent
0
darkpictures
(02.01.13)
(2)

Antalya vs Kemer vs İstanbul

Copernic
Ocak ayı ortalarında yurtdışından bir bayan arkadaşım gelecek. Kendisi ile bir hafta geçireceğiz. Antalya veya Kemer düşünüyorum. Kışın buralarda hareket olur mu ? Kemerdeki ünlü gece klupleri (inferno, aura vb) kışın da açık mı ? Veya kış olduğu için İstanbul'da mı kalalım ? Teşekkürler ?
Ocak ayı ortalarında yurtdışından bir bayan arkadaşım gelecek. Kendisi ile bir hafta geçireceğiz. Antalya veya Kemer düşünüyorum. Kışın buralarda hareket olur mu ? Kemerdeki ünlü gece klupleri (inferno, aura vb) kışın da açık mı ? Veya kış olduğu için İstanbul'da mı kalalım ? Teşekkürler ?
0
Copernic
(01.01.13)
kemer kışın bildiğin korku filmlerindeki terkedilmiş kasabalara dönüyor.
0
kotu amacli yazar hesabi
(01.01.13)
Antalya merkezde hareket olur da, beldelerde haftasonu dışında pek hareket olmaz. Başbaşa kalabilmek için idealdir.
0
bazilika
(02.01.13)
(7)

istanbul'da nasıl ulaşırım?

masdeval
Atatürk hava alanından 4.levent'e gideceğim. ne kadar sürede ve nasıl gidebilirim? sabah 8 gibi istanbul'da olacağım.Teşekkürler..
Atatürk hava alanından 4.levent'e gideceğim. ne kadar sürede ve nasıl gidebilirim? sabah 8 gibi istanbul'da olacağım.
Teşekkürler..
0
masdeval
(01.01.13)
www.istanbul-ulasim.com.tr
metrobüsü kullanmanızı çok tavsiye etmem, oturma şansınız olmaz, metro ve tramvayı önereceğim o yüzden. atatürk havalimanından binip Aksaray'da iner, ordan 10dk yürüyüp Aksaray tramvay durağına biner son durakta iner fünikülerle Taksim'e ve ordan da metroya geçer 4. Levent'te inersiniz. 2 saat falan sürer sanırım.
0
hjarteblod
(01.01.13)
Metroya biniyosunuz. Bakirkoyde inip metrobüse biniyosunuz. Metrobüsten zincirlikuyuda inip dolmuşa biniyosunuz. Binip inerken sorun tabi saglama alin yine de...
0
klark
(01.01.13)
Metrobus kalabaliktir da o kadar uzun sürmez.
0
klark
(01.01.13)
metrobüs kullanmayı istemiyorum ara durakta valizle binmek çok zor olacak. havaş veya havataş'a binsem nasıl yaparım?
0
🌸masdeval
(01.01.13)
atatürk havalimanı > metro > ataköy (=şirinevler)
şirinevler > metrobüs > mecidiyeköy
mecidiyeköy > metro > 4. levent

edit:

havataş: havalimanı > taksim
metro: taksim > 4. levent
0
sezercik yavrum benim
(01.01.13)
Havataşin taksime servisi vardir mutlaka. Taksimden de metroya binersiniz. Metro asansorunu kullanabilirsiniz
0
klark
(01.01.13)
Abi nedir bu bence o kadar vasıta değiştirmeye gerek yok, o kadar vasıta demek nerden baksanız 10 tl demek eğer mesele paraysa, ama binin havataşa 10 tl olması lazım yine, inin taksimde, geçin metroya bitti gitti.
0
zivanadan cikmis balik
(01.01.13)
(1)

Kahvaltı mekanı

nıç
Bağdat cad. civarında kahvaltısı etmelik güzel mekanlar nereler?
Bağdat cad. civarında kahvaltısı etmelik güzel mekanlar nereler?
0
nıç
(01.01.13)
happy moons var fenarbahçede sahilde,güzeldir.
0
jpsartre
(01.01.13)
(2)

Nilüfer kavacık terminaline maltepe'den nasıl gidilir

doze
Çarşamba günü birini karşılamak istiyorum da, şubeye sordum servis kullanamazsınız dediler (ne güzel...), nasıl gidilir?
Çarşamba günü birini karşılamak istiyorum da, şubeye sordum servis kullanamazsınız dediler (ne güzel...), nasıl gidilir?
0
doze
(01.01.13)
500t'ye binip kavacık sapağında inersin. oradan üst geçide kadar düz yürüyeceksin, kalabalığı takip et. üst geçidin dibindeki durağa vardığında ister yukarıya 7-8 dakika yürüyebilir ya da yürümek istemezsen minibüs otobüs bir şeye binip hemen bir durak sonra inebilirsin. kime sorsan gösterir ordan.
0
katukatu
(01.01.13)
Aslında kimse bakmıyo bile bilete servise falan binerken, neyse. Karşılayacağınız kişi duduluda inse sizin için daha iyi olmaz mı?
0
esenboga
(01.01.13)
(1)

beyoğlu-ikitelli nasıl gidilir?

yapma volkan is back
en hızlı nasıl gidilir?
en hızlı nasıl gidilir?
0
yapma volkan is back
(31.12.12)
89c geçiyor ordan.toplu taşıma olarak soruyosan en hızlı yolu bu sanırım.
0
jpsartre
(31.12.12)
(2)

Oturmalık konuşmalık yer - İstanbul

cy7
Yarın için arkadaşla buluşmalık, sakin kafayla konuşabileceğimiz mekan arıyorum. Temiz bir yer olmalı. Adres tarifiyle beraber alsam daha da güzel.Mekan: Kadıköy ya da Beşiktaş-sahile yakın
Yarın için arkadaşla buluşmalık, sakin kafayla konuşabileceğimiz mekan arıyorum. Temiz bir yer olmalı. Adres tarifiyle beraber alsam daha da güzel.
Mekan: Kadıköy ya da Beşiktaş-sahile yakın
0
cy7
(31.12.12)
yarın öğlen heryer oturmalık sakin olur. kafanıza göre gidin. malum yılbaşı ertesi.
0
ykyt
(31.12.12)
beşiktaş'ta taraça kafe'yi öneririm. sinanpaşa pasajında, hemen çarşıda. nezih,şirin bir yerdir.
0
yasanmamısyıllar
(31.12.12)
(1)

bahçeşehir üni. karaköydeki yeni yer?

c1b2k3
yerine bakmak istiyorum da nerede bilen var mı? google maps ten bakacağım.
yerine bakmak istiyorum da nerede bilen var mı? google maps ten bakacağım.
0
c1b2k3
(31.12.12)
st benoit'in tam karşısı. garanti bankasının yanı.
0
sen git ben geliyorum
(31.12.12)
(11)

Siz olsaydiniz ne yapardiniz?

huseyin sevki topuz
Sadece merakimdan soruyorum, soyle bir hikaye kurgusu var ve her turlu fikire acigim.Diyelim ki bir sabah, bankanizdan telefon aliyorsunuz ve musteri temsilcisinden "hesabiniza eft yapilmistir" duyurusunu aliyorsunuz. ne parasi lan derken, giriyorsunuz online hesaba ve o da ne? hesapta tam 1 milyon
Sadece merakimdan soruyorum, soyle bir hikaye kurgusu var ve her turlu fikire acigim.

Diyelim ki bir sabah, bankanizdan telefon aliyorsunuz ve musteri temsilcisinden "hesabiniza eft yapilmistir" duyurusunu aliyorsunuz. ne parasi lan derken, giriyorsunuz online hesaba ve o da ne? hesapta tam 1 milyon tl var.

anlasilan o ki, bir sirketin bir hesabindan baska bir hesabina yapilan para transferi, yanlislikla sizin hesabiniza yapilmis. ve 24 saat icinde bu parayi geri alacaklar.

ne yapardiniz? eger parayi alma niyetiniz varsa, nasil alirdiniz? kacacaksaniz, nasil ve nereye kacardiniz? parayi nasil muhafaza ederdiniz?
0
huseyin sevki topuz
(31.12.12)
hikaye kurgusunu gelişmeden baltalayan münasebetsiz olarak cevaplıyorum; o paranın sebepsiz zenginleşme davası ile öyle ya da böyle benden fazlasıyla alınacağını bildiğim için gönderene geri gönderirdim.
0
desidire
(31.12.12)
hacı abi bu iş bir kumar. ya herşeyi kaybetmeyi göze alıp paranın bir kısmıyla ajan, mafya, hacker vs.. ile anlaşıp sahte evraklarla krallar gibi yaşayıp saklanacaksın. ya da hiç huzurumu bozmuyim diyerekten geri vereceksin.
0
dokunmakalbime
(31.12.12)
harbiden dokunmazdım. çünkü o paranın bir hayır getirmeyeceği o kadar aşikar ki...
kim kendisini o parayı harcarken, huzurlu hissedebilir? hadi harcarken huzurlusundur da, bittikten sonra ne olacak?
0
enkolaykullaniciadi
(31.12.12)
önce paranın kaynağını araştırırdım. eğer insanların emeklerini sömüren bi orospu çocuğuna aitse gayet de güzel yerdim. tabii uygun bi' plan yaparak.

fakat öyle değilse, dokunmazdım paraya.
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(31.12.12)
abi bi senaryo kurguluyoruz, iki dakikada samanyolu tv dizisine cevirdiniz basligi ya :(
0
🌸huseyin sevki topuz
(31.12.12)
tamam la ağlama. bak kurguluyorum.
tabii bu kurgu için önce pasaportumuzun olması önemli. (vize de olursa iyi olur bak.)


önce isviçre bankalarından herhangi birinde bi' hesap açardım.
sonra bi otobüse atlar edirne'den öteye geçtikten sonra hesaptaki parayı internetten isviçre'de açtığım hesaba yatırırdım. ondan sonra da nah gelirdim bi daha türkiye'ye.
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(31.12.12)
aynen hocam, aklin yolu bir. ben de parayi karayoluyla yurtdisina cikarmayi dusunmustum. akillara daha 'gercekci' baska da bir plan gelmiyor herhalde? tek sorun bankadan gun icinde o kadar yuksek bir meblayi cekebilme\cekememe sorunu geliyor.
0
🌸huseyin sevki topuz
(31.12.12)
Hocam senaryonun gercekci olmasi acisindan yaziyorum bunu. Simdi atmden anca 1000 TL fln cekebilecegin icin bu isi bankaya giderek halledeceksin. Buyuk olasilikla genel mudurlukte alabilirsiniz ancak bir anda bu kadar yuklu bir miktari vermek istemedikleri icin sizi oyalarlar bir kac gun icinde hazir olucak derler. Ayrica normal bir hesaba boyle yuklu bir miktarin gelmesini de arastirip teyit ettirirler. Yani alip almamaktan ote bu asamalari atlatmak daha zor.
0
seoman
(31.12.12)
öncelikle konvansiyonel olarak o parayı almaktaki zorlukları düşününce internetten o parayı havale edebileceğimi düşünmüştüm. sonra dediğiniz gibi o parayı havale ederken yine teyit için filan arayabilirler beni diye düşündüm. gerçi ararsa da arasın teyiti verdin mi tamamdır da...başka bir yolu var mı diye düşündüm.

atm'den bin tl'den daha fazla çekilebiliyor diye biliyorum. ama diyelim ki bin tl'den fazla çekilemiyor. akşama kadar çekebildiğim kadar fazla atm'den bin tl çekerim. diyelim ki bu paranın yarısını çektim. geriye kaldı 500 bin tl. o çektiğim parayı isviçre'de açtığım hesaba yatırırım. sonra yurt dışına kaçarım. internetten de geriye kalan parayı kısım kısım kendi hesabıma aktarırım. tek seferde aktarmazsam sorun çıkmaz herhalde? bilemedim.
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(31.12.12)
o parayı çekmek imkansız ötesi olacağı için gerekli yerlere bildiririm. çekersen de peşini bırakmazlar, g.tünden kan alırlar adamın.
0
groove salad
(31.12.12)
geçenlerde gelen bir mailde sanırım surinam kralı parasını transfer etmek için benden bişiler istemişti, ona yollarım
0
roket adam
(31.12.12)
(3)

viyana havaalanı

erenu
daha önce viyanada bulunmuş ve bulunmakta olan romalılar, şehir merkezine en kolay ve en ucuz yolla nasıl gidebilirim?
daha önce viyanada bulunmuş ve bulunmakta olan romalılar, şehir merkezine en kolay ve en ucuz yolla nasıl gidebilirim?
0
erenu
(31.12.12)
en kolay ve hızlı: city airport train mi ne.
en ucuz: u bahn. edit: evet, kbkdb haklı, s bahn'a bin.
0
roket adam
(31.12.12)
u bahn tabi ki :)
0
psychosocialll
(31.12.12)
havalimanında hemen karşına çıkanlar turistleri kazıklamak için icat edilmiş. sen onları es geç, direkt yürümeye devam et yol sonuna kadar. en sonda ubahn var. otomattan ticketını al bin git.
0
schwarzfahrer
(31.12.12)
(2)

Bu gece adaya...

lambada
bu aksam adaya gidip yilbasini orada kutlayalim dedik ama idoda kabatastan ve bostancidan heybeliadaya seferler iptal diyor.. mavi marmara diye bisey varmis , kabatasa yetisemiyoruz, bostanci 20:30 dakine yetisiyoruz ancak, ama tam yeri neresidir? 129 t den inince nasil gidilir, son anda gidince bil
bu aksam adaya gidip yilbasini orada kutlayalim dedik ama idoda kabatastan ve bostancidan heybeliadaya seferler iptal diyor..

mavi marmara diye bisey varmis , kabatasa yetisemiyoruz, bostanci 20:30 dakine yetisiyoruz ancak, ama tam yeri neresidir? 129 t den inince nasil gidilir, son anda gidince bilet bulabilir miyiz? bu kadar insan nasi gidicek adaya ido da yoksa? yuzsek mi naapsak?
0
lambada
(31.12.12)
en kötü deniz taksi diye bişi var. öyle gidersiniz
0
esek sipasi
(31.12.12)
129t'den inince tren istasyonuna doğru yürüyüp alt geçitten demiryolunun diğer tarafına geçiyorsun. sonra denize doğru yürüyorsun, iskeleleri görüyorsun. mavi marmara yoksa da motor falan vardır kanımca.

"Mavi Marmara firmasının düzenlediği Bostancı-Kabataş-Adalar (Büyükada, Heybeliada, Burgazada, Kınalıada) seferlerindeki iptal durumları için aşağıdaki telefon numarasını kullanabilirsiniz:
444 20 39" demişler bir de.
0
zgrydn
(31.12.12)
(1)

Istanbulda monster energy

düşünüyorum öyleyse vurun
nerde buluruz acil
nerde buluruz acil
0
düşünüyorum öyleyse vurun
(31.12.12)
süpermarketlerde kesin vardır.
0
insan opusen hayvandir
(31.12.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.