Giriş
(1)

Moi César, 10 ans 1/2, 1m39 Filminin altyazı??

neira
evet türkçe ;) bildiğim bi altyazı sitesi var o da divxplanet ve mevcut değil. başka altyazı siteleri veya direk altyazıya sahip birilerini arıyorum:)
evet türkçe ;) bildiğim bi altyazı sitesi var o da divxplanet ve mevcut değil. başka altyazı siteleri veya direk altyazıya sahip birilerini arıyorum:)
0
neira
(12.06.09)
altyazıyı bulamam diye dert ediyodum film de yok hakkaten hahah
0
🌸neira
(12.06.09)
(4)

firefoxda adres çubuğuna yazılan şeyi google da otomatik aratmak

neira
torrent kurdum o da ask.com u default search şeysi yapayım mı diye sordu çentiği kaldıramadım iyi yap bari dedim şimdi toolbarı kaldırdım içinde ask ve toolbar kelimeleri geçen neredeyse herşeyi kaldırdım bu lanet hala ask.com da arıyor bilenler lütfen beni bu işkenceden kurtarsın
torrent kurdum o da ask.com u default search şeysi yapayım mı diye sordu çentiği kaldıramadım iyi yap bari dedim şimdi toolbarı kaldırdım içinde ask ve toolbar kelimeleri geçen neredeyse herşeyi kaldırdım bu lanet hala ask.com da arıyor bilenler lütfen beni bu işkenceden kurtarsın
0
neira
(03.06.09)
bulamadım ben öyle bi ayar malesef
0
🌸neira
(03.06.09)
about:config adresine gir.
üstteki arama kısmına keyword.url yaz.
ona sağ tıkla, "sıfırla" de.
eğer google türkiye'de aratmak istersen çift tıkla www.google.com.tr yaz.
0
sanal uyku
(03.06.09)
google'un toolbar'ını indir..
o her şeyi google'a göre ayarlıyor otomatikman..

google gibi bir numara isim varken, ne ask.com'u, ne başka bir şey..
0
fuck milk get beer2
(04.06.09)
google toolbar ztn var :) arkadaşlar sağolun halledildi demiştim ;))
0
🌸neira
(04.06.09)
(11)

Zararsız Sigara Neden Üretilemiyor?

teritori
Bu kadar mı zor arkadaşım zararsız sigara üretmek?
Bu kadar mı zor arkadaşım zararsız sigara üretmek?
0
teritori
(03.06.09)
yok zor değil, hatta şu haberi gördüm 22.01.2009'a ait: haber.mynet.com

fakat bağımlılık yapan şey nikotin olduğundan, talep olmaz hiç=) hani diyor ya insanlar elim alıştı ondan içiyorum. yalan o=) tüm bırakmak isteyenler önce bir paket alır bundan, sonra eskiye geri dönerler..
0
dambil
(03.06.09)
zararsız sigara derken? nikotinsiz anlamındaysa, tiryakiler zannımca içmez zararsız sigarayı çünkü aynı keyfi vermiyordur muhtemelen. misal babam daha hafif olduğu için hayatta marlboro içmez, uzun samsun'dan vazgeçmez.
0
arigold
(03.06.09)
ne olursa olsun yanma var zararlı gazlar ortaya çıkıyor ve bunu içine çekiyosun her şekilde kanserojendir diye tahmin ediyorum.mesela mangalda sadece bişeyler pişiriyoruz ama onu yediğimizde bile kanserojen kaldıki içimize çektiğimizde zararlı olmasın.
0
layer26
(03.06.09)
@arigold sigarada zararlı olan şeyin nikotin değil tütün ve kimyasallardır.
@dambil sigara yerine tütün alıp kendin sararsan zararı en aza indirebilirsin. tabii kullandığın kağıdın da tutkalsız olması gerekiyor. bildiğim kadarıyla zararı en aza indirilmiş hali bu.
0
neira
(03.06.09)
peki kağıtsız sigara yapılamaz mı. mesela pipet gibi metal bir boruya bassak tütünü ve sadece tütün yansa hı ? nedersiniz müyendizler.
not:6.5 aydır sigarayı bıraktım özlemiyorum ama eğer yapılırsa anında da başlarım.
0
ground
(03.06.09)
sigaranın zararı cadı kazanı gibi içine ot bok katmayla olmuyor bi kere. nikotının yanma urunleri ile ortaya cıkan bilesikler onlar. bagımlılık yapan kısmı ise nikotının kendısı. nikotinsiz tutun uretmeyi basarmıs caponlar fln diyordu gecen.
0
bryan fury
(03.06.09)
pipo var arkadasım, nargile var, tütün içmeyi sigaraya indirgemeyin. gayet kaliteli kagıtlar da var, tütün alıp sarabilirsin. ki cok daha içimi guzel oluyor.
0
bryan fury
(03.06.09)
@ ground
abi ona pipo demiyor muyuz zaten?
0
frosties
(03.06.09)
yanan her şey kanserojen ve zararlıdır. yanmayan hiçbir şey de sigara değildir.
0
desdinova
(03.06.09)
en güçlü lobilerden birisidir tütün lobisi. bu tip faaliyetlere pek müsaade etmiyorlar.
0
cereal killer
(03.06.09)
nikotin zevk vermiyor sadece türlü hormon salgılarını tetikliyor vücut bir süre sonra niktoin uyarıcısı olmadan bu hormonları salgılamayı bırakıyor bağımlılık da böyle ortaya çıkıyor. sinir stres yapması içmeyince bundan. bu kimyasal bağımlılık kısmı. 72 saat nikotinsiz geçerse vücud tekrar üretmeye başlıyor bu hormonları. ilk 3 gün önemli geyiği de burdan geliyor.
0
sijwocaq
(03.06.09)
(9)

ismek kursları

tylolhot
merhabalar arkadaşlar!ismek kursları hakkında bilgisi olan var mı? arapça öğrenmeyi düşünüyorum.bu kursların dil öğreniminde bir faydası olur mu?.bilgileriniz için teşekkürler!
merhabalar arkadaşlar!ismek kursları hakkında bilgisi olan var mı? arapça öğrenmeyi düşünüyorum.bu kursların dil öğreniminde bir faydası olur mu?.bilgileriniz için teşekkürler!
0
tylolhot
(27.05.09)
temel olarak öğrenirsiniz. ama tam gitmek lazım işte, çoğunlukla sallıyor insanlar o yüzden verim alınmıyor. bence arapça çok rahat öğrenilir.
0
zipirinsan
(27.05.09)
kurs kalitesinden ziyade sizdeki azme bakar bence. çok kaliteli kurslara gidip pek bir nane öğrenemeyenlerin yanında evde, cd'lerden filan çalışarak kpds'den 50 - 60 alanların da varlığını düşünürsek..
yoktan iyidir. sizde de o gayret varsa, kim tutar...
0
hicazkar
(27.05.09)
ismekteki hocaların sağlam olduğunu duymuştum ama sadece duydum.
0
neira
(27.05.09)
ismek'in sitesinden size yakın semtlerdeki kursların doluluk durumlarına bakın önce. büyük ihtimalle dolu oluyor çünkü.
ismek hocaları genel olarak iyidir.
0
aithra
(27.05.09)
dil kursu için ismek kursaları başlangıç için iyidir
0
scr3eam
(27.05.09)
ismek'te hangi kursa giderseniz gidin beraberinde din eğitimi de alıyorsunuz. Ders veren hocalar aynen misyoner gibiler. Bilgilerinize.
0
robinbook
(27.05.09)
asider diye bir hataylılar derneği var taksim'de. orada da ücretsiz Arapça kurslar verildiğini duymuştum.
asi-der.org
0
gochebe
(27.05.09)
ismek güzeldir.kurslar eylül ekim gibi başlar. misyonerlik konusuna gelince; yok öyle bir şey...
0
clones
(27.05.09)
ne misyoneri ya, tamamına yakını kafa dengi insanlar. taksimde parti yaptığımız hocalar var o derece.
0
radikalherif
(27.05.09)
(8)

kedi tüyü yastık

yalnux
bildiğin `kedi tüyü yastık`. yapan var mıdır, olur mu? nasıl olur? evdeki tüy üretici bir işe yarasın.
bildiğin kedi tüyü yastık. yapan var mıdır, olur mu? nasıl olur? evdeki tüy üretici bir işe yarasın.
0
yalnux
(26.05.09)
ay bu varsa bizim evdeki kediden her ay 4-5 yastık çıkar, sizin kediye rakip çıkmak gibi olmasın ama :)
0
su nanesi
(26.05.09)
ilk defa duyuyorum. ilginç olsa gerek ama kılıfın en ufak bir açıgında dagılır ve gercekten cok zararlı bu tür şeyler. bilemedim
ama ilginç.. 2 kediden ayda 3er yastık çıkarsa 1 senede yırtarım.
0
kedi babasi
(26.05.09)
iki kediyi bütün olarak koysanız bile yastık doldurmaz ki.
bir kedinin ömrü boyunca döktüğü tüyleri toplasanız anca 1 yastık eder.
0
hayali arkadaş
(26.05.09)
evdeki 2 köpekten çıkanlarla ben her gün kedi yaparım bir tane.

işe yarıyorsa ben de bileyim...
0
cedilla
(26.05.09)
tüy miktarı sorun değil de, benim de sorduğum zaten nasıl bir kılıf, kumaş kullanılması gerektiği gibi bir şeydi. epey sık dokunmuş falan olmalı herhalde. google'ladım, ama işe yarar bir şey bulamadım, bulan haber versin:)
0
🌸yalnux
(26.05.09)
yastığı bilemem de..şurda bir video var izlemelisiniz :D
kedi tüyünden çanta yapmış direk

www.treehugger.com

ilginç :D
0
afush
(27.05.09)
veterinere gidip kedinin türlerini traşlatırsınız ordan da terziye götürürsünüz ama tabi bu işi yapan bi terzi var mıdır bilmiyorum. video da kadın "spinning wheel" kullanıyordu. türkçesini bilmiyorum:)
0
neira
(27.05.09)
kardeşimin çinçilasını traş ettirdikten sonra 4 yıldır biriktirdikleri tüyünden yastık yaptırcaklar. sanırım bu ay içinde olacak işlem.
şimdiye kadar hiç tamamen kırpılmamıştı, makasla kesilen yumakları biriktirdiler. bu traşla yastık, kıvamına gelir artık.
0
pyro clustic flow
(27.05.09)
(5)

windows yazı ayarı

neira
full screen bi oyun oynuyodum hani şu 60 dk sonra kapananlardan hah işte 60 dk sonra o kendini kapatınca ilk önce çözünürlük saçmaladı onu düzelttim ama yazılar blur oldu gözlerimi rahatsız ediyor restart attım yemedi ;) fikri olan?
full screen bi oyun oynuyodum hani şu 60 dk sonra kapananlardan hah işte 60 dk sonra o kendini kapatınca ilk önce çözünürlük saçmaladı onu düzelttim ama yazılar blur oldu gözlerimi rahatsız ediyor restart attım yemedi ;) fikri olan?
0
neira
(29.01.09)
görüntü ayarlarından çözünürlüğe bir bak istersen.. sorun orda gibime geliyo.
0
vital
(29.01.09)
çözünürlüğü eski haline getirdim hatta doğrusunu bulana kadar 2 3 farklı çözünürlük denedim off çok berbat
0
🌸neira
(29.01.09)
vista'da oyundan çıktıktan sonra çözünürlük düşebiliyor. düzeltsende yeniden başlatınca bazen geçmiyor. normal kullandığın çözünürlüğe getir birkaç açılıştan sonra düzelecektir.
0
orion ares
(29.01.09)
sağ tık>özellikler>görünüm>efektler
oradaki "ekran yazı tipi kenarlarını düzeltmek için aşağıdaki yöntemi kullan" seçeneği ile oyna.
"oyna" diyorum zira sisteme göre farklı sonuç verebiliyor. En güzeli deneme yanılma. Zaten 3 seçeneğin var...
0
late viper
(29.01.09)
ne kadar seçenek varsa hepsini kaldırdım halloldu teşekkürler.
0
🌸neira
(29.01.09)
(10)

Röntgen görüntüsünü bilgisayara aktarma

neira
röntgenin fotokopisini çekmeyi denedim yemedi acaba nasıl bi aletle bilgisayara yada kağıda aktarabilirim?
röntgenin fotokopisini çekmeyi denedim yemedi acaba nasıl bi aletle bilgisayara yada kağıda aktarabilirim?
0
neira
(23.01.09)
fotoğraf makinesi?
0
desdinova
(23.01.09)
fotokopi ya da scanner ı denerken röntgenin arkasına beyaz kağıt koymayı deneyin.
0
ilkdefa
(23.01.09)
tarayıcı (scanner)gayet başarılı bir biçimde aktarır tahminimce. eğer sıradan bir scanner ile taratamayacağın kadar büyük bir röntgen filmi ise büyük kopyalama merkezlerine gidebilirsin. onlarda yeterli büyüklüğe sahip makineler olur.
0
shameel
(23.01.09)
fotoğraf makinesi ile olmaz çünkü ısığı tutmak lazım görebilmek icin bi acaip olur yani öyle sanıyorum:) scanner konusunda birdşey diyemicem umarım olur:) tesekkurler.
0
🌸neira
(23.01.09)
doktorların röntgenlere baktığı gibi arkası floresanlı yere koyup fotoğrafını çekseniz?
0
tom riddle
(23.01.09)
o zaman parlak saçma sapan bi görüntü çıkar ortaya yani ışığı çekiyosunuz sonuçta ıııh olmaz kanımca :P
0
🌸neira
(23.01.09)
bir de fotoğrafçılara uğrayın. röntgen filnimi fotoğraf tab eder gibi karta basan fotoğraf dükkanları var. yani eskiden yapılırdı bu. hala vardır herhalde.
0
kibritsuyu
(23.01.09)
fotoğrafa makinesi, en az 2000 tane çekmişliğim var. arkada bayaz parlak ve homojen ışık lazım. floresan da olur gibi.
0
radikalherif
(23.01.09)
'ışığı çekiyosunuz sonuçta ıııh olmaz kanımca' ne demek yahu, ışık yoksa nasıl fotoğraf çekebilirsiniz? Fotoğraf makinesi gayet güzel iş görür. Pencereye yapıştırın, çekin fotoğrafını. Tarayıcınız varsa aktarabilirsiniz doğrudan bilgisayara. Zaten kapağın altı beyaz, beyaz kağıt koymanıza falan gerek yok. Renkli fotokopiyle de yapılır, siz becerememişsiniz.
0
paranormal
(23.01.09)
dia tarayan scenner ile yapılıyor.
0
thefin
(23.01.09)
(13)

depresyon ilacı

kurtulan adam
hiç depresyon ilacı kullanmadım.alışkanlık yapar vazgeçemem diye istemedim.kullanmayı düşünüyorum.acaba etkisi tam olarak nasıl oluyor?daha mutlu mu kılıyor,sersemlik yapıyor mu?etkisi tam olarak nedir yani?teşekkürler.
hiç depresyon ilacı kullanmadım.alışkanlık yapar vazgeçemem diye istemedim.kullanmayı düşünüyorum.acaba etkisi tam olarak nasıl oluyor?daha mutlu mu kılıyor,sersemlik yapıyor mu?etkisi tam olarak nedir yani?teşekkürler.
0
kurtulan adam
(19.01.09)
bir sürü ilaç var farklı etkileri olan. isim verirseniz daha sağlıklı cevap alırsınız.
0
coffee and cigarettes
(19.01.09)
sıkıntılı olduğum dönemlerde konuşma isteği sıfıra iniyor bende.iş hayatım,sosyal ilişkilerim etkileniyor.mümkünse buna çare olabilecek bir ilaç mevcut mudur?
0
🌸kurtulan adam
(19.01.09)
prozac gibi ilaçlar ziyadesiyle güçlü. dozu bünyeye göre bir çay kaşığı filandır ama tüm konuşma, düşünme, seri hareket etme yeteneklerini siler süpürür. uzak durulması gerekir
0
hia
(19.01.09)
bir antidepresan deneyimi > > > (bkz: #15038908)
0
tabudeviren
(19.01.09)
"depresyon ilacı" ne ya :)

"rahatsızlık hapı" gibi.

yüzlerce çeşidi var. lustral, paxil, anafranil, seroquel, xanax gibi başlıklara şöyle bir göz gezdir az biraz fikrin olur bence.

ssr başlığı da işine yarayabilir.
0
mortifera
(19.01.09)
(bkz: prozac)

dozu bünyeye göre ayarlandığında işe yarar.yoksa fena.
0
siriquastrum
(19.01.09)
b vitamini konsantrasyonları kullanabilirsin ilaç kullanmaktansa? b vitaminleri merkezi sinir sistemini düzenleyen vitaminlerdir. hem stresi azaltır hem yüzüne bi tebessüm gelir hem de beyin fonksiyonlarını düzenlediği için zeka açar. vücutta depolanmayan bi vitamin olduğundan doz aşımı mümkün değil (birkaç ay boyunca avuç avuç kullanırsanız anca)
0
hia
(19.01.09)
teşhis konuldu mu,yoksa kendi kendinize depresyonda olduğunuza karar verip ilaç kullanmak mı istiyorsunuz ? Lütfen bir hekime muracaat edin ve onun verdiği ilaçları kullanın.
0
hasanikisalakosmandört
(19.01.09)
elbette bi doktorla görüşecem canım o kadar da değil..arkadaşlar asıl öğrenmek istediğim şu:nasıl bi ruh haline sokuyor genelde bu ilaçlar?
0
🌸kurtulan adam
(19.01.09)
ben 1 ay zyprexa kullandım tabi doktor tavsiyesi üzerine gerçi depresan mı tam anlamadım sinirliyim diye vermişti :) mahvetti bu ilaç beni iyice obur oldum şişmanladım çok fazla uyuyp tüm gün yorgunluktan ölmüş gibi yattım beynim solucan olmuştu gerizekalı gibi dolanıyodum ortalarda bide erken yaşta alzeimer yapıyomuş depresanlar
0
neira
(19.01.09)
ziyadesiyle apatik bir insan yarattiklarini soyleyebilirim. uzulunecek seye uzelemessin, mutluluk dedigin eskiden hissettigin gibi olmaz, yeterince hissedemessin falan. antidepresanlar aliskanlik yapmaz ama birakirken bir kac gun-hafta "withdrawal (birakma??) semptomlari yasayabilirsin ki bu da aynen ilaca baslarken yasadigin bulanti, bas donmesi, anksiyete vb seyler olup gecer. biraktiginda eski sen gibi hissettemeye donebiliyor musun; orasini ben de merak ediyorum.
0
anonim okur
(19.01.09)
bir psikiyatr ile görüşmeniz daha iyi olur bence. zamanında risperdal kullanan bir arkadaşım vardı. pek verimli bir hayat yaşayamıyor. sizin sorununuz daha hafif gibi geldi bana ama. bir de bitkiler var . sarı kantaron var mesela bildiğim.
Allah yardımcınız olsun..
0
detroitli kizil
(19.01.09)
bizzat tecrübesine sahip olmasam da depresyon ilacı kullanıp bırakan bir tanıdığım var ve omega 3 kullanarak sorununu atlattı. hatta söz konusu ilaçları yavaş yavaş bırakması gerekirken birdenbire bıraktı be hiçbir yan etki de yaşamadı omega 3 ve vitamin desteği sayesinde. yani tavsiyem şiddetle omega 3 kullanmanız olur. böylece ilaç kullanmayarak sorununuzu çözebilirsiniz..
0
sevenay
(20.01.09)
(8)

diş ağrısı nedendir?

neira
senelerdir dolgu olan dişim üç gündür sızlıyo, dişim dolgunun altından çürümeye başlamış olabilir mi acaba tekrar? annneecciim ben günde 10 kere diş fırçalıyorum amaa :(
senelerdir dolgu olan dişim üç gündür sızlıyo, dişim dolgunun altından çürümeye başlamış olabilir mi acaba tekrar? annneecciim ben günde 10 kere diş fırçalıyorum amaa :(
0
neira
(19.01.09)
Dolgunun altindan curumekte olma ihtimali var, evet.
0
wpi
(19.01.09)
hatalı fırçalama yüzünden benim de bir dişim çürümüştü. dümdüz fırçalamak çare değil. böyle 45 derecelik açılarla fırçalayacaksın arkalar önleri.

yani çürük olma ihtimali yüksek.
0
deckard
(19.01.09)
dariesel hareketlerle fırçalıyorum çok iyi bakıyorum :( yiceeez iğneyi
0
🌸neira
(19.01.09)
benim dişçi emekli olmuş sanırım milletin ağız kokusunu çekmekten sıkılmış olabilir :) bikadın dişçi buldum tırsıyorum kadınlara güven olmaz:)
0
🌸neira
(19.01.09)
bence tam tersi kadın diş doktorlarına güvenilir. işlerini titiz yapıyorlar ve özen gösteriyorlar.
0
deckard
(19.01.09)
kanal tedavisine kadar gidebilir, bir an önce dişçinizi görün derim. dolguyu yenilemekle kurtarırsanız sevinin.
0
transall
(19.01.09)
kanal tedavisinden korkuyorum annem çok ağlamıştı :(( yarın gidicem işte kadın doktor ama tırsıyorum beceremez diye:)
0
🌸neira
(19.01.09)
aynısı geçen hafta bana da oldu. dişçiye gittim. dişetindeymiş sorun.
0
etna
(20.01.09)
(4)

Yanlışlıkla Save (WORD) - Geri dönme

olenin nehludov
Bir arkadaşım word'de yazdığı çalışmasına kapak ekliyor. kapak bi şekilde yazdıklarının üstüne geliyor ve yazdıkları kayboluyor(kapak oluyor yani)üstüne bir de save ediyor.undo-ctrl z falan da yapılmıyor artık.Word recovery programları ya da başka bir yolla bir saat önce save edilen versiyonuna dönm
Bir arkadaşım word'de yazdığı çalışmasına kapak ekliyor. kapak bi şekilde yazdıklarının üstüne geliyor ve yazdıkları kayboluyor(kapak oluyor yani)
üstüne bir de save ediyor.
undo-ctrl z falan da yapılmıyor artık.
Word recovery programları ya da başka bir yolla bir saat önce save edilen versiyonuna dönme ihitmali var mıdır?
System Restore da bir işe yaramadı.

Bilen yolunu söylerse 8-9 saatdir yazdıklarını tekrar yazma işinden kurtulacak.

dosyanın KB olarak boyutu da çok düşmüş. yani yazdıkları silinmiş...
0
olenin nehludov
(17.01.09)
kapak olarak ne ekledi ki acaba? resim mi? eger oyleyse resimi silip baksin. belki de yazi resmin altina kaçmistir?
0
trimpot
(17.01.09)
işletim sistemini bilmiyorum ama şöyle bişi var:
(bkz: windows vista/#14426604)
kullanmadım hiç, araştırmak lazım belki işe yarar.
0
dinomazu
(17.01.09)
böyle durumlarda bilgisayarın hemen fişi çekilmeli böylece ramden hafızaya geçiremiyor save etmemiş oluyor;)
0
neira
(17.01.09)
ramden diske yazarkenki sürede fiş çekebilen insan varsa zaten wordle falan uğraşmasın, fbi da mermileri eliyle yakalama timinde çalışsın.
tekrar birşey kaydetmemeye çalışarak, ki tercihen başka bir bilgisayarda boot edilebilen bir thumb diske disk recovery programı olan bir os [örn :linux] kurmak suretiyle bir miktarını kurtarmak mümkün olabilir. file system ntfs ise linux için toolları edinmek biraz zor olabilir. vs vs. veya başka bir partition var ise bilgisayarı kapatmadan mevuzbahis recovery toolu o partitiona indirmek de bir seçenek.
0
lhun
(17.01.09)
(5)

TTNet Adsl Tarifemi Nerden Öğrenebilirim?

dmr
Bikaç gün önce limitli adsl kullanırken limitsiz adsl için başvuru yaptım. İsteğiniz merkeze iletilecek ve onaylanacak dediler. Peki ben tarifemin değişip değişmediğini 4440375 nolu telefon dışında bir yerden öğrenebilir miyim?
Bikaç gün önce limitli adsl kullanırken limitsiz adsl için başvuru yaptım.
İsteğiniz merkeze iletilecek ve onaylanacak dediler. Peki ben tarifemin değişip değişmediğini 4440375 nolu telefon dışında bir yerden öğrenebilir miyim?
0
dmr
(17.01.09)
hayır
0
quadropol
(17.01.09)
ben kotamı kaldırtmak icin tel açtım ve tamam işleminiz yapılmıştır artık kotasızsınız demişlerdi kesin sizinde öyledir
0
neira
(17.01.09)
tarife değişikliği için başvuru yaptığınız noktadan, telekom müdürlüklerinden, ttnet çözüm ortağı firmalarından ve telekom ofislerinden de öğrenilebiliyor. çok üşengeç iseniz bana mesaj atın ben de bildirebilirim.
0
cisegu
(18.01.09)
evet. adsl kotanıza baktığınız yerden veyahutta e-faturadan görebiliyordunuz. (ikisinden birisi).
0
bore
(18.01.09)
telekom santralinin numarasını biliyorsanız orayı arayın. Bilmiyorsanız da bulunduğunuz muhitin telefonları kaç ile başlıyorsa eğer sonuna 4321 ekleyip ayarınız (ör: telefon numaranız 276 65 54 ise siz 276 43 21 i arayın ordan) bilgi verirler size
0
Carlito Brigante
(05.03.09)
(7)

gönlüme göre bi klavye arıyorum ;)

neira
öncelikle şu entry'nin okunmasında fayda var. http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=11794357o gün aldığım klavyeyi çok sevmiştim ama anakartımda ps2 olmadığını farkettim bunun için adaptör aldım ama bazı tuşlar çalışmıyor.. herneyse şimdi aradığım klavye usb olmak zorunda multimedia olmak zorunda
öncelikle şu entry'nin okunmasında fayda var. sozluk.sourtimes.org
o gün aldığım klavyeyi çok sevmiştim ama anakartımda ps2 olmadığını farkettim bunun için adaptör aldım ama bazı tuşlar çalışmıyor.. herneyse şimdi aradığım klavye usb olmak zorunda multimedia olmak zorunda ve imkansızı istiyorum biliyorum ama f klavye olması lazım ;) q olduğu zaman f e çevirince bazı tuşları görmüyor dingil.
0
neira
(17.01.09)
buyrun bunlar nasıl?

www.google.com.tr
0
rodeocu
(17.01.09)
img207.imageshack.us

şöyle bir şey bulabildim büyük resmi yok kendim yükledim arşivden de:)
özellikleri
marka-inca
multimedya
f
usb
fiyat 10$+kdv
0
abtash
(17.01.09)
benim klavyemi tarif etmişsiniz.

www.a4tech.com

a4tech in kl(s)-7mu modeli.

ayrıca sağ tarafında üstte usb girişi, sol üstte ise kulaklık ve mikrofon girişi var. 20 ytl'ye almıştım.

edit: f demişsiniz. sandım. pardon.
0
cilgin fantezilerin adami
(17.01.09)
@rodeocu googleda aramak aklıma gelmişti ama zamanında denediğimde çıkmamıştı bişey şimdi amma f klavye var piyasada ;))
@abtash pek beğenmedim tusları çok kalın benim aradığım laptop klavyesi gibi olucak ince ;)
tesekkür ederim yardımlar için
0
🌸neira
(17.01.09)
@cilgin suan aynı klavyeyi kullanıyoruz ve ps2 klavye malesef :( yoksa tuşlar tam bana göre tek sorunu ps2 olması :( f e çevirdim klavyeyi büyüktür küçüktür tuşu basmıyor simdide o da anakartımda ps2 olmamasından kaynaklanıyo adaptörle bağlıyorum acaba a4tech e mail yazsam benim icin özel f klavye çıkarırlar mı:P
0
🌸neira
(17.01.09)
creative de bi klavye gormustum ultra slim bi sey, laptop klavyesi gibi rahattı. oyle bisey cok daha kullanıslı.
0
bryan fury
(17.01.09)
f yok orda :( f klavye akımını başlatalım bi şekilde q neymiş
0
🌸neira
(17.01.09)
(7)

Bilgisayar Acılırken Olusan Sorun

lurgee
Efendim;Gectigimiz gunlerde format attık makineye. Bi kendine geldi hız kazandı falan. çtığımızda direk bizi ugrastırmadan masaustune kadar geliyordu. Fakat gecen gun actıgımda bu boyle olmadı ve şifresiz olarak duran kullanıcı adını tıklamamı isteyen ekran geldi.Yani ugrastırıyor durduk yere. Kulla
Efendim;
Gectigimiz gunlerde format attık makineye. Bi kendine geldi hız kazandı falan. çtığımızda direk bizi ugrastırmadan masaustune kadar geliyordu.
Fakat gecen gun actıgımda bu boyle olmadı ve şifresiz olarak duran kullanıcı adını tıklamamı isteyen ekran geldi.Yani ugrastırıyor durduk yere. Kullanıcı hesaplarını kurcaladım,bisi bulamadım. Zaten kurcalayacak fazla bisi de yok.
Sorun nedendir acep? Benim istedigim acar acmaz masaustune gelmesi...
0
lurgee
(15.01.09)
start -> run -> control userpasswords2 yaz.

sonra açılan pencerede kullandığın kullanıcı adı seçiliyken, "user must enter a bilmemne" diye giden satırın yanındaki kutudaki işareti kaldır. okay de. senden kullanıcı parolasını isteyecek. olmadığı için boş geç. bilgisayarını yeniden başlattığında paypal hesabıma 10 dolar teknik servis ücretini de artık bir zahmet :P
0
alperz
(15.01.09)
aynı sorunu ben de yaşadım ve fark ettim ki ekran kartım kullanıcı hesaplarına saçma sapan bisey eklemiş onu kaldırdım düzeldi.
0
neira
(15.01.09)
ağ bağlantılarım ı aç. kullandığın ethernet ya da wireless e sağa tıkla, özellikler e bas. oradan net ware istemci'yi kaldır.
(denetim masası- kullanıcı hesapları-ndan gerekli işlemleri yaptığını varsayıyorum.)
0
sql
(15.01.09)
@alperz

dedigini yaptım ve bingo! sorun halloldu.cok sagol varol :)
cevab yazan herkese tesekkur
parayı hesaba yatırdım ayrıca
0
🌸lurgee
(15.01.09)
wündows güncellemeleriyle birlikte ne framework bilmemne diye bir şey yüklüyor. o da bir tane kullanıcı hesabı oluşturuyor kendi kendine. ama görünmez hesap gibi. kullanıcıların orada görünmüyor muydu neydi. iki kullanıcı olduğundn ve biri görükmediğinden açılış ekranı geliyordu. o hiçbir işe yaramayan kullanıcıyı bulup kaldırınca düzeliyordu. ben de sormuştum. bulursam link vereyim. tarifi vardı orada.
0
kibritsuyu
(15.01.09)
Asp Net Machine A.. şeklinde bi hesap daha var
ilk basta sileyim mi diye dusundum ama tırstıgımdan yapmadım
öbür yolla hallettim
0
🌸lurgee
(15.01.09)
o kullanıcıyı silerseniz .net uygulamalarını çalıştırmada sorunlar yaşayabilirsiniz.
0
alperz
(15.01.09)
(4)

Klavye Problemi

neira
klavyeyi "q" olarak satın aldım ama "f" e çevirip kullanıyorum "<>" bu karakterleri basan tuş çalışmıyor eskiden q ya çevirdiğimden çalışıyordu sonradan tamamen gitti altgr tuşuyla da denedim tık yok. servise verdim geri alırken kontrol ettirdim başka bilgisayarda çalışıyor :( ne önerirsiniz daha ön
klavyeyi "q" olarak satın aldım ama "f" e çevirip kullanıyorum "<>" bu karakterleri basan tuş çalışmıyor eskiden q ya çevirdiğimden çalışıyordu sonradan tamamen gitti altgr tuşuyla da denedim tık yok. servise verdim geri alırken kontrol ettirdim başka bilgisayarda çalışıyor :( ne önerirsiniz daha önce başına gelen var mı acaba?? formatatsam belki yer ;)
0
neira
(13.01.09)
başka usb portlarında dene
psu yetmiyor da olabilir
üzerine sıvı dökmedin değil mi?
0
desdinova
(13.01.09)
üzerine sıvı dönmedim baska usb portlarını da denedim yani zaten sonradan olan birşey bu :(
0
🌸neira
(13.01.09)
bilgisayara son zamanlarda ek bir şeyler taktın mı güç gerektiren?
0
desdinova
(13.01.09)
hayır :) bunların tek bir tuşla nasıl bi alakası var ki zaten? :(
0
🌸neira
(13.01.09)
(14)

çeviri sorusu

promilius
aşağıdaki monologda bulunan " i want to have it" nasıl çevirilebilir? das boot filminden bir sahne. genç teğmenimiz göreve gitmeden önce sevgilisiyle sarılır, marılır. yenge ağlamaya başlar.Şöyle ki:- Don't cry Françoise, don't cry- I want to have it.- You know the Resistance. They make short work o
aşağıdaki monologda bulunan " i want to have it" nasıl çevirilebilir? das boot filminden bir sahne. genç teğmenimiz göreve gitmeden önce sevgilisiyle sarılır, marılır. yenge ağlamaya başlar.

Şöyle ki:

- Don't cry Françoise, don't cry
- I want to have it.
- You know the Resistance. They make short work of collaborators.
- I want to have it. If you should not come back...
- I'll come back.....

ne koysak mantıklı olur?
0
promilius
(25.12.08)
valla "it" diye söz ettiği eşya her ne ise onun ne olduğunu bilmek lazım önce:)
0
neira
(25.12.08)
@neira
cidden tıkandım. sarılmış koklaşıyolarken söylüyor... lan yoksa "senden çocuğum olsun istiyorum" olmasın:)

filmin uncut versiyonunu izleyen var mı acep? ne demek istiyor yenge orada?
0
🌸promilius
(25.12.08)
"ama ağlamak istiyorum" demek istiyor sanırım. ingilizce çevirisinde mi bir yanlışlık var acaba?
sahne ilk monologdan itibaren başlıyor çünkü.
0
🌸promilius
(25.12.08)
ben neyi istediğini anladım da simdi söylemeyeyim ayıp olur gece gece :P hani gitmeden son kez anlarsın ya:P
0
neira
(25.12.08)
onu da dedim, koyalım çocuğu gibisinden. ama oraya ne koysam mantıklı olur?
0
🌸promilius
(25.12.08)
hmm şöyle bişey var belkide sadece onu istiyorum diyordur yani o kısmı bırak ilerki kısımları çevirmeye başla çıkar kokusu :) "o" neymiş anlarız bak simdi merak ettim
0
neira
(25.12.08)
şöyle birşey yaptım :( üzülerek belirtiyorum evet türkçe çevirisini indirdim ama bu diyaloğu bulamadım kopya da çekemiyorum bu nasıl film françoise git burdan:P üzgünüm iyi geceler
0
neira
(25.12.08)
aslında orada bunu yaşamam gerekiyor, bunu yaşamak istiyorum, bunu da görmem gerekiyor (bring it on gibi hani) cinsinden bir şey söylemeye çalışıyor anladığım kadarıyla. deyim bulunmalı oraya. türkçe'de birebir öyle bir kalıp yok bilgim dahilinde.
0
sipsi
(25.12.08)
ağlamayı kastediyor gibi geldi. ama ikinci tekrarda şüpheye düşürüyor.
0
halukumben
(25.12.08)
orda,
"i want to have it off" demek istemis aslinda...
0
ermanen
(25.12.08)
öncelikle bu kadar dialog bunun tercümesi için yeterli diil bence ama benim anladığım kadarıyla kadın bir işe (veya göreve) girmek istiyo adama diyo ki "zaten sen de gidiyosun bana meşgale olsun." "I want to have it" yani I want to have the job, (have the duty) şeklinde... bu durumda. -kabul ediyorum. yada -işi kabul ediyorum gibi bişey olabilir. ya da giderken hatıra bıraksın diye bi eşyasını istiyor olabilir ne biliim. abla nın "it" dediği şey ne haltsa, belli ki mevzusu geçmiş aralarında. onu bulmak lazım. bence püf noktası"resistence" lı cümlede bi de kadın yapıcağı eylemi adamın gitmesi şartına bağlamış o önemli. ben de merak ettim şimdi bak :)
0
squatterbloat
(25.12.08)
aslinda squatterbloat'in dedigi sanirim

kadin da ayni ise ortak olmak istiyor ama adamin gidecegi Resistance sirketi (tehlikeli bir is icin gidiyor) isbirligi yapanlarin ipini kesiyormus, o yuzden adam kadini tehlikeye sokmak istemiyor, ama kadin da adamin bir daha geri donmeyecegi ihtimali yuzunden inat ediyor...
0
ermanen
(25.12.08)
kadın hamile. bebeği doğurmak istiyor :) script'e baktım..
0
insensitive
(25.12.08)
arkadaşlar bakın sahne ingilizce altyazısıyla beraber burada 00:59 dan itibaren başlıyor.
bir bakın
ya da işte tüm film var beğenen de izlesin mis gibi film.

www.youtube.com
0
🌸promilius
(25.12.08)
(10)

tutun icin izmaritli carsaf

ziyade
yani adina ne desem, adi nedir bilmiyorum, o sebepten direk resmine bakmanizi istiyecegim: http://img401.imageshack.us/my.php?image=111608093820kx4.jpgresimde cerceve icinde olan carsaflardan istanbulda nerde bulabilirim, surekli kilisten gonertiyordum ama artik burda bi yerlerde bulmam icap ediyor.
yani adina ne desem, adi nedir bilmiyorum, o sebepten direk resmine bakmanizi istiyecegim: img401.imageshack.us

resimde cerceve icinde olan carsaflardan istanbulda nerde bulabilirim, surekli kilisten gonertiyordum ama artik burda bi yerlerde bulmam icap ediyor...
0
ziyade
(25.12.08)
bulamazsan diye puro, tutun satan yerlerde ayrica filtre, izmarit satiliyor. ocb marka, sigaraninkinden daha ince. lazim olursa is gorur ama.
0
pyro clustic flow
(25.12.08)
pyro nunda dedigi kendin sarsan ya elinde. ocb, rizla yada smokind kagit ustunede ya rizla filre yada ocb filtre. bende italyada sarma iciyorum normal sigaralar pahali oldugu icin, bi sure sonra kendi elinde sardigin sigara daha guzel gelmeye basliyo
0
sanio
(25.12.08)
ben de bu soruya bir şey ekleyeyeyim, kadıköy'de ya da taksim'de, şöle istediğim sarma kağıdını, slim filtreyi filan alabileceğim bir yer var mı? varsa tarif edebilir misiniz? yani çok çeşit olsun (hadi çok çeşit olmicaksa bile 100lük ikili mavi ocb ve ocb/gizeh vs slim filtre bulayim yeter)
0
maersk
(25.12.08)
@maersk: beyoglu atlas psajı girişte sağdaki tükanda çok çeşit vardı diye hatırlıyorum.
0
zubundy
(25.12.08)
ya o değilde yapıskansız düz rızla kağıtlardan kullansanızda zararı azaltsanız fena mı olur :)
0
neira
(25.12.08)
zaten bulamazsam sarmaya devam lakin bu teshizat cok kullanisli sararken bile desarj oluyor insan, bi kere tadina varsaniz emnm sarmaktan ziyade bunu tercih edersiniz: )

galiba en ucuzundan sigara alip tutununu bosaltip keni tutunumden enjekte eicem...
0
🌸ziyade
(25.12.08)
eski polonya pazarı civarındaki bilumum tütüncülerde.
0
dehri
(25.12.08)
ben bir seneye yakın süre kullandım o sistemi, hatta tekrar başlamayı düşünüyorum.
eminönünden galata köprüsününe girişte (boğaz değil, haliç tarafı), alt katta bir iki tütüncü oluyor, onlarda bulunuyor. oralarda kimseyi bulamazsan, biraz geride, tramway durağina geçmek için bir altgeçit var. o altgeçitteki seyyarlara "tütüncü arıyorum" diye sor, gösteriyorlar hemen. ilginçtir; görünürde hiç tütüncü yok, ama aslında o civarda bir sürü tütüncü var. zabıtalar yüzünden tezgah açmadan müşteri bekliyorlar orada.
ve hepsinde boş sigaralardan var.
(izmaritli çarşaf ne abicim, bildiğin boş sigara işte:) )

sarma sigarayla uğraşmana vb değmez bence, bu sistem en iyisi diyebilirim.

ben de sana bir soru sorayım; tütünü nereden alıyorsun? memleketten falan mı geliyor? ben tütünü de o satıcılardan alıyordum, fakat normal sigaralara oranla çok koku yapıyor o zıkkımlar genelde. senin kullandığın tütün nasıl?
0
flyalone
(25.12.08)
@flyalone cok saol

kilis ten getirtiyorum, adiyaman tutunu.

valla isim konusunda haklisin o kadar dusundum ne yazsam ne yazsam die : ))
0
🌸ziyade
(25.12.08)
bir yer tarifi de benden gelsin. istiklal caddesi'e taksim meydan yönünden kaptırınca soldaki ilk sokaga girişte, solda bir tekel bayi vardır. orda bulabilirsin. sokağımızın adı meşelik ama halk arasında kilise sokağı da denir.
0
pyro clustic flow
(25.12.08)
(5)

depresyon

asivan
ben biraz takıntılı biriyim.yani bi şeye taktım mı takıyorum.son zamanlarda daha da kötü olmaya başladım.çünkü etrafımda benim psikolojimi düzeltecek bana yardımcı olacak kimse yoktu.2 gün önce lustral almaya başladım.süper geldi.beni normalde krize sokacak bi olay karşısında o kadar sakindim ki anl
ben biraz takıntılı biriyim.yani bi şeye taktım mı takıyorum.son zamanlarda daha da kötü olmaya başladım.çünkü etrafımda benim psikolojimi düzeltecek bana yardımcı olacak kimse yoktu.2 gün önce lustral almaya başladım.süper geldi.beni normalde krize sokacak bi olay karşısında o kadar sakindim ki anlatamam.bu şekilde yani sakin olarak daha mantıklı oluyorum.ve sonrasında olayı düşünemedim bile.beynim rahatladı valla.normalde olsa krizlerdeydim şimdi.bi panik bi stres sorma gitsin.şu an süperim.düşünemiyorum çünkü.eğer bu ilacı kullanmamış olsaydım bi çıkmazdaydım çünkü,şu an herhalde kriz geçiriyor olurdum.yalnız bu ilacı dr.tavsiyesiyle değil eczane çalışanının tavsiyesiyle aldım bu şekilde almak doğru değil belki ama iyi geldi işte.yalnız bugün hiç bir şey yiyemedim.midem den ses ler geliyor ama canım istemiyor.bu durum geçer mi acaba.tşk ler
0
asivan
(08.11.08)
doktor bana lustral ile birlikte supradyn (vitamin hapı) yazmıştı. lustral iştahı kapatıyor, supradyn açıyor.
0
insanimsi
(08.11.08)
Malesef yaşadığın etki bir placebo etkisi. Yani aslında ilaç şu anda senin psikolojinde kimyasal bir etki ile iyileştirme yapmaya başlamamış, fakat sen ilaç aldığın için kendini iyi hissetmeye şartlamışsın içten içe. Zira bu tip ilaçların etki göstermeye başlama süresi en iyi ihtimalle 1 haftadır, kimilerinde 3-4 haftayı bulabilir, bunlardan önceki etkiler "placebo" etkilerdir. Tabi depresyon halinde ilaca sığınma refleksi ile yaşadığın şey doğal, fakat seni iyi yapanın şu aşamada ilaç değil iyi olmaya dair düşüncelerin olduğunu unutma. Bu belki içinden bulunduğun durumdan çıkış bileti için sana yol gösterici olabilir. (bkz: plasebo etkisi)

Yeme içme durumu da aynı şekilde, ilacın şu aşamada bir etkisinin olması pek olası değil. Emin değilim ama prospektüsünde etkilerin görülmeye başlaması için gerekli yaklaşık minimum sürenin yazması gerekiyor.

Sen ye, yedikçe açılır iştahın. :)

not: bu arada bu ilaç öyle vitamin gibi kafana göre "günde bir tane alayım iyi olayım beyav!" tadında alınmıyor, rahatsızlığının durumuna göre tedavi aşamasında doz ayarlamaları var, 1 hafta sonra şu kadar arttırılı, veya şu durumda bu kadar azaltılır vs. gibi. Daha sonra da kontrolsüz olarak bırakmak da başına iş alacaktır. Yani ilacın placebo etkisini de görmüşken bence doktor kontrolünde olmadan vücudunun kimyasıyla bilinçsizce ve kontrolsüz olarak oynama derim. Sırf ilaç aldığın fikriyle bile iyi olabiliyorsan, kendine ilaçsız da yardım edebilirsin şu aşamada muhtemelen.

Geçmiş olsun.
0
kurukafa
(08.11.08)
bu tarz ilaçlar (yani uyuşturucular) beyni kullanmayı engelliyor bu yüzden de sinirlenmeyen uysal bi insan olunuyor ama erken yaşta alzheimer yapıyor. doktordan ilaç isterseniz gene öyle birşey vericektir hepsi yan etkisi bol olan ilaçlar.ama doktora gitmekte fayda var tabii.
0
neira
(08.11.08)
yahu bildiğim kadarıyla bu ilaçlar 1 günde falan etki etmiyor bu kadar cabuk sonuc almanız aklıma placebo etkisini getirdi ama :S
0
sleep may be the enemy
(08.11.08)
ilacın etkisi o kadar az ki, yok desek yeridir.
psikolojik bir rahatlama da var aslında. şunu düşünmek lazım, mesela sabah kalkmak için iki tane alarm kurduğunuzu düşünün. birinci alarm çaldığınızda kalkmazsınız, kapatıp beklersiniz. ikincide kalkarsınız. tek alarm kurmuş olsanız, birincide kalkarsınız ama.

beyin böyle işte. nasıl kurduğunuza bağlı. sinirlenmiyorum, diye bir kabulünüz var ya şimdiki yazınızda, o ilacı kullanmanın sevinci ve kurgusu var bence kafanızda. mesela birkaç ay kullansanız, "artık bu ilaç da bana yaramıyor, sinirlenmeye başlıyorum" diyebilirsiniz.

sinirlenmemek, ya da yapmayı istemediğiniz şeyi yapmamak için farklı bahaneler bulun bence. ama bu bir süre oyalar sizi. sonra hoop başka bir bahane. bu bahaneler, söz konusu ilaç gibi fizyolojinize uzun vadede zarar vermeyecek şeyler olsun ama tavsiyem.
0
lovemyself
(09.11.08)
(8)

ADSL

zinani
Bilgisayarımın ADSL bağlantısında problem var. Sorunu çözebilmiş değilim. Eve teknik servis istiyorum. 20 tl veririm, yol parası da benden. Z.burnu'ndayım. Profesyonel bir yardım lazım. Teşekkürler.
Bilgisayarımın ADSL bağlantısında problem var. Sorunu çözebilmiş değilim. Eve teknik servis istiyorum. 20 tl veririm, yol parası da benden. Z.burnu'ndayım.
Profesyonel bir yardım lazım. Teşekkürler.
0
zinani
(08.11.08)
problemi biraz anlatsanız?
0
dinomazu
(08.11.08)
4440375
0
desdinova
(08.11.08)
önce bi splitter aldım, line-phone - modem bağlantısı neyse yaptım, ardına teknik servise gittim, - usb bağlantılı modem kullanıyorum - bağlantı aralıklarla gidip geliyor, üstelik nasıl oluyorsa gece 23:30'dan sonra tümüyle gidiyor, bir daha bağlanmıyor. 2 senedir kullanıyordum, son 1.5 aydır böyle. Telekom görevlileri modem arayüzü kayıtlı olmadığından bağlantı da sorun olabilir dedi bir de interface denemesi başarılı diyorlar ondandır telekom'a yüklenemiyorum bir de 8-35 bilgilerini girdim, özelliklerde ip adresi kayıtlı değil otomatik olarak algılıyor, elle yazarsam hallledebilir miyim.

Bir kez daha teşekkürler.
0
🌸zinani
(08.11.08)
bi elektrikçi ara 10 ytlye yapıyor bütün gerekli tesisatı
0
neira
(08.11.08)
"Telekom görevlileri modem arayüzü kayıtlı olmadığından bağlantı da sorun olabilir dedi" bu cümleden hiç bişi anlamadım, buarada splitter aldıktan sonra mı arıza başladı? hep aynı saattlerde olması da düşündürücü, misal kesildiği saatlerde telefonunuzda bi kesiklik veya cızırtı var mı?
0
dinomazu
(08.11.08)
öncelikle telefon kablosunun eve girdiği ve ilk olarak duvardan muvardan yüzeye çıktığı yeri bulun. yani kablo eklemesiz olsun. o kabloyu direkt modeme takın ve diğer tüm telefonları fişten çıkartın. çalışıyorsa bu şekilde bir 24 saat test edin. eğer sorun yoksa bu şekilde kullanımda problem ya kablolarınızda yada splitterda.

eğer hiç çalışmazsa iş karışır ezbere bişiy diyemem.
0
darknum
(09.11.08)
gece yine bağlantı gitti. telekom çalışanı ile görüştüm. kablo tesisatlarının yenilenmesi gerektiğini söylediler. peki de bu bağlantı problemi neden gece nüksediyor. son çözüm olarak bina içi elektrik tesisatını yenilettireceğim.

yardımcı olmuş herkese içten teşekkürler.
0
🌸zinani
(09.11.08)
hatta bağlı bir veya birden fazla paralel telefon varsa da böyle yapabiliyor.darknumun yaklaşımı mantıklı. hattan modeme direk giriş yapın. paralel tefonların telefon hattına giren fişlerini çekip öyle deneyin. elektrik tesisatı ile alakası olacağını zannetmiyorum.
0
tembel degilim useniyorum
(09.11.08)
(8)

Ev kertenkelesi (?)

malloryknox
Her yaz mutlaka bir ya da iki tane kertenkelemiz oluyor. Korkuyorum uyurken burnuma, orama burama kaçar diye ama peşinden koşturup türlü yollarla öldürmekten de bıktım usandım.Bunları toptan temizlemenin daha efektif bir yolu yok mudur? Böcek ilacı gibi kertenkele ilacı yok mudur?
Her yaz mutlaka bir ya da iki tane kertenkelemiz oluyor. Korkuyorum uyurken burnuma, orama burama kaçar diye ama peşinden koşturup türlü yollarla öldürmekten de bıktım usandım.

Bunları toptan temizlemenin daha efektif bir yolu yok mudur? Böcek ilacı gibi kertenkele ilacı yok mudur?
0
malloryknox
(25.04.08)
sevgili malloryknox; eğer kertenkeleleriniz iguana yada yavru timsah kıvamında değillerse böcekleri öldüren ilaçların onları da bertaraf edebileceğini düşünüyorum. Ve bahsettiğiniz kertenkeleler böyle evlerde yasayan neredeyse saydama yaklaşan acık renkte olan minnacik olanlardan mi? eger oyleyse dünyanın en zararsız mahluklarından biridir onlar. ancak siz yinede icim rahat etsin diyorsaniz ya bir ilaçlama sirketi ile görüşün yada tarım ilaçları vs. satan bir yer varsa etrafınızda onlara sorun mutlaka vardır bişeyler. kendiniz uygulayabilirsiniz fısfısla. ama yine de öldürmeyin ya yazık :(
0
palyacopapi
(25.04.08)
kediler yakalar ve yer onları.
kedi problem olunca da köpek alabilirsiniz.
0
archetype
(25.04.08)
Öldürmeyin onları, kimseye zarar ver(e)mezler ki minnacık şeyler. Hem yazın bol miktarda sivri sinek yiyiyorlar epey faydası oluyor.
0
skipper
(25.04.08)
evet bence de öldürmeyin, kullanmayı düşündüğünüz böcek, tarım vs. ilaçları bu hayvancıkların verme ihtimali olan zarardan bin kat daha fazla zarar verir size ve çevrenizdekilere. üstte de söylendiği gibi, kertenkeleler, sinek, böcek, sivrisinek vs. gibi zararlıları yediği için birçok ülkede koruma kapsamına alınmışlar, yani bu hayvancıklar çok yararlı, lütfen öldürmeyin, size yaklaşma ihtimalleri hiç yok gibi birşey zaten.
0
libera
(25.04.08)
onları ölüdürünce evi böcek basıyor.
0
sourlemonade
(25.04.08)
Benim kardeşimin çocukluğu, onları kavanozlara koyup beslemek için uğraşmakla geçti. çok sevimlidirler ve asla oranıza buranıza grmezler. sizin sandığınızdan daha çok onlar sizden korkar. hatta yakalamaya çalışın, kuyruklarını bırakır giderler. o kuyrukta bi süre kendince oynamaya devam eder. tecrübelerle sabit. sapık kardeşim bayılırdı kuyruklarını koparmaya!
kardeşim bi de kız!
0
VivaLaMuerte
(25.04.08)
Arkadaşların masumane öldürme onları yorumu çok güzel ama evde haşere sorunuda hiç hoş değil size proser'in www.haserekontrol.com sitesini öneriyorum ordan profesyonel yardım alabilirsiniz üstelik yaptıkları uygulama kokusuz ve lekesiz olduğundan sizin zehirlenme ihtimaliniz yok
0
proser
(20.05.08)
aa gekko çok severim
0
neira
(27.02.10)
(3)

klibinde üzerine yüz çizilmiş parmakların olduğu bir şarkı??

chak 666
var böyle bir şey. klibinde parmaklar vardı. yüz çizmişlerdi parmaklara. bir parmak diyerini aldatıyormuydu ne oluyordu. sonra uçağa binip terkediyordu diyeri. sonra geri geliyordu çocukları filan oluyordu. neyse bilen anlamıştır heralde. neydi bu parça nın adı ?
var böyle bir şey. klibinde parmaklar vardı. yüz çizmişlerdi parmaklara. bir parmak diyerini aldatıyormuydu ne oluyordu. sonra uçağa binip terkediyordu diyeri. sonra geri geliyordu çocukları filan oluyordu.

neyse bilen anlamıştır heralde. neydi bu parça nın adı ?
0
chak 666
(10.08.07)
klibi bilmiyorum da salad fingers diye bir şey var bilmeyenlere duyurayım dedim :)
0
kimlanbu
(10.08.07)
0
neira
(30.06.12)
odur! aslan parçası.
0
🌸chak 666
(30.06.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.