[ask]

geç cevap veren kız

(18) 
bir kız var arada konuştuğum. daha önceden bi kere kahve içmiştik. buna mesaj attım whatsapptan akşa...
[ask]

Tunalı Hilmi Caddesi'nde Güzel Mekan Önerisi

(2) 
Merhaba sevgili sözlük sevgilimin doğum günü yaklaşıyor ve tatlı, romantik bir yemek düşünüyorum fak...
[ask]

Kendimi çok kötü hissediyorum

(14) 
Selam...Sevgi konusunda korkağın tekiyim. Öyle korkuyorum öyle geriliyorum ki, karşımdakinin çok bar...
[ask]

ifşa yapmak isteyen var mı?

(4) 
varsa bu saatler muazzam. yapın derim....
[ask]

Bir kızla tanismak için nasıl bir sinyal beklenmeli?

(9) 
Mesela hoşlandığınız bir kız var, bu kızla haftada bir sınıf, iş yeri veya kurs gibi bi yerde ayni o...
[ask]

Hoşlanılan Kişinin Adım Atması Ama Benim Atamamam

(2) 
Donup kalıyorum, ne diyeceğimi bilemiyorum, dilim tutuluyor. Daha önce resmi ve seviyeli bir iletişi...
[ask]

Türkçesi bozuk insanlara direkt ön yargı ile yaklaşıyor musunuz?

(27) 
Özellikle yazılı Türkçe, yazım kuralları, noktalama gibi olayları bilmeyen insan eşittir kültürsüz, ...
[ask]

Doğum gününü nasıl öğrenirim?

(1) 
Bir hanım var. Dün ilk kez görüştük, iyi hoş güzeldi. Laf arasında doğumgününün ekimde olduğunu ve h...
[ask]

Stalklarken staklandigini fark etmek

(4) 
Merhaba arkadaslar gun gecmiyor ki yeni bir deneyim edinmeyelim.Simdi birisinin swarm hesabini bulma...
[ask]

tıbbi işlemlerde çok sıkıntı yaşayan erkek karizması? (tik garantili anket)

(21) 
bir adam düşünün. avukat, mühendis, iş adamı, mimar vs. adam karizmatik falan.ama tıbbi işlemlerde ç...
[ask]

Mesaj atayim mi?

(9) 
Merhaba Guzin ablalar, 1 ay once bir yurtdisi gezisinde hostelde birisiyle tanistim, aramizdaki ile...
[ask]

Uzak mesafe şeysi

(7) 
Ya aslında aramızda 140 km var pek de uzak sayılmaz ama olsun. Şimdi kız arkadaşımın kasımın başında...
[ask]

Zamanla sevdiğimiz insan tarzı, özellikleri, beklentilerimiz değişiyor mu?

(4) 
Benim değişiyor. şu tarz adamlardan hoşlanırım derken 5 sene önce şimdi başka bakıorum. şunları yapm...
[ask]

18 yaş üstü yol tarifi

(5) 
Bi arkadaşım ile şehrin gürültüsünden uzak bir yerlerde, arabanın içinde özel şeyler yaşamak istiyor...
[ask]

cinsel seks

(10) 
Ders arasında kız eve gitmeyi teklif etti. 1 1.5 saatimiz vardı.(background: okulda ara ara takılırı...
[ask]

sevgilinizle hangi uygulama yoluyla konuşursunuz?

(7) 
ya da direkt -sadece- telefondan mı konuşursunuz?...
[ask]

iletişim problemi

(24) 
selamlar. şimdi size eşimle yaşadığımız bir tartışmayı aktaracağım. sonra da kimin dediği mantıklı v...
[ask]

Gösterilen ilgiye cevap

(7) 
Hemen beklenmez, değil mi? Yani 1 haftadır ilgi gösteriyorum. Ama karşılığında bir ilgi (ya da belir...
[ask]

Hep aynı rüyayı görmek, niye ki ?

(5) 
Merhabalar, rüyamda hep eski sevgilimi görüyorum. Barismisiz hep bir yerlere yetişiyoruz vs bı olay....
[ask]

İş mi sevgili mi?

(19) 
Ya başlıktaki kadar dramatik değil aslında durum. tek günlük bir şey.şimdi sevgilimle ayrı şehirlerd...
[ask]

Ne oluyor şimdi?

(1) 
merhaba sevgili duyurucu, öncelikle nasılsın?ben iyiyim, biraz ruh tahlili ya da kişisel analiz yapa...
[ask]

dün yaptığım ifşa

(7) 
gören varsa özelden yazabilir mi?ben cevapları göremeden başlık silinmiş, bir sürü özel mesaj aldım....
[ask]

eski sevgili sorunu

(6) 
merhaba ahali.şimdik durumu şöyle özetlemek istiyorum. 5 yıldır birlikte olduğum sevgilim vardı. anl...
[ask]

el yüz incelemek(beyler bu soru size)

(16) 
bir garip soru bu. iki gece önce arkadaşlarla konuşurkendir aklımızda. Bir adam, özellikle seviştikt...
[ask]

Arkadan bir ifşa uzatalım

(4) 
Meğer alnımızda yazıyormuş:ifşa was hereAnakondayı beklerken:ifşa was here...
[ask]

ifşşaaa (thumbs up)

(5) 
Beni özlememişsinizdir ama :))https://i.hizliresim.com/QpQNvv.jpg...
[ask]

aldatıldıgımı ogrendim

(12) 
ayakta zor duruyorum midem bulanıyor çok kötüyüm arkadaşlar tek temennim panik atak falan geçirmemek...
[ask]

sevgilili ifşa

(10) 
duyurudan düşmüyor diyordunuz......
[ask]

İfşa: Gelin şu problemi çözelim.

(3) 
Arkadaşlar, n'olacak şu bilgisayar sorunu? Yok mu anlayan, bilgisayarcıya götür getir yapa yapa bezd...
[ask]

İlk ve son kez ifşa

(7) 
omg. https://i.hizliresim.com/7yA1WL.jpg...
[ask]

yine mi ifşa

(11) 
3 sene önce (bu ifşa kendini yok etmiştir)...
[ask]

Bıyık mı? Sakal mı? İfşası

(7) 
Evet efenim bir ifşada benden olsun bıyıklı halim mi daha iyi? Sakallı halim mi? Buyrunhttps://i.hiz...
[ask]

ifşaya destek ifşasına destek ifşası

(10) 
and it's gone....
[ask]

İfşaya destek ifşası (sevimli çocuk içerir)

(20) 
-...
[ask]

"Bu sefer ifşaya yetiştim" ifşası

(15) 
imha oldu ^^...
[ask]

Eşinizden swinger eş değiştirme teklifi alsanız?

(14) 
Demin sözlükte popüler swinger konusunu okudum. Vay be dedirten entryler okudum...Kısa ve net soruyo...
[ask]

Cuckold & Swinger

(9) 
Bu ikisi hakkında ne düşünüyorsunuz? Cinsiyet, yaş ve ilişki durumu da eklerseniz güzel olur....
[ask]

hoşlanılan kadın ile kanka olma dramı

(6) 
:D çok koyuyor....
[ask]

Hiç böyle afillı cumleler

(19) 
Kurdumuz mu: sen benim içimi savaş alanına çevirdin x.. ben o savaşın icinde seni yine de büyüttüm b...
[ask]

Şimdi noolmuş & noolacak

(17) 
Arkadaş başımın etini yedi dünden beri, en son buraya yazıp herkeslerin görüşlerini alalım dedik duy...
[ask]

hunharca sevişiyorlar (mı ?)

(11) 
nerdeyse kiminle konuşsam laf arasında biriyle birlikte olduğunu, şöyle böyle olduğunu anlatıyor. ya...
[ask]

ilişkinin bka sarması

(4) 
Son zamanlarda garip birkaç şey yaşadık. Cinsellik tabanlı diyelim.... tabi bu yaşanan ilginç bir şe...
[ask]

Beylere sorum var makyajla ilgili

(18) 
Bahsettiğim makyaj çok ağır bi makyaj değil ekteki gibi bir şey:https://www.google.com.tr/search?q=e...
[ask]

Çalışma Arkadaşına İltifat Hakkında

(12) 
Duyurunun güzide kadınları,İş arkadaşınız size saçlarınızla alakalı ya da giyiminiz kuşamınızla alak...
[ask]

Tinder yüklemis!

(27) 
Merhaba arkadaslar. Arkadasimin basina geleni anlaticam. Arkadasim kadin tarafi.2.5 yillik sorunsuz ...
[ask]

arkadaşımı seven kızdan hoşlanıyorum

(9) 
okulda gördüm, yeni gelmiş hakkında hiçbir bilgim yoktu. çok hoşlandım. sonra kızı aslında okulla il...
[ask]

çok iyi anlaşmak ama asla çekici bulamamak

(12) 
merhaba. böyle biri var. konuşmaktan çok keyif alıyorum saatlerce herr şeyden konuşabiliyoruz ve çok...
[ask]

Birisini unutmak nasıl oluyordu?

(9) 
Şimdi çok güzel şeyler yaşadığım birisiyle ayrıldık, ben ondan daha çok üzüldüm en nihayetinde. Şimd...
[ask]

Flört siteleri için en güzel fotoğraf pozu

(8) 
Nasıl olmalı?Karşı cins (kızlar) en çok nasıl fotoğrafları olan kişiye ilgi duyarlar?Profil fotoğraf...
[ask]

Bu kadın nasıl güzel mi?

(16) 
önce bir yüz;https://www.google.com.tr/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd...
1 ... •456789101112   « Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.