Giriş
(3)

İmaj Almak

uzun sure dusundum en uygun bunu buldum
Merhaba. DVD sürücüm çalışmadığı için bir oyunu USB den yüklemek zorunda kaldım. Sonra da DVD siz çalıştırmak için daemon tools kurdum. ancak daemon tools kullanmam için DVD nin imajını almam gerekiyormuş. ancak söylediğim gibi DVD sürücüm çalışmıyor. şimdi USB den DVD nin içeriğini bilgisayara attı
Merhaba. DVD sürücüm çalışmadığı için bir oyunu USB den yüklemek zorunda kaldım. Sonra da DVD siz çalıştırmak için daemon tools kurdum. ancak daemon tools kullanmam için DVD nin imajını almam gerekiyormuş. ancak söylediğim gibi DVD sürücüm çalışmıyor. şimdi USB den DVD nin içeriğini bilgisayara attım ama imaj dosyası haline getirmem gerekiyor. Bunu yapabilen bir program var mıdır?
0
uzun sure dusundum en uygun bunu buldum
(30.08.09)
magic iso, ucretsiz win7 ye uygun fln fln.
0
bryan fury
(30.08.09)
başka cevabı vardır sanırım ama ben kendi kullandığım yöntemi söyleyeyim.
nero kullanarak imajı alıyorum. .nrg dosyası oluşturuyor. daha sonra bu dosyayı nrg to iso converter kullanarak iso yapıyorum. direk yapan programlar da vardır muhtelemen.
0
alan shearer
(30.08.09)
nero kuruluysa nero da alır.

edit: nrg leri cevirmeye gerek yok ki mount edebiliyorlar.
0
bryan fury
(30.08.09)
(2)

windows servislerini otomatik ayarlayan program

sql
var mıdır böyle program? gerekli servisleri çalıştırsın, gereksizleri kapatsın. ben aradım uğraştım, bulamadım.ekleme;mesela şu an servisler tam istediğim gibi çalışıyor. bu ayarları kilitlemenin bir yolu olabilir belki de?
var mıdır böyle program? gerekli servisleri çalıştırsın, gereksizleri kapatsın. ben aradım uğraştım, bulamadım.

ekleme;
mesela şu an servisler tam istediğim gibi çalışıyor. bu ayarları kilitlemenin bir yolu olabilir belki de?
0
sql
(30.08.09)
(git: 92718) verdigim cevaptaki programlar belki ihtiyacini karsiliyordur.
0
roadrunner_merlin
(30.08.09)
olmadı.
0
🌸sql
(31.08.09)
(2)

Kısa film teknik bilgi

Bigvocate
selam olsun Atlantis'in güzel insanlarına,Bir kısa filmle ilgili altyapı hazırlıkları yapıyorum. Çekim teknikleri, ses, montaj konularında gerekli donanıma sahip olma çabası içindeyim. Daha önce Vegas'ı bir iki kurcaladım ve üç aşağı beş yukarı kullanabilecek kadar bilgi sahibi oldum..Sorum şu ; fil
selam olsun Atlantis'in güzel insanlarına,

Bir kısa filmle ilgili altyapı hazırlıkları yapıyorum. Çekim teknikleri, ses, montaj konularında gerekli donanıma sahip olma çabası içindeyim. Daha önce Vegas'ı bir iki kurcaladım ve üç aşağı beş yukarı kullanabilecek kadar bilgi sahibi oldum..

Sorum şu ; filmde sesler nasıl eklenecek ? ? Kullandığım kamera bir MiniDV ve tahmin edeceğiniz üzere kamera dahili mikrofonu evlere şenlik. Bu işler nasıl oluyor ?

Aslında burada soracağım bir iki sorudan öte arada bir dürtüp rahatsız edebileceğim, deneyiminden faydalanabileceğim, hoşsohbet, iyiniyetli (Allaaa bunca sıfattan sonra kim gönüllü olmaz ki) arkadaşlar arıyorum.

iletişim için ; serhat_gazi2004 at hotmeyıl.com
0
Bigvocate
(30.08.09)
az biraz para bayılarak düzgün bir harici mikrofon alabilrsin. elindeki kamerayı bilmediğim için ne tip mikrofon falan uyar bir yorum yapamıyacağım. eğer param var düzgün kamera isterim diyosan sony dsr pd170p çok şukela alettir her işini görür, yok o kadar param dersen elimde bi tane fazla panasonic NV-GS500 var temiz*, o da olmaz hem sıfır hem ucuz olsun dersen ikisinin arası panasonic NV-MD10000 fena değildir(sirkecide 1500 tl ye bulabilirsin).
kamera dışında en önemli 4 öğeniz tripod, monitör,ışık ve boom olucak*. tripod konusu pek özen gösterilmesede çok önemli bence. gidin adam gibi bir tripod alın kendinize, bunu bulduk diyip fotoğraf makinası tripoduyla çekerseniz hem görüntünüz sürekli titrer hem pan yaparken görüntü akıcılıktan uzak bir şekilde tekler durur.
set monitörüde gayet önemli kaç saat uğraşıp emek verdiğiniz göüntüler yalan olabilir. o kameraların lcd leri kadrajın tamamını göstermeyebiliyor nedense, gösterse bile çok ufak olcağından her ayrıntıyı göremezsiniz, ondan sonra capture ederken yönetmenin suratı yandan girerse mınıskim diye ağlamayın.
boom olayında mikrofon tutucu kısmı gidip sanayide yaptırabilir yada kolaya kaçıp okullardaki müsamerelerde falan kullanılan mikrofon standlarını yürütüp az bir modifyeyle kullanabilirsiniz.
ışık içi için çok fazla birbirinden farklı seçenek olduğu için şimdilik bişey öneremiycem, o duruma göre tercih edilebilecek birşey.
diğer soruların için yardımcı oabilirim istediğin gibi mesaj atarsın ama garanti vermiyim benim de bilgilerim işin temeli olacak şekilde ama elimden geldiğince yardımcı olurum.
0
yakuza123
(30.08.09)
Benim olayım tamamiyle amatör bir çalışma olacak. Elimde Sony Hc17e model bir kamera var, tabi görüntü kalitesi tartışılır ancak daha önce sorduğum bir arkadaş 1394i kablo alırsan Usb ile arasında dağlar kadar fark yaratırsın demişti. Tripod konusunda haklısın, bir iki model beğendim, paramın yettiğini alacağım artık. Mikrofon konusunda merak ettiğim olay bu Boom denen mikrofonlar kablo aracılığıyla kameraya mı bağlanıyor yoksa ayrı bir ses kayıt cihazına mı sesi kaydediyor ?
Monitör olayı benim için (en azından şimdilik) biraz zor görünüyor. Gerçi monitör'den kasıt tam olarak nedir bilmiyorum ancak o an çekilen görüntülerin eş zamanlı izlenmesini sağlayan bir aygıt olsa gerek ? Maliyet bakımından şu an için beni aşar gibi duruyor. Işık konusu da yine şu an için zor görünüyor (bknz:maliyet), belki saçma ve basit gelicek ancak kapalı mekan çekimler için elektrik kesintilerinde kullanılan aydınlatma cihazlarından yardım almayı planlıyorum.
son olarak cahilliğime vererek cevaplarsan ; elimde şu bildiğin konserlerde kullanılan mikrofonlardan var, o mikrofon herhalde bahsi geçen işte kullanılamaz ?

edit : bir de sana ulaşabilmem için bir mail atarsan sevinirim ancak atmazsan da anlayış gösteririm =)
0
🌸Bigvocate
(30.08.09)
(3)

HP Pavilion

machapichu
hp pavilion ekran sorunum var laptop açılınca bütün renkler bir birine giriyor tam bir renk karmaşası ve kitleniyor. sebebi ne olabilir acep? ayrıca istanbul anadolu yakasında önerebileceğiniz servisler de varsa çok hoş olur.
hp pavilion ekran sorunum var laptop açılınca bütün renkler bir birine giriyor tam bir renk karmaşası ve kitleniyor. sebebi ne olabilir acep?

ayrıca istanbul anadolu yakasında önerebileceğiniz servisler de varsa çok hoş olur.
0
machapichu
(30.08.09)
kozyatağı carrefour'un orda büyük bir hp yetkili servisi var.
0
girl in a coma
(30.08.09)
4440307 hp teknik destek telefon numarası.bir arayın yardımları dokunabilir belki.
0
gossamer
(30.08.09)
teşekkür ederim bu bilgiler işime yarar sanırım.
0
🌸machapichu
(30.08.09)
(3)

(ACIL) Cokmus WinXP ve Diskleri Gormeyen Ubuntu Live CD

roadrunner_merlin
Merhabalar,Epeydir Windows XP kullaniyordum ama dun aksam kendileri sizlere omur. Simdi Ubuntu 7.04'un live cdsini taktim ve su anda onun uzerinden internete cikabiliyorum. Istedigim sey, 2 partition olan diskime ve usb external hdd'ime erisip gerekli yedeklemeleri yaptiktan sonra format atmak ama d
Merhabalar,

Epeydir Windows XP kullaniyordum ama dun aksam kendileri sizlere omur. Simdi Ubuntu 7.04'un live cdsini taktim ve su anda onun uzerinden internete cikabiliyorum. Istedigim sey, 2 partition olan diskime ve usb external hdd'ime erisip gerekli yedeklemeleri yaptiktan sonra format atmak ama disklere erisirken asagidaki hatalari aliyorum, nasil cozebiliriz?


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
External HDD'e erismeye calisirkenki gelen hata mesaji;
-------------------------------------------------
Unable to mount the selected volume. The volume is probably in a format that cannot be mounted.
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/sda1,

missing codepage or other error

in some cases useful info is found in syslog - try

dmesg | tail or so



error: could not execute pmount
------------------------------------------------------------
C'e erismeye calisirkenki gelen hata mesaji;
-------------------------------------------------
Unable to mount the selected volume.
error: device /dev/hdc5 is not removable

error: could not execute pmount

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0
roadrunner_merlin
(30.08.09)
7 versiyonunun ntfs desteği vardı diye hatırlıyorum ama yine de sorun oysa yazayım.
sol üstteki uygulamalar dan ekle kaldır'a girip
ntfs diye aratın,sanırım ntfs3g diye bir program çıkacak onu yükleyin.
sonra o programı açıp (uygulamalar - sistem di sanırım) bişileri(hatırlayamıyorum) tikleyin :)
sonra tekrar açmayı denediğinizde ya açılacaktır ya da başka bi hata verecektir.
başka bir hatada forcela açmanızı isteyecek bir komut verir size.
uçbirim/terminal açarak o komutu girerseniz bu sefer olur.
permission denied derse komutun başına "sudo" ekleyin.
0
natnan
(30.08.09)
@natnan
benimki 7.04, sanirim ntfs destegi 7.10'dan sonra gelmis.
Add/Remove dan arattim ama ntfs3g yok sadece ntfsprogs var o da yuklu.
0
🌸roadrunner_merlin
(30.08.09)
o zaman terminal'den karıştırmayı deneyin.Pek deneyiminiz yoksa önemli bir nokta : TAB düğmesi yazıları tamamlayıcıdır,yani moun yazıp bir kere TAB a basarsanız moun'la başlayan sadece mount varsa ona tamamlar,birden fazla seçenek varsa iki kere basın listeler seçenekleri.
biraz deneme yanılma ve TAB ile
mount -f -ntfs-3g /dev/sda1
mount -f -ntfs-3g /dev/hdc5
deneyin.
hatta benim ubuntumda mount.ntfs diye bir komut var "-ntfs-3g" argumanını kaldırıp onu da kullanabilirsiniz sanırım.
0
natnan
(30.08.09)
(1)

görev çubuğu yeri - pc'yi yeniden başlattığımda tekrar eski yerine dönüyor??

emrag
görev çubuğunu sola alıyorum ama bilgisayarı yeniden başlatınca tekrar alt tarafa yerleşmiş olarak geliyor. ayrıca eklediğim araç çubukları da kayboluyor her seferinde. nedir bunun çözümü?
görev çubuğunu sola alıyorum ama bilgisayarı yeniden başlatınca tekrar alt tarafa yerleşmiş olarak geliyor. ayrıca eklediğim araç çubukları da kayboluyor her seferinde. nedir bunun çözümü?
0
emrag
(30.08.09)
tmm buldum çözümü. belki başkalarının da işine yarar. şurada 30. konu: www.kellys-korner-xp.com
0
🌸emrag
(30.08.09)
(2)

websitelerinde yazı büyüklüğü

elif_countess
nette nereye girsem yazıları büyütmeden okuyamıyorum. bunun ayarını yapabileceğimiz bi yer yok mu? her yerde yazıları 1,5 katı gösterse, ben de her pencere açışta ctrl+ ile uğraşmasam?ama chrome'dan da vazgeçmesem?
nette nereye girsem yazıları büyütmeden okuyamıyorum. bunun ayarını yapabileceğimiz bi yer yok mu? her yerde yazıları 1,5 katı gösterse, ben de her pencere açışta ctrl+ ile uğraşmasam?
ama chrome'dan da vazgeçmesem?
0
elif_countess
(30.08.09)
opera'da seçenekler -> web sayfaları altında öntanımlı yakınlaştırma değerini ayarlayabilirsiniz
0
yuxel
(30.08.09)
Firefox'ta araçlar>seçenkler>içerik>yazı tipi
0
fayntenks
(30.08.09)
(3)

cpanelde domain silme

amarat
arkadaşalr bir firmadan reseller paketi aldım. kendi domainlerimin hepsini oradan host ediyorum. fakat şimdi bir domaini silmem gerekiyor.Bunu nasıl yaparım ?Cpanel kullanıyorum.belki lazım olur.cPanel 11.24.5-R38506 - WHM 11.24.2 - X 3.9CENTOS 5.2 i686 standard on ozen
arkadaşalr bir firmadan reseller paketi aldım. kendi domainlerimin hepsini oradan host ediyorum. fakat şimdi bir domaini silmem gerekiyor.

Bunu nasıl yaparım ?

Cpanel kullanıyorum.


belki lazım olur.

cPanel 11.24.5-R38506 - WHM 11.24.2 - X 3.9
CENTOS 5.2 i686 standard on ozen
0
amarat
(30.08.09)
terminate an account kismini kullanacaksiniz.
0
aredhelrim
(30.08.09)
reseller paketi aldıysanız whm vardır. aredhelrim'in de dediği gibi whm'deki terminate an account kısmından bir hesabı silebilirsiniz.
0
sanal uyku
(30.08.09)
teşekkürler, o kısımdan sildim.
0
🌸amarat
(01.09.09)
(3)

Durduk yerde artan internet hızı

xyz
Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim şimdi. Şimdi şöyle; 8mbit belasından geçen hafta 1mbit'e geçtim, gayet güzel 1 haftadır downloadlarımı yapıyordum, takriben yarım saat önce torrentten film indirirken gözüme takıldı 850kb/sn. Smile adsl online işlemlerde tarifem 1 mbit gözüküyot, modemin arayüzünden
Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim şimdi. Şimdi şöyle; 8mbit belasından geçen hafta 1mbit'e geçtim, gayet güzel 1 haftadır downloadlarımı yapıyordum, takriben yarım saat önce torrentten film indirirken gözüme takıldı 850kb/sn. Smile adsl online işlemlerde tarifem 1 mbit gözüküyot, modemin arayüzünden bakınca bağlantım 8mbit gözüküyor. Şimdi ne yapayım ben, arasam şimdi ben smile adsl'i niye bağlantı hızımı arttırdınız diye buna gönül razı olmaz, aramasam da şimdi ileride "ooo hacı sen aylarca 8mbit bağlantıyla sömürmüşsün gel bakayım, al şu faturaları" demeleri de söz konusu olabilir. Uzun lafın kısası arayıp hatalarını düzeltmelerini söylemek istemiyorum açıkcası, ama bu durum böyle devam ederse fatura olayında göte girebilir bi olay yaşama ihtimalim nedir?
0
xyz
(30.08.09)
devam et hoca bisi olmaz. tt'yi 8 ay 256kbit (oldugu donemlerde) yerine 1mbit 9 ay yemistim bisi olmamisti [:
0
that was just a dream
(30.08.09)
o onların hatası senı pek baglamaz.
0
bryan fury
(30.08.09)
smile adsli arasanız da şu anda tüm müşteri temsilcilerimiz diğer müşterilerimizle ilgileniyor şeklinde otomatik mesajla karşılacaksınız zaten.ben henüz konuşmayı başaramadım kimseyle ordan.
aramaya gerek yok bence de...
0
aynali
(30.08.09)
(8)

Wireless Nasıl Daha İyi Çeker?

emresimsek
Beyler benim pikatel airplas bir modemim var ve evimiz biraz büyük olduğundan diğer odalarda internete erişemiyorum acaba neler yapabilirim bu konuda bir bilgisi olan var mıdır ki ?
Beyler benim pikatel airplas bir modemim var ve evimiz biraz büyük olduğundan diğer odalarda internete erişemiyorum acaba neler yapabilirim bu konuda bir bilgisi olan var mıdır ki ?
0
emresimsek
(30.08.09)
wireless alanını genişletici aparatlar var diye biliyorum bi araştır istersen
0
asıl cap ou pas cap benim ama şifremi unuttum
(30.08.09)
alüminyum folyo ile etrafına çit sar . açık alan bırak ama her tarafını çevirme. sonra açık bıraktıgın alan internete girdigin odaların oldugu yere baksın. böyle daha iyi çekiyormuş diye yazıyorlar ama bence şehir efsanesi

nerde oturuyorsun şatoda mı?:D
0
alokozay
(30.08.09)
access point işini görebilir sanırım.. kapsama alanı güçlü olanlar var.. bu arada hp pavilion bilgisayarım ile ciddi mesafelerden sinyal alabiliyorum pekte sorun olmasa gerek ev içinde.. modeminde bişey olmasın?

herneyse ürünler için -> www.hepsiburada.com
0
synche
(30.08.09)
daha guclu sinyal dagitan antenler var onlara bakabilirsin
0
crucio
(30.08.09)
@Synche

Bende hp pavlion kullanıyorum hocam ya yaklaşık yüz metre ilerde ki bağlantıları görüyorum ama evdekini göremiyorum bencede sorun modemde ama nası bi sorun anlamadım..
0
🌸emresimsek
(30.08.09)
antenleri dik değil yan tut
0
buffy de vampir sayilir
(30.08.09)
Evde internete girdiğin noktaları belirle ve bu noktaların kullanım oranlarını da göz önüne alarak wireless için en uygun noktayı belirle. Yani uzun lafın kısası modemin yerini değiştir en ucuz alternatif...
0
selimse
(30.08.09)
bende de aynı problem vardı modemi evin tam ortasına alarak sorunu çözdüm. şimdi wc dahil her yerde aynı çekiyor. anteni de kontrol etmek lazım çekmesini istediğiniz yere yönlendirmek ugun olabilir bende 2 antenli vardı rahattı.
0
ozdek
(30.08.09)
(5)

torrent

coldnick
yeni bir torrent kullanıcısıyım.linkleri ekledim ama yükleme yapmıyor.ulaşılabilirlik te 0 yazıyor.eksik yaptığım bişey mi var?
yeni bir torrent kullanıcısıyım.linkleri ekledim ama yükleme yapmıyor.ulaşılabilirlik te 0 yazıyor.eksik yaptığım bişey mi var?
0
coldnick
(30.08.09)
programın alt kısmında yeşil bir tik varmı?
0
yohtur
(30.08.09)
torrent'e yeni başladıysan arayüzü ve neredeyse otomatik konfigrasyonu olduğu için bitcomet kullanmanı tavsiye ederim. eklediğin resimden kullandığın programın ne olduğunu anlayamadım. bitcomet'i bir dene onda yaşayabileceğin her sorunun çözümü hakkında yardımcı olurum.
0
maltepe sahilinde yuruyorum
(30.08.09)
utorrent iyidir.
0
yohtur
(30.08.09)
iyi de hiç seed yok gibi gözüküyo. kimse seed etmiyosa zaten kimseden indiremezsin. daha çok kaynağı olan torrentleri denesen
0
guguriguk
(30.08.09)
Bana sorarsan bir tracker sorunu yaşıyorsun. DNS ya da proxy kullanmıyorsan ve o torrentler pirate bay üzerinden paylaşılıyorsa bunun olması normal. Çözüm için (bkz: opendns)

Diğer bir seçenek ise eklediğin torrentlerin ölü olması olabilir.
0
gyroscope
(30.08.09)
(2)

facebook tepsin evet lakin..

uykusuz
evet evet tamam biliyorum haklısınız; mail adresim profilimde görünmüyor, ben öle ayarladım.. lakin mail adresimi bilen ama facebook a eklemediğim dahası eklemek istemediğim kişiler, gelip beni facebookta buluyorlar.. -mail adresim adıma değil ama efsane, bin yıldır onu kullanıyorum-facebookta geçer
evet evet tamam biliyorum haklısınız;
mail adresim profilimde görünmüyor, ben öle ayarladım.. lakin mail adresimi bilen ama facebook a eklemediğim dahası eklemek istemediğim kişiler, gelip beni facebookta buluyorlar..

-mail adresim adıma değil ama efsane, bin yıldır onu kullanıyorum-

facebookta geçerli mail adresini değiştirmekten öte,

mail adresimi facebookta aratılınca sonuc vermez hale nasıl getirebilirim? cart diye adım soyadım cıkıyor çünkü.

biraz kulağı ters gösterme gibi oldu ama :)
0
uykusuz
(30.08.09)
Zaten arayanlar profilinizden görmüyordur, görünmese de kaydettiğiniz e-mail ile bulunuyordur. Yeni ve bambaşka bir e-mail alıp facebook'ta yeni bir hesap açsanız olur mu, diye düşündüm sadece.
0
uyuklayankedi
(30.08.09)
facebook mail adresinizi degistirmeniz lazim, soyle birsey oneririm:
-yeni bir mail alin, bunu facebook'a kayit ettirin. (gizli olanindan)
-yeni mail'e login olup gelen butun mailleri eskisine forward ettirin.(gmail'de var mesela)
-boylece eski mailinizden yeni mailinize gelen mailleri gorebilirsiniz ve facebook login seyinizi de kimseler bilmez, bulmaz.
0
cench
(30.08.09)
(7)

Yeni telefona numaraları taşımak

yellow brick road
babama yeni telefon aldık. maşallah 700 küsür kayıtlı numara varmış. bu yüzden numaraları sim karta taşıyıp direk yeni telefona geçemiyoruz çünkü sim kart sadece 259 numara alıyor. bikaç posta kaydedeyim diyorum ama numaraları simkarttan silmek için güvenlik kodu istiyor. ne olduğunu bilmiyoruz. şim
babama yeni telefon aldık. maşallah 700 küsür kayıtlı numara varmış. bu yüzden numaraları sim karta taşıyıp direk yeni telefona geçemiyoruz çünkü sim kart sadece 259 numara alıyor.

bikaç posta kaydedeyim diyorum ama numaraları simkarttan silmek için güvenlik kodu istiyor. ne olduğunu bilmiyoruz.

şimdi biz bu 700 numarayı nasıl yeni telefona aktarırız?
0
yellow brick road
(29.08.09)
güvenlik kodunu kırdırmayı deneyebilirsiniz. telefoncular kırıyor bildiğim kadarıyla.
0
lord of the cucumbers
(29.08.09)
güvenlik kodu 1234 yada 5 haneliyse 12345 dir büyük ihtimal hiç değiştirilmediyse.
0
offday
(29.08.09)
telefonlarda bluetooth varsa bütün rehber gönderilebiliyor. ben bilgisayarıma göndermiştim de ordan biliyorum.

güvenlik kodu niye gerekiyor bu arada, anlamadım ben? telefon ne marka?
0
supergirl
(29.08.09)
telefon nokia ise
*#06# tuşlayıp imei numarasını aşağıdaki adrese yazarsan güvenlik numaranı öğrenebilirsin.
nfader.z-host.ru
0
bugax
(29.08.09)
@supergirl ya işte sığmıyo sim karta diye sığdığı kadarını alıp telefona kopyalayıp sonra simdekileri silip kalanları taşımak istedim. simden numaraları silmek için güvenlik kodu istedi ama vazgeçtim zaten. çünkü isimleri eksik eksik alıyo bu sefer babam kim olduklarını tanıyamıyo :D

şu bluetooth yolunu denicem ya da yarın turkcelle falan bi sormayı düşünüyorum.

telefon da nokia 6230 sanırım.
0
🌸yellow brick road
(30.08.09)
benim şuanki telefonumda "send all contacts via bluetooth" diye bir şey var. tek tek zaten uğraşılmaz. isimler gene birkaç karakter bozuluyor ama olsun. outlook'ta kayıtlı hepsi hatta. telefonum filan kaybolsa yeni telefonuma ordan aktarıcam. isimler de tanınmıycak kadar değişmiyor.

vazgeçmişsiniz ama gene de güvenlik kodunu kendi kendinize 12345 yapma yolunu göstereyim. sırayla şunları gireceksiniz. ben de anneminkine yapmıştım. büyük ihtimalle onda da olacaktır. (p, w filan +'ya uzun basınca oluşuyor.)

#pw+787660401567057+1#
#pw+237165155522452+2#
#pw+192374112054367+3#
#pw+457217771543105+4#
#pw+817111335502003+5#
#pw+217925734530610+6#
#pw+884271404233661+7#
0
supergirl
(30.08.09)
yine de bi kenara not aldım.. ama yeni olan telefonun güvenlik kodunu kendim belirlediğim için ona gerek kalmadı. simkarttan silmek isteyince öbür telefondan halloluyo. teşekkür ederim...
0
🌸yellow brick road
(30.08.09)
(1)

Crt monitör?

offday
6 yıllık philips monitörüm çalışmamaya başladı.durum şöyle ilk başlarda şimdi sürekli yaptığı gibi fosforlu gibi mor yeşil renklere bürünüyordu ekran bi 10 dakika çalıştıktan sonra.şimdi hiç açılmıyor.daha doğrusu görüntü sürekli fosforlu mor yeşil tonlar daha çok üstlere doğru altlar tamamen siyah
6 yıllık philips monitörüm çalışmamaya başladı.durum şöyle ilk başlarda şimdi sürekli yaptığı gibi fosforlu gibi mor yeşil renklere bürünüyordu ekran bi 10 dakika çalıştıktan sonra.şimdi hiç açılmıyor.daha doğrusu görüntü sürekli fosforlu mor yeşil tonlar daha çok üstlere doğru altlar tamamen siyah görüntü falanda yok yani görüntüden bağımsız lekeler var ekranda.15 gün önce falan başlamıştı böyle yapmaya yandan vurdukça düzeliyordu.napayım bilemedim atayım mı ben bunu yoksa florasanı falan değiştirilirmi acep?

Buna paralel Ankara'da elektronik atık toplayan bir yer var mı?Yoksa direk çöp mü?

Teşekkürler.
0
offday
(29.08.09)
direkt cop, yuzu astarini gecer obur turlu.
0
entrapmen
(29.08.09)
(11)

virüs programı ne indireyim ..?

swashbuckley
bildiğiniz en güvenilir, en iyi virüs programı hangisi ..? avast yüklüydü hiç memnun değildim. yeni bir virüs programı arıyorum.
bildiğiniz en güvenilir, en iyi virüs programı hangisi ..? avast yüklüydü hiç memnun değildim. yeni bir virüs programı arıyorum.
0
swashbuckley
(29.08.09)
avira antivir
0
sanal uyku
(29.08.09)
nod32yi severim ama paralı kendisi.
0
argent dawn
(29.08.09)
(bkz: nod32)
0
roadrunner_merlin
(29.08.09)
benim de oyum nod32ye.
0
cnonefb
(29.08.09)
(git: 72311)
(git: 85234)
(git: 92419)
(git: 68382)
(git: 58868)
(git: 58397)
(git: 50691)
(git: 42185)
(git: 18539)

daha da var hepsini yazamadim, en cok sorulan sorulara girer sanirim bu...
0
ermanen
(29.08.09)
Nod32
0
xyz
(29.08.09)
nod32 sürekli işlemcinin %8-10 luk bi kısmını yiyodu ben en son kullandığımda. ekrn.exe miydi neydi abidik gubidik bi exe si var, anasını ağlatyo işlemcinin. en kralı ve bugne kadar hiç sorun çkarmamışı zone alarm with antivirus tür. tavsiye ederim hem firewall u hem antivirus ü bir arada.
avira winamp i açarken bile virüs olabilir diye uyarı veren mal bi program. her ne kadar ödüllü mödüllü diye gazlasalar da ben kendi kullandığımı bilirim.
0
rentts1
(29.08.09)
!!yeni hali!!(2009-2010) ile norton kullan diyorum.. işlemci/ram tüketmiyor.. symantec bu sefer işi başardı.. kalitesini zaten tartışmaya gerek yok.. "virüs veritabanı vücudumdaki değerlerden daha hızlı güncelleniyor.." diye tarihi birde cümle kurayım..
0
synche
(29.08.09)
virüs programıyla uğraşmayın bence , belli belirsiz sitelerde dolaşmayın yeter , yoksa nerden gelcek ki virüs ? sorunuza cevap olmasa da aklınızda bulunsun , virüs programının hiç bi yararını göremedim şu zamana kadar , sadece sisteme yük ! kolay gelsin ^^
0
busuta
(29.08.09)
nod 32 ama 2.7 versiyonunu kur daha az problem yaşarsın yenisinde ağ ayarlarında problem yaşamıştım ben. Eski sürümü indirsen bile update yapabiliyorsun güncel olarak.
0
buffy de vampir sayilir
(29.08.09)
(bkz: bitdefender)
0
concon denetci
(30.08.09)
(2)

acilmakta direnen acildiginda resetlenen bilgisayar - 2 -

entrapmen
surada sorunu anlatmistim (git: 92690)bugun baska bir bilgisayardaki guc kaynagini sokup taktim. bu defa hic acilmadi. sonra islemciyi soktum ve yerine elimdeki diger bir islemciyi taktim. (bu haldeyken yalnizca cdrom surucu, ram ve ekran karti takiliydi). acildi, linux live cd boot ekrani geldi, ca
surada sorunu anlatmistim (git: 92690)

bugun baska bir bilgisayardaki guc kaynagini sokup taktim. bu defa hic acilmadi. sonra islemciyi soktum ve yerine elimdeki diger bir islemciyi taktim. (bu haldeyken yalnizca cdrom surucu, ram ve ekran karti takiliydi). acildi, linux live cd boot ekrani geldi, calistir dedim tam yuklenirken yine reset atti.

sonra dedim herhalde cd de bir sorun var, cdrom surucuyu sokup hdd yi taktim hdd'den garip tikirtilar geldi (onceden hic sorun yoktu) ve acilmadi. acilista sanki anakart pilini cikartmisim gibi cmos fail verdi, overclock yapmissin dedi. default ayarlara dondum ve tekrar resetledim. yaklasik 10 defa reset atmama ragmen ekrana goruntu gelmedi (sozde calisiyor ama ne hdd okuyor ne de baska bir sey).

sonra ekran kartinden suphelenip ekran kartini sokup hali hazirda calisan baska bir ekran karti taktim. once acildi sonra reset yedi tekrardan. ekran kartimi geri taktim goruntu geldi ama yine reset atti.

islemciyi, ramleri (tek tek denedim ve baska bir pcde memtest e tabii tuttum sorun yok), ekran kartini ve guc kaynagini degistirip denedim.

anakart gitmisten ote bir sey olabilir mi? lanet olasi anakart 462 pinlerden ve sifiri zaten yok ikinci ise boktan kartlar olmalarina ragmen acaip pahali (40 liradan asagi yok)

parcalayip satayim bu lanet bilgisayari ben simdi?

3 islemcim var;
amd athlon 2000, 2500, 3200
palit 7600 gs sonic agp 8x ekran karti
2 x 1gb kingston 400mhz ddr ram
80 gb samsung, 40 gb samsung ide
asus ide dvdrw

delirtti yavsak bilgisayar.
0
entrapmen
(29.08.09)
babuş, işlemci fanıyla işlemcinin sevişiyor durumda olduğundan emin ol. termal macun ölmüşse, veya fanla işlemci arasında temas problemi varsa, düğmesine bastığın anda aşırı ısı yiyor ve açılmıyor. ve evet açılsa bile windows gelmiyor. (gelmiyor ulan ikilemeyin sakın)
0
bore
(29.08.09)
termal macundan olusabilecek bir durum yok maalesef. ben en iyisi yenileyeyim bu aleti hazir firsat cikmisken.
hayir isin gicigi hdd yamuldu ve icinde onemli seyler vardi. bakalim ona da bir care bulmaya calisacagim (tanidiginiz varsa bir mesaj atsaniz hani?)
0
🌸entrapmen
(29.08.09)
(2)

monitor gitti gene benim! wow oynamaliyim

astaroth
onceden halletmi$tik ama olmadi artik bu sefer. pazartesi tamire birakicam ama bu iki gun icerisinde malesef wow'dan uzak kaliyorum. $imdi elimde eski bir ibm var max. cozunurlugu 800x600 ve ben bununla oyuna girdigimde siyah bir ekran ve anlamsiz cizgiler goruyorum. nette gezinirken bir sorun yok s
onceden halletmi$tik ama olmadi artik bu sefer. pazartesi tamire birakicam ama bu iki gun icerisinde malesef wow'dan uzak kaliyorum. $imdi elimde eski bir ibm var max. cozunurlugu 800x600 ve ben bununla oyuna girdigimde siyah bir ekran ve anlamsiz cizgiler goruyorum. nette gezinirken bir sorun yok sadece biraz scrollbar manyagi oldum. neyse efendim, forumlarda ara$tirdim conf.wtf'ye gxresolution satiri ekle olur demi$ler fakat cozmedi benim olayi bu. ayni $ekilde aciliyor ve oyundan ciktigimda ekledigim satir kayboluyor. n'apiyim n'ediyim de hallediyim ben bunu? bir el atin hadi bakiyim ^^
0
astaroth
(29.08.09)
conf.wtfyi readonly yapmayı dene?
0
argent dawn
(29.08.09)
oha nasil aklima gelmedi bu ya \: ehe sagol argent valla oldu boyle. sokaga cikmama gerek kalmadi xD
0
🌸astaroth
(29.08.09)
(2)

psp cfw bitti mi?

başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
yüzlerce muhteşem yeni oyun çıktı ama yeni fw yok. dark alex siteyi kapatmış bıraktı flan diyorlar. psp bitti mi, son durum nedir bilen var mı?
yüzlerce muhteşem yeni oyun çıktı ama yeni fw yok. dark alex siteyi kapatmış bıraktı flan diyorlar. psp bitti mi, son durum nedir bilen var mı?
0
başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(29.08.09)
en son cikan oyunlar dark alexin 5.00'i ile gayet calisiyor. onun haricinde baska bir grup ben en son baktigimda 5.50 icin cfw yapmisti "gen a" filan diye bir sey.
0
nuitari
(30.08.09)
nuitari, ne yazık ki soulcalibur çalışmıyor. en son çıkan o ve o çalışmadığına göre ekim'de çıkacak littlebigplanet gran turismo falan da çalışmaz.
0
🌸başımıellerimin arasınaalıpdüşündüm
(30.08.09)
(3)

Kendi Kendine Takılan, Sahibini Sallamayan External HDD Sorunsalı

roadrunner_merlin
Merhabalar,1-2 hafta önce aldığım 1TB'lık Seagate external hdd'im belirli bir aralıkta kullanmadığımda kendi kendini durduruyor. Daha sonra erişmeye çalıştığımda ise civuuuu diye seslenip uyanıyor kerata. Şimdi ben istiyorum ki bu manyak devamlı hazır olda beklesin, hiç öyle kendini durdurmasın, nas
Merhabalar,

1-2 hafta önce aldığım 1TB'lık Seagate external hdd'im belirli bir aralıkta kullanmadığımda kendi kendini durduruyor. Daha sonra erişmeye çalıştığımda ise civuuuu diye seslenip uyanıyor kerata.

Şimdi ben istiyorum ki bu manyak devamlı hazır olda beklesin, hiç öyle kendini durdurmasın, nasıl yaparız bu işi?


p.s. WinXP SP3 ENG kullanıyorum ve Power Options seçeneğinde stand by hard disks seçeneği never olarak seçili.


Fenk you!
-----------------------------------------------------------------
edit:
@bryan fury
onu da denemiştim, yine değişmedi durum.
@AlicanC
ekstra program yüklemeden nasıl hallederiz?
-----------------------------------------------------------------
0
roadrunner_merlin
(29.08.09)
hdd ye sag tıklayıp properties den en iyi performansa gore diye secmen lazım. oyle bi secenek olacak.
0
bryan fury
(29.08.09)
Bende de Seagate FreeAgent bir external HDD var. İçinde "InstallSeagateManager.exe" diye gizli bir dosya var. Ordan yüklenen program ile HDD'nin uyuma-kalkma olayları ayarlanabiliyor...
0
AlicanC
(29.08.09)
benim eski seagate'de öyle, bence çok güzel bir özellik. birincisi güç tasarrufu, ikincisi hdd'nin ömrünü uzatıyor kafadan. bir ay sonra filan alışırsın, bence kapatma derim...
sanırım dördüncü senesine yaklaşıyor benimki, ondan iki yıl sonra aldığım western digital pörtledi bile...
0
redlinetheturk
(29.08.09)
(1)

Google adwords indirim kuponu kullanma?

alkolik imam
Selamlar aziz duyurucular;Elimde Google adwords tarafından gönderilmiş 100 lira değerinde kupon var. Nası kullanacağımı bi türlü bulamadım yav. Son geçerlilik tarihide 31'inde bitiyor. Bi yardımcı ol be sözlük.
Selamlar aziz duyurucular;

Elimde Google adwords tarafından gönderilmiş 100 lira değerinde kupon var. Nası kullanacağımı bi türlü bulamadım yav. Son geçerlilik tarihide 31'inde bitiyor. Bi yardımcı ol be sözlük.
0
alkolik imam
(29.08.09)
öncelikle yeni bir google hesabı açmanız gerekiyor, ardından;

Açmış olduğunuz yeni adwords hesabınıza giriş yapınız.
Ardından Üst taraftaki Hesabım Menüsüne tıklayınız
Altaki menüden ” Faturalandırma Tercihleri ” bölümüne tıklayınız ve
açılan sayfada En altta
Promosyon Kodları - isteğe bağlı
Bizden herhangi bir promosyon kodlu kupon elinize ulaştı mı? Eğer ulaştı ise, lütfen kupon kodunu buraya giriniz. Şeklinde Absürt bir türkçe ile çevirisi yapılan bölüme
Kodu geri al: xxxx.xxxx.xxxx
Kısmına 12 haneli adwords kuponunuzu yazınız ve geri al butonuna tıklayınız ve kuponun miktarı kadar bonus para Aktif adwords Hesabınıza yansımış hale gelir.

Promosyon hizmetini suistimal edenler çıktığı için google kredi kartı bilgilerinizide girmenizi istiyor. Kartınızı aktifleştirmek için 1.2YTL para çekiyor.
Bir hesaba birden çok kere kupon girişi yaparsanız 14 gün içinde parayı kredi kartınızdan çekebilir Dikkatli olun.
(copy paste :))
0
essek kadar adam
(29.08.09)
(4)

En İyi Harici Harddisk Kutusu...

guzelmarmara
Başlık çok acayip farkındayım. Ama bugün üçüncü harddisk kablosu da bozulunca isyana geldim. Daha önce bir adet Microbox 3.5" harici harddisk kutusu (enclosure diyorlar) vardı, bozuldu. IDE harddiskleri harici kullanabilmek için harici IDE kablo aldım, bozuldu. Aynısının hem IDE hem SATA olanından a
Başlık çok acayip farkındayım. Ama bugün üçüncü harddisk kablosu da bozulunca isyana geldim. Daha önce bir adet Microbox 3.5" harici harddisk kutusu (enclosure diyorlar) vardı, bozuldu. IDE harddiskleri harici kullanabilmek için harici IDE kablo aldım, bozuldu. Aynısının hem IDE hem SATA olanından aldım, o da bugün bozuldu.

Yıllardır 3 farklı harddiskimi masanın üstünde, su dolu bardakların yanında gören herkes "o hdd ler bir gün bozulacak" dedi ama hddler bozulmadı, olan kablolara oldu nedense.

Kalitesinden emin olduğunuz, evladiyelik, malzemesi dayanıklı, harici harddisk kutu ya da kablosu var mıdır? "Şunu aldım 3 senedir kullanıyorum" dediğiniz.
0
guzelmarmara
(29.08.09)
hiç kullanmadım ama akasa bu işte iyi diyorlar.
0
rurouni
(29.08.09)
Kesinlikle ICYBOX adlı ürünü önerebilirim. SATA ve eSATA bağlantısına sahip bir üründür. Hepsiburada.com adresinden bulabilirsiniz.

www.hepsiburada.com
0
burka
(29.08.09)
@jugador, aldığım 3 kutu ve kabloda da başıma gelen bu aslında. Sürekli güç kabloları temassızlık yapmaya başlıyorlar. Sadece güç kablosu bulabilsem çok güzel olurdu aslında.
0
🌸guzelmarmara
(29.08.09)
www.hepsiburada.com

çok memnunum,2 senedir kullanıyorum,hddyi tak çıkar,bağlantılar hemen oluyor,çok dayanıklı ve serin tutuyor harddiskleri.
0
ceo07
(29.08.09)
(2)

airties rt-104 ve tnet kullanıcı adı

soujiro
sevgili duyurucular,airties rt-104 modemimi bilgisayara kuruyorum. alet güzel bir şekilde tanınıyor yükleniyor. daha sonra 192.168.2.1 sitesine girip adsl ayarlarını yapıyorum. ttnet kullanıcı adımı ve şifremi doğru bir şekidle yazıyorum(doğru olduğuna eminim çünkü başka bir modem takıp çalıştırabil
sevgili duyurucular,

airties rt-104 modemimi bilgisayara kuruyorum. alet güzel bir şekilde tanınıyor yükleniyor. daha sonra 192.168.2.1 sitesine girip adsl ayarlarını yapıyorum. ttnet kullanıcı adımı ve şifremi doğru bir şekidle yazıyorum(doğru olduğuna eminim çünkü başka bir modem takıp çalıştırabildim). ama başka bir siteye girmeye çalıştığımda "kullanıcı adı ve/veya şifre hatası diyip beni ortalarda bırakıyor. problem nedir? ne olabilir?

(dediğim gibi başka bir modem takınca internete çok rahat gireibliyorum. yani bağlantıda bir sorun yok. ayrıca kullancıı adımın doğru olduğundanda %100 eminim
0
soujiro
(29.08.09)
bir de kullanıcı adından sonra @ttnet yazmayı deneyebilirsiniz.
0
cagkan
(29.08.09)
ttnet aboneliğinin telefon hattınla aynı olması lazım. tam açıklayamadım ama
diyelim ki gittin bi telefon hattı aldın bunun yanında adsl aboneliğide yaptırdın aynı telefon için. sonra gittin farklı bir telefon hattını modeme bağladın. senin aldığın ttnet kullanıcı adını ve şifreni girdin. bu durumda şifre yanlış hatasıyla karşılaşırsın.

yine açıklayamadım anlayış göster bu saatte ancak bu kadar
0
Ayiyogi
(30.08.09)
(1)

iPhone'da mail aktarımı yapmak istiyorum ama nasıl

işteböyle
Biliyorum tam ifade edemedim başlıkta ne demek istediğimi. Şöyle ki, gmail hesabımı kaydettim telefona. Bir de okulun verdiği mail adresim var. İstiyorum ki, ben bir de okul adresini kontrol etmekle uğraşmayayım. Oraya mail geldiğinde gmailime mail gelmiş gibi beni uyarsın ve hatta gmail üzerinden o
Biliyorum tam ifade edemedim başlıkta ne demek istediğimi. Şöyle ki, gmail hesabımı kaydettim telefona. Bir de okulun verdiği mail adresim var. İstiyorum ki, ben bir de okul adresini kontrol etmekle uğraşmayayım. Oraya mail geldiğinde gmailime mail gelmiş gibi beni uyarsın ve hatta gmail üzerinden okul adresime gelen maili okuyabileyim. Ha cevap vermem gerekiyorsa gider açarım okul mailimi de, o ayrı.

Bu işlem bilgisayarda yapılabiliyor, nasılını bilmesem de. Ben İphone'da yapmak istiyorum. Mümkün müdür, mümkünse nasıl yapabilirim?

İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
0
işteböyle
(29.08.09)
Gmail
Settings
Accounts and Import

Bu sekmede, Send mail as ve Check mail using POP3 bölümlerinden 5 taneye kadar başka mail hesabını Gmail'in kontrol etmesini sağlayabiliyorsun. Mesela ben hotmail ve iş mail adresimi ekledim. Bu sayede hotmail ve iş mailine gelen mailler direkt gmail kutuma düşüyor ve mail gönderirken de şu adresten gönder deyip istediğim adresten gönderim yapmış oluyorum. (Tabii mailde send by gmail yazıyor, o ayrı)

Bu şekilde maillerini eklersen, iphone'a da diğer hesaplarındaki mailler düşecektir. (Yenileri sadece tabii, eskileri alamıyoruz henüz)

Bunun yanı sıra Filters sekmesinden de, mail kuralları oluşturursan işin daha kolaylaşacaktır. Yani x@hotmail adresine gönderilen maili HOTMAIL veya [email protected] veya senin belirleyeceğin bir labela atar. Böylelikle iphone'da da oluşturduğun Label gözükecektir.

Bu sistemde tek olmayan kısım, iphone dan mail gönderirken send as this mail address yapamıyoruz. Hep gmail hesabınla gönderebiliyorsun.

Kolay gelsin.
0
sheba and the albino girls
(29.08.09)
(1)

windows servisleri

korpse
bu windowsun servislerini hızıl organize edebileceğimiz bir program varmı acaba? yani bir sürü programımız var ama hepsinin herzaman kullanmıyoruz. ama servisleri açıyorlar bi çuval. bunları gruplayıp istediğim zaman açıp kapayabileceğim bi program icad edildimiki acaba?
bu windowsun servislerini hızıl organize edebileceğimiz bir program varmı acaba? yani bir sürü programımız var ama hepsinin herzaman kullanmıyoruz. ama servisleri açıyorlar bi çuval. bunları gruplayıp istediğim zaman açıp kapayabileceğim bi program icad edildimiki acaba?
0
korpse
(29.08.09)
(3)

ne demek lan insafişınt memori

kibritsuyu
1998-1999 yıllarında 32 mb ram'i olan pentium 200 mmx'imin canavar gibi çalıştırdığı fifa 98'i, 1 gb ram'i olan pentium4 - 3 ghz işlemcili bilgisayarım niye "insufficient memory" diyerek çalıştırmıyor acaba?üstelik de ilk kurduğumda birkaç gün çalıştırdı gayet güzel. şimdi diyom çalıştır, yok diyo m
1998-1999 yıllarında 32 mb ram'i olan pentium 200 mmx'imin canavar gibi çalıştırdığı fifa 98'i, 1 gb ram'i olan pentium4 - 3 ghz işlemcili bilgisayarım niye "insufficient memory" diyerek çalıştırmıyor acaba?

üstelik de ilk kurduğumda birkaç gün çalıştırdı gayet güzel. şimdi diyom çalıştır, yok diyo memori yetmez abi.

aha şu yandaki hata işte.
0
kibritsuyu
(29.08.09)
DOS oyunları bu hatayı verebiliyor, önüne geçmek için DOS emülatörleri kullanmak lazım.

(bkz: dosbox)
0
crown
(29.08.09)
oyunun exe ikonuna sağ tıklayıp uyumluluğu windows 98'e getir. olmazsa 95 falan dene olur.
0
uckac
(29.08.09)
olmuyorr olmuyorrr. dos oyunu olmadığından dosbox olmadı. uyumluluklrı denedim, bi ara olur gibi oldu, ağır çekim açıldı falan, sonra denedim yine aynı. ağır çekim gibisini bile açmadı. insafişınt memori diyio koyuyor. ühühüüüü. yenileri çalıştırmaz, eskileri çalıştırmaz ne biçim bilgisayar lan bu.
0
🌸kibritsuyu
(03.09.09)
(2)

acilirken kapanan/acildiktan rastgele sureler sonra kapanan bilgisayar

entrapmen
bugun evde olmadigim bir zaman zarfinda gunlerdir, haftalardir, aylardir hicbir sey olmadan acik duran bilgisayarim kapanip acilmis. buraya kadar bir sorun yok. yalniz sorun su ki ben basina oturduktan bir muddet sonra yine kapandi acildi.ben evde yokken dvd yaziyordu, herhalde o sirada bir seyler o
bugun evde olmadigim bir zaman zarfinda gunlerdir, haftalardir, aylardir hicbir sey olmadan acik duran bilgisayarim kapanip acilmis. buraya kadar bir sorun yok. yalniz sorun su ki ben basina oturduktan bir muddet sonra yine kapandi acildi.
ben evde yokken dvd yaziyordu, herhalde o sirada bir seyler oldu diyerek dvd surucuyu soktum (bozulmus olmasi olasiligindan) ve tekrar actim. iyi giderken birkac saat sonra tekrar resetledi kendini (herhangi bir mavi ekran falan vermiyor, direkt reset atiyor ve windows anormal kapatilmis gibi de davranmiyor -hani cikartir ya olagan sekilde baslasin vs vs-)

simdiye kadar suphelendiklerim ve yaptiklarim sunlar;
- harici diskte bir sorun olabilir diye dusunup onu soktum, yine bir sure sonra resetledi
- ramlerde problem olabilir diyerek memtestte kontrol ettim, sorun cikmadi
- isletim sisteminde sorun olabilir diyerek live cd ile calistirmaya calistim. o anda artik zivanadan cikti. kernel yuklenirken reset atti ve arka arkaya 5-10 defa daha resetledigi halde bir turlu acilmadi.
bir sure kapatip bekledim ve tekrar calistirdim. bu defa reset atmadi ve boot seceneklerinden guvenli kipte calistir dedim ama hemen arkasindan tekrar reset atti.

islemci veya anakarttan birisi gitti ama sizce hangisinin yamulmus olma olasiligi daha fazla?

not: ben evde yokken elektrik mi gidip geldi yoksa dvd yazarken baska bir sorun mu cikti bilemiyorum, her sey olmus olabilir.

edit: belirtmeyi unutmusum, sicaklik degerlerinde hicbir sorun gozukmuyor. herbiri eskiden oldugu gibi duruyor.
0
entrapmen
(29.08.09)
guc kaynagin gitmis. genelde ondan olur bu.
0
kurukafa
(29.08.09)
güç kaynağını kasanın üstünden bi tut. çok ısınıyorsa gitmiştir. veya fanını kontrol et dönmüyor olabilir.
0
Ayiyogi
(29.08.09)
(4)

flash player

cy7
Selamlar, bir siteden Flash player ile görüntülediğim bir yazıyı nasıl bilgisayarıma indirebilirim?
Selamlar, bir siteden Flash player ile görüntülediğim bir yazıyı nasıl bilgisayarıma indirebilirim?
0
cy7
(29.08.09)
indiremezsin diye direk dalmak istemiyorum ama, indiremezsin.
0
desdinova
(29.08.09)
orbit.
0
bryan fury
(29.08.09)
downloadhelper var firefox eklentisi.
0
akustik cinayet
(29.08.09)
internet download manager sitelerdeki videolari yakalayabiliyor
0
crucio
(29.08.09)
(6)

laptop sehpası-nedir, ne değildir

mea maxima culpa
sevgili arkadaşlar laptop için böyle soğutmalı filan bişi almak istiyorum. cahillik işte yeni öğrendim böyle bişilerin varlığını. önerdiğiniz bir ürün olabilir mi? ve/veya bunlardan alırken nelere dikkat etmek lazımdır.
sevgili arkadaşlar laptop için böyle soğutmalı filan bişi almak istiyorum. cahillik işte yeni öğrendim böyle bişilerin varlığını.

önerdiğiniz bir ürün olabilir mi? ve/veya bunlardan alırken nelere dikkat etmek lazımdır.
0
mea maxima culpa
(29.08.09)
zalman, coolermaster veya thermaltake denenebilinir. bir de comfydesk diye birşey var hoş gözüküyor ama çok pahalı yaw
0
argent dawn
(29.08.09)
işyerinde bi eleman bundan almıştı, bi hafta anlata anlata bitiremedi ne kadar rahat ettiğini.
www.comfydesk.com.tr
0
ravioli
(29.08.09)
bir yazar arkadaş da almıştı comfydesk. ben önermiştim hatta. çok şekil duruyor evet. zaten o da baştan çok memnun kalmış, sonradan pişman olmuş. entrysi bile var. soğutması da yok ayrıca.

edit:argent drawn'ın uyarısıyla; soğutmalı modeli de varmış.
0
supergirl
(29.08.09)
Şımarık tepsisi kullanıyorum valla ben çok memnunum heryerde iş görüyor :)
0
emresimsek
(29.08.09)
çok teşekkürler. bu comfydesk fena değil galiba. teknomarket gibi yerlerde bakınıcam ama sanırım comfydesk alırım.

bi de şımarık tepsisi ne kuzum? bi espiri de ben mi bilmiyorum :)
0
🌸mea maxima culpa
(29.08.09)
Böyle hani yatağa kahvaltı hazırlayan aşık çiftlerimizin kullandığı tepsi gibi ama tahtadan yapılmış ayakları olan bi nevi masa ama adına şımarık tepsisi diyorlar :)
0
emresimsek
(31.08.09)
(1)

live messenger niçin no-ip linklerini göndermez?

zx
Diyelim ki no-ip.com (bkz: no ip) adresinden kendi bilgisayarıma http://blablabla.redirectme.net/ şeklinde bir dinamik alan adı aldım, kendi bilgisayarımdaki web sunucu üzerinde arkadaşlarımla paylaşmak için screenshot, pdf vs. dosyalar yayınlıyorum.Gel görelim ki, bu dosyaların linklerini Windows L
Diyelim ki no-ip.com (bkz: no ip) adresinden kendi bilgisayarıma blablabla.redirectme.net şeklinde bir dinamik alan adı aldım, kendi bilgisayarımdaki web sunucu üzerinde arkadaşlarımla paylaşmak için screenshot, pdf vs. dosyalar yayınlıyorum.

Gel görelim ki, bu dosyaların linklerini Windows Live Messenger ve benzeri programların hiçbiri (KMess, Kopete, Pidgin...) aracılığıyla gönderemiyorum. WLM kısaca "mesaj iletilemedi" gibi birşeyler zırvalarken öteki programlar mesajın iletilemediği ve karşı tarafın sohbeti sonlandırdığı gibi mesajlar bile görüntülüyor.

Aklıma gelen ilk düşünce, msn'de rahip kelimesinin iletilememesi olayı oldu. Eğer durum bunun bir benzeriyse yapabileceğim birşey var mıdır sizce?
0
zx
(29.08.09)
redirect siteleri falza smap ve virus yaymalarindan dolayi bir cok firma tarafindan kara liteye aliniyor, sizinki de bundan olabilir.
0
compumaster
(29.08.09)
(1)

Facebook'da etiketlendiğimiz resimlerin profilde gözüküp gözükmemesine karar verebiliyor muyuz?

o s c a r
Yardımsever ekşi duyuru ahalisi,Mutlaka biri sormuştur bunu dedim, üşenmedim aradım lakin bulamadım. Ya gerçekten sorulmamış, ya da ben doğru kelimelerle aratamadım.Sorumu biraz açayım. Misal dönem dönem birileri benim fotoğraflarımı etiketliyor ve o fotoğraflar profilimde resimler kısmında gözüküyo
Yardımsever ekşi duyuru ahalisi,

Mutlaka biri sormuştur bunu dedim, üşenmedim aradım lakin bulamadım. Ya gerçekten sorulmamış, ya da ben doğru kelimelerle aratamadım.

Sorumu biraz açayım. Misal dönem dönem birileri benim fotoğraflarımı etiketliyor ve o fotoğraflar profilimde resimler kısmında gözüküyor haliyle. Eskiden profilimde görünmesini istemediğim fotoğraflardan etiketi kaldırıyordum fakat birkaç defa gereksiz diyalog yaşadım.

Şimdi istiyorum ki, insanlar istedikleri gibi beni etiketlesinler, ben de hiçbirini silmeyeyim. Lakin istediklerimi sadece benim görebileceğim konuma getirebileyim, ellemediklerim fotoğraflarıma bakan herkese açık olsun.

Bunu yapmanın bir yolu var mı?

Şimdiden teşekkürler.
0
o s c a r
(29.08.09)
settings -> privacy settings -> profile -> photos tagged of you -> customize'i secip istedigin gibi sekillendirmek mumkun.
0
sourlemonade
(29.08.09)
(2)

C Sorusu

uzun sure dusundum en uygun bunu buldum
Merhaba. C dersinde dizi ve pointer ilişkisine çalışıyordum da şimdi elimde şöyle bir ders notu var :#include<stdio.h>int main( void ){ int elm; int month[ 12 ]; int *ptr; ptr = month; // month[0] adresini atar elm = ptr[ 3 ]; // elm = month[ 3 ] değerini atar ptr = month + 3; // month[ 3 ] adresi
Merhaba. C dersinde dizi ve pointer ilişkisine çalışıyordum da şimdi elimde şöyle bir ders notu var :

#include<stdio.h>
int main( void )
{
int elm;
int month[ 12 ];
int *ptr;
ptr = month; // month[0] adresini atar
elm = ptr[ 3 ]; // elm = month[ 3 ] değerini atar
ptr = month + 3; // month[ 3 ] adresini atar
ptr = &month[ 3 ]; // month[ 3 ] adresini atar
elm = ( ptr+2 )[ 2 ]; // elm = ptr[ 4 ] ( = month[ 7 ] )değeri atanır.
elm = *( month + 3 );
ptr = month;
elm = *( ptr + 2 ); // elm = month[ 3 ] değerini atar
elm = *( month + 1 ); // elm = month[ 1 ] değerini atar

return 0;
}

anlamadığım nokta,

elm = *( ptr + 2 ); // elm = month[ 3 ] değerini atar

kısmının doğru olup olmadığı. yani önceki notlarda:

ptr=dizi olduğu zaman dizi[3]=*(ptr+3) şeklinde gösterilmişti. ama burada 3 yerine yanlışlıkla 2 mi yazılmış yoksa kaçırdığım bir nokta mı var?

bir diğer sorum da

elm = ( ptr+2 )[ 2 ]; // elm = ptr[ 4 ] ( = month[ 7 ] )değeri atanır.

kısmını anlamadım. bellek adresini kullanarak açıklayan olursa sevirim.
0
uzun sure dusundum en uygun bunu buldum
(28.08.09)
ilk kisimda yanlislik var galiba, 3 yerine iki yazilmis.

elm = (ptr+2)[2];

kisminda ise (ptr+2) arrayin baslangici olarak kullanilmis ve ona da [2] indisi verilerek ptr[4] elemanina erisilmis.
ptr'ye de bir onceki satirda month[3] degeri atandigi icin ptr[4], month[7]'ye denk geliyor.
0
nawres
(28.08.09)
elm = *( ptr + 2 ); // elm = month[ 2 ] değerini atar
veya
elm = *( ptr + 3 ); // elm = month[ 3 ] değerini atar
bu ikisnden biri..

elm = ( ptr+2 )[ 2 ]; // elm = ptr[ 4 ] ( = month[ 7 ] )değeri atanır.
burada köşeli parantezin içindeki değer [ 2 ], ( ptr+2 ) ye ekleniyor. mesela
ptr[ 4 ]' ü şu şekillerde de yazabilirsin:
(prt+1) [3]
(prt+2) [2]
(prt+3) [1] gibi.. parantezin içindeki adres 0. eleman olarak kabul edilir ve üzerine köşeli parantezin içindeki sayı eklenir.

( = month[ 7 ] )' ye gelirsek bi üst satırda
ptr = &month[ 3 ]; olarak tanımlandığı için
prt yerine (month+3) yazarsan
ptr[ 4 ] = (month+3)[4] = month[ 7 ] olur.
0
kifayetsiz pluton
(28.08.09)
(1)

sesi çok çıkan video oynatıcı??

emrag
vlc derdime derman olmadı. var mı yazılımsal olarak sesi bi nebze arttırmanın bir yolu?
vlc derdime derman olmadı. var mı yazılımsal olarak sesi bi nebze arttırmanın bir yolu?
0
emrag
(28.08.09)
yazılımsal olarak ffdshow kullanarak videoların sesini yükseltebilirsin. ya da aşağıdaki linkteki usb ses kartı nispeten yüksek bir ses sağlıyor, onu dene.

urun.gittigidiyor.com
0
blackdog
(28.08.09)
(2)

siteme google maps destekli kroki eklemek istiyorum

frkn
arkadaşlar http://www.baytek-baylar.com.tr/tr-TR/kroki.html örneğindeki gibi bende firma ismimi belirtip kroki yapmak istiyorum nasıl yapabilirim teşekkürler :)
arkadaşlar www.baytek-baylar.com.tr örneğindeki gibi bende firma ismimi belirtip kroki yapmak istiyorum nasıl yapabilirim teşekkürler :)
0
frkn
(28.08.09)
google maps api'a bakiyorsun, api key aliyorsun, daha sonra how to dokumanlarini okuyup cilgin atiyorsun.
0
sourlemonade
(28.08.09)
cok daha daha kolay bir yolu var. ama kendi logonu koyamiyorsun isim de yazamiyorsun ama ustunde a yazan kirmizimsi isaretcilerden koyabiliyorsun. haritayi istedigin yere ve uzakliga getirdikten sonra sag ust kosede link var ona tikliyorsun "Paste HTML to embed in website" yazan yerdeki kodu sitene yapistiriyorsun. enini boyunu koddan ayarlayabilirsin.

google map api kasar beni diyorsan tabi.
0
oshamahue
(28.08.09)
(6)

laptop tavsiyesi

elif_countess
1 - laptop tavsiyesi isteyenlere kızıyo musunuz?2 - 1 hayırsa maksimum 1500tl'ye yeğenim için her türlü oyunu kaldırabilecek bozulduğunda servisinden rahatlıkla faydalanabileceğimiz bi laptop önerebilir misiniz?
1 - laptop tavsiyesi isteyenlere kızıyo musunuz?
2 - 1 hayırsa maksimum 1500tl'ye yeğenim için her türlü oyunu kaldırabilecek bozulduğunda servisinden rahatlıkla faydalanabileceğimiz bi laptop önerebilir misiniz?
0
elif_countess
(28.08.09)
ztpz
(28.08.09)
- bunu çok aradım bulamadım güvenilir bir yerde. sen bulursan direk atla. fiyatı 1300 lira civarı olması lazım.
www.hepsiburada.com

- baktım olmuyo bunu aldım geçen gün. hatta şu an ondan yazıyorum.
www.vatanbilgisayar.com
0
cilgin fantezilerin adami
(28.08.09)
1- evet, bazen hayır.
0
alchemistt
(28.08.09)
1- hayır.
2- 1500 liraya yok öyle bir laptop.
0
blackdog
(28.08.09)
ferishtah
(29.08.09)
www.sadecenotebook.com

daha dun aldim, acayip memnunum. su an icin her turlu oyunu kaldirir.
0
osuruklu
(29.08.09)
(4)

a elementinin icinde flash olur mu?

buyerson
<a href="#" class="bla">import edilmis swf</a>yukarda ki betik explorer da duzgun calisiyor lakin firefox da patliyor.mantik hatasi mi yapiyorum?tesekkurler
<a href="#" class="bla">
import edilmis swf
</a>

yukarda ki betik explorer da duzgun calisiyor lakin firefox da patliyor.

mantik hatasi mi yapiyorum?

tesekkurler
0
buyerson
(28.08.09)
anladığım kadarı ile flash'a link vermek istiyorsun. mantık hatası yapmıyorsun lakin her browser kodu kendine göre farklı olarak yorumlar.
1 - eğer fla dosyası elindeyse flash içerisinden bunu kolaylıkla yapabilirsin.
2 - eğer swf dosyan varsa sadece decompile ederek fla dosyasına ulaşabilirsin. sothink swf decompiler bu iş için ideal.
3 - yok ikisi de olmaz diyorsan a yerine bir div içerisine al şöyle yap.
<div onclick="window.open('www.google.com.tr')">flash obj.</div>
0
jkofte
(28.08.09)
<div onclick="window.open('www.google.com.tr')">flash obj.</div>

olayı benim de aklıma geldi ama firefoxta çalışmadı.
0
ency
(28.08.09)
yeni bi swf yap, esas swf'yi de içine göm. üstüne de komple transparent bi sprite at. transparent sprite'ın linkini de istediğin yere ver. sayfada yeni swf'yi kullan.
0
cruor
(28.08.09)
swfobject'i kullanabilirsin flash'lar için code.google.com
0
pentium100mmx
(28.08.09)
(1)

godaddy.com / transfer. ACİL YARDIM

yoktanadam2
merhaba,bir başka firmada bulunan alan adımı godaddy.com' a transfer etmek istiyorum. ancak bir türlü başaramadım.not: alan adının lock ını kaldırdım. trasnfer kodunu oluşturdum. godaddy.com a üye oldum.
merhaba,

bir başka firmada bulunan alan adımı godaddy.com' a transfer etmek istiyorum. ancak bir türlü başaramadım.

not: alan adının lock ını kaldırdım. trasnfer kodunu oluşturdum. godaddy.com a üye oldum.
0
yoktanadam2
(28.08.09)
Bak burada ayrıntı veriyor: www.godaddy.com

Özetleyeyim:
*Önce kutucuğa transfer edeceğin alan adını yazacaksın.
*ardından kredi karti bilgilerini girip 6.99 USD para ödemen gerekecek (.com/.org ya da .net uzantılı bir domain ise) ama alan adının süresi de 1 yıl uzayacak.
*sonra sana bir mail gelecek. bu maili onaylayacaksın.
*eski registardan da bir mail gelecek, onu da onaylayarak transferi gerçekleştireceksin.
*sana transferin gerçekleştiğini bildiren bir mail gelecek.
0
vejeteryan vampir
(28.08.09)
(3)

bir facebook sorusu daha

türk kelekom
benim hesabımdan yapılan chat konuşmalarına ulaşabilir miyim? yani başka biri girip başka bir pc'den benim hesabımla chat yapıyorsa?
benim hesabımdan yapılan chat konuşmalarına ulaşabilir miyim? yani başka biri girip başka bir pc'den benim hesabımla chat yapıyorsa?
0
türk kelekom
(28.08.09)
soru biraz açık kalıyor. başka biri sizin bilgisayarınıza girerek sizin tarayıcınızı ya da her neyse onu kullanarak mı chat yapıyor? yoksa sizin ip'niz üzerinden bağlantı kurarak iletişime geçtiğini mi düşünüyorsunuz?
0
maresal jedi
(28.08.09)
yok şöyle ki

A kişisiyim

B kişisi benim hesabımla kendi pc'sine giriyor ve chat yapıyor

ben A kişisi olarak kendi bilgisayarımdan log'lara ulaşmak istiyorum

sanırsam şimdi daha açık
0
🌸türk kelekom
(28.08.09)
geç yazdığım için üzgünüm.
cevaba gelecek olursak tanımladığınız durum için bu mümkün değil.
0
maresal jedi
(06.09.09)
(4)

sistem geri yükleme hakkında bir sorum var

edwardd
sistem geri yükleme son bir ay içersinde yapılanları gösteriyor bilgisayarımda.bu durumun ayarlaması falan var mı yani ben üç dört sene önceki kurduğum bir oyunu tekrar bilgisayarıma sistem geri yüklemeden getirebilirmiyim mümkün mü bu durum acaba?
sistem geri yükleme son bir ay içersinde yapılanları gösteriyor bilgisayarımda.
bu durumun ayarlaması falan var mı yani ben üç dört sene önceki kurduğum bir oyunu tekrar bilgisayarıma sistem geri yüklemeden getirebilirmiyim mümkün mü bu durum acaba?
0
edwardd
(28.08.09)
geri yükleme yaparken eger tarih olarak 3-4 sene önceyi seçebilirseniz yapabilirsiniz. yoksa yapamazsınız.
0
ykyt
(28.08.09)
Sistem yükleme ayarlarınızda bu işlem için sabit diskinizde ayırmak istediğiniz alan sorulur ve bu alan dolasıya kadar sistem geri yükleme kayıt yapmaya devam eder. Yazılacak alan kalmadığı zaman da sistem eskilerinin üstüne yazarak tasarruf yapar. Eğer siz, bu alanı 3-4 seneyi kapsayacak şekilde ayarlamanıza izin verecek bir süpersonik bir sabit diske sahipseniz eski dosyaları sildirmemiş olursunuz ve dediğiniz işlem mümkün olur. Fakat o oyunu geri getirmek dediğiniz olay yanlış anlamadıysam sanırım mümkün değil. Şöyle ki sistem geri yükleme işletim sistemi dosyaları ve ayarlarında yapılan değişikleri geri almak için kullanılır. Siz bilgisayarınızdan kaldırdığınız dosyaları sistem geri yükleme ile geri getiremezsiniz gibime geliyor. Yine de siz bir araştırın derim. Saygılar.
0
fretboard
(28.08.09)
açıklama yapmadan net cevap vermek gerekirse %99.999999 getiremezsin. Hatta disk recovery araçları bile kullanarak o kadar eski bir oyunu getirebilmen neredeyse imkansız
0
maresal jedi
(28.08.09)
kişisel dosyalar ve oyunlar gibi şeyleri geri getirmez bu sistem geri yükleme.sadece sistem dosyalarıyla alakalı durumlarda çözüm olabilir.
0
gossamer
(28.08.09)
(4)

facebook ta

vincenzo
arkadaşlarımın herhangi bir fotoğrafına, videosuna yorum yaptığımda bu yorumun benim arkadaşlarım dışında kimseye görünmemesini nasıl sağlarım. arkadaşlarımın arkadaşlarıda görmeyecek.
arkadaşlarımın herhangi bir fotoğrafına, videosuna yorum yaptığımda bu yorumun benim arkadaşlarım dışında kimseye görünmemesini nasıl sağlarım. arkadaşlarımın arkadaşlarıda görmeyecek.
0
vincenzo
(28.08.09)
önce: ayarlar (tık) - dil - anadil (türkçe)
daha sonra: ayarlar - uygulama ayarları - videolar (ya da fotoğraflar) - ayarları düzenle - gizlilik - sadece arkadaşlar.

bu arada yazdığınız yorum her halükarda görünür (bazı ignor durumları dışında), yukardaki şekilde sadece haber vermesini önlersiniz. profilinizi dışarı kapasanız bile sadece adınız çıkar ama tıklanamaz vs.

bir de şu yolla yaptıklarınızın profilinizde görünmesini engelleyebilirsiniz:
ayarlar - gizlilik ayarları - haber kaynağı ve duvar - soldaki tüm tikleri kaldırın.
0
aithra
(28.08.09)
gizlilik > haber kaynağı ve duvar > Bir videoya/fotoğrafa yorum yaptığımda veya onu beğendiğimde tikini kaldırınca olur belki. cıks olmaz belki
0
hia
(28.08.09)
bunu haber kaynaklarında bir arkadaşım başka birine yorum yapmış. görmek istedim göremeim. o yüzden sordum
0
🌸vincenzo
(28.08.09)
yorum yapılan eserin sahibinin gizlilik ayarlarıyla alakalıdır.
o kişi ya sizin arkadaşınız değildir ya da arkadaşınız olsa bile o kısmı size kapamıştır.
(bkz: limited profile)
0
aithra
(28.08.09)
(1)

google chrome'da flash içeriği engelleyebiliyor muyuz?

emrag
var mı böyle bir seçeneği?
var mı böyle bir seçeneği?
0
emrag
(28.08.09)
hayır yok
0
green green curly fries
(28.08.09)
(4)

msn e bağlanamıyorum

latoneus
internete bağlıyım ve sayfaları açabiliyorum ama msn e bağlanmaya çalıştığımda iki gündür devamlı 'your connection with windows live messenger has been lost. reconnecting in..' diğerek saniyeleri sayıyor. iki gündür böyle. ne yapabilirim düzeltmek için?
internete bağlıyım ve sayfaları açabiliyorum ama msn e bağlanmaya çalıştığımda iki gündür devamlı 'your connection with windows live messenger has been lost. reconnecting in..' diğerek saniyeleri sayıyor. iki gündür böyle. ne yapabilirim düzeltmek için?
0
latoneus
(28.08.09)
bu tarz bağlantı hataları ile karşı karşıya kaldığınız da Msn Messenger dışında farklı bir IM kullanmanız yararlı olabilir.Örneğin pidgin (git: www.pidgin.im) başarılı bir anlık mesajlaşma programıdır.ücretsizdir sağlamdır.bağlanmak için çok fazla şey istemez.kendisi kuş olduğundan dolayı iletişimde yardımcı olur.
ne zaman live messengerdan bağlanamasam yardımıma koşar.
0
maresal jedi
(28.08.09)
sabahtan beri ben de baglanamıyorum. galiba sorun onlardan kaynaklanıyor.
0
clem
(28.08.09)
onar'a tıklayın, tam olarak hatanın nerde olduğunu da gösterir ve onarmaya çalışır.
olmaz ise program yükle/kaldırdan msni seçip tekrar onarmayı deneyebilirsiniz (solda onar çıkması lazım).
0
aithra
(28.08.09)
bilgisayarının saat ve tarih ayarlarına bir bak,güncel değilse güncelle belki bir faydası dokunur.
0
toshiro
(28.08.09)
(3)

DVD filmle ilgili çıltırtacak sorun

HaNeDaN
Yahu bende bi dvd film var. Film türkçe dublaj ve türkçe altyazılı. Ama ben filmi açıyorum bu zıkkım ingilizce çıkıyor. Dvd seçeneklerine baktım Dil seçeneğinde türkçe yok!. Altyazı seçeneğinde de türkçe altyazı yok.Olay burada başlıyor:İnat ettim bi programla dvd içerisindeki sesleri, altyazılar ve
Yahu bende bi dvd film var. Film türkçe dublaj ve türkçe altyazılı. Ama ben filmi açıyorum bu zıkkım ingilizce çıkıyor. Dvd seçeneklerine baktım Dil seçeneğinde türkçe yok!. Altyazı seçeneğinde de türkçe altyazı yok.

Olay burada başlıyor:

İnat ettim bi programla dvd içerisindeki sesleri, altyazılar ve görüntüyü dosyalara çıkardım. Dışarı 2 adet ses dosyası çıktı. Biri ingilizce ama biri türkçe. Açtım dinledim(dosya uzantısı .ac3) herşey türkçe harika. Asıl sorun şu:

Bu dublajı nasıl görüntüye import ederim ?
0
HaNeDaN
(28.08.09)
mkvtoolnix diye bir program var mkv yapabilmen için. bu programı çalıştırarak video, ses ve altyazıyı ekler, bir mkv dosyası oluşturursun. gerekli codecler de var ise bunu oynatırsın.
0
haeroon
(28.08.09)
dvd player da mı göstermiyor yoksa bilgisayar da mı?? bilgisayar ise neyle oynatıyorsunuz????
0
foradream
(28.08.09)
media player classic ile filmi aç.sonra oynayan filmin üzerinde sağ tıkla açılan menüde ses bölümü olması gerekiyor.orda mevcut sesleri gösterir.oradan harici ses dosyasını göstererek filme ekleyebilirsiniz.

not:fakat bu işlemi her izleyişinizde yapmanız gerekir..
0
Carlito Brigante
(28.08.09)
(3)

VLC Media Player video bölme olayı

TATLIEKŞİ
Merhaba arkadaşlar vlc player ile filmleri bölünebildiğini duymuştum. Bu olay nasıl oluyor? Mümkün müdür? Eyer doğruysa gerçekten muhteşem. Eyer asılsız bilgi ise bana başarılı avi mp4 uzantılı dosyaları bölen program önerileri yaparsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar vlc player ile filmleri bölünebildiğini duymuştum. Bu olay nasıl oluyor? Mümkün müdür? Eyer doğruysa gerçekten muhteşem. Eyer asılsız bilgi ise bana başarılı avi mp4 uzantılı dosyaları bölen program önerileri yaparsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
0
TATLIEKŞİ
(27.08.09)
öncelikle eyer atlara binmek için kullanılan şeye deniyor. senin kullanmak istediğin edatın doğru yazılışı eğer. vlc konusunda pek bir fikrim yok ama virtual dub avileri çatır çatır bölüyor
0
argent dawn
(28.08.09)
Google sonuçlarında gözüken forum.videolan.org sayfası bir iki öneri sunuyor. Ama illa Vlc olmasın derseniz movie maker basit olarak kesme biçme yapabiliyor belki işinize yarar.
0
fretboard
(28.08.09)
www.bildirgec.org
ben denedim çalışıyor video da bölebiliyorsun sadece sesi de alabiliyorsun. son versiyon vlc yi kur
0
joepiscopo
(28.08.09)
(2)

Ram, sistem vb (Görev yöneticisi fotoğraflı, kuşe kağıda basım)

oldu görüşürüz
Bu resimde gördüğümüz performansta bir durum var mı, ben boşuna mı kıl kaptım?*Printscreen anında hiç bir program açık değil (virüs şeysi hariç)*Ayrılmış Bellek'teki "En yüksek" az değil mi, sanki ramimi tam kullanamıyorum? Eğer öyleyse nereden yükselticem?Çok teşekkür ederim, resimdeki hiç bir şeyd
Bu resimde gördüğümüz performansta bir durum var mı, ben boşuna mı kıl kaptım?

*Printscreen anında hiç bir program açık değil (virüs şeysi hariç)
*Ayrılmış Bellek'teki "En yüksek" az değil mi, sanki ramimi tam kullanamıyorum? Eğer öyleyse nereden yükselticem?

Çok teşekkür ederim, resimdeki hiç bir şeyden anlamıyorum o nedenle her türlü yardıma açığım.
0
oldu görüşürüz
(27.08.09)
kaç ram varki bilgisayarında? 1gb gibi gözüküyor birazını da sanal bellek olarak eklemiş windows. sistem idle durumdayken xpnin 250mb civarı ram yemesi gayet normal bir sorun göremedim ben ki sorun olsa bile bu pencereden anlaşılabileceğini zannetmiyorum.
0
argent dawn
(27.08.09)
yok gayet normal. sanirim 1 gb ram var pc de. yukseltimis bellekten kasit harddiskin ne kadarini ram olarak kullanabilecegini gosteriyot.(bkz: virtual memory)

bilgisayarim sag tus ozellikler bolumunde gelismis tabinda performans var. oradangereken ayari yapabilirsin.
0
unspokenlies reloaded
(28.08.09)
(4)

telefon & pda tavsiyesi

patricia teyze
asagı yukarı 500 ytl kadar bir butcem var, daha once pda veya smartphone kullanmadım, bu ilk olacak yani. öncelikle wifi olsun istiyorum. sony ericsson'un dogru durust model getirmemesi nedeniyle bu hallere dusmus durumdayım, butceme uygun 2 tane aday buldum.http://tinyurl.com/nnmbk8http://tinyurl.c
asagı yukarı 500 ytl kadar bir butcem var, daha once pda veya smartphone kullanmadım, bu ilk olacak yani. öncelikle wifi olsun istiyorum. sony ericsson'un dogru durust model getirmemesi nedeniyle bu hallere dusmus durumdayım, butceme uygun 2 tane aday buldum.

tinyurl.com

tinyurl.com

bu modellerden hangisini secsem sizce? bunlar haricinde onerileriniz de varsa harika olur efendim
0
patricia teyze
(27.08.09)
bu alacağınız modellerin ikisi de sizi kanser eder. kullandım oradan biliyorum. eğer güzel bir cihaz alamayacaksanız (işlemci min500mhz ram/rom 256) yapacağınız her işlem yükleyeceğiniz her uygulama bir süre sonra sizi kanser edecektir. ilk başta aa ne güzel her şey var diyeceksiniz ama sonraları yavaşlıktan kırılacaksınız. özellikle 320 modelinde.

nokia n79- n78-n82 gibi seçenekler varken bakmayınız bunlara. (bu telefonlar sadece remote desktop özelliğini kullanamıyorlar o kadar ha programı yok mu var ama cracklenemiyor =))

ha güzel winmobile telefonlar yok mu var ama 500'e yok. hp614 tavsiye ederdim ama onlar da çok sorunlu diyorlar. benden söylemesi.
0
atrin
(27.08.09)
@atrin

cok tesekkurler ilgilendigin icin, o , islemci konusu benim icin de bir soru isaretiydi belki kendimi biraz daha kasıp tinyurl.com bunu alabilirim. simdiye kadar hic nokia kullanmadıgım ve sony fanı oldugumdan (evet aptalca) sanırım nokia tercih etmeyecegim
0
🌸patricia teyze
(27.08.09)
Bulabiliyorsanız, ikinci el de olsa, Samsung i780 tavsiye ederim...
0
yardimci
(27.08.09)
wimo kullanma kararınız kesin anlaşılan. o vakit kesinlikle ama KESİNLİKLE "KLAVYELİ" bir modeli tercih edin.
0
atrin
(27.08.09)
(2)

ultra surf ve justin.tv

aliscan
programı kullanmama ve programın başarılıyla server'a bağlandı demesine rağmen justin tv de bir süre sonra malum sayı uyarısıyla karşılaşıyorum. çözümü nedir?
programı kullanmama ve programın başarılıyla server'a bağlandı demesine rağmen justin tv de bir süre sonra malum sayı uyarısıyla karşılaşıyorum. çözümü nedir?
0
aliscan
(27.08.09)
ie kullanıyorum yine de olmuyor...

programı açıp mı justin.tvye girmek gerekiyor? programı açtıktan sonra hiç bir yere girmiyor zira?
0
🌸aliscan
(27.08.09)
ne yazık ki ultra surf kafasına göre bazı sitelere girmiyor. aslında sadece porni içerikli sitelere girmemesi lazım ama bazen yapıyor öyle uyuzluk.

ben de aynı dertten muzdariptim. hotspot shield diye bir program kullanıyorum. hiçbir sorun çıkarmadı. bi de her sayfada çıkan alakasız reklamları olmasa kusursuz olacakmış.

yalnız hotspot ultra surf'ten daha yavaş bağlanır ama daha stabildir. zırt pırt server değiştirmez, indirdiğin şey yarıda kalmaaaz...
0
titanayus
(27.08.09)
(5)

"Cep telefonu kulaklığı" radyasyonu azaltır mı, artrır mı?

okanlash
Soru başlıkta olduğu gibidir efendim. bluetooth kulaklıktan bahsetmiyorum yanlız. bilgidiğimiz kablolu kulaklık. Nette araştırmalarımdan farklı sonuçlar elde ettim. kimisi azaltır diyor, kimisi artırır diyor. sağlıklı sonuç elde etmek için duyuruya sorayım dedim birde. Azaltır mı? Artırır mı? Nedir
Soru başlıkta olduğu gibidir efendim. bluetooth kulaklıktan bahsetmiyorum yanlız. bilgidiğimiz kablolu kulaklık. Nette araştırmalarımdan farklı sonuçlar elde ettim. kimisi azaltır diyor, kimisi artırır diyor. sağlıklı sonuç elde etmek için duyuruya sorayım dedim birde. Azaltır mı? Artırır mı? Nedir bu olayın doğrusu?
0
okanlash
(27.08.09)
bilgim yok ama mantiken azaltmasi lazım gibi gelio bana yoksa süphen mi var
0
all girls dream
(27.08.09)
bahsettiğin şey radyasyon değil manyetik alan. evet doğrudur. kulaklık kullanımı, manyetik alanın beyninden ve vucudundan uzaklaşmasını sağlar ama etkisini tamamıyla gidermez.
0
roadrunner_merlin
(27.08.09)
haber.gazetevatan.com

haber ne kadar doğrudur bileme ama burda 3 kat artırdığını yazmış radyasyonun. manyetik alan diye birşeyden bahsetmemiş. telefon anteninden veri iletişimi yapmıyor mu bu aletler? düz mantığa göre vücuttan ne kadar uzaksa o kadar az etkilenir vücut radyasyondan. tabi kulaklık taktıktan sonra anten görevi görmüyorsa.(yeni soru: böyle bir şey olabilir mi?)
0
🌸okanlash
(27.08.09)
zaten gazete haberlerine pek güvenmiyorum da, görünce şaşırdım doğrusu. ibn i batuta ya attım msj. eğer cevap gelirse buraya cevabı da yazacağım.
0
🌸okanlash
(27.08.09)
ibn-i batuta'dan gelen "kişisel mesaj":

$u anda piyasada kulaklik anten olarak sadece fm radio gibi uygulamalar icin kullanilir. eger ki rf reception uygulamalarindan bahsediyor iseniz cep telefonlarinin receptionlarinin bildigim kadari ile kulakligi kullandigi uygulamalar mevcut degil. ki empedans matching, lna vsvs gibi etkenlerden dolayi pratik de degil.

bir de kuaklikla konu$ma gibi bir $ey var. cep telefonlarinin beyne zarar verdigi (ne demekse??) pek kanitlanmi$ bir $ey degil. uzun sureli etkilerini bilmiyoruz bu aletlerin, zira 10-15 senedir varlar piyasada. bu yuzden daha bu gibi $eyler bile gayet tarti$mali iken kulaklik 3 kati radyasyon veriyor demek abes.

ki$isel goru$um ara$tirmayi yapanlarin cep telefonunu abuk bir $ekilde ve tam extra affect focus mesafesinde olcup "bakin tam 3 katri radyasyon yayiyor" demi$ olmalari.

ha ben cep telefonunu oyle bir tutarim ki konu$urken, 4 kati daha az radyasyona maruz kalirim. ama hep ayni pozisyonda konu$mam gerekir ve cevremdeki yansiticilarin (duvar vsvs) degi$memesi gerekir. bu elektromanyetik alan uygulamalari 3 kati 5 kati diyerek nihayetlendirilebilecek $eyler degil, cok fazla degi$ken var i$in icinde aslinda.

son olarak da ekleyeyim, $ahsen cep telefonunu alip kafama dayayip konu$an biriyim, kulaklik kullanmiyorum. cevrede o kadar cok elektromanyetik rasyasyon var ki artik, cep telefonu arada kaynayan bir $ey:)
0
🌸okanlash
(04.09.09)
(3)

dosyalar içinde sözcük arama

tepedeki psychedelic adam
bunu yapan program var mı? birden fazla dosya ve bir kelime vereceğim onun hangi dosyada olduğunu döndürecek.
bunu yapan program var mı? birden fazla dosya ve bir kelime vereceğim onun hangi dosyada olduğunu döndürecek.
0
tepedeki psychedelic adam
(27.08.09)
Başlat > Ara > Tüm dosya ve klasörleri > Dosyadaki sözcük veya deyim kutucuğunu doldurun.
0
HaNeDaN
(27.08.09)
oha senelerdir hiç fark etmemişim orayı.
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(27.08.09)
mahallenindelisi
(27.08.09)
(2)

opera beni neden yoruyosun?

sekox
çok sevdiğim ve senelerdir sözlükle beraber uyumlu çalışan opera bu aralar entrinin üstüne geldiğimde şukela, öeh ve çok kötü butonlarını göstermiyor, ayrıca mesaj fasilitesinde de cevabla gibi butonlar çıkmıyor. önerisi olan? önceden çözen?.. lan ahmet? sen misin lan o?
çok sevdiğim ve senelerdir sözlükle beraber uyumlu çalışan opera bu aralar entrinin üstüne geldiğimde şukela, öeh ve çok kötü butonlarını göstermiyor, ayrıca mesaj fasilitesinde de cevabla gibi butonlar çıkmıyor. önerisi olan? önceden çözen?.. lan ahmet? sen misin lan o?
0
sekox
(27.08.09)
Hocam aynı sorunu bende firefox'u son sürümüne yükselttiğim günden beri yaşıyorum ama nedenini bende araştırdım bulamadım umarım yardımcı olabilcek arkadaşlar vardır..
0
emresimsek
(27.08.09)
biraz araştırdım ve çözdüm, aynı problemi yaşayanlar varsa diye silmiyorum duyuruyu.

www.java.com adresine girip Java'nın son sürümü olan Version 6 Update 15' ı yükleyince benim sorunum çözüldü. Sizi bilemem...
0
🌸sekox
(27.08.09)
(1)

Office 2007 Türkçe proof

kays el mecnun
Ofisteki bilgisayarıma Office 2007 kurdular, ama gel gör ki Türkçe dil denetimi yok. Nereden, nasıl bulabilirim?Teşekkürler,
Ofisteki bilgisayarıma Office 2007 kurdular, ama gel gör ki Türkçe dil denetimi yok. Nereden, nasıl bulabilirim?

Teşekkürler,
0
kays el mecnun
(27.08.09)
unspokenlies reloaded
(27.08.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.