Giriş
(2)

abd-ingiltere farklarını anlatan dizi

vizdilva
cnbc-e'de yayınlanan komik bir program vardı, skeçler şeklinde aynı oyuncularla oynanan bir diziydi. abd ve ingiltere karşılaştırılıyor, ingiliz aksanı vs...
cnbc-e'de yayınlanan komik bir program vardı, skeçler şeklinde aynı oyuncularla oynanan bir diziydi. abd ve ingiltere karşılaştırılıyor, ingiliz aksanı vs...
0
vizdilva
(21.10.12)
@cosmicstring doğrudur, bunun bir de havayolu firmasında geçen bir bölümü vardı?
0
🌸vizdilva
(21.10.12)
bölümü değil o direk ayrı bi dizi. fly with me gibi bişi olması lazım.
0
like it or not
(21.10.12)
(3)

Star Wars İzlemek

Raymond
Star Wars'u baştan sona bir kere daha izleyeyim mi?Bu dördüncü, beşinci izleyişim falan olabilir. Yerine doldurabilecek (tabii ki dolduramaz ama) bir film önerisiyle gelirseniz de olur. Neyleyim, ha?
Star Wars'u baştan sona bir kere daha izleyeyim mi?

Bu dördüncü, beşinci izleyişim falan olabilir. Yerine doldurabilecek (tabii ki dolduramaz ama) bir film önerisiyle gelirseniz de olur. Neyleyim, ha?
0
Raymond
(21.10.12)
japon askeri
(21.10.12)
The Clone Wars izleyebilirsiniz. Klon savaşları ve Sith'in İntikamı arasındaki dönemi anlatıyor. 4. sezonu çıkmış olmalı.

Düzeltme : 4. sezon bitmiş bile. 5. sezon başlamış.

Bu başlığa verilen cevap 4. sezon 4. bölümdeki cesur Gunganlara adanmıştır. Ruhları şad olsun, Allah onları mahcup etmesin.
0
burka
(21.10.12)
battlestar galactica izle
0
hasmetizm
(21.10.12)
(2)

Dizimag Stayla Film Sitesi

Raymond
Hani, nerede?
Hani, nerede?
0
Raymond
(21.10.12)
arayici oynarim
(21.10.12)
sinegöz
0
hitsumo
(21.10.12)
(4)

Film arşivi

gebere jackson
değeri qnqlarım, dün hard disk aldım en nihayetinde... güzel bi film arşivim var. hazır hard disk almışken bu dağınık arşivi düzenleyeyim kategorilere ayırayım dedim. nasıl yapayım sizce? sinema akımlarına göre mi, yönetmenlere göre mi, komedi dram kara mizah vs diye mi, ülkelere göre mi ayırayım? n
değeri qnqlarım, dün hard disk aldım en nihayetinde... güzel bi film arşivim var. hazır hard disk almışken bu dağınık arşivi düzenleyeyim kategorilere ayırayım dedim. nasıl yapayım sizce? sinema akımlarına göre mi, yönetmenlere göre mi, komedi dram kara mizah vs diye mi, ülkelere göre mi ayırayım? napayım ulan? ülkelere göre ayırsam yönetmen diye bi klasör açamam hepsi ayrı ayrı yerlerde duracak ve saçma olacak. en büyük derdim bu olsun ya. her neyse, fikirlerinizi bekliyorum.
0
gebere jackson
(21.10.12)
alfabetik.
0
ben smyrna
(21.10.12)
en iyisi buna özgü arşiv programları kullanmak bence. movie collector gibi.
0
saruwatari
(21.10.12)
imdb puanına gore, türüne göre, yılına göre.
izmirdeysen bir kopyasını alabilirim.
0
ground
(21.10.12)
ben dillere göre yaptım. türkçe/ingilizce/diğer diller

izlediklerimi de izlediklerim türkçe/izlediklerim ingilizce/izlediklerim diğer diller

türlere göre sınıflandırmak zor oluyor.
0
historien
(23.11.12)
(4)

Pazar günü filmi

kameramotor
aksiyon pek sevmem. önceki hafta one day izledim, güzeldi. geçen hafta vanilla sky izledim, güzeldi. en sevdiğim film de the fall'dur.şimdi bana nasıl bir film önerirsiniz pazar günü için?
aksiyon pek sevmem. önceki hafta one day izledim, güzeldi. geçen hafta vanilla sky izledim, güzeldi. en sevdiğim film de the fall'dur.

şimdi bana nasıl bir film önerirsiniz pazar günü için?
0
kameramotor
(21.10.12)
tizi reftar olanin payine dagmen dolasir
(21.10.12)
When Harry Met Sally
0
otonom
(21.10.12)
jesterdvine
(21.10.12)
hasmetizm
(21.10.12)
(2)

crazy stupid love tarzında filmler ?

dereotu
şöyle pazar günü seyretmelik.
şöyle pazar günü seyretmelik.
0
dereotu
(21.10.12)
pure luck gerard babanın oynadığı
school of rock da olabilir
0
hitsumo
(21.10.12)
flipped
www.imdb.com
0
[silinmiş]
(21.10.12)
(3)

bir film vardı...

gkhT
belgesel tadında çingene diyeceğim ama doğru olur mu emin değilim? onların müzik kültürlerini anlatıyordu. hatta filmde bir de türk müzisyen vardı klarnet çalıyordu. hangi filmdi o ya?
belgesel tadında çingene diyeceğim ama doğru olur mu emin değilim? onların müzik kültürlerini anlatıyordu. hatta filmde bir de türk müzisyen vardı klarnet çalıyordu. hangi filmdi o ya?
0
gkhT
(21.10.12)
Çingene filmiyse Tony Gatlif filmi olabilir.

Vengo? Transylvania?
0
Raymond
(21.10.12)
kudsi ergüner'in klarnet çaldığı vengo'dan söz ediyorsunuz.
0
erdeba
(21.10.12)
"Gadjo dilo" geldi aklıma ama türk yoktu sanırım
0
mr.spock
(21.10.12)
(8)

Breaking bad sonrası dizi sorusu vol2.

jpsartre
Evet arkadaşlar daha önceki duyurumda da bahsettiğim bb sonrası izliycek bişey bulamadım.Aradığım dizi aynı bb gibi sürükleyici olsun,güzel oyunculuklar güzel kurgu olsun.Ama gerçekçi de olsun istiyorum.Mesela fringe filan sarmıyo yüzden.Dexter da çok kanlı geldi.Var mı cidden şöyle bb gibi sıkı bi
Evet arkadaşlar daha önceki duyurumda da bahsettiğim bb sonrası izliycek bişey bulamadım.Aradığım dizi aynı bb gibi sürükleyici olsun,güzel oyunculuklar güzel kurgu olsun.Ama gerçekçi de olsun istiyorum.Mesela fringe filan sarmıyo yüzden.Dexter da çok kanlı geldi.Var mı cidden şöyle bb gibi sıkı bi dizi?House da izledim bu arada.

edit:açıkcası biraz da bilim olsa iyi olur işin içinde.
0
jpsartre
(21.10.12)
prison break :(
0
vedatchilipeppers
(21.10.12)
OZ. Gerçek hapishane hayatı. Sürükleyici. Tavsiyemdir.

Edit: Prison Break, OZ'un yanında teletabilerin hapishane hayatı gibi kalır.
0
t3hn0
(21.10.12)
Boardwalk empire
the mentalist
the wire
0
Godless
(21.10.12)
the sopranos
0
mesa
(21.10.12)
Shameless(US versiyonu)
0
amonaki
(21.10.12)
Oz olabilir bence de. izlemedim ama sözlükte okuduklarımdan çok etkilendim. shameless'a gelirsek o dizi gerçekten çok eğlenceli ama bb'nin verdiğini vermez asla.
0
kotu amacli yazar hesabi
(21.10.12)
(bkz: doctor who)
(bkz: sherlock)

ikisinde de bilim veya bilimkurgu var. sürükleyici ve oyunculuklar cidden iyi(çoğu zaman).
0
noluyo yaa
(21.10.12)
the wire
battlestar galactica
0
hasmetizm
(21.10.12)
(1)

behzat ç. meyhane hesap ödeme sahnesi

mcsword
duyurucanlar, behzat amirim ve ekibi sürekli takıldıkları meyhanede uzun süredir biriktirdikleri borçlarını kapatıyorlardı. o sırada da hayalet veya harun '' dünyaları içmişiz ya la '' diyordu. bu bölümün videosunu bulamıyorum. internette dolaşan bir video var ama onda da söylediğim replik geçmiyor.
duyurucanlar, behzat amirim ve ekibi sürekli takıldıkları meyhanede uzun süredir biriktirdikleri borçlarını kapatıyorlardı. o sırada da hayalet veya harun '' dünyaları içmişiz ya la '' diyordu.

bu bölümün videosunu bulamıyorum. internette dolaşan bir video var ama onda da söylediğim replik geçmiyor.videoyu bulamazsak bölüm numarası da iş görür.

başarabiliriz bence. bi kuvvet,haydin.
0
mcsword
(20.10.12)
56.Bölüm

Şurdan 13:30 itibari ile;
www.startv.com.tr
0
ali desidero
(21.10.12)
(13)

dizi önerisi

wayne
şuan en beğendiğiniz diziyi önerin...soru 2: seinfield isimli dizi, friends, himym, tbbt gibi mi
şuan en beğendiğiniz diziyi önerin...


soru 2: seinfield isimli dizi, friends, himym, tbbt gibi mi
0
wayne
(20.10.12)
scrubs.

9gag.com
0
d.
(20.10.12)
dexter.

komedi arıyorsan will and grace'i öneririm, ama onu ya çok seversin ya da hiç sevmezsin.

bunun dışında bence two and a half men, friends ve himym'dan çok daha kaliteli ve komik.
tbbt de güzel.
0
blatta hiberna
(20.10.12)
the mentalist
0
o eli bi indir
(20.10.12)
breaking bad
0
kotu amacli yazar hesabi
(20.10.12)
Ben biraz dinazor olduğum için hala Californication, başından beri Person of Interest ve The Walking Dead.
(Terra Nova ve Alcatraz piç olmasaydı onlara da devam ederdim.)
Onun haricinde kardeş kişisinden de bana gelen tavsiyeler; Revolution ve Rizolli&Isles.
0
Savina
(20.10.12)
cevap 1:

(bkz: once upon a time)


cevap 2:

friends ve himym çok saçma geliyor bana. yani saçma demeyeyim de, 11 bölüm friends izledim, ki gittikçe zorluyordum kendimi. zorlayarak izlenir mi bir dizi deyip izlemeyi bıraktım. himym da 1 bölümün yarısına baktım ve nedense hiç hoşuma gitmedi.
seinfeld'e hala çok gülyorum, bazı bölümlerini defalarca izledim. tbbt de yardırarak devam etmekte.

seinfeld, ta o zamandan hayattan çıkarımlar yaparak espriler üretmiş. ki bunların neredeyse hepsi günümüz için de geçerli. seinfeld hayatın bir yansımasını anlatıyor ve hala geçerli yani ve çok iyi karakter oyuncuları var.

seinfeld, tbbt'nin atasıdır.

friends, himym'in.
0
sizofren hayaller
(20.10.12)
person of interest
0
xenophobe
(20.10.12)
seinfeld, modern insanın özetidir. asla eskimez.

seinfeld her zaman en begendigim dizidir, cevirip cevirip izlerim.
0
heyamo
(20.10.12)
seinfeld çok farklı bir dizi. sloganında dediği gibi hiç bir şey hakkında bir dizi. bölümde olan bir olay, hikayenin bir yöne gidişi falan fazla yok, durduk yere olan saçmalıkların tespitleri falan var. anlatılmaz yaşanır gibi :) izle zaten ya çok seversin ya hiç sevmezsin.

edit: scrubs +1, mentalist +1, arrested developement da izlenesi diziler.
0
r_u_h
(20.10.12)
goddamn breaking bad!
0
jpsartre
(21.10.12)
en beğendiğim dizi (bkz: doctor who)

seinfeld komiklik bakımından şöyle bir yerde

Friends> Modern family > seinfeld > community > scrubs > ...... >how i met your mother>....
0
noluyo yaa
(21.10.12)
Mad Men'i çok beğeniyorum bugünlerde.

Tabii sezonu başlasın, Game of Thrones yine en favorim olur.

Breaking Bad de çok güzeldir bu arada.
0
sister blister
(22.10.12)
shameless, it's always sunny in philadelphia,breaking bad. ucu de superdir.
0
grampus
(22.10.12)
(4)

film bu formatta izlenir...

cookiert
dediğimiz bir format mevcut mudur? hani hem yer kaplamasın çok, hem de kaliteden ödün vermesin falan. filmlerimizi bilgisayarda muhafaza ediyor isek hangi formata çevirip saklayalım? DVDrip yazıyor, bdrip yazıyor, divx yazıyor, xvid yazıyor; benim kafam karışıyor.45 dakikalık dizi bölümleri aşağı yu
dediğimiz bir format mevcut mudur? hani hem yer kaplamasın çok, hem de kaliteden ödün vermesin falan. filmlerimizi bilgisayarda muhafaza ediyor isek hangi formata çevirip saklayalım? DVDrip yazıyor, bdrip yazıyor, divx yazıyor, xvid yazıyor; benim kafam karışıyor.

45 dakikalık dizi bölümleri aşağı yukarı 350 mb yer kaplıyor mesela, iyi hoş. film için nedir megabayt performans olarak en iyi format?
0
cookiert
(20.10.12)
mkv çok iyi diye biliyorum bu konuda. manyak kaliteli video diyorduk kendisine.
0
sizofren hayaller
(20.10.12)
ortalama avi ise 1.40 gb mkv ise 800 mb bence.. yine de uzunluğuna göre değişir tabi..
0
louismadsen
(20.10.12)
Senin aradığın şey BDRip veya BRRip (aynı anlama geliyorlar).

Bunlar kalite olarak normal divx ile 720p arasında bir şey. Boyutları sabit değil, bazı filmler 1.8 gb oluyor bazıları 2.6 gb o değişir. İdeal bence.
0
gercek kral
(20.10.12)
yify riplerini kullanabilirsin siteside var ama link vermiyim, steryo ses 720-1080p görüntü kalitesi mpeg4 format kullanıyorlar tavsiye ederim
0
hasmetizm
(21.10.12)
(3)

imdb film sıralaması

mtrsykl
imdb de top 250 filmleri görebiliyoruz, peki en yüksekten en düşüğe doğru tüm filmleri görmek mümkün mü? yani 9.0 puandan başlayıp ta 5 puanına kadar olanları mesela.
imdb de top 250 filmleri görebiliyoruz, peki en yüksekten en düşüğe doğru tüm filmleri görmek mümkün mü? yani 9.0 puandan başlayıp ta 5 puanına kadar olanları mesela.
0
mtrsykl
(20.10.12)
var ancak sadece turlere göre yapabiliyorsun. mesela aksiyon turundeki 9 puan alanlari gibi. www.imdb.com adresinde soldaki turlerden istedigini sec. sagda refine by dan user rating i secmen gerekiyor.
0
engel
(20.10.12)
Mümkün arama çubuğunda advanced search'e tıkla ardından advanced title search'e gir. Bir sürü detay da var filtrelemek için. Diziler falan gözükmesin istiyorsan feature film'i seç. Yalnız en yüksek oydan aşağı doğru sıralarsan toplam mesela 5 kişinin oy verdigi 10 puan ortalamali filmler de gözükür en tepede. O yüzden en az 1000 kişi tarafından oylanmış seçeneğini de eklersen isabetli sonuclar elde edersin.
0
gercek kral
(20.10.12)
bir nebze olsun : www.filimadami.com
0
doink
(20.10.12)
(4)

friends'teki elleri yumruk yapıp birbirine vurma hareketi

illuminatinin basindaki adam
ben tam olarak anlayamadım,o tam olarak ne anlama geliyor? böyle ellerini yumruk yapıp birbirine uruyorlar,hakaret gibi bi' şey mi?
ben tam olarak anlayamadım,o tam olarak ne anlama geliyor? böyle ellerini yumruk yapıp birbirine uruyorlar,hakaret gibi bi' şey mi?
0
illuminatinin basindaki adam
(20.10.12)
örnek video?
0
lpgli tosbaga
(20.10.12)
video aradım ama bulamadım,daha doğrusu nasıl arayacağımı bilemedim.
0
🌸illuminatinin basindaki adam
(20.10.12)
www.youtube.com

eğer buysa zaten açıklamış eleman. ailelerine çaktırmadan orta parmak hareketi yapmak için uydurmuşlar. kendi aralarında orta parmak hareketi imiş...
0
lpgli tosbaga
(20.10.12)
orta parmak gostermek yerine kucukken ross'un uydurdugu bi hareket idi..

www.youtube.com
0
buzzlightyear
(20.10.12)
(7)

Orijinal karakterlerle dolu komedi filmleri

gercek kral
The Big Lebowski'deki şişko Walter gibi cins cins düşünceleri, hareketleri olan tipler veya replikleri, tepkileri mim olacak tarzda karakterler vb. öyle filmler arıyorum önceliğim komedi. Mesela Superbad, Knocked Up gibilerine baktım da karakterler çok yavşak ve moronik geldi bana.
The Big Lebowski'deki şişko Walter gibi cins cins düşünceleri, hareketleri olan tipler veya replikleri, tepkileri mim olacak tarzda karakterler vb. öyle filmler arıyorum önceliğim komedi. Mesela Superbad, Knocked Up gibilerine baktım da karakterler çok yavşak ve moronik geldi bana.
0
gercek kral
(20.10.12)
illa film demiyorsan seinfeld var dizi. her karakteri öyle nerdeyse. özellikle
(bkz: george costanza)
0
diyarbakir karpuzu
(20.10.12)
noluyo yaa
(20.10.12)
Kiss kiss bang bang
0
Godless
(20.10.12)
Death At A Funeral. Ama İngiliz olanı. Amerikalıların remake'i sıçık.
0
kvashiorkor
(20.10.12)
benim de soyleyeceklerim var
(20.10.12)
Four Lions
0
sister blister
(20.10.12)
tucker and dale vs evil
kimse bilmez ama aşırı iyi film bence
0
hasmetizm
(21.10.12)
(1)

çanakkale 1915

hasanli
filme gidenler film nasıldı? beğendiniz mi?
filme gidenler film nasıldı? beğendiniz mi?
0
hasanli
(20.10.12)
(bkz: çanakkale 1915)

olumlu bir elestiri okumadim simdiye degin.
0
entrapmen
(20.10.12)
(1)

filmin adı neydi 2

hocam fazla egon var mi
bu filmi bi otobüs yolculuğunda yarı baygın vaziyette izlemiştim, filmde çocuk var bu cocuk ölmüş mü ne olmuş ya da hiç ölmüyor sanırım gelecekte son ölümlü insan diye bunu gösterip duruyolar çocuk bi kaç farklı hayat senaryosu hatırlıyo geçmişe dair, garip dövmeli insanlar var birbirlerini pek sevm
bu filmi bi otobüs yolculuğunda yarı baygın vaziyette izlemiştim, filmde çocuk var bu cocuk ölmüş mü ne olmuş ya da hiç ölmüyor sanırım gelecekte son ölümlü insan diye bunu gösterip duruyolar çocuk bi kaç farklı hayat senaryosu hatırlıyo geçmişe dair, garip dövmeli insanlar var birbirlerini pek sevmiyolar, esas oğlanın bu 4 hayat senaryosunda 4 farklı hatunla ilişkisi inceleniyor gibi bişeydi.
0
hocam fazla egon var mi
(20.10.12)
Mr. Nobody
0
Godless
(20.10.12)
(1)

filmin adı neydi

hocam fazla egon var mi
trende zaman atlamalı, terörist eylemli filmin adı neydi.
trende zaman atlamalı, terörist eylemli filmin adı neydi.
0
hocam fazla egon var mi
(20.10.12)
fader
(20.10.12)
(4)

funny games

noluyo yaa
güzel mi lan millet, izleyeyim mi bugün?
güzel mi lan millet, izleyeyim mi bugün?
0
noluyo yaa
(20.10.12)
guzel izle.
0
chavezding
(20.10.12)
orjinalini diyosan güzel. amerikan versiyonunu bilmiyorum.
0
geberix
(20.10.12)
psikolojik gerilimin en güzel örneklerinden. nice film izledim de buna dayanadım hafız.
0
japon askeri
(20.10.12)
ben izledim sonra shif+delete ile sildim. sıradan filmlere böyle davranıyorum.
izlemeye değecek bir şey yok.
0
daglien
(20.10.12)
(1)

megan fox'un bir filmi?

SemihCebrail
filmin sonunu hatırlıyorum sadece kız hapishaneden özel güçleriyle kaçıyordu tekrar izliyecem ama filmin adını unuttum
filmin sonunu hatırlıyorum sadece kız hapishaneden özel güçleriyle kaçıyordu tekrar izliyecem ama filmin adını unuttum
0
SemihCebrail
(20.10.12)
entrapmen
(20.10.12)
(1)

behzat ç. son bölüm

eyyorlamam bu gadar
nereden izleyebiliriz acaba? 74. bölüm oluyor galiba.
nereden izleyebiliriz acaba? 74. bölüm oluyor galiba.
0
eyyorlamam bu gadar
(20.10.12)
nodrap
(20.10.12)
(9)

Film onerisi Vol. 2

ozzyninpambukgotu
Daha once de sormustum ve aldigim cevap dogrultusunda izledigim filmden cok memnun kaldim. O yuzden sansimi bir daha deniyorum. Mistik-Psikilojik-Bilim kurgu filmlerini seviyorum. Source Code, Inception, Shutter Island, Limitless, A Beautiful Mind, The Prestige gibi beyin amciklanmasi yaratan filmle
Daha once de sormustum ve aldigim cevap dogrultusunda izledigim filmden cok memnun kaldim. O yuzden sansimi bir daha deniyorum. Mistik-Psikilojik-Bilim kurgu filmlerini seviyorum. Source Code, Inception, Shutter Island, Limitless, A Beautiful Mind, The Prestige gibi beyin amciklanmasi yaratan filmlere hastayim, asigim. Bana " vay amk " dedirtecek bir film onerisi olan varsa cok sevap point kazanir.
0
ozzyninpambukgotu
(19.10.12)
lorenzen
(19.10.12)
looper. çok seviceksin.
0
cemlemikonusuyorsun
(19.10.12)
0
ruhibirbanyo
(19.10.12)
(bkz: die welle), (bkz: dog tooth), (bkz: the others) pek bilim kurgu sayılmasa da güzel filmler.
0
cemlemikonusuyorsun
(19.10.12)
looper ilgimi cekti ama daha malum ortamlara dvdrip versiyonu dusmemis. TS veya camrip versiyonlari var. Alman filmi-avrupa sinemasi oneren arkadaslar ise amerikanin kopegi oldugumu hesaba katip cevap verirlerse sevinirim. Avrupa bana cok sanatsal geliyor. bilmiyorum belki onyargiliyimdir.
0
🌸ozzyninpambukgotu
(19.10.12)
- ussual suspect
- memento
- mr nobody
- the.man from earth +1
- oldboi
vs
0
Godless
(19.10.12)
Oldboy haric hepsi izlendi. Su anda onu izliyorum.
0
🌸ozzyninpambukgotu
(19.10.12)
eğer izlemediysen (bkz: the thirteenth floor)
bir de eskilerden (bkz: memento)
0
spadram
(20.10.12)
sunset limited
0
hasmetizm
(21.10.12)
(2)

Dexter 7 sezon 3. bölüm

wayne
indirdiğim versiyon 720p IMMERSE, altyazı uyumluj yok divxplanette ne yapacagım
indirdiğim versiyon 720p IMMERSE, altyazı uyumluj yok divxplanette ne yapacagım
0
wayne
(19.10.12)
ASAP uyuyor
0
gercek kral
(19.10.12)
dizimag akar bu gibi durumlarda.
0
condom kurşunu
(19.10.12)
(6)

Ağlamaklı film

zipparabon
Ağır duygusal bir film istiyorum. Ağlamaktan izleyemeyeceğim bir film. Var mı tavsiyesi olan?
Ağır duygusal bir film istiyorum. Ağlamaktan izleyemeyeceğim bir film. Var mı tavsiyesi olan?
0
zipparabon
(19.10.12)
www.imdb.com

beni bi fena ettiydi. bu demek değil ki seni de üzsün.
0
face your fear
(19.10.12)
www.imdb.com müzikleriyle ağlatır, sonunda ters köşe yapar.
0
geberix
(19.10.12)
(bkz: hachiko)
0
cemlemikonusuyorsun
(19.10.12)
The Dancer in Dark.

içim çıkmıştı ağlamaktan.
0
sister blister
(20.10.12)
(bkz: awakenings)

(bkz: Johnny got his gun)

(bkz: intouchables)

(bkz: Hasta la vista) (bunda baya ağlamıştım)

(bkz: pursuit of happyness) izlemişsindir yine de yazıyorum.

(bkz: ben x)
0
cemlemikonusuyorsun
(20.10.12)
www.turkcealtyazi.org
bıyıklı halimle ağladıydım
0
hasmetizm
(21.10.12)
(5)

Samurai-Ninja

accorbite
Bana samurai-ninja filmi animesi diyin hele ya. Son samuray, 7 samuray, naruto, bleach başka başka?soru2. Bi tane vardı kör bi samuray'ı anlatıyordu adını unuttum. neydi adı?
Bana samurai-ninja filmi animesi diyin hele ya. Son samuray, 7 samuray, naruto, bleach başka başka?

soru2. Bi tane vardı kör bi samuray'ı anlatıyordu adını unuttum. neydi adı?
0
accorbite
(19.10.12)
onu bilmem de, samuray diyince bleach ne alaka onu çözemedim 1, kenshin'in üstünde samuray animesi yok bu da 2.
0
repins
(19.10.12)
ya kılıç mılıç var ya dedim yazarlar belki diyim de baştan. Naruto diyince cevap verir gibi bleach diyolar hep..
0
🌸accorbite
(19.10.12)
(bkz: zatoichi)
0
phareon
(19.10.12)
bu işin babası rurouni kenshin dir.

samurai champloo var.

basilisk
0
rurouni
(19.10.12)
rurouni kenshin, namı-ı diğer samurai x
0
r_u_h
(20.10.12)
(1)

family guy kürtajlı bölüm

illuminatinin basindaki adam
geçenlerde e-2'de (dündü tam olarak) yayınlanan bölümün adı ve amerika'Da yayınlanma tarihi nedir? hani louis arkadaşının bebeğini taşımak istiyordu,kliniğe gittiklerine peter dışarıda beklerken kürtaj karşıtlarıyla karşılaşıp fikirlerinden etkileniyordu,o bölüm.
geçenlerde e-2'de (dündü tam olarak) yayınlanan bölümün adı ve amerika'Da yayınlanma tarihi nedir? hani louis arkadaşının bebeğini taşımak istiyordu,kliniğe gittiklerine peter dışarıda beklerken kürtaj karşıtlarıyla karşılaşıp fikirlerinden etkileniyordu,o bölüm.
0
illuminatinin basindaki adam
(19.10.12)
8. Sezon 21. bölüm. Şansına yeni izledim.
0
alperz
(19.10.12)
(1)

yeşil bir sıvı vardı sanki

sizofren hayaller
çizgi dizi miydi, normal dizi miydi tam hatırlamıyorum ama. 99 yılında olması lazım. tv'de veriliyordu, büyük kanallardan biri olması muhtemel. her gün onu izliyordum, sanki bölümün sonunda ya da başında yeşil bir sıvı vardı gibi. çocuklar için korkulu bir şeydi sanki. neydi o?
çizgi dizi miydi, normal dizi miydi tam hatırlamıyorum ama. 99 yılında olması lazım. tv'de veriliyordu, büyük kanallardan biri olması muhtemel. her gün onu izliyordum, sanki bölümün sonunda ya da başında yeşil bir sıvı vardı gibi. çocuklar için korkulu bir şeydi sanki. neydi o?
0
sizofren hayaller
(19.10.12)
ermanen
(19.10.12)
(7)

Uzayla ilgili film.

leon
sanırım astronomiye merakım var. uzayla (gezegenler, yıldızlar, galaksiler vb.) ilgili filmler lazım. gerçekçi olması en önemli nokta, yani star wars gibi değil de ne biliğim daha gerçekçi öğretici şeyler lazım. belgesel ilk tercihim değil ama belgesel de olur.
sanırım astronomiye merakım var. uzayla (gezegenler, yıldızlar, galaksiler vb.) ilgili filmler lazım. gerçekçi olması en önemli nokta, yani star wars gibi değil de ne biliğim daha gerçekçi öğretici şeyler lazım.

belgesel ilk tercihim değil ama belgesel de olur.
0
leon
(19.10.12)
carl sagan'ın cosmos var. filmden ziyade 13 bölümlük bi belgesel ama.

www.imdb.com
0
mcfearless
(19.10.12)
www.turkcealtyazi.org güzel film
0
hasmetizm
(19.10.12)
the x-files fight the future filmi
0
halitkin
(19.10.12)
yukarıda yazılmış gerçi ama cosmos'u ben de öneririm. ayrıca yine carl sagan'dan kitabınnda uyarlama contact var.

www.imdb.com
0
efreet sultan
(19.10.12)
melancholia
0
perloneth
(19.10.12)
2001: A Space Odyssey.
0
Adram3lech_
(19.10.12)
history channel the universe serisi muhteşemdir. www.imdb.com toplam 6 sezondan ibaret. neredeyse evrenin her şeyini anlatıyor. tek kötü yanı animasyon ve efektlerin biraz yetersiz olması.

film olarak her ne kadar pek sevilmemiş olsa da prometheus güzeldir. yine sunshine, the moon, contact, son star trek filmi (j.j.abrams ınki). otostopçunun galaksi rehberi biraz komedi ağırlıklı olduğu için uzaya karşı ilgini söndürebilir.

şimdilik zaman geçirmek istiyorsan şuradan jüpiterin kaydedilmiş sesini dinle :)
www.youtube.com
0
saruwatari
(19.10.12)
(3)

İnsanların birbirine ayar verdiği filmler

ermanen
filmin ana konusunda olabilir veya bildiğiniz sahnelerden de bahsedebilirsiniz.sidik yarışı da olabilir.
filmin ana konusunda olabilir veya bildiğiniz sahnelerden de bahsedebilirsiniz.

sidik yarışı da olabilir.
0
ermanen
(18.10.12)
(bkz: the prestige) en bilineni.
0
yons
(18.10.12)
yasar ustanın verdigi unutulmaz ayar var. hababam sınıfındakı ahmetin verdigi ayar var.
0
all girls dream
(18.10.12)
boardwalk empire'da habire veriyorlar.
0
cedilla
(19.10.12)
(1)

karadayı dizisinin konusunun benzediği bir film

hicazkar
varmış. türkçeye 'babam için' diye çevrilmiş olabilir. tam bilmiyorum.konu yaklaşık olarak şöyle:babası bir iftira sonucu hapse düşen bir gencin, babasını yalnız bırakmamak için uyduruk bir suçla babasının yanına yollanması (prizın brik'e de benziyor bu kısmı ama film imiş) ve gerçeği öğrenmesi..
varmış. türkçeye 'babam için' diye çevrilmiş olabilir. tam bilmiyorum.
konu yaklaşık olarak şöyle:
babası bir iftira sonucu hapse düşen bir gencin, babasını yalnız bırakmamak için uyduruk bir suçla babasının yanına yollanması (prizın brik'e de benziyor bu kısmı ama film imiş) ve gerçeği öğrenmesi..
0
hicazkar
(18.10.12)
in the name of the father daniel day lewis'in oynadığı olabilir.
cok kucuktum valla hayal meyal hatırlıyorum.
0
zartanyan
(18.10.12)
(1)

İzleyecek film bulamıyorum.

disfircasiyimben
Akşamları film açıp, izlerken uyuklamak en büyük fantezimdir, son zamanlarda izleyecek film bulamıyorum.Robert Deniro ve Jason Statham ın oynadığı bütün filmleri izledim.Bu tarz filmler önerirseniz bahtiyar olurum.
Akşamları film açıp, izlerken uyuklamak en büyük fantezimdir, son zamanlarda izleyecek film bulamıyorum.

Robert Deniro ve Jason Statham ın oynadığı bütün filmleri izledim.

Bu tarz filmler önerirseniz bahtiyar olurum.
0
disfircasiyimben
(18.10.12)
ronin (belki izlemediysen)
0
delibas_alyon
(18.10.12)
(4)

İzlenesi..

tekyolkemalizm
Arkadaşlar;Canım acayip sıkkın, izlenesi film önerilerinizi bekliyorum.Türü hiç farketmez, yeter ki zamanın nasıl geçtiğini anlamiyim.film sonunda "vay amk 2 saatim boşa gitti" demiyim.Bi el atın..
Arkadaşlar;

Canım acayip sıkkın, izlenesi film önerilerinizi bekliyorum.
Türü hiç farketmez, yeter ki zamanın nasıl geçtiğini anlamiyim.
film sonunda "vay amk 2 saatim boşa gitti" demiyim.

Bi el atın..
0
tekyolkemalizm
(17.10.12)
incendies
0
Sskywalkeremre
(17.10.12)
enter the void/el laberinto del fauno
0
morgaine gb
(17.10.12)
Anonymous (2011),
We Need to Talk About Kevin (2011).
0
ramagic
(17.10.12)
big fish
0
kukimonstır
(18.10.12)
(1)

Muhsin bey

morgaine gb
Muhsin bey filminin dvdsini arıyorum, kadıköy de bilindik yerlere baktım, netten de bakıyorum bir türlü bulamıyorum. İndirdim netten ama arkadaşıma hediye edeceğim, orjinal olsun istiyorum. Bilen eden, yol yordam gösterecek olanlara selaaamm ederiiimm
Muhsin bey filminin dvdsini arıyorum, kadıköy de bilindik yerlere baktım, netten de bakıyorum bir türlü bulamıyorum. İndirdim netten ama arkadaşıma hediye edeceğim, orjinal olsun istiyorum. Bilen eden, yol yordam gösterecek olanlara selaaamm ederiiimm
0
morgaine gb
(17.10.12)
play dvd var dicle balığın yanında kadıköyde oraya baktın mı?kesin vardır orda.
0
jpsartre
(17.10.12)
(9)

mantık çerçevesi içerisinde gerçekdışı olayların yaşandığı filmler.

leon
bir sürü film izledim ama hiç biri etkiliyemior beni.hani bazen gerçek hayatta beklentilerimiz olur ya (nasıl anlatsam, `21 eylül 2012 istanbul'da duyulan enteresan ses ` hikayesine inanmadığım halde balkonda oturdum sabaha kadar. sesler de duydum gece boyunca ama her gece olan seslerdi. fakat ben n
bir sürü film izledim ama hiç biri etkiliyemior beni.
hani bazen gerçek hayatta beklentilerimiz olur ya (nasıl anlatsam, 21 eylül 2012 istanbul'da duyulan enteresan ses hikayesine inanmadığım halde balkonda oturdum sabaha kadar. sesler de duydum gece boyunca ama her gece olan seslerdi. fakat ben ne yaptım kendimi enteresan bir şey olsun diye zorladım, inandırdım kendimi öyle bir sesin varlığına.)

yani böyle abartısız, mantığı birazcık zorlayan ama kesinlikle biraz da olsa sıra dışı şeylerin yaşandığı filmler yok mudur yaa? en azından 1-2 saat öyle etkileyici bir filmin içinde bulayım kendimi, hayaller kurayım istiyorum.

google, imdb filan çok araştırdım. mystery, adventure, thriller, fantasy türlerini çok araştırdım ama yok arkadaş.
(kastettiğim filmler star wars, lord of the rings, avatar gibi olmasın. tamam onlar da süper filmler ama çok sıradışı.)

eyv.
0
leon
(16.10.12)
28 gun sonra, 28 hafta sonra.
0
citron
(16.10.12)
paranormal activity olmaz dimi? aslında tam o olur bence ama.

bir de ille de gerilim mi olmalı? misal idiocracy var gerçekten tam mantık çerçevesinde ama gerçek dışı. aynı şekilde faq about time travel da öyle. bunlara bir bak derim.
0
in vino veritas
(16.10.12)
melancholia
another earth
moon

tarzi filmleri kastediyorsun heralde. "drama / sci-fi" filmleri boyle oluyor yani.

edit: "children of men" filmi de güzel bir örnek mesela
0
ermanen
(16.10.12)
the man from earth
bence tam senin aradığın film.
0
mlky lvn
(16.10.12)
(bkz: the fall)'u bir izle, dönüp teşekkür edeceksin ;)
0
on bir
(16.10.12)
0
historien
(16.10.12)
Mr. Nobody
0
Godless
(16.10.12)
(bkz: fringe)

dizi kendisi gerçi ama.
0
sizofren hayaller
(16.10.12)
spiritus sanctus
(17.10.12)
(10)

Bağyan arkadaşla izlemelik filim

Adram3lech_
Söyler misiniz? Senaryosu çok iyi olsun bir zahmet, zurnadan vasat filimler olmasın.Incendies nasıl mesela? Hiç bilmiyorum konusunu felan.
Söyler misiniz? Senaryosu çok iyi olsun bir zahmet, zurnadan vasat filimler olmasın.

Incendies nasıl mesela? Hiç bilmiyorum konusunu felan.
0
Adram3lech_
(16.10.12)
incendies yumruğu çakar suratına....tavsiyedir..
0
noisy
(16.10.12)
The prestige
0
wayne
(16.10.12)
Allegro
Cafe de Flore
Reconstruction
Dark Horse
0
kirmizibalon
(16.10.12)
Abiler pokemondan daha popüler şeyler söylemezseniz daha yapıcı olur.
0
🌸Adram3lech_
(16.10.12)
vicky christina barcelona
0
anyelios
(16.10.12)
cogito ergo sum
(16.10.12)
one day
0
mlky lvn
(16.10.12)
the road.
hachiko.
children of men
0
spiritus sanctus
(17.10.12)
A moment to remember (kore aşk filmi)
0
viya
(17.10.12)
Hacılar aşk maşk yok ya. İzledik de seçtiğimizi izleyemedik malesef. Melancholia'yı izledik. Güzel film ama yani daha farklı bir şey olsaydı iyi olurdu.
0
🌸Adram3lech_
(17.10.12)
(2)

the dark knight rises gösterimde midir?

sensible soccer
ben bir eşşeklik yaptım ve ilk 2 filmi daha yeni izledim. şu anda tutuşuyorum ama anladığım kadarıyla filmin ne dvd'si çıkmış, ne de malum ortamlara düşmüş.İstanbul'da bu filmin hala gösterimde olduğu bir yer var mıdır ya ne dersiniz?
ben bir eşşeklik yaptım ve ilk 2 filmi daha yeni izledim. şu anda tutuşuyorum ama anladığım kadarıyla filmin ne dvd'si çıkmış, ne de malum ortamlara düşmüş.

İstanbul'da bu filmin hala gösterimde olduğu bir yer var mıdır ya ne dersiniz?
0
sensible soccer
(16.10.12)
istinye parkta var. ankamall'da da varmış.

www.mybilet.com
0
mattiadestro
(16.10.12)
www.filmlerim.com

bakirkoy'de marmara forumda da var.

edit: cok yuksek ihtimal bu hafta (cuma) turkiye'yi terk eder.
0
entrapmen
(16.10.12)
(3)

bir fransız dizisi vardı bilen var mı?

primusinterpares
90'ların başında bir fransız dizisi vardı, özel tv'ler yeni açılmıştı, onlardan birinde yayınlanıyordu, show tv filan olabilir. Hatırladığım şeyler sürekli "voila" "o la la" diyip duruyorlardı, bir de bir cafe-bar tarzı yerde tilt oynuyorlardı...adını hatırlayan var mı, ben voila diye aradım bulamad
90'ların başında bir fransız dizisi vardı, özel tv'ler yeni açılmıştı, onlardan birinde yayınlanıyordu, show tv filan olabilir.
Hatırladığım şeyler sürekli "voila" "o la la" diyip duruyorlardı, bir de bir cafe-bar tarzı yerde tilt oynuyorlardı...
adını hatırlayan var mı, ben voila diye aradım bulamadım...
0
primusinterpares
(16.10.12)
fransiz dizisi diyince dirrekt aklıma o dizi geldi. ama dizinin adını hatirlamıorm panpa:(
0
morte
(16.10.12)
:) gençlik rüzgarları, yaşlandık tabi artık
bi de kardeş dizisi var bunun ilk öpücük diye
0
niye ama
(16.10.12)
@niye ama
çok sağol, valla nostalji yaptım şimdi, bu diziyi izlemişler artık genç değil, bunu bilen liseli değildir başlıkları gibi oldu :)
alkislarlayasiyorum.com
www.youtube.com
youtube'a bile koymuşla bölümlerini...
0
🌸primusinterpares
(16.10.12)
(14)

ensest film

ananza
içnde yoğun ensest ögelerin ter aldığı filmler var mı bilidğiniz, arkadaşla bir iddaaya girdikte, çok lazım, cinselliğin tavan yaptığı ensestliğin iğrenç noktalara tırmandığı film. ( troll değilim bilen bilir bir şey için acil lazım bu tarz filmler )
içnde yoğun ensest ögelerin ter aldığı filmler var mı bilidğiniz, arkadaşla bir iddaaya girdikte, çok lazım, cinselliğin tavan yaptığı ensestliğin iğrenç noktalara tırmandığı film. ( troll değilim bilen bilir bir şey için acil lazım bu tarz filmler )
0
ananza
(16.10.12)
(bkz: the dreamers)
0
trinitrotoluen
(16.10.12)
(bkz: savage grace)

yoğun falan değil ama gerçek bi hikaye olduğu için vurucu.
0
simona
(16.10.12)
(bkz: incendies)
0
Sskywalkeremre
(16.10.12)
(bkz: best of brazzers)

ya suna neden porno demedik?

bi de hayali olarak , arrested development'da iki kuzenin imkansiz askini se svismelerini falan anlatan bir fransiz filmi vardi. o geldi aklima.
0
harrage
(16.10.12)
Srpski Film. Ötesi yok diye biliyorum. Psikoloji zayıfsa izleme.
0
ahmetcan44
(16.10.12)
+1 srpski film

(bkz: snuff 102)

psikolojin çelik gibi değilse ikisini de izleme.
0
sizofren hayaller
(16.10.12)
la luna
çok grafik değil ama bayağı ana oğul işte.
0
cedilla
(16.10.12)
srpski'yi büyük beklentilerle izleme, abartıldığı kadar bir şey yok. sadece "iğrenç" yani, öyle psikoloji bozacak, adamı dağıtacak bir yanı yok.
0
der meister
(16.10.12)
atıkarınca
the dreamers ensest bı fılm degıl kam on :)
0
mavimirat
(16.10.12)
(bkz: sitcom)
0
marido
(16.10.12)
mavimirat eger dreamers ensest gibi değilse ensest diye bir şey yok de gitsin. o film ensestin hası. amerikalı çocuğu dışlayıp kardeşlerin birbirlerine olan tutkusu normal değil zaten filmde nasıl sahneler var az çok biliyorsun mutfakta olan biteni bence dreamers iyi örnek.
0
hayvan gibi yazar
(16.10.12)
The Quiet www.imdb.com
0
peki madem
(16.10.12)
the war zone.. tim roth'un ilk yönetmenlik denemesiydi sanırım.. sert filmdir..

(şimdi kontrol ettim, başka film de yapmamış 13 yıldır, ilk ve tek filmi)
0
ianism
(16.10.12)
(bkz: dogtooth) orijinal adı (Kynodontas)

gayet sapkın bir filmdi, olayı ensest değil ama o öğeler de olması lazım, izleyemedim sonuna kadar.

www.imdb.com
0
spadram
(16.10.12)
(2)

film önerileri

contavolta
şimdi son dönem çıkan filmlere biraz uzak kaldım. hangileri var önerebilceğiniz? öyle çok yayvan komedi filmleri olmasın. sürükleyici filmler olsun işte.bir de var mı böyle film yorumları falan olan takip edilecek blog. kedilervekitaplar vardı çok sık güncellenmiyor galiba artık.
şimdi son dönem çıkan filmlere biraz uzak kaldım. hangileri var önerebilceğiniz? öyle çok yayvan komedi filmleri olmasın. sürükleyici filmler olsun işte.

bir de var mı böyle film yorumları falan olan takip edilecek blog. kedilervekitaplar vardı çok sık güncellenmiyor galiba artık.
0
contavolta
(16.10.12)
intouchables
the cabin in the woods
the avengers
21 jump street
drive
50/50
incendies

eksiduyu.ru
0
ermanen
(16.10.12)
guest
(16.10.12)
(2)

post six feet under sendromu

mate soul
biliyorum cok zor ama yine de soruyorum: tavsiye edebileceginiz bir baska dizi var midir six feet under'in yerini tutabilecek, onun gibi sardirabilecek?
biliyorum cok zor ama yine de soruyorum: tavsiye edebileceginiz bir baska dizi var midir six feet under'in yerini tutabilecek, onun gibi sardirabilecek?
0
mate soul
(15.10.12)
6 feet under in yerini tutabilecek bi dizi yok. ama degisik kafalar yasamak istiyosan homeland var son zamanlarin en iyi dizisi bir de newsroom var.
0
rentts
(15.10.12)
Ben de bitmesin diye yavas yavas izliyorum.
0
Godless
(15.10.12)
(7)

m.d. house

isimsiz uye
yeni diziye başlayacağım dizi arıyorum. şu an için house en iyi seçenek gibi duruyor çoğu kişi beğenmiş. bu diziyi izleyenler düşüncelerini yazabilir mi ana konusu nedir kurgu vs nasıl sizce?
yeni diziye başlayacağım dizi arıyorum. şu an için house en iyi seçenek gibi duruyor çoğu kişi beğenmiş. bu diziyi izleyenler düşüncelerini yazabilir mi ana konusu nedir kurgu vs nasıl sizce?
0
isimsiz uye
(15.10.12)
genel olarak her bölüm farklı konu işlenmeli bir dizi. ben de ilk 4 sezonunu izledim henüz ve devam edeceğim, dizi yoğunluğumu atlatabilirsem. sıra dışı hastalıklar oluyor, house ve ekibi bu hastalıklara çare bulmaya çalışıyorlar. baş rol oyuncusu egoist ama komik biri. tıbbi terimler, hastalık adları falan sıkça kullanılmakta. rahat ilerliyor yani, hani ana dizi olacak gibi değil de sıkmadan ilerlenen çerezlik dizi gibi. ama izlenirse kazanç oluyor illa ki, geçen vakte değiyor.
0
sizofren hayaller
(15.10.12)
guzel ama bir sure sonra sikiyor. yani 5. sezonda biraktim ben dayanamadim. hep ayni geldi. game of thrones izledin mi?
0
lorenzen
(15.10.12)
yok izlemedim onu da.
0
🌸isimsiz uye
(15.10.12)
Sikici falan degil bence. Super dizi. Hele sezon finalleri enfes. Sag gosterip sol vurmada degil bu. Cok farkli. Izle bence.
0
termostad
(15.10.12)
başla hemen;)
0
yazbitmesinsipidikterlikdolabagirmesin
(15.10.12)
Sonuna dek begenerek izledim sahsen. Hala da top 10 da ilk 5 ime girer rahatlikla. Tavsiye ederim.
0
Godless
(15.10.12)
izlediğim,izlemekte olduğum yaklaşık 20 dizi yüzlerce film içinde sadece iki karakteri özlüyorum evet bildiğin özlüyorum. biri house, diğeri lebowski (dude) artık tahmin et nasıl bi dizi olduğunu.
0
soluman
(15.10.12)
(8)

film önerisi

syozkn
şöyle senaryosuyla vay be kurguya bak dedirten bir iki film önerbilecek olan var mı?ya böyle sağlam bi sonu olsun ya da kurgu içine çeksin karmaşık bi öykü falan olsun. anladınız işte usual suspects'tir 11:14'tür efendime söyliyim snatch'tir. içine çekecek baymayacak ve senaryo iyi olacak.
şöyle senaryosuyla vay be kurguya bak dedirten bir iki film önerbilecek olan var mı?


ya böyle sağlam bi sonu olsun ya da kurgu içine çeksin karmaşık bi öykü falan olsun. anladınız işte usual suspects'tir 11:14'tür efendime söyliyim snatch'tir. içine çekecek baymayacak ve senaryo iyi olacak.
0
syozkn
(15.10.12)
shutter island
incendies
0
entrapmen
(15.10.12)
Memento.

İnsanın başını ağrıtabilir ama izlerken.
0
long live rock n roll
(15.10.12)
stay'i kesinlikle izlemelisin.
0
unalbey
(15.10.12)
the machinist
ve kesinlikle incendies.
0
baklava yiyen kedi
(15.10.12)
(bkz: incendies) +1
(bkz: oldboy)
0
gochebe
(15.10.12)
fuzzy
(15.10.12)
ya ben hep diyorum sosyal medyanın ahlakını degil, gelişimlerini alalım die. incendies'i ben de buralarda duydum ve evet gerçekten son yılların en iyi filmi.
0
heyamo
(15.10.12)
Mr.nobody
incendies+1
oldboi+1
0
Godless
(15.10.12)
(1)

Türk Filmi (Eşkiya stayla)

Raymond
Dizimag kapalı olduğundan görsel olarak bunalımın eşiğindeyim. Bu sırada Türk filmi izleyeyim diyorum. Güldürsün, süründürsün, her türlüsü uyar. Özellikle Youtube'dan falan izleyebileceğim bir film olursa daha iyi olur. Teşekkürler.
Dizimag kapalı olduğundan görsel olarak bunalımın eşiğindeyim. Bu sırada Türk filmi izleyeyim diyorum. Güldürsün, süründürsün, her türlüsü uyar. Özellikle Youtube'dan falan izleyebileceğim bir film olursa daha iyi olur. Teşekkürler.
0
Raymond
(15.10.12)
goo.gl
goo.gl
olmazsa :)) goo.gl
0
yapacakbirseyyok
(15.10.12)
(5)

son 1-2 yıl içinde çekilmiş mutlaka izlenmesi gereken film

buyuyup buyuk adam olacaktim
söyler misiniz?
söyler misiniz?
0
buyuyup buyuk adam olacaktim
(15.10.12)
(bkz: incendies)
0
gochebe
(15.10.12)
(bkz: inception)

(bkz: shutter island)

(bkz: 50/50)
0
guest
(15.10.12)
(bkz: hugo)
0
inugard
(15.10.12)
the artist
take shelter
bir zamanlar anadolu'da
Jodaeiye Nader az Simin
drive
intouchables
the raid
we need to talk about kevin
0
entrapmen
(15.10.12)
(bkz: the road)
0
historien
(15.10.12)
(3)

sanatsal film

expressive
goya'nın hayaletleri hariç önerilerinizi alabilir miyim?
goya'nın hayaletleri hariç önerilerinizi alabilir miyim?
0
expressive
(15.10.12)
zenne
0
allanpoe
(15.10.12)
(bkz: dogtooth)
0
yanginmerdiveni
(15.10.12)
reha erdem filmleri
0
kaderiminoyunu
(15.10.12)
(1)

dexter'ın altyazısını

evergreen
nereden bulabilirim?edit:divxplanet açılmıyordu. turkcealtyazi.org'da buldum. teşekkür ederim.
nereden bulabilirim?

edit:divxplanet açılmıyordu. turkcealtyazi.org'da buldum. teşekkür ederim.
0
evergreen
(15.10.12)
turkcealtyazi.org
divxplanet
0
historien
(15.10.12)
(2)

breaking bad

lamentoftheperishingroses
gus walt'tan niye bu kadar nefret ediyo? sürekli onu ikame edecek birini bulup walt'tan kurtulmaya çalışıyor ama niye? tamam, walt onun kimyageri gale'i öldürttü ama o gale'i öldürmese gus walt'ı öldürecekti..hank walt'ın bacanağı olduğu için desek, walt neden hank'e yol göstersin ki, gus'ın foyası
gus walt'tan niye bu kadar nefret ediyo? sürekli onu ikame edecek birini bulup walt'tan kurtulmaya çalışıyor ama niye? tamam, walt onun kimyageri gale'i öldürttü ama o gale'i öldürmese gus walt'ı öldürecekti..hank walt'ın bacanağı olduğu için desek, walt neden hank'e yol göstersin ki, gus'ın foyası meydana çıkarsa kendisi de biter, nitekim arabasına takip cihazını yerleştirmediğini gidip gus'ın yüzüne söyledi walt. gus'ın walt'tan neden sürekli kurtulmak istediğini anlayamadım ya.
0
lamentoftheperishingroses
(15.10.12)
walt gus için fazla zeki. gus ne planlıyorsa walt ondan önce tahmin etti ve olaylar bundan dolayı gelişti, gus'ın walt'tan nefret etmesi normal, aykut - alex olayı yani, walt büyümeden yerine adam yetiştirim dedi ama olmadı.
0
ananza
(15.10.12)
1- walt'ın yerine birini bulmaya çalışmasının sebebi, walt'ın kanser olduğunu öleceğini biliyor
2- walt'un tek adam olması, iş açısından riskli bir bağımlılık yaratıyor. adam başım ağrıyo bu gece pişirmiyorum :) dese çok büyük sıkıntı olur. insanlar eşlerini hep bu yüzden aldatıyorlar işte...
3- walt, hank'e çok da yol göstermedi aslında zaten hank'in aradığı adam kendisi :), sadece yol göstermiş gibi yaptı. göstermekten kaçınamayacağı yolları gösterdi sadece.
4- takip cihazını gus'a söylemesinin sebebi gus'ın kameralarla kendisini izlediğini bilmesi. zaten biliyor görüyor adam yani cihazı takarken falan. walt niye gizli iş çeviriyomuş gibi yapıp gus'ı kızdırsın. mecbur kaldım da cihazı taktım diyor.
5- gus kimseden nefret etmez. o sadece iş icabı adam öldürür.. belki bir tek tekerlekli sandalyedeki adamdan nefret ediyordur. ama onu da iş icabı gerekmediği için öldürmüyor.
0
am
(15.10.12)
(2)

Filmin Adı?

allstar
http://www.dailymotion.com/video/xt3109_bandista-ozgurluye-manus-2012-hd_music?search_algo=2şurdaki filmin adını bilen var mı?
www.dailymotion.com

şurdaki filmin adını bilen var mı?
0
allstar
(15.10.12)
dreamers ya da the dreamers olmalı.
0
portnoi
(15.10.12)
fauxhumanitas
(15.10.12)
(6)

komedi filmi

unalbey
klişeler hariç önerecebileceğiniz komedi filmi.
klişeler hariç önerecebileceğiniz komedi filmi.
0
unalbey
(14.10.12)
pineapple express
0
neira
(14.10.12)
kolpaçino.
0
dzingis
(14.10.12)
lammbock
death at a funeral
0
partizan
(14.10.12)
death at a funeral'ın orijinal versiyonu tabii. ingiliz yapımı olan...
0
oldtimer
(14.10.12)
trawmatolog
(15.10.12)
the party
www.imdb.com
cashback
www.imdb.com
dazed and confused
www.imdb.com
win win
www.imdb.com
horrible bosses
www.imdb.com
superbad
www.imdb.com
21 jump street
www.imdb.com
the invention of lying
www.imdb.com
0
[silinmiş]
(15.10.12)
(1)

behzat ç. son bölüm

xlmn
star tv sitesinde bip'li mi bip'siz mi?
star tv sitesinde bip'li mi bip'siz mi?
0
xlmn
(14.10.12)
bipsizi bu gece 00.00 dan sonra eklenir.
0
xenophobe
(14.10.12)
(1)

Harem dizisi - Nurseli İdiz - Sansür üçgeni?

sku
Selam duyuru sakinleri,Fox'taki Harem dizisinde Nurseli İdiz'in suratı niye hep sansürlü bilen var mı?Bir rivayete göre Esat mozaiklettirmiş diyorlar. Doğru mudur? Nedir bunun esprisi?
Selam duyuru sakinleri,

Fox'taki Harem dizisinde Nurseli İdiz'in suratı niye hep sansürlü bilen var mı?

Bir rivayete göre Esat mozaiklettirmiş diyorlar. Doğru mudur? Nedir bunun esprisi?
0
sku
(14.10.12)
dizilerde artık biralar alkollü içecekler sansürleniyor ya, nurseli idiz de en son alkolizm sorunlarıyla gündeme gelmişti hani. onunla ilgili iğrenç, tipik gani müjde esprisi.
0
xenophobe
(14.10.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.