Giriş
(3)

Pokemon'un tüm bölümlerini nereden bulabilirim?

socially awkward
Yayınlanmış tüm bölümlerini arıyorum. Tek tek izlemek için aynı kaynaktan olacak şekilde.
Yayınlanmış tüm bölümlerini arıyorum. Tek tek izlemek için aynı kaynaktan olacak şekilde.
0
socially awkward
(10.06.23)
Netflixde turkiyede yayinlanan versionun ilk 50 bolumu var birde diger ligler ve filmleri var
0
Slynmaster
(10.06.23)
Charizard soz dinlemeye baslamisti bitirdiler... veledin teki pikacu diye camdan atlayinca yasakladilar.
0
Slynmaster
(10.06.23)
her derde deva stremio 20. sezon 10. bölüme kadar var diğerleri de yolda:)
0
formalite
(10.06.23)
(3)

Paris'ten alınan ürünün vergi iadesi Amsterdam havalimanından alınır mı?

fobfilm
Paris'te alışveriş yapıp tax free ile vergi iadesi almak istiyorum ama kara yoluyla Amsterdam'a geçeceğim ve Amsterdam havalimanından uçakla Türkiye'ye dönüş yapacağım. Tax free formunu Paris'te alıp Amsterdam'da işletmek mümkün mü acaba? Daha önce Schengen bölgesinde bu şekilde deneyen var mı aramı
Paris'te alışveriş yapıp tax free ile vergi iadesi almak istiyorum ama kara yoluyla Amsterdam'a geçeceğim ve Amsterdam havalimanından uçakla Türkiye'ye dönüş yapacağım. Tax free formunu Paris'te alıp Amsterdam'da işletmek mümkün mü acaba? Daha önce Schengen bölgesinde bu şekilde deneyen var mı aramızda?
0
fobfilm
(10.06.23)
Geçen ay İsveç'ten aldığım ürünün vergi iadesini Kopenhag havalimanından aldım ama İsveçin güneyi zaten hep o havalimanını kullanıyor. Özel bi durum mu bilmiyorum
0
nundu
(10.06.23)
evet alınır
0
kablelvuku
(10.06.23)
aynısını yaptım. ürünü açmayın sakın. paristen aldım, amsterdam'da tax free yaptım. schipol çok yoğun bir havalimanı. ayrıca bu işlemin de süresi uzun sürüyor, kuyruğu oluyor falan. aklınızda olsun.
0
sirkelimon
(12.06.23)

Bir linkedin sorusu

socially awkward
Linkedin'de çoklu hesabım olduğu için hesabım donduruldu. 2.hesabımın mail adresini bilmiyorum. Bunu nasıl öğrenebilirim?
Linkedin'de çoklu hesabım olduğu için hesabım donduruldu. 2.hesabımın mail adresini bilmiyorum. Bunu nasıl öğrenebilirim?
0
socially awkward
(10.06.23)
(2)

fifa 22 directx crash hatası

yetkili birine benzeyen abi
fifa 22 mütemadiyen çöküyor, eskiden biraz oynayabiliyordum şimdi oyuna girer girmez çöküyor. hata mesajı şu https://www.hizliresim.com/k9yxg67internette gördüğüm tüm çözüm önerilerini uyguladım yine de çözülmedi.-AMD ve NVDIA sürücüleri güncel.-DirectX'i ayrıca kurmaya çalıştım, ama installer direc
fifa 22 mütemadiyen çöküyor, eskiden biraz oynayabiliyordum şimdi oyuna girer girmez çöküyor. hata mesajı şu www.hizliresim.com

internette gördüğüm tüm çözüm önerilerini uyguladım yine de çözülmedi.

-AMD ve NVDIA sürücüleri güncel.
-DirectX'i ayrıca kurmaya çalıştım, ama installer directx kurmanıza gerek yok mesajı verdi.
-AMD'yi ve Fifa'yı windows 8 uyumluluk moduyla çalıştırdım.
-Oyun en başından beri tam ekran olmadığı için Borderlerss Gaming programıyla birlikte açıyorum FIFA'yı.
-NVDIA Geforce Experience üstünden oyun ayarlarını düşürdüm.
-Fifa Belgeler'de fifa.ini değerlerini değiştirdim.

Ne yaptım ise olmadı bir türlü.
Windows 10 kullanıyorum.

Bu sorunu yaşayan ve çözen var mı?
0
yetkili birine benzeyen abi
(10.06.23)
Tam ekran yapmayınca çökmüyor oyun ama bu kez de tam ekransız oynamış oluyorum
0
🌸yetkili birine benzeyen abi
(10.06.23)
www.technopat.net

denemediysen şunu dene
0
nothing in my way
(10.06.23)
(4)

Kredi ödeme günü Pazar'a denk gelirse?

solo
Merhaba,Ödemesini hiç aksatmadığım bir kredim var ancak bu ayki taksiti pazar gününe denk gelmiş ben de dikkat etmedim malum pazar günleri de piyasalar kapalı olduğundan hesaba para transferi yapamıyorum (döviz satıp ödüyordum) pazartesi yapsam gecikmeye girer mi?
Merhaba,

Ödemesini hiç aksatmadığım bir kredim var ancak bu ayki taksiti pazar gününe denk gelmiş ben de dikkat etmedim malum pazar günleri de piyasalar kapalı olduğundan hesaba para transferi yapamıyorum (döviz satıp ödüyordum) pazartesi yapsam gecikmeye girer mi?
0
solo
(10.06.23)
banka hesabınıza girip bakın genelde haftasonuna gelen ödemeler ptesi gününe ertelenerek başlangıçta hesaplanır.
0
prezarlatif
(10.06.23)
benim 2 farkli bankada, haftasonu ya da tatil gunune denk gelirse takip eden ilk iş günü ödedim hep sorun olmadı
0
sweetoffice
(10.06.23)
Kira 1 5inde, pazara gelirse onu da pazartesi atıyorum hatta . umarım sıkntı yaratmaz
0
ShadowOfMoon
(10.06.23)
Hayır, bir şey olmaz. Son ödeme Pazar gözükse de, aslında Pazartesi oluyor bu durumda. Daha önce birkaç bankaya sordum, kural bu şekildeymiş.
0
PhoenixRising
(10.06.23)
(3)

Muhtara gelen tebligatı başkası alabilir mi

condom kurşunu
Evde olmayınca muhtara verilen bir tebligat var. Muhattap şehir dışında oldugu için onun yerine 1.dereceden yakını muhtardan alabilir mi?
Evde olmayınca muhtara verilen bir tebligat var. Muhattap şehir dışında oldugu için onun yerine 1.dereceden yakını muhtardan alabilir mi?
0
condom kurşunu
(10.06.23)
şimdiye kadar böyle çok gittim muhtara. hiç biri de kimlik sormadı. hele kapıya yapıştırdıkları kağıtla giderseniz daha inindırıcı olur.
0
abbabaabbaababbabaababbaabbabaab
(10.06.23)
Çoğu durumda alabiliyor maalesef. Zaten o tebligat muhtara gidince size tebliğ edilmiş sayıldı.
0
primetime
(10.06.23)
bizimkisi kimlikliği görerek teslim etmişti. önceden sıkıntı çıktı yanlış anlamayın demişti hatta. ben de yoo göreviniz bu, iyi yapıyorsunuz demiştim.
0
dedim ben sana
(10.06.23)
(5)

cumartesi günü terziler açık olur mu?

stationary traveller
sb
sb
0
stationary traveller
(10.06.23)
hanımıyla sorunu olanlar açıktır.
0
neira
(10.06.23)
olur
0
enteg
(10.06.23)
Hafta içi eşofmanımı vermiştim. 'Cumartesi alırsın.' dedi. Bugün gideceğim.
0
Mirket
(10.06.23)
Keyfine bağlı, belli bir çalışma saati yok küçük esnafın. Kimi açıktır, kimi kapatır.
0
akhenaten
(10.06.23)
Olur
0
balpolen
(10.06.23)
(1)

İphone batarya değişimi- servis öncesi dikkat edilecekler

panamera
Selamlar, alışveriş sitelerinde kredi kartı bağlantıları, fotoğraflar, emailler, banka uygulamaları, vb birçok kişisel bilgi var. Olası kötü niyetli kişilerin erişimini engellemek nasıl mümkün olur? Açılış şifresi yeterli olur mu? Her şeyi silmek mi lazım?
Selamlar, alışveriş sitelerinde kredi kartı bağlantıları, fotoğraflar, emailler, banka uygulamaları, vb birçok kişisel bilgi var. Olası kötü niyetli kişilerin erişimini engellemek nasıl mümkün olur? Açılış şifresi yeterli olur mu? Her şeyi silmek mi lazım?
0
panamera
(10.06.23)
itunes üzerinden bilgisayarda şifreli şekilde backup al.
telefonu sıfırla.
bataryayı değiştirt
backup'u geri yükle

aynı ana geri dönersin. nasıl bıraktıysan öyle bulursun. hiçbir şey kaybolmaz.
0
mr.goodcat
(10.06.23)
(1)

Ankara Toefl Tarihlerini Nasıl Öğrenebilirim?

onkiloversemtamamım
Merhaba google'da net bilgi bulamadım. Bulduklarımdan emin olamadım. Nereyi aramam lazım bunu öğrenmek için?
Merhaba google'da net bilgi bulamadım. Bulduklarımdan emin olamadım. Nereyi aramam lazım bunu öğrenmek için?
0
onkiloversemtamamım
(10.06.23)
ETS 'nin sitesine üye olup, sınav satın alacakmış gibi ilerlerseniz görebilirsiniz.
0
huzurlarinizda huzursuzluk
(10.06.23)
(4)

Piyasada taze fasulye yok mu yaw

condom kurşunu
Haziranda çıkıyor diye biliyorum ama marketlerde doğru düzgün görmedim. Daha çıkmadı mı acaba yoksa hasat mı az?
Haziranda çıkıyor diye biliyorum ama marketlerde doğru düzgün görmedim. Daha çıkmadı mı acaba yoksa hasat mı az?
0
condom kurşunu
(10.06.23)
pazarda var fakat henüz pahalı
0
freebird5406_2
(10.06.23)
Pazarda kaynıyor, kilosu 20 lira
0
babafingo
(10.06.23)
Pazar lutfen
0
balpolen
(10.06.23)
İstanbul’da marketlerde görüyorum. Bir kere alıp yaptım daha iyiydi tadı.
0
ruhen hastayim ben
(10.06.23)
(13)

Beyaz eşyada marka tavsiyesi?

signore
buzdolabı, çamaşır mak., bulaşık mak. ve kurutma mak. alacağım, 2-3 aydır araştırıyorum ama hangi markaya baksam hepsinden şikayet ediliyor, kafayı yiyeceğim. ya kalitesiz ya servisi kötü ya kısa ömürlü. yok lg almayın servisi kötü samsung almayın gürültülü çalışıyor bosch-siemens sanıldığı kadar ka
buzdolabı, çamaşır mak., bulaşık mak. ve kurutma mak. alacağım, 2-3 aydır araştırıyorum ama hangi markaya baksam hepsinden şikayet ediliyor, kafayı yiyeceğim. ya kalitesiz ya servisi kötü ya kısa ömürlü. yok lg almayın servisi kötü samsung almayın gürültülü çalışıyor bosch-siemens sanıldığı kadar kaliteli değil beko-arçelik alınmaz. miele benzeri üst düzey bir markaya paramız yetmiyorsa her türlü kumar mı oynamış olacağız? fikirlerinize açığım.
0
signore
(09.06.23)
yillar boyu bastan asagi arcelik ev, bir kere sorun oldu buzdolabinda onu da ust modelle degistirdiler.
0
gule gule
(09.06.23)
Arçelik
0
kisa
(09.06.23)
bosch
0
kafasizbiri
(09.06.23)
tek markaya takilma. beyaz esya dedigin cesit cesit urun ve teknoloji. her markanin iyi oldugu urun gami var.

buzdolabi-samsung
cam. mak-lg
tv-lg
bul. mak - arcelik
0
buenosdias
(09.06.23)
Yetkili servisi sana en yakın hangisi ise onu seç.
0
etna
(09.06.23)
bosch kullanıyoruz şuan evde kalitelidir
Öğrencilikte Siemens kullanmıştım o da iyi kaliteli marka
0
yazdonumu
(10.06.23)
Beko neden kullanılmazmis ki? 8 yıl boyunca çamaşır makinesi, buzdolabı, kurutma makinesi, fırın, ocak ve bulaşık makinesini kullandım. Hepsinin iyi modellerini aldik; performanslarından oldukca memnundum. Sadece bir kere servis ihtiyacım oldu, onda da akşam aradık; sabah geldiler. Gayet kibar ve ilgililerdi. Hemen sorunu çözdüler. Yurt dışına tasinmasam hepsini hala da kullanırdım. Asıl ülkemizde miele gibi servis sorunu olan bir marka almak kumar oynamak gibi.

Annemin evindeki tüm beyaz eşyalar Siemens ve onunkiler de iyi modeller ama iddia ediyorum ki benim bulaşık makinem onunkinden iyi temizliyordu mesela.
0
fraise
(10.06.23)
Beyaz eşyanın kalitelisi sadece internetteki yorumlara, yetkili satıcıya sorarak anlaşılmaz, beyaz eşya tamircisine de sorulur.
Tamirciler bilirkişidir bu bakımdan.
0
diyecevaplandı
(10.06.23)
Bosch'dan yıllardır memnunum, bir sorun yaşamadım.
0
fotrsapka
(10.06.23)
servisi evine en yakın olanı seç.
0
alperz
(10.06.23)
Vestel kullanıyoruz, memnunuz.
0
giovanne
(10.06.23)
Açıkçası bu şekilde önyargılı olduğun sürece yukarıdaki cevapların hiçbiri seni tahmin etmeyecektir.

Vestel'e karşı bende bir güvensizlik var. Lakin ailemin evinde bulunan Vestel marka bir derin dondurucu 10 yıldan fazladır sorunsuz çalışmakta. Fakat yinede Vestel almak konusunda cekimserim.

Arçelik Beko grubu yerli marka olup Beko Avrupa pazarında yer almakta. Ürünleri kalitesiz olsa Avrupa pazarında yer almasının mümkün olmadığını düşünerek bana güven vermekte.

Bosch Siemens Profilo grubu (BSH) hepsi aynı Tekirdağ Çerkezköy de bulunan fabrikalarında üretilmekte.

Yine ailemin 20 yıldan fazla kullandığı Bosch çamaşır makinesi Almanya üretimi olması sebeiyle deyim yerindeyse taş gibi bir makineydi. Ülkemizdeki satılan modellerin Almanya'dan geldiğini düşünmüyorum.

Bu konudaki kararını öncelikle bütçe belirleyerek vermen sonrasın marka seçimi yapabilirsin.
0
kaiserr76
(11.06.23)
Yerli al da ne alırsan al. Beyaz eşya konusunda cidden iyiyiz.

"Beko bir dünya markası :)"
0
halitkin
(11.06.23)
(4)

E-YDS’de emanet dolabı verirler mi?

damba
Yarın Ankara’da e-YDS’ye girecek eşim, bilgisayarla gitse, bir yere bırabilir mi çantayı?
Yarın Ankara’da e-YDS’ye girecek eşim, bilgisayarla gitse, bir yere bırabilir mi çantayı?
0
damba
(09.06.23)
Küçük bir dolap var, pc sığmaz. Cüzdan anahtar vs.
0
giovanne
(09.06.23)
giovanne'ye katılmıyorum. ben çantamı bırakmıştım, rahat sığdı. haftanın 5 günü aynı çantada bilgisayar taşıyorum
0
ted
(09.06.23)
istanbuldakinde dolap küçük. telefon ya da cüzdan girecek kadar.
0
socially awkward
(09.06.23)
Ankara’daki nasıl?
0
🌸damba
(09.06.23)
(3)

İstanbuldan yunanistana tren var mı?

1837837
Sb
Sb
0
1837837
(09.06.23)
Otobüsle giden var mı?
0
🌸1837837
(09.06.23)
www.omio.com

www.obilet.com

otobüs var gibi.

bir ara metro ve ulusoy da gidiyordu sanırım.
0
but that was just a dream
(10.06.23)
İstanbul – Selanik tren seferleri 2010'lara kadar vardı. Sonra kapandı bir daha da açılmadı.

İstanbul otogardan selanik e giden firmalar var. Alpar, Arda, Metro gibi firmalar akşam binip sabah selanikte oluyosun. Batı trakyada bir sürü yerde duruyor yolcusu var baya.
0
gibicibicis
(10.06.23)
(3)

Güneş gözlüğüne numaralı cam

roe
Yaptıran var mı daha önce? Polarize numaralı olabiliyor mu merak ediyorum
Yaptıran var mı daha önce? Polarize numaralı olabiliyor mu merak ediyorum
0
roe
(09.06.23)
En çok aradım tarafım ama uygun bir seçenek bulamadım. Atasun’dan numaralı güneş gözlüğü yaptırdım onu kullanıyorum.
0
hadeoradan
(09.06.23)
oluyor, atasun yapmisti.
0
taurina
(09.06.23)
atasunda yaptırmıştım ben de.
0
kafasizbiri
(09.06.23)
(1)

Arabalardaki cc etiketi ne anlama geliyor?

not sure if serious
Plaka normal plaka ama aracın sağ arkasında görebildiğim kadarıyla yeşil zemine beyaz cc harfleri vardı etikette. Bu ne anlama geliyor? İnternette yeşil zemin plakalar çöküyor ama dediğim gibi plaka değil bahsettiğim. Araba Mercedesti adam da yaşlıca kalantor böyle adam zannedersin ama değildi. Hem
Plaka normal plaka ama aracın sağ arkasında görebildiğim kadarıyla yeşil zemine beyaz cc harfleri vardı etikette. Bu ne anlama geliyor?

İnternette yeşil zemin plakalar çöküyor ama dediğim gibi plaka değil bahsettiğim. Araba Mercedesti adam da yaşlıca kalantor böyle adam zannedersin ama değildi. Hem sürttü hem de ters ters baktı, uyarınca laf atıp uzaklaştı
0
not sure if serious
(09.06.23)
konsolosluk aracı
0
janavarorion
(09.06.23)
(6)

Sifir araba nerden alinir?

lapaz
Elimde 400 var. 300 kredi cekip alabilxegim bayi ariyorum.Fiata gittom 7 ay dedi. Gittigimde kasimdaki adamin evraklariyla ilgoleniyodu.
Elimde 400 var. 300 kredi cekip alabilxegim bayi ariyorum.
Fiata gittom 7 ay dedi. Gittigimde kasimdaki adamin evraklariyla ilgoleniyodu.
0
lapaz
(09.06.23)
Sehir fark etmez.
0
🌸lapaz
(09.06.23)
Model farketmez. A sinifi bile olur
0
🌸lapaz
(09.06.23)
Hocam bulunabiliyor olsa herkes sıfır alırdı şu ortamda. Çok çok zor bulmanız.
0
karacigerim vur kadehlere
(09.06.23)
Bayilerde es kaza satılacak olan aracı gemide satın alıyorsunuz. Şahsen ben öyle aldım.
0
hadeoradan
(09.06.23)
Sosyal medyada her zaman kötünün kötüsü konuşulur. Bulunduğun şehirdeki opel, ford, renault bayilerine git, mutlaka bulunur.
0
useless
(10.06.23)
Chery, Psa grubu, Suzuki ve Kia. Diğerleri çok zor.
0
halitkin
(11.06.23)
(2)

WhatsApp bildirim ayarları

marowak
Önceden bir kişiyi veya grubu sessize alırken bildirimleri göster/ gösterme seçeneği olurdu. Artık çıkmıyor. Ya hem sessize alıp hem bildirimleri görmüyorum ya da ses açık kalıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Önceden vardı şimdi bulamıyorum
Önceden bir kişiyi veya grubu sessize alırken bildirimleri göster/ gösterme seçeneği olurdu. Artık çıkmıyor. Ya hem sessize alıp hem bildirimleri görmüyorum ya da ses açık kalıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Önceden vardı şimdi bulamıyorum
0
marowak
(09.06.23)
Bu, telefonun bildirim ayarından yapılıyor, uygulamadan değil.
0
etna
(09.06.23)
@etna

Doğrudur ancak önceden uygulamadan yapılıyordu. Birisini sessize alınca bildirimler gözüksün mü diye soruyordu artık sormuyor. En iyisi telefon ayarlarını kurcalayayım.
0
🌸marowak
(10.06.23)
(1)

TOAH bloke kaydı ne demek

dakota
bi arkadaşım içn kredi çekmeye gittik. ben kefil olacaktım. geçmiş yıllarda iş bankasından Toah bloke kaydı olduğu için kredi vermediler. Bankacıya sorduk bilmiyorum dedi. bilgisi olan var mı? bi açıllımı falan var mı?
bi arkadaşım içn kredi çekmeye gittik. ben kefil olacaktım. geçmiş yıllarda iş bankasından Toah bloke kaydı olduğu için kredi vermediler. Bankacıya sorduk bilmiyorum dedi. bilgisi olan var mı? bi açıllımı falan var mı?
0
dakota
(09.06.23)
Demek ki geçmiş yıllarda arkadaşın kredisini zamanında ödememiş ve TOAH'a intikal etmiş. Tasfiye olunacak alacak hesabı yani. Burada icra falan işleri olur, krediler ayrı takip edilir artık. Bloke de hâlâ duruyorsa hâlâ da ödememiş diye anladım ben ya da sicilinde görünüyor, silinmemiş falan da olabilir. Vermedikleri iyi olmuş, kefil olma.
0
huzurlarinizda huzursuzluk
(10.06.23)

Işıklı Difüzör tavsiyesi?

sam martin
Suya güzel kokulu esansiyel yağ damlatılarak kullanılan difüzörlerden bahsediyorum. En önemli şartı ışığının olabildiğince fazla olması. Karanlık ortamda sadece onun ışığıyla kullanacağım çünkü. Tavsiyeleriniz var mı?
Suya güzel kokulu esansiyel yağ damlatılarak kullanılan difüzörlerden bahsediyorum. En önemli şartı ışığının olabildiğince fazla olması. Karanlık ortamda sadece onun ışığıyla kullanacağım çünkü. Tavsiyeleriniz var mı?
0
sam martin
(09.06.23)
(3)

Sürekli arayan otomatik numaraları nasıl engellerim?

yalniz kizkulesi
Hergün arıyorlar nasıl engellerim ?
Hergün arıyorlar nasıl engellerim ?
0
yalniz kizkulesi
(09.06.23)
Telefonunuzda spam aramaları engelleme özelliği varsa onu aktif hale getirebilirsiniz. Belki lüzumlu aramaları da engeller diye kullanmaktan imtina ettiğim bir şey, ne kadar verimli çalıştığını bilmiyorum o yüzden.
0
huçi kuçi
(09.06.23)
iphone'da bilinmeyenleri engelle var.

850 ve 444luleri engelliyor direkt
0
buenosdias
(09.06.23)
Android 13 samsung telefonlarda şöyle oluyor;

Arama yapmak için numara yazdığınız ekranı açın, alt alta üç nokta şeklindeki butona basın (sayıların sağ üstünde, büyüteç sembolünün yanında), ayarlara basın, arayan kimliği ve spam koruması yazısının yanındaki butonu etkinleştirin.
0
akhenaten
(10.06.23)

LGS Tercih sureci icin liseler hafta sonu acik mi?

nefertarii
Kuzenimin oglu lgs’de bayagi iyi bir net yapti. Galatasaray Lisesi, Kabatas ve Istanbul Erkek Lisesi’nin gelme ihtimali var. Kendileri Istanbul’da yasamiyor, bu liselerin yurtlarini vs gormek icin hafta sonu acik midir?
Kuzenimin oglu lgs’de bayagi iyi bir net yapti. Galatasaray Lisesi, Kabatas ve Istanbul Erkek Lisesi’nin gelme ihtimali var. Kendileri Istanbul’da yasamiyor, bu liselerin yurtlarini vs gormek icin hafta sonu acik midir?
0
nefertarii
(09.06.23)
(1)

St. Petersburg

pilot monitoring
Merhaba, Yılın bu vakitleri ne yapılır St. Petersburg’da arkadaşlar? Sadece 1 gün kalacağım. Tavsiyeler için şimdiden teşekkürler…
Merhaba,
Yılın bu vakitleri ne yapılır St. Petersburg’da arkadaşlar? Sadece 1 gün kalacağım. Tavsiyeler için şimdiden teşekkürler…
0
pilot monitoring
(09.06.23)
Kesinlikle müzelere gitmelisiniz, bubun yanında nehir tekne turu yapılabilir. Restoranları da fena değildir.
0
dakota
(09.06.23)
(3)

şirketteki toplu bilgilendirme mail'lerine cevap yazılıyor mu?

metematik
bu konudaki adap nedir? soru vs. sorulmayacaksa?
bu konudaki adap nedir? soru vs. sorulmayacaksa?
0
metematik
(09.06.23)
hayır tabii ki
0
jelly bear
(09.06.23)
adap sessiz kalmak.
0
cooperr
(09.06.23)
Reply All diyip bilgilendirme için teşekkürler diyip kuyuya taş atabilirsin :D Sonrası mail üstüne mail :D
0
nhk ni youkosu
(09.06.23)
(3)

İş değişikliği- ihbar süresi maaş sorusu

high hopes of the sozluk
selamlar 8-9 ay önce bi işe girdim de yazılımcı olarak ilk işimdi. Linkedin den bi mesaj geldi ilgilenirmisiniz dediler olabilir dedim. İhbar süresi falan sordular? ne kadar süre hiç bi fikrim yok. İş yerinden birine de sorulmaz :) nedir bu :)diğer bir soru da para konusu şu anda 15k alıyorum ama hi
selamlar 8-9 ay önce bi işe girdim de yazılımcı olarak ilk işimdi. Linkedin den bi mesaj geldi ilgilenirmisiniz dediler olabilir dedim. İhbar süresi falan sordular? ne kadar süre hiç bi fikrim yok. İş yerinden birine de sorulmaz :)
nedir bu :)

diğer bir soru da para konusu şu anda 15k alıyorum ama hiçbir yan hak yok. bu ay bi zam gelicek ama ne kadar olur ben de merak ediyorum. Ne kadar söylemek mantıklı size 25-30 demeyi düşünüyorum. mantıklı mıdır?
0
high hopes of the sozluk
(09.06.23)
www.verginet.net

sizin için 2 hafta
iş arama iznini de düşerseniz totalde 1,5 hafta.

yani yarın istifa etseniz 1,5 hafta sonra başka bir işe başlayabilirsiniz.
0
nuisance
(09.06.23)
googlea yazsan kolayca çıkar ihbar süresi

25-30 demen mantıklıdır.
0
jelly bear
(09.06.23)
6 ayla 1,5 yıl arası ihbar süresi 4 haftadır. haftada 40 saat çalışıyorsanız bundan günde 2 saatten toplamda 40 saati ihbar süresinden düşülebilir. yani 3 hafta kalır. iş arama izni kullanarak ayrılmak istiyorum diye yazın istifa dilekçenizde belirtin bu iş arama iznini mutlaka. ek olarak şirketteki genel uygulama nedir buna da bakın. yani insanlar ayrılıyorum dedikten sonra ihbar süreleri boyunca hep tuttular mı mevcut şirketinizde yoksa yöneticileriyle görüşüp sürede anlaşıp mı belirlediler süreci. biraz gözlem.
görüştüğünüz şirket de bunu soruyor aslına bakarsanız. yani işe giriş tarihim bu dedikten sonra karşı tarafın İK sı zaten bilir ihbar süreniz ne kadar. ama bu arada tatil yapacak mısınız 1 hafta veya şirketin genel uygulaması ne olacaktır vs bunları soruyorlar aslında ihbar süreniz ne kdr diyerek.
0
sirkelimon
(12.06.23)
(1)

Çipuro nasıl içiliyor? Nasıl daha içilebilir hale getirilir?

chicha_v2
Yunanistan'dan almıştım da geçen balığın yanında içeyim dedim ağzım yüzüm yamuldu.Biraz daha var, su ile vs. rezil etmeden nasıl içeyim bunu :D
Yunanistan'dan almıştım da geçen balığın yanında içeyim dedim ağzım yüzüm yamuldu.

Biraz daha var, su ile vs. rezil etmeden nasıl içeyim bunu :D
0
chicha_v2
(09.06.23)
Yılların rakıcısı ben bile bir yudum aldım anca. Hakikaten rezil bir içki.
Barın en ücra köşesine koydun mu tamamdır.
0
etna
(09.06.23)
(3)

Linkini koymuş olduğum digital kamerayı kaça satabilirim?

sislerrr
MErhabalar,Aşağıdaki ürünü Irak'tan aldım. Kutusu hiç açılmadı. Sizce kaça satabilirim?teşekkürler.https://electromall.net/product/haier-digital-camcorder-dv-e68-full-hd/
MErhabalar,

Aşağıdaki ürünü Irak'tan aldım. Kutusu hiç açılmadı. Sizce kaça satabilirim?

teşekkürler.

electromall.net
0
sislerrr
(09.06.23)
Bunlar eldeki telefondan kötü çekim yapan ürünler. Hemen satılabilir mi emin değilim. Sahibinden ya da dolaba koy dene bence, ama pek de bir beklentin olmasın.
0
yeninesiltupcu
(09.06.23)
verdigin linkte $29'a satiyorlar, ordan hesapla.
0
cooperr
(09.06.23)
En fazla 200-300. Artık kimse kullanmıyor bunları.
0
halitkin
(11.06.23)
(2)

maç izlemelik bar (anadolu yakası)

tempor
anadolu yakasında şampiyonlar ligi finalini izleyebileceğim bar öneriniz?
anadolu yakasında şampiyonlar ligi finalini izleyebileceğim bar öneriniz?
0
tempor
(09.06.23)
bostanci beers. bostanci’da otururken cok giderdim. umarim hala guzel bir yerdir.
0
alperz
(09.06.23)
emaar avm tickerdaze.
0
since1907
(09.06.23)
(6)

aliexpress'ten güneş gözlüğü alınır mı?

roe
sağlık açısından sorun çıkarır mı?
sağlık açısından sorun çıkarır mı?
0
roe
(09.06.23)
fason üretim olur muhtemelen. onun yerine atasunun ucuz gözlüklerinden alabilirsin.
0
jelly bear
(09.06.23)
Aliexpress çinde olduğundan ve satış yapan dükkanlar çok kolaylıkla yokolup bambaşka dükkan isimleriyle gözükebildiklerinden yasal yaptırım yok denecek kadar azdır.

Bu sebeple kağıt üzerinde uv, polarize, zirkonyum vs rahatlıkla yazabilirken bunların hiçbirinin gerçek olmasına lüzum yoktur.

Kısaca sağlık açısından sorun çıkarması çok yüksek.

Swing falan gibi yerli üretim ama adı sanı belli faturalı bişeye yönelmek daha iyi olur.
0
hedep
(09.06.23)
Beğendiğim bir model var. Olmazsa bunu alıp camını biz gözlükçüde değiştirmeyi düşündüm
0
🌸roe
(09.06.23)
Ben birkaç sene önce aldım, Türkiye'de çok pahalı satılan ve özel bir Rayban modeliydi.

Sap kısmındaki deri kısımları soyulmaya başladı geçen sene. Kötü gözüküyordu, birkaç gözlükçüye götürdüm kimse anlamadı çakma olduğunu adsfsg

Eşim düşürünce camı kırılmıştı, polarize cam taktırdık mis gibi kullanmaya devam ediyorum. En kötü gelir gelmez camları değiştirirsin @hedep'in belirttiği şeylerden dolayı.
0
chicha_v2
(09.06.23)
Alma. Cami da kalitesiz olur cercevesi de
0
floydian
(10.06.23)
Alınır ve camı iyi bir optikçide değiştirilir.
0
halitkin
(11.06.23)
(3)

bildiğiniz şampiyonlar ligi etkinliği var mı?

birmilyonunvarmi
mesela bugün 15'te yenikapıda bir dünya eski futbolcunun turnuvası varmış. az önce haberim oldu gidemeyecem. var mı böyle bildiğiniz etkinlik?
mesela bugün 15'te yenikapıda bir dünya eski futbolcunun turnuvası varmış. az önce haberim oldu gidemeyecem. var mı böyle bildiğiniz etkinlik?
0
birmilyonunvarmi
(09.06.23)
hocam o etkinliği son anda acun organize etmiş ondan duymadık, şeytan gibi adam
twitter.com
0
freebird5406_2
(09.06.23)
Dekk'te bugün ve yarın program var, socrates ekibinin bir kısmı+spikerler var, yarın da dj performans ve maç yayını.
0
Bruce
(09.06.23)
chicha_v2
(09.06.23)
(3)

50000 tl var dolar alayım mı

comeon
birkaç ay içinde parayı vereceğim yer var, o zamana kadar dolar alsam mı?
birkaç ay içinde parayı vereceğim yer var, o zamana kadar dolar alsam mı?
0
comeon
(09.06.23)
Eğer parayı dolar olarak verecekseniz mantıklı olur, eğer tl olarak verecekseniz sonuçta risk almış olacaksınız. Kim ne diyebilir?

Birkaç aydan kastınız 3 ayı geçiyorsa ve dolar al sat yapmayı düşünmüyorsanız ben olsam kkm'ye koyup vade sonundaki duruma razı olurdum.

Kendi birikimin dışında kalan, ödeme/borç durumundaki parayı kaybetme riskini kazanç ihtimalim çok yüksek olsa da almazdım şahsen. Zaten kimse parayı kaybedeceğini düşünerek riske girmiyor böyle bir durumda, bakıyorsunuz gitmiş. Tabi bu benim.
0
akhenaten
(09.06.23)
Ayın 22'sini bekle. Faiz artırırlarsa dolar kuru düşer.
0
etna
(09.06.23)
KKM yap kafan rahat olur.
0
halitkin
(11.06.23)
(1)

Bedelli askerlik.

f02561
Temmuzdan sonra zam geleceği söyleniyor. Hem de 50 100 bin civarı. Şu an 100 bin zaten. Sizce gidilir mi. 2025 sonuna kadar tecilim var.
Temmuzdan sonra zam geleceği söyleniyor. Hem de 50 100 bin civarı. Şu an 100 bin zaten. Sizce gidilir mi. 2025 sonuna kadar tecilim var.
0
f02561
(09.06.23)
hükümet değişseydi gitme derdim ama gidilir.
benim de 2025e kadar tecil vardı 80 binden başvurdum.
23 haziran parayı yatırmak için son tarih.
0
jelly bear
(09.06.23)
(1)

baza altındaki boşluğu kapatacak bir ürün arıyorum

elorelia
geceleri kedimiz yatağın altına girip fıtı fıtı yaptığı için istiyoruz ki bazanın altına bi aparat takalım, boşluklar kapansın. çeşitli şekillerde aradım, bulamadım ama böyle bir ürün olduğunu görmüştüm sanki.
geceleri kedimiz yatağın altına girip fıtı fıtı yaptığı için istiyoruz ki bazanın altına bi aparat takalım, boşluklar kapansın. çeşitli şekillerde aradım, bulamadım ama böyle bir ürün olduğunu görmüştüm sanki.
0
elorelia
(09.06.23)
Baza ayaklarını kısa ayaklarla değiştirseniz?
0
zihua
(09.06.23)
(3)

Küçük çocuğa aşçılık seti

whatdreamsnevercome
5-6 yaşında yeğenime doğıumgünü hediyesi aşçılıkla ilgili bişeyler almak istiyorum. ama oyuncak değil, gerçek. çünkü yemek yapmayı seviyor, evcilik oyunlarındaki oyuncaklara gerek yok.ama neler alabilrim sizce?aklıma gelenler; şu kurabiye, ravioli vs. yapmak için stampler var onlardan alabilirim. bi
5-6 yaşında yeğenime doğıumgünü hediyesi aşçılıkla ilgili bişeyler almak istiyorum. ama oyuncak değil, gerçek. çünkü yemek yapmayı seviyor, evcilik oyunlarındaki oyuncaklara gerek yok.

ama neler alabilrim sizce?

aklıma gelenler; şu kurabiye, ravioli vs. yapmak için stampler var onlardan alabilirim. bir örnek ve şapka bastırabilirim kendi adı olan. bıçaklı şeyler olmaz tabi, bunun dışında neler alabilirim sizce?
0
whatdreamsnevercome
(09.06.23)
Şeker hamuru seti (stamp, minik merdane, oyma şekillendirme kalemleri vs) ve 2-3 renk şeker hamuru alabilirsiniz, hem oyun hamuru gibi hem de kendi pastalarını/keklerini/cupcakelerini süslemek hoşuna gidebilir.

Önlük ve aşçı şapkası baskısı yapan yerler var, çocuk boyu yapıyorlar mı bilmiyorum.

Büyük şehirlerden birindeyseniz çocuklara yönelik tek günlük kurslar var, çikolata, kurabiye, pizza ve. Beraber öyle bir yere gidebilirsiniz (ya da anne veya babasıyla gider, siz hediye etmiş olursunuz).
0
kobuzchu kiz
(09.06.23)
ben 10 yaşındaki yegenime bundan aldım, bayıldı:))
ama sizinkine büyük mü gelir bilemedim..
www.ciceksepeti.com

isme özel yapılıyor.
0
honfleur
(09.06.23)
hocam milyoncu/japon pazarı denen yerlere git

tencere yerine küçük bir sosluk
tahta kaşıklar, spatula
çırpma teli
hamur kurabiye kalıpları plastikten
muffin kalıbı
kesme tahtası (bunu bıçakla bişey kesmek için değil de çalışma alanı gibi kullanır)

gördükçe aklına gelir zaten
0
freebird5406_2
(09.06.23)
(1)

Geriye Dönük İşsizlik Maaşı Almak Mümkün mü?

pantepember
Selamlar,İşten çıkarıldıktan hemen sonra işsizlik ödeneğine başvurmak aklıma gelmedi. Başvurumu 3 ay gecikmeli olarak yaptım. Geriye dönük ödeme almam mümkün mü? Evetse nasıl?Teşekkürler.
Selamlar,

İşten çıkarıldıktan hemen sonra işsizlik ödeneğine başvurmak aklıma gelmedi. Başvurumu 3 ay gecikmeli olarak yaptım. Geriye dönük ödeme almam mümkün mü? Evetse nasıl?

Teşekkürler.
0
pantepember
(09.06.23)
Onu ben de görmüştüm. Ama bazı durumlarda geriye dönük ödeme yapılıyormuş. Ama özel durumlarda sanırım.

mustafabaysal.com

Teşekkürler.
0
🌸pantepember
(09.06.23)
(10)

ice tea olayı

kibritsuyu
arkadaşlar bu ice tea veya buzlu çay olarak tabir ettiğimiz içecek yurtdışında da mı böyle? 90'ların başında türkiye'ye gelmeden önce filmlerde görürdüm buzlu çay diye bir şey içerlerdi. sonra memlekete geldi.yani çay dediğin çaydır abi bu memlekette. limonu yine anlıyorum da, yok şeftalili, mango v
arkadaşlar bu ice tea veya buzlu çay olarak tabir ettiğimiz içecek yurtdışında da mı böyle? 90'ların başında türkiye'ye gelmeden önce filmlerde görürdüm buzlu çay diye bir şey içerlerdi. sonra memlekete geldi.

yani çay dediğin çaydır abi bu memlekette. limonu yine anlıyorum da, yok şeftalili, mango ve tropik meyveli, karpuzlu, yok ebesinin... meyve suyu içmek istesem meyve suyu içerim. adına bakıp çay diye alıyon, içinden karpuz çıkıyor.

normal çayı da şekersiz içerim. yani bunun sadesini, şekersizini (tatlandırıcı da olmayacak) falan yapsalar, en azından seçenek olsa olmuyor mu?

kahveciye gidince mesela illa ki karamel makiyato, moka kapuçino latte bilmemne içmek zorunda kalmıyorsun. sade isteyene sade, şekersiz isteyene şekersiz. ama ice tea denen şeyin sadesi yok mu? olsa çok mu kötü bir fikir?
0
kibritsuyu
(09.06.23)
çay çeşitli bitkilerin, meyvelerin gövdesi, çekirdekleri, kabukları, çiçekleri gibi kısımlarının kaynatılması/haşlanmasıyla elde ediliyor. yani sadece çay bitkisinden yapılmıyor, dolayısıyla şeftaliden de çay yapılabiliyor.

ama ilave şeker olmadan üretilmişi var mı bilmiyorum, evde hazırlanabilir tabii.
0
orient blue
(09.06.23)
şekersiz ice tea var. ama şekerli kadar çok satılmıyor
0
jelly bear
(09.06.23)
Bildiğimiz çayın soğutulmuşuna istediğin meyvenin hoşafını karıştırarak evde sen de yapabilirsin.

Bildiğin colanın bir değişik çeşidi ve şeker bombası

Uzun yıllar önce Türkiye'ye getirildi. İçecek firmaları tarafından marketlere biraz eşantiyon, biraz dayatmayla pazarlanmaya çalışıldı. Çok büyük reklam harcaması yapıldı ama bir türlü Türk'ün ağız tadına uymuyor derken birden patladı.

Benim 'uzak durulacak içecekler' listemde Cola'dan sonra ikinci sırada.

Verdiğim tarifle evde çok rahat yapabilirsiniz.

EK: Tarif de buldum :)
www.youtube.com
0
Mirket
(09.06.23)
Haklı isyanınıza katılıyorum. Aşırı şekerli buruk meyve suyu içmek istesem meyve suyu içerim. Ben bazı otellerde, kokteyllerde rastladığım çeşmeli karışımlar harici böyle bir şey görmedim ama çay seven biri olarak olsa, temiz içeriği de olursa litrelerce tüketirim o ürünü.

@mirket ben de deneyeceğim teşekkürler.
0
chicha_v2
(09.06.23)
Avrupa'da markete git, sade yogurdu zor bulursun ama onlarca cesit meyveli yogurt vardir marketlerde. Bu da onun gibi iste rengi, tadi, sekeri cezbetsin coluk, cocuk, millet alsin, satislar artsin diye. Danone, Lipton gibi gida tekelleri ne isterse o oluyor
0
speedy
(09.06.23)
Kötü fikir olabilir çünkü dünyada sekersiz siyah çay içen insan sayisi sinirli. Misal Fransa'da sıfır market.
Onun dışında ben siyah sekersiz kahve severim ama soğuğunu sevmem.
Siyah sekersiz çay severim ama soğuğunu sevmem. Ice tea severim.

Kısacası siyah çay içenin bile beğenmediği bir tat olabiliyor soğuk çay. Ondan sınırlı bir market var.

Kahveci milyonlarca kutu üretip, kutunun tasarimini yapip, üretileceği fabrikayi secmekle ugrasmiyor. Böyle bir şeye girmeleri için halkta ciddi kitlenin "allah aşkına bize dümdüz çayi soğutup satin" demesi lazım. Aradaki fark o.
0
logisticsmanager
(09.06.23)
Dubai'de her restoran kendi şekersiz, limonlu soğuk çayını yapıyor (bir yerde bile Lipton getirdiklerini görmedim). Yanında minik sütlük gibi bir şeyde sıvı şeker (mısır şurubu olma ihtimali yüksek) getiriyorlar, istediğimiz kadar tatlandırıp içiyoruz.

O kadar iyi fikir ki ben artık yazları soğuk demleme soğuk çay yapıyorum, siyah çay, meyve çayı, hepsinden oluyor. Yalnız gerçekten (edit: şekersiz) soğuk siyah çay çok çirkin bi şey, her türlü sıcak içeceği ve soğuk kahveyi şekersiz içerim ama soğuk çay illa şeker istiyor. O yüzden balla ya da toz şekerden simple syrup yapıp onunla tatlandırıyorum. Müthiş fikir aslında, birkaç butik kahveci buradan yürüse belki yayılırdı :/

Edit: Ne zamandır çay yapmamıştım, bu soruyla aklıma düştü, az önce bir sürahi çayı demlenmek üzere balkona bıraktım. Teşekkürler kibritsuyu.
0
kobuzchu kiz
(09.06.23)
şeker olsa gene bir nebze iyi çoğu şeker şurupları ihtiva ediyor malesef.

ayrıcabşekersiz olanlar var. pin marka ice tea. çeşitleri mevcut ve şekersiz.
pindrinks.com.tr bakabilirsiniz.
0
ezkaza
(09.06.23)
Meyve suları ve ice tea tat olarak çok farklılar ki... Yani sizce de şimdi şeftali suyu ve şeftalili ice tea arasında fark bariz değil mi :D

Ürünler piyasaya sürülmeden önce deneme süreçlerinden geçiyor genelde. Bir ürünü beğenen bir avuç insanken beğenmeyen çok sayıda kişi varsa seri üretiminine girişmiyorlar haliyle.

Siz bunu istemişsiniz mesela ama zannediyorum birçok kişi "buz gibi olmuş çaya niye para vereyim ki" diye düşünür.

İce tea çay olsa da çay niyetine içilen bir şey değil sonuçta. Yani ben hayatımda hiç canım çay istedi ama hava sıcak en güzeli ice tea içeyim diyen bir kişi bile görmedim. İce tea, ice teadir.
0
akhenaten
(09.06.23)
abd de marketlerde bildiğin demlenmiş soğutulmuş soğuk çay satılıyor fabrikasyon ve ben hiç sevmiyorum. liptonlarda ne avrupa ne türkiye kalitesindeydi.
0
haskoylu deli hasan
(09.06.23)
(3)

kaliteli t-shirt baskı

duyurukullanıcısı
renkler güzel çıksınhemen solmasınhemen deforme olmasınnerede bastırabilirim? online veya istanbul.birde mesela baskı değilde dikiş oluyor yine resim. onu nereden bulabiliyoruz ?
renkler güzel çıksın
hemen solmasın
hemen deforme olmasın

nerede bastırabilirim?

online veya istanbul.

birde mesela baskı değilde dikiş oluyor yine resim. onu nereden bulabiliyoruz ?
0
duyurukullanıcısı
(09.06.23)
Üzülerek söylüyorum yok öyle bir yer. Eskiden tish-o vardı ama onlar da bozdu. Parasını verip düzgün baskı yapan bir yer yok saçma bir şekilde.
0
halitkin
(11.06.23)
Ankara için varsa bir yer önerisi ben de isterim.
0
Amaranta ursula
(11.06.23)
basmatik'e verdim sipariş. elime geçince cevap yazarım.
0
🌸duyurukullanıcısı
(11.06.23)
(10)

flu tv - babala tv

hknty
birçok youtuber 3-5 kişiyle video çekip para kazanıyor. ancak bu iki kanal baya büyük prodüksiyonlar yapıyor ve maaşlı çalışanları var. ne kadar kazanıyorlardır youtube'tan? abd'de yaşayan bir türk gelirini paylaşmıştı 1 milyon izlenme 500 dolar kazandırmıştı. tabii daha uzun videlar daha çok kazand
birçok youtuber 3-5 kişiyle video çekip para kazanıyor. ancak bu iki kanal baya büyük prodüksiyonlar yapıyor ve maaşlı çalışanları var. ne kadar kazanıyorlardır youtube'tan?

abd'de yaşayan bir türk gelirini paylaşmıştı 1 milyon izlenme 500 dolar kazandırmıştı. tabii daha uzun videlar daha çok kazandırır ama bu kadar büyük bir ekip çalıştırmaya yetmez gibi ki pek asgari ücretle de çalıştırmıyorlardır.
0
hknty
(09.06.23)
Bence Youtube değil de asıl para sponsorluklarda. Youtube sponsorluklara önayak oluyor. Youtube'un ödediği tutarların TR için ABD'den çok daha düşük olduğunu biliyorum, hatta bazı içerik üreticileri sırf bu yüzden İngilizce içerik üretmeye başladı. Ama 1 milyonda 500 bin dolar da biraz abartılı geldi; her izleyen kişi için 50 cent ödemesi lazım, ki her izleyen için bundan çok daha fazla para kazanması lazım Youtube'un, bence orada bir yanlış var.
0
salihdt
(09.06.23)
youtube'un ulke bazli odemesi degisiyo trde tl olarak hesaplanir abd de usd
0
ala09
(09.06.23)
@salihdt iki kanal da doğru düzgün sponsor almıyor ama pek.

@ala09 pek farketmez aslında. izleyicilerin nereden olduğu önemli temelde. tr'de 500 dolar değil 10.000 lira olsun.

500 dolar yerine 500 bin dolar yazmışım yanlışlıkla. düzelttim.
0
🌸hknty
(09.06.23)
youtube geliri az cidden. asıl gelir reklam ve sponsorluklarda. 10 milyon abonen yoksa her videon 3-5 milyon izlenmiyorsa youtubedan kazanım zor. reklam gerek.
0
jelly bear
(09.06.23)
katıldan önce de vardı ama. 5 yıldır var ikisi de ve maaşlı çalışanlar var. sponsor da göremedim doğru düzgün.
0
🌸hknty
(09.06.23)
Babala'yı bilmyorum ama Flu TV Cambly, çeşitli otomotiv firmaları, aydınlatma, Phillips vb. gibi çeşitli markalara sponsorlu içerik üretti en azından benim hatırladığım kadarıyla. Youtube geliri, üstüne de abonelik vb. ile geçindiriyorlar demek ki kendilerini.
0
salihdt
(09.06.23)
bir tanidigim dunya genelinde is yapiyor, sirketi var ve en az 10-15 kisi calisiyor; kazancini buraya yazmayayim bende bilmiyorum ama milyonlar kazandigi asil isini birakti diyeyim siz anlayin :)
0
sweetoffice
(09.06.23)
@sweetvoice anlamadım tam. işi bırakıp youtuber mı oldu? ne tarz bir kanal oldu?
0
🌸hknty
(09.06.23)
www.youtube.com

oğuzhan uğur bizzat kendisi cevap vermiş bu soruya. :)
0
dr doofenshmirtz
(09.06.23)
reklamı izleyen kişi Türkiyedense kanalın nereden yayın yaptığı önemli değil öncelikle onu yazayım bazıları karıştırıyor. Burada reklam bütçesi 1000 tık başına X liraysa google ona göre pay veriyor.

1m izlenmeye 500 dolar mantıklı çünkü son zamanlarda 12 lira falan diyorlardı yarım dolar yapıyor işte. 1000 yarım dolar dersen 1m izlenme 500 dolar yapıyor direkt.

Ayda her yeni videoları 100-200 bin izleniyor gibi görünüyor bu okey, ama birikmiş geçmişten gelen izlenmeler de var 2 yıl önce yaptığın video da hala izleniyor ve reklam gösteriyor (veya premium üyeler veya katıl vs vs.) bu yüzden aylık gerçek izlenmeleri kaç ona bakmak lazım.

Ek olarak sponsorluklar + katıl (eskiden patreonda 1500 dolar gibi bir para görünüyordu aylık, orası katıl'a geçmiştir ama dolar cinsinden düşmüş olabilir de bilemeyiz)

Bir şekilde kendilerini geçindiriyorlar bence kaba bir hesap yapılabilir. Z kuşağı çocuklara asgari verdiğini söylüyordu(ama temmuz zammı gelmeden zam yapmış geçen videoda onu demişti), Canikligil ve Mustafa Seven az almıyordur, birkaç adını hatırlayamadığım hanım var, kamera karşısına çıkanlara telif ödüyor mu bilmiyoruz, leventte plaza altı ofis kirası var. Aslında bayağı para kazanıyor olmaları lazım sırf kendilerine 50-60 bin maaş alabilmek için bile.(ki umarım daha çok kazanıyorlardır)
0
nhk ni youkosu
(09.06.23)

Geçen seneye ait karşılığın az gelmesi kkeg midir ifrste

condom kurşunu
Geçen sene grlmesi gerkeen fatura imza süreci uzadığı için bu sene geldi. Geçen sene ayrılan karşılıktan daha yüksek bir tutarda geldi fatura. Bu kalan kısmı ifrste kkegye atabilir miyiz geçen seneye ait bir giderin karşlığı oldugu için?
Geçen sene grlmesi gerkeen fatura imza süreci uzadığı için bu sene geldi. Geçen sene ayrılan karşılıktan daha yüksek bir tutarda geldi fatura. Bu kalan kısmı ifrste kkegye atabilir miyiz geçen seneye ait bir giderin karşlığı oldugu için?
0
condom kurşunu
(09.06.23)
(4)

Amazon’daki Apple ürünleri neden daha ucuz?

avianthem
İade edilen ürünler mi, refurbished falan mı?Bariz fark var çünkü.
İade edilen ürünler mi, refurbished falan mı?

Bariz fark var çünkü.
0
avianthem
(09.06.23)
Refurbished olsa açık açık yazmak zorunda ama iade edilen ürünler mevcuttur. Ayrıca Amazon deposuna mal çektiğinde siparişi 10.000 adetli rakamlardan başlıyor. Yani zamanında o cihazdan 3 liraya bolca stoklamıştır. Şimdi cihazın üreticisi kendi sitesindei 10'a satıyor diyelim. Amazon 6'ya 7'ye de satsa kâr ediyor.
0
zaman ilac degil insanlar unutkan
(09.06.23)
telefon, saat ve kulaklık aldım sıfır jelatinliydi.(o zamanlar 300-500 lira ucuzdu) İade ürünü outlet kısmında satıyor olmalı, tekrar Apple gibi paketleyip satsalar dolandırıcılık olur sanmıyorum.

Bilgisayar alacaksan pt.com.tr'deki öğrenci/öğretmen indirimine bak.
0
nhk ni youkosu
(09.06.23)
diğer siteler genelde appledan ucuzdur zaten. aynı fiyat olsa herkes appledan alırdı.
toptan aldıkları için daha ucuza satabiliyorlar.
0
jelly bear
(09.06.23)
Amazon’un sattığı ürünleri Troy yolluyor. Her distribütör gibi troy da daha ucuz Apple Türkiye’ye göre.
0
jackyr
(09.06.23)
(7)

Galatasaray'ı futbolcular neden seviyor?

sassot
Yabancı futbolcular yıllar sonra ayrılsa bile Galatasaray'ı paylaşıyorlar. ( etkileşim almak isteyenlerden bahsetmiyorum. ) oynayan futbolcular kulüpte görev almak istiyor, başka futbolcuların gelmesine ön ayak oluyorlar.en önemlisi de sahada deli gibi mücadele ediyorlar. torreira mesela birkaç haft
Yabancı futbolcular yıllar sonra ayrılsa bile Galatasaray'ı paylaşıyorlar. ( etkileşim almak isteyenlerden bahsetmiyorum. ) oynayan futbolcular kulüpte görev almak istiyor, başka futbolcuların gelmesine ön ayak oluyorlar.

en önemlisi de sahada deli gibi mücadele ediyorlar. torreira mesela birkaç hafta önce tekmeye kafasını uzatmıştı yerdeyken. Nelson mesela kafası dikişli oynadı.

FB maçında zaniolo'nun ilk golünde özeti izleyince farkettim icardi deli gibi seviniyor. yine aynı maçta skor 3-0 Abdülkerim ile kazimcan top çevirirken torreira bunlara kızıyor atağa cikmiyonuz diye.

yani oyuncularda inanilmaz bir aidiyet hırs mücadele var bunun sebebi nedir ?
0
sassot
(09.06.23)
kulüp kültürü denilebilir. Sergen Yalçın'ın açıklaması vardı "en rahat ettiğim takım Galatasaray'dı, saha dışında ne yaptığınıza karışmıyorlar, saha içine bakıyorlar" şeklinde.
0
g7mor
(09.06.23)
Bir şekilde aile ortamının sağlanması var taraftar olsun kulüp olsun, aidiyeti yerleştiriyor. Bir de topçuyla da ilgili bu yani olanı görüyoruz olmayanı değil, pva ne kadar sallıyordu yada romenler ne kadar galatasaray lı vs. Büyük karakter oyuncu almak bu yüzden mühim, sportif başarının yanında kahraman oluyorlar. Bu o aidiyeti getiriyor. Kimse valencia nın 36 golü için delirmiyor ama aboubakar, cenk, icardi, gomis bunlara bir ilgi ve karşılık var vs. Bu biraz da valencia ile ilgili.
0
wallcan
(09.06.23)
florya'nın suyundan.
0
makarnavodka
(09.06.23)
Galatasaray ın şu an aktif olarak yönetiminde olan çok fazla Galatasaray liseli var. Türkiye’nin en iyi liselerinden birisi bu okul. Kültürü var kısacası.
0
andy kaufman
(09.06.23)
Son 30 senede 15 sampiyonluk falan var GS'nin. Bu eski oyuncularin cogu sampiyonluk yasamis, guzel gunler gecirmis. Iyi gunde dost coktur
0
speedy
(09.06.23)
Florya'nın suyundan.

Winner'lıktan.

Camianın genlerinden.

Galatasaray'lılıktan.

Metin Oktay ruhundan.

Vişneye çalan koyuca tatlı bir Kırmızıdan, Turuncudan iz taşıyan tok bir Sarıdan.
0
baldan kaymak
(09.06.23)
fikir yurutuyorum.

yonetimin vefa stratejisi yuzunden.

sosyal medya kanallarindan surekli eski futbolcularin dogum gunleri kutlaniyor, kutlamalara eski futbolcular cagiriliyor, eski yildizlarin ismi, fotosu vs..stadda surda burda kullaniliyor.
0
buenosdias
(09.06.23)
(1)

Hummel st. power play mid tex

we are floating in space
Nasıl sizce? https://hummel.com.tr/st-power-play-mid-tex-ayakkabi_205847?d=11757&gender=unisex&arama=
Nasıl sizce?

hummel.com.tr
0
we are floating in space
(09.06.23)
bence çok kötü. vay be hummel ayakkabılar 50 lira çok ucuz kalitesizdir diye almıyoduk. 1500 liraya kadar cıkmıs mı
0
koela
(09.06.23)
(3)

kredi kartı faiz ve ödemesi

haskoylu deli hasan
geçen hafta 7800 liralık borcu 12 ye böldürdüm ve 8600 lira olarak ödeyeceğim söylendi. ben önümüzdeki ay bu borcu kapatmak istersem yine toplamda 8600 olarak mı yoksa kalan 11 ayın faizini ödemeden mi hallolacak?
geçen hafta 7800 liralık borcu 12 ye böldürdüm ve 8600 lira olarak ödeyeceğim söylendi. ben önümüzdeki ay bu borcu kapatmak istersem yine toplamda 8600 olarak mı yoksa kalan 11 ayın faizini ödemeden mi hallolacak?
0
haskoylu deli hasan
(09.06.23)
7800tl'nin 1 aylık faizi artı ana para şeklinde.
0
nuisance
(09.06.23)
11 ayın faizini de ödeyeceksin. Zaten kredi kartında defaten ödeme diye bir şey yok. Günü gelip parayı çekene kadar ödediğin para kartında + bakiye olarak durur.
0
Mirket
(09.06.23)
ikinizde farklı cevap vermişsiniz :) hangisi doğru?
0
🌸haskoylu deli hasan
(09.06.23)
(3)

En etkili sinek kovucu?

gallienus
En etkili sinek kovma 'aleti' nedir?Sprey gibi anlık müdahale tarzı şeylerden bahsetmiyorum. Atıyorum şunun gibi prize takılan şeyler var:https://www.hepsiburada.com/raid-elektrolikit-sinek-kovucu-45-gun-sistem-pm-zyjwax636604Bunlar ne kadar işe yarıyor mesela?Ayrıca mavimsi ışıkla sinekleri kendisi
En etkili sinek kovma 'aleti' nedir?
Sprey gibi anlık müdahale tarzı şeylerden bahsetmiyorum.
Atıyorum şunun gibi prize takılan şeyler var:www.hepsiburada.com
Bunlar ne kadar işe yarıyor mesela?

Ayrıca mavimsi ışıkla sinekleri kendisine çekip cızır cızır yakan aletlerden olmaması gerek.

Yarı açık balkon tarzı bir alanda kullanılacak. O yüzden gerçekten etkili bir şey olması lazım. Amaç ille de öldürmek değil, hatta mümkünse öldürmesin, direkt ortamdan uzak tutsa en iyisi.
0
gallienus
(09.06.23)
Yarı açık balkon tarzı bir alan demişsiniz ama mavi ışıklı elektrikli sinek kovucuları da istememişsiniz. Aslında böyle alanların tek çaresi budur. Ama hava akışının olduğu kısımda bir priz varsa link verdiğiniz ürün de işini çok güzel yapar.
0
zaman ilac degil insanlar unutkan
(09.06.23)
www.google.com

Şu spirallerin işe yaradığını hatırlıyorum. Sanırım raid artık üretilmiyor ama farklı markalar çıkıyor, onlara bakabilirsiniz.
0
kobuzchu kiz
(09.06.23)
Sıvı olanlar evde iş görüyor ama açık alanda bilemiyorum.
0
chavezding
(09.06.23)
(6)

sabah işe giderken hangi radyoları dinliyorsunuz

baldan kaymak
Sb.
Sb.
0
baldan kaymak
(08.06.23)
Kafa
0
cccbehzatccc
(09.06.23)
rabarba podcast acayip kafa açıyor iyi geliyor
0
oldz
(09.06.23)
eksen
0
solskjaer
(09.06.23)
Ben hep radyo eksen dinliyorum.
0
burka
(09.06.23)
metro fm
0
koela
(09.06.23)
genelde kafa +1
0
sweetoffice
(09.06.23)
(2)

islanan pasaport

martini girl
Kendimce biraz tribe girdigim icin size danismak istedim, belki basindan benzer bir sey gecen vardir. Londra'da yasiyoruz, yarin burdan Paris trenimiz var. Schengen vize kontrolu tek yonlu olarak sadece UK'de yapiliyor. Sorun su ki esimin pasaportunu gecen yaz bir guzel makinada yikamis bulunduk, pa
Kendimce biraz tribe girdigim icin size danismak istedim, belki basindan benzer bir sey gecen vardir.

Londra'da yasiyoruz, yarin burdan Paris trenimiz var. Schengen vize kontrolu tek yonlu olarak sadece UK'de yapiliyor. Sorun su ki esimin pasaportunu gecen yaz bir guzel makinada yikamis bulunduk, pasaport resmi biraz siliklesti ama geri kalan tum vizelerde her sey asiri net, kayan yazi, akan foto falan hicbir sey yok. Her sey gayet duzgun okunakli. Sadece pasaport fotografi siliklesti ve sayfalar biraz dalgali.

Konsolosluktan hemen yeni pasaport cikarttik ama tabi tum vizeler eski pasaportta duruyor. Acaba diyoruz yarin vize kontrolunde bir sikinti cikar mi ya.. Bana cikmaz gibi geliyor ama.. Cok gerildim.
0
martini girl
(08.06.23)
geçerli pasaportta sıkıntı yoksa sıkıntı olmaz
0
basond
(08.06.23)
benim pasaportum banyoda islanmisti, cantayi yikamak icin lavaboya attim meger kapali kisminda pasaport varmis. kagit siser ya öyle oldu ama belirsiz birsey yok. amerika vizesi aldim o burusuk haliyle ve defalarca giris cikis yayptim. :D
0
durgunfoton
(09.06.23)
(2)

yurtdisi is aramak

bonjourrr
yurtdisindan is bulma daha once bulmus aramis arkadalsarin deneyiminden faydalanamk isterim remote yada tasinmali yada parttime freelance olmak uzere yurtdisindan is ariyorum. hangi platformdan aramliyim ya da nasil aramliyim. linkeidnde onlarca basvuru yapiyorum ama orasi cok zor cogu sponsorluk
yurtdisindan is bulma

daha once bulmus aramis arkadalsarin deneyiminden faydalanamk isterim

remote yada tasinmali yada parttime freelance olmak uzere yurtdisindan is ariyorum.

hangi platformdan aramliyim ya da nasil aramliyim.

linkeidnde onlarca basvuru yapiyorum ama orasi cok zor cogu sponsorluk saglamiyor. remote bulmak da zor

tesekkurler
0
bonjourrr
(08.06.23)
Başvurduğun ilanlara ön yazı da yazıp koy. Danışmanlık şirketlerine yazabilirsin direk, cvin havuzlarında bulunsun.
0
zimbirik
(08.06.23)
sirketlerin kedi sayfalarina da bak. bazilari sponsorluk sagliyor ama ilanlari kendi web sitelerinden aciyorlar.
0
65 derece
(09.06.23)
(6)

BES ne işe yarar? Siz iptal ettiniz mi?

metematik
İşe girdiğimde BES mesajı geldi. Bireysel emeklilik ama tam olarak ne işe yarıyor? Siz kullanıyor musunuz?
İşe girdiğimde BES mesajı geldi. Bireysel emeklilik ama tam olarak ne işe yarıyor? Siz kullanıyor musunuz?
0
metematik
(08.06.23)
Ben her girdiğim işyerinde iptal ettiriyorum. Aylık maaştan 300-500 lira kesip (devlet de katkı veriyor) bes hesabında biriktiriyor işte otomatik olarak.
Bana saçma geliyor. Birikim yapmak istediğimde başka türlü yapıyorum.
0
invictae
(08.06.23)
İlk ayda iptal ettirmiştim. Gerekirse birikim yapamayayım çarçur olsun ama üç kuruşum üzerinden kimse kar etmesin mantığı :’)
0
ruhen hastayim ben
(08.06.23)
devlet %25 veya 30 destek veriyordu (üstüne ekliyor) fakat ilk başta TL birikiyor, sen kurumu arayıp altın fonu vb. bişeye geçirirsen(o zaman devlet desteği yine oluyor mu bilmiyorum) okey o mantıklı olabilir ama diğer türlü TL durması ne kadar kötü biliyorsundur.

Paranı çekmen için de belli şartlar var 5-10 yıl içinde çekersen tam vermiyorlar veya devletin eklediğini tam vermiyor vs. Yani normalde para biriktiremeyip "bir güç beni zorlasın bişeyler biriksin" diyenler için bu.
0
nhk ni youkosu
(08.06.23)
İlk aydan iptal. Ben yiyeyim %25 nedir.
0
baldan kaymak
(09.06.23)
maaşının %3'ünü alıp senin adına biriktiriyorlar. para biriktirmek isteyip biriktiremiyorsan güzel sistem ama ben o parayı yiyeyim diyorsan ya da ben birikim anlamında daha iyi değerlendiririm diyorsan iptal edebilirsin.
mesela ben o para bes'te kalmasa kesin yerim diye düşündüğüm için iptal ettirmedim, arada bakıyorum güzel para birikmiş. paranın hangi fonlarda değerlendirileceğine de sen karar veriyorsun, agresif bir profil seçersen daha riskli yatırımlarda değerlendiriyorlar. benden kestiklerinin 2 katı kadar kazandırmışlar mesela, ben hayatta beceremezdim batırırdım.
kısacası ortalama üstü bir yatırımcı değilsen iptal etme, kenarda biriksin, profesyonel bir şirket senin adına değerlendirsin. aylık %3'lük kesinti çok koymaz, ileride bir ihtiyaç anında havadan gelen paran olur.
0
hrskrs
(09.06.23)
Otomatik olanı iptal edip, kendim ayrıca ödüyorum.
0
put it in your appropriate place
(09.06.23)
(4)

İstanbul'da kedi kısırlaştırma?

furry burns
Merhaba arkadaşlar,Sokaktan 2 adet kedi sahiplenmiştik. İkisi de dişi, biri daha 7-8 aylık ona kısırlaştırma yapamayız sanırım. Diğeriyse birkaç kere birden kızgınlık dönemine girdi ve tam bir eziyet artık. Bu dönemi geçtikten sonra kısırlaştıracağım. İstanbul'da önerebileceğiniz iyi ve nispeten uyg
Merhaba arkadaşlar,

Sokaktan 2 adet kedi sahiplenmiştik. İkisi de dişi, biri daha 7-8 aylık ona kısırlaştırma yapamayız sanırım. Diğeriyse birkaç kere birden kızgınlık dönemine girdi ve tam bir eziyet artık. Bu dönemi geçtikten sonra kısırlaştıracağım. İstanbul'da önerebileceğiniz iyi ve nispeten uygun maliyetli veterinerlik önerilerinize açığım. Askerden yeni geldim ve halen iç arama sürecindeyim ondan ilk gördüğüm yere götürüp yaptıramıyorum.
0
furry burns
(08.06.23)
Ist hangi civar?
0
ala09
(08.06.23)
@ala09 Kusura bakmayın belirtmemişim. Bağcılar'da oturuyorum ama bu civarda pek veterinerlik yok. Normalde Bakırköy'e götürüyorduk.
0
🌸furry burns
(08.06.23)
Marina veteriner klinigi’ne bakabilirsiniz, beylikduzu’nde
0
nefertarii
(08.06.23)
maps.app.goo.gl
Ulaşımınız kolaysa veterinerlik fakültesinde özel kliniklerden biraz daha uyguna gelebilir. Gayet ilgili ve iyiler, bizim kedilerden biri kist aldırmak için orada ameliyat olmuştu.

Ve küçük olanı da kısırlaştırabilirsiniz, kızgınlığa girmesini beklemenize gerek yok. 6 aydan sonra yapılabiliyor genellikle.
0
kobuzchu kiz
(09.06.23)
(3)

Excel'i en kısa sürede ve en verimli şekilde nasıl öğrenebilirim?

metematik
sb
sb
0
metematik
(08.06.23)
learnit YouTube kanalı
0
sassot
(08.06.23)
Hocam excel koca bir dünya. En başta youtube den temel fonksiyonlarını öğrenip sonra kullanım amaçlarınıza göre daha özel kurslara yönelebilirsiniz. Udemy’de de uygun fiyatlı güzel kurslar var.
0
giovanne
(08.06.23)
udemy de ki ücretsiz excel eğitimlerine bakabilirsin. en temelden anlatıyorlar. devamında youtube dan ilerleyebilirsin
0
kondansator
(08.06.23)

Modem ne onerirsiniz (power user)

aguen
Merhaba duyuru,Guzel modemler begendim ama bosa para mi yakiyorum bilemedigim icin sorayim dedim.2+1 ama kalin duvarli bi evde yasiyorum yine de kucuk sayilir.* Kablosuz VR kullaniyorum, gigabit hizinda 5ghz baglanti sart.* Hard diskleri ekipmanlari vs yan odaya tasidim ses yapiyorlar diye, yan odad
Merhaba duyuru,

Guzel modemler begendim ama bosa para mi yakiyorum bilemedigim icin sorayim dedim.

2+1 ama kalin duvarli bi evde yasiyorum yine de kucuk sayilir.

* Kablosuz VR kullaniyorum, gigabit hizinda 5ghz baglanti sart.
* Hard diskleri ekipmanlari vs yan odaya tasidim ses yapiyorlar diye, yan odada ethernet yok NAS kablosuz olarak kullaniyorum
* Evde yaklasik 20 tane kablosuz cihaz var. Supurge, hue bridge falan bunlari 2.4ghz'e aldim ama yine de kalabalik tabii.

* Kablonet kullandigim icin onun ethernet cikisindan bu routera baglamak durumundayim oyle kullanicam :(
0
aguen
(08.06.23)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.