Giriş
(5)

bilgisayarın kendini resetlemesi (yardım)

cehcho
bilgisayarım açılırken windows logosu bile gelmeden ekrana açılışta aygıtları ve rami falan yazdığı ekranda kendini resetliyor. harddiski başka bir bilgisayarda hd tune programı ile tarattım bad sector falan var mı diye ama bişi çıkmadı. neden yapar bunu be ? bir yardım edin. windows bozulsa böyle y
bilgisayarım açılırken windows logosu bile gelmeden ekrana açılışta aygıtları ve rami falan yazdığı ekranda kendini resetliyor. harddiski başka bir bilgisayarda hd tune programı ile tarattım bad sector falan var mı diye ama bişi çıkmadı. neden yapar bunu be ? bir yardım edin. windows bozulsa böyle yapar mı ?
0
cehcho
(02.04.09)
ram'leri kontrol etme imkanın varsa onu kontrol et başta. bir de bios'u sıfırla.
0
abtash
(02.04.09)
şöle ki; bir disk daha var onda linux yüklü makine onu açıyor ve bu sabah işyerinde başka bir bilgisayarda denedim diski yine aynısını yaptı.
0
🌸cehcho
(02.04.09)
cd ile başlatıp bir chkdsk yap o zaman. ya hiren's boot cd ile onarmayı dene.
0
abtash
(02.04.09)
hocam onu da yaptım. chkdsk sonucu hatalı kayıt ve kayıtlar bulundu gibi bişiler demişti. bu diskin bozulduğuna mı yoksa windowsun bozulduğuna mı işaret ? ama bugün programla tarayınca bişi çıkmadı. hirens boot cd şunu indireyim bununla deneyim bi de.
0
🌸cehcho
(02.04.09)
hayır ram olsa pc ses cıkarır uyarı verıyorr. eger anakartının ustunde 10boardlık kart varsa bunuda anlaman ıcın pc nın arkasına bak monıtorun kablusunu takma yerı varmı varsa ekran kartının anakarttan tamamen sök dene buyuk ıhtımal ekran kartın . simdi gördüm hdd ıle ılgılı bısı yazmıssın hdd nın kablo takılan yerlerıne bak demirlerinde bukulme varmı kontrol et ayrıca bıldıgım kadarıyla hdd sorun yapsa pc baslangıcta hata verırı reset atmaz
0
bugra222
(02.04.09)
(5)

combofix'in içinde neler varmış

paradoxical
geçenlerde bir arkadaşın bilgisayarında kullanmayı denedik bu combofix'i, kaspersky amcam trojan mrojan bi ton uyarı verdi. sonra kendi bilgisayarımda bakiim dedim, combofix'in içinde tail.com, nircmd.com, prep.com, BON.cfexe, dd.cfexe, grep.cfexe gibi malware'ler ve rootkit'ler mevcut. güncel nod3
geçenlerde bir arkadaşın bilgisayarında kullanmayı denedik bu combofix'i, kaspersky amcam trojan mrojan bi ton uyarı verdi. sonra kendi bilgisayarımda bakiim dedim, combofix'in içinde tail.com, nircmd.com, prep.com, BON.cfexe, dd.cfexe, grep.cfexe gibi malware'ler ve rootkit'ler mevcut. güncel nod32 dosyalarda bi şey bulamasa da spyware terminator ekteki gibi bir trojan buldu..
(bu adreste de açıklaması var:
www.spywareterminator.com )

dosyayı kendi sitelerinden indirmiştim. acaba diyorum, kıllanıyorum nedir ne değildir diye.. ayrıntılı olarak kurcalayan var mı hiç?
0
paradoxical
(02.04.09)
ne nod ne mcafee bişi demiyor combofix'e. kaspersky'nin kıllığı olmasın_? ayrıca kullanım sırasında virüs programını kapatmamızı istediğinden de yapıyor olabilr.

hiç bir teknik bilgi içermez. tamamen tahmin.
0
ayiadam
(02.04.09)
kaspersky'nin çekememezliği efenim. kendisi silemiyor diye bok atıyor combofix'e.
0
abtash
(02.04.09)
iki seçenek halinde sallamak istiyorum:

1) combofix'i indirdiğin hdd virüslü olduğu için iner inmez bilimum trojanı combofix'e yazmış olabilir.

2) içinde mevcut virüsleri taramak için kod parçaları vardır, kaspersky aynı parçalara rastlayınca "yandım allah!" diyordur.
0
thalamus
(02.04.09)
bende combofix'i kullandıktan sonra, bilgisayarı başka bir virüs programıyla tarttığımda, her seferinde bitfrost adlı bir trojan buluyor.
0
efsunlu
(02.04.09)
ben de mcafee kullanıyorm ve bu combofix için hep viruslu bilmem ne diyo?nod 32de de aynı uyarıyı veriyo..
0
voodoo 007
(04.04.09)
(3)

messenger 2009 versiyon

cellar
sürekli uyarıda bulunup zırt pırt yeni versiyonu yükle diye ısrarda bulunan msn nin ısrarına dayanamayıp yükledim.yükleme yapıldıktan sonra, gelen kutusunu tıklayınca brezilya yöresinden şöle bir ekran geliyorhttp://img8.imageshack.us/img8/9936/screenshot045i.jpgdil değiştir kısmını bulamadımparolam
sürekli uyarıda bulunup zırt pırt yeni versiyonu yükle diye ısrarda bulunan msn nin ısrarına dayanamayıp yükledim.
yükleme yapıldıktan sonra, gelen kutusunu tıklayınca brezilya yöresinden şöle bir ekran geliyor
img8.imageshack.us
dil değiştir kısmını bulamadım
parolamı ve şifremi kaydet dedim giriş yaptım ve normal türkçe e-posta adresim açıldı
sonra şunu fark ettim; msn ni, e-posta adresini kapattığım zaman hotmail.com a girdiğimde benim e-posta adresim direk açılıyor.
çıkış yap hatırlama beni, şifremi diyip messenger da ki gelen kutusu aç diyince tekrardan brezilya msn sayfası açılıyor.
böyle karma karaşık bir hal ?
0
cellar
(02.04.09)
hesap ayarlarını dediğiniz gibi değiştirdim lâkin olmadı. Microsoft online chat sisteminde ki ilknur ablamız da yardımcı olamadı "yok şuraya git buraya git dedi" gidelen yerde de herkez aynı soruyu sormuş fakat cevap yok. bende bu nalet sürünmü silip sondan bir önce ki versiyonu yükledim. Brezilya adına hiçbirşey kalmadı.
0
🌸cellar
(02.04.09)
ilk kurduğumda öyle bir sorun bende de vardı. sonra bi sürüm daha çıktı onu kurdum şu an gelen kutusuna basınca direkt maile gidiyor benimki. sendeki eski sürüm olabilir.

bendeki messenger 14.0.8064.206 sürümü

firefox'un varsa webmail notifier'i kur ordan gir çık mail hesaplarına, çok daha güzel bir eklenti. uyarı da veriyor ayarladığın dakikaya göre. tavsiye ederim.
0
3674
(02.04.09)
dediklerinze harfiyen uyarak tekrar yükledim (ver. 14.0.8064.206)
firefox kullanıcıyım stuffplug programı ile gelen kutu kısımını açıyordum. yine gelen kutusu tıkladığımda tarıyıcı olarak firefox a yönlediriyor lakin gene brezilya sayfasını açıyor.
webmail notifier eklentisini kurdum değişen bir şey olmadı.
tekrar siliyorum bu versiyonu, zaten görsellik olarak hiç beğenmedim (: en azından bu sorun ortadan kalkana kadar eski versiyonu kullanmak mantıklı oldu.
0
🌸cellar
(02.04.09)
(2)

benim modemim vampir mi?

horacio
son zamanlarda internete bağlanma konusunda enteresan gibi sıkıntılarla karşılaşıyorum:)mac kullanıcısıyım macbook tan ethernet kablosu aracılığyla internete bağlanıyordum fakat son zamanlarda özellikle gündüz vakitleri sık sık yok efendim ağ kablosu takılı değil bilgisayarınız bir modeme bağlı deği
son zamanlarda internete bağlanma konusunda enteresan gibi sıkıntılarla karşılaşıyorum:)mac kullanıcısıyım macbook tan ethernet kablosu aracılığyla internete bağlanıyordum fakat son zamanlarda özellikle gündüz vakitleri sık sık yok efendim ağ kablosu takılı değil bilgisayarınız bir modeme bağlı değil gibi uyarılar gelmeye başladı.modemi açıp kapatıp(ama defalarca)çözüme zaman zaman ulaşıyodum ama son zamanlarda iyice cıvıttı.işin ilginç yanı akşam hava yavaş yavaş kararınca hiç bir sorun çıkmıyor(şu ana kadar hiç çıkmadı)..gündüz ise hep sorunlu.oysa masa üstü pc den yine aynı modemle gündüz de internete bağlanabiliyorum(ama usb den sadece)..modem mi vampir mac mi vampir anlamadım.bu enteresan ve tutarsız sıkıntı için yardımlarınızı bekliyorum sanırım...
0
horacio
(02.04.09)
kesin yapmışsındır bunu ama yine de sormadan duramıyorum: başka ethernet kablosuyla denedin mi? =)
0
bellbane
(02.04.09)
Elektrik problemi gibi geldi birden. Voltaj sorunu olabilir. Statik elektrik de olabilir.
0
Kazmapolitan
(02.04.09)
(1)

Photoshop ve grid guide

kayranin kedisi
tahmin edilebilecegi gibi odev yapiyorum ve bir turlu daha onceden hocanin yolladigi gridlerin gorunmesini saglayamadim. daha dogrusu calismak istedigim dosyayi actigimda grid guidelarin oldugu yerde acilmiyor. ne sekilde yapabilecegimi bilen var mi?bahsedilen gridler sunlar;http://www.gigasize.com/
tahmin edilebilecegi gibi odev yapiyorum ve bir turlu daha onceden hocanin yolladigi gridlerin gorunmesini saglayamadim. daha dogrusu calismak istedigim dosyayi actigimda grid guidelarin oldugu yerde acilmiyor. ne sekilde yapabilecegimi bilen var mi?

bahsedilen gridler sunlar;

www.gigasize.com
0
kayranin kedisi
(01.04.09)
view > show > grid
view > show > guides bunlar seçili ise görünmeleri gerekir..
0
kobuzchu kiz
(01.04.09)
(5)

bölem fotoğraf programı gibin bi sey yani...

kutuyusuk
başlıktaki lakaytlığımı mazur görün. açıkçası uygun başlık cümlesi gelmedi aklıma. hani böyle fotoğrafları elle çizmişsin gibi yapan bi program vardı. facebook müdavimleri kullanıyo genelde (daha mı şekil gösteriyo nedir) ona benzer bi şeyler arıyorum. var mıdır gören bilen?
başlıktaki lakaytlığımı mazur görün. açıkçası uygun başlık cümlesi gelmedi aklıma. hani böyle fotoğrafları elle çizmişsin gibi yapan bi program vardı. facebook müdavimleri kullanıyo genelde (daha mı şekil gösteriyo nedir) ona benzer bi şeyler arıyorum. var mıdır gören bilen?
0
kutuyusuk
(01.04.09)
fotoşok'ta rahatlıkla yapılabilir o.
0
vita vinum est
(01.04.09)
(bkz: hdr) diyesim geldi.
0
karaktersiz
(01.04.09)
photoshoptaki sketch efekti işini görür.
0
trumanshow
(01.04.09)
www.picnik.com burada değişik efektler var.
0
kediebesi
(01.04.09)
paint.net diye bir program var. indirmesi kolay ama kurması bi tuhaf belki de kolay ben anlamadığımdan. neyse nette bi çok yerde vardır tarifi. smoot efektini ard arda bastın mı tamamdır. en kralından ortam çocuusun :D
0
follus cerebralis
(02.04.09)
(6)

facebook

derectus
bende mi bir sorun var yoksa başka giremeyen de var mı?
bende mi bir sorun var yoksa başka giremeyen de var mı?
0
derectus
(01.04.09)
ben girebilirdim, ama arada yapıor manyaklık neti yeniden başlat duzelebilir
0
trumanshow
(01.04.09)
ben de giremiyorum.
0
girl in a coma
(01.04.09)
hesabim yok ama baktim acildi bende.
0
sourlemonade
(01.04.09)
çalışıyor şu anda
0
alexios
(01.04.09)
1 saat kadar açılmadı, ama şimdi düzeldi sanırım.
0
🌸derectus
(01.04.09)
eğer youtube için ip falan değiştirdiyseniz yyapabiliyor oyle. tüm sitelerde oluyor.
0
emcedeltate
(02.04.09)
(6)

BS (Bull Shit) Player

tavsan hummasi
Merhabalar. Şimdi BS player kullanıyorum, sık sık ileri-geri almam gerekiyor konuşulanları anlamak için. Ama istiyorum ki 5 saniye geri almasın, 1 saniye geri alsın. Options'tan Preferences'a giriyorum. Sağ tarafta, General Settings'in altında "seconds to jump" seçeneği var, 1'e getiriyorum. Ama hâl
Merhabalar. Şimdi BS player kullanıyorum, sık sık ileri-geri almam gerekiyor konuşulanları anlamak için. Ama istiyorum ki 5 saniye geri almasın, 1 saniye geri alsın. Options'tan Preferences'a giriyorum. Sağ tarafta, General Settings'in altında "seconds to jump" seçeneği var, 1'e getiriyorum. Ama hâlâ 5'er saniye atlıyor. Herhalde yanlış ayarı değiştiriyorum, ne dersiniz?
0
tavsan hummasi
(01.04.09)
sağ sol okları bazı programda işe yarıyor. bulşitte de belki yarar.
0
kediebesi
(01.04.09)
ileri-geri alma işlemi sağ sol oklarıyla yapılıyor zaten. ben ileri-geri almaktan değil, süresini değiştirmekten bahsediyorum.
0
🌸tavsan hummasi
(01.04.09)
senin dediğin ayarı ben de yaptım oldu. bi üst versiyonu yükle istersen. bendeki 2.24
0
aysiku
(02.04.09)
"general settings"deki "seek to the nearest frame" deki tıkı kaldır demiş birileri..
aha burada demiş. forum.bsplayer.com
0
kediebesi
(02.04.09)
bs player'ın zaten son sürümünü (2.36) kullanmaktayım. forumdakini okudum, teşekkür ediyorum ama benim general settings'imde öyle bir seçenek yok :( hatta hiçbir kategoride yok.
0
🌸tavsan hummasi
(02.04.09)
Kendi sorunumu kendim çözdüm yine, buraya da yazayım belki birine faydası dokunur: benim sağ-sol ok tuşlarına basarak yaptığım şeye "seek" deniyormuş, oysa yapmam gereken şey "jump"mış. Jump işlemi de . ve , tuşlarıyla yapılıyormuş. (tabii tuş ayarlarından değiştirmek mümkün) Teşekkür ediyorum uğraşan herkese.
0
🌸tavsan hummasi
(02.04.09)
(4)

symbian'dan anlayanlar bir baksın

atrin
Symbian s60v3 kullanan bir telefonum var. Bununla evdeki pc'ye bağlanmak istiyorum. bildiğiniz, kullandığınız bir remote desktop uygulaması varsa söylerseniz bu kardeşinize sevinirim.
Symbian s60v3 kullanan bir telefonum var. Bununla evdeki pc'ye bağlanmak istiyorum. bildiğiniz, kullandığınız bir remote desktop uygulaması varsa söylerseniz bu kardeşinize sevinirim.
0
atrin
(01.04.09)
controlfreak adında bir uygulama var. daha çok winamp'ı kontrol etmek için yapılmış ama isterseniz msn'de arkadaşlarınızla uzaktan yazışabilirsiniz , yazılanları okuyabilirsiniz.
0
cumingsoon
(01.04.09)
dostum benim aradığım daha çok bir evin dışındayken gprs-edge/wireless yardımıyla evdeki pcye bağlanabileceğim bir yazılım.
0
🌸atrin
(01.04.09)
google'a symbian remote desktop yazınca pek çok şey çıkıyo. denemek sana kalmış. windows mobile kullansaydın anında önerebilirdim ama bi tane :D
0
hububrad
(02.04.09)
symbian'a winmobile'dan geçtim zaten hocam sen iste ben sana zibilyon tane program önereyim. google'da bile aratınca 1 tek sonuç alıyorum rdm+ isimli bir yazılım. bunun kırığını falan nasıl buluruz ki?
0
🌸atrin
(02.04.09)
(1)

excel grafik oluşturma

aynali
yarın teslim etmem gereken bir ödev için excelde bir grafik oluşturmam gerekiyor.şöyle ki elimde 0-360 derece arasında açılar ve yaptıgımız bir deneyde deney düzeneğinde açılara karşılık gelen uzunluk değerleri var.bunları excelde tablolaştırıp daha sonra açılar apsis, uzunluk değerleri ordinat ekse
yarın teslim etmem gereken bir ödev için excelde bir grafik oluşturmam gerekiyor.şöyle ki elimde 0-360 derece arasında açılar ve yaptıgımız bir deneyde deney düzeneğinde açılara karşılık gelen uzunluk değerleri var.bunları excelde tablolaştırıp daha sonra açılar apsis, uzunluk değerleri ordinat eksenine gelecek şekilde nasıl grafik oluşturabilirim.excel konusunda bilgi fakiri bir insan oldugumu ve openoffice kullandıgımı da belirtmem gerek sanırım.
0
aynali
(01.04.09)
selam..
bu open office de grafik tasarlama olayi zor yani tam istedigin performansi alamiyorsun arka plan rengini degistirmek bile bi suru mesele.. soyle efendi gibi excell i olan birinden destek al derim ben.. grafikte x ve y koordinatlarini secili hale getirip f11 tusuna basinca zaten otomatik olarak olusacak minik duzeltmelerle cillop gibi bir grafigin olacak.. inan bana gecen hafta patricia teyzem yapmis aynisini.
0
allan quatermain
(01.04.09)
(2)

xbox 360 NTSC Oyun Sorusu

uckac
NTSC-U makina alsam oyun bulmakta zorlanır mıyım? internetten oynarken region sorunu yaşar mıyım? NTSC-U makina almamı tavsiye eder misiniz yoksa illaha pal mı almalıyım? toplamda pal oyunların sayısı ntsc-u'ya göre daha az sanırım normal olarak. o yüzden ntsc-u oyun indirmek daha kolay değil mi?
NTSC-U makina alsam oyun bulmakta zorlanır mıyım? internetten oynarken region sorunu yaşar mıyım? NTSC-U makina almamı tavsiye eder misiniz yoksa illaha pal mı almalıyım? toplamda pal oyunların sayısı ntsc-u'ya göre daha az sanırım normal olarak. o yüzden ntsc-u oyun indirmek daha kolay değil mi?
0
uckac
(01.04.09)
hem pal hem de ntsc oyunları rahatlıkla bulabilirsin. bunun için özel torrent siteleri var. ayrıca artık çoğu oyun region free olarak çıkıyor. yani oyun sıkınıtısı çekeceğini sanmıyorum.

ne kadar bilgilisin bu konuda bilmiyorum ama yine de yazayım. xbox 360 alırken daha önce bakman gereken özellik board'un ne olduğudur. 3 kırmızı tehlikesi malumunuz. bunun önüne geçmek için birkaç seri çıktı. şu anda güvenli en son çıkan jasper gözüküyor. tabi bulmak biraz zor onu da.
0
rem41
(01.04.09)
çoğu oyun hem pal hem ntcs-u olarak da ayrı ayrı çıkıyor. birine çıkıp diğerine çıkmadığı çok oynanan oyun bilmiyorum hiç. tek fark fifa serisi pal için nba serisi ntcs için 1 ay erken çıkar. bu amerika ve avrupadaki oyunlara gelen talep yüzünden. bu arada pal makinelerin fiyatları ntcs den biraz daha fazlaydı ben alırken.
0
sourz
(01.04.09)
(5)

Ekran Kartı Hakkında Bir Soru

sarere
Ati 9800 pro agp mi? 256 mb Nvidia 7600 gt agp mi? 256 mbbu iki kart arasında kararsız kaldım. hangisini tavsiye edersiniz ?
Ati 9800 pro agp mi? 256 mb
Nvidia 7600 gt agp mi? 256 mb

bu iki kart arasında kararsız kaldım. hangisini tavsiye edersiniz ?
0
sarere
(01.04.09)
Ati'nin HD serisi agpleri var onlardan alabilirsin, hd3650 ya da 3850 gibi.
0
edip
(01.04.09)
zamanında 7600gt kullanmışlığım ve çok memnun kalmışlığım vardır.
0
atrin
(01.04.09)
hd serisinin agplerini almak mantik disi. neden? cunku agp destekleyen makinalardaki en islemci bile o karta yeterince destek olamiyor. boyle olunca da karti %60-70 verimle kullanirken bir dunya fazladan para odemis oluyorsunuz.

7600gt iyidir ama hala bir miktar pahali sanirim, bunun yerine palit 7600gs sonic bulabilirseniz onu alin hem daha uyguna bulursunuz hem de neredeyse ayni performansi alirsiniz.

bir de islemciniz nedir? sayet dusuk bir seyse bunlarin hicbirisi gerekli degil.
0
entrapmen
(01.04.09)
işlemcim lga 775 pentium 4 541 3.20 ghz iyi bir fanla 3.50 ghz de günlük olarak kullanmayı planlıyorum. şimdiki kartım fx 5500 istediğim performansı alamıyorum. bir yerde buldum 9800 pro agp ve 7600 gt agp aynı fiyattalar. hangisini alsam diye tereddüte düştüm. para imkanlarım kısıtlı, yoksa ben de hd 3650 takmak isterim bilgisayarıma.
0
🌸sarere
(01.04.09)
7600 çok daha yeni diye biliyorum en sağlıklısı benchmark testlere bakmak tabi..
0
yuto
(01.04.09)
(1)

facebook üyeliği

hildeshaym
facebook üyeliğinden nasıl çıkabilirim?
facebook üyeliğinden nasıl çıkabilirim?
0
hildeshaym
(01.04.09)
sourlemonade
(01.04.09)
(5)

64bit

cellar
bilgisayarda xp professional 2002 versiyon (yani 32bit) servis pack 3 yüklü. 2gb lık ram miktarına 2 gb daha ekleyip 4 gb yapmak isitiyorum makineyi. Öğrendiğim kadarlıyla 4gb için işletim sistemim 64 bit olması gerekiyormuşBu 64bit lik verisyonu yüklemek için format atmak gerekir mi?şuan kullandığı
bilgisayarda xp professional 2002 versiyon (yani 32bit) servis pack 3 yüklü. 2gb lık ram miktarına 2 gb daha ekleyip 4 gb yapmak isitiyorum makineyi. Öğrendiğim kadarlıyla 4gb için işletim sistemim 64 bit olması gerekiyormuş

Bu 64bit lik verisyonu yüklemek için format atmak gerekir mi?
şuan kullandığım işletim sisteminin üzerine güncelleme yapar gibi yüklenir mi?
Bu 64bit lik versiyonun türkçe versiyonu var mı dır?
0
cellar
(01.04.09)
guncellemez kendisini. formatla kurman gerekir. bi de bak bakalım islemcin 64bit mı degil mi ? suruculerın var mı yok mu fln.
0
bryan fury
(01.04.09)
donanım bunlardan olşuyor

İşlemci;
Intel Core 2 Duo Processor E4400 2 GHz 800 MHz FSB 2MB L2 Cache

RAM;
(2 Adet) TwinMOS PC2 6400 1 GB 800 MHz DDR2

Anakart
Gigabyte GA-P35-S3 www.gigabyte.com.tr

Ekran kartı
MSI Nvidia GeForce NX8600GTS-T2D256E-HD-OC
www.msi.com
0
🌸cellar
(01.04.09)
amaç 4gb ram kullanabilmekse, 32bit vista da işinizi görür.
0
matthias coltrain
(01.04.09)
xp 3 gb adresleyebiliyor en fazla. vista kullanabilirsiniz 32 bit için ki uyumluluk falan nedenlerinden ev kullanıcısına 32 biti önermekteyim.
0
ozdek
(01.04.09)
vista nın da oyun ve benzeri programlarda ram leri yutması beni vistadan caydırdı.
xp nin 64bit uyarlaması tercih ediyorum (belki hata ama)
intel'in sitesinde ki bilgieye göre bende ki mevcut işlemci 64bit i destekliyormuş.
img9.imageshack.us
0
🌸cellar
(01.04.09)
(4)

Adobe Acrobat Document -> Microsoft Word Belgesi

aithra
yüzlerce pdf dosyasını worde yazmam gerekiyor.kopyalanmıyor, faks sayfalarını taratıp pdf olarak göndermişler.yazı tarama programları çok kötü sonuç veriyor, düzeltmek yazmaktan daha uzun sürüyor.bu pdf dosyalarını nasıl word e aktarabilirim, bildiğiniz bir yöntem ya da program var mı?
yüzlerce pdf dosyasını worde yazmam gerekiyor.
kopyalanmıyor, faks sayfalarını taratıp pdf olarak göndermişler.
yazı tarama programları çok kötü sonuç veriyor, düzeltmek yazmaktan daha uzun sürüyor.
bu pdf dosyalarını nasıl word e aktarabilirim, bildiğiniz bir yöntem ya da program var mı?
0
aithra
(01.04.09)
kötü durumdaki faks tarandıysa yapılabilecek pek bir şey yok maalesef.. faks çok lekeli değilse finereader'dan çıkanları düzeltmek lazım, yoksa zaten dediğiniz gibi yazmak daha kısa sürer..
0
sharpenter
(01.04.09)
"ohey!" demezsen eğer, PDF'leri JPEG yapıp CS3'le lekeleri alıp, yazıları da daha keskin hale getirirsen finereader'dan daha yüksek verim elde edersin.
0
jadle
(01.04.09)
Halledebildin mi? Fine reade çözmüştür diye tahmin ediyorum ama?
0
Karluk
(04.09.09)
halledemedim tabi ki karluk. yanlışlarını düzeltene kadar elimle daha hızlı yazardım. allahtan 4-5 farklı kalıp uygulanmış dökümanlara, kalıbı yapıştırıp üstünden düzelterek ilerledim :) bir ayda bitti inanır mısın.. ama bitti, çok oldu hatta biteli :D
0
🌸aithra
(21.10.09)
(3)

usb flash bellek

rednoff
selam,1 gb'lık kingston data traveler flash bellek kullanan bir insanken, portable application'ların cezbetmesinden kelli daha büyük kapasiteli ve okuma/yazma hızı daha yüksek bir flash bellek almaya karar verip, aldığım yerdeki arkadaşın da tavsiyesiyle 8gb'lık ocz diesel bellek aldım.. daha hızlı
selam,

1 gb'lık kingston data traveler flash bellek kullanan bir insanken, portable application'ların cezbetmesinden kelli daha büyük kapasiteli ve okuma/yazma hızı daha yüksek bir flash bellek almaya karar verip, aldığım yerdeki arkadaşın da tavsiyesiyle 8gb'lık ocz diesel bellek aldım.. daha hızlı bir flash bellek seçme sebebim önceki bellekte portable programların arada takılmalar yapmasıydı.. nette de araştırıp bariz bir şekilde daha hızlı olduğunu gördüğüm bu yeni bellek sanki daha fazla takılıyor..

takılmaların sebebi ne olabilir? yapabileceğim birşey var mıdır?

bu arada yeni aldığım belleği biçimlendir dediğimde dosya sistemi fat32, ayırma birim boyutu da varsayılan olarak kısıtlanmış durumda.. farklı şekilde biçimlendiremiyorum yani..
0
rednoff
(01.04.09)
aldigin marka fena olmayan bir marka, yani sorun cikarmamasi lazim. kullandigin bilgisayarin usb portunda bir dert olabilir belki, baska bir portu dene (arkasina tak mesela) veya farkli bir makinede dene belki ondandir.
0
compumaster
(01.04.09)
hocam belleği hem xp masaüstü pc de hem de vista laptop ta kullanıyorum iksinde de durum aynı.. port değiştirdiğimde de fark göremedim..
0
🌸rednoff
(01.04.09)
aldığın üründe sorun olabilir. hızlı data transferi için sandisk in cruzer modellerini tavsiye edebilirim. 25 mbit okuma 18 mbit yazma hızına sahip. ben içine işletim sistemi kurdum ve gayet iyi çalıştırıyor:)
0
dokunmatik ekran
(02.04.09)
(1)

Uydu alıcısı tavsiyesi

harmonikhakaret
Şöyle 100 tl civarı, kanal geçişleri hızlı, görüntüsü iyi olan. ntvspor neyin izleyebileceğimiz bir uydu alıcısı aramaktayım. bene ne tavsiye edersiniz?Teşekkürler...
Şöyle 100 tl civarı, kanal geçişleri hızlı, görüntüsü iyi olan. ntvspor neyin izleyebileceğimiz bir uydu alıcısı aramaktayım. bene ne tavsiye edersiniz?

Teşekkürler...
0
harmonikhakaret
(01.04.09)
el magico
(01.04.09)
(6)

nvidia 9600m gt vs 9650 m gt

abtash
http://www.vatanbilgisayar.com/productDetails.aspx?I_ID=35088burada 9650m gt vga ve p8400 cpu var (asus)http://www.istanbulbilisim.com.tr/Pavilion_DV5-1010ET-3-GB-HP-DUNYASI%2C7316.html?ref=akakce&v=1.92.5burada da 9600m gt ve p7350 cpu var (hp pavilion)siz olsanız hangisini alırdınız, fiyat farkı n
www.vatanbilgisayar.com
burada 9650m gt vga ve p8400 cpu var (asus)

www.istanbulbilisim.com.tr
burada da 9600m gt ve p7350 cpu var (hp pavilion)

siz olsanız hangisini alırdınız, fiyat farkı nerdeyse aynı, hp 50 lira daha ucuz. fiyat farkını yok sayarsak seçim ne olurdu?

www.notebookcheck.net

şurada da ekran kartlarının karşılaştırılması var. üstteki 40. alttaki 50. sıralarda.
0
abtash
(01.04.09)
Bu noktada seçimi markaya göre yapmalısın.İkiside Nvidia chipset zaten,mobile edition olduğu için arasında dağlar kadar fark yoktur.Hp ya da Asus olarak değerlendir.HP modelini ev arkadaşım kullanıyor,oldukça memnun.
0
Mccknightt
(01.04.09)
rakam ve numaralar sizi yanıltmasın m9600 gt ekran kartı 9650gt'den çok daha iyi bir karttır. hatta gönderdiğiniz linkteki sonuçlara bakarsanız bütün benchmark skorlarının 9650m gt'den iyi olduğunu göreceksiniz.

asus işlemci ve ekran kartı bakımından çok daha üstün. artı olarak notebook almadan önce pavilion alsam mı diye düşünmüştüm yemediğim dayak kalmadı. sözlükteki başlığında bile millet kan kusmuş. 50 lira için hem performanssız hem de sorunlu bir makine almaktansa asus derim. her zaman asus derim. bu aralar ben de araştırıyorum benim aklıma en yatan cihaz ise samsung r560as02tr ya da 03tr. özellikler aynı, kullananlar çok memnun artı olarak ramleri ddr"3". araştırın derim.
0
atrin
(01.04.09)
@atrin

ekran kartı konusunda dediğini anlamadım. 9600, 9650'den daha iyi demişsin ama karıştırdın sanırım, hem asus da normal olarak bakıldığında hp'den daha iyi görünüyor işlemciyle birlikte.

ben asus düşünüyorum genel olarak, ancak hp de aklımı çelmiyor değil.


bir de şu var, 9600 gt, 512 mb, 9650 gt 1 gb, arada dağlar kadar fark var yanılıyor muyum?

bu arada samsung'u şimdi gördüm aklım karıştı yine:) ddr3 olduğu için alsam mı diyorum.
0
🌸abtash
(01.04.09)
hayır karıştırmadım 512 mb ve 1gb olması bu kartta bir şey ifade etmiyor çünkü ikisinin de mimarisi aynı. birisi 512mb bütünleşik hafıza diğeri 512+512(sistem belleği) kullanıyor. fakat 9600gt çok daha performanslı. dediğim gibi ürün sıralamalarına değil aldığı benchmark skorlarını karşılaştırırsan aşağıda yazılmış 9600gt'nin performansının daha yukarda olduğunu göreceksin. ürünlerin sıralamasına bakma çekirdek hızı 50 ve shader hızı biraz daha fazla olmasına rağmen etkin kullanımda (3dmark testlerinde) 9600 çok daha iyi skorlar almış. tabi driver desteğini bilemem ama şu an için çok daha iyi bir kart olarak gözüküyor. yani skorlara bakarsan (ki senin için derledim) bariz farkı göreceksin.


Performans skorları.........3dmark01...3dmark03...3dmark05..3dmark06
41 NVIDIA GeForce 9650M GT....24042......13029......8387......4943
50 NVIDIA GeForce 9600M GT....27364......14847......9372......5154
0
atrin
(01.04.09)
@ abtash

hocam ikidir asus mu hp mi diyosun ekran kartı felan diyorsun. al şu asus'u kampanya kaçacak :)
0
artikbenimdebirvolvomvar
(01.04.09)
istanbul bilişimden internetten sipariş veriyorsun, sonra ürün stoklarda yok diyorlar, ben yine asus'uma döndüm, almaya gidiyorum.
0
🌸abtash
(02.04.09)
(2)

error: 400

cellar
firefox'nun son sürümü 3.0.8 versiyonunu yüklediğim halde tarayıcı hepsiburada.com'u açmıyor error:400 diyorhttp://img14.imageshack.us/img14/9562/screenshot024d.jpgnedir bunun derdi?
firefox'nun son sürümü 3.0.8 versiyonunu yüklediğim halde tarayıcı hepsiburada.com'u açmıyor error:400 diyor
img14.imageshack.us

nedir bunun derdi?
0
cellar
(01.04.09)
www.vistax64.com
burayı bir dene derim
0
trampled under foot
(01.04.09)
Ben giriyom.
img14.imageshack.us

Tarayıcı önbelleğini ya da cookie'leri temizleyip dene.
0
edge_nabby
(01.04.09)
(4)

Utorrent Sorunu

kapakak
Torrent indirirken internette rahatça gezinemiyorum. indirme hızı 10kb/s bile olsa google'a bile çok çok zor giriyor. var mıdır bir ayarı?
Torrent indirirken internette rahatça gezinemiyorum. indirme hızı 10kb/s bile olsa google'a bile çok çok zor giriyor. var mıdır bir ayarı?
0
kapakak
(01.04.09)
cfosspeed yükleyin. torrent iznini azaltın.
0
sanal uyku
(01.04.09)
şöle bişi şey olmuş: (git: 65563)
0
cozefka
(01.04.09)
en fazla 2, hadi bilemedin 3 dosya indirin..
indirme hızı 10kb/s. olsa bile peers, seeds, trackers gibi yerlere bağlanıyor utorrent clientiniz.
8-10 dosyayı sıralaayınca alt alta milyonlarca seed, peer, tracke'e bağlanıyor ve bandwith'inizin içine ediyor..

1-2 dosya indiri aynı anda en fazla..
stop yapın diğerlerini.
0
fuck milk get beer2
(01.04.09)
utorrent de öyle bir salaklık var. bende de yapmıştı ki baglantım 4 mbit utorrent açık upload 20 k download 1 k çekiyor nette surf yapamıyorum iptal edip eski bir utorrent versiyonu kurdum. düzeldi 3 gün sonra yine yaptı. bitcomet kurdum düzgün sorunsuz çalıştı. bitcomet öneriririm
0
joepiscopo
(01.04.09)
(3)

World Community Grid Programı Kapanmama Sorunu

tekrenkturkuaz
Merhaba.2 gün önce eksisozluk cpu power grubuna katılmak için bu programı indirdim ve 2 gün boyunca çalıştı. oyun oynarken bilgisayara yük bindirmemesi için az önce kapattım fakat görev yöneticisinden bakınca çalışmaya devam ettiğini gördüm. Ben işlemi sonlandır dedikçe o yeni görev başlattı velhası
Merhaba.
2 gün önce eksisozluk cpu power grubuna katılmak için bu programı indirdim ve 2 gün boyunca çalıştı. oyun oynarken bilgisayara yük bindirmemesi için az önce kapattım fakat görev yöneticisinden bakınca çalışmaya devam ettiğini gördüm. Ben işlemi sonlandır dedikçe o yeni görev başlattı velhasılı programla ilgili tüm işlemleri zar zor sonlandırmayı başardım.
Sorum şu : bu program neden ben 'kapan' diyince kapanmadı?
(Şimdiden Dosya-exit kısmından kapattığımı belirteyim. işletim sistemim Vista x64)
0
tekrenkturkuaz
(01.04.09)
kapanma olayını bilmem de snooze moduna aldığınızda da işlem yapmıyor.
0
sanal uyku
(01.04.09)
snooze dersen beklemeye alacaktır ama kapatmasan bile oyunu çok etkileyeceğini zannetmiyorum.
0
oku oku yazar ol
(01.04.09)
yakin zamanlardaki bi surumden sonra bir ozellik gelmisti. ilk seferde dikkat etmeden isaretlediyseniz, o yuzden sadece boinc manager'dan cikip esas islemleri calistirmaya devam ediyor olabilir. advanced view'da kullandiginizi varsayiyorum: options - general'dan "enable boinc manager exit message"i isaretleyip ok deyin. file - exit yapinca gelen soruda "stop running science applications..."i ve her seferinde sormasin istiyorsaniz altindakini de isaretleyip tamam deyince hallolmali.
0
ainothia
(01.04.09)
(5)

Office 2007 Çizgi

rurouni
Yazmam gereken bir ödev için sayfayı ortadan ikiye bir çizgiyle bölmem lazım. Bunu office de yazarken nası yaparım ? Alt çizgi falan buldum ama yukarıdan aşağı dik çizgi bulamadım sayfayı ortadan ikiye bölmem için.
Yazmam gereken bir ödev için sayfayı ortadan ikiye bir çizgiyle bölmem lazım. Bunu office de yazarken nası yaparım ? Alt çizgi falan buldum ama yukarıdan aşağı dik çizgi bulamadım sayfayı ortadan ikiye bölmem için.
0
rurouni
(31.03.09)
"page layout"tan "columns"a bakman lazim.
"more columns" secenegi ile gelen pencerede "line between"i de secersen istedigin sey olur.

screenshot da aldim soyle: img13.imageshack.us
0
sourlemonade
(31.03.09)
Yazıları görünmez kenarlı iki kolonlu bir tabloya yazın. Tablonun ortasındaki çizgiyi görünür yapın bir tek?
0
sui
(31.03.09)
sol sütunu doldurmadan sağ tarafa yazamıyorsunuz.
0
alan shearer
(01.04.09)
istedigin bolumu secip "more columns" penceresini acarsan, altta "apply to" kisminda "selected text"i goreceksin.
0
sourlemonade
(01.04.09)
insert > page break içinden bir section break eklerseniz aynı sayfanın kalanında farklı sütun formatı kullanabilirsiniz. bir de q ya benzeyen buton basılı olduğunda normalde görünmeyen bu tür format işaretlemeleri de görünür hale gelir.
0
transall
(01.04.09)
(4)

sesli görüntülü iletişim için program önerisi

yazar k
icq, windows live messenger, yahoo messenger, skype vs. çeşitli programlarla bu mümkün de bunların içinden hangisiyle en verimli şekilde sesli-görüntülü iletişebiliriz? 1024 bağlantı var.
icq, windows live messenger, yahoo messenger, skype vs. çeşitli programlarla bu mümkün de bunların içinden hangisiyle en verimli şekilde sesli-görüntülü iletişebiliriz? 1024 bağlantı var.
0
yazar k
(31.03.09)
skype.
0
rentts1
(31.03.09)
video da dahil oldugu icin kesinlikle skype.
ama sadece sesli arama icin gtalk onceliklidir benim icin. gmail'de de video chat mumkun ayrica, cok da guzel.
0
sourlemonade
(31.03.09)
skype. Çöktüğü zamanlar olursa da gizmo5 olabilir.
0
tekosin
(31.03.09)
en iyisi skype
0
bugra222
(02.04.09)
(3)

vatan bilgisayar'dan notebook alma sorunu

abtash
seçtiğim bir ürünü 2 nisan saat 00.01'de almayı düşünüyorum(kesim tarihi dolayısıyla) kampanya bugün bitiyor yazıyor, ancak takip ediyorum vatan bilgisayar hep böyle yapıyor kampanyaya son gün yazıyor, son gün gelmeden, tespitim yanlış mıdır? 2 nisanda üçün birini alır mıyım? çünkü notebook fiyat pe
seçtiğim bir ürünü 2 nisan saat 00.01'de almayı düşünüyorum(kesim tarihi dolayısıyla) kampanya bugün bitiyor yazıyor, ancak takip ediyorum vatan bilgisayar hep böyle yapıyor kampanyaya son gün yazıyor, son gün gelmeden, tespitim yanlış mıdır? 2 nisanda üçün birini alır mıyım? çünkü notebook fiyat performans olarak harika. sepete eklenmiyor bir de ürün.. nedir sorun anlamadım.
0
abtash
(31.03.09)
çoğu site böyle yapıyor zaten. hepsiburada da çok gördüm. bitiyor diyorlar ama hikaye. muhtemelen sağ salim alırsınız o laplopu.
0
aklimdan zorum var
(31.03.09)
teşekkürler.

peki ürünü sepete ekleyememe durumu nedir?

www.vatanbilgisayar.com

an itibari ile hala ekleyemiyorum, kampanya bitmemiş ama, ekleme olmuyor hala.
0
🌸abtash
(01.04.09)
vatan bilgisayarın web sitesinde ürünü sepete ekleme kısmı çıkmıyorsa, ürün stoklarda mevcut değil demektir. (Başıma geldi daha önce, telefonla sorup öğrendim.)
Telefon ettiğiniz zaman, tekrar stoğa girme ihtimali varsa, tarihi bildiriyorlar.
0
zeki baba
(01.04.09)
(1)

pikatel combomax

aynali
efendim bildiğiniz gibi son günlerde sık sık sayfa görüntülenemiyor mesajları almakta adsl aboneleri,ben de bu sorunu yaşamakla beraber soracağım soru bununla ilgili değil.telekomun kampanyası sayesinde edindiğim pikatel combomax test programı denilen bir yazılımla beraber geliyor bildiğiniz gibi.da
efendim bildiğiniz gibi son günlerde sık sık sayfa görüntülenemiyor mesajları almakta adsl aboneleri,ben de bu sorunu yaşamakla beraber soracağım soru bununla ilgili değil.

telekomun kampanyası sayesinde edindiğim pikatel combomax test programı denilen bir yazılımla beraber geliyor bildiğiniz gibi.daha önce başka bir bağlantı aboneliğimde aztech usb modem kullanıyordum ve bağlantı kesilmesi diye bir kavram hayatımda yoktu ancak yeni bağlantımda kullandıgım bu pikatel combomax pasif internet diye bir şeyi hayatıma soktu.
bu test programı bağlantı kurduktan bir süre sonra internet pasif diye ışığını söndürüyor ve bağlantı sürünmeye başlıyor,daha sonra da genellikle test programı modeme bağlanmaya çalışıyor diyip öylece kalıyor,ya modemi açıp kapatmak ya da modemi açıp kapatmak işe yaramazsa pc yi restartlamak gerekiyor.
demem o ki bu durum donanımsal bir problem midir yoksa bağlantı sorunu mudur?yeni bir modemle deneme şansım şu an yok,açıkçası 444 0 375 görevlileriyle de uğraşmak istemiyorum pek.eğer sorun kesinlikle modem kaynaklıysa ona göre hareket etmem gerekecek o yüzden emin olmak istiyorum.
0
aynali
(31.03.09)
anladığım kadarıyla internete bağlı olmayınca ekonomik olsun diye interneti kesiyor, büyük ihtimalle web arayüzünden girerek (192.168.2.1 ya da 192.168.1.1 gibi birşeydir) bu ayarı kapatabilirsiniz.
0
edip
(31.03.09)
(5)

blogger da böyle bi şey mümkün mü?

zombikanı
halihazırda blogger hesabım var ama adını beğenmiyorum.blogumu aynen başka bir blogspot uzantılı adrese aktarabilme imkanım var mı?yıllardır kullanıyorum bu adresi ama baktım ki çok tırt bi adı var.yine blogspot olsun beleş olsun ama değişssin olur di mi nası yapıcaz?soru biraz yamuk mu oldu nedir.a
halihazırda blogger hesabım var ama adını beğenmiyorum.blogumu aynen başka bir blogspot uzantılı adrese aktarabilme imkanım var mı?yıllardır kullanıyorum bu adresi ama baktım ki çok tırt bi adı var.yine blogspot olsun beleş olsun ama değişssin olur di mi nası yapıcaz?soru biraz yamuk mu oldu nedir.anlayan beri gelsin

olmaz gibime geliyo sanki
0
zombikanı
(31.03.09)
sourlemonade
(31.03.09)
hesabınıza giriş yaptıktan sonra kumanda panelinden ayarlar, ordan da yayıncılık a tıkladığınız zaman değiştirebiliyorsunuz.
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(31.03.09)
ya ben onu hep başka bişey olarak algılamışım :)vay bana

edit:cık bu bana uymadı.
0
🌸zombikanı
(31.03.09)
en güzeli tumblr kullanın bence. canınız sıkıldıkça adresini değiştirirsiniz.
0
turkish tekila
(31.03.09)
o da var 1 yıldır kullanıyorum ama daha çok twitter işlevi görüyo.blog ise uzun uzun yazdığım tamamen kişisel tarihimi naklettiğim kadim ortam.fakat adını değiştirmeye kalktığımda readerlarda sorun olusuyor.öh kalsın madem.ama tumblr kesinlikle themeçeşitliliği olsun dashboard kullanımı,takip etme ve edilme olayı her şeyiyle harikalalala söylemeden geçemicim
0
🌸zombikanı
(31.03.09)
(4)

ip olayi nedir tam olarak?

cizmedin ki kesesin
1)modeme her reset attigimizda yeni bir ip adresi almiyor muyuz? peki bu ip banlama olayi ne oluyor? modeme reset attigimizda o siteye tekrar giremez miyiz? ya da, senin "ip adresini ogrendim. nihahahah" diyenler neye guveniyor ki? neyi tespit edebilir?
1)modeme her reset attigimizda yeni bir ip adresi almiyor muyuz? peki bu ip banlama olayi ne oluyor? modeme reset attigimizda o siteye tekrar giremez miyiz? ya da, senin "ip adresini ogrendim. nihahahah" diyenler neye guveniyor ki? neyi tespit edebilir?
0
cizmedin ki kesesin
(31.03.09)
"statik ip" tanimlanmamissa evet modemi reboot edince ip adresi degisir. ip degistirince siteye girebilirsin muhtemelen (ozel tanimli cookie de atiyor olabilir mesela, cookie'leri de silmen gerekebilir falan)
"ip adresini ogrendim. nihahahah" diyenler ise bir sey yapabileceklerinden degil pek. o eskiden bir tehdit unsuru olarak kullanilirdi, 56k zamanlarinda falan iste. direkt makineye erisebilirdin cunku ip adresi ile. simdi ise ayri modem kullaniyoruz (adsl icin konusuyorum) haliyle modem herhangi bir yonlendirme yoksa erisime izin vermiyor. ip adresine ulasan ise muhtemelen modeme ulasiyor zaten (o da web access'i aciksa)
onun disinda ip adresi dava acilmasini gerektirecek bir durum olmadiginda pek bir sey ifade etmiyor. davalik bir durum olursa mahkeme telekom'dan o ip adresinin belirtilen gun ve saatte hangi abone tarafindan kullanildigi bilgisini isteyebilir. eh o zaman da sikinti olabilir tabi.
0
sourlemonade
(31.03.09)
telekoma basvururken dinamık ip mi statik ip mı onu seciyorsun statikse bum.

dinamikse resetten sonra girersin.

ip den adres veren siteler var.
0
bryan fury
(31.03.09)
ip adresi gizli bir bilgi sayılmaz. "ip adresini ogrendim. nihahahah" diyenlere rahatlıkla götüne sok diyebilirsin.

al bu da benim ip: 208.69.34.231
0
desdinova
(31.03.09)
uydunet'te de statik ip olması lazım.
0
sanal uyku
(31.03.09)
(3)

duyuru ebadı

acaba
Merhabalar,Bi duyuru penceresini kesip jpeg resmi yaptım, ama boyutunun 250x250 olmasını istiyorum. Nasıl yapacağım?
Merhabalar,

Bi duyuru penceresini kesip jpeg resmi yaptım, ama boyutunun 250x250 olmasını istiyorum. Nasıl yapacağım?
0
acaba
(31.03.09)
paint ile açıp, ctrl+e'ye basıp ordan istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
0
lemmiwinks
(31.03.09)
bence 250x250'lik bir document açın. duyuru'yu oraya kopyalayıp ortalayın. fazla gelen yerleri de siyah ile ya da başka bir renk ile doldurun. daha şık durur.
0
deckard
(31.03.09)
(2)

word 2003 - sayfa numarası ekle

bordeaux
ön bilgi: türkçe word 2003daha önce hiçbir sorun yokken , birden sayfa numarası ekle dediğimde sayfa numarasını olacağı yerde {PAGE} yazısı cıkmaya basladı. baska bir yerden sayfa numarası eklenmiş şekilde gelen word dosyalarında da yine aynı yazı cıkıyor. bu sorunla birlikte word'te bi internet si
ön bilgi: türkçe word 2003

daha önce hiçbir sorun yokken , birden sayfa numarası ekle dediğimde sayfa numarasını olacağı yerde {PAGE} yazısı cıkmaya basladı. baska bir yerden sayfa numarası eklenmiş şekilde gelen word dosyalarında da yine aynı yazı cıkıyor. bu sorunla birlikte word'te bi internet sitesinin adını yazdıgımda onceden otomatik olarak link şeklinde belirirken artık {HYPERLINK "WWW.ORNEK.COM.TR" } şeklinde çıkıyor yazdığım. neresini bozdum ben bunun? nasıl düzelir?
0
bordeaux
(31.03.09)
alt+f9 kısayolunu dene. Sanırım yanlışlıkla basmışsın.
şurdan buldum: www.codingforums.com
0
edge_nabby
(31.03.09)
Word'ü açıp araçlar (tools) menüsünden seçenekler'e (options) girin. Resimde gösterdiğim ayarın seçili olmaması gerekiyor. (Ayarın ingilizcesi "field codes")
img26.imageshack.us

Yukarda verdiğim alt+f9 bu ayarın kısayolu. Yani iki çözüm de doğru.
0
edge_nabby
(31.03.09)
(4)

Laptop Alacağım Yardım

sarere
Laptop almayı düşünüyorum.günde ortalama 10 saat açık kalacak, performansı beni üzmeyecek birşey olsun...şöyle call of duty serileri, far cry 2, crysis, fifa ve pes 2009 falan oyunları oynayabileceğim bir laptop. oyun günde taş çatlasa 2 saat oynarım, çoğunlukla nette takılırım...
Laptop almayı düşünüyorum.
günde ortalama 10 saat açık kalacak, performansı beni üzmeyecek birşey olsun...
şöyle call of duty serileri, far cry 2, crysis, fifa ve pes 2009 falan oyunları oynayabileceğim bir laptop. oyun günde taş çatlasa 2 saat oynarım, çoğunlukla nette takılırım...
0
sarere
(31.03.09)
rentts1
(31.03.09)
crysis?

alacağınız laptop'ın ekran kartı minimum "gt" serisi olmalı. 8600 9600m gt falan. bunun altındakilere bakmayın bile.
0
atrin
(31.03.09)
cyrsis i sağlam fps ile oynamak dizüstünde zaten hayal ama bu verdiğim linkteki aletlee düşük grafiklerde oynanabilir. 8600mgs de orta seviyede oynanabiliyor. zaten herşeyi fulleyip oynamak istenirse çift hatta quad 295gtx li makineler falan lazım.
0
rentts1
(31.03.09)
www.vatanbilgisayar.com

kaçırma sakın, bu ekran kartı bu fiyat.. aman diyim, ben 2 nisanı bekliyorum bitmez inş.
0
abtash
(31.03.09)
(4)

Ipod'a video atmak

armutlulu tehlike cabbar
Dün how i met your mother'ın bi bölümünü atayım dedim, altyazısız oluyor bu sefer, altyazıyı nası atacam ipod'a? Ya da video ile nasıl tek vücut haline getirecem?
Dün how i met your mother'ın bi bölümünü atayım dedim, altyazısız oluyor bu sefer, altyazıyı nası atacam ipod'a? Ya da video ile nasıl tek vücut haline getirecem?
0
armutlulu tehlike cabbar
(31.03.09)
önce altyazıyı videoya gömeceksiniz. akabinde de o videoyu mp4'e çevirip ipdonuza atacaksınız.
0
teritori
(31.03.09)
winavi mp4 converter ile çevirirsen altyazıyı gömebilirsiniz. program ücretsiz bu arada.
0
cumingsoon
(31.03.09)
(git: 44848)
0
0 5 ucu olan adam
(31.03.09)
Avidemux ile de yapabilirsin, açık kaynaklı bir programdır. Ben bütün çevirmelerimi avidemux ile yaparım. Avidemux kullanmaya karar verirsen yardımcı olabilirim.
0
edge_nabby
(31.03.09)
(7)

gmail

caylakkiz
arkadaşlar ben bir kaç gündür gmail'i açamıyorum. adrese tıklayınca beyaz bir sayfa açılıyor. herkesde öyle mi acaba? neden böyle oluyor olabilir?
arkadaşlar ben bir kaç gündür gmail'i açamıyorum. adrese tıklayınca beyaz bir sayfa açılıyor. herkesde öyle mi acaba? neden böyle oluyor olabilir?
0
caylakkiz
(31.03.09)
ben girebiliyorum, sorun yok.
0
zener
(31.03.09)
browser kaynaklı olabilir, farklı bir browser'la girmeyi deneyin.
0
ansitu
(31.03.09)
no problem.
0
desdinova
(31.03.09)
nema problema
0
derectus
(31.03.09)
intet problem
0
emcedeltate
(31.03.09)
firefox kullaniyorsun herhalde. daha once bana oldu bu, 1-2 gun ugra$tirdi. "loading." yazisinda takilip kaliyordu. browseri guncelleyince duzelti.
0
karaktersiz
(31.03.09)
ben de girebiliyorum sorun yok.
0
elcezire exclusive
(31.03.09)
(9)

Pili bitik gösteren digital fotoğraf makinesi

cehcho
minton mdc1506 bir digital fotoğraf makinesi var ve buna hangi kalitede pil takarsak takalım anında pil bitik diyerek kapnıyor. neden yapar bunu?
minton mdc1506 bir digital fotoğraf makinesi var ve buna hangi kalitede pil takarsak takalım anında pil bitik diyerek kapnıyor. neden yapar bunu?
0
cehcho
(31.03.09)
kendi pilleri yok mu? onları şarj edip öyle deneyin.
dijital kameralar sağlam güce ihtiyaç duyarlar ve her kalem pil karşılayamaz bunu. ama bende nikon vardı duracell ile bir mikatr fotoğraf çekebiliyordum kendisiyle. duracell dışındakiler açamıyordu bile.

edit: and the winner is ... :)
0
teritori
(31.03.09)
duracell ile deneyin bir de şayet denemediyseniz. o biraz daha uzun götürür. normal standart pillerin gücü yetmiyor onları çalıştırmaya, şarjlı pil gerekiyor. ben duracell ile yirmi otuz tane çekiyordum diğerleri hiç çalıştırmıyordu makineyi.

edit: 1 saniye fark ile aynı şeyleri söylemişiz :)
0
coffee and cigarettes
(31.03.09)
bir arkadaşımdan almıştım pilleri yoktu. şarjlı pil alarak deneyeyim. teşekkürler.
0
🌸cehcho
(31.03.09)
şarjlı pillerin de amper/saat değerlerinin yüksek olmasına dikkat edin. 2400 Ah civarı olsun tutup da 750Ah alırsanız çabucak biter yine :)
0
justaddwater
(31.03.09)
gp marka şarjlı pilleri tavsiye ederim.
0
surprise
(31.03.09)
şarjlı pile para gömmeden önce duracell alıp dene. belki makinede sorun vardır.
0
teritori
(31.03.09)
teritori haklısın. öyle yapayım. teşekkür ederim cevaplar için.
0
🌸cehcho
(31.03.09)
şarjlı pil ile çalıştırmazsan eninde sonunda yolda bırakır seni. şarjlı pil istemiyorum diyorsan da duracell işini görür ama o da bir yere kadar. tavsiyem odur ki şarjlı pil ve şarj aleti edin.
0
derectus
(31.03.09)
Aynı sorun bende de var. 2400 Ah şarjlı pil aldım bana mısın demedi, oramakoma buramako dedi. Akü bağlamayı düşünüyorum yakında.

İşin şakası bir yana acaba bu makinalarda kısadevre filan mı var?
0
ataturkiye
(31.03.09)
(2)

Wordpress Infinity Tema / Acemi kullanıcı

Gulyadkin
SelamlarÖncelikle Wordpress'e çok aşina olmadığımı, html/php kodlamadan hiçbir şey anlamadığımı belirtmek isterim.Kendi domainim üstüne Wordpress kurdum. (www.creathings.com) Infinity adlı temayı da ekledim. (Infinity'nin düzgün çalışan versiyonu için: http://vikiworks.com/)Fakat bu infinity denen b
Selamlar

Öncelikle Wordpress'e çok aşina olmadığımı, html/php kodlamadan hiçbir şey anlamadığımı belirtmek isterim.

Kendi domainim üstüne Wordpress kurdum. (www.creathings.com) Infinity adlı temayı da ekledim. (Infinity'nin düzgün çalışan versiyonu için: vikiworks.com)
Fakat bu infinity denen bela temada bazı sorunlarım var:

1. Post içine resim ekledikten sonra preview dediğimde resimler sağa bloklanmış gibi çıkıyor. Bunun sola dayalı olmasını istiyorum. Nasıl yaparım?

2. Post atarken thumbnail gösterimi için bir ayar verilmiş. Custom field ve KEY kullanımı ile alakalı. Fakat Custom Field bölümünde ben KEY diye bir alan göremiyorum. (Wordpress en son sürüm yüklü)

3. Bazı editlemeler yapmak istiyorum. Bunun için PHP'de bana yardımcı olacak arkadaşlara da barter usulü Grafik tasarım hizmeti vermeyi düşünüyorum. eski blogumdan işlerime bakabilirsiniz:

creathings.blogspot.com

Yardımcı olursanız şimdiden minnettar olurum :)
0
Gulyadkin
(31.03.09)
o sağa sola muhabbetini anlamadım.

custom fields bölümünde 2 metin kutusu olmalı biri key(ilk kutu) diğeri value. key için thumbnail yaz sonra >add custom fields.

ne tür düzenlemeler yapmak istiyorsunuz? [email protected]'a bi mail atın yardımcı olmaya çalışayım.
0
killarmy
(31.03.09)
ben de mail attım, sola sağa dedigi resmi direkt olarak yerleştirince siteye normalde solda durması gerekirken sağa kayıyormuş, sanırım css ayarlarında falan bu şekilde ayarlanmıştır.bunu sallıyorum css de boyle bir şey olaiblir mi bilmiyorum belkide single.php de boyledir.her neyse mailde dedigim gibi resmi yükledikten sonra yerleştirme bölümünde sola sağa tepeye bölümlerinden sol ayaslayı seçin.
0
amarat
(31.03.09)
(3)

film dosyasıyla altyazı dosyasını ayırmak

utmaksun
elimde mkv formatlı bir video dosyası var ve adamlar altyazıyı bunun içine gömmüşler bunu nasıl çıkarabilirim?
elimde mkv formatlı bir video dosyası var ve adamlar altyazıyı bunun içine gömmüşler bunu nasıl çıkarabilirim?
0
utmaksun
(31.03.09)
www.videohelp.com
www.videohelp.com

ikisini beraber kullanmak gerekiyor. açıklamalar sayfalarda var.
0
el magico
(31.03.09)
mkvgui
0
etna
(31.03.09)
hayır want2die;
bazı dosyalarda ayrılabiliyor..
bu matroska dosyalarında ayrılabiliyor mu bilmiyorum ama "tek bir dosya" vardı elimde..
altyazının videoya göre olan renginden, parlaklığından, netliğinden falan anlamıştım "bu altyazı bu videoya, video dosyası şeklinde gömülü değil.. bariz bir şekilde emanet gibi duruyor altyazı, video görüntüsüne göre.."
hani mp3'lere album kapaği ekliyoruz ya, idv3 mi ne deniyor.. sonuçta tek bir mp3 dosyası içinde hem bir image, hem de ses oluyor.. istendiği zaman image dosyası geri ayrılabiliyor..
onun gibi.. istendiği zaman ayrılabiliyor bazı dosyalarda..
0
fuck milk get beer2
(31.03.09)
(2)

xbox 360 hakkında bilgi

uckac
xbox 360 almayı düşünüyorum. elimde ps2 ve nintendo ds var. ikisini satıp üstüne para koyup almak istiyorum xbox'ı. biraz araştırdım bugün. aklıma takılan noktalar var. tecrübeli arkadaşlar yardım ederlerse sevinirim.öncelikle orijinali piyasaya ne zaman çıcacak bilen var mı? çıkacağı zaman iddialı
xbox 360 almayı düşünüyorum. elimde ps2 ve nintendo ds var. ikisini satıp üstüne para koyup almak istiyorum xbox'ı. biraz araştırdım bugün. aklıma takılan noktalar var. tecrübeli arkadaşlar yardım ederlerse sevinirim.

öncelikle orijinali piyasaya ne zaman çıcacak bilen var mı? çıkacağı zaman iddialı bir fiyatla çıkacakmış. ama tam zamanı bulamadım aradığımda.

fw edilmiş makinaların banlanma olasılığı nedir? şu an eskişehirdeyim. burada satılan sıfırlar 600 - 650 arası. nasıl fw'lendiklerini nasıl bilebilirim? banlanma olasılıkları değişik durumlarda nedir? fw'siz makina alıp sadece orijinal oyun oynasam da ip'den bölge dışı oynayacağım için yine banlanma ihtimali olur mu?

bir de bu 3 kırmızı ışık görme durumu kontrol altına alınabiliyor mu? en sağlamı bu konuda hangi versiyonu?

şimdiden teşekkür ederim.
0
uckac
(31.03.09)
orjinal derken sanırım türkiyeye resmi girişini söylüyorsun.ben 1,5-2 sene önce aldığımda 1-2 aya çıkar deniyordu forumlarda.hatta microsftta çalışan bir arkadaş yurt içinde bir firmayla anlaştıklarından bahsetmişti ama hala çıkış yok.bu yaz gelmesi bekleniyor. hatta orjinal oyun satan 1-2 yer var artık. çıksa bile su an temin ettiğimiz fiyatın çok üstünde çıkacak orası da kesin.

fw edilmiş her makinanın banlanma olasılığı vardır.pek çoğumuzun yarım yamalak bilgisi var. en mantıklı gözükeni ise fwli kullanacaksan oyun çıkış tarihinden önce oyunu oynamaman.ama genellikle rapide veya torrente 4-5 gün önceden düştüğü için beklemek zor oluyor bazı insanlar için. orjinal oyun devam ettiğin sürece banlanma riskin kesinlikle yok. fw türü zaten i-xtreme kullanılıyo artık.. su anki sürüm 1.51 ama bugunlere 1.6 cıkacak. fw yaptıracaksan onu yaptırıp alsan daha mantıklı çünkü fw değiştirmek için 50 ytl istiyor satan yerler. fw konusunda banlanmadan korkan biri isen benim önerim live'da oynayacağın oyunlarda orjinal oyun kullanman.ben maalesef zengin değilim ve her oyunu orjinal alamıyorum. param olunca orjinal oyun alıyorum veya takasa gidiyorum ama param olmadığı zamanlarda da backup(kopya) oyun kullanıyorum.

3 kırmızı ışık sorun da ise microsoft dahil kimsenin sana kesin bir çözüm önerisi yok. çünkü sorun aletin hatalı tasarımından geliyor.bugune kadar en garip fikirle üretilmiş konsol çünkü. xbox 1'in kaba görüntüsünden kurtulabilmek için microsoft önce kasayı sonra içini tasarladı. gpu ve işlemcinin cok yakın olması, ramlerin(üzerine rahatlıkla sogutucu konabilecekken koymadılar) ve dvd-romum sıcağını direk içeriye vermesi, gpuyu soğutmak için direk sogutma yerine heatsink tercih edilmesi, ilk versiyonlarda ps3'ten erken cıkabilmek için aşırı ucuz parça kullanılması, sogutma için tasarladıgı yerlerden birine harddisk koyması gibi nedenler var.hepsinin geldiği yer ısı sorunu sonuçta. ama azaltılmış ihtimaller var.su an için falcon ya da yeni çıkan jasper board alabilirsin. satan yerlerin kendine göre uyguladıgı yöntemler var.mesela atik elektronik 100 ytl karsılıgında 1 sene sigortalıyor ve adını hatırlamadığım bir yöntemi var. bozuldugunda değiştiriyor ya da gpu değişimi yapabiliyor. konsoltürk kendi soğutma modunu uyguluyor alete. ve bu modlar kesinlikle ısı konusunda buyuk düşüşler sağlıyor. ama bunun bir garantisi de yok. falconlar geçen sene çıktığında alet kesinlikle 3 kırmızı vermez demişlerdi ama ben sana forum donanım haber forumlarından 3 kırmızı vermiş onlarca falcon sahibi gösterebilirim. sonucta biraz da sans ve alete bakma işi. ben de ilk çıkan versiyondan military pack var ne banlandı ne de 3 kırmızı verdi. 10 saat oynayacaksam bile 2-3 saatten sonra bir yarım saat ara vaerıyorum makınayaı fazla yormamaya çalışıyorum mesela. son olarak da eger alacaksan hard-diskini 120 gb veya en azından 60 olan almanı öneririm.cunku oyunlar artık harddıske atılabılıyor ve hard-diskten oynarsan ısı da cok buyuk düşüş olmasa da dvd-rom'un ömrünü artırıyosun. cok fazla dvd-rom okumadıgı için dvd-romunu değiştirmek zorunda kalan da var. daha fazla ayrıntı ister isen de donanımhaberin xbox bölümüne bakmanı öneririm.

forum.donanimhaber.com
0
macabrex
(31.03.09)
ps2 yi alabilirim, konusalım aksam;

lagoongreen[at]gmail.
0
bryan fury
(31.03.09)
(2)

Streamripper kayıt hatası

TATLIEKŞİ
Merhaba sourberry de foca fatihinin programını kaydediyordum. Program bitti kaydı bitirdim o da ne!? klasöreerişemiyorum. Resimdeki hatayı veriyor?Bunun nedeni ne olabilir?çözümü var mıdır?şimdiden teşekkürler.
Merhaba sourberry de foca fatihinin programını kaydediyordum. Program bitti kaydı bitirdim o da ne!? klasöreerişemiyorum. Resimdeki hatayı veriyor?

Bunun nedeni ne olabilir?
çözümü var mıdır?

şimdiden teşekkürler.
0
TATLIEKŞİ
(31.03.09)
klasörün pathinde boşluk karakteri var. stream'i kaydettiğin program okuyamıyordur. boşluk karakterlerini sil olabilir.
0
uckac
(31.03.09)
Hiç bir şekilde klasörü değiştiremiyorum.
0
🌸TATLIEKŞİ
(31.03.09)
(1)

visual basic'le alakalı br soru

tepedeki psychedelic adam
benim elimde bi xml dosyası var ve bunun içinde 10 tane table var diyelim. ben bunları datagridview'e yazdırmak istesem olmuyor, çünkü datagridview'de bir tane table gösterilebiliyor. burda birden çok table göstermenin bi yolu var mı ya da başka bi tool kullanarak bütün tabloların içeriklerini alt a
benim elimde bi xml dosyası var ve bunun içinde 10 tane table var diyelim. ben bunları datagridview'e yazdırmak istesem olmuyor, çünkü datagridview'de bir tane table gösterilebiliyor. burda birden çok table göstermenin bi yolu var mı ya da başka bi tool kullanarak bütün tabloların içeriklerini alt alta gösterebilir miyim?
0
tepedeki psychedelic adam
(31.03.09)
tam anlamadım ama repeater'ın içine grid koyup yapabilirsiniz gibime geldi.
0
dinomazu
(31.03.09)
(5)

bu hd monitör alınır mı ?

huzursuz
merhaba, şu monitörhttp://www.hepsiburada.com/acer-x233hbd-23-5ms-analogdvi-1080p-full-hd-wide-screen-lcd-monitor/productDetails.aspx?categoryid=986&productid=bd52935alınır mı sizce arkadaşlar ?
merhaba, şu monitör

www.hepsiburada.com

alınır mı sizce arkadaşlar ?
0
huzursuz
(30.03.09)
neye göre alınır mı?mesela ben şeklen beğenmedim buna göre soruyosak almam.fiyatı uygun bana e ozaman alırım.teknik özelliklerine hayran kaldım alırım.acer lovemarkımdır alırım.
ama almam evet çizgileri çok sert.eminim yakından odun gibi bişeydir bu
0
zombikanı
(31.03.09)
bu kadar zor bir soru değil sorduğum... basit bir cevap istiyorum neye göre kime göre şeklinde abartmaya gerek olduğunu düşünmüyorum... her neyse cevabımı aldım gene de :)
0
🌸huzursuz
(31.03.09)
alnır bence.

aynı fiyata 15 gün önce aynı özelliklerde olanının 22 inç samsung'unu aldım. 22bw mi ne. 1050p bnezdeki yalnız. bu daha iyi görünüyor.
bunu bulsam bunu alırdım.

bu monitör işi yarrak gibi bir şey. büyüdükçe faydalı bir olay.
0
delikan76
(31.03.09)
acer bedavaya sevap dağıtsa almam.
0
co2s2
(31.03.09)
acer almam. acer almam. acer almam. bin kere de yazarim bunu, copy paste bile yapmam, usenmem. acer almam.

hele samsung'um varken yanina yaklasmam. bonus: laptop'lari batasica
0
la traviata
(31.03.09)
(2)

çift kartlı telefon kullanan?tavsiye eden

kanuniye
selamlarbabam çift kartlı telefon istiyordu kaç zamandır erteliyordum pek güvenemediğim için, ama artık şart oldu. evet, çift kartlı olmasının dışında bi isteğim yok şarjı uzun gitsin ekstra bi özelliği olmasına gerek yok sadece telefon olarak kullanacak kendisi. bi de tabi yazıları çok minik olmasa
selamlar

babam çift kartlı telefon istiyordu kaç zamandır erteliyordum pek güvenemediğim için, ama artık şart oldu. evet, çift kartlı olmasının dışında bi isteğim yok şarjı uzun gitsin ekstra bi özelliği olmasına gerek yok sadece telefon olarak kullanacak kendisi. bi de tabi yazıları çok minik olmasa iyi olur, göremiyo ondan sonra ben cevap yazıyorum gelen mesajlara.
teşekkür ederim

edit: samsung aldık aşağıda belirtilen model, çok memnun babam, tavsiye ederim
0
kanuniye
(30.03.09)
samsung'un bir modeli var simdi adini unuttugum, tanidigim bir cok insan ondan aldi ve kullaniyorlar. hicbirinin sorun yasadigini gormedim. gunde en az 3-4 saat konusan bir arkadasim da kullaniyor. o halde bile 3gun cok rahat dayaniyor demisti.

bana gore tek sorunu sarj konusunda. sarj ile usb ayni nokta uzerinde. yani usb'den de sarj olabiliyor telefon ama elektrik prizi cok gereksiz oluyor bu durumda ve sarj suresi uzun. cunku 230v-5v donusturucu var, akimi da dusuk.

edit: hah su: www.hepsiburada.com
0
sourlemonade
(30.03.09)
samsung d880, annem kullaniyor bayagi memnun. mesajlar cok minik degil, normal boyutlarda.
0
cisterna
(30.03.09)
(2)

Nikon D80

neronas
Maksimum kac GB SD kart destekliyor? 16GB ı destekler mi?
Maksimum kac GB SD kart destekliyor? 16GB ı destekler mi?
0
neronas
(30.03.09)
d80 sdhc destekliyor.
16gb'lik sdhc modelleri de var, sanmiyorum ki bir uyum problemi ciksin. orn: tinyurl.com
0
sourlemonade
(30.03.09)
hocam hiç tavsiye etmiyorum, bu kartlar çabuk bozuluyor heleki dolu olunca daha çok sorunla karşı karşıya kalıyorsun. 16gb kartın doluyken arıza yaptığını düşünsenize... 16gb fotoğraf gidiyor... onun yerine 5-6 tane 2gb kart almak daha güvenli. ayrıca evet destekliyor.
0
05
(30.03.09)
(2)

Battlestar dvd si region ı

penceresiyolakarşı
Selamlar,www.amazon.co.uk dan bsg dvdsi alacağım fakat bunların her birinin farklı regionları var region 1 region 2 gibi nedir ne değildir farkeder mi hepsinden istediğimi mi alayım napayım?
Selamlar,

www.amazon.co.uk dan bsg dvdsi alacağım fakat bunların her birinin farklı regionları var region 1 region 2 gibi nedir ne değildir farkeder mi hepsinden istediğimi mi alayım napayım?
0
penceresiyolakarşı
(30.03.09)
türkiye için 2 al. ama yeni model tüm aletlerde region olayı kalkık geliyor. o yüzden farketmeyebilir.
0
darknum
(30.03.09)
Region DVDlerin ilk çıktığı zamanlarda başka kıtalardan kaçak yoldan getirip satılmasını önlemek amacıyla yaratılmıştı. DVD player inize veya DVD-rom unuza ilk aldığınızda sonradan değiştirilemeyen bir region seçmek zorundaydınız ve o alette başka bir region DVD izleyemiyordunuz. Ama bunun bir halta yaramadığını anladılar sanırım sonra o şartları bayaa bi gevşettiler. Şimdilerde region bir halta yaramıyor, sadece içindeki altyazı dilleri değişik olabilir o kadar...
0
selimse
(30.03.09)
(1)

divx playerda ses kayması

drink the stars
evet sorunum bu. bi film izlerken ileri sarcam derken yanlışlıkla yapmış olabilirim, ses geriden geliyor, hem de rahatsız edici bir biçimde, yani ciddiye alınmayacak gibi değil. marka-model: toshiba SE-R0268. çözümü bilen varsa lütfen yazsın. fişi çek, tekrar tak demeyiniz, denedim olmadı. teşekkürl
evet sorunum bu. bi film izlerken ileri sarcam derken yanlışlıkla yapmış olabilirim, ses geriden geliyor, hem de rahatsız edici bir biçimde, yani ciddiye alınmayacak gibi değil. marka-model: toshiba SE-R0268. çözümü bilen varsa lütfen yazsın. fişi çek, tekrar tak demeyiniz, denedim olmadı. teşekkürler şimdiden.
0
drink the stars
(30.03.09)
ayarlarinda ses kismina girip gecikme ile ilgili bir sey var mi diye bakin. sayet yoksa firmware'i sifirlamayi deneyin (ayarlarda vardir yine, varsayilan ayarlara donme veya fabrika ayarlarina donme diye). bunlar care etmezse servise goturun veya en azindan telefonla destek alin (nasil olsa iyi marka servisi yardimci olur)
0
entrapmen
(30.04.09)
(1)

MS Word kenarlık değerleri bozuldu

nochristrequiress
Word 2000 kullanıyorum. Kimi zaman düzeliyor kendiliğinden, kimi zaman ise bozuluyor kafayi yiyeceğim. Sayfa yapisi seceneklerinde aralıklar alt ust sag sol her yerden 2.5cm belirtilmesine ragmen imlec sayfanın en tepesinden başlıyor. Sag sol kenarlık dogru fakat alt ve ust sayfanın sonuna kadar yaz
Word 2000 kullanıyorum. Kimi zaman düzeliyor kendiliğinden, kimi zaman ise bozuluyor kafayi yiyeceğim.

Sayfa yapisi seceneklerinde aralıklar alt ust sag sol her yerden 2.5cm belirtilmesine ragmen imlec sayfanın en tepesinden başlıyor. Sag sol kenarlık dogru fakat alt ve ust sayfanın sonuna kadar yazıyor. Zaten soldaki o cm'li metre gibi şeyde -üst taraftakinde olan- kenarlık gostergeleri de yok o mavi olan. cekip ordan da duzeltemiyorum. ne yapsam olmuyor nedir bu sorun?
0
nochristrequiress
(30.03.09)
İmleç en yukarıda başlıyor demişsiniz peki sayfa önizleme de nasıl gözüküyor sayfanın en üstünde mi yoksa olması gereken yerde mi? Word ün görünüm ayarlarında alt ve üst sayfa boşluğunu gösterme gibilerinden bi seçenek var o seçili olabilir. Şu an yanımda word yok o yüzden tam yerini söylemiyorum...
0
selimse
(30.03.09)
(2)

sağlam, kaliteli, hızlı vps arıyorum.

el magico
merhaba arkadaşlar...daha çok yurtdışı ile çalışan firmamıza vps hosting arıyorum. hali hazırda kullandığımız vps'de yurtdışı bağlantılarında zaman zaman problem yaşıyoruz. bazen web sayfamız açılmıyor. bazen e-postalarımız gitmiyor/gelmiyor.günde yaklaşık 1000 e-posta gönderiyoruz. spamlar hariç o
merhaba arkadaşlar...
daha çok yurtdışı ile çalışan firmamıza vps hosting arıyorum. hali hazırda kullandığımız vps'de yurtdışı bağlantılarında zaman zaman problem yaşıyoruz. bazen web sayfamız açılmıyor. bazen e-postalarımız gitmiyor/gelmiyor.
günde yaklaşık 1000 e-posta gönderiyoruz. spamlar hariç o civarda da alıyoruz(spamlarla beraber 2000 civarında). fiyat önemli değil. yurtiçi/yurtdışı farketmez.
sağlam, uptime oranı yüksek, hızlı bir vps önerebilir misiniz?
teşekkürler...
0
el magico
(30.03.09)
www.doruk.net.tr biraz tuzlu ama.
0
brkylmz
(30.03.09)
radore hosting vds'lerde üniversite öğrencilerine kampanya yapmış. ms server 2008 (veya 2003) seçeneği 44 ytl ayda.
girip bakmanızı tavsiye ederim.
0
darknum
(30.03.09)
(3)

Excel'de metin rengi sorunu...

mortanius
Şimdi, elimizde bir başkası tarafından hazırlanıp bazı özellikleri kilitlenmiş(sayfa korumalı) hazır bir excel formu var.Bu forma, benzer başka bir formdan bir hücre kopyalayıp yapıştırınca hücreler kayıyor, metnin rengi "siyah" olduğu halde yazı görünmüyor. Üstelik metnin renginde yaptığınız hiçbir
Şimdi, elimizde bir başkası tarafından hazırlanıp bazı özellikleri kilitlenmiş(sayfa korumalı) hazır bir excel formu var.
Bu forma, benzer başka bir formdan bir hücre kopyalayıp yapıştırınca hücreler kayıyor, metnin rengi "siyah" olduğu halde yazı görünmüyor. Üstelik metnin renginde yaptığınız hiçbir değişikliği de algılamıyor! Yapabildiğimiz tek şey dolgu rengiyle boyamak. Ancak bu şekilde yazı okunabilir oluyor (beyaz harfler).

ekteki resimde nasıl birşey olduğunu görebilirsiniz. bakarsanız, seçili hücre A2, hücre boş değil ve seçilmiş font rengi siyah. fakat sizin de göremediğiniz gibi hiçbirşey görünmüyor! :) sorunum bu..

Birkaç defa oldu başıma geliyor. Nasıl kurtulabiliriz bu problemden? Kafayı yedirtiyor resmen!..
0
mortanius
(30.03.09)
rengini automatic, dolguyu da no fill yaparak denersen belki olabilir.
0
Poly
(30.03.09)
Dediğim gibi, öyle yapınca hücre omo beyazı oluyor.. (ki zaten ilk kurcaladığım ayarlardan biri de oydu)
0
🌸mortanius
(30.03.09)
mahallenindelisi sorunu çözmüştür. kendisine teşekkür ve tebriklerimi sunuyorum..
0
🌸mortanius
(03.04.09)
(3)

Yazıcıyı görmeyen pc

hasanikisalakosmandört
Gençler bizim oğlanın bilgisayarı yazıcıyı bazen görüyor bazen görmüyor, yani kafasına göre takılıyor. İşletim sistemi xp ; yazıcı hp photosmart! neden olur ki?
Gençler bizim oğlanın bilgisayarı yazıcıyı bazen görüyor bazen görmüyor, yani kafasına göre takılıyor. İşletim sistemi xp ; yazıcı hp photosmart! neden olur ki?
0
hasanikisalakosmandört
(30.03.09)
çok uzun usb kablosundan olduğuna dair duyumlar var.
0
cehcho
(30.03.09)
usb girişini değiştiriyorsanız da bazen yapıyor.
0
readmymind
(30.03.09)
Kısa usb takıp hub yerine direk pc den bağlayınca düzeldi. Teşekkürler.
0
🌸hasanikisalakosmandört
(30.03.09)
(3)

3 boyutlu çoktan seçmeli foto

derindusunur
nasıl açıklayacağım bilemiyorum aslında. bir nesneyi rahat incelenebilmesi için 3 boyutlu olarak siteye koymak istiyorum. misal bir kalem. kullanıcı mouse ile çevirebilecek. hani solidworkste etlendirilimiş çizimi çevirir gibi. bunu fotoğraf ile yapmanın bir yolu var mı? bir kaç açıdan fotoğraf çeki
nasıl açıklayacağım bilemiyorum aslında. bir nesneyi rahat incelenebilmesi için 3 boyutlu olarak siteye koymak istiyorum. misal bir kalem. kullanıcı mouse ile çevirebilecek. hani solidworkste etlendirilimiş çizimi çevirir gibi. bunu fotoğraf ile yapmanın bir yolu var mı? bir kaç açıdan fotoğraf çekip birleştirsek hani? o teknoloji henüz gelmedi mi yoksa?
0
derindusunur
(30.03.09)
www.anything3d.com
şöyle bir şey sanırım aradığınız.. birkaç program var onu yapmak için ama hiçbirini denemedim
0
kobuzchu kiz
(30.03.09)
(bkz: photosynth)
0
makineci
(30.03.09)
strata 3d var. cok iyi bir program. ister photosop da yama olarak isterse de bagimsiz olarak kullanabiliyorsun. özellikle istediginiz amaclar icin tasarlanmis.
0
atmacaged
(31.03.09)
(4)

Firefox'taki bookmarkları başka bilgisayara taşıma?

teritori
Aradım mamafih bulamadım, ya da beceremedim. Neyse...firefox portable ile mi mümkün oluyor bu yoksa başka bir yolu da var mıdır?
Aradım mamafih bulamadım, ya da beceremedim. Neyse...
firefox portable ile mi mümkün oluyor bu yoksa başka bir yolu da var mıdır?
0
teritori
(30.03.09)
ben türkçe kullanıyorum onun için ordan anlatayaım. Yer imleri-->Yer imlerini düzenle-->içe aktarma ve yedekleme-->Html olarak dışa aktar bu yolu izleyin.

diğer bilgisayarda kullanmak içinde aynı yolu izleyip en son olarak html olarak içe aktar yapınızz.
0
redstreak
(30.03.09)
onun bir dizini var tamamını kopyaladığın anda bütün ayarlarınla birlikte herşeyini taşımış oluyorsun. kurduğun eklentiler dahil. profiles bilmemneydi.
0
ozdek
(30.03.09)
firefox extension backup extension ile herşeyi taşıyabilirsin.
0
nano mercy
(30.03.09)
(bkz: xmarks)
0
turkish tekila
(30.03.09)
(11)

Firefox çok şişiyor

zaugnakhaldun
Şu anda 364k memory yiyor, dün de 700k civarı memory yedi bir ara.- Ortalama 15 civarı tab ile kullanıyorum.- Belli bir süre kullandıktan sonra şişiyor.- Bookmark, extension ve plugin sayım yüksek; onlardan vazgeçmek istemiyorum.- Vista kullanıyorumNasıl çözebiliriz?
Şu anda 364k memory yiyor, dün de 700k civarı memory yedi bir ara.


- Ortalama 15 civarı tab ile kullanıyorum.
- Belli bir süre kullandıktan sonra şişiyor.
- Bookmark, extension ve plugin sayım yüksek; onlardan vazgeçmek istemiyorum.
- Vista kullanıyorum



Nasıl çözebiliriz?
0
zaugnakhaldun
(30.03.09)
$u anda 4 tab acik bende de ve 266k yiyor sagolsun. cok fazla eklenti var bende de ve hicbirinden aynen senin gibi vazgecemiyorum. yapacak bir $ey yok gibi. eklentilerden feragat etmek lazim sanirim.
0
astaroth
(30.03.09)
Adblock plus ile reklamların yüklenmesini engellemek işe yarar, zaten muhtemelen kullanıyorsunuzdur. (Adblock plus'ın yanına adblock plus element hiding helper'ı da tavsiye ederim.) Onun dışında noscript kullanabilirsiniz. Javascript kullanımı gerektiren tanıdığınız siteler dışındaki sitelerde script'ler çalışmayınca ram kullanımında bi iyileşme olabilir. (Extra güvenlik de cabası) Onun dışında about:config'den memory kullanımı ayarlanabiliyor. Onu bi google'dan araştırın.
0
edge_nabby
(30.03.09)
opera kurabilirsin ki hic boyle seylere kasmaya gerek kalmıyor.
0
bryan fury
(30.03.09)
üç saat yazı döşedim, sonra gittim gizle dedim :(. tekrar kısaca xmarks ile iki hesap oluştur ve birine tümünü yedekle diğerinde 30 -40 yer imi le idame ettir, ve eklentilerini tekrar gözden geçir eminim yarı yarıya azaltabilirsin listeyi.
0
edip
(30.03.09)
alternatif güzel..opera iyidir..onun da eklentilerine alışırsın :)
0
ceres
(30.03.09)
Bence memory leak gibi bi şey var firefox 3 de. Çünkü ben biraz sörf yaptıktan sonra sadece 1 tabla (ki google gibi yalın bi site açık) 750k ları gördüm çok kolay. Sonra safe modu denedim hiç bir eklenti olmadan onda da fark olamdı. Şimdi google chrome u kullanıyorum aynı siteleri dolaşıyorum ama sorunsuz...

Bu arada free ram XP gibi ram boşaltıcı progamları da denemek bir alternatif o ara ben deneyemedim ama...
0
selimse
(30.03.09)
Valla bende niye o kadar çok yemiyo ram? 19'u aktif 8'i pasif olmak üzere 27 eklentim var. Ben maksimum 250k görüyorum. Şu an baktım, bayadır açık firefox, 100k.

Bazı eklentiler çok yiyo olabilir, mesela fast dial kastıran bi şi. Sende yüklü olan eklentileri söyleyebilir misin?
0
edge_nabby
(31.03.09)
Bende şu anda

- Adblock plus
- Flashgot
- Google gears
- Google toolbar
- Greasemonkey
- Linkification
- Tab Mix Plus
- Smart Bookmarks Bar
- Ubiquity
- Firegestures (yakın zamanda devredışı bıraktım, etkilememesi lazım)

bulunmakta eklenti olarak. yaklaşık 75 tane de bookmark bulunuyor toplamda.
0
🌸zaugnakhaldun
(31.03.09)
Ağırlıklı olarak Rapidshare - Flashgot ilişkisinden ötürü geçmek istemiyorum operaya; bir de firefox bana biraz daha kullanışlı geliyor; opera'yı takdir etsem de firefoxtan vazgeçmek istemiyorum pek.
0
🌸zaugnakhaldun
(31.03.09)
Aklıma bi şi gelmedi, ilk mesajımda dediklerimi dene. Memory ile ilgili about:config ayarları var, onlara bi bak. Bi de araçlar menüsünden "özel verileri temizle"ye girip bi temizlik yaparsan rahatlar biraz firefox'un.
0
edge_nabby
(31.03.09)
Benim yer imi sayım 431, 19 eklenti aktif ve bir sürü greasemonkey script'i kullanıyorum. Alttaki resimde 15 tane sekme açtım.
img10.imageshack.us
0
edge_nabby
(31.03.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.