Giriş
(6)

Ses edit (daw) programları?

agent orange
Amacım müzik yapmak değil ama gayet profesyonel teaserler, promolar ve reklamlar hazırlamak için cubase 4 öğreniyorum mesela yeterli midir? yoksa gereksiz midir? hangisidir ya da?ve niye?
Amacım müzik yapmak değil ama gayet profesyonel teaserler, promolar ve reklamlar hazırlamak için cubase 4 öğreniyorum mesela yeterli midir? yoksa gereksiz midir? hangisidir ya da?
ve niye?
0
agent orange
(30.03.09)
cubase 4 öğrenmeni tavsiye ediyorum ancak onun öncesinde fruity loops öğrenirsen senin için daha hayırlı olacaktır.Kullanımı ve arayüzü daha kolay.Cubase ve Reason gibi programlar için artı olarak hardware'de gerekiyor.Logic 8'de senin için uygun olabilir ayrıca.Ses edit için Sony ACID veya Adobe Aud. kullanabilirsin.En son aşamalar için Mixcraft 4 öneririm.
0
wonder why
(30.03.09)
Fruity Loops'ta kullanabilecegin VSTler olarak

Nexus
Zeta+
Vanguard

bu 3'ünü kesinlikle edinmeni öneriyorum.Özellikle Nexus Teasar ve Promo'lar için eşi bulunmayacak bir soundbringer.
0
wonder why
(30.03.09)
Audition 3'ün Essential Training dvd'lerini bulabildiğim için ona daldım hemen. fruity loops'un essential training görsellerini bulur bulmaz da ona. ikisi şimdilik yeterli gibi.
0
🌸agent orange
(30.03.09)
Hemen söyleyeyim amacım bir tartışma başlatmak değil.

Sektör genellikle cubase veya protools kullanır genel anlamda bir logic kitlesi olduğunu da söylemek mümkün. Eğer profesyonel müzük üretimi ile uğraşacaksan zaten hardware ihtiyacın olacak.

Bu saydığım programlar ile kayıt, mix, master yapabilirsin. Fruity loops ise daha çok bunların arasına bir sample atayım gibi kaygılardan öteye gitmez. (profesyonel anlamda)(profesyonel derken istiklaldeki prova kayıt stüdyolarından bahsetmiyorum demek istediğim Ömer Ahunbay'ın, MIAM gibi stüdyolar)

İstediklerinin tamamını da pek fanı olmasam da cubase ile yapabilirsin hatta vakti geldiğinde ve fazlasına ihtiyaç duyduğunda cubase yine ihtiyacına cevap verir.
0
thefin
(30.03.09)
Uzmanlığım ses üzerine ama sesin tekniği üzerine değil. Dolayısı ile bilgisayarımın donanımını, ses tekniğe göre upgrade etmedim, Cubase bu sebeple işlevsel değil sanırım. Fruity Loops'la başlayıp Audition'la devam edip upgrade sonrası Cubase'e geçmek daha mantıklı gibi geldi bana.
0
🌸agent orange
(30.03.09)
müzik yapmak için değil ama müzik yapanların bile ses kurgusunda(montaj) kullandığı sound forge olmazsa olmaz bir programdır. kesinlikle tavsiye ederim. cool edit programı da adobe audition'un alternatifi olabilir zannımca.
0
trawmatolog
(30.03.09)
(1)

saha yönlenmeleri (mimarlar, şehir bölge planlamacılar, sporcular)

p shadow
şöyle bir duyum aldım, futbol sahaları doğu-batı tenis voleybol basket falan da kuzey-güney yönünde olurmuş..1- ulan bu heriflerin/bayanların hepsi koşmuyor mu? futbol oynayanlar artık güneş gözlükleri ile oynuyor da benim mi haberim yok?2- harbiden böyle bir fark var mıdır?3- işin aslı nedir? hangi
şöyle bir duyum aldım, futbol sahaları doğu-batı tenis voleybol basket falan da kuzey-güney yönünde olurmuş..

1- ulan bu heriflerin/bayanların hepsi koşmuyor mu? futbol oynayanlar artık güneş gözlükleri ile oynuyor da benim mi haberim yok?

2- harbiden böyle bir fark var mıdır?

3- işin aslı nedir? hangi yön iyidir? (benim bildiğim hepsi için kuzey-güney ama yamuluyorda olabilirim)

4- sonradan farkettim ki aslında hiç gerek yokken madde madde yapmışım çaktırmayın..
0
p shadow
(29.03.09)
tenisciler surekli karsiya ve tepeye bakmak durumundalar, gunes isigiyla cok daha yakindan temas halindeler, ve yer degistirmeden sabit surekli ayni yone bakarak oynuyorlar. onlar icin ozellikle bati gunesi cok rahatsiz edici olur heralde. kuzey-guney yonlenmesi bu acidan mantikli.
futbolda gunesin direkt olarak bu sekilde cok buyuk bi etkisi yok, cunku oyuncular her yone hareket ediyorlar ve en fazla karsiya ve yere bakiyorlar. futbolda gunesin onemi heralde tribunler icin buyuktur. kale arkasi tribunu de her zaman ucuz tribundur, batiya bakmasi en uygun olan bolumdur orasi. (gunes en cok batidayken insani rahatsiz eder, gozune batar, konforsuzluk dogurur.)
daha once hic boyle bir sey duymamistim ama mantikli salladim, boyle bi aciklamasi olabilir yani.
bir de aslinda gunesten cok bu tip yerlerde ruzgar onemlidir. ataturk olimpiyat stadi gibi bi rezillik var mesela.. gunesten daha cok, bulundugu yerdeki hakim ruzgari kesecek sekilde yonlenmeli stad. en azindan futbolda.
0
cisterna
(29.03.09)
(4)

facebook sorusu

orange coffee
ya yeni facebookta doğum günlerini saklamışlar resmen sağ altlarda bir yerlerde onu üst taraflara sayfayı açtığımda hemen görebileceğim bir yere alabilir miyim?
ya yeni facebookta doğum günlerini saklamışlar resmen sağ altlarda bir yerlerde onu üst taraflara sayfayı açtığımda hemen görebileceğim bir yere alabilir miyim?
0
orange coffee
(29.03.09)
(git: 65457)
0
sourlemonade
(29.03.09)
@ assert h: o soruyu görmüştüm.. benim sorduğum şu milletin doğum günü şu an home sayfasının alt taraflarında gözüküyor ben üstte gözüksün istiyorum eskisi gibi.. var mı böyle bişey?
0
🌸orange coffee
(29.03.09)
facebook kullanmiyorum da orda box ekleme yontemi anlatilmis, box'lar tasinamiyor muydu?
0
sourlemonade
(29.03.09)
yok aradım taradım bulamadım bir umut burda soruyorum :)
0
🌸orange coffee
(29.03.09)
(4)

Dvd cover yapmak

denizsabun
Okulda hoca istedi. bir dvd cover dizayn etmem gerekiyor. ancak bu dvdlerin dışını saran kağıdın boyutları nedir. bunu bilmiyorum yani photoshopda hangi boyutta hazırlamam ve daha sonra bastırdığımda hangi boyut kağıda bastırmam gerekiyor ?
Okulda hoca istedi. bir dvd cover dizayn etmem gerekiyor. ancak bu dvdlerin dışını saran kağıdın boyutları nedir. bunu bilmiyorum yani photoshopda hangi boyutta hazırlamam ve daha sonra bastırdığımda hangi boyut kağıda bastırmam gerekiyor ?
0
denizsabun
(29.03.09)
www.youtube.com

ölçüleri ve oranları videoda veriyor.
0
sıkay
(29.03.09)
neroda var direk.
0
bryan fury
(29.03.09)
google da template şeklinde aratırsanız hazır "template"ler çıkıyor.
0
a7x
(29.03.09)
Böyle şeylerin templateleri için:

www.48hourprint.com
0
sui
(29.03.09)
(1)

eagle'dan isis'e

cozefka
eagle'da çizilmiş bir kart şemasını isis'e yahut direkt ares'e atmak mümkün müdür? bilgisi tecrübesi olan var mıdır?
eagle'da çizilmiş bir kart şemasını isis'e yahut direkt ares'e atmak mümkün müdür? bilgisi tecrübesi olan var mıdır?
0
cozefka
(29.03.09)
Tahminimce olmaz.
0
redstreak
(29.03.09)
(9)

Laptop markası

sesee
Arkadaşım laptop alacakmış da, ne alcağına karar veremiyor. NEC, Samsung, Toshiba markalarından hangisi önerirsiniz? Fiyat konusunda bir şey demedi ama, fiyat-performans oranı önemlidir muhtemelen.Ben Samsung dedim,derim gerçi ama özellikle NEC'i sordu, ucuz, kaliteli felan mı diye?
Arkadaşım laptop alacakmış da, ne alcağına karar veremiyor. NEC, Samsung, Toshiba markalarından hangisi önerirsiniz? Fiyat konusunda bir şey demedi ama, fiyat-performans oranı önemlidir muhtemelen.
Ben Samsung dedim,derim gerçi ama özellikle NEC'i sordu, ucuz, kaliteli felan mı diye?
0
sesee
(29.03.09)
toshiba veya hp. bende acer var kesinlikle tavsiye etmem.
0
rubiks cube
(29.03.09)
ben de toshiba tavsiye etmem. ekranları hep sorunlu oluyor. hp olabilir.
0
trista
(29.03.09)
hp ler de wireless problemi çıkıyor diyorlar. yaşayan kişiler de tanıyorum.
0
wampex
(29.03.09)
mümkünse dell
0
turkish tekila
(29.03.09)
dell ya da viao
0
bryan fury
(29.03.09)
Asus da güzel.
0
montreal
(30.03.09)
samsung r560 aldım. Çok memnunum. Nette araştır 2-3 inceleme yazısı var.
0
tcp0203
(30.03.09)
dell bence de. dördüncü senede birazcık kafayı yiyor ama yine de memnunum.
0
light beam
(30.03.09)
parası çoksa toshiba'nın baba modelleri var. taş gibi.
parası azsa asus'un da güzel ama ucuz makineleri var.
acer'den hacer'den, dell'den falan uzak dur.
arçelik vestel falan adamı öper zaten. onlar çamaşır makinesi yapsın.(ne kadar yapabiliyorlarsa onu da..)
Hp'nin bazı modelleri de olabilir.
0
zeki baba
(30.03.09)
(2)

ubuntu swap alanı

aero dynamik
vistalı sisteme ubuntu kurulumu yaparken (dual boot),hatayla 20 gb lık bir partition'ı swap alanı seçtim. bunu küçültüp vistaya devretmek için ne yapılmalı?
vistalı sisteme ubuntu kurulumu yaparken (dual boot),hatayla 20 gb lık bir partition'ı swap alanı seçtim. bunu küçültüp vistaya devretmek için ne yapılmalı?
0
aero dynamik
(29.03.09)
gparted veya qtparted kurabilirsiniz.
0
yuxel
(29.03.09)
veya acronis disk direktor ile vista userinden de yapabilirsiniz.
0
bryan fury
(29.03.09)
(1)

Usb modem

armutlulu tehlike cabbar
Selamlar. Zoom usb modemim var. Bağlantısı koptuğu zaman tekrardan otomatik olarak internete bağlanmasını nasıl sağlarım? Torrenti açıp geceleri internetin kopması ve tekrar bağlanmaması derdi olmadan uyumak istiyorum.
Selamlar. Zoom usb modemim var. Bağlantısı koptuğu zaman tekrardan otomatik olarak internete bağlanmasını nasıl sağlarım? Torrenti açıp geceleri internetin kopması ve tekrar bağlanmaması derdi olmadan uyumak istiyorum.
0
armutlulu tehlike cabbar
(29.03.09)
ilacın bu; cidial. pc açıldığında nete sokar, düştüğünde tekrar bağlanır, harikadır. bunu kullanıyordum 2 sene önce.
0
only
(29.03.09)
(4)

Blogger.com Erişiminde Sorun mu Var?

anadolu
Yahu ben iki gündür erişemiyorum Blogger.com denilen adrese?Baktım ingiltere'deki dostlar erişebiliyorlar, Türkiye'de genel durum nedir, sadece ben mi erişemiyorum?
Yahu ben iki gündür erişemiyorum Blogger.com denilen adrese?
Baktım ingiltere'deki dostlar erişebiliyorlar, Türkiye'de genel durum nedir, sadece ben mi erişemiyorum?
0
anadolu
(29.03.09)
şimdi denedim girebiliyorum.
dns ayarlarını bir de
208.67.222.222
208.67.220.220
yaparak deneyin derim.

edit: uydunet kullanıyorum bir de.
0
lemmiwinks
(29.03.09)
Bende bir problem gözükmüyor, erişebiliyorum rahatça...(Uydunet kullanıyorum)
Adsl'in yavaşlığı ile alakalı olabilir sorununuz-ki bununla ilgili bir sürü duyuru vardı burada-
0
flawless victory
(29.03.09)
ttnet kullanıcısıyım şu an. erişim rahat ve kolay oldu.
0
sakabilmemneyi
(29.03.09)
an itibariyle bi sıkıntı yok..
0
emindegilimamasonkararim
(29.03.09)
(2)

lcd ekranda görüntü

ataeril
Acer Aspire 6930 marka/model dizüstü bilgisayarımın monitörü ilgili bir sorunun var:ekranın üst ve alt kısmı arasında görüntü farklılığı sözkonusu. Tmm bu bazı lcd lerde olduğuylamı ya da bambaşka birşey mi bunu merak ediyorum)
Acer Aspire 6930 marka/model dizüstü bilgisayarımın monitörü ilgili bir sorunun var:
ekranın üst ve alt kısmı arasında görüntü farklılığı sözkonusu. Tmm bu bazı lcd lerde olduğuylamı ya da bambaşka birşey mi bunu merak ediyorum)
0
ataeril
(29.03.09)
bizi biraz daha aydınlat, görüntü farkı ne demek? Nasıl bir fark renk mi parlaklık mı yoksa normalde lcdlere alttan ya da üstten bakılınca olan fark mı bu?
0
edip
(29.03.09)
"normalde lcdlere alttan ya da üstten bakılınca olan fark" evet tam da bunu demek istemiştim
0
🌸ataeril
(29.03.09)
(2)

windows xp kullanıcı sorunu

hardal
merhaba ey ekşi duyuru,format attım bilgisayara xp yükledim.bilgisayar sürekli administrator hesabında açılıyor.denetim masasındaki kullanıcı hesapları bölümünde şöyle diyor;"yönetici hesabı, karşılama ekranında (konuk hesabı dışında) başka bir hesap bulumadığında ya da bilgisayarınızı güvenli mod'd
merhaba ey ekşi duyuru,
format attım bilgisayara xp yükledim.
bilgisayar sürekli administrator hesabında açılıyor.
denetim masasındaki kullanıcı hesapları bölümünde şöyle diyor;
"yönetici hesabı, karşılama ekranında (konuk hesabı dışında) başka bir hesap bulumadığında ya da bilgisayarınızı güvenli mod'da başlattığınızda görüntülenir."
bilgisayarı güvenli modda başlatmıyorum, ayrıca başka bir kullanıcı hesabı daha var.
pat diye administrator açılmasın, pat diye o kullanıcı hesabı açılsın istiyorum. ne yapmalıyım?
0
hardal
(29.03.09)
şunu bir deneyin isterseniz. start -> run, "control userpasswords2" yazıp enter'a basın. "users must enter a password to use this computer" diye bir seçeneğin seçili olması gerek, öyle mi acaba?
0
demcan
(29.03.09)
oh be, oldu. çok teşekkürler.
0
🌸hardal
(29.03.09)
(2)

biri bana bunun mantığını anlatabilir mi? banka kredi faizini vade sonunda ödüyor ? ama niye ne avantajı olacak bundan?

lupelius
kampanyada banka ödenen faizi vade sonunda ödüyor tüm bu oyun ne için sizce? ben kendimce yanıtlar buldum ama acaba düşünmediğim şeyler mi var diye soruyorum.. (Sigorta parası + masraf diye aldıkları para + ödeyemeyeceklerden alacakları para vs.. ) http://www.hsbc.com.tr/tr/bireyse
kampanyada banka ödenen faizi vade sonunda ödüyor tüm bu oyun ne için sizce? ben kendimce yanıtlar buldum ama acaba düşünmediğim şeyler mi var diye soruyorum.. (Sigorta parası + masraf diye aldıkları para + ödeyemeyeceklerden alacakları para vs.. )

www.hsbc.com.tr
0
lupelius
(28.03.09)
masraf adı altında fazla fazla alıyorlar, fazla aldıkları miktarı vade boyunca kullanıp bir de ondan kar ediyorlar, dönem sonunda da size geri veriyorlar.. bu kadar basit
0
reeper redeemer
(29.03.09)
masraf adı altında aldıkları tutar pek de büyük değil. adamlar aşagıya örnegini koymuş:

5000 lira kredi alıyorsunuz, 300 lira kredi masrafı ödüyorsunuz. 12 x 481 = 5772 taksit ödüyorsunuz. ödemeleri tam gününde yapmışsanız size geri 674 lira veriyorlar. buna göre:

4700 TL kredi kullanıp, 5098 TL net geri ödeme yapmış olacaksınız. kredinin size toplam maliyeti 398 TL. yani %8.4. baya düşük bir oran. bunu yapma nedenleri de şu: elbet bazı müşteriler bu krediyi kullanacak ama ödemelerini erken veya geç yapacaklar bir şekilde. o kişiler işte bu düşük orandan değil, %35 gibi çok yüksek bir orandan kredi kullanmış olacaklar. ortalamada banka gene kazanacak.

ek olarak: bu krediyi kullanana ferdi kaza sigortası şartı koymuşlar. oradan da kazanacaklar.
0
507
(29.03.09)
(2)

samsung arka kapak açılmıyor

lagrima
Bir arkadaşım kullanmam için bana samsung sgh-250 model bir cep telefonu bıraktı. arka kapağı açıp sim kartı takamıyorum. aşağı çek, yukarı it açılmıyor bu meret, lütfen bir yardım edin de kırmayayım kodumun telefonunu.
Bir arkadaşım kullanmam için bana samsung sgh-250 model bir cep telefonu bıraktı. arka kapağı açıp sim kartı takamıyorum. aşağı çek, yukarı it açılmıyor bu meret, lütfen bir yardım edin de kırmayayım kodumun telefonunu.
0
lagrima
(28.03.09)
zorla biraz, kolay açılmıyor.. ben de hemen açamamıştım kardeşimin telefonunu.

www.forumpaylas.net
0
rodeocu
(28.03.09)
ben bir adet kurşunkalem silgisiyle bastırarak açıyorum şahsen bu tip kapakları.
0
tarantinoesque
(29.03.09)
(1)

toast 8 cd koruma

ciayco
merhaba arkadaşlar..Toast programını kullanarak hazırladığım bir cd i kopyalamaya karşı korumak istiyorum..yapılabilir bişey di mi bu.. aradım taradım, programın arayüzünde bi bilgi bulamadım..tesekkür ederim..
merhaba arkadaşlar..

Toast programını kullanarak hazırladığım bir cd i kopyalamaya karşı korumak istiyorum..
yapılabilir bişey di mi bu.. aradım taradım, programın arayüzünde bi bilgi bulamadım..

tesekkür ederim..
0
ciayco
(28.03.09)
cık malesef, yapamazsın. Cd yi kopyalamaya karşı koruma yapmak için özel donanım ve ona uygun cd lazım. Piyasada satılan cdlerin çoğunda da bu özellik yok bildiğim kadarıyla. Onun dışında bazı geliştiricilerin ortaya çıkardığı değişik metodlar var ama çoğu işe yaramaıyor veya sorunlu... Kısacası, istedigin şey son kullanıcı donanımıyla olmaz.
0
tcp0203
(29.03.09)
(1)

Oyun ve reset atma problemi

sarere
şimdi gta san andreas ve gta vice city var pc de. bu oyunlara girince reset atıyor ama counter strike olsun, call of duty 2 olsun fifa olsun onlarda öyle bi problem yok. niye ki ?
şimdi gta san andreas ve gta vice city var pc de. bu oyunlara girince reset atıyor ama counter strike olsun, call of duty 2 olsun fifa olsun onlarda öyle bi problem yok. niye ki ?
0
sarere
(28.03.09)
Güç kaynağı.
Ekran kartı modeli ve güç kaynağı rms değeri bilinirse yorum yapılabilir. Bir de aygıt sürücüsü problemi olabilir.
0
mario64
(28.03.09)
(3)

harici hard disk tavsiyesi

oyle birsey yok
taşınabilir, 80 gb ve üstü, kullanımda sorun çıkarmayan, uygun fiyata bir harici hard disk almam lazım.. çok anlamıyorum bu işlerden.. hangi marka, hangi model, nereden almalı (istanbul'da)? mümkünse kaba saba devasa birşey olmasın..
taşınabilir, 80 gb ve üstü, kullanımda sorun çıkarmayan, uygun fiyata bir harici hard disk almam lazım.. çok anlamıyorum bu işlerden.. hangi marka, hangi model, nereden almalı (istanbul'da)? mümkünse kaba saba devasa birşey olmasın..
0
oyle birsey yok
(28.03.09)
2.5" istiyosunuz o zaman western digital alın başka şeylerle yormayın kafanızı boşuna.

www.hepsiburada.com
0
rurouni
(28.03.09)
nisan ı bekleyin. bilişim ürünlerinde indirim olcak dendi. ayrıca maxtor 250gb 2.5 inç var bende 2 tane tanesini 100 liraya almıştım darty den. gayet başarılı. hızı olsun sağlamlığı olsun süper. 1 metreden betona düştü bişi olmadı daha ne olsun.
0
rentts1
(28.03.09)
ömrü uzun olsun istiyorsanız western digital den uzak durun. seagate'in modellerine bir göz atın.
0
kimlanbu
(28.03.09)
(5)

Telefon numarası tespiti

hickiran karasinek ve uyuyan karinca
Annemin telefonuna birinden bir mesaj geldi. Gönderim tarihini, saatini gayet net biliyorum, bir kenara not ettim. Ama gönderen numarayı yazamadan, mesajı silmek zorunda kaldım..Benim bu mesajın sahibine ulaşmam lazım. Telefon annemin üzerine kayıtlı.Annemi bu işe karıştırmadan, mesajı gönderen numa
Annemin telefonuna birinden bir mesaj geldi. Gönderim tarihini, saatini gayet net biliyorum, bir kenara not ettim. Ama gönderen numarayı yazamadan, mesajı silmek zorunda kaldım..
Benim bu mesajın sahibine ulaşmam lazım.
Telefon annemin üzerine kayıtlı.Annemi bu işe karıştırmadan, mesajı gönderen numarayı Turkcell'e başvurarak falan öğrenmemin bir yolu olur mu?

Çok salak ve zorlu bir istek oldu sanırım ama şansımı deneyeyim dedim.

Akıl verebilecek olanlarınız varsa, çok memnun olurum.
0
hickiran karasinek ve uyuyan karinca
(28.03.09)
seren serengil mi, demet akalın mı ne birisi işte operatörlerden birinde tanıdığı olduğu için sevgilisine gelen sms leri okuyomuş falan diye haberler çıktı. yani tanıdık olduktan sonra herşey mümkün.
0
rentts1
(28.03.09)
Tanıdık olsa bile artık zor. O işin şakası yok. Hat annenizin üzerine olduğu için bilgiler ona ait sayılır, kişiseldir, size dahi verilmez. Verenin de başını yakar, hapis ceası vardır.
0
tcp0203
(28.03.09)
hayır tabi ki ulaşamazsınız.gizlilik denen bir şey var.
0
szqnn
(28.03.09)
ayıp bi şey annenin telefonu karıştırılır mı hiç
0
blackbasat
(28.03.09)
Ailevi problemlerimizi ve uğraştığım şeyleri izah edip güzin abla sorusu sormak isteseydim onu yapardım, ama benim sorum gayet net.

Şükür aklım kendime yetiyor, parmak sallayıp annenin telefonu karıştırılır mı diye tühtühleyip çıkçıklayacaklara ihtiyacım yok.

Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.
Savcılık mavcılık uğraşıcaz bir şekilde sanırım..
0
🌸hickiran karasinek ve uyuyan karinca
(28.03.09)
(1)

pes 2009 yama

flame of feanor
epeydir oyunu ilk hali ile oynuyordum. geçenlerde denk geldim 1.30 yaması çıkmış yükleyeyim dedim. biraz daha kurcalayınca elalemin yaptığı forma, top cart curt için yamalar olduğunu farkettim. (evolution patch, smoke patch vs.) smoke patchi indirdim, kit server ile yükledim ama elimde patladı. 1.30
epeydir oyunu ilk hali ile oynuyordum. geçenlerde denk geldim 1.30 yaması çıkmış yükleyeyim dedim. biraz daha kurcalayınca elalemin yaptığı forma, top cart curt için yamalar olduğunu farkettim. (evolution patch, smoke patch vs.) smoke patchi indirdim, kit server ile yükledim ama elimde patladı. 1.30 yaması ile ne yazık ki uyumlu değilmiş. şimdi evolution patch yükleyeyim dedim ama uyumlu olup olmadığını bir türlü bulamadım. forumlar içinde kayboldum. boyutu epey büyük olduğu için onca saat indirip sonucunda hüsranla karşılaşmaktan tırsıyorum. indireyim mi? yoksa "hacı şu var bak süper, 1.30 ile de uyumlu" dediğiniz var mıdır? teşkür.
0
flame of feanor
(28.03.09)
hacı,

evolution'ın son baktığımda 1.30 uyumlu versiyonu yoktu..

ama yanılmıyorsam gamingaccess community patch'in uyumlu bir yaması var 3.0 olarak geçiyor..yalnız onunla beraber eski versiyonlarını da indirmelisin o patch'in..

ben de senin gibi oyuna 1.30 kurarak başladım, uyumlu yama olmadığını görünce komple sildim oyunu.. açıkcası piyasada doğru düzgün bir yama yok hala şubat transferlerinin vs. tam olduğu..

gerçi ben grafik vs.'den çok logo, amblem ve kadro odaklı olduğum için bekliyorum..ama ga community patch senin işini görecektir..
0
godot yu hacklerken
(28.03.09)
(7)

Bilinmeyen rar şifresi

myblue
Forumun birinden film indirdim fakat mal gibi tüm partları indirdikten sonra rar şifreli olduğunu farkettim.Üstelik konuyu açanda alıntı yaptığından ortada şifre falan yok..Özetle şifresi bilnmeyren rar ı acmanın yolu var mıdır?
Forumun birinden film indirdim fakat mal gibi tüm partları indirdikten sonra rar şifreli olduğunu farkettim.Üstelik konuyu açanda alıntı yaptığından ortada şifre falan yok..Özetle şifresi bilnmeyren rar ı acmanın yolu var mıdır?
0
myblue
(28.03.09)
indirdiğiniz rapid linkini google da arayın. alıntı yapılan forumu bulabilirsiniz
0
ycan07
(28.03.09)
site adı varsa genelde de o site adı oluyor şifre
0
blackbasat
(28.03.09)
o part'ın adını yaz bulalım.

ya da rapid linkini ver olduğu gibi.
0
karapolisnas
(28.03.09)
passware enterprise diye bir program var. Ben kullanıyorum her türlü dosyanın şifresini alabiliyorsun.
0
ocanal
(28.03.09)
cok sagolun arkadaslar site en sonunda eklemiş şifreyi ne zamandır bekliyodum..onlarda buraya yazmamı bekliyolarmıs demekki :)
0
🌸myblue
(28.03.09)
ocanal sallama. rar'ın şifresini nereden alacaksın? brute force dışında yöntem yok. brute force yapana kadar da evrimleşir star child oluruz.
0
darknum
(28.03.09)
günler haftalar sürüyor uzun bir rar şifresini bulmak ve garantili değil sonuç. "her türlü dosyanın şifresini" almak mümkün değil yani :)
0
hikaye mesture
(28.03.09)
(1)

şablon programı

yapyat
ben istiyorum ki bir programa şablon olarak bazı kısa textler gireyim.sonra da ben ctrl+a ya da başka bir kombinasyon yapınca bilgisayar otomatikten 1. şablonun içerdiği texti imlecin olduğu yere yapıştırsın, beni copy paste ile uğraştırmasın istiyorum.böyle bir yazılım var mı?
ben istiyorum ki bir programa şablon olarak bazı kısa textler gireyim.

sonra da ben ctrl+a ya da başka bir kombinasyon yapınca bilgisayar otomatikten 1. şablonun içerdiği texti imlecin olduğu yere yapıştırsın, beni copy paste ile uğraştırmasın istiyorum.

böyle bir yazılım var mı?
0
yapyat
(28.03.09)
clipboard programları temelde bu işlemi yapabilirler şöyle birkaç örnek vereyim
www.bluemars.org
clipdiary.com
www.snapfiles.com
0
edip
(28.03.09)
(6)

gta 4 için pc

ali87
gta 4'ü oynamak için bi cihaz arıyorum. sadece kasa. çok pahalı da olmasın max 1000 TL bütçem var ama hepsini kullanmak zorunda değilim :) var mı acaba online alışveriş sitelerinde önerebileceğiniz bir link?
gta 4'ü oynamak için bi cihaz arıyorum. sadece kasa. çok pahalı da olmasın max 1000 TL bütçem var ama hepsini kullanmak zorunda değilim :) var mı acaba online alışveriş sitelerinde önerebileceğiniz bir link?
0
ali87
(28.03.09)
xbox360 al o parayla. dua edersin tahmin ediyorum 2 ay sonra.
0
ozdek
(28.03.09)
öyle de ben nadir oyun oynayan bir insanım. bilgisyarda işim çok olduğu için pc daha mantıklı.
0
🌸ali87
(28.03.09)
sadece ekran kartı ve işlemci bile 800 lira eder. işin zor dolar bu kadar yüksekken.
0
frosties
(28.03.09)
o zaman gta san andreas oyna :)
şurada her ay ekonomik oyun sistemi topluyorlar bakabilirsin
www.pclabs.com.tr
0
edip
(28.03.09)
Bu ay "Ekonomik Kriz Oyun Sistemi" toplamışlar :)
0
mario64
(28.03.09)
gir vatan computer a, bi core2quad, 2gb ram, 512 ekran kartı fln topla max 1250 tl ye çıkar kasa.
0
vengeance is mine
(28.03.09)
(5)

Renk degistiren ampul

kartonpiyer
Bi barda gordum, nasil bisey oldugunu anlayamadim, bi sorayim dedim. adamlar tum duvari bildigimiz beyaz renk ampullerin biraz minigi gorunumundeki bu ampullerle doldurmuslar, arada ufak bosluklar var. muzikle birlikte bu ampuller renk degistirerek sekiller filan da olusturacak bicimde civil civil o
Bi barda gordum, nasil bisey oldugunu anlayamadim, bi sorayim dedim. adamlar tum duvari bildigimiz beyaz renk ampullerin biraz minigi gorunumundeki bu ampullerle doldurmuslar, arada ufak bosluklar var. muzikle birlikte bu ampuller renk degistirerek sekiller filan da olusturacak bicimde civil civil oluyorlar. her ampul ara renkler de dahil her renge donebiliyor. nasil oluyor da oluyor? icinde minik ledler vardir filan diye dusundum ben ama isigi hic led isigi gibi de gorunmuyor.
0
kartonpiyer
(28.03.09)
tamamen salliyorum, verilen voltaj degerine gore degisiyordur renk. hali hazirda araliklarla renk degistiren ampuller var, onun bir sonraki neslidir.
0
entrapmen
(28.03.09)
live earth konserlerinde sahnenin arkasındaki ekran da böyleydi sanırım led o ampüllerin adı sanırım rgb prensibiyle falan çalışıyor
0
yuto
(28.03.09)
rgb led'dir onlar.
0
disq
(28.03.09)
philipsin böyle bi ürünü var.
ambient teknolojisi olarak geçiyor.
tamam ürünün adını tam bilmiyorum
0
voice of the mysterons
(28.03.09)
led teknolojisi işte. rgb de ışık kaynağında kırmızı yeşil mavi ışıkları görebiliyorsunuz mesela beyaz ışık verirken. köprü bile ışıklandırılıyor işte bu canavarlarla.
0
ozdek
(28.03.09)
(2)

Firewire Kablosu

rurouni
Firewire uyumlu harici aldık içinden çıkan kablo 6 to 6 pin. iki ucuda kalın laptop a baglıycam onda da ufak giriş var. (4pin) Ona uygun kabloyu netten nerden bulabilirim en ucuza tabi ki. ebay a baktım freeshiping li var bir kaç tane. http://getir.net/pc4 gibi.öğrenci adamız 3-5 lira önemli :) bulu
Firewire uyumlu harici aldık içinden çıkan kablo 6 to 6 pin. iki ucuda kalın laptop a baglıycam onda da ufak giriş var. (4pin) Ona uygun kabloyu netten nerden bulabilirim en ucuza tabi ki. ebay a baktım freeshiping li var bir kaç tane. getir.net gibi.

öğrenci adamız 3-5 lira önemli :) bulundugum şehirde bulamadım netten alıcam mecburen.
0
rurouni
(28.03.09)
piyasasını bilmiyorum ama bu var:
www.hepsiburada.com
0
sanal uyku
(28.03.09)
biz en son mediamarkt tan aldık, 15-20 lira arası bir şeydi, hama marka.
0
kediebesi
(29.03.09)
(4)

ben bi halt ettim ama nasıl düzeltecem

copy paste
şimdi arkadaşlar bilgisayarımda d: kısmında arşivlediğim bi kaç dizi vardı.. artık yer kalmadığından ve pc nin hızını etkilediğinden dolayı ben bunları dvd ye aktardım daha sonra d nin içini temizlemek için "biçimlendir" yapıverdim amma böyle bi sonuç çıktı ortaya.. şimdi ben bunu nasıl düzeltebilir
şimdi arkadaşlar bilgisayarımda d: kısmında arşivlediğim bi kaç dizi vardı.. artık yer kalmadığından ve pc nin hızını etkilediğinden dolayı ben bunları dvd ye aktardım daha sonra d nin içini temizlemek için "biçimlendir" yapıverdim amma böyle bi sonuç çıktı ortaya.. şimdi ben bunu nasıl düzeltebilirim ...birde ben bu biçimlendir yapmam doğru bişeymiydi..çünkü biçimlendir dedikten sonra bi kaç hata mesajı ile karşılaştım mesela şu anda ekranın altıda "Check D2DSyestem.exe çalışmayı durdu ve kapatıldı" ve "mbrwrwin.exe çalışmayı durdu ve kapatıldı" die bi mesajlar alıyorum...halbuki d: sadece dizilerim olduğuna yemin ederim..ne olacak şimdi yaw.
0
copy paste
(27.03.09)
partition magic ile belki düzeltebilirsiniz.
0
sleepy99
(27.03.09)
çok temiz sıçtığımı biliyorum zaten. hdd de şu an kafayı yemiş garip sesler çıkartıyor.bi yandan windows ışıl ışıl hatalar gönderiyor.. hdd yi sözde boşaltsamda dolu halinden kat be kat yavaş çalışıyor...öle işte akşam akşam atraksiyon..

format demeyin a dostlar.
0
🌸copy paste
(27.03.09)
acronis disk director suite ile hepsini birleştirmeye çalışsan bir şeyler olur mu acaba..
0
nano mercy
(27.03.09)
"bilgisayar"a sağ tıkla, "yönet"ten "disk yönetimi"ne gir. hata mesajlarından fırsat bulabilirsen diskleri silebilirsin belki.
0
zihuatanejo
(28.03.09)
(4)

ispanyolca-türkçe, ingilizce-ispanyolca sözlük

mevlana beni gorse sen gelme derdi
bulabileceğim bir link verebilirseniz müteşekkir olurum.
bulabileceğim bir link verebilirseniz müteşekkir olurum.
0
mevlana beni gorse sen gelme derdi
(27.03.09)
google translate iyidir heralde..
0
ceres
(27.03.09)
özellikle ispanyolca - türkçe'de google translate çok yetersiz.
0
deckard
(27.03.09)
oyle birsey yok
(27.03.09)
siteden ziyade kullanışlı bir program önerilirse daha iyi olur, teşekürler.
0
🌸mevlana beni gorse sen gelme derdi
(28.03.09)
(1)

A4 Tech X-710

hellguard
Şimdi bende bu model mouse var bayadır. Kafama takılan şey; ben aletin üzerindeki dpi değişimi seçeneklerini daraltabilir miyim? Yani 4 yerine 2 tanesi aktif olsun, sarıyla kırmızı modu çalışsın sadece. Oyunlarda çok defa tıklamak gerekiyor zor oluyor. Driver programında buna dair birşeyler bulamadı
Şimdi bende bu model mouse var bayadır. Kafama takılan şey; ben aletin üzerindeki dpi değişimi seçeneklerini daraltabilir miyim? Yani 4 yerine 2 tanesi aktif olsun, sarıyla kırmızı modu çalışsın sadece. Oyunlarda çok defa tıklamak gerekiyor zor oluyor. Driver programında buna dair birşeyler bulamadım ama...
0
hellguard
(27.03.09)
bende kullandım x7 ama öyle bi seçeneğe rastlamadım. yok sanırım.
0
xenophobe
(27.03.09)
(3)

Word'de yazarı değiştirmek(ACİL)

kahvegibi
Şimdi elimde bir word dokümanı var. Bu dökümanın üstüne gelince, yazar xxx yazıyor. Ben de bunu değiştirmek istiyorum. yazan yyy görünsün istiyorum. Nasıl yapılır?Bilen var mı?Tenkkkkk
Şimdi elimde bir word dokümanı var. Bu dökümanın üstüne gelince, yazar xxx yazıyor. Ben de bunu değiştirmek istiyorum. yazan yyy görünsün istiyorum. Nasıl yapılır?
Bilen var mı?

Tenkkkkk
0
kahvegibi
(27.03.09)
dosyaya sağ tıklayıp özelliklere bakın (menünün en altında olması lazım), summary (ya da özet) yazan yerden değiştirebilirsiniz.
0
demcan
(27.03.09)
keza dosyayı açtıktan sonra sol üst köşedeki file->properties'den de değiştirilebiliyor.
0
cozefka
(27.03.09)
en kötü ihtimalle copy/paste yapmak mümkün.
0
co2s2
(27.03.09)
(2)

dijital uydu alıcısı alacağım. nedir ki şimdi olay?

hakkibulut
yıllardır uzak kaldım bu dünyaya. kablolu yayın izledim. şimdi uydu receiver almak istiyorum. tavsiyeniz ne olabilir? yani marka önemli mi? en fazla ne kadar vereyim. 90 liraya da var 300 liraya da. HD uyumlu mu alsam? Kanal geçişleri çok yavaştı bunların, halen öyle mi?anlayacağınız hiç bir bilgim
yıllardır uzak kaldım bu dünyaya. kablolu yayın izledim. şimdi uydu receiver almak istiyorum. tavsiyeniz ne olabilir? yani marka önemli mi? en fazla ne kadar vereyim. 90 liraya da var 300 liraya da. HD uyumlu mu alsam? Kanal geçişleri çok yavaştı bunların, halen öyle mi?

anlayacağınız hiç bir bilgim yok. bir marka tavsiyesi bile süper olur.
0
hakkibulut
(27.03.09)
ne yapmak istediginize gore degisir.

sadece normal kanallari izleyecegim derseniz fta plus serilerinden bir tane alip gecebilirsiniz.
yok ben sifre cozeyim, iste ne bileyim linux olsun ustunde karistirayim falan diyorsaniz dreambox falan dusunebilirsiniz.
yabanci kanallari cok izliyorum, izlemek istedigim kanallarin hd olanlari da var diyorsan o zaman hd reciever al. degilse d-smartla, digiturkle 2-3 kanala falan degmez.
0
entrapmen
(27.03.09)
ben de aynı durumdayım. bulabildiğim en ucuz hd şu:
www.akakce.com
bunda da şifre filan çözülüyor mu bilmiyorum, rai'nin hd kanalları da şifreliymiş.
usb'si var, o güzel ama kayıt ve izleme konusundaki yeteneklerini bilmiyorum.
0
lykos
(27.03.09)
(6)

Flash Banner'ın başka sitede tıklanamaması

mariboca
Merhabalar. Sitemin reklamını yapmak için bir flash banner hazırladım. Banner'a benim sitem üzerinden tıkladığımda link çalışıyor ve siteme gidiyorum fakat başka bir site üzerinden tıkladığımda siteme gidemiyorum, yani link çalışmıyor. Neden kaynaklanabilir? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Merhabalar. Sitemin reklamını yapmak için bir flash banner hazırladım. Banner'a benim sitem üzerinden tıkladığımda link çalışıyor ve siteme gidiyorum fakat başka bir site üzerinden tıkladığımda siteme gidemiyorum, yani link çalışmıyor. Neden kaynaklanabilir? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
0
mariboca
(27.03.09)
Bir de sanırım yetkilendirme diye birşey varmış ama ben bilmiyorum.
0
🌸mariboca
(27.03.09)
Linki nasıl verdiniz?
index.htm mi yoksa www.site.com olarak mı?
0
huzunkar salih efendi
(27.03.09)
link verirken self olarak vermişsinizdir muhakkak action script penceresinden _top, -blank, -parent ve _self ifadelerinden blank sçip adresi de tam olarak www.jahsdjhasd.com gibi vererek sorunu ortadan kaldırabilirsiniz. Flash banneri istediğiniz yerde kullanabilirsiniz.
0
ne bakiyon kardesimm
(27.03.09)
linki www.site.com/index.htm olarak verdim. linki self olarak verdim ama ondan kaynaklı bir sorun olsa kendi domainin altında da açmaması gerekmez mi?
0
🌸mariboca
(27.03.09)
self vermişsin sorun orda işte. Kendi anlamına gelen "self" aynı pencerede aynı url'den aktarılmadır kısaca. Hangi adres ise aynen alıp URL yerine yaz, window bölümünüde blank yaptınmı olay biter.
0
ne bakiyon kardesimm
(27.03.09)
evet sorun self olarak vermekmiş, blank yapınca düzeldi. yardımınız için teşekkür ederim.
0
🌸mariboca
(28.03.09)
(3)

uydu bis key şifre...

atmosphere
modülsüz bir receiver'ım var. markası sansui. cihazda key, bis..girecek bir bölüm yok. kanallar "şifre budur, gir izle" dese bile sırf bu yüzden izleyemiyorum.geçenlerde işyerinden biri anlattı. "uyducuya git içine bişey takıcak. ondan sonra şifre giriceksin. hatta o discovery, eurosportu bile kırıy
modülsüz bir receiver'ım var. markası sansui. cihazda key, bis..girecek bir bölüm yok. kanallar "şifre budur, gir izle" dese bile sırf bu yüzden izleyemiyorum.

geçenlerde işyerinden biri anlattı. "uyducuya git içine bişey takıcak. ondan sonra şifre giriceksin. hatta o discovery, eurosportu bile kırıyor" dedi. "modül mü?" diyorum "yok başka bişey. 20 lira veriyon takıyor" diyor adam.

bu "bişey" nedir? 20 liraya takılır m?
teknik servis olmayan birisine götürmek mantıklı mı?
0
atmosphere
(27.03.09)
cihaza birşey takmak değil de bir yazılım yükleniyor, buna da emu deniyor. Bu şekilde uydu alıcınıza bu kodları girebileceiniz bir menü ekleniyor. Her uydu alıcı için var mı bilmiyorum ama ben kendi uydu alıcıma kendi başıma yapmıştım rs232 kablo aracılığıyla. Ama evet 20 liraya yaptırılabilicek bir işlem.
0
sheeper
(27.03.09)
bi soru da benden olsun @atmosphere in izniyle.
Bu emular receiver'in marka ve modeline göre ayri ayri mi oluyor? Bir ara ben de aramistim nette ama benim receiver in adi gecmiyordu hicbir yerde.
0
neronas
(27.03.09)
emu'lar marka ve modele göre ayrı oluyor.popüler marka ve modellere daha güncel ve hızlı yazılım desteği gelirken,model eskidikçe destek azalıyor.yazılım güncelleme işini kendiniz de yapabilirsiniz.nette bunun yolunu yordamını tarif eden birsürü site var.ama yok ben uğraşamam diyorsanız götürün uyducuya atıversin.
0
sarap dumani
(27.03.09)
(11)

bilgisayarım neden bu kadar yavaş?

tavsan hummasi
Merhaba. Cehaletimi açık etmek pahasına bir soru sormak, çözüm aramak istiyorum. 3 yıldır kullandığım sony dizüstü bilgisayar sonunda o kadar yavaşladı ki benim için sabır testine dönüştü, fenafillaha ermeme çok az kaldı. Kendisini hızlandırmak için format atmak dışında bildiğim her şeyi uyguladım.
Merhaba. Cehaletimi açık etmek pahasına bir soru sormak, çözüm aramak istiyorum. 3 yıldır kullandığım sony dizüstü bilgisayar sonunda o kadar yavaşladı ki benim için sabır testine dönüştü, fenafillaha ermeme çok az kaldı. Kendisini hızlandırmak için format atmak dışında bildiğim her şeyi uyguladım. Harddiski dolduran hemen her şeyi (resim, film, müzik, vs) boşalttım, sadece çok gerekli programlar kaldı. C sürücüsünün de D sürücüsünün de yarısından fazlası boş şu anda. Disk temizleme, birleştirme, geçici internet dosyalarını silme, web geçmişini silme, hepsini yaptım ama hızlanmıyor, hızlanmıyor. Format atmadan bu işi halletmenin yolu yok mudur? (lütfen cevaplarda "hardcore jargon"a kaçmayın, anlamayabilirim çünkü)
0
tavsan hummasi
(27.03.09)
bu arada, formattan kaçınmamın sebebi elimde ne windows xp kurulum cd'si, ne office cd'si, hiçbir şey olmamasıdır.
0
🌸tavsan hummasi
(27.03.09)
tune up utilities diye bir program var denemeni öneririm.
0
baskaturlubirsey
(27.03.09)
disk birleştiricisini kullan. uzun süren bi işlemdir.
(başlangıç>donatılar>sistem araçları>disk birleştiricisi)

want2die'ın dediği programa göz at. eğer virus varsa bir virus programı ile temizle. ben nod32 kullanıyorum, kaspersky de iyidir. eğer virusu bunlar temizleyemezse combofix çalıştır. ama çalıştırmadan önce combofix'in adını değiştir. yeni nesil virusler combofix'in çalışmasına izin vermiyor.

eğer kullandığın programların daha az sistem kaynağı haracayan muadilleri varsa onları tercih et. misal adobe acrobet reader yerine foxit reader kullanmak gibi.
0
teritori
(27.03.09)
@ teritori, sorumda belirttiğim gibi, disk birleştirme işlemini zaten yaptım.
0
🌸tavsan hummasi
(27.03.09)
format atmak en genel geçer çaredir. bahar temizliği gibi bi şey. ama yok illa formatsız olcak diyosan, önce sistemini virüs ve spy lardan temizleyerek başla. SpyBot Search & Destroy ile sistemini tara (www.spybot.com). Antivirüs programın ne bilmiyorum, güncellemelerini yapıp tam sistem taraması yaptır ona da. Arkasından CCleaner ile (www.ccleaner.com) kullanmadığın programları kaldır, başlangıçta çalışan gereksiz programları engelle, kayıt defterini de temizleyip en son gereksiz dosya temizlemesi yap, programın kullanımı kolay ve Türkçe. Smart Defrag (disk birleştirme programı) kurup (www.download.com akıllı birleştirme yap.

Tüm bunlar sistemi derleyip toparlayacaktır. Ancak bilgisayarında ki yavaşlama salt bunlardan olmayabilir. Donanım bileşenlerinden bazıları tozlanma yüzünden fazla ısınıyor olabilir, bu da yaşlamaya neden olur. Fanlar toz yüzünden çalışmıyor olabilir. Aleti temizleti ya da temizleyebilirsen faydasını görürsün.
0
khomaniac
(27.03.09)
Registry birleştirici programları (Glary utilities'in vardı) kullanabilirsin.
Gereksiz servisleri kapatabilirsin. www.blackviper.com' da ayrıntılı bilgiler var.
0
nano mercy
(27.03.09)
3 senelik bir laptop, ne kadar format görürse görsün ne yaparsanız yapın, yavaşlamaya mahkumdur.

bir süre sonra mecburen eski performanslarından eser kalmıyor.
0
co2s2
(27.03.09)
Normalde laptoplarla birlikte windows cd si verilmiyor, onun yerine kurtarma cd si adında bi cd veriyorlar. o da mı yok yanında? Yoksa ilk aldığında vermişler miydi? Bazen hdd nin bir kısmını ayırarak kurtarma yazılımlarını hdd ye gizliyorlar. Bunlardan biri varsa sorun olmadan format atabilirsin...
0
selimse
(27.03.09)
bunu yaparsan az da olsa hızlanır bilgisayarın.

bilgisayarım a sağa tıkla ve özelliklere gir. gelişmiş seçeneğinde parformans ayarları var. görsel efektler kısmında en iyi performansa göre ayarla diye bişi var onu seç.
0
kedimnickimi7
(27.03.09)
vaio'larin yaninda windows ya da recovery cd si vermiyorlar, onun yerine vaio recovery wizard var fabrika ayarlarina geri dondurme tarzinda bir islev goruyor, control panelden (denetim masasi), performance and maintenance'a girerek ulasabilirsin, ya da gerekli bilgileri yedekledikten sonra bilgisayarini yeniden baslatirken f8 (f11'de olabilir) tusuna basinca da sistem geri yukleme basliyor.
0
sonokur
(27.03.09)
sonokur, çok teşekkür ediyorum. hayat kurtardın.
0
🌸tavsan hummasi
(28.03.09)
(6)

bu programlar gerekli mi ? silsem olur mu ?

ground
ürün hp pavillion dv6000 ürünle gelen galiba bir ton prg var.ekte resim var ama ben bi de tek tek yazayım.Bunları napiim ?1. hp customer partividividi....2. hp help and support3. hp imaging device ...4. hp integratedmodüle with ...5. hp fotosmart and deskjet 7.06. hp foto smart essential7. hp psc&of
ürün hp pavillion dv6000 ürünle gelen galiba bir ton prg var.
ekte resim var ama ben bi de tek tek yazayım.Bunları napiim ?
1. hp customer partividividi....
2. hp help and support
3. hp imaging device ...
4. hp integratedmodüle with ...
5. hp fotosmart and deskjet 7.0
6. hp foto smart essential
7. hp psc&office jet ( bu yazıcı ellaam )
8. hp quick launch buttons
9. hp quickplay
10.hp software update
11.hp solition center
12. hp user guides
13.hp wireless assistant (tamam bu da lazım )
diğerleri ne işe yarar abicim bi zahmet yazsanız gerek değil ise hemen kaldıracağım bunları.
0
ground
(27.03.09)
hp wireless assistant dahil, hepsini silebilirsin. bi sorun olmaz.
0
erzi
(27.03.09)
silmeyin bence. ihtiyaciniz oldugunda onlari geri yüklemek cok zor. HP nin sitesinde yok kurulumlari, komple recovery yapmaniz gerekiyor. Sildiginizde laptoptaki dokunmatik butonlarin bazilari islevsiz hale gelebilir.
Ben olsam 8, 9, 11, 13 ü silmezdim. Dursun digerleri de zaar
0
neronas
(27.03.09)
7-8-13 dışındakileri silebilirsin. 7 ve 13'ü silersen yine bir şekilde hp yazılımı olmadan da kullanman mümknün ancak 8'i silersen bazı tuş işlevleri çalışmıyor.
0
abtash
(27.03.09)
tek tek silmeye başladım. hepinize teşekkürler...
emmeeee
bi bok olursa niclerinizi kayıt ettim rahat bırakmam sizi ona göre..
0
🌸ground
(27.03.09)
sil hepsini, hicbirine gerenk yok. (bence)
0
fdegir
(27.03.09)
ben olsam 3 ve 7'yi de silmezdim. ki bende de hp laptop var ve silmedim.
0
co2s2
(27.03.09)
(6)

Quake 3 Arena

sarere
Oyunu oynuyorum ama sadece 1 tane adam var, onunla da zevkli olmuyor. nasıl 8-10 kişi yapsam da ortam şenlense?
Oyunu oynuyorum ama sadece 1 tane adam var, onunla da zevkli olmuyor. nasıl 8-10 kişi yapsam da ortam şenlense?
0
sarere
(27.03.09)
sen onu bırak artık www.quakelive.com a atla bence
0
hellguard
(27.03.09)
biliyorum onu. kime bot sorduysam o link i verdi, denedim ben de pek sevemedim. bot olsa süper olur, var mı bilen ?
0
🌸sarere
(27.03.09)
yahu quake'de botu ekleyeibliyorsun zaten. single player>skirmish ondan sonra bölüm ve bot sayısı bot seviyesini seçip başlıyosun.
0
hellguard
(27.03.09)
multiplayer/server kur/bot ekle
0
polifonik osuruk
(27.03.09)
gel ne olursan ol yinede gel.
sourgaming biz burada iyi zamanda 16 kisi falan oluyoruz.

connect q3.sourberry.org:26666
connect q3.sourberry.org:26667
connect q3.sourberry.org:26668
0
ccompiler
(27.03.09)
yanli$ hatirlamiyorsam skirmish diye bir secenek vardi oradan istedigin kadar ekliyordun bot. server kurmaya da gerek yoktu.

ben yine de quakelive'i tavsiye ederim o ayri.
0
astaroth
(27.03.09)
(1)

Modem sorunu?

zaugnakhaldun
Selamlar,TP-Link markalı bir kablosuz modem kullanıyorum evde. 1 bilgisayar wirelesstan bağlanırken masaüstünü ethernet kablosundan bağlıyorum. Ancak ethernetten bağladığım bilgisayarın internet bağlantısı zaman zaman kesiliyor. Modemi restartlamama rağmen düzelmiyor genellikle, bazen kendiliğinden
Selamlar,


TP-Link markalı bir kablosuz modem kullanıyorum evde. 1 bilgisayar wirelesstan bağlanırken masaüstünü ethernet kablosundan bağlıyorum. Ancak ethernetten bağladığım bilgisayarın internet bağlantısı zaman zaman kesiliyor. Modemi restartlamama rağmen düzelmiyor genellikle, bazen kendiliğinden düzeliyor; şu anda ise bilgisayara restart attıktan sonra düzeldi.

Çok çok ender olmakla birlikte baglantının kopması hedesine wireless baglanan laptopta da rastlıyorum. Bunlar daha önceki modemimde hiç yaşanmadığı için merak içindeyim.

Bu problem nedir, nasıl kalıcı bir çözüm bulabilirim?
0
zaugnakhaldun
(27.03.09)
wireless ile baglanan aletten yuksek miktarda download yapiyorsaniz bir sure sonra modemin kitleniyor olmasi muhtemeldir. ethernet hattina IP atamiyodur falan. rt-2xx serilerinde de oluyodu. cozum olarak wireless'tan download'a abanmamaki sectim ben. versiyon update ile cozulmezse bir musteri hizmetlerine sorulabilir.
0
polifonik osuruk
(27.03.09)
(4)

txt?

ray simenov
bir txt belgesindeki çok uzun bir yazıyı x karakterli bi şekilde satır satır sıralayacak bi program var mıdır? başka bir metin uzantısında olmaz ama. dosyanın çalışacağı taşınabilir alette çalışmıyor.şu şekilde : şunuxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
bir txt belgesindeki çok uzun bir yazıyı x karakterli bi şekilde satır satır sıralayacak bi program var mıdır? başka bir metin uzantısında olmaz ama. dosyanın çalışacağı taşınabilir alette çalışmıyor.

şu şekilde :

şunu

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

şuna

xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx
0
ray simenov
(27.03.09)
wordpadde txt olarak kaydetseniz?
0
buffy de vampir sayilir
(27.03.09)
basit bir şekilde birçok programlama dili ile yapılabilir. ama biraz daha ayrıntı lazım sanki. yani her satır 30 karakter olsun kalanı aşağı mı atsın diyosunuz. ve bu işlem bi defa mı yapılcak yoksa bi yere entegre mi edilcek nedir yani??
0
iterator
(27.03.09)
UltraEdit-32 tavsiye ederim.
0
zeki baba
(27.03.09)
@iterator,

şöyleki e-kitabın atılacağı mp4 çalar kelimeleri olmadık yerlerden keserek satırlıyor, bunu engellemek için lazım bi kerelik olmasın, her defasında uğraşmamalıyım,
0
🌸ray simenov
(17.04.09)
(5)

Macbook pro

fundamental
bunların bataryaları çıkmıyormuş doğru mu? öyleyse bozulursa felan nasıl oluyor? ben de bi pavilion var bataryası bozuldu bilgisayar nerdeyse açılmıyor elektriksiz
bunların bataryaları çıkmıyormuş doğru mu? öyleyse bozulursa felan nasıl oluyor?

ben de bi pavilion var bataryası bozuldu bilgisayar nerdeyse açılmıyor elektriksiz
0
fundamental
(26.03.09)
servise yolluyorsun o kadar.
0
deahy
(26.03.09)
yeni kasa 15" macbook prolarin bataryasi ve harddiski arkadaki klipsli kapak acilarak cikartilabiliyor.
0
kurukafa
(26.03.09)
yeni nesil macbook yekpare alüminyumlarin da bataryasi ve hdd'si cikabiliyor.
0
polifonik osuruk
(27.03.09)
en bi ilk çıkan (sene 2006 aylardan şubat) macbook pro'm. batarya klipsli gayet de çıkıyor. batarya user serviceable'dır. kendiniz tak-çıkar yapabilirsiniz. servise götürmeye hacet yok.
0
no avalon
(27.03.09)
evet. yeni nesil (2009) macbook prolardan 17" olan modelin bataryasi butunlesik.
0
tale yok
(27.03.09)
(1)

nvidia geforce 6100/nforce

uzun sure dusundum en uygun bunu buldum
Merhabalar. öncelikle forum muhabbeti yaptığım düşünülmesin lütfen. yaklaşık 5 saattir forumlarda vs. bir sürücüyü nasıl yükleyeceğimi aramakla meşgulum. sorum şu : şimdi anakartım bu. bilgisayara format attıktan sonra ses kartını, scanneri, yazıcıyı ve webcam i yani hiçbirşeyi yükleyemiyorum.ama a
Merhabalar. öncelikle forum muhabbeti yaptığım düşünülmesin lütfen. yaklaşık 5 saattir forumlarda vs. bir sürücüyü nasıl yükleyeceğimi aramakla meşgulum.
sorum şu : şimdi anakartım bu. bilgisayara format attıktan sonra ses kartını, scanneri, yazıcıyı ve webcam i yani hiçbirşeyi yükleyemiyorum.ama asıl problem ana kartı yükleyememekten kaynaklanıyor sanırım. elimde hepsinin (anakart dahil) driverları var. ancak yükleme yaptıktan sonra bile hiçbirşeyi tanımıyor. yani yeni bir donanım bulundu ancak yüklenemiyor uyarısı veriyor. ne yapabilirim? şimdiden teşekkürler...
0
uzun sure dusundum en uygun bunu buldum
(26.03.09)
başlıkta yazdığın anakart değil ekrankartıdır. formatı attıktan sonra önce anakart driverlerini sonra ekran ve sırasıyla diğerlerini kur.
0
atrin
(27.03.09)
(2)

bilgisayarın rar'dan dosya çıkarırken verdiği hata

blackbasat
bazen bir rar dosyasından bir şey çıkarmaya davranırken bilgisayar 'this is no longer located in c:/Users/bilgisayar adı/AppData/Local/Temp/Rar$DR27.024/dosyanın adı Verify the item's location and try again' şeklinde bi hata veriyor. ne demektir bu bilen var mıdır? (vista)dosyayı çift tıklayıp açmay
bazen bir rar dosyasından bir şey çıkarmaya davranırken bilgisayar 'this is no longer located in c:/Users/bilgisayar adı/AppData/Local/Temp/Rar$DR27.024/dosyanın adı Verify the item's location and try again' şeklinde bi hata veriyor. ne demektir bu bilen var mıdır?
(vista)

dosyayı çift tıklayıp açmaya çalışınca açıyo da. ama rar'dan çıkarmıyo.
0
blackbasat
(26.03.09)
winrarda dizine çıkart yerine buraya çıkart şeklinde der isen temp directory'sini kullanmaz. sanırım bu işini görür.
0
roadrunner merlin
(26.03.09)
temp muhtemelen c:'dedir ve disk oldukca doluysa bu uyariyi veriyor olabilir.
0
paradoxical
(26.03.09)
(2)

ATI Mobility Radeon HD 3470

abtash
Notebook'unda bu ekran kartından olan performansı hakkında bilgi verebilir mi, photoshop, autocad, netcad, flash, zendstudio, visualstudio vb programlar kullanılacak. çalıştırı biliyorum da nasıl performans verir, ha bir de arada eğlenmek lazım undercover'ı iyi çalıştırır mı?
Notebook'unda bu ekran kartından olan performansı hakkında bilgi verebilir mi, photoshop, autocad, netcad, flash, zendstudio, visualstudio vb programlar kullanılacak. çalıştırı biliyorum da nasıl performans verir, ha bir de arada eğlenmek lazım undercover'ı iyi çalıştırır mı?
0
abtash
(26.03.09)
undercover ı düşük seviye çalıştırır. photoshop vs. gibi programlarda eger quadro fx bi kart kullanmıyorsanız o kadar önemli değil zaten bildigim kadarı ile işlemci ram ve hard diskiniz frekans i daha önemlidir.
0
rurouni
(26.03.09)
hd 3450 olan bir laptop var elimde, açıkçası oyun performansı iç açıcı değil (vista'dan da kaynaklanabileceğini düşünüyorum gerçi), programları ise etkilemez
0
turkish tekila
(26.03.09)
(4)

guitar hero

kurtulan adam
gitar çalmayı bilmem dinlemeyi severim.guitar heroyu da hiç oynamadım.yalnız şimdi metallica versiyonu çıkmış.aklımı çeldi.şimdi olay şu;yav gamepadle nota basmak nasıl zevkli olabilir ki?hadi özel gitarıyla oynamak tamam da gamepadle de baya zevkli oluyor mu?bi de 39 şarkısı mı ne varmış..döndür al
gitar çalmayı bilmem dinlemeyi severim.guitar heroyu da hiç oynamadım.yalnız şimdi metallica versiyonu çıkmış.aklımı çeldi.şimdi olay şu;yav gamepadle nota basmak nasıl zevkli olabilir ki?hadi özel gitarıyla oynamak tamam da gamepadle de baya zevkli oluyor mu?

bi de 39 şarkısı mı ne varmış..döndür allah döndür insan sıkılmaz mı?
0
kurtulan adam
(26.03.09)
xbox 360`da gamepadle oynanamiyor gitar lazim.

ek sarki cikariyorlar zamanla. patch gibi.
0
neronas
(26.03.09)
al sunu bir dene once:

www.jamlegend.com
0
rich peach
(26.03.09)
(bkz: frets on fire) bu oyunu bir dene bilader. hem free, hem de aynı mantaliteyle yapılmış bir oyun. eğer hoşuna giderse alır diğerlerini de oynarsın. guitar hero'nun çekici gelen yanı, düğmelere basarak basitce gitar çalmak değil, senelerce severek dinlediğimiz şarkılara düğmelere basarak da olsa eşlik edebilme hissi. ben de denemeden önce senin gibi düşünüyordum, taa ki guitar hera aerosmith oynayana kadar.
tavsiyem, elektro ya da bas gitar seviyorsan denemekle birşey kaybetmezsin...
0
trawmatolog
(26.03.09)
gamepad'le de gayet zevkli oluyor. sırttaki tuşlarla ve "x" ile oynuyorsun. ha gitarla tabi ki daha zevkli ama gamepad ile de orgazmik anlar yaşamıştım zamanında.
şuna bi göz at sen;
(bkz: #14191620)
0
teritori
(26.03.09)
(1)

avrupa-uydu-belgesel vs

neronas
Avusturya`da yasamaktayim. Halihazirda astraya (emin degilim) bakan bir uydumuz var. Ben istiyorum ki national geographic olsun discovery olsun bbc olsun güzel belgesel kanallari izlemek istiyorum. Ne yapmam grekir? HD si de varmis bu kanallarin onlar olsa tadindan yenmez, hd receiver da alirim. Mev
Avusturya`da yasamaktayim. Halihazirda astraya (emin degilim) bakan bir uydumuz var. Ben istiyorum ki national geographic olsun discovery olsun bbc olsun güzel belgesel kanallari izlemek istiyorum. Ne yapmam grekir? HD si de varmis bu kanallarin onlar olsa tadindan yenmez, hd receiver da alirim. Mevcut canagin yönünü degistirmem mümkün degil. Eger illa degisecekse yeni canak da alabilirim.
Arkadaslarim da Türkiye'den bir yillik pesin odenmis digitürk getirmemi tavsiye ediyorlar. Ne yapayim ben akil verin uydu dostlari
0
neronas
(26.03.09)
linux bazli bazi receiverlar var sifreleri kirabilen. ozellikle uydu konusunda forumlar var oralara bir bakmanizi oneririm. misal bu aletlerden birisi dreambox. google'da linux uydu alici terimleriyle arama yapabilirsiniz. turkeyforum bu isin en onde gelen yerlerinden birisidir.
0
entrapmen
(30.04.09)
(2)

çok ilginç bir vaka - ses kartı engellemesi

amiga 500
şimdi canlar,şirket bilgisayarında ses kartımı bloke ettiler. ancak vakayı ilginç kılan şey bunun ne bios'tan ne de device manager'dan yapilmis olmamasi. ekte screenshot gonderiyorum.misal winamp'ta ekteki değişikliği yaparak müzik dinleyebiliyorum ama onun dışında bilgisayardan ses çıkmıyor.admin y
şimdi canlar,

şirket bilgisayarında ses kartımı bloke ettiler. ancak vakayı ilginç kılan şey bunun ne bios'tan ne de device manager'dan yapilmis olmamasi. ekte screenshot gonderiyorum.

misal winamp'ta ekteki değişikliği yaparak müzik dinleyebiliyorum ama onun dışında bilgisayardan ses çıkmıyor.

admin yetkisinin bende olduğunu düşünerek yardımcı olabilir misiniz?
0
amiga 500
(26.03.09)
Eğer o bilgisayarda admin isen, komple driverını kaldırıp yaniden donanım ekle sekmesinden ses kartını tanıtıp driverını yükle. bir de bu yeni nesil bilgisayarlarda on board olarak realtek high def audio card bulunur. onu da iptal etmelisin biostan. yani biostaki audio sekmesinin karşısındaki seçeneği "disable" konumuna getirmen gerekir.
iptal olayını yaptıktan sonra yukarıda belirttiğim driver olayını hallet, sonra güle güle kullan...
0
trawmatolog
(26.03.09)
driver sorunu yok. hem zaten bios'tan disable edersem chipset'i nasi kullanicam? olmaz o is. bana registery'den bisi yapip engellediler gibi geldi.
0
🌸amiga 500
(26.03.09)
(2)

Yüksek lisans tez çalışması yapan birini arıyorum.

gemini
Ücretli olarak literatür taraması ve tez çalışmasını gerçekleştiren danışmanlık yapan birilerini arıyorum.netbilgigrup.com/index.htmlbilimselanaliz.com/senrahatet.comgibi sitelerden başka.Özelliklede endüstri mühendisliği alanında uzman birileri olursa tadından yenmez.
Ücretli olarak literatür taraması ve tez çalışmasını gerçekleştiren danışmanlık yapan birilerini arıyorum.

netbilgigrup.com/index.html
bilimselanaliz.com/
senrahatet.com
gibi sitelerden başka.

Özelliklede endüstri mühendisliği alanında uzman birileri olursa tadından yenmez.
0
gemini
(26.03.09)
odin egitim var. benden de selam soyleyin.
0
bryan fury
(26.03.09)
www.odinegitim.com
benden de selam söyleyin
0
triacilgliserol
(26.03.09)
(3)

Dv Kamera & mkv

Carlito Brigante
Şimdi benim sorum şu olacak.Bu işten fazla anlamamakla beraber soruyorum bu soruyu.Benim Samsung marka mini Dv kameram mevcut.aha bu. http://www.samsung.com/ae/consumer/detail/detail.do?group=camerascamcorders&type=camcorders&subtype=dvcamcorders&model_cd=VP-D381I/MEAŞimdi ben bu kamerayla bir kaset
Şimdi benim sorum şu olacak.Bu işten fazla anlamamakla beraber soruyorum bu soruyu.

Benim Samsung marka mini Dv kameram mevcut.aha bu. www.samsung.com

Şimdi ben bu kamerayla bir kasete SP modunda (60 dakika) kayıt yapıyorum ve 60 dakikalık bir görüntüyü bilgisayara aktardığımda 12-13 GB falan tutuyor.

Şimdi ben bu kaseti pc ye aktardıktan sonra mkv formatında bir DVD5 e sığacak boyuta getiremezmiyim. Çünkü bazı torrent sitelerinde Blu-ray filmler var 4.35 Gb civarlarında yapıyorlar. ve kalitesi süper.

bende kameramla çektiğim o gürüntüyü 4.35 Gb civarlarında ve aynı kaliteye yakın bişeyde yapabilirmiyim.

edit: yapılabilirse nasıl yapılır ?
0
Carlito Brigante
(26.03.09)
yaparsın. virtualdub
0
bryan fury
(26.03.09)
ham video yu virtual dub la acıyorsun sonra bunu bilmem ne kodegine gore sıkıstır diyorsun oluyor. uzun surebilir tabi.
0
bryan fury
(26.03.09)
geçen bende burda böyle bişi sormuştum format factory tavsiye etmişlerdi. gerçekten çok güzide bir programmış kendisi tavsiye ederim. hemi de free.
0
rentts1
(26.03.09)
(3)

JPG resimleri birleştirmek

trocero
Elimde 5 tane jpg dosya var. 5 safalık yazının taratılmış sayfaları. Bunları 5 sayfalık tek dosya haline nasıl getiririm ?
Elimde 5 tane jpg dosya var. 5 safalık yazının taratılmış sayfaları. Bunları 5 sayfalık tek dosya haline nasıl getiririm ?
0
trocero
(26.03.09)
hangi formatta kaydetmek istiyorsun sen. acrobat professional kullanıyorsan combine yaparak .pdf kaydedebilirsin. ayrıca word e çekip ordanda .doc kaydedebilirsin.
0
oku oku yazar ol
(26.03.09)
en kolay paintte alt alta yerlestirp yaparsın.
0
bryan fury
(26.03.09)
word'de copy paste yaptım. işimi görecek hale geldi.
0
🌸trocero
(26.03.09)
(2)

analog (dsub) vs. DVI

faust
merhabalcd monitör almaya niyetlendim fakat aklımı karıştıran bir soru var. malumunuz DVı çıkışa sahip monitörler analoglara göre pahalı. ben bilgisayarı oyun amaçlı kullanan biriyim. DVI çıkışın film izlerken daha kaliteli görüntü verdiğini biliyorum fakat bu fark oyun oynarken de gözle görünür de
merhaba

lcd monitör almaya niyetlendim fakat aklımı karıştıran bir soru var. malumunuz DVı çıkışa sahip monitörler analoglara göre pahalı. ben bilgisayarı oyun amaçlı kullanan biriyim. DVI çıkışın film izlerken daha kaliteli görüntü verdiğini biliyorum fakat bu fark oyun oynarken de gözle görünür derecede çok mu?

teşekkürler.
0
faust
(26.03.09)
www.pclabs.com.tr buradaki incelemelerde farkların gözle nasıl görülebildiğinden bahsediyor
0
edip
(26.03.09)
bu saatten sonra alinan monitorler bence dvi veya hdmi olmali. analog kesmez..

hem sadece bilgisayarda oyunu falan dusunmeyin, ilerde konsol baglarsiniz edersiniz. o cok farkediyo iste.
analog'dan samsung 2232gw ye gecmis biri olarak soyluyorum.
0
la traviata
(26.03.09)
(5)

Fotoğraf Arşivleme Programı???

brkylmz
Bilgisayarımda bulunan çok sayıdaki fotoğrafı güzelcene arşivleyecek ve de çok kasmayacak bir program arıyorum. ama asıl istediğim özellik şu ki :fotoğraflardaki insanları facebook misali tag'leyebileyim. ve misal Bülent Korkmaz dediğim zaman, program bana Bülent Korkmaz'ın tüm fotoğraflarını getirs
Bilgisayarımda bulunan çok sayıdaki fotoğrafı güzelcene arşivleyecek ve de çok kasmayacak bir program arıyorum. ama asıl istediğim özellik şu ki :

fotoğraflardaki insanları facebook misali tag'leyebileyim. ve misal Bülent Korkmaz dediğim zaman, program bana Bülent Korkmaz'ın tüm fotoğraflarını getirsin. Ne biliyim istatistik versin işte Bülent'in şu kadar fotoğrafı var diye. öyle...

var mıdır canlar ?
0
brkylmz
(26.03.09)
genelde bu tip programlarde keyword girebileceğin alanlar oluyor. belki photoshop lightroom işini görür. hem edit kısmı oldukça kapsamlı.
0
deahy
(26.03.09)
picasa.google.com
0
ozdek
(26.03.09)
kesinlikle picasa
0
bryan fury
(26.03.09)
fast stone (fsviewer) da işe yarayabilir. hem de beleştir.
0
november rain
(26.03.09)
picasa iyi ama fotoğraf tag'leme olayını yapmıyor ki :S
0
🌸brkylmz
(27.03.09)
(4)

Bisiklet jantını düzeltmek

abtash
gözüm gibi baktığım bianchi ile yaptığım bir kaza sonucu hafif de olsa tekerlek 8 çizme'ye başladı. araba jantlarını düzelten lastikçilere gitsem yardımcı olurlar mı? normal sürüşte pek bir sorun yok ancak, pabuçlar tekere değip yavaşlatmasın diye freni gevşek kullanmak zorunda kalıyorum.
gözüm gibi baktığım bianchi ile yaptığım bir kaza sonucu hafif de olsa tekerlek 8 çizme'ye başladı. araba jantlarını düzelten lastikçilere gitsem yardımcı olurlar mı? normal sürüşte pek bir sorun yok ancak, pabuçlar tekere değip yavaşlatmasın diye freni gevşek kullanmak zorunda kalıyorum.
0
abtash
(26.03.09)
bisikletçiler jant ayarı yapıyorlar.
0
henry gale
(26.03.09)
normal lastikçi de olur ancak bisiklet le ilgili tornacı vs giderseniz fren sorununuza da 3 dk da çözum bulurlar. zaten o 8 işi el ile düzeltiliyor. tekerleği bacaklarınızın arasına sıkıştırın ve gidonu el ile sağa sola oynatın. ama vidayı biraz gevşetir yaparsanız yalama olmaz. gevşetin düzeltin sıkılayın.
0
emcedeltate
(26.03.09)
ben de yıllar önce bianchi barracuda'm ile kaza yaptım jantlarım yamuldu ve sizinki gibi frende sorun çıkarmaya başladı, hatta süremez oldum, direk bianchi servislerine bakın en iyi onlar anlar bence... adresi şurda:

www.bianchi.com.tr

ben jantlarımı yeniletmiştim.
0
sleep may be the enemy
(26.03.09)
akordunu yapmak için bir anahtar vasıtasıyla kendinizde yapabilirsiniz. Ancak jant abartı bir şekilde yamulduysa onu düzeltmek oldukça zor. Sözkonusu anahtarı edinmeniz daha mantıklı olur zira sık sık jantın akordu kayıp tekrar yapmanız gerekebiliyor.
0
ned flanders
(26.03.09)
(11)

lcd/plazma tavsiyesi

okocha
bir televizyon almak istiyorev ahalisi. lcd/plazma bunlar arasındaki farklar, bok püsür bilenler falan varsa bir elimden tutsun. 5000 liralık bir bütçe var. alacagım tv bilgisayar ile bağlantıda sıkıntı çekmemeli. kablo yayına uysa da olur uymasa da ama uysa daha güzel olur. masraf çıkmaz.
bir televizyon almak istiyorev ahalisi. lcd/plazma bunlar arasındaki farklar, bok püsür bilenler falan varsa bir elimden tutsun. 5000 liralık bir bütçe var. alacagım tv bilgisayar ile bağlantıda sıkıntı çekmemeli. kablo yayına uysa da olur uymasa da ama uysa daha güzel olur. masraf çıkmaz.
0
okocha
(26.03.09)
sony bravia serisinden alabilecegin en pahalı olanı seciyorsun.
0
bryan fury
(26.03.09)
artık kim ne derse desin, lcd bu işin kazananı oldu (paynır da kabul etti denebilir), o nedenle lcd alın derim, ve burda önemli bir seçim var ne izleyeceksiniz?, eğer normal bir d-smart-digiturk ya da standart turksat üzerinden izleyecek ve blueray filmler izlemeyecekseniz fullhd (1920x1080) lcd almayın derim, onun yerine hdready alabilirsiniz, bu durumda daha kaliteli model ve markaları alabilirsiniz.
0
edip
(26.03.09)
rentts1
(26.03.09)
Sony Bravia en pahalısı alınabilir gerçekten. Bütçeniz iyi bir tv için yeterli. Muhtemelen 3-3.5 civarına 50 inç bir bravia bulunabilir. Ya da daha kaliteli bir panel ile 40-46 inçlere bakılabilir. Ben olsam 50 alırım gerçi.
Ayrıca lcd tv/plazma tv kablo ile falan zevkli olmaz. Paranın bir kısmını dijital yayına hatta HD yayına ayırın derim. HDReady almayı da sakın düşünmeyin bu fiyatlar ile fullhd almamak aptallık bence. Kontrast oranı yüksek olsun mümkün olduğunca Bravia'da onun dışında bir sorun olmaz. It's a SONY sonuçta ;)
Hatta bir de PS3 alıp Bluray film olayına girin. Sakın ayrıca bluray oynatıcıya para falan vermeyin. PS3 yeterli.
0
ozdek
(26.03.09)
samsung TV ler de Sony ler kadar iyi deniyor, ama rentts'in önerinisini dikkate alacaksanız uyarayım:
(bkz: istanbul bilişim merkezi)
0
nicin ben
(26.03.09)
plazma mı kaldı ?
0
trocero
(26.03.09)
e peki nereden alınır ki abi bu tv ler.
0
🌸okocha
(26.03.09)
lg scarlet'lere de bakabilirsiniz. ben kullanıyorum, gayet memnunum.
0
weeping guitar
(26.03.09)
mediamarkt, electroworld, vatan bilgisayar, istanbul bilişim ilk aklıma gelenler. daha pek çok yer var tabi. metro gross markette de gördüğümü hatırlıyorum. ayrıca hepsiburada.com gibi alışveriş sitelerinde de var. yakından inceleyip beğendiğiniz bir modelin fiyatını alışveriş siteleriyle karşılaştırıp daha ucuza alma ihtimaliniz de olabilir.
0
aklimdan zorum var
(26.03.09)
hemen her alsıveris merkezinde bir sony bayisi vardır, gir birisine sec begen bızıkla diledigin gibi.
0
bryan fury
(26.03.09)
Sorunsuz PC bağlantısı için Samsung tercih edilmeli. 1:1 pixel mapping diyerek konuyu araştırabilirsiniz.
www.hepsiburada.com
www.hepsiburada.com
0
mario64
(26.03.09)
(5)

Facebook eventleri

natnan
Yahu eskiden home'da doğumgünlerini hatırlatan yerde yakın eventler de çıkardı artık çıkmıyor,kötü yapıyor.Var mıdır bunun çözümü?
Yahu eskiden home'da doğumgünlerini hatırlatan yerde yakın eventler de çıkardı artık çıkmıyor,kötü yapıyor.

Var mıdır bunun çözümü?
0
natnan
(26.03.09)
sağ üstte çıkıyor doğum günleri.
0
sanal uyku
(26.03.09)
bir de tabi hatırlatma mailleri geliyor. işte şu hafta bu kişilerin doğum günü var haberin olsun gibi.
Ayarlarini bir gözden geçir
0
sahtenick
(26.03.09)
doğumgünü çıkıyor da eventler çıkmıyor zaten.
mail tercih etmiyorum bir de.
0
🌸natnan
(26.03.09)
bana hiç mail gelmiyor feysbuktan, kapalı hepsi. ama doğumgünlerinin olduğu yerde (hatta doğumgünlerinin üstünde) eventlar gözüküyor.
yalnız sanırım artık sadece o günün event ve doğumgünleri gözüküyor, "see more"a tıklayınca yakın zamanda olanlar da çıkıyor.
0
kobuzchu kiz
(26.03.09)
settings - application settings - events : edit settings - Profile - Box: Add
0
🌸natnan
(26.03.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.