Giriş
(1)

işsizlik maaşı ve ücretsiz izin

mister green
selamlar akradaşlr,işsizlik maaşına hak hazanabilmek için son 120 gün hizmet akdine tabi çalışmış olunması lazımdır diye bir ibare var. son 120 günde 20 gün ücretsiz izne çıkmış birinin o süreler çalışması içinde sayılır mı? yoksa ücretsiz izinden sonraki 120 gün mü çalışmış olması gerekir?
selamlar akradaşlr,
işsizlik maaşına hak hazanabilmek için son 120 gün hizmet akdine tabi çalışmış olunması lazımdır diye bir ibare var. son 120 günde 20 gün ücretsiz izne çıkmış birinin o süreler çalışması içinde sayılır mı? yoksa ücretsiz izinden sonraki 120 gün mü çalışmış olması gerekir?
0
mister green
(30.05.23)
Hizmet akitleri kendi istek ve kusuru dışında sona eren sigortalı işsizlerin, hizmet akdinin sona ermesinden önceki son 120 gün içinde,

- Hastalık,
- Ücretsiz izin/aylıksız izin
.
.
Nedenleriyle hizmet akdi devam etmekle birlikte prim yatırılmaması halinde, prim yatırılmayan bu süreler son 120 gün şartının değerlendirilmesinde kesinti sayılmamaktadır.

www.iskur.gov.tr

yani o sırada yasal olarak da ücretsiz izinde olduğunuz belirtilmişse bir sıkıntı yokmuş.
0
artci sarsinti
(30.05.23)
(2)

İşsizken Schengen Vizesi Alabilme Olasılığı

pantepember
Boş yere mi başvurmuş olurum?Bankada yetecek kadar para var.2-3 aydır çalışmıyorum.Son 3 vizem Almanya'dan, 1'er yıllık.Bu seferki başvurum mecburen Yunanistan'dan.Vize çıkmama veya çok kısa süreli (1-2 hafta gibi) çıkma ihtimali yüksekse başvurmasam daha iyi olur. Çıkmazsa 80 €'ya yazık olur diye d
Boş yere mi başvurmuş olurum?

Bankada yetecek kadar para var.
2-3 aydır çalışmıyorum.
Son 3 vizem Almanya'dan, 1'er yıllık.
Bu seferki başvurum mecburen Yunanistan'dan.

Vize çıkmama veya çok kısa süreli (1-2 hafta gibi) çıkma ihtimali yüksekse başvurmasam daha iyi olur. Çıkmazsa 80 €'ya yazık olur diye düşünürüm.

Ne dersiniz? Randevuyu iptal edeyim mi?
0
pantepember
(30.05.23)
1- senin yerinde olsam gerekirse vizeyi Almanya'dan alır ya bi giriş çıkış yapar ya da nereye gideceksem oradan giderdim.
2- bir an önce son 3 aylık bordronuzu alın ve vakit kaybetmeden başvurun.
daha önceden pek çok vizesi olanlara bile başka ülkeden başvuru yaptıklarında çıkmadığını duydum, hele ki sizin durumunuz sıkıntılıymış, çıkmama ihtimali yüksek bence.
şöyle düşünün, evet bir sınır zone'una giriyoruz ama her ülke ayrı değerlendiriyor süreci. daha önce almanya sizi değerlendirmiş zaten ama yunanistan tüm bu süreci baştan yapacak. almanya üzerinden olursa şansınız olabilir.
bu arada son başvurumda ben de işsizdim ama daha önce vize aldığım ülkeden başvurdum ve açık öğretim de olsa öğrenci olduğumu belirtmiştim. işe yaramıştı bende ama durumlar bu kadar sıkıntılı değildi.
0
sirkelimon
(30.05.23)
yunanistan bu ara çok tuhaf. benim hayatımdaki tek, tek girişli vizemi onlar verdi, 10 gün sonra almanya'dan 2 senelik vizemi aldım. 6 aydan kısa vizem yoktu bugüne kadar. yunanistan, hele izmir konsolosluğu çok kıt.
0
bir ileti paylastim
(30.05.23)
(1)

Sendika sorusu.

1837837
Sendika ile toplu iş sözleşmesi üzerine görüşmeye başlanacak bir şirkette çalışıyorum. Bu süreçte sendikaya üye olmak yada olmamak arasında ne fark var? Olursam sana toplu ödeme yapılır ama olmazsan toplu ödeme yapılmaz gibi şeyler söyleniyor?
Sendika ile toplu iş sözleşmesi üzerine görüşmeye başlanacak bir şirkette çalışıyorum. Bu süreçte sendikaya üye olmak yada olmamak arasında ne fark var? Olursam sana toplu ödeme yapılır ama olmazsan toplu ödeme yapılmaz gibi şeyler söyleniyor?
0
1837837
(30.05.23)
Benzerini arkadaşlar yaşadı.
Genel olarak hemen üye olmanız lazım ki geriye dönük geri ödeme söz konusu ise alabiliyorsunuz.İmzadan sonra alma hakkınız olmuyor.
Tabi sendika temsilcileri daha net bilgi verirler. Onlarla görüşün.
0
diyecevaplandı
(30.05.23)
(2)

Su Kaçmamsı İçin Kulak Tıkacı

meiyisi
Merhabalar,İki kulak zarım da delik ve kesinlikle su kaçmaması gerekiyor. Yüzme bilmiyorum ama kafamı suya sokmak istiyorum. Bu sebepten kulağıma su kaçmamasını sağlayacak bir kulak tıkacına ihtiyacım var. Daha önce kullanmış olanınınız veya önerebileceği bir kulak tıkacı olan var mıdır?
Merhabalar,

İki kulak zarım da delik ve kesinlikle su kaçmaması gerekiyor. Yüzme bilmiyorum ama kafamı suya sokmak istiyorum. Bu sebepten kulağıma su kaçmamasını sağlayacak bir kulak tıkacına ihtiyacım var. Daha önce kullanmış olanınınız veya önerebileceği bir kulak tıkacı olan var mıdır?
0
meiyisi
(30.05.23)
www.decathlon.com.tr

şunu aldım ama henüz denemedim.
0
inheritance
(30.05.23)
yıllardır aynı dertten muzdaribim.kulak tıkaçlarından şimdiye kadar hiç memnun olmadım.
şimdi yeni modeller çıkmış kulak çukurunu da kapatan. onları denemedim hiç.
www.ciceksepeti.com
yalnız 360 küsür fiyatlara yuh diyorum.

benim çözümüm ise vazelinli pamuk. şimdiye dek sorun yaşatmadı.
0
lazpalle
(30.05.23)
(6)

Sıfır araç nasıl bulabilirim?

Gradient_tabanlı_mor
Yakın zamanda alabilen var mı? Listeye yazılıyoruz ama arayacaklarını sanmıyorum. Cidden 3 5 ay bekleyince sıra geliyor mu?
Yakın zamanda alabilen var mı?

Listeye yazılıyoruz ama arayacaklarını sanmıyorum. Cidden 3 5 ay bekleyince sıra geliyor mu?
0
Gradient_tabanlı_mor
(30.05.23)
sıra geliyor. ancak süreç uzuyor, sırada genelde galericiler oluyor onlarda ekstra para istiyor. sıra arkadaşıma geldi ancak sürekli bayiye gidip alacağını hissettirmen lazım.
0
mikahakkinen
(30.05.23)
psa grubunda bulunuyor. opele bakın özellikle.
0
jelly bear
(30.05.23)
Bir sürü bayii aradım. Hepsi de 1 seneden önce gelmez diyor :(
Opel de aynı şekilde.
0
🌸Gradient_tabanlı_mor
(30.05.23)
aramayla olmaz. gitcen bayiye.
0
mikahakkinen
(30.05.23)
Peugeot 2008 için Haziran sonu gelir demişlerdi bize aynı galeride citroen de sıraya yazıyordu ama o tam belli değildi biz almadık çünkü liste fiyatı 1050000 olan araç 1400000 küsüre çıkıyordu şusuyla busuyla... resmen dolandırıcılık.
0
Angelismeee
(30.05.23)
volvo'da sıra hızlı. audi'de araya adam sokuyorlar, satıcılara para yedircen. öyle alan tanıdıklarım var. kredisi çıkmayan, iptal eden olyor. hemen seni arıyorlar.
0
bir ileti paylastim
(30.05.23)
(6)

Yazın daha az uyumanın sebebi nedir?

sassot
Kışın yataktan çıkamayan ben havalar ısınınca 4-5 saat uyuyorum. sebebi nedir?
Kışın yataktan çıkamayan ben havalar ısınınca 4-5 saat uyuyorum. sebebi nedir?
0
sassot
(30.05.23)
Havaların ısınması, sıcaklama
0
inheritance
(30.05.23)
Güneşin etkisi. Güneş vücudunu uyandıracak hormonların salgılanmasını sağlıyor. 5 de hava aydınlandığı için de vücut yavaştan uyanmaya başlıyor. Uyanmasa bile aşırı kalitesiz uyuyor hava aydınlandıktan sonra.
0
zimbirik
(30.05.23)
sıcak
günün erken ağarması ve geç kararması
0
teritori
(30.05.23)
gün ışığını çok alan bir yerde uyuyorsundur. gün ışığı olunca insan farkına varmadan hem daha az uyuyor hem de daha az yorgunluk hissediyor.
0
sirkelimon
(30.05.23)
Sıcak ama daha ziyade melatonin
Vücudumuzda uyku kalitesini ve döngüsünü düzenleyen ve doğal olarak salgılanan melatonin hormonu var. Uyku kalitesi düşük olanlara dışarıdan takviye olarak verilir.
Melatonin sadece karanlıkta salgılanır, ama perdeleri sımsıkı kapattım uyku gözlüğü taktım karanlığı değil, gün ışığının olmadığı gece karanlığında. Yazın güneş geç batıyor ve erken doğuyor, dolayısıyla gün ışığı daha uzun süre mevcut oluyor ve gece karanlığı olmadığı için doğal melatonin hormonunun salgılayacak tetikleyici faktörün süresi çok kısa oluyor, bu yüzden yaşın daha kısa uyuyoruz.
0
halanne
(30.05.23)
Yataktan çıkamamak konusunda şu da var;
Kışın sabah kalkınca, duş almak eziyet, kurumak ayrı eziyet, kazak giy mont giy hepsi zor geliyor. Dışarısı zaten buz gibi. Sıcacık yatağı terk etmek daha zor geliyor.


Yazın ise zıplıyorsun duş+kahvaltı+ giyinip dışarı çıkmak 30 dakika sürmüyor.
0
tum haklari saklidir
(30.05.23)
(1)

İphone'daki eski görsellerimi bulabilir miyim ?

dostsuz dostoyevski
Herkese merhaba. 2018 senesine ait iphone 5s'deki silinmiş görsellerimi bulabilme şansım var mıdır acaba ? Not: Aynı apple kimliği ile kayıtlıyım yeni telefonumda.
Herkese merhaba. 2018 senesine ait iphone 5s'deki silinmiş görsellerimi bulabilme şansım var mıdır acaba ?

Not: Aynı apple kimliği ile kayıtlıyım yeni telefonumda.
0
dostsuz dostoyevski
(30.05.23)
iCloud ya da benzer bir yere yedeklemediyseniz yok.

Eski telefon hâlâ sizdeyse recovery yazılımları deneyebilirsiniz.
www.cleverfiles.com
0
kobuzchu kiz
(30.05.23)
(6)

Mezarlıkların ihtişamlı olması

1965
İyi akşamlar, islam kültüründe mezarlıkların sade/mütevazı olması önemli iken örneğin Türk ocağındaki mezarlıklar ihtişamlı, bu tezatlığın bir açıklaması vardı. Açıklayan arkadaşa teşekkür ederim.
İyi akşamlar, islam kültüründe mezarlıkların sade/mütevazı olması önemli iken örneğin Türk ocağındaki mezarlıklar ihtişamlı, bu tezatlığın bir açıklaması vardı. Açıklayan arkadaşa teşekkür ederim.
0
1965
(30.05.23)
Kültür diyorlar. Ben de kültürlerin, dinin gerekçelerinin önüne geçmesine anlam veremiyorum.
0
el conquerador
(30.05.23)
tezatlığın açıklaması yok hocam ikiyüzlülük. sadece mezarlıkların sadeliği değil her konuda sadelikten söz edilirken, yaşamda uygulamada bunun tersi çoğunlukla.

belki bir sebep turizm amaçlanmıştır fakat unutulma korkusuna bağlıyorum ben.
0
gule gule
(30.05.23)
Bu bizim Türk olmamızdan kaynaklanıyor. Arapların mezarları neredeyse yok gibidir. Çok basittir onlarınki. Bizde balbal, kurgan gibi binlerce yıllık gelenekler var.
0
alperz
(30.05.23)
Azerbaycan da heykel fotoğraf oluyor. Çok ihtişamlıları gördüm. Fotoğraf çekilirsin eser diye.

Bu iş "afyon" işi demeye az kaldı fikrimce.
0
hunharca ben
(30.05.23)
Burası biraz açıklayıcı olabilir:

i.hizliresim.com

Diğer yandan özellikle Suudi Arapların mezarlıkları sade hale getirmelerinin hatta sahabe i kiram dönemindeki mezarlıkların da adeta yerlerinin belirsiz hale getirmeleri deki sebep ise şimdilerde selefilik denilen "vehhabiliğin", mezarlıkları ziyaret etmenin ve orada dua etmenin de şirk ve din dışı bir şey olduğu inancına sahip olmasıdır.
0
diyecevaplandı
(30.05.23)
Kültür.

Kültür her zaman dini yener.
0
wilhelmwasmuss
(30.05.23)
(2)

Bluetooth Hoparlör tavsiyesi ve bir soru

santimantal
Dizüstü bilgisayarım için bir kablosuz hoparlör düşünüyorum.Sorum şu: Bilgisayarın bluetooth'undan rahatça bağlantı sağlanabilir mi? Bilgisayarım 10 yıllık bir makine.Neden böyle bir şey almak istiyorum: Hem masamda kablo olmasını istemiyorum, hem de kaliteli müzik dinlemek istiyorum. Fiyat olarak d
Dizüstü bilgisayarım için bir kablosuz hoparlör düşünüyorum.

Sorum şu: Bilgisayarın bluetooth'undan rahatça bağlantı sağlanabilir mi? Bilgisayarım 10 yıllık bir makine.

Neden böyle bir şey almak istiyorum: Hem masamda kablo olmasını istemiyorum, hem de kaliteli müzik dinlemek istiyorum. Fiyat olarak da 1000-3500 TL arası düşünüyorum. Alet masa üzerinde şık da durursa hoş olur.

Önerilerinizi bekliyorum.
0
santimantal
(30.05.23)
Ben değil, bir arkadaşım şu cihazı kullanıyor:

www.logitech.com

Kendisi memnun, gerisi sizde.
0
zaman ilac degil insanlar unutkan
(30.05.23)
Jbl flip 7 kullaniyorum, memnunum
0
mor oje
(30.05.23)
(2)

wise kullanimi

monicapp
su an hesabimda dolar var, bunu hollandadaki bir hesaba yollayabiliyor muyum turkiyedeki musterilerin islemlerini tamamen mi kapattilar? kapattilarsa ben bu parami nasil cikarabilirim
su an hesabimda dolar var, bunu hollandadaki bir hesaba yollayabiliyor muyum turkiyedeki musterilerin islemlerini tamamen mi kapattilar? kapattilarsa ben bu parami nasil cikarabilirim
0
monicapp
(30.05.23)
Wise'daki hesabınızda halihazırda dolar varsa yollayabiliyor olmanız gerek.
0
synesthesia
(30.05.23)
tamamen kapalı değil. euro veya dolarını banka alış kuru üzerinden bozarak buradaki hesabına tl gönderiyor. tabi sen bu para ile gene döviz almak istersen satış kurundan alacağın için zarar ediyorsun. bunun dışında para transferinde sorun yok.
0
orpheus
(30.05.23)
(3)

yurtdisina cikmanin en kolay yolu

antikadimag
28 yasinda is tecrubesi olmayan bir yuksek muhendis ne yaparak yurtdisina cikabilir?en uygun yollari nedir? avrupa'da, kanada'da basit 1 yillik master programlari midir yolu? hangi ulkelere gidilebilir?
28 yasinda is tecrubesi olmayan bir yuksek muhendis ne yaparak yurtdisina cikabilir?

en uygun yollari nedir? avrupa'da, kanada'da basit 1 yillik master programlari midir yolu? hangi ulkelere gidilebilir?
0
antikadimag
(30.05.23)
Parasi var ise $50.000 - $100.000 kadar, amerika e-2 vizesi alabilir.
0
oscar
(30.05.23)
O kadar da yurtdışı olmasın, bir hava alayım dersen teleperformance Greece şirketi bu ara ilan çıkıyor bayağı. Apple, Microsoft gibi markalara çağrı merkezi desteği veriyorsun. Yunanistan'da ikamet etmen gerekiyor ama iş remote. Kontratlar üç ya da altı aylık imzalanır, kobtrat bitmeden ise alınanlarin yarısı kendi isteğiyle ya da şirket tarafından projeden çıkarılır. Ama benim gözüm açıktır, ben bir ülke sınırını asayim, gerisini hallederim dersen ya da en kötü deneyim olsun, gezer tozarim diyorsan tavsiye ederim. Ama bundan fazlasını da vadetmiyor.
0
sekizdokuzon
(30.05.23)
Bu da bahsettiğim pozisyonun başvuru linki: jobsteleperformance.com
0
sekizdokuzon
(30.05.23)
(1)

ankastre secerken

in vino veritas
nelere dikkat ettiniz? tavsiyelerinizi alirim. f/p acisindan alinabilir markalar hangileridir?
nelere dikkat ettiniz? tavsiyelerinizi alirim. f/p acisindan alinabilir markalar hangileridir?
0
in vino veritas
(29.05.23)
firinin ozellikleri onemliydi (fanli fansiz olmasi, maks derecesi vs), onun disinda ocak ve aspirator icin tip disinda pek bir sey yok.

bosch f/p idi 4 yil oncesinde, bayiler internetten uygun fiyat ceker genelde tum markalar icin.
0
fakyoras
(29.05.23)
(4)

Türk kahvesi, filtre kahve, espresso blend

fadetoreality
Bunların arasındaki fark nedir? Türk kahvesi daha ince çekiliyor ama tek fark o değil sanki, çekirdek ve kavurma şekli filan da mı farklı? Türk kahvesi ve filtre kahve paketini açınca gelen koku neden bu kadar farklı?Aynı yerden bir filtre kahve bir de espresso çekirdeği hediye geldi, espressoyu da
Bunların arasındaki fark nedir? Türk kahvesi daha ince çekiliyor ama tek fark o değil sanki, çekirdek ve kavurma şekli filan da mı farklı? Türk kahvesi ve filtre kahve paketini açınca gelen koku neden bu kadar farklı?

Aynı yerden bir filtre kahve bir de espresso çekirdeği hediye geldi, espressoyu da öğütüp filtre kahve gibi yapayım dedim ama koku sıfır, tatsız tuzsuz bir şey oldu. Aslında daha önce espresso çekirdeği diye alıp yine filtre makinesiyle demlemiştim ve güzel de olmuştu.
0
fadetoreality
(29.05.23)
Türk kahvesini genellikle en kötü çekirdekleri yakana kadar kavurarak yapıyorlar. 3. dalgacılardan taze kavrulmuş çekirdeği Türk kahvesi ayarında öğütülmüş alabilirsiniz, paket kahveyle arasındaki farkı hemen görürsünüz. Ama Türk kahvesinin acı tadına alışıksanız sevmeyebilirsiniz.

Espresso ve filtre kahve için çekirdekleri farklı seviyelerde kavuruyorlar, kullanılan çekirdeğe göre de kokusu tadı değişiyor. Son denediğiniz espresso çekirdeği muhtemelen espressoda da çok iyi sonuç vermezdi :)
www.3coresroastery.com
0
kobuzchu kiz
(29.05.23)
bir çekirdeği türk kahvesi olarak da öğütebilirsiniz, filtre kahve olarak da... ama aynı çekirdeği türk kahvesiyle beğenmeyip filtrede beğenebilirsiniz... bazı çekirdekler her demleme yöntemiyle maksimum performansı vermiyor. bunu önlemek için 3. nesil kahvecilerin sitesinden filtre, espresso başlıkları altında sipariş verebilirsiniz.

bazı espresso karışımlarında robusta da oluyor. o da bol krema veriyor ama filtrede demlediğinizde tatsız tuzsuz bir şey ortaya çıkıyor zira robusta özünde öyle bir çekirdek. bazı espresso kavrumlar da full africa çekirdeği ile yapılıyor. africa da özünde aromatik, kaliteli bir çekirdektir. sizin o deneyimleriniz de bu yüzden muhtemelen.
0
motosiklet burclu adam
(30.05.23)
espressodan daha ince cekilen kahve Türk kahvesinde kullaniliyor diye biliyorum.
0
Coma
(30.05.23)
hepsi öğütülüşte farklı önemli olan çekirdek kalitesi. en kalitesizi genelde türk kahvasi olur. çekirdek önemli bu işte.
0
mikahakkinen
(30.05.23)
(4)

erkek kot pantolon markası

oldz
kalıbı dar olmayan kesimi kumaşı kaliteli erkek kot markaları nelerdir?
kalıbı dar olmayan kesimi kumaşı kaliteli erkek kot markaları nelerdir?
0
oldz
(29.05.23)
Mavi, Loft, Colins memnun kaldım ben
0
mekaniker
(29.05.23)
levis'in dar olmayan modelleri var 10-15 senelik kot tas gibi duruyor. mavi'de oran 10'da 3 falan iyi cikanlar, cogunda bi buzulme oluyor.
0
gule gule
(29.05.23)
mavi'nin kesimini seviyorum ama kumasi genelde kaliteli degil, aglari yirtiyliyor. agi yirtilanlari yenisiyle degistiriyorlar kartus kartla alindiysa: eksisozluk1923.com

aldigim levis kotlar yillardir kullanmama ragmen bana misin demedi. mavi genelde 1-2 yilda agini yirtardi, levis'ta oyle bir sorun gormedim 3-4 yilda. cok fazla cesit kalip var levis'ta, subesine gidip derdini anlatirsan uygun bir kalip ayarlarlar. goztepe optimum'daki magazada 3 al 2 ode kampanyasi oluyor genelde. kotlar da 1200-1500 arasi.
0
fakyoras
(29.05.23)
Mavi ağdan gidiyor evet. Çok kullanmayıp 3.senesinde yırtıldı. Paçasını yaptırmıştım. O yüzden değişim iade olmuyor. İşlem görmemeli.
0
hunharca ben
(30.05.23)
(4)

endüstri mühendisi evden çalışma ?

melodi
orta üstü ingilizcesi olan endüstri mühendisi evden çalışarak ne iş yapabilir sizce. para kazanmak değil amaç oyalanmak-satış&pazarlama hariç
orta üstü ingilizcesi olan endüstri mühendisi evden çalışarak ne iş yapabilir sizce. para kazanmak değil amaç oyalanmak-satış&pazarlama hariç
0
melodi
(29.05.23)
Satış destek olabilir. Satıştan farklı. Müşterilerin siparişlerini sisteme girersin. Telefon, e-mail trafiği olur büyük ihtimalle. Üretim planlama olabilir.
0
dissendium
(29.05.23)
Biliyorsa sap sanki. Ama bir tarafımdan uydurmayayim. Sap'i çok az biliyorum. Sanki yapılır gibime geliyor.
0
Amaranta ursula
(29.05.23)
Ben anlamadim; çalışmak ve amaç para değil, oyalanmak.
Çünkü ne erp(sap/oracle) ne üretim planlama oyalanacak şeyler değil.
Çalışmak için diyorsaniz ekip yönetimi olmayan çoğu iş remote olur. Benim gördüklerim;
Herhangi planlama.
Stratejik satin alma
Import/export
Erp ile alakalı process specialist işleri.
Daha bir sürü is var olabilecek. Bana misal siop coordinator teklifi geldi remote olarak gene.
Bilmem kaç fabrikadan sorumlu ehs müdürleri var remote gene. Çok yani.

Ama endüstri mühendisine özel bir şekilde oyalanacak şey yok yani. İs bunlar hep.

Satış destek olabilir evet, gene oyalanacak bir şey değil. Bütün günü yer.
0
logisticsmanager
(29.05.23)
Sap ve ya Erp biliyorsan evden danışmanlık verebilir kendi şirketini kurabilirsin
0
pislick0
(29.05.23)
(4)

bulunabilen sıfır araç ne var? ve online satışlar?

adivar
düşük fiyat bandında az sırası olan sıfır araç ne var?gidip yazılayım bayiden? skoda fabia beğendim fakat bayiler kapıdan müşteri almıyor, yok çekiyor.fiat, renault online satışlar kapalı. bir mercedes şu an online var. yeni gelecek online satışlar var mı? takip edeyim.maksimum 750 bin segmentim.
düşük fiyat bandında az sırası olan sıfır araç ne var?

gidip yazılayım bayiden?

skoda fabia beğendim fakat bayiler kapıdan müşteri almıyor, yok çekiyor.

fiat, renault online satışlar kapalı.

bir mercedes şu an online var.


yeni gelecek online satışlar var mı? takip edeyim.

maksimum 750 bin segmentim.
0
adivar
(29.05.23)
Geçenlerde şöyle bir tweet gördüm. Opel'den alabilmiş insanlar, bir şansınızı deneyin.

twitter.com
0
chicha_v2
(29.05.23)
Düşünürsen chery Eylül e falan gün veriyor. Diğerleri için de İleri tarihli yazılabilirsin.
0
neymis
(29.05.23)
(bkz: Chery)
(bkz: Suzuki)
(bkz: Citroen)
0
halitkin
(30.05.23)
Piyasadaki tüm sıfır arabaları ve fiyatlarını bulabilirsin: (bkz: ) teklifimgelsin.com
0
sahinseda.3311
(27.02.25)
(12)

Spor salonunu bırakmak ?

sassot
Vücut geliştirme için para harcamak gerektiğini düşünüyorum. Yani beslenmeye dikkat etmek takviyeler almak gerekiyor. Benim de bunların hepsini yapacak kadar bütçem yok. Aylık en az 3-4 bin lira harcamak gerektiğini düşünüyorum.bu yüzden salonu bırakıcam gibi, fikrinizi almak istiyorum. 1 sene boyun
Vücut geliştirme için para harcamak gerektiğini düşünüyorum. Yani beslenmeye dikkat etmek takviyeler almak gerekiyor. Benim de bunların hepsini yapacak kadar bütçem yok. Aylık en az 3-4 bin lira harcamak gerektiğini düşünüyorum.

bu yüzden salonu bırakıcam gibi, fikrinizi almak istiyorum. 1 sene boyunca gidip vücut yapmamak saçma geliyor ya her anlamda buraya odaklanmam lazım ya da bırakmam lazım. ne diyorsunuz ?
0
sassot
(29.05.23)
her gün dört beş yumurta ye. bir de kreatin'e para harca.

gerisine para harcamana gerek yok. ha bir de idmanlardan yarım saat önce tuzlu su kesinlikle iç.

spor yapmak bedava neredeyse. gerisi tıraş bunlar hariç.
0
alperz
(29.05.23)
Beslenmeye dikkat etmek +1
Takviye almak hayır.
12 yıldır spor yapiyorum, şu an prlarim squat 195*3 tekrar. Deadlift 225*1

Bunlarda tek takviye kullanmadım ve su an bir sene sonra tekrar başladığım tek takviye creatine. Hayatımda 4 paket protein bitirmişligim yok. Içlerinde harbiden gereken tek şey creatine o da olmazsa spor olmaz diye bir saçmalık zaten yok.

Kg*1.2 aldığınız sürece bir sorun yok. Bu da pahaliysa o zaman evet spor salonuna verecek paraniz da yok. Gidin evde bodyweight yapın daha mantıklı.
0
logisticsmanager
(29.05.23)
Paran yoksa bütçe ayıramıyorsan, başka harcamalarından kısamıyorsan, bu iş önceliğin değilse gitme, herkes illa yapacak diye bir kural yok.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(29.05.23)
Vücut geliştirmeye özel olarak ayda 0₺ harcıyorumdur. Et, tavuk, yumurta bunlar vücut geliştirmeyen insanlar için de yenmesi gereken şeyler. Takviyelere de gerek yok bence. Spor salonlarının güncel fiyatlarını bilmiyorum ama hiçbir zaman atla deve olmadı.
0
ruhen hastayim ben
(29.05.23)
zaten yemek yemek zorundasın
200 gram et yiyeceğinne 300-400 gram yemen gerekiyor o da spor yaptığın günlere özel

diğer konu da bu iş senin "mesleğin değil"
yani bb'yi yarışmalara katılmak için değil insan tabiatı gereği yapıyorsun
0
mantık
(29.05.23)
evet bak mantık'ın dediğini de unutma.

bizim gibi normal insanlar salona eğlenmeye, kafa dağıtmaya gitmeli. biz müsabık değiliz.

bazen salonda örneğin triceps extension yapacak oluyorum kablo ile. öneğin düz bar takılı oluyor. eleman da halat ile pushdown yapmak istiyor. halata geçiyorum hemen. müsabık adam için düz bar ile halat fark eder ama benim için triceps'e vursun yeter diyorum.

bazen çok kalabalıksa salon "bugün de şunu yapmayıvereyim" deyip başka egzersiz koyuyorum yerine.

kreatin hariç hiçbir supplement ile ilgili zaten ispatlanmış bir şey yok. yumurta, kırmızı et, yeşil renkli sebze yeterince yiyorsan zaten iyi besleniyorsun demektir. benim gibi piizman biriysen belki b vitamini ve magnezyum takviyesi olabilir ancak.

benim günlük mutfak masrafım 150-200 lira kadar. her gün ya kırmızı et ya tavuk yiyorum. iki üç günde bir sekiz on yumurta yiyorum. bir de aylık 200-300 lira kreatin masrafı var. bu kadar.
0
alperz
(30.05.23)
konuda sadece yemek kısmı irdelenmiş gibi. bu açıdan bakılırsa spor yapmak değil yapmamak çok pahalı ülkemizde. spor yapıyorsan günlük temiz beslenmek zorundasın, tavuk göğsünü, yağsız pilavını, yulafını, yumurta beyazını dışarıdan alma şansın yok, evde hazırlaman lazım. kaldı ki dışarıdan sporcu ürünü almaya kalkarsan daha da dramatik rakamlar çıkacaktır ortaya. yarışmacı değilsen ve doğal yapıyorsan günlük 100-150 tl'ye bu işi 10 numara yaparsın. günümüzde dışarıda bir öğün 200 tl ve içerik hemen hemen çöp.

konuda irdelenmeyen spor salonu aidatına girilirse yorum yapamam, evde ve fabrikada gym var, güncel fiyatlara hakim değilim, bu konuda haklı olunabilir. son yıllarda dışarıdan alınan hizmetlerin 4-5 katına çıkmayanı yok zira.

1 sene boyunca vücut yapılamıyorsa beslenme-dinlenme-antrenman üçlüsünde kesinlikle yanlış giden bir şey vardır, fiyat değil, teknik incelenmeli, gerekirse yardım alınmalı.
0
onemoremile
(30.05.23)
VG yi neden pur dikkat beslenme + cer cop supplementlere para harcayarak yapmak zorunda hissediyorsun ki? zaten normalde de yiyip ictigini temiz ve duzenli yiyip ic. salona da cok buyuk amacin olmasa bile fiziksel aktivite icin gittigini dusun. bence senin dusuncen yanlis.
0
bay b
(30.05.23)
İşin psikolojik boyutunu da ele almalı. Az kaslanınca biraz daha kaslansam süper olurum diyor olabilirsin. 200gr tavuk 20tl, 1porsiyon protein tozu 20tl.

Creatin ve prework out gücünüze güç net katar. Gerisi extra olabilir.
0
hunharca ben
(30.05.23)
Arkadaşlar yanlış anlamayın ama kas inşası 200 gram tavukla 1 ölçek protein tozuyla olmuyor. Kas inşası bazal metabolizma+günlük kalori ihtiyacının üstüne eklenen fazladan kaloriyle oluyor. O da ortalama bir erkek için 3000+ kalori oluyor, hesaplamaları buna göre yaparsak daha iyi olur. Ben diyete başlarken 2500 kaloriyle başlayıp ufak ufak açık veriyorum, kas inşası öyle bir şey değil yani. Ben kas inşa edeceğim diyorsan bu kadar yemeği her gün yiyeceksin bu salonun parasını ödeyeceksin, yapamıyorsan gereksiz kasmaya gerek yok bunları yaptığı halde bile başaramayan tonla erkek var salonlarda.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(30.05.23)
Bunun alternatifi ne peki? Ben salona gitmeden duzenli spor yapamiyorum, benim icin alternatifi yok.

Cok param yok diye spor yapmiyorum noktasi sacma bir nokta.


Alternatifi kanepede uzanmak, eh-iste beslenip düzenli spor yapmaktan ve takviyesiz spora devam etmekten daha iyi mi? Düzenli spor yapmanin neresi kotu olabilir? Ben anlamadim gercekten.
0
buf-e kür
(30.05.23)
Spor yapmanın tek başına bir anlamı yok, sporun temeli vücuda zarar vermektir, sonra ona göre beslenip dinlenerek sinir sistemi ve kas kütleni güçlendirirsin. Vücudu bir sonraki zorluğa adapte edersin bu şekilde. Spor yapmak budur. Sen "ben ağırlık çalışıyorum ama yeterli kalorileri almıyorum" dersen kendine zarar verdiğinle kalıyorsun, bi anlamı yok yani, hatta sen gerekli kaloriyi vermediğinde sistem mevcut kaslarından çalmaya başlıyor; hem faydalanamıyorsun hem zarar görmüş oluyorsun yani. Ha ama bu dediğim klasik haftada 4-5 gün ağırlık çalışan kişiler için geçerli spor olarak ben evde eğilip bükülüyorum parkta yarım saat yürüyorum diyen kişiler için geçerli değil fakat ben hiçbir zaman takviye demiyorum zaten, ağırlık çalışıyorsan ona göre "yemek" yiyeceksin, takviyeler bu işin aksesuarı.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(30.05.23)
(2)

ABD'ye Londra aktarmalı giderken gereken transit vize

carisch
Londra üzerinden aktarmalı ABD'ye giderken İngiltere transit vize istiyormuş sanırım, net bir bilgi bulamadım, google'da kimisi istiyor yazmış kimisi 24 saat altı aktarmada gerek yok demiş. konuyu net şekilde bilen var mı hatta yakın zamanda londra aktarma abd'ye gitmiş birisi varsa ilk ağızdan duym
Londra üzerinden aktarmalı ABD'ye giderken İngiltere transit vize istiyormuş sanırım, net bir bilgi bulamadım, google'da kimisi istiyor yazmış kimisi 24 saat altı aktarmada gerek yok demiş. konuyu net şekilde bilen var mı hatta yakın zamanda londra aktarma abd'ye gitmiş birisi varsa ilk ağızdan duymak çok iyi olur.
0
carisch
(29.05.23)
havalimani degistirmeyecekseniz ingilterede transit vizeye gerek yok.
0
taurina
(29.05.23)
direkt resmi kaynak varken google ile falan neden uğraşıyorsunuz

www.gov.uk
0
kanatlı kontun müşfik öpücüğü
(29.05.23)

Laptobuma görüntü gelmiyor Ama Lcd Monitöre Geliyor

sislerrr
Merhabalar,Dün fifa 2023 oynarken laptoptaki ekranın gittiğini gördüm. Bununla birlikte Lcd'de görüntü vardı ve oyunu oynamaya devam etti. SOnrasında hd-mi kablosunu cıkardım ve bir çok şeyi denememe rağmen görüntü gelmedi. Bu arada fifa oynarken bir ara directx gibi bir hata almıştım ve oyunu tekra
Merhabalar,

Dün fifa 2023 oynarken laptoptaki ekranın gittiğini gördüm. Bununla birlikte Lcd'de görüntü vardı ve oyunu oynamaya devam etti. SOnrasında hd-mi kablosunu cıkardım ve bir çok şeyi denememe rağmen görüntü gelmedi. Bu arada fifa oynarken bir ara directx gibi bir hata almıştım ve oyunu tekrar açıp devam etmişmtim ( muhtemelen o ara goruntu gıttı ) Laptopta harici gtx 1650 ti ekran kartı var ve ayrıca onboard intel ekran kartı var. Ben intel ekran kartını guncelledım ve bir kısım ayarlar yaptım ve bir ara goruntu tekrar geldi ve yaklasık 30 dk sonra goruntu geri gitti. Harici Lcd de ise goruntu bakımıdnan sıkıntı yok, kullanımıma devam edebiliyorum. Laptobum Monster ve 2020 de almıstım. Çok zorlamam ve cantasına koyarak bir yerlere goturmem. ( Donanımsal bir problem olacagını dusunmuyorum) Sizce neden boyle bir problem yasadım ve çözümü nedir?

ibb.co Display 1-2 seçenekleri varken artık bu yok.
0
sislerrr
(29.05.23)
(3)

Tehdit eden dolandırıcıya ne yapalım?

hadi ya la
Babamı arayıp krem gönderdiğini ve yakındaki (adresini biliyor) PTT şubesinden alması gerektiğini söylüyor. Kim olduğunu ve numarayı nereden aldığını ısrarla söylemeyen kişi, kampanya yaptığını ve kargoyu alması gerektiği konusunda ısrar ediyor. Olumsuz yanıt alınca cezası var diye tehdit ediyor.Sav
Babamı arayıp krem gönderdiğini ve yakındaki (adresini biliyor) PTT şubesinden alması gerektiğini söylüyor. Kim olduğunu ve numarayı nereden aldığını ısrarla söylemeyen kişi, kampanya yaptığını ve kargoyu alması gerektiği konusunda ısrar ediyor. Olumsuz yanıt alınca cezası var diye tehdit ediyor.

Savcılığa gidip şikayet etsem çok uğraştırır mı ve sonuç alır mıyız?
Uğraşmak ve bu kişinin canını sıkmak istiyorum. Ne yapalım?
0
hadi ya la
(29.05.23)
engelle geç. uğraşmaya değmez.
0
jelly bear
(29.05.23)
tamam alıcam. ha bugün alıyorum ha yarın arıyorum diye sürekli vaktini alabilirsin. başka da bir şey yapılmaz.

ya da sen onu oltaya getirmeye çalışabilirsin ama balıkçılık konusunda pek bilgim yok.
0
alperz
(29.05.23)
"bunlar yeterli degil, birkaç kutu daha yolla" diyerek trolleyebilirsin.
0
Yourcousinmarvinberry
(29.05.23)
(5)

Hangi sektörde iş arayabilirim.

sekizdokuzon
İstanbul'da bir devlet üniversitesinde Matematik okudum. Mezun olduktan sonra on sene kadar özel okul ve kurs merkezlerinde öğretmenlik yaptım. Geçen sene kısa süreliğine yurtdışına çıktım, orada çağrı merkezinde çalıştım. İngilizcem ortalama üstü, 36 yaşındayım. Buraya döndükten sonra öğretmenlik y
İstanbul'da bir devlet üniversitesinde Matematik okudum. Mezun olduktan sonra on sene kadar özel okul ve kurs merkezlerinde öğretmenlik yaptım. Geçen sene kısa süreliğine yurtdışına çıktım, orada çağrı merkezinde çalıştım. İngilizcem ortalama üstü, 36 yaşındayım. Buraya döndükten sonra öğretmenlik yapmak istemedim, farklı bir sektörde çalışmak istiyorum ama aklıma yatan bir iş bulamadım. Sizce ne tip bir iş aramalıyim?


Teşekkür ederim
0
sekizdokuzon
(29.05.23)
Ben de istatistik diyorum. Duyduğum birkaç matematikçi bu alanda tanışıyor.
0
Amaranta ursula
(29.05.23)
İstatistik bilgim başlangıç seviyesi, lisansta gördüğüm kadar. Bu konuda kendimi nasıl geliştirebilirim?
0
🌸sekizdokuzon
(29.05.23)
Yani yaş ve tecrübe handikabiyla "İs, veri analistligi" pozisyonlarinda ise alinabilmem için ne yapmam gerekir?
0
🌸sekizdokuzon
(29.05.23)
öğretmenlikte yaş sınırı yoksa kpss çalışıp kamu öğretmenliği.
0
nuisance
(30.05.23)
yaş sebebiyle iş ve veri analistliği tarafında iş bulabileceğinizi sanmıyorum maalesef. ik cıyım. ingilizce kullanılan çağrı merkezleri, outsource destek firmaları da olabilir. (ücretleri daha yüksek olacaktır)
0
benaslinda
(30.05.23)
(1)

Türkiye Almanya Kanada transit vize

kırkmerak
Temmuz ayında Toronto için uçak bileti bakıyorum. Almanya aktarmalı uçuşlar için transit vize ihtiyacı var mıdır?Teşekkür ederim.
Temmuz ayında Toronto için uçak bileti bakıyorum. Almanya aktarmalı uçuşlar için transit vize ihtiyacı var mıdır?

Teşekkür ederim.
0
kırkmerak
(29.05.23)
kanada vizen varsa ve havalimanindan ayrilmayacaksan hayir gerek yok.
0
hot potato
(29.05.23)
(1)

Kentsel donusum kira yardimi

camussar
Annemin evi kirada, yikilip yeniden yapilacak(ozel firma, devlet degil), icindeki kiraci cikiyor. Devletin verdigi aylik 5250 tl kira yardimi , ev sahibine mi? Kiraciya mi? Internette birbiri ile celisen bilgiler var. Istanbul.Tesekkurler
Annemin evi kirada, yikilip yeniden yapilacak(ozel firma, devlet degil), icindeki kiraci cikiyor. Devletin verdigi aylik 5250 tl kira yardimi , ev sahibine mi? Kiraciya mi? Internette birbiri ile celisen bilgiler var. Istanbul.
Tesekkurler
0
camussar
(29.05.23)
ev sahibine.
0
benaslinda
(29.05.23)
(5)

kırmızı soğanın sezonu mu var?

inheritance
kaç zamandır marketlerde (5m migros da dahil) kırmızı soğan göremedim. dün pazara gittim soğancının biri artık yok sezonu bitti dedi. diğeri sorunca arkadan çıkardı 4 tane (yarım kilo) soğana 60 lira verdim. kazıklanmışım değil mi?
kaç zamandır marketlerde (5m migros da dahil) kırmızı soğan göremedim. dün pazara gittim soğancının biri artık yok sezonu bitti dedi. diğeri sorunca arkadan çıkardı 4 tane (yarım kilo) soğana 60 lira verdim. kazıklanmışım değil mi?
0
inheritance
(29.05.23)
kazıklanmışsın. internette bile daha ucuza var
0
jelly bear
(29.05.23)
www.migros.com.tr
burda daha ucuz
0
sizofren06
(29.05.23)
Kaziklanmayi şöyle söyleyeyim;
Carrefour'da organik sertifikalı Fransız kırmızı soğanı yarım kilosu 2.65€.
İspanyol kırmızı soğanı yarım kilosu 1 euro.

Kısacası Fransa'dan daha pahalı soğan almışsınız.
0
logisticsmanager
(29.05.23)
@şizofren, ucuz da stokta yok.
0
🌸inheritance
(29.05.23)
Soğan ve patates yazın üretiliyor ve stoklanıyor. Daha sonra bu stoklardan satılıyor diye biliyorum. Şu an taze kuru soğan'lar çıktı mesela. Ancak kırmızı soğana denk gelmedim şu aralar.

Bahsettiğiniz soğan, MOR soğan diye de geçebiliyor. Bir de öyle araştırın.

Şu saatten sonra kazık diye bakarsanız, hiçbir şey yiyemezsiniz. Afiyet olsun...


.
0
kartallar yuksek ucar
(29.05.23)
(6)

1.3 milyon lira olsa napardınız

ShadowOfMoon
İstanbulda ev zor. kredi çıksa bile.Araba alsak masraf sürekli. istanbul dışı ev olabilir.Altın döviz hisse vsHer türlü önerileri dinlemek isteirm. Yatırım tavsiyesi değil. AKlıma gelmeyen bir şey görmek için.
İstanbulda ev zor. kredi çıksa bile.

Araba alsak masraf sürekli.

istanbul dışı ev olabilir.
Altın döviz hisse vs

Her türlü önerileri dinlemek isteirm. Yatırım tavsiyesi değil. AKlıma gelmeyen bir şey görmek için.
0
ShadowOfMoon
(29.05.23)
ben olsam arsa alırdım.
0
candide
(29.05.23)
körfez tarafında arsa bakarım.
0
teritori
(29.05.23)
Araba alınır eğer arabanız yoksa.

2 sene önce 15 bin dolar'a aldığım 2014 model araba şu an 25 bin dolar yapıyor. Bindiğim de yanına kar kaldı.

Şunun için söylüyorum. Döviz, altın, borsa yatırımı ile enflasyonu bile yenemezsin. Almadığın her gün arabalar dolar bazında bile artıyor.

Yatırım için değil, araba yoksa araba alınır.
0
Cesario
(29.05.23)
Ankaradan ev alırım. O civara evler var. Bir de memur kiracı, tamamdır. İstanbul biraz sallasa herkes Ankara vs yerlerde alacak soluğu. O ev değerlenir.
0
basubadelmevt
(29.05.23)
Ticaret ticaret ticaret. Bunu 13 ay önce 350 bin TL sermaye ve 50 bin TL borç ile iş kurup bu dönemde 1.5 milyon net nakit kazanıp 400 bin TL'lik sermayenin 320 bin TL'lik mal kısmını yani paraya çevrilebilir sermayesini 800 bin TL ye çıkarmış biri olarak söylüyorum. 28 yıldır ticaret yapıyorum bu kadar hızlı para kazandığım bir dönem olmadı. Ticaret yapmayacaksan da uzun vadeli yatırımcı olabiliyorsaniz da borsada inanilmaz ucuzluk var
0
deer hunter
(29.05.23)
Ben araba almak üzereyim. Ama bulamadım bayilerde yok.
0
baldan kaymak
(29.05.23)
(2)

esans nereden alınır?

gibicibicis
bu aralar parfüm yapımına merak saldım, ilk olarak oda kokusu yaptım epey hoşuma gitti ancak bulunduğum yerden gidip alabileceğim esanslar çok az sayıda. internetten hammaddeler.com diye bir yerden birkaç esans aldım, oldukça yapay ve kalitesiz geldi (mesela vanilya kokusunun vanilyayla ilgisi yok,
bu aralar parfüm yapımına merak saldım, ilk olarak oda kokusu yaptım epey hoşuma gitti ancak bulunduğum yerden gidip alabileceğim esanslar çok az sayıda. internetten hammaddeler.com diye bir yerden birkaç esans aldım, oldukça yapay ve kalitesiz geldi (mesela vanilya kokusunun vanilyayla ilgisi yok, dr oetker vanilin gibi kokuyor). parfüm esansı değil de vanilya, tarçın, hindistan cevizi vs. gibi esanslar alabileceğim kaliteli bir yer öneriniz olur mu?

teşekkürler şimdiden
0
gibicibicis
(29.05.23)
üsküdar, eminönü gibi yerlerdeki aktarlara bakabilirsiniz.
0
buenosdias
(29.05.23)
yıldız esans eminönü
0
obscure
(29.05.23)
(4)

Kıbrıs üniversitesi mezunu olmak yurtdışı için dezavantaj mı?

inheritance
Kuzey kıbrıs, fark ediyorsa burslu.
Kuzey kıbrıs, fark ediyorsa burslu.
0
inheritance
(29.05.23)
okuluna göre değişir. doğu akdeniz üni'nin avrupada bilinirliği vardır mesela.
0
makarnavodka
(29.05.23)
Hiçbir sorun olmaz. Hatta Türkiye okullarından daha itibarlı bile denilebilir bazı kıbrıs üniversiteleri için.
0
socially awkward
(29.05.23)
Burslu olup olmamasi tabii ki farketmez.

Denklik veya sertifikasyon gerektiren mesleklerde (mesela fizyoterapistlik) belki ama tutup pazarlamaci veya yazilimci olmak icin genelde kimse diplomaya bakmaz. En azindan benim yasadigim ulkede.
0
hot potato
(29.05.23)
yurtdisinda master yaparsan ustune, son okudugun okula bakarlar.
lisansi nerden yaptiginin cok da onemi yok, burslu olmasinin da bir kiymeti yok.
0
cooperr
(29.05.23)
(1)

Döviz ve altın fiyatlarının eşitlenme ihtimali?

osuran imam
Altın hesabındaki altını bozdurmaya kalkıp fiziki altın almak isteyince dünya kadar zarar ediyoruz. Bankaların altın fiyatları ile kapalı çarşı fiyatlarının eşitlenme ihtimali var mı sizce? Bankada para tutmak pek akıllıca değil deniyor şu ara. En az zararla nasıl çıkılır bunun içinden?
Altın hesabındaki altını bozdurmaya kalkıp fiziki altın almak isteyince dünya kadar zarar ediyoruz. Bankaların altın fiyatları ile kapalı çarşı fiyatlarının eşitlenme ihtimali var mı sizce? Bankada para tutmak pek akıllıca değil deniyor şu ara. En az zararla nasıl çıkılır bunun içinden?
0
osuran imam
(29.05.23)
orta uzun vadede eşitlenmek zorunda. ya da iki tarafta da işlem kısıtlamasına gidilebilir. tamamen kontrollü bir ekonomiye gidilmiş olur o durumda.

karaborsa olur tabii.
0
gurur
(29.05.23)
(2)

Bankadaki mevduatı USDT'ye taşımak

nefertarii
Bankadaki dövizimi banka dışına çıkarmak istiyorum. yurt dışına çıkarmayla alakalı sormuştum ama; bugün ekşi'de binance ile alakalı bir entry gördüm. yüklü bir miktar dövizi USDT'ye attım diyelim, avantajları ve dezavantajları nelerdir? banka dışına çıkarmak istiyorum?
Bankadaki dövizimi banka dışına çıkarmak istiyorum. yurt dışına çıkarmayla alakalı sormuştum ama; bugün ekşi'de binance ile alakalı bir entry gördüm.

yüklü bir miktar dövizi USDT'ye attım diyelim, avantajları ve dezavantajları nelerdir? banka dışına çıkarmak istiyorum?
0
nefertarii
(29.05.23)
usdt her ne kadar dolara endeksli gibi görünse de bazen dolar fiyatından ayrışabiliyor.

ayrıca tüm coin'ler gibi bir fiziksel karşılığı yok. usdt'yi yaratan kişiler bir devlet falan olmadığı için yarın öbür gün yok olmayacakları da kesin değil.

ama taşımak için üç beş günlüğüne kullanılabilir. yani buradaki bankadan binance'a transfer sonra dışarıdaki bankaya transfer olabilir.
0
alperz
(29.05.23)
Avantaj: Türk banka sisteminden, kanunlarından ve yaşanabilecek garipliklerden kendinizi koruyorsunuz. İstediğiniz anda istediğiniz ülkeye ve kişiye parayı saniyeler içinde çok ucuza gönderebiliyorsunuz.

Dezavantaj:
-Hack'lenmesi durumunda yapacak hiçbir şey yok.
- Soğuk cüzdana aktarırken veya aktardıktan sonra bir minik hata yapmanız veya şifreyi unutmanız paranın sonsuza dek yok olmasına sebep olabilir.
- USDT bir şirketin kontrolünde. O şirket batarsa, patlarsa neredeyse tüm para yok olur. Mesela USDC'yi yöneten şirketin parasının önemli bir kısmı Amerika'da batan bankadaymış. Bir sorun olmadı ama sorun olabilirdi de.
- Bitcoin sisteminde yaşanabilecek bir güvenilmezlik, bir sorun, bir skandal USDT'nin dolardan aşağı düşmesine sebep olabilir.
- Hiç olmayacak bir ihtimalden bahsediyorum ama birisi başınıza silah dayasa ve parayı transfer etseniz geri almak imkansız. (Normal bankada bu ihtimal daha az görünüyor bana, en azından paranın kime-nereye gönderildiği belli)
- Bankadaki paraya faiz alabilirsiniz, vize alabilirsiniz vs. USDT için de faiz alınıyor olabilir, onu pek bilmiyorum ama faiz alacağımız yere USDT'leri taşımak da güvensiz olabilir. Bilemiyorum.
0
michael_knight
(29.05.23)
(1)

KPSS Başvuru

ckisc
Arkadaşlar belki sizin için basittir ancak ben konuya uzak olduğum ve biraz da paniklediğim için bilemedim.Şimdi benim bi Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği bi de İşletme Diplomam var. İkisi ile de ilgili KPSS'ye girip puanım cebimde dursun istiyorum. Bu süreçte biraz kafam karıştı. En ba
Arkadaşlar belki sizin için basittir ancak ben konuya uzak olduğum ve biraz da paniklediğim için bilemedim.
Şimdi benim bi Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği bi de İşletme Diplomam var. İkisi ile de ilgili KPSS'ye girip puanım cebimde dursun istiyorum. Bu süreçte biraz kafam karıştı. En başta başvururken başvuru ekranında Genel Kültür Genel Yetenek zaten kendiliğinden tikli. Aşağıdaki Eğitim Bilimlerini de seçmem gerektiğini söylediler ve ben de öyle düşündüm. ÖABT veya Alan seçimini henüz yapmadım. Şimdi de diyorlar ki sadece bir diploman üzerinden gidebilirdin. Yani benim kafam karıştı ve sizin de kafanızı karıştırmamak için uzatmayıp burada kesiyorum. Acaba ne yapsam?
0
ckisc
(29.05.23)
BÖTE ÖABT listesinde bile yok mesela çok ilginç, nasıl yapılır?
0
🌸ckisc
(29.05.23)
(1)

selat leon manuel vites için bakım tavsiyesi

Filinta61
bu bakım işi beni çok germeye başladı. en son bosch car serviste yaptırdım. sizin tavsiye edebileceğiniz başka özel servis var mıdır?lokasyon istanbul avrupa yakası
bu bakım işi beni çok germeye başladı. en son bosch car serviste yaptırdım.

sizin tavsiye edebileceğiniz başka özel servis var mıdır?

lokasyon istanbul avrupa yakası
0
Filinta61
(29.05.23)
ben 1.4 tsi motor için tüm malzemeleri kendim alıp mahalle arasında herhangi bir ustaya işçilik ödeyerek yaptırıyorum. motor yağı olarak motul, filtre grubu için bosch marka kullanmama rağmen yarı yarıya ucuz çıkıyor.
0
obscure
(29.05.23)
(4)

Döviz al-sat ile pra kazanma yönteminin adını neydi?

gadlemler
A harfiyle başlıyordu sanki, finans dünyasında olan bir terimdi, bulduramıyorum :)
A harfiyle başlıyordu sanki, finans dünyasında olan bir terimdi, bulduramıyorum :)
0
gadlemler
(29.05.23)
arbitraj
0
nhk ni youkosu
(29.05.23)
dövizde değil her şeyde yapılabilir.
0
nuisance
(29.05.23)
Al-sat ile kar etmek trade ya da ticarettir.

Arbitraj ise aynı varlığın farklı piyasalardaki fiyat farkında ötürü ucuza alıp yükseğe satıp kar etmektir.
0
Lethe
(29.05.23)
lethe +1

arbitraj doviz al-sat degil. farkli piyasalarda olusan farklardan yararlanarak alip satmak.

eger gunluk degisimlerden faydalanarak alip satmaktan bahsediyorsaniz day trading olarak geciyor ingilizce. bu sadece doviz degil hisse icin de gecerli.
0
Sour
(29.05.23)
(3)

Farklı formatta CV hazırlama

esinikaybetmiscorap.
Merhabalar,Finans sektöründeyim, ancak CV mi diğerlerinden farklı olarak hazırlamak istiyorum, biraz daha illk bakıldığında farklılık olduğu gözüksün isterim. Tavsiye edebileceğiniz örnek CV siteleri var mıdır?Teşekkürler
Merhabalar,

Finans sektöründeyim, ancak CV mi diğerlerinden farklı olarak hazırlamak istiyorum, biraz daha illk bakıldığında farklılık olduğu gözüksün isterim. Tavsiye edebileceğiniz örnek CV siteleri var mıdır?

Teşekkürler
0
esinikaybetmiscorap.
(29.05.23)
ik cıyım, farklı formatta cv hiç güzel değil, sizi asla bir adım öne çıkartmayacak, klasik özgeçmişlerden devam edin bence.

tasarımcı, grafiker gibi işi "tasarım" olan profilleri ayrı bırakıyorum.
0
benaslinda
(29.05.23)
ikcılar sade cv bekliyor. eğitimini verenlerde sade cv öneriyor. öne çıkmak için belki fotoğraf çerçevesinde gözü alan bir renk kullanabilirsin.
0
abi bi dizi buldum on numara
(29.05.23)
Ek yapmaya geldim; özellikle yurtdışında otomatik CV değerlendirme uygulamaları kullanıldığını duymuştum, bilmiyorum Türkiye'de ne derece kullanılıyor. Ancak bu uygulamaların da düz, belli bölümleri olmayan CV formatlarını düzgün değerlendiremediklerini duymuştum. Görsel açıdan farklı bir CV formatı kullanmanın böyle bir handikapı da olabilir.
0
salihdt
(29.05.23)
(2)

Karsi tarafa adresimi vermeden nasil kargo alabilirim?

fakyoras
Selam,Karsi tarafa adresimi vermeden bi kargo almam gerekiyor. Ptt subesi adres olarak verilebiliyor mu? Xx ptt subesine kargolatsam ordan gidip alinabilir mi?Tesekkurler
Selam,

Karsi tarafa adresimi vermeden bi kargo almam gerekiyor.

Ptt subesi adres olarak verilebiliyor mu? Xx ptt subesine kargolatsam ordan gidip alinabilir mi?

Tesekkurler
0
fakyoras
(29.05.23)
kargo şubelerini verebilirsin evet.
0
jelly bear
(29.05.23)
PTT şubelerinden de sizden başkası alamaz.
0
diyecevaplandı
(29.05.23)
(1)

e devlet tapu hisse bilgileri

Filinta61
bu bölümde hisse bilgileri kısmında tapu durumu müşterek yazıyor. 'müşterek'in kelime anlamına bakınca garip geldi bana.benim evim sadece benim üzerime ama neden böyle yazıyor acaba.ben mi bir şeyi kaçırıyorum?
bu bölümde hisse bilgileri kısmında tapu durumu müşterek yazıyor.

'müşterek'in kelime anlamına bakınca garip geldi bana.

benim evim sadece benim üzerime ama neden böyle yazıyor acaba.

ben mi bir şeyi kaçırıyorum?
0
Filinta61
(29.05.23)
hisse bilgileri kısmından hisse oranına bak. orda 1/1 gözüküyorsa sorun yok
0
jelly bear
(29.05.23)
(10)

iPhone 14 Pro Alıcam Ama..?

mor oje
Selamlar,iPhone 14 Pro almaya karar verdim, nasıl olsa yakında yine zamlar kapıda diye biraz elimi çabuk tutuyorum. Nakit veya taksitle alabilirim. Şimdi birkaç sorum var, bilen veya deneyimleyen varsa yanıtlayabilirse sevinirim.(Telefonum iPhone 11, hiçbir sorunu yok.)-Mediamarkt veya Hepsiburada'd
Selamlar,

iPhone 14 Pro almaya karar verdim, nasıl olsa yakında yine zamlar kapıda diye biraz elimi çabuk tutuyorum. Nakit veya taksitle alabilirim. Şimdi birkaç sorum var, bilen veya deneyimleyen varsa yanıtlayabilirse sevinirim.

(Telefonum iPhone 11, hiçbir sorunu yok.)

-Mediamarkt veya Hepsiburada'dan "eskiyi ver yeniyi al" kampanyasından faydalanan oldu mu? Ön teklifi çok düşürüyorlar mı? Ödemeyi zamanında yapıyorlar mı?
-Üstte bahsettiğim kampanyalar yerine Sahibinden veya letgo'dan mı satsam daha avantajlı olur?
-Bugüne kadar hep TR garantili aldım. Yine alabilirim ama Sahibinden'de yurt dışından gelen kapalı kutu iphone'ları gördüm, hiç bakmayayım mı? Riskli mi? Çok ciddi fark var TR garantililerle arasında çünkü.

Tenk yu :)
0
mor oje
(29.05.23)
- dusuruldugunu duydum, sahibindenle ugrasmak istemiyorsaniz herhangi bir telefoncu mediamarkttan falan daha iyi fiyat verebilir.
- sahibinden letgo daha iyi fiyata sattirir ama ugrastirir
- riskli, bulasmazdim. Yurtdisindan gelen bi tanidiktan rica edebilirsiniz ama o zaman da pasaporta isletmesi var (sadece isletilen pasaportun sahibinin hattinda kullanilabiliyor)
0
fakyoras
(29.05.23)
Aynı kampanyayla 2 gün önce media marktta telefonumu degistirdim 11’i verip 13 aldım.
0
aynenbencede
(29.05.23)
@aynenbencede biraz detay verebilir misiniz? teklifi çok düşürdüler mi? ne kadar fiyat verdiler 11'e?
0
🌸mor oje
(29.05.23)
Telefonun durumuna göre orada inceliyorlar, max 10k veriyorlar bildigim kadarıyla (pil saglıgı vs bakıyorlar). Benimkine 9k verdiler ben de yeni telefon ile aradaki farkı ödedim.
0
aynenbencede
(29.05.23)
@aynenbencede hmm düşük tutuyorlar o zaman galiba. çünkü kampanya tutarı da var; telefon tutarı + 2k kampanya ek ödeme diyor sayfasında normalde. letgo ve sahibinden daha iyi olacak gibi. bir bakayım. teşekkürler.
0
🌸mor oje
(29.05.23)
Benimki 64gb idi bu arada onu atlamışım
0
aynenbencede
(29.05.23)
@aynenbencede aynı, benim de =)
0
🌸mor oje
(29.05.23)
Ben değişim işini troy’da yapmıştım. Apple’ın yetkili satış mağazası. 1 yıl kadar önceydi sanırım. Örnek olması açısından ayrıntı vereyim.

Xiaomi bi telefonum vardı. Troy sitesinde cihazın özelliklerini girince max 3.000 geri ödeme yapılacağı yazıyordu. ( inceleme sonunda düşürebiliyorlar)

Bi troy mağazasına gittim dedim böyle böyle max 3.000 çıktı, bunu da vermek istiyorum inceleyin.
İnceledi ve doğrudan 3.500 tl düşürdü alacağım telefonun fiyatından.

Şu anda baktım 64lük iphone 11e 10.000 tl diyor.
0
invictae
(29.05.23)
@ invictae yorumunuzu okudugumda kanyon’daydim, super zamanlama :) maks 9200 + 1800 ek destek veriyorlar. Iphone fiyati yuksek tabjj ama yarim saatte tum islem halloluyor, hic fena fikir degil :)
0
🌸mor oje
(29.05.23)
Aynen ben de alırken iphone 11 her yerde 11.5 iken troyda 12.5 tu ama sahibinden vs elimdeki telefonu satmakla uğraşmak istemediğim için o dönemde bin tl fazla veririrm 10 dk da hallederim diye düşünmüştüm.
0
invictae
(30.05.23)

Türkiye Sigorta Kaskoyu tavsiye eder misiniz?

durbidakka
Ak sigorta ile teminatları birebir aynı diyebiliriz. aralarında 2000 tl fark var. Türkiye Sigorta Kasko'yu tavsiye eder misiniz.
Ak sigorta ile teminatları birebir aynı diyebiliriz. aralarında 2000 tl fark var.

Türkiye Sigorta Kasko'yu tavsiye eder misiniz.
0
durbidakka
(29.05.23)
(1)

Türkiye'den PayPal ile ödeme hk.

tanisan seversin aslinda
Merhabalar.Online bir sergi çalışması için Kunstmatrix adlı bir siteye 10-15 Dolarlık bir ödeme yapmak istiyorum ama sadece PayPal kabul ediliyor. Bunun için önerebileceğiniz bir şey var mı acaba?
Merhabalar.

Online bir sergi çalışması için Kunstmatrix adlı bir siteye 10-15 Dolarlık bir ödeme yapmak istiyorum ama sadece PayPal kabul ediliyor. Bunun için önerebileceğiniz bir şey var mı acaba?
0
tanisan seversin aslinda
(29.05.23)
yurtdısındaki birinden rica edebilirsin. ordakilerin çoğunun burda tr hesabı var. tr hesabına lira atarsın. tabi tanıdık olması lazım
0
buenosdias
(29.05.23)
(5)

Anadolu yakasında

yalniz kizkulesi
Anadolu yakasında güzel avm var mı? Tavsiyeler
Anadolu yakasında güzel avm var mı? Tavsiyeler
0
yalniz kizkulesi
(29.05.23)
Bence en güzeli akasya avm, bırak Anadolu’yu Avrupadakilerden bile bence daha ferah, derli toplu.

Piazzada iyidir.
0
substituent
(29.05.23)
hilltown
0
ala09
(29.05.23)
Ne aradığınıza ve araba olup olmadığına göre tavsiyeler değişebilir.

Akasya'da dolaşmak güzel, Hilltown'da bir miktar açıkhava olması güzel havalarda güzel oluyor.
Capitol daha samimi hissettirdiği için güzel,
Watergarden'da kafe-restoran işleri ve ferahlık güzel,
Viaport'taki mağazaların büyük olması ve daha ucuza satın aldığını zannettiğin için güzel,
Piazza'nın ulaşımı nispeten kolay, mağaza çeşidi bol.

Her şeyiyle kötü olan tek AVM Emaar bence :)
0
michael_knight
(29.05.23)
Araba ile gidiyorum akasya avm yi çok duyuyorum ona karar vericem sanırım sağ olun
0
🌸yalniz kizkulesi
(29.05.23)
pandemi öncesine kadar net palladium derdim ancak artık bitmiş orası da.

şimdilerde en çok beğendiğim hilltown benim. ha avm'de çok zaman geçiren birisi de değilim ama hanımın iş çıkışı bazen orada buluşuyoruz ve her işimizi rahatça görüp çıkıyoruz.

aynı şey akasya için de geçerli ama hilltown'un restoran alternatifi daha iyi gibi.
0
teritori
(29.05.23)
(4)

laptop usb-hdmi girişlerini koruma

panamera
Merhaba, laptopı evde ve işte kullandığım için usb-a, usb-c ve hdmi girişlerini sürekli tak çıkar kullanmak durumundayım (mouse, klavye, monitör vb.). zaman içinde bu girişlerin laçkalaşmasından korkuyorum. küçük ara parçalar (erkek-dişi şeklinde) var mıdır acaba? bu ara parçalar laptop'taki girişle
Merhaba, laptopı evde ve işte kullandığım için usb-a, usb-c ve hdmi girişlerini sürekli tak çıkar kullanmak durumundayım (mouse, klavye, monitör vb.). zaman içinde bu girişlerin laçkalaşmasından korkuyorum. küçük ara parçalar (erkek-dişi şeklinde) var mıdır acaba? bu ara parçalar laptop'taki girişlerde sürekli takılı olsun, ben bunların diğer uçlarına kendi mouse, klaveye, ekran vb bileşenleri bağlayayım?
Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
0
panamera
(29.05.23)
alperz
(29.05.23)
hep laptop üzerinde olacağı için, kablosuz, dongle gibi birşey arıyorum aslında
0
🌸panamera
(29.05.23)
soruna cevap degil ancak portlar yapilari geregi tak cikar yapmakla bozulmaz. yani imkansiza yakin bir oran tabi ki var ama cozum de basit, yeni port lehimlenir.

mesela fark ettiysen ps/2 portu goremezsin 15 senedir. cunku bu port yapisi geregi dayanikli degildi ve yetersizdi. bu yuzden usb'ye gecildi. hdmi mesela yine yetersiz olan vga ve dvi portlarinin yerine geldi. vs vs
0
nibba
(29.05.23)
bence ters yönde gidin, yani laptopta takılı bir şey kalmasın. çantaya koyarken takılı kalırsa kırılabilir, zarar verebilir.

birer usb hub alın. cihazları huba, hubu da laptopa takın. cihazları getir götür yapmıyorsanız takılı kalsın hatta. hdmi için uzatma kablosu dışında yapacak bir şey yok gibi.
0
inheritance
(29.05.23)
(8)

peşin para verip ev almak mantıklı mı?

birmilyonunvarmi
elimize daha önce hiç olmadığı kadar yüklü bir para geçme durumu var. istanbuldan 1, anadolu bir şehirden 2 ya da 3 ev alabiliriz. bu durumda olsanız parayı peşin verip mi alırsınız yoksa kredi çekip mi alırsınız? bankaların kredi verip vermeyeceğine dair bir fikrim yok ama verdiğini varsayalım.
elimize daha önce hiç olmadığı kadar yüklü bir para geçme durumu var. istanbuldan 1, anadolu bir şehirden 2 ya da 3 ev alabiliriz. bu durumda olsanız parayı peşin verip mi alırsınız yoksa kredi çekip mi alırsınız?

bankaların kredi verip vermeyeceğine dair bir fikrim yok ama verdiğini varsayalım.
0
birmilyonunvarmi
(29.05.23)
Kredi alabilirsem kredi alırdım ben eldeki parayı da artık faiz maiz bir şeye yatırırdım, Türk lirasıyla borçlandığında o para zaten bir süre sonra çöp oluyor çerez parası gibi taksit ödüyorsun ama kredi alabilmek şu an çok kolay değil tabii.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(29.05.23)
ev parasina denk gelecek kredi veren banka hic kalmadi desek yeridir. normalde tabi ki kredi daha mantikli ama su durumda bir secenek oldugunu sanmiyorum ne yazik ki.
0
bay b
(29.05.23)
Degil. 2018deki dolar bazlı fiyatlar olsa evet derdim. Bu fiyatlardan ancak kredili alım önerilir.
0
Mcfly
(29.05.23)
Oturacak eviniz varsa, hiç bulaşmayın. Parayı sepet (altın, dolar, euro vs.) yapın, koyun kenara. Şu ortamda en güzeli nakit para.

Kirada iseniz, alabilirsiniz. Uygun kredi fırsatı kaçtı maalesef. Bulmanız çok zor. Şu kampanya devam ediyorsa, bir bakın :

yenievimkampanyasi.com.tr


NOT: ytd.

.
0
kartallar yuksek ucar
(29.05.23)
100 liralık evi 50 ye 60 a alıyosam alınır niye alınmasın. her şey alınır, ama alırken kazanıyor muyum ona bakarım.
0
kandaz3
(29.05.23)
mantikli.
0
baldur2
(29.05.23)
Neden diğer yatırım araçlarını düşünmüyorsunuz? Ev bir yatırım aracı değil ve ömrü max 40 yıl
0
piranase
(30.05.23)
@piranase çok fazla risk almak istemiyorum
0
🌸birmilyonunvarmi
(30.05.23)
(6)

Psikoloji, stres, anksiyete hakkında yardımcı olacak podcast ve belgeseller

kayanyıldız
Ufkumu açacak kendime yardım etmemi sağlayacak podcast yada belgesel önerileriniz var mı?
Ufkumu açacak kendime yardım etmemi sağlayacak podcast yada belgesel önerileriniz var mı?
0
kayanyıldız
(29.05.23)
podcast, belgeselden ziyade meditasyon lazim sana bence.
0
buenosdias
(29.05.23)
Çetin Çetintaş'la Yoga'ya başla. Anksiyete falan kalmaz.

www.youtube.com
0
Mirket
(29.05.23)
Meditasyonada nereden nasıl başlayacam nasıl yapılıyor hiç bir fikrim yok. Bunun içinde yol gösterici videolara ihtiyacım var.
0
🌸kayanyıldız
(29.05.23)
insight timer diye bir uygulama var. oradan baslayabilirsin. yada youtube'da mistik yol var. onu tavsiye edebilirim ucretsiz olarak.
0
buenosdias
(29.05.23)
Meditopia indirebilirsin. Türkçe meditasyon uygulamasi.
0
instant crush
(29.05.23)
Beyhan budak podcasti da var youtube kanalida ben faydasini gormustum
0
Slynmaster
(29.05.23)
(2)

Dünya haritası

piotr
Ofisime asmak için arıyorum. Vintage olabilir ya da bir özel alan (tipik siyasi harita yerine) için hazırlanmış harita olabilir. Tavsiyeniz var mı?
Ofisime asmak için arıyorum. Vintage olabilir ya da bir özel alan (tipik siyasi harita yerine) için hazırlanmış harita olabilir. Tavsiyeniz var mı?
0
piotr
(29.05.23)
Hendrik Hondius'un dünya haritası baya dekoratif olduğu için sıkça sizin istediğiniz şekillerde kullanılıyor.

Baskısını bulmak da kolay. Google görsellere hendrik hondius world map yazarsanız genel görünüşü çıkar
0
akhenaten
(29.05.23)
brkylmz
(29.05.23)
(1)

kıbrıs turları

kondansator
uçak dahil kıbrıs turlarını araştırıyorum. cuma giriş pazar çıkış seçtim, uçak-transfer-otel dahil fiyat geldi. ancak uçak saati, kalkış yeri falan hiçbir detay yok. biz sizi arayalım diyor, formu doldurdum bekliyorum. bu durumlarda uçağı müşteriye mi seçtiriyorlar yoksa şu saatte hava alanında ol ş
uçak dahil kıbrıs turlarını araştırıyorum. cuma giriş pazar çıkış seçtim, uçak-transfer-otel dahil fiyat geldi. ancak uçak saati, kalkış yeri falan hiçbir detay yok. biz sizi arayalım diyor, formu doldurdum bekliyorum. bu durumlarda uçağı müşteriye mi seçtiriyorlar yoksa şu saatte hava alanında ol şu uçağa bin gibi bir yönlendirme mi oluyor acaba? bir de bu konuda önereceğiniz acenta/web sitelerine açığım teşekkürler.
0
kondansator
(29.05.23)
selam, jolly, tatilsepeti, ets gibi kurumsal yerlerden paket alın yoksa üzerler, transferiniz gecikir, otel çok kötü çıkar vb. bir sürü şeyden mutsuz olursunuz.
0
erty_ksk
(29.05.23)
(4)

şekerli olmayan yazlık kadın parfümü

yazar yazmaz yazan yazar
tavsiyelerinizi beklerim. bir de nerden almak lazım? trendyol hepsiburada kaçak parfüm satışına izin veriyor. denetlenme şansı yok.
tavsiyelerinizi beklerim. bir de nerden almak lazım? trendyol hepsiburada kaçak parfüm satışına izin veriyor. denetlenme şansı yok.
0
yazar yazmaz yazan yazar
(29.05.23)
ya biz yıllardır tutaste parfümden kullanyoruz, bir şans verin. çok çok iyi gerçekten. kokuların detaylı anlatımları var yorumlara da bakarsınız, ekşideki başlığında da güzel öneriler oluyor.

ben en son bunu aldım, www.ozelparfum.com tertemiz kokuyorum :)
0
benaslinda
(29.05.23)
lancome miracle, benaslinda nın verdiği sayfada da üretimi varmış

www.ozelparfum.com

hem noa hem miracle ikisi de sabunsu temiz kokular
0
freebird5406_2
(29.05.23)
Sephora, Beymen ve Boyner'den alınır. İnternetten almayın zaten parfüm bunlar dışında.
Tek kriter "şekerli olmayan - yazlık - kadın" ise genel beğeniye uygun olanları yazayım:

Armani Ocean di Gioia (bunu ben hiç koklamadan "blind buy" olarak almıştım. Gözüm kapalı tavsiye ederim.

Armani-Acqua di Gioia
Chanel-Chance Eau Tendre
Calvin Klein-Women EDP
Philosophy-Amazing Grace
Issey Miyake-l'Eau d'Issey Florale
Clinique- Happy (Citrus notalarını sevmiyorsanız bunu eleyebilirsiniz)
Marc Jacobs-Daisy
Mochino-Fresh Couture
Bvlgari-Omnia Crystalline
0
irene
(29.05.23)
Armani acqua di gioia’ya alternatif olarak davidoff cool water da olabilir. Çok benziyorlar ve çok güzeller.
0
invictae
(29.05.23)
(2)

İkametgah değiştirmek için ne gerekiyor?

sassot
İkametimizi aldıracağımız evde oturan kişinin de mi nüfus müdürlüğüne gelmesi lazım. Kira kontratı ve fatura vs yeterli oluyor mu (ikisi de benim adıma değil)
İkametimizi aldıracağımız evde oturan kişinin de mi nüfus müdürlüğüne gelmesi lazım. Kira kontratı ve fatura vs yeterli oluyor mu (ikisi de benim adıma değil)
0
sassot
(29.05.23)
evde oturan kişi e-devlet üzerinden size muvafakat verebilir. bir yere taşınırken eğer adreste biri gözükmüyorsa kira kontratı, fatura vs istenmiyor.

yani ikamet, beyan esaslı.

adreste biri gözüküyorsa fatura ile gidiyorsunuz, o kişinin adresi düşürülüyor, ve ona ceza yazılıyor (1 ay içinde adres bildirimi yapmadığından). 300 TL civarı. ya da adresi düşürüldükten sonra mı 1 ay bilmiyorum artık.

gerçeğe aykırı beyanın da cezası; 6 bin TL civarı.
0
wonnka
(29.05.23)
@wonnka

hocam aldıracağımız ev dolu. o yüzden soruyorum. o evin kira kontratı ile gitsek olur mu ?

ceza yazılmaması için o evde oturan kişiyle birlikte mi gitmek gerekiyor?
0
🌸sassot
(29.05.23)
(1)

Yakında fransa vizesi alan var mı

condom kurşunu
Ne kadar sürede aldınız
Ne kadar sürede aldınız
0
condom kurşunu
(29.05.23)
15 Mayıs'ta başvurduk, 25 Mayıs'ta VFS'ye geldi. (24ü resmi tatildi, kapalıydı VFS)
0
brkylmz
(29.05.23)
(1)

Türkiye'nin gidişatıyla ilgili yazı, makale vs

gadlemler
Özellikle bugünkü seçimlerden sonra; son yıllarda olan gelişmeleri ve yakın gelecekle ilgili öngörü içeren yazı vs. önerebilir misiniz?Yakın geçmişte İran başta olmak üzere benzer ülkelerin siyasi değişimi ve bu paralelde Türkiye'de olabilecekler ve siyasi planlardan bahsedilen vs.
Özellikle bugünkü seçimlerden sonra; son yıllarda olan gelişmeleri ve yakın gelecekle ilgili öngörü içeren yazı vs. önerebilir misiniz?
Yakın geçmişte İran başta olmak üzere benzer ülkelerin siyasi değişimi ve bu paralelde Türkiye'de olabilecekler ve siyasi planlardan bahsedilen vs.
0
gadlemler
(28.05.23)
www.sozcu.com.tr
orjinali burda, ama uyelik istiyor www.thetimes.co.uk
0
speedy
(29.05.23)
(2)

bayii'den sıfır araç almak?

ifo
Bir kamu ihalesi şartnamesinden dolayı sıfır 1 adet otomatik binek bir araca ihtiyacımız var. 1 aydır gezmediğimiz bayii kalmadı. Reno, Totota, Hyundai, Opel, pejo, fiat, citroen.. hepsinde sıraya girdik ama malum..Yardımcı olabilecek biri var mı? Açıktan para ödemeye de razıyız. Özelden de yazabili
Bir kamu ihalesi şartnamesinden dolayı sıfır 1 adet otomatik binek bir araca ihtiyacımız var. 1 aydır gezmediğimiz bayii kalmadı. Reno, Totota, Hyundai, Opel, pejo, fiat, citroen.. hepsinde sıraya girdik ama malum..

Yardımcı olabilecek biri var mı? Açıktan para ödemeye de razıyız. Özelden de yazabilirsiniz. Açıktan para ödeyebilmek için tanıdık arıyorlar onu bile bulamadık.

Şimdiden çok teşekkürler
0
ifo
(28.05.23)
İhaleniz yapım işi ise buna çok takılmayın, gidin uzman, şb müdürü, daire başkanı vb. kimse durumu anlatın, onlar yönlendirebilirler. Hatta bizim bir ihalemizde 3 araç vardı, bunlardan birini bir daire başkanının mevcut bindiği makam aracını (öyle lüks bir araç da değil) işi bitmiş başka bir müteahitten üzerimize almamızı söylediler ve öyle saydılar. Adam araç değiştirmek istemiyormuş falan... En kötü 6.000km araç alırsınız, durumu izah edersiniz, sıfır araç sıranız gelince sıfırı teslim eder 6.000km'lik aracı alır satarsınız...
0
malheiros
(28.05.23)
elinizde takasa verebileceğiniz araç varsa haftaya yenisini teslim alırsınız. sizin 1 milyonluk aracınızı 750 bine sayıp yenisini de + 250 bin fazlasına verecekleri için. her geçen gün gözleri daha da dönüyor. en azından 2 ay bekleyip liste fiyatından alayım derseniz mersedes ve bmw dışında çare yok. geri kalan hemen hemen hepsi yoldan çıkmış durumda.
0
onemoremile
(29.05.23)
(2)

çinde kankisi olan var mı ?

cptxxx
yardım rica edecektim bir konuda.konu şu, bir motosiklet applikasyonu var, çince, çinde kullanılıyor, ilgili motor trye geldi aldım ama "screen mirror" fonksiyonu bu applikasyonla kullanılıyor. ama app kayıt için illa 86lı yani çin telefonu istiyor. bir kod gondeilecek bu çindeki arkadasa o kodu da
yardım rica edecektim bir konuda.

konu şu, bir motosiklet applikasyonu var, çince, çinde kullanılıyor, ilgili motor trye geldi aldım ama "screen mirror" fonksiyonu bu applikasyonla kullanılıyor. ama app kayıt için illa 86lı yani çin telefonu istiyor. bir kod gondeilecek bu çindeki arkadasa o kodu da hemen benim app a girmem lazım.

varmı yardımcı olabilecek.

çin chat sitelerine dahi üye oldum, 10larca çinliye rica ettim, ya dolandırıcı sanıp küfrettiler, ya para istediler, ya engellediler. çince küfür yedim lan :)
0
cptxxx
(28.05.23)
Belki imkansız ama sahte email servisleri gibi kısa süreliğine sahte/sanal mobil hat servisi veren siteleri varsa araştırın.

Bir de akla gelen Türkiye'de çalışan Çinli işçilerle iletişim kurmayı deneyin. Bir kaç yuan da elden verirseniz..
0
diyecevaplandı
(29.05.23)
tesekkurler denedim gecici sms telefonlarını, sadece belli sitelerden sms gösteriyor, face tw gibi. çinli işçi mantıklı da buralarda hiç gormüyorum, denk gelmiyor.
0
🌸cptxxx
(29.05.23)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.