Giriş
(1)

Hangi Film?

olmadı ki bir kullanıcı adım
http://cinematicvisions.tumblr.com/post/33536396080Bu sahne(ler) nereden acaba?
cinematicvisions.tumblr.com

Bu sahne(ler) nereden acaba?
0
olmadı ki bir kullanıcı adım
(14.10.12)
Cinnet / The Shining.
0
Adram3lekh_
(14.10.12)
(1)

dark knight rises'ta çalan müzik

condom kurşunu
az sonra okuyacaklarınız spoiler içerebilir, izlemediyseniz beri durun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1hani batman'in çukurdan tepeye çıkarkenki sahnede "fasa, fese, fasa, fese" midir nedir böyle mırıldanmalara sahip bişey çalıyordu fonda, adı ne onun?
az sonra okuyacaklarınız spoiler içerebilir, izlemediyseniz beri durun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


hani batman'in çukurdan tepeye çıkarkenki sahnede "fasa, fese, fasa, fese" midir nedir böyle mırıldanmalara sahip bişey çalıyordu fonda, adı ne onun?
0
condom kurşunu
(14.10.12)
Deshi deshi basara basara!


Hans Zimmer yapıyor o müzikleri ayrıca.
0
wayne
(14.10.12)
(2)

bir film soruyorum

sensible soccer
filmi bundan 5-6 sene önce cnbce'de izledim.hatırladıklarım: takside bir sevişme sahnesi vardı. kadınla erkek arkada oturuyor, sevişmeye başlıyorlar, taksici genç bi eleman dikiz aynasını ayarlıyordu sırıtarak, sonra arka koltuktaki adam paravan gibi şeyi kapatarak taksicinin görmesini engelliyordu
filmi bundan 5-6 sene önce cnbce'de izledim.

hatırladıklarım: takside bir sevişme sahnesi vardı. kadınla erkek arkada oturuyor, sevişmeye başlıyorlar, taksici genç bi eleman dikiz aynasını ayarlıyordu sırıtarak, sonra arka koltuktaki adam paravan gibi şeyi kapatarak taksicinin görmesini engelliyordu =) sonra bunlar kadının bir arkadaşının evine gidiyorlar, o evde de tek kalan bir kadın var, bizimkiler ev sahibi kadının evinde sevişmek için kadını taksiye yolluyorlardı, kadın diyordu ki kıyafetimi giymem lazım, bizimkiler de diyordu ki ihtiyacın olan bütün kıyafetler takside(bizim kadın soyunmuş yani üzerinde bir tek palto vardı) =)

neyse bu az önce yukarıdaki sevişen adama bir iftira atılıyordu, bu durumla ilgili çok kötü durumda bir fotoğraf vardı. bu fotoğrafı netleştirmek için bir makineye koyuyorlardı, uzun süre sonucunda fotoğraf netleşiyordu ve adamın aslında suçlu olmadığı ortaya çıkıyordu. eğer yanlış hatırlamıyorsam adamı tecavüz gibi birşeyle suçluyorlardı. fotoğrafın net sonucu tam gecenin köründe ortaya çıkıyordu ve akabinde oradaki bir abimiz genç bir elemanın eline apar topar oradan kopardığı bir kağıdı tutuşturuyordu, bilmem ne valisi midir artık yetkili kişisine git ne pahasına olursa olsun o adamı uyandır durumu anlat diyorlardı. sonra bizim adamın suçsuz olduğu falan ortaya çıkıyordu işte.
0
sensible soccer
(14.10.12)
lorenzen
(14.10.12)
kesinlikle the shawshank redemption değil.
0
guest
(14.10.12)
(1)

dizi önerisi

noluyo yaa
Beyler böyle downton abbey gibi dizi var mı bildiğiniz? Entrikalı, aristokrat kesimli falan.
Beyler böyle downton abbey gibi dizi var mı bildiğiniz? Entrikalı, aristokrat kesimli falan.
0
noluyo yaa
(14.10.12)
Upstairs Downstairs
www.youtube.com
0
peki madem
(14.10.12)
(5)

Tavsiye film

kameramotor
geçen hafta vanilla sky, ondan önceki hafta da one day'i izlemiştim.bu pazar da bunlar gibi güzel bir film izlemek istiyorum tavsiyeniz var mı?not: aksiyon olmasın. (bilimkurgu olabilir, tek önyargım aksiyona)
geçen hafta vanilla sky, ondan önceki hafta da one day'i izlemiştim.
bu pazar da bunlar gibi güzel bir film izlemek istiyorum tavsiyeniz var mı?

not: aksiyon olmasın. (bilimkurgu olabilir, tek önyargım aksiyona)
0
kameramotor
(14.10.12)
Dark Shadows
0
söylemez
(14.10.12)
The Man From Earth.

Bence mutlaka izle.
0
otonom
(14.10.12)
The Man From Earth +1
yine izlemediysen The Thirteenth Floor
www.imdb.com
0
spadram
(14.10.12)
Existenz www.imdb.com
0
MeLKoR
(15.10.12)
we need to talk about kevin
0
9kuyruklukedi
(15.10.12)
(1)

Benim Sinema İle Aram İyidir Diyenler

modern ortam romantikleri
Yerli bir film. Filmin adının Para olması çok muhtemel. Eski nereden baksan 40 yıllık bir film. Köhne bir yerde beş on tane adam ellerinde kocaman bir esrar sigarası ile muhabbet ediyorlar. Yanlış hatırlamıyorsam konuşmaları hırsızlık hakkında ama böyle boş değil dolu adamlar yani ilginç şeyler söyl
Yerli bir film. Filmin adının Para olması çok muhtemel. Eski nereden baksan 40 yıllık bir film. Köhne bir yerde beş on tane adam ellerinde kocaman bir esrar sigarası ile muhabbet ediyorlar. Yanlış hatırlamıyorsam konuşmaları hırsızlık hakkında ama böyle boş değil dolu adamlar yani ilginç şeyler söylüyorlardı. Bilen çıkar mı acaba?
0
modern ortam romantikleri
(14.10.12)
%100 değil ama yazdıklarından kafamda gemide nin bazı sahneleri canlandı.
0
Sskywalkeremre
(14.10.12)
(7)

mezarcı

bomb c
selam, gece gece aklıma bir film takıldı. hidayete ereceğim galiba. neyse, filmden hatırımda kalanlar: tgrt' nin 90larda yaptığı filmlere benzer, bir mezarlığın bekçisi var ve öğüt veriyor bir adama. mezarlığın bekçisi de iri kıyım uzun boylu bıyıklı bir abimiz.. hatırlayan var mı böyle bir filmi? y
selam, gece gece aklıma bir film takıldı. hidayete ereceğim galiba. neyse, filmden hatırımda kalanlar: tgrt' nin 90larda yaptığı filmlere benzer, bir mezarlığın bekçisi var ve öğüt veriyor bir adama. mezarlığın bekçisi de iri kıyım uzun boylu bıyıklı bir abimiz.. hatırlayan var mı böyle bir filmi? ya da ben mi uyduruyorum acaba kafamda. ah ulan tgrt psikolojimi bozdun çocukluğumda yayınladığın filmlerinle..
0
bomb c
(14.10.12)
filmin adında "kemik" vardı yanlış hatırlamıyorsam?
0
kitap gibi sessiz
(14.10.12)
ya o filmdeki adamın aslında birçok filmi de var. bıyıklı, babacan birisi. aklıma girdi ya çıkmaz şimdi. arayıp bulmam lazım. bir saattir interneti altüst ettim ama bulamıyorum.
0
🌸bomb c
(14.10.12)
film de, adamın tipi de gözümün önünde, ama bir türlü çıkaramıyorum.
0
kitap gibi sessiz
(14.10.12)
buldum: adam: (bkz: orçun sonat). film: (bkz: Garip Bir Koleksiyoncu)
0
kitap gibi sessiz
(14.10.12)
şuradan da filmin tamamı izlenebilir: www.youtube.com
0
kitap gibi sessiz
(14.10.12)
ya hu allah senden razı olsun. yoksa sabaha kadar arayacaktım adamı. :) çok sağolasın. iyi geceler.
0
🌸bomb c
(14.10.12)
rica ederim.
0
kitap gibi sessiz
(14.10.12)
(11)

Uzun süreli film

gozyakansakiz
hangi filmi tavsiye edersiniz uzun süreli olsun, sarsın.
hangi filmi tavsiye edersiniz uzun süreli olsun, sarsın.
0
gozyakansakiz
(14.10.12)
LOTR 3,5saat uncut
0
bass solo take one
(14.10.12)
magnolia.
0
crimsonlady
(14.10.12)
Ben-Hur, temizinden 212 dakika. 3.5 saat mi eder, he ondan.
Çoksa C'era Una Volta Il West, 165 dakika. Claudia Cardinale var, gözlere bayram gibin.
0
faith no more
(14.10.12)
mayıs sıkıntısı
0
halitkin
(14.10.12)
3 idiots yaklaşık 3 saat
0
swordandstone
(14.10.12)
It's a Wonderful Life. İyi ve uzundur.
0
ceylan2271
(14.10.12)
0
ermanen
(14.10.12)
lawrence of arabia 4 saate yakın sanırım.
0
piszenci
(14.10.12)
gone with the wind
0
madyb
(14.10.12)
Schindler's List = 195 dk
0
inevitable loser
(14.10.12)
Bir De Niro klasiği tabiki
Once Upon a Time in America(1984) 229 min
0
MeLKoR
(15.10.12)
(5)

film tavsiyesi?

islergucler
aşırı komik olsun mümkünse.
aşırı komik olsun mümkünse.
0
islergucler
(13.10.12)
patronu öldürme sanatı.
ben çok gülüyorum.
0
ground
(13.10.12)
öyle aşırı komik değil de paul güzeldir mesela bridesmaids de olabilir.
ya da dünkü antalya film festivali kapanış törenini bi yerlerden bulup izlesen koparsın yani.
0
e.galois
(14.10.12)
eğer hala izlemediysen kesinlikle the big lebowski. tik bile atma, git hemen izle :)
0
der meister
(14.10.12)
noluyo yaa
(14.10.12)
efsanelerden geliyor:

ali g
0
kakamelatte
(14.10.12)
(16)

oz mu prison break mi?

isimsiz uye
sizce oz mu daha etkileyici pb mi? her ikisini de henüz izlemedim yorumlarınıza göre birine başlamayı düşünüyorum.bu arada oz'da epey iğrenç sahneler varmış, organ kesme kol koparma gibi şeyler var mı aşırı olumsuz etkileniyorum öyle sahnelerden :p
sizce oz mu daha etkileyici pb mi? her ikisini de henüz izlemedim yorumlarınıza göre birine başlamayı düşünüyorum.

bu arada oz'da epey iğrenç sahneler varmış, organ kesme kol koparma gibi şeyler var mı aşırı olumsuz etkileniyorum öyle sahnelerden :p
0
isimsiz uye
(13.10.12)
prison break oz'un yanında teletabi gibi kalır. şiddetle oz'u onerıyorum.
0
ramsesseum
(13.10.12)
ikisini aynı kefeye koymak oz'a ayıp olur o derece
0
Tam1Hi0n3
(13.10.12)
Bakın lütfen diyorum, Oz ile Prison Break'i aynı cümlede kullanmak bile Oz'a büyük bir hakarettir. Oz ile başka herhangi bir yapım da karşılaştırılamaz.

Yalnız önce Prison Break'i izle, o da kendine göre iyi bir yapım. Sonra Oz'a geçersin. Önce Oz'u izlersen sonra Prison Break izlenmez.

Öyle çok iğrenç sahneler var da, izlenmeyecek gibi değil yani. Bir şey olmaz izle sen.
0
tahsin sutcuoglu
(13.10.12)
OZ felsefe olarak zücker. fazla aksiyon yoktur. bu PB'i kötü dizi yapmaz, onu da izleyin ama dedim ya OZ bambaşka.
0
sensible soccer
(13.10.12)
Elma mı mantı mı? gibi bir şey olmuş bu soru. Oz gibisi var mı? (varsa söyleyin de izleyeyim)
0
cevab veremedi
(14.10.12)
oz hapishane hayatını konu alır pb ise ana teması "kaçış"tır.

prison break bozdu yea diyenleri siktir et sen. başla, 4 sezonu 1 haftada bitirirsin. öyle über bir dizidir.
0
grimer
(14.10.12)
OZ .
0
matsiyah
(14.10.12)
oz mu prison break mi, sims mi fifa mı sorusuyla eştir gözümde. oz hapishane'yi anlatır (ve müthiş dersler verir), prison break de adından anlayacağın üzere kaçıştır, kaçmaktır. prison break'in karakterleri (t-bag, sucre, scofield) hayli iyidir, oz'unkiler bombadır.

vaktin varsa, ikisini de izle derim.
0
reavelyn
(14.10.12)
oz daha hardcore bir dizidir prison break'e göre. büyük çoğunluk oz demiş, doğrudur. herkesin kendi görüşü sonuçta. evet oz hakkaten başka bi dizidir. o iğrenç hapishane hayatını tüm çıplaklığıyla anlatır. ama prison break var ya candır. izlediğin yerde o dizi karakterlerinden biri gibi hissedersin kendini. michael olmak istersin, sucre gibi sadık bi dostum olsa dersin, allah t-bag gibi psikopatları bizden uzak etsin dersin. dizi izlemeye prison break ile başlarsan, sonraki tüm diziler yavan gelecektir. evet breaking bad olsun, oz olsun, şu anda en popüler dizi olan game of thrones olsun, hepsi süper diziler ama benim için hiçbiri bir prison break değil.

ayrıca @grimer kesinlikle +1

prison break'e başlaman ile bitirmen arasında 1 hafta var. oz öyle bir dizi değil. prison break'te ard arda 4-5 bölüm belki 7-8 bölüm izlersin. sürekli bi heyecan, aksiyon. yerinde duramazsin. öyle "oz ile pb'yi aynı cümlede kullanmayın" diyenleri falan geç bi zahmet. kim 1 hafta/10 günde oz'u bitirmiş?
0
lionel andres
(14.10.12)
prison break ilk sezon güzeldir digerleri ehh.

oz abartilan bi dizi bence.

iki dizi cok farkli birbirinden. oz sikici, begenmeyeceginiz bi dizi olabilir.prison break daha bi seyredilesi.
0
serabetan
(14.10.12)
ben çok farklı bir boyuttan anlatayım.

pb sonuna kadar izleyeyim dersen sıkma.
oz un sonu gelmiyor 4 sezon izledim hep aynı hep aynı. biri gelir biri gider.
0
eastanbool
(14.10.12)
oz mu diğer tüm diziler mi desen bile galip oz olur. prison break'ten şu an an say desen 3 karakter zar zor sayarım. ama oz'daki karakterleri saymaya başlasam 10larcasını sayarım. çünkü oz'daki karakterlerin hepsi ayrı sağlam. yaşın 18'den küçükse izleme. o sahnelerden etkileniyorsan da izleme. psikolojik olarak etkiler oz. hayatını etkiler, illa ki etkiler, hele ki bölümleri art arda hızla izliyorsan.

ayrıca OZ abartılmış bir dizi değildir. oz'dan çıkan herkes başka dizilerde/filmlerde oynamıştır. böylesine kaliteli bir yapım daha görülmemiştir. oyuncusundan senaryosuna her şeyiyle.
0
sizofren hayaller
(14.10.12)
prison break
0
themanwhowasntthere
(14.10.12)
İkisini de çok fazla izelmedim. Ama OZ derim.
0
bartholomew87
(14.10.12)
"şüphesiz ki ancak oz'u bilmeyenler başka dizilerle kıyaslama gafletine düşebilir. "
0
holy diver
(15.10.12)
@lionel andres durumu özetlemiş.

hem prison break hem oz izleyen biri olarak söyleyebilirim ki; dizi izlemeye prison break ile başlarsan diğer izleyeceğin dizilerde bir prison break aksiyonu/heyecanı ararsın. prison break'ı bitirdikten sonra oz olsun lost olsun birçok yabancı dizi izledim ve hiçbiri bir prison break kadar sarmadı.

ayriyetten prison break ile oz arasında neredeyse hiçbir benzerlik yok hapishane ortamı dışında. prison break'da ana tema kaçış üzerine kurulu, oz da ise hapishane hayatı tüm çıplaklığıyla anlatılıyor. prison break'a başlarsan 1 haftada bitirmek istersin uykusuz kalmak pahasına. oz'a başlarsan belki 1.5-2 ayda anca bitirirsin.
0
guest
(15.10.12)
(1)

Cennetteki Çöplük filmine giden var mı ? - fatih akın -

fuskiyenin oglu
iyimidir ? gidilir mi ?
iyimidir ? gidilir mi ?
0
fuskiyenin oglu
(13.10.12)
gidilir.
0
all girls dream
(13.10.12)
(10)

romantik bir film ?

saysomething
Amelie500 days of summerBlue valentineBunları İzledim. Bu tarz filmleriniz ?
Amelie
500 days of summer
Blue valentine

Bunları İzledim. Bu tarz filmleriniz ?
0
saysomething
(13.10.12)
anca izledim. hârika 20 kısa kısa! goo.gl
0
yapacakbirseyyok
(13.10.12)
(bkz: message in a bottle)
(bkz: you ve got mail)
biraz eskidir ama izlemediysen üsttekini ısrarla tavsiye ederim.
0
etna
(13.10.12)
Kutup Çizgisi Aşıkları
Wristcutters: A ALove Story
Like Crazy
A Not Like Love
Reconstruction
Cafe de Flore
0
kirmizibalon
(13.10.12)
0
yuzyillardir uyuyan dramatik prens
(13.10.12)
imdb'de en son izlediğin ve hoşuna giden filmin altında önerilen benzer filmler bölümü var. oraya bak, orada önerilenlere göre izle.
0
henrychinaski
(13.10.12)
one day
0
hjarteblod
(13.10.12)
The Vow.
0
Raymond
(13.10.12)
greyback
(13.10.12)
guest
(13.10.12)
bunlar kadara iyi değil ama aramızda bebek var benım son zamanlarda izlediğim en güzel filmdi
0
mantarliborek
(13.10.12)
(5)

Çizgi Film Sorusu

Wolfware
sevgili tom ve jerryler.birkaç haftadır nickelodeon kanalında rastladığım bir çizgi film var. başrolünde 4 tane penguen var. içlerinden birisi lider,diğerleri yardımcısı gibi birşey hatta biri boğazından çıkardığı bombalarla falan meşhur. birinin ismi squart,bomba çıkaranın adı rickoydu sanırım. bi
sevgili tom ve jerryler.

birkaç haftadır nickelodeon kanalında rastladığım bir çizgi film var. başrolünde 4 tane penguen var. içlerinden birisi lider,diğerleri yardımcısı gibi birşey hatta biri boğazından çıkardığı bombalarla falan meşhur. birinin ismi squart,bomba çıkaranın adı rickoydu sanırım. bilen var mı bu çizgi filmin ismini.son zamanlarda bu kadar eğlenceli bir çizgi film izlememiştim
0
Wolfware
(13.10.12)
madagaskar penguenleri
0
kahin ahtapot paul
(13.10.12)
madagaskar penguenleri sanırım.
0
bxgx
(13.10.12)
The Penguins Of Madagascar
www.imdb.com
0
spadæs
(13.10.12)
onu beğendiysen madagaskar filmini de izle bence :)
0
painted bird
(13.10.12)
evet o filmle ünlü olmuşlar sanırım. onu da izleyeceğim.
0
🌸Wolfware
(14.10.12)
(2)

youtube'da cok eski filmleri yayinlayan kullanici

sendelemeden
var mi boyle bildiginiz public domain filmleri yayinlayan, kaliteli, takip edilesi kullanici? on saat arayip buluyorum bazen bir filmi, o da rusca dublajli oluyor. bir gun sinirden kendimi sikecegim. turkce altyaziya da gerek yok, ingilizcesi olursa hos olur, olmazsa idare ediyorum.
var mi boyle bildiginiz public domain filmleri yayinlayan, kaliteli, takip edilesi kullanici? on saat arayip buluyorum bazen bir filmi, o da rusca dublajli oluyor. bir gun sinirden kendimi sikecegim. turkce altyaziya da gerek yok, ingilizcesi olursa hos olur, olmazsa idare ediyorum.
0
sendelemeden
(13.10.12)
ya bu aralar zaten cok vaktim yok, o sanirim aylik uyelikle calisiyor ama bir ayda ordan izlesem izlesem 2-3 film izleyebilirim. ha cok pahali da degil sanirim ama onun icin para vermek istemiyorum. :D
0
🌸sendelemeden
(13.10.12)
(3)

Amirime Gelen Mesaj

nickini vermek istemeyen uye
Behzat Ç. telefonunda bir mesaj okudu ya bu bölümde. Ne yazıyordu la orda? Üşenmiştim okumaya.
Behzat Ç. telefonunda bir mesaj okudu ya bu bölümde. Ne yazıyordu la orda? Üşenmiştim okumaya.
0
nickini vermek istemeyen uye
(13.10.12)
"Seni seviyorum."
0
Adram3lekh_
(13.10.12)
"sen kimsin de telefonu yüzüme kapatıyon la" tarzında bişi.
0
sadun.net
(13.10.12)
Sen kimsin de benim yuzume telefon kapatiyon" dedi ercü
0
Godless
(13.10.12)
(3)

bir kemal sunal filmi

guest
filmden hatırladığım tek sahne kemal sunal filmin sonlarına doğru değişik lokanta tarzı bir yerde ayakta yemek yiyordu ve o sırada polisler gelip kemal sunal'ı götürüyorlardı. polisler götürürkende birşeyler yemeye çalışıyordu hala. filmin adını söyleyen olursa çok makbule geçer.
filmden hatırladığım tek sahne kemal sunal filmin sonlarına doğru değişik lokanta tarzı bir yerde ayakta yemek yiyordu ve o sırada polisler gelip kemal sunal'ı götürüyorlardı. polisler götürürkende birşeyler yemeye çalışıyordu hala. filmin adını söyleyen olursa çok makbule geçer.
0
guest
(12.10.12)
(bkz: en büyük şaban)
da götürürlerken de bir şeyler yediğinden emin değilim, bir kurufasulyecideydi bu filmde.
0
marikaki
(12.10.12)
@marikaki

ayakta mı yiyordu peki kurufasulyecide yemeği?
0
🌸guest
(12.10.12)
evet. şurada hatta: youtu.be
0
marikaki
(12.10.12)
(5)

uzun hikaye

nemo problemo
var mı giden? yarın gitmeyi planlıyorum. önden bi kaç güzel şey söyleyinde ön yargı ile bakıp öyle gidiyim filme :)
var mı giden? yarın gitmeyi planlıyorum. önden bi kaç güzel şey söyleyinde ön yargı ile bakıp öyle gidiyim filme :)
0
nemo problemo
(12.10.12)
Gitmedim kesin gideceğim.

Ama şunu söyleyeyim, Modern hikayeciliğin zirvesi Mustafa kutludur, o yüzden senaryo süper.

Kenan İmirzalıoğlunun muhteşem bir oyunculuk çıkarttığını söylüyorlar. Fragmandan da öyle anlaşılıyor oda bir artı.

Yan oyuncular zaten süper zafer alagöz, cengiz bozkurt memduh başgan filan.

Kısaca git.

gidince yorumlarını da söyle benim vaktim olsa bugün gidecektim.
0
efrasiyab87
(12.10.12)
tamam yarın gidicem. buraya yazarım yorumları.

edit: film çok iyidi ben çok beğendim.
0
🌸nemo problemo
(12.10.12)
Az önce izledim. Sıcak sıcak yazıyorum. Osman sınav ve kenan imirzalioğlu uzun zamandır uyum içinde başarılı projelere imza atmış iki isim. Bu kişilerden kötü bir sonuç bekleyemezdim. Umduğum gibi de oldu. Filmi beğendim. Tavsiye ederim. Şu an vizyonda ki filmler içerisinde gidilebilecek 2-3 filmden biri.
0
ceylan2271
(13.10.12)
iyi oyuncunun bu kadar bol olduğu bir ülkede tuğçe kazaz'a esas kadın rolünün oynatılmış olması filme gitmeme gerekçem olacaktır. (tuğçe kazaz kimdir? böyle bir rolü almasında etkili olan nedir? merak ediyorum gerçekten.)
0
9kuyruklukedi
(13.10.12)
@9kuyruklukedi

seninle aynı fikirdeyim ta ki filmde onu görene kadar. bence rolün hakkını vermiş.
0
🌸nemo problemo
(14.10.12)
(5)

dağcılıkla ilgili film

babaganus
hafta sonu lider kaya tırmanışı yapacağım. şöyle adam akıllı gaza gelmek için dağcılıkla ilgili film arıyorum. tabi ki şu iki filmin dışında örnek istiyorum:-dağcı-dikey limitnot: şimdi profesyonel dağcı arkadaşlar laf yapmasın, şaka tabi gaza gelmek için değil merak ettim sadece :)
hafta sonu lider kaya tırmanışı yapacağım. şöyle adam akıllı gaza gelmek için dağcılıkla ilgili film arıyorum. tabi ki şu iki filmin dışında örnek istiyorum:
-dağcı
-dikey limit
not: şimdi profesyonel dağcı arkadaşlar laf yapmasın, şaka tabi gaza gelmek için değil merak ettim sadece :)
0
babaganus
(12.10.12)
www.imdb.com
Tam gaza gelmelik(!) :)
0
nickini vermek istemeyen uye
(12.10.12)
127 hours azcık ilgili sanki.
0
ykyt
(12.10.12)
belgesel tarzi:

touching the void
everest

normal film:

nordwand
k2
the eiger sanction
0
ermanen
(12.10.12)
al bunları izle vimeo.com

vimeo.com
0
uykusuz her gecce
(12.10.12)
(bkz: north face) gerçek bir hikaye. filmi de oldukça başarılı.

www.imdb.com
0
orpheus
(12.10.12)
(1)

mad men altyazı

noluyo yaa
gençlik, geçenlerde indirdim bunu, ancak adam gibi ingilizce altyazı bulamıyorum. hepsi ya kayıyor ya da alakasız kalıyor.720p cinsinden, bi el atın buldurun be..
gençlik, geçenlerde indirdim bunu, ancak adam gibi ingilizce altyazı bulamıyorum. hepsi ya kayıyor ya da alakasız kalıyor.

720p cinsinden, bi el atın buldurun be..
0
noluyo yaa
(12.10.12)
tv'de izliyorum da, abi sürekli o da olmaz ki..
0
🌸noluyo yaa
(13.10.12)
(4)

HIMYM Barney ve Robinin ettiği dans?

Mr. ?
Merhaba ekşiduyuru kullanıcılarıhttp://www.youtube.com/watch?v=4ZxEGlqSl5wBu sahnede Robin ve Barneynin ettiği dansın adı nedir?
Merhaba ekşiduyuru kullanıcıları

www.youtube.com

Bu sahnede Robin ve Barneynin ettiği dansın adı nedir?
0
Mr. ?
(12.10.12)
şarkı disco, funk tarzında. yaptıkları dans da sadece şarkı için uydurulmuş bir kareografi. yani bu figürlerin sabit kaldığı bir dans yok maalesef.
0
acemiyazar
(12.10.12)
Başka filimlerde de buna benzer kareografiler gördüm de kadın partneri alıp havaya filan fırlattıkları buna benzer dedim acaba böyle bir dans varda bilmiyor muyum.
0
🌸Mr. ?
(12.10.12)
amerika'da, 70'ler 80'lerde söylediğin tarzda danslar çok yapılırdı. bu şekilde ararsan birbirine benzer danslar bulabilirsin. ama bu videodaki kareografi buraya ait sadece maalesef.
0
acemiyazar
(12.10.12)
çok teşekürler
0
🌸Mr. ?
(12.10.12)
(6)

ingilizce ve ingilizce altyazılı dizi izlemek için tavsiye dizi ?

Eureka
dexter, game of thrones, sherlock, prison break, lost, mad men bu dizileri izledim yani eliyorum. bunun dışında fazla söz oyunu olmayan dinlerken de zorlanmayacağım telaffuz anlamında hangi dizi var?
dexter, game of thrones, sherlock, prison break, lost, mad men bu dizileri izledim yani eliyorum. bunun dışında fazla söz oyunu olmayan dinlerken de zorlanmayacağım telaffuz anlamında hangi dizi var?
0
Eureka
(12.10.12)
cevab veremedi
(12.10.12)
yokartikdahaneler
(12.10.12)
breaking bad, bazı terimler yorabilir ama bence çok ideal.
0
murqx
(12.10.12)
seinfeld iyi bence
0
arayici oynarim
(12.10.12)
bence de seinfeld
0
am
(12.10.12)
en mükemmelleri

(bkz: lie to me)

(bkz: suits)

(bkz: boston legal)

(bkz: the practice)

opsyonel olarak

(bkz: fringe)
(bkz: white collar)
(bkz: leverage)
(bkz: the mentalist)
(bkz: the newsroom)
0
serabetan
(12.10.12)
(7)

'gemide' tarzı filmler arıyorum

eyyorlamam bu gadar
var mı bildikleriniz?edit: lalelideki azizeyi izledim.
var mı bildikleriniz?

edit: lalelideki azizeyi izledim.
0
eyyorlamam bu gadar
(11.10.12)
barda
0
japon askeri
(11.10.12)
ağır roman.
0
tepedeki psychedelic adam
(11.10.12)
herşey çok güzel olacak. pek sayılmaz ama güzel bi türk filmi
0
cemlemikonusuyorsun
(11.10.12)
ermanen
(11.10.12)
masumiyet
0
peki madem
(12.10.12)
dönersen ıslık çal
0
keller
(12.10.12)
merhum
(12.10.12)
(4)

En iyi "kötü" filmler (b filmler)

ermanen
hangileri? (sizce)
hangileri? (sizce)
0
ermanen
(11.10.12)
Idioterne.
0
Adram3lekh_
(11.10.12)
atmacaged
(11.10.12)
biliyosundur herhalde ama şurası güzel bi kaynak bunlar için:
iyikotufilm.com
seçmek zor.
0
tepedeki psychedelic adam
(11.10.12)
dünyayı kurtaran adam
0
hitsumo
(12.10.12)
(1)

it's always sunny in philadelphia

slap
nın yeni bölümü yayınladı mı
nın yeni bölümü yayınladı mı
0
slap
(11.10.12)
7 saat 23 dakika sonra çıkacakmış

tvcountdown.com
0
sizofren hayaller
(11.10.12)
(1)

Adi hatirlanmayan film

beyimsiz
"Bi tane baba var filmimizde, kizi yeni ergenlige giriyor, babamiz kizina nasil davrancagini kestiremediginden bi psikologun kitabini aliyo, onun dediklerine gore hareket ediyo. Sonra isler ters gidiyo kiziyla iyice kopuyolar psikolog herifin dediklerini dinledigi icin. Sonra ogreniyo ki baba, psiko
"Bi tane baba var filmimizde, kizi yeni ergenlige giriyor, babamiz kizina nasil davrancagini kestiremediginden bi psikologun kitabini aliyo, onun dediklerine gore hareket ediyo. Sonra isler ters gidiyo kiziyla iyice kopuyolar psikolog herifin dediklerini dinledigi icin. Sonra ogreniyo ki baba, psikolog da sirf satsin diye sacmalamis bi sey bildigi yokmus. Sonra babamiz kendi bildiklerini uyguluyor isler duzeliyor falan filan, boyle de sacma bi film iste"

Bizzat arkadasimin agzindan yazdigim bu filmi bileniniz var midir? Arkadasimin aklina takilmis ben de duyuru bunu bulur dedim. Yuzumu kara cikarmayin, guzel haberler bekliyorum :)

Bi de 90li yillara ait diye tahmin ediyoruz, kucumenken izlemis.

Simdiden tesekkur ettik :)
0
beyimsiz
(11.10.12)
marcelorios
(11.10.12)
(8)

Yakın dönem Türk filmleri

buff
Şöyle son 10 sene içerisinde çekilmiş, güzel Türk filmi önersenize bana.Bu arada en klasik ve direk akla gelen şeylerin çoğunu izledim. Biraz kıyıda köşede kalmış olursa fena olmaz.
Şöyle son 10 sene içerisinde çekilmiş, güzel Türk filmi önersenize bana.

Bu arada en klasik ve direk akla gelen şeylerin çoğunu izledim. Biraz kıyıda köşede kalmış olursa fena olmaz.
0
buff
(11.10.12)
sonbahar
bal,sut,yumurta bunlar su an aklima gelenler
0
1917
(11.10.12)
kader,celal tan ve ailesi, entelköy efeköy, çoğunluk
0
partizan
(11.10.12)
Ümit Ünal filmleri 9, Nar
Yeşim Ustaoğlu Araf
Eskilerden biraz ama Anayurt Oteli ve Hakkari'de Bir Mevsim
Seyfi Teoman Tatil Kitabı, Bizim Büyük Çaresizliğimiz
0
kirmizibalon
(11.10.12)
zenne
0
hjarteblod
(11.10.12)
zeki demirkubuz filmleri <3

(bkz: kader)
(bkz: kıskanmak)
0
yuzyillardir uyuyan dramatik prens
(11.10.12)
Hepinize teşekkürler ama bunların hepsini izledim. Daha böyle kıyıda kalmış ama güzel filmler arıyorum.
0
🌸buff
(11.10.12)
korkuyorum anne, beş vakit, kosmos.
büyük adam küçük aşk
yazı tura
eğreti gelin
ulak
0
kaleci makabayasi
(11.10.12)
(bkz: fasülye)
0
seffaf bi hal almis sener sen
(11.10.12)
(3)

fransız dizisi

paramesyum
fransızca öğrennmeye başladım. telefuzlar zor gibi geldi. biraz kulak aşinalığı olsun biraz da vakit geçsin diye dizi izlemeye karar verdim. önerebileceğiniz şu güzeldi sıkılmazsın diyebileceğiniz fransız dizileri var mı? şimdiden teşekkür ederim.
fransızca öğrennmeye başladım. telefuzlar zor gibi geldi. biraz kulak aşinalığı olsun biraz da vakit geçsin diye dizi izlemeye karar verdim. önerebileceğiniz şu güzeldi sıkılmazsın diyebileceğiniz fransız dizileri var mı? şimdiden teşekkür ederim.
0
paramesyum
(11.10.12)
(bkz: Bref)
0
i ve been mistreated
(11.10.12)
Ma famille d'abord,un gars -une fille
0
fraise
(11.10.12)
nerden öğrenmeye başladın arkadşaım? ben de başlamak üzereyim de :)
0
mahsunkul
(11.10.12)
(3)

Johnny Depp'in bir filmi vardı

emrekoc77
Filmin konusu havada geçiyordu komedi filmiydi adı neydi bilen varmıdır?
Filmin konusu havada geçiyordu komedi filmiydi adı neydi bilen varmıdır?
0
emrekoc77
(11.10.12)
e.galois
(11.10.12)
saol ama bunu bende biliyorum

da orada konusu havada geçtiği falan yazsa bile ingilizce yazıyor işime yaramıyor.
0
🌸emrekoc77
(11.10.12)
www.imdb.com şöyle bir şey olabilir mi?

www.imdb.com bir de bu var?

Johnny Depp'in içinde hava, uçak geçen 2 filmi.
0
hubris
(11.10.12)
(2)

Prometheus

nukerulaz
Bu zamana kadar cekilmis Alien filmlerinin hepsini izledim ama üzerinden bayagi sene gecti, her seyi ayrintisiyla hatirlayamiyorum. Prometheus'u da henüz izlemedim ama filmdeki ayrintilari anlamak, daha zevkli hale getirmek icin eski filmleri izlemek gerekiyor mu? Sanirim hikaye ilk Alien filminden
Bu zamana kadar cekilmis Alien filmlerinin hepsini izledim ama üzerinden bayagi sene gecti, her seyi ayrintisiyla hatirlayamiyorum. Prometheus'u da henüz izlemedim ama filmdeki ayrintilari anlamak, daha zevkli hale getirmek icin eski filmleri izlemek gerekiyor mu? Sanirim hikaye ilk Alien filminden öncesine dayaniyor ama yine de sorayim dedim.
0
nukerulaz
(11.10.12)
alien filmlerinin çok öncesini anlattığı için eski filmleri izlemenize gerek yok. yani izlemediyseniz konuyu kavrayamama gibi bir sıkıntı yok. ama daha zevkli hale getirebilmek için izlenebilir tabi.
0
saruwatari
(11.10.12)
ben prometheus'dan sonra alien 1 ve 2'yi izledim. izlerken bi kaç kere "heaa. demek ondan." anı yaşadım. ama böyle çok bi bağlantı yok bence önceden izlemeni gerektirecek. benim gibi sonra da izlesen olur.
0
hububrad
(11.10.12)
(2)

güney amerika sineması film önerileri

metallica buyuktur ayran maiden
soru başlıkta. şimdiden teşekkürler.
soru başlıkta. şimdiden teşekkürler.
0
metallica buyuktur ayran maiden
(11.10.12)
el secreto de sus ojos (aslen Juan José Campanella)
amores perros (Alejandro González Iñárritu ve Guillermo Arriaga)
cidade de deus
el laberinto del fauno (topyekun suna bak Guillermo del Toro)
tropa de elite 1-2
sin nombre
central do brasil
xxy
También la lluvia
nueva reinas ve el aura
0
entrapmen
(11.10.12)
Bombón: El Perro www.imdb.com
Y Tu Mamá También www.imdb.com
Historias mínimas www.imdb.com
0
james choice
(11.10.12)
(1)

IMDb film listeleme?

leon
top 250'de çoğunlukla eski filmler var. 2000 yılından sonra çekilen en yüksek puanlı filmleri görmek istiyorum ama bir türlü beceremedim.bilen yardım ederse süper olur. teşekkürler.
top 250'de çoğunlukla eski filmler var. 2000 yılından sonra çekilen en yüksek puanlı filmleri görmek istiyorum ama bir türlü beceremedim.

bilen yardım ederse süper olur. teşekkürler.
0
leon
(11.10.12)
www.imdb.com
adresine girilir. release date kismina 2000 girilir. to kismina bir sey girilmez.

title type'dan feature film secilir.

number of votes kismina 1000 veya 2000 gibi bir deger girilir (bu sayede es dost oylamasiyla tepelere oynayanlar elenir ama kotu yani avrupa sinemasindan alternatif filmleri de elersiniz).

display options kisminda "sorted by" kisminda user rating descending secilir. afiyetle tuketilir.

sonuc sayfamiz su olur:
www.imdb.com

bir suru hint filmiyle hasir nesir olmaya hazir olun =)
0
entrapmen
(11.10.12)
(4)

şu çizgifilmin ismi

srkn9191
hatırlayamadım http://24.media.tumblr.com/tumblr_maevd2rkWb1retp6xo1_500.gif
hatırlayamadım 24.media.tumblr.com
0
srkn9191
(10.10.12)
snoopy sanırım?
0
mindwars
(10.10.12)
demcan
(10.10.12)
snopy galiba
0
neira
(10.10.12)
snoopy
0
sutlu nescafe
(10.10.12)
(2)

alfie nasıl filmdir ? izliyim mi ?

focke wulf
jude lawlı versiyonu diyorum.ne dersiniz izlemeye değer mi :) taa aylar önce indirmiştim duruyor öyle :D
jude lawlı versiyonu diyorum.

ne dersiniz izlemeye değer mi :) taa aylar önce indirmiştim duruyor öyle :D
0
focke wulf
(10.10.12)
izlemeye değmez diyorum.
0
witt
(10.10.12)
nefis film.
0
begul
(10.10.12)
(5)

walter white nasıl bir adam? spoiler

ramsesseum
herkese merhaba;breaking bad i severek izliyoruz. harika bir dizi. bununla birlikte dizinin ana karakteri walter white baktıgımızda adam ilk basta ailesi için belli bir miktar para kazanmak ıcın uyusturucu ısıne gırıyor ve hedefındekı paranın nerdeyse 100 lerce katında para kazanıyor ve bırakmıyor,
herkese merhaba;

breaking bad i severek izliyoruz. harika bir dizi. bununla birlikte dizinin ana karakteri walter white baktıgımızda adam ilk basta ailesi için belli bir miktar para kazanmak ıcın uyusturucu ısıne gırıyor ve hedefındekı paranın nerdeyse 100 lerce katında para kazanıyor ve bırakmıyor, bencilleşiyor, daha fazlasını istiyor. sezonun son bolumunde ise tum parayı jesse ye veriyor. ve bence dızı geregı de bu adam uyusturucu yapmaya devam edecek. tutarsız ne istediğini bilmeyen bir adam :)
0
ramsesseum
(10.10.12)
bastırılmış duyguları var, bunları yendikçe kontrolden çıktı ve bırakmaya niyeti yok.
0
ananza
(10.10.12)
-spoiler-
tüm parayı jesseye vermiyor.jessenin hakkı olan 5 milyon doları veriyor.
0
competent
(10.10.12)
iyi adamdı ama götü fena kalktı
0
empty blank
(10.10.12)
senarist demiş ki "dizideki en kötü adam walter zamanla anlayacaksınız". giderek de açığa çıkıyor işte.
0
bass solo take one
(10.10.12)
w. white pure evil bir karakter.
0
morta.c
(10.10.12)
(3)

Bunlar kim? Resim hangi filmden?

emmiymissincesine
Bilen çıkar mı acaba? =)
Bilen çıkar mı acaba? =)
0
emmiymissincesine
(10.10.12)
The Animal Kingdom (1932)
0
schopen
(10.10.12)
0
lorenzen
(10.10.12)
film;
(bkz: the animal kingdom)
www.imdb.com

oyuncular;
(bkz: leslie howard)
(bkz: myrna loy)

asıl önemli olan;
(bkz: google görseller/@demcan)
0
demcan
(10.10.12)
(3)

film adı, eski

bron-y-aur
90'larda izledim bu filmi. daha eski de olabilir. yabancı film. ufak, gözlüklü bi çocuk var. aynı zamanda çilli bi çocuk bu. şeker hastası olabilir. ya da arı sokmasına alerjisi var. her neyse bunun bi kız arkadaşı var. ama tabi ikisi de ufaklar. kızla ormanda filan geziniyolar. acayip bi diyaloglar
90'larda izledim bu filmi. daha eski de olabilir. yabancı film. ufak, gözlüklü bi çocuk var. aynı zamanda çilli bi çocuk bu. şeker hastası olabilir. ya da arı sokmasına alerjisi var. her neyse bunun bi kız arkadaşı var. ama tabi ikisi de ufaklar. kızla ormanda filan geziniyolar. acayip bi diyalogları var. kız şu renk değiştiren yüzüklerden filan takıyo. her neyse film güzel güzel giderken ormanda arı saldırısına uğruyo bu çocuk. gözlüğünü filan düşürüyo. arı sokmasından ölüyo. kilisede cesedi filan gösteriyolar. kız gelip öpüyo muydu gözlüğünü mü takıyodu öyle bişey vardı. bi de adını hatırlasam.
0
bron-y-aur
(10.10.12)
my girl - www.imdb.com
0
entrapmen
(10.10.12)
my girl+1
ahh nereden çıktı şimdi. çok dokunaklı film.
0
okumakistiyorumburadakileri
(10.10.12)
direkt aklımda canlandı bu film. Çok dokundurucu bir filmdi. My Girl evet.
0
kirmizibalon
(10.10.12)
(2)

lost özel bölümleri?

sizofren hayaller
şimdi vakti zamanında izledik, sonradan ben'in oytnadığı kısa bir bölüm çıktı, dharma ürünlerinin adaya nasıl geldiğini falan açıklayan. normal dizi haricinde çıkan ekstra bölüm tek o muydu? yoksa sonradan falan başka bölüm(cük)ler çıktı mı? dizi listemi yeniden düzenlerken aklıma takıldı.
şimdi vakti zamanında izledik, sonradan ben'in oytnadığı kısa bir bölüm çıktı, dharma ürünlerinin adaya nasıl geldiğini falan açıklayan. normal dizi haricinde çıkan ekstra bölüm tek o muydu? yoksa sonradan falan başka bölüm(cük)ler çıktı mı? dizi listemi yeniden düzenlerken aklıma takıldı.
0
sizofren hayaller
(09.10.12)
en.wikipedia.org

aşağılara doğru tam listesi var
0
ack3000
(10.10.12)
ne kadar şey kaçırmışım :S

bunları izleyen var mı aranızda peki? ne sırayla nasıl izlenmeli, neler anlatılıyor genel olarak?

gerçi lost kelimesini senelerce duymak istemiyordum o sondan sonra ama özledim gibi sanki.
0
🌸sizofren hayaller
(10.10.12)
(3)

lost gibi film?

leon
lost gibi böyle sonuna kadar merak uyandıran, etkileyici fantastik gizemli filmler arıyorumlost room izlendi, o da diziydi zaten.öyle filmler olsun ki bitince fena halde etkilenmiş olayım.
lost gibi böyle sonuna kadar merak uyandıran, etkileyici fantastik gizemli filmler arıyorum

lost room izlendi, o da diziydi zaten.

öyle filmler olsun ki bitince fena halde etkilenmiş olayım.
0
leon
(09.10.12)
abre los ojos.
los cronocrimines.
0
sanat guresi
(09.10.12)
0
serabetan
(09.10.12)
(bkz: incendies)
(bkz: oldboy)
0
gochebe
(09.10.12)
(1)

City island tadında film

lucifer
Dün gece başka bir şey ararken rastladım bu filme bir klasörde gayet hoş vakit geçirdim izlerken.Bu tip film önerebilir misiniz?
Dün gece başka bir şey ararken rastladım bu filme bir klasörde gayet hoş vakit geçirdim izlerken.

Bu tip film önerebilir misiniz?
0
lucifer
(08.10.12)
-The Descendants www.imdb.com

- Lİttle Miss Sunshine www.imdb.com
0
saruwatari
(08.10.12)
(2)

blade runner tarzı

ananza
şehir tasviri falan inanılmazdı, tam bir bilim-kurguydu, çok etkilenmiştim, bu tarz insanı filmin içine sokan etkileyici bilim kurgu filmi var mı ?
şehir tasviri falan inanılmazdı, tam bir bilim-kurguydu, çok etkilenmiştim, bu tarz insanı filmin içine sokan etkileyici bilim kurgu filmi var mı ?
0
ananza
(08.10.12)
(bkz: dark city)
0
murqx
(08.10.12)
son total recall için blade runner estetiğini yalamış yutmuş demiş kutlukhan kutlu.
0
sanat guresi
(09.10.12)
(5)

bir film vardı...

thlas
hani böyle robot gibi askerler vardı. 1.nesil/2.nesil, bizim adamımız ilk üretilenlerdendi. insanların içine karışıyordu, duyguları olduğunu filan farkediyordu, eski arkadaşlarına karşı savaşıyordu filan. hatırlayan var mı adını?
hani böyle robot gibi askerler vardı. 1.nesil/2.nesil, bizim adamımız ilk üretilenlerdendi. insanların içine karışıyordu, duyguları olduğunu filan farkediyordu, eski arkadaşlarına karşı savaşıyordu filan. hatırlayan var mı adını?
0
thlas
(08.10.12)
i robot
0
ali11
(08.10.12)
evrenin askerleri mi ne vardi? van damme filmi
0
1917
(08.10.12)
robin williams oynuyor dimi başrolde.
0
ground
(08.10.12)
www.imdb.com bu olabilir mi ki ?
0
şibumi_
(08.10.12)
buldum ben gençler rahat olun. kült filmdir siz daha gençsiniz bilmezsiniz.

www.imdb.com
0
check minus
(08.10.12)
(4)

film önerisi

empati kuramayan psikolog
bu harika yağmurlu günde izlenebilecek en iyi dram nedir ?
bu harika yağmurlu günde izlenebilecek en iyi dram nedir ?
0
empati kuramayan psikolog
(08.10.12)
Road to perdition
Black book
Legends of the fall
0
dugili
(08.10.12)
Aklıma direk böyle lak diye Changeling geldi, izlemediysen.
0
buff
(08.10.12)
the skin i live in
0
in vino veritas
(08.10.12)
kaplumbagalar da uçar
0
öptüm sezen
(08.10.12)
(12)

breaking bad sorusu

serabetan
breaking bad iyi dizi hos dizi de sizce daha hizli olsa daha güzel olmayz miydi?ben dizide bir cok yeri artik ilerleye ilerleye seyerdiyorum yahu, konu , walter filan süper de nebliyim seyrederken bayiyo.sizde de böyle mi?
breaking bad iyi dizi hos dizi de sizce daha hizli olsa daha güzel olmayz miydi?

ben dizide bir cok yeri artik ilerleye ilerleye seyerdiyorum yahu, konu , walter filan süper de nebliyim seyrederken bayiyo.

sizde de böyle mi?
0
serabetan
(08.10.12)
ayni fikirdeyim, ama o yavasliklarin sebebi psikolojik hilelerle izleyiciyi etkilemek.
0
mayeskuel
(08.10.12)
değil
0
evergreen
(08.10.12)
aynen :)
ama çok güzel dizi hala :)
0
megacracker
(08.10.12)
ayni durumdayiz. bence de super dizi. ve evet mayeskuel hakli ama ben de geciriyorum uzatilmis sahneleri.
0
charlotte blanc
(08.10.12)
elbette değil.
0
montreal
(08.10.12)
artık başlasa da yine baysa, sabrım tükendi resmen.
0
vedatchilipeppers
(08.10.12)
hayır, olmazdı. breaking bad olmazdı, olan şey de.

hayır, asla böyle değil, umarım olmaz da.
o lastikleşmiş anlarda saklı dizinin harikalığı.
0
fauxhumanitas
(08.10.12)
İlerleyerek izlemek de neymiş yahu.. Beğenmiyorsanız, bayıyorsa izlemeyin.. O baygın dediğiniz sahneler dizinin kişiliğinin bir parçası bence, birçok ayrıntı var.O sahneleri çıkart at "Breaking Bad" Breaking Bad olmaktan çıkar kanımca.
0
Godless
(08.10.12)
Yani bu mantıkla siz zaten breaking bad izlemiyorsunuz ki. Sizin izlediğiniz breaking bad'in aksiyon sahneleri, bütüne çok uzaksınız.
0
montreal
(09.10.12)
fazla detay var haklısın. bende sarmıstım ılerı. bazen gereksız detaylara yer verıyorlar
0
slash01
(12.10.12)
adamın 1.sezonda yaptığını 5.sezonda anlıyoruz. atlamaya devam devam edin siz aferin.
0
empty blank
(12.10.12)
yukardaki cevaplardan anladığım, yavaşlıkları izleyenler psikolojik hilelerle etkilenmişler :) einstein'ın 1. sezonda duyup da 5. sezonda anladığı şeyi çok merak ediyorum?

uzayan sahnelerde azıcık öne alan kişiler ise gerçeği görebiliyor. çok da fazla bi detay ayrıntı önemli bi olayı yok. adamların uyuşturucu kullanmaktan beyinleri erimiş ondan yavaş hareket ediyorlar.

www.akilli.tv
0
am
(12.10.12)
(4)

Afişten film bulma

portakalplus
selamlar,elimde bir foto var ama afiş olup olmadığından tam emin değilim,bu bir afiş midir ? afişse eğer hangi filmdir ?teşekkürler.
selamlar,
elimde bir foto var ama afiş olup olmadığından tam emin değilim,
bu bir afiş midir ? afişse eğer hangi filmdir ?
teşekkürler.
0
portakalplus
(08.10.12)
dogville?

tineye.com kullanarak elinizdeki fotolarin biseye ait olup olmadigini arama yaparak gorebilirsiniz.

www.google.com.tr
0
la traviata
(08.10.12)
0
balik kraker
(08.10.12)
güzel filmdir vesselam.
0
chemnil
(08.10.12)
dogville. ele aldığı konu güzel, işlenişi bakımından boktan bir filmdir. yarısında çıktım derler ya hani, bunda çeyreğinde çıktım vesselam.
0
ma lazi vore
(08.10.12)
(7)

Hollywood yapımı olmayan, herhangi bir film önerisi

ahmetcan44
Uzakdoğu olur, Avrupa olur; fark etmez, beğendiğiniz ve herkese önerdiğiniz bir film olması yeterli. Türü çok önemli değil.
Uzakdoğu olur, Avrupa olur; fark etmez, beğendiğiniz ve herkese önerdiğiniz bir film olması yeterli. Türü çok önemli değil.
0
ahmetcan44
(07.10.12)
şu sıralar çok popüler bi film var 3 idiots diye

bir de cenazede ölüm vardı ben çok beğenmiştim.
0
eskiden
(07.10.12)
Oasis
Reprise
Boy A
The Panic in Needle Park
XXY
0
kirmizibalon
(07.10.12)
Oldeuboi
Ajeossi
Ying xiong
0
Godless
(07.10.12)
my sassy girl
www.imdb.com
...ing
www.imdb.com
200 Pounds Beauty
www.imdb.com
Almost Love
www.imdb.com
Miracle On 1st Street
www.imdb.com

gibi gibi...
0
arşivci
(07.10.12)
Gomorrah
www.imdb.com

Berlin Calling
www.imdb.com

Elite Squad
www.imdb.com

13 Assassins
www.imdb.com

Battle Royal
www.imdb.com
0
low-life
(07.10.12)
Whale Rider www.imdb.com
Taare Zameen Par www.imdb.com
0
james choice
(07.10.12)
der himmel über berlin
0
robin sparkles
(07.10.12)
(2)

Film önerin

chiko06
Haftada 45 saat okul 18 saat dershane var en az 2 kerede koşu antremanı yapıyorum uyku nedir unuttum çok yorgunum.Dershaneye bir tane kıza yazılcaktım onunda sevgilisi varmış , çok canım sıkılıyor moralsizim ,iddaada yattı.Şöyle güzel sıkılmadan izleyebileceğim yarın aklıma gelecek bir film önerirm
Haftada 45 saat okul 18 saat dershane var en az 2 kerede koşu antremanı yapıyorum uyku nedir unuttum çok yorgunum.Dershaneye bir tane kıza yazılcaktım onunda sevgilisi varmış , çok canım sıkılıyor moralsizim ,iddaada yattı.

Şöyle güzel sıkılmadan izleyebileceğim yarın aklıma gelecek bir film önerirmisiniz?
0
chiko06
(07.10.12)
Son Savaşçı
0
Hallerlale
(07.10.12)
Lisede okuduğunu varsayıp ve izlemediğini düşündüğüm için Gattaca ya da Brazil diyorum.
0
sanal hayvan
(07.10.12)
(3)

big bang howardın anası

condom kurşunu
bernadette mi seslendiriyormus onceden sonra da kadroya dahıl olmus fızıksel olarak?
bernadette mi seslendiriyormus onceden sonra da kadroya dahıl olmus fızıksel olarak?
0
condom kurşunu
(07.10.12)
bunu daha onceden de duydum. ama cevabi bilmiyorum.

benim tahminim de mayim bialik adli ablamizin seslendirdigi yonunde. amy yani. cunku sheldon'la howard'in anasinin elbise denedigi bolumde howard'in anasinin "who am i kidding" deyisini amy'nin konusma tarzina acayip benzettim.
0
osuruklu
(07.10.12)
hayır.

edit:

osuruklunun dediği gibi de değil. kendisi married with children'da da kaynanayı seslendiren kişi, galiba bi seinfield mi ne onun bölümünde oynamış. eski birisi yani.
0
saiko
(07.10.12)
galadnikov
(07.10.12)
(2)

Bu kare hangi filmden

qari
soru başlıkta
soru başlıkta
0
qari
(07.10.12)
resimde "the passenger" yazıyor.
şu olsa gerek: www.imdb.com
0
absel
(07.10.12)
@absel, resim de ki pessenger yazısı şarkının ismi. kolaj olmuş olması yani. klipteki kolajdan filmi merakla sordum. alakası olmadığını düşünüyorum.
0
🌸qari
(07.10.12)
(4)

Hangi film

yatagants
Dün srpski film izledim afedersiniz psikolojimin amına koydu. Hangi film i izleyim böyle neşem yerine gelsin bi yandan da sadece konusu komedi olmasın?
Dün srpski film izledim afedersiniz psikolojimin amına koydu. Hangi film i izleyim böyle neşem yerine gelsin bi yandan da sadece konusu komedi olmasın?
0
yatagants
(06.10.12)
organize işler
0
kya
(06.10.12)
neseli gunler
0
elxa
(06.10.12)
artık klişe oldu ama 3 idiots
0
fifi
(06.10.12)
srpsi film, cannibal holocaust, kynodontas ve salo o le 120 giornate di sodoma...

bunların hepsini, güzel bir pazar günü üst üste izlemiştim. psikolojimi sen düşün :)
0
ruhibirbanyo
(06.10.12)
(2)

person of interest / root / spoiler içerebilir

xenophobe
person of interest'teki root karakterinin tam olayı nedir ya, ben pür dikkat izledim ama çözemedim. kim olduğunu anladım son bölümden de makineyle ne yapmak istediğini anlamadım. makineyi ele geçirince ne yapacak? ne için kullanacak?
person of interest'teki root karakterinin tam olayı nedir ya, ben pür dikkat izledim ama çözemedim. kim olduğunu anladım son bölümden de makineyle ne yapmak istediğini anlamadım. makineyi ele geçirince ne yapacak? ne için kullanacak?
0
xenophobe
(06.10.12)
"i want to set it free" dedi ya geçen bölüm, şu an makine terörist saldırılardan amerikayı korumak için kullanılıyor, işte bizim elemanlar da arada çıkan sivilleri koruyorlar; anarşi için kullanacak gibi geldi bana. batman'de bane de "this city is yours go and take it" diyordu ya, o ayak sanki biraz, kişiler hakkında bu kadar açık bilgi hükümetlerin devrilmesine de yol açabilir heralde?
0
meriadoc
(06.10.12)
benim anladığım: insanları sevmiyor. bad code dediği de sanırım insanlar. göya insanlar ona göre kötü yazılmış kod. bu yüzden amaç olarak makinayı ele geçirecek ve makinanın bad code lere hizmet etmesine izin vermeyecek. herhalde başka bir şeyler yapacak makinayla. g.tüne sokabilir.
0
ya ben lan neyse
(06.10.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.